Οι δυσαρεστημένοι της ΝΔ θα φέρουν την Αριστερά στην εξουσία;
19/01/2015 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι δυσαρεστημένοι της ΝΔ θα φέρουν την Αριστερά στην εξουσία;

Αν ο κόσμος λοιπόν φεύγει απογοητευμένος από τη ΝΔ για τον παράδεισο του ΣΥΡΙΖΑ ας το κάνει αφού πρώτα δει τι πραγματικά τον συμφέρει. Τα χειρότερα δεν έχουν έρθει, τα χειρότερα έπονται με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Λιγότερο από μία εβδομάδα έμεινε από την κρίσιμη αναμέτρηση της Κυριακής και πλέον τα πάντα κινούνται στην κόψη του ξυραφιού. Οι αναποφάσιστοι και οι δυσαρεστημένοι δεξιοί θα κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα, καθώς οι περισσότεροι Έλληνες έχουν επιλέξει το κόμμα που θα στηρίξουν.

Τα χαρτιά έχουν πέσει όλα στο τραπέζι, εκτός βεβαίως από τα κρυφά προγράμματα και τις κρυφές ατζέντες που έχει η αξιωματική αντιπολίτευση. Βεβαίως, αν ο κόσμος θέλει να ονειρεύεται μια Ελλάδα που δεν έχει κανένα πρόβλημα, μια χώρα που δεν έχει περάσει κρίση και θα επανέλθει στο ροζ συννεφάκι του 2008, με γεια του με χαρά του.

Όμως, έξι μέρες πριν από τις κάλπες που ήδη έχουν διαλύσει την οικονομία κι έχουν επαναφέρει τα πιο εφιαλτικά σενάρια για την πατρίδα, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μην ξέρει. Και κανείς δεν δικαιούται να κλαψουρίζει σα δαρμένο σκυλί την επόμενη των εκλογών για τη λάθος επιλογή του.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όμως, υπάρχει κι ένα επιπλέον κίνητρο για να ξέρει κανείς που βάζει την ψήφο του. Δεν είναι απλά η στήριξη ενός ή άλλου κόμματος. Είναι η διαμόρφωση του μέλλοντος της χώρας. Πώς θα πορευτεί, πώς θα ζουν τα παιδιά μας και πώς θα συνεχίσει να είναι μια ευρωπαϊκή χώρα η οποία παλεύει να αποδείξει ότι είναι τέτοια και δεν είναι απλά συνέχεια ενός ραγιάδικου κράτους επηρεασμένου από τα χρόνια της τουρκικής σκλαβιάς. Αν θέλουμε να αποδείξουμε πως είμαστε απλά οι συνεχιστές μιας κοινωνίας με όλα τα κακά που έκρυβε εκείνη η εποχή δεν έχουμε παρά να επιλέξουμε αυτό που θα μας απομακρύνει από τον εκσυγχρονισμό της κοινωνίας.

Κανείς δε λέει ότι ο Σαμαράς και οι… ευρωπαϊκές δυνάμεις τα έκαναν όλα τέλεια. Αντιθέτως, έχουν γίνει εγκληματικά λάθη που ενίσχυσαν τον ΣΥΡΙΖΑ και το αντιευρωπαϊκό μπλοκ. Με πρώτο και καλύτερο λάθος την έλλειψη θάρρους για την αντιμετώπιση της μικρής και μεγάλης διαπλοκής. Από τον επαγγελματία που κλέβει στο τιμολόγιο και αναγκάζει κάποιον άλλον να πληρώνει φόρους στη θέση του μέχρι το μεγαλολαμόγιο που πάει από το ένα κόμμα στο άλλο για να είναι πάντα «μέσα στα πράγματα» και να λυμαίνεται τον εθνικό πλούτο.

Με όλα τα δεδομένα πλέον στο τραπέζι, εκτός κι αν «σκάσουν» κι άλλες αποκαλύψεις για το κρυφό παιχνίδι των Συριζαίων, ο καθένας θα πρέπει να δει όλα τα διλήμματα που έχει μπροστά του χωρίς φόβο και πάθος.

1.Αλήθεια ή απάτη; Δεν είναι απλά το σύνθημα της ΝΔ. Είναι η αληθινή διάσταση των πραγμάτων. Το 2009 η κυβέρνηση Καραμανλή (που κι αυτή τα είχε κάνει επιεικώς σκ…α) είπε την αλήθεια ότι χρειάζονται σκληρά μέτρα. Είχε απέναντί της το «λεφτά υπάρχουν». Τα αποτελέσματα τα ζήσαμε όλοι μας. Αλήθεια λοιπόν, επιλογή του «λεφτά υπάρχουν» που θα μας οδηγήσει σε νέες περιπέτειες;

2.Ευρώ ή εθνικό νόμισμα; Είναι ίσως το μεγαλύτερο των διλημμάτων και δεν είναι εκφοβισμός. Οι κινήσεις των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ δείχνουν ότι υπάρχει σχέδιο εξόδου από την ευρωζώνη. Και οι ξένοι δεν έχουν πλέον κανένα πρόβλημα γι’ αυτό. Ας μην κλάψουμε λοιπόν όταν θα γίνουμε Βουλγαρία. Ας μην δακρύσουμε όταν θα πρέπει να ξεχάσουμε ΕΣΠΑ και άλλα λεφτά που έρχονταν αφειδώς. Αυτό ήταν δικαίωμά μας, αλλά στην πορεία είχαμε ξεχάσει τις υποχρεώσεις μας. Με χρυσά κουτάλια φαγώθηκαν δισεκατομμύρια τόσα χρόνια, αυτά θα πρέπει να τα ξεχάσουμε εκτός ευρώ. Όπως κι ότι η επιστροφή στη δραχμή θα σημάνει υποτίμηση του εισοδήματός μας σε ένα απίστευτο ποσοστό. Φτώχεια κι εξαθλίωση μέχρι κάποια στιγμή έπειτα από χρόνια να ανακάμψουμε με αμφίβολα αποτελέσματα διότι το πουλάκι θα έχει χαθεί.

3.Εκσυγχρονισμός της κοινωνίας η επιστροφή στα χρόνια της πιο άθλιας πασοκοκρατίας; Η προηγούμενη κυβέρνηση προσπάθησε άλλοτε επιτυχημένα κι άλλοτε αποτυχημένα να κάνει σημαντικές αλλαγές στην κοινωνία. Αλλαγές που έπρεπε να έχουν γίνει χωρίς την παρουσία της τρόικας. Επώδυνες είναι η αλήθεια όμως απόλυτα αναγκαίες. Αν ο κόσμος θέλει να γυρίσουμε στην εποχή που το κράτος – γίγαντας είχε χιλιάδες μανδαρίνους που έκαναν κουμάντο και έλεγχαν ακόμη και την επιχειρηματικότητα τότε ξέρει τι θα επιλέξει. Άθλιοι κρατιστές υπάρχουν παντού, σαν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ όμως δεν έχει ξαναδεί ο τόπος.

4.Νοικοκύρεμα, τάξη, ασφαλής διαβίωση ή μπάχαλο; Η επιλογή είναι ξεκάθαρη μετά και τις τοποθετήσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τη θέση της Αστυνομίας στην ελληνική κοινωνία. Θέλει λοιπόν ο κόσμος αφοπλισμένους αστυνομικούς και διαλυμένα ΜΑΤ; Θέλει τρομοκράτες και μπαχαλάκηδες να κάνουν πάρτι στους δρόμους; Θέλει καμένες περιουσίες και νέα «Δεκεμβριανά»; Θέλει ανασφάλεια και χάος; Ιδού η Ρόδος ιδού και το πραγματικό πήδημα, όχι σαν κι αυτό του Αλέξη.

5.Πανεπιστήμια μπάχαλο ή πανεπιστήμια που θα προάγουν τη γνώση; Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αποδείξει πώς βλέπει τους πανεπιστημιακούς χώρους. Ως τεμπελχανεία της εύφορης κοιλάδας που μπορεί να μπαίνει όποιος γουστάρει στο όνομα της… ελευθερίας της σκέψης. Σκουπίδια και ξυλοδαρμοί καθηγητών, τρομοκρατία της Αριστεράς, μηδαμινό πανεπιστημιακό έργο, κλειστά αμφιθέατρα. Ξέρει λοιπόν τι πρέπει να ψηφίσει ή μήπως δεν ξέρει;

6.Χώρα ξέφραγο αμπέλι ή αποκοπή του κύματος των μεταναστών; Όταν γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση οι απογοητευμένοι που τον ψήφισαν ας μην κλάψουν που θα δουν μαζικό κύμα λαθρομεταναστών έξω από το σπίτι του. Και αυτό δεν είναι κινδυνολογία. Ας διαβάσει κανείς τι λέει το πρόγραμμά τους για το συγκεκριμένο θέμα και θα καταλάβει.

7.Το φορολογικό είναι ένα κρίσιμο δίλημμα. Βγήκαν στο φως οι προβλέψεις των κομμάτων. Η ΝΔ έχει πει τι θα κάνει χωρίς να υπόσχεται τίποτε. Ο ΣΥΡΙΖΑ μοιράζει παντού λεφτά και υπόσχεται τα πάντα χωρίς να ξεκαθαρίζει από πού θα τα βρει. Όμως, ο φόρος σε όλες τις τραπεζικές συναλλαγές, ο φόρος σε όλα τα δελτία του τζόκερ ή του προπό και του λαχείου, η φορολόγηση των ακινήτων από τη δήθεν μεγάλη ακίνητη περιουσία των 200 χιλ. ευρώ που αποκάλυψε ο Μηλιός, οι ανώτατοι συντελεστές στο 60% που είπε ο Τσακαλώτος, οι άλλοι φόροι που θα αντικαταστήσουν τον ΕΝΦΙΑ και που θα είναι πολύ χειρότεροι. Αν ο κόσμος λοιπόν φεύγει απογοητευμένος από τη ΝΔ για τον παράδεισο του ΣΥΡΙΖΑ ας το κάνει αφού πρώτα δει τι πραγματικά τον συμφέρει. Τα χειρότερα δεν έχουν έρθει, τα χειρότερα έπονται με τον ΣΥΡΙΖΑ.

8.Το δίλημμα της αλαζονείας ή της μετριοπάθειας. Το… αριστερό κόμμα που ζητούσε κάποτε απλή αναλογική τώρα εκμεταλλεύεται τις 50 έδρες και το κυριότερο: Θέλει αυτοδυναμία. Είναι οι ίδιοι που βρίζουν τον πρωθυπουργό, που μιλάνε για πηδήματα, που εκφράζονται με άθλιους χαρακτηρισμούς για τον πολιτικό αντίπαλο. Είναι αυτοί που χρησιμοποίησαν βρόμικα παιχνίδια με δήθεν χρηματισμούς ή που κρύβουν από πίσω τους επιχειρηματίες και λαμόγια που έβγαλαν τα λεφτά τους στο εξωτερικό και τώρα ποντάρουν στην χρεοκοπία της χώρας.

Υπάρχουν πολλά διλήμματα που μπορεί κανείς να αναλύσει. Όμως, το βασικότερο είναι Ελλάδα ή χάος. Πατρίδα ή διάλυση. Ο καθένας είναι υπεύθυνος και πρέπει να διαλέξει τι θέλει για τη ζωή του και για τα παιδιά.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τί να λέμε avatar
    Τί να λέμε 19/01/2015 07:28:44

    Επαναλαμβάνω: γιατί να ψηφίσει ένας δεξιός απόγονος μαχητή του Ζέρβα στο Γράμμο τη ΝΔ; 1. Για να διορίζει και άλλους κομμουνιστές στο δημόσιο όπως έκαναν οι Καλογιάννης και Αβέρωφ ενώ εκλεγόταν με τις ψήφους δεξιών; Τόσα χρόνια κοροϊδίας... 2. Για να συνεχισθεί η Οικογενειοκρατία της ΝΔ (Καραμανλήδες, Μητσοτάκηδες, Βαρβιτσιώτιδες, Κεφαλογιάννηδες, Καλογιάννηδες κλπ.);
    Οι πρόγονοί μας πολέμησαν του κομμουνιστές και δεν τους φοβόμαστε πια. Εσείς να τους φοβάστε καθώς μάλλον δεν είχαν πολεμήσει οι πρόγονοί σας... Κλείστε το κολομάγαζο και στα σπίτια σας. Άεργοι.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Τί να λέμε 19/01/2015 08:33:11

      Γιατί πολύ απλά,δεν θα έλθουν οι κομμουνιστές στην εξουσία. Αυτοί που ετοιμάζονται να μας κυβερνήσουν είναι πιό ύπουλοι και χειρότεροι από τους κομμουνιστές...

      • Hunter avatar
        Hunter @ Κυθήριος 19/01/2015 12:48:04

        Κυθήριε, σκληρά τα λόγια του "τι να λέμε" αλλά δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς... Κανείς από τους "δεξιούς" εννοώ... Ο ένας αδερφός του παππού γύρισε με ένα πόδι από την Τρεμπεσίνα. Ο άλλος άφησε το κορμί του στο Πόγραδετς. Ο παππούς γύρισε ζωντανός κι εντάχθηκε σε διάφορες εθνικές οργανώσεις και τελικώς στον ΕΔΕΣ μέχρι το '49. Πολέμησε τους Ιταλούς χιτλεροφασίστες, τους Γερμανούς χιτλεροφασίστες, τους Έλληνες χιτλεροφασίστες, τους Αλβανούς σταλινοφασίστες, τους Βούλγαρους σταλινοφασίστες, τους Έλληνες σταλινοφασίστες... Επί εννέα συναπτά έτη πολεμούσε εναντίον όλων των ειδών φασισμού που ήρθε στην Ελλάδα... Το αποτέλεσμα;;; Να διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία (ειδικά μετά το 1981) ότι αυτός ο άνθρωπος (με δύο αριστεία ανδρείας) ήταν "συνεργάτης των Γερμανών"... Και τη Νέα Δημοκρατία να μας λέει εμάς ότι: "αφήστε τους να αποκαλούν τον παππού σας έτσι, σκάστε και ψηφίστε εμάς και τους Καλογιάννηδες που δεν έριξαν ούτε μια ντουφεκιά στη ζωή τους"...

        • ΝΙΚΟΣ avatar
          ΝΙΚΟΣ @ Hunter 20/01/2015 18:53:50

          Ότι θα διάβαζα 66 χρόνια μετά το τέλος του εμφυλίου πολέμου-και όχι συμμοριτοπόλεμου όπως αρέσκονται κάποιοι να λένε-ακόμα τέτοια σχόλια ποτισμένα με μίσος, δεν το περίμενα..Ώστε μόνο παππούδες που ανήκαν στην δεξιά πολέμησαν στην Πίνδο και γύρισαν τραυματίες ή νεκροί? Κρίμα... Με το αυτό σκεπτικό, θα μπορούσα να απαντήσω ότι αυτό συνέβη διότι οι αριστεροί παππούδες πολέμησαν μεν, ήταν έξυπνοι και γενναίοι δε, γι αυτό ούτε σκοτώθηκαν ούτε τραυματίστηκαν... Για να ομολογείς δε πως του κόλλησε μετά το 1981 η ρετσινιά του συνεργάτη των Γερμανών, κάποιο λάκο θα έχει η φάβα..Μήπως ανάμεσα στις εθνικές οργανώσεις στις οποίες εντάχθηκε όπως λες, ήταν και κάποια που φορούσαν φουστανέλες και λεγόταν Τάγματα Ασφαλείας?? Όσο δε για τα παράσημα ανδρείας αν μεν τα πήρε στο έπος του 1940 μπράβο του.. αν τα πήρε μετά το 1944, δεν μου λέει τίποτα, όπως δεν θα μου έλεγε και αν τα είχε πάρει αριστερός... 70 χρόνια μετά οι νεώτερες γενιές θα έπρεπε να είχαμε λίγο νιονιό περισσότερο και να έχουμε διδαχθεί για το πόσο καταστροφικός μπορεί να είναι ένας εμφύλιος πόλεμος και τι όλεθρο φέρνει όταν αφήνουμε ως έθνος να μας συμπαρασύρουν εκεί ξένες δυνάμεις εκατέρωθεν...

          • Νίκος Πετρόπουλος avatar
            Νίκος Πετρόπουλος @ ΝΙΚΟΣ 23/01/2015 06:25:54

            Πες τα ρε συνονόματε..

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Κυθήριος 19/01/2015 12:55:51

        Καλή εβδομάδα, Κυθήριε. Και οι επαγγελματίες της μιζέριας, ακατάπαυστα εδώ αντιπολιτεύονται. Και τι δεν έχουν πει. Και τι δεν έχουν υπονοήσει. Αυτό είναι το Ευχαριστώ τους, για την αφιλοκερδή φιλοξενία που τούς παρέχεται. Φαντάσου, εμείς να κάναμε το αντίστοιχο, στο Σταλινικό τους ιστολόγιο. Δεν υπάρχει Ανάσταση, χωρίς Μεγάλη Παρασκευή. Δεν υπάρχει, φίλε μου.

        • Τί να λέμε avatar
          Τί να λέμε @ η Dimi 20/01/2015 08:39:25

          Τρία πουλάκια κάθονταν Dimi. Δεν αντιπολιτεύομαι το Σαμαρά ούτε εσένα και κανέναν άλλον εδώ μέσα (έχει και ο Σαμαράς τις ευθυνάρες του...και ελπίζω να μη δω τη δημιουργία "Ιδρύματος Σαμαρά" όπως το Ίδρυμα Καραμανλή, και το ίδρυμα Μητσοτάκη που τα πληρώνω από το φόρο μου...μπλιαχ) Καραδεξιά ήταν η οικογένειά μου. Όχι ΧΑ-=ΝΑΖΙΣΤΕΣ και ΑΝΕλ και μαλακίες. Όμως τέλος στην Οικογενειοκρατία των Καραμανλήδων, Βαρβιτσιώτιδων, Κεφαλλογιάννηδων, Καλογιάννηδων, Μητσοτάκηδων κλπ. Αυτό εσύ το λες αντιπολίτευση στο Σαμαρά και στο ΑΝΤΙNEWS; Τί να γράφω δηλαδή; Πως όλα πάνε καλά; Έχω σιχαθεί να κυβερνούν το παιδί μου τα παιδιά και τα εγγόνια 10-20 οικογενειών. Και είδα πάλι στα ψηφοδέλτια της ΝΔ τους γόνους αυτών των οικογενειών! Πρέπει να το ανέχομαι μήπως τυχόν και δεν χαρακτηρισθώ δεξιός; Ε, χέστηκε η φοράδα στ'αλώνι. Τουλάχιστον να τα λέμε μπας και βάλουμε μυαλό...

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ Τί να λέμε 20/01/2015 10:37:51

            Αγαπητέ Τί να λέμε ¨Εχεις δίκιο και συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφεις. Μας επιβλήθηκαν οι γόνοι στις λίστες. Στο χέρι μας είναι να τους αφήσουμε απ΄έξω. Δυστυχώς όμως μέχρι τώρα τους ψηφίζαμε, αδικόντας άλλα πανάξια στελέχη της παράταξης. Ας κάνουμε την αρχή από αυτές τις εκλογές, ψηφίζοντας τους πραγματικά άξιους, βοηθώντας την ΝΔ και τον Σαμαρά στο έργο του. Υπάρχουν τέτοια στελέχη σε όλες τις περιφέρειες

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ η Dimi 30/01/2015 17:29:14

          "Επαγγελματίες της μιζέριας" εξ ορισμού, είναι αυτοί που άβουλοι και άπραγοι ζαχαρώνουν καθημερινά το χάπι της, όχι αυτοί που την εξορκίζουν. "Δεξιός" δε, δεν είναι ο κάθε οπαδός της "ασύδοτης αρπαχτής" (= "οικονομία των αγορών") και αυλικός μερικών δεκάδων τζακιών της νομενκλατούρας της. Μάλλον αφέθηκε να παρανοηθεί η έννοια. Ειδικά η Ελληνική Δεξιά (ή δεν μιλάμε γι' αυτήν;) και παρεμβατική και πατριωτική ήταν. Τι από αυτά έχει υπηρετήσει η λούμπεν "δεξιά" των τελευταίων 30 ετών; Η αγανάκτηση είναι αυτονόητη και η επιμονή ορισμένων (και η δική μου) να την εκδηλώνουμε εδώ, περιποιεί την τιμή για το Antinews να το θεωρούμε "έγκυρο" .

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Κυθήριος 19/01/2015 14:36:51

        @ Hunter, Όντως σκληρά τα λόγια του Τί να λέμε. Για το τώρα όμως δεν προτείνει κάποια λύση. Νομίζω δεν πρέπει να κοιτάξουμε για άλλη μια φορά πίσω και να ψηφίσουμε εκδικητικά γι' αυτά που περιμέναμε και δεν ήλθαν,φέρνοντας τους χειρότερους στην εξουσία. @Dimi,καλή εβδομάδα. Φαντάσου να έγραφε κάποιος σε αντίστοιχα αριστερά ιστολόγια ,όχι μόνο υπέρ του Σαμαρά,αλλά υπέρ της Πατρίδας.Εννοείται δεν θα περνούσε ποτέ κάποιο τέτοιο σχόλιο...

        • Τί να λέμε avatar
          Τί να λέμε @ Κυθήριος 20/01/2015 08:27:24

          Hunter: αν δεν δοκιμάσεις δεν θα μάθεις. Τόσα χρόνια δεν κυβερνά η ιδεολογική δεξιά. Κυβερνούσαν κάποιες ελάχιστες οικογένειες. Οι οποίες διόριζαν αριστερούς. Ε, λοιπόν αφού τους διόριζαν αυτοί στον κρατικό μηχανισμό τί θα αλλάξει αν τους ψηφίσουμε κι όλας; Τόσα χρόνια ψήφιζε η οικογένειά μου δεξιά, για να διορίζει ο Καραμανλής, ο Αβέρωφ και ο Καλογιάννης κομμουνιστές στον κρατικό μηχανισμό; Με τη νοοτροπία: τους δεξιούς τους έχουμε στο τσεπάκι μας... Ε, γιατί τότε να μην ψηφίσω κατευθείαν τους κομμουνιστές;;; Τί θα αλλάξει; Καμία απάντηση σε αυτό;

    • 40doctor avatar
      40doctor @ Τί να λέμε 19/01/2015 10:34:28

      Ας αφήσουμε την περίοδο 1946-9 και τους προγόνους, θεωρώ ότι είναι καλύτερα στο παρόν άρθρο να κάνουμε πιο επίκαιρα πολιτικά σχόλια. Δεν αμφισβητώ ότι ο Σαμαράς είχε αγαθές προθέσεις. Ωστόσο οι Υπουργοί και οι Υφυπουργοί της ΝΔ επί 2,5 έτη δεν κατάφεραν με τη βοήθεια των κουμπαροσυμβούλων τους, να στύψουν λίγο τα μυαλουδάκια τους, ώστε να πάρει ο καθένας τους ένα μέτρο με κοινωνικό χαρακτήρα, για να έχουν ταπώσει σήμερα το Σύριζα. Παράδειγμα στην υγεία: Όταν ένας ασφαλισμένος καταφέρει να βρει γιατρό, τότε για την επίσκεψη εξέταση στο ιατρείο, του ζητάνε και μία «συμμετοχή», έξτρα αμοιβή. Αν του γράψουν εξετάσεις, τότε ο ίδιος ο γιατρός μπορεί να μην δέχεται το παραπεμπτικό που έδωσε και να απαιτεί να γίνει η εξέταση ιδιωτικά με πληρωμή από τον ασφαλισμένο. Με λίγα λόγια πολλοί γιατροί χρησιμοποιούν τον ΕΟΠΠΥ για να βρίσκουν πελάτες και μετά τους φορτώνουν άδικα έξτρα χρεώσεις. Αυτές οι καταχρηστικές συμπεριφορές των γιατρών δεν θα μπορούσαν να έχουν λυθεί με ρήτρες στις συμβάσεις τους με τον ΕΟΠΠΥ? Οι ασφαλισμένοι είναι περισσότεροι ψήφοι από τους γιατρούς. Καλή η περιστολή των δαπανών υγείας και η πληρωμή των καθυστερούμενων οφειλών σε προμηθευτές, για τα οποία αλληλοσυγχαίρονταν πριν καιρό, αλλά και αυτή η ουσιαστική κίνηση δεν θα έπρεπε να είχε γίνει? χωρίς δαπάνες κιόλας. Ανάλογα μέτρα, οργανωτικής βελτίωσης ή με λογικές δαπάνες που θα είχαν πολλαπλά κοινωνικά οφέλη, θα μπορούσαν να ληφθούν από όλους τους Υπουργούς και Υφυπουργούς της ΝΔ για να ωφελήσουν ο καθένας από τον τομέα του την κοινωνία και να βοηθήσουν την ΝΔ να ξαναβγεί και όχι να τρέχει τώρα ο Σαμαράς να συμμαζέψει την κατάσταση. Ακόμα και τώρα δεν είναι αργά να διακηρύξει η ΝΔ μπαράζ μέτρων για κάθε τομέα πολιτικής που θα ωφελήσουν την κοινωνία. Ο Σύριζα μιλά συνεχώς για ανθρωπιστική κρίση, η ΝΔ θα εξαγγείλει μέτρα για αυτό το θέμα για να ταπώσει επιτέλους το Σύριζα? καλές οι φοροαπαλλαγές που εξαγγέλθηκαν, αλλά ένα ρεαλιστικό και εφικτό πρόγραμμα με θετικά μέτρα για την κοινωνία ΠΡΕΠΕΙ να εξαγγελθεί ακόμα και δύο ημέρες πριν τις εκλογές. Η ΧΑ είναι φυλακή πάνω από ένα χρόνο, αλλά στο ποσοστό της δεν είδε πολλά πράγματα η ΝΔ. Την προηγούμενη εβδομάδα κάτι κατάφεραν και είπαν για τους λαθρομετανάστες, αν είχαν κάνει και κάτι τόσο καιρό θα είχαν καλύτερο εκλογικό ποσοστό, θα είχαν συμβάλλει καλύτερα στον περιορισμό της ακροδεξιάς και θα είχαν ουσιαστικό αντίλογο στα τραγελαφικά ιδεολογήματα του Σύριζα για τους λαθρομετανάστες. Δεν απαιτούνται πάντα μεγάλες παροχές και μεγάλες δαπάνες, θέληση και έμπνευση χρειάζεται και ελπίζω να μην τα αποκτήσουν στην αντιπολίτευση. Πρέπει να καταλάβουν οι βουλευτές, οι υπουργοί και οι υφυπουργοί της ΝΔ ότι βγαίνουν επειδή τους δίνει κόσμο και τους προβάλλει η ΝΔ και όχι να νομίζουν ότι βγαίνουν επειδή είναι και πολύ ωραίοι τύποι. Παίρνουν κόσμο από την ΝΔ και δεν φέρνουν κόσμο στην ΝΔ. Σαν ένας δυσαρεστημένος της ΝΔ θα ήθελα να δω τα παραπάνω. Φαντάζομαι και πολύ άλλοι. Ευθύνη αν θα βγει ο Σύριζα έχει πρώτα η ΝΔ και μετά ο κάθε δυσαρεστημένος ψηφοφόρος της.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Τί να λέμε 19/01/2015 19:30:51

      Εγώ δεν είμαι νεοδημοκράτης αλλά Έλληνας. Και εδώ και 20 χρόνια εκτιμώ το Σαμαρά που είναι παλικάρι και έχει σθένος να μην κάνει πίσω. Δε με ενδιαφέρει κανένα κόμμα αλλά η Πατρίδα μου. Και η μόνη περίπτωση να μην πάθουμε χειρότερα αλλά να βγούμε με σταθερά βήματα από το χάλι που μας έριξαν τόσοι προοδευτικοί και δημοκράτες (μόνο στα λόγια) είναι με Σαμαρά πρωθυπουργό. Οι υπόλοιποι είναι από άσχετοι μέχρι επικίνδυνοι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Τί να λέμε 19/01/2015 19:32:17

      Και οι 2 παππούδες μου πολέμησαν στον Β παγκόσμιο. Ο ένας στο Αλβανικό, ο άλλος στα οχυρά Μεταξά. Και ο δεύτερος γύρισε με κρυοπαγήματα και υπέφερε όλη του τη ζωή...

      • Hunter avatar
        Hunter @ Γεώργιος Τ. 20/01/2015 00:11:15

        Α κι ο δικός σου ήταν λοιπόν "συνεργάτης των Γερμανών"...

        • Fotini avatar
          Fotini @ Hunter 20/01/2015 01:39:18

          Καλλίτερα κρυοπαγήματα, παρά τά κομμένα πόδια τοῦ θείου μου. Καί τά δύο κομμένα κάτω ἀπό τά γόνατα. Ποτέ δέν παραπονέθηκε, πάντα μᾶς ἔλεγε πόσο γενναῖοι ἦταν οἱ συμπολεμιστές του. RIP, θεῖε Παντελῆ Μ.

  2. Αντώνης avatar
    Αντώνης 19/01/2015 08:19:22

    Πόσο περίεργο να ψηφίζουν Νέα Δημοκρατία , πρώην πασόκοι για να συνεχίσει η χώρα να προοδεύει και δεξιοί να ψηφίζουν ακροαριστερά, γιατί δεν έχουν τι άλλο να χάσουν; Τα ζήσαμε το '81, το '93, το 2000 , το 2009. Το μέλλον των παιδιών μας είναι στα χέρια μας.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αντώνης 19/01/2015 19:56:16

      Αυτό αποδεκνύει ότι στα δύσκολα φαίνεται ο άνθρωπος. Πολλοί που ψήφιζαν Ανδρέα Παπανδρέου επειδή δεν φαινόταν που το πάει λόγω του ότι στα εθνικά θέματα δεν ήταν καταστροφικός και έδωσε δανεικό χρήμα στο λαό, τώρα θα ψηφίσουν Σαμαρά λόγω πατριωτισμού έστω κι αν δεν κέρδισαν στις τσέπες τους ποτέ από τη ΝΔ. Και πολλοί που ψήφιζαν ΝΔ λόγω τσέπης και έχασαν από το μνημόνιο, τα ρίχνουν λανθασμένα στο Σαμαρά λόγω θυμού επειδή νόμιζαν ότι θα ερχόταν μαγικά χρήμα σε 2 χρόνια τόσο που οι φόροι θα εξαφανίζονταν και τα χρέη τους θα σβήνονταν. Και πάνε στο μάγο Τσίπρα ενώ ξέρουν πόσο επικίνδυνος είναι για την Πατρίδα. Υπάρχουν δηλαδή πολλοί κεντρώοι πατριώτες και πολλοί καπιταλιστές προδότες.

  3. απλα.. avatar
    απλα.. 19/01/2015 08:25:49

    ""6.Χώρα ξέφραγο αμπέλι ή αποκοπή του κύματος των μεταναστών; Όταν γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση οι απογοητευμένοι που τον ψήφισαν ας μην κλάψουν που θα δουν μαζικό κύμα λαθρομεταναστών έξω από το σπίτι του. Και αυτό δεν είναι κινδυνολογία. Ας διαβάσει κανείς τι λέει το πρόγραμμά τους για το συγκεκριμένο θέμα και θα καταλάβει.""" Προφανώς δε ζεις σε κάποιο ακριτικό νησί για να τους βλέπει ΤΩΡΑ τη στιγμή που μιλάμε και ζούμε - και όχι μελλοντικά βάσει κάποιου προγράμματος - να περνάνε έξω απο το σπίτι σου;;; να κοιμόνται στα παγκάκια του πάρκου της πόλης σου, να είναι στοιβαγμένοι στο λιμάνι που δένουν τα καράβια..... Αυτά που σου λέω συμβαίνουν ΤΩΡΑ ΣΗΜΕΡΑ και κυρίως τα τελευταία 4 χρόνια.... κι αυτό δεν είναι κινδυνολογία.....

    • Hunter avatar
      Hunter @ απλα.. 19/01/2015 13:13:49

      Φίλτατε/η "απλά", δεν το καταλαβαίνουν αυτό στη Ν.Δ δυστυχώς (βέβαια θα το καταλάβουν την Κυριακή το βράδυ αλλά δυστυχώς για όλους μας θα είναι αργά)... Εσύ βγες στην πλατεία στο νησί σου και κυκλοφόρησε ελεύθερα ανάμεσα σε 850 τριτοκοσμικούς που κοιτάζουν σαν ξερολούκουμο τη γυναίκα σου, την κόρη σου και το κινητό σου...δεν έχεις να φοβηθείς τίποτε πλέον εφόσον πήγε φυλακή ο Λαγός...

  4. Giorgis avatar
    Giorgis 19/01/2015 08:38:40

    Μας δουλεύετε ρε παιδιά !! Ακόμα για τον εμφύλιο λέτε. Αυτό το άρθρο δείχνει ότι το έχετε δεχτεί ότι θα κυβερνήσει ο Τσίπρας. Το ότι λέτε για το εμφύλιο ακόμα και για οπαδούς σημαίνει ότι η Ελλάδα ακόμα έχει δρόμο. Ας το δοκιμάσουμε λοιπόν και αυτό το φαρμάκι, και με την άλλη (που μάλλον δεν είναι μακρυά) ας μην είμαστε οπαδοί αλλά να μετράμε τον κάθε πολιτικό πια με το έργο του και την ικανότητά να απαντάει με στοιχεία και επιχειρήματα.

    • Τί να λέμε avatar
      Τί να λέμε @ Giorgis 19/01/2015 08:59:14

      "...Ακόμα για τον εμφύλιο λέτε..." 1. Γιατί πολύ απλά το κεφάλαιο "εμφύλιος" δεν έχει κλείσει. Θα κλείσει όταν κυβερνήσουν άμεσα ΚΑΙ αυτοί...οι ηττημένοι. 2. Γιατί η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην οποία κυβέρνησαν οι ηττημένοι του Β' παγκοσμίου: οι επίγονοι των συνεργατών των ναζιστών (ονόματα να μη λέμε) και, εμμέσως, οι κομμουνιστές (διορισμένοι από τους επιγόνους των συνεργατών των ναζιστών). Αυτό η Ιστορία ΔΕΝ το δέχεται. Να κυβερνούν δηλαδή οι ηττημένοι. Αποτελεί έκτρωμα. Και θα μας καταδικάσει σε επανάληψη...

      • Giorgis avatar
        Giorgis @ Τί να λέμε 19/01/2015 11:17:49

        Πιοί ηττημένοι και πράσινα άλογα. Τι καπνίζεις ! Μην ταΐζεις κουβέντες διχασμού. Πάνε αυτά, ο λόγος που η Ελλάδα έχει τα χάλια της είναι γιατί οι νεοέλληνες πάντα ρίχνουν το φταίξιμο αλλού και ο λαϊκισμός ακόμα πουλάει.

        Εδώ στη Αυστραλία που ζω το κάθε κόμμα βγάζει γραφτό πρόγραμμα που κοστολογείται από ανεξάρτητους και είναι στο χέρι να το διαβάσει ο καθένας. Οι Έλληνες πρέπει να φάνε τα σκαμπίλια τους με το Σύριζα κυβέρνηση. Τέτοια απωθημένα που έχει η Ελλάδα του σήμερα, τα έχουν αφήσει πίσω τους άλλες χώρες από το 70. Μακάρι και κρίμα που το λέω, αλλά μακάρι να βγει αυτοδύναμος ο Τσίπρας

        • Τί να λέμε avatar
          Τί να λέμε @ Giorgis 19/01/2015 12:45:21

          1. Εσύ έφυγες και πήγες Αυστραλία. Εμείς καθόμαστε εδώ και προσπαθούμε. Δεν σου πέφτει λόγος λοιπόν το τί θα κάνουμε εμείς. Την έκανες, άφησες άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα, και κριτικάρεις εκ του ασφαλούς. 2. Όσο αφορά τις άλλες χώρες που άφησαν τα απωθημένα τους πίσω, επαναλαμβάνω, το πέτυχαν αυτό γιατί εκεί κυβέρνησαν οι νικητές της Ιστορίας. Εδώ, ΔΕΝ συνέβη αυτό. Οπότε είναι απόλυτα δικαιολογημένο το γεγονός πως αυτές οι πληγές ΔΕΝ έχουν κλείσει ακόμη...θα κλείσουν με δραματικό τρόπο; Θα δείξει...

        • Τί να λέμε avatar
          Τί να λέμε @ Giorgis 19/01/2015 12:53:29

          το 1981 αγαπητέΓιώργη, όταν ανε΄βηκε στην εοξουσία το ΠΑΣΟκ, αλλά και όλες τις προηγούμενες χρονιές, οι συνδικαλιστικές παρατάξεις του ΠΑΣΟΚ και του ΚΚΕ στο δημόσιο ήταν πρώτες δυνάμεις. Απορία: ποιοί τους διόριζαν όλους αυτούς ΠΡΙΝ το 1981; ΑΠΑΝΤΗΣΗ: η ΝΔ...ο Αβέρωφ, ο Καραμανλής,κλπ... Είτε θες να το πιστέψεις είτε όχι ΑΥΤΟΙ κυβερνούσαν το κράτος τόσα χρόνια...οι ηττημένοι... Καθώς από τότε οι νεοδημοκράτες πολιτικάντηδες έπασχαν από το φοβικό σύνδρομο του δεξιού και διόριζαν αριστερούς στο δημόσιο...στις πλάτες της ψήφου των δεξιών...αυτά πληρώνονται...από την Ιστορία...

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Τί να λέμε 19/01/2015 16:26:11

            @τι να λεμε Ακριβέστατο. Έβγαιναν με δεξιούς ψήφους και διόριζαν αριστερούς. Και σήμερα τα ίδια κάνουν. Αλλά ο ΚΚ Α' είναι τοτέμ για την ΝΔ. Έκανε δυο εγκληματικά λάθη.
            1.Επέτρεψε στην Αριστερά να καταλάβει τα πανεπιστήμια το 1974-81. Μετά απ' αυτό η άνοδός της στην εξουσία και η διατήρηση εκεί ήταν θέμα χρόνου. 2. Αποχώρησε από στρ/κο σκέλος του ΝΑΤΟ υποκύπτοντας στο πεζοδρόμιο. Αποτέλεσμα, οι διεκδικήσεις της Τουρκίας στο Αιγαίο.

          • Hunter avatar
            Hunter @ Προφήτης 19/01/2015 17:04:53

            Απόλυτα σωστός! Γενικότερα η Ν.Δ δεν άσκησε ποτέ δεξιά πολιτική ούτε στο εσωτερικό ούτε στο εξωτερικό. Το μέλημά της ήταν (και εξακολουθεί να είναι), μην τυχόν στεναχωρηθούν οι "θεματοφύλακες της Δημοκρατίας" πέριξ τον Φλωράκη...

          • Τί να λέμε avatar
            Τί να λέμε @ Προφήτης 20/01/2015 11:00:36

            Προφήτη συμφωνώ: η ΝΔ πα΄σχει από τη νόσο των τοτέμ...ε, ας μείνουν με τα τοτέμ...κι ας πάνε στο 10%...να τελειώνουμε με αυτά τα πολιτικά τζάκια...έλεος πια. Το κοκαλάκι της νυχτερίδας έχουν όλα αυτά τα τζάκια και δεν μπορεί κανείς άλλος να μας κυβενρήσει; Εγώ πάω και στοίχημα, πως εδώ μέσα, τα παιδιά αρκετών σχολιαστών θα ήταν πολύ καλύτεροι ηγέτες από τους μπούληδες του κομματικού σωλήνα της ΝΔ αν τους δινόταν η ευκαιρία. Γιατί αυτοί και όχι τα παιδιά σας;

          • Κίττυ avatar
            Κίττυ @ Προφήτης 24/01/2015 00:41:47

            @Προφήτη Εβγαιναν και βγαίνουν με δεξιούς ψήφους, διόριζαν και απολύσαν αριστερούς, κοκορεύονται για το κεντρώο τους προφίλ κι είναι έτοιμοι να διεκδικήσουν πάλι λυσσασμένα την αρχηγία της ΝΔ... Τίποτε αναξιοπιστότερο των προσωπικών οικογενειακών φιλοδοξιών.... Ματαίως βέβαια πάντα και εις βάρος των πλανηθέντων κι αφελών τους ψηφοφόρων!

        • ΤΤ avatar
          ΤΤ @ Giorgis 19/01/2015 17:12:58

          Ετσι Γιώργη, λέγε κι ας τσούζει. Μόνο η ρουμανοποίηση σώζει, ουρές για τη μπομπότα. Σε παρακαλώ μόνο, αν έρθουν στη Μελβουρνη Έλληνες κυνηγημένοι απο την Σαρία του Ελλαδιστάν, θύμισε τους τα όσα σου ξέσουραν στα σχόλια αυτά .

        • ΤΤ avatar
          ΤΤ @ Giorgis 19/01/2015 17:14:58

          Ετσι Γιώργη, λέγε κι ας τσούζει. Μόνο η ρουμανοποίηση σώζει, ουρές για τη μπομπότα. Σε παρακαλώ μόνο, αν έρθουν στη Μελβουρνη Έλληνες κυνηγημένοι απο την Σαρία του Ελλαδιστάν, θύμισε τους τα όσα σου ξέσουραν στα σχόλια αυτά .

        • ΤΤ avatar
          ΤΤ @ Giorgis 19/01/2015 17:26:01

          Ετσι Γιώργη, λέγε κι ας τσούζει. Μόνο η ρουμανοποίηση σώζει, ουρές για τη μπομπότα. Σε παρακαλώ μόνο, αν έρθουν στη Μελβουρνη Έλληνες κυνηγημένοι απο την Σαρία του Ελλαδιστάν, θύμισε τους τα όσα σου ξέσουραν στα σχόλια αυτά .

    • rasputin avatar
      rasputin @ Giorgis 19/01/2015 09:31:09

      Δεν νομίζω ότι ο Τσίπρας και ο Σύριζα γενικότερα έχει παρουσιάσει κάποιο σοβαρό στοιχείο - επιχείρημα για να τεκμηριώσει όσα λέει . Για αυτό και κάθε μέρα λένε διαφορετικά πράγματα . Ακόμα ψάχνουν να βρουν ωραίες πιασάρικες ιδέες . Η ψήφος σε ένα τέτοιο κόμμα δεν είναι δοκιμή , είναι σαν να βάζουμε το δάχτυλο στην πρίζα . Δεκτή κάθε κριτική στη ΝΔ , υπάρχουν τρομερά παράπονα για κάποια τελείως άδικα μέτρα και για ορισμένα στελέχη . Δεκτό για μένα ακόμα και να μην ψηφίσει κάποιος ΝΔ , αλλά όχι και Τσίπρα . Δεξιός ή κεντροδεξιός και με στοιχειώδη λογική δεν γίνεται να ψηφίσει Σύριζα . Ο καθένας ας πάρει την ευθύνη των πράξεων του , τέτοια λάθη όμως πληρώνονται πάρα πολύ ακριβά.

  5. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 19/01/2015 11:52:53

    Ο Giorgis παραπάνω μιλάει σωστά όταν λέει ότι η Ελλάδα έχει απωθημένα που άλλες χώρες έχουν αποτινάξει από το 70. Το χάσμα που χωρίζει το μέσο Έλληνα από το μέσο ευρωπαίο είναι μεγάλο στη νοοτροπία, στην κατανόηση του σύγχρονου κόσμου, στην αίσθηση που έχει για τη δική του θέση σε αυτόν και στην παιδεία. Ακούω συχνά από δεξιούς το "πόσο χειρότερα μπορεί να γίνουν τα πράγματα με το ΣΥΡΙΖΑ", "τι έχουμε να χάσουμε", "να τους δούμε κι αυτούς", "μην κινδυνολογείτε". Στην Ελλάδα χάνει το κόμμα που τους ψηφοφόρους του δεν τους πολυπειράζει και να χάσει το κόμμα που ψηφίζουν. Από αυτή την άποψη η ΝΔ έχασε από τώρα. Δεν ακούω κανένα συριζαίο να λέει "έλα μωρέ και να βγει ο Σαμαράς τι έγινε, δε χάλασε ο κόσμος". Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από το "πόσο χειρότερα μπορούν να γίνουν τα πράγματα". Μια άτακτη χρεωκοπία, μια κατάρρευση της ισορροπούσης σε τεντωμένο σχοινί οικονομίας, διάολε μια (ακόμη) καθυστέρηση στην υιοθέτηση στοιχειωδών αλλαγών (να μην το πω μεταρρυθμίσεων και η γνωστή thought police βγάλει σπυράκια) που χρειάζονται ΟΛΕΣ οι οικονομίες σήμερα, όχι για να ξεπεράσουν, αλλά για να κρατήσουν τη θέση τους στο παγκόσμιο ράλλυ του ανταγωνισμού όλων των χωρών του πλανήτη, θα μας κάνει να ζήσουμε πράγματα που αυτάρεσκα ξορκίζαμε από τη δική μας ευρωπαϊκή γειτονιά. Και τότε θα φανεί ότι όλα τα παραπάνω ("πόσο χειρότερα μπορεί να γίνουν τα πράγματα με το ΣΥΡΙΖΑ", "τι έχουμε να χάσουμε", "μην κινδυνολογείτε") δεν ήταν αποτέλεσμα σοβαρής σκέψης, αλλά ανοησίες που φανερώνουν την έλλειψη φαντασίας.

  6. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 19/01/2015 11:53:53

    Για πολλούς και ποικίλους λόγους, η διακυβέρνηση της συγκυβέρνησης δεν άρεσε. Ας ηττηθούμε με αξιοπρέπεια.

  7. Βασίλης avatar
    Βασίλης 19/01/2015 12:49:12

    Εμμέσως πλήν σαφώς στο άρθρο αναφέρεται οτι 2 κυβερνήσεις της ΝΔ (Καραμανλή και Σαμαρά), παρά τις καλές προθέσεις τα έκαναν μπάχαλο. Αν προσθέσουμε και το γεγονός οτι η κυβέρνηση Σαμαρά είπε πράγματα που δεν έκανε και έκανε πράγματα που δεν είπε, έχουμε τον απόλυτο λόγο για τον οποίο οι δεξιοί δεν πρόκειται να ψηφίσουν ΝΔ. Ας κάνουν λοιπόν μια αυτοκριτική (στο κόμμα), για ποιόν λόγο δεν είναι ικανοί να περάσουν ΕΝΑ νομοσχέδιο με λογική και κοινωνική δικαιοσύνη. Εχουμε πήξει στα παιδιά τα ανήψια και τους κουμπάρους σε κάθε πιθανή και απίθανη θέση στη διοίκηση του δημοσίου. Όλοι οι άεργοι και οι απίθανοι σε θέσεις ευθύνης. Αν κατά τύχη βρεθεί κάποιος σωστός, τον έχουν φάει οι κλίκες σε χρόνο ρεκόρ. Με τέτοια στελέχη λοιπόν είναι φύση αδύνατο να διαχειριστείς οποιαδήποτε κρίση;.... Θα μου πείτε τα στελέχη του Σύριζα είναι καλύτερα; Δεν το ξέρω....ούτε και με ενδιαφέρει. Το θέμα είναι όμως οτι από την παράταξή μου περιμένω και ελπίζω να κάνει την αυτοκριτική της και να αποπασοκοποιηθεί..... να απορρίψει μεθόδους και πρακτικές που εφάρμοσε το ΠΑΣΟΚ και επιτέλους να αποτελέσει τον φάρο ελπίδας, τιμιότητας και ισονομίας για τη χώρα. Ετσι όπως είναι σήμερα η ΝΔ θυμίζει περισσότερο ένα κακέκτυπο του ΠΑΣΟΚ παρά τη ΝΔ του Κ. Καραμανλή.......

    • Hunter avatar
      Hunter @ Βασίλης 19/01/2015 14:35:27

      Βασίλη, δεν μπόρεσε η Ν.Δ να περάσει κανένα νομοσχέδιο και να κάνει καμία μεταρρύθμιση διότι το βαρόμετρο για οποιοδήποτε νομοσχέδιο και μεταρρύθμιση ήταν: πώς θα αντιδράσει το ΠΑΜΕ, πώς θα αντιδράσει η ΑΔΕΔΥ, πώς θα αντιδράσει η ΟΛΜΕ και τα συνδικάτα στα ΑΕΙ/ΤΕΙ, πώς θα αντιδράσουν οι (πασόκοι) δημόσιοι υπάλληλοι, πώς θα αντιδράσουν τα σινάφια των μεγαλογιατρών (φακελάκηδων) στα δημόσια νοσοκομεία, πώς θα αντιδράσουν τα "κανάλια" (ποικιλοτρόπως ερμηνευόμενο), πώς θα αντιδράσει η "σπουδάζουσα νεολαία" των 40 ετών και άνω κτλ. κτλ. Αυτό ήταν το μέλημα της Ν.Δ δυστυχώς. Μην τυχόν στεναχωρηθούν οι πασόκοι και οι (ακρο)αριστεροί στο δημόσιο και στα συνδικάτα (που ούτως ή άλλως θα ψήφιζαν ΣΥΡΙΖΑ ανεξαρτήτως πεπραγμένων της Ν.Δ)... Εγώ ο (κατά το σκεπτικό της Ν.Δ) "δεδομένος", θα ξαναψηφίσω Ν.Δ για να μην γίνουμε η πρώτη κομμουνιστική χώρα στον 21ο αιώνα...αλλά έπρεπε να ήταν αλλιώς τα πράγματα και θα σου έλεγα εγώ αν θα έπαιρνε ψήφο από μένα (μετά από αυτή τη διετία) η κλίκα της Ντόρας, του Αβραμόπουλου και κάποιων "εξ' απορρήτων" του Σαμαρά...

      • Βασίλης avatar
        Βασίλης @ Hunter 19/01/2015 17:16:06

        Όταν το βαρόμετρο στη διακυβέρνηση της χώρας είναι να μην ενοχλήσουμε τους βολεμένους και την ΠΑΣΟΚαρία, και ρημάζουμε όλη την υπόλοιπη κοινωνία, τότε συγγνώμη αλλά είτε είσαι ανίκανος να κυβερνήσεις, είτε είσαι φοβικός. Σε κάθε περίπτωση δεν δικαιολογείται να ζητάς και πάλι την ψήφο του λαού. Κάτσε στη γωνία σου, δες τα λάθη σου και διόρθωσε τα. Διαφορετικά θα έχεις την τύχη του ΠΑΣΟΚ.....

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Hunter 19/01/2015 20:02:28

        Κάνετε τεράστιο λάθος εσύ και πολλοί άλλοι στην κριτική σας. Ο Σαμαράς για να συνεχίσει να κυβερνάει ήταν υποχρεωμένος να συνεννοείται με τους πασόκους που από μόνοι τους ήταν διχασμένοι σε παπανδρεϊκούς, βενιζελικούς και σημιτικούς. Δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να περάσει πολλά πράγματα κόντρα σε αυτούς. Και παρόλα αυτά κάποια τα κατάφερε. Η διαχείριση ήταν εντυπωσιακά καλή για τους περιορισμούς που είχε λόγω του Πασόκ. Και για τους οποίους φταίνε όσοι ψήφισαν ΧΑ και Ανέλ παρεπιπτόντως...

        • Hunter avatar
          Hunter @ Γεώργιος Τ. 19/01/2015 22:21:58

          Α για αυτό μάλλον βλέπαμε 5-6 βουλευτές της Ν.Δ στα κανάλια πρόσφατα, να "διδάσκουν" δημοκρατικά ήθη και να ερίζουν για το χρώμα και το σχήμα που πρέπει να έχει το bracelet που θα φοράει ένας αλητάμπουρας (που λήστευε τράπεζες με καλάσνικοφ) όταν θα σουλατσάρει μέσα στα πανεπιστήμια... Για να γυρίσουν πίσω αυτοί που ψήφισαν ΧΑ προφανώς...

        • George N avatar
          George N @ Γεώργιος Τ. 20/01/2015 07:09:33

          Αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν δικαιολογία και προεκλογικά να παρουσιασθεί ένα πρόγραμμα της ΝΔ που να απαντάει στα λάθη. Μια και η συνέχεια του προγράμματος της διακυβέρνησης έχει πιθανότητες εκλογικής επιτυχίας λιγότερες από το να βγει αύριο ο Ηλιος από την Δύση μου είναι ακατανόητο γιατί κάτι που θα γίνει αναγκαστικά μετεκλογικά δεν γίνεται προεκλογικά. Είναι άραγε rocket science ότι οποιαδήποτε αναφορά σε ΕΝΦΙΑ ή φόρο ακινήτων θα μετατρέπει τη ΝΔ σε μόνιμη αντιπολίτευση και θα την οδηγήσει σε πολυδιάσπαση? Ότι πρέπει να απαντήσει στην έλλειψη ασφάλειας για να μπορέσει να περιορίσει τις απώλειες δεξιά της?

  8. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 19/01/2015 13:32:01

    Το όφελος για τον λαό έστω κι αν δεν βγεί η ΝΔ, όπως φαίνεται, είναι οτι όπως και στο παρόν άρθρο, καταγράφονται τα προβλήματα που ώφειλε, αλλά δεν έλυσε, καθώς και τα διλήμματα που ψηφίστηκε πριν 3 χρόνια για να τα λύσει και δεν τα άγγιξε, φροντίζοντας μόνο να συνεχίζουν τη μάσα οι ημέτεροι...Ο ρόλος της αντιπολίτευης στη Δημοκρατία είναι σημαντικώτερος απο τον ρόλο της κυβέρνησης. Ας φροντίσει λοιπόν η ΝΔ απο τη θέση αυτή, αν είναι ικανή, να διασφαλίσει οτι η χώρα δεν θα καταστραφεί περαιτέρω λόγω ΣΥΡΙΖΑ. Αν και γι αυτό είναι ανίκανη, θα έχει την τύχη του ΠΑΣΟΚ...

    • Hunter avatar
      Hunter @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 19/01/2015 14:56:18

      Αριστοτέλη, τα προβλήματα τα ξέραμε πολύ πριν το 2012... Μας τα λέγανε οι ειδικοί επιστήμονες που είχαν κάνει μελέτες για τη δημόσια διοίκηση και τον εξωφρενικό αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων, για τον ιδιωτικό τομέα, για τις αμαρτωλές ΔΕΚΟ, για τα "κλειστά" επαγγέλματα, για τη φοροδιαφυγή, για το ασφαλιστικό κτλ. κτλ. Μετά τους επιστήμονες ήρθε και μας τα ανέδειξε η τρόικα, το ΔΝΤ, ξένοι επιστήμονες κ.λ. κ.λ. Εμείς δεν κάναμε τίποτε διότι οποιαδήποτε μεταρρύθμιση προσέκρουε στα συμφέροντα 5-10 "οπλαρχηγών" και του ενός εκατομμυρίου "παλικαριών" τους, οι οποίοι νομίζουν ότι τους "ανήκει" το ελληνικό κράτος και οι πολίτες...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Hunter 19/01/2015 20:04:42

        Ξέρετε τι λέτε; Με τους υπαλλήλους της Βουλής ξεχνάτε τι έγνε εκείνο το βράδυ; Και έφερε το νόμο πολύ γρήγορα όπως το είχε πει; Μιλάτε όλοι έξω από το χορό...

  9. geo-rodos avatar
    geo-rodos 19/01/2015 13:33:32

    Άλλα αντ' άλλων. Μη ρίχνετε στον κόσμο ευθύνες για το που θα ψηφίσει. Και η ΧΑ και η γιγάντωση του ΣΥΡΙΖΑ είναι δημιουργήματα των κυβερνήσεων και συγκυβερνήσεων της τελευταίας πενταετίας. Ο κόσμος αποδοκίμασε πολιτικές και πρόσωπα. Αυτό πότε θα το καταλάβετε; Τι λόγο έχει ο ψηφοφόρος της ΝΔ να παραμείνει στο μαντρί; Αυτοί που τον απογοήτευσαν, αυτοί που τον κορόιδεψαν, αυτοί που του πήραν αποταμιεύσεις, μισθούς και ελπίδες, τώρα επικαλούνται δράκους και παραμύθια.
    Όπως στρώνει ο καθένας και κοιμάται και ξυπνά

  10. airman avatar
    airman 19/01/2015 14:17:40

    Ο ΣΥΡΙΖΑ παίζοντας με τις λέξεις έκανε το ΕΠΙΖΩ ΕΛΠΙΖΩ και όπως διαφημίζει η ΕΛΠΙΔΑ έρχεται. Με τα παιχνίδια που κάνει δε θέλει πολύ η ΕΛΠΙΔΑ να γίνει ΛΕΠΙΔΑ.

  11. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 19/01/2015 14:49:23

    Οι Νεοδημοκράτες πάντα ήταν ητοπαθείς και κομπλεξικοί απέναντι στην αριστερά, ίσως επειδή ... νίκησαν. Ποτέ δεν διεκδίκησαν αυτό που τους αναλογεί. Νόμιζαν ότι αυτό θα τους το έδινε η εκάστοτε ηγεσία τους, αλλά αυτοί που εμφανίζονταν ως ηγεσία διεκδικούσαν μόνο την επανεκλογή τους και φρόντιζαν για τα παιδιά, τα ανήψια και τα τιμάριά τους. Με εξαίρεση τον Κωνσταντίνο Καραμανλή. Ακόμη και σήμερα δείτε ποιοί θέλουν να κάνουν κουμάντο στη ΝΔ. Αρκεί να είσαι μέλος γνωστής οικογένειας και έχεις σίγουρη την εκλογή σου. Αυτόματα διαθέτεις όλα τα προσόντα. Δεν δικαιολογέιται όμως τέτοιος πεσιμισμός και ητοπάθεια. Αυτή η στάση βολεύει τα τζάκια, που περιμένουν στη γωνία και όχι τον απλό ψηφοφόρο. Παρά τα σκληρά μέτρα που πάρθηκαν, τα λάθη, τις αστοχίες και τα μικροπολιτικά παιχνίδια που παίχθηκαν (ας όψεται η συγκυβέρνηση), η δημοσκοπική διαφορά με το ΣΥΡΙΖΑ είναι μόνο 2-4% όπως αποτυπώνεται σε φιλικά προς την αντιπολίτευση ΜΜΕ. Και οι δημοσκοπούμενοι δεν είναι ίδιοι με του ψηφίζοντες. Το 30% των εκλογέων είναι άνω των 60 ετών. Και αυτοί συνήθως δεν συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις. Αυτό το ποσοστό το πιστώνεται μόνος του σχεδόν ο Σαμαράς, που αλωνίζει μόνος του την Ελλάδα. Ας σταματήσουμε την γκρίνια, την αρνητική προπαγάνδα προς τον αντίπαλο και ας αρχίζουμε να σκεφτόμαστε πρώτα και να προβάλλουμε τα πολλά θετικά που έγιναν σε μόλις 2.5 χρόνια. Κόντρα στην αλαζονία και τον αυταρχισμό των μελων του ΣΥΡΙΖΑ.

  12. Μελινα avatar
    Μελινα 19/01/2015 14:53:13

    Αυτο που εκανε το μεγαλυτερο κακο στη ΝΔ ειναι ο ΕΝΦΙΑ. Καλως η κακως η βαση της εχει σχετικα μεγαλη ακινητη περιουσια και ενω μετα απο 2 χρονια χαρατσι που το χρεωθηκε ο Βενιζελος, ηλιπζαν οτι θα ελαφρυνθουν τουλαχιστον απο αυτο το φορο, εφαγαν στο κεφαλι αλλη μια χρονια χαρατσι (μειωμενο αλλα παντα χαρατσι) γιατι το υπουργειο δεν ηταν ετοιμο και οταν ετοιμαστηκε ηρθε ο ΕΝΦΙΑ, που ειναι για καποιους ελαφρυτερος αλλα παντα αβασταχτος. Τα 200000 χιλιαρικα αφορολογητο που υποσχεται ο Συριζα αφορα πραγματι μικρη ακινητη περιουσια αλλα ειναι κατι σε σχεση με το μηδενικο αφορολογητο του ΕΝΦΙΑ και οσοι κινουνται εκει γυρω το ακουν σαν σανιδα σωτηριας. Μπορει να διαψευστουν (πραγμα πολυ πιθανο) αλλα οταν εχεις στερεψει απο ρευστο, πιστευεις τα παντα.

    • Μικρασιάτης.. avatar
      Μικρασιάτης.. @ Μελινα 19/01/2015 15:53:25

      @Μελ : Δυστυχως ετσι ακριβως είναι. Καποιοι , εδω και 1,5 χρονο τους τα γραφαμε για το εγκλημα του ΕΝΦΙΑ (που παραμενει 4 φορες υψηλότερος από το ΕΤΑΚ επι Κ. Καραμανλη) και γενικα για τη φορολογηση της αστικης ακίνητης περιουσιας και τις παραλογες ....αντικειμενικες αξιες. Τους γράφαμε ότι δεν είναι δυνατον, πρωτα να μιλας για μειωση του ....ανωτατου φορολογικου συντελεστη, που αφορα εισοδηματα ανω των 45.000 Ευρω το χρονο (ποσοι από εμας βγαζουμε τοσα ?? ), κι όχι για τους φορολογικούς συντελεστες μεσαιων και μικρο-μεσαιων εισοδηματων δηλαδή 12.000 - 25.000 Ευρω το χρονο. Αυτά και άλλα πολλα, αλλά.... Αλλα, στου ...αδιαφορου τη πορτα οσο θελεις βροντα. Δυστυχως τη Κυριακη ερχεται ο λογαριασμος.

      • Hunter avatar
        Hunter @ Μικρασιάτης.. 19/01/2015 17:42:06

        Το σύστημα "αντικειμενικής-εμπορικής" δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο (ούτε καν στις υποσαχάριες χώρες) και εξυπηρετεί μόνο το ξέπλυμα (μαύρου και) βρώμικου χρήματος... ΠΟΥΘΕΝΑ σε πολιτισμένη χώρα που σέβεται τον εαυτό της και τους πολίτες της, δεν γίνονται με τις ευλογίες του κράτους και των τραπεζών (!!!) ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ με ρευστό μέσα στα συμβολαιογραφικά γραφεία... Το κράτος να ξέρει ότι ένα ακίνητο θα αλλάξει χέρια για 300.000 (εμπορική αξία) και να επιτρέπει στα συμβόλαια να αναγράφονται οι 150.000 σαν αντικειμενική αξία και οι άλλες 150.000 να δίδονται "τοις μετρητοίς"... Αυτά δεν γίνονται ούτε στην Αφρική (εννοώ δεν γίνονται με τις ευλογίες του κράτους)...

  13. Θέμης avatar
    Θέμης 19/01/2015 15:15:49

    Η ΝΔ μπορούσε να γίνει ένα αστικό κόμμα της προκοπής αλλά παρέμεινε ένωση τσοπαναρέων πού ο καθένας έχει κάποια "κεφάλια"άλλος πολλά άλλος λίγα.Πάλι Όλγα,Μιλτιάδη,Κυριάκο τον ανηψιό του Κυριάκου καί τώρα Άντζελα.Καί σας φταίει ο εμφύλιος.Δεν σεβαστήκατε πατριώτες ψηφοφόρους πού σας ψήφισαν γιά το καλό της χώρας.Κρίμα γιά τον Σαμαρά τον καλύτερο πολιτικό της Μεταπολίτευσης.Κρίμα γιά την Χώρα την ίδια.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Θέμης 19/01/2015 16:30:51

      ++

  14. Tasios avatar
    Tasios 19/01/2015 16:35:33

    Γιατί δεν αναρωτιόμαστε τι έχουν οι βορειοευρωπαίοι παραπάνω απο εμάς και μας καβαλάνε? Δουλεύουν περισσότερο ? οχι!!! Είναι πιο έξυπνοι?? όχι!! Αντίθετα εμείς και πιο έξυπνοι είμαστε και δουλεύουμε πιο πολύ!! Αλλά δυστυχώς το ελληνικό δαιμόνιο που μας κάνει τρομερούς και πασίγνωστους σαν μονάδες μας καταστρέφει σαν κοινωνία.. Και για αυτό είμαστε μια ζωή διχασμένοι.. Και μην νομίζετε οτι θα βάλουμε μυαλό απο την καταστροφή που έρχεται με τον Τσίπρα.. Μια βόμβα να πέσει στην Ευρώπη και να ξαναρχίσουν όλα από την αρχή θα γίνουν τα παρακάτω: 1) Στην Γερμανία θα ορίσουν μια κυβέρνηση που θα βγει να πει "παιδιά θα κανουμε το Α για την ανοικοδόμηση της Γερμανίας" και όλοι οι Γερμανοί θα πουν " ωραία αυτό θα κάνουμε αφού έτσι λένε αυτοί που είναι υπεύθυνοι.." 2) Στην Ελλάδα θα ορίσουν μια κυβέρνηση που θα πει " παιδιά θα κάνουμε το Α για την ανοικοδόμηση της Ελλάδας" και οι μσοί Έλληνες θα απαντήσουν " Γιατί να κάνουμε το Α? μήπως αυτός θα βγάλει καμιά μίζα που μας το λέει αυτό και μας πιάσει κότσους? μήπως να του πάμε κόντρα μπας και βγάλουμε και εμείς τίποτα? " Νομίζω ότι το αποτέλεσμα για το ποια χώρα θα παέι μπροστά το ξέρουμε ήδη... Τι το ψάχνεται ρε παιδιά? Πάμε να βγάλουμε κυβέρνηση ένα Αριστερό κόμμα που έχει κάνει του κόσμου τις κωλοτούμπες προκειμένου να αποκτήσει κυβερνητικό προφίλ αλλά δεν μπορούσε έστω και τώρα να συνεναίσει για να βγεί η χώρα από την κρίση.. Και όλοι το ξέρουν οτι στην καλύτερη των περιπτώσεων να κάνουν τα ίδια με τους προηγούμενους.. και μας σέρνουν σε εκλογές με το έτσι θέλω και αντί ο κόσμος να τους κράξει τους ψηφίζει κιόλας..

  15. Saint George avatar
    Saint George 19/01/2015 17:00:24

    Η ΝΔ έχει να επιδείξει μερικές πρωτιές σε λάθη θα λέγαμε, έχανε συνεχώς από το ΠΑΣΟΚ και κατόρθωσε να κυβερνήσει ελάχιστα μετά την μεταπολίτευση με τα γνωστά αποτελέσματα για την χώρα. Ο Κων/νος Καραμανλής ο Β΄οδήγησε την χώρα σε εκλογές το 2009 ενώ ήταν δεδομένο ότι θα τις έχανε και ενώ υπήρχαν και οι αντίθετες απόψεις που έλεγαν να συνεχίσει την διακυβέρνηση της χώρας. Σήμερα πάλι βρισκόμαστε στην ίδια θέση να απειλείται η ΝΔ & ο Σαμαράς να χάσουν από ένα μικρό κόμμα τον σύριζα γιατί το προηγούμενο διάστημα έγιναν λάθος υπολογισμοί που έχουν οδηγήσει και πάλι στα σημερινά αδιέξοδα. Από την άλλη έχουμε ένα κατακερματισμό της δεξιάς σε ένα σωρό κόμματα - που άλλα μπορεί να βολεύουν, άλλα όχι - που στερνούν από την ΝΔ σημαντικό αριθμό ψηφοφόρων, αλλά σε γενικές γραμμές δεν έγιναν σοβαρές προσπάθειες να αμβλυθούν οι διαφορές και να υπάρξει επανένωση. Μήπως τελικά πρέπει να αναλογιστούν στην παράταξη όλα αυτά τα διαχρονικά λάθη ή ελλείψεις ή παραλείψεις? Δεν φταίνε πάντα οι ψηφοφόροι αν αλλάζουν στρατόπεδο όταν βλέπουν όλα αυτά τα πίσω - μπρός που έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδα και τους ίδιους αλλά και την ιδεολογική τους παράταξη.

  16. dimitris avatar
    dimitris 19/01/2015 17:17:34

    Να ψηφίσουμε δηλαδή αυτούς που τόσα χρόνια πολιτεύονται όπως το ΠΑΣΟΚ... ε όχι δεν πάει άλλο μ'αυτή την κατάσταση η κοροϊδια έχει και τα όριά της.Ας κάτσουν λίγο να σκεφτούν γιάτι ο κόσμος δεν τους δίνει σημασία και στις επόμενες εκλογές εδώ θα είμαστε.Άλλωστε οι περισσότεροι από αυτούς το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η βουλευτική αποζημίωση.

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ dimitris 19/01/2015 17:47:36

      Αγαπητέ dimitris, Εντάξει.. να μη ψηφίσουμε αυτούς που καταγγέλεις Τι προτείνεις λοιπόν; Να ψηφίσουμε το μείγμα του 4% του αυθεντικού ΣΥΡΙΖΑ + το σκληροπυρηνικό ΠΑΣΟΚ + τους αγανακτησμένους της ΝΔ; Και να περιμένουμε καλύτερες μέρες;. Εδώ δεν τους ψηφίζουν οι ομογάλακτοι τους, του ΚΚΕ. Σκέφθηκες ότι όλοι αυτοί έχουν (;) την υποστήριξη των Γερμανών κτλ με σκοπό να δεσμεύσουν περισότερο την Ελλάδα;. Και την υποστήριξη των Αμερικανών με την ελπίδα να δημιουργήσουν προβλήματα στην ΕΕ;

      • dimitris avatar
        dimitris @ Σωκράτης 19/01/2015 18:18:21

        Σωκράτη δεν διαφωνώ καθόλου με αυτά που υποστηρίζεις αλλά έτσι κι'αλλιώς τόσα χρόνια που τους ψηφίζαμε δεν άλλαξε τίποτα σ'αυτή τη χώρα αλλά αντίθετα βυθιστήκαμε στην ανυποληψία και στη σήψη.

  17. Απονενοημένος Διάβημας avatar
    Απονενοημένος Διάβημας 19/01/2015 17:24:27

    Πολύ αργά...

  18. Φρουρός avatar
    Φρουρός 19/01/2015 18:20:42

    Οι εκλογές αυτές θα είναι ένα πάρα πολύ ενδεικτικές του πόσο IQ έχουν οι Έλληνες. Από τη μια έχεις ένα κόμμα του χαβαλέ που το μόνο που δεν θέλει είναι να κυβερνήσει γι αυτό και καθημερινά πετάει και μια ασυναρτησία. Έχουν γεμίσει τον κόσμο με τόσες μπαρουφολογίες που ειλικρινά είναι ν΄απορείς πως υπάρχουν άνθρωποι που θα ψηφίσουν αυτό το κόμμα. Ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει να κυβερνήσει και να πάρει στα χέρια την καυτή πατάτα. Αρέσκεται στον ρόλο της ανέξοδης μπαρουφολογίας από τη θέση της αντιπολίτευσης. Τις τελευταίες μέρες εξαπολύουν κάθε απίθανη παράλογη και αντιφατική θέση ως προς τα μεγάλα ζητήματα της χώρας για να κλονιστούν και να μην τους ψηφίσουν ακόμα και οι πιο ευκολόπιστοι. Τελικά ποιοί είναι οι ευκολόπιστοι; Οι οπαδοί της ΝΔ; Αν αποδειχθεί αυτό, για δεύτερη φορά θα έχουν διαπράξει έγκλημα (το πρώτο ήταν που κυβέρνησε ο ΓΑΠ). Θερμή παράκληση να συμπεριφερθούν λογικά τουλάχιστον οι ΝΔτες, δεν ρισκάρουμε με τίποτα αυτή την ώρα το μεγάλο πισωγύρισμα στην πατρίδα μας, δεν ρισκάρουμε το μέλλον των παιδιών μας.

  19. Ρουμελιώτης avatar
    Ρουμελιώτης 19/01/2015 18:23:35

    Όλη την ευθύνη για....τον ερχομό των συριζοπασόκων την έχει αποκλειστικά η Ν.Δ. και η διακυβέρνηση απο το 12 και μετά. Δεν νοείται άνθρωποι της αγοράς και της ελεύθερης οικονομίας να γυρίζουν την πλάτη στο κόμμα που τόσα χρόνια στήριζαν. Το μεγάλο έγκλημα του Α. Σαμαρά είναι ότι αντί να....πατάξει τον ΚΡΑΤΙΣΜΟ και να βγάλει τη χώρα εμπρός, προτίμησε σε συνεργασία με τον ανεκδιήγητο Βενιζέλο να σώσει με....νύχια και με δόντια το πελατειακό σύστημα ιδίως του δημόσιου τομέα. Αποτέλεσμα να καταστραφεί η ιδιωτική οικονομία και ένα χρέος δημόσιο να το κάνουν και ιδιωτικό. Είναι αργά για δάκρυα και και είναι μεγάλη κοροιδία να επικαλούνται την ύστατη στιγμή την ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ που την....εξολόθρευσαν, ώστε να σώσουν το παλαιό που είναι και η αιτία της καταστροφής της χώρας.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Ρουμελιώτης 21/01/2015 21:55:41

      Λούμπεν "δεξιοί" και "αριστεροί"! Μπακάληδες με "υποχρέωση" στην "ερίτιμον πελατείαν"! Όλοι τους. Πολύ σωστά τους περιγράφεις.

  20. Ο σοφος Ελληνικος λαος avatar
    Ο σοφος Ελληνικος λαος 19/01/2015 18:48:22

    Τι λαος ειμαστε;Τοση ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ και τοσο ΤΥΦΛΟ ΜΙΣΟΣ σε εναν ανθρωπο που δεν κιοτεψε στα δυκολα; Πρωθυπουργος της Ελλαδας ο Τσιπρας;Απο το τιποτα; Ο Τσιπρας που αγκαλιαζεται με τον ανθελληνα τρεμοπουλο;Στην ηγεσια της Ελλαδας η συνιστωσα ΡΟΖΑ;;;Ρε πατε καλα;;;

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ο σοφος Ελληνικος λαος 19/01/2015 22:24:59

      Και ξέρεις γιατί ; Γιατί με τη στάση του δείχνει σε όλους την ανεπάρκειά τους . Η αχαριστία όμως , πληρώνεται. Και πολύ άσχημα , μάλιστα ....

    • Hunter avatar
      Hunter @ Ο σοφος Ελληνικος λαος 19/01/2015 23:02:15

      Μα αφού ο Τρεμόπουλος και οι της ΡΟΖΑ (προστιθέμενοι στους δημοσίους υπαλλήλους, στα συνδικάτα, στις συντεχνίες δικηγόρων/γιατρών/δημοσιογράφων και στους ΛΑΘΡΟμετανάστες) ήταν οι "προστατευόμενοι" της συγκυβέρνησης και είναι οι μόνοι που βγήκαν αλώβητοι από τα μνημόνια... Ούτε άνεργοι έμειναν, ούτε έκλεισαν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις τους, ούτε ξενιτεύτηκαν... Γιατί να μην κυβερνήσουν;;;

  21. sender avatar
    sender 19/01/2015 18:54:19

    Αμάν,παιδιά,ας αφήσουμε την κριτική για αργότερα.Είναι άστοχο να επηρεάζεται κάποιος από την ανελέητη προπαγάνδα,που εκπορεύεται λυσσαλέα από παντού.Οχι και εξ ιδίων τα βέλη.Ο καθένας μπορεί να πει''α,εγώ τα έλεγα'',αλλά για μένα,στην παρούσα(μοιραία) στιγμή,δεν πρέπει να περιμένουμε τίποτε λιγότερο από την νίκη.Καλή επιτυχία λοιπόν στην ΝΔ,το αξίζει να είναι ο ρυθμιστής των πραγμάτων,στο περίεργο μέλλον της χώρας μας.

  22. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 19/01/2015 19:16:02

    Έχω πραγματικό πρόβλημα: Να ψηφίσω αυτούς που αποδεδειγμένα με κοροϊδεύουν, ή αυτούς που προφανώς με κοροϊδεύουν;

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ ΠΗΛΕΑΣ 19/01/2015 22:04:12

      .Για έναν μηχανικό αυτό είναι ψευδές πρόβλημα καθότι η θετική σκέψη και λογική κατηγορηματικά επιβάλλει να μην ψηφίσουμε ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ αυτούς που αποδεδειγμένα μας κοροϊδεύουν, ανεξάρτητ απο λοιπούς συνειρμούς. Για τον απλούστατο λόγο οτι υπάρχει π.χ. μία περίπτωση στο εκατομμύριο, αυτοί που μας δίνουν την προφανή εντύπωση ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, οτι μας κοροιδεύουν , και να είναι ειλικρινείς...

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 21/01/2015 21:48:37

        Ευχαριστώ. Αυτό προκρίνω κι εγώ. Κι ακόμα κάτι: Όποιοι κι αν προκύψουν, πρόσταγμα κάθε ικμάδας πατριωτισμού μέσα μας είναι, ειδικά όσοι εξ'αντικειμένου μπορούν, να τους βοηθήσουμε, πιέζοντας εν ανάγκη, να επικαιροποιήσουν όχι μόνον την αντίληψη της πραγματικότητας, που τους έφερε στην θέση που ήρθαν, πάνω ή κάτω, αλλά και την αντίληψη των διαθεσίμων λύσεων, ώστε να στρέψουν, εγκαίρως, σε -δύσκολη και οδυνηρή, ούτως ή άλλως- σωστή πορεία την χώρα. Εμείς χάσαμε την πολυτέλεια να περιμένουμε την ηγεσία της αρεσκείας μας και αυτοί έχασαν την πολυτέλεια της ιδιοτελούς ή ιδεοληπτικής θεωρήσεως. Και το 2015 ου μενετόν εστί.

  23. Παναγιώτης Παππάς avatar
    Παναγιώτης Παππάς 19/01/2015 19:49:45

    Προς τους καλοπροαίρετους σχολιαστές Μην ξεχνάτε ότι''πέραν της θυρίδος ουδέν λάθος αναγνωρίζεται''.Δεν είναι αστεία υπόθεση οι εκλογές.Όσα δικαιολογημένα παράπονα και να έχουμε,δε θα τα διορθώσουμε αυτοκτονώντας.Γιατί περί αυτού πρόκειται.Κουμάντο στο ΣΥΡΙΖΑ κάνει το 3%,που είναι γνωστό ποιοί είναι.Ας μη μας εξαπατά ο Τσἰπρας με τα γλυκόλογα.Θυμηθείτε μόνο από το χώρο εργασίας σας τους συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ.Εἰμαστε τὀσο αφελείς που πιστεύουμε σε ισονομία,ισοπολιτεία,αξιοκρατία κλπ,όταν βρεθεί στην εξουσία ένα αριστερό κόμμα?

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ Παναγιώτης Παππάς 19/01/2015 21:45:06

      Eνώ με ενα Δεξιό κόμμα κοιμώματε ήσυχοι 40 χρόνια, αρκεί να πληρώνουμε το λογαριασμό ακόμα και σε είδος όταν μας τελειώσουν τα λεφτά...

  24. sousana avatar
    sousana 19/01/2015 20:36:44

    Εδω και πολυ καιρο διαβαζω το Αntinews αλλα εχω να σχολιασω πολυ καιρο. Το σκεφτηκα πολυ αλλα αποφασισα να πω και εγω την αποψη μου. Πιστευω οτι η ΝΔ θα χασει τις εκλογες οχι γιατι επεισε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλα γιατι εχασε ενα μεγαλο μερος της εκλογικης της βασης. Η αγρια φορολογια και στα εισοδηματα αλλα κυριως στην ακινητη περιουσια ειναι η αιτια της επερχομενης νικης του ΣΥΡΙΖΑ. Οταν κανεις το χατιρι του ΠΑΣΟΚ και δεν τα βαζεις με το δημοσιο τον μεγαλο ασθενη αυτου του κρατους αλλα με ολους τους υπολοιπους αυτο τωρα θα το πληρωσεις. Ηκυβερνηση προστατεψε τα παιδια του ΠΑΣΟΚ και τωρα του ΣΥΡΙΖΑ και αφαιμαξε την μεσαια ταξη. Εχασε τους παραδοσιακους της ψηφοφορους και αυτο ειχε φανει απο το καλοκαιρι οταν ηρθαν τα ραβασακια της εφοριας και ο κοσμος δεν πιστευε αυτο που ζουσε. Η κυβερνηση δεν εκανε ουτε την υστατη στιγμη κατι γι'αυτο. Τωρα ειναι αργα γιατι το ρευμα υπερ ΣΥΡΙΖΑ δεν ανακοπτεται. Κριμα για ολους μας αλλα κυριως για την πατριδα.

    • Hunter avatar
      Hunter @ sousana 19/01/2015 22:32:38

      Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας εδώ μέσα να φωνάζουμε ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι του Δημοσίου είναι δύο εκατομμύρια αλλά ο υπόλοιπος λαός είναι οχτώ... Δεν μας άκουσαν στη Ν.Δ... Την Κυριακή θα "την ακούσουν" (που λέει και η νεολαία μας) για τα καλά αλλά θα είναι αργά μετά δυστυχώς...

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Hunter 19/01/2015 22:51:25

        Aν έχετε δίκιο θα βγει πρώτο το Ποτάμι που θα το ψηφίσουν περίπου οι υπόλοιποι 8 και εσείς !!!

  25. christof avatar
    christof 19/01/2015 21:52:14

    Σταματηστε να ασχολειστε με το συριζα.Η στοχευση ειναι τι πετυχε η συ γκυβερνηση. Σταθεροτητα, μειωση των επιτοκιων δανεισμου, μειωση των εξοδων του κρατους,πρωτογενες πλεονασμα ,παραμονη στο ευρω, λογω σταθεροτητας αυξηση του τουρισμου.Με την σταθεροτητα που πετυχαμε θα αρχισουν και οι επενδυσεις με αποτελεσμα τη μειωση σιγα σιγα της ανεργιας . Το αν θα κυβερνησουν οι μπαχαλακηδες, οι καταληψιες των πανεπιστημιων,οι απογονοι των ελασιτων, τα παιδια αυτων που φωναζαν το 81 ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ιδιο συνδικατο αν,θα εχουμε ερυθροφρουρους για υπερασπιση της πολιτιστικης επαναστασης εινα στο χερι μας.Περαστικα μας.

    • Hunter avatar
      Hunter @ christof 19/01/2015 22:46:10

      Christof, το μέγα πρόβλημα είναι ότι αυτή η Ν.Δ δεν πείθει πλέον για τίποτε... Αν πέτυχε όλα τα παραπάνω που γράφεις, τότε γιατί δεν βγαίνουν τα πλήθη στο δρόμο να αλαλάζουν "Ωσανά";;;;;; Μήπως γιατί για να πετύχει τα παραπάνω, γονάτισε τη μεσαία τάξη και όλους τους παραδοσιακούς ψηφοφόρους της;;;;;;;; Θα ψηφίσουμε Ν.Δ ναι αλλά μόνο και μόνο για να μην κυβερνήσουν όλοι αυτοί που γράφεις "οι μπαχαλακηδες, οι καταληψιες των πανεπιστημιων,οι απογονοι των ελασιτων, τα παιδια αυτων που φωναζαν το 81 ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ιδιο συνδικατο αν...κ.λ. κ.λ."

      • Σωκράτης avatar
        Σωκράτης @ Hunter 20/01/2015 00:08:14

        Αγαπητέ Hunter Αυτή η ΝΔ πείθει κάθε μέρα όλο και περισσότερο ότι μπορεί περισσότερα από το ΣΥΡΙΖΑ. Η μεσαία τάξη γονάτισε γιατί ενώ δεν παρήγαγε ούτε καρφίτσες ήθελε να ζει και ζούσε καλύτερα από τους Γερμανούς. Ήταν θέμα χρόνου να αντιστοιχειθεί το εισόδημα του κάθε έλληνα στο παραγόμενο προιόν της χώρας. Δεν της έφταιξε ο Σαμαράς. Ο οποίος κάτω από δύσκολες συνθήκες συγκυβέρνησης πέτυχε πολλά. Καθήκον μας είναι να του δώσουμε την ευκαιρία να συνεχίσει. Εκτός αν πιστεύεις ότι το άθροισμα ομάδων και συμφερόντων που αποτελούν το ΣΥΡΙΖΑ έχει να προτείνει καθαρότερες λύσεις

        • Hunter avatar
          Hunter @ Σωκράτης 24/01/2015 04:04:38

          Σωκράτη, λέμε τα ίδια πράγματα αλλά με ίδια λόγια... Θα δώσω δεύτερη ευκαιρία στη Ν.Δ αλλά ΌΧΙ για να κάθεται σούζα σε 20 χρονών τσουτσέκια!

          • Hunter avatar
            Hunter @ Hunter 24/01/2015 04:06:02

            με διαφορετικά λόγια εννοείται

  26. Νίκος Πετρόπουλος avatar
    Νίκος Πετρόπουλος 19/01/2015 21:54:08

    Η επερχόμενη ήττα της ΝΔ, θα έχει σαν συνέπεια, την επικυριαρχία της ΠΑΣΟΚΟαριστεράς και για τα επόμενα 20 χρόνια. Κάτι σαν την ήττα του Αβέρωφ του 1984. Θα μπορούσε τουλάχιστον ο Σαμαράς, να θέσει πολιτικά τα ζητήματά του, οπότε ναι μεν να χάσει τις εκλογές, αλλά τουλάχιστον να ορίσει την ατζέντα, σε πεδίο που θα τον εξυπηρετούσε. Ακολουθώντας όμως την τακτική του μέντορα του, μας αναγκάζει να ξαναφάμε το Πασόκ. ΥΓ1. Οι δυτικοί, θα συνομιλήσουν με τον Τσίπρα. Είναι η κουλτούρα του "συνεννοούμαι".
    ΥΓ2. Προφανώς και θα γίνει κούρεμα και θα το πιστωθεί ο Τσίπρας. ΥΓ3. Με ποια λογική δεν θα γίνει κούρεμα; Ποια οικονομική θεωρία λέει ότι το 180% χρέος του ΑΕΠ, είναι βιώσιμο; Βιώσιμο είναι ένα χρέος μέχρι 80%. Τέλος.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Νίκος Πετρόπουλος 19/01/2015 22:58:03

      Συγκρίνετε ανόμοια πράγματα.Το '84 ο Αβέρωφ έχασε στις εσωκομματικές από τον Μητσοτάκη και δεν ήταν αιτία αυτή η ήττα για την επέλαση του Πασόκ τη δεκαετία του '80. Πού βλέπετε το προφανές ενός νέου κουρέματος; Κι αν αυτό υποτίθεται ότι θα γινόταν,θα εφαρμόζονταν τόσο επαχθείς όροι,που η εφαρμογή του θα πιστωνόταν μάλλον ως όνειδος παρά ως επιτυχία στον Τσίπρα,ή σε όποιον κυβερνά τότε...

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ Κυθήριος 19/01/2015 23:06:53

        Ιστορικό λάθος. Ο Αβέρωφ σχεδόν "διόρισε" τον Μητσοτάκη ως διάδοχό του (αντι-Ανδρέας). Ο Μητσοτάκης κέρδισε με διαφορά τις εσωκομματικές εκλογές από τους ανθυποψηφίους του, Κωστή Στεφανόπουλο και Γιάννη Μπούτο. Ο Αντώνης Σαμαράς υπήρξε το δωρηθέν από τον Αβέρωφ στον Μητσοτάκη νέο πολιτικό ταλέντο. Διάβασε πάλι, θα ξαναεξεταστείς σύντομα.

        • ΙΚΟ avatar
          ΙΚΟ @ ΙΚΟ 19/01/2015 23:24:39

          Διορθώνω, αφού ξαναδιάβασα κι εγώ, ότι στις εσωκομματικές του 1984, ανθυποψήφιος του Μητσοτάκη ήταν μόνο ο Στεφανόπουλος. Το αποτέλεσμα ήταν 70 - 40 υπέρ Μητσοτάκη. Μετά την ήττα του 1985, ο Μητσοτάκης ζήτησε και κέρδισε την ανανέωση της εμπιστοσύνης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ και ο Στεφανόπουλος αποχώρησε και δημιούργησε την ΔΗΑΝΑ. Ο Μπούτος και ο Στεφανόπουλος υπήρξαν ανθυποψήφιοι του Αβέρωφ στις εσωκομματικές του 1981.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΙΚΟ 19/01/2015 23:24:43

          Συγνώμη για το λάθος μου.Από τον Ράλλη έχασε και όχι βεβαίως από τον Μητσοτάκη.

      • Νίκος Πετρόπουλος avatar
        Νίκος Πετρόπουλος @ Κυθήριος 20/01/2015 18:15:26

        Μιλάω για τις ευρωεκλογές του 84.

      • Νίκος Πετρόπουλος avatar
        Νίκος Πετρόπουλος @ Κυθήριος 20/01/2015 18:16:09

        Το νέο κούρεμα, θα είναι έως το 135% της Ιταλίας. Προφανέστατο.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Νίκος Πετρόπουλος 20/01/2015 01:34:36

      "Βιώσιμο" είναι ένα χρέος μέχρι 80%; Ακόμη δεν πληροφορηθήκατε ότι οι Ρόγκοφ και Ράινχαρτ είχαν κάνει λάθος σε μια μαθηματική συνάρτηση μέσα στο πρόγραμμα Microsoft Excel; Aχ τα κατακαημένα ελληνικά ΜΜΕ, που μόνο με τον τύμβο της Αμφίπολης και με τα ξεκωλοχλεχλέδικα ασχολούνται (και τους διαφεύγουν τα επιστημονικά νέα)...

      • KM avatar
        KM @ Uncle Stgm 20/01/2015 04:36:38

        Έχεις δίκιο ότι δεν είναι μόνο 80% το κατώφλι της βιωσιμότητος του χρέους (και εξάλλου, δεν είναι μόνο η αναλογία χρέους/ΑΕΠ που καθορίζει την βιωσιμότητα ή μη). Ωστόσο, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι αυτό που σε κόφτεί εσένανε είναι να μη χάσει λεφτά η Γερμανία σου, γιατί έχεις ταυτίσει την ψυχή και το τομάρι σου με την επίτευξη των επιδιώξεών της. Απεύχομαι, ως γνωστόν, την εκλογή ΣΥΡΙΖΑ αλλά ό,τι και να γίνει, ΝΔ ή ΣΥΡΙΖΑ, βιώσιμο ή μή, χρεωκοπία ή μη, κούρεμα ή μη, παράταση αποπληρωμής ή μη, καταστροφή της Ελλάδος ή μη, το μόνο βέβαιο είναι ότι τα λεφτά «σας» δεν θα τα πάρετε. Για την ταμπακιέρα της ανάρτησης τώρα, όποιος δυσαρεστημένος δεξιός ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ, δεν ξέρει τί του γίνεται και δυστυχώς παίρνει και όλους τους άλλους στο λαιμό του. Αντί να αυτοκτονήσουμε μόνοι μας σε λίγες μέρες (δια της ψήφου στον ΣΥΡΙΖΑ), προτιμότερο είναι να συνεχίσουμε να υπάρχουμε για λίγο καιρό ακόμα, μέχρι να βρει την Γερμανία και τον εγκληματία λαό της το μεγάλο Κακό και να γλιτώσουμε οριστικά.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Νίκος Πετρόπουλος 20/01/2015 01:43:58

      Ποια οικονομική θεωρία λέει ότι δεν είναι βιώσιμο ένα χρέος 180% του ΑΕΠ; Και ποια λέει ότι βιώσιμο είναι ένα χρέος 80% του ΑΕΠ; Πότε μάθατε ρε άχρηστοι "οικονομική θεωρία" και τα κοπανάτε όλα αυτά τα έξυπνα; Δείξε μου ένα βιβλίο που να αναφέρει την "οικονομική θεωρία" που μόνο εμείς εδώ στο Ελλαδιστάν καταφέραμε να μάθουμε και βγάλαμε όλοι μαζικά το χρέος μας τάχα "μη βιώσιμο", μεθυσμένοι από την χαρμόσυνη προοπτική (που μόνο στο μυαλό μας υπάρχει) να χαρίσουν 200 δις χρέος στους απογόνους του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη που αυτοί έδωσαν τα φώτα στον κόσμο.

      • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
        ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ Διογένης 20/01/2015 10:41:19

        Αν οι 3 Αμερικάνικοι ιδιωτικοί "οίκοι αξιολόγησης" (Που είναι αναξιόπιστοι αφου αποδεδειγμένα λαδώνονται, αλλά δεν επιτρέπεται να έχουμε άλλους) μας δώσουν 2 Α , ποιός θα ξαναρωτήσει αν το χρέος μας είναι ίσο με αυτό της Ιταλίας, ήτοι 138%! και βάλε?

    • George N avatar
      George N @ Νίκος Πετρόπουλος 20/01/2015 06:44:26

      80% χρέος με 5% επιτόκιο=200% με 2%=400% με 1%=4% του ΑΕΠ κάθε χρόνο για εξυπηρέτησή του. Το μεγάλο χρέος (ως ποσοστό) είναι ασταθές γιατί μια άνοδος των επιτοκίων οδηγεί στην μη βιωσιμότητα της εξυπηρέτησης του. Η άνοδος τους μάλιστα επηρεάζει γρήγορα το κόστος εξυπηρέτησης γιατί συνήθως τα δημόσια χρέη έχουν σχετικά μικρό χρόνο ωρίμανσης. Στην περίπτωση της Ελλάδας όμως τα επιτόκια είναι μικρά, δεν επηρεάζονται από τις αγορές και οι λήξεις έχουν φύγει στο μέλλον. Μια και είναι χρέος σε κράτη οι παράμετροι που το συνοδεύουν είναι πολιτικές και επομένως το κάνουν όσο φθηνό θέλουν. Αντίθετα με αυτά που λέτε μια ήττα της ΝΔ θα έχει ως συνέπεια και την μετά από λίγο ήττα της Αριστεράς. Ο μεγάλος χαμένος θα είναι ο κρατισμός μια και μας τελειώσανε τα χρήματα των άλλων όπως έλεγε και μια σεβάσμια κυρία.

  27. roadrunner avatar
    roadrunner 19/01/2015 22:28:10

    Ο αρχηγός του σύριζα είναι πρόθυμος να τάξει τον ουρανό με τα άστρα προκειμένου να προαχθεί από καταληψίας του λυκείου του, σε καταληψία της διακυβέρνησης της χώρας. Πριν λίγο στον Αντ1 παραδέχτηκε ο Τσίπρας, ότι είναι η δουλειά του, να λέει στον κόσμο ότι έχει σχέδιο για όλα, .....ακόμη και για την περίπτωση που ".... αύριο θα πέσει ένας μετεωρίτης επάνω στη γη!!!!!". Μόνο όσων δραχμολάγνων τρέχουν τα σάλια για το πλιάτσικο της "ελπίδας του σύριζα " αλά βενεζουέλα, η ψήφος θα πάει σε αυτήν την ψευτοαριστερά ...

    • Hunter avatar
      Hunter @ roadrunner 19/01/2015 22:50:27

      Ψήφος σε αυτήν την ψευτοαριστερά θα πάει και από όσους δεν έχουν πλέον τίποτε να τους πάρει ο Τσίπρας ή οι δραχμολάγνοι...

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Hunter 19/01/2015 22:58:16

        Υπάρχουν δυστυχώς κι άλλα να χαθούν ..ακόμη και για αυτούς που οι τσέπες τους και οι λογαριασμοί άδειασαν.. Το να είσαι Έλληνας μεταξύ Ελλήνων σε Ελληνική γη αντί για φοβισμένη μειοψηφία μεταξύ (λαθρο)μεταναστών δεν σας λέει κάτι ;

        • Hunter avatar
          Hunter @ roadrunner 19/01/2015 23:22:57

          Εμένα προσωπικά μου λέει πολλά αλλά κάποιος που τον έβγαλε ο ενοικιαστής έξω από το μαγαζί γιατί είχε 15 ενοίκια απλήρωτα, του χρωστάνε 150 χιλιάρικα πέντε εταιρείες που έχουνε φαλιρίσει, ο ίδιος χρωστάει συναλλαγματικές για 250 χιλιάρικα σε προμηθευτές, η γυναίκα του πήρε τα παιδιά και πήγε στη μάνα της γιατί δεν μπορεί άλλο να την παίρνουν κάθε πρωί 5 εισπρακτικές, 4 τράπεζες και 6 δικηγορικά γραφεία και να την απειλούν ότι θα τους πάρουν το σπίτι κτλ. κτλ., ε αυτός ο άνθρωπος δεν ξέρω κατά πόσον φοβάται τους κομμουνιστές του Λαφαζάνη και τη Δραχμή... Αυτός με ανησυχεί εμένα μεθαύριο την Κυριακή...

          • Fotini avatar
            Fotini @ Hunter 20/01/2015 17:48:05

            Περιγράφεις μέ σαφήνεια ποῖο εἶναι τό συγκεκριμένο πρόσωπο. :)

          • Hunter avatar
            Hunter @ Fotini 24/01/2015 04:23:23

            Θα σε απογοητεύσω, εγώ γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω όλη μου τη ζωή στο εξωτερικό ως γνωστόν (συγκεκριμένα στην Ολλανδία). Δεν τα λέγαμε την άλλη φορά;; Πιο πριν έγραφα ως Markelos :) Έχεις κοντή μνήμη... Είχα όμως συγγενικό πρόσωπο κατά νου όταν έγραφα τα παραπάνω, πρόσωπο το οποίο καταστράφηκε (και προσωπικά) για να μην απολυθεί κανείς δημόσιος υπάλληλος... Την Κυριακή θα (μας) δώσει την απάντησή του...δεν κατάφερα να τον μεταπείσω... ούτε αυτόν ούτε τον άλλον που στέλνει στην κόρη που σπουδάζει στην Αθήνα 900 Ευρώ το μήνα, και τα πανεπιστήμια είναι κλειστά εδώ και ενάμιση χρόνο γιατί έτσι γουστάρει η ΟΛΜΕ και 150 αλητάμπουρες 40 ετών με φοιτητική ιδιότητα...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Hunter 19/01/2015 23:02:02

        Πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι,από δώ και πέρα θα μας πάρουν πολύ περισσότερα,όχι ο Τσίπρας,αλλά το καινούργιο μνημόνιο,που θα αναγκαστεί να υπογράψει ο Τσίπρας...

      • toxo avatar
        toxo @ Hunter 19/01/2015 23:05:34

        Γιατί την λέτε ψευτοαριστερά;Γνωρίζετε κάποια χώρα,όπου διακυβέρνησε η αριστερά και δεν καταδυνάστευσε τον λαό εν ονόματι του "λαού";Με οποιαδήποτε ονομασία,η αριστερά είναι ίδια και όμοια με τον εαυτό της.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ toxo 19/01/2015 23:45:28

          Δεν έχεις άδικο ...ανά τον κόσμο, αποδείχθηκε στυγνή η εκμετάλλευση του λαού, από αριστερές ηγεσίες (συνήθως εκ των υστέρων και κατόπιν εορτής η απόδειξη) ... Λέω ψευτοαριστερά το συνοθύλευμα Σύριζα, γιατί στην ουσία στερείται πλήρως ιδεολογίας (την οποία όμως επικαλείται). Σε όλα τα θέματα, ο σύριζα είναι μια μίξη από αντιφατικές τάσεις (συνιστώσες) με διαφορετικές κατευθύνσεις ... που πολιτικά μάλλον αθροίζει περίπου στο μηδέν ... Άλλοι σου λένε θα κόψουν χαρτονομίσματα... άλλοι το αρνούνται, αλλά συνυπάρχουν κι ας διαφωνούν... Άλλοι διαδηλώνουν με τους εξωτερικούς αντιπάλους της Ελλάδας ενάντια στα εθνικά συμφέροντα (και κάποιοι άλλοι μειοψηφικά δηλώνουν πατριώτες) ... Άλλοι λένε "σεισάχθεια", άλλοι (κορυφαία στελέχη του σύριζα) σφυρίζουν αδιάφορα καθώς τακτοποιούν ταυτόχρονα, τις εξόφθαλμα φίσκα τις δεξιές εκατομμυριούχες τσέπες τους και τις αξιοσέβαστες επενδύσεις στους διεθνείς οίκους που καταγγέλλουν ... Χρησιμοποιούν την πολύγλωσση βαβέλ τους, για να χαϊδέψουν κάθε φορά διαφορετικά αυτιά... στόχος τους η υποκλοπή της ψήφου του λαού ... Εδώ πρόκειται για σκέτη πολιτική απάτη που οι ίδιοι οι συριζαίοι χρωματίζουν με αριστερά χρώματα μόνο και μόνο επειδή στην εξουσία αυτή τη στιγμή βρίσκεται δεξιά κυβέρνηση...

          • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
            ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ roadrunner 20/01/2015 10:45:37

            Εκείνο που σας διαφεύγει αγπητοί συνσχολιαστές είναι οτι στην ΕΕ τουλάχιστον, ΟΛΕΣ οι μέχρι σήμερα Αριστερές , μόλις πέρασαν το κατώφλι της εξουσίας, έπαψαν ως δια μαγείας να είναι Αριστερές και κυβέρνησαν δεξιότατατα.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 23/01/2015 21:37:37

            Δεν είχαν συνιστώσες αυτοί! Εμείς θα κάνουμε το μεγάλο πείραμα και πάλι. Και τώρα δε θα φταίνε τόσο οι ξένοι όσο το ξερό μας...

  28. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 20/01/2015 00:01:35

    Στα μέχρι στιγμής σχόλια , μόνο γύρω στους 15 δεν έχουμε γκρίνια , μιζέρια και κυρίως ηττοπάθεια . Κύριοι , συνειδητοποιείτε ότι ακραίοι , σταλινικοί , απάτριδες , παλαιοπασόκοι που λαχταράνε το φαγοπότι που έχασαν , αυτό το συνονθύλευμα δηλ . , που τάζει τα πάντα στους πάντες , κοροϊδεύοντας , με μοναδικό σκοπό την εξουσία και την πραγματοποίηση των ιδεοληψιών του , απειλεί τη θέση και την υπόσταση της χώρας και ένα αβέβαιο και ζοφερό μέλλον, συνεπεία των αλλοπρόσαλλων δηλώσεών του , φαίνεται για εμάς που νομίζουμε πως '' δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα '' ; Φίλοι σχολιαστές , σκεφτείτε τι έρχεται , γιατί όταν θα γίνει αυτό , θα είναι πολύ αργά για να γίνει το οτιδήποτε . Οι άλλοι είναι '' μπετόν '' , η νίκη για τη χώρα μας είναι στο δικό μας χέρι . Όλα παίζονται , τίποτα δεν έχει κριθεί , ακόμα . Τώρα που πηγαίνουμε στις πιο κρίσιμες εκλογές της μεταπολίτευσης , βάλτε στην άκρη τις πικρίες και το θυμό . Στηρίξτε τη παράταξη που ήταν πάντα εκεί στα δύσκολα για τη χώρα , ώστε μετά να έχουμε όλο το καιρό , με ασφάλεια , να κάνουμε την όποια κριτική και να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα . Φτάνει μόνο να μην είναι αργά .

    • Hunter avatar
      Hunter @ Diamond Angel 20/01/2015 00:28:50

      Diamond Angel, στα σχόλιά μας συζητάμε για τα κακώς κείμενα αλλά και τα λάθη και τις παραλείψεις της Ν.Δ εξαιτίας των οποίων φεύγουν ψηφοφόροι και εξαιτίας των οποίων δεν επιστρέφουν μαζικά στη Ν.Δ αυτοί που πήγαν στο ΛΑΟΣ, στη ΧΑ, στον Καμμένο κτλ. Δεν χρειάζεται να ανταλλάσσουμε φιλοφρονήσεις εδώ μέσα, ο Κυθήριος, ο Προφήτης, ο Γεώργιος, ο roadrunner, εσείς, ο Φαήλος, εγώ και πολλοί άλλοι σχολιαστές, εμείς ξέρουμε τι θα ψηφίσουμε, δεν είμαστε αναποφάσιστοι ούτε πρέπει να μας πείσει κάποιος για τη σοβαρότητα της καταστάσεως... Δεν είμαστε εμείς το πρόβλημα της Ν.Δ... Φιλικά πάντα... :)

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Hunter 20/01/2015 01:14:05

        Μήπως όμως , η αρνητική φόρτιση που δημιουργείται οδηγεί στην ηττοπάθεια , που είναι ο μεγάλος εχθρός , τώρα στη δεδομένη στιγμή ; Αυτό ήταν το νόημα του σχολίου μου .

        • Fotini avatar
          Fotini @ Diamond Angel 20/01/2015 10:20:37

          ᾿Αρνητική φόρτωση ἀπό ἀρνητικά σχόλια γιά τόν ΑΣ μᾶλλον εἶναι ἐσκεμμένα γιά νά δημιουργήσουν ἡττοπάθεια στήν βάση τῆς ΝΔ. Λέγε, λέγε Hunter κάτι θά μείνη. . .πίστευε ὅτι θέλεις ἀλλά γράφε στό TVXS!!!!!!!!!!!!

          • Hunter avatar
            Hunter @ Fotini 24/01/2015 03:59:29

            Δεν έχω τη δύναμη να επηρεάζω τη βάση της Ν.Δ. Η βάση της Νέας Δημοκρατίας έχει και κρίση και βούληση και την Κυριακή θα μιλήσει...

      • Σωκράτης avatar
        Σωκράτης @ Hunter 24/01/2015 02:25:08

        Αγαπητέ Hunter Για τα όσα "κακώς κείμενα" γράφεις υπάρχει η Δευτέρα των εκλογών. Εσένα μάλλον σε ενδιαφέρει η Κυριακή

        • Hunter avatar
          Hunter @ Σωκράτης 24/01/2015 04:01:14

          Βεβαιότατα με ενδιαφέρει η Κυριακή, γιατί δεν ωφελεί τίποτε να συζητώ από Δευτέρα πίσω από το "παραπέτασμα"...

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Diamond Angel 20/01/2015 00:40:06

      +++++++

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ Νίκος Α 20/01/2015 01:17:37

        Το συμφωνώ και επαυξάνω ήταν για τον Diamond Angel. Τόση αυτοκαταστροφική γκρίνια και ηττοπάθεια την ώρα της πιο κρίσιμης μάχης. Παρά τους ερασιτεχνισμούς του επικοινωνιακού επιτελείου (έχουμε καιρό να μιλήσουμε μετά γι αυτά), δεν βλέπουμε πόσα διακυβεύονται; Και πέρα από τα οικονομικά, τι έρχεται, ως αξιακό σύστημα, με τον ερχομό του Αλέξη. Τόσο έχουμε παραλύσει; Ξεχάστηκε η κρίση, ο αγώνας του Σαμαρά να κρατηθούμε σε ευρωπαική τροχιά και είμαστε έτοιμοι για νέο "λεφτά υπάρχουν"; Η αδίστακτη αναισχυντία δεν μας προιδεάζει για τους νέους πρασινοφρουρούς; Είδατε τι έπαθε ο κυρ Φώτης. Για να πετύχουν το στόχο τους απευθύνουν, με απίστευτη αυθάδεια, κάλεσμα απο Ανταρσία μέχρι πρώην Νεοδημοκράτες. Καλές οι 50 έδρες, καλή και η επάρατη αυτοδυναμία, αρκεί να είναι για μας. Ούτε ιδεολογίες, ούτε τίποτε μπροστά στον αντικειμενικό σκοπό. Και μείς τώρα βρήκαμε να βγάλουμε όλη την γκρίνια και τη μίζερη μνησικακία μας.

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Νίκος Α 20/01/2015 02:27:04

          Και όπως πολύ σωστά επισημαίνεις , το αξιακό σύστημα αυτών . Η Diamond Angel .

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/01/2015 00:18:11

    Mην εκνευρίζεσθε και ψηφίστε ΝΔ με ηρεμία και με τη βεβαιότητα ότι επιβραβεύετε μια από τις καλύτερες κυβερνήσεις που πέρασαν.Μπορεί να υπήρξαν επώδυνα μέτρα αλλά ειλικρινά δεν μπορούσε να γίνει κάτι καλύτερο.Και μη ξεχνάτε ότι η ιστορία συνεχίζεται. Και σε περίπτωση κυβέρνησης σύριζα υπάρχουν τρεις πιθανές εκβάσεις. 1) Υποχωρεί στις απαιτήσεις της Ευρώπης : Θα διαλυθεί από τις εσωτερικές πιέσεις.Και να μην διαλυθεί θα φάνε τέτοια καζούρα που θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. 2) Δεν υποχωρεί και βγαίνουμε από το ευρω : Θα χρεωθεί όλη τη ζημιά και εκλογές θα ξαναγίνουν.Το νομισματοκοπείο όλοι ξέρουν να το λειτουργούν. 3) Υποχωρεί η Ευρώπη : Μόνο σε αυτή την περίπτωση ο συριζα θα σταθεροποιηθεί.Αλλά θα σταθεροποιηθεί σε ένα καθαρά φιλελεύθερο πλαίσιο γιατί τέτοιο είναι το πλαίσιο της ευρωζώνης.Ασχέτως εάν χαρισθεί μέρος του χρέους ή αποφευχθούν κάποια μέτρα ο ισοσκελισμένος προϋπολογισμός που είναι υποχρεωτικός στην ευρωζώνη μέσα σε περιβάλλον ελεύθερου ανταγωνισμού οδηγεί σε δεξιά πολιτική όπως και αν την ονομάζουν. Οπότε ηρεμία,ψυχραιμία και ψήφο στη ΝΔ χωρίς άγχος.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 20/01/2015 01:47:20

      Πολύ σωστή τοποθέτηση. Αν και κατά τη γνώμη μου το "3" αποκλείεται. Οπότε πάμε στο "1" ή στο "2" με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Μακάρι κάποτε να αναγνωρίσουν όλοι την αξία της απερχόμενης κυβέρνησης. Πόση έλλειψη κριτικής ικανότητας έχουμε τέλος πάντων;...

  30. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 20/01/2015 01:25:33

    Τόση εμφυλιοπολεμική ιδεοληψία και παλαιοδεξια φανατίλα απλώς δεν αντέχεται. Δεν είμαστε πια στο 1949 αλλά στο 2015. Με τούτα και με κείνα, αυτή η ΝΔ έχασε οριστικά ακόμη και σε αυτά τα πολιτικά σημεία όπου είχε δίκιο. Δεν είναι ήττα από τον αντίπαλο αυτό που έρχεται αλλά πολιτική αυτοχειρία.

    • ΙΚΟ avatar
      ΙΚΟ @ Uncle Stgm 20/01/2015 12:14:12

      Πόσο δίκιο έχεις -και ευτυχώς έχουμε, οι περισσότεροι- βρε Θείε;!

  31. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ avatar
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ 20/01/2015 02:54:47

    Ειναι εμφυλιοπολεμικη ρητορεια τα αγκαλιασματα τουΤσιπρα με τον ανθελληνα τρεμοπουλο;Δεν ειναι ρεβανσισμος αισχιστου ειδους να μιλα ο κυριος αυτος για πηδημα που ερχεται στις 26; Πιο κατω δεν παει.Νεοδημοκρατες ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.Συμμετοχη,αγωνας μεχρι την τελευταια στιγμη.

  32. rasputin avatar
    rasputin 20/01/2015 11:15:40

    Είναι διαφορετικό να λέει κάποιος ότι θα ψηφίσει Σύριζα από το να λέει ότι δεν ψηφίζει ΝΔ γιατί προτιμάει ένα κόμμα πιο σύγχρονο , πιο αξιοκρατικό , πιο μεταρρυθμιστικό (αλήθεια που είναι αυτό το κόμμα για να το ψηφίσουμε και εμείς) . Θα δεχόμουν να πάρει ο Σύριζα 20% και η ΝΔ 15% . Ούτε αυτοδυναμίες, ούτε διλήμματα . Κατανοώ την ψήφο σε Σύριζα , ΑΝΕΛ και ότι άλλο μόνο από ανθρώπους σε απόγνωση . Δεν είναι όμως απελπισμένοι ή κατεστραμμένοι το 40-50% του εκλογικού σώματος . Θα ψηφίσουν τους Τσίπρες επειδή τους κλείνουν το μάτι ότι κάπως θα τα βολέψουν. Αυτό μπορούσε να γίνει το 1981 , δεν μπορεί να γίνει το 2015. Όποιος δεν το καταλαβαίνει , κακό του κεφαλιού του . Οι ίδιοι που φέρανε τον ΓΑΠ το 2009 , θέλουν να μας φέρουν και τον Τσίπρα . Θα αντισταθώ με την ψήφο μου για λόγους προσωπικής συνείδησης , αλλά ας το ζήσουμε και αυτό μήπως ισοπεδωθεί επιτέλους ο λαϊκισμός των εύκολων λύσεων . Θα ισοπεδωθεί φυσικά και ο λαός , αλλά μάλλον αυτό μας αξίζει τελικά .

  33. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 20/01/2015 11:21:01

    Ένα είναι βέβαιο με κάθε σχηματισμό κυβέρνησης (ιδίως επί αυτοδυναμίας-αλλά μην εκπλαγείτε από ετερόκλητες συμμαχίες) ο λαός θα περάσει δια πυρός και σιδήρου...Οπότε μόνο αυτός (ή αυτοί) που εμπνέει/ουν περισσότερη εμπιστοσύνη στη διαπραγμάτευση πρέπει να επιβραβευθεί...Καλό βόλι και ψήφο ΟΧΙ στους ψευτοηθικούς, στους απάτριδες, στους επαγελματίες της πολιτικής...

  34. tpe avatar
    tpe 23/01/2015 21:07:52

    Δεν καταλαβαίνω. Γιατί υπάρχει ολόκληρο άρθρο για το προφανές; Η ΝΔ πληρώνει τα λάθη της. Κι αυτά έχουν ονοματεπώνυμο: ΕΝΦΙΑ/ΦΟΡΟΙ/Κρατισμός. Πόσες αποκρατικοποιήσεις έγιναν είπαμε;

    • Eva avatar
      Eva @ tpe 24/01/2015 20:41:21

      Δεν 'εκανε και τα κέφια κάποιων ''νεοδημοκρατών΄΄συνδικαλισταράδων. Αυτοί θα ψηφίσουν σύριζα-στην καλύτερη περίπτωση περιφερειακά κόμματα. Αν δεν το άκουγα δεν θα το πίστευα. Σαπίλα και αηδία.

  35. Eva avatar
    Eva 24/01/2015 10:20:20

    Εσείς κύριοι πρώην νεοδημοκράτες δημόσιοι υπάλληλοι, που με τις μειώσεις των μισθών σας...θυμώσατε, έχετε σκεφθεί, σε βάρος ΠΟΙΩΝ ο σύριζα θα βολέψει τις ορδες των συριζαίων? Είστε βέβαιοι οτι ο Τσίπρας θα σας προστατέψει? Για μάθετε τι έγινε το 81 με τους πρασινοφρουρούς του Αντρέα.

  36. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 24/01/2015 17:10:08

    https://www.youtube.com/watch?v=8WUFTJ4xG3g Κάποιοι τα λέμε καιρό. Είναι επικίνδυνοι...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.