#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/02/2010 23:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οδεύοντας προ το αφγανο-πακιστανο-κουρδικο-ιρακινο-τουρκικό Ελλαδιστάν

 ΠΑΡΕΛΑΣΗ 2010: ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ ΗΝΕΩΚΤΑΙ

Χωρίς Κολοκοτρώνη το 2010 η παρέλαση της 25ης Μαρτίου, γιά την επανάσταση
των Ελλήνων κατά των Τούρκων το 1821, στην 5η Λεωφόρο, στο Μανχάτταν της
Νέας Υόρκης. Το ντύσιμό του σαν το μεγάλο μας ήρωα του 1821 Θ. Κολοκοτρώνη,
ο συμπατριώτης μας Παναγιώτης Ι. Νικολόπουλος και το αισθάνονταν και το ζούσε.
Είναι πράγματι μεγάλη υπόθεση να είσαι, έστω και γιά λίγο, τόσο διάσημος όσο ο Κολοκοτρώνης.

Η παρέλαση του 2010 στο Μανχάταν για την 25η Μαρτίου (18 Απριλίου) θα είναι ίσως η χειρότερη στην ιστορία. Δεν είναι μόνο τα ερωτηματικά για έλευση ευζώνων, ή η απουσία του Κολοκοτρώνη μας, αλλά κάτι πάρα πολύ χειρότερο. Μέχρι το 2009, η παρέλαση ήταν ένα σύμβολο για το όραμα της παλιγγενεσίας και αναδημιουργίας του Ελληνικού Έθνους κατά το κλασσικό πρότυπο. Γι’ αυτό έγινε τόσο διάσημος ο Κολοκοτρώνης μας.

Κατά τη διάρκεια όμως της επαναστάσεως του 1821, η άρχουσα πολυαρχία συγκρούσθηκε σφοδρά με τους επαναστάτες. Το όραμα της παλιγγενεσίας και αναδημιουργίας του Ελληνικού Έθνους κατά το κλασσικό πρότυπο ήταν εκ’ διαμέτρου αντίθετο με τις απόψεις και τα συμφέροντα της πολυαρχίας, όπως και ήταν εξ’ αρχής κατά τα Ρωμαιοβυζαντινά χρόνια.

Από το 2010, η πολυαρχία στην πατρίδα μας οδηγεί από το όραμα της παλιγγενεσίας και αναδημιουργίας του Ελληνικού Έθνους στον εφιάλτη της παλινωδίας, με τις ψήφους μη-Ελλήνων, που αβέρτα η πολυαρχία τους χορηγεί, ακόμα και αν χάσουμε, την Κύπρο, το μισό Αιγαίο, τη Μακεδονία και τη Θράκη.

Από το 2010 λοιπόν, στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, θα μνημονεύουμε τούτη την εθνική μας παλινωδία, αντί να γιορτάζουμε το όραμα της εθνικής μας παλιγγενεσίας.

Ήδη ακούμε οπαδούς του ΠΑΣΟΚ στην Αστόρια της Νέας Υόρκης να μιλούν με υπερηφάνεια γιά 17 χρόνια Γιώργο. Όχι για 17 χρόνια ΠΑΣΟΚ. Γιώργο. Ίσως εννοούν τον επερχόμενο πρόεδρο της Συνομοσπονδιακής Πολυαρχίας του Αφγανο-πακιστανο-κουρδικο-ιρακινο-τουρκό Ελλαδιστάν.

Θα αντιδράσουν άραγε οι υγιείς δυνάμεις του κόμματός του και των άλλων κομμάτων της ελληνικής πολυαρχίας;  Υπάρχει ίσως άλλη λύση;



Από την Ελβετία, ο Δρ. Nicolas Kaloy βλέπει να ετοιμάζει το ΠΑΣΟΚ ένα εκλογικό πραξικόπημα με τη χορήγηση, άμεσα, του δικαιώματος ψήφου σε 642,905 αλλοδαπούς, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών. Την ίδια ώρα, στρατιές λαθρομεταναστών συνωστίζονται στα ανατολικά θαλάσσια και χερσαία σύνορα της χώρας μας, περιμένοντας τη σειρά τους για να γίνουν Έλληνες υπήκοοι. Πρόκειται για την πλέον εκτεταμένη επιχείρηση αλλοίωσης της ετυμηγορίας του ελληνικού λαού, αφού οι αλλογενείς ψηφοφόροι—σε πρώτη φάση—θα ξεπεράσουν το 6% του εκλογικού σώματος.

Πρέπει τελικά να γίνει αντιληπτό από τον ελληνικό λαό ότι ο σκοπός του κ. Γ. A. Παπανδρέου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ανθρωπιστικός. Άλλο η άδεια εργασίας και άλλο η ψήφος.

ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, διότι ο αριθμός αυτών ή έστω και 250,000 καθορίζει το αποτέλεσμα των εκλογών. Το μέγιστο ποσοστό των ευεργετουμένων θα ψηφίζει ΠΑΣΟΚ.

ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ; ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ Η ΝΟΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΎ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ  ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

Νίκος Κ. Τανάλιας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 26/02/2010 23:25:40

    Στη ΝΔ ακούει κανείς ή πήγαν για ύπνο τώρα που άκουσαν για τα 17 χρόνια;

  2. straydog avatar
    straydog 26/02/2010 23:39:31

    Η μοιρα των εκφυλισμενων εθνων ειναι να εξαφανιζονται.
    Ετσι που εχουν καταντησει οι <>,νωθροι,
    καταναλωτικα ζωα Ελληνες,και πολυ τους παει να κυβερνηθουν
    απο ταλιμπαν.Αρκει να δει κανεις τις μαμαδες των νεοσυλλεκτων εξω
    απο τα στρατοπεδα πως κανουν για τα μαμοθρεφτα τους...κωμικοτραγικο
    θεαμα...ας κυβερνηθουν αυτα τα ασπονδυλα απο αλβανους,τουλαχιστον
    αυτοι δεν ειναι οκνηροι και κηφηνες

    • redteam avatar
      redteam @ straydog 26/02/2010 23:45:17

      Θα επαναλάβω το σχόλιο που κάνω στο παρακάτω θέμα:"Με ρατσισμό κατά του σύγχρονου προλεταριάτου, που στην πατρίδα μας κατά κύριο λόγο είναι οι μετανάστες μαζί με τη νέα γενιά των 600 ευρώ, δεν κάνεις τίποτα. Αυτό θέλουν κι αυτοί. Ο ταξιτζής κατά του βενζινοπώλη, ο περιπτεράς κατά του ταξιτζή, ο ιδιωτικός υπάλληλος κατά του δημοσίου και όλοι μαζί κατά των μεταναστών. Κανονικό εμφύλιο θέλουν στην Ελλάδα και δεν το πήρες χαμπάρι ακόμα. Δεν βλέπεις ότι το τρίο ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ.-ΛΑΟΣ κάνει πάρτι στα ΜΜΕ για να μας πείσει να κάτσουμε ήσυχοι;"

  3. mara avatar
    mara 26/02/2010 23:51:54

    Λοιπόν??? Τί περιμένει ο Σαμαράς??? Δεν πρέπει να τους καταγγείλει ως πραξικοπηματίες μέσα στην βουλή??? Δεν καταλύουν το σύνταγμα με αυτό το νομοσχέδιο??? Γιατί στήθηκε ο κόσμος στις ουρές στις 29/11 να τον εκλέξει αργηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης??? Για τον πατριωτισμό του δεν στήθηκε??? Δεν πρέπει τώρα να τα δώσει ΟΛΑ να ξεσηκωθεί το σύμπαν για να μην περάσει το εθνοκτόνο νομοσχέδιο??? Ο κόσμος περιμένει. Ο κόσμος επιτέλους θέλει έναν αληθινό ηγέτη.

    Αντώνη, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΠΟΝΟ.
    ΞΕΚΟΛΛΑ.......

  4. anonymous avatar
    anonymous 26/02/2010 23:56:34

    Αυτά τα ξέρουμε φίλε Νίκο. Όμως:
    1) Ο Έλληνας ενδιαφέρεται για το ατομικό του συμφέρον. Αν τους πουν ότι θα τους δίνουν 1.500 Ευρώ το μήνα και να παραιτηθούν από την εθνική κυριαρχία θα πουν ναι.
    2) Τον οπαδό του ΠΑΣΟΚ τον ενδιαφέρει να μείνει στην εξουσία για να κονομάει. Μετά το 1974 δεν έπεσαν ποτέ. (Μη νομίζεις ότι κυβερνούσε η ΝΔ όταν βρισκόταν στην εξουσία. Το βαθύ ΠΑΣΟΚ κυβερνούσε)
    3) Αργά αλλά σταθερά θα μπούμε σε μια φάση εμφυλιοπολεμικού κλίματος. Θα σου πει ο γηγενής: Κάτσε τε ρε σεις. Μαλάκας είμαι να δουλεύω εγώ και να ταΐζω τους λαθρομετανάστες; Να μην έχω ούτε καν δικαιώματα μειονότητας στο ίδιο μου το κράτος;
    4) Η μόνη δυνατότητα σωτηρίας είναι να γίνει ότι έγινε στην Ευρώπη. Οι γηγενείς συνασπίστηκαν πίσω από τα συντηρητικά κόμματα και τα σοσιαλδημοκρατικά τα πήρε ο διάολος.

  5. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 27/02/2010 00:13:36

    Ή ίδια παλιά ΝΔ, μέ τά ίδια ακριβώς πρόσωπα, πώς νά αντιδράσουν; Ουδεμία ελπίδα από όλους αυτούς.

    • ΜΗΤΣΟΣ avatar
      ΜΗΤΣΟΣ @ Ορθολογιστής 27/02/2010 06:49:48

      Συμφωνώ απόλυτα!

  6. Mαρινα avatar
    Mαρινα 27/02/2010 00:13:45

    anonymous,Πολυ σωστα!

  7. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 27/02/2010 00:26:27

    Χούντα

  8. Quicky avatar
    Quicky 27/02/2010 06:20:09

    Βάλε κι'άλλες φυλές,βάλε κι'άλλες.

  9. ssd avatar
    ssd 27/02/2010 06:54:52

    Ας μην συμμετέχουμε μαζικά στις επόμενες εκλογές και άστους να βγαίνουν με χουντικά αποτελέσματα,αφού χρησιμοποιούν την λαϊκή βούληση για να κάνουν στην ουσία πραξικόπημα..

    • ndvoice avatar
      ndvoice @ ssd 27/02/2010 12:16:13

      Και τι μ' αυτό.
      Στις τελευταίες εκλογές το ΠΑΣΟΚ πήρε μόλις το 30% των συνολικά εγγεγραμμένων ψηφοφόρων και το 44% αυτών που πήγαν και ψήφισαν. Και τι έγινε;; Είναι κυβέρνηση με 160 βουλευτές. Φίλοι μας, ακόμα και ένας μόνο πολίτης να πάει να ψηφίσει, το κόμμα που ψηφίστηκε θα συγκεντρώσει 300 βουλευτές.
      Εφιαλτικό;; Δυστυχώς αυτό είναι το πολιτικό σύστημα της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, γι' αυτό και ουρλιάζουμε ότι το πρόβλημα της χώρας είναι καθαρά πολιτειακό.
      Όταν λέμε ουρλιάζουμε, το κάνουμε κάποιοι εδώ στη βάση της ΝΔ, όχι φυσικά η πολιτική ελίτ της ΝΔ, που την έχει δει καλά!!!

    • Ikarus avatar
      Ikarus @ ssd 27/02/2010 12:41:55

      Το πρόβλημα είναι πολιτειακό, παρακαλώ δείτε το παρακάτω http://www.demokritos.org/greekpeterthegreat.html

  10. popolaros avatar
    popolaros 27/02/2010 07:26:06

    Αντώνη, Αντώνη τι μας ξημερώνει ;

  11. Γιώργος avatar
    Γιώργος 27/02/2010 07:59:29

    Δεν πειράζει, ο πολύς ο Καρατζαφέρης βλέπει στον Παπανδρέου τον μεγάλο τιμονιέρη της πατρίδας και εύχεται να είχαμε 20 Παγκάλους. Φαίνεται δεν του έφταναν τα ΄Ιμια και θέλει κι άλλα.

  12. F avatar
    F 27/02/2010 09:04:51

    Ζοῦμε τὴν νέα Ἁλωση...

  13. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 27/02/2010 09:15:45

    ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΑΦΟΥ ΟΙ 300.ΟΟΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΘΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 27/02/2010 21:26:09

      Φίλε Δημήτρη, αναφέρεσαι σε μετανάστες που δε θα πάρουν (προς το παρόν) την ιθαγένεια, γιατί δεν έχουν (ακόμη) τις προϋποθέσεις. Αυτοί θα ψηφίζουν μόνο στις δημοτικές εκλογές, ενώ δεν θα είναι πολίτες. Οι υπόλοιποι, που θα πάρουν την ιθαγένεια, θα ψηφίζουν κανονικότατα και στις εθνικές εκλογές και θα έχουν τα ίδια ακροβώς δικαιώματα με τους Έλληνες. Αντιλαμβάνεσαι την καταστροφή;

  14. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 27/02/2010 09:47:48

    http://static.news247.gr/data/content/0/n11/153687_b.jpg

    600.000 έτσι για ζέσταμα ο νέος Βασιλιάς Τζέφρευ θα μακροημερεύσει.

  15. skeptiki avatar
    skeptiki 27/02/2010 10:16:18

    Μην διαμαρτύρεστε.... όταν το πρότυπο της φυλής έγινε το αφυλετίκ των πρωινάδικων και το ναζιάρικο από τα αγοράκια και τα κοριτσάκια, είναι δεδομένο ότι η φυλή δεν μπορεί ούτε να πολλαπλασιαστεί πιά και τουλάχιστον ας έρθει κάτι λιγότερο εκφυλισμένο.... όψιμα θυμηθήκατε να κλαίτε όλοι

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ skeptiki 27/02/2010 10:43:04

      Τι μας λες αγαπητέ; και αλλος να ήταν ο ρυθμός γεννήσεων απλά θα μείωνε λίγο την στρέβλωση.

      Εχεις δίκιο στα άλλα.

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ skeptiki 27/02/2010 11:28:30

      :) Δεν είναι λόγος ... είναι αποτέλεσμα... ένας μη εκφυλισμένος θα αντιδρούσε, ένας μη διεφθαρμένος θα νομοθετούσε αλλιώς.... είναι όλα συνέπειες του εκφυλισμού.... Ακόμα και οι αντιδράσεις στην πλειοψηφία τους είναι πρόχειρες κραυγές, θέλει δουλειά να οργανωθείς και όλα εξαντλούνται στο πληκτρολόγιο όπως βλέπω... Ποιος έχει κουράγιο να πληρώσει το κόστος μιάς αντίδρασης?

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ skeptiki 27/02/2010 15:46:45

      Σκεπτική, έχεις απόλυτο δίκιο. Λοιδωρήσαμε κάθε αξία, αποδεχτήκαμε με χαρά την απόλυτη ατομοκρατία και την κάθε είδους ανομία (φτάνει να ωφελούμαστε εμείς από αυτήν), φερθήκαμε σαν χυδαίοι νεόπλουτοι, φυσικά δεν αναπαραγόμαστε, το κενό θα το συμπληρώσουν άλλοι.

      ¨Οταν δούμε ολόκληρες περιοχές των πόλεών μας να γίνονται ισλαμικά γκέτο - και ήδη συντελείται αυτό - και ανελλήνιστους Ασιάτες μουσουλμάνους να επιδεικνύουν ελληνικές ταυτότητες και να ορίζουν τους ηγέτες μας, τότε ίσως εκτιμήσουμε λίγο περισσότερο τον χριστιανισμό και την παράδοση της Ορθοδοξίας που λοιδωρήσαμε, ακόμα λοιδωρούμε και πετάξαμε από πάνω μας σαν πολυφορεμένο παλιομοδίτικο ρούχο.
      Όμως το ρούχο εκείνο, το παλιομοδίτικο, φάνηκε τελικά πιο ζεστό και πιο ανθεκτικό στη βαρυχειμωνιά από τα σικάτα της μπουτίκ που βιαστήκαμε να αγοράσουμε πανάκριβα, αλλά τώρα κουρελιάστηκαν πρόωρα, ενώ οι πονηροί έμποροι που μας τα πούλησαν θα είναι εξαφανισμένοι από προσώπου γης.
      Το ρούχο εκείνο που πετάξαμε ως άχρηστο βρίσκεται πάντα εκεί, στο μπαούλο, σαν καινούριο, και θα αποτελέσει για πολλούς την έσχατη και μόνη λύση στην πνευματική ξηρασία.
      Ξέρω ανθρώπους στη δυτική Ευρώπη που ξανα-ανακάλυψαν τις χριστιανικές τους ρίζες όταν ήρθαν αντιμέτωποι με το κύμα του Ισλάμ που κατέκλυσε τις πόλεις τους.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ skeptiki 27/02/2010 15:55:28

      Μάρκο, το ίδιο έγινε στη Σοβιετική Ένωση, που παρουσίασε εκείνη την από το πουθενά μαζική αναβίωση της θρησκευτικότητας με την κατάλυση του σοσιαλισμού.

      Μακάρι η σημερινή απειλή να γίνει αφορμή για νέα ανάταση !

  16. skeptiki avatar
    skeptiki 27/02/2010 11:10:34

    Κασσάνδρα ο εκφυλισμός αρχίζει από αλλού και τελειώνει δυστυχώς στο ρυθμό των γεννήσεων

  17. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 27/02/2010 11:13:14

    και αυτός είναι λόγος να δώσουμε ιθαγένεια σε 250.000 - +1.000.000;

  18. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 27/02/2010 11:14:21

    Μην απογοητεύεστε.Λύσεις υπάρχουν κι έχουν γνώση οι φύλακες.Ασφαλώς και να καλοδεχθούμε όλ'αυτά τα δυστυχισμένα πλάσματα,να τα ντύσουμε,να τα ταίσουμε από το υστέρημά μας,να τα περιθάλψουμε και να τους προσφέρουμε ασφάλεια και ζεστασιά.Ομως,ας μπούν κανόνες και προυποθέσεις.Γιά ποιούς μιλάμε;Πως μπήκαν στην πατρίδα μας;Ποιοί είνα αυτοί που θα ελέγξουν τα πως και τα γιατί;Εξετάζεται καθόλου η πιθανότητα να παραμείνουν προσωρινά (2,3,4,10 χρόνια)στην πατρίδα μας, με πλήρη φροντίδα τους από το Ελληνικό Κράτος και ύστερα να γυρίσουν στις πατρίδες τους ή να πάνε στην όποια χώρα της επιλογής τους;Εξετάζεται καθόλου η δυνατότητα,συνεννόησης με άλλες χώρες της ΕΕ ή όμορες της πατρίδας μας(τόσα χρόνια σε μας,τόσα σε σας);Εξετάζεται καθόλου η ποσόστοση (μιλάμε γιά 1%;2% ;)επί του συνολικού πληθυσμού;Αν όλ'αυτά μπούν στο τραπέζι ως όροι απαρέγκλητοι κι άν όντως η Κυβέρνηση δεν αποβλέπει 'αλλού',ας προσθέσει στο νομοσχέδιο ότι το δικαίωμα εκλέγειν κι εκλέγεσθαι,θα θεμελιώνεται Μ Ε Τ Α ΤΗΝ Δ Ε Κ Α Ε Τ Ι Α Ε Υ Δ Ο Κ Ι Μ Η Σ παραμονής και ακολούθως,επανάκριση μιάς-μιάς περίπτωσης ξεχωριστά, από ανεξαρτητη επιτροπή που θα μπορούσε ν'αποτελείται από δικαστικούς,κοινωνικούς λειτουργούς,κοινωνιολόγους,εκπαιδευτικούς κλπ.Αν όμως,θέλει ντέ και καλά η Κυβέρνηση,να κάνει πειράματα στου κασίδη την κεφάλα,με εμφανή πλέον την ιδιοτέλεια(κι αυτά τα περί πολυπολιτισμικότητας και λοιπές φιοριτούρες ας τ'αφήσει γιά τους χαχόλους που την στηρίζουν)και να περάσει το νομοσχέδιο ως έχει,τότε μπορεί να ζητηθεί ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ψηφοφορία(γιά να γνωρίζουν και οι επόμενες γεννιές).Να ξέρουν αύριο τα παιδιά και τα εγγόνια μας,πως ο Τούρκος ή ο Αφγανός Νομάρχης Εβρου,θα είναι έργον Γεωργίου Ανδ. Παπανδρέου !!!! Οποια κόμματα της αντιπολίτευσης διαφωνήσουν,ας καταψηφίσουν.Περισσότερο όμως,πρέπει να προσεχθεί με ΠΟΙΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ θα πάμε στις επόμενες εκλογές.Γιατί άν θ'άναι ' ΑΥΤΟ ' που ψυχανεμίζομαι,προσωπικά θα απέχω και θα συνιστούσα γενικευμένη αποχή,ως ΘΕΣΗ πλέον,των παρατάξεων που διαφωνούν.Ας πάρει το Πασόκ 70% και 80%.And so what ? A Ciaucescu statement!!!! Οι Ελληνες είμαστε, ο πιό ζεστός,φιλόξενος,δημοκρατικός κι αλτρουιστής λαός στην Υφήλιο.Τα δυστυχισμένα,αποδιωγμένα,εξαθλιωμένα πλάσματα,την ζεστασιά μας ζητούν και όχι την μετατροπή τους σε ξερά κουκιά.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/02/2010 11:25:40

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.
    Όχι, ο ελληνικός λαός ίσως ΔΕΝ έχει αντιληφθεί την πραξικοπηματικότητα και την αντισυνταγματικότητα του νομοσχεδίου κε Τανάλια.
    Προτάσεις για ένα πλαίσιο, το οποίο πρέπει να διακινηθεί μέσω διαδικτύου και με email άμεσα:
    1. Απαίτηση για αναστολή της καθόδου προς ψήφιση, αν δεν προηγηθεί ακριβής ΑΠΟΓΡΑΦΗ όλων των ξένων που διαβιούν στη χώρα και συσχέτιση των πληθυσμών τους με την γεωστρατηγική θέση της Ελλάδας, δυτικά, βόρεια και ανατολικά.
    Πληθυσμοί από χώρες που είναι ήδη σε καθεστώς προένταξης στην ΕΕ δεν χρειάζονται ιθαγένεια!
    2. Απαίτηση για ονομαστική ψηφοφορία στη βουλή, με βάση αυτά που έχει πει εδώ ο ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ -ο τάφος της μονοεθνικης Ελλάδας και ίσως και της ίδιας της Ελλάδας. Οι βουλευτές που θα το ψηφίσουν θα καταγραφουν στην ιστορία ως οι ελληνες ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ του 21ου αιώνα.
    3. Νομική θεμελίωση σε λίγα σημεία με ΑΠΛΑ παραδείγματα την αντισυνταγματικότητα και τις ΠΑΓΙΔΕΣ του νομοσχεδίου, διότι είναι πολύ μπερδεμένο και ΣΥΣΚΟΤΙΖΕΙ επίτηδες.
    4. Έκκληση στην Ελληνική Όμογένεια παντού στον κόσμο να πιέσει και να διαμαρτυρηθει έντονα με όλα τα νόμιμα μέσα γιατί δεν της δίδεται ψήφος.

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ αλλενάκι 27/02/2010 11:29:41

      Σωστό

    • Sta_a avatar
      Sta_a @ αλλενάκι 27/02/2010 12:41:10

      Πολύ σωστές οι προτάσεις σου. Συμφωνώ απολύτως

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ αλλενάκι 27/02/2010 21:33:52

      Συμφωνώ. Τί εννοείς ¨να κινηθεί μέσω διαδικτύοϋ": Που να τα στείλουμε, ωστε να υπάρχει αποτέλεσμα;. Εγω πάλι θα πρότεινα σε όσους έχουν πρόσβαση σε βουλευτές του Πασοκ, να τους θέσουν πρό των ευθυνών τους.Επιτέλους οι βουλευτές τους είναι σαν κι εμάς, δεν μπορεί να ειναι όλοι προδότες. Στην ανάγκη δώστε τους να καταλάβουν ότι με όλα αυτά δεν πρόκειται να ξαναβγούν βουλευτές. Θα τους φάνε λάχανο οι χασάνηδες.

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/02/2010 11:29:50

    μια προσθήκη στον τίτλο της ανάρτησης για να μην μας διαφεύγει: οι μετανάστες από την γειτονική Αλβανία είναι η πολυπληθέστερη αλλοεθνής κατηγορία μεταναστών.

  21. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 27/02/2010 12:07:37

    Μούγκα στη στρούγκα τα πράσινα κανάλια της διαπλοκής.... Ιδίως τώρα που ο εθνικός μας εργολάβος παίρνει με απευθείας ανάθεση δυο μεγάλα έργα και το ελληνικό δημόσιο αναλαμβάνει να πληρώσει τις αγωγές για τις ζημίες στα Τέμπη, το γνωστό πράσινο νταβατζοκάναλο μόνο τεμενάδες που δεν κάνει στον ΓΑΠ.

    • ΜιχΜιχ avatar
      ΜιχΜιχ @ o aneksartitos 27/02/2010 15:00:18

      Επίτηδες έγινε αυτήν την Παρασκευή. Μεσολαβεί Σ/Κ και όλοι είναι χαλαροί, ενώ τη Δευτέρα είναι η... απεργία των μεταναστών.

  22. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 27/02/2010 17:52:48

    Έχω κυκλοφορήσει σε ένα ορισμένο κύκλο τις απόψεις μου για τις Κλιματικές αλλάγές, αλλά κάποιοι αρχαιόφιλοι με καθύβρισαν με γλώσσα χαμαιτυπίου, ή αδιαφόρισαν.
    Οι Κλιματικές αλλαγές δεν οφείλονται στην βιομηχανική ρύπανση.
    Οι Κλιματικές αλλαγές δεν είναι παρά μια εκπύρωση, και έχουν συμβεί σε εποχές που δεν υπήρχε ούτε ίχνος ρύπανσης. Οι εκπυρώσεις γίνονται όταν οι άνθρτωποι βουλιάξουν στον βόθρο της ανηθικότητας και θαυμάζουν ότι έτσι μυρίζουν τα τριαντάφυλα, όπως και σήμερα, πλην στεναχωριούνται για την ανεργία και τις χαμηλές συντάξεις μόνο και για τίποτα άλλο. Τώρα θα πρέπι να στενοχωρηθούν απο τις υλικές ζημιές απο τις Κλιματικές αλλαγές. Ποσους σεισμούς σαν αυτόν της Αϊτής και τώρα της Χιλής θα αντέξη η παγκόσμια οικονομία πρωτού καταρεύσει; Έπονται και άλλα.
    Ο Σωκράτης μας δίδαξε την αυτογνωσία και ότι έτσι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε κάθε επιβολή κατά του ατόμου μας ή και της πατρίδος μας. Οι Αθηναίοι τον Θανάτωσα και ακόμη ζούμε το Κάρμα αυτό, μαζί με άλλα πολλά.
    Έτσι η εκπύρωση οφείλεται στην ανηθικότητα όλου του κόσμου. Ο Πλούταρχος στο έγο του περι Φυγής, λέει ότι ο Σωκράτης έλεγε ότι δεν ήταν Αθηναίος ή Έλλην αλλά κόσμιος, και επομένως ότι είπε δεν ήταν μόνο για τους Αθηναίους αλλά για όλο τον κόσμο.
    Έτσι όλα θα βγούν τώρα στην μεγάλη μπουγάδα της εκπύρωσης. Μετά την Αϊτή με 7.0 ρίχτερρ, τώρα έχουμε την Χιλή με 8.8 και τσουνάμι πολλά. Είχαμε πολλές κατολισθήσεις στην Μαδέρα στην Πορτογαλια, στην Ιταλία, πολλές στην Ελλάδα, πλυμμύρες πολλές κτλ. Αυτά τα είχα προβλέψει όχι γιατί είμαι μάντης, αλλά ο μηχανισμός της εκπύρωσης είναι γνωστός, τα επακόλουθα γνωστά και τα αίτια είναι γνωστά. Η ανθρωπότητα πρέπει να ξαναγυρίσει στον ένα και πραγματικό θεό. Όλα αυτά ειναι γραμμένα και στα Ελληνικά γράμματα. Τα αίτια μπορείτε να τα διαβάσετε στο Πλατωνικό έργο Κριτίας στις τελευταίες παραγράφους, αλά δεν είναι η μόνη πηγή.
    Με πολυ σεβασμό για τα ανθρώπινα δικαιόματα. Ή ισονομία εφαρμόζεται μόνο απο απο τον Θεό. Σήμεροι οι Έλληνες δεν είναι ίσοι με κανέναν, ούτε και μέσα στην πατρίδα τους. Όλοι διεκδικούν τα εδάφη μας, τον ουρανό μας και την θάλασσα μας, και οι επικυρίαρχοι απο φασίζουν και η κυβέρνηση μας εκτελεί.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Θεόδωρος 27/02/2010 21:37:15

      Δεν μου φαίνονται παράλογα αυτά που λες.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Θεόδωρος 27/02/2010 22:05:05

      Τὰ δὲ πάντα οἰακίζει Κεραυνὸς, τουτέστι κατευθύνει, κεραυνὸν τὸ πῦρ λέγων τὸ αἰώνιον λέγει δὲ καὶ φρόνιμον τοῦτο εἶναι τὸ πῦρ καὶ τῆς διοικήσεως τῶν ὅλων αἴτιον· καλεῖ δ` αὐτὸ χρησμοσύνην καὶ κόρον· χρησμοσύνη δέ ἐστιν ἡ διακόσμησις κατ᾿ αὐτὸν, ἡ δὲ ἐκπύρωσις κόρος· πάντα γὰρ, φησὶ, τὸ πῦρ ἐπελθὸν κρινεῖ καὶ καταλήψεται.

      τὸ πῦρ χρησμοσύνη καὶ κόρος

      πάντα γὰρ τὸ πῦρ ἐπελθὸν κρινεῖ καὶ καταλήψεται

      πυρός τε ἀνταμοιβὴ τὰ πάντα καὶ πῦρ ἁπάντων ὅκωσπερ χρυσοῦ χρήματα καὶ χρημάτων χρυσός.

      . . . μεταβάλλον ἀναπαύεται.

      Λήσεται μὲν γὰρ ἴσως τὸ αἰσθητὸν φῶς τις, τὸ δὲ νοητὸν ἀδύνατον ἐστιν, ἢ ὡς φησιν Ἡράκλειτος· τὸ μὴ δῦνόν ποτε πῶς ἂν τις λάθοι;

      κόσμον τόνδε, τὸν αὐτὸν ἁπάντων, οὔτε τις θεῶν οὔτε ἀνθρώπων ἐποίησεν, ἀλλ᾽ ἦν ἀεὶ καὶ ἔστιν καὶ ἔσται πῦρ ἀείζωον ἁπτόμενον μέτρα καὶ ἀποσβεννύμενον μέτρα.

      Πυρὸς τροπαὶ πρῶτον θάλασσα, θαλάσσης δὲ τὸ μὲν ἥμισυ γῆ, τὸ δὲ ἥμισυ πρηστὴρ· δυνάμει γὰρ (Ἡράκλειτος) λέγει ὅτι πῦρ ὑπὸ τοῦ διοικοῦντος λόγου καὶ θεοῦ τὰ σύμπαντα δι' ἀέρος τρέπεται εἰς ὑγρὸν τὸ ὡς σπέρμα τῆς διακοσμήσεως, ὃ καλεῖ θάλασσαν, ἐκ δὲ τούτου αὖθις γίνεται γῆ καὶ οὐρανὸς καὶ τὰ ἐμπεριεχόμενα· ὅπως δὲ πάλιν ἀναλαμβάνεται καὶ ἐκπυροῦται, σαφῶς διὰ τούτων δηλοῖ· (γῆ) θάλασσα διαχέεται, καὶ μετρέεται εἰς τὸν αὐτὸν λόγον, ὁκοῖος πρόσθεν ἦν ἢ γενέσθαι γῆ.

  23. JOHN avatar
    JOHN 01/03/2010 12:31:10

    Και βεβαια ειναι καραμπινατο εκλογικο πραξηκοπημα που αλειωνει το εκλογικο σωμα!!Χαλαρα το εκρινε και η αντιπολιτευση,εκτος απο μερικες κορωνες.Ανεκδηγητη και η σταση της αριστερας,που για αλλη μια φορα πηγε κοντρα στο λαικο αισθημα και φανηκε πολυ κατωτερη των περιστασεων.Εμμεσα αποδεχεται τη καπιταλιστικη παγκοσμιοποιηση που ειναι και η ταφοπλακα ολων των αριστερων κινηματων παγκσμιως.Το νομοσχεδιο της κυβερνησης δεν εχει ανθρωπιστικο χαρακτηρα,αλλα καθαρα ψηφοθηρικο για να διαιωνιζεται το μπαχαλο που βιωνουμε καθημερινα.Γιατι εν η αριστερα και οι καθε λογεις επαναστατες του καναπε νομιζουν οτι θ αποκομισουν εκλογικα ωφελη απο τους μεταναστες ειναι πολυ βαθυα νυχτωμενοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.