#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/05/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι αυτοδυναμίες πέθαναν μαζί με το πολιτικό σύστημα της διαπλοκής



Όλους μας συγκλόνισε το εκλογικό αποτέλεσμα. Και είναι φυσιολογικό να υπάρχουν και αντιδράσεις και αναταράξεις και ερωτήματα. Το antinews την εβδομάδα που πέρασε προσπάθησε με πολλές αναρτήσεις και φυσικά με τα χιλιάδες σχόλια των αναγνωστών να αποτυπώσει την ιστορική στιγμή που ζούμε προκειμένου να αντλήσουμε διδάγματα για το μέλλον που έρχεται καλπάζοντας.

Μετά λύπης όμως διαπιστώνουμε ότι στο κομματικό μόρφωμα που συνεχίζει να αποκαλείται "Νέα Δημοκρατία" αδυνατούν να αντιληφθούν τα μηνύματα των καιρών. Με αποτέλεσμα να έρχονται να μας σώσουν πάλι ο ... κ. Αντώναρος και η κ. Φουντουκίδου μαζί με διάφορους παράγοντες εκδοτικούς και επιχειρηματικούς, μικρούς και μεγάλους, που κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν ότι αυτούς τιμώρησε ο λαός με την ψήφο του την περασμένη Κυριακή. Όλους αυτούς που μαζί με το ΠΑΣΟΚ είχαν στήσει ένα πρασινογάλαζο σύστημα εξουσίας που λεηλάτησε την χώρα στηριγμένο σε ένα διεφθαρμένο κράτος που λειτουργούσε μόνο προς όφελος των μεγάλων συμφερόντων και των παραγιών τους και σε βάρος της κοινωνίας. Όλους αυτούς τους κομματάρχες, εκδότες, παραεκδότες, προμηθευτές, κατασκευαστές και νταβατζήδες, μικρούς και μεγάλους, που νόμιζαν ότι με μια τριετή ή τετραετή εναλλαγή του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ στην εξουσία θα κορόιδευαν εσαεί τον κόσμο. Όλους αυτούς που τους είδαμε τις προηγούμενες εβδομάδες να υπονομεύουν ανοικτά τον Σαμαρά και να καλούν τον κόσμο να ψηφίσει μικρά κόμματα.

Και τους βλέπουμε τώρα να ζητούν υπογείως (επειδή ανοικτά δεν τολμούν να το κάνουν), συνέδρια και επανιδρύσεις, επειδή κατά την γνώμη τους όλοι οι προηγούμενοι αρχηγοί της ΝΔ είχαν το δικαίωμα να χάσουν και δυο και τρεις εκλογικές αναμετρήσεις πριν γίνουν πρωθυπουργοί, μόνο ο Σαμαράς δεν έχει το "δικαίωμα" αυτό. Μόνο σε αυτόν δεν μπορεί να συγχωρεθεί κανένα λάθος και καμία ολιγωρία, κανένα λάθος στην επιλογή συνεργατών και στην  τακτική. Πρέπει να είναι τέλειος.

Τι ζητούν με λίγα λόγια όλοι αυτοί; Να επιστρέψει η ΝΔ και η παράταξη

στις παλιές καλές γι αυτούς εποχές της πολυσυλλεκτικότητας, των πελατειακών σχέσεων των τζακιών των φέουδων και των πολλών τάσεων για να εξασφαλίσει την πολυπόθητη αυτοδυναμία να κυβερνήσει και να υπάρξουν πολλές υπουργικές καρέκλες για όλους.

Θα το επαναλάβουμε λοιπόν για μια ακόμα φορά: Η μεταπολίτευση του 74 και το πολιτικό σύστημα του δικομματισμού, της διαπλοκής και της διαφθοράς ενταφιάστηκαν στις κάλπες της περασμένης Κυριακής μαζί με τα κάθε λογής πολιτικά τζάκια.

Μαζί τους πέθαναν και οι αυτοδυναμίες. Μπήκαμε, οριστικά στον αστερισμό των κυβερνήσεων μειοψηφίας και των κυβερνήσεων συνασπισμού κι αυτό πρέπει να αποτυπωθεί και στον εκλογικό νόμο και στο Σύνταγμα, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Τα αποτελέσματα δεν είναι προσωρινά. Τίποτα δεν προμηνύει ότι η κατάσταση θα αλλάξει στο σύντομο μέλλον τουλάχιστον. Στους καιρούς που έρχονται θα συμβούν κοσμογονικές αλλαγές, άλλοι θα ωριμάσουν και άλλοι θα χαθούν, προγράμματα και ιδέες θα κατασταλάξουν, νέα κόμματα θα δημιουργηθούν αναπόφευκτα και στο τέλος το νέο θα επικρατήσει του παλιού. Και μόνο ύστερα από πολύ καιρό μπορεί να επιστρέψουμε σε καταστάσεις σταθερότητας και ενδεχομένως δικομματισμού.

Τι  θα αλλάξει λοιπόν αν θα γίνουν επαναληπτικές εκλογές τον Ιούνιο; Θα πάρει η ΝΔ 25%. Και τι έγινε; Θα πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ 27%; Και τι θα το κάνει; Οι νέες εκλογές θα οδηγήσουν  αναπόφευκτα  πάλι σε ακυβερνησία με ανοικτά, εδώ που φτάσαμε, όλα τα ενδεχόμενα.

Έχουμε ξαναγράψει ότι με μια έννοια το εκλογικό αποτέλεσμα είναι "σοφό": Καταδίκασε μεν τα λάθη του Σαμαρά , αλλά ταυτόχρονα του έδωσε μια ακόμα μεγάλη ευκαιρία, αφού τον διατήρησε ως πρώτη δύναμη του νέου πολιτικού σκηνικού. Καταδίκασε στο πυρ το εξώτερο τη ΝΔ, αλλά επέτρεψε στον Σαμαρά να έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων. Τίποτα δεν μπορεί να γίνει αν δεν το θέλει αυτός. Μήπως λοιπόν σε αυτό αποσκοπούν οι διάφοροι όψιμοι αμφισβητίες; Να αποτρέψουν μια αναπόφευκτη πρωθυπουργία Σαμαρά, του μόνου που αποδεδειγμένα μπορεί να διαπραγματευθεί με τους δανειστές και να βγάλει την χώρα από την κρίση; Αν εσείς βλέπετε κάποιον άλλο να τον προτείνετε να το συζητήσουμε δημοσίως.

Τι πρέπει να γίνει στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας; Το έγραψε σε προηγούμενη ανάρτηση ο Κώστας ο Ροδινός: Ο Α. Σαμαράς να καταθέσει μια ξεκάθαρη και τολμηρή πρόταση διακυβέρνησης ικανής να  αποτρέψει νέες εκλογές. Στο επίκεντρο αυτής της πρότασης πρέπει να είναι η ανακούφιση των θυμάτων του Μνημονίου άμεσα. Παράλληλα ο Σαμαράς πρέπει να επαναφέρει στο προσκήνιο και να επιβάλει στην ατζέντα της κεντρικής πολιτικής την πρότασή της έξοδο από την κρίση. Εκείνη την πρόταση του Ζαππείου που τότε όλοι λοιδόρησαν, αλλά  σήμερα κλέβουν τις ιδέες της.

Αν  ο ΣΥΡΙΖΑ,  οι ΑΝΕΛ και το ΚΚΕ θέλουν πάση θυσία εκλογές, ας αναλάβουν και το πολιτικό κόστος, αν τις προκαλέσουν.!

Ό,τι κι αν συμβεί όμως σήμερα στο Προεδρικό Μέγαρο δεν θα αλλάξει την βασική εκτίμησή μας: Το βαρύ για τη ΝΔ εκλογικό αποτέλεσμα μπορεί να μετατραπεί σε εφαλτήριο ριζικής ανανέωσης και αναζωογόνησης της παράταξης. Σε εφαλτήριο νίκης.

Η ΝΔ ως κομματικός σχηματισμός έχει πεθάνει και μόνο η ανανέωση και αναδιοργάνωση της μεγάλης πατριωτικής παράταξης που εκπροσώπησε το 1974 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής μπορεί να εγγυηθεί το μέλλον της Ελλάδος.  Ο Σαμαράς πρέπει να ακολουθήσει το παράδειγμα του μεγάλου προκατόχου του με την ΕΡΕ και τον Συναγερμό και να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο κόμμα.

Αν δεν γίνουν ανατροπές και ρήξεις τώρα, η Ν.Δ. θα συρρικνωθεί κι άλλο στις επόμενες εκλογές. Πράγμα που εγγυάται απολύτως κάθε τυχόν επιστροφή στις “μεσαιοχωρίτικες” και “πολυσυλλεκτικές” λογικές του παρελθόντος τις οποίες επικαλούνται οι αυτόκλητοι σωτήρες της ΝΔ.

Και για να μην μπερδευόμαστε και βγουν πάλι οι διάφοροι ...αναλυτές των αναρτήσεων του antinews ξεκαθαρίζουμε επίσης ότι: ΑΛΛΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΉ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ. Η πρώτη αποτελεί σήμερα την δύναμη αναγέννησης και σταθερότητας του τόπου. Η δεύτερη αποτελεί ανάχωμα στα προηγούμενα. Υπάρχει μόνο ως χώρος πολιτικών παιχνιδιών και ξεπερασμένων νοοτροπιών. Η ΝΔ ή θα ανανεωθεί και θα επανιδρυθεί, ή θα πεθάνει. Τελεία και παύλα.

Το εγχείρημα λοιπόν της μεγάλης κεντροδεξιάς δεν απευθύνεται τόσο στους γνωστούς παράγοντες και αποτυχόντες προέδρους και αρχηγούς, όσο  κυρίως στα στελέχη και τους απλούς ψηφοφόρους. Και προτιμούμε σαφώς το "πατριωτική" από το περιοριστικό "κεντροδεξιά".

Για να τελειώνω: Ο ίδιος ο Σαμαράς πρέπει να απευθύνει εγερτήριο σάλπισμα αφύπνισης και αναδιοργάνωσης στην βάση. Αφού πρώτα προχωρήσει σε μια μεγάλη αναδιοργάνωση του επιτελείου του και δημιουργήσει μια ισχυρή ομάδα παραγωγής πολιτικής.

FactorX

Ως υστερόγραφο δεν μπορώ να μην επαναλάβω όσα έγραψε ο φίλος Αντώνης Πίκουλας σε ένα άρθρο του που αναρτήσαμε χθες: "Θα πρέπει  να καταλάβουν τα κάθε λογής ΠΑΛΑΙΑ ΤΖΑΚΙΑ ότι οι καιροί άλλαξαν και αυτά που ήξεραν δεν περνάνε… και μετά βεβαιότητος οι προσπάθειές τους να επιβάλουν τους εκλεκτούς τους στη Φιλελεύθερη παράταξη, όπως έχουν μάθει να κάνουν, θα πέσουν στο κενό. Θα πρέπει επίσης να αντιληφθεί το «Σύστημα» ότι μαζί με τον παλαιοκομματισμό καταρρέει και το ίδιο… Γιατί η ψήφος του ελληνικού λαού ήταν ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΗ!"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 13/05/2012 07:41:46

    "ΑΛΛΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΉ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ".

    Καλημέρα παίδες, τα είπατε ΟΛΑ σ' αυτή τη φράση. Ο Α. Σαμαράς το ξέρει και θα βρεί τον τρόπο να το εκφράσει έτσι ώστε ο κόσμος να πειστεί. Θέλει όμως χρόνο. Και ΚΑΘΑΡΣΗ από τα υπολείμματα του παλαιοκομματισμού.

  2. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 13/05/2012 08:35:06

    Για τον FactorX:
    Όσο πιο γρήγορα ο Αντώνης Σαμαράς προχωρήσει σε μια πραγματική αναγέννηση της Ν.Δ., τόσο το καλύτερο ια την Ελλάδα μας. Κανένας από τους "γνωστούς" που περιγράφεις στο άρθρο σου και κανένας από τα "ΠΑΛΗΑ ΤΖΑΚΙΑ" δενμπορούν σήμερα να πρωταγωνιστούν στην υπογείως διακινουμένη αλλαγή της ηγεσίας μας. Αλλοίμονο αν ο Σαμαράς υποκύψει στο ψευδοδίλημα αυτό. Οφείλει ο Αρχηγός μας να ενεργήσει με σύνεση και χωρίς συναισθηματισμούς. Ριζική αναδιάρθρωση του κόμματος εδώ και τώρα. Και ο κάθε ένας από μας θα ακολουθήσει με τον ίδιο ζήλο και ενδιαφέρον που έδειξε για πολλά πολλά χρόνια.

  3. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 13/05/2012 09:36:49

    Αυτη η γέννα θα είναι δύσκολη

  4. Οπισθέλκουσα avatar
    Οπισθέλκουσα 13/05/2012 09:42:11

    Μία παράταξη, γιά να έχει ουσιαστικό ιδεολογικό περιεχόμενο, πρέπει να προσδιορίζει με σαφήνεια τα πεδία αναφορών της. Αυτά βασικά είναι τα όποια "ταξικά" συμφέροντα σχεδιάζει να υπηρετήσει (πιθανώς να μην είναι πλειοψηφική, αλλά αυτό δεν την υποτιμά..κάθε άλλο, απλώς προτιμά την ιδεολογική καθαρότητα από τις πρόσκαιρες προσμείξεις της εκλογικής επιτυχίας και την άλλα αντί άλλων σχιζοφρενική αργότερα κυβερνητική πολιτική, είναι και θέμα εκλογικού νόμου εάν οι "καθαρότητες" είναι αποτελεσματικότερες όταν θα συγκλίνουν αργότερα σε κυβερνητικές "πηδαλιουχούμενες" απο την κοινη γνώμη των συνεργαζομένων κομμάτων συμμαχίες, παρά όταν εκ των προτέρων "αλέθονται" σε προεκλογικές τετραετείς σκοπιμότητες)... πάντα όμως και σε συνάρτηση με τά ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ συμφέροντα όλων των "τάξεων", που είναι το μεγάλο κλαδί που όλοι πάνω του καθόμαστε δηλ η έννοια της τόσο καταταλαιπωρημένης λέξης πατρίδα (ότι συμφέρει το μελίσσι συμφέρει και την μέλισσα).
    Αυτά είναι χιλιοειπωμένα και γενικώς "σεβαστά" γιατί είναι θεωρητικά, όμως πάσχουν όταν γίνονται πολιτικοοικονομικές εφαρμογές που "θρομβώνονται" από τις επί μέρους εσκεμμένες ασάφειες των κομματικών προτάσεων.
    Εδώ πλέον είναι αποφασιστικό για τον καθένα, που μπορεί για κάποιους λόγους να αρθή έξω απο το ιδικό συμφέρον και να ίδη το όλον, να χαράξει τις ΠΡΩΤΕΣ ρότες του πολιτικού στόχου και αυτές δεν μπορεί να είναι άλλες από την, καταρχάς, εθνική ασφάλεια (βασικό προγονικό χρέος και τιμή, γιά όσους το αντιλαμβάνονται) και το συμφέρον τών πολλών έναντι τών ολίγων (εφόσον έχουμε "δημοκρατικό" εισέτι καθεστώς)...πολύ δύσκολος συνδυασμός σήμερα.
    Σαφώς πολλοί θα ισχυρίζονται πάντοτε πως είναι καλλίτερα να πορευόμαστε πίσω από μεγάλα και ολίγα οικονομικά "τεθωρακισμένα", για οικονομίες κλίμακος και γιατί έτσι γίνεται πιό αποτελεσματική η "δουλειά"..πάσσαλος πασσάλω ...ουδεμια αντίρρηση μπορεί να είναι και έτσι, όμως υπάρχουν και άνθρωποι που ο "φυσικός" πολιτικός τους χώρος ,για ιστορικούς αλλά και αναλυτικούς λόγους, είναι αυτή η παράταξη και για αυτούς το ζητούμενον μπορεί να μην είναι το ζήν περι πλείστου ποιητέον αλλά το ευ ζην.

  5. Αλέξανδρος Βιολίδης avatar
    Αλέξανδρος Βιολίδης 13/05/2012 09:47:55

    Χμ... "στο κομματικό μόρφωμα που συνεχίζει να αποκαλείται Νέα Δημοκρατία" ποια ακριβώς ήταν η λογική του κ. Σαμαρά να συμπεριλάβει κουμπάρους, τσιτουρίδηδες, συμπιλίδηδες και λοιπά "βαρίδια" του παρελθόντος στα ψηφοδέλτια;

    Δεν σηματοδότησε ΑΚΡΙΒΩΣ την επιστροφή "στις παλιές καλές γι αυτούς εποχές της πολυσυλλεκτικότητας, των πελατειακών σχέσεων των τζακιών των φέουδων και των πολλών τάσεων για να εξασφαλίσει την πολυπόθητη αυτοδυναμία να κυβερνήσει";

    Λυπούμαι, διότι και εσείς αδυνατείται να αντιληφθείται τα μηνύματα των καιρών. Και θλίβομαι διότι η "στράτευση" σας εξόρισε την ευθυκρισία σας και υποβάθμισε δραματικά μια από τις λίγες αξιοπρεπείς παρουσίες στο διαδίκτυο.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Αλέξανδρος Βιολίδης 13/05/2012 11:29:12

      κ. Βιολίδη μου φαίνεται ότι βαράτε όπως νάναι το βιολί σας. Δεν διαβάσατε τι έχουμε γράψει εδώ μέσα για τσιτουρίδηδες κλπ βαρίδια; Διαβάστε τα για να μην φαλτσάρετε

      • Θ avatar
        Θ @ Factorx 14/05/2012 13:19:22

        Το εκλογικό αποτέλεσμα , και η ψυχολογία που οδήγησε σ' αυτό, είναι αποτέλεσμα & παράγωγο της Κ.Υ.Π. και της “κόκκινης προβιάς” -ή όπως τώρα λέγετε-. Το επόμενο θά ’ναι, λόγω απογραφής, χειρότερο. Οι ιθύνοντες, έχουν μεγάλη αυτοπεποίθηση, έναντι των ευρωπαίων, και καθόλου δεν νοιάζονται να μείνουμε στο Ευρώ. Έχουν, μάλλον, καταλήξει στην άποψη Καζάκη: ότι το Ευρώ δεν έχει μέλλον, και -ότι- όλες οι χώρες θα γυρίσουν στο εθνικό τους νόμισμα.

  6. Wolf avatar
    Wolf 13/05/2012 09:50:45

    Πολυ καλα όλα αυτα, αλλα για να προκύψει ουσία και να υπάρξει αποτέλεσμα, πρεπει να συμφωνήσουν σήμερα και να συμφωνήσουν επίσης οτι πρωθυπουργός θα είναι ο Σαμαρας, για να μπορέσει άμεσα να δείξει αποτέλεσμα μέσα στη χώρα και να την κρατήσει όρθια και σοβαρη στα διεθνή φορα, που έχουμε μπροστα μας, τις επόμενες ημέρες.
    Τα προβλήματα λύνονται οταν είσαι μέσα και τα διαχειρίζεσαι, δίνεις μάχες και βρίσκεις εφικτές λύσεις. Δεν λύνονται αν τα κοιτάζεις απο μακρια!!!
    Πρεπει ο Αντώνης, το θεριο να το παλέψει απο μέσα!!!

  7. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 13/05/2012 09:52:18

    Καλημέρα. Στο 90% συμφωνώ ξανά μαζί σας Mr. factorx μου. Πάντως θα πρέπει να παραδεχτούμε, ότι ζούμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ημέρες άκρως ενδιαφέρουσες, καθόλου επικίνδυνες και πού ξέρετε; Μπορεί να εξελιχθούν συν τω χρόνω και σε σημαντικότατες Ιστορικές στιγμές!!!!! Είναι μεγάλες οι προκλήσεις, σαρωτικές οι ανακατατάξεις και αναπόφευκτες οι ανατροπές. Θα παραμείνουν σώα τελικά στη σκηνή, μόνον τα πρόσωπα που θα τολμήσουν να υπερβούν εαυτόν και να συντρίψουν τα φθαρμένα κομματικά τους δεσμά. Αυτοί που θα προτείνουν άμεση ρεαλιστική οδό διεξόδου απ΄ τη φρίκη. Χρόνος, υπομονή, περίοδοι χάριτος και ανοχής, δεν περισσεύουν πλέον..... Εμένα τελικά, με συναρπάζει όλη ετούτη η ...επαναστατική ατμόσφαιρα!!! Ελάτε να ταράξουμε το τέλμα συνέλληνες, δεν μάς αξίζει η υποδούλωση, ούτε η μιζέρια, ούτε η απραξία. Ας έρθουν όλα ''τούμπα'' και μετά, ισορροπώντας μαγικά όπως πάνττα και αιωρούμενοι πάνω απ΄ τη σοφία του ''χάους'' (που μόνο τους συμβιβασμένους μπορεί να τρομάζει), σίγουρα θα ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ και θα ανοίξουμε με θάρρος και με ρίσκο και με τόλμη, έναν δικό μας δρόμο προς το μέλλον, που να μάς αξίζει. (**Ακυβερνησία δεν υπάρχει, υπάρχει Σύνταγμα και διαδικασίες καθ΄όλα νόμιμες, που όλοι οφείλουν ψύχραιμα να ακολουθούν, χωρίς παράπονα, τερτίπια και πολιτικάντηκες κόνξες…).

  8. blue nile avatar
    blue nile 13/05/2012 10:22:15

    Η μερική ήττα της προηγούμενης Κυριακής μπορεί να ήταν απαραίτητη.
    Καλή η γκρίνια, απαραίτητη η αυτοκριτική αλλά τώρα πρέπει να επέλθει σωστός σχεδιασμός για την επόμενη μέρα. Καλά τα λέει πάλι ο φάτορας λοιπόν.
    Τα Νοεμβριανά και τα όσα ακολούθησαν με την ψήφο της νέας δανειακής (όπου πριν από αυτά ο Σαμαράς επειδή δεν συναινούσε παρουσιαζόταν ως ανεύθυνος με μόνη επιθυμία το να κυβερνήσει, ενώ μετά τον παρουσιάζαν ως κωλοτούμπα) πρέπει να διδάξουν ένα πράγμα στον Σαμαρά: Μηδενική εμπιστοσύνη στα διαπλεκόμενα ΜΜΕ και σε όλα εκείνα τα μέλη του κόμματος που για λόγους συντομίας τα αποκαλώ ντοράκια. (Όχι ότι ντε και καλά είναι οπαδοί της Ντόρας αλλά ότι εκφράζουν την ίδια διαχειριστική νοοτροπία)
    Τάχιστη απομάκρυνση τους και προώθηση νέων στελεχών για να έρθει η πολυπόθητη ανανέωση
    Κάπου εδώ είναι απαραίτητη μια διαπίστωση.
    Αν ο Σαμαράς από τον Δεκέμβριο του 2009 και εκείθεν απομάκρυνε την σαπίλα, μπορεί να αντιμετώπιζε αποχωρήσεις , ίδρύσεις άλλων συναφών κομμάτων (που τελικά δεν τα απέφυγε) όμως η εικόνα της ΝΔ θα ήταν πολύ καλύτερη στον μέσο ψηφοφόρο.
    Θα ήταν και πολύ πιο εύκολη η συνέχιση της στάσης του ΟΧΙ που με μαθηματική ακρίβεια θα επέφερε αυτοδυναμία ή μεγάλη σε διαφορά νίκη.
    Όταν περιστοιχίζεσαι στον ίδιο κομματικό χώρο με όλη την καθεστωτική αρτηριοσκλήρωση και τον διαπλεκόμενο ενδοτισμό είναι φυσιολογικό τα αντανακλαστικά σου να μην λειτουργούν καλά.
    Και μια επιφύλαξη... Κανείς δεν ξέρει αν όντως η εποχή των αυτοδυναμιών έχει περάσει ανεπιστρεπτί όσο και αν κάτι τέτοιο φαίνεται το μόνο λογικό τώρα.
    Ας γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στο κόμμα.
    Ας αφήσουμε τους καμμένους σταμουλολαφαζάνηδες να εκτεθούν περισσότερο με τις ασυναρτησίες τους.
    Ας πλησιάσουμε τους ψηφοφόρους όλων των νεοφιλελεύθερων μικρών κομμάτων για να τους υπενθυσίμουμε ότι μια κυβέρνηση Σαμαρά δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλουν αλλά είναι πολύ κοντύτερα σ'αυτούς από ότι οι συριζοπασόκοι.
    Ας δώσουμε στον κοσμο να καταλάβει ότι η πορεία εκτός ευρώ είναι επικίνδυνη (πχ ας μιλήσει κάποιος για διαρκή και διαδοχική αύξηση των τιμών σε βασικά προιόντα που δεν θα μπορούν να τις ακουλουθήσουν οι αυξήσεις στους μισθούς με ένα πληθωριστικό νόμισμα)
    Και βλέπουμε...

    ΥΓ Τον Σαμαρά μπορώ να τον συγχωρήσω για πολλά λάθη. Με έχει πείσει για τις προθέσεις του και αυτό μου είναι αρκετό.
    Σε ένα όμως δεν θα τον συγχωρήσω από εδώ και εμπρός: Μη τυχόν και σε περίπτωση αυτοδύναμης πρωθυπουργίας του δεν πατήσει κάτω όλο το εκδοτικοκατασκευαστικό κατεστημένο. Να τους κλείσει τις φυλλάδες και τα κανάλια τους. Να κάνει ότι μπορεί για την αποκαθήλωση τους. Να γίνει λίγο Πούτιν όσον αφορά την περιποίηση που επιφύλαξε μετά στους αντιπάλους του. Αναλογικά πάντα μην ονειρευόμαστε ανθρωποθυσίες...Τώρα πρέπει να έμαθε...και όταν έρθει η ώρα να πράξει ανάλογα.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/05/2012 10:24:50

    O επομενος πρωθυπουργος ειναι αυτος που θα ειναι πρωτο κομμα στις εκλογες.
    Αν ειναι η ΝΔ θα ειναι ο Σαμαρας.Προς το παρον προηγειται ο ΣΥΡΙΖΑ και πιθανοτερος επομενος ειναι ο Τσιπρας.Τα μικρα κομματα ενδιαμεσα θα αναγκασθουν να τον στηριξουν.
    Αν και ειναι νωρις - αφου θεωρητικα εχουμε πιθανοτητες να ειμαστε πρωτοι - ο Σαμαρας θα αποφασισει αν θα μεινει ως αντιπολιτευση στον Τσιπρα.

    • blue nile avatar
      blue nile @ ψυχραιμια 13/05/2012 10:52:18

      ...πρέπει να μείνει για να βγειμετά με 50% και πάνω...

  10. yianna avatar
    yianna 13/05/2012 10:35:08

    Καλημέρα,
    Οι στρατηγικές ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των εκλογών ή των γεγονότων γενικότερα πρέπει να είναι σε μια κατεύθυνση.
    Η στρατηγική της αυτοδυναμίας πχ άλλαξε μέσα σε μια εβδομάδα. Τώρα θέλουμε κυβερνήσεις συνεργασίας, οικουμενικές κλπ για να εφαρμόσουμε τα ελάχιστα από αυτά που είχαμε συνυπογράψει και θα εφαρμόζαμε εάν κυβερνούσαμε μόνοι μας.
    Τι μήνυμα να περάσουν οι βουλευτές στον κόσμο και πως θα τον πείσουν όταν πριν τις εκλογές έλεγαν ότι η αυτοδυναμία ήταν μονόδρομος? Με τι σύνθημα θα πορευτούν στις επόμενες εκλογές?
    Να το παραδεχθείτε, η στρατηγική ήταν λάθος και απέτυχε. Θα είχαμε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό, εάν δεν ακολουθούσαμε τις αλλοπρόσαλες τακτικές.
    Αυτοεγκλωβιστήκαμε κύριοι, και αυτό δεν είναι ίδιο χαρισματικής ηγεσίας, άν και σε αυτή τη φάση δεν πιστεύω ότι ευθύνεται μόνο ο Αντώνης Σαμαράς.

  11. anonymous avatar
    anonymous 13/05/2012 10:38:07

    Η μεταπολίτευση του 74 και το πολιτικό σύστημα του δικομματισμού, της διαπλοκής και της διαφθοράς ενταφιάστηκαν στις κάλπες της περασμένης Κυριακής μαζί με τα κάθε λογής πολιτικά τζάκια.

    Μαζί τους πέθαναν και οι αυτοδυναμίες. Μπήκαμε, οριστικά στον αστερισμό των κυβερνήσεων μειοψηφίας και των κυβερνήσεων συνασπισμού κι αυτό πρέπει να αποτυπωθεί και στον εκλογικό νόμο και στο Σύνταγμα, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

    Για το πρώτο και ειδικότερα για τη διαφθορά μην είσαι τόσο σίγουρος. Σου θυμίζω το γιο του Πέτρου. Η διαφθορά θα γίνει διακομματική. Ούτως ή άλλως ήταν διακομματική. Τώρα θα επισημοποιηθεί.

    Για τον εκλογικό νόμο θεωρώ ότι οι 50 έδρες πρέπει να μείνουν αλλά να κατανέμονται αναλογικά ως μπόνους στα κόμματα που σχηματίζουν κυβέρνηση. Μια πρόνοια πρέπει να υπάρξει υπέρ του πρώτου κόμματος. Αν αυτό σχηματίζει κυβέρνηση ή δηλώνει ότι τα βρήκε με άλλο κόμμα και σχηματίζουν μαζί κυβέρνηση να μη μπορεί να δοθεί η εντολή στους επόμενους, κι αυτό για να αποφεύγονται εντάσεις.

    Και για να μην μπερδευόμαστε και βγουν πάλι οι διάφοροι …αναλυτές των αναρτήσεων του antinews ξεκαθαρίζουμε επίσης ότι: ΑΛΛΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΉ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ.

    Η ΝΔ ως κομματικός μηχανισμός σάπισε. Ούτως ή άλλως ήταν προβληματικός από την αρχή και δεν προστάτευσε ούτε τον κόσμο της και τον καταδίκασε στη φτώχεια ούτε τη χώρα. Πρέπει να πάμε σε νέο σχήμα με τους νεοφιλελεύθερους έξω.
    Το θέμα είναι τι σημαίνει νέο σχήμα; Να αλλάξουν όνομα και σύμβολα και να μείνουν τα ίδια πρόσωπα ή να φωνάξουμε άλλους; Κατά τη γνώμη μου το κόμμα πρέπει να ανανεωθεί από τη βάση.

    Στα άλλα συμφωνώ.

  12. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 13/05/2012 11:18:05

    Ὀρθῶς!


    Πλέον, ὅλοι τοῦ τὸ φωνάζουν, πλὴν κομματικῶν λειψάνων. Γιὰ νὰ δοῦμε...

  13. o deksios avatar
    o deksios 13/05/2012 12:14:13

    Σωστες σε γενικες; γραμμες οι σκεψεις.. απλως καποιες σκεψεις:-
    το αν πεθαναν ή οχι οι αυτοδυναμες κυβερνησεις εξαρταται απ' τη συγκυρια.. πχ αμα γινει συγκυβερνηση πασοκ-νδ-κουβελη ειναι αυτονοητο οτι οι επομενες εκλογες θα βγαλκουν αυτοδυναμο συριζα με μεγαλο ποσοστο..
    - οταν εισαι ως νδ πρωτο κομμα το δειχνεις.. δεν αφηνεις να διασυρουν τη δικη σου διερευνητικη εντολη, δεν αφηνεις το καταδικασμενο πασοκ να κανει παιχνιδι, να υποδεικνυει λυσεις στο προεδρο τυης δημοκρατιας, να παει να κανει κυβερνηση με κομπαρσο τη νδ...
    -θετεις 2 προϋποθεσεις για συνεργασια.. πρωθυπουργια Σαμαρα και λυση σε 2-3 αμεσα ζητημα (λαθρομεταναστατευση και ιδιωτικοποιησεις) και ζητας τους αλλους να σε στηριξουν...
    δεν προσφερεις εσυ στηριξη στο 6ο κομμα να κανει κυβερνηση με το 3ο καταδικασμενο πασοκ!!!!!!!!!!!
    Τωρα λογικο ειναι ο κοσμος να φοβαται να ψηφισει νδ, αφου σκεφτεται οτι πχ με 30% νδ, θα δει πρωθυπουργο μετεκλογικα ξαφνικα τον μπενι!!!!!!!!!!
    - Πως μεσα απο μια κυβερνηση συνεργασιας θα γινει πρωθυπουργος ο Σαμαρας, οταν ο ιδιος δεν το θετει ως προϋποθεση για τη δημιοργια της κυβερνησης συνεργασιας; Γιατι δεν θετει ταυτοχρονα καποια βασικα του προγραμματος της νδ ως προαπαιτουμενα της συμμετοχης σε αυτην την κυβερνηση, παρα μονο την παραμονη στο ευρω?
    -Το να προωθειται ως προθυπουργος ο Κουβελης ειναι τραγικη επιλογη...καλυτερα υπηρεσιακος πρωθυπουργος

  14. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 13/05/2012 12:19:47

    Η "Δημοκρατία" παίζει τον Βορίδη για αρχηγό; Η πολιτικο-επιχειρηματική παρέα του Κολεγίου θέλει τσεκουράτο αρχηγό της ΝΔ; χα χα χααααααα

  15. akenaton avatar
    akenaton 13/05/2012 12:37:07

    Επειδή εκτιμώ οτι κυβέρνηση συνεργασίας ίσως να μην προκύψει, έχω την εξής άποψη και την καταθέτω στον Πρόεδρο Αντώνη Σαμαρά και στους συνομιλητές εδώ στο αντινιούζ:

    Αντώνη, έχεις μια τελευταία (κυριολεκτικά) ευκαιρία να σώσεις την παρτίδα – Πατρίδα.
    Αναδόμησε το κόμμα, διώξε τους ΟΛΟΥΣ, άλλαξέ τα ΟΛΑ. Μείνε μόνος σου και μοίρασε την τράπουλα των υποψηφίων, των συμβούλων, των στελεχών, σε εντελώς νέα και άφθαρτα πρόσωπα με ένσημα στη δουλειά και κύρος στις τοπικές κοινωνίες. Μετά, θέσε στην κρίση του λαού ένα απλό και κατανοητό πρόγραμμα με τρεις μονάχα πυλώνες:
    1. Παραμονή στην ΕΕ και τη ζώνη του ΕΥΡΩ. Δεν υπάρχουν καλά ή κακά μνημόνια υπάρχουν καλές ή κακές πολιτικές εφαρμογής τους. Κανείς στην Ευρώπη δεν θα πει όχι σε επιμέρους αναθεώρηση του μνημονίου 2 όταν θα αρχίσουμε να παρουσιάζουμε χειροπιαστά αποτελέσματα.
    2. Εφαρμογή ενός προγράμματος διαρθρωτικών αλλαγών στο δημόσιο και ενός άμεσου σχεδίου «εκκαθάρισης» του κρατικοδίαιτου κομματιού του ιδιωτικού τομέα και ενίσχυσης του παραγωγικού κομματιού που είναι το μόνο που μπορεί να εγγυηθεί ανάπτυξη και μείωση της ανεργίας. Οι περισσότερες αλλαγές που χρειάζονται περιγράφονται επακριβώς στο πρόγραμμα που προεκλογικά έχεις εξαγγείλει. Κανείς δεν πίστεψε ότι θα τις πραγματοποιήσεις με το πολιτικό προσωπικό που σε συνόδευε έως τώρα.
    3. Εφαρμογή των νόμων και σκληρή τιμωρία όσων έχουν ευθύνες για την κατρακύλα της χώρας από όποιον χώρο κι αν προέρχονται. Η αλλαγή των προσώπων θα βοηθήσει τον κόσμο να πιστέψει ότι κάτι τέτοιο το εννοείς.

    Εδώ που φτάσαμε, χρειάζεται σπαθί για να κοπεί ο γόρδιος δεσμός. Δεν υπάρχει χρόνος για ομφαλοσκοπήσεις και λόγια. Δυστυχώς την προχθεσινή σου ομιλία στην Κ.Ο. καθένας την διάβασε με τα δικά του γυαλιά και την άκουσε με τα δικά του ακουστικά.
    Αντώνη, βγες και πες στον κόσμο καθαρά την αλήθεια: Για μερικά χρόνια θα ζήσουμε φτωχότερα αλλά δικαιότερα, χωρίς διεφθαρμένους πολιτικούς και πολίτες – πελάτες.
    Αν δεν τολμήσεις, θα τολμήσουν άλλοι (ήδη ο Βενιζέλος ξεκίνησε)! Ο κόσμος θέλει αλλαγή προσώπων, τιμωρία ενόχων και προοπτική για τις θυσίες του. Όποιος τον πείσει για αυτά τα τρία, θα ηγεμονεύσει πολιτικά τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα.

  16. Factorx avatar
    Factorx 13/05/2012 12:44:14

    Δεν νομίζεις οτι ανόητα ερωτήματα αμφιθεάτρου παραπάνε τέτοιες ώρες; Είδες να υποστηρίζουμε πουθενά τη Ντορα και το Μάνο;

  17. stoxastis avatar
    stoxastis 13/05/2012 13:23:16

    ας ελπίσουμε οτι δεν θα γίνει πρόταση στον Τσίπρα!!!!

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 13:55:59

    "Τοξικό" πολιτικό φορτίο (κατ' αναλογίαν με τις "τοξικές" υποθήκες και δάνεια των τραπεζών) υπάρχει ακόμη σε όλο το πολιτικό φάσμα. Στη ΝΔ άφθονο.
    Οι πολίτες κατά μεγάλη πλειοψηφία θέλουν το διαχωρισμό των "τοξικών" από τα υγιή. Στις εκλογές μας προέκυψε κονιορτοποίηση, διασπορά που δεν βγάζει κυβέρνηση.
    Όσοι ονειρεύονται διαχωρισμό σε "good" political parties και "bad" political parties, κατά τα πρότυπα των bad banks, κυνηγούν ουτοπίες ανεφάρμοστες. Τα κόμματα δεν είναι τράπεζες. Οργανώνονται και ανασυντίθενται γύρω από συμφέροντα κοινωνικών ομάδων και προγράμματα.
    Δεν βλέπω ουσιαστικές προγραμματικές διαφορές ή διαφορές εκπροσώπησης συμφερόντων ανάμεσα σε ότι απέμεινε από τη ΝΔ και στα κόμματα της Μπακογιάννη του Μάνου και του ΛΑΟΣ. Προσωπικές ασυμβατότητες μόνον και δηλητήριο από διαμάχες του παρελθόντος.
    Ανάλογα ισχύουν και για τον "κεντρώο - κεντροαριστερό" χώρο που προέκυψε από τη ρευστοποίηση του ΠΑΣΟΚ.
    Το ΚΚΕ είναι ιδιάζουσα περίπτωση.
    ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ θα έχουν στο βραχυπρόθεσμο μέλλον τα "κλειδιά" αλλά και την μεγαλύτερη ευθύνη για το μέλλει γενέσθαι και την κυβερνησιμότητα. Κατά τη γνώμη μου, στο θέμα της διακυβέρνησης ίσως θα πάνε πακέτο.
    Το πρόβλημα είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι από τη φύση του ένα προγραμματικό χάος. Αλλά ο πολιτικός χρονος επιταχύνθηκε τερατωδώς και χωρίς σύντομο (και ίσως βίαιο) ξεκαθάρισμα αυτού του προγραμματικού χάους η κυβερνησιμότητα μου φαίνεται μάλλον αδύνατη.
    Το "παράθυρο χρόνου" που δίνεται από εξελίξεις στη λοιπή Ευρώπη, σε λίγο θα αρχίσει να κλείνει από εσωτερική ακυβερνησία.
    Σε περιβάλλον υψηκού ρίσκου, ζητούνται από τις ηγεσίες έκτακτοι χειρισμοί με το χαμηλότερο δυνατό ρίσκο, Πάντα με άξονα την πολύ σωστή βασική διαπίστωση του άρθρου: "Οι αυτοδυναμίες πέθαναν".
    Θα πρόσθετα, και οι ιδεολογικές απολυτότητες στη φάση αυτή είναι αχρείαστες. Οι ψυχρές και ψύχραιμες προγραμματικές διευκρινήσεις και κατά το δυνατόν συγκλίσεις, ακόμη και μεταξύ ανόμοιων ιδεολογικά, θα είναι για καιρό το πάν.

  19. stoxastis avatar
    stoxastis 13/05/2012 14:16:10

    Θείε λές:"Οι ψυχρές και ψύχραιμες προγραμματικές διευκρινήσεις και κατά το δυνατόν συγκλίσεις, ακόμη και μεταξύ ανόμοιων ιδεολογικά, θα είναι για καιρό το πάν."
    Αυτο ποιός θα το αποφασίσει αν δεν γίνουν εκλογές?
    Αυτό ο Πολίτης επέλεξε στις εκλογές?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ stoxastis 13/05/2012 14:28:02

      Ακριβώς, ήδη επέλεξε δια της "διασποράς ψήφου".
      Όταν το πρώτο κόμμα έχει 19 % και το δεύτερο 16 %, τι άλλο επέλεξε;

      • stoxastis avatar
        stoxastis @ Ο Θείος 13/05/2012 15:14:59

        αυτη είναι παρερμηνεία της ψήφου των πολιτών που λές..
        ως προς την ουσία του τι επέλεξε ο πολίτης μια κουβέντα απλή ή μια ανάγνωση στις νεες δημοσκοπήσεις θα σου δείξει .

  20. ΜΕΝΙΟΣ avatar
    ΜΕΝΙΟΣ 13/05/2012 14:30:13

    ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ:
    ΓΙΑΤΙ Η ΝΔ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΑΡ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΑΡ !
    ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ !
    ΑΦΟΥ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΔΗΜΑΡ ΒΓΑΙΝΟΥΝ!
    ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ! ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ!

    • stef avatar
      stef @ ΜΕΝΙΟΣ 14/05/2012 01:32:54

      Γιατί όποιος συμμετέχει στην επόμενη κυβέρνηση θα πεθάνει πολιτικά. Γιαυτό και ο σύριζας δεν θέλει να κάνει κυβέρνηση τώρα.
      Η επόενη κυβέρνηση θα έχει να αντιμετωπισει
      α Την επερχόμενη χρεοκοπία
      β Την επεκταση των Τούρκων προς τα δυτικά. Είναι ιστορική ευκαιρία για την Τουρκία να λυσει το πρόβλημα του Αιγαίου, όπως εκανε με το Κυπριακό. Τώρα, και συγκεκριμένα μόλις ορκιστεί η επόμενη κυβέρνηση, για να έχει συνομηλητή στις διαπραγματεύσεις για συνθηκολόγηση.
      Οσο δεν έχουμε κυβέρνηση, δεν μας ορμάνε.

  21. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 13/05/2012 14:43:31

    Και με ποιά λογική δεν πρέπει να είναι πρωθυπουργός στην αιτούμενη τώρα κυβέρνηση ο αρχηγός του τωρινού πρώτου κόμματος;

  22. Διογένης avatar
    Διογένης 13/05/2012 14:46:05

    Γιατί να μην πάρει πίσω την υπογραφή του ο Σαμαράς για το Μνημόνιο; Οι Έλληνες έχουν πολύ κοντή μνήμη και ένα mea culpa μπορούν να το δεχτούν πιο εύκολα από ό,τι μπορεί να πιστέψει κανείς. Ας κάνει αυτό που του πρότεινε ο Τσίπρας, ας στείλει νέα επιστολή ακύρωσης των δεσμεύσεων, και ας κάνει κυβέρνηση καταγγελίας-επαναδιαπραγμάτευσης του Μνημονίου μαζί με τον Τσίπρα. Ας αφήσει τα "ας μείνουμε στο ευρώ με κάθε τρόπο" και ας κοιτάξει να διαλέξει την καλύτερη δυνατή λύση για τη χώρα. Επιτέλους, το ευρώ δεν είναι μονόδρομος. Αυτές οι αξιωματικές προσεγγίσεις "το παν είναι να μείνουμε στο ευρώ" μπορεί να αποδειχθούν ολέθριες. Και για τον Σαμαρά και για τη χώρα.

    Η χώρα δεν θα πάθει τίποτε αν φύγει από το ευρώ, αλλά και δεν είναι ανάγκη να φύγει από το ευρώ. Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ. Μπορούμε να καταγγείλουμε το Μνημόνιο, να μείνουμε στο ευρώ και να σπάμε πλάκα μετά με τους Γερμανούς, που δεν μπορούν να μας διώξουν χωρίς την υπογραφή μας. Προϋπόθεση, η στάση πληρωμών των δανείων.

    Για τις ελληνικές τράπεζες και ασφαλιστικά ταμεία, μπορεί να προτείνει ακύρωση του PSI και επιστροφή των παλιών ομολόγων, υπό την προϋπόθεση ότι θα δεχθούν πάγωμα πληρωμών τόκων και αποπληρωμής των ομολόγων για ικανό χρονικό διάστημα. Έτσι, θα σταματήσουν να έχουν ανάγκη ανακεφαλαιοποίησης. Η χρηματοδότηση θα γίνει από τον ELA, που μπορεί να είναι ακριβός, όμως θα στηρίξει το σύστημα για κάμποσο καιρό, αν σταματήσει να υπάρχει το PSI.

    Και μετά θα έχει τον χρόνο που χρειάζεται η Ελλάδα να διαπραγματευτεί μια άλλη λύση με τη Γερμανία.

    Κυρίως: Ο Σαμαράς θα έχει ανακτήσει την τόσο αναγκαία επαφή με τον λαό.

    Διότι, αντίθετα με αυτά πυο είπε ο κος. Πίκουλας, η αντίθεση είναι ανάμεσα σε ΕΘΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟ και ΜΗ ΕΘΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟ. Ο Σαμαράς πρέπει να εκφράσει το εθνοκεντρικό. Ίσα που προλαβαίνει.

    • stoxastis avatar
      stoxastis @ Διογένης 13/05/2012 15:28:47

      !!!!!!

  23. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 13/05/2012 14:48:44

    O στόχος της αυτοδυναμίας ήταν εργαλείο συσπείρωσης και σοφά ετέθη, διότι εάν δεν επέμενε σε αυτό ο Σαμαράς η ΝΔ δεν θα έφτανε το 19%.

    • noldor avatar
      noldor @ Β.Κ.Σ. 14/05/2012 10:41:45

      Και το "Λεφτά υπάρχουν" εργαλείο συσπείρωσης ήταν .

  24. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 13/05/2012 15:00:36

    Επείγει πέραν των οικονομικών θεμάτων να δημιουργθει κυβέρνηση η οποία στην προγραμματική της συμφωνία να συμπεριλάβει την αλλαγή εκλογικού νόμου με την εφαρμογή της απλής αναλογικής και ΠΡΟΣΟΧΗ την αλλαγή του ορίου εισόδου στη Βουλή στο 2%!
    Έτσι μπαίνουν στη Βουλή ΛΑΟΣ, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ, ΔΗΣΥ, ΔΗΞΑ, ΔΡΑΣΗ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ .
    για να γιατρευθει η κομματοκρατία πρέπει πλέον να έχουμε συνεργασία 4-5 κομμάτων καυ φισικά εκλογές όποτε γίνονται ευρωεκλογές και μόνον! (για οικονομία)
    Στην δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα.

  25. stoxastis avatar
    stoxastis 13/05/2012 15:26:44

    Factorx θα συμφωνήσω μαζί σου σε πολλα απο το άρθρο σου.
    γιατί θεωρείς όμως οτι εγω με την ψήφο μου στο Σαμαρά βλέπω αυτο που βλέπει και ο ψηφοφόρος του Κουβέλη ή του Βενιζέλου?
    και γιατί η δική μου η βούληση για κυβέρνηση Σαμαρά έχει μικρότερη αξία από κάποιου που επέλεξε Καμμένο?
    Οι Πολίτες φίλοι μου άν έκαναν λάθος θα το διορθώσουν.
    Εκτιμώ για άλλη μια φορά οτι κανείς δεν ακούει τι ακριβώς είπε ο κόσμος με την ψήφο του.
    Οι όποιες συγκλίσεις ερήμην τίς ψήφου μου αλλα μου θυμίζουν.
    Ας πάμε σε νέες εκλογές και ας δοθεί στον Αντώνη η δυνατότητα της αλλαγής πλέυσης και προσώπων τύπου Αντώναρου.
    Σε όλες τις περιπτώσεις την θετικη μου ψήφο δεν δέχομαι να την βάζει κανείς στο ίδιο τσουβάλι με την ψήφο αρνησης και τιμωρίας.

  26. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 13/05/2012 15:35:48

    "ΑΛΛΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΉ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ. "

    Σωστο , κατι τετοιο πιστευω σε τεραστιο βαθμο και εγω.Οποια λοιπον και να ειναι η νεα μεγαλη Δεξια παραταξη που θα ενωσει τον χωρο (λεμε για ΧΩΡΟ οχι ντε και καλα για προσωπα η συγκεκριμενο κομμα) θα πρεπει να γινει οσο το δυνατον πιο συντομα αλλα με σωστο σχεδιασμο και διεργασια , γιατι η Ελλαδα εχει προβλημα.
    Να τα λεμε απλα και λαικα , η Ελλαδα κινδυνευει , οδευει στον γκρεμο , και αντι να παταει λιγο φρενο , ανεβαζει ταχυτητα.
    Ειδικα μετα τις τελευταιες δηλωσεις του κ. Τσιπρα , ευκολα γινεται αντιληπτο οτι αποφευγουν την ευθυνη τους οπως ο διαολος το λιβανι.
    Με το ετσι θελω και επειδη εχουν ενα -σεβαστο- πλην ομως μη αρκετο 16% , να παμε σε νεες εκλογες.
    Ζητηστε κυριοι του Συριζα ευθεως τοτε αυτοδυναμια , ζητηστε πληρη συστρατευση στον σκοπο σας , παρτε τουλαχιστον την νεα αυτη ευθυνη αφου ντε και καλα θελετε εκλογες.Γιατι δεν γινεται αυτο ?

    Οσο αναφορα την Ν.Δ. και παλι συμφωνω με τον factorx , παρομοια ειχα πει και εγω σε διαφορα σχολια , οτι το "λιγο απο ολα" στην Ν.Δ. πρεπει να τελειωσει γιατι κουρασε και γιατι τσακισε την Δεξια της βαση, και η Ν.Δ. οφειλει να συνεχισει και πρεπει να συνεχισει με ενα ξεκαθαρο ιδεολογικο στιγμα.Ποιο στιγμα ?Αυτο που εχει φερει ο κ. Σαμαρας , δηλαδη οτι εκφραζει (με τις οσες αδυναμιες και -προ- οποιων διεργασιων γινουν στο μελλον) τον ΚεντροΔεξιο/Δεξιο χωρο , οτι εκφραζει εναν αγνο εθνικοπατριωτισμο που ειχε φτασει στο σημειο να ειναι απαγορευμενος , οτι εκφραζει κλασσικες αξιες οπως τον κοινωνικη φιλελευθερισμο και ελευθερη οικονομια και οτι φυσικα αποτελει εγγυητη της Ευρωπαικης πορειας.
    Τι πιο αγνο στο κατω κατω απο την εννοια της πιστης σε αξιες και στα ιδανικα μιας χωρας ?Καλυτερος θα ηταν εαν ελεγε οτι τι Μακεδονια τι Σκοπια ?

    Ο κ. Σαμαρας ειναι ο ΜΟΝΟΣ πολιτικος σε κομμα εξουσιας , που τολμησε τα τελευταια χρονια να κουνησει αυτος το δαχτυλο στην Αριστερα και σε παλαιες πρακτικες τζακιων , ηταν αυτος ο ποιος σε κομμα εξουσιας ΤΟΛΜΗΣΕ να μιλησει για χρονια προβληματα της κοινωνιας οπως αυτο της λαθρομεταναστευσης , ηταν αυτος ο οποιος ανοιχτα ειπε οτι το ασυλο τελειωσε διοτι πλεον ειχε ξεφυγει απο την εννοια του , ηταν αυτος ο οποιος τολμησε να πει πως δεν ειναι ολοι οι επιχειρηματιες διαβολοι , ηταν αυτος ο οποιος αποκλειστηκε απο την πολιτικη ζωη για 1 δεκαετια καθως επεμενε και βγηκε οτι ειχε δικαιο τελικα για το ονομα Μακεδονια , ηταν αυτος ο οποιος επανεφερε το πολιτικο στιγμα της Ν.Δ. μετα απο πολλα χρονια και μιλησε με "απαγορευμενες" λεξεις σε μερικους κυκλους της Ν.Δ. και οχι μονο περι "Δεξιας" περι "πατριωτικου χωρου" περι "εθνικης συνειδησης" και εκανε χρηση λεξεων οπως "Εθνος , Πατριδα , Σημαια".
    Ειναι αυτος ο οποιος δεχτηκε το αποτελεσμα χωρις φανφαρες και αμεσα ζητησε κυβερνησεις εθνικης σωτηριας , συνεργασιας , η οπως αλλιως θελουμε ας το πουμε.
    Και τωρα πλεον , επειδη σε καποιους ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ο κ. Σαμαρας και το γεγονος οτι επανεφερε ενα ιδεολογικο στιγμα στην Ν.Δ. , ξαφνικα επειδη δεν πετυχε την αυτοδυναμια , ειναι και ο αποτυχημενος της υποθεσης.
    Δυστηχως δεν ειναι ετσι.
    Αυτο ειναι μεγαλο λαθος , ο κοσμος ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ και καλα εκανε και τον καταδικασε.

    Για να κλεισω , θα επαναλαβω κατι που εχω πει αρκετες φορες με κινδυνο στο τελος να γινω και.. γραφικος :
    Ο ΚεντροΔεξιος/Δεξιος χωρος πρεπει να επανενωθει , εκ του αποτελεσματος οχι μονο σε προσωπα , αλλα ως ιδεα , ως εναν τροπο συσπειρωσης του συντηρητικου Ελληνα ψηφοφορου , που νιωθει την αγωνια του κινδυνου της πατριδας , που εχει ιδανικα , που εχει πιστη στο Εθνος , που θελει την Ελλαδα ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΗ και ΟΧΙ Κουβα , και να ετοιμαστει για την ιδεολογικη αναμετρηση που ερχεται πολυ συντομα αφου οπως φαινετε -δυστηχως- παμε σε νεες εκλογες , διοτι πλεον στην Ελλαδα θα υπαρχουνε 2 βασικα ρευματα :
    Αυτο της καθαρα Αριστερας της νεο-κομμουνιστικης/κρατικης ιδεολογιας (η σοσιαλδημοκρατια δεν εχει πια το ρευμα που ειχε , ξεκαθαρα) και αυτο της ΚεντροΔεξιας/Δεξιας με την εθνικοπατριωτικη/φιλελευθερη και Ευρωπαικη ιδεολογια.
    Και οσοι νομιζουνε πως οσα λεω δεν εχουνε βαση , αρκει να σκεφτουνε τι τακτικη ακολουθει η αριστερα τοσα χρονια : κουναει το δαχτυλο συνεχως , μιλαει οτι αυτη ειναι η αγνη δημοκρατικη πλευρα της πολιτικης , το παιζει υπερασπιστης της κοινωνιας και του δικαιου της εργατικης ταξης , της προοδου και της αναπτυξης.
    Οταν ομως με ψυχραιμια δουμε σε ολες τις διαστασεις τις τεραστιες ευθυνες που φερει για αγκυλωσεις στην κοινωνια και για δυσλειτουργιες στον κρατικο μηχανισμο τοτε γινεται κατανοητο το ολο προβλημα.
    Θελουμε λοιπον η Ελλαδα επιτελους να αλλαξει ?Δεν θελουμε να αλλαξει ?
    Η επιλογη του τι θελουμε και το κοστος ειναι δικο μας.

  27. yannidakis avatar
    yannidakis 14/05/2012 09:15:16

    "βράβευση τσι μέρας" για την Κυριακή σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η παρούσα καταχώρηση του ιστολογίου. Το ιστολόγιο είναι πλέον υποψήφιο για την μηνιαία βράβευση "ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ". Καληνωρίσματα :[

  28. Χρ.Δ avatar
    Χρ.Δ 14/05/2012 15:26:51

    Φοβαμαι πως οι εκλογές της 6ης Mαΐου επιβεβαιωσαν και με τη γλώσσα των αριθμών την κατάρρευση του σαπιου πολιτικού συστήματος που γέννησε και εξέθρεψε η μεταπολίτευση.
    Ενα συστημα που βασισθηκε στον ακραιο κομματισμο και στην ισοπεδωτικη πελατειακη ισχυ της Ψηφου που κατηργησε καθε εννοια πιστις στις Αρχες της Διαφανειας και της Αξιοκρατιας...αρχες που επρεπε να ειναι η "σημαια" της ΝΔ.
    Tώρα η κατάρρευση συντελέστηκε σαν εφιαλτικό σεισμικο φαινομενο. Στο άμεσο μέλλον και σιις μέρες που έρχονται, πιθανον να δουμε ενα μετασχηματισμό της λαϊκής οργής σε πανικό και ακραιες ενεργειες.
    Εχω ζησει στο πετσι μου την φαυλοτητα των επιλογων μεταξυ "φιλων,κουμπαρων και κολλητων"οταν καποιοι αλλοι "εσπαγαν αυγα"για να υλοποιησουν την εξαγγελια της Επανιδρυσης του Κρατους.

  29. intruder avatar
    intruder 14/05/2012 16:27:16

    Αντιλαμβάνομαι ότι στρατηγικός σχεδιασμός της Συγγρού είναι η συρρίκνωση ακόμα περισσότερο της εικόνας και των ποσοστών του κόμματος.
    Δεν εξηγείται αλλιώς ότι σήμερα στο NETWEEK της κυρίας Στάη, ο Αντώνης Σαμαράς και η Ν.Δ. θα διασυρθούν για πολλόστή φορά από τον κύριο Λυκουρέντζο και τον ξύλινο λόγο του.

    Κραυγάζουμε,φωνάζουμε,κάνουμε εκκλήσεις αλλά μάταια.
    Σε επικοινωνιακό περιβάλλον εχθρικό χρειάζεται μεγάλη ικανότητα για να ανταπεξ'ελθεις αν θες τουλάχιστον κάτι να σώσεις.
    Βαδίζουμε στον Καιάδα(όχι τον χρυσαυγίτη)...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.