#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/08/2013 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Σαουδαραβικές υπηρεσίες πίσω από την χρήση χημικών στη Συρία;



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, άρχισαν τα αποκαλυπτήρια για όσα συμβαίνουν στην Συρία, όπου αλωνίζουν η Ταξιαρχία Τζαμπχάτ αλ Νούσρα και άλλοι σουνίτες τζιχαντιστές, σφαγιάζοντας χριστιανούς και αλεβίτες. Οι μαζικές δολοφονίες αμάχων κι αιχμαλώτων όμως δεν προσδίδουν στρατιωτική υπεροχή. Οι Συριακές Ένοπλες Δυνάμεις στο πεδίο της μάχης κυριολεκτικά πάτησαν στο σβέρκο το συνοθύλευμα φανατικών σουνιτών κατσαπλιάδων, που εδώ και δυόμισι χρόνια αιματοκυλά την Συρία με συναυτουργό την ισλαμοφασιστική Τουρκία και πακτωλούς βοήθειας από το Ριάντ και τα Εμιράτα.

Με τους αντάρτες του FSA στα όρια της κατάρρευσης και της τελικής ήττας, ήρθε ως από μηχανής Θεός η μαζική δολοφονία αμάχων στην συνοικία Γκούτα της Δαμασκού με χρήση χημικών όπλων.

Ενώ λοιπόν οι αεροπορικές και ναυτικές δυνάμεις των ΗΠΑ, της Βρετανίας και της Γαλλίας έσπευδαν στην Ανατολική Μεσόγειο και μαρσάριζαν μηχανές με το δάχτυλο στην σκανδάλη, άρχισαν να έρχονται βροχή τα μαντάτα.

Η Dale Gavlak είναι ανταποκρίτρια του Associated Press και του  Mint Press News, με βάση το Αμμάν. Από την έρευνα που έκανε μαζί με τον Ιορδανό συνάδελφο της Yahya Ababneh, για το τι πραγματικά συνέβη στην Γκούτα, προέκυψαν τα εξής:

Ο αρχηγός των Σαουδαραβικών μυστικών υπηρεσιών, ο πρίγκιπας Μπαντάρ μπιν Σουλτάν μέσω ενός επίσης Σαουδάραβα «εθελοντή», γνωστού ως Abu Ayesha, που διοικεί τάγμα ανταρτών στη Συρία, προμήθευσε τα χημικά όπλα. Τα όπλα αυτά προορίζονταν για την Τζαμπχάτ αλ Νούσρα αλλά για την μεταφορά κι αποθήκευση τους σε τούνελ χρησιμοποιήθηκαν αντάρτες από άλλες μονάδες, χωρίς να τους έχουν ενημερώσει τι είδους όπλα είναι και πως γίνεται ο χειρισμός τους.

Σε έκρηξη που έγινε σε ένα από τα τούνελ όπου φυλάσσονταν τα νευροτοξικά όπλα, σκοτώθηκαν μεταξύ άλλων δώδεκα αντάρτες.  Οι δημοσιογράφοι μίλησαν, μεταξύ άλλων, με τον Abu Ablel – Moneim, πατέρα ενός εκ των δώδεκα ανταρτών αλλά και με πολλούς αντάρτες, ανάμεσα τους μια γυναίκα, η οποία μάλιστα εξέφρασε το …παράπονο της για τον πρίγκιπα Μπαντάρ, λέγοντας πως «όταν μας δίνει τέτοια όπλα, πρέπει να τα δίνει σε αυτούς που ξέρουν να τα χειρίζονται». Οι αντάρτες είπαν πως κάποιοι συμμαχητές τους από περιέργεια και άγνοια προκάλεσαν έκρηξη των χημικών όπλων που τους προμήθευσαν οι Σαουδάραβικές υπηρεσίες, με αποτέλεσμα την εκατόμβη αμάχων που ακολούθησε.

Αξιοσημείωτο είναι πως πάνω από δώδεκα αντάρτες που μίλησαν στους δυο δημοσιογράφους, είπαν πως λαμβάνουν μισθό από την κυβέρνηση της Σαουδικής Αραβίας!

Επομένως τα χημικά όπλα που πυροδοτήθηκαν είτε σκοπίμως, είτε από ανεκπαίδευτους αντάρτες, δεν βρίσκονταν στην δικαιοδοσία του Συριακού Στρατού. Ήταν στα χέρια των ισλαμοφασιστών φονιάδων και εισήχθησαν στη Συρία από τις Σαουραβικές μυστικές υπηρεσίες, των οποίων ο επικεφαλής, ο περιβόητος Πρίγκιπας Μπαντάρ, είναι το κεντρικό πρόσωπο στην οργανωμένη προσπάθεια ανατροπής του Άσσαντ.

Φέρεται μάλιστα να προσέφερε στον Πούτιν ένα δέλεαρ αλλά και να του απηύθυνε και μια απειλή για να εγκαταλείψει η Μόσχα την στήριξη στον Σύριο Πρόεδρο. Από τη  μια του προσέφερε φθηνό πετρέλαιο κι από την άλλη απείλησε την ασφάλεια των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων που θα γίνουν στο Σότσι, παραδεχόμενος ευθέως πως το Ριάντ ελέγχει τους Τσετσένους τρομοκράτες!

Είναι λοιπόν ολοφάνερο πως αν κάπου θα πρέπει να πέσουν δυτικές βόμβες, είναι στην Μητέρα του Κακού, την Σαουδική Αραβία και στα κεφάλια όλων όσων υποστηρίζουν τους σαλαφιστές χασάπηδες τρομοκράτες, που σφαγιάζουν τους Αλεβίτες και την αρχαιότερη χριστιανική κοινότητα του κόσμου. Αυτοί είναι οι πραγματικοί εχθροί της ανθρωπότητας, του Χριστιανισμού αλλά και κάθε δίκαιου ανθρώπου, σε όποιο δόγμα κι αν πιστεύει. Περίοπτη δε θέση σε αυτή την αδίστακτη συμμορία φανατικών ισλαμοφασιστών, εχθρών του ανθρωπισμού και κάθε έννοιας δημοκρατίας, έχει ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και οι νεοοθωμανοί συνεργοί του, βασικοί υποστηρικτές της διαβόητης Ταξιαρχίας Αλ Νούσρα, η οποία ήταν ο αποδέκτης των σαουδαραβικών χημικών όπλων.

Αναδίπλωση της Δύσης

Σχετικά με το ζήτημα της χρήσης των χημικών όπλων και της ραγδαίας μεταστροφής του φιλοπόλεμου κλίματος χαρακτηριστικά και όσα περαιτέρω γράφει ο διεθνής Τύπος:

α) το Associated Press γράφει ότι «"The intelligence linking Syrian President Bashar Assad or his inner circle to an alleged chemical weapons attack that killed at least 100 people is no "slam dunk," with questions remaining about who actually controls some of Syria's chemical weapons stores and doubts about whether Assad himself ordered the strike, U.S. intelligence officials say».

β) Οι New York Times γράφουν "no smoking gun that links Assad to attacks..."

γ) Ο Telegraph (UK) γράφει " David Cameron backed down and agreed to delay a military attack on Syria following a growing revolt over the UK's rushed response to the crisis on Wednesday night".

δ) Το Reuters αναφέρει σήμερα "French President Francois Hollande said on Thursday that Syria needed a political solution, but that could only happen if the international community could halt killings like last week's chemical attack and better support the opposition."

Όλα αυτά δείχνουν μια αναδίπλωση της Δύσης. Πολύ περισσότερο τώρα που υπάρχουν πλέον αποδείξεις από την πλευρά μάλιστα των ανταρτών, πως όχι μόνον η Συριακή Κυβέρνηση δεν έχει καμιά σχέση με το έγκλημα αλλά αντίθετα η Σαουδική Αραβία συλλαμβάνεται αυτή με το όπλο που καπνίζει η κάνη του στα χέρια της.

Η αυτοκτονική πολιτική των ΗΠΑ, από την εποχή της Βοσνίας και του μακελέματος της  χριστιανικής Σερβίας, έχει την βρώμικη αλλά αληθινή εξήγηση της: τον πακτωλό εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων που έχουν πληρώσει και πληρώνουν κυρίως οι Σαουδάραβες στο «σύστημα Κλίντον». Ο ρόλος του Ιδρύματος Κλίντον, της Χίλαρυ, του Ποντέστα και μια ολόκληρης κάστας στο State Department, αργά ή γρήγορα θα βρεθεί κάτω από τον έλεγχο της αμερικανικής δικαιοσύνης. Να το πω με απλά λόγια, οι Σαουδάραβες ηγεμόνες αυτού του μεσαιωνικού σκοταδιστικού βασιλείου του ισλαμοφασισμού, εξαγόρασαν την στροφή της αμερικανικής πολιτικής κι έβαλαν την ηγεσία της Δύσης να πυροβολάει τα πόδια της και να ενισχύει την ίδια την τρομοκρατία!

Στις ΗΠΑ ακόμη κι ο πόλεμος του Βιετνάμ στα χειρότερα του είχε μια στήριξη της κοινής γνώμης, που ποτέ δεν έπεσε κάτω από 40%. Μια πιθανή επίθεση στη Συρία σήμερα, σύμφωνα με τις μετρήσεις, υποστηρίζεται από μόλις 9% ενώ εναντίον είναι το 60% των Αμερικανών.

Μετά το τσαλάκωμα του Κάμερον στη Βουλή των Κοινοτήτων, όπου Άγγλος Πρωθυπουργός είχε να πάθει τέτοια νίλα από το 1782 και την υπαναχώρηση Ολάντ, μπορεί να αναδιπλωθούν και οι ΗΠΑ και η Δύση να αποφύγει άλλη μια αυτοκαταστροφική περιπέτεια, που θα ενδυναμώσει γι’ άλλη μια φορά τους ισλαμοφασίστες τρομοκράτες εχθρούς της.

Γι’ αυτό, όταν ισχυρές δυνάμεις μέσα στις ΗΠΑ, την Αγγλία και την Γαλλία, κλονίζονται, αμφιβάλλουν κι αντιμάχονται, είναι ανόητη κι επικίνδυνη μια δική μας προπέτεια για κάτι μάλιστα, που βλάπτει τα συμφέροντα μας, τον Χριστιανισμό, την ειρήνη κι ασφάλεια στην Ανατολική Μεσόγειο.

Εδώ, γι’ άλλη μια φορά, ο αμετροεπής και πολυλογάς Ευάγγελος Βενιζέλος τα ‘κανε ρόϊδο…

infowars, infowars.com/rebels-admit-responsibility

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Β. Σπανός avatar
    Β. Σπανός 31/08/2013 08:43:12

    Ένα σχόλιο: o αλέκτωρ δε λάλησε, κ Κρανιδιώτη, όπως γράφετε στην αρχή του άρθρου σας. "Πριν αλέκτωρ φωνήσαι" , λέει το ιερό κείμενο. Εν πάση περιπτώσει, είτε λάλησε το πετεινάρι, είτε φώνησε δεν το έκανε "τρις" όπως λανθασμένα διατείνεστε: μια φορά ήταν αρκετή. Τρεις φορές απαρνήθηκε ο Πέτρος τον Ιησού. Ελπίζω η συνέχεια του άρθρου σας να μην περιέχει ανακρίβειες ανάλογες της πρώτης φράσης του.
    Με εκτίμηση
    Β. Σπανός

    • to_telos avatar
      to_telos @ Β. Σπανός 31/08/2013 13:22:30

      Εσυ εκει κολησες?
      Για τα παρακατω εχεις να πεις κατι?

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ to_telos 31/08/2013 20:15:25

        Τι να πει, σάμπως τον ενδιαφέρει ή διάβασε το κείμενο; Απλώς να την πει στον Κρανιδιώτη ήθελε... και καλά...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος 31/08/2013 22:15:39

          Απλά με κατάλαβε ότι θα πάω στην Κόλαση. Σνιφ...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Β. Σπανός 31/08/2013 13:39:06

      Διυλίζεις τον κόνωπα στο συγκεκριμένο θέμα. Σωστή παρατήρηση αλλά δεν αξίζει τόσο πολύ γράψιμο και ανάλυση...

  2. Άννα avatar
    Άννα 31/08/2013 09:24:36

    Τόσο κρίσιμες και τραγικές στιγμές, να μας εκπροσωπεί ως Υπουργός Εξωτερικών ο κ. Βαγγέλης Βενιζέλος, είναι πραγματικά από λυπηρό έως προσβλητικό, για να μην πω επικίνδυνο....

  3. parsifal avatar
    parsifal 31/08/2013 09:47:36

    Συγχαρητήρια κύριε Κρανιδιώτη αλλά δεν αρκούν οι διαπιστώσεις και οι (γνωστές στους ενδιαφερόμενους) εξηγήσεις για τα τεκταινόμενα στην Μ. Ανατολή καθώς και τον ρόλο του Σουνιτικού Ισλάμ και ιδία της Ουαχαμπιτικής συμμορίας.
    Εμείς τι πράττομε ; Ο "πολυλογάς και αμετροεπής" Βενιζέλος, κύμβαλο αλλαλάζον θα ελεγα εγώ δεν είναι ... ανεξάρτητη ταξιαρχία. Είναι ΥΠΕΞ της Ελλάδος, υπόλογος στον Πρωθυπουργό, δεσμεύει την χώρα με τις δουλοπρεπείς στο "σύστημα Κλίντον" δηλώσεις του. Παραπέρα, εάν η Γερμανία π.χ. δηλώνει την διαφωνία της με την "ανθρωπιστική επέμβαση", το κάνει δωρεάν. Εμείς είτε διαφωνούμε είτε οχι, απο την Σούδα θα εφορμήσει το "σύστημα Κλίντον", τα ΑΣΕΠΕ της Π.Α. θα "επιτηρούν" τα μετώπισθεν των "ανθρωπιστών" και ο "Κρόνος" της Α. Κρήτης θα εμπλακεί στις αεροπορικές επιχειρήσεις. Οπότε ; Τι τα γράφετε ;
    "Η Ελλάδα ανήκει στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ..." Το εμπεδώσαμε !

  4. Foufoutos avatar
    Foufoutos 31/08/2013 10:12:38

    Ο κόκορας μία λάλησε, τρεις ήταν οι φορές που αρνήθηκε ο Πέτρος το Χριστό...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Foufoutos 31/08/2013 14:37:58

      Σωστός. Το νόημα το 'πιασες. Τώρα πήγαινε και παρακάτω, όπου είναι το ζουμί.

      • Διηνεκης avatar
        Διηνεκης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/09/2013 19:12:02

        Ολοι η αληθεια σε ενα αρθρο,ειναι πραγματι λυπερο που κομματι τις πολιτικης ηγεσιας συντασεται με τους ισλαμοφασιστες,οπως παντα τα λεει εξω απο τα δοντια ο φαηλος

  5. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 31/08/2013 10:40:23

    Μπράβο Φαήλο Κρανιδιώτη! Πόσοι τολμούν να πουν την αλήθεια; Οι Σαουδάραβες ως κρατική υπόσταση είναι τσιράκια των ΗΠΑ και του Ισραήλ σε όλα τα επίπεδα. πληρώνουν τους μισθοφόρους σφαγείς της Αλ Κάιντα να σφάζουν αλεβίτες και χριστιανούς. Αυτά είναι τα πολιτισμένα κράτη της περιοχής. Ίδια μούτρα με του πατρόνες τους.Κτήνη που απλά με την εξουσία που τους δίνει η στρατιωτική τους δύναμη σκοτώνουν και δεν πληρώνουν εδώ και δεκαετίες. Η Νέμεσις πάντα έρχεται στο τέλος όμως και τότε δεν αφήνει τίποτα όρθιο...

    • Γιάννης Ζωγράφος avatar
      Γιάννης Ζωγράφος @ Γεώργιος Τ. 31/08/2013 20:15:38

      Ξύπνα! Οι Σαουδάραβες αυτή την στιγμή έχουν το πάνω χέρι, έχοντας "αγοράσει" της Ουάσινγκτων -- κάποιοι Αμερικάνοι πολιτικοί είναι οι υπηρέτες τους...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Ζωγράφος 31/08/2013 21:51:41

        Μέγα λάθος! Το Ισραήλ τους έχει αγορασμένους από τότε που οι τράπεζες δανείζουν τα κράτη. 2 αιώνες τώρα. Εκτός αν δεν ακούς τις δηλώσεις των προέδρων των ΗΠΑ τόσα χρόνια πως "πρώτο μέλημα της πολιτικής μας είναι η ασφάλεια των ΗΠΑ και του Ισραήλ". Και πάνε στο τείχος των δακρύων με το κιπά ως υποψήφιοι. Αλλιώς δεν...

        Τώρα εσύ ξύπνησες;

        • Γιάννης Ζωγράφος avatar
          Γιάννης Ζωγράφος @ Γεώργιος Τ. 01/09/2013 21:36:59

          Αυτά που λες είναι αστεία διότι λοίπιε η σπουδή: το Ισραήλ αυτή την στιγμή είναι κάθετα ενάντια στην πολιτκή των ΗΠΑ, και είναι λογικό αυτό -- ο Ομπάμα προωθεί μία Σουνίτικη γραμμή που σ'ένα βάθος χρόνου στοχεύει το Ισραήλ... μην είμαστε επιπόλαιοι,

          πχ:
          Failed US policy endangers Israel
          Analysis: Political disputes in Washington putting Israel's citizens in truly dangerous situation
          Ynet.news.com
          07.15.13, 20:23
          http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4405449,00.html

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γεώργιος Τ. 31/08/2013 22:14:54

      Γιώργο, όλες οι ενδείξεις δείχνουν πως ισχύει το αντίθετο: οι ΗΠΑ έχουν γίνει τσιράκι της Σαουδικής Αραβίας. Αλλιώς δεν μπορεί να εξηγηθεί πως έχουν κάνει τόσες ενέργειες ενάντια στα συμφέροντα τους αλλά υπέρ των επιδιώξεων του Ριάντ. Όπως λένε οι Γιάνκηδες "money talk, bullshit walk".
      Και σε πληροφορώ πως οι Ισραηλινοί δεν επιθυμούν ανατροπή του Άσσαντ και αντικατάσταση του από παλαβούς τζιχαντιστές/σαλαφιστές.

      • cptnemo avatar
        cptnemo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/09/2013 00:15:07

        Ανάποδα. Οι ισραηλινοί θέλουν ανατροπή του κάθε Ασσάντ και παλαβούε παντού.

        http://www.globalresearch.ca/yinons-revenge-a-panoramic-of-chaos-in-the-arab-world/5346899

        Το ντηλ με το πετροδολάριο είναι να στηρίζουν οι αμερικάνοι την βασιλική οικογένεια της σαουδικής αραβίας και την παρατρεχάμενη ελίτ, για να μην διαζειρίζοντε τα πετρέλαια εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του λαού, για tribute οι σαουδάραβες είναι υποχρεωμένοι να επενδύουν όλο το μπακίρι σε αγγλοσαξωνικές τράπεζες κτλ.......κοινώς οι ΗΠΑ πουλάνε νταβατζιλίκι.

      • AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
        AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/09/2013 04:52:51

        Οι μεγαλοτραπεζίτες Rothschild , Rockefeller, Warburg, Kuhn Loeb κλπ. μαριονέτες των Σαουδαράβων ; Πολύ χλωμό το βλέπω. H Kίνα τότε, που ελέγχει το δημόσιο χρέος των ΗΠΑ , θα έδινε εντολές στους Αμερικάνους .
        Oι Jew bankers είναι οι μόνοι πραγματικοί αφέντες του κόσμου . Αυτοί κάνουν παιχνίδι.
        Προτείνω, σε όσους δεν το έχουν δει, το αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ Rothschilds and the Money Monsters

        • Υπόλογος avatar
          Υπόλογος @ AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 01/09/2013 16:44:58

          Meanwhile in Russia...

          Εδώ αποκαλύπτουμε με στοιχεία το ρόλο των αντίχριστων Σαουδαράβων και της επίσης αντίχριστης Τουρκίας που σφάζουν δεξιά κι αριστερά Σιίτες και Χριστιανούς, και ο Γκεσταπίτης απο πάνω το βιολί του:

          "Ναι αλλά οι Εβραίοι...μπλα, μπλά, μπλά...οι Ρότσιλντ...μπλά, μπλά, μπλά...οι τραπεζίτες είναι όλοι Εβραίοι, μπλά, μπλά, μπλά...οι Σιωνιστές...μπλά, μπλά, μπλά"

          Ασε ρε μάστορα το παραμυθάκι, σας έχει βαρεθεί ο λαός με τους Εβραίους, τους Σιωνιστές και τους Ελ και τα Νεφελίμ. Νισάφι πιά.

          • cptnemo avatar
            cptnemo @ Υπόλογος 02/09/2013 05:04:19

            Υπόλογε το χαψες το spin περί σύγκρουσης των πολιτισμών βλέπω.

            divide et impera.

            όμως qui bono; οι σαουδάραβες; οι σουνίτες;

            για κάνε ένα zoom out γιατί΄από τα πολλά δέντρα χάσαμε το δάσος.

          • AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
            AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ Υπόλογος 02/09/2013 19:51:58

            θίχτηκες χωρίς λόγο ! Δεν αντιπαθώ τους Εβραίους, αντιθέτως τους παραδέχομαι.
            Γιατί σε όποιο μέρος του κόσμου και να ζείτε, πάνω απ' όλα είστε εβραίοι και μετά Αμερικάνοι, Γάλλοι, Γερμανοί, Έλληνες κλπ. Και προστατέυετε τα συμφέροντα της γής των προγόνων σας, όπως άλλωστε κάποτε έκαναν και οι Έλληνες της διασποράς.
            Όσον αφορά τα χαιβάνια με τις κελεμπίες, ας μην ήταν πιστά σκυλάκια των Παγκόσμιων τοκογλύφων και θα είχαν, προ πολλού, την κατάληξη του Καντάφι του Σαντάμ και τόσον άλλων ξεροκέφαλων
            ηγετών !!!

  6. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 31/08/2013 11:18:53

    Αποδεδειγμένα και οι τρείς πλευρές στην Συρία έχουν προχωρήσει στην χ΄ρηση χημικών όπλων και μη συμβατικών όπλων.Αναφέρομαι τόσο στο καθεστώς Ασαντ, όσο και στον Ελεύθερο Στρατό της Συρίας, όσο και στην ισλαμική τζιχάντ. Η μόνη πλευρά που δεν προχώρησε στην χρήση τέτοιων όπλων είναι οι Κούρδοι.Το καθεστώς Ασαντ είναι αιματοβαμμένο καθεστώς , το γνώρισαν πολύ καλά οι Κούρδοι όταν αυτό ήταν σε αγαστή συνεργασία με το τουρκικό καθεστώς. Οπως και άλλα δογματικά σχήματα κατά συνέπεια όπως και το καθεστώς Μιλόσεβιτς παρήγαγε συνειδητά το κατάλληλο υπόβαθρο για εξωτερική παρέμβαση των Δυτικών.

    Φυσικά αποσιωπάται έντεχνα πως η Συρία αποτελούσε βραχίονα άσκησης πολιτικής του Ιράν, του οποίου το θεοκρατικό καθεστώς είναι εφάμιλλο της ισλαμικής τζιχάντ στις μεθόδους του.

    Σε ότι αφορά το ελληνορθόδοξο χριστιανικό στοιχείο αποτέλεσε θύμα των σχεδιασμών του καθεστώτος Ασαντ και της θέσης που κατέχει στην Συρία, αναφέρομαι στο γεωγραφικό του στίγμα, το όποιο αποτελεί και σημείο υψηλής στρατηγικής σημασίας.Πολλοί τρέφονται απο τον πόλεμο πολιτισμών ισχύει, αλλά μπροστά στον ενεργειακό ανταγωνισμό υπολείπεται.

    Τα ζητήματα εξωτερικής πολιτικής υπόκεινται στον κανόνα του ντόμινο.Οταν λοιπόν θεωρείς τον Αξονα Ισραήλ-Κύπρου-Ελλάδας ύψιστης σημασίας πρέπει να γνωρίζεις πως οι εξελίξεις στην Συρία άπτονται της ασφάλειας του Ισραήλ σε πολύ μεγάλο βαθμό.Πρίν λοιπόν σηκωθεί το λάβαρο του αντιαμερικανισμού ας εξεταστούν οι συνέπειες απο την αύξηση της τιμής του πετρελαίου, απο την λαθρομετανάστευση, απο την γειτνίαση ΑΟΖ Κύπρου με της Συρίας, απο την εξέλιξη του κουρδικού ζητήματος .Μόνιμα συμφέροντα υπάρχουν, μόνιμοι εχθροί και φίλοι δεν υπάρχουν, ας κινηθούμε λοιπόν ως Ελλάδα και Ελληνες έξυπνα γιατί απλά υπάρχουν συμφέροντα κα ιστις τρείς εμπλεκόμενες πλευρές, εξαιρουμένης της ισλαμικής τζιχάντ

    • Vee avatar
      Vee @ Δρόλαπας 31/08/2013 19:41:18

      Δρόλαπα, σκεφτόμουν να γράψω περίπου το ίδιο, δηλαδή ότι εμείς, ως Ελλάδα πρέπει να ζυγίσουμε τις γεωπολιτικές εξελίξεις στην περιοχή χωρίς συναισθηματισμούς, και για τη μεγιστοποίηση του δικού μας οφέλους.

    • Vee avatar
      Vee @ Δρόλαπας 31/08/2013 19:43:15

      Παρεμπιπτόντως, "31 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013";;; Back to the future?

  7. Zugzwang avatar
    Zugzwang 31/08/2013 11:24:01

    Ν'αγιασει το στομα σας κυριε Κρανιδιωτη! Φωναξτε τα ομως πιο δυνατα μη τυχον και τα ακουσει και ο Βενιζελος...Και εχετε το νου σας στο νομοσχεδιο για την νομιμοποιηση των λαθρομεταναστων, που μαγειρευουν στο υπουργειο Εσωτερικων. Γιατι αν περιεχει τα τερατωδη που ακουγονται, αυτο θα ειναι καταστροφη για τον Ελληνισμο και βομβα στα θεμελια της ΝΔ. Και πλησιαζουν οι δημοτικες εκλογες.

  8. Κώστας Κοντοθανάσης avatar
    Κώστας Κοντοθανάσης 31/08/2013 11:34:50

    "Πριν αλέκτορα λαλήσαι, τρις απαρνήση με ". Δηλαδή, "πριν λαλήσει ο κόκορας, τρεις φορές θα με απαρνηθείς", είπε ο Χριστός στον Πέτρο και, όντως, έγινε. Κι όταν συνέβη και το συνειδητοποίησε ο Πέτρος, "εξελθών έξω έκλαυσε πικρώς", όπως λέει το Ευαγγέλιο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας Κοντοθανάσης 31/08/2013 14:38:55

      Οκ, δεν είμαι ειδικός στον αλέκτορα και τον Πέτρο.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 31/08/2013 15:07:41

        Δέν χρειάζεται νά 'σαι εἰδικός.
        Ἄμα τόν συνδιάσεις μέ μακαρόνι καί τουλουμοτύρι,ὁ ἀλανιάρης γίνεται εἰδικότητα ἀπό μόνος του..

        • Άννα avatar
          Άννα @ Κυθήριος 31/08/2013 18:06:24

          Να. Κάτι τέτοια κάνετε, γίνανε όλα τα κοκόρια φουρνιστά και δεν υπάρχει ούτε ένα ζωντανό να τους ξυπνήσει!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυθήριος 31/08/2013 22:10:58

          Με χοντρά, στην κατσαρόλα. Προτιμώ ελληνική (πάντα) γραβιέρα.

          • ήγγικεν avatar
            ήγγικεν @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/09/2013 17:24:23

            Με ξερή μυτζήθρα να "πίνει"την σάλτσα.
            Μιλάμε επιστημονικά πάντα.

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ ήγγικεν 01/09/2013 18:30:11

            Μπαρδουνιωτικος...

  9. εφήμερος avatar
    εφήμερος 31/08/2013 12:07:05

    Ο" ειρηνιστής "(Βραβείο Νόμπελ 2009) Ομπάμα,ο"σοσιαλιστής" Ολλάντ,οι σειχηδες του κόλπου,οι ισλαμοφασίστες της Αλ- Καιντα, οι εταιρειες πετρελαίου,οι ιδιωτικοί στρατοί των μισθοφόρων.και στην ουρά και λαχανιασμένος ο ..Βενιζέλος. Η καινούργια συμμαχία των "προθύμων" Μόνο που η ιστορία (βλέπε Ιράκ) εδώ επαναλαμβάνεται σαν τραγική φάρσα ,και ας είμαστε μόνο στην αρχή.Σε ότι τώρα αφορά στα εγχώρια γνωστά ΜΜΕ, ουτε γραφεία τύπου του Αμερικανικού Πενταγώνου να ήταν..

  10. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 31/08/2013 12:22:42

    Πολύ σωστά!

  11. pythagorean avatar
    pythagorean 31/08/2013 12:28:50

    Μπράβο στο Φαήλο! Η αποκάλυψη του βρώμικου ρόλου Σαουδικής Αραβίας και Τουρκίας στη Συρία πρέπει να αποτελεί βασικό στόχο ελληνικής & διεθνούς δημοσιογραφίας και πολιτικής. Αυτό θα βοηθήσει την αποτροπή ή περιορισμό στο ελάχιστο τυχόν αμερικανικής επέμβασης, τον τερματισμό του πολέμου και παράλληλα την προώθηση των ελληνικών συμφερόντων.

  12. Θάνος Τάκης avatar
    Θάνος Τάκης 31/08/2013 13:04:07

    Ναι, κ. Σπανέ. Έχετε δίκιο στην παρατήρησή σας για το κοκκόρι. Το χάνετε όμως, κατόπιν, με την ειρωνεία σας, η οποία είναι τελείως περιττή...

  13. sender avatar
    sender 31/08/2013 13:38:50

    Μπράβο σας κ.Κρανιδιώτη,για τα στοιχεία που παραθέτετε.Ελπίζω οι υπουργοί Εξωτερικών και Ε.Αμύνης να τα διαβάσουν.Ενδιαφέρον θα έχουν οι δικαιολογήσεις των δηλώσεών τους ,που προέτρεχαν των γεγονότων.

  14. Ψηφοκράτης avatar
    Ψηφοκράτης 31/08/2013 13:46:45

    Εδώ περιγράφεται και το κίνητρο.

    Meanwhile, on Aug. 19, in Ghouta, more than 50 local opposition fighters and their commanders laid down their arms and switched sides. A few prominent local leaders widely associated with the opposition went on Syrian TV. They denounced the jihadists and their crimes against the local population, and stressed that the Assad administration was the real guardian of the people and their interests. More than a dozen ex-rebels joined the Syrian Government forces.

    Hence, the last thing the Assad administration would do is commit atrocities against the Ghouta area and the local population which had just changed sides so dramatically. For the opposition, fiercely avenging such a betrayal and petrifying other would-be traitors is a must. Furthermore, in view of the failure of the march on Daraa and Damascus by the CIA’s FSA forces, there was an urgent imperative for the opposition to provoke a Western military intervention before the rebellion collapsed completely, and Assad consolidated victory.

    http://geopolitics-gr.blogspot.gr/2013/08/sarajevo-1995-and-damascus-2013-use-of.html
    http://www.worldtribune.com/?s=bodansky&x=14&y=8

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ψηφοκράτης 31/08/2013 16:49:57

      Εντυπωσιακό. Εδώ μας λένε για αθρόες αποσκιρτήσεις στελεχών του στρατού...

  15. PayneK avatar
    PayneK 31/08/2013 16:26:31

    Κλαυσίγελο πλέον προκαλεί η απίστευτη πολεμική που αναπτύχθηκε τις τελευταίες ημέρες, όλων αυτών των "ειδικών" με τις εμμονές τους να υπερασπίζονται πρώτοι απ'ολους την παγκόσμια ειρήνη χωρίς να υπάρχει κάποιο σχέδιο για μετεπειτα. Βραβείο υποκρισίας πρέπει να δωθεί και σε ΜΜΕ για τις φορτισμένες δηλώσεις συμπαράστασης που αναπαρήγαγαν.
    Καλύτερα να μην φτάσουμε σε τέτοιες άστοχες ενέργειες λοιπόν,και αφήστε τον Βενιζέλο να τρέχει και να μη φτάνει ποτέ του.

  16. Κώστας απο Σέρρες avatar
    Κώστας απο Σέρρες 31/08/2013 16:29:04

    Kύριε Κρανιδιώτη μαζέψετε τον πολυλογά και ξερόλα που χρησιμοποιεί την εξυπνάδα του για να δημιουργεί νόμους περί μη ευθύνης υπουργών και χαράτσια (ασφάλιστρα αξίας ακινήτων) εκθέτει την χώρα μας.

  17. anonymous avatar
    anonymous 31/08/2013 17:19:07

    Δε σε διάβασα ολόκληρο διότι πρέπει να φύγω, επιφυλάσσομαι το βράδυ. Πάντως από τον τίτλο πρέπει να έχεις δίκιο. Διάβασα άρθρο Έλληνα διεθνολόγου, δε θυμάμαι το όνομα, ότι πρόσφατα τοποθετήθηκε άνθρωπος των Αμερικανών στις μυστικές υπηρεσίες της Σαουδικής Αραβίας. Μάλλον αυτός το οργάνωσε.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anonymous 31/08/2013 22:09:32

      Ο Πρίγκιπας Μπαντάρ Μπιν Σουλτάν. Είναι αμερικανοσποιυδαγμένος, πλην όμως θα έλεγα πως μάλλον ισχύει το αντίθετο: δεν είναι είναι αυτός άνθρωπος των αμερικανών αλλά οι αμερικανοί είναι δικοί του άνθρωποι....

  18. aris. aold avatar
    aris. aold 31/08/2013 18:28:53

    Η μεγαλύτερη μπαρούφα που έχω ακούσει είναι ο περίφημος "αραβικός κόσμος¨.

    Τα μισά καθεστώτα δικτακτορίες και τα άλλα μισά φαμίλιες που εκμεταλλεύονται ληστρικά τους πλούσιους υδρογονάνθρακες της περιοχής.

    Μόλις λάδωνε το εντεράκι τους αρχίζανε τις ιστορίες.

    Ανακατεύονταν στα εσωτερικά των άλλων χωρών, ενίσχυαν τρομοκρατικές οργανώσεις και γενικά αντί να ασχοληθούν με την ευημερία του κράτους τους την ψώνιζαν και θέλανε να τιμωρήσουν την Αμερική και το Ισραήλ .

    Από κάτω ο κόσμος διασπασμένος σε φατρίες θρησκευτικές και παραθρησκευτικές ομάδες.

    Γενικά πάντα κοίταγε να βγάλει ο ένας του μάτι του άλλου.

    Ψιλοβάρβαροι και πολεμοχαρής λαοί που στα κάτω τους απαιτούσαν την προστασία και την στοργή των άλλων.

    Η αραβική άνοιξη είναι μια ιστορία που στην ουσία τους έβαλε να φαγωθούν μεταξύ τους για να μας αφήσουν ήσυχους τους υπόλοιπους.

    Οσο για τον Ασσαντ ας πρόσεχε όταν πιάνονταν χέρι χέρι με τον Ερντογάν και γίνονταν ουρά της Τουρκίας.

    Παρά την καλή συμπεριφορά της Ελλάδας απέναντι του αναγνώρισε τα Σκόπια ως Μακεδονία και συνέδεσε ακτοπλοικώς τα κατεχόμενα με την Συρία.

    Το χτύπημα στην Συρία θα είναι μικρό για να ξαναφέρει τον πόλεμο ανταρτών Ασαντ 50-50 και να συνεχίσει ο εμφύλιος.

    Τα συμφέροντα της χώρας μας είναι με την Δύση.

  19. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 31/08/2013 18:39:50

    Σωστή χρονικά η επιλογή σου Φαήλο νά πάρεις θέση.
    Ιδού κάποια ακόμα σχετικά:
    http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2013/08/31/schmutzige-deals-worum-es-im-syrien-krieg-wirklich-geht/

  20. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 31/08/2013 18:46:51

    Σέ σχόλιο μου στό http://www.antinews.gr/2013/08/30/225555/#comments προσπάθησα νά βάλω μιά σειρά στίς δηλώσεις καί αντιδράσεις τών «μυημένων» καί τόν μή «μυημένων» ή άλλως τών «ριγμένων», σέ σχέση μέ τήν χρήση χημικών όπλων στα προάστια της Δαμασκού τής Τετάρτης 21ης Αυγούστου τού 2013.

    Άν ήθελα νά δώσω ένα τίτλο στό σημερινό σχόλιό μου θά ήταν: «Πώς ξεβρακώνουν τήν νέα κυβέρνηση τού Ομπάμα». Τό ποιοί είναι βρίθει περαιτέρω επεξεργασίας καί δέν είμαι ο ειδικός σέ τέτοια θέματα.

    1. από τήν άνωθι ανάρτηση προκύπτουν ισχυρές ενδείξεις γιά τήν ανάμιξη, τουλάχιστον, ενός «σοβαρού» παίκτη τού αρχηγού τών Σαουδαραβικών μυστικών υπηρεσιών, πρίγκιπος Μπαντάρ μπιν Σουλτάν. Δηλαδή τής Σαυδαραβικής κυβέρνησης.

    2. CNN: Κέρι: Η συριακή κυβέρνηση έκανε χρήση χημικών.
    Στις δηλώσεις του ο Κέρι ανέφερε ακόμη πως οι ΗΠΑ δεν είναι μόνες τους αλλά έχουν τη στήριξη της Γαλλίας, της Αυστραλίας και του Αραβικού Συνδέσμου, ωστόσο θα ενεργήσουν με βάση το δικό τους χρονοδιάγραμμα ενώ τόνισε ότι η χώρα του δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για τον εμφύλιο πόλεμο στη Συρία. Μάλιστα υποστήριξε πως και άλλα κράτη πιθανότατα να προχωρήσουν στη χρήση όπλων μαζικής καταστροφής, παρακολουθώντας τη Συρία να μένει ατιμώρητη.
    «Η ανάληψη δράσης εναντίον της Συρίας θα στείλει κατά συνέπεια ένα μήνυμα στο Ιράν και τη Χεζμπολάχ. Έχει σημασία αν δεν γίνει τίποτα. Έχει σημασία εάν ο κόσμος καταδικάζει στα λόγια και δεν συμβαίνει τίποτα», δήλωσε.
    Παράλληλα ο αμερικανός ΥΠΕΞ εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στον ΟΗΕ, ωστόσο σημείωσε ότι η έρευνα των Ηνωμένων Εθνών δεν θα επιβεβαιώσει το ποιος χρησιμοποίησε τα χημικά όπλα, απλά θα επιβεβαιώσει ότι πράγματι έγινε η χρήση τους. «Τα Ηνωμένα Έθνη δεν θα μας πουν κάτι που δεν ξέρουμε ήδη εμείς», είπε χαρακτηριστικά.
    Οι πύραυλοι με τα χημικά, υποστήριξε, προέρχονταν μόνο από εγκαταστάσεις που ελέγχονται από τις ένοπλες δυνάμεις του καθεστώτος.
    Συνεχίζοντας δήλωσε πως πριν από την επίθεση, στοιχεία του καθεστώτος βρίσκονταν στην περιοχή και πήραν την εντολή να φορέσουν προστατευτικές μάσκες πριν εξαπολυθεί η επίθεση. Οι ΗΠΑ, πρόσθεσε, γνωρίζουν επίσης ότι υψηλόβαθμοι Σύροι κυβερνητικοί αξιωματούχοι έχουν επιβεβαιώσει τη χρήση χημικών όπλων. «Ξέρουμε ότι επί τρεις ημέρες πριν από την επίθεση υπήρχε στην περιοχή προσωπικό και έκανε προετοιμασίες. Ξέρουμε από πού εκτοξεύτηκαν οι πύραυλοι και τι ώρα. Ξέρουμε πού προσγειώθηκαν και πότε», είπε.
    Αναφερόμενος στον σύρο πρόεδρο Μπασάρ αλ Άσαντ, τον χαρακτήρισε «εγκληματία και δολοφόνο» ενώ έκανε λόγο για τουλάχιστον 1.429 σύρους πολίτες, μεταξύ των οποίων 426 παιδιά, οι οποίοι σκοτώθηκαν στην επίθεση της 21ης Αυγούστου.
    «Η ιστορία θα μας κρίνει όλους πολύ σκληρά αν κλείσουμε τα μάτια στην αδικαιολόγητη χρήση όπλων μαζικής καταστροφής από έναν δικτάτορα, παρά τις προειδοποιήσεις», κατέληξε.
    «Πάνω από 1.400 νεκροί από την επίθεση της 21ης Αυγούστου»
    Συνολικά 1.429 σύροι πολίτες, μεταξύ των οποίων 426 παιδιά, έχασαν τη ζωή τους από την επίθεση με χημικά όπλα σε προάστιο της Δαμασκού στις 21 Αυγούστου, σύμφωνα με το μη απόρρητο τμήμα της έκθεσης των αμερικανικών υπηρεσιών πληροφοριών των ΗΠΑ που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
    Σύμφωνα με τη έκθεση, υπάρχει «μεγάλη βεβαιότητα» ότι οι συριακές δυνάμεις είχαν χρησιμοποιήσει χημικά όπλα αρκετές φορές μέσα στη χρονιά, πέρα από την επίθεση της 21ης Αυγούστου, σε προάστιο της Δαμασκού.
    Μάλιστα η έκθεση έκανε λόγο για ένα νευροτοξικό χημικό παράγοντα που χρησιμοποιήθηκε στην πρόσφατη επίθεση.
    Η έκθεση αναφέρει πως βασίστηκε σε πληροφορίες από πρόσωπα, τηλεπικοινωνίες που υπεκλάπησαν και εικόνες από δορυφόρους και κατά ένα σημαντικό μέρος σε υλικό από ανοικτές πηγές, όπως τα ερασιτεχνικά βίντεο που ανήρτησαν στελέχη της αντιπολίτευσης στο Διαδίκτυο.
    Οι αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών αναφέρουν ότι το πρωί της 21ης Αυγούστου, μέσα σε τρεις ώρες, διακομίστηκαν σε τρία νοσοκομεία 3.600 πολίτες με συμπτώματα που συμπίπτουν με αυτά θυμάτων επιθέσεων με νευροτοξικά αέρια.
    Απορρίπτοντας τους ισχυρισμούς της συριακής κυβέρνησης ότι είναι η συριακή αντιπολίτευση αυτή η οποία προέβη στην επίθεση, η έκθεση αναφέρει ότι οι αντάρτες δεν είχαν τρόπο να χαλκεύσουν όλα τα βίντεο και τα θύματα να προσποιηθούν ότι αντιμετώπιζαν συμπτώματα τα οποία επαλήθευσε ιατρικό προσωπικό. Οι αντάρτες δεν θα μπορούσαν να έχουν προβεί στην επίθεση αυτή, σύμφωνα με το κείμενο.
    Η «απόγνωση» των συριακών δυνάμεων μπορεί να έπαιξε ρόλο στην επίθεση, προστίθεται στην έκθεση.

    Σημείωση σχολιαστού: Αφήνουν τόν Κέρι νά αυτοεξευτελισθεί επαρκώς μέ τά λεγόμενά του καί συγχρόνως τόν αφήνουν νά κάνει τίς δηλώσεις του μέ φόντο μιά φωτογραφία πού έχει παρθεί τό 2003 στό Ιράκ καί δέν έχει καμιά σχέση μέ τά θύματα τής χημικής επίθεσης στήν Συρία.
    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/9293620/BBC-News-uses-Iraq-photo-to-illustrate-Syrian-massacre.html

    3. «Η Ρωσία κατέστησε σαφή την αντίθεσή της σε ενδεχόμενη στρατιωτική επέμβαση στη Συρία με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο» γράφει το άρθρο των NYT, « ο ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ προειδοποιεί καθημερινά για τον κίνδυνο επικίνδυνης ανάφλεξης, ένας από τους αναπληρωτές πρωθυπουργούς δήλωσε ότι η Δύση αντιμετωπίζει τον ισλαμικό κόσμο σαν «μαϊμού με χειροβομβίδες. [..] Κάποιοι Ρώσοι σχολιαστές έφτασαν στο σημείο να εγείρουν το φάντασμα ενός Γ΄ Παγκοσμίου Πολέμου».
    Σύμφωνα με το άρθρο που υπογράφει ο Steven Lee Myers, «η μόνη φωνή που έμεινε σιωπηλή ήταν εκείνη με τη μεγαλύτερη βαρύτητα. Ο πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν απέφυγε οποιαδήποτε δημόσια τοποθέτηση ύστερα από τα ρεπορτάζ για την επίθεση με χημικά αέρια εναντίον αμάχων στα περίχωρα της Δαμασκού, στις 21 Αυγούστου. Αντίθετα, συνέχισε τη ζωή του σάν να μην είχε φτάσει ο συριακός εμφύλιος πόλεμος σε μια εξαιρετικά επικίνδυνη φάση. Τις ημέρες που ακολούθησαν ο κ. Πούτιν παραβρέθηκε στην τελετή για την ανακαίνιση ενός ιστορικού συντριβανιού, επισκέφθηκε μια φιλορωσική, αποσχισθείσα επαρχία της γειτονικής Γεωργίας και επιθεώρησε ένα ορυχείο και ένα φράγμα στη Σιβηρία.[…] Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για την υποστήριξη του κ. Πούτιν στον Σύρο πρόεδρο Μπασάρ αλ Ασαντ. Ομως η συγκρατημένη αντίδρασή του επιβεβαιώνει την εκτίμηση πως η Ρωσία δεν μπορεί να κάνει και πολλά προκειμένου να αποτρέψει τις ΗΠΑ και τους συμμάχους τους να επέμβουν στρατιωτικά, έστω και χωρίς την σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Ασφαλείας. Ενδεχομένως να επιβεβαιώνει και την αίσθηση ότι ο ίδιος οΠόυτιν δεν έχει και πολλά να χάσει στο εσωτερικό της χώρας του…», καταλήγει το άρθρο των New York Times.
    infognomonpolitics.blogspot.de/2013/08/new-york-times.html#more

    4. REUTERS: Ομπάμα: Συζητάμε για «περιορισμένη» επέμβαση στη Συρία.
    Παράλληλα στράφηκε κατά του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ υποστηρίζοντας ότι επέδειξε ανικανότητα στην αντιμετώπιση της κατάφωρης παραβίασης των διεθνών κανόνων από τη Συρία. Στο σημείο αυτό υποστήριξε ότι η ανυπαρξία αντίδρασης στέλνει το μήνυμα ότι οι διεθνείς κανόνες δεν έχουν κανένα νόημα. «Πολλοί άνθρωποι σκέφτονται ότι είναι ανάγκη να γίνει κάτι για την κατάσταση στη Συρία, αλλά κανείς δεν θέλει να το κάνει», πρόσθεσε ο Ομπάμα.

    Σημείωση σχολιαστού: Πιό προσεκτικός στίς διατυπώσεις του ο Ομπάμα, αλλά τό σύστημα τόν έχει σπρώξει ήδη στόν βόθρο. Όπως λέγει καί τό αντίστοιχο ανέκδοτο είναι απλώς τό διάλειμμα γιά τσιγάρο.

    5. Ο Πούτιν ανοίγει τό στοματάκι του τήν κατάληλη στιγμή.
    http://www.antinews.gr/2013/08/31/225592/

    6. Καί οι καρατιές συνεχίζονται μέ αποκαλυπτικά δημοσιεύματα τού τύπου:
    Τό δημοσίευμα του περιοδικού Foreign Policy, ότι οι αμερικανικές υπηρεσίες Πληροφοριών υπέκλεψαν τηλεφωνικές συνομιλίες ενός «πανικόβλητου» αξιωματούχου του υπουργείου Άμυνας της Συρίας με τον διοικητή της Μονάδας των χημικών όπλων, μετά την επίθεση της περασμένης εβδομάδας στα ανατολικά περίχωρα της Δαμασκού, προέρχεται από τήν [Tsahal, τών ισραηλινών ενόπλων δυνάμεων]. Αυτά από τό Jewish News One TV-News Channel σέ εκπομπή του τής 27ης Αυγούστου.

    Καί εγώ ο αφελής διερωτώμαι:
    Αφού ο Ομπάμα στήν δεύτερη θητεία του «απαλάχθηκε» από τούς πολεμοχαρείς Κλίντον (δολοφονία αμερικάνου πρεσβευτή στήν Βεγγάζη), Πετρέους (ρόζ σκάνδαλο), Ρόμπερτ Γκέιτς, Πανέτα, κ.λ.π.. Ποιοί τού σκάβουν τόν Λάκκο;
    Ή μήπως είναι μιά ευφυέστατη fals flag operation τής ομάδας Ομπάμα μέ τελικό στόχο τήν Σαυδική Αραβία καί μέ συνολική διευθέτηση τού θέματος τής περιοχής μέ χάραξη νέων συνόρων, όπως δείχνουν χάρτες επαναχάραξης τών συνόρων, οι οποίοι έχουν κατ' επανάληψη δημοσιευθεί;
    ΥΓ: Ο Σίσι μέ τούς αξιωματικούς στήν Αίγυπτο, όλοι τους αμερικανοαναθρεμένοι, πού βρήκαν τό θάρρος νά εναντιωθούν στίς επιλογές τής υπερδύναμης (στήριξη Μόρσι), όπως τουλάχιστον επιφανειακά φαίνεται;
    Ο εμίρης τού Κατάρτον Αλ Τάνι παραιτήθηκε υπέρ τού γιού του σεΐχη Ταμίμ. Μια απόφαση του ίδιου του 61χρονου Αλ Τάνι, τουλάχιστον ασυνήθιστη σε μια περιοχή όπου βασιλεύει η γεροντοκρατία και όπου οι περισσότεροι ηγέτες παραμένουν στη θέση τους μέχρι να πεθάνουν; Ή επειδή όπως αναφέρουν ποικίλες πηγές γιατί τό απαίτησαν οι αμερικάνοι. Καί γιατί; Σέ τί διαφέρει ο γιός από τόν πατέρα;

  21. ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ 31/08/2013 19:09:42

    Το πλέον λογικά απίθανο, είναι το καθεστώς Άσαντ να έκανε χρήση χημικών, εκτός και αν υπάρχουν θύλακες στις τάξεις του, οι οποίοι δεν ελέγχονται και εργάζονται δια τρίτους. Τα όσα διαλαμβάνει το άρθρο εναρμονίζονται με τις επιδιώξεις του σκοταδιστικού καθεστώτος της Σαουδικής Αραβίας και της μεγαλομανίας Νταβούτογλου. Το μόνο που φαντάζει λίγο ¨χλωμό" είναι η άποψη περί προσφοράς στον Πούτιν "φθηνού πετρελαίου". Η Ρωσία θεωρώ, αφενός δεν χρειάζεται πετρέλαιο, αφ' ετέρου κερδίζει μόνον από την άνοδο των τιμών του πετρελαίου, επομένως εκ λόγων οικονομικής κερδοσκοπίας εναντιώνεται πολιτικώς έως ενός σημείου, δίχως να επιτελεί τον Ζορό του Διεθνούς Δικαίου. Σχετικώς με τα καθ' ημάς "των οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς άδομεν", άλλως ακόμη ανεχόμαστε τον κάθε άθλιο Ψυχάρη ως ρυθμιστή της παρακμής μας. Ο καιρός εγγύς εστί...

  22. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 31/08/2013 19:50:37

    Η Σαουδική Αραβία και το Κατάρ είναι επίσης οι κύριοι χρηματοδότες της τεράστιας εισβολής Ισλαμολαθρομεταναστών στην χώρα μας και στην Ευρώπη. Αντικειμενικός τους μακροχρόνιος στόχος είναι η κατάκτηση της Ευρώπης μέσα από τα κύματα των Μουσουλμάνων λαθρομεταναστών και η δημιουργία της Ευραραβίας με κυρίαρχους τους μουσουλμάνικούς πληθυσμούς (Επίκαιρα, Ηλιάδης)

  23. Ραβινος avatar
    Ραβινος 31/08/2013 20:55:04

    Εχουν ολοι τους ξεφτιλιστει Κερι,Ομπαμα,Ολαντ,Καμερον ,Ερντογαν και ο ολιγιστος Μπενυ {που σερνει το πτωμα της Ελλαδας δεμενο στο αρμα των προθυμων συγχρονων νταβατζηδων της οικουμενης }με τις πολεμοχαρεις δηλωσεις τους .Απο την αλλη ο Βλαδιμηρος αφου δεν μπορει να υπερασπιστει την μοναδικη βαση του ναυτικου του στην Μεσογειο στην Ταρσο αναλισκεται σε δηλωσεις θρασυδειλου λαγου .Οι Σαουδαραβες και οι Καταριανοι με τα πετρελαιοδολλαρια τους εχουν αναχθει σε κυριαρχους παικτες στην περιοχη της Μεσης Ανατολης ,Ασιας ,Αφρικης .Τους βρισκεις παντου απο τους Ταλιμπαν του Πακισταν ,Αφγανισταν μεχρι το Ιρακ,Συρια ,Λιβανο,Αιγυπτο ,Τυνησια ,Λιβυη ,Ιορδανια ,Παλαιστινη ,Γαζα,Μαροκο ,Αλγερια κοκ με αντιπαλο μονο το Ιραν που ειναι και ο μεγαλος φοβος των ΗΠΑ και των κολαουζων τους λογω της επικειμενης κατασκευης της πυρηνικης τους βομβας .Εδω βρισκεται και η ουσια της υποθεσης για την επιθεση στην Συρια γιατι χωρις την Συρια το Ισραηλ μπορει να κτυπησει το Ιραν με την Συρια στην μεση αυτο ειναι δυσκολο εως αδυνατο.Εν κατακλειδι η επιθεση στην Συρια θα ανοιξει τους ασκους του θεου του πολεμου και η αναφλεξη στην Συρια θα γινει ντομινο με αποβλεπτες συνεπειες για ολη της περιοχη με την εμπλοκη του Ιραν και την ανα ληψη δρασης ολων των εσωτερικων μετωπων στην Σαουδικη Αραβια ,Εμιρατα,Καταρ ,Υεμενη .Ιδωμεν!

  24. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 31/08/2013 21:04:37

    Συγχαρητήρια κ. Κρανιδιώτη. Ακριβέστατο το άρθρο σου. Αποκαλύπτεις αυτό που οι πολλοί αγνοούν, ενώ οι λίγοι που γνωρίζουν για την Σαουδαραβική υποστήριξη σε τρομοκρατικές επιθέσεις και στην χρηματοδότηση της σκόπιμης εξάπλωσης του κύματος των ισλαμιστών λαθρομεταναστών σφυρίζουν αδιάφορα. Εκτός πλέον και αν ξεπουλιώνται όλές οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις για το σαουδαραβικό πετρέλαιο και τα σαουδαραβικά πετροδόλαρα.

  25. airman avatar
    airman 31/08/2013 21:17:58

    ''... ο αμετροεπής και πολυλογάς Ευάγγελος Βενιζέλος τα ‘κανε ρόϊδο…''
    Απαίτησε το Υπουργείο Εξωτερικών, κατά το σύνηθες των συμμαχικών Κυβερνήσεων στην Ευρώπη όπως το αιτιολόγησε, προσβλέποντας μεταξύ άλλων και στην Προεδρία της ΕΕ.
    Όμως ''μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη'' άμα συνεχίσει έτσι θα το φάει το κεφάλι του. Εκ φύσεως παρορμητικός και βουλιμικός δύσκολα δεν θα κάνει το λάθος, το οποίο βέβαια θα του χρεωθεί στο ακέραιο ως μεγάλο παιδί που είναι.
    Μόνο που και γι' αυτή την περίπτωση πρέπει να είναι σε ετοιμότητα ο ''Πρωθυπουργός-τιραμόλα'' που ασχολείται με όλα ώστε να προλάβει τα χειρότερα.

  26. Μαντατοφόρος avatar
    Μαντατοφόρος 31/08/2013 21:25:16

    Ο πιό ακατάλληλος άνθρωπος, στην πιό ευαίσθητη θέση! Όλα τα είχαμε, αυτό που μας έλλειπε ήταν να κυνηγάμε και τον αρχιστράτηγο της συμφοράς μη μας εμπλέξει και γελοιοποιηθούμε (το λιγότερο)...
    Μου αρέσει που οι ψευτομετρήσεις τον βλέπουν και σε ...άνοδο τον πατωμένο!

  27. Kimon avatar
    Kimon 31/08/2013 22:27:09

    Φανταστήτε τι έχει να γίνει στην Ελλάδα όταν οι ισλαμοφασίστες αποφασίσουν να μεταφέρουν το πεδίο της μάχης εδώ. Με 2 εκ μουσουλμάνους λαθρομετανάστες συνεπικουρούμενους από SIRIZA και λοιπές προοδευτικές και δημοκρατικές δυνάμεις η κατάσταση θα είναι μάλλον δύσκολη....

  28. δημης avatar
    δημης 31/08/2013 23:26:28

    +++++++++++++++++

  29. popaia avatar
    popaia 01/09/2013 00:15:55

    Να είστε καλά κύριε Κρανιδιώτη. Πολύ σημαντική η γενναία φωνή σας σ' αυτό το θέμα που είναι υψίστης σημασίας.
    Όλη τη Δύση έχουνε μπουκώσει οι εξωφρενικά βαθύπλουτοι γύφτουλες πετρελάδες. Στην Αμερική δεν πρέπει να υπάρχει αλάδωτος παράγων αλλά και πάλι δεν φτάνει αυτό για να εξηγήσει την ανίερη συμμαχία των δυτικών ελίτ με το αιμοσταγές Ισλάμ εναντίον χριστιανικών πληθυσμών. Ούτε ο οργανωμένος ισλαμοεποικισμός της Ευρώπης εξηγείται μόνο με την εξαγορά της ΕΕ. Φαίνεται πως αυτοί που κρατάνε τις τύχες μας δεν είναι απλώς διεφθαρμένοι.

  30. karasumi avatar
    karasumi 01/09/2013 01:35:53

    Συγνώμη αν βρέχω στην παρέλαση σας, αλλά το ρεπορτάζ δείχνει μάλλον να είναι ψιλομούφα. Κατ' αρχάς παραλείψατε να αναφέρετε ότι μόνο ο Ababneh ήταν επί τόπου στη Συρία για το ρεπορτάζ, ενώ η Dale Gavlak βοήθησε στην "εξ αποστάσεως" έρευνα και στο γράψιμο όπως λέει το ίδιο το Mint Press News, όπως και ότι "κάποιες πληροφορίες που αναφέρονται στο ρεπορτάζ δεν έγινε δυνατόν να διασταυρωθούν". Και το AP είπε ότι το ίδιο δεν έχει σχέση με το ρεπορτάζ, αλλά ότι η Gavlak το έκανε ανεξάρτητα. Αυτά τα caveat που βολικά τα παραλείψατε.
    Και πέρα από αυτά, μας λένε δηλ. ότι έγινε ολόκληρη επιχείρηση με Σαουδάραβες και μυστικές υπηρεσίες για να γίνει προβοκάτσια εναντίον του Άσαντ και οι ίδιοι οι αντάρτες βγάζουν στη φόρα την ανάμειξη των σαουδαραβικών μυστικών υπηρεσιών, σε ένα δημοσιογράφο, τους δρόμους της Δαμασκού; Φοβερή ...μυστική επιχείρηση. Κι ο δημοσιογράφος φαντάζομαι ζήτησε να δει τις ...ανταρτικές ταυτότητες όσων του μίλησαν για να σιγουρευτεί ότι δεν ήταν φυτευτοί του Άσαντ.
    Τελικά η δυσπιστία και η εξυπνάδα του Έλληνα να ξεσκεπάζει συνωμοσίες, περιορίζονται στις προβοκάτσιες που δεν βολεύουν τις απόψεις του.

    • Blind Trust avatar
      Blind Trust @ karasumi 01/09/2013 10:25:54

      Αυτό που δε θέλει να καταλάβει όποιος καταπίνει αμάσητη την τροφή που του πουλάνε οι πολεμοκάπηλοι, είναι οτι Άσαντ είχε το πάνω χέρι και δεν υπήρχε λόγος να προκαλέσει την Αμερική να επέμβει. Μετά που θα παραδεχτεί κανείς τα αυτονόητα, κάνει διάφορους συνδυασμούς, συσχετίζοντας στοιχεία. Βέβαιο δεν είναι τίποτε, αλλά άλλο η λογική και άλλο η επιθυμία. ΄Oλα δείχνουν προβοκάτσια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ karasumi 01/09/2013 12:48:16

      Έτσι γίνεται στις υποθέσεις όπου είναι ανακατεμένος πολύς κόσμος: όλα τελικά βγαίνουν στην φόρα.
      Έκατσα και διάβασα πολλά άρθρα της Gavlak, πριν γράψω το το άρθρο. Διαπίστωσα πόσο σοβαρή, τεκμηριωμένη και μετρημένη είναι, σε αντίθεση με τους διάφορους καραγκιόζηδες που εν Ελλάδι παριστάνουν τους "αναλυτές".
      Πέρα όμως απ' όλα αυτά τίθεται το απλό ερώτημα, αφού ο Άσσαντ τους είχε ήδη διαλύσει στρατιωτικά τους κατσαπλιάδες "αγωνιστές", γιατί να ρίξει χημικά μέσα στην ίδια του την πρωτεύουσα;
      Και οι News York Times, κι αυτοί "συνωμοσιολογούν", που αμφισβητούν την ενοχή Άσσαντ;
      Μάλλον δεν μας τα λες καλά...

      • karasumi avatar
        karasumi @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/09/2013 18:38:16

        Ναι, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ βγαίνουν στη φόρα, όχι εξ αρχής ή την πρώτη βδομάδα. Δεν ισχυρίζομαι ότι ξέρω τι έγινε. Λέω απλά ότι το ρεπορτάζ είναι λίγο περίεργο. Κι όταν 526 δικτυακοί τόποι αναπαράγουν το ίδιο ρεπορτάζ με τα ίδια λόγια, σημαίνει ότι δεν υπάρχει ανεξάρτητη διασταύρωση. Εγώ λοιπόν θα ήμουν το ίδιο επιφυλακτικός με οτιδήποτε μπορεί να είναι μέρος του πολέμου της προπαγάνδας εκατέρωθεν. Μπορεί να είναι έτσι, δε λέω. Απλά δε θα έβαζα και στοίχημα.
        Με εικασίες δυστυχώς δε μπορεί να βγει συμπέρασμα. Γιατί ο Άσαντ να ρίξει χημικά αφού διέλυσε τους αντάρτες; Μήπως είναι υπερβολικό ότι τους διέλυσε; Μήπως οι αντάρτες ισορρόπησαν την κατάσταση μετά την ήττα τους στο Qusayr; Μήπως η κατάσταση τελμάτωσε και τα περίχωρα της Δαμασκού έπρεπε να τιμωρηθούν για την επίθεση στο κονβόι του Άσαντ και την επανειλημμένη στήριξη τους στους εχθρούς του;
        Και γιατί οι δυτικοί να ανεχθούν να δοθούν χημικά όπλα σε εξτρεμιστές ισλαμιστές; Γιατί να κάνουν τόση φασαρία και τόση προσπάθεια, για να καταρρεύσει η συνωμοσία με την πρώτη έρευνα ενός δημοσιογράφου στους δρόμους της Δαμασκού;
        Με εικασίες δυστυχώς δε μπορεί να βγει συμπέρασμα.
        Δεν προσπαθώ να πείσω για την αντίθετη εκδοχή από τη δική σας, απλά να πάρω μια θέση σκεπτικισμού και να επισημάνω ότι θα πρέπει οι απόψεις μας να ακολουθούν τα γεγονότα κι όχι το αντίθετο.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ karasumi 01/09/2013 20:06:29

          Θα επρεπε να ειναι πολυ μεγαλος ηλιθιος ο Ασσαντ για να ριξει λιγα χημικα στην αυλη του σπιτιου του, την ωρα που γνωριζει οτι τον παρακολουθουν οι παντες: πλειστες οσες υπηρεσιες πληροφοριων, δορυφοροι, ΜΜΕ και ΜΚΟ και παει λεγοντας. Απο την αλλη, αν ηθελε να πει γαια πυρι μειχθητω, δεν θα εριχνα λιγα χημικα αλλα θα δημιουργουσε μεγαλη καταστροφη. Πρεπει λοιπον καποιος να ειναι κακοπιστος η αφελης για να προφασισθει κατι τετοιο. Ιδιως οταν εχουμε το ηλιθιο προηγουμενο με τα χημικα του Σανταμ.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ karasumi 01/09/2013 23:10:05

      Δεν μπορώ να μην σχολιάσω την λέξη-προς-λέξη μεταφρασμένη αμερικανιά (έκφραση που οι Έλληνες δεν χρησιμοποιούμε) που χρησιμοποιεί ο παραπάνω υπέρμαχος των ανθρωπιστικών φερετζέδων. Γιατί, το να θέλει «να βρέξει στην παρέλασή μας» είναι εξίσου γελοίο με το να πω εγώ σε έναν αμερικάνο «sit on your eggs» και να νομίζω ότι συνιστά επικοινωνία. Αλλά, φυσικά, από εκεί που (νομίζουν ότι) ψωνίζουν ιδιοπροσωπεία, κοσμαντίληψη κλπ, από εκεί πιθηκίζουν και όλα τα υπόλοιπα, με τα παραπάνω αποτελέσματα.

      Από εκεί και πέρα, παρατηρώ ότι όσα ψευδώνυμα μας έχουνε συνηθίσει να διακονούνε το νεοταξίτικο πακετάκι (παρελάσεις και στεφανώματα περίεργα, παγκοσμιοποίηση, ακραίες αντιλήψεις περί του τί σημαίνει ελευθερία στην οικονομία, κούρεμα καταθέσεων στην Κύπρο, σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους κλπ), στο θέμα της Συρίας: είτε αναμασούν τα φύλλα συκής περί ντεμέκ «χημικών», είτε (ενώ συνήθως είναι λαλίστατοι) κρύβονται!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ ΚΜ 01/09/2013 23:42:07

        Σωστός καί αἰχμηρός.
        Ὅπως πάντα συμφωνῶ μαζί σου ἀπόλυτα ΚΜ!

        • karasumi avatar
          karasumi @ Κυθήριος 02/09/2013 00:50:11

          "Ὅπως πάντα συμφωνείς με τον ΚΜ", που τόχει σε κακό να απαντήσει με επιχειρήματα κι όχι με ύβρεις και προσωπικές επιθέσεις, ακόμη και σε μετριοπαθή σχόλια σαν το δικό μου που δεν παίρνουν θέση, παρά μόνο προτρέπουν σε σκεπτικισμό σε κάθε δημοσίευμα. Με όποιο δάσκαλο καθίσεις, κρίμα...
          Πέρα από αυτό, η thought police (επιμένω ο ξενόδουλος έ;) αποφάσισε ότι το να χρησιμοποιείς μεταφρασμένη μια έκφραση ξένης γλώσσας είναι εγκληματικό. Τι να κάνουμε όμως, δεν έχουμε όλη την απαστράπτουσα διάνοια του ΚΜ και του Κυθήριου, ας μας διαφωτίσουν για την δόκιμη ελληνική έκφραση που να αποδίδει (πλήρως και με σαφήνεια, σε αντίθεση με το ..."παράδειγμα" του ΚΜ) με τρεις λέξεις το νόημα του rain in your parade, για να τη χρησιμοποιούμε και μεις εις το εξής.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ karasumi 02/09/2013 02:03:27

            Πουθενά δεν έβρισα - απλώς παρατηρώ ότι μερικά πράγματα πάνε πακέτο και δεν μπορείς να με διαψεύσεις. Ενδεχομένως θα προτιμούσες να πέρναγαν αυτές οι «συμπτώσεις» στο ντούκου, αλλά το ότι σε δυσαρεστώ με το να τις επισημαίνω, δεν συνιστά υβριστική συμπεριφορά.

            ΥΓ: Δεν το'πιασες! Άμα υπήρχε (αντίστοιχα με την περίπτωσή σου) ένας αμερικάνος που πιθήκιζε τους Ελληνες (υπόθεση εργασίας) και πήγαινε στη Νεμπράσκα και έλεγε σε έναν συμπατριώτη του "your mind and one pound" ή "three sing and two dance", δεν θα ήταν κωμικό και ένδειξη πνευματικής καχεξίας; Ή μήπως θα΄βγαζε νόημα; Ε, εσύ κάνεις το αντίστροφο και το επισημαίνω μόνο και μόνο για να αναδείξω τον μεταπρατισμό που σας δέρνει και την μετάλλαξη που σας έχει φάει.

            ΥΓ2: Θα μπορούσες αντί να προσπαθείς να βρέξεις (sic) στην παρέλασή μας (που, στα ελληνικά, όταν βρέχει, συντάσσεται στο τρίτο ενικό πρόσωπο και δεν «παίρνει» υποκείμενο), να πεις ότι θες να μας χαλάσεις τη μανέστρα (άν γνωρίζεις τί παεί να πει). Επίσης, αντί για το «caveat» των κρεολο-ελληνικών σου, μπορούσες να γράψεις απλούστατα «κακοτοπιά» (άλλα σας μάθανε να'στε πομπώδεις, τρομάρα σας).

          • Ιωάννης Ζέρβας avatar
            Ιωάννης Ζέρβας @ ΚΜ 03/09/2013 17:30:33

            Συγχαρητήρια KM, δεν παίζεσαι!

      • Vee avatar
        Vee @ ΚΜ 02/09/2013 00:02:08

        Για να είμαστε απολύτως δίκαιοι όμως σε σχέση με τη γλώσσα, η λέξη "ντεμέκ" είναι "Τουρκιά" (κατά το Αμερικανιά). Δε σου αρέσει η Ελληνική λέξη "δήθεν";;;

  31. Κώστας Γκουγκουστάμοσ avatar
    Κώστας Γκουγκουστάμοσ 01/09/2013 12:13:17

    Συμφωνώ με τα παρακάτω:
    "Είναι λοιπόν ολοφάνερο πως αν κάπου θα πρέπει να πέσουν δυτικές βόμβες, είναι στην Μητέρα του Κακού, την Σαουδική Αραβία και στα κεφάλια όλων όσων υποστηρίζουν τους σαλαφιστές χασάπηδες τρομοκράτες, που σφαγιάζουν τους Αλεβίτες και την αρχαιότερη χριστιανική κοινότητα του κόσμου. Αυτοί είναι οι πραγματικοί εχθροί της ανθρωπότητας, του Χριστιανισμού αλλά και κάθε δίκαιου ανθρώπου, σε όποιο δόγμα κι αν πιστεύει. "

  32. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 01/09/2013 15:39:11

    Μην ξεχναμε οτι η σειρα ειναι: Πρωτα η Συρια, μετα το Ιραν, και τελευταια η Σαουδικη Αραβια. Ειμαστε στην μεση του δρομου, ηδη καλυφθηκε η αποσταση Αφγανισταν, Ιρακ. Τελικα, οι γιανκηδες μπορει να μην ειναι και τοσο αμερικανακια. Λεω, μηπως...... οσα ξερει ο νυκοκυρης δεν τα ξερει ο κοσμος ολος, ακομη ο φιλος Φαηλος.

  33. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 02/09/2013 00:19:36

    ----------------ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ-----------------

    ---Πολυ καλα ενημερωμενη η αναλυση του Συριακου θεματος απ τον κ. Κρανιδιωτη. Σιγουρα, αριστη πληροφορηση πρεπει να εχουν ΟΛΟΙ οι πολιτικοι μας, για να γνωριζουν τις ευθραυστες πολιτικες ισοροπιες στη Ανατολικη Μεσογειο και αλλου. Αφου στο διπλωματικο πεδιο, συχνα θα βρεθουν να συνομιλουν/διαπραγματευονται με διαφορες πλευρες.

    ---Απο εκει και περα, παροτι ειναι προφανες στο ζητημα της Συριας, ΠΟΙΟΙ εχουν κανει ΤΙ, απο τη στιγμη που ο Ισλαμικος κοσμος, ειναι ουσιαστικα στη μεση ενος εμφυλιου μεταξυ Σουνιτων vs Σιιτων (και καποιων συμμαχων τους), ΔΕΝ χρειαζεται η ΕΛΛΑΔΑ να παρει θεση υπερ κανενος τους.
    Αυτοι εχουν το πολεμο στη ζωη τους, Αραβες, Αφγανοι, Τουρκομανοι, υποΣαχαριοι-μουσουλμανοι, Περσες, Πακιστανοι (Ινδοι μουσουλμανοι) κτ, για αιωνες πολεμανε μεταξυ τους.

    ---Οι 7-8 πανισχυρες χωρες που εμπλεκονται, θα μοιρασουν τις ζωνες επιρροης τους, και η όποια εκβαση των συγκρουσεων ειναι προκαθορισμενη, ειτε η Ελλαδα εχει την Α' σταση ειτε τη Β'. Οποτε περα απο μια σταθερη θεση υπερ των ειρηνευτικων λυσεων, και διαπραγματευσεων μεσω του ΟΗΕ, πιστευω οτι ΔΕΝ χρειαζεται να εχουμε ως Ελλαδα (σε επιπεδο ηγετων) καμια θεση υπερ του ενος ή του αλλου αντιμαχομενου. Ουτως ή αλλως , κανείς ΔΕΝ προκειται να το εκτιμησει.

    ---Συμπερασματικα, ως Ελλαδα (ανεξαρτητα ποιος Κυβερναει τωρα ή στο μελλον, πχ ΣΥΡΙΖΑ+ΑΝ.ΕΛΛ ή αλλοι) ας μενουμε μακρια απ αυτες τις συγκρουσεις λαων και θρησκειων που ανεκαθεν ζουσαν με αυτο το τροπο, και ετσι θα πορευτουν για πολλες δεκαετιες ακομα.

    ---Εμεις εχουμε τα δικα μας προβληματα να λυσουμε, για να επιβιωσει η ΕΛΛΑΔΑ μας, ως Κρατος, Εθνος, απλοι Πολιτες. Και σιγουρα εμας κανείς Σιιτης, Αλεβιτης, Αλαουιτης, Σουνιτης, Ινδουιστης, Βουδιστης κτλ ΔΕΝ θα μας βοηθησει.

    ---Οποτε ας σταμητησουμε να φαγωνομαστε μεταξυ μας, κι ας κοιταξουμε (μεσα βεβαια απ τις διαφωνιες μας, και τις διαφορες μας) πως αυτη η χωρα θα καταφερει να επιβιωσει.
    Αφου στη τελικη, ειτε ΝΔημοκρατες ειμαστε, ειτε ΣΥΡΙΖΑιοι, ειτε ΠΑΣΟΚοι, ειτε Χ.Αυγιτες, ειτε Αν.ΕΛΛ, ειτε ΔΗΜΑΡιτες, ειτε οτιδηποτε αλλο, η συντριπτικη πλειοψηφια απο εμας> ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΖΗΣΕΙ και θα ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ.

    ΑΥΤΑ...

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Μικρασιάτης 02/09/2013 04:40:06

      Τοσο απλα ειναι τα πραγματα! Συμφωνω απολυτως, και ευχαριστω τον φιλο 'Μικρασιατη' για την αρτιοτητα και γλαφηροτητα του λογου του.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μικρασιάτης 02/09/2013 09:36:52

      Μπράβο Μικρασιάτη!

  34. Θοδωρης Κρεμυδας avatar
    Θοδωρης Κρεμυδας 02/09/2013 09:33:21

    τελικα τα ξεπερασαμε τα αμερικανανκια.......... η προπαγανδα καλα κραττει..............και το μυαλο μας τη "χαυτει"...........

  35. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 02/09/2013 14:31:25

    Ο Πούτιν όμως ,που θα έπρεπε να απαιτήσει σύγκλιση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ και να παρουσίασει ο ίδιος αυτά τα στοιχεία, σφυρίζει αδιάφορα και κάνει δηλώσεις σε δημοσιογράφους στο... Βλαδιβοστόκ!

    Γιατί ,δυστυχώς, η Ρωσία περιμένει σαν μάνα εξ ουρανού την άνοδο της τιμής του πετρελαίου που θα προκαλέσει μιά επίθεση.

  36. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 02/09/2013 14:41:05

    http://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/energy/oilandgas/10266957/Saudis-offer-Russia-secret-oil-deal-if-it-drops-Syria.html

  37. PA avatar
    PA 03/09/2013 10:42:55

    Φοβάμαι ότι η πραγματικότητα είναι πολύ πιο περίπλοκη...Η θεωρία του Φαήλου ότι η αμερικανική εξωτερική πολιτική έχει υποταχθεί στο σαουδαραβικό λόμπι φαντάζει ελκυστική αλλά δεν εξηγεί πολλά από όσα συμβαίνουν γύρω μας...αφήνει δυσεξήγητα κενά και αντιφάσεις. Ενδεικτικά αναφέρω τα ακόλουθα ερωτήματα:
    - Ποιά η στάση του εβραϊκού λόμπι στις ΗΠΑ (το όποιο, ως γνωστόν, είναι στενά συνδεδεμένο με το Δημοκρατικό κόμμα) και γιατί αυτό σιωπά περιέργως; Συμπλέουν και οι εβραίοι των ΗΠΑ με τη γραμμή του σαουδαραβικού λόμπι; γιατί;
    - Γιατί οι Σαουδάραβες τάσσονται ανοιχτά υπέρ της επέμβασης του στρατού στην Αίγυπτο (ενώ οι ΗΠΑ παίρνουν αποστάσεις), τη στιγμή, μάλιστα, που η νέα Αιγυπτιακή ηγεσία αντιτίθεται στην εμπλοκή υπέρ των ανταρτών στη Συρία; (εδώ ίσως προσπαθούν απλά να θολώσουν τα νερά...είναι όμως ένα ερώτημα)
    - Αν οι Σαουδάραβες έχουν βάλει στο τσεπάκι το "σύστημα Κλίντον", ισχύει το ίδιο και για τους ρεμπουμπλικάνους; Γιατί τάσσονται και αυτοί ανοιχτά (και μάλιστα μαξιμαλιστικά) υπέρ μιας επέμβασης στη Συρία;

    Δεν ξέρω...είχαμε τόσα χρόνια συνηθίσει στη θεωρία πως η αμερικανική εξωτερική πολιτική έχει υποταχθεί στα συμφέροντα του Ισραήλ μέσω της επιρροής του εβραϊκού λόμπι...Τώρα, μετά από 12-3 χρόνια αμερικάνικών επεμβάσεων στον ισλαμικό κόσμο και "πολέμου κατά της τρομοκρατίας" ακούμε ότι τη θέση των Ισραηλινών κατέλαβαν οι Σαουδάραβες (γνωστοί μέντορες ακραίων ισλαμικών οργανώσεων)! Κάπου το χάνω....εκτός κι αν η λεγόμενη ισλαμική τρομοκρατία είναι πιο προσχηματική απ' όσο πιστεύουμε και εξυπηρετεί στην πραγματικότητα άλλους βαθύτερους στόχους...

  38. Ιωάννης Ζέρβας avatar
    Ιωάννης Ζέρβας 03/09/2013 17:48:34

    Και εγώ τέτοια Φαινόμενα σε συνομιλητές προσέχω, π.χ.
    στα Γερμανικά υπάρχουν τα φωνήεντα "ä" και "ö". Τα αγγλοσαξονικά πληκτρολόγια δεν έχουν
    τέτοια Γράμματα και -ο ας πούμε Ύποπτος Συνομιλητής- γράφη "ae" και "oe"...
    Δε είναι Απόδειξη αλλα Ένδειξη πως αυτό το Πληκτρολόγια είχε Σπόνσορα, ιδιαιτερα όταν επιμένουν σε Φαντασιώσεις.

  39. Ιωάννης Ζέρβας avatar
    Ιωάννης Ζέρβας 03/09/2013 17:54:50

    Πληκτρολόγιο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.