Οι κρίσεις στις Ένοπλες Δυνάμεις θα φέρουν κρίση στην Πολεμική Αεροπορία;
17/02/2014 09:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι κρίσεις στις Ένοπλες Δυνάμεις θα φέρουν κρίση στην Πολεμική Αεροπορία;

Συγκεκριμένα Μ.Μ.Ε θέλουν να επιβάλλουν τη δικιά τους ομάδα στην ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων και αυτό είναι έως και επικίνδυνο.

Η περίοδος των κρίσεων στην ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων έχει αρχίσει και διάφορα ονόματα επίδοξων Αρχηγών ακούγονται από τα διάφορα ΜΜΕ, τα οποία πάντα εκινούντο στο χώρο της Εθνικής Άμυνας και των εξοπλισμών και προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση η επιμονή τους σε συγκεκριμένες λύσεις. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει αυτό του νυν αρχηγού ΑΤΑ , τον οποίο «προβάλλουν ως φαβορί» για αντικαταστάτη του νυν ΑΓΕΑ.

Η εν λόγω επιλογή – αν τελικά συμβεί- θα ξεπερνά κάθε προηγούμενο δεδομένου ότι ο υπόψη «άξιος» αξιωματικός είναι ο αποκλειστικά υπεύθυνος για την πλήρη απουσία των ελληνικών στρατιωτικών δομών από την νέα δομή του ΝΑΤΟ το 2011 - ήταν ο υπεύθυνος ΚΛΑΔΑΡΧΗΣ της χάραξης της αμυντικής πολιτικής του ΓΕΕΘΑ - και αυτός που μαζί με τον τότε ΑΓΕΕΘΑ επέτρεψε την τοποθέτηση του χερσαίου Νατοϊκού στρατηγείου στην Τουρκία. Αξίζει να αναφερθεί ότι επί των ημερών του ο ΑΓΕΕΘΑ Χηνοφώτης είχε προβάλει βέτο και είχε αναστείλει την εν λόγω ενέργεια δίνοντας σκληρή μάχη στις δομές της Συμμαχίας. Το κυριότερο είναι ότι ανήκει στην ομάδα που είχε επιχειρήσει να παραπλανήσει την τότε αξιωματική αντιπολίτευση λοιδορώντας τον νύν Πρωθυπουργό ότι θα «συμφωνήσει αμαχητί ή κοινώς δεν θα πάρει χαμπάρι» χωρίς όμως να υπολογίζουν στα άριστα αντανακλαστικά του και την άμεση τότε αντίδρασή του.

Σχετικό άρθρο του antinews έγραφε (17 Δεκ. 2011):

ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

……………………Το «περίεργο» με τον κ. Βενιζέλο και τους συμβούλους του είναι, πέραν των άλλων, ότι δεν διεκδίκησαν τίποτα και την Αποτυχία την εβάφτισαν Επιτυχία, σε αντίθεση με την Τουρκία που συνεχίζει να διεκδικεί εκμεταλλευόμενηι τα πλεονεκτήματα που της προσδίδει η νέα Δομή, το Χερσαίο Στρατηγείο και η γενικότερη διαμορφούμενη κατάσταση. Παρά το γεγονός ότι τόσο ο Βενιζέ-λος όσο και οι διπλωματικοί και στρατιωτικοί του σύμβουλοι (Χρονόπουλος, Ζαχαριάδης, Γιάγκος, Βαίτσης, Ζερβάκης) προσπάθησαν να παραπλανήσουν και την αντιπολίτευση δεν υπολόγισαν στα άριστα αντανακλαστικά του κ. Σαμαρά, ειδικά στη διεκδίκηση εθνικών θεμάτων στο διεθνές περιβάλλον, που με επιστολή άμεσα μετά την ενημέρωσή του στη Βουλή τους επεσήμανε το σοβαρό διπλωματικό και επιζήμιο εθνικά λάθος, στο οποίο οδηγούνται………………..

Με άλλα λόγια η τοποθέτηση, που προαναφέρθηκε, σημαίνει ότι με την υπογραφή μας θα έχουμε βάλει άλλο ένα βέλος στην φαρέτρα των τούρκων για την ισχυροποίηση των διεκδικήσεων τους στο Αιγαίο.

Επιπλέον, δεν είναι αντιληπτός ο λόγος για τον οποίον πρέπει να αντικατασταθεί ο νυν Αρχηγός αφού μέχρι σήμερα δεν έχει συμβεί κάποιο γεγονός που να τον εμποδίζει να συνεχίσει το έργο του. Ακόμα και με καθαρά κομματικά κριτήρια ο νυν ΑΤΑ δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ότι ανήκει στον κορμό της κυβέρνησης αφού η πολιτεία του, που τον οδήγησε στην επιβίωση- στηρίζεται ΜΟΝΟ σε προσωπικές επιδιώξεις και εκμετάλλευση των θέσεων που υπηρέτησε με καθαρά Ατομική ατζέντα.

Επομένως, σύμφωνα με αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω και με άλλα πολλά που δεν αναφέρθηκαν –ακόμα- η επιλογή του νυν ΑΤΑ ως αρχηγού της ΠΑ , κατά την γνώμη μας , δεν συνάδει με την ανάγκη μίας υγιούς και άξιας ηγεσίας που θα προάγει τα εθνικά συμφέροντα και θα στείλει ηχηρό μήνυμα σε αυτούς που επιβουλεύονται την ελληνική κυριαρχία.

Συνεπώς, κάθε εισήγηση προς την κατεύθυνση αυτή δεν εξυπηρετεί την ΠΑ αλλά αποβλέπει σε άλλες ενδεχομένως σχέσεις, που έχουν ζημιώσει τις Ένοπλες Δυνάμεις πολλές φορές μέχρι σήμερα, όπως άλλωστε φαίνεται από τις αποκαλύψεις περί εξοπλισμών που έχουν δει το φως της δημοσιότητας την παρούσα περίοδο.

Αντίστοιχη είναι η πρακτική που ακολουθείται από τα ίδια ΜΜΕ κατά του επίσης «πρόσφατου» Αρχηγού του Στρατού ενός Άξιου και χωρίς «παρελθόν» Επιχειρησιακού Αξιωματικού των Ειδικών Δυνάμεων, ενώ αντιθέτως υποστηρίζουν «αναφανδόν» τον έτερο Αρχηγό του Πολεμικού Ναυτικού, που έχει πολλαπλώς απασχολήσει τη δημοσιότητα με τα «κατορθώματα» του.

Φαίνεται σαν να θέλουν (τα υπόψη Μ.Μ.Ε) να επιβάλλουν τη δικιά τους ομάδα στην ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων και αυτό είναι έως και επικίνδυνο.

Σε πρόσφατο άρθρο μας είχαν επισημανθεί οι ευθύνες του Πρωθυ-πουργού στο θέμα αυτό

O Πρωθυπουργός θα επιλέξει την καλύτερη ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων

Ο Αντώνης Σαμαράς, σήμερα, διαθέτει πλήρη εικόνα της κατάστασης των Ενόπλων Δυνάμεων και θα τους δώσει μία ηγεσία για την οποία θα είναι περήφανα τα στελέχη τους και η οποία θα φροντίσει να τις εξοπλίσει με τα απαραίτητα και τα καλύτερα και όχι με εκείνα, που εξυπηρετούν καλύτερα διάφορους χορηγούς και πελατειακά συμφέροντα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 17/02/2014 09:40:38

    Ο σημερινός Αρχηγός ΓΕΑ είναι από τους πιο Μάχιμους και Άξιους τουλάχιστον της τελευταίας δεκαετίας. Η αντικατάστασή του (για την εξυπήρετηση αλλότριων συμφερόντων) θα πλήξει ανεπανόρθωτα το κύρος της ΠΑ.

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ Αλεξανδρος 17/02/2014 11:07:22

      Συμφωνώ Αλέξανδρε και να προσθέσω ότι είναι Αξιοπρεπής Κύριος και 'Αριστος Επαγγελματίας (τα κεφαλαία με νόημα...)

  2. FALCON avatar
    FALCON 17/02/2014 19:22:58

    Ο αρθρογράφος χτύπησε τον στόχο με βλήμα μακράς εμβέλεια scalp -eg. Όταν τα ΜΜΕ προωθούν συγκεκριμένο όνομα που εδώ και χρόνια ήταν δεμένος στο άρμα του τέως Α/ΓΕΕΘΑ με αποφάσεις που δημιούργησαν αφανισμό ικανότατων αξιωματικών προκειμένου να μείνει ο φωτογράφος , τότε θα υπάρχει σοβαρός λόγος . ''ο λόγος της παράγκας'' . Ο σημερινός Α/ΓΕΑ έφερε την ηρεμία στην Π.Α ήταν από τους πρώτους που εκπαιδεύτηκαν στη Γαλλία το 1988 στα Μ-2000 όταν οι άλλοι λάκιζαν . Εάν η Κυβέρνηση δεν λάβει σοβαρά υπόψη τα όσα αναφέρει ο αρθρογράφος εκτιμώ ότι η Π. Α θα επιστρέψει σε προηγούμενες εποχές όπου ισχύ είχαν τα ΜΜΕ. οι αφισοκολλητές , οι παράγκες και οι κολλητοί των κολλητών . Η τυχών απόφαση προαγωγής του συγκεκριμένου, φρενάρει όλη την επετηρίδα και γυρίζουμε στα ίδια του 1996 -2004 όπου κάποιοι στέρησαν τις προαγωγές αφού κάθησαν 3 χρόνια ΓΕΑ 3 Χρόνια ΑΤΑ ως αναντικατάστατοι όπως και αναντικατάστατος ήταν και ο Κουρής ο πρώτος διδάξας του ΠΑΣΟΚ. Επειδή δεν θυμάμαι υπήρχε ποτέ κοινοποίηση σήματος για την ΣΕΘΑ της Αγγλίας όπου ήταν ο μοναδικός υποψήφιος; Εάν πας ΣΕΘΑ Αγγλίας , ΣΕΘΑ Καναδά ΣΕΘΑ Ελλάδος τότε ή δεν τα μαθαίνεις καλά ή απουσία άλλων ενδιαφερομένων είσαι και ο πρώτος.

  3. airman avatar
    airman 17/02/2014 20:24:05

    Ευχής έργον ο Πρωθυπουργός να επιλέξει την ηγεσία που αξίζουν οι Ένοπλες Δυνάμεις της Χώρας. Καιρός είναι. Όσο για την αντικατάσταση του όποιου αρχηγού, αυτή θα κριθεί ουσιαστικά από την επιλογή του διαδόχου. Στην προκειμένη περίπτωση για να "σταθεί" θα πρέπει να συνδυαστεί με "βουτιά".

  4. MIXAHΛ avatar
    MIXAHΛ 17/02/2014 21:18:03

    Συμφωνώ με το άρθρο και είναι η τελευταία ευκαιρία της Κυβέρνησης να πράξει το σωστό.....

  5. ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ avatar
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 17/02/2014 21:37:49

    Το 2009 - 2011 γλύφαμε τον "χοντρό" και κοιμίζαμε την αξιωματική ανιπολίτευση "χαιδεύοντας αυτιά", βλέπε Νέα Δομή ΝΑΤΟ. 'Ασε δε που μερικοί νομίζουν ότι επειδή τους έστειλαν και τους ξαναέστειλαν οι κολλητοί τους στο εξωτερικό έγιναν ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ και ΞΕΡΟΛΕΣ που μπορούν να κάνουν προσωπικά παιγνίδια και "συνεννοήσεις" . Άκρως επικίνδυνα χαρακτηριστικά για Αξιωματικούς . Η καλύτερη όμως τοποθέτηση στο εξωτερικό του επίδοξου Αρχηγοπύ ήταν το 1998 ως Ακόλουθος Άμυνας στη Βόννη από τον άλλο κολλητό του, τον τότε Αρχηγό της Π.Α και αρχιτέκτονα των εξοπλιστικών του ΑΚΗ στην Π.Α , γνωστό στην Π.Α με το παρατσούκλι "GAMBLER" (οι γνωρίζοντες καταλαβαίνουν, λίγη πόκα, λίγο καζίνο ......). Ποιός θα επέβλεπε τις δουλειές , εννοώ την ομαλή υλοποίηση των εξοπλιστικών και των σχέσεων στη Γερμανία ? Κάποιοι μπορούν να ξεγελούν λίγους για πολύ καιρό και πολλούς για λίγο καιρό. Δυστυχώς στην Ελλάδα φαίνεται ότι είμαστε λίγοι.

    • FALCON avatar
      FALCON @ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 17/02/2014 22:21:06

      Ήταν και τα τραπέζια στη Βόννη όπου μόνιμος καλεσμένος ήταν ο αδερφός του Σημίτη . Ήταν και τα 3 ΚΕΠ που ενώ το ΝΑΤΟ από το 1997 στον σχεδιασμό είχε 1 ΚΕΠ ξαφνικά έγιναν 3 και δαπανήθηκαν εκ Ε για να υλοποιηθεί το σχέδιο της αρπαχτής . Ήταν και τα αναβαθμισμένα F-4 , ;ήταν και τι δεν ήταν . . ...... Ο Εισαγγελέας θα τα βρεί, γιατί ο Κάντας δεν είπε τίποτα περί αεροπορίας , υπήρχε λόγος;

  6. Giannis avatar
    Giannis 18/02/2014 01:37:48

    Μάλλον δεν γίνεται αντιληπτό το άρθρο.Θυμίζω ότι πρόκειται για άρθρο του antinews.Εγώ καταλαβαίνω ότι το Μαξίμου είναι πλήρως ενήμερο και για τους 2.

  7. ΑΡΡΙΒΙΣΤΑΣ avatar
    ΑΡΡΙΒΙΣΤΑΣ 18/02/2014 07:08:52

    Ειναι και άλλα πολλά , όπως προμήθεια Autonomous Free - Flight Dispenser Systems (AFDS) το 1998 από την DAIMLER, η προμήθεια των βλημάτων short range AIM -9 L/I και των κατευθυντήρων ΑΙΜ - JULI/I για την αναβάθμιση των βλημάτων AIM-P3 από την BGT , τα πολυμορφικά οχήματα UNIMOC από την Mercedes, η προώθηση του Eurofighter ........................ την ίδια εποχή. Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι οι δημοσιογράφοι που μεσορανούσαν εκείνη την εποχή δίπλα στον ΑΚΗ και την τότε ηγεσία είναι οι ίδιοι που προσπαθούν να συνδέσουν το μέλλον με εκείνο το παρελθόν. Όπως πολλά ερωτηματικά έχει προκαλέσει η επιλογή τους (με ποιά κριτήρια?) από τον ΥΕΘΑ στο ταξίδι που είχε κάνει πέρισυ στις ΗΠΑ, στα οποία όλοι περιμένουμε κάποια εξήγηση. Εκτός και εάν ο λόγος είναι να τον αφήνουν στο απυρόβλητο που δεν είναι επαρκής.

  8. Grig (ένας παλιός) avatar
    Grig (ένας παλιός) 18/02/2014 19:27:04

    Θα ήθελα να εκφράσω μερικές απόψεις, αν και δεν το συνηθίζω για τέτοιου είδους θέματα. Κατ΄αρχάς τόσο ο Α/ΓΕΑ, όσο και ο Α/ΤΑ, έχουν κατά γενική παραδοχή τα απαιτούμενα προσόντα για τις θέσεις που κατέχουν. Αυτό και μόνο αποτελεί επιτυχία και πρόοδο, αν αναλογιστούμε με τι κριτήρια το σύστημα κατά το παρελθόν επέλεγε τους αρχηγούς. Απλώς θυμηθείτε ότι κάποιος Α/ΤΑ, μετέπειτα και Α/ΓΕΑ, δεν μπορούσε να καταλάβει τη διαφορά μεταξύ παράβασης και παραβίασης. Ας είναι καλά το…βαθύ ΠΑΣΟΚ. Επομένως η όποια επιλογή από επιχειρησιακής πλευράς δεν προβληματίζει. Τα αναφερόμενα στο άρθρο για τον Α/ΤΑ είναι σοβαρά, αλλά κατά πόσο προσεγγίζουν την πραγματικότητα; Τόσο αυτός όσο και ο τότε Α/ΓΕΕΘΑ είχαν την απαιτούμενη γνώση και εμπειρία για τον χειρισμό ενός τόσο σημαντικού θέματος, όπως το θέμα των Νατοϊκών Στρατηγείων. Αν όντως καθοδηγήθηκαν από πολιτικές σκοπιμότητες, ο Βαΐστης, ως “έξυπνος και ατομιστής” θα έλεγε κάτι τέτοιο για τον Αρχηγό της Αξιωματικής αντιπολίτευσης, όπως αυτό που αναφέρεται στο άρθρο, αν δεν ήταν σίγουρος για την ορθότητα της εισήγησης; Δεν νομίζω ότι κάποιος εξ ημών μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα. Ο Πρωθυπουργός όμως γνωρίζει και γι αυτό πρέπει το θέμα να το πάρει επάνω του και να ξεκαθαρίσει την κατάσταση. Επίσης κάποιες “διασυνδέσεις” πρέπει να διερευνηθούν γιατί πολλά ακούγονται . Τώρα για τα εξοπλιστικά, που αναφέρονται στα σχόλια, δεν νομίζω ότι έβλαψαν την Αεροπορία, το αντίθετο θα έλεγα. Σ΄ότι αφορά τις υπονοούμενες ΄΄μίζες΄΄, αν όντως υπήρξαν, κάποια στιγμή θα τα ξεράσει ο Κάντας και θα μάθουμε. Τέλος αν όλα είναι καλά και για τους δύο Αρχηγούς, γιατί σώνει και καλάπρέπει τώρα να γίνει αλλαγή Ηγεσίας; Επειδή το έγραψε το onalert (Καρβουνόπουλος;) ε..καλά τώρα. Σε κάθε περίπτωση μη νομίζετε ότι ο Αρχηγός θα επιλεγεί μέσω ιντερνετικής διαδικασίας, εκτός αν είχαμε ακόμη Πρωθυπουργό …το Γιωργάκη.

  9. ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
    ΣΙΝΙΑΛΟ 18/02/2014 22:18:53

    Δηλαδή ο Grig μας λέει ότι αλλού μπορεί να τρώγανε και να πίνανε αλλά στην Π.Α όλα ήταν τέλεια την χρυσή εποχή του ΑΚΗ!!!!!!!! Δυστυχώς ακόμη κάποιοι νομίζουν ότι απ'ευθύνονται σε Ινδιάνους. Όταν ο κουμπάρος του GAMBLER, μέρος της "παρέας" και μέλος κάθε επιτροπής εξοπλισμών της Π.Α (πρώην πρόεδρος του κόμματος αποστράτων) βγαίνει σε Ημερίδα για να εξωραίσει την εικόνα των Ε.Δ. αποδεικνύει ότι κάποιοι έχουν πολύ θράσος. Ακόμη και πίσω από τον ΣΥΡΙΖΑ τρέχουνε. Όταν τη ΜΚΟ που σήμερα σέρνεται στις φυλακές την κατήγγειλαν επίσημα σε εκδόσεις τους από το 2004 οι Διεθνείς οργανώσεις και μέχρι σήμερα δεν κουνιόταν φύλλο διακιολογημένα κάποιοι έουν αποκτήσει αυτό το θράσος.Αντί να κρυφτούν στα έγκατα της γής θέλουν ακόμη να ρυθμίζουν τις τύχες αυτού του άτυχου τόπου. Για τη Mercedes ήταν το πρώτο εύρημα στον Καντά , η Ziemens και τα προγράμματα της το δεύτερο, ο εκσυγχρονισμός των F-4 μιθυστόρημα, τοο εξομοιωτής στο Βόλο των F-16 .......... και βέβαια γνωρίζει πολλά που πιθανόν να θέλουν τόμους για να αναλυθούν. Κατά τα άλλα το ΓΕΕΘΑ βοούσε τότε με τις κορώνες των λεγάμενων. Δεν ξέρουμε εάν έφταναν μέχρι την Συγγρού τότε οι ιαχές τους και η κομποροσύνή τους ότι εξασφάλιζαν στο Βενιζέλο και την τότε κυβέρνηση την "μη αντίδραση". Εάν οι Αρχηγοί του ΑΤΑ και του ΓΕΑ είναι ικανοί εκρίθηκε μόλις πέρισυ. Ποιός εγείρει το θέμα σε τόσο μικρό διάστημα αυτό είναι γνωστό στους πάντες. Μέχρι και στα λαγούμια έχει φτάσει ο Φωτογράφος για να προκαλέσει κρίσεις.

  10. Giannis avatar
    Giannis 19/02/2014 01:54:11

    Μ-paranga εναντίον F-paranga.

  11. ΣΤΙΓΜΑ avatar
    ΣΤΙΓΜΑ 19/02/2014 08:43:43

    Όσον αφορά την ορθότητα των τότε (2011) αποφάσεων του ΓΕΕΘΑ και της Κυβέρνησης (εν όψει και της αυριανής συνάντησης του Σαμαρά με τον Γ.Γ. του ΝΑΤΟ) θα θέλαμε να θυμίσουμε ότι βάφτιζαν επιτυχία την ΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΛΕΙΨΗ της Ελλάδας από τη Δομή του ΝΑΤΟ (ενός από τα παλαιότερα μέλη).Δεν μιλάμε για Στρατηγεία και Υποστρατηγεία. Ούτε καν μία μικρή μοναδούλα για να εμφανίζεται το όνομα της χώρας μας (δυστυχώς δεν χωράει στα σχόλια για να σας θυμίσω τον πίνακα αυτόν της Ντροπής εκτός εάν το αναρτήσει ο factor) βέβαια ο κ. ΑΓΕΕΘΑ είχε προτεραιότητες με την κάλυψη του WOM - SQUOM και τον κ. ΤΑΦΎΛΛΗ- ΥΠΕΎΘΥΝΟ ΑΜΥΝΑΣ ΣΉΜΕΡΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ). Παρατίθεται σχόλιο επί του τότε άρθρου του antinews απόγνωστό διεθνή αναλυτή ( όπως τότε είχε γραφτεί η Ν.Δ. αντέδρασε με εθνική υπευθυνότητα όπως επιβάλλουν τα σοβαρά αυτά θέματα). H AΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ./ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΘΕΣΗ.
    ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
    ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟwww.analystsforchange.orgΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΚ ΜΠΑΛΤΖΩΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟwww.antinews.grΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ, ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ.
    ΗΜΟΥΝΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΣΚΗΣΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΤΕ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ-ΜΠΕΓΛΙΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ. ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΕΣΗΜΑΝΑ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΤΟ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΤΟ 1974.
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΝΑΤΟΪΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ ΣΕ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ. ΕΝΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΗΡΑΝΕ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ. ΟΙ ΤΟΤΕ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΡΕΣΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΝΔ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ. ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ. ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΠΙΤΕΛΕΙΣ, ΑΝΑΙΜΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ Α/ΓΕΕΘΑ ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΓΚΟΥ, ΤΟΤΕ ΥΠΕΘΑΛΠΑΝ ΤΟΝ ΕΠΙΤΙΜΟ Α/ΓΕΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΦΡΑΓΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ-ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ,ΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΙΣΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΕΠΙΤΕΛΩΝ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΖΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ ΝΑΤΟ, ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΤΟ CAOC-7 ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΒΑΛΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ
    *ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΙΠΛΟ ΜΙΣΘΟ ΜΕ ΕΠΕΚΡΙΝΑΝ. ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙ 24 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑΤΟΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΓΕΕΘΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΟΜΗ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟΙ!! ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ….

  12. Grig (ένας παλιός) avatar
    Grig (ένας παλιός) 19/02/2014 14:59:27

    Επανέρχομαι γιατί μερικά πράγματα πρέπει να μπούνε στη θέση τους. Κατ΄αρχήν θα παρακαλούσα όλους τους αγαπητούς φίλους, μια και προερχόμαστε από τον ίδιο χώρο, που εξέφρασαν αντισχόλια , να ξαναδιαβάσουν το σχόλιό μου και ιδιαίτερα την κατάληξή του. Εντοπίζετε μήπως κάποιο αρνητικό σχόλιο για τον νυν Α/ΓΕΑ, τον οποίο άλλωστε εκτιμώ κυρίως για το ήθος του; Από πού λοιπόν προκύπτει το F- Παράγκα; Αντίθετα θα μπορούσα να πω ότι από το σύνολο των σχολίων στο άρθρο προκύπτουν πολλές ενδείξεις για Μ – Παράγκα, κάτι που κυριολεκτικά δεν έχει ανάγκη ο Τουρνάς. Φίλοι μου έζησα την εποχή των πράσινων – μπλε καφενείων – κλαδικών της Αεροπορίας και εύχομαι να μην ξανασυμβεί. Πρέπει τα σφάλματα του παρελθόντος να διδάξουν και να επικρατήσει η αξιοκρατία. Επίσης έζησα και πολλά από αυτά που αναφέρετε περί Ταφύλλη (μπατζανάκη του Μανδύλη, αν δεν κάνω λάθος) και τις σχέσεις του με τις Λαρισαϊκές αρχικά εταιρείες, με την περίφημη αεροπορική εικόνα κ.λ.π.Σ΄ότι αφορά τα υπόλοιπα εξοπλιστικά επεσήμαινα ότι δεν έβλαψαν την ΠΑ, ως προς την επιχειρησιακή σκοπιμότητα. Το θέμα της υλοποίησης είναι κάτι ξεχωριστό και θα πρέπει να περιμένουμε ακλουθώντας το σωστό δρόμο των δικαστικών αρχών, όχι συμπεράσματα με πιθανολογίες. Τα Νατοϊκά στα οποία αναφέρεστε δεν τα έζησα, ήμουν ήδη στο…σπίτι μου. Επεσήμανα όμως ότι ο Πρωθυπουργός γνωρίζει και θα πρέπει να το πάρει επάνω του. Διαφωνεί κανείς σ΄αυτό;Όπως επίσης ότι πρέπει να διερευνηθεί το θέμα ορισμένων διασυνδέσεων και προσθέτω τώρα, κυρίως με μαγαζάκια ή και super markets; Επομένως μην φανατίζεστε και κυρίως μην μεταφέρουμε στους εν ενεργεία, όσοι αποστρατευτήκαμε, τα δικά μας λάθη και τις συνομοσιολογίες. Ας αφήσουμε την πολιτική Ηγεσία να πάρει τις αποφάσεις της, από τις οποίες άλλωστε θα κριθεί.

  13. FALCON avatar
    FALCON 19/02/2014 18:59:26

    Δηλαδή ήταν δικό μας λάθος το στήσιμο της παράγκας το 1996. ήταν δικό μας λάθος το ότι έκαναν κουμάντο οι ορτινάτσες των αυτιστικών. Ήταν δικό μας λάθος η πτώση του Ηλιάκη, η πτώση των 4 αεροσκαφών F-16 στο Πήλιο , η πτώση του Σμηναγού Μπατσαρά στην Ψαθούρα τη νύχτα που τον περισυνέλεξε η τούρκικη Φρεγάτα . ήταν δικό μας λάθος και όχι της ορτινάτσας φωτογράφου και του αυτιστικού μεντορά του που νομίζει ότι οι αεροπόροι δεν γνωρίζουν το τι ακριβώς έγινε σε όλες τις περιπτώσεις και ποιος έδινε τις εντολές. Αλήθεια ο πρόεδρος της επιτροπής και ο αξιωματικός διερεύνησης γιατί μετά την κατάθεση του πορίσματος ατυχήματος του Ηλιάκη γιατί πήγαν αμφότεροι στο εξωτερικό, η βιντεοταινία του Νο 2 τι έγινε ΄Ποιος άλλαξε την πολιτική των αναχαιτίσεων , Ποιος ήταν παντελώς άσχετος στα ΝΑΤΟΙΚΑ και τον προώθησε το star system. Επειδή η αεροπορία είναι μικρή κάποιοι που δούλεψαν σκληρά γνωρίζουν πολλά περισσότερα και έχουν άποψη . Σήμερα καλείται η κυβέρνηση να τελειώνει με την παράγκα και τις ορτινάτσες και να δώσει νέο όραμα στις Ε.Δ της χώρας.

  14. Giannis avatar
    Giannis 19/02/2014 20:19:37

    Φίλε Grig.Καλά τα λες αλλά ο νύν ΑΓΕΑ εκτέθηκε με την εμμονή του να δώσει σύμβαση υποστήριξης περίπου 40 μύρια το χρόνο σε μία εταιρία,για ένα αεροπλάνο.Τα άλλα αεροπλάνα?Εδώ κι ένα χρόνο δεν επιτρέπει ν αγορασθεί ούτε βίδα,μη τυχόν και χαλάσει η δουλειά και φανούν τίποτα τιμές πού δε βολεύουν.Τράκαρε όμως μάλλον με το ΥΠΟΙΚ Τέλη,τέλη αλλά μάλλον δεν μπορεί.Δεν ξέρω αν την είχε ανάγκη την Μ-παράγκα,της άνοιξε τη πόρτα όμως. Φίλε Falcon.Καί σύ καλά τα λές.Τόσοι καί τόσοι άξιοι ανώτατατοι ιπτάμενοι F-16 θυσιάστηκαν απ τον δήθεν προστάτη τους(αλήθεια τι γύρευε χθές στα παλιά λημέρια;) για να επιζήσει ο εκλεκτός F-4άρης που διεκδικεί την αρχηγία.Το πουλέν της F-παράγκας.Ο άνθρωπος που περιμένει με αγωνία η ομάδα που έχει δεινοπαθήσει απ τον Τουρνά. Δεν είναι λογικό να μας χαιρετήσουν και οι 2?Ασχετο αν δεν γίνει έτσι τελικά.

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ avatar
      ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ @ Giannis 19/02/2014 21:58:23

      Υπάρχουν και άλλα θέματα που δεν είναι μεγάλα και βαρύγδουπα αλλά είναι ασυμβίβαστα, όπως να δουλεύει η σύζυγος του Δντη ΑΓΕΕΘΑ - ΚΛΑΔΑΡΧΗ - Δντη μεταθέσεων σε μεταφοριική εταιρεία (συνδεόμενη με το σκάνδαλο για το ρεύμα της HELLAS POWER) και να της δίνει τις λίστες με τους μετατιθέμενους στο εξωτερικό για πελατεία...Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η παράγκα και οι παράγκες δεν έχουν όρια και διεισδύουν παντού. Βλέπε S 530, EXOCET,Στρατηγικά βλήματα!!!!, Μ-2000-5 ....Αλλά η ιστορία του καθενός είναι ανοιχτό βιβλίο και αυτό έχει σημασία. Δεν εννοείται με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά συλλήβδην. ΄Οσον αφορά για την επιχειρησιακή σκοπιμότητα, τι εννούμε ? τον μαιμού εξομοιώτη F-16 του Βόλου, που αναγκάζονται οι Ιπτάμενοι να μετακινούνται σε άλλες Μονάδες για να εκπαιδευτούν, τις φωτομηχανές KS -127 για τα RF-4 που είναι στην Αμερικανική δικαιοσύνη γιατί πληρώθηκαν αλλά δεν μπορούσαν να τοποθετηθούν στα Αφη........τις απ'ευθείας συμφωνίες με εταιρείες αντί για διακυβερνητικές συμβάσεις,.......τους Αξκους που μένανε στάσιμοι επειδή δεν εκτελούσαν τις εντολές του GAMBLER, την KAT' ANΑΘΕΣΗ ουσιαστικά (οι Αμερικάνοι θα το ακούνε και θα παθαίνουν εγκεφαλικό από το θράσος των παραπάνω ιθυνόντων εκείνης της εποχής) αναβάθμιση του F-4 με μαιμού Radar αντί της HUGE του διαγωνισμού και όχι ΜΟΝΟΝ....... και πολλά άλλα που δεν είναι του παρόντος. Κατά τα άλλα σεβόμαστε το δικαίωμα του καθένα ως προς τα πολιτικά του πιστεύω αλλά επιβεβαιώνεται ότι το "χρήμα δεν έχει χρώμα". Για τον επί σειρά ετών υπασπιστή του ΑΚΗ και Δντη του Προέδρου Δημοκρατίας κ. Μανδύλη ή το υιοθετημένο του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ταφύλλη τα δεδομένα μιλάνε από μόνα τους. Ας ελπίσουμε ότι η φωνή από το ANTINEWS (γνωστό για την εντιμότητά του και την ανιδιοτέλειά του) θα ακουστεί ψηλά και τον Μάρτιο θα ξεριζωθούν τα "παράσιτα".

  15. FOX II KILL avatar
    FOX II KILL 19/02/2014 23:40:37

    Τον Μάρτιο να δοθεί το τελικό τέλος στην παράγκα ώστε η Αεροπορία να βρει τον δρόμο που της αξίζει .

  16. Grig (ένας παλιός) avatar
    Grig (ένας παλιός) 20/02/2014 00:36:32

    Να ευχηθούμε στον Α/ΓΕΑ καλή συνέχεια και να μη ξεχάσει ότι είναι Αρχηγός στο σύνολο της ΠΑ. Επίσης μερικοί <<παραγκοποιούντες>> είτε F είτε Μ να τα βρούν μεταξύ τους και ενωμένοι, υπό την καθοδήγηση του Αρχηγού, να εργαστούν για το καλό της ΠΑ και να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις, οι οποίες αναμένονται δύσκολες και πολλές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.