#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/04/2010 09:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι αγορές δεν εμπιστεύονται την κυβέρνηση Παπανδρέου



Όταν στις 25 Μαρτίου, ο  Τρισέ ανακοίνωσε ότι η ΕΚΤ θα συνεχίσει να δέχεται τα ελληνικά ομόλογα μέχρι το τέλος του 2011, η κυβέρνηση έσπευσε να πανηγυρίσει ότι  ο δανεισμός του ελληνικού δημοσίου θα επέστρεφε σε λογικά πλαίσια. Όταν, την ίδια μέρα, ανακοινώθηκε η συμφωνία για ένα μηχανισμό στήριξης της Ελλάδος, με συμμετοχή του ΔΝΤ, ο πρωθυπουργός εμφανίστηκε  νικητής και τροπαιούχος.  «Τα χειρότερα πέρασαν», θα πει  αργότερα  στο ΤΙΜΕ. Έτσι, το  Πάσχα, έκανε κανό! Οι υπουργοί σκορπίστηκαν ανά την επικράτεια, ενώ τα φίλια  ΜΜΕ, προετοίμαζαν το έδαφος για τις διαρθρωτικές αλλαγές.

Τι συνέβη χθες και τα spreads  εκτινάχθηκαν;

Κατ’ αρχήν η δήλωση του πρωθυπουργού τη Μ. Παρασκευή στην «Ελευθεροτυπία». Μια δήλωση, που λόγω των ημερών, πέρασε απαρατήρητη. Τι είπε εκεί; Ότι η συμφωνία της 25ης Μαρτίου  «δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της χώρας» και ότι θα ζητούσε την αλλαγή του μηχανισμού στήριξης! Δηλαδή, ύστερα από δέκα μέρες κατάλαβε ότι   μια «μεγάλη εθνική  επιτυχία»,  δεν του  κάνει!

Χθες, στις  αγορές όλου του κόσμου, έκανε το γύρο η γνωστή δήλωση «ανώνυμου» κυβερνητικού στελέχους εξαιτίας της οποίας υποτίθεται ότι το spread εκτοξεύθηκε στο διάστημα. Έκτοτε ο «ανώνυμος» αξιωματούχος αναζητείται για να καεί στην πυρά. Στην πραγματικότητα όμως η δήλωσή του αποτελεί επανάληψη και επιβεβαίωση όσων δήλωσε την προηγούμενη εβδομάδα ο ίδιος ο Πρωθυπουργός (Δηλώσεις του κ. Παπανδρέου οδήγησαν στην εκτίναξη του spread

Πάμε παρακάτω: Οι ελεγκτές της Eurostat,  ανακάλυψαν δύο αρνητικές  εξελίξεις.

Πρώτον, το έλλειμμα είναι μεγαλύτερο από αυτό που έδωσε επισήμως ο κ. Παπακωνσταντίνου (δημιουργική λογιστική; Πονηριά;  Αμέλεια;)  

Δεύτερον, η ύφεση θα είναι μεγαλύτερη από αυτή, πάνω στην οποία στηρίχθηκε το ΠΣΑ, θα ανέλθει στο -2,5% .

Οι αναθεωρήσεις αυτές  καθιστούν το ΠΣΑ, ένα άχρηστο κείμενο, κλονίζουν ακόμα περισσότερο την αξιοπιστία της χώρας στο εξωτερικό και προκαλούν  νέο κύκλο σεναρίων για επικείμενο πρόσθετο πακέτο μέτρων.

Ξαφνικά η χώρα βρέθηκε «χωρίς μηχανισμό στήριξης»,  με το πρόγραμμά της για το κάλαθο των αχρήστων και τα στοιχεία της υπό αναθεώρηση! Η κυβέρνηση Παπανδρέου έκανε πολιτικό χαρακίρι! Η χαρά των κερδοσκόπων!

Έτσι,  οι αγορές έστειλαν  ένα  ηχηρό μήνυμα προς την Κυβέρνηση, ότι δεν την εμπιστεύονται πλέον!

Γιατί;  Γιατί πέρασαν έξη μήνες   με  παλινωδίες, πολλές δηλώσεις,  ταξίδια  και διπλωματικούς  …θριάμβους, που κατέληγαν σε αδιέξοδα!    Το οικονομικό επιτελείο είναι το πλέον  αδύναμο, που είχε ποτέ ελληνική κυβέρνηση.   

Ο  κ. Παπανδρέου, οδήγησε   την οικονομία , σε πολύ χειρότερη κατάσταση, απ’ ότι την παρέλαβε! Έκανε  τους έλληνες φτωχότερους και τους στέρησε την ελπίδα και το χαμόγελο.

Το ΔΝΤ είναι  πιο κοντά από ποτέ. Και ίσως, οι διαρροές εκεί  απέβλεπαν,  να προετοιμάσουν  το  έδαφος.

Τι γίνεται από εδώ και στο εξής

Νομίζω ότι οι εξελίξεις  είναι πλέον  απρόβλεπτες.   Τίποτα δεν είναι βέβαιο. Η κυβέρνηση άγεται από τα γεγονότα.

Το φορολογικό κυοφορείται έξη μήνες! Οι άνθρωποι αυτοί δήλωναν έτοιμοι να κυβερνήσουν! Δηλαδή αν ήσαν ανέτοιμοι, πόσο θα ήθελαν;

Η κα. Μπιρμπίλη επαναφέρει τη ρύθμιση για τους ημιυπαίθριους! Προσδοκά  να εισπράξει 2 δις για κάποιο πράσινο ταμείο. Στο έλλειμμα θα πάνε, ας μη κοροϊδευόμαστε! Αλλά γιατί ανέστειλαν τη ρύθμιση; Αν την εφήρμοζαν, δεν θα χρειαζόταν να κάνουν  τις περικοπές στους μισθούς των υπαλλήλων! (από τις περικοπές υπολογίζουν να εξοικονομήσουν 1.8 δις , από τη ρύθμιση Μπιρμπίλη  ευελπιστούν να εισπράξουν  2 δις!

Άρον –άρον ανοίγουν και το φάκελο με τα κλειστά επαγγέλματα, ενώ θέλουν να δρομολογήσουν και κάποιες ιδιωτικοποιήσεις από όπου προσδοκούν άλλα 2.5 δις.

Το πρόβλημα είναι ότι όλα αυτά στηρίζονται σ’ ένα πρόγραμμα που πρέπει να αναθεωρηθεί γιατί στηρίχθηκε σε λάθος δεδομένα! Προοπτική που ναρκοθετεί στην κυριολεξία της εξελίξεις.

Κ.Ρ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GreenHorses avatar
    GreenHorses 07/04/2010 09:41:44

    Εστω και τώρα αντί να ψάχνουν χρήμα ας διοχετεύσουν την δεύτερη δόση του επιδόματος αλληλεγγύης ώστε να καλυφθούν τρύπες πάνω από 750εκ. € είναι αυτά.

  2. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 07/04/2010 09:51:06

    Το προγραμμα δεν στηρίχθηκε σε λάθος δεδομένα. Τα δεδομένα ήταν γγνωστά. Στηρίχθηκε σε λάθος λογική.Οι χειρισμοί που ακολούθησαν ήταν απολύτως συνεπείς με την λάθος λογική και οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση. Το πρόβλημα είναι ότι η λάθος "λογική" δεν φαίνεται να αλλάζει.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΑΡΗΣ Θ 07/04/2010 10:01:16

      Και σε λάθος λογική, και σε λάθος δεδομένα στηρίχθηκε.

  3. F avatar
    F 07/04/2010 10:07:31

    Οἱ ἄνθρωποι εἶναι ἰδεόληπτοι ("πράσινη ἀνάπτυξη", "ἀνοικτό λογισμικό" καὶ ἄλλα παραμύθια) καὶ ὡς ἐκ τούτου ἐπικίνδυνοι.

  4. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 07/04/2010 10:41:26

    Δεν πιστεύω πως έχει ξεφύγει η κατάσταση επειδή ποτέ δεν ήταν στα χέρια της διακυβέρνησης. Απλώς τα μπόϋς από την Πρεσβεία συνεργάζονται τώρα με τους αμερικανούς συμβούλους που έφερε ο ΓΑΜΑΠ στο πλαίσιο κάποιας ομάδας ΠΡΟΚΛΗΣΗΣ ΚΡΙΣΗΣ για να πάμε αύτανδροι στο ΔΝΤ έξω απ΄'το Γιουρογκρουπ. Το μενού συμπεριλαμβάνει κραχ στις ελληνικές τράπεζες για να γονατίσει το ευρώ. Αν αυτές ξυνήσουν και αντιδράσουν την τελευταία στιγμή είναι η μόνη μας ελπίδα να αντιδράσουν κάποιοι πολιτικοί, αν και δεν το νομίζω. Οταν λέμε Κωστόπουλος ή Σάλας, και λοιποί για πιόνια των ΗΠΑ δε μιλάμε ? Εχουμε δρόμο ακόμη.

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ http://neotera.wordpress.com 07/04/2010 19:34:09

      ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα....
      όταν κάποιος καθήσει και δει ψύχραιμα την τελευταία διετία...τί θα διαπιστώσει;
      Κατ'αρχήν μια αντιπολίτευση του κώλου που είναι όχι σε όλα και επιδίδεται σε ακατάσχετη καταστροφολογία...."λογικό" για την ελληνική πραγματικότητα θα πεις....αλλά έλα μου ντε που απ'την στιγμή που έγινε κυβέρνηση (παρ'ελπίδα) αυτή η αντιπολίτευση αντί όπως είναι φυσικό και αναμενόμενο στην "ελληνική" πραγματικότητα να αρχίσει να αλλάζει τα λόγια της και σιγά σιγά να μας λέει και ελπιδοφόρα μυνήματα....η καταστροφολογία συνεχίστηκε....είπαμε στην αρχή το κάνουν για να "φορτώσουν " τους φόρους και τα νέα μέτρα στους προηγούμενους...λογικό ακόμα για τα "ελληνικά δεδομένα...αλλά όταν ήρθε ο Δεκέμβρης και ο κόσμος είδε ότι "πράσινα παπαγαλάκια της καταστροφής "συνεχίζανε απτόητα να καταστροφολογούν και τον ίδιο τον mr GAP να αρχίζει τις δηλώσεις τύπου ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ και βουλιάζουμε κτλ....άρχισε να καταλαβαίνει ότι το παιχνίδι "βρωμάει"..."είναι στημένο"...."κάτι γίνεται πίσω απότην πλάτη μας"....κτλ.........αλλά πες μου εσύ...τί μπορούμε να κάνουμε......δεν βλέπω φώς.....το μόνο που ελπίζω είναι να μπορέσει η Ε.Ε. να συγκροτηθεί σαν ενιαία δύναμη πριν την διαλύσουν .......ακόμα και να μας αναλάβει εργολαβικά κάποια επιτροπή και να μας βγάλει το λάδι όπως θα κάνει τελικά το ΔΝΤ όπως πάμε και χωρίς την ελπίδα της Ε.Ε.,γιατί ΔΝΤ σημαίνει κατά πάσα πιθανότητα επιστροφή στην "υπερήφανη και ανεξάρτητη εθνική υπόσταση" της Ελλάδας έξω από την Ε.Ε. και δραχμούλα ...αλλά και πείνα.......

  5. ΕΡΤ avatar
    ΕΡΤ 07/04/2010 10:42:27

    Οι γκάφες πληρώνονται γράφει σήμερα το http://www.politis-gr.com/?p=1324 πράγμα που μας κάνει όλους μας να καταλάβουμε πόσο τραγική είναι αυτή η κυβέρνηση.Ποια αξιοπιστία; Ποιοι άριστοι; Ποιοι ικανοί; Οι περισσότεοι από αυτούς είναι ανίκανοι (το λιγότερο).
    H αλήθεια είναι ότι μόνο ο Σαμαράς μπορεί να κάνει φέρει προτάσεις ανάπτυξης και την χώρα σε ισορροπία.

  6. nbechr avatar
    nbechr 07/04/2010 10:55:51

    Ειλικρινά απορώ πώς δεν ζήτησε ο Σαμαράς την κεφαλή αυτού πού εκανε τίς δηλώσεις στο Reuters επί πίνακι . Ειλικρινά απορώ .....................
    Πώς δέχονται την απίστευτη απάντηση τού Παπακωνσταντίνου στο MEGA " δεν ξέρω ποιός ήταν" ; Οφείλεις κύριε Υπουργέ να ξέρεις .Για αυτό είσαι σε αυτήν την καρέκλα για να ξέρεις .
    Εκτιμώ πάντως πώς πρίν το τέλος Απριλίου θα αρχίσουν οι μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου .......................................................

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ nbechr 07/04/2010 13:00:14

      Ο Σαμαράς είπε ότι δεν θα δυσκολέψει σε τίποτα την προσπάθεια της κυβέρνησης με τις αγορές, την Ε.Ε., κλπ. Νομίζω εκεί οφείλεται η στάση του.

      Η στάση του όμως είναι λάθος, για τον απλούστατο λόγο ότι κάνει κακό στη χώρα. Πρέπει να ζητήσει να φύγει η εγκληματική αυτή κυβέρνηση που μπόρεσε και τα διέλυσε όλα σε έξι μήνες μόνον.

      • nbechr avatar
        nbechr @ Επώνυμος 07/04/2010 13:46:49

        24 ωρες μετά εγινε δήλωση τού Παναγιωτόπουλου.

  7. pikaia gracilens avatar
    pikaia gracilens 07/04/2010 11:14:52

    Ο ΓΑΠ ειναι κατεξοχην πολιτικος αλλα πληρως ασχετος περι τα χρηματοοικονομικα και την διεθνη κεφαλαιαγορα. Ετσι βλεπει την χρηματοοικονομικη κριση ως πολιτικη και νομιζει οτι με τις συνηθεισμενες βυσοδομησεις θα τα λυση. Ελπιζει πως αν παιζει σφαλιαρες με το Σαρκοζι και γλυψη λιγο την Μερκελ (με εξοπλιστικες αγορες) θα τα βγαλει περα. Τα προβληματα αυτην την στιγμη χρειαζονται ανθρωπους της αγορας και του κεφαλαιου για να λυθουν. Πρεπει αμεσα να κινητοποιηση τους σοβαρους ελληνες τραπεζιτες του εσωτερικου και του εξωτερικου (ναι! της Γκολντμαν, τζει-πι, κλπ) για να βρουνε λυσεις που θα περασουν τις εξετασεις της αγορας. Θα μας κοστισει λιγο παραπανω και οι λυσεις δεν θα ειναι πρασινες η σοσιαλιστικες αλα-ΓΑΠ αλλα υπαρχει μια πιθανοτητα να ξεφυγουμε το ορατο πλεον χρεωστασιο η την επαναδιαπραγματευση του χρεους.

    Η αλλη εναλλακτικη λυση που εχει ειναι να κερδιση αρκετο χρονο ωστε να μπορεσει να φυγει απο την εξουσια και να δωσει την χρεωκοπια σε καποιν κακομοιρη προσωρινο πρωθυπουργο.

  8. Ἀμαρ. Δεληγιάννη avatar
    Ἀμαρ. Δεληγιάννη 07/04/2010 11:48:15

    ΔἔλταΛάμδα γιὰ νὰ δεῖ κανεὶς τὸ ἄρθρο πρέπει νὰ ἐγγραφεῖ στοὺς FT.
    Ἂν τὸ ἔχεις ἤδη κάνει, προτείνω νὰ ἀντιγράψεις τὰ κομμάτια ποὺ θεωρεῖς πιὸ ἐνδιαφέροντα καὶ νὰ δημοσιεύσεις ἐδῶ ἀπ' εὐθείας. Τὰ ἀγγλικὰ δὲν εἶναι πρόβλημα.
    Εὐχαρστῶ.

  9. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/04/2010 12:04:11

    Αυτό δεν είναι "ερμηνεία" της συμφωνίας, είναι ξεκάθαρα μέσα, το λέει πολύ καθαρά και με δύο διαφορετικούς τρόπους. Λέει ότι θα είναι non-concessional, δηλαδή δεν θα περιέχουν κανένα στοιχείο παραχώρησης προς την Ελλάδα, και λέει μετά και πάνω σ' αυτό, επεξηγηματικά, ότι δεν θα περιέχουν κανέναν element of subsidy (στοιχείο επιδότησης). Τι άλλο μπορεί να σημαίνει αυτό παρά το ότι θα μας δανείζουν με επιτόκιο αγοράς. Τίποτε άλλο. Τώρα, το πώς το εμφάνιζαν τα εδώ ξελιγωμένα ΜΜΕ που μόνο με την ενημέρωσή μας δεν ασχολούνται, είναι άλλη ιστορία. Η Μέρκελ πάντως τίποτε δεν "ξηλώνει", αυτή ήταν η συμφωνία από την αρχή.

  10. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 07/04/2010 12:08:53

    Οι αγορές είναι πολύ καλά πληροφορημένες για την κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας. Η καθημερινή επιχειρηματική δραστηριότητα βιώνει το γολγοθά της και το τραπεζικό σύστημα δεν στηρίζει καθόλου. Και τούτο, γιατί βρίσκεταιτο ίδιο σε εξαιρετικά προβληματική κατάσταση. Ούτε τα μέτρα Τρισσέ, ούτε το υπόλοιπο της βοήθειας των 28 δισεκ. ευρώ βοηθάει και η Κυβέρνηση και η Τράπεζα της Ελλάδος το γνωρίζουν πολύ καλά. Προσπαθούν να ωραιοποιήσουν την κατάσταση. Αυτό, δεν πείθει κανένα, γιαυτό οικαι οι αγορές τιμωρούν. Ας είμαστε πραγματιστές. Το κόστος δανεισμού της χώρας μας αντανακλά την άθλια οικονομική κατάσταση που βρισκόμαστε και τίποτα άλλο. Δεν χρησιμεύουν λοιπόν σε τίποτα οι κυβερνητικές δηλώσεις περί του αντιθέτου. Ατολμοι όλοι οι υπεύθυνοιτης Κυβέρνησης και amateurs ταυτόχρονα !! Τι κρίμα ! Η Νέα Δημοκρατία και, ειδικότερα, ο Αρχηγός της Αντώνης Σαμαράς πρέπει με επιθετικότητα και πιό ωμό τρόπο να ταρακουνήσει την κοινωνία μας για πανεθνική εγρήγορση. Τα πουλημένα ΜΜΕ δεν πρόκειται να το κάνουν. Προσπαθούν να στηρίξουν με κάθε μέσο την Κυβέρνηση και αποτρέπουν την υπογράμμιση του οξύτατου προβλήματος της χώρας μας, δίνοντας προτεραιότητα και έμφαση σε δημοσκοπική καλπικη έρευνα περί διαφοράς 10% μεταξύ των δύο κομμάτων. Αντώνη Σαμαρά, προχώρα και κάνε την υπέρβασή σου πραγματικότητα. Πάρε μαζί σου ανιδιοτελείς και άφθαρτους συνεργάτες και άφησε πίσω σου όσο πιό γρήγορα μπορείς τους έχοντες ζημιώσει ανεπανόρθωτα την Νέα Δημοκρατία διάφορους καρεκλοκένταυρους και, ελέω θεού, διαδόχους οικογενειοκρατών. Χρειάζεται θάρρος και ψυχή.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Θ. 07/04/2010 12:14:49

      Συμφωνώ απολύτως.

    • donaE avatar
      donaE @ Νίκος Θ. 07/04/2010 12:25:55

      Το ζητημα ειναι την στιγμη που θα αγανακτησει ο κοσμος να μπορεσει να τον εκφρασει με συγκεκριμενο συνθημα.Ειναι ετοιμος;Προσωπικα και ηθικα.Η κοινη λογικη σε αυτην την περιπτωση πρεπει να μεινει πισω ειναι προκαταληψη πλεον...

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ Νίκος Θ. 07/04/2010 14:04:58

      Σε γενικές γραμμές συμφωνούμε, απλά να συμπληρώσω και εθνικοπατριωτικά σκεπτόμενους, έχουμε πήξει στους πράσινους διεθνιστούληδες και της κακιάς ώρας κοσμοπολίτες.

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ Νίκος Θ. 07/04/2010 19:47:04

      ο Σαμαράς ακολουθεί την τακτική του ώριμου φρούτου...έτσι που τα έκανε ο ΓΑΠ όποιος αναλάβει τώρα διακυβέρνηση θα είναι σε πολύ δύσκολη θέση ....αυτό το βλέπουν όλοι....θέλει να είσαι άνδρας με πολύ βαριά @@ΡΙΑ για να μπεις μπροστά τέτοιες στιγμές....οπότε κάνεις το "κορόϊδο" το παίζεις συνεναιτικός και βλέποντας και κάνοντας....ο ΓΑΠ στο εξάμηνο επάνω απέδειξε ότι είναι "μάστορας" φαινομενικά της γκάφας αλλά πάντως μάστορας στην καταβύθιση της Ελλάδας και της οικονομίας της.....σύντομα θα χρειαστεί να ανατρέξουμε σε λύσεις "μη συμβατικές"-κυβερνήσεις "εθνικής ενότητας" κτλ.....μετά από αυτό ο Σαμαράς θα είναι ο διάδοχος (ελπίζει).......
      Εμείς δεν ελπίζουμε σε τίποτε.......δεν πιστεύουμε σε κανέναν....τους φοβόμαστε όλους ......μονο "ελεύθεροι" δεν είμαστε......

  11. DrNo avatar
    DrNo 07/04/2010 12:10:51

    Δεν εμπιστευονται η ΕΛΛΑΔΑ γενικώς φίλε αρθρογραφε!

    Επιμένω πως εάν ειναι αληθεια τα οσα συμβαινουν γυρω μας...μονο Κυβερνηση Εθνικης Σωτηρίας μπορεί να λύσει το πρόβλημα.

  12. fit for fun avatar
    fit for fun 07/04/2010 12:16:02

    Είναι ξεκάθαρο πως τα μέτρα δεν είναι το μέσο για τη μείωση του ελλείμματος αλλά ο σκοπός. Αυτοσκοπός. Το έλλειμμα, σύμφωνα με τα στοιχεία και την ανάλυση όλων των ειδικών, αυτοτροφοδοτείται και θα αυξάνεται όσες περικοπές και αν γίνουν στις δαπάνες. Ακόμα και αν ισοσκελιστεί ο προϋπολογισμός, το έλλειμμα θα αυξάνεται.

    Μοναδικός στόχος είναι το ξεπούλημα πλουτοπαραγωγικών πηγών, γης και υποδομών στο μεγάλο κεφάλαιο και επειδή αυτό δεν μπορεί να γίνει ξαφνικά από τη μια μέρα στην άλλη, διεξάγεται ένας ολομέτωπος ψυχολογικός και οικονομικός πόλεμος εναντίον του ελληνικού λαού για να το αποδεχτεί.

    Στον πόλεμο αυτό εντάσσονται και τα "ανεξήγητα" γεγονότα και οι απίθανες δηλώσεις που αποδίδονται σε ασχετοσύνη και βλακεία ακόμη και από κυβερνητικά ΜΜΕ, δημιουργώντας ακόμη μεγαλύτερη απελπισία στον ελληνικό λαό. Ξέρουν πολύ καλά τί κάνουν, έχουν πρόγραμμα και μέθοδο και -νομίζω- πολύ περισσότερο μυαλό και γνώση από σχολιαστές του αντινιούζ.

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΜΕΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΚΥΜΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙΑ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ Ή ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΥΠΟΤΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ fit for fun 07/04/2010 12:34:31

      Προσωπικά δεν έχω υιοθετήσει τέτοιες θέσεις, αλλά ίσως ένας λόγος να είναι ότι δεν ΘΕΛΩ να τις υιοθετήσω και κανένας δεν μπορεί, δυστυχώς, να αποκλείσει να έχεις δίκιο. Πρέπει πάντως, να είμαστε προετοιμασμένοι και για τη δική σου εκδοχή, σε κάθε περίπτωση, επειδή είναι η πιο επικίνδυνη εκδοχή από όλες.

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ Επώνυμος 07/04/2010 13:37:13

        Αυτή η εκδοχή δεν είναι σενάριο του μυαλού , έχει εφαρμοστεί στην Αργεντινή από τους εκεί δοσίλογους κυβερνήτες με πλήρη στήριξη από ΔΝΤ και την ντόπια άρχουσα τάξη.

        Απλά στο μόνο που αμφιβάλω είναι αν όντως έχουμε τόσα πολλά πλούτη ούτως ώστε να είμαστε ελκυστικοί για αφαίμαξη.

        Το ερώτημα είναι , όταν θα έρθει η ώρα , θα αρκεστούμε στις κατσαρόλες??????

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 07/04/2010 13:44:29

        greekpoliticalreview,
        Είμαστε τόσο ελκυστικοί, όσο δεν μπορείς να φανταστείς!
        Και αυτός ενδεχομένως είναι ένας λόγος που υφιστάμεθα αυτές τις πιέσεις.

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ fit for fun 07/04/2010 19:49:34

      έτσι ακριβώς..........δυστυχώς.........

  13. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 07/04/2010 12:31:19

    αυτοι οι ανωνυμοι .... μηπως και οι δημοσιογραφοι ειναι ανωνυμοι ?
    καθε τι που ακουγεται γινεται χιονομπαλα λαμπρης ειδησεογραφικης επιτυχιας !!!
    αμαν πια - λιγη σοβαροτητα δεν θα εβλαπτε κανεναν

  14. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/04/2010 12:31:51

    Στις 400 μ.β. πάλι το spread, σύμφωνα με το bankingnews.gr

  15. GreenHorses avatar
    GreenHorses 07/04/2010 12:32:28

    Τώρα πάλι 397μ.β.

  16. Orestios avatar
    Orestios 07/04/2010 12:35:09

    http://www.zerohedge.com/article/greece-sets-10-year-bund-spread-level-when-total-pandemonium-breaks-out-450-bps

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Orestios 07/04/2010 12:56:41

      Η ανάρτηση βέβαια μπερδεύει τις απόψεις και το ρεπορτάζ μιας ιστοσελίδας με τις απόψεις της Ελλάδας, επίσημης ή ανεπίσημης, που είναι λάθος. Κατά τα άλλα, αυτό που λέει συμβαίνει, έστω και αν δεν το κάνει η Ελλάδα ως χώρα. Αρκεί που το πιστεύουν "πολλοί άνθρωποι που περιμένουν να συμβεί κάτι", για να θυμηθούμε και τον ορισμό της έννοιας "αγορά".

      Μου έκανε μεγάλη εντύπωση πάντως το ακόλουθο σχόλιο, στην παραπάνω ανάρτηση που μας προτείνει ο Ορέστιος:

      by Shameful
      on Tue, 04/06/2010 - 20:25
      #289250

      But hear me out. So you act like a lunatic. Calling everyone racist, demanding to dictate terms. Sure you are insane but people are stupid you can spin it that you were trying to get Greece a good deal. Then of course you don't get the bailout under you insane terms and forced to default as people will not lend to you.

      "It wasn't me, it wasn't you! It was the Germans/French/Americans/Space Aliens!" Now I doubt this is the play. The leadership is doubtlessly looters so are all for getting a bailout, they just want to get their taste of the action. I merely point out this scenario because it amuses me, and normally one could not do this because would have their currency absolutely hammered.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 07/04/2010 17:10:01

      Τα σχόλια είναι καυστικά.

  17. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/04/2010 12:41:23

    406 μ.β. τώρα (14:37), σύμφωνα πάντα με το bankingnews.gr

  18. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/04/2010 12:49:43

    Η Ναυτεμπορική εντωμεταξύ το δείχνει πάντα στις 397 μ.β.

  19. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/04/2010 12:53:20

    Θυμάμαι πόση εντύπωση μου είχε κάνει όταν για πρώτη φορά παρακολουθήσαμε έναν πόλεμο στις οθόνες μας, το 1991 με τον Πόλεμο του Κόλπου. Τώρα παρακολουθούμε την καταστροφή μιας χώρας στις οθόνες που υπολογιστή μας. Και είναι και interactive, το σχολιάζουμε και μεταξύ μας. Σχεδόν δεν συνειδητοποιούμε το μέγεθος της καταστροφής, έτσι όπως συμβαίνει, online...

    Αν ο Σαμαράς δεν ζητήσει εκλογές και παραίτηση Παπανδρέου, τώρα, πότε θα τα ζητήσει; Καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να φτιάξει πρώτα το καράβι πριν ανοιχτεί στη θάλασσα, όμως πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να ανοιχτεί με το καράβι υπό κατασκευή, ακόμη. Δεν υπάρχει άλλη λύση, ούτε ξέρω αν θα υπάρξει άλλη ευκαιρία για τη χώρα και για τον ίδιο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 07/04/2010 13:39:44

      Επώνυμε,
      Ομοιοπαθής!
      Για το Σαμαρά,νομίζω χρειάζεται λίγο υπομονή..

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 07/04/2010 14:02:04

        Τι υπομονή... Εδώ οι εξελίξεις τρέχουν. Το ντόπιο και διεθνές κατεστημένο έχει καταλάβει ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά και σχεδιάζουν έξωση ΓΑΠ. Σήμερα ο Παν. Γεννηματάς, πρώην αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύεσων, είπε ότι πρέπει να γίνει κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας με τη συμμετοχή όλων πλην... ΝΔ, που δεν έχει, λέει, καθαρθεί ακόμη ώστε να αναλάβει κυβερνητικές ευθύνες! Ο Γεννηματάς μίλησε εξευτελιστικά για τον Παπανδρέου. Πρωθυπουργικός τουρισμός κλπ. Αρχίζουν να λέγονται δημόσια, είναι σημαντικό αυτό, αλλά πού θα πάει;

        Άρα κάτι περισσότερο και ευρύτερο παίζεται. Ας θυμηθούμε και τη δήλωση Μητσοτάκη προ μηνών που έλεγε να γίνει κυβέρνηση εθνικής ανάγκης από το ΠΑΣΟΚ μόνο. Υπάρχει τάση συνολικής απαξίωσης της ΝΔ του Σαμαρά. Αν ήταν η Ντόρα, θα βλέπατε πώς θα ήταν πρώτη μούρη σε τέτοια σενάρια, η διαπλεκόμενη. Τώρα, μην τυχόν και μπει κυβερνητικά ο Σαμαράς και τους χαλάσει τη δουλειά.

        Πρέπει να ξεφύγει και να τους "κλέψει" την εξουσία, όπως έκλεψε και την προεδρία της ΝΔ από το πουθενά, με τη δική μας βοήθεια και στήριξη, βέβαια.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Επώνυμος 07/04/2010 13:47:46

      Νομίζω ότι δυστυχώς κανείς άλλος, πλην ΓΑΠ και του θιάσου του με τις γνωστές θεατρικές επιδόσεις και το σιγοντάρισμα των ΜΜΕ, δεν έχει την πιθανότητα να κάνει αποδεκτά από τον πληθυσμό τα απαραίτητα μέτρα για αντιστροφή της καταστροφικής πορείας της οικονομίας. Ίσως αυτό να περιμένει ο Σαμαράς, να δρομολογηθούν στ΄αλήθεια κάποια μέτρα (θα γίνει άραγε?), σαν έναυσμα για μια σωστότερη πολιτική που θα μπορεί να ακολουθήσει στη συνέχεια.

      • GreenHorses avatar
        GreenHorses @ δρόμος 07/04/2010 14:16:28

        Και αυτή μεγάλη αλήθεια «εν έχει την πιθανότητα να κάνει αποδεκτά από τον πληθυσμό τα απαραίτητα μέτρα για αντιστροφή της καταστροφικής πορείας της οικονομίας»

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 07/04/2010 14:07:17

      Επώνυμε,
      Νομίζεις ότι θα ήταν καλή ιδέα να συμμετάσχει ο Σαμαράς σε μια κυβέρνηση όπου το ΠΑΣΟΚ θα έχει το πάνω χέρι,λόγω αριθμητικών δεδομένων;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 07/04/2010 16:47:02

        Όχι βέβαια. Αλλά, κανονικά, οι εχθροί του θα έπρεπε να εύχονται να συμμετάσχει, ακριβώς για το λόγο που λες. Για να τον ξεδοντιάσουν, να τον ευνουχίσουν μια ώρα αρχύτερα.

        Τώρα όταν βλέπω εκπροσώπους του διεθνούς κατεστημένου, από αυτούς που προωθούν τα οικουμενικά σχήματα κλπ., σαν άλλοι Μητσοτάκηδες, να λένε ότι η ΝΔ δεν έχει "καθαριστεί" ακόμη όσο πρέπει, ε, αυτό κάτι σημαίνει. Σημαίνει ότι δεν τον θέλουν ούτε για να τον φθείρουν. Θέλουν απλώς να τον κάνουν πέρα.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Κώστας Ροδινός 07/04/2010 16:59:53

        λέτε να προκαλούν τον Σαμαρά για διαγραφές, για να μην κατηγορηθούν για διάσπαση ?

  20. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 07/04/2010 13:03:55

    Μ'αρεσει που ο Σαμαρας θα ερθει ως σωτηρας. Οποιοσδηποτε Σαμαρας, δεν εχω τιποτε με τον ανθρωπο.

    Αλλα ποιος εχει τα κοτσια να τα βαλει με το κατεστημενο των συνδικαλιστων, των μεγαλοεργολαβων, εταιρειες καυσιμων, κτλ κτλ κτλ και γενικα των ημετερων που παντα τρωνε και εκβιαζουν καταστασεις ?

    Δηλαδη ο επομενος θα ριξει δια μαγειας τα πολυσυζητημενα (αναθεμα μας αν τα χαμε ξανακουσει) spreads ?

    Ποιος ελεγκτικος μηχανισμος και γενικα ποια υπηρεσια θα κανει τη δουλεια της ?

    Δεστε εξω τι γινεται ειναι Τεταρτη και η Αθηνα ειναι αδεια .... ποτε θα επιστρεψουν στην δουλεια τους πως θα προκοψει αυτος ο τοπος ?
    Και αν το παρατηρησατε οι πιο πολλοι διακοπευουν απο 25 Μαρτιου...

  21. άστεγος avatar
    άστεγος 07/04/2010 13:05:27

    Πάλι στις 406 μονάδες βάσης πάνω από τα γερμανικά βρίσκονται τα ομόλογα.
    Τελικά φαίνεται ότι ο λαός θα την πληρώσει πολύ ακριβά την ψήφο της 4 Οκτωβρίου.
    Εκεί που έχουν φτάσει σήμερα τα επιτόκια δανεισμού, ο μόνος δρόμος είναι προς τα κάτω (ελπίζω).
    Αλλιώς, ζήτω που καήκαμε με τούτους εδώ τους άσχετους τοκιστές σουλατσαδόρους του Γιωργάκη.

  22. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/04/2010 13:06:45

    H εύκολη δικαιολογία μπορεί να είναι ότι έχουμε μια κυβέρνηση επιρρεπή στις γκάφες και έναν πρωθυπουργό που δεν καταλαβαίνει από οικονομικά και νομίζει ότι όλα είναι δημόσιες σχέσεις καιχαμόγελα και ένα κόμμα που ονειρεύεται παλιές ημέρες δόξης.
    Αυτή η ομάδα κυβερνάει μια χώρα με εγγενείς αδυναμίες και ένα δύσκολο δημοσιονομικό πρόβλημα.
    Το ερώτημα, ειδικά μετά τα χθεσινά, είναι τους παίρνεις στα σοβαρά;
    Είναι ικανοί να διαχειριστούν μια οικονομία σε κρίση;
    Η απάντηση είναι όχι!
    Ετσι, δικαιολογείται η επιδείνωση της κατάστασης από τον Οκτώβριο.

    Η άλλη εκδοχή είναι εφιαλτική.
    Μήπως τελικά οι άνθρωποι δεν είναι τόσο αφελείς;
    Μήπως από την αρχή παίζεται ένα ευρύτερο παιχνίδι; Απεχθάνομαι τις θεωρίες συνωμοσίας, αλλά μου είναι δύσκολο να αποδεχτώ ότι αυτός που έκανε τη διαρροή δε μπορούσε να αντιληφθεί τις συνέπειες. Είναι τόσο προφανείς που τις αντιλαμβάνεται ακόμα και ένας μη ειδικός;
    Υστερα "τα λεφτά είναι πολλά".
    Αυτή η ιστορία με το ΔΝΤ, από τον περασμένο Νοέμβριο όταν πρωτοάρχισε να κυκλοφορεί, δεν είναι αθώα. Κάποια στιγμή ο πρωθυπουργός νόμισε ότι κραδαίνοντας αυτό το χαρτί μπορούσε να εκβιάσει μια καλύτερη συμφωνία από την Ε.Ε. Αυτά,όμως, είναι δύσκολα πράγματα και τα είδαμε τα αποτελέσματα.
    Οποια από τις δύο εκδοχές και να ισχύει, θα περιμένουμε μέχρι τέλος Μαϊου να το δούμε.

  23. Κρης avatar
    Κρης 07/04/2010 13:18:43

    Για να το βλεπουμε και σαν επιτοκιο

    http://www.bloomberg.com/apps/cbuilder?ticker1=gggb10yr:IND

    #@##@

  24. Sceptic avatar
    Sceptic 07/04/2010 13:22:16

    Ωραία ρε κύριοι...πέστε μας ποιά ελληνική κυβέρνηση εμπιστεύονται οι αγορές για να την στηρίξουμε....

    • ataktos avatar
      ataktos @ Sceptic 07/04/2010 13:24:24

      Εσένα από μικρό σε έμαθαν να ψάχνεις το καλό κριάρι …

      • Sceptic avatar
        Sceptic @ ataktos 08/04/2010 13:24:13

        Οχι εγώ ,οι αγορές το ψάχνουνε....

  25. άστεγος avatar
    άστεγος 07/04/2010 13:26:10

    Πολιτικό μυρμήγκι ο Γιωργάκης δίπλα στον Κώστα Καραμανλή.
    Δεν καταλαβαίνεις ότι έχεις πρωθυπουργό.
    Έχεις πραγματικά την αίσθηση ότι ο Τιτανικός πάει για το παγόβουνο, την ίδια στιγμή που η μουσική μπάντα παίζει αμέριμνα ταγκό και τζάζ.
    Ας προσέχαμε.
    Τον ψηφίσαμε, μας αξίζει.

    • nancy avatar
      nancy @ άστεγος 07/04/2010 13:39:21

      Πόσοι τον ψηφίσαμε???

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ άστεγος 07/04/2010 14:04:37

      43% επί των έγκυρων ψήφων....

    • nancy avatar
      nancy @ άστεγος 07/04/2010 15:10:36

      Ο αδύναμος κρίκος (ή τα τρωτά σημεία) της δημοκρατίας. Αλλα εδώ τι να πείς..

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/04/2010 13:28:12

    Όποια εκδοχή και αν ισχύει, δεν αναιρεί την τραγική πραγματικότητα ότι η χώρα ΠΟΤΕ στην ιστορία της, ακόμα και στις τραγικότερες στιγμές της, δεν είχε γνωρίσει τετοια ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ από αυτούς που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι διαχειρίζονται... τις τύχες της...

    Είτε είναι άσχετοι
    [κάτι για το οποίο αμφιβάλλω, εφόσον περιστοιχίζονται από συμβούλους...]
    είτε είναι ΠΟΛΥ ΣΧΕΤΙΚΟΙ... και το όλο θέμα σχετίζεται με ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑ... ή με προ-αποφασισμένες ευρύτερες ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ

    δεν τήρησαν τον κανόνα που διέπει κάθε διαπραγμάτευση, κάθε αγοραπωλησία, κάθε οικονομική συναλλαγή, αυτόν της ΣΙΩΠΗΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ και σε όλη τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης.
    Το αποτέλεσμα είναι να έχουν καταστήσει τη χώρα το ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΛΩΤΣΟΣΚΟΥΦΙ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ.

    Εμείς εδώ παρακολουθούμε με κομένη την ανάσα, άφωνοι σχεδον, αλλά και με την απορία ποιες άραγε να είναι αυτές τις στιγμές οι σκέψεις όσων ψήφισαν αυτό το κόμμα στις εκλογές...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 07/04/2010 13:31:06

      "Δειλοί,μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ αλλενάκι 07/04/2010 20:04:53

      αλλενάκι...
      γιατί να διαφέρουν από τις δικές μας;
      βλέπουν ότι δεν γίνεται όλοι στην κυβέρνηση να είναι τόσο γκαφατζήδες και άσχετοι.....καταλαβαίνουν ότι κάτι "μαγειρεύεται" πίσω απ'την πλάτη μας....αλλά δεν μπορούν να κάνουν και τίποτε...πολύ περισσότερο που νιώθουν κατα κάποιο τρόπο και "συνένοχοι".....
      δεν νομίζω ότι ξεχωρίζουν οι άνθρωποι σ'αυτές τις στιγμές.....οι προ-αποφασισμένες ευρύτερες γεοπολιτικές ανακατατάξεις θέλουν και "μουδισμένους" λαούς για να "αποφευχθούν" τα "χειρότερα" (που είναι ίσως κάποιος πόλεμος;)

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 07/04/2010 21:11:59

      αα, η συνενοχή σ'αυτές τις περιπτώσεις γίνεται ενοχή αγαπητέ Xrhxa65

  27. fit for fun avatar
    fit for fun 07/04/2010 13:29:49

    Ο ΥΠΟΙΚ, σύμφωνα με το βιογραφικό του, είναι άτομο με σπουδές στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, μεταπτυχιακά και διδακτορικό. Εργάστηκε επί 10 χρόνια στον ΟΟΣΑ στη Γαλλία!!! Σύμβουλος κυβέρνησης Σημίτη, στο ΔΣ του ΟΤΕ, συγγραφέας και διάφορα άλλα που αναφέρονται στην ιστοσελίδα του.

    Είναι δυνατόν δηλώσεις, όπως "τιτανικός", που εγώ (ένας μέτριας μόρφωσης και νοημοσύνης άνθρωπος) όταν τις άκουγα μου έπεφταν τα σαγόνια, να τις αποδώσω σε γκάφα; Εγώ, ο έξυπνος, να σκεφτώ ότι ο ΥΠΟΙΚ είναι χαζούλης, άσχετος και γκαφατζής;

    • ataktos avatar
      ataktos @ fit for fun 07/04/2010 13:32:16

      είχε και καλό παπου ....ψάξε...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ fit for fun 07/04/2010 13:36:58

      Fit for fun,
      Θυμάσαι τη γνωστή ρήση του Βίσμαρκ για του καθηγητές...
      "Τρείς καθηγητές και χάθηκε η πατρίδα"

    • pikaia gracilens avatar
      pikaia gracilens @ fit for fun 07/04/2010 13:37:58

      Υποθετω οτι ηθελε να πει τανκερ και οχι τιτανικο. Στην Αγγλικη αυτη ειναι η εκφραση... Αλλα Γλωσσα λανθανουσα τα αληθη λεγει.....

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ pikaia gracilens 07/04/2010 13:41:03

        Αμάν πια με όλους αυτούς που χρησιμοποιούν τα ελληνικά ...ως δεύτερη γλώσσα!

      • pikaia gracilens avatar
        pikaia gracilens @ pikaia gracilens 07/04/2010 14:50:40

        Φιλε κ. Ροδινε η Ελληνικη γλωσσα μας τελειωσε στις 2πμ την 11η Ιαν. 1982. Τοτε νομιμοποιησαμε τα ξενικα.

        Υγ. Γραφω ατονικα λογω πληκτρολογιου και τα ορθογραφικα μου λαθη οφειλονται σε 27 χρονια απουσιας απο την Ελλαδα και στα 3 γλωσσικα πειραματα που περασαν πανω μου οι διαφορες κυβερνησεις στο σχολειο.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ pikaia gracilens 07/04/2010 14:59:21

        Pikaia,
        Προς θεού!
        Δεν αναφερόμουν σε εσάς!
        Στους υπουργούς αναφέρομαι!
        Αλλωστε και εγώ διέμεινα στο εξωτερικό επι 15ετία.

      • pikaia gracilens avatar
        pikaia gracilens @ pikaia gracilens 07/04/2010 15:04:24

        Το καταλαβα, και το σχολιο δεν ηταν ανταπαντηση, απλως παρατηρηση για να γνωριζουν οι νεωτεροι πως σιγα σιγα και με δικιες μας αποφασεις καταστρεψαμε την ελλαδα.

      • xrhxa65 avatar
        xrhxa65 @ pikaia gracilens 07/04/2010 20:16:41

        @pikaia gracilens
        θέλοντας να τονίσω το σχόλιό σας
        αν και δεν θυμάμαιονόματα μεταρυθμιστών....
        τον 2ο προ χριστού αιώνα στην ελληνιστική εποχή κάποιος βλέποντας ότι με την ανάμειξη των λαών η ελληνική γλώσα άρχισε να χάνει την αυθεντική της προφορά και κινδύνευε να αλλοιωθεί καθιέρωσε τον τονισμό όπως τον παραλάβαμε και εμείς....την στιγμή της ανακοίνωσης του μονοτονικού ήμουν μαθητής λυκείου και θυμάμαι τον φιλόλογο που επεσήμανε:<>

      • xrhxa65 avatar
        xrhxa65 @ pikaia gracilens 07/04/2010 20:22:20

        Υ.Γ.
        το σχόλιό μου μέσα στην παρένθεση που "εξαφανίστηκε" κατά την δημοσίευση είναι:είναι βέβαια πιο εύκολο στην μάθησή του για τα παιδιά της πρώτης δημοτικού...αλλά ο σημερινός υπουργός παιδείας τολμάει και αλλάζει ένα σύστημα γραφής 2500 ετών;ποιός νομίζει ότι είναι;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ pikaia gracilens 07/04/2010 21:15:14

        Θιγεις ένα τεράστιο θέμα, που είναι για άλλη ανάρτηση βέβαια, τα έχει πει και η Κόριννα, για την αλλοίωση της μελωδικότητας και της ηχητικής εκφοράς της Ελληνικής.

      • Orestios avatar
        Orestios @ pikaia gracilens 07/04/2010 21:49:27

        αλλενάκι, παράδειγμα αυτής της απώλειας, που ονομάζεται δυσπροσωδία, μπορείς να έχεις ακούγοντας τον Πεταλωτή.

  28. nasos avatar
    nasos 07/04/2010 13:40:53

    Πριν γίνουν Υπουργοί,τα μέλη του θιάσου που τώρα παριστάνουν την υπεύθυνη Κυβέρνηση του τόπου,είχαν ανέβει στα κεραμύδια αντιδρώντας στο πάγωμα μισθών με το επιχείρημα πως αυτό θα σκοτώσει την αγορά,επειδή η αγορά είναι ψυχολογία και μπλα μπλα μπλα
    ε λοιπόν ας τους πληροφορήσει κάποιος πως και ο δανεισμός είναι ψυχολογία και οι ίδιοι τα έχουν κάνει τόσο σκ..α ,που η διάθεση των αγορών είναι τόσο αρνητική ώστε όλοι να θεωρούν το 7% ένα λογικό επιτόκιο για μιαν χώρα,της οποίας η μακροπρόθεσμη ικανότητα να εξυπηρετεί το χρέος της,αμφισβητείται έντονα πλέον.
    Και πλέον θα πρέπει όλοι να αναρωτηθούμε εάν ο ΓΑΠ είναι ''Ένοχος ή Βλάξ'',γιατί καταστροφέας του τόπου είναι σίγουρα.

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/04/2010 13:43:29

    Παίζουν με τη φωτιά, αυτή την εντύπωση έχω, τραβάνε τα σχοινιά σε οριακό σημείο και τα αφήνουν λάσκα λίγο πριν το γκρεμό.
    Φυσικά αυτό φαίνεται παιχνίδι όταν γίνεται μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή.

    Στην πραγματική οικονομία όμως κάθε χτύπημα σορτάκηδων στο πληκτρολόγιο μεταφράζεται αυτοστιγμι σε λουκέτα, ακυρώσεις παραγγελιών, κλείσιμο επιχειρήσεων, απολύσεις, αδυναμία αποπληρωμής δανείων, μη καταβολή ΦΠΑ, ασφαλιστικών εισφορών.

    Πρέπει να τους σταματήσει κάποιος.

  30. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 07/04/2010 13:45:34

    Που είναι εκείνος ο Υπουργός των Οικονομικών που πρίν από την 04/10/2009 διατυμπάνιζε σε όλα τα ντε - σε- μπέλ, ότι το έλλειμμα θα κλείσει περίπου στο 6% του ΑΕΠ;
    Σε εκείνο τον "Θίασο" θέλετε να επιστρέψουμε κυρίες και κύριοι;
    Ας είναι καλά ο Λαός και ο Αντώνης που τους έστειλε στον "αγύριστο"!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ατσαλάκωτος 07/04/2010 14:05:59

      Με τέτοια πολιτική όμως (δεν έλεγε ότι θα κλείσει έτσι κι αλλιώς, έλεγε ότι θα κρατηθεί αν ληφθούν μέτρα) κρατούνταν τα spreads χαμηλά. Εν πάση περιπτώσει, εκείνοι τα έβγαλαν πέρα. Προτιμάς άραγε τους τωρινούς; Όχι ότι και οι προηγούμενοι ήταν οι καλύτεροι, αλλά ήταν τουλάχιστον δύο κλάσεις καλύτεροι από τούτους εδώ.

  31. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/04/2010 14:16:55

    Κοιτάξτε τώρα να δείτε τι παίζει, είναι εξωφρενικό αυτό που συνέβη σήμερα και αν νομίζουν ότι έτσι θα κρατήσουν την οικονομία, ζήτω που καήκαμε.

    Επί πολλή ώρα, το bankingnews.gr επέμενε ότι το spread ήταν στα 406. Η Ναυτεμπορική, εντωμεταξύ, το έδειχνε σχεδόν σταθερά στα 396,9. Άλλαζε τιμές, όμως, μεταβαλλόταν οι τιμές κάπως. Άρχισα να αναρωτιέμαι τι συμβαίνει. Γύρισα στο capital.gr, το οποίο εκείνη τη στιγμή που το κοίταξα είχε 402. Ώσπου στο bankingnews.gr παρατήρησα και κάτι άλλο: Ότι η ΗΔΑΤ (που τη διαχειρίζεται η Τράπεζα της Ελλάδος), η αγορά των ομολόγων δηλαδή (ΗΔΑΤ = Ηλεκτρονική Δευτερογενής Αγορά Τίτλων) είχε σταματήσει να βγάζει τιμές μόλις έπιασε το spread τα 406! Το ίδιο εντωμεταξύ είχε γίνει και χθες, ακριβώς μόλις έπιασε 406.

    Μετά από λίγη ώρα, το bankingnews μας ενημέρωσε ότι η ΗΔΑΤ δίνει τιμές μόνον για 9 από τα 33 συνολικά ομόλογα και λίγο αργότερα ότι δίνει για 10 από τα 33 ομόλογα. Καθώς επίσης και ότι ελάχιστες τράπεζες θέτουν πια τιμές για να μην καταρρεύσει η αγορά ομολόγων!

    Τώρα τι συμπέρασμα βγαίνει από όλα αυτά; Ότι υπήρξε παρέμβαση στο να μην αναγράφονται οι τιμές για να μην πέσει κι άλλο το spread; Και τι νομίζουν οτι θα καταφέρουν έτσι; Να μπορέσουν να δανειστούν την επόμενη φορά; Να τους δώσουν "κανονικό" και όχι "βάρβαρο" επιτόκιο; Σε ποιους νομίζουν ότι απευθύνονται, στους δημοσιογράφους της διαπλοκής που θα χάψουν ότι τους σερβίρουν;

    Η δική μου γνώμη είναι ότι ήθελαν να ενεργοποιήσουν κάποιες αγορές από κρατικά ελεγχόμενες τράπεζες για να φρενάρουν την πτώση, αλλά επειδή εξακολουθούσαν οι αμερικανικές τράπεζες να πουλούν σαν τρελές, τελικά δεν έπιασε το κόλπο και το spread παρέμεινε στα 406.

    Ωστόσο, όλα αυτά μας δείχνουν υπανάπτυκτη χώρα και δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ καλά, ενόψει του ότι όλα τα φώτα, δημοσιότητας και μη, είναι στραμμένα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

    Έρχονται ακόμη χειρότερες μέρες. Ακόμη δεν είδαμε τίποτα.

    Επώνυμος

  32. Κρητικός avatar
    Κρητικός 07/04/2010 14:30:10

    Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη συνέλληνες. Πρέπει να γίνει κατανοητό οτί η κυβέρνηση που βρίσκεται αυτή την στιγμή στην εξουσία έχει κάνει εγκληματικούς χειρισμούς που αγκίζουν και ξεπερνούν τα όρια της βλακείας. Αλλά επιπλέον πρέπει να γίνει κατανοήτο ότι γνωρίζει πάρα μα πάρα πολύ καλά τι πρέπει να κάνει για να ρίξει και τα Spread και τα επιτόκια και όλους τους άλλους δείκτες αλλά δεν τολμά να το κάνει, όπως άλλωστε δεν θα τολμούσε καμία άλλη κυβέρνηση να κάνει, όχι μόνο για λόγους πολιτικού κόστους αλλά και για λόγους εσωτερικής ασφάλειας και συνοχής! Διοτί κύριοι τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν είναι ξεκάθαρα! Μείωση του Δημοσίου τομέα κατά 200,000 έως 400,000 θέσεις εργασίας. Περικοπή μισθών και συντάξεων κατά 15-20%. Αξιοποίηση(ξεπούλημα) ακίνητης και κινητής δημόσιας περιουσίας καθώς επίσης και των πλουτοπαραγωγικών πηγών που έχουμε σε αρκετές ποσότητες στο Αιγαίο. Ιδιωτικοποίησεις των νοσοκομείων,των πανεπιστημίων,των σχολείων κτλ κτλ. Εννοείτε ότι όλα τα παραπάνω θα συνοδευτούν με τις απαιτούμενες εθνικές διευθετήσεις ζητημάτων στο Αιγαίο ώστε το επενδυτικό περιβάλλον στην περιοχή να είναι σταθερό. Με την περιγραφή του παραπάνω σεναρίου τρόμου το οποίο ομως απαιτούν οι "αγορές" πείτε μου πια κυβέρνηση θα τολμήσει να το εκπονήσει και δεν θα καεί ακόμα κι ο Παρθενώνας! Οι μέρες που έρχονται θα είναι δύσκολες για τον λαό και δεν φτάνει μόνο αυτό δυστυχώς, μας έχουν φορτώσει ήδη 1.000.000 οικονομικά εξαθλιωμένους μετανάστες οι οποίοι σε λίγο καιρό δεν θα έχουν ούτε ψωμί να φάνε και θα απαιτούν όπως έιναι λογικό δικαίωμα στην επιβίωση. Μια όμως κοινωνία που δεν θα μπορεί να ικανοποιήσει τις δικές της βασικές ανάγκες δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει και τις βασικές ανάγκες τρίτων. Το τέλειο μείγμα για θρησκευτικοκοινωνική εξέργεση. Ο θεός να βάλει το χέρι του συνέλληνες, ο θεός να βάλει το χέρι του...

  33. Alex avatar
    Alex 07/04/2010 14:43:23

    Ορισμενοι πρεπει να καταλαβουν οτι οπως στρωνουν ετσι και θα κοιμηθουν.....εχω αρχισει να πιστευω.....οτι με τοση προπαγανδα εναντιον της Ν.Δ και του Καραμανλη....για τη διακυβερνηση του οτι τελικα πετυχαν ολα οσα ηθελαν...και αναρωτιεμαι που ειναι τελικα η ΑΛΗΘΕΙΑ ρε παιδια ποσο ΄΄ανικανος΄΄ ηταν ο Καραμανλης και η Ν.Δ...και ποσο ΄΄Υπεθυνη΄΄ ειναι η συμερινη κυβερνηση και ο ΓΑΠ? Και τωρα που σωνονται τα ψεμματα για τις Ικανοτητες του Yorgo? Ποιος θα φταιει???? Ζουμε σε MATRIX αυτο εχω καταλαβει.....Και να πω κατι ως Ψηφοφορος της Ν.Δ και κεντροΔεξιος δεν εχω κανενα λογο να ντρεπομαι για τη διακυβερνηση της Ν.Δ ας εκανε και μεγαλα λαθη.ΕΝΟΧΕΣ που ειμαι δεξιος δεν προκειται να ξανανιωσω ΠΟΤΕ...γιατι 50 χρονια τωρα αυτη η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ειχε περασει οπως περναει δυστυχως και τωρα για την διακυβερνηση Καραμανλη....Με ψεμματα και αλλοιωση τις ιστοριας....οσοι ξερουν καταλαβαινουν....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Alex 07/04/2010 17:27:10

      Απλως αυτη τη στιγμη ζεις μια αλλοιωση της πραγματικοτητας σε πραγματικο χρονο απο τις "προοδευτικες δυναμεις" και σου κανει εντυπωση.
      Μετα απο δεκαετιες επειδη η δικη μας παραταξη δεν ασχολειται με την ιστορια αυτα που γραφουν τωρα οι πασοκοφυλλαδες θα ειναι επισημη ιστορια.
      Μη σου κανει εντυπωση : οταν ημουν μικρος και ειχα γνωρισει καποιους παππουδες και γιαγιαδες που ειχαν ζησει τον εθνικο διχασμο με ειχε εντυπωσιασει ποσο εντονα αντιβενιζελικοι ηταν και ησαν απολυτα πεπεισμενοι οτι ειχαν δικιο.
      Σημερα βεβαια η ΝΔ θεωρει το Βενιζελο εθναρχη και πρεπει να ψαξεις μονος σου για να βρεις την αληθεια που εχει θαφτει.
      Εδω εχουν καταφερει να γραψουν οπως θελουν τον εμφυλιο τη στιγμη που η Ελλαδα εχει γεμισει απο αλλοδαπους γειτονικων χωρων θυματα των κομμουνιστικων καθεστωτων.

  34. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 07/04/2010 14:54:04

    fit for fun, από καιρό μαζύ σου ! ))

  35. vapan avatar
    vapan 07/04/2010 15:00:18

    Επειδή αρκετοί σχολιαστές θεωρούν δεδομένο ότι η συζήτηση για το ΔΝΤ ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2009, παραθέτω παρακάτω τρία links τα οποία είχα κρατήσει στο αρχείο μου επειδή μου είχαν κάνει πολλή εντύπωση αυτά τα άρθρα όταν δημοσιεύτηκαν, ιδίως λόγω των υπογραφών τους. Οι απόψεις που διατυπώνονται στα άρθρα εξηγούν πολλά από τα γεγονότα των τελευταίων ετών (και ωρών) στη χώρα μας – πραγματικές εξηγήσεις και όχι συνωμοσιολογικές ή "οπαδών" - και απορώ που δεν έχω συναντήσει κανένα σχόλιο για τα άρθρα αυτά ούτε στο antinews.gr ούτε αλλού.

    http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_21/12/2008_296938
    http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_21/12/2008_296889
    http://archive.enet.gr/online/online_print?id=37521836

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ vapan 07/04/2010 15:17:30

      Καλά κάνεις και τα ανεβάζεις τα άρθρα. Είναι χρήσιμο να τα διαβάσουν όλοι. Είναι σημαντικοί και οι αρθρογράφοι.
      Σημίτης!
      Ξαφά!
      Γεννηματάς!

    • Orestios avatar
      Orestios @ vapan 07/04/2010 15:54:54

      Από το πραξικόπημα του Δεκεμβρίου 2008 είχαν το ΣΧΕΔΙΟ τα πουλάκια μου.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ vapan 07/04/2010 17:00:55

      Το άρθρο του Σημίτη και της Ξαφά τα ψιλοθυμόμουν, αλλά όχι του Γεννηματά. Πάντως να σημειώσουμε καταρχάς ότι ο Γεννηματάς (που είναι σαφώς ευφυέστερος και πολιτικότερος από τους άλλους δύο) απορρίπτει με ένταση την προοπτική προσφυγής στο ΔΝΤ.

      Δεν είναι τυχαία επίσης η εφημερίδα που φιλοξενεί τις δύο απόψεις που τάσσονται υπέρ του ΔΝΤ (Καθημερινή).

      Νομίζω ότι αυτό που παίζεται είναι ότι οι διάφοροι Σημίτηδες, Μητσοτάκηδες κλπ. ξέρουν ότι δεν θα έχουν ποτέ ρόλο σε κυβέρνηση εκλεγμένη από το λαό και γι' αυτό προωθούν κυβέρνηση ελεγχόμενη από έξω (π.χ., ΔΝΤ), ώστε να μπορέσουν να επιβληθούν ως κυβερνήτες της χώρας με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο από έξω. Σε αυτή την άποψη καταλήγω, όταν βλέπω τώρα το ΓΑΠ να τρομάζει από την προοπτική της προσφυγής στο ΔΝΤ. Πραγματικά, εκεί οι μόνοι που θα άντεχαν τη λαϊκή κατακραυγή θα ήταν κάτι αναίσθητοι τύποι σαν το Μητσοτάκη και το Σημίτη.

      Φυσικά, υπάρχει και ένα μεγάλο μέρος της άρχουσας τάξης, μέρος του οποίου ανήκει στη Νέα Τάξη, που θέλει την παρέμβαση του ΔΝΤ, τόσο για να καμφθούν κρατικές αντιδράσεις σε επενδυτικά σχέδιά τους, όσο και για να πετύχουν αλλαγές που δεν θα τις πετύχουν αλλιώς (π.χ., απελευθέρωση απολύσεων κλπ.).

      Το γεγονός ότι πρώτος ο Καρατζαφέρης βγήκε και "συμβούλεψε" το ΓΑΠ να πάει στο ΔΝΤ μας δείχνει ότι παραμένει γραμμή Μητσοτάκη.

      Το γεγονός ότι ο ΓΑΠ τώρα κάνει σαν τρελός για να αποφύγει το ΔΝΤ μας δείνει ότι δεν υπάρχει, μάλλον, κάποιο γενικότερο σχέδιο, πέρα από τα παραπάνω, για να πάμε στο ΔΝΤ, στο οποίο γενικότερο σχέδιο να συμμετέχει ο ΓΑΠ ή το ΠΑΣΟΚ εν γένει.

      Αυτές είναι οι δικές μου εκτιμήσεις, οι οποίες πάντως έχουν αρκετά μεγάλο βαθμό αυθαιρεσίας.

  36. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 07/04/2010 15:02:32

    Δυστυχώς κ. Ροδινέ , η κοινή λογική μας υποχρεώνει να συμφωνήσουμε με τις
    διαπιστώσεις που περιγράφονται στο σχόλιό σας της 15.06΄.

    Συμπέρασμα: Ότι και αν ισχύει μαύρο φίδι που μας έφαγε.

  37. Aggelos avatar
    Aggelos 07/04/2010 15:13:10

    ο Γαπ τωρα καταληγει σε αυτο που φωναζε μονος του σε ολη την Εΰρωπη ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ Σαμαρας..οτι θελουμε μια ΜΟΝο ευρωπαικη λυση χωρις καθολου ΔΝΤ..
    γιατι δεν τον ακουγανε πριν και μιλουσανε καθε μερα για δντ και βλακειες?

  38. Aggelos avatar
    Aggelos 07/04/2010 15:14:44

    ο Γαπ ειναι κοινωνιολογος ο Κωστακης ηταν δικηγορος..καταλαβαινουμε τωρα γιατι τους ειχαν ξεφυγει τοσο τα οικονομικα?
    τουλαχιστον ο Σημιτης ηξερε να παιξει-κλεψει καλυτερα με αυτα και δεν μας επαιρναν με τις ντοματες..

  39. περαστικός avatar
    περαστικός 07/04/2010 15:38:15

    Μία ερώτηση χαζού. Γιατί δεν απευθύνονται στους Έλληνες του εξωτερικού, ειδικά στους εφοπλιστές, αλλά και σε όσους Έλληνες της Ελλάδας έχουν καταθέσεις στο εξωτερικό, να αγοράσουν ελληνικά ομόλογα με καλό επιτόκιο; πχ γύρω στο 5%

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ περαστικός 07/04/2010 15:42:45

      Περαστικέ.
      Μη κάνεις το χαζό! Δεν τσιμπάμε!

      Η ερώτηση είναι έξυπνη, υλοποιήσιμη και μπορεί να έχει αποτελέσματα.
      Γιατί δεν το κάνουν;
      Το πιθανότερο είναι ότι παίρνουν μόνο τα μέτρα που τους υποδεικνύουν οι γιάπηδες των Βρυξελλών και του ΔΝΤ.

  40. Orestios avatar
    Orestios 07/04/2010 15:42:05

    χο! χο!

    http://www.zerohedge.com/article/art-cashin-reveals-aborted-goldman-attempt-sell-greek-debt-morgan-stanley-tap-underwrite-gre

  41. Orestios avatar
    Orestios 07/04/2010 15:44:25

    Διεθνώς ρεζίλι. Η κυβέρνηση τρώει γκάπ-γκούπ από παντού.

    http://www.zerohedge.com/article/greek-debt-hits-new-fresh-record-410-bps-national-bank-greece-tumbles-greece-now-seeks-arab-

  42. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/04/2010 16:18:45

    Ειναι πιθανο να ακολουθειται ενα σχεδιο που εχει σκοπο την ανατροπη της συνθηκης του Μααστριχτ αδιαφορωντας για το κοστος στην Ελλαδα.
    Εχω αναφερει και παλια οτι ισχυρες χωρες αντιθετες στη Γερμανια θελουν την ανατροπη της συνθηκης και η Ελλαδα χρησιμοποιειται ως πιονι.
    Αφου η πρωτη επιθεση δεν πετυχε λογω της αντιστασης της Μερκελ ισως επιχειρηθει επιθεση αυτοκτονιας οδηγωντας την Ελλαδα στη χρεωκοπια για να πιεσθει η Γερμανια να αλλαξει σταση.
    Τα συνεχη "Λαθη" δεν μπορει να ειναι μονο λαθη.Πιο πιθανο να ειναι εσκεμμενες ενεργειες με σκοπο τη κλιμακωση της κρισης.
    Οι ευρωπαιστες οπως ο Γεννηματας φυσικα δεν το θελουν αυτο αλλα ποση επιρροη εχουν;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 07/04/2010 17:06:59

      Υπάρχει και το ενδεχόμενο (πιο πιθανό κατ' εμέ), ο ΓΑΠ να ενεργεί έτσι απλώς από ανοησία και οι Αμερικανογάλλοι να εκμεταλλεύονται την ανοησία του για να κερδίσουν αυτό που θέλουν από τη Γερμανία.

      Δεν είμαι σίγουρος ούτε αν θα λειτουργήσει η επίθεση αυτοκτονίας. Ο Σόιμπλε (νομίζω, αν δεν ήταν αυτός ήταν η Μέρκελ) το είπε πολύ καθαρά ότι θα πρέπει να αφήσουμε ανοικτή ακόμη και την πιθανότητα, μια χώρα του Ευρώ να χρεωκοπήσει πραγματικά χωρίς να τη βοηθήσουμε.

      Οι Γερμανοί έχουν μια πολιτική ωριμότητα και ικανότητα ανάλυσης των δεδομένων που δεν υπάρχει ίσως σε καμία άλλη χώρα (με πιθανή εξαίρεση την Ελβετία, που πρέπει να είναι ακόμη καλύτερη). Δεν μιλάμε καν για τους κυβερνώντες, μιλάμε για τον απλό λαό. Δύσκολα θα μπορέσουν να τους νικήσουν εδώ οι Γαλλοαμερικανοί. Η Γερμανία έχει και την υποστήριξη της Αγγλίας εδώ, να μην ξεχνάμε, που δεν θέλει και να κάνουν πολλά-πολλά από κοινού οι Ευρωπαίοι.

  43. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/04/2010 16:23:38

    http://www.scribd.com/doc/29487518/Greek-Bonds-and-CDS-Update

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ αλλενάκι 07/04/2010 16:31:08

      Απο το διαγραμμα φαινεται η ανοδος των spread στη δεκεμβριανη επανασταση και η εν συνεχεια αποκλιμακωση τους μεχρι που οι επαναστατικες δυναμεις ηλθαν στην εξουσια με εκλογες και προκαλεσαν τη νεα ανοδο απο κυβερνητικη θεση με δηλωσεις και οχι με καψιματα καταστηματων.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ αλλενάκι 07/04/2010 16:42:24

      Απο το διαγραμμα φαινεται η ανοδος των spread στη δεκεμβριανη επανασταση και η εν συνεχεια αποκλιμακωση τους μεχρι που οι επαναστατικες δυναμεις ηλθαν στην εξουσια με εκλογες και προκαλεσαν τη νεα ανοδο απο κυβερνητικη θεση με δηλωσεις και οχι με καψιματα καταστηματων...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 07/04/2010 18:13:06

        έτσι είναι Ψυχραιμία, αποτυπώνεται ξεκάθαρα η πορεία τους από το 2008 μέχρι σήμερα,

  44. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/04/2010 16:31:35

    Δέν εἶναι καθόλου ἀφελεῖς.Βαδίζουν βάσει σχεδίου,καί ὁ Θεός νά μᾶς λυπηθῆ,νά μήν βγῆ ἀληθινός ὁ σχολιαστής Κρητικός.

  45. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/04/2010 16:36:45

    Ἴσως λόγῳ τῆς τόσο τρομακτικῆς καταστάσεως τῶν πραγμάτων,προχωρᾶ τόσο ἀργά ὁ
    Σαμαρᾶς.Ἄν ἐμεῖς ὑποπτευόμαστε μόνο,φανταστῆτε τί αὐτός γνωρίζει.
    Τελικά,εἴθε ὁ Θεός νά μᾶς δίνη κουράγιο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Kὀριννα 07/04/2010 17:15:54

      Ο σχολιαστής Κρητικός μας παρουσιάζει το ΣΧΕΔΙΟ: "There is no alternative".
      Υπάρχουν αδιέξοδα στην δημοκρατία?

  46. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 07/04/2010 17:21:23

    Μην αγχώνεστε.
    Το παιχνίδι τέλειωσε. Τι να συζητάμε πλέον.

    Σε 2 βδομάδες, άντε το πολύ σε 2 μήνες ο ΓΑΠ θα αναγκαστεί να σηκώσει από το τραπέζι το "όπλο" με το οποίο τελικά θα αυτοκτονήσει πολιτικά και δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς.

    Ας χαλαρώσουμε λοιπόν και ας απολαύσουμε τις "υπηρεσίες" του ΔΝΤ υπό τα βλέμματα της ΕΕ.

    Enjoy που λενε και στα mcdonalds...

  47. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 07/04/2010 18:35:49

    Τραβώντας κουπί απο την Ερμιόνη στην Ύδρα ο ΓΑΠ έδειξε τον δρόμο....
    εκεί πρέπει να τον στείλουμε να πηγαινοέρχεται και όχι να κάνει τον γύρο του κόσμου.
    Ερώτηση πότε ονομάζουμε τα "καλά παιδιά" αγορές και πότε κερδοσκόπους?

  48. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 07/04/2010 19:04:54

    0 ΓΑΠ αποδεικνύεται ικανός και με ισχυρές πλάτες (για ονειδισμό). Όταν είχε εκλεγεί η κυβέρνησή του, τις είχα δώσει στα εδώ σχόλια έξι μήνες ζωής, ενώ πολλοί χαμογέλασαν. Τους ξεπέρασε. Σημαντικό επίτευγμα...

  49. Greco avatar
    Greco 07/04/2010 19:24:04

    θα μας καταστρεψει παιδια...
    δεν κανει ο γιωργακης,θα μας καταστρεψει
    βοηθεια!

  50. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/04/2010 19:37:28

    Mια είδηση που πέρασε μάλλον στα ψιλά από το banking news και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου ότι την κρίση των ομολόγων σύντομα θα ακολουθήσει ανοιχτή και συνολική κρίση ρευστότητας του χρηματοπιστωτικού συστήματος.
    H KΟMMERZBANK η οποία έχει πολύ υψηλές τοποθετήσεις σε ρέπος στις ελληνικές τράπεζες αποφάσισε ξαφνικά να τα αποσύρει. Και δεν είναι η μόνη.

    • nbechr avatar
      nbechr @ αλλενάκι 07/04/2010 19:55:04

      Ο βασικός λόγος εκτόξευσης των spread είναι οι αυξανόμενες πωλήσεις των Ελληνικών ομολόγων. Το επόμενο βήμα είναι η ιδιωτική τοποθέτηση πού εκφράζεται μέσα από το Τραπεζικό Σύστημα. Οι βασικοί Ελληνικοί Τραπεζικοί Οργανισμοί ζήτησαν από την Κυβέρνηση την εφαρμογή τού μέτρου της εγγύησης , πού νομοθέτησε α5 μήνες πρίν η ΝΔ.
      Αν το "παίγνιο" σταματήση ΠΡΙΝ τίς Τράπεζες μικρό το κακό , αλλοιώς Ο Σεπτέμβριος θα είναι πραγματικά δύσκολος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 07/04/2010 20:11:42

      Τέλεια! Πλησιάζει η ώρα της κρίσης.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Orestios 07/04/2010 20:31:17

        Συνυπολόγισε:
        1. οι 4 μεγαλύτερες Εθνική, Alpha, Eurobank, Πειραιώς αιτήθηκαν ανοιχτά το υπόλοιπο του πακέτου διάσωσης του 2008, για το οποίο μέχρι χθες έλεγαν ότι δεν τους χρειάζεται
        2. τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια το τελευταίο τρίμηνο ΟΚΤ-ΝΟΕ-ΔΕΚ του 2009 αυξήθηκαν στο 7,7% του συνόλου των δανείων
        3. φυγή 8,5 δις στο εξωτερικό από το Δεκέμβριο εξ αιτίας της Τιτανικής ρητορειας
        4. δηλώσεις στελέχους της Ελληνικής Τράπεζας Επενδύσεων ότι "κινούμαστε σε όχι χαρτογραφημένο πεδίο", κοινώς δεν γνωρίζουν τις τους ξημερώνει αύριο...
        5. τις αρνητικές προβλέψεις για την τραπεζική κερδοφορία, συγκριτικά με αυτήν του 2008
        6. τη δυσκολία δανεισμού στις διατραπεζικές εξ αιτίας της κρίσης αυτής καθ αυτής
        7. τη συρρίκνωση των ιδιωτικών και εταιρικών καταθέσεων το ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ στα 229.5 δις -πτώση από μήνα σε μήνα 1.4%
        λόγω ύφεσης/επιβράδυνσης της οικονομίας και λόγω της αρνητικής ψυχολογίας του χρέους και λόγω των ηλίθιων παλινωδιών στο φορολογικό νομοσχέδιο,
        8. και τέλος την προχθεσινή δήλωση του/της επικεφαλής του ΔΝΤ για την Ευρώπη O/η επικεφαλής του ΔΝΤ για την Ευρώπη, Μάρεκ Μπέλκα ότι "οι ελληνικές τράπεζες θα χρειαστούν δίχτυ προστασίας"

        και βγάλε συμπεράσματα για τη ρευστότητα, in the field πλέον

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 07/04/2010 20:32:38

        http://www.zerohedge.com/article/four-largest-greek-banks-ask-aid-funding-crisis-becomes-full-blown-liquidity-fiasco-bundesba

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 07/04/2010 20:37:06

        αλλενάκι, η D-Day πότε θα είναι?

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 07/04/2010 20:38:29

        Δες και αυτό το βιντεάκι. Είναι πολύ αστείο.

        http://www.youtube.com/watch?v=uL0k_Ub1oDs

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Orestios 07/04/2010 20:50:43

        η Βundesbank δεν έχει καμία όρεξη να δώσει ούτε σέντσι, το ξεκαθάρισε, είδα ενα ενδιαφέρον σενάριο για την D-day με 5 στάδια στο zerohedge για το τι μέλλει γενέσθαι πλέον, θα το ψάξω αργότερα

  51. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 07/04/2010 19:42:10

    Μια πολύ ενδιαφέρουσα σύγκριση:

    http://www.theatlanticwire.com/opinions/view/opinion/Californias-Greek-Tragedy-3120

    California and Greece are both in a world of fiscal trouble. But who's worse off?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Γιάννης Σ. 07/04/2010 20:53:06

      λες να αισθανόμαστε καλύτερα τώρα?... :)

  52. ΑΦΥΠΝΗΣΗ avatar
    ΑΦΥΠΝΗΣΗ 07/04/2010 19:57:07

    ΠΑΣΚΕ, Η ΠΙΟ ΣΚΟΤΙΝΗ ΟΡΓΑΝΟΣΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΕΙΑ

  53. george avatar
    george 07/04/2010 22:12:45

    Η αίσθηση μου είναι (χωρίς να είμαι στην αγορά και να έχω γνώση), ότι πάλι παίζεται πολύ χοντρό παιχνίδι με την Ελλάδα να αποτελεί την μπάλα. Στο επίκεντρο είναι η δοκιμασία του μηχανισμού "διάσωσης" ενός μέλους της Ευρωζώνης που κινδυνεύει. Η αναταραχή που προκαλείται φέρνει κέρδη στις αμερικάνικες τράπεζες, περιορίζει την ισοτιμία του ευρώ έναντι του δολλαρίου και είναι όλοι ευχαριστημένοι. Εκτός από έμας φυσικά, που ζούμε με το άγχος της επικείμενης χρεωκοπίας. Ας ελπίσουμε μόνο ότι το έκτρωμα που έβγαλαν οι ευρωπαίοι ηγέτες ( ο μηχανισμός διάσωσης), δεν θα χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί, γιατί διαφορετικά θα οδηγηθούμε σε νέα παγκόσμια ύφεση. Άλλωστε, δεν θεωρώ τόσο χαζούς τους ευρωπαίους να αφήσουν σχεδόν όλη την Λεκάνη της Μεσογείου μόνη της, ενώ μπορούν να τη σώσουν απλά τυπώνοντας λίγο περισσότερο χρήμα.
    Πάντως ο κίνδυνος χρεωκοπίας (κυρίως από κακούς χειρισμούς) είναι υπαρκτός. Άραγε θα αντέξουμε?

  54. Orestios avatar
    Orestios 07/04/2010 22:54:35

    Το σενάριο της δραχμής επανέρχεται?
    Διαβάστε τα βήματα.

    http://www.zerohedge.com/article/greek-curve-pancakes-6-month-ggb-approaches-7

  55. Γ Καισαριος avatar
    Γ Καισαριος 08/04/2010 01:28:53

    http://www.market-talk.net/index.php/id/3736/

    Πριν απο 2 ++ χρονια το εχω πει

  56. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/04/2010 08:42:25

    Καλημέρα σας.

    Καλώς ήρθατε για μία ακόμη ημέρα στην online παρακολούθηση της ελληνικής χρεωκοπίας. Μια υπερπαραγωγή που καθίσταται δυνατή χάρη στο διαδίκτυο.

    Η κυβέρνησή μας όμως εξακολουθεί και σήμερα να προσπαθεί να κρύβει το πού βρίσκονται τα spreads, λες και αυτό υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι από τις τάσεις των traders που συναλλάσσονται και διαμορφώνουν οι ίδιοι τις τιμές - άρα τις γνωρίζουν. Αποτρέπει μόνον το να τις μάθουμε εμείς, που παρακολουθούμε με μικρότερη ή μεγαλύτερη αγωνία τη χρεωκοπία live.

    Αν είναι να συμβεί, έχει να συμβεί από το 1897. Γιατί να το χάσουμε; Πιθανότατα δεν θα μας ξανασυμβεί στη διάρκεια της επίγειας ζωής μας. Γιατί είναι τόσο κακοί με τον κόσμο; Μόνον τον Υπουργικό θα τον αφήνουν να παρακολουθεί live; Τη χρεωκοπία όχι;

    Σύμφωνα πάντως με τη Ναυτεμπορική, το spread είναι στις 423,5 μονάδες, σύμφωνα με το bankingnews.gr στιζ 422. Καληνύχτα μας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 08/04/2010 10:01:11

      Parte popcorn kai min 3exasete na dilwsete simetoxi ston diagwnismo toy dimarxou Ydras! Megali prosfora an kataferete na kanete kalitero xrono me canoe apo to GAP.

      Sorry gia ta greeklish alla ftaiei to pliktrologio.

  57. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/04/2010 08:47:30

    430 μ.β., σύμφωνα με το bankingnews.gr

  58. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/04/2010 08:54:07

    Κυρίες και κύριοι, ζήστε live τη μεγαλειώδη, ανεπανάληπτη χρεωκοπία του πελατειακού μας κράτους. Έφτανε ένας τρελός να τραβήξει την πετσέτα που μας κάλυπτε τόσα χρόνια, σχεδόν 30, για να αποκαλυφθεί σε τι οικονομία ζούσαμε.

    Όσοι δεν ψηφίσαμε τον Ανδρέα το 1981 και τον πολεμήσαμε, αντιθέτως, από την πρώτη στιγμή, μπορούμε να αισθανόμαστε δικαιωμένοι. Δεν κατηγορούμε τους υπόλοιπους που τον ψηφίσατε, κι αυτόν και το γιο του. Πιστέψατε σε ένα όμορφο ψέμα. Ένα λάθος που ο καθένας θα μπορούσε να κάνει. Όμως είναι καιρός να παραδεχτείτε το λάθος σας. Τα όμορφα ψέματα άσχημα καίγονται.

    Όσοι έχετε χωράφια, πείτε και σ' εμάς τους υπόλοιπους να έρθουμε να σας δουλέψουμε ως εργάτες, να φάμε λίγο ψωμί. Όσοι έχουμε υγεία δηλαδή και μπορούμε να δουλέψουμε. Ο Θεός να μας λυπηθεί...

  59. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/04/2010 09:09:07

    Σήμερα θα γίνουν ανακοινώσεις από την ΕΚΤ για τη μορφή που θα πρέπει να πάρει η στήριξη. Το μοντέλο συλλογικής στήριξης μάλλον εγκαταλείφθηκε και θα υποδείξουν τα "διμερή" δάνεια ως τη μόνη λύση.
    Αυτό που τους ανησυχεί πολύ είναι η ανοιχτή καταφυγή των 4 μεγαλύτερων ελληνικών τραπεζών στο πακέτο στήριξης του 2008.
    Η Bundesbank ανοιχτά δήλωσε ότι αποκλείεται να δώσει χρήματα στον πίθο των Δαναίδων.

  60. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/04/2010 09:53:55

    Εντωμεταξύ, σύμφωνα με το bankingnews.gr, δεν εμφανίζονται καθόλου τιμές στην Δευτερογενή Αγορά για τα δεκαετή ομόλογα (από τα οποία καθορίζεται ποιο είναι το spread). Αυτό για μένα σημαίνει ουσιαστική παραδοχή χρεωκοπίας. Άσε που με τέτοιες τακτικές, τα spreads κατακρημνίζονται κι άλλο/

    Αν αυτό είναι το μόνο όπλο της κυβέρνησής μας. που έχει σχέδιο, τότε ζήτω που καήκαμε. Μας σπρώχνει στο γκρεμό, αντί να μας συγκρατεί.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Επώνυμος 08/04/2010 10:55:15

      αφού σταμάτησε και η διαπραγμάτευση τι να εμφανίζει...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 08/04/2010 10:58:33

      Όμως στην ευρωπαϊκή πλατφόρμα συνεχίζεται η διαπραγμάτευση και εκεί το sprd πήγε 456...

      Έχετε γεια βρυσούλες. Τι μας περιμένει άραγε αύριο;

  61. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 08/04/2010 10:34:50

    Τι περιμένουμε? Τι περιμένουμε? Τι περιμένουμε? Τι περιμένουμε?

  62. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 08/04/2010 10:53:14

    Τι να πεις;
    «Όπου μικρός και η μοίρα του».
    Πάντως η πτώση μιας Κυβέρνησης πρόωρα, θα αποτελέσει ένα κακό προηγούμενο και μια θλιβερή παρακαταθήκη για το αύριο.
    Μόνο οι κομματικά εθελοτυφλούντες δεν το αντιλαμβάνονται αυτό
    Η Ελλάδα είναι για όλα τα χρώματα και για όλα τα κόμματα...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ατσαλάκωτος 08/04/2010 10:57:29

      Μάλλον καλό προηγούμενο θα αποτελέσει. Καλό προηγούμενο δικαιοσύνης. Μπορεί να κληρονόμησαν προβλήματα, πολλά προβλήματα, αλλά δεν κληρονόμησαν χρεωκοπία. Η χρεωκοπία αυτή είναι όλη δική τους. Η πτώση τους θα είναι το λιγότερο που μπορούν να πάθουν.

      Θα ήθελα να 'ξερα, τι ακριβώς κάνουν αυτη τη στιγμή. Τι συνεδριάζουν, τι λένε, τι σχεδιάζουν. Αν σχεδιάζουν. Τι σκέφτονται, εν πάση περιπτώσει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ατσαλάκωτος 08/04/2010 11:02:29

      Δε νομιζω οτι και να πεσει η κυβερνηση θα ελθει καποιου αλλου κομματος.
      Μαλλον οικουμενικη θα γινει με κανενα Παπαδημο πρωθυπουργο.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 08/04/2010 11:11:08

        Θα είναι τεράστιο λάθος του Σαμαρά να στηρίξει μια τέτοια οικουμενική.

        Και θα αποδειχθεί σε αυτή τη φάση πόσο μεγάλο λάθος του ήταν να μην χτίσει αντιπολιτευτική καβάντζα για αυτή την ώρα, που θα έπρεπε να μπορεί να αναδειχθεί σε αξιόπιστη εναλλακτική δύναμη.

        Η μόνη ελπίδα του Σαμαρά είναι, στην πραγματικότητα, να παραμείνει ακόμη μερικούς μήνες πρωθυπουργός ο Παπανδρέου, ώστε να προλάβει να φτιάξει προφίλ. Αν έρθει κυβέρνηση π.χ. Παπαδήμου, τότε θα "παγώσει" το πολιτικό σκηνικό για πολλά χρόνια.

        Επίσης, τι δικαιολογία θα έχει να μην στηρίξει μια τέτοια οικουμενική; Δεν λέω να την στηρίξει, λέω ότι πρέπει να βρει έναν αξιόπιστο λόγο για να μην τη στηρίξει. Και ο αξιόπιστος λόγος μπορεί να είναι ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ: Εγώ θα τα καταφέρω καλύτερα.

        Μπορεί να το πει αυτό σήμερα;

        Πρέπει να μπορέσει να το πει το συντομότερο. Πολύ πιο σύντομα από όσο νομίζει.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ψυχραιμια 08/04/2010 11:22:18

        Simfwnw Eponyme.
        Einai la8os i oikoumeniki auti tin periodo ka8ws e3ipiretei tin sinexisi tis anwmalias

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 08/04/2010 13:07:32

        Kατα την αποψη μου πρεπει να κανει ελιγμο : να δηλωσει οτι δεν δεχεται να στηριξει κυβερνηση που δεν θα καταργησει το λαθρονομοσχεδιο.
        Εάν αυτοι που εχουν το μαχαιρι και το πεπονι το δεχθουν χανει την ευκαιρια αλλα πετυχαινει στρατηγικη νικη σε ενα σημαντικο για μας τομεα.
        Εαν δεν το δεχθουν εχει μια σοβαρη για ολυ κοσμο δικαιολογια να μεινει απεξω.

  63. st.takis avatar
    st.takis 09/04/2010 08:34:40

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ Η ΜΑΛΗ ΒΡΑΣΗ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.