#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/10/2012 14:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι επικοινωνίες της κυβέρνησης ... μπάζουν από παντού!



H φάση στην οποία βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις θεωρείται εκτός από κρίσιμη και ιδιαίτερα δύσκολη. Μοιάζει με το σπαρτιατικό «ή ταν ή επι τας» καθώς η κυβέρνηση καλείται να λάβει επώδυνες αποφάσεις και ταυτόχρονα να μπορέσει να βάλει σε καλούπια τις παράλογες απαιτήσεις της τρόικας.

Δεν είναι τυχαίο πως όσοι γνωρίζουν καλά τον Αντώνη Σαμαρά λένε ότι τις τελευταίες μέρες έχουν ασπρίσει τα μαλλιά του εξαιτίας της αγωνίας που υπάρχει για τη χώρα. Στην παρούσα στιγμή βλέπουν στην κυβέρνηση ότι είναι δύσκολο να επιτευχθεί συμφωνία με την τρόικα κάτι που προκαλεί τρόμο διότι μπορεί η χώρα να χάσει τις κρίσιμες ημερομηνίες της 8ης και της 18ης Οκτωβρίου και μετά να ψάχνεται. Ακόμη κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι η Γερμανία επέλεξε τη λύση πακέτο για Ελλάδα, Κύπρο και Ισπανία και γι’ αυτό βάζει εμπόδια στην εξεύρεση λύσης, το σίγουρο είναι ότι όσο περνούν οι ημέρες χειροτερεύει η εικόνα της Ελλάδας.

Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι χθες το βράδυ μετά από τη συνάντηση που είχε με κορυφαίους υπουργούς, όπως ο Δ. Αβαραμόπουλος, ο Ευ, Στυλιανίδης και ο Π. Παναγιωτόπουλος, ο Αντώνης Σαμαράς έφυγε από το Μαξίμου μαζί με τον Δ. Σταμάτη και περπάτησε μέχρι τη Μουρούζη και το πατρικό του σπίτι προκειμένου να χαλαρώσει και να σκεφτεί που πάει όλη αυτή η προσπάθεια.

Ο πρωθυπουργός είναι εξαιρετικά πιεσμένος για δύο λόγους: Ο πρώτος είναι η αδιαλλαξία της τρόικας που δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε ναυάγιο τις διαπραγματεύσεις και η Ελλάδα να χάσει τις κρίσιμες ημερομηνίες. Έτσι οποιαδήποτε απόφαση μπορεί να πάει μετά τη… νίκη Ομπάμα, κι αυτό δεν είναι σίγουρα καλό - αλλά εμείς τα λέμε αυτά βδομάδες τώρα, αλλά εις ώτα μη ακουόντων.

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι στην κυβέρνηση έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν ότι η ανάκτηση της χαμένης αξιοπιστίας που πέτυχε ο πρωθυπουργός με τα ταξίδια του, δεν κρατησε και πάρα πολύ. Μετά τα χτυπήματα στην πλάτη άρχισαν τα τροϊκανά χαστούκια. Όλα αυτά μέσα σε ένα κλίμα αλλεπάλληλων λαθών στην στρατηγική και την τακτική που ακολουθείται αλλά και ατέλειωτα παιχνίδια των κυβερνητικών εταίρων. Τα οποία, για να μην συνεχίζονται οι αυταπάτες ορισμένων στο Μαξίμου τονίζουμε για μια ακόμα φορά ότι πρόκειται για παιχνίδια της κρατικοδίαιτης διαπλοκής. Αμφιβάλλει κανείς ότι όταν πέσει η σχετική εντολή οι κυβερνητικοί εταίροι θα τραβήξουν για τα καλά το χαλί κάτω από την καρέκλα του πρωθυπουργού; Όσα συμβαίνουν σε επίπεδο διαπλοκής με τον έναν εκδότη ή μεγαλοεπιχειρηματία να επιτίθεται στον άλλο είναι απλώς η προθέρμανση.

Θα σταθούμε ιδιαίτερα στα λάθη τακτικής και στα ξεπερασμένα επικοινωνιακά τερτίπια που κάνουν κακό στην αξιοπιστία της κυβέρνηση αλλά και του πρωθυπουργού.

Εξερχόμενος από το Μαξίμου ο Γ. Στουρνάρας χθες το απόγευμα δήλωσε: «Συνεχίζεται η διαπραγμάτευση με την τρόικα αλλά όχι σε πολιτικό επίπεδο». Προφανώς δεν το είπε μόνος του, ούτε θέλησε να «αδειάσει» την υπόλοιπη κυβέρνηση που επί ένα 24ωρο προσπαθούσε να πείσει την κοινή γνώμη ότι τώρα αρχίζει η πολιτική διαπραγμάτευση σε υψηλό επίπεδο.

Ενώ δηλαδή από το βράδυ της Κυριακής το επικοινωνιακό επιτελείο του Μαξίμου έδινε αγώνα δρόμου για να πείσει ότι ο Σαμαράς μπαίνει μπροστά για να τραβήξει προσωπικά το κάρο των επαφών, την Τρίτη η τακτική άλλαξε.

Πρόκειται για ένα σοβαρό λάθος τακτικής καθώς δεν μπορεί να αλλάζει η στρατηγική μέσα σε λίγες ώρες;

Ή μήπως πρόκειται για ένα ακόμα , από τα πολλά, επικοινωνιακά λάθη ενός επιτελείου που μάλλον έχει χάσει την μπάλα;

Ό,τι κι αν συμβαίνει το περιστατικό αυτό φανέρωσε ότι κάποιοι βρέθηκαν σε πλήρη σύγχυση και σε αδυναμία χάραξης σταθερής επικοινωνιακής τακτικής.

Γιατί όμως άλλαξε η τακτική; Πήρε η κυβέρνηση μηνύματα από τους ξένους εταίρους ότι πολιτική διαπραγμάτευση θα ξεκινήσει μόλις κλείσει η κουβέντα με τους τροικανούς; Πιθανότατα, όπως είναι πιθανό και ότι κάποιοι φοβήθηκαν μήπως ξαναζήσουμε μια νέα φυγή της τρόικας από την Αθήνα, όπως πέρυσι με τον Βενιζέλο.

Μια εξήγηση υπάρχει λοιπόν: οι πιστωτές που έχουν και το μαχαίρι και το καρπούζι, δυσαρεστήθηκαν με όσα είδαν χθες το φως της δημοσιότητας.  Ότι δηλαδή οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα διακόπηκαν στην Αθήνα και ότι ο Πρωθυπουργός, σύμφωνα με τις διαρροές που υπήρξαν από το Μαξίμου, θα συνομιλήσει πλέον ο ίδιος με τους πολιτικούς προϊσταμένους των εκπροσώπων της τρόικας.

Έτσι άλλαξε και η γραμμή η οποία πλέον είναι ότι θα συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις με τον Τόμσεν και την παρέα του, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Ίσως είναι εξαιρετικά δύσκολο να πάει ο Στουρνάρας στο Γιούρογκρουπ με κλεισμένο πακέτο, αλλά τίποτε δεν αποκλείεται.

Όμως, επειδή ο πόλεμος κερδίζεται μέσα από μικρές νίκες, η κυβέρνηση οφείλει να χαράξει μια σταθερή τακτική και να προχωρήσει έτσι χωρίς να αλλάζει από τη μια στιγμή στην άλλη.

Οι επόμενες ημέρες ίσως κρίνουν το μέλλον της χώρας και το βάρος πέφτει στους ώμους του Σαμαρά. Επειδή κανείς δεν αμφισβητεί ούτε την τιμιότητά του, ούτε τον πατριωτισμό του, κι επειδή δε έχει μείνει στον κόσμο καμιά άλλη ελπίδα για εξεύρεση λύσης, θα πρέπει ο πρωθυπουργός να πάρει πάνω του τη χάραξη στρατηγικής και να μην αφήνει τα πράγματα να ξεφεύγουν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ζωροάστρης avatar
    Ζωροάστρης 03/10/2012 14:46:58

    Ας πάρουμε για μια φορά τη μεριά του Τόμσεν και του ΔΝΤ, ας δούμε τα πράγματα από τη σκοπιά τους και ας διερωτηθούμε:

    Τι έχω να διαπραγματευθώ με τους Έλληνες; ΤΙΠΟΤΑ.
    Έχουν να μου προσφέρουν κάτι; ΟΧΙ.
    Έχουν να με απειλήσουν με κάτι; ΟΧΙ.
    Έχουν έστω αποπειραθεί τώρα ή στο παρελθόν να με απειλήσουν με κάτι; ΟΧΙ.

    Άρα δεν έχω λόγο να κάνω πίσω ούτε χιλιοστό από τις θέσεις μου.
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΕΨΩ ΣΤΟ ΤΑΨΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΟΛΑ.

    Μεταξύ μας, αυτό θα κάναμε και εμείς εαν είμασταν στη θέση του κάθε Τομσεν.

    Ηθικόν δίδαγμα:
    Χωρίς "plan B" διαπραγμάτευση δεν υφίσταται, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι τελικά, έστω και την τελευταία στιγμή, να αποδεχθούμε όλους τους όρους της άλλης πλευράς.

    Και "plan B" σημαίνει:
    1) προετοιμασία για έξοδο από το ευρώ.
    2) ευθεία απειλή και διερευνητικές επαφές για πλήρη επαναπροσδιορισμό της εξωτερικής πολιτικής της χώρας

    Αυτά τα δύο είναι αυτό που θέλουμε να λέμε "πολιτική διαπραγμάτευση" και τίποτε άλλο.

    • alexei avatar
      alexei @ Ζωροάστρης 03/10/2012 14:54:08

      φιλε μου θα συμφωνησω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου. αποδικνυεις οτι οι Ελληνικες κυβερνησεις ειναι ανοργανωτες, ανετοιμες και αδυναμες διοτι απλα δεν ειναι προετοιμασμενες.

      το Plan B που αναφερεις δεν υπαρχει διοτι πολυ απλα α) ο κοσμος ψηφισε Τροικα εσωτερικου για να μεινουμε στο ευρω πασει θυσια β) ο κοσμος θα ψηφισει ΣΥΡΙΖΑ μετα για να ξαναμεινουμε στο ευρω με κολπακια.

      αυτο που πρεπει να κανει ο Σαμαρας ειναι ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ-ΙΤΑΛΙΑΣ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ-ΙΡΛΑΝΔΙΑΣ στην Αθηνα για μια ατυπη συσκεψη. οι λαοι μας εχουν κοινο μελλον πλεον οπως φαινεται, ας το συναποφασισουμε και να συσφιξουμε σχεσεις

    • avanti avatar
      avanti @ Ζωροάστρης 03/10/2012 15:05:47

      Για το Νο. 2 του Plan B ούτε κουβέντα να γίνεται για επαναπροσδιορισμό της εξωτερικής πολιτικής της χώρας, too late, τα πράγματα είναι λίαν ρευστά και καίνε.
      Για το Νο. 1 το συζητάμε, παίρνει ένα τηλεφωνάκι την Μέρκελ ο Σαμαράς και της λέει άκου να σου πω, ως εδώ, τέλος, βγαίνουμε από το Ευρώ κάνω και ένα haircut όπως το γουστάρω εγώ και άντε πνίξου (αφού βεβαίως προετοιμαστεί η χώρα κατάλληλα). Απογοήτευση & πείνα με ευρώ απογοήτευση και πείνα με δραχμούλες. Δεν είναι και τόσο δύσκολο να το καταλάβουμε δα, παίξαμε και χάσαμε, ας προσέχαμε, όταν κάποιοι τολμούσαν το 2000 να λένε ότι το σύστημα πασοκ οδηγεί την χώρα στο απόλυτο τίποτα τους έβγαζαν τρελούς που δεν αντιλαμβάνονταν την πρόοδο της χώρας!!! Τώρα ήρθε ο χαμπουργκεράς να μας τη πει και από πάνω.

  2. franc avatar
    franc 03/10/2012 14:48:38

    "Οι επόμενες ημέρες ίσως κρίνουν το μέλλον της χώρας και το βάρος πέφτει στους ώμους του Σαμαρά. Επειδή κανείς δεν αμφισβητεί ούτε την τιμιότητά του, ούτε τον πατριωτισμό του, κι επειδή δε έχει μείνει στον κόσμο καμιά άλλη ελπίδα για εξεύρεση λύσης, θα πρέπει ο πρωθυπουργός να πάρει πάνω του τη χάραξη στρατηγικής και να μην αφήνει τα πράγματα να ξεφεύγουν."
    Αγαπητέ Φάκτωρ ,
    κάνεις και συ το θεμελιώδες λάθος να πιστεύεις οτι ο κόσμος είμαστε εμείς...
    Εμείς είμαστε μόνο το 29%. Αν αφαιρέσεις και τους Ντορικούς και Καρατζαφερικούς κλπ. άντε νάμαστε 23%. Ολοι οι υπόλοιποι διαφωνούν κάθετα με το πόρισμά σου οτι " δεν έχει μείνει στον κόσμο καμιά άλλη ελπίδα για εξεύρεση λύσης" . Θα έλεγα μάλιστα οτι το 30-35% του κόσμου βλέπει την ελπίδα να αναδύεται στο πρόσωπο του Τσίπρα και στην ταχύτατη προσαρμογή του στην πραγματικότητα. Υπάρχει και το άλλο μισό της Ελλάδος που πάντα στις κρίσιμες στιγμές δίνει το παρόν. Αν κερδίσουν αυτοί και σώσουν την Πατρίδα, θα πρέπeι να είμαστε διπλά ευτυχείς. Και μάλλον θα πρέπει να τους βοηθήσουμε αντί να τους αποκλείουμε a priori.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ franc 03/10/2012 15:17:42

      ποιά ακριβώς είναι η πραγματικότητα στην οποία προσαρμόζεται ταχύτατα ο Τσίπρας και που το γεγονός αυτό κάνει τον κόσμο να εναποθέτει τις ελπίδες του σε αυτόν;

      • voi8ate kaloi mou an8ropoi avatar
        voi8ate kaloi mou an8ropoi @ GreekInLux 03/10/2012 17:05:51

        Η προσέγγιση του στο Αμερικάνικο άρμα επιρροής και οικονομικής πολιτικής ίσως ;

        • franc avatar
          franc @ voi8ate kaloi mou an8ropoi 03/10/2012 17:17:21

          Και αυτό, που είναι ουσιαστικό.

  3. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 03/10/2012 15:04:21

    Αφιερωμένο :
    «Λέω: κι αυτό θα ’ρθει. Και τ’ άλλο θα περάσει.
    Πολύ δε θέλει ο κόσμος. Ένα κάτι
    Ελάχιστο. Σαν τη στραβοτιμονιά πριν από το δυστύχημα
    Όμως
    Ακριβώς
    Προς
    Την αντίθετη κατεύθυνση
    Αρκετά λατρέψαμε τον κίνδυνο κι είναι καιρός να μας το ανταποδώσει.»

    Οδυσσέας Ελύτης «Villa Natacha» Εκδόσεις ΙΚΑΡΟΣ

  4. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 03/10/2012 15:09:17

    Τη δόση, τη δόση μας μόνο να πάρουμε,
    μην μπει Ιούλιος και δεν την έχουμε πάρει,
    διότι δεν υπάρχουν ταμειακά διαθέσιμα,
    δε θα πληρωθούν οι μισθοί και οι συντάξεις
    ...του Αυγούστου.

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 03/10/2012 15:20:20

    Δυστυχώς οι κυβενητικοί χάνουν ραγδαία την πρωτοβουλία (και τον έλεγχο), λόγω πλειάδας κακών επιλογών:
    1. Τραγική ανεπάρκεια (ή αδιαφορία) στις αποφάσεις για δομικές μεταρρυθμίσεις. Κυρίως στο φορολογικό, όπου το τρένο δείχνει να "βαδίζει ανάποδα", αντίστροφα από την προοδευτική Γαλλική φορολογική μεταρρύθμιση: Ελαφρύνσεις στους πλούσιους (ψηλές κλίμακες και εταιρικά), επιβαρύνσεις στις χαμηλές κλίμακες και δίκην μετα-Σοβιετικών κυβερνήσεων, υψηλό flat tax στα μπλοκάκια κτλ.
    2. Η δικαστική εξουσία και οι μηχανισμοί του δεν συνεργάζεται στην προσπάθεια της χώρας. Είναι εκτος τόπου και χρόνου.
    3. Τα παιχνίδια με τις "λίστες", cd κτλ φαίνονται ως προστασία φοροφυγάδων, "σουλατσαδόρων" κτλ
    4. Τράπεζες. Προσπαθούν (μάταια) να αποφύγουν την προσωρινή κρατικοποίηση των ανακεφαλαιοποιούμενων. Και το αδιανόητο, επιτρέπουν σε (τύποις πιά) "ιδιωτικές" τράπεζες να εξαγοράζουν "ιδιωτικά" κρατικές τράπεζες με εγγύηση ρευστότητας από τον Ευρωπαικό Μηχανισμό, ανοίγοντας νέες "τρύπες" στους ισολογισμούς τους, που θα χρειαστούν νέα δημόσια κάλυψη.
    Ενώ "έξω πάνε καλύτερα" απο πρίν, εσωτερικά κάνουν το ένα λάθος μετά το άλλο. Κοινή ρίζα των λαθών, η σκληρή ταξική πολιτική ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.
    Άν ο Σύριζα είχε ξεκαθαρισμένη προγραμματική πολιτική για την Ευρώπη, και στοιχειωδώς ενημερωμένο οικονομικό πρόγραμμα, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πιό εύκολα για ορθολογικές πολιτικές "διορθώσεις". Δεν έχει όμως. Ακόμη.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Ο Θείος 03/10/2012 16:24:40

      *** Αν ο Σύριζα επίσης, αναθεωρούσε τις ανθελληνικές του απόψεις περί ενώσεως εντός Ελλάδος των οικογενειών των κακόμοιρων των λαθρομεταναστών, αν αναθεωρούσε και τις απόψεις περί συνεκμετάλλευσης του Αιγαίου με τους Τούρκους και αν είχε και 4 ροδάκια, θα ήταν καροτσάκι για το super market και θα κάναμε μια χαρούλα τη δουλειά μας. Τόση απελπισία πια, να δούμε πού ακριβώς θα μας οδηγήσει. Πάλι σε ...ξέρα;

      • theo1611 avatar
        theo1611 @ BLACKQUEEN 03/10/2012 19:46:42

        "Μαύρη Βασίλισσα"

        Από όσα είπε ο Θείος, εσύ κόλλησες στον ΣΥΡΙΖΑ?

        Και σε ποιά συνιστώσα από όλες?

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ theo1611 03/10/2012 23:17:54

          ...Στα άλλα που είπε ο Θείος, πως να διαφωνήσω;; Αλλά όταν βλέπει ως μόνο πρόβλημα του Σύριζα τ0 '' στοιχειωδώς μη ενημερωμένο οικονομικό του πρόγραμμα'', οφείλω να προσθέσω 2 σημαντικές για μένα ιδεολογικές του αναπηρίες.

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ Ο Θείος 03/10/2012 17:04:05

      Τα σέβη μου Θείε!!! Τα είπες όλα μέσα σε λίγες αράδες!!!

      Concretely, precisely, and Concisely.

  6. deldio avatar
    deldio 03/10/2012 15:30:55

    Μιά χαρά είναι η επικοινωνιακή στρατηγική της κυβέρνησης. Με τη βοήθεια των "δημοσιολόγων" "αναλυτών" τύπου Θ. Διαμαντόπουλου, Α. Λυμπεράκη, Βερύκιου, Σρόιτερ κλπ καθώς και MEGA, ANT1, BHMA, SKY, NEA κλπ η προπαγάνδα, η τρομοκράτηση και το παραμύθιασμα πάνε πολύ καλά. Μόνο που κάποτε το βοσκό που φώναζε "βοήθεια, λύκος" τον κατάλαβαν...

  7. δανός του νότου avatar
    δανός του νότου 03/10/2012 16:12:37

    Σημασια εχει το πως θα παρουσιαστει η κατασταση στο λαο ή πως ειναι στη πραγματικοτητα;Γιατι αν το παν ειναι να μας παρουσιαστει η εικονα μιας κυβερνησης που διαπραγματευεται σκληρα και παρ'ολα αυτα τα αποτελεσματα ειναι αυτα που ακουγονται τοτε οντως εχει αποτυχει το επικοινωνιακο team.Δυστυχως για το πρωθυπουργο,και τους περιξ αυτον,η πραγματικοτητα ειναι τοσο σκληρη που κανεις δε μπορει να τη ωραιοποιησει.Το χειροτερο ολων ομως ειναι η προσπαθεια να πειστουμε πως η κυβερνηση εχει τακτικη και πως καποιοι δεν την ακολουθουν.Οτι τυχει και το φταιξιμο στη τροικα ειναι η τακτικη.

  8. λαλακης avatar
    λαλακης 03/10/2012 16:14:34

    Το βασικο ερωτημα ειναι , η χωρα που θελει να παει, ποιο ειναι το ζητημα
    να σωθει η τρικομματικη ; ο Σαμαρας;
    Η Γερμανοι δεν προκειται να βγαλουν φραγκα απο τη τσεπη τους για να χρηματοδοτησουν τα Ελληνικα ελειματα.
    Η Ιρλανδια ηδη βγηκε στις αγορες και το προγραμμα πετυχε.
    Η Ελλας αυτη τη στιγμη ωφειλε να εχει ενα πλαν Β για εξοδο απο το ευρω.
    Ολοι οι δεικτες ειναι αρνητικοι για τη χωρα πχ η σχεση χρεους και ΑΕΠ συνεχως χειροτερευει δηλ συνταγη χρεοκοπιας.
    Αν ο Σαμαρας δεν μπορει πλεον να κυβερνησει ας βγει να το πει σε διαγγελμα
    κ να παραδωσει την εξουσια σε προσωρινη κυβερνηση τυπου Πικραμεννου
    κ να παμε σε εκλογες.
    Θα αναγκαστει να το κανει ετσι κι αλλιως το 2013 κατω απο το βαρος των εξελιξεων καθως το προγραμμα πλεον δεν βγαινει η ιδ οικονομια εξαφανιζεται
    και μαζι της θα καταρρευσει συντομα και το δημοσιο.

    • franc avatar
      franc @ λαλακης 03/10/2012 17:16:31

      "Η Ιρλανδια ηδη βγηκε στις αγορες και το προγραμμα πετυχε."
      Δεν τα διάβασες καλά. Βγήκε στις αγορές να δεί αν ζέστανε ο καιρός και ξαναμπήκε μέσα γιατί της έπεσαν τ΄αυτιά απο τον πάγο. Είδες καμμιά αναβάθμιση απο τους "οίκους"? Μόνο η Ισλανδία αναβαθμίστηκε απο την Fitch στην κατηγορία "επενδύστε". Ομως η Ισλανδία χρεωκόπησε και έφτιξε μόνη της το μνημόνιο που υπέγραψε το ΔΝΤ (χωρίς καν να το διαβάσει).
      Και εμείς βγήκαμε στις αγορές και ξαναβγήκαμε (για τα τρίμηνα) και πετύχαμε και καλύτερα επιτόκια απο το παρελθόν. Ολοι οι Ιθύνοντες(και η Μέρκελ)στάζουν μέλι για την αυτοθυσία και την μεγάλη πρόοδο των μέτρων στη χώρα μας. Τό Χρηματιστήριό μας, το θερμόμετρο της οικονομίας μιας χώρας, είναι πρώτο στον κόσμο.
      Το θέμα είναι οτι στην Ιρλανδία το πρόγραμμα απέτυχε. Η οικοδομή παραμένει νεκρή. Η ανεργία σαν την Ιταλία. Οι μισθοί, οι συντάξεις και οι κοινωνικές παροχές 50% κάτω απο το μ.ο. των Βορειοευρωπαίων. Το κρατικό έλλειμα και το δημόσιο χρέος μονίμως στο κόκκινο απο το 2008. Που είδες την επιτυχία του προγράμματος? Εκτος αν εννοείς επιτυχία απο την πλευρά των Τραπεζών. Αυτές είναι αλήθεια οτι πέτυχαν το στόχο τους στην Ιρλανδία . Την έχουν κυριολεκτικά μαδήσει και θα κάνει πολλά χρόνια να συνέλθει...

  9. Κβάντα avatar
    Κβάντα 03/10/2012 16:18:08

    "Δεν είναι τυχαίο πως όσοι γνωρίζουν καλά τον Αντώνη Σαμαρά λένε ότι τις τελευταίες μέρες έχουν ασπρίσει τα μαλλιά του εξαιτίας της αγωνίας που υπάρχει για τη χώρα."

    Όχι ρε παιδιά, μη γράφετε τέτοια. Μας πήραν τα σιρόπια!
    Εδώ έχουμε αυτοκτονίες, έχουμε φτώχια και ανεργία σε σημείο εξόντωσης της πλειοψηφίας των Ελλήνων και των Ελληνίδων, και σείς ασχολείστε με άσπρες τρίχες;

  10. Κλικ avatar
    Κλικ 03/10/2012 16:20:24

    "Εξερχόμενος από το Μαξίμου ο Γ. Στουρνάρας χθες το απόγευμα δήλωσε: «Συνεχίζεται η διαπραγμάτευση με την τρόικα αλλά όχι σε πολιτικό επίπεδο». Προφανώς δεν το είπε μόνος του, ούτε θέλησε να «αδειάσει» την υπόλοιπη κυβέρνηση που επί ένα 24ωρο προσπαθούσε να πείσει την κοινή γνώμη ότι τώρα αρχίζει η πολιτική διαπραγμάτευση σε υψηλό επίπεδο."

    Δεν είναι λάθος. Ίσα ίσα που ο Στουρνάρας είπε ότι εγώ σε χαμηλό τεχνικό επίπεδο συνεχίζω τις διαπραγματεύσεις, ενώ σε υψηλό πολιτικό επίπεδο συνεχίζει ο Σαμαράς. Που το βλέπετε το λάθος?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κλικ 03/10/2012 16:26:03

      Περιττολογία του κ. Στουρνάρα, ή προσπάθησε να πεί ότι αυτός διαπραγματευόταν πρίν "πολιτικά" με την τρόικα.
      Και η κοσκινού τον άντρα της με τους πραματευτάδες.
      Συζήτηση "με την τρόικα σε πολιτικό επίπεδο";
      Ναι, και με τους βοσκούς προγόνους του κου Σμπώκου, για ανακεφαλαιοποίηση τραπεζών.

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ Ο Θείος 03/10/2012 16:42:46

        έχετε καταλάβει φυσικά ότι μέσα στο γενικότερο κλίμα, κατασκευασμένης ή μη παράνοιας, η τρίχα γίνεται τριχιά και καθόμαστε και ερμηνεύουμε και την παραμικρή αποστροφή του λόγου του καθενός είτε είναι ειδικός επί του θέματος είτε όχι...

  11. tsakali avatar
    tsakali 03/10/2012 16:21:26

    ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ Η ΜΠΑΛΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ! ΟΠΩΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, Κ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟΝ Α.Σ. ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/10/2012 16:36:40

    Σκεφθείτε ότι ο υφυπουργός Οικονομικών είπε (στο περίπου) "μα είναι δυνατόν να επιβάλουμε 1000 ευρώ φόρο εφ' άπαξ στους ελεύθερους επαγγελματίες (από 500 που είναι σήμερα) τη στιγμή που καταργούμε το αφορολόγητό τους";
    Στο μεταξύ, ο διπλασιασμός του κεφαλικού φόρου είχε κάνει το γύρο του διαδικτύου...

  13. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 03/10/2012 16:54:00

    Τα πράγματα είναι πιο απλά. Εμείς έχουμε την τάση να τα βλέπουμε "ελληνοκεντρικά". Φυσικό είναι.
    Προφανώς το μέτωπο της τρόϊκα δεν είναι αρραγές. Ο Τόμσεν είναι εκρόσωπος του ΔΝΤ και εκφράζει τη στάση του ταμείου. Το ΔΝΤ διαφωνεί πλήρως με την "ευρωπαϊκή" αντίληψη για το πρόβλημα (που δεν είναι η ελληνική περίπτωση). Οι "παράλογες" απαιτήσεις του Τόμσεν. δηλ. του ΔΝΤ, δεν έχουν σχέση με την ελληνική οικονομία όσο με το γεγονός ότι θέλει να εξωθήσει την κατάσταση σε ένα αδιέξοδο ώστε να "αναγκαστεί" η ευρωπαϊκή συνιστώσα του διεθνούς ελέγχου να λάβει κάποιες ριζικές αποφάσεις για τη γενικότερη διευθέτηση του προβλήματος. Σε ότι αφορά την ελληνική πλευρά, δε φαίνεται να υπάρχει άλλος δρόμος από το OSI.
    Αν, με βάση αυτή την υπόθεση, υπάρχει αυτό το ρήγμα, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για την ελληνική κυβέρνηση να πράξει τα δέοντα στο πεδίο της υψηλής διαπραγμάτευσης.
    Και επειδή έχουμε πάθει όλοι ανίατο "μαρξισμό" (μεγάλη επιτυχία του Καρόλου!), πρέπει σε όλα αυτά να βάζουμε πρώτο το γεωπολιτικό παιχνίδι και να μη θεωρούμε ως "βάση" όλων των ζητημάτων τις οικονομικές παραμέτρους.
    Ελπίζω ότι οι φιλλέληνες εντός της κυβέρνησης θα πράξουν αναλόγως...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/10/2012 17:10:37

      Σωστός! Το γεωπολιτικό σκάκι πάντα περέχει των οικονομικών παραμέτρων. Για αυτό άλλωστε, με τόσα μέτρα που έλαβαν Ισπανία και Ιταλία οι αγορές τους δανείζουν ακριβά ακόμη. Καμιά σχέση οι αγορές και τα πραγματικά νούμερα δηλαδή. Παγκόσμιο παιχνίδι στις πλάτες των λαών.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/10/2012 17:16:03

      Γιάννη, όπως είδες σε άλλο σχόλιο, για την πρώτη εκτίμηση (ότι το ΔΝΤ διαφωνεί με την “ευρωπαϊκή” αντίληψη για το πρόβλημα και σκόπιμα εξωθεί την κατάσταση σε αδιέξοδο για να ανατραπεί), συμφωνώ απολύτως.
      Εκτός από την ανησυχία για την ύφεση (στο Διευθυντήριο του ΔΝΤ η ύφεση στην Ευρώπη εξαγριώνει κυρίως ΗΠΑ και Κινέζους), θέλουν να κλείσουν το θέμα των Ευρωπαικών Τραπεζών, με έλεγχο της ΕΚΤ (αυτό που επισημαίνει ως αδιέξοδο ο Μύνχάου). Φοβούνται για τις Τράπεζες. Σήμερα χρεωκόπησαν 2 μεγάλα Ισπανικά επενδυτικά σχήματα με παρακλάδια στη Γαλλία.
      Καλή η πολιτική διαπραγμάτευση από την Ελληνική κυβέρνηση και το γεωπολιτικό "χαρτί". Αλλά χάνουν ταχύτατα το "εσωτερικό παιχνίδι", που δεν σχετίζεται άμεσα και αναγκαστικά με την εξωτερική διαπραγμάτευση. Η κλεψύδρα αδειάζει. Με χαμένο έλεγχο στο φοροεισπρακτικό σκέλος, με παραλυμένο το δικαστικό μηχανισμό και χαμένο έλεγχο στις τράπεζες, και προιούσα καταστροφή εμπιστοσύνης (διαφθορά, προστασία φοροφυγάδων, ταξικά "γερμένο" μέχρι πτώσεως φορολογικό), πάει όχι μόνον η συναίνεση των πολιτών αλλά και η εξουσία εν γένει (3/4 συναίνεση είναι).
      Τι θα κάνουν μετά; Θα "καθήσουν αναπαυτικά πάνω στις λόγχες"; Γνωστό το αποτέλεσμα...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 03/10/2012 17:36:33

        Δυστυχώς, επαναλμβανόμεθα κουραστικά. Η διοίκηση είναι πολύ σοβαρό πράγμα που απαιτεί πολύπλευρες γνώσεις και εμπειρία για να ασκηθεί. Η ελληνική "διοίκηση" δεν έχει μάθει να εργάζεται σε τέτοιου είδους προβλήματα. Ούτε να αναλύσει δεδομένα μπορεί, ούτε να συνθέσει καταστάσεις. Γι΄αυτό και καταφεύγει σε οσμανικές πρακτικές, αταβιστικά.

  14. έλεος avatar
    έλεος 03/10/2012 17:03:21

    στον ΟΠΑΠ εργάζεται και σύζυγος βουλευτή της ΔΗΜΑΡ η οποία λαμβάνει 5.000 ευρώ το μήνα επί 14 μισθούς και 6 μισθούς το χρόνο bonus ;;;

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 03/10/2012 17:23:56

    ¨Ολες οι Ιρλανδικές τράπεζες είναι σήμερα (προσωρινά) κρατικές με δανεικά χρήματα του Ευρωπαικού Μηχανισμού + Βρετανικού Δημοσίου.
    Το έλλειμμα και το χρέος οφείλονται σχεδόν αποκλειστικά στις τραπεζικές της τρύπες (που καλύφθηκαν με δημόσιο δανεισμό) και την κατάρρευση της οικοδομής.
    Δεν έχει συνέλθει. Αλλά είναι σε καλύτερη κατάσταση από την Ελλάδα και Πορτογαλία.

    • franc avatar
      franc @ Ο Θείος 03/10/2012 18:04:26

      Οπως ήταν πάντα θείε.Και θα παραμείνει.
      Ακόμα κι αν κάνουμε πλήρη αναδιάρθρωση του κρατικού μας μηχανισμού ποτέ δεν θα γίνουμε ανταγωνιστικώτεροι σε υλικά αγαθά απο κανέναν Βόρειο λαό. Απεναντίας θα είμαστε πάντα ανταγωνιστικώτεροι των Νοτίων και Ανατολικών γειτόνων μας. "Εκαστος στο είδος του κι ο Λουμίδης στους καφέδες".
      Σε μια πραγματική Ευρωπαική Ενωση ο καθείς θα έχει τον τομέ α του στον οποίο θα καλείται να αριστεύει. Οχι όλοι εναντίον όλων κι όποιος αρπάξει τα περισσότερα...Αυτό δεν είναι Ενωση . Είναι λυκοσυμμαχία που αργά ή γρήγορα καταλήγει σε ξέσκισμα των αδυνάτων, όπως τώρα καλή ώρα...
      Εμάς το δυνατό μας σημείο ήταν είναι και θα είναι τα πνευματικά αγαθά και τα ψυχικά χαρίσματα. Μ' άλλα λόγια οι ανεκτίμητες (σε χρήμα) αξίες.
      Θα είμαστε πχ. όπως και σήμερα, πρώτοι στον κόσμο στην Μουσική (Θεοδωράκης,Χατζηδάκης, Παπαθανασίου, Κάλλας, Μητρόπουλος) στην ποίηση (Ελύτης, Σεφέρης,Ρίτσος, Καβάφης,Καββαδίας) στην Αρχιτεκτονική (Μανώλης Κορρές-συντήρηση Ακρόπολης, Μιχάλης Φωτιάδης-Νέο μουσείο Ακρόπολης, Αλέξ. Τομπάζης,Νικος Βαλσαμάκης-διεθνή "ιερά τέρατα"),
      την γλυπτική (Χρήστος Καπράλος, Γιαννούλης Χαλεπάς, Γιάννης Παππάς,Κώστας Βαρώτσος)
      κλπ.κλπ.
      Βεβαίως παντα πρώτοι και στη ναυτιλία απο την εποχή της ναυμαχίας της Σαλαμίνας, τον Τουρισμό, τις ιχθυοκαλλιέργειες, τα φωτοβολταικά και αιολικά πάρκα, τη φέτα, το λάδι το μέλι κ.ο.κ
      Ολα αυτά για το μέγεθος της χώρας μας στον σημερινό κόσμο είναι Υπερ-αρκετά.
      Η εσωτερική κοινωνική αδικία που δεν αφορά τους ξένους είναι δική μας υπόθεση και δεν έχει καμμία σχέση με την παρούσα κρίση. Το πολύ πολύ να μπαίναμε στο μνημόνιο με τους όρους της Πορτογαλίας . Περίπτωση να είχαμε μείνει απ' έξω αποκλείεται ακόμα κι αν είχαμε φτάσει την Ιρλανδία...Αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να πάψουμε να παλεύουμε να καθαρίσουμε το σπίτι μας, αλλά όταν πλημμυρίζει, πρέπει πρώτα να ασχοληθείς με τα νερά και μετα να ξανασκεφτείς την καθαριότητα...

  16. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 03/10/2012 17:38:55

    Έχω καιρό να γράψω αλλά δεν παραλείπω να παρακολουθώ τους αγαπητούς αρθρογράφους και σχολιαστές του antinews.

    Να ρωτήσω το εξής: Τι άλλαξε από τον Ιούνιο μετά τις εκλογές? Αυτά/αυτούς δεν ψηφίσαμε? Τι περιμένατε, τον Harry Poter?

    Δηλ. ο κ. Σαμαράς είπε θα κάνει τα 18 -πόσα ήταν- σημεία του αλλά πότε? Αμέσως μετά το καλοκαίρι? Όποτε θα μπορέσει. Δηλ. τι άλλο θα μπορούσε να κάνει? Κι αυτά θέλουν λεφτά. Δηλ. πως? Τι πίστεψαν ορισμένοι και διαψεύστηκαν αμέσως-αμέσως?
    Ηρεμία και ψυχραιμία, θα πρότεινα.

    Για τους μεγαλοεκδότες, καναλάρχες και το λαμογιο-κατεστήμενο δεν ξέρω, από σας τ'ακούω και εύχομαι να τους πάρει το κεφάλι ο Πρόεδρος. Πρωθυπουργός δεν είναι? Τους νόμους δεν είπαμε να εφαρμόζει? Λοιπόν, βουρ! Τι φοβάται?

    Έχω τα θάρρη μου στον Προέδρο, που έλεγε κι ο "Φτωχούλης του Θεού",
    αρχίσαμε να ξεβρωμίζουμε, μην λιποψυχείτε πάνω στη μάχη!

    Και αυτά τα λέει άνθρωπος που συντηρεί μόνος του την οικογένεια του και βοηθάει και την πατρική του οικογένεια!.. Και θα συμφωνήσω και με τον GreekInLux παραπάνω: Η τρίχα τριχιά!

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Θόδωρος 03/10/2012 21:40:03

      Array

      • factorx avatar
        factorx @ Δικερως 03/10/2012 22:14:23

        Αυτά σε κανένα γραφείο τύπου κυβέρνησης ή κόμματος σου λένε να τα λες; Εχεις τα gats να τα γράψεις με το όνομά σου για να σου απαντήσω; Και πριν μιλήσεις για το antinews ή τους σχολιαστές του να βουτάς πρώτα την πένα σου στο μυταλόι. ϊατν αυτοί έδιναν αγώνες εσύ που ήσουν;

  17. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 03/10/2012 18:17:45

    Είναι για τα μπάζα όλο το πολιτικό μας σύστημα...
    Το κερασάκι στην σκατοτούρτα μας ήταν η λίστα Λαγκάρντ...
    Εδώ όλοι έδωσαν ρέστα...Μια κωμωδία άνευ προηγουμένου.
    Εχει πέσει πανικός και τρέμουν σε ποιανού χέρια θα ανοίξει ο οχετός.Η πλάκα είναι ότι τα ονόματα οι ξένοι τα έχουν και όποτε θέλουν μπορούν να τα δώσουν ,αλλά τότε θα καταρεύσει το σύστημα μας.
    Δεν μπορεί κανείς να το διαχειριστεί.
    Ούτε οι γύφτουλες της ελίτ μας, που αρνούνται να δώσουν μερικά ψίχουλα ,κυριολεκτικά, απο τους θησαυρύς που συσώρευσαν 5ο χρόνια τώρα, ούτε οι χεσμένοι απο φόβο πολιτικοί ξέρουν πως να το χειριστούν.
    Ο χοντρός έχει τσουρουφλιστεί και ήδη έγινε περίγελος μέχρι και του ραγκούση..
    Ο παπακ κάνει την ψύχραιμη πάπια...Ο Καπελέρης ,που μάλλον κάποιους προσπάθησε να ψάξει έφαγε σούτ άμεσα και συγχρόνως τον έστειλαν στον εισαγγελέα για κάποια γραφειοκρατική παράβαση..
    Ο φρουρός του νόμου,Ο κος εισαγγελέας ,που ανέλαβε μετά, βρήκε κωλύμματα νομικά...Λες και οι πληροφοριοδότες της αστυνομίας υποβάλουν αίτηση του νόμου 105 περί ψευδούς δήλωσης για να κινηθεί η ασφάλεια...Αμ η ΕΥΠ?
    Ο χοντρός ,ήταν εντελώς απαράδεκτος και ολίγιστος..
    Και φτάνουμε στο σήμερα...
    Περιχαρής εμφανίστηκε ο νέος διοικητής του ΣΔΟΕ και δήλωσε στην τουβου, νόμισα ότι είναι κάποιος κωμικός που κάνει αστεία, ότι μόλις πήρε ένα φάκελλο με καταγγελίες για μαύρο χρήμα κλπ και ούτε που το άγγιξε...Το πέταξε στον επόμενο ,τον εισαγγελέα ,που με την σειρά του θα το δώσει σε κάποιον άλλο με εντολή για ταχεία διελεύκανση του θέματος και μετά απο κανά δυό χρόνια ή δυό μήνες θα συνταξιοδοτηθεί ο ανακριτής και άντε απο την αρχή...
    Σήμερα που κόβουν ακόμη και επιδόματα νεφροπαθών, ο υπεύθυνος του ΣΔΟΕ παίρναι μια σοβαρή καταγγελία και δεν ασχολειται...Ούτε κανεις απο τους κατώτερους του ήξερε...
    Ο πρωθυπουργός πρόλαβε και έδιωξε την λίστα πριν φτάσει στο μαξίμου, ο καυμένος ο σδοεάρχης απο τα χαράματα περίμενε στην πόρτα τον ταχυδρόμο του χοντρού.Αμηχανία και ο φόβος χειρισμού φάνηκε και στα βουνά μας.
    Ούτε και στην αντιπολίτευση βλέπω να τρέχουν με όρεξη για το θέμα...Εχουν όλοι, και όταν λέμε όλοι ενοούμε ΟΛΟΙ,παγώσει και φοβούνται ποιούς θα πιάσει η μπάλα με τα σκα..ά όταν σκάσει.
    Το θέμα είναι πότε θα επέλθει ο ιστορικός συμβιβασμός της δικής μας γυφτοελίτ με τους εξαποδώ.
    Αν τα βρούν, έληξε το παραμύθι.αν όχι μην ελπίζουμε σε τίποτε...
    Ακόμη και αν φύγουμε απο ευρώ, αν θέλουν μας διαλύουν ,τον όποιο κυβερνήτη μας και όποιο σύστημα, με τις λίστες τους...Και αφού δεν θα τις μάθουμε ποτέ, όποιο όνομα θέλουν φορτώνουν και βγάζουν στην φόρα και άντε μετά να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
    Ο κόσμος είναι έτοιμος να πιστέψει οποιοδήποτε όνομα...Βάλτε ένα οποιοδήποτε όνομα πολιτικού απο την άκρα αριστερά μέχρι την άκρα δεξιά στην τύχη και θα δείτε ότι όλοι μας θα βρούμε δέκα λόγους και αιτίες να είναι και αυτός στην λίστα ..
    Άλλο ένα βημα έγινε για να μας στριμώξουν και να αποφασίσουμε επιτέλους να κελίσουμε τον οργανισμό διεκδίκησης Ολυμπιακών αγώνων 2004,που δεν είναι στην λίστα τον οργανισμών που κλείνουν και συγχωνεύονται..Εχει πολλή δουλειά ακόμη, να χωνέψουν το φαγοπότι και να ετοιμάσουν το επόμενο.
    Και το ωραίο είναι ότι οι φερέλπιδες αντικαταστάτες σπρώχνουν ακόμη περισσότερο..αυτοί φωνάζουν ότι όχι δεν θα κλείσει ο θεάρεστος αυτός οργανισμός αλλά θα προσλάβει κόσμο γιατί σύμφωνα με το οργανλόγραμμα λείπουν άτομα,και σύμφωνα με τον νόμο πρέπει να συμπληρωθούν τα κενά.
    Είμαστε μια υπέροχη χώρα με υπέροχους νόμους και υπέροχους ανθρώπους στην εξουσία...
    Οταν μια κυράτσα με εισόδημα 10.000 ευρώ έχει μερικές εκατοντάδες μύρια στη ζυρίχη τι ψάχνεις για πρωτόκολλα και αιτήσεις κύριε εισαγγελέα?
    Ο Λύκος μπροστά μας είναι τον ντορό ψάχνουμε.

    • franc avatar
      franc @ ορεσείβιος 03/10/2012 19:41:37

      Aγαπητέ ορεσείβιε δεν χάνω πια κανένα σχόλιό σου!!!
      Πραγματικά η σκέψη σου είναι πάντα κρυστάλλινη και αδιαπραγμάτευτη σαν τους ογκόλιθους των Τζουμέρκων.
      Η καταγωγή μας πάντα μας οδηγεί συνειδητά ή ασυνείδητα σαν φάρος μέσα στα σκοτάδια...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ορεσείβιος 03/10/2012 22:02:17

      Δεν "κάνουν" αγαπητέ ορεσίβειε.
      Το πολιτικό προσωπικό δεν καταλαβαίνει άν παίζει τέννις και πρέπει να πετάει το μπαλάκι απέναντι (Παπάκ), άν παίζει αμέρικαν φούτμπωλ και πρέπει να κουτουπώνει το μπαλάκι 2 χρόνια κάτω από τη στομάχα (Βενιζέλος) ή άν είναι απλή καυτή πατάτα και πρέπει να την ξεφορτώνεται τάχιστα (Μαξίμου)...
      Στον Γράμμο λέμε "ο καθένας στη δουλειά του και ο βλάχος στα τυριά του".
      Εδώ (μας) αρμέγουν, (μας) αρμέγουν και στο τέλος την κλωτσάνε μόνοι τους την καρδάρα.
      Τυρί θα δούν το έτος 2050.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ορεσείβιος 03/10/2012 22:13:14

      Τι έγινε ρε παιδιά; Θα ξανακάνουμε Ολυμπιακά Παιχνίδια; Ελπίζω να μην ξαναπέσει κανείς από κανένα παπάκι...

  18. η Dimi avatar
    η Dimi 03/10/2012 18:25:58

    "Η Δύναμη των Ιδεών είναι τεράστια! Αυτές κινητοποιούν τη δεδομένη στιγμή απίστευτα πλήθη, ανατρέπουν τυραννίες και αλλάζουν την Ιστορία"!

    Ελάτε μαζί μας οι Έλληνες από κάθε γωνιά του κόσμου, στη Μεγάλη Διαδικτυακή Εθνοσυνέλευση, που θα αλλάξει την πορεία του τόπου! Όλοι μαζί, ενωμένοι, αδελφωμένοι και δυνατοί, θα συγκροτήσουμε τη νέα ιστορική Εθνοσυνέλευση που θα δώσει το νέο Σύνταγμα, τη νέα ολοζώντανη και δυναμική Ελλάδα, μετρέποντας την Κρίση σε Ευκαιρία, ώστε να ενωθούμε οι Έλληνες Εσωτερικού και ΕΞωτερικού σε ΜΙΑ πατρίδα, σε ΜΙΑ γροθιά, σε ΕΝΑ κοινό ελπιδοφόρο μέλλον, με ΕΝΑΝ νέο Πολιτικό Πολιτισμό, χωρίς τους Εφιάλτες που μας δίχασαν, μας ψυχράναν, μας καταστρέψαν! Ελάτε! Ας δώσουμε τα χέρια! Ας ξεκινήσουμε! Ο Μακρυγιάννης, που αντιμετώπισε τη φοβερή αντιορθόδοξη και ανθελληνική Βαυαροκρατία, μας δείχνει το δρόμο! Εμπρός, ας τον ακολουθήσουμε!
    ~Παγκόσμια Εθνοσυνέλευση του Ελληνισμού - Η Φωνή και η Δύναμη του Παγκόσμιου Ελληνισμού! - Noizomai.net

    • franc avatar
      franc @ η Dimi 03/10/2012 20:44:36

      Aγαπητή Dimi, επι τέλους η Ισλανδία μας δείχνει το δρόμο!!!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ franc 03/10/2012 23:03:46

        Franc, καλησπέρα. Όντας φύσει αισιόδοξη, πιστεύω στο Θαύμα Ελληνικό στο ακέραιο της ώρας! Είναι στο DNA μας αυτό. Είμαστε ανέκαθεν αριθμητικά ολίγοι, αλλά ουσιαστικοί. Τίποτα πιο δυνατό από την ευγένεια και τίποτα πιό “ήπιο” από την εσωτερική Δύναμη του Πολίτη..

        • franc avatar
          franc @ η Dimi 03/10/2012 23:52:03

          Tην καλησπέρα μου πολύ αγαπητή Dimi.To ξέρω οτι είμαστε απο την ιδια πάστα! Το DNA δεν χάνεται ποτέ...Αυτό δεν ήξεραν ούτε μπορούσαν ποτε να φανταστούν ο Φαλμεράυερ και ο Μέττερνιχ...

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ franc 04/10/2012 09:15:12

            Franc, καλημέρα. Ο ανθέλληνας και πολιτικός εχθρός Μέττερνιχ, σεβόταν και αναγνώριζε τη Τιμιότητα του Καποδίστρια, για τον οποίο έλεγε: "Ο μόνος αντίπαλος που δύσκολα ηττάται είναι ο απόλυτα έντιμος άνθρωπος. Και τέτοιος είναι ο Καποδίστριας." Προσωπικά, αταλάντευτα εμπιστεύομαι τη πολιτική εντιμότητα και ευγένεια του Ηγέτη μας κ. Αντώνη Σαμαρά. Και επίσης αταλάντευτα πιστεύω, στη τεράστια εσωτερική μας Δύναμη ως Ελληνες Πολίτες. “Την Άνοιξη αν δεν την βρεις τη φτιάχνεις”, έλεγε ο Ελύτης. Συμβαίνει να συμφωνώ με το αισιόδοξο σκεπτικό του. Eυχές λοιπόν, για μία κορυφαία ημέρα. Και θα είναι επειδή, εμείς οι ίδιοι τη θέλουμε να είναι κορυφαία και καλή ημέρα!

          • aristos avatar
            aristos @ η Dimi 04/10/2012 12:20:13

            Aγαπητή Dimi καλημέρα.
            Οσον αφορά τον Καποδίστρια συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
            Την προσωπική εντιμότητα και την ευγένεια του Σαμαρά την εμπιστεύομαι.
            Την πολιτική του εντιμότητα που εμπιστευόμουνα ακόμα και μετα την υπογραφή του στο μνημόνιοΙΙ που θεώρησα άκυρη ως τακτικό πολιτικό ελιγμό. Ομως έχασα αυτή την εμπιστοσύνη όταν τον είδα να κατεβαίνει στις εκλογές χωρίς να μας επιβεβαιώσει οτι επρόκειτο για τακτικό ελιγμό αλλα αντίθετα να ομολογεί οτι δεν αντεξε άλλο την μεγάλη πίεση...
            Ετσι, μέχρι να μου αποδείξει εμπράκτως οτι θα ξαναβρεί αυτή την εντιμότητα θα είμαι επιφυλακτικός απέναντί του.

  19. panos avatar
    panos 03/10/2012 18:48:27

    Η αποψη μου ειναι οτι ολα ειναι τελειωμενα και φουλ στημενα, ωστε να περναει στο λαο το εκβιαστικο διλημμα οτι αν δεν παρθουν τα μετρα δεν εχει ευρω.Αυτο δεν γινετε 3 χρονια? Η κοινωνια ματωνει και τα παιδια παιζουν, αλλωστε ποιος απο τα μπουμπουκια πολιτικους μας εχει δουλεψει, εχει κολησει ενσημο, εχει βγει στο πεζοδρομιο,ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Το νοεμβρη πιστευω θα εχουμε κουρεμα της ΕΚΤ και ενεργοποιηση ΕΣΜ, ολα τα αλλα ειναι για να εκβιαζετε ο κοσμακης.Και η περιβοητη ΑΝΑΠΤΥΞΗ θαρθει στο νοτο με μισθους ΚΙΝΑΣ ωστε να γλιτωνουν και οι βορειοι τα ναυλα........Οσο για την επιμικηνση ειναι μια μεγαλη μπαρουφα μεταθετοντας τα τοκογλυφικα για αλλες γενιες(οι πρωτοετεις της ΑΣΣΟΕ τα ξερουν καλυτερα). Φαακτορα και του ΓΑΠ ειχαν ασπρισει τα μαλλια,οπως και του Αντωνη αλλα μαλλον φταιει το γνωστο πανεπιστημιο. Και κατι αλλο τα πολιτικα μας ανδρεικελα δεν γνωριζουν την λεξη ΟΧΙ και ειναι σε ολα yes men.

  20. new age avatar
    new age 03/10/2012 19:15:55

    Μήπως ενα plan B (απελπισίας!) που πραγματικά θα ταρακουνούσε την ΕΚΤ θα ηταν η επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών μας απο την FED με παραλληλη κυκλοφορία $ ;

  21. πολιτης avatar
    πολιτης 04/10/2012 11:13:34

    θεωρω οτι το παιχνιδι χαθηκε οταν ο σαμαρας δεθηκε στο αρμα των μνημονιων το δεκεμβριο. μπηκε σε ενα παιχνιδι σικε νομιζοντας οτι θα μπορεσει στην πορεια να αλλαξει τους ορους του.
    η περιοδος καταρτισης κι εφαρμογης πλαν Β χωρις καταστρεπτικοτερες συνεπειες απο το αρχικο ηδη εφαρμοζομενο σχεδιο, εχουν παρελθει ελεω γαπ. τωρα μονο σε επαιτεια και συμπονοια απο τους "εταιρους" μας ευρωπαιους και υπερατλαντικους μας "φιλους" μπορουμε να προσβλεπουμε.
    ας ελπισουμε οτι αυτο θα περιοριστει μονο σε οικονομικο επιπεδο κι οχι και σε στρατιωτικο....

  22. η Dimi avatar
    η Dimi 04/10/2012 20:46:02

    Aristos, Kαλησπέρα. Ο καθένας από εμάς έχει το δικαίωμα της γνώμης του. Στο Antinews.gr έχει πολλές φορές εξηγηθεί η διαφορά μεταξύ Μνημονίου-Δανειακής

    -“Μου λέτε σας παρακαλώ, ΠΩΣ μπορώ να φύγω από δω;" ρώτησε η Αλίκη
    -“Αυτό εξαρτάται κυρίως, από το ΠΟΥ θέλετε να φτάσετε”, απάντησε ο γάτος
    - “Δεν μ’ ενδιαφέρει ιδιαίτερα το ΠΟY…”, δήλωσε η Αλίκη
    -“Τότε, δεν έχει απολύτως καμιά σημασία το ΠΩΣ θα πάτε”, απάντησε ο γάτος

    ~Lewis Carrol: "Alice’s Adventures in Wonderland"
    “H Aλίκη στη Χώρα τον Θαυμάτων”

    Aπό τα κορυφαία παραδείγματα έλλειψης ΣΤΟΧΩΝ:
    Όταν ως Χώρα μάθουμε ΠΟΥ θέλουμε να πάμε και ΠΩΣ θα φθάσουμε εκεί, θέτοντας ρεαλιστικούς και μετρήσιμους στόχους, τότε, μόνο τότε, θα έχουμε μάθει με Ποιό Τρόπο θα φθάσουμε στον τελικό Προορισμό μας.
    Ευτυχώς για εμάς, που υπάρχει ο γάτος..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.