#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/09/2013 15:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ξαναζούμε το Φθινόπωρο του 1943;



Με αφορμή το γνωστό περιστατικό του Κερατσινίου, εγράφησαν πολλά για την αυξανόμενη πόλωση, την  ένταση, την αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά η ακόμη ότι κάτι πάει πολύ άσχημα στην κοινωνική πια ζωή της χώρας, όχι στην συνήθη «πολιτική» της καρικατούρα. Η αίσθηση που έχω είναι ότι πλανάται ένα κλίμα «τελικού ξεκαθαρίσματος» πριν από κάτι μεγάλο, οριστικό, που μπορεί να είναι η ανάκαμψη η (πιθανότερο) η τελική κατακρήμνιση.

Το ξεκαθάρισμα δεν αφορά  στην μεγάλη πλειοψηφία, που μοχθεί, μετρά και ξαναμετρά τον επιμερισμό των εναπομεινασών οικονομιών της στα μέτωπα της εφορίας, της «δωρεάν παιδείας», της αξιοπρεπούς διαβιώσεως η απλώς της καθημερινής επιβιώσεως. Πάντα έτσι ήταν. Η κοινωνία πάντα απείχε από το «μαρμαρένιο αλώνι» των θορυβουσών μειοψηφιών, των «μπροστάρηδων του λαϊκού κινήματος» η των «εθνικοφρόνων» που κάτι ανάμεσα σε Διγενή και Νικηταρά κρατούσαν την χώρα «ελεύθερη και υπερήφανη», αλλά πάντα υποτελή και προβληματική... Έτσι και τώρα, η φτώχεια, που πολλοί από εμάς τους διαβιούντες έξω από τις «διακεκαυμένες ζώνες» της Ζώνης του Περάματος, της άνεργης η άεργης νεολαίας της  Δυτικής Αττικής, της ευκαιριακής και σκληρής εργασίας δεν έχουμε ακόμη καταλάβει στο πετσί μας, η απόγνωση του “no future”, αργά αλλά σταθερά τροφοδοτούν υπόγειο οργασμό στρατολόγων.

[caption id="attachment_227893" align="alignnone" width="600" caption=""Τάγματα Ασφαλείας""][/caption]

Όπως  το ΚΚΕ στρατολογούσε στυγνούς εκτελεστές στην προσφυγική ΝΑ Αθήνα, στο Δουργούτι, στο Πέραμα, όπως οι κολασμένοι άνεργοι, παραβατικοί, εξαθλιωμένοι εντάσσοντο στα Τάγματα του Ράλλη η εγίνοντο «Χωροφύλακες ειδικής θητείας» στην Ειδική Ασφάλεια για ένα κομμάτι ψωμί...

Όπως τα απελπισμένα κοινωνικά στρώματα της προσφυγιάς  που «έφτυνε» η καθωσπρέπει πιθηκίζουσα «αστική» Αθήνα (Γ.Β. στην Καθημερινή: «Συμπονούμεν και συμπαθούμεν τους πρόσφυγας ως ανθρώπους και αδελφούς δυστυχήσαντας και παθόντας, αλλά δεν τους θέλομεν ούτε ως ψηφοφόρους, ούτε ως εκλογείς, ούτε ως εκλεξίμους, ούτε ως πολίτας δικαιουμένους να κυβερνήσουν την Ελλάδα» ») επύκνωσαν τις γραμμές της ΕΠΟΝ και του ΕΛΑΣ Αθήνας, όπως οι λούμπεν άνεργοι του Πειραιά έγιναν Γερμανοτσολιάδες...

Έτσι και τώρα, γύρω από σκληρούς ιστορικούς πυρήνες στοιχισμένους κάτω  από τα Τοτέμ τους, από το βαριά προσβεβλημένο από ιστορικό Alzheimer ΚΚΕ, από τους νοσταλγούς της «επαναστάσεως» που έφερε τους Τούρκους στην Κύπρο, από τους ανιστόρητους που βλέπουν στα απομεινάρια της τρομοκρατίας την ... ΟΠΛΑ και τον Βελουχιώτη και γράφουν «ποτέ πια Βάρκιζα», από τους ηλιθίους που τρέφονται με «Ελ», Σείριο και «Αίμα, τιμή» συντάσσονται  σε ανησυχητικές ομάδες και συμμορίες άεργοι, άνεργοι, ανεγκέφαλοι και απελπισμένοι. Στις ίδιες γειτονιές, αναμασώντας το μπλόκο της Κοκκινιάς και το «κάστρο της Χ στο Θησείο», έξω από τους προβληματισμούς και τις αγωνίες των πολλών, στήνεται ένα σκηνικό εμφυλίου πολέμου. Όπως στον ΕΑΜοκρατούμενο Βύρωνα, δεν μπορεί να κυκλοφορεί πια αστυνομικός η κουρεμένος, αθλητικού παραστήματος πολίτης χωρίς να διακινδυνεύσει την σωματική του ακεραιότητα. Το ΑΤ Κερατσινίου, εδέχθη επίθεση ανάλογη της Δεκεμβριανής επιχειρήσεως αφοπλισμού των αστυνομικών τμημάτων από τον ΕΛΑΣ Αθήνας... Η Χ(Α) προέβη σε στρατιωτική επιχείρηση, σε κανονικό «μπλόκο» - ο Μπουραντάς  έλειπε μόνον - για μια παραξήγηση καφετέριας με «ιδεολογική» χροιά ενός ράπερ και μιας παρέας ποδοσφαιρόφιλων... Έλεος !

Ο κόσμος έχει αλλάξει και οι πόλεμοι, όλοι οι πόλεμοι είναι πια θέμα «ειδικών». Στην περίπτωση μας, πάμε για έναν πόλεμο «ειδικών της βίας» από κάθε πλευρά, με μια βασική διαφορά από το 44, όταν και πάλι οι πολλοί απλώς πεινούσαν, αγωνιούσαν και περίμεναν την λύτρωση ενώ οι τότε «ειδικοί της βίας» κρέμαγαν αντιπάλους σε σταυροδρόμια, βασάνιζαν σε υπόγεια πολυκατοικιών η άδειαζαν τα schmeisser που έκρυβαν κάτω απο τις μακριές καμπαρντίνες της «Στενής Αυτοάμυνας» στους «αντιδραστικούς»... Τώρα για λόγους που παρέλκουν να αναλύσωμε, η εξειδίκευση της βίας έχει απλωθεί σε τρομακτικό βαθμό, τώρα υπάρχει η αδιάλειπτη ροή όπλων και πυρομαχικών από την Αλβανική και την Γεωργιανή μαφία, τώρα υπάρχει ώσμωση αμφοτέρων των «στρατοπέδων» με την νύχτα, την παρανομία και το ποινικό έγκλημα.

Εκτός από την ευκολία προμήθειας «κανονικών» πολεμικών όπλων, ας σκεφθούμε ότι εργαλεία και μικρές εργαλειομηχανές που το 40 ήταν αδιανόητο να ευρεθούν εκτός  οργανωμένου, βιομηχανικού μηχανουργείου διατίθενται  έναντι ολίγων δεκάδων η εκατοντάδων ευρώ στα καταστήματα, ότι πλήν της ραβδώσεως μιας κάννης όλα τα άλλα είναι εφικτά και πραγματοποιήσιμα με «συνταγές» από το ίντερνετ... Ότι υπάρχουν διαθέσιμα ηλεκτρονικά – πολλαπλασιαστές ισχύος, απρόσκοπτες επικοινωνίες με κινητά και «κοινωνικά δίκτυα» που ούτε η Βέρμαχτ δεν διέθετε τότε, ότι υπάρχουν οπτικά μέσα από κιάλια νυκτός έως αποστασιόμετρα λέιζερ,διόπτρες και σκοπευτικά κουκίδος  έναντι ευτελούς τιμήματος.

Γίνεται αντιληπτό για τι είδους και ποιάς εντάσεως σύγκρουση πρόκειται εάν συνεχισθεί το κλίμα αυτό, εάν τα στραβοκυτάγματα στις γειτονιές, οι πάσης φύσεως φθόνοι και ματαιώσεις της κεφετέριας, η στέρηση από τα θεωρούμενα «αυτονόητα» καταναλωτικά αγαθά αναβαθμισθούν και επικαλυφθούν με «ιδεολογική» χροιά ; Τα ...βιογραφικά των «ειδικών της βίας» ξετυλίγονται  αυτές τις ημέρες στα βοθροκάναλα και στο διαδίκτυο. Δεν έχει αλλάξει ΤΙΠΟΤΕ από το 43 - 44 ! Ο «ανακριτής» της Ελένης Παπαδάκη ήταν ... καρβουνιάρης, ο Μακαρώνας που την δολοφόνησε μπακάλης από τους Ποδαράδες... Τα Τάγματα στρατολογούσαν μεταξύ ανέργων, ευκαιριακών «χαμάληδων» στο λιμάνι, αλητών και μακαντάσηδων στην ευρύτερη περιφέρει του Πειραιά... Αυτά τα μίζερα κατακάθια μιας Αθήνας που μόλις άρχιζε να αστικοποιείται, που δεν είχε προλάβει να ενσωματώσει την προσφυγιά, που κατεκλύζετο από τότε από τα βαφτιστήρια, τα «ανήψια» και τις υποχρεώσεις των κομματαρχών, που έφερναν καραβιές ανέργων και αέργων από την νεολιθική επαρχία στο Άστυ αιματοκύλισαν την πόλη από τον Σεπτέμβριο του 43 έως τον Φεβρουάριο του 44 και έως τον «κόκκινο» Δεκέμβριο. Από αυτό τον συρφετό προέκυψαν ο καπετάν- Ορέστης και οι συμμορίτες της Χ.

[caption id="attachment_227895" align="alignleft" width="600" caption="Μονάδα του ΕΛΑΣ"][/caption]

Παλικογιάννηδες, Πατέληδες και ΣΙΑ μας πάνε κατευθείαν σε ανάλογο μακελειό εάν τα πράγματα αφεθούν στην «κρίση» τους. Και όσο θα συμπλέκονται νύκτωρ οι συμμορίες, όσο οι τρομοκρατημένοι πολίτες θα χαζεύουν τα κατορθώματα τους στα κανάλια, στο φώς της ημέρας θα χαλκεύονται νέα δεσμά για την χώρα και τον πλούτο της, θα απομακρύνεται το όραμα της ανακάμψεως και θα ανοίγουν οι ορέξεις των γειτόνων μας.

Εισαγγελείς και ΕΛΑΣ είναι αδύνατο να ανακόψουν τον κατήφορο αυτό, που τρέφεται υπόγεια από την εμφυλιοπολεμική κουλτούρα και την εθνοκαπηλία τριάντα χρόνων. Προφανώς δεν ανακόπτεται και με κηρύγματα ομόνοιας, «ιστορικίζουσες» αναλύσεις και «εξηγήσεις» του ανεξήγητου. Γιατί είναι ανεξήγητο ποιός ψυχικός μηχανισμός έκαμε τον εύελπι Παπαγεωργίου να πιστεύει ότι υπερασπίζει το κοινωνικό καθεστώς και την χώρα βγάζοντας νύχια αριστερών για λογαριασμό της Γκεστάπο... Είναι ανεξήγητο ποιά ψυχανωμαλία οδήγησε  παρτιζάνους που πολέμησαν τον ξένο κατακτητή να σφάζουν με κλαδευτήρια γιατρούς, δικηγόρους και φαρμακοποιούς  στην Πηγάδα, έτσι, επειδή «ήταν αντιδραστικοί»... Οι λιγοστές απόπειρες ψύχραιμης αναλύσεως του 43 – 49 πάσχουν γιατί εν κατακλείδι παραμένουν «στρατευμένες». Ίσως έτσι πρέπει να είναι, η απόφαση συνήθως είναι στρατευμένη, πηγάζει από το κοσμοείδωλο της κάθε υπάρξεως και ποιός είναι αυτός που μπορεί να δηλώσει ότι αποκόπηκε από τον «προκαταρκτικό κόσμο» του Δεκέμβρη και του ανταρτοπολέμου, ότι ψυχρά και παθολογοανατομικά μελετά την Ιστορία ;

Τουλάχιστον ας μήν την επαναλάβουμε χαζά, ανώριμα και αυτή τη  φορά χωρίς επιστροφή. Με λίγα λόγια, να σταματήσουμε τους Ορέστηδες και τους Πλυτζανόπουλους πρίν να είναι αργά. Με την ηρεμη, ήπια δύναμη των πολλών, με την αδιαφορία και την περιφρόνηση στα κελεύσματα των βρυκολάκων.

Parsifal

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 21/09/2013 15:37:11

    Στο δια ταύτα. Για να αποφύγουμε την εμφυλιοπολεμική σύγκρουση θα πρέπει να εκθέσουμε στο φως τα άκρα που βρίσκονταν ως τώρα στο σκοτάδι. Η δημοκρατία είναι πιο δυνατή απ' ό,τι δείχνει με την επιείκειά της. Τώρα ήρθε η ώρα να τσακίσει κάθε ανομία. Η αστυνομία να κάνει απρόσκοπτα τη δουλειά της. Όλοι που παρανομούν μέσα. Και αν τολμάει οποιοδήποτε ζαβό στο Βύρωνα ας κουνηθεί. Υπάρχουν αστυνομικοί τρόποι να συλληφθούν όλοι οι μάγκες της πορδής.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 21/09/2013 18:49:41

      Έτσι μπράβο. Με τη σιωπή και την ανοχή φτάσαμε εδώ.

      • billi smart avatar
        billi smart @ Γεώργιος Τ. 22/09/2013 02:28:18

        ναι...με την σιωπη και την ανοχη στο πασοκοκρατικοδιαιτο κρατος που συνεχισε η φαρα του ευτραφουλη μπας και δεν ξαναυγουμε...σαν δεξιος ησουν σιωπηλος.........δεξιος σημαινει φιλελευθερισμος πανω απ'ολα....εσεις ψηφιζατε για την εγγονη που ειχε το ματι στραβο και ποιος θα την παρει..........

  2. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 21/09/2013 15:47:56

    Αγαπητέ Parsifal είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που την ιστορία της γράφουν οι ηττημένοι, για αυτό έχουμε φαινόμενα Χρυσής Αυγής. Οι δολοφόνοι
    των Ελλήνων του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ γύρισαν με προοδευτικό μανδύα και παρέλυσαν το Έθνος.

    • παραμεθοριος avatar
      παραμεθοριος @ κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 21/09/2013 17:47:56

      ειμαστε η μοναδική χώρα στο κοσμο που δοσιλογοι, ταγματασφαλιτες και λοιπα καθαρματα ουδεποτε τιμωρηθηκαν.εγγόνια πρωτοξαδερφα και κουμπάροι συχεχιζουν να αφεντευουν τη χωρα. ανοιξε κανενα βιβλιο. οποιο θέλεις.
      φιλικα

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ παραμεθοριος 21/09/2013 18:51:12

        Επειδή εν μέρει έχετε δίκιο και οι δύο, ασχέτως ποσοστού επιτυχίας, πρέπει να ξεμπερδεύουμε ως χώρα από την ασυδοσία και ατιμωρησία οποιουδήποτε κάνει εγκήματα και συστήνει συμμορίες και δημοσίως προκαλεί επεισόδια.

        • parsifal avatar
          parsifal @ Γεώργιος Τ. 21/09/2013 21:23:48

          Ετσι ακριβώς.

    • Νικηφόρος avatar
      Νικηφόρος @ κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 21/09/2013 22:25:40

      Κουκουλοφόρε πρόσεχε, γιατί έχασε πόντο η κάλτσα στη ζαρτιέρα....

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/09/2013 15:53:16

    Μπράβο!

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/09/2013 16:09:39

    Είσαι εξαιρετικός!

  5. βαγόνι avatar
    βαγόνι 21/09/2013 16:19:22

    Μιά καλογραμμένη και πολύ καλής θέλησης παρέμβαση!
    Θα πρέπει να σημειώσουμε,πάντως,την επι μακρόν ευθύνη
    ποικιλλώνυμων ελίτ στη χώρα μας....πολιτικών,κοινωνικών,
    οικονομικών,πνευματικών...για πολύ καιρό οι "συστημικές"
    δυνάμεις άφησαν το κακό να θεριέψει...άσε που η δημογραφική
    κατανομή στίς δυό μεγάλες πόλεις είναι απολύτως αρνητική...!

  6. Χάρης Χ. avatar
    Χάρης Χ. 21/09/2013 16:24:09

    Αγαπητέ Parsifal ελπίζω γραφίδες σαν τη δική σου να επικρατήσουν σε μια ήδη διχασμένη ελληνική κοινωνία και να μην επαναληφθεί το 1944. Αν και πολύ φοβάμαι ότι οι ξένοι αν δουν ότι χάνουν τον πλήρη έλεγχο αυτής της πλούσιας χώρας είναι ικανοί να μας πάνε σε εμφύλιο για να τον κρατήσουν.

  7. Μ.Τ. avatar
    Μ.Τ. 21/09/2013 16:30:32

    Μπράβο!

  8. Γιώργος Καλύτερος avatar
    Γιώργος Καλύτερος 21/09/2013 16:55:09

    Το άρθρο αξίζει να μπει κεντρική ανάρτηση. Το κλίμα που περιγράφει άριστα και το αισθανόμαστε όλοι, καλούμαστε να το ανατρέψουμε κάθε ένας από εμάς ως πολίτες στον τρόπο που αρθρώνουμε τον λόγο μας και αλληλεπιδρούμε μεταξύ μας αυτές τις ώρες.

  9. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2013 16:55:32

    Εύγε.

  10. Φλάβιος avatar
    Φλάβιος 21/09/2013 16:56:33

    1.)Στο τέλος της Κατοχής και στις αρχές του Εμφυλίου , οι κομμουνιστές-συμμορίτες διέθεταν όπλα, οπλοπολυβόλα, χειροβομβίδες και τη στήριξη των κομμουνιστών της Βαλκανικής.
    Οι σημερινοί αναρχικοί-αριστεροί έχουν καδρόνια, μολότοφ, κοντάρια, μάσκες και κράνη και ως στήριξη μερικούς πεινασμένους Πακιστανούς και Αφρικανούς.
    Με αυτά μόνο κατάληψη σε Δήμο της Δυτικής Αττικής μπορούν να οργανώσουν και δεν προβλέπεται να κλείσει εικοσιτετράωρο.

    2.)Η αστική δημοκρατία στα άμεσα μεταπολεμικά χρόνια έλεγχε έναν αποδιοργανωμένο στρατό, μια ανεκπαίδευτη χωροφυλακή και τις μεγάλες πόλεις τη στιγμή που η επαρχία ήταν στα χέρια των συμμοριτών.
    Σήμερα η αστική τάξη ελέγχει ένα πανίσχυρο στρατό, μια σύγχρονη αστυνομία, διαθέτει μια ζηλευτή εθνική υπηρεσία πληροφοριών ,ενώ το ΝΑΤΟ και η ΕΕ αποτελούν εγγύηση ότι η Ελλάς θα παραμείνει αστική δημοκρατία για πολλές ακόμη δεκαετίες.

    3.)Οι ταγματασφαλίτες και οι συνεργάτες των Ναζί στη διάρκεια της Κατοχής είχαν όλα τα μέσα που μπορούσε να προσφέρει η τότε πανίσχυρη γερμανική πολεμική μηχανή.
    Οι σημερινοί Χρυσαυγίτες-νεοναζί είναι απομονωμένοι πανταχόθεν , αφού στο εξωτερικό δεν υπάρχει καμμία χώρα στον κόσμο όπου οι νεοναζί να ξεπερνούν το 3% , ενώ στο εσωτερικό είναι οργανωμένοι στα πρότυπα Μανιάτικης μαφίας με παραστρατιωτική δράση, αλλά χωρίς σοβαρό οπλισμό.
    Σίγουρα διαθέτουν μαχαίρια, στιλέτα, τσεκούρια, γκλομπ, κροτίδες, σιδηρογροθιές, κυνηγετικές καραμπίνες και ίσως μερικά small arms ,αλλά με αυτά το πολύ πολύ να καταλάβουν το αστυνομικό τμήμα της Νίκαιας και μέσα σε λίγες ώρες οι επίδοξοι καταληψίες θα έχουν εξουδετερωθεί από τις ειδικες δυνάμεις της αστυνομιας.

    Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω καταλήγουμε αβίαστα στο συμπέρασμα του πρωθυπουργού μας Αντώνη Σαμαρά ότι η δημοκρατία σήμερα είναι πανίσχυρη.
    Υπάρχει φτώχεια, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση εμφυλίου πολέμου ή αιματηρής επανάστασης.

    Τον τελευταίο 1,5 χρόνο η Ελλάς νοικοκυρεύεται και η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων εκτιμούν τις προσπάθειες της κυβέρνησης να σώσει τη χώρα από το χάος.
    Στην επαρχία υπάρχει η τάξη και ηρεμία, ομοίως και στους νομούς που πρώτος βγήκε στις τελευταίες εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Στην πόλη των Αθηνών οι αγανακτισμένοι αποτελούν μακρινό παρελθόν και η πόλη είναι πλήρως λειτουργική.

    Το μόνο πρόβλημα της Ελλάδας είναι η μίζερη και παρακμιακή Δυτική Αττική που έχουν μαζευτεί οι χειρότερες φάρες των Ελλήνων, οι πιο φτωχοί και αγράμματοι που μέχρι χθες ψήφιζαν ΚΚΕ και σήμερα Χρυσή Αυγή.

    Η μόνη λύση είναι να πενταπλασιαστεί άμεσα η αστυνομική δύναμη στη Δυτική Αττική και με ειδικά προγράμματα το κράτος να προτείνει στους νεαρούς των Δυτικών Προαστίων της Αττικής(Κερατσίνι, Πέραμα, Νίκαια, Αμφιάλη κλπ) να μεταναστεύσουν στην αλλοδαπή για να μην επιβαρύνουν ως παράσιτα τη χώρα με τη μεταδοτική μιζέρια και τη δυσθεώρητη ανεργία που εκμεταλλεύονται οι νεοναζί!

    • Χάρης Χ. avatar
      Χάρης Χ. @ Φλάβιος 21/09/2013 19:49:05

      Την τελευταία παράγραφο τι την ήθελες; Ούτε η μαντάμ Σουσού δεν θα την έλεγε. Κατά τα άλλα μακάρι να είναι όπως τα λες, αλλά η σύγχρονη αστυνομία κυνηγούσε επί μακρόν 5 μόνο Αλβανούς και δεν κατάφερε να τους συλλάβει όλους. Είναι να μη θέλουν ξένες μυστικές υπηρεσίες να οργανώσουν κάτι. Η ΧΑ, που συμφωνώ ότι είχε απαράδεκτες πρακτικές, κάλυπτε ένα πολιτικό κενό που δεν παύει να υπάρχει με την εξαφάνισή της. Υπάρχουν τμήματα του πληθυσμού της Ελλάδας που εξαθλιώνονται και δεν περιμένουν λύση από το χρεωκοπημένο πολιτικό σύστημα που συνεχίζει σαν να μην το αφορά η κρίση. Και αυτός ο πληθυσμός αντί να μειώνεται με τον χρόνο αυξάνεται. Μήπως αντί να τους διώξεις όλους και να μείνεις με τους αλλοδαπούς και λίγους φίλους σου θα έπρεπε να τους δώσεις πραγματική ελπίδα;

    • Δημήτριος ο Α avatar
      Δημήτριος ο Α @ Φλάβιος 21/09/2013 19:52:10

      '' Η μόνη λύση είναι να πενταπλασιαστεί άμεσα η αστυνομική δύναμη στη Δυτική Αττική και με ειδικά προγράμματα το κράτος να προτείνει στους νεαρούς των Δυτικών Προαστίων της Αττικής(Κερατσίνι, Πέραμα, Νίκαια, Αμφιάλη κλπ) να μεταναστεύσουν στην αλλοδαπή για να μην επιβαρύνουν ως παράσιτα τη χώρα με τη μεταδοτική μιζέρια και τη δυσθεώρητη ανεργία που εκμεταλλεύονται οι νεοναζί!''
      Και ποιός είσαι εσύ που κάνεις το φασισμό σου παντιέρα και τολ΄μας με θράσος να ....υποδεικνύεις ποιός Έλληνας είναι απαραίτητος, ποιός περιττός κι επιζήμιος; Εσύ είσαι πολύ πιό φασίστας τελικά από το Μιχαλολιάκο φίλε μου . Ντροπή σου που γράφεις αυτές τις ανοησίες. με αυτή τη λογική, ξεκουμπίσου εσύ κι οι όμοιοί σου από τη χώρα. Είστε ευτυχώς, λιγότεροι και αποδεδειγμένα εντελώς άχρηστοι.

  11. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 21/09/2013 18:11:30

    O φόβος για εμφύλιο είναι υπερβολικός και αβάσιμος.

    Όταν έγινε εμφύλιος υπήρχε στα βουνά μία δύναμη 15.000 ανδρών εξοπλισμενων απο κάθε δυνατή πηγή, ακόμη και απο τους άγγλους.
    Ήλθε απο την μέση ανατολή ένας άλλος στρατός, οι έλληνες στρατιώτες που είχαν πάει εκεί και είχαν άλλα φρονήματα + τμήματα αγγλικκού στρατού και η αντιπαράθεση άρχισε. Οι δύο δυνάμεις στην αρχή ήσαν σχεδόν ισοδύναμες. Γρήγορα, η μία απο τις δύο με αμερικάνική υποστήριξη απέκτησε δυνατότητες αδιανόητες για την άλλη και ευτυχώς κατάφερε να επιβληθεί.

    Τώρα στην ελλάδα υπάρχει μια δύναμη αποτροπής πανίσχυρη, με 80.000 άνδρες, με σύγχρονα αεροπλάνα, με τανκς, με κάθε είδους εξοπλισμό. Μιλάω βέβαια για τον ελληνικό στρατό. Απέναντι σε αυτήν την δύναμη δεν υπάρχει, ούτε θα υπάρξει αντίπαλον δέος.

    Το μόνο λοιπόν που μπορεί να γίνει είναι να σκάνε τίποτα γκαζάκια, να δέρνουνε κανέναν άτυχο και μονο σε πολύ ακράιες περιπτώσεις κάποιος σκοτώνεται. Άσχημα όλα αυτά αλλά δεν συνιστούν εμφύλιο.

    Να θυμίσω ότι ακόμη η γερμανία πριν την άνοδο του χίτλερ, αν και βίωνε καταστάσεις τρομερής έντασης, εμφύλιος δεν έγινε. Υπήρχε βία στους δρόμους αλλά τελικά το τοπίο ξεκαθάρισε με την μεγάλη εκλογική άνοδο του ναζιστικού κόμματος.

  12. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 21/09/2013 18:13:30

    Parsifal ἀνατριχιαστικό τό ἄρθρο σου,εἰδικά σέ συνδιασμό μέ τίς φωτογραφίες τῆς περιόδου πού περιγράφεις. Τίς ὁποίες ὅταν τίς βλέπουμε ἀλλοῦ ὡς λεζάντες σέ ἱστορικά σημειώματα,τίς προσπερνοῦμε σχεδόν ἀδιάφορα...
    Ἀν συγκρίνουμε τά ὅπλα τοῦ τότε μέ τοῦ σήμερα,ἐγῶ προσωπικά ὡς πιό ἐπικίνδυνο διαβλέπω τό διαδίκτυο. Δηλητηριάζει πιό ἄμεσα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κυθήριος 21/09/2013 18:52:23

      Πόσο δίκιο έχεις...

    • parsifal avatar
      parsifal @ Κυθήριος 22/09/2013 00:05:50

      Εχεις απόλυτο δίκιο. Επικίνδυνο, εθιστικό και διαβρωτικό. Με "τσελεμεντέδες" για αποσταθεροποίηση και επίτευξη χάους που τόσο βολεύουν τους αφανείς χειριστές του.

  13. ΔημήτρηςΚ avatar
    ΔημήτρηςΚ 21/09/2013 18:20:11

    Το Φθινόπωρο του 1946 ζούμε αλλά
    ο Δένδιας κοιμάται όρθιος.

    Και έρχεται Δεκέμβρης...

    • ΔημήτρηςΚ avatar
      ΔημήτρηςΚ @ ΔημήτρηςΚ 22/09/2013 00:27:03

      *Φθινόπωρο του 1944

  14. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 21/09/2013 18:34:34

    Συγχαρητήρια

  15. Χ avatar
    Χ 21/09/2013 18:34:43

    '' Όπως στον ΕΑΜοκρατούμενο Βύρωνα, δεν μπορεί να κυκλοφορεί πια αστυνομικός η κουρεμένος, αθλητικού παραστήματος πολίτης χωρίς να διακινδυνεύσει την σωματική του ακεραιότητα.''
    Αγαπητέ έχετε χάσει ....συνέχειες θαρρώ! Και αστυνομικούς έχουμε και ομάδες ''Δίας'' έχουμε και τους κοντοκουρεμένους ...αθλητικού παραστήματος άνδρες, με χαρά τους ...ανεχόμαστε!! Τους φασίστες, είναι αλήθεια οτι μάλλον δεν τους σηκώνει το κλίμα κι έτσι γραφεία οι Χρυσαυγίτες δεν....τόλμησαν να εγκαταστήσουν στην περιοχή. Αυτό, το συνειδητοποιώ τώρα που θέσατε το ζήτημα. Ο Δήμαρχος του Βύρωνα είναι Νεοδημοκράτης 8 χρόνια τώρα και γενικά Αριστεροί και Δεξιοί, μια χαρά συμβιώνουν εδώ. Από το Βύρωνα λοιπόν να σας πληροφορήσω, οτι ΔΕΝ πρόκειται να ξεκινήσει ποτέ, κανένας νέος Εμφύλιος. Γενικά, νομίζω πως υπερβάλλουμε λίγο, μιλώντας για εμφυλίους. Να πολεμήσει δηλαδή ο δεξιός πεινασμένος με τον αριστερό χρόνια άνεργο; Είμαστε ΟΛΟΙ οι δεινοπαθούντες Έλληνες από τη μία πλευρά κι οι ΑΛΛΟΙ (οι ελάχιστοι, οι ωφελημένοι, οι υπηρετούντες, οι εκμεταλλευόμενοι) απέναντί μας! Είναι άνισος υπέρ μας ο αγώνας, αρκεί να μην αποδεχτούμε ούτε στιγμή το ρόλο του αναλώσιμου πιονιού, σε μια σκακιέρα άθλιων συμφερόντων. Η διαφορά και το ανίκητο όπλο μας συγκριτικά με το παρελθόν, είναι η ωριμότητα, η άμεση πρόσβαση στην πληροφόρηση και το μορφωτικό μας επίπεδο, που είναι σαφώς ανώτερο από εκείνο που διέθεταν οι παππούδες μας. Άδικα λοιπόν ....τροχίζουν τις ρομφαίες τους στα πεζοδρόμια οι κρετίνοι και τα νύχια τους στα δέντρα τα κοράκια.
    Το μεγαλύτερο λάθος και το βαρύτερο κρίμα μας, δεν επαναλαμβάνεται.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χ 21/09/2013 18:53:00

      Αμήν!

    • GO avatar
      GO @ Χ 22/09/2013 08:34:06

      Βρε είσαι υπό την ευρεία έννοια γειτόνισσα και ενώ συμφωνούμε, κατά ~80% πολιτικά (θα αυξήσουμε ποσοστά όταν ασπασθείς τον Καραμανλισμό) βριζόμαστε ιντερνετικά (για τις διαδικασίες σου);
      Κοίτα μην γνωριζόμαστε κιόλας;!
      Στις δημοτικές εκλογές του 1975, ιδρυτικό μέλος της ΟΝΝΕΔ στο Παγκράτι, παρακάλεσα δυο-τρεις "συντρόφους" να βοηθήσουμε προεκλογικά τον πατέρα κολλητού μου που ήταν υποψήφιος Δήμαρχος Βύρωνα με την Ε.Κ, αφισοκολλήσεις, συγκεντρώσεις κλπ. Ο Βύρωνας ήταν τότε ΚΚΕκρατούμενος και η Ε.Κ δεν είχε νεολαία ούτε για δείγμα.
      Μετά τη "δουλειά", τρώγαμε σε ένα ταβερνείο στην Αγορά. Σύχναζε και ο Στράτος Διονυσίου εκεί.
      Φέραμε και τον Αλέκο Παναγούλη σε ομιλίες, όλα πήγαν καλά και ο "δικός" μας εξελέγη.
      Από εκεί και μετά ο Δήμος πέρασε σε Νικολαΐδη και Ρογκάκο μέχρι να 'ρθει και να μείνει ο Χαρδαλιάς.
      Γεια σου γειτόνισσα!

      • GO avatar
        GO @ GO 22/09/2013 10:48:09

        Υ.Γ: Για την ακρίβεια Ε.Κ - Ν.Δ (Ένωση Κέντρου - Νέες Δυνάμεις) υπό τον Γεώργιο Μαύρο.

  16. akenaton avatar
    akenaton 21/09/2013 18:48:52

    Υπερβολές! Καλογραμμένες μεν, υπερβολές δε. Το "διότι" σας το εξηγούν περίφημα πιο πάνω και ο φλάβιος και ο Γιώργος αχαιός. Δεν τίθεται θέμα εμφυλίου. Θέμα επιστροφής της χώρας στην δεκαετία του 50 οικονομικώς τίθεται φυσικα, και γι αυτό θα πρέπει να "σφίξουν" λιγάκι τα γάλατα, ώστε να επανέλθει τάχιστα η εσωτερική ηρεμία και ομαλότητα που διαταράχτηκαν περιστασιακά. Η Δημοκρατία μας είναι ικανή να εξολοθρεύσει το αυγό του φιδιού και το ίδιο το φίδι άν χρειαστεί!

  17. WY avatar
    WY 21/09/2013 19:02:29

    Μπράβο Parsifal!!!!!

  18. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/09/2013 19:21:01

    Αφαπητέ Parsifal,
    το 1943 είχαμε κατακτητές, ο κόσμος πέθαινε απο την πέινα και τα μόνα πλεούμενα που ξεκινούσαν νύχτα απο τη Ραφήνα πήγαιναν - ερχόταν για Αλεξάνδρεια. Με αντάρτες και Άγγλους κομμάντος στα αμπαρια.
    Το καλοκαίρι του 2013 τα γουρουνάδικα και τα μπήτς μπάρ ήταν γεμάτα με το λιπαρό μέρος του Ελληνικού πληθυσμού. Και τα πλεούμενα ξεσκίστηκαν να πηγαίνουν στα νησιά με μεσοαστούς συμπολίτες μας. Για να μή πώ τι κάνανε στη Μύκονο οι "ανώτεροι" τους - και υποδείγματα τους.
    Το 1943, στην υποδουλωμένη Ελλάδα, οι γονείς μας έκαναν εθνικοαπελευθερωτικό, πατριωτικό αγώνα κατά του χιτλερικού κατακτητή. Με κάθε τρόπο, φυσικά και ένοπλο.
    Το 2013 ο μόνος αγώνα που έχει νόημα στην ληστευμένη από Έλληνες Ελλάδα, είναι ο ειρηνικός, δημοκρατικός και κοινωνικός αγώνας: Για να ανακτήσει το Κοινον των Ελλήνων την χαμένη υλική του βάση και την αξιοπρέπειά του, για να χάσουν οι μειοψηφούντες άρπαγες το πλεονέκτημα που οικοδόμησαν επι δεκαετίες, καβαλώντας στο σβέρκο την πλειοψηφία των πολιτών. Χρησιμοποιώντας ως "σκάλα" πελατειακά κόμματα και έναν υφαρπαγμένο κρατικό μηχανισμό. Δημοκρατία, ευνομία, ισονομία, αλήθεια, δικαιοσύνη άς είναι τα συνθήματα.

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ Uncle Stgm 22/09/2013 09:45:14

      Παρέλειψες τήν "εθνική ανεξαρτησία", προυπόθεση τών- δικών σου- "Δημοκρατία, ευνομία, ισονομία, αλήθεια, δικαιοσύνη" καί, προσθέτω, οικο-νομίας καί σωστού, ιεραρχημένου, ευδιάκριτου, υπεύθυνου καί μέ σαφώς προσδιοριζόμενα καθήκοντα "management".

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ειδωλοκλάστης 22/09/2013 15:30:09

        Αυτά όλα είναι στόχοι προς κατάκτηση, δεν τα έχουμε σταθερά στο χέρι.
        Η εθνική ανεξαρτησία δεν είναι στόχος. Είναι δεδομένη και εγγυημενη, όσο υπάρχει η Ευρωπαική οικογένεια και ανήκουμε σ' αυτήν, ως έθνος-μέρος ενός ισχυρού ευρύτερου όλου, μιας δημοκρατικής ένωσης κρατών - που αποκτά σιγά σιγά και ομοσπονδιακά στοιχεία.
        Άλλο ρεαλιστικό τρόπο διασφάλισης της εθνικής ανεξαρτησίας δεν βλέπω, δεν βρίσκω στα χρόνια μας.
        Υπάρχει βέβαια ο προσωρινός περιορισμός της οικονομικής εξάρτησης λόγω του (αναγκαστικού) διακρατικού δανεισμού.
        Οπότε τίθεται όντως θέμα οικο-νομίας, όπως το θέτετε. Αλλά έχω την πεποίθηση ότι χωρίς ευνομία, ισονομία, δικαιοσύνη, η οικο-νομία είναι εντελώς ανέφικτη.

        • ειδωλοκλάστης avatar
          ειδωλοκλάστης @ Uncle Stgm 22/09/2013 18:06:00

          "ευνομία, ισονομία, δικαιοσύνη" μέ ΠρΝ0Πε καί κατάργηση τού Συντάγματος δέν συμβαδίζουν, ευρωπαϊκή "οικογένεια" δέν υπήρξε ποτέ καί η "δημοκρατική ένωση κρατών"τού δήθεν ομοσπονδιακού μέλλοντός μας έδωσε ήδη δείγμα γραφής αρνούμενη νά ψηφίσει τό φόρο Τόμπιν (πού θά έκοβε τά πόδια τών σκιωδών τραπεζιτών/καζινοιδιοκτητών) πού θά εμπόδιζε τό στήσιμο τής αγοράς (βλέπε σχόλιό μου πρός ψυχραιμία κάτωθι) καί ανοίγωντας διάπλατα τήν ελληνική πόρτα στά ξένα vulture funds πού θά καταβροχθίσουν ότι απέμεινε.

  19. aris. aold avatar
    aris. aold 21/09/2013 19:21:37

    Η πραγματικότητα δείχνει ότι νεκροί και υλικές ζημιες μεταξυ Ολυμπιακού Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ Άρη είναι περισσότεροι και περισσότερες από ότι μεταξυ ανταρσυα χά.

    Μολις πεσουν οι καμπάνες της δικαιοσυνης και ακουστούν τα ισόβια θα ηρεμήσουν ολοι.

    Ποιος να κάνει πόλεμο.

    εαν ολους αυτούς που θεωρητικα απειλούν την ηρεμια τους αφήσεις νηστικους πάνω από οκτάωρο θα λιποθυμησουν από την πείνα.

  20. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/09/2013 19:59:49

    Δείτε τα τετράπαχα της ΧΑ, μετά κυττάξτε τις φωτογραφίες με τους λιπόσακους ανθρώπους της Κατοχής και αυτό τα λέει όλα.
    1943 η πείνα και ο θάνατος.
    2013, η παρακμιακή φάση ενός καταναλωτικού ξεσαλώματος δεκαετιών - που για πολλούς συνεχίζεται. Οι υπόλοιποι, που ποτέ δεν ξεσάλωσαν, βλέπουν τα τετράπαχα γομάρια και γελάνε. Με πικρή ειρωνεία.

  21. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 21/09/2013 20:45:55

    Το Ερώτημα αμείλικτο; Ο Πολιτικός Κόσμος της Δεξιάς και γενικότερα το Αστικό πολιτικό σύστημα που βρισκόταν; Καλό να γράφεις για τους Αλλους αλλά πρώτιστα θα πρέπει να καταγράψεις και την δική σου πολιτική θέση νομίζω.
    Και κάτι ακόμα τις φιλοναζιστικές οργανώσεις μετά το πέρας της κατοχής που τις συναντάμε; Τα στελέχη τους Ποιό κρατικό Μηχανισμό επανδρώνουν;

    Ακροδεξιά-Χ.Α-Σκληροπυρηνική Δεξιά έχουν δυσδιάκριτα όρια , ασε που εκφέρουν φορές τον ίδιο πολιτικό λόγο , ιστορικά δε είχαν και την ίδια εξωθεσμική συμπεριφορά εκτός αν επιθυμούν κάποιοι να ξεχαστούν Τεμπονέρας, Κουμής και Καννελοπούλου

  22. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 21/09/2013 21:05:13

    Ο εμφύλιος στήν Γιουγκοσλαυΐα έγινε χθές.
    Ούτε πολυκατάλαβαν πώς άρχισε.
    Στήν Αίγυπτο ο διχαστικός εμφύλιος τρέχει.
    Μεγάλη μπουκιά φάε. Μεγάλο λόγο μήν λές.

  23. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 21/09/2013 22:37:46

    Πολλές μέρες τώρα στέλνω παντού το σύνθημα ΣΒΑΣΤΙΚΑ = ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ.
    Για να αναγκάσω κάποιους να ξεχάσουν το σενάριο να τεθεί εκτός νόμου η ΧΑ. Γιατί τότε θα πρέπει να τεθεί εκτός νόμου και το ΚΚΕ.
    Γιατί αν τεθούν εκτός νόμου το 15% των Ελλήνων θα έχουμε εμφύλιο.
    Σήμερα κάποιοι το κατάλαβαν: http://www.onalert.gr/stories/mipos-i-xrysi-aygi-einai-pio-epikindyni-ektos-nomou
    Η ακροδεξιά δεν αντιμετωπίζεται έτσι.
    Είναι λάθος φάρμακο.
    Θα σκοτώσει και τον ασθενή (Αστική Δημοκρατία).
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ.
    Για κάθε 1% μείωσης της ανάπτυξης αυξάνουν κατά 1% τα ακροδεξιά κόμματα (υπάρχει σχετική ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ έρευνα).
    ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗ ΧΑ.

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ Τί να λέμε; 21/09/2013 23:36:50

      Η ανάπτυξη όμως πως έρχεται;
      Όταν έχεις διάφορους να καταπολεμούν την επιχειρηματικότητα...
      Αν π.χ. δεν αξιοποιηθεί ο ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ της χώρας πως θα έρθει η ΑΝΑΠΤΥΞΗ;
      Μετά το σύνθημα ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ = ΣΒΑΣΤΙΚΑ περνάω σε ένα άλλο σύνθημα:
      Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΤΑ ΑΚΡΑ....

    • Γιώργος Καλύτερος avatar
      Γιώργος Καλύτερος @ Τί να λέμε; 22/09/2013 00:11:22

      Όχι.
      Κάτι τέτοια τα λένε και οι αριστεροί για τους λαθρομετανάστες. Πρέπει λέει να τα βάλουμε με τη ρίζα του προβλήματος και να στοχεύσουμε στην εξάλειψη των αιτιών της. Ουσιαστικά δηλαδή μας χαμπερίζει οτι αν δεν εξαλειφθούν τα αίτια τότε αν θέλουμε να λεγόμαστε σοβαροί (οι “Άνθρωποι” με άλφα κεφαλαίο, είναι αγαπημένο τους κι αυτό) τότε θα πρέπει να φάμε στη μάπα το πρόβλημα ως έχει με στωικότητα, εγκαρτέρηση, εγκράτεια, μακροθυμία, μελιτζανοσαλάτα και τυροκαυτερή.
      Όχι. Κατάντησε σόφισμα με διακύβευμα την ίδια την σωματική ακεραιότητα των πολιτών. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν να συντρίψουμε την απροσχημάτιστη πολιτική εγκληματικότητα ακόμα και μέσα στα μαύρα μας τα χάλια εν καιρώ τρικυμίας. Κι αν αυτό προσκρούει στην λογική οτι έτσι θα έπρεπε να βγάλουμε και το ΚΚΕ εκτός νόμου, ας μη μπούμε σε τέτοιες ενστάσεις αυτή την ώρα, προέχει να διασφαλίσουμε οτι ακόμη κι αν χρειαστεί να διαμορφωθεί κάποιο αντίπαλο δέος έναντι του ΚΚΕ, αυτό ΔΕΝ θα είναι το κόμμα του Μιχαλολιάκου. Αν και πιστεύω οτι το αντίπαλο αυτό δέος αυτό υπάρχει ήδη και βρίσκεται εντός της Νέας Δημοκρατίας κάνοντας ήδη αρκετά καλή δουλειά (με κάποιους αστερίσκους). Είμαστε σε σημείο διερεύνησης του τρόπου με τον οποίο θα επιτευχθεί ο εξοβελισμός της χρυσής αυγής από την πολιτική ζωή του τόπου και πάντως για πρώτη φορά η πολιτική σκηνή φαίνεται να το έχει πάρει πραγματικά ζεστά το θέμα.

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Γιώργος Καλύτερος 22/09/2013 09:06:56

        Η λογική σου οδηγεί ταχύτατα σε εμφύλιο πόλεμο.
        Αν διαπράξανε έγκλημα του κοινού ποινικού δικαίου, απλά εφαρμόζεις την ήδη υπάρχουσα νομοθεσία.
        Τις ιδέες δεν τις κλείνεις φυλακή. Δεν μπορείς να τκις πολεμήσεις έτσι, π.χ. Χριστιανισμός...
        Με τη λογική σου τότε που σκοτώθηκε ο Τεμπονέρας από τον ΟΝΝΕΔίτη στην Πάτρα έπρεπε νε τεθεί εκτός νόμου η ΝΔ...το σκέφτεσαι τί θα γινόταν τότε;
        Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΤΑ ΑΚΡΑ…

  24. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/09/2013 23:31:02

    Φίλε Πάρσιφαλ,
    Μεγαλειώδες κείμενο στην ουσία του και με γερές ιστορικές βάσεις. Μια ελάχιστη αντίρρηση έχω σε μια ιστορική λεπτομέρεια, την οποία όμως θεωρώ περιττό να αναφέρω.
    Εύγε.

    • parsifal avatar
      parsifal @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/09/2013 00:08:50

      Ευπρόσδεκτη η συζήτηση. Ο Φάκτωρ εχει το μέηλ.

  25. Johny avatar
    Johny 21/09/2013 23:49:13

    Παραμένουν χρόνια τώρα αναπάντητα τα βασικά ερωτήματα:
    γιατί φτάσαμε ως εδώ;
    ποιοί έχουν την ευθύνη;

    Δεν μπορούμε να λέμε ότι θα εξαλείψουμε το φαινόμενο της βίας γενικά και αόριστα χωρίς πρώτα να έχουμε διαγνώσει σωστά τις αιτίες που οδηγούν στην ανεξέλεγκτη βία που ζούμε.
    Και δεν μπορούν να εξαλείψουν αυτά τα φαινόμενα της βίας άνθρωποι που θεωρούνται και είναι οι κυρίως υπεύθυνοι για την σημερινή κατάσταση της ανεξέλεγκτης βίας.

    Δεν βλέπω καμμία πρόθεση για διερεύνηση των αιτίων της σημερινής κατάστασης ούτε πρόθεση καταλογισμού ευθυνών σε συγκεκριμένα πρόσωπα και συγκεκριμένους χώρους και δεν βλέπω και συγκεκριμένες προτάσεις για το πως στο καλό θα αντιμετωπιστεί αυτή η βία.

    Με την σύλληψη του αστυνομικού που πυροβολεί στον αέρα για να σωθεί από τους τραμπούκους;
    Με την συνεχή επίρριψη των ευθυνών στα όργανα της πολιτείας;

    Στα επίπεδα που έχει φτάσει η βία σήμερα δεν καταπολεμάτε με νόμους και νοοτροπίες της εποχής που στην Ελλάδα οπλοφορούσαν μόνο οι αστυνομικοί και οι στρατιωτικοί.
    Στην Ελβετία αν δεν σταματήσεις σε μπλόκο της τροχαίας θα σε γαζώσουν εν ψυχρώ οι αστυνομικοί και ούτε κάν θα δικαστούν.
    Θα συντάξει ο αστυνομικός μία έκθεση που θα λέει ότι σε σκότωσαν επειδή δεν σταμάτησες στο μπλόκο και εκεί τελείωσε η ευθύνη του.
    Αυτά στην Ελβετία.

    Και εσείς περιμένετε στην Ελλάδα με τους παρόντες νόμους και την νοοτροπία να εξαλείψετε την βία.
    Είναι αστείο και να το σκέφτεται κάποιος.
    Κανένας αστυνομικός δεν θα εφαρμόσει τον νόμο όταν κινδυνεύει να πεθάνει ή να σαπίσει στις φυλακές επειδή κατά την διάρκεια της υπηρεσίας του σκότωσε κάποιον που του επιτέθηκε για να τον σκοτώσει.
    Κανένας.
    Και καλά κάνει, και εγώ το ίδιο θα έκανα αν ήμουν αστυνομικός.

    Ουσιαστικά ευχόμαστε να μην γίνουν τα πράγματα χειρότερα και παρακαλάμε η ευχή μας να εκπληρωθεί.
    Κάτι είναι και αυτό.

  26. Το Συνταγματικό τόξο, δεν έχει βέλη... avatar
    Το Συνταγματικό τόξο, δεν έχει βέλη... 22/09/2013 00:03:21

    Η Ιστορία δεν πρόκειται να επαναληφθεί, ούτε ως ...φάρσα. Δεν υφίστανται οι απαραίτητες δύο προς σύγκρουση πλευρές. Οι άνεργοι, οι οικονομικά ανίσχυροι, οι υποβαθμισμένοι, κάθε μέρα πληθαίνουν. Δεν ωφελεί να συγκρουσθούν μεταξύ τους -και το ξέρουν-, απαιτείται μόνο να απαλλαγούν απ΄ τους κατακτητές. Οι λούμπεν ανεγκέφαλοι, υποκινούμενοι, μπορούν να ξεμαλλιάζονται όσο θέλουν στα πεζοδρόμια. Δεν πρόκειται να τους ακολουθήσουν οι δεξιοί κι αριστεροί της εξαθλιωμένης μεσαίας τάξης. ΠΟΤΈ. Άρα Εμφύλιο, δε μπορούν ν΄ανεβάσουνε στο...σανίδι. Ματαιοπονούν.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Το Συνταγματικό τόξο, δεν έχει βέλη... 22/09/2013 03:57:13

      Η "μεσαία τάξη" σε μεγάλο βαθμό αγκομαχά στα γουρουνάδικα. Έχει πολλούς κοιλαράδες που καίνε ακόμη το λίπος τους.
      Άλλοι έχουν μεινει πετσί και κόκκαλο, άνθρωποι που ποτέ δεν πρόλαβαν να γίνουν "μεσαίοι". Ούτε στην εποχή της "ανάπτυξης" και της χλίδας.
      Έχετε ακουσει για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα; Τυπικούς ή μπλοκάκια; Και πόσοι απο αυτούς είναι ήδη άνεργοι; Το έχετε σκεφτεί;
      Κατά τα άλλα, υπάρχουν μεσαία στρώματα που όντως υποβαθμίζονται και το μέλλον τους είναι άδηλο. Άλλα όμως συνεχίζουν να πλέουν στο μαύρο χρήμα.
      Η "μεσαία τάξη" δεν είναι ενιαία. Έχει τους πατρίκιους και τους πληβείους της.

      • Το Συνταγματικό τόξο, δεν έχει βέλη... avatar
        Το Συνταγματικό τόξο, δεν έχει βέλη... @ Uncle Stgm 22/09/2013 16:44:42

        Μια χαρά τη γνωρίζω Θείε, σ΄αυτήν ανήκω. Εμφύλιο μ΄εμάς όμως ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ. Άνεργοι, απλήρωτοι μήνες, κακοπληρωμένοι, συνεχώς απειλούμενοι και απελπισμένοι μπορεί να είμαστε, αλλά ...κορόϊδα δεν είμαστε.
        Δε θα επιτρέψουμε ποτέ ξανά και σε κανέναν να μας θάψει.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Το Συνταγματικό τόξο, δεν έχει βέλη... 22/09/2013 17:10:44

          Σωστός. Ποτέ ξανά. Η απειλή για "εμφύλιο" είναι για να τρομοκρατήσουν τους πολίτες και να τους κάνουν ΝΑ ΑΝΕΧΘΟΥΝ την κλοπή του δημόσιου πλούτου και την διαφθορά απο τους έχοντες.
          Έτρερον εκάτερον. Δεν μασάμε. Δεν τσιμπάμε. Δεν προκαλούμε. Δεν έχουμε εχθρούς, έχουμε όμως αντιπάλους. Πολιτικούς και κοινωνικούς.
          Δεν μισούμε, απαιτούμε όμως δικαιοσύνη. Δεν εκβιαζόμαστε. ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ.
          Εν έτει 2013, δεν είμαστε Αίγυπτος ή Συρία. Εδώ είναι Ευρώπη. Οριακή Ευρώπη και όριο της Ευρώπης, αλλά η ισχύς μιας ενότητας φαίνεται στην περιφέρεια, όχι στο κέντρο.
          Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές και κάνουν πορτοκάλια.
          ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ.

  27. dem avatar
    dem 22/09/2013 00:05:16

    Θυμηθείτε τι λέγαμε όλοι για το καθεστως Ασσαντ. Ποιά ανάγκη εξυπηρετούσε η ρίψη χημικών από το καθεστώς τι στιγμή που κέρδιζε τον πόλεμο. Έτσι και ποιά ανάγκη εξυπηρετούσε η δολοφονία από την ΧΑ ενός αριστεριστή την στιγμή που κέρδιζε στις δημοσκοπήσεις;

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ dem 23/09/2013 10:48:48

      Ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει.

  28. Δημήτριος ο Α avatar
    Δημήτριος ο Α 22/09/2013 00:08:04

    Τα εγγόνια των δοσιλόγων, των Ταγματασφαλιτών και των μαυραγοριτών, πες μας εσύ που διάβασες τα ...σωστά βιβλία, τι απέγιναν; Τακτοποιήθηκαν ή κακοπέσανε τα κακόμοιρα; Αλλά τι λέω; Τα κλοπιμαία ήτανε αρκετά να θρέψουν 2-3 γενιές.

    • Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ @ Δημήτριος ο Α 22/09/2013 10:11:58

      Πληρώνουν τις συντάξεις των εγγονών των ηρώων με την αποσχιστική βούληση.
      Μη στεναχωριέσαι κανένας δεν πάει χαμένος σε αυτή τη χώρα.

      • Alexis avatar
        Alexis @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 22/09/2013 16:32:41

        Με τι λεφτά κάνουν τις πληρωμές άραγε.
        Μα με αυτά που τα πράσινο - γαλάζιο - κόκκινα τρωκτικά ροκάνισαν και σήμερα πληρώνουμε όλοι, δίκαιοι και άδικοι πλην των μεγαλοκλεφταράδων που την κοπάνησαν με τα κλοπιμαία, στους τοκογλύφους.
        Συμπερασματικά, καλά και σωστά όσα προαναφέρατε αλλά οι μοντέρνες συμμορίες θα αναχαιτιστούν μόνο αν τιμωρηθούν οι παραδειγματικά οι μεγαλοκλεφταράδες και δοθεί στην κοινή γνώμη η αίσθηση ότι κάτι αλλάζει επιτέλους σε αυτή τη χώρα.
        Αλλιως να περιμένουμε και να ετοιμαζόμαστε για τα χειρότερα...

      • Δημήτριος ο Α avatar
        Δημήτριος ο Α @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 22/09/2013 16:34:30

        .....Και να τα πληρώνουν δεν πειράζει, από τα κλεμμένα προέρχονται. Με κάποιο τρόπο έπρεπε να ...μοιραστεί ένα μέρος τους και στους νόμιμους δικαιούχους. Μην είστε μοναχοφαγάδες!

  29. rally monkey avatar
    rally monkey 22/09/2013 00:08:23

    Αν δουμε την Ιστορία απο καποια απόσταση - ο parsifal έχει δίκαιο
    δεν εχει αλλάξει τίποτα απο το '43-44

    ο ανθρωπινος παράγοντας πιεσμένος σε συνθήκες 'no future', η πόλωση μεσα στην κοινωνία, η πέμπτη φάλαγγα των λαθρομεταναστών, οι γεωπολιτικές τεκτονικές πλακες που κινούνται επικύνδινα στην περιοχή - αυτα ειναι όλα εκρηκτικα συστατικά - και ειναι όλα εδώ μπροστά μας (..αν και το γεωπολιτκο παιχνίδι δεν μπορει να το 'πιασει' κανεις τοσο ευκολα οπως την αντιπαραθεση Δυσης - ΕΣΣΔ μετα τον Β' ΠΠ)

    το επιπεδο εξοπλισμού των ακρων στο οποιο αναφερθηκαν πολλοι σχολιαστες ειναι μια απλή λεπτομερεια ..
    ..και δυστυχώς το κρατος δεν εχει δειξει *ουτε ένα* σημαδι δύναμης απο αυτά που υπαινισσεται ο Πρωθυπουργός

    Πρεπει να μπορεσουμε να δουμε την κατασταση αφαιρετικά και τοτε δεν ειναι για να εφησυχάζουμε

    όπως ειπε καποιος σημαντικός (μου διαφευγει) '..να παρακολουθεις τα βήματα της Ιστορίας ..αλλά όχι απο πολύ κοντά γιατί υπαρχει κίνδυνος να σε κλωτσήσει στα δόντια'

  30. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/09/2013 00:41:37

    Parsifal, ευχαριστίες για τη εξαιρετική κατάθεση.

    • parsifal avatar
      parsifal @ Προφήτης 22/09/2013 10:57:02

      Εγώ ευχαριστώ για την αποδοχή, φιλικούς χαιρετισμούς

  31. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/09/2013 01:39:28

    H διαφορα απο τοτε ειναι οτι τωρα τα ακρα εχουν τον ιδιο γεωπολιτικο προσανατολισμο : εξοδος απο την Ευρωπη και τη δυτικη συμμαχια ενω τα μεσαια μνημονιακα κομματα την παραμονη σε αυτην.
    Μπορει να γινει ενας εμφυλιος μονο για τους μεταναστες και την ιστορια;Οχι.
    Μπορει να γινουν σειρα επεισοδιων αλλα ο εμφυλιος αποφασιζεται ΚΕΝΤΡΙΚΑ.
    Καποιο επιτελειο,καποιο πολιτικο γραφειο ή καποια κυβερνηση αποφασιζει και οχι ο Ρουπακιάς.Και το επιτελειο εχει παντα γεωπολιτικο στοχο αλλαγης.
    ΤΟ 40 το ΚΚΕ ηθελε Σοβιετικη Ενωση και οι αλλοι Αγγλια.
    Τωρα ΧΑ ΚΑΙ αριστερα θελουν εξω απο την ΕΕ και εξω απο το ΝΑΤΟ προς Ρωσια.Θα πολεμησουν μεταξυ τους ενω εχουν τον ιδιο γεωπολιτικο στοχο,κατω το μνημονιο και οι αμερικανοσιωνιστες τοκογλυφοι και τα μονοπωλια που με ολες αυτες τις λεξεις εννοουν το ιδιο πραγμα;
    Στην πραγματικοτητα απο το εμφυλιοπολεμικο κλιμα οφελειται η κυβερνηση γιατι οι αντιδυτικες αντιμνημονιακες δυναμεις μισουνται μεταξυ τους.

    • billi smart avatar
      billi smart @ ψυχραιμια 22/09/2013 02:08:41

      ρε ποιος εχει στρατο????στην ευρωπη.....σκεψου................

    • Γιώργος Καλύτερος avatar
      Γιώργος Καλύτερος @ ψυχραιμια 22/09/2013 02:18:15

      Νομίζω οτι βλέπεις τις κοινωνικές δυνάμεις και ισορροπίες υπό ένα πρίσμα λιγότερο χαοτικό από όσο τους αναλογεί. Επιπλέον, μια «σειρά επεισοδίων» συνολικής διάρκειας μέχρι δεκαπέντε μέρες, με τα σημερινά μέσα σύγκρουσης, αναμετάδοσης και καταγραφής αρκούν για να εμποτίσουν την κοινωνία με εικόνες και παραστάσεις εμφυλίου. Μην υποτιμούμε τόσο την κρισιμότητα των στιγμών.

  32. billi smart avatar
    billi smart 22/09/2013 02:23:12

    παρσιφαλ ....μεγαλος ανθρωπος εισαι ....ρυτιδιασμενος.....δεν μας ειπες για την παιδεια που προσφερε το ελληνικο κρατος πριν 30 χρονια απο τα γεγονοτα του κειμενου σου....ειχαν ολη την ιδια προσβαση για 30 χρονια ???ειχαν ολοι την εθνικορθοδοξη παιδια για 30 χρονια???τι μυαλο φτιαχνανε στα ελληνοπουλα για 3ο χρονια πριν τα περιστατικα της ιστοριας ???κανα ανοικτο μυαλο ανελαβε την διαπαιδαγωγηση των ελληνων πριν 30 χρονια απο τα γεγονοτα σου????καθησες και ασχοληθηκες με τα γεγονοτα σου....ειναι δικα σου....οχι της νεας γενιας.....

    • parsifal avatar
      parsifal @ billi smart 22/09/2013 11:00:46

      1. Δεν είμαι ακόμη ρυτιδιασμένος
      2. Επιμένω οτι τα "γεγονότα μου" ανήκουν σε ολους, και στην "νέα γενιά". Γιατί η "νέα γενιά" δεν προήλθε απο παρθενογέννεση, ούτε επεσε με αλεξίπτωτο στην χώρα, απο το πουθενά.

  33. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 22/09/2013 11:51:50

    Πάρσιφαλ,
    Ποιός είναι σήμερα ο "ναζί κατακτητής" τού 43 σου καί πότε τόν βλέπεις νά ξεκουμπίζεται;
    Γιατί, άν δέν απαντηθούν πρώτα αυτά, μέ ειλικρίνεια καί καθαρότητα, δέν μπορείς νά παραλληλίζεις "τότε" μέ "σήμερα".

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ειδωλοκλάστης 22/09/2013 14:30:49

      Δεν μπορει να ξεκουμπισθει η παγκοσμια αγορα.Μπορεις μονο να κλεισεις εσυ τα συνορα σου και να γινεις φτωχοτερο.

  34. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΜΑΝΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΜΑΝΤΟΣ 22/09/2013 14:22:32

    Αγαπητέ parsifal ,
    Συγχαρητήρια από καρδιάς.
    Υπάρχουν λίγοι , αλλά φωτισμένοι άνθρωποι σε τούτο τον τόπο.
    Μακάρι να γίνουν πολλοί.
    Πένα σαν την δική σου είχα χρόνια να δω.
    ΜΠΡΑΒΟ , ΜΠΡΑΒΟ , ΜΠΡΑΒΟ !!!

  35. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 22/09/2013 16:11:18

    Η παγκόσμια αγορά, στήν δική μου αντίληψη, συνοψίζεται στήν ρήση τού Τζίμ Ρότζερς (πρών Γκόλντμαν Σάκς ceo): "Τά παράγωγα είναι τό μεγαλύτερο όπλο μαζικής οικονομικής καταστροφής".
    Στή δική σου;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ειδωλοκλάστης 22/09/2013 23:29:23

      Aν εχεις τακτοποιημενο προυπολογισμο δεν μπορει να σε καταστρεψει κανενας.Ουρα θα κανουν να σε δανεισουν αλλά φυσικα δεν θα πρεπει να δανεισθεις χωρις λογο.

      • ειδωλοκλάστης avatar
        ειδωλοκλάστης @ ψυχραιμια 23/09/2013 07:53:59

        Δέν είναι μόνο πού αρμενίζουμε στραβά μέ ξένο καπετάνιο πού μάς πάει γιά παλιοσίδερα, αλλά είναι καί ο γυαλός στραβός καί χρεωκοπημένος:
        Τακτοποιημένο προϋπολογισμό μέ εσωτερική αγορά ανοιχτή, λεμόνια αργεντινής, σκόρδα Κίνας, κρέατα Γαλλίας κτλ κτλ , ανεργία στό 30+% καί διαλυμένη κοινωνία;
        Καλόοοο!

  36. john3 avatar
    john3 23/09/2013 11:56:00

    Η ωραιοποίηση της ιστορίας είναι το παραπάνω κείμενο.Θέλω να πιστεύω οτι αυτό το Φθιν. του 43 είναι η οπτική πλευρά του συγγραφέως γιατι η ιστορία είναι λίγο διαφορετική.Δυστυχώς για τους περισσοτερούς η ΙΣΤΟΡΙΑ δεν είναι κοινωνιολογική αναλυση αλλα ΓΕΓΟΝΟΤΑ δλδ Ιστορία=Τόπος+Χρόνος+Πρόσωπα+Συμβαν,αυτή την απλή μαθηματική συναρτηση συντασουν οι Ιστορικοί σε ολο τον πλανητη για να μας περιγραψουν γεγονοτα.Ολα τα αλλα που γράφονται απο μη στρατευμενους ιστορικους ειναι.......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.