#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/08/2012 12:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι δύο Ελλάδες

[caption id="attachment_174266" align="alignnone" width="600" caption="Η φωτογραφία της Ε. Καϊλή (χωρίς τον...Βενιζέλο) στο πάρτυ που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, αλλά η ίδια διαψεύδει"][/caption]

Όχι μόνο η ελληνική δημοσιογραφία αλλά και το ...κοσμικό κουτσομπολιό έχουν εκπλαγεί από τις αποκαλύψεις για τα πάρτι της χλιδής στη Μύκονο. Για τις συναυλίες του Ρουβά όπου για να καπαρώσεις καναπέ ήθελες 4.000 ευρώ, για τα πάρτι στο εστιατόριο Nammos με τις σαμπάνιες να ρέουν λες και είναι ρετσίνα Κουρτάκι, για τους δεκάδες κοσμικούς οι οποίοι δεν είχαν τι να κάνουν κι έπαιζαν… αστακοπόλεμο.

Στη συναυλία του Ρουβά, η οποία λέγεται ότι κόστισε 70.000 ευρώ, έγινε ο κακός χαμός για το ποιος θα πιάσει καναπέ… πίστα. Πήγαν, λέει το ρεπορτάζ, Η Ευα Καϊλή, η οποία το έριξε λίγο έξω πικραμένη επειδή δεν είναι βουλευτής.

Πήγε Φίλιππος Βαρβέρης, γιος του γνωστού κοσμικού ιδιοκτήτη της εταιρείας Moda Bagno, Νίκου Βαρβέρη, η οικογένεια Κουτσολιούτσου, ο Θωμάς Λιακουνάκος με τη σύζυγό του Νατάσα, ο Τίτος και η Βάλια Βασιλοπούλου (πρώην φαρμακοβιομήχανοι), οι οικογένειες των επιχειρηματιών Ξυλά, Αντωνάκου και Πετράκη, ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου Kiku Γιώργος Ανδρούτσος με τη Σίσσυ Φειδά, ο επιχειρηματίας Μπιλ Σαραντάρης, η Σοφία Καρβέλα με τον Θανάση Πανουργιά, και πολλοί άλλοι μεταξύ των οποίων η Ευγενία Νιάρχου και ο Χρήστος Οικονόμου, γιος του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου.

Στο δε Nammos παρήλασε λίγο πολύ το ίδιο… αφαν γκατέ που κάνει βόλτες στη Μύκονο από το ένα κέντρο στο άλλο ενώ τα ποτά έδιναν κι έπαιρναν.

Τα τρελά και πανάκριβα πάρτι της Μυκόνου έγιναν και πρώτη είδηση στην Τουρκία, να φανταστούμε ότι θα μας περιλάβει και η Bild αλλά και κάθε άλλο έντυπο που σέβεται τον εαυτό του και θέλει να δείξει την Ελλάδα του 2012.

Αλλά γιατί εκπλαγήκαμε οι υπόλοιποι από την «άλλη» Ελλάδα; Δεν τα ξέραμε, δεν τα βλέπαμε, δεν τα ζούσαμε μέσω των φωτογραφιών που τραβάνε οι σελέμπριτι για να δείξουν πόσο καλά περνούν.



Από τη μια η Ελλάδα των ανέργων που έχουν φτάσει στο 23%. Των φτωχών που ξεπερνούν το 1,5 εκατ., των ανθρώπων που έχασαν τα πάντα και στη χειρότερη αυτοκτονούν, στην καλύτερη ψάχνουν στα σκουπίδια. Των οικογενειαρχών που δεν έχουν να πληρώσουν το δάνειό τους και τρέμουν πώς θα ξημερώσει η μέρα τους, των υπαλλήλων που χάνουν το εισόδημά τους ή και τη δουλειά τους.

Των οργισμένων ανθρώπων που έχασαν μέσα σε δύο χρόνια ότι είχαν κτίσει τα προηγούμενα 30 χρόνια. Και οι περισσότεροι από αυτούς δεν τα «φάγανε», δεν φταίνε για την κρίση.

Από την άλλη, έχουμε τους χλιδάμπουρες που παίρνουν σβάρνα τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, τα άλλα νησιά, ξοδεύουν χιλιάδες ευρώ για λίγες ημέρες διακοπών. Που πληρώνουν 1-2 χιλιάδες ευρώ για να ενοικιάσουν ξαπλώστρα ή για να δουν να κουνιούνται τα… του Ρουβά. Που χαριεντίζονται ευτυχισμένοι γιατί η κρίση είτε δεν τους έχει αγγίξει είτε γιατί το ίματζ είναι πάνω απ’ όλα και δεν πρέπει να… πληγωθεί από την Ελλάδα της φτώχειας.

Αλλά γιατί εκπλαγήκαμε. Πάντα υπάρχουν οι Έλληνες που «τα έχουν» κατά το κοινώς λεγόμενον. Που είτε ξοδεύουν τα λεφτά του μπαμπά τους είτε απλά βγάζουν τρελά λεφτά στην Ελλάδα της κρίσης. Είναι οι ίδιοι που έβγαλαν τα λεφτά τους στο εξωτερικό, που έχουν σπιταρόνες στην Ελβετία ή το Λονδίνο, που από τη Μύκονο στη συνέχεια θα πάνε στην Αράχοβα για να συνεχίσουν το ετήσιο πάρτι τους.

Να τα έχουν και να τα χαίρονται. Όμως, ας μην παραπονιέται το κράτος γιατί δεν καταπολεμά τη φοροδιαφυγή. Τους έλεγξε όλους αυτούς από πού τα έχουν; Έλεγξε το Ρουβά ή τον κάθε τραγουδιστή που βγάζει σε μια νύχτα όσα βγάζουν οι άλλοι σε ένα χρόνο; Έλεγξε τα μαγαζιά που τους φιλοξενούν και που κόβουν μία απόδειξη στις 100;

Οι δύο Ελλάδες πάντα θα υπάρχουν, έστω κι αν είναι προκλητικό να βλέπεις αστακοπόλεμο όταν ο άλλος δεν έχει να φάει. Το θέμα είναι αν το κράτος τα βλέπει αυτά κι αν επιμένει να κάνει τη νέα αναδιανομή του πλούτου και πάλι σε βάρος των φτωχών.

Δυστυχώς, λεφτά υπάρχουν, αλλά η πολιτεία δεν έχει τα κότσια να τα πιάσει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/08/2012 12:21:50

    Έλα τώρα, βρε Φάκτορα, που θέλεις να μας πείσεις ότι είναι προκλητικός ο αστακοπόλεμος. Προκλητικές και "αδιανόητες" είναι μόνο οι συντάξεις των 1400 ευρώ!

    • Φιδίσιος avatar
      Φιδίσιος @ Αυριανιστής 09/08/2012 14:36:59

      καποιοι γελοιοι την ψηφιζουν συστηματικά την κλώσσα της Θεσσαλονίκης.

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Φιδίσιος 09/08/2012 15:17:39

        όταν ήταν βουλευτής δεν θα της έφταναν κι αυτής τα εφτάμιση χιλιάρικα μισθός...

        κόψτε όλα τα προνομια από βουλευτές και υπουργούς.
        4 ετείς θητείες για όλους το μέγιστο.

        όποιος θέλει να προσφέρει από θέσεις ευθύνης να το κάνει επειδή το θέλει και όχι για να τα κονομήσει.

        • Αναρχικός Κύων avatar
          Αναρχικός Κύων @ Παρατηρητής 09/08/2012 17:11:03

          Με τις επιτροπές και τα εκτός έδρας οι βουλευτές-βολευτές φτάνουν να πίρνουν 20 χιλ το μήνα.

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Φιδίσιος 09/08/2012 15:48:38

        αλλά τι μου φταίει η κοπελίτσα,
        ας είναι καλά τα Βόιδια που την ψηφίζανε

        • Nietzsche avatar
          Nietzsche @ Παρατηρητής 10/08/2012 02:38:17

          Εεεμ!

      • Θth avatar
        Θth @ Φιδίσιος 09/08/2012 21:10:13

        Οι Πισάτες, του Πέλωπος, ήταν μάλλον Πισίδες, και κατέφυγαν στην Ερτουρία, όπου ίδρυσαν την Πίζα.
        Να επανιδρυθεί, και το “παγκράτιο”, με κανονισμούς επιλεγμένους άλλους απ’ το “ taek -wo- ndo”, και άλλους απ’ το “ king boxing”.
        κατά την γνώμη μου, οι Ολυμπιακοί Αγώνες πρέπει να διεξάγονται, κάθε δώδεκα χρόνια στην: Σπάρτη της Πισιδίας, ή “Isparta” της Τουρκίας. Την, δε, επόμενη τετραετία στην Ολυμπία, στην Ηλία. Την, δε, επόμενη τετραετία στην “Pisa” της Τοσκάνης, Τυρρηνίας / Ερτουρίας.

  2. Storm avatar
    Storm 09/08/2012 12:24:57

    "Δυστυχώς, λεφτά υπάρχουν, αλλά η πολιτεία δεν έχει τα κότσια να τα πιάσει."
    Ο κ.Βρούτσης πρώην εφοριακός δεν είναι;
    Ε, ας τον στείλουν να θυμηθεί την τέχνη του...Θα κάνουμε και οικονομία...
    Ένας "καλός" υπουργός κάνει περισσότερες δουλειές από μία...

  3. Σίμος avatar
    Σίμος 09/08/2012 12:27:23

    Κρίμα από το Θεό, τόσα λεφτά φαντάσου πόσους πεινασμένους θα χόρταιναν....

    έστω και για λίγο

  4. IOANNIS avatar
    IOANNIS 09/08/2012 12:29:42

    ΕΓΩ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΚΑΝΩ 50 ΕΥΡΩ ΤΖΙΡΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΧΙΛΑΔΕΣ ΕΥΡΟ ΣΕ ΑΣΤΑΚΟΠΟΛΕΜΟ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ.

    • Βρα avatar
      Βρα @ IOANNIS 09/08/2012 18:50:34

      Η συναυλια του Ρουβα ηταν του δημοσιου τομεα;

  5. GO avatar
    GO 09/08/2012 12:30:44

    FactorX, δεν νομίζεις ότι το post "Μειώσεις έως και 15% για συντάξεις άνω των 700 €" και όχι το παρόν, αξίζει κεντρικής ανάρτησης;

    • GO avatar
      GO @ GO 09/08/2012 13:13:32

      Κατά τα λοιπά υπερβολές. Δεν βλέπεις τον φθηνιάρη που αντί Crιstal rose, στη ...γοβάρα, χύνει βότκα ή τζιν ή νερό (δεν διακρίνω);

  6. Μετριτης avatar
    Μετριτης 09/08/2012 12:30:52

    Ειχανε ποτέ οι Μυκονοπαρτολάγνοι κοινωνική παιδεία ή συνείδηση; Γιατί να μας κανει εντύπωση τώρα. Πάντα ήτανε παράλληλα σύμπαντα. Κατι σαν πασαρέλα του Αιγαίου ρε παιδί μου ήτανε η Μύκονος πάντα. Μόνο που στις εποχές της "δόξας" της αυτοί που την αναδείξανε δεν είχανε φανταστεί ότι θα ήτανε εμποροπανήγυρις θερινών μηνών απο όπου ο κάθε πικραμένος επιβάλλεται να έχει φωτο δημοσιευμένη.
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριούκαι καλά κέρδη στους κερδίζοντες.

  7. Λιογκος avatar
    Λιογκος 09/08/2012 12:33:35

    Για αυτό θα υπάρξει στο τέλος λαϊκή εξέγερση και αναταραχή!!!! Στην περιοχή που μένω μέσα σε 3 μήνες έχουν γίνει 8 αυτοκτονίες... καμιά δεν έχει δημοσιευθεί όμως γιατί οι οικογένειες των αυτόχειρων δεν ήθελαν για ευνοήτους λόγους να μαθευτούν... το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό και ο αριθμός των αυτοκτονιών πολύ μεγαλύτερος από αυτών που έχουν δημοσιευθεί ... δυστυχώς οι κυβερνώντες δεν ακούν.

    • mairimisitzi avatar
      mairimisitzi @ Λιογκος 10/08/2012 10:44:49

      Δεν φταινε οι γκλαμουρατοι που πετανε τους αστακους για επιδειξη φταιει μονο το κρατος που δεν τους πιανει για τα διαφυγοντα κερδη ολοι εχουμε ακουσει περιπτωσεις πως τους καλυπτουν για ιδιον οφελος υπαλληλοι που δηθεν τους ελεγχουν.Μονο το κρατος φταιει και εξαθλιωνει τους συνταξιουχους αυτοι πρεπει καποτε σε οποιο κομμα και αν ανηκουν να τιμωρηθουν επιορκοι κρατος και υπαλληλοι αυτα τα τερατα που καλυπτουν για να κανουν βιλλες.

  8. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 09/08/2012 12:54:06

    Δυό βασικές πολιτικές παρατάξεις είχε εξαρχής η χώρα: Τά ποικιλόχρωμα τσιράκια τών τοκογλύφων της καί τά πρός απομάστευση θύματα.

  9. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 09/08/2012 12:58:54

    Τελικά, είναι αυτό που φωνάζουμε αρκετοί από μας στις κατ' ιδίαν συζητήσεις μας.
    Η κρίση αυτή είναι κυρίως αξιακή και ηθική και αποτέλεσμά της είναι η οικονομική.

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ ΓΙΑΝΝΑ 10/08/2012 02:41:57

      ΕΥΓΕ!

      Όχι, όμως, αρκετοί, αλλά ελάχιστοι...

  10. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 09/08/2012 13:03:35

    Συγχαρητήρια Φάκτορα γιά τήν ἀνάρτηση!
    Τό χειρότερο ἀκόμη,εἶναι ὅλα αὐτά τά παρατράγουδα νά στά βγάζουν στή φόρα οἱ ξένοι καί νά σέ χλευάζουν κιόλας ἔχοντας καί δίκιο...
    Αὐτά ὅλα ταιριάζουν μέ τήν βαθυστόχαστηἐκείνη ρήση τῆς κ.Σταμάτη πού ἀναρωτήθηκε ἀπό πότε ἡ χλιδή εἶναι ποινικό ἀδίκημα....!!
    Ἐγῶ ὁ ἀφελής θά τολμήσω νά ἀπαντήσω:ἀπό τή στιγμήπού ἡ ἐπίδειξη τῆς χλιδῆς τοῦ ἑνός γίνεται ἡ αἰτία νά δυστυχοῦν καί νά πεθαίνουν ἄλλοι ἄνθρωποι,συνιστᾶ βαρύτατο ἠθικό ἀδίκημα,μερικές φορές,κατά τι πιό βαρύ καί ἀπό ποινικό...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Κυθήριος 09/08/2012 13:13:07

      Πάντως σ' αὐτήν τήν ἀνάρτηση,νά μήν ὑπῆρχαν καθόλου λόγια ἀλλά μόνο οἱ φωτογραφίες,ἀπό μόνες τους τά λένε ὅλα...

  11. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/08/2012 13:04:52

    Μόνο ο βαρυποινίτης μόδιστρος έλειπε.

    Λευτεριά στον λαλάκη!

  12. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 09/08/2012 13:05:55

    Η κρίση έχει στερήσει απο κάποιους συμπολίτες την δυνατότητα για κάποιες υπερβολές και σε άλλους, δυστυχώς, την πρόσβαση σε πιο αναγκαία πράγματα.
    Ωστόσο, η Ελλάδα είναι μία πλούσια χώρα δεν πρέπει να ντρεπόμαστε για αυτό.

    Εύχομαι συμμετοχή όλων στην ευμάρεια όπως πριν 2 χρόνια και πιο καλά απο τότε στο κοντινό μέλλον. Αν κάποιοι παίζουν αστακοπόλεμο θα βρούν δουλειά κάποιοι σερβιτόροι παραπάνω που δεν είναι καθόλου κακό πράγμα.....

  13. panos avatar
    panos 09/08/2012 13:06:12

    Εχω επιχ/ση απο το 1984 και εφτασα στο 2012 στα πενηντα μου να μην ξερω τι μου ξημερωνει και ποιο ειναι το αυριο. Ασχολουμαστε με τις τιτικες τους μεγαλεμπορους..........τις φιρμες,τους κλεφτες τους νταβαντζηδες και ολους τους δημοσιοσχεσιτες που στο κρατος δεν εχουν πληρωσει μια δραχμη και ειναι και τα προτυπα της κοινωνιας. Ας μαθει λοιπον η τωρινη εξουσια οτι οι μακακες και τα κοροιδα που πληρωναν τοσα χρονια μας τελειωσαν.

  14. Πολίτης avatar
    Πολίτης 09/08/2012 13:08:29

    Θα υπάρχει πάντα η Ελλάδα της δημιουργικότητας και της σεμνότητας και η Ελλάδα της πρόκλησης και του κακού γούστου. Τα ίδια, άλλωστε, συμβαίνουν και σε άλλες χώρες. Η διαφορά είναι ακριβώς στο ότι στην Αμερική, φερ' ειπείν, αυτά μπορεί να γίνονταν σε ιδιωτικούς χώρους ή πίσω από ψηλούς φράχτες επαύλεων, ενώ εδώ γίνονται κυριολεκτικά εν μέση οδώ και με την πιθανόν παράτυπη άδεια του Δήμου. Είναι ευνόητο ότι τέτοιου βεληνεκούς γεγονότα δεν γίνονται στον περιορισμένο χώρο ενός κοσμικού κέντρου, αλλά κλείνονται δρόμοι και παραλίες ολόκληρες, προκειμένου να στηθούν άφθονα τραπέζια και καναπέδες σε δημόσιους χώρους. Αυτό ακριβώς έγινε τόσο στο Καλό Λιβάδι (συναυλία Ρουβά) όσο και στην Ψαρού (συναυλία Ρέμου). Άγνωστο το αν και πώς ελήφθη άδεια από τον Δήμο Μυκονίων ή το τι αποκόμισε ο Δήμος από αυτά όλα. Άγνωστο, επίσης, αν η εντόπια ΔΟΥ ή το ΣΔΟΕ φρόντισαν να στείλουν κάποιους για έλεγχο επί τόπου και σε real time, όπως μάθαμε ότι έγινε προ ημερών σε ένα πανηγυράκι ορεινού χωριού της Αχαΐας - για πενταροδεκάρες, βέβαια κι όχι για λογαριασμούς χιλιάδων ευρώ.
    Προκαλεί αυτή η Ελλάδα της κακόγουστης χλιδής και είναι δικαίωμά της ίσως - αλλά τουλάχιστον ας πληρώνει και κάτι για την απόλαυση αυτού του δικαιώματος!

  15. Γρυνη avatar
    Γρυνη 09/08/2012 13:19:12

    πρεπει να παραδεχτω οτι εσεις οι αχαιοι εχετε και ιδιαίτερο και εξευγενισμένο χιουμορ.....

  16. george avatar
    george 09/08/2012 13:24:27

    επειδη φαινεται να μην εχει κανεις και πολυ ιδεα για το τι ενωνει ολους αυτους ,μια λεξη θα πω και οποιος καταλαβε καταλαβε.Κοκαινη. αντε γεια σας.

  17. 3V4NG3L05 avatar
    3V4NG3L05 09/08/2012 13:24:35

    Οχι αλλος λαικισμος!!!

    Το αρθρο μου θυμιζει τον ΣΥΡΙΖΑ που ηθελενα απαγορευσει την εισοδο στους πλουσιους τουριστες(!), και να φορολογησει τον επιδεικτικο πλουτισμο.

    Δημιουργείς πλουτο, συσσωρευεις πλουτο, σπαταλας πλουτο οπως σου κανει κεφι.
    Μηπως νομιζει κανεις οτι ο χαρτογιακας ΔΥ, ή ο εργατοπατέρας θα δημιουργησει πλουτο για να συμβαλει στο ΑΕΠ?
    Αφου εχουμε ποινικοποιησει την διμιουργια πλουτου, πως περιμενετε να μεγαλωσει το ΑΕΠ και να αναδιανεμηθει μεσω της κλιμακωτης φορολογησης?

    ΕΛ, Ι.Υ. με εισοδημα υποδιπλασιο του Ελληνικου κατα κεφαλην εισ.

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/08/2012 13:26:30

    Ήθελα νά 'μουν σούπερ αστακός,
    με δυό δαγκάνες τιτανίου,
    να 'κοβα μύτες, να 'κοβα αυτιά...

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ Ο Θείος 09/08/2012 14:10:07

      χαχαχα! και άλλα ... περισσευούμενα ...

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Γιώργης Α. 09/08/2012 14:15:19

        xa xa xa....Αυτά δεν χρειάζεται να ...κοπούν. Είναι απόλυτα άχρηστα και ανενεργά λόγω ανεγκεφαλίτιδας...

  19. yianna avatar
    yianna 09/08/2012 13:29:50

    Αυτούς που αναφέρεις στο άρθρο σου, δεν τους ήξερε ούτε η μάνα τους πριν μερικά χρόνια. Άς είναι καλά οι Τράπεζες και τα κορόιδα.
    Αφού δεν είμαστε ικανοί να συλλέξουμε τη φοροδιαφυγή, γιατί όλοι αυτοί φοροδιαφεύγουν, είναι βέβαιο, γιατί δεν αναθέτουμε στο IRS να διαχειρισθεί το όλο ζήτημα του φοροεισπρακτικού μηχανισμού? Γιατί προφανώς δεν θέλουμε. Έχουμε βρει την εύκολη λύση χρόνια τώρα, μισθοί και συντάξεις.
    Μπράβο μας, τα έχουμε καταφέρει τέλεια.

  20. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 09/08/2012 13:31:48

    Σήμερα δίαβασα ότι ο τουρισμός έφτασε σχεδόν στα περσινά επίπεδα λόγω έλευσης τουριστών από Τουρκία Ρωσία Αραβικές χώρες Ισδραήλ κλπ .Ολοι λένε ότι ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας θα συμφωνήσω . Μπρορεί να μου απαντήσει κανείς ποιά είναι τα έσοδα του κράτους από τον τουρισμό όταν σε αυτές τις περιοχές η φοροδιαφυγή οργιάζει;Ποιό είναι το ώφελος της κοινωνίας από τον τουρισμό όταν τα έσοδα του κράτους κάθε χρόνο βουλιάζουν;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Πηνελόπη 09/08/2012 13:33:50

      Ας τα βλέπουν όσοι θεωρούν "τόνωση της ανάπτυξης" τη μείωση του ΦΠΑ στους καφετεριάδες και στους εστιάτορες, που -αν γινόταν- θα ενθυλακωνόταν απευθείας στην πηγή...

  21. irida avatar
    irida 09/08/2012 13:32:29

    4000 E για το Σάκη; Έλεος!! Τι κουβαλάν μερικοί σ αυτή τη χώρα; Πόση κενότητα; Το Σάκη; Ωραίο παιδί, θετικό, αλλά από τέχνη..άστα.
    Αν είχαν κοπιάσει για τα τέσσερα χιλιάρικα δε θα τα ξόδευαν εύκολα.Αλλά επειδή τα βγάλανε στην πλάτη των αφελών, τα σπαταλάν όπου γουστάρουν. Λένε, όμως, περιμένω κι εγώ να το δω, πως η ζωή έχει τους δικούς της νόμους. Όταν τεθούν σε ισχύ(αυτό γίνεται σε ανύποπτο χρόνο) τότε θα δούμε.

  22. Κωστας avatar
    Κωστας 09/08/2012 13:34:51

    Ειμαι σιγουρος οτι ολοι κοβουν αποδειξεις και πληρωνουν τους φορους τους

  23. diman avatar
    diman 09/08/2012 13:37:33

    Καί πολύ καλά κάνουν.
    Έλληνες επενδυτές είναι παρακαλώ.
    Όλα τα βαριά ονόματα της ελληνικής βιομηχανίας και παραγωγής μαζεμένα.

  24. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 09/08/2012 13:43:18

    Κατ' αρχήν για να είμαστε εντάξει με την ιστορία του τόπου η ρετσίνα είναι Κουρτάκη. Δεύτερον, Λιακουνάκους, Κουτσολιούτσους διαβάζω, Μόντα μπάνιους και άλλους, βιομήχανους, ψευτοβιομήχανους και μεταπράτες, οι οποίοι μαζί με πλούσιους γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς, και άλλους μικροεργοδότες, επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους (ο καθένας κατά το έχειν του) δημιούργησαν αυτήν την υστέρηση στα φορολογικά έσοδα που μεταφράστηκε στο υπέρογκο δημόσιο χρέος. Κατά τα άλλα όμως και ιδίως εδώ μέσα κοντεύει να ξεσπάσει εμφύλιος εναντίον των ΔΥ από το υπόλοιπο της κοινωνίας. Ξανασκεφτείτε το και "... eat the rich".

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ τηλέμαχος αναγνώστου 09/08/2012 14:10:45

      To "...eat the rich" κοιτάξτε πρώτα να το κατευθύνετε και σε κάτι ΔΥ που έπαιρναν εφ'άπαξ κατοστάρικα και μισθούς και συντάξεις διχίλιαρα και τριχίλιαρα με εκπαίδευση δημοτικού, χωρίς να πληρώσουν τπτ ποτέ σε ασφαλιστικές εισφορές (εννοείται το παραμύθι με τις κρατήσεις πάλιωσε). Γιατί στο αυτοκίνητο δούλευα πριν ρημάξουμε τον ιδιωτικό τομέα και τους χαμηλόμισθους ΔΥ για να μη χαλάσουμε τη ζαχαρένια των ρετιρέ και ξέρω ποιοι αγοράζανε τα αμάξια των 15-20 χιλιάδων και ποιοι των 40φεύγα... Οι μονταμπάνιες που λέτε λεφτά κάνανε από τις πισίνες των επίορκων και των ρετιρεδάδων ΔΥ, μην τρελαθούμε τώρα, άντε!

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ TopGunZ 09/08/2012 14:19:08

        Ως πλούσιος που θίχτηκε η τάξη του μιλάς;

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ τηλέμαχος αναγνώστου 09/08/2012 14:24:44

          Μάλλον ως άνεργος μιλάει, που εργαζόταν σε έναν κλάδο ο οποίος (κλάδος) όφειλε κατ' εξοχήν τη γιγάντωσή του στην επίπλαστη ευμάρεια και στον παρασιτισμό. Εδώ είναι που χρειάζεται προσοχή και κατά το δυνατόν νηφάλιο βλέμμα, γιατί αυτών των κλάδων οι άνεργοι -δεν εννοώ κατ' ανάγκη τον TopGunZ- είναι οι πιθανότεροι προσήλυτοι των κηρυγμάτων του μίσους και του κοινωνικού αυτοματισμού.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Αυριανιστής 09/08/2012 19:33:15

            Μα το έχω πει ότι ο κλάδος μου βασιζόταν εν πολλοίς στην επίπλαστη αυτή ευμάρεια. Εγώ όμως δεν κουνάω χαρωπά την ουρίτσα μου όπως πολλοί καλοπληρωμένοι ΔΥ προσπαθώντας να τη βγάλω απ' έξω. Και στην τελική, εγώ έχασα τα καλύτερά μου χρόνια να δουλεύω 12ωρα και Σ/Κ για να μείνω στο δρόμο επειδή ο Παπακωνσταντίνου θυμήθηκε ξαφνικά ότι το αυτοκίνητο και οι 100.000 εργαζόμενοί του φταίγαμε για το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών, οι ΔΕΚΟτζήδες που έχουν και από ένα σπίτι το λιγότερο για κάθε παιδί κλείσανε ποτέ 8ωρο στη δουλειά τους?

      • Γρυνη avatar
        Γρυνη @ TopGunZ 09/08/2012 15:10:04

        οχι και υπερασπιστες του πιο χειροτερου στοιχειου της ελληνικης κοινωνιας Top!!!
        ειπαμε για επιορκους ΔΥ, αλλα οι προηγουμενοι δεν παιζονται!!!!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Γρυνη 09/08/2012 19:33:39

          Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στους εργαζόμενους του κλάδου του αυτοκινήτου.

    • Νεοφιλελεύθερος avatar
      Νεοφιλελεύθερος @ τηλέμαχος αναγνώστου 09/08/2012 14:36:07

      Είναι πόλεμος των Τάξεων, από την μια οι παραγωγοί του πλούτου και από την άλλη τα αρπακτικά, οι Δημόσιοι Υπάλληλοι. Οι μεν κερδίζουν με οικιοθελείς ανταλλαγές ικανοποιώντας τα θέλω των συνανθρώπων τους ενώ οι δε αφαιρούν χρήματα με την απειλή των όπλων (φορολογία) από τους υπόλοιπους πολίτες. Απολύστε τους όλους να απαλλαγούμε από τις Δημόσιες Βδέλλες. Είναι πόλεμος!

  25. Κάτων avatar
    Κάτων 09/08/2012 13:47:44

    Ακόμα και ο ....Χαρρυ Κλην αναπαράγει το άρθο, αλλά ντρέπεται να γράψει ότι είναι του antinews, μην του πουν τίποτα οι ανεξάρτητοι φίλοι του και βάζει το εξής λινκ: Πηγή: http://bit.ly/N8Nif7

    http://harryklynn.blogspot.gr/

  26. akenaton avatar
    akenaton 09/08/2012 13:51:40

    Ότι και να λέμε κ. Αναγνώστου, ο δημόσιος τομέας χρεοκόπησε! Αυτό είναι το γεγονός. Οι πλούσιοι υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Ακόμη και στο πάμφτωχο Μπαγκλαντες υπάρχουν. Και τρώνε τους αστακούς τους. Έλεος πια και ο λαϊκισμός έχει τα όριά του.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ akenaton 09/08/2012 13:56:16

      Δηλαδή, ο συμβολισμός που εκπέμπουν τέτοιες συμπεριφορές, και η επίδρασή του στην κοινωνία και ιδίως στη νέα γενιά μας, δεν σας απασχολεί; Ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό -και άρα οποιαδήποτε κριτική είναι "λαϊκισμός";

      • akenaton avatar
        akenaton @ Αυριανιστής 09/08/2012 14:03:40

        Αυτά κάνουν οι πλούσιοι οπουδήποτε επί της Γης αγαπητέ μου. Τώρα το ανακαλύψατε; Εδώ φτάσαμε να κόβουν βόλτες με σκάφη στη Μύκονο ου ολίγοι από τα "ρετιρέ" και τα λαμόγια που εξέθρεψε το φαύλο κράτος. Οι επιχειρηματίες μας μάραναν;
        Υ.Γ. Μόνο δίκιο υπάρχει στην έλλειψη ελέγχου όλων αυτών των χρημάτων και των "εκδηλώσεων". Εγώ είμαι αναφανδόν υπέρ του "ξεσκίσματός" τους στον έλεγχο. Και φυλάκισης όλων όσων φοροδιέφυγαν στην πλάτη μου. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα για το δημόσιο, την εφορία, το ΣΔΟΕ. Υπάρχουν όλοι αυτοί; Πού είναι; Ελέγχουν περίπτερα στην Ζαχάρω; Προβατάδες στα Γιάννενα; Ψαράδες στους Οθωνιούς; Εσείς θα μου πείτε, εγώ αυτό το κράτος θέλω να αλλάξει εκ βάθρων.

    • Γρυνη avatar
      Γρυνη @ akenaton 09/08/2012 14:05:37

      οχι και ετσι Ακενατόν!
      ναι, να μιλαμε για υπεραριθμους ΔΥ, ναι να μιλαμε για "χαβαλεδες" ΔΥ, για ΔΥ βαρος, αλλα οχι και να καλυπτουμε φοροφυγαδες και παρανομως πλουτίσαντες!!!!
      στο κατω-κατω απο αυτους η Ελλαδα δεν κερδιζει τιποτε αφου ολα εξω τα βγαζουν!
      Παρε ενα-ενα τα ονοματα και κανε αναζητηση στο διαδικτυο να δεις για ποσους εκκρεμουν φορολογικες παραβασεις η εχουν κατηγορηθεί στο παρελθον για τετοιες!!
      ειπαμε η Ελλαδα δεν υποφερει μονο απο τους ΔΥ! Κυριως υποφερει απο μια κρατικοδιαιτη φοροδιαφευγουσα αστικη ταξη!!!
      ασθενης με βαρια συστημικη νοσο και παμπολλες εκδηλωσεις η δυστυχης χωρα!
      αντε να τη γιατρεψεις....

      • akenaton avatar
        akenaton @ Γρυνη 09/08/2012 14:12:53

        Αγαπητέ (η;) απάντησα παραπάνω, αν θέλεις κάνε τον κόπο να το διαβάσεις. Όλα ξεκινάνε από το φαύλο πολιτικό σύστημα και το δημόσιο "λάφυρο" που δημιούργησε. Αυτό το δημόσιο, που εκτελεί τις εντολές του, που παραλείπει ελέγχους, που επιτρέπει στους φοροφυγάδες (;) να παίζουν "αστακοπόλεμο".
        παντού στον κόσμο το κράτος διαμορφώνει τους κανόνες του παιχνιδιού. Αυτό έχει την ευθύνη τήρησής τους. Το να κατηγορούμε αντιαισθητικούς νεόπλουτους είναι το εύκολο. Το να δημιουργούμε θεσμούς ελέγχου του παράνομου πλουτισμού τους είναι το ουσιώδες. Φιλικά.

        • akenaton avatar
          akenaton @ akenaton 09/08/2012 14:17:52

          Ελπίζω να μου συγχωρήσετε τον ενικό, μια και είμαστε της ίδιας ράτσας!

          • Γρυνη avatar
            Γρυνη @ akenaton 09/08/2012 15:03:29

            απλα με προλαβες στο σχολιο σου, το γραφαμε σχεδον ταυτοχρονα (κοιτα ωρα υποβολης)

      • diman avatar
        diman @ Γρυνη 09/08/2012 14:13:59

        "Κυριως υποφέρει απο μια κρατικοδίαιτη φοροδιαφεύγουσα αστική τάξη!!!"
        Δεν υπάρχει αστική τάξη.
        Γιοί και εγγόνια χωρικών και ψαράδων είμαστε.
        φιλικά.

        • Γρυνη avatar
          Γρυνη @ diman 09/08/2012 15:07:28

          φυσικα και υπαρχει αστικη ταξη!
          γονοι, παραγονοι, αντιγονοι, επιγονοι πολιτικων και επιχειρηματιων, που τα τελευταια πενηντα χρονια πρωταγωνιστουν στην κοινωνικη ζωη και ...κραιπαλη!!!

          • Αναρχικός Κύων avatar
            Αναρχικός Κύων @ Γρυνη 09/08/2012 17:21:19

            Αντίστοιχη αστική τάξη διαθέτει και η Ρωσική ομοσπονδία και οι Βαλκανικές χώρες. Η αστική τάξη στις δυτικές χώρες έχει συνέχεια σε βάθος χρόνου, πατίνα, παράδοση, παιδεία, εθνική συνείδηση.Οι αυτόχθονες βλαχο-μπαρόκ διαπρέπουν μόνο στην χυδαία επίδειξη. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι όλοι τους είναι οπαδοί του SIRIZA.

          • Γρυνη avatar
            Γρυνη @ Αναρχικός Κύων 09/08/2012 18:57:33

            αυτο δεν ειναι απλα σωστο, ειναι αληθες!!!!!!!

  27. Γρυνη avatar
    Γρυνη 09/08/2012 13:55:25

    πληρωνεις και φορους αγαπητε...
    δεν σε τραβουν σε δικαστηρια και εκκκρεμουν σε βαρος σου υποθεσεις για φοροδιαφυγη οπως καλη ωρα για τον ιδιοκτητη του μπαρ οπου και ελαβε χωρα το περιφημο παρτυ!!!!

    οχι αλλο χιουμορ!!!!!!!

    • 3V4NG3L05 avatar
      3V4NG3L05 @ Γρυνη 09/08/2012 14:13:23

      Η διαθφορα ειναι αλλο κεφαλαιο.
      Δεν εχει να κανει με το πως δημιουργειται ο πλουτος. Εχει να κανει με το πως συσσωρευεται, και με το γιατι δεν αναδιανεμεται.

      Ας παραδεχθουμε οτι δεν εχει ουτε λογιστικη, ουτε οικονομικη, ουτε ιδεολογικη βαση η επιθεση στην ετσι και αλλιως κακογουστη μεγαλοαστικη ταξη, αλλα πηγαζει απο τον φθονο μας για τα αγαθα του αλλου.

      Σε αλλες χρεωκοποιες, ειχαμε για μεγαλοστους, τον Αβερωφ και τον Δραγουμη. Τωρα εχουμε του θαμωνες του NAMMOS, αυτο ειναι που λιγοστευει τις ελπιδες μας...

      • Γρυνη avatar
        Γρυνη @ 3V4NG3L05 09/08/2012 15:01:55

        ο πλουτος αυτων που αναφερεις του Αβερωφ πχ δεν δημιουργηθεκε απο κρατικοδιαιτα αλισβερισια με πλατες πολιτικων. Ο συγκεκριμενος τον δημιουργησε στην Αιγυπτο με σκληρη δουλεια και ρισκα!!
        Οι τωρινοι, βλεπε Λιακουνακο πχ., που ηταν παρων στο παρτυ, ενεσκηψαν εν μια νυκτι ελεω Πασοκ! Τι πλουτο δημιουργησε ο Λιακουνακος, Κυριος οιδε! Αλλά απο την αλλη μερια, ναι μπορει και να δημιουργησε, ολα αυτα που λειπουν σε σενα, σε μενα, στους διπλα...
        οσο για το φθονο, συναισθημα οικτιρμου, λυπησης και πληρους απαξιας εμπνεουν οι δυστυχεις....
        και κεινη η Καιλη, δυστυχη και μονη.... γυρναει τα παρτυ και ψαχνει... τι αραγε;

  28. Εγώ avatar
    Εγώ 09/08/2012 13:57:25

    Ο αστακός έχει καλύτερη φωνή από τον Σάκη.

  29. thanos avatar
    thanos 09/08/2012 14:16:38

    Και μόνο που υάρχει ανάρτηση με το περιεχόμενο αυτό είναι καλό γιατί δημιουργεί κλίμα.

  30. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 09/08/2012 14:22:26

    «Οπως βλέπετε, σ' αυτά τα πενήντα τετραγωνικά εργάζομαι και ζω εδώ και πολλά χρόνια. Ούτε είχα ούτε θα ήθελα να έχω ποτέ περισσότερα. Οχι ότι παρασταίνω τον ασκητή. Ο άνθρωπος, πιστεύω, δεν πρέπει να στερείται από τίποτα. Πρέπει, όμως, να αρκείται και στα απαραίτητα. Η πολυτέλεια, το περιττό, σε απομακρύνουν από το ουσιώδες, σε διαλύουν. Είμαι υπέρ της «βασικής ζωής» και αυτή θα έπρεπε νομίζω να εξασφαλίζει σε όλους μια ιδανική πολιτεία. Σημειώστε ότι χρειάστηκε να φτάσω στα μισά της ζωής μου για να την εξασφαλίσω κι εγώ. Ναι, αγαπώ τ' αντικείμενα και ζω μαζί τους. Οταν ταξιδεύω, μου λείπουν. Τίποτα απ' ό,τι βλέπετε εδώ δεν είναι ακριβό ή πολύτιμο. Εχουν, όμως, όλα για μένα μια σημασία, συνδέονται με την ποίησή μου, τη ζωή μου, τα ταξίδια μου. (...)»

    (ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ, «Η Καθημερινή», 2 Νοεμβρίου 1975)

    • akenaton avatar
      akenaton @ BLACKQUEEN 09/08/2012 14:50:36

      Το ακριβώς αντίθετο του νεοπλουτισμού. Ευγένεια, αρχοντιά, ήθος, πνευματικός πλούτος. Δυστυχώς εμείς ως Έθνος και ως κοινωνία επιλέξαμε τον νεοπλουτισμό. Ευχαριστώ για την ανάρτηση αυτού του σχολίου.

  31. andreas avatar
    andreas 09/08/2012 14:28:38

    Η ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΧΤΥΠΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΔΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ?

  32. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/08/2012 14:45:30

    Πράγματι είναι πόλεμος, έχω δύο χρόνια που το λέω. Από τη μία η κοινωνία, από την άλλη η νεοφιλελεύθερη θηριωδία.

  33. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 09/08/2012 14:50:43

    Μαντμαζέλ,κοινοβουλευτισιόν χοντροκλεψιόν γκαραντί,ἀπατεών ἀλέ ρετούρ καί μίζα ντούμπλε φάς.Γκράν σουξέ,κι ἀπό μονζέ γκουρμέ...ἐξοπλισμέ,ζιμενσέ,χρηματιστίκ,βατοπεδουάρ,ὀλυμπιάντ,ἀσφαλιστίκ κασέ καί ζενερέλ φαταούλ ἀχορταγιέζ καί μετά πετιέν ἀστακουάζ!
    Ἐμεῖς,ψηφοφορέλ γκράν μαλακιστίκ ξεφτίλ! Τῶρα,μέσα στό μαιζόν ἐγκλειστίκ,τρέ μπατίρ,καταστασιόν ἀπελπιστίκ,πολύ κοντά σέ πεζοδρομουάρ βιζιτέ! Σάκ βουαγιάζ!

    • Εύα avatar
      Εύα @ Κυθήριος 09/08/2012 15:41:16

      Κρυφοθαυμαστής της Κάρλα Κυθήριε; χαχα!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Εύα 09/08/2012 16:49:11

        Τί νά τήν κάνεις Εὔα,ἀποκαθηλώθηκε κι αὐτή.

  34. Εύα avatar
    Εύα 09/08/2012 15:11:10

    Κι εμάς μας έφαγε η πλατεία Δ/ρίων Φάκτορα..

  35. Εύα avatar
    Εύα 09/08/2012 15:11:12

    Κι εμάς μας έφαγε η πλατεία Δ/ρίων Φάκτορα..

  36. xp avatar
    xp 09/08/2012 15:23:52

    Από την μία η Ελλάδα της χλίδής,του αεριτζίδικου ευρώ και της αρπαχτής και από την άλλη η Ελλάδα της παραγωγής που συρρικνώνεται ,η Ελλάδα του κανιβαλισμού .Οι περισσότεροι που πηγαίνουν σε τέτοιου είδους πάρτυ είναι της αρπαχτής.Ωραίο μαγαζί το Ναμμος ,έχει και ωραία παραλία ,αλλά οι περισσότεροι που πηγαίνουν και επιδυκνύονται τον Αυγουστο είναι κρατικοδίαιτα αρπακτικά (από εμποροι όπλων έως βουλευτές με σπόνσορα...).Αυτούς ψηφίζουμε ,αυτοί μας αξίζουν !!!!Αντε τώρα να βρούμε κανέναν χαμηλόμισθο ΔΥ ,να του πούμε ότι πρέπει να απολυθεί....

  37. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 09/08/2012 15:37:42

    Eκτός από τον αντιμνημονιακό λαικισμό μεγάλη έξαρση γνωρίζει και ο μνημονιακός λαικισμός. Ο δεύτερος εσχάτως προτιμά την προβιά της νοικοκυροσύνης ( είναι η νοοτροπία ΓΑΠ που βάφτιζε αντιπατριώτες όσους αντιτίθεντο στη σοφία των οριζόντιων περικοπών) και διακηρύσσει τα αυτονόητα: "να τιμωρηθούν οι επίορκοι ΔΥ" λες και αμφισβητεί κανείς το αυτονόητο, αλλά βλέπεις υποδαυλίζει τα πάθη ο κραυγάζων ,ακόμη και αν το κάνει με μειλίχιο ύφος , και νομίζει πως αποκτά πλεονέκτημα προτείνοντας κάτι στο οποίο ...οι πάντες συμφωνούν. Αλλά μόνο η ρηχότητα του μνημονιακού λαικισμού επιτρέπει να μετατρέπεις σε πρόταση-λύση , που τάχα σε διαχωρίζει από τους άλλους, το αυτονόητο.
    Είναι η ίδια ρηχότητα ( ή και ασχετοσύνη;) που σου επιτρέπει να ονομάζεις απλά και χωρίς πρόσημο "πλούσιο" τον Λιακουνάκο , τον εισαγωγέα ιταλικών επίπλων και ειδών υγιεινής, τον ιδιοκτήτη του αθηναικού μπαρ "Soho" και λοιπούς... "επιχειρηματίες", χωρίς καμία αναφορά στην παρασιτική υφή της δραστηριότητας τους, έτσι ωστέ μετά αμέριμνος και καθαρός από αντιεπιχειρηματική ρητορεία να αναλύσεις βαθυστόχαστα το δίκαιον του πετσοκόμματος των συντάξεων. Τί και αν έχεις μπερδέψει τα στοιχειώδη, τους παράγοντες πλούτο με τους εισαγωγείς και τους αντιπροσώπους; Δεν πειράζει , είσαι σοβαρός αρκεί να υποστηρίξεις την μείωση στα μεικτά του συνταξιούχου ρίχνοντας και τα απαρίτητα παραπλανητικά πυρά του τύπου "να πληρώσουν οι επίορκοι! " , λες και η διακήρυξη του αυτονόητου είναι μεγαλοφυής ιδέα...
    Οι σοβαροί επιχειρηματίες και οι μεγάλες επιχειρηματικές οικογένειες στην Ελλάδα, στην πλειοψηφία τους, απέχουν συστηματικά από το ετήσιο καρκατσουλιό του Nammos. Γιατί έχουν αυτογνωσία και σοβαρότητα.
    Την σοβαρότητα που λείπει από τους ασπασθέντες τον μνημονιακό λαικισμό που φτάνουν στο σημείο να δικαιολογούν δια του "τα ίδια παντού συμβαίνουν"
    ( αλήθεια; Στο Ηamptons πχ οι εύποροι με τέτοιες συμπεριφορές θα γνώριζαν πρωτοφανή κοινωνική απομόνωση ή και στο δικό μας C.Navarino.) τα γελοία ρεζιλίκια των..."επιχειρηματίων" τύπου Λιακουνάκου.

    Αλλά άμα υπερσπίζεσαι ως ορθό τον μίσθο/σύνταξη επιπέδου τρίτου κόσμου , λογικό είναι να υπερασπίζεσαι ως αυτονόητες και τις τριτοκοσμικές συμπεριφορές όσων αεριτζήδων/εισαγωγέων εξέλαβες ως ...επιχειρηματίες.

    • camel avatar
      camel @ Kώστας ΜΠ 09/08/2012 16:07:27

      Οι δικοι μας σοβαροι επιχειρηματιες εχουν σοβαροτητα και αυτογνωσια. Για αυτο στα παρτυ τους στις επαυλες τους καινε με πυροτεχνηματα γειτονικα δαση και βαζουν τους αντρες τους να πεσουν με τα ρουχα στην πισινα

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ Kώστας ΜΠ 09/08/2012 16:11:01

      Σούπερ!!!!!!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Kώστας ΜΠ 09/08/2012 16:43:51

      Α, και κάτι τελευταίο. Απέχουν από το Nammos οι σοβαροί μας πλούσιοι (τρομάρα τους). Αυτοί κάνουν τα αίσχη τους πάνω σε πολεμικά πλοία - μουσεία με τις ευλογίες των wannabies πολιτικών ανδρεικέλων.

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ akenaton 09/08/2012 17:23:40

        Γενίκευση. Εκ της περιπτώσεως το όλον.
        Τυπικό λάθος αναλυτών και wannabE αναλυτών.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Kώστας ΜΠ 09/08/2012 17:46:28

          Όποιος νιώθε την ανάγκη να προσβάλει δημοσίως τον συνομιλητή του έχει χάσει εξ αρχής το παιχνίδι. Ακόμη και του wannabe ..... σχολιαστή.

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ akenaton 09/08/2012 18:01:09

            Συμφωνώ πως έχει χαθεί εξαρχής το παιγνίδί.
            Όπως εσείς λχ που προ ημέρων γράψατε σε άλλον σχολιαστή που δεν συμφωνούσε με τα λεγόμενά σας το εξής ...ευγενέστατο:
            "Απομείνατε ορισμένοι ζωντανοί – νεκροί να απειλείτε θεούς και δαίμονες κάθε φορά που το κλαδευτήρι της κοινωνικής δικαιοσύνης πλησιάζει τα άνομα προνόμιά σας. Αν νομίζετε ότι “εσείς θα τη βγάλετε καθαρή” πλανάστε πλάνην οικτράν".

            Επί της ουσίας: το δάχτυλο δεν δείχνει φεγγάρι. Αερόλιθο δείχνει.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Kώστας ΜΠ 09/08/2012 18:28:48

            Τελικά ούτε καν σχολιαστής καλύτερα wannabe κουτσομπόλης!

            Επί της ουσίας: ακόμη και ο αερόλιθος έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ένα δάκτυλο.

  38. STEVE avatar
    STEVE 09/08/2012 15:48:04

    Είμαι Δ.Υ. έχω τελειώσει ελληνικό πολυτεχνείο. Έχω διοριστεί μέσω Α.Σ.ΕΠ. χωρίς αυτό να με κάνει πιο ικανό από άλλους. Έχω δουλέψει και στον ιδιωτικό τομέα αρκετά χρόνια και δεν έχω ζημιώσει ούτε από λάθος το ελληνικό δημόσιο ούτε 0,50 €. Στο δημόσιο πήγα την εποχή που παίρναμε στην Αθήνα 3.000 € για εργασία σε εργοτάξια. Πήγα για λόγους υγείας συγγενικού μου προσώπου σε συνδυασμό ότι μου έκατσε και διαγωνισμός σε επαρχιακή πόλη. Τώρα αμοίβομαι με 1.080 € και συνυπολογίζοντας τα εκκαθαριστικά, τα χαράτσια κ.λ.π. υπολογίστε τι μένει, όλοι ξέρουμε. Δεν έχω φάει ποτέ στην ζωή μου αστακό και έχω κάτι χρόνια να πάω διακοπές. Τώρα προσπαθώ να βρω κάτι στο εξωτερικό, αλλά θεωρώ από αυτά που βλέπω ότι ούτε εκεί είναι ρόδινα και μάλιστα πέφτει και πολύ κοροϊδία ως προς την εργασία και τις συνθήκες που επικρατούν. Αυτή είναι η αλήθεια μου και θεωρώ ότι είμαστε πολλοί στην ίδια κατάσταση

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ STEVE 09/08/2012 16:13:20

      Δεν έχει σημασία είσαι Δ/Υ! Στο απόσπασμα...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Λιογκος 09/08/2012 17:16:46

        Τελείως λάθος είστε αγαπητέ μου. ΔΥ σαν τον STEVE είναι που συμμεριζόμαστε όσοι μιλάμε για ξεκαθάρισμα στο δημόσιο. Δεν είναι δυνατόν του αλλουνού να του έχει φύγει ο πάτος να βγάλει το Πολυτεχνείο, να έχει θέση ευθύνης (γιατί τέτοιες είναι οι αντίστοιχες θέσεις στο δημόσιο) και να παίρνει τα μισά από τον κάθε αγράμματο ΔΕΚΟτζή ή υπάλληλο οργανισμού της πλάκας.

        • Λιογκος avatar
          Λιογκος @ TopGunZ 09/08/2012 17:27:34

          Υποθέτω ότι αντιληφθήκατε το ειρωνικό του σχολίου μου κύριε TopGunZ. Αναμφισβήτητα ένας από τους αποδέκτες ήσασταν και εσείς. Μπορείτε να μου πείτε πότε κάνατε τον διαχωρισμό, που σήμερα εύστοχα κάνατε? Είμαι κάθετα αντίθετος στο τσουβάλιασμα οποιασδήποτε ομάδας ανθρώπων και χαίρομαι που και εσείς επίσης. Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμα σας.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Λιογκος 09/08/2012 19:24:26

            Σε πολλαπλά μου σχόλια τα τελευταία χρόνια που γράφω στο antinews. Δεν μπορώ να εξηγώ τα αυτονόητα προς τέρψιν κάθε διάττοντα αστέρα των διαδικτυακών συζητήσεων. Μάλιστα, νομίζω ότι είμαι από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές της μη απόλυσης ΔΥ, αλλά φαντάζομαι το να ψάξει κανείς πριν κατηγορήσει είναι τρε μπανάλ στην Ελλάδα...

  39. of8almos avatar
    of8almos 09/08/2012 16:06:24

    Εγω ξέρω οτι σε μια χώρα που καταρέει μόνο το αρχαιτότερο επάγγελμα, οι εμπόροι κόκας και οι εφοπλιστές ανθούν. Πως είναι δυνατόν να υπάρχουν και όλες οι παραπάνω κατηγορίες και να χαλάνε τόσα λεφτά. Τόσο λάθος κάνω?!!

    • Αναρχικός Κύων avatar
      Αναρχικός Κύων @ of8almos 09/08/2012 17:25:50

      Τους αριστερούς τους ξέχασες.Και αυτό επάγγελμα είναι.

  40. avanti avatar
    avanti 09/08/2012 16:26:45

    Ελάτε βρε παιδιά πως κάνετε έτσι, το γλεντάνε οι άνθρωποι επειδή η χώρα έμεινε στο ευρώ και δεν έγινε καμμία στραβή να χάσουν τα αυγά και τα πασχάλια.
    Αντε παιδιά καλή διασκέδαση και πάντα τέτοια.

  41. xp avatar
    xp 09/08/2012 16:31:13

    steve συμφωνω μαζι σου οι συνάδελφοι μηχανικοι ΔΥ παιρνουν λιγα και εχουν τεραστιες ευθυνες.Ο μισθός θα έπρεπε να είναι όπως των γιατρών ,αναλογικά. Δυστυχώς όμωςόπως βλέπεις κανένας δεν ενδιαφέρεται ουσιαστικά για το πόσο θα μεγαλώσει η πίττα ,αλλά πως θα επιβιώσει στην συρρίκνωση.Εγώ προσωπικά δούλευα επί πολλά χρόνια στην Μ.Ανατολή.Τα εργασιακα είναι καλα ,όπως και τα λεφτά ,εννοείται σε σοβαρές μεγάλες εταιρείες.Τα υπόλοιπα εξαρτάται αν τα αντέχεις.Προσωπικά δεν είχα πρόβλημα ,άλλοι είχαν.Τα τελευταία δέκα χρόνια είμαι εντός αλλά μπορεί να μην πώ όχι σε μια πρόταση.Πάντως από χρηματική άποψη δεν είναι ασχημα (και δεν πληρώνεις και φόρο .....)

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ xp 09/08/2012 17:28:56

      Έχετε δει τους μισθούς των γιατρών?

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ TopGunZ 09/08/2012 19:26:02

        Κι επειδή πλέον πρέπει να αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες, εννοώ ότι και οι μισθοί των γιατρών έχουνε κατακρημνιστεί, το μόνο που τους σώζει κάπως είναι τα μία μέσα-δύο έξω των εφημεριών, που και αυτές δεν τις έχουνε πληρωθεί εδώ και μήνες...

      • diman avatar
        diman @ TopGunZ 09/08/2012 22:54:19

        Βεβαίως. Τρείς και εξήντα και μένουν όλοι στο Πέραμα

  42. Φρενήρης avatar
    Φρενήρης 09/08/2012 16:33:28

    +1

  43. akenaton avatar
    akenaton 09/08/2012 16:37:34

    Ένας ιατρός του ΕΣΥ με τον οποίο συζητούσα προχτές μου είπε το εξής: "το 1983 μόλις είχα διοριστεί στο νοσοκομείο. Ο μισθός δεν ήταν και πολύ καλός αλλά υπήρχε μια φήμη ότι θα ανέβαινε λίγο. Μετά από λίγο καιρό, παίρνοντας το εκκαθαριστικό μου, είδα από τη μία μέρα στην άλλη τον μισθό μου να έχει διπλασιαστεί! Κατάλαβες; Διπλός ακριβώς! Τρελάθηκα. Νάναι καλά ο Ανδρέας είπα μέσα μου κι έκανα το σταυρό μου".
    Φαντάζομαι η επόμενη κίνηση του εν λόγω ιατρού, ήταν με τα περισσευούμενα από τον μισθό του να πάει να αγοράσει το πρώτο του "τζακούζι" από το μικρό μαγαζάκι που είχε ανοίξει στη γειτονιά του με το όνομα "μόντα μπάνιο". Τα υπόλοιπα είναι ιστορία! Που ξετυλίγεται στη Μύκονο, στη βιλάρα του ιατρού με τη διπλή πισίνα (από τα φακελάκια), στο "ντα κάπο" και γιατί όχι, στα Χάμπτονς.

    • camel avatar
      camel @ akenaton 09/08/2012 16:45:36

      Το 83 δεν υπηρχαν τζακουζι. Αναφερεις ιστορικα χωρις καμια επιβεβαιωση συνεχως . Αυτο σημαινει συνειδητο ψευδος

      • Εύα avatar
        Εύα @ camel 09/08/2012 16:51:14

        Σέβομαι πάρα πολύ τις απόψεις σου, αλλά σε αυτό το σημείο νομίζω τον αδικείς..άλλο εννοούσε με αυτό το παράδειγμα...

      • akenaton avatar
        akenaton @ camel 09/08/2012 16:52:24

        Εσάς από την ιστορία αυτό σας πείραξε;
        Έχετε λάθος ακόμη και σ' αυτό όμως
        http://inventors.about.com/library/inventors/bljacuzzi.htm
        http://en.wikipedia.org/wiki/Jacuzzi

        • camel avatar
          camel @ akenaton 09/08/2012 17:00:28

          Μιλαω για την Ελλαδα Εγχρρωμη τηλεοραση υπηρχε πριν απο 70 ομως στην χωρα μας ηρθε γυρω στο 79

          • akenaton avatar
            akenaton @ camel 09/08/2012 17:03:45

            Θα αστειεύεστε. Μπορούσες να την αγοράσεις άνετα, απλώς έγχρωμη εκπομπή καναλιών δεν είχαμε. Ενώ το τζακούζι δεν απαιτεί καμιά τεχνολογία. Απλώς το συνδέεις στη βρύση.
            Εκεί εσείς, το δάκτυλο σας δείχνει το φεγγάρι κι εσείς επιμένετε να κοιτάτε το δάκτυλο.....

          • akenaton avatar
            akenaton @ camel 09/08/2012 17:05:17

            Είστε εκπαιδευτικός είπατε;

          • camel avatar
            camel @ akenaton 09/08/2012 18:12:56

            Που ειναι το προβλημα ? Ελπιζω οχι στο διπλο ρρ του εγχρωμου

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ akenaton 09/08/2012 17:20:36

      Καλό θα ήταν να μην βγάζουμε συμπεράσματα από καταστάσεις και δεδομένα που αγνοούμε, με βάση τι μας είπε φίλος μας , τι είδαμε στην πόλη μας κλπ. Γιατί απλά λανθάνουμε. Σήμερα ο γνωστός σας αν έχει 30 χρόνια προυπηρεσίας( και αν είναι διευθυντής) θα λαμβάνει καθαρά περίπου 2300e.
      Το ΕΣΥ σχεδιάστηκε αρχικά από τον Αυγερινό και μετά από τον Γεννηματά , ο οποίος έκανε και προσωπικές εκκλήσεις σε επιφανείς ιατρούς της εποχής. Όλος ο σχεδιασμός αντανακλούσε διαστρεβλωμένες οπτικές του τριτοκοσμικού Πασόκ. Έτσι λχ φτάσαμε να υπάρχουν νομοί με 3 νοσοκομεία και ασφαλώς όλα να υπολειτουργούν. Ή να κοροιδεύουμε τους γέρους των χωριών με το ψηφοθηρικό "σου έχουμε γιατρό" με τον δύσμοιρο ,προ μηνών απόφοιτο της Σχολής,αγροτικό που δεν ξέρει ούτε ένεση να κάνει.
      Ποτέ δεν διπλασιάστηκαν οι αμοιβές. Αυξήσεις δόθηκαν στους ειδικευόμενους ιατρούς επί Αβραμόπουλου(και έφτασε ο μισθός τα 1000 ευρώ) και μικρότερες παλαιότερα σε επιμελήτες κλπ. Διπλασιασμός ποτέ. Και μάλιστα της δεκαετία του 80, ποτέ.
      Η ασθένεια που έγινε καρκίνωμα ήταν η σιωπηρή κατάφαση της πολιτείας στο να μεταβιβαστεί η αναπλήρωση των χαμηλών απολαβών στον πολίτη ασθενή δια του φακελακίου. Και αυτό για να μην εφαρμοστεί ό,τι εφαρμόζεται σε όλες τις δυτικές χώρες
      ( στα δημόσια νοσοκομεία) η περιορισμένη- τονίζω περιορισμένη- ελεύθερη επιλογή ιατρού. Έτσι φτάσαμε στο αίσχος των ιατρών ΕΣΥ με αμύθητη περιουσία. Όχι δια νομίμων απολαβών που ποτέ δεν διπλασιάστηκαν όπως σας πληροφόρησαν, αλλά δια παρανομιών. Η παρανομία- φακελάκι έθερεψε τη φούσκα και όχι οι ουδέποτε διαπλασιασθείσες αμοιβές.
      Τώρα πως τους εν λόγω αεριτζήδες/εισαγωγείς έθρεψε και η γενικώτερη φούσκα , καμία αμφιβολία. Τα ξέρουμε και τα λέμε πριν την κρίση. Είναι πλέον συνειδητοποιημένα δεδομένα και όχι "αποκαλύψεις" που προσφέρουν κάτι σε μία ανάλυση.
      Αυτό που θολώνει την πραγματικότητα είναι να μπερδεύονται οι πραγματικοί επιχειρηματίες βιομήχανοι και βιοτέχνες με τους φουσκοθρεμμένους εισαγωγείς/αντιπροσώπους αγαπημένα παιδιά της Φούσκας, μια που και οι δύο κατηγορίες είναι "πλούσιοι" , όταν οι τελευταίοι είναι οι επιρρεπείς στις γελοιότητες και έχουν τα εκ της παρασιτικής τους δραστηριότητας δεδομένα χαρακτηριστικά, όπως αυτά που λαμβάνουν χώρα στα κυκλαδίτικα νησιά.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Kώστας ΜΠ 09/08/2012 17:44:27

        Ισχύει και για σας αυτό που έγραψα παραπάνω: το δάκτυλο σας δείχνει το φεγγάρι κι εσείς επιμένετε να κοιτάτε το δάκτυλο…..

        ΥΓ Για την αλήθεια του ισχυρισμού του ιατρού θα μπορούσε να μας διαφωτίσει κάποιος που υπηρετούσε τότε σε νοσοκομείο αλλά αυτό δεν είναι το σπουδαίο.

        • Nietzsche avatar
          Nietzsche @ akenaton 10/08/2012 03:01:05

          "Τον Λαϊκισμό πολλοί αγάπησαν,
          τον λαϊκιστή ουδείς"...

  44. mad avatar
    mad 09/08/2012 16:37:48

    Κάποιοι χλεχλέδες πιστεύουν ότι δεν υπάρχει ταξικός διαχωρισμός στην κοινωνία μας και ότι σε όλους η Κρίση και τα Μνημόνια έχουν τον ίδιο αντίκτυπο ... γλυκοί μου ανόητοι ανοίξτε τα στραβά σας λιγάκι και ξαναψηφίστε...ΔΗΜΑΡ ...

  45. ΣΑΚΑΤΑΚ avatar
    ΣΑΚΑΤΑΚ 09/08/2012 16:39:26

    Α....να μην ξεχάσω...για όλα φταίει ο Τσίπρας!!!

    • Αναρχικός Κύων avatar
      Αναρχικός Κύων @ ΣΑΚΑΤΑΚ 09/08/2012 17:28:30

      Όλοι αυτοί Τσίπρα ψηφίζουν. Είναι τρε-σικ να είσαι αριστερός με δεξιά τσέπη.

  46. avanti avatar
    avanti 09/08/2012 17:15:50

    " Η φοροδιαφυγή στην Ελλάδα φτάνει στο 12 με 15% του ΑΕΠ, πρόκειται δηλαδή για 40 με 45 δις ευρώ ετησίως. Αν μπορούσαμε να εισπράξουμε ακόμη και τα μισά από αυτά, το πρόβλημα θα λυνόταν στην Ελλάδα " είπε ο διευθυντής του ΣΔΟΕ κύριος Λέκκας..... και ακόμη έχουμε υποβάλει 5000 αιτήματα στις τράπεζες για έλεγχο λογαριασμών και μόνο 210 έχουν προχωρήσει, γιατί τα παιδιά να μην διασκεδάζουν, τους ενόχλησε ή θα τους ενοχλήσει κανένας?

    • romeo avatar
      romeo @ avanti 09/08/2012 19:45:50

      Να πιάσουν πρώτα τη διαφθορά οι αστέρες του ΣΔΟΕ και μετά πιάνουν και τη φοροδιαφυγή...

    • anonymous avatar
      anonymous @ avanti 09/08/2012 20:29:47

      Κατ αρχάς ψεύδεται ασυστόλως. Το 10% του ΑΕΠ είναι 20 δις και πολλά λέω. Επίσης αυτά που λέει είναι ισχυρισμοί του Δημοσίου. Δεν έχουν καμιά βάση ή επαφή με την πραγματικότητα.

      Πέραν όμως των ανωτέρω, τόσο είναι και το ποσοστό παραοικονομίας στη Γερμανία. Μιλάω για παραοικονομία και όχι για φοροδιαφυγή. Αυτό σημαίνει ότι τα περιθώρια πάταξης της φοροδιαφυγής έχουν εξαντληθεί.

  47. "Παύλος" avatar
    "Παύλος" 09/08/2012 17:21:03

    Κουίζ: Αν γινόταν ένα γκάλοπ σε αυτό το πάρτυ, ποια θα ήταν τα ποσοστά των κομμάτων;

    • Εύα avatar
      Εύα @ "Παύλος" 09/08/2012 17:29:28

      Σύριζα-Πασόκ στα ύψη..

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ "Παύλος" 09/08/2012 17:30:06

      Ο ΣΥΡΙΖΑ πάντως θα έπαιρνε αυτοδυναμία, με τις μπίζνες που θα κάνανε όλοι αυτοί με δραχμή, θα λούζονταν με μπελούγκα, όχι με βότκα...

      • flou avatar
        flou @ TopGunZ 09/08/2012 17:39:03

        Για Τοπ και Εύα:www.youtube.com/watch?v=ETQHlUnq9O0

      • "Παύλος" avatar
        "Παύλος" @ TopGunZ 09/08/2012 19:02:23

        Εκλογικά απότελέσματα Ιούνιος 2012:

        Εκάλη: ΝΔ 70,01% ΣΥΡΙΖΑ 6,54%

        Πέραμα: ΣΥΡΙΖΑ 35,79% ΝΔ 19,37%

        Αυτοί που ήταν στο πάρτυ πού λέτε να μένουν το χειμώνα;

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ "Παύλος" 09/08/2012 19:12:28

          Ο γιος της Γιάννας πάντως μένει στο Λονδίνο...

          • "Παύλος" avatar
            "Παύλος" @ TopGunZ 09/08/2012 19:15:25

            Μετράει στο 6,54

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ "Παύλος" 09/08/2012 19:36:50

            Οι υπόλοιποι καλεσμένοι του πάρτυ που μετράνε? Γιατί μάλλον έχετε πλήρη κατάλογο με τις διευθύνσεις τους, δε νομίζω ότι θα καταφεύγατε σε ένα τόσο ηλίθιο τρικ εντυπωσιασμού όπως η αυθαίρετη παράθεση δύο εκλογικών περιφερειών χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία.

        • Heaven avatar
          Heaven @ "Παύλος" 09/08/2012 19:15:44

          στην Ελβετία!!!

          • "Παύλος" avatar
            "Παύλος" @ Heaven 09/08/2012 19:20:34

            σωστός :-)

  48. ANORFOGRAFOS avatar
    ANORFOGRAFOS 09/08/2012 17:33:33

    μ'αρεσουν αυτες οι δυο Ελλαδες καποτε υπηρχαν δυο Γαλλιες μια που ετρωγε παντεσπανι και μια που δεν ειχε ψωμι ..τι συνεχεια την ξερετε ολι φανταζομαι

    • Γρυνη avatar
      Γρυνη @ ANORFOGRAFOS 09/08/2012 19:11:02

      !!!!!!!!!!!!

  49. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΝΑΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΝΑΣ 09/08/2012 17:41:25

    ΣΕΒΑΣΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΑΣ,ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΑΚΤΟΡΑ Η ΧΩΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΚΡΙΣΗ ΑΡΧΩΝ , ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΟΣ.ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ ΜΑΣ,ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΜΕΙΖΩΝΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ .ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ Α.Σ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΔΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΕΣ.ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΔΩΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΛΑΧΟΧΩΡΙΑ ΤΩΝ ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΝ Α.Σ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ AKENETON ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΕΠΙΣΚΕΦΘΟΥΝ ΓΙΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΕΛΛΑΔΟΣ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΟΝ Α.Σ

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΕΡΑΙΟΣ Ο ΘΕΤΤΑΛΟΣ

    • Γρυνη avatar
      Γρυνη @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΝΑΣ 09/08/2012 19:12:41

      ωπα, και αλλος "ομοαιμος" Ακενατόν!!!

      • akenaton avatar
        akenaton @ Γρυνη 09/08/2012 19:26:39

        Σι άλτου αρμουν ! Χιμ μούλτσι!

    • GO avatar
      GO @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΝΑΣ 10/08/2012 20:23:23

      Ειδικός Γραμματέας στο Εθνικό Τυπογραφείο;
      Σιδεροκέφαλος!!!

      • georgios feraios o thettalos avatar
        georgios feraios o thettalos @ GO 10/08/2012 21:14:17

        Ο ειδικός γραμματέας του εθνικού τυπογραφείου είναι συγγενικό πρόσωπο με ίδιο όνομα και επίθετο.Άξιος.Καλή επιτυχία στο Γιώργο.Καλό κουράγιο και καλή δύναμη στον Α.Σ. για να γίνουν τα οράματα και τα όνειρα των Ελλήνων πράξη,κόντρα σε όλους αυτούς που θέλουν να μας κάνουν μίζερους και δυστυχισμένους.Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για το δικαίωμα στο όνειρο.

  50. cielo avatar
    cielo 09/08/2012 17:47:34

    Δεν μου κανει εντυπωση το οτι υπαρχουν Ελληνες με λεφτα για πεταμα, ολοι το γνωριζαμε και ολοι επισης γνωριζουμε οτι το κρατος μας επιμελως αποφευγει να τους "ακουμπησει".

    Αυτο που μου προκαλει αηδια ειναι η επιδειξη. Τραβα κυρα μου σε ενα εξωτικο νησακι και γλεντησε τα. Τραβα αγορι μου ξωπισω απ'την κυρατσα και πνιξε την στις σαμπανιες. Ειναι αναγκη να το κανεις εδω, στα μουτρα μας?

    Εγω ντρεπομαι που ακομα μπορω να αγοραζω τα στοιχειωδη οταν ο διπλανος μου στο σουπερμαρκετ αφηνει πισω το δευτερο πακετο φακες γιατι δεν του φθανουν τα λιγοστα μετρητα του και την ιδια στιγμη αυτα τα καθηκακια χαχανιζουν στα μουτρα μας και μας υπογραμμιζουν οτι στην Ελλαδα υπαρχουν πολιτες δυο ταχυτητων... η μεγαλη μαζα των αναλωσιμων ηλιθιων και η επιλεκτη ελιτ της λαμογιας και του μαυρου χρηματος.
    Μπραβο λεβεντες!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ cielo 09/08/2012 21:59:00

      Ὅπου καί νά τό ἔκαναν τό πάρτυ ἀγαπητέ cielo τό ἴδιο θά τούς ξεσκέπαζαν καί τό ἴδιο ἄσχημα θά χτυποῦσε σέ ὅλους μας.Ἄλλωστε καί τούς ἀστακοπολέμαρχους στή Μύκονο,Τούρκοι τούς διέσυραν,τί λές,καί στήν ἄκρη τοῦ κόσμου νά ξεσάλωναν,δέν θά βρισκόταν κάποιος νά τούς ξεσκεπάσει; Ἡ πράξη λοιπόν,ὅπου κι ἄν γίνεται,ἔχει τόν ἴδιο ἀντίκτυπο...

  51. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 09/08/2012 17:52:13

    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΒΙΕΤΚΟΓΚ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗ ΣΑΪΓΚΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΓΙΑ "ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ" ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ 1/3 ΔΕΝ ΓΥΡΙΣΕ ΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΑ , ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ IOKLOS ZARAS 10/08/2012 03:09:16

      Ιστορία σημαίνει Γνώση!

      Καλή ιδέα!

  52. pissa avatar
    pissa 09/08/2012 17:58:25

    εύγε!μπρά8ο!

  53. Εύα avatar
    Εύα 09/08/2012 18:11:11

    Υπάρχουν δυο Ελλάδες, αλίμονο της μιας..δε θα μπορούσες να βάλεις πιο αντιπροσωπευτικό τραγούδι!
    ΥΓ: Κοίτα να δεις που μου άρεσε ο Αντύπας...

  54. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 09/08/2012 18:18:47

    ¨Θάρθει μέρα που η απληστία της ιδιοκτησίας του πλούτου και της έπαρσης θα αποθηκευτεί στις τράπεζες στις πολυεθνικές και σε τόσο λίγους που οι πολλοί μη κατέχοντες θα ξεσπάσουν σα θεομηνία που θα κάνει τη ζωή των κατεχόντων κόλαση...." Αριστοτέλης Ωνάσης.

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 10/08/2012 03:10:32

      Μάλλον, ο Παΐσιος το είπε αυτό.
      νομίζω, βέβαια...

  55. kosvag avatar
    kosvag 09/08/2012 18:40:05

    Ηθικό δίδαγμα: αυτοί που έχουν χρήματα να μην τα ξοδεύουν (τουλάχιστον εντός Ελλάδας - βλέπε σύνδρομο κατσίκας του γείτονα).
    Και τι μας πειράζει να ξοδεύει κάποιος άνθρωπος? εκτός άμα είμαστε τεμπέληδες και θέλουμε ''πάγωμα'' στην οικονομική δραστηριότητα (αριστερά μου θυμίζει αυτό). Αφού λοιπόν δεν θα προσφέρουμε υπηρεσίες ή προιόντα σε αυτούς που έχουν τα χρήματα, τα χρήματα μένουν εκεί που είναι και η φτώχεια εκεί που είναι. Ή τα κλέβουμε από αυτούς που τα έχουν (αλλά για να κλέψει κάποιος εκτός από πολλά κακά χαρακτηριστικά πρέπει να έχει και ''τέτοια'').
    Αγαπητό Αntinews: αν το κράτος τα βλέπει αυτά με την λογική του άρθρου σου η νέα αναδιανομή του πλούτου θα γίνει με συσίτια του Τσαουσέσκου (χωρίς να γίνει ο Τσίπρας ή οι Εθνικοσιαλιστές κυβέρνηση).

    Σημείωση: στην Ελλάδα όπως και παντού υπάρχουν Ρουβάδες υπάρχουν και Κουβάδες. Καποιοι από τους Ρουβάδες και κάποιοι από τους Κουβάδες φοροδιαφεύγουν.

  56. ΜΔ avatar
    ΜΔ 09/08/2012 18:51:11

    Διαβάζοντας τα σχόλια στο άρθρο αυτό καθώς και όλα τα χτεσινά στο άρθρο του Βασίλη Γκιώνη, θα περίμενα με αγωνία να συμπράξουν κάποια στιγμή οι φίλοι akenaton, TopGunZ, B. Γκιώνης και κάποιοι ακόμα για να ανεβάσουν ένα άρθρο για τις ευθύνες του ιδιωτικού τομέα τα χρόνια της επίπλαστης ευμάρειας. Ξεκαθαρίζοντας ότι υιοθετώ την αναγκαιότητα να εξυγιανθεί ο δημόσιος τομέας (χωρίς ανθρωποθυσίες ακόμα και κομματόσκυλων που πληρώνονται αυτή τη στιγμή με 900 ευρώ και έχουν οικογένειες) και δεν δαιμονοποιώ τον ιδιωτικό (εκεί ανήκω και εγώ...), θα ήθελα να διαβάσω σε ένα άρθρο για τα λάθη του ιδιωτικού τομέα. Γιατί τέτοια εξιδανίκευση του ιδιωτικού τομέα πραγματικά με έχει εκπλήξει!!! Αρχίζω να πιστεύω ότι ζούσα σε άλλη χώρα με τέτοια ωραιοποίηση καταστάσεων... Χαρακτηριστικό παράδειγμα η "άφεση" αμαρτιών στους παρανομούντες/κρατικοδίαιτους του ιδιωτικού τομέα στο όνομα της ανυπαρξίας ελέγχου από ένα δυσλειτουργικό δημόσιο. Την ίδια στιγμή, αντίστοιχη ανοχή δεν επιδεικνύεται για τους δημοσίους υπαλλήλους που εκμεταλλεύτηκαν ακριβώς για τους ίδιους λόγους το ίδιο δημόσιο. Και τελικά δεν έχω πάρει απάντηση σε ένα απλό ερώτημα: Από αυτό το σπάταλο, δυσλειτουργικό δημόσιο που όντως πλήρωνε πολλούς κηφήνες ποιοι ευνοήθηκαν στο τέλος - ποιοι λίγοι συγκέντρωσαν δυσανάλογα τον πλούτο: οι "καλά" αμoιβόμενοι τεμπέληδες του δημοσίου ή η πλειοψηφία όσων επιχείρησαν τα ίδια χρόνια στον ιδιωτικό τομέα;;
    Ευχαριστώ!!

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΜΔ 09/08/2012 19:09:35

      Πεδίον δόξης λαμπρόν μας ανοίγετε αγαπητά ΜΔ! Είναι τόσα πολλά αυτά που θα είχε κανείς να γράψει, που δεν θα έφτανε ολόκληρο το ιστολόγιο.
      Σε ότι με αφορά αν κατάλαβα καλά, καμία άφεση αμαρτιών δεν έδωσα. Επειδή μιλάμε όμως πολιτικά (πιστεύω) εδώ μέσα, προσπαθώ πάντα να βλέπω από αυτή την οπτική τα πράγματα. Αλλιώς, κινδυνεύει κανείς να διολισθήσει στην ηθικολογία. Αν προσέξετε δε τα γραπτά και τα σχόλιά μου, ουδέποτε (τουλάχιστον συνειδητά) χρησιμοποίησα ηθικοπλαστικές έννοιες και χαρακτηρισμούς για κανέναν εργαζόμενο. Είναι εύκολο να καταδικάζεις τις κακές πρακτικές όλων των τομέων αλλά κακά τα ψέμματα, το κράτος βάζει τους κανόνες, το κράτος ελέγχει, αυτό έχει την ευθύνη εφαρμογής τους. Οποιονδήποτε να αφήσεις ελεύθερο (όχι άτομο) θα κάνει τα δικά του. Η τελική όμως ευθύνη ανήκει στο δημόσιο που ελέγχει και (θα έπρεπε να) αυτοελέγχεται. Και το Ελληνικό δοβλέτι απέτυχε οικτρά σε αυτόν τον τομέα. Ου μη μόνον αλλά χρεοκόπησε κιόλας τη Χώρα. Φυσικό νομίζω να συγκεντρώνει τα περισσότερα πυρά και να χρειάζεται τις πιο επείγουσες μεταρρυθμίσεις. Γιατί χωρίς ένα καινούριο δημόσιο, με ανάληψη του ρόλου του με αποφασιστικότητα και δικαιοσύνη, δεν υπάρχει μέλλον για τη Χώρα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΜΔ 09/08/2012 19:17:10

      Σαφώς και έχει μεγάλη ευθύνη ο ιδιωτικός τομέας. Ανεχόταν να τρώει τα ψίχουλα που του πετούσαν οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες μέσω των ορδών καλοπληρωμένων ΔΥ που διόριζαν τα συνεταιράκια τους.

      • Nietzsche avatar
        Nietzsche @ TopGunZ 10/08/2012 03:13:56

        Δεν υπήρχε Ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα, αγαπητέ.
        Κι αυτός από το Δημόσιο εσιτίζετο.

  57. tak avatar
    tak 09/08/2012 19:43:52

    Μπράβο TopGunZ! Είπες σε τρεις γραμμές τη μέγιστη αλήθεια!

  58. "Παύλος" avatar
    "Παύλος" 09/08/2012 19:46:34

    Ο πλήρης κατάλογος των αποτελεσμάτων ανά δήμο είναι διαθέσιμος από το υπουργείο εσωτερικών για όποιον θέλει να σχηματίσει άποψη για τη συσχέτιση εισοδήματος-κομματικής προτίμησης. Δοκιμάστε το.

    • "Παύλος" avatar
      "Παύλος" @ "Παύλος" 09/08/2012 20:35:09

      Βεβαίως. Ο Συριζα έδωσε αυτές τις συντάξεις, όταν ήταν κυβέρνηση. Άρα είναι λογικό.

  59. ΜΔ avatar
    ΜΔ 09/08/2012 20:00:05

    Φίλε TopGunZ,
    Νομίζω πάλι ωραιοποιείς τον ιδιωτικό τομέα.
    Ένα παράδειγμα από εμένα για ένα σχόλιο δικό σου (που πάντα διαβάζω προσεχτικά). Οι εργολάβοι οικοδομών στην μεγάλη τους πλειοψηφία τους δεν ήταν ασφαλώς άμεσα κρατικοδίαιτοι. Αυτό σίγουρα το δέχεσαι. Αν ζητήσεις απ' όλους αυτούς όμως να σου συντάξουν μία λίστα με τα επαγγέλματα των αγοραστών των ακριβοπουλημένων διαμερισμάτων τους είναι σίγουρο (εγώ το έκανα από φίλο από περιέργεια...) ότι θα βρεις εκεί μέσα τις ορδές που ονομάζεις των καλοπληρωμένων ΔΥ. Η πλειοψηφία αυτών, επειδή ακριβώς αμοιβόταν καλά, έκαναν απλά το ονειρό τους πραγματικότητα (με τη συνεργεία των τραπεζών με τα εύκολα δάνεια...) για ένα σπιτάκι. Στο τέλος της πορείας, αυτοί οι καλοπληρωμένοι ΔΥ έμειναν με το ακριβοπληρωμένο σπιτάκι και πλέον με μισθούς πείνας και όλοι οι (μη κρατικοδίαιτοι) κατασκευαστές συγκέντρωσαν πλούτο. Σήμερα πιθανότατα έρχονται σχεδόν όλοι αυτοί οι κατασκευαστές ακινήτων που εκμεταλλεύτηκαν τη συγκυρία και πλούτισαν, ως τιμητές των πάντων και κυρίως του συστήματος που τους έφτιαξε και ξεσπαθώνουν εναντίον των ΔΥ.
    Απλά προσπαθώ να τονίσω ότι ΟΛΟΙ άμεσα ή έμμεσα κρατικοδίαιτοι ήμασταν.

  60. akenaton avatar
    akenaton 09/08/2012 20:04:02

    Όχι, συγνώμη, απλώς έχω την εντύπωση πως έχουμε ξανασυζητήσει εδώ μέσα.

  61. ΜΔ avatar
    ΜΔ 09/08/2012 20:06:19

    Και μη μου πεις ότι οι μη κρατικοδίαιτοι κατασκευαστές ακινήτων "έφαγαν ψίχουλα"!!!! Αρκεί να διαπιστώσεις τι καβάντζες έχουν κάνει, ώστε τώρα να μπουν απλά στη φάση που, αφού πρώτα απολύσουν κόσμο από τις εταιρείες τους, εξορμούν σαν τα κοράκια για να αγοράσουν και να φτιάξουν τη μαγιά για την επόμενη φάση "ανάπτυξης"!!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΜΔ 09/08/2012 20:14:47

      Μπορείτε να πάτε να ρωτήσετε τα παιδιά του αυτόχειρα κολλητού του πατέρα μου για τις καβάντζες των εργολάβων. Ο κοινωνικός αυτοματισμός είναι ένα τέρας με δύο κεφάλια ξέρετε.

      • ΜΔ avatar
        ΜΔ @ TopGunZ 09/08/2012 20:31:47

        Φίλε TopGunZ,
        Προσπερνώ το στοιχείο της αυτοκτονίας του φίλου σας. Δε συνεισφέρει απολύτως τίποτα στην κουβέντα.
        Κοινωνικός αυτοματισμός δημιουργείται από τις εμμονές κάποιων με τους ΔΥ. Όχι ασφαλώς με σχόλια για την φούσκα των ακινήτων και ποιοι πλούτισαν από αυτήν.
        Να είστε καλά!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ ΜΔ 09/08/2012 20:39:47

          Δε γίνεται όμως να αντιπαρερχόμαστε μόνο ότι δε μας βολεύει. Γιατί και το "όλοι οι μικρομεσαίοι φοροδιαφεύγουν" ή "όλοι οι εργολάβοι έχουνε καβάντζα" (τώρα βέβαια γιατί είναι κακό πράγμα να έχει κάποιος από τη δουλειά του καβάτζες και όχι το να τις έχει από το ξύσιμο δεκαετιών...) και κοινωνικός αυτοματισμός είναι και τουλάχιστον οι ΔΥ δεν μετράνε ούτε αυτοκτονίες ούτε ανέργους. ΔΥ είναι οι αδερφές μου, ειδικευόμενοι γιατροί που παίρνουν ψίχουλα γιατί μερικοί τσιρίζουν περί κοινωνικού αυτοματισμού απέναντι στους ΔΥ όταν καταγγέλουμε το πάρτυ των ρετιρέ και των ΔΕΚΟ.

          • akenaton avatar
            akenaton @ TopGunZ 09/08/2012 20:49:23

            Αυτή η στρέβλωση στο δημόσιο να υποαμείβονται αυτοί που προσφέρουν τα μέγιστα (ιατροί-νοσηλευτές ΕΣΥ, πιλότοι, εκπαιδευτικοί, αστυνομικοί, κλπ) και να υπεραμείβονται οι κουραμπιέδες των υπουργείων - φέουδων και των ΔΕΚΟ (εξαιρώ τους εναερίτες της ΔΕΗ και αυτούς που δουλεύουν στα ορυχεία της) δεν έχει ταίρι πουθενά στον κόσμο. Απορώ που υπάρχουν άνθρωποι που όταν φωνάζεις να κοπούν οι υπέρογκοι μισθοί και συντάξεις των "ρετιρέ" εξεγείρονται.

          • ΜΔ avatar
            ΜΔ @ TopGunZ 09/08/2012 21:02:54

            Ασφαλώς δε περιμένετε να συμπεράνω από ένα τραγικό περιστατικό αυτοκτονίας αν μία επαγγελματική ομάδα κατηγορείται άδικα για υπερπλουτισμό ή όχι...
            Αγαπητέ TopGunZ,
            Εγώ δεν μίλησα για καμμία φοροδιαφυγή... Καλοπροαίρετα δέχομαι ότι όλοι οι εργοδότες τα έκαναν όλα νόμιμα...Το κλειδί είναι σε αυτό που λέτε "τώρα βέβαια γιατί είναι κακό πράγμα να έχει κάποιος από τη δουλειά του καβάτζες και όχι το να τις έχει από το ξύσιμο δεκαετιών…"
            Εμ, δεν το έκανε ακριβώς από τη δουλειά του το πολύ γερό κομπόδεμα... Αυτοί που ασχολούνταν με το ξύσιμο δεκαετιών τον έφτιαξαν για 3 γενιές!!! Αυτό σας λέω...Εξιδανικεύετε την πηγή πλουτισμού τους στον μόχθο τους (που δεν τον αμφισβητώ) και δεν βλέπετε ότι η στρέβλωση του δημοσίου λειτούργησε πολλαπλασιαστικά υπέρ τους!
            Ας το αφήσουμε!
            Καλό βράδυ!

  62. Εύα avatar
    Εύα 09/08/2012 20:06:53

    Οι γονείς μπορεί να ψηφίζουν και ΝΔ..Τα παιδιά όμως ψηφίζουν επανάσταση...Άσε που πάμπολλοι επιχειρηματίες, γιατροί, κλπ είναι κι αυτοί με τη σειρά τους το ίδιο επαναστάτες...

    • Εύα avatar
      Εύα @ Εύα 09/08/2012 20:09:23

      Άσε που μιλάμε για τη σουργελοποίηση της διασκέδασης..κι αυτή δεν εξαρτάται από το τι ψηφίζει κάποιος...

      • "Παύλος" avatar
        "Παύλος" @ Εύα 09/08/2012 20:38:31

        Η σουργελοποίηση της διασκέδασης είναι το θέμα του άρθρου; Οι άστεγοι που τρώνε τη φακή στο πεζούλι πράγματι θα μπορούσαν να βρουν ένα πιο σεμνό τρόπο να διασκεδάσουν. Αμάν πια με τις εξαλλοσύνες!!

        • Εύα avatar
          Εύα @ "Παύλος" 09/08/2012 22:11:59

          Μπορείς να γράψεις για πολλά θέματα..από τους άνεργους, τους άστεγους, αυτούς που τα βγάζουν δύσκολα πέρα, για τους δήθεν...και οι δήθεν μ΄ενοχλούν αφάνταστα...δε διαθέτουν ήθος...με ενοχλεί η κατάντια των ανθρώπων που επειδή τρώνε αστακό, θεωρούν ότι είναι ''κάτι'' (ξέρεις πόσα κιλά καραβίδες έφερνε στο σπίτι ο συχωρεμένος ο παππούς μου; τις ψάρευε στο ποτάμι βέβαια..)...και νομίζω ότι ρώτησες το τι ''ψηφίζουν οι άνθρωποι της φωτό..άρα η συζήτηση ήταν γι΄αυτό κι όχι αποκλειστικά για τους άστεγους..

  63. monson avatar
    monson 09/08/2012 20:07:35

    θα πρεπει να ειμαστε τουλαχιστον αφελης να πιστεψουμε οτι πληρωνεις 4000 ευρω για να κρατησεις τραπεζι στον οποιο σακη στην ελλαδα!!
    κυκλοφορουμε και ξερουμε....αυτα τα λενε οι κομπολεξικοι νεοπλουτοι μπας και νιωσουν οτι τα ευκολα λεφτα τους φαινονται....και καποιοι τους σχολιαζουν...ΑΡΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

    Ελεος ρε παιδια μην τρωτε οτι σας σερβιρουν.

  64. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/08/2012 20:12:16

    Οκ, ελπίζω απλά να πετάτε την μπάλα στην κερκίδα. Αλλιώς ακούγεστε πολύ αφελής. Αλήθεια, μια πραγματική, σε αντίθεση με τη δική σας, διασταύρωση στοιχείων που δείχνει ότι στις περιοχές με τεράστια ποσοστά μαιμού αναπήρων και συνταξιούχων είχε πρωτοκαθεδρία ο ΣΥΡΙΖΑ θα την σχολιάσετε?

  65. ΜΔ avatar
    ΜΔ 09/08/2012 20:20:52

    Φίλε akenaton,
    Συμφωνώ σε αυτά που λες... Το ελληνικό δημόσιο όντως πρέπει να μεταρρυθμιστεί. Αυτό που με ενοχλεί είναι η υποκρίσια κάποιων που, ωραιοποιώντας καταστάσεις, αρνούνται να καταλάβουν ότι αυτό το σπάταλο δημόσιο δεν ήταν σπάταλο μόνο στις αμοιβές των ΔΥ. Ήταν ίσως πολύ περισσότερο στα έργα και τις εργολαβίες που έδινε στον ιδιωτικό τομέα. Και αν κάποιοι δεν πήραν άμεσα από αυτήν την πίτα, σίγουρα ευνοήθηκαν έμμσα στη συνέχεια. Όλα μία αλυσίδα είναι...
    Να απολυθούν λοιπόν αυτοί οι υπεράριθμοι τεμπέληδες του δημοσίου...Θα βάλουν πλάτη με αυτόν τον τρόπο...Θα μείνουν άνεργοι ακόμα και αν απλά έπαιρναν όλα τα χρόνια έναν μισθό (αδίκως...). Όλοι αυτοί που συγκέντρωσαν πλούτο στον ιδιωτικό τομέα πως θα βάλουν πλάτη?
    Τέλοσπαντων...

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΜΔ 09/08/2012 20:39:38

      Ίσως είναι καλύτερα να δούμε τι θα γίνει από δω και μπρος. Θα ήθελα πολύ να μπορούσε με κάποιον τρόπο να πάρουμε πίσω αυτά που κλέψανε όλοι όσοι "επωφελήθηκαν" από την "χαλάρωση" και οικονόμησαν έναν τόνο χρήματα χωρίς να παράγουν απολύτως τίποτε. Όμως αυτό δεν είναι εύκολο για το μετρητό, ίσως είναι δυνατόν για τα ακίνητα μετά από εφαρμογή καθολικού και αναδρομικού "πόθεν έσχες". Η φούσκα πάντως ξεκίνησε μετά το 1980 με τριπλασιασμό των δημόσιων χρεών εντός δεκαετίας από τον ΑΓΠ. Το ότι αυτό συνδυάστηκε με μεγάλη και αδικαιολόγητη αυξηση των μισθών των ΔΥ το ίδιο διάστημα δεν είναι όλως τυχαίο κατά τη γνώμη μου.

  66. panos avatar
    panos 09/08/2012 20:41:26

    Ανοιξτε και κανενα θεματακι με το ξεπλυμα μαυρου χρηματος μεσω διακινησης ναρκωτικων με πολλους ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ και μη.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ panos 09/08/2012 20:44:24

      Αυτό αγαπητέ μου δεν είναι θεματάκι, εγκυκλοπαίδεια ολάκερη είναι.

  67. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 09/08/2012 21:08:39

    εγώ βλέπω πως ο ηλεκτρονικός έλεγχος των επιχειρήσεων αργεί,
    οι υπάλληλοι της βουλής δεν είναι στον ενιαίο,ούτε οι ΔΕΚΟ,αλλά και όσοι είναι κυκλοφορούν άνθρωποι να παίρνουν κάτω απο χιλιάρικο μηνιαίο μισθο πράγμα απαράδεκτο
    οι δικαστές ορίζουν οι ίδιοι τους μισθούς τους(δεν το βρίσκω λογικό),
    η εφορία δεν εκσυγχρονίστηκε,ούτε η διοίκηση του κράτους,
    δεν είναι όλες οι προσλήψεις αξιοκρατικές(πόσες γίναν με ΑΣΕΠ?)

    σύμβουλοι ,διευθυντές και γ.γ. είναισ τρατίες ολόκληρες

    και κυρίως βλέπω το πάρτυ της φοροδιαφυγής καλά να κρατεί..και των μεσαίων και των πλουσίων
    η τάξη των πλουσίων ειδικά κερδίζει τον πόλεμο με οφ σορ,με φορολογικούς παραδείσους

    είναι ντροπή να υπάρχουν στον κόσμο άνθρωποι που ελέγχουν τις πρώτες ύλες αντί των κοινωνιών,φορολογικοί παράδεισοι,τράπεζες και χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί να αλωνίζουν ..αίσχος
    και την ίδια ώρα φταίει κ την πληρώνει ο μισθωτός!

  68. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 09/08/2012 22:55:04

    Εαν τα λεφτά δεν μοιραστούν με το Ευαγγέλιο, θα μοιραστούν με το μαχαίρι. Στο τέλος όμως, πάλι το Ευαγγέλιο θα νικήσει.
    π. Παΐσιος

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ ήγγικεν 10/08/2012 03:18:16

      Δώσαμε, δώσαμε!

      Δυο χιλιάδες χρόνια, τώρα, το Ευαγγέλιο τα μοιράζει...
      Αλλά, το ...Ταλμούδ τα παίρνει!!!

  69. Kommenos avatar
    Kommenos 09/08/2012 22:59:54

    Άκουσα ότι σε μία παραλία της Μυκόνου με επώνυμους η ξαπλώστρα (μόνη της) τη μέρα κοστίζει 67 Ευρώ και πρέπει να την έχεις κλείσει τρεις μήνες νωρίτερα.

    Τα σταφύλια στο μανάβη κοστίζουν 9 Ευρώ το κιλό. Ένα φαγητό σε ξεφτίλα ταβερνάκι κοστίζει με όλα γύρω στα 50 Ευρώ το άτομο.

    Αυτά βλέπουν οι Γερμανοί και οι Ολλανδοί και βγάζουν συμπεράσματα για τον ελληνικό λαό αδιακρίτως.

  70. Γιώργος avatar
    Γιώργος 09/08/2012 23:06:53

    Να κάνουμε και μεις μια συναυλία με το Σάκη

  71. nikos avatar
    nikos 10/08/2012 00:47:43

    ενώ είναι δίκαιο να παίρνει ο τεχνίτης ηλεκτρολόγος στον ΟΤΕ 2000€ και στον ιδιωτικό 1000 ή να βγαίνει ο ΟΤΕτζης στη σύνταξη με 1500€ και 120.000€ εφαπαξ και ο ιδιωτικός με 800??
    σε νοσοκομείο τεχνικό τμήμα στελεχώνεται από διευθυντή , υποδιευθυντή , προιστάμενο , υποπροιστάμενο και 30 τεχνίτες διαφόρων ειδικοτήτων και για να αλλάξουν μια λάμπα ή μια βρύση φωνάζουν υπεργολάβο!!
    και πόσα ακόμα τετοια παραδείγματα,
    μήπως δε φταίει μόνο η φοροδιαφυγή τελικά?
    κάποια πράγματα είναι λάθος και πρέπει να αλλάξουν και στην πορεία καποιοι θα πονέσουν, ας πονέσουν αυτοί που τόσα χρόνια υπήρξαν επιεικώς χαρακτηριζόμενοι κηφήνες

  72. george avatar
    george 10/08/2012 06:57:52

    εισαστε ομως πολυ κοροιδα.....Αντε να σας εξηγησω με δυο λεξεις παλι.Αυτα ειναι το κινητρο που δινουν σε καθε πικραμενο.ετσι ζει η ελπιδα οτι καποτε ,αν ειμαι καλος,αν κανω οτι μου πει το αφεντικο ,αν κανω αυτα που κανουν και οι αλλοι πετυχημενοι(κλεφτες) ,εχω μια ελπιδα να ζησω ετσι.....αυτο ειναι παιδακια,κινητρακι για να μην φωναζετε πολυ.και ας δειχνει σαν κριτικη ...την δουλεια τους οι δημοσιοιγραφοι,διατηρουν στην δημοσιοτητα οτι αχρηστο και ανεγκεφαλο οπως τοσα χρονια...ξυπνησατε ελληναραδες μου?...αντε τωρα να δειρετε κανα πακιστανο γιατι αυτος θα φταιει σιγουρα.και ο συριζα.μαλακες.

  73. kapar13 avatar
    kapar13 10/08/2012 18:24:48

    Ορθότατος, έως την τελευταία πρόταση.
    Θα είχε πάρα πολύ ενδιαφέρον μια δημοσκόπηση εκεί μέσα.
    SIRIZA δεν έριχνε ούτε ο σερβιτόρος...

  74. Orfeas avatar
    Orfeas 11/08/2012 01:56:01

    Φάκτορα θερμά συγχαρητήρια τόσο για το ένστικτο όσο και τη γραφή.Μέσα από επίκαιρα περιστατικά αναδεικνύεται όλη η ελληνική κοινωνική διαστρωμάτωση.

  75. λαλακης avatar
    λαλακης 11/08/2012 15:29:13

    Το μεγαλο προβλημα στο Ελλαντα ειναι το ΔΗΜΟΣΙΟ
    Μισθοι ψηλοι -εστω και μειωμενοι , μονιμοτητα πολλα ατομα για μια δουλεια
    ειτε σε νοσοκομεια ειτε σε σχολεια ειτε σε τεχν υπηρεσιες και γενικα παντου.
    Το κρατος γενικα δινει κινητρα για να κυνηγας το δημοσιο οποτε η χωρα θα καταχρεωνεται συνεχεια για να διοριζει χαραμοφαηδες.
    Ο ιδ τομεας βρισκεται υπο διαλυση σε λιγο δεν θα υπαρχουν ιδ υπαλληλοι.
    Και εχεις το Μανιτακη να λεει οτι δε θα απολυθουν ΔΥ!!!
    Κατι που επρεπε να ειχε γινει εδω και χρονια.

  76. Kelly avatar
    Kelly 12/08/2012 00:22:52

    This is the end result of all: Revelation 19:11
    And I saw heaven opened, and behold a white horse; and he that sat upon him was called Faithful and True, and in righteousness he doth judge and make war.
    His eyes were as a flame of fire, and on his head were many crowns; and he had a name written, that no man knew, but he himself.
    And he was clothed with a vesture dipped in blood: and his name is called The Word of God.
    And the armies which were in heaven followed him upon white horses, clothed in fine linen, white and clean.
    And out of his mouth goeth a sharp sword, that with it he should smite the nations: and he shall rule them with a rod of iron: and he treadeth the winepress of the fierceness and wrath of Almighty God.
    And he hath on his vesture and on his thigh a name written, KING OF KINGS, AND LORD OF LORDS.
    And I saw an angel standing in the sun; and he cried with a loud voice, saying to all the fowls that fly in the midst of heaven, Come and gather yourselves together unto the supper of the great God;
    That ye may eat the flesh of kings, and the flesh of captains, and the flesh of mighty men, and the flesh of horses, and of them that sit on them, and the flesh of all men, both free and bond, both small and great.
    And I saw the beast, and the kings of the earth, and their armies, gathered together to make war against him that sat on the horse, and against his army.
    And the beast was taken, and with him the false prophet that wrought miracles before him, with which he deceived them that had received the mark of the beast, and them that worshipped his image. These both were cast alive into a lake of fire burning with brimstone.
    And the remnant were slain with the sword of him that sat upon the horse, which sword proceeded out of his mouth: and all the fowls were filled with their flesh.

    Revelation:4:1

  77. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/08/2012 12:26:56

    Υπάρχει και η τρίτη Ελλάδα.

    Διάβασα την προχτεσινή ανάρτηση για τις δυο Ελλάδες, και αν και συμφωνώ, δεν εκπλήσσομαι. Έτσι ήταν πάντα.
    Θυμόσαστε οι παλαιότεροι την στήλη του Ίακχου στον Ταχυδρόμο;
    Τότε που η Ελλάδα φυτοζωούσε, και που οι Έλληνες έβαζαν 90 γραμμάτια με επιτόκιο 30% για να αγοράσουν ένα μεταχειρισμένο Ζάσταβα, την ίδια ώρα που η «χρυσή νεολαία» διασκέδαζε στην Μύκονο, και τα έκανε λίμπα στις χλιδάτες ντίσκο της εποχής, με τον (ανεκδιήγητο) Ίακχο να την … εκθειάζει.
    Αυτό όμως που πιο πολύ με εξέπληξε από τον πρόσφατο αστακοπόλεμο, και τα μπουγέλα με πανάκριβες βότκες, είναι το γεγονός ότι όλο αυτό το κέφι έγινε σε συναυλία του …. Σάκη! Μη χέσω!
    Αποδεικνύεται δηλαδή για μια ακόμη φορά, ότι το χρήμα δεν αγοράζει το καλό γούστο. Δυστυχώς για όλους τους νεόπλουτους και μη φαντεζί κοσμικούς μας.
    Μα είναι δυνατόν, να έχεις τόσα λεφτά για πέταμα, την ώρα που η Ελλάδα (και όχι μόνο) στενάζει κυριολεκτικά, και να τα διαθέτεις στα ακούσματα του Ρουβά;
    Να έχεις δηλαδή τα ίδια μουσικά γούστα με ένα κοριτσάκι 13 ετών, που θεωρεί τον Σάκη Θεό;
    Να σεληνιάζεσαι με τα «μακαρόνια με κιμά»; Για όνομα!
    Από κει και πέρα, προσωπική μου άποψη είναι πως οι Ελλάδες είναι τρεις:
    Μια αυτή των κοσμικών μαϊντανών που λούζονται με σαμπάνιες, και κάνουν κόντρες κιτσαρίας με τις θαλαμηγούς τους.
    Μια αυτή των καθημερινών Ελλήνων, που παλεύουν να τα βγάλουν πέρα, με τα χαστούκια να πέφτουν χιαστί, και βροχηδόν, έχοντας να αντιμετωπίσουν κάθε είδους φόρους, μειώσεις μισθών, ανεργία, λογαριασμούς ΔΕΗ, ΟΤΕ, τέλη, νοίκια, πετρέλαιο, φροντιστήρια, κλπ κλπ.
    Και βέβαια υπάρχει και μια τρίτη Ελλάδα: Η λούμπεν. Που όσο η φτώχεια θεριεύει, όσο η λαθρομετανάστευση γιγαντώνεται, ετούτη η Ελλάδα τείνει να γίνει πλειοψηφία. Που θα καταπιεί τις άλλες δυο (ή τουλάχιστον την δεύτερη, διότι η πρώτη έχει πάντα έτοιμα τα εισιτήρια για τα Λονδίνα).
    Μιλάω για τους λαθρομετανάστες, και τους γηγενείς αεριτζήδες. Που κανείς δεν τους ακουμπάει.
    Μιλάω για τους μαύρους που πουλάνε την λαθραία πραμάτεια τους φόρα παρτίδα μπροστά από το κατάστημα κάποιου ταλαίπωρου, που για να το διατηρήσει πληρώνει νοίκια, φόρους, μισθούς, τέλη κλπ.
    Μιλάω για τους γύφτους που κυκλοφορούν με τα σαπάκια τους, χωρίς δίπλωμα, χωρίς ασφάλιση, χωρίς πινακίδες, και χωρίς φλας, αλλά κανένας δεν τους βλέπει.
    Αντιθέτως, εγώ (και όλοι οι υπόλοιποι μακάκες), που έχουμε περάσει ΚΤΕΟ, έχουμε πληρώσει τέλη κυκλοφορίας, διαθέτουμε άδεια και δίπλωμα, είμαστε τα αιώνια θύματα. Που πως γίνεται, και σε όσα μπλόκα της τροχαίας έτυχα, εμένα με ψάχνουν ενδελεχώς, την ίδια ώρα που δίπλα περνάει σίφουνας ο κάγκουρας με το «ξερό» χωρίς καν πινακίδες, ή ο Τσετσένος με το διαλυμένο Lada, ή ο γύφτος με 12 κουτσούβελα και την γιαγιά στην καρότσα, αλλά για την τροχαία πέρα βρέχει.
    Μιλάω για τους μάγκες του «δεν πληρώνω», που την κάνουν αστραπιαία πίσω μου μόλις σηκωθεί η μπάρα των διοδίων, για τα οποία πλήρωσα για να περάσω, ή για αυτούς που με κοροϊδεύουν μόλις μάθουν ότι πλήρωσα την δόση της εφορίας, πλήρωσα το νοίκι μου, κλπ.
    Μιλάω για τους γιατρούς, δικηγόρους, κομμωτές, και κυρίως τους τεχνίτες (υδραυλικούς κλπ), που αν τους ζητήσεις απόδειξη για τις υπηρεσίες τους, ή θα φας ξύλο, ή θα γελάνε στα μούτρα σου.
    Μιλάω για όλους αυτούς που ζουν στο περιθώριο της οικονομίας μας, που θεωρούν επίτευγμα την λαμογιά και την απάτη, αλλά που ποτέ κανένας αρμόδιος δεν τους πιάνει.
    Μιλάω δηλαδή για αυτούς που μας έφτασαν μέχρι εδώ, και που τώρα ζουν παρασιτικά εις βάρος μας, την ώρα που μια μειοψηφία (έτσι πιστεύω) πληρώνει τον λογαριασμό για όλους.
    Και άντε οι χάιδες ζάπλουτοι κάνουν τον χαβά τους, αφού έτσι έμαθαν, έτσι βρήκαν, έτσι κάνουν. Και στο κάτω κάτω, αν θέλουν να πληρώνουν €4.000 για να ακούσουν τον Σάκη σε καναπέ, γούστο τους και καπέλο τους. Δεν περίμενα τίποτα περισσότερο απ αυτούς.
    Αλλά τους άλλους; Γιατί δεν τους κυνηγά κανείς;
    Γιατί;

    • cielo avatar
      cielo @ Strange Attractor 13/08/2012 13:07:30

      Δεν επιθυμουν να τους πιασουν γιατι ειναι το βουτυρο στο ψωμι τους, Τρελλοι ειναι να τους ακουμπησουν?
      Απο που θα προκυψει το λαδωμα, η μιζα, -ω συγγνωμη, η χορηγια ηθελα να πω- αν θιξεις αυτους που σου τα προσφερουν απλοχερα μεσα απο τα μαυρα πορτοφολια τους που ξεχειλιζουν απο απατη, λαμογια και κοινο ποινικο εγκλημα ωστε με την σειρα σου κι'εσυ να γεμισεις το δικο σου μαυρο πορτοφολι και μετα να πας να σκασεις τεσσερα χιλιαρικα, οχι τοσο για να ακουσεις τον Σακη αλλα με την κρυφη ελπιδα οτι ισως στην γωνιτσα καποιας φωτογραφιας σε κοσμικο περιοδικακι της δεκαρας θα φανει η αφεντομουτσουναρα σου και θα σκασει απο το κακο του το φιλαρακι σου που το δικο του μαυρο μαγαζακι δεν ειναι τοσο αποδοτικο και αναγκαστηκε να την βγαλει "φτηνιαρικα" σε μια σουιτα στην Παρο.
      Εναλλακτικα απλως μετεχεις σε μια κυβερνηση, οποιαδηποτε κυβερνηση η/και αντιπολιτευση και το παιζεις εθνοπατερας.

      Οσο για τον Ιακχο τον θυμαμαι πολυ καλα οπως και την Ελλαδα του '60.
      Δυσκολα χρονια... λεφτα δεν ειχαμε, ειχαμε ομως αξιες.
      Αυτες ελειψαν και καταληξαμε εδω που ειμαστε.
      Ποιος πολεμησε λυσσαλεα ωστε να αποδομηθει καθε παραδοση, καθε αξια, καθε τι ορθο και υγιες υπηρχε στην χωρα?
      Ποιος κατελυσε την Παιδεια?
      Ποιος επισημοποιησε την μιζα αρκει να μην ξεπερνουσε τα πεντακοσια εκατομμυρια σε επιπεδο υπουργου?
      Ποιος "δανειστηκε" για το κωλοσπιτο?
      Ποιος εδωσε το "εξαιρετο" παραδειγμα σεβασμου προς την οικογενεια?
      Ποιανου οι τοτε υπουργοι και κομματοσκυλα ακομα και σημερα δεν δισταζουν να καθυβριζουν και να ειρωνευονται τον Ελληνικο λαο, αναμεσα σε δυο ρεψιματα, τριβοντας τις χοντρες κοιλιες τους και πασπατευοντας τα χοντρα τους πορτοφολια?
      Ασε με καημενε Strange...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ cielo 13/08/2012 16:21:10

        Διαφωνούμε πουθενά;

        • cielo avatar
          cielo @ Strange Attractor 13/08/2012 16:49:34

          Οχι βεβαια.
          Το "ασε με" στο τελος δεν ειναι επικριση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.