#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/07/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι "Αγανακτισμένοι" δεν είναι τίποτα μπροστά σ΄αυτό που έρχεται



Μισθολογικό μεσαίωνα προβλέπει το νυχτερινό νομοσχέδιο Βενιζέλου το οποίο θα αλλάξει εκ βάθρων την ζωή χιλιάδων μισθωτών. Σύμφωνα με τις διατάξεις κόβονται επιδόματα και κίνητρα απόδοσης και οι μισθοί στον δημόσιο τομέα προσαρμόζονται σ’ αυτούς που ισχύουν στον ιδιωτικό. Παράλληλα, μπαίνει «ταβάνι» στη σύνταξη που μπορεί κάποιος να πάρει. Έτσι:

Μπαίνει ανώτατο όριο στις συντάξιμες αποδοχές καθώς το ποσό της μηνιαίας σύνταξης δεν θα μπορεί πια να υπερβαίνει το μηνιαίο συντάξιμο μισθό, παρά μόνο στην περίπτωση που η σύνταξη προσαυξάνεται με πτητικά κ.λ.π. εξάμηνα ή υπολογίζεται με βάση τις διατάξεις των νόμων 1897/1990 και 1977/1991 (για θύματα τρομοκρατίας).
Για όσους έχουν ασφαλισθεί για πρώτη φορά από 1.1.1993 και μετά και θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης από 1.1.2013 και μετά, θα λαμβάνουν σύνταξη με τη συμπλήρωση του 60ού έτους της ηλικίας τους υπό την προϋπόθεση ότι έχουν συμπληρώσει 40 ετών πλήρους πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας.
Επεκτείνονται για λόγους ισότητας και σε όσους έχουν ασφαλισθεί για πρώτη φορά από 1.1.1993 και μετά, οι ευνοϊκές διατάξεις που ισχύουν για τους βαριά αναπήρους (τυφλοί, τετραπληγικοί, νεφροπαθείς κ.λ.π) και οι οποίες προβλέπουν τη δυνατότητα συνταξιοδότησης των προσώπων αυτών με τη συμπλήρωση 15 ετών υπηρεσίας, ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας και τον υπολογισμό της σύνταξής τους με βάση τα 35 έτη υπηρεσίας.
Κόβονται επιδόματα απόδοσης αλλά και ταχύτερης διεκπεραίωσης εργασίας. Αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκη κακό αλλά πρόκειται για επιδόματα που δόθηκαν από όλες τις κυβερνήσεις προκειμένου να μην κάνουν τις νόμιμες αυξήσεις.

 

Τα σκληρά οικονομικά μέτρα που έχουν εφαρμοστεί μέχρι σήμερα έχουν προκαλέσει πόνο σε χιλιάδες Έλληνες, κυρίως στους δημοσίους υπαλλήλους που “πετσοκόψαν” τους μισθούς τους, σε πολλούς συνταξιούχους που έχασαν μεγάλο μέρος του εισοδήματός τους και σε χιλιάδες ιδιωτικούς υπαλλήλους που είτε έμειναν χωρίς δουλειά, είτε υφίστανται μειώσεις εισοδημάτων. Αυτά, όμως που θα έρθουν σύντομα, ξεκινώντας από χθες, θα κάνουν τα παλιά να μοιάζουν με περαστικό κακό όνειρο. Θα είναι ένας εφιάλτης χωρίς τέλος που δεν μπορεί, θα βγάλει τον κόσμο στους δρόμους, αυτή τη φορά με πολύ άγριες διαθέσεις.

Οι περισσότεροι Έλληνες δεν έχουν αντιληφθεί εξάλλου τι σημαίνουν τα μέτρα που υπέγραψε πρόσφατα η κυβέρνηση με την ευλογία της τρόϊκας. Όπως επίσης, κανείς μας δεν μπορεί να καταλάβει πόσο σοβαρές θα είναι οι επιπτώσεις μιας χρεοκοπίας.

Το φθινόπωρο που έρχεται ίσως αποτελέσει την κρισιμότερη περίοδο για τη χώρα. Κι αυτό γιατί οι πολίτες, μετά τα μπάνια του λαού (όποιος καταφέρει να πάει για μπάνια) θα βρεθούν μπροστά σε πολύ μεγάλα αδιέξοδα. Ακόμη κι αν υπήρχε “λίπος”, αν υπήρχε στα σεντούκια κρυμμένο χρήμα, εξανεμίζονται και ο κόσμος είναι πλέον με άδειες τσέπες.

Σκεφτείτε τα παρακάτω και προβληματιστείτε για το δύσκολο φθινόπωρο και τον “κατοχικό” χειμώνα που φτάνει.

Η γενιά των 500 ευρώ είναι ήδη παρούσα αλλά αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Οι προσλήψεις νέων γίνεται με μισθούς χαμηλότερους κατά 20% από τη Συλλογική Σύμβαση με τα μικτά να είναι 591 ευρώ και τα καθαρά 502 ευρώ. Με τι κουράγιο λοιπόν θα βγουν στην αγορά οι νέοι αυτού του τόπου και πώς θα μπορέσουν να ζήσουν; Το σίγουρο είναι ότι θα βγουν στους δρόμους, αυτή τη φορά αγανακτισμένοι και αποφασισμένοι για όλα.
Οι "ευέλικτες μορφές εργασίας", τα 4ήμερα, η μη πληρωμή υπερωριών και Κυριακών, οι ατομικές και επιχειρησιακές συμβάσεις είναι εδώ αλλά σε λίγους μήνες θα είναι ο κανόνας κι όχι η εξαίρεση.
Οι συνταξιούχοι ακόμη δεν έχουν αντιληφθεί τη λαίλαπα. Όταν θα δουν πετσοκομμένο το εφάπαξ τους, όταν οι αγρότες θα παίρνουν 10% μικρότερη σύνταξη από τον ΟΓΑ, όταν όσοι παίρνουν πάνω από 1.700 ευρώ θεωρούνται λεφτάδες και θα δεχθούν μεγάλο ψαλίδι κι όταν η εξαθλίωση θα είναι γεγονός στα περήφανα γηρατειά, το μόνο που θα μείνει είναι ο δρόμος. Ο αγώνας χωρίς τέλος και από τους απόμαχους της ζωής.
Οι μισθωτοί ακόμη δεν έχουν νιώσει για τα καλά τι σημαίνει μισθός πείνας. Όταν θα παίρνουν έως και 45 ευρώ το μήνα λιγότερα λόγω αυξημένης παρακράτησης, θα το καταλάβουν. Όταν θα τους έρθει η έκτακτη εισφορά από Σεπτέμβριο, όταν θα πληρώσουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες κεφαλικό φόρο κι όταν θα έρθουν τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, θα καταλάβουν τι σημαίνει μνημόνιο. Και τότε δεν θα έχουν άλλη επιλογή από τη μάχη στο πεζοδρόμιο. Ήδη η εφορία ετοιμάζεται να αποστείλει τα πρώτα μπιλιετάκια της που θα καλεί τον κόσμο να πληρώσει για ένα έγκλημα που δεν είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος.
Φυσικά, η νομιμοποίηση αυθαιρέτων δεν είναι απλά μια λύση στο πρόβλημα που κάποτε έπρεπε να αντιμετωπιστεί. Σημαίνει μεγάλα ποσά που θα πρέπει να βρεθούν για να ενταχθούν στη ρύθμιση οι ιδιοκτήτες. Με άδειες τσέπες, όμως, που θα βρεθούν;

Και η κατακλείδα: Όλα αυτά τα μέτρα μπορεί και να μη φτάνουν. Όλο αυτό το αίμα μπορεί να μην χορτάσει τους βρικόλακες.

Ζούμε σε έναν παρανοϊκό κόσμο που όμως τώρα αρχίζει να παρουσιάζει το πραγματικό του κόσμο. Ο εφιάλτης είναι μπροστά μας κι όποιος αντέξει. Το σίγουρο είναι ότι πλέον δε θα υπάρχει καναπές για να κάτσουμε αφού θα μας τα έχουν πάρει όλα. Και τότε ο δρόμος θα είναι η τελική επιλογή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/07/2011 07:39:21

    Δεν παραγονται λεφτα με διαδηλωσεις.Οποιο και να ειναι το αποτελεσμα των διαδηλωσεων το επιπεδο του 2009 δεν γυριζει.
    Αυτο θα επρεπε να το ξερουν καλυτερα απο ολους αυτοι που ειναι οι διαδοχοι της σημερινης καταστασης για να μη βρεθουν προ εκπληξεων απο τις προσδοκιες που θα καλλιεργησουν οπως ο κ. "λεφτα υπαρχουν".

    • ekal avatar
      ekal @ ψυχραιμια 15/07/2011 15:06:09

      Συμφωνώ απόλυτα! Με το να κατεβούμε στους δρόμους και να νεκρώσουμε την όποια οικονομική δραστηριόητα είναι αυτή τη στιγμή ζωντανή θα οδηγήσει σε μεγαλύτερες περικοπές την επόμενη χρονιά. Η λύση είναι μία: δουλειά, παραγωγή και εξωστρέφεια! Τα κεκτημένα και τα κοινωνικά δικαιώματα με δανεικά τελείωσαν! Όποιος δεν το έβλεπε ότι ερχόταν ήταν είτε ηλίθιος είτε βολεμένος. Αγωνιστής δεν είναι όποιος πάει από τη καφετέρια και τον ΟΑΕΔ στο σύνταγμα για να μουτζώνει αλλά αυτός που σηκώνεται και πάει να ξανα καλλιεργήσει το χωράφι του παππού του!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ekal 17/07/2011 22:17:11

        Αυτό σημαίνει η "Δράση" του Μάνου; Να σηκωθούμε να καλλιεργήσουμε χωράφια;

      • Δρακος avatar
        Δρακος @ ekal 18/07/2011 01:25:05

        Αν ακόμα δεν έχουμε καταλάβει ότι μας ληστεύουν και ότι όσο και να παράγεις τόσο περισσότερο θα σου παίρνουν τότε κάτσε και δούλευε με την κυριολεκτική σημασία της λέξεως!
        Το Σύνταγμα, αν είχες ασχοληθεί, θα ήξερες ότι μαζεύεται μετά τις εργάσιμες ώρες, θα ήξερες ότι ζητάει δικαίωμα στην εργασία και όχι στην δουλεία και θα είχες γνωρίσει πολύ κόσμο που ευχαρίστως θα πλήρωνε φόρους που δεν είναι ληστρικοί αλλά αναγκαίοι για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία τη κοινωνίας μας.
        Θα ήξερες και πολλά άλλα ακόμα αν αντί να δουλεύεις, εργαζόσουν, ενημερωνόσουν και σκεφτόσουν!
        Και ναι ... οι ελεύθεροι όταν τους κλέβουν βγαίνουν, φωνάζουν και ζητάνε το δίκαιο τους!!!!

        • A.K. avatar
          A.K. @ Δρακος 18/07/2011 14:46:15

          +100000000000

    • Ταραχή avatar
      Ταραχή @ ψυχραιμια 15/07/2011 15:46:03

      Δεν ξέρω αν παρακολούθησες το σχετικό ντοκιμαντέρ της κρατικής τηλεόρασης για την Αργεντινή πριν λίγο καιρό.
      Μόλις λοιπόν απομακρύνθηκαν τα ελικόπτερο που κουβαλούσαν άρον άρον "κάποιους" το πρώτο πράγμα που έκανε η κυβέρνηση που ανέλαβε ήταν να επιστρέψει τις περικοπές που έγιναν από τους προηγούμενους σε μισθούς και συντάξεις για να ζεσταθεί η αγορά.
      Άρα λοιπόν δεν έχεις δίκιο με αυτά που λες.
      Άλλωστε ξέρουμε γιατί γίνονται οι περικοπές σε μισθούς και συντάξεις.
      Γιατί οι μέλλοντες "επενδυτές" το απαιτούν από ΤΩΡΑ.

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 15/07/2011 08:34:37

    Συνέντευξη (απόσπασμα) Γεωργίου Κασιμάτη, Συνταγματολόγου, στον Μανώλη Κοττάκη – έντυπη έκδοση «δημοκρατία» Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

    «ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΔΙΕΠΡΑΧΘΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ!»

    ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
    Η ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

    Eπίθεση κατά του Προέδρου του ΣτΕ Πάνου Πικραμένου, τον οποίο κατηγορεί ότι επέτρεψε τη δημοσιοποίηση της άποψης του εισηγητή γιά τη συνταγματικότητα του Μνημονίου, «γιά να καθησυχαστούν κάποιοι», αλλά και ΔΕΝ ΔΙΕΤΑΞΕ ΕΝΟΡΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ, όταν συμπτωματικά την ημέρα που η Βουλή καλούνταν να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση διέρρευσε η απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, εξαπολύει σήμερα ο Συνταγματολόγος και Επίτιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεώργιος Κασιμάτης.

    Ο διακεκριμένος επιστήμονας, που αποκάλυψε πρώτος τους επαχθείς όρους της συμφωνίας της κυβέρνησης με το ΔΝΤ, χαρακτηρίζει «ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ» την πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ να ψηφίσει πρώτα το Μεσοπρόθεσμο και τον εφαρμοστικό νόμο, καθώς έπρεπε να προηγηθεί η ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης.

    ΕΡ.: Πώς σχολιάζετε το γεγονός ότι ένας δικαστής και αντιπρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο οποίος μετείχε στη σύνθεση που έλαβε την απόφαση γιά το Μνημόνιο, αμέσως μετά τη συνταξιοδότησή του προσελήφθη στο Μαξίμου από τον πρωθυπουργό;

    AΠ.: Πιστεύω ότι οι δικαστές, μετά τη συνταξιοδότησή τους, πρέπει να μη λαμβάνουν διοικητικές θέσεις. Είναι πάγια θέση μου, η οποία ισχύει και στη συγκεκριμένη περίπτωση...

    «ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ»
    ΕΡ.: Γιατί οι δανειστές πιέζουν με τόση φορτικότητα την αντιπολίτευση να ψηφίσει τις νέες συμβάσεις; Eίναι σωστή η εκτίμηση ότι το κάνουν γιά να θεραπεύσουν αναδρομικά την ΑΚΥΡΟΤΗΤΑ του πρώτου Μνημονίου;

    AΠ.: Oι πιέσεις από τους δανειστές γιά συναίνεση αποτελούν καθαρό εκβιασμό, επέμβαση στα εσωτερικά της Ελλάδας και κυρίως στη λειτουργία του πολιτεύματος και την άσκηση της λαϊκής κυριαρχίας από τα πολιτικά κόμματα, ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ στο ευαίσθητο σημείο της λειτουργίας της Αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας.

    Και αυτή η ΒΑΡΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ, που αποτελεί ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ, προέρχεται από το κέντρο της ευρωπαϊκής νομιμότητας! Από ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ, ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΑΛΛΑ, ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ του Ελληνικού Λαού, είναι κατανοητές οι πιέσεις: Επιθυμούν να επιτύχουν την πολιτική νομιμοποίησή τους ΑΠΟ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕς ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ. Θα πρέπει, όμως, να γνωρίζουν ότι, και αν ακόμη το κατόρθωναν, οι δανειακές συμβάσεις θα παρέμεναν ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ, ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΧΘΕΙΣ.

    «ΣΗΜΕΡΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ»
    ΕΡ.: Θα λάβετε μέρος στην επιτροπή προσωπικοτήτων γιά τη διαμόρφωση των ερωτημάτων του Δημοψηφίσματος, εφόσον σάς προταθεί;

    ΑΠ.: Eχω επανειλημμένως υποστηρίξει ότι δημοψήφισμα από λαό που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, όπως σήμερα ο Ελληνικός Λαός, δεν διενεργείται.

    Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ γιά κύρωση των δανειακών συμβάσεων, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΙΑ των δανειστών και της κυβέρνησης της Ελλάδας. ως προς την δανειακή πολιτική και την επιβολή ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΕΠΟΝΕΙΔΙΣΤΩΝ ΟΡΩΝ, και κάτω από σκληρή και ανυποχώρητη δέσμευση όλων των μεγάλων κεντρικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, που αρνούνται συστηματικά να δημοσιεύουν και να διαδίδουν τη γνώμη των μεγάλων στρωμάτων του Ελληνικού Λαού, που είναι αντίθετα προς την επιβολή των όρων δανεισμού της Ελλάδας. Επομένως, σε οποιαδήποτε διαδικασία τέτοιου δημοψηφίσματος δεν θα δεχόμουν να συμμετάσχω.

    ΕΡ.: Γιατί ζητάτε τη παραίτηση του Προέδρου της Δημοκρατίας;

    ΑΠ.: Ποτέ δεν ζήτησα την παραίτηση του Προέδρου της Δημοκρατίας ούτε ερωτήθηκα ποτέ αν ζητώ την παραίτησή του. Το μόνο που έχω υποστηρίξει είναι ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ως προς ΤΟΝ ΟΡΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΑΣΥΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ και ως προς την ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ γιά την κύρωση των δανειακών συμβάσεων, ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΘΕΣΗΣ.
    ♠ ♠ ♠

  3. markos avatar
    markos 15/07/2011 08:37:59

    ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΡΕΣ ΜΑΥΡΕΣ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΝΤΟΥ.

  4. Δάφνις Φλιντ avatar
    Δάφνις Φλιντ 15/07/2011 09:27:22

    Underground πράσινος εφιάλτης...

  5. ηλιας avatar
    ηλιας 15/07/2011 09:44:46

    ΥΦΕΣΗ ,ΥΦΕΣΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 98% ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΛΥΣΗΣ...
    ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗ ΠΩ...
    ΑΕΙ....

  6. Αννίτα avatar
    Αννίτα 15/07/2011 10:21:26

    Πραγματικά αυτό που έρχεται δεν είναι μια μπόρα που θα περάσει. Ο κόσμος θα βγεί στους δρόμους οχι αγανακτισμένος αλλά εξοργισμένος. Εξοργισμέμνος για την εσχάτη προδοσία των κεκτημένων του, των ονείρων του, της καταπάτησης της αξιοπρέπειάς του. Για την εσχάτη προδοσία της εδαφικής του ακεραιότητας, γιατί μαζί με τον εργασιακό μεσαίωνα θα προκύψουν κ.α καυτά θέματα.

  7. JOHN avatar
    JOHN 15/07/2011 10:37:41

    Τετοια¨δημοκρατια¨ειχαμε να δουμε απο το καιρο της χουντας.Οικονομικη δικτατορια εχουμε καμουφλαρισμενη με κοινοβουλευτικο μαδυα.Δεν νομιμοποιειται η παρουσα βουλη να παραδιδει την εξουσια της χωρας σε ξενα κεντρα αποφασεων και να αυτοαναιρειται.Αυτο ειναι εγκλημα διαρκειας σε βαρος της χωρας και του λαου!Οσο για τους 155 που δισανασχετουν γιατι προπιλακιζονται ας αναλογιστουν ποσα σπιτια εκλεισαν και θα κλεισουν με τη ψηφο τους.Εκαναν το κοινοβουλιο απο ναο της δημοκρατιας κεντρο δεσποτισμου αυταρχισμου συγκαληψης σανδαλων και απατη!Ποτε η αναντιστοιχια λαικου αισθηματος και κοινοβουλιου δεν ηταν τοσο μεγαλη.Ποτε το ψεμα και η απατη δεν εγινε με τοσο κραυγαλαιο τροπο τροπος διακυβερνησης.Ας αναλογισθουν ολοι τις ευθυνες τους ας παραιτηθουν απο αυτο το θεατρο ας ενωθουν με το κοσμο που υποφερει και ας αφεισουν το ΓΑΠ και το Βενιζελο να κανουν τους θεσμους κλοτσοσκουφι μονοι τους.Διαφορετικα θα ειναι ολοι συνυπευθυνοι.

  8. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 15/07/2011 11:12:04

    "Δεν νομιμοποιειται η παρουσα βουλη να παραδιδει την εξουσια της χωρας σε ξενα κεντρα αποφασεων και να αυτοαναιρειται"

    Αυτοί εδώ που υπάγονται:
    Κοτζιάς, Σακοράφα, Μίκης, ΣΥΝ,ΑΝΤΑΡΣΥΑ,ΚΚΕ Μητρόπουλος, Μαριάς, Μπέης

  9. Παναγιώτα avatar
    Παναγιώτα 15/07/2011 11:15:58

    Έχουμε συνειδητοποιήσει τελικά ποιο είναι πραγματικά το πρόβλημα στην Ελλάδα ρε παιδιά??? ...
    Έχουμε αναλογιστεί ποτέ γιατί ξεφούσκωσε το κίνημα των αγανακτισμένων?? … διότι ξεφούσκωσε…. Όταν σταμάτησε να κατεβαίνει ο απλός κόσμος και έμειναν στην πλατεία τα ταγάρια …
    Ξενέρωσαν (θα έλεγε η σημερινή νεολαία)…. Και ξέρετε γιατί; … Ο απλός κόσμος δεν βλέπει παντού ταξικούς εχθρούς, δεν βλέπει τους μπάτσους σαν τον εχθρό (άσχετα με την τροπή που πήραν τα πράγματα τον τελευταίο καιρό)
    Ο απλός κόσμος κατέβηκε αγανακτισμένος στην πλατεία για να διαμαρτυρηθεί για την νέα εποχή που έρχεται και τον βρίσκει αποδυναμωμένο από την κακή διαχείριση των κυβερνήσεων που ο ίδιος με απερισκεψία επέλεγε τα τελευταία χρόνια …. Διαπιστώνει ότι η βούλησή του δεν έχει καμιά αξία (για την ώρα)… Δεν ακούν την γεμάτη αγωνία κραυγή του …Απλά το πολιτικό σύστημα τον αγνοεί και αποφασίζει για δικό του συμφέρον, καταστρέφοντάς τον …. Αγανακτεί…
    Συνήθως όμως , η Αγανάκτηση οδηγεί στον Θυμό… και ο Θυμός στην Βία … Εμείς όμως γιατί δεν μπορούμε να θυμώσουμε; Τι μας συμβαίνει; Πως γίνεται όταν βλέπουμε να διακυβεύεται η οικογενειακή μας ισορροπία – γαλήνη, να ανατρέπεται η ζωή μας, εμείς να μην μπορούμε να θυμώσουμε;
    Κάτι σαθρό υπάρχει… Μήπως όλοι είμαστε σε ένα έγκλημα το οποίο γίνεται τα τελευταία 30 χρόνια; Γιατί σιωπούμε; … Μήπως τελικά «Μαζί τα φάγαμε»?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Παναγιώτα 15/07/2011 11:31:43

      Δεν ειναι αυτος ο λογος.Οι αγανακτισμενοι ειχαν κοσμο οσο ησαν ειρηνικοι και δεν καπελωνονταν.Μολις εγινε φανερο οτι πηραν εντεχνα τα ηνια οι γνωστοι αριστεροι καθοδηγητες εστω και χωρις σημαιες και διακριτικα ενω επαιξαν και οι αναρχοβανδαλοι πολυς κοσμος την εκανε για τα σπιτια του καθως τους σιχαινεται περισσοτερο απο τα κομματα εξουσιας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ψυχραιμια 15/07/2011 12:17:25

        Βρίσκεις;

        Γι' αυτό τα γκάλοπ των αλαφουζομέσων δίνουν 9% στον ΣΥΡΙΖΑ;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Αυριανιστής 15/07/2011 12:29:36

          Φυσιολογικη μετατοπιση των κυμαινομενων μεταξυ ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ.Καποτε ειχε και 17%.
          βεβαια εγω ποτε δεν αμφισβητησα τις δημοσκοπησεις του ΣΚΑΙ ουτε οταν φαινοταν οτι το ΠΑΣΟΚ αντεχει γιατι ο κοσμος περιμενει να δει.

      • Παναγιώτα avatar
        Παναγιώτα @ ψυχραιμια 15/07/2011 12:23:34

        Εμένα προσωπικά όλοι αυτοί που συγκεντρώνονται εκεί μου θυμίζουν Φοιτητικές εκλογές τώρα πια!!!! ... με τους ορμώμενους από τα αριστερά να δίνουν ρέστα....

      • dino avatar
        dino @ ψυχραιμια 16/07/2011 23:19:05

        Ψυχραιμια μες το μυαλο μου εισαι.
        Σιχαθηκα να ακουω σε επαναλαμβανομενες συνελευσεις απο δεκαετιας ανεργους να μιλανε για οργανωση τυπου σοβιετ και αλλες πολιτικες ιδεες που δεν αντιπροσωπευουν την πλειοψηφια του κοσμου.

    • juliet avatar
      juliet @ Παναγιώτα 15/07/2011 12:02:58

      Υπολόγισε οτι οι μισοί ζούσανε εις βάρος των άλλων μισών.Δηλ.ο ιδιωτικός υπάλληλος απαξιώθηκε έναντι του πελατειακού ψήφου του δημοσίου υπαλλήλου.
      Ανα πάσα στιγμή αν κάνει ελεγχο σε δημόσιους, ο μισθός τους δεν είναι αρκετός να αποδείξουνε τα περιουσιακά τους στοιχεία,άρα κάνουμε μόκο,υπάρχουνε και οι εξαιρέσεις αυτοί που δεν πρόσκειται στο κόμμα .
      Με λίγα λόγια διέφθειραν τον κοινωνικό ιστό προς οφελός τους.Είναι τόση η σαπίλα που δεν ξέρω ποιά τι να υποθέσω.
      Τα 4.000.000 θα πληρώσουνε αμαρτίες του υπόλοιπου που τα φάγανε μαζί, είτε σε μίζες, είτε σε παροχές,(επιδοτήσεις ,συντάξεις εθνικής αντίστασης ,αναπηρίας μαΐμου)είτε σε ΜΚΟ,είτε σε οποια δήποτε κομπίνα σκεφτείς .
      Και ρωτάω θα πολεμίσουμε μόνοι μας ξυπόλυτοι ή θα αναλάβει κάποιος να μας βγάλει απο αυτη την κατρακύλα.
      Την ημέρα της ψήφισης του μεσοπροθεσμού και στη ξεφτίλα τους κανένας δεν κατέβηκε στο λαό ,ΚΑΝΕΝΑΣ.

      • Orestios avatar
        Orestios @ juliet 15/07/2011 15:57:47

        Ξέρεις ότι οι περισσότεροι ιδιωτικοί υπάλληλοι είναι πελατάκια βουλευτών???????????

        • juliet avatar
          juliet @ Orestios 15/07/2011 18:19:24

          Τι εννοείς ιδιωτικό υπάλληλο τους μεγαλοεργολάβους ,τις πολυεθνικές με το οποιοδήποτε αντικείμενο;Αν αυτούς εννοείς συμφωνώ,αλλά αν εννοείς αυτόν που πήγε να πάρει ένα έργο και προκατάβαλε την μίζα για να το πάρει ,πιστεύεις ότι ήτανε αυτός ο κερδισμένος ;
          Τιμολόγιο προς έγκριση 60000 ,50% χρηματοδότηση -50% ίδια συμμετοχή ,ο υπάλληλος θέλω 15.οοο για να το κλείσω ,τελικά έπεσε στα 8000.Δημόσιος ήτανε .Σαπίλα και μόνο σαπίλα .Αν κυκλοφορούσες στην αγορά και ήσουνα καθαρός ήτανε τρέλλα.Προσπαθούσες να τους μάθεις να δουλεύουνε για την επόμενη μέρα και αυτοί αγοράζανε πολυτελή αυτοκίνητα, παντρεύανε τα παιδιά τους ,κτίζανε να τους δει ο γείτονας, σπαταλούσανε σαν να υπήρχε μια μηχανή που έκοβε μονέδες.
          Ολοι αυτοί στείσανε την αυτοκρατορία της αλητείας ,της κλοπής ,της εκμετάλευσης ,της προδοσίας πάνω σ΄όλα αυτά.
          Ο ιδιωτικός υπάλληλος ,η πωλήτρια ...αυτός που δούλευε μηνιάτικο τι να πάρει.Υπάρχουνε επαγγέλματα που έχουνε αυτά που λες ,επαγγέλματα έξυπνα και''πονηρά'',τ΄ αρπάζεις και μετά το ρίχνεις στα ''εκκλησιαστικά''.
          Οσο για την πελατεία των βολευτών , απο αυτό το συνάφι αν δεν δώσεις τη μερίδα του λέοντος ,φαγάτι καπουτ.

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 15/07/2011 18:20:48

            φαγάκι καπουτ.

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Orestios 15/07/2011 19:46:13

          Φοβερή "διαπίστωση"...
          Οι ΙΥ λοιπόν είναι βύσματα των πολιτικών, γλύφουν τα αφεντικά τους για να μην τους απολύσουν, δεν απεργούν κλπ...

          Tετοια λέτε, και μετά αν οι πέτρες πάρουν και τους ΔΥ θα φταίμε εμείς...

          • juliet avatar
            juliet @ Φακ Κωστας 15/07/2011 21:34:42

            Παρανόησες τι εννοούσα,δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτε με κανέναν.Αν δεν δούμε την αλήθεια δεν θα διορθώσουμε τίποτε.Αν έκανα κανέναν διαχωρισμό,είπα η σαπίλα είναι σαπίλα.Δεν έχω τίποτε με κανέναν δημόσιο ή ιδιωτικό ,οι σειρήνες τραγουδούσανε ωραία και υποσχόνταν πολλά.
            Τα αληθινά λόγια δεν είναι ευχάριστα ,όπως και τα ευχάριστα δεν είναι απαραιτήτως αληθινά.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ juliet 16/07/2011 01:57:11

            Ιουλιέτα, με σένα συμφωνώ...στον Ορέστιο πήγαινε το σχόλιο..

    • eleni avatar
      eleni @ Παναγιώτα 17/07/2011 13:53:25

      Παναγιώτα:
      ΕΝΙΣΧΥΣΗ της αυτοενοχής: κάντε τα άτομα να πιστέψουν ότι αυτά και μόνο αυτά είναι ένοχα για την κακοτυχία τους, εξαιτίας της ανεπάρκειας της νοημοσύνης τους, των ικανοτήτων ή των προσπαθειών τους. Ετσι, αντί να εξεγείρονται ενάντια στο οικονομικό σύστημα, υποτιμούν τους εαυτούς τους, νιώθουν ενοχές, κάτι που δημιουργεί μια γενικευμένη κατάσταση κατάθλιψης. (...)

      από τις «στρατηγικές της χειραγώγησης και το βαθύ ύπνο των χειραγωγημένων»
      http://iliadasphoto.grafbb.com/t8816-topic
      http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=243510

      Οπότε μην έχεις τύψεις...Προσωπικά δεν έχω καμία. Είμαι 34, εργάζομαι από τα 20 με τραγικούς μισθούς, πληρώνω τους φόρους μου κανονικά και ναι, σόρι, οι γονείς μου μου άφησαν ένα δυάρι. όσο για την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος πληρώνουμε αδρά ανθρώπους που η δουλειά τους είναι να το διαφυλάξουν. Αν δεν τα κατάφεραν, να πάνε φυλακή. Είναι πολύ απλό. Όχι, μην έχεις καθόλου ενοχές.

  10. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 15/07/2011 11:31:41

    Από το http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2382.aspx
    Με την «επιλεκτική χρεοκοπία» θα πληρώσουμε το δημόσιο χρέος στο μεγαλύτερο μέρος του (εάν έχουμε τύχη και δεν το εξοφλήσουμε στο σύνολο του), θα συνεχίσουμε να επιβαρυνόμαστε με τοκογλυφικούς τόκους, θα χάσουμε ολοκληρωτικά την εθνική μας κυριαρχία, δεν θα βγούμε ποτέ στις αγορές, θα κυβερνιόμαστε «δημοσιονομικά» από ξένες δυνάμεις, θα εκποιήσουμε όλα μας τα περιουσιακά στοιχεία, θα λεηλατηθεί η ιδιωτική περιουσία, θα πεινάσουν οι Έλληνες και, στο τέλος, θα χρεοκοπήσουμε εξαθλιωμένοι – σαν τη στυμμένη λεμονόκουπα.

    Ολοκληρώνοντας, όταν κλείνουν όλες οι επιχειρήσεις, η ανεργία εκτοξεύεται στα ύψη, η ύφεση «μαίνεται», οι μισθοί μειώνονται και οι αξίες των βασικών περιουσιακών στοιχείων εκμηδενίζονται (μετοχές, ακίνητα κλπ.), τι νόημα έχει η εξόφληση των δανειστών για τους Πολίτες;

  11. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 15/07/2011 11:38:24

    ποιους αγανακτισμενους ομως της πανω ή της κατω πλατειας? γιατι αυτοι της κατω ειναι σε διατεταγμενη υπηρεσια.

    • EΛΛΗΝΑΣ avatar
      EΛΛΗΝΑΣ @ προβοκατορας 15/07/2011 12:09:41

      Αν όμως γίνει το μπαμ οι της κάτω πλατείας θα είναι μια μικρότατη μειοψηφία που θα την παρασύρει το ρέμα που έλεγε κι ο μεγάλος ο Τσιτσάνης
      http://www.youtube.com/watch?v=RGEZYM0W41w
      Ας προχωρήσουν σε στάση πληρωμών και η Αθήνα θα γίνει Βαγδάτη (ή Καμπούλ για να θυμηθούμε και εκείνη την φοβερή δήλωση του Χρυσοχοϊδη). Ωστόσο θα επιμείνω ότι δε θα χρειαστεί βία, αρκεί ένα τεράστιο βουβό ποτάμι που θα διατάξει όλα αυτά τα τομάρια να εξαφανιστούν και η Ελληνική Δημοκρατία να προχωρήσει άμεσα στις αλλαγές που έχει ανάγκη : αλλαγή Συντάγματος, κατάργηση μονιμότητας στο δημόσιο, μείωση αριθμού βουλευτών, αλλαγή νόμου περί ευθύνης υπουργών κ.α. Τότε θα μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι καλό, αν και όχι άμεσα βέβαια, θα απαιτηθούν χρόνια.

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ EΛΛΗΝΑΣ 15/07/2011 15:48:56

        Μόνο που αυτό προαπαιτεί να κατεβάσουν ρολά πρώτα τα ΜΜΕξημέρωσης.

        • S.R. avatar
          S.R. @ daughter of mercy 15/07/2011 18:23:32

          ΕΛΛΗΝΑ , συγχαρητηρια.....Ευστοχωτατος.....

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ EΛΛΗΝΑΣ 15/07/2011 19:50:32

        Κατάργηση μονιμότητας?
        πως τολμάς Έλληνα?...
        τώρα ετοιμάσου να σου την "πέσουν"...

        Όπως θα έλεγε και ο Βουλγαράκης: "ό,τι είναι μόνιμο είναι και νόμιμο"...

      • juliet avatar
        juliet @ EΛΛΗΝΑΣ 15/07/2011 21:35:34

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • προβοκατορας avatar
        προβοκατορας @ EΛΛΗΝΑΣ 16/07/2011 04:05:33

        προς το παρον το ''μπαμ'' γινεται απο πληκτρολογια και καναπεδες, ειδωμεν...

  12. Max avatar
    Max 15/07/2011 11:46:23

    Οταν θα στελνουν τον φουσκωτο να εισπρατει τις πενταροδεκαρες,να του εχουν μαζι του και το φερετρο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Max 15/07/2011 12:19:51

      Τέτοια φαινόμενα, μην αμφιβάλλεις ότι θα συμβούν, όσο κι αν τα λέμε για πλάκα. Αλίμονο στους πρώτους ιδιώτες φοροεισπράκτορες, που θα πάνε ξεβράκωτοι στ' αγγούρια να εισπράξουν νομίζοντας ότι θα κάνουν έναν υγιεινό περίπατο...

  13. player avatar
    player 15/07/2011 11:52:56

    ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ
    ΟΤΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΗΤΑΝ ΕΝΑ
    ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
    ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ?
    ΤΩΡΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΕΧΟΥΜΕ
    Ν ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ.....
    ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?

    • ό παγωτατζής avatar
      ό παγωτατζής @ player 15/07/2011 16:42:12

      Α! αγαπητέ,βλέπεις ψάχνουμε να διορθώσουμε τό λάθος χωρίς να αναγνωρίζουμε πραγματικά ΤΙ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ!..
      ...και οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΝΟΧΟΙ διολισθαίνουν στήν αφάνεια της ενημέρωσης
      Εγώ τό λέω κάλυψη..
      Γιατί τότε πραγματικά, θα φανούν όλοι οι συντελεστές τού δράματος πού ζεί ή χώρα μας σήμερα.
      Τά υπόλοιπα είναι καθηγητικές οικονομικές και συνταγματολογικές αρλούμπες.
      Η επί το λαικότερο:
      Η μπάλλα στην εξέδρα....

    • JOHN avatar
      JOHN @ player 15/07/2011 17:17:36

      @player.+1000.Σημιτης και Παπαντωνιου,που ειναι και οι αρχιτεκτωνες της καταστροφης, θα λογοδοτησουν ποτε?

  14. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 15/07/2011 12:05:47

    Το έχω ξαναγράψει και τώρα το θεωρώ πιο σίγουρο από ποτέ.
    Αλίμονό τους, όταν οι αγανακτισμένοι γίνουν εξαθλιωμένοι. Αυτόματα θα γίνουν και αποφασισμένοι και γαία πυρί μυχθήτω.

    • Παναγιώτα avatar
      Παναγιώτα @ ΓΙΑΝΝΑ 15/07/2011 12:20:29

      Όλες οι επαναστάσεις ξεκίνησαν από την μεσαίας αστικής τάξη ... Τα τρέχοντα μέτρα οδηγούν στην εξαθλίωση και αυτής της Τάξης
      Οι εξαθλιωμένοι δυστηχώς αλλά δεν έχουν μυαλό να σκεφτούν τίποτα άλλο πέρα από την επιβίωση!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΓΙΑΝΝΑ 15/07/2011 12:21:57

      Το θέμα είναι ότι εξαθλιώνονται σταδιακά, και όχι μαζικά (π.χ. σε ένα μήνα όλοι μαζί). Και ο καθένας τρώει την παραμύθα ότι "μακριά απ' το... στόλο μου, κι όπου θέλει ας μπαίνει", και ευελπιστεί να είναι ανάμεσα στους ελάχιστους που θα τη σκαπουλάρουν. Γι' αυτό και δεν ξεκουνάει από τον καναπέ.

      • Παναγιώτα avatar
        Παναγιώτα @ Αυριανιστής 15/07/2011 12:25:22

        Είναι τέτοια η νοοτροπία του Έλληνα ... που ακόμα σκέφτεται ότι μπορεί αυτός να είναι τυχερός και να την σκαπουλάρει !!!

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Παναγιώτα 15/07/2011 19:53:31

          Και όμως οι πενηντάρηδες του Δημοσίου με τη 15ετή εφεδρεία τη σκαπούλαραν...
          Οι υπόλοιποι ας πάμε στο γερο διάολο..

    • ΓΙΑΝΝΑ avatar
      ΓΙΑΝΝΑ @ ΓΙΑΝΝΑ 15/07/2011 12:27:50

      Αγαπητοί φίλοι του ANTINEWS μόλις έγραψα το σχόλιο αυτό με ειδοποίησαν ότι το πανάκριβο φάρμακο που δίνω στο 5χρονο κοριτσάκι μου δε θα εισαχθεί στη χώρα λόγω της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα. Η θεραπεία της ακολουθείται με στρατιωτική πειθαρχία "κύριε" Βενιζέλε. Ειμαι τόσο θυμωμένη, τόσο οργισμένη που εσείς που παίρνετε αποφάσεις για μένα και το παιδί μου μπορείτε να βρίσκετε ακριβα και σπάνια gourmet εδέσματα και γω δεν μπορώ να βρω ένα φάρμακο. Αλίμονό σας αν βρεθείτε στο δρόμο μου.

      • ΓΙΑΝΝΑ avatar
        ΓΙΑΝΝΑ @ ΓΙΑΝΝΑ 15/07/2011 12:28:49

        Τέλος οι ευγένειες. ΤΕΛΟΣ

        • manos avatar
          manos @ ΓΙΑΝΝΑ 15/07/2011 14:25:00

          Δυστυχώς το ίδιο ζούμε με την πεθερά μου που είναι διαβητική.
          Δεν μπορεί να γράψει τα φάρμακα σε παθολόγο, αλλά πρέπει να κλείσει ραντεβού στο ικα για να πάει σε διαβητολόγο.
          Τόσα χρόνια όμως που ο μαλ.... ο πεθερός μου πλήρωνε το Τεβε, καλά τα τσέπωναν.
          Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.
          Κουράγιο σε όλους μας και προσεύχομαι για σας και το παιδάκι σας. Θεωρώ ότι ο Θεός δεν μας έχει εγκαταλείψει ακόμα.

          • juliet avatar
            juliet @ manos 15/07/2011 14:50:26

            Βγαλάνε απο την κυκλοφορία φάρμακο που είχε σχέση με ρύθμιση κυκλοφορίας κάτω άκρων και δεν υπάρχει άλλο που να μπορεί να αντικατασταθεί.Όποιος αντέξει.......και δεν ήτανε ακριβό φάρμακο ,αλλά συντηρούσε κόσμο....κατανοητό;

          • juliet avatar
            juliet @ manos 15/07/2011 14:53:37

            Μάνο,
            πες της να πάρει φύλλα καρυδιάς να τα ξεράνει και να πίνει 1 φλυτζάνι την ημέρα ,σαν τσάι ,ας το κάνει μια βδομάδα και ας μετρηθεί ,δεν χάνει τίποτε και είναι και ακίνδυνο.

          • manos avatar
            manos @ juliet 15/07/2011 14:57:34

            Σ'ευχαριστώ.

            Θα της το πω απόψε.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΓΙΑΝΝΑ 15/07/2011 12:31:39

        Μην περιμένεις να ιδρώσει το αφτί από τα κτήνη του νεοφιλελευθερισμού. Θα γινόμουν πολύ κυνικός αν τολμούσα -ως τρίτος- να γράψω τι θα σκέφτονται γελώντας κάτω από τα μουστάκια τους καθώς θα διάβαζαν το σχόλιό σου.

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ ΓΙΑΝΝΑ 15/07/2011 16:05:10

        Όλοι συνυπεύθυνοι είμαστε σ αυτό που ζεις Γιάννα. Μόνο λόγια είμαστε .Η αλληλεγγύη είναι μόνο μια ρηχή λέξη στο στόμα του σημερινού έλληνα. Απλά έχουμε την κυβέρνηση που μας αξίζει (πάντα με εξαιρέσεις).
        Εύχομαι σύντομα, με την βοήθεια του Θεού, να δεις μια άσπρη μέρα και ξανά την ελπίδα μέσα στα μάτια του παιδιού σου.
        Αν υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε να βοηθήσουμε, ο καθένας με τον τρόπο του, μην διστάσεις.
        Κράτα μια θέση για την ελπίδα!

  15. καποιος avatar
    καποιος 15/07/2011 12:20:09

    Για να λεμε και του στραβου το δικι9ο συνταξεις πανω απο 2000Ε είναι προκληση αυτο το καιρο

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ καποιος 15/07/2011 12:23:52

      Με τη λογική σου, μισθοί πάνω από 1200 ευρώ "είναι πρόκληση αυτόν τον καιρό" όταν οι νεοεισερχόμενοι παίρνουν 591 ευρώ. Όπως και τα 591 ευρώ των νεοεισερχόμενων "είναι πρόκληση αυτόν τον καιρό" για τους ανέργους.

      Καλά κρατεί ο κοινωνικός αυτοματισμός. Και μετά περιμένουμε συνειδητοποίηση και εξέγερση των εξαθλιωμένων...

      • Παναγιώτα avatar
        Παναγιώτα @ Αυριανιστής 15/07/2011 12:26:50

        Τόσα χρόνια γιατί δεν βρίσκαμε προκλητικούς αυτούς τους μισθούς - συντάξεις....
        Δεν έχει νόημα να τρώμε τις σάρκες μας....

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ Παναγιώτα 15/07/2011 17:58:54

          Μάλλον γιατί δεν τους γνωρίζαμε, Παναγιώτα ...

          Τις σάρκες μας τις κατατρώνε, χρόνια τώρα, όσοι πιστεύουν ότι δικαιούνται να είναι πιό "ίσοι" από τους υπόλοιπους. Και διαμαρτύρονται κιόλας, από πάνω, για την κατάργηση των προνομίων τους, αδιαφορώντας για όλους και για όλα.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ δρόμος 15/07/2011 19:54:34

            Πες τα ρε δρόμε...συμφωνώ απόλυτα...

    • λεοντοκαρδος avatar
      λεοντοκαρδος @ καποιος 17/07/2011 09:23:50

      και οι μισθοι των βουλευτων ειναι προκλητικοι και τα ποθεν αισχος τους αλλα δεν συμμετεχουν στην κριση.Εμεις θα βγαλουμε το φιδι απο την τρυπα.

  16. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 15/07/2011 12:20:34

    Ο Κύριος Σαμαράς την πρώτη μέρα διακυβέρνησης πρέπει να πάει στη βουλή και να εξαγγείλει κατηγορίες ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ σε όσους ψήφισαν μνημόνιο και μεσοπρόθεσμο. Μετά θα έχουμε στρατοδικεία και θα ανοίξουν ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ Κ....ΛΟΙ. Από τους τελευταίους μάλιστα έχουν πολλούς στο ΠΑ(Σ)ΤΟΚ
    και καλοαναθρεμένους ''ανδρικούς και γυναικείους ''.
    Όλοι τους ξέρουν τι θα γίνει και πώς θα γίνει απλώς πολλές ''λουλούκες'' δεν θέλουν να το πιστέψουν μην τυχόν χάσουν τα ''ΜΠΑΝΙΑ'' στην Μύκονο.

  17. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/07/2011 12:25:37

    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ.
    Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ.
    ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ. ΕΙΤΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ,ΕΙΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΝΤΕΣ.

  18. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 15/07/2011 14:43:58

    Η πολιτική είναι ένα μπαλάκι, για αυτούς οι οποίοι διαθέτουν εξουσία.
    Κατά συνέπεια:
    - Το βάφουν όπως επιθυμούν
    - Το φέρνουν πέρα δώθε κατά βούληση
    - Εάν το κρίνουν σκόπιμο, το καταπίνουν και παρουσιάζουν το επόμενο.
    Ο λαός σκέπτεται τώρα να οργανωθεί. Η εξουσία είναι οργανωμένη εδώ και χιλιετίες. Συνυπολογίζει στα δυνατά σενάρια τις δικές μας αντιδράσεις και φροντίζει να τις ενσωματώνει στα σχέδιά της, ούτως ώστε από αυτές - όποιες κι αν αυτές είναι - να αντλεί οφέλη.
    Δεδομένου ότι η ανθρωπότητα έχει φθάσει ήδη τεχνολογικά σε σημείο ανάπτυξης, ώστε η υλική ευημερία να είναι επιτεύξιμη για όλους, αυτοί οι οποίοι διαχειρίζονται τις τύχες τις ανθρωπότητος οθώντας την στο μαρτύριο της απογνώσεως, δεν μπορεί παρά να είναι σούπερ πωρωμένοι ψυχανώμαλοι σαδιστές.
    Εάν παραπέμπαμε το ζήτημα σε ομάδα επιφανών ψυχιάτρων προς ανάλυση και ερμηνεία, αυτοί θα σήκωναν τα χέρια ψηλά. Η ψυχοπαθολογία που διακρίνει τα κυκλώματα της εξουσίας δεν βρίσκεται πολύ πέραν των μέσων κοινωνικών δεδομένων. 155 άνθρωποι συν κάποια συνεργαζόμενα μπουμπούκια από τους τριακοσίους της βουλής υπερψήφισαν τον τεχνητό και εν τέλει διόλου απαραίτητο θάλαμο βασανιστηρίων - ο οποίος πλην των ιεροεξεταστικών μεθόδων "τιμωρίας", "τυραννίας" περιλαμβάνει και ειδικού τύπου τύπου σαδιστική θανάτωση, εφόσον συμπεριλάβουμε και τις απανωτές αυτοκτονίες στο τελετουργικό concept. Αυτοί έχουν όμως εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοφόρους που τους ανέβασαν εκεί που βρίσκονται. Εδώ αξίζει να ανοιχθεί μια παρένθεση: Ποια σαδιστική στύση μπορεί να είναι ισχυρότερη από, όχι να θανατωθεί κάποιος μετά από βασανιστήρια από τον ιεροεξεταστή, αλλά να οδηγηθεί σε αυτοθανάτωση εξ ιδίων. Δήμιος και θύμα σε ένα και το αυτό πρόσωπο.
    Εφ' όσον λοιπόν η ρίζα του προβλήματος δεν εκκινεί από την ψυχοπαθολογία, πρέπει να βρίσκεται αλλού:
    Πηγαίνετε σε μια αγορά, για να αγοράσετε μπλουζάκι, κάλτσες, ή παπουτσάκια. Σε πάνω από τα μισά προϊόντα έχει αποτυπωθεί η απεικόνιση μιας νεκροκεφαλής. Όπως αυτής που έφεραν τα SS στο πηλήκιο (ή μήπως πη-λύκειο κατά το "Λύκειος Δίας";) Εδώ όμως δεν πρόκειται για τα τάγματα θανάτου ως μηχανές στυγνής εξόντωσης του ναζισμού, αλλά για την γειτόνισσα μας, τον συμπέθερό μας, το παιδάκι μας. Αυτό ακριβώς, που τα τελευταία χρόνια του χαρίζαμε παιχνίδια με πλαστικά τέρατα και τον μικρό βρικόλακα. Και αφού εισήλθε στην εφηβεία του αγοράζαμε βιβλία του Χάρυ Πόττερ, ώστε να αρχίσει να μπαίνει σιγά σιγά στην νοοτροπία της τελετουργικής μαγείας. Στην συνέχεια βέβαια την σκυτάλη θα παραλάβει η λογοτεχνία του "παράξενου" με τον Λόβκραφτ και τον Κρόουλυ.
    Σκεφτήκατε άραγε για ποιο λόγο οι ανώτατοι της πολιτικής εικονίζονται περιβεβλημένοι με (ροδο)κόκκινες ταινίες; (Και εκείνο το καλαμπαλίκι επάνω στο γεννητικό όργανο τι συμβολίζει;)
    Μήπως σκεφτήκατε ποια σύμβολα τυραννικής θανατώσεως κυριαρχούν στην ζωή μας;
    Μήπως προκαλώ; Ελάτε να με θανατώσετε. Μήπως όμως υπάρχουν κι άλλοι, αποφασισμένοι να ματώσουν για να συντελεστεί η Πυθοκτονία, την οποία συμβολίζει η Ελληνική Σημαία (Δείτε την σημαία του πυροβολικού, την οποία καθιέρωσε μια από τις πρώτες εθνοσυνελεύσεις ως εθνικό σύμβολο).
    Το πέπλο, πίσω από το οποίο είναι ταμπουρωμένοι οι συνασπισμένοι σαδιστές, θα τραβηχτεί. Θέλετε πόλεμο; Καλώς ήλθατε στην Γη των Προγόνων μας.

  19. SABONIS avatar
    SABONIS 15/07/2011 15:51:43

    Καλησπέρα. Ο καυγάς είναι για τις καταθέσεις αυτές έχουν βάλει στο μάτι. Οι καταθέσεις του κόσμου όμως δεσμεύονται μόνο όταν η χώρα είναι σε εμπόλεμη κατάσταση. Επειδή οι άνθρωποι εκτός από ανίκανοι είναι και αδίστακτοι τους έχω ικανούς να κάνουν θερμό επεισόδιο με την Τουρκία για τις κατάθεσεις ρυθμίζοντας παράλληλα και άλλες υποθέσεις το πετρέλαιο το φυσικό αέριο τα 12 μίλια.

  20. ό παγωτατζής avatar
    ό παγωτατζής 15/07/2011 16:33:05

    Τό πρόβλημα είναι ότι τό ελικόπτερο δεν παρέλαβε αυτόν πού δημιούργησε το πρόβλημα αλλά αυτόν πού τον διαδέχτηκε...

  21. demgroc avatar
    demgroc 15/07/2011 19:18:18

    Καληνύχτα σε όλους μας!

    Άλλοι είναι οι ευρωπέη!

    Όσοι έχουν λίπος , να το κάψουν τώρα!

    Θα μείνει μόνο ο Μπένι στο τέλος.

    Ευρώ δεν θέλαμε συντρόφια;

    Παγκόσμια διακυβέρνηση ΓΑΠ είπατε;

    Φάτε τους τώρα για να χορτάσετε.

    Πήραμε στο λαιμό μας και τα Αλβανά...

    Τουλάχιστον αυτοί είχαν συνηθίσει στην πείνα...

  22. brankaleon avatar
    brankaleon 15/07/2011 20:27:19

    Να με συμπαθάτε, αλλά οι αγανακτισμένοι ξεφούσκωσαν όπως ακριβώς ξεφούσκωσαν οι "Επιτροπές των Σεισμοπλήκτων", το 1978 στην Θεσσαλονίκη.
    Βεβαίως τα μεγέθη είναι διαφορετικά, αλλά απολύτως ανάλογα.
    Και τότε "τινές", θέλησαν να ανεβάσουν την ταξική συνείδηση φτιάχνοντας τις επιτροπές.
    Στους νυν Αγανακτισμένους, μπήκαν "πράγματα" προθύστερα (Άμεση Δημοκρατία, Κρεμάλες κ.τ.λ.) και βρήκαν ευκαιρία να ... ανατρέψουν το Σύστημα.
    Όμως χαντακώθηκαν παράλληλες κινήσεις (ΣΥΣΑΧΘΕΙΑ, ΕΠΑΧΘΕΣ ΧΡΕΟΣ κ.τ.λ.).
    Στο σημερινό timing πρέπει να αμφισβητηθεί το τώρα του Συστήματος και όχι καθ' αυτό το Σύστημα.
    Η κατάσταση "χυλού" που δημιουργήθηκε βόλεψε τα μάλα την κυβέρνηση και την Τρόϊκα.
    Θυμώσαστε το του Στρως Σκάν ρηθέν; "Και 'γώ θα είμουν μαζύ σας".
    (Άσχετα αν αλλού τον "τσάκωσαν")
    Χωρίς συγκεκριμένο στόχο, προσανατολισμό, κατεύθυνση και Next step, κάπου βόλεψε και τον G.A.P., ακόμη και να δικαιολογηθεί στους "εταίρους" (Κοιτάξτε τι γίνεται).
    Όμως στην πραγματικότητα προστάτευε τον δικό του στρατό.
    Εκεί που χάλασε όμως το πράγμα ήταν όταν άρχισαν τα γιαούρτια.
    Τί είπαν τότε;
    Μα φυσικά επικαλέστηκαν, τα Δημοκρατικά Δικαιώματα, την Ειρήνη, την
    Κοσμιώτητα, και το Σαβουάρ Βίβρ.
    Το σίγουρο είναι, ότι δεν μπορούμε να επιστρέψουμε απ' εκεί που ξεκινήσαμε.
    Υπάρχει ζητούμενο, ...
    ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΒΑΛΙΤΣΑ.

  23. Φώτης avatar
    Φώτης 15/07/2011 20:28:21

    Τους ξέραμε 20 χρόνια ,τι προδότες είναι.
    Δεν φεύγουν από την εξουσία με τίποτα.
    Κοροιδεύουν,ψεύδονται ,παραπλανούν και παράλληλα φτιάχνουν τον κρατικοδίαιτο κομματικό μηχανισμό.

  24. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 15/07/2011 21:02:13

    Για να αγανακτήσετε κι άλλο δείτε την παρακάτω είδηση:

    h++p://www.protothema.gr/politics/article/?aid=134576

    O ΓΑΠ πρότεινε στη Μπιρμπίλη θέση στον ΟΑΣΑ με απολαβές 1,5 εκατομμύρια...
    Όσα σχεδόν και ο Σισέ δηλαδή για τη μεταγραφή....
    αυτά είναι...λεφτα υπάρχουν

  25. Ανένταχτος Έλληνας avatar
    Ανένταχτος Έλληνας 16/07/2011 05:58:20

    Προσγειωθείτε γιατί χανόμαστε...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Ανένταχτος Έλληνας 16/07/2011 12:59:07

      Ενταχθείτε γιατι χανόμαστε ...

  26. The Saint avatar
    The Saint 16/07/2011 14:19:24

    Μάλιστα...
    Νεα τσεκουρια σε μισθους συνταξεις, φαρμακα δεν υπάρχουν πλεόν, ή υπάρχει έλλειψη...
    Το σχέδιο εξόντωσης της λεγόμενης μεσαίας τάξης (γιά την ..πιό κάτω δεν το συζηταμε καν) προχωράει ακάθεκτο...
    Και φταίνε οι κοινωνικοί αυτοματιστές έ φιλε Αυριανιστή?
    Να θυμάσαι ότι κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις... Και η ύπαρξη κοινωνικών αυτοματιστών έχει την αιτία της. Γιά όσο η αιτία αυτή παραμένει στο προκείμενο, θα παραμένουν και οι κοινωνικοί αυτοματιστές.
    Μήπως τελικά πρέπει να σκεφτούμε ΣΟΒΑΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ και να δούμε που πραγματικά πρέπει να επιρρίψουμε τις ευθύνες?
    Λεω, μηπως απλά ακόμη και αυτη η αντιπαράθεση είναι μέρος του πολυ καλά οργανωμενου σχεδίου που περιγράφω πιο πάνω?
    Μήπως η ΑΙΤΙΑ που προκαλεί την υπαρξη των κοινωνικών αυτοματιστών, πρέπει επιτέλους να "ξυπνησει" και να πάρει πετρες στα χέρια της?

  27. Vas avatar
    Vas 17/07/2011 08:55:31

    Φυσικά και δεν παράγονται λεφτά με διαδηλώσεις, αλλοιώς θα είχαν πάνω από 500.000 διαδηλωτές οι "σικέ διαδηλώσεις" των Παναγόπουλων... Όμως με κάποιο τρόπο πρέπει να επιστραφούν οι κλεμμένες συντάξεις, με πρώτο στάδιο την αντίσταση στις πληρωμές προς το "κράτος", αν χρειαστεί... Επιτέλους ας πάψουμε να είμαστε ένας λαός της πλάκας οι "νεο-έλληνες"...

  28. Bloody Mary avatar
    Bloody Mary 17/07/2011 22:04:48

    Όλο και εντονότερα μου δημιουργείται η πεποίθηση πως τόσο η Πλατεία, όσο και το Διαδίκτυο, λειτούργησαν και λειτουργούν ως οχήματα εκφοράς διαμαρτυρίας, οργής, αγανάκτησης και - εν τέλει - εκτόνωσης ("τους τα είπα και ξαλάφρωσα"), ένα είδος ομαδικής ψυχανάλυσης με στόχο τη λυτρωτική απενοχοποίηση ενός ράθυμου και αποσυντονισμένου λαού, μιας μεσαίας τάξης φιλήσυχων, νυν "ανένταχτων" και πρώην κομματικά στιγματισμένων "νοικοκυραίων", που, εγκλωβισμένη στα στερεότυπα της πλασματικής ευημερίας των προηγούμενων χρόνων, αδυνατεί να αποδεχθεί την αναπόφευκτη απώλεια κάθε είδους -"αμαρτωλών" ή μη - κεκτημένων και να επαναπροσδιορίσει ένα νέο σύστημα αξιών, για το οποίο θα αγωνιστεί με κάθε μέσο και μέχρι εσχάτων.

    Η λαϊκή αγανάκτηση και η διαχείρισή της (δεν θέλω να πω ποδηγέτηση) χρησιμοποιήθηκαν ως "βαλβίδα ασφαλείας" από το σύνολο του πολιτικού συστήματος, το οποίο είχε πάντοτε τον έλεγχο της κατάστασης και, όταν υπήρξε κίνδυνος απώλειάς του, ενεργοποίησε τους σκληρούς μηχανισμούς καταστολής, παράλληλα με την ενορχηστρωμένη κινδυνολογία που εξέπεμπαν "κατά ριπάς" τα πάσης φύσεως μέσα της διαπλοκής.

    Έχοντας ζήσει τα τραγικά γεγονότα του Ιουνίου και τον παλμό των αληθινά και συνειδητοποιημένα αγανακτισμένων, δεν μπορώ - και δεν θέλω - να προεξοφλήσω τις αντιδράσεις τους από το τέλος Αυγούστου και μετά (κακά τα ψέμματα, ο καύσωνας δεν επιτρέπει μαζικά συλλαλητήρια).

    Σημασία έχει, όμως, αφενός να καλλιεργηθεί η υπό διαμόρφωση κοινή συνείδηση αντίστασης (πέρα και πάνω από προσωπικά συμφέροντα, «καπελώματα», ιδεοληψίες και κοινωνικούς αυτοματισμούς), με στόχο την παλινόρθωση της Δημοκρατίας και την αληθινή σωτηρία της Πατρίδας και αφετέρου να εκπονηθεί και να υλοποιηθεί ένα πλάνο δράσης σε πολλαπλά επίπεδα, το οποίο θα τους αιφνιδιάσει, τυφλωμένοι καθώς είναι από την αλαζονεία της εξουσίας.

    Ίσως θεωρηθώ ουτοπίστρια, πάντως ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ .....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.