#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/12/2011 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι εκλογές είναι η μοναδική διέξοδος



Ο εκλεκτός του κ. Παπαδήμου, υπουργός Εσωτερικών κ. Γιαννίτσης, με συνέντευξή του σε γερμανική εφημερίδα,  μας ενημέρωσε ο,τι η θητεία της Κυβέρνησης ενδέχεται να παραταθεί κατά το πρότυπο της Ιταλίας. Να υπενθυμίσουμε ό,τι ο κ. Μόντι θα παραμείνει στην εξουσία μέχρι το 2013!

Αυτό υπαινίσσεται ο κ. Γιαννίτσης; Κατ’ αρχήν είναι εντελώς αναρμόδιος να αποφαίνεται για την ημερομηνία των εκλογών. Δεν είναι δικό του θέμα να το αποφασίσει. Ως εκ τούτου οι δηλώσεις του ήταν εκ του περισσού. Και άκομψες μάλιστα, όταν υπάρχει η συμφωνία των πολιτικών αρχηγών, που δεσμεύει την παρούσα κυβέρνηση, άρα και τον κ. Γιαννίτση. Εκτός και αν προετοιμάζει το έδαφος...

Όμως, πέραν του κ. Γιαννίτση και άλλοι  διατυπώνουν, εύλογα, το ερώτημα: «γιατί να γίνουν σύντομα εκλογές; Ας αφήσουμε τον κ. Παπαδήμο να ολοκληρώσει το έργο του.  Αλλωστε οι δημοσκοπήσεις δεν προβλέπουν αυτοδυναμία, οπότε πάλι κυβέρνηση συνεργασίας θα έχουμε;»

Ας επιχειρήσουμε να απαντήσουμε.

Πρώτον, η κυβέρνηση Παπαδήμου αποτελεί μια «ανορθογραφία»  του Συντάγματος.  Παράταση του βίου της, συνιστά υπονόμευση της δημοκρατίας.

Δεύτερον, ακολουθεί μια πολιτική η οποία ουδέποτε έτυχε της εγκρίσεως του ελληνικού λαού. Και πολιτική αυτή έχει ανάγκη νομιμοποίησης  ή απόρριψης.

Τρίτον, στηρίζεται από μια Βουλή η οποία, σύμφωνα με όλες τις δημοσκοπήσεις, βρίσκεται σε πλήρη δυσαρμονία με τη θέληση του εκλογικού σώματος.

Τέταρτον,  το πλειοψηφόν κόμμα της Βουλής, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ, ουσιαστικά υφάρπαξε την ψήφο του ελληνικού λαού γιατί είχε κατέλθει στις εκλογές με ένα εντελώς διαφορετικό πρόγραμμα.

Πέμπτον, ο ελληνικός λαός πρέπει να έχει την ευκαιρία να καταλογίσει ευθύνες σ’ εκείνους που υφάρπαξαν την ψήφο του και τον οδήγησαν με πράξεις ή παραλείψεις στη σημερινή κατάσταση.

Έκτον, η κυβέρνηση Παπαδήμου πρόκειται να δεσμεύσει τη χώρα για χρονικό διάστημα που υπερβαίνει κατά πολύ τον Συνταγματικό βίο της παρούσης Βουλής, άρα απαιτείται νωπή εντολή.

Έβδομον,  οι περισσότεροι εκ των υπουργών του κ. Παπαδήμου κατείχαν χαρτοφυλάκια και στην κυβέρνηση Παπανδρέου και απέτυχαν παταγωδώς. Τι μας λέει οτι οι άνθρωποι αυτοί θα επιτύχουν με πρωθυπουργό τον κ. Παπαδήμο;

Όγδοον, πέραν της κυβέρνησης, το ΠΑΣΟΚ συνεχίζει ακόμα να ελέγχει όλες τις ΔΕΚΟ και τον μηχανισμό διοίκησης του κράτους. Είναι δυνατόν ένα κόμμα που απέτυχε τραγικά να συνεχίζει να διοικεί τη χώρα;

Ένατον, επειδή βασικά στελέχη αυτής και της προηγούμενης κυβέρνησης, (π.χ. Βενιζέλος, Παπακωνσταντίνου, κ.λ.π,) έχουν προκαλέσει την κοινή γνώμη με τις πολιτικές τους, η απομάκρυνσή τους θα εκτονώσει εν μέρει και τη λαϊκή   αγανάκτηση και οργή.

Δέκατον, με δεδομένη την αποτυχία του μνημονίου η χώρα έχει ανάγκη από ένα καινούργιο ξεκίνημα. Από μια νέα κυβέρνηση, με ισχυρή λαϊκή εντολή, για να ξαναδεί τα πράγματα από την αρχή.

Όσον αφορά στα επιχειρήματα του τύπου ότι δεν ενδείκνυται να κάνουμε εκλογές εν μέσω κρίσης, η απάντηση είναι ότι οι εκλογές είναι η γιορτή της δημοκρατίας και δεν πρέπει να παρουσιάζονται ως πρόβλημα! Άλλωστε και άλλες  χώρες που έκαναν εκλογές εν μέσω κρίσης (Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ισπανία) δεν έπαθαν τίποτα.

Τέλος, όσον αφορά στη διαπίστωση οτι δεν θα προκύψει αυτοδυναμία γιατί σπεύδουν να προκαταλάβουν την ετυμηγορία του ελληνικού λαού;

Ο κόσμος έχει αντιληφθεί τι παίζεται. Ας σταματήσουμε να τον ταΐζουμε κουτόχορτο....

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απορία avatar
    Απορία 02/12/2011 12:24:57

    Αγαπητέ ΚΡ, η δημοκρατία στην χώρα έχει καταλυθεί από τα τέλη του 2009 όταν ο Παπανδρέου με υπόγειες, αδιαφανείς και ύποπτες διαδικασίες πέρασε από το δόγμα "Λεφτά υπάρχουν" στο δόγμα "Σφάξε με ΔΝΤ ν'αγιάσω".
    Ο Παπαδήμας είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα.

    Η ΝΔ εδώ και δύο χρόνια ουσιατικά περιμένει από μια κυβέρνηση, η οποία εμφανώς έχει υλοποιήσει μια πρωτότυπη μορφή πραξικοπήματος, να της παραδώσει την εξουσία ..."θεσμικά και συντεταγμένα".

    Έχει κάποιο ίχνος λογικής αυτή η πολιτική προσέγγιση;
    Είναι κάποιος πολύπλοκος σχεδιασμός που δεν μπορούμε να αντιληφθούμε εμείς οι κοινοί θνητοί;
    Είναι ανικανότητα;
    Ή είναι απλά εκδήλωση της θέλησης να μην αναλάβει το βάρος της εξουσίας τώρα στα δύσκολα, αλλά να το κάνει αργότερα όταν τα πράγματα θα είναι πλέον δρομολογημένα;

    Ποια η άποψή σου;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Απορία 02/12/2011 17:28:51

      Απορία,
      συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφεις.
      Η κίνηση για την κατάκτηση της εξουσίας πρέπει να γίνεται οταν οι πιθανότητες είναι υπέρ σου.

  2. agitatoras avatar
    agitatoras 02/12/2011 13:02:14

    ΟΣΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ , ΑΣ ΔΟΥΝ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ. (ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΦΕΡΕΤΖΕ ΚΡΑΤΑΝΕ ΠΙΑ) : Βόμβα- Αβραμόπουλου: η κυβέρνηση δεν έχει υπηρεσιακό χαρακτήρα Μήνυμα προς πολλούς αποδέκτες, εντός κι εκτός ΝΔ, έστειλε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος με αφορμή τη συζήτηση που γίνεται για το εάν η κυβέρνηση είναι υπηρεσιακού χαρακτήρα και για το γεγονός ότι κάποιοι μέσα στο κόμμα του και στο ΠΑΣΟΚ, θέλουν να κάνουν αντιπολίτευση σε μια κυβέρνηση που συμμετέχουν!
    Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ και υπουργός Άμυνας σε δηλώσεις του στο Flash, είπε το αυτονόητο:....
    είναι οξύμωρο το να αντιπολιτεύονται τα κόμματα την κυβέρνηση που στηρίζουν.
    Ο Δ. Αβραμόπουλος αναφερόμενος στην κυβέρνηση Παπαδήμου τόνισε ότι “είναι συνταγματική κυβέρνηση της χώρας που δεν έχει υπηρεσιακό χαρακτήρα, άρα μπορεί ακόμα και να εισηγείται νομοθετήματα”.

    • factorx avatar
      factorx @ agitatoras 02/12/2011 13:03:47

      Μήπως έχεις μπερδευτεί και νομίζεις οτι γράφεις στο site του κ. Αντιπροέδρου;

      • Δικηγόρος avatar
        Δικηγόρος @ factorx 02/12/2011 14:22:28

        Γιατί το site δεν εκφράζει (επίσημα ή ανεπίσημα δεν έχει σημασία) τις θέσεις της ΝΔ δηλαδή? Άρα τα όσα λέει ο αντιπρόεδρός της έχουν τη σημασία τους.

        • factorx avatar
          factorx @ Δικηγόρος 02/12/2011 14:55:27

          Αυτό τι είναι δικολαβικό σχόλιο της δεκάρας; Εμεις εκφράζουμε μόνο αυτά που πιστεύουμε εμείς. Τα άλλα τα λένε οι συστημικοί προβοκάτορες

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Δικηγόρος 02/12/2011 16:06:45

          Κύριε Δικηγόρε φάουλ. Δεν πας μαζί με τα ντοράκια στο σάιτ του Αλαφούζου να κάνετε κριτική αφ' υψηλού;

  3. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 02/12/2011 13:15:53

    Αυτή η παράνοια πρέπει να σταματήσει …Φάκτορα βάλαμε τα χέρια μας και βγάλαμε τα μάτια μας… θέατρο του παραλόγου είναι όλη αυτή η ιστορία εις βάρος του Ελληνικού λαού. Θα μας τρελάνουν?

  4. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 02/12/2011 14:09:03

    Το deal των πολιτικών αρχηγών, παρουσία του ΠτΔ και ενώπιον (με όρους τηλεθέασης) του ελληνικού λαού, προβλέπει ξεκάθαρα εκλογές στις 19 Φεβρ. Οποιαδήποτε επίσημη και δημόσια τοποθέτηση του υπό λαϊκή ανοχή Πρωθυπουργού περί αντιθέτου, δηλαδή περί ειλημμένης απόφασης για επιμήκυνση της θητείας της κυβέρνησης των τεχνοκρατών τύπου Καψή, πρέπει αυτομάτως να σημαίνει για τη ΝΔ την απόσυρση της στήριξης σε επίδοξους ψηφοκλόπους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται…

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Τιγράνης 02/12/2011 17:30:16

      "τεχνοκράτες τύπου Καψή".
      Εύστοχο!

  5. skpt avatar
    skpt 02/12/2011 15:06:34

    Συμφωνώ !

  6. gio23 avatar
    gio23 02/12/2011 15:08:33

    Eίναι βεβαιότατο ότι θα συναινέσει σε παράταση της ημερομηνίας εκλογών ο κ. Α. Σαμαράς.Μακάρι να διαψευστώ.

    • skpt avatar
      skpt @ gio23 02/12/2011 15:46:51

      Θαυμάζω την συγουριά σου !

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ gio23 02/12/2011 16:08:57

      Η μόνη παράταση που μπορεί να γίνει αποδεκτή είναι για μερικές εβδομάδες (2-3). Από εκεί και πέρα ο Σαμαράς θα αποσύρει την στήριξή του και ό,τι θέλει ας γίνει. Η αυτοδυναμία του θα διαψεύσει τους ψυχαροαλαφοζουμπομπολοκοκκαλοβαρδινογιαννέους. Και κλάμα η διαπλοκή ...

      • Enzo avatar
        Enzo @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 02/12/2011 17:24:34

        λιγο χλωμο το βλεπω για αυτοδυναμια.

  7. Mara avatar
    Mara 02/12/2011 15:17:25

    Πάντως, ότι και να λέμε, η χώρα έχει εικόνα ακυβερνησίας.
    Αυτό το "θέαμα" που βλέπουμε από τις 11/11/11, με τον κ. Παπαδήμο ώς guest star στην πολιτική σκηνή να παίζει τον πρωθυπουργό, είναι επιεικώς θλιβερό... και η αίσθηση του κόσμου είναι, ότι δεν υπάρχει κυβέρνηση.
    Για γέλια και για κλάμματα η όλη κατάσταση.....
    Εκλογές το συντόμοτερο η μόνη λύση.
    Όλα τα άλλα... είναι κουραστικές γελοιότητες...

  8. foros avatar
    foros 02/12/2011 15:22:27

    Οποιαδήποτε στιγμή η Ν.Δ μπορεί να προκαλέσει εκλογές. Τα ερώτημα είναι το εξής: Θα έχει πλειοψηφία; (Μάλλον όχι ).
    Θα κάνει deal με τον Καρατζαφέρη; (αναπάντητο).
    Θα κάνει deal με την Ντόρα; (αποκλείεται να μπει στην βουλή)
    Προσωπικά πιστεύω ότι ο Σαμαράς βαδίζει σε αδιέξοδο. 'Ισως το επιτελείο του δεν κάνει και τόσο καλή δουλειά και θα πρέπει να μην ακολουθήσει τον ΄σίγουρο΄ δρόμο, γιος Ψυχάρη, για την εξουσία. Οτιδήποτε θυμίζει το παρελθόν μόνο αηδία φέρνει στους νέους ανθρώπους ( ακόμα και οι συζητήσεις πολιτικών με τους τηλεαστέρες) .Την στιγμή που μιλάμε το ΠΑΣΟΚ φτιάχνει την επόμενη γενιά στελεχών μέσω των όποιων ανοιχτών διαδικασιών, φτιάχνει δεξαμενές άντλησης ανθρώπινου δυναμικού, το ΠΑΣΟΚ θα μεταλλαχθεί και θα επιβιώσει σαν τις κατσαρίδες (δυστυχώς). Στην Ν.Δ ακόμα ψάχνουμε να βρούμε τρόπους επικοινωνίας.

  9. Enzo avatar
    Enzo 02/12/2011 15:22:46

    Oταν και οποτε γινουν εκλογες με το καλο στην Ελλαδα θα τους ερθουν αποτελεσματα των 2 μεγαλων κομματων Kinder Bueno εκπληξη απο εκει που δεν θα το περιμενουν.

  10. skpt avatar
    skpt 02/12/2011 15:30:34

    gio23 και foros Τί πιστεύετε επιτέλους ;;;
    Ότι προσφέρετε θετική υπηρεσία στην πατρίδα και την Ν. Δ ;;;;

    • Ιωάννης avatar
      Ιωάννης @ skpt 02/12/2011 15:39:11

      Δυστυχώς φοβούμαι ότι περιγράφουν επακριβέστατα το άμεσο μέλλον το οποίο θα γίνει πραγματικότητα οσονούπω μπροστά στα λυπημένα μας μάτια.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ skpt 02/12/2011 15:57:52

      Της μέρες του σχηματισμού της κυβέρνησης Παπαδήμου , ήμουν απο τους λίγους εδώ μέσα που υποστήριξα τον ρεαλισμό του Σαμαρά. Αλλα όχι και να χαρακτηρίζουμε κάθε φίλο που ασκεί καλόπιστη κριτική και προβληματισμό σαν "υποπτο", κρυπτο-Δρακουμέλ ή κρυπτο-Κολοτούμπα!

      Νομίζω πως αυτοί ακριβώς είναι που προσφέρουν τις θετικές υπηρεσίες, και στη ΝΔ και στην πατρίδα. Αν ήταν να γράφουμε και να διαβάζουμε μόνο λογοκριμένα λιβανιστήρια ,υπάρχει και το site του Ριζοσπάστη.

      Προσωπικά, θα ήθελα πολύ να ακούσω συγκεκριμένες απαντήσεις στις συγκεκριμένες ερωτήσεις του foros παραπάνω.

  11. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 02/12/2011 15:47:11

    «Αυτό υπαινίσσεται ο κ. Γιαννίτσης; Κατ’ αρχήν είναι εντελώς αναρμόδιος να αποφαίνεται για την ημερομηνία των εκλογών. Δεν είναι δικό του θέμα να το αποφασίσει.»

    Μα και ασφαλώς είναι δικό του θέμα. Κάποιοι του έδωσαν το «δικαίωμα». «Δώσε θάρρος στο χωριάτη να σ’ ανέβει στο κρεβάτι». Έχουμε να δούμε πολλά ακόμη επεισόδια σ’ αυτή τη τρέλα. Θα δούμε πολλές δημοσκοπήσεις για το πόσο καλός είναι ο Παπαδήμος και πόσο καλή είναι η κυβέρνησή του…. Αλλά ας μη παραπονιέται κανένας…. Έχουμε ανεχθεί πολλά. Θα δεχθούμε σχεδόν αδιαμαρτύρητα, πολύ χειρότερα… Δεχθήκαμε το πρώτο επίτροπο. Θα δεχθούμε και τον Γερμανό υπουργό για την Ελλάδα. Κάτι σαν το Μακεδονίας – Θράκης. Θα δεχθούμε και την υπαγωγή του συνόλου του χρέους υπό το Βρετανικό δίκαιο…. Θα δεχθούμε και τη παραίτηση από την ασυλία μας (νέα δανειακή). Στο Παπαδήμο θα κολλήσουμε τώρα.


    «Πρώτον, η κυβέρνηση Παπαδήμου αποτελεί μια «ανορθογραφία» του Συντάγματος. Παράταση του βίου της, συνιστά υπονόμευση της δημοκρατίας.»

    Ανορθογραφία και όχι κατάφορη παραβίασή του συντάγματος;


    Τώρα αν η ΝΔ μπορεί να προκαλέσει εκλογές αποσύροντας τους υπουργούς της, μένει να το δούμε. Εγώ πιστεύω ότι δεν μπορεί. Ο Παπαδήμος θα στηριχθεί από τον κωλοτούμπα, το πασόκ, τη Θεοδώρα, ίσως τη ΔΗΜΑΡ και βεβαίως από τα συμφέροντα, τα μμε και τις δημοσκοπήσεις.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Αρματιστής 02/12/2011 16:13:22

      Ας τον στηρίξουν λοιπόν. Τότε είναι που η αυτοδυναμία του Σαμαρά θα είναι σίγουρη στις εκλογές που αναπόφευκτα θα γίνουν γρήγορα αφού ο κόσμος θα βγει στους δρόμους. Δεν γίνει ανεχτός ένας τέτοιος εμπαιγμός. Πρέπει να γίνει κατανοητό αυτό. Πιστεύω, και το έχω ξαναπεί, ότι πολλούς εδώ μέσα τους παίρνει εύκολα από κάτω γιατί τους λείπει η υπομονή και γίνονται μετ' ευκολία ολιγόπιστοι.

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 02/12/2011 16:20:36

        Ποιά υπομονή μας λείπει φίλε μου. Μετά τις εκλογές του 2009 μέσα στο ψέμα ζούμε και στις υποσχέσεις. Στο περίμενε. Και εκεί που περιμέναμε βλέπουμε τον Σαμαρά να πηγαίνει μαζί τους δεχόμενος τις απειλές του ΓΑΠ και των εκδοτών. Εκτός αν πρέπει να έχουνε όλοι την ίδια γνώμη.

  12. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 02/12/2011 16:24:01

    Εαν εδώ από το Antinews αρχίσει η γκρίνια και η μεμψιμοιρία περί μή αυτοδυναμίας τότε το χάσαμε το παιχνίδι! Πρέπει να είμαστε μαχητικοί και να πιστέψουμε πραγματικά στην αυτοδυναμία! Διαφορετικά το "σύστημα" θα επιβάλλει τις δικές του λύσεις (όπως ο Παπαδήμος τώρα) και εμείς θα βρεθούμε στη γωνία.

    • JOHN avatar
      JOHN @ GreekinEurope 02/12/2011 19:23:38

      Οταν λες το συστημα,να ξεκαθαρισουμε ποιοι ειναι εντος και ποιοι οχι σ αυτη τη νσαπιλα.

  13. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 02/12/2011 16:52:12

    Αγαπητε, ΚΡ , μήπως η συμμετοχή του κ. Αβραμόπουλου, σε ένα κρίσιμο Υπουργείο, εκθέτουν την ΝΔ , σε ανωμαλίες , οπως ,το θέμα που δημιουργήθηκε με την Σχολή Ευελπίδων ?Και οι αντιφάσεις του με την πολιτική που λέει εκλογές στις 18 Φεβρουαρίου δημιουργούν σύγχυση στην παράταξη.Απλά ρωτάω.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΚΩΣΤΑΣ 02/12/2011 17:32:05

      Κώστα,
      Καλά κάνει και ρωτάς.
      Τα ίδια αναρωτιέμαι και εγώ!

  14. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 02/12/2011 17:12:45

    Μετά τη δήλωση του "Αντιπροέδρου" Αβραμό, όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες και δικαιολογίες. Στηρίζει την κυβέρνηση. Τέλος. Πόσο πιό ξεκάθαρα να το πεί ο άνθρωπος; Και η ΝΔ τον κρατάει ακόμη...

  15. gio23 avatar
    gio23 02/12/2011 17:15:13

    Όταν θα έχει ψηφιστεί το μνημόνιο και θα έχει αλλάξει το δίκαιο από ελληνικό σε αγγλικό μια χαρά θα είναι τα πράγματα.Σε 2-3 μηνες και όλα θα είναι πια παρελθόν.Και εμείς μαζί.

  16. Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης avatar
    Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης 02/12/2011 17:24:23

    @Enzo

    Από πότε το συμφέρον ΝΔ και Πατρίδας ταυτίζονται;

    Μπορεί ο Αρχηγός να έχει δίκιο, αλλά οι υπερβολές όλων μας βλάπτουν πρωτίστως την ιστορική παράταξη του Κωνσταντίνου Καραμανλή και άρα την σωτηρία της χώρας από τον Α. Σ.

  17. theo1611 avatar
    theo1611 02/12/2011 17:37:46

    Οι εκλογές, με συνταγματικά προβλεπόμενο τρόπο, θα γίνουν όταν:
    (α) Καταψηφιστεί η κυβέρνηση από τη Βουλή και δεν μπορέσει να σχηματιστεί νέα κυβέρνηση με την εμπιστοσύνη της παρούσας Βουλής
    (β) Εκπνεύσει η τετραετία.

    Τα λοιπά είναι εκ του πονηρού.

    Σας διαφεύγει ενδεχομένως το γεγονός ότι με βάση το Σύνταγμα δεν μπορεί να διαλυθεί η παρούσα Βουλή για εθνικό λόγο, αφού η προηγούμενη διαλύθηκε γι' αυτό το λόγο.

    ΥΓ: Ποιό Σύνταγμα θα μου πείτε, και δικαιολογημένα, αυτό που έχει γίνει κουρελόχαρτο? Αλλά, θα μου επιτρέψετε να αντιτείνω, και ποιά δημοκρατική νομιμοποίηση ποιανού και με ποιό πρόγραμμα προς τον ελληνικό λαό για να μην ξαναζήσουμε μέρες του 1946 και εντεύθεν!!!

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/12/2011 18:05:57

    1) H ΝΔ εχει στη βουλη 85 βουλευτες και το ΠΑΣΟΚ 153,απολυτη πλειοψηφια και η θητεια της βουλης ληγει το 2013.
    Αυτα ειναι τα δεδομενα και καλο ειναι ο Σαμαρας να τα υπενθυμισει σε ολους τους ανυπομονους που νομιζουν οτι η ΝΔ μπορει να προκαλεσει εκλογες.
    Δεν μπορει.Το μονο που μπορει ειναι να φυγει απο την κυβερνηση.Αυτο πρεπει να συνεξετασθει με την παραμονη της - γιατι αν φυγει οι αλλοι θα κανουν οτι θελουν.
    2) Μεγαλα γεγονοτα αναμενονται στην Ευρωπη συντομα,ειτε η λυση της κρισης χρεους ειτε η διαλυση της ευρωζωνης.Μετα απο αυτα που θα συμβουν το τοπιο θα ειναι διαφορετικο.Mεχρι να ολοκληρωθουν δεν πρεπει να υπαρξει παλι "προβλημα Ελλαδα".

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ψυχραιμια 02/12/2011 18:52:25

      Αν ο Σαμαράς καταψηφίσει τον προυπολογισμό θα δεις για πότε θα γίνουν εκλογές...άμεσα. Για τον απλούστατο λόγο ότι το ΠΑΣΟΚ δεν αντέχει ούτε μία μέρα μόνο του πλέον.
      Αν πάλι τον υπερψηφίσει, όπως λέει, είναι σαν να λέει στο ΠΑΣΟΚ, "προχώρα μη φοβάσαι, εμείς είμαστε εδώ".

  19. JOHN avatar
    JOHN 02/12/2011 19:17:23

    Καινουριο ξεκινημα με παλιο,φθαρμενο και σαπιο υλικο ειναι ποτε δυνατον να γινει;Μια απο τα ιδια και χειροτερα θα εχουμε οσο ανεχομαστε αυτη την αρρωστημενη κατασταση.

  20. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 02/12/2011 19:36:10

    Αυτή την περίοδο υπάρχουν δύο εικόνες της ΝΔ από τη μία οι δηλώσεις Μιχελάκη και από τν άλλη δηλώσεις Αβραμόπουλου . Να δούμε ποια από τις δύο έχει την μεγαλύτερη επιρροή στον πρόεδρο. Πάντως εγώ πιστεύω ότι όταν ακούς τους φανταχτερούς πάντα χάνεις γιατί ο λαός δεν είναι φαντεζί.

  21. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 02/12/2011 19:37:44

    Παραταση ζωης σ αυτη την κυβερνηση σημαινει παραταση ακινησιας,αναστολη πολιτικων ζυμωσεων και κερδος χρονου σ ενα ανασκελο Πασοκ, να αναδιοργανωθει,να δωσει χρονο ληθης στα ανουσιουργηματα του και να προσπαθησει να πεισει το ποπολο "ε ολοι ιδιοι ειμαστε"
    Παντως για την ΝΔ μονο ζημια ειναι,ας μου αναφερει καποιος ενα κερδος.

  22. ΜΠ avatar
    ΜΠ 02/12/2011 20:42:54

    Θα είναι λάθος η όποια παράταση των Εκλογών, και δεν πρέπει να συμφωνήσει ο Α.Σ. Οι χάρες τελείωσαν. Το ΠΑΣΟΚ μετράει μέρες και το ξέρει και για αυτό δεν το ενδιαφέρει αν οι επόμενοι παραλάβουν καμένη γη, φροντίζει ήδη να το κάνει με τη διάλυση του κοινωνικού ιστού και τη συμφωνία προδοσία που προωθεί. Το κλειδί για την ελπίδα στον τόπο αυτό είναι η συνέπεια που θα απαιτήσει ο Α.Σ από την κυβέρνηση και η πίεση που θα ασκήσει προκειμένου οι Εκλογές να γίνουν στις 19/02/2012. Ούτε μέρα παραπάνω!!!

  23. giorgos avatar
    giorgos 02/12/2011 21:28:54

    Εσείς καλά τα λέτε, όμως πείτε τα και στον Σαμαρά που δεν καταλαβαίνει. Αν δεν υπέγραφε μεθαύριο θα είχαμε εκλογές! Τι καταστροφικό έγινε μέχρι σήμερα???? Ποια σωτηρία έκανε ο Παπαδήμος????
    Την πάτησε ο Αντώνης σαν πρωτάρης δυστυχώς .........

  24. Ο Καθένας avatar
    Ο Καθένας 02/12/2011 22:47:04

    Η μοναδική Δημοκρατική διέξοδος ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ. Το συντομότερο δυνατό!

  25. Ο Καθένας avatar
    Ο Καθένας 02/12/2011 22:49:41

    Δείτε και αυτό.

    http://www.youtube.com/watch?v=Id400OvmeLk
    Richard Wolf: ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΑΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ!

  26. Maxos avatar
    Maxos 02/12/2011 23:06:11

    Ο Σαμαράς είχε την αυτοδυναμία στο τσεπάκι του αλλά με τα κόλπα του έδιωξε πολλούς.... Για να δούμε αν θα τους ξαναμαζέψει. Η μόνη λύση Ε Κ Λ Ο Γ Ε Σ Γ Ρ Η Γ Ο Ρ Α .

  27. foros avatar
    foros 02/12/2011 23:45:27

    Ελπίζω στην Ν.Δ να διαβάζουν το Antinews γιατί ακούγονται σοβαρές απόψεις και προβληματισμοί. Κάποιες αναλύσεις είναι εξαιρετικές και θα έπρεπε να υιοθετηθούν άμεσα!
    Δίνεται μεγάλη ευκαιρία στην Ν.Δ να καταλάβει το προφίλ των ψηφοφόρων της. Στις σύγχρονες κοινωνίες τα κόμματα πάνε στους ψηφοφόρους και όχι το αντίθετο.Ο πολίτης μιλάει και ο πολιτικός ακούει. Τους αφουγκράζονται και γίνονται ένα με αυτούς. Μέσα από την επαφή αυτή δημιουργείται στελεχειακό δυναμικό για τα επόμενα χρόνια. Να ανοίξει η Ν.Δ για τους νέους ανθρώπους που είναι πολιτικοποιημένοι και όχι κομματόσκυλα (ευτυχώς στη Ν.Δ είναι ελάχιστοι).
    Υ.Γ Το διαδίκτυο θα φέρει περισσότερους ψηφοφόρους απο το MEGA και το ΒΗΜΑ.

  28. a.p. avatar
    a.p. 03/12/2011 02:32:30

    Για να μην χαθει η αξιοπιστια πρεπει να καταλαβουν ολοι στην Ν.Δ. οτι η κυβερνηση αυτη ειναι μεταταβατικη εκλογες το Φεβρουαριο !

  29. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 03/12/2011 03:44:59

    Ελλάδα η Μητέρα της Δημοκρατίας έγινε η κακιά μητριά.

  30. SABI avatar
    SABI 03/12/2011 08:45:57

    Πιστεύτε οτι στις εκλογές ο Σαμαράς θα πεί για πρωτη φορά την αλήθεια στο λαό?
    Θα μας εξηγήσει με ειλικρίνεια Σκανδιναυού πολιτικού τι επιλογές έχουμε? Δηλαδή:
    1. Πως θα είναι η ζωή μας τα επόμενα 15 χρόνια με την αποδοχή των όρων των δανειστών προκειμένου να παίρνουμε τις επόμενες δόσεις.
    2. Τί θα κάνει άν δεν δεχτούν τις "τροποποιήσεις" του οι δανειστές.
    3. Πως θα είναι η ζωή μας αν πετύχει τις"τροποποιήσεις" του.
    3. Πώς θα είναι η ζωή μας αν πούμε ΟΧΙ στους δανειστές.

  31. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 03/12/2011 12:49:55

    Αφού τα πρώτα εννέα σημεία της αάρτησης ισχύουν, γιατί να μετέχει κανείς σε τέτοια κυβέρνηση εάν, υποτίθεται, έχει πολύ διαφορετικούς στόχους; Ο ΓΑΠ μια χαρά την έκανε τη δουλιά. Εχωσε και τον παλιό του συγκάτοικο μέσα στο "κάδρο".
    Ηδη, όπως λέγεται, κάποιες δημοσκοπήσεις εμφανίζουν σοβαρή μείωση του ποσοστού της ΝΔ και κλείσιμο της ψαλίδας (λόγω ακριβώς αυτής της μείωσης) με το ΠΑΣΟΚ. Τα λέει και ο κ. Κουϊκ από το "Κόντρα", που δεν μπορεί κανείς να του καταλογίσει ότι υποστηρίζει τον ΓΑΠ.
    Ασχέτως, πάντως του γνωστού ρόλου του δημοσκοπήσεων αυτών, είναι εμφανές ότι οι μισοί τουλάχιστον νεοδημοκράτες είναι πιο μουδιασμένοι απ' ό,τι ήταν οι πιστοί πασόκοι μέχρι τη συγκυβέρνηση. Τους αφαιρέθηκε ουσιαστικά ο αντιπολιτευτικός λόγος με την επιλογή της στήριξης Παπαδήμου. Τί να πουν και σε ποιόν. Οτι υποστηρίζουν πλέον (έστω από απόσταση, έστω διακριτικά και κριτικά) αυτά που μέχρι τότε (δικαίως) κατηγορούσαν;
    Και εάν επιψηφισθεί, όπως όλα δείχνουν, ο προϋπολογισμός, η υπαγωγή στο αγγλικό δίκαιο (= πλήρης αποικιοκρατία), οι "διαρθρωτικές" αλλαγές, η δανειακή σύμβαση (με το ταπεινωτικό ξεπούλημα της εθνικής περιουσίας), τί θα μένει για τις εκλογές; Να πεί τί αυτός που θα τα έχει ψηφίσει, δεσμεύοντας την επόμενη τουλάχιστον γενιά; Οτι θα τα αλλάξει ή θα τα καταγγείλει; Και με ποιούς θα τα αλλάξει; Οταν μάλιστα θα έχει δεχθεί τα χαράτσια και τη φτώχεια; Και ποιός θα τον πιστέψει;
    Οι εκλογές έπρεπε ήδη να έχουν γίνει. Στις 19/2/12 θα είναι αργά "για δάκρυα Στέλλα".
    Τότε, εάν γίνουν, ποιός θα ψηφίσει κάποιον που αποδέχθηκε τα παραπάνω στο όνομα της δήθεν σωτηρίας;
    "Σώζουμε" τη χώρα, αλλά καταστρέφουμε τους πολίτες της; Αυτό είχε ακουσθεί στην Αργεντινή προ ετών. Θα έχουμε να φάμε σε λίγο;
    Το εκλογικό σώμα θα έχει μετατραπεί σε ανθρώπους που καλούνται να ζήσουν σε τριτοκοσμικές και νεομεσαιωνικές συνθήκες.
    Η κατάθλιψη γενικεύεται και κυριαρχεί, όπως και η οργή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.