#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/11/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Γερμανοί δεν θέλουν την υπογραφή του Σαμαρά, αλλά την υποταγή του!



του Κώστα Ροδινού

Η επιμονή των Γερμανών να υπογράψει ο κ. Σαμαράς, μια δήλωση που εξευτελίζει την χώρα και θρυματίζει την αξιοπρέπεια μας, είναι προκλητική. Συνιστά  δε και ευθεία ανάμειξη στις εσωτερικές μας υποθέσεις, γεγονός που αντίκειται όχι μόνο στις ιδρυτικές συνθήκες της ΕΕ, αλλά και στο διεθνές δίκαιο.

Κατ’ αρχήν, όλοι ενθυμούμεθα, αμέσως μετά τις αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου, την κ. Λαγκάρντ  και τους  αρμοδίους  του Eurogroup, να ανακοινώνουν την αποδέσμευση της 6ης δόσης. Άνευ άλλων όρων, ανταλλαγμάτων και προϋποθέσεων.

Βέβαια, μεσολάβησε η καταστροφική  απόφαση του πρώην Πρωθυπουργού  για το δημοψήφισμα. Δίκαιη η αγανάκτηση γιατί  ο Γ. Παπανδρέου  έδειξε να θέτει εν αμφιβόλλω  μια απόφαση στην οποία κατέληξαν με δυσκολία μεγάλη.  Όμως, από τότε έτρεξε πολύ νερό στ’ αυλάκι:

-Ο Γ. Παπανδρέου αποχώρησε από την πρωθυπουργία.

-Η Ελλάδα έχει πλέον Πρωθυπουργό έναν άνθρωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του Ευρωπαϊκού (και όχι μόνο)  κατεστημένου.

-Η Κυβέρνησή του στηρίζεται και από τη Ν.Δ.

-Ο Α. Σαμαράς διαβεβαίωσε  ότι θα ψηφίσει  τη δανειακή σύμβαση που προέκυψε από την συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου.

Δεν είναι αυτά αρκετά; Προς τι οι ...υπεύθυνες δηλώσεις;

 Το παιχνίδι της Μέρκελ

Πρόσφατα  το ΔΝΤ ξεκαθάρισε ό,τι δεν απαιτεί γραπτές εγγυήσεις για την εκταμίευση της 6ης δόσης  εκ μέρους του Α. Σαμαρά, ενώ κάτι παρόμοιο άφησε σαφώς να διαφανεί και ο κ. Γιούνκερ.

Όμως, η κ. Μέρκελ και το επιτελείο της προσβλέπουν στην επόμενη ημέρα.  Προφανώς θεωρούν τον κ. Σαμαρά ως τον επόμενο πρωθυπουργό, διαφορετικά δεν έχει  νόημα η επιμονή τους. Γιατί δεν επέμειναν να υπογράψει το πρώτο μνημόνιο ή έστω την απόφαση της 21ης Ιουλίου;

Η γερμανική πλευρά δεν επιθυμεί μια ισχυρή αντιμνημονιακή φωνή που   αμφισβητεί την πολιτική που  μεθοδικά προωθεί για τον ασφυκτικό πολιτικό και οικονομικό έλεγχο της Ευρωζώνης. Τώρα μάλιστα, που και ο Πρωθυπουργός της Ιρλανδίας, μετά τη συνάντηση του με την κ. Μέρκελ την περασμένη Τετάρτη, έδειξε να συμμορφώνεται «προς τα υποδείξεις».

Αν ο κ. Σαμαράς ...υπογράψει, τότε ακυρώνεται, τύποις και ουσία,  η στρατηγική  του. Το γεγονός αυτό πιθανότατα θα επηρεάσει αρνητικά την εκλογική του επίδοση, οπότε θα μειωθούν οι πιθανότητες σχηματισμού αυτοδύναμης κυβέρνησης. Επομένως, διά της επιστολής η κ. Μέρκελ θέλει να βάλει στην ίδια κατηγορία τους Παπανδρέου-Παπαδήμο Καρατζαφέρη και Σαμαρά! Λες και πήρε γραμμή από την Αλέκα: όλοι ίδιοι είναι! Η ίδια άποψη επιχειρείται να περάσει ως μήνυμα και στην κοινή γνώμη!

Αν πάλι, ο κ. Σαμαράς, παρά την υπογραφή, καταφέρει να εκλεγεί πρωθυπουργός της Ελλάδος, τότε η κ. Μέρκελ θα κραδαίνει την δήλωση υποταγής για να  υπαγορεύει την πολιτική του. Θα καταστεί όμηρος! Αν συμμορφώνεται, θα είναι υπάκουος! Αν διαφωνεί,  θα χαρακτηρίζεται ασυνεπής και αναξιόπιστος! Η κ. Μέρκελ στήνει ένα παίχνιο  win-win! Σε κάθε περίπτωση οι Γερμανοί θέλουν να καταστήσουν σαφές ότι αυτοί αποφασίζουν και κουβέντα δεν σηκώνουν!

 Επιμονή και αβεβαιότητα

Η γερμανική επιμονή συντηρεί την αβεβαιότητα και  απαξιώνει το πολιτικό σύστημα της χώρας μας. Εκτός και άν....

Πρώτον, δεν θέλει την εκταμίευση της 6ης δόσης! Στην περίπτωση αυτή χρεώνει τα πάντα στην αδιαλλαξία Σαμαρά!

Δεύτερον, απαξιώνοντας τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας, διευκολύνει τον ...κ. Παπαδήμο! Ήδη, ο κ. Μόντι θα κυβερνήσει επί διετία! Να μην κάνει το ίδιο και ο κ. Παπαδήμος;

Τρίτον, η κ. Μέρκελ αναζητά ένα πολύ καλό άλλοθι!

Μοιραία, ωστόσο, έρχεται το ερώτημα: αν το διακύβευμα είναι η εκταμίευση της 6ης δόσης, ο κ. Σαμαράς τι κάνει;

Πιθανότατα,  θ’ αναζητηθούν  κάποιες  συμβιβαστικές λύσεις. Άλλωστε  επί του θέματος δεν έχει μιλήσει προσωπικώς η Μέρκελ, αλλά οι αντ’ αυτής! Ίσως, έτσι δοκιμάζει και τις αντοχές του κ. Σαμαρά.

Δεύτερον, η άρνηση του κ. Σαμαρά θα αποτελέσει την αφορμή  να διαπιστώσουμε  μέχρι που είναι διατεθειμένη να το τραβήξει η Γερμανία και σε ποιό βαθμό είναι αποφασισμένοι οι άλλοι εμπλεκόμενοι να της επιτρέψουν να υπαγορεύει τις απόψεις της.

Τρίτον, θα είναι και ένα πρώτο stress test  για τις διαπραγματευτικές δυνατότητες του κ. Παπαδήμου, οι οποίες έχουν εξιδανικευτεί, να ξεπεράσει το πρόβλημα. Οψόμεθα!

 Η κ. Μέρκελ θα υπέγραφε;

Θεωρώ, ότι  η επιμονή της  Γερμανίας προσφέρει μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία στον κ. Σαμαρά να ανακτήσει τις όποιες απώλειες είχε με τη στήριξη της λύσης  Παπαδήμου. Την υπέρβασή του την έκανε. Υπευθυνότητα επέδειξε. Ουδείς λόγος συντρέχει να υπογράψει και μια δήλωση που  δεν προσθέτει τίποτα παραπάνω;

Είναι δυνατόν να ζητείται από τον επικεφαλής  της αντιπολίτευσης να δεσμευτεί, από τώρα, για την πολιτική που θ’  ακολουθήσει σε βάθος χρόνου; Μόλις προσφάτως, η κ. Μέρκελ ομολόγησε δημοσίως ότι η (σωτήρια) απόφαση της 21ης Ιουλίου στηρίχθηκε σε λάθος εκτιμήσεις και στοιχεία.

Μπορεί   η κ. Μέρκελ να δεσμευτεί  εγγράφως,  ό,τι  οι  αποφάσεις της είναι ορθές  και ότι οι πολιτικές που απορρέουν εξ αυτών θα μας βγάλουν από την κρίση;  Προφανώς και δεν μπορεί! Τότε, πως  επιμένει να δεσμεύει τον κ. Σαμαρά  να τις εφαρμόσει; Όταν μάλιστα η συνταγή αυτή, έως τώρα, έχει αποδειχθεί καταστροφική;

Και αν μεν η κ. Μέρκελ πέσει έξω, τι είχε, τι έχασε! Αν ο κ. Σαμαράς ακολουθήσει μια λάθος πολιτική, καταστρέφει τη χώρα του! Η διαφορά είναι τεράστια!

 Συμπερασματικά: Ως φαίνεται η  άρνηση του κ. Σαμαρά να υπογράψει τη δήλωση που του υπαγορεύουν δεν είναι μια απλή άσκηση αδιαλλαξίας. Είναι μια πράξη ευθύνης και συνέπειας. Και μια έσχατη γραμμή άμυνας για την αξιοπρέπεια της χώρας!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ avatar
    ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ 21/11/2011 07:26:25

    που γραφει οτι θελει τετοιο χαρτι; ας ελπισουμε οτι θα αντεξει!

  2. ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ avatar
    ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ 21/11/2011 07:44:41

    Ο Αστός Σεφέρης εγραψε:

    Μας έλεγαν Θα νικήσετε όταν υποταχτείτε.
    Υποταχτήκαμε και βρήκαμε την στάχτη.
    Μας ελεγαν θα νικήστε όταν αγαπήσετε.
    Αγαήσαμε και βρήκαμε την στάχτη.
    Μας έλεγαν θα νικήσετε όταν εγκαταλε'ίψετε την ζω΄η σας.
    Εγκαραλείψαμε τη ζωή μας και βρήκαμε τη στάχτη ...

    Τι αλλο θα μας πουν να κανουμε
    Τι αλλο πειμένουμε να βρουμε?

  3. Δαφνούλα avatar
    Δαφνούλα 21/11/2011 07:57:34

    Το ερώτημα που τίθεται είναι θα αντέξει ο Σαμαράς??Αν αντέξει θα είναι εκείνος ο οποίος ο λαός θα εναπόθέσει τις ελπίδες και τα όνειρά του για το μέλλον της πατρίδας αλλά και των παιδιών του!!!!Αντίθετα αν αποδειχθεί ρίψασπις.....τότε λυπάμαι για τον ίδιο γιατί τελικά θα αποδειχθεί ότι είναι και αυτός πολύ λίγος για να του εμπιστευθούμε τις τύχες μας,αλλά περισσότερο θα λυπηθώ για την χώρα όπου ο λαός της δεν θα έχει που να ακουμπήσει τι να πιστέψει που να αποτανθεί...για να αποκατασταθεί η σωτηρία της αλλά και η σωτηρία των παιδιών της!!!! ΣΑΜΑΡΑ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΕΧΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ!!!!!!

    • ΘΜ avatar
      ΘΜ @ Δαφνούλα 23/11/2011 00:00:54

      Ρε παιδιά που ζείτε;
      Τι "έχεις όλο το λαό μαζί σου και μ@@@..."
      Εννοείτε όλο το λαό που μπαίνει σε τούτο το site.
      Για πάτε σε άλλα site να δείτε απόψεις άλλων αναγνωστών άλλης οπτικής, πχ ΒΗΜΑ κλπ

      Εγώ δε λέω ο,τι το ΟΧΙ είναι λάθος, αλλά να μη λέμε ο,τι συμφωνούν και όλοι. Θα διχασει το λαό εντονώτατα αυτό το σήριαλ αμα τραβήξει για λίγο ακόμα.

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/11/2011 08:03:16

    Eμενα αυτα τα συμφωνω με τις αποφασεις αλλα δεν θελω να το γραψω ή μαλλον το εχω γραψει σε αλλη επιστολη (αυτη προς το Λαικο Κομμα) αλλα δεν θελω να το γραψω προς τον Γιουνκερ μου θυμιζουν ανδρεοπαπανδρεισμους της δεκαετιας του 80 με τους αστερισκους.
    Πηγαινε στα συμβουλια του ΝΑΤΟ που αποφασιζαν την εγκατασταση π.χ. πυραυλων στην Ευρωπη και ενω φωναζε εναντιον ψηφιζε υπερ αλλα εβαζε εναν αστερισκο στο τελος του κειμενου που ελεγε οτι ειχε αντιρρησεις.
    Eν αναγκη ας παρει την επιστολη που ειχε στειλει προς το Λαικο Κομμα,να τη βγαλει μια φωτοτυπια και να την ξαναστειλει να τελειωνουμε.

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ ψυχραιμια 21/11/2011 17:07:41

      Mην λέμε άσχετα και αναληθή πράγματα.
      Η επιστολή προς το Λαικό Κόμμα ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΗΚΕ στους αρχηγούς του γαλλικού και γερμανικού κόμματος, ήτοι Σαρκοζί και Μέρκελ. Τώρα καμώνονται πως δεν τους αρκεί αυτό.
      Θέλουν άλλη επστολή, με άλλο περιεχόμενο.
      Και ο στόχος είναι η πολιτική αποδυνάμωση και η ηθική εξουθένωση.
      Το ερώτημα είναι αν αυτή είναι σοβαρή συμπεριφορά γερμανικής κυβέρνησης; Το ερώτημα είναι αν αυτό που ζητούν είναι σύμφωνο με το διεθνές δίκαιο, αν δηλαδή δικαιούνται να το ζητούν; Το ερώτημα είναι αν αυτό είναι συμπεριφορά εταίρου;

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 21/11/2011 17:08:26

      Πολύ επιτηδευμένο το ψέμα σου, για να περάσει απαρατήρητο.

      Στη μία περίπτωση κατέγραψε τις θέσεις του, στην άλλη περίπτωση του το ζητούν ως ένδειξη υποταγής και απαρέγκλιτης δέσμευσης. Είναι το ίδιο;

      Αντιστρέφω το ερώτημα λοιπόν και σου λέω: Αν είναι το ίδιο, γιατί επιμένουν τόσο πολύ οι ξένοι να του ζητούν ξανά την υπογραφή; Χαζοί είναι και θέλουν σε δουλειά να βρισκόμαστε;

      Πολύ επιτηδευμένη απαξίωση του Σαμαρά, εσύ είσαι πολύ πιο μπροστά από όλους τους υπονομευτές του.

  5. sceptic avatar
    sceptic 21/11/2011 08:05:54

    Τελικά ο ΓΑΠ κατάφερε να τον στριμώξει μιά χαρά....για να σε δούμε στα πολύ δύσκολα τώρα τι αξίζεις και εσύ.

    • sceptic avatar
      sceptic @ sceptic 21/11/2011 08:40:49

      Α να μην ξεχάσουμε να πούμε ότι είναι γνωστό πια ότι τα 8 δισ. της 6ης δόσης πάνε για αποπληρωμή δόσεων δανείων και όχι για μισθούς και συντάξεις όπως λένε όοοοοοοολοι οι παπαγάλοι...

  6. ΜΑΚΗΣ P avatar
    ΜΑΚΗΣ P 21/11/2011 08:13:23

    Είναι εκπλητικό αυτό που συμβαίνει. Να μην υποχωρήσει ο κ. Σαμαράς και στο κάτω κάτω ποια είναι η Γερμανία? Δεν υπάρχουν αρμόδια όργανα στην ΕΚ ?
    Βγαίνει ο κάθε να μην πώ ..........Γερμανός και λέει ότι θέλει.
    Φτάνει πια έλεος.
    Λέμε ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ τελεία και παύλα.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ ΜΑΚΗΣ P 21/11/2011 11:43:15

      Δυστυχώς πάντα κουμάντο κάνει αυτός που έχει το χρήμα...

  7. michael avatar
    michael 21/11/2011 08:25:31

    ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.
    ΘΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΖΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΘΩΝΤΕΣ.
    ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ.
    ΣΑΜΑΡΑ ΤΑΚΟΥΣ;
    ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΜΑΚΑΚΕΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΝΑ ΛΕΝΕ.
    ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
    ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΑΧΩΜΑ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ.

  8. Anatoli avatar
    Anatoli 21/11/2011 08:30:27

    Εξοχο άρθρο κ. Ροδινέ!

    Συμφωνώ ότι είναι πράξη ευθύνης. Οτι δεν είναι το ίδιο να στηρίζει ο κ. Σαμαράς τις τελευταίες αλλαγές, κάτι που ήταν παντελώς αναπόφευκτο, με το να υπογράφει και επίσημα το ξεπούλημα της χώρας, κάτι που απαιτούν οι Γερμανοί τόσο επίμονα. Ομως πολύ μεγάλη συζήτηση γίνεται στο διαδίκτυο ότι η άρνηση του Προέδρου είναι στημένη. Δεν έχουν πεισθεί όλοι ότι η άρνησή του είναι το τελευταίο ανάχωμα άμυνας. Οτι προστατεύει τον εαυτό του και όχι την χώρα. Ακόμη και δημοσιογράφοι δεν σταματούν να ακυρώνουν την υπεύθυνη στάση του. Ημουν και γώ προβληματισμένη αλλά όταν άκουσα το μύνημα του Προέδρου μετά τις τελευταίες αλλαγές, μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους. Ομως συνεχίζουν να πλανώνται όλες αυτές οι αμφιβολίες στις καρδιές των ανθρώπων που μόνο καλό δεν κάνουν. Αναλυτικά άρθρα σαν το δικό Σας βοηθούν τα μάλλα, μήπως όμως ένα νέο μύνημα του Προέδρου απαιτείται ώστε να διαλύσει όλα τα σύννεφα της αρνητικής συζήτησης που αιωρούνται στο διαδίκτυο και της επίσημης προπαγάνδας που σέρνεται τόσο επικίνδυνα στα μέσα της γενικής ενημέρωσης? Ο,τι πληγώνει τον Πρόεδρο πληγώνει και όλους Εμάς.

  9. drider avatar
    drider 21/11/2011 08:33:34

    Καλημέρα σας, το θέμα φυσικά και δεν είναι ο εξευτελισμός της χώρας, αλλά η λήψη ενός ακόμα διαπραγματευτικού χαρτιού έναντι στην ελληνική αστική τάξη. Για να μην ξεχνάμε ποίους πραγματικά εξυπηρετεί η κυβέρνηση συνεργασίας ή εθνικής ενότητας ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε.

    Επί του πρακτέου τώρα, η μόνη λύση είναι η άμεση προκήρυξη εκλογών για να εκφραστεί ο ελληνικός λαός. Ο οποίος καπελώθηκε ακριβώς για να δοθεί ο χρόνος για να υπογραφούν όλες οι απαραίτητες επιστολές, συνθήκες κτλ. ερήμην του.

    Ούτως ή άλλως χάνεται πολύτιμος χρόνος καθώς είναι δεδομένο ότι αυτή η κυβέρνηση θα έχει καταπέσει πριν τον Φλεβάρη, λόγω μεταξύ άλλων της συνέχισης της εφαρμογής της ίδιας αντιλαϊκής πολιτικής και της ελλείψεως νομιμοποίησής της.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ drider 21/11/2011 16:02:04

      "Για να μην ξεχνάμε ποίους πραγματικά εξυπηρετεί η κυβέρνηση συνεργασίας ή εθνικής ενότητας ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε."

      Αφιερωμένο στο 1%
      http://www.youtube.com/watch?v=gAOnu2oscF0&feature=related

      • βισάλτης avatar
        βισάλτης @ daughter of mercy 21/11/2011 22:36:25

        Θυγατέρα ωραία επιλογή ..κομμάτι βγαλμένο μέσα από την ζωή...Mάλλον πρόκειται για τέτοιους τύπους.(πρόκειται για σάτυρα αλλά πειστική)http://www.youtube.com/watch?v=-eN-ScHMdC0

  10. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 21/11/2011 08:40:51

    Να μην υπογράψει τη δήλωση υποταγής στους Ούνους.
    Ο Σαμαράς είναι κεφάλαιο για τη χώρα .

  11. mx avatar
    mx 21/11/2011 08:41:59

    Προς αύξηση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων το 2012
    Κυριακή, 20 Νοέμβριος 2011 13:10
    Μοιράσου
    Η αναφορά στο κείμενο του νέου προϋπολογισμού ότι το 2012 θα αυξηθούν οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων (και παράλληλα θα μειωθεί το αφορολόγητο όριο) προκαλεί έντονη ανησυχία σε χιλιάδες ιδιοκτήτες, καθώς θα συμπαρασύρει προς τα πάνω περίπου 20 φόρους, τέλη, εισφορές και πρόστιμα.

    Στον προϋπολογισμό προβλέπεται ότι τα έσοδα από τη φορολογία ακινήτων θα διαμορφωθούν στα 3,58 δισ. ευρώ, έναντι 1,12 δισ. ευρώ εφέτος (+217,6%). Μέρος αυτής της μεγάλης διαφοράς οφείλεται στην καθυστέρηση είσπραξης του ΕΤΑΚ του 2009 και του ΦΑΠ 2010.

    Από το ειδικό τέλος ακίνητης περιουσίας, το υπουργείο Οικονομικών προσδοκεί έσοδα 2,9 δισ. ευρώ το 2012.

    Τα έσοδα από λοιπούς φόρους συναλλαγών προβλέπεται να ανέλθουν στα 1,048 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 9,7%, «λόγω της θετικής επίδρασης από την αύξηση των αντικειμενικών αξιών στα έσοδα από τις μεταβιβάσεις ακινήτων», όπως αναφέρεται στο κείμενο του προϋπολογισμού.

    Από το κείμενο δεν είναι σαφές πότε θα γίνει η αύξηση και σε ποιο ποσοστό. Σημειώνεται πως το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει παράλληλα τη μείωση των φόρων στις μεταβιβάσεις, ώστε να αντισταθμιστούν (εν μέρει) οι επιπτώσεις από την αναπροσαρμογή των αντικειμενικών.

    Και όλα αυτά σε μία περίοδο που οι ιδιοκτήτες πληρώνουν το ένα χαράτσι μετά το άλλο, καθώς τα ακίνητα είναι μία σίγουρη πηγή εσόδων για το κράτος.

    Επιπλέον, η ενδεχόμενη εξίσωση τους με τις λεγόμενες εμπορικές τιμές αναμένεται να βυθίσει ακόμα περισσότερο στην ύφεση την κτηματαγορά, με απρόβλεπτες συνέπειες για την περιουσία, το εισόδημα και την απασχόληση, την ίδια ώρα που η οικοδομική δραστηριότητα πνέει τα λοίσθια.

    Στο επτάμηνο του 2011 η οικοδομή «βούλιαξε» κατά 39,4% (βάσει του όγκου), από μείωση 25,2% την αντίστοιχη περίοδο του 2010.

    Οι επενδύσεις στις κατοικίες αναμένεται ότι εφέτος θα είναι μειωμένες κατά 25,8% έναντι του 2010, σε 5 δισ. ευρώ περίπου, από 6,6 πέρυσι και 16,3 δισ. ευρώ το 2006.

    Σύμφωνα με την Alpha Bank, η μείωση των επενδύσεων σε κατοικίες θα προκαλέσει μείωση του ΑΕΠ κατά 0,7% εφέτος. Ωστόσο, μία περαιτέρω πτώση των επενδύσεων σε κατοικίες κατά 16,5% κα το 2012 θα συνεπάγεται πτώση του ΑΕΠ κατά 0,37%.

    Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Φορολογίας Ακινήτων της ΠΟΜΙΔΑ, οι φόροι, τέλη κ.τλ. που επηρεάζονται από τις αλλαγές των αντικειμενικών είναι οι εξής:
    Α. Τεκμαρτά εισοδήματα από ακίνητα

    1. Τεκμήριο διαβίωσης σε ιδιόκτητη ή μισθωμένη α'+ β' κατοικία

    αναλόγως εμβ.& Τ.Ζ.

    2. Τεκμαρτό εισόδημα ιδιοχρησιμοποίησης επαγγελματικής στέγης

    18-45 %

    Β. Φόροι - τέλη κατά τη μεταβίβαση ακινήτων από επαχθή αιτία

    3. Φ.Π.Α. στην αγορά νεόδμητων κτισμάτων και στην αντιπαροχή

    23 %

    4. Φόρος Μεταβίβασης Ακινήτων

    8-10 %

    5. Φόρος Χρησικτησίας Ακινήτων

    8-10 %

    6. Φόρος Ανταλλαγής (- συνένωσης οικοπέδων)

    4-5 %

    7. Φόρος Διανομής Ακινήτων

    2-2,5%

    8. Δημοτικός φόρος μεταβίβασης ακινήτων

    3 % επί Φ.Μ.Α.

    9. Τέλη υπέρ Ταμείου Νομικών (σύνταξη –μεταγρ. συμβολαίων)

    6,50+1,25‰

    10. Πρόσθετο Τέλος Μεταγραφής Συμβολαίων

    4,5-7,5‰

    Γ. Φόροι κατά τη μεταβίβαση από χαριστική αιτία (κληρονομιά-γονική παροχή-δωρεά)

    11. Φόρος Κληρονομιάς ή Γονικής Παροχής ακινήτων



    Α' Κατηγορία: προς τέκνα (γον. παρ.), εγγονούς, συζύγους, γονείς

    5-10 %

    Β' Κατηγορία: προς κατιόντες, αδελφούς, θείους, παππούδες κλπ.

    5-20 %

    Γ' Κατηγορία: προς άλλους συγγενείς και ξένους

    20-40 %

    12. Φόρος Δωρεάς ακινήτων



    Α' Κατηγορία: προς εγγονούς, συζύγους, γονείς

    1-20 %

    Β' Κατηγορία: προς κατιόντες, αδελφούς, θείους, παππούδες κλπ.

    10-30 %

    Γ' Κατηγορία: προς άλλους συγγενείς και ξένους

    20-40 %

    Δ. Ετήσιοι φόροι επί της κατοχής ακινήτων



    13. Φόρος Ακίνητης Περιουσίας (ΦΑΠ) από 1.1.2010

    2‰-2 % (Φ.Π.) 6‰ (Ν. Π)

    14. Ετήσιο Τέλος Ηλεκτρ. Δομημένων Επιφανειών (μέσω ΔΕΗ)

    3-20 ευρώ/τμ

    15. Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ) (κτίσματα+οικόπεδα)

    0,25-0,35‰

    16. Φόρος Ακίνητης Περιουσίας Υπεράκτιων Εταιριών

    15 %

    Ε. Κτηματολόγιο-Πολεοδομικά πρόστιμα & εισφορές



    17. Τέλος Εγγραφής ακινήτων στο Εθνικό Κτηματολόγιο

    1‰ επί αντικ. αξίας

    18. Πολεοδομικά πρόστιμα διατήρησης αυθαιρέτων

    Βλ. Ν.4014/2011

    19. Πολεοδομικά πρόστιμα αλλαγής χρήσης (ημιυπαιθρ.κλπ)

    5% - 15% εφάπαξ

    20. Εισφορές σε γη & χρήμα για ένταξη σε σχ. Πόλεων (Ν.1337/83)

    σε γη έως 60%,

    σε χρήμα έως 25%

    Newsroom ΔΟΛ

    • Φ.Ρ. avatar
      Φ.Ρ. @ mx 21/11/2011 09:00:58

      Με λίγα λόγια , είμαστε για ... τροχόσπιτα , όπως ζουν στην Αμερική

  12. ΛΕΥΘΕΡΗΣ avatar
    ΛΕΥΘΕΡΗΣ 21/11/2011 08:44:53

    Ο Σαμαράς έδειξε τις καλές του προθέσεις , έκανε μία κίνηση (στήριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου) η οποία τον στοίχισε αρκετά και η παραμικρή υπαναχώρηση σε οποιαδήποτε θέμα θα σημάνει το τέλος του Σαμαρά και της λαϊκής δεξιάς. Μάλιστα θα έλεγα υπερθεματίζοντας ότι αν δεχθεί οποιοδήποτε εκβιασμό από μέσα ή έξω ( υπογραφές-παράταση ημερομηνίας εκλογών -ψήφιση άλλων πλην των συμφωνηθέντων ...) να τον καταγγείλει στον ελληνικό λαό με απλά λόγια αλλά με προσοχή διατυπωμένα υπό μορφή διαγγέλματος και να αποχωρήσει άμεσα από την κυβέρνηση, εξ άλλου η κυβέρνηση έχει την απόλυτη και ενισχυμένη πλειοψηφία και με την στήριξη του ΛΑΟΣ . Αν τώρα θέλουν να χρεοκοπήσουν την χώρα (ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ-ΕΕ-ΔΝΤ ….) ας το κάνουν αλλά αυτοί, όχι εμείς.

  13. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 21/11/2011 08:46:53

    Θα διαψευσθείς

    • Anatoli avatar
      Anatoli @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 21/11/2011 10:49:47

      Μπράβο Σας κ. Μανώλη!

  14. Anatoli avatar
    Anatoli 21/11/2011 08:46:54

    Αγαπητέ Τάκη τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ο Πρόεδρος θα υπογράψει με δύο χέρια και δύο στυλό?

  15. ΑΙΟΛΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΟΣ 21/11/2011 08:59:21

    Μήπως έφτασε η ώρα να ζητήσει και ο Σαμαράς εγγραφή δήλωση από τη Μέρκελ για το κατοχικό δάνειο. Ως ποτέ πια οι γερμανοί θα είναι ανεξέλεγκτοι. Μια τέτοια Ευρώπη, που πραγματώνει το όνειρο του Χίτλερ να την χαίρονται. Καλύτερα χρεοκοπία και δραχμή, παρά να μας καταντήσουν σκλάβους, όπως έχουν κάνει όλους τους πρώην ανατολικούς λαούς που ενέταξαν στην Ευρώπη. Η ιστορία μας και τα ιδεώδη του λαού μας δεν μας το επιτρέπει αυτό. Ήρθε η ώρα να δείξει ο Σαμαράς, αν είναι διαφορετικός από τους άλλους και λέει την αλήθεια ή αν και εκείνος μας εμπαίζει πολιτικά

  16. Μαλτέζος avatar
    Μαλτέζος 21/11/2011 09:15:43

    -Ο Α. Σαμαράς διαβεβαίωσε ότι θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση που προέκυψε από την συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου.

    Κώστα, αυτό ξέρουμε σε τι συνίσταται ακριβώς;; Είναι το PSI+ το λεγόμενο; Και αν δεν ξέρουμε επακριβώς τι περιέχει αυτή η νέα δανειακή σύμβαση, γιατί έχει δεσμευθεί, ήδη, ο ΑΣ;

    Γιατί νομίζω ότι δεν ξέρουμε τι περιέχει αλλά ούτε και θα μάθουμε ποτέ.. και όλα θα γίνουν εν τω κρυπτώ και θα τ'ανακαλύψουμε καθήμενοι επί των ποταμών Βαβυλώνος και μεμνησκόμενοι τη Σιών..

  17. spiros avatar
    spiros 21/11/2011 09:21:01

    Κώστα συμφωνώ απόλυτα.
    Στον πόλεμο είχαν την στρατιωτική υπεροχή. Σήμερα ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ότι έχουν την οικονομική υπεροχή και προσπαθούν αν επιβάλουν τους δικούς κανόνες υποταγής. Τους διαφεύγει ότι ο πόλεμος κατέληξε σε ΗΤΤΑ της Γερμανίας . Ο δρόμος που ακολουθούν δεν διαφέρει από την πορεία του πολέμου. Η Μέρκελ προέρχεται από την πρώην Ανατολική Γερμανία. Επιθυμία της είναι η κυριαρχία δια παντός μέσου. Θεωρώ ότι όλα τα γεγονότα τα αντιλαμβάνεται πολύ αργότερα και δεν μπορεί την διαδεδομένη φωτιά να την προλάβεις. Θα έχει οπωσδήποτε ζημιές. Εκεί αποσκοπεί η Γερμανία. Η ρήση της Μέρκελ στον Σαμαρά στην συγκέντρωση ΕΛΚ και επιπλέον τις πιέσεις για να συμφωνήσει αποδεικνύουν περίτρανα την στάση των Γερμανών. Η στάση αυτή αντιτίθεται στην συνθήκη της ΕΕ . Αν στο τέλος υπογράψει χάνεται κάθε ελπίδα. Επίσης προτείνω προτιμώτερο να πεθάνουμε όρθιοι και όχι με το κεφάλι σκημένο. Το ΟΧΙ το λένε μόνο Έλληνες.

  18. "Stonewall"Jackson avatar
    "Stonewall"Jackson 21/11/2011 09:24:03

    Αγαπητέ Πρόεδρε,

    Δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να γράψω τα παρακάτω αν δεν άκουγα την ιστορική δήλωσή σου ότι "στα χαρακώματα δεν υπάρχουν άθεοι, όλοι προσεύχονται". Πράγματι δεν πρέπει να αγνοείται σε καμμία περίπτωση ο θεϊκός παράγοντας και ας κινδυνεύσω να χαρακτηριστώ φονταμενταλιστής.

    Είμαι κάποιος που προσπαθεί να είναι χριστιανός και αγαπά την πατρίδα του σεβόμενος κάθε φυλή και λαό. Άλλωστε όλους ο Θεός μας έπλασε "κατ'εικόνα και ομοίωσιν Αυτού".

    Οι πιέσεις όμως που δέχεται η πατρίδα μας και εσύ προσωπικά υπερβαίνουν κατά τρόπο προκλητικό τα εσκαμμένα. Είναι προφανές ότι αφένος μας οδηγούν στην εξαθλίωση αφετέρου επιδιώκουν να μας εξευτελίσουν με το να απωλέσουμε την εθνική μας ταυτότητα.

    Αυτή την στιγμή βρισκόμαστε σε αδιέξοδο. Σε ένα ανάλογο αδιέξοδο κάποτε είχε βρεθεί και ο βασιλιάς του Ισραήλ Εζεκίας(δεν είμαι φιλοεβραίος, το διευκρινίζω, απλά λαμβάνω σοβαρά υπόψη μου τις επεμβάσεις του Θεού στην ιστορία διαχρονικώς).

    Τα στρατεύματα του Σεναχερρείμ έχουν περικυκλώσει τα τείχη της Ιερουσαλήμ. Πάσα ελπίς σωτηρίας φαίνεται ότι έχει αποκλειστεί ως ορατό ενδεχόμενο πλέον..
    Ο θρασύτατος αξιωματούχος του Σεναχερρείμ που ακούει στο όνομα Ραβσάκης προκαλεί με δηλώσεις(περίεργες συμπτώσεις). Γυροφέρνει τα τείχη της Ιερουσαλήμ, ονειδίζοντας τον Εζεκία που τους έχει πει να μην ενδώσουν. Τους απειλεί από την μία, τους προτείνει συμβιβασμό από την άλλη προκειμένου να τους κάνει να κλονισθούν ώστε να ενδώσουν.

    Από την άλλη πλευρά όμως τι κάνει ο Εζεκίας; Έχει δώσει εντολή στους υπερασπιστές των τειχών να σιωπούν στις προκλήσεις-προσκλήσεις του Ραβσάκη ώστε να του δώσουν σαφές μήνυμα ότι δεν πτοούνται και πως υπάρχουν κόκκινες γραμμές. Αν αυτές Πρόεδρε δεν υπάρχουν τότε είναι πρόδηλον ότι ως ψυχές ζώσες έχουμε ανυπαρξία νοήματος.

    Κατόπιν σκίζει την βασιλική του στολή, ενδύεται σάκκο και πηγαίνει στον Θεό.
    Η κίνηση αυτή δεν είναι απλά συμβολική αλλά είναι βαθύτατα υπαρξιακή διότι είναι ένα μήνυμα προς τον Θεό ότι" ἐκεῖνον δεῖ αὐξάνειν ἐμὲ δὲ ἐλαττοῦσθαι"(Ιωαννής γ'30).

    Το αποτέλεσμα ήταν ότι η πολιορκία λύθηκε διότι εξαίφνης άλλαξαν τα δεδομένα στην πολιτική κονίστρα της Μέσης Ανατολής της εποχής εκείνης. Ο Σεναχερρείμ αναγκάσθηκε να αποσύρει τα στρατεύματα του για να αντιμετωπίσει έναν έκτακτο κίνδυνο που παρουσιάστηκε στα νώτα του.

    Ο Εζεκίας δικαιώθηκε.Χρειάστηκε βεβαίως να αποδειχθεί ότι έχει γερό στομάχι και ατσάλινα νεύρα. Όμως δικαιώθηκε διότι επέμεινε μέχρι το τελευταίο λεπτό της συνάντησης.

    Τελικά έχεις απόλυτο δίκιο πρόεδρε λέγοντας "στα χαρακώματα δεν υπάρχουν άθεοι όλοι προσεύχονται". Θα μου επιτρέψεις μόνο να προσθέσω ότι αν όντως προσεύχονται ο Θεός απαντά ενεργώντας με θαυμαστά ανέλπιστο τρόπο.

    Κουράγιο Πρόεδρε και καλή δύναμη, οι προσευχές μας σε συνοδεύουν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ "Stonewall"Jackson 21/11/2011 18:19:40

      Είσαι άψογος αδελφέ! Η Παναγία που εορτάζουμε σήμερα και μαζί οι ένοπλες δυνάμεις μας θα μας φυλάξει. Ξέρει Αυτή! Έχουμε χάσει το μέτρημα για το πόσες φορές μας έσωσε ο Κύριος από τους εχθρούς μας με τις ικεσίες της Αρχιστρατήγου μας. Και θα μας σώσει πάλι. Το είχε υποσχεθεί στο γέροντα Παΐσιο όταν ήθελε να φύγει από το κελί του για να γλυτώσει από τον πολύ κόσμο και να πάει στην έρημο για προσευχή: "Μείνε εσύ εδώ να βοηθάς τον κόσμο και εγώ θα φυλάω τα σύνορα της Ελλάδας".

      Συν Αθηνά (=Παναγία για εμάς) και χείρα κίνει όμως. Άρα ο Σαμαράς πρέπει να σταθεί ως άλλος Λεωνίδας, Αλέξανδρος, Παλαιολόγος, Κολοκοτρώνης, Καποδίστριας. Έχουμε πολλούς ήρωες για να παίρνουμε παράδειγμα βλέπεις. Χρειαζόμαστε πάλι κάποιον. Αντώνη ήρθε η ώρα να αποδειχθείς αντάξιος του μακεδονικού και πελοποννησιακού αίματός σου απέναντι στις ύαινες. Μην κάνεις άλλο πίσω ούτε χιλιοστό. Και να δω τι θα κάνουν που δεν περιμένουν το ΟΧΙ μετά από 71 έτη...

  19. spiros avatar
    spiros 21/11/2011 09:35:03

    Παρέληψα να αναφέρω ότι ακόμη η συμφωνία για την χρηματοδότηση δεν υπάρχει . Μια απόφαση της ΕΕ που μπορεί να αλλάξει από στιγμή σε στιγμή τι νόημα έχει να υπάρξουν μονομερείς συμβάσεις; Δηλαδή η Μέρκελ με τη φράση "η απόφαση της 21η Ιουλίου βασίστηκε σε λάθος στοιχεία" ποιά δέσμευση ανέλαβε; Επέβαλε όμως όλα τα επώδυνα μέτρα τα οποία δεν μπορεί να έχουν κάποιο αντίκρυσμα αφού δεν μπορούν να υλοποιηθουν; Δεν βλέπει ότι πήρε φωτιά η ΕΕ όλη και επιθυμεί δεσμεύσεις; Ο ορισμός του Παραλογισμού!!!!!!!!

  20. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 21/11/2011 09:35:15

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ Ο Κ. ΡΟΔΙΝΟΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΟΤΙ:
    "Η γερμανική επιμονή συντηρεί την αβεβαιότητα και απαξιώνει το πολιτικό σύστημα της χώρας μας. Εκτός και άν….

    Πρώτον, δεν θέλει την εκταμίευση της 6ης δόσης! Στην περίπτωση αυτή χρεώνει τα πάντα στην αδιαλλαξία Σαμαρά!

    Δεύτερον, απαξιώνοντας τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας, διευκολύνει τον …κ. Παπαδήμο! Ήδη, ο κ. Μόντι θα κυβερνήσει επί διετία! Να μην κάνει το ίδιο και ο κ. Παπαδήμος;

    Τρίτον, η κ. Μέρκελ αναζητά ένα πολύ καλό άλλοθι!

    Μοιραία, ωστόσο, έρχεται το ερώτημα: αν το διακύβευμα είναι η εκταμίευση της 6ης δόσης, ο κ. Σαμαράς τι κάνει;

    Πιθανότατα, θ’ αναζητηθούν κάποιες συμβιβαστικές λύσεις. Άλλωστε επί του θέματος δεν έχει μιλήσει προσωπικώς η Μέρκελ, αλλά οι αντ’ αυτής! Ίσως, έτσι δοκιμάζει και τις αντοχές του κ. Σαμαρά."

    ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΧΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΑ: "ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ (ΟΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΝΤΑΒΑΝΤΖΗΔΕΣ), ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΤΣΑΔΕΣ . (ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΥΤΟΙ ΠΗΡΑΝ ΤΙΣ ΠΑΧΥΛΟΤΕΡΕΣ ΜΙΖΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ “ΒΛΕΠΟΥΝ” ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΔΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ
    ΤΑ GREEK STATISTICS ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΥΠΑΓΟΡΕΥΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ.) ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΣΑΤΣΑΔΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ PSI .

    Η ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:
    Θα μπορούσε πχ. να υπογράψει στό χαρτί και να βγει στη βουλή και να δηλώσει επίσημα οτι η υπογραφή αυτή ισχύει μόνο και μόνο για να πάρουμε την 6η δόση μέχρι πχ. τις 15 Δεκεμβρίου, αλλοιώς παύει να ισχύει…" ME ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΑΝ Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΑΠΑΞ, ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
    ΑΥΤΑ ΑΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΗΤΤΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΟΧΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΖΗΡΤΗΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΣΤΑ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ. (1.Το ουσιαστικώτερο είναι οτι συμφωνεί στην ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ "ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΟΤΗΤΑ" ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ TOY χρέους που δημιουργήθηκε εν αγνοία και παρά την βούληση του Ελληνικού λαού.Διότι δεν έχουμε απλώς “αποχρώσες ενδείξεις” αλλά ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ακόμη και ενώπιον Δικαστηρίου (Μαντέλης, καταδικασθείς με αναστολή) οτι σε όλες τις μεγάλες προμήθειες και έργα οι αρμόδιοι κρατικοί αξιωματούχοι κυρίως υπουργοί, έπαιρναν μίζα περίπου το 10% του έργου. Αρα στούς φουσκωμένους λογαριασμούς που το Κράτος πλήρωνε με δάνεια (εταιρείες όπως SIEMENS,HOHTIEF,VINCI,DRAGADOS,KRUPP,DEUCHE TELECOM, ΕΛΛΑΚΤΩΡ,ΙΝΤΡΑΚΟΜ,ΑΒΑΞ κλ.π.) δεν υπήρχε κανένας έλεγχος. Σύμφωνα με έγκυρους έλληνες και ξενους οικονομολόγους, τα 2/3 του Ελληνικού χρέους είναι παράνομο
    2. Συμφωνεί στους στόχους των μνημονίων. Δηλαδή δέχεται ο Ελληνικός λαός τα επομενα 15-20 χρόνια ό, τι κερδίζει με τον ιδρώτα του να τα πληρώνει για να εξοφληθούν τα παραπάνω παράνομα χρέη.

    ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΟΣΑΜΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΟΝΤΩΣ ΣΚΟΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ, Η ΜΟΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ-ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ.

  21. nick avatar
    nick 21/11/2011 09:38:00

    Προφανώς μιλάς για τον Παπανδρέου...

  22. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 21/11/2011 09:41:16

    ΠΟΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ; ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ;ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΤΥΠΟ Η ΑΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ;

  23. JOHN avatar
    JOHN 21/11/2011 09:43:18

    Οι Γερμανοι δεν θελουν μονο ντην υποταγη του Σαμαρα αλλα και ολης της Ελλαδας!Το ερωτημα πια δεν νειναι ευρω η δραχμη η μεσα η εξω απο την ΕΕ αλλα ενα ξεκαθαρο ΟΧΙ στη Γερμανικη Ευρωπη.Θα βρουμε πολλους συμμαχους σ αυτο.Γιατι οσο το τοπιο καθαριζει τοσο και οι στοχοι της Γερμανιας γινονται πια φανεροι.Ενδεικτικο δε ειναι οτι η δημοκρατια και κατ επεκταση οι εκλογες ειναι εχθρος της νεας αυτης ενωσης.Τα θελουν ολα οπως τα θελουν και για να τα σιγουρεψουν διοριζουν προθυπουργους της αρεσκειας τους ως εγγυηση των συμφεροντων τους.ΟΧΙ και παλι ΟΧΙ στο νεο αυτο φασισμο,οποιο και να ειναι το τιμημα.

  24. ballomatou avatar
    ballomatou 21/11/2011 09:44:53

    Κε Ροδινε, υπαρχει περιπτωση να υποχωρησει ο Σοιμπλε/Μερκελ? Το θεωρειται πιθανο να αλλαξει σταση η Γερμανια? Τι θα σημανει για την Γερμανια η υποχωρηση? Ο Αντωνης κρατησε και κραταει εθνικα υπερηφανη και αξιοπρεπη σταση, ομως το ερωτημα ειναι μεχρι που και ποτε?

  25. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 21/11/2011 09:45:52

    Καλημέρα κ. Ροδινέ!!
    Στο προχθεσινό της φύλλο η εφημερίδα Welt έγραφε

    «Στην πραγματικότητα ΕΕ και Σαμαράς βάζουν το πιστόλι ο ένας στο στήθος του άλλου: Εάν ο συντηρητικός πολιτικός δεν υπογράψει, δεν πρόκειται να δοθούν χρήματα και αυτό κάνει την Ελλάδα να τρέμει. Εάν όμως δεν δοθούν τα χρήματα, η Ελλάδα θα καταρρεύσει και ακολούθως θα κινδυνεύσει με κατάρρευση και η ευρωζώνη, και αυτό κάνει την ΕΕ να τρέμει. Ποιος θα υποχωρήσει άραγε πρώτος;»

    Νομίζω ότι έχουν αντιληφθεί ότι χτύπησαν λάθος πόρτα......

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Δώρα Γκανούλη 21/11/2011 09:51:25

      Φτάνει να κρατήσει ο Σαμαράς μέχρι τέλους. Και χρειάζεται να εξηγήσει στον ελληνικό λαό την απόφασή του, γιατί ο δοσιλογισμός καλλιεργείται από το "Βήμα" και ακόμα περισσότερο από το συγκρότημα Αρτέμη Μάτσα, aka Aλαφούζου.
      Και στο κάτω-κάτω, να ειπωθεί ότι άπαξ και μίλησε ο πρόεδρος του Eurogroup και το ΔΝΤ, ο Dr Strangelove δεν έχει την παραμικρή αρμοδιότητα.

  26. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/11/2011 09:48:04

    Το γοτθικό δίδυμο Σιτεμένη Κόρη του Ρήνου (ή μάλλον του Έλβα) - Dr Strangelove θεσμικά δεν έχει περισσότερη αρμοδιότητα να υποβάλει όρους στην Ελλάδα από ό,τι το αντίστοιχο δίδυμο Πρωθυπουργού-Υπ. Οικονομικών οποιασδήποτε άλλης χώρας της Ευρωζώνης. Κάποια στιγμή θα πρέπει να το καταλάβουν αυτό οι χολερικοί Γερμανοί.
    Πλέον έχω κατανοήσει πολύ καλά γιατί η Γερμανία, στον ενάμισυ σχεδόν αιώνα βίου που έχει ως ενιαίο κράτος (σε 9 περίπου χρόνια συμπληρώνονται 150 χρόνια από την αποφράδα εκείνη ημέρα της 18ης Ιανουαρίου 1871), έχει αδυνατήσει να δημιουργήσει αυτοκρατορία. Και τις αποικίες που απέκτησε καθυστερημένα στην Αφρική, τις έχασε μέσα σε λίγες δεκαετίες. Οι άνθρωποι αυτοί είναι φτιαγμένοι απλά για να υποτάσσουν με τρόπο χονδροειδή, δεν έχουν την κουλτούρα ηγέτη, παρά τη δύναμή τους.
    Υπομονή, μέχρι να σκάσει το κανόνι, να πάει στα τσακίδια το ευρώ, να φτιάξουν οι Γότθοι με τους υποτελείς τους το δικό τους νέο μάρκο και να δούμε και εμείς τι θα κάνουμε...

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΒΙΣ 21/11/2011 14:50:34

      Κουλτούρα ηγέτη......... Μα καταλάβετέ το , οι άνθρωποι είναι ψυχικά άρρωστοι! Μια βόλτα μέχρι την καταθλιπτική χώρα τους , σε κάνει να το νοιώθεις σε κάθε σου βήμα! Χοντροκομμένοι χωρίς καμμία ευελιξία νοός, απόλυτοι και επίμονοι, μια ελάχιστη αλλαγή ,ένας αστάθμιτος παράγοντας στο ανούσιο πρόγραμμά τους ,το οποίο ακολουθούν όπως ο άρρωστος την αγωγή του, μπορεί να τους αποσυντονίσει σε τέτοιο βαθμό με ακραίες , παράλογες αντιδράσεις. Και γι'αυτό , είναι και βίαιοι. Μόνη τους ευχαρίστηση και εκτόνωση, το μεθύσι μέσω του οποίου βγάζουν όλα τα χαμηλά τους ένστικτα. Και την άλλη μέρα, πάλι στα ίδια ,σαν να μη συνέβη τίποτα! Ρατσιστές και μισάνθρωποι προς οποιονδήποτε ξένο, φορείς μιας άρρωστης νοοτροπίας περί δικής τους ανωτερότητας και αλήθειας. Ανάλγητοι όμως και προς οποιονδήποτε δικό τους ,που δεν μπορεί να είναι χρήσιμος. Νομίζετε ότι είναι τυχαίο ότι γέννησαν ένα Χίτλερ; Αυτοί που προσέφεραν στη διανόηση,(Γκαίτε, Νίτσε, Βάγκνερ, Μπετόβεν) είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα! Γιατί όπως και να το κάνουμε , στη δική μας ιστορία υπάρχει ο πολιτισμός και τα φώτα που δώσαμε στην ανθρωπότητα. Στην δική τους, την ίδια περίοδο, μούγκριζαν στα δέντρα . Και όταν κατέβηκαν, έγραψαν τα στρατόπεδα συγκεντρώσεων και τις γενοκτονίες όσων τους ενοχλούσαν! Και αυτό δεν αλλάζει ! Και τους πονάει! Και ας υποκρίνονται ότι συνέβη από τους άλλους, τους φασίστες ντε! Αλλά μαζί με μας , αρχίζουν και θυμούνται και οι υπόλοιποι. Θέμα χρόνου είναι, να ξαναζήσουμε την ιστορία.......Ολοι μας......Η ανασφάλειά τους κυρίως λόγω θέσεως, είναι το αδύνατο σημείο τους. Οποιος παίξει μ'αυτό, τους τσάκισε. Γι'αυτό Α.Σ., δεν χρειάζεται να σκύβεις κι'άλλο το κεφάλι. Οι άρρωστοι συσχετισμοί, κάποια στιγμή, τελειώνουν .Και τελειώνουν άσχημα....Πρόσεχε μην καείς, αν θέλεις να έχεις μέλλον.

  27. Κρίτων avatar
    Κρίτων 21/11/2011 09:48:13

    Δεν έχει σχέση μόνο με τον Σαμαρά αυτό που γίνεται σήμερα στην Ευρώπη. Είναι μια αλλαγή στάσης γενική που αφορά όλους και όλα. Οι ευρωπαίοι αισθάνονται τον κίνδυνο της κατάρευσης του ευρώ και αγρίεψαν κυρίως απο αυτοάμυνα.Θα δούμε πράγματα και θαύματα.Η Ιταλία που έδιωξε κακείν κακώς τον πρωθυπουργό της δεν είχε αξιοπρέπεια ,τιμή κλπ. Δυστυχώς ο Σαμαράς μπορεί να έχει δίκιο αλλά βρέθηκε σε τσουνάμι αρνητικών εξελίξεων.Τα εγκλήματα του γιωργάκη τους έδωσαν άλοθι. Μην τον παγιδεύετε βάζοντάς του συνέχεια τον πήχυ ψηλότερα ,απέναντι στο μέτωπο της Ευρώπης.Δεν χρειάζεται!

  28. Εμμ avatar
    Εμμ 21/11/2011 09:52:50

    Ο ΑΣ είναι πλέον ο μόνος που θέλει εκλογές στις 19/2/2012 και θέλουν να τον κοροϊδέψουν!!!!! Ας βγεί να ξαναπεί καθαρά τις θέσεις του (ΖΑΠΕΙΟ 1+2) θα του κάνει καλό και θα κάνει καλό και σε εμάς!!!

  29. Χιώτης avatar
    Χιώτης 21/11/2011 09:52:55

    Ας αποστείλει ο Πρόεδρος επιστολή που θα περιέχει τα πέντε σημεία που ανέφερε και στους τροϊκανούς. Έτσι θα τους αιφνιδιάσει, θα αποκτήσει την πρωτοβουλία των κινήσεων, θα απεμπλακεί απ' την πίεση και κερδίσει ολοκληρωτικά την κοινή γνώμη.

  30. tak avatar
    tak 21/11/2011 09:52:58

    Ο πρόεδρος έχει και οικογενειακό προηγούμενο, που του απαγορεύει να υποκύψει στους Γερμανούς. Το αίμα της Πηνελόπης θα στοιχειώσει, αν βάλει τέτοια επαίσχυντη υπογραφή...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ tak 21/11/2011 18:22:31

      ΑΚΡΙΒΩΣ!

  31. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/11/2011 09:53:48

    ΟΧΙ!;

  32. Y. avatar
    Y. 21/11/2011 10:20:07

    88 + 1 = 19/2 ---> V

    Βάστα Πρόεδρε. Για τη χώρα, τη Παράταξη, τη συνέπειά σου

    • Zanetta avatar
      Zanetta @ Y. 21/11/2011 17:44:05

      88 + 1 = 19/2 —> ∞
      88 + 1 - (KOUL+AROUL+MILT+HATZ+DEND) = ANY TIME —> V

      • Y. avatar
        Y. @ Zanetta 21/11/2011 18:49:12

        Το φαλάκρα ξέχασες

  33. Αννίτα avatar
    Αννίτα 21/11/2011 10:27:24

    Η υποταγή είανι εξευτελισμός σε όλο του το μεγαλείο.! Ο Α. Σαμαράς δεν υποτάχθηκε ποτέ, ούτε και τώρα θα συμβεί αυτό.! Ας κάνει μια βόλτα στις γειτονιές και στις περιφέρειες να μιλήσει με τον απλό κόσμο που στηρίζουν τις ελπίδες τους σ αυτόν!! Εκεί θα πεισθεί 100% πως ο λαός θα του δώσει ακόμα περισσότερη δύναμη να συνεχίσει τον αγώνα του, να μην υποκύψει σε υπογραφές που σκάβουν το τέλος του ελληνικού λαού.!! Οι άνθρωποι που εν μία νυκτί έπαψαν να χαμογελούν, είναι οι άνθρωποι της καθημερινής βιοπάλης, στηρίζουν τις ελπίδες τους σ αυτόν!!Με κομένη την ανάσα στις γειτονιές κ στα καφενεία ακούω τον κόσμο να περιμένει για μια ακόμη φορά το ΟΧΙ του Α.Σαμαρά.
    Πως να τον βάλουν στο χέρι; Αφού δεν ανήκει σε καμμιά Λέσχη Μπίλντεμπεργκ και αδελφότητα της καταστροφής!! Γι αυτό και τον φοβούνται!!
    Οσα αναφέρω είναι τα δύο [2] μεγάλα μοναδικά όπλα του που τον στηρίζουν!! τα 2 όπλα που θα του δώσουν την πολυπόθητη δύναμη να οδηγήσει την Ελλάδα στην ανάπτυξη κ να ξαναβρεί το μεγαλείο της!!

  34. Βαρλάμης Νίκος avatar
    Βαρλάμης Νίκος 21/11/2011 10:41:09

    Έξοχο το άρθρο του κ. Ροδινού που αποτυπώνει την σκοπιμότητα της επιμονής των Γερμανών για την υπογραφή Σαμαρά. Όπως έδειξαν και με την Ιρλανδία το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να επιβεβαιώσουν την κυριαρχία τους στην Ευρώπη ακόμη και αν την ισοπεδώσουν. Εγώ θα πρότεινα στον Σαμαρά, από την στιγμή που αποδεδειγμένα πλέον οι Γερμανοί και οι ντόπιοι συνεργάτες τους ενδιαφέρονται για την πλήρη υποταγή και εξευτελισμό όχι τόσο του ιδίου ως πρόσωπο αλλά ως μέλλοντα πρωθυπουργό, άρα θέλουν την υποταγή και τον εξευτελισμό της χώρας και του λαού, να βγει δημοσίως με διάγγελμα να εξηγήσει στον ελληνικό λαό ακριβώς το τι γίνεται και σε τι αποσκοπούν όλοι αυτοί που από το πρωί μέχρι το βράδυ προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα εκφοβισμού, και να πει ξεκάθαρα ότι ο ίδιος δεν αποδέχεται αυτούς τους εκβιασμούς και να παραιτηθεί από βουλευτής προκαλώντας και όλους όσους πιστεύουν το ίδιο να πράξουν αναλόγως. Και να καλέσει τον λαό σε ειρηνική σιωπηρή συγκέντρωση σε όλη την Ελλάδα για να δείξουμε ότι εμείς αντιστεκόμαστε και δε γινόμαστε δούλοι κανενός. Αν οι βουλευτές ιδιαίτερα της ΝΔ και της αριστεράς εννοούν αυτά που λένε για αντίσταση και εθνική αξιοπρέπεια τότε θα το δείξουν στην πράξη. Επίσης ο λαός θα δείξει αν είναι έτοιμος για θυσίες προκειμένου να περιφρουρήσει την αξιοπρέπεια του και την εθνική μας ανεξαρτησία ή προτιμά να είναι υπόδουλος αρκεί να έχει μερικά ευρώ στην τσέπη. Θεωρώ πως εδώ που έφτασαν τα πράγματα ή θα γίνει μια δυναμική φυγή προς τα εμπρός ή θα συνεχίσουμε να βουλιάζουμε στον βούρκο της μιζέριας και της ζητιανιάς για ένα ευρώ. Πιστεύω πως οι Έλληνες είναι υπερήφανοι και δεν είναι ζητιάνοι.

    • Ariadne avatar
      Ariadne @ Βαρλάμης Νίκος 21/11/2011 10:47:33

      Κύριε Βαρλάμη, πολύ ωραίο το σχόλιό σας.Το διάβασα τώρα γιατι φαίνεται οτι το γράφατε όταν έγραφα και εγώ το δικό μου.
      Συμφωνώ με όσα και όπως τα γράφετε. Να πάμε μπροστά!!!!

  35. Ariadne avatar
    Ariadne 21/11/2011 10:42:46

    Κύριε Ροδινέ καλημέρα! Πολύ ωραίο άρθρο! Η τελευταία παράγραφος έχει μεγάλη σημασία. "Και μιά έσχατη γραμμή άμυνας για την αξιοπρέπεια της Χώρας".
    Ναί! Για την αξιοπρέπεια την οποία οι κυβερνώντες του ΠΑΣΟΚ την εξευτέλισαν και την ποδοπάτησαν στον βωμό της υποτέλειας, της πρόσκαιρης δόξας και ίσως του πλουτισμού.
    Ο ΑΣ σε πρόσφατη ομιλία του είχε πεί οτι δέν είναι Παπανδρέου. Και το είπε για να το καταλάβουν και οι αλλοδαποί ηγέτες. Δέν μπορεί η Κα Μέρκελ να βάζει στο ίδιο καλάθι τον ΑΣ και τον ΓΑΠ. Αλλά είναι αυτό που λέτε, οτι θέλει να τον έχει στο χέρι γιά το μέλλον, επειδή κοντεύουν οι εκλογές.
    Υπομονή χρειάζεται απο τον ΑΣ και απο εμάς να του δηλώνουμε την συμπαράστασή μας. Πρέπει πάντως να βγαίνει πιό συχνά και να ενημερώνει τους πολίτες!

  36. ΛΕΩΝΙΔΑΣ avatar
    ΛΕΩΝΙΔΑΣ 21/11/2011 10:43:54

    Ανησυχώ, έχει δημιουργηθεί ο Homo-Antinews; Είχα σκεφτεί τα ίδια ακριβώς πράγματα με τα ίδια επιχειρήματα (τέτοια ταύτιση πιά;), μόνο που προσέθετα στις σκέψεις μου ότι Μερκοζί και τρόϊκα θα έπρεπε σε αντάλλαγμα της υπογραφής Σαμαρά να αποδεχθούν εγγράφως ότι εκ του αποτελέσματος προκύπτει ότι ο σχεδιασμός του μνημονίου ήταν το απόλυτο έγκλημα σε βάρος του ελληνικού λαού. Εννοείται ότι ο Σαμαράς δεν πρέπει να υπογράψει με οποιοδήποτε κόστος και ας γράψει η ιστορία ότι για μια υπογραφή επτώχευσε η Ελλάδα και να δούμε ποιος γελοίος θα βρεθεί να πιστέψει κάτι τέτοιο!

  37. ΝΙΚΟΣ Τ avatar
    ΝΙΚΟΣ Τ 21/11/2011 11:19:57

    ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ.

  38. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 21/11/2011 11:21:25

    ... άρα είναι αδύνατο να ΜΗΝ τα δώσουν!!

    • Περίεργος avatar
      Περίεργος @ Ανώνυμος 21/11/2011 12:28:28

      ή θα έχει και πλάκα !! (εμείς χαμένοι για χαμένοι ας το διασκεδάσουμε)

  39. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 21/11/2011 11:23:11

    AΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ,
    ΟΛΟΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ , ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΙΜΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ. ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΑΠ' ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑς ΣΚΟΠΙΑ . ΛΕΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
    ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑς ΣΤΟΥς ΓΕΡΜΑΝΟΥς.
    ΟΜΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟ 5% ΤΟΥ ΚΚΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ (ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ). ΚΑΙ ΑΠ' ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΕ ΈΝΑ ΝΕΟ ΕΑΜ ΥΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΟΣ.(εφημερίδα ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ Σάββατο 19/11/11). ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΗ ΤΟ ΤΥΠΩΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΞΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΕ, ΜΗΠΩς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ?

    • Enzo avatar
      Enzo @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 21/11/2011 13:47:47

      κανεις δεν μπορει να σε πεταξει εξω απο το ευρω.
      καθεσαι μεσα και σπας τσαμπουκα.
      αν καταρρευσει να φυγουν ολες οι χωρες μαζι, ακομα μονοι μας δεν πρεπει και δεν μας συμφερει.
      κοιτας να δεις τι γινεται τριγυρω σου και περιμενεις.

  40. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 21/11/2011 11:31:09

    Καλύτερα ἂστεγος!!!

  41. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 21/11/2011 11:35:57

    Κατά τή γνώμη μου,πρέπει νά ὑπογράψει ὁ Σαμαράς μέ ἓναν μόνο ὃρο: νά συμφωνήσει ἡ Μέρκελ καί ἡ Γερμανική κυβέρνηση γιά τήν ἒκδοση Εὐρωομολόγου χωρίς ὃρους καί περιορισμούς.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 21/11/2011 18:28:16

      Καλά εσύ κοίτα το μπικικίνι και χάσε την πατρίδα σου (αν έχεις). Δε διάβασες ποτέ τι λέγανε οι ήρωες του 21 στους Έλληνες για τα Αρχαία κειμήλια που έρχονταν οι λιγδιάρηδες ευρωπαίοι να αγοράσουν τσάμπα επειδή πεινούσε ο λαός μας; "Όσα άσπρα και να σας δώσουν μη τους δώσετε τίποτα δικό μας". Έτσι κάνουν οι Έλληνες και άμα διαφωνείς βρες άλλο κράτος να ζήσεις που να ταυτίζεται ο λαός του με τη νοοτροπία σου. Εδώ δε χρειάζονται δειλοί και παρτάκηδες. Χρειάζονται κομάντος!

  42. Anastasis avatar
    Anastasis 21/11/2011 11:36:58

    O Ισπανός ηγέτης της κεντροδεξιάς, άντεξε τους εκβιασμούς και τις πιέσεις για συγκυβέρνηση.
    Η χώρα οδηγηθηκε σε εκλογές και πήρε την αυτοδυναμία πανηγυρικα.
    Ο Σαμαράς υποχωρησε ήδη μία φορά. Εάν υποχωρησει και τώρα, λυπάμαι αλλά όπως και άν "βαφτιστεί" αυτή η κίνηση, μόνο δειλία και ανεπάρκεια μπορεί να χαρακτηριστεί. Οσο για την αυτοδυναμία ας την αποχαιρετήσει.
    Οι εκλογές ήταν η καλύτερη λύση (βλ. Ισπανία) Ευχομαι να πάνε ολα καλα. Δεν κρύβω ομως ότι ειμαι απογοητευμενος. Δεν περιμενα οτι με την πρωτη σοβαρή πιεση θα υπεκυπτε.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Anastasis 21/11/2011 15:00:03

      Anastasis,
      περιμενε και θα δεις τι θα γινει στην Ισπανια!

  43. gio23 avatar
    gio23 21/11/2011 11:52:11

    Το μέλλον της Δεξιάς και κατ΄ επέκταση της Ν.Δ. είναι αντιμνημονιακό με ή χωρις Αριστερά.Εκλογές τώρα.

  44. φωνη avatar
    φωνη 21/11/2011 11:56:00

    Πολύ καλό άρθρο.

    " Επομένως, διά της επιστολής η κ. Μέρκελ θέλει να βάλει στην ίδια κατηγορία τους Παπανδρέου-Παπαδήμο Καρατζαφέρη και Σαμαρά! Λες και πήρε γραμμή από την Αλέκα: όλοι ίδιοι είναι! Η ίδια άποψη επιχειρείται να περάσει ως μήνυμα και στην κοινή γνώμη!"

    Γραμμή από την Αλέκα μπορεί να μην πήρε αλλά από κάποιους άλλους εντός της χώρας..... όλο και κάποια κρυφή συνεργασία θα έχουν, απέναντι στον κοινό εχθρό Σαμαρά (σα δεν ντρέπονται οι δικοί μας οι ξεφτίλες). Και μην το θεωρούμε απίθανο. Παλιά όταν ο Καραμανλής έκανε το βασικό μέτοχο, οι γνωστοί επιχειρηματίες της ενημέρωσης είχαν φτάσει μέχρι τον Μπαρόζο να το ακυρώσουν.

  45. Πασχάλης avatar
    Πασχάλης 21/11/2011 12:26:13

    Μην μασας κ.Σαμαρα αφου ξερουμε οτι η 6η δοση δεν εχει σχεση με τις πληρωμες συνταξεων κτλ αλλα μονο με την αποπληρωμη του χρεους,δεν προκειται να μην την δωσουν αφου ετσι οπως μας την δωσουν ετσι θα φυγει....Βγαλτε επιτελους στα ΜΜΕ τα στελεχη σας να το κανουν ευρεως γνωστο και να μην αφηνουν τους διαφορους ''μπαμπηδες'' να αλωνιζουν. Ζητα κι εσυ εγγραφες εγγυησεις για την συνεχιση της Ευρωζωνης η μη...να δουμε τι θα σου πει η Φραου

  46. andreas gr avatar
    andreas gr 21/11/2011 12:31:32

    Ο ανθρωπος απο την στιγμη που εβαλε πανω απο ολα το χρημα στην ζωη του χαθηκαν οι αξιες.Φωτεινο παραδειγμα ο Κολωτουμπας που δηλωσε πως οτι και να του ζητησουν θα το κανει για τα λεφτα.Τωρα βεβαια αν τον προσεξει κανεις καλυτερα τον Κολωτουμπα θα δει οτι εχει αρχισει να γερνει,μαλλον απ τα βαρη της συγκυβερνησης θα ναι.Τωρα ο Σαμαρας πρεπει να προσεξει το πως θα τον γραψει ο ιστορικος του μελλοντος,δυο δρομοι υπαρχουν ας διαλεξει εναν.

  47. firiki2010 avatar
    firiki2010 21/11/2011 12:39:16

    Εχω την αίσθηση ότι οι Ευρωπαίοι εχουν αυτοεγκλωβιστεί σε μια αχρείαστη απαίτηση που η μόνη " λογική" της μπορεί να είναι να σπάσει κάθε "τσαμπουκά" σημερινό και μελλοντικό. Ο Σαμαράς επιμένει σε ένα εθνικώς αξιοπρεπές "ΟΧΙ" που δεν φαντάζομαι από μόνο του να δίνει διέξοδο.
    Αρκετά περισσότερα στο "Ακατανόητες και αχρείαστες απαιτήσεις" 17/11 στο firiki2010

  48. κώστας avatar
    κώστας 21/11/2011 12:48:29

    Γιατί να μην υπογράψει ο κύριος Σαμαράς ώστε να εκταμιευτεί η 6η δόση και να μην χρεωκοπήσει η χώρα και να πληρωθούν οι μισθοί και οι συντάξεις;
    Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση δεν είναι αυτονόητη σε όλους τους συμπατριώτες μας. Πέρα λοιπόν από το τι θα κάνει ο κύριος Σαμαράς, ας δούμε λίγο τι μπορούμε να κάνουμε εμείς. Και εμείς μπορούμε να επικοινωνήσουμε σε συγγενείς, φίλους και γνωστούς, με συζητήσεις, με e-mail κ.λπ τι σημαίνει υπαγωγή του χρέους στο αγγλικό δίκαιο, τι σημαίνουν τα "επενδυτικά" προγράμματα "helios" και "eureka", τι συμβαίνει ήδη στη χώρα με το ξεπούλημα του χρυσού στη Θράκη, με το ξεπούλημα της ΔΕΗ και των λιγνιτορυχείων (θυμάστε μέχρι πρότινος ο λιγνίτης θεωρούνταν από τους νεοναζί βρώμικη ενέργεια), τι σημαίνει το ξεπούλημα των τραπεζών κ.λπ. κ.λπ. Ας μην τα περιμένουμε όλα από τον κύριο Σαμαρά. Ας τον βοηθήσουμε.

  49. ganasta avatar
    ganasta 21/11/2011 12:49:03

    Κώστα,
    πίσω από την απαίτηση για την υπογραφή αυτή, κρύβεται η ελπίδα για μέλλον και την προοπτική της χώρας. Αν μπει αυτή η υπογραφή θα χρειαστούν και πολλές άλλες.
    Η επαναδιαπραγμάτευση μόλις άρχισε.
    Βάστα Αντώνη!

  50. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 21/11/2011 13:07:55

    Ο κ. Σαμαράς πρέπει να αναπτύξει στενή συνεργασία με τους Ιρλανδούς τους Ισπανούς (η εκλογή Ραχόϊ ευνοεί) και τους Πορτογάλους ώστε να υπάρξει κοινό μέτωπο έναντι των Γερμανών. Για τον Ιταλό Παπαδήμο δεν τρέφω καμιά αυταπάτη ότι θα είναι πειθήνιος των αγορών. Οι λύσεις πρέπει να επιβληθούν από τους πολιτικούς.

  51. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 21/11/2011 13:15:25

    Πρόεδρε, σύμπασα η Ελλάδα-πέρα και πάνω από κομματικές προτιμήσεις και ιδεολογίες-αναμένει από σένα την αταλάντευτη άρνηση της υποβολής δήλωσης υποτέλειας.Ο λαός μας επέδειξε για πολλοστή φορά και καρτερία, και υπομονή και αντοχή.Ανεδείχθη άξιος των περιστάσεων και κατά πολύ ανώτερος του απερχομένου πολιτικού σκηνικού.Ενα ζητεί-έχοντας πλήρη επίγνωση ότι έρχονται τα δύσκολα-αλήθεια και αξιοπρέπεια. Ο Ελληνας φτωχός μπορεί να ζήσει, χωρίς τιμή και περηφάνεια αρρωσταίνει και πεθαίνει

  52. ΗΡΑΚΛΗΣ avatar
    ΗΡΑΚΛΗΣ 21/11/2011 13:17:50

    Ο Λαγος του λαος(με μικρα) λέει οτι θα υπογραφε οτιδήποτε για να μη χάσουμε τα λεφτα.
    Δηλαδή ο Λεωνίδας έπρεπε να το σκεφτεί καλυτερα και να ακολουθήσει τον εφιαλτη.
    Ο Παλαιολόγος έπρεπε να το σκεφτεί καλύτερα και να παραδοθεί στο σουλτάνο για είχε ζήσει παρά να πέσει μαχόμενος στα τείχει της Βασιλεύουσας.
    Ο Αθανάσιος Διάκος έπρεπε να το είχε σκεφτεί καλύτερα
    Ο Παπαφλέσας το ίδιο
    Ο Μεταξάς το ίδιο
    Ο Κορυζής το ίδιο
    Οι ήρωες των οχυρών που πνιγόντουσαν απο τα αερια των γερμανών στο ρουπελ και στα αλλα οχυρά
    Οι ήρωες της εθνικής αντίστασης αριστεροί δεξιοί για τον κοινο σκοπο αγωνιζόντουσαν και πέθαιναν στα εκτελεστικά αποσπάσματα..
    Ε ΟΧΙ
    τζεφρυ λαγοί και υπόλοιπος θίασος ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΣΑΣ .
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ.
    Αντώνη ακολούθησε το παράδειγμα των ηρωων μας και ασε τους Νενέκους να τους κρίνει η ιστορία.

  53. Θ avatar
    Θ 21/11/2011 13:22:06

    Nα μην το υπογράψει ο κ. Σαμαράς, το πρωτόκολλο υποτελείας, όσο κι αν πιεστεί, κι αν πιεστεί πολύ, να παραιτηθεί υπέρ προσωρινής επιτροπής υπό τον πρέσβη κ. Πετρ. Μολυβιάτη, και μέλη όπως τους Μιχ. Λιάπη, Κώστα Καραμανλή, Μιλτ. Βαρβιτσιώτη & Κυρ. Μητσοτάκη. Αυτοί να υπογράψουν.

    • Y. avatar
      Y. @ Θ 21/11/2011 19:03:16

      Από που τεκμαίρεις ότι Μολυβιάτης και Καραμανλής θα το υπέγραφαν?
      (..για τους άλλους, καθόλου δεν αμφιβάλω)

  54. ap avatar
    ap 21/11/2011 13:25:18

    ΟΧΙ! ΟΧΙ! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ!
    Ξεκίνησαν ήδη τα γκάλοπ στο ΒΗΜΑ: συμφωνείε να υπογράψει ο Σαμαράς;
    (α) Ναι, (β) ΄Οχι, (γ) ΄Ετσι κι έτσι;
    Και βέβαια η απάντηση είναι 70% ναι, να υπογράψει ο Σαμαράς!...
    Πού το γράφει στο συμφωνητικό ότι πρέπει να υπογράφει ο Σαμαράς για κάθε δόση;
    Και γιατί στις προηγούμενες δόσεις ΔΕΝ χρειάστηκε να υπογράψει;

  55. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 21/11/2011 13:36:17

    Ιστορικά σε περιοδους κρίσης τα λεγόμενα παλαία κόμματα συνασπίζονται προκείμενου να έρθουν απέναντι στο νέο που δημιουργεί πάντα μια κρίση. Ήδη τα διάφορα παπαγαλάκια υποστηριζόμενα από τα γνωστά μεγαλοσυμφέροντα σπρώχνουν την ΝΔ προς το παλαιό και την απομακρύνουν από το νέο. Αν υπογράψει ο Αντώνης τότε θα ταυτισθεί στη συνείδηση του κόσμου με το παλαιό και είναι σίγουρο ότι δεν θα αντέξει για πολύ η οποια πρωτιά έχει ως τώρα. Ελπίζουμε να ακουσουν την φωνή του γνήσιου πατριώτη δεξιού και όχι τους σαλονάτους

  56. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 21/11/2011 13:44:13

    ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ!

    Ήδη οι ναυτιλιακές εταιρείες λαϊκής βάσης στη γερμανία αρχίζουν και παρακαλάνε να πουλήσουντα βαπόρια τους των 50 εκ. ευρώ μόλις 15 εκατ. Η αγορά τους δίνει όμως μόνο 6-10 εκατ. Αρχίζουν τα γέλια με τους λουκανικάκιδες που ήθελαν να γίνουν και εφοπλιστές.....

  57. Ox avatar
    Ox 21/11/2011 13:48:55

    Το κάνει πιό δύσκολο για τον ίδιο. Εγκλωβι(υ)σμένος είναι. Οσο πιό πολύ το παλεύει τόσο μεγαλύτερη η κολοτούμπα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ox 21/11/2011 18:55:12

      Θα ήθελες έ; Γιατί δεν πας εσύ να υπογράψεις στη θέση του αφού είσαι πιο πατριώτης (χωριό που φαίνεται...). Προδότες!

  58. gs avatar
    gs 21/11/2011 13:52:46

    ap:
    >>Πού το γράφει στο συμφωνητικό ότι πρέπει να υπογράφει ο Σαμαράς για κάθε δόση;
    Και γιατί στις προηγούμενες δόσεις ΔΕΝ χρειάστηκε να υπογράψει;<<

    Μάλλον γιατί τώρα συγκυβερνά

  59. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 21/11/2011 13:57:22

    Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ: Γιατί οι Ευρωπαίοι επιμένουν τόσο πολύ στο θέμα των υπογραφών; Η δική μου ερμηνεία είναι ότι, όντας σίγουροι για την εθελοδουλικότητα του Γιωργάκη, δεν εχουν όσες υπογραφές χρειάζονται από την Ελληνική κυβέρνηση. Και κυρίως δεν έχουν υπογραφές που να σιγουρέψουν την μετάβαση των ομολόγων από το Ελληνικό Δίκαιο στο Αγγλικό Δίκαιο. Πιθανώς ο Σαμαράς να το ξέρει καλύτερα από όλους και κατά συνέπεια οι δηλώσεις του ότι έχει δεσμευτεί προφορικά να ηχούν στα αυτιά των Ευρωπαίων σαν η μεγαλύτερη πλάκα που τους κάνει ο Ελληνικός λαός.

    • noldor avatar
      noldor @ Χρήστος Δημάρης 21/11/2011 17:08:15

      Κατά την εκτίμησή μου πλέον απλά κάνουν καθυστέρηση, γνωρίζουν ότι η χρεοκοπία είναι προ των πυλών και απλά καθυστερούν την δόση για να την σκαπουλάρουν και ναρίξουν το βάρος αλλού.

  60. unfair avatar
    unfair 21/11/2011 14:03:17

    Ας απαντήσει ο κ. Σαμαράς, θεσμικά κ απλά. Πως δεν γίνεται να υπογράψει, μιας κ είμαστε κόμμα της αντιπολίτευσης, κ αυτή η μεταβατική κυβέρνηση, έχει την στήριξη ΜΟΝΟΝ για κάποια πράγματα μέχρι τις εκλογές [συγκεκριμένα, αποδοχή των αποφάσεων της 26ης κ 27ης, παραλαβή της 6ης δόσης, ψήφιση του προϋπολογισμού], κ όταν γίνουν με το καλό οι εκλογές [19/2/2012 ελπίζω], θα συζητήσουμε για υπογραφές κ άλλα, αν βγει εκλεγμένη κυβέρνηση με τον λαό να έχει δώσει βάση προεκλογικών δεσμεύσεων την εντολή για περαιτέρω συνέχεια στα διλήμματα που μας βάζουν.
    Δεν ξέρω πόση ενημέρωση έχει ο κ. Σαμαράς για όλα που έχουν συμφωνηθεί. Πάντως, ο λαός, ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Κ το να δεσμευτεί προσωπικά, περισσότερο απ' όσα ηδη έχει πει, θα ήταν τουλάχιστον ασυνέπεια, μιας, κ αντιπροσωπεύει ανθρώπους [αυτοί που ψηφίζουν] κ δεν έχει πάρει το οκ απ' αυτούς!

  61. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/11/2011 14:30:13

    ΔΕΝ μπορώ να το πω ευγενικά, θα το πω χύμα.

    Στο Καστελλόριζο, ο απερίγραπτος εκχώρησε κυριαρχία και άρχισε να δίνει υποθήκες. Έδώ και ένα-ενάμιση χρόνο, ΚΑΙ από αυτή την ιστοσελίδα, έχω βαρεθεί να λέω: Η χρεοκοπία είναι αναπόφευκτη, προτιμήστε ΜΟΝΟΜΕΡΗ στάση πληρωμών και έξοδο από το ευρώ. Διάφοροι ΗΛΙΘΙΟΙ θεωρούν ότι προωθω δραχμή, και σας το λέω, είστε ΗΛΙΘΙΟΙ (ή βαλτοί), λες και δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό (αλλά βλέπω και τι σημαινει το άλλο)

    12-18 μήνες αργότερα η διασπαση της ευρωζώνης θωρείται δεδομένη εάν όχι πιθανή εκτός εάν είναι κανείς στρουθοκάμηλος, και η μεθόδευση να είμαστε ΚΑΙ εκτός ΚΑΙ να χρωστάμε εσαεί σε ευρώ (ενω ΜΠΟΡΟΥΜΕ να χρωστάμε σε ό,τι γουστάρουμε) είναι ορατή και μεθοδευόμενη. Φα΄γμαε ένα πραξικόπημα δήθεν για το καλό μας.

    Η συναίνεση είναι συναίνεση σε ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ προδοσία.

    ΜΟΝΟ και λέω ΜΟΝΟ εάν το πλάνο της "περίεργης" "Κυβέρνησης Παπαδήμου είναι να μας βγάλει ΤΩΡΑ από το ευρώ χωρίς ΚΑΜΙΑ υπογραφή ή αποδοχή αγγλικού δικαίου, τότε και ΜΟΝΟ τότε, παίρνω τα λόγια μου πίσω.

    Ή ρωτήστε τον Λαό, τι προτιμάει; Να δώσει τα παιδιά του για να πάρει την δόση του; Αλλά όχι, δεν κάνει να ρωτάμε, και είμαι κακός που απλά λέω τι γίνεται.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 21/11/2011 16:13:49

      To ρωτηστε το λαο το προτεινε ο Παπανδρεου.Αυτο ηταν το δημοψηφισμα.
      Τοτε ο Σαμαρας χαλασε τον κοσμο να μη γινει δημοψηφισμα και τωρα ψηφιζει ο ιδιος μονος του με αστεια πραγματα.
      Οπως ξαναγραψα να παρει την επιστολη που εγραψε στο Λαικο Κομμα ,να βγαλει μια φωτοτυπια και να την ξαναστειλει.
      Τα υπολοιπα ηρωικα ειναι παπανδρεισμοι της δεκαετιας του 80.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ψυχραιμια 21/11/2011 17:16:21

        Κάποια στιγμή θα καταλάβει ο Σαμαράς ότι ήταν λάθος του που απέτρεψε το δημοψήφισμα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ψυχραιμια 21/11/2011 17:25:07

        Βρε ψυχραιμία, μήπως, τελικά είσαι η Καϊλή;

        Aν αναγκαστείς να χρεοκοπήσεις σε 1 μήνα ή ένα χρόνο,
        Αν έχεις εν τω μεταξύ υπογράψει να χρωστάς ενυπόθηκα και σε ευρώ
        Αν εν τω μεταξύ έχει διαυθεί η Ευρωζώνη σε δύο ή 14 κομμάτια,

        τι συζητάμε;

        Αντεχεις 350 δις;
        Αντέχεις να είσαι υποθηκευμένος;
        Αντέχεις να είσαι και εκτός και σε Αγγλικό δίκαιο;

        Αν πεις "ναι" σε αυτά τα τρία, εγώ είμαι η Μιμή πριν την πλαστική της και με βλεπεις στο Πεντχάους ή την Αυριανή της εποχής.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 21/11/2011 19:00:06

        Βρε λεβέντη την επιστολή στο ΕΛΚ την έχουν διαβάσει οι ίδιοι που ζητάνε την υποταγή. Τι το λες για μαγκιά αυτό; Δε βλέπεις που πάνε να δεσμεύσουν τον ενδεχόμενα επόμενο κυβερνήτη; Τρέμουν μήπως βγει ένας νέος Καποδίστριας από μια χώρα που έχει (το ξέρουν όλοι πλέον) τόσα κοιτάσματα όσα δεν υπολόγιζε κανείς και με μια Ιστορία ανυπολόγιστης ανδρείας και αυτοθυσίας. Τρέμουν μην ξυπνήσει το πνεύμα του Έλληνα που τόσο λυσσαλέα παλεύουν να κοιμήσουν τόσες δεκαετίες τώρα με εικονική-επίπλαστη καλοπέραση...

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ archaeopteryx 21/11/2011 17:15:37

      Πολύ ωραία τα λες, φίλε, αυτό πρέπει να κάνει η χώρα.

  62. Απορία avatar
    Απορία 21/11/2011 14:30:22

    Θέλει προσοχή.
    Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού εστί.

  63. Homo Problematicous avatar
    Homo Problematicous 21/11/2011 14:38:38

    Πάει, δεν τη γλυτώνει την κιρσοκήλη ο Πρόεδρος.
    Λίγο είναι να έχουν κρεμαστεί από τα α.....α του 11.000.000 Έλληνες ( άλλοι για την υπογραφή και άλλοι για την μή υπογραφή), συν αρκετοί Ευρωπαίοι...."καλοθελητές" ;;;.

    Προτείνω την αφαίρεσή της, διά της Λαπαροσκοπικής μεθόδου. Είμαι κι εγώ παθών ( όχι από υπογραφή, αλλά από άρση βαρών).

  64. BlueSky avatar
    BlueSky 21/11/2011 14:39:16

    Σιγά ρε μεγάλε και με τα τρία πόδια του θα υπογράψει!

    • Y. avatar
      Y. @ BlueSky 21/11/2011 18:37:31

      Με το μεσαίο

  65. BlueSky avatar
    BlueSky 21/11/2011 14:44:22

    Λοιπόν, έλληνες οι ισπανοί μας έξειξαν το δρόμο.
    Πάμε φουλ για 44% αλλά με το συμμοριτοπασόκ στο 15-17%.
    Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε!

  66. Nikolas avatar
    Nikolas 21/11/2011 14:45:11

    Telika ti proexei to ego toy Samara h h sothria ths xoras mas. Oso ta peri 'patriotikhs' stasis einai logia tou aera. An o Samaras den ypograpsei to poly na eyxaristhsei proskaira ena kommatiko akroathrio alla me terastia zhmia.

    Patrioths einai opoios vazei statera themelia na sothei h xora mas. Ta 'den ypgrafo' tymizoun Papandrea tou 70, dhladh koufia logia.
    Kairos sthn xora mas na epikrathsei h ortologiki skepsh kai as afhsoume tous pallhkarismoys.

    Dystyxos k. ths N.D. (tou parontos blog) tymizetai perissotero to KKE para ena monterno astiko komma.

    • Enzo avatar
      Enzo @ Nikolas 21/11/2011 15:32:54

      ετσι μπραβο! αυτα τα μοντερνα μας φαγανε!
      λοιπον ολοταχως οπισθεν στον συντηρητισμο μπας και σωθουμε απο εσας τους προοδευτικους!

      • Nikolas avatar
        Nikolas @ Enzo 21/11/2011 15:47:41

        Ela tora ta parales, ti emeis kai eseis, h Ellada proexei.
        Den exei na kanei pantos me proodo kai synthritismo

        exei na kanei me Anatolh h Dysh, ego eimai yper ths Dyshs, esy katse ekei sta Valkania, ston mikrokosmo mou kai fantasou :

        Otan emeis xtizame partenones aytoi etrogan valanidia!!

        • Enzo avatar
          Enzo @ Nikolas 21/11/2011 16:45:02

          στην προηγουμενη μερα πριν ακριβως μπουμε στο ευρω θελω να παμε, μπορεις να με πας εσυ?
          μια χαρα ημασταν τοτε.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Nikolas 21/11/2011 19:06:16

          Ποια Δύση βρε άσχετε; Δε διάβασες ποτέ σου ιστορία εθνών και μιλάς κιόλας; Με τους Σταυροφόρους είσαι ή με τους Πορτογάλους, Ισπανούς και Ολλανδούς που παλούκωναν παιδιά και εγκύους στη Ν.Αμερική για να παρουν το χρυσάφι τους; Άσχετε, ε άσχετε!

          ΥΓ: Εκτός αν είσαι ένα από τα πρακτοράκια που κυκλοφορούν στα sites και πετάνε ψαριές και ότι πιάσουν (πιο πιθανό αυτό). Λίγοι είστε αλλά δραστήριοι βλέπω. Φαίνεστε πολύ αφελείς πάντως για να επηρεάσετε σχετικούς ανθρώπους που αγαπούν τη χώρα τους. Και τα greeklish προδίδουν, να το προσέχεις αυτό...

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Nikolas 21/11/2011 16:37:00

      Greeklish, Αγγλικό Δίκαιο....
      "ortologiki skepsh", μάλιστα, μάλιστα!
      "We need a globak governace and we need it fast"

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Nikolas 21/11/2011 17:13:56

      Μόνον τον χαζό κάνει όποιος δεν καταλαβαίνει ότι το διακύβευμα για τον Σαμαρά είναι ένας βαθμός ελευθερίας στην οικονομική πολιτική. Αν υποχωρήσει τώρα, τότε θα είναι έρμαιο οποιουδήποτε εκβιασμού στο μέλλον. Υποχώρησε στο ζήτημα της κυβέρνησης Παπαδήμου και μπορούμε να το θεωρήσουμε τακτική υποχώρηση για υπέρτερο σκοπό. Ωστόσο, εάν μπει στη λογική "υπογράφω ό,τι μου δίνετε" δεν θα μπορέσει ποτέ να ακολουθήσει άλλη πολιτική.

      Σύντομα θα καταλάβει και ο ίδιος ότι πρέπει να εκβιάσει τους ξένους με τη χρεωκοπία της Ελλάδας, διαφορετικά, δεν πρόκειται να τον πάρουν στα σοβαρά.

      Όσο παράδοξο και εάν ακούγεται, οι προοπτικές της ελληνικής οικονομίας θα ήταν πολύ καλύτερες μετά από μια χρεωκοπία, εάν αυτό της έδινε ελευθερία στην άσκηση οικονομικής πολιτικής.

  67. firiki2010 avatar
    firiki2010 21/11/2011 14:49:18

    Aς υποθάσουμε ότι οι Ευρωπαίοι εγκλωβισμένοι στην άνευ νοήματος απαίτηση τους επιμένουν. Κι ας υποθέσουμε ότι ο Σαμαράς εγκλωβισμένος στο εθνικώς αξιοπρεπές "όχι" επιμένει επίσης. Τι γίνεται παραπέρα;;;
    Στις διαπραγνατεύσεις πρέπει να θυμόμαστε ότι όσο δυσκολότερο κάνεις στον απέναντι το "όχι" τόσο δυσκολότερο του κάνεις το "ναι".

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ firiki2010 21/11/2011 17:11:02

      Ποιος κάνει το "όχι" και το "ναι" δύσκολο; Ο Σαμαράς ή οι ξένοι;

      Για να επιμένουν τόσο πολύ στην υπογραφή του, σημαίνει ότι κάτι υπάρχει. Και ότι προφανώς έχει δίκιο το άρθρο.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Διογένης 21/11/2011 18:25:37

        Σε πρώτη φάση οι Ευρωπαίοι . Οσο πιο επιμονα πιέζουν και καθιστούν το "όχι" δύσκολο, τόσο δυσκολότερο γίνεται για τον Σαμαρά να πεί "ναι"
        Κι απ΄ την άλλη μεριά όσο πιο άτεγκτο είναι το "όχι" του Σαμαρά τόσο δυσκολότερο κάνει στους Ευρωπαίους να αποδεχθούν το ανούσιο και το αχρείαστο της απαίτησης τους.
        Πόκερ για γερά νεύρα. Μια λύση να μοιρασθούν το "ποτ" (ένας εύσxημος τρόπος για να παρακαμφθεί ικανοποιούμενη η απαίτηση)Αν όχι... ποιος έχει το πιο γερό χαρτί;

  68. nestor avatar
    nestor 21/11/2011 15:03:39

    Να ζητήσουν υπογραφές και απο Βενιζέλο,Διαμαντοπούλου,Χρυσοχοιδη,Παπουτσή,Λοβέρδο και όποιον άλλον θέλει να βάλει υποψηφιότητα αφού ξεκίνησε η διαδοχολογία στο ΠΑΣΟΚ.
    Α και απο όλα τα μέλη του Πασοκ αφου όλοι μπορούν να βάλουν υποψηφιότητα.

  69. Απορία avatar
    Απορία 21/11/2011 15:16:27

    Αφού οι ευρωπαίοι θέλουν γραπτές εγγυήσεις από μας, ας δώσουν ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΙ γραπτές εμπράγματες εγγυήσεις για την βραχυπρόθεσμη πορεία της οικονομίας μας, αν ακολουθήσουμε τις πολιτικές τους.

    Πετάχτε τους πίσω το μπαλάκι.

  70. Κ. Βέρος avatar
    Κ. Βέρος 21/11/2011 15:40:54

    Δεν κατάλαβα , ο Παπαδήμος , ο Προβόπουλος , ο Παπανδρέου (αυτός κάηκε) , ο Προβόπουλος , ο Καρατζαφέρης (αυτός ψοφάει για υπογραφές είπε με άλλα λόγια "..ότι χρειαστεί) είναι προδότες που θα υπογράψουν και ο Σαμαράς ο Πατριώτης;
    Αν δεν πληρωθούμε για Χριστούγεννα τι λεφτά θα στείλω εγώ στην κόρη μου που σπουδάζει; Θα τα στείλει ο Σαμαράς μήπως;

    O Σαμαράς έκανε λάθος που είπε εξ αρχής δεν υπογράφει γιατί στο τέλος θα αναγκαστεί να το κάνει. Για τους Ευρωπαίους ο Σαμαράς δεν είναι κάποιος που θα δώσουν βάση ή θα σεβαστούν από την στιγμή που τον έχουν στη μπούκα λόγω του Μνημονίου και μέχρι τώρα φαίνεται ότι χωρίς δήλωση υποταγής του , 6η δόση γιόκ. Papiere που ζητούσαν οι Γερμανικές περίπολοι!!!

    • noldor avatar
      noldor @ Κ. Βέρος 21/11/2011 17:05:19

      Αν στην 7η δόση ζητήσουν την κόρη σου που σπουδάζει θα την δώσεις; Εγώ πάντως λέω να την δώσεις.

      • k. avatar
        k. @ noldor 21/11/2011 18:51:55

        χιχι, καλό!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κ. Βέρος 21/11/2011 19:09:15

      Άλλαξε χώρα και πάρε και την κόρη σου μαζί βρε υποταγμένο πιόνι του συστήματος! Ντροπή σας που δε λέτε πως δεν είστε Έλληνες όταν γράφετε για να ξέρουμε αν πρέπει να σας χαρακτηρίσουμε προδότες ή πράκτορες...

      • juliet avatar
        juliet @ Γεώργιος Τ. 21/11/2011 20:56:29

        Καλησπέρα παιδιά,
        Πες τε τα,ο πουλημένος το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το παιδί του και η πάρτη του .Αν η Πατρίδα γίνει κουρελού της Γερμανίας ,Γαλλίας ,Αμερικής δεν τον ενδιαφέρει ,αρκεί να συνεχίσει εκείνος τη καλή του ζωή.Αυτοί κυκλοφορούν δίπλα μας ,ειναι οι εχθροί μας ,είναι τα ερπετά που σέρνονται ,είναι τα άνθρωπάκια ,είναι αυτοί που αύριο θα φωνάζουν πάλι ζήτω ,είναι αυτοί που θέριεψαν και έσπειραν την αγριάδα της καλοπέρασης με οποιοδήποτε κόστος.
        Θα αγωνιστούμε ,θα πολεμήσουμε ,θα πούμε το ΟΧΙ όταν πρέπει.Και να πω του προηγούμενου ,όταν έφευγαν οι Γερμανοι απο τη Ρουμανία,Βουλγαρία αυτούς που συνεργάστηκαν μαζί τους τους σκότωσαν .Ο προσκυνημένος ειναι αρεστός όσο διαρκεί η εκδούλευση που προσφέρει .
        Πρόεδρε,ακόμη και αν χρειαστεί να μοιραστούμε το ψωμί ,ακόμη και να δουλέψουμε εθελοντικά για την Πατρίδα θα το κάνουμε.Βέβαια προΰπόθεση ΟΛΟΙ.
        Η Ισπανία έδωσε το παράδειγμα ,και εμείς .....μακρυά απο πράσινους ήλιους και εθνικές Ιφιγένειες -σαν το αμάρτησα για τη δόση σας (Λαγός).

      • Μπαμπης avatar
        Μπαμπης @ Γεώργιος Τ. 21/11/2011 22:25:57

        Πολλά έργα με κατασκόπους βλέπεις φίλε.Είσαι λάβρος εναντίον όλων όσων δε συμφωνούν μαζί σου αλλά πολύ κλο κλο κι από αυγό τίποτα.Αν βγούμε από την ευρωπαική ένωση με φαρδιά πλατιά υπογραφή Σαμαρά ετοιμάσου το πολύ πολύ για συγκυβέρνηση με το ΚΚΕ και τις υπόλοιπες δημοκρατικές δυνάμεις.Θα έχει πολλή πλάκα!Την επιστολή Σαμαρά στο λαικό κόμμα τη διάβασες?Αν ισχύει το γνωστό ρητό με τη γυναίκα του καίσαρα και την τιμιότητα της ποιό είναι το νόημα της επιστολής Σαμαρά?Αυτά τα ολίγα από κάποιον που σύμφωνα με εσένα ψαρεύει σε θολά νερά.

  71. Aggelos avatar
    Aggelos 21/11/2011 15:47:01

    δειτε δω

    http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=106672&catID=11

    ο αλταφαζ λει μετα τη συναντηση κανει τον κινεζο,,"εμεις δεν ζητησαμε γραπτες απαραιτητα εγγυησεις..

    γαργαρα το κανανε?

  72. η γλωσσού avatar
    η γλωσσού 21/11/2011 15:48:01

    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ συμφωνώ με τις απόψεις σου και την προβληματική σου. Κάποιες ανάλογες σκέψεις μου δεν θα προβληματίσουν παραπάνω τους αναγνώστες και σχολιαστές αυτών των φιλόξενων σελίδων. Δεν τις παραθέτω λοιπόν. Θέλω, όμως, τη άποψη όλων σας σε κάτι που με τρώει σχετικά με τις απαιτήσεις της γερμανικής κυβερνητικής συμπολίτευσης. Είμαι ρατσιστής όταν υποστηρίζω ότι η πλειοψηφία των γερμανών πολιτικών που την απαρτίζουν έχουν τα ίδια ένστικτα με τους ναζί που εξαφάνησαν από προσώπου γης το Δίστομο, την Κάνδανο, το Δαμάσι κ.α.; Και κόμματα που αντιπολιτεύονται την πολιτική της Μέρκελ αντιδρούν και πως; Και ο γερμανικός λαός σωπαίνει; Τίποτα δεν μαθαίνουμε γι' αυτά. Εμένα τα συμβαίνοντα μου θυμίζουν την κατάσταση του μεσοπολέμου. Βρε μπας και ήταν λάθος να επιτραπεί η συνένωση; Διαφωτείστε με.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ η γλωσσού 21/11/2011 16:16:51

      Nαι εισαι.
      Δεν ελεγαν ψεματα Γερμανοι πολιτικοι αλλα Ελληνες για τα στατιστικα τους στοιχεια.
      Δεν προκαλεσαν την κριση οι Γερμανοι αλλα ο Παπανδρεου.
      Γιατι ο αλλος να σου δωσει λεφτα οταν εχεις ρεκορ απατης και αναξιοπιστιας;

      • noldor avatar
        noldor @ ψυχραιμια 21/11/2011 17:00:47

        Ενώ οι Γερμανοί είναι υποδείγματα ειλικρίνειας και τιμιότητας.
        Γιατί δεν μας λένε ποιοι Έλληνες πολιτικοί φάγανε τις μίζες από τις γερμανικές εταιρείες να τιμωρηθούν και να πάρουμε πίσω τα κλεμμένα;
        Γιατί μας επέβαλαν μέσα σε αυτές τις συνθήκες κρίσεις να πάρουμε άλλα δύο υποβρύχια την στιγμή που μας επιβάλουν να μειώσουμε τον στρατό μας;

        • noldor avatar
          noldor @ noldor 21/11/2011 17:11:27

          κρίσης

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ψυχραιμια 21/11/2011 17:05:43

        Ζω στη Γερμανία και ακούω κάθε τρεις και λίγο να λένε για ψευδή στοιχεία που έδωσε η Ελλάδα. Από ό,τι ξέρω και βλέπω, όμως, ο μόνος που έδωσε ποτέ ψευδή στοιχεία ήταν ο Παπανδρέου, που φούσκωσε το έλλειμμα προς τα επάνω. Όσο και αν προσπαθώ να βρω τι απάτες έκανε η Ελλάδα επί Καραμανλή, όπως λέει δηλαδή ο Παπανδρέου, δεν βρίσκω ποτέ τίποτε. Ούτε εγώ, ούτε και κανένας άλλος.

        Αν έχεις εσύ στοιχεία για τις "απάτες" του Καραμανλή, δεν μας τις λες κι εμάς για να ξέρουμε;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 21/11/2011 19:13:30

        Δεν παρακολουθείς δηλώσεις ευρωπαίων αξιωματούχων τις τελευταίες ημέρες και πιάνεσαι άσχετος ή ανόητος το λιγότερο όταν γράφεις τέτοια...

        Η Ισπανία έχει χρέος 60% του ΑΕΠ και η Γερμανία 80%. Ποιος μιλάει μωρέ; Η MIESENS; Ποιος πίεζε να πάρουμε υποβρύχια και άρματα από εκεί; Άλλο το αν οι πολιτικοί μας είναι βρώμικοι. Οι Γερμανοί είναι φίδια. Να μας δώσουν τις αποζημιώσεις του Β ΠΠ (δεν τα έχουν και να θέλουν βέβαια) και μετά να μιλούν οι φονιάδες των λαών με 2 ΠΠ στην πλάτη. Αμετανόητοι φονιάδες μάλιστα!

        • Μπαμπης avatar
          Μπαμπης @ Γεώργιος Τ. 21/11/2011 22:33:43

          Αν θυμάμαι καλά την υπογραφή για τακτοποίηση του θέματος με τις αποζημιώσεις την έβαλε ο Κ. Καραμανλής πιεσμένος από την ανάγκη να φύγουν Ελληνες εργάτες για τη Γερμανία και για να πάρουμε κάτι δάνεια.Εχετε πλάκα όσοι φωνάζετε για εθνική ανεξαρτησία που διακυβεύεται όταν είμαστε μια χώρα που το πρώτο της δάνειο το πήρε στα 1826 και συνεχίζει την παράδοση από τότε.

          • juliet avatar
            juliet @ Μπαμπης 21/11/2011 22:56:52

            Τι εγινε ,βρε Μπάμπη,αντιπολίτευση ποίου κομματικού σχήματος μας είσαι;Γιατί δεν σε κόβω για δεξιό ,Πασόκος πας προς το βεραμαν ,για ΚΚΕ ροζίζεις .Δηλ. το θέμα με τις αποζημιώσεις το τακτοποιήσε ο Καραμανλής; Τόσα χρόνια γιατί δεν φώναξε κανείς;Θες να μας πεις ότι απο τότε η Γερμανία μοίραζε μίζες για να κάνουν τα στραβά μάτια;Ε,τώρα δεν θέλουμε να κάνουμε το ίδιο ,γιατί ει μη τι άλλο ο Σαμαράς ,βρε Μπάμπη ,είναι ΕΛΛΗΝΑΣ.

          • Μπαμπης avatar
            Μπαμπης @ juliet 23/11/2011 00:14:32

            φοβάμαι αυτούς που κάνουν το ΕΛΛΗΝΑΣ επάγγελμα.Κανένα από τα υπάρχοντα κόμματα δε με πείθει.Φυσικά τα 2 κόμματα εξουσίας ακόμα περισσότερο.Καλός και άγιος να πω ότι είναι ο Σαμαράς αλλά η τελευταία κυβέρνηση της Ν.Δ. ήταν 2 χρόνια και όχι 2 αιώνες πριν.

  73. dosilhthos avatar
    dosilhthos 21/11/2011 16:03:30

    Μια ολοκληρη χωρα τρεμει μη παρει την 6η δοση....μια ιστορία χιλαιδων ετων...αγωνων και θυσιων...για ενα πιατο φακής...Αντώνη...κράτα γερά..φυλαξε τις θερμοπύλες...και ασε τους ντοπιους εφιαλτες να γ;υγίζουν...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ dosilhthos 21/11/2011 22:18:04

      τα είπε όλα και αιχμηρά σε τρείς γραμμές...

  74. Απορία avatar
    Απορία 21/11/2011 16:17:36

    Δεν υπάρχει σωτηρία για την ευρωζώνη πλέον. Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε. Σε λίγο βάλλεται και η Γαλλία οπότε φινίτο.

    Και ευρωομόλογο να θεσπίσουν, που είναι ό,τι καλύτερο, μετά από λίγο οι αγορές θα το καταστήσουν και αυτό σκουπίδι. Τα χρέη είναι μεγάλα και η ευρωπαική ηγεσία και σύμπνοια ανύπαρκτη.

    Οι γερμανο-ολλανδοί και το συνάφι τους μέσω της υπογραφής θέλουν να "αγοράσουν" την χώρα για 8 δις ή όσο είναι τέλος πάντων αυτή η "δόση".

    Μετά το τέλος της ευρωζώνης θα μας τρίβουν την υπογραφή στη μούρη και θα γελάνε εκμεταλλευόμενοι τα νεοπλιατσικολογημένα υπάρχοντα της χώρας μας. Δικαιολογίες για το πλιάτσικο θα βρουν πολλές, π.χ. τα νούμερα σας δεν είναι αυτά που σας ζητήσαμε και άλλα λοιπά παρόμοια.

    Γι'αυτό:
    Αφού οι ευρωπαίοι θέλουν γραπτές εγγυήσεις από μας, ας δώσουν ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΙ γραπτές εμπράγματες εγγυήσεις για την βραχυπρόθεσμη πορεία της οικονομίας μας, αν ακολουθήσουμε τις πολιτικές τους.

    Ας τους πετάξουμε πίσω και μεις μια φορά το μπαλάκι.

  75. κωστής avatar
    κωστής 21/11/2011 16:28:58

    πρόεδρε, δεν το 'παιξες σωστά το παιγνίδι. όταν το παιγνίδι είναι βρώμικο και πούστχχχχχικο δεν πηγαίνεις με τον σταυρό στο χέρι μόνο και μόνο επειδή έχεις δίκιο.
    κακώς είχες βγει εξ αρχής και βγήκες εναντίον τους. αφού ξέρεις ότι σε δοκιμάζουν και θα σε πιέσουν τρελλά. μέχρι και καθυστέρηση μισθών και συντάξεων ή έστω απειλή θα κάνουν ώστε να υπογράψεις.
    πρέπει να γίνεις ένας νέος Τάσσος Παπαδόπουλος, ο οποίος τους έπαιζε με τα ίδια τους τα όπλα και τους έβγαινε πάντα από δεξιά. νόμιζαν ότι πήγαινε με τα νερά τους κι όλοι ξέρουμε πώς τους την έφερνε στο τέλος.
    και μην ξεχνούμε το εξής...όταν είσαι στο καναβάτσο, δεν είναι εύκολο (μάλλον αδύνατον) να κάνεις ευθεία επίθεση ή αντεπίθεση, θέλει κόλπα και πουστχχχχιές.
    Αντώνη ως συμβουλή σ' το λέω!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ κωστής 21/11/2011 22:15:52

      δηλαδή;

  76. Joao avatar
    Joao 21/11/2011 16:29:56

    Μας ρίχνουν το τυράκι και τσιμπάμε... Άπειρα σχόλια με τον αν υπογράψει η όχι ο Σαμαράς λες και θ αλλάξει κάτι... Μη φοβάστε οι παγκόσμιοι κυβερνήτες μας έχουν φροντίσει για όλα είναι χρόνια μπροστά. Πολιτική ανυπακοή και στάση πληρωμών είναι το όπλο μας.. μπορούμε;

  77. seven avatar
    seven 21/11/2011 16:30:47

    Συμφωνώ να μην υπογράψει αλλά τι θα κάνει αν δεν δώσουν τα λεφτά.
    Όπως πολύ σωστά αναφέρετε και στο άρθρο σας την υπέρβαση ο Α.Σ την έκανε με την κυβέρνηση Παπαδήμου κτλ. Αφού το έκανε αυτό τώρα θα διακινδυνέψει να πάει η Χώρα στην δραχμή και να γραφτεί στην ιστορία ως ο άνθρωπος που γύρισε την Ελλάδα στην δραχμή ??? και στην ουσία ν α ακυρώσει την αναγκαστική κωλοτούμπα που έκανε ??? Δύσκολο το βλέπω , απλά νομίζω ότι και πάλι για άλλη μια φορά σηκώθηκε πολύ το θέμα και στο τέλος θα έχει πιρουέτες. Και ας έχει δίκιο που δεν υπογράφει την κυβίστηση θα την κάνει. Νομίζω ότι οι συμβουλάτορες έπεσαν έξω. Αν το πετύχει πάλι θα το έχεi παράσημο και μπράβο του !!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ seven 21/11/2011 16:56:39

      Και γιατί η άρνηση Σαμαρά να υπογράψει τη δήλωση υποταγής, σημαίνει επιστροφή στη δραχμή;
      Από που προκύπτει αυτό;
      Κατ' αρχή δεν προβλέπεται διαδικασία εξόδου μας από το ευρώ.
      Και με δική μας απόφαση να γίνει, απαιτείται μεγάλο χρονικό διάστημα προετοιμασίας.
      Στο μεταξύ, αν η Ελλάδα ανακοινώσει ενδεχόμενο εξόδου από το ευρώ, πέραν ο,τι θα χρειαστούν τάνκς για να προστατεύσουν τις τράπεζες, θα αρχίσει ένα ανεξέλεγκτο bank-run σε όλες τις χώρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα χρέους.
      Τώρα θα ρωτήσετε γιατί επιμένουν, κυρίως οι Γερμανοί:
      μόνο μια λογική απάντηση μπορώ να σκεφτώ: θέλουν τον Σαμαρά δέσμιο για την επόμενη ημέρα.
      Ολα τ' άλλα είναι σενάρια συνωμοσίας!

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Κώστας Ροδινός 21/11/2011 19:24:44

        Σχολιάζει ο Ροδινός
        «Και γιατί η άρνηση Σαμαρά να υπογράψει τη δήλωση υποταγής, σημαίνει επιστροφή στη δραχμή; Από που προκύπτει αυτό;»
        Από πουθενά. Θά συμπλήρωνα. Η απειλή μή καταβολής τής έκτης δόσης καί τό πάγωμα τής διαδικασίας κουρέματος τών δανείων τών ιδιωτών καί τό υποσχεμένο νέο πακέτο χρηματοδότησης είναι τό υποτιθέμενο διακύβευμα.
        Μιά ανεξέλεγκτη χρεωκοπία τής Ελλάδας είναι ένα έν δυνάμει σενάριο, εφ'ὀσον οι Τρόϊκα αποφασίσει νά παγώσει τήν διαδικασία. Άν θεωρούν ότι είναι ένα επιθυμητό σενάριο, άς τό δρομολογήσουν.

        Συνέχεια σχολίου Ροδινού.
        «Κατ’ αρχή δεν προβλέπεται διαδικασία εξόδου μας από το ευρώ.Και με δική μας απόφαση να γίνει, απαιτείται μεγάλο χρονικό διάστημα προετοιμασίας.»
        Πάρα πολύ σωστά. Θά πρόσθετα μάλιστα ότι ανεξάρτητα τής εξέλιξης, ακόμα καί στήν περίπτωση ανεξέλεγκτης χρεωκοπίας, η Ελλάδα δέν πρέπει σέ καμμιά περίπτωση νά εγκαταλείψει οικειοθελώς τήν ευρωζώνη. Άν οι πιέσεις γίνουν ασφυκτικές πρέπει νά τό παίξει παλαβή καί ανυποχώρητη. Άν συμφωνήσουν τά άλλα μέλη τής ευρωζώνης νά διαγράψουν τό χρέος πού έχουμε έναντί τους καί νά αναλάβουν νά διευθετήσουν, ιδίοις εξόδοις, τό χρέος μας έναντι τού ΔΝΤ, τής ΕΚΤ, τών ευρωπαϊκών τραπεζών καί λοιπών ιδιωτών (hedge Fonds κ.λ.π.), τότε μπορούμε νά συζητήσουμε επάνοδο, έν ευθέτω χρόνω, στήν δραχμή. Τό χρέος τού ελληνικού δημοσίου έναντι τών ελληνικών τραπεζών καί ταμείων θά τό διευθετήσουμε μόνοι μας. Τίποτα περισσότερο καί τίποτα λιγότερο.

        Συνέχεια σχολίου Ροδινού.
        «Τώρα θα ρωτήσετε γιατί επιμένουν, κυρίως οι Γερμανοί:
        μόνο μια λογική απάντηση μπορώ να σκεφτώ: θέλουν τον Σαμαρά δέσμιο για την επόμενη ημέρα. Ολα τ’ άλλα είναι σενάρια συνωμοσίας!»
        Δέν είναι σενάρια συνωμοσίας. Είναι η λογική τού ευρωπαϊκού μεσαίωνα καί τής βορειοευρωπαϊκής φυλετικής ψυχολογίας, κύρια έκφραση τής οποίας είναι ο καλβινισμός καί οι αμέτρητες παραφυάδες του.
        Ο χαιρετισμός μέσω τής «υποχρεωτικής» χειραψίας καί η εμμονή στήν έγγραφη συμφωνία, όπου τό γράμμα τής συμφωνίας καταργεί τό νόημά της (θεωρείται μάλιστα προσόν η δικολαβική χρήση λέξεων ώστε νά καταργούνται στήν πράξη οι προθέσεις τών συμβαλλομένων) είναι τά χαρακτηριστικά αυτής τής αντίληψης.
        Η επιμονή στήν έγγραφη δέσμευση (αλήθεια τί ακριβώς θέλουν; Επιμελώς δέν τό διευκρινύζουν) αποσκοπεί στόν ευτελισμό τών «απείθαρχων» ιθαγενών (καί όχι τού Σαμαρά προσωπικά. Σέ αυτόν αναγνωρίζουν τά δικαιώματα τού φύλαρχου) καί στήν αποκατάσταση, μέσω τής «τιμωριας», τής καλβινιστικής τους ηθικής.

        Θά πρότεινα στόν Σαμαρά, άν συνεχισθούν αυτού τού είδους οι πιέσεις νά δώσει τίς ενυπόγραφες εγγυήσεις πού θέλουν μέ ανοικτή επιστολή, απευθυνόμενος όχι μόνον στούς ευρωπαίους εταίρους μας, αλλά καί στούς υπηκόους τους. Νομίζω ότι είναι σέ θέση νά συντάξουν στήν Συγγρού μιά ανοικτή επιστολή, όπου τά πράγματα θά αναφέρονται μέ τό όνομά τους. Στούς λαούς καί πνευματικούς ταγούς τών ευρωπαίων πρέπει νά απευθύνεται κύρια η επιστολή καί δευτερευόντως στίς αγορές.
        Καιρός νά νιώσουν καί οι λοιποί ευρωπαίοι ότι οι «υπεύθυνες δηλώσεις» δέν αφορούν αποκλειστικά τούς έλληνες, αλλά μακροπρόθεσμα τούς ίδιους.
        Θέλω νά δώ τήν νέα «ιερά συμμαχία» τής ευρώπης νά καταριέται τήν ώρα καί τήν στιγμή γιά τήν ιδέα της νά ζητάει μέ περισσό θράσος όχι μόνον υποταγή στίς επιλογές της αλλά καί «υπεύθυνη δηλώση» από τούς υποταγμένους.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ Κώστας Ροδινός 21/11/2011 19:35:36

        XAAXAXAXA ... μα όλο το σκεπτικό της συγκυβέρνησης είναι ο δήθεν εκβιασμός ... προφανώς και δεν είναι σοβαρός ο εκβιασμός αλλά οπως τον επιννόησε για να δικαιολογήσει την Παπαδημιάδα ... το ίδιο θα κάνει και τώρα ΔΥΣΤΥΧΩΣ ... (η πλάκα είναι ότι τα γράφω ενώ ξέρω ότι δεν δημοσιοποιούνται)

      • seven avatar
        seven @ Κώστας Ροδινός 22/11/2011 17:32:34

        Αν από την μη υπογραφή δεν προκύπτει η επιστροφή στην δραχμή τότε προκύπτει η χρεοκοπία της χώρας εντός της ευρωζώνης. Τι θα συμβεί τότε ??? Όπως έχω γραψει και παλαιότερα ακούγονται πολλά από πολλούς, ας βγεί κάποιος να μας ενημερώσει . Ακόμα και αυτό που προτείνεται πιο πάνω με την ολομέλεια της βουλής είναι πολύ καλή ιδέα. Δεν γίνεται κ.Ροδινέ πόλεμος μέσα από τα τείχη της Συγγρού. Πρέπει ο κόμσος να πάρει θέση ώστε στην οποιαδήποτε διαπραγμάτευση αυτός που διαπραγματεύεται να έχει την στήριξη του. με αυτά και με εκείνα το site που μας φιλοξενεί έχει γίνει καθημερινή σηζήτηση στα ΜΜΕ λες και είμαστε think tank και μα΄λιστα με την κακή έννοια.
        Τέλος έχω μια άλλη ιδέα εντελώς ανατρεπτική. Να παραιτηθεί ο ΑΣ από αρχηγός της ΝΔ και να γίνουν εσωκομματικές εκλογές. Μέχρι να βγει συμπέρασμα και ξανά ο ΑΣ αρχηγός θα έχουμε πάρει την 6η δόση και θα οδεύουμε ολοταχώς προς εκλογές.

  78. michaeΛ avatar
    michaeΛ 21/11/2011 16:54:19

    ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    ΑΜΕΣΑ.
    ΣΑΜΑΡΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ.
    ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ.

  79. QQ avatar
    QQ 21/11/2011 16:54:19

    Τελικά αυτοί που διαθέτουν κοινή λογική είναι λιγότεροι από τα καλλίφωνα μπαρμπούνια.
    Έτσι, επιστροφή στην δραχμή και άτακτη χρεωκοπία, αυτό είναι το μέλλον μας και το συμφέρον μας .........
    Οι Βρωμοναζιστές μας χαλάσαν το Greek Dream 1800 ευρώ καθαρά στον εξαφανισμένο δημοτικό υπάλληλο, LEON FR και μεζονέτα στη Λούτσα.
    Θα τους δείξουμε εμείς.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ QQ 21/11/2011 17:36:00

      Δηλαδή, εσύ που έχεις κοινή λογική, υπαινίσεσσαι ότι σε 1-2 χρόνια θα υπάρχει ευρώ και ευρωζώνη όπως τα γνωρίζουμε... Καλά, ακόμα δεν έχεις πάρει χαμπάρι τί συντελείται;

      Ευρώ θα έχει μόνο η Γερμανία με τους βόρειους δορυφόρους της (και θα είναι το μάρκο, στην ουσία, με άλλο όνομα). Για ποιό λόγο να είμαστε το μόνο κράτος του Ευρωπαϊκού Νότου που θα ξεπληρώνει το χρέος του σε ευρώ, όταν όλοι οι άλλοι θα πληρώνουν σε λιρέτες, εσκούδα και γαλλικά φράγκα;

      Για δραχμή πας ούτως ή άλλως. Μόνο που στην μια περίπτωση η χώρα μας θα μας ανήκει ακόμα ενώ στην άλλη περίοπτωση θα μας την έχουν κατάσχει από τις υποθήκες!

  80. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 21/11/2011 17:09:35

    Αντώνη, μην υπογράφεις! Όλοι οι Έλληνες ανεξάρτητα από πολιτικές πεποιθήσεις είμαστε μαζί σου. Να στηρίξουμε την εθνική μας αξιοπρέπεια.

  81. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 21/11/2011 17:21:26

    Κώστα, καλησπέρα.
    Τωρα που έχουν επανακεφαλαιοποιήσει τις τράπεζές τους οι Γερμανοί θα απαιτήσουν ΑΙΜΑ, ως "εταίροι". Τα είχαμε προβλέψει αυτά από τον Ιούνιο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 21/11/2011 22:13:06

      Καλησπέρα Νίκο

  82. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 21/11/2011 18:34:52

    Καλησπερουδια κι απο μενα
    Ο αντ αυτης Σοϊμπλες επιμενει γερμανικα,δεν απομενει λοιπον ,μια και το παιζουν σκληρα ανατολικογερμανακια,να το παιξουμε και μεις στο ΟΧΙ που τοσο καλα γνωριζουνε,να δουμε λοιπον με τις απιστευτες καθυστερησεις τους ποιος θα βγει χαμενος.
    Οι ρομαντικες και βλακωδεις νυχτες του ΓΑΠ στις Καννες δεν ειναι ενα διαρκες συμβολαιο που θα πρεπει ο καθε μελλοντικος πρωθυπουργος να το αναναιωνει.
    ΑΝΤΩΝΗ μην υπογραψεις ,αυτη ειναι η τελευταια γραμμη αμυνας που μας απεμεινε.

  83. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 21/11/2011 18:59:42

    Eγώ αδέλφια θα σας στενοχωρήσω.
    Ο Αντώνης αφού τους βασανίσει μέχρι τελευταία στιγμή, να τους στείλει τρεις υπογραφές μαζί για να γελάσουμε...

  84. michael avatar
    michael 21/11/2011 20:32:57

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΝΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΔΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.
    ΘΕΛΟΥΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΟΛΗΤΙΚΗ ΑΙΩΝΙΑΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ.
    ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ.
    ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΟΥ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΣ.
    ΖΗΤΑ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.
    Η ΧΩΡΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ.
    ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.

  85. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 21/11/2011 20:54:55

    Δηλαδή το πρόβλημα μας ΔΕΝ είναι η συνέχηση της ΙΔΙΑΣ πολιτικής ... ΔΕΝ είναι η πλήρης εφαρμογής της "λάθος συνταγής" με την ψήφιση του προυπολογισμού Παπαδήμου ... ΔΕΝ είναι ότι σε λίγους μήνες οι μισοί Έλληνες θα είναι άνεργοι...

    το προβλημά μας είναι ΑΝ όλα τα παραπάνω που ΥΠΕΡ ψηφίζει πλέον η ΝΔ ... θα τα στείλει και σε επιστολή ή αν ζορίζεται ο πρόεδρος ???

    πολύ άνετους σας βλέπω μπράβο

  86. komninos avatar
    komninos 21/11/2011 21:22:24

    αν είχαμε λέει..ένα νεαρό μέλος της οικογένειας μας στην εντατική και κατά την άποψη της πλειοψηφίας των ιατρών είναι κλινικά νεκρός...υπογράφεις, κάνεις δωρεά τα όργανα του ή όχι...

  87. ektoras avatar
    ektoras 21/11/2011 21:26:31

    Ο Σαμαρας να υπογραψει μονο αν η Μερκελ υπογραψει την πληρης εντοκη καταβολη του Κατοχικου Δανειου στην Ελλαδα σε 3μηνες δοσεις! Ωριστε ενα καλο επιχειρημα, χωρις καμια δόση Λαϊκισμου.

    Τα σοβαρα κρατη όφείλουν να ασκουν σοβαρή πολιτικη.

  88. Alexios Tegos avatar
    Alexios Tegos 21/11/2011 21:54:00

    Η Γερμανια οχι μονο δεν αποζημιωσε την χωρα μας για τις καταστροφες τις λεηλασιες και τις κλοπες που διεπραξε αλλα ΑΡΝΗΘΗΚΕ να δικασει τους
    στυγερους εγκληματιες ομοεθνεις της που σφαγιασαν τοσους συμπατριωτες
    μας μεταξυ των οποιων και ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ τα οποια εστηναν στον τοιχο
    και τα εκτελουσαν.
    Οχι μονο λοιπον δεν τους δικασε ποτε αλλα και εχει το θρασος το ΕΠΙΣΗΜΟ
    ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ανεκαθεν να θεωρει ΝΟΜΙΜΑ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ
    τις σφαγες αυτες.
    Και φτανουμε στην σημερινη δυσκολη κατασταση για το Εθνος που αντι
    αυτος ο λαος να ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙ στηριζοντας το Εθνος μας προσπαθει
    να το ταπεινωσει προσβαλοντας με ιταμο τροπο την αξιοπρεπεια του.
    Γιατι οταν ζητας μονο γραπτως εγγυησεις τοτε προσβαλεις βαρυτατα
    αυτον στον οποιον απευθυνεσαι και οτι αυτος εκπροσωπει.
    Τουλαχιστον η Ιταλια ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ τα λαθη της δινοντας μας τα δωδεκανησα
    ως πολεμικη αποζημιωση.
    ΕΣΕΙΣ ''ΚΥΡΙΟΙ'' ΤΟΛΜΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ?

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Alexios Tegos 21/11/2011 22:33:38

      !!!!!!!

    • juliet avatar
      juliet @ Alexios Tegos 21/11/2011 23:01:12

      Ενώ σ' άλλα Βαλκανικά κράτη έδωσε!

  89. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 21/11/2011 21:57:04

    Γιατί ειδικά υπογραφή του Σαμαρά;Χμμμμ....Να θυμίσω λοιπόν ότι ήταν ο ΜΟΝΟΣ Ελληνας πολιτικός που τόλμησε να προτρέψει τον ελληνικό λαό σε μποϋκοτάζ προϊόντων εισαγομένων από χώρα μέλος της τότε Ε.Ε. Θυμίζω την κόντρα με την Ολλανδία για το "Σκοπιανό" εν έτει-αν θυμάμαι καλά-1992 Το μποϋκοτάζ κράτησε περίπου 10 μέρες και πανικόβλητοι οι Ολλανδοί έσπευσαν να παράσχουν εξηγήσεις.Καταλαβαίνετε τώρα το γιατί;
    Εστω λοιπόν ότι το "κακό" παιδί ο Αντώνης δεν υπογράφει και ένεκα τούτου δεν καταβάλλεται η 6η δόση.Μάλιστα.Βγαίνει ο Αντώνης και λέει:"Ελληνες, σηκώστε όλα τα λεφτά σας από τις Ευρωπαϊκές τράπεζες και φέρτε τα μέσα πλήρως αφορολόγητα.Ελληνες, μποϋκοτάρετε συστηματικά προϊόντα από Γερμανία-Γαλλία-Ολλανδία-Φινλανδία".Ξέρετε τι έχει να γίνει;Του κουτρούλη ο γάμος...Ενα μόνο θα σας πώ:αν αποφασίσουν οι εφοπλιστές να πάρουν τα γραφεία τους από το Λονδίνο, το "City" κατέρρευσε εν μια νυκτί.
    Επιτρέψτε μου να βάλω "mute" στην τηλοψία και βλέποντας τις "ειδήσεις" ν' ακούω τους "ΑγαμοιΘύται".

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 21/11/2011 22:11:18

      Κωνσταντίνε,
      ειλικρινά πιστεύεις οτι οι εφοπλιστές θα έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο;
      εδώ μόλις ξέσπασε η κρίση, έστειλαν τα λεφτά τους έξω

      • ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
        ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ @ Κώστας Ροδινός 21/11/2011 22:39:15

        Αγαπητέ συνονόματε, οι εφοπλιστές είναι στο "City" ήδη από το μακρινό 1946...Οι ''νεόκοποι" καραβοκύρηδες φυγομάχησαν τελευταία.Είναι οι περιστασιακοί που ήδη μετράνε μέρες.Ειδικά για το ΕΘΝΙΚΟ κεφάλαιο που λέγεται εμπορική ναυτιλία, θα μπορούσαμε να συζητάμε μέρες ολόκληρες.Τι ζητάνε οι εφοπλιστές;Να μην τους ζητάνε οι πολιτικοί...μίζες. Θυμίζω την απίστευτη ταλαιπωρία του Εθνικού ευεργέτη αείμνηστου Κωνσταντακόπουλου. Να προτείνω κάτι;Ενα ταξιδάκι αστραπή του Αντώνη σε Χίο-Καρδάμυλα-Οινούσσες. Θα καταλάβεις πολύ καλά τι εννοώ.Θυμίζω επίσης ότι οι εφοπλιστές τραβάνε πίσω τους "κόσμο"...

  90. Αριστοκλής avatar
    Αριστοκλής 21/11/2011 22:05:12

    κ.Ροδινέ το θέμα είναι μείζον τυπικά και ουσιαστικά. Πολύ καλή η ανάλυσή σου επίτρεψέ μου να προσθέσω τα ακόλουθα και θα ήθελα τη γνώμη σου.

    1. Η Ευρώπη σήμερα διέρχεται κρίση ταυτότητας.Τούτο διότι δυστυχώς έχουν εκλείψει οι μεγάλοι ηγέτες με όραμα, που δημιουργούσαν συγκλίσεις έθεταν στόχους με έμπνευση και δεν υπάκουαν σε απρόσωπες "αγορές" αλλά τις καθοδηγούσαν εν αντιθέσει με ότι συμβαίνει σήμερα.

    2. Το θέμα όντως έχει πλέον ξεφύγει και η Γερμανία κάνει πλέον παιγνίδι για δικούς της λόγους υποστηριζόμενη και από διάφορους εγχώριους "καλοθελητές". Επιδιώκουν ταπείνωση του Σαμαρά. Πολλά θα μπορούσε να υποθέσει κανείς για τους λόγους. Βέβαια ιστορικά η Γερμανία δεν διακρίνεται για διπλωματική και πολιτική οξυδέρκεια παρά μόνο για επίδειξη ή άσκηση δύναμης που τις περισσότερες φορές αποδεικνύεται κοντόφθαλμη.

    3.Πέραν των άλλων επιχειρημάτων που θα μπορούσε να αντιπροτείνει κανείς ως προς την νομιμότητα ή την δημοκρατικότητα της εμμονής που από ότι φαίνεται δεν τα λαμβάνουν υπόψη, παραθέτω ένα αντεπιχείρημα που δεν έχει ειπωθεί μέχρι τώρα. Η εμμονή στην υπογραφή της αντιπολίτευσης για την πληρωμή της 6ης δόσης είναι πρόσθετος όρος που δεν προβλέπεται από την αρχική συμφωνία και επομένως μη τήρηση της οφείλεται σε υπαιτιότητα της δανειστικής πλευράς άρα είναι εξεταστέα και η ακυρότητα της συμφωνίας ( και όσα μέχρι τώρα δάνεισαν). Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος γιατί δεν έχω πλήρη γνώση των λεπτομερειών αλλά νομίζω ότι είναι μια παράμετρος που καλό θα ήταν να εξεταστεί και αν όντως ισχύει πρέπει να ανακοινωθεί επισήμως.

    Υ.Γ. Αλήθεια οι 2 πρώην αντιπρόεδροι του κόμματος που πρόσφατα υπουργοποιήθηκαν με χρόνια υποτίθεται εμπειρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση τι έκαναν τόσο καιρό για την εικόνα του κόμματος και του Σαμαρά; Εκ του αποτελέσματος προφανώς τίποτε.

  91. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/11/2011 22:09:14

    Αριστοκλή,
    συμφωνώ με όσα γράφεις.
    Ειδικά για το υστερόγραφο υπερθεματίζω κιόλας!!!

  92. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 21/11/2011 22:11:10

    ektoras Aυτό που λες είναι το πιο σωστο. Αλλα για να γίνει θα πρέπει ο Σαμαράς πρώτα να έχει εξασφαλίσει καύσιμα, φάρμακα και οπλισμό απο τη Ρωσία δίνοντας στους Ρώσους αυτά που τώρα δίνουμε στους Αμερικανους και τους Γαλλογερμανούς...Ομως ο Σαμαράς εχει κινηθεί στην αντίθετη κατεύθυνση, αν δεις τα έργα του και οχι τα Παπανδρείστικα δήθεν οχι του...Λές να μετάνοιωσε και να έχει τύψεις πατριωτισμού? Θα δούμε... Αν μας πείσει μπορεί και να τον ψηφίσουμε στις εκλογές, αν δεν αναγκαστεί να τις αναβάλλει και αυτές...

  93. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 21/11/2011 22:30:48

    H ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΑΜΑΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ Ε.Λ.Κ.

    κ. Wilfried Martens
    Πρόεδρο Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος

    Αθήνα, 13 Νοεμβρίου 2011

    Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε,

    Όπως σας ανέφερα ήδη, θεωρώ απαραίτητο να ενημερώσω τους συναδέλφους μου στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα για την τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα.

    Οι πρόσφατες εξελίξεις έθεσαν σε μεγάλο κίνδυνο τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 26ης Οκτωβρίου αναφορικά με τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους.

    Η Νέα Δημοκρατία παρενέβη ενεργά για να εξουδετερώσει όλους τους επικείμενους κινδύνους: το «δημοψήφισμα» απορρίφθηκε, από τον κ. Γ.Παπανδρέου ζητήθηκε να παραιτηθεί από Πρωθυπουργός, και μια νέα μεταβατική Κυβέρνηση σχηματίστηκε με τη συμμετοχή της Νέας Δημοκρατίας και του κόμματος του ΛΑ.Ο.Σ.

    Αυτή η Κυβέρνηση θα προωθήσει την επικύρωση των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου και θα οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου 2012.

    Πιστεύουμε ότι ο νέος Πρωθυπουργός, κ. Λ.Παπαδήμος, -Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) έως την προηγούμενη χρονιά– και η ευρεία πολιτική βάση της νέας Κυβέρνησης, θα βοηθήσουν στην αποκατάσταση της αξιοπιστίας της Ελλάδας στην Ευρώπη. Η νέα Κυβέρνηση απολαμβάνει ισχυρής κοινοβουλευτικής στήριξης στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, με εξαίρεση τους βουλευτές των κομμάτων της αριστεράς.

    Πιστεύουμε επίσης ότι οι εκλογές θα εξομαλύνουν την κατάσταση στην Ελληνική κοινωνία, εκτονώνοντας τις πολιτικές πιέσεις και αποτρέποντας σοβαρές κοινωνικές αναταραχές.

    Συγκεκριμένα, όπως αναφέρθηκε στη συνάντηση των τριών Πολιτικών Αρχηγών υπό την αιγίδα του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κ. Παπούλια: «συμφωνήθηκε ότι το έργο της νέας κυβέρνησης είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 26ης Οκτωβρίου 2011 και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές».

    Ο νέος Πρωθυπουργός έχει ήδη δεσμευτεί να εκπληρώσει αυτό το έργο.

    Η Νέα Δημοκρατία δεσμεύεται να στηρίξει το νέο Πρωθυπουργό.

    Η Νέα Δημοκρατία είναι σταθερά προσηλωμένη στην επιτυχία της δημοσιονομικής εξυγίανσης και των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, προκειμένου να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των αγορών και να επιτευχθεί οικονομική ανάπτυξη.

    Η Νέα Δημοκρατία υποστηρίζει πλήρως τους στόχους της δημοσιονομικής προσαρμογής, αναφορικά με την εξάλειψη του ελλείμματος και την αντιστροφή της δυναμικής του χρέους. Επίσης υποστηρίζει «εργαλεία» που ήδη εφαρμόζονται (αν και ανεπιτυχώς), και ειδικότερα την περικοπή των δημοσίων δαπανών, την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων και την αξιοποίηση της ανεκμετάλλευτης ακίνητης δημόσιας περιουσίας.

    Βάσει των στοιχείων από την μέχρι τώρα εκτέλεση του προϋπολογισμού, πιστεύουμε ότι συγκεκριμένες πολιτικές πρέπει να τροποποιηθούν προκειμένου να εξασφαλιστεί η επιτυχία του Προγράμματος. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο, αφού σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες Ευρωπαϊκές προβλέψεις για την Οικονομία, η Ελλάδα το 2012 θα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που θα βρίσκεται 5 συνεχή έτη σε ύφεση!

    Πρόθεσή μας είναι να αναδείξουμε αυτά τα θέματα, μαζί με βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές, αυστηρά εντός του πλαισίου που περιγράφεται από το Πρόγραμμα. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στο να επιτευχθεί ταχεία ανάκαμψη, έτσι ώστε τα δημόσια έσοδα που θα προκύψουν, να μας επιτρέψουν να πετύχουμε τους στόχους που έχουν τεθεί. Αποδίδουμε επίσης ιδιαίτερη έμφαση στις διαδικασίες εφαρμογής οι οποίες πρέπει να εξορθολογιστούν και να αναβαθμιστούν.

    Η δέσμευση του Ελληνικού λαού και της Νέας Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ευρώ είναι ισχυρή και αμετάκλητη.

    Η Νέα Δημοκρατία πιστεύει ότι η Ελλάδα μπορεί να βγει από την κρίση και να διασφαλίσει την κοινωνική της συνοχή.

    Είμαστε αποφασισμένοι να το πετύχουμε.


    Με εκτίμηση,

    Αντώνης Κ. Σαμαράς
    Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας

    • Αμαλία avatar
      Αμαλία @ Παυλος Βαφειάδης 21/11/2011 22:37:49

      Θέλω να πιστεύω ότι ο Σαμαράς δεν θα μας στερήσει την τελευταία μας ελπίδα και συνεπώς θα αρνηθεί να υπογράψει τη δήλωση "μνημονιακών φρονημάτων"

  94. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 21/11/2011 22:30:51

    ..Πρόεδρε θέσε και εσύ τους όρους σου στην κα Μέρκελ.
    Αν επιμένει στην υπογραφή , διαμύνησε ότι : αποσύρεις την εμπιστοσύνη σου από την κυβέρνηση Παπαδήμου,ζητάς άμεσα εκλογές μετά τις οποίες δικαστικά προσβάλεις το χρέος ως επαχθές , διεκδικείς δικαστικά πλέον όλα τα χρεωστούμενα από την Γερμανία , προχωράς τάχιστα την διαδικασία εξώρυξης των υδρογονανθράκων με Ρώσικες και Κινέζικες εταιρείες και από αυτές τις χώρες ζητάς βραχυπρόθεσμα δάνεια μέχρι την ανόρθωση τις οικονομίας και κουρευεις 50% και τις υποχρεώσεις πρός ΔΝΤ και ΕΚΤ .
    Μήπως για να αποφύγει όλα αυτά η κα Μέρκελ ζητά τις υπογραφές;
    Τι θα πούν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι;
    Γιατί δεν τις ζητούν τόσο επίμονα ή καθόλου οι άλλοι ; μήπως τις θέλει για να απαλαγεί οριστικά η Γερμανία από τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα τις οποίες κανείς μέχρι σήμερα δεν τόλμησε ούτε να τις υπενθυμίσει!!!
    Μόνο από τσαμπουκά καταλαβαίνει η ..Χοντρέλω!!!

  95. Αμαλία avatar
    Αμαλία 21/11/2011 22:31:02

    Βάστα γερά Σαμαρά

  96. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 21/11/2011 23:57:40

    Όλοι κρίνονται από το αποτέλεσμα μόνο που αυτό δεν έρχεται μόνο του αλλά διαμορφώνεται. Εμείς, ο λαός, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι θέλουμε και ο κάθε πολιτικός θα κριθεί για το αν έλαβε υπόψη του τη βούληση του λαού.
    Όλη την αλήθεια λοιπόν στο λαό κι εκλογές.

  97. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 22/11/2011 09:22:05

    nickname@taleftaiparhoun.gap ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!1

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.