#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/09/2010 05:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οικονομικός Αρμαγεδδών



Το ότι ο γιαλός δεν είναι στραβός αλλά αρμενίζουμε στραβά το έχουμε καταλάβει εδώ και πολλούς μήνες. Ερχονται, ωστόσο, τα απανωτά οικονομικά στοιχεία για να επιβεβαιώσουν τον οικονομικό Αρμαγεδδώνα που βιώνει η Ελλάδα, και ο οποίος δεν είναι συνέπεια μόνο της οικονομικής κρίσης αλλά και αποτέλεσμα κακών χειρισμών της κυβέρνησης.

Την Τρίτη ανακοινώθηκε η πιστωτική επέκταση η οποία δείχνει ότι οι τράπεζες δε δίνουν δάνειο ούτε με... ικεσίες. Μόλις 161 εκατ. Ευρώ δόθηκαν σε επιχειρήσεις τον Ιούλιο από 464 εκατ. πέρυσι τον ίδιο μήνα ενώ η συνολική πιστωτική επέκταση διαμορφώθηκε στο 2%. Επομένως, εταιρείες και οικογένειες δεν έχουν χρήματα να κινηθούν διότι δεν μπορούν να δώσουν οι τράπεζες. Οι τελευταίες δεν είναι σε τόσο άσχημη οικονομική κατάσταση που αδυνατούν να ανοίξουν τα έτσι κι αλλιώς άδεια θησαυροφυλάκιά τους.

Επίσης ανακοινώθηκαν τα στοιχεία για τις λιανικές πωλήσεις οι οποίες πάνε από το κακό στο χειρότερο. Πτώση 4,4% στις πωλήσεις τον Ιούνιο και πλέον είναι εμφανές ότι ο κόσμος δεν ξοδεύει ούτε για τρόφιμα. Τον Ιούνιο ο όγκος των λιανικών πωλήσεων στα καταστήματα ειδών διατροφής μειώθηκαν 3,9%, ενώ μόνον οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ υποχώρησαν 2,9%. Κάθετη πτώση κατέγραψαν οι πωλήσεις στα πολυκαταστήματα (11,5%), ενώ ισόποση μείωση σημείωσαν οι πωλήσεις ειδών ένδυσης - υπόδησης. Κατά 10,8% υποχώρησαν οι πωλήσεις επίπλων - ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού και κατά 8,8% στα καύσιμα.

Τα αποτελέσματα των εισηγμένων εταιρειών, με μπροστάρηδες τις τράπεζες, είναι τόσο χάλια που δεν υπάρχει προηγούμενο. Οι ζημιές ανέρχονται σε περίπου 1,4 δισ. ευρώ κι αυτό σημαίνει ότι δεν πάει τίποτε καλά και είναι δεδομένες οι απολύσεις και τα λουκέτα.

Οι μικρομεσαίοι εκτιμούν ότι 175.000 επιχειρήσεις θα κλείσουν τους επόμενους μήνες.

Η ανεργία -η πραγματική όχι η μαγειρεμένη- αναμένεται να φτάσει το 20%.

Τα έσοδα έχουν βουλιάξει σε σημείο που δεν τα βλέπει ούτε ο Γ. Παπακωνσταντίνου ο οποίος αναζητά τρόπους να κλείσει μαύρες τρύπες και να εισπράξει 25 δισ. μέχρι το τέλος του έτους.

Ο προϋπολογισμός έχει ήδη εκτροχιαστεί, κανένα μέτρο δεν προχωρά ώστε να αποδώσει.

Παρ' όλα αυτά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος διαβεβαιώνει ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

Δηλαδή μόνο εμείς βλέπουμε τα προβλήματα, κανείς μεγαλοσχήμων υπουργός ή σύμβουλος ή οικονομολόγος δεν αντιλαμβάνεται τι γίνεται;

Και θα παρουσιάσουν, μήπως, τον Λ. Παπαδήμο ως σωτήρα; Αυτή είναι η πολιτική που σκέφτονται να ακολουθήσουν;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 01/09/2010 05:12:35

    Επιχείρηση "καμένη γη" από το GAP και την παρέα των ξένων που μ ας κουβάλησε εδώ.
    Η πιο κακή κυβέρνηση που πέρασε ποτέ, χειρότερη και από την κατοχική.

    • παπαδοπαιδι avatar
      παπαδοπαιδι @ Orestios 01/09/2010 07:02:19

      ας ειχαμε μυαλο να συνεχιζαμε με σημιτη.παραδεισος ηταν η ελλαδα

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ παπαδοπαιδι 01/09/2010 07:51:07

        Πως φαίνονται οι κερδισμένοι του χρηματηστηρίου!

      • χρηχα avatar
        χρηχα @ παπαδοπαιδι 02/09/2010 10:46:37

        εσύ πρέπει να συμμετείχες στα υπερκέρδη της τοτινής ληστείας....αλλιώς θα αντιλαμβανόσουν ότι τα σπασμένα του Σημίτη σκάνε τώρα....μαζί με τα συσσωρευμένα σπασμένα της "κοινωνικής" πολιτικής του "σωτήρα μας Ανδρέα".....

        Φτάνει πιά η κοροϊδία....

        Όλοι φταίνε.....χααα χα χααααααα......

        Πρίν μιά ώρα σε γνωστό καφενείο της πόλης μου....:
        Ο άνθρωπος γύρισε απ'την Γερμανία μετά από αρκετά χρόνια,και σε ερώτηση αν σκεύτεται να γυρίσει πίσω είπε:
        ..να γυρίσω που; σε ένα κράτος εχθρό; έζησα την περίοδο που υποτίθεται είχαμε ανάπτυξη...για τους λίγους και όσους είχαν να λαδώσουν...δεν λάδωσα και πήγα να στήσω επιχείρηση....μου κόψαν τον κώλο...μου βγάλαν όλα τα σχέδια άχρηστα.....με εκδικήθηκαν γιατί ήθελα να κάνω ανάπτυξη....έκανα σχέδια επενδυτικά με προδιαγραφές πολύ ανώτερες από αυτές που με υποχρεώνανε και αυτός ήταν ΄΄ο λόγος που με κόψανε και βάλανε εξοντωντικά πρόστιμα...αλλά κυρίως γιατί δεν λάδωσα δραχμή....

        κράτος εχθρός...εκδικητικό....καλό μου κάνανε ,γιατί με αναγκάσαν να φύγω έξω.....
        αυτά....

    • F avatar
      F @ Orestios 01/09/2010 10:30:08

      Μᾶλλον χειρότερη κι' ἀπὸ τὰ 400 χρόνια τουρκοκρατίας.

  2. ataktos avatar
    ataktos 01/09/2010 05:32:53

    αυτό που διαπιστώνω μετά την διαγνώσει μου είναι.... ότι έχουμε στην ιεραρχία μας... κράτος , κόμματα , εκκλησία ,παιδεία κλπ ...... τα ποιο άχρηστα και ποιο φτηνά υλικά .. αυτός είναι και ο λόγος που ο λαός μας το πληρώνει .. τόσο ακριβά!!!!!

    • athamas avatar
      athamas @ ataktos 01/09/2010 16:35:47

      Εγώ νομίζω πως εδώ και περίπου 30 χρόνια έχουμε έναν λαό βολεψάκια, παρτάκια, «Ελληναρά», τεμπελχανά, με μόνο όνειρο «μια θέση στο δημόσιο» και που κυρίως και πάνω απ όλα ΔΕΝ ψηφίζει με κριτήριο την καλυτέρευση της χώρας και των παιδιών αλλά ψηφίζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟΝ το κόμμα που θα τον βολέψει στο δημόσιο, στον δήμο, στην νομαρχία και θα του εξασφαλίσει «έναν σταθερό μισθό»

      Δεν ξέρω ποιοί από σας είναι σε ηλικία που να θυμούνται πως μέχρι το 1980 κανένας δεν πήγαινε να δουλέψει στο δημόσιο αλλά έψαχνε μια εργασία να εργαστεί και να βγάλει χρήματα για να ζήσσει επειδή βέβαια το δημόσιο δεν ήταν «ο παράδεισος του τεμπέλη» και του κάθε κομματόσκυλου όπως τον κατάντησε ο αείμνηστος Αντρίκος Θεός σχωρέστον.

      Δεν θέλουμε λοιπόν μια Ελλάδα δημοσίων υπαλλήλων!
      Θέλουμε μια Ελλάδα παραγωγική, μια Ελλάδα ζωντανή, μια Ελλάδα δημιουργική που να δίνει την δυνατότητα σε όλους να εργαστούν, να παράγουν, να προσφέρουν, να εισπράξουν, να πληρώσουν και ΚΥΡΙΩΣ την τρέλλα μου μέσα! να ζήσουν σαν άνθρωποι ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ! και όχι σαν επαίτες του κάθε υπουργού και βολευτή για να τους βάλει σε μια θεσούλα αυτούς και τα παιδάκια τους.

      Αυτά τα είδαμε για 30 χρόνια, τα χορτάσαμε και τώρα πληρώνουμε το ότι τα ανεχτήκαμε και δεν κάναμε τίποτε για να μην επιτρέψουμε να συμβαίνουν.

      Και δεν φταίει ΜΟΝΟ το πασοκ που δημιούργησε αυτήν την κατάσταση.
      Κυρίως φταίνε αυτή που ψήφιζαν και δυστυχώς ψηφίζουν πασοκ και στήριζαν και στηρίζουν αυτήν την κατάσταση.

      Νισάφι πιά! Χορτάσαμε!
      Ας φτάσει επιτέλους αυτός ο πασοκικός Αρμαγεδών στο τέλος του!
      Καιρός δεν είναι;;;

  3. Άργος avatar
    Άργος 01/09/2010 05:35:56

    - Κι ούτε θα δοθούν δάνεια αν πρώτα δεν πάρουν οι τράπεζες τα χρωστούμενα. Είτε απ' ευθείας από τους δανειολήπτες όπου μπορούν, ή όταν (βέβαιο, όπως μέχρι τώρα έδειξε η πρακτική) θα συμπληρώνει το υστέρημα το κράτος με χρήματα φόρων που είχαν άλλο σκοπό και άλλη νομιμότητα.

    Ύστερα, το τραπεζικό σύστημα θα είναι έτοιμο για την πολυθρύλητη "πτώχευση" του κράτους - με εν τω μεταξύ συγχωνεύσεις κι άλλες στρατηγικές κινήσεις που ήδη έχουν μπει σε κίνηση.

    Εκτιμώμενος χρόνος (θέλουν, τώρα), μέχρι τον Μάιο του 2011.

    - Παράλληλα, νέα δυναμική στο σχέδιο αυτό θα έχει δώσει η Καλλικράτεια μεταρρύθμιση :

    Υγεία, Εκπαίδευση, Ασφάλεια (Πυροσβεστική-Αστυνομία), Συγκοινωνίες και γενικά Υποδομές, κι αργότερα Ύδρευση κι Ηλεκτρισμός ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ. Ελεύθερη η κεντρική κυβέρνηση από πολλά χρέη, θα χρηματοδοτεί με 1 : 1,5 Ευρωπαϊκές επιδοτήσεις τις (Καλλικράτειες) Περιφέρειες για λίγα χρόνια ακόμη. Έτσι θα δείξει ότι έγινε εξυγίανση/εξορθολογισμός για να "ενταχθεί στις Αγορές" το κράτος. (Μέχρι τότε, η κυβέρνηση δεν μπορεί να αλλάξει βεβαίως!)

    Θα έχουμε προκαλέσει οι ίδιοι πραγματικά αφού ο κόσμος δεν το έχει αντιληφθεί κι ούτε θα το κατανοήσει μέχρι τις εκλογές του Νοεμβρίου διότι πολώνεται κομματικά.

    - Η επιχειρηματικότητα που θα εναρμονισθεί «εχθές», έχει να κερδίσει.


    - Άργος.

    • axr avatar
      axr @ Άργος 01/09/2010 21:28:24

      Η Ελλάδα πληρώνει 14δις στην ΕΕ και παίρνει 1δις για 50% χρηματοδότηση, που σημαίνει 1δις δάνειο από την αγορά των 925 σπρεντ.

      Με την Συνθήκη της Λυσαβόνας(ευρωσύνταγμα), που ψηφίστηκε στην βουλή το 2008 από 250 βουλευτές, η ΕΕ ελέγχει την Ελλάδα ενώ τα κόμματα είναι μαριονέτες για να καλύπτουν τις ψυχολογικές ανάγκες του Έλληνα.

      Η ασφάλεια και ενέργεια δεν θα δοθούν στην αυτοδιοίκηση, θα ελέγχονται άμεσα από την ΕΕ ή την παγκόσμια διακυβέρνηση.

      • Άργος avatar
        Άργος @ axr 02/09/2010 11:11:44

        arx, αξιόλογες παρατηρήσεις! Εξαιρετικές!
        - - -
        "Η ασφάλεια και ενέργεια δεν θα δοθούν στην αυτοδιοίκηση, θα ελέγχονται άμεσα από την ΕΕ ή την παγκόσμια διακυβένηση."

        Σωστό το δεύτερο (από πού θα ελέγχονται). Κι εκεί εντόπισες την ουσία του πράγματος! Μπράβο,πραγματικά!

        Το πρώτο, παρακαλώ θερμά να μου επιτρέψεις, και παρακαλώ κι ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου, να το καταθέτω με λόγου γνώση. _Τουλάχιστον_ με τα τωρινά πράγματα.

        ΑΥΤΟ είναι που πρέπει να προσεχθεί στις εκλογές τώρα αφού οι Δήμοι είναι περισσότερο ή λιγότερο χρεωμένοι. Ελπίζω να είναι αντιληπτό τι σημαίνει τούτο.

  4. mys avatar
    mys 01/09/2010 07:17:44

    Η κυβέρνηση εξ αρχής είχε κι άλλους δρόμους πριν οδηγήσει την Ελλάδα στο τελευταίο σκαλοπάτι του διασυρμού, εκεί που συνωστίζονται όλα τα αποτυχημένα κράτη του κόσμου. Μπορούσε: να προσφύγει σε εσωτερικό δανεισμό (κάτι που δεν έκανε για να μη δυσαρεστήσει τους τραπεζίτες που θα έχαναν μέρος των καταθέσεων), να απαιτήσει ευνοϊκό δανεισμό από την ΕΚΤ (με επιτόκιο 1% που δανείζει τις τράπεζες), να απευθυνθεί στην Κίνα (όχι μέσω της …Goldman Sachs), στη Ρωσία και στις αραβικές χώρες, να απαιτήσει διμερή δανεισμό από άλλες χώρες της ΕΕ ακόμη κι απ’ τη Γερμανία με το επιτόκιο που δανείζεται η ίδια, ως ελάχιστη υποχρέωση τους για τη ζημιά που έχουν προκαλέσει στο εμπορικό ισοζύγιο της Ελλάδας από το 1981, να συμπτύξει μέτωπο διεκδίκησης φθηνών δανείων με άλλες χώρες του νότου που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα (Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, κ.λπ), να αντιμετωπίσει τη φοροδιαφυγή, που αγγίζει τα 19 δισ. ευρώ (8% του ΑΕΠ), να φορολογήσει την εκκλησία, τις τράπεζες, τους εφοπλιστές, να μειώσει τους εξοπλισμούς, κ.α.

  5. neotera avatar
    neotera 01/09/2010 08:09:28

    Μέσα σε 1 χρόνο έδωσαν 78 δισ "ρευστότητα" στις τράπεζες που την κρατούν για τον εαυτό τους. Ο κωστάκης 28, ο γιωργάκης το πάσχα 15, τις προάλλες 25 και 5+5 από δανεισμό για "κλείσιμο θέσεων". Αυτά την ώρα που δανειζόμαστε ενεχυριάζοντας την επικράτεια.

  6. Misha avatar
    Misha 01/09/2010 08:29:34

    «Το φετινό βραβείο Quadriga «για την κοινωνική του προσφορά και δη για την αναδιάρθρωση της δημοσιονομικής πολιτικής της Ελλάδας και την αποτροπή πτώχευσης της χώρας» λαμβάνει ο Έλληνας πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου.

    Η απονομή του βραβείου αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 3 Οκτωβρίου 2010 – «Ημέρα της Ενότητας» και εθνική εορτή της Γερμανίας – στο Βερολίνο. Για την προσωπικότητα του κ. Παπανδρέου θα μιλήσει ο πρόεδρος της DeutscheBank, Josef Ackermann.

    Το βραβείο Quadriga 2010 για την κατηγορία «υπευθυνότητα» θα απονεμηθεί στις γερμανικές ένοπλες δυνάμεις (Bundeswehr) και θα παραληφθεί από τον υπουργό Άμυνας Karl-Theodor zu Guttenberg και τον αναπληρωτή γενικό επιθεωρητή της Bundeswehr, Günter Weiler.

    «Οι φετινοί βραβευθέντες με την Quadriga είναι όλοι τους, άνθρωποι, οι οποίοι με το έργο τους σηματοδότησαν αλλαγή, εκσυγχρονισμό και πρωτοποριακό πνεύμα. Επέδειξαν θάρρος και υπευθυνότητα και, με τον τρόπο αυτό, οδήγησαν τη Γερμανία και την Ευρώπη ένα βήμα πιο πέρα» δήλωσε η Marie-Luise Weinberger εκ μέρους της Quadriga.»

    ΤΟ Δ ΡΆΙΧ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΓΑΠ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ!

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Misha 01/09/2010 08:54:01

      Τουναντίον...απολύτως πιστευτά.

      Το matrix προκαλεί συστηματικά το αίσθημα των πολιτών και μας τρίβει στη μάπα την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει.
      Καλό είναι...είναι ένδειξη αλαζονείας και ανυπομονησίας για τα επόμενα δεινά.

      Το "σύστημα" έκανε υπομονή πάαααρα πολλά χρόνια για να πιάσει τόπο το πρώτο μέρος του σχεδίου που ήταν η θερμοκοιτίδα λοβοτομημένων.
      Είμαστε πλέον στο δεύτερο στάδιο όπου έχουμε σημεία "αποκάλυψης" της απάτης και ανυπομονούν να πάμε στο τελικό στάδιο της ολοκληρωτικής εθελοδουλείας.

      Η λέξη κλειδί είναι ΕΘΕΛΟ-δουλεία...να δώσουμε την έγκρισή μας δλδ.
      Εξ ου και η συνεχής προπαγάνδα ώστε να πειστούμε ότι δεν είναι άσχημα τα πράγματα και ότι οι "καλοί" ηγέτες βραβεύονται για την δράση τους.Πιστεύουν ότι τόσα χρόνια λοβοτομής είναι αρκετά ώστε τα ζωά (εμείς δλδ) να χτυπάμε παλαμάκια με τα πυροτεχνήματα στον ουρανό ενώ τα πόδια μας πατάνε στη φωτιά.

      Εγώ είχα γράψει να μην ξαφνιαστούμε αν δούμε τον ΓΑΠ υποψήφιο και για νόμπελ.

    • gloup avatar
      gloup @ Misha 01/09/2010 09:15:47

      α) PASHOK :

      "ΤΟΜΕΑΣ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ Μ.Μ.Ε. ΑΘΗΝΑ 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010 ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

      ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

      1. Τότε - πριν ένα χρόνο: η Ελλάδα διέθετε (;) πρωθυπουργό ήδη παραιτημένο που είχε προ πολλού σηκώσει τα χέρια ψηλά μπροστά στα προβλήματα που ο ίδιος και η κυβέρνησή του δημιούργησαν. Στο πρωθυπουργικό γραφείο υπηρετούσε (;) απροσδιόριστος αριθμός ανθρώπων που υποτίθεται υποστήριζε την ανύπαρκτη πρωθυπουργική δραστηριότητα. Παντού φυσικά κυριαρχούσε η λογική «ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό».

      2. Τώρα: η Ελλάδα διαθέτει πρωθυπουργό που μπήκε μπροστάρης στη μεγαλύτερη ελληνική διπλωματική εκστρατεία των τελευταίων δεκαετιών για να σωθεί η χώρα και να αποκατασταθεί η αξιοπιστία της. Από την πρώτη στιγμή ψάχνει τρόπους για να ενισχυθεί με κάθε τρόπο η δομή του πρωθυπουργικού γραφείου για να αποκτήσει επιτέλους η Ελλάδα σύγχρονο κεντρικό «στρατηγείο» - όπως όλες οι αναπτυγμένες χώρες, και όχι ένα ακόμη μέρος όπου θα βολεύονται συγγενείς και κολλητοί. Κατορθώνει να πείσει να εργαστούν - και μάλιστα αμισθί - για την αποκατάσταση της αξιοπιστίας της Ελλάδας ευρωπαϊκές προσωπικότητες, όπως ο Ιταλός Σιόπα, γιατί γνωρίζει πόσο σημαντικό είναι να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες φωνές να μιλούν υπέρ της χώρας σου στους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Η ενίσχυση όμως του πρωθυπουργικού γραφείου δεν γίνεται μέσα στο σκοτάδι. Τα πάντα γίνονται στο φως και τίποτα προβληματικό δεν γίνεται ανεκτό γιατί πλέον ότι είναι νόμιμο ΔΕΝ είναι και ηθικό.

      3. Αυτή η ραγδαία αλλαγή στην νοοτροπία διακυβέρνησης είναι ένα από τα μεγαλύτερα όπλα αυτής της χώρας στον αγώνα της να βγει από την κρίση. Στην πραγματικότητα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να βγούμε από την κρίση. Το πρώτο μήνυμα ότι «κάτι αλλάζει» προς το καλύτερο πρέπει να έρχεται από πάνω. Και έρχεται."

      β) Δήλωση της Marie-Luise Weinberger εκ μέρους της Quadriga:

      «Οι φετινοί βραβευθέντες με την Quadriga είναι όλοι τους, άνθρωποι, οι οποίοι με το έργο τους σηματοδότησαν αλλαγή, εκσυγχρονισμό και πρωτοποριακό πνεύμα. Επέδειξαν θάρρος και υπευθυνότητα και, με τον τρόπο αυτό, οδήγησαν τη Γερμανία και την Ευρώπη ένα βήμα πιο πέρα»


      γ) Λοβοτομημένος: O γιωργάκης έγινε Γιώργος για την Ελλάδα, την Ευρώπη, τον πλανήτη, το σύμπαν. Ρε γαμώτο.

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/09/2010 08:40:13

    Ανδρείκελο.

  8. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 09:00:22

    Γιατί δεν κάνουν αύξηση του μετοχικού τους κεφαλαίου οι τράπεζες;

    Και στο κάτω κάτω, με τα 80 τόσα δις της κρατικής επιδότησης, θα μπορούσε το δημόσιο να τις αγοράσει όλες μαζί. Ποια είναι η συνολική χρηματιστιριακή τους αξία;

    Η πίστωση είναι κρίσιμης σημασίας σε μια κοινωνία, και πολύ επικίνδυνο τοα να αφήνεται στα χέρια ιδιωτών. Οι οποίοι μάλιστα έχουν δείξει προ πολλού το πως αντιλαμβάνονται την κοινωνική υπευθυνότητα.

    Με την ασυλία που έχουν οι τράπεζες, τις κρατικές επιδοτήσεις που λαμβάνουν και γενικά τον τρόπο που λειτουργούν στην κοινωνία, έχεις την εντύπωση πως το κράτος είναι άλλο ένα υποκατάστημά τους.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Misha avatar
      Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 09:04:57

      Η συνολική αξία των μετοχών τους δεν ξεπερνά τα 10δις.
      Δεν τις αγοράζει το κράτος γιατί
      1.το απαγορεύει η τρόικα
      2.ως γνωστόν «το κράτος δε μπορεί να είναι επιχειρηματίας», κατά το νεοφιλελέυθερο δόγμα, το οποίο προφανώς δεν ισχύει για το γερμανικό δημόσιο αν κρίνουμε από την «ιδιωτικοποίηση» του ΟΤΕ η οποία σήμαινε πώληση του στο γερμανικό δημόσιο.
      3.Αν κοινωνικοποιηθούν οι τράπεζες, αυξάνεται η πιθανότητα να ξεφυγουμε από τη μέγγενη ΔΝΤ-ΕΕ, κάτι απευκτέο για τους κατοχικούς.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 01/09/2010 09:14:53

        Μήπως δεν φαίνεται ολοκάθαρα ακόμη σε μερικούς ποιον έχουν αφεντικό τα κοινοβουλευτικά κόμματα;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Misha 01/09/2010 09:17:40

        «το κράτος δε μπορεί να είναι επιχειρηματίας»,

        Ενώ όταν τα ασφαλιστικά ταμεία αγοράζουν τοξικές ομολογιακές βόμβες...εεεε;;; ...αυτό για τους προφέσορες δεν είναι κρατικό επιχειρείν αλλά "επένδυση"...

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 09:15:17

      Ακριβώς ! Οχι υποκατάστημα, αλλά Τμήμα Χορηγιών είναι το Κράτος για τις Μπανκ, άντε Δ/ση, όπου εντάσονται οι κοινωνικές παροχές προς αναξιοπαθούντες. Αγαθοεργίες δηλαδή, αναμορφωτήρια, σχολεία του πτωχού, ΚΑΠΗ, ορφανοτροφεία, άσυλα κλπ

      • Misha avatar
        Misha @ http://neotera.wordpress.com 01/09/2010 09:28:18

        Οι ιδιωτικές τράπεζες είναι εχθρός μας , όχι απλώς ως τρόπος λειτουργίας μα συνολικά ως δομές και φιλοσοφία.
        Συμπολίτες, μάς πίνουν το αίμα με το πουρί της σόμπας , υποθηκεύουν την πατρίδα και το μέλλον των ελληνικών οικογενειών κι εμείς τους κοιτάμε σα φρεσκοψαρεμένοι χάνοι.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 10:20:22

      Για ρίξτε και μια ματιά εδώ,

      h**p://pamet.gr/deltiatypou/hellen%20brown%20prosklisi%203%207%2010.php

      Μήπως ξέρει κανείς που θα βρούμε περισσότερες πληροφορίες για το τι έκαναν στην Β. Ντακότα;

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Kogkolezos avatar
        Kogkolezos @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 10:31:36

        Τελικά Θραξ είσαι λίγο πατριώτης ή πολύ φασίστας;
        Σκέψου όμως πριν απαντήσεις γιατί σε ρωτάω * *

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 10:57:47

        @Kogkolezos

        Το σκέφτηκα.
        Αλλά δεν σε καταλαβαίνω καθόλου που το πας.

        Κι επειδή πιστεύω ότι είναι ολοφάνερο το τι είμαι, απορώ.
        Εν πάσει περιπτώσει φασίστας δεν είμαι.
        Πατριώτης, ναι.

        Αλλά βασικά είμαι κάποιος που πιστεύει ότι
        -ο κοινοβουλευτισμός είναι Ολιγαρχία
        -τα κόμματα δεν εξυπηρετούν τον λαό
        -τα οικονομικά συστήματα μασκαρεύονται τα πολιτεύματα
        -πρέπει να πιέσουμε για να πάρουμε λίγη δημοκρατία
        -αριστερά, δεξιά κλπ ακυρώνονται από την δημοκρατία
        -το ίδιο και ο φασισμός, για να σου φύγει η υποψία

        τα υπόλοιπα εδώ: h**p://anarmodios.blogspot.com
        και google "Θραξ Αναρμόδιος site:antinews.gr"

        Οπως δεν καταλαβαίνω γιατί έχει σημασία για σένα το τι είμαι εγώ.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 11:05:39

        @Kogkolezos

        Επίσης σκέφτηκα πως έτσι που διατυπώνεις την διάζευξη "λίγο πατριώτης ή πολύ φασίστας", με έχεις μάλλον ήδη καταδικάσει.

        Οπότε και η όποια απάντηση δώσω, τζάμπα θα πάει.
        Τοχεις βγάλει εσύ το συμπέρασμα. Σωστά;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Kogkolezos avatar
        Kogkolezos @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 11:11:30

        Θραξ, ο φασισμός και η φασίζουσα νοοτροπία δυστυχώς κρύβεται παντού, **

        σκέψου λίγο περισσότερο ή αν δεν μπορείς πες μου σε παρακαλώ ακριβώς τις σημαίνει φασισμός, με δυο λόγια μόνον, βαριέμαι τα πολλά.

      • Kogkolezos avatar
        Kogkolezos @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 11:16:35

        @ Θραξ

        έτσι μπράβο να βιάζεσαι πάντα πριν απαντήσει ο άλλος.
        έτσι "Οπότε και η όποια απάντηση δώσω, τζάμπα θα πάει"

        Να σε πληρώσω ρε παιδάκι μου, πόσο κάνει μια απάντησή σου;

        Κατά τα άλλα "τζάμπα" τον καλείτε τον κόσμο στα κινήματά σας.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 11:47:22

        @Kogkolezos

        "Θραξ, ο φασισμός και η φασίζουσα νοοτροπία δυστυχώς κρύβεται παντού"

        Φαίνεται ίσως πως είσαι διώκτης του φασισμού ή των ολίγο πατριωτών ή και τα δύο. Αλλά οι χαρακτηρισμοί είναι εύκολοι. Και ήδη κι εγώ σε χαρακτήρισα "διώκτη". Κιαν προσπαθείς να αποσπάσεις από μένα ομολογία καταδίκης του φασισμού, δεν θα χρειαστεί να κουραστείς πολύ.

        "σκέψου λίγο περισσότερο ή αν δεν μπορείς πες μου σε παρακαλώ ακριβώς τις σημαίνει φασισμός, με δυο λόγια μόνον, βαριέμαι τα πολλά."
        "Να σε πληρώσω ρε παιδάκι μου, πόσο κάνει μια απάντησή σου;"

        Και τι είμαι εγώ; Φιλοσοφικό λεξικό; Ασε που φαντάζομαι, από την εμπάθεια που διαβλέπω, πως ότι απάντηση κιαν πάρεις, θαχεις έτοιμη κάποια παγίδα. Αλλά αν επιμένεις και θες να συμπληρώσεις δωρεάν την ελλιπή γυμνασιακή σου μόρφωση, με βρήκες σε δύσκολη οικονομικά εποχή. Θα πρέπει όντως να σε χρεώσω: 5.000 ευρώ. Να στείλω τραπεζικό λογαριασμό;

        "έτσι μπράβο να βιάζεσαι πάντα πριν απαντήσει ο άλλος."

        Εμ, έτσι γίνεται στις σοβαρές πολιτικές συζητήσεις. Δεν βλέπεις στην τηλεόραση; Εξάλλου από ολίγο πατριώτη ή πολύ φασίστα, όπως με κατηγορείς ότι είμαι, μην περιμένεις ευγένεια στην συζήτηση.

        "Κατά τα άλλα “τζάμπα” τον καλείτε τον κόσμο στα κινήματά σας."

        Δεν έχω κάνα κίνημα, ούτε ανήκω σε κανένα κόμμα η κίνημα.
        Κάλεσα όμως εσένα και όλους όσους μπόρεσα, στην γνώση του παρελθόντος μας, που είναι αναγκαία για να βγάλουμε τα συμπεράσματα για το παρόν και το μέλλον μας. Κάλεσα όλους τους έλληνες που μπόρεσα, να ξανακοιτάξουν τι είναι δημοκρατία στα σχολικά τους βιβλία. Κάλεσα για τέτοια πράγματα. Οχι για κινήματα και κόμματα. Κάλεσα επίσης και για μια τσιπουρο-σύναξη και εκεί βρήκα και την μεγαλύτερη ανταπόκριση.

        Με κάλεσες να σου πω τι είμαι, αλλά δεν είμαι εδώ να μιλήσω για τον εαυτό μου. Αν ήμουν εδώ για να μιλάω για τον εαυτό μου θα σχολίαζα επώνυμα. Είμαι εδώ και σχολιάζω, γιατί είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι "θα σώσουν τον κόσμο". Και μαζί και τον εαυτό τους.

        Δεν καταλαβαίνω λοιπόν την εμμονή σου επί προσωπικού. Εχεις λογαριασμούς με μένα; Το παίζεις στο τάβλι;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Kogkolezos avatar
        Kogkolezos @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 12:00:32

        Θραξ, επί της ουσίας τίποτα δεν είπες.


        5.000 ευρώ για μια απάντηση; Μα όσο κρατάει ενας καφές αξίζουν κι αυτός καραβίσιος. Και πολύ είναι θα έλεγα.

        Αν απαντούσα στο σχόλιό σου θα έλεγα, απάντησες μόνος σου Θραξ. Ξαναδιάβασε τι έγραψες αφού δεν μπορείς να σκεφτείς **

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 12:08:57

        @Kogkolezos

        Δεν με βοηθάς, δεν με βοηθάς...

        Εγώ είμαι βραδύνους, το ομολόγησα. Εσύ με την οξύνοια που σε διακρίνει γιατί δεν με ελεείς πνευματικά ώστε να κατανοήσω γιατί δεν απάντησα επί της ουσίας, και με αφήνεις να ζω την υπόλοιπή μου ζωή μέσα σε τέτοια σφαλερή βεβαιότητα.

        Δεν ξέρω επίσης πως μπορεί να συμβεί να ΜΗΝ μου απαντήσεις ενώ μου απάντησες. Κβαντομηχανική μαγεία;

        Οι τιμές πάντως ανέβηκαν και μην σου φαίνεται παράξενο, αλλά το πνεύμα και η γνώση, μετά την επικράτηση της Πετρούλας, κατέστη σπάνιο. Και η σπάνις πρέπει να αμοίβεται.

        Καλά δεν ξέρεις τάβλι;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Kogkolezos avatar
        Kogkolezos @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 12:22:12

        Θραξ,
        θέλεις απάντηση; Ευχαρίστως:

        Κάνε "ολική" αντιφασιστική θεραπεία κι έλα να τα ξαναπούμε. Και θυμήσου ποτέ κανείς που έχει πρόβλημα δεν το παραδέχεται. Αυτή η έλλειψη ελαστικότητας στη σκέψη είναι το μεγάλο αποδεικτικό.
        Όσα ταλαέντα και να έχει κάποιος η κολλεγιακή και αμερικανοπουλημένη μόρφωση.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 12:27:58

        @Kogkolezos

        Απεκαλύφθη εν τέλει.

        Ενας μη καλά γυμνασμένος οπαδός του ιδεαλισμού, που μάλιστα ορίζει με πλήρη αυθαιρεσία το εννοιολογικό δίπολο, εντός του οποίου με καλεί σε πνευματική αναμέτρηση: "Θραξ ή είσαι λίγο πατριώτης ή πολύ φασίστας". Αφήνοντας εκτός την fussy logic, τις κβαντικές πιθανότητες, το Χάος κλπ. Και αγνοώντας παντελώς το διαλεκτικό άλμα και την μηχανική του. Καλώς.

        Εχουμε δηλαδή έναν όψιμο ασκούμενο επί της Σωκρατικής μαιευτικής μεθόδου, που επιχειρεί να με εξωθήσει σε διαλογική συζήτηση μαζί του, εν είδει Πλατωνικού διαλόγου. Προς τέρψιν των εδώ αναγνωστών και του φιλοθεάμονος κοινού.

        Και τι το σχέδιον;

        Υποπτεύομαι πως θέλει να με αναγκάσει να διατυπώσω έναν ορισμό του Φασισμού, ώστε ανατρέχοντας εύκολα, με την βοήθεια της τεχνολογίας το διαδίκτυο, στα κείμενα μου και τις προτροπές μου, να αλιεύσει προτάσεις μου και σκέψεις μου, που μπορούν να χαρακτηριστούν "φασιστικές", ώστε να με στηλιτεύσει για φασίστα. Η κάτι παρόμοιο τέλος πάντων.

        Ενεφανίσθη από το πουθενά και στέκεται στο σκοτάδι. Και αίφνης φέρεται σαν να έχει προηγούμενα, αποκλειστικά μαζί μου.

        Μάλλον έχω εξελιχθεί σε μια διασημότητα. (ποιος είμαι ρε γμτ μου;)

        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Το πιστεύεις δεν το πιστεύεις αυτό το σχόλιο το είχα έτοιμο πριν την τελευταία σου απάντηση. Πρέπει να ιδρώσεις κι άλλο.

      • Kogkolezos avatar
        Kogkolezos @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 12:46:05

        Σιγά Θραξ σιγά τα άλματα μη γλιστρίσεις και πέσεις.

        Και σιγά μη θέλω να σε κάνω ψητό στο φούρνο με πατάτες.

        Σύνηθες φαινόμενο στον μονόλογο, οι ερωτήσεις είναι περιττές. Οι απαντήσεις πιο πολύ.
        Πως το λένε αυτό ρε γμτ;



        ""Το πιστεύεις δεν το πιστεύεις αυτό το σχόλιο το είχα έτοιμο πριν την τελευταία σου απάντηση. Πρέπει να ιδρώσεις κι άλλο""

        ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ σε πιστεύω.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 12:50:08

        @Kogkolezos

        Και καλά τι είμαι εγώ, είναι εύκολο να το καταλάβει κανείς.
        Εσύ τι είσαι όμως και πως προέκυψες έτσι ξαφνικά από το πουθενά.
        Μόνο και μόνο για να προσπαθήσεις να με παγιδέψεις και να μου επιτεθείς.
        Από το σκοτάδι.

        Πρωτοεμφανιζόμενος σχολιαστής με συγκεκριμένο στόχο εμένα.
        Ούτε καν στο κυρίως θέμα δεν τοποθετήθηκες.

        Και τι ευφυές; Να με παγιδέψεις με ορισμούς περί φασισμού για να με καταδείξεις και να με καταγγείλεις ως φασίστα. Εμένα κιόλας. Τι οξύνοια!

        Πες το αφεντικό σου, (έχεις αφεντικό, έτσι δεν είναι;) ότι με αδικεί.
        Δεν έχει κάναν καλύτερο να στείλει;
        Κάναν πιο γυμνασμένο;

        Ωστε να αποκτήσει και κάποιο ενδιαφέρον η επίθεση. Μπορεί νά χουμε και κοινό που να μας παρακολουθεί τώρα. Μην το απογοητέψουμε.

        Διότι έτσι παίζω σε άδειο γήπεδο.
        Σαν να κλέβω εκκλησία είσαι συνομιλητή μου.


        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Είναι καλός ο μισθός; Δεν πιστεύω να εργάζεσαι μόνο για την απόλαυση, τέτοιες δύσκολες εποχές;

        ΥΓ2. Κακώς που δεν το πιστεύεις. Ο μαχητής πρέπει πρώτα να γνωρίζει τις δικές του αδυναμίες. Είσαι εύκολος αντίπαλος. Κι αυτο το σχόλιο το είχα ετοιμάσει. Αλλά είναι το τελευταίο. Εξαντλήθηκε το ενδιαφέρον μου.

      • Kogkolezos avatar
        Kogkolezos @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 13:05:37

        "Είσαι εύκολος αντίπαλος"

        Εγώ ζορισμένο και καταϊδρωμένο σε κόβω. Το γιατί δεν καταλαβαίνω;
        Μια ερώτηση έκανα που θα χρειαζόταν μια και μόνο απάντηση; ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΑΣΙΣΤΑΣ.
        Αλλά δεν την έδωσες. Αντίθετα έκανες γυμναστική επίδειξη.

        Γιά τους λόγους αυτούς ο κόσμος αδιαφορεί. Αν το αντιλαμβάνεσαι.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 13:17:04

        @Kogkolezos

        ωπ!

        Διακρίνω μια αύξηση της ευφυϊας κατά ένα 25% από τα προηγούμενά σου σχόλια.

        Μάλλον είσαι ο προϊστάμενος τώρα που έκατσε στην θέση του παλαιού Kogkolezos.
        Η μήπως ο πρωταθλητής της ομάδας εκεί.

        Ελπίζω να σήκωσες τον παλιό Kogkolezos από τον υπολογιστή του. Γιατί ξέρεις μπορώ και από δώ να κάνω ανίχνευση της ip σου.

        Παιδιά, πόσοι είσαστε μέσα στο ίδιο δωμάτιο με τα κομπιούτερ;
        Επειδή αυτά τα μαραφέτια παράγουν πολλή θερμότητα να ζητήσετε να σας έχουν οπωσδήποτε αρκουδίσιον. Και αν σας έχουν κάμερες να απαιτήσετε να τις βγάλουν. Είναι παράνομες στους εργασιακούς χώρους. Σας κάναν και σας περικοπές κατά 20% στο μισθό;

        Για συνέχα τώρα εσύ ο καινούριος Kogkolezos, που γίνηκες αίφνης εξυπνώτερος, να δούμε πως θα τα πας.


        Θραξ Αναρμόδιος

      • Kogkolezos avatar
        Kogkolezos @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 13:58:26

        Θραξ Αναρμόδιος says:
        01/09/2010 at 15:17

        Ωπ! Αυτό ναι, είναι πετυχημένο σχόλιο Θράκε.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 14:21:14

        @Kogkolezos: "Μια ερώτηση έκανα που θα χρειαζόταν μια και μόνο απάντηση; ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΑΣΙΣΤΑΣ."

        Εμ, δεν διάβασες καλά τις απαντήσεις που έδωσα στον προηγούμενο Kogkolezos.
        Εδώ: h**p://www.antinews.gr/?p=59828&cpage=1#comment-512865, στην πρώτη-πρώτη κιόλας απάντησή μου, λέω: "Εν πάσει περιπτώσει φασίστας δεν είμαι. Πατριώτης, ναι." Δεν είναι αυτό απάντηση για σας; Σαν τι μοιάζει για σας τους δυο Κογκολέζους αυτό αλλά και τους άλλους συναδέλφους σας εκεί; (Εχετε παράρτημα και στο Κονγκό;)

        Φαίνεται όμως πως ακόμη σας διδάσκουν την παλιές ανακριτικές μεθόδους. Οπου απαιτείται από τον ανακρινόμενο να απαντάει με ένα ναι ή ένα όχι. Αυτά τα παρωχημένα. Θα πρέπει να την επανα-εκπαιδεύσετε την μονάδα σας, να την εκσυγχρονίσετε. Δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε βέβαια και σε μια συζήτηση μορφωμένων ανθρώπων. Γι' αυτό κάνετε και την δουλειά που κάνετε. Αλλιώς θα ήσασταν σε ψηλότερα κλιμάκια.

        Φυσικά κι εσείς δεν μπήκατε στον κόπο, και οι δυό σας οι Kogkolezoι, και ο πρώτος και ο δεύτερος, να μου εξηγήσετε πως καταλήξατε στο ότι είμαι φασίστας. Αλλά συνεχίζατε να επιμένετε σε ένα προ-αποφασισμένο "λογικό συμπέρασμα".

        Μήπως είναι κάποια τεχνική που κάνατε στο μάθημα "Τεχνικές επεμβάσεων και επηρρεασμού του κοινού"; Εκεί όπου μαθαίνει κάποιος το "όσο πιο τερατώδες το ψέμμα τόσο περισσότερες πιθανότητες να γίνει πιστευτό" ή το "πες πες κάτι θα μείνει"; Τα γκεμπελικά αυτά; Αλλιώς δεν εξηγείτε η επιμονή σας να με χαρακτηρίσετε ως φασίστα. Ιδού: "Σύνηθες φαινόμενο στον μονόλογο, οι ερωτήσεις είναι περιττές. Οι απαντήσεις πιο πολύ. Πως το λένε αυτό ρε γμτ; " Μονόλογο ε; Εσωτερικό μονόλογο; Ούτε ο Μάριος Χάκκας να ήμουνα δηλαδή; Μόνος μου φαίνεται μιλάω τόση ώρα;

        Μα η ανεπάρκειά σας ακόμη και στην δουλειά σας, την ανάκριση, είναι εμφανέστατη. Ακόμη επιμένετε με παρωχημένες τεχνικές. Ιδού επίσης: "Εγώ ζορισμένο και καταϊδρωμένο σε κόβω. Το γιατί δεν καταλαβαίνω;" και ακόμη "Και θυμήσου ποτέ κανείς που έχει πρόβλημα δεν το παραδέχεται. Αυτή η έλλειψη ελαστικότητας στη σκέψη είναι το μεγάλο αποδεικτικό.". Kogkolezoι μου ανατρίχιασα. Σαν να με ανακρίνει γκεσταπίτης. Και έχει στο ένα χέρι τις αποδείξεις και στο άλλο το κνούτο.

        Και το αποκορύφωμα της χαριτωμενιάς και της ιλαρότητας: "Και σιγά μη θέλω να σε κάνω ψητό στο φούρνο με πατάτες." Μωρέ ποιος ξέρει ακόμη τι τεχνικές χρησιμοποιείτε εκεί; Σε τι φουκαράδες Πακιστανούς επάνω τις τελειοποιήσατε; (έχετε ακόμη φούρνους;)

        Και φτάνουμε στον ευσεβή πόθο: "Γιά τους λόγους αυτούς ο κόσμος αδιαφορεί. Αν το αντιλαμβάνεσαι." Θά 'θελες να αδιαφορεί; Αμ δε. Αλλά καλά εσύ κι ο πρώτος Kogkolezos, ο μισθός σας είναι ανάλογος με την αντιληπτική σας ικανότητα. Οι από πάνω σας; Δεν κατάλαβαν ακόμη ότι Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ.

        Τζάμπα μεροκάματο κι οι δυο σας οι Κονγκολέζοι. Και οι προϊσταμένοι σας σήμερα. Αϊντε αλλού. Δεν είναι κάθε μέρα μια καλή μέρα για την υπηρεσία.

        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Φασίστα εμένα; Το άλλο με τον Τοτό...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 15:28:47

        "Δεν έχει καθόλου σημασία σε τι ακριβώς πιστεύουμε. Αρκεί να πιστεύουμε".

        Joseph Goebbels

    • Άργος avatar
      Άργος @ Θραξ Αναρμόδιος 02/09/2010 11:33:53

      Θραξ Αναρμόδιος says:01/09/2010 at 11:00

      Γιατί δεν κάνουν αύξηση του μετοχικού τους κεφαλαίου οι τράπεζες;
      -------------------------
      Για τους γνώστες της των Οικονομικών επιστήμης, είναι πολύ καίρια επισήμανση για μακροσκελή σχόλια.

      Misha, μήπως ο ΘΑ δείχνει στην κατεύθυνση αύξησης κεφαλαίου όπου ένα μέρος από "διαφυνόντα" στο εξωτερικό, τέλος πάντων γενικά κεφάλαια μικρού ρίσκου ή άλλα του είδους (προσυνεννόηση για αγορά μετοχών, το επάγγελμά μας άλλωστε από το '93 ιδιαίτερα για όσους παρακολουθούν) θα μπορούσαν να αποτελέσουν όχημα για έδραση ισχύος προσώπων στα Ελληνικά πράγματα; Δεν ξέρω εάν μπορώ να μιλώ πιο ελεύθερα εδώ. Ίσως κάνω λάθος, εσύ πάντα κάνεις ιδιαίτερα εύστοχα σχόλια.

  9. undercover gpr avatar
    undercover gpr 01/09/2010 10:01:35

    Μερικές παρατηρήσεις εάν υποθέταμε ότι τα 78δις τα έδινε το κράτος για να αγοράσει τις ελληνικές ιδιωτικές τράπεζες (η τωρινή χρηματιστηριακή αξία :

    1) Θα αυξανόταν κατά 78δις το Δ.Χ
    2) Το δημόσιο θα αύξανε τους δημόσιους υπαλλήλους του ισόποσα με το υπαλληλικό προσωπικό των ελληνικών τραπεζών εντός κι εκτός Ελλάδος.
    3) Το συνολικό χρέος των τραπεζών (ιδιωτικό) θα μετατρεπόταν αυτόματα σε κρατικό (Δ.Χ) δηλαδή αύξηση του τωρινού Δ.Χ κατά 300+δις , σύνολο πάνω κάτω 300+300+78=678δις Δ.Χ

    Με λίγα λόγια δεν μας συμφέρει.Επίσης όμως δεν μας συμφέρει να εγγυόμαστε ως λαός ρευστότητα για τις τράπεζες η οποία δεν καταλήγει στην πραγματική οικονομία και καταληστεύεται από μετόχους,στελέχη(bonus) κι άλλα golden boys.Εάν οι τράπεζες δεν διοικούνταν από καθάρματα και η ρευστότητα που εγγυηθήκαμε κατέληγε στην αγορά (επιχειρήσεις+νοικοκυριά) ίσως η ύφεση να μην ήταν τόσο έντονη.

    Ποιος μπορεί να "εκβιάσει" τις τράπεζες να διοχετεύουν την ρευστότητα που αντλούν με τις δικές μας εγγυήσεις στην πραγματική οικονομία??Ένας μεγάλος κρατικός ανταγωνιστικός (των ιδιωτικών) χρηματοπιστωτικός οργανισμός που όμως θα λειτουργεί με τα πρότυπα των ιδιωτικών μπορεί να διοχετεύσει ανταγωνιστικά ρευστότητα την πραγματική οικονομία?Εγώ πιστεύω πως ναι αλλά το καρτέλ αντιδρά και οι πολιτική μας ηγεσία είναι απλά puppets..

    • Misha avatar
      Misha @ undercover gpr 01/09/2010 10:09:36

      Αν το χρεος των τραπεζων είναι τοσο μεγάλο (300δις) γιατί δεν κλείνουν;
      Εδω «εκλεισε» η Ελλάδα ως κρατος με τετοιο χρεος!
      Τι εξυπηρετεί η ύπαρξη «ιδιωτικών επιχειρήσεων » με τετοια χρέη που μάλιστα επιδοτουνται από το κρατος;
      Γιατι οι μπάνκες επιδοτουνται ενω απαγορευεται να συμβει το ΄διιο για την Ολυμπιακή, τον ΟΣΕ κλπ;

    • l
      l' ami du peuple @ undercover gpr 01/09/2010 10:34:44

      αστειοτητες.

      η κριση του καζινοκαπιταλισμου εχει μετακυλισθει στις πλατες των εργαζομενων μεσα απο την "μετατροπη" της σε δημοσιονομικη, "κριση δημοσιου χρεους".

      παραπερα: δανεισμος υποκειμενος στην ελληνικη πτωχευτικη νομοθεσια, μετατρεπεται αναιτιως σε υποκειμενο στο αγγλικο πιστωτικο δικαιο.

      ακομη παραπερα: χρεος σε ομολογα μετατρεπεται σε ενυποθηκο δανειο με προφανεις συνεπειες για οσα υποθηκευονται.


      οι τραπεζες ηδη ειναι κρατικες(καθως χρωστανε περισσοτερα απο τα διαθεσιμα τους), απλα το κρατος δεν τους ζηταει τα κλειδια, αντιθετως τις διευκολυνει.

      ΑΥΤΟΣ ομως ειναι ο ρολος ΑΥΤΟΥ του κρατους κι ΑΥΤΗΣ της πολιτικης ταξης.

      για αλλη μια φορα φαινεται ποσο ανοητοι, αλαζονικοι και υπερφιαλοι υπηρξαν αυτοι οι βλαχοι φιλικοι και οι αρβανιτες καπεταναιοι που ξεσηκωθηκαν με τα μυαλα τους πανω απο το κεφαλι για να φτιαξουν "ευρωπαϊκο κρατος" με υλικα γραικολανδης
      (και τρεις φορες χειροτεροι στα μυαλα κατι βελουχιωτηδες και πλουμπιδηδες που αποζητησαν και κομμουνισμο ΑΠΟ ΠΑΝΩ...που πα ρε καραμητρο!!!). τσογλανία και πολυ μας ειναι....

      η μονη διαφαινομενη σωτηρια ειναι να ζητησουμε απ'τον ερντογαν εφεντη να συγχωρησει το θρασος τους και να μας δεχθει πισω.

      (η αλλη ειναι να γκρεμισουμε τη γραικολανδη και να φτιαξουμε δημοκρατια, αλλα αυτο ακουγεται σαν ματαιοπονια στους καιρους μας....)

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ undercover gpr 01/09/2010 10:36:23

      Η Ελλάδα δεν έκλεισε , "επιχορηγήθηκε" από ΕΕ&ΔΝΤ υπό όρους που την στραγγαλίζουν γιατί δεν μπορούσε να αποπληρώνει τις δανειακές της υποχρεώσεις μετά από βαρύ μανιπουλάρισμα από το Πασόκ.Οι τράπεζες προς το παρόν αποπληρώνουν τις δανειακές τους υποχρεώσεις με τη στήριξη του λαού , εάν σκάσουν ο λαός θα επωμιστεί το βάρος των εγγυήσεων και οι καταθέτες πελάτες θα χάσουν τις περιουσίες τους.Διπλό κακό και παράλληλα ένα δυνατό χαρτί εκβιαστικής επιχειρηματολογίας από τους τραπεζίτες για περαιτέρω "επιδότηση".

      Η ύπραξή τους εξυπηρετεί την Οικονομία , η διαχείρισή τους όμως εξυπηρετεί τους ιδιοκτήτες τους.Αυτό που δεν δείχνουν να παίρνουν στα σοβαρά οι τραπεζίτες όμως είναι ότι οι τράπεζες δεν αποτελούνται μόνο από τους ιδιοκτήτες τους αλλά κι από τους καταθέτες τους.

      Γιατί η Ολυμπιακή και ο ΟΣΕ δεν "νοικιάζουν" την περιουσία του Ελληνικού λαού.Άδικος κόσμος..

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ undercover gpr 01/09/2010 10:47:47

      "άν υποθέταμε ότι τα 78δις τα έδινε το κράτος για να αγοράσει τις ελληνικές ιδιωτικές τράπεζες"

      Σιγά που "κάνουν" οι ελληνικές τράπεζες τόσα λεφτά!
      Με το πρώτο πακέτο που είχαν πάρει τα 20-τόσα δις, είχαν δει εκτιμήσεις το φως της δημοσιότητας που υπολόγιζαν την συνολική τους αξία, γύρω στα 25 δις.

      80 δις είναι το 1/3 του ΑΕΠ μας.

      Και στο κάτω κάτω το κράτος αντιπροσωπεύοντας εμάς, τον λαό, μπορεί να τις κάνει κρατικές, εν μια νυκτί, χωρίς να καταβάλλει ούτε ένα ευρώ.

      Ούτως ή άλλως οι τράπεζες δεν παράγουν τίποτε. Δημιουργούν απλώς πληθωριστικό χρήμα, εκ του μη όντος, όταν δανειζόμαστε. Και αρνούνται να χρηματοδοτήσουν την παραγωγική διαδικασία στην οποία η κοινωνία στηρίζει την μόνη ελπίδα της για ανάκαμψη. Κάνουν ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. Ούτε την ΤτΕ, ούτε τις κυβερνήσεις υπολογίζουν, ούτε τους νόμους, ούτε κανέναν.

      Αυτή τη στιγμή μάλιστα οι τράπεζες είναι ΤΟ ΑΝΑΧΩΜΑ για την σωτηρία μας. Το οποίο και πρέπει να ΥΠΕΡΒΟΥΜΕ.

      Οι τράπεζες είναι ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΕΧΘΡΟΣ των κοινωνιών.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 16:30:29

        Το τελευταίο είναι μεγάλη αλήθεια.
        Πάντα αναρωτιόμουν τι στην ευχη δουλειά κάνουν, τι παράγουν όλα αυτά τα τραπεζικά υποκαταστηματα που άνοιγαν μέχρι προσφατα σε κάθε γειτονιά, το ένα δίπλα στο άλλο!

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ undercover gpr 01/09/2010 11:05:50

      φίλε του λαού ,

      αυτό είναι σωστό για οικονομίες όπως η Αμερική και η Αγγλία οι οποίες στηρίζονταν κατά μεγάλο ποσοστό από τα κέρδη του καζινοκαπιταλισμού.Η Ελλάδα ως οικονομία και οι Ελληνικές τράπεζες ως επιχειρήσεις δεν είχαν ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό κερδών από τέτοιου είδους συναλλαγές.Η κρίση δημοσίου χρέους ήταν συνδυασμός ανικανότητας διαχείρισης κρίσεων (από το 2008 και μετά) και 30ετής ανικανότητα άσκησης παραγωγικής πολιτικής και καταλήστευσης του δημοσίου χρήματος από παντού συν τον άσκοπο και δίχως έλεος υπερδανεισμό.Τα κλειδιά δεν τα ζητάει για τους παραπάνω λόγους.

      Οι αλλαγές των δανειακών και ομολογιακών συμβάσεων είναι βαρβάτο έγκλημα, συμφωνώ.

      Και για να το αντιστρέψουμε λίγο : Δηλαδή τι θα καταφέρει το κράτος εάν κρατικοποιήσει όλες τις τράπεζες?

      Θραξ , γι'αυτό ξεκινησα με το "εάν υποθέσουμε".Σκοπός ήταν μερικές παρατηρήσεις για το αποτέλεσμα, όχι για τις αποτιμήσεις.

      • Άργος avatar
        Άργος @ undercover gpr 02/09/2010 11:48:17

        undercover :"Η κρίση δημοσίου χρέους ήταν συνδυασμός ανικανότητας διαχείρισης κρίσεων (από το 2008 και μετά) και 30ετής ανικανότητα άσκησης παραγωγικής πολιτικής και καταλήστευσης του δημοσίου χρήματος από παντού συν τον άσκοπο και δίχως έλεος υπερδανεισμό.Τα κλειδιά δεν τα ζητάει για τους παραπάνω λόγους."

        Λιτή περιγραφή *s*

        Σκέπτομαι : Τα κλειδιά δεν τα ζητάει για τους παραπάνω λόγους.

        ! ! ! (Σήμερα, άλλοι θα έγραφαν x 1.000 ...)

  10. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 10:08:45

    Ασχετο:

    Μετά το http://www.getgreeceback.com/
    και το h**p://sindonistis.blogspot.com/

    ξεφύτρωσαν κι άλλοι : h**p://pamet.gr/home%20page.php

    Αυτοί θα πετάξουν τα παλιά τους τα παπούτσια στη Β. Ολγας καθώς θα έρχεται από το αεροδρόμιο ο πρωθυπουργός προς την έκθεση. Καλό δε λέω.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Σε μπελά με βάλανε. Πρέπει να βάλω τη σκάλα τώρα, να ανέβω στο πατάρι, και να κατεβάσω ότι απόθεμα παλιών παπουτσιών έχουμε, ώστε να χω "πυρομαχικά". Ρε μπελάς.

    • Polaris avatar
      Polaris @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 15:03:21

      sindonistis.blogspot.com????????

      ποιο αυτό που είχε σφαχτεί με το άλλο?

      Και γιατι είναι τόσο διαφορετικοί οι σύνδεσμοι; Συμπληγάδες θα περνούσαν ή με το ζόρι πέρασαν;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Polaris 01/09/2010 15:08:26

        @Polaris

        Με ποιον σφάχτηκε; Για πες και μας να μαθαίνουμε;

        Διαφορετικοί σύνδεσμοι; Συμπληγάδες; Δεν κατάλαβα. Για πες, για πες.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Polaris 01/09/2010 15:46:49

        Θράκα, αν θες να μάθεις και καλά ότι δεν ξέρεις..., διάβασε το μπλογκ του ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ για να αντιληφθείς τη φιλοσοφία του και επικοινώνησε με τον άνθρωπο.

        Ο ίδιος έχει βάλει το GetGreeceBack στους συνδέσμους του πάντως. Όι άλλοι νομίζω όχι.

        Πρόκειται για τρεις κινήσεις κατά του Μνημονίου, με διαφορετική φιλοσοφία η κάθε μία.

        Ο Συντονιστής είναι αυτός που προηγήθηκε χρονικά με την ανάρτηση της Διακήρυξης ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ:
        "Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΣΑΣ"
        αλλά μετέθεσε την ημερομηνία του στις 11 Σεπτεμβρίου με συγκέντρωση έξω από Βουλή στην Αθηνα, στη θεσ/νίκη και στα δημαρχεία των άλλων πόλεων για να μην υπάρχει ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ
        [και ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ τον σύνδεσμο του GGB στη σελίδα του, αν δεν το γνωρίζεις] είναι ΟΛΑ γραμμένα στο μπλογκ του.

        Καπάκι εμφανίστηκε το GetGreeceBack και ορίστηκε τελικά για 6 Σεπτεμβρίου με εκδηλώσεις τύπου τραπεζάκια έξω από τα σπίτια και στις πλατείες και επικοινωνία του μηνύματος από sms, facebook, twitter και διαδίκτυο.

        Και το ΠΑΜΕ επίσης στις 11 Σεπτεμβρίου διοργανώνει την αποδοκιμαστική ρίψη παπουτσιών στη Β. Όλγας, κατά την υποδοχή της ΔΕΘ.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Polaris 01/09/2010 16:06:52

        @αλλενάκι

        Ηξερα για τον Συντονιστή και το GetGreeceBack εδώ και πολύ καιρό. Τους παρακολουθώ κιόλας καθημερινά.

        Δεν ήξερα για το ΠΑΜΕΤ και την ρίψη παπουτσιών. Σήμερα τους βρήκα αυτούς. Δεν μου φαίνεται να είναι του ΠΑΜΕ, του ΚΚΕ. Αλλοι είναι αυτοί. Λένε ότι δεν είναι κόμμα. Εχουν κάτι κείμενα και έριξα μια ματιά. Μου φάνηκαν πως έχουν ενδιαφέρον.

        Επίσης δεν ήξερα ότι υπάρχει κάποιου είδους φαγωμάρα ή κάτι τέτοιο μεταξύ των δύο πρώτων.

        Είναι τρεις διαφορετικές κινήσεις. Δεν είναι κακό αυτό. Δείχνει ότι ο κόσμος αρχίζει και αυτο-οργανώνεται εκτός κομμάτων και μάλιστα με αιτήματα πολιτικά, συγκεντρώσεις, εκδηλώσεις και τέτοια.

        Ποιοι είναι εκείνοι που σφάχτηκαν ρώτησα να μάθω κιαν ξέρει κανείς κάτι για αυτο το ΠΑΜΕΤ, επειδή τώρα το πρωτόειδα.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Polaris 01/09/2010 17:03:53

        Μάλλον μπλεξάντωσαν με τα ακρωνύμια και θα σφαχτούνε
        :)
        Δεν είπα ότι είναι το ΠΑΜΕ του ΚΚΕ, είναι άλλο αυτό, το Πατριωτικό Μέτωπο.

    • Misha avatar
      Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 16:28:31

      Θράκα

      Τα παπουτσάκια μια χαρά είναι.Θα είναι ωραία εικόνα αν πετύχει.
      Στο ΠΑΜΕΤ, πρωτεργάτης είναι νομίζω ο Σταύρος Βιτάλης, που έφυγε από τον Φύρερ καταγγέλοντας τον χοντρα.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 01/09/2010 16:32:47

        Τώρα είδα πως είναι και ο Ζουράρις. Πότε έγινε αυτή η κίνηση; Χάνω αρκετά που δεν παρακολουθώ συχνά τηλεόραση.

        Λες εξαιτίας αυτού του ΠΑΜΕΤ να με περιλούζει για φασίστα αυτός ο Κονγκολέζος, πιο πάνω, όλη μέρα σήμερα; Αλλά πάλι δεν μου φαίνονται για τέτοιου τύπου κίνηση οι άνθρωποι. Αβυσσος η ψυχή...

        ΘΑ

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 01/09/2010 16:46:12

        Μπα, δεν την προβάλλουν στην ΤΒ.Εγω τους έμαθα από την Ολυμπιάδα (olympia.gr)
        Aν σε λέει φασίστα , πες τον φούστη.
        Εσύ μπορείς να αποδείξεις , μέσω των κατατεθειμένων γραπτών σου, πως δεν εισαι φασίστας.
        Αυτός δε μπορεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας εφοσον δεν έχει καταθέσει επαρκές δείγμα γραφής :)

  11. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 01/09/2010 10:23:13

    Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ, ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΕΝΑ ΤΡΟΜΕΡΟ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΕΝΑ ΗΓΗΤΟΡΑ. ΒΛΕΠΕ ΓΑΠ,ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ ΚΛΠ.ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΣΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΥΡΙΤΖΗΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΣΚΟΥΡΗ (ΑΣ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ). ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΑΝ ΤΟΝ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ, ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΝΔ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΑ ΕΠΕΣΧΥΝΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΑ ΝΤΑΒΑΤΖΟΚΑΝΑΛΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ.ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑ BLOGS ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΠΑΓΑΛΩΝ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΑ BLOG ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΙΚΟΥ NONEWS.
    ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΝΔΚΡΑΤΕΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΚΑΜΠΟΥΡΟΕΙΔΗ ΔΗΛΑΔΗ (ΚΑΨΗΣ,ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ,ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ,ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟΣ,ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ-ΛΙΑΡΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΤΑΝΕΙΣ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΛΙΓΟ ΒΡΩΜΕΡΟΣ

  12. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 01/09/2010 10:30:51

    Δεν έχεις άδικο. Τι νομίζετε ότι είναι ο ΓΑΠ; Ένας τύπος που αν το βάλεις δίπλα σου και συζητήσεις δεν θα καταλάβεις τι λέει.Σας θυμίζω το debate για να δείτε πιος είναι ο πρωθυπουργός μας.
    Και κάτι άλλο αυτή η εμμονή του με τους συμβούλους δείχνει την γύμνια του όσον αφορά στην ικανότητα του να κυβερνήσει. Φανταστείτε τι έχει τάξει στους εγχώριους και διεθνείς νταβατζήδες για να γίνει πρωθυπουργός. Ήδη έχει αναβληθεί μέχρι τον Οκτώβρη η πληρωμή του φόρου διαφημίσεων. Δεν είναι τίποτα χωρίς τους νταβατζήδες καταλάβετε το.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Ανώνυμος 01/09/2010 10:43:40

      Ο λαός το λέει πολύ σοφά: "χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει"

      Οι περισσότεροι πολιτικοί μας είναι άνθρωποι που χωρίς τη θέση που έχουν θα ήταν οικονομικά και κοινωνικά ελάχιστοι εώς μέτριοι στην καλύτερη περίπτωση.

      Ο ΓΑΠ είναι ιδιάζουσα περίπτωση.
      Θυμίζει εκείνο το παιδάκι το ημίχαζο στο σχολείο που κανείς δεν τον έπαιζε και πήγαινε στις παρέες τις μεγάλες και τους έκανε χάρες και θελήματα και καραγκιοζιλίκια για να τον θέλουνε.
      Μαζί με το ημίχαζο χαιρόταν και η ημίχαζη μάνα του που νόμιζε ότι ο κανακάρης της ήταν άξιος προσοχής.

      Οι πολιτικοί σε όλο τον κόσμο είναι η frontline της οικονομικής ελίτ εγχώριας και αλλοδαπής.
      Χωρίς τους "χρήσιμους ηλίθιους" πολιτικούς οι οικονομικοί άρχοντες είναι εκτεθειμένοι μπροστά στους λαούς και αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα μετρούσαν ώρες πριν αρχίσουν να μετράνε τα δόντια τους.

      • Greekx avatar
        Greekx @ tsilivithras 02/09/2010 23:34:38

        Ε όχι και ημίχαζο, σε μεγάλη υπόληψη τον έχεις!!!
        Ξέρεις πως τον φωνάζει η μαμά του;;;

    • athamas avatar
      athamas @ Ανώνυμος 02/09/2010 07:30:26

      Μα για να κυβερνήσεις σήμερα δεν χρειάζεται να τάχεις βαριά.
      Χρειάζεται να είσαι «ο μικρός για τα θελήματα» των μεγάλων.
      Και ο ΓΑΠ είναι ακριβώς αυτό: ο μικρός που κάνει καλά τα θελήματα των μεγάλων.

  13. Χαμενος avatar
    Χαμενος 01/09/2010 11:38:46

    IMF'S FOUR STEPS TO DAMNATION
    h..p://stallman.org/imf-damnation.html
    Μονο που τώρα γίνεται εντός ΕΕ.
    Καλά πάμε...

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Χαμενος 01/09/2010 16:00:55

      O Stallman είναι ένας από τους "πατέρες" του free και open software. Γνωστός πολύ στον χώρο του και πρωτοπόρος.

      Strange Attractor, αυτό το άρθρο που παραπέμπει ο Χαμένος, είναι πολύ ενδιαφέρον. Δεν του ρίχνεις μια ματιά κιαν συμφωνείς να το μεταφράσεις για εδώ. Μιλάει για την τακτική που ακολουθεί το IMF-WorldBank και ότι οι πληροφορίες προέρχονται από τον ίδιο τον Stiglitz

      Θραξ Αναρμόδιος

      • athamas avatar
        athamas @ Θραξ Αναρμόδιος 01/09/2010 16:55:28

        Καλή η ιδέα για μετάφραση των όσων γράφει ο Stallman.
        Eγκρίνω και επαυξάνω.

  14. sempreviva avatar
    sempreviva 01/09/2010 13:14:18

    α ρε θραξ, λιγοι οχι πολλοι σαν και σενα και ολα γινονται... απλα μιλα(τε) τιποτα αλλο, η σωστη γνωση πρεπει να μεταδιδετε τεραστιο το επικοινωνιακο προβλημα. προς το παρων σπορα!

    απαντησεις θραξ και διαλογο με οσους το ποθεν εσχες των (μεταξυ αλλων) 'περναει'
    για αρχη.

  15. anonymos avatar
    anonymos 01/09/2010 16:20:15

    Ολοι στις κάλτσες
    μαυρίζουμε ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ-ΔΑ
    ψηφιζουμε ΝΔ-ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ

  16. anonymos avatar
    anonymos 01/09/2010 16:29:18

    Ο θίασος του ΣΚΑΙ έτοιμος να στηρίξει το μνημόνιο. Κάντε όλοι οι άλλοι θυσίες και εμείς βλέπουμε

    • athamas avatar
      athamas @ anonymos 02/09/2010 07:25:55

      Άλλαξε θέατρο.
      Θα μου πείς «και σε ποιό να πάω;»
      Ε τώρα μου βάζεις δύσκολα!
      Γύρνατο στον κινηματογράφο.

  17. anonymos avatar
    anonymos 01/09/2010 19:07:35

    Μπάμπης στο Σκαι διαφωνεί τώρα με τους φόρους (στις επιχειρήσεις βεβαίως-βεβαίως, φαίνεται ο Αλαφούζος πληρώνει πολλά). Επίσης ο φασίστας λέει ότι οι τράπεζες δεν έχουν πολλά να δώσουν.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τι λε ρε μπάμπη για κουνα το κεφάλι σου να ξεζαλιστείς. Οχι οι επιχειρήσεις (το πραγματικό πρόβλημα της Ελληνικής οικονομίας) θα τα ακουμπήσουνε αρκετα κλέψανε 30 χρόνια τώρα

  18. gasparinos avatar
    gasparinos 01/09/2010 23:14:29

    O ΓΑΠ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΒΟΘΡΟΚΑΝΑΛΑ ΝΑ ΤΟΥ
    ΒΑΖΟΥΝ ΠΛΑΤΗ.ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΙΝΕ ΟΤΙ ΤΟ 74 ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΓΕΡΟ ΚΑΡΑΜΑΛΗ ΠΟΥ
    ΣΥΜΑΖΕΨΕ ΤΑ ΑΣΥΜΑΖΕΦΤΑ ΤΩΡΑ ΠΙΟΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ??????

    • Greekx avatar
      Greekx @ gasparinos 02/09/2010 23:31:12

      +10000

  19. armageddon avatar
    armageddon 02/09/2010 10:28:14

    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ,ΘΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ.
    ΤΙΜΩΡΙΣΤΕΤΟΥ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.