#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/02/2011 06:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι “Αντιπαραγωγικοί” απεγκλωβίζουν τους Έλληνες της Λιβύης



Εδώ και δύο εικοσιτετράωρα βρίσκεται σε εξέλιξη μια άνευ προηγουμένου επιχείρηση των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, να απεγκλωβίσουν εκατοντάδες Έλληνες υπηκόους και χιλιάδες άλλους ξένους, από την καιόμενη Λιβυή.

Τρία C-130 Hercules της Πολεμικής μας Αεροπορίας, επανδρωμένα με έμπειρα και σκληροτράχηλα πληρώματα, μαζεύουν Έλληνες από όλες τις περιοχές της Λιβυής. Ένα επιχειρεί στην Sabha, άλλο έχει προορισμό τη Σύρτη ενώ ένα τρίτο πετάει στα τυφλά στην αεροπορική βάση Ghurdabiyah, για να περισυλλέξει εγκλωβισμένους συμπατριώτες μας.

Συνεπικουρούνται από μια Φρεγάτα του Στόλου μας, με ισχυρό κλιμάκιο της Μ.Υ.Κ. (Μονάδα Υποβρυχίων Καταστροφών) για την προστασία των εμπορικών μας πλοίων που, για άλλη μια φορά, με κίνδυνο της ζωής και της ακεραιότητας των πλοιάρχων, των πληρωμάτων τους και των ίδιων των πλοίων, αποτελούν το μόνο αξιόπιστο μέσο διαφυγής για χιλιάδες πολίτες άλλων χωρών που, αναζητώντας σωτηρία, συνωστίζονται στα λιμάνια της χώρας, κοιτώντας στο πέλαγος για ελπίδα. Την ελπίδα που φέρνει το αντίκρισμα ενός πλοίου, ενός πλοίου που φέρει ελληνική Σημαία. Δεκέπέντε χιλίαδες Κινέζοι υπήκοοι και εκατοντάδες άλλοι ξένοι, αναμένεται να επιβιβαστούν στα πλοία αυτά, με προορισμό τα ασφαλή ελληνικά λιμάνια.

Αυτοί, που ο κύριος Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης είχε προ μηνών αποκαλέσει αντιπαραγωγικούς, σχεδιάζουν, οργανώνουν, και υλοποιούν μια επιχείρηση εξαιρετικά δύσκολη, όχι μόνο από άποψης απαιτήσεων τεχνικών μέσων, αλλά κυρίως επειδή συνεπάγεται δράση υπό αντίξοες περιβαλλοντικές συνθήκες (έρημος, άγνωστο περιβάλλον) και σε περιοχή με πρακτικά καμία στοιχειώδη κρατική ή πολιτειακή οργάνωση, καθώς όλες οι κρατικές δομές της Λιβυής και οι οργανωμένες υπηρεσίες της, φέρεται να έχουν καταρρεύσει από τον εκτεταμένο αλληλοσπαραγμό.

Και αν το έργο των πλωτών μέσων φαντάζει λιγάκι ευκολότερο, που δεν είναι, τι να πει κανείς για τους Αεροπόρους μας;

Εις γνώσειν τους ότι πετούν σε αχαρτογράφητες για αυτούς περιοχές, οι Αετοί του Αιγαίου, άνοιξαν τα φτερά τους για να φέρουν πίσω στην πατρίδα και στους οικείους τους, Έλληνες εργαζόμενους και ομογενείς. Έγιναν η εναέρια γέφυρα ελπίδας και σωτηρίας για τους αδερφούς μας, στη δοκιμαζόμενη από τον εμφύλιο αλληλοσκοτωμό χώρα.

Επαφή με το Ελληνικό Κέντρο Συντονισμού Επιχειρήσεων δεν είχαν. Πρακτικά αγνοούνταν το στίγμα τους για όσο χρόνο ίπταντο της Λιβυής. Στο έδαφος αδέσποτα πυρά μεταξύ αντιμαχόμενων καθιστούσαν το έργο τους τιτάνιο. Συστήματα αυτοπροστασίας δέν έχει φροντίσει η πολιτεία να τους προμηθεύσει. Οι επικοινωνίες ανύπαρκτες. Πετούσαν με το χάρτη και την "μαγκιά" του Έλληνα Ιπτάμενου, αυτού του τύπου, που φορτωμένος με μερικές χιλιάδες ώρες πτήσης ο καθένας, ξέρει να χειριστεί το εργαλείο που του έχει εμπιστευτεί η Πατρίδα σαν το κορμί της γυναίκας του και με μαεστρία να το φέρει πίσω στη βάση του, ακέραιο και ασφαλές. Οι περιστάσεις απαιτούσαν πολλά κιλά ψυχραιμία και επαγγελματισμό που οι κηφήνες της πολιτικής του Μνημονίου, δεν έχουν φανταστεί ποτέ στη ζωή τους.

Και όμως Αυτοί, και το βάζω με κεφαλαία, δεν δίστασαν ούτε μια στιγμή. Δεν σκέφτηκαν το τομάρι τους. Δεν είχαν δεύτερη σκέψη. Δεν λογάριασαν τους κινδύνους. Σαν έτοιμοι από καιρό, ανέβηκαν στο χειριστήριο, άναψαν μηχανές, έκαναν έλεγχο συστημάτων και ξεχύθηκαν στους ουρανούς να εκτελέσουν το καθήκον τους.

Αυτοί οι ... "αντιπαραγωγικοί", κύριε Αντιπρόεδρε, έχουν ορκιστεί στην Ελληνική Σημαία. Έχουν ορκιστεί να υπηρετούν την πατρίδα και τους Έλληνες.

Και αυτοί οι άνδρες δεν λογίζουν να πάρουν τον όρκο τους πίσω για κανένα σας.

Ως Έλλην πολίτης, που πληρώνω φόρους για την άμυνα και τις Ένοπλες Δυνάμεις αυτής της χώρας, δεν νιώθω ότι τα χρήματά μου πάνε χαμένα.

Νιώθω υπερήφανος για τους άνδρες αυτούς και τους κλίνω ευλαβικά το γόνυ.

Ierofantis

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 25/02/2011 06:59:40

    Το άρθρο τα λέει όλα. Η ψυχή του Έλληνα μεγαλουργεί. Αυτοί μας κόψανε τα φτερά. Ακούει κανείς την βοή που έρχεται;

  2. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 25/02/2011 07:21:18

    Τιμή και σεβασμό στις Ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις. Δοξά μεγάλη.

    • NM avatar
      NM @ Νίκος Θ. 25/02/2011 10:52:34

      +100000000 . Για εθνική προδοσία ο πάγκαλος

    • loretta avatar
      loretta @ Νίκος Θ. 25/02/2011 15:16:02

      ++++++

      τιμη μας που εχουμε τετοιους πατριωτες !!

  3. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 25/02/2011 07:29:49

    Και τώρα οι ίδιοι που τους χλεύαζαν και τους αποκαλούσαν αντιπαραγωγικούς θα τρέξουν να τους δώσουν συγχαρητήρια. Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον ένας τροφαντούλης δεν θα το κάνει. Θα είναι σε τίποτα Goodys να αδειάζει το μαγαζί.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ H pena tis orghs 25/02/2011 12:08:42

      Ε όχι και Γκούντις!
      Από εστιατόριο σε πεντάστερο ξενοδοχείο και πάνω.
      Μπορεί να φάγαμε μαζί, αλλά άλλοι τρώνε χάμπουργκερ και άλλοι χαβιάρια.

  4. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 25/02/2011 07:35:14

    Ierofantis

    Αυτή η ψυχή που βγάζεις, είναι που γονιμοποίησε ό,τι υψηλό και ωραίο σ'αυτόν τον ευλογημένο τόπο.
    Ο Πατριωτισμός του απλού Έλληνα που μπορεί να υπομείνει τα πάντα αν πιστέψει σε μια Ηγεσία που μπορεί να τον πείσει ότι θα προκινδυνεύσει για τα παιδιά του και το μέλλον της Πατρίδας.

  5. Σιατιστεύς avatar
    Σιατιστεύς 25/02/2011 07:36:01

    Μπράβο σου , η πένα σου είναι γλαφυρότατη , μου χάρισε ρίγη θυμού και συγκίνησης !!!!

  6. άσχετος avatar
    άσχετος 25/02/2011 07:37:09

    Ευτυχως που η αντιπροεδράρα μας είναι παραγωγικός και κοιμώμαστε
    ήσηχοι τα βράδυα και τις ημέρες !

  7. juliet avatar
    juliet 25/02/2011 08:00:04

    Καλή σας μέρα, τιμή στους ήρωες των αιθέρων .Οταν έχεις ορκιστεί στη σημαία τιμη και πίστη στη πατρίδα σου γίνεται συνείδηση.
    Ορκος στην πατρίδα είναι υπερήφανια,ελευθερία.
    Οταν πετάς ψηλα με τους αετούς γίνεσαι σταυραετός.
    Οταν χωρίζουν τους Ελληνες σε παραγωγηκούς και αντιπαραγωγηκούς θέλουν να σπείρουν τη διχόνοια,να μας βάλουν να σκιστούμε αναμετάξυ μας.
    Εμείς είμαστε μια γροθιά ,οι Εφιάλτες ας πάρουνε τις κουστωδίες του και ας φύγουν,αυτη η πατρίδα είναι δική μας και θα μείνει ...οσο υπάρχουν ¨ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ¨ θα μπορούμε να είμαστε ήσυχοι και θα είμαστε κοντά τους .
    Η διχόνοια του Σολωμού ας ήχει στη συνείδησή μας:
    ...............
    Μην ειπούν στον στοχασμό τους
    τα ξένα έθνη αληθινά
    Εάν μισούνται ανάμεσά τους,
    δεν τους πρέπει ελευθεριά!
    Ολοι μια γροθιά για την πατρίδα ,φωτεινό παράδειγμα οι ήρωες των ελληνικών αιθέρων.
    Ισως μετά από πολύ καιρό νοιώσαμε ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Φίλε,σ΄ευχαριστώ που με το άρθρο σου με έκανες να νοιώσω οτι είμαστε πολλοι που αγαπάμε την ψωροκώσταινα.Θα επιβιώσουμε.......

  8. juliet avatar
    juliet 25/02/2011 08:17:03

    τη βοή την ακούνε,αλλά δε θέλουν να το παραδεχτούν γιατί κάποιοι αετοί τους τη χαλάνε.Τα σκουλίκια ας κρύφτουν, γιατί ακόμη και ενα σπουργιτάκι έχει περισσότερη δύναμη γιατί μπορεί να ΠΕΤΑΞΕΙ......

  9. kakofonix avatar
    kakofonix 25/02/2011 08:39:51

    Ωραίο κείμενο αγαπητέ μου Ιεροφάντη,
    Αναδεικνύει περίτρανα τη χαοτική διαφορά που μας χωρίζει από το καθεστώς.
    Κοκοφοίνικας

  10. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 25/02/2011 08:50:58

    Τιμή στους "αντιπαραγωγικούς" και όνειδος σ΄αυτούς που ενθυλάκωσαν τα λεφτά για την άμυνα. Βλέπε Τσοχατζόπουλος.
    Το πανελλήνιο περιμένει όχι μόνο την επιστροφή των χρημάτων
    αλλά και τον διασυρμό, την τιμωρία και την ατίμωσή του.
    Για το πρώτο αποκλείεται -πρέπει να υπάρξουν Τερτσέτηδες- για τα υπό
    λοιπα ας φροντίσει η συνείδηση του ελληνα, η οποία ήδη τον σφράγισε.Κλέφτης . Κλέφτες.

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/02/2011 08:51:16

    "Υποκλέπτοντας" συζήτηση αξιωματικού της αεροπορίας, πατέρα συμμαθήτριας της κόρης μου με άλλο πατέρα σε παιδικό πάρτυ (μην γελάσετε...) άκουσα ότι οι αναχαιτίσεις τουρκικών πολεμικών από τα δικά μας έχουν πλέον μειωθεί στο ελάχιστο. Ο συγκεκριμένος εργάζεται στη βάση της Ελευσίνας.

  12. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 25/02/2011 08:53:20

    για μια ακομη φορα μας εβγαλαν ασπροπροσωπους. εκει που ολοι οι αλλοι νατοϊκοι θα ειχαν αρνηθει, αυτοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ( γιατι αυτοι ειναι ελληνες) δεν πτοηθηκαν. ειδικα η αποστολη του τριτου c-130 θα διδασκεται. παντως για να μην κραζουμε μονο, ο βαρδης εκανε πολλα κονε για να βγει η αποστολη.

    μεσα σε ολα να υπογραμησουμε οτι οι υπηρεσιες που προσφερουμε στους κινεζους ειναι απλα ανεκτιμητες. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ . Αυτοι που την σημαια στην στολη τους δεν την παιρνει κανενας αερας.

  13. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/02/2011 09:02:54

    Eύγε Ιεροφάντη!

  14. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 25/02/2011 09:03:53

    Μπράβο στα παιδιά, μπράβο (και μην ακούτε τον ευτραφή κύριο).

    Θραξ Αναρμόδιος

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ Θραξ Αναρμόδιος 25/02/2011 13:45:04

      Λειτουργείτε υπο νέα διεύθυνση μήπως ?

  15. NICK GR avatar
    NICK GR 25/02/2011 09:24:41

    ευχαριστω τον Ιεροφαντη.επομενος στοχος του ΓΑΠ η απαξιωση των ενοπλων δυναμεων.ο μονος τομεας εργασιας που υπαρχει ακομη πειθαρχια και αγαπη για την πατριδα.ο ΒΙΣ ειναι εγκυρος.

  16. Νίκος avatar
    Νίκος 25/02/2011 09:38:31

    Εύγε, Ιεροφάντη.
    Μην περιμένεις όμως φιλότιμο απο τη αλήτ.

  17. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 25/02/2011 09:47:42

    Οι σαπιοκοιλιές είναι αραχτοί και κάνουν την υψηλή ανάλυση των θεμάτων, όταν οι ΑΞΙΟΙ παίζουν την ζωή τους κορώνα γράμματα...
    Με τις κλωτσιές να τους πάρουμε, να πάνε στον αγύριστο...

  18. προδικος avatar
    προδικος 25/02/2011 09:59:22

    τελειο Ιεροφαντη!!!

  19. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ avatar
    ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 25/02/2011 10:06:19

    Xαχαχαχαχαχα, ευφυέστερο και αληθέστερο (και .."οφειλόμενο")τίτλο δεν θα μπορούσε να έχει το κείμενο , συγχαρητήρια, εμα πια...
    Από κει κι ύστερα: Από τους ελάχιστους στην πατρίδα μας που χθες συνειδητοποίησαν και αντελήφθησαν το ότι (αντιγραφω) "Επαφή με το Ελληνικό Κέντρο Συντονισμού Επιχειρήσεων δεν είχαν. Πρακτικά αγνοούνταν το στίγμα τους για όσο χρόνο ίπταντο της Λιβύης". Βεβαια, η ΝΕΤ το είχε "επισημάνει" διακριτικά: "τρία αεροσκάφη... τα δύο θα ΠΡΕΠΕΙ να ναι εκεί...το τρίτο ΛΟΓΙΚΑ θα πρεπει... ακόμα ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ αν εφτασαν..."
    Εχθροί και φίλοι των "αντιπαραγωγικών": καλημέρα σας.

  20. Έρεβος avatar
    Έρεβος 25/02/2011 10:20:45

    Κατά την ελληνόφωνη κυβέρνηση του μνημονίου όχι μόνον οι στρατιωτικοί αλλά όλες εργατικές τάξεις της χώρας είναι αντιπαραγωγικοί κοπρίτες. Έχουν κάνει πλείστες όσες δηλώσεις άλλωστε .

    Δεν τους χωράει η χώρα ρε αδερφέ είναι πολύ υπερ άνω, είναι πολύ προχώ ηγέτες, δεν κάνουν για τους κατοίκους της ψωροκώσταινας, χαράμι πάνε.

    Γι'αυτό φευγάτε ρε παιδια αν δεν σας κάνουμε, τραβάτε από 'δω, πηγαίνετε να σας προσλάβουν αλλού για κυβερνήτες, μην χαραμίζετε άλλο το ταλέντο σας για μας στην Ελλάδα....

  21. ΚΩΝ.Ε.ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ avatar
    ΚΩΝ.Ε.ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ 25/02/2011 10:30:19

    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ !!! Συγχαρητηρια και σε σενα Ιεροφαντη ,το κειμενο σου ΥΠΕΡΟΧΟ .

  22. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 25/02/2011 10:54:56

    Όταν έγινε το επεισόδιο στα Ίμια, δόθηκε εντολή να είναι ο Ελληνικός στρατός σε επιφυλακή. Ενώ ο στρατός των άλλων χωρών, χρειάζεται 15 ημέρες να ετοιμαστεί, ο δικός μας ήταν έτοιμος σ'ένα βράδυ. Αυτό σημαίνει ικανότητα θάρρος, αγάπη για την πατρίδα, ιερό καθήκον .Πολλοί ένστολοι της πατρίδας μας έχουν στην κυριολεξία παρανοήσει και είναι κάτι παραπάνω από οργισμένοι για τους πολιτικούς και την κατάντια της χώρας μας. Ένας δε εξ' αυτών, που βγήκε πρόωρα στην σύνταξη, όπως τόσοι άλλοι, τύπωσε τις ανησυχίες του σε κόλλες Α4 και τις μοίραζε. Ο τίτλος: ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΜΑΣ. και το θέμα πολύ πατριωτικό!

  23. Pikis avatar
    Pikis 25/02/2011 11:12:45

    Εγώ πάντως όταν ήμουν φαντάρος θυμάμαι κάτι βλάχους υπαξιωματικούς που δεν ήξεραν να δέσουν τα κορδόνια τους. Για αξιωματικούς τι να πω; Κολλημένα ανθρωπάκια που πέραν του ΑΝΑΠΑΥΣΗ-ΠΡΟΣΣΣΣΧΗ δεν ήξεραν γρι. Το μόνο όπλο που δουλεύει σωστά είναι η αεροπορία και ίσως το ναυτικό. Στην ξηρά...άστα να πάνε!

  24. Wolf avatar
    Wolf 25/02/2011 11:12:55

    Ιεροφάντη συγχαρητήρια, εξαιρετικό άρθρο.
    Είναι οι ίδιοι "αντιπαραγωγικοί" του Πάγκαλου αλλά και οι ίδιοι "υπάλληλοι" που λειτουργούν "συντεχνιακά" όπως έλεγε πέρυσι ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας.

    Θα θυμίσω εδώ τη φωνή απόγνωσης που ακούσαμε πέρυσι από έναν πιλότο της Π.Α. που έσπαγε καρδιές, όταν ο Βενιζέλος τους έλεγε ότι είναι "συντεχνία".

    Έλεγε λοιπόν, ο Αετός του Αιγαίου:

    "Από τα 20 μου χρόνια, κε Βενιζέλο, μου εμπιστεύεστε ένα εργαλείο πολλών εκατομμυρίων και εγώ το τιμώ.
    Τιμώ την πατρίδα που με εμπιστεύτηκε.
    Ζω μ΄ αυτό, παθαίνω μ΄ αυτό.
    Και είμαι πάντα εκεί. Εκεί που με έταξε η πατρίδα.
    Με κρύο, με ζέστη, σε όλες τις συνθήκες, είμαι εκεί.
    Εκεί ψηλά στον καθαρό ουρανό του Αιγαίου, μόνος, εκεί που άνθρωποι και μηχανές έρχονται στα όρια τους.
    Ώρες ατέλειωτης μοναξιάς, αναμονής, με την αδρεναλίνη να χτυπάει κόκκινα, σε κατάσταση redding και μετά scrample.
    Ξέρετε τι σημαίνει αυτό κύριε;
    Σε 3-4 λεπτά να είμαι στον αέρα. Ξεχνώ τα πάντα, γυναίκα, παιδί, μάνα, αδέλφια, φίλους …τα πάντα.
    Είμαι εκεί ψηλά, εγώ, το αεροπλάνο μου κι ο Θεός που μας προστατεύει.
    Ο γιος μου κύριε, ρωτά τη μητέρα του, “ο μπαμπάς θα γυρίσει, μαμά”. Δε ρωτά εμένα ποτέ, γιατί ξέρει τι “δουλειά” κάνω και ας είναι 6 ετών. Φοβάται.
    Εγώ όμως είμαι εκεί, κύριε. Εκεί στους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ Ελληνικούς ουρανούς.
    Και έρχεστε εσείς και μου λέτε ότι λειτουργώ συντεχνιακά.
    Εγώ, λειτουργώ συντεχνιακά!!!
    Σας λέω λοιπόν κύριε, ότι δεν είδα το γιο μου να κάνει τα πρώτα του βήματα, όπως κάθε πατέρας.
    Είδα φίλους (αδέλφια) και συναδέλφους να χάνονται, να δίνουν τη ζωή τους -για να κοιμάστε εσείς ήσυχος- υπερασπίζοντας την πατρίδα και την ακεραιότητά της.
    Έχω μείνει ατέλειωτες ώρες ξύπνιος ή έχω κοιμηθεί δίπλα από το αεροπλάνο μου, για να είμαι έτοιμος. Έχω εκατοντάδες ώρες μοναξιάς και έντασης, στον αέρα.
    Και θα συνεχίσω να λειτουργώ με τον ίδιο τρόπο -εγώ και οι συνάδελφοι- όπως κι αν εσείς μας χαρακτηρίσετε.
    Μου φτάνει που βλέπω τα περήφανα μάτια του γιου μου, όταν λέει στους φίλους του: “ο μπαμπάς μου είναι πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας” και παίρνω δύναμη και ξέρω ότι κάνω το σωστό.

    Καληνύχτα σας …κύριε Υπουργέ, καληνύχτα σας …κύριε Βενιζέλο!!!"

    Αυτά έλεγε ο πιλότος της ΠΑ και θυμίζω και το αντίστοιχο link:
    http://www.antinews.gr/2010/04/27/42405/

    Σήμερα τα αφιερώνουμε στον Αντιπρόεδρο και τον Υπ Εθνικής Άμυνας., για να έχουν λόγους να ντρέπονται.

  25. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 25/02/2011 11:51:19

    Θα έπρεπε να ντρέπεται αυτό το όνειδος και να ζητήσει μια συγνώμη.

    Αυτή η ντροπή του έθνους είναι και Νο2 στην κυβέρνηση...

    Να τους χαίρονται όσοι τους ψήφισαν

  26. F avatar
    F 25/02/2011 11:53:03

    Ἡ ἀπαξίωση τῶν ἐνὀπλων δυνάμεων ξεκίνησε ἐπὶ Σημίτη, ὁ ὁποῑος πραγματικὰ ἦταν ἐμπαθὴς ἀπέναντι τους.

  27. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 25/02/2011 11:53:56

    Το βρήκα στο: exeisminima.gr, και νομίζω…αξίζει.


    Είμαι αυτός που στα 18 μου με πανελλήνιες εξετάσεις επέλεξα και μπήκα σε μία Στρατιωτική Σχολή !
    Είμαι αυτός που τελείωσα στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα !
    Είμαι αυτός που βγαίνοντας από την σχολή πήρα πρώτο μισθό 800€ μικτά !
    Είμαι αυτός που ανέλαβα να προσέχω στρατιώτες , παιδιά στην ίδια ηλικία με μένα ή και μεγαλύτερους και όπως μου τους χρέωσαν έτσι τους παρέδωσα , χωρίς να ανοίξει ρουθούνι !
    Είμαι αυτός που στα 22 μου έριχνα με πυροβόλο , έκανα πτώση με αλεξίπτωτο , έκανα κατάδυση οδηγούσα άρμα , ελικόπτερο, φρεγάτα , τζετ, τζιπ , πυροσβεστικά οχήματα, ειδικά οχήματα και ήμουν υπεύθυνος όχι μόνο για εμένα αλλά και για άλλους !
    Είμαι αυτός που κάθε 2-3-4-5-6 χρόνια …… «όπου γης και πατρίς» !!!!!
    Είμαι αυτός που ποτέ δεν σταμάτησε να δουλεύει !
    Είμαι αυτός που ΠΟΤΕ δεν ζήτησε αύξηση !
    Είμαι αυτός που όταν βγει σε πρόωρη σύνταξη –μπας και προλάβω να ζήσω μερικά φυσιολογικά χρόνια πριν πεθάνω από καρδιά ή καρκίνο και ότι έχει δημιουργηθεί μετά από χρόνια επαφής με τοξικά υλικά – με βρίζεις!
    Είμαι αυτός που ήμουν μόνος μου σε μια βραχονησίδα με μόνη ασπίδα την πατρίδα που εσύ ποτέ δεν σκέφτηκες και πάλι με έβριζες!
    Είμαι αυτός που όταν έκανες πίσω γιατί δεν είχες το θάρρος πάλι εμένα έβριζες και πάλι σε μένα έριξες το φταίξιμο , γιατί εγώ δεν μπορούσα να μιλήσω αφού δεν ήμουν βλέπεις πολιτικός !
    Είμαι αυτός που «τραβάει» 9g και διαλύει μέση ,αυχένα και σπονδυλική στήλη ,που πέφτει από τα 1200 πόδια και μετά από 800 άλματα δεν έχει γόνατα , που ανεβαίνει 12000 πόδια για να επισκευάσει το πεπαλαιωμένο ελικόπτερο που του έχουν πει πως πρέπει να πετάει , που έχει χάσει την ακοή του μετά από 500 βολές στο άρμα ,μετά από χιλιάδες δοκιμές κινητήρα στα μαχητικά αεροσκάφη, που ανεβαίνει στις κορυφές των βουνών κάτω από αντίξοες συνθήκες για να επισκευάσει το RADAR και τις τηλεπικοινωνίες ,που καταδύεται σε ένα κομμάτι σίδερο στα 800 πόδια , που ταξιδεύει με οποιεσδήποτε συνθήκες στο Αιγαίο, που τα χέρια του έχουν καεί από χημικά και καύσιμα γιατί ΕΣΥ δεν προέβλεψες για την ασφάλειά του!
    Είμαι αυτός που δεν παίρνει υπερωρίες !
    Είμαι αυτός που δεν πληρώνεται τις 4-5-6-7 και τώρα τελευταία και 8-9 υπηρεσίες το μήνα !
    Είμαι αυτός που δεν πληρώνεται τις υπηρεσίες του Πάσχα, Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς, Καθαρής Δευτέρας !
    Είμαι αυτός που κατηγορείς για μισθοφόρο επειδή ζητάω να ΜΗΝ μου κόψουν το μισθό και αφού …..με κοροϊδεύεις ότι κάνω λειτούργημα με αντιμετωπίζεις σαν δημόσιο υπάλληλο όταν πρόκειται για την ασφάλισή μου !
    Είμαι αυτός που αφού πλήρωνε τόσα χρόνια εισφορές , τώρα του λένε πως το ταμείο του δεν έχει λεφτά !
    Είμαι αυτός που δεν έχει ωράριο!
    Είμαι αυτός που βρίζεις και λες «καραβανά» , που μου χρεώνεις ακόμα και την χούντα –κι ας μην είχα γεννηθεί – μετά από 43 χρόνια , που δεν με θέλεις αλλά θα είμαι εκεί όταν με χρειαστείς . Σε αεροδιακομιδές , φωτιές, θεομηνίες, σεισμούς, πλημύρες , ειρηνευτικές αποστολές χωρίς να με ρωτήσεις ή σε πόλεμο!
    Είμαι αυτός που μου ζητάς να κάτσω 40 χρόνια σε μία δουλειά που δεν υπάρχει όμοιά της !
    Είμαι αυτός που πάντα του έκοβες και δεν με ρώταγες !
    Είμαι αυτός που μόνο προσφέρει!
    Είμαι αυτός που έχω σκοτωθεί εν ώρα υπηρεσίας κυνηγώντας τον «φίλο» προσπαθώντας να εφαρμόσω αυτά που εσύ έχεις διατάξει αλλά δεν εφαρμόζεις !
    Είμαι αυτός που εδώ και χρόνια κοσμείς με επίθετα όπως «καραβανάς», «βολεψάκιας», «κηφήνας» και εγώ ΔΕΝ σου απαντώ!
    Είμαι αυτός που όταν κάνει λάθος ΔΕΝ διορθώνεται αλλά σκοτώνεται κόσμος , άρα δεν υπάρχει περιθώριο λάθους !
    Είμαι αυτός που στην πλάτη του έχουν παιχτεί τα μεγαλύτερα πολιτικά παιχνίδια !
    Είμαι αυτός που στην πλάτη του ξοδεύονται δισεκατομμύρια για εξοπλισμούς αλλά εγώ εργάζομαι σε συνθήκες σκλάβου και με απαρχαιωμένο εξοπλισμό!
    Είμαι αυτός που πληρώνω από την τσέπη μου εργαλεία, καρέκλες, γραφική ύλη , είδη καθαρισμού, για να έχω υποτυπώδες συνθήκες υγιεινής αλλά και ασφάλειας στο χώρο εργασίας !
    Είμαι αυτός που πασχίζει τα παιδιά του και η γυναίκα του να έχουν φυσιολογική ζωή με κάθε τρείς και λίγο μετακινήσεων!
    Είμαι αυτός που φοράει την σημαία στο μπράτσο , που τη σηκώνει σε μέρη μακρινά , για να μπορείς εσύ να κοιμάσαι ήσυχος , κα απολαμβάνεις τις διακοπές σου, να κάνεις τα μπάνια σου και εσύ την πατάς και της βάζεις φωτιά !
    Είμαι αυτός που εσύ πληρώνεις και γι αυτό σου δίνω τα καλύτερά μου χρόνια ,ακόμα και την ίδια μου τη ζωή!
    Είμαι μάνα, πατέρας , γιός , κόρη , αδελφός και αδελφή σου !
    Αυτός είμαι………………..!!!
    «ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ»
    Ό τ ι κ ι α ν λ ε ς ε σ ύ………!!!!!!
    Και όλα αυτά γιατί το χρωστάω σ’ αυτούς τους συναδέλφους μου από όλα τα σώματα των Ε.Δ. που χάθηκαν επάνω στο καθήκον και γι αυτούς που φυλάνε και θα συνεχίσουν να φυλάνε Θερμοπύλες ότι κι αν γίνει !!!!!! Γιατί πρέπει κι εγώ να παλέψω !!!!
    Γιατί πρέπει να απαντήσω ….. κάτι στα παιδιά μου !!!!
    Γιατί είμαι κι εγώ εργαζόμενος !!!!
    Γιατί ελπίζω ….να μην χρειαστεί να δουλέψω ΠΟΤΕ !!!!

    • juliet avatar
      juliet @ ΣΟΝ ΠΕΝ 25/02/2011 13:12:11

      απο τα κόκαλα βγαλμένη των ΕΛΛΗΝΩΝ τα ιερά
      χαίρε ,ω χαίρε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.......

  28. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 25/02/2011 12:40:47

    Μπράβο στα παιδιά των Ελλήνων!
    Οσο για το τι λέει ο μεγάλος τραγουδιστής.....
    Αμερικάνικα ανέκδοτα είναι....
    Οταν το πολύ λίπος έχει κάψει τα εγκεφαλικά κύτταρα....
    Τον έχουμε απλά γραμμένο στις βρωμερές αρβύλες μας....

  29. AUD avatar
    AUD 25/02/2011 12:49:33

    http://www.china.org.cn/world/2011-02/24/content_21996593.htm

  30. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 25/02/2011 13:08:09

    Ουδέν γλυκίον πατρίδος, αυτοί οι δύο ευτραφείς κύριοι και όχι μόνον, θα ήθελα να εξαφανιστούν απο την ζωή μας, θα ήθελα να ξυπνήσω ένα πρωΐ και να ήταν όλα αυτά ένα κακό όνειρο και όχι ο εφιάλτης που ζούμε, μπορεί να φαίνεται απλοϊκό και αφελές αυτό που γράφω, αλλά ειλικρινά έτσι νοιώθω τώρα, πρέπει να τελειώσουν όλα αυτά όσο πιό γρήγορα γίνεται.

  31. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 25/02/2011 13:56:38

    Και οι φοροφυγάδες εφοπλιστές μεταφέρουν τους κινέζους στην Κρήτη, και οι φοροφυγάδες ξενοδόχοι θα κονομήσουν, και οι φοροφυγάδες εστιάτορες θα κάνουν δουλειά, και οι φοροφυγάδες έμποροι θα πουλήσουν πραμμάτεια...
    Και οι καρεκλοκενταυροι του δημοσίου θα διαμαρτύρονται γιατί τους κόβουν το επίδομα "εγκαιρης προσέλευσης"... και θα πέρνουν τον μισθό που παράγουν οι φοροφυγάδες...

    • juliet avatar
      juliet @ ΝΑΥΤΗΣ 25/02/2011 14:35:45

      αστο,τίμησε τους ήρωες της αντιπαραγωγής , σκέψου τι σημαίνει φιλότιμο και ασε τους κυβερνώντες να μας λένε άνομους και απατεώνες .

  32. δημητρης avatar
    δημητρης 25/02/2011 16:01:22

    μπραβο στους ελληνες εργαζομενους στην ερημο, σαχαρα που δεν περιμεναν να γινουν η 'γενια των 700 ε' αυτοι ειναι οι πραγματικοι αγωνιστες.

  33. Ermippos avatar
    Ermippos 25/02/2011 16:54:03

    Δεν είναι απλά επικίνδυνη. Είναι επιπλέον και αισχρή η ευκολία με την οποία χωρίζετε τους έλληνες σε πατριώτες και μιάσματα. Σε αυτοθυσιαζόμενους και σε προδότες. Αφού πρώτα απονείμετε με περισσή ευκολία στους εαυτούς σας τους πρώτους αγαθούς χαρακτηρισμούς. Προσφέρετε έτσι χείριστες υπηρεσίες στην πατρίδα σας, που, με τόση δήθεν αγάπη, ισχυρίζεσθε ότι υπηρετείτε.

    Οι κοινωνίες, είτε το θέλουμε είτε όχι, είναι οντότητες συλλογικές. Και μένουν τέτοιες ακόμη και όταν το μίσος χωρίσει τα μέλη τους σε αλληλοσπαρασσόμενες ομάδες. Η συλλογικότητα εξακολουθεί να υπάρχει. Δεν χάνεται. Είναι όμως πλέον μια συλλογικότητα, άρρωστη, νεκρή και ανίκανη για την παραγωγή πραγμάτων σπουδαίων και σημαντικών. Είναι ένα σώμα που επιδιώκει την αυτοεξόντωση του.

    Ότι στέκεται στην σκιά της ελληνικής σημαίας δεν είναι ούτε δεξιό ούτε αριστερό. Δεν ανήκει σε κάποιους περισσότερο από ότι σε κάποιους άλλους. Είναι η έκφραση της συλλογικής μας επιθυμίας. Είτε το θέλετε είτε όχι. Ακόμη και οι, σε κάθε δεδομένη στιγμή, φυσικοί φορείς της σημαίας αυτής, στην προκειμένη περίπτωση οι άνδρες των ΕΔ, στους οποίους με απίστευτη ελαφρότητα λέτε ότι πρέπει να κλίνουμε ευλαβικά το γόνυ, δεν είναι κάτι ξεχωριστό και αποκομμένο από το σύνολο. Είναι κάποιοι από εμάς, με όλα τα ελαττώματα και όλες τις αρετές που πιθανόν έχουμε, που απλά είχαν σε μια χρονική συγκυρία το προνόμιο να εκπροσωπήσουν τους υπόλοιπους. Αν αναδεικνύεται μια αρετή από όλα όσα περιγράφετε στην ανάρτηση σας και στα ενθουσιώδη σχόλια, η αρετή αυτή δεν είναι προσωπική ιδιότητα αυτών που πετά τα αεροπλάνα μας πάνω από την έρημο. Είναι αρετή των Ελλήνων. Όση μας έχει ακόμη απομείνει. Αυτή η αρετή που ζητάμε να σκορπίσουμε στον αέρα με τις κραυγές μας, για να υπηρετήσουμε πότε την μια και πότε την άλλη ομάδα των φαύλων που χειρίζονται τόσο επιδέξια τα πάθη μας.

    Και για όσους είναι έτοιμοι για εκείνους τους χαρακτηρισμούς των εγκάθετων, των προβοκατόρων, των απάτριδων, των έτσι και των αλλιώς, που τόσο πολύ συνηθίζονται εδώ μέσα, παραπέμπω σε ένα δικό μου μικρό σημείωμα που γράφτηκε πριν από 5 χρόνια για μια ακριβώς ίδια περίπτωση. Για όποιον ενδιαφέρεται να ακούσει πριν καταραστεί είναι εδώ:

    http://ermippos.blogspot.com/2006/08/si-vis-pacem-para-bellum.html

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ermippos 25/02/2011 19:43:10

      Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω αγαπητέ Έρμιππε, ή κάτι δεν πάει καλά με το σχόλιό σου ή έχεις παρεξηγήσει τα γραφόμενα στην παρούσα ανάρτηση...

      Μου έκανε όμως εντύπωση το σχόλιό σου για τη θεωρία της συλλογικής αρετής. Ενδιαφέρουσα άποψη, αλλά μάλλον η αρετή είναι ατομικό γνώρισμα. Είναι χαρακτηριστικό της ιδιοσυγκρασίας των ανθρώπων και καλλιεργείται. Δυστυχώς δεν υπάρχουν συλλογικά ενάρετες κοινωνίες. Υπάρχουν όμως ενάρετοι πολίτες. Και όσο πιο πολλοί είναι, τόσο πιο ενάρετο γίνεται το κοινωνικό περιβάλλον που αυτοί δραστηριοποιούνται.

      Τα άλλα, περί μίσους, εγκαθέτων, αισχρών ευκολιών κλπ, θα μου επιτρέψεις να μη τα σχολιάσω.

      Σε ευχαριστώ πάντως που είχες το χρόνο να ασχοληθείς, έστω και διαφωνώντας.

      • Ermippos avatar
        Ermippos @ ierofantis 25/02/2011 22:22:58

        Και η πολεμική αρετή των Ελλήνων; Μια και είναι και πολύ κοντά στο θέμα της ανάρτησης;

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Ermippos 25/02/2011 22:30:59

          Όταν μιλώ για πολεμική αρετή των Ελλήνων, αναφέρομαι στην πολεμική αρετή κάθε ενός εκ των πολιτών - οπλιτών αυτού του Έθνους.

          Όσο πιο πολλοί είναι οι ενάρετοι πολίτες, τόσο πιο σίγουρος θα είσαι ότι στο πεδίο της μάχης (όποια μάχη και αν είναι αυτή, στρατιωτική ή άλλη) θα παρατάξεις ενάρετους οπλίτες...

          Αυτό πιστεύω τουλάχιστον εγώ.

          • Ermippos avatar
            Ermippos @ ierofantis 25/02/2011 23:11:49

            Και όταν μιλάμε για τις αρετές ή τα ελαττώματα της φυλής ας πούμε; Σχήμα λόγου πολύ διαδεδομένο. Τι εννοούμε τότε; Δεν πιστεύετε ότι ως λαός μοιραζόμαστε λίγο πολύ κάποια κοινά χαρακτηριστικά; Κάποια καλά και κάποια κακά, αλλά σε κάθε περίπτωση κοινά. Αν αυτό δεν ήταν αλήθεια άλλωστε θα ήταν άτοπο να συγκρινόμαστε σε εθνικό επίπεδο με τους "άλλους". Τους Γερμανούς για παράδειγμα. Και αν δεν κάνω λάθος τέτοιες συγκρίσεις γίνονται πολύ συχνά σε αυτό το ιστολόγιο. Θα έπρεπε λοιπόν να συγκρινόμαστε προσωπικά. Ο Μάκης με τον Φριτς, η Έλενα με την Σαμπίνε κ.λ.π.

            Σε κάθε διακριτή ομάδα φίλε μου τα μέλη μοιράζονται ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά. Καλά ή κακά. Αλλιώς δεν θα ήταν διακριτή.

            Αλήθεια τι εννοούν πολλοί εδώ μέσα όταν λένε "εμείς οι δεξιοί"; Που δεν είμαστε σαν τους άλλους, τους "αριστερούς". Αλλά καλύτεροι (αυτό προκύπτει από την πλειοψηφία των σχολίων). Εάν το καλύτερο δεν ήταν χαρακτηριστικό της ομάδας των δεξιών, συλλογικό δηλαδή, δεν θα ήταν λίγο άτοπες αυτές οι αναφορές;

            Αυτά προς ώρας. Όσο για τα υπόλοιπα στην διάθεση σας εάν έχετε διάθεση για συζήτηση. Το πόσο σας έχω παρεξηγήσει βέβαια προκύπτει και από το τελευταίο σχόλιο που μάλλον αφορά και μένα. Διότι όποιον δεν συμφωνεί κάποιος τον βάζει. Μόνον οι "δεξιοί" είναι αυτόβουλα όντα. (νάτη πάλι η συλλογική αρετή)

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Ermippos 25/02/2011 23:45:43

            Καταρχήν, ξεκινώντας από το τελευταίο σκέλος της τοποθέτησής σου, να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω πρόβλημα με κανέναν αριστερό, δεξιό, κεντρώο, ή ότι άλλο θέλεις να σκεφτείς.

            Δεν κάνω προγραφές, ούτε σιχτιρίζω κανέναν για τις όποιες επιλογές του ή την ιδεολογία του, ούτε πιστεύω ότι οι δεξιοί είναι καλοί και οι αριστεροί είναι κακοί.

            Ωστόσο δεν σου κρύβω ότι δεν μπορώ να αποδεχτώ εύκολα την ανοησία, είτε την εκφράζει δεξιός, είτε αριστερός. Αυτό ας πούμε είναι το προσωπικό μου ελάττωμα. Άλλοι, που αντέχουν τις ανοησίες, το θεωρούν αρετή.

            Περί αρετής τώρα.

            Όταν αναφέρομαι σε αρετή, τη νοώ με την κυριολεκτική σημασία της έννοιας της, δηλαδή με ένα σύνολο ιδιοχαρακτηριστικών και ενδιάθετων καταστάσεων του κάθε ενός ατομικά.

            Για παράδειγμα, εγώ έχω θέσει ένα προσωπικό κώδικα αρετής. Για τον δικό μου λοιπόν αξιακό κώδικα, ενάρετο είναι ένα άτομο όχι μόνο όταν επιδεικνύει φιλοπατρία, καλοσύνη, γενναιότητα, φιλότιμο, ευγένεια, καλλιέργεια σώματος και πνεύματος, καλλιέπεια, χορευτικές ικανότητες, μουσική παιδεία κλπ αλλά και ένα άτομο που ταυτόχρονα είναι νομοταγές, πειθαρχημένο στην προσωπική και κοινωνική του ζωή, ένα άτομο με φίλους και οχι άφιλο, ένα άτομο που εμπνέει σεβασμό στον περίγυρό του κλπ.

            Αυτό θεωρώ όμως ότι ο καθένας μας το κατακτά ατομικά, με το παράδειγμα, με την προσπάθεια, με την επανάληψη και με την παιδεία.

            Οι έννοιες στις οποίες αναφέρεσαι νομίζω ότι είναι κάτι ευρύτερο. Λέμε συχνά και δεν το αρνούμαι, ότι ως λαός είμαστε πχ ευκολόπιστοι, ή ότι είμαστε εφευρετικοί. Αυτά όμως και επέτρεψέ μου να εξακολουθώ να διατηρώ την άποψή μου, δεν συνιστούν αρετές ή ελαττώματα συλλογικής φύσης.

            Διότι αν συνέβαινε αυτό, δύσκολα θα μπορούσε κανείς να ανατρέψει το λογικό, κατά τα άλλα, επιχείρημα, πως γίνεται δηλαδή, ένα άτομο που προέρχεται από ένα συλλογικό σύστημα όπου πχ η μη ομαδικότητα δεν αποτελεί αρετή αλλά ελάττωμα, να διαπρέπει σε ομαδικές εργασίες ή προσπάθειες, όταν ενσωματώνεται ή δραστηριοποιείται σε ένα άλλο περιβάλλον όπως πχ στη Γερμανία, όπου είναι κατά το κοινώς λεγόμενο, γνωστό, ότι οι Γερμανοί είναι ένας λαός που δρά ομαδικά...

            Λογικά ένας Έλληνας, που φέρει το συλλογικό ελάττωμα της αδυναμίας λειτουργίας σε ομαδικό περιβάλλον, θα έπρεπε να τινάξει στον αέρα κάθε ομάδα εργασίας που θα συμμετείχε στη Γερμανία. Συμβαίνει κάτι τέτοιο; Νομίζω πως όχι. Γιαυτό έχω τις αναστολές μου.

  34. ierofantis avatar
    ierofantis 25/02/2011 19:44:56

    Καλησπέρα,

    Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους καλούς φίλους και της φίλες αναγνώστες/τριες και σχολιαστές/στριες για τον κόπο που έκαναν αφενός να διαβάσουν την ανάρτηση και αφετέρου να τη σχολιάσουν.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 25/02/2011 19:45:14

      "τις φίλες"...

  35. Γιώργος Β Χ" avatar
    Γιώργος Β Χ" 25/02/2011 19:55:01

    Ψυχραιμία παιδιά.
    Οι άνθρωποι κάνουν την δουλειά τους και την κάνουν καλά!
    Και οι πολιτικοί μας κάνουν την δουλειά τους και την κάνουν ακόμη καλύτερα.
    Τέτοιο... βούλιαγμα ποιος άλλος θα το κατάφερνε;
    Αυτό δεν τους έβαλαν να κάνουν;
    Τώρα μένει να κάνουμε και μεις τη δουλειά μας και να την κάνουμε καλά.
    Όλοι οι άχρηστοι στα σκουπίδια.

  36. η Dimi avatar
    η Dimi 26/02/2011 15:21:38

    Aυτούσιο ιδιότυπο κείμενο, που αποτυπώνει τη θερμή αγάπη των Eλλήνων πιλότων μας γιά τη Πατρίδα και τη θαυμαστή αυταπάρνησή τους.

    «Είσαι το 1, 2, 3, 4… Η σειρήνα ουρλιάζει…. Σε 2 φωνάζουν…
    τρέχεις ασταμάτητα…. Ανεβαίνεις την σκάλα…. Φοράς το κράνος…
    Η καρδιά σου αρχίζει να κτυπάει σαν τρελή…
    Κλείνεις τον ουρανό… χαϊδεύεις την φωτογραφία που έχεις πάντα μαζί σου….
    χαμογελάς… φεύγεις….
    Νιώθεις την πίεση της ταχύτητας….

    Κ...αι ξαφνικά είσαι εκεί ψηλά… εσύ και ο ουρανός…. εσύ και ο Θεός….
    Εσύ και τα χρώματα… Αχ αυτά τα χρώματα!!! Σε συνεπαίρνουν…
    τα ερωτεύεσαι….

    Ψάχνεις τον ορίζοντα… Ξαφνικά τον βλέπεις… είναι κοντά σου..
    είναι μακριά σου…
    Μεγάλος… Παράξενος… Δυνατός… Εσύ χαμογελάς απλά…
    Βοήθα θεέ μου… το χέρι σταθερό… Βοήθα Παναγία μου…
    Να γυρίσω πίσω… να αγκαλιάσω την γυναίκα μου….
    Να φιλήσω το παιδί μου… να δω την Μάνα μου….

    Βοήθα Παναγιά μου να δω αυτά τα μικρά πράγματα που κάνουν αυτή
    την μίζερη ζωή όμορφη….
    Το χέρι σταθερό… το βλέμμα ίσιο… Τα μάτια παντού….
    Όμορφη θάλασσα κάτω… Πλανεύτρα….
    Αν είναι να φύγω ας φύγω όπως εκείνους….
    Με θάνατο αντρειωμένο… περήφανο….
    Εσύ χαμογελάς… Δεν σε φοβάμαι Χάρε….
    Το μόνο που θέλω είναι να πάω να συναντήσω εκείνους…
    τους δικούς μας… τους ήρωες….
    Αντρίκια περήφανα….

    Έρχεται ο μαύρος…. Είναι μακριά σου…
    Υπολογίζεις… γυρνάς… δευτερόλεπτα… σε πήρε στα ψαλίδια…Βοήθα….

    Σηκώνεσαι… ψηλά… κατεβαίνεις και ξαφνικά τον έχεις στο LOCK….
    Ακούς τον ήχο…. είναι ΚILL… τον ειδοποιείς….
    Σε νιώθει κολλημένο πάνω του… φεύγει…
    εξαφανίζεται στον γλυκό ορίζοντα….
    χαλαρώνεις…. κοιτάς τριγύρω….

    Εσύ και ο ουρανός… ηρεμία… Αχ αυτά τα χρώματα….
    Κοιτάς κάτω και βλέπεις τους βράχους… διάσπαρτους στην θάλασσα….
    με τα χρυσά της τα νερά… χαμογελάς… αν θα μπορούσες θα ούρλιαζες…
    χαχαχα σου έρχονται στο μυαλό τα τελευταία γεγονότα….

    Μα τόσο μικροί είναι αυτοί εκεί κάτω;;....τόσο επικίνδυνοι;;..τόσο ανούσιοι;;....
    τόσο μικρόψυχοι;; χα χα χα μα δεν βλέπετε τριγύρω σας…
    δεν νιώθετε γιατί θα πέφταμε;;...

    Είναι δυνατόν να μην βλέπετε τους βράχους…;;
    Είναι δυνατόν να μην μυρίζεται την θάλασσα;;...
    πελώριοι βράχοι καταμεσής στο πέλαγος…

    για πια επιδόματα μιλάτε…
    εγώ μιλάω για αυτά τα διαμάντια διάσπαρτα στο Αιγαίο…
    και εκείνο το πανί…ναι το πανί…
    κόβεις το γέλιο… ένα δάκρυ έρχεται στα μάτια….
    Το πανί….και μόνο που το σκέφτεσαι μια γλυκιά ανατριχίλα…

    Ναι κύριοι…. οι βράχοι…ο ουρανός…τα χρώματα…το πανί….
    γι' αυτά θα πέφταμε….
    Γι' αυτά που ορκιστήκαμε… πόσο δεν φαίνεστε από δω…πόσο λίγοι είστε….

    Σκέφτεσαι…ξάφνου στα δίπλα σου… οι φίλοι σου οι συνάδελφοί σου…
    οι ήρωές σου…
    τυλιγμένοι σε σύννεφο… η καθιερωμένη τους επίσκεψη….
    σου κουνάνε το χέρι…χαμογελάνε….
    Ανταποδίδεις με αγάπη…είσαι χαρούμενος… τους έχεις δίπλα σου….

    Θα ξανάρθω
    ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ….
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ….
    ΕΚΤΩΡΑ…
    ΚΩΣΤΑ….
    την άλλη φορά ανδρειωμένοι….
    Ήρωες…επιδόματα…. Πολιτικοί…. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ.»

    (Από τον ΓΙΩΡΓΟ ΘΑΛΑΣΣΗ)

  37. blogger Άναυδος avatar
    blogger Άναυδος 05/03/2011 06:27:21

    @ierofantis
    Μπορώ να αναρτήσω το κείμενο σου στο o-anavdos.blogspot.com ;