#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/05/2012 23:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι εκλογές έβγαλαν ... επαναληπτικές εκλογές



Γράφουμε σε προηγούμενη ανάρτηση για την δήλωση που έκανε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς για το αποτέλεσμα των εκλογών.

Η δήλωση Σαμαρά είναι αυτή που έπρεπε να κάνει ένας υπεύθυνος ηγέτης σαν κι αυτόν αυτήν την δύσκολη στιγμή. Μια προσεκτικότερη όμως ανάγνωσή της σε συνδυασμό με το κλίμα, που όπως μεταφέρουν δημοσιογραφικές πληροφορίες επικρατεί στην Συγγρού, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οδεύουμε ολοταχώς προς επαναληπτικές εκλογές - όπως άλλωστε έχει προβλέψει επανειλημμένως το Antinews.   

Κατά την γνώμη μας η ουσία του μηνύματος περικλείεται στις τρεις πρώτες φράσεις:

"Ζήτησα ισχυρή εντολή.

Ο λαός αποφάσισε διαφορετικά.

Σέβομαι το μήνυμά του…"

Ποιό είναι λοιπόν αυτό το μήνυμα, ή καλύτερα τα μηνύματα, που έστειλε ο ελληνικός λαός; Δεν είναι μόνο η αποδοκιμασία του πολιτικού συστήματος. Δεν είναι μόνο το μήνυμα της μεγάλης αλλαγής που χρειάζεται η ελληνική κοινωνία και το πολιτικό προσωπικό της χώρας.

Είναι και το γεγονός ότι ο λαός δεν δίνει ψήφο εμπιστοσύνης σε κυβερνήσεις συνεργασίας. Δεν αντέχει άλλους Παπαδήμους, άλλους Βενιζέλους άλλους σωτήρες και άλλους δοτούς πρωθυπουργούς.

Με το να δίνει λίγο πάνω από 20% στη ΝΔ, και κάτω από 16% σε ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ ουσιαστικά δείχνει ότι αυτή τη στιγμή η ισχυρή κυβέρνηση ενός και μόνο κόμματος δεν υφίσταται. Όπως δεν υφίσταται και η κυβέρνηση συνεργασίας. Τα κουκιά δε βγαίνουν ή αν βγαίνουν θα είναι μια κυβέρνηση όμηρος των διαπλεκόμενων.

Επομένως, επειδή στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα, η μόνη λύση και η μόνη διέξοδος είναι η προσφυγή στις κάλπες. Το συντομότερο δυνατό, πράγμα που σημαίνει στις 10 Ιουνίου. Προλαβαίνουμε και τους Ευρωπαίους και το να μη μείνει η χώρα ακυβέρνητη.

Μόνο αν τεθούν σε μια νέα προεκλογική περίοδο τα πραγματικά διλήμματα και ειπωθούν οι πραγματικές αλήθειες για το μέλλον του τόπου, μόνο τότε θα υπάρξουν ισχυρές κυβερνήσεις που θα βγάλουν την Ελλάδα από το τέλμα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. vardarskian avatar
    vardarskian 06/05/2012 23:23:44

    ελπίζω με όλη μου την ψυχή να είναι αυτό το μήνυμα...

  2. TopGunZ avatar
    TopGunZ 06/05/2012 23:26:56

    Καιρός να βγουν τα γάντια... ειδικά όταν οι υπόλοιποι φόρεσαν τις σιδηρογροθιές... σε 10 μέρες θα έχουμε περίεργα ντράβαλα, να το θυμηθείτε...

  3. partyman avatar
    partyman 06/05/2012 23:31:30

    Live : στις γερμανόφωνες χώρες(Γερμανία-Αυστρία) μιλούν για πολιτικό χάος στην Ελλάδα..
    ερμηνεύουν το αποτέλεσμα ως έναυσμα δυσμενών εξελίξεων..

    είδομεν..

  4. vangelis ... avatar
    vangelis ... 06/05/2012 23:32:06

    Μην είμαστε σίγουροι οτι θα αφήσουμε εμείς το παιχνίδι στους άλλους.. Ας περιμένουμε. Οι επόμενες μέρες θα έχουν πολλές εκπλήξεις στρατηγικής.

  5. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/05/2012 23:32:21

    Η ΝΔ την ...Τρίτη πρέπει στη Βουλή και ενώπιον των πολιτών να καταθέσει τις προτάσεις για το Κυβερνητικό έργο που επιθυμεί να υλοποιήσει και να μιλήσουν οι εκπρόσωποι που σήμερα επιλέξαμε.
    Σε οποιαδήποτε παλινδρόμηση άμεση προσφυγή στις κάλπες και ο ...κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.
    Τα υπόλοιπα είναι απλά ...σκοπιμότητες ...& σε τελική ανάλυση ας καταθέσουν τις προτάσεις τους και οι ...λοιποί που πετάνε τσιτάτα και λέξεις ...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ο Ιθαγενής 07/05/2012 02:27:34

      Έτσι θα γίνει

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/05/2012 23:35:20

    Επαναληπτικές εκλογές οπωσδήποτε, πριν παγιωθεί το χάος που προκύπτει από την άνοδο Τσίπρα, Καμένου. και Χ. Αυγής.
    Εξάλλου, όσοι ήταν να εκτονωθούν εκτονώθηκαν σήμερα.
    Δυο τρεις εβδομάδες ακυβερνησίας, με πανηγυρισμούς των Αφγανών, και ναζιστικούς χαιρετισμούς στη Βουλή, θα αρκέσουν για να ψηφίσει ο κόσμος σωστά.
    Νηφάλια η τοποθέτηση του Σαμαρά.
    Θέλουμε το ευρώ, αλλά θέλουμε και τροποποίηση του μνημονίου.

    • Οτι να ναι avatar
      Οτι να ναι @ Strange Attractor 07/05/2012 01:51:22

      τροποποίηση ??? για δες λίγο ξανά τι υπογραφές

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Οτι να ναι 07/05/2012 02:28:45

        Αδιάβαστος είσαι. Άστο

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/05/2012 02:29:09

          @ Ό,τι νά ναι

  7. κοκορικο avatar
    κοκορικο 06/05/2012 23:39:26

    Αυτα παθαινεις αγαπητε μου Σαμαρα οταν δεν ακους! Δεν εδιωξες τα σκουλικια απο το κομμα μας και ο λαος σε/μας τιμωρησε. Ας προσεχες ! Φαε τωρα στην μαπα τον Αβραμοπουλο και την παρεα του που τριβουν τα χερια τους! Εκανες τραγικα λαθη , αφησες εξω απο το κομμα ικανα στελεχη και επιστημονες και αφησες τα σκουλικια του παρελθοντος να αλωνιζουν μεσα στο ιδιο σου το σπιτι..

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/05/2012 23:40:56

    ...ισως στο τελος χασει και το κομμα...
    Ναι, θα το πάρει η Κουντουρά!

    • μαρια τσωνη avatar
      μαρια τσωνη @ Strange Attractor 06/05/2012 23:49:50

      Η Κουντουρα δεν θα το παρει αλλα ο Μιχαλολιακος και τα αλλα καλα παιδια!!!
      Η ΝΔ πρεπει να γινει παλι ενα φιλελευθερο συντηρητικο κομμα και να καλεσει στις ταξεις της ,ανθρωπους που απλως σημερα δεν πηγαν να ψηφισουν γιατι δεν ξερουν τι πραγματικα πρεσβευει σημερα η ΝΔ.

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ μαρια τσωνη 07/05/2012 00:00:17

        Αν (ξανα)πρεσβεύσει το "φιλελευθερο συντηρητικο κομμα" τότε θα χάσει τους πατριώτες.
        Ο "μεσαίος χώρος" πέθανε και μαζί του όλο το σάπιο οικοδόμημα της μεταπολίτευσης.

        • μαρια τσωνηf avatar
          μαρια τσωνηf @ Lichnee 07/05/2012 00:05:40

          Οι Φιλελευθεροι ομως στις εκλογες πηραν ενα 6%.
          Ασχημα θα ηταν να το ειχε η ΝΔ?Χωρις να υπολογιζω την δυναμικη του ,οπως επι Σημιτη.
          Για να ξανασκεφθουμε σοβαρα σε αυτο το κομμα.

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ μαρια τσωνηf 07/05/2012 00:48:12

            Και οι πατριώτες ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό (Καμμένος+ΧΑ).Τέλος πάντων δεν βγάζουμε άκρη λογομαχόντας για το ποιούς πρέπει να προσεταίρισθει το κόμμα.Αυτό είναι ένα θέμα για το επιτελείο του σχεδιασμού,όχι για τον κάθε ένα που κρίνει με τα προσωπικά του βιώματα και τα πιστεύω του.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ μαρια τσωνηf 07/05/2012 01:45:59

            Kυρία Τσώνη, οι ελευθεριακοί Φιλελεύθεροι, που πρεσβεύουν όποιο παιδί μετανάστη γεννιέται εδώ να παίρνει αυτομάτως υπηκοότητα, καλά θα κάνουν να μείνουν εκεί που είναι. Δεν έχουν καμία θέση με την συντηρητική Κεντροδεξιά. Τα τσανάκια μας έχουν χωρίσει.
            Και κάτι άλλο: Η καθωσπρέπει πολιτικώς ορθή Δεξιά σήμερα απέθανε. Και ο "Φιλελευθερισμός" σας επίσης. Μαζέψτε τα ελευθεριακά (απο)κόμματά σας και κάντε τα χαρμάνι να τα πιείτε, παρέα με τον Βαλλιανάτο, να σας φτιαχτεί η διάθεση.

          • αποκατάσταση avatar
            αποκατάσταση @ ΒΙΣ 07/05/2012 10:23:58

            ΒΙΣ όμως πρέπεις να παραδεχτείς ότι ο φιλελεύθερος χώρος δεν έχει τόσο κόμπλεξ με τον πατριωτισμό όπως έχει η αριστερά που φορτωθήκαμε. Καλώς ή κακώς είναι μεγάλη η αριστερά στην Ελλάδα και αν διαλέξουμε την πόλωση αντί για συναίνεση δε ξέρω τι επιφυλλάσει το μέλλον. Αν προσθέσουμε σε αυτό και το ότι τα φιλελεύθερα κόμματα είναι τα μόνα που ζητάνε ανάπτυξη και ρήξη με το κατεστημένο πελατειακό κράτος δε πρέπει να βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Strange Attractor 06/05/2012 23:58:48

      Strange,

      δεν έχει άδικο η κυρία Τσώνη.

      Εάν ειναι όντως να γίνουνε επαναληπτικές τότε θα πρέπει να ακούσουμε ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΕΣ θέσεις τις επόμενες ημέρες!

      Να μην ακούσουμε π.χ. ένα θολό "θα αποκαταστήσουμε το αίσθημα ασφάλειας" (που βαρεθήκαμε να ακούμε από τον Πάκη) αλλά να ακούσουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ "θα απελαθούνε μαζικά ΌΛΟΙ οι λαθρομετανάστες"!!! Ούτε Κέντρα μάζωξης, ούτε Κέντρα θαλπωρής...
      "Θα απελαθούνε μαζικά με συνοπτικές διαδικασίες", να δεις που θα πάει μετά και το 7% της Χ.Α και το 3% του ΛΑΟΣ...
      Μάνι-μάνι ένα 10% με 5 κουβέντες...

      Απλά τα πράγματα...
      Ή θα τολμήσουν στη Συγγρού ή θα διδάξουν "δημοκρατικά ήθη και ευαισθησίες"...
      Ας αναλογιστούνε όμως οτι δεν ψηφίζουνε τα 2 μύρια λαθρομεταναστών αλλά οι Έλληνες...

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ Βασίλης Γκιώνης 07/05/2012 00:04:11

        Το "φιλελευθερο συντηρητικο κομμα" πρεσβέυει το "ευχαριστούμε"του Πά κη στους λάθρο κ.Γκιώνη.Το πατριωτικό κόμμα πρεσβέυει αυτό που λέτε.Εκτος και αν πιστεύετε ότι χρειάζεται μια τεθλιμμένη χήρα για να πει το:“θα απελαθούνε μαζικά ΌΛΟΙ οι λαθρομετανάστες”.Αυτή αναφερόταν συχνά-πυκνά σε "φιλελεύθερες" μεθόδους...Ενίοτε και νεοφιλελεύθερες.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Βασίλης Γκιώνης 07/05/2012 02:31:16

        Τα είπε αυτά προεκλογικά. Είπε "θα απελαθούν όλοι οι λαθραίοι μετανάστες". Δεν φτάνει αυτό. Φαίνεται ότι έπρεπε να βγουν τα ποντίκια από την τρύπα τους για να δει ο λαός τα πρόσωπά τους. Μετά θα τους καταδικάσει γιατί η Χ.Α. είναι η λούμπεν εκδοχή του εθνικισμού.

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Strange Attractor 07/05/2012 00:02:19

      !!!!!!!!
      To εχει παρει σοβαρα ομως.
      Το παιζει Μερκουρη !!!

  9. Pluto avatar
    Pluto 06/05/2012 23:51:55

    Οι νέες εκλογές είναι δίκοπο μαχαίρι.Θα διεξαχθούν ενώ έχουν ληφθεί νέα μέτρα 11,5+ δις ή για να ληφθούν.Με μια αόριστη υπόσχεση αναδιαπραγμάτευσης ένώ απτή θα είναι η πραγματικότητα της εφαρμογής του Μνημονίου. Οποιος (αλάθητος)θέλει ας δοκιμάσει!Eδώ πάλι θα είμαστε!

  10. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 06/05/2012 23:59:49

    Όσο κι αν θέλει ο κ. Αντώνης Σαμαράς να προχωρήσει σε επαναληπτικές εκλογές, τα λαμόγια με τα...μπλέιζερ και οι λοιποί άεργοι συστημικοί σάλιαγκες (αυτή είναι η πικρή αλήθεια) που κατοικοεδρεύουν εντός της Ν.Δ, θα απαιτήσουν ΄΄συνεννόηση΄΄ και συνδιαλλαγή. Για μιά φορά ακόμη (όπως στις 11 Φεβρουαρίου 2012), θα προσπαθήσουν να τον εκβιάσουν και να τον παρασύρουν ώστε αυτοί να ΄΄βολευτούν΄΄ σε κάποιο αξίωμα, κι εκείνος να εμφανίσει ξανά, ασυνέπεια λόγων και έργων... Σκοπός τους είναι να βοηθήσουν, ώστε να...αυτοκαταργηθεί.... Eπίσης εδώ και πάρα πολύ καιρό, είναι πλέον σαφές πως ο κ. Α.Σαμαράς, δεν είχε άμεση αντίληψη και σαφή εικόνα των τεκταινομένων, είχε χάσει την επαφή με την πραγματικότητα και γι αυτό φρόντισαν οι αυλοκόλακες και οι λοιποί υστερόβουλοι σύμβουλοι και ειδικοί. Φταίει όμως κι ο ίδιος, γιατί αποκλείστηκε κι απομονώθηκε στον ψεύτικο μικρόκοσμο της Λεωφ. Συγγρού. Αφέθηκε να παραπλανηθεί.....

  11. Λ.Υ. avatar
    Λ.Υ. 07/05/2012 00:04:33

    Μπάά,

    γιατί Επαναληπτικές εκλογές;

    Μια χαρα τα μαγειρεψαν τα αποτελέσματα, 109 βουλευτες ο Σαμαράς+42 του Βενιζελου μας κανουν ακριβως 151!

    Μονο που ο Σαμαρας θα εχει προβλημα με την "αντιπολιτευση", μονο το ΚΚΕ εχει με το μερος του.
    Ολοι οι υπολοιποι ειναι με το ΠΑΣΟΚ.

    Βρωμικο το μαγερικο, να τρώμε σπιτικο φαγητό.

  12. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 07/05/2012 00:07:05

    Για μένα, χωρίς να είμαι ψηφοφόρος της ΝΔ ο Σαμαράς ήταν (και είναι) ο νούμερο 1 υποψήφιος για να ηγηθεί της χώρας.
    Ήρθε το μνημόνιο 2. Δε μάσησα.
    Μετά όμως είδα τις λίστες με Πάκηδες, Άρηδες και όλους τους λούληδες και απογοητεύτηκα.
    Στο κάτω κάτω σκέφτηκα, πιο σημαντική είναι η καθαρή μου συνείδηση. Εγώ να ψηφίσω Αντώνη και συγχρόνως να ψηφίζω "ΠΑΣΟΚ"? Noway dude!
    Και δε βγήκα καν από το σπίτι μου. Δε το μετάνιωσα.

    Και ναι, έχω τα κότσια να ζήσω "με περηφάνεια" μια πτώχευση. Τα χωράφια που τάισαν τους παππούδες μας ακόμα δεν μας τα έχουν πάρει οι Γερμανοί. Εκεί είναι και μας περιμένουν.

  13. αχρηστοι avatar
    αχρηστοι 07/05/2012 00:08:23

    νταξει παντως οι ΤΡΑΓΙΚΟΙ συμβουλοι πρεπει να παιρνουν ποδι σιγα σιγα...

  14. Twins avatar
    Twins 07/05/2012 00:22:17

    Επαναληπτικές εκλογές = Τσιπρας προθυπουργός .

    Οι Φιλελευθερες Ψήφοι της Δρασης και της Δημιουργίας Ξανά δεν ανοίκουν στην ΝΔ.
    Να θυμίσω οτι ο Μάνος και ο Ανδριανόπουλος είχαν πάει στο ΠΑΣΟΚ όταν έκανε φιλελευθερη στροφή. Οι Φιλελευθεροι δεν θέλουν την δεξια στροφή που πήρε ο Σαμαράς.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Twins 07/05/2012 02:32:54

      Καμία σχέση. Ο Τσίπρας θα εκτεθεί τώρα ως αξιωματικλή αντιπολίτευση. Θα κληθεί από την τρόϊκα να λάβει θέση. Και έτσι θα δει τι εστί βερύκοκο. Περίμενε και θα δεις. Πολύ γρήγορα θα ξεφουσκώσει.

  15. apos avatar
    apos 07/05/2012 00:22:53

    Αμετανόητοι .
    Δηλαδή την άλλη Κυριακή οι έλληνες θα τρομοκρατηθούν περισσότερο και θα αναγκαστούν να επιστρέψουν στα μαντριά?

  16. Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
    Στυλιανός Παπαδόπουλος 07/05/2012 00:41:20

    Μια πιο ψύχραιμη ανάγνωση των διαφαινομένων αποτελεσμάτων, δείχνει μάλλον ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ εκεί που η θυμική τους αντίληψη ωθεί σε οιμωγές.
    Ες αύριον...

  17. Ακαυτος avatar
    Ακαυτος 07/05/2012 00:49:00

    Επαναληπτικές και όπου βγάλει, αν πάρουν και οι ΣΥΝγΚΑΜΜΕΝΟΙ και ο λαός που τους ψηφίζει τις ευθύνες τους. Μας έχουν πήξει στην παπάτζα, τώρα ας πουν και τι θα κάνουν επί της ουσίας σε όλα τα θέματα... μόνο με αντιμνημόνιο ο λαός δεν χορταίνει.

  18. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 07/05/2012 00:49:25

    Απο αυτο που εγινε σημερα συμπεραινω οτι οι πιο κρισιμες εκλογες για τον τοπο ηταν το2009 και η εκλογη του

    • poll avatar
      poll @ ΝΙΚΟΣ Π 07/05/2012 01:28:03

      +10000000000000

  19. Christos Iraklio avatar
    Christos Iraklio 07/05/2012 00:51:15

    Δεν υπάρχει ψήφος διαμαρτυρίας.Ο λαός συνειδητά σε ποσοστό 70% απέρριψε τις πολιτικές του μνημονίου.Αυτό πρέπει να γίνει σεβαστό απ'ολους. Ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος οφείλουν να παραμερίσουν μπροστά στον κύριο εκφραστή της αντιμνημονιακής πολιτικής και μεγάλο νικητή αυτών των εκλογών και να του δώσουν ψήφο ανοχής να κυβερνήσει.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Christos Iraklio 07/05/2012 00:59:55

      Ο οποίος είναι? Δλδ θα δώσει ψήφο ανοχής ο πρώτος στον δεύτερο?

      • Christos Iraklio avatar
        Christos Iraklio @ TopGunZ 07/05/2012 01:25:14

        Το 30% πρέπει να δώσει τη δυνατότητα στο 70% να κυβερνήσει.Για να διαπιστώσουμε αν το μνημόνιο είναι διαπραγματεύσιμο.Άλλωστε,αν συγκυβερνήσουν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ο Τσίπρας σε λίγες εβδομάδες θα είναι αυτοδύναμος.Γιατί να χάνουμε χρόνο;ας δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό,τι χειρότερο θα συμβεί;εδώ έγινε πρωθυπουργός ο ΓΑΠ.

        • Μηχανικός avatar
          Μηχανικός @ Christos Iraklio 07/05/2012 16:54:47

          Ούτως ή άλλως δεν γίνεται συγκυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.
          Το ερώτημα όμως είναι, αφού το 70% θέλει το ίδιο πράγμα, γιατί μοιράστηκε σε 5 κόμματα από 6% - 17% εντός βουλής και τα υπόλοιπα εκτός;
          Μήπως ξέρει τι ΔΕΝ θέλει, αλλά ΔΕΝ ξέρει τι θέλει;

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ Μηχανικός 07/05/2012 17:24:48

            "Διαίρει και βασίλευε". Το έχεις ακουστά;

    • Heaven avatar
      Heaven @ Christos Iraklio 07/05/2012 01:01:39

      ειλικρινά αν δεν φοβόμουν λόγω του οτι η αδερφη μου ειναι οχτω χρόνια στην αιμοκαθαρση, θα το ηθελα πολύ αυτό το σενάριο.
      Να αποδειχτεί επιτέλους πόσο αληθινό είναι το παραμυθακι Τσιπρα!!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Christos Iraklio 07/05/2012 02:35:19

      @ Χρήστο, και πώς εξηγείς ότι κατά 70% θέλει να παραμείνουμε από το ευρώ; Κοινωνική σχιζοφρένεια; Ή ανωριμότητα αποτέλεσμα της διαπαιδαγώγησης της κοινωνίας από το ΠΑΣΟΚ των τελευταίων 30 ετών;

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/05/2012 02:35:56

        να παραμείνουμε στο ευρώ

    • Γραικός avatar
      Γραικός @ Christos Iraklio 07/05/2012 04:33:32

      Ότι θες λες.

      Αν τα μετρήσεις και τα κόμματα που δεν μπαίνουν στη βουλή, περίπου 55% είναι υπέρ της ευρωπαικής πορείας της Ελλάδος, η οποία προυποθέτει κάποιο είδος μνημονίου διότι τελούμε υπό χρεοκοπία.

      • nikos avatar
        nikos @ Γραικός 07/05/2012 04:57:00

        ΕΥΡΩ-ΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ

  20. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 07/05/2012 00:52:36

    Το γαρ πολύ της θλίψεως...Επαναληπτικές εκλογές και κουραφέξαλα. Εντάξει, από 20 η ΝΔ θα πάει στο 25 ( και πολύ λέω). Τί έγινε; Σωθήκαμε; Θα πάμε πιθανότατα σε εκλογές λόγω ανάγκης κι όχι επιλογής. Και πάλι μετά τις νέες εκλογές μπάχαλο θα έχουμε, στην καλύτερη περίπτωση. Στην χειρότερη , έναν πανίσχυρο Σύριζα μετά την πλήρη κατάρρευση ΠΑΣΟΚ-ΚΚΕ. Αν πάρει ο Τσίπρας κανα τριαντάρι, τότε θα τρέχουμε στην... Τουρκία για πολιτικό άσυλο. Τί θα γίνει, ουδείς ξέρει.
    " The night is dark and full of terrors." Πραγματικά, σοφή φράση!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ μεταρρυθμιστής 07/05/2012 02:36:41

      @ μεταρρυθμιστή, κάνεις λάθος. Θα το δεις. Δες άλλα σχόλια μου στο θέμα.

  21. The Saint avatar
    The Saint 07/05/2012 00:53:30

    Με βάση το αποτέλεσμα, το ΠΑΣΟΚ υπέστη την μεγαλύτερη ήττα. Αν όμως αναλογισθεί κανείς οτι η ΝΔ δεν κυβερνά απο το 2009 και βρεθεί τελικά κάτω απο το 19% τότε αυτη θα έχει υποστεί την μεγαλύτερη ήττα. Εκείνο που έχει σημασία είναι να αλλάξει στρατηγική και πολιτικές θέσεις. Κοινώς, να γίνει πιο φιλελεύθερη στα οικονομικά και πιο πατριωτική σε άλλα, π.χ. λαθρομετανάστευση.

  22. hagan avatar
    hagan 07/05/2012 00:54:38

    Ο Θεός να με βγάλει ψεύτη,μα φοβάμαι ότι είμαστε μακράν της αυτοδυναμίας, ακόμη κι αν ενταθούν δραματικά όλα τα διλήμματα που αναφέρατε.Μακάρι να κάνω λάθος...

    • anonymous avatar
      anonymous @ hagan 07/05/2012 01:45:07

      Ο κόσμος τα έχει πάρει άγρια, ψάχνει κάτι καινούριο, και τους στέλνει όλους στον οξαποδώ. Κρίμα που ο Καμμένος αποδεικνύεται λίγος. Αν κάνει την κίνηση και παραδώσει το κόμμα σε ένα άτομο που να μπορεί να το τρέξει σωθήκαμε. Αλλιώς κλάφτα.

  23. yianna avatar
    yianna 07/05/2012 00:55:29

    Το αποτέλεσμα των εκλογών απολύτως σεβαστό. Το είπε και ο ίδιος ο πρόεδρος.
    Σκέπτομαι πόσο θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα εάν είχε επιβάλλει η ΝΔ εκλογές τον Νοέμβρη ή τον Δεκέμβρη. Η αλλαγή της θέσης μας στοίχισε. Δεν ανέμενα τον ΣΥΡΙΖΑ στην δεύτερη θέση. Μπράβο τους, αφού τα κατάφεραν.
    Το μήνυμα ήταν ηχηρό, δεν αντέχει άλλο ο κόσμος.
    Επαναληπτικές εκλογές τώρα? Το ποσοστό δεν το επιτρέπει, θα ήταν έγκλημα για την παράταξη.

  24. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 07/05/2012 00:55:50

    Απο αυτο που εγινε σημερα συμπεραινω οτι οι πιο κρισιμες εκλογες για τον τοπο ηταν το2009 και η εκλογη του γαπ. Η μεγαλη ζημια τοτε εγινε ,τωρα βλεπουμε τ'απονερα τα οποια βεβαιωνουν την κριση και την αντιληψη του Ελληνα πολιτη που διορθωνει το λαθος του 09 ψηφιζοντας τσιπρα καμμενο και χρυση αυγη,ζοφερο το μελλον

  25. partyman avatar
    partyman 07/05/2012 01:15:09

    Τι επαναληπτικές ...

    με αυτά που λένε στην tv οι φωστήρες του κόμματος.. καληνύχτα μας...

    είναι απογοητευτική η εικόνα.. έχουμε πέσει σχεδόν στο μισό απο τις εκλογές του ΄09 και κάποιοι δεν έχουν απλά την τσίπα απλά να ΜΗΝ βγαίνουν στα κανάλια..

  26. TopGunZ avatar
    TopGunZ 07/05/2012 01:15:51

    Σαν να σου λέει κλάταρε ένα λάστιχο, οπότε βγάζω ένα σουγιά και σκίζω και τα υπόλοιπα...

  27. factorx avatar
    factorx 07/05/2012 01:18:08

    Ενω αν κυβερνήσει η ΝΔ ο Τσίπρας θα π[αρει ...50%. σύνελθε και δες την πραγματικότητα

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/05/2012 01:18:42

    Yπαρχει κανεις που πιστευει ακομη σε αυτοδυναμια;Μαλλον θα παμε σε επαναληπτικες εκλογες αλλα τα περι αυτοδυναμιας καλο ειναι να ξεχασθουν.

  29. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 07/05/2012 01:18:56

    Επαναληπτικές με τη διαφορά από το ΣΥΡΙΖΑ στο 3%? Αυτό θα αποτελούσε κανονική αυτοχειρία αφού η ΔΗΜΑΡ και ό,τι απέμεινε από το ΠΑΣΟΚ θα εξαφανίζονταν από το χάρτη και τα ποσοστά τους θα επροστίθεντο στου ΣΥΡΙΖΑ...

  30. ΜΑΚΕΔΩΝ avatar
    ΜΑΚΕΔΩΝ 07/05/2012 01:21:42

    Τελικα μηπως οι Ελληνες θελουν κομμουνισμο?

    Ειμαστε τελικα ενα εθνος με ενιαια εθνικη συνειδηση η το 50% εχει μονο "ταξικη συνειδηση" και τον νοιαζει μονο η τσεπη του?

    Τα κομμουνιστικα και παρακομμουνιστικα κομματα βγαζουν 34%
    Εαν προσθεσεις και τα ποσοστα των κομμουνιστικων κομματων που δεν μπαινουν στην βουλη (μ-λ κκε,τροτσκιστες,ανταρσυα κλπ) τοτε ξεπερνανε το 37%
    Εννοειται πως δεν βαζω μεσα πασοκ και κοινωνικη συμφωνια αν και δεν θα ειχαν προβλημα να συνεργαστουν με τους παραπανω (οπως εχουν δηλωσει)!

    Τι συμβαινει τελικα με αυτον τον λαο?

    Γουσταρει λαθρομεταναστες,ξενοφερτη εγκληματικοτητα,καταργηση ενοπλων δυναμεων και διχοτομηση αιγαιου,ξεπουλημα μακεδονιας και θρακης σε σκοπιανους και τουρκους,αφελληνισμο και μετατροπη της ελλαδας σε ενα μορφωμα εθνοτητων και θρησκειων?

    Γουσταρει σοσιαλιστικους παραδεισους γιατι πιστευει ακραδαντα σε αυτους?
    Γουσταρει κρατισμο,τερατωδες δημοσιο τομεα και εργασια αποκλειστικα στο δημοσιο?
    Ακομα και ο καμμενος προσελκυσε χιλιαδες ψηφοφορων με σοσιαλιστικα και κρατικιστικα συνθηματα!

    Μπορει παρακαλω να μας εξηγησει καποιος?Για να ξερουμε τι ειδους ανθρωποι κατοικουν τελικα σε αυτην την χωρα!

    • μαρια τσωνη avatar
      μαρια τσωνη @ ΜΑΚΕΔΩΝ 07/05/2012 01:33:36

      Ουτε ξερουν τι θελουν. οι Ελληνες.
      Εγω ,τοσα χρονια που ψηφιζω ,παντα ακομματιστη και νηφαλια ειναι ενα
      Οι Ελληνες ,δηλαδη ο Σ Ο ΦΟ Σ λαος και οι πολιτικοι του αρνουνται την αληθεια,
      Μας λενε εξω απο το μνημονιο και μεταρρυθμισεις .Ωραια,αλλα ποτε δεν εξειδικευουν τις μεταρρυθμισεις.Και ξερετε γιατι ?Γιατι οι μεταρρυθμισεις ειναι βαθιες αλλαγες και κανεις δεν εχει κανει τον κοπο ,να εξηγησει αναλυτικα τι σημαινουν για τον απλο ανθρωπο και τι ευκαιριες πιθανον δημιουργουν.
      Ολα τα κομματα ακολουθουν την πολιτικη Καμμενου.Ολα φλου αρτιστικ

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΜΑΚΕΔΩΝ 07/05/2012 01:55:40

      Θα σου απαντήσω:
      1. Ενα καλό ποσοστό ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές αυτές είναι δημόσιοι υπάλληλοι, πρώην Πασόκοι.
      2. Ενα καλό ποσοστό του ελληνικού λαού έχει διαβρωθεί ιδεολογικά, εδώ και πάνω από 2 γενιές, από τους ινστρούχτορες του μπολσεβικισμού. Τώρα τα υπολείμματα του παλαιάς κοπής μπολσεβικισμού έχουν τσιμεντωθεί στο παλαιολιθικό σταλινικό ΚΚΕ, αλλά υπάρχουν τα νέα δηλητηριώδη σαπρόφυτα που φύτρωσαν γύρω από τον βάλτο ΚΚΕ, με πρώτο και καλύτερο τον ΣΥΡΙΖΑ. Αλλωστε, κομμουνιστής είναι και ο Τσίπρας, παλιός Κνίτης. Η Δεξιά στην Ελλάδα ποτέ δεν αντιμετώπισε σοβαρά τον μαρξισμό, καταγγέλοντας τον ολοκληρωτισμό και τον μηδενισμό του. Δες τους βουλευτές της ΝΔ και κρίνε: Ιδεολογία ανύπαρκτη, "αβραμοπουλισμός", αυτή είναι η Κεντροδεξιά, πλην εξαιρέσεων (βλέπε Φαήλος). Το υγιέστερο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας είναι αυτό που ανήκει στον συντηρητικό δεξιό χώρο, κατά τεκμήριο τουλάχιστον. Το χειρότερο είναι αυτό που ανήκει στον χώρο της ακροΑριστεράς. Το Πασόκ βρίσκεται κάπου στο ενδιάμεσο. Αν δει κανείς και τις οικογένειες των αριστερών, θα το καταλάβει, κυρίως από τα παιδιά τέτοιων οικογενειών. Κατά κανόνα, δεν έχουν ούτε ίχνος αρχών, δεν πιστεύουν πουθενά (ούτε στον μαρξισμό), είναι απλά μηδενιστές.

      • ΜΑΚΕΔΩΝ avatar
        ΜΑΚΕΔΩΝ @ ΒΙΣ 07/05/2012 02:31:51

        Ευχαριστω πολυ φιλε μου!Συμφωνω απολυτα μαζι σου!

        Εθεσα το ερωτημα γιατι τις τελευταιες ημερες τουλαχιστον 5 γνωστοι μου (αριστεριζοντες) μου ειπαν οτι θα ψηφισουν με βαση την ταξικη τους συνειδηση γιατι (οπως ομολογησαν) "δεν διαθετουν καμια εθνικη συνειδηση και τετοιες π@@@ριες"!

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ΜΑΚΕΔΩΝ 07/05/2012 03:19:03

      Κομμουνισμό; Γιατί όχι; Τι μαθαίναμε τα παιδιά μας στα σχολεία από την μεταπολίτευση και μετά; Ποιός είναι ο πατριώτης; Μα, ο Βελουχιώτης, βέβαια! Ποιοί οι αγωνιστές; Μα οι κομμουνιστές! Ποιοί οι αναξιοπαθούντες; Οι πολιτικοί πρόσφυγες! Ποιοί οι εχθροί; Το κεφάλαιο, οι επιχειρήσεις, οι στρατιωτικοί! Ποιοί οι φίλοι; Οι δυσαρεστημένοι του κόσμου όλου! Ποιό το αξιοπεριφρόνητο σύμβολο; Η Ελληνική Σημαία! (η Ευρωπαϊκή ήταν σύμβολο προόδου, μέχρι προ τινος). Και άπειρες άλλες κουλτουρο-ιδεοληψίες.

      Και πότε μεθοδεύτηκαν αυτά; Και επί ΝΔ, βεβαίως!
      Τώρα, που τα παιδιά έγιναν ψηφοφόροι,ας εισπράξουμε τον κόπο μας...

  31. blue nile avatar
    blue nile 07/05/2012 01:31:47

    Ώρα για κάποιες αλήθειες.
    Από το 20% που μπορείς να πας, πόσο ν'ανέβεις;
    Πονάει η καρδιά μου που το λέω αλλά δεν βλέπω τον Σαμαρά να μπορεί να γίνει αυτοδύναμος πρωθυπουργός, τουλάχιστον σ'αυτή τη σειρά των εκλογών.
    Το σύστημα ΠΑΣΟΚ τελικά κατάφερε στην πτώση του να συμπαρασύρει τον Σαμαρά. Για τη ΝΔ δεν νοιαζόταν και πολύ, ήξερε ότι αυτή είναι της πλάκας υπόθεση. 'Ετσι ελπίζει σε μια νεκρανάσταση του ΠΑΣΟΚ ενδεχομένως με άλλο όνομα και άλλο αρχηγό.
    Ο Καμμένος έκανε μεγάλη ζημιά. Αποδεικνύεται πως για άλλη μια φορά στην Ελλάδα πληρώνουμε μια παιδεία που πριμοδοτεί τα ιδεολογικά παγόβουνα και δεν επιδιώκει κριτική σκέψη. Γι'αυτό ο Σαμαράς δεν έπρεπε να εγκαταλείψει την αντιμνημονιακή πολιτική επ'ουδενί. Οι ψηφοφόροι δεν καταλαβαίνουν πολλά. Ναι ή όχι. Άσπρο μαύρο. Καλό κακό. Όλα τα άλλα μέσα σε ένα άγονο επικοινωνιακό περιβάλλον καταλήγουν σε συντελεσμένη ήττα. Και μάλιστα με κάτι Αντώναρους, Βαρβιτσιώτηδες, Κυριάκους κλ που ούτε την ορθότητα του δύο επί εννέα = δεκαοχτώ δεν μπορούν να στηρίξουν σε τηλεοτικά πάνελ. Ακόμα και αν έπρεπε να βγούμε από το ευρώ ακόμα και αν τελικά κυβερνούσε σε αποκαίδια.
    Γιατί τώρα που θα βρεθούμε χωρίς αυτόν στο τιμόνι;
    Δεν βλέπετε τους εκπρόσωπους του Καμμένου σήμερα; Δεν κάνουν γραμμή πίσω από την αντιμνημονιακή πολιτική. Δεν δέχονται καμία συγκυβέρνηση με τις μνημονιακές δυνάμεις... Ξέρουν ότι αυτό τους έφτασε εκεί που τώρα βρίσκονται. Δεν πα' να καταστραφεί η χώρα, αυτοί εκεί θα'ναι. Στο φινάλε θα βρεθούν στο μέλλον κάποιοι ανιστόριτοι ιστορικοί που θα τους απαλλάξουν. Εντομεταξύ αυτοί θα ξανακαταφέρουν το στόχο τους να ανακόψουν τον Σαμαρά και να ζεσταίνουν τις έδρες τους...
    Mπορεί να ανέβουν τα ποσοστά της ΝΔ στις επόμενες εκλογές. Πάλι δεν θα φτάνουν τα κουκιά. Πάλι η λύση θα είναι η συγκυβέρνηση. Του Σαμαρά που θα θέλει να τα αλλάξει όλα με αυτούς που δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα...όμως Il faut être deux...και δεν θα αλλάξει τίποτα...και θα κάψει και άλλο την εικόνα του...
    Συγχωρέστε με διαδικτυακοί σύντροφοι για την απαισιοδοξία...από την πίκρα είναι...κάποια πράγματα δεν καταπίνονται εύκολα...

    Νύχτα βαθιά. Μὲ πνεῦμα ὀργῆς ἔσπρωξα τὸ κρεβάτι.
    Ἄνοιξα τὶς ἀραχνιασμένες κάμαρες. Καμία
    ἐλπίς. Ἀπ᾿ τὸ παράθυρο, τοῦ τελευταῖο διαβάτη
    εἶδα τὴ σκιά. Κι ἐφώναξα στριγγὰ στὴν ἡσυχία:
    «Δυστυχία!»

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ blue nile 07/05/2012 02:22:04

      Να μην απαισιοδοξείς!

      Οι ακρίδες του λαϊκισμού (ΣΥΡΙΖΑ, Καμμένος, Χρυσή Αυγή) έπρεπε να βγουν στο φως. Όλοι τώρα θα δουν τί εστί η ουτοπική αντιμνημονιακή μπαρούφα, αριστερή/ακροαριστερή, δεξιά ή μαύρη.

      Θα δούμε όλοι στο φως τί εστί ψέμα ότι μπορούμε τάχα μου να κηρύξουμε επαχθές το χρέος ή να αρνηθούμε την πληρωμή του χωρίς να χρεοκοπήσουμε άτακτα και οδυνηρά με επιστροφή στη δραχμή.

      Με ληξιπρόθεσμες και απαιτητές οφειλές κάθε μέρα που δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε παρά μόνο αν δανειζόμαστε από την τρόϊκα.

      Τώρα θα δούν όλοι την αλήθεια. Ωμή και πολύ σκληρή.

      Γι΄ αυτό, να χαίρεσαι φίλε μου.

      Το φως θα κατακάψει τις ακρίδες και θα απαλλαγούμε από αυτές στο τέλος.

      Δεν θα επαληθευτεί το σενάριο της επουσιώδους-μικρής ανόδου της ΝΔ στις νέες εκλογές. Δεν θα συμβεί αυτό, ακριβώς διότι ο Τσίπρας, ο Καμμένος και οι λοιποί θα αναλάβουν θέλουν δε θέλουν τις ευθύνες τους. Θα κληθούν να συναινέσουν αν θα δοθούν μισθοί και συντάξεις ως δεύτερο και τέταρτο κόμμα, ειδικά το δεύτερο ο ΣΥΡΙΖΑ.

      Και τότε τί; Θα πουν όχι; Το πιθανότερο. Η οργή του κόσμου που τους ψήφισε θα είναι αμείλικτη, όμως.

      Εμείς θα πρέπει να σταθούμε όρθιοι. Δεν ευθυνόμαστε εμείς για την οργή και την σχιζοφρενική αντίδραση του λαού να λέει από τη μία ότι δεν θέλει καμία συνεννόηση με την Ευρώπη ψηφίζοντας τα κόμματα της δραχμής και ταυτόχρονα να θέλει να παραμείνουμε στο ευρώ σε ποσοστό 70%!

      Στην ουσία, ο δρόμος για την κατάκτηση της αξιοπρέπειας της χώρας είναι επίπονος. Όπως φάνηκε, έπρεπε να περάσει και από αυτή τη δοκιμασία.

      Δηλαδή, ποιά είναι αυτή: Ο Σαμαράς έπρεπε να οδηγήσει τον λαό να εκφράσει τη μαυρίλα που είχε μέσα του. Τη στενοχώρια του και το θυμό του. Αυτό έκανε. Μας απάλλαξε από τον απαράδεκτο και επικίνδυνο Παπανδρέου, πέτυχε το κούρεμα, μας οδήγησε ομαλά σε εκλογές και έθεσε τις βάσεις της επαναδιαπραγμάτευσης.

      Οι εκλογές έφεραν την εκτόνωση. Ταυτόχρονα, "ξελαμπίκαρε" ο νούς. Τώρα ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Ο ίδιος ο λαός δεν μπορεί να επικαλεστεί ως άλλοθι πια τα "κακά" μεγάλα κόμματα. Γιατί; Αφού ψήφισε τα μικρά. Έφερε τον Τσίπρα και τον Καμμένο ψηλά.

      Μάλιστα. Του έγινε και αυτό το χατήρι. Αλλά τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Τελείωσε η φαντασίωση και επιστρέφουμε στην πραγματικότητα. Θέλουμε να πάμε στη δραχμή; Όχι; Τότε μνημόνιο και επίπονα μέτρα με στόχο την ανάπτυξη. Ναί;

      Γι΄ αυτό ακριβώς φίλε μου αγαπητέ η φούσκα του Τσίπρα και του Καμμένου θα ξεφουσκώσει. Θα χαθεί η δυναμική του αντιμνημονίου εκ των πραγμάτων. Είτε θα αναγκαστούν να γίνουν "μνημονιακοί" είτε (το πιθανότερο) θα επιμείνουν στην "αντιμνημονιακή" μπαρούφα τους αλλά με τον λαό πια απέναντί τους η οποία θα βλέπουν ότι τα καμώματα των επαναστατών της δραχμής τους οδηγούν στην πλήρη φτώχεια.

      Εδώ θα είμαστε. Δεν θα διαψευσθούμε, να το θυμάσαι. Η αναγέννηση της πατρίδας δεν μπορεί να γίνει σε μια στιγμή. Μετά από όλα αυτά ο Σαμαράς και η φρέσκια υγιής πρότασή του θα είναι κυρίαρχη.

      Να έχουμε υπομονή με ελπίδα.
      Ψηλά τα κεφάλια!

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/05/2012 02:24:53

        οι οποίοι θα βλέπουν ότι τα καμώματα των επαναστατών της δραχμής τους οδηγούν στην πλήρη φτώχεια.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/05/2012 02:26:56

          Προσθέτω ακόμα ότι ο Σαμαράς μας οδήγησε σε εκλογές που μας απάλλαξαν παρεμπιπτόντως από το καρκίνωμα της μεταπολίτευσης, το ΠΑΣΟΚ. Ο Σαμαράς έχει κάνει πάρα πολλά.

          Ψηλά το κεφάλι

          • vagkalf avatar
            vagkalf @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/05/2012 02:43:57

            οντως!!!....ηταν μεγαλο το κερδος αυτων των εκλογων....συν του οτι μας απαλλαξε απο τους καιροσκοπους της νομεκλατουρας της ΝΔ που ειναι στο 1O%...και μειναμε σχεδον μοναχοι....παμε για αλλο κομμα.....το ιδιο θα κανουν και οι αλλοι....το κομμα των ανθρωπων που δουλεψαν στην ζωη τους.....

          • Αντίθεσις avatar
            Αντίθεσις @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/05/2012 04:03:45

            "μας οδήγησε σε εκλογές που μας απάλλαξαν παρεμπιπτόντως από ... το ΠΑΣΟΚ"

            Οι εκλογές δεν είναι αυτοσκοπός, η διακυβέρνηση της χώρας (προς το καλύτερο εννοείται) πρέπει να είναι ο στόχος κάθε κόμματος. Και μην είσθε σίγουρος ότι απαλλαγήκατε από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ο πράσινος κομματικός στρατός στο δημόσιο και πέριξ (όπως και ο γαλάζιος) και οι συντεχνίες δεν χρειάζονται το συγκεκριμένο κόμμα για να συνεχίσουν να υπάρχουν. Και η Ν.Δ. δεν φάνηκε να θέλει (ή καλύτερα να μπορεί) να συγκρουσθεί μαζί τους.

            Αν λοιπόν στόχος είναι η διακυβέρνηση της χώρας, τότε ο κ. Σαμαράς και οι σύμβουλοί του απέτυχαν οιτρά. Πολύ καλές ίσως οι ιδέες και τα σχέδιά τους, δεν παύουν όμως να είναι κάστρα στην άμμο.

            Τι να την κάνεις την ορθότητα των απόψεών σου, αν με την τακτική σου δεν σου δοθεί ποτέ η λαϊκή εντολή να τις εφαρμόσεις;

            Η Ν.Δ., μη ακούγοντας τις (σωστές ή λάθος άσχετο) φωνές του λαού, έδειξε έλλειψη ενόρασης και στρατηγική μυωπία. Αποκαλούμε λαϊκιστή όποιον χαϊδεύει τα αυτιά του λαού, μήπως πρέπει να αποκαλούμε Δον Κιχώτη, κάποιον που δεν γνωρίζει τι λαό έχει μπροστά του και περιμένει να τον αλλάξει; Κι ας υποθέσουμε πως επιχειρεί να τον αλλάξει, πώς θα γίνει αυτό; Κάνοντας ό,τι ακριβώς και το έτερο κόμμα (οριζόντια λιτότητα, μνημόνιο, καμμία απόλυση στο δημόσιο, καμμία παραπομπή _δικού του_ στελέχους στον εισαγγελέα); Πώς θα εμπνευσθεί ο λαός για να αλλάξει; Πότε υπερκέρασε τις προτάσεις αύξησης φορολογίας και εισφορών του κ. Βενιζέλου η Ν.Δ. με αίτημα για αύξηση της φορολογίας των τραπεζών και του κεφαλαίου (που έκαναν μέγα πάρτι τα προηγούμενα χρόνια); Μήπως πρότεινε κατάργηση των (θαλασσο)δανείων της Αγροτικής στα μεγάλα κόμματα;

            Η μεσσιανική θεώρηση του προέδρου της Ν.Δ. από κάποιους (και αρκετούς εδώ μέσα) πάσχει από αρκετά προβλήματα: Ποιος θα εφαρμόσει αυτά που ο ηγέτης επαγγέλλεται; Τι θα συμβεί αν ο ηγέτης δεν μπορεί να ηγείται για κάποιο διάστημα; Αν τα προβλήματά μας θέλουν δουλειά σε βάθος χρόνου, θα είναι ο επόμενος ηγέτης το ίδιο κατάλληλος και επαρκής; Πού είναι οι διαφανείς και σεβαστές απ' όλους διαδικασίες και ποια η θεσμική διαδικασία λήψης αποφάσεων; Η αγεληδόν υποχρέωση των βουλευτών να ψηφίσουν νόμους (και ενίοτε "πονηρές" τροπολογίες) σε τι παραπέμπει;

            Σήμερα αν η Ν.Δ. ζητήσει ανοιχτά επαναληπτικές εκλογές (και αν ακόμη συναινέσουν σ' αυτές οι δανειστές) η κατηγορία περί αρχομανίας του αρχηγού της, που της προσήψαν οι αντίπαλοί της σ' αυτές τις εκλογές, θα ενισχυθεί. Και αν η απασφαλισμένη χειροβομβίδα της χρεοκοπίας σκάσει στα χέρια της, θα φορτωθεί όλη την ευθύνη, αντί μόνο για το (μεγάλο) τμήμα που της αντιστοιχεί.

            Η Ν.Δ. δεν επέδειξε σοβαρότητα εντός της κυβέρνησης Παπαδήμου, δεν κινήθηκε με βάση αυτά τα τόσο όμορφα που επαγγελλόταν, αλλά επιχείρησε με τακτικισμούς ("όχι πρωτοκλασάτα στελέχη στα υπουργεία", "κυβέρνηση ειδικού σκοπού", "δεν είμαστε συγκυβέρνηση", "(ξαν)ανοίγουμε το επάγγελμα των ταξί, (ξαν)αφήνοντάς το ουσιαστικά κλειστό") να ξεγελάσει τον κόσμο και να κάνει το μαύρο άσπρο. Δεν πήρε δυναμικά την ευκαιρία που δόθηκε για να δώσει δείγμα γραφής για το πώς θα κυβερνήσει, δεν απαίτησε π.χ. μικρή κυβέρνηση, πραγματικό άνοιγμα επαγγελμάτων, ουσιαστική μείωση του δημόσιου τομέα και αρκέστηκε στο ρόλο (κρυβόμενου) κομπάρσου. Το επιχείρημά της ήταν πως θα τα κάνει όλα αυτά όταν της δοθεί η (αυτοδύναμη) εξουσία... Παρ'όλα αυτά ο λαός δεν φάνηκε να τη διακρίνει από τους εταίρους της στη συγκυβέρνηση και την τιμώρησε εξίσου αυστηρά. Ο λαός θεώρησε ότι δεν μπορεί να κάνει αυτά τα όμορφα που σχεδιάζει και θέλησε να βάλει δίπλα της άλλους για να την προσέχουν.

            Τώρα θα αναγκασθεί να συγκυβερνήσει (για πόσο άραγε;) με ΠΑ.ΣΟ.Κ. ή θα αρκεσθεί στη θέση της μείζονος αντιπολίτευσης με μια αριστερή κυβέρνηση στην εξουσία.

            Μια ριζοσπαστική πρόταση είναι να αποχωρήσουν από τη Ν.Δ. (αφήνοντάς τη να χαθεί) όσοι δεν θέλουν να γίνουν γαλάζιο ΠΑ.ΣΟ.Κ. και να φτιάξουν από την αρχή κάτι άλλο, συνεννοούμενοι προφανώς με ομοίως σκεπτόμενους τρίτους, και να ελπίζουν μετά από καμμιά δεκαριά έτη να αναλάβουν (αυτόνομα) τις τύχες της χώρας. Ως τότε μπορούν να μοιράζονται την εξουσία με άλλους σε κυβερνήσεις τύπου εθνικής ενότητας, μεγάλης συνεργασίας κλπ.

          • blue nile avatar
            blue nile @ Αντίθεσις 07/05/2012 10:52:51

            @Αντίθεσις: Ο περεταίρω κατακερματισμός δεν είναι λύση. Διάλυση θα είναι. Βλέπεις εσύ κανέναν άλλον εκτός από τον Σαμαρά να μπορεί να δώσει λύση είτε τώρα είτε σε δέκα χρόνια;
            Χίλιες φορές να έχουμε αρχηγό τέτοιας ανιδιοτέλειας παρά ευκαιριακό αρπακολατζή. Και ας μας στεναχωρεί ότι δεν μπορέσαμε να καρπωθούμε την λαική αγανάκτηση. Έπειτα, ναι θέλω τον ηγέτη και λίγο Δον Κιχώτη όσον αφορά την διάθεση του να αλλάξει τον τρόπο σκέψης ενός λαού. Και ας ακολούθησε τον δυσεξήγητο δρόμο. Χωρίς όραμα δεν μπορούμε να προχωρήσουμε.
            Οι απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων θα επιδεινώσουν κι άλλο τα προβλήματα. Η μονη βιώσιμη προοπτική θα ήταν να κατέβουν κι άλλο οι ψηλοί μισθοί και να μην προσληφθούν άλλοι για κάποια χρόνια.
            Το κρίσιμο λάθος ήταν αυτό της συγκυβέρνησης. Από εκεί και πέρα ότι έγινε δεν θα μπορούσε να ήταν πολύ διαφορετικό.
            Ακόμα και να επέβαλε ευέλικτο κυβερνητικό σχήμα όπως λες ή αν καινοτομούσε με θετικά αποτελέσματα, λόγω της αντίθετης προπαγάνδας των ΜΜΕ αυτά θα παρουσιαζόταν ως συλλογικό κατόρθωμα όλων των συγκυβερνητικών εταίρων και όχι δικό του.
            @ΜΑΝΩΛΗΣ Μ.
            Σήμερα είναι μια καινούργια μέρα. Προτεραιότητα ο διωγμός της εκτρωματικής μεταπολίτευσης και η εδραίωση της νέας μεταπολίτευση Να'σαι καλά.

          • m.s avatar
            m.s @ blue nile 07/05/2012 13:42:47

            παιδιά απόλαυσα το διάλογό σας.
            ώριμες σκέψεις .

  32. nikos17 avatar
    nikos17 07/05/2012 01:32:55

    ψήφισα ΝΔ. Χωρίς σταυρούς. Σκέτα ΝΔ. Προσοχή όμως δεν εξουσιοδοτω με την ψηφο μου κανεναν, για να συνεγαστεί με το ΠΑΣΟΚ και να δω τους μαυρισμενους και αποτυχημένους πασοκους σε υπουργεια και πρωτη μουρη στα κανάλια. Δεν ξερω τι θα κανουν, αλλά δεν εχουν δικαίωμα να αναστησουν το ΠΑΣΟΚ το οποίο ο λαός πέταξε στον βόθρο.
    Ενα δευτερο σχόλιο: το ποσοστό που ψηφισε χρυση αυγη, το εχω ξαναγραψει, δεν εφυγε από το ΠΑΣΟΚ ούτε από το ΚΚΕ.
    τρίτον: οι επαναληπτικές είναι δίκοπο μαχαίρι. Ασε που στην τηλεοραση σημερα ειδα τον Αρη, τον Πάκη και τα ίδια παιδιά.

  33. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 07/05/2012 01:35:56

    Τελικώς,ο εκλογικός γρίφος λύθηκε.Σήμερα γράφτηκε η πρώτη σελίδα μιας περιόδου με ανακατατάξεις και μεταβολές έως ότου φτάσουμε στο καινούργιο πολιτικό τοπίο της νέας εποχής.Όπως γνωρίζουν οι πάντες,όπου εισήλθε το ΔΝΤ το πολιτικό σύστημα σμπαραλιάστηκε και κονιορτοποιήθηκε.Το ίδιο συνέβη και στη χώρα μας(τα έχω αναφέρει και σε παρελθόντα σχόλιά μου προηγούμενων μηνών).Θα προσπαθήσω,όσο είναι δυνατόν,να προβώ σε μια απλή προσέγγιση του εκλογικού αποτελέσματος(όπως διαμορφώνεται ως τώρα),χωρίς να διεκδικώ κανένα αλάθητο,με ψυχραιμία:
    Πρώτον.Πλήρης καταβαράθρωση του πασοκισμού που συσσώρευσε τόσα δεινά στη πατρίδα.Ο καταστροφέας της Ελλάδας σαρώθηκε ηχηρότατα.
    Δεύτερον.Αποδοκιμασία της παράταξης της Νέας Δημοκρατίας.Το 19% έως 20% είναι ένα αποτέλεσμα που τα λέει όλα.Η αλλαγή της πολιτικής και στρατηγικής από το Νοέμβριο του προηγούμενου έτους άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου και προκάλεσε αιμορραγία δεκάδων χιλιάδων ψήφων.
    Τρίτον.Η γιγάντωση της αριστερής παράταξης σε όλες τις εκφράσεις της.Αν προσθέσει κάποιος το ποσοστό του ΣυΡιζΑ,του Κομμουν.Κόμματος,της ΔημΑρ,των Οικολόγων και άλλων εξωκοινοβουλευτικών σχημάτων φτάνουμε στο ποσοστό του 36-37%.Πράγματι ένα ιλιγγιώδες νούμερο που αλλάζει το χάρτη στον κεντροαριστερό-αριστερό χώρο και αλλάζει τις ισορροπίες στο συγκεκριμένο πολιτικό ακροατήριο.
    Τέταρτον.Δεξιά της Νέας Δημοκρατίας υπάρχει ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ακροατήριο που αγγίζει το 20%(πάνω-κάτω).Είναι κάτι που δεν μπορεί να παραμελήσει ή ν'αδιαφορήσει κάποιος.
    Πέμπτον.Για πρώτη φορά τρία σχήματα με νεοφιλελεύθερες απόψεις και ιδεολογικές αναφορές άγγιξαν το 6% περίπου.Είναι κάτι που επίσης πρέπει ν'αναφερθεί.
    Έκτον.Κατευθύνομαι στη Νέα Δημοκρατία.Άκουσα τις δηλώσεις του προέδρου.Έχω να σχολιάσω τα εξής:Προ εκλογών υπήρχε η διακήρυξη πως ''δεν συγκυβερνώ''.Τώρα τι άλλαξε;Θα ισχυριστεί κάποιος πως ''η χώρα θα μείνει ακυβέρνητη''.Μήπως η χώρα λαμβάνει από μόνη της τις αποφάσεις;Δεν κυβερνάται από εντολές που έρχονται απ'έξω;Από την ώρα που εισήλθε η Ελλάδα στον αστερισμό του μνημονίου υπήρχε και υπάρχει εγχώρια κυβερνητική πολιτική αποφάσεων;Όχι.Ακολουθεί το ερώτημα:Με ποιον θα συγκυβερνήσει;Μόνον ο καταδικασμένος και αποτυχημένος πασοκισμός απέμεινε.Πάλι το ίδιο λάθος με το Νοέμβριο και Φεβρουάριο;Θ'απαντήσει κάποιος πως ''τότε σώθηκε η χώρα''.Άραγε σώθηκε;Η πατρίδα δεν είναι οι πολίτες της;Δεν βλέπουμε τι συμβαίνει;Η κόλαση του Δάντη παντού στη κοινωνία....Τα έχω γράψει επανειλημμένως.
    Θα ισχυριστεί κάποιος πως η ΝΔ είναι πρώτο κόμμα.Με 19%;Πότε είχε τόσο χαμηλά μεταπολιτευτικά;Θ'αναφέρει κάποιος πως'' το κλίμα ήταν εναντίον της''.Όμως,ο πασοκισμός κατέρρεε.Άρα,ο άλλος πόλος θα έπρεπε να εκτοξεύσει τις εκλογικές του δυνάμεις και όχι να συρρικνώνεται.Αυτό θα ήταν το φυσιολογικό.Εδώ συνέβη το εξής εκπληκτικό.Διαλύθηκε ο πασοκισμός αλλά και η ΝΔ κατέρρευσε εκλογικά....
    Θα ρωτήσει κάποιος ''τι προτείνεις;''.Επιστροφή στη προ Νοεμβρίου πολιτική άμεσα και ταχύτατα,άνευ χρονοτριβών.Χωρίς καμία απολύτως καθυστέρηση.Το εκλογικό αποτέλεσμα λύνει τα χέρια της ΝΔ.Η ελληνική κοινωνία καταδίκασε σκληρότατα το μνημόνιο και τα ολέθρια αποτελέσματά του.Το εκλογικό σώμα έβαλε φαρδιά-πλατιά την υπογραφή του.Όλα ξεκινούν από την αρχή πια...Είναι μοναδική ευκαιρία.Ταυτόχρονα,με την αλλαγή πολιτικής,γίνεται γενικό προσκλητήριο σε όλους τους ψηφοφόρους της Κεντροδεξιάς που έφυγαν και δεν είναι λίγοι.Και κάτι ακόμη.Το κλίμα στην Ευρώπη αρχίζει δειλά-δειλά και αλλάζει.Υπάρχει η αλλαγή του προέδρου στη Γαλλία.Στην Ιταλία η κοινωνία μεταβάλλει σιγά-σιγά τις διαθέσεις της απέναντι στη κυβέρνηση Μόντι.Στη Ισπανία αρχίζει και παρατηρείται οικονομική ασφυξία με απρόβλεπτες εξελίξεις.Στην Ολλανδία και Τσεχία έχουμε εκλογές.Ακολουθούν στις ΗΠΑ προεδρικές εκλογές.Το χρονικό σημείο είναι ευνοϊκό.Συγκυβέρνηση με το πασοκισμό δεν είναι δυνατόν να γίνει με τίποτα...Αν συμβεί,πολύ φοβάμαι πως θα είναι ο τάφος της Νέας Δημοκρατίας.
    Από τέλη Οκτωβρίου,πέρυσι,κατά τη προσωπική μου γνώμη,έχουν γίνει μεγάλα λάθη.Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσει μαζί μου κάποιος.Όμως,όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.Και το αποτέλεσμα,χωρίς αμφιβολία,είναι τραγικό για τη ΝΔ.
    Και κάτι τελευταίο,κλείνοντας το κουραστικό και μακρόσυρτο κείμενό μου:Ας πάψουν κάποιοι,ψηλά,να εγκλωβίζουν την ηγεσία της παράταξης σε συμβιβασμούς με το πασοκισμό.Ο μόνος δρόμος είναι η επιστροφή της ΝΔ στη στρατηγική της προ Νοεμβρίου του 2011.Αποτελεί τη μόνη λύση,επιστρέφοντας παράλληλα στις λαϊκές-κοινωνικές αναφορές της μεγάλης παράταξης που μεγαλούργησε στο παρελθόν.Δεν υπάρχει άλλος δρόμος.Το μνημόνιο βούλιαξε όσους το στήριξαν...Είναι μια τεράστια ευκαιρία της ΝΔ να κάνει αστραπιαίες κινήσεις και ν'αλλάξει εντελώς το πολιτικο-εκλογικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα,δημιουργώντας έναν παντελώς διαφορετικό άνεμο....Το επαναλαμβάνω:Δεν διεκδικώ κανένα αλάθητο.Προσωπικές απόψεις εκφράζω διότι το εκλογικό αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά δυσμενές για τη ΝΔ και αποτελεί πολύ άσχημη εκλογική επίδοση.

    • partyman avatar
      partyman @ Komis Montechristo 07/05/2012 02:03:57

      προσυπογράφω, ωραία ανάλυση, ευχαριστώ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Komis Montechristo 07/05/2012 02:46:50

      Δεν παίζει αυτό που λές.

      Είμαστε ως χώρα σε δύσκολη θέση λόγω της καταστροφικής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ.

      Αν και η ΝΔ υιοθετήσει αντιμνημονιακό λόγο τέτοιου τύπου θα απομονωθεί από την Ευρώπη. Ειδικά τώρα που πέτυχε το PSI.

      Και τότε πάπαλα η προοπτική ανάπτυξης. Ποιά ΑΟΖ και ποιες ευκαιρίες; Όλα θα γίνουν καπνός.

      Ο μόνος δρόμος, επίπονος, αλλά ο μόνος ασφαλής είναι της επαναδιαπραγμάτευσης ως αντάλλαγμα σε γενναίες μεταρρυθμίσεις με ανεύρεση ισοδύναμων δημοσιονομικών μέτρων για αποκατασταθούν σταδιακά οι υφεσιακές αδικίες του μνημονίου.

      Όλα τα άλλα είναι λαϊκισμός δυστυχώς

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/05/2012 03:16:06

        Φίλε Μανώλη,ανάπτυξη μέσω μνημονίου δεν είναι δυνατόν να υπάρξει.Δεν λαϊκίζω.Απλά την άποψή μου γράφω.Τίποτα περισσότερο,τίποτα λιγότερο.Η χώρα εισήλθε δόλια και πρόστυχα στον αστερισμό του ΔΝΤ από το παπανδρεϊσμό.Τα έχω τονίσει άπειρες φορές.Όπου πήγε το ΔΝΤ,ισοπεδώθηκε το σύμπαν.Όσο για το κούρεμα και το χρέος,έχω αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν τις απόψεις μου.Ας μην επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια.Υπάρχει διαφορά απόψεων.Δεν πειράζει.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/05/2012 07:57:40

        έχεις καταλάβει ότι πλεόν οι εκλογές ΕΓΙΝΑΝ ... δε γίνεται να επιμένεις ακόμα , όταν ο λαός αποφάσησε ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά ... κάποτε πρέπει να κατανοήσετε ότι οι εκλογές ΔΕΝ είναι δημοσκόπηση είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ βούληση του κόσμου με 18-19% είναι απίστευτο να επιμένεις στα προεκλογικά παραμύθια

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ Komis Montechristo 07/05/2012 03:02:41

      Εξαιρετικος !!!

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ Komis Montechristo 07/05/2012 21:46:32

      Η μοναδική, επιβεβλημένη και ρεαλιστική, λύση -τόσο για το κόμμα, όσο και -κυρίως- για τη χώρα.

  34. katerina avatar
    katerina 07/05/2012 01:44:18

    Καλησπερα. Μια απλη ερωτηση προς ολους σας.
    Αν η Νδ πηγαινε στις εκλογες μς αντιμνημονιακη πολιτικη, ποιο θα ηταν το ποσοστο της εκλογικης νικης της;
    35%;40%-45; ΔΗΛΑΔΗ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ!!!
    Aρα τι φταίει ή ποιος φταιει;

    • partyman avatar
      partyman @ katerina 07/05/2012 01:53:06

      το 40% θα ήταν το σημείο εκκίνησης..

      αφήστε..χάθηκε ανεπανάληπτη ευκαιρία ανάστασης της χώρας..

      τώρα μπάχαλο :(

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ partyman 07/05/2012 02:47:46

        Το ίδιο παραμύθι για μία ακόμα φορά. Ξυπνήστε μωρέ ...

        • blue nile avatar
          blue nile @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/05/2012 03:20:00

          Μανώλη σν το τίμημα και το ρίσκο για να κυβερνήσει ο Σαμαράς αυτοδύναμα ήταν η έξοδος από το ευρώ, εγώ θα το έπαιρνα ευχαρίστως. Γιατί νομίζεις ότι χωρίς Σαμαρά θα αποφύγουμε τη δραχμή;
          Το γεγονός ότι η ευρωζώνη θα κλυδωνιστεί επικίνδυνα με μια έξοδο της Ελλάδας, δεν σημαίνει ότι αν επικρατήσουν όσοι υποστηρίζουν μια τέτοια έξοδο δεν θα τη επιβάλουν...

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ katerina 07/05/2012 02:15:13

      Ξανακοίτα τις δημοσκοπήσεις πριν την συγκυβέρνηση. 22-25% χωρίς αναγωγή αναποφάσιστων. Πρακτικά 30-35%, όσο περίπου πήρε και ο Καραμανλής το 2009. Αυτοδυναμία γιοκ.

      7% πήγε σε φιλελεύθερα κόμματα και 11% στον Καμμένο. Όποιον από τους δύο και να αθροίσεις κυβέρνηση δεν βγάζεις.

      • blue nile avatar
        blue nile @ Δημήτρης 07/05/2012 10:30:04

        ...δε μπορείς να βγάλεις εκ του ασφαλούς συμπέρασμα έτσι...εδώ η αντιμνημονιακή ρητορεία έβαλε στη Βουλή με καλό ποσοστό την Χρυσή Αυγή...

  35. Απορών avatar
    Απορών 07/05/2012 01:49:03

    Επιτέλους δεν καταλαβαίνετε κάποιοι πόσο κακό κάνετε με διαχωρισμούς του τύπου "νεο-φιλελεύθεροι", "πατριώτες", "μεσαίος χώρος" κτλ; Διαχωρίζεται ανόμοια πράγματα και τα κάνετε μπάχαλο. Τι σχέση έχει το φιλελεύθερος με τον πατριωτισμό ή μή κάποιου; Η χούντα για παράδειγμα θεωρούσε εαυτήν πατριωτική και οικονομικά ήταν φιλελεύθερη με θαυμαστά οικονομικά αποτελέσματα.
    Και απορώ που υπάρχουν ανθρώποι που αμφισβητούν εμμέσως τα ανθρώπινα δικαιώματα, είναι δυνατόν ένα μέλος του ΕΛΚ σε μια ευρωπαϊκή χώρα να τσαμπουκαλεύεται σε στυλ "θα τους βγάλω τις κουκούλες" και θα "κλείσω το ιντυμίντια επειδή δημοσιεύουν προκηρύξεις τρομοκρατών(!)". Συγγνώμη αλλά αυτά είναι ηλιθιότητες και η Χ.Α. δεν πήρε τα ποσοστά αυτά επειδή ο κόσμος γουστάρει S.A. καταπάτηση δικαιωμάτων κτλ. αλλά απλά ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ! Και όταν υπάρχει κράτος αυτά είναι δουλειά της δικαστικής και νομοθετικής εξουσίας (π.χ. αν θα επιτρέπεται ένας σέρβερ, ένα site να δημοσιεύει προκηρύξεις τρομοκρατών) όχι της εκτελεστικής εξουσίας! Εκτός και αν θα πρέπει να κλείσουν όλες οι εφημερίδες ή τα sites ή τα κανάλια που κάνουν ακριβώς το ίδιο (εκτός και αν θέλουμε να καταργήσουμε την ελευθεροτυπία). Αν νομοθετηθεί κάτι τέτοιο καλώς να κλείσουν όλα όμως, όχι στοχευμένα ό,τι δεν μας αρέσει!!!
    Θέλω να τα παραπάνω να πω, ότι ένα σοβαρό πολυσυλλεκτικό κόμμα της κεντροδεξιάς τα χωράει όλα αυτά και ειδικά αν θέλει να κυβερνήσει στην Ελλάδα που το 60-65 του λαού αυτοπροσδιορίζεται ως κεντρώος και αριστερός. Πρέπει να επιδειχθεί σοβαρότητα σε κάποια πράγματα και να επανενωθεί η παράταξη. Στην οποία έχουν θέση και οι φιλελεύθεροι (ο Γεωργιάδης π.χ. μιλάει πολύ πιο φιλελεύθερα οικονομικά από το Μάνο αλλά δεν μας πειράζει επειδή είναι το ισοφαρίζει με τον μειωμένο σεβασμό των πολιτικών ελευθεριών κάπως έτσι πάει ή ο Παυλόπουλος επίσης σέβεται απόλυτα τις πολιτικές ελευθερίες αλλά μας κάνει επειδή είναι λίγο πιο μαζεμένος στα θέματα οικονομικού φιλελευθερισμού άρα και αυτός μας κάνει;). Κάπως έτσι πάει; Αυτό δεν είναι σούπα δηλαδή;
    Λοιπόν... όλοι έχουν θέση... για να πάει η Ελλάδα μπροστά. Μην αναζητάτε εχθρούς εκεί που δεν υπάρχουν. Ένα πράγμα χρειαζόμαστε, την αποπασοκοποίηση του κράτους και ένα φιλελεύθερο κράτος με σεβασμό της οικονομικής και πολιτικής ελευθερίας για το οποίο ο κάθε πατριώτης θα είναι υπερήφανος. Και σε αυτό χωράνε όλοι, και η ΝΔ, και ο Μάνος, και η Ντόρα, και ο Βαλλιανάτος, και οι Α.Ε., και το Λάος και τμήματα του ΠΑΣΟΚ άνθρωποι όπως ο Ραγκούσης και η Διαμαντοπούλου ακόμα θα έλεγα και σοβαροί αριστεροί όπως ο Κουβέλης. Όσοι δεν το καταλαβαίνετε και μιλάτε για πατριωτισμούς κτλ. συγγνώμη που θα το πω ωμά αλλά δεν έχετε κανένα δικαίωμα να αμφισβητείτε τον πατριωτισμό κανενός, γιατί κάνετε ότι κάνει και ο Καζάκης και ο Καμμένος.
    Αυτά είχα να πω... Τόσες μέρες έσκαγα και θυσίαζα αυτά που ένιωθα σκεπτόμενος ας βγει η ΝΔ για να τελειώνουμε με το κράτος του ΠΑΣΟΚ σήμερα που το ευνοούν οι συνθήκες και ας πάω πίσω στις ευαισθησίες μου. Αλλά δεν σκέπτονται όλοι έτσι! Και ίσως τελικά καλά να κάνουν.

    Λοιπόν... Θέλουμε μια σοβαρή κεντροδεξιά παράταξη ή θέλουμε ένα πατριωτικό κομματίδιο; Ότι θέλεις παίρνεις... τόσο απλό είναι!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Απορών 07/05/2012 03:00:42

      ´κεντοδεξια παραταξή ´η ´πατριωτικο κομματιδιό
      Επιτελους δεν καταλαβαινεις ποσο κακο κανεις με διαχωρισμους αυτου του τυπου...
      Η μηπως ειναι απλη Αλλεργια στην εννοια του πατριωτισμου..σε καταλαβαινω ..ειναι και ´ντε μοντέ´ που ελεγε και ο αρχηγος του Ραγκουση και της Διαμακντοπουλου..

      • Απορών avatar
        Απορών @ rally monkey 07/05/2012 07:28:43

        Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι "νεοφιλελεύθερο" ή "μεσαιοχωρίτικο" το επίθετο, το "πατριωτικό" μπήκε για ευνοήτους λόγους, ωστόσο φαινομενικά δεν έχεις άδικο... αντιφατικό φαίνεται, η ουσία είναι αν θέλουμε να είμαστε όλοι μαζί ή χώρια...

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Απορών 07/05/2012 10:29:09

      η κουκούλα δεν έχει να κάνει με ανθρώπινα δικαίωματα.

  36. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 07/05/2012 01:49:55

    Τον Αρη, τον Πάκη και τα .. άλλα παιδιά τα κανάλια της διαπλοκής τους βγάζουν. Δεν τους στέλνει εκεί η ΝΔ

    • Απορών avatar
      Απορών @ Σωκράτης 07/05/2012 02:21:08

      Δεν γνωρίζω και αν μίλησα με ονόματα το έκανα για να συνεννοηθούμε. Για ιδεολογικά ρεύματα μίλησα τα οποία θα πρέπει να συνυπάρχουν. Ακόμα και έτσι να είναι, δεν βγάζεις τα άπλυτα της παράταξης στη φόρα, απλά τους καθαρίζεις (τώρα πως μπορεί να τους βγάζει η διαπλοκή αλλά να σκύλιασαν για το βασικό μέτοχο αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω αλλά έστω... τί να πω...).

  37. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 07/05/2012 01:56:38

    Αντώνη, κατέθεσες μια ολοκληρωμένη, ρεαλιστική και κοστολογημένη πρόταση, που δεν εκτιμήθηκε. Πήρες στην πλάτη σου, ως δεν όφειλες, τις αμαρτίες εκείνων που το Μάιο του 2010 υποθήκευσαν το μέλλον των παιδιών μας, με την ψήφιση του μνημονίου. Σήμερα οι Έλληνες ψηφοφόροι, πικραμένοι και πολύ θυμωμένοι, ψήφισαν άλλοι εκδικητικά και άλλοι γιατί αρέσκονται να ακούνε παρόμοιες υποσχέσεις με το "λεφτά υπάρχουν"!
    Εσύ έχεις μάθει να βάζεις το συμφέρον του τόπου πάνω από το προσωπικό σου συμφέρον και το έχεις αποδείξει. Το έκανες τον περασμένο Νοέμβριο και σε παρεξήγησαν. Αν δεν το είχες κάνει θα σε αναθεμάτιζαν, με αυτά που μοιραία θα ακολουθούσαν. Τώρα καλείσαι πρώτος, να βγάλεις το φίδι από την τρύπα. Ξέρω πως η εθνική σου συνείδηση δεν σου επιτρέπει να γυρίσεις την πλάτη σου, να νίψεις τα χέρια σου και ό, τι ήθελε προκύψει.
    Κάνε λοιπόν την κυβερνητική σου πρόταση την εφικτή, με την εθνική και την κοινωνική ευαισθησία που της αρμόζει και που έχει ανάγκη η ταλαιπωρημένη μας χώρα! Κατέθεσε το πρόγραμμά σου κι αν οι συνήθεις ύποπτοι σου γυρίσουν την πλάτη, τότε άφησέ τους να πάρουν εκείνοι το κόστος της άρνησής τους.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Aφροδίτη 07/05/2012 02:49:24

      Μπράβο σου. Νομίζω ότι δεν θα μπορούσες να το πεις με πιο εύστοχο τρόπο. Φάκτωρα, πιστεύω ότι αυτό το σχόλιο πρέπει να γίνει ξεχωριστή ανάρτηση για να διαβαστεί από όλους.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/05/2012 08:07:23

        έλεος ρε μαν Mανώλη Μ. !!! ... κάθε 2 σχόλια διαβάσω και ένα δικό σου ... οκ το καταλάβαμε δεν πήρες χαμπάρι τι έγινε ... νομίζεις ότι τα νούμερα στην τηλεόραση ήταν γκάλοπ αλλά Plz μην κάνεις το ίδιο σχόλιο σε κάθε πόστ ...

  38. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/05/2012 02:11:10

    Αυτοί που παρέσυραν τον Σαμαρά σε απίστευτα επικοινωνιακά λάθη αυτά τα δύο χρόνια ας αναλογιστούν τις ευθύνες τους.

    Τραγικό λάθος οι εκλογές για τις οποίες είχε σκυλιάσει το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ και τις χρεώθηκε προσωπικά ο Σαμαράς ο οποίος οδηγήθηκε σαν πρόβατο στη σφαγή. Οι εκλογές αυτές μπορεί να διαλύσουν την Ελλάδα κυριολεκτικά.

    Τραγικό λάθος η καταψήφιση του πρώτου μνημονίου που έστειλε ένα 6-7% στην αγκαλιά μικρών κομμάτων και οδήγησε σε κωλοτούμπα λίγο πριν τις εκλογές.

    Τραγικό λάθος η διατήρηση στο κόμμα τελειωμένων και πιθανότατα διεφθαρμένων στελεχών.

    Τραγικό λάθος η δήθεν αντίσταση προς Μέρκελ-Σαρκοζί και μετά το αλαφιασμένο "ξεπάγωμα" των σχέσεων λίγο πριν τις εκλογές.

    Τραγικό λάθος τύποι σαν τον Φαήλο και τον Μιχελάκη.

    Γενικά, βράστα. Έχουν μείνει 40 περίπου μέρες πριν τις επαναληπτικές. Το κόμμα χρειάζεται ρετουσάρισμα τώρα και πραγματική ανανέωση. Και όχι άλλες συμβουλές από τους αποτυχημένους του χθες στον Σαμρά. Ντάξει καλός ο Οδυσσέας, η Ιθάκη και οι διάφορες άλλες παρλαπίπες αλλά μιλήστε με νούμερα, με ρεαλισμό και ανακτήστε αξιοπιστία. Ξεκαθαρίστε το κόμμα από τους φαύλους.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Δημήτρης 07/05/2012 06:46:16

      Δεν μας τα λες καλά ...Ήταν "Τραγικό λάθος η καταψήφιση του πρώτου μνημονίου που έστειλε ένα 6-7% στην αγκαλιά μικρών κομμάτων και οδήγησε σε κωλοτούμπα λίγο πριν τις εκλογές.";;;

      Για δες που βρίσκεται το ΠΑΣΟΚ που τα υπερψήφισε όλα ! Αν το είχε κάνει η ΝΔ ως αντιπολίτευση, αν είχε υπερψηφίσει και το πρώτο Μνημόνιο., τέταρτο κόμμα θα ήταν τώρα, πίσω και από το ΠΑΣΟΚ. Αυτοδύναμη κυβέρνηση Τσίπρα θα είχαμε!
      Σε ενοχλεί και ο Μιχελάκης , δηλαδή προτιμάς κάτι σε Αντώναρο ή μήπως κάτι σε Καψή ;
      Όσο για το Φαήλο μακάρι να υπήρχαν άλλοι είκοσι σαν και αυτόν στα ψηφοδέλτια και θα σου λεγα τι ποσοστά θα παίρναμε. !

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ Δημήτρης 07/05/2012 21:53:16

      Στην περίπτωση αυτή το ποσοστό θα ήταν μεγέθους Ντόρας.

  39. Παπαδάκης Ανδρέας avatar
    Παπαδάκης Ανδρέας 07/05/2012 02:19:01

    Μάλιστα. Επαναληπτικές.
    Επαναληπτικές με διαφορά ΤΩΡΑ απο τον "ΣΥΡΙΖΑ" δύο μονάδες.
    Από ποιόν "ΣΥΡΙΖΑ"? Από έναν "ΣΥΡΙΖΑ" που κανείς δεν περίμενε να είναι ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ σε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής.
    Αυτή η επίδοση, του έχει δόσει ΗΔΗ τέτοια δυναμική στην ψυχολογία του κόσμου, που η αυτοδυναμία σε περίπτωση επαναληπτικών, είναι σίγουρη.
    Του "ΣΥΡΙΖΑ" η αυτοδυναμία εννοώ.

    Ξέρω, ήταν προεκλογική θέση, δέσμευση οι επαναληπτικές. Ξανασκεφτείτε όμως την περίπτωση "κωλοτούμπας". Μιά τέτοια λεγόμενη "κωλοτούμπα" είναι επιβεβλημένη μετά το παρόν αποτέλεσμα.

    Εκτός, κι αν έχει ήδη συμφωνηθεί (με ποιόν? με το ΠΑΣΟΚ?) οτι είναι η πρέπουσα/κατάλληλη συγκυρία για να κυβερνήσει ο κύριος Τσίπρας.

    ΥΓ: Σε λίγες μέρες (έξι? επτά?) λήγει ένα ομόλογο απο μεταφορά, που κατά σατανική σύμπτωση διέπεται απο το Αγγλικό δίκαιο... Οπως ΟΛΑ τα νέα ομόλογά μας. Μισό δισεκατομμύριο.
    Καλημέρα...

  40. stef avatar
    stef 07/05/2012 02:34:52

    Δεύτερη αναμέτρηση με παρόμοια ποσοστά θα κάψει την εικόνα της ΝΔ σάν μεγάλο κόμμα για πάντα. Και δεν βλέπω τί θα αλάξει σε ενα μήνα. Αφήστε που ο εκλογικός μηχανισμός θα έχει μεγάλες δυσκολίες να προωθήσει τόσο σύντομα άλλη θέση απο αυτήν της επιδίωξης της αυτοδυναμίας.
    Να δούμε επίσης τα πρόσωπα που βγαίνουν βουλευτές σήμερα. Αυτό θα καθορίσει πολλά.
    Μονο άν οι Γερμανοί φοβίσουν τον κόσμο μπορεί κάτι να γίνει. Αλλά απο το 19% πού να φτάσεις σε ενα μήνα;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ stef 07/05/2012 02:51:36

      Περίμενε να δεις όταν θα αρνηθεί ο Τσίπρας και ο Καμμένος την κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας να δεις τί έχει να γίνει. Πόσο θα ξεφουσκώσουν τα συγκυριακά ποσοστά τους.

  41. roadrunner avatar
    roadrunner 07/05/2012 02:49:40

    Σε κάποιους νομούς ο ΣΥΡΙΖΑ και οι Ανεξέλεγκτοι αξιοποίησαν με υπόγειο και ύπουλο τρόπο διάφορες δήθεν ανεξάρτητες κινήσεις εθελοντισμού, με μεγάλη συμμετοχή της κοινωνίας. Προσέφυγαν σε τέτοια κινήματα όλα τα παραδοσιακά συνασπιστήρια , πάρα, πάρα πολλοί πασόκοι, και μερικοί δικοί μας. Τους τελευταίους, τελικά τους αξιοποίησαν εκλογικά οι ΑΝΕΛ. Τα κεντρικά ΜΜΕ της διαπλοκής πρόβαλαν υπέρμετρα και έκαναν ότι μπορούσαν για να ανεβάσουν κι άλλο, την επιρροή αυτών των κινημάτων. Γιατί άραγε και από που ορμώμενα τα ΜΜΕ τα στήριξαν τόσο ; Μα φυσικά, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι αποτελούσαν ένα βασικό εργαλείο για τη μη αυτοδυναμία της ΝΔ.
    Σε κάποιους νομούς οι ταλαιπωρημένοι ψηφοφόροι δέχθηκαν αρκετές φορές την εύνοια των κινημάτων αυτών. Έτσι, για μερικά κιλά ρυζιού, οσπρίων ή αλεύρων οι πολίτες αυτοί φακελώθηκαν (και μάλιστα οργανωμένα και μηχανογραφημένα) με τα πλήρη στοιχεία τους (διεύθυνση κατοικίας, τηλέφωνο κτλ). Οι κρίσιμες λίστες για την αλίευση των ψήφων τους ήταν έτοιμες από καιρό. Και όπως είπαμε στις εκλογές ανταπόδωσαν την ψήφο τους σε ΣΥΡΙΖΑ κυρίως και ΑΝΕΛ , όταν τους ζητήθηκε από το κόμματα αυτά. Παρεπιπτόντως, ήταν κι αυτός ένας λόγος, που το ΚΚΕ δεν κατάφερε να εισπράξει καθόλου από την οργή των ψηφοφόρων.

    Και φυσικά, όλα αυτά τα φαινόμενα καιροσκοπισμού και λαϊκισμού εκδηλώθηκαν χρονικά, από μια συγκεκριμένηστιγμή και έπειτα. Ήταν η στιγμή, που έγινε σαφές ότι η ΝΔ άρχισε να γίνεται ευάλωτη δημοσκοπικά, δηλ. μετά από τη στήριξη που παρείχε στην κυβέρνηση Παπαδήμου.

    Δεν είναι δυνατόν με τέτοια ενορχηστρωμένα τερτίπια λαϊκισμού, να αφεθεί η χώρα σε περιπέτειες και φουρτούνες. Επαναληπτικές εκλογές άμεσα, δεν γίνεται αλλιώς.

  42. alex23 avatar
    alex23 07/05/2012 03:19:54

    Όσο και αν ακουστεί περίεργο, οι επαναληπτικές είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την νδ
    Α. το πασοκ του Βενιζέλου θα είναι διαλυμένο και στην προσπάθεια του να επιβιώσει, θα σταματήσει την λογική του τραβάω μαζί μου στον βυθό την νδ με τα ΜΜΕ και την προπαγάνδα, και θα τα στρέψει όλη της την προσοχή στον τσιπρα
    Β. Λαός και Ντόρα θα χάσουν τα ποσοστά που τους απόμειναν από την νδ, από τον φόβο των εκλογέων τους για την άνοδο και την προοπτική να κυβερνήσει η αριστερά και να επικρατήσει το ‘χάος’
    Γ. η διεθνής διαπλοκή θα προτιμήσει σταθερότητα στο ευρώ και τις αγορές, και θα επιβάλλει στην εγχώρια να σταματήσει τα προσωπικά της παιχνίδια και την προστασία σε πολιτικά μορφώματα που μέχρι τώρα τα χάιδευαν και μεγάλωσαν
    Δ. η ψήφος διαμαρτυρίας έχει εκτονωθεί και θα αναζητήσουν αυτοί οι πολίτες μια βιώσιμη λύση
    Ε. ο χρόνος μέχρι τις εκλογές θα λειτουργήσει αρνητικά απέναντι στα πατριδοκάπηλο κόμματα, που θα πρέπει να πουν πως θα ατυχούν αυτά τα λαϊκιστικά που υποστηρίζουν ή θα δείξουν το πραγματικό τους πρόσωπο όπως η χρυσή αυγή*


    * το «εγερθείτε» δημοσιογράφοι δεν μου έκανε τόσο εντύπωση, όσο ότι οι δημοσιογράφοι έμειναν μέσα..

  43. gas avatar
    gas 07/05/2012 04:32:42

    http://www.youtube.com/watch?v=fnAFaIM-s8M&feature=related

  44. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 07/05/2012 04:37:19

    Μαύρη η 6/5/2010 μαύρη κατάμαυρη και η 6/5/2012.
    Ελπίζω Factor να μου επιτρέψετε ορισμένα σχόλια αν και αναμένω ισχυρές
    αντιδράσεις
    α) 'Εχουμε βαρεθεί αφάνταστα το ατελείωτο λιβάνισμα του κ. Σαμαρά (τον οποίο και ψήφισα) ο μεγάλος πατριώτης, ο μεγάλος κυβερνήτης, ο μεγάλος οραματιστής κ.λπ κ.λπ κ.λπ .... και καλά πριν έπιμείνει τόσο πολύ και για τόσο
    μεγάλο διάστημα για εκλογές δεν έβλεπε (αυτός και οι μυστικοσύμβουλοί του)
    τις δημοσκοπήσεις ;
    β) Για το ΠΑΣΟΚ έχω να κάνω τη θλιβερή διαπίστωση ότι στην πτώση του
    παίρνει μαζί του και την Ελλάδα και μιλάμε για την πατρίδα και μητρίδα μας
    γ) Για τους υπόλοιπους σχηματισμούς δεν θα κάνω κανένα απολύτως σχόλιο διότι οι συμπεριφορές τους και ο αρνητισμός τους όλα αυτά τα χρόνια οφείλονται στην πλήρη ανυπαρξία κρατικών θεσμών για την οποία φρόντισαν
    οι ΝΔ και το Πασόκ.
    Τι μπορούμε αυτή τη στιγμή να περιμένουμε; Κατά τη γνώμη μου από τους υπάρχοντες πολιτικούς (πρόσωπα και σχηματισμούς) απολύτως τίποτε διότι και δεν μπορούν και ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ. Πιστεύω δε ότι οι περισσότεροι εξ αυτών
    ΔΕΝ αγαπά την πατρίδα μας, αμφιβάλλω δε αν τη θεωρούν και δική τους διότι φέρονται μάλλον ως απάτριδες διεθνιστές...
    Σε μια ανάρτησή του Antinews προ μηνών όταν ανέλαβε ως πρωθυπουργός
    ο κ.Παπαδήμος και οι περισσότεροι σχολιαστές τον έλουζαν με διάφορα κοσμητικά επίθετα τον είχα υπερασπισθεί (είχα δε αποκαλέσει το ύφος του "αριστοτελικό").
    Ο κ. Παπαδήμος με ενδιέφερε μόνον για τις υπηρεσίες που μπορούσε/μπορεί
    να προσφέρει στην πατρίδα μας αλλά οι "πατριώτες" πολιτικοί μας δεν το έβλεπαν έτσι και εισπράτουμε όλοι τα επίχειρα.
    Δεν φτάνει που είμαστε ανώριμος και αυτοκαταστροφικός λαός έχουμε και χείριστους πολιτικούς (άεργοι οι περισσότεροι) και η κατάσταση μπορεί να γίνει "μπουρλότο"
    Ψήφισα σήμερα (χθές) στο 5ο Λύκειο Ν. Σμύρνης. Δεν το πιστεύω ότι παιδιά
    στην εφηβεία τους κάνουν μάθημα σε τέτοιες τάξεις ... πολύ ρυπαρές, γραμμένες οι πόρτες των τάξεων, οι κουρτίνες κρέμονταν, γενικά μια κατάσταση πλήρους παρακμής. Μιλάμε για φοβερή ασχήμια ... είναι πολύ πιθανόν αρκετοί από τους έφηβους που φοιτούν σε τέτοια σχολεία να τείνουν
    προς τη βία και καταστροφή
    Δεν ξέρω τι κάνουν οι σύλλογοι διδασκόντων και γονέων είμαι σίγουρη ότι αδιαφορούν.... αυτή η αδιαφορία σε όλα τα θέματα ( διαφθορά-παράνομη μετανάστευση-πορνεία/aids κ.λπ) θα είναι και η καταστροφή μας.
    Εγώ πονάω, εσείς ;
    ΥΓ Ας ελπίσουμε να καταφέρει ο Σαμαράς να σχηματίσει κυβέρνηση στις επόμενες εκλογές, αλλά βλέπω τον Αλέξη να επελαύνει ως νέος Ανδρέας
    αλοίμονό μας !
    καλή σας μέρα και καλή δύναμη σε ότι ήθελε προκύψει

    • partyman avatar
      partyman @ Γλαυξ 07/05/2012 16:15:04

      αγαπητέ συνσχολιαστή, πραγματικά σε ευχαριστώ που ανέδειξες στο τέλος της ανάρτησης σου, την αθλιότητα και το μαύρο χάλι που επικρατεί στα σχολεία μας..

      είναι μια μικρογραφία του τι συμβαίνει επακριβώς και στην υπόλοιπη χώρα..

      ως κάτοικος του εξωτερικού, έχω απλά να προσθέσω ότι είναι σοκαριστική η οποιαδήποτε σύγκριση, στην προκειμένη περίπτωση στα σχολεία και στην παιδεία μας, και χαρατηριστικά θα σου πω το εξής:
      όταν καμμιά φορά περιγράφω και συγκρίνω τις διαφορές και την οφθαλμοφανή παρακμή των τελευταίων ετών στο επίπεδο ζωής στην χώρα μας, οι περισσότεροι συμπατριώτες μας, απαντούν απλοϊκά "σιγά μωρέ, τι να μας πούνε και αυτοί (οι ξένοι), δεν έχουν τον ήλιο μας.."

      δηλαδή άλλα άντ άλλων..

      συμφωνώ και με τον πολιτικό σχολιασμό σου, ευχαριστώ.

  45. Το παιδί της πλατείας avatar
    Το παιδί της πλατείας 07/05/2012 04:39:18

    Eύχομαι οι πολιτικοί όλοι πλύν του ΚΚΕ και της Χ.Α να καθήσουν κάτω να βρούν την άκρη να μην πάμε σε επαναληπτικές και να μην χρεωκοπήσουν και γυρίζουμε στην δραχμή
    Ζούμε περίεργες εποχές πρέπει να ενωθούμε διότι όλους εμάς μας ΕΝΩΝΕΙ η Ελλάδα και δεν ειναι Ελλάδα ούτε οι μίζες, ούτε νοοτροπίες του τύπου ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ούτε θα κυβερνήσω αυτοδύναμα.
    Τελείωσαν τα πολιτικά παιχνιδάκια πλέον ο καθένας ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ τις ευθύνες του η σώζουμε την Ελλάδα ή πάμε όλοι στο πάτο με δραχμή και να γίνουμε η κολομβία του ΝΟΤΟΥ.
    Επειδή αγαπώ την πατρίδα μου και δεν ειμαι υπερπατριώτης νεοναζί θέλω ευρωπαική πορεία και αλλαγή οικονομικής πολιτικής!!!
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά

  46. Orestios avatar
    Orestios 07/05/2012 05:38:15

    Εκλογές ενώ θα έχουν έρθει φόροι, μειώσεις μισθών, χαράτσια και πληθωριστικές πιέσεις?

    Ιδανικό για να τελειώνουμε οριστικά πια με την μεταπολίτευση

  47. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 07/05/2012 10:33:10

    Ο Σαμαράς δεν έπεισε κόσμος διότι... ο κόσμος δεν θα πειθόταν πλέον... θυμάται καλά την αδύναμη ΝΔ επί Καραμανλή και την αδιαφορία της για τα πατριωτικά θέματα και τις ισχνές διαρθρωτικές αλλαγές. Ο Σαμαράς είναι το παιδί που πληρώνει τις αμαρτίες των γονέων του όπως την περίφημη επανίδρυση του κράτους (δεν πετάς έτσι στα σκουπίδια τον πολιτικό θρίαμβο που εισέπραξες). Ίσως και η ΝΔ να θέλει πολιτικό επαναπροσδιορισμό και επανεκκίνηση με εκκαθάριση.

  48. o deksios avatar
    o deksios 07/05/2012 11:39:00

    Επισης, φοβερος ο ελληνικος λαος...
    βουλευτες εξελεξε τους ιδιους και τους ιδιους...
    Ενα μεγαλο στοιχημα οι επαναληπτικες και στο σχηματισμο της λιστας.. πχ τολμας να αλλαξεις τη σειρα των σταυρων του καθενος?

  49. ΓΕΩΡΓΙΟΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ 07/05/2012 14:44:17

    Εαν γίνουν επαναληπτικές τον Ιούνιο,ενώ ο κόσμος θα έχει πληρώσει εφορία,χαράτσι ΔΕΗ (πρώτη δόση),ετακ και ανεβασμένα τιμολόγια ΔΕΗ,περικοπές στα ειδικά μισθολόγια,αναδρομικές περικοπές συντάξεων το 19%,θα γίνει 9%,με συνοπτικές διαδικασίες και ο ΣΥΡΙΖΑ,θα φτάσει στο 30%.Η Χ.Α,πάει για 15%,Καμμένος 15%.Εαν αυτό θέλει ο Κος Σαμαράς ας κάνει επαναληπτικές και εδώ θα είμαστε για να δούμε ποιός θα διαψευστεί,καλή η προσπάθεια που κάνατε για τον Κο Σαμαρά,αλλά η ζωή του έλληνα είναι και εκτός διαδικτύου.

  50. dim avatar
    dim 07/05/2012 19:27:07

    Οι επαναληπτικές είναι σίγουρες, και ευτυχώς κανεις δε θα χρεώσει στο Σαμαρα την ευθύνη για τη νεα προσφυγή στις κάλπες.

    Το θέμα είναι ότι το ποσοστό είναι τόσο τραγικό, πέρα από κάθε πρόβλεψη, που νέα προσφυγή χωρις κινήσεις συμμαχίας σε επίπεδο ηγετών της κεντροδεξιάς δεν θα έχει κανένα νόημα. Αν η κεντροδεξιά κατέβει ξανά πολυκερματισμένη, τότε είναι σα να παραδίδουμε το μέλλον της χώρας, το μέλλον των παιδιών μας στην πολύ σκληρή μορφή της αριστεράς. Και μην κάνετε λάθος, ο Τσίπρας ως ο νέος δημαγωγός που ηχεί όμορφα στα αυτιά των αριστερών ψηφοφόρων και με τη δυναμική που απέκτησε απο χθες, θα αυξήσει πάρα πολύ τα ποσοστά του στις επόμενες εκλογες (περί του 30% τον βλέπω).

    Και φυσικά ως γνήσιος δημαγωγός και λαϊκιστης, προφανώς και δεν θα μας βγάλει μετα από το Ευρώ (όπως δε μας έβγαλε και ο Ανδρεας το 81 απο την ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ), οπότε απλά για άλλη μια φορά κάποιος λαϊκιστής θα έχει υφαρπάξει τη ψήφο του Ελληνικού λαού με ψέμματα στις οικονομικές του υποσχέσεις...

    Βέβαια το πουλάκι μετά θα έχει πια πετάξει, και θα έχουμε πια 2 κακά: και στα οικονομικά δε θα αλλάξει τίποτα (ή θα αλλάξει προς το χειρότερο αν κάνει πράξη την απειλή και μας γυρίσει στη δραχμή) και θα έχουμε μέσα σε πολύ σύντομο διάστημα μαζικές ελληνοποιήσεις λαθρομεταναστών....

    Η ενότητα της κεντροδεξιάς είναι πιο απαραίτητη από ποτέ, πρέπει να πρυτανεύσει η λογική, μην αρχίσει ο καθένας να λέει το κοντό του και το μακρύ του πάλι για τη Ντόρα, το Καρατζαφέρη, το Μάνο, αλλά και όσους θα θελήσουν να συστρατευθούν από το κόμμα του Καμμένου (όχι φυσικά ο ίδιος ο Καμμένος, που έχει επιδείξει την πιο αλήτικη συμπεριφορά στην ιστορία της σύγχρονης πολιτικής ιστορίας).

    Η συσπείρωση δε πρόκειται να γίνει με καλέσματα πανστρατιάς στη 'βάση'. Ο κάθε ένας από αυτους τους πολιτικούς αρχηγόυς έχει μια μεγάλη βάση προσωπικών ψηφοφόρων, που θα κάνουν αυτό που θα τους πει ο αρχηγός τους, πόσο μάλλον αν Ντορα - Μάνος - Τζήμερος ενωθουν για να διεκδικήσουν αυτόνομα την εισοδό τους στην επόμενη βουλή....

    Δεν υπάρχει ούτε ώρα για χάσιμο, αν ακούει κανείς εκεί από το επιτελείο του Σαμαρά, πρέπει 'πάση θυσία' να αποτρέψουμε την εγκαθίδρυση της 'Υπατίας' στη διακυβέρνηση της χώρας. Δεν χωράνε πλέον προσωπικές στρατηγικές....Όλοι πρεπει να βάλουν λίγο νερό στο κρασί τους για το καλό της πατρίδας...

    Και φυσικά η βασική προεκλογική καμπάνια του κεντροδεξιού συνασπισμού, να περιέχει τρία ξεκάθαρα μηνύματα:

    1) Παραμονή της Ελλάδας στο ευρώ με τήρηση των στόχων του μνημονίου αλλά 'ελαστικοποίηση' ως προς τον χρόνο επιτευξής τους. Ταυτόχρονα να περάσει πιο ξεκάθαρα ότι το μήνυμα της κάλπης έγινε κατανοητό και ότι θα γίνει ουσιαστική επαναδιαπραγμάτευση των πολιτικών του μνημονίου. Στο πρώτο σκέλος πχ θα πρέπει να βάλει λίγο νερό στο κρασί του πχ ο Καρατζαφέρης, στο δεύτερο οι 'φιλελεύθεροι'.

    2) Φούλ αναπτυξιακά μέτρα και μέιωση της φορολογίας (Εδώ συμφωνούν όλοι)

    3) Κοινή ατζέντα στα θέματα λαθρομετανάστευσης, που θα συνδυάζει αποφασιστική και έμπρακτη πολιτική κράτησης και απέλασης λαθρομεταναστών με σεβασμό βέβαια στα ανθρώπινα δικαιώματα..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.