#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/06/2011 07:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι εκλογές αποτελούν πλέον μονόδρομο




Μετά την προχθεσινή μεγαλειώδη συγκέντρωση στο Σύνταγμα, αλλά και τις εκδηλώσεις σε άλλες πόλεις της Ελλάδος, οι εκλογές αποτελούν μονόδρομο.

Και αποτελούν μονόδρομο γιατί ο ελληνικός λαός διαφωνεί με την πορεία που ακολουθεί η κυβέρνηση, απορρίπτει την πολιτική της και διεκδικεί το αυτονόητο: να εκφράσει την  άποψή του.

Ο πρωθυπουργός και η κυβέρνησή του δεν έχουν  την πολιτική, κοινωνική και ηθική νομιμοποίηση να δεσμεύσουν  τη χώρα μέχρι το 2014.

Και είναι λυπηρό,  γιατί ο  κ. Παπανδρέου, αντί να ανταποκριθεί σ’ αυτό το λαϊκό αίτημα να επιχειρεί  απροκάλυπτα  να μετατρέψει το προσωπικό του αδιέξοδο, σε αδιέξοδο της χώρας.

Να μας …απειλεί με χρεοκοπία προκειμένου να παραμείνει στην εξουσία και  να εφαρμόσει μια πολιτική η οποία νομοτελειακά, οδηγεί στη χρεοκοπία.

Δανείζεται από τις γενιές που ¨εκκολάπτονται ακόμα» για να ικανοποιήσει την προσωπική του ματαιοδοξία και τη ακόρεστη επιθυμία του για εξουσία.

Στο δίλλημα που θέτει, «εκλογές ή χρεοκοπία»,  η απάντηση είναι απλή:  Σε χρεοκοπία μας οδηγεί το Μνημόνιο και η πολιτική του κ. Παπανδρέου.

Οι εκλογές δεν θα φέρουν τη χρεοκοπία, αλλά τη λύτρωση.

Η Ιρλανδία πριν μερικούς μήνες και η Πορτογαλία προχθές,  μας έδειξαν ότι και εκλογές μπορούν να γίνουν και κυβέρνηση μπορεί να αλλάξει, χωρίς να καταστραφεί η χώρα.

Είναι αδιανόητο οι εκλογές, που αποτελούν την πεμπτουσία της δημοκρατίας, να  θεωρούνται καταστροφική επιλογή και προάγγελος αρνητικών για τη χώρα εξελίξεων.

Όσοι πρεσβεύουν τέτοιες απόψεις, υπονομεύουν τη δημοκρατία και υποτιμούν βάναυσα τους πολίτες αυτής της χώρας.

Εδώ που φτάσαμε χρειαζόμαστε καθαρές κουβέντες και καθαρές λύσεις.

Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο για την αξιωματική αντιπολίτευση.

Γιατί από την κυβέρνηση ξέρουμε τι να περιμένουμε και το έχουμε ήδη απορρίψει..

Η Ν.Δ.  πρέπει να αφουγκραστεί την κοινωνία και τις αγωνίες της.

Γιατί αν δεν το κάνει, τότε διατρέχει το κίνδυνο να ξεπεραστεί  και από την κοινωνία και από τις εξελίξεις.

Αν η Ν.Δ. αισθάνεται έτοιμη και μπορεί να αναλάβει την ευθύνη να βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο, τότε έχει την υποχρέωση να ζητήσει εκλογές.

Προφανώς και είναι εκβιαστικό το κυβερνητικό δίλλημα «μεσοπρόθεσμο ή χρεοκοπία», αλλά δεν αρκεί η καταγγελία.

Αν το Μεσοπρόθεσμο είναι μια συνταγή καταστροφής, τότε η Ν.Δ. πρέπει να ζητήσει την εντολή του λαού για να εμποδίσει την εφαρμογή του.

Αυτό το ποτάμι της οργής που κατακλύζει τις πλατείες δεν ανακόπτεται με υποσχέσεις, δεν ηρεμεί με ημίμετρα, δεν αντιμετωπίζεται με μεθόδους καταστολής.

Μόνο η δύναμη της αλήθειας και της ελπίδας  για μια νέα αρχή, μπορεί να το σταματήσει προσωρινά. Γιατί θα βρίσκεται σε εγρήγορση.

Η χώρα χρειάζεται να κάνει ένα νέο ξεκίνημα.

Σ’ αυτό το αίτημα του ελληνικού λαού οφείλουν να ανταποκριθούν τα πολιτικά κόμματα της χώρας. Δεν μπορούν να το περιφρονήσουν, ούτε  να το αγνοήσουν.

Αυτό το αίτημα του ελληνικού λαού θα υποχρεωθούν να το σεβαστούν και οι ... εταίροι μας γιατί γνωρίζουν ότι κανένα πρόγραμμα δεν μπορεί να ευδοκιμήσει με την κοινωνία απέναντι.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/06/2011 08:03:35

    Το άρθρο αυτό γράφτηκε πριν απο τη χθεσινοβραδυνή ..πομφόλυγα του πρωθυπουργού για δημοψήφισμα.
    Κατ' αρχήν το δημοψήφισμα είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να αποτελεί και αυτό, όπως και οι εκλογές, αντικείμενο πολιτικού εκβιασμού.
    Δεύτερον, το δημοψήφισμα διεξάγεται μόνο για συγκεκριμένα θέματα και οι διαδικασίες που προβλέπει το Σύνταγμά μας είναι μάλλον αυστηρές.
    Το Σύνταγμά μας στο άρθρο 44 παρ 2 θεμελιώνει δύο είδη δημοψηφισμάτων α)για εθνικά θέματα και β)για νομοθετικά.
    Για την προκήρυξη δημοψηφίσματος για εθνικό θέμα απαιτείται πρόταση του υπουργικού συμβουλίου προς τη Βουλή και απόφαση της Βοθλής με πλειοψηφία των 151 βουλευτών.
    Τα δημοψηφίσματα για εθνικά θέματα διακρίνονται σε αποφασιστικά (όπου η ετυμηγορία του δημοψηφίσματος είναι δεσμευτική για την κυβέρνηση) και σε γνωμοδοτικά, τα οποία έχουν απλώς συμβουλευτικό χαρακτήρα.

    Για τα Νομοθετικά δημοψηφίσματα απαιτείται πρόταση της Βουλής με πλειοψηφία τουλάχιστον 2/5 των βουλευτών και απόφαση της βουλής με πλειοψηφία 3/5, δηλαδή 180 βουλευτών.

    Με άλλα λόγια οποιαδήποτε πρόταση για νομοθετικό δημοψήφισμα απαιτεί και τη συναίνεση της αντιπολίτευσης.
    Αυτή είναι η πρώτη παρατήρηση.

    Το δεύτερο ζήτημα είναι οτι το νομοθετικό δημοψήφισμα μπορεί μεν να προκηρυχθεί για νομοσχέδια που ρυθμίζουν σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, αλλά εξαιρούνται τα θέματα δημοσιονομικής μορφής.
    Δηλαδή δεν μπορεί να υποβληθεί για δημοψήφισμα σχέδιο νόμου που καθορίζει έσοδα και έξοδα του κράτους.

    Αρα δεν μπορεί να γίνει δημοψήφισμα για το Μεσοπρόθεσμο.

    Συμπέρασμα: Εχω την εντύπωση, οτι για μια ακόμα φορά, τα ..."παιδία παίζειν¨ με τους θεσμούς.
    Ο κ. Παπανδρέου φοβάται τις εκλογές και μηχανεύεται τρόπους για να έχει τους βουλευτές του υπο ομηρία ή υπό την πίεση της κοινωνικής αγανάκτησης να προσφέρει μια μορφή λαϊκής επιδοκιμασίας στην πολιτική του.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 10:12:11

      δες τι λεει ο φιλος μου !! (Γιούνκερ)
      "Τι μπορούμε να πούμε στους Έλληνες; Αυτή είναι μία ερώτηση που θέτω στον εαυτό μου, διότι λαμβάνω συχνά επιστολές από Έλληνες. Ανάμεσά τους και απειλές κατά της ζωής μου", αχχαααααα
      "Όσο περισσότερες ιδιωτικοποιήσεις γίνουν, τόσο λιγότερες θα είναι η θυσίες που θα επιβληθούν στους οικονομικά ασθενέστερους των Ελλήνων",
      ΕΙΔΕΣ Ο ΓΙΟΥΝΚΕΡ !!! ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ για να μας ΔΑΝΕΙΖΕΙ !
      ο Κατσαβραχα Holdings

      Παρε και απειλη..
      "Δεν θα έχουμε αποτέλεσμα, εάν δεν υπάρξει συναίνεση ανάμεσα στις ελληνικές πολιτικές δυνάμεις", προειδοποίησε....

      και κλεινει με την αναμενομενη εκπληξη (των άσχετων)
      "Οι τράπεζες και οι χρηματοπιστωτικοί θεσμοί θα διατηρήσουν την έκθεσή τους στην Ελλάδα, και στο πλαίσιο αυτό εξετάζουμε εάν υπάρχει δυνατότητα εθελοντικής αναμόρφωσης, υπό τον όρο ότι αυτό δεν θα συνιστά πιστωτικό γεγονός" χαχαχαχααα ΝΟΝΟΣ στα Βαφτισια της Χρεοκοπιας μας !

      ΠΠ

  2. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 07/06/2011 08:06:08

    Πολύ σωστό το άρθρο σας.
    Τη ΝΔ όμως, όπως πολύ σωστά το γράφετε, την έχουν ήδη ξεπεράσει οι εξελίξεις.

  3. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 07/06/2011 08:07:25

    Η κοινωνία αποφασίζει και οι εκλογές αποτελούν τη μόνη διέξοδο του κ. Πρωθυπουργού. Όλες οι προσπάθειες με γνωστές ΠΑΣΟΚολογίες και διαλογισμούς από τον Υπεύθυνο της κυβέρνησης, για μη απώλεια της εξουσίας, επιτείνουν το πρόβλημα και τα αδιέξοδα.

  4. Ernestoche avatar
    Ernestoche 07/06/2011 08:08:07

    "Αν η Ν.Δ. αισθάνεται έτοιμη και μπορεί να αναλάβει την ευθύνη να βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο, τότε έχει την υποχρέωση να ζητήσει εκλογές."
    Κύριε Ροδινέ, με το ερώτημα δίνετε και την απάντηση: ούτε έτοιμη είναι ούτε θέλει να ασχοληθεί. Την προσωπική τους καριέρα κοιτάνε να εξασφαλίσουν κι αυτοί. No future λοιπόν που λέγανε κι οι πάνκς...

  5. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 07/06/2011 08:09:26

    Αγαπητέ Κώστα καλημέρα.

    Γράφεις με κρυστάλλινη καθαρότητα αυτό που έπρεπε ήδη να έχει γίνει. Η ΝΔ και προσωπικά ο Αντώνης Σαμαράς, κινδυνεύουν να υπερκεραστούν από τη σκληρή πραγματικότητα που διαμορφώνεται. Πιθανόν να έχουν ήδη υπερκεραστεί. Το γράφω συνεχώς. Ο Αντώνης Σαμαράς οφείλει, πρέπει να αφουγκραστεί τη κοινωνία. Η κοινωνία βράζει από τη τιτανικών διαστάσεων καταστροφή που βιώνει. Η κοινωνία αντιλαμβάνεται ότι τις δύσκολες αυτές στιγμές δεν έχει που να πιαστεί, από που να κρατηθεί. Στη πραγματικότητα η χώρα στερείται ηγεσίας.

    Προς το παρόν οι όποιες αντιδράσεις περιορίζονται στην έκφραση θυμού και αγανάκτησης. Λίγο απέχουμε από την εκδήλωση της οργής του λαού. Ήδη τα πρώτα σημάδια εμφανίστηκαν και τείνουν να λάβουν μαζικό χαρακτήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο παλιός κόσμος πολύ απλά θα πάψει να υπάρχει.

    Ο Σαμαράς οφείλει να επισπεύσει και να προλάβει τις εξελίξεις. Πρέπει να ζητήσει εκλογές και να απευθυνθεί στο λαό. Η παρούσα κυβέρνηση πέρα από το ότι είναι ανίκανη, πέρα από το ότι βρίσκεται σε σύγχυση, είναι η απόλυτη καταστροφή.

    Η παρούσα κυβέρνηση πρέπει να φύγει. Οτιδήποτε άλλο θα είναι απείρως καλύτερο. Και τέλος πάντων καμιά δημοκρατία δεν μπορεί να έχει πρωθυπουργό που εμφορείται από μεσιανικές αντιλήψεις.

    Δεν χρειαζόμαστε Σωτήρες και μάλιστα του επιπέδου του Γιωργάκη

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αρματιστής 07/06/2011 08:30:29

      Αρματιστή,
      συμφωνώ μαζί σου

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αρματιστής 07/06/2011 09:49:30

      Αρματιστη καλημερα,
      λεει καπου ο Πλουταρχος
      " .. διοτι το αψυχο ειναι το ιδιο χωρις ισχυ και ειναι υποκειμενο σε πολλα παθη, ενω ο νους δεν πασχει απο τπτ και ειναι αυτορκρατωρ, μικτο στοιχειο ειναι η ψυχη ειναι στο μεσο, οπως ακριβως η Σεληνη εχει γινει απο το Θεο μειγμα και συνενωση των ανω με τα κατω, αρα εχει με τον ηλιο τη σχεση που εχει η Γη με τη Σεληνη.."

      ΠΠ

  6. αντιλαικος avatar
    αντιλαικος 07/06/2011 08:11:30

    Να ρισκαρω μια προβλεψη?
    Ο Αντωνης Σαμαρας διαπραγματευεται αυτη την ωρα στις Βρυξελλες με δυναμη τις εκατονταδες χιλιαδες ξεσηκωμενων Ελληνων! Και διαπραγματευεται σκληρα!
    Μολις γυρισει θα ζητησει εκλογες!!!!!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αντιλαικος 07/06/2011 08:29:18

      Εσύ κάτι ξέρεις!

    • ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΣ @ αντιλαικος 07/06/2011 09:47:53

      Λες; Δεν θα ηταν καλυτερα να εχει παρει εντολη απο τον ελληνικο λαο να διαπραγματευθει σκληρα; Διοτι αν του απαντησουν, εισαι σιγουρος οτι θα γινεις κυβερνηση, τι θα πει; Μας εχουν μπερδεψει αρκετα!

  7. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 07/06/2011 08:13:07

    -Η τρόικα εμμέσως πλην σαφώς αναγνώρισε ότι το πρόγραμμα δεν βοηθά την ελληνική οικονομία να ανακάμψει.
    -Η ελληνική κυβέρνηση βρίσκεται απέναντι από τον ελληνικό λαό και όπως φαίνεται υπό τον αυστηρό έλεγχο του χρηματοπιστωτικού παράγοντα.
    - Στην πραγματική οικονομία δεν κινείται φύλο και το επόμενο διάστημα τα πράγματα θα χειροτερέψουν, με απλά λόγια ο ελληνικός λαός ταλαιπωρείται , οι μεγαλύτεροι λένε ότι, ειδικά στις πόλεις, ούτε στην κατοχή δεν ήταν έτσι η κατάσταση .
    - Στο μέλλον η ιστορία θα γράψει ότι ο ελληνικός λαός έπεσε θύμα συστηματικής εξασθένισης με πολιτικά μέσα, καθώς η κατάσταση έχει όλα τα χαρακτηριστικά, επειδή πλήττει κυρίως τον άμαχο πληθυσμό, να χαρακτηριστεί γενοκτονία. Όλα τα δεδομένα φανερώνουν ότι η Ελλάδα έχει μεταβληθεί σε ένα τεράστιο στρατόπεδο συγκέντρωσης.

    Αν οι βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου δεν θέλουν να χαρακτηριστούν από την ιστορία «κατοχική βουλή» έχουν υποχρέωση να οδηγήσουν την χώρα σε εκλογές

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o βουνίσιος 07/06/2011 10:48:44

      Βουνίσιε,
      προσυπογράφω κάθε πρόταση.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ o βουνίσιος 08/06/2011 01:34:20

      «Κατοχική βουλή»,μα δεν ακούγεται και κάτι άλλο στο Σύνταγμα όλον αυτό τον καιρό, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

  8. trelos avatar
    trelos 07/06/2011 08:28:21

    Ο Ολι Ρεν τόνισε πως εάν δεν υπάρξει πρόοδος στην προώθηση διαρθρωτικών αλλαγών σε κρίσιμους τομείς της ελληνικής οικονομίας, δεν πρόκειται να εκταμιευθεί η επόμενη δόση ενώ ο πρόεδρος του Eurogroup είπε ότι, στην παρούσα φάση, διακυβεύεται η τύχη της Ελλάδας και όχι κάποιων κομμάτων και εμφανίστηκε πιο αισιόδοξος για την Πορτογαλία και την Ιρλανδία υποστηρίζοντας ότι εκεί οι πολιτικές δυνάμεις έχουν κατανοήσει πλήρως ότι προέχει η σωτηρία των χωρών τους και όχι οι κομματικές αντιπαραθέσεις.

    Εδώ ακόμα λαλούν τα κοματικά κοκοράκια!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ trelos 07/06/2011 08:33:35

      ούτε στην Πορτογαλία, πολύ δε περισσότερο στην Ιρλανδία επέβαλλαν τους όρους, που επέβαλλαν στην Ελλάδα.
      Και κυρίως καμμιά από τις χώρες αυτές δεν συκοφαντήθηκε όπως η Ελλάδα.
      Και κανένας πρωθυπουργός δεν διέσυρε τη χώρα του.
      Αυτές κατά τη γνώμη μου είναι σημαντικές διαφορές.

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 09:03:19

        @ trelos
        Παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται στις πλατείες και η λαϊκή αποδοκιμασία στο ξεπούλημα της χώρας και την επιχειρούμενη, με πολιτικά μέσα, φτωχοποίηση εξαπλώνεται η κυβέρνηση προσπαθεί να μας πείσει ότι τα μέτρα που προτείνουν θα εξυπηρετήσουν σε βάθος χρόνου το κοινωνικό συμφέρον, βάζοντας, με την στάση της, απέναντι τόσο τον προεκλογικό εαυτό της, όσο και την κοινωνία.

        Όπως όλα τα δεδομένα δείχνουν η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και κάθε μέρα που περνάει βυθίζει την χώρα σε μεγαλύτερα πολιτικά και κοινωνικά αδιέξοδα καθώς απομονώνει την κυβέρνηση αυξάνοντας ταυτοχρόνως την κοινωνική δυσαρέσκεια από την στιγμή που η οικονομική πολιτική χρησιμοποιείται σαν «ευκαιρία» για περιορισμό δικαιωμάτων, αποδυνάμωση σε εθνικό επίπεδο των δημοκρατικών θεσμών και αύξηση των κοινωνικών ανισοτήτων.

        Με άλλα λόγια η κυβέρνηση θυσιάζει το μέλλον μιας ολόκληρης χώρας για να εξυπηρετήσει οικονομικά συμφέροντα και πολιτικές που βασίζουν την ανάπτυξη στην φθηνή εργασία, στην ημιαπασχόληση, στις όλο και πιο ελαστικές συνθήκες εργασίας.

        Επίσης, το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, το οποίο έχει τη μορφή τριετούς προϋπολογισμού εγκαταλείπει τις δημόσιες επενδύσεις, προχωρά σε περεταίρω υποχρηματοδότηση της παιδείας και της υγείας συνεχίζει να μειώνει εισοδήματα –μισθούς, συντάξεις, κ.α.

        Ο καθένας μας λοιπόν ας αναρωτηθεί,

        η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης και ειδικότερα η πολιτική της στάση απέναντι στην συγκυρία μας οδηγεί στο μέλλον ή μας γυρίζει δεκαετίες πίσω, ευνοεί την ελληνική κοινωνία ή ευνοεί τα διεθνή χρηματοοικονομικά συμφέροντα;

        Σε μια δημοκρατική κοινωνία, όλοι έχουμε ευθύνες και υποχρεώσεις. Στην παρούσα συγκυρία η ελληνική κυβέρνηση έχει υποχρέωση, αν πραγματικά σέβεται την δημοκρατία, να συμβαδίσει με το κοινωνικό αίτημα για προσφυγή σε πρόωρες εκλογές.

  9. ifer avatar
    ifer 07/06/2011 08:29:16

    Πολυ καλό άρθρο, βάζει τα θέματα στη σωστή τους βάση. Η Ν.Δ. του Σαμαρά δεν μπορεί πια να προσπαθεί να κερδίσει χρόνο επιδιδόμενη σε προσεκτική πολιτική ισορροπιών. Πρέπει να διαβεί τον Ρουβίκωνα. Τώρα.

    Εγώ θα προσέθετα και κάτι άλλο, που και το άρθρο νομίζω υπονοοεί, κάνοντας λόγο για "νέο ξεκίνημα" της χώρας. Το "ποτάμι της οργής", δεν διεκδικεί μόνο την πτώση της κυβέρνησης και την εναλλαγή κομμάτων στην εξουσία. Ούτε μόνο την αλλαγή πολιτικής για την έξοδο από την κρίση. Διεκδικεί αλλαγή των "κανόνων του παιχνιδιού" της δημοκρατίας μας, τη διεύρυνση της συμμετοχής του λαού ώστε η δημοκρατία να γίνει "πραγματική", από ολιγαρχική, κομματοκρατική και οικογενειοκρατική που είναι τώρα.

    Και αυτό το αίτημα η Ν.Δ. αλλά και τα άλλα κόμματα οφείλουν να το υιοθετήσουν και να του δώσουν πολιτική έκφραση. Αλλιώς είναι χαμένα.

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ ifer 07/06/2011 15:49:38

      Πέστα χρυσόστομε ! Ετσι ακριβώς είναι. Εάν νομίζουν κάποιοι ότι θα γυρίσουμε σε status quo ante, είναι βαθιά νυχτωμένοι. Και κάτι αντιπρόεδροι της ΝΔ και μεγαλοστελέχη νομίζω ότι ακριβώς αυτό θέλουν: να γίνουν χαλίφηδες στη θέση των ΠΑΣΟΚων χαλίφηδων.

      Δε σφάξανε!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Α.Κ. 07/06/2011 18:10:57

        Status quo ante!
        Ωραίο!

        • Α.Κ. avatar
          Α.Κ. @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 20:09:33

          κε Ροδινέ,

          Δεν ξέρω τι επιρροή έχετε στην ηγεσία της ΝΔ. Αυτό όμως που πρέπει να γίνει ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ στα στελέχη της ΝΔ είναι ότι οψέποτε γίνουν κυβέρνηση, συμπεριφορές τύπου Αρούλη, life style ανθελληνικά φληναφήματα και τεμπελιά σε υπεύθυνες/υπουργικές θέσεις ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΕΚΤΑ. Συναγελάσματα, γλειψήματα σε ΜΜΕ, συναπαντήματα σε κότερα, αδικαιολόγητος πλουτισμός, προσωπικά θα με κάνουν να στραφώ σε εξτρεμιστικές απόψεις. Και λύσεις.

  10. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 07/06/2011 08:54:41

    Οι εκλογές έπρεπε να ζητούνται επιτακτικά εδώ και ένα χρόνο από τη ΝΔ, αλλά οι άνθρωποι αγρό ηγόραζαν...Κουραστήκαμε να το γράφουμε και να το ζητάμε, κουραστήκαμε να περιμένουμε... Και οι εξελίξεις τρέχουν και δεν σε περιμένουν.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο διάλογος τη περασμένη βδομάδα από το κεντρικό δελτίο του mega καθεστωτικού καναλιού ανάμεσα στη Τρέμη και τον Τασούλα της ΝΔ. :
    Τασούλας : η κυβέρνηση αδυνατεί να κυβερνήσει, δεν υπάρχει κράτος, όλα είναι διαλυμένα και δεν εφαρμόζονται ούτε καν αυτά που εξαγγέλονται ως μεταρρυθμίσεις γιατί δεν τα πιστεύουν. Τα μέτρα είναι σε λάθος κατεύθυνση και με το μεσοπρόθεσμο η κατάσταση θα χειροτερέψει. Η χώρα καταστρέφεται.
    Τρέμη : η ΝΔ δηλαδή ζητάει εκλογές ;
    Τασούλας : ( δεν απαντάει , αλλά λέει άλλα λόγια να αγαπιόμαστε... μετά από συνεχόμενες ερωτήσεις της Τρέμης λέει το απίθανο : ) Δεν ζητάμε εκλογές. Ζητάμε από την κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου να κυβερνήσει επιτέλους.

    Τρομερή επικοινωνιακή τακτική της ΝΔ. Αγωνίζεται μανιωδώς να φθάσει τα ποσοστά του ΛΑΟΣ και του ΚΚΕ. Πορεύεται σύμφωνα με τις στημένες δημοσκοπήσεις επαναλαμβάνοντας τα λάθη του ΚΚ.
    Αν θέλει να προλάβει τις εξελίξεις πρέπει να αλλάξει άμεσα τα πρόσωπα που θα την εκπροσωπούν στα μμε και να συγκρουστεί σκληρά και καθημερινά με τη δοσίλογη κυβέρνηση του ανίκανου μέχρι τη πτώση του. Δεν είναι καιρός για πολιτικές ευπρέπειες. Είναι ώρα σύγκρουσης με το ντόπιο και ξένο κατεστημένο που επέβαλλαν 30 χρόνια τώρα το σύστημα Πασόκ, για να αφαιμάξουν τη χώρα προτού τη πουλήσουν στους πατρώνες τους. Η ΝΔ με τη τακτική της μέχρι τώρα συμπεριφέρεται ως συνένοχη. Ας ανοίξουν τα αυτιά τους και τα μάτια τους, όχι σε εμάς, αλλά σε αυτό που φωνάζει ο λαός και λέει ευπρεπώς ο Κώστας Ροδινός. Καλημέρα Βιετνάμ.

    • Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
      Κωστας Ε. Χριστοδουλου @ παρατηρητής 07/06/2011 13:44:11

      + 1.000.000

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/06/2011 08:59:09

    H "κοινωνια" δεν ειναι ο μονος παραγοντας της εξισωσης.Τι θα πει εχει ξεπεραστει και ποιος εχει ξεπεραστει.
    Ο προυπολογισμος εχει πρωτογενες ελλειμμα και αυτο σημαινει οτι βαρυνουσα γνωμη εχουν οι δανειστες.Απ οτι ξερω το ελληνικο κρατος και η κοινωνια του δεν εχει τη δυνατοτητα να τυπωνει ευρω ακομη και αν ειναι ενα εκατομμυριο στις πλατειες συνεχως.Μπορει φυσικα να τυπωσει δραχμες.Αλλα οποιος θελει παρομοιο ενδεχομενο να το πει ανοιχτα και να παψει το κρυφτουλι.

    • Πετρος Μ. avatar
      Πετρος Μ. @ ψυχραιμια 07/06/2011 12:02:00

      Ψυχραιμία τα ΓΑΠικού τύπου διλλήματα που σταθερά βάζεις εχουν ξεπεραστεί, προ πολλού, ακόμη και από τον περιπτερά της γειτονιάς μου.

      Το μόνο πρόβλημα της Ελλάδας είναι η ανάκτηση των όρων άσκησης εθνικής πολιτικής. Δηλαδή Ελληνική κυβέρνηση στην θέση των ''εκκαθαριστών''.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Πετρος Μ. 07/06/2011 12:18:01

        Eχουν ξεπερασθει με λογια και χωρις συγκεκριμενες απαντησεις.
        Χθες ο οικονομολογος Βαρουφακης εστειλε μια δακρυβρεκτη ανοικτη επιστολη στο ΓΑΠ να κατεβει στο Συνταγμα (στο τελος προτεινει να κατεβει και με το Σαμαρα) και να πουν στο λαο οτι αν οι ξενοι δεν μας δωσουν αυτο που θελουμε θα τους πουμε οτι δεν θελουμε αλλο δανειο και θα ζησουμε με τα ευρω που εχουμε.
        Επειδη το πρωτογενες ελλειμμα του 2011 (δηλαδη εξοδα - εσοδα ΧΩΡΙΣ τους τοκους) προβλεπεται γυρω στα 7 δις αυτο σημαινει περικοπες για φετος μεγαλυτερες του μεσοπροθεσμου.
        Ετσι ξεπερναω και εγω τα διλημματα (με λογια).Δεν σκοπευω να γινω ΠΑΣΟΚ στα γεραματα εστω και αν αυτο εμφανιζεται με αλλο χρωμα.Το η Ελλαδα ανηκει στους Ελληνες το εχω ξανακουσει και η ιδεα οτι τα λεφτα φυτρωνουν στα δεντρα και αρκει η "πολιτικη βουληση" για να τα μοιρασει ο ηγετης στο λαο ειναι η πεμπτουσια του πασοκισμου.

        • Πετρος Μ. avatar
          Πετρος Μ. @ ψυχραιμια 07/06/2011 13:30:53

          1ον η διαφορά έσοδα -πρωτογενεις δαπάνες του 2010 ήταν +1δισ . Εγινε -7δισ λόγω κάλυψης χρεων (νοσοκομειων ΔΕΚΟ κλπ προηγούμενων ετών.
          Ψαξε λίγο τα στοιχεία πριν αναπαραγεις πα@@ριες Μανου Ντόρας κλπ.
          2ον Αν δεν είσαι ήδη ΠΑΣΟΚ ή ΓΑΠοπρόθυμος και το ξέρεις τότε έισαι ήδη ΠΑΣΟΚ και δεν μπορείς να το αποδεχθείς.
          Το έχουν πάθει και άλλοι Νεοφιλευλευθεροι.
          Ξερω τι σε χαλάει για να το παραδεχθείς .
          Αυτό το ΣΟ στο ΠΑΣΟΚ.
          ΠΑΝΕΚ πως σου φαινεται;

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Πετρος Μ. 07/06/2011 15:01:54

            Δηλαδη εσυ ισχυριζεσαι οτι σημερα δεν υπαρχει πρωτογενες ελλειμμα.Οτι αν αποφασισουμε να μη πληρωνουμε τοκους και να μην παρουμε αλλα δανεια καλυπτουμε ολα τα τρεχοντα εξοδα.

          • Πετρος Μ. avatar
            Πετρος Μ. @ ψυχραιμια 07/06/2011 15:46:28

            Με κουράζεις ενω το παίζεις ότι μιλάς με στοιχεία,
            και μας έχεις πρήξει με το πρωτογενές έλλειμμα.

            Ανακοίνωση 20 | 01 | 2011
            σχετικά με την Εκτέλεση του Κρατικού Προϋπολογισμού
            Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2010
            Καθαρά εσοδα 55.124 δις
            Πρωτογενεις δαπάνες 54.611δις
            Τα πάντα που αφορούν την λειτουργία του κρατους βρισκεται μεσα στα 54,611δισ.
            Μας περισσευουν και 513 εκατ.

            h**p://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/ff/b6/3d/ffb63d884e042da22d41bf29d8c1f7fbc2bad3c8/application/pdf/110120_Bulletin_12_GR.pdf

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/06/2011 09:01:33

    Καλημερα Κωστα,
    η χθεσυνη ομιλια του ΓΑΠ-ΝΧ, για αλλη μια φορα επιβεβαιωνει οτι διεδκικει το
    ΓΑΠΙΚΟ ΑΛΑΘΗΤΟ.
    ο Σαμαρας ειναι μεγαλος μαγκας. Εχει τραβηξει τα πανδεινα στον "παγο" και τωρα υφισταται αφορητες πιεσεις τοσο απο το εσωτερικο της ΝΔ, οσο και απο τις Βρυξελες! Τον νιωθω. Η διαφορα ειναι οτι δε μασαει και αγαπαει τουτη την Παρτιδα. Τα διλημματα του ΓΑΠ-ΝΧ και οι χαζομπλοφες του, ειναι πλεον της πλακας. Δεν τον παιρνει σοβαρα ουτε ο καθρευτης του.

    Προσωπικα πιστευω στο δημοψηφισμα' ειδικος δεν ειμαι, αλλα αυτη η κινηση θα δωσει ωθηση στη βαση και τον καθε Ελληνα να μαυρισει το ΓΑΠ-ΝΧ με ενα αποστομωτικο 70-75% ΟΧΙ !!!! ( και λιγο λεω... )

    Πανω σ αυτο το % παμε σε εκλογες και καθαριζουμε το τοπιο, δινοντας την λυση και την εξοδο απο τα Μνημονια κ Δανειακες.

    Δε θελουμε Δανειο, θελουμε
    Να βγουμε Αγορες οπως προ ΓΑΠ-ΝΧ με ενα 4%. νορμαλ.
    Να Δανειστουμε ΜΟΝΟ τη διαφορα επιτοκιου ( πχ 10% ) με επιτοκιο ΕΚΤ!
    Να Στρωσουμε τα εξοδα του Κρατους
    Να Βαλουμε μπρος τα Αναπτυξιακα μετρα ΑΜΕΣΑ

    Για μια Ελλάδα με αυξημενη Εθνικη σεροτονινη... !

    ΠΠ

  13. ΛΕΥΘΕΡΗΣ avatar
    ΛΕΥΘΕΡΗΣ 07/06/2011 09:02:27

    Κύριε Ροδινέ
    Η ΝΔ δεν έχει κανένα λόγο να ζητήσει εκλογές αφού αδυνατεί θεσμικά να τις επιτύχει και άρα το αίτημά της είναι ουτοπία . Το αίτημα για εκλογές από την ΝΔ (γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ το ζήτησε)το επιθυμούν διακαώς οι σημερινοί κυβερνόντες για να μπορέσουν να το αξιοποιήσουν επικοινωνιακά, να καταγγύλουν την ΝΔ ως ανεύθυνη στην κρίση που περνάει ο τόπος …..κλπ , ο κόσμος να απαξιώσει την ΝΔ, άρα να επιμερίσουν τις ευθύνες και με τα συνηθισμένα τους κολπάκια να βγούνε λάδι και να καρπωθούν ότι έχτισε ο κ. Σαμαράς με κόπο. Η ΝΔ κατέθεσε ουσιαστικές, και εφαρμόσιμες πολιτικές και οικονομικές προτάσεις,. Οι εκλογές υπηρετούν την επικοινωνία, Οι προτάσεις την ουσία! Νομίζω κι εγώ πως η μόνη λύση είναι ότι το ΠΑΣΟΚ οφείλει να κυβερνήσει καθ΄ ότι έχει και την συνταγματική νομιμότητα ( 156 βουλευτές). εφ όσον όμως κρίνει ότι αδυνατεί να κυβερνήσει, να το δηλώσει και να πάει σε εκλογές και όπως είπε ο πρόεδρος Αντώνης Σαμαράς «οι εκλογές είναι ευπρόσδεκτες».

  14. 23η Απριλίου avatar
    23η Απριλίου 07/06/2011 09:10:22

    Εύχομαι ο Αντώνης Σαμαράς να μην ξεχάσει, ότι ο λόγος που βρίσκεται αυτήν την στιγμή στην προεδρία της ΝΔ, είναι η δημοκρατική διαδικασία της εκλογής του από την βάση του κόμματος. Ας τολμήσει λοιπόν να συνεχίσει αυτή την δημοκρατική παράδοση, και ας κάνει την ΔΝ το κόμμα που σέβεται τους ψηφοφόρους του.

  15. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 07/06/2011 09:11:53

    Κύριοι ηρεμήστε!! Ο Σαμαράς δεν ταξίδεψε για πλάκα στας Ευρώπας. Πάει, ως ο επόμενος Πρωθυπουργός, να λάβει μια σοβαρή παράταση και να δώσει συγχρόνως και τις πρεπουσες υποσχέσεις στους δανειστες. Πάει για να τον γνωρίσουν καλύτερα και οι Ευρωπαιοι κα να πεισθουν ότι αυτός μπορεί!Μπολις επιστρέψει, θα χουμε εξελίξεις.

  16. ΜΠ avatar
    ΜΠ 07/06/2011 09:24:53

    Κύριε Ροδινέ και Αρματιστή, περιγράφετε τη ζοφερή πραγματικότητα της Νέας Δημοκρατίας και πιστεύω ότι όλοι μας πρέπει να συμφωνήσουμε: το Σαμαρά τον έχουν προλάβει οι εξελίξεις. Στο Ζάπειο ΙΙ έπρεπε να έχει βροντοφωνάξει για εκλογές. Τί περιμένει;;; Να υπογράψει ο ΓΑΠ τη θανατική μας καταδίκη με το δεύτερο μνημόνιο και την υποθήκευση της κρατικής περιουσίας, το ξεπούλημα της ΔΕΗ και της ΑΟΖ;;; Τί περιμένει;;;; Τί;;;; Το λαό δεν τον βλέπει;;;; Η Συγγρού δεν είναι μακριά από την πλατεία Συντάγματος και σε λίγο θα του κτυπήσουν την πόρτα!!! Αν έχει συμβούλους που τον έχουν στο περίμενε, πρέπει να ξέρει ότι πλέον δεν πρέπει να περιμένει λεπτό. Να πάει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και να ζητήσει εκλογές εδώ και τώρα.

    • κέφαλος avatar
      κέφαλος @ ΜΠ 07/06/2011 10:04:19

      +1000

      Ο Σαμαράς έχει ήδη αργήσει.
      Ελπίζω να μην περιμένει να κάνει την κίνησή του όταν θα είναι πλέον αργά.
      Δυστυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο να περιμένουμε τον Σαμαρα ως λυτρωτή.. αυτό δείχνει και τη τραγική πραγματικότητα στο πολιτικό σκηνικό.
      Είθε να μην είναι και αυτός μία απο τα ίδια και η ιστοσελίδα σας να μην εξυπηρετεί αποκλειστικά το Σαμαρά γιατί έχουμε ανάγκη απο αδέσμευτες και ειλικρινείς φωνές ...

      • Iokasti@gr avatar
        Iokasti@gr @ κέφαλος 07/06/2011 12:53:20

        ΕΥΤτυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο να περιμένουμε τον Σαμαρα ως λυτρωτή...

  17. Αννίτα avatar
    Αννίτα 07/06/2011 09:25:47

    Η λογική είναι μητέρα της αλήθειας. Και.. η μόνη αλήθεια πλέον είναι ότι οι εκλογές είναι μονόδρομος και οχι χρεωκοπία, όπως προσπάθησε να μας πείσει ο Γαπ, το μόνο όπλο που του έχειο απομείνει πια είναι η επιβολή του φόβου.Ετσι λοιπόν με την απειλή της χρεωκοπίας προσπαθεί να παραμείνει στην εξουσία ώσπου να τελειώσει το προγραμμά του ως τεχνοκράτης και καθοδηγούμενος, το αποτελείωμα της Ελλάδας.
    ΄Ομως οι Ελληνες έχουν αποδείξει οτι δεν αντέχουν την δουλεία, σύντομα θα του το αποδείξουν αυτό του Γαπ, όπως έγινε στην Πορτογαλία.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Αννίτα 07/06/2011 09:44:19

      Τι ακριβως εγινε στη Πορτογαλια;Κερδισε τις εκλογες η κεντροδεξια με συνθημα οτι μπορει να εφαρμοσει καλυτερα το μνημονιο και οτι θα κανει τη χωρα αξιοπιστη και θα πληρωσει μεχρι δεκαρας τα χρεωστουμενα.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ψυχραιμια 07/06/2011 12:34:55

        ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ , ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ . ΣΤΗ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
        ΟΥΤΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΕΚΟΨΕ ΟΥΤΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ,ΟΥΤΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕ
        ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ. ΜΑΘΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟ
        ΑΣΠΡΟ.

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/06/2011 13:07:24

          Αυτοί μόνο το πράσινο ξέρουν άγιε.Τα άλλα χρώματα τους φέρνουν αλλεργία.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/06/2011 15:02:48

          Η Πορτογαλια δεν εχει το ιδιο προβλημα.Εχει το μισο δημοσιο χρεος και μικροτερο ελλειμμα.

  18. drider avatar
    drider 07/06/2011 09:50:49

    Από εδώ και πέρα τα πράγματα θα γίνονται ολοένα πιο δύσκολα.
    1. Ψήφιση μεσοπρόθεσμου (μέσα Ιουνίου)
    2. Ανεργία 17-18% (Σεπτέμβριος-Οκτώβριος)
    3. Εξίσωση φόρου πετρελαίου θέρμανσης (Οκτώβριος-Νοέμβριος)
    4. ...

    Ο κόσμος είναι ήδη στις πλατείες και τους δρόμους. Και αυτό είναι κατάκτηση, αποκλειστικά δικιά του. Εκλογές τώρα θα τις έβλεπε ως την τελευταία προσπάθεια καπελώματος από το σύστημα και τους κομματάρχες.

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/06/2011 09:52:26

    Κώστα Ροδινέ, οι εκλόγές είναι η μόνη διέξοδος, αλλά έχουν και παγίδα. Aν τα ερωτήματα και οι προτάσεις δεν τεθούν "σωστά" απλά θα δώσουν νομιμοποίηση σε επόμενες δυσκολίες.

    Εγω π.χ. γκρινιάζω εδώ και καιρό ότι υπάρχει κάποιο λάθος στην "Ευρωπαϊκή" Ένωση. Βέβαια, στην χώρα των Πακέτων είμαι μειοψηφία. Εκλογές που δεν πάνε όμως στην βάση του προβλήματος είναι απλά αλλαγή χρωμάτων και μυρουδιάς.

    Ας τοποθετηθεί ο Λαός τι θέλει. Θέλει Κυβέρνηση Γιούνκερ και Τρισέ; Κυβέρνηση Μέρκελ; Περισσότερη αναδιανομή; Περισσότερο αλλοδαπό Κεντρικό Σχεδιασμό;

    Για μένα είναι φως φανάρι τι έχει γίνει από το 89 και μετά. Χρησιμοποίηθηκε ο "σοσιαλισμός" για εκφυλισμό, ο ευρωφιλελευθερισμός για αρπαγή από το Ελληνικό κεφάλαιο και η υπερχρέωση γιά υποδούλωση. Αυτά σε fast forward έχουν όνομα.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 07/06/2011 10:00:00

      Για να χτίσουμε:
      Mια Eλλάδα, όπου οι αποφάσεις θα παίρνονται από τον ίδιο το Λαό της χωρίς ξένες εξαρτήσεις, επιρροές και επεμβάσεις.

      Mια κοινωνία δίκαιη, όπου θα σταματήσει η εκμετάλλευση του ανθρώπου από άνθρωπο και η αποξένωσή του από το προϊόν του μόχθου του.

      Έναν άνθρωπο, που θα ολοκληρώνεται πνευματικά και πολιτιστικά και θα αναπτύσσει δημιουργικά τις πρωτοβουλίες του σε μια πραγματικά ελεύθερη κοινωνία, δίχως άγχος, χωρίς καταπίεση.

      Mε αυτό το όραμα ο Λαός, με τις αστείρευτες δυνάμεις του, θα πραγματώσει ο ίδιος την Aλλαγή.

      ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 07/06/2011 10:53:37

      Αρχαίε,
      έχεις δίκιο σ' όσα αναφέρεις.
      Ομως,κατά τη γνώμη μου, εκλογές πλέον πρέπει να γίνουν για δυο βασικούς λόγους:
      Πρώτον, γιατί έχουμε μια κυβέρνηση που δεν μπορεί και τα πράγματα γίνονται χειρότερα επειδή επιμένει να εφαρμόζει ένα πρόγραμμα που επιτείνει τα αδιέξοδα.

      Δεύτερον, γιατί είναι επίσης προφανές οτι αυτή η κυβέρνηση δεν έχει την απαιτούμενη λαϊκή νομιμοποίηση για να παίρνει αποφάσεις.

      Οι συγκεντρώσεις στις πλατείες δεν θα ξεφουσκώσουν εύκολα...

  20. Λάκης avatar
    Λάκης 07/06/2011 09:54:21

    Δε θέλουμε δημοψήφισμα! Τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος θα τα ερμηνεύσει ο ΓΑΠ όπως θέλει προκειμένου να συνεχίσει να παριστάνει τον πρωθυπουργό. Δε γνωρίζω αν επιτρέπεται να γίνουν δύο ή τρία δημοψηφίσματα την ίδια μέρα σε διαφορετικές κάλπες προκειμένου να πετύχει πολλαπλές ερμηνείες και περισσότερη σύγχυση.Ζητάμε εκλογές, τώρα!

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/06/2011 10:05:37

    ο χθεσυνος Μπεννυ,
    Ειδικότερα ο κ. Βενιζέλος πρότεινε
    - να απευθυνθεί πρόσκληση στα κόμματα της αντιπολίτευσης για κοινή διαπραγμάτευση με την Τρόικα!!???,
    - την ταυτόχρονη ανακοίνωση του Μεσοπρόθεσμου και του πακέτου μέτρων ώστε οι βουλευτές να ξέρουν τι ψηφίζουν,
    - την συνάντηση του προέδρου της Βουλής και αντιπροσωπείας των κομμάτων με τους "αγανακτισμένους", ( χαχχαα δεν πανε μονοι τους !!! χαχαχα )
    - το άνοιγμα διαλόγου με τα κόμματα ώστε η επόμενη Βουλή να είναι Συντακτική και την ψήφιση του μεν Μεσοπρόθεσμου με 151 ψήφους, αλλά την ψήφιση του Μνημονίου 2 με 180 ψήφους.

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/06/2011 10:54:27

      ΠΠ
      Προσπαθούν με κάθε τρόπο να εμπλέξουν τονΣαμαρά.
      Αυτη είναι η στρατηγική τους.

  22. Pikis avatar
    Pikis 07/06/2011 10:09:20

    Ο Σαμαράς δεν ζητάει εκλογές γιατί η ΝΔ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΕΛΕΧΗ που θα αντιμετωπίσουν την κατάσταση.
    Αυτή είναι η άποψη μου.
    Ο Σαμαράς θα ξημερωβραδιάζεται να βγάλει άκρη και οι κατσαπλιαρέοι θα κοιτάνε την αρπαχτή τους. Πασοκ και ΝΔ είναι τα ίδια μαντριά. Μόνο κοπριά μπορείς να βρεις μέσα.
    Ο Αντώνης έπρεπε να πορευτεί με νεο κόμμα και θα τράβαγε μαζί του όλους τους πολίτες που δεν τρώνε το παραμύθι. Θα διάλεγε αυτός τα στελέχη του και δεν θα είχε να ασχοληθεί με κομματικές ισορροπίες και άξεστους πολιτικάντηδες. Άλλωστε πολλοί είναι επιφυλακτικοί με τη ΝΔ για τον λόγο ότι τα στελέχη της (δεν χρειάζεται να αναφέρω ονόματα) είναι πανηγυρικά άχρηστα.

    • Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
      Κωστας Ε. Χριστοδουλου @ Pikis 07/06/2011 13:58:26

      Ισως εχεις δικηο ,αλλα δεν μπορει να "επαναφερει" την ΠΟΛ.ΑΝ .Ειναι πολυ παρελθον .Παντως , το βεβαιο ειναι οτι οι 800.000 ψηφοι της 30-11-2010 γραφουν "Σαμαρας" .Δεν ειναι μικρο κεφαλαιο αυτο .

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Pikis 07/06/2011 17:18:27

      PIKI , ΑΦΟΥ ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
      KEEP WALKING.

  23. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 07/06/2011 10:11:28

    @ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ
    Είπε χθες ο Έλληνας πρωθυπουργός , παρασυρμένος προφανώς από το παράδειγμα
    της Σλοβενίας για Δημοψηφισματική Δημοκρατία.
    Οι Σλοβένοι, ως γνωστό, απέρριψαν με δημοψήφισμα την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης.
    Η Ελλάδα για ποιους λόγους δεν μπορεί να αποφασίζει για την Ελλάδα.
    Αν, για παράδειγμα, την εποχή που άρχισε η κρίση χρέους, πριν το μνημόνιο, η κυβέρνηση έκανε δημοψήφισμα, για το μνημόνιο
    ή ζητούσε από τον ελληνικό λαό να επαναγοράσει –υποχρεωτικά- μέρος του χρέους ανάλογα με την οικονομική του δυνατότητα( καταθέσεις- εισοδήματα) υπήρχε περίπτωση ο ελληνικός λαός να πει όχι, ειδικά αν είχε αποφασιστεί με δημοψήφισμα!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ o βουνίσιος 07/06/2011 10:17:17

      καλημερα, ρωτας??
      αν ρωτας θα σου απαντησω, ο Λαος θα το δεχοταν ( τοτε ) μη γνωριζοντας τις ΥΠΟΓΕΙΕΣ διαβουλευσεις του ΓΑΠ-ΝΧ και της παρεας του.

      Με τα ιστορικα δεδομενα των 20+ μηνων, τη Δογματικη σταση των ΠΑΣΟΚΩΝ και το ΓΑΠΙΚΟ ΑΛΑΘΗΤΟ, τα $$ του κοσμου, θα πηγαιναν εγγυηση στα Δανεια!!!
      Διπλη χρεωση δλδ.

      Δεν παλευεται το Συστημα ΠΑΣΟΚ... εδω δεν εξηγει γιατι ΑΠΕΤΥΧΕ... και εχουν βαλει τα ΜΜΕ να λενε " δεν μπορουμε να κρινουμε το Μνημονιο Ι ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ !! " χαχαχααα

      ΠΠ

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/06/2011 10:30:44

        @ έχεις δίκιο, το σύστημα ΠΑΣΟΚ δεν αλλάζει, γιατί είναι ολοκληρωτικό καθεστώς
        όμως,
        η κυβέρνηση για όλα αυτά που έγιναν και, για όλα όσα θέλουν να φέρουν, δεν έχει πολιτική νομιμοποίηση να παίρνει αποφάσεις που αφορούν την κοινωνία.
        οι εκλογές είναι μονόδρομος πλέον

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ o βουνίσιος 07/06/2011 10:24:44

      να σου συμπληρωσω...
      *Στο ποσό των 12,85 δισ. ευρώ ή στο 5,7% του ΑΕΠ, ανήλθε η εκροή των τραπεζικών καταθέσεων νοικοκυριών και επιχειρήσεων στο πρώτο τετράμηνο του 2011, καθώς και τον Απρίλιο συνεχίστηκε η εκροή τόσο λόγω του αρνητικού κλίματος και των σεναρίων χρεοκοπίας, αλλά και της συρρίκνωσης εισοδημάτων και κερδών....!

      καλημερες Βουνισιε φιλε μου.

      ΠΠ

  24. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 07/06/2011 10:12:03

    Καλύτερα φτωχοί και ΈΛΛΗΝΕΣ παρά οι μισοί με έναν μισθουλάκο πείνας και οι άλλοι μισοί στην εξαθλίωση και φυσικά ΌΛΟΙ πάνω στο κεφάλι μας, Γερμανοί, Βρετανοί , Αμερικανοεβρέοι.

  25. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 07/06/2011 10:14:29

    Κύριε Ροδινέ,καλημέρα! Φρονώ πως ο Αντώνης Σαμαράς δεν υποκύπτει στις παραινέσεις που του γίνονται, ώστε να ζητήσει εκλογές, επειδή αφ ενός δεν μπορεί να τις επιβάλλει και αφ ετέρου επειδή δεν θέλει να φανεί ως ένας ακόμα λαικιστής. Υπενθυμίζω όμως, πως τουλάχιστον 3 φορές βροντοφώναξε ότι όποτε και να γίνουν οι εκλογές, είναι καλοδεχούμενες. Το ευτύχημα είναι πως ο Αρχηγός και Πρόεδρος της ΝΔ, μέχρι τώρα, έδειξε ότι η συμπεριφορά του, η πρακτική που ακολουθεί, όπως επίσης και η επιχειρηματολογία του, δεν είναι καθόλου προβλέψιμες από το παρωχημένο πολιτικό κατεστημένο, εγχώριο και ξένο. Απόδειξη ότι τους έχει αιφνιδιάσει, αποτελεί ο εξαναγκασμός των ξένων δανειστών μας ώστε να αυτοαναιρούνται και να εξευτελίζονται αλληλοδιαψευδόμενοι, αποκαλύπτοντας έτσι με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την προσυνεννόησή τους με τα εγχώρια κυβερνητικά ενεργούμενά τους. Όσο και να προσπαθούν η κυβέρνηση, ορισμένοι μέσα στη ΝΔ, που δεν κατάλαβαν ότι τα πράγματα άλλαξαν μετά το Νοέμβρη του 2009 στο κόμμα,οι διεθνείς τοκογλύφοι ...σωτήρες μας και κυρίως τα εγχώρια ΜΜΕ, να παρασύρουν τον Αντώνη Σαμαρά σε βεβιασμένες εκτιμήσεις - αντιδράσεις και ενέργειες, ματαιοπονούν. Ο Πρόεδρος της ΝΔ γνωρίζει τον δόλιο ρόλο τους και παραμένοντας ψύχραιμος και νηφάλιος, προετοιμάζεται για την τελική, πολύπλευρη αναμέτρηση,που απ ότι φαίνεται,είναι πολύ πιο κοντά απ ότι φανταζόμαστε. Ας του έχουμε εμπιστοσύνη κι ας τον αφήσουμε απερίσπαστο να δώσει την λύτρωση στην Πατρίδα μας, λύση που μόνο αυτός μπορεί να δώσει.

    • Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
      Κωστας Ε. Χριστοδουλου @ ΙΩΝΑΣ 07/06/2011 14:03:07

      Συμφωνω απολυτως !!!!

  26. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 07/06/2011 10:20:30

    Οι εκλογές ή η ανατροπή θα ' ρθουν από τα πράγματα. Το θέμα είναι υπάρχουν οι στρατιώτες που πρέπει να διαθέσουν όχι έξυπνες ατάκες σε αδιέξοδες συζητήσεις αλλά πλάτη, μόχθο και ιδρώτα μαζί με τον κόσμο για να πάρουμε το τιμόνι "αλλιώς";;;;;;;

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Ναυσικά... 07/06/2011 11:06:22

      Πες τα βρε Νασικά μου... Πού να σ ακούσουν ορισμένοι όμως....

  27. man8os avatar
    man8os 07/06/2011 10:32:46

    Δυστυχως μειναμε σαν χωρα με μονο κακες επιλογες μπροστα μας. Απο ολες, η καλυτερη ειναι να γινουν εκλογες και να διωχθει η παρουσα κυβερνηση.

  28. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 07/06/2011 10:37:12

    Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΗΣ ΝΔ: Η ΝΔ δεν θέλει εκλογές γιατί είναι υπέρ του μνημονίου ενώ ο λαός μας είναι κατά του μνημονίου. Και κοιτάξτε την πονηριά της ΝΔ: Αναγνώρισε το δικαίωμα στο ΠΑΣΟΚ να ψηφίσει το μνημόνιο με 150 ψήφους και τώρα αναγνωρίζει το δικαίωμα στο ΠΑΣΟΚ να περάσει το "μεσοπρόθεσμο" με 150 ψήφους. Καταλαβαίνετε τι κάνει η ΝΔ; Αναγνωρίζει στο ΠΑΣΟΚ το δικαίωμα να παραβιάζει το Σύνταγμα και μετά καταδικάζει τις αποφάσεις του!!!

  29. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 07/06/2011 10:59:15

    Είναι γνωστή η τακτική των βαλτών από την ΓΑΠειο κυβέρνηση εγκάθετων. Πιέζουν τον Αντώνη Σαμαρά να ζητήσει εκλογές και αν το κάνει, οι ίδιοι είναι έτοιμοι να ξεσηκώσουν την επόμενη στιγμή το Πανελλήνιο, φωνάζοντας ότι ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης είναι ανεύθυνος, λαικιστής και ότι αποσκοπεί σε κομματικά ωφέλη, αδιαφορώντας για το ότι η Πατρίδα ...καταστρέφεται. Σας πήραμε χαμπάρι κύριοι και κυρίες. Το ...μονά - ζυγά δικά σας, όπως είχατε συνηθίσει, μας τέλειωσε. Μην φάτε! Ο Αντώνης έσφαξε γλάρο...

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΙΩΝΑΣ 07/06/2011 11:03:48

      Ξέχασα να βάλω ...τιμητικά, δίπλα από την ΓΑΠειο κυβέρνηση, το σύνηθες τμήμα της ΝΔ, που νιώθει ότι ...ατύχησε το Νοέμβρη του 2009.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΙΩΝΑΣ 07/06/2011 11:18:37

      Ιωνα,
      όντως αυτή ήταν η στρατηγική του ΠΑΣΟΚ και ενδεχομένως παραμένει η ίδια.
      Και ορθώς ο Σαμαράς δεν έπεφτε στην παγίδα.
      Ομως, με το Μεσοπρόθεσμο αλλάζουν όλα.
      Η χώρα δεσμεύεται πέραν του 2014 και η συνέχιση αυτής της πολιτικής τα πολλαπλασιάσει τα αδιέξοδα.
      Και κάτι τελευταίο: ο κόσμος έχει πλέον πειστεί οτι μ΄αυτήν την κυβέρνηση δεν υπάρχει μέλλον.

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 12:06:42

        Κάτι μου λέει κύριε Ροδινέ πως το μεσοπρόθεσμο Εθνοκτόνο έκτρωμα δεν θα περάσει. Ότι και να κάνει ο κυβερνητικός θίασος, λίγα είναι τα ψωμιά τους. Με 1000000 κόσμο έξω από τη βουλή, την ώρα που θα επιχειρούν να το ψηφίσουν,πολύ θα ήθελα να ξέρω πώς θα νιώθουν... Και επιμένω. Κυβέρνηση και γενικότερα ΠΑΣΟΚ βρίσκονται σε θέση loose loose, ύστερα από τους επιδέξιους χειρισμούς Σαμαρά. Μονά - ζυγά, απλά χάνουν.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΙΩΝΑΣ 07/06/2011 12:08:43

          Δεν είμαι τόσο βέβαιος οτι δεν θα ψηφιστεί...

  30. dacord avatar
    dacord 07/06/2011 11:04:03

    ΔΕΝ θυμαμαι ποτε ΚΑΝΕΝΑ δημοψηφισμα να ειχε αντιθετο αποτελεσμα απο εκεινο που "εθεσαν" "περιμεναν" "σκοπευαν" οι ..οργανωτες του.
    Θυμαμαι 4 για να ακριβολογω:
    1. Δημοψηφισμα Μαιου 1968 = 98% υπερ αυτουνου που το εκανε.
    2. Δημοψηφισμα Ιουλιου 1973 =97% υπερ της καταργησης της βασιλειας.
    3. Δημοψηφισμα του 1975 = 70% υπερ της αβασιλευτου δημοκρατιας . Μετεπειτα ..μετεξελεχθεισα σε προεδρευομενη δημοκρατια. (αντι της προεδρικης που προεβλεπε το δημοψηφισμα του 1973).
    4. Δημοψηφισμα στην Κυπρο για το σχεδιο αναν= 70%(?) κατα..

    Λοιπον καμμια ουτε κατα διανοια σκεψη για δημοψηφισμα.

    ΕΚΛΟΓΕΣ "εδω και τωρα" (οπως ελεγαν και τα γυφτοπασοκια)..

    ΚΑΜΜΙΑ ανοχη καμμια συναινεση ,ουτε καν καλημερα σε αυτα τα γυφτοπασοκια ...

  31. antonis avatar
    antonis 07/06/2011 11:06:04

    Οποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει.
    Με αυτα τα απλά λόγια ο λαός χαρακτήριζε αλλά και αναγνώριζε τα χαρακτηριστικά είτε προσώπων είτε ομάδων.
    Η σιωπή της ΝουΔού στο θέμα εκλογών είναι τόσο κραυγαλέα και βροντερή, που οι προσπάθειες των υποτίθεται διαδικτυακών αγωνιστών της να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα είναι επιεικώς γραφικές έως αστείες.
    Κρύβονται πίσω απο εξυπνακίστικα και χάρτινα παραπετάσματα οι νουδούδες βολευτές και ηγετίσκοι ,προσευχόμενοι να μην σαλτάρουν οι πασόκοι και ρίξουν τον Γιωργάκη.
    Οι δε πασόκοι προσεύχονται νυχθημερόν να έρθει η ΝΔ και να τους λυτρώσει, ενώ ο Γιωργάκης επιμένει πεισματικά μέχρι να υπογράψει και να διαβεβαιώσει τους ευρωπαίους ότι τήρησε τα όσα συμφώνησαν.
    Αν για πλάκα πεί ο Γιωργάκης ότι παραιτείται εκεί θα πέσει το γέλιο ...
    Οχι στους εκβιασμούς με εκλογές (το λενε ήδη και τώρα και μάλιστα στα σοβαρά οι εκπρόσωποι , οι επίσημοι της ΝΔ)
    Πρέπει επιτέλους να κυβερνήσεις...
    Κατά τα άλλα ,καθόμαστε στον καφενέ και λέμε και καμιά μακακία για να περνά η ώρα. Η χώρα βυθίζεται, χρεοκοπεί, καταρέει, δεν υπάρχει κυβέρνηση, όλα τα κάνουν λάθος, δεν μας ακούν κλπ μόλις όμως ακουστεί η κακή λέξη εκλογές,πέφτει τρόμος.
    Μα εμείς τους λένε να κυβερνήσεις επιτέλους..
    Τι πράγματα είναι αυτά, μας εκβιάζει τώρα με διλήμματα και εκλογές
    Μα εμείς δεν θέλουμε να μας δείξεις το λιοντάρι ,τα αχνάρια μόνο ζητάμε να μας δείξεις και εμείς μετά θα το νικήσουμε ,έγραφε πριν χιλιάδες χρόνια ο σοφός Αίσωπος...
    Παλληκάρια της φακής, θέλει κότσια η πολιτική και η ηγεσία.
    Δεν είναι για τα εύκολα και για εγκαίνια.Αν δεν θέλετε, αν δεν μπορείτε να αναλάβετε ευθύνες μόνοι σας, δεν θα γλυτώσετε να είστε σίγουροι.
    Οπως ο Γιωργάκης ανέλαβε να καθαρίσει τα σκατά που συσσώρευσε ο Καραμανλής ο Βούς ο Ανικανότερος, έτσι και ο Αντωνάκης θα διοριστεί θέλει δεν θέλει να συνεχίσει το έργο του Γιωργάκη.
    Και τότε θα φανεί το μπόι και ο ίσκιος του.
    Γιατί μέχρι τώρα μόνο ο ίσκιος δείχνει μεγάλος,επειδή είναι χαμηλά ο ήλιος.
    Θα φανεί στα ζόρικα, το μεσημέρι με τις ζέστες,έξω στα αγκάθια όπου θα τον βάλουν να περπατήσει ξυπόλητος.
    Και εκεί δεν θα υπάρχει δικαιολογία...Η μοίρα του ολίγιστου Γιωργάκη είναι μπροστά του και τον αναμένει με εκδικητικό χαμόγελο..
    Ελα ,έλα και συ αγοράκι να δείς το δράκο.
    Αλοίμονο σε μας.

    • dacord avatar
      dacord @ antonis 07/06/2011 12:34:13

      Το θεμα αυτη την στιγμη δεν ειναι ο τετοιος .."γιοργακι" ειναι ΜΟΝΟΝ ολιγιστος..
      Το θεμα ειναι οτι ειναι βλημα ολκης και το χρησιμοποιουν αυτοι που το διορισανε για να κανουν απλα την δουλεια τους..
      Και αυτοι ειναι αδιστακτοι. Και αυτο το νουμερο δεν ειναι σε θεση να καταλαβει τιποτα... Και υπογραφει ΟΤΙ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝΕ.
      Και ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝΕ ,χωρις αναστολες η ντροπη.
      Απλα επειδη δεν ειναι σε θεση να καταλαβει τι κανει...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ antonis 07/06/2011 17:27:53

      ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΜΗΝ ΤΑΡΑΖΕΣΑΙ.
      ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΘΕΣΗ?
      ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ?ΠΑΛΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ .

    • Φοιτητής avatar
      Φοιτητής @ antonis 07/06/2011 17:48:51

      ρε Ντοράκι, αυτό είναι το καινούργιο σας όπλο: 'Τι Γιώργος, τι Αντώνης"; Αντε να μου χαθείτε νούμερα.

  32. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 07/06/2011 11:10:58

    Διαβάστε στον παρακάτω σύνδεσμο τί γράφουν οι ψεύτες:

    h**p://press-gr.blogspot.com/2011/06/blog-post_3584.html#comment-form

  33. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 07/06/2011 11:14:20

    ''Η Ν.Δ. πρέπει να αφουγκραστεί την κοινωνία και τις αγωνίες της.
    Γιατί αν δεν το κάνει, τότε διατρέχει το κίνδυνο να ξεπεραστεί και από την κοινωνία και από τις εξελίξεις.''
    Κε Ροδινέ συμφωνώ και επαυξάνω.
    Αυτός που λέει ο λαός με τις μεγαλειώδεις του συγκεντρώσεις είναι ότι η υπάρχουσα σύνθεση της βουλής δεν έχει την δημοκρατική νομιμοποίηση να αποφασίζει για το μέλλον των παιδίων μας .
    Η ΝΔ οφείλει να αντιστοιχηθεί και να αποτρέψει αυτό που προβλέπει ως καταστροφικό για τον τόπο.
    Θριαμβολογίες του τύπου ''έγω τα πρόβλεψα '' επι των ερειπίων της χώρας θα καταδικαστούν εξίσου σκληρα.

  34. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 07/06/2011 11:37:31

    Είναι φανερό τι θέλει να πετύχει ο Παπανδρέου .
    Χρόνο θέλει και μέσω του Δημοψηφίσματος προσπαθεί να το επιτύχει .
    Δηλαδή τι θα ζητήσει από το Ελληνικό Λαό να ψηφίσουν το Μνημόνιο 2
    Είναι κανείς τόσο αφελής να πιστεύει σε θετικό αποτέλεσμα για τον Παπανδρέου . Ξεπουλάνε τα πάντα και δεν τους φθάνει ο χρόνος.
    Αυτή είναι η αγωνιά τους και για αυτό μιλούν για Δημοψήφισμα .
    Εκλογές χρειάζεται η Πατρίδα και μάλιστα γρήγορα .

  35. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 07/06/2011 11:40:13

    To δημοψήφισμα είναι ένα ακόμη πυροτέχνημα παρόμοιο με άλλα που έχουν ριχτεί κατά καιρούς από το ΠΑΣΟΚ. Δεν υπάρχει ούτε καν ως ενδεχόμενο και όσοι το επικαλούνται θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί. Η μόνη λύση είναι οι εκλογές. Και σύντομα, πριν αρχίσει το καζάνι της λαϊκής οργής να βγάζει φουσκάλες.

  36. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/06/2011 11:54:05

    O προβληματισμός αυτός έχει ισχυρή λογική και πολιτική βάση.
    Ομως, το αίτημα για πρόωρες εκλογές έχει και πολλά άλλα πολιτικά χαρακτηριστικά:
    α)δείχνει οτι είσαι έτοιμος να κυβερνήσεις
    β) συσπειρώνεις την κομματική σου βάση
    γ) στέλνεις ένα μήνυμα οτι η κυβέρνηση δεν μπορεί πλέον
    κ.λ.π.

    Το έχω γράψει και σε άλλο σχόλιο,με το Μεσοπρόθεσμο ο κ.Παπανδρέου δεσμεύει τη χώρα πέραν του 2014.
    Δεν έχει τη νομοποίηση να το κάνει.

  37. yannidakis avatar
    yannidakis 07/06/2011 11:57:18

    ας πούμε γίνονται εκλογές. Μετά, τι;
    Τι είναι αυτό που θα βοηθήσει την κατάσταση :[

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ yannidakis 07/06/2011 12:10:47

      Την κατάσταση θα τη βοηθήσει η νέα πλειοψηφία που θα προκύψει από τις εκλογές.
      Και αυτή η πλειοψηφία θα έχει μια ισχυρή λαϊκή νομιμοποίηση να διαπραγματευτεί τα αυτονόητα και όχι να δέχεται τα πάντα άνευ όρων.

  38. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 07/06/2011 12:00:19

    Να προσθέσω κάτι αγαπητοί μου. Γιατί να ζητήσει εκλογές ο Σαμαράς; Για να κερδίσει με 30% (στην καλύτερη) με δεύτερο το Πασοκ με 1-2 μονάδες πίσω; ε και; τι θα καταφέρει; Να κάθεται να "παρακαλάει" τον Λαγό να κάνουν μαζί κυβέρνηση; Να έχουμε τον Καρατζαφέρη ρυθμιστή; Δεν το αντέχει αυτό ο Σαμαράς! Από την άλλη ο Σαμαράς σέβεται όσο λίγοι τους θεσμούς και τους νόμους. Δε μπορείς να ζητήσεις εκλογές από μία κυβέρνηση 20 μηνών και με ισχυρή πλειοψηφία. Δεν είναι λογικό. Τελευταίο. Όλες οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι ο κόσμος δεν θέλει εκλογές! Δε τις θεωρεί λύση. Να πάμε κόντρα και σε αυτό; Δε ξέρω, το καλύτερο δώρο θα είναι να πέσουν μόνοι τους! Κάθε μέρα ο Σαμαράς κερδίζει στην συνείδηση του κόσμου αλλά χρειάζεται χρόνος..

  39. Απορία avatar
    Απορία 07/06/2011 12:01:31

    Ας υποθέσουμε ότι ο ΓΑΠ θέλει να κάνει εκλογές και ας υποθέσουμε ότι προκηρρύσονται άμεσα, μέσα στον Ιούνιο.

    Η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει δεν προλαβαίνει να επαναδιαπραγματευθεί το μεσοπρόθεσμο αφού τα διαθέσιμα του κράτους δεν φτάνουν καλά-καλά ούτε για μέχρι τα τέλη Αυγούστου.

    Εαν π.χ. γίνουν εκλογές (λέμε τώρα) τέλη Ιουλίου, πότε θα συγκροτηθεί νέα κυβέρνηση, πότε θα δωθούν χαρτοφυλάκια, πότε θα γίνουν οι διαπραγματεύσεις του νέου πρωθυπουργού με την τρόικα, αφού τέλη Αυγούστου θα χρειαστούν τα νέα δάνεια;

    Εκτός βέβαια και εαν ο πρόεδρος της ΝΔ είναι ήδη σε επαναδιαπραγματεύσεις. Αυτό δεν θα ήταν άσχημο να το ξέρουμε, για ψυχολογικούς κυρίως λόγους...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Απορία 07/06/2011 17:33:52

      Η ΛΕΞΗ ΚΛΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ψυχολογικους" .
      ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ,ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ,ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ.
      ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

  40. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 07/06/2011 12:09:14

    Αυτό που θα βοηθήσει την κατάσταση είναι η αντίσταση του ελληνικού λαού σε μια πολιτική που του έχει επιβληθεί από ξένα κέντρα και την οποία ο ΓΑΠ υπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο για τα ξένα συμφέροντα. Σε τι αποσκοπεί η συναίνεση που μας ζητούν ; Ας το καταλάβουν καλά ότι αυτός ο λαός είναι πολύ περήφανος για να υποκύψει στα αδηφάγα αρπακτικά των ξένων τραπεζών. ΕΔσύ δηλ. θεωρείς ότι όλα βαίνουν καλώς και πρέπει να συνεχίσουμε να δεχόμαστε παθητικά ολοένα και νέα μέτρα που θα μας γονατίζουν ? Αυτή η χώρα επέζησε αιώνες και μέσα από αντιξοότητες κατάφερε να ξαναγεννηθεί από τις στάχτες της. Δεν θα τη σβήσουν ούτε τα 400 δις ευρώ, ούτε οι τακτικισμοί της Μέρκελ ούτε τα golden boys και οι αμερικανιές του ΓΑΠ.

  41. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/06/2011 12:18:49

    Και για να μην έχει κανένας αμφιβολία δείτε το σημερινό άρθρο της Wall Street Journal (ευρωπαϊκή έκδοση) με τίτλο "Bargain Hunting in Greece"
    "Η Ελλάδα πωλείται φθηνά και η Γερμανία αγοράζει", παρατηρεί αναφερόμενη στην πώληση του 10% του ΟΤΕ στη DT

    • Θετταλός avatar
      Θετταλός @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 12:34:47

      Είναι σε εξέλιξη η εφαρμογή του σχεδίου Νο 2 : ιδιωτική και δημόσια ακίνητη περιουσία σε ξεπούλημα, με τη μέθοδο αφ΄ενός της υπερφορολόγισης της ιδιωτικής ώστε να μην μπορεί ο ιδιώτης να την κρατήσει και αφ' ετέρου με την υποτίμηση της δημόσιας ώστε να την αγοράσουν οι βαυβαροί κοψοχρονιάς.
      Το σχέδιο Νο 1 : εφαρμόστηκε με την απάτη του χρηματιστηρίου ώστε να μαζευτεί το ρευστό από τον λαό.
      Δυστυχώς και στα δυό σχέδια υλοποιητής είναι το το το .....

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 12:48:21

      ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΠΑΤΡΙΔΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Η ΝΔ λέει να την ψηφίσουμε γιατί αυτή θα έχει το καλό μνημόνιο και το ΠΑΣΟΚ θα έχει το κακό μνημόνιο. Η ΝΔ λέει να την ψηφίσουμε γιατί το ΠΑΣΟΚ πουλά φθηνά την Ελλάδα ενώ αυτή θα την πουλήσει πιό ακριβά. Σήμερα ο Λαφαζάνης ρώτησε την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για τις Γερμανικές επανορθώσεις και για το "δάνειο" που της δώσαμε. Γιατί δεν ρωτά γι αυτά τα θέματα το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ; Μόνο οι Έλληνες χρωστάμε; Εμάς δεν μας χρωστά κανείς;

  42. Aggelos avatar
    Aggelos 07/06/2011 12:27:32

    ακουω να λενε οτι δεν ειναι όλοι οι πολιτικοι βουλευτες κλεφτες,,
    ε τωρα θα το αποδειξουν,,τωρα ειναι η μεγαλη ευκαιρια..

  43. victoria (true) avatar
    victoria (true) 07/06/2011 12:41:52

    Αγαπητέ κ.Ροδινέ, νομίζω πως δεν μπορεί να ζητήσει εκλογές, αν δεν μαντρώσει τους 'έξω'.
    Δεν γίνεται να είναι όλοι στο κόλπο κι ο Σαμαράς στην απέξω. Πρέπει να τους σπάσει την κολλεγιά. Η τρόικα πρέπει να εξαναγκαστεί κι αυτή να "πει όλη την αλήθεια".
    Δάνειο πέρυσι 100 δις με Χ μέτρα, και τώρα άλλα 100 δις με Χ! μέτρα κι όλα πάνε καλά με το πρόγραμμα;

    Το αν θα τα πάρουν τα λεφτά τους πίσω οι Ευρωπαίοι (έστω κι εν μέρει..) α) από μια οικονομία που ανακάμπτει και παράγει, ή β) από το ξεπούλημά της, αρχίζει και δεν τους ενδιαφέρει, φανερά.
    Βέβαια επειδή δεν είναι κομψό ευρωπαϊκά, δεν μπορούν να το πουν ωμά (πέραν από το bild). Επομένως ο Σαμαράς αυτήν την τελευταία προοπτική έχει, να τους καλέσει να στηρίξουν το α και όχι το β... και να τους καταστήσει συνυπεύθυνους.

    Κι είναι πολύ δύσκολο, για πολλούς λόγους. Χάριν στον ΓΑΠ και σία, είμαστε α-πο-μο-νω-μέ-νοι σαν χώρα. Οι βόρειοι καλά δεν το συζητάμε.... και οι νότιοι αγχώνονται να μη τους πουν Ελλάδα... Άλλες συμμαχίες έξω από Ευρώπη, το σχόλιο το αφήνω στους ειδήμονες. Γενικώς τραγωδία η κατάσταση.

    Όμως αν δεν πάμε έτσι, πάμε για άλλα, πολύ διαφορετικά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ victoria (true) 07/06/2011 13:09:35

      Victoria,
      δες το σημερινό άρθρο της Wall Street Journal (που αναφέρω παραπανω) και θα καταλάβεις τι παίζεται, όχι πως δεν το έχουμε καταλάβει όλοι δηλαδή, αλλά είναι άλλο πράγμα να το αποκαλύπτουν τόσο ωμά.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 13:28:40

        Ακριβώς.

        Το είδα, κατά τη γνωστή πρακτική άλλο λέει ο τίτλος κι η σημειολογία (χοντρό), άλλο λέει το άρθρο (πιο καθωσπρέπει, δλδ για τα 50 δις και καλά, προσωπικά δεν με ανησυχούν μόνο τα 50 δις και πώς θα γίνουν, με ανησυχεί το συνολικό, οι υποθήκες, τα πέρα από τα 50...!)

        Ο Σαμαράς πρέπει να ξεβρακώσει την Ευρώπη στις πραγματικές της διαστάσεις για να μας υπερασπιστεί.
        Πρέπει να μας υπερασπιστεί αλλά κ να δώσει διεξόδους, γιατί το θέμα είναι να βγούμε από τη φάση, όχι όλοι μαζί να εγκλωβιστούμε κ να αρχίσουμε να αλληλοσφαζόμαστε, εντός ή εκτός... Μιλάμε για sun tzu... new age...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ victoria (true) 07/06/2011 14:04:36

          Sun Tzu ...Νew Age!!!

  44. dacord avatar
    dacord 07/06/2011 12:48:54

    Μηπως τελικα χρειαζομαστε μια "κυβερνηση ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ"??

    Μια κυβερνηση (δημοκρατικη,αν ειναι εκει το..προβλημα) αλλα με αυξημενες ..εξουσιες??

    Πως λεμε : για ελα δω ρε "ακη" και πες μας που τα βρηκες??
    Ελα δω ρε "τετοιε" αλλε και πες μας που τα βρηκες??

    Αν τα δικαιολογησει ..Ωραιος!! Καμμια αντιρρηση ρε καρδαση!!

    Αν ομως ..προκυψουν ..ερωτηματα!?!?
    Αν πριν 30-40 χρονια ρε καννιβαλε τα δοντια σου βρωμαγανε απο την πεινα !?
    Πως βρεθηκες τωρα με δις ευρω??

    Μα..μα.. ΝΑΙ..ΝΑΙ..
    Παρτε τον και στο τοιχο..
    Τα σχοινια με ικριωματα επισης ,θα μπορουσαν να αποδειχθουν ΠΟΛΥ αποτελεσματικα..
    Λεω ..μηπως.

  45. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 07/06/2011 13:24:57

    ....ΑΣ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ...
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ-ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ..(ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ 16...)
    ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ...
    ΑΛΛΑ, ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟ ΕΤΟΙΜΗ ΕΙΝΑΙ Η Ν.Δ??????
    ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ.?????..ΤΟΝ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ, ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ, ΤΟΝ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟ, ΤΟΝ ΔΟΥΚΑ, ΤΟΝ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟ (ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ) ........
    ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ Ν.Δ ΕΝΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ....
    ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΛΕΟΝ : ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥΡΗ????????

    • repos avatar
      repos @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 07/06/2011 13:56:21

      100000000000+

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 07/06/2011 14:05:35

      H πρόταση μομφής μπορεί να κατατεθεί μαζί με το αίτημα για εκλογές.

  46. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 07/06/2011 13:38:06

    ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ
    ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ
    http://greek-square.blogspot.com/

  47. eco avatar
    eco 07/06/2011 13:46:04

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ! Η ΕΚΡΗΞΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ. ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ , Ο ΛΑΟΣ ΟΜΩΣ ... ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ.

  48. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2011 14:15:20

    Καλημέρα σε όλους.

    Η κυβέρνηση ΑΜΕΑ που "κυβερνά" τη χώρα πρέπει να τεθεί υπό την κρίση του ελληνικού λαού όσο το δυνατό συντομότερα. Όσο παραμένει στην εξουσία μειώνονται συνεχώς τα διαπραγματευτικά χαρτιά που έχει στα χέρια της η χώρα. Και έχουμε διαπραγματευτικά όπλα. ήδη διαμορφώνεται σιγά σιγά ένα μέτωπο ενάντια στην εκποίηση του εθνικού μας πλούτου και ενάντια στην Κινεζοποίηση των ελλήνων πολιτών. Οι επικοινωνιακές πομφόλυγες και τα διχαστικά και τρομολαγνικά διλλήματα δεν πιάνουν πια. Οι ευθύνες είναι τεράστιες. Το πρόσφατο ιστορικό μας παρελθόν, μας έχει δείξει ότι σε τέτοιες καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, έχουμε οδηγεί σε εμφύλιους διχασμούς που ακρωτηρίασαν τη χώρα.
    Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικές οι συναντήσεις του Σαμ στην εσπερία και ευελπιστώ ότι μετά τις κινήσεις του εκεί, θα πρέπει να επιδιώξει με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο την προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία. Δεν πρόκειται να "χρεωθεί" τις πρόωρες εκλογές αφού γίνονται πια ευρύτερο λαϊκό αίτημα. Την κρατική προπαγάνδα την έχει πάρει ο κόσμος στην πλάκα.
    Αν δεν γίνει πολιτική όσμωση με τη διογκούμενη λαϊκή οργή ώστε να δημιουργηθεί ένα όσο το δυνατόν ανθεκτικό εσωτερικό μέτωπο, με μια ευρύτερη κοινωνική συμμαχία, φοβάμαι ότι το τρένο της Ιστορίας θα παρέλθει.
    Οι στιγμές είναι δύσκολες. Πρέπει να είμαστε ενωμένοι, πειθαρχημένοι και μαχητικοί ως το τέλος (όπως λέει και ο φίλος Ιεροφάντης).

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2011 14:19:41

      Καλημέρα Γιάννη,
      Ο Ιεροφάντης που είναι πάλι;
      Το έγραψα και σε άλλο σχόλιο.
      Δες το σημερινό άρθρο της Wall Street.
      Για την ....Ελλάδα που πουλάει φθηνά και τη ...Γερμανία που αγοράζει!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 14:47:27

        Ο Ιεροφάντης έχει τρεχάματα αυτό τον καιρό με τα Ελευσίνια, όπως είπαμε. Θα εμφανιστεί όμως.
        Το διάβασα το άρθρο. Δεν ξέρω αν πρέπει να θυμώσω ή να γελάσω. Αυτό δεν είναι κυβέρνηση. Είναι Λαϊκή Αγορά. Πάρε κόσμε. Όλα τζάμπα...Το αφεντικό τρελάθηκε...Ξεπουλάμε λόγω διάλυσης.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2011 15:23:32

          Επειδή προφανώς υπήρξαν και άλλοι ενδιαφερόμενοι θα αρχίσουν να αλληλοκαρφώνονται, αλλά μάλλον εμείς θα το μαθαίνουμε οταν θα είναι αργά.
          Τραγωδία...

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 23:19:09

            Κώστα μου, συγχώρα με, για την απουσία μου...

            Θα επανορθώσω...

            Αν και σε παρακολουθώ, ανελλιπώς!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ierofantis 07/06/2011 23:52:38

            Eχεις πολλές απουσίες.
            Τι πολλές, δηλαδή, κοντεύεις να κοπείς!
            Μας λείπει και ο οίστρος των σχολίων σου!
            Ευτυχώς που ο Γιάννης ...καίει το απουσιολόγιο και τη γλυτώνεις!

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Κώστας Ροδινός 08/06/2011 00:53:42

            Ωχ, ωχ, να είσαι επιεικής.

            Γιάννη, βάστα αδερφεεεέ....

  49. PAVLOS avatar
    PAVLOS 07/06/2011 15:00:39

    Για δες πού καταντήσαμε , να αποκαλούν "μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ" την Ν.Δ. μεταλλαγμένοι Πασοκτζήδες ! ( Πρώην Πασοκτζήδες, όψιμοι Νεοδημοκράτες) !
    Άν κάτι είναι κατάντια για την Ν.Δ. , είναι αυτό !
    θλίβομαι !

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ PAVLOS 08/06/2011 10:39:47

      ....ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΥΛΕ....
      ΜΟΝΟΝ ΟΨΙΜΟΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ...
      ..ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΛΗΜΝΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ Α/2 ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ 'ΔΕΞΙΕΣ΄ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ....(ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΑ..ΤΕΛΙΚΑ)
      ..ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΙΚΑ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ (ΜΗ ΚΑΤΈΚΛΟΓΗ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ) ...ΠΙΘΑΝΩΝ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΟΡΦΑΝΟΣ (..ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΦΑΓΜΕΝΟΣ "ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΩ" ΑΠΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΤΟ 1944)...
      ΑΛΛΑ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΑΛΛΕΣ ΔΕΞΙΕΣ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ...(ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΤΙΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ)
      ΛΕΩ ΟΜΩΣ :
      ....ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ : ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ/ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ :ΒΑΤΟΠΕΔΙ/ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ : ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ/ ΜΑΓΓΙΝΑΣ : ΙΝΔΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ/ ΣΟΥΦΛΙΑΣ : ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΚΑΙ ΔΙΟΔΙΑ/ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΜΑΣ...
      ...ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ....
      Ο ΑΝΤΩΝΗΣ, ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥ ΚΟΠΡΙΤΕΣ,ΑΡΓΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΕΙ.
      ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η Ν.Δ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟ ΝΗΣΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ (ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ)....
      ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΦΑΗΛΟ(ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΜΜΑΝΤΟ)..
      ΜΕ ΧΡΥΣΑΝΘΟ/ ΜΕ ΡΟΔΙΝΟ/
      ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ...ΜΑΖΙ ΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΣ ΒΑΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΕΑΝ ΤΑ ΑΓΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ 'Η ΓΙΑ ΚΗΔΕΙΕΣ????

      ΑΥΤΑ...
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ...

  50. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 07/06/2011 15:55:54

    Αυξημένη εθνική σεροτονίνη !! Έγραψες ! Αν και θα πρότεινα αυξημένη εθνική ταυρίνη !

  51. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 07/06/2011 15:57:02

    Κ.Ρ Πολλοί μα πάρα πολλοί συμφωνούμε μαζί σου! Η μόνη ελπίδα για τον τόπο είναι οι εκλογές. Ότι και να προκύψει απ' αυτές θα είναι κέρδος. Όπου και να σταματήσουμε πριν τον πάτο είναι όφελος. Ο ΓΑΠ προσπαθεί με κάθε τρόπο να τις αποφύγει. Αν ο Σαμαράς δεν τις προκαλέσει τότε άντε να πείσει πως δεν είναι στο κόλπο. Το μόνο που δε μπορούμε να πολεμήσουμε είναι η συνενοχή. Όλα τα άλλα που λέγονται και γράφονται για το Σαμαρά είναι τιμή και για τον ίδιο και για όσους τον πιστεύουμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δάσκαλος 07/06/2011 16:12:59

      Δάσκαλε,
      σε πέντε γραμμές τα είπες όλα.

  52. firiki2010 avatar
    firiki2010 07/06/2011 15:59:56

    Μια αντιπολίτευση δικαιούται με αξιοπιστία να πιέζει για εκλογές όταν τουλάχιστον η ίδια είναι πεπεισμένη για την επικράτηση της. Σήμερα το "καλύτερο" σενάριο που μπορεί να προκύψει είναι συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Εξυπηρετεί κανένα κάτι τέτοιο; Μόνο τα άκρα και τις αμφίβοης ποιότητας καινούργιες λύσεις που στήνονται στα παρα σκήνια. Εξυπηρετεί την χώρα; Οχι! Αφού ακόμα και μια σύντομη προεκλογική περίοδος θα μας αποτελειώσει και το σχήμα που θα προκύψει δεν θα μπορεί να συνεννοηθεί. (Εδώ δεν μπορεί να συνεννοηθεί η κυβέρνηση με τον .... εαυτό της) Ασε που δεν μπορεί τις εκλογές να τις επιβάλει ο Σαμαράς και κιδυνεύει να εκτεθεί χωρίς λόγο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ firiki2010 07/06/2011 16:11:53

      Firiki,
      το δια ταύτα;

    • ifer avatar
      ifer @ firiki2010 07/06/2011 16:30:46

      Σχετικά με το συσχετισμό δυνάμεων, ας μην υποτιμούμε την δυναμική του κινήματος της "πλατείας". Πιστεύω πως αυτή τη στιγμή οι διαφοροποιήσεις στην πρόθεση ψήφου θα είναι ραγδαίες και το ΠΑΣΟΚ θα γκρεμίζεται. Κάποιος όμως πρέπει να εισπράξει. Αυτό θα το κάνει όποιος δείξει πολιτική τόλμη και εμπνεύσει ελπίδα. Και προπάντων τη σωστή στιγμή - οι καθυστερήσεις πληρώνονται.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ifer 07/06/2011 17:07:40

        σωστή επισήμανση

  53. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/06/2011 16:00:11

    ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ 90 % ΤΟΥ Α.Ε.Π.
    Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
    ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ
    ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΟΙ ΕΔΩ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ-ΜΑΓΟΙ.

  54. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 07/06/2011 21:44:45

    Κ. Ροδινέ, καλησπέρα
    Μπορώ να ρωτήσω την αποψή σας για τη μύνηση που κατέθεσε ο κ. Δημήτρης Αντωνίου σε όλους τους βουλευτές ( Πασοκ και ΛΑΟΣ) που ψήφισαν το μνημόνιο και την δανειακή σύμβαση, ονομαστικά έναν προς έναν;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ναυσικά... 07/06/2011 22:09:21

      Καλησπέρα Ναυσικά,
      δεν ειμαι νομικός, αλλά νομίζω οτι οι βουλευτές όσον αφορά στην άσκηση των καθηκόντων τους έχουν το ακαταδίωκτο.

  55. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 07/06/2011 22:27:07

    ΤΙ ΧΩΡΑ!!!

  56. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 08/06/2011 08:50:08

    HIS MASTER'S VOICE.

  57. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 08/06/2011 08:53:27

    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.