#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/05/2011 20:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Βρυξέλλες θεωρούν την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ “τελειωμένη”



Εδώ κι ένα χρόνο η μόνιμη επωδός της κυβέρνησης και ειδικά του Γ. Παπανδρέου είναι ότι έχει τη στήριξη των Ευρωπαίων, ότι εμπιστεύονται τις κυβερνητικές επιλογές, ότι ανακτήθηκε η αξιοπιστία της χώρας και άλλα πολλά.

Οι τελευταίες εξελίξεις στις Βρυξέλλες επιβεβαιώνουν αυτό που φαινόταν εδώ και λίγο καιρό. Ότι πλέον η Κομισιόν και φυσικά και το ΔΝΤ έχουν άρει την εμπιστοσύνη τους στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Δεν τους εμπιστεύονται πλέον και αναζητούν λύσεις για να προχωρήσουν κάποια πράγματα στην Ελλάδα που έχουν βαλτώσει.

Βλέποντας τα οικονομικά στοιχεία, την αδυναμία να μειωθεί το έλλειμμα, την έκρηξη της ανεργίας, τη βαθιά ύφεση και τη διάλυση του κυβερνώντος κόμματος που δεν μπορεί να αποφασίσει ούτε για τα αυτονόητα χωρίς να τσακωθεί κάποιος υπουργός, οι ξένοι πλέον δείχνουν ότι θέλουν να βάλουν στην άκρη την κυβέρνηση.

Αυτό είναι το νόημα της συναίνεσης που ζητούν από την Ελλάδα. Διότι αν δεν θεωρούσαν ότι η σημερινή κυβέρνηση είναι για τα... μπάζα, τότε γιατί να ζητήσουν και την ψήφο των άλλων κομμάτων; Θα άφηναν τον κ. Παπανδρέου να ψηφίζει ότι θέλει, όποτε θέλει και με όποιον τρόπο θέλει, όπως έκανε άλλωστε τόσο καιρό.

Η στάση του προέδρου του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ δείχνει ότι θεωρούν τον πρωθυπουργό “τελειωμένο”, είτε αυτό γίνει τώρα, είτε λίγο αργότερα.

Οι πιέσεις, οι εκβιασμοί και η αναφορά του για πρώτη φορά στην αναδιάρθρωση χρέους, δείχνουν ότι έχουν διαρραγεί οι σχέσεις του με την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.

Μιλώντας σε ένα σεμινάριο στο περιθώριο της συνόδου των υπουργών Οικονομικών της ΕΕ, ο Γιούνκερ είπε ότι ίσως είναι απαραίτητο να γίνει μια «ήπια αναδιάρθρωση» του ελληνικού χρέους. Πρόσθεσε ότι η πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης της Ελλάδας οφείλει να είναι η συγκέντρωση 50 δισεκατομμυρίων ευρώ από τις ιδιωτικοποιήσεις κρατικών περιουσιακών στοιχείων και η χρήση αυτών των κεφαλαίων για την αποπληρωμή μέρους του χρέους, που φθάνει σχεδόν το 150% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ). Σε αντάλλαγμα, είπε ο Γιούνκερ, μπορεί να εξεταστεί κάποιας μορφής αναδιάρθρωση του χρέους. «Εάν η Ελλάδα κάνει όλες αυτές τις προσπάθειες, τότε πρέπει να δούμε εάν είναι δυνατόν να προχωρήσουμε σε μια ήπια αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους. Αντιτίθεμαι αυστηρά σε μια μείζονα αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους», πρόσθεσε.

Την ίδια στιγμή ο Eπίτροπος Νομισματικών Υποθέσεων της ΕΕ Ολι Ρεν άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγής των όρων του ελληνικού χρέους, λέγοντας ότι θα μπορούσε να εξεταστεί «αναδιάταξή» (reprofiling) του, ενώ ζήτησε διακομματική συναίνεση για να επιτευχθούν οι στόχοι του μνημονίου

Η αλλαγή στη στάση του Eurogroup είναι σημαντική για το ελληνικό πρόβλημα και προοιωνίζεται σημαντικές εξελίξεις.

Η μπάλα πάει πλέον στον Αντώνη Σαμαρά και στο πώς θα διαχειριστεί την αλλαγή πλεύσης των Ευρωπαίων. Η πρώτη κίνησή του, να συναινέσει μόνο σε μέτρα που είναι για το εθνικό καλό, κρίνεται σωστή. Η επόμενη θα είναι σαφώς να αλλάξουν όλες εκείνες οι εξωφρενικές ρυθμίσεις του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος. Είναι αυτό που έλεγε τόσο καιρό, ότι μόνο η επαναδιαπραγμάτευση είναι η μόνη λύση.

Α.Ψ.

ΥΓ. Και να πούμε και κάτι άλλο: Καταφεύγουν στον Σαμαρά και τη ΝΔ επειδή ξέρουν ότι αν η κυβέρνηση περάσει αυτά τα μέτρα θα πέσει από το ... ΠΑΣΟΚ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 17/05/2011 20:17:16

    Βασικά, όσο και να εκβιάζουν οι Ευρωπαίοι, η Ελλάδα θα συνεχίσει να υπάρχει, οπότε, ο Αντώνης έχει το πάνω χέρι. Και να πεινάσουμε, θα τραφούμε με ό,τι βρούμε. Αντέξαμε σε πολύ χειρότερες εποχές.

    Δεν είναι ώρα για συναίνεση. Το μόνο που θα καταφέρει ο Αντώνης θα είναι να αυτοακυρωθεί, αν συναινέσει τώρα. Ούτε διαπραγμάτευση μπορεί να κάνει, ως αντιπολίτευση, στους όρους του Μνημονίου. Θα "χαρίσει" έτσι στον ΓΑΠ ένα καλύτερο Μνημόνιο.

    Θα πρέπει να τους πει ότι πρώτα θα γίνει πρωθυπουργός και μετά θα συζητήσει. Τι να συζητήσει, όταν δεν κυβερνάει;

    Η στάση των Ευρωπαίων δείχνει ότι "καίγονται" να κάνουν την αρπαχτή στην Ελλάδα. Ποσώς τους νοιάζουν τα νούμερα. Να πάρουν τη δημόσια περιουσία και να μας αφήσουν μετά να ψοφήσουμε...

    • nick avatar
      nick @ Επώνυμος 17/05/2011 20:41:53

      Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Επώνυμος 17/05/2011 20:48:40

      Οποιος έχει διαπραγματευτεί με τράπεζες και δανειστές καταλαβαίνει το παιχνίδι που παίζουν.

      Οπως σωστά λες θέλουν να βάλουν στο χέρι τα αξιόλογα περιουσιακά στοιχεία της χώρας και απο εκεί και πέρα χωρίς να έχουμε καμία διαπραγματευτική δύναμη να μας χορέψουν στο ταψί.

      Οπως πάνε τα πράγματα τι να πεθάνεις Σάββατο βράδυ τι Κυριακή πρωί.

      Κατά τα λοιπά:


      Η χώρα έχει Πρωθυπουργό να πάρει θέση σε αυτά που απαιτούν οι εταίροι μας;;

      Ο Παπανδρέου αυτή την στιγμή είναι φοβισμένος και έχει κρυφτεί πίσω από τις απαιτήσεις της τρόικας.

      Mετά την κοροιδία της προσφυγής στο ΔΝΤ πίσω από την πλάτη μας, για μια ακόμη φορά συμπεριφέρεται μικροπολιτικά έχει εξαφανισθεί και σε απόλυτη συμπαιγνία με την τρόικα πάει να εκβιάσει την αντιπολίτευση.

      Τώρα καταλαβαίνουμε γιατί ο Σαμαράς δεν έπεσε στην παγίδα να σηκώσει υπέρμετρα τους τόνους της αντιπολίτευσης και πολύ περισσότερο να ζητήσει εκλογές.

      Παρακολουθούμε μια σχιζοφρένεια. Το πρόγραμμα του ΔΝΤ απέτυχε επειδή και ήταν λάθος και η κυβέρνηση ανίκανη να το εφαρμόσει και τους φταίει η αντιπολίτευση.

      Δηλαδή ο Σαμαράς φταίει που ο Καπελέρης δεν έπιασε την φοροδιαφυγή;;

      Ο Σαμαράς φταίει που ο Λοβέρδος δεν έχει κάνει τίποτα στο θέμα των νοσοκομείων;;

      Θέματα κραυγαλέας κυβερνητικής ανικανότητας δεν υπάρχει;;

      Μπορεί να διαχειρισθεί τέτοιες λεπτές διαπραγματεύσεις ένας φοβισμένος πρωθυπουργός που μια του φταίει ο Καραμανλής μια ο Σαμαράς.

    • ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
      ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ @ Επώνυμος 17/05/2011 21:41:40

      Την δημόσια την έχουν,η ιδιωτική περιουσία και επιχειρήσεις είναι το ζητούμενο,
      που ότι πάρουν θα είναι λόγω της μνημονιακής κατευθυνόμενης εξαθλίωσης.

    • km avatar
      km @ Επώνυμος 18/05/2011 03:06:59

      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ ΦΙΛΕ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ....

  2. sp_athens avatar
    sp_athens 17/05/2011 20:32:04

    Όπως αναμενόταν, το σκηνικό της Πορτογαλίας επαναλαμβάνεται.
    Για να δούμε τώρα, ποιός θα πάρει το ρίσκο. Λαγός την φτέρη κούναγε, που έλεγε κι ένας παλιόφιλος...

    • Orestios avatar
      Orestios @ sp_athens 17/05/2011 23:33:08

      Άδωνι? Πάλι εδώ?

  3. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 17/05/2011 20:41:10

    Δεν έχουν άρει την εμπιστοσύνη τους στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, απλά βλέπουν ότι τίποτα δεν βγαίνει και σε περίπτωση εκλογών κανένας δεν διασφαλίζει ότι το εκλογικό αποτέλεσμα θα είναι τέτοιο που θα ευνοεί τη συνέχιση της πολιτικής του μνημονίου.
    Σε μια τέτοια περίπτωση τα νεοφιλελεύθερα γκρουπούσκουλα δεν θα μπορούν να εφαρμόσουν τις καταστροφικές για την κοινωνία πολιτικές τους, πολιτικές που δεν είναι ούτε φιλε- λευθερες, ούτε σε αρμονία με την δημοκρατία.
    Με άλλα λόγια, λένε οι ευρωπαίοι, πάτε όλοι μαζί μπας και γλυτώσει ο νεοφιλελευθερισμός, για αυτό συναινεί το κόμμα της
    « νεοφιλελεύθερης συμφωνίας».
    Αυτό είναι το νόημα της συναίνεσης που ζητούν από την Ελλάδα.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/05/2011 20:43:31

    Συναίνεση για να μπούμε πιο βαθιά στον λάκκο; Όχι ευχαριστώ!

    Όπως είπε και ο Επώνυμος, αντέξαμε σε πολύ χειρότερα. Να πάνε να απαυτωθούνε.

  5. Kennan avatar
    Kennan 17/05/2011 20:51:10

    @Επώνυμε: Νομίζω ότι είναι περισσότερο από σαφής η στάση του Σαμαρά: Με το Ζάππειο 2 πρότεινε την δική του εκδοχή του Μνημονίου (με ανάπτυξη κλπ και κυρίως με σύντομη έξοδο από αυτό). "Θα σας σώσω με το Ζάππειο2" είπε, απευθυνόμενος προς όλους και κυρίως τον λαό με αντάλλαγμα την αυτοδυναμία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Kennan 17/05/2011 21:23:31

      Δεν πολυσυμφωνώ με τις εξαγγελίες του "Ζάππειο 2", αλλά δεν το έθεσα στη σελίδα, για να μην αποπροσονατολιστεί η συζήτηση από την ουσία, που είναι η μη συναίνεση της ΝΔ στους σημερινούς σχεδιασμούς τους.

      Κατά τη γνώμη μου, ο Αντώνης τους έδωσε λίγα, στο Ζάππειο 2, για να κρατήσει μια ισορροπία σε σχέση με το κεντρικό "όχι" που είπε. Όμως ο Πρόεδρος κάνει ένα λάθος: Δεν πρόκειται για έντιμους παίκτες, αλλά για κανονικές ύαινες. Απλώς, τα θέλουν όλα. Δεν θα ησυχάσουν, αν δεν τα πάρουν. Όταν είδαν ότι πήραν λίγα (τα περί αποκρατικοποιήσεων κλπ.), λύσσαξαν και πίστεψαν ότι μπορούν να τα πάρουν όλα.

      Δεν έχει σημασία όμως τι θα έκανα αν ήμουν εγώ στη θέση του Προέδρου, σημασία έχει να κινείται όπως ταιριάζει στο δικό του χαρακτήρα και, έστω και με τον τρόπο αυτόν (ασχέτως αν ταυτιζόμαστε όλοι με αυτόν τον τρόπο), να μπορέσει να κρατήσει η Ελλάδα αντίσταση αυτή τη στιγμή, στο πρόσωπο του Αντώνη.

      Έρχεται η ώρα του και θέλουν να τον εξουδετερώσουν από τώρα.

      Η μάχη του Σαμαρά μόλις αρχίζει. Πρέπει να σταθούμε δίπλα του και να τη δώσουμε με ένταση και πάθος για τη νίκη. Και πίστη ότι η τελική νίκη μας ανήκει. Ας θυμηθούμε τη λυσσα τους για το σχέδιο Ανάν και πόσο, τελικά, δεν μπόρεσαν να κάνουν ΤΙΠΟΤΑ εναντίον της Κύπρου!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 17/05/2011 21:25:09

        * (ασχέτως αν δεν ταυτιζόμαστε όλοι με αυτόν τον τρόπο)

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Επώνυμος 17/05/2011 22:56:32

        Ίσως αυτό ακριβώς το "μεζεδάκι" για να τους ανοίξει η όρεξη είναι ο Δούρειος Ίππος του Σαμαρά. Κατάφερε να ικανοποιήσει την αγορά, να δώσει λίγη ελπίδα χωρίς να καταφύγει σε λαικισμούς και παρ' όλα αυτά και να "δελεάσει" τους τροικανούς, αν μη τι άλλο, να τον ακούσουνε.

      • inkas avatar
        inkas @ Επώνυμος 17/05/2011 23:06:06

        Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Επώνυμε,τους έκλεισε το μάτι στο Ζάππειο 2,βλέπε αποκρατικοποίση της ΔΕΗ. Είχαμε και ανταλλαγή επιχειρημάτων με τον φίλο ierofanti γι'αυτό το θέμα, σε προηγούμενη ανάρτηση του blog. Η συναίνεση τώρα θα εκλειφθεί σαν αδυναμία. Τώρα σε αδυναμία βρίσκονται αυτοί, γι'αυτό και επιτίθενται. Πρόεδρε,στο ύψος σου, για το καλό σου, για το καλό μας! Θρασύδειλα ανθρωπάκια είναι, μην λογαριάζεις τίποτα.

      • Kennan avatar
        Kennan @ Επώνυμος 17/05/2011 23:40:45

        Πάλι καλά που έκανες την χάρη στην σελίδα και δεν ανέπτυξες τους προβληματισμούς σου για το Ζάππειο 2, γιατί τι θα έκανε χωρίς αυτούς. Σε παρακολουθώ καιρό και διαπιστώνω ότι είσαι μεν πολύ καταρτισμένος, αλλά αγνοείς στοιχειώδεις κανόνες της τακτικής. Ο Σαμαράς δεν είναι Παπαρήγα για να θέλει να διαρρήξει στις σχέσεις του με την ΕΕ. Ούτε ΑΝΤΑΡΣΥΑ για να βλέπει υποκείμενα της; επανάστασης που υπάρχουν μόνο στο μυαλό ορισμένων και ενδεχομένως το δικό σου. Είπε πολλά στο Ζάππειο και έχουν αναληθεί αρκετά εδώ μέσα. Θυμιχω όμως τα Κυριότερα: ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΩ ΟΛΑ. Και ΈΧΕΤΕ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Kennan 18/05/2011 10:11:20

          Ο Λένιν έλεγε "καλή η εμπιστοσύνη, καλύτερος ο έλεγχος". Dowerjai, no prowerjai. Λυπάμαι, δεν εμπιστεύομαι ούτε τον εαυτό μου. Δεν έχω σκοπό να κάνω αντιπολίτευση στο Σαμαρά, ούτε όμως να αλλάξω γνώμη για κάτι πριν πεισθώ από την αντίθετη γνώμη.

          Όσο για την τακτική, σίγουρα εμείς οι έξω από το χορό πολλά δεν ξέρουμε, αλλά με βάση τα όσα βλέπω διαμόρφωσα τη συγκεκριμένη γνώμη. Μπορεί και να κάνω λάθος, αλλά προς το παρόν η λύσσα τους για "γραπτή" συναίνεση μου δείχνει ότι αυτά που τους έδωσε ο Αντώνης μάλλον τον έβαλαν σε περισσότερο κίνδυνο παρά τον βοήθησαν. Θα δούμε. Αν μάθω και άλλα που δεν ξέρω, ίσως πάλι να αλλάξω γνώμη. Το ίδιο συμβαίνει με όλους μας. Γνώμες λέμε μόνον εδώ μέσα, με βάση τις πληροφορίες που ο καθένας μας έχει.

          Το έχω γράψει και το έχω πει πολλές φορές εδώ μέσα: Δεν είμαι με το Σαμαρά ως πρόσωπο, είμαι με αυτά που εκπροσωπεί. Αν δεν τα εκπροσωπεί, ποιος ο λόγος να είμαι μαζί του; Η προσωπολατρεία μας τελείωσε με κάτι καθάρματα τύπου Βενιζέλου (Ελευθέριου), Μακάριου, βασιλιάδων και λοιπών.

          Και όσο για τη σελίδα, καμία χάρη δεν της έκανα. Πίστευα ότι θα ήταν λάθος στη δεδομένη στιγμή να εκφράσω αντιρρήσεις για το Ζάππειο 2 γιατί θα λειτουργούσαν αποπροσανατολιστικά. Όχι για χάρη της σελίδας, αλλά για χάρη της υπόθεσης "εκδίωξη του ΔΝΤ", για την οποία εργαζόμαστε όλοι.

  6. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 17/05/2011 21:00:00

    Η Ευρώπη βρήκε την ευκαιρία να ξεφορτωθεί το αμερικανάκι.
    Το ΟΧΙ του Σαμαρά είναι δεδομένο και η ΕΕ το ξέρει καλά.Έτσι έμμεσα θα μας οδηγήσουν σε εκλογές και θα ξεφορτωθούν τον Παπανδρέου .Μάλιστα οι ΗΠΑ πήγαν να τον υποστηρίξουν λέγοντας ότι δεν θα μας αφήσουν να καταρρεύσουμε αλλά αυτή τη φορά τα πράγματα ζόρισαν πολύ από την Ευρώπη.
    Στο καλό και να μη μας γράφει ο δοσίλογος!!!!!!!!

  7. ο ξένος avatar
    ο ξένος 17/05/2011 21:10:53

    Κακώς συγχέεται ο εκβιασμός με την περίπτωση της Πορτογαλίας. Εκεί η συναίνεση επιτεύχθηκε σε προεκλογική περίοδο και ήταν λογικό να ζητηθεί διακομματική συμφωνία. Εκτός αν και εδώ βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο.

    • sp_athens avatar
      sp_athens @ ο ξένος 17/05/2011 21:23:52

      Οι εκλογές στην Πορτογαλία συμφωνήθηκαν διότι έπεσε η κυβέρνηση όταν απορρίφθηκαν τα σκληρά μέτρα στο Κοινοβούλιο.
      Το ίδιο φοβούνται ότι υπάρχει περίπτωση να συμβεί κι εδώ.
      Οπότε, υπογράφετε και παίρνετε τα λεφτά ή βγάλτε τα πέρα μόνοι σας διότι εμείς δεν το ρισκάρουμε.
      Ποιά η διαφορά; Απλώς, προσπαθούν να προλάβουν τις εξελίξεις.

      • ο ξένος avatar
        ο ξένος @ sp_athens 17/05/2011 21:29:38

        Ε, δεν είναι και "απλώς". Εδώ, υποτίθεται ότι υπάρχει κυβέρνηση! Ή μήπως έπεσε και δεν το ξέρουμε ακόμη;

        • sp_athens avatar
          sp_athens @ ο ξένος 17/05/2011 21:39:22

          Τα δάνεια δίδονται στην χώρα και όχι στην κυβέρνηση. Τα υπογράφει ως πρωτοφειλέτης η κυβέρνηση και ως εγγυητής η αξιωματική αντιπολίτευση. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, δεν είναι παράλογο.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ sp_athens 17/05/2011 21:42:09

            Παράλογο είναι. Πού ακούστηκε σε άλλη χώρα να συμβαίνει αυτό;

            Αν δεν θέλουν ας μην μας δανείσουν βρε αδερφέ... Εμάς δεν μας πειράζει. Αυτούς γιατί τους πειράζει να μην μας δανείσουν; Αν δεν κάνω λάθος, εκτός από τον Παπανδρέου, κανένας άλλος δεν τους κάλεσε να μας σώσουν...

          • sp_athens avatar
            sp_athens @ Επώνυμος 17/05/2011 21:51:16

            Συνέβη στην Πορτογαλία και την Ισλανδία.
            Όσο για το επιχείρημα σου, είναι ακριβώς αυτό που επικαλούνται.
            Δεν θα κάθομαι εγώ να απολογούμαι στους ψηφοφόρους μου για να σε πληρώνουν, αν εσύ δεν σκας κιόλας... Μας έχουν ήδη δείξει την έξοδο.
            Πικρό αλλά αληθινό.

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ sp_athens 17/05/2011 21:58:23

            sp-

            Οι απόψεις σου μου θυμίζουν αυτά που έλεγαν κάποιοι στην κατοχή μην κάνετε αντίσταση για να μην έχουμε αντίποινα από τους Γερμανούς.

            Δηλαδή φίλε τι μας προτείνεις να εφαρμόσουμε κατά γράμμα αυτά που μας προτείνουν τα οποία όμως μόνο αυτούς εξασφαλίζουν και δεν δίνουν λύση στο προβλημά μας.

            Ως υπέρμαχος του μνημονίου μπορείς να μας πεις τι δεν πήγε καλά με το πρώτο και πάλι είμαστε στα ίδια.

            Εσείς δεν λέγατε ψηφίσαμε το μνημόνιο για να πληρωθούν συντάξεις.

            Αφού τα κάνατε σωστά και είχατε δίκιο γιατί δεν μας δίνουν την δόση κανονικά.

            Ποιος μας εξασφαλίζει ότι δεν κάνετε πάλι λάθος και σε πέντε μήνες θα ζητάτε άλλα.

          • sp_athens avatar
            sp_athens @ sp_athens 17/05/2011 22:03:16

            "Για να δούμε τώρα, ποιός θα πάρει το ρίσκο."
            Αυτό ήταν το αρχικό μου σχόλιο.
            Ούτε σε υποταγή κάλεσα, ούτε σε επανάσταση.
            Απλώς, απορώ.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ sp_athens 18/05/2011 10:15:56

            Δεν συνέβη σε καμία άλλη χώρα μέχρι σήμερα και αν συμβαίνει στην Πορτογαλία συμβαίνει επειδή το κάνουν οι ίδιοι διεθνείς εγκληματίες. Δεν έχω σκοπό να ανεβώ σαν σφαχτάρι στο δέντρο, ούτε να πεισθώ από ευλογοφανή επιχειρήματα που παραβλέπουν την ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ των κρατών κατά το δανεισμό. Που μεταφράζεται σε ΛΑΪΚΗ κυριαρχία.

            Επί 180 χρόνια και βάλε, το κράτος μας δανειζόταν χωρίς ποτέ να τεθεί ζήτημα πολιτικού ελέγχου της χώρας λόγω του δανεισμού. Δεν έλεγε δηλαδή "σου δανείζω, άρα θα σε κυβερνήσω και θα με υπακούς σε όλα". Το ίδιο συνέβαινε σε όλη την ανθρωπότητα. Ούτε στα δάνεια της ελληνικής επανάστασης δεν συνέβη αυτό! Τα πήρε ο Μαυροκορδάτος υποθηκεύοντας την ελληνική ανεξαρτησία, αλλά δεν ζήτησαν από την αντιπολίτευση να συμφωνήσει! Την είχαν βάλει απλώς φυλακή!

            Εν πάση περιπτώσει, αν θέλεις η τράπεζα που σου δανείζει να έχει λόγο για το αν θα πάρεις δώρο στη γυναίκα σου στην επέτειο του γάμου σου. Είναι δικαίωμά σου. Εγώ τέτοιο δικαίωμα στην τράπεζα ΔΕΝ δίνω. Οι υποταγμένοι να πάτε με τους υποταγμένους. Οι υπόλοιποι θα αντισταθούμε.

          • Kostas D avatar
            Kostas D @ Επώνυμος 17/05/2011 22:49:20

            Επωνυμε,
            ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ!!!!!
            Πες τα...!! Πολυς κοσμακης δυστυχως εχει πειστει πως "χωρις μνημονιο τι θα κανουμε...".....Μιας και κουρασμενοι απο την καθημερινοτητα δεν εχουν χρονο, να ενημερωθουν σωστα. Αλλα κι αν εχουν , ειναι τοση η προπαγανδα που δεν μπορουν να καταλαβουν τι αληθινα συμβαινει....!!!!!
            Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!
            ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΚΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟΥΣ ΕΠ ΑΟΡΙΣΤΟΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.....ΟΠΩΣ ΠΧ ΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟ ΚΤΛ.....

            ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ!!!!!!

  8. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 17/05/2011 21:11:46

    Οι πασόκοι ελπίζουν σε πρόωρες εκλογές για να σώσουν ότι μπορούν και να είναι στο παιχνίδι της συναλλαγής όπως πάντα. Προσωπικά δεν θα με ενδιέφερε απλά να φύγει το ΠΑΣΟΚ αλλά εάν και όταν έρθει ο Σαμαράς στην κυβέρνηση να είναι τέτοιες οι συνθήκες ώστε να μπορεί να εφαρμόσει το πρόγραμμά του. Η συναίνεση θα με απογοήτευε.

  9. TDOs avatar
    TDOs 17/05/2011 21:16:19

    Καποιος ζητουσε παλαιοτερα συναινεση..

    για μετρα που θα παιρνονταν εγκαιρως,
    και
    ειναι σαν ανεκδοτα μπροστα
    στα σημερινα της βρωμικης πασοκοχουντας..

    http://www.youtube.com/watch?v=0XauOkX2Nis

    αλλα η πασοκοχουντα ειχε αλλα σχεδια..

    μεγαλα.. καναλια
    μεγαλες πολυημερες φωτιες..
    μεγαλες πορειες
    καψιμο αθηνας..
    πρασινοι εργατοπατερες..
    δουλεψαν ξανα για το σοσιαλισμο..

  10. giorgos avatar
    giorgos 17/05/2011 21:24:31

    μολις πριν λιγο ελεγα σε ενα φιλο μου αυτα που αναφερει το αρθρο.υπαρχει καταρρευση της κυβερνησης παπανδρεου,κι αυτο το βλεπουν και στην ευρωπη.ο σαμαρας πρεπει να επιμεινει στις προτασεις του ζαππειου2 και να απευθεινθει στο λαο ζητωντας τη συνενεση του για να βγαλει την χωρα απο το χαος.

  11. koinos_nous avatar
    koinos_nous 17/05/2011 21:35:50

    Σταση πληρωμων και εξοδος απο το ευρω κυριοι.
    Ολα τα αλλα ειναι ναχαμε να λεγαμε.
    Δειτε τις υποχρεωσεις της χωρας και οποιος νομιζει οτι βγαινουν να μας πει τι πινει να τρεξουμε να παρουμε και εμεις.
    Ο Λαπαβιτσας το φωναζε απο περυσι το Μαιο (και τον επαιζαν ιδεοληπτικο αριστερο).

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ koinos_nous 17/05/2011 21:36:27

      τον ελεγαν ιδεοληπτικο αριστερο

  12. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 17/05/2011 21:37:16

    Φαινομενικά, ο εκβιασμός τού Eurogroup προς την αντιπολίτευση στριμώχνει τον Σαμαρά στον τοίχο. Είναι όμως έτσι; Ή μήπως μπορεί για πλάκα να αντιστρέψει τον εκβιασμό ο Σαμαράς και να έχουμε σαρωτικές εξελίξεις; Έτσι κι αλλοιώς χρεωκοπία αποκλείεται σ' αυτή τη φάση πριν εξασφαλίσουν όσα περισσότερα μπορούν, όπως λέει κι ο aris A (είναι πολλά τα λεφτά Άρη...). Αν συνεχιστεί αυτός ο τσαμπουκάς εκ μέρους τής τρόικα και (φυσικά) δεν τσιμπήσει ο Σαμαράς, ο ΓΑΠ κινδυνεύει με κατάρρευση. Κι όχι μόνο ο ΓΑΠ, αλλά και η ελάχιστη πια αξιοπιστία που έχει απομείνει στα ΜΜΕ...

  13. GSV avatar
    GSV 17/05/2011 21:42:19

    Δεν νομιζω οτι η σταση του Eurogroup αποτελει ενδειξη οτι θεωρει τη κυβερνηση τελειωμενη. Αποδικνυει απλως το αληθινο προσωπο της κατα πολλα διαφημιζομενης Ευρωπαικης αλληλεγγυης. Η ευρωπαικη αλληλεγγυη δεν ειναι τιποτα αλλο απο την βιτρινα ενος πανευρωπαικου χρηματο-πιστωτικου συστηματος που προσπαθει να επιβληθει. Με απλα λογια, γινονται προσπαθειες για να δημιουργηθει μια Ευρωπαικη Ενωση δυο ταχυτητων. Οι πλουσιες χωρες του Βορρα (με ηγετη τη Γερμανια) που δανειζουν και επιβαλλουν τους ορους τους και οι φτωχες χωρες του Νοτου που δανειζονται, παραχωροντας ως αντιτιμο μερος της εθνικης τους κυριαρχιας.

    Το Eurogroup λαμβανει αποφασεις συμφωνα με τα οικονομικα συμφεροντα των πιστωτων και οχι με βαση τις αναγκες του λαου. Αμεση αποδειξη αυτου ειναι οτι ενω οι κοινωνικες ταραχες στην Ελλαδα τεινουν να παρουν ανεξελεγκτες διαστασεις, το κεντρο επιχειρησεων των Βρυξελλων με τη συνεισφορα του Δ.Ν.Τ. μας επιβαλλει νεα δρακοντια και δυσβασταχτα μετρα.
    Η ευρωπαικη αλληλεγγυη εξαφανισθηκε οταν η Ε.Ε. δεν δεχτηκε την οικονομικη κριση της χωρας ως εσωτερικο προβλημα και μας εξωθησε στις δαγκανες του Δ.Ν.Τ.

    Το εαν η Ελλαδα παραμεινει στη ζωνη του ευρω, εαν παραμεινει στην ιδια την Ε.Ε. λιγο τους ενδιαφερει. Το Εurogroup και γενικα ολοι οι οικονομικοι οργανισμοι της Ε.Ε. δρουν σαν μπραβοι που εχουν προσληφθει απο τους τοκογλυφους-δανειστες ωστε μεσω απειλων να εξασφαλισουν τα κεφαλαια τους.

    Βασισμενοι σε αυτη την ερμηνεια των πραγματων, μπορουμε να εξηγησουμε τη μεγαλη απηχηση του Γ.Π. του Β΄ στους κολπους της Ε.Ε. κατα το πρωτο καιρο πρωθυπουργιας του. Βρηκαν ξαφνικα στα ματια του, τον Mr. Yes. To παιδι που δεν χαλαει χατηρια. Τον πιστο στρατιωτη που δεν ρωταει ποτε, απλως εκτελει. Το παιδι που μπορει να φτασει στην εξαθλιωση εναν ολοκληρο λαο προκειμενου να εκτελεσει τις διαταγες τους.

    Η κυβερνηση του ΓΑΠ εγινε κακη ξαφνικα στα ματια τους γιατι χανει τη λαικη της απηχηση. Απελπιδες δηλωσεις του τυπου, Με σταματανε στο δρομο και μου δινουν το μισθο τους για να σωθει η χωρα... πεφτουν πια στο κενο. Αρχιζουν να νιωθουν φοβο οτι οι καλες ημερες τελειωνουν . Τα μεγαλα φαγοποτια θα αντικατασταθουν με περιοδο νηστειας. Τοτε που οτι ζηταγαν, γινοταν. Τοτε που ολα λαδωνονταν. Τοτε που ολα στην Ελλαδα κατασκευαζονταν απο μια γερμανικη εταιρια. Αρχιζουν να νιωθουν φοβο οτι ο κ. Σαμαρας αγαπαει πιο πολυ το Νο απο το Υes. Αρχιζουν οι απειλες...συναινεση η πτωχευση! Τωρα ξεκινανε ολα!

    Στο διλημμα Γιωργος Vs Αντωνης, οι της Ε.Ε. ψηφιζουν George δαγκωτο. Φως φαναρι. Δεν τον θεωρουν χαμμενο το ΓΑΠ απλως του τραβανε το αυτακι (bad boy Giorgos) προκειμενου να εξασφαλισει οτι ο Αντωνης δεν θα γινει ποτε πρωθυπουργος οπως συμφωνησαν καποτε σε ενα απο τα μεγαλα μεσα ενημερωσεως (μεγαλης εγκυροτητας). Ειναι πολλα τα λεφτα Αρη....για να γινει ο Σαμαρας πρωθυπουργος.

    Ο κ. Σαμαρας στις επομενες εκλογες θα πρεπει να πολεμησει δυο μετωπα. Το εσωτερικο οπου το παρακρατος του ΠΑΣΟΚ καλα κρατει και το εξωτερικο οπου οι πατριωτικη του σταση μαλλον εχει προκαλεσει δυσφορια σε αρκετους 'αλληλεγγυους' ευρωπεους.

    • saltcity avatar
      saltcity @ GSV 17/05/2011 22:25:59

      Μπράβο. Πολύ σωστός.

  14. koinos_nous avatar
    koinos_nous 17/05/2011 21:44:41

    Εχετε εικονα τι επιστροφες φορων θα τρεξουν φετος σε μισθωτους και συνταξιουχους που τους εχει γινει παρακρατηση φορου?
    Τρελες επιστροφες λογω των αποδειξεων. (αντε πιασε το ελλειμα του 2011)
    Επιστροφες φορου σε επιχειρησεις λογω της αυξημενης προκαταβολης φορου με βαση τζιρους 2010 (τζιροι που φουντραραν το 2011).
    Κατα τα αλλα τα νουμερα βγαινουν.
    Το αλλο με τον Τοτο το ξερετε ?

  15. Παντα Διωκομενος avatar
    Παντα Διωκομενος 17/05/2011 21:47:32

    Tο σχεδιο τους ειναι σατανικο.Φυγαδευουν το δικο τους παιδι για να σκασει η βομβα στα χερια του Σαμαρα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Παντα Διωκομενος 17/05/2011 23:02:37

      Καλύτερα ελεγχόμενη έκρηξη υπό την εποπτεία ενός σωστού πυροτεχνουργού, παρά ακατάπαυστη ρίψη βομβών διασποράς από έναν ιδεοληπτικό μεγαλομανή.

      • Orestios avatar
        Orestios @ TopGunZ 17/05/2011 23:34:10

        +1000

  16. jkr avatar
    jkr 17/05/2011 21:55:39

    "Η πρώτη κίνησή του, να συναινέσει μόνο σε μέτρα που είναι για το εθνικό καλό, κρίνεται σωστή."
    Το σχέδιο αποκρατικοποιήσεων είναι για το εθνικό καλό ή όχι;
    Για αυτό κόπτονται οι ΕΕ-ΔΝΤ.
    Λοιπόν;;;

  17. ierofantis avatar
    ierofantis 17/05/2011 22:00:45

    Καλησπέρα αγαπητοί φίλοι/ες.

    Τι σημαίνει για τους Ευρωπαίους η ουσιαστική προτροπή "Συναίνεση αλλιώς βγάλτε τα πέρα μόνοι σας...;"

    Η δική μου αυθαίρετη ερμηνεία είναι "Giorgos, go home - USA...!"

    Γιατί εμείς, όπως λέει και ο Αρχαιοπτέρυγας και άλλοι φίλοι ανωτέρω, θα επιβιώσουμε, γιατί απλώς δεν πεθαίνουμε...

    Είμαστε απέθαντοι σαν έθνος.

    Για τους Ευρωπαίους όμως και για τις τράπεζές τους η άφεση της Ελλάδας στη χρεοκοπία, απλώς δεν είναι επιλογή.

    Όχι μόνο για οικονομικούς αλλά κυρίως για πολιτικούς και γεωπολιτικούς λόγους.

    Τους οικονομικούς λόγους τους καταλαβαίνετε. Δις ις ... πάρτα, όπου πάρτα, 350 χαρτούρα ελληνικών ομολόγων για προσάναμα στο τζάκι κατά τον σφοδρό ευρωπαϊκό χειμώνα...

    Τους πολιτικούς και γεωπολιτικούς όμως λόγους τρέμουν.

    Τρέμουν την κατάρρευση του οικοδομήματος που λέγεται ΟΝΕ και Ευρώ, φοβούνται τις διαλυτικές τάσεις στους κόλπους των οικοδομημάτων αυτών (είναι σχεδόν βέβαιο ότι Ιρλανδοί, Πορτογάλοι και ίσως Ισπανοί θα το ... κάνουν όπως οι Έλληνες), το κλειστό κλαμπ θα υφίστατο καίριο χτύπημα και η Ενωμένη Ευρώπη, πολιτικός νάνος ήδη ακόμη και τώρα, πρακτικά θα μετασχηματιστεί σε μια οικονομική ένωση ελεύθερου εμπορίου, κάτι σαν αυτό που οι Αγγλοσάξωνες είχαν ήδη στο νου τους, προ 35 ετίας. Εφιάλτης μου ακούγεται για τις Ηπειρωτικές δυνάμεις της Ευρώπης...

    Γεωπολιτικά, οι Ευρωπαίοι χάνουν έναν πολύτιμο σύμμαχο και πρόσβαση σε περιοχές και πλυθησμούς που δεν είναι τόσο φιλικοί απέναντί τους. Αν στην Ελλάδα, εκτός του παραδοσιακού αντιαμερικανισμού επικρατήσει και αντιευρωπαϊσμός, είναι βέβαιο ότι αυτό θα είναι ένα έντονο σοκ στη κοινή γνώμη των χωρών της Ευρώπης. Πολύ μεγαλύτερο σοκ από αυτό που θα νιώσουμε εμείς που τελικώς θα εισπράξουμε και τα επίχαιρα της επιλογής των Ευρωπαίων να μας αφήσουν να καταρρεύσουμε.

    Κατά συνέπεια.

    Εκτιμώ ότι πίσω από τα λόγια παίζεται ένα παιγνίδι πιέσεων. Και ενώ η πίεση φαίνεται ότι ασκείται στον Σαμαρά, η δική μου προσέγγιση υπαγορεύει ότι ο πραγματικά πιεζόμενος εδώ είναι ο Κωπηλάτης και οι φίλοι του.

    Δεν αποκλειώ δε, η πίεση αυτή των Ευρωπαίων να είναι και μια έμμεση απάντηση στον Αμερικανικό παράγοντα, εκφραζόμενη επί του εκπροσώπου του, εντός της Ευρώπης, αναφορικά με το δραματικό και ακαριαίο πολιτικό αποκεφαλισμό του Ευρωσοσιαληστή Straus Kahn από τον θώκο του ΔΝΤ...

    Θα χρησιμοποιήσω το νόημα που για μένα εκπέμπει μια φράση του Ιαπετού από κάποια άλλη ανάρτηση και σχόλιό του.

    "Δεν είμαι λάτρης των θεωριών συνωμοσίας, απλά εκτιμώ ότι πίσω από τη βιτρίνα και τα φώτα κινείται και δρα ένας άλλος κόσμος και αυτό που πράγματι συμβαίνει δεν είναι πάντοτε αυτό που φαίνεται".

    • spiros avatar
      spiros @ ierofantis 17/05/2011 22:09:55

      Έχεις απόλυτο δίκαιο του είπε να φύγει . Έφυγε; Μάλλον σφυρίζει αδιάφορα. Η καθυστέρηση είναι το μεγαλύτερο πλήγμα κατά της χώρας. Τι θέλει να επιτύχει; Μήπως μετά από μένα το χάος;

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ierofantis 17/05/2011 22:33:58

      ierofantis

      Ενα Πασόκ στην αντιπολίτευση δεν θα είναι το Πασόκ του παλιού καλού καιρού.

      Μαζί του θα έχουν καταρρεύσει οι δύο πυλώνες εξουσίας του και θα είναι ένα γερασμένο και ξεδοντιασμένο Πασόκ.

      Θα διαλύσει η δύναμη του στα κρατικά συνδικάτα όπου εξαπόλυε τα κομματόσκυλα του εναντίον των πολιτικών του αντιπάλων κάνοντας τους την ζωή δύσκολη.

      Θα εξαφανισθεί η δύναμη του στα ΜΜΕ όπου τα μαντρόσκυλα του έκαναν το άσπρο μαύρο.

      Μετά τους ύμνους που έχουν γράψει τα ΝΕα και έχει τραγουδήσει το Μέγκα για το ΔΝΤ ποιό μέτρο θα πάρει ο Σαμαράς ως πρωθυπουργός και θα μπορούν να του κάνουν αντιπολίτευση.

      Πιστεύω ότι ένα Πασόκ χωρίς Παπανδρέου το πιθανότερο είναι να διαλυθεί.

      Ευνουχισμένο ιδεολογικά και γερασμένο πολιτικά ποιος θα το κρατήσει ζωντανό ο Θεόδωρος Λοβέρδος με την Αννα Νταλάρα;;

      Το τι συμβαίνει και πως θα εξελιχθούν τα πράγματα είναι δύσκολο να το προβλέψουμε.

      Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ΝΔ και ο Σαμαράς έχουν βγει από την γωνία και είναι στο κέντρο των αποφάσεων.

      Δεν θυμάμαι να έχει ξανασυμβεί σε τόσο κρίσιμες στιγμές να είναι εξαφανισμένος ο πρωθυπουργός και να μονοπωλεί εδώ και μια εβδομάδα την επικαιρότητα η ΝΔ και ο Σαμαράς.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Aris. A 17/05/2011 22:41:17

        Συμφωνώ με το σύνολο των διαπιστώσεών σου, φίλε Άρη.

        Στο τελευταίο δε, περί μονοπώλησης του ενδιαφέροντος Σαμ και ΝΔ, θα υπερθεματίσω.

        Θαρρείς και υπάρχει κενό εξουσίας στη χώρα...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ ierofantis 18/05/2011 00:20:52

      Φίλτατε Ιεροφάντη.
      Αυτό πού εγώ παρατηρώ, είναι το γεγονός, ότι δεν πιέζουν τον Σαμαρά.
      Κάνουμε λάθος ανάλυση. Πιέζουν τον γιωργάκη και το κατεστημένο πού εκπροσωπεί.
      Τί λένε; Και επίσημα πιά.
      Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, πέστε το νέο μνημόνιο, με στόχο τον μηδενισμό τού ελλείμματος μέχρι το 2015.
      Αν επιτύχετε τον στόχο, θα κουρέψουμε τότε το χρέος σας, όσο χρειάζεται, ώστε να είναι οικονομικά βιώσιμο. Σας παρακαλούμε βοηθήστε!!!
      Εκλιπαρούν να πετύχουμε αυτό τον στόχο, γιατί είναι η αρχή τού δικού μας ξεπλύματος. Φοβούνται, όμως, την επιρροή των αγγλοσαξόνων στο πολιτικό μας σύστημα και τον έρποντα χαμαιλεοντισμό τού γιωργάκη, γιατί ξέρουν από πού ελέγχεται. Φοβούνται δόλιες κινήσεις του, πού θα οδηγήσουν στην δική μας οικονομική κατάρρευση και στο τέλος της ευρωζώνης και τού ευρώ. Τούς έχει πιάσει στην κυριολεξία πανικός (τούς ευρωπαίους) και δεν έχουν ηγετικές φυσιογνωμίες, πού θα μπορούσαν ισάξια να παίξουν το παιχνίδι με τούς αγγλοσάξωνες.
      Η απαίτηση για δέσμευση στό μακροπρόθεσμο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και μηδενισμού τού ελλείμματος από όλες τίς πολιτικές δυνάμεις, δεν σκοπεύει τον Σαμαρά, αλλά τον γιωργάκη. Την δέσμευση τού Σαμαρά την έχουν και την διατυμπανίζει κάθε μέρα. Και αυτός ξέρει γιατί.
      Δεν είναι τυχαία η αποτυχία της κυβέρνησης. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι άλλου τύπου μέτρα ζητήθηκαν από την αρχή και άλλα μέτρα πέρασε ο γιωργάκης. Η επικαιροποίηση έτεινε συνεχώς πρός μή λύσεις. Φέρθηκαν πολύ έξυπνα οι συμβουλάτορες του γιωργάκη. Οδήγησαν την κατάσταση εκεί πού ήθελαν. Καί το μεσοπρόθεσμα πρόγραμμα τής κυβέρνησης τραβιέται τόσο πολύ, ώστε να μην κατατεθεί ποτέ ολοκληρωμένο, αλλά αποσπασματικό και αναξιόπιστο. Δεν είναι η αδυναμία της κυβέρνησης. Είναι η συνειδητή πολιτική του γιωργάκη και της στενής του κλίκας. Οι υπόλοιποι υπουργοί του είναι γλάστρες. Κοινώς για τα μπάζα.
      Αν δούμε όλα τα κουφά των τελευταίων ημερών, θα γίνουμε πιό σοφοί στίς αναλύσεις μας. Ας είμαστε υποψιασμένοι και προσεκτικοί παρατηρητές.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Ιαπετός 18/05/2011 00:24:42

        Οι στόχοι τού μνημονίου δεν προδόθηκαν από τον αντιμνημονιακό Σαμαρά, αλλά από τόν μνημονιακό Παπανδρέου.

  18. spiros avatar
    spiros 17/05/2011 22:05:00

    Η κατάρευση είναι εμφανής.
    "Σταγονίδια" υποστηρικτές του μνημονίου και του ΓΑΠ προσπαθούν να περισώσουν ότι μπορούν. Σήμερα για να σωθεί η ΕΛΛΑΔΑ έπρεπε να γίνει μόνο μια κίνηση. Να δηλώσει αδυναμία η κυβέρνηση και προσφύγει στις κάλπες . Δυστυχώς είναι εγκλωβισμένοι και φοβούνται να λάβουν οποιαδήποτε απόφαση. Είναι ότι χειρότερο. Η συσώρευση αγανάκτησης , φόβου, απελπησίας πιθανόν εξαιρετικά σύντομα να οδηγήσουν σε ανεξέλενκτες καταστάσεις βίας. Τα ΜΜΕ με τον τρόπο παρουσίασης επιτείνουν την κατάσταση.
    Οι βουλευτές της ΝΔ επιβάλλεται να αποκτήσουν ειδική κοφτή φρασεολογία και να κόωουν τις πολλές κουβέντες. Πρέπει να αντιληφθούν ότι ένας με δέκα η μάχη είναι άνιση.

  19. Κεφαλλονίτης avatar
    Κεφαλλονίτης 17/05/2011 22:21:53

    Θα παρακαλούσα κάποιον να μου απαντήσει στην απορία που μου γεννάται από τα σχόλια που διαβάζω γενικώς: Πιστεύετε ότι τα πράγματα είναι τόσο απλά και λύνονται με συναίνεση με τωρινή κυβέρνηση ή Αντώνη; Πιστεύετε ότι δεν οδηγούμαστε; Πιστεύετε ότι δεν έχουμε εμπλακεί σε μια αλυσιδωτή αντίδραση με αρχή την σύλληψη του Στρός Καν; Πιστεύετε ότι οι «ξένοι» δεν έχουν καμία πληροφόρηση για το τι συμβαίνει στην Ελλάδα και πως σκέφτεται ο κόσμος της; Μάλλον θα έπρεπε να επεξεργαζόμαστε τι προσπαθούν να κερδίσουν από εμάς και σε τι λογικές και κινήσεις προσπαθούν να μας εμπλέξουν ώστε να ήμαστε προετοιμασμένοι και ψύχραιμοι, γιατί τουλάχιστον για την ώρα έχουν καταφέρει παγώνοντας την αγορά εμείς οι ίδιοι να περνάμε μόνοι μας τη θηλιά στο λαιμό μας! Έχουμε καταντήσει σαν ένα κοπάδι ψαράκια που τους πετάς ένα χαλικάκι και διασπείρονται σε διακόσιες κατευθύνσεις. Με αυτή τη λογική οποιαδήποτε κυβέρνηση και να δημιουργηθεί μέχρι να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Έλληνα πολίτη το παιχνίδι θα έχει χαθεί. Πολύ φοβάμαι ότι χωρίς κάποιες ρεαλιστικές σκέψεις θα φτάσουμε στο πουρκουά της αντίστασης των Γάλλων όταν υπερφαλαγγίσθη η γραμμή Μαζινό. Ας το προσπαθήσουμε και δεν θα χάσουμε. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον. Και εκεί που έγραφα αυτά με χαρά βλέπω τον ierofanti να το προσπαθεί!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κεφαλλονίτης 17/05/2011 22:49:05

      Όχι πάντα επιτυχώς...

  20. Θετταλός avatar
    Θετταλός 17/05/2011 22:26:33

    Εκτιμώ πως αν πούμε όχι στη συναίνεση τότε πάμε σε εκλογές με αδυναμία σχηματισμού αυτοδύναμης κυβέρνησης, οπότε σταματάνε τους δανεισμούς και παραλύουμε ως χώρα
    Αν πούμε ναι στη συναίνεση τότε ξαπουλάμε τα πάντα, μας βάζουν σκληρά μέτρα, αδυνατούμε να ανταπεξέλθουμε, οπότε πάμε σε κοινωνικές αναταραχές.
    Συνεπώς είτε ναί είτε όχι πούμε στη συναίνεση θα οδηγηθούμε αργά ή γρήγορα στο χάος.
    Δικαιώνονται κάποιοι που λέγαν παλιά πως αν μπούμε στο ευρώ θα καταστραφούμε.
    Επιστροφή στο αρχαιότερο νόμισμα του πλανήτη είναι μια καλή λύση όσο κόστος και να έχει. Και να πάνε στον αγύριστο τα δντ, εκτ, εε, και κάθε group

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Θετταλός 17/05/2011 23:32:20

      Για το έγκλημα της εισαγωγής στη γκιλοτίνα της ευρωζώνης όμως, δεν βλέπω να λογοδοτεί ποτέ ο υπεύθυνος, όπως δεν λογοδότησε και για το έγκλημα του χρηματιστηρίου.

      • Θετταλός avatar
        Θετταλός @ Αυριανιστής 18/05/2011 00:02:44

        Όπως και δεν λογοδότησε για την πώληση 20 τόννων χρυσού

        • xmmm avatar
          xmmm @ Θετταλός 18/05/2011 00:58:07

          οπως και δεν λογοδοτησε για τις μιζες που περνουσαν δεξια και αριστερα απο τους κολλητους τους συνεργατες

  21. petros avatar
    petros 17/05/2011 22:33:58

    Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Άλλος φταίει, αλλά με πολιτικά κόλπα άλλος θα φορτωθεί την καταστροφή.
    Μήπως θυμάται κανείς ποιος έφταιγε για τη Μικρασιατική καταστροφή και ποιος τη χρεώθηκε....

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ petros 17/05/2011 23:14:43

      @ petros: Υπάρχει περίπτωση να φταίει κανείς άλλος , εκτός από τον Παπανδρέου για τον ξεφτυλισμό που έχουμε υποστεί;;;;;
      2004-2009 αξεπέραστη Ελλάδα!!!!

      • petros avatar
        petros @ BlueSky 17/05/2011 23:35:58

        Αυτό ακριβώς εννοώ. Φυσικά φταίει ο Παπανδρέου, αλλά στους Ευρωπαίους που βλέπουν στα δελτία μια μολότωφ να καίει έναν κάδο σκουπιδιών, πράγμα που γι αυτούς είναι λαική επανάσταση, τους πουλάει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί αντιστέκεται η αντιπολίτευση. Για μένα είναι πολιτικά εξαιρετική κίνηση από το Γιώργο. Έχει ουσιαστικά εγκλωβίσει τον Αντώνη να γίνει συννένοχος ότι κι αν κάνει...

  22. SAS avatar
    SAS 17/05/2011 23:07:07

    Διαβάζω για συναίνεση στο όνομα αποφυγής της ''καταστροφής'' που θα έρθει στην Ελλάδα εάν διαλέξουμε οποιοδήποτε άλλο δρόμο .
    Συναίνεση στον μονόδρομο του μνημονίου που θα μας ''έσωζε'' αλλά τελικά δεν τα κατάφερε γιατί δεν δώσαμε αρκετά .
    Βλέπω αυτούς που ψηφίσαν την υποδούλωση της Ελλάδας να μας λεν πως δεν τα κατάφεραν και χρειάζεται πια να αναλάβουμε όλοι τις ''ευθύνες μας'' , γιατί να μην ξεχνιόμαστε ''όλοι μαζί τα φάγαμε'' .
    Είμαι πραγματικά αηδιασμένος , εάν ο Σαμαράς συναινέσει σ' αυτό το στημένο θέατρο που παρακολουθούμε δεν αξίζει να ζούμε σ' αυτή την χώρα γιατί δεν θα είναι πια η Ελλάδα θα είναι κάτι ξένο .
    Εάν το Ζάππειο 2 ήταν απλά λόγια για εσωτερική κατανάλωση από τους ιθαγενής ντροπή σε όλους τους .

  23. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 17/05/2011 23:11:58

    ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ COPY-PASTE ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΡΟΔΙΝΟΥ "Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΟΧΙ" ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

    Delta Lamda είπε:
    11/05/2011 στις 3:26 pm

    Εξαιρετικός και μεστός οπως πάντα ο Κώστας Ροδινός.

    Μια επισήμανση σχετικά με το εκβιαστικό δίλημμα. Οποιοδήποτε επιχείρημα σχετικά με τα περι αντιπολιτευόμενου κόμματος στην Πορτογαλία που συμφωνησε στα μέτρα εν μέσω προεκλογικής περιόδου, ειναι ασήμαντο και θα απαντηθεί αναλογα.
    Το πραγματικά εκβιαστικο δίλημμα που θα “στησουν” τώρα, ειναι : “κυριε Σαμαρά, ή συναινείς και υπογράφεις κι εσυ το νεο μνημόνιο (οπότε νομιμοποιείται εμεσα και το πρώτο) ή δεν εκταμιευεται η δόση του Ιουνίου (που ειναι 12 δισεκ.) και αναλαμβάνεις το κόστος”
    Αν συμβεί το δεύτερο, η χωρα θα βρεθεί πραγματικά προ οικονομικού αδιεξοδου χειρότερου απο τον περσινο Μαη…
    Αμεσως μετά, ο ΓΑΠ με όλο το διαπλεκόμενο σύστημα που τον στηρίζει και απο το παρασκήνιο οι τροικανοι που θέλουν την νομιμοποιητική βάση για την υποδούλωση της χώρας, θα πέσουν να τον κατασπαράξουν, κατηγοροντας τον οτι κινείται με γνωμονα τα προσωπικά κινητρα και οχι το συμφέρον της χωρας. Θα τον στοχοποιησουν ως υπεύθυνο για τίς εξελίξεις, παρασύροντας και μερικά ακομα εκατομμυρια αφελών ελλήνων που θα “τσιμπίσουν” για μια ακόμα φορά. Να δείτε που στο τέλος ο ΓΑΠ απο κατηγορούμενος θα βρεθεί κατήγορος!
    Στην συνέχεια, θα κάνει ταχα οτι παραιτείται γιατί αγωνιζεται μόνος του εχοντας “γυρίσει 2 φορές τον κόσμο όλο” ενω η αξιωματικη αντιπολιτευση ειναι ανευθυνη και υποσκάπτει με την συμπεριφορά της το μελλον της χωρας και του λαού οπότε “υποχρεώνεται” να πάει σε εκλογές με ανάλογο εκβιαστικό διλημμα (συνηθισμένη πρακτική απο το συντομο και απωτερο παρελθόν, υιος του ΑΓΠ, γαρ).
    Δυστυχως το εκβιαστικο αυτο διλημμα φαίνεται ανυπερβλητο στα μάτια του κόσμου και σε εμάς μενει να στηρίξουμε τον Σαμαρά οχι μόνο με λόγια αλλά και με εργα. Με ποιο τρόπο και επιχειρηματολογία θα μπορούσε να ξεπεραστεί αυτό, ειλικρινά δεν ξέρω… Οποιος εχει ρεαλιστικές προτάσεις ας τις καταθέσει αμεσα, και εσυ Κώστα Ροδινέ απο τους πρώτους!

    • km avatar
      km @ Delta Lamda 18/05/2011 03:24:21

      Μηπως να κανει το δημοψηφισμα? Ειναι μια αρχη.......

  24. BlueSky avatar
    BlueSky 17/05/2011 23:12:02

    Λοιπόν, ο Πρόεδρος πρέπει να πει όχι στο ξεπούλημα της Χώρας. Τελειώσαν τα ψέματα και ήρθε η ώρα της μεγάλης απόφασης. Πρόεδρε και αυριανέ Πρωθυπουργέ, θέλουμε εκλογές για να αποκαθηλωθεί επιτέλους ο "τυχαίος" που "κυβερνά" τώρα και μας έχει οδηγήσει στην καταστροφή.

  25. Νίκος avatar
    Νίκος 17/05/2011 23:30:06

    Να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Εκλογές! Να μη χάσουμε άλλο ύψος, ώστε να μπορέσουμε να σηκωθούμε και μάλιστα σύντομα.

  26. Orestios avatar
    Orestios 17/05/2011 23:36:34

    Η ΕΕ φοβάται τους Έλληνες.
    Ο τοποτηρητής τους Παπανδρέου δεν μπορεί να συμμαζέψει το κόμμα του και θα μπορέσει να κάνει "συναίνεση"?
    Η απάντηση Σαμαρά ήταν ξεκάθαρη ήδη από την Πέμπτη.
    Δεν την άκουσαν.
    Το είπε και σήμερα.
    Πάλι δεν άκουσαν.

    Ας πρόσεχαν λοιπόν.
    Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.

  27. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 17/05/2011 23:47:09

    Ολα δειχνουν οτι μας εχουν για τον πεοκλη καβαλα κ εμεις καθομαστε και αναλυουμε τι λεει το καθε *θικι.
    πχ λεει ο αλλος, " πρπει να γυρισουμε πισω στα κοινοβουλια και στους λαους ππου δανειζουν την ΕΛλαδα και να πουμε η Ελλαδα θα κανει το και το, θα υπογραψει τα ταδε και να ειστε ησυχοι !"
    Αν δεν μας δωσουν καμια δοση και μας βαλουν στον παγο... εχουν εξηγησει στους παραπανω τι θα παθουν???? ΟΧΙ !!

    Δεν σχολιαζω περετερω διοτι οποιος προσβαλει την Πατριδα μου και την Δημοκρατια στο συνολο της ειναι εχθρος μου ! ΤΕΛΟΣ...

    Που ακουστηκε οι χαρτογιακαδες να ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ/απαιτουν πολιτικες αλλαγες στην Ελλαδα!!!! Η χουντα ηταν καλυτερη !!! τουλαχιστον αναμενομενη ακι προβλεπομενη !...

    Τα υπολοιπα δε διαγγελμα !

    ΠΠ καβαλα

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/05/2011 00:12:03

      Συμφωνώ.
      Οι χαρτογιακάδες της ΕΕ αδιαφορούν για τους Εθνικούς θεσμούς.
      Η γραφειοκρατία σηκώνει κεφάλι και κάνει υποδείξεις, με ύφος κατακτητή.
      Καιρός να τελειώνουμε με αυτό το καρακατσουλιο της ΕΕ.

  28. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 17/05/2011 23:51:16

    ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΟΠΤΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ? Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΔΟΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ. ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ. ΑΝ Η ΝΔ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ.
    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΥΓΙΕΣ ΣΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΟΥΜΕ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΘΗΚΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ?

    • petros avatar
      petros @ ΑΓΡΟΤΗΣ 18/05/2011 00:20:13

      Σωστά.....

  29. ΑΡΧΑΙΟΣ avatar
    ΑΡΧΑΙΟΣ 18/05/2011 00:28:12

    ΜΗ ΜΑΣ ΤΑ ΓΥΡΙΖΕΤΕ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ "ΗΠΙΑ" ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΥΠΟ "ΟΡΟΥΣ" ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΣΕ ΝΕΟ ΑΙΣΧΟΣ. ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΠΙΑ ΟΙ ΑΤΙΜΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΕΑΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ, "ΥΠΟ ΟΡΟΥΣ" ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ Η ΜΑΥΡΗ ΑΒΥΣΣΟΣ.
    ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ.

    • gynner avatar
      gynner @ ΑΡΧΑΙΟΣ 18/05/2011 01:45:25

      Αρχαίε συμφωνώ απόλυτα!!!Οσο κι αν μερικοί δεν θέλουν να το καταλάβουν έχουμε πλέον ξυπνήσει!!!

  30. σερτης avatar
    σερτης 18/05/2011 01:05:42

    ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ

  31. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 18/05/2011 01:33:50

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το πρόβλημα της οικονομικής κρίσης δεν αφορά μόνο την Ελλάδα. Από σπόντα βρεθήκαμε μπλεγμένοι γιατί η κρίση μας βρήκε με κακή δημοσιονομική κατάσταση και με την πλέον ακατάλληλη κυβέρνηση για να την αντιμετωπίσει. Η κρίση ξεκίνησε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Το ερώτημα είναι γιατί η ΕΕ δεν έκανε τίποτα για να προλάβει το πέρασμά της στην απ΄εδώ πλευρά. Η στάση των ευρωπαϊκών θεσμών ήταν κατώτερη των περιστάσεων και αν συνεχιστεί στο ίδιο μοτίβο είναι αναπόφευκτη η παντελής αποτυχία του ευρώ. Κάτι που είχαν επισημάνει σοβαροί μελετητές επισημαίνοντας ότι ποτέ στην ιστορία μια νομισματική ένωση δεν προηγήθηκε της πολιτικής.
    Ο καθηγητής κ. Βαρουφάκης τονίζει ότι η λύση μπορεί να δοθεί από τους ήδη θεσμοθετημένους μηχανισμούς της ΕΕ και ότι αν συνεχιστεί αυτή η μυωπική πολιτική που είναι προσαρμοσμένη στο χρηματοπιστωτικό σύστημα η διάλυση της ευρωζώνης είναι αναπόφευκτη. Την Ελλάδα, Πορτογαλία και Ιρλανδία θα ακολουθήσουν η Ισπανία και σε βάθος χρόνου μπορεί να βρεθούν και άλλες χώρες. Προς το παρόν είναι βολικό για πολλούς ευρωπαίους να ρίχνουν το ανάθεμα στην Ελλάδα του ΓΑΠ. Ο Αντώνης Σαμαράς οφείλει να βρει τις απαραίτητες συμμαχίες και να τονίσει ότι η Ελλάδα αλλάζει και θα ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, αφού βεβαίως και η ΕΕ κάνει το ίδιο.

  32. Nikos Draxmi avatar
    Nikos Draxmi 18/05/2011 04:30:27

    To καταντημα της ευρωζωνης , κατρακυλαει σε μια χουντοενωση και κλειστη κλικα ανθρωπων που θελει να απαοφασιζει για τους ευρωπαικους λαους χωρις την συναινεση τους , πειθεινιο οργανο της τραπεζικης χουντας
    Κανενα σεβασμο στο ευρωπαικο δικαιο , συνθηκες , ελληνικο συνταγμα (αυτοακυρωνωνται στην πραξη)

    http://www.youtube.com/watch?v=fiPGY9NBHsE&feature=related

    Η ελλαδα δεν εχει καμια θεση , σε ενα τετοιο μπλογκ http://www.hbnews.gr/permalink/35115.html , απατεωνων και προστατων των τραπεζιτων

    Προφητικος και θα επαληθευτει στο τελος με την διασπαση της ευρωζωνης
    http://www.youtube.com/watch?v=7tQ1ylp_qYc&feature=player_embedded

  33. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 18/05/2011 07:05:57

    Απολύτως σωστά!!

  34. co avatar
    co 18/05/2011 10:00:59

    Θιασος σκιών,
    δειτε το παρακάτω:

    http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231108879

    διαπίστωσαν πως τα μέτρα δημοσιονομικής εξοικονόμησης ύψους 26 δισ. ευρώ που ενέταξε η κυβέρνηση στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής δεν επαρκούν, καθώς σε πλήρη ανάπτυξη θα οδηγούσαν σε μείωση του ελλείμματος κατά 16 δισ. ευρώ και όχι σε προσαρμογή 26 δισ. ευρώ.

    *****************
    Οι αποκλίσεις οφείλονται στο ότι πολλές εκ των παρεμβάσεων ήταν διπλοεγγεγραμμένες, δηλαδή περιλαμβάνονταν στο σχεδιασμό περισσότερων του ενός υπουργείων. Η διαπίστωση αυτή αφορούσε κυρίως τα υπουργεία Εργασίας και Υγείας.
    *************(!!!!)

    εχω αρχισει και τρομαζω!!! διαβαστε το παραπανω και αν δεν σας σηκωθει η τριχα ...

  35. anonymos avatar
    anonymos 18/05/2011 10:41:26

    Αφού λοιπόν είναι τελειωμένοι δεν έχουμε παρά να τους δείξουμε την πόρτα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.