#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/04/2011 11:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι γόρδιοι δεσμοί στη ΝΔ δεν λύονται, κόβονται



του Οδυσσέα Αρβανίτη

Η εσωστρέφεια η οποία ενέσκηψε το τελευταίο δεκαήμερο στη ΝΔ με αφορμή την κυβερνητική πενταετία Καραμανλή είναι ενδεικτική του φαύλου κύκλου από τον οποίο δεν μπορεί να ξεφύγει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Η ΝΔ παραμένει εγκλωβισμένη στις εγγενείς παθογένειες του παρελθόντος.

Ο κ. Γιώργος Παπανδρέου για να καλύψει την αποτυχία του εξαπέλυσε επίθεση στην κυβερνητική πενταετία της ΝΔ υποστηρίζοντας ότι το συνολικό χρέος που του κληροδότησε ευθύνεται για την κατάρρευση της χώρας. Στην ίδια συγκυρία ο πάλαι ποτέ τσάρος της Οικονομίας Γιώργος Αλογοσκούφης αντί να βγει δημοσίως και να υπερασπιστεί την πολιτική του κατηγόρησε τον Κώστα Καραμανλή ότι εκείνος ευθύνεται γιατί απέρριπτε τις εισηγήσεις του για διαρθρωτικές αλλαγές. Στην ουσία ο κ. Αλογοσκούφης αποδέχεται την κριτική του ΠΑΣΟΚ και δείχνει σαν υπεύθυνο τον άνθρωπο που του τον είχε κάνει πανίσχυρο υπουργό του. Δεν μας ειπε όμως: Το πρόβλημα του Αλογοσκούφη είναι ότι τον άλλαξε ο Καραμανλής στον τελευταίο ανασχηματισμό; Δηλαδή αν είχε μείνει και την τελευταία περίοδο το 2009 τι θα είχε κάνει;

Στο σημείο αυτό παρεμβαίνει η λεωφόρος Συγγρού και επιτίθεται στον κ. Αλογοσκούφη λέγοντας το αυτονόητο ότι η απογραφή του ήταν εγκληματική. Ο Αλογοσκούφης και πάλι κρύβεται και αντί να υπερασπιστεί την πολιτική του λέει ότι ήταν κυβερνητική απόφαση. Στην ουσία όλη του η επιχειρηματολογία αποσκοπεί στο να δημιουργήσει εσωκομματικό ζήτημα στη ΝΔ προσπαθώντας να αναδείξει στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας το πρόβλημα Καραμανλή που δεν μπορεί να διαχειρισθεί η νυν ηγεσία του κόμματος. Είναι σαφές ότι ο κ. Αλογοσκούφης δουλεύει για το ΠΑΣΟΚ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέτει ένα υπαρκτό πρόβλημα το οποίο δεν μπορεί να αντιμετωπίσει ο Σαμαράς χωρίς ζημιές: τις σχέσεις του με την απαξιωμένη καραμανλική πενταετία και ακολούθως με τον πρώην πρωθυπουργό και με το περιβάλλον του. Είναι απίστευτο ότι ο Καραμανλής εξακολουθεί να κρύβεται και ο Σαμαράς εξακολουθεί να τον προστατεύει υπονομεύοντας το μέλλον του.

Και δεν φτάνουν μόνον αυτά. Αποτυχημένοι καραμανλικοί υπουργοί θέλουν να είναι ξανά στα ψηφοδέλτια. Πολιτικοί όπως οι κ. Αλογοσκούφης, Βουλγαράκης, Ρουσόπουλος κλπ θα ήθελαν αν τους το επέτρεπε ο Α. Σαμαράς να επιστρέψουν. Όλοι αυτοί παρά την κατακραυγή της κοινωνίας δείχνουν ότι όχι μόνο δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες που τους αναλογούν αλλά θέλουν να είναι παρόντες και σε μία κυβερνητική θητεία της ΝΔ!!!  Έλεος πια. Δεν κατάλαβαν απολύτως τίποτα;

Σήμερα περισσότερο από ποτέ ο Α. Σαμαράς πρέπει να βασιστεί στην δυναμική που δημιούργησε η εκλογή του και να συνεχίσει να κάνει τομές. Όχι για να κρατήσει το 20% του κόμματος που αποτελείται από τα πελατειακά δίκτυα των πρώην  και νυν κρατικών αξιωματούχων. Αλλά για να απευθυνθεί με υπομονή και επιμονή στην τεράστια μάζα των δυσαρεστημένων απογοητευμένων και οργισμένων πολιτών. Η ρήξη με το παρελθόν θα είναι το εχέγγυο της αξιοπιστίας του για το μέλλον. Μπορεί να του έβγαινε η πολιτική αυτή και τότε θα είχε που να βασιστεί και για να ασκεί ουσιαστική αντιμνημονιακή αντιπολίτευση και για να κάνει αύριο τις διαπραγματεύσεις με την Τρόικα και να εφαρμόσει μία διαφορετική πολιτική. Τώρα που θα βασιστεί;

Φυσικά, έχει ένα σοβαρό επιχείρημα. Που να βρει ανθρώπους; Αλλά γι αυτό είναι οι ηγέτες και τα κόμματα. Ας καταφύγει στην κοινωνία. Ας βρει άγνωστους και ας πει σε αυτούς τους οργισμένους πολίτες να ξεφύγουν και εκείνοι από τα πελατειακά τους στερεότυπα.

ΠΑΣΟΚ και ΝΔ κάνουν τους σχεδιασμούς τους με γνώμονα την κομματική τους επιβίωση. Κανείς τους όμως δεν υπολογίζει πώς μπορεί να αντιδράσει η κρίσιμη μάζα των εξαθλιωμένων ανέργων, των εκμεταλλευόμενων νέων, των απογοητευμένων οικογενειαρχών που δεν μπορούν να κοιτάξουν τα παιδιά τους στα μάτια γιατί δεν μπορούν να τους εξασφαλίσουν τα απαραίτητα για την επιβίωση. Κανείς δεν λαμβάνει υπόψη του ότι οι νέοι αλλά και οι μεγαλύτεροι εκτός από μισθούς ζητούν αξιοπρέπεια. Όλα αυτά ακόμη και σαν προβληματισμός είναι ξένος για στελέχη και των δύο κομμάτων. Όταν λένε ότι τα καταλαβαίνουν απλώς υποκρίνονται.

Αν λοιπόν ο κ. Σαμαράς θέλει να έχει ελπίδα θα πρέπει να δουλέψει με νέα στελέχη και όχι με τους πολιτικούς που κληρονόμησε.

Ο γόρδιος δεσμός του κομματικού κατεστημένου που κληρονόμησε δεν λύεται,  κόβεται…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. σαββας avatar
    σαββας 27/04/2011 11:54:52

    Ας αποστασιοποιηθουμε πρωτα απο τον ΠΑΣΟΚο αδερφο του Ψωμιαδη που κληρονομει την καρεκλα του Περιφεριαρχη και τους καλυπτουμε επειδη βοηθησαν τον βενζινα που ληστεψε το ΑΠΘ,και μετα κοβουμε και τον Γορδιο Δεσμο....
    Δυστυχως εχουμε πολυ δρομο ακομη.

    • Tassos avatar
      Tassos @ σαββας 27/04/2011 13:59:17

      Αυτός είναι ο καϋμός όλων των πρασινοφρουρών που ρήμαξαν την Ελλάδα: Ο ...Ψωμιάδης.

      • thanasis avatar
        thanasis @ Tassos 27/04/2011 18:44:39

        αν ο ψωμιαδης εκανε παρανομια τοτε ο παρολιγον
        αρχηγος του πασοκ τζοχαντζοπουλος τι εκανε?
        μηπως κατω απο την τιμωρια ψωμιαδη κρυβονται
        καποια funds ορα σωροςτα οποια για να βοηθησουν
        απητησαν την, εξαφανιση καθε φωνης που θα τονιζαν
        την ελληνικοτητα της μακεδονιας

    • τάσος avatar
      τάσος @ σαββας 27/04/2011 16:40:03

      χωρίς πλάκα, τί σχέση έχει ο βενζινάς με το απθ;

      • irida avatar
        irida @ τάσος 27/04/2011 17:50:33

        O βενζινάς ήταν ένας από αυτούς που εμπλέκονταν στο σκάνδαλο που είναι σε εξέλιξη κι αφορά καταχρηση πολλών χιλιάδων ή εκατομυρίων ευρώ σχετικά με τις προμήθειες πετρελαίου για το ΑΠΘ(εικονικά τιμολόγια κλπ). Το δικαστήριο ακόμα δεν έχει γίνει.Κι ασφαλώς δεν ήταν ο μόνος εμπλεκόμενος..Κι επίσης λέχθηκαν κι άλλα πολλά για τη σχέση του με τον Ψωμιάδη!! Και γράφτηκαν επίσης χωρίς να διαψευστούν.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/04/2011 12:05:41

    Εξαιρετικό άρθρο. Μακάρι να βρει και ευήκοα ώτα.

  3. stefanos avatar
    stefanos 27/04/2011 12:07:10

    Σοβαρευτήτε!! Νέα Δημοκρατία χωρίς έστω και τον σιωπηλό αλλά πάντως πατριώτη Καραμανλή δεν υφίσταται.Ακούστε όλη την συνέντευξη του Λαζαρίδη στο mega και το πως εμμέσως πλην σαφώς τον στηρίζει ως πρόσωπο και θα καταλάβετε.Ο Σαμαράς πρέπει να βρει την ισσοροπία ώστε να καταγγείλει τα κακώς κείμενα της πενταετούς διακυβέρνησης χωρίς να τσαλακώσει τον Καραμανλή και νομίζω ότι πάει να τα καταφέρει αποστασιοποιούμενος από συγκεκριμένες πολιτικές και πρακτικές. Ας μη ρίχνουμε και εμείς νερό στο μύλο της πασοκικής προπαγάνδας και των καθεστωτικων μέσων αποχαύνωσης.

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 12:15:03

    Οσα αναφερει το αρθρο ειναι και το πιστευω μας... μακαρι να ακουν ΟΛΟΙ !

    ΠΠ

  5. Thrax avatar
    Thrax 27/04/2011 12:19:46

    Μήπως είναι λίγο ατυχής η εποχή για αυτοκριτικές και εσωστρέφεια;
    Την στιγμή που όλα καταρρέουν στην Ελλάδα και στην κυβέρνηση, θα περίμενα από την ΝΔ, πηγμή και πρωτοβουλίες και όχι αυτοκριτικές και γκρίνιες...

    Άλλωστε ο κόσμος περιμένει λύσεις και από εκεί θα προέλθει η νίκη.

    Το όλο σκηνικό μου θυμίζει 2000 που προσπαθούσε ο τότε αρχηγός (Καραμανλής) και οι υπόλοιποι (Μητσοτακαίικο) κάνανε τα πάντα με δηλώσεις κλπ να του στερήσουν την νίκη..

    Μόνο που στις μέρες μας, τέτοιες πολυτέλειες χρόνου ΔΕΝ υπάρχουν πλέον

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 12:20:16

    Η μαχη θα δωθει με τα ΜΜΕ.... και οσονουπω με λιγοτερα ΜΕΣΑ!!!!
    θα μειωθουν στα απαραιτητα... !!! κ εκει θα δωθει η Μαχη των Μαχων.
    ποιος Κοσκωτας και ποιος Ακης!! τα λεφτα και τα ΜΜΕΔανεια ειναι η ταμπακιερα.. ποσο να φωναξω πια !!!
    Θα ασχοληθει καποιος με τα ΜΜΕΔανεια??...????

    ΠΠ

    • juliet avatar
      juliet @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 13:05:28

      @Π.Π
      ποιός να ασχοληθεί; αυτός που θα βγάλει τα κάστανα απο τη φωτιά θα πρέπει να είναι ''καθαρός'' ,να μη φοβάται και να υποθηκεύει τη φήμη του για το μέλλον του και όχι τη τσέπη του.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ juliet 27/04/2011 13:53:51

        Διαβασε πιο κατω και βγαλε συμπερασμα !!!!

        ΠΠ

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ juliet 27/04/2011 14:19:32

        Όσο τα ΜΜΕ δεν έχουν ηθική δεοντολογία, ούτε αυτό αρκεί φοβάμαι.
        Juliet, και καθαρός σαν μωρό να είσαι, έχουν τη δύναμη να ρίξουν τόση άσχετη λάσπη, που όλο και κάτι θα κολλήσει, να είσαι βέβαιη.
        Ο εκβιασμός τους πρέπει να τελειώσει.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ victoria (true) 27/04/2011 15:09:36

          Δανειακη Δεοντολογια!!! χρωστας μιλας οπως πρεπει..!

          ΠΠ

  7. Loretta avatar
    Loretta 27/04/2011 12:21:41

    Δεν διαφωνω με αυτα που λεει ο Οδυσσεας ...ομως εχω την αμυδρα υποψια οτι μεγαλο μερος των ψηφοφορων της νεας δημοκρατιας δεν ειναι διατεθημενο να ψηφισει "αγνωστα "προς αυτους στελεχη αισθανονται ανασφαλεια..ειναι και η ψυχολογια του ψηφοφορου που πρεπει να αλλαξει...αυτο πως επιτυνχανεται??

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Loretta 27/04/2011 13:31:46

      Λορρέτα,τι έχουν κερδίσει οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας από "γνωστά"
      στελέχη;
      Απολύτως τίποτα.Εσείς οι ίδιοι λέτε πως αν κατεβείτε στις εκλογές μ'αυτά τα στελέχη θα πάθετε πανωλεθρία.
      Δεν μπορώ να καταλάβω που οφείλεται αυτή η ανασφάλεια!
      Οι "δοκιμασμένοι γνωστοί"του κόμματος έχουν αποτύχει παταγωδώς,παρ'όλ'
      αυτά δυσκολεύεστε να δώσετε την ευκαιρία σε νέα πρόσωπα,λόγω ανασφάλειας.
      Μα και οι νέοι μπορούν να αποκτήσουν πείρα,όπως απέκτησαν οι παλαιότεροι,
      και να χειριστούν με επάρκεια ότι τους ανατεθεί.
      Τα νέα στελέχη τα "άγνωστα"έχουν τον ανανεωτικό αέρα που τους σπρώχει
      μπροστά.Πρέπει να αποδείξουν στους ψηφοφόρους τους ότι πραγματικά αξίζουν
      την εμπιστοσύνη τους,για να έχουν την ευκαιρία της επανεκλογής αν θέλετε.
      Οι νέοι θα δοκιμαστούν σκληρά,και θα κριθούν επίσης πολύ σκληρότερα απ'
      ότι οι παλαιότεροι.
      Ο κόσμος έχει κουραστεί να εναποθέτει τις ελπίδες του σε ανίκανους!
      Πιστεύω πως το ρίσκο του Νεοδημοκράτη ψηφοφόρου είναι μηδαμινό.
      Η βάση του κόμματος έδειξε άλλωστε με την εκλογή του Σαμαρά ότι διαθέτει
      την απαραίτητη ωριμότητα,και διάθεση για αλλαγές.
      Εν πάσει περιπτώσει,πάρτε και κάποιο ρίσκο αν χρειαστεί,τολμήστε,ιδάλλως
      σταματήστε να ρίχνετε τις ευθύνες στον αρχηγό σας χρεώνοντάς τον και με
      τη δική σας ατολμία.
      Μπορείτε και εσείς να στείλετε σπίτι τους αυτούς που δεν πρόσφεραν τίποτα,
      και τους άλλους που δεν έχουν τις ικανότητες να προσφέρουν.
      Έπρεπε την αρχή να την κάνετε με τον Ψωμιάδη,αλλά θα καθαρίσει η δικαιοσύνη γι'αυτόν!

      • Loretta avatar
        Loretta @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 27/04/2011 13:41:23

        Χριστος ανεστη Μακεδονα...

        το θεμα δεν ειμαι εγω φιλε μου αλλα μια μεριδα νδ που εχουν κολησει στην λογικη οτι ασφαλεις νιωθουν με οτι ξερουν.

        Εγω αυτο θελω να καταπολεμισει το κομμα και η βαση.
        ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ.

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Loretta 27/04/2011 14:16:04

          Αληθώς ανέστη Λορρέτα.
          Έφτασε ο καιρός να ξεκολλήσουν μερικοί για να πάει μπροστά το κόμμα σας.Εκτός και αν τη βρίσκουν με το μαζοχισμό!
          Η βάση σας άλλαξε την πορεία του κόμματός σας,αλλά η ίδια η
          βάση δεν είναι διατεθειμένη να απαλλαγεί από τους αρουραίους,
          που ροκανίζουν τα θεμέλιά της.
          Καλό ξεμπέρδεμα!

  8. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/04/2011 12:33:55

    Το άρθρο έχει αρκετά points, αλλά νομίζω ότι κάνει λάθος όταν λέει ότι το 20% των δημοσκοπήσεων αποτελείται από πελατειακά δίκτυα. Βασικά είμαστε στο 20% όσοι πιστεύουμε στο Σαμαρά. Θα πιστέψουν και οι υπόλοιποι και θα έρθουμε.

    Το βασικό πρόβλημα είναι όχι πρόβλημα ανθρώπων, αλλά πρόβλημα νοοτροπίας. Και νέοι, σωστοί άνθρωποι να έρθουν, αν μπουν στην παλιά σάπια νοοτροπία, θα πάνε χαμένοι και θα γίνουν κι αυτοί σαν τους άλλους. Και αν αλλάξει η νοοτροπία και οι σημερινοί θα στρώσουν χαρακτήρα και θα πάνε τα πράγματα καλύτερα.

    Έχουν γίνει κάποια βήματα προς την κατεύθυνση αλλαγής νοοτροπίας, αλλά θέλει και άλλα ακόμη. Και κυρίως, να τους πει ο Πρόεδρος "έτσι θα δουλεύετε και αν δεν θέλετε έτσι, θα πρέπει να φύγετε". Πρέπει να το πει αυτό, και τότε θα αλλάξουν όλα.

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ Επώνυμος 27/04/2011 12:51:24

      Σεβαστή η γνώμη σου, αλλά κάνεις λάθος Επώνυμε. Η κοινωνία θέλει την απομάκρυνση των "παλαιών και δοκιμασμένων". Πίστεψε με, δεν αντέχει ούτε καν άλλη περίοδο χάριτος για το 100% των παλαιών στελεχών...
      Φυσικά μπορεί να μην είναι δίκαιο για όλους, αλλά ιστορικά να ξέρεις ότι η έκφραση "έπεσαν κεφάλια" ούτε τυχαία βγήκε, ούτε αναφερόταν πάντα σε βαρβαρότητα. Πολύ περισσότερο είχε να κάνει με μια πραγματική αναγκαιότητα κάθε κοινωνίας που σηματοδοτεί την ανανέωση, τη κάθαρση και τελικά την αναγέννηση.
      Πόσο μάλλον όταν η κοινωνία στην οποία προσπαθεί να δραστηριοποιηθεί η ΝΔ του Σαμαρά έχει σαπίσει και κινδυνεύει από γάγγραινα...

      • Φούλης avatar
        Φούλης @ Tonia G 27/04/2011 13:32:40

        Εμ ας καταλάβουν οι δεξιούληδες πως όταν τους φτύνουν δεν βρέχει. Θέλω να κατεβάσουν τον Παπαθανασίου να υπερασπιστεί τα πεπραγμέμα του και να του κάνει ερωτήσεις ο Κοττάκης. Αχ να γελάσουμε λίγο.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Tonia G 27/04/2011 14:15:36

        Ο Επώνυμος έχει δίκιο για μένα, δεν είπε ότι αρνείται την απομάκρυνση αυτών που απογοήτευσαν, πήγε παραπέρα για τον κίνδυνο αφομοίωσης νεότερων. Ποιος με τα σωστά του μυαλά θα μπει σε αυτήν την κατάσταση, έντιμος και σωστός, να εκτεθεί, και να απολογείται για λαμογιές άλλων.
        Θέλουμε νέα πρόσωπα και νέες νοοτροπίες και από αυτούς που ζητούν ψήφο και από αυτούς που ψηφίζουν!
        Μπορεί να είμαι αφελής, αλλά σχετικά με το άρθρο μόνο με τον τίτλο συντάσσομαι. Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα επιστροφής Αλογοσκούφη, αλλά ούτε και ότι ο Αλογοσκούφης δουλεύει για το ΠΑΣΟΚ, δεν μπορώ να το πιστέψω. Μπορεί να καταψηφίστηκε αλλά ήταν υπουργός της ΝΔ και αυτό δεν αλλάζει ποτέ. Η απογραφή, όπως και μια αύξηση του ΑΕΠ που έκανε στα ξαφνικά κάποια στιγμή αργότερα αν θυμάστε, ήταν θέματα που μπορεί να είχαν μια σωστή βάση αλλά ο χειρισμός τους ήταν προβληματικός. Όμως τότε σώθηκε η παρτίδα όπως είπε ο Λαζαρίδης και δεν είχαν καμιά σχέση με αυτά που συμβαίνουν τώρα. Όποιος απαξιώνει εντελώς την πενταετία της ΝΔ, ρίχνει νερό στο μύλο του ΠΑΣΟΚ και συνεισφέρει στην 'προδοσία' για τη μη επανίδρυση κλπ που ενδεχομένως δικαίως συναισθάνθηκαν οι νεοδημοκράτες και καταψήφισαν. Ενώ το θέμα ήταν ότι έγιναν κάποια πράγματα, όσα μπορούσαν σε αυτό το μπ... που λέγεται κράτος μας, ότι επανίδρυση με ..τα σπλάχνα του ΠΑΣΟΚ δεν μπορείς να κάνεις (που τώρα το ακούω παντού, το λένε κιόλας!), ούτε με μια κοινωνία που έχει βολευτεί και δεν θέλει να ακούσει ότι δεν πάμε καλά (βλ. λεφτά υπάρχουν). Λάθη υπήρξαν, αλλά δεν είναι συγκρίσιμα. Κι αν υπήρξαν και λαμόγια που προσπάθησαν να αντιγράψουν συστήματα ΠΑΣΟΚ, να αποκοπούν, να τιμωρηθούν και τέλος. Ήδη εν πολλοίς έγινε αυτό από τον ίδιο τον κόσμο.

        Τώρα που υπάρχει (περισσότερο) η συναίνεση από περισσότερο κόσμο να αλλάξουν περισσότερα και ειδικά στις νοοτροπίες, είναι η ώρα να πάμε μπροστά και να προταθούν νέες λύσεις σε νέα βάση. Αυτό σε συνδυασμό με Σαμαρά στην ηγεσία, είναι η μόνη ελπίδα για το αύριο.

  9. Tonia G avatar
    Tonia G 27/04/2011 12:37:08

    Έξοχο κείμενο!
    Θα έλεγα πως πρέπει να ενταχθεί στις προτεραιότητες του Προέδρου.
    Εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειονότητα των απογοητευμένων και μη πολιτών. Ο Πρόεδρος να πάρει τη Πρωτοβουλία να καλέσει ο ίδιος ανθρώπους δίπλα του σε κάθε περιφέρεια και ανά κλάδο της κοινωνίας, οι οποίοι να είναι νέοι στην πολιτική, αλλά και προσωπικότητες. Οι πρώτοι θα δώσουν στη κοινή προσπάθεια όρεξη και διάθεση, ενώ οι δεύτεροι όραμα και κύρος.
    Το μόνο που θα πρόσθετα Οδυσσέα προς την κατεύθυνση της σκέψης σου είναι να ξεκινήσει άμεσα αναθεώρηση του καταστατικού της ΝΔ η οποία να επικυρωθεί από τα μέλη έπειτα από ψηφοφορία το αργότερο έως τα μέσα Ιουνίου. Για να έχουμε ένα κόμμα με δυναμική κινήματος, ένα κόμμα λαϊκό και δημοκρατικό, ένα κόμμα μακριά από οικογενειοκρατίες και νεποτισμό, ένα κόμμα αποκομμένο από τα συμφέροντα και τη διαφθορά. Τέλος να έχουμε ένα κόμμα - ΖΩΝΤΑΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ - όπου η μονιμότητα και η "Βαρωνίες" θα είναι ουτοπία...

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 12:40:09

    Αυτη ειναι η διαφορα ΝΔ - ΠΑΣΟΚ.. εμεις εχουμε εναν Φιλιππινεζο μεσα μας και λογω των ημερων γουσταραμε ενα αυτομαστιγωμα!!!
    Υπαρχει ποτε περιπτωση ΠΑΣΟΚοι να αναφεροντας αντιστοιχα σε παρελθον??

    Εδω βγαινει το Σημιτι και μας κανει μαθηματα !!!! Το Πρασινο Δρακο.

    ΠΠ

  11. Aris. A avatar
    Aris. A 27/04/2011 12:48:48

    Eδώ ο κόσμος καίγεται και η ΝΔ ασχολείται με τον Αλογοσκούφη.

    Ο Αλογοσκούφης πέρασε είσπραξε το κόστος του για τα αποτελέσματα της πολιτικής του και τελειώσαμε.

    Τι δουλειά έχουν οι υπόλοιποι που καλούνται να τραβήξουν το κάρο μπροστά να ασχολούνται με τελειωμένες υποθέσεις.

    Σε δουλειά να βρισκόμαστε.

    Εκεί στην ΝΔ δεν βγάζουν καμιά ομάδα στελεχών να πάει βόλτα στα νοσοκομεία που φωνάζουν οι γιατροί ότι δεν υπάρχουν τα απαραίτητα να δουν τι γίνεται από το βολοδέρνουν με το χωριό τους.

    Δεν κάνουν καμιά ομάδα να πάει σε γηροκομεία σε ιδρύματα να δουν πως περνάει ο κόσμος από το να πιάνουν τα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις.

    Δεν πάνε έξω από καμιά τράπεζα Παρασκευή που τρέχει ο κόσμος να καλύψει τις επιταγές του και χαροπαλεύει.

    Αρχηγό βγάλαμε πανηγυρικά ο βασικότερος παράγοντας ανακατωσούρας του κόμματος είναι εκτός παράταξης έκανε το δικό του μαγαζί εισέπραξε το τρίτο το μακρύτερο οι υπόλοιποι δεν σοβαρεύονται.

    Παιδιά αρχίσαμε να κουραζόμαστε από την ατέλειωτη παρελθοντολογία από τα στελέχη που δεν υπάρχουν και τα λοιπά και τα λοιπά.

    Πολύ φοβάμαι ότι ο Σαμαράς και η ομάδα του εγκλωβίστηκε στην χρόνια παθογένεια της παράταξης αντί να την προσπεράσει.

    Εαν συνεχίσουμε με τα κουτσομπολιά του μαχαλά μας όλο και λιγότερους θα εκφράζουμε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Aris. A 27/04/2011 16:29:48

      Συμφωνώ. Σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται να ασχολούμαστε με τα φαντάσματα του παρελθόντος

      • ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ avatar
        ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ @ Orestios 27/04/2011 17:48:41

        η συζητηση για τα αιτια της πανωλεθριας τωρα ξεκινα και καιρος ητανε,δεν μπορει να παει σε εκλογες ο αρχηγος χωρις ξεκαθαρισμενο αυτο το θεμα.ειναι απαιτηση του καθε νδημοκρατη.

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ 27/04/2011 19:38:57

          Μεσαίος χώρος

          Νωρίς το θυμηθήκαμε να κάνουμε αυτοκριτική.

          1,5 χρόνο μετά τις εκλογές.

          Το γιατί χάσαμε είναι γνωστό.

          Τι κάνουμε είναι το δύσκολο.

          Σε μια μέρα που όλοι έπρεπε να ασχολούνται με τον Τσοχατζόπουλο και το σκάνδαλο με τα εξοπλιστικά που έπρεπε να συζητάμε για την αποτυχία της οικονομικής πολιτικής εμείς συζητάμε για τον μακαρίτη τον Αλογοσκούφη.

          Σαράντα μετά από 1,5 χρόνο πρώτη φορά βλέπω.

          Για μένα η συζήτηση που άνοιξε είναι ακατανόητη.

          Εκτός αν στα παρασκήνια έχουμε σύγκρουση Καραμανλή Σαμαρά με προσπάθεια υπονόμευσης του νέου αρχηγού από την Καραμανλική παρέα.

          Και όλη η συζήτηση είναι η απάντηση του Σαμαρά.

          Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο τα πράγματα είναι πολύ άσχημα.

  12. Apollonios avatar
    Apollonios 27/04/2011 12:56:17

    Την ώρα που η πολιτική ΠΑΣΟΚ αποδεικνύεται παντελώς αποτυχημένη, στη ΝΔ αλληλοτρώγονται για την απογραφή του 2004...! ΕΛΕΟΣ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Apollonios 27/04/2011 12:59:44

      κακογουστο αστειο και τροφη στα πρασινα ΜΜΕ για να πεταξουν τη μπαλλα στην κερκιδα.-

      ΠΠ

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 13:33:42

        Αγαπητοί φίλοι το σημερινό μου σχόλιο είναι αποτέλεσμα της αγανάκτησης που αισθάνθηκα μετά τις ‘ειδήσεις’ των οκτώ ψες στα νταβατζοΜΜΕ. Και θέλω να ελπίζω ότι εκφράζω και άλλους που αγανάκτησαν εξ ίσου με μένα χθές, η τουλάχιστον θα δείξουν κατανόηση σε όσα γράφω, προϊόν αυτής της αγανάκτησης.
        Διάβασα τα όσα γράφατε ψες και, ορθά, διαπιστώνατε, πως μόνο οι τυφλοί δεν βλέπουν, πλέον, την ‘αποστολή’ των σταλμένων.
        Σήμερα ασχολούμαστε με το προφανές. Το ρόλο των νταβατζοΜΜΕ. Και ανακαλύπτουμε ότι παραποιούν τις θέσεις της παράταξής μας. Που η κακομοίρα δεν ξέρει π.χ. ποιος είναι ο Flash και συνωστίζονται τα στελέχη της να συνεντευξιασθούν εκεί. Πριν μέρες ο Σταικούρας και προχθές ο Μιχελάκης. Και μετά ο όφις με εξηπάτησε.
        Παρηγορηθήκαμε τις προηγούμενες μέρες ότι επρόκειτο για ένα συγχωρητέο λάθος του, κατά τα άλλα ελπιδοφόρου, Γιάννη Μιχελάκη. Που επέλεξε αυτές τις μέρες (ή διατάχθηκε) να ‘δει’ την εγκληματική απογραφή της Ν.Δ.. Και κει που φαίνονταν ότι θα αρκούσαν οι 3-4 μέρες εκτεταμένης και παραποιημένης προβολής του και το πράγμα θα ξεφούσκωνε με την βοήθεια των εορτών του Πάσχα , όχι η παράταξή μας είχε άλλα σχέδια. Δεν επρόκειτο για λάθος, δεν είχε τελειώσει ακόμα με την αυτοκριτική – αυτομαστίγωμα.
        Έτσι πρωί –πρωί πιάσανε χτες δουλειά οι στενοί συνεργάτες του Προέδρου. Με στασίδι στο MEGA παρακαλώ (πάλι τους παρέσυραν). Για να μη μας αφήσουν καμία αμφιβολία ότι δεν ήταν λάθος, ήταν επεξεργασμένη θέση του ‘επιτελείου’ η αποκήρυξη της απογραφής. Που ανακάλυψε την αιτία της δημοσκοπικής καθήλωσης παράταξής μας.
        Καλά παιδιά, επειδή το παρακάνατε, επειδή αρκετά σας ανεχτήκαμε, επειδή οι αγνές παραινέσεις μας για συμπαράταξη και άθροιση δυνάμεων φαίνεται να μην ακουμπούν τα παχύδερμα αυτιά σας, αφήστε ήσυχο τον Κ.Κ., γιατί αν συνεχίσετε να ερμηνεύετε έτσι τα γεγονότα, τότε θα δείτε τα ποσοστά να κινούνται στα επίπεδα που ξέρετε καλά, εννοώ εκείνα του εγχειρήματός σας προ 15ετίας.
        Μια σας μυρίζει το ένα , μια σας ξυνίζει το άλλο. Και από το ‘φθαρμένο προϊόν’ της Νέας Δημοκρατίας επιλέξατε, με ακατανόητα για μας τους πολλούς κριτήρια, τα διαμάντια των δύο Αντιπροέδρων. Κακός ο Αλογοσκούφης και άριστος ο τροχονόμος των συμφερόντων στο Υπουργείο Υγείας. Θαυμάσιος και ο έτερος Αντιπρόεδρος που το μόνο που θυμόμαστε (και θυμόμαστε πολλοί) οι οπαδοί της παράταξής μας από την θητεία του ως επίτροπος στην Ε.Ε., είναι η αχάριστη στάση του απέναντι στην παράταξη και η ταύτισή του με την χολερική αντιπολίτευση του ΠΑΣΟΚ εναντίον του Κ.Κ., με πρόσχημα πάντοτε ζητήματα περιβάλλοντος, βεβαίως, βεβαίως.
        Εσείς που καμώνεστε ότι δεν καταλαβαίνετε γιατί έπρεπε να φύγει ο Κ.Κ. και αναπαράγετε την προπαγάνδα ΠΑΣΟΚ για καταδίκη από τον λαό και την πιο ταπεινωτική ήττα, δεν έχετε τίποτε το επιλήψιμο να προσάψετε στο σημερινό ηγετικό σχήμα.
        Ξεκαθαρίστε. Έπεσε η κυβέρνησή μας γιατί πονούσε πολλούς και πολύ η Πρωθυπουργία Καραμανλή και τον πολέμησε λυσσαλέα ο συνεταιρισμός Πρεσβείας– Νταβατζήδων, ή επειδή δεν ήταν σωστή η διακυβέρνησή του; Πάψτε να χοροπηδάτε μια από δω και μια από κει. Ο κόσμος καταλαβαίνει περισσότερα από όσα νομίζετε. Ξέρει ο κόσμος ότι ψήφισε με το δίλλημα: αναγκαία λιτότητα ή λεφτά υπάρχουν. Και εξαπατήθηκε. Και δεν ξεχνά, π.χ., ότι καλοί και άγιοι οι της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ σαν πολιορκητικός κριός εναντίον του Κ.Κ., αλλά χυδαία συκοφάντησή τους σήμερα, που πρέπει να ακυρωθούν ως εμπόδιο της επείγουσας καταλήστευσης της ΔΕΗ (μετοχοποίηση με 1400 μονάδες το χρηματιστήριο).
        Λύσσα εναντίον του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, γιατί ευχήθηκε καλή επιτυχία στον Κ.Κ. (και λυσσώδεις αναλύσεις για χωρισμό κράτους –Εκκλησίας), καλός και άγιος και ευπρόσδεκτος ο Ιερώνυμος στο Υπουργικό Συμβούλιο (φαντάζεστε το αντίστοιχο). Και καλοδεχούμενη η αμετροεπής στήριξη του στον ΓΑΠ.
        Αν δεν έχετε τα κότσια να πάρετε τη σκυτάλη από κει που την έφτασε ο μοναχικός αγώνας του Κώστα Καραμανλή, ζαρώστε και πέστε τόσο μπορούμε. Και αφήστε τα λιβανίσματα για εξωσυστημικούς που τους τρέμει,δήθεν, το σύστημα.
        Όταν η πατρίδα έγινε φτερό στον άνεμο, η πρακτορική δράση σε όλα τα επίπεδα βγάζει μάτι και οι νταβατζήδες τρομοκρατούν το λαό απειλώντας (σε ένα νέο γύρο αλά χρηματιστήριο) ακόμα και τις καταθέσεις του, δεν μπορεί να πετάτε τη μπάλα στην εξέδρα, με αναλύσεις της συμφοράς για την απογραφή της κυβέρνησής μας.
        Και επί της ουσίας του θέματος. Εδώ κάναμε απογραφή και πάλι (βοηθούσης της εγκληματικής σιωπής σας) κατάφεραν να φορτώσουν στα 5 χρόνια της Ν.Δ. τα δεινά του τόπου από την απελευθέρωσή του και δώθε. Ποιοι σήμερα στεναχωριούνται που είχαμε απογράψει την πραγματική κατάσταση; Και όταν οι κυβερνώντες δεν έκαναν απλώς απογραφή, αλλά αυτό το αίσχος που φόρτωσε στο 2009 όλες τις πληγές του Φαραώ. Και τόσα άλλα, που επανηλειμμένα γράφτηκαν και σχολιάστηκαν εδώ μέσα, και οδήγησαν στην κατοχή του ΔΝΤ. Και δεν αισθάνονται την ανάγκη για καμιά αυτοκριτική. Για την περίοδο αυτή σωστά είχατε μιλήσει για εξεταστική επιτροπή. Δεν ακούω να το επαναλαμβάνετε και πολύ συχνά τελευταία.
        Αυτοκριτική για τίποτε και ποτέ.
        Ακούω, π.χ., το Ραγκούση να εξαγγέλλει μέτρα πάταξης της διαφθοράς στο Δημόσιο. Δεν θα συμμετέχουν στα πειθαρχικά οι συνδικαλιστές διαλαλεί. Και δεν υπάρχει κανείς να του υπενθυμήσει: Ποιος τους είχε βάλει εκεί; Ποιος είχε μετατρέψει την απιστία περί τη υπηρεσία από κακούργημα σε πλημμέλημα – αμφότερα γενεσιουργές αιτίες του κακού.
        Και μια άλλη παράμετρος που είχα αποφύγει να σχολιάσω μέχρι τώρα, φειδόμενος της παραταξιακής μας συνοχής:
        Πρόεδρος Σαμαράς, Αντιπρόεδροι Αβραμόπουλος, Δήμας, Γραμματέας Λυκουρέντζος, Εκπρόσωπος τύπου Παναγιωτόπουλος. Καμία κριτική για την τρομερή απόδοση του σχήματος. Είστε αλήθεια τόσο ευχαριστημένοι; Αν δεν βλέπετε την προφανέστατη ανεπάρκεια στη λειτουργία, να σας θυμίσω εγώ ένα μόνο σημείο για κριτική. Τι κοινό έχουν οι προαναφερθέντες που αποτελούν(σαν) την κορυφή του κόμματος; Όλοι Πελοποννήσιοι. Αλήθεια δεν υπήρχε κανένας άλλος άξιος απ΄ όλη την Ελλάδα για την κορυφή της πυραμίδας. Το δεσποτάτο του Μωρέως συγκροτήσατε ή την μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη που απευθύνεται σε όλη την Πατρίδα.
        Κάθισα, πριν ένα μήνα περίπου, και σας έγραψα τις σκέψεις μου για: ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ.. – Η ΜΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ.
        Ελπίζω να μην είναι πολύ αργά όταν θα διαπιστώσετε ότι θα σας ήταν, πιθανόν, ωφέλιμο να είχατε προβληματιστεί περισσότερο ή και υιοθετήσει πολλά από αυτά που αναφέρονταν σε εκείνο το σχόλιο.

        • Νίκος Α avatar
          Νίκος Α @ Νίκος Α 27/04/2011 13:34:25

          Θέλετε να κτίσετε αξιοπιστία μας πληροφορείτε. Μα περισσότερη αξιοπιστία απ΄αυτή που σας κληροδότησε ο Κ.Κ. λέγοντας, για πρώτη φορά στην πολιτική μας ιστορία, προεκλογικά την αλήθεια; Και την δικαίωση που από μόνα τους προσφέρουν τα γεγονότα και εσείς αρνείστε να την εισπράξετε; Όταν ο ΓΑΠ διακήρυσσε, ακόμα και τα Χριστούγεννα του 2009, ότι θα τηρήσει τις δεσμεύσεις του και μοίραζε επίδομα αλληλεγγύης. «Πρώτη φορά παράταξη κλωτσά τόσο ακατανόητα την δικαίωση που της προσφέρουν τα γεγονότα», σας έγραφα.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Νίκος Α 27/04/2011 15:41:22

            Νίκο ήσουν καταιγιστικός με τις διαπιστώσεις σου!
            Δεν μπορούμε δυστυχώς να δεχτούμε τόσες αλήθειες,δεν τις αντέχουμε!
            Προτιμάμε την κλάψα και τις ύβρεις.
            Οι νεοδημοκράτες είναι ένα βήμα πιο μπροστά από τους υπόλοιπους ψηφοφόρους της επικράτειας,αλλά δεν φτάνουν
            για να γίνει μια ριζική αλλαγή στον τόπο.
            Ηγέτης υπάρχει,οι στρατιώτες όμως αδυνατούν να τον ακολουθήσουν.
            Νάσαι καλά φίλε,από τα καλύτερα σχόλια που έχω διαβάσει!

          • noldor avatar
            noldor @ Νίκος Α 28/04/2011 13:28:28

            Προσκυνώ τα λόγια σου!!!

          • noldor avatar
            noldor @ noldor 28/04/2011 13:29:28

            Το σχόλιο μου πήγαινε στο Νίκος Α είπε:
            27/04/2011 στις 1:33 pm

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Νίκος Α 27/04/2011 14:35:54

          Εισαι φοβερος!! και οσα εγραψες με βρισκουν απολυτα συμφωνο !!! μεχρι τελειας....
          Δες πιο κατω τι εχω σχολιασει και ανρτησει!! και σε συνδιασμο με το δικο σου....
          να το παρουν στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ να τα μελετησουν....
          ειδικα ολοι οι αναποφασιστοι ψηφοφοροι !!!

          Δεν κοιμομαστε, δεν ξεχναμε και αναμενουμε...
          ΣΑΣ Παρακολουθουμε ΟΛΟΥΣ !!!

          ΠΠ

          • Νίκος Α avatar
            Νίκος Α @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 23:40:47

            Είδα απόψε τα δελτία ‘ειδήσεων’. Προσπαθεί να κλείσει το θέμα της απογραφής η Νέα Δημοκρατία. Σοβαρά; Και ποιός το άνοιξε το θέμα. Και έκαναν διευκρίνηση. Η κριτική αφορά τον Αλογοσκούφη και όχι τον Καραμανλή. Αλήθεια; Ο τελευταίος τι ήταν τουρίστας; Που παρακολουθούσε απλώς την υλοποίηση βασικής προεκλογικής μας δέσμευσης;
            Η γνωστή ερμαφρόδιτη στάση. Χοροπήδημα μια από δω και μια από κει, όπως έγραψα το μεσημέρι. Πήγαν να απλώσουν τα ποδαράκια τους και όταν είδαν την αντίδραση του κόσμου (πραγματικά αυθόρμητη και όχι σαν κάτι άλλες), τα μάζεψαν και έβαλαν την ουρά στα σκέλια. Αρκετά έχει αυτομαστιγωθεί η Ν.Δ., είπε ο Στυλιανίδης. Και χάρηκα να ακούω την φρασεολογία μας, να φθάνει στα αυτιά της κεντρικής διοίκησης.
            Μακεδόνα Θεσσαλονικιέ και Πόρτα -Πόρτα, σας ευχαριστώ.

        • Striker avatar
          Striker @ Νίκος Α 27/04/2011 16:35:09

          Εξαιρετικό σχόλιο και συμφωνώ σε πολλά. Ερώτηση: Θα ήταν ή δεν θα ήταν για γέλια μια ΝΔ που θα έλεγε ότι ο Καραμανλής ήταν εξαιρετικός και τον έριξαν τα συμφέροντα, οι νταβατζήδες και οι ξένες δυνάμεις με τον Καραμανλή στο σπίτι του να κρύβεται; Βλέπω μπροστά μου τον Πεταλωτή να κάνει πλάκα στις συνεντεύξεις τύπου και τον λαό να διασκεδάζει μαζί του. Ο Καραμανλής δεν... πέθανε! Στο σπίτι του είναι. Ο λαός και τα μίντια τον δικάζουν και αυτός φυγοδικεί. Είναι αυτό προϋπόθεση ενότητας για τη ΝΔ;
          Ο Σαμαράς είναι πολιτικός. Ο λαός θεωρεί τον Καραμανλή ένοχο. Ξήλωμα, λοιπόν, και στο μέλλον αν γίνει η Δευτέρα παρουσία του και δικαιωθεί και εμείς μαζί του.

          • Νίκος Α avatar
            Νίκος Α @ Striker 27/04/2011 23:44:45

            Πριν ένα μήνα έγραψα ένα σχόλιο με τίτλο:
            ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - Η ΜΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ.
            Μεταξύ άλλων υπήρχε και η παρακάτω παράγραφος:
            .......................................................................
            Και δύο λόγια για τη σιωπή του Κ.Κ..
            Για την ερμηνεία της σκέφτομαι, κατ΄ αρχήν, αυτό που λέγεται πως η σιωπή είναι κάποιες φορές πιο ηχηρή από την πιο δυνατή κραυγή.
            Στη συνέχεια σκέφτομαι ότι ο Κ.Κ. είναι της σχολής των Καραμανλήδων. Ο Εθνάρχης έμεινε ‘σιωπηλός’ 11 χρόνια, αυτοεξόριστος στο Παρίσι.
            Και τρίτον προσλαμβάνω την ‘ηχηρή σιωπή’ Καραμανλή και ως ένα είδος εκδήλωσης σεβασμού απέναντι στον ελληνικό λαό, που τον θεωρεί άξιο, παρά τα νταβατζοΜΜΕ, να καταλαβαίνει. Ότι θυμάται (δεν μπορεί, δεν πρέπει να ξέχασε) ότι αυτός τα είπε όλα και με ειλικρίνεια, προεκλογικά.
            Σε κάθε περίπτωση η σιωπή Καραμανλή άφησε εντελώς ελεύθερο το γήπεδο στον Αντώνη Σαμαρά να κινηθεί, ακυρώνοντας κάθε δυνατότητα των νταβατζοΜΜΕ, για διαστρέβλωση και διαιρετικό ‘παιχνίδι’.

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 12:58:34

    Το ΠΑΣΟΚ στο Υπ Εθνικης Αμυνας το 2003, εμφάνιζε παραλαβές ύψους 774 εκατ. ευρώ, ενώ στην πραγματικότητα ξεπερνούσαν τα 2,5 δισ. ευρώ, δηλαδή υπήρχε απόκρυψη 1,7 δισ. ευρώ, που αντιστοιχεί στο 1,1% του ΑΕΠ........
    κ Χριστοδουλακη!!!!! εχω κ αλλα !!!!....
    οταν παιζατε με τις λεξεις και τους ορισμους !!! τυπου..
    - υπολογισμός στην ημερομηνία παράδοσης ή στην ημερομηνία πληρωμής?? το ορθο βασει Γιουροστατ ειναι ....από την εγγραφή του συνόλου των εν λόγω δαπανών...!!!!!

    ΠΠ

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 13:02:16

    Αντε να θυμηθουμε τι εγραψε η Γιουροστατ τοτες...

    Τα στοιχεία της Eurostat

    Σύμφωνα με την έκθεση της Eurostat, η αξιοπιστία των ελληνικών δημοσιονομικών στοιχείων αποτέλεσε αντικείμενο ιδιαίτερης προσοχής στο παρελθόν, ενώ τα στατιστικά θέματα της Ελλάδας αποτέλεσαν αντικείμενο συζητήσεων με την Eurostat περισσότερο από όλα τα άλλα κράτη-μέλη της ΕΕ. Επίσης, αναφέρεται ότι «οι σχετικές αμφιβολίες της Eurostat διατυπώθηκαν πολλές φορές στο παρελθόν με υποσημειώσεις, ιδιαίτερα σχόλια και αστερίσκους στα δελτία Τύπου της».

    Η Eurostat αναφέρει ότι το 2002 έγινε μια σημαντική αναθεώρηση των δημοσιονομικών στοιχείων της Ελλάδας κατόπιν απαίτησης της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας. Η αναθεώρηση αυτή οδήγησε σε επιδείνωση του ελλείμματος κατά 1% του ΑΕΠ το 2000 και 1,3% το 2001, ενώ το δημόσιο χρέος αυξήθηκε κατά 1,5% και 1,9% του ΑΕΠ αντίστοιχα.

    Όπως επισημαίνει η ευρωστατιστική υπηρεσία, «οι βασικοί λόγοι της αναθεώρησης των ελληνικών δημοσιονομικών στοιχείων για την περίοδο 2000-2003 συνοψίζονται στην ελλιπή καταγραφή των αμυντικών δαπανών, στην υπερεκτίμηση του πλεονάσματος των ασφαλιστικών οργανισμών και στην αναθεώρηση -προς τα κάτω- των εκτιμήσεων για τα φορολογικά έσοδα (κυρίως από ΦΠΑ). Αυτά τα τρία στοιχεία από μόνα τους ερμηνεύουν περίπου το 90% των συνολικών αναθεωρήσεων.

    Επίσης καταγράφονται τα νέα στοιχεία του δημοσιονομικού ελλείμματος για την περίοδο 1997-1999: 1997: 6,6% του ΑΕΠ έναντι 4%, 1998: 4,3% του ΑΕΠ έναντι 2,5%, 1999: 3,4% του ΑΕΠ έναντι 1,8%. Οι αναθεωρήσεις αυτές οφείλονται κυρίως στην πληρέστερη καταγραφή των αμυντικών δαπανών, στους κεφαλαιοποιημένους τόκους, στη σωστή καταγραφή των κεφαλαιακών μεταβιβάσεων και των εσόδων από την ΕΕ μετά τη μετάβαση από το ESA79 στο ESA95.

    Για την ίδια περίοδο τα στοιχεία του χρέους της γενικής κυβέρνησης διαμορφώνονται ως εξής: 1997: 114,0% του ΑΕΠ έναντι 108,2%, 1998: 112,4% του ΑΕΠ έναντι 105,8%, 1999: 112,3% του ΑΕΠ έναντι 105,2%.

    Υποσημειώσεις της Eurostat

    Ειδικότερα για τις αμυντικές δαπάνες αναφέρεται ότι το 2002 δηλώθηκε ότι οι προκαταβολές που πληρώνονται στους προμηθευτές στρατιωτικού υλικού αντιμετωπίζονται ως χρηματοοικονομικές συναλλαγές και ότι με την παραλαβή του εξοπλισμού η ΕΣΥΕ λαμβάνει την πληροφόρηση και την καταχωρίζει στους εθνικούς λογαριασμούς. «Η πραγματικότητα είναι ότι η ΕΣΥΕ και το υπουργείο Οικονομικών δεν έλαβαν καμία πληροφόρηση για παραλαβές στρατιωτικού υλικού από το 1997. Έτσι, οι περισσότερες αμυντικές δαπάνες που χρηματοδοτήθηκαν με δανεισμό δεν καταγράφηκαν τα τελευταία επτά χρόνια».

    Για τα πλεονάσματα των ασφαλιστικών οργανισμών σημειώνεται ότι «η Eurostat ζήτησε το 2002 έναν κατάλογο των ασφαλιστικών φορέων και των οικονομικών τους αποτελεσμάτων, αλλά δεν έλαβε ποτέ απάντηση. Επανήλθε στο θέμα το Σεπτέμβριο του 2003 και έδωσε προθεσμία μέχρι το Σεπτέμβριο 2004 για την παροχή πιο αξιόπιστων στοιχείων. Έτσι διενεργήθηκε από την άνοιξη του 2004 νέα εκτενής έρευνα από την ΕΣΥΕ για όλους αυτούς τους φορείς, που κάλυψε τα έτη 2002 και 2003. Το αποτέλεσμα αυτής ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο να αναθεωρηθούν τα πλεονάσματα των ασφαλιστικών οργανισμών προς τα κάτω».

    Τέλος, για τη ΔΕΚΑ «η Eurostat θεωρούσε ότι η ΔΕΚΑ ενεργούσε εκ μέρους και κατόπιν οδηγιών της κυβέρνησης και ήταν αμφίβολο αν μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μονάδα με αυτονομία αποφάσεων. Έτσι τον Οκτώβριο του 1997 κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ΔΕΚΑ έπρεπε να κατατάσσεται εντός της γενικής κυβέρνησης, χωρίς όμως θετική ανταπόκριση από τις ελληνικές αρχές».

    ΠΠ

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 13:06:55

    ο Αλογοντυλαν φυσικα καλυψε το Δρακο και τα Swaps..
    Απαντώντας, ο κ. Αλογοσκούφης είπε ότι «κανείς δεν αμφισβητεί την ένταξη της Ελλάδας στην ΟΝΕ». Υπάρχουν κάποιες αμφιβολίες για τα στοιχεία με τα οποία έγινε, αλλά η επιτυχία αυτή δεν μπορεί να αλλάξει αναδρομικά»!!!!!!!

    θελετε και αλλο κουκουλωμα?? παρτε Γιουροστατ...
    "Υπενθυμίζεται ωστόσο ότι για την ελληνική πλευρά δεν τίθεται θέμα επαναξιολόγησης των μεθόδων εκτίμησης των δημοσιονομικών δεδομένων της Ελλάδας προ του 2000, δεδομένου ότι οι μέθοδοι αυτές είχαν εγκριθεί !!!!!!!!!!!!!!!!!!!από τις κοινοτικές υπηρεσίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και συνεπώς δεν μπορούν να επαναξιολογηθούν αναδρομικά." !!!!!

    ΠΠ

  16. juliet avatar
    juliet 27/04/2011 13:09:34

    Ο ΓΟΡΔΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ-ΚΟΒΕΤΑΙ.-

  17. Enzo avatar
    Enzo 27/04/2011 13:15:13

    ποτε ειπαμε? 9 Μαϊου? αντε να περιμενουμε μεχρι στις 9 Μαϊου να δουμε τι θα ακουσουνε τα ματια μας και τι θα δουνε τα αυτια μας.

  18. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 13:17:22

    Εδω ειμαι.... σας ελειψα???? εχω συνεχεια.. ΘΥΜΙΖΩ !!!!....
    Κέφια είχε ο πρώην υπουργός Οικονομίας Νίκος Χριστοδουλάκης, τον Οκτώβριο του 2002, όταν κατέθετε στη Βουλή το προσχέδιο του προϋπολογισμού του 2003, προβλέποντας πλεόνασμα 0,5% του ΑΕΠ. Το προσχέδιο είχε τον τίτλο «Σιγουριά και Ανάπτυξη», που θύμιζε την υψιπετή ρητορεία του Γ. Παπαντωνίου περί του προϋπολογισμού του 2001, τον οποίο παρουσίαζε «ως τον πρώτο πλεονασματικό των τελευταίων 30 ετών...».

    Η ιστορία έμελλε να διαψεύσει αμφοτέρους. Tα στοιχεία της Eurostat, παρά την επικρατούσα λήθη, αποδεικνύουν πώς στήθηκε η βιομηχανία των αναληθών ισχυρισμών, που οδήγησαν στην απογραφή ως πρώτο βήμα, για ανάταξη των δημοσίων οικονομικών.

    Στο τέλος Οκτωβρίου του 2002 η Εurostat δημοσιοποίησε στοιχεία με προβλέψεις απογοητευτικές για τους προαναφερόμενους υπουργούς. Το πλεόνασμα του 2001 έγινε έλλειμμα της τάξης του 1,2%, όπως επίσης σε έλλειμμα 0,9% μετατράπηκε και το πλεόνασμα για το 2003 του Ν. Χριστοδουλάκη.

    Το 2004 ξανά η Eurostat προχωράει εκ νέου σε αναθεώρηση των στοιχείων και πάει το έλλειμμα του 2001 στο 3,7% και του 2003 στο 4,6%. Η αποστάσεις από τα αρχικά μεγέθη είναι μεγάλες και αντίστοιχες διαφορές (που αντιστοιχούν σε πολλά δισ. ευρώ) υπάρχουν και στο χρέος. Οταν η Νέα Δημοκρατία το 2004 ξεκινούσε την απογραφή, αντιμετώπιζε ένα μείζον πρόβλημα. Πέρα από την ανάγκη να γίνει αυτή, για να καταλάβουμε πού πατάμε, ζήτημα σοβαρό ήταν και ο τόπος χειρισμού του θέματος. Υπήρχε μια διάσταση σοβαρή που θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνη, και την οποία διαισθανόταν το ΠΑΣΟΚ.

    ΠΠ

  19. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 13:29:02

    Μαιος 2004............
    α.
    Την προηγούμενη Τετάρτη, στις 19 του Μάη, δημοσιοποιήθηκε η έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, η οποία παραδόθηκε στην Οικονομική και Νομισματική Επιτροπή. Η έκθεση αυτή, η οποία και θα συζητηθεί στη Σύνοδο των υπουργών Οικονομίας (ΕΚΟΦΙΝ) στις 5 Ιούλη, αναγνωρίζει την ύπαρξη υπερβολικού δημοσιονομικού ελλείμματος και, ουσιαστικά, θέτει την ελληνική οικονομία υπό καθεστώς επιτήρησης.
    β.
    ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΣΠΡΗ ΤΡΥΠΑ !!!....!!!!
    π.χ., ότι οι τεράστιες δαπάνες των εξοπλιστικών προγραμμάτων δεν εμφανίζονται στους κρατικούς προϋπολογισμούς. Οτι μέσω των «λογαριασμών τρίτων», η εκάστοτε κυβέρνηση χειρίζεται κονδύλια ύψους περίπου 7 δισ. ευρώ ( στοιχεία 2003). Οσο για την «άσπρη τρύπα»,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τα πλεονάσματα!!!!!!!!!! δηλαδή των ασφαλιστικών ταμείων!!!!!!!!!!!!!!, αξίζει να θυμίσουμε το ακόλουθο περιστατικό: Οταν το 1995 ο τότε πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων και μετέπειτα πρόεδρος της Εμπορικής Γ. Στουρνάρας ανακοίνωσε για πρώτη φορά την ύπαρξη «άσπρης τρύπας», ο υφυπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, Ν. Κυριαζίδης, είχε αμφισβητήσει την ανακάλυψη της ...Αμερικής, λέγοντας μπροστά σε δημοσιογράφους «ας αφήσει τις πονηριές ο Γιαννάκης και ας στρωθούν στη δουλιά αυτός και ο Παπαντωνίου για να μειώσουν τα ελλείμματα». Ηταν όμως η εποχή της «δημιουργικής λογιστικής», την οποία εφάρμοζαν ανεξαιρέτως όλα τα κράτη - μέλη της ΕΕ για να πιάσουν τους στόχους της ΟΝΕ και έτσι έμελλε η «άσπρη τρύπα» να συνοδεύει από τότε τους κρατικούς προϋπολογισμούς.

    Θα κλεισω με τα Swaps... του Δρακου ..... και την συγκαλυψη της ΕΕ..!!!
    αλλα και το αμασητο της S&P !!!!! μας υποβαθμισε εξαιτιας των.. και οι Διαχειριστες(Δρακος+Γιαννος+Λουδιαδη-Goldman Sachs ) και Ελεγχτες (ΕΕ)
    σφυρανε αδιαφορα!!!!

    και μετα μου λετε για Απεχθες εκαι Ειδεχθες Χρεος!!! τα συμπερασματα δικα σας !!!

    ΠΠ

  20. Enzo avatar
    Enzo 27/04/2011 13:33:04

    κατσε και λιγο ρε ΠΠ δεν σε προλαβαινουμε.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Enzo 27/04/2011 14:39:20

      εχω ματια και ακουω.........
      εχω αυτια και βλεπω.........
      εχω και νιονιο εχω και μνημη ελεφαντα.... μη μασατε συντροφοι !!!

      ΠΠ

  21. ROULIS avatar
    ROULIS 27/04/2011 13:40:45

    ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ 2004 .
    ΑΠΟ ΤΟ 1978 ΨΗΦΙΖΩ Ν.Δ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΥΠΟΣΤΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η Ν. Δ. ΣΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ . ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ.

    • noldor avatar
      noldor @ ROULIS 28/04/2011 13:31:54

      Εγώ από το 89

  22. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 13:43:48

    Tο μεγάλο κόλπο του Δημοσίου στα παράγωγα
    Aμερικανικη τράπεζα εκτέλεσε το 2002 μία σειρά από συμφωνίες με swap συναλλάγματος με σκοπό την παραπλάνηση στο εσωτερικό και στο εξωτερικό
    Του Δημητρη Γκιοκεζα ( ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ )....

    Το χάρτινο οικοδόμημα της ισχυρής οικονομίας διέλυσε η απογραφή, όταν ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Γ. Αλογοσκούφης, κατέθεσε την έκθεση της Eurostat, την Τρίτη στη Βουλή. Ενώ όμως η ελλιπής καταγραφή των αμυντικών δαπανών!!!!!!!!!!!!!!!!, η υπερεκτίμηση του πλεονάσματος των ασφαλιστικών οργανισμών!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και η αναθεώρηση προς τα κάτω των εκτιμήσεων για τα φορολογικά έσοδα!!!!!!!!!!!!!!!, είναι απλά λογιστικά τερτίπια!!!!!!!!!!!!, τα οποία εύκολα απεκάλυψε η απογραφή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, παραμένουν βάσιμα ερωτηματικά σχετικά με συναλλαγές!!!!!!!!!!!!!! σε παράγωγα!!!!!!!!!!!!!! χρηματοοικονομικά προϊόντα!!!!!!!!!!!!!!!, τα οποία εμφανίζονται να σχεδιάστηκαν και εκτελέστηκαν με αποκλειστικό σκοπό!!!!!!!!!!!!!!! την παραπλάνηση!!!!!!!!!!!!!!!!! τόσο στο εσωτερικό της χώρας!!!!!!!!!!!!, όσο και στο εξωτερικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!, χωρίς να ληφθεί υπ’ όψιν το τελικό κόστος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, το οποίο στην πράξη θα κληθεί να πληρώσει ο ίδιος ο ελληνικός λαός!!!!!!!!!!!!!!!. Εάν αληθεύουν οι φήμες οι οποίες κυκλοφορούν εδώ και δύο χρόνια στους τραπεζικούς κύκλους του Λονδίνου, τότε η απογραφή, η οποία μόλις ολοκληρώθηκε, είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Το διεθνές περιοδικό Risk, το οποίο είχε ήδη αναφέρει την περίεργη συναλλαγή του Ελληνικού Δημοσίου τον Ιούλιο του 2003, ετοιμάζει νέο αφιέρωμα στις επόμενες εβδομάδες για τη χρήση παραγώγων από την Ελλάδα, αλλά και την Ιταλία.

    «Δεν συζητούμε τις υποθέσεις των πελατών μας»!!!!!!!!!!!!!!!!!! ήταν ο σχολιασμός της GoldmaSachs, ενώ ο Οργανισμός Διαχείρισης του Δημοσίου Χρέους αρνήθηκε να απαντήσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!! στις ερωτήσεις της «Κ» σχετικά με μία σειρά από μάλλον περίεργα deals με swap!!!!!!!!!!! συναλλάγματος!!!!!!!, τα οποία, σύμφωνα με τη φημολογία των τραπεζικών κύκλων του Λονδίνου, εκτέλεσε η αμερικανική τράπεζα το 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! για λογαριασμό του ελληνικού κράτους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, το deal αυτό τετραγώνισε τον κύκλο. Αφενός, το ελληνικό κράτος κατόρθωσε να μειώσει πρόσκαιρα!!!!!!!!!!!!!!! τόσο το δημόσιο χρέος, όσο και το κόστος εξυπηρέτησής του!!!!!!!!!, ενισχύοντας την οφθαλμαπάτη!!!!!!!!!!!!!!! της ισχυρής οικονομίας!!!!!!!!!!!!!!!!!, ενώ αφετέρου η GoldmaSachs αύξησε τα κέρδη της!!!!!!!!!!!!! κατά την εξωπραγματική, ακόμα και για τα στάνταρ του Λονδίνου, αμοιβή, η οποία πλησίασε τα 300 εκατ. δολ.!!!!!!!!!!!!!!!! οεο οεο οεο

    H... χρέωση μετά το 2007
    Το deal της GoldmaSachs είναι ένα swap σε συνάλλαγμα, βασισμένο στις εκδόσεις ομολόγων σε γιεν του ελληνικού κράτους.

    Η ιδιαιτερότητα όμως του swap, το οποίο σχεδίασε και εκτέλεσε για το ελληνικό κράτος το 2002 η κ. Αντιγόνη Λουδιάδη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων ομολόγων και συναλλάγματος της GoldmaSachs, είναι η μορφή του ως swap εκτός αγοράς!!!!!!!!!!!!!!, ή off market swap.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αντίθετα με το απλό swap, στο off market swap δεν χρησιμοποιούνται!!!!!!!!!!!!!!!!!! οι ισχύουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες!!!!!!! στην έναρξη της συναλλαγής!!!!!!!!. Αντίθετα, φαίνεται ότι χρησιμοποιήθηκαν σημαντικά χαμηλότερες ισοτιμίες!!!!!!!!!!!!!!!!, με αποτέλεσμα οι ταμειακές ροές σε ευρώ να είναι χαμηλότερες από τις ροές σε γιεν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Το γεγονός αυτό δημιούργησε μία υποχρέωση σε ευρώ!!!!!!!!!!!!!!! ( ΤΙ ΕΛΕΓΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ????) από τη GoldmaSachs!!!!!!!!!!!!!! προς το Eλληνικό Δημόσιο τη στιγμή της συμφωνίας.!!!!!!!!!!!! Αντίθετα, το Ελληνικό Δημόσιο επιβαρύνθηκε!!!!!!!!!! με σημαντικά υψηλότερο μελλοντικό κόστος!!!!!!!!!!!!!, από αυτό το οποίο δικαιολογούσε η τότε πιστοληπτική του αξιολόγηση από τους διεθνείς οργανισμούς!!!!!!!.............. Τα κεφάλαια τα οποία εισέπραξε το Ελληνικό Δημόσιο χρησιμοποιήθηκαν για τη μείωση του δημοσιευμένου χρέους, ενώ πιθανότατα!!!!!!!!!!!!!! οι μελλοντικές ροές να υπολογίσθηκαν με κλιμακωτό τρόπο, ώστε να εμφανιστεί μία πρόσκαιρη!!!!!!!!!!!!!!!!, αλλά πλασματική!!!!!!!!!!!! βελτίωση του δημοσιονομικού ισοζυγίου, η οποία όμως ανατρέπεται μετά από μερικά χρόνια.!!!!!!!!!!!!!!!!!! Προς αυτή την κατεύθυνση συνηγορεί άλλωστε και η δομή του ελληνικού χρέους σε γιεν. Συγκεκριμένα, το 2007 λήγει ομόλογο ονομαστικής αξίας 50 δισ. γιεν!!!!!!!!!!!, το 2008 άλλο ομόλογο 50 δισ. γιεν!!!!!!!!!!!, το 2016 ομόλογο 40 δισ. γιεν!!!!!!!!!! και το 2017 το τελευταίο ύψους 50 δισ. γιεν!!!!!!!!!!!!. Με άλλα λόγια, εάν το swap της GoldmaSachs αφορούσε το σύνολο των ελληνικών ομολόγων σε γιεν, τότε ενδεχομένως το ελληνικό κράτος να εισέπραξε σχεδόν 1,5 δισ. ευρώ προκειμένου να μειώσει το επίσημο χρέος!!!!!!!!!!!!!!!( ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ....!!).
    Καθώς όμως, όπως λέγεται στις αγορές, «δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα»!!!!!!!!!!!!!!!!!!, από το 2007 και μετά προβλέπεται!!!!!!!!! σημαντική επιβάρυνση!!!!!!!!!! των δημοσίων οικονομικών!!!!!!!!!! προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι αυξημένες απαιτήσεις!!!!!!!!!!, οι οποίες απορρέουν από το swap του 2002!!!!!!!!!.

    Στην πράξη ελάχιστα έχουν γίνει γνωστά για το ίδιο το deal, γεγονός το οποίο εγείρει σημαντικά ερωτηματικά.
    Καταρχάς,
    - ποιοι είναι ακριβώς οι όροι του swap!!!!!!!!!!!!!!!!,?????????????
    - τι ποσό εισέπραξε το Ελληνικό Δημόσιο το 2002 !!!!!!!???????????και
    - ποιες είναι οι μελλοντικές επιβαρύνσεις για τα δημόσια οικονομικά και το χρέος;

    ----- Το δεύτερο ερώτημα αφορά την ανάθεση της εκτέλεσης της συναλλαγής σε μία μόνο τράπεζα!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Πώς δηλαδή, ενώ το Eλληνικό Δημόσιο για κάθε έκδοση ομολόγου, placement, ή οποιαδήποτε άλλη συναλλαγή στις διεθνείς χρηματαγορές χρησιμοποιεί πάντα ένα γκρουπ από τρεις, ή και περισσότερες τράπεζες μεταξύ των 16 εγκεκριμένων Βασικών Διαπραγματευτών (11 ξένες τράπεζες και 5 ελληνικές), ανέθεσε απευθείας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τη συγκεκριμένη συναλλαγή μόνο στη GoldmaSachs;!!!!!!!!!???????????????
    ----- Το τρίτο ερώτημα αφορά το ύψος της αμοιβής της GoldmaSachs για τη συναλλαγή, η οποία σύμφωνα με καλά πληροφορημένο τραπεζίτη του Λονδίνου, πλησίασε τα 300 εκατ. δολ.,!!!!!!!!!!!!! ποσό σημαντικά υψηλότερο από τις συνηθισμένες αμοιβές σε αντίστοιχες συναλλαγές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οι προσπάθειές μας να απαντηθούν τα παραπάνω ερωτήματα, απέβησαν άκαρπες. Η κ. Λουδιάδη, σύμφωνα με το γραφείο της, απουσιάζει στη Νέα Υόρκη και δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία μαζί της! Η κ. Ρ. Νέλσον, εκπρόσωπος τύπου της GoldmaSachs, απόρησε για το ενδιαφέρον της «Κ» για μία τόσο παλιά!!!!!!! συναλλαγή (2 έτη) !!!!!!!! και απάντησε μόνο ότι «είναι πολιτική της τράπεζας να μην σχολιάζει συναλλαγές των πελατών της, καθώς θα ήταν παράβαση της υποχρέωσης εχεμύθειας»!!!!!!!. Oσον αφορά τον Οργανισμό Διαχείρισης του Δημοσίου Χρέους!!!!!!!!, ο διοικητής του ΟΔΔΗΧ, κ. Χ. Σαρδελής, αρνήθηκε!!!!!!!!!! να σχολιάσει αποσπασματικά συγκεκριμένες συναλλαγές, οι οποίες –όπως τόνισε– εντάσσονται στα πλαίσια μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής διαχείρισης του χρέους. Επιπλέον, ο κ. Σαρδελής προσέθεσε ότι είναι παγία πεποίθησή του η ανάγκη διαφάνειας, όπως συμβαίνει στις περισσότερες χώρες, και τόνισε ότι έχει προτείνει πολλάκις στο παρελθόν τη δημοσιοποίηση των ετήσιων πεπραγμένων του ΟΔΔΗΧ στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Είναι χαρακτηριστική, άλλωστε, η έλλειψη διαφάνειας!!!!!!!!! και ενημέρωσης σχετικά με τις συναλλαγές μέσω swaps συναλλάγματος και άλλων παραγώγων από το Ελληνικό Δημόσιο. Επιπλέον, είναι οξύμωρο το γεγονός ότι ενώ οι εισηγμένες στο Χ.Α.!!!!!!!! επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να δημοσιοποιούν όλα τα παράγωγα προϊόντα τα οποία χρησιμοποιούν, το ίδιο το κράτος αποφεύγει επιμελώς να τηρήσει τους ίδιους κανόνες διαφάνειας και ενημέρωσης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    Στα τρίμηνα Δελτία Δημοσίου Χρέους, τα οποία δημοσιεύει το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, συμπεριλαμβάνονται από τις αρχές του έτους οι πράξεις swaps επιτοκίων, αλλά όχι swaps συναλλάγματος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ )
    Η μοναδική μνεία, η οποία στην πράξη επιβεβαιώνει και την παραπάνω συναλλαγή, έγινε στην εισηγητική έκθεση του Προϋπολογισμού 2003 (σελ. 105): «Το χρέος σε νομίσματα εκτός Zώνης Ευρώ στο τέλος του 2002 αναμένεται να ανέλθει στο 3,2% του συνολικού χρέους, έναντι 5,5% κατά το έτος 2001. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα διενέργειας σημαντικού όγκου συμφωνιών μετατροπής υποχρεώσεων USD και JPY σε ευρώ κατά την τελευταία 3ετία, μειώνοντας έτσι τη συμμετοχή των νομισμάτων αυτών στο χαρτοφυλάκιο του δημοσίου χρέους και εξασφαλίζοντας περαιτέρω προβλεψιμότητα τόσο στις δαπάνες εξυπηρέτησης όσο και στο ύψος του»..... ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    Παρά το γεγονός ότι η παραπάνω συναλλαγή ήταν μία προμελετημένη!!!!!!!!! πράξη παραπλάνησης!!!!!!!!!!! στο εσωτερικό!!!!, αλλά κυρίως στο εξωτερικό!!!!! της χώρας, η ίδια η συναλλαγή δεν ήταν και δεν είναι ακόμα παράνομη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, σύμφωνα με τη στενή ερμηνεία των κανόνων της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας, Eurostat. Πράγματι, σύμφωνα με τον κανονισμό ESA95 της Eurostat (σελ. 204-205), σχετικά με τον υπολογισμό του Δημοσίου Χρέους και των ελλειμμάτων των χωρών μελών της Ε.Ε., οι υποχρεώσεις για μία χώρα από συμφωνίες swap συναλλάγματος δεν συμπεριλαμβάνονται στον υπολογισμό του χρέους, μόνο όταν γίνονται για την αντιστάθμιση συναλλαγματικών κινδύνων!!!!???????????????.( ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΑΘΩΟΩΤΗΑΣ!!! )
    Η απόφαση όμως του διεθνούς οργανισμού αξιολόγησης Standard & Poors στις 17 Νοεμβρίου να υποβαθμίσει!!!!!!!!! την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας μας, πιθανότατα δεν είναι ασύνδετη με τη δημιουργική λογιστική η οποία χρησιμοποιήθηκε!! ( ΠΑΡΤΕ ΝΑ ΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ !!! ), ιδίως όσον αφορά τα παράγωγα προϊόντα, όπως τα swaps. Πρέπει να σημειωθεί ότι ήδη από παλαιότερη έκθεση του στις 17 Απριλίου 2002, ο Standard & Poors είχε εκφράσει ανησυχίες για τη μελλοντική αύξηση του χρέους λόγω συναλλαγματικών πράξεων............ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΜΕΣΩ GS !!!! ΛΕΩ ΕΓΩ

    Tι είναι τα swaps συναλλάγματος?????
    Τα swaps είναι παράγωγα χρηματοοικονομικά προϊόντα, τα οποία στην πλέον απλή μορφή τους χρησιμοποιούνται ευρέως από τράπεζες και επιχειρήσεις προκειμένου να αντισταθμίσουν κάποιο κίνδυνο, συνήθως στις αγορές επιτοκίων και συναλλάγματος. Ειδικά τα swaps συναλλάγματος αφορούν τη συμφωνία ανταλλαγής μελλοντικών ταμειακών ροών!!!!!!!!! σε διαφορετικά νομίσματα μεταξύ!!!!!! δύο αντισυμβαλλόμενων μερών!!!!!!. Για παράδειγμα, ένας ευρωπαίος δανειζόμενος σε Γεν αποφασίζει να αντισταθμίσει τον κίνδυνο ανατίμησης του ιαπωνικού νομίσματος έναντι του Ευρώ. Μέσω ενός swap Γεν – Ευρώ συμφωνεί με έναν αντισυμβαλλόμενο να λαμβάνει Γεν και να πληρώνει Ευρώ.!!!!!!!!!!!! Με τον τρόπο αυτό η υποχρέωση του σε Γεν καταργείται!!!!!!!!!!!! από τις εισροές του swap και ουσιαστικά έχει πλέον ανταλλάξει την υποχρέωση σε Γεν με υποχρέωση σε Ευρώ!!!!!!!!!!!!. Τρία βασικά στοιχεία καθορίζουν το swap. Καταρχάς η αρχική ισοτιμία μεταξύ των δύο νομισμάτων, τα αντίστοιχα επιτόκια μέχρι τη λήξη και τέλος το θεωρητικό!!!!!!!!!!!!!! κεφάλαιο πάνω στο οποίο υπολογίζονται οι ταμειακές ροές σε κάθε νόμισμα. Στην απλή μορφή του swap, το plaivanilla swap, η τρέχουσα αξία των ταμειακών ροών στο ένα νόμισμα πρέπει να είναι ίση με την τρέχουσα αξία των ταμειακών ροών στο άλλο νόμισμα με βάση τις ισχύουσες τη στιγμή εκείνη ισοτιμίες.


    ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΩΝΕΨΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΣΚΕΨΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ

    ΠΠ swaped

  23. an.vorinos avatar
    an.vorinos 27/04/2011 15:08:04

    Αδελφια, σοβαρευειτε ειμαστε λιγοι δεν περισσευουμε .Αντιπαλος ειναι το Πασοκ και ο πληρης εκπασοκισμος της ελληνικης κοινωνιας και οχι η
    κυβερνητικη θητεια της ΝΔ .ΑΝ κατι πρεπει να κανει ειναι να υπερασπισθει το εργο των κυβερνησεων Καραμανλη και να μην αναλισκεται σε ανευ ουσιας και λογου ενδοκομματικες εριδες.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ an.vorinos 27/04/2011 15:11:26

      μια στο καρφι μια στο Πεταλωτη !!! μην μπερδευομαστανε....
      η αληθεια ειναι μια και δεν επιδεχεται ερμηνευσεων !! διαβασε τι εχω αναρτησει !!

      ΠΠ

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/04/2011 15:18:36

    Συμφωνώ με το άρθρο. Και άνθρωποι χρειάζονται και κάποιο στοιχειώδες ιδεολογικό ξεκαθάρισμα. Διαισθάνομαι κάτι μεταξύ σύγχυσης και νεο-Πασόκ βαμμένου μπλε στις γαλαρίες.

    Θυμάμαι που πολλοί εδώ κριτικάραμε τα του Αλογοσκούφη. ΔΕΝ έχει όμως πια σημασία τι έκανε ο Αλογοσκούφης. Σημασία έχει, ΠΟΙΑ είναι η πρόταση της ΝΔ για το μέλλον. Εάν δεν υπάρξει, ο κόσμος θα περιμένει από το ...Πασόκ να κάνει αντιπολίτευση

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 27/04/2011 16:13:56

      Αρχαιε μου...
      Απογραφη της "πιτας" της ληστοσυμμοριας του ΓΑΠ θα γινει οταν φυγουν???

      ΠΠ

  25. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 15:42:51

    Επαναλαμβανω οτι το ελλειμμα δεν ειναι 10.5% αλλα.... 11-12.5% !!! θα με θυμηθειτε..... θα γινει αναθεωρηση του ελλειμματος 2010 !!!

    Ξεχασατε οτι bάσει των στοιχείων των ιδιων των ΠΑΣΟΚΩΝ !!!!, τον Δεκεμβριο 2010 δεν ειχαν οικονομικα στοιχεια απο 1200++ φορεις ????
    Πηραν στοιχεια απο 405/1600 !!! φορεις.... λειπει πραμα...
    εχω εχω πατατε εχω και κασετε εχω εχω εχω

    ΠΠ

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 16:40:48

      +1000

  26. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 16:12:33

    Εχω ερωτηση... ωωωω τι εκληξη !!!
    Οταν ερθει η ΝΔ στην Εξουσια Θα κανει απογραφη πεπρεγμενων του ΓΑΠ και της συμμοριας του???
    Εχω τη λιστα ετοιμη !!! την εχω δημοσιευσει...
    Θα κανει ?????? η θα γινει και το ΓΑΠ οτι το Σημιτακο επι ΚΚ ????

    ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ... οσο πιο επισημη γινεται!...... ;)

    ΠΠ

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 16:41:52

      Συμφωνώ μαζί σου ΠΠ

    • Striker avatar
      Striker @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 16:46:46

      Έχει δώσει επίσημη απάντηση ο Σαμαράς από πέρυσι: Εξεταστική για την οικονομία με διερεύνηση των συνθηκών προσφυγής στο ΔΝΤ. Φαντάζομαι ότι θα προστεθούν και άλλα...

  27. antanistimi avatar
    antanistimi 27/04/2011 17:08:40

    ΠΠ να συμπληρωσω κι εγώ κάτι στήν ερωτησή σου:Οταν θα έρθει στήν εξουσία θά θυμηθεί ότι τήν επομένη τών εκλογών τό Τ3 έγινε Τ10 ?
    Ποιοί άνοιξαν τό δρόμο στούς σορτάκηδες ?Θα θυμηθούνε?

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ antanistimi 27/04/2011 17:10:55

      ειναι ολα στη λίστα...
      απλα να ξερουμε θα γινει απογραφη ΓΑΠ/ΠΑΠΑΚ ή αβαβαβααα ΒΑ?????
      η λιστα απο μονη της ριχνει χτες το ΠΑΣΟΚ !!...
      "αυριο" θα τους χωσουμε φυλακη??

      ΠΠ

  28. ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ 27/04/2011 17:40:17

    Πέρασαν ήδη 17 μήνες ηγεσίας Σαμαρά στη ΝΔ. Πλέον δεν έχει το ελαφρυντικό πως δεν ελέγχει το κόμμα. Ο χρόνος πιέζει. Οφείλει να κάνει ρήξεις με πρόσωπα και καταστάσεις του παρελθόντος. Τί θα πει 'δεν βάζουμε ηλικιακό όριο στα ψηφοδέλτια'? Πώς θα γίνει η ανανέωση στα στελέχη του κόμματος? Με το να κατεβάζουμε το γιο του Αχιλλέα στις Σέρρες ή την κόρη του Μιχαλολιάκου στον πειραιά? Θέλουμε φρέσκα πρόσωπα, όχι γόνους και παιδιά του κομματικού σωλήνα. Διψάει η κοινωνία για ανανέωση. Και στον τομέα αυτόν η ΝΔ δεν έχει προχωρήσει όσο θα έπρεπε.

  29. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 27/04/2011 18:04:56

    Πρεπει καποια στιγμη σ αυτη τη παραταξη να καταλαβουμε ορισμενα πραγματα και να αποβαλουμε καποια κομπλεξ.
    Πρωτον ειναι να παψουμε ως παραταξη να νοιωθουμε ενοχες και κομπλεξ για τα παντα..Μεταπολεμικα γιατι χρεωθηκε η παραταξη τον πολεμο και την επικρατηση εναντι των Κομμουνιστων .....ερωτηση ποιος των ξεκινησε αραγε ο Γερος.....που μεταπηδησε ταχα στο Κεντρο......ποιος σταματησε τις εκτελεσεις στον Αη Στρατη??? Παντως ΟΧΙ ο Γερος....ποιος ξεκινησε τις εξοριες???? Ο Γερος! Η χουντα ηρθε γιατι εκτος την αποστασια το παρακρατος τη ΄΄πρεσβεια΄΄ ευθυνεται καποιος που ηταν τοτε πρωθυπουργος που με αλλεπαληλες παλλινωδιες αναποφασιστικοτητα και δουλοπρεπεια απεναντι στο βασιλευ....παλι ο Γερος! μας τελειωσε και περασε εις Κυριον ....ηρθε η Χουντα και εδεσε το γλυκο.....η δεξια εμπεδωσαμε μετα δε διεκατειχετω απο Δημοκρατικα ιδεωδη και αντιληψεις....μαλιστα προνομιο μονο των αριστερων και του ΄΄Κεντρου΄΄...Το ΚΚΕ νομιμοποιηθηκε απο το ΠΑΚ - τον υιου του Γερου? Το πολιτειακο εληθη απο τον υιο του Γερου? Στην ΕΟΚ προφανως μας εβαλε ο υιος του Γερου....η Δεξια ελεγε οτι ειναι το ιδιο Συνδικατο με το ΝΑΤΟ.....και το 1981 η δεξια αφησε τρομακτικο Ελλειμα 20% του ΑΕΠ!!!!!!! Το 1989 για οποιον θυμαται παλι για ΔΝΤ ειμασταν προφανως ευθυνεται παλι η Κακια Δεξια!!! Ηρθε η 3ετια Μητσοτακη με ολα τα καλα της και τα κακα της και βαφτιστηκε ΄΄ΔΕΞΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ΄΄ με νεοφιλελευθερη πολιτικη....ευτυχως ομως ανεκτησε τα σκηπτρα η ευρυτερη κεντροαριστερα του Σημιτη και ζησαμε το σοσιαλδημοκρατικο μοντελο.....Αλλα δυστυχως ηρθε ο κακος Καραμανλης και η Ν.Δ και σε 5 χρονια διελυσε τη χωρα που με κοπο ειχε χτισει ο Γερος και οι απογονοι του.....και ειμαστε εδω που ειμαστε..

    Που θελω να καταληξω? Σαφως και η κεντροδεξια εχει ευθυνες μεταπολεμικα για πολλα πραγματα και σαφως δεν θελω να μπω σε συμψηφισμους του στυλ εμεις φαγαμε λιγοτερα και αλλα τετοια φαιδρα...Ομως δεν ειναι δυνατον εδω και 60 χρονια να ακουμε το παραμυθι της επαρατου και μια ζωη να αυτομαστιγωνομαστε για τα παντα....Το ιδιο ακριβως συμβαινει και τωρα μολις μας ριξουν την λασπη η τη ρετσινια κοκκινιζουμε και το βαζουμε στα ποδια αντι να υπερασπιστουμε ολα τα καλα και να κανουμε αυτοκριτικη στα κακα.Τα ιδια και τα ιδια μια ζωη....Δεν ειδα ποτε το ΠΑΣΟΚ να κανει στο ελαχιστο τη παραμικρη αυτοκριτικη για οτιδηποτε και παντα υπερσπιζεται Σθεναρα ακομα και το Σημιτη.....Ας μην απορουμε λοιπον για τα ποσοστα μας τα δημοσκοπικα αφου σε οτι μας καταλογιζουν δικαιως η αδικως σκυβουμε το κεφαλι κατακοκκινοι απο ....ντροπη...

  30. jkr avatar
    jkr 27/04/2011 18:17:53

    Εντάξει, το καταλάβαμε όλοι κύριοι της ΝΔ...
    Πρέπει να το πιούμε το ποτήρι της αναδιάρθρωσης και του ξεπουλήματος των πάντων.
    Ας το γυρίσουμε στην εσωστρέφεια, ώστε ο κόσμος να μην έχει από πού να πιασθεί.
    Σαφής ο αποπροσανατολισμός για την...απογραφή του 2004 που δεν τη θυμάται ούτε η κουτσή Μαρία.
    Ότι πουν οι λέσχες...γιατί το Σύστημα έχει κι άλλα Συστήματα φρικτά.
    Μας περιμένουν άγριες μέρες και νύχτες, Συνέλληνες.
    Όλοι παίζουν στον ίδιο ρυθμό.

  31. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 27/04/2011 18:20:45

    Το 2004 η ΝΔ μολονότι κέρδισε σχετικά εύκολα τις εκλογές και είχε όλες τις προϋποθέσεις να δράσει δημιουργικά με ευχέρεια και άνεση χρόνου στο πολιτικό πεδίο λειτουργίας εξανέμισε τεράστιο πολιτικό κεφάλαιο μέσα σε μια διαρκή αναμπουμπούλα και άγονη αντιπαράθεση με μεγάλα τμήματα του πληθυσμού, το γεγονός οδήγησε στην οριακή νίκη της τελευταίας στιγμής στις πρόωρες εκλογές του 2007.
    Οι βουλευτικές εκλογές του 2007 διεξήχθησαν πρόωρα με βασικό επιχείρημα την άσχημη δημοσιονομική κατάσταση και την κατάρτιση του προϋπολογισμού ο οποίος είχε παρουσιάσει μεγάλη υστέρηση έναντι του εκτιμώμενου στόχου. Δεν είναι όμως λίγοι όσοι πιστεύουν ότι η χώρα τότε δεν θα μπορούσε να βρίσκεται σε προεκλογική περίοδο εν μέσω της συνόδου του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι που ως ένα μεγάλο βαθμό έκρινε την μετέπειτα τύχη του «Σκοπιανού»
    Τα όσα συνέβησαν στην δεύτερη θητεία της ΝΔ με βασικότερο αρνητικό στοιχείο το γεγονός ότι πολλά στελέχη λειτούργησαν πέρα κ’ έξω από το προγραμματικό πλαίσιο αρχών και επιδιώξεων του κόμματος της ΝΔ είχαν ως φυσικό επακόλουθο την πρόωρη προσφυγή στις κάλπες που όπως ήταν φυσικό οδήγησε σε συντριπτική ήττα. Με την τροχιά που είχαν πάρει τότε τα πολιτικοοικονομικά πράγματα δεν θα αποτελούσε υπερβολή να πούμε ότι αν η ΝΔ συνέχιζε την κυβερνητική της θητεία θα είχε διαλυθεί.
    Σήμερα, με την κυβέρνηση να έχει ανοίξει πόλεμο με την κοινωνία η ΝΔ δείχνει ότι δεν έχει αποκτήσει την δυναμική και την ταυτότητα που θα επιθυμούσε ο μέσος ΝΔκρατης και κατ’ επέκταση το σκεπτόμενο σύνολο της κοινωνίας. Ένας βασικός λόγος είναι το γεγονός ότι στην μνήμη της κοινωνίας υπάρχουν και λειτουργούν ως εμπόδιο οι πολιτικές πρακτικές που χρησιμοποίησαν πολλά στελέχη βουλευτές κ.α. για να εξυπηρετήσουν τα διαπλεκόμενα συμφέροντα της «λαμογιάς» που υπηρετούσαν.
    Αν τώρα προσπαθήσουμε να δούμε το σήμερα θα οδηγηθούμε στο συμπέρασμα να πούμε ότι η ίδρυση της ΔΣ λειτούργησε ιδιαίτερα θετικά για την ΝΔ καθώς ένας τμήμα από τα «πολιτικά ήθη» που είχαν επικρατήσει στην καραμανλική περίοδο 2004-09 αυτονομήθηκε. Το γεγονός ότι σήμερα προσπαθούν με δηλώσεις και αλλά να οικειοποιηθούν ένα τμήμα της ΝΔ που ίσως διαφωνεί με την σκληρή γραμμή μπορεί να διχάζει τους βουλευτές της ΝΔ, στην κοινωνία όμως δεν βρίσκει απήχηση. Ο κόσμος ακούει, για παράδειγμα, τις σημερινές δηλώσεις Κοντογγιάνη και γελάει.
    Επειδή όμως η ΝΔ δεν μπορεί να είναι αιχμάλωτη του παρελθόντος χρειάζεται να προχωρήσει θαρραλέα και χωρίς να λάβει υπόψη τα συμφέροντα όσον πολιτεύονται με γνώμονα την δική τους πολιτική επιβίωση.
    (βέβαια θα ήταν, όπως έχουν έρθει τα πράγματα, πολιτικά ορθό να παρει σαφή θέση για τα πολιτικοοικονομικά και τα εσωκομματικά και ο πρώην Πρωθυπουργός κ. Κ. Καραμανλής, ώστε να σταματήσουν να τον εκφράζουν διάφοροι μόνο και μόνο για να ακουστούν πολιτικά)
    Τέλος, νομίζω ότι όποιος νοιώθει μέλος της «καραμανλικής» πτέρυγας δεν έχει κανένα λόγο να συνταχθεί με τα διαπλεκόμενα συμφέροντα και τα δίκτυα πατρωνίας, αντιθέτως πρέπει να υποστηρίξει την προσαρμογή του κόμματος στις ιδιαίτερες συνθήκες της πολιτικοοικονομικής συγκυρίας .
    Όπως αναφέρει η ιδρυτική διακήρυξη της ΝΔ :
    «Αν δεν αξιοποιήσωμε τώρα την μοναδική αυτήν ευκαιρία, ματαίως θα αναζητούμε άλλη στο μέλλον, για μίαν υγιά και βιώσιμη δημοκρατία»

  32. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/04/2011 18:24:41

    Aοριστιες ειναι τα περι γορδιων δεσμων.Η ΝΔ εχει 95 βουλευτες και αρα περισσευουν πανω απο τα 2/3 των υποψηφιων θεσεων για τις επομενες εκλογες.
    Ο προεδρος επιλεγει τους υπολοιπους 205 υποψηφιους και οι ψηφοφοροι βαζουν σταυρο σε οποιον θελουν.Αυτη ειναι η καλυτερη ανανεωση.
    Οι απαιτουντες κοψιματα γορδιων δεσμων τι ακριβως ζητανε;Να κοπουν ηδη υπαρχοντες βουλευτες απο τη λιστα;Γιατι;Δεν φθανουν οι 205 νεοι για να γινει η ανανεωση;Αν θελουμε να γινει ανανεωση.
    Αυτα στο επιπεδο των βουλευτων.Στο επιπεδο των υπουργων παλι ο προεδρος θα διαλεξει εαν καποτε φθασουμε σε κυβερνηση.Αν υπαρχει προβλημα με παλιους υπουργους που βγαζουν τα καναλια η λυση ειναι απλη : να βγουν νεα στελεχη στους βασικους τομεις - παιδεια,αμυνα,υγεια και να τους μαθει ο κοσμος.Πως εχει μαθει το Σταικουρα και το Μηταρακη και κανεις δεν ασχολειται με τον Αλογοσκουφη σημερα;Επειδη στον τομεα Οικονομια υπαρχει κινηση και αποψεις.Στους αλλους οχι.

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ ψυχραιμια 28/04/2011 07:23:47

      Περιμένουμε Ψύχραιμα!! αλλά δεν βλέπουμε να γίνεται τίποτα. Από καιρό φωνάζω για την οργάνωση ομάδων εργασίας σε όλους τους τομείς και να αρχίσει δουλειά. Τα βιογραφικά τα ζητήσανε, τα δώσαμε, και εκεί έμεινε το πράμα. Τι πρέπει να κάνουμε δηλαδή να αρχίσουμε να προτείνουμε τους εαυτούς μας και μετά να λένε ότι ψοφάμε για να αναδειχθούμε. Εδώ είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε, όχι να πάρουμε, αλλά πέρα βρέχει. Δυστυχώς, η κομματική οργάνωση είναι ακόμη ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΗ, όπως πάντα! Αιώνιο μέλος, και στέλεχος της παράταξης είμαι και ακόμη κάρτα μέλους δεν έχω, όπως και τα άλλα μισά μέλη της τοπικής μου οργάνωσης, ΕΛΕΟΣ!

      • Aviator avatar
        Aviator @ Αγροφύλακας 28/04/2011 22:08:48

        Αγαπητέ "Αγροφύλακα" ας πάψουμε τις αυταπάτες, δεν είμαστε ως κομματική οργάνωση απλά ανοργάνωτοι, αλλά τα παλαιοκομματικά στελέχη δεν θέλουν να οργανωθούμε ώστε να εξασφαλίζουν τη μονιμότητά τους στην πολιτική ζωή του τόπου. Ο μέτριος πάντοτε θα φοβάται τον ικανό.

        • Αγροφύλακας avatar
          Αγροφύλακας @ Aviator 29/04/2011 02:00:21

          Ευχαριστώ φίλε Aviator,
          Δεν λέω, δεν παραδίνουμε τα όπλα, αλλά και η υπομονή έχει τα όρια της βρε αδερφέ. Και εγώ αν μη τι άλλο φημίζομαι για την υπομονή μου. Το θέμα είναι πως θα διωξουμε την σαπίλα χωρίς να διαλυθεί το κόμμα, δύσκολο το εγχείρημα. Γιαυτο ο τίτλος του παρόντος άρθρου γίνεται όλο και πιο επίκαιρος και επιτακτικός. Αν δεν "ματώσουν μύτες" δεν βλέπουμε αλλαγή. Και μην ειπει κανένας "σιγά τα αίματα, ρε Αγροφύλακα", δεν είπα να πάρουμε και τα κονσερβοκούτια! Συμβολικό ήταν το ρηθέν!

  33. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 27/04/2011 19:00:07

    ΘΑ ΠΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ...ΠΟΛΙΤΙΚΑ.
    "ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ" ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ 7 η17 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΒΑΣΑΝΙΣΜΟΥΣ, ΠΑΙΖΟΥΜΕ
    ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΠΕΤΑΛΩΤΗΔΩΝ..........

  34. thanasis avatar
    thanasis 27/04/2011 19:01:04

    καιρος ειναι να απαλλαγουμε απο τους διαφορους που
    κανουν κακο στην παραταξη με τα υπο τυπον ψιθυρων
    διασπειρουν δεξια και αριστερα, με σκοπον να φανουν
    ειδημονες, αλλα με αποτερο σκοπο μακροπροθεσμα,
    να υπονομευσουν την προσπαθεια του αρχηγου,
    να καθαρισει την παραταξη απο το σκυβαλα
    και τους διαδρομιστες, οι οποιοι εφθειραν τοσα
    χρονια την μεγαλη μας παραταξη. ας αρπαξει
    το φραγγελιο και ας διωξει τους ασπαλακες
    οι οποιοι κατεφαγαν τις σαρκες τις παραταξης.
    καιρος να αλλαξουμε με την ψηφο μας την ηγετικη
    ομαδα, που θα πλαισιωσει τον αρχηγο στην ανα
    γεννητικη προσπαθεια της παραταξης πρωτα,
    επειτα στην προσπαθεια να ανορθωθει
    το καταρακωμενο ηθικο των ελληνων

  35. ierofantis avatar
    ierofantis 27/04/2011 19:39:30

    Στιβαρή Κομματική Οργάνωση.

    Ξεκάθαρη Ιδεολογία.

    Συσπείρωση γύρω από τον αρχηγό. Τα καπετανάτα και οι βαρωνείες είναι που πρέπει να συντριβούν.

    Μαχητική Εκπροσώπηση παντού. Στα ΜΜΕ, στις εφημερίδες, στα fora, στις συζητήσεις.

    Αποστρατεία του φθαρμένου (και όχι κατ' ανάγκη υπόπτου για λοβιτούρες) πολιτικού προσωπικού της, ανεξαρτήτου ιδεολογικής ή πολιτικής προέλευσης.

    Ανάδειξη νέων στελεχών με περγαμηνές κοινωνικής και εργασιακής προσφοράς και όχι τέκνα του κομματικού σωλήνα.

    Ρητορική υπεύθυνη αλλά και ικανή να ακουμπά το θυμικό του λαού.

    Εντεινόμενες εμφανίσεις του αρχηγού της, του οποίου ο λόγος είναι με γωνίες και η μορφή του εμπνέει εμπιστοσύνη.

    Άνοιγμα στους υγιείς ψηφοφόρους και άλλων κομματικών σχηματισμών, που ενδεχομένως ακούν τα μηνύματα που εκπέμπονται από την παράταξη.

    Και τέλος... Θάρρος. Θάρρος για να δώσει η παράταξη ένα αγώνα που κατ' ουσία δεν ακουμπά την πολιτική ή στενή κομματική επιβίωση ορισμένων εντός της, αλλά κυρίως και πρωτίστως, την επιβίωση του λαού και του έθνους μας.

    Τα άλλα (οικονομικά, αμυντικά, παιδεία κλπ) θα έλθουν μόνα τους...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 27/04/2011 20:16:05

      το ΠΑΣΟΚ ειναι σκορποχωρι και εμεις πεταμε χαρταετο με μπλε καλουμπα.

      ΠΠ

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 20:30:30

        Γεια σου φίλε ΠΠ. Χρόνια Πολλά σου εύχομαι από καρδιάς.

        Πώς λέγαμε μικροί...;

        Αμόλα καλούμπαααα

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 27/04/2011 20:31:32

          Χριστος Ανεστη Ιεροβαφτη.!!! να εισαι παντα καλά..

          εχω νευρα σημερα !!!.. θα το προσεξες !!! χαχαχαα

          ΠΠ

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 20:39:02

            Ναι, τα πληκτρολόγια ξερνάνε φαρμάκι...

            Γιατί μπίρο 'μ;

            Ποιός σε ζοχάδιασε;

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 27/04/2011 21:17:37

            η μπλε καλουμπα !!! κατα βασην!!
            και οι ΠΑΣΟΚΟΙ στο συνολο τους!!!
            δλδ αν πετυχω κανεναν στο δρομο θα με δεις στα καναλια !!!... και θα καταλαβεις οτι ειναι ο φιλος σου !! χαχαχαααα
            Μπιρμπιλομαχιες, Παγκαλιαδες, Ραγκουσης, Σρεκ, Σημιτης+Γιαννος, Καστανιδης... ΠΑΠΑΚ.. Δρουτσας!

            ΠΠ

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 21:22:01

            ΠΠ, μη συγχύζεσαι για χαζά μπλε πράγματα και ανεπαρκείς πράσινους ανθρώπους...

            Δεν χρειάζεται βιαιπραγία και βωμολοχία.

            Μια απλή γιούχα είναι αρκετή.

            Δεν έχουμε περιθώρια να τρέχουμε στα Αστ. Τμήματα να σε βγάζουμε...

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 27/04/2011 21:31:46

            μην αγχωνεσαι !! χαχαααα
            αλλα θελω να με παει ο Παγκαλος ενα δικαστηριο...!!!
            να τον αποκαλεσω "αυτον" και "ποσο Παγκαλος εισαι"
            "Πακγαλε"..... δλδ οτι δε γουσταρει η γυναικα του !!!
            χαχαχααααααχαα

            ΠΠ

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 21:35:08

            Αυτό προϋποθέτει ότι ο λεγάμενος θα εμφανιστεί στο δικαστήριο, ξέρεις...

            Τον έχεις για ικανό ή τόσο τολμηρό;

            Τσάμπα θα πάει μωρέ ο αγώνας σου. Με δικηγόρους θα εκπροσωπηθεί.

            Γιαυτό σου λέω. Γιούχα και αλάργα

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ ierofantis 28/04/2011 08:46:16

      ierofanti
      Προσυπογράφω.

  36. Οδυσσέας Αρβανίτης avatar
    Οδυσσέας Αρβανίτης 27/04/2011 21:07:51

    Όταν λέμε να κοπεί ο γόρδιος δεσμός εννοούμε να ξεκαθαρίσει τις θέσεις του ο κ. Σαμαράς χωρίς να κάνει συμβιβασμούς χωρίς να λαμβάνει μονίμως υπόψη του τις εσωκομματικές ισορροπίες και τις πιέσεις από διάφορους αθηναικούς κύκλους που διαπλέκονται με κομματικά στελέχη. Εν τέλει να ξεφύγει από την εγγενή παθογένεια της ΝΔ που είναι οι προσωπικές και μικροκομματικές φιλοδοξίες και πελατειακές συμπεριφορές. Τι σημαίνει δηλαδή «καραμανλισμός» και ότι «η ΝΔ είναι καραμανλικό κόμμα»; Το αν θα βάλλει τον Παυλόπουλο και τον Αντώναρο στα ψηφοδέλτια είναι δευτερεύον. Ας το αποφασίσει η ίδια εκείνη κοινωνία που ζητά ανανέωση υπό την προυπόθεση ότι ο Σαμαράς δεν θα υποκύψει σε πιέσεις και σε όλες τις περιφέρειες θα προτείνει στην κοινωνία αξιόλογα νέα πρόσωπα. Το να ξεκαθαρίσει όμως ποια είναι η συνολική του αποτίμηση της κυβερνητικής πενταετίας, ποιο είναι το σχέδιο του για το μέλλον, ποια είναι η φυσιογνωμία του κόμματός του, αυτά ναι είναι καίρια. Και θα πρέπει να τα αποσαφηνίσει χωρίς να μετρά αν κάποιοι καραμανλικοί που διαθέτουν πελατειακά δίκτυα νιώσουν ότι θίγονται ή κάποιοι μεσαιοχωρίτες που συνομιλούν με επιχειρηματικά-εκδοτικά συμφέροντα αντιδρούν ή οι εναπομείναντες νέο-φιλελεύθεροι που δεν έχουν καταλάβει ότι το μοντέλο τους απέτυχε σε όλο τον κόσμο λοξοκοιτάζουν. Το έχουμε ξαναπεί ένα κόμμα εξουσίας είναι πολυσυλλεκτικό και χωρούν διάφορες αποχρώσεις υπάρχει όμως η κυρίαρχη άποψη της ηγεσίας που έχει προκύψει και νομιμοποιηθεί σε συλλογικές διαδικασίες και την οποία οφείλουν να ακολουθούν

  37. Ευμένης avatar
    Ευμένης 27/04/2011 22:26:32

    Η άγνοια της ιστορίας εγγυάται την επανάληψη των ίδιων λαθών και στο μέλλον.
    Αυτοκριτική πρέπει να γίνει εσωτερικά και χωρίς περιττή-εως καθόλου- δημοσιότητα. Πάντα γίνονται λάθη, ανθρώπινο είναι.
    Αλλά το κυρίως ζητούμενο δεν είναι να γίνει αυτοκριτική -δεν είναι αυτοσκοπός-αλλά να αποφεύγουμε τα ίδια και τα ίδια λάθη.
    Και όταν μιλάμε για λάθη σε ένα κόμμα, μιλάμε για πρόσωπα γιατί από εκεί ξεκινάνε όλα.
    Εγώ προσωπικά, δεν θέλω ούτε να ξαναδώ ορισμένα από τα ανίκανα κομματόσκυλα της προηγούμενης εικοσαετίας ή τα παιδάκια τους, πόσο μάλλον να τα ψηφίσω. Και δεν νομίζω ότι είμαι ο μόνος.

  38. Εnzo avatar
    Εnzo 27/04/2011 22:52:30

    παιδια αμα δεν ζητησει και εκλογες μαζι με προταση μομφης και να κατεβασει τον κοσμο στους δρομους με το Ζαππειο 2 ο Σαμαρας τσαμπα θα παει το προγραμμα γιατι αμα εχεις περασει το point of no return τι να το κανεις και το Ζαππειο 2? δεν θα σε σωζει τιποτα μετα.ουτε 10 Ζαππεια μαζι με την Ακροπολη.

  39. ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ 27/04/2011 22:55:26

    Αυτοκριτική για τα λάθη στην οικονομία όπως και για τις σκανδαλώδεις υποθέσεις των πεντέμιση ετών έχει γίνει από τη ΝΔ. Ώρα για προτάσεις για το μέλλον. Ώρα επίσης, για ανάδειξη νέων άφθαρτων, έντιμων και ικανών στελεχών.

  40. Παναγος avatar
    Παναγος 28/04/2011 09:48:39

    Ο κ. Αλογοσκουφης ο Βουλγαράκης, Ρουσόπουλος κλπ θα ήθελαν αν τους το επέτρεπε ο Α. Σαμαράς να επιστρέψουν.
    ==
    Για το αλογοσκουφη δεν εχω καμμια συμπαθεια.
    Αλλα ο Βουλγαρακης τι εκανε? εκανε "οφσορ" ο πεθερος του και φταιει αυτος?
    Ο Ρουσσοπουλος τι εκανε? Την ..βιλα της αγγελοπουλου" που την παρουσιαζανε για δικη του τα βρωμικα σκατοκαναλα??

    Όλοι αυτοί παρά την κατακραυγή της κοινωνίας
    ==
    Πολυ Τιβι βλεπεις . Εγω δεν ειδα ΚΑΜΜΙΑ κατακραυγη της .."κοινωνιας"
    Στημενες επιθεσεις απο βρωμοκαναλα ειδα .
    Και κρινοντας απο σενα ειχαν .."επιτυχια".

  41. ANNITA avatar
    ANNITA 28/04/2011 10:52:24

    Ας μην αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια, η πεντετία Καραμανλή πέρασε ανεπιστρεπτί. Ο Καραμανλής έπραξε ότι έπραξε τέλος. Και να ήθελε να κάνει κάτι σωστό δεν τον άφησαν οι συντεχνίες και τα μικροσυμφέροντα. Λίγος σεβασμός στην ιστορία που φέρει το όνομά του δεν βλάπτει κανέναν. Οσο για την σημερινή κυβέρνηση είναι το μόνο στοιχείο που έχει για να εμποδίσει την Ν.Δ. να ανακάμψει πλήρως κ να αναλάβει πάλι την διακυβέρνηση της χώρας. Το χρησιμοποιεί συνεχώς για να βάζει τον λαό σε διλλήματα τα οποία δεν θάπρεπε να δίνεται πια τόση σημασία. Τα θέματα πλέον που θάπρεπε να μας απασχολούν είναι άλλα και περισσότερης σημασίας. ΄Οπως είναι το φίμωμα του λαού από την σημερινή κυβέρνηση. Απορώ γιατί ο κόσμος πια δεν διαμαρτύρεται όταν γύρω του βλέπει τόση δυστυχία που έχει προκληθεί από τις αποφάσεις της σημερινής κυβέρνησης. Κάποτε για την χούντα του Παπαδόπουλου βγήκαν στους δρόμους, τώρα τι φοβούνται; Δεν βλέπουν ότι μας έχει φτάσει ο σημερινός πρωθυπουργός με τις πράξεις του σε σημείο να τρωγώμαστε μεταξύ μας, ενώ όλοι μας παλεύουμε χρόνια για τα ίδια πράγματα; Δουλεύουμε όλοι για τους ίδιους λόγους; Διότι η εργασία έγινε πλέον ανάγκη και καταξίωση. Ναι, καταξίωση, για να έχουμε και να διατηρήσουμε την αξιοπρέπειά μας ως άνθρωποι. Δεν βλέπουμε ότι καίγονται τα εθνικά μας συμφέροντα; Χάνεται ο πολιτισμός μας; Αν και υπάρχουν άνθρωποι που δεν διέπονται σαν χαρακτήρες από πολιτισμό πρέπει να το έχεις αυτό το κομμάτι ως προσωπικότητα για να το εκτιμήσεις. Ετσι για να είμαστε μπροστάρηδες δίνοντας το παράδειγμα κ σε άλλους λαούς.Τα θέματα πλέον που έχουν προκύψει είναι καθαρά εθνικού χαρακτήρα. Μόνο ένας πολιτικός που πιστεύει ότι τίποτε δεν χάθηκε ακόμα και μάχεται να ξανακερδίσουμε όσα χάσαμε μπορεί να μας οδηγήσει πάλι σε σωστό δρόμο. Το θέμα του υπέρογκου χρέους που μας έχει πλασάρει η σημερινή κυβέρνηση είναι πλαστό. Εδώ κ πολλά χρόνια, αν πάμε πίσω στο Β΄παγκόσμιο πόλεμο, θα δούμε ότι υπήρχε από τότε ένα τεράστιο χρέος της ελλάδας. Αν όμως σταθούμε στην σημερινή ιστορία και ρίξουμε μια ματιά σε όλους τους λαούς της γης όλοι χρωστάνε υπέρογκα ποσά κάπου αλλά κανείς δεν αναφέρεται σε αυτά. Αναφέρονται μόνο στα χρέη της ελλάδας, μας έχουν στοχοποιήσει γιατί υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι.Αντί να εκμεταλλευτούμε την γεωγραφική μας θέση στο έπακρο, αντί να εκμεταλλευτούμε τον ορυκτό μας πλούτο σωστά και να δουλέψουν έλληνες στα ορυχεία μας που μπορούν να δώσουν ένα μεγάλο κεφάλαιο στην οικονομία μας και να την ενισχύσουν, δουλεύουν ξένοι. Αντί να κατοχυρώσουμε εθνικά θέματα όπως ΑΟΖ, Κύπρο, κλπ κάνουμε ότι δεν ακούμε και δεν βλέπουμε. Το μόνο που ενδιαφέρει λοιπόν είναι αν ο Καραμανλής έκανε λάθη; Αντί να ενισχυθεί το σώμα της ΕΛ.ΑΣ από σωστό εξοπλισμό και να κατοχυρωθεί σε θέματα χειρισμού προστασίας του πολίτη προσπερνάμε και εδώ;Αντί να έχει ο τουρισμός το δικό του Υπουργείο τον απαξιούμε; Ενώ η Τουρκία έχει δικό της Υπουργείο Τουρισμού. Σε θέματα Υγείας δεν δώσαμε ποτέ προσοχή όχι σε τοποθετήσεις ιατρών, η διοίκησης νοσοκομείων αλλά στην μέριμνα για τον απλό καθημερινό εξοπλισμό των νοσοκομείων. Δεν δώσαμε ποτέ σημασία στα ΑΜΕΑ, άτομα με ειδικές ανάγκες. Υπάρχουν πολιτικοί οι οποίοι έχουν απαξιώσει να δώσουν βοήθεια δια νόμου σε αυτή την ευαίσθητη κοινωνία ανθρώπων. Ενας ανάπηρος π.χ. πρέπει να περάσει από ειδική επιτροπή για να πάρει το επίδομα αναπηρίας. Ο.κ.Δεκτό, Να υπάρχει νόμος που να περνάνε 2-3 φορές από επιτροπή ναι, αλλά πάλι δια ΝΟΜΟΥ θα μπορούσαν να συντομεύσουν τις διαδικασίες να πάρουν αυτό το φειδωλό επίδομα που παίρνουν, που δικαιούται να παίρνουν επειδή είτε η φύση είτε ο άνθρωπος του στέρησε κάποιες ικανότητες. Ας μην τους έχουμε λοιπόν στο περιθώριο γιατί και αυτοί είναι έλληνες πολίτες και δίνουν την ψήφο τους.Ας μην στεκόμαστε σε τετριμένες καταστάσεις, όπως καβγάδες στην βουλή για τις ευθύνες του χρέους. Αυτό το ξέρουν πια όλος ό ελληνικός λαός ποιός φταίει για το σημερινό αδιέξοδό μας. Μην στεκόμαστε στο παρελθόν σαν κόμμα [Ν.Δ] κόβουμε μαχαίρι από αυτό. Αλλωστε κάποτε είχα πει ότι όταν ο αρχηγός αποφασίσει να ξεκόψει απ το παρελθόν σίγουρα θα έβρισκε αντιδράσεις, βλέπε Αλογοσκούφης. Ο καθένας μπορεί να λέει την αποψή του κ να αντιδρά όπως θέλει η Ν.Δ. όμως πρέπει να συνεχίσει τον δρόμο της για τον οποίο είναι ταγμένη.

  42. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 28/04/2011 12:50:47

    Οδυσσέα
    Έχω βαρεθεί να δημοσιεύω ταυτόσημα με το άρθρο σου σχόλια και να εισπράττω δυσαρέσκεια από τους εγκεκριμένους αρθρογράφους της ιστοσελίδας.
    Χαίρομαι για την αλλαγή σκέψης.
    Δύναμη της Ν.Δ δεν είναι οι βαρώνοι της αλλά οι απογοητευμένοι πολίτες από ολόκληρο το πολιτικό φάσμα που αναμένουν απελπισμένοι την Νέα Ελληνική Επανάσταση αναπροσδιορισμού της ταυτότητας και των στόχων του Ελληνισμού.
    Μπορεί η Ν.Δ να γίνει φορέας της?

  43. Δεν είναι πάντα έτσι avatar
    Δεν είναι πάντα έτσι 28/04/2011 15:08:43

    Ακούστε σήμερα live τον Maxa Keiser στου Ψυρρή
    http://greekmindgarage.blogspot.com/2011/04/max-keiser-live.html

  44. ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ 29/04/2011 18:47:00

    Μετά το Ζάππειο 2, η ανάδειξη νέων στελεχών πρέπει να είναι ΑΠΟΛΥΤΗ προτεραιότητα για το Σαμαρά. Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια, το παρόν πολιτικό σκηνικό έχει αρχίσει να αποσυντίθεται...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.