#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/03/2012 14:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Ασυγχώρητοι

[caption id="attachment_151406" align="alignnone" width="600" caption="http://antistachef.wordpress.com/"][/caption]

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, από το βήμα της εθνικής συνδιάσκεψης του ΠΑΣΟΚ, ζήτησε από τον ελληνικό λαό “ειλικρινή συγγνώμη” για τα ιστορικά λάθη του Κινήματος.

Και για τα προσωπικά λάθη των στελεχών του που άσκησαν εξουσία.

Στοιχίζεται έτσι στη σειρά αυτών που ζήτησαν συγχώρεση επειδή κατέστρεψαν τον Ελληνισμό, μετά τον Πάπα, τον Κλίντον και τον Ερντογάν.

Αυθόρμητα θυμήθηκα το χαριτολόγημα : Από τότε που βγήκε το συγγνώμη χάθηκε το φιλότιμο.

Κι άλλο ένα σοφότερο :Καλύτερα να ζητάς συγγνώμη παρά την άδεια.

Εδώ, πρόκειται για τον πολιτικά καιροσκόπο που, έχοντας επιτελέσει κοινωνική επανάσταση προς όφελός του, εμφανίζεται σαν μετανοούσα Μαγδαληνή.

Όταν βέβαια το ΠΑΣΟΚ διέπραττε με αλαζονεία εγκλήματα κατά της πατρίδας, την οποία θυμήθηκε ως όρο και εισήγαγε στο λεξιλόγιό του πριν ένα χρόνο, δεν ζητούσε άδεια ούτε υπολόγιζε εθνικές συνέπειες.

Γιατί δεν διέθετε εγγενή αρετή.

Ή μάλλον, επειδή ήταν -και παραμένει- γενετικά φαύλο.

Τώρα, νομίζουν ότι τα τριάντα χρόνια εθνικής παρακμής που οδήγησαν στη δουλεία του Χρέους παραγράφονται με μια συγγνώμη.

Κατά τούτο ο Βενιζέλος θυμίζει τη στάση της Τουρκίας, όπως αυτή αποτυπώθηκε στη συγγνώμη που ζήτησε πριν λίγα χρόνια ο Ερντογάν για τις “ακρότητες” κατά του Ελληνισμού της Πόλης, της Ίμβρου και της Τενέδου.

Αφού τον είχε ήδη εξολοθρεύσει.

Αφήνοντας από μια ανθηρή εθνική μειονότητα μόνο 1500, γερόντια επί το πλείστον.

Αφού είχε εξασφαλίσει μονομερές όφελος, εφόσον δεν εκδιώχθηκε από την ελληνική πλευρά η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, όπως όφειλε αντίστοιχα.

Έτσι και το ΠΑΣΟΚ, έχοντας σχηματίσει σταθερό καθεστώς ελέγχου του κρατικού μηχανισμού και του μηχανισμού διαμόρφωσης κοινής γνώμης και συνειδήσεων, ζητά, δια στόματος Βενιζέλου, εκ του ασφαλούς συγγνώμη.

Δεν διαφέρουν ΠΑΣΟΚ και Τουρκία.

Πρόκειται για τον εσωτερικό και τον εξωτερικό εχθρό του Ελληνισμού.

Εάν ο χαρακτηρισμός “εσωτερικός εχθρός” ακούγεται βαρύς θυμηθείτε την προχθεσινή Χρεωκοπία.

Μην αυταπατάστε. Το καθεστώς ΠΑΣΟΚ κυβερνά αδιάκοπα.

Μόλις πρόσφατα, για παράδειγμα, όρισε μια απίθανη, που σε κάθε σοβαρή κοινωνία θα ήταν βοηθός πιστολάκι, Υπουργό Ανάπτυξης.

Δηλαδή διαχειριστή των όποιων αναπτυξιακών κονδυλίων.

Και μην θεωρήσετε, παρά τα λεγόμενα, ότι η συγγνώμη απευθύνεται σε όλον τον ελληνικό λαό.

Ως πολιτικός τακτικισμός, απευθύνεται στην ευρεία μάζα των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ που δεν ανήκουν στον σκληρό πυρήνα τού μηχανισμού του και έχουν πληγεί εισοδηματικά.

Αποσκοπεί στη συσπείρωση των προβάτων που έφυγαν από το πράσινο μαντρί, κυρίως για τη νεότευκτη στάνη του κυρ-Φώτη, του οποίου φουσκώνουν τα πανιά στις δημοσκοπήσεις.

Κάποιοι θα πουν “τι ασχολείσαι, το ΠΑΣΟΚ σβήνει, πεθαίνει...”.

Το ΠΑΣΟΚ, αντίθετα με την ΝΔ, έχει ιστορικά επιδείξει αξιοζήλευτη πολιτική ευελιξία.

Εγκλώβισε την ΝΔ με κοινωνικά τετελεσμένα που οδήγησαν σε δημοσιονομικά τετελεσμένα, αυτά σε πολιτικά τετελεσμένα και τα τελευταία σε τραγικά, εθνικά τετελεσμένα.

Ίσως, ακόμα και τώρα, είναι “σκληρό για να πεθάνει”. Και άλλωστε αποτελεί συνέχεια της ιστορικής, Βενιζελικής παράταξης.

Πρώτος στόχος της συγγνώμης η προσπάθεια ανάκτησης της πολιτικής ηγεμονίας με εξαπάτηση της μάζας, η πίεση στον Κουβέλη, δεδομένου ότι πρόκειται για συγκοινωνούντες πολιτικούς χώρους, και ο επαναπατρισμός ψήφων με πλασάρισμα “νέου ξεκινήματος”.

Με το Βενιζέλο θα υπάρξει ανάκαμψη, ίσως όχι θεαματική, αλλά τόση που να σβήσει δημοσκοπικές, φρούδες ελπίδες. Και 20% μετά τα οχτάρια στις δημοσκοπήσεις θα εμφανιστεί “θρίαμβος”, εκτός του ότι κάνει απροσδιόριστη την μετεκλογική σύνθεση της Βουλής και τυχόν συμμαχίες που θα επιτάσσει.

Δεύτερος στόχος, η ανύψωση ηθικού, όπως επιδιώκει κάθε νέος προπονητής που παραλαμβάνει ρόστερ τους ίδιους παίκτες που έφεραν τα οικτρά, αγωνιστικά αποτελέσματα.

Ταυτόχρονα, ο “νέος προπονητής”, με τη συγγνώμη “καρφώνει” τις προηγούμενες ηγεσίες, αποδίδοντας ευθύνη για τα λάθη που εκείνες διέπραξαν και επιδιώκοντας να συνεχίσει ο ίδιος ως λευκή περιστερά στην ανασύνταξη του πολιτικού του χώρου.

Τρίτος στόχος, να καρπωθεί το PSI.

Ο Βενιζέλος, ο κ."ευτυχώς που έχουμε την Τρόικα", λέει : “σφάλαμε, συγγνώμη, αλλά εμείς σώσαμε τη χώρα με το PSI”.

Η επίσημη χρεωκοπία που προκάλεσε η βιαστική ενεργοποίηση των CACs φρόντισαν να περάσει σαν business as usual.

Τέταρτος στόχος, ο σταθερός, στρατηγικός του ΠΑΣΟΚ : το “σύντομο νεοδημοκρατικό κυβερνητικό διάλειμμα” - γι' αυτό ο Καραμανλής μισήθηκε τόσο.

Σίγουρα, διακατέχεται από μανιχαϊσμό όποιος αποδίδει όλα ανεξαιρέτως τα δεινά της χώρας στο ΠΑΣΟΚ.

Όμως, ένα είναι αδιαμφισβήτητο.

Οι ανελθόντες πληβείοι προσάρμοσαν το εθνικό κοστούμι στο δικό τους, στρεβλό κορμί.

Και φτάσαμε στο σημείο να συνηθίσουμε τους Παπουτσήδες σαν συστατικό στοιχείο της δημόσιας ζωής και οργανικό μέρος της εξουσίας στον τόπο.

Οι ξένοι έβλεπαν καθαρά. Στα αρχεία του Φόρεϊν Οφις για το έτος 1980 υπάρχει αναφορά του Βρετανού πρέσβη Σάδερλαντ. "Το ΠΑΣΟΚ παραμένει το κόμμα του ενός", έγραφε ο Σάδερλαντ.

«Κανείς από τους “υπολοχαγούς” του Παπανδρέου δεν είναι σε θέση να μοιρασθεί μαζί του τους προβολείς της δημοσιότητας», σημείωνε. Κατά τον πρέσβη, τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ έδιναν την εντύπωση ότι δεν ήταν σε θέση να επιλύσουν τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η χώρα στην περίπτωση που θα συμμετείχαν σε μια κυβέρνηση υπό τον Ανδρέα Παπανδρέου.

Είχε δίκιο. Αν για τον ιδρυτή απαιτείται μαυσωλείο φαυλότητας, η θλιβερή παρέλαση επιγόνων και απογόνων προκαλεί συναισθήματα ιστορικής απόγνωσης.

Σημίτης – Γιώργος Παπανδρέου - Βενιζέλος.

Αλίμονο...

Μια τρέχουσα, υπό πολιτικό πρίσμα, αποτίμηση των ολίγιστων δεν αναδεικνύει την αβυσσαλέα εθνική μειονεκτικότητά τους.

Πρέπει να αποστασιοποιηθείς, να ταξιδέψεις πίσω στον ιστορικό χρόνο, να τους συγκρίνεις με εκείνο τον Βυζαντινό που, για να ανακτήσει το θρόνο, άνοιξε την όρεξη και το δρόμο στο λεφούσι της μοιραίας Δ΄ Σταυροφορίας.

Το 1204 άνοιξε η Κερκόπορτα του 1453.

Αντίστοιχοι οι τωρινοί. Από τα Ίμια και την παράδοση του μισού Αιγαίου, στο “λεφτά υπάρχουν” και στη Χρεωκοπία. Ανίκανοι και αδαείς να αντεπεξέλθουν στο σκληρό παζάρι για τα εθνικά συμφέροντα που απαιτεί δομικά και θεσμικά η ΕΕ.

Για να μη χάσουν τα προνόμιά τους, επιβάλλουν στο σύνολο να (ξε)πληρώσει.

Μπορεί βέβαια κάποιος να δώσει στο ζήτημα θρησκευτική διάσταση.

Αμαρτία και συγχώρεση αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο της Χριστιανικής Πίστης.

Κι επιτέλους, έτσι προχωράει ο κόσμος, γι αυτό ξεχνάει (και ξανακάνει τα ίδια λάθη) αλλοιώς θα ήταν μόνιμα δηλητηριασμένος από οργή και μίσος.

Αναλόγως την αμαρτία. Οι Ισραηλινοί ακόμα κυνηγούν και δικάζουν επιζώντες ναζί.

Μπορείτε λοιπόν να συγχωρέσετε, ή να το αφήσετε στον Κύριο.

Για τον μεν Ερντογάν, ο Θεός φαίνεται πολύ τον αγάπησε και θα τον φωνάξει σύντομα κοντά του. Ας του πει αν τον συγχωρεί.

Για τους δικούς μας του ΠΑΣΟΚ, θυμάμαι τον τίτλο ενός παλιού φιλμ: “Ο Θεός συγχωρεί, εγώ όχι”.

Και ανακαλώ τον νόμο της Άγριας Δύσης για τους ζωοκλέφτες : “Κρεμάστε τους τώρα - τους δικάζουμε αργότερα”.

Αλλά κυρίως νοσταλγώ το γουέστερν, αυτό το κατά βάθος ρομαντικό είδος φιλμικής γραφής.

Όπου ο μοναχικός ήρωας μπαίνει σε μια πόλη διεφθαρμένη μέχρι το μεδούλι, από πάνω προς τα κάτω, όπως πηγαίνει η διαφθορά, και “καθαρίζει” όλη τη βρωμιά.

Τον φαταούλα δήμαρχο, τον δοτό δικαστή, τον επίορκο σερίφη.

Εκτελεστική, νομοθετική, δικαστική εξουσία. Και όλη τη συμμορία τους.

Κάτι όπως αυτό που κάνει ο Κλιντ Ήστγουντ στο “Ασυγχώρητοι”.

Δεν είμαι μόνος στη νοσταλγία του γουέστερν.

Γι' αυτό ο Πούτιν έχει τόσους θαυμαστές στην Ελλάδα.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 12/03/2012 14:27:43

    +100000 Κάθε πρόταση είναι κάτι περισσότερο από εύστοχη..
    ΥΓ: Άλλο καλός Χριστιανός κι άλλο μ...ας...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΕΥΑ 12/03/2012 19:32:12

      Και για να το εξειδικεύσω: Ο καλός Χριστιανός συγχωρεί αυτόν που έβλαψε μόνο τον ίδιο. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να κλείνει τα μάτια στην αδικία και την καταστροφή γύρω του. Εντελώς το αντίθετο πρέπει να κάνει! Μόνο από το τελευταίο καταλαβαίνουμε τι κυνήγι πρέπει να πέσει σε αυτούς που καταστρέφουν την Πατρίδα μας και απαξιώνουν ότι σωστό έχει ο Ελληνισμός!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Γεώργιος Τ. 12/03/2012 20:08:48

        !!!!!!!!!!!

      • airman avatar
        airman @ Γεώργιος Τ. 12/03/2012 21:52:42

        ''Δεν έχει κανένα δικαίωμα να κλείνει τα μάτια στην αδικία και την καταστροφή γύρω του''. Αλήθεια πόσοι το αντιλαμβάνονται και είναι πρίθυμοι να το εφαρμόσουν στην πράξη, όταν μέχρι σήμερα η προσπάθεια ήταν προσανατολισμένη στη συγκάλυψη, στη συνενοχή και στη συνδιαλλαγή!
        Είναι επιτακική ανάγκη πλέον να αναμετρηθούν/αναμετρηθούμε όλοι με τις αγγυλώσεις και να στείλουμε ξεκάθαρο μήνυμα μηδενικής ανοχής. Συγχωρούμε αυτόν που μας έβλαψε προσωπικά και το προσωπικό όφελος ή η ζημία είναι ασυμβίβαστα με την πολιτική δραστηριοποίηση και δράση. Οι λάθος αποφάσεις βλάπτουν τρίτους (πολλούς ή λίγους δεν έχει σημασία) και δεν πρέπει ούτε να συγχωρούνται ούτε να παραγράφονται. Η δε καραμέλα περί πολιτικής καταδίκης στην κάλπη είναι για μικρά παιδιά και πρέπει επιτέλους να μεγαλώσουμε, δείχνοντάς το στην πράξη.

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ ΕΥΑ 13/03/2012 13:31:28

      !!!!!!!

  2. victoria (true) avatar
    victoria (true) 12/03/2012 14:31:35

    Α, γουέστερν...! Πού είναι ένας τέτοιος μάγκας όταν τον χρειαζόμαστε, για να δούμε, αμήν.
    Να πει μια ατάκα μόνο στο Βενιζέλο και να σβήσει αυτήν την ατελείωτη .......λογία (ας μη χαρακτηρίσω γραπτώς).

    Προφήτη κι εγώ πιστεύω πως πρέπει να τελειώσει η υπόθεση ΠΑΣΟΚ για πάντα στη χώρα. Και με αυτό εννοώ τον ανειλικρινή κομματισμό της πεντάρας, την ανυπαρξία έργου αλλά υπεραξία προβολής του κάθε άσχετου αλλά δικτυωμένου, αυτόν τον κόλαφο υποβάθμισης κάθε αξίας της κοινωνίας μας κ.ο.κ δεν χρειάζεται να επεκταθώ τα είπες μια χαρά.
    Πρέπει να τελειώσουν στη συνείδηση όλου του κόσμου και το πιο δύσκολο είναι, αυτό που πρέπει να πολεμηθεί, να εξαλειφθεί και από τη συνείδηση αυτών που ήταν οπαδοί και δεν μπορούν να παραδεχτούν πως συνεισέφεραν στο γκρέμισμα μιας χώρας, όμως έτσι είναι... Έχει πλέον ψυχολογική διάσταση το φαινόμενο...

    (εξαιρώ βέβαια αυτούς που τα έφαγαν 'μαζί', σε αυτούς δεν είναι συνειδησιακό ή υπαρξιακό το πρόβλημα, είναι ωφελιμιστικό και αντιστοίχως εκεί δεν χρειάζεται να τους μεταπείσει κανείς - δεν πρόκειται, αρκεί απλώς να εκτεθεί σε δημόσια θέα το φαγοπότι τους)

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ victoria (true) 12/03/2012 18:23:11

      Το "φαινόμενο ΠΑΣΟΚ" συνίσταται κυρίως στην παρένθεσή σου, στο τέλος.
      "Για τα λεφτά τα κάνεις όλα...".
      Κατσικοκλέφτες η πλειοψηφία. Οι λίγοι ιδεολόγοι αντιλήφθηκαν γρήγορα περί τίνος πρόκειται και έφυγαν.

      Ελπίσαμε ότι το γουέστερν θα το παίξει η ΝΔ. Να εκκαθαρίσει έστω σε ένα μικρό βαθμό - δεν είμαστε αιθεροβάμονες, ώστε να επανέλθει ο εθνικός κορμός σε κ.φ. κατάσταση, που λένε οι γιατροί.
      Αλλά, δυστυχώς... Διάβασε παρακάτω τον Άρη. Τα λέει καλύτερα.

      • juliet avatar
        juliet @ Προφήτης 12/03/2012 18:41:33

        Εχεις δίκιο,αυτοί που ήτανε ιδεολόγοι και δεν είχανε και λόγους να πλουτίσουν από επιδοτήσεις και στημένες χρεοκοπίες έφυγαν όταν είδαν το κοπάδι των σοσιαληστάδων .Οι υπόλοιποι μένουν γιατί έχουνε εξασφαλίσει τα προς το πλούσιο ζειν και περιμένουν εξελίξεις για να δούνε προς ποιά κατεύθυνση θα πάνε.Δεν θέλω να πιστέψω ότι θα γίνουν ότι το 2004 ,όλοι μια παρέα ,γιατί στα γουεστερν ο μοναχικός καουμπόυ μετατρέπεται σ' ορκισμένο εκδικητή.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Προφήτης 12/03/2012 20:40:27

        Προφήτη, μακάρι να γίνει αυτό που ελπίζουμε για τη ΝΔ, και όχι για τη ΝΔ την ίδια, αλλά γιατί πραγματικά πιστεύουμε πως είναι το καλύτερο για τη χώρα.

        Αυτή είναι και η μέγιστη διαφορά μας κατά τη γνώμη μου,
        ως δυνητικών ψηφοφόρων, σε σχέση με αυτών του ΠΑΣΟΚ. Για αυτούς είναι ΠΑΣΟΚ uber alles και γαία πυρί μιχθήτω, ενώ βλέπεις εμείς δεν το κάνουμε αυτό και τρώμε το ξύλο...
        Για να το πω απλά, όχι πάντα, αλλά συνήθως ο νεοδημοκράτης δεν περιμένει απευθείας "αντάλλαγμα" για την ψήφο του. Ενώ αυτοί ή υπόσχονται, ή εξαργυρώνουν γραμμάτια. Γιαυτό και είναι μονομπλόκ ακλόνητο αυτοί, όσο κι αν είναι τώρα, μη γελιόμαστε, δεν είναι μόνο επικοινωνιακή αστοχία της ΝΔ κλπ. Δηλαδή ο πασόκος που διορίστηκε πριν 20 χρόνια, έχει φάει ψωμάκι... και που του το μείωσαν, ξέρει πως δεν μπορεί να μην το είχε καθόλου διαφορετικά, οπότε μόκο και ψήφος.

        Διάβασα και τον Άρη και θέλω να αυτοκτονήσω ;-)

        Όμως. Πρώτον δεν ελπίζω σε ένα "τέλειο" κόμμα όταν δεν υπάρχει μια "τέλεια" κοινωνία, άρα πρέπει να γίνουμε όλοι πολίτες και να παιδευθούμε, για να διατηρήσουμε το δικαίωμα στην κριτική μας, και αυτή να έχει επομένως νόημα, όχι να βασανιζόμαστε μεταξύ μας στην κλάψα.

        Δεύτερον, αν πιστέψω τον Άρη μέχρι κεραίας, θα πρέπει να αποδεχθώ πως είναι όλα μάταια, δεν υπάρχει λόγος να αγωνιζόμαστε, δεν παλεύεται η λαμογιά, όλα είναι στημένα και, ή να αυτοκτονήσουμε ομαδικώς, ή να μεταναστεύσουμε ομαδικώς. Και δεν το κάνω. (με κόπο, αλλά δεν το κάνω)

        • aris. A avatar
          aris. A @ victoria (true) 12/03/2012 22:18:48

          victoria

          και όμως υπάρχει ελπίδα επειδή το σύστημα θέλει δεν θέλει θα διαλυθεί επειδή όπως βλέπεις αδυνατεί να διαχειρισθεί μια τόσο σύνθετη κατάσταση.

          Οταν λέω σύστημα εννοώ τους γνωστούς πολιτικούς των δύο κομμάτων ΜΜΕ και επιχειρηματίες γύρω από το βυζί του κράτους.

          Στοιχειωδώς ευφυείς άνθρωποι όταν έβλεπαν την κρίση τι θα έκαναν.

          Θα έκοβαν την σπατάλη θα εξορθολόγιζαν τις δαπάνες θα έβαζαν χέρι στην ρεμούλα και τα λοιπά.

          Επειδή είναι ανίκανοι όμως να σκεφτούν και να πράξουν έξυπνα επειδή τόσα χρόνια καθισιό τους κατέστρεψε το μυαλό να σκέφτονται αυτοί άρχιζαν να οδηγούν όλους μας στην καταστροφή επειδή αδυνατούν να πάρουν τις σωστές αποφάσεις στον σωστό χρόνο με την σωστή στόχευση.

          Ετσι αντί να ζορίσουν όσους πραγματικά έπρεπε να πληρώσουν και να συμμαχήσουν με τους υπόλοιπους έβαλαν όλους απέναντι.

          Τώρα ξεκινάει η ελπίδα για το καινούργιο τώρα που φοβούνται να πάνε στις παρελάσεις τώρα που αναγκάζεται ο Καψής να βγει να στηρίξει δημόσια ένα γρανάζι που μας αποπρσανατόλιζε όπως ο Νταλάρας.

          Τώρα υπάρχει ελπίδα γιατί ο περισσότερος κόσμος που είναι καθαρός ψάχνει να δει τι θα κάνει και όχι να πάει σαν κοπάδι να ψηφίσει στις επόμενες εκλογές.

          Πλέον στα κόμματα θα ασκηθούν τεράστιες πιέσεις ή να αλλάξουν ή να πάνε για το νεκροταφείο.

          Δούλεμα και συνταγές πόλωσης παλαιών ετών δεν περνάει.

          Με τον Βενιζέλο θα γελάσει κάθε πικραμένος. Απλά ο άνθρωπος εκτος από ένα στενο κρατικοδιορισμένο ακροατήριο δεν μπορεί να εκφράσει κανέναν και θα αποσεισπυρώσει περαιτέρω το Πασόκ.

          Η ΝΔ ή πρέπει να προβεί σε γενναίες κινήσεις η θα κοιτάει το 35% με το κυάλι.

          Οπως έλεγε και η Μάρω Κοντού ξύπνησαν οι σκλαβοι Αντωνάκη.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ aris. A 13/03/2012 16:15:59

            Απ'το στόμα σου και στου Θεού το αυτί.

            Οι σκλάβοι σίγουρα ξύπνησαν.
            Εύχομαι μόνο να μην αναζητήσουν νέες σειρήνες για να αντικαταστήσουν τις παλιές.

  3. blue nile avatar
    blue nile 12/03/2012 14:38:28

    Πριμένουμε και εμείς για την δική μας ανάσταση. Να ξανασηκωθούμε όρθιοι δηλαδή...

  4. juliet avatar
    juliet 12/03/2012 15:11:39

    Προφήτη
    καλό μεσημέρι, ΕΞΟΧΟΣ!!!!!!!!!!!!
    ''Και ανέπνεε την αύραν την εσπερινήν την οποία θα την έφερεν ο μπάτης ,αμιγή από μολύσματα και από αναθυμιάσεις ανθρωπίνων δεινών και αθλιοτήτων''.....
    Παπαδιαμάντης

  5. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 12/03/2012 15:21:55

    Προφήτη Respekt!

  6. ΣΟΦΗ avatar
    ΣΟΦΗ 12/03/2012 15:32:14

    .....Γι’ αυτό ο Πούτιν έχει τόσους θαυμαστές στην Ελλάδα και ο Καραμανλής τόσους οπαδούς συμπληρώνω εγώ.

  7. aris. A avatar
    aris. A 12/03/2012 17:27:02

    Εαν η ΝΔ είχε πάει την χώρα στο ΔΝΤ και είχε πάρει όλα αυτά τα μέτρα οχι μόνο θα είχε ήδη διαλυθεί και οι υπουργοί της θα είχαν φυλακιστεί αλλά θα είχε περάσει η κεντροαριστερά νόμο που θα απαγόρευε την προφορά της λέξης ΝΔ.

    Αντίθετα ο σοσιαλιστικός τύπος αποκαλεί σήμερα τον Βενιζέλο Mr PSI και χύνει ποταμούς μελανιού για να ξανασυσπειρωθεί η βάση του Πασόκ, για νέες νίκες.

    Η επιτυχία του Πασόκ παρά τα εγκληματά του δείχνει πάνω από όλα την πολιτική ανικανότητα της ΝΔ που οφείλεται αποκλειστικά και κύρια στην διχόνοια στην αλληλοεξόντωση και στον πριγκιπικό τρόπο διοίκησης της από τα επώνυμα στελέχη και μεγαλοοικογένειες που την εξουσιάζουν.

    Η μόνη φορά μετά το 74 που η βάση της ΝΔ κλήθηκε να συμμετέχει στην διοίκηση της παράταξης είναι οι εσωκομματικές εκλογές του 2009.

    Επίσης τα ικανά άτομα ο καινούργιος κόσμος που ήρθε στο κόμμα την εποχή 83-89 έφυγε νύχτα και αναζητείται εκτός από όσους παρέμειναν και στην πλειοψηφία τους οδήγησαν στην Πασοκοποίηση της ΝΔ.

    Ακόμα και ο Σαμαράς δεν τόλμησε να δώσει συνέχεια στην δυναμική εκείνου του ποταμιού που τον έκανε αρχηγό.

    Γιατί να μην συμμετέχει η βάση στην επιλογή των υποψήφιων βουλευτών των επόμενων εκλογών;;

    Γιατί για μια ακόμα φορά η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει με αδιαφανή κριτήρια;;

    Οσο η ΝΔ δεν χειραφετείται από βαρώνους και κυκλώματα δεν πρόκειται ποτέ να αποτελέσει σοβαρό αντίπαλο για το Πασόκ.

    Η πορεία του χρόνου δείχνει ότι η ΝΔ δεν μπορεί να κάνει τα πράγματα καλύτερα και για τον ευατό της και την χώρα.

    Ακόμα και αν κερδίσει η ΝΔ την αυτοδυναμία πολύ σύντομα το Πασόκ μετά την ανασυγκρότηση του θα την καταπιεί.

    Η μόνη περίπτωση να διαλυθεί το Πασόκ είναι από εσωτερικό πόλεμο.

    Εαν το κόμμα Κατσέλη Καστανίδη είναι μια προσπάθεια να ελέγξει η οικογένεια Παπανδρέου την Κεντροαριστερά ΑΕ που θεωρεί ότι της ανήκει τότε ίσως να μιλάμε για την εξαφάνιση του Πασόκ μέσα από εμφύλιο πόλεμο.

    Τον ίδιο δρόμο έχει πάρει η ΝΔ. Οι πενιχρές της επιδόσεις έχουν ως αποτέλεσμα την απογοήτευση όσων την ψήφισαν στο παρελθόν και την αποστασιοποίηση τους από αυτήν.

    • juliet avatar
      juliet @ aris. A 12/03/2012 18:57:05

      Aris . A
      έθεσες πολλά ,και όλα μαζί δεν γίνονται.Η εκλογή του προέδρου τότε ήτανε ..άλμα .Σκέψου τι ήτανε από τα μικρά επι τοπου πηδηματάκια μέχρι τότε.Αλλά δεν ανανεώθηκε τίποτε .Αν είχαν μπει ανοιχτά μυαλά χωρίς υστεροβουλίες και με ιδεολογίες το κόμμα θα πέταγε.Αλλά πάντα τα ίδια , πόλεμος έσωθεν και έξωθεν και στη μέση ο Σαμαράς.Καιρός να αλλάξουν οι σωτήρες μας και αν δεν μας κάνουν άλλοι ,ανανέωση συνεχώς.

      • aris. A avatar
        aris. A @ juliet 12/03/2012 19:12:37

        juliet

        Ο αδερφός της μάνας μου είναι 86 ετών και ψηφίζει Α Αθήνας.

        Οταν πάρει το ψηφοδέλτιο θα αναφράφει το όνομα Ψυχάρης επειδή είναι φίλος του προέδρου.

        Θέλεις να σου δώσω το τηλεφωνό του να του εξηγήσεις πως χωράει στα ψηφοδέλτια μας ο γυιός του κεφαλοκυνηγού των νεοδημοκρατών;;

        • juliet avatar
          juliet @ aris. A 12/03/2012 19:26:04

          Είναι δύσκολο να πείσεις μεγάλους ανθρώπους ,ειδικά όταν ο κυνηγός επιδείκνυε και τα λάφυρα .Δεν τον ψηφίζει.Ολοι αυτοί πιστεύω ότι ακολουθούν μια κατεύθυνση -όχι ιδεολογία- γιατί βλέπουν ότι αλλάζουν οι καιροί και φυσικά και ο τρόπος του κέρδους.

          • Heaven avatar
            Heaven @ juliet 12/03/2012 21:48:35

            βρε Ιουλιέτα, το άσπρο μαύρο δεν γίνεται όσο και να θέλουμε!
            και γω Α΄Αθηνών ψηφίζω! Θα δω το όνομα Ψυχάρης και θα μου έρθει σκοτιδίνη!και μην μου επαναλάβετε παλι το γνωστό να μην τον ψηφίσεις! ακόμη δεν έχω καταλαβει την χρησιμότητα της προσθήκης του συγκεκριμμενου υποψηφίου!
            άσε που σήμερα διάβασα και για Κακλαμάνη και ζαλίστηκα!

          • airman avatar
            airman @ Heaven 12/03/2012 22:05:12

            Ας τους ζαλίσουμε λοιπόν εμέις όταν το βράδυ της καταμέτρησης ψάχνουν σταυρό στο όνομά τους. Έτσι θα απαλλάξουμε και το Σαμαρά μια και καλή από δαύτους. Τη βοήθειά μας τη χρειάζεται όσο ποτέ άλλοτε. Ας του δώσουμε δύναμη και αν τη χαλαλίσει, τότε είναι άξιος της τύχης του. Αλλά για να αποδείξει τι αξίζει πρέπει να είναι δυνατός και να αισθάνεται τη στήριξή μας στο τόσο δύσκολο εγχείρημα που καλείται να αναλάβει. Εκτός πλέον και εάν εμείς οι ίδιοι αισθανόμαστε τόσο αδύναμοι, οπότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας, οπότε κανένας Σαμαράς δεν είναι σε θέση να μας βοηθήσει.
            Όποιος αισθάνεται ηττημένος πριν τη μάχη, δεν πρόκειται να κερδίσει κανένα πόλεμο, και αυτός ο πόλεμος πρέπει να κερδηθεί μέσα από πολλές και δύσκολες μάχες. Ο Σαμαράς το έχει αντιληφθεί και είναι αποφασισμένος. Εμείς;

          • Heaven avatar
            Heaven @ airman 12/03/2012 22:42:06

            δηλαδη μου λες οτι όλη μου η αγωνία θα είναι ποιόν ΔΕΝ θα ψηφίσω!!
            γιατι εγώ θέλω να βλέπω τη ζωή θετικά και οχι με ΟΧΙ;
            και στο κάτω-κάτω ας κανει και κάτι ο αρχηγος!
            στις 29/11 του έδωσα ΟΛΗ τη δυναμη! γιατι την αρνείται;

          • paliouras avatar
            paliouras @ Heaven 12/03/2012 22:22:08

            Ηeaven

            γνωρίζεις πολύ καλά τι θα κάνεις.
            Φαίνεται από τα κείμενα σου.
            Αυτοί που ψηφισαν Μνημονια 1 και 2 θα εξαερωθούν.
            Το σύνδρομο της Στοκχόλμης δεν λειτουργεί σε κοινωνιολογικό επίπεδο.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ aris. A 12/03/2012 18:58:31

      Προσυπογράφω και τις τελείες.

      Η Οικογένεια Παπανδρεου έχει απογόνους (επίσημους και μη) και θεωρούν το ΠΑΣΟΚ μαγαζί τους.
      Ο Ανδρέας τους άφησε μόνο το όνομά του.
      Δεν ήταν άστοργος πατέρας : τους άφηνε τη μισή Ελλάδα.
      Θα γινόταν άνθρωπος σαν το Γιώργο Παπανδρέου πρωθυπουργός αν δεν ήταν γιος του;
      Ο Νίκος έχει 30 άτομα ασφάλεια, που πληρώνονται από το ΠΑΣΟΚ. Σήμερα στο Πρώτο Θέμα.

      Οι Κατσέλη-Καστανίδης έχουν αποξενωθεί λίγο δεδομένου ότι τους διέγραψε ο ίδιος και από το κόμμα.
      Αυτό που είναι ανοιχτό είναι αν ο Βεν. μπορεί να συσπειρώσει την παραταξη. Χωρίς μια ισχυρή προσωπικότητα να ακολουθούν, υπάρχουν φυγόκεντρες τάσεις.
      Αλλά οι πασόκοι συσπειρώνονται. Ξέρουν ότι μόνο με το ΠΑΣΟΚ έχουν υλική και κοινωνική υπόσταση. Μόνοι τους, σκύβαλα είναι η πλειοψηφία.

      • aris. A avatar
        aris. A @ Προφήτης 12/03/2012 19:21:40

        Περίεργα πράγματα συμβαίνουν Προφήτη που δείχνουν ότι κάποιο αόρατο χέρι κουνάει την μπακέτα της δημόσιας ζωής:

        Ξαφνικά ο Καρατζαφέρης εξαφανίστηκε σε μια νύχτα από τα ΜΜΕ.
        Πότε τον είδες τελευταία φορά σε δελτίο ειδήσεων;;
        Τα πουλέν του σε μια νύχτα πέρασαν στην ΝΔ.

        Τώρα που ο Παπανδρέου αποφάσισε να αποσυρθεί μετά το πρωτοσέλιδο του Αναστασιάδη που απειλούσε με αποκαλύψεις για τις οικονομικές συναλλαγές της οικογένειας Παπανδρέου να ετοιμαζόμαστε για την εξαφάνιση Κουβέλη μόλις η προσπάθεια αναστήλωσης του Πασόκ μέσα από τον Mr PSI αρχίζει να αποδίδει.

        Ξαφνικά ο Φώτης από το 18% θα βρεθεί να χαροπαλεύει για το 3 με 4%.

        Σε ένα μήνα οι δημοσκοπήσεις θα φέρνουν Πασόκ και ΝΔ 4 με 5 μονάδες διαφορά.

        Η Μπακογιάννη καθαρίστηκε μέσα από την ιστορία του εκατομμυρίου.

        Κάποιοι προσπαθούν να στήσουν τα δύο κόμματα ξανά στα πόδια τους ή μου φαίνεται.

        Απρόβλεπτος παράγοντας των επόμενων εκλογών Τσίπρας και Χρυσή Αυγή.

        Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν πάρουν σοβαρά ποσοστά.

        • paliouras avatar
          paliouras @ aris. A 12/03/2012 19:39:47

          Αris a.

          Καμμία προσπάθεια αναστηλώσεως ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να αποδώσει. Τα κανάλια απέκρυψαν επιμελώς πως στην διαδικασία του Εθνικού Συμβουλίου απείχαν τα μισά μέλη του.
          175 μέλη από τα 377 δεν πήγαν καν.
          Το 50% του ανώτατου οργάνου του ΠΑΣΟΚ ήταν απόν, και ο Βενιζέλος ανακηρύχθηκε διάδοχος από τους υπόλοιπους μισούς. Και μόνο με αυτό ως αφετηρία είναι σαφές πως το 10% στις γενικές εκλογές είναι όνειρο θερινής νυκτός για τον κ.Τούρκογλου (όπως τον ονομάζουν επίσημα τηλεγραφήματα τής πρεσβείας των ΗΠΑ).

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Προφήτης 13/03/2012 07:05:34

        "Αλλά οι πασόκοι συσπειρώνονται. Ξέρουν ότι μόνο με το ΠΑΣΟΚ έχουν υλική και κοινωνική υπόσταση. Μόνοι τους, σκύβαλα είναι η πλειοψηφία".
        Eύγε Προφήτη
        Αυτοί είναι οι Πασοκάνθρωποι.
        Άνθρωποι που για να φθάσουν στο Επίπεδο της Δημόσιας Ζωής της Χώρας το κατέβασαν στο μπόι τους.
        Τους θεσμούς του Καθηγητή Πανεπιστημίου, του Βουλευτή, του Νομάρχη, του Λογοτέχνη, του Ποιητή, του Μουσικού, του Δημοσίου Υπαλλήλου τους κατέβασαν στο κράσπεδο για να φθάνει να ανεβαίνει η κοινωνική πλέμπα και αμορφωσιά.
        Και βέβαια δεν έμεινε και η Ν.Δ αδιάφορη.
        Οι αφισοκολλητάδες όλων των κομμάτων πήραν κεφάλι γιατί το κοινωνικό θράσος, η αναίδεια και η βλακεία είναι ως γνωστόν ανίκητες.
        "Αυτή είναι η εκδίκηση της γυφτιάς".

    • paliouras avatar
      paliouras @ aris. A 12/03/2012 19:06:31

      Όσοι τρέφουν φρούδες ελπίδες για την απόδοση δικαιοσύνης από την ΝΔ, ας δουν την στάση της κατά την 6ετία Καραμανλή απέναντι στα σκάνδαλα που προηγήθηκαν , αλλά και την μόλις προ ημερών συμφωνία αμνηστεύσεως τής Siemens από την δικτατορική συγκυβέρνηση Παπαδήμου .

      Δεν υπάρχει καμμία απολύτως ένδειξη πως κάποιος από το παρόν πολιτικό σκηνικό, έχει ειλικρινή διάθεση να αποδώσει δικαιοσύνη και να τιμωρήσει όσους εγκλημάτισαν εναντίον της Ελλάδος.

      Η Ζωή Γεωργαντά της ΕΛΣΤΑΤ το είπε άριστα μόλις προσφατα: «όποιος οδήγησε την χώρα στο ΔΝΤ , χαλκεύοντας τα οικονομικά στοιχεία της χώρας, θέλει κρέμασμα». Το αιτούμενο είναι να βρεθεί ο Αποδότης τού Δικαίου.

  8. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/03/2012 17:42:19

    Αγαπητέ Προφήτη η αλήθεια, που δυστυχώς ζούμε, είναι μια και μοναδική, το ΠΑΣΟΚ θα παραδώσει μια χώρα χειρότερη από ότι παρέλαβε.
    Μια άστεγη χώρα που σέρνεται στα συσσίτια.
    Μια χώρα που ανάπτυξη έχουν μόνο οι ληστείες και οι φόνοι.
    Μια χώρα που πλέον ελπίζει όχι να ανέβει αλλά να σταματήσει να πέφτει.

    & τολμούν να ζητούν συγνώμη; Από ποιους; Από τους άνεργους; Τους άστεγους; Τους πεινασμένους; Την κοινωνία που ήθελαν να την κάνουν συνένοχη ότι τα έφαγε μαζί τους ή την εξύβριζαν;
    Συγνώμη λοιπόν ζητούν οι ένοχοι.
    Τους ένοχους όμως τους ακολουθεί η ποινή.
    Τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω δεν ζητά ο κόσμος για να ηρεμήσει.
    Δικαιοσύνη.

    ΥΓ

    & αν κάποιοι αύριο αρχίσουν να ξανά μιλούν για πολιτικό πολιτισμό, μεθυσμένοι από τη νίκη ή τις καρέκλες απλά θα καταστούν συνένοχοι....όπως το 2004.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Ιθαγενής 12/03/2012 18:38:06

      Τα συμπυκνώνεις καίρια : Δικαιοσύνη. Αλλά αυτή την έννοια, μαζί με την "Αξιοκρατία", ξέσκισε το ΠΑΣΟΚ, και κατ' επέκταση το πολιτικό σύστημα.
      Για το ΥΓ σου: δεν τους νοιάζει και να καταστούν συνένοχοι, αφού δεν θα υποστούν συνέπειες.
      Ο φόβος φυλάει τα έρημα. Αν οι πολίτες δεν καταστήσουν σαφές τι απαιτούν, τα ίδια θα συμβούν.

  9. tiramola avatar
    tiramola 12/03/2012 18:47:15

    The Untouchables θα έλεγα εγώ.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ tiramola 12/03/2012 23:14:05

      Nothing is over until is over

  10. paliouras avatar
    paliouras 12/03/2012 18:51:44

    «....δέκα χρόνια γένουνται από καιρό εκείνον έως σήμερα, πού μας ετυρρανίσατε, μας εγδύσατε εσκοτώσατε τους πατέρες μας, τις μητέρες μας, τα αδέρφια μας, τις γυναίκες μας, τα παιδιά μας, τους συγγενείς και τους πατριώτες μας. Και μας κάματε τέτοια πολλά κακά που εμείς δεν μπορούμε πλιώ να σας χωνεύουμε και ούτε να σας συγχωρήσομε, για δαυτό μαζωχθήκαμε ούλοι δω πέρα να σας χτυπήσομε και με τη δύναμη του Θεού -αν μπορέσωμε- να σας διώξωμε πλιώ απ' το Μωριά. Αν εσείς θέλετε για να πολεμήσουμε και να σκοτωθούμε, εμείς σας συγχωρούμε για όλα τα χάλια πού μας εκάματε, και ελάτε μερικοί από όλους σας να μας φέρτε τα άρματα σας, και να μας δώσετε όσα χρήματα έχετε στα κιμέρια σας πού τα μαζώξατε από τους πατριώτες μας, και ύστερα να σας στείλουμε με μεγάλο σιγουρητά στην πατρίδα σας. Ελάτε και σας καρτερούμε, γιατί πάν' κείνα που ξέρατε. Ελάτε το ταχύ, αλλοιώς θα το μετανοήσετε. »

    Από Τρίκορφα 10 Ιουλίου έτος 1779

    Με την συμφωνία από όλους τους κλέφτες και τους αρματολούς του Μωριά, υπογράφουμε εμείς οι πρώτοι αρχηγοί, Κωνσταντίνος Κολοκοτρώνης και Αλέξης Δάρας (επιστολή προς τουρκαλβανούς).

    «Όταν τους επολέμησεν ο πατέρας μου, οι Αλβανοί του έλεγαν: - Κολοκοτρώνη, δεν κάμεις νισάφι; Και τους λέγει ο πατέρας μου; Τι νισάφι να σας κάμω, όπου ήλθετε και εχαλάσατε την Πατρίδα μου, μας επήρατε σκλάβους και μας εκάμετε τόσα κακά; Τα κεφάλια των Αλβανών έφτιασαν πύργο εις Τριπολιτσά». (απομνημονεύματα Θεόδωρου Κολοκοτρώνη)

  11. theo1611 avatar
    theo1611 12/03/2012 18:59:14

    Αγαπητέ Προφήτη,

    Δεν διάβασα όλο το post, αλλά ασυγχώρητοι μάλλον είναι όλοι όσοι συμμετείχαν στο πολιτικό παιχνίδι μέχρι τώρα.

    Δεν διακρίνω από θέση εξουσίας ή μη, αλλά εκ του αποτελέσματος.

    Να μείνουμε όλοι εκτός κάποια χρόνια, να βλέπουνε!!!

    Θα είναι οι επόμενοι καλύτεροι? Κανείς δεν το γνωρίζει και εδώ είναι το κρίσιμο των επιλογών. Εδώ όμως είναι και το κρίσιμο, να επανακάμψουν εν ευθέτω χρόνω αυτοί που αδίκως θα μείνουν έξω να βλέπουν τη ζωή να προχωράει χωρίς τη δική τους μελαγχολία (ή μη στοιχειοθετημένη έπαρση)!!!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ theo1611 12/03/2012 19:23:37

      Έχουμε ράμματα και για τη ΝΔ... Θα "δέρνομαι" με το Φάκτορα.
      Εδώ εξετάζουμε υποκριτικές συγγνώμες.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Προφήτης 12/03/2012 19:34:36

        Μπα, με δεδομένη την πρωθυπουργία Σαμαρά, δε νομίζω ότι θα δέρνεστε με τον Φάκτορα, γιατί τότε είναι που θα είναι πραγματικά αυστηρός με τον Σαμαρά, αφού τότε θα έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι και δε θα λογούνται κινήσεις τακτικισμού. Αν έχω καταλάβει το ποιον του Φάκτορα, το τελευταίο πράγμα που περιμένω από αυτόν είναι να "κάτσει στα αυγά του" παίζοντας το τιμητής της κυβέρνησης Σαμαρά. Γιατί μη ξεχνιέστε.... τότε είναι που θα πρέπει να ασκήσουμε κριτική στο Σαμαρά, τώρα είναι ώρα αγώνα.

  12. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 12/03/2012 19:11:31

    Το δίδυμο της απόλυτης αποτυχίας!!!!!!

  13. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 12/03/2012 19:27:18

    "Οι Ισραηλινοί ακόμα κυνηγούν και δικάζουν επιζώντες ναζί."

    Πόσο σίγουροι είμαστε όταν Μέρκελ. Σόιμπλε και Ράιχενμπαχ είναι έξω;

  14. FALCON avatar
    FALCON 12/03/2012 19:49:30

    BENNY ANTE PORTAS

  15. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/03/2012 19:55:35

    Για την "αποκωδικοποίηση" όσων βλέπεις είναι χρήσιμο ένα παλιό σημείωμα του Ψυχάρη, το είχα σε μια παλιά ανάρτηση.
    Έλεγε, πριν 1,5 περίπου χρόνο, "πρωθυπουργός της Ελλάδας θα είναι ή ο ΓΑΠ ή ο Αν. Σαμαράς. Αυτή είναι η δομή του πολιτικού συστήματος".

    Ο ΓΑΠ "ψόφησε".
    Ο ΑΣ, κατά νταβατζήδες, μετά την ψήφιση του Μ2 ανέλαβε να πάει το κάρο του συστήματος παραπέρα, μέχρι να έρθει η πολιτική συγκυρία να πιέσουν για Βενιζέλο πρωθυπουργό. Ό,τι έκαναν από τον Σεπτ. 2008 στον Καραμανλή για ΓΑΠ.

    Όμως η υπαναχώρηση στο Μνημόνιο έχει αποξενώσει την βάση της ΝΔ και δέχεται μεγάλη πίεση. Για να γίνει κυβέρνηση πρέπει λοιπον να επιστρέψουν ψηφοφόροι από κάθε τμήμα της δεξιάς παράταξης. Γι' αυτό Καρατζαφέρης πάπαλα, μας τελείωσε. Χρήσιμος ήταν όταν ψήφιζε το Μνημόνιο 1 και μετά έδινε υπουργούς στη συγκυβέρνηση, δημιουργώντας εικόνα διακομματικής συναίνεσης.

    Η Ντόρα, για τον ίδιο λόγο. Ήταν και εκλογική "μαρίδα". Ο Μητσ. οδεύει για θάνατο, μετά από αυτόν τα τέκνα πολιτικά τελειώνουν, ατομικά είναι ασήμαντοι. Να ζήσουν θα έχουν.

    Ο δικομματισμός είναι πολύ σκληρός για να πεθάνει. Και αποτελεί και απαίτηση έξωθεν, Μέρκελ-Λαγκαρντ.

    Συμφωνώ για Τσίπρα και ΧΑ. Δεν θα τον χτύπαγαν οι Γερμανοί αν ήταν να πάρει 2%.
    Θα χαρώ με διάλυση Κουβέλη. Όσα πασοκογενή και λοιπά λαμόγια γνωρίζω κατέπλευσαν εκεί.
    Αλλά μήπως έχουν τσίπα; Θα επιστρέψουν.

  16. Άννα avatar
    Άννα 12/03/2012 19:57:20

    Ο κ. Σαμαράς που τους άφησε να δραπετεύσουν και τους έδωσε πνοή ζωής τι είναι? Αμέτοχος ή συμμέτοχος?Δεν μας αφήνετε με το κολπάκι της πόλωσης λίγο πριν τις εκλογές ,έτσι εύκολα θα το φάμε νομίζετε?

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Άννα 12/03/2012 20:27:46

      h--p://www.antinews.gr/2012/03/03/150210/#comment-926585

  17. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/03/2012 19:59:41

    Η Άνγκελα ναζί; Μπίττε

  18. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/03/2012 20:03:06

    Που είσαι ρε θηρίο;
    Στη σάουνα του Γιώργου τόσο καιρό; Δεν μούλιασες;
    Έλα, θα βάλω Λου Ρηντ.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Προφήτης 12/03/2012 20:59:13

      Προφήτη σου απευθύνω θερμό αγωνιστικο χαιρετισμό εν όψει εκλογών που έρχονται αν και βλέπω ότι έχεις πάρει θέση μάχης.
      Μετά την εκδίωξη του ενοχλητικού προκειμένου τα ζεστά από ΔΝΤ μερια να τα "διαχειριστούν" πάλι οι γνωστοί νταβατζήδες, αποσύρομαι και εγώ από τον πολιτικό στίβο και σε αφήνω να χαρείς τη νίκη σου με τους συναγωνιστές Βορίδη και Γεωργιάδη.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ tiramola 12/03/2012 22:59:24

        Είσαι και κουρασμένος από τη βαριά δουλειά στα καλώδια.
        Αλλά μη χαθείς.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Προφήτης 12/03/2012 21:15:42

      Δεν μου είπες σου αρέσει το perfect day?

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ tiramola 12/03/2012 22:54:44

        Εξαίσιο, λίγο ήσυχο.
        Εσύ ήσουν στο I'm waiting for the man
        h--p://www.youtube.com/watch?v=WEnsb6-CmKw&feature=related

  19. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 12/03/2012 21:04:24

    Εγώ δεν θα γράψω για το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ κυβερνάει ακόμα;- γιατί είναι μονιασμένο υπό τη σκέπη της μάσας. Η Ν.Δ όμως πλήττεται από διχόνοια. Γιατί; Τώρα πρέπει ο ΝΔκράτης να κάνει στην άκρη τις μικροπρέπειες και να διαλύσει με μεγάλη αυτοδυναμία τον ψευτοσοσιαλισμό. Γυρίστε την πλάτη στους επίορκους-αντιμνημονιακούς τύπου Καμμένου και συσπειρωθείτε στην παράταξη. Δεν πρέπει να ξαναγίνει το λάθος του 2009.

  20. petros avatar
    petros 12/03/2012 21:18:44

    Ας πει κάποιος στο Μπενίτο, ότι δεν υπάρχει συγγνώμη, όσο υπάρχει το χαράτσι στη ΔΕΗ και οι απειλές για διακοπές ρεύματος, αφού τα χρήματα των λογαριασμών πάνε για το χαράτσι.Ήρθε η ώρα του λογαριασμού, που έχετε οδηγήσει τους περήφανους Ελληνες σε ουρές στη Δεη, στην εφορία, στα συσσίτια,στους τόπους διανομής φθηνής πατάτας ή άλλων προίόντων. Άλλοι στη θέση του θα έκαναν χαρακίρι, αυτός ζητάει τη ψήφο των Πασοκτζήδων και των Ελλήνων. Θα πάρει,άραγε, αυτο που του αξίζει με τόσες απειλές και τρομοκρατία. Ταπεινώστε τον εκβιαστή μας.Μαύρο !

  21. silence.t avatar
    silence.t 13/03/2012 07:14:52

    Το ''και 20% να πάρει , με τον Βενιζέλο '' αποτελεί αριθμητικό λάθος , η πραγματικό νούμερο .
    Γιατί αν το κόμμα ΠΑΣΟΚ μετά απο όσα έκανε στην χώρα , καταφέρει να πάρει 20 % , το μόνο που πρέπει να μας κάνουνε είναι να μας παρατήσουνε στην μοίρα μας να μας φάει η μαρμάγκα !

  22. Fil avatar
    Fil 13/03/2012 07:47:27

    Θα σταθώ στην διαπίστωσή σου ότι ο Πούτιν έχει τόσους θαυμαστές στην Ελλάδα και θα συπληρώσω πως ο Πούτιν έχει τόσους θαυμαστές μέσα στην ελληνική ¨λαϊκή¨ δεξιά. Θα ήθελα λοιπόν να επισημάνω την σχιζοφρένεια του γεγονότος , να θαυμάζουν δηλαδή οι δεξιοί έναν πρώην κομμουνιστή πράκτορα μυστικών υπηρεσιών . Και όχι μόνο να τον θαυμάζουν αλλά και να θεωρούν τους Αμερικανούς ως εχθρούς τους, τους Αμερικανούς που οι ίδιοι οι δεξιοί κουβαλήσαν στην Ελλάδα για να τους βοηθήσουν να διώξουν τους ¨κατσιαπλιάδες¨. ´Οταν ο Σημίτης ξεστωμούσε το περιβόητο ¨ευχαριστώ τους Αμερικανούς¨ κόντεψε να γκρεμιστεί η αίθουσα από τις διαμαρτυρίες των απογόνων (πολιτικών και φυσικών) αυτών που επέβαλαν την παρουσία των Αμερικανών στην Ελλάδα. Αυτή είναι η παράταξη που θέλει να κυβερνήσει την Ελλάδα και κατηγορεί τους αντιπάλους της ως φαύλους τη στιγμή που η ίδια αυτή δεξιά παράταξη ευθύνεται για τις πιο φαύλες περιόδους στην ιστορία αυτής της χώρας.

  23. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 13/03/2012 08:54:56

    Ο κ. Βενιζέλος είναι ο εκτελεστικός βραχίων της "αποκουλακοποίησης" à la grecque, δηλαδή να μειωθεί το υψηλό ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα. Αυτό να μην το ξεχνούμε.
    Το σχέδιο της "αποκουλακοποίησης" είχε προαναγγελθεί απο τα ΜΜΕ και του είχε δοθεί και "θεωρητικό υπόβαθρο" από τον Ηλία Μόσιαλο, μέλος του ΠΑΣΟΚ και παλιό μέλος της ροζ γλίτσας που είναι γνωστή κατά καιρούς με διάφορα ονόματα (ΚΚΕ εσ, Ανανεωτική Αριστερά, Συνασπισμός και δεν συμμαζεύεται). Επειδή το τιμημένο ΚΚΕ δεν ήταν σε θέση να κάνει την "αποκουλακοποίηση", ανέλαβαν οι τροφαντοί επίγονοι των "αιρετικών" κομμουνιστών, ενταγμένοι στο ΠΑΣΟΚ.
    Και τώρα για ποιον ακριβώς λόγο ζητά συγγνώμη ο Βενιζέλος; Που θα μειώσει το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα και θα προκαλέσει τη μεταβίβαση διαφόρων μικροϊδιοκτησιών σε επιτήδειους "έχοντες"; Γιατί δεν έχω καταλάβει ακόμα...

  24. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 13/03/2012 15:09:17

    ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΣΥΓΧΩΡΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΜΨΗΦΙΖΩ. Και αυτό είναι, ενσυνείδητα η υπο-, γενική παραδοχή. Ο Α.Σ. δεν χρειάζεται να συμψηφίσει ΤΙΠΟΤΑ. Άν το κάνει θα είναι σαν ΔΩΡΟ στους εθνικά υπόλογους κομματικούς του αντιπάλους, αλλά και τους αντίστοιχης συμπεριφοράς και παρελθόντος ομόσταβλούς του στην ΝΔ, που, δοθείσης της ειδοποιού διαφοράς, που πρέπει να κρύψουν πριν γίνει κραυγαλέα φανερή, στέργουν διαρκώς την εξουδετέρωσή του. Και ΕΙΝΑΙ Η ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΕΩΣ, ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ, ΟΧΙ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΝΔ. Ο Σαμαράς αναδείχτηκε από την χρεία ΟΛΩΝ ΜΑΣ για διαφορετικό πολιτικό λόγο, όχι από τους συνήθεις "εκλέκτορες".
    Τώρα, λοιπόν, που η Κρίση ανάγκασε τους επιβήτορες της Ιστορίας και του Λαού μας, επώνυμους και λιγότερο, να σκύψουν το κεφάλι είναι η ώρα για "το λεπίδι να πέσει στο λαιμό τους". Πράσινων και μπλέ! Αν ο Σαμαράς το πετύχει, θα είναι αυτός ο πραγματικός ΕΘΝΑΡΧΗΣ της μεταπολεμικής μας Ιστορίας. Γιατί ο

  25. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 13/03/2012 15:11:21

    ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΣΥΓΧΩΡΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΜΨΗΦΙΖΩ. Και αυτό είναι, ενσυνείδητα η υπο-, γενική παραδοχή. Ο Α.Σ. δεν χρειάζεται να συμψηφίσει ΤΙΠΟΤΑ. Άν το κάνει θα είναι σαν ΔΩΡΟ στους εθνικά υπόλογους κομματικούς του αντιπάλους, αλλά και τους αντίστοιχης συμπεριφοράς και παρελθόντος ομόσταβλούς του στην ΝΔ, που, δοθείσης της ειδοποιού διαφοράς, που πρέπει να κρύψουν πριν γίνει κραυγαλέα φανερή, στέργουν διαρκώς την εξουδετέρωσή του. Και ΕΙΝΑΙ Η ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΕΩΣ, ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ, ΟΧΙ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΝΔ. Ο Σαμαράς αναδείχτηκε από την χρεία ΟΛΩΝ ΜΑΣ για διαφορετικό πολιτικό λόγο, όχι από τους συνήθεις "εκλέκτορες".
    Τώρα, λοιπόν, που η Κρίση ανάγκασε τους επιβήτορες της Ιστορίας και του Λαού μας, επώνυμους και λιγότερο, να σκύψουν το κεφάλι είναι η ώρα για "το λεπίδι να πέσει στο λαιμό τους". Πράσινων και μπλέ! Αν ο Σαμαράς το πετύχει, θα είναι αυτός ο πραγματικός ΕΘΝΑΡΧΗΣ της μεταπολεμικής μας Ιστορίας. Γιατί ο φερόμενος ως, ούτε καν το απετόλμησε -φεύ.

  26. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 13/03/2012 18:44:13

    Τί θύμισες φίλε Προφήτη...

    Οι Ασυγχώρητοι.

    Κάποιος λοιπόν καλέ μου φίλε, πρέπει να παίξει το ρόλο του Γουίλιαμ Μάνυ σε αυτή τη χώρα.

    Όχι αυτού του κακομοίρη που έχει αποσυρθεί και βολοδέρνει στη μοναξιά και το βούρκο του.

    Αλλά του άλλου, στη τελευταία σκηνή, τη βραδυνή, με τη βροχή, λίγο πριν μπει στο σαλούν με την καραμπίνα...!

  27. χωρις μασκα avatar
    χωρις μασκα 13/03/2012 18:45:26

    α}Να μην ξεχάσουμε ποτέ τα δεινά που υπέστη ο τόπος με προεξάρχοντες {πρωταίτιους σαν και τους απριλιανούς ,μου πάει καλύτερα στο στόμα} τους
    ΓΑΠ, Παπακωνσταντίνου , Βενιζέλο , Λοβέρδο , Διαμαντοπούλου , διάφορους κηπουρούς κ.λ.π.
    Καμμιά συγχώρεση και άμεση τιμωρία σ'όλους αυτούς .
    β}Το ΠΑΣΟΚ πάντα θάναι εδώ.Θα είμαστε αφελείς αν το ξεχνάμε.Θα επανέρχε-
    ται με πολλά πρόσωπα άλλοτε σοσιαλιστικά , άλλοτε πράσινα ,άλλοτε συνε-πικουρούμενο από λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις.Έχει βολέψει χρόνια τώρα
    πολύ κόσμο.Και όπως γράφει κάποιος παραπάνω δεν ήταν οι άξιοι . Συνήθως έφτιαχνε τους ανάξιους.Και όλοι αυτοί που από το τίποτε έγιναν πολλά , από ξυπόλυτοι έγιναν παπουτσωμένοι ,γνωρίζοντας ότι αν πεθάνει το ΠΑΣΟΚ μπο-
    ρεί να πεθάνουν κι αυτοί ,τι φαντάζεστε ότι θα κάνουν;Για τον εκμαυλισμό της
    κοινωνίας έχει την απόλυτη ευθύνη.
    γ}Απέναντι σ'αυτόν τον κίνδυνο πρέπει τώρα εμείς να επιδείξουμε την μεγα-λύτερη δυνατή ευθύνη,συσπείρωση ,για να μην βρουν κι άλλα δεινά τον τόπο.
    Το καλό που μας θέλω . Όλοι αυτοί που διαχώρισαν την θέση τους, τώρα που χρει
    αζόταν και το πιο μικρό στέλεχος σ'αυτό τον αγώνα {δεν τους κατηγορώ για αυτό που ψήφισαν , ίσως νάκανα κι εγώ το ίδιο στη θέση τους},τους κατηγορώ γιατί
    δεν μπόρεσαν να σκεφτούν,ότι δεν ήταν δυνατόν να αλλάξει γνώμη τόσο εύκολα
    ο Σαμαράς,να πετάξει στο καλάθι των αχρήστων μια σχεδόν έτοιμη αυτοδυναμία, αν δεν ήταν τόσο ζόρικα τα γεγονότα.Και να συμπορευτούν.Έστω και τώρα δεν είναι αργά. Τι αντικρουόμενα συμφέροντα μπορεί να έχουν αυτή τη στιγμή με την Ν.Δ. Ξέρουν καλά ότι ο Σαμαράς δεν είναι προδότης της Πατρίδας .Το γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα.Ας βοηθήσουν την παράταξη,έστω κι έξω από τα ψη-
    φοδέλτια και νάναι βέβαιοι ότι τη νίκη θα την μοιραστούμε όλοι μαζύ . Αντίθετα
    την έλλειψη της αυτοδυναμίας και την τυχόν ανάγκη να συνυπάρξει ο Σαμαράς
    με αυτούς που λαχταρούν οι δανειστές μας , για να του κρατούν δεμένα τα χέρια του,θα την χρεωθούν εξ ολοκλήρου και θάναι κρίμα.
    Ακόμα και το εγχείρημα Καμμένου, πολύ φοβάμαι ότι χρησιμοποιείται για τον ίδι-ο λόγο.Όταν το καταλάβουν θάναι αργά.Το κακό θάχει γίνει όμως.
    Εδώ στον τόπο μου έχουμε μια έκφραση που τα λέει όλα."Ελάτε όλοι στα σύγκαλα σας'' που θα πει "λογικευτείτε".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.