#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/06/2011 14:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι απόπειρες κηδεμόνευσης των "Αγανακτισμένων" οδηγούν σε προβοκάτσιες



Όσο το Κίνημα των Αγανακτισμένων παραμένει ακηδεμόνευτο, ενωτικό, χωρίς κομματικά σύμβολα, χωρίς κομματικούς στρατούς, θα κερδίζει έδαφος Αν κάποιες ελάχιστες μειοψηφίες αλλοιώσουν αυτό το χαρακτήρα και χαλάσουν αυτήν την εικόνα, θα αποδυναμωθεί ταχύτατα.

Γιατί τα λέμε αυτά. Δείτε τα μηνύματα στο Tweeter  που δημοσιεύουμε στη συνέχεια και θα καταλάβετε. Ποιοι είναι αυτοί που προκαλούν κλίμα βίας και ανασφάλειας με παρόμοια "μηνύματα" εν όψει των μεγάλων κινητοποιήσεων του Σαββατοκύριακο;

Ξέρουν κάτι που δεν ξέρουμε εμείς;

Το κλίμα είναι ήδη τεταμένο και όλοι αντιλαμβάνονται ότι η κυβέρνηση και οι σκοτεινοί κύκλοι περιμένουν πως και πως μια προβοκάτσια.

Προσοχή λοιπόν, μεγάλη προσοχή.















ΣΧΟΛΙΑ

  1. undercover gpr avatar
    undercover gpr 03/06/2011 14:39:30

    Τι απ' όλα αυτά δημιουργεί κλίμα βίας και ανασφάλειας ?
    Δεν έχετε δει πως έχει οργανωθεί η πλατεία ?

    Υπάρχει ιατρείο,γραμματεία,κουζίνα,γραφείο επικοινωνίας και πολλές άλλες ομάδες εργασίας οι οποίοι ζητάνε βοήθεια για προμήθειες.

    wtf??

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ undercover gpr 03/06/2011 14:48:02

      Και ομάδα εργασίας για μετανάστες; Ποιος τους εξέλεξε για να τα κάνουν; Ποιος τους διόρισε; Γάζες γιατί θέλουν;

      ¨οσο για σένα undercover θυμόμαστε τι έγραφες το Δεκέμβρη

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Αυτόνομος 03/06/2011 15:06:09

        Ψηφίσανε κι αποφασίσανε μέσω της Συνέλευσης.
        Εάν δεν σου κάνει, τράβα να τους το πεις ο ίδιος.
        χαχαχαχα

        Υ.Γ
        Οι γάζες είναι για το ιατρείο.Ιατρείο υπάρχει και στην πλατεία της Ισπανίας και υπάρχει για τον κόσμο που μένει εκεί.Δεν είναι πολεμικό ιατρείο.
        Helloooo

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ undercover gpr 03/06/2011 15:49:51

          Undercover gpr, άσε το παραμύθι με τις συνελεύσεις, όσοι έχουν διατελέσει φοιτητές γνωρίζουν πώς παίρνονται οι αποφάσεις σε αυτές. Φύλλο συκής είναι για να σκεπάζετε τον (αριστερό, ασφαλώς) φασισμό σας...

          Είναι σαν να μας λες ότι μπορούμε να πάμε να μιλήσουμε επικριτικά για τον Σούπερ 3 σε συνέλευση της Λέσχης Φίλων Άρεως...

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ undercover gpr 03/06/2011 16:22:11

          Εμένα και στο 95% των ελλήνων δεν μας κάνει κουτοπόνηρε συνομιλητή!
          Αλοίμονό σας σύγχρονοι φαρισαίοι!
          Τη συνέλευσή σας την έχω γραμμένη στα @@@ μου!!!!
          Είπαμε, ευγένεια και ανοχή, αλλά μη μας πούνε και μ@@@ στο τέλος...
          Έλεος με όλους αυτούς τους πεμπτοφαλαγίτες!
          Άρχισε η επιχείρηση κηδεμονίας από τα γνωστά ...άντε να μη τα χαρακτηρίσω!

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Γιώργος Μεσσηνία 03/06/2011 18:47:49

            Οι αγράμματες αριστεράντζες θα κάνουν και μαθήματα ελληνικών στα Πακιστανά και τα Μπαγκλαντεσιανά. Ωραίο αυτό!
            Αμπρέλλα, αμπρέλλα, πάρε καλό αμπρέλλα!

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Γιώργος Μεσσηνία 03/06/2011 18:51:14

            Άμα έχει άδικο για τα ποσοστά, τότε γιατί δεν ζητάτε οι λαθροολάγνοι δημοψήφισμα για το «μεταναστευτικό» (λαθροεποικισμό, πιο σωστά); Μήπως γιατί εκεί δεν σηκώνει καπέλωμα σαν κι αυτό που πάτε να επιβάλετε δια των (τύφλα να'χει ο Όργουελ!) «συνελεύσεων» ;

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Γιώργος Μεσσηνία 03/06/2011 18:57:01

            όχι...
            είμαι αντι-ανθρωπιστής, αλλά και ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
            Και έχω μάθει να σέβομαι το διαφορετικό, αλλά να σιχαίνομαι τα καπελώματα και τα φαρισαϊκά ιερατεία.
            Έχω διαφωνήσει εποικοδομητικά με κάποιους συνσχολιαστές για το μεταναστευτικό, αλλά τη βρωμιά δεν την αντέχω!!!!!!!!!!!!
            Ξέρω πολύ καλά πως οι άνθρωποι δε βγήκαν στις πλατείες για να επισπεύσουν τα σχέδια της τουρκικής διπλωματίας, αλλά για το γεγονός ότι καταρρακώνονται οικονομικά, για τρη φτώχεια, την εξαθλίωση, την ανεργία, την έλλειψη μέλλοντος.
            Τα υπόλοιπα είναι άθλιες προβοκάτσιες από μισάνθρωπες υπάρξεις με ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ σκοτεινό και ύποπτο ρόλο...
            Όσο για το αν είμαι δημοσκόπος, αν έχουν "πυγμή" οι ...συνελευσιάζοντες, ας ζητήσουν πανεθνικό δημοψήφισμα επί του θέματιος να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος...
            ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ!

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Γιώργος Μεσσηνία 03/06/2011 19:14:20

            προφανώς εννοώ τον αργυρώνητο "ανθρωπισμό" απέναντι στον οποίο είμαι πεισματικά αντίθετος!!!
            Και επίσης εύχομαι οι μετανάστες να σας πάρουν είδηση για ποιο λόγο σας είναι χρήσιμοι και να σας πάρουν με τις πέτρες...

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ undercover gpr 03/06/2011 18:45:59

          "Ψηφίσανε μέσω συνέλευσης", ωραίο αυτό.
          Συνέλευση στην οποία όποιος δεν συμφωνεί γιουχάρεται, άρα επιτρέπεται η συμμετοχή μόνο σε μέλη του ΣΥΡΙΖΑ και του ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
          Αριστεράντζες άεργες, σας ξέρουμε χρόνια τώρα, είναι γνωστή η φάμπρικά σας, το καπέλλωμα. Επαγγελματίες, είστε παλιές στο κουρμπέτι.

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ undercover gpr 04/06/2011 08:20:48

          Πόσοι ψηφίσανε; Πόσοι ήταν υπέρ, πόσοι κατά; Ποιά ημερομηνία; Υπήρχε ενημέρωση για την ψηφοφορία και το θέμα αυτής (μαθήματα σε λαθρομετανάστες);

          Εδώ δεν είναι γεν. συνέλευση αριστεριστών σε κάποια σχολή.

      • Ένας avatar
        Ένας @ Αυτόνομος 03/06/2011 15:22:08

        Θα σε στεναχωρήσω με αυτό που θα πω, αλλά είδη οι αγανακτισμένοι δεν είναι αυτοί που ήταν τις πρώτες μέρες αλλά ανταριακοί, συριζαίοι και οικολόγοι.

        Το ξέρω από μέσα. Έπεσε σύρμα να παν και να το καπελώσουν πλήρως.

        Για παράδειγμα αν πας να πεις κάτι για τη λαθρομετανάστευση θα σε πετάξουν εκτός πλατείας.

        Το κίνημα αυτό τελείωσε.


        Και τι βλέπω; "Άμεση παύση των εξοπλισμών". Μάλιστα. Για εξοπλισμούς δίνονται ψίχουλα πια και μπορεί να είναι και λιγότερα από τα λεφτά που δίνονται, με απάτη, σαν επιστροφή φόρου στους λαθρομετανάστες.

        Όταν θα γίνει το μεγάλο μπαμ με την Τουρκία εσύ που το έγραψες μάλλον θα είσαι με λερωμένο παντελόνι στο εξωτερικό.

    • A.M. avatar
      A.M. @ undercover gpr 03/06/2011 15:06:03

      Εσείς την στήσατε την .. οργάνωση στο Σύνταγμα;
      Το Σύνταγμα ΔΈΝ χρειάζεται καμμία οργάνωση!
      Πάρτε τους κ@λους σας παραπέρα και αφήστε τον κόσμο να διαμαρτυρηθεί ΕΛΕΎΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΚΗΔΕΜΌΝΕΥΤΑ!

      Άντε με τα κάθε είδους κομματόσκυλα και αναρχοκομμούνια που πάτε και πάλι να το παίξετε οργανωτές της λαϊκής αγανάκτησης!
      Το κομματικό νταβατζηλήκι δεν θα περάσει σε αυτές τις διαμαρτυρίες του κόσμου.

      Και τι δουλειά έχουν οι μετανάστες στο Σύνταγμα;
      Μήπως τους ενοχλεί το μνημόνιο; ή ο ΓΑΠ; (εδώ γελάνε).
      Η αντίδραση και η αγανάκτηση των Ελλήνων δεν αφορά τους μετανάσετες ούτε τους λαθρομετανάστες και εάν δεν τόχετε χαμπαριάσει ακόμα καταλάβετε πως μεγάλο κομμάτι της αγανάκτησης των Ελλήνων προέρχεται και εξ αιτίας της τραγικής κατάστασης που έχουν δημιουργήσει στην χώρα οι λαθρομετανάστες και οι «νόμιμοι» μετανάστες.
      Η παρουσία των λαθρομεταναστών αγανακτεί τους Έλληνες!

      Και το Σύνταγμα είναι διαμαρτυρία Ελλήνων!
      Όποιος δεν είναι και δεν αισθάνεται Έλληνας .. την μπανάνα του και στο δεντράκι του!
      Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες και όχι στους λαθρομετανάστες και στους μετανάστες.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ A.M. 03/06/2011 15:07:17

        τς τς τς.

        Ρε πατριώτες Συνέλευση ξέρετε τι σημαίνει?

        • Αυτόνομος avatar
          Αυτόνομος @ undercover gpr 03/06/2011 15:12:29

          Σημαίνει ¨λαϊκή διαδικασία" όχι μάζεμα εκαλιώτικων γκρουπούσκολων που το παίζουν επαναστάτες

        • factorx avatar
          factorx @ undercover gpr 03/06/2011 15:13:21

          Εγώ ξέρω από το Πολυτεχνείο το 73. Είσαι να το συζητήσουμε;

          • kiki avatar
            kiki @ factorx 03/06/2011 15:24:08

            Γερων και εσυ.

        • A.M. avatar
          A.M. @ undercover gpr 03/06/2011 15:19:34

          Εσείς είσαστε μπροστάρηδες και οργανώτες στην Συνέλευση;
          χα χα χα!
          Να λείπει το βύσινο!
          Δεν θέλουμε Συνέλευση στο Σύνταγμα ούτε πουθενά αλλού!
          Γιατί Συνέλευση σημαίνει ότι κάποιοι παίρνουν κεφάλι έναντι των λοιπών και το παίζουν νταβατζηλήκι μετά.
          Γνωστά κόλπα των πάσης φύσεως κομματόσκυλων που προσπαθούν να καπελώσουν τις ΕΛΕΎΘΕΡΕΣ και ΑΚΗΔΕΜΌΝΕΥΤΕΣ διαμαρτυρίες.

          Στο Σύνταγμα και στίς πλατείες όλης της χώρας κατεβαίνουμε ΧΩΡΊΣ πολιτικούς καθοδηγητές, χωρίς «πεφωτισμένους που θα μας δείξουν τον δρόμο».
          Πάρτε το χαμπάρι!
          και πάρτε δρόμο απ τις συγκεντρώσεις των Ελλήνων αν δεν αισθάνεστε Έλληνες.
          Και οι λαθρομετανάστες μακρυά απ το Σύνταγμα!
          Είναι όλοι φάν του ΓΑΠ και φανατικοί υπερασπιστές του.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ A.M. 03/06/2011 18:49:18

            Δεν είναι Έλληνες, είναι ελληνόφωνοι.
            Ούτε οι ίδιοι δεν θέλουν να αυτοαποκαλούνται Έλληνες, ούτε τους εκφράζει σε κάτι η σημαία.
            Να το πάρουμε χαμπάρι: Είναι απέναντί μας.

      • of8almos avatar
        of8almos @ A.M. 03/06/2011 15:26:39

        Ακριβώς αυτά μπήκα να γράψω βλέποντας τι γινότανε χθές στην πλατεία Εξαρχείων, εεε συντάγματος εννοώ με διάφορους τύπους να το παίζουν προσηλυτιστές νομίζοντας ότι μιλάνε σε επαρχιώτικα φοιτητόπουλα που ήρθαν να ζήσουν τον όνειρο τους στην πρωτεύουσα!

        .. μακριά που μαζευτήκατε να δώσετε νόημα στην χαμένη ύπαρξη σας

      • Ένας avatar
        Ένας @ A.M. 03/06/2011 15:31:40

        Η πλάκα φίλε μου είναι ότι στηρίζουν τους μετανάστες που όσοι από αυτούς ψηφίζουν, το ρίχνουν δαγκωτό ΠΑΣΟΚ.

        Μιλάμε τα άτομα είναι τραγικά. Είμαι σίγουρος πως οι λάθρο νιώθουν μεγάλη απέχθεια γι'αυτούς και τους εκμεταλλεύονται.

        Το σίγουρο είναι πως θα την καταντήσουν την πλατεία σαν τις συνελεύσεις στα πανεπιστήμια = όποιος δεν είναι αριστερός τρώει ξύλο και φεύγει.

  2. john avatar
    john 03/06/2011 14:43:07

    ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΝΥΜΟΝΙΟ 2

  3. anonymous avatar
    anonymous 03/06/2011 14:48:47

    μεσα στις σκηνες που εχουν τοποθετηθει στην πλατεια στο κατω μερος του συνταγματος οπου ειναι τα γκρουπουσκουλα μπορει να κρυβονται απο ομαδες ξενων παραστρατιωτικων μεχρι και καραβιες οπλα

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ anonymous 03/06/2011 14:53:03

      Επισης ένα υπερόπλο το οποίο έχουν σχεδιάσει εξωγήινοι και το έχουν παραδώσει μόνο στα γκρουπουσκουλα με τα εξωτικά ονόματα.

    • καραμπασ κωστασ avatar
      καραμπασ κωστασ @ anonymous 03/06/2011 18:24:35

      εγω ειδα και εξωγηινους και νεφελιμ στισ σκηνες,καθιστε μακρια πατριωτες

  4. john avatar
    john 03/06/2011 14:52:34

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑ ΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΘΑΡΑ

    • Ένας avatar
      Ένας @ john 03/06/2011 15:34:29

      Θα στο πω εγώ καθαρά. Ανέλαβε δράση το Ανταρcia, ο ξύριζα και οι οικολόγοι παραλακτικοί.

  5. SAVAS avatar
    SAVAS 03/06/2011 15:45:15

    Τα κεκτημένα για τους πλούσιους θα υπερασπιστούν με κάθε μέσο και τα κεκτημένα των πλουσίων θα πρέπει να διεκδικηθούν και να αναδιανεμηθούν με κάθε μέσο αντίστοιχα απο και προς τους φτωχούς. Δεν έχει σημασία ποιός θα ασκήσει πρώτος βία (κάποιος απο τις 2 τάξεις) αλλά ποιός θα κερδίσει αυτή τη φορά...... Ελπίζω να είναι η ώρα του εργάτη, του μισθωτού, του αυτοαπασχολούμενου, του μικρομεσαίου ) = του απλού πολίτη...... Όλα τα υπόλοιπα είναι γιατί κάποιοι φοβούνται.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/06/2011 15:48:59

    Έτσι έχει γίνει ο χώρος κάτω από τα σκαλιά και το λένε οι ίδιοι στα σάιτ τους.
    Της υπατίας και του γκίνη.
    Βασικά στόχος τους είναι να καταλάβουν το Σύνταγμα για χατιρι του χασάνη τους.

    Σε όλα όμως τα γκάλοπ που στήνουν και οι καθεστωτικοί, το 90% του Ελληνικου λαού είναι κατά της λαθρομετανάστευσης.

    Ετσι, τους έχει απομείνει μόνο η βία για να επιβάλλουν την αιμοσταγή θέλησή τους.
    Δεν είναι η πρώτη φορά που οργανωμένες οικτρές μειοψηφίες του 0,3% θα επιχειρήσουν να καπελώσουν άσχημα ένα ακομμάτιστο πλήθος που διαδηλώνει για Ιερό σκοπό. Ελληνικό σκοπό. Ελλάδα είναι εδώ, όχι Αίγυπτος, ούτε Μαροκο...

    Ο κόσμος τους έχει αντιληφθεί και το μεγαλο πλήθος συγκεντρώνεται μπροστά από τη Βουλή με ελληνικές σημαίες και συνθήματα γεμάτα ζωντάνια, όχι ξύλινες aristeres aerologies.

    Την Κυριακή οι Αγανακτισμένοι Έλληνες μπροστά στη Βουλή πρέπει να θέσουν με τεράστιο πανό το ζήτημα της λαθρομεταναστευτικής εισβολής στην Ελλάδα, του δουλεμπορίου των ΜΚΟ και της λύσης του προβλήματος των γκέτο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αλλενάκι 03/06/2011 18:51:57

      Εγώ, αν και θα είμαι εκτός Αθήνας για κοινωνική υποχρέωση το Σ/κ, μόλις επιστρέψω θα ανεβώ Σύνταγμα, έστω και στις 10 το βράδυ, αλλά θα πάω στην "πάνω πλατεία", με τους Έλληνες, όχι με τους δοσίλογους ισλαμολάγνους που γουστάρουν σουνούτεμα και οθωμανικό.

  7. Ένας avatar
    Ένας 03/06/2011 15:52:28

    "Την Κυριακή οι Αγανακτισμένοι Έλληνες μπροστά στη Βουλή πρέπει να θέσουν με τεράστιο πανό το ζήτημα της λαθρομεταναστευτικής εισβολής στην Ελλάδα, του δουλεμπορίου των ΜΚΟ και της λύσης του προβλήματος των γκέτο."

    Αν το κάνουν αυτό θα αποτελέσει casus beli για τους από κάτω. Και οι από κάτω έχουν πάει εκεί ακριβώς γι'αυτό να μην επιτρέψουν να αναρτηθούν τέτοια πανό.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ένας 04/06/2011 08:32:56

      Aυτος ακριβως ειναι ο λογος που πρεπει να τεθει.Οχι στη λαθρομεταναστευση - οχι στον εποικισμο και να δουμε τοτε τι θα κανουν και με ποιον θα παει ο λαος.
      Eιδα τις προαλλες ενα μεγαλο πανω που εγραφε ΟΧΙ ΣΤΗ ΠΑΓΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
      Αν μπει ενα πανω ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ θα ξεχωρισουν ολα.

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/06/2011 15:59:11

    Αυτό σημαίνει ότι μια οικτρή και ανθελληνική μειοψηφία θέλει να επιβάλλει τη θέλησή της στην πλειοψηφία του και Ελληνικού λαού αλλά και των άλλων αλλοδαπών που πέφτουν θύματα ομοεθνών τους με απαγωγές, εκβιασμούς και τεμαχισμους στα χυτά.

    Το πρόβλημα της βαριάς εγκληματικότητα των αλλοδαπών καλασνικοφόρων και των δολοφόνων Κανταρή με μαχαίρια είναι το Νο 1. πρόβλημα της Ελληνικής κοινωνίας.

    • kostasthess avatar
      kostasthess @ αλλενάκι 03/06/2011 16:19:37

      ειπαμε.. Οι οργανωμενες μειοψηφιες κυβερνουν και οι σιωπηρες η ανοργανωτες πλειοψηφιες υποτασονται.. Παντα ετσι γινοτανε και παντα ετσι θα γινεται.. Τα υπολοιπα ειναι για τους ρομαντικους..

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ kostasthess 03/06/2011 16:27:34

        δε νομίζω φίλε να ισχύει αυτό που λες για ένα λαό που έχει στο γονίδιο το '21 και το '40...

        απλά παραγίναμε ευγενικοί και ανεκτικοί και αυτό παρεξηγείται

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ kostasthess 03/06/2011 18:56:59

        Αγαπητέ, να το γνωρίζεις: Η επόμενη κυβέρνηση της ΝΔ θα είναι η τελευταία ευκαιρία που θα δοθεί στο κόμμα αυτό από τους δεξιούς και τους νοικοκυραίους πολίτες της χώρας. Ναι, είμαστε εμείς οι νοικοκυραίοι, όχι οι ξεμαλλιασμένες σουρτούκες της άκρας Αριστεράς. Ωστε να ανορθώσει τον τόπο και να βάλει μία τάξη.
        Αν η ΝΔ του Σαμαρά βαδίσει στα αχνάρια της αποτυχημένης μεσοχωρίτικης ΝΔ του ΚΚ, τότε έχει σβήσει ως κόμμα. Και θα αναδειχθούν άλλες μορφές Δεξιάς, πολύ πιο ριζοσπαστικές. Δες τι γίνεται στη Γαλλία, τη Φινλανδία και τη Σουηδία και θα καταλάβεις. Και τότε, οι αριστεράντζες θα θυμηθούν με νοσταλγία τις παλιές ήσυχες μέρες που έκαναν ό,τι ήθελαν αυτή τη ρημαδοχώρα....Γιατί με τη Νέα Δεξιά, τα πράγματα θα σκουρήνουν πολύ γι' αυτούς, πάρα πολύ....

        • Δάσκαλος avatar
          Δάσκαλος @ ΒΙΣ 03/06/2011 21:10:31

          Προσυπογράφω!!!

          • Vangelis avatar
            Vangelis @ Δάσκαλος 10/06/2011 11:43:40

            Σαφέστατα πρέπει να κινηθεί η ηγεσία του κόμματος μας προς αυτήν την κατεύθηνση.
            'Αλλως θα μας χάσει και εμάς όλους όσους παραδοσιακά υποστηρίζουμε τα ιδανικά της πατρίδας και δέν θέλουμε ακόμη να γίνουμε εντελώς ακραίοι.

            Μένει να δούμε κατα πόσο λαμβάνονται υπ όψιν όλες οι γνήσιες απόψεις των πολιτών που αγωνιούν για το μέλλον της πατρίδας μας.

            Ευχαριστώ.

    • Ένας avatar
      Ένας @ αλλενάκι 03/06/2011 16:28:43

      Το ότι είναι το Νο.1 πρόβλημα συμφωνώ κι εγώ.

      Αλλά αν δεν οργανωθούν γνήσιες πατριωτικές ομάδες που θα απαντούν σε κάθε πρόκληση αυτών των πεμπτοφαλαγγιτών θα έχουν πάντα το πάνω χέρι.

      Φτάσαμε στο σημείο να μας φαίνονται φυσιολογικά σχεδόν αυτά που κάνουν και λένε.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Ένας 03/06/2011 16:47:15

        Οι διαδηλώσεις είναι ειρηνικές, έχουν πατριωτικό χρώμα, όλοι όσοι μιλάνε λένε για "το ξεπούλημα της πατρίδας μας" και γι αυτό δεν αρέσουν στα δυναμικά γκρουπούσκουλα της "πρωτοπορίας" ...

        Στα Προπύλαια σύμφωνα με μια επιμέτρηση της επιφάνειας που έκανε ένας μηχανικός ήταν 250.000 άνθρωποι με συνεχή ροή από και προς Σύνταγμα. Το χρώμα που κυριαρχούσε ήταν το γαλάζιο.

        Τι παριστάνουν λοιπόν οι χρησιμοι ηλίθιοι;

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 03/06/2011 16:49:09

          το γαλάζιο της πατρίδας μας, εννοώ. Η Γαλανόλευκη.

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/06/2011 16:15:37

    Και μην ξεχνιόμαστε, ο πακιστανος δολοφόνος Κανταρή κυκλοφορεί ελεύθερος ακομα στη χώρα όπως και δεκάδες άλλοι αλλοδαποί που έχουν διαπράξει εγκλήματα και κακουργίες.

    Οι δολοφόνοι της κοπέλας στο παρκάκι της Ιππολύτου δεν βρέθηκαν, οι βιαστές ενός 17χρονου στο Γαλάτσι ούτε, τρεις αφρικανοί που επιτέθηκαν στο παζάρι του Αττικού άλσους ούτε, ο κατάλογος είναι ατελείωτος, αυτοί που έχουν χτυπήσει δεκάδες ηλικιωμένες γυναίκες και τις έστειλαν στην εντατική ούτε.

    Κάποτε θα συνταχθεί ένας κατάλογος Ελληνων Πεσόντων Θυμάτων Λαθρομεταναστών την εικοσαετία 1990-2010 και δεν θα αποτελεί ντροπή για όσους δεν έκαναν τίποτα για να το αποτρέψουν.

    Επιτέλους δεν είναι δυνατόν κάθε νύχτα να σκεφτόμαστε ότι μπορεί να είναι κάποιος δικός μας άνθρωπος το επόμενο ΘΥΜΑ!!!

    Τα αστεία ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!

    Μην ξεχνάμε ότι την προηγούμενη εβδομάδα αφαίρεσαν τα όπλα από τους Εθνοφύλακες σε Κεντρική και Δυτική Μακεδονία.
    Γιατί έγινε ξαφνικά αυτό;

    Η εθνοφυλακή είχε συσταθεί το 1994 για να μην εισέρχονται αλβανικές συμμορίες.

    Δηλαδή στη χώρα αυτή γίνεται το εξής εγκληματικό: οι Έλληνες πολίτες, ειδικά οι εγκλωβισμένοι στις Πόλεις είναι και άοπλοι και αφύλαχτοι στα σύνορα και απροστάτευτοι από την Αστυνομία που δεν έχει κονδύλια και οι αλλοδαποί οπλισμένοι ως τα δόντια!!!

    • A.M. avatar
      A.M. @ αλλενάκι 03/06/2011 16:38:29

      Μην ανησυχείς καθόλου!
      Όλα τα όπλα βρίσκονται σε Ελληνικά χέρια.
      Και σε καλά εκπαιδευμένα Ελληνικά χέρια!

      Και η ανοχή που δείχνει ο Έλληνας εκλαμβάνεται ως αδυναμία από διάφορους.
      Τραγικά εσφαλμένη εκτίμηση!
      Απλώς αφήνει το πράγμα να φτάσει στο «ως εδώ και μή παρέκει!»
      Και μετά θα αρχίσει το «γλέντι»!

  10. A.M. avatar
    A.M. 03/06/2011 16:33:14

    Ε όχι και πάντα!
    Υπάρχουν και .. φωτεινές εξαιρέσεις.
    Και οι επαγγελματίες ξενολάτρες τόχουν παρατραβήξει το ζήτημα!
    Και κάποια στιγμή όλο αυτό το σκυλολόι των έμμισθων υπαλλήλων του Σόρος θα το πάρει και θα το σηκώσει μαζί με τους λαθρό η οργή των αγανακτισμένων Ελλήνων και τότε θα είναι αργά για δάκρυα.

    Στο Σύνταγμα ΔΕΝ κατεβαίνουμε για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών ή όπως αλλοιώς τους βαφτίζει η κυρία «μπίπ».

    Στο Σύνταγμα κατεβαίνουμε επειδή θέλουμε την Ελλάδα για τους Έλληνες!
    Και έρχεται η ώρα που η σιωπηρή πλειοψηφία θα πάρει αμπάριζα την οργανωμένη μειοψηφία και θα την στείλει στον αγύριστο για πάντα.
    Και επειδή μέχρι σήμερα με την βία επιβάλλει το δικό της η μειοψηφία με την βία θα επιβάλλει και η πλειοψηφία τα δίκαιά της επί της μειοψηφίας.
    «Μάχαιραν έδωκες και μάχαιραν θα λάβεις».

    Έχουν οι καιροί γυρίσματα που ούτε να τα φανταστεί κάποιος δεν μπορεί!

  11. Posidonas avatar
    Posidonas 03/06/2011 16:41:42

    Ειναι αληθεια οτι μεσα σε αυτο το πλαισιο της διαμαρτυριας και αγανακτησης θα βρουν εδαφος και αποβρασματα που ο ρολος τους ειναι υποπτος, οπως για παραδειγμα αυτοι που θελουν να κανουν αναφορα για τους λαθρομεταναστες. Αυτους ολους θα πρεπει να τους κινηγουν ως προβοκατορες και πρακτορες του συστηματος της Βουλης τους. Εχει γινει σαφες, η εξεργερση δεν γινεται εναντιον της δημοκρατιας,αλλα εναντιον των φαυλων που εχουν λωβιασει τη δημοκρατια και μας βιαζουν καθημερινως. Οι φασιστες οσο θα αισθανονται ισχυροί θα προβοκαρουν και υβριζουν τον λαο ως πλεμπα. Ο καιρος που θα συντριψουμε τα καφαλια τους οπως του φιδιου πλησιαζει...

  12. Ένας avatar
    Ένας 03/06/2011 16:56:57

    Εν το μεταξύ ο Ελ Καμίνης δίνει συνέντευξη στους Los Angeles Times και λέει: «Χάνω την πόλη μου. Κάτι πρέπει να συμβεί γρήγορα. Η Αθήνα σήμερα μοιάζει με τη Βηρυτό στη δεκαετία του 1970».

    Όταν έπαιρνες τους ψήφους από τους λάθρο καλά ήταν ε; Τώρα κλαψουρίζουμε; Γιατί; Δεν απέκτησε νέες μυρωδιές η Αθήνα; Η φωνή του Μουεζίνη δεν αποπνέει τη μαγεία της ανατολής;

  13. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 16:56:59

    νομπίζω τοέχω ξαναγράψει κ συγγνώμη αν επαναλαμβάνομαι.

    Πριν 2 μήνες περίπου, ίσως λιγότερο, περνούσα από Ζωοδόχου Πηγής. Βλέπω να περνά δίπλα μου ένας Πακιστανός (προχωρώντας αντίθετα, εγώ προς Καλλιδρομίου, αυτός προς Σόλωνος), κρατώντας κουβά με κόλλα και βούρτσα. Απόρησα και αφού πήγα 20 περα πιο πέρα, γύρισα να δω τι κάνει.

    Λοιπόν, ο τυπάς κολλούσε αφίσες για την απελευθέρωση Σειρηνίδη. Υπάρχουν αντιεξουσιαστές και στον μουσουλμανικό κόσμο, ή έχουν οι δικοί μας αντιεξουσιαστές υπαλλήλους; Ένσημα του βάζουν;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 18:58:58

      Του κολλάνε και ένσημα οι αριστεροί νταβατζήδες του; Ή τον πληρώνουν "εις είδος" οι ξεμαλλιασμένες των Εξαρχείων;

  14. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 16:58:48

    Α.Μ., έχεις καμιά ιδέα; Εγώ λέω να πάω στον Σύλλογο Εφέδρων, να ξεσκουριάσω και λίγο, καθότι άδεια οπλοφορίας δεν ξέρω πως να βγάλω, ούτε μπορώ να αγοράσω όπλο.

  15. η Dimi avatar
    η Dimi 03/06/2011 17:34:07

    ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

    Την κάθετη αντίδρασή τους στη δημιουργία νέων κέντρων φύλαξης λαθρομεταναστών στο βόρειο τμήμα του νομού Έβρου εξέφρασαν φορείς και πλήθος κατοίκων της περιοχής, σε ανοιχτή συγκέντρωση διαμαρτυρίας που έγινε στην κεντρική πλατεία του Διδυμοτείχου.

    Η συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε στον απόηχο της είδησης για την πυρκαγιά που ξέσπασε τα μεσάνυχτα, με συνέπεια να καταστραφούν πέντε κτίρια του εγκαταλελειμμένου στρατοπέδου της Καρωτής Διδυμοτείχου, που σχεδιαζόταν να μετατραπεί σε κέντρο φύλαξης λαθρομεταναστών.

    Η ανοιχτή εκδήλωση διαμαρτυρίας διοργανώθηκε από τον Δήμο Διδυμοτείχου και όπως τονίσθηκε από τον δήμαρχο Παρασκευά Πατσουρίδη αποτελεί την απαρχή των κινητοποιήσεων, ενάντια σε αποφάσεις που επιχειρούν να υποβαθμίσουν και να απαξιώσουν τον Έβρο, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις απόψεις της τοπικής κοινωνίας.

    Ο κ. Πατσουρίδης υπογράμμισε ότι «η περιοχή βιώνει το τίμημα της εξορίας και της εγκατάλειψης, καθώς επί χρόνια υποδέχεται λαθρομετανάστες και όχι τουρίστες» σημειώνοντας πως «κανείς από τους κατοίκους δεν μπορεί να φανταστεί τον βόρειο Έβρο σαν μια ανοιχτή φυλακή…».

    Κάλεσε δε τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη να αναθεωρήσει το σχεδιασμό για νέες δομές φύλαξης λαθρομεταναστών στον Έβρο, τονίζοντας πως στην αντίθετη περίπτωση θα βρει απέναντί του ολόκληρο τον ακριτικό νομό.

    Την εκδήλωση χαιρέτισαν με ομιλίες τους ο μητροπολίτης Δαμασκηνός, ο βουλευτής Αλέξανδρος Δεμεντζόπουλος, η αντιπεριφερειάρχης Γεωργία Νικολάου, ο δήμαρχος Σουφλίου Ευάγγελος Πουλιλιός, καθώς και εκπρόσωποι φορέων της περιοχής.

    Εξάλλου, ο δήμαρχος Διδυμοτείχου, απαντώντας σε ερώτηση για την πυρκαγιά που ξέσπασε στα κτίρια του πρώην στρατοπέδου της Καρωτής, ανέφερε πως «αν αποδειχθεί ότι πρόκειται για εμπρησμό, τότε η πράξη αυτή ασφαλώς και είναι καταδικαστέα, καθώς δεν συνάδει με το ύφος του δίκαιου αγώνα μας και τον πολιτισμό της περιοχής μας».

    ~ΔΕΛΤΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ – Πέμπτη 02/06/2011 8:28μ.μ. πηγη ΔΟΛ με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
    ♠♠♠

    ΠΩΣ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΝ ΤΟΝ Ο.Γ.Α.

    Οπως όλοι γνωρίζουμε ο Ο.Γ.Α. δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει και να συνταξιοδοτήσει τους Έλληνες αγρότες που στήριξαν την ελληνική οικονομία τόσα χρόνια. Τους Έλληνες αγρότες που καλλιέργησαν τη γη ποτίζοντάς την με τον ιδρώτα τους ή που, σαν κτηνοτρόφοι, σκαρφάλωναν στα βουνά και στα υψίπεδα με τα ζώα τους. Να εξυπηρετήσει αυτό τον κόσμο που δουλεύοντας σκληρά στην ύπαιθρο βοήθησε και χτίστηκαν τα νοσοκομεία και που από τον ιδρώτα του λειτούργησαν τα αγροτικά ιατρεία κλπ.

    Γι αυτό το λόγο οι εισφορές στον Ο.Γ.Α. είναι πολύ μικρότερες από άλλα ταμεία ενώ η σύνταξη στο τέλος είναι εφάμιλλη του Ι.Κ.Α. Δικαίωμα ασφάλισης στον Ο.Γ.Α. έχουν και οι αλιεργάτες, αν εργάζονται σε αλιευτικά που εδράζουν στην απομακρυσμένη και δυσπρόσιτη νησιωτική Ελλάδα (όχι Πειραιά ή άλλες πόλεις).
    Αυτό, όμως, που συμβαίνει στην ελληνική επαρχία με τον Ο.Γ.Α. και τους Αλβανούς είναι απαράδεκτο. Με συγκεκριμένους τρόπους τα καταφέρνουν και ασφαλίζονται στον Ο.Γ.Α. χωρίς να είναι αγρότες!!!!!

    Υπάρχουν βέβαια Αλβανοί που όντως απασχολούνται σε κτηνοτροφικές ή γεωργικές εργασίες και οι οποίοι νομίμως ασφαλίζονται στον Ο.Γ.Α., παράλληλα όμως υπάρχει και πολύ μεγάλος αριθμός Αλβανών που η θέση τους δεν είναι στον Ο.Γ.Α. αλλά στο Ι.Κ.Α.

    ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ.

    Φυσικά δεν το επιτυγχάνουν αυτό από μόνοι τους αλλά με τη βοήθεια κάποιων συμπατριωτών μας που για να εξοικονομήσουν κάποια χρήματα, δεν διστάζουν να βάλουν την υπογραφή τους σε δημόσια έγγραφα υποθηκεύοντας έτσι το μέλλον των παιδιών τους.

    Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι κάποιος εστιάτορας ή ξενοδόχος ή κάποιου άλλου είδους επαγγελματίας απασχολεί Αλβανούς. Αν είναι εντελώς παράνομοι τότε δεν τους ασφαλίζει πουθενά. Αν είναι νομιμοποιημένοι τότε χρειάζονται οπωσδήποτε ασφάλιση, ένσημα για να ανανεώνουν τις άδειες διαμονής τους.

    Μια εύκολη και εξαιρετικά οικονομική λύση είναι ο Ο.Γ.Α. Βρίσκεται κάποιος συγγενής που μπορεί να έχει καλλιέργειες ή να είναι κτηνοτρόφος, γίνεται συνεννόηση να ασφαλιστεί ο Αλβανός στον Ο.Γ.Α. σαν εργάτης γης ή βοηθός κτηνοτρόφου, αναλαμβάνουν τις εισφορές που είπαμε ότι είναι πολύ μικρότερες από του Ι.Κ.Α., οι ενδιαφερόμενοι κι έτσι ο Αλβανός αποκτάει ασφάλιση στον Ο.Γ.Α. για να μην τον ασφαλίσει στο Ι.Κ.Α. ! Τόσο απλό!

    Μετά ο Αλβανός γράφει όλη του την οικογένεια στον Ο.Γ.Α. με το δικαίωμα που του παρέχει ο νόμος, η Αλβανίδα γεννάει με το ταμείο του Ο.Γ.Α., λαμβάνει επίδομα τοκετού, εμβόλια τα παιδιά και οποιοδήποτε ιατρικό πρόβλημα τους εντός ή εκτός νοσοκομείου σε όλη την Ελλάδα, ουσιαστικά τα επιβαρύνεται το ίδιο το ελληνικό κράτος.

    Υπάρχει πάρα πολύς μεγάλος αριθμός Αλβανών σε όλη την ελληνική επικράτεια που είναι γραμμένοι στον Ο.Γ.Α., ενώ έπρεπε να ασφαλιστούν στο Ι.Κ.Α. Με αυτό τον τρόπο το Ι.Κ.Α. έχει διαφυγόντα κέρδη, ο Ο.Γ.Α. που έχει κοινωνικό ρόλο ως προς το θέμα της ασφάλισης και της συνταξιοδότησης, κοντεύει να βουλιάξει γιατί πληρώνει επιδόματα, νοσήλεια και συντάξεις σε αλλοδαπούς που δεν το δικαιούνται.

    Και φυσικά για άλλη μια φορά το κορόϊδο ο Έλληνας πληρώνει με το αίμα της καρδιάς του την παρουσία των Αλβανών στην Ελλάδα. Γι αυτή την κατάσταση εκτός από τους πονηρούς εργοδότες, τεράστιες ευθύνες έχουν και οι ανταποκριτές του Ο.Γ.Α. που είτε δεν προβαίνουν σε ελέγχους, είτε κάνουν τα στραβά μάτια επειδή είναι γνωστός ο δήθεν εργοδότης που υπογράφει ότι απασχολεί τον Αλβανό.

    Όπως μου έλεγε ανταποκριτής του Ο.Γ.Α. πάρα πολλοί Έλληνες, κυρίως νέα παιδιά είναι άνεργα και ανασφάλιστα με αυτή την κρίση και προσπαθούν να εγγραφούν στον Ο.Γ.Α. για να μην είναι ξεκρέμαστα και φυσικά δεν τα καταφέρνουν επειδή υπάρχουν αυστηρές προϋποθέσεις. Πρέπει να ζεις μόνιμα σε επαρχία, να υποβάλλεις φορολογική δήλωση εκεί, να έχεις λίγη γη που να σου αποδίδει π.χ. ελιές ή κάποιο αμπέλι, ή περιβόλι ή να μπορείς να αποδείξεις ότι έχεις λίγα ζώα….

    Μόνο θλίψη προκαλεί το γεγονός να μην δέχεται ο Ο.Γ.Α. Ελληνόπουλα ανασφάλιστα ενώ από την άλλη κοντεύει να βουλιάξει από τα έξοδα τόσων οικογενειών Αλβανών που δεν έπρεπε να είναι ασφαλισμένοι εκεί, αλλά στο ΙΚΑ.
    Θα πρέπει να ξυπνήσουν εκεί στον Ο.Γ.Α. να διαγράψουν όλους αυτούς τους Αλβανούς που δεν έχουν δικαίωμα ασφάλισης σε αυτό πραγματοποιώντας αυστηρότατους ελέγχους προκειμένου να προφυλάξουν το αυτό το ασφαλιστικό ταμείο γι αυτούς που πραγματικά το δικαιούνται.

    ~ΔΕΛΤΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ
    Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011 7:18μ.μ.

  16. ο ξένος avatar
    ο ξένος 03/06/2011 17:45:45

    Στο Σύνταγμα έχουν μείνει οι "σκηνίτες". Απόλυτα φυσιολογικό, κανείς δεν περίμενε ότι θα διαμένουν εκεί οι "νοικοκυραίοι". Μπορεί να έχουν ράστα, μπορεί να πίνουν μπύρα ή και κάνα μπάφο. Δεν τρέχει τίποτα. Επίσης, η μεταναστολατρεία δεν είναι αρρώστια, όπως και η μαλακία δεν είναι έγκλημα.

    "Οι οργανωμένες μειοψηφίες κυβερνούν και οι σιωπηρές ή ανοργάνωτες πλειοψηφίες υποτάσσονται".

    Έτσι είναι, αλλά δεν θα είναι έτσι την Κυριακή. Την Κυριακή θα είμαστε εκεί 1 εκατομμύριο Έλληνες. Με οικογένειες, παιδιά, παππούδες. Όλοι οργανωμένοι με μια ματιά (δεν κάνουν μόνο οι "μειοψηφίες" σχέδια).

    Ένα έχω να πω και το υπογράφω: Ουαί κι αλίμονο σε όσους τολμήσουν προβοκάτσιες και σαχλίτσες με μολότωφ. Θα απονέμεται δικαιοσύνη ατάκα κι επί τόπου. Χωρίς προσαγωγές, δικαστήρια και αναβολές. Ο νοών νοείτο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ο ξένος 03/06/2011 19:00:42

      Θα πρότεινα σε κάποιο σημείο να μαζευτούμε εμείς οι "καφενόβιοι" του Αντινέα.

  17. Θετταλός avatar
    Θετταλός 03/06/2011 17:57:17

    Τρέξετε τώρα '"αγανακτισμένοι". Δεν θέλατε τον Καραμανλή, μπούλη τον ανεβάζατε, χοντρό τον κατεβάζατε.
    Μιλούσε για πάγωμα μισθών και βγαίναν οι πρασινοσυνδικαλιστάδες και χαλούσαν τον κόσμο. Τώρα μούγκα στη στρούγκα. Τότε οι μετοχές των δέκο είχαν αξία, τώρα για ψωροδεκάρες θα πουληθούν.
    Είπε από κοινού με τον Τάσσο ΟΧΙ στο σχέδιο Αυνάν όταν ο άλλος έλεγε ΝΑΙ. Έκανε ανοίγματα σε Ρωσία Κίνα, ώστε να μην έχομε κηδεμονίες από δυτικές τρόικες και καίγονταν η Ελλάδα. Απειλούσε με βέτο στο Σκοπιανό, δεν πέρασε το όνομα Μακεδονία, εναντιώθηκε στην αυτοκρατορία και τον τελείωσαν.
    Τρέξτε τώρα '"αγανακτισμένοι'¨.
    Έχετε βάλει στο ίδιο τσουβάλι ΓΑΠ και Σαμαρά. Δεν βλέπετε ¨αγανακτισμένοι" ότι μόνο το σχέδιο ΣΑΜΑΡΑ μπορεί να μας βγάλει από την κρίση;;;
    To δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.

    • Ένας avatar
      Ένας @ Θετταλός 04/06/2011 06:22:40

      Όσο πιο νωρίς συνειδητοποιηθεί ότι το πασοκικό παρακράτος κυβερνά συνεχώς από το 1981 και μετά τόσο πιο καλά για τον τόπο.

      Η ιστορία "όλοι ίδιοι είναι" είναι προπαγάνδα του πασόκ συνεπικουρούμενη από το ΚΚΕ.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Θετταλός 09/06/2011 18:15:10

      Ἐπιτέλους!!!
      Νά καί μιά φορά Η ΑΛΗΘΕΙΑ!
      ΟΡΘΑ-ΚΟΦΤΑ !!!

      (ἄσε πού ακόμα «ἀναρωτιοῦνται» γιατί δέν ...μιλάει!)

  18. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/06/2011 18:10:15

    Επισημη ΚΗΔΕΜΟΝΕΥΣΗ !!! ... μας Υιοθετησαν ! χαχαχαα
    ΤΑ μαυρα μας τα χάλια, στην εντατικη ! Χωρις ανασα.

    ΓΥΨΟΣ

    ΠΠ

    • kiki avatar
      kiki @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/06/2011 18:32:13

      Κατοχη επισημη ΠΠ για 40 χρονια.
      Εσωτερικη υποτιμηση των μισθων και συνταξεων κατα 40-50% , εξαθλιωση οικονομικη, φτωχεια και ανεργεια για 40 χρονια.
      Αντισταθειτε στους Κουισλινγκ, στους κατοχικους επιτροπους, στο ξεπουλημα της χωρας μας, των νερων, των φυσικων πορων, αντισταθειτε.
      ενεργοποιηση του αρθρου 120 του Συνταγματος .
      Επι Εσχατη Προδοσια.
      Ουστ απο δω ολοι τους
      -συνεργατες και Οικονομικοι και φυσικοι δολοφονοι μας.

  19. Κ. ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ avatar
    Κ. ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 03/06/2011 18:49:27

    σὲ ἕνα σημεῖο ἀγανακτῶ μὲ τοὺς ἀγανακτησμένους: "ἄμεση παύση τῆς χρηματοδότησης τῆς ἐκκλησίας." ρωτάω, μὲ πιὰ λογική; ἡ σημαία μας ἔχει τὸν Σταῦρο τυχαία, γιὰ φολκρόρ ἢ ἔχει νὰ κάνῃ μὲ τὴν ταὐτότητά μας;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Κ. ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 03/06/2011 18:54:43

      Έτσι, μουλωχτά, πάνε να το «περάσουν» κι αυτό... Όχι ασφαλώς οι «αγανακτισμένοι» (οι οποίο είναι πολυσυλλεκτικό πλήθος, χωρίς ενιαία ταυτότητα) αλλά αυτοί που πάνε να καπελώσουν το όλο σκηνικό. (Αυτό ξέρουν, αυτό κάνουν.)

  20. Κ. ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ avatar
    Κ. ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 03/06/2011 19:02:28

    παιδιά, συγγνώμη. ἔκανα λάθος. πήγα στὸν ἱστότοπό τοῦ real-democracy καὶ διάβασα ὅλα τὰ πρακτικά καὶ τὰ ψηφήσματα τῆς Πλατείας Συντάγματος καὶ δὲν διάβασα κάτι τέτοιο.

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/06/2011 19:14:56

    Στην κίνηση καπελλώματος των Αγανακτισμένων συμμετέχουν ενεργά δημοσιογράφοι του Σκάι που ανήκουν στο "χώρο", Χριστίνα Βίδου, Γιατζόγλου, Βασίλης Κουφόπουλος, αφού προβάλλουν την υπ0τιθέμενη "ιστοσελίδα" των Αγανακτισμένων, μιλάνε για ακροδεξιούς που θέλουν να καπελλώσουν κλπ.
    Οι τύποι αυτοί της άκρας Αριστεράς ζουν με τον μύθο της Κομμούνας των Παρισίων. Το έχει πει η γνωστή Πορτάλιου, παλιά ακροαριστερή καραβάνα. Βέβαια, ξεχνούν να μας πουν ότι οι κομμουνάριοι άρχισαν οι ίδιοι να πυρπολούν το Παρίσι (και θα το είχαν κάψει ολόκληρο), εκτέλεσαν δεκάδες αθώους ομήρους και, βέβαια, όταν μπήκε μέσα στο Παρίσι η δημοκρατικά εκλεγμένη νόμιμη γαλλική κυβέρνηση τους περιποιήθηκε δεόντως....

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ ΒΙΣ 03/06/2011 19:33:05

      Ζαν πολ Μαρά, σφαγή χωρίς έλεος...
      Η χαρά κάθε σκοτεινής ψυχής, η ευκαιρία για μισάνθρωπη εκδήλωση και μίσος!
      Η κουλτούρα του τιμωρού σφαγέα, του φασίζοντα ισοπεδωτή.
      Όμως στο τέλος, θα ξεχωρίσει το αυθεντικό και το ανόθευτο στοιχείο αυτών των συγκεντρώσεων ελπίζω.
      Εκτός βέβαια αν επιβεβαιωθεί η λαϊκή ρήση πως τα σ... επιπλέουν!

      Υ.Γ υπάρχουν και σοβαρά στελέχη στο σκάι, γενικά παντού υπάρχουν καλοί και κακοί, το θέμα είναι η κεντρική κατεύθυνση που δίνεται.

  22. ΚΜ avatar
    ΚΜ 03/06/2011 19:15:55

    Κύριε Ρούμογλου, το γράφει πάντως στην τρίτη εικόνα (σε αυτή την δημοσίευση) που ανάρτησε ο Φάκτορας, όπως αποτυπώθηκε στο twitter των εν λόγω καπελωματιών. Άρα όντως μερικοί θέλουν να κοτσάρουν (εκ του πονηρού) τέτοια θέματα, δεν κάνατε λάθος τελικά.

    Όσο για τα «πρακτικά» και τα «ψηφίσματα», καλύτερα να τα βάζετε σε εισαγωγικά όταν αναφέρεστε σε αυτά, για να μην δίνεται η εντύπωση ότι τα αναγνωρίζουμε και τα «νομιμοποιούμε» - αριστερίστικες απόπειρες καπελώματος είναι, και δη παλαιάς κοπής.

  23. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 03/06/2011 19:43:11

    Και το debtocracy με το realdemocracy κλπ ανανεωτεές τους πολιτικούς μας συστήματος. Εμένα πάντως μου μυρίζει κόλπο η απομάκρυνσή του απο τον ΣΚΑΙ που προβάλει τις ιδιες ιδεες στους "Αγανακτισμένους"


    http://www.debtocracy.gr/

  24. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 03/06/2011 19:44:48

    Τώρα μιλάνε για την δημιουργία ..."νέου κόμματος"



    http://real-democracy.gr/
    http://www.thepressproject.gr/
    http://www.debtocracy.gr/
    http://tvxs.gr (λιγότερο ανοιχτά)

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αυτόνομος 03/06/2011 20:04:12

      " Η συνέλευση της πλατείας Συντάγματος ανέκαθεν έπαιρνε και συνεχίζει να παίρνει μέρος μόνο στο κέντρο της πλατείας (συντριβάνι). "
      Από την ιστοσελίδα τους.
      Το "ανέκαθεν" μου αρέσει. Λες και έχουν ιστορία ετών πίσω τους!!!!
      Τα μυαλά στα κάγκελα οι αριστεράντζες.
      Προσέξτε και το " μόνο". Σας λένε δηλαδή ότι "εδώ οι γνήσιοι Αγανακτισμένοι", μην πάτε σε άλλο μαγαζάκι, μην πάτε στο πάνω μέρος της πλατείας, τζιζ. Καπέλλωμα κανονικό τα αριστερά φασιστάκια.
      Ενας Thiers τους χρειάζεται, να προσγειωθούν από τα κόκκινα συννεφάκια όπου βρίσκονται....
      Για τον Thiers δείτε εδώ:
      h++p://en.wikipedia.org/wiki/Adolphe_Thiers

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ ΒΙΣ 08/06/2011 12:36:29

        ...Thiers=Θιέρσος

  25. Stripper avatar
    Stripper 03/06/2011 19:49:37

    realdemgr (@realdemgr)
    3/6/11 9:24 μ.μ.
    Πρόταση: συγκρότηση λαϊκού δικαστηρίου.

    http://search.twitter.com/search?q=#M25gr

  26. Stripper avatar
    Stripper 03/06/2011 19:50:05

    realdemgr (@realdemgr)
    3/6/11 9:21 μ.μ.
    Πρόταση: ίδρυση νέου κόμματος ωστε να γίνει η ανατροπή στη βουλη.

    https://twitter.com/realdemgr/status/76715152854102016

  27. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 19:59:54

    καλά κρασιά.

    Αν ήταν να φτιάξει κανείς κόμμα βάσει προσωρινής οργής, να κάνω κι εγώ ένα.

    Συμφωνώ με τον ΒΙΣ, με πρόλαβε.... όλοι εμείς που συζητάμε εδώ, γιατί να μην πάμε ως ομάδα; Εγώ στη Θεσ/νίκη μίλησα 2 φορές,όλα οκ, δεν μου συνέβη τίποτα, αλλά αν μου συνέβαινε, δεν θα το μάθαινε ούτε η μάνα μου. Προτείνω κάποιου είδους συντονισμό μέσω του Antinews για να είμαστε εξηγημένοι. Αλλιώς ευχαρίστως ανταλλάσσω τηλ και μαίηλ.

    Και τι θα πει ''πατριώτες στο σπίτι σας''; Αν δεν είναι ακόμα καπελωμένα τα πράγματα (που δεν είναι, ο κόσμος τους ξέρει πια) πρέπει να τα αφήσουμε να καπελωθούν;

    Εμείς αφήσαμε τους δρόμους στην Αριστερά, οπότε ας μην το δραματοποιούμε.

  28. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/06/2011 20:00:14

    Μήπως όλοι εμείς που ρίχνουμε το λίθο του αναθέματος στους "πονηρούς" που έκαναν... εισοδισμό, ήρθε η ώρα να κοιταχτούμε στον καθρέφτη;

    Μήπως για το γεγονός ότι οι μαζώξεις των πλατειών πάνε να καπελωθούν από τα κόμματα και γκρουπούσκουλα που αναφέρετε, "φταίει το κεφάλι το κακό μας" που αφού ξεσπάσαμε τις πρώτες μέρες, στρίψαμε μετά α λα γαλλικά;

    Μήπως πρέπει να αποφασίσουμε αν θα ξεβολευτούμε για λίγο προκειμένου να μετάσχουμε ουσιαστικά στον αγώνα, ή αν θα δεχτούμε στωικά το καπέλωμα ως αναπόδραστη συνέπεια αφού οι "καπελωτές" με τον ελευθεριακό τρόπο ζωής τους είναι επόμενο να έχουν και το χρόνο, αλλά και τα κουράγια, να παραμένουν στις πλατείες σε βάση 24/7;

    Ποιος από εμάς είναι διατεθιμένος, για παράδειγμα, να ξοδέψει την κανονική του άδεια και να πηγαίνει νυχθημερόν εκεί, ώστε οι "πονηροί" να μην αποτελούν πλειοψηφία στους "τακτικούς θαμώνες";

    Οπότε, αγαπητοί, πριν από τις (συνήθεις) γκρίνιες που "πάλι μας καπέλωσαν", σκεφτείτε καλύτερα ότι "εικόνα σου είμαι, κοινωνία, και σου μοιάζω".

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 03/06/2011 20:04:47

      Και, για να αφήσω κατά μέρος τα ρητορικά ερωτήματα, περνάω στο πρακτέο:

      -ή θα δεχτούμε την... εισπήδηση ως κάτι όχι μόνο αναπόφευκτο, αλλά και ευκταίο εφ' όσον ο στόχος (η εκδίωξη των ξένων κατακτητών) είναι κοινός
      -ή δεν θα τη δεχτούμε και θα πάμε οι ίδιοι, σε τακτική και κυλιόμενη βάση, να προστατεύσουμε την αγνή και άδολη -όπως την αντιλαμβάνεται ο καθένας τουλάχιστον- αρχική πρόθεση των συγκεντρωμένων.

      Μέσες λύσεις, απλώς δεν υπάρχουν!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 03/06/2011 20:10:10

        Κοινούς στόχους με τους ισλαμολάγνους δεν έχουμε.
        Αυτοί είναι η κατεξοχήν πέμπτη φάλαγγα της παγκοσμιοποίησης.
        Αυτοί μας ετοιμάζουν χειρότερους κατακτητές, τους ισλαμιστές και όλα τα άθλια λούμπεν στοιχεία που εγκαταλείπουν τις χώρες τους, σε Αφρική και Ασία.
        Είναι απέναντί μας, δεν είναι μαζί μας.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ΒΙΣ 03/06/2011 20:40:46

          +1

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Αυριανιστής 03/06/2011 20:11:38

        Άν πας, πάρε σημαία μαζί σου, για να μην μπορούν να σε προσμετρούν (ενάντια στην θέλησή σου) είτε στους οπαδούς της... παγκόσμιας διακυβέρνησης είτε στους λαθρολάγνους οι διάφοροι καπελωματίες...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ΚΜ 03/06/2011 20:16:13

          Σε ό,τι με αφορά, δηλώνω ότι δεν μπορώ να πάω και να παραμένω σε τέτοια βάση. Εν γνώσει όμως της αδυναμίας μου αυτής, ξέρω ότι δεν δικαιοδοτούμαι να γκρινιάζω για όσους μπορούν και με την παρουσία τους δίνουν συνεχή ζωή στις εκδηλώσεις, έστω κι αν το ειδικότερο σκεπτικό τους απέχει από το δικό μου.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αυριανιστής 03/06/2011 20:19:15

            Θέλεις να το κάνω και... φραγκοδίφραγκα; Εννοώ λοιπόν ότι αν δεν μαζεύονταν εκεί όλοι αυτοί οι ελευθεριάζοντες ανταρσυοσυριζαίοι, το θέμα θα είχε ξεφουσκώσει εντελώς και θα ξαναφούσκωνε παροδικά μόνο στις κυριακάτικες μαζώξεις (και αν). Like it or not, έτσι είναι.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Αυριανιστής 03/06/2011 21:26:18

            Αντιθέτως, νομίζω ότι απωθούν πολλούς φυσιολογικούς και κάνουν κακό στην κινητοποίηση και τον όγκο αυτής.

          • Ένας avatar
            Ένας @ Αυριανιστής 04/06/2011 07:49:48

            Πάρα πολλοί γνωστοί μου δεν πάνε πλέον εξαιτίας τους!

            Μην πας να μας τους πλασάρεις και σαν ήρωες τώρα δια της πλαγίας οδού.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αυριανιστής 03/06/2011 20:08:09

      Δεν χρειάζεται να μένουμε εκεί έξω 24 σαν τους γύφτους (περνώ κάθε μέρα σχεδόν πρωί από Σύνταγμα και τους βλέπω τους άπλυτους). Δεν θα γίνω σαν αυτούς. Αυτοί έτσι και αλλιώς, άεργοι και επαγγελματίες τεμπέληδες είναι, υποχρεώσεις δεν έχουν, άλλοι τους τρέφουν (οι χαζοί γονείς συνήθως).
      Φτάνει την Κυριακή να κατεβούμε 1.000.000 και να έχουμε και ελληνικές σημαίες μαζί μας και οι απάτριδες ισλαμολάγνοι με τις ψευδοσυνελεύσεις τους έσβησαν.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 03/06/2011 20:22:54

        Από το κατοστάρικο, στο μύριο; Σε μια βδομάδα μέσα; Χλωμό το βλέπω, αν και το εύχομαι ολόψυχα.

        Και για πόσες Κυριακές θα επαναλαμβάνεται αυτό; Και τις άλλες μέρες, τι; Τα κεφαλάκια μέσα; Μα, τα κατοχικά διατάγματα ψηφίζονται τις καθημερινές, όχι τις Κυριακές! Και τι διαφορά θα έχει από την περιβόητη "συγκέντρωση των μπλόγκερς" το 2007 μετά την καταστροφή στην Πάρνηθα, η οποία (συγκέντρωση) δεν αποτέλεσε "μαγιά" για την παραμικρή διεργασία ευρείας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης;

        • Γιώργης avatar
          Γιώργης @ Αυριανιστής 09/06/2011 18:29:27

          Σιγά μήν τό εὔχεσαι...!

  29. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 20:09:33

    Aυριανιστή, όπως είπα, εγώ συμφωνώ. Ποιος θέλει να συντονιστούμε,ευχαρίστως να το κάνουμε άμεσα.

  30. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 20:18:05

    Τον πιο ωραίο πράγμα, είναι όταν νομίζουν ότι είμαστε δικοί τους, επειδή δεν κουβαλάμε σημαίες. Όταν ανεβαίνει ένας στο βήμα κ φωνάζει τα δικά του και μετά τον κράζουν 1000 άνθρωποι. Χώρια που πολλοί από αυτούς (οι όχι ινστρουχτορισμένοι) παίζει να συμφωνήξσουν μαζί σου όταν σε ακούσουν. Δεν είναι όλοι τους απαραίτητα ούτε σκεπτόμενοι, ούτε πονηροί. Πολλοί έχουν αριστεροφλύαρους γονείς, έχω συγγενείς τέτοιους κ ξέρω πόσο εύκολα πάνε τα παιδιά στον Ανταρσύα. Ξερω και Συριζαίους που μια χαρά σέβονται τη σημαία.

    Αν πίστευαν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ότι θα επηρεάσουν τις ''μάζες'', δεν θα έκαναν το στέκι της κάτω πλατείας. Εμείς γιατί δεν κάναμε στέκι πχ στους Στύλους του Ολυμπίου Διός;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 21:01:29

      Από την εμπειρία μου, μπορώ να πω ότι παιδιά γονιών που "αριστερίζουν" γενικώς και αορίστως, πέφτουν εύκολα στα δίχτυα του ακροαριστερού χώρου, ΑνταρCia και λοιπά γκρουπούσκουλα, ή και κατευθείαν Εξάρχεια. Και μετά τρέχουν και δεν φτάνουν οι γονείς.
      Φίλοι μου από Θεσσαλονίκη, αυτής της κατηγορίας, μου είπαν να μιλήσω στον γιο τους (εγώ ο δεξιός!), Γυμνάσιο τότε, τώρα Λύκειο, γιατί φοβόνταν ότι έρρεπε προς τον αναρχοαριστερισμό! Το παιδί πολύ αξιόλογο, σκεπτόμενο, γερό μυαλό, αλλά κόντευε να πέσει στη λούμπα επειδή γίνεται πολύ προπαγάνδα στα σχολεία και στο διαδίκτυο. Δεν έχουν καταλάβει ότι "άκρα Αριστερά = στυγνός ολοκληρωτισμός, ανελευθερία, έλεγχος σκέψης, δουλεία".

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 21:04:59

      Eχω και φίλο, στα 30+, παρόμοια περίπτωση (γονιός αριστερίζων μετριοπαθώς, θείος αριστερός κλπ, γενικώς αντιδεξιά οικογένεια), που ήταν στον αναρχοαριστερό χώρο, με όλα τα συμπαρομαρτούντα (κάμπινγκ στη Γαύδο, μπάφο, Εξάρχεια κλπ).
      Το παιδί έκανε ανέλπιστα μεταβολή, βρήκε την Εκκλησία και έχει αλλάξει εντελώς ιδέες.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 21:10:19

      Υπάρχουν και άνθρωποι συμπαθούντες τον ΣΥΡΙΖΑ, που έχουν ένα πατριωτισμό μέσα τους και σέβονται τη σημαία. Αυτοί όμως είναι περιθωριοποιημένοι στον χώρο αυτό. Κακώς βρίσκονται εκεί που βρίσκονται, είναι δική τους ανεπίτρεπτη αφέλεια. Είναι σαν κάτι φιλορθόδοξους καθολικούς που έχω γνωρίσει στο εξωτερικό, που μέσα στην ίδια τους την εκκλησία είναι στο περιθώριο. Ο χώρος του ΣΥΡΙΖΑ είναι διεθνιστικός εξ ορισμού, άρα ό,τι έχει σχέση με παγκοσμιοποίηση είναι καλοδεχούμενο. Η κριτική που ασκούν στην παγκοσμιοποίηση είναι επιδερμική, αφού είναι οι ίδιοι ακραίοι διεθνιστές και υποστηρικτές της άνευ όρων και συνόρων μετακίνησης πληθυσμών ανά τον κόσμο. Ουσιαστικά λειτουργούν ως οι χρήσιμοι ηλίθιοι των μεγαλοκαπιταλιστών και των διεθνών κερδοσκόπων.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 03/06/2011 22:21:25

        Αυτούς τους λίγους και περιθωριοποιημένους, όπως λες, που κι εγώ βλέπω ότι υπάρχουν, θέλεις να αξιοποιήσεις τη μοναδική ευκαιρία να τους κερδίσεις ιδεολογικά;

        Ξέρεις πόσοι, ακόμα και τακτικοί σχολιαστές εδώ μέσα, έχουν ακολουθήσει αυτή την πορεία; Θα εκπλαγείς αν το μάθεις. Εγώ το βλέπω και στα κείμενά τους, στα σχόλιά τους.

        Αν λοιπόν θέλουμε να τους κερδίσουμε, ας μην κόβουμε τις γέφυρες. Εγώ επιμένω ότι, όποιος θέλει να δικαιούται να γκρινιάζει για το "καπέλωμα", ας πάει πρώτα να διαθέσει εκεί το χρόνο που διαθέτουν οι καπελωματίες. Δεν μας φταίνε οι άλλοι για τη δική μας -είτε εξ ανάγκης, είτε εξ επιθυμίας- αδυναμία και ανεπάρκεια.

        • Ένας avatar
          Ένας @ Αυριανιστής 04/06/2011 07:54:18

          Ξέρεις, οι καπελωματίες το ασκούν σαν επάγγελμα αυτό. Κοινώς, συνήθως δεν ξέρουν να κάνουν κάτι άλλο.

          Εμείς που έχουμε δουλειές και παιδιά και δεν είμαστε υπέρ της βίας δεν γίνεται να ακολουθήσουμε αυτό που αναφέρεις.

  31. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 20:19:22

    πως ξέρεις ότι το σκεπτικό του καθενός εκεί (πχ το δικο μου) διαφέρει από το δικό σου; Τι λέμε τόση ώρα;

  32. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 20:22:46

    εγώ ξέρω πως πρώτη φορά ο κόσμος κινείται. Υποτίθεται ότι εμείς διαθέτουμε μια ελάχιστη πολιτική σκέψη κ μπορούμε να συνεισφέρουμε.

    Είπαμε ότι φταίμε που απουσιάζουμε από τις εξελίξεις. Πρότεινα αυτά που μου προτείνατε.

    Τελικά, θα πάω μόνος μου.

    Άρα, οι Συριζοτέτοιοι ειναι πιο αποτελεσματικοί. Και στην Ιστορία μετράει αυτό, όχι ποιος έχει δίκιο.

    Λάηκ ιτ ορ νοτ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 20:31:20

      Αυτό λέω κι εγώ. Το τι μετράει, τελικά, στην αποτίμηση των ιστορικών εξελίξεων. Αν δεν μας αρέσει, να το αλλάξουμε. Έχει όμως προσωπικό κόστος (σε χρόνο και κάματο) η αλλαγή.

  33. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 03/06/2011 20:26:07

    συγνώμη αν φάνηκε προσωπικό, δεν είναι. Απλά νιώθω ότι χάνεται μια ευκαιρία. Τόσον καιρό λέω με πόσο κόσμο πότε θα συμβεί κάτι σαν αυτό (και εδώ μέσα το λέμε) και τώρα που συνέβη, δεν θα πάμε.

  34. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 03/06/2011 21:14:36

    Αριστερούληδες που θεωρούν ντροπή να πιάσουν ελληνική σημαία στα χέρια τους μην ... μιανθούν και κυρίως μην τους μαλώσουν τα υπερεθνικά αφεντικά τους, προσπαθούν να καπελώσουν το κίνημα. Ωραία. Ποιος δεν το περίμενε αυτό? Κάποιον δεν θα αμόλαγε το Καθεστώς, για να ξαναμαντρώσει τον κόσμο στα σπίτια του? Είτε τους πατριδοκάπηλους εκ δεξιών είτε αυτούς εδώ. Διάβαζα πριν από λίγο στην Ελευθεροτυπία ότι έχουν διοργανωθεί τα άπειρα παρδαλά το προσεχές Σαββατοκύριακο, δήθεν ως συνοδευτικά των διαδηλώσεων. Ξύπνησαν και οι ΠΑΜΕ, ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. Αυτοί δεν ήταν να απεργήσουν για το νέο μνημόνιο κατά τα μέσα του μήνα? Ακόμα και γκέι παρέλαση με τίτλο ´´Φίλα με παντού`` θα γίνει, στην Πλατεία Κλαυθμώνος. Τόση φαιδρότητα. Δεν βλέπω γιατί ο ελληνικός λαός θα πρέπει να μασήσει με όλα αυτά. Συνιστώ αδιαφορία. Δεν υπάρχουν απλά. Οι σοβαροί θα διαδηλώνουν αρκούντως σοβαρά για την πατρίδα που ξεπουλιέται και άλλοι θα γλεντούν φαιδρά. Δεν βλέπω κανένα πρόβλημα εγώ. Ας μην τους κάνουμε τη χάρη λοιπόν!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ευαγγελία 03/06/2011 22:16:09

      Έχεις δίκιο. Αλλά έχεις σκεφτεί από πότε εκφυλίστηκαν οι σοβαρές, και ταυτόχρονα μη-αριστερές, διαδηλώσεις στην Ελλάδα;

      Από το καρκατσουλιό της "λαοσύναξης" για τις ταυτότητες. Τέτοιο κιτς και τέτοιο φολκλόρ, που στάθηκε ικανό να μαζέψει όλο τον συντηρητικό κόσμο μέσα δια παντός.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Αυριανιστής 03/06/2011 23:24:07

        Αντιθέτως. Μια χαρά φυσιολογικοί άνθρωοι κατέβηκαν στον δρόμο. Δεν μπορεί άλλωστετόσες εκατοντάδες χιλιάδες να ήταν όλοι στο στυλ που υπονοείς. Απλώς, τα κανάλια έδειχναν τους πιο γραφικούς, ο κόσμος ήταν και πιο ανυποψίαστος τότε από τακτικές μηντιακής παραπλάνησης, το διαδίκτυο δεν ήταν αυτό που είναι σήμερα...

        Για να μην σου πω ότι οι λαοσυνάξεις για τις ταυτότητες και τα 3 εκατομμύρια υπογραφών, επειδή ακριβώς ταρακούνησαν για τα τα καλά τους υπερατλαντικούς χορηγούς της «Πρόοδου», τους ώθησαν να αφιερώσουν τόσο χρήμα και ζήλο στο στήσιμο του γνωστού νεοταξικού μηχανισμού που έκτοτε λουζόμαστε καθημερινά.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ΚΜ 03/06/2011 23:31:43

          Η σκοπιμότητα των "λαοσυνάξεων" για ένα τέτοιο θέμα, καθώς και των υπογραφών, νομίζω ότι κρίθηκε εκ του αποτελέσματος. Γι' αυτό άλλωστε και έχει "ακρωτηριάσει" το αγωνιστικό φρόνημα μιας ολόκληρης ιδεολογικής (δεν εννοώ κομματικής) παράταξης. Δες τι γίνεται τώρα με τις πραγματικές ρουφιανοκάρτες, τις λεγόμενες "κάρτες πολίτη", εκεί δηλαδή που θα έπρεπε να είχε προκληθεί σεισμός. Βλέπεις να κινείται τίποτα;

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ ΚΜ 03/06/2011 23:35:04

          Και φυσικά να τονίσουμε πως ανθρώπινες φιγούρες τύπου "Ελένη Λουκά", συνέβαλαν απόλυτα στη διαχείριση αυτής της λαοσύναξης, και στη γενικότερη απαξίωση της θρησκευτικότητας των ελλήνων.
          Ακόμα θυμάμαι "έρευνα" μεγάλης -προοδευτικής- εφημερίδας, σύμφωνα με την οποία οι θρησκευόμενοι είναι ξεδοντιάρηδες και αμόρφωτοι υπέργηροι...
          Ναι!
          Είναι αληθινή έρευνα και μάλιστα δημοσιευμένη πρωτοσέλιδα!

          Υ.Γ. Παρόλα αυτά με την υπόθεση των ταυτοτήτων διαφωνώ, η προαιρετική καταγραφή της πίστης δεν είναι κάτι αντιχριστιανικό, κάθε άλλο θα έλεγα...
          Άσχετα αν η προοπτική της προαιρετικής καταγραφής από τους τότε αρμοδίους, είχε διαφορετικό ορίζοντα από το "όποιος θέλει οπίω μου ελεθείν" του Χριστού...

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Γιώργος Μεσσηνία 03/06/2011 23:39:02

            Γιώργο θυμήσου καλύτερα: Δεν επρόκειτο για προαιρετική αναγραφή αλλά για υποχρεωτική μη αναγραφή!

  35. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 03/06/2011 22:58:58

    Εάν οι "μη αριστεριστές" κάθοντε και κρίνουν από τον καναπέ τους, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο στις μειοψηφίες, τότε καλά μας κάνουν.
    Να κατεβείτε στην πλατεία ΟΛΟΙ και να αγωνιστήτε για να παραμείνει το κίνημα αυτό που ξεκίνησε κι αυτό που τους φοβίζει: ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
    Ούτε "προτάσεις" χρειάζονται, ούτε "συνελεύσεις" που θα εκφράζουν -υποτίθετε- το σύνολο των πολιτών.
    Όλα αυτά θα οδηγήσουν σε διχόνια, διαίρεση, διάσπαση.
    Ας μείνουμε σε αυτά που ξεκινήσαμε: ΟΧΙ στο μνημόνιο, όχι στο ξεπούλημα, όχι στην εθνική υποτέλεια. Αυτά ενώνουν άπαντες τους συμμετέχοντες, και ΑΡΚΟΥΝ.
    Όσοι ζητούν επιτακτικά "προτάσεις", ζητούν την διάσπαση και διάλυση....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Απολλώνιος 03/06/2011 23:06:46

      Συμφωνώ απολύτως.

  36. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 03/06/2011 23:27:57

    Ή παρδαλή Αριστερά ή λαοσύναξη δηλαδή? Ή εκφυλισμένη Δεξιά ή εκφυλισμένη Αριστερά λοιπόν! Μέση λύση δεν υπάρχει? Έβλεπα πριν τη συνέλευση στο Σύνταγμα. Αντί να μιλούν για το ξεπούλημα, ψήφιζαν για το πού θα τοποθετηθούν οι καντίνες. Έλεος!!! Η πραγματική επανάσταση στην Ελλάδα δεν είναι εναντίον των πολιτικών, αλλά εναντίον των οργανωμένων μειοψηφιών, που πνίγουν τη φωνή της ανοργάνωτης πλειοψηφίας, όπως πολύ σωστά τονίζει εδώ κάποιος από τους προλαλήσαντες. Οι αξιοπρεπείς πολίτες, όπου κι αν ανήκουν, μπορούν να τα βρουν και είναι στο χέρι τους να μην υποχωρούν, όταν πλακώνουν οι βάρβαροι... Ας κάνουν όσες συνελεύσεις θέλουν για το πού και το πώς θα τοποθετήσουν το πανό της RealDemocracy ευθεία, λοξά, αν θα χει κόκκινα ή πράσινα γράμματα. Άι σιχτίρ πια!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ευαγγελία 03/06/2011 23:37:03

      Οι οργανωμένες μειοψηφίες όμως, έχουν ένα πλεονέκτημα. Είναι εξασκημένες στην "επαναστατική γυμναστική" και ξέρουν πώς "να πνίγουν τη φωνή της ανοργάνωτης μειοψηφίας".

      Πάντως, αυτά που έχουν οργανωθεί σε πρακτικό επίπεδο (χώροι συζητήσεων, χώροι πολιτισμού, εργαστήρια, ιατρεία κ.λπ) εμένα δεν με βρίσκουν a priori αντίθετο. Πάλι εκεί υπερίσχυσε η... τεχνογνωσία των οργανωμένων μειοψηφιών, από τις ετήσιες γιορτές των νεολαιών τους. Αυτοί φταίνε;

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 04/06/2011 07:08:25

        Οποιος μπαίνει στο παιχνίδι της άκρας Αριστεράς με σκοπό να το ανατρέψει είναι εκ των προτέρων χαμένος, διότι η ίδια η νοοτροπία τους είναι ολοκληρωτική και βασίζεται στην επιβολή της οργανωμένης μειοψηφίας πάνω στην πλειοψηφία, έστω και με τη βία. Δεν διαφέρουν στη νοοτροπία από τους Χρυσαυγίτες.
        Σκοπός είναι η απαξίωση των ψευδο-συνελεύσεών τους μέσω της αποχής από αυτές, ώστε να μείνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι, οι γνωστές φάτσες. Ας συγκεντρωθούμε στο επάνω μέρος της Πλατείας, με ελληνικές σημαίες.

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ ΒΙΣ 04/06/2011 23:44:39

          ελπιζω να μην χωρεσουν οι Σημαιες στο πανω μερος και να γεμισουν και το κατω,
          προσοχη θελουν και τυχον προκλησεις απο θερμοκεφαλους - ο λογος που δινεται τοση δημοσιοτητα στα Καρατζαφεροειδη απο τα γνωστα 'μεσα' ειναι ακριβως διοτι δυσφημιζουν τον πατριωτισμο και την Ορθοδοξια (χωρις να το γνωριζουν πιθανον καποιοι αν και αυτο δεν ειναι ελαφρυντικο)

  37. factorx avatar
    factorx 04/06/2011 00:48:26

    Καταρχήν να μάθεις να εκφράζεσαι χωρίς ασφαλίτικες εκφράσεις. Εμείς στο άρθρο μας προειδοποιούμε απλώς. Όπως ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει. Κι εγώ είμαι κάθε ημέρα στην πλατεία και ξέρεις τι βλέπω; Μια μεγάλη "μάζα" κόσμου να έρχεται εκεί επειδή το πιστεύει και μετά να μένουν κάποια γκρουπούσκουλα που προσπαθούν να οικοιοποιηθουν την υπόθεση.

  38. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/06/2011 06:56:59

    Κατ' αρχήν, όσο είμαι βέβαιος ότι είμαι ψηφοφόρος της ΝΔ και όχι του Καρατζαφέρη, πολύ περισσότερο της ΧΑ, άλλο τόσο είμαι βέβαιος ότι ανήκεις στον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ ή στα πέριξ.
    Κατά δεύτερο, δεν ειμαι βαρίδι για κανένα σαν εσένα ή σαν τον χώρο σου. Είστε το 10% και είμαστε το 90%, διότι το 90% του ελληνικού λαού συμφωνεί σε θέματα και αιτήματα όπως το δημοκρατικό κράτος, η ευνομία, η ισονομία, η τιμωρία του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, η αγάπη στην πατρίδα, αλλά και η αποτελεσματική αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης μέσω απελάσεων. Αυτοί που δεν συμφωνούν, μία μικρή μειοψηφία, αυτοί είναι τα βαρίδια. Θέλεις μήπως να τεθεί η λαθρομετανάστευση σε δημοψήφισμα; Είμαι βέβαιος πως όχι, διότι αυτό θα ήταν το τέλος του εκβιασμού που επιχειρείτε στην κοινωνία. Γενικά, η άκρα Αριστερά φοβάται την ελευθερία και τη δημοκρατία, είναι φύσει ολοκληρωτική (έστω και μέσω ψευδο-δημοκρατικών "συνελεύσεων", που είναι το φύλλο συκής της ολοκληρωτικής σας νοοτροπίας). Επειδή γνωρίζω ιστορία πολύ καλύτερα από εσένα, σε διαβεβαιώνω πως οι μεθοδεύσεις σας περί "συνελεύσεων" είναι παμπάλαιες και πλέον σκουριασμένες. Δεν τις χαύουμε. Στην Ελλάδα δοκιμάστηκαν στα Πανεπιστήμια από το 1974 και τα έφεραν εδώ που είναι σήμερα. Πήγαινε και σε ένα ΑΕΙ της Δυτικής ή της Ανατολικής Ευρώπης να δεις τη διαφορά (αν μπορείς να την καταλάβεις, φυσικά...).
    Είδα το λινκ και μόνο την ελληνική σημαία δεν είδα. Αντίθετα, είδα σε περίοπτη θέση την τυνησιακή με την ημισέληνο. Εχετε μία ιδιαίτερη συμπάθεια στην ημισέληνο, το σύμβολο του ισλάμ. Δικαίωμά σας, όπως και δικαίωμά μου να μην σας θεωρώ Ελληνες, αλλά ελληνοφωνους, αφού το ελληνικό κράτος δημιουργήθηκε μέσα από την αντίθεση με το ισλάμ (θυμίζω τις πολεμικές σημαίες της Ύδρας και των Σπετσών, με τον σταυρό να πατά πάνω στο ανεστραμμένο μισοφέγγαρο και το Σύνταγμα της Επιδαύρου, του 1822).
    Αυτά τα ολίγα...

  39. Ένας avatar
    Ένας 04/06/2011 07:59:24

    Μάλιστα. Αυτό το είδες;

    youtube.com/watch?v=6_yOIZACq1E&feature=player_detailpage#t=56s

    "Έξω οι φασίστες από τις γειτονιές".

    Μα πόσοι είναι πια οι φασίστες; Σύμφωνα με τα πιστεύω τους σχεδόν το 95% του Ελληνικού λαού.

    Προσφέρετε ανυπολόγιστες υπηρεσίες στη Χρυσή Αυγή.

  40. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 05/06/2011 14:12:05

    Η ελληνική σημαία δεν είναι σβάστικα. Όποιος θέλει έρχεται με αυτή, όποιος θέλει με κάθε σύμβολο κοινωνικής δικαιοσύνης. Οι Αργεντίνοι και Ισπανοί συμμαχητές μας, ήρθαν με τις δικές τους, άλλοι με κόκκινες , άλλοι με μαυροκόκκινες, άλλοι με τίποτε.

    Να μην αφήσουμε κανέναν να κάνει την ελληνική Σημαία νεκροσέντονο του λαϊκού κινήματος. Η ελληνική σημαία δεν είναι για να πολεμηθούν οι αριστεροί, ούτε για να φύγουν ή να απογοητευτούν οι οργανωτές των εκδηλώσεων, που συνήθως είναι πιο ανοιχτοί σε όσους φοβούνται την κατάχρηση της σημαίας ή τη θεωρούν -κακώς- ως σύμβολο σωβινισμού. Η κόκκινη σημαία, π.χ.,είναι σύμβολο αγώνα: Η κατάχρησή της από τέρατα, δεν της στερεί την αληθινή της σημασία.

  41. aroyra avatar
    aroyra 06/06/2011 12:11:20

    Ο εθνικός ύμνος που ακούγεται είναι η απάντηση σε αυτούς. ¨Ασε τους να παίζουν με τα κουβαδάκια τους΄, αγνοείστε τους μέχρι να ξεφορτωθούμε το πρόβλημα (ΓΑΠ και Σία) . Ούτως ή άλλως μεταξύ τους είναι. Οι υπόλοιποι είμαστε μπροστά στην Βουλή.
    Θα λογαριαστούμε μετά μαζί τους. Ελπίζω μόνο οι εξελίξεις να προλάβουν το έργο τους που είναι η καπέλωση και συνεπώς η διάλυση του κινήματος.
    Είμαστε στην αρχή δυστυχώς φίλοι μου. Το πολιτικό σύστημα αποσταθεροποιήθηκε και θα μας πάρει πολύ καιρό ίσως και χρόνια να επανέλθουμε στην ομαλότητα. Δεν είναι μόνο το οικονομικό κομμάτι του προβλήματος. Πολύ φοβάμαι ότι έτσι όπως εξελίσσετε η κατάσταση, η οικονομία θα είναι το ευκολότερα διαχειρίσιμο μέρος του προβλήματος.
    Αυτός μετέτρεψε την καθημερινότητά μας σε εφιάλτη, ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ !!!

  42. Γκοτσης Παναγιωης avatar
    Γκοτσης Παναγιωης 09/06/2011 18:32:40

    Σε περιόδους σαν την σημερινή πάντα υπήρχαν φωνές που προέτρεπαν τον κόσμο προς τα άκρα , εμφανίζοντας την ανατροπή των πάντων σαν λύση. Η ιστορία φωνάζει ότι όταν εισακούστηκαν αυτές οι φωνές είχαμε άσκημα ξεμπερδέματα. Ελπίζω αυτήν την φορά να μην εισακουστούν και η διαμαρτυρία να συνεχίσει να είναι όσο γίνεται ειρηνική . Γιατί λύσεις του τύπου να φύγουν με τα ελικόπτερα και εάν γίνετε να τα ρίξουμε εμείς καθώς θα προσπαθούν να πετάξουν , όταν δεν υπάρχουν βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις μόνο σε περιπέτειες μπορούν να μας βάλουν. Και πριν μου απαντήσει καποιος αρνητικά τον καλώ να σκεφτεί εάν υπάρχουν βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις εάν όντως τους διώξουμε νύχτα όλους τους βουλευτές . Γιατι εαν η μονη βιωσιμη λυση ειναι τα τανκσ που γραφει καποιος στο Tweeter τοτε ευχαριστω αλλα δεν θα παρω.

  43. TAKΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΥΛΟΣ avatar
    TAKΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΥΛΟΣ 10/06/2011 10:06:59

    « … Εμείς δεν έχουμε
    θεωρητικές προκαταλήψεις,
    θεωρία μας είναι η πραγματικότης ... »

    « … Όταν προελαύνω ακολουθήστε με,
    εάν οπισθοχωρήσω σκοτώστε με,
    εάν με σκοτώσουν εκδικηθείτε με … »

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.