#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/07/2012 07:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι κρίσεις αναδεικνύουν ηγέτες...



Η σύνθεση της Βουλής  ένα πράγμα μπορεί, μετά βεβαιότητος,  να προεξοφλήσει: τις έντονες αντιπαραθέσεις. Με νέα κόμματα που προέκυψαν από τα ...παλιά, με τα παλιά σε νέους ρόλους, τους οποίος θέλουν καιρό να συνηθίσουν και την κυβέρνηση να καλείται να χειριστεί δύσκολα και πιεστικά ζητήματα, υπάρχει πρόσφορο έδαφος για λαϊκισμό!

Το είδαμε με τις κορώνες κατά τη διάρκεια των πραγματικών δηλώσεων. Το ...εμπεδώσαμε τις επόμενες ημέρες με τις απειλές και τις «καταγγελίες». Κάπως έτσι θα υφαίνεται ο καμβάς του πολιτικού σκηνικού...Και τα πράγματα απλώς θα επιδεινωθούν, μόλις περάσει το Καλοκαίρι και ανοίξουν τα σχολεία.

Ήδη και ενώ βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή:

-Ο κ.  Τσίπρας πρόλαβε να διαπιστώσει, δυο μέρες μετά την ψήφο εμπιστοσύνης, ότι η Κυβέρνηση βρίσκεται σε αντίθεση με το λαό και την κοινωνία! Προβλέπω ότι από τον Σεπτέμβριο θα αρχίσει να ζητάει εκλογές! Ο κ. Παπανδρέου τουλάχιστον το 2008 είχε ...κρατηθεί 6 μήνες!

-Ο κ. Βενιζέλος, που πριν γίνει αρχηγός,  μας έλεγε ό,τι η συμφωνία που διαπραγματεύτηκε ήταν η καλύτερη δυνατή, τώρα εκφράζει τη ...δυσφορία του γιατί ο κ. Στουρνάρας δεν άρχισε αμέσως τις διαπραγματεύσεις. Μα άμα η συμφωνία Βενιζέλου ήταν καλή, τότε γιατί θέλουμε επαναδιαπραγμάτευση; Αν πάλι ήταν κακή, γιατί  την παρουσίασε προς ψήφιση και επιχειρηματολόγησε υπέρ της; Για να ζητάει αργότερα την επαναδιαπραγμάτευσή της;

-Για τους ΑΝΕΞΕΛ, τα έχουμε πει πολλές φορές. Θα κάνουν αυτό που ..ξέρουν! Θα πετάνε καθημερινά πομφόλυγες για να δημιουργούνται εντυπώσεις. Επειδή οι περισσότεροι κινούνται από προσωπικά κίνητρα, θα προκαλούν.

-Ο δε πρόεδρος του ΛΑΟΣ, που δις απέτυχε να μπεί στη Βουλή και προφανώς δεν μπορεί να συνηθίσει στην ιδέα, προβλέπει ότι η Κυβέρνηση θα πέσει σε έξι μήνες!

-Από την άλλη, οι κάθε λογής «Φωτόπουλοι», θ’  αρχίσουν τις «φασαρίες» για να δικαιολογούν τον ρόλο τους!

-Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, παραιτείται  ένας υφυπουργός  την επομένη της παροχής ψήφου εμπιστοσύνης (με αποτέλεσμα να μην  επιτρέψει στην Κυβέρνηση να αξιοποιήσει το  momentum, ενώ παράλληλα να ρίχνει νερό στο μύλο της ανευθυνότητας)! Και  μια υφυπουργός βγαίνει να διαμαρτυρηθεί  στην τηλεόραση για τις αρμοδιότητες της! Λες και δεν υπάρχουν θεσμικοί οδοί...

Οι ...παιδικές αρρώστιες της συγκυβέρνησης!

Βέβαια, όλα αυτά συντηρούν μια αβεβαιότητα που επιδεινώνει μια εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση.

Μέσα σ’ αυτό το σκηνικό αναμένεται να πορευτεί η κυβέρνηση.

Ο πρώτος πειρασμός που πρέπει να αποφύγει είναι η καθημερινή ενασχόληση με την μικροπολιτική. Θα περάσει ο καιρός πριν το συνειδητοποιήσει και θα είναι αργά. Πρέπει να αφοσιωθεί στα βασικά και να μην χάσει τον προσανατολισμό της.

Ο δεύτερος κίνδυνος είναι, μπροστά στις ...απειλές «στρατούληδων και φωτόπουλων», να μείνει κενό γράμμα το μεγάλο στοίχημα των αποκρατικοποιήσεων. Το έχουμε ξαναδεί το έργο. Η ΝΔ ήταν και πάλι στην κυβέρνηση, αλλά οι συνδικαλιστές των ΔΕΚΟ ασκούσαν την πραγματική εξουσία.

Το τρίτο πρόβλημα είναι σύμφυτο με τη δομή της κυβέρνησης. Αν για κάθε απόφαση πρέπει να προηγούνται συσκέψεις αρχηγών...Αν τα μέλη της Κυβέρνησης ενδιαφέρονται περισσότερο για τις αρμοδιότητες, παρά για το έργο που ανέλαβαν να φέρουν σε πέρας...Αν για κάθε βήμα απαιτείται δημόσια διαβούλευση...Αν συνεχιστεί αυτό το τροπάριο, τότε πολύ φοβούμαι ότι θα συμβεί εκείνο που έλεγε παλιά ένας ...Κνίτης φίλος  μου: «απ’ την πολλή ανάλυση,βαρέσαμε διάλυση»!

Η τέταρτη παγίδα έχει να κάνει με την κόπωση της κοινωνίας. Υπάρχουν πολλοί απελπισμένοι οι οποίοι απλώς δεν αντέχουν άλλο. Έχω καταντήσει μονότονος να το επαναλαμβάνω: επείγουν κάποια μέτρα άμεσης ανακούφισης αυτών των ανθρώπων. Και υπάρχουν τέτοια μέτρα χωρίς μάλιστα δημοσιονομικό κόστος.

Τέλος, ελοχεύει πάντα και ο σκόπελος του λαϊκισμού μέσω μαξιμαλιστικών θέσεων και διεκδικήσεων, που ηχούν μεν ευχάριστα, αλλά επί του παρόντος είναι αδύνατον να ικανοποιηθούν καθότι «δει δη χρημάτων..»

Ποιά είναι η απάντηση σ’ όλα αυτά;

«Η σκληρή δουλειά», λένε πολλοί, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν φτάνει. Η Κυβέρνηση  χρειάζεται συντονισμένες παρεμβάσεις που θα παράγουν χειροπιαστά αποτελέσματα.

Ενημέρωση και αλήθεια. Ο κόσμος πρέπει να ξέρει τι γίνεται, αλλά και τι τον περιμένει. Ο κ. Σαμαράς  ας αξιοποιήσει την «Ώρα του Πρωθυπουργού» και ας ενημερώνει συστηματικά Βουλή και λαό. Στον λαϊκισμό και την ανέξοδη δημαγωγία ας αντιπαραθέσει τη υπευθυνότητα και την αλήθεια.

Ο Πρωθυπουργός, αν πορευτεί με τόλμη και αποφασιστικότητα, αγνοώντας το πολιτικό κόστος και  έχοντας ως μόνη πυξίδα του το συμφέρον της πατρίδας και του έθνους, μπορεί από αρχηγός ενός κόμματος  να μεταβληθεί σε ηγέτη ενός έθνους. Γιατί οι κρίσεις αναδεικνύουν τους ηγέτες..

Κωστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GO avatar
    GO 11/07/2012 08:04:49

    Ο Βενιζέλος εγκαλεί τον Στουρνάρα (και μέσω αυτού τον Σαμαρά) για το θέμα της επαναδιαπραγμάτευσης.
    Πέραν της γελοιότητος του πράγματος, επί της ουσίας έχει δίκιο.
    Το μαρτύριο ...της επόμενης δόσης και των νέων ... νέων μέτρων συνεχίζεται.

    • GO avatar
      GO @ GO 11/07/2012 09:31:50

      'Ακυρο το παρόν, έγκυρο το παρακάτω με το ερωτηματικό στο τέλος.

  2. tak avatar
    tak 11/07/2012 08:16:34

    Κώστα καλημέρα και έχεις δίκιο... Σε όλα... Οι τελευταίες τέσσερις γραμμές του κειμένου σου είναι η αλήθεια την οποία θα πρέπει να κοιτάξει κατάματα ο Αντώνης Σαμαράς. Άλλωστε ο πρωθυπουργός είναι ένας από μας και δεν έχει να κάνει με τον εσμό των "βολεψάκηδων" και σε κάθε περίπτωση. Συνεπώς η θέση του είναι κοντά στο λαό, του οποίου λαού την ενημέρωση πρέπει να φροντίζει άμεσα ο ίδιος... Και δια χειλέων του, όπως σωστότατα επισημαίνεις. Καλημέρα Κώστα...

  3. θανασης avatar
    θανασης 11/07/2012 08:51:26

    Πολυ καλο το αρθρο- συμφωνουμε

  4. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 11/07/2012 08:53:36

    ''Η τέταρτη παγίδα έχει να κάνει με την κόπωση της κοινωνίας. Υπάρχουν πολλοί απελπισμένοι οι οποίοι απλώς δεν αντέχουν άλλο. Έχω καταντήσει μονότονος να το επαναλαμβάνω: επείγουν κάποια μέτρα άμεσης ανακούφισης αυτών των ανθρώπων. Και υπάρχουν τέτοια μέτρα χωρίς μάλιστα δημοσιονομικό κόστος.''
    Πολύ σωστά. Για πρώτη φορά Πρωθυπουργός από το βήμα της Βουλής μίλησε με ψυχή κι όχι ψυχρά σαν άθλιο ζόμπι κι εξωγήϊνος επισκέπτης στον πλανήτη Ελλάδα. Είδε επί τέλους κάποιος τη φτώχεια, τη μιζέρια, την εξαθλίωση και την απελπισία που σέρνεται στους δρόμους σαν αρρώστια, τη φρίκη που μας απειλεί και μας προσβάλλει και μας διαλύει. Τώρα θα πρέπει άμεσα να υπάρξει και διορθωτική παρέμβαση, ουσιαστική, ειλικρινής και αποτελεσματική. Επίσης πρέπει να οργανωθεί επί τέλους ένα κοινωνικό δίχτυ ασφαλείας- ασπίδα, για όλους εκείνους τους ανθρώπους που αυτοκτονούν γιατί απλά δεν βρίσκεται κανείς κοντά τους την κατάλληλη στιγμή, για να τραβήξει το μαύρο πέπλο της απελπισίας μπροστά απ΄τα μάτια τους. Ψυχολόγοι, ειδικοί επιστήμονες με τη βοήθεια και προσφερόμενων πολιτών θα πρέπει να αναλάβουν ρόλο ιδιότυπων ‘’διασωστών’’ σε ένα οργανωμένο κοινωνικό σύστημα συμπαράστασης και αλληλοϋποστήριξης.
    ‘’Ενημέρωση και αλήθεια. Ο κόσμος πρέπει να ξέρει τι γίνεται, αλλά και τι τον περιμένει. Ο κ. Σαμαράς ας αξιοποιήσει την «Ώρα του Πρωθυπουργού» και ας ενημερώνει συστηματικά Βουλή και λαό. Στον λαϊκισμό και την ανέξοδη δημαγωγία ας αντιπαραθέσει τη υπευθυνότητα και την αλήθεια.’’
    Αυτός είναι και ο μόνος δρόμος που οφείλει να επιλέξει ο κ. Α.Σαμαράς, ώστε να δημιουργήσει μία σχέση εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας με τον Ελληνικό λαό (πρωτόγνωρο κι επαναστατικό το αυτονόητο πάλι). Έτσι μονάχα, με την άμεση προσωπική του παρέμβαση, θα εμποδίσει τις υστερόβουλες παρερμηνείες, τις εκ προθέσεως υποκριτικές στρεβλώσεις και τη διαβολή των προθέσεων και των επιλογών του, από όλους όσους έχουν συμφέρον να εργασθούν με…πάθος γι αυτό το σκοπό (και που θα είναι οπωσδήποτε και πολλοί και ποικίλοι).
    Ο κ. Α.Σαμαράς λοιπόν, σίγουρα εάν τολμήσει ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ να αυτοαπελευθερωθεί και να αξιοποιήσει όλα τα όπλα που διαθέτει (ευφυϊα, ψυχική καλλιέργεια και δύναμη, τιμιότητα, ευαισθησία, ήθος, αποφασιστικότητα) αλλά και να εμφανίσει όλα εκείνα τα πολύτιμα χαρακτηριστικά που ακόμα και ο ίδιος δεν ‘’γνωρίζει ‘’ πως κατέχει, υπάρχουν πολύ σοβαρές πιθανότητες να καταθέσει τελικά αυτό που χρόνια απουσιάζει απ΄την πολιτική πραγματικότητά μας, κι εκεί που…..συνηθίσαμε σχεδόν, να παρελαύνουν ως πεφωτισμένοι οι αρλεκίνοι και οι ασήμαντοι, οι ατάλαντοι, οι δειλοί και οι αχρείοι, να μας προκύψει ξαφνικά ως από μηχανής Θεός, ένας εν δυνάμει Εθνικός Ηγέτης, ικανός να εμπνεύσει, να ενώσει και να πρωτοστατήσει επαναστατικά στην πορεία εξόδου μας από το σκοτεινό λαβύρινθο…
    Τι λέτε κ. Αντώνη Σαμαρά;;; Θα τον αποδεχθείτε επί τέλους τον απαιτητικό αυτό ρόλο;;; Απ΄τον Νοέμβριο του 2011 επιμένει να σας παρακαλάει η Ιστορία… Δεν είναι καν ευγενικό να το…ζυγίζετε και να διστάζετε ακόμα… :-))

  5. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 11/07/2012 08:53:48

    Κύριε Ροδινέ πολύ σωστά τοποθετείτε το θέμα. Ο Πρωθυπουργός έχει τη ψυχική δύναμη και την τόλμη. Έχει την αυτοπειθαρχία. Μα πάνω απ'όλα, έχει την Ελληνική καρδιά. Προσβλέπομε στον Αντώνη Σαμαρά να ασχοληθεί με τα "μεγάλα", αφήνοντας τα μικρά σε δεύτερη προτεραιότητα.

  6. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/07/2012 08:57:46

    Μερικές φορές,καί ὑπό κάποιες ἠγεσίες ἀναδεικνύονται πολλαπλές κρίσεις...

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/07/2012 10:44:49

      ΜΕ προλαβες , αυτο ηθελα να γραψω.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/07/2012 11:18:51

      Υπάρχουν ηγέτες που δημιουργούν και οι ..ηγετίσκοι που καταστρέφουν! την Καλημέρα μου!

  7. GO avatar
    GO 11/07/2012 09:24:00

    Ο Βενιζέλος εγκαλεί Στουρνάρα (και μέσω αυτού τον Σαμαρά) για την επαναδιαπραγμάτευση.
    Πέραν της γελοιότητος του πράγματος, επί της ουσίας έχει δίκιο.
    Το μαρτύριο της ...επόμενης δόσης και των νέων ...νέων μέτρων συνεχίζεται;

  8. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 11/07/2012 09:54:11

    Οι ΗΓΕΤΕΣ έχουν το θάρρος να αποδεχθούν κάτι που είναι σωστό και Εθνικά επωφελές, ανεξάρτητα από το ποιος το προτείνει –και αναφέρομαι προφανώς στην πρόταση της Χ.Α και των Α.Ε για το νόμο Ραγκούση.

    Και δεν παραπέμπουν ένα θέμα άμεσο και ζωτικό για την πατρίδα στη μικροπολιτική των διαβουλεύσεων με τον κ. Κουβέλη και την κα Ρεπούση.

    Ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα λοιπόν!

  9. avanti avatar
    avanti 11/07/2012 10:02:41

    Η εντύπωση που υπάρχει διάχυτη είναι ότι η κυβέρνηση υπάρχει απλώς για να υπάρχει.... Ο βομβαρδισμός που δέχεται ο πολίτης από τα μέσα ενημέρωσης είναι μονίμως για το τι λέει η τρόϊκα, τι ανακάλυψε η τρόϊκα στα υπουργεία, πόσα επιπλέον μέτρα πρέπει να παρθούν και πάει λέγοντας. Ωρες ατελείωτες καταναλώθηκαν για την παραίτηση Νικολόπουλου .... ούτε μετεωρίτης να είχε πέσει στη γη τόσος ντόρος δεν θα γινόταν. Αυτό πρέπει να σταματήσει μαχαίρι. Η κυβέρνηση και το παραγόμενο έργο πρέπει να βγει μπροστά και η τρόϊκα να περάσει πίσω, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ, δεν ξέρω πως, αλλά πρέπει. Εφυγε η τρόϊκα και συζητάμε ακόμη, σε λίγες μέρες θα ξαναέρθει και πάλι θα ξεκινήσει καινούργιο γαϊτανάκι. Δεν ξέρω αλλά ας καλέσει ο Σαμαράς τους καναλάρχες και τους εφημεριδάρχες και ας τους θέσει προ των ευθυνών τους, σε τελευταία ανάλυση ας τους βάλει το μαχαίρι στον λαιμό, ή βοηθάνε την τρικομματική κυβέρνηση στο έργο της και αφήνουν κατά μέρος το ξήλωμά της, ή θα καταρρεύσουμε όλοι μαζί πολύ σύντομα και μεγάλο μέρος της ευθύνης έχουν αυτοί με τα παιχνίδια που παίζουν.

    • man8os avatar
      man8os @ avanti 11/07/2012 11:43:02

      Να δουλεψει και το ΕΣΡ, φυσικα αφου πρωτα αντικατασταθουν οσα μελη εχουν ξεπερασει το οριο θητειας τους

  10. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 11/07/2012 10:11:48

    ”Η τέταρτη παγίδα έχει να κάνει με την κόπωση της κοινωνίας. Υπάρχουν πολλοί απελπισμένοι οι οποίοι απλώς δεν αντέχουν άλλο. Έχω καταντήσει μονότονος να το επαναλαμβάνω: επείγουν κάποια μέτρα άμεσης ανακούφισης αυτών των ανθρώπων. Και υπάρχουν τέτοια μέτρα χωρίς μάλιστα δημοσιονομικό κόστος.”
    Πολύ σωστά. Για πρώτη φορά Πρωθυπουργός από το βήμα της Βουλής μίλησε με ψυχή κι όχι ψυχρά σαν άθλιο ζόμπι κι εξωγήϊνος επισκέπτης στον πλανήτη Ελλάδα. Είδε επί τέλους κάποιος τη φτώχεια, τη μιζέρια, την εξαθλίωση και την απελπισία που σέρνεται στους δρόμους σαν αρρώστια, τη φρίκη που μας απειλεί και μας προσβάλλει και μας διαλύει. Τώρα θα πρέπει άμεσα να υπάρξει και διορθωτική παρέμβαση, ουσιαστική, ειλικρινής και αποτελεσματική. Επίσης πρέπει να οργανωθεί επί τέλους ένα κοινωνικό δίχτυ ασφαλείας- ασπίδα, για όλους εκείνους τους ανθρώπους που αυτοκτονούν γιατί απλά δεν βρίσκεται κανείς κοντά τους την κατάλληλη στιγμή, για να τραβήξει το μαύρο πέπλο της απελπισίας μπροστά απ΄τα μάτια τους. Ψυχολόγοι, ειδικοί επιστήμονες με τη βοήθεια και προσφερόμενων πολιτών θα πρέπει να αναλάβουν ρόλο ιδιότυπων ‘’διασωστών’’ σε ένα οργανωμένο κοινωνικό σύστημα συμπαράστασης και αλληλοϋποστήριξης.
    ‘’Ενημέρωση και αλήθεια. Ο κόσμος πρέπει να ξέρει τι γίνεται, αλλά και τι τον περιμένει. Ο κ. Σαμαράς ας αξιοποιήσει την «Ώρα του Πρωθυπουργού» και ας ενημερώνει συστηματικά Βουλή και λαό. Στον λαϊκισμό και την ανέξοδη δημαγωγία ας αντιπαραθέσει τη υπευθυνότητα και την αλήθεια.’’
    Αυτός είναι και ο μόνος δρόμος που οφείλει να επιλέξει ο κ. Α.Σαμαράς, ώστε να δημιουργήσει μία σχέση εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας με τον Ελληνικό λαό (πρωτόγνωρο κι επαναστατικό το αυτονόητο πάλι). Έτσι μονάχα, με την άμεση προσωπική του παρέμβαση, θα εμποδίσει τις υστερόβουλες παρερμηνείες, τις εκ προθέσεως υποκριτικές στρεβλώσεις και τη διαβολή των προθέσεων και των επιλογών του, από όλους όσους έχουν συμφέρον να εργασθούν με…πάθος γι αυτό το σκοπό (και που θα είναι οπωσδήποτε και πολλοί και ποικίλοι).
    Ο κ. Α.Σαμαράς λοιπόν, σίγουρα εάν τολμήσει ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ να αυτοαπελευθερωθεί και να αξιοποιήσει όλα τα όπλα που διαθέτει (ευφυϊα, ψυχική καλλιέργεια και δύναμη, τιμιότητα, ευαισθησία, ήθος, αποφασιστικότητα) αλλά και να εμφανίσει όλα εκείνα τα πολύτιμα χαρακτηριστικά που ακόμα και ο ίδιος δεν ‘’γνωρίζει ‘’ πως κατέχει, υπάρχουν πολύ σοβαρές πιθανότητες να καταθέσει τελικά αυτό που χρόνια απουσιάζει απ΄την πολιτική πραγματικότητά μας, κι εκεί που…..συνηθίσαμε σχεδόν, να παρελαύνουν ως πεφωτισμένοι οι αρλεκίνοι και οι ασήμαντοι, οι ατάλαντοι, οι δειλοί και οι αχρείοι, να μας προκύψει ξαφνικά ως από μηχανής Θεός, ένας εν δυνάμει Εθνικός Ηγέτης, ικανός να εμπνεύσει, να ενώσει και να πρωτοστατήσει επαναστατικά στην πορεία εξόδου μας από το σκοτεινό λαβύρινθο…
    Τι λέτε κ. Αντώνη Σαμαρά;;; Θα τον αποδεχθείτε επί τέλους τον απαιτητικό αυτό ρόλο, τον ρόλο της ζωής σας;;; Απ΄τον Νοέμβριο του 2011 επιμένει να σας παρακαλάει η Ιστορία… Δεν είναι καν ευγενικό να το…ζυγίζετε και να διστάζετε ακόμα… :-))

    • to anthos tou kakou avatar
      to anthos tou kakou @ BLACKQUEEN 11/07/2012 19:07:20

      Nαι σε όλα, ανεπιφύλακτα !!!!!!

  11. Lampros avatar
    Lampros 11/07/2012 10:13:08

    O Σαμαρας εχει ενα εξαιρετικά δυσκολο εργο μπροστα του. εκτός απο την κρίση εχει να αντιμετωπίσει όλο αυτό τον χαμο με στηρίγματα σαθρά, και αδυναμα. αδυναμα όπως ο Κουβέλης που εχει τις αντοχες του 6% που πηρε και σαθρά όπως το Πασοκ του Βενιζελου. Πρέπει επιτέλους η καντροδεξιά παραταξη να πατησει στα πόδια της, να αποκτήσει εμπιστοσυνη στον ευατό της και να δουμε πως ειμαστε οι ιστορικά δικαιωμένοι απο τις στρατηγικές επιλογες μας. Επιτέλους, να πάψει να μας εκβιαζει το 6% του Κουβέλη και να βαζει βετο για την αλλαγη του λαθρονομου, ή να ειμαστε υποχρεωμένοι να διατηρησουμε το πασοκικο καθεστώς (μεταλλασομενο σταδιακα σε Συριζαικο) σε όλες τις ΔΕΚΟ. Να βγεί μπροστα ο Σαμαράς, και να χτυπήσει δυνατά και γρήγορα. θα φανει πόσο αδυναμοι να αργοι ειναι να ακολουθήσουν όλοι οι άλλοι τις εξελίξεις. Όποις δεν μπορεί να φευγει σε 10 λεπτά μέσα, ουτε καν δελτίο τύπου για την αντικατάστασή του. ειναι ανάξιος αναφοράς, προχωράμε μπροστά, δεν κοιτάμε πίσω. ετσι βγαινουν οι ηγέτες.

  12. Βασίλης Κωνσταντίνου -Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου -Καστοριά 11/07/2012 10:28:55

    Συμμαχία με τον δημιουργικό μέσο Έλληνα

    Παίζοντας καθυστέρηση στο κέντρο του γηπέδου δεν κερδίζεις ποτέ. Παίζοντας καθυστέρηση με το μυαλό στην αντεπίθεση είναι μία σίγουρη και δοκιμασμένη τακτική. Αυτό πρέπει αν κάνει ο Σαμαράς. Να σκέφτεται να κερδίσει χρόνο στην Ευρώπη αλλά ταυτόχρονα και το γκολ. Παίζοντας καθυστέρηση στο κέντρο του γηπέδου δεν κερδίζεις ποτέ. Παίζοντας καθυστέρηση με το μυαλό στην αντεπίθεση είναι μία σίγουρη και δοκιμασμένη τακτική. Αυτό πρέπει αν κάνει ο Σαμαράς. Να σκέφτεται να κερδίσει χρόνο στην Ευρώπη αλλά ταυτόχρονα και το γκολ. Παντί τρόπω και με κάθε θυσία. Το πολιτικό κόστος με την παλιά αντίληψη τέλειωσε .Δεν υπάρχει. Και όσοι το επικαλούνται το κάνουν για να δηλώσουν την αδυναμία τους και την ανεπάρκειά τους. Πρόσφατα επιβεβαιώθηκε με 13% και έξοδο από την βουλή του ΛΑΟΣ. ΄Οσοι λοιπόν δεν φοβούνται ,όσοι έχουν ενέργεια για δράση κοντά στον Σαμαρά και μπροστά στο μέτωπο. Οι άλλοι να απομονωθούν. Τατούληδε, Παυλίδηδες και πρόσφατα Νικολακόπουλοι θα υπάρχουν πάντα. Η συμμαχία με τον απλό κόσμο και την απλή λογική και κυρίως η δράση τους εξουδετερώνει. Τους απενεργοποιεί..Αυτό χρειάζεται σήμερα. συμμαχία με τον δημιουργικό μέσο έλληνα!

  13. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 11/07/2012 10:30:23

    Το θεμα ειναι αν αξιζουν οι ηγετες στους Ελληνες η τους αξιζουν μονο λαοπλανοι δημαγωγοι τυπου Ανδρεα και Τσιπρα!

    • Stratis avatar
      Stratis @ Θ.Δ. 04/08/2012 05:49:16

      Αυστραλός Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τύποι του καταστροφέα τότε Ανδρέα και του αιθεροβάμονα σήμερα Αντρέα είναι ακόμα τα ινδάλματα του Ελληνικού λαού που εύκολα παρασείρεται

  14. η Dimi avatar
    η Dimi 11/07/2012 10:31:05

    Υπάρχουν ορισμένοι χαρισματικοί άνδρες πολιτικοί οι οποίοι ενώ γύρω τους συντελείται “το τέλος του κόσμου”, εκείνοι κοιτούν με βλέμμα ψύχραιμο και σταθερό και συχνά κατηγορούνται για.. αδιαφορία ή/και απραξία. Ελάχιστοι καταλαβαίνουν ότι στην ουσία, οι χαρισματικοί αυτοί άνδρες πολιτικοί, εκτιμούν και διαχειρίζονται πολίτες και καταστάσεις με προσοχή, όταν όλοι οι άλλοι απεγνωσμένα έχουν σηκώσει τα χέρια τους ψηλά. Σ’ αυτούς τους χαλεπούς καιρούς (στους οποίους ο κ. Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου και οι συν αυτώ συνεργοί, στοχευμένα μάς επέβαλαν να ζούμε), ο Πρόεδρός μας κ. Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος διδάσκει διά του προσωπικού του παραδείγματος και του πολιτικού κόστους, χρειάζεται όχι μόνο "Τη Δύναμη Ενός Εθνους", δηλαδή, την αταλάντευτη πολιτική μας στήριξη, αλλά και, την ευαίσθητη ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ η Dimi 11/07/2012 10:50:00

      Καλημέρα Dimi ! Ακριβώς.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Δαναός 11/07/2012 11:20:22

        Kαλημέρα Δαναέ! Ευχαριστώ.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ η Dimi 11/07/2012 11:04:04

      Εξαιρετικό! την καλημέρα μου...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ GreekInLux 11/07/2012 11:48:33

        Σας Ευχαριστώ. Τη Καλημέρα μου, επίσης.

  15. Γιωργος Ταμπακος avatar
    Γιωργος Ταμπακος 11/07/2012 10:38:58

    Ο Σαμαρας εχει την ευκαιρια να αναδειχθει ηγετης αν βαλει στο περιθωριο τον κομματισμο, ασχοληθεί και επικεντρωθεί στα σημαντικα και μεγάλα, αποκρατικοιποιήσεις, μειωση δαπανών, μειωση δημοσίου, επενδύσεις, υγεία, και δεν παρασυρθεί απο την μικροπολιτική, τους δημοσιογραφους, πρεπει να γινει ευαγγελιστης της αναγκαιότητας να αλλαξει η χώρα και να απελευθερωθει απο τα δεσμα του λαικισμου! Οποιος δεν αντεχει παει σπιτι του! Θελει κουρλαγιο, δυναμη να υκοποιηθεί ενα οραμα για μια νεα Ελλάδα χωρίς διαφθορά, με αξίες και ηθος.

  16. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 11/07/2012 10:39:32

    Καλημέρα κύριε Ροδινέ.Εξαιρετικά εύστοχος τίτλος.Απάντηση,σ'αυτή τη φράση,θα λάβουμε λίαν συντόμως.

  17. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 11/07/2012 10:39:56

    Ηγέτες, ναι, πολύ σωστά. Κάτι μου λέει όμως πως όταν κάποιος φοβάται, δεν μποερί να αναδειχτεί σε τίποτα. Κάποιοι πάντως λένε ότι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση ( http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2647.aspx#.T_0tC5HcTRQ ). Εύχομαι ολόψυχα να μη δικαιωθούν.

  18. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 11/07/2012 10:43:22

    Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΑΚΙΕΡΑ ΘΕΛΕΙ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ.................

  19. Kargia avatar
    Kargia 11/07/2012 10:44:23

    Υπάρχουν και πάμπολες περιπτώσεις όπου ηγέτες δημιουργούν οι επιτείνουν κρίσεις. Ευτυχώς για μας, ο Α.Σ έχει ξεφύγει από αυτό τον όρο. Είναι η ελπίδα μας, η φωνή μας, το όραμα μας.

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Kargia 11/07/2012 11:19:24

      Έχεις δει κάτι , που δεν έχουμε δεις εμείς ?

  20. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 11/07/2012 11:00:03

    Πολύ σωστή ανάλυση αρκεί η κρίση να αφήσει κάτι πίσω της για να έχει να κυβερνήσει ο ηγέτης.
    Και σίγουρα τα συμπεράσματα σας είναι σε γνώση του Σαμαρά.Δυστυχώς θα αναλωθούμε αρκετά σε μικροπολιτικες,υπάρχουν κόμματα που παλεύουν για επιβίωση.Ελπίζω σε γρήγορη ανακούφιση των ασθενέστερων γιατί η κοινωνία υποφέρει

  21. GreekInLux avatar
    GreekInLux 11/07/2012 11:03:19

    Όπως ο κ. Κ. Ροδινός λέει ότι έχει καταντήσει ν’ αναφέρεται μονότονα στην ανακούφιση των πολιτών έτσι κι εγώ έχω καταντήσει μονότονα να επιμένω ότι ελάχιστα έχουμε δει ακόμα από τον Αντώνη Σαμαρά. Σίγουρα «ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη» αλλά στις δύσκολες στιγμές αυτό που κρίνει την (επιτυχή) έκβαση της μάχης δεν είναι μόνο το αξιόμαχο του στρατεύματος αλλά η διορατικότητα, η αποφασιστικότητα και η τακτική του αρχηγού του. Αυτός εμπνέει, αυτός εμψυχώνει, αυτός χαράσσει τις στρατηγικές… αφού ζυγίσει και εκτιμήσει την κατάσταση και τα δεδομένα. Και αυτός θα συνδέσει το αποτέλεσμα με τ’ όνομά του.

    Ένα είναι σίγουρο και έχει αποδειχτεί πάμπολλες φορές, αν κάποιος εξετάσει την προσωπική ιστορία του Αντώνη Σαμαρά. Το μόνο που ποτέ δεν υπολόγισε ήταν το πολιτικό κόστος και δεν δίστασε να τσαλακώσει την εικόνα του όταν το επέβαλλαν οι συνθήκες. Και αυτό, σ’ ένα πολιτικό σύστημα του οποίου οι πρωταγωνιστές (ακόμα και οι κομπάρσοι) πολιτεύονται κατά βάση ή τουλάχιστον σε τεράστιο βαθμό με γνώμονα ακριβώς αυτό… την εικόνα τους και το πώς θα πλασάρουν επικοινωνιακά την κάθε τους πράξη, το κάθε τους βήμα, βάζοντας έτσι σε δεύτερη μοίρα την ουσία.

    Όποιος λοιπόν έχει αμφιβολίες για τις προθέσεις του Αντώνη Σαμαρά, εγώ προσωπικά, έχω να του συστήσω να δει, το βλέμμα του, την ώρα που απευθυνόταν στον σημερινό εκφραστή του ανέξοδου λαϊκισμού, μέσα στο κοινοβούλιο. Εγώ αυτό το βλέμμα εμπιστεύομαι…

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ GreekInLux 11/07/2012 11:46:38

      + 1000000

  22. Τρελός avatar
    Τρελός 11/07/2012 11:07:49

    Ο Σαμαράς θα τα καταφέρει, είναι ΕΛΛΗΝΑΣ με όλη τη σημασία της λέξης και μια μέρα το όνομα του θα φιγουράρει στο πάνθεων των Ευρωπαίων ηγετών, ανάμεσα στους Τσώρτσιλ, Ντε Γκολ, Θάτσερ κ.α. Ελλάς Ελλάς, Αντώνης Σαμαράς

  23. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 11/07/2012 11:20:36

    Περιμένουμε όλοι κάτι ...γάτους σαν και εσένα να μας επαναφέρει στην πραγματικότητα...

  24. man8os avatar
    man8os 11/07/2012 11:34:45

    Συμφωνω με το αρθρο, εξαιρετικο

  25. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 11/07/2012 11:41:24

    Ο Σαμαράς, έχει την ευτυχία να κυβερνά σε μια εποχή, που αν θέλει, άν έχει τη βούληση πραγματικά, μπορεί όντως να αναδειχτεί σε λαϊκό ήρωα και Εθνικό σωτήρα.
    Τα αυτονόητα πρέπει να ΠΡΑΞΕΙ. Τα αυτονόητα.
    Αυτά που δεν έπραττε κανείς 30 χρόνια τώρα.

  26. panas avatar
    panas 11/07/2012 11:45:28

    Αν καταφέρει ο Σαμαράς να συμβάλει έστω και σε κάποιο μικρό ποσοστό στο να μην χρειάζονται οι έλληνες κάποιον ηγέτη, θα έχει προσφέρει πολλά στη χώρα.
    Να λειτουργούν τα αυτονόητα δηλαδή, χωρίς να υπάρχουν στερβλώσεις και δυσκαμψίες.
    Όσο νιώθουμε την ανάγκη να ακολουθήσουμε κάποιον ηγέτη, είτε είναι λαοπλάνος, είτε οτιδήποτε άλλο, θα είμαστε ένας λαός πολιτικά ανώριμος.

  27. gio avatar
    gio 11/07/2012 11:58:29

    Δεν αρκει μονο ο Σαμαρας η ΝΔ δεν εχει αξιολογα στελεχη οι περισσοτεροι μοιαζουν με βλαχοδημαρχοι

  28. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 11/07/2012 12:01:36

    ...Ωχ!!!! Εγώ μία φορά ζήτησα να δημοσιευθεί το σχόλιό μου, όχι 4 !!!!! :-)) Τώρα δεν μπορώ να κάνω κάτι για να διαγράψω τις 3 τελευταίες αποστολές του.... Ζητώ συγνώμη για την ...αναστάτωση, αλλά συνέβη προφανώς από κάποια εμπλοκή των servers ????

    • Factorx avatar
      Factorx @ BLACKQUEEN 11/07/2012 12:36:29

      Μια ακόμα απόδειξη ότι τελικά δεν μπορείς να βρεις άκρη με την καχυποψία ορισμένων. Ζητάς συγνώμη, αλλά τις βλακείες στου τις έγραψες. τα σχόλια είναι το μεγάλο πρόβλημα με τον σερβερ επειδή μπλοκάρουν το συστημα αν ανεβαίνουν ταυτόχρονα πολλά. Αλλά ορισμένοι σκέφτονται εντελώς...συριζα

      • gio avatar
        gio @ Factorx 11/07/2012 12:44:25

        Βαλτε like στα σχολια

      • Ἀντρέας avatar
        Ἀντρέας @ Factorx 11/07/2012 12:48:37

        Φάκτορα τις τελευταίες μέρες βλέπω προβλήματα, παλιότερα δεν είχε. Για ρίξτε μια ματιά στο setup του nginx... Σε πολλές περιπτώσεις κάνει θαύματα, σε άλλες μόνο προβλήματα δημιουργεί (το σχόλιο αυτο δεν έχει σχέση με το άρθρο, οταν το διαβάσεις μπορείς να το διαγράψεις, ευχαριστώ)

        • Factorx avatar
          Factorx @ Ἀντρέας 11/07/2012 13:00:30

          Πες μας ποιό πρόβλημα έχεις για να το δούμε. Μου φαίνεται περίεργο επειδή έχουμε πάει σε πολύ καλό (και ακριβό) σέρβερ για να λυθούν τα προβλήματα με τα σχόλια

  29. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 11/07/2012 12:02:48

    Οι ηγέτες δεν αυτοπροσδιορίζονται , δεν καθορίζονται , δεν προτείνονται , δεν συνδιαλέγονται , δεν υποχωρούν σε ιδέες και σε οράματα .
    ΟΙ Ηγέτες αναδεικνύονται ως αυτοφυή προσωπικότητες
    και δείχνουν στο λαό το δρόμο, όπως λέει ο Καζαντζάκης "Ν'αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γη. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

    Οι ηγέτες μέχρι σήμερα στην Ελλάδα αναλαμβάνουν την ευθύνη (λεκτικά) μετά το αποτέλεσμα , και λίγο πριν διεκδικήσουν την συνέχεια τους στην εξουσία .
    Καλημέρα .

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 11/07/2012 14:13:12

      Πολύ ὡραῖα ἡ ἀναφορά στόν Καζαντζάκη.

  30. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/07/2012 12:08:43

    H τακτική του Βενιζέλου είναι τόσο προφανής και δεν εκπλήσσει.
    Προς το παρόν αγοράζει χρόνο και ροκανίζει τον Σαμαρά για να τον ...διαδεχτεί αργότερα!

    • Εύα avatar
      Εύα @ Κώστας Ροδινός 11/07/2012 14:20:42

      Δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ..

  31. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/07/2012 12:09:51

    επι του παρόντος...συνεχίζεται!

    • GO avatar
      GO @ Κώστας Ροδινός 11/07/2012 12:39:08

      Καλό καλοκαίρι (;)!

  32. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/07/2012 12:10:53

    εκ του αποτελέσματος κρινόμεθα άπαντες!

  33. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/07/2012 12:11:59

    Dimi
    και τη δική μου καλημέρα και ..διαμαρτύρομαι που σ' έχουμε χάσει τελευταία!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Κώστας Ροδινός 11/07/2012 15:58:10

      Κώστα, Θερμά Ευχαριστώ! Αυτό, γιά σένα.

      “I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars.” ~Og Mandino (1923-1996), American Best Selling Author of:
      "The Greatest Salesman in the World & The 10 Scrolls" (excerpt) http://kathypilcher.files.wordpress.com/2010/09/og-mandino-scrolls.pdf

  34. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/07/2012 12:12:35

    ο φόβος δεν είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα των ηγετών

  35. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 11/07/2012 12:13:29

    Πιο πολύ φοβάμαι το τρίτο. Τα προβλήματα της δομής. Και κατά πόσο θα αντέξουν οι ΔΗΜ.ΑΡ. - ΠΑΣΟΚ και όχι μόνο (όπως είδαμε πρόσφατα) τις ευθύνες. Είναι η απαραίτητη προϋπόθεση να λειτουργήσει η κυβέρνηση και να ακολουθεί τους ρυθμούς του Πρωθυπουργού.

  36. Περσέας avatar
    Περσέας 11/07/2012 12:29:41

    Ὑπερθεματίζω καί συγχαίρω τό ἄρθρο.
    Στέκομαι γιά νά τονίσω τό σημεῖο στό ¨οποῖο ἀναφέρεται στήν ἀξιοποίηση τῆς ὥρας τοῦ πρωθυπουργοῦ.
    Αύτό εἶναι, τουλάχιστον ἀπαραίτητο ὄχι γιά "σπάσει" τό μονοπώλιο τῶν ἰδιοτελῶν καναλιῶν, ἀλλά γιά νά δώσει τήν είκόνα τοῦ ἡγέτη πού ἀναλαμβάνει ὁ ἴδιος τήν ἐνημέρωση τοῦ λαοῦ, πού ΣΕΒΕΤΑΙ.

  37. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/07/2012 13:02:32

    Aυτή η ιστορία με τις αρμοδιότητες των υφυπουργών τείνει να μετατραπεί σε τραγέλαφο και να παραλύσει τη λειτουργία της Κυβέρνησης.
    Μήπως να παρέμβει ο ΑΣ και να τελειώνει το θέμα εντός της ημέρας;

  38. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/07/2012 13:08:19

    και κάτι ακόμα.
    γνώμη μου είναι πως όταν κάποιος αρχίζει να ...δυσφορεί με τις αρμοδιότητες, αποδεικνύει οτι κακώς διορίστηκε εκεί που ..διορίστηκε!

  39. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 11/07/2012 13:17:37

    Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι η μη απονομή δικαιοσύνης και η έλειψη ισονομίας μεταξύ των Ελλήνων πολιτών.Ο κ. Σαμαράς με την αλλαγή πολιτικής του και όσα ακουλούθησαν αυτήν έχασε το ηθικό και ουσιαστικό πλεονέκτημα να αποδώσει τα τω Καίσαρι τω Καίσαρι και έγινε ένας απο ''αυτούς'',αυτήν είναι η εμπειρία μου απο τον περίγυρο μου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ανδρέας 11/07/2012 13:19:54

      400 χιλιάδες υποθέσεις ...αναμένουν στα διοικητικά δικαστήρια!

  40. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 11/07/2012 13:20:41

    Εξαιρετικό,χτύπησες φλέβα.

  41. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 11/07/2012 13:28:28

    .....Πάντοτε θα χρειάζεται ο ''Ηγέτης'', κι όταν αυτός απουσιάζει επί ...μακρόν, θα δημιουργούνται καταστάσεις αδιέξοδες και παρακμιακές όπως αυτές που σήμερα βιώνουμε. Όταν στο τιμόνι μιάς χώρας καταφέρνουν να στέκονται και να...χαράζουνε τη ρότα οι προδοτο- Σημίτηδες και οι προδοτο-ΓΑΠ, πλαισιωμένοι απ΄τις αισχρές και αδηφάγες συμμορίες τους, όταν πολιτικοί απατεώνες και ασήμαντοι νάνοι, ανέρχονται στα ύπατα αξιώματα υπό την ανοχή και τη συνενοχή του υστερόβουλου πλήθους, η ψυχική, διανοητική και ηθική χρεοκοπία, σίγουρα θα οδηγήσει αργά ή γρήγορα και στην οικονομική κατάρρευση. Ο Ηγέτης, δεν είναι ο πάνσοφος, ο αλάνθαστος, πατέρας παντοκράτορας και ποιητής των πάντων..... Είναι όμως σίγουρα εκείνος που οφείλει να εμπνέει και να αντανακλά με το προσωπικό του ήθος, την παιδεία του, με το αίσθημα δικαιοσύνης και την αίσθηση του μέτρου, το πνεύμα που θα πρέπει τελικά και να χαρακτηρίζει, την κοινωνική ηθική και συμπεριφορά του συνόλου. Η κρίση σίγουρα είναι πρωτίστως ηθική, κρίση αξιών και χρεοκοπημένων συνειδήσεων.

  42. ktisias avatar
    ktisias 11/07/2012 13:51:02

    Ο Παπανδρέου μέσα σε 3 μήνες κατάφερε να τρομοκρατήσει έναν πλανήτη ολόκληρο, μετατρέποντας μια κρίση χρέους σε κρίση δανεισμού, καταρρακώνοντας την αξιοπιστία της Ελλάδος ! Η Γερμάνια εκμεταλλεύτηκε τον ευρωπαϊκό νότο παρέχοντας μεγάλη ρευστότητα με χαμηλά επιτόκια μέσω ΕΚΤ, για κατανάλωση, ώστε να να ξεπεράσει την δική της κρίση του 2000! Και τώρα που βρέθηκε στην κορυφή της ευρωζώνης αρνείται να συνεισφέρει αυτό που της αναλογεί ! Ο Σαμαράς καλείτε να αποκαταστήσει την αξιοπιστία της χώρας, να βγάλει την Ελλάδα από την παγίδα του χρέους που την έχουν ρίξει , και όλα αυτά χθες ! Στο άρθρο γίνεται αναφορά για τον Σεπτέμβρη , προφανώς ετοιμάζεται η κυβέρνηση για τα μπάνια της, περιμένοντας να εισπράξει από τους ήδη χαρατσωμένους πολίτες ! Όχι ηγέτης αλλά Τιτάνας τον βλέπω να γίνεται!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ktisias 11/07/2012 13:54:54

      Λάθος ερμηνεία κάνετε.
      Η αναφορά στον Σεπτέμβριο δεν έχει σχέση με τα μπάνια, αλλά με οτι πρέπει να προχωρήσουν μές το Καλοκαίρι ορισμένα πράγματα.

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Κώστας Ροδινός 11/07/2012 14:28:36

        Έχετε καμιά ενημέρωση για τον κ. Καράκωστα ;;;;
        Σαν πολλά -και κάπως πειστικά- έλεγε σήμερα εκείνο το πρωΐνό σαχλοκούδουνο !!!!!!!!!!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Παύλος 11/07/2012 14:32:18

          Στην ανακοίνωση του κ. Καράκωστα αναφέρεται: «Όπως είναι γνωστό ασκώ δικηγορία από το έτος 1968 ανελλιπώς.

          » Στο πλαίσιο της άσκησης του δικηγορικού επαγγέλματος και πάντα σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που το διέπουν, υπήρξα νομικός σύμβουλος πολλών προσώπων, μεταξύ άλλων και της εταιρείας Siemens στην Ελλάδα.

          » Το γεγονός αυτό, όχι μόνο δεν το έχω αποκρύψει, αλλά το έχω ο ίδιος δημοσιοποιήσει, καθώς περιλαμβάνεται στο βιογραφικό μου, το οποίο έχω αναρτήσει στην ιστοσελίδα του δικηγορικού μου γραφείου.

          » Όπως είναι ευνόητο, για τις νομικές μου υπηρεσίες ελάμβανα τη συμφωνηθείσα αμοιβή. Με δεδομένο ότι είχα επιλέξει να παρέχω τις υπηρεσίες μου ως νομικός σύμβουλος, όχι από γραφείο εγκατεστημένο εντός της εταιρείας, αλλά από το προσωπικό δικηγορικό μου γραφείο, είχα απευθείας σύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, προκειμένου να είμαι σε θέση να παράσχω ευχερώς και αμέσως τις νομικές υπηρεσίες μου.

          » Η συνεργασία μου με την Siemens έληξε μετά την ανάληψη της διεύθυνσής της στην Ελλάδα από τον κ. Χριστοφοράκο. Ο κ. Χριστοφοράκος ουδέποτε με δέχθηκε στο γραφείο του, παρά το γεγονός ότι ήμουν νομικός σύμβουλος της εταιρείας και μου κατέστησε με τη συμπεριφορά του σαφές ότι επιθυμεί την απομάκρυνσή μου.

          » Επειδή υπό τις παραπάνω συνθήκες η συνεργασία με την εταιρεία είχε καταστεί πλέον αδύνατη, σύντομα μετά την ανάληψη της διεύθυνσης της εταιρείας από τον κ. Χριστοφοράκο παραιτήθηκα από τη θέση του νομικού συμβούλου.

          » Πλην των ανωτέρω ουδεμία άλλη σχέση έχω με την εταιρεία SIEMENS.

          » Η επίθεση που δέχομαι τις τελευταίες ημέρες αναμφίβολα με λυπεί βαθύτατα. Ως νομικός, όμως, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη, στην οποία επιφυλάσσομαι να προσφύγω για την αποκατάσταση της τρωθείσας τιμής και υπόληψής μου».

          Newsroom ΔΟΛ

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Κώστας Ροδινός 11/07/2012 16:21:12

            Αγαπητέ μου Κώστα,
            κατ' αρχήν σε ευχαριστώ πραγματικά για την απάντηση, αλλά έχω την εντύπωση ( μετά και τα όσα παραθέτει παρακάτω και ο GreekInLux, ότι πρέπει να δοθεί μια επίσημη απάντηση !
            Το πράγμα δεν πάει άλλο !!!!
            Αν τα πράγματα έτσι έχουν, θα πρέπει κάποιος να βουλώσει για πάντα το στόμα αυτού του σιχαμερού , ανεμοδεικτικού, κομπλεξικού βοθρόστομου, που τόσο κακό έχει κάνει στην Ελλάδα - εδώ και χρόνια - με την ιδιοτελή ιδιωτεία του !!!!

        • GreekInLux avatar
          GreekInLux @ Παύλος 11/07/2012 14:38:29

          Καλημέρα! Υπάρχει πάντα και η ενημερωτική στήλη...όπως κοιτάτε την οθόνη στα αριστερά! Δείτε κι αυτό το άρθρο...

          http://www.antinews.gr/2012/07/11/170290/

  43. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 11/07/2012 13:56:18

    Νἄ πέσουν κεφάλια καί ἰδίως στό ΝΕΤ!!

    Κάποιος ᾿ΑΛΑΦΟ. . . δέν μπορεῖ νά κρύψη τά πρασινορόζ συναισθήματα του μέ εἰρωνικά ὑπονοούμενα τοῦ τύπου "῎Ας ἀρχίσωμε ἀπό σένα Γιάννη/Γιῶργο μιά καί τό συνηθίζομε τώρα τελευταῖα)!!!!!! ῎Η "Τελείωνε μ᾿ αὐτό γιά νά συνεχίσωμε τό ρεπορτάζ" ἀπευθυνόμενος στόν ρεπόρτερ τοῦ Μαξίμου. ῾Ο ἱδιος κ. ᾿Αλαφο ἀκούει μέ θρησκευτική εὐλάβεια τήν Μπεθάνη χωρίς διακοπές καί βιασύνη γιά νά τρέξη τό ρεπορτάζ!!!!!

    Αὐτή ἡ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΡΤ καί οἱ μέχρι τώρα συντελεστές της ροκάνισαν καί ἔρριξαν τήν κυβέρνηη ΚΚ!!

    ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!

    WANTED: IMPARTIAL, OBJECTIVE JOURNALISTS! ῾Υπάρχουν;;;;; :mrgreen:

  44. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 11/07/2012 13:57:39

    Είναι πολλά αγαπητέ,οι εφοριακοί που έκλεψαν 28.000.000 ευρώ μετά απο 10 χρόνια δικαστηρίου και ενώ χρειάστηκε να αναιρέσει ο Άρειος Πάγος 2 προηγούμενες απαλλακτικές αποφάσεις τιμωρήθηκαν με κάθειρξη 10 ετών ο καθένας αλλά με αναστολή εκτέλεσης της ποινής μέχρι την νέα δίκης τους.Μύλος

  45. Emmanuil avatar
    Emmanuil 11/07/2012 13:59:14

    Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΜΕ και οι άλλοι σύντροφοι βγούν σύντομα στους δρόμους και άλλοι αρχίσουν να κετεβάζουν διακόπτες, θα χρειαστεί ισχυρή πυγμή για να τους βάλει ο Σαμαράς στη θέση τους. Και εδώ δεν βλέπω καμμιά νομική, καμμιά πολιτική και καμμιά ψυχολογική προετοιμασία, ώστε η ισχυρή εκείνη πυγμή να πάρει και την κάλυψη του κόσμου. Κάποιος έγραψε για τον πρωθυπουργό που πρέπει να καλέσει τους καναλάρχες και εφημεριδάρχες (συγγνώμη που δεν συγκράτησα το όνομα) και να τους ζητήσει να συγκρατηθούν. Δεν το βλέπω δυνατό. Όμως χωρίς την στήριξη των ΜΜΕ, τουλάχιστον των κρατικών, θα έχουμε το συνειθισμένο χάος των διαδηλώσεων, καταλήψεων και της κοινωνικής αναταραχής, που θα μπλοκάρουν τα πάντα. Ας μας πεί η κυβέρνηση, αν τα βλέπει αυτά και τι θα κάνει σε μια τέτοια περίπτωση.

  46. Φελίζα avatar
    Φελίζα 11/07/2012 14:02:04

    Καλημέρα Dimi! Άψογη!!!!!!!!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Φελίζα 11/07/2012 18:29:44

      Αγαπητή Φελίζα, η πατρίδα μας είναι το πιό θαυμαστό δημιούργημα. Ο περιούσιος Τόπος! Γι αυτό οι ξένοι θέλουν να την αρπάξουν. Οι Ελληνες όμως επιμένουμε δική μας να τη κρατήσουμε. Και θα νικήσουμε!

  47. Paul avatar
    Paul 11/07/2012 14:04:25

    Καλά τα λέτε ρε παιδιά. Αν ο Σαμαράς πορευτεί αγνοώντας το πολιτικό κόστος ? Δηλαδή το λαό ? Κατάλαβα καλά ? Γι' αυτό τον ψηφίσαμε ? Έχω και μια απορία. Ας μου τη λύσει κάποιος. Τι σόι πολιτική είναι αυτή, να αφήνεις την τρίτη ηλικία χωρίς φάρμακα. Αυτούς δηλαδή που στην πλειοψηφία τους πίστεψαν στη Νέα Δημοκρατία. Μιλάω για το πρόστιμο τους ενός ευρώ ανά συνταγή (βλέπε Λοβέρδος). Πάνε οι παπούδες και οι γιαγιάδες στα χωριά στο αγροτικό ιατρείο και φεύγουν άπρακτοι καθότι ο γιατρός δεν γράφει συνταγές (πρόστιμο 1 ευρώ) επειδή δεν έχει internet ή υπολογιστή. Βρίζουν δε την κυβέρνηση για τουλάχιστον το ΠΑΣΟΚ αν και ψήφισε τη διάταξη την ανέστειλε 3-4 φορές. Βέβαια στο υπουργείο υγείας αγρόν αγοράζουν. Φοβερά αντανακλαστικά. ΄Μάλλον στραβά ξεκινήσαμε........

  48. Κβάντα avatar
    Κβάντα 11/07/2012 14:08:26

    Η κλεψύδρα έχει αρχίσει να αδειάζει. Οι κινήσεις έπρεπε να είναι ήδη μελετημένες. Στο διάστημα πριν από τις εκλογικές αναμετρήσεις, αντί να γίνει πραγματικός σχεδιασμός, γίνονταν κινήσεις για λαϊκή κατανάλωση. Ζάππειο Ι,ΙΙ, φτου και βγαίνω. Μην τα θυμάμαι γιατί ανεβάζω πίεση και είμαι σε ηλικία εμφράγματος. Αυτή είναι η αλήθεια. Όλα τα άλλα είναι ιστορίες.
    Οι αποκρατικοποιήσεις πρέπει να είναι ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ με στόχο την ανάπτυξη και όχι φυσικά της λογικής «ό,τι κινείται γρασάρετε και ότι μένει ακίνητο πωλείται» ή στη λογική της ανταλλαγής των ομολόγων (τι ανάπτυξη να υπάρξει στην περίπτωση αυτή;).
    Πρέπει να γίνει επιλογή προσώπων «ταλιμπάν». Σήμερα χρειάζονται «ταλιμπάν» και όχι υφυπουργοί οι οποίοι παραιτούνται πριν ορκιστούν!
    ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ και ΣΥΜΜΑΖΕΜΑ του σπάταλου κρατικού μηχανισμού! Έχουμε βαρεθεί να ακούμε από τη ΝΔ για επανίδρυση του κράτους, για δημιουργικά σοκ και για ηλιόλουστες νύχτες.
    Πρόεδρε, θα σου θυμίσω ένα σλόγκαν που λέγαμε τότε στην ΠΟΛΑΝ. «ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!»
    Πρέπει να βιαστείς και να αλλάξεις την τροχιά του ΕΘΝΟΥΣ.
    Μη σκεφτείς το πολιτικό κόστος, κλείσε τα αυτιά σου στις σειρήνες του κόμματός σου και κάνε το ΚΒΑΝΤΙΚΟ ΑΛΜΑ.

  49. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/07/2012 14:11:14

    Καλημέρα κ.Ροδινέ.

  50. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/07/2012 14:16:18

    Είχα γράψει κάποτε, πως ο Σαμαράς είναι το μοναδικό ανάχωμα στο επερχόμενο τσουνάμι που απειλούσε να μας καταπιεί. Και θέλω να πιστεύω πως αυτό ίσχυσε και ισχύει, αφού αν έπαιρνε κεφάλι ο Τσίπρας, σήμερα θα ήμασταν ήδη στην δραχμή, και θα σφαζόμασταν με τους διάφορους λαθρομετανάστες πάνω από τους κάδους των σκουπιδιών, για ένα πεταμένο φύλλο από μαραμένο μαρούλι.
    Επίσης είχα γράψει ότι ο Σαμαράς δεν είναι Τρότσκι, προσπαθώντας να συνετίσω όλους εκείνους που έλπιζαν πως με το που θα βγει, θα πάρει παραμάζωμα την Μέρκελ, και θα επιτεθεί αλαλάζοντας «αέρα» στα χειμερινά ανάκτορα των Βρυξελλών, ή θα καρφώσει την γαλανόλευκη στην οροφή του …. Ράιχσταγκ..
    Ο Σαμαράς τελικά κέρδισε (όπως κέρδισε) τις εκλογές, και έγινε πρωθυπουργός.
    Προσωπικά, δεν τον ζηλεύω καθόλου, αφού η χρονική συγκυρία, και οι συνθήκες συγκυβέρνησης, κάθε άλλο παρά εύκολες είναι.
    Ανέλαβε το πηδάλιο της χώρας στην πιο κρίσιμη οικονομικά (και όχι μόνο) περίοδο της σύγχρονης ιστορίας της. Η ΕΕ, ούτε λίγο ούτε πολύ, μας θεωρεί ξένο σώμα, και το ότι μας ανέχεται οφείλεται πρωτίστως στο ότι η παρουσία μας στην ευρωζώνη εξυπηρετεί βασικά την ίδια.
    Παράλληλα, εκτός από την κρίση, έχει να αντιμετωπίσει μια γεωπολιτική συγκυρία, που κάθε άλλο παρά ευοίωνη είναι για την Ελλάδα. Η Μέση Ανατολή τρέμει συθέμελα, και η φίλη Τουρκία, μπλεγμένη σε χίλιες μύριες ανακατατάξεις καραδοκεί. Και αν προσθέσουμε στα παραπάνω και το ανοιχτό ζήτημα της ΑΟΖ, ούτε ψύλλος στον κόρφο του Σαμαρά….
    Έχουμε βεβαίως και τον Τσίπρα, ο οποίος σε αγαστή συνεργασία με όλες εκείνες τις αρρωστημένες και οπισθοδρομικές συνδικαλιστικές δυνάμεις, που εν χορώ μετεπήδησαν στο συριζέικο καράβι, τρίβει τα χέρια του, και περιμένει στην γωνία, πότε θα σφίξουν τα κρύα για να ξεκινήσει η επαναστατική γυμναστική.
    Ένας Τσίπρας, που όχι μόνο αβανταδόρος της δραχμής είναι, αλλά και πράκτορας του χάους.
    Από την άλλη, η κυβέρνηση Σαμαρά είναι κυβέρνηση ΝΔ μόνο κατ όνομα. Δυστυχώς, ο λαός δεν της έδωσε την απαραίτητη αυτοδυναμία, με αποτέλεσμα ο πρωθυπουργός να παίζει με σημαδεμένη τράπουλα, ανήμπορος να εφαρμόσει όλα αυτά τα οποία και ήθελε, και υπόσχονταν.
    Τώρα, για κάθε τι που κάνει, έχει να δώσει λόγο. Αφενός στους ξεπεσμένους αυτοκράτορες του Πασόκ, και αφετέρου στα κακέκτυπα του πρώιμου Πασόκ των προηγούμενων δεκαετιών.
    Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρόκειται για μια συγκυβέρνηση με ημερομηνία λήξης. Η παρούσα κατάσταση δεν εξυπηρετεί την χώρα, ειδικά στις κρίσιμες εποχές που διανύουμε, και οι οποίες απαιτούν το μαχαίρι να μπει βαθιά στο κόκαλο, και τα σκυλιά να είναι δεμένα.
    Αν σ όλα τα παραπάνω προσθέσουμε και κάποιες παντελώς βεβιασμένες και λανθασμένες επιλογές προσώπων, μια επίδειξη πολιτικής ορθότητας που καθόλου δεν χρειάζεται, και καπάκι το γεγονός της ανθρώπινης περιπέτειας του Σαμαρά με το μάτι του, τότε βλέπουμε πως το γλυκό ήρθε και έδεσε, προσφέροντας χαρές στους λύκους, που ως γνωστόν στην αναμπουμπούλα χαίρονται.
    Δεν έχω καμία σχέση με την ΝΔ ή με άλλο κόμμα.
    Δεν γνωρίζω τα πλάνα του μεγάρου Μαξίμου.
    Δεν ξέρω καν τι μεθοδεύεται από πλευράς κυβέρνησης όσον αφορά στη πορεία της χώρας.
    Αυτό που ξέρω ως άτομο, και ως κάποιος που καθημερινά μιλάει με απλούς (μη κομματικούς) ανθρώπους, είναι το εξής:
    Καλώς ή κακώς, ο λαός έστειλε τον Σαμαρά στην κορυφή για να κάνει αυτά που πρέπει.
    Αν τα κάνει, όλοι θα βγούμε κερδισμένοι, και το σύστημα θα καπηλευτεί την επιτυχία του.
    Αν δεν τα κάνει, ο κόσμος θα του γυρίσει την πλάτη, και το σύστημα θα τον φάει λάχανο.
    Μονά ζυγά δηλαδή, κι ο Σαμαράς θα είναι χαμένος. Απλά στην πρώτη εκδοχή λίγο, και στην άλλη πολύ χαμένος.
    Συνεπώς, το σύνθημα είναι: ή ταν ή επί τας.
    Τι είχες πρόεδρε, και τι έχασες;
    Ξέχνα λοιπόν τις ευγένειες, ξέχνα τους συναισθηματισμούς, ξέχνα την πολιτική ορθότητα, και αγρίεψε.
    Οι δύσκολες εποχές απαιτούν τόλμη, και στιβαρή ηγεσία.
    Ο λαός ξέρει να ανταμείβει τους δυνατούς ηγέτες. Τους άλλους τους τρώει για πρωινό. Και το χειρότερο, τους ξερνάει αμάσητους.
    Και πέρα από το αδιαμφισβήτητο statesmanship που έχεις, ήρθε η ώρα να μας δείξεις πως έχεις και cojones.
    Εδώ πέρασες δια πυρός και σιδήρου, και έσπασες την μάστιγα της τριάδας των πανίσχυρων οικογενειών, και των συμφερόντων, που 50 και χρόνια κυβερνούν τον τόπο.
    Με μόνο όπλο σου τον απλό λαό. Τώρα θα κολλήσεις;
    Λόγω του Νικολόπουλου; Ή του Μπένυ;
    Σιγά μην φοβηθείς και την Κουντουρά….
    Η ιστορία του μέλλοντος μπορεί να συγχωρήσει λάθος αποφάσεις, δεν θα συγχωρήσει όμως φοβισμένες αποφάσεις, υποχωρήσεις, και δισταγμούς.
    Και όπως λένε οι Αμερικάνοι: When the going gets tough, the tough get going.
    Εμπρός λοιπόν. Δείξε μας από τι είσαι φτιαγμένος.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Strange Attractor 11/07/2012 15:12:24

      Μπράβο Strange.

    • marios avatar
      marios @ Strange Attractor 11/07/2012 15:14:52

      Χρειάζεται μαστίγιο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 11/07/2012 15:24:20

      Strange,
      σου έδωσε ο Δαναός άδεια για να γράφεις;
      Δεν τελείς ακόμα υπό ..επιτήρηση;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 11/07/2012 16:13:59

        Καλά θα κάνετε εσείς οι νεώτεροι στο σάιτ, να δείχνετε σεβασμό στους παλαιότερους, όπως έδειχνα κάποτε κι εγώ σ αυτούς που βρήκα ήδη εδώ μέσα.
        Τα ισοπεδώσαμε όλα μου φαίνεται, και για αυτό πάει η χώρα κατά διαόλου....

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Strange Attractor 11/07/2012 16:40:17

      Strange ,
      το σχόλιό σου σπάει κόκαλα !!!
      Είσαι ωραίος !
      Είσαι ....η ουδετερότητα που σέβομαι τελικά !!!
      Συμφωνώ με όλο το μακροσκελές σχόλιό σου, εκτός από ένα σημείο :
      "Και το χειρότερο, τους ξερνάει αμάσητους"
      Άπεπτους ναι, αλλά όχι αμάσητους. Τουλάχιστον ...μισο-μασημμένους !

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Παύλος 11/07/2012 17:02:52

        Εγώ στάλεγα ρε Παύλο, αλλά εσύ με είχες παρεξηγήσει...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Strange Attractor 11/07/2012 17:11:51

      "...Αν τα κάνει, όλοι θα βγούμε κερδισμένοι, και το σύστημα θα καπηλευτεί την επιτυχία του. Αν δεν τα κάνει, ο κόσμος θα του γυρίσει την πλάτη, και το σύστημα θα τον φάει λάχανο.Μονά ζυγά δηλαδή, κι ο Σαμαράς θα είναι χαμένος...."
      Επειδή οι ψηφοφόροι δεν ψηφίζουν με γνώμονα κυρίως το παρελθόν (αυτά που πέτυχαν, αυτά που γλίτωσαν) αλλά το μέλλον ( αυτά που περιμένουν) μάλλον κάπως έτσι θα εξελιχθεί η κατάσταση. Κι εδώ κολλάει αυτό που είπε ο Κωστης Χατζηδάκης : " ... να πολιτευθούμε σαν να είναι η τελευταία μας θητεία".

    • TRIAINA 2222 avatar
      TRIAINA 2222 @ Strange Attractor 11/07/2012 18:44:43

      +1000000000000

    • abc avatar
      abc @ Strange Attractor 11/07/2012 19:54:40

      Δηλαδή αγαπητέ Strange πστεύεις οτι αντίπαλοι του Σαμαρά είναι η Κουντουρά ο Νικολόπουλος ή ακόμα και ο Τσίπρας? Αυτοί έφεραν και επέβαλαν και συντηρούν με πάθος την κρίση στην Ευρώπη?
      Δεν κατάλαβες οτι ο Εχθρός των Ευρωπαικών και των άλλων λαών είναι οι Υπερτράπεζες που εξουσιάζουν την ΕΚΤ, τη Γερμανία και τους περισσότερους Ευρωπαίους πολιτικούς και επιβάλλουν την εσωτερική υποτίμηση αφού μέσω αυτής τα λεφτά των λαών καταλήγουν στα ταμεία τους? Δεν είδες οτι μέσα στην κρίση αυτές κάνουν τρελλά κέρδη, μοιράζουν μπόνους στα golden boys τους και αυξήσεις πάνω απο 20%στα στελέχη τους? Δεν ξέρεις οτι η πλουσιώτερη χώρα του κόσμου το Λουξεμβούργο είναι η ο μεγαλύτερος διαφθορέας κρατών και πολιτικών ηγετών μετά τις ΗΠΑ και οι αμύθητες καταθέσεις στις τράπεζές του είναι κατα 60% τουλάχιστο προιόν εγλήματος (ναρκωτικά, όπλα μαστρωπεία, ληστείες κλπ)?
      O Σαμαράς θα σταθεί απέναντί τους? Και πότε σκοπεύει να το κάνει?

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Strange Attractor 12/07/2012 09:13:37

      "Σαμαράς είναι το μοναδικό ανάχωμα στο επερχόμενο τσουνάμι που απειλούσε να μας καταπιεί...". Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω "Στρέϊντζ". Το κεφάλαιο που λέγεται Α. Σαμαράς πρέπει να διατηρηθεί πάση θυσία. Απλοϊκά θα πώ μόνο πως όταν ο "πηγαιμός σκληραίνει" η απεύθυνση στο Λαό πρέπει να είναι άμεση, με την αλήθεια στο κέντρο και με γνώμονα το εθνικό συμφέρον. Πρέπει να εξηγεί στο Λαό τι υπαγορεύει το εθνικό συμφέρον με απλές κουβέντες.

  51. Παύλος avatar
    Παύλος 11/07/2012 14:19:18

    Πάντως εγώ οφείλω να καταθέσω την απόλυτη ευαρέσκειά μου και φυσικά την χαρά μου, γιατί την τελευταία εβδομάδα περίπου όλα τα σχόλιά μου δημοσιεύονται αμέσως, ενώ παλιότερα περίμενα μέχρι και μισή ώρα να δώ το σχόλοό μου αναρτημένο.
    (Τώρα, άλλη υπόθεση το ότι ο χρόνος μου έγινε ακόμα πιο λιγοστός και δεν προλαβαίνω).

  52. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 11/07/2012 14:32:14

    ...Κι ένα ερώτημα ακόμη. Είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει δυνατότητα ''αυτοδιαγραφής'' σχολίων από τον ίδιο τον ...συγγραφέα τους;;; Όπως δηλαδή στο facebook που αφαιρείς, διορθώνεις, επαναρτάς;;;

  53. Factorx avatar
    Factorx 11/07/2012 14:54:06

    ΟΧΙ

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Factorx 11/07/2012 19:20:39

      Επίσης είναι και σκληρό και άδικο να με υποχρεώσετε για μία...παρεξήγηση ν΄αλλάζω χρώμα και ονόματα λες και είμαι κακοποιός του κοινού Ποινικού δικαίου..... :-))

  54. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 11/07/2012 14:59:54

    '' ... αλλά και την ευαίσθητη ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση. '' Αυτό το τελευταίο και κυριώτερο, όλο και περισσότεροι το ξεχνούν.... Mπράβο Dimi !!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Diamond Angel 11/07/2012 18:33:56

      Ευχαριστίες! Diamond Angel. Χαιρετίζουμε τον Ηγέτη μας μ' εμπιστοσύνη, πίστη και κυρίως, ανθρωπιά στη καρδιά μας.

  55. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 11/07/2012 15:08:38

    Βλέπεις καθαρά και μακριά.... Μπράβο φίλε!!

  56. GreekInLux avatar
    GreekInLux 11/07/2012 15:12:35

    το ελπίζω και το εύχομαι...

  57. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 11/07/2012 15:16:15

    Η αναρρίχηση του Σαμαρά στην ηγεσία της Ν.Δ δεν ήταν τυχαία. Ο Σαμαράς σηματοδότησε την ιδεολογική επαναφορά της Ν.Δ σε καθαρές δεξιές θέσεις εγκαταλείποντας το μεσαίο χώρο. Αυτό ήταν ιστορική απαίτηση. Λειτούργησε ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τα ανομήματα της μεταπολιτευτικής περιόδου. Τη θέση αυτή είχε καπαρώσει ο Σαμαράς από παλιά. Η θέση του φιλελεύθερου δεξιού ήταν δικό του προνόμιο αλλά και 'ψεγάδι' και γι'αυτό εκτοπίστηκε για καιρό. Όταν ήρθε η ώρα ανέβηκε στην ηγεσία και αυτό από μόνο του το γεγονός εξασφάλιζε την επιβίωση της δεξιάς Ν.Δ. Τώρα είναι εύκολο να υποθέσουμε τί θα πάθαινε η Ν.Δ εάν κέρδιζε η Ντόρα. Ο Σαμαράς δεν είναι τυχαίος πολιτικός. Είναι χαρισματικός, λιτός, οξυδερκής και απέδειξε ότι είναι και καρτερικός. Είναι η ζωντανή απόδειξη της ανωτερότητας της ελληνικής δεξιάς.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Δεξιόχειρας 11/07/2012 16:04:01

      Ακριβώς. Ο Α.Σ., σηματοδοτεί την ιδεολογική αναφορά στις καθαρές θέσεις , την επιβίωση και την ανωτερότητα της δεξιάς. ! Και θα συμφωνήσω και με τον πολύ καλό σχόλιο του Strange, που τον προτρέπει ν'αγριέψει ! Δεν έχει τίποτα να χάσει εδώ που έχουμε φτάσει, αντιθέτως, μόνο να κερδίσει . Ο κόσμος έχει ανάγκη το διαφορετικό ! Α.Σ., κάν'το !!

  58. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 11/07/2012 15:29:13

    Άμα κοτάει ας τον ρίξει... αλλά που.

    Ο Βενιζέλος είναι τελειωμένος. Δεν έχει λαικό έρεισμα.
    Ούτε οι ξένοι τον θέλουν αφού εαν πάρει από σπόντα και χωρίς εκλογές την εξουσία θα ενταθεί η αστάθεια στην περιοχή. Οι μόνοι που μπορεί να τον ήθελαν είναι μερικοί από τους νταβατζήδες. Αλλά και σε αυτούς στο τέλος θα επικρατήσει η λογική αφού νταβατζής χωρίς πόρνη (βλέπε χώρα) δεν υφίσταται.

    Εαν ο Σαμαράς προχωρήσει με λογική, πυγμή και αποφασιστικότητα τις μεταρρυθμίσεις δεν τον κουνάει τίποτα.

    Αυτό που επείγει δεν είναι η αντιμετώπιση του Βενιζέλου αλλά η σταδιακή αποδόμηση του Τσίπρα.

    • Εύα avatar
      Εύα @ Παρατηρητής 11/07/2012 15:55:28

      Έχω την εντύπωση ότι ο Βενιζέλος αρχίζει να δημιουργεί ξανά λαϊκό έρεισμα..η πτώση τού Τσίπρα ίσως να σημάνει άνοδο του Πασόκ..

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Εύα 11/07/2012 17:10:35

        Ναι, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ είναι συγκοινωνούντα δοχεία. Αλλά αυτό που λες θα συμβεί μόνον εαν έρθει ο Τσίπρας στην εξουσία. Για να έρθει όμως στην εξουσία ο Τσίπρας θα σημαίνει ότι έχει αποτύχει ο Σαμαράς.

        Ελπίζουμε και ευχόμαστε να μην συμβεί αυτό για το καλό της χώρας.

        Εαν έρθει η αριστερά στην εξουσία μετά από λίγο χρονικό διάστημα θα πάμε σε δραχμή. Η δραχμή έχει ένα βασικό κακό. Με κακή ηγεσία θα υπάρξει υπερπληθωρισμός.

        Υπάρχει περίπτωση οι διάφορες συνδικαλιστικές και αριστερές φατρίες με το που τους δοθεί η δυνατότητα κοψίματος χρήματος να μην κάνουν "πάρτυ";

        Ποιος θα τους σταματήσει; Ο Τσίπρας; Ή πες ο Βενιζέλος;

        Εν ολίγοις η χρεοκοπία της χώρας με δραχμή θα γίνει επί των ημερών της αριστεράς και θα είναι πολύ δύσκολο εν τω μεταξύ να προλάβει να "αναστηθεί" το ΠΑΣΟΚ αφού το ρόλο του θα έχει πάρει το ΣΥΡΙΖΑ.

        Εαν ο Σαμαράς προχωρήσει με λογική, πυγμή και αποφασιστικότητα τις μεταρρυθμίσεις δεν τον κουνάει τίποτα.

        Εαν αποτύχει θα χρεοκοπήσουμε, θα βγούμε εκτός ευρώ και στη συνέχεια θα μας χρεοκοπήσουν δεύτερη φορά, με δραχμή, οι διάφοροι "Τσιπραίοι" και "Φωτοπουλαίοι".

        • Εύα avatar
          Εύα @ Παρατηρητής 11/07/2012 17:14:47

          Κρατώ το ''λογική, πυγμή κι αποφασιστικότητα'' Παρατηρητή..το εύχομαι ολόψυχα

      • Γρύνη avatar
        Γρύνη @ Εύα 11/07/2012 18:51:47

        @Ευα
        ζησε Μαη μου να φας ....
        εκτος και αν εννοειται οτι εχουμε προσδοκιμο ζωης δεινοσαυρων!!!!!!

        • Εύα avatar
          Εύα @ Γρύνη 11/07/2012 19:03:53

          Γρύνη, θυμάμαι μια φράση του κ. Σαμαρά πριν τις εκλογές..''δώστε μου την αυτοδυναμία και μη με αναγκάσετε να σώσω το Πασόκ..''..Πολύ φοβάμαι πως θα μας κοστίσει η μη-αυτοδυναμία..
          ΥΓ: Δεν ξέρω κατά πόσο συναναστρέφεσαι με πασοκτσήδες..έχουν την ικανότητα της άμεσης συσπείρωσης..κι άλλα πολλά, αλλά θα μου τα κόψει ο Φάκτορας..

  59. IOANNIS avatar
    IOANNIS 11/07/2012 15:50:27

    ΔΕΞΙΟΧΕΙΡΑ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ Η ΝΔ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ.ΤΩΡΑ ΑΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ Η ΝΤΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΠΕΛΛΟ

  60. panos avatar
    panos 11/07/2012 18:21:15

    Ο κοσμος πλεον ειναι στα ορια του και πρεπει ο Αντ. Σαμαρας να ενημερωνει συνεχεια και να μιλαει με τη γλωσσα της αληθειας για το τι συμβαινει στη χωρα μας και γιατι φτασαμε ωσ εδω. Πλεον ειναι για μενα ο τελευταιος ηγετης της νεοτερης ιστοριας που η θα σωσει το εθνος που λεγεται Ελλαδα η θα παμε πολλες δεκαετιες πισω και αυτο απαιτει πολιτικες χωρις κανενα πολιτικο κοστος. Νομιζω οτι το μεγαλυτερο εμποδιο ειναι οι παλαιες νοοτροπιες των πασοκοαριστερων και κυριως του Βενιζελου που για μενα δεν νοιαζετε για το Εθνος αλλα για τη κοματικη του συρικνωση, και φοβαμαι οτι σε καθε ευκαιρια θα σκαβει το λακο του Αντωνη. Εδω θελει πολιτικο αναστημα μαστιγιο και δυναμη απο τον Α. Σ. γιατι τα πρωτα δειγματα γραφης δεν ειναι και οτι καλυτερο. Μακαρι να αναδειχθει μεσα απο τη κριση ο ΗΓΕΤΗΣ που θα μεινει στην ιστορια ως ο ανθρωπος που εσωσε τη χωρα απο τις αμαρτιες του παρελθοντος.

  61. panos avatar
    panos 11/07/2012 18:30:35

    Eχω γραψει απο πολλη παλαια οτι οταν θα απολυθει ο πρωτος κυφηνας δημ.υπαλληλος τοτε θα σωθει το κρατος (βεβαιως δεν ειναι ολοι οι Δ.Υ. το ιδιο). Αυτο πιστευω θα γινει στην ωρα του καιτο ξερει καλα ο Α. Σ. και επισης γνωριζει οτι η ανακαμψη γινεται μεσω ιδιωτικου τομεα, αλλα την δεδομενη χρονικη στιγμη ειναι πολυ λεπτες οι ισοροπιες.

  62. to anthos tou kakou avatar
    to anthos tou kakou 11/07/2012 18:31:53

    Aς είμαστε ρεαλιστές. Ο Βενιζέλος βρήκε τρόπο να ποζάρει με ρολάκι πρωταγωνιστικό στο προσκήνιο, ενώ ουσιαστικά είναι τελειωμένος στη συνείδηση του κόσμου κι αυτός και το κόμμα ρετάλι του (12%). Ο ΜπαρμπαΚουβέλης έγινε παράγων...σταθερότητας (αστάθειας) και ρυθμιστής με το πενιχρό του 6% και ο κ. Α.Σαμαράς του 30%, βρίσκεται σήμερα δέσμιός τους. Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο οτι ο Βενιζέλος επιθυμεί την αποτυχία του κ. Σαμαρά σε όλα τα επίπεδα και θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να τον σπρώξει στη φθορά και την απαξίωση. Χρόνο μονάχα ..αγοράζει για να μιλάει αύριο από ευνοϊκότερη θέση. Ο Κουβέλης έτσι κι αλλιώς δεκανίκι είναι, το αναποφάσιστο λοιπόν δεκανίκι παριστάνει, να περνάει ο καιρός και να βαυκαλίζεται πως με τη...συνδρομή του γλιτώνει ο λαός τα πιό ..επώδυνα που θα υφίστατο... Ο κ. Α.Σαμαράς πρέπει να βρει τον τρόπο να αντιδράσει ΑΜΕΣΑ και να προχωρήσει μπροστά ξεπερνώντας τους. Για εκείνον μόνο μετράει αντίστροφα ο χρόνος, σ΄εκείνον θα χρεώσουν μ΄ ευκολία τις καθυστερήσεις, τις εμπλοκές, τα λάθη, τη διαιώνιση των προβλημάτων. Οι δύο συνέταιροι σιγά-σιγά θα αποστασιοποιούνται και θα τον στοχοποιούν.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ to anthos tou kakou 11/07/2012 18:46:30

      Ετσι είναι. Μόνο με δυναμική αντίδραση εκ μέρους του, θα κυριαρχήσει στις εξελίξεις και θα εκτεθούν οι άλλοι δύο . Εδώ που είμαστε, δεν έχει να φοβηθεί ούτε να υπολογίσει τίποτα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ to anthos tou kakou 11/07/2012 22:19:59

      Η σκέψη σας αγνοεί παντελώς τη θετική επίδραση που έχει στο πλατύ κοινό η εθνική ομοψυχία που σφυρηλατείται μέρα με τη μέρα όσον αφορά την κυβερνητική πρακτική, ασχέτως με τις μικροπολιτικές επιδιώξεις των εταίρων. Όλες οι ενδείξεις στην αγορά τεκμηριώνουν την ανακούφιση με την οποία υποδέχεται ο κόσμος την σοφά ενοποιητική πολιτεία του Α.Σ.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ δρόμος 12/07/2012 10:21:58

        ''την σοφά ενοποιητική πολιτεία του Α.Σ.''. Η δική σας όμως σκέψη παραβλέπει, οτι το πρόβλημα δεν είναι η διάθεση και η προσπάθεια που ευσυνείδητα καταβάλει ο κ. Α.Σαμαράς για να επιτευχθεί ενότητα, σύμπνοια και ομοψυχία. Αυτά σίγουρα τα χρειάζεται ο Ελληνικός λαός και τα επιζητά κάθε μη φανατικός και άφρων !!! Τις προθέσεις των 2 συνεταίρων όμως, να μας επιτρέψετε να τις αμφισβητούμε και να είμαστε από πολύ επιφυλακτικοί έως και ακραία καχύποπτοι...Δεν φταίμε εμείς, η πολιτεία τους μας υποχρεώνει να ΜΗΝ τους εμπιστευόμαστε.....

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ BLACKQUEEN 13/07/2012 14:56:00

          Θα μου επιτρέψετε να επιμένω: η καχυποψία οδηγεί μονάχα σε αποτυχία. Αν θέλει κανείς να προσπαθήση πραγματικά να έχει αποτελέσματα, πρέπει να αντιμετωπίζει τον άλλον με εμπιστοσύνη (**΄δεν εννοώ αφέλεια!**), μέχρις αποδείξεως του εναντίου. Είναι ο κανόνας που χρησιμοποιούν όλα τα ευνομούμενα κράτη στις σχέσεις κοινωνίας-πολιτών, με πολλαπλασιαστική συνέπεια στις ανθρώπινες δημόσιες και ιδιωτικές διαπροσωπικές σχέσεις.

          Πέραν αυτού, ακόμη και η μετεκλογική δημοσκόπηση της Public Issue που δημοσιοποιείται σήμερα καταδεικνύει την αυξημένη ωριμότητα του κοινού, που αντιλαμβάνεται πλέον και διακρίνει την αλήθεια από τα δήθεν της πολιτικής.

  63. TRIAINA 2222 avatar
    TRIAINA 2222 11/07/2012 18:43:54

    ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ. Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ. ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Η ΠΛΗΓΗ....

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ TRIAINA 2222 11/07/2012 22:13:54

      Συμφωνώ.

  64. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 11/07/2012 19:04:47

    ...H δημιουργία ξανά καθόλου δεν μας άρεσε, είναι αλήθεια, αλλά γι αυτό πρέπει να πληρώσουμε με αύξηση της ανεργίας στον Ιδ.Τομέα; Πρώην και νυν πελάτες-ψηφοφόροι- σημαιοκυματιστές τους είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι, πολύ φυσικό και να τους προστατεύουν. Μόνο με συνταγματική αναθεώρηση κι οριστική κατάργηση της μονιμότητας μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτή η αδικία.

  65. Aris014 avatar
    Aris014 11/07/2012 19:13:18

    ''Ενημέρωση και αλήθεια. Ο κόσμος πρέπει να ξέρει τι γίνεται, αλλά και τι τον περιμένει. Ο κ. Σαμαράς ας αξιοποιήσει την «Ώρα του Πρωθυπουργού» και ας ενημερώνει συστηματικά Βουλή και λαό. Στον λαϊκισμό και την ανέξοδη δημαγωγία ας αντιπαραθέσει τη υπευθυνότητα και την αλήθεια.

    Ο Πρωθυπουργός, αν πορευτεί με τόλμη και αποφασιστικότητα, αγνοώντας το πολιτικό κόστος και έχοντας ως μόνη πυξίδα του το συμφέρον της πατρίδας και του έθνους, μπορεί από αρχηγός ενός κόμματος να μεταβληθεί σε ηγέτη ενός έθνους. Γιατί οι κρίσεις αναδεικνύουν τους ηγέτες..''(Κώστας Ροδινός)

    Κωστα συμφωνω απόλυτα νομίζω οτι εχει ερθει η ώρα να σκοτώσει το χθες και να γίνει ο ηγέτης τρου αύριο.

  66. panos avatar
    panos 11/07/2012 19:40:44

    Αυτη την ωρα γινεται η συσκεψη των τριων πολιτικων αρχηγων και ειναι ευκαιρια στον Αντωνη να χαστουκησει αυτόν που λεγεται ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ(τουρκογλου) γιατι ζηταει και τα ρεστα απο Σαμαρα- Στουρναρα γιατι δηθεν στη συνοδο δεν διαπραγματευτηκε δηθεν τις μακακιες και τα εγκληματα που εκανε 2 χρονια το βρωμοκομα του και ο ιδιος ως υπουργος οικονομιας. Τελικα αποδυκνυεται οτι οι ΠΑΣΟΚΟΙ ειναι λιαν επικινδυνοι για το Εθνος και πρεπει ο ΑΝΤΩΝΗΣ να προσεχει παρα πολυ γιατι οι πραγματικοι εχθροι του Εθνους τελικα ειναι αυτα τα πασοκοαποβρασματα που μας καταντησαν ετσι.

  67. bloodyblade avatar
    bloodyblade 11/07/2012 20:27:19

    Eίναι πάρα πολύ άδικο για τον ίδιον αλλά και για όλους εμάς, που ένα άτομο της ποιότητας, του ήθους, των ικανοτήτων, της ψυχικής δύναμης και ανωτερότητας του κ. Α.Σαμαρά, υποχρεούται κι εξαναγκάζεται να συνδιαλέγεται, να συναποφασίζει και να ομοφωνεί, με φθηνούς και αστείους επαρχιώτες πολιτικάντηδες, που δίχως ίχνος υπευθυνότητας κι ευαισθησίας, αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς...... Επαναστατήστε κατά του πολιτισμένου κι ευγενικού εαυτού σας κ. Αντώνη Σαμαρά, πριν σάς ξεπεράσει ο χρόνος και η ασημαντότητα των ανεύθυνων-συνυπευθύνων -συγκυβερνώντων !!!!

  68. ΚΕΝΤΡΟ avatar
    ΚΕΝΤΡΟ 11/07/2012 20:56:30

    Παιδια δεν κατεβαζουμε λιγο τον πηχυ.
    Η κοινωνια εκει εξω -για οσους δεν ζουν στον γυαλινο πυργο-
    ειναι στα ορια της.
    Δεν δινει καμια πιστωση χρονου.
    Αν ο ΣΑΜΑΡΑΣ δεν δωσει ενα απτο δειγμα για μετρα υπερ της κοινωνιας
    π.χ. καταργηση του χαρατσιου 'η του φορου αλληλεγγυης(παναθεμα την για αλληλεγγυη) μην περιμενετε τιποτα.
    Ο κοσμος δεν καταλαβαινει ουτε απο Eurogroup ουτε απο
    μακροπνοοες στρατηγικες.
    Ειναι θεμα πλεον επιβιωσης .
    Καθε μερα που περναει κλεινουν επιχειρησεις και αυξανεται η ανεργια.
    Μπορει να ανατραπει αμεσα αυτη η πορεια;
    Οχι στο τελος της τετραετιας και αν.
    Ο κοσμος δεν εχει υπομονη πλεον.
    Κουραστηκε και εξαντληθηκε.
    Σε επιρρωση αυτων που ισχυριζομαι θα δειτε τελικα ποσοι υπεβαλαν ΗΛ/ΝΙΚΑ
    ΔΗΛΩΣΗ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ.
    Και φοβαμαι νεα αποκλιση εσοδων εξ αιτιας αυτου του φαινομενου.
    Χρειαζεται ΑΜΕΣΑ αλλαγη πορειας και οχι ατερμονες πολιτικαντικες συνατησεις των Τριων.
    Διαφορετικα θα αποχαιρετισουν πολλοι την Αλεξανδρεια...

  69. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 11/07/2012 21:18:19

    Κώστα, καλησπέρα. Ξέρεις φοβάμαι πως το μίασμα "δεν διαφέρει σε τίποτα ο Σαμαράς από τον Βενιζέλο ή από τους άλλους" θα περάσει και στον Α. Σαμαρά. Όσο πιο πολύ θα συγχρωτίζεται άλλο τόσο θα υφίσταται επιθέσεις φθοράς από το όλο σύστημα. Γι' αυτό πρέπει να δρα ακαριαία όπως και στην περίπρωση Νικολόπουλου. Είναι πιο σημαντικό απ΄όλα, για το μέλλον της χώρας μας, να διατηρηθεί το κεφάλαιο που λέγεται "Α. Σαμαράς".

  70. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 11/07/2012 21:30:40

    Αυτό που πραγματικά είμαστε, το δείχνουμε, ότι και να κάνουμε , όσο και να υποκριθούμε. Η γλώσσα του σώματος και τα μάτια, πάντα θα μας προδίδουν. Στην περίπτωση του Βενιζέλου , η κακία του και το μίσος του σε ότι γίνεται εμπόδιο στην άρρωστη αρχομανία του και στα σχέδιά του, είναι προφανή. Είναι στη φύση του . Πολλές φορές σκέπτομαι, που τον έρριξε η μοίρα του τον Α.Σ..... Αλλά πάλι , η ζωή σε ρίχνει στα δύσκολα , όταν έχει απαιτήσεις από εσένα και όταν ξέρει, ότι εσύ έχεις τις ικανότητες , το σθένος και την ψυχική ισορροπία για να τα βγάλεις πέρα.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Diamond Angel 11/07/2012 21:49:27

      Δίκιο έχετε...Bέβαια το να φέρει στο δρόμο σου η μοίρα τον Βενιζέλο, δεν μπορείς να το δείς σαν μιά απλή δοκιμασία, μάλλον σαν καταδίκη είναι σωστότερο κανείς να το εκλάβει... Πραγματικά είναι άδικο για τον κ. Α.Σαμαρά να υφίσταται τη συναναστροφή τόσων υποκριτών και φαύλων.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ BLACKQUEEN 11/07/2012 22:15:59

        Πολύ άδικο.

  71. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/07/2012 01:45:49

    Άσχετο. Ή σχετικό.
    Οι κρίσεις αναδεικνύουν και κακές συνήθειες.

    "Συνελήφθη ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ με χασίς στην Κορινθία"
    h++p://korinthiannews.gr/?p=71657

    Τιραμόλαααα, εσύ πρόλαβες, τόκρυψες, εεε;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Προφήτης 12/07/2012 09:48:07

      Πάλι στην Κορινθία!
      Όπως παλιά, που πιάστηκε το μυθικό βαπόρι της διαδρομής Περσία - Αμβέρσα !
      Βασίλη Τσιτσάνη, το ξέραμε πως είσαι διαχρονικός !

  72. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 12/07/2012 02:29:08

    «Η Κυβέρνηση χρειάζεται συντονισμένες παρεμβάσεις που θα παράγουν χειροπιαστά αποτελέσματα.
    Ενημέρωση και αλήθεια. Ο κόσμος πρέπει να ξέρει τι γίνεται, αλλά και τι τον περιμένει. Ο κ. Σαμαράς ας αξιοποιήσει την «Ώρα του Πρωθυπουργού» και ας ενημερώνει συστηματικά Βουλή και λαό. Στον λαϊκισμό και την ανέξοδη δημαγωγία ας αντιπαραθέσει τη υπευθυνότητα και την αλήθεια.
    Ο Πρωθυπουργός, αν πορευτεί με τόλμη και αποφασιστικότητα, αγνοώντας το πολιτικό κόστος και έχοντας ως μόνη πυξίδα του το συμφέρον της πατρίδας και του έθνους, μπορεί από αρχηγός ενός κόμματος να μεταβληθεί σε ηγέτη ενός έθνους.»

    ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ, ΤΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΑ !!!

    ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΣΚΕΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ???

    ΜΗΠΩΣ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ???

  73. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 12/07/2012 09:08:19

    Και ο υπουργός ηγέτης δεν είναι ?
    Παρακολουθώ τώρα στο mega τον ηγέτη της βαριάς βιομηχανίας μας , του τουρισμού μας , η κοπελιά απο την Κρήτη , γόνος πολιτικός -οικονομικός .
    Και λες ενα φωναχτά .. ω ω χριστέ μου !!
    Πως θα αλλάξει αυτός ο τόπος των ανίκανων , αλλά με ικανότατο-ισχυρό εντολέα?
    Πως θα ΗΓΗΘΕΙ που νομίζει ότι βρίσκετε καλεσμένη σε μπιενάλε , η σε γκαλά ?
    ΘΑ λύσει τα χιλιάδες προβλήματα του τουρισμού , σαν ενα ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ ?
    ΚΑΜΙΑ ελπιδα στους μελλοθάνατους !!

  74. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 13/07/2012 12:43:13

    Στην πιο κρίσιμη περίοδο για τη χώρα που βάλλεται απο παντού οικονομικά πολιτικά και γεωπολιτικά,σε μια περίοδο έντασης και πιθανών πολέμων στην γειτονιά μας, σε μια περίοδο με απίστευτη εγκληματικότητα φέρεται να επιλέγεται για διοικητής της πιο κρίσιμης Εθνικής Υπηρεσίας (ΕΥΠ) ένας κολητός φίλος του Σαμαρά ο οποίος είναι... μηχανολόγος!.
    Δεν ξέρω αν θα πρέπει να ειρωνευτώ ή να βρίσω.
    Ελπίζω έστω και την τελευταία στιγμή να επιλεγεί άνθρωπος που γνωρίζεις πρόσωπα και καταστάσεις στην ΕΥΠ και όχι να βολευτεί ο κάθε κολλητός.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.