Ξεφτιλίσατε την Αριστερά
12/05/2015 06:00
Του Αριστερού Ψάλτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ξεφτιλίσατε την Αριστερά

Ντροπή σας

Είμαι αριστερός, τι να κάνουμε, έχω αυτό το… κουσούρι. Εδώ κάποιοι έχουν άλλα κι άλλα κουσούρια εδώ θα κολλήσουμε. Μεγάλωσα, όχι στις αγκάλες του ΚΚΕ, δεν μου έμαθαν την Τρίτη Διεθνή από κούνια, δεν κόλλησα ποτέ αφίσες του Κόμματος, ούτε προσκύνησα τα ιερά τοτέμ της Σοβιετικής Ένωσης.

Είμαι από τους άλλους, τους ρομαντικούς που πίστεψαν σε μια ευρωπαϊκή αριστερά που δεν θα είχε καμιά σχέση με τον ανύπαρκτο σοσιαλισμό του Στάλιν και που θα πολεμούσε τον Θατσερισμό. Έναν ανθρωπιστικό ρεαλισμό σε μια πολιτική κατεύθυνση που θα είχε ως βασική αρχή την «κυριαρχία των άξιων». Που δεν θα είχε σχέση με λαμόγια και νταβατζήδες. Που δεν θα έκανε κωλοτούμπες ούτε θα ήταν «ανεμοδούρας» να γυρνά από εδώ κι από εκεί, όπου φυσάει ο άνεμος.

Κι εκεί κάπου αυτή η Αριστερά καταλάβαμε ότι ήταν στα όνειρά μας, μια ιδέα, ένας στόχος, μια Ιθάκη. Τουλάχιστον κι εγώ και πολλοί άλλοι μείναμε ρομαντικοί στην ιδέα της Αριστεράς όπως εμείς την φτιάξαμε στη φαντασία μας.

Και ξάφνου έρχεται ο Αλέξης και μας λέει «εγώ είμαι αριστερός, εγώ εκφράζω την αριστερή ιδεολογία στην Ελλάδα». Και όλοι εμείς οι ρομαντικοί… μείναμε κόκκαλο. Μα αριστερός ο αιώνιος φοιτητής, ο λουφαδόρος των Πανεπιστημίων, ο καταληψίας... χωρίς αιτία; Αριστερός ο πρώην Κνίτης μαζί με όλους τους άλλους του Κόμματος που κόλλαγαν αφίσες και ορκίζονταν στο όνομα του Πατερούλη που έσφαξε μερικά εκατομμύρια αντιφρονούντων; Αυτή είναι η έκφραση της ευρωπαϊκής αριστεράς;

Όλοι εμείς οι ιδεολόγοι κάναμε υπομονή αφού το 3% δεν έδινε και πολλά περιθώρια για όνειρα διακυβέρνησης. Και να που το μνημόνιο έκανε το θαύμα του. Οι άπλυτοι από άποψη όχι από έλλειψη σαπουνιού, οι αριστεροί του Ντα Κάπο και μερικοί περιφερόμενοι στα Εξάρχεια έκαναν κόμμα Αγανακτισμένων και σιγά – σιγά έφτασαν στην εξουσία. Πρώτη φορά Αριστερά, είπαμε κι εμείς οι ιδεολόγοι, ας δούμε τι θέλουν να κάνουν. Και τρεις μήνες μόνο χρειάστηκαν για την πλήρη κατάρρευση της φαντασίωσής μας ότι ένα «αριστερό» κόμμα μπορεί να κάνει το όνειρό μας πραγματικότητα για την κυριαρχία της Αριστεράς στην Ελλάδα.

Μα είναι δυνατόν αυτό το πράμα να είναι αριστερό; Που κάνει σύμπραξη με ό,τι πιο άθλιο έχει βγάλει η δεξιά, που το ψέκασμα έχει γίνει ιδεολογία και της Κουμουνδούρου;

Είναι αριστερά να ανέχεται τον αρχηγό της να φιλάει όποιο χέρι παπά βρίσκει μπροστά του αλλά παράλληλα να δηλώνει άθεος;

Που ανέχεται να πηγαίνουν βόλτα στα νοσοκομεία τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας και να κάνουν εμπόριο ελπίδας; Οι άθεοι που είχαν ως μόνο θεό τους τον Λένιν να έχουν φτάσει στο έσχατο αυτό σημείο του εθνολαϊκισμού και της ψευτοθρησκευτικής προσήλωσης;

Τι αριστερό έχει που έχουν βάλει τον Μπαλτά τον μαρξιστή στο υπ. Παιδείας και διαλύει τα πάντα ενώ λέει ότι μισεί τα ιδιωτικά σχολεία στην Ελλάδα και σκέφτεται να τα καταργήσει;

Είναι αριστερό να έχεις τη Ραχήλ Μακρή να κλαίει στην ΕΡΤ μαζί με τα λαμόγια της ΠΟΣΠΕΡΤ για να μαζέψει κανένα ψηφαλάκι;

Είναι αριστερό να χορεύουν, να αγκαλιάζονται και να φιλιούνται στο Σύνταγμα με τις καθαρίστριες και να τις ανακηρύσσουν σύμβολα του αντιμνημονιακού αγώνα;

Τι το αριστερό έχει να γεμίζεις μπάφους την Αθήνα και να το παίζεις προοδευτικός στηρίζοντας σύμφωνα συμβίωσης με αδερφές και παλικάρια; Μα εμείς ξέραμε ότι κάποτε στα αριστερά κόμματα έλεγαν ότι εκτός από τη θρησκεία που είναι το «όπιο του λαού», τα ναρκωτικά τα… έριξε το σύστημα στα Εξάρχεια για να μη σκέφτονται και να αποχαυνωθούν. Έτσι δεν έλεγε πριν μερικές δεκαετίες το ΚΚΕ από το οποίο προέρχονται οι περισσότεροι του ΣΥΡΙΖΑ;

Άραγε τι το αριστερό υπάρχει σε μια χώρα ξέφραγο αμπέλι; Ξεφτιλίσατε την Αριστερά. Ντροπή σας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/05/2015 06:54:34

    Εξαιρετικός!

  2. George N avatar
    George N 12/05/2015 07:14:32

    "πλήρη κατάρρευση της φαντασίωσής μας ότι ένα «αριστερό» κόμμα μπορεί να κάνει το όνειρό μας πραγματικότητα για την κυριαρχία της Αριστεράς στην Ελλάδα" Η φαντασίωση έχει πραγματοποιηθεί εδώ και 35 τουλάχιστον χρόνια. Η συγκεκριμένη πάντως οδηγεί αναπόδραστα σε ξεφτίλα. Η σημαντικότερη είναι ότι ο κάτοχός της προχωράει από τις μαλακές στις σκληρότερες εκδοχές της πιστεύοντας ότι τελικά θα αντλήσει την ικανοποίηση, αυτογελιοποιούμενος στην πορεία όλο και περισσότερο. Αυτό μια και η πραγματικότητα ανατρέπει κάθε φορά τις προσδοκίες οπότε επέρχεται και η πλήρης ρήξη με αυτή. Είναι η φάση όπου η βαρύτητα είναι απλά μια καλή ιδέα, ο υπόλοιπος κόσμος συνωμοτεί για να μην επέλθει η πραγμάτωση, το λιμάνι απομακρύνεται και άλλα τέτοια χαριτωμένα...

    • GLAD avatar
      GLAD @ George N 13/05/2015 14:54:44

      GOOD

  3. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/05/2015 07:27:39

    Διαφωνώ κάθετα με την σύνδεση του ανθρωπισμού, της αξιοκρατίας,της συνέπειας λόγων και έργων με την Αριστερά. Αυτά τα ιδεώδη είναι και πρέπει να είναι πέρα από ιδεολογίες,και κόμματα,Δεξιά και Αριστερά. Αυτά τα ιδεώδη πρέπει να χαρακτηρίζουν τον Άνθρωπο,τον χριστιανό. Οποιαδήποτε περιχαράκωση σε ιδεολογίες,αυτομάτως κομματιάζει,δέχεται και απορρίπτει αξίες αφού βάζει απέναντί της τον Άλλον που δεν είναι της δικής μας τάξης και ιδεολογίας. Υπ' αυτήν λοιπόν την έννοια θεωρώ,ότι δεν ξεφτίλισε κανείς την Αριστερά. Οι άνθρωποι ξεφτιλίζονται μόνοι τους,διότι πιστεύοντας στα ιδεολογήματα της Αριστεράς-της κάθε Αριστεράς- αλυσσοδένονται στις ιδέες που οι ίδιοι έφτιαξαν. Γι' αυτό και έμεινε στη φαντασία,μια ουτοπία...

    • Άπαντα Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/05/2015 20:06:23

      Πράγματι αυτές οι αξίες θα έπρεπε να αντιπροσωπεόυν όλες τις ιδεολογικές αποχρώσεις. Αλλά υπάρχουν κόμματα και εδώ και έξω που τα ίδια θεωρούν ότι ΔΕΝ τα εκφράζει ο ανθρωπισμός ή ο χριστιανισμός. Υπάρχουν πχ ακραία νεοφιλελεύθερα μορφώματα στην αμερική και αλλού που σου λένε ψόφα αν είσαι φτωχός, δεν με νοιάζει. Στην Αμερική πχ υπάρχουν δεκάδες εκατομμύρια ανσφάλιστοι που πεθαίνουν στους δρόμους και αν πεις ότι αυτό είναι λάθος,θεωρείσαι "σοσιαλιστής". Και εδώ υπάρχουν καραγκιοζάκοι που θέλουν να πάρουν "την δόξα των απολύσεων", μην τους την πάρει άλλος...
      Επίσης, υπάρχουν ακροαριστερά και ακροδεξιά κόμματα που είναι κατά του χριστιανισμού.

  4. Ανναμπουμπούλα avatar
    Ανναμπουμπούλα 12/05/2015 08:36:19

    Δικαίωμά σας Αριστερέ Ψάλτη να αισθάνεστε αυτοπροσδιοριζόμενος ως ''αριστερός'', μη ικανοποιημένος και μη εκφραζόμενος από τους υπάρχοντες πολιτικούς σχηματισμούς που και αυτοί, με τη σειρά τους αυτοαποκαλούνται ως ''αριστεροί''. Αριστερά όμως σημαίνει αυτοσεβασμός και σεβασμός στον άνθρωπο και στη ζωή (στην εργασία του,στην παιδεία του, στην υγεία του), συνέπεια σε αρχές και αξίες, τιμή, μέτρο, αξιοπρέπεια και αυτοθυσία. Δεν ...εξευτελίζεται η Αριστερά, δεν απαξιώνεται ούτε και ...χρεοκοπεί, εξ αιτίας κάποιων, οποιωνδήποτε, επιχειρήσουν να την καπηλευτούν για να ..συγκινήσουν. Αυτό σαν ''αριστερός'', θα έπρεπε να το γνωρίζετε πολύ καλά. Δεν ξεφτιλίζονται οι αξίες. Οι κάλπικοι άνθρωποι μονάχα. Τέλος πάντων, κανείς δεν είναι ο,τι δηλώνει και μόνο οι πράξεις και η πολιτεία του τελικά τον σφραγίζουν και τον προσδιορίζουν. Ο χρόνος όλους θα τους κρίνει και θα αποκαλύψει πλήρως την υποκρισία, όλων αυτών που ενδύονται τυχοδιωκτικά τις πορφύρες είτε του αδέκαστου Δικαστή είτε του πάνσοφου Σωτήρα, ενώ είναι αγύρτες, ψεύτες και προδότες. Αυτό δε που περιγράφετε σαν ''εμπόριο ελπίδας'', το λέτε γιατί γνωρίζετε οτι επιδίδονται κάποιοι σε… εισπράξεις από την περιφορά των λειψάνων; Δεν νομίζω... Μήπως και η Ρώσοι δεν είναι αρκετά ''αριστεροί'' κατά την άποψή σας, αφού επιδίδονται σε προσκυνήματα; Χιλιάδες είναι οι Ρώσοι πιστοί, που σπεύδουν περιμένοντας σε ατέλειωτες ουρές, να ασπαστούν εικόνες και ιερά κειμήλια (χωρίς...εισιτήριο) : 1) Λείψανο του Αγίου Γεωργίου από το Άγιον Όρος στη Ρωσία http://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/214-sti-rosia-o-agios-georgios-gia-tin-70i-epeteio-tis-nikis 2) Ιερά λείψανα από τη Μονή Αγ.Παντελεήμωνα στη Ρωσία http://www.agioritikovima.gr/agnea/item/52033 3) Τίμιο Ξύλο και Ιερά Λείψανα από την Ι.Μ Χιλανδαρίου στη Ρωσία http://www.diakonima.gr/2014/05/15/%CF%84%CE%AF%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CE%BE%CF%8D%CE%BB%CE%BF-

  5. Giorgis avatar
    Giorgis 12/05/2015 10:07:35

    Η Έλληνες είναι σχεδόν όλοι αριστεροί, ακόμα και οι δεξιοί. Για κάποιο λόγο πάντα συχωρούνε τις αποτυχίες της. Πάντα τους παρουσιάζουν σαν τους καλούς ενώ οι δεξιοί είναι οι κακοί. Οι ναζί ήταν εθνικοσοσιαλιστές. Αφήστε τις μπαρουφοιδεολογίες και τους ρομαντισμούς. Η Αριστερά επί το πλείστον ήταν καρκίνος στην Ελλάδα όχι γιατί σαν ιδέα είναι αποτυχημένη αλλά γιατί οι Έλληνες την αντιλαμβάνονται σαν θρησκεία και δεν της ζητάνε μετρήσιμα στοιχεία για ότι λέει. Τώρα με αυτό το άρθρο πάμε να κάνουμε το ίδιο λάθος. Ότι το Σύριζα είναι ένα κακό είδος αριστεράς και υπάρχει ακόμα το καλό είδος, η ρομαντική αριστερά. Ας το πιούμε όλο το δηλητήριο, μια ολόκληρη τετραετία γιατί αλλιώς δεν βλέπω να το ξεπεράσουμε.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Giorgis 12/05/2015 10:55:36

      "...οι 'Ελληνες είναι σχεδόν όλοι αριστεροί, ακόμα και οι δεξιοί.." ...λάθος, οι 'Ελληνες είναι όλοι Κεντρώοι...δηλ. μιλούν αριστερά και ζούν δεξιά, όταν μπορούν...βγάλε το μέσο όρο και θα δείς: ο ορισμός του "μεσαιοχωρητισμού"!

    • Λιψ avatar
      Λιψ @ Giorgis 12/05/2015 11:00:39

      Ακριβώς, αυτό είναι το νέο πονηρό κόλπο. Πρώτα μας έλεγαν ότι δεν δοκιμάστηκε ακόμα η Αριστερά στην Ελλάδα κυβερνητικά. Ας δοκιμαστεί και κρίνουμε. Τώρα θα μας πούνε "μα δεν ήταν ΑΥΤΗ η Αριστερά, είναι άλλη, κάπου αλλού" (πού αλήθεια;). Για να μην τολμήσουμε να πούμε ανοιχτά και ξεκάθαρα ότι η Αριστερά (πλέον) είναι η ιδεολογία των συμπλεγματικών ή των επικίνδυνα ιδεοληπτικών. Εντάξει, και κάποιων αφελών, συγγνωστών, όχι όμως φερέγγυων...

  6. ΤΤ avatar
    ΤΤ 12/05/2015 10:32:10

    Καλώς ήρθατε στο 1968 αγαπητέ. Από τότε ήδη, η αριστερά είναι η ιδεολογία των πλουσιόπαιδων που βαριούνται, Τσίπρας καλή ώρα. Ας πούμε ότι δεν είχατε ξαναδεί το ίδιο έργο το 1981.
    Μοιάζει ο Λαζόπουλος με τον Ηλία Ηλιού;
    Η αριστερά σήμερα είναι ο Λαζόπουλος. Φυγόστρατος με τρελόχαρτο και τιμητής των πάντων. Τα εκατομμύρια στην Ελβετία και φωνάζουμε δραχμή. Προπαγάνδα των τράφικερ και την λέμε ''συμπόνοια''. Ανθελληνισμός κάργα που τον λέμε ''ανεκτικότητα'', κι εννοούμε παρανομία εις την νιοστή. Κόκες, Μύκονος, Γιωτ.
    Αυτή είναι η αριστερά εδώ και δεκαετίες. Μην μου πείτε τι σχέση έχει ο Λαζόπουλος με τον ΣΥΡΙΖΑ, ήταν αξιωματική αντιπολίτευση και περίμενε μια εβδομάδα την απάντηση του Λάκη για να κλείσει το ευρωψηφοδέλτιο.
    Λαζόπουλος λοιπόν.
    Κι ενώ ο λα'ι'κισμός πράγματι υπάρχει, δεν νομίζω ότι μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον ΣΥΡΙΖΑ για ''έθνο-'' οτιδήποτε. Με την ίδια ευκολιά θα πάει στο Ραμαζάνι. Απλά εμείς ανατριχιάζουμε κάθε φορά που πλησιάζει την Αγία Τράπεζα.
    (Yγ: είπατε πως δεν τα πάτε καλά με τον Στάλιν, σημειώστε όμως το εξής. 'Οταν οι Γερμανοί έφτασαν στους τελευταίους σταθμούς του μετρό της Μόσχας και τα κανόνια ακούγονταν ως το Κρεμλίνο, ο Στάλιν άνοιξε τις εκκλησίες, έκανε λιτανείες, επανέφερε τα γαλόνια και τα ξίφη των αξιωματικών, αλλά και όσους τσαρικούς αξιωματικούς είχαν απομείνει. Δεν υπάρχουν άθεοι στα χαρακώματα, όπως λέει το ρητό).
    Εδώ και αρκετές δεκαετίες λοιπόν, από την ιδεολογική επικράτηση του Μάη του 68 και της ξεχαρβάλωσης των πάντων, η αντικονφορμιστική ιδεολογία είναι ο συντηρητισμός, κόντρα στο ''προοδευτικό'' κατεστημένο.
    Ή, όπως έλεγε κι ο Τσώρτσιλ ''αν στα 20 δεν είσαι φιλελεύθερος (το αγγλικό κόμμα) δεν έχεις καρδιά. Αν όμως στα 30 δεν είσαι συντηρητικός δεν έχεις μυαλό''.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΤΤ 12/05/2015 16:44:26

      Ο Λαζόπουλος θυμίζω ότι στην εκπομπή του επί μήνες παρότρυνε τον Αλαβάνο να φύγει για να ανοίξει ο δρόμος στον "Τσίπρα, τη νέα γενιά που είχε ανάγκη η Ελλάδα". Και τα κατάφερε. Αυτός, ο Παπαδάκης και ο Χατζηνικολάου έφεραν τον Τσίπρα στην εξουσία. Γιατί η πλύση εγκεφάλου επί 4 χρόνια είναι μεγάλο μέσο επηρεασμού χιλιάδων λαού. Ειδικά, όταν δεν έχει ιδία άποψη λόγω άγνοιας ή ιδεοληψίας και άγεται και φέρεται...

  7. ΤΤ avatar
    ΤΤ 12/05/2015 10:41:14

    Η ιδεολογία του εργαζόμενου είναι αναγκαστικά δεξιά. Σκληρή εργασία, δημόσια τάξη, αξιοκρατία, σεβασμός στο έθνος, φειδώ στο χρήμα του φορολογούμενου. Ο εργαζόμενος προφανώς ΔΕΝ είναι οι κηπουροί του Ευαγγελισμού που δεν έχει καν κήπο, ούτε βεβαίως οι αγωνιζόμενοι υπέρ επιδόματος αγάμων θυγατέρων. Αυτοί είναι αριστεροί. Το ότι η πλειοψηφεία της ελλαδικής κοινωνίας κόπτεται για το επίδομα αγάμων θυγατέρων, ως εαν να ήταν ανάπηρες, είναι απλώς σημάδι σήψης και παρακμής. Βγάλαμε το 2015 κυβέρνηση κομμουνιστές με σφυροδρέπανα. Η νέμεσις θα είναι βαριά, και δεν θα είναι απλώς ένα 1989 με πέινα και εκπόρνευση. Θα είναι εθνική καταστροφή, με τις Τασίες που κυβερνούν

  8. Λιψ avatar
    Λιψ 12/05/2015 10:57:55

    Το άρθρο αναπαράγει την ιδεοληψία της Αριστεράς ως αυταξίας, την οποία δήθεν συκοφαντεί ο Τσίπρας και οι περί αυτόν. Σε τελική ανάλυση, δεν μας λέει το άρθρο ποια είναι η "γνήσια" Αριστερά: Του Ποταμιού και του Κουβέλη, του Τσίπρα, του Κουτσούμπα, του...Πολ Ποτ μήπως; Γιατί δεν μας το προτείνει να το εξετάσουμε και εμείς οι μη αριστεροί; Μου θυμίζει η επιχειρηματολογία του αρθρογράφου το άλλο σύγχρονο αριστερό μυθοποιητικό ιδεολόγημα, περί "γνήσιου Ισλάμ", το οποίο είναι ανεκτικό και φιλειρηνικό, σέβεται τον άλλο, διδάσκει την ειρήνη και την ανοχή, αλλά, όλως παραδόξως, δεν έχει εμφανιστεί πουθενά επί γης στα 1400 χρόνια περίπου ιστορικής διαδρομής του Ισλάμ... Επειδή όμως είμαι αρκούντως ρεαλιστής στην πολιτική, προτιμώ να κρίνω την Αριστερά και το Ισλάμ από αυτό που βλέπω εν τοις πράγμασι. Μέχρι να έρθει επί γης η άσπιλη Αριστερά και το ειρηνικό Ισλάμ, φυσικά. Μέχρι τότε βλέπουμε, αν ζούμε φυσικά... Υ.Γ. Τα λείψανα της αγίας Βαρβάρας είναι παντελώς άκακα μπροστά στα ιδεολογικά λείψανα του μαρξισμού, τα οποία και ο αρθογράφος κουβαλάει μέσα του...Στο κάτω κάτω, κανείς δεν τον υποχρέωσε να πάει να τα προσκυνήσει, ενώ τα λείψανα του μαρξισμού, εξ ορισμού ολοκληρωτικής ιδεολογίας (διαβάστε τον Μαρξ, θα πεισθείτε) μας τυραννούν ως ανθρωπότητα και ως έθνος πολλές δεκαετίες. Αρκεί...

    • ΤΤ avatar
      ΤΤ @ Λιψ 12/05/2015 11:19:54

      Έτσι

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Λιψ 12/05/2015 12:03:19

      Αψογο!.

    • ΠανΖ74Μεσ avatar
      ΠανΖ74Μεσ @ Λιψ 12/05/2015 12:36:00

      Όντως πολύ καλό σχόλιο!

    • George avatar
      George @ Λιψ 12/05/2015 13:06:11

      Σωστός !

    • amskou avatar
      amskou @ Λιψ 13/05/2015 01:06:05

      Σωστός!

  9. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 12/05/2015 10:59:14

    Οι Σταυροφόροι, κατέσφαξαν στο όνομα του ‘’Θεού’’. Οι Ναζί, αιματοκύλισαν τον κόσμο στο όνομα της ανωτερότητας της ‘’φυλής’’. Οι Δημοκράτες, καταπίεσαν, έκλεψαν, κατέστρεψαν λαούς, στο όνομα της ‘’ισότητας’’. Οι Σταλινοκομμουνιστές, ισοπέδωσαν, υποβίβασαν, πρόσβαλαν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, στο όνομα της ‘’λαοκρατίας’’. Οι ακραίοι Καθολικοί σκοταδιστές, έκαναν αίσχη, έκαψαν ανθρώπους και βύθισαν ολόκληρους πληθυσμούς στον μεσαιωνικό τυφλοφανατισμό, στο όνομα της ‘’ορθής πίστης’’. Δεν φταίνε όμως ούτε ο Θεός, ούτε οι φυλές, ούτε η ισότητα, ούτε η λαοκρατία, ούτε κι η πίστη, για τα εγκλήματα που διαπράττονται στο όνομά τους, από τους κάθε μορφής ιδιοτελείς παραχαράκτες των συμβόλων και της κάθε απόχρωσης μικροσυμφεροντολόγους υποκριτές. Η Αριστερά δεν κινδυνεύει να ξεθωριάσει, δεν γίνεται να …προσβληθεί κι ούτε μπορεί ποτέ κανείς να την εξευτελίσει. Είναι σαν την Ελλάδα. Πολλοί στο όνομά της και πάντοτε για το …καλό της, θ’ ασχημονούν, θα προδίδουν, θα θησαυρίζουν. Πάντοτε όμως έρχεται η στιγμή, που η Ιστορία τους καταδικάζει και τους καταχωρεί στις σκοτεινότερες σελίδες της. Γιατί ως γνωστόν και η Ελλάδα, ποτέ δεν πεθαίνει !

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Άλυτη Εξίσωση 12/05/2015 12:15:28

      Ιδου η επιτομη της ψευδεπιγραφης αριστερας ταυτιζομενης με την καταρημαχθεισα απο αυτην Ελλαδα {στον εμφυλιο πολεμο } να αναβιωνει καθε φορα μη εξευτελιζομενη ποτε .Ελα ομως που τα γεγονοτα αναδεικνυουν την αληθεια μας αριστερας που βολοδερνει στον νεφελωδη μπαφο και στην ιδεοληπτικη παρακρουση της θεας του ''αφθαρτου ''-αταφου σωματος του Λενιν που σαν την αριστερα ζει και ποτε δεν πεθαινει .Οποια ουτοπια των απογονων των παλε ποτε μπολσεβικων .

      • MoonWalk avatar
        MoonWalk @ Ραβινος 12/05/2015 12:39:50

        Ιδού η επιτομή της διακατεχόμενης από συμπλεγματικά απωθημένα, μίσος και αρρωστημένη μνησικακία υπερήλικης παρωχημένης ακροδεξιάς, που αυτοανακηρύσσεται κάθε 2-3 χρόνια ως Σωτήρας του Έθνους, που ενίοτε ο πολύ πολύ κακός ο λύκος (αριστερά), απειλεί τάχα να κατασπαράξει. Και εν τω μεταξύ εργαζόμενοι για το ΄΄καλό΄΄ (τους) οι αστείοι ετούτοι επικριτές της συμφοράς, μασουλάνε ακατάπαυστα τη σάρκα και καταπίνουν λαίμαργα τα αίματα της Ελλάδας, θησαυρίζοντας, αισχροκερδώντας και απολαμβάνοντας. Ευτυχώς όμως και οι τυφλοί πλέον, κατάλαβαν. Τα ψέματα τελειώσανε για όλους. Κάποιοι απλά λόγω της προκεχωρημένης σκλήρυνσης των εγκεφαλικών κυττάρων τους, επαναλαμβάνονται μονότονα και αδίκως σπαταλιούνται. Τους πήραμε χαμπάρι και είναι τόσο αργά, για επαγγελματίες παλαιοημερολογίτες παραμυθατζήδες!

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ MoonWalk 12/05/2015 13:27:31

          Mα οι τυφλοι στα επτανησα ψηφιζαν 'αριστερα' παραδοσιακα. Και ας ηταν ανοιχτοματηδες . Οι (ουτε η μανα τους δεν τους ξερει) δημοσιογραφοι της ΕΡΤ και ολων των φυλλαδων που το επαιζαν και το παιζουν αριστεροι βγηκαν βουλευτες για να μας σωσουν απο τους κακους συντηρητικους που δεν επαναστατησαν, δεν παρακαλεσαν σε πολιτικα γραφεια, που πληρωνουν τις υποχρεωσεις τους και προσπαθουν να επιβιωσουν στον αγωνα ενατιον της τεμπελοκρατιας.

          • MoonWalk avatar
            MoonWalk @ Ρεαλιστης 12/05/2015 13:39:50

            Οι μισοί Έλληνες, θεωρούν τους άλλους μισούς τεμπέληδες, μπαταχτσήδες, βολεμένους, κομματικούς πελάτες κ.λ.π.,κ.λ.π Ο λόγος σας απέναντι στον δικό τους και η αλήθεια κάπου ανάμεσα. Αριστεροί και Δεξιοί Νεοέλληνες, οι συντηρήσαντες επί χρόνια τα καθεστώτα που μας οδήγησαν μέχρις εδώ, δεν έχετε και το φωτοστέφανο! Ακόμα και τώρα, με το θράσος του κοντόφθαλμου ιδιοτελή οπαδού, κινείστε, εκφράζεστε και λειτουργείτε άπαντες, ζημιώνοντας την πατρίδα. Σας πήραμε χαμπάρι άπαντες λέμεεεεε. Aφήστε τώρα.

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ MoonWalk 12/05/2015 14:35:44

            να αφησουμε κατρουγκαλους; να αφησουμε μπαλταδες; να αφησουμε βαρουφακηδες; να σταματησουμε να σας δινουμε σημμασια μεχρι να σας φτυνουν κυριολεκτικα στο δρομο οπως εγινε με τον χριστοφια στη κυπρο; τι απο ολα αγαπητε;

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Ραβινος 12/05/2015 12:55:44

        @ Pαβινος Καταντήσατε πια εξόχως κουραστικοί όλοι εσείς οι εραστές του επιθετικού αντιλόγου, οι μη διαθέτοντες προσωπικό στίγμα παρά μόνο κλισεδάκια κι αναθέματα, οι γραφικοί εμπαθείς...γεροντοκόροι γκρινιάρηδες, οι μη αρκούμενοι στην κατάθεση ενός πειστικού λόγου, παράλληλου και όχι ξιφομάχου! ΒΑ ΡΕ ΤΟΙ & ΞΕ ΠΕ ΡΑ ΣΜΕ ΝΟΙ.

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Άλυτη Εξίσωση 12/05/2015 13:34:45

          Σας πειραζει που καποιοι εχουν αντιθετη αποψη? Ο κοσμος βαδιζει μπροστα οσο και αν καποιοι απο εσας απαγορευουν στον Ρουβα να τραγουδησει αυτο που θελει. Για εσας καθε απλυτο, αξυριστο και ψευτοκουλτουριαρικο ειναι αριστερη ποιοτητα . Ολοι οι αλλοι ειναι τιποτα. Το παραπανω παραδειγμα εκτος απο την τεχνη μπορειτε να το προσαρμοσετε παντου. Στα ΜΜΕ , στην Πολιτικη, στην Δημοσια Διοικηση κλπ. Δυστυχως σημερα επικρατησε η μετριοτητα παντου στην αριστερα. Ευπατριδηδες αριστεροι δεν υπαρχουν. Τους εφαγε το συστημα του 12%, των ΔΥ, της τοπικης αυτοδιοικησης , της απαξιωσης των ΑΕΙ.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Ρεαλιστης 12/05/2015 13:56:02

            Δεν καταλάβατε κύριε. Εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου η αντίθετη άποψη. Αντιθέτως. Κάποιους άλλους (ΣΑΝ ΕΣΑΣ) φαίνεται να ενοχλεί η ελεύθερη έκφραση, όταν τυχαίνει να μην συμπίπτει με τη δική τους, γι αυτό και σπεύδουν να τραβήξουνε την ...προσοχή αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια : '' Άπλυτοι, αξύριστοι, μπαφοφούμες, θολοκουλτουριάρηδες, άθεοι, απάτριδες, μέτριοι'', και καλά όλοι οι ''δεύτεροι'', συγκεντρωμένοι κατά την ...αντικειμενική σας άποψη σ' αυτό που σας βολεύει να αποκαλείτε ''αριστερά'', για να έχετε την άνεση μετά,να το ...απαξιώνετε με την ησυχία σας! Πολύ παιδιάστικες κι απλοϊκές δεν είναι όμως αυτές οι μέθοδοι; Δεν πείθετε ούτε τον εαυτό σας όπως είναι φυσικό, γι αυτό κι όλο επανέρχεστε και επανέρχεστε και επανέρχεστε. Ματαίως..... Το γκρίζο, ό,τι κι αν πείτε, ό,τι κι αν κάνετε, δεν θα έχει ποτέ, την παραμικρή πιθανότητα να επικρατήσει.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Άλυτη Εξίσωση 12/05/2015 14:58:51

            Σας εχουμε καταλαβει παρα πολυ καλα. Δεν ΜΑΣ ενοχλει η ελευθερη αποψη. ΜΑΣ ενοχλει ο ψευτοπροοδευτισμος . Μαλλον δεν διαβασατε παραπανω οτι απουσιαζουν ευπατριδηδες της Αριστερας.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Ρεαλιστης 12/05/2015 15:20:16

            Σας ενοχλεί η ελεύθερη έκφραση και η διαφορετική άποψη κύριε. Γι αυτό χαρακτηρίζετε αρνητικά συνεχώς. Τώρα ας πούμε για ...κάλυψη, βαφτίσατε ''ψευτοπροοδευτισμό'' ό,τι σας ενοχλεί. Ποιός κρατάει στα χέρια του το ...αληθινόμετρο όμως, για να μας πει αντικειμενικά τι είναι αληθινό και τι ψεύτικο στην έκφραση; Εσείς :-) ; Δεν νομίζω. Οι ευπατρίδηδες δε, απουσιάζουν από τη Ελλάδα κύριε. Γενικώς. Όχι από την Αριστερά ειδικώς, όπως θέλετε εσείς να νομίζετε. Δυστυχώς....

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Άλυτη Εξίσωση 12/05/2015 16:06:09

            Οι τσιρίδες, όσο διαφορετικές και να είναι, δεν είναι άποψη. Και, ναι, ενοχλούν και ενοχλούν πάντα.

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Διογένης 12/05/2015 16:39:45

            Άμα το πάμε έτσι, και οι υστερικοί θολωμένοι μπαρμπάδες που ...βήχουνε νομίζοντας πως τραγουδάνε, δεν τραγουδάνε πραγματικά. Και ναι ενοχλούν και ενοχλούν πάντοτε και πάρα πολύ. Τα αυτονόητα λέμε.

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ Ρεαλιστης 12/05/2015 14:18:23

            Τρία πουλάκια κάθονταν. Πιο είναι το μπροστά και πιο το πίσω τελικά; Εκεί βρίσκεται η άβυσσος που μας χωρίζει. Ο καθένας μας κοιτάζει την εικόνα από εκεί που βολεύεται. Από εκεί που αθωώνεται και από εκεί που εξυπηρετείται ώστε να αθωώσει και τους ''συγγενείς'' του, συνολικώς.

      • πΔπ avatar
        πΔπ @ Ραβινος 12/05/2015 13:08:47

        Μου κάνει εντύπωση Ραβί, το γεγονός του ό,τι όταν η Troll Queen ευρίσκεται στριμωγμένη, ως από μηχανής Θεός όλο και κάποιο υποτακτικό ξωτικό θα σταλεί να αποπροσανατολίσει την κουβέντα. Πάντα συμβαίνει για να είναι τυχαίο! (Αυτός ο "από μηχανής Θεός" δεν έχει μηχανή. Μηχανουργείο ολάκερο έχει!)

        • MoonWalk avatar
          MoonWalk @ πΔπ 12/05/2015 14:09:22

          Πολύ παλιό το κόλπο, βρε! Εσύ μάλλον στριμώχνεσαι και ψάχνεις μεταφυσικές εξηγήσεις καημένε πΔπ. Μου απαγορεύεις χαρακτηρίζοντάς με, να γράφω αυτά που σκέφτομαι επειδή δεν σε εξυπηρετούν; Προσγειώσου. Δεν είναι Τρολλ όποιος δεν συμφωνεί μαζί σου. Αδυναμία επιχειρημάτων λέγεται το πρόβλημά σου. Τα λοιπά, είναι μονάχα κακοφορεμένοι φερετζέδες άνθρωπέ μου.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ πΔπ 12/05/2015 14:31:33

          Κάποτε έκανε εντύπωση φίλε,τώρα έχει καταντήσει γελοία. Αυτοϋπονομεύει τη σοβαρότητά της κι ας κατηγορεί τους άλλους για νούμερα...

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/05/2015 15:05:19

            Εσύ τώρα πάλι Kυθήριε, γιατί σέρνεσαι και ξεκατινιάζεσαι έτσι; Αφού σου το εχει πεί από παλιά : '' DELETE. Πόρτα. Άκυρο.'' Βαρέθηκα να σε παρατηρώ να πετάγεσαι συνέχεια και να προ-παρα-καλείς. Πάρτο απόφαση. Σ΄εχει συνδέσει. Κατάντησες ο γραφικός παρακαλεσάκιας του χωριού :) Με το συμπάθειο κι όλας.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Ποταμίσιος Χάνος 12/05/2015 15:18:19

            Κι άλλος από το "μηχανουργείο". Ολόκληρο επιτελείο είναι εκεί τελικά...

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Διογένης 12/05/2015 15:48:29

            Δεν βολεύεσαι, το κατανοώ. Αλλά μπορεί ο καθένας να λέει για ''επιτελεία'' και έμμισθους γραφιάδες. Μίλα με επιχειρήματα λοιπόν. Τα μόνα που έχουν αξία.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Ποταμίσιος Χάνος 12/05/2015 16:05:00

            Μίλησε και ο... Ποταμίσιος Χάνος για επιχειρήματα! Αγαπητέ μου οι Ποταμίσιοι Χάνοι είναι αυτό που λέει το όνομά τους. Και όσο για την Α.Ε., αυτή το μόνο που ξέρει είναι προσωπικές επιθέσεις και κραυγές και τσιρίδες. Δεν ξέρει τίποτε άλλο η κοπέλα. Δεν γίνεται συζήτηση. Υπάρχουν υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ με τους οποίους μπορείς να συζητήσεις. Όχι όμως με τη συγκεκριμένη που μας το έπαιζε μάλιστα για καιρό και... υπερκομματικιά! Δεν είναι γενικό το θέμα, είναι συγκεκριμένο. Και όλοι εσείς οι υποστηρικτές της, γράφετε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως αυτή. Χωρίς να λέτε απολύτως τίποτε, επιτιθέμενοι μόνον στους άλλους. Ανταλλαγή επιχειρημάτων σε αυτή την ιστοσελίδα υπήρχε πάντοτε και ήταν εξαιρετικά γόνιμη. Όχι όμως με εσάς, που ουδέποτε συμμετείχατε σε αυτήν.

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Διογένης 12/05/2015 16:50:18

            Εγώ πάλι, μονάχα εσένα και 4-5 ακόμα συγκεκριμένους βλέπω να κρώζετε και να επιτίθεστε εδώ μέσα. Εσύ δε, το κάνεις μόνιμα. Ε, τώρα άμα σε βάζουνε στη θέση σου μετά αφού τους βρίζεις κα το ζητάς, να μην παραπονιέσαι. Κάνε μιά βόλτα στα πίσω σχόλια και θα διαπιστώσεις το προφανές. 4-5 μονίμως επιτίθεστε αγενώς σε όποιον δεν συμφωνεί μαζί σας και προκαλείτε καυγάδες. Η Εξίσωση μπορεί να δεί κάθε καλόπιστος νομίζω, οτι σχεδόν ποτέ δεν ξεκινάει πρώτη τη σύγκρουση. Δεν μπορώ όμως να κατηγορήσω και κανέναν που δεν κάθεται σαν κότα να σε παρατηρεί που μιλάς άσχημα. Μίλα καλύτερα. Είσαι προκλητικά αγενής φίλε μου και το κάνεις σκόπιμα. Και τώρα, σε μένα. Μπορεί να μην γράφω συχνά, αλλά διαβάζω συχνότατα. Και σας ''ξέρω'' καλά, άπαντες. Δεν μπορείς να με παραπλανήσεις. Υπάρχει αρχείο και το κοιτάζω ξέρεις, πολύ πολύ συχνά.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ποταμίσιος Χάνος 12/05/2015 16:57:55

            Και πώς ξεπηδάς ρε κουμπάρε πάντα όταν κάποιοι επιτίθενται στη φίλη σου; Μαζί διαβάζετε τα σχόλια ή σου στέλνει τηλεγράφημα;...

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/05/2015 17:06:17

            Σας διαβάζω κι όταν δεν γράφω. Κάθε μέρα. Απλά σήμερα είδα οτι μαζευτήκατε όλοι μαζί να ''επιτεθείτε'' και είπα να σχολιάσω. Όχι γιατί είναι φίλη μου η Εξίσωση, αλλά γιατί είναι σταθερή και σοβαρή στην άποψή της (συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς) κι εσείς δεν ανέχεστε με τίποτε τη διαφορετική θέση, όταν τυχαίνει να είναι καλοπαρουσιασμένη. Αυτό ήθελα να πω. Μπορώ να μιλάω όποτε κρίνω εγώ πως το θέλω, ή πρέπει να κολλήσω πρώτα τα ....ένσημα του Διογένη;

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ποταμίσιος Χάνος 12/05/2015 15:30:45

            Πές της να μην ασχολείται άλλο. DELETE

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/05/2015 15:42:59

            Εσύ μονάχος σου ασχολείσαι βρε φίλε. Δεν υπάρχει ο συμπαίχτης που φαντάζεσαι. Απλά, συγκρατήσου.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ πΔπ 12/05/2015 14:34:05

          :-) Μην μου ανησυχείτε ευφάνταστε πΔπ και δεν είμαι από αυτούς που ....στριμώχνονται. Κάτι επί του άρθρου μήπως; Κάτι επί του θέματος, πάλι δεν έχετε να μας ...καταθέσετε; Kρίμα.

          • d8 avatar
            d8 @ Άλυτη Εξίσωση 12/05/2015 15:12:13

            Μην ασχολείσαι καθόλου μαζί τους Άλυτη Εξίσωση. Είναι οι γνωστοί προβληματογραφικοί -παντού υπάρχουν- που δεν έχουν τίποτε να πουν και κουτσομπολεύουν για να δούμε πως υπάρχουν. Δορυφόροι και μάλιστα, κακοκουρδισμένοι.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ d8 12/05/2015 15:20:56

            Ενώ η Α.Ε., έχει να πει ένα σωρό, ε; Είστε πολλοί τελικά εκεί στο "μηχανουργείο". Δεν πειράζει, διασκεδάζουμε κιόλας. Όταν θα σας κόψει το μηνιάτικο το κόμμα, βέβαια, τότε θα είστε οι πρώτοι που θα ρίψετε τον λίθο. Δεν αργεί η στιγμή.

          • d8 avatar
            d8 @ Διογένης 12/05/2015 15:35:29

            Κι αν έχει κάποιος τελικά να πεί, αυτό που θέλει να μας πεί, οτιδήποτε κι αν είναι αυτό, εσύ γιατί ενοχλείσαι αλήθεια τόσο Διογένη; Θα σου άρεσε κάτω από κάθε σου σχόλιο που δεν μου αρέσει, να γράφω εγώ οτι πληρώνεσαι για να το γράψεις; Γιατί ο καθένας μας μπορεί να κατηγορήσει τον οποιονδήποτε για οτιδήποτε στα ξεκούδουνα σαν εσένα, όπως καταλαβαίνεις. Είναι δημοκρατική συνήθεια αυτή, ή..... Για πες μας. Αγαπάς και προσπαθείς να επιβάλεις τη μονοφωνία;

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ d8 12/05/2015 16:01:54

            Η διαφορά είναι ότι εγώ δεν πληρώνομαι ενώ εσείς πληρώνεστε. Και η διαφορά είναι ότι πρόκειται για την άποψή μου και όχι για την άποψη αυτού που με πληρώνει. Τα παλιά ψευδώνυμα είναι γνωστά και τα καινούργια που ξεφύτρωσαν από τη μια μέρα στην άλλη είναι επίσης γνωστά. Τι να κάνουμε, κάποιοι είμαστε λίγο παλιότεροι εδώ μέσα.

          • d8 avatar
            d8 @ Διογένης 12/05/2015 16:20:50

            Αυτό που λές περί πληρωμένων γραφιάδων που αίφνης ''φυτρώνουν'', είναι εντελώς ανυπόστατο και μας το λες απλά γιατί σε εξυπηρετεί. Πες μου αν το υποστηρίξω κι εγώ για σένα πως θα αποδείξεις οτι δεν ισχύει; Επειδή είσαι ο ...παλιός; Ε, και; Μπορεί να είσαι παλιός έμμισθος που σερβίρει την πληρωμένη ''αποψή του'', ως τάχα δική του και άδολη. Μάλλον σου είναι το επί χρήμασι πολύ οικείο, για να το θεωρείς και τόσο εύκολο και φυσικό. Σκοτίστηκαν οι Συριζαίοι, να πληρώνουν ανθρώπους για να σε κουρδίζουν. Αυτά που προφασίζεσαι αγαπητέ, είναι αποτυχημένα φτιασίδια της αδυναμίας σου να ανεχτείς την αντιγνωμία. Μάθε να το ξεπερνάς καλύτερα με ψυχραιμία και πολιτισμένο διάλογο. Αν δεν μπορείς, μην ασχολείσαι. Δεν ασχολήθηκε μαζί σου παραπάνω από ότι βλέπω, απολύτως κανένας. Μήπως είναι αυτό που σε ενοχλεί ιδιαιτέρως τελικά; :) Για ψάξε το λιγάκι.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ d8 12/05/2015 18:05:17

            Όσοι ξέρουν από Ίντερνετ μπορούν να ξεχωρίσουν αυτον που έχει να πει κάτι και το πληρωμένο τρολ. Ε, εσύ και ορισμένοι άλλοι κάνετε "μπαμ", που λέμε στην καθομιλουμένη ότι είστε πληρωμένα τρολ. Όσοι έχουν κάτι να πουν το λένε. Εσείς τι έχετε να πείτε; Έχετε να πείτε κάτι; Φυσικά και δεν έχετε. Ποτέ δεν έχετε να πείτε κάτι. Μόνον τσιρίδες. Τι να κάνουμε, δεν είμαστε όλοι ίσα κι όμοια στην εκφορά του λόγου και αυτή σας χαρακτηρίζει.

          • d8 avatar
            d8 @ Διογένης 12/05/2015 19:21:36

            Εσύ πάντως, δεν ξέρεια απολύτως τίποτε από ιντερνετ. Παπαγαλίζεις ό,τι διάβασες για τάχα τρολς και πληρωμένους πράκτορες. απλοϊκός σε όλα. Υπό μάλης η βολική εξήγηση, η καθόλου πειστική και άκρως υποκριτική. Εσύ έχεις κάτι να πείς; Δεν έχεις. Επιθέσεις, υστερίες, αστήρικτες κατηγορίες, άκρατος φανατισμός και εμπάθεια. Έχεις πλασματική υπερεκτιμημένη εικόνα για τον εαυτό σου φίλε μου. Αυτό σου φταίει. Μόνο εσύ σε βλέπεις σαν....ανώτερο :). Όλοι οι άλλοι, διακρίνουν ξεκάθαρα, την προβληματική εικόνα. Έτσι είναι η ζωή και η πραγματικότητα. Πολύ πολύ πολύ σκληρές.

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ Διογένης 12/05/2015 17:35:27

            Μα γιατί τους διαβάζετε και απαντάτε σε όσους εμφανώς τρολάρουν; Δεν το κρύβουν άλλωστε... ¨οτιδήποτε και να γράψεις θα "προκαλέσουν" αρκεί να αποπροσανατολίσουν την συζήτηση. Μου θυμίζουν φοιτητικές συζητήσεις σε αμφιθέατρα, όπου στόχος τους είναι η εξάντληση και η αποχώρηση του αντιπάλου. Με "δημοκρατικό" τρόπο. Καταδικάστε τους με την αδιαφορία και αφήστε τους μόνους στο χάος του διαδικτύου Όσα λιγότερα "ένσημα" γράψουν" τόσο το .. χειρότερο γι΄αυτούς.

          • d8 avatar
            d8 @ Σωκράτης 12/05/2015 17:49:22

            Εγώ επί του θέματος είμαι. Εσύ και 3-4 συγκεκριμένοι άλλοι, επειδή δεν έχετε κάτι ουσιαστικό να μας πείτε, επεμβαίνετε μασώντας ηχηρά την άνοστη τσίχλα σας και λέτε τα συνηθισμένα. Οι πληρωμένοι, τα τρολς, τα ένσημα, ο τάχα αποπροσανατολισμός και τα λοιπά, για να θολώνει το τοπίο. Εσείς αποπροσανατολίζετε. Γράψτε μας για κάτι που αισθάνεστε και σκέφτεστε κι αφήστε τα φτηνά τσιτάτα κατά μέρος, φίλε μου.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ d8 12/05/2015 15:38:30

            Δεν ασχολούμαι στα σοβαρά, μη νομίζετε d8. Απλά παίζουμε λίγο με τους θυμωμένους και τους αυταρχικούς, που δείχνουν να ζορίζονται. Όλα ok. :-)

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Άλυτη Εξίσωση 12/05/2015 15:51:06

            ''Απλά παίζουμε...'' Μην καρφώνεσαι..

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/05/2015 16:58:55

            ''DELETE. Πόρτα. Άκυρο. '' Τόσες φορές σου το είπε καημένε! Παίζουνε εκείνη και όλοι οι άλλοι. Εσύ παίζεις ....μόνος σου. Σταθερά και μονότονα :)

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ποταμίσιος Χάνος 12/05/2015 18:19:01

            Εγώ πάντα μόνος μου ήμουν και είμαι,εσύ έχεις ανάγκη να φαίνεστε πολλοί,διότι σε αρρωσταίνει η μοναξιά σου. Μέχρι τώρα νόμιζα ότι απαντάς με όλα αυτά τα ονόματα για να φαίνεστε πολλοί,τώρα κατάλαβα ότι το κάνεις από πραγματική και θλιβερή ανάγκη.Δικαίωμά σου... Νά 'χεις τα κότσια μόνο να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου μόνη σου,όχι μαζεύοντας όλα τα τρολάκια πίσω σου. Τά 'χεις;...

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 13/05/2015 07:58:09

            Α, μπράβο. Μεγάλος ο πόνος λέμε ρε φίλε. Υπάρχει κι ένα τραγουδάκι σχετικό, που το λέει ο Πάριος : Πιο καλή η μοναξιάααααα, από σέεενα που δε φτάααανωωωωω !!! :)

        • CC avatar
          CC @ πΔπ 12/05/2015 14:41:05

          Άστο καλύτερα πΔπ μην ασχολεισαι μαζί τους, Don't argue with idiots because they will drag you down to their level and then beat you with experience... - Greg King

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Άλυτη Εξίσωση 12/05/2015 15:22:05

      Ολόσωστη, άλυτη εξίσωση! θα ήθελα να προσθέσω ότι το κοινό χαρακτηριστικό ΟΛΩΝ είναι η ιδιοτέλεια -όχι πάντα με κακή έννοια, όλοι είμαστε εγωϊστές- και ότι οι πινακίδες αριστερός-δεξιός είναι απλά το επιφαινόμενο εργαλείο για την εξυπηρέτηση τωνα τομικών σκοπών.

    • Tζανής avatar
      Tζανής @ Άλυτη Εξίσωση 12/05/2015 15:49:19

      Τί πάει να πει η λέξη αριστερά; Η σωστή απόδοση είναι κομμουνισμός. Εκτός και αν οι κομμουνιστές ντρέπονται για τα εκατομμύρια εγκλήματα που διέπραξαν απ' όπου κι αν πέρασαν.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Tζανής 12/05/2015 16:48:32

        Να μην ντρέπονται; Αφού στην Ελλάδα κανένας υπουργός παιδείας δεν τόλμησε να δώσει εντολή να γραφτεί βιβλίο ιστορίας που να μιλάει για Ευρωπαϊκή και Παγκόσμια Ιστορία μέχρι τον Β Παγκόσμιο με την ιστορία των μπολσεβίκων μέσα, τι περιμένεις; Η άγνοια σκοτώνει την Ελλάδα...

        • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
          Γεωργία Βασιλειάδου @ Γεώργιος Τ. 13/05/2015 07:20:46

          Υπάρχουνε πολλά βιβλία που καταγράφουν την αλήθεια και όποιος ενδιαφέρεται τα βρίσκει τα διαβάζει και μαθαίνει. Αρκεί να μπορεί να σκεφτεί και να νιώσει. Αν όμως τον εμποδίζουν οι κομματικές του παρωπίδες, τότε μένει στην άγνοια και στο βαθύ σκοτάδι, που του αξίζει. Αυτός, ο εθελότυφλος, έχει πολλούς λόγους δικαίως, να ντρέπεται.

  10. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 12/05/2015 12:03:18

    Αυτό ήταν πάντοτε το πρόβλημα της Αριστεράς όπου και όπως κυβέρνησε.Το γράψατε σε λίγες σειρές και είναι και ο λόγος που ποτέ δεν απέκτησα αυτο το κουσούρι.Να κυριαρχίσει η αριστερά ,να κατακτήσει η αριστερά,να επιβληθεί η αριστερά.Δεν διάβασα καμιά ανάλυση για να κυβερνήσει η αριστερά..Χώρα είμαστε με ζωντανό λαό,ούτε ύψωμα,ούτε έδαφος,ούτε φυλάκιο που πρέπει να κατακτήσετε

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/05/2015 13:16:59

    Δεν μας ενδιαφέρει τι θα γίνει ένα νεκρό πράγμα στον υπόλοιπο πλανήτη όπως η αριστερά. Εάν η Ελλάδα δεν απαλλαγεί από την αριστερά θα πεθάνει μαζί της όπως πέθανε και η ΕΣΣΔ.Είναι πολύ απλό. Παρακάτω σφυγμομέτρηση σε πολλές χώρες για την υποστήριξη στο σύστημα της ελεύθερης αγοράς. http://www.pewglobal.org/2014/10/09/emerging-and-developing-economies-much-more-optimistic-than-rich-countries-about-the-future/inequality-01/ Παγκόσμια η ιδεολογική κυριαρχία του καπιταλισμού εκτός από ελάχιστες γερασμένες χώρες με την Ελλάδα σε περίοπτη θέση άρνησης.Σταματήστε τον κόσμο να κατέβω. Πρώτοι στην ταξική αντιπαράθεση.
    http://www.pewglobal.org/2014/10/09/emerging-and-developing-economies-much-more-optimistic-than-rich-countries-about-the-future/inequality-11/ Η Ελλάδα έγινε αριστερή και τελειώνει μαζί της.

    • ΤΤ avatar
      ΤΤ @ ψυχραιμια 12/05/2015 17:59:49

      Ετσι, δυστυχώς

  12. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 12/05/2015 13:43:44

    Α Ψ, Η Αριστερα οπως την ονειρευεσαι ειναι ουτοπια, δεν υπαρχει! Μοιαζει με τον λυκο που ντυθηκε Κοκκινοσκουφιτσα.

  13. οδυσσεύς Κ. avatar
    οδυσσεύς Κ. 12/05/2015 14:21:21

    Πάντως το σημαντικό συμπέρασμα είναι οτι όσοι "δεξιοί" ή "αριστεροί" γράφουμε σ΄αυτό το σάιτ , είμαστε ιδεολόγοι και όχι πουλημένοι στον Μαμωνά, πλην ελαχίστων γνωστών εξαιρέσεων βέβαια...Πράγμα που σπανίζει στην εποχή του Μαμωνά. Μάλιστα θα έλεγα οτι η κρίση αύξησε τον αριθμό και το πάθος μας.

  14. οδυσσεύς Κ. avatar
    οδυσσεύς Κ. 12/05/2015 14:24:13

    Μην το κουράζετε φίλτατοι. Αριστερός είναι αυτός που πάντα σε έναν καυγά είναι με το μέρος του αδυνάτου. Όλα τα άλλα είναι "περικοκλάδες" που έλεγε κι ο Χαρίλαος...

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ οδυσσεύς Κ. 12/05/2015 15:01:54

      Σκουπίσου! (70 χρόνια μετά, τον ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-Μελιγαλάς σκέπτονται οι "υπερασπιστές" των αδυνάτων.)

      • Κίτρινη Γραβάτα avatar
        Κίτρινη Γραβάτα @ πΔπ 12/05/2015 16:54:12

        Τόσο παλιά; Αράχνιασες. Κουνήσου λίγο βρε λυσσογατί να ξεθολώσεις!

  15. Διογένης avatar
    Διογένης 12/05/2015 14:51:42

    Η αριστερά είναι ο ορισμός του τυχοδιωκτισμού, της ανηθικότητας, της αλλοτρίωσης των αξιών. Η αριστερά είναι ένα ψευδο-υποκατάστατο της αρετής, το οποίο το ανέπτυξαν σε πολιτικό εργαλείο άνθρωποι ανήθικοι και με κατώτερα εξουσιαστικά ένστικτα. Οι αξίες που σήμερα προσδιορίζονται ως τάχατες "αριστερές" κάποτε ήταν αυτοαξίες, ήταν αξίες από μόνες τους. Κάποτε μιλούσαμε για αρετή, τώρα αρετή δεν υπάρχει πια στο δημόσιο λόγο, υπάρχει μόνον η "αριστερά". Όχι, Αριστερέ Ψάλτη. Ο Τσίπρας δεν ξεφτιλίζει την αριστερά. Ο Τσίπρας αποκαλύπτει ΤΙ ΕΣΤΙ αριστερά. Ακριβώς αυτό είναι αριστερά, που διακηρύττει και πράττει ο Τσίπρας. Τίποτε περισότερο και τίποτε λιγότερο. Τυχοδιωκτισμός, αμοραλισμός, εξαπάτηση του λαού, καταρράκωση της οικονομίας και της δημιουργικότητας, αρχείαστοι διχασμοί, αρρωστημένη προσκόλληση στην εξουσία. Παντού και πάντοτε τέτοια ήταν η αριστερά. Λέει ο Λαφαζάνης ότι αν υποχωρήσουν, λέει, τώρα, αυτό θα είναι η "ταφόπλακα" της αριστεράς. Έχοντας πεισθεί και αυτός για τη δήθεν ηθική ανωτερότητα της αριστεράς. Όμως η πραγματικότητα είναι ότι η ταφόπλακα της αριστεράς θα είναι αν δεν υποχωρήσουν. Εάν υποχωρήσουν θα έχουν πάντοτε το άλλοθι ότι "υποχωρήσαμε μωρέ δεν εφαρμόσαμε τη ρήξη, γι' αυτό και δεν πετύχαμε, αν δεν υποχωρούσαμε θα είχαν πάει όλα καλά". Όμως εάν δεν υποχωρήσουν και έλθει τότε η πραγματική εξαθλίωση του κοσμάκη, τότε θα καταλάβει ο κόσμος τι είναι πραγματικά αριστερά και τότε θα μπορούμε να πούμε "ορίστε πού μας καταντήσαμε με τη δική σας και μόνον πολιτική. Να μην υποχωρήσουν λοιπόν, να εξευτελιστεί αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ η αριστερά και να καθαρθεί η ελληνική κοινωνία (και εσύ μαζί, αρθρογράφε) από την ηθική αλλοτρίωση που της έχει επιφέρει η αριστερά. Να τελειώνουμε με αυτό το παραμυθάκι της δήθεν ηθικά ανώτερης αριστεράς. Το αντίθετο ακριβώς συμβαίνει. Είναι η ηθική καταρράκωση και το μαγάρισμα κάθε υψηλής ανθρώπινης αξίας.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Διογένης 12/05/2015 15:27:30

      Έτσι Διογένη,απλά τα πράγματα,με το όνομά τους. Ο Τσώρτσιλ είχε πεί ότι ''Κάποιοι άνθρωποι αλλάζουν κόμμα για χάρη των αρχών τους και κάποιοι άλλοι αλλάζουν τις αρχές τους για χάρη του κόμματος''. Δεν ξέρω αν το δεύτερο είναι η Αριστερά,αλλά σίγουρα πολλοί αριστεροί και ακραίοι αυτό κάνουν.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/05/2015 16:49:50

        Άψογο! Και το βλεπουμε περίτρανα με μόλις 3,5 μήνες κυβέρνηση αριστεράς...

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ Διογένης 13/05/2015 07:42:12

      Το πρόβλημα Διογένη είναι οτι τα ίδια και χειρότερα πιστεύουν οι αριστεροί για την Δεξιά και είναι και περισσότεροι, τουλάχιστο στην Ελλάδα...

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ οδυσσεύς Κ. 14/05/2015 18:01:33

        Ε, αφού είναι περισσότεροι, θα έχουν και δίκιο. Κριτική σκέψη στο απόγειο.

  16. Naruto avatar
    Naruto 12/05/2015 17:03:08

    Οχι αριστερέ ψάλτη αυτό που περιγράφεις δεν είναι μόνο αριστερά , είναι το πολίτευμά μας ο ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ . Μερικοί το μπερδεύουν με την δημοκρατία .

  17. UncleStgm avatar
    UncleStgm 12/05/2015 17:50:42

    Αυτά που επικρίνει (και καλά κάνει) το κείμενο χαρακτηρίζουν ολόκληρη την "βολεμένη" και "άνωθεν εξασφαλισμενη" μερίδα της ελληνικής κοινωνίας, όλη την μετεμφυλιακή λούφα κλαι παραλλαγή, τους εγωιστές, εαυτούληδες και φαταούληδες, τους χχχαλλαρούς που τρώγανε πολλά δουλεύοντας λίγο, υπό την αιγίδα του όλου κομματικού μας συστήματος, δηλαδή του μεταπολεμικού κράτους. Πρόκειται για πολίτες "αριστερούς", "δεξιούς", "κεντρώους", "άλλο", μπλέ, πράσινους, κόκκινους ή κανελλί με βούλες. Από την άλλη πλευρά υπάρχουν άλλοι πολίτες, επίσης δεξιοί, αριστεροί, κεντρώοι ή τίποτε από αυτά, έντιμοι, εργατικοί, καθαροί, αλληλέγγυοι, κοινωνικοί, συνήθως όμως παραμελημένοι απο την Πολιτεία, χωρίς αναγνώριση των ισκανοτήτων και του μόχθου τους, συχνότατα μόνιμα επισφαλείς. "Αυτή είναι η Ελλάδα", όπως έλεγε και ο δάσκαλος που δίδασκε (μόνον έλεγε και δίδασκε...) κ. Σημίτης....

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ UncleStgm 12/05/2015 18:01:37

      Αγαπητέ UncleStgm Συμφωνώ απόλυτα με την ισορροπημένη άποψη που εκθέτεις. Παράλληλα αποτελεί και την καλύτερη απάντηση στα διάφορα τρολ εδώ μέσα που έχουν γνώμη για όλα και θέλουν να την επιβάλλουν με κάθε τρόπο

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ UncleStgm 13/05/2015 07:49:37

      Πέστα θείο. Ο παπούς Μάρξ απο τότε, είχε ξεχωρίσει σαφέστατα την Αριστερά απο τη Δεξιά. Αριστεροί είναι, ή ωφείλουν να είναι (αν δεν είναι παραπλανημένοι) οι φτωχοί, και Δεξιοί είναι ή ωφείλουν να είναι οι πλούσιοι. Βασικά Δύο ήταν, είναι και όπως φαίνεται θα είναι οι τάξεις που παλεύουν στην ανθρώπινη κοινωνία. Και το χάσμα ανάμεσά τους είναι μεγαλύτερο απ' ότι τον 17ο αιώνα (Thomas Piqueti) .To 1% των ανθρώπων σήμερα, κατέχει πανω απο 50% του πλούτου της γής και αυτο ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ απο το οποίο προκύπτουν και οι κρίσεις.

    • Not Yet avatar
      Not Yet @ UncleStgm 13/05/2015 07:51:22

      O κ. Σημίτης ούτε δίδασκε ούτε έπραττε. Να μην ξεχνάμε πως υπήρξε πρωτεργάτης της καταστροφής που σήμερα ζούμε. Αν δεν ήταν συνεργός, θα μπορούσε να είχε εμποδίσει τον κατήφορο. Αντιθέτως όμως, σαν τον Παττακό μες το μυστρί, τσιμέντωνε τα ...Ολυμπιακά θεμέλια της υποταγής μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.