#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/01/2012 07:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Βρυξέλλες υπονομεύουν τον Σαμαρά και πριμοδοτούν την αριστερά!



Αυτή η εμμονή των Ευρωπαίων για εγγυήσεις ‘’από τα τρία κόμματα’’, γεννάει ερωτηματικά και ανησυχίες.  Οπωσδήποτε ακούγεται ευχάριστα στα αυτιά του μέσου Πομερανού εργάτη και φαίνεται ως ένα βαθμό λογική:

‘’Αν εμείς πιεζόμαστε να βάλουμε τα ωραία μας λεφτά για να σώσουμε την Ελλάδα, θα πρέπει και οι Έλληνες να επιθυμούν να σωθούν, συνεπώς τι πιο λογικό από το να δεσμευθούν προεκλογικά τα κόμματα εξουσίας;’’

Είναι όμως έτσι;

Κατ’ αρχήν η κεκαλυμμένη απειλή που εκ πρώτης όψεως δείχνει αθώα, στρέφεται ευθέως κατά του κ. Σαμαρά.  Και αυτό γιατί όποιος παρακολουθεί σοβαρά τις ελληνικές υποθέσεις γνωρίζει άριστα πως το ΠΑΣΟΚ και ο ΛΑΟΣ μαζί, τα δύο άλλα προς συμμόρφωση κόμματα, δε μαζεύουν ούτε 20%, ενώ είναι αμφίβολο αν θα υπάρχουν ως σοβαρές πολιτικές οντότητες μέχρι τις επόμενες εκλογές.

Η φαινομενικά αθώα πρόταση που πλημμυρίζει τις άδολες καρδιές των Ευρωπαίων αξιωματούχων, κρύβει και ένα παράδοξο.  Καθώς όλες οι δημοσκοπικές αναλύσεις δείχνουν μια στιβαρή άνοδο της αριστεράς και σίγουρα πάντως μια κατά κράτος επικράτηση των αντιμνημονιακών δυνάμεων, θα πρέπει να απευθύνεται και σε αυτά τα κόμματα, δεδομένου ότι οι εκλογικές τους επιδόσεις αναμένονται σίγουρα καλύτερες από του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ και σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας, ορισμένες εξ αυτών θα κληθούν να συγκυβερνήσουν.  Πολύ θα ήθελα να δω μια επίσημη πρόταση της Kομισιόν προς το ΚΚΕ και την απάντηση που θα ακολουθούσε.

Εκεί όπου η πρόταση γίνεται ηλίθια και σαφώς επικίνδυνη είναι η αβάντα που άθελά της (;) δίνει στις διάφορες εκφάνσεις της ελληνικής αριστεράς, μιας αριστεράς που δείχνει έτοιμη να τινάξει στον αέρα το σύστημα, με την πρώτη ευκαιρία.  Γιατί η προσπάθεια να εγκλωβιστεί ο κ. Σαμαράς σε αντιδημοφιλή μέτρα, που δεν πιστεύει ο ίδιος, μόνο και μόνο ως αποτέλεσμα ενός εκβιασμού του τύπου ‘’τις συντάξεις σας για τα ευρώ μας’’, συσπειρώνει στα κομμάτια της αριστεράς ακόμα και συντηρητικούς νοικοκυραίους.  Ουσιαστικά προσπαθεί να αφαιρέσει από τον κ. Σαμαρά, τον μοναδικό διαθέσιμο πρωθυπουργήσιμο πολιτικό με αστική σκέψη αυτή τη στιγμή, τη διαπραγματευτική του δυνατότητα μετά τις εκλογές και να τον υπονομεύσει.  Μια δυνατότητα που ενδεχομένως η Ευρώπη θα εκλιπαρεί, αν για κάποιο λόγο προκύψει χάος.

Θα θελα να δω τα μούτρα του κ. Γιούνκερ, αν χρειαστεί να ‘’διαπραγματευτεί’’ ένα πακέτο διάσωσης έχοντας απέναντί του τον Αλέξη, την Αλέκα και τον Φώτη, σε μια σουρεαλιστική υπερπαραγωγή, με φόντο εξαγριωμένους μπαχαλάκηδες στο κέντρο και νταβρατισμένους ΠΑΜΕτζήδες να περιφρουρούν το κοινοβούλιο, με υπουργό δημόσιας τάξης τον κ. Ψαριανό και Εσωτερικών τον κ. Χαλβατζή.  Guest Star ο κ. Αλαβάνος σε ρόλο ειδικού διαμεσολαβητή για το εθελοντικό κούρεμα.

Καλό θα είναι, πριν οι ανεπάγγελτοι χαρτογιακάδες εκστομίζουν τις αφέλειές τους, να συμβουλεύονται τους δεκάδες αργόσχολους αναλυτές που σιτίζονται στα πρυτανεία τους  και να προσπαθούν στοιχειωδώς να προβλέψουν τις συνέπειες.  Γιατί αν κάτι πληρώνουμε σήμερα πολύ ακριβά είναι ακριβώς αυτή η εμμονή των ηγετίσκων που μας έτυχαν, να προσπαθούν να επιβάλλουν κάθε λογής αποτυχημένες πολιτικές, όχι στη βάση μιας ρεαλιστικής προσέγγισης, αλλά αποκλειστικά και μόνο στοχοποιώντας ένα απαίδευτο κοινό επιπέδου Focus.

Κακοφωνίξ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 26/01/2012 07:33:38

    Συμφωνώ απόλυτα!!! Δεν γνωρίζουν αυτοί , που ονομάζουμε Ευρωπαίοι ηγέτες, ότι η αριστερά στην Ελλάδα είναι τυχοδιωκτική και κατεξοχήν υποκριτική;

  2. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 07:39:13

    Κακοφωνιξ καλημέρα. Ο Αντώνης Σαμαράς, γνωρίζοντας τους κανονες της πολιτικής και 'οντας υπέυθυνος Ελληνας ηγέτης, αποκλειεται να δεσμευσει τη χώρα για μελλοντικές οδυνηρές συνέπειες με προυπογραφές καθ υπαγόρευση των δανειστών. Η διαπραγμάτευση τώρα, είναι κρισιμότερη απο ποτέ! Απο τη σταση του Αρχηγού και της κοινοβουλευτικής ομάδας εξαρτάται το μελλον του τόπου εν όψει της δανειακής σύμβασης. Κυρίως όμως, το αποτέλεσμα των επερχόμενων εκλογών θα σηματοδοτήσει τη σταθερότητα και τη ηρεμία που έχει ανάγκη η χώρα. Μόνο αυτοδύναμη Κυβέρνηση νωπής εντολής μπορεί να εφαρμοσει πολιτική ανάπτυξης και ανάκαμψης. Βλέπουμε καθημερινά , στην πλέον κρισιμη πολιτικοοικονομική συγκυρία, τη θνησιγένεια της αλλόκοτης πολυπρόσωπης Κυβέρνησης Παπαδήμου που πορεύεται χωρίς προγραμματική και ιδεολογική σύγκλιση.

    • mlvzero avatar
      mlvzero @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 08:36:23

      κυρια βοζεμπεργκ αφηστε την αριστερα και αφηστε και τις αγκαλιες με την αννουλα...τα σχολεια ΑΚΟΜΑ δεν εχουν βιβλια...δεν ξερω αν η λεξη σχολειο σας θυμιζει κατι....βεβαια αυτα δεν εχουν φωτογραφους και τα παιδακια δεν ειναι ολα ντυμενα με γκουτσι

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 08:46:21

      Συμφωνούμε αλλά να βάλετε ένα φρένο στον Βενιζέλο και σε όποιον άλλο βάζει αέρα στους ευρωπαίους για γραπτές δεσμεύσεις που προσβάλλουν την εθνική αξιοπρέπεια και τη δημοκρατία. Μια καταγγελία ότι οι ιδέες για γραπτές δεσμεύσεις εκπορεύονται από την Ελλάδα και όσους θέλουν να εγκλωβίσουν τη ΝΔ σε αδιέξοδες πολιτικές είναι εκ των ων ουκ άνευ

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 09:07:23

      Αγαπητή μου,

      βλέπω μια μεταφυσική υπεροψία στο σχόλιο σου. Οι έννοιες που χρησιμοποιείς είναι αφηρημένες δικολαβικού χαρακτήρα. Τι πάει να πει "ιδεολογική σύγκλιση"; Τα πράγματα είναι απλά μέσα στην πολυπλοκότητά τους. Οι ιδεολογίες και η μυθοπλασία κατέστρεψαν την Ελλάδα.
      Ως προς την ανάπτυξη. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Πώς θα δημιουργηθούν οι υλικές, δηλ. οι θεσμικές προϋποθέσεις αναπτυξιακής επενδυτικής πολιτικής; Πώς θα ξεριζωθεί το καρκίνωμα του πασοκισμού από την κοινωνία; Πώς θα αποτραπεί η φαυλότητα της αριστεράς;
      Ας μην λοιπόν αυτοπαγιδευόμαστε στη λογική της παντοδυναμίας.
      Το άρθρο θέτει ένα μείζον πρόβλημα: την εξάρτηση της ελληνικής κοινωνίας από την φαυλότητα των σωτήρων. Η κατάσταση θυμίζει μέρες του -60.
      Η αριστερά ετοιμάζει πάρτι επαναστατικής άσκησης.
      Η ΝΔ και ο Α. Σαμαράς δεν έχουν μαγική λύση γιατί μαγική λύση δεν υπάρχει. οι διεθνείς συνθήκες είναι ιδιαίτερα δυσμενείς.
      Η ΝΔ και ο Α. Σαμαράς είναι εκ των πραγμάτων η μόνη εναλλακτική λύση υπό την προϋπόθεση να μην αυτοπαγιδευθεί.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 09:15:29

      Καλημέρα Κα. Βόζεμπεργκ. Δεν έχω καμμία αμφιβολία ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα κάνει κάτι ό,τι μπορεί για να προστατε΄χει τα συμφέροντα της Ελλάδας. Παρά ταύτα, ως άλλος Ηρακλής, θα πρέπει να αντιμετωπίσει το πρότυπο οικονομικής και χρηματοπιστωτικής δομής που επέβαλλε στην Ελλάδα η γηγενής ελίτ και το ιερατείο των Βρυξελλών, τουτέστιν τον αέναο δανεισμό που δημιουργεί τις τεχνητές ανάγκες για "καλή πιστοληψία" από τους πιστωτές που τους βαφτισαν "εταίρους", και που μαθηματικά μας οδήγησε στο σημείο που είμαστε. Η Ελλάδα χρειάζεται (ειρηνική) επανασταση. Η βάση μιας εύρωστης κοινωνίας είναι η αναπτυσόμενη εσωτερική οικνομία, η θετική εσωτερική δυναμική, και αυτό προυποθέτει το κράτος να έχει ανεξαρτητη ΕΘΝΙΚΗ χρηματοπιστωτική πολιτική. Όχι, δεν είμαι απομονωτιστής, και πρέπει να μην έχουμε ταμπού παρά μόνο την εξυπηρέτηση του εθνικού συμφέροντος και μόνον. Και αυτό προυποθέτει την αποβολή των οποιονδήποτε ιδεολογικών αλυσίδων που μας επέβαλαν οι δεκαετίες ενός άρρωστου εθνικού βίου.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 09:23:53

      Για τον αρχηγό είμαστε περίπου σίγουροι, αγαπητή, για αυτή τη ρημάδα την κοινοβουλευτική ομάδα έχουμε λόγους να είμαστε ανήσυχοι!

      • flou avatar
        flou @ kakofonix 26/01/2012 13:39:42

        Βγάλτο το "περίπου".Σκέτο σίγουροι!

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 09:59:34

      TΑ "αποκλείεται" δεν επιβιώνουν στην πολιτική. Πολύ περισσότερο σε καταστάσεις σαν τη σημερινή η οποία συνεπάγεται δυστυχώς και άλλη οδύνη. Ετσι το "ο Σαμαράς αποκλείεται να δεσμεύσει κλπ" μάλλον υπονομεύει μελλοντικές κινήσεις του και καλλιεργεί προσδοκίες που ενδεχομένως θα διαψευσθούν.. Ορισμένες κινήσεις στην πολιτική είναι force. Τις κανεις για να αποφύγεις ένα πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα. Το είδαμε και στο πρόσφατο παρελθόν.

      Η κυβέρνηση Παπαδήμου είναι θνησιγενής διότι έτσι συμφωνήθηκε. Ιδεολογική σύγκλιση δεν υπάρχει ούτε μεταξύ Βενιζελολοβέρδων και Παπουτσοκαρχιμάκηδων. Οσο για την προγραμματική σύγκλιση υπάρχει και είναι σαφέστατη: Οσα ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ για το "κούρεμα" και τη δανειακή σύμβαση.

      • drider avatar
        drider @ firiki2010 26/01/2012 10:40:26

        "κίνηση force" lol...
        Είπαμε ο άνθρωπος πήγε στη Ρωσία, δεν έγινε δα και ο Κασπάρωφ!

      • anetos avatar
        anetos @ firiki2010 26/01/2012 13:19:39

        σωστο μηλο το φιρικι....

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 10:17:43

      Μπλα μπλα μπλα μπλα...

      Ήδη το έκανε, μαντάμ Ελίζα. Ήδη το έκανε...

    • Κωστας Α.Μ. avatar
      Κωστας Α.Μ. @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 12:59:11

      Κυρια Βοζεμπεργκ ,
      ο Α.Σαμαρας διεπραξε τεραστιο λαθος με απροβλεπτες συνεπειες για την Ελλαδα , συμμετεχοντας στο μνημονιακο εγκλημα των ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ .
      Δεδομενου οτι τα ΜΜΕ προβαλλουν ως μονες αντιμνημονιακες δυναμεις τα αριστερα κομματα , ειναι φυσικο πολλοι πατριωτες να στρεφονται προς αυτα . Η Χρυση Αυγη , θα αποδειχτει στο μελλον σκληρος αντιπαλος του μνημονιακου μπλοκ , αφου θα εκλεξει βουλευτες και μεσω Βουλης θα διαδωσει τις αποψεις της στο λαο , αποψεις που τωρα θαβονται απο τα ΜΜΕ.
      Το οτι η ΝΔ δεν θα ειναι αυτοδυναμη μετα τις προσεχεις εκλογες ειναι πασιφανες {ακομη και με τις εδρες του ΛΑΟΣ } .Εκτος κι αν συνεργαστει και με το κομμα του κ.Καμμενου ...ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ με ευθυνη Σαμαρα !

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 15:29:01

      Χαίρομαι που το Κ.Ε.Π. παίρνει επίσημη θέση

    • Προμηθέας δεσμώτης avatar
      Προμηθέας δεσμώτης @ ελιζα βοζεμπεργκ 26/01/2012 23:23:56

      Καλά τα λέτε κυρία βοζεμπεργκ αλλά πείτε μου.Ο Αντώνης Σαμαράς θα πεί ένα σκέτο ΟΧΙ και θα πάρει 60% η θα πεί οχι δε θα βάλω υπογραφή αλλά μονογραφή ?όπως έκανε προ μηνός?και θα πάρει 10%
      Ας κάνει ένα γκαλοπ πόσοι έλληνες θέλουν να υπογράψει, και μετά ας το ακολουθήσει.

  3. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/01/2012 07:42:05

    Δέν μπορῶ νά φανταστῶ ποιός ἀπό τήν ἀριστερά θά ἠγοῦνταν καί μέ τί πρόγραμμα,στά Ὑπουργεία Ἐνικῆς Παιδείας καί Θρησκευμάτων, Ἐθνικῆς Ἂμυνας καί Ἐξωτερικῶν...,μπορῶ νά φανταστῶ μόνο τό χάος πού θά ἀκολουθοῦσε...

    • Λόγιος avatar
      Λόγιος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/01/2012 14:45:20

      Φίλε Τσιριγώτη, "Υπουργείο Εθνικής Παιδείας" δεν υπάρχει πλέον. Όσο για το ποιοι θα ηγούνταν στα υπουργεία που λες, και με τι πρόγραμμα, οι Διαμαντοπούλου, Μπεγλίτης, δρούτσας σου δείχνουν ξεκάθαρα.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Λόγιος 26/01/2012 15:28:45

        Συμφωνῶ μαζί σου!

    • elli spetsieri avatar
      elli spetsieri @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/01/2012 20:52:47

      Την αριστερά φοβάστε?
      Ενώ τα τελευταία 20 χρόνια η εξωτερική πολιτική δεν έφερε το χάος με τα Σκόπια και τα Ίμια, η διαφθορά δεν απλώθηκε και η χώρα δεν πτώχευσε με τα μεγάλα κόμματα. Τα 2 κόμματα έφεραν την καταστροφή και ούτε γνωρίζουν τι ψηφίζουν, άρα αποδεδειγμένα δεν υπάρχουν χειρότερα κόμματα από αυτά.Εσείς ποια φαντάσματα φοβάστε?

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ elli spetsieri 26/01/2012 21:13:35

        Του Στάλιν και του Ζαχαριάδη.

  4. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 26/01/2012 07:55:44

    Αυτά που λέει η ανάρτηση θα γίνονται όσο δεν αλλάζουν οι ρόλοι των εκβιαστών και των εκβιαζόμενων. Ο αστικός καθωσπρεπισμός δεν έχει θέση σε μια κοινωνία που καταστρέφεται και όπου η πείνα και η εξαθλίωση κτυπάει όλο και περισσότερους ανθρώπους.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ παρατηρητής 26/01/2012 09:34:52

      Αυτό, σε συνδυασμό με τις διαπιστώσεις του Κακοφωνίξ στην κύρια ανάρτηση, είναι το πιο σημαντικό συμπέρασμα. Οι εξαθλιωμένοι και απελπισμένοι πρώην νοικοκυραίοι, που είδαν από τη μία μέρα στην άλλη να χάνεται η ζωή η δική τους και της οικογένειάς τους, δε νομίζω κι εγώ ότι έχουν κάτι να χάσουν για να καθίσουν να σκεφτούν τι θα γίνει αν ενισχυθεί η αριστερά. "Τσιμέντο να γίνει", θα πουν. Και, πιστέψτε το, είναι απολύτως λογική σκέψη για κάποιον που βρίσκεται σ' αυτή την κατάσταση.

  5. Διογένης avatar
    Διογένης 26/01/2012 08:02:04

    Πολύ σωστές σκέψεις, μόνον που δεν υπολόγισες ότι μπορεί και να τους θέλουν εκείνους ψηλά επειδή θα μπορούν να ελέγξουν καλύτερα κοινωνικές αντιδράσεις κλπ. Έτσι απαλλάσσονται από τον μη ελεγχόμενο Σαμαρά και φέρνουν και κυβέρνηση που στα πλαίσια της "υπευθυνότητας" που θα δείξει θα ελέγξει κάθε αντίδραση (και θα μπορεί να το κάνει).

    Τώρα ελπίζω να βλέπει και να καταλαβαίνει ο Σαμαράς ότι δεν υπάρχει μπέσα στους Ευρωπαίους και ότι το μόνο που τους νοιάζει είναι η αδιατάρακτη επιρροή τους στο προτεκτοράτο.

    Ας στραφεί επιτέλους στο λαό (αν δεν είναι ήδη πολύ αργά) για να μπορέσει να κυβερνήσει.

  6. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 26/01/2012 08:34:08

    Η συνάντηση σήμερα με τον Πούτιν είναι κρίσιμη,μπορεί να γυρίσει πολυ πιο δυνατός ο Σαμαράς

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Διηνεκης 26/01/2012 10:24:23

      Σωστο !ΑΛΛΑ αλλο ενα παραδειγμα υπονομευσης του Σαμαρα απο τα ΜΜΕ παντος καιρου των νταβατζηδων που κατα τον Σορος επιθυμουν την επιστροφη στην δραχμη για να πληρωσουν τους φορους με υποτιμημενη την αξια της !Η ΝΕΤ επαιξε τα της συναντησης στην Ρωσια του ΑΣ λιγο πριν τις 10 το βραδυ πριν απο το σοου των αγροτων της Βοιωτιας προβολης των πατατων ,αγγουριων ,κρεμμυδιων στο συνταγμα !!ΝΔ εχει ζητησει αλλαγη της ηγεσιας της ΕΡΤ και ο καψουρης Καψης με τον δοτο Παπαδημιο τους ''γραφει''τι κανει η κοινοβουλευτικη ομαδα και ο αρμοδιος τομεαρχης Κεδικογλου ?Τιποτα !!!!

  7. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 26/01/2012 08:35:49

    Αγαπητέ Κακοφωνίξ, έχεις δίκιο αλλά ξέχασες ότι τα ευήκοα ώτα των ευρωπαίων σοσιαλιστών που είναι σε ετοιμότητα να ζητήσουν γραπτές δεσμεύσεις τα ξίνει ο ... Βενιζέλος!

    Το ίδιο έκανε και την προηγούμενη φορά που ο Σαμαράς κοινοποίησε παλαιότερη επιστολή του.

    Όπως σχολιάστηκε και σε προηγούμενη ανάρτηση πρέπει να είμαστε σαφείς και να απευθυνθούμε στους αρμοδίους στη ΝΔ:

    Αυτό που κάνει ο Βενιζέλος δεν θα σταματήσει με υπονοούμενα. Η ΝΔ θα πρέπει να κάνει δήλωση επί λέξει ότι ο Βενιζέλος υπονομεύει μελλοντικές τροποποιήσεις του μνημονίου ζητώντας ο ίδιος από τους ευρωπαίους γραπτές δεσμεύσεις από τους πολιτικούς αρχηγούς δηλαδή των εξής έναν τον Σαμαρά. Τούτο εκτός ότι είναι απαράδεκτο είναι και αντίθετο με τα συμφωνηθέντα για την αποστολή της μεταβατικής κυβέρνησης. Ας μαζευτεί ο κ. Υπουργός διότι η ΝΔ δεν εκβιάζεται. Το απέδειξε άλλωστε με την τελευταία επιστολή του αρχηγού της που μιλάει για ανάγκη τροποποιήσεων της πολιτικής του μνημονίου. Αν παρ´ όλα αυτά πιεστεί για γραπτά κείμενα, ο πρόεδρος της ΝΔ θα ξανάκοινοποιήσει την παλαιότερη επιστολή του που είχε πρωτοστείλει στο ΕΛΚ και θα προσθέσει μια εισαγωγή που θα λέει:

    “κατόπιν αμέσων και εμμέσων παραινέσεων διαφόρων αξιωματούχων της ΕΕ και του έλληνα υπουργού οικονομικών για γραπτές εξηγήσεις των προθέσεών μας σας επαναβεβαιώνω το περιεχόμενο της επιστολής που σας έχω ήδη στείλει στις ….,”

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 26/01/2012 08:53:16

      Για να μην είμαστε μικρόψυχοι και να μην στοχοποιούμε μόνο το Βενιζέλο από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ηχητικά ντοκουμέντα ως απόδειξη αλλά και επειδή υπάρχουν πλείστοι όσοι πολιτικοί από την Ελλάδα που θέλουν τις γραπτές δεσμεύσεις, η πρόσθετη παράγραφος θα μπορούσε να λέει για παραινέσεις πολιτικών από την Ε.Ε. και την Ελλάδα κλπ

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 26/01/2012 08:53:56

        γενικά δηλαδή. Αλλά το μήνυμα θα έχει σταλεί

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/01/2012 08:53:42

    Μα η Ε.Ε. είναι EUSSR, ένα μόρφωμα τύπου σοσιαληστικής νομενκλατούρας και παγιώνεται ταχύτατα σε ανοιχτή ευρωδικτατορία ολοκληρωτικού τύπου.

    Ποιος είπε ότι έχει "αστική" σκέψη;
    Αστική σκέψη έχουν ορισμένα ευρωσκεπτικιστικά κόμματα -όχι όλα- το κόμμα του Νάιτζελ Φάρατζ π.χ.

    Η έννοια της ελευθερίας είναι ασύμβατη με την έννοια της Ε.Ε.
    Kαι το βιώνουμε τώρα.
    Στην ΕUSSR όλα πρέπει να είναι τακτοποιημένα σε "κουτάκια". Ισοπέδωσιςςςς.

    Η Θαλασσοκρατορία Ελλάδα με τη συγκεκριμένη γεωμορφία, το κλίμα και τους ανοιχτούς ορίζοντες εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ενταχθεί σε τέτοια ολοκληρωτικά σχήματα.

    Και αυτό είναι η ρίζα της σημερινής διαπάλης για το χρέος.

    Σε ένα φύσει ανυπόταχτο λαό που γεννήθηκε μέσα στην ποικιλία προσπάθησαν να επιβάλλουν νόρμες.

    Ε, πήραν τ' @ρχ.δι@ τους (πακέτα που δόθηκαν και εξανεμίστηκαν) και εμείς πληρώνουμε τα επίχειρα της ανυποταξίας μας...

    Άλλο είναι να ξυπνάς και να αναπνέεις το βρόμικο βιομηχανικό αέρα του Ρουρ ή του Παρισιού ή του Ντίσελντορφ και άλλο να αντικρίζεις το Αιγαίο από τα 3.000 νησιά μας και το Ιόνιο από την Ιθάκη...
    Συγκροτείσαι διαφορετικά.
    Στη μία περίπτωση γίνεσαι σκλάβος, στην άλλη η ματιά σου διευρύνεται και θέλεις να διασχίσεις τους ορίζοντες.

    Ο,τιδήποτε άλλο επιχειρείται να επιβληθεί στην Ελλάδα ήταν, είναι και θα είναι 'παρά φύσιν'.
    Το ίδιο και χειρότερο θα ισχύσει αν επιχειρηθεί να επιβληθεί το ξένο πρότυπο του βιομηχανικού μπολσεβικισμού που μπορεί να ήταν κατάλληλος για τις ρωσικές αχανείς στέπες, αλλά όχι για εδώ...

    Η Ελλάδα θα έπρεπε να είναι μια χώρα τύπου Αυστρίας και Ελβετίας γεμάτη από αυτόνομες αυτάρκεις ενεργειακά και διατροφικά ΑΓΡΟΙΚΙΕΣ (και στην ενδοχώρα και στα νησιά). Και τίποτα δεν θα εμπόδιζε και τη βιομηχανική παραγωγή.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 26/01/2012 09:41:23

      Αλλενάκι, εξαιρετικό σχόλιο!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 26/01/2012 10:10:24

        καλημέρα! θενκςςς...
        που είσαι σύ;...

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ αλλενάκι 26/01/2012 10:40:49

      Μη βιάζεστε, αγαπητή, να προγράψετε την αστική Ελλάδα.

      Το μαγαζί είναι γωνία.

      Όπως πολύ όμορφα περιγράφετε τη διαφορά του βιομηχανικού αέρα με τη λαμπρότητα του Αιγαίου, έτσι αυτή η παραδοχή έχει εφαρμογή σε ένα πλήρες φάσμα της οικονομικής μας καθημερινότητας.

      Η χώρα μας είναι δυστυχώς δέσμια μιας άπληστης ελίτ που καταρρέει και που εκφράζεται κυρίως μέσα από τη διαπλοκή ενός τριγώνου Τραπεζιτών – Καναλαρχών/Εργολάβων – Πολιτικών και ενός πεθαμένου οικονομικού μοντέλου που επιμένει να μεταφέρει βίαια πόρους από το κοινωνικό κράτος στις τράπεζες.

      Όταν αυτή η ανωμαλία αποκατασταθεί, και βρισκόμαστε πολύ κοντά χρονικά, όταν μαζί με το χρέος κουρέψουμε και την καρκινογόνο ελίτ, θα εκπλαγείτε από τις οικονομικές δυνατότητες της χώρας μας (στην αστική της μορφή).

      Μια βίαιη αναδιάρθρωση του χρέους (Hard Default στο 90%) μέσα στο ελληνικό νομικό πλαίσιο και μια ταυτόχρονη αναδιάρθρωση του πεθαμένου τραπεζικού συστήματος, θα αποτελέσει το απαραίτητο σοκ και θα απελευθερώσει τρομακτικές δυνάμεις που τώρα βρίσκονται σε αδράνεια.

      • drider avatar
        drider @ kakofonix 26/01/2012 14:13:27

        H αστική τάξη στην Ελλάδα μας έχει τελειώσει από το 1ο τέταρτο του προηγούμενου αιώνα. Όλα κρίθηκαν όταν οι Μικρασιάτες πρόσφυγες που είχαν δημιουργικό / ανοικτό / εμπορικό πνεύμα αντιμετωπίσθηκαν όπως αντιμετωπίσθηκαν από την εδώ Ελλαδική ελίτ (δυνάμεις της συντήρησης σε σφικτό εναγκαλισμό με την κεντρική εξουσία).

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ kakofonix 26/01/2012 15:59:16

        Ηard Default (95%)?

        Εντυπωσιακό!...

    • s54elas avatar
      s54elas @ αλλενάκι 26/01/2012 11:41:40

      αν και δεν σε παω .. γενικα .. μπορω να πω ..οτι ναι .. το σχολιο σου σκιζει .. και αυτο το .. "Ε, πήραν τ’ @ρχ.δι@ τους (πακέτα που δόθηκαν και εξανεμίστηκαν) και εμείς πληρώνουμε τα επίχειρα της ανυποταξίας μας…" ειναι το ..κερασακι ..

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ s54elas 26/01/2012 16:01:39

        εύχομαι η αριστερά να αποκτήσει το Χάρισμα της Διάκρισης...

        σε ευχαριστώ πάντως...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ αλλενάκι 26/01/2012 11:54:40

      Αλλενάκι, δεν είσαι η μόνη που βλέπει όλο και περισσότερες ομοιότητες μεταξύ Ε.Ε. και ΕΣΣΔ και ιδιαίτερα μεταξύ του σχήματος Ευρ.Επιτροπής/ΕκΤ(και άλλοι ευρ. θεσμοί) και ΚΚΣΕ. Αυτό που διαμορφώνεται ξανά είναι ένα πολιτμπιρο, μια αφασική ελιτίστικη γραφειοκρατία υψηλού επιπέδου (τρομάρα τους) που βγάζει καμμιά κατοσταριά κανονισμούς και ντιρεκτίβες την ημέρα για να ρυθμίζει και το παραμικρό στηνκάθε περιφέρεια των ευρωποαϊκών σοβιέτ... Μόνο που οι ευρωκράτες με τις ευρωλιγούρικες μαριονέτες τους απομονώνονται όλο και περισσότερο από την πραγματικότητα των χωρών που διευθύνουν, ενώ οι τραπεζίτες, "επενδυτές" και άλλα χλιδοσκούληκα της υφηλίου που τους κινούν νομίζουν ότι θα αποφύγει αυτή η ένωση την κατάρρευση... ή έχουν επενδύσει οι τελευταίοι ΚΑΙ στην κατάρρευση της;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΝΙΚΟΛΑΣ 26/01/2012 16:05:16

        Αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα Νίκο Α. και επ αυτού η ισορροπία είναι πολύ επικίνδυνη.
        Η ευρωζώνη ως έχει, αν δεν μετασχηματιστεί σε δημοκρατία δεν έχει λόγο ύπαρξης, η δε κατάρρευσή θα απελευθερώσει και θετικές και αρνητικές δυνάμεις.

        Αυτή είναι η ρώσικη ρουλέτα που παίζεται σήμερα.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ αλλενάκι 26/01/2012 12:55:20

      αλλενάκι συνυπογράφω

      "Η έννοια της ελευθερίας είναι ασύμβατη με την έννοια της Ε.Ε."

      Ακριβώς
      Η ΕΕ είναι μια ένωση κυρίαρχων κρατών, όπου κυριαρχούν τα ισχυρά κράτη και η γραφειοκρατία της επιτροπής. Η ΕΕ προωθεί μετά μανίας τα συμφέροντα των ισχυρών βιομηχανοκών χωρών και των τραπεζών. Το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο που λογικά αντιπροσωπεύει τους λαούς της ΕΕ, στερείται ουσιαστικών εξουσιών. Δηλαδή έχει την ίδια σημασία με
      τ’ @ρχ.δι@ του δεσπότη.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αρματιστής 26/01/2012 16:38:23

        Απίστευτος συγκεντρωτισμός. Θέλουν να ελέγχουν τα πάντα.
        Σε λίγο θα ορίσουν και κυβικά αέρα που θα αναπνέουμε, εκτός από τους περιορισμούς στη χρήση νερού και την πράσινη απάτη.

        Έχει πάει χαρτί από τις νομαρχίες στους αγρότες που ζητάει να δηλώσουν κάθε γεώτρηση και κάθε πηγάδι διαφορετικά θα τα ανατινάξουν.

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ αλλενάκι 26/01/2012 13:49:54

      Εμπνευσμένο !!!
      Επιτέλους μια καθαρή ματιά που προσεγγίζει τα πράγματα στην ουσία τους , χωρίς μιζέρια .

    • Μεσσήνιος avatar
      Μεσσήνιος @ αλλενάκι 26/01/2012 15:27:04

      Τι πάει να πει ακριβώς: "....συγκροτείσαι διαφορετικά". Πολύ αόριστο και αρκετά ποιητικό ακούγεται αυτό. Μπορεί να είναι αλήθεια.
      Αποκτάς αίσθηση του ωραίου π.χ. Οι γερμανικές πόλεις και οι βρετανικές μέσα στην ομοιομορφία τους δηλώνουν ασύγκριτα ανώτερη αίσθηση του ωραίου από τα πανάσχημα αστικά κέντρα: Αθήνα, Πύργος, Θεσσαλονίκη, Μέγαρα.... Ωχ είπα Μέγαρα, μολονότι περνάω από μακριά δεν έχω δεί πουθενά στον κόσμο ασxημότερη πόλη.
      Ακόμη η εύκολη ζωή και η σε μεγάλο βαθμό αυτάρκεια στην Ελλάδα, προωθεί το ατομισμό αφού και η φύση τιθασεύεται εύκολα και η πειθαρχία στην ομάδα και στους νόμους δεν είναι τι ίδιο απαραίτητη.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Μεσσήνιος 26/01/2012 15:56:34

        Καλησπέρα Μεσσήνιε. Γράφω πουθενά ότι η Αθήνα ή τα Μέγαρα είναι ωραία;... Και πότε κτίζονταν οι ευρωπαϊκές πόλεις; Όταν οι δικοί μας αρματωλοί και κλέφτες και αστοί συγκροτούνταν για την Επανάσταση κατά των οθωμανών μήπως;...

        Οι απόψεις μου σε γενικές γραμμές:
        Ο Ελληνικός Γόρδιος Δεσμός… ή, πίσω στις εστίες μας…
        02/10/2011

        Σκέψεις για τα οικονομικά μοντέλα που προσπάθησαν και προσπαθούν να εξηγήσουν τα “φαινομενικώς ανεξήγητα” της οικονομικής κρίσης.
        Η περίπτωση της Ελλάδας, και αυτού που ονομάστηκε “ελληνική κρίση χρέους” (τεχνητή στο μεγαλύτερο μέρος της, αλλά όχι της παρούσης) είναι ιδιαίτερη από πολλές απόψεις, και αυτό πιστεύω είναι μία από τις αιτίες της επικράτησης τόσης πολλής σύγχυσης και αντιγνωμίας, και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, στους “διεθνούς φήμης νομπελίστες” οικονομολόγους και οικονομολογούντες, για τους τρόπους επίλυσης του Ελληνικού Γόρδιου Δεσμού. Η περίπτωση της Ελλάδας είναι ξεχωριστή κατ’ αρχήν γεωγραφικά και γεωστρατηγικά. Από εκεί αρχίζουμε…
        Μελετάμε πρώτα τη θέση και το σχήμα του οικοπέδου μας στο χάρτη.

        Φθάσαμε εκεί που φθάσαμε, γιατί τα διάφορα οικονομικά μοντέλα, “φιλελεύθερα” ή “μαρξιστικά” δεν κατανόησαν ποτέ τις Ελληνικές ιδιαιτερότητες, ή μάλλον, επειδή οι οικονομολόγοι-οικονομολογούντες προσπαθούσαν να “ταιριάξουν” τις ιδιαιτερότητες αυτές στα μοντέλα τους και/ή υιοθετήθηκε η ανάπτυξη που χρησιμοποίησαν διαχρονικά αυτά τα μοντέλα ως υπόθεση εργασίας ΤΟΥΣ.
        Τα γενικά αυτά μοντέλα αφορούν οικονομίες, χώρες και λαούς Σιγκαπούρης, Χονγκ Κονγκ, εταιρείες των εκατοντάδων χιλιάδων υπαλλήλων κτλ., τη Ρωσία, τη Σοβιετία, τις μάζες της Κίνας, περίκλειστα κεντροευρωπαϊκά αλλεμανικά συστήματα χωρίς ανάσες, ανάσες γεωγραφικές, κλιματικές, πολιτισμικές, οικονομικές. Καταλαβαινόμαστε…

        Τα μοντέλα αυτά δεν μπορεί να αφορούν λαό που κατοικεί παλαιόθεν ένα οικόπεδο φάτσα σε τρεις θάλασσες -συν το Ιόνιο, Αρχιπελαγικό και ΑνατολικοΜεσογειακό πολυνησιακό σύμπλεγμα- πανταχόθεν ελεύθερο και με ιστορική πρόσβαση προς αυτές.

        Η Ελλάδα στα μάτια μου “κατατρώγεται” από τις εξής πληγές:

        1. Υπερπληθυσμό της Αθήνας και των μεγάλων πόλεων (με συνακόλουθα οικονομικά, οικιστικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά διαχρονικά προβλήματα, που έφθασαν στο εγκληματικό όριο με τη λαθρομετανάστευση, θέμα που απαιτεί εθνική λύση πλέον)
        Η ανισοκατανομή του εισοδήματος είναι ακραία ακριβώς στην Αθήνα.
        Στην Αθήνα παραγόταν και παράγεται ο περισσότερος πλούτος (ως μερίδιο του ΑΕΠ) αλλά εκεί ταυτόχρονα συγκεντρώθηκε το κυρίως ποσοστό των υπερπλούσιων και ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των φτωχών όλης της χώρας (Ευρυτανία και άλλοι φτωχοί νομοί έχουν ειδικότερα προβλήματα γεωμορφολογίας που εμποδίζουν επιπροσθέτως την ανάπτυξή τους)
        2. Δημογραφικό – νέτα σκέτα.
        3. Ένα μοντέλο ανάπτυξης που αγνόησε τελείως τον “πολυνησιακό” χαρακτήρα της χώρας και το οικοσύστημα της ενδοχώρας (πλούσια πανίδα και χλωρίδα).

        Έτσι, για την Ελλαδα, θα χρειαζόταν:

        1. Διοχέτευση 2 ή 3 εκατομμυρίων ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ πληθυσμού της Αθήνας πίσω στις εστίες τους, αν υπάρχουν τα χωράφια ή τα σπίτια καλώς.
        Αν δεν υπάρχουν πια, να τους δοθούν κίνητρα, χρηματική ενίσχυση, γη και υποδομές για εγκατάσταση στα ακατοίκητα ή στα υποκατοικούμενα από Έλληνες νησιά, ιδιαίτερα στα ακριτικά, προς ανατολάς, δυσμάς, νότο, στην ηπειρωτική χώρα και στις ακριτικές περιοχές, με στόχο τη δημιουργία “αγροικιών“, δηλαδή αυτάρκων οικο-βιοτεχνικών μονάδων και καλλιεργειών ή/και σύγχρονης κτηνοτροφίας (τίποτα δεν αποκλείει τη δημιουργία εργοστασίων φυσικά).
        Μπορώ να αναφέρω ένα σωρό νησιά ακατοίκητα ή υποκατοικούμενα…
        Τρία ή τέσσερα όχι μικρά νησιά, είναι ακριτικά νησιά στο Ιόνιο, προς την πλευρά της Αλβανίας, που υποκατοικούνται από Ελληνες και για τα οποία έγινε επερώτηση στη Βουλή, νησιά στο Κεντρικό Αιγαίο, Καστελόρριζο, και άλλα, απολύτως κατοικήσιμα με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας.
        Κάθε “δίκτυο” αγροικιών (ισχύει για την ενδοχώρα κυρίως) θα χρειαζόταν ένα “τοπικό” κέντρο για τα σχολεία, υπηρεσίες, διοίκηση, ιατρεία, νοσοκομείο, ταχυδρομείο κλπ. Αντίστοιχα στα νησιά.
        Η επικράτηση της πλήρως αυτάρκους “αγροικίας” ειδικά για τα νησιά (incl. αγροτουρισμό) θα συνέβαλλε στη μετρίαση και εξάλειψη των αρνητικών συνεπειών του επικρατούντος μοντέλου τουρισμού, που αλλού είναι άθλιο και overcrowed (Μάλια και τα παρόμοια) και αλλού εντελώς ρομποτοποιημένο (all included, που σημαίνει everybody else excluded…)

        2. Κατεδάφιση τότε των άθλιων οικιστικά, κοινωνικά και αισθητικά περιοχών της ευρύτερης Αθήνας, που θα άδειαζαν μαζικά από τον πληθυσμό που θα έφευγε, ανοικοδόμηση σε άλλες βάσεις, με οριζόντια και όχι κάθετη δόμηση, δημιουργία τεράστιων πάρκων, μερικοί ουρανοξύστες για γραφεία και εμπορικές χρήσεις, κατά τόπους.

        3. Τρίτον αλλά όχι τριτεύον, παράλληλα με τα παραπάνω δύο, εντατική οικονομική ενίσχυση και κίνητρα στα νέα Ελληνικά ζευγάρια ώστε να φθάσουμε τα 3 παιδιά ανά ζευγάρι σταθερά.
        _________________________________________
        Που είναι ο κατ' εσέ "ατομισμός" και η απειθαρχία εδώ;

        Η συγκέντρωση στις πόλεις σήμερα και η εξάρτηση από τα σούπερμάρκετ και τις εισαγωγές θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε λιμό.

        • Μεσσήνιος avatar
          Μεσσήνιος @ αλλενάκι 26/01/2012 17:57:27

          Καλησπέρα αλλενάκι. Το ατομισμό θα τον δεις αν προσπαθήσεις να εφαρμόσεις αυτά που γράφεις.
          Η ασιατική κατάκτηση με πήγε πολύ πίσω πράγματι.
          Αλλά είδα τον Έλληνα και όταν ανέβηκε το βιοτικό του επίπεδο:
          Το 60, ας πούμε ότι δικαιολογείτο να φτιάχνει αυθαίρετα και άσχημες πόλεις. 40 χρόνια μετά, όταν το βιοτικό επίπεδο ανέβηκε ραγδαία (προ κρίσης) γιατί συνεχίζει; Και ακόμη, το 60 δικαιολογείτο να διαβάζει για να περάσει κάπου. Τώρα γιατί διαβάζει μέχρι να πιάσει την θέση και μετά τα παρατάει. Είναι ίσως θέμα πολιτιστικό. Δεν είμαι αισιόδοξος.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ αλλενάκι 26/01/2012 19:06:07

      Aλλενάκι, Θαυμαστικά στη νιοστή!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ η Dimi 27/01/2012 18:19:01

        καλησπέρα Dimi στην ηρωϊκή Μεσογαία...

  9. victoria (true) avatar
    victoria (true) 26/01/2012 09:08:32

    Οι Βρυξέλλες είναι μια διαρκής απογοήτευση σε όλη τη φάση της κρίσης.

  10. franc avatar
    franc 26/01/2012 09:11:19

    Aγαπητέ Κακοφωνίξ,
    Τα πράγματα είναι ακριβώς οπως τα λές. Ας ελπίσουμε οτι κάποιοι Γερμανοί ή Γάλλοι των πρεσβειών (πληρώνονται και γι' αυτό απ τους Πομερανούς εργάτες τους) θα διαβάσουν αυτό το κείμενο και θα ξυπνήσουν, εκτός αν έχουν άλλα σχέδια και δεν τους ενοχλεί η αριστερά...Αν όχι, πιστεύω οτι ο Σαμαράς πρέπει να "εξαφανίσει" το θέμα στέλνοντάς τους ξανά μια επιστολή-καρμπόν με φαρδειά-πλατειά υπογραφή απο κάτω όπως έκανε και με την κυβέρνηση Παπαδήμου. Αλλωστε αν οι "δανειστές" αρνηθούν κάποια δόση και όταν θα είναι κυβέρνηση, τότε αναγκαστικά θα έχουν να κάνουν με τον Τσίπρα και την Παπαρήγα με τους οποίους σ' αυτήν την περίπτωση θα είμαστε και εμείς...

  11. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ avatar
    ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ 26/01/2012 09:19:39

    το πρόβλημα σίγουρα είναι πιο πολύπλοκο, αλλά αν κάποιος πολιτικός έχει κατεβάσει τα βρακιά του πριν τις εκλογές, φανταστείτε τι θα κάνει μετεκλογικά. Μην ξεχνάμε ότι μόνο τέτοιες καταστάσεις γεννούν ηγέτες και οι ηγέτες λένε ΟΧΙ. Οι πουλημένοι λένε μόνο ΝΑΙ

  12. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 26/01/2012 09:28:06

    Κακοφωνίξ καλημέρα

    Νομίζω ότι γράφεις λάθος. Το ζήτημα δεν είναι τι θέλουν οι Ευρωπαίοι αναφορικά με τις εγγυήσεις που ζητούν οι πιστωτές από την Ελλάδα, αλλά το ποιες είναι αυτές οι εγγυήσεις, αν η Ελλάδα μπορεί να τις δεχθεί και πως τοποθετούνται τα πολιτικά κόμματα απέναντι των πιθανολογούμενων εγγυήσεων .

    Μια από τις εγγυήσεις που φαίνεται ότι απαιτούν οι πιστωτές, είναι το Βρετανικό δίκαιο των ομολόγων.
    Η άλλη εγγύηση που ζητείται, είναι οι ενυπόγραφες δεσμεύσεις των πολιτικών κομμάτων επί των συμφωνηθέντων.

    Τα παραπάνω ζητήματα έχουν ήδη τεθεί. Και επειδή μιλάμε για τη ΝΔ, υπάρχει διάχυτη η εντύπωση ότι η ΝΔ, έχει αποδεχθεί το Βρετανικό δίκαιο. Αν αυτό προστεθεί και σε άλλες "ενδιαφέρουσες" ανατροπές του κόμματος από τις "αντιμνημονιακές" θέσεις του, ή τη χαλαρή αντιμνημονιακή πολιτική που ακολούθησε μέχρι τώρα, ή τη στήριξη που έδωσε στη κυβέρνηση Παπαδήμου, καλό θα είναι να μη κατηγορούμε τις Βρυξέλες.

    Η ΝΔ δεν διαθέτει "πασόκους" ψηφοφόρους. Διαθέτει ψηφφοφόρους και μέλη που σκέπτονται και διακρίνονται για το πατριωτισμό τους. Όχι μόνο εγώ, αλλά και εσύ και πολλοί άλλοι που σχολιάζουν εδώ, γνωρίζουμε τι σημαίνει το Βρετανικό δίκαιο. Χθες μάλιστα αναρτήθηκε εδώ το άρθρο με τίτλο "Τα hedge funds δεν μπορούν να κάνουν τίποτα στην Ελλάδα με το ελληνικό δίκαιο".

    Τι περιμένεις λοιπόν φίλε μου; Να αποδεχθεί η ΝΔ το Βρετανικό δίκαιο και να πάρει ψήφο θετική από ψηφοφόρους του κόμματος, που μπορούν και σκέπτονται και δεν ψηφίζουν με κομματικά κριτήρια;

    Αν κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η αριστερά ανεβαίνει από τους ψήφους των νεοδημοκρατών, τι να πω. Και υπόψη, αυτά που βλέπουμε πλέον στις δημοσκοπήσεις, είναι εκτίμηση ψήφου, πράγμα που για μένα σημαίνει μαγείρεμα. Εγώ θέλω να δω τη πρόθεση ψήφου όπως καταγράφεται στη δημοσκόπηση και όχι την εκτίμηση. Πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή, μέσα από τη προβολή εκτιμήσεων, επιδιώκεται χειραγώγηση της κοινής γνώμης και αυτό δεν μου αρέσει. Και δεν αρέσει και σε πολλούς άλλους που θέλουν να μη χειραγωγούνται.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Αρματιστής 26/01/2012 10:03:31

      Αγαπητέ, έχω την εντύπωση ότι ο κ. Σαμαράς δεν έχει αποδεχθεί το Αγγλικό δίκαιο, άποψη που ενισχύεται μετά τις δηλώσεις Dallara περί ''νομικού ζητήματος που εκκρεμεί''.

      Οι δεσμεύσεις που ζητούνται αφορούν αποκλειστικά στα νέα υφεσιακά μέτρα και όχι σε ζητήματα που υποτίθεται ότι βρίσκονται υπό διαπραγμάτευση.

      Η ανάρτηση στηλιτεύει την εμμονή των Ευρωπαίων σε μια ακόμα λάθος προσέγγιση γύρω από το ελληνικό ζήτημα και όχι στην πρόθεση ή μη του κ. Σαμαρά να υπακούσει (άλλο ζήτημα αυτό, επίσης πολύ σοβαρό)

      Έχω την αίσθηση ότι μακροπρόθεσμα οι πολιτικές αυτές στρέφονται κατά της Ευρώπης.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ kakofonix 26/01/2012 11:44:49

        Έχω την αίσθηση ότι μακροπρόθεσμα οι πολιτικές αυτές στρέφονται κατά της Ευρώπης.

        Και ποιοι από τους σημερινούς πολιτικούς νάνους, που αποτελούν την "ηγεσία" της Ευρώπης, νομίζεις ότι έχουν την οξυδέρκεια να το αντιληφθούν αυτό;

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ kakofonix 26/01/2012 12:04:15

        Κρατώ την απάντηση σου και δηλώνω ότι θα αυτομαστιγωθώ δημόσια (εδώ στο antinews) για την "απρέπεια" μου, να κατηγορήσω άδικα τη ΝΔ.

        Ειλικρινά εύχομαι να κάνω λάθος. Ελπίζω οι δεσμεύσεις να αφορούν μόνο τα νέα υφεσιακά μέτρα. Όσο σκληρές και αν είναι αυτές οι δεσμεύσεις, μπορεί κάποιος κάπως να τις παραβλέψει. Μια μελλοντική κυβέρνηση, ύστερα από 4-5 χρόνια, θα έχει τη δυνατότητα να αγνοήσει τις δεσμεύσεις των σημερινών κομμάτων και ηγεσιών και να ακολουθήσει άλλες πολιτικές, για το συμφέρον της χώρας και του λαού.

        Την παραίτηση όμως από την ασυλία της χώρας, την αποδοχή του Βρετανικού δικαίου και την υποθήκευση της δημόσιας περιουσίας, επικυρωμένα μάλιστα από τη σημερινή βουλή από 250 και πλέον βουλευτές, καμιά μελλοντική κυβέρνηση δεν θα μπορέσει να αποποιηθεί.

        Και κάτι ακόμη. Όταν ένας πολιτικός ηγέτης αναλαμβάνει να δεσμεύσει τη χώρα και το λαό με την υπογραφή του, πρέπει να βγει στο λαό και να δηλώσει υπεύθυνα, ότι ταυτόχρονα δεσμεύεται με τη προσωπική του τιμή, ότι το πρόγραμμα "σωτηρίας" που μας επιβάλλεται, θα οδηγήσει τη χώρα σε ήπια νερά.
        Να δηλώσει ακόμη, εγγράφως, ότι αν το πρόγραμμα αποτύχει, δεσμεύεται να παραιτηθεί από την ασυλία του και από τις προβλέψεις του συντάγματος για τη προστασία της τιμής του πολιτικού προσωπικού, αφήνοντας τη ζωή τη τιμή και τη περιουσία του στη διάθεση της δικαιοσύνης.

        Ο ευπατρίδης Πρωτοπαπαδάκης, όταν ανέλαβε μυστικά και χωρίς να το γνωρίζει κανένας, να διχοτομήσει το κυκλοφορούν χαρτονόμισμα για τις ανάγκες της Μικρασιατικής εκστρατείας, πρώτα πήγε στη Τράπεζα, έβαλε υποθήκη τη περιουσία του, έλαβε ένα δάνειο 250.000 δρχ. Την επομένη όταν ανακοίνωσε τη διχοτόμηση, διέθετε 125.000 και η περιουσία του ήταν υποθηκευμένη. Και με΄τα από μερικούς μήνες, οδηγήθηκε στο απόσπασμα.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/01/2012 09:41:33

    Eκεινο που δεν εχει καταλαβει ο συγγραφεας του αρθρου ειναι οτι ο ψυχρος πολεμος εχει τελειωσει και ποσως ενδιαφερονται οι ξενοι ποιος κυβερναει την Ελλαδα.
    Αλλωστε η ΝΔ ειναι τωρα που επισημα εχει κομματικες σχεσεις με το κομμα του Πουτιν - για τους Ευρωπαιους ΠΑΝΤΑ ο κινδυνος ειναι η Ρωσια και οχι καποιος αλλος - και οχι η αριστερα.
    Δεν προκειται να εκλιπαρησουν κανενα.Ακομη και τον Καζακη ή και τον Μαιλη να εχουν απεναντι θα του πουν ή υπογραφεις και συμμορφωνεσαι ή σου κοβουμε τα ευρω και εξω απο την ΕΕ.Αυτο αλλωστε ειπαν στον Παπανδρεου οταν πηγε να κανει κολπα με το δημοψηφισμα.
    Αν θες εσυ να φυγεις απο την ΕΕ στο καλο και να μας γραφεις.
    Συνεπως δεν υπαρχει θεμα "αστικης" ή μη αστικης λυσης.Και τι θα χασει ο Γερμανος αν η Ελλαδα γινει Κουβα;Λες να φοβουνται μηπως ξαφνικα ο γερμανικος λαος νοσταλγησει την .......Ανατολικη Γερμανια;
    Αυτα δε γινονται ουτε στα παραμυθια.Να και αν ανεβει η αριστερα να και αν δεν ανεβει για τις Βρυξελλες.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ψυχραιμια 26/01/2012 12:42:50

      O Νοrd Stream δείχνει ότι η Ρωσία δεν αποτελεί κίνδυνο για τις βορειοευρωπαικές χώρες. Δεν θέλουν όμως με τίποτα η Ρωσία να φτιάξει τον South Stream προς Νότο. Ο έλεγχος του Νότου από τον Βορρά είναι και πάλι εμφανής.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ψυχραιμια 26/01/2012 12:48:57

      Το "έξω από την ΕΕ" (την "Ένωση" συνολικά, όχι την ευρωζώνη), πώς ακριβώς προκύπτει; Από τα τρομολαγνικά, κινδυνολογικά δημοσιεύματα των Παπαχελάδων και των Θεοδωράκηδων;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Αυριανιστής 26/01/2012 13:18:34

        Aπο τη συνθηκη της Λισσαβωνας που λεει οτι εαν μια χωρα εγκαταλειψει την ευρωζωνη φευγει και απο την ΕΕ.

  14. ΜΠ avatar
    ΜΠ 26/01/2012 09:54:57

    Για αυτό λέμε: ΕΚΛΟΓΈΣ ΤΏΡΑ.
    Στο ΠΑΣΟΚ είναι διαλυμμένοι και θα προσπαθήσουν να μαζευτούν σε νέο κόμμα και να το παίξουν σωτήρες! Ώρα για δράση δεν έχουμε χρόνο. Ο Α.Σ πρέπει να γυρίσει με λύσεις από το ταξίδι του στη Ρωσία. Να μην επιτρέψει υπό αυτές τις συνθήκες να γίνει το PSI. Να ζητήσει εκλογές και να παραιτηθεί από την ανύπαρκτη κυβέρνηση. Στη Ν.Δ να είναι έτοιμοι, σοβαροί, χωρίς κομπασμούς, ετοιμόλογοι, να τους τσακίζουν στα debates και να μην τους αφήνουν να παίρνουν ανάσα. Ας βγει ο Α.Σ να πει ότι έχει όπλα στη φαρέτρα του, ότι θα συνεργαστεί με τους Ρώσους και να δεις πόσους αριστερούς ψηφοφόρους θα μαζέψει!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΜΠ 26/01/2012 12:53:29

      Χειρότερα δεν μπορεί πια να τα κάνει κανένας με τους Ρώσους. Μόνο καλύτερα. Μην ξεχνάμε το πώς ενέπαιξε τον Πούτιν ο ΓΑΠ. Αφού πρώτα έβαλε κάποιον ομογενή βουλευτή της Δούμα να μεσολαβήσει στον Πούτιν ώστε να τον δεχθεί γρήγορα σε επίσημη επίσκεψη, πήγε κατόπιν και ξόδεψε το χρόνο του ρώσου ηγέτη με φληναφήματα για την... πράσινη ανάπτυξη και την... κλιματική αλλαγή! Σε βαθμό που ο Πούτιν, ύστερα, κάλεσε τον βουλευτή και του είπε "αυτόν, γιατι ακριβώς μου τον έφερες εδώ;".

      Από κάτι τέτοιους παπατζήδες φτάσαμε εδώ όπου φτάσαμε...

      • ΜΠ avatar
        ΜΠ @ Αυριανιστής 26/01/2012 14:42:41

        Τομείς νευραλγικοί για την ανάπτυξη της οικονομίας μας μέσα από τη διμερή συνεργασία μας με τη Ρωσία:
        1) ΕΝΕΡΓΕΙΑ: ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ - ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ
        2) ΤΡΟΦΙΜΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ - ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
        3) ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
        4) ΕΡΕΥΝΑ: ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
        5) ΑΜΥΝΑ: ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

  15. sovokai avatar
    sovokai 26/01/2012 09:55:58

    αφεντικό πρόσεχε εγω ειμαι πιο καλός για τη δουλιεά σου (να τιθασεψω το αντιμνημονιακό αίσθημα), Ασε ρε κακοφωνιξ το λαό να αποφασίσει ποιόυς θεωρεί οτι τον εκφραζουν. Εκλογες θελεις ετσι κι αλλοιώς

  16. ΜΠ avatar
    ΜΠ 26/01/2012 10:31:41

    Ψάχνουμε στα δελτία ειδήσεων να δούμε πότε θα βάλει νέα για τις κινήσεις του Α.Σ και της Ν.Δ.

  17. Απορία avatar
    Απορία 26/01/2012 10:32:22

    Η ουσία είναι πλέον μία.

    Εαν μέσα στο Μάρτιο δεν ανακοινωθεί επίσημα η ημερομηνία των εκλογών τον Απρίλιο:
    1) η ΝΔ σταματάει να στηρίζει την κυβέρνηση Παπαδήμου,
    2) κατηγορεί αυτούς που τη στηρίζουν για κατάλυση των δημοκρατικών θεσμών της χώρας
    3) αρχίζει ανένδοτο για άμεση προκήρυξη εκλογών.

    Δεν υπάρχει άλλος χρόνος και δεν υπάρχει άλλη πορεία.
    Ό,τι άλλο και να γίνει σημαίνει διάλυση και της ΝΔ, εκτός από το ΠΑΣΟΚ και το κυριώτερο, διάλυση της χώρας.

  18. Γιώργος avatar
    Γιώργος 26/01/2012 10:34:25

    Όπως έγραφε κι ένα πανώ τον Ούγγρων : ΕU=CCCP. Κι αυτοί κάτι ξέρουν καλύτερα από μας, αφού έχουν βιώσει και τα δύο καθέστωτα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Γιώργος 26/01/2012 10:53:08

      Στην ουσία η ΕΕ δεν έχει κανένα πρόβλημα με την άνοδο της αριστεράς στην Ελλάδα, αφού το όραμα των αξιωματούχων των Βρυξελλών είναι μία Ευρωπαική Σοβιετική Ένωση σταλινικού τύπου.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιώργος 26/01/2012 11:48:55

        Ήδη έχουν δώσει το σύνθημα για την εγκαθίδρυση οικονομικά -σε πρώτη φάση- μπολσεβικικού καθεστώτος στην Ελλάδα, μέσω της εξοντωτικής υπερφορολόγησης των ακινήτων.

        Τι διαφορά είχαν οι μπολσεβίκοι που, μετά την οκτωβριανή επανάσταση, οδήγησαν την ιδιωτική περιουσία σε "εκούσια" κρατικοποίηση δια της υπερφορολόγησης, από τους ευρωναζί που αλυχτάνε χρόνια τώρα για το "υπερβολικά υψηλό ποσοστό ιδιοκατοίκησης των Ελλήνων";

  19. Γιώργος Π. avatar
    Γιώργος Π. 26/01/2012 10:40:20

    Φαίνεται ότι κάποιοι εδώ μέσα είναι ακόμα αθεράπευτα προσκολλημένη στο διχαστικό δίπολο αριστερά-δεξιά που διαίρεσαι, με καταστροφικά αποτελέσματα, τον εθνικό κορμό.

    Οι Βρυξέλλες και γενικά ο ξένος παράγοντας επιθυμεί τον κατακερματισμό των ντόπιων πολιτικών δυνάμεων στην λογική του "διαίρει και βασίλευε" προκειμένου να διαιωνίσει την επικυριαρχία του επί των ιθαγενών.

    Εμείς όμως δεν πρέπει να βλέπουμε πολιτικούς αντιπάλους στο πρόσωπο των αριστερών ή των δεξιών. Προ της περσικής απειλής οι η Αθήνα κ η Σπαρτη παραμέρησαν τα περί δημοκρατίας και ολιγαρχίας και ενωθηκαν με επιτυχία προ του κοινού εχθρού. Ας του μιμηθούμε και τότε το μέλλον θα είναι και πάλι δικό μας αδέρφια.

  20. firiki2010 avatar
    firiki2010 26/01/2012 10:43:15

    Τροφή για σκέψη η ανάρτηση σου Κακοφωνίξ.
    Η κυβέρνηση στηρίζεται από τρία κόμματα. Οι όποιες δεσμεύσεις αναλαμβάνει μια κυβέρνηση δεσμεύουν ούτως ή άλλως την χώρα, στη συγκεκριμένη περίπτωση και τα τρία κόμματα. Αν κάποιο δεν συμφωνεί μπορεί να αποσύρει την στήριξη του.
    Από την άλλη... γιατί κοροιδευόμαστε; Η Ευρωπαϊκή Ενωση είναι μια διαρκής διαπραγμάτευση. Ποια υπογραφή μπορεί να αποκλείσει μελλοντικές διαπραγματεύσεις και τροποποιήσεις ; Η "επιμήκυνση" ή αυτά που συμφωνούνται σήμερα τι λιγότερο είναι από τροποποιήσεις του μνημονίου;
    Η Ευρωπαϊκή απαίτηση για εγγυήσεις των "τριών" (που πολύ σωστά επισημαίνεις από τη μια είναι για ασωτερική κατανάλωση και από την άλλη βολεύει και ενθαρρύνεται από το ΠΑΣΟΚ) σαφώς και "αβαντάρει" την Αριστερά και προσπαθεί να εγκλωβίσει τον Σαμαρά σε "αντιδημοφιλή μέτρα ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ" (γιατί δεν θα φέρουν αποτέλεσμα , θα προσέθετα ). Ο απεγκλωβισμός είναι μια άσκηση στο ρεαλισμό και την ειλικρίνεια.

  21. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 26/01/2012 10:46:32

    Μιλώντας για Αριστερά, ξέρετε ποιόν ,ή μάλλον ποια , έχει ο Αλαβάνος στη Δήμ. Αριστερά σαν Τομεάρχη Παιδείας; (ναι , ΠΑΙΔΕΙΑΣ!)

    Τη Ρεπούση! Τη Ρεπούση του …στριμώγματος στην παραλία της Σμύρνης και άλλων πολλών!

    Μπορει να το ξέρετε, αλλά ποιος θα πρέπει να τα ΦΩΝΑΞΕΙ αυτά για να τα μάθει κι'ο κόσμος , που κοντεύει να πιστέψει πως οι διάφοροι αριστεροί «Ιοί» ξαφνικά έγιναν πατριώτες;

    Ποιος άλλος από την Νέα Δημοκρατία;

    Αλλά εκτός από τον Αντώνη Σαμαρά που τρέχει σαν τον Βέγγο από την Κρήτη στη Κοζάνη κι’ από το Τελ Αβίβ στη Μόσχα, δεν βλέπω κίνηση…

    Αντίθετα ,το μικρόβιο του λαϊκισμού και του «χαϊδέματος των αυτιών» του απελπισμένου λαού έχει περάσει προ πολλού τις πόρτες της Ν.Δ , ίσως όχι με τις πονηρές προθέσεις των όψιμων «πατριωτών» της Αριστεράς , αλλά με τα ίδια καταστροφικά αποτελέσματα.

    Είναι καιρός για τον Αντώνη “to kick some ass”, να βγει και να ξεμπροστιάσει τους κάθε προέλευσης επικινδύνους καραγκιόζηδες.

    Αλλιώς ,το λιγότερο που μπορεί να συμβεί είναι να δούμε να κατηγορείται σαν «Μνημονιακός » ο μόνος (σοβαρός…) πολιτικός που είπε από την πρώτη στιγμή πως το Μνημόνιο είναι λάθος!

    Το χειρότερο ,να δούμε αύριο τη χώρα να οδηγείται στην καταστροφή από έναν συνασπισμό προδοτών, πουλημένων, και καλοπροαίρετων αφελών!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/01/2012 10:49:24

      Συγνώμη ,στο παραπάνω αντι Κουβέλης ,εγραψα Αλαβάνος! (αν θέλουν και μπορούν οι διαχειριστές ας το διορθώσουν!)

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/01/2012 11:15:58

      Δεν διαφωνώ διόλου με το σχόλιο σου αλλά μην έχουμε κοντή και επιλεκτική μνήμη και ευαισθησίες σε τέτοια θέματα και γιατί το λέω αυτό … επί ΝΔ συνωστίζονταν οι Μικρασιάτες στην Σμύρνη.

      Θα ήθελα πάντως να έβλεπα έστω σαν εικόνα τον Γιουνγκερ, τον Ολι Ρεν και τους τροικανους να συνομιλούν με τον Αλέξη και την Αλέκα και η τελευταία να τους λέει «Τώρα δεν μπορώ, τρώω κουλούρι». Επίσης θα μου άρεσε η εικόνα που περιγράφει ο Κακοφωνιξ … κουράστηκα να βλέπω κυριλέ γραβατομένους με ύφος χιλίων καρδιναλίων να υπαγορεύουν το τι και πως θα το κάνουμε και απέναντι τους να έχουν ως συνομιλητή τον Μικέ… όπου παράλληλα ο Έλληνας παρακολουθεί αποσβολωμένος την τουρκική σαπουνόπερα … ας ανάψουν τα αίματα!!!

  22. Pluto avatar
    Pluto 26/01/2012 10:47:31

    H θεωρία του αρθρογράφου δεν αντέχει στην κοινή λογική.
    Οι Βρυξέλλες επιφυλάσσουν στον Σαμαρά τις συνέπειες του λάθους του ,δηλ. της παγίδευσής του σ` ένα σχήμα διακυβέρνησης που έστησαν υπό τον τραπεζίτη Παπαδήμο. Από τον Παπαδήμο καί από όσους συγκυβερνούν καί τον στηρίζουν, οι Βρυξέλλες απαιτούν να συνεργήσουν ώστε η χώρα να οδηγηθεί σε συντεταγμένη χρεωκοπία, δηλ. σε έξοδο από το Ευρώ με τις λιγότερες συνέπειες για τις Ευρωπαϊκές τράπεζες . Παράλληλα οι επιπτώσεις της νέας δανειακής θα είναι καταστροφικές για τον Ελληνικό λαό, γιατί θα εκχωρούν στους κατόχους των νέων Ελληνικών ομολόγων εμπράγματες ασφάλειες πάνω στα όποια μελλοντικά έσοδα (royalties) από τις πλουτοπαραγωγικές πηγές που θα αξιοποιούσε για την ανάπτυξή της η Ελλάδα την προσεχή 10ετία....
    Αυτό βλέπει ο Ελληνικός λαός καί δίνει ,προς το παρόν, 30, 5% στον Σαμαρά,6% στο ΛΑΟΣ καί 12% στο ΠΑΣΟΚ,δηλ σ` όσους στηρίζουν,στην πράξη τον Παπαδήμο καί την αποστολή του,ενώ συνολικά στην Αριστερά 40-45% παρά το χάος θέσεων καί διαιρέσεων.
    Αποψή μου είναι ότι σε συνθήκες χρεοκοπίας ,συντεταγμένης ή ασύντακτης, την μείζονα αναπτυξιακή διέξοδο δίνει η αναγκαία πατριωτική ενότητα, ώστε οι πλουτοπαραγωγικές πηγές στην Ελληνική ΑΟΖ να κατοχυρωθούν από τις διεκδικήσεις της Τουρκίας καί να διαφυλαχθούν από τις απαιτήσεις των δανειστών.Αυτή η προσπάθεια απαιτεί ενεργό, λαϊκή στήριξη (όχι παθητική ανοχή) από όλους εκείνους , καί τους Αριστερούς, που αντιτάσσονται έμπρακτα (καί όχι μόνο ρητορικά) στο Μνημόνιο, για πατριωτικούς λόγους!Αντίθετα,η προσπάθεια είναι καταδικασμένη από τα πριν ,αν στηριχθεί είτε σε παραισθήσεις κομματικής αυτοδυναμίας (σιγά την ΚΟ που θα προκύψει για την ΝΔ από τις εκλογές),είτε σε συνεργασία του Α.Σαμαρά με τους θεομπαίχτες καί τους εθνοκάπηλους που ψήφισαν καί στηρίζουν μέχρι τέλους το Mνημόνιο, όπως στήριζαν μέχρι τέλους τον Χίτλερ στο Βερολίνο ,τον Μάη του`45 ,τα Γαλλικά καί Σκανδιναβικά Waffen SS.
    Αρα , η διαπραγμάτευση για PSI καί νέα δανειακή πρέπει ν` ανασταλεί πάραυτα! Nα πάμε τώρα σε εκλογές,όσο ακόμα οι Γερμανοί καί οι Βρυξέλλες έχουν σοβαρούς λόγους να φοβούνται την ασύντακτη χρεοκοπία μας στις 20Μαρτίου καί να μην την αφήσουν να συμβεί. Καί μετά να διαπραγματευθεί με τους δανειστές μας καί τους Εταίρους ένα νέο Κυβερνητικό σχήμα πατριωτικής ενότητας, με ισχυρή,ευρεία λαϊκή απήχηση καί νωπή,σαφή εντολή.
    Εφ` όσον ο Αντώνης Σαμαράς θέλει την σωτηρία της Ελλάδας ,είναι καταστροφικό (καί από εκλογική άποψη αυτοκτονικό!)να συμπράττει περαιτέρω (είτε να προσβλέπει σε μετεκλογική σύμπραξη, άν του λείπουν βουλευτές) μ` αυτούς που την τελευταία διετία συνειδητά ξεπουλάνε την χώρα καί τον λαό της. Οι συμφωνίες με τον διάβολο έχουν κακό τέλος...

    • factorx avatar
      factorx @ Pluto 26/01/2012 13:17:05

      Pluto, ρέπεις προς τον λαϊκισμό. Η ανάρτηση λέει ότι "υπονομεύοντας τον Σαμαρά, το σύστημα ευνοεί την αριστερά". Μήπως πρέπει να αλλάξω τον τίτλο για να το καταλάβετε;

  23. ΚΔΓ avatar
    ΚΔΓ 26/01/2012 11:02:25

    Ο αντίλογος στο άρθρο είναι ότι οι Ευρωπαίοι ηγέτες απευθύνονται στα αξιόπιστα κόμματα, σε αυτά που πιστεύουν στις αρχές της Δημοκρατίας και στις αξίες της Ενωμένης Ευρώπης. Είναι όμως έτσι? Φαινομενικά, ναι. Στην ουσία, όχι. Και λέγω όχι διότι όταν επιβάλλεις μιά πολιτική σε κάθε χρεωμένη χώρα χωρίς να λαμβάνεις υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες, σίγουρα θα αποτύχεις. Και αυτό συνέβη στη Χώρα μας και να γιατί:
    Ο άρρωστος θέλει τη δική του συνταγή και η συνταγή αυτή πρέπει να συνταχθεί από κοινού και ισότιμα με τα κόμματα που πιστεύουν στη σωτηρία της Πατρίδας. Και για να γίνει αυτό πρέπει να αναλυθεί η υφισταμένη κατάσταση και ιδιαίτερα το σκέλος των περιττών δαπανών στη βάση αξιόπιστων στατιστικών στοιχείων. Οριζόντια περικοπή δαπανών δεν λύνει το πρόβλημα, το επιδεινώνει, όπως συνέβη με το μνημόνιο Ι. Συνεπώς το μνημόνιο ΙΙ να συνταχθεί από κοινού και με τα τρία κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση Παπαδήμου σε ισότιμη βάση με την τρόϊκα και στις συνομιλίες να κληθεί και η αριστερά για να δει ο Ελληνικός Λαός τη θέση της καθαρά και ξάστερα.

  24. franc avatar
    franc 26/01/2012 11:16:05

    Αν οι Κουτόφραγκοι δεν ήταν έτσι, θα είχαν καταλάβει πριν απο 2 χρόνια οτι ο ΓΑΠ είναι Αμερικανάκι. Δεν θα χρειαζόταν να τους τινάξει την μπάνκα στον αέρα για να το καταλάβουν . Και είναι Κουτό-φραγκοι ακριβώς για τα φράγκα!!!
    Μόνο τα φράγκα βλέπουν και μαλιστα τα θέλουν πολλά εδώ και τώρα. Για το μετά δεν τους ενδιαφέρει γιατί νομίζουν πως αν έχουν τα φράγκα όλα γίνονται...
    Μπορεί να έχουν και δίκιο. Θα δείξει...

  25. Ειλωτας avatar
    Ειλωτας 26/01/2012 11:20:45

    Η ανοδος της αριστερας εκοψε ιδρωτα σε πολλους βολεμενους
    Φυσικο ειναι μετα τις πατατες του πολιτικου κατεστημενου

  26. Βαγκούκος avatar
    Βαγκούκος 26/01/2012 12:06:22

    Η ανάρτηση έχει διπλή ανάγνωση.

    Αυτή που πιθανόν έχετε στο μυαλό σας , δηλαδή αφήστε το Σαμαρά να λαϊκίζει ώστε να πάρει αυτοδυναμία (ακριβώς αυτό που έκανε ο ΓΑΠ το 2009) και μετά να δεσμευτεί ή να μην δεσμευτεί ανάλογα με το αν θα συνεχίσουν να μας δανείζουν.

    Η άλλη εκδοχή είναι ότι με το ΑΛΛΟ μείγμα πολιτικής και με μπόλικη ανάπτυξη (όπως λέμε με μπόλικη σάλτσα) θα μας βγάλει από την κρίση, η οικονομία θα ΑΝΑΘΕΡΜΑΝΘΕΙ (του Γιώργου ήταν αυτό;) , θα αρχίζουν οι επενδύσεις , θα πέσουν οι τιμές και οι μισθοί αργά και βασανιστικά θα αρχίσουν και πάλι να αυξάνονται . Επίσης θα έχουμε αθρόους διορισμούς κοπριτών στο δημόσιο, πάντα με αντικειμενικές διαδικασίες (πχ ΑΣΕΠ).

    Αν ο λαός που επικαλείστε μόνο όταν σας συμφέρει ψηφίσει αριστερά κόμματα δεν πρέπει αυτά να κυβερνήσουν; Αυτό από που προκύπτει;

    Αριστερά δαγκωτό αυτή τη φορά και ας ψήφιζα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ όλα τα χρόνια ανάλογα με τα μικροσυμφεροντά μου και τις φρούδες ελπίδες που αυτά καλλιεργούσαν. Οι πολιτικοί είναι ηλίθιοι για να μας κοροϊδέψουν πάλι. Τα παραμύθια τελείωσαν ΟΡΙΣΤΙΚΑ.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Βαγκούκος 26/01/2012 13:38:07

      Η αριστερά πώς θα μας βγάλει από την κρίση;
      Παρακαλώ να ακούσουμε μείγμα πολιτικής (χωρίς ή με σάλτσες).

  27. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 26/01/2012 12:12:21

    Δεν διαφωνώ διόλου με το σχόλιο σου αλλά μην έχουμε κοντή και επιλεκτική μνήμη και ευαισθησίες σε τέτοια θέματα και γιατί το λέω αυτό … επί ΝΔ συνωστίζονταν οι Μικρασιάτες στην Σμύρνη εάν δεν κάνω λάθος.

    Θα ήθελα πάντως να έβλεπα έστω σαν εικόνα τον Γιουνγκερ, τον Ολι Ρεν και τους τροικανους να συνομιλούν με τον Αλέξη και την Αλέκα και η τελευταία να τους λέει «Τώρα δεν μπορώ, τρώω κουλούρι». Επίσης θα μου άρεσε η εικόνα που περιγράφει ο Κακοφωνιξ … κουράστηκα να βλέπω κυριλέ γραβατομένους με ύφος χιλίων καρδιναλίων να υπαγορεύουν το τι και πως θα το κάνουμε και απέναντι τους να έχουν ως συνομιλητή τον Μικέ… όπου παράλληλα ο Έλληνας παρακολουθεί αποσβολωμένος την τουρκική σαπουνόπερα … ας ανάψουν τα αίματα!!!

  28. anentaxtos avatar
    anentaxtos 26/01/2012 12:23:47

    Το ότι φτάσαμε μέχρι εδώ είναι οτι δεν υπάρχει αντίδραση στα σχέδια του διεθνούς κεφαλαίου, σχόλια εκ του καναπέως είναι η μοναδική ένδειξη οτι πάμε για τα χειρότερα, περαστικά μας.

  29. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 26/01/2012 12:29:28

    Συμφωνώ απόλυτα , έχω ξαναγράψει πως στη προηγούμενη θητεία της η Ν.Δ έμοιαζε να προσπαθεί να αποσπάσει το "μπράβο" του ΣΥΡΙΖΑ!

  30. blue nile avatar
    blue nile 26/01/2012 12:52:44

    Kατανοώ τα επιχειρήματα όλων. Όμως κάποιοι δεν θέλουν ακόμα να παραδεχθούν ότι το παιχνίδι χάθηκε τον Δεκέμβριο ,με τη συναίνεση στη μεταβατική κυβέρνηση. Εκεί ο Σαμαράς έχασε ένα σημαντικό χαρτί που μάλλον του κάνει ανεπανόρθωτη ζημιά. Ποιο είναι αυτό; Η καθαρότητα του λόγου του. Μέχρι τότε φίλοι και εχθροί του αναγνώριζαν την στάση του και ας μην το παραδεχόταν οι δεύτεροι. Μετά από εκεί κάτι έσπασε. Ο ίδιος ο Σαμαράς παρά τα θετικά που κόμισε με αυτή του την απόφαση ( ξεγύμνωμα του συστήματος ΠΑΣΟΚ, του Παπαδήμου και των συγκυβερνήσεων) ανεπαίσθητα μετακινήθηκε προς το μνημονιακό μπλοκ. Μην ξαφνιαστείτε αν τελικά υπογράψει εξωπραγματικές εγγυήσεις και Βρετανικό δίκαιο. Η αλήθεια είναι ότι δεδομένης της ευρωπαικής ασχετοσύνης θα το κάνει γιατί δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο πια. Το αποτέλεσμα θα είναι ο εγκλωβισμός του και η ενδεχόμενη απώλεια της αυτοδυναμίας με δραματικές συνέπειες για τον τόπο.
    Ο Σαμαράς έκανε και συνεχίζει να κάνει ένα μεγάλο λάθος. Θεωρεί ότι οι ευρωπαίοι ηγέτες διαπνέονται από ένα μίνιμουμ ευρωπαικό πνεύμα αλληλεγγύης, όπως οι προκάτοχοι τους και μάλλον δεν θέλει να παραδεχτεί ότι είναι πλέον τσιράκια των χρεωκοπημένων τραπεζιτών και γιουσουφάκια του Δ΄Ράιχ. Ο συνδυασμός της νέας ευρωπαικής ύβρεως με την ντόπια αλήτ των τραπεζιτων + εκδοτικοκατασκευαστικού κατεστημένου (που παρεπιπτόντως έχει έρεισμα και μέσα στη ΝΔ) σεν πολεμιέται με τα συνήθη μέσα. Ρήξη και έντονη αντιπαράθεση χρειάζεται. Κάτι που έπρεπε να γίνει από τον Δεκέμβρη και όποιον έπαιρνε ο χάρος.
    Εύχομαι να βγω ψεύτης...

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ blue nile 26/01/2012 14:50:30

      Εξαιρετικό σχόλιο. Μακάρι να το διαβάσει κάποια στιγμή ο ίδιος ο Σαμαράς... Νομίζω ότι έχεις εντοπίσει τέλεια το πρόβλημα της ΝΔ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ blue nile 26/01/2012 16:43:38

      +1 (και για το ενδεχόμενο εσφαλμένης εκτίμησης ελπίζω να έχουν επεξεργασμένα σενάρια Α, B, C για όλες τις περιπτώσεις, οι εξελίξεις είναι ταχύτατες)

  31. Χρήστος Κωστελίδης avatar
    Χρήστος Κωστελίδης 26/01/2012 12:58:52

    Ολόκληρο κείμενο στηριγμένο σε ένα ψευδοεπιχείρημα που δεν υπακούει στους κανόνες της λογικής! Εκτός αν είσαι νεοδημοκράτης!
    Πώς να απευθυνθούν στα κόμματα της αριστεράς, αφού αυτά είναι το "ΟΧΙ" στο μνημόνιο;
    Τα υψηλά ποσοστά της αριστεράς δεν είναι αυτά που φοβούνται και τρενάρουν τις εκλογές;
    Το "ΟΧΙ" των Ελλήνων σε αυτήν την πολιτική δεν είναι αυτή που φοβούνται και αναβάλλονται οι εκλογές;
    Αντί να επιβάλετε στον πρόεδρό σας να θεωρήσει την 19η Φλεβάρη "(αρχική συμφωνία για τη στήριξη της συγκυβέρνησης) κόκκινη γραμμή", περί "άλλων τυρβάζετε"!
    Εσείς και ιδιαίτερα το κόμμα σας χάνετε την αξιοπιστία σας και λυπάμαι που δεν το αντιλαμβάνεστε!

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Χρήστος Κωστελίδης 26/01/2012 13:18:30

      Μήπως πρέπει να ξαναδιαβάσεις το κείμενο και να επανεξετάσεις τις αντιληπτικές σου ικανότητες;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Χρήστος Κωστελίδης 26/01/2012 13:56:14

      Eιναι και ο Κουβελης αντιθετος στο μνημονιο;Και ο Μπιστης;
      Αυτοι που κατηγορουν τη ΝΔ οτι ειναι "αντιευρωπαικη" και "εθνικιστικη" και θελει να φερει τη δραχμη αλλα οι ιδιοι δεν μπαινουν στη κυβερνηση και δεν υπογραφουν τις δεσμευσεις που ζητουν οι Ευρωπαιοι;

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Χρήστος Κωστελίδης 26/01/2012 14:22:23

      Από τη δημιουργία Δούρειων Ίππων που θα υποκλέψουν τις αντιδράσεις των Ελλήνων απέναντι σε αυτά που συμβαίνουν έχουμε χορτάσει. Η Αριστερά πάει να γίνει ακόμη ένας τέτοιος Δούρειος Ίππος.

      Η μόνη αξιόπιστη αντιμνημονιακή δύναμη είναι (ήταν) ο Σαμαράς. Πάνε να εξουδετερώσουν ό,τι λίγο, ελάχιστο έχει απομείνει από τη σαμαρική αντιμνημονιακότητα (μετά τη συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου), μην τυχόν και τους τα γυρίσει όταν γίνει πρωθυπουργός.

      Γι' αυτό και χτυπιέμαι ότι είναι λάθος η υποστήριξη στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Νομίζει ότι αν τους δίνει "λίγο" από αυτό που θέλουν, θα τους τραβήξει με το μέρος τους και θα δειχθεί αξιόπιστος. Λάθος. Το θηρία δεν εξημερώνεται ποτέ. Πάντα θα τα ζητούν όλα.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Διογένης 26/01/2012 16:47:40

        '' Τα θηρία δεν εξημερώνονται ποτέ. Πάντα θα τα ζητούν όλα.'' Μα αυτός είναι και ο μεγάλος κίνδυνος για τον Α.Σ. και ο λόγος που ήμουν αντίθετη στη συμμετοχή του στο μόρφωμα αυτό. Ολα έγιναν και γίνονται για να εξουδετερώσουν τη δυναμική του, ν'αλλοιώσουν το λόγο του , ώστε να εξασφαλιστούν από μελλοντική του επικράτηση και να στερήσουν οποιαδήποτε ελπίδα δίνει στον κόσμο , ώστε και πάλι να μη κινδυνεύουν οι επιλογές τους. Αλλά αυτός που ξεχωρίζει, καλείται να παλέψει κάτω από αντίξοες και άδικες συνθήκες και ν'αποδείξει , πρώτα στον εαυτό του και μετά στους άλλους , ποιός είναι.

  32. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 26/01/2012 13:09:11

    "Μιχαλολιάκος" είναι το "Μ" στο ψευδώνυμό σου; Ανεξάρτητα απο ιδεολογικές διαφορές μόνο όσοι θέλουν την καταστροφή της Ελλάδας δεν θέλουν αυτοδυναμια Σαμαρά.

  33. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 26/01/2012 13:14:25

    "Αρματιστή" είσαι χαρακτηριστικό παράδειγμα της κακοδαιμονίας της δεξιάς. Δεν ξέρω για ποιό λόγο το κάνεις (δεν σου έδωσαν την προαγωγή που ήθελες;) αλλά την ώρα της μεγαλύτερης μάχης να παριστάνεις τον πιο πατριώτη από τον Σαμαρά θυμίζει λίγο ...Καμμένο, Ντόρα, Γιακουμάτο και όλο εκείνο το συνοθύλευμα που υπονόμευε τον Καραμανλή

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Αυτόνομος 26/01/2012 14:30:13

      Αγαπητέ δρομέα μεγάλων ταχυτήτων. Τρέχεις πολύ και σκόνταψες. Βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να γνωρίζεις.

      Αποστρατεύθηκα λοιπόν το 2000 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ. Αποστρατεύθηκα με τη δική μου θέληση. Για πολύ σοβαρούς λόγους υγείας, η ΑΣΥΕ με έκρινε κατάλληλο για την ελαφρά υπηρεσία. Δεν το δέχτηκα και αποστρατεύθηκα με απόφαση της ΑΣΥΕ. Ξέρεις φίλε για ποιο λόγο δεν δέχθηκα τη πρώτη απόφαση της ΑΣΥΕ; Όχι γιατί δεν ήταν σωστή. Είχα σοβαρό πρόβλημα και δεν μπορούσα να παραμείνω σε μάχιμη υπηρεσία. Εγώ όμως περίεργε τύπε, είχα μάθει μόνο από μάχιμες μονάδες αρμάτων. Δεν μπορούσα να αποδεχθώ τη θέση χαρτογιακά, καθισμένου πίσω από ένα γραφείο.

      Κατά άλλα δεν διακρίνομαι από κομματικό πατριωτισμό. Δεξιός είμαι, αλλά δεν δεσμεύομαι από κομματικό πατριωτισμό. Θα ψηφίσω σύμφωνα με τη συνείδηση μου.

      Βρίσκεις όμως κάπου να κάνω λάθος; Πως τη βλέπεις τη δουλειά; Μπορεί οι πολιτικοί να δεσμεύσουν τη χώρα σε δεσμά δεκαετιών και να μη διαβεβαιώσουν τους πολίτες ότι αυτό που αναλαμβάνουν θα οδηγήσει στη σωτηρία; Κάνω λάθος; Μπορούν να δεσμεύσουν τις επόμενες γενιές με "αν"και "υπάρχει πιθανότητα" ;

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Αυτόνομος 26/01/2012 14:40:05

      Και η κακοδαιμονία της δεξιάς, δεν οφείλεται σε μένα. Εγώ ούτε κομματικά αξιώματα κατείχα (και πως άλλωστε αφού είμαι στρατιωτικός), ούτε πολιτική εξουσία άσκησα. Η κακοδαιμονία της ΝΔ οφείλεται στους πρίγκιπες, στις πριγκιπέσες, στους γόνους, στους πολιτικάντηδες και γενικά στην ανεπάρκεια του πολιτικού προσωπικού που διαθέτει. Όχι στους ψηφοφόρους της ΝΔ.

      Όσο για το Σαμαρά, πήγα, στήθηκα 3 ώρες στο ΚΑΠΗ Ηλιούπολης (παρά την αναπηρία μου) και τον ψήφισα. Ψήφισα Σαμαρά γιατί τον θεωρούσα άξιο και για να μη βγει η ψεύτικη κυρία. Και ο Σαμαράς οφείλει την εκλογή του, στους πολλούς ανώνυμους σαν και του λόγου μου.

  34. hdgr avatar
    hdgr 26/01/2012 13:23:58

    Αρχικά μια ερώτηση .
    Το ποσό της 6ης δόσης το έχουμε πάρει;

    Φίλε Κακοφωνίξ το θέμα δεν είναι , κυρίως , ο εκβιαστής.
    Αυτός κάνει την δουλειά του.
    Η ουσία βρίσκεται στο πως αντιδρά ο εκβιαζόμενος.

    Επομένως το πρόβλημα που θέτεις

    "Γιατί η προσπάθεια να εγκλωβιστεί ο κ. Σαμαράς σε αντιδημοφιλή μέτρα, που δεν πιστεύει ο ίδιος, μόνο και μόνο ως αποτέλεσμα ενός εκβιασμού του τύπου ‘’τις συντάξεις σας για τα ευρώ μας’’, συσπειρώνει στα κομμάτια της αριστεράς ακόμα και συντηρητικούς νοικοκυραίους. Ουσιαστικά προσπαθεί να αφαιρέσει από τον κ. Σαμαρά, τον μοναδικό διαθέσιμο πρωθυπουργήσιμο πολιτικό με αστική σκέψη αυτή τη στιγμή, τη διαπραγματευτική του δυνατότητα μετά τις εκλογές και να τον υπονομεύσει. "

    έχει να κάνει με την στάση -αντίσταση-θέση του Σαμαρά.

    Τα πράγματα είναι απλά.
    Ο Σαμαράς δεν υπονομεύεται από τους εκβιασμούς.
    Θα αυτο-υπονομευτεί αν υποκύψει ακολουθώντας πολιτικές με τις οποίες έχει διαφωνήσει πολύ περισσότερο που οι εξελίξεις έχουν δικαιώσει τις διαφωνίες του αυτές.

    Ένας λόγος που η "αριστερά" ενισχύεται δημοσκοπικά είναι η " θολούρα" όσον αφορά την στάση της ΝΔ στο τρίπτυχο PSI- νέα δανειακή-νέο μνημόνιο αν και όταν ολοκληρωθούν και έρθουν στη βουλή για ψήφιση.
    Επίσης η συμμετοχή της σε μια κυβέρνηση ειδικού σκοπού(PSI- νέα δανειακή) η οποία όμως κατά τα άλλα συνεχίζει -νομοθετώντας- την ίδια Πασοκική πολιτική.
    Μια κυβέρνηση σε αποσύνθεση που οι δυσώδεις οσμές της διαχέονται με αυτές της χωματερής του πολιτικού συστήματος.
    Η ΝΔ θέλει δεν θέλει χρεώνεται.

    Κατά συνέπεια ένα "κρίσιμο" κομμάτι του εκλογικού σώματος -που υπό άλλες συνθήκες εύκολα θα ψήφιζε Αντώνη Σαμαρά- είναι "κουμπωμένο" στο περίμενε ή προς το παρόν τουλάχιστον "χαριεντίζεται" με την "αριστερά".

    Τα πράγματα θα ξεκαθαρίσουν όταν(και αν) πάμε στην τελική ευθεία με το PSI και την δανειακή.
    Εξακολουθώ να πιστεύω , παρά τα όποια λάθη του, πως την κατοχή της μπάλας την έχει ο Αντώνης Σαμαράς.
    Αυτός κάνει το παιχνίδι.
    Ελπίζω να σκοράρει στα αντίπαλα δίκτυα.

  35. factorx avatar
    factorx 26/01/2012 13:29:13

    Μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι λίγοι κατάλαβαν μέχρι στιγμής το πνεύμα του κειμένου. Οι περισσότεροι αντέδρασαν θυμικά. Ισως φταίω κι εγώ με τον τίτλο. Έπρεπε να τον βάλω ανάποδα και θα το κάνω τώρα: "Οι Βρυξέλλες υπονομεύουν τον Σαμαρά και πριμοδοτούν την Αριστερα". Αυτό δεν συμβαίνει, συνειδητά ή ασυνείδητα; ¨Οσο το σύστημα δεν θα βρίσκει μια αξιοπρεπή και κυρίως φιλολαϊκή διέξοδο στην κρίση δεν θα ενισχύονται οι φυγόκεντρες και αριστερές δυνάμεις; Και οι φίλοι από τα αριστερά γιατί διαμαρτύρονται. Δεν το έλεγε και ο Μαρξ; "Οι καπιταλιστές θα δώσουν στην εργατική τάξη το σχοινί που θα τους κρεμάσει";

  36. τινα avatar
    τινα 26/01/2012 13:31:16

    Σχεδόν όλοι έχουν καταλήξει πια ότι αυτό που διεξάγεται είναι ένας υπόγειος νομισματικός πόλεμος ανάμεσα στο δολάριο και το ευρώ.Τα αμερικάνικα συμφέροντα κατάφεραν μέσω του αχυρανθρώπου τους να πατήσουν πόδι στην ευρώπη και ζητούν πλέον όλο και περισσότερο ενεργό ρόλο στη διαχείρηση της όλης κατάστασης.Εμείς είμαστε απλά αναλώσιμα στρατιωτάκια σ'αυτήν την παρτίδα σκακιού.Στην ευρώπη ξέρουν ότι ζητώντας συνεχώς έγγραφες δεσμεύσεις απο τον Σαμαρά ρίχνουν νερό στο μύλο της αριστεράς,κάτι που καθόλου δεν αρέσει στην Αμερική μια που μας θέλει κάτω απο τη δική της ομπρέλα.Χρειάζεται τεράστια αποθέματα ψυχραιμίας ο Σαμαράς προκειμένου σ'αυτην την σύγκρουση συμφερόντων να έχουμε τις λιγότερες δυνατές απώλειες.

  37. karenin avatar
    karenin 26/01/2012 13:36:00

    Το Πασοκ καταρέει πιο γρήγορα απο ότι κανείς περίμενε και απο αυτήν την άποψη η ΝΔ κινδυνεύει να μείνει η μόνη συγκροτημένη σοβαρή πολιτική ομάδα που θα στηρίζει την κυβέρνηση Παπαδήμου. Απο αυτή την άποψη δεν έχει άλλη επιλογή απο το η να εμπλακεί αποφασιστικά στην κυβέρνηση με ότι αυτό συνεπάγεται, η να απεμπλακεί τάχιστα. Σε άλλη περίπτωση κινδυνεύει να εισπράξει τον λογαριασμό που θα αφήσουν απλήρωτο οι Πασόκοι.
    Οπως και να κάνουμε στις 13 φλεβάρη ξεκαθαρίζει η κατάσταση, και όλοι θα ανοίξουν τα χαρτιά τους. Απο το τι θα περιλαμβάνει το νέο μνημόνιο που θα υπογραφεί μαζί με την δανειακή, θα καθορισθούν και οι πολιτικές εξελίξεις, και οι τελικές πολιτικές επιλογές της κοινωνίας.

    • factorx avatar
      factorx @ karenin 26/01/2012 13:44:36

      Karenin, γιατί κολλάει έτσι η σκέψη σου; Ποιός σου είπε οτι η ΝΔ θα εμπλακεί και θα αυτοκαταστραφεί όπως ο ΓΑΠ; Σου το λέω επειδή δεν μπορεί να υπεραμύνεσαι του διαλλεκτικού τρόπου σκέψης (κάνω λάθος;) και να αφήνει στην γωνία επ[ειδή έτσι σου αρέσει την αναγκη των προσωρινών συμμαχιών και των τακτικών κινήσεων, υπο την προυπόθεση βεβαίως οτι αποβαίνουν προς οφελός σου; Παράδειγμα:τι έγινε στην Βουλή; Μπάχαλο, ουσιαστικά το πολυνομοσχέδιο αποδοκιμάστηκε. Ούτε ο Σαμαράς δεν ψήφισε (ήταν στην Μόσχα). Και καμιά τριανταριά βουλευτές της ΝΔ έκοβαν βόλτες. Δεν σου λέει τίποτα αυτό;

  38. Αντάμ Παπαντάμa avatar
    Αντάμ Παπαντάμa 26/01/2012 13:46:46

    Θέλω να δώ τα μούτρα της Μέρκελ ,με πρωθυπουργό στην Ελλάδα την Αλέκα και της Γερμανικές επιχειρήσεις κρατικοποιημένες .Μεγάλη πλάκα και μην γράψει κανένας τις γνωστές βλακείες περί ιδιοκτησίας .Εγώ πάντως πέραν των αλυσιδών της Φράου Μέρκελ δεν έχω να χάσω τίποτε άλλο ,ένας πρώην συντηρητικός που πάντα ψήφιζε αστικά κόματα .

  39. amt avatar
    amt 26/01/2012 13:50:12

    Nομίζω ότι πάσχετε από σύνδρομο καταδίωξης. Νομίζετε ότι όλοι κυνηγούν και στήνουν παγίδες στον Σαμαρά. Προφανέστατα δεν έχετε καταλάβει

    α) την πολυπλοκότητα, την σοβαρότητα και το μέγεθος αυτού του οικονομογεωπολιτικού "παιχνιδιού" πράγμα που καθιστά τον τίτλο του κειμένου αστείο για σοβαρούς αναγνώστες
    β) ότι το πρόβλημα (αν υποθέσουμε τα όσα αστεία ισχυρίζεται το άρθρο) δεν είναι η συμπεριφορά των "εχθρών" και η παγίδες τους, αλλά οι συνεχείς παλινδρομήσεις του Σαμαρά που δικαιολογούνται, τάχα χάριν της σωτηρίας της χώρας. Τα ίδια οι πολίτες έχουν ακούσει κι απ΄ τον ΓΑΠ. Και ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ μία απ' τα ίδια. Θέλουν ένα ηγέτη που θα διαφυλάξει την καταρρακωμένη αξιοπρέπειά τους, σταθερά προσηλωμένο στις θέσεις του. Που θα μπορεί να πει επιτέλους ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ (κι έχει επιχειρήματα χιλιάδες στην φαρέτρα του) στα δεκάδες καθημερινά τελεσίγραφα ακόμα και υπαλληλίσκων της Ευρώπης, αντί να σέρνεται και να συμμετέχει πίσω από μια δοτή κυβέρνηση οπερέτα. Όλοι μας λίγο πολύ ξέρουμε πολύ καλά τι διακυβεύεται. Ο Σαμαράς δεν το ξέρει;;
    Αγνοεί ας πούμε ότι "βάσει του περιβόητου πλέον άρθρου 13 -στο Κείμενο Συμπερασμάτων της Συνόδου Κορυφής- περιλαμβάνονται πρόνοιες μέσω των οποίων θα εκχωρούνται ακόμη και απευθείας στους δανειστές τα έσοδα από την πιθανή εκμετάλλευση κοιτασμάτων φυσικού αερίου-υδρογονανθράκων. ";;
    Θα το υπογράψει;;
    Αγνοεί ότι το ίδιο διαβόητο άρθρο 13 αναφέρει επί λέξει ότι «Greece commits future cash flows from project Helios or other privatization revenue in excess of those already included in the adjustment programme to further reduce indebtedness of the Hellenic Republic by up to 15 billion euros with the aim of restoring the lending capacity of the EFSF»;;
    Θα το υπογράψει ;;

    Γιατί συμφωνεί με την υπαγωγή των ομολόγων από το ελληνικό (το μεγάλο δηλαδήχαρτί της Ελλάδας) στο αγγλικό δίκαιο;;
    Δεν γνωρίζει ότι έτσι οδηγεί την χώρα με μαθηματική ακρίβεια στα χέρια των ευρωκαθαρμάτων "συμμάχων μας" που περιμένουν σαν τους γύπες;;

    Για να τελειώνουμε.
    Αν ο Σαμαράς ανταποκρινόμενος στην κρισιμότητα της στιγμής αναλάβει την ιστορική ευθύνη του σαν Ηγέτης, αποχωρήσει απ' την κυβέρνηση οπερέτα και ανακοινώσει ότι μ' αυτούς τους όρους ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ τη νέα δανειακή, τότε δεν έχει να φοβηθεί ούτε τρικλοποδιές, όυτε παγίδες από πουθενά. Θα έχει ΟΛΟ τον κόσμο στο πλευρό του. Αν όχι θα γίνει σε λίγο καιρό (ακόμα κι αν κερδίσει την αυτοδυναμία) ο νέος ΓΑΠ.

  40. factorx avatar
    factorx 26/01/2012 14:09:31

    Γιατί "νομίζουμε"; Την υπογραφή του ΓΑΠ θέλουν ή του Καρατζαφέρη;

  41. ο ξένος avatar
    ο ξένος 26/01/2012 14:16:41

    Ώστε ανησυχείτε για τα μούτρα του Γιούνκερ αν τύχει και διαπραγματευτεί με Αλέξη, Αλέκα και Φώτη;
    Η ανησυχία σας αυτή, από μόνη της, είναι ισχυρότατο κίνητρο για τον ελληνικό λαό να ψηφίσει αριστερά!
    Εκτός αν προτιμάτε Βενιζέλο "διαπραγματευτή" της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ και τις φάπες που έτρωγε με τα χαρτιά...
    Δηλαδή, τί; Μην μου πείτε ότι με μη αστική κυβέρνηση θα κινδυνεύσουμε να χρεοκοπήσουμε ; .. χα!χα!

  42. factorx avatar
    factorx 26/01/2012 14:34:49

    ΚΚΕ, το κόμμα σου λαέ

  43. ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ avatar
    ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ 26/01/2012 14:45:46

    Η φράση "πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερρημενοι" σου λεει κάτι;
    Εξισώνεις , τυχαία άραγε, το ΚΚΕ,και τις υπόλοιπες αριστερούτσικες δυνάμεις. Το Π.Α.ΜΕ με τα προβοκατοράκια. Όσο για το "νταβραντισμένους ΠΑΜΕτζήδες" το παίρνω σαν κομπλιμέντο, αν και πιστεύω ότι υποκρύπτει.....
    Αν δεν είσαι ασχετος ,θεματογράφε, που δεν είσαι , τότε το άρθρακι είναι δόλιο.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ 26/01/2012 16:14:06

      Θα πάρω την ευκαιρία να σε ρωτήσω κάτι,με όλο το θάρρος, πάντα ήθελα να το ρωτήσω και εσύ λόγω και ονόματος είσαι το κατάληλο άτομο : Γιατί το ΚΚΕ έχει τέτοιο ...φετίχ με τη λάξη "αντεπίθεση" ?

      Καθε δεύτερη λέξη που ακούς ή διαβάζεις , "ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ"!! (όχι επίθεση ,μαχη ,παλή αγώνας, οτιδήποτε ,αλλα συνέχεια "αντεπίθεση"!)

      Τι είναι ,απωθημένο απο το Γράμμο το 1949??

      (Χωρίς παρεξήγηση ,ετσι ,για να ξεφευγουμε και λίγο απο τα σοβαρά!)

    • hdgr avatar
      hdgr @ ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ 26/01/2012 20:25:55

      Σωστά , περισσότερος σεβασμός στο Κόμμα του λαού.
      (Τώρα γιατί δεν το ψηφίζει φταίει ο άτιμος ο καπιταλισμός και οι ...προβοκάτορες.)
      Μην κοιτάτε που μια ζωή παλεύει με ...αντεπιθέσεις για το 12%.
      Κάποτε θα οριμάσουν οι συνθήκες και θα γίνει η μεγάλη επίθεση στα
      χειμερινά ανάκτορα.
      Μέχρι τότε το σύστημα θα είναι ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ.
      Περαστικά!

  44. stroumfaki avatar
    stroumfaki 26/01/2012 14:52:21

    Η ΕΕ πριμοδοτεί μια νέα αριστερά αλά ΠΑΣΟΚ αφού το ΠΑΣΟΚ μας τελείωσε, δηλαδή μια δεξιά με το μανδύα της αριστεράς που θα κάνει αυτά που λέει κοροιδεύοντας το λαό. Λοιπόν τελείωσε με την αριστερά και τη δεξιά. Ο λαός καταλαβαίνει ακούει για την άλλη μορφή οικονομίας που μπορεί να υπάρξει και δεν χαμπαριάζει απο ψευτοαριστερούς.

    Θέλει η ενέργεια να ανήκει στο λαό, η υγεία να ανήκει στο λαό, η παιδεία να ανήκει στο λαό, η μεγάλες βιομηχανίες να ανήκουν στο λαό. Οι πολυεθνικές και τα μονοπώλια βλέπει ότι νοιάζονται μόνο για το κέρδος. Τέλος λοιπόν τα διλλήμματα αριστερά και δεξιά. Το θέμα είναι πλέον τι πολιτική και τη σύστημα θέλουμε.

  45. Dr.Edd avatar
    Dr.Edd 26/01/2012 14:55:24

    Σχόλια με δασείες και παραφωνίες βάρδων. Η "επάρατος" που έγινε "ενάρετος". Η Αριστερά χωρίς πρόγραμμα και τα ανεφάρμοστα προγράμματ της Κεντροδεξιοαριστεράς. Η "επανίδρυση του Κράτους" και το "Λεφτά Υπάρχουν". Οι Ολυμπιακοί της Ελλάδας και το χρέος των Ελλήνων. Ο σωτήρας Σαμαράς και ο γραφικός Καμμένος. Ο Προδότης Παπανδρέου και ο Κύριος κοινής αποδοχής Παπαδήμος. Και λέω κι εγώ, που κάθομαι αμέτοχος και παρακολουθώ την καθημερινότητα:
    Το δις εξαμαρτείν είναι επιλογή Ηλιθίων!
    Και η Ηλιθιότητα είναι μεγαλύτερη από το Σύμπαν, γιατί το γνωσιακό όργανο ενός Ηλιθίου ορίζει πολύ στενά όρια. Όσο δηλαδή μια δουλείτσα, ένα αυτοκίνητο και κάτι χαρτάκια με υδατογραφίες επιφανών...
    Συγνώμη Κυρίες και Κύριοι, αλλά δεν μπορείτε να κοροιδεψετε πλέον κανέναν άλλον πέραν του Εαυτού σας. Δεν έχω καμία διάθεση να αναλύσω πως ορίζεται το Capitalization και τί σημαίνει αυτό σε όρους Καθημερινότητας. Διαβάστε και σκεφτείτε το μόνοι σας. Μην περιμένετε τον..."Ηγέτη" να κάνει τα πάντα για εσάς. Αν μπορείτε να κάνετε κάτι, κάντε το άμεσα.
    "Κάθε άνθρωπος είναι ένοχος για όσα καλά δεν έκανε".
    Για κάποιους γραφικούς γέρους (νοητικά) που διάβασα τα ευφυολογήματα τους εδώ πέρα, έχω να πω πως, "ο Συμμοριτοπόλεμος" τελείωσε. Εκείνοι όμως εξακολουθούν να παριστάνουν τους Ιάπωνες μαχητές ερημικών νήσων του ...Ειρηνικού κατά τα άλλα Ωκεανού της Ελληνικής Νεότερης Ιστορίας.
    Μιλάνε για...θρησκεία, οι παραδόπιστοι! Είστε...Χριστιανοί; Αποδείξτε το! Ο Πρώτος και ο Ένας που μίλησε για Ανακατανομή του Πλούτου ήταν ο Χριστός. Τα λεγόμενα του, θα μπορούσε να τα εφαρμόσει μια...καπιταλιστική ήμια Αριστερή Κυβέρνηση;
    Ο Πρώτος και ο Ένας που που μίλησε για Ελευθερία του Λόγου και ουσιαστικά για διασπορά της Γνώσης ήταν ο Χριστός. Ποιος εξασφαλίζει αυτά στο σήμερα; Το Ιδωτικό Πανεπιστήμιο και οι Managers στα Δημόσια Πανεπιστήμια που όλο το Μαύρο Μέτωπο, το Σύστημα που τρέμουν κάποιοι να μην...καταρρεύσει ή μια Νεοαριστερή προσέγγιση για Κρατική Πρόνοια;
    Ξέχασα...το Εθνικής σε όλο το θέμα. Και το θρησκευμάτων. Όχι μόνο εγώ όμως, αλλά και ο ίδιος ο Κύριος.Αυτή είναι η διαφορά όμως του Ιουδαϊκού Φαρισαϊσμού και του Χριστιανισμού. Δεν είναι προνόμιο ενός Λαού η ευημερία, η Αγάπη, ο Πλούτος,η Γνώση. Είναι Ανθρώπινη Κληρονομιά. Ανήκει σε όλους, όχι σε Kόμματα και σε λίγους.
    Δυστυχώς χρειαζόμαστε Ανθρώπους που σκέφτονται και όχι Ψηφοφόρους.
    Έχει κανένας σας αναρωτηθεί πως είναι να ζεί σε ένα κόσμο κακόβουλων, συμφεροντολόγων και Ηλιθίων; Αν όχι είναι καιρός να αρχίσετε να σκέφτεστε περισσότερο.
    Δεν έβαλα πουθενά ούτε εγώ ούτε οι γονείς μου την υπογραφή μας πως αποδέχομαι να συμμετάσχω σε ένα παιχνίδι "δια βίου Monopoly". Αν εσείς αρκείστε με το να παριστάνεται τα πιόνια για μια χούφτα αργύρια δεν θα στεναχωριόμουν καθόλου αν είχατε το τέλος της Μαρίας Αντουανέττας. Μαρά, Ροβεσπιέροι και Μασαλλίωτιδες πάντα θα εμφανίζονται όταν αντιλαμβάνεστε μόνο το σιρόπι στο παντεσπάνι σας την ίδια ώρα που συνάνθρωποι σας, ω υποκριτές του Πατριωτισμού, ψάχνουν στα Σκουπίδια τα αποφάγια σας!
    Κατάπτυστο το κείμενο σας Κακοφωνίξ. Χωρίς ίχνος Δημοκρατικής Λογικής.
    ΥΓ
    Αναρωτηθήκατε ποτέ πως ολοκληρώνετε ο Καπιταλισμός ως Σύστημα; Ποτέ δεν είναι αργά να το κάνετε. Αν ξέρετε τι σημαίνει υπερσυσσώρευση και Καπιταλιστική θεωρία.

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ Dr.Edd 26/01/2012 15:45:39

      +1000 αρέσκω!!!!! (στη βαρβαρική like)
      Από την άλλη κανένας δεν μπαίνει στον κόπο να αναρωτηθεί το απλό. Το 2009 η ΝΔ πήρε το χαμηλότερο εκλογικό ποσοστό της που έχει καταγράψει ποτέ, ήτοι 33%. Και ο ΚΚ έφυγε και κίνησε τις διαδικασίες διαδοχής. Σήμερα οι δημοσκοπήσεις της δίνους ακόμη χαμηλότερο ποσοστό 30%. Αλλά επιμένουν στην πτώση των άλλων δύο και όχι ΚΑΙ στη δική τους. Επίσης η ΔΗΜΑΡ είναι το "σωσίβιο" του ΠΑΣΟΚ (και όλοι οι δυσαρεστημένοι έχουν πάει εκεί). Μόλις μπούμε στην προεκλογική περίοδο και υπάρξει η λεγόμενη πόλωση θα ξαναγίνει ένα ωραίο "ακορντεόν". Φυσικό, αφού κάνει τα ίδια που έκανε ο πάλαι ποτέ Συνασπισμός (επί Δαμανάκη, Κωνσταντόπουλου, Ανδρουλάκη δηλαδή αριστερών με πασοκική ψυχή). Δεν είμαστε ΠΑΣΟΚ, αλλά θέλουμε να γίνουμε ΠΑΣΟΚ στη θέση του ΠΑΣΟΚ, είμαστε πιο ευρωπαϊστές και άλλα τινά. Ο κόσμος έλεγε "καλοί είναι αλλά..." και σε κάθε εκλογική αναμέτρηση ψάχναν την είσοδο στη Βουλή. Εξάλλου και το 2009 ο ΣΥΡΙΖΑ είχε εμφανίσει ποσοστά 18,19 και 21% αλλά ουδέποτε επιβεβαιώθηκαν. Από τη στιγμή που άλλαξε τροπάρι ο ΣΥΡΙΖΑ και έγινε πιο ριζοσπαστικός, έπιασε καλύτερα. Ας μη βιάζονται μερικοί. Το λάθος του ΑΣ φαίνεται ότι το εισπράτει. Και δε φταίει καμία ΕΕ για αυτό...

  46. Dal avatar
    Dal 26/01/2012 15:07:51

    Aλλενάκι,
    Ο παραλληλισμός της ΕΕ με το σοβιετικό μπλοκ, τον άκουσα για πρώτη φορά δια στόματος ηγέτη χώρας του πρώην σοσιαλιστικού μπλοκ,που παρομοίασε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προς το Πολυτμπυρό του ΚΚΣΕ. μάλιστα προς το χειρότερο. Αυτό προ 2 περίπου ετών. Με το EUSSR όμως πρωτοτύπησες.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Dal 26/01/2012 17:45:19

      κάπου το ξεσήκωσα, zerohedge μάλλον ή του ευρωσκεπτικιστικού χώρου, είναι παλιό...
      :)

  47. Σισυφος avatar
    Σισυφος 26/01/2012 15:29:04

    Πως τα καταφεραν Ν.Δ, Λαος και Πασοκ να κανουν αντιπολιτευση στον ευατο τους ειναι αξιοσημειοτο, συγχαρητηρια στον εμπνευστη. Ο κ.Σαμαρας εκανε ηδη τις επιλογες του, οπως και τα κομματα της αριστερας. Το Δημαρ ειναι απλα ενα καταφυγιο για αυτους που δεν εχουν προθεση να ερευνησουν τι οδηγησε το Πασοκ στο ξεπουλημα της χωρας.

    • Γιαγκούλας avatar
      Γιαγκούλας @ Σισυφος 27/01/2012 12:10:52

      ΔΗΜΑΡ = ο φερετζές του πάντα βολεμένου, καθεστωτικού και αμετανόητου πασόκου.

  48. alakran avatar
    alakran 26/01/2012 15:38:25

    Kακοφωνίξ,
    Συνέχισε έτσι!

  49. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 26/01/2012 15:57:14

    Διαβάστε τί γράφει ξεδιάντροπα η Άννα προς τις Βρυξέλλες..
    h__p://news247.gr/ellada/politiki/sthn_eyrwph_kaigontai_zwes.1592113.html

    Σα να μην προσπάθησε κι η ίδια γι' αυτήν την καταστροφή, με επίκεντρο την Ελλάδα!

    Προσοχή όμως και στην τελευταία παράγραφο!
    "Ας κινηθούμε άμεσα τώρα ενισχύοντας φωνές σημαντικών Ευρωπαίων ηγετών και δημιουργώντας μια κίνηση «Ευρώπη SOS» για την αναστροφή της πορείας, για να σβήσουμε την πυρκαγιά και να δώσουμε προοπτική πριν είναι πολύ αργά"

    Τί στο καλό μαγειρεύει πάλι;

  50. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 26/01/2012 16:15:37

    Με συγχωρείτε κι όλας, αλλά είναι λίγο…προβοκατόρικος ο τίτλος και αποπροσανατολιστικός…
    Αφήστε κ. Κακοφωνίξ μου, που μας κοτσάρατε ΚΑΙ τον Λένιν ΚΑΙ το σφυροδρέπανο σε βαθύ κόκκινο φόντο μάλιστα, για να…σκιαχτούμε και ν΄ αναζητήσουμε τρέμοντας ως τα τρίσβαθα της μίζερης ψυχής μας, μιαν ασφαλή ζεστή γωνιά στη στρούγκα….
    Ο εχθρός μας, έχει από καιρό αλλάξει χρώμα, σχήμα και όνομα. Είστε ξεπερασμένος από τη ζωή. Με όλο το σεβασμό….. Τα φονικά κονσερβοκούτια έχουν σκουριάσει και πεταχτήκαν στον καιάδα προ πολλού.
    Οι Βρυξέλλες, οπωσδήποτε δεν καίγονται να …πριμοδοτήσουν κανένα Ελληνικό κόμμα και φυσικά με κανέναν τρόπο δεν θα έμπαιναν στον κόπο με τις επιλογές τους, να …πριμοδοτήσουν το ΚΚΕ, τον ΣΥΝ και τον λακέ ψηφοσυλέκτη του Πασόκ, Κουβέλη. Μην υποτιμάτε τόοοοσο πολύ τη νοημοσύνη μας αγαπητέ.
    Απλά γνωρίζουνε καλά, πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ από κανέναν Έλληνα πολιτικό ηγέτη και θεωρούν πολύ φυσικό, για μια φορά ακόμα, να υπογράψουμε, να υποκλιθούμε, να γονατίσουμε, να υποταχτούμε, να αποδεχτούμε την αργή μας εξολόθρευση χωρίς ουδεμία αντίδραση. Το πολύ-πολύ να κάνουμε λίγα ναζάκια… Μετά….
    Για να μην μακρηγορώ, αν ο κ. Αντώνης Σαμαράς θέλει πραγματικά να πρωταγωνιστήσει ως Εθνικός-Ενωτικός ηγέτης, αν θέλει ειλικρινά να εμπνεύσει και να εκφράσει την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ Ν.Δ αποκλειστικά), ιδού η μεγάλη του ευκαιρία!!!
    Δεν θα τον ….χρήσουν αρχηγό ούτε οι ΗΠΑ, ούτε οι Βρυξέλλες ούτε οι ντόπιοι άθλιοι μαυραγορίτες του συστήματος.
    Ξέρει πολύ καλά τι πρέπει να κάνει και πως μέσα από τη σύγκρουση και όχι απ΄τους μοιραίους συμβιβασμούς, προκύπτουν οι μεγάλες νίκες….
    Θα το επιλέξει;;;;
    Οψόμεθα …..

  51. Economist avatar
    Economist 26/01/2012 16:36:03

    Δεν πριμοδοτούν οι Βρυξέλλες την αριστερά αλλά η ίδια η Νέα Δημοκρατία και στέλνει με αυτό τον τρόπο τον κόσμο προς τους ανθρώπους του χάους. Ο Κουβέλης ήταν με το Μνημόνιο, στη συνέχεια το άλλαξε όταν είδε πλέον ότι δεν βγαίνει. Ο Τσίπρας και η Παπαρήγα παρόλο που το παίζουν αντιμνημονιακοί στην πραγματικότητα κρατώντας μαχαίρι στα χέρια χτυπάνε την Ελλάδα στα πλευρά. Ας γνωρίζει ο κόσμος ότι όλοι αυτοί είναι με τον Παπαδήμο στην ίδια παράταξη και αν χρειαστεί να ενώσουν τις δυνάμεις τους για τη διάλυση της Ελλάδας θα το κάνουν.

  52. petros avatar
    petros 26/01/2012 17:00:01

    Σας τα έγραφα εδώ και καιρό, αλλά δεν ΑΚΟΥΕΙ η ΝΔ.
    Το χαράτσι στη ΔΕΗ στέλνει τους αστούς στην Αριστερά.
    Η ΝΔ, το κόμμα της ιδιοκτησίας και της προστασίας της, έπρεπε
    να έχει επαναστατήσει στη δήμευση της περιουσίας των Ελλήνων !
    Αλλά, το κόμμα, ελέω νεοφιλελευθέρων, μπήκε στη συγκυβέρνηση
    και αφήνει τον Παπαδήμο και τον Βενιζέλο να αλωνίζουν και
    να δημιουργούν ανέργους και νεόπτωχους και τώρα βάζουν
    χέρι σε ακίνητα, καταθέσεις κλπ. Και κάνουν παιχνίδι
    πάλι με το Χρηματιστήριο.
    Ξυπνάτε, γιατί στην επόμενη δημοσκόπηση τα τρία κόμματα
    της Αριστεράς θα έχουν από 15 και πάνω,το καθένα. Διωξτε
    εδώ και τώρα τον Βενιζέλο από το Υπουργείο Οικονομικών.
    Αλλάξτε άμεσα οικονομική πολιτική. Ο λαός δεν αντέχει με μισθούς 1000
    και 500 ευρώ, δεν αντέχει το αίσχος του ΕΠΠΥ που πληρώνει φάρμακα
    και γιατρούς. Ξυπνάτε, πριν είναι αργά και για την ΝΔ.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ petros 27/01/2012 15:31:37

      H αριστερά δεν είναι υπέρ της κοινοκτημοσύνης και εναντίον της ιδιοκτησίας; Για ποιό λόγο τότε κάποιος που δυσφορεί με τους φόρους στα ακίνητα να ψηφίσει αριστερά;

  53. sidiro. avatar
    sidiro. 26/01/2012 23:01:43

    kαλο ταξιδι.

  54. ΛΟΚΡΟΣ avatar
    ΛΟΚΡΟΣ 27/01/2012 01:39:37

    ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΩΚΟ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟΣ.
    ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΠΟΝΤΑΙ

  55. ΕΛΕΝΗ ΛΟΓΟΘΕΤΗ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΛΟΓΟΘΕΤΗ 27/01/2012 10:50:44

    Σχολιο
    προς ΑΛΛΕΝΑΚΙ.Η προταση σου ειναι ρηξικελευστη.Ομως οι πολιτικες των
    κινητρων και τωνεπιδοτησεων απο μονες τους ειναι αναγκαιες προυποθεσεις
    αλλα οχι επαρκης.Χρειαζεται μια πολιτικη ανΑΝΑΓΚΑΣΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΔΑΣΜΟΥ
    ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΓΗΣ (παρατημενοι αγροι).Μονον ετσι θα οδηγηθουμε
    σε ενα νεο σημειο ισορροπιας μεταξυ ημιαστικων αστικων και μεγαλων
    αστικων κεντρων(ενα σημειο ισορροπιας,φυσικα,που θα απαντα και στο
    προβληματης υπογεννητικοτητας)

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΕΛΕΝΗ ΛΟΓΟΘΕΤΗ 27/01/2012 18:20:33

      Πολύ σωστά και σας ευχαριστώ. Θα πάρω τον σύνδεσμο με το σχόλιό σας και θα το ενσωματώσω στην ανάρτηση που έχω κάνει με αυτό το θέμα "Ο Ελληνικός Γόρδιος Δεσμός - Πίσω στις εστίες μας"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.