#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/06/2013 13:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ξένα και ντόπια συμφέροντα μεθοδεύουν την πτώση Σαμαρά



Σενάρια αποσταθεροποίησης απεργάζονται ξένα και ντόπια συμφέροντα για να ρίξουν τον νόμιμα εκλεγμένο Πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά. Τις τελευταίες ώρες, εντείνονται οι ζυμώσεις σε συγκεκριμένα πολιτικά και οικονομικά γραφεία, για να μεθοδευτεί η πτώση του Αντ. Σαμαρά.

Η απόφαση είναι ειλημμένη και έχουν δοθεί και συγκεκριμένες κατευθύνσεις από κέντρα εκτός Ελλάδος, ώστε να επιχειρηθεί η ανατροπή του Αντ. Σαμαρά από την πρωθυπουργία και να τοποθετηθεί στη θέση του ένας απόλυτα ελεγχόμενος πρωθυπουργός.

Γνωστές πολιτικές οικογένειες των Αθηνών και επιχειρηματικά τζάκια, ήδη συζητάνε την επόμενη μέρα στην πολιτική σκηνή και σχεδιάζουν τη νέα κυβέρνηση που μπορεί να προκύψει, ενώ ήδη μελετάνε ονόματα που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τον Αντ. Σαμαρά στην πρωθυπουργία.

Ουσιαστικά μεθοδεύεται ένα…συνταγματικό πραξικόπημα για να ικανοποιηθούν κάποια κέντρα, εκτός και εντός Ελλάδος, που ποτέ δεν συμβιβάστηκαν με την ιδέα, ότι ο Αντ. Σαμαράς θα ήταν πρωθυπουργός.

Εδώ και πάρα πολλές ημέρες, συζητάνε συγκεκριμένα σενάρια για το ποιος μπορεί να είναι ο διάδοχος του Αντ. Σαμαρά και ουσιαστικά τορπιλίζανε με τις κινήσεις τους την προσπάθεια για τις μεταρρυθμίσεις.

Φάνηκε ξεκάθαρα ότι η ΕΡΤ ήταν η αφορμή για να ξεδιπλωθούν τα σενάρια αποσταθεροποίησης και να δρομολογηθούν πολιτικές εξελίξεις που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει που μπορεί να οδηγήσουν τη χώρα.

Μάρκος Αυρήλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 17/06/2013 13:40:20

    "Με τα χεράκια μας, βγάλαμε τα ματάκια μας".

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Uncle Stgm 17/06/2013 14:41:49

      Κατανοητός, φίλε Uncle, στο σχολιασμό σου.
      Ομως, - κρίνοντας μάλιστα και από την γενικότερη φιλοσοφία, που αποπνέεται από τα σχόλιά σου εν γένει- πες μας:
      Ας υποθέσουμε ότι υπαναχωρεί, όπως προτείνουν κάποιοι, ή ότι δεν το είχε κάνει εξ αρχής, όπως εμμέσως πλήν σαφώς υπαινύσεσαι εσύ.

      Αμφιβάλλεις, ότι ουδέποτε θα καθαριζόταν η κόπρος του Αυγείου;;;;;
      Προπάντων δε, αμφιβάλλεις ότι πρώτος εσύ - γενομένης συζητήσεως- θα ξυφουλκούσες κατά των πολιτικών με αυτά περίπου ταλόγια ;;;;
      " .... Δυστυχώς, δεν υπάρχει ένας πολιτικός, που να βάλει το μαχαίρι στο κόκκαλο που να αδιαφορεί για το πολιτικό κόστος και να πάρει γενναίες αποφάσεις για τα τα κακώς κείμενα. Γιαυτό δεν θα πάμε μπροστα ποτέ ..."

      Ας είμαστε ειλικρινείς, λοιπόν !

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ Παύλος 17/06/2013 20:57:41

        @ Παύλος : υπαινίσσομαι - ξιφουλκώ

    • Μara(old) avatar
      Μara(old) @ Uncle Stgm 17/06/2013 16:38:53

      Θείε,
      ολίγον...χαιρέκακο το σχόλιο σου και βιαστικό.
      Γιατί??? Περίμενε λίγο....

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Uncle Stgm 17/06/2013 16:45:05

      Βεβαίως και τη μεθοδεύουν γιατί ποτέ ο Σαμαράς δεν ήταν επιλογή τους.
      Αν δεν ήταν η ΕΡΤ θα εύρισκαν κάποια άλλη η ευκαιρία.
      Εκτός κι αν έπρεπε να εξαιρεθεί η ΕΡΤ από τις απολύσεις.
      Όσο για εκείνους που διαφωνούν με τον "τρόπο" και όχι με την ουσία, παρασυρμένοι από την προπαγάνδα της Συριζο-αριστεράς, αλήθεια πιστεύουν ότι αν επιλεγόταν η διαδικασία των απολύσεων με την ΕΡΤ σε λειτουργία, θα άλλαζε τίποτα σε αντιδράσεις?
      Αν απολύονταν 1500 στους 2500, όλα θα ήσαν ήρεμα και ειρηνικά?
      Ότι δε θα τίναζε ο αναρχοσυνδικαλισμός της ΕΡΤ το κανάλι στον αέρα με "αντάρτικες" εκπομπές και ότι άλλο φαντάζεται ο νους μας?
      Το θέμα λοιπόν είναι ο Σαμαράς και τί εκφράζει.
      Το δυστύχημα είναι ότι ο Πατριώτης Α. Σαμαράς είχε την ατυχία να διαχειριστεί τις τύχες της χώρας σε τραγικές και δύσκολες στιγμές που τον υποχρεώνουν να παίρνει οδυνηρές αποφάσεις.
      Αλλά είναι και ο μόνος που μπορεί να το κάνει με δικαιοσύνη και εντιμότητα, τη στιγμή που τα μεγάλα συμφέροντα αναζητούν "φιλικό" Πρωθυπουργό για να ρεφάρουν τις ζημιές της κρίσης εις βάρος των Ελλήνων πολιτών.
      Ποιος δεν ξέρει ότι πιέζουν π.χ οι καναλάρχες να χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ?
      Το θέμα είναι αν όσοι τον στηρίζουμε κιοτέψουμε επειδή διατυπώνονται αντιδράσεις.
      Το θέμα είναι να μην ξεχάσουμε ότι είναι εκείνος που ξαναέβαλε στην ατζέντα της παράταξης τον Εθνικό Πατριωτικό λόγο, πολύ πριν παρουσιαστεί το ναζιστικό έκτρωμα.
      Να μην ξεχάσουμε ότι είναι η πρώτη χρονιά διακυβέρνησης χωρίς οσμές σκανδάλων και συναλλαγών.
      Οτι για πρώτη φορά μετά από 5 χρόνια, η Πατρίδα ελπίζει να σωθεί.
      Ότι σενάρια αλλαγής Πρωθυπουργού μόνο με οργανωμένο σχέδιο συμφερόντων συνάδουν και δεν είναι δυνατόν να ξεκινούν από την κρίση της ΕΡΤ.
      Οτι δεν έχουμε άλλη επιλογή από το στηρίξουμε με φανατισμό τον Αντώνη Σαμαρά και τις επιλογές του.
      Για να μη βάλουμε άλλη μια φορά την Πράταξη σε ομφαλοσκόπηση και την Πατρίδα σε περιπέτειες.

      • Nikos Z avatar
        Nikos Z @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/06/2013 20:57:22

        "" Αλλά είναι και ο μόνος που μπορεί να το κάνει με δικαιοσύνη και εντιμότητα, τη στιγμή που τα μεγάλα συμφέροντα αναζητούν “φιλικό” Πρωθυπουργό για να ρεφάρουν τις ζημιές της κρίσης εις βάρος των Ελλήνων πολιτών.''

        Melisanidis

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Uncle Stgm 17/06/2013 17:52:33

      Χωρίς τομές, εγχείριση δε γίνεται (πολιτικά μιλώντας). Και χωρίς να αψηφάς το πολιτικό κόστος και τα συμφέροντα των συντεχνιών, ηγέτης άξιος δε νοείται. Όλα τα κακώς κείμενα δε διορθώνονται μαζί. Τη θετική βούληση δε την αναγνωρίζεις τουλάχιστον; Μη χάνουμε το δάσος για το δέντρο.

  2. Ξένος avatar
    Ξένος 17/06/2013 13:50:49

    Δεν θα ήταν απλούστερο για τον ίδιο και, εδώ που φτάσαμε, πιo συμφέρον για τον τόπο να πάρει πίσω την πράξη νομοθετικού περιεχομένου και να επαναλειτουργήσει η ΕΡΤ; Όσα προβλήματα κι αν ενέχει μια τέτοια υπαναχώρηση είναι σαφώς καλύτερη επιλογή από την περιπέτεια στην οποία μπλέκουμε τώρα όλοι. Κι αν χρειαστεί ας το κάνει αφήνοντας σαφείς και έντονες αιχμές προς πάσα κατεύθυνση.

    • SPARTKOS avatar
      SPARTKOS @ Ξένος 17/06/2013 13:56:41

      Δεν μπορει να το κανει,θα πληγει ανεπανορθωτα η αξιοπιστια του.Εδω που φτασαμε ειναι οποιος αντεξει.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Ξένος 17/06/2013 13:56:55

      Αυτοκτονικό θα ήταν. Θα εξευτελιζόταν παντού και θα ομολογούσε ότι είναι ο αδύναμος της υπόθεσης. Θα ήταν όμηρος των άλλων δύο, που θα τον έριχναν με την επόμενη ευκαιρία.

      Η μόνη λύση είναι να πολεμήσει όσο μπορεί για να μην πέσει και να προκηρύξει εκλογές, εν ανάγκη, όπου ο κόσμος θα του δώσει το "κάτι παραπάνω" που χρειάζεται για να κυβερνήσει ίσως και αυτοδύναμα.

  3. aris. aold avatar
    aris. aold 17/06/2013 13:53:10

    Ο Σαμάρας δεν πρέπει να βιαστεί.

    Εαν απόψε δεν τα βρουν που είναι το πιθανότερο τότε πρέπει πριν κάνει οτιδήποτε να φερει το νομοσχέδιο για την ερτ προς ψηφίσει στην Βουλή.

    Στοχος είναι να αποκαλυφθούν αν υπάρχουν ποιοι βουλευτές της νδ είναι στο κόλπο.

    Αν το νομοσχέδιο υπερψηφιστεί από ολους τους βουλευτές (αυτό σημαίνει ότι κανείς βουλευτής της νδ δεν μπορεί να στηρίξει κυβερνητική λύση που θα στηριζεαται στην επανέναρξη της ερτ) τότε ζητάει ψήφο εμπιστοσύνης από την Βουλή προσπαθώντας να δημιουργήσει ρήγμα σε ΠΑΣΟΚ και σημαρ.

  4. Promitheas avatar
    Promitheas 17/06/2013 14:05:22

    Θα περίμενε κανείς ότι θεωρείτε τους αναγνώστες σας περισσότερο νοήμονες. Τί πρεσβεύουν αυτά τα "σενάρια"; Ποιοί είναι πίσω απ'αυτά; Γιατί τορπιλίζουν τις κινήσεις τού Σαμαρά; Να κερδίσουν τί ακριβώς; Ποια, επιτέλους, είναι αυτά τα "τζάκια";

    Ονόματα και διευθύνσεις, αλλιώς η "ανάλυσή" σας έχει την ίδια αξία με τις κοινότυπες μελλοντολογίες μιας καφετζούς.

  5. Διογένης avatar
    Διογένης 17/06/2013 14:07:28

    Αν μου επιτρέπετε, μια-δυο παρατηρήσεις:

    Στόχος των "ξένων συμφερόντων" δεν είναι ένας απόλυτα ελεγχόμενος πρωθυπουργός. Και ο ΓΑΠ ως απόλυτα ελεγχόμενος εξελέγη. Όμως στην πορεία αναγκάστηκε να κάνει σημαντικούς συμβιβασμούς με την Γερμανία, όσο και εάν κατά βάθος εξακολουθούσε να είναι ελεγχόμενος - έστω και όχι απόλυτα.

    Και ο Σαμαράς κάνει πολλά χατήρια στον αμερικανικό παράγοντα. Το πιο χαρακτηριστικό: Συναίνεσε στην ακύρωση του South Stream και προώθησε τον ανταγωνιστικό αγωγό TAP. Από εκεί και πέρα, το βασικό "χατήρι" που θέλουν οι Αμερικανοί δεν είναι κάτι συγκεκριμένο ως πολιτική, αλλά, πολύ απλά, η χρεωκοπία της Ελλάδας! Το βασικό πρόβλημα των Αμερικανών δηλαδή είναι ότι πέτυχε "υπέρ του δέοντος" στην οικονομική πολιτική. Εξ ου και όλες αυτές οι συκοφαντίες του sucess story και η επικοινωνιακή υπονόμευση της απίστευτης βελτίωσης των δημόσιων οικονομικών της Ελλάδας (ΔΕΝ μιλάω για τα ιδιωτικά οικονομικά του καθενός μας και μην ξανακούσω πάλι τις γνωστές άσχετες ενστάσεις ότι "η ανεργία και η ύφεση διαλύουν τον κόσμο" κλπ.).

    Οι ΗΠΑ δηλαδή δεν θέλουν έναν πιο υπάκουο πρωθυπουργό (και ο Σαμαράς κάνει ό,τι μπορεί για να τους κάνει χατήρια, σοφά σκεπτόμενος και κατανοώντας ότι η Ελλάδα δεν είναι ανεξάρτητη χώρα), αλλά θέλουν την αποσταθεροποίηση ως αυτοσκοπό. Θέλουν την Ελλάδα μόνιμα σε κρίση, για να είναι και το ευρώ μόνιμα σε κρίση.

    Η ΕΡΤ τους δίνει το "ατύχημα" που τόσο πολύ είχαν ανάγκη για να αποσταθεροποιήσουν την κυβέρνηση. Και το ερώτημα πλέον δεν είναι τι κάνουν οι ΗΠΑ (των οποίων η δυνατότητα άμεσης παρέμβασης έχει περιοριστεί τα τελευταία χρόνια), αλλά κατά πόσον τα "ντόπια συμφέροντα" κάνουν παιχνίδι με τις ΗΠΑ από κεκτημένη ταχύτητα ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο.

    Επειδή ακριβώς η ισχύς των ΗΠΑ είναι πιο περιορισμένη σήμερα από ό,τι πριν από πέντε χρόνια, γι' αυτό ακριβώς το λόγο είναι σημαντικότερος ο ρόλος των ντόπιων και σημαντικότερο το ποιος θα αποδειχθεί ο ισχυρός της υπόθεσης. Εάν αντέξει τις πιέσεις ο Αντώνης και δεν λυγίσει και πάει κατευθείαν σε εκλογές, όλο το σενάριο θα καταρρεύσει, διότι οι ντόπιοι δεν θέλουν εκλογές, όσο και να θέλουν οι ΗΠΑ την αποσταθεροποίηση. Ακόμη όμως και να πάμε σε εκλογές, ο Σαμαράς, έχοντας δείξει χαρακτήρα και ισχύ, θα τις κερδίσει σχετικά εύκολα και θα βγει εν γένει κερδισμένος από αυτές.

    Το πράγμα είναι, συνεπώς, περισσότερο μπλόφα από όσο δείχνει, αλλά και στο βαθμό που είναι και δεν "δείχνει" μόνον, είναι και πάλι αντιμετωπίσιμο, διότι ο Σαμαράς θα πάρει κόσμο με το μέρος του, εάν δείξει ανυποχώρητη στάση στο θέμα της ΕΡΤ. Που θα τον χάσει, εάν υποχωρήσει.

    Σίγουρα λοιπόν μεθοδεύονται πράγματα εις βάρος του Σαμαρά, αλλά ίσως για πρώτη φορά μεταπολεμικά πιθανόν να είναι ένας Έλληνας πρωθυπουργός σε θέση να αντιμετωπίσει τέτοιες μεθοδεύσεις. Ας μην πάει η ευκαιρία χαμένη!

    • ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ avatar
      ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ @ Διογένης 17/06/2013 16:31:28

      Αντώνη,πριν πας στη συνάντηση με τους 2 ΠΡΕΠΕΙ να διαβάσεις προσεκτικά αυτό το σχόλιο του Διογένη!!!!!

  6. μπαμπουίνος avatar
    μπαμπουίνος 17/06/2013 14:09:23

    Οταν πριν λίγες μέρες αναφέρθηκαν σχετικά σενάρια πολλοί εδώ μέσα τα θεώρησαν αστειότητες...Τώρα λοιπόν εδώ σε θέλω ...κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα

  7. sender avatar
    sender 17/06/2013 14:13:39

    Δεν είναι η ΕΡΤ!είναι ο πατριωτικός προσανατολισμός του πρωθυπουργού που τους πονά.Διότι όλοι αυτοί θα γλυτώσουν από τις ποινικές τους ευθύνες[π.χ.λίστα Λαγκάρντ],θα συνεχίσουν ανενόχλητοι να αναπτύσσονται στα λασπόνερα και με τα λα'ι'κίστικα συνθήματα θα παρασύρουν τους ανόητους στον χαμό.Εμείς οι υπόλοιποι απλά υπομένουμε,ακόμα μια φορά,μια τελευταία φορά.

  8. christof avatar
    christof 17/06/2013 14:17:18

    Διαγγελμα στον Ελληνικο Λαο αποψε και να το θεσει το νομοσχεδιο στη Βουλη αμεσα για εγκριση.Εαν δεν περασει αποσυρεται το νομοσχεδιο . Υπαρχει προβλημα στη κυβερνηση αλλα οχι πολιτικο.

    • ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ avatar
      ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ @ christof 17/06/2013 16:33:49

      +10000

  9. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 17/06/2013 14:21:26

    "Φάνηκε ξεκάθαρα ότι η ΕΡΤ ήταν η αφορμή για να ξεδιπλωθούν τα σενάρια αποσταθεροποίησης..."

    Γι' αυτό επιχειρηματολογούσα πως οι καρατομήσεις των τρωκτικών έπρεπε να γίνουν με την "καρδιά μαρουλιού", αν με εννοείτε, να μην καταλάβει κανείς τίποτα, και όχι με τον τρόπο που έγινε.
    Εάν φτιαχνόταν ένα προσεκτικό σχέδιο συνεχούς λειτουργίας της ΕΡΤ με ένα ελάχιστο αριθμό, αξιολογικά κρινόμενου προσωπικού και καρατομούνταν τα αδιαφανή στεγανά της σαπίλας τότε ο κόσμος θα επικροτούσε κατά πλειοψηφία το καθάρισμα.

    Τώρα κάναμε ήρωες τους επίορκους, και αυτούς που κατάντησαν την ΕΡΤ παραμάγαζό τους.
    Παρ' όλα αυτά, πρέπει να στηρίξουμε τον Α. Σαμαρά γιατί αποφάσισε να αναμετρηθεί με το θηρίο που διέσυρε και τελικά απέπεμψε τον Καραμανλή και έφερε τον "μεγάλο στοχαστή".

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Νίκος Αργεάδης 17/06/2013 14:57:19

      Αγαπητέ Νίκο, η σύνολλη "παρουσία' σου αξιώνει σεβασμό μεν , εννοείται δε ότι όσα γράφετε σαν βασική θέση είναι "κοινός νους"- αλλά θα ΄θελα την αποψή σου στο ερώτημα:
      Εσύ και εγώ, που συμφωνούμε στη θέση αυτή, είμαστε πιο έξυπνοι από τον Σαμαρά;
      πιο συνετοί;
      πιο φρόνιμοι;
      πιο σοφοί;
      πιο ψύχραιμοι;

      ή ,εδεχομένως, ..... λιγότερο ενημερωμένοι και λιγότερο γνώστες του βάθους των πραγμάτων;;;;;

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Παύλος 17/06/2013 17:17:09

        Αγαπητέ Παύλο, δεν έχω αμφιβολία ότι ο Α. Σαμαράς έχει καλύτερη ενημέρωση. Επίσης δεν αμφισβητώ τα κίνητρά του, άλλωστε έχω κατ' επανάληψη πει πως είναι ίσως ο μόνος εναπομείνας ευπατρίδης (αν αδικώ άλλους ας με συγχωρέσουν, απλά δεν τους γνωρίζω). Ούτε υοαινιχθην πως είναι λιγότερο συνετός ή, ή...
        Αυτό που λέω είναι πως πρέπει να εφαρμόζουμε αυτό που είπε κάποτε ο Ρουζβελτ:

        Speak softly but carry a big stick.

        Εμείς κάναμε ακριβώς το αντίθετο. Μιλήσαμε σκληρά και απομένει να δούμε τα ραβδιά...

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ Νίκος Αργεάδης 17/06/2013 22:30:37

          Η εποχή αυτό απαιτεί,την αλήθεια όσο σκληρή και αν είναι.Ελπίζω μόνο να εβαλε μυαλό ο λαός και να μην τρέξει προς το ''λέφτά υπάρχουν''.
          Τουλάχιστον εμείς και τότε και τώρα λέγαμε την αλήθεια

    • Μara(old) avatar
      Μara(old) @ Νίκος Αργεάδης 17/06/2013 15:25:25

      Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι τους κάναμε "ήρωες"???
      Υπερβολικό σε βρίσκω....

    • GSV avatar
      GSV @ Νίκος Αργεάδης 17/06/2013 15:48:15

      Υπάρχει μια σημαντική παράμετρος την οποία θα έπρεπε να λάβουμε υπόψην μας. Ο λαός διαφωνέι με το μαύρο στην οθόνη αλλά αυτό δεν αναιρεί το διακαή του πόθο για εξορθολογισμό του δημοσίου. Κάτι που δεν εγινε ποτέ.

      Ο λαός διαφωνεί με το μαύρο στην οθόνη και το τρόπο που έκλεισε η ΕΡΤ διότι έχουμε ακόμα κυβέρνηση.

      Εαν πέσει η κυβέρνηση και οδηγηθούμε εν τέλει σε εκλογές λόγω της ΕΡΤ, να είσαι σίγουρος οτι ο λαός θα ξεχάσει το μάυρο στην ΕΡΤ και θα θυμηθεί οργισμένος αυτό που συμβάινει εδω και δεκαετίες. Οτι κανείς δεν τολμάει να πειράξει το δημόσιο τομέα την ώρα που ο ιδιωτικός τομέας έχει στη κυριολεξία γονατίσει.

      Τότε θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος...

      • ETA avatar
        ETA @ GSV 17/06/2013 16:47:22

        να εισαι σιγουρος οτι θ α θυμηθω πολλα ειδικα απο το 93 και μετα.

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ GSV 17/06/2013 18:34:24

        Ποιος λαός; Επειδή εγώ έχω άλλη αίσθηση...

  10. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 17/06/2013 14:24:50

    Το σαβατοκύριακο πήγε αντιπροσωπεία της επιτροπής της βουλής στο ισραήλ για να πάρει κατάθεση από τον σάμπυ μιωνή....
    Ο φαρμακοποιός πρόεδρος, η κόρη του παρ' ολίγον προέδρου (προέδρου για ένα μήνα όμως του ΠΑΟ) και άλλοι....
    Πόσο κόστισε το ταξιδάκι ... αναψυχής ...δεν βαριέσε άλλος πληρώνει...
    Οποίος ευτελισμός της Χώρας μου ....από αντιπροσώπους του κοινοβουλίου...
    ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    Πάνε χαμένες οι προσπάθειες του Σαμαρά για να σπάσει το κατεστημένο...
    Ο νοών νοήτω ...αλλά πού νοών...

  11. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2013 14:34:20

    Ψυχραιμία...

  12. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 17/06/2013 14:48:42

    Αυτη η Βουλη δεν δινει αλλη κυβερνηση απο απλα μαθηματικα και μονο.. Ο Σαμαρας εκανε την σωστη κινηση, αν ο χοντρος και ο μπαρμπας κανουν τσαλιμια η λυση ειναι ΕΚΛΟΓΕΣ.... που σημαινει οτι εκλογες με τον Σαμαρα να τα βαζει με την διαπλοκη και τον σκληρο πυρηνα της παρακρατικης αριστερας (ΕΡΤ) και τον Παστορα με τον Μπενυ να υπερασπιζονται τους κλεφτες και τους ξεβρακωμενους πολιτικα 'δημοσιογραφους' ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΡΙΑΜΒΟΣ... μην ξεχνατε οτι απο αυτη τη ατεγκτο σταση ενα διολου ευκαταφρονητο ποσοστο που σημερα το μετρανε στην ΧΑ θα επανακαμψει με σηκωμενα τα μανικια...
    Απο την αλλη αν δεν ειναι μετεκλογικα κυβερνηση η ΝΔ ποιος θα ειναι ? το δευτερο η τριτο κομμα με το ονομα Συριζα ? που θα κανει κυβερνηση με ποιον ? με το ΚΚΕ οχι βεβαια, με την ΧΑ ουτε.. μα πασοκ και δημαρ παιζεται αν μπουν στην επομενη Βουλη, και αν μπουν οριακα με τι αριθμο βουλευτων να βαλουν πλατη στη Συριζαριο ? αρα.... ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΒΓΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙΣ ΕΥΘΕΩΣ ΣΤΟΝ ΛΑΟ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ-ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΛΗ, αλλα ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ....

    • Μara(old) avatar
      Μara(old) @ Νικηφορος Φωκας 17/06/2013 16:27:08

      Νικηφόρε... δεν είναι τυχαίο και το όνομα σου (σημαίνει ο άνθρωπος που φέρει την νίκη), ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΛΕΞΗ.
      Τώρα είναι η ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ... Τώρα πρέπει να γίνει η τελική αναμέτρηση. Η μάχη των μαχών.
      Ή βγαίνουμε στο φώς, ή άστο καλύτερα.....

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Μara(old) 17/06/2013 17:04:24

        Τὄ μαχαίρι πῆγε βαθειά, ὁσονούπω θά φανῆ τό κόκκαλο! Κ. Πρωθυπουργέ too little too late to back off!!!

        • Μara(old) avatar
          Μara(old) @ Φωτεινή 17/06/2013 17:46:28

          Το εύχομαι ολοψύχως!!!

  13. Giannis Karaindros avatar
    Giannis Karaindros 17/06/2013 14:50:18

    Οι πρωθυπουργοί ανεβοκατεβαίνουν αλλά ο Βενιζέλος ακούνητος

  14. Φήμιος avatar
    Φήμιος 17/06/2013 14:53:32

    +10000000!

  15. GSV avatar
    GSV 17/06/2013 14:57:04

    Ο Σαμαράς δεν πέφτει για το θέμα της ΕΡΤ επ' ουδενί λόγω. Ποιός θα τον ρίξει άραγε? Το διαλυμένο Πασόκ του 6% ή η Δημάρ της Ρεπούση του 4%? Μήπως ο Συριζα που? Ας είμαστε λίγο σοβαροί.

    Όποιος τολμήσει να ρίξει τη κυβέρνηση για την ΕΡΤ, σκάβει το πολιτικό του λάκκο. Με τι προεκλογικό λόγο θα κατέβει σε μία χώρα που ο ιδιωτικός τομέας έχει υποστεί γενοκτονία και οι επιχειρήσεις βρίσκονται υπο διωγμό?

    ''Ωθησαμε στην ανεργεία 1,5 εκατομμύρια εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, βάλαμε λουκέτο σε 300,000 επιχειρήσεις αλλα τα προνόμια των κρατικοδίαιτων κηφήνων θα τα προασπίσουμε μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματος μας''


    Σε περίπτωση εκλογών με αφορμή την ΕΡΤ ο λαός θα ξεχάσει τη ''χουντική'' (κατα τους αριστερούς) διακοπή του προγράμματος της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, το μάυρο στην οθόνη και θα στραφεί εναντίον όλων αυτών που φανερά πια στηρίζουν και διατηρούν αυτό που η συντριπτική πλειοψηφία του λαού έχει σιχαθεί εδώ και χρόνια. Το ανέγγιχτο δημόσιο. Με αφορμή την ΕΡΤ δίνεται η ευκαιρία να πέσουν οι μάσκες...

    Ο Σαμαράς πρέπει να προχωρήσει σε διάγγελμα, να καταγγείλει όλους αυτούς που προσπαθούν να φρενάρουν τη μεταρύθμιση στο δημόσιο και να προειδοποιήσει το λαό οτι σε περίπτωση που οδηγηθούμε σε εκλογές, υπάρχει ζήτημα παραγραφής των αδικημάτων του Παπακωνσταντίνου.

    Ο κόσμος πιάστηκε μια φορά στον ύπνο απο τον ΓΑΠ και τη συμμορία του. Δεν θα πέσει εύκολα στη παγίδα του λαικισμού και πάλι.

    Μετα ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα για όλους....

  16. ektoras avatar
    ektoras 17/06/2013 14:58:02

    Με το συμπάθιο αλλά το κείμενο βγάζει μια απελπισία. Προς τι ο πανικός; Όταν αποφάσιζαν για την ΕΡΤ δεν είχαν εξετάσει και το ενδεχόμενο αντιδράσεων;

    Ο Σαμαράς έπαιξε και μάλλον έχασε. Το αν θα χάσει και η χώρα μένει να αποδειχτεί.

    • Μara(old) avatar
      Μara(old) @ ektoras 17/06/2013 15:22:32

      Πολύ βιάζεσαι.....

  17. Μara(old) avatar
    Μara(old) 17/06/2013 15:08:14

    Ο Σαμαράς τόλμησε και προχώρησε πρώτος σε μία κίνηση που ξεμπρόστιασε τους πάντες.
    Οι κ.κ. Βενιζέλος και Κουβέλης στην θέση πλέον που βρίσκονται, ή θα ακολουθήσουν ή θα φύγουν από την μέση...
    Άς διαλέξουν τί θέλουνε....
    Άντε γιατί το κουράσαμε....

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Μara(old) 17/06/2013 15:34:56

      Ακριβώς, Μάρα, ξεμπρόστιασμα! όπως λέει και πιό πάνω ο GSV, "Με αφορμή την ΕΡΤ δίνεται η ευκαιρία να πέσουν οι μάσκες…" Σε λίγες μέρες, και με φιμωμένη πανταχόθεν την ενημέρωση, μάθαμε πιό πολλά απ' ό,τι σε ένα χρόνο διακυβέρνησης! Αλήθεια, γιατί κάθε φορά που συζητούσαν οι αρχηγοί αφήναμε τους δύο κυβερνητικούς εταίρους να εκφέρουν μόνον εκείνοι αυτοπροσώπως τη γνώμη τους για όλα τα θέματα, ενώ βαθειά σιγή εκάλυπτε τις απόψεις Σαμαρά, πλην των τυπικών τοποθετήσεων του κυβερνητικού εκπροσώπου? Άλλον τρόπο πλην διαγγέλματος δεν έχει για να εκφράζεται ένας πρωθυπουργός?

      • Μara(old) avatar
        Μara(old) @ δρόμος 17/06/2013 16:05:37

        Αγαπητέ δρόμε, τα παιχνίδια τελειώσανε για όλους.
        Ή τώρα θα φύγουμε εμπρός...., ή μας πήρε ο τρισκατάρατος... και μας σήκωσε.....

  18. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 17/06/2013 15:11:32

    ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΚΑΙΔΙΑ........ΤΩΝ ΣΟΒΙΕΤΟΒΑΝΙΖΕΛΟΚΟΥΒΕΛΗΔΩΝ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ..........ΑΠΟΡΙΠΤΕΙ ΠΑΝΕ ΠΑΛΙ ΣΤΙΣ ΠΑΛΑΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ ΣΤΡΑΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΙΔΙΩΣ ΤΟΥ ΒΡΩΜΟΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΛΑΦΟΝ..........ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙΑΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΣΥΡΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 35%. ΟΙ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΣΟΒΙΕΤ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΔΥΝΕΣ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ............ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΛΙ ΝΤΑΒΑΝΤΖΗ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ.

  19. firiki2010 avatar
    firiki2010 17/06/2013 15:24:10

    "...Οι συμβιβασμοί είναι δύσκολο πράγμα. Θα το έχουν υπ΄ όψη τους οι τρεις αρχηγοί. Γίνονται δυσκολότεροι όταν προκειμένου να βελτιώσεις την διαπραγματευτική σου θέση δηλώνεις δημοσίως ότι δεν θα συμβιβασθείς. Κινδυνεύεις να συμβιβασθείς και να εμφανισθείς ότι έγινες “ρόμπα” ή για να μην συμβιβασθείς να … πηδήξεις από το παράθυρο.

    Προσωπικά- έστω κι αν σας φανεί ξενέρωτο- μου αρέσουν οι συμβιβασμοί. Νομίζω πως έτσι προχωράει ο κόσμος και μου μοιάζει ο ασφαλέστερος τρόπος. Αρκεί οι συμβιβασμοί να βασίζονται σε ένα πλαίσιο αρχών, οι οποίες τηρούνται. Συμβιβασμοί που παραβιάζουν τον πυρήνα αυτών των αρχών απλά δεν έχουν νόημα και είναι πολύ πιθανό να ανατραπούν γρήγορα και με ιδιαίτερα επώδυνο τρόπο."
    Από το σημερινό"Εν όψει της σύσκεψης των "τριών".." στο firiki2010

  20. manu avatar
    manu 17/06/2013 15:28:13

    Αυτά τα ανυπόγραφα συνομωσιολογικά είναι όλα τα λεφτά. Μια ζωή, ρε παιδί μου, αυτή η λαϊκή δεξιά με αυτα τα "κέντρα εκτός Ελλάδος" που πολεμούν τους μεγάλους πατριώτες ηγέτες. Τόσο δύσκολο είναι να κάνετε μια έντιμη αυτοκριτική και αρχίζετε την ίδια καραμέλα; Έλεος! Σε ποιον απευθύνεστε τέλος πάντων; Πάντως δεν κάνετε καλό στην παράταξη. Κείμενα σαν αυτό δείχνουν απελπισία.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ manu 17/06/2013 17:18:27

      ᾿Ανάβαθη ἡ σκέψη σου ὅπως αὐτά πού εὐαγγελίζεται ὁ ἀρχηγός σου.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Φωτεινή 17/06/2013 18:09:11

        @ manu τό σχόλιο μου.

  21. aarslonga avatar
    aarslonga 17/06/2013 15:36:13

    Εδώ και ένα χρόνο κρατάμε την αναπνοή μας για τις πιθανές εξελίξεις μετά τις εκλογές της 17ης Ιουνίου 2012. Τα πάντα, στον εσωτερικό και στον διεθνή περίγυρο, δείχνουν ότι αν δεν αρχίσει να πραγματοποιείται τώρα μια βαθειά αλλαγή νοοτροπίας και πρακτικής δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ πια σε ομαλές συνθήκες και η Ελλάδα θα έχει ημερομηνία λήξης.

    Έχω τη βαθύτατη πεποίθηση ότι ο Σαμαράς είναι η απόλυτη τελευταία ευκαιρία και ο μοναδικός που στην περίοδο αυτή μπορεί να εγγυηθεί το μέλλον της Ελλάδας.

    Λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών που τον έφεραν στην πρωθυπουργία, ήταν αναμενόμενη κάθε αντίδραση ακόμα και σε μικρές διορθωτικές κινήσεις που θα έθιγαν κατεστημένα συμφέροντα και κακές έξεις. Το στοίχημα ήταν πόσο ριζική θα γινόταν αυτή η αντίδραση, πόσο πολύ έχει προχωρήσει το κακό στην κοινωνία μας και πόσα θα προλάβαινε να κάνει στο χρονικό διάστημα που είχε στη διάθεσή του. Συμπεριλαμβανομένων και λαθών που αναπόφευκτα γίνονται σε τόσο δύσκολες συνθήκες. Είχα και μια ελπίδα ότι σε κάποιους παραδοσιακούς έλληνες πολιτικούς, όχι πολύ ανόητους, είχαν μείνει ψήγματα πατριωτισμού που λόγω της κρίσης και των ανατροπών θα έβγαιναν στην επιφάνεια.

    Η σημερινή κρίση, με πρωτοβουλία Κουβέλη-Βενιζέλου, ακριβώς ένα χρόνο μετά από τις εκλογές μας ξαναφέρνει στις 3 Οκτωβρίου 2009. Ο βράχος του Σίσυφου είναι ελληνική επινόηση.

  22. άστα να πάνε avatar
    άστα να πάνε 17/06/2013 15:39:15

    άψογος!

  23. Ἑκηβόλος avatar
    Ἑκηβόλος 17/06/2013 15:41:11

    +1000

  24. theo1611 avatar
    theo1611 17/06/2013 15:58:37

    Αν όντως κάτι μπορεί να μεθοδεύουν ντόπια και ξένα συμφέροντα, αυτό θα είναι η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ στην παρούσα Βουλή!!!

    Λέτε?

    ΥΓ: Τοπρόσφατο παρελθόν αυτό δείχνει!!!

  25. Vil avatar
    Vil 17/06/2013 16:06:55

    Πολλοι εδω μεσα λενε να κανει πισω ο Σαμαρας, δεν ηταν ο καλυτερος τροπος μπλα μπλα μπλα.....μα με συγχωρειτε ο λαος εδωσε την νικη στην ΝΔ ακριβως για να εφαρμοσει φιλευλευθερη και οχι σοσιαλΗστρικη πολιτικη. Εαν ειναι να κοροιδευουμε τους εαυτους μας και και να πιστευουμε οτι μπορουμε να πορευτουμε με την Δημοσια Διοικηση σε αυτα τα χαλια τοτε ας φερουμε τον Συριζα να παμε στην Δραχμη (αξια 1/1000 του ενος Ευρω) μια ωρα αρχιτερα, γιατι ΜΟΝΟ με Δραχμη μπορεις να διατηρησεις αυτο το κομματικο κρατος. Τωρα ειναι η ωρα να μην κανει κανεις πισω στο θεμα αυτο με οποιοδηποτε κοστος γιατι δεν ειναι τοσο το θεμα της ΕΡΤ, ειναι ποια νοοτροπια θα επικρατησει στην πολιτικη ζωη της χωρας για την επομενη δεκαετια!!

  26. Μara(old) avatar
    Μara(old) 17/06/2013 16:11:07

    Οι γνωστές πρασινορόζ ειρωνίες.... των επαναστατών του παντεσπάνι....

  27. Σκιά avatar
    Σκιά 17/06/2013 16:11:18

    Τα ξένα και τα ντόπια κέντρα, θα κάνουνε όπως πάντα τη ''δουλειά'' τους.
    Ο έμπειρος πολιτικός, οφείλει να γνωρίζει πολύ καλά και να θυμάται πάντα, όσο και αν τον λιβανίζουν οι εκάστοτε ιδιοτελείς κόλακες, οτι ΆΤΡΩΤΟΣ απέναντι σ΄εκβιασμούς, πιέσεις κι απειλές, είναι μονάχα αν έχει καταφέρει με τη στάση, τις αποφάσεις και τις επιλογές του, να εξασφαλίσει κοινωνικές συμμαχίες, να κερδίσει την εμπιστοσύνη του λαού και να εμπνεύσει τη συστράτευση στην κοινή προσπάθεια.
    Τα έχετε καταφέρει όλα αυτά αγαπητέ μου κ. Αντώνη Σαμαρά;
    Αν ναι, κανένας και τίποτε δεν θα μπορέσει να σας πλήξει.
    Αν αμελήσατε, παρακαλώ φορέστε την πανοπλία σας, μετρήστε το στρατό σας και ας παρακολουθήσουμε ψύχραιμα την αμφίρροπη έκβαση της ΚΆΘΕ μάχης......

  28. ΑΖ avatar
    ΑΖ 17/06/2013 16:14:32

    Η κυβερνηση μπορει να σχηματιστικε με νομιμο τροπο όχι όμως με ηθικό. Πειρε αδικα 50 εδρες απο τα αλλα κομματα.

    Το ποσοστο της κοινωνιας που στηριζει πραγματικα την κυβερνηση ειναι κατω απο το 30%.

    Η εξουσια πηγαζει απο τον λαο παντα. Ουτε απο τον Σαμαρα ουτε απο τον εκλογικο νομο.

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ ΑΖ 17/06/2013 18:40:42

      Η ανάγκη του λαού να κυβερνηθεί, δίνει στο λαό την εξουσία να νομοθετεί δια των αντιπροσώπων του... Μη μας λέτε τώρα τι είναι νόμιμο και τι είναι ηθικό... Σε κάθε περίπτωση και σε κάθε κατάσταση, ο λαός θέλει κυβέρνηση... Έστω και του 30%...

  29. yellow avatar
    yellow 17/06/2013 16:16:51

    Έζησα για να το διαβάσω και αυτό ως τίτλο!
    Από την εποχή του συγχωρεμένου του Ανδρέα το '89 είχα να το ακούσω!!
    Υ.Γ. Μήπως είναι η οικογένεια Μητσοτάκη πίσω από αυτά;

  30. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 17/06/2013 16:32:15

    Τόσες μέρες κάθομαι και διαβάζω τα άρθρα και τα σχόλια και το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι μοιάζουν με το «Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε» του Πιραντέλο.
    Η μέθοδος που επιλέχτηκε για την ΕΡΤ δείχνει ότι ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΗ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των Ελλήνων. Δύο συνάδελφοί μου από τους οποίους ο ένας είναι δεξιός και ο άλλος Συριζαίος μου είπαν πως όταν είδαν το μαύρο περίμεναν αμέσως μετά να αρχίσουν εμβατήρια.
    Το ότι η Ελλάς είναι ένα απέραντο φρενοκομείο το αποδεικνύουν οι πολιτικοί μας άντρες και γυναίκες.
    Αν θα πάμε σε εκλογές μην περιμένετε ότι οι εκβιασμοί θα πιάσουν τόπο. Ο κόσμος τους βαρέθηκε (τους εκβιασμούς), οι άνεργοι και οι απλήρωτοι είναι 2 εκατομμύρια και θα παραμείνουν έτσι για πολλά πολλά πολλά (τρις) χρόνια.
    Πάντα κάτι γίνεται και η ΝΔ διασώζει το ΠΑΣΟΚ όταν δείχνει να έχει πάρει την κατηφόρα (ή τον γκρεμό). Μία η διακυβέρνηση Μητσοτάκη που επέτρεψε στον μισοπεθαμένο Παπανδρέου να ξαναγίνει πρωθυπουργός (σε ποια άλλη χώρα θα συνέβαινε κάτι τέτοιο;). Μία το μαύρο της ΕΡΤ και η ΝΔ ξαναγεννά το ΠΑΣΟΚ μέσα από τις στάχτες του δίνοντάς του την αφορμή να κάνει ηρωισμούς και τσαμπουκάδες.
    Αν (ή καλύτερα όταν) μειωθούν τα ποσοστά της ΝΔ στις εκλογές και μαζί με τα άλλα δύο συνεταιράκια (ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ) δεν πάρουν κοινοβουλευτική πλειοψηφία δεν θα φταίει το ότι δεν απολύθηκαν 2000 δημόσιοι υπάλληλοι αλλά το ότι ΑΠΟΛΥΘΗΚΑΝ 1.500.000 υπάλληλοι και ΕΚΛΕΙΣΑΝ 300.000 επιχειρήσεις, και πόσα άλλα ακόμα με το σύστημα Υγείας, τις συντάξεις, τα χαράτσια κλπ. Δεν θα φταίνε λοιπόν οι μεταρρυθμίσεις που δεν έγιναν αλλά εκείνες που έγιναν γιατί ΚΑΜΙΑ από αυτές δεν έφερε τον λαό σε καλύτερη μοίρα και σε καλύτερες συνθήκες. Θέλετε να το δείτε, δέστε το, αλλιώς παραμείνετε στον κόσμο σας.

    • Σκιά avatar
      Σκιά @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 17/06/2013 18:01:08

      Καλησπέρα σας αγαπητέ Γεωμέτρη.

    • karasumi avatar
      karasumi @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 18/06/2013 22:19:08

      Τώρα βαριέμαι να λέω τα ίδια, αλλά άντε να τα ξαναπώ. Οι μεταρρυθμίσεις που δεν έγιναν φταίνε.

      1) Δεν απολύθηκαν 150.000 δημόσιοι υπάλληλοι όταν έπρεπε -> Μεγάλο κράτος -> Υψηλές δημόσιες δαπάνες -> Υψηλή φορολόγηση -> Μείωση ανταγωνιστικότητας -> Κλείσιμο επιχειρήσεων ή απολύσεις.
      2) Δεν απελευθερώθηκαν επαγγέλματα -> υψηλό κόστος επιχειρήσεων -> Μείωση ανταγωνιστικότητας -> Κλείσιμο επιχειρήσεων ή απολύσεις.
      3) Δεν μειώθηκε η γραφειοκρατία -> υψηλό κόστος επιχειρήσεων -> Μείωση ανταγωνιστικότητας -> Κλείσιμο επιχειρήσεων ή απολύσεις.
      4) Δεν αναμορφώθηκε το φορολογικό, δεν μειώθηκεη γραφεικρατία -> Αβεβαιότητα για επενδύσεις -> όχι νέες θέσεις εργασίας.
      5) Δεν βελτιώθηκε η αποτελεσματικότητα των φορολογικών μηχανισμών -> Φοροδιαφυγή με αποτέλεσμα άδικη φορολόγηση-σκούπα -> υψηλό κόστος επιχειρήσεων -> Μείωση ανταγωνιστικότητας -> Κλείσιμο επιχειρήσεων ή απολύσεις.
      6) Εμφανής διστακτικότητα στις μεταρρυθμίσεις, πισωγυρίσματα, λαϊκισμός, επεισόδια, άρνηση των βασικών δεδομένων της κρίσης -> όχι νέες επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας.

      Να συνεχίσω;;;

      (Δεν αγνοώ τις επιπτώσεις της μείωσης της κατανάλωσης, αλλά τόσο το σημαντικότερο να είχαν γίνει οι παραπάνω μεταρρυθμίσεις).

  31. Σ.Κ.Μ. avatar
    Σ.Κ.Μ. 17/06/2013 16:38:54

    Γιατί πάντα ξένα και ντόπια κέντρα απεργάζονται κάτι κακό για τις εκάστοτε κυβερνήσεις μας ;;; Λέτε να μην έχουν άλλη δουλειά παρά να ελέγχουν ποιός λέει το δελτίο ειδήσεων στην Τηλεόρασή μας και ποιός όχι ;;;.
    Αυτά θυμίζουν ψυχροπολεμικές τακτικές συσπείρωσης του πόπολου.
    Μακάρι να είμαστε εντάξει στις δανειακές υποχρεώσεις μας και τις προβλεπόμενες μεταρρυθμίσεις και τα ξένα κέντρα ... θα κοιμούνται καλύτερα. Τώρα για τα ντόπια κέντρα τι ανησυχίες έχουν, δεν ξέρω, αλλά είναι ελεγχόμενες και εν πολλοίς προβλέψιμες από τον καλό Κυβερνήτη και τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ.

  32. The Departed avatar
    The Departed 17/06/2013 16:45:11

    @διογένης δηλαδή εσυ θεωρείς άσχετη ένσταση οτι η ανεργία είναι 30% μα για να έχεις πλεόνασμα φίλε μου ανεβάζεις τους φόρους και αυτόματα θυσιάζεις την ρευστότητα,δημόσιες επενδύσεις που έχει ως επακόλουθο την εκτίναξη της ανεργίας επίσης θέλω να σε ενημερώσω οτι με αυτή την ανεργία είναι θέμα χρόνου να τιναχθεί το ασφαλιστικό στον αέρα και θα δεις πλεόνασμα που θα έχουμε μετά.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ The Departed 17/06/2013 21:19:59

      Ναι, είναι άσχετη, διότι η ανεργία όσο ήταν να βλάψει έβλαψε. Τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν ΣΗΜΕΡΑ πλεόνασμα ακόμη και με ανεργία 27%. Εάν η ανεργία πάει στο 20% ή στο 15% τότε θα βγάλουν υπέρ-πλεόνασμα. Το ότι έχουν πλεόνασμα με την ανεργία στο 27% σημαίνει ότι με λίγο λιγότερη ανεργία η Ελλάδα θα έχει αδιανόητα πλεονάσματα.

      Απολύτως μα απολύτως άσχετη ένσταση για όποιον θέλει να διαβάσει αυτό που διαβάζει και όχι αυτό που θέλει να διαβάσει. Το ότι η Ελλάδα έχει πετύχει σχεδόν ισοσκελισμό της Γενικής Κυβέρνησης με ΤΕΤΟΙΑ ΥΦΕΣΗ και ΑΝΕΡΓΙΑ, αυτό ακριβώς είναι η μεγάλη επιτυχία που δεν περίμεναν με τίποτα οι σχεδιαστές του θανατηφόρου Μνημονίου.

  33. περιμπανού avatar
    περιμπανού 17/06/2013 16:52:45

    Οσοι στηρίζουν τον Αντώνη στο εξωτερικό,
    να μην του βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό...
    ....για 2000 απολύσεις τώρα, κλπκλπ!

    • Σκιά avatar
      Σκιά @ περιμπανού 17/06/2013 17:21:32

      Σιγά μη μας στηρίζουνε σε τίποτε οι υποκριτές. ΜΑΣ ΠΙΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ και μόνον.

  34. manos avatar
    manos 17/06/2013 16:53:16

    Ο Σαμαράς δεν είναι ...εκλεγμένος Πρωθυπουργός. Είναι Πρόεδρος του εκλογικά πρώτου κοινοβουλευτικού κόμματος που έλαβε διερευνητική εντολή για να σχηματίσει Κυβέρνηση. Εκλέχτηκε Πρωθυπουργός και σχημάτισε την Κυβέρνηση του έχοντας την "δεδηλωμένη" με την κοινοβουλευτική ψήφο τριών κομμάτων...
    Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα! Όπως και εσείς...έτσι και αυτός νομίζει ότι ΕΙΝΑΙ Πρωθυπουργός ...ελέω θεού! Όχι! Είναι Πρωθυπουργός όσο τον θέλουν τα κόμματα/οι Βουλευτές που τον ψήφισαν...

    • romeo avatar
      romeo @ manos 17/06/2013 18:46:03

      Είναι όμως... Με την ψήφο των εκπροσώπων του έθνους! Δεν θα είναι, όταν οι τελευταίοι αποφασίσουν το αντίθετο... Συνεπώς μη κάνετε ... ακροβατικά, δεν σας βγαίνουν και σας εκθέτουν... Και σας παρακαλώ, διαβάστε λίγο εκλογικό δίκαιο...

  35. Mario avatar
    Mario 17/06/2013 16:55:23

    Πολλές οι συναντήσεις με την Gazprom και οι επαφές με Κίνα προφανώς δεν άρεσαν, η άρνηση του Ομπάμα για συνάντηση με το Σαμαρά τα λέει όλα.

    Όσον αφορά το εσωτερικό προφανώς και ο κρατικοδίαιτος παρασιτισμός έχει σκυλιάσει, μετά τις τελευταίες εξελίξεις

  36. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 17/06/2013 17:02:13

    Πάντως ασκούνται τεράστιες πιέσεις έξωθεν,κατά τις τελευταίες ώρες,προκειμένου να μη γίνουν εκλογές.Ίσως παίξει κι αυτό το ρόλο του.

  37. Γιάννης avatar
    Γιάννης 17/06/2013 17:02:14

    Εγώ βλέπω οι πάντες στα ΜΜΕ , απο ΔΟΛ μέχρι Μπομπολα στηρίζουν σαμαρα φανατικα και οχι μόνο τώρα , απο την αρχή της θητείας του. Ε , οχι να τον παρουσιάζουμε και θύμα των Συμφερόντων παει πολυ, τι θα γράφατε δηλαδή αν είχαμε μια αξιωματική αντιπολίτευση που να στηριζεται απο τα μεγάλα συγκρότηματα του τύπου ?

  38. The Departed avatar
    The Departed 17/06/2013 17:02:33

    Σαν λαός είμαστε λάτρεις των δεκαδων θεωρίων συνομωσίας πάρτε μερικούς να έχετε χούντα-CIΑ,κάρφωσαμε τον οτσαλαν στην mοssαd,ιμια τουρκοι ριξαν το ελικόπτερο,Του χριστόδουλο του "φύτεψαν" καρκίνο,τον καραμανλή τον έριξε η CΙΑ,Ο γαπ ηταν πιόνι των αμερικανών και προδότης Μετά από όλα αυτα θέλω να σας κάνω μια ερώτηση γιατι τίποτε από τα παραπάνω δεν έχουν αποδεχθεί αληθή και δεν έχει επέμβει πότε εισαγγελέας

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ The Departed 17/06/2013 18:05:54

      :lol: :lol:

    • manu avatar
      manu @ The Departed 17/06/2013 18:38:08

      Μα είσαι καλά; Θα τα βάλεις με τα ελοχίμ; Μην ανησυχείς όμως, ο γέροντας προέβλεψε ότι οι Ρώσοι θα πάρουν την Πόλη και θα μας τη δώσουν. Θα σωθούμε στο τέλος.

  39. Εva avatar
    Εva 17/06/2013 17:22:58

    Σωστά τα λέτε.
    Λάθος, ηταν η ερώτηση <>
    Μάλλον θα έπρεπε να ερωτηθούν <<Συμφωνείτε με το γκρέμισμα της παράγκας?
    Αρα πολύ σχετικά τα όποια αποτελέσματα, ειδικά οταν δεν έχουν ενημέρωση οι ερωτώμενοι.(για το τι θα γίνει μετα και γιατι έγινε έτσι)
    Και κανείς δεν ηρωοποιήθηκε απο την ΕΡΤ.
    Αντίθετα πολλοι ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ (το λεω κομψά)
    Εμείς, ο λαός, που δεν έίμαστε του χώρου, δεν είναι αυτονόητο οτι γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα.

  40. MS avatar
    MS 17/06/2013 17:32:46

    Φάκτορα,

    ο Σαμαράς έχει όλα τα χαρτιά στα χέρια του, όλοι θα παίξουν με τους "κανόνες" του αν διαμορφώσει έξυπνη στρατηγική. Η οικονομία θα τον βοηθήσει αν οι οικονομικές του αποφάσεις σε μεγάλα ζητήματα έχουν δείγματα κοινωνικής δικαιοσύνης.
    Το πραγματικά ζητούμενο είναι να θέσει με έξυπνο τρόπο το διακύβευμα.
    Δεν αποδέχονται ΔΗΜΑΡ ΠΑΣΟΚ το σχέδιο του; Ωραία, ας προτείνει ο Σαμαράς το σχέδιο Μόσιαλου Αλεβιζάτου που είναι πιο μετριοπαθές.

    Το θέμα εδώ; Οι εργαζόμενοι συνδικαλιστές πάλι δεν το αποδέχονται αυτό ως βάση συζήτησης, τα εξισώνουν και το σχέδιο Σαμαρά τα θεωρούν ΙΔΙΑ ενώ δεν είναι!

    http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7/%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%AF%CE%BE%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CF%84-%CE%BA%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B5-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC


    Αυτό τι σημαίνει για την κοινή γνώμη Φάκτορα;

    Οτι δεν αποδέχονται τη ΕΡΤ κανένα σχέδιο ως βάση συζήτησης καμιά μεταρρύθμιση, καμιά αλλαγή!

    Ο Σαμαράς υποχωρεί λίγο και δέχεται κάτι διαφορετικό οι συνδικαλιστές όμως όχι.

    Η λύση όμως πρέπει να δοθεί τώρα όχι μετά από 2-3 μήνες. Σχέδιο Μόσιαλου αλλά τώρα!

    Γιατί και το σχέδιο Μόσιαλου Αλεβιζάτου απορρίφθηκε σε 2-3 μήνες μετά .

    ΥΓ : Να ερωτηθεί ο κ Μόσιαλος οι παρακάτω αντιδράσεις υπήρξαν προϊόν δημοκρατικού τακτ σε έναν εκλεγμένο υπουργό;

    http://papaioannou-giannis.net/2012/02/02/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%81%CF%84-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CE%B5%CE%AF/

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=441170

    Η ΕΡΤ πρέπει να ανοίξει, οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ θα εκτεθούν ανεπανόρθωτα σε νέα άρνηση, έπρεπε να ήταν ήδη ανοιχτή ήδη, οι πολίτες θα εκνευριζόταν με αυτά που θα έβλεπαν.

  41. King can be moved to another square ... avatar
    King can be moved to another square ... 17/06/2013 17:50:19

    Ειλικρίνεια, εντιμότητα, τόλμη, γενναιότητα, αυτοθυσία, ανιδιοτέλεια, αίσθημα δικαιοσύνης, θάρρος, αγωνιστικότητα, αυταπάρνηση, ανεξαρτησία.
    Ξίφη κι ασπίδες ταυτόχρονα.
    Ποιός από αυτούς που απαιτούν την εξουσία τα διαθέτει;
    Γιατί βρεθήκαμε άραγε στο χείλος της αβύσσου;
    Γιατί γλιστράμε κάθε μέρα πιό βαθιά;

  42. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 17/06/2013 18:07:27

    Συμφωνώ με το άρθρο. Το σαμποτάζ των ευρωπαίων εταίρων στην πώληση της ΔΕΠΑ στους Ρώσους ήταν το μεγάλο σημάδι. Και επιβεβαίωσε τις υποψίες πολλών ότι το να μην έχει πάει επίσκεψη στις ΗΠΑ ο Σαμαράς ούτε ως αρχηγός της ΝΔ, ούτε ως πρωθυπουργός (σύνολο 3 έτη) είναι περίεργο. Τώρα επιβεβαιωνόμαστε και ακόμη πιο δυνατά και με βεβαιότητα μεγαλύτερη, συγχαίρω το Σαμαρά που δε μασάει από απειλές και εκβιασμούς παρά μόνο για το συμφέρον του τόπου. Και η οπισθοχώρηση στις δανειακές συνβάσεις πρόσκαιρη ήταν. Χρόνο κέρδιζε να ισορροπήσουμε και να ξεφύγουμε. Άλλο τι θα γίνει με τόσους έμμισθους να λυσσάνε.

  43. The Camel avatar
    The Camel 17/06/2013 18:13:00

    Mε συνωμοσιολογία δουλειά δεν γινεται. Εγώ βλέπω την Μέρκελ και τον Σοιμπλε που ηγούνται της ΕΕ να στηρίζουν Σαμαρά με τα μπούνια.

    Εκλογές ΔΕΝ πρόκειται να γίνουν όπως θα διαπιστωσουν όλοι μέχρι αυριο το μεσημέρι, απόγευμα.

    Στην Ελλάδα ζούμε. Δεν γίνονται έτσι εκλογές. Κοντός ψαλμός ...

  44. manu avatar
    manu 17/06/2013 18:27:25

    Δεν έχω κανέναν αρχηγό, δεν ανήκω σε καμία παράταξη και το κόμμα που ψήφισα στις τελευταίες εκλογές δεν μπήκε καν στη βουλή. Ανήκω σε μία μειοψηφία... το παραδέχομαι με χαρά. Τις ίδιες γνωστές αερολογίες περί κέντρων κτλ λένε όλοι ανεξαιρέτως οι αρχηγοί όταν τα κάνουν θάλασσα... γιατί όπως έγραψε και ο Καβάφης τι θα απογίνουμε χωρίς βαρβάρους...;

  45. roadrunner avatar
    roadrunner 17/06/2013 18:30:11

    Αν μου επιτρέπετε Γεωμέτρη έχω μια πρόταση, για τους δυο συναδέλφους σας, που περιμένουν τα εμβατήρια μετά το μαύρο της ΕΡΤ :
    αφού τους δείξετε πρώτα τις λίστα με τις υπέρογκες αμοιβές εκατοντάδων κρατικοδίαιτων αστέρων της πρώην ΕΡΤ,
    στη συνέχεια οδηγήστε τους σε κάποιο από τα συσίτια της απόγνωσης, των χιλιάδων ανέργων-απολυμένων. Και ύστερα, ρωτήστε τους,
    αν μπορούν να κοιτάξουν στα μάτια τους συμπολίτες μας, αυτούς των συσιτίων... ενώ ταυτόχρονα υπερασπίζονται τους "δίκαιους αγώνες" των πλουσιοπάροχα αμειβόμενων της λίστας της ΕΡΤ...

    Παρεπιπτόντως, δυο δικοί μου φίλοι, που είχαν αποσκιρτήσει προς τη Χ.Α. πέρυσι, δηλώνουν, πως μετά από την κίνηση Σαμαρά για την ΕΡΤ,
    θα επιστρέψουν οπωσδήποτε, για να τον ψηφίσουν, αν γίνουν εκλογές.

    • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
      ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ roadrunner 17/06/2013 18:54:19

      Να υποθέσω ότι στο υπόλοιπο σχόλιό μου έχουμε απόλυτη ταύτιση και συμφωνία;

    • Παναγής avatar
      Παναγής @ roadrunner 18/06/2013 14:47:50

      τους οποίους εκατοντάδες κρατικοδίαιτους αστέρες (βλέπε Λιάτσο και Σαλαγκούδη ας πούμε) ποιός τους διόρισε???
      Και τους πρασινωπούς προηγούμενους???
      Επί "πειρατικής" ΕΡΤ είναι η πρώτη φορά που είδα κάτι που να μοιάζει με πραγματική ενημέρωση από τηλεόραση...

  46. Αrchimedes avatar
    Αrchimedes 17/06/2013 18:31:25

    Γιατί το κήρυγμα του Χριστού δεν έφερε την αγάπη στον κόσμο?
    Αφού ήταν η αυτονόητη λύση σε όλα τα κοινωνικά προβλήματα...

  47. roadrunner avatar
    roadrunner 17/06/2013 18:34:06

    συνωμοσιολογία ... πόσο τυχαίο ότι ταυτόχρονα με εμάς
    και η Τουρκία είναι καζάνι που βράζει ;
    Θυμάμαι μια μέρα πριν πέσουν οι πομποί επίσης, το syriza padu και την τούρκικη αντίδραση...

  48. Ανήσυχο πνεύμα avatar
    Ανήσυχο πνεύμα 17/06/2013 19:23:28

    Είδατε, που όλο θριαμβεύει το κακό λόγω της οκνηρίας και της θλιβερής μας παραίτησής;

    • Archim.1 avatar
      Archim.1 @ Ανήσυχο πνεύμα 17/06/2013 19:48:51

      Οκνηρία και θλιβερή παραίτηση...Εχουν δίκιο λοιπόν οι καπιταλιστές που αποδίδουν σ' αυτά την φτώχεια των "Νοτίων", πχ. Ιρλανδών...Σε όλα τα κράτη PIIGS δεν βρέθηκε ούτε ένας μη οκνηρός και επιχειρηματικός ηγέτης να πολεμήσει το κακό...Κι έτσι αυτό προχωράει αδιαφορώντας για τις παράπλευρες απώλειες των οκνηρών και παραιτημένων...

  49. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΝΤΟΝΤΟΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΝΤΟΝΤΟΣ 17/06/2013 19:29:46

    Δεν νομίζω ότι το σενάριό σας είναι αβάσιμο, ΟΜΩΣ θεωρώ ότι δεν υπάρχει άλλος ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ο οποίος μπορεί να αντικαταστήσει τον ΣΑΜΑΡΑ διότι ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΦΥΤΡΩΣΕ, αλλά προήλθε μέσα από σκληρές διαδικασίες οι οποίες πάτησαν πάνω σε ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ του κάθε εμπλεκόμενου.
    Αγαπητέ, θα ανησυχούσαμε εάν συνέβαινε το αντίθετο.
    ΟΜΩΣ ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ έδωσε ΦΩΣ σε χώρους οι οποίοι τώρα θα φυτοζωούσαν ή δεν θα υπήρχαν.
    ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ μας που κρατά το τιμόνι αυτής της πατρίδας, αλλιώς όπως λέει εδώ ένα γεροντάκι: ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΘΑ ΕΚΑΙΓΑΝ και οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΧΟΡΕΥΑΝ......

  50. roadrunner avatar
    roadrunner 17/06/2013 19:29:55

    Διαφωνούμε και σε άλλα: Άλλο το παρελθόν προ μνημονιών και άλλο το σήμερα. Καταρχήν, κανείς δεν είναι σε θέση να σώσει το ΠΑΣΟΚ, όχι μόνο σαν κόμμα, αλλά και ούτε και σαν ιδεολογία. Ο σοσιαλισμός αποδείχθηκε στην πράξη και σε πολλές χώρες, ότι λειτούργησε ως δούρειος ίππος, για να επιβληθεί ο πιο ακραίος νεοφιλελευθερισμός. Στην Ελλάδα έφερε επιπλέον, την αδιαφάνεια, τη διαφθορά, τα κυκλώματα των κολλητών. Το ΠΑΣΟΚ (όσο κι αν σώθηκε στο παρελθόν) και κυρίως, τα στιγματισμένα με την προδοσία της χώρας στελέχη του, (βλέπε Καστελόριζο, ΓΑΠ),είναι τελειωμένο πια. Αλλά λίγο θα έπρεπε να μας απασχολεί το αν το ΠΑΣΟΚ θα μείνει εκτός Βουλής ή όχι. Πρόβλημά του.
    Ένα σοβαρό σημείο είναι το κριτήριο, με το οποίο ο λαός θα ψήφιζε, αν γίνονταν αύριο εκλογές.
    Αυτό το κριτήριο, δεν μπορεί να είναι ενιαίο, όπως υποστηρίξατε. Ο καθένας ανάλογα με την πολιτική του ωριμότητα θα πάει σε μια κάλπη. Και είναι αρκετά ώριμος, θα αντιληφθεί ότι δεν υπάρχουν άλλες εναλλακτικές πολιτικές λύσεις (από συριζα-δημαρ-πασοκ), εκτός τις ρίξεις Σαμαρά, που ήδη είναι σε εξέλιξη.
    Πάντως, είναι κάπως πρόχειρες αυτές οι κρίσεις, νομίζω ότι, αυτή η συζήτηση, θέλει περισσότερη ανάλυση και σκέψη.

  51. roadrunner avatar
    roadrunner 17/06/2013 19:32:00

    Γιατί δεν το ασπάστηκε ποτέ η αριστερά στην πλειοψηφία της (μιλώντας για την Ελλάδα) ... :-)

  52. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 17/06/2013 19:32:15

    ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΕ.......ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΟΤΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛ.(ουτε το ονομα του δεν θελω να αναφερω) ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ 2000 ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΕΡΤ. ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 80%, ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΥΧΟΝ......ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ........

  53. sender avatar
    sender 17/06/2013 19:49:17

    Ολα είναι συνωμοσία.Οσο εσύ δεν συμμετέχεις στις αποφάσεις που λαμβάνονται για σένα, πίσω από κλειστές πόρτες,είσαι θύμα συνωμοσίας. Οσο σου υποβάλλουν την βεβαιότητα,ότι είσαι ο κυρίαρχος λαός και μετά από λίγο θρηνείς,γιατί σε πρόδωσαν,είσαι θύμα συνωμοσίας.Οταν σε τα'ι'ζουν και μέσα σε δύο χρόνια καταντάς νηστικός,όταν στρέφεσαι κατά του αδερφού σου, διότι σ'έκαναν να πιστέψεις ότι είναι εχθρός σου,όταν σε λίγο δεν θ'αναγνωρίζεις τον εαυτό σου,τότε μπορεί να συνειδητοποιήσεις,ότι ελάχιστα ελέγχεις που σε αφορούν.

  54. victoria (true) avatar
    victoria (true) 17/06/2013 19:53:14

    Στην Ελλάδα όσο πιο άξιος είσαι, τόσο στην άκρη της καρέκλας κάθεσαι και επί ξύλου κρεμάμενος ανά πάσα ώρα προχωράς.

    Όσο πιο άχρηστος, βασιλιάς, στρογγυλοκάθεσαι, δεν σε κουνάει κανείς (μέχρι να σε πάρουν χαμπάρι τουλάχιστον).

  55. Καβαλιώτης avatar
    Καβαλιώτης 17/06/2013 20:02:16

    Εκτός αν:
    1. Βλέπουμε την αρχή του τελευταίου επεισοδίου του μαινόμενου "πoλέμου". Αυτό θα πήγαινε, κατά τον φαινόμενο σχεδιασμό (OSI), την άνοιξη -καλοκαίρι του 2014. Ίσως, όμως, ο φόβος γενικευμένης κοινωνικής αναταραχής στο Νότο να επιταχύνει τις εξελίξεις.
    2. Η "επέλαση" θα γίνει μάλλον μέσω των μικρών γερμανικών τραπεζών.
    Χρειάζεται, όμως, προηγουμένως, η πρόκληση ελεγχόμενης "αταξίας" -και όχι, κατ' ανάγκη, "χρεωκοπίας".
    Άλλωστε, στον "πόλεμο" αυτό, όσο κι αν φαίνεται εκ πρώτης παράξενο, το δικό μας "τάγμα" δεν είναι πια (μετά την ανακεφαλαιοποίηση) ξυπόλητο ... (Ίσως, μάλιστα, να είναι το μόνο μη ξυπόλητο ....).
    Ήτοι:
    Μήπως μας πληρώνουν (χοντρά) για να "αποτύχουμε"?
    (Σημειωτέον, ότι η ελληνική κερδοσκοπία (ήταν πάντα και) παραμένει προσκολλημένη στο αγγλοσαξωνικό στρατόπεδο).

    Όλ' αυτά, βεβαίως, δεν είναι παρά (αυθαίρετες) εικασίες ...
    Αυτό που δεν κολλάει, είναι ότι η Μέρκελ δεν φαίνεται, στον ορίζοντα, να αποχωρεί, για να χρεωθεί άλλος τον μουτζούρη .... Κάθε άλλο μάλιστα ...
    Αν δηλ. τα πράγματα δεν είναι σικέ και οι Γερμανοί (πολιτικοί) δεν είναι στο παιχνίδι, τότε θα δούμε πραγματικό (νομισματικό) πόλεμο και οι Γερμανοί θα αντιδράσουν σκληρά και μονοκόμματα (όπως πάντα, διότι έτσι είναι οι άνθρωποι ...)

  56. antonius rex avatar
    antonius rex 17/06/2013 20:05:41

    !!!!!!!!!!!!!!

  57. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 17/06/2013 20:12:45

    Πας καλά; Θες να δοκιμάσεις να τον κουνήσεις; Ούτε με γερανό! Το πολύ πολύ να κονομήσεις 2-3 σπονδύλους εκτός θέσης...

  58. roadrunner avatar
    roadrunner 17/06/2013 20:37:36

    Πές τα ! πές τα ! ... Εδώ φήμες λένε, ότι και μόνο στη σκέψη κουνήματος του Βενιζέλου,
    διαταράχθηκε η γεωδυναμική ισορροπία
    εξ ου και .... οι πρώτοι σεισμοί, στην Κρήτη !!!

  59. JohnLe avatar
    JohnLe 17/06/2013 22:38:29

    Πολλες αποψεις απο πολλους...
    Οι περισσοτερες τεκμηριωμενες και με μεστο λογο.
    Βλεπω ομως και μερικες και θλιβομαι, που ανταποκρινονται ακριβως στην εννοια του στρουνθοκαλησμου.
    Ας παραδεχομαστε μερικες φορες και τα λαθη μας, δεν ειναι δυνατον να φταινε παντα οι αλλοι...
    Μιλαω γισ τη διεθνη δυσφημηση της χωρας για οποιον δεν καταλαβε.
    Η ΕΡΤ ειναι σαπια και πρεπει να αλλαξει.
    Το Κρατος και καθετι που το στελεχωνει πρεπει να αλλαξει.
    Αλλα και τα πυροτεχνηματα καλοι μου φιλοι ενιοτε σκανε και στα χερια αυτων που τα πετανε...
    καλο αγωνα ευχομαι απο καρδιας σε ολους και σε ολες

    • ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΝΤΟΝΤΟΣ avatar
      ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΝΤΟΝΤΟΣ @ JohnLe 17/06/2013 23:46:03

      ΕΛΛΑΣ - ΕΛΛΑΣ , ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ!!

      Κύριε, το ΠΑΣΟΚ που αρκετοί ψηφίσατε, ΕΞΕΘΕΣΕ την ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΕΘΝΩΣ αλλά και στις καρδιές των ΕΛΛΗΝΩΝ.
      Θέλετε ή δεν θέλετε ο ΣΑΜΑΡΑΣ είναι ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ και θα ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ τα πάντα από τις ΚΟΠΡΙΕΣ τους..

  60. Νικήτας avatar
    Νικήτας 18/06/2013 08:00:16

    Και ποιός τρελλός θα αναλάβει το ναυάγιο ;
    Ο πρόεδρος να συνεχίσει να απευθύνεται ευθέως στον λαό με το χάρισμα που διαθέτει και δεν έχει να φοβάται.

  61. Η φαιδρά πορτοκαλέα avatar
    Η φαιδρά πορτοκαλέα 14/09/2013 13:34:28

    Επανέρχομαι πότε-πότε στα παλιά άρθρα, για να δω τι έχει απομείνει μετά την παρέλευση ολίγων μόλις μηνών. Και με θλίψη βλέπω ότι από το παρόν άρθρο δεν έχει απομείνει τίποτα... Κυβερνητική κρίση με αφορμή την ΕΡΤ; "Ξένα και ντόπια συμφέροντα μεθοδεύουν την πτώση Σαμαρά"! Και να σου τα 90+ σχόλια μέσα σε λίγες ώρες...

    Έχω όμως την αίσθηση ότι, τώρα που κόπασε ο κουρνιαχτός για την ΕΡΤ, δε στερείται αξίας το να επανέλθουμε στο ερμηνευτικό σχήμα του παρόντος άρθρου -και μεγάλης μερίδας των σχολίων-, διότι είναι πολύ πιθανό, ευκαιρίας δοθείσης, να το ξαναβρούμε μπροστά μας. Ας συνοψίσουμε λοιπόν το επιχείρημα:
    "Ντόπια και ξένα κέντρα, συνδεόμενα με υπερατλαντικούς σχεδιασμούς και συμφέροντα, υπονομεύουν τον πρωθυπουργό και την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας, διότι επιθυμούν μια Ελλάδα απολύτως προσδεδεμένη στο άρμα των ΗΠΑ."

    Ερώτηση: Διαπιστώνεται κάποια δυσαρέσκεια στην Ουάσινγκτον για το ότι η χώρα επέλεξε να συμμορφωθεί πλήρως προς τας υποδείξεις του Βερολίνου; Με άλλα λόγια, ο ευρωπαϊκός και ο ατλαντικός προσανατολισμός της χώρας βρίσκονται πλέον σε διάσταση;
    Το ερώτημα είναι σημαντικό. Αν η απάντηση είναι αρνητική, τότε το ανωτέρω ερμηνευτικό σχήμα είναι εκ προοιμίου άκυρο. Αν όμως η απάντηση είναι θετική, τότε οφείλει να εξηγηθεί για ποιους λόγους η ελληνική κυβέρνηση επέλεξε να προσδεθεί στο άρμα του Βερολίνου, επισύροντας έτσι τη δυσαρέσκεια της Ουάσινγκτον, και γιατί αυτή η στάση είναι σύμφωνη με το εθνικό συμφέρον.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.