#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/10/2011 17:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νεκρός διαδηλωτής - η κυβέρνηση έχασε τον έλεγχο



Συνδικαλιστής  μεταφέρθηκε στον Ευαγγελισμό με σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα , υπέστη ανακοπή καρδίας και υπέκυψε.

Πρόκειται για τον 53χρονο οικοδόμο Δημήτρη Κοτσαρίδη, αναπληρωτή γενικό γραμματέα του συνδικάτου οικοδόμων του Βύρωνα, ο οποίος  σύμφωνα με μέλη του ΠΑΜΕ εισέπνευσε μεγάλη ποσότητα χημικών.  Όπως αναφέρεται ο άτυχος άνδρας αισθάνθηκε δυσφορία από τη ρίψη χημικών στο Σύνταγμα και αρχικά τον μετέφεραν στο Ζάππειο, όπου έγιναν προσπάθειες να τον συνεφέρουν.  Στη συνέχεια  μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, όπου, παρά τις προσπάθειες των γιατρών να τον σώσουν, εξέπνευσε από ανακοπή καρδιάς.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση ο ασθενής διεκομίσθη με το ΕΚΑΒ στις 14:45 από την «Αίγλη» Ζαππείου χωρίς σφυγμούς, απνοϊκός, με μυδρίαση και ισοηλεκτρική γραμμή στο καρδιογράφημα και έγιναν επί 50' λεπτά ανεπιτυχείς προσπάθειες ανάνηψης.

Περισσότερα από 40 άτομα μεταφέρθηκαν στο ίδιο νοσοκομείο με τραύματα και αναπνευστικά προβλήματα.

Για το συμβάν διατάχθηκε προκαταρκτική εξέταση από την Εισαγγελία Πρωτοδικών

Σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης αναφέρει: "Μηχανή του ΕΚΑΒ εκκλήθη στην Αίγλη του Ζαππείου, όπου υπήρχε πολίτης με συμπτώματα αδιαθεσίας. Μετά την επί τόπου εξέτασή του από τους διασώστες του ΕΚΑΒ μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Γ.Ν.Α. "Ευαγγελισμός". Στο νοσοκομείο διαπιστώθηκε πως ο 53χρονος πολίτης ήταν απνοϊκός, χωρίς σφυγμούς, με μυδρίαση και δεν έφερε κανένα τραύμα. Παρά τις προσπάθειες ανάνηψής του για 50 λεπτά από τους γιατρούς του νοσοκομείου, κατέληξε".

Η αστυνομία αναφέρει σε επίσημη ενημέρωσή της ότι ο 53χρονος περίπου στις 4 το απόγευμα πλησίασε αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ. και του ανέφερε ότι αισθανόταν αδιαθεσία, τότε εκείνος ειδοποίησε το ΕΚΑΒ. Παράλληλα, η ΕΛ.ΑΣ., στην ανακοίνωσή της υποστηρίζει ότι "από τις πρωινές ώρες, σήμερα, μέχρι και τις 5 το απόγευμα, δεν επιχείρησαν αστυνομικές δυνάμεις επί της οδού Αμαλίας, από τη διασταύρωσή της με την οδό Όθωνος και μέχρι τη διασταύρωσή της με την οδό Όλγας καθώς και στην περιοχή του Ζαππείου όπου και δεν έγινε χρήση οποιουδήποτε χημικού ή άλλων μέσων".

Δήλωση Αντώνη Σαμαρά

Σε δήλωση του στην Βουλή στις 18: 45, ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς δήλωσε ότι η κυβέρνηση έχασε τον έλεγχο της κατάστασης και συνέστησε ψυχραιμία και νηφαλιότητα αυτές τις ώρες. Ολόκληρη η δήλωση έχει ως εξής:

«Η τυφλή βία των κουκουλοφόρων έκανε να χάσουμε έναν συνάνθρωπό μας, σε ώρες που η κυβέρνηση είχε χάσει τον έλεγχο της κατάστασης. Θερμά συλλυπούμαι την οικογένειά του εκ μέρους όλης της Νέας Δημοκρατίας. Το μεγαλύτερο όπλο, αυτή την στιγμή, είναι αυτοσυγκράτηση, νηφαλιότητα και - βεβαίως - ψυχραιμία».

Το ΚΚΕ

Τη θλίψη και τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια του Δημήτρη Κοτζαρίδη που έπεσε αγωνιζόμενος για το δίκιο της εργατικής τάξης και του λαού εκφράζει το ΚΚΕ. Σε ανακοίνωση για τον θάνατό του αναφέρει:

"Αυτή τη φορά εξαπέλυσαν σχεδιασμένα οργανωμένες ομάδες σε διατεταγμένη αποστολή και αναρχοφασιστοειδή που με μολότωφ, χημικά αέρια, χειροβομβίδες κρότου λάμψης και πέτρες επιχείρησαν να διαλύσουν τη μεγαλειώδη συγκέντρωση εργατών και λαού στο Σύνταγμα και ειδικά στο μέρος που ήταν το ΠΑΜΕ. Αποτέλεσμα αυτής της επίθεσης είναι και ο θάνατος του συνδικαλιστή του ΠΑΜΕ Κοτζαρίδη Δημήτρη, 53 χρόνων, γραμματέα του Παραρτήματος Οικοδόμων του Βύρωνα. Ακόμα δεκάδες είναι οι τραυματίες διαδηλωτές του ΠΑΜΕ".
ΣΥΡΙΖΑ
 Τη θλίψη του και την οργή του για το θάνατο του 53χρονου διαδηλωτή δηλώνει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ και εκφράζει τα θερμότερα συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους φίλους και τους συναγωνιστές του. Παράλληλα, υπογραμμίζει για άλλη μια φορά τις βαριές ευθύνες της κυβέρνησης που, επιχειρώντας να στηρίξει μια άγρια αντεργατική και αντικοινωνική πολιτική, δημιούργησε τις συνθήκες που οδήγησαν στο τραγικό συμβάν.
Μίκης Θεοδωράκης
 «Η προκλητική κυβερνητική αναλγησία μετρά τον πρώτο νεκρό διαδηλωτή», τονίζει ο Μίκης Θεοδωράκης σε δήλωσή του για τον θάνατο του 53χρονου συνδικαλιστή."Η καλυπτόμενη κάτω από τον μανδύα της Δημοκρατίας επαίσχυντη και ένοχη για την καταστροφική πτώχευση Ολιγαρχία έχει γυρίσει το ρολόι της ιστορίας πίσω στην δεκαετία του ΄60. Όμως ο ελληνικός λαός δεν θα μείνει απαθής θεατής του απαγχονισμού του. Αποτίουμε φόρο τιμής στον νεκρό διαδηλωτή και εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στην οικογένειά του. Στεκόμαστε όρθιοι και συνεχίζουμε τον αγώνα.", σημειώνει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 20/10/2011 17:50:59

    Φταινε τα χημικα;

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΝΕΚΚ 20/10/2011 22:38:24

      Ναι είναι επικίνδυνα. Πρόκειται για δολοφονία παρόμοια με αυτή του Γρηγορόπουλου.

  2. torn avatar
    torn 20/10/2011 17:55:59

    Θα βγουν τώρα να τον κατηγορήσουν γιατί είχε καρδιακά προβλήματα, και παρά ταύτα είχε την "απερισκεψία" να βγαίνει να διαμαρτύρεται.

  3. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 20/10/2011 17:56:19

    Αληθευει;

  4. Δανάη avatar
    Δανάη 20/10/2011 17:56:22

    Τώρα τι έχουν να πουν;;;;;; Οδηγούν τη χώρα στο χάος. Η πατρίδα μας βρίσκεται στην άβυσσο κι αυτοί βάζουν πάνω απο όλα την καρέκλα τους!!!! Δεν υπάρχουν λέξεις...., για να εκφράσουν τη θλίψη που νιώθω για τον άνθρωπο που χάθηκε, για την πατρίδα μου που πουλήθηκε στο παζάρι, για μας που μας πουλάνε στα σκλαβοπάζαρα!!!! Δε θα τους περάσει όμως. ΟΧΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. πολίτης avatar
    πολίτης 20/10/2011 17:58:18

    Αντώνη ήρθε η ώρα να αποσύρεις τους βουλευτές απο τη βουλή ώστε να εξαναγκάσεις την κυβέρνηση του αίματος να παραιτηθεί

  6. Mike avatar
    Mike 20/10/2011 17:58:48

    Δυστυχως ναι...τι να πουμε.....κριμα...δεν νομιζω να υπαρχει μεγαλυτερο μπαμ απο αυτο γαπ

  7. skopelosnews avatar
    skopelosnews 20/10/2011 17:59:01

    Κατέληξε από ανακοπή καρδιάς απο Χημικά μάλλον

  8. Orestios avatar
    Orestios 20/10/2011 17:59:12

    Τα χημικά του Σοσιαλιστικού καθεστώτος

    • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
      "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ Orestios 20/10/2011 18:09:48

      Orestios, τα θύματα των σοσιαλιστικών καθεστώτων, είναι καταδικασμένα να περιέλθουν τάχιστα στη διαδιακσία της λήθης!
      Δεν υπάρχουν!
      Μην περιμένετε συλήψεις υπευθύνων και δίκες τύπου "Αλέξη"!
      Αυτά είναι για την "κακιά" δεξιά!

  9. Tassos avatar
    Tassos 20/10/2011 18:04:02

    Νοσηλεύονταν στον Ευαγγελισμό χτυπημένος από αναρχικούς και έπαθε ανακοπή. Ούτε ψύλλος στον κόρφο των αναρχικών. Εχει μακρύ (και βαρύ) χέρι το ΚΚΕ.

  10. Dimosthenis o Arvanitis avatar
    Dimosthenis o Arvanitis 20/10/2011 18:04:36

    Αν είχαν γίνει επί ΝΔ θα μιλούσαν για το παρακράτος της Δεξιάς. Τώρα όλα καλά κι όλα ωραία.

    Αντώνη απόσυρε το κόμμα από τη βουλή και μην νομιμοποιείς με την παρουσία σου του πράσινους αλήτες!!!

    • Costas avatar
      Costas @ Dimosthenis o Arvanitis 21/10/2011 20:13:55

      Swstos...Ma den yparhei kapoios na tou to pei sta isia...??
      Diladi ti perimenoume...??

  11. Vass avatar
    Vass 20/10/2011 18:05:08

    Μπράβο Παπουτσή. Ένας ακόμη νεκρός στην πλάτη σου. Σας βολεύει καθάρματα να αφήνετε μια ομάδα από παρακρατικούς αλήτες να αλωνίζουν.

  12. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 20/10/2011 18:05:10

    ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟς Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕς ΠΡΙΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
    ΤΑ ΣΥΛΛΥΠΗΤΉΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΚΟΥΡΑΓΙΟ

  13. Spiros avatar
    Spiros 20/10/2011 18:05:54

    Αίσχος !

  14. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 20/10/2011 18:06:07

    Ο Θεος να βαλει αποψε το χερι Του!!! Ο,τι και πεις λιγο ειναι! Να ειναι καλα εκει που θα παει και κανει κουραγιο η οικογενεια του μαζι με ολη τη χωρα. Αρκει να μην υπαρξει κι αλλος...

  15. Cal avatar
    Cal 20/10/2011 18:09:58

    Πάλης ξεκίνημα νέοι αγώνες
    Λευτεριάς λίπασμα οι πρώτοι νεκροί...

  16. dima avatar
    dima 20/10/2011 18:10:17

    Νομίζω νεκρός οικοδομος, στέλεχος του ΚΚΕ.

  17. dima avatar
    dima 20/10/2011 18:17:49

    H μήνις για το νεκρο να πέσει στακεφάλια αυτών που μας έφεραν εδώ.

  18. Οργή avatar
    Οργή 20/10/2011 18:18:37

    Τώρα στο σκάι: Κυβερνητικές πηγές ανακοινώνουν οτι ο θάνατος του άτυχου διαδηλωτή αποδίδεται σε παθολογικά αίτια (!!!!). Νεκροψία, νεκροτομή σε χρόνο dt, αλά Μπατσόκ και κουκουλοφορεμένων δεκανικίων! Πολύ CSI βλέπουν και έγιναν ειδήμονες στον βωμό της σκοπιμότητας και της χουντάρας τους...

  19. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 20/10/2011 18:20:06

    Αίσχος, πάνε ν΄αποδώσουν τον θάνατο αυτού του ανθρώπου, σε ¨βιολογικά¨ αίτια!
    Ντροπή, ούτε νεκρούς ούτε ζωντανούς σέβονται!
    Να παραιτηθούν τώρα και να φύγουν από τη χώρα!

    • φωνη avatar
      φωνη @ Απλή σκέψη 21/10/2011 11:08:37

      "Απορώ" γιατί τόση βιασύνη χθες η κυβέρνηση να βγει ανακοίνωση από τον Ευαγγελισμό ότι ο θάνατος ήταν από παθολογικά αίτια.
      Οι γιατροί λένε ότι δεν είχε κάποιο πρόβλημα ο άνθρωπος, έσκασαν δίπλα του τα χημικά και τον έπνιξαν. Αυτά τα χημικά τα πέταξαν οι κουκουλοφόροι. Η κυβέρνηση γιατί βιάστηκε να καλύψει τους κουκουλοφόρους; Είναι συνεργάτες της;

  20. sofoklis. avatar
    sofoklis. 20/10/2011 18:20:48

    krima :(

  21. abyssus avatar
    abyssus 20/10/2011 18:20:50

    μοιραίο δεν ηταν; το περίεργο είναι που δεν είχε γίνει νωρίτερα... και πόσοι καρκίνοι ακόμη στο μέλλον... από αυτά τα χημικά... επιτέθηκαν στον Σαντάμ γιατί λέει διέθετε κάποια χημικά και ήταν πολύ σοβαρός κίδνυνος... ταυτόχρονα εμάς μας τα ρίχνουνε στη μάπα ανενδοίαστα... "κράτος δικαίου"!

  22. απολιτιστίκ avatar
    απολιτιστίκ 20/10/2011 18:21:32

    ο 53χρονος ήταν οικοδόμος, συμμετείχε στην απεργία με το ΠΑΜΕ και φέρεται να ένιωσε αδιαθεσία μετά την εμπλοκή κουκουλοφόρων με τα μέλη περιφρούρησης, όταν ακολούθησε η ρίψη χημικών από τα ΜΑΤ. Εισήχθη στον Ευαγγελισμό με έντονα συμπτώματα από κολπική μαρμαρυγή (αρρυθμία)- και δεν είχε δεχτεί κάποιο χτύπημα. Όπως λένε οι γιατροί του νοσοκομείου, ο άντρας είχε ιστορικό καρδιοπάθειας και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, τα χημικά που εισέπνευσε επιβάρυναν την κατάστασή του. Επί 50 λεπτά, οι γιατροί του έκαναν ανάνηψη χωρίς αποτέλεσμα.

  23. Αληκτώ avatar
    Αληκτώ 20/10/2011 18:24:05

    Αν και τώρα ο Σαμαράς δεν κατεβάσει τον κόσμο στο δρόμο λυπάμαι πολύ που από τα γεννοφάσκια μου ψήφιζα αυτό το κόμμα.
    Νυν υπέρ πάντων αγών.
    Τι άλλο να περιμένουμε πια? Ο ΓΑΠ και ο συρφετός του από μόνοι τους δεν φεύγουν.

    • Φευγατος avatar
      Φευγατος @ Αληκτώ 20/10/2011 21:08:57

      Προβατα ειμαστε?θελουμε καλεσμα να κατεβουμε???

  24. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 20/10/2011 18:26:37

    Αυτό περιμένουμε όλοι.! Αλλά σιγά μην το κάνει.

  25. Lewnidas avatar
    Lewnidas 20/10/2011 18:27:11

    Etsi akribws! egw pou ta eixa faei to kalokairi kai emai 30 xronwn gonatisa. eixe arghsei na ginei. poso aima prepei na dei gia na pesei?

  26. parsifal avatar
    parsifal 20/10/2011 18:31:48

    Επί ΝΔ ηταν αλλης συστάσεως ? Σοβαρευτείτε !

    • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
      "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ parsifal 20/10/2011 19:13:41

      Σωστά! Ήταν θέμα "συστημικής ισορροπίας" που είπε και ο γλωσσοπλάστης Ευάγγελος!

  27. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 20/10/2011 18:33:37

    Να μην παραπλανηθούμε από την συζήτηση γύρο από το κράτος , παρακράτος , κκε και αναρχικούς ,

    Ο ΑΤΥΧΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ MARFIN ( ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΤΥΧΟ ΤΑΞΙΤΖΗ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕ ΑΝΑΚΟΠΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΑΥΤΗΣ ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ - ΤΕΤΑΡΤΟ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ/ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΟ- ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε./Δ.Ν.Τ - ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΟΔΟ ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ( ΤΙΣ ¨ΕΚΛΟΓΕΣ¨ ) ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΖΟΥΣΑΝ !

    Θα ζούσαν ακόμα οι δεκάδες / εκατοντάδες πρώην συμπολίτες μας ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ ΓΙΑ ¨ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ¨ - ( αυτό ¨δεν λέγεται δολοφονία ) ΜΕΤΑ ΤΟ 2010 - ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΕΧΝΑΜΕ - ΟΛΟΥΣ - ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ !

    Συνεπώς : Κάποτε - το 1960- ΦΩΝΑΖΑΝ σε αντίστοιχες περιπτώσεις :

    ¨ΚΑΤΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΕΚΛΟΓΕΣ ¨

    Ας βγάλουμε τα σωστά συμπεράσματα , γρήγορα , χωρίς φιλολογίες - ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ - Κύριε Σαμαρά : ΕΚΛΟΓΕΣ - ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ¨ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ¨ , Οι πρώτοι νεκροί μας καλούν.

  28. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 20/10/2011 18:34:48

    Δολοφόνοι οι ΓΑΠ & ΜΠΕΝΙ

  29. arkas avatar
    arkas 20/10/2011 18:35:43

    διαφορετική διαδρομή έπρεπε να είχα.
    πιλότος στα F-16

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ arkas 20/10/2011 19:04:20

      συμφωνώ, "συνονόματε"

  30. tso avatar
    tso 20/10/2011 18:38:56

    ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥ ΤΩΡΑ.....
    ΑΜΕΣΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥ ΔΝΤ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ! ! !

  31. ΜΠ avatar
    ΜΠ 20/10/2011 18:40:13

    Ήρωας !!!

  32. factorx avatar
    factorx 20/10/2011 18:41:23

    δηλωση Σαμαρά εντός ολίγου

  33. Orestios avatar
    Orestios 20/10/2011 18:44:04

    Το ξέρω. Ο Σοσιαλισμός δεν σκοτώνει.
    Πώς γίνεται όμως τα μεγαλύτερα καθάρματα και δολοφόνοι του πλανήτη να είναι Σοσιαλιστές???????????????

    • Lampros avatar
      Lampros @ Orestios 21/10/2011 09:03:13

      Τωρα, φταιω εγώ να σου θυμήσω και το τέλος των μελών της Σοσιαλιστικής Διεθνούς? Με προκαλείς... Τσαουσεσκου, Μουμπαρακ, Κανταφι... Αντε πρωινιάτικα...

  34. Σταύρος avatar
    Σταύρος 20/10/2011 18:47:12

    Ο Θεός να τον συγχωρέσει και καλή δύναμη στους οικίους του.
    Να ζήσουν να τον θυμόνται!

  35. JOHN avatar
    JOHN 20/10/2011 18:47:24

    Τελικα εβαψαν τα χερια τους με αιμα.Τοσο λαοπροβλητοι ειναι!!!!

  36. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 20/10/2011 18:51:02

    Συλληπητήρια στην οικογένειά του.

  37. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 20/10/2011 18:56:12

    ¨ΚΑΤΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ¨

    ΕΞΩ Η ΤΡΟΪΚΑ ΚΑΙ ΤΟ Δ.Ν.Τ.

    Ας βγάλουμε τα σωστά συμπεράσματα , γρήγορα , χωρίς φιλολογίες – ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ - ΕΚΛΟΓΕΣ –,

    ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕ ΗΤΤΗΜΕΝΟΣ

    Αυτό πρέπει να βγει προς τα έξω .

  38. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 20/10/2011 19:01:15

    Θα με αναγκάσουν να ψηφίσω ΚΚΕ για συμπαράσταση. Είναι δυνατόν να φυλάει το ΠΑΜΕ, ένα συνδικαλιστικό όργανο τη διαδήλωση;
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ ΑΡΚΑΣ 21/10/2011 11:36:01

      Τη διαδήλωση προστάτευε ή τη βουλή;!!!!

      • demetrio avatar
        demetrio @ Γιάννης 21/10/2011 23:51:05

        ΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ

  39. SATO avatar
    SATO 20/10/2011 19:02:02

    Φάκτορα, αυτή την στιγμή οι διαδηλωτές περικυκλώνονται απο τα ΜΑΤ. Επί ώρες τα ίδια ΜΑΤ δεν μπορούσαν να περικυκλώσουν τους παρακρατικούς και μας πειράζουν οι αναρτήσεις εεεε....Κρίμα. Το μέλλον δεν κτίζεται έτσι .Λυπάμαι.

  40. bill avatar
    bill 20/10/2011 19:02:50

    Πλέον δεν υπάρχει ούτε χώρος ούτε χρόνος για ανοχή ο Σαμάρας δεν έχει τίποτα άλλο να κάνει παρά να ζητήσει συνάντηση απο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και να του ανακοινώσει την αποχώρηση από την Βουλή κι αν θέλει η αριστερα ας ακολουθήσει. Οσο μένουν μέσα τους νομιμοποιούν. Δεν αρκούν δηλώσεις καταδίκης. Πρέπει να καταλάβουν και στη Συγγρου ότι για το λαό είναι πολυ σημαντικότερο η επιβίωση σε δημοκρατικό και αξιοπρεπές περιβάλλον. Καταλαβετε το ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΠΙΟ ΥΠΟΥΛΗ ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΠΟΣ!!!
    ΕΙΝΑΙΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ! ΤΩΡΑ!!!!!

  41. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 20/10/2011 19:06:16

    Καιγεται το γκαραζ της Βουλης??? Καμια πληροφορηση? Απο Θεμα...

    • parsifal avatar
      parsifal @ ΝΕΚΚ 20/10/2011 19:14:48

      Αντε να πάρουν καινούργια ΙΧ !

  42. Οργή avatar
    Οργή 20/10/2011 19:06:26

    Είναι ανεκδιήγητοι για μία ακόμη φορά! Αμυδρή, πανεπιστημιακή γνώση (διορθώστε με αν κάνω λάθος): Οποιοσδήποτε προσκομίζεται σε Νοσοκομείο νεκρός, είτε προσέρχεται και καταλήγει σε χρόνο μικρότερο των 24 ωρών και χωρίς ασφαλή διάγνωση, δλδ σε περιπτώσεις αιφνιδίου θανάτου, υπόνοιας βίαιου θανάτου, υποβάλλεται ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ σε νεκροψία, νεκροτομή. Το καρδιολογικό ιστορικό είναι κατ'αρχάς συνηγορητικό καρδιογενούς - "παθολογικού" θανάτου. Το ανακοινωθέν της Διοίκησης του “Ευαγγελισμού» σε αυτήν την περίπτωση, θα έπρεπε να περιοριστεί στην παράθεση των πληροφοριών σχετικά με την κατάσταση του προσκομιθέντος και στις ιατρικές ενέργειες, που έγιναν για την ανάνηψή του. Το Νοσοκομείο μόλις μια ώρα μετά το συμβάν, το μόνο που μπορεί να κάνει με ασφάλεια, είναι ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ του θανάτου. Το ΑΙΤΙΟ του θανάτου απομένει να διατυπωθεί, μετά τα δέοντα (νεκροψία, νεκροτομή, τοξικολογικές, ιστολογικές και άλλες εξετάσεις) σε επίσημη Ιατροδικαστική έκθεση. Αυτά για την τάξη.
    Τιμή στη μνήμη του Νεκρού (που παράκουσε τον Παπουτσή).

    • Steliosmd avatar
      Steliosmd @ Οργή 21/10/2011 09:42:35

      Poly swsta .poly swsta.

  43. Kennan avatar
    Kennan 20/10/2011 19:07:21

    Καλό θα ήταν ο Σαμαράς να πεί στο Νάκο και σε διάφορους άλλους τομεάρχες να μην κάνουν δηλώσεις αυτή την ώρα. Ιδού τι είπε ο άνθρωπος:

    "Κατόπιν εντολής του Α. Σαμαρά επικοινώνησα με τον Χρ. Παπουτσή και μου μετέφερε αυτά που λέει και επίσημα. Μου μίλησε για την καλή περιφρούρηση του ΠΑΜΕ και για ότι δεν υπήρχε λόγος να επέμβει η αστυνομία. Μου ανέφερε και για ομάδα κουκουλοφόρων που παρεισέφρησε στους αγανακτισμένους για να φτάσει στα τρία ξενοδοχεία. Ισχυρίστηκε ότι υπάρχει σχέδιο γιατί συνελήφθησαν ανήλικοι με «πολεμοφόδια» μέσα σε λεωφορεία.
    Σαν Ν.Δ. πιστεύουμε ότι κάποτε πρέπει να συλληφθούν οι γνωστοί άγνωστοι. Θεωρίες ότι θα δημιουργηθούν μεγαλύτερα προβλήματα αν γίνουν συλλήψεις από τα ΜΑΤ ή αστυνομικούς με πολιτικά δεν τις αποδεχόμαστε. Δεν έχουμε λόγο να γυρίζουμε πίσω στις μέρες του 2008. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι γνωστοί άγνωστοι είναι διαρκώς ανανεούμενοι. Το ότι έγιναν πράγματα στο παρελθόν και δημιούργησαν προηγούμενο και συνεχίζονται, μπορεί κανείς να κάνει την κριτική του. Εκείνη την εποχή ακολουθήθηκε μια τακτική που αποδείχτηκε ότι δεν ήταν αυτή που έπρεπε."

  44. sakis avatar
    sakis 20/10/2011 19:12:31

    Που τα βρήκανε οι κουκουλοφόροι της ΚΥΠ τα κρότου λάμψης;Θα πληρώσετε για τον νεκρό της τάξης μας. Θα σας κλαίνε οι μανάδες σας.Θα ακουτε εργάτης από εδώ και πέρα και θα ξερνάτε το γάλα που σας βύζαξαν.

  45. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 20/10/2011 19:12:47

    Μην ξεχνάμε και την είδηση που πνίγηκε από τα ΜΜΕ πρίν λίγους μήνες...
    Στον πόλεμο της Κερατέας, όταν στο πρώτο από τα γιουρούσια των ΜΑΤ εντός της πόλης (ενω οι εγκαταστάσεις ΧΥΤΑ του ΜΠόμπολα ήταν 4 χιλιόμετρα μακρυά), από τα χημικά που ρίχναν τα ανεγκέφαλα του Παπουτσή, έπαθε ασφυξία και σοκ και απέβαλε έγκυος, μέσα στο σπίτι της, βλέποντας παράλληλα τα άλλα της παιδιά να λυποθυμούν!

    Για όποιον δεν έχει δοκιμάσει ποτέ τα χημικά αυτά, εύχομαι να μην τύχει ποτέ, είνα σαν να μπαίνει η κόλαση στα σωθικά του, παράλληλα φράζεται το αναπνευστικό σύστημα, κι όσο προσπαθεί να πάρει πολύτιμη αν'ασα, τόσο μπαίνει το υπόλοιπο δηλητήριο από τη δηλητηρισμένη ατμόσφαιρα. Αν είσαι γερός οργανισμός επανέρχεσαι μετά από βασανιστικά λεπτά. Αν δεν είσαι, οι επιπτώσεις μπορεί να είναι άμεσες...

  46. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 20/10/2011 19:16:00

    Τίποτε φοβερότερο από το θάνατο.

    Ομως
    όποιος ήταν σήμερα στις πορείες, είδε οτι
    το ΠΑΜΕ είχε ραντεβού με τους μπαχαλάκηδες για να παίξουν ξύλο.

    και
    Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο.

    • lampros avatar
      lampros @ Κατερίνα 20/10/2011 22:33:56

      Χθες κατεβηκες απ' το χωριό;

      Το ΠΑΜΕ έκανε αυτό που κάνει πάντα σε τέτοιες διαδηλώσεις: περιφρούρηση.

      • Κατερίνα avatar
        Κατερίνα @ lampros 20/10/2011 23:38:06

        Ποιό φρούριο ακριβως φρουρεί το ΠΑΜΕ;
        Εχει απ ευθείας ανάθεση, ή την πήρε μετά από διαγωνισμό;

        • Παυλος Βαφειάδης avatar
          Παυλος Βαφειάδης @ Κατερίνα 20/10/2011 23:42:28

          Τέλειο σχόλιο, Κατερίνα!!! Τέλειο!!!

          • lampros avatar
            lampros @ Παυλος Βαφειάδης 21/10/2011 00:53:30

            Ναι, δες και Ανίτα Πάνια.

          • κατερίνα avatar
            κατερίνα @ lampros 21/10/2011 10:40:20

            ???????
            Οι νυχτερινές φαντασιώσεις σου....
            αφορούν μόνο εσένα.
            Δεν χρειάζεται να τις πληκτρολογείς, δεν μας ενδιαφέρουν.

        • lampros avatar
          lampros @ Κατερίνα 21/10/2011 00:52:59

          "Ποιό φρούριο ακριβως φρουρεί το ΠΑΜΕ;"

          Το μπλόκ του ―άμα λάχει όλη την διαδήλωση.

          "Εχει απ ευθείας ανάθεση, ή την πήρε μετά από διαγωνισμό;"

          Την πήρε αυτόκλητα, γιατί όλοι οι άλλοι είναι κότες και αφήνουν τους μπαχαλάκηδες να κάνουν παιχνίδι.

          Και δεν είμαι ΚΚΕ ε, απλά δεν μπορεί την σαχλαμάρα του καθενός...

          • κατερίνα avatar
            κατερίνα @ lampros 21/10/2011 10:42:03

            Ποιός απ τους "προστάτες" θα μας προστατέψει;;;; ποιός;;;;

          • Γιάννης avatar
            Γιάννης @ κατερίνα 21/10/2011 11:50:31

            Μέχρι την Τρίτη το ΚΚΕ έκανε τη βόλτα του, έφτανε μπροστά στη Βουλή, έκανε μία στάση 10-15 λεπτών και αποχωρούσε.
            Μετά έφθαναν οι υπόλοιποι. Κάποιοι προσπαθούσαν να αποκλείσουν τη Βουλή, κάποιοι να τα σπάσουν.
            Τι έγινε όμως την Τρίτη και άλλαξαν πολλά. Πρώτα από όλα ο κόσμος κόντεψε να μπει στη Βουλή. Πρώτη φορά έφθασε τόσο κοντά. Και δεν ήταν μόνο οι κουκολοφόροι, αλλά και απλός λαός που έχει φτάσει στα όριά του. Τα κικλιδώματα, δείτε το βίντεο από την Τρίτη δεν το άνοιξαν οι κουκολοφόροι!!!
            Γιατί χθες Τετάρτη για πρώτη φορά έμεινε το ΚΚΕ στο Σύνταγμα; Γιατί απέκλεισε την πρόσβαση προς τη Βουλή;
            Είναι ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν.
            ΥΓ θυμάστε που τον Ιούνη τους καλούσε ο κόσμος να μείνουν για να αποκλειστεί η Βουλή και η πρόσβαση σε αυτήν των Βουλευτών;
            Ήταν μία ειρηνική κίνηση και το ΚΚΕ έφυγε!!!!!

  47. kakofonix avatar
    kakofonix 20/10/2011 19:18:34

    Αποτροπιασμός.
    Ήταν βέβαιο ότι αργά ή γρήγορα αυτή η αήθης τακτική της βίαιης καταστολής ενός πλήθους Ελλήνων που ασκεί αυτονόητα δημοκρατικά δικαιώματα, θα οδηγούσε στο μοιραίο.
    Ακόμα ένας πολίτης δολοφονημένος άνανδρα από ένα απονομιμοποιημένο κράτος.
    Το ΠΑΣΟΚ έχασε κάθε έρεισμα.
    Η περίπτωση του αδικοχαμένου Γρηγορόπουλου αφορούσε περισσότερο τη δολοφονική μανία ενός κρατικού οργάνου και λιγότερο την αναλγησία του κράτους.
    Εδώ έχουμε να κάνουμε με δολοφονική μανία του κράτους.
    Αιδώς

  48. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 20/10/2011 19:22:41

    πάω στοίχημα οτι το πρωτο θεμα στο μεγκα θα ειναι ο θανατος του κανταφι!!!

    • AegeanHawk avatar
      AegeanHawk @ περήφανος δεξιός 20/10/2011 21:00:29

      Το έχασες......τελευταίο θέμα ήταν στο Mega η εκτέλεση του Καντάφι.

  49. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/10/2011 19:35:38

    φωτογραφία από κτίριο δίπλα στη βουλή (το γκαράζ;) που καίγεται
    h**p://www.eglimatikotita.gr/2011/10/blog-post_2432.html

  50. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/10/2011 19:37:34

    Δεν υπάρχει προηγούμενο μεταπολεμικά

    ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΚΡΟΙ (ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ, ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ) ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΛΑΟΜΙΣΗΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

    ΠΟΙΟ ΓΟΥΔΗ;

    ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ...

    • Πυροσβέστης avatar
      Πυροσβέστης @ αλλενάκι 21/10/2011 11:56:45

      Οι 70+ των πυρκαγιών του 2007 σου λένε κάτι;

  51. doc1968 avatar
    doc1968 20/10/2011 19:57:44

    Σαμαρα παραιτηθειτε αποψε!
    Η αστυνομια ηταν θεατης και αφησε τους πολιτες να τα βρουν μονοι τους.
    Ηταν θαυμα που δεν ειχαμε τοσο καιρο νεκρους.
    Η αστυνομια θελει Αδεια Πλατεια.
    Εστειλε παλι το παρακρατος του Πασοκ να κανει τη βρωμοδουλεια.
    Απο χτες ξεραμε οτι θα παιρναμε την 6Η ΔΟΣΗ.
    Ψευτικοι εκβιασμοι--δειλοι,προδοτες--ψευτοεκβιαζομενοι.
    Δεν υπαρχει Διαπραγματευση πλεον την Κυριακη.
    Δεν εχεις τιποτα να χασεις.

    Φερθειτε σαν παληκαρια.Προκαλεστε ΕΚΛΟΓΕΣ.ΣΗΜΕΡΑ.
    Αυτοι δεν φευγουν ετσι.
    Η Χουντα ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.
    Η θα χυθει αιμα η θα τη ριξετε εσεις.

  52. Ραβινος avatar
    Ραβινος 20/10/2011 19:58:01

    Οταν στις προηγουμενες διαδηλωσεις περνουσε αγερωχα συντεταχμενα το ΠΑΜΕ μπροστα μας στην Βουλη προς τα Προπυλαια και μετα αποχωρουσε αφηνοντας μας μονους απεναντι στου πραιτωριανους του Παπουτση τοτε φωναζαμε ολοι που πατε ρε εδω γινεται η μαχη ,που να ξεραμε οτι θα γινοταν το σημερινο συμβαν !Λυπαμαι ειλικρινα παρ'ολο που εχω νεκρο στο σοι απο τους ΚΚΕδες του εμφυλιου. Κριμα το παληκαρι φωτια και τσεκουρι στους μπαχαλακηδες του παρακρατους του ΠΑΣΟΚ {Θυμηθειτε την Μαρφιν }.Ενα πρεπει ναναι το συνθημα οταν κτυπησουν οι καμπανες της απελευθερωσης .Δεν ξεχνω το Γουδη ειναι εδω !!

  53. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 20/10/2011 20:17:43

    Τι συζητατε τωρα μωρε; Τα λογια ειναι περιττα σε τετοιες ωρες. Εγω πιστευω οτι πρεπει να ζητησουμε για εξωθεν βοηθεια, υπαρχουν οι Ρωσοι, οι σλαβοι, γενικα οι ορθοδοξοι φιλοι μας. Αμα ειναι να παραμενουν στην εξουσια αυτοι με τα οπλα, τοτε πρεπει να βρουμε και εμεις οπλα, οχι για να τους εξουδετερωσουμε, απλα για να παμε σε εκλογες.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Ελληνική Φιλοσοφία 20/10/2011 21:38:38

      Άντε και να μην ήσουν φιλό-σοφος;!
      Τι άλλο θα εκστόμιζες;;;

  54. KE-MPAP avatar
    KE-MPAP 20/10/2011 20:43:58

    ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΝΤΟΣ ΟΛΙΓΩΝ ΛΕΠΤΩΝ.....

  55. dimitRiS avatar
    dimitRiS 20/10/2011 21:08:54

    Τελικά έχει χαθεί εντελώς η μπάλα απ΄όλους μου φαίνεται. Η ίδια η Παπαρήγα από νωρίς έλεγε ότι ο θάνατος προήλθε από τα χημικά, ο Σαμαράς αντίθετα είπε ότι οι κουκουλοφόροι ευθύνονται για τον θάνατο, πριν από λίγο οι γιατροί του Ευαγγελισμού έλεγαν στα κανάλια ότι η ανακοπή προήλθε από την εισπνοή χημικών, σε διάφορα μπλογκς έχει αρχίσει ο πόλεμος όλων εναντίον όλων, ο ένας κατηγορεί τον άλλο και τελικά το ζητούμενο που ήταν να μην περάσει το πολυνομοσχέδιο και να υπήρχε κόσμος μέχρι τώρα στο Σύνταγμα έχει πάει βόλτα.
    Ίσως τελικά το μόνο που μπορούμε να κάνουμε εμείς οι απλοί πολίτες είναι να βγάζουμε τα μάτια ο ένας του άλλου μόνοι μας προς τέρψιν των κυβερνώντων.
    Θλίψη!

  56. kostas* avatar
    kostas* 20/10/2011 21:27:23

    Νεκρος σημερα , συμπλοκες μεταξυ πολιτων στο κοσμο , και δεν τρεχει τιποτα. Αληθεια ο κ.Παπουτσης τι κανει ? ολα καλα ? Ο Πολυδωρας εφτεγε που πηρε φωτια ολη η Πελλοπονησος , ο Παυλοπουλος που ενας μπατσος εβγαλε οπλο να ριξει σε ενα 14χρονο , σημερα οταν γυρω στα 3 χιλιαδες ατομα δερνονταν στο κεντρο της Αθηνας , ολομοναχοι , ειχαμε και ενα Νεκρο ... Προφανως για τα καναλια και τον κ.Παπουτση δεν συντρεχει κανενας λογως να αναρωτηθουμε τι κανει ... Ειμαστε σε κατασταση πληρους Αποσυνθεσης !

  57. juliet avatar
    juliet 20/10/2011 21:29:31

    Γενικά η ατμόσφαιρα ήτανε πνιγηρή ,όντως έπιναν καφέ και έκαναν τσιγάρο στη γωνία Καρ.Σερβίας -Βουλής γύρω στις 2-3.Κατέβηκα Σταδίου και μετά Αθηνάς να πάρω Μετρο.Στην Αθηνάς απέναντι απο τον ΟΤΕ υπήρχαν Ματ,και δυο γωνίες πιο κάτω ερχόντουσαν καμμιά 10-12 παιδαρέλια το πολύ 16 χρόνων ,τα όποια με το που τους είδαν μπήκαν στο στενό και έφυγαν ,απο πίσω αλλη ομάδα αστυνομικών με κράνη και μάσκες .Φτάνοντας στο Μετρό μου είπαν ότι τα γεγονότα είχανε αρχίσει.Η ερώτηση τι φυλάγανε στην Αθηνάς που δεν υπήρχε λόγος.
    Ο κόσμος περιμένει ...η απελπισία και η αβεβαιότητα είναι κακός σύμβουλος.

  58. Νικόλαος Μπεχράκης avatar
    Νικόλαος Μπεχράκης 20/10/2011 21:29:48

    Σωστά δεν μίλησε στο Κονοβούλιο.
    Οι πρωτοβουλίες πρέπει να ξεκινήσουν από αύριο.

  59. No Name avatar
    No Name 20/10/2011 21:30:43

    @doc1968 για να πεσει μια κυβερνηση χρειζεται να παραιτηθει , ειτε συσσωμη η αντιπολιτευση ( οχι μονο η αξιωματικη ) , ειτε να παραιτηθει ο προεδρος .

  60. A.M. avatar
    A.M. 20/10/2011 21:45:49

    Ο Θεός να τον συγχωρεί και να τον αναπαύει τον άνθρωπο.
    Τα συλληπητήριά μου στους συγγενείς του και σε όλους μας.

    Μαντέψτε τώρα σε ποιά περιοχή, που κοντά, συγκεντρώνονται «τα παιδιά» με τις κουκούλες πριν ξεκινήσουν τον κατήφορο σε εκτέλεση υπηρεσίας.
    Αν σκεφτήκατε «Εξάρχεια» ...χάσατε!

    Αν και σήμερα νομίζω πως διέπραξαν ΤΡΑΓΙΚΌ σφάλμα.
    Επειδή ο νεκρός ΔΕΝ ήταν ένας «απλός» εργαζόμενος στην Μαρφίν αλλά μέλος του ΚΚΕ.
    Όχι βέβαια ότι για μένα υπάρχει κάποια διαφορά ανάμεσα στις δολοφονίες συνανθρώπων μου... προς Θεού!
    Όλες οι ανθρώπινες ζωές έχουν την ίδια αξία: είναι ανεκτίμητες!
    Σίγουρα όμως υπάρχει διαφορά για «τα παιδιά».
    Στις συνέπειες.

  61. lampros avatar
    lampros 20/10/2011 22:26:13

    Η τυφλή βία των κουκουλοφόρων έκανε να χάσουμε έναν συνάνθρωπό μας

    Βούτυρο στο ψωμί του ΠΑΣΟΚ. Μπράβο Αντώνη, καλά τα πας...

    Τώρα οι μπάχαλοι είναι χουλιγκάνια (όσοι δεν είναι βαλτοί της ασφάλειας) και να πάνε στο διάολο, αλλά τέτοιες αηδίες δεν τις λές με 200,000 κόσμο στο δρόμο.

    Το ΠΑΣΟΚ θα είχε βροντοφωνάξει παντού για την «βια της δεξιάς», αλλά εδώ είναι των κουκουλοφόρων, όχι των ΜΑΤ...

    Και τι «βια», όταν οι γιατροί λένε ότι «δεν έφερε κανένα τραύμα»; Από τα χημικά τον στείλανε τον άνθρωπο.

    • factorx avatar
      factorx @ lampros 20/10/2011 22:43:27

      To KKE που τα ξέρει καλύτερα τι λέει στην ανακοίνωσή του;
      “Αυτή τη φορά εξαπέλυσαν σχεδιασμένα οργανωμένες ομάδες σε διατεταγμένη αποστολή και αναρχοφασιστοειδή που με μολότωφ, χημικά αέρια, χειροβομβίδες κρότου λάμψης και πέτρες επιχείρησαν να διαλύσουν τη μεγαλειώδη συγκέντρωση εργατών και λαού στο Σύνταγμα και ειδικά στο μέρος που ήταν το ΠΑΜΕ. Αποτέλεσμα αυτής της επίθεσης είναι και ο θάνατος του συνδικαλιστή του ΠΑΜΕ Κοτζαρίδη Δημήτρη, 53 χρόνων, γραμματέα του Παραρτήματος Οικοδόμων του Βύρωνα. Ακόμα δεκάδες είναι οι τραυματίες διαδηλωτές του ΠΑΜΕ”.

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ factorx 21/10/2011 00:06:51

        Σίγουρα τα ξέρει όλα το Κ.Κ.Ε. όλα φάκτορα και μάλιστα καλλίτερα , όπως γράφεις. Εξάλλου τι συζήταγε η κυρία Παπαρήγα , επί μια ώρα , με τον Γ. Παπανδρέου την προηγούμενη μέρα ΄; Σίγουρα και την - προστασία - της δημοκρατίας και του λαϊκού κινήματος...

        Ας το πάρουμε απόφαση , αυτός ο λαός είναι διαβρωμένος και απ΄ τα ¨πάνω¨ και απ΄ τα ¨κάτω¨ φάκτορα.

      • lampros avatar
        lampros @ factorx 21/10/2011 00:56:07

        Πρώτον, τι με νοιάζει εμένα τι λέει το ΚΚΕ; Τι ΘΑ έπρεπε να λέει και να καταγγέλει ο Σαμαράς λέω. Το ΚΚΕ μια χαρά ευχαριστημένο είναι να κάνει το 12% δεκατρία και δεκαπέντε στη γωνίτσα του.

        Δεύτερον, το ΚΚΕ λέει: «σχεδιασμένα οργανωμένες ομάδες σε διατεταγμένη αποστολή», δηλαδή ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Δεν λέει «η βια των κουκολοφόρων» για να βγάλει τον υπουργό ΠΡΟ-ΠΟ λάδι.

  62. Νίκος Δραγασιώτης avatar
    Νίκος Δραγασιώτης 20/10/2011 22:29:26

    Πάλης ξεκίνημα, νέοι αγώνες,
    οδηγοί της ελπίδας οι πρώτοι νεκροί...

    Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχούλα του.

  63. andreas avatar
    andreas 20/10/2011 22:40:34

    Φιλε μου factorx καθησα και διαβασα ολα τα σχολια και αφου συλλυπηθω και γω απ την μερια μου την οικογενεια του αδικοχαμενου συμπολιτη μας θα ηθελα να σου πω τι συμπερασμα εβγαλα.Ο Σαμαρας δεν θελει να κυβερνηση.Αν οντως ηθελε να εχουμε εκλογες στην ΕΛΛΑΔΑ και αλλαγη σκηνικου μετα την ψηφοφορια και αφου ειδε οτι το νομοσχεδιο περασε θα πρεπε να παραιτηθει ολη η αξιωματικη αντιπολιτευση.Πεφτουν κορμια στον δρομο του αγωνα και ο Σαμαρας μιλαει για αυτοσυγκρατιση.Οσο δεν κινειται προς την κατευθυνση της πτωσης της κυβερνησης αυτο του γυρναει μπουμερανγκ ο κοσμος στο εχω ξαναπει ξυπνησε δεν υπαρχουν πολωσεις γυρω απο τα κομματα πλεον,οποιος δειξει οτι μπορει να τον βοηθησει και να αγωνιστει γι αυτον αυτος θα εχει μελλον ολοι οι αλλοι καλα κρασια.Εδω εισαι και εδω ειμαι να δουμε ποιος θα δικαιωθει.

    • factorx avatar
      factorx @ andreas 20/10/2011 22:45:23

      Εσυ προφανώς θα ξέρεις καλύτερα και είσαι έτοιμος να αναλάβεις την ευθύνη του έθνους στην αιματοχυσία

      • andreas avatar
        andreas @ factorx 20/10/2011 23:35:05

        Την αιματοχυσια που την βλεπεις δεν μπορω να καταλαβω.Παραιτησαι πας σε εκλογες και αναλογως των ποσοστων κανεις αυτοδυναμη κυβερνηση η συμαχιας.Το αιμα που ειναι?

        • factorx avatar
          factorx @ andreas 20/10/2011 23:54:07

          Η απάντησή μου αφορούσε το προηγούμενο σχόλιό σου. Τώρα αλλάζεις την κουβέντα και βάζεις άλλο θέμα. Εδω μιλάμε για τα επεισοδια και αν έπρεπε ο Σαμαράς να πολώσει κι άλλο την κατάσταση. Όσο για την "παραίτηση" γιατί δεν περιμένεις μέχρι την άλλη εβδομάδα να δούμε τι θα γίνει;

          • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
            ΝΤΑΝΤΟΝ @ factorx 21/10/2011 00:09:16

            Είδηση ;

          • factorx avatar
            factorx @ ΝΤΑΝΤΟΝ 21/10/2011 01:12:03

            Ποια είδηση βρε Νταντόν; Όλοι περιμένουν να μην την βγάλει μέχρι τότε η κυβέρνηση.

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ factorx 21/10/2011 00:15:42

        Να ζητήσεις άμεση παραίτηση της κυβέρνησης και -εκλογές τώρα - με αφορμή ένα θάνατο και επειδή έχει χυθεί ήδη πολύ αίμα , δεν αποτελεί πρόκληση για αιματοχυσία , ούτε οξύνεις με αυτό τρόπο τα πνεύματα ..., μάλλον τα απαλύνεις και προλαβαίνεις την αιματοχυσία ...

  64. Tassos avatar
    Tassos 20/10/2011 22:40:49

    Μιλώντας με έναν σχετικά υψηλόβαθμο ΚΝΙΤΗ στην Θεσνίκη με είπε ότι τα αντίποινα θα είναι τρομερά για τους ανάρχες.

    • The Saint avatar
      The Saint @ Tassos 20/10/2011 22:45:45

      Αυτό θέλουν οι κυβερνώντες, η μάλλον αυτοί που τους κατευθύνουν.
      Να σπ΄ρωξουν την κατάσταση σε "εμφυλιοπολεμικές" περιπέτειες....
      Βούτυρο στο ψωμί τους....

      • Tassos avatar
        Tassos @ The Saint 20/10/2011 22:56:40

        Τον μόνο που ξέρω φίλε να τραβάει καϊλέ να μην πάθουν τίποτα οι βρωμοανάρχες είναι ο ...Προκόπης. Ρε Παυλόπουλε παραιτήθηκες ή ακόμα?

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ Tassos 21/10/2011 10:49:55

      Ή σε δουλεύει ή μας δουλεύεις. Η "γραμμή" ΚΚΕ είναι - βλακωδώς κατά τη γνώμη μου- πάντα " αμυνόμαστε δεν επιτιθέμεθα". Αλλα πάντα. Έχω δει ΜΠΡΟΣΤΑ μου, από το παράθυρό μου, παραμονές αυτοδιοικητικών εκλογών, πέσιμο αναρχοΑΝΤΑΡΣΥΑ και λοιπών ανατριχιαστικών σε αφισοκολλητές του ΚΚΕ. Εν ριπή οφθαλμού, μαζεύτηκαν καμια 200αρια κνίτες, έκαναν αλυσίδα, τις έτρωγαν! και δεν ανταπέδωσαν ούτε μία. Απλώς, απωθούσαν.

  65. The Saint avatar
    The Saint 20/10/2011 22:43:23

    Κάτι ξέρουν όλοι τους και δεν προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...
    Κάτι που δεν θέλουν να συμβεί...
    Κάτι που δεν πάει σε κανενός μας το μυαλό...
    Ειμαστε έρμαια... γενικώς και αορίστως....

  66. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 20/10/2011 23:00:57

    Οι μηδενιστές έκαναν όπως στη Μαρφίν και πάλι το θαύμα τους (έστω και αν έγινε ακούσια).

  67. Πάνος avatar
    Πάνος 21/10/2011 00:18:07

    Υπάρχει ΝΕΚΡΟΣ!

    Νεκρός από χέρι αστυνομικού που πέταξε το δακρυγόνο εκτελώντας εντολές του πολιτικού του προϊσταμένου, αυτού της προστασίας του πολίτη... Η κυβέρνηση δεν νομιμοποιείται ηθικά και δημοκρατικά να μένει επάνω.
    Κανονικά, ο πολιτικός προϊστάμενος της αστυνομίας, ο αρμόδιος υπουργός θα έπρεπε να είχε ήδη παραιτηθεί.

    Νεκρός = πτώση κυβέρνησης.

    Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να είχαν πέσει πριν πεθάνει κανείς ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ...

  68. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 21/10/2011 00:49:55

    Ένα ξέρω, ένα βλέπω τόσο καιρό... Πρέπει να χάσει κανείς τη ζωή του για να πάρει κανείς γραμμή κάποια πράγματα; η ανθρώπινη ζωή είναι ανεκτίμητη!! όλοι όσοι κατεβήκαν σήμερα στο σύνταγμα ήταν εν δυνάμει νεκροί! πού φτάσαμε; πού ζούμε; δεν πάει άλλο! το συμβόλαιο συμβόλαιο αλλά ένας άνθρωπος χάθηκε κύριε ΓΑΠ!! το κρίμα στο λαιμό σας.. κοιμάστε ήσυχα το βράδυ;; υπάρχει Θεός και θέλω να πιστεύω πως όλα εδώ πληρώνονται...

  69. juliet avatar
    juliet 21/10/2011 07:15:05

    Ενας εμφύλιος και μετά ένα ''σχέδιο''.Σατανικά μυαλά .Οι Λίβυοι λιτσάρησαν μέχρι θανάτου τον Καντάφι,οι Ρουμάνοι εκτέλεσαν τον Τσαουσέσκου εμείς πότε;ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ ,ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ,ΝΑ ΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ,ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ. ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝΕ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!ΘΑ περάσει ,ΠΡΕΠΕΙ .Θα τιμωτηθούν ,ΠΡΕΠΕΙ.

  70. Homo Problematicous avatar
    Homo Problematicous 21/10/2011 10:15:50

    Πιθανόν να είναι άσχετο με την παρούσα ανάρτηση ( πιθανόν να είναι και σχετικό), αλλά αυτή τη στιγμή , ώρα 10.04 ο ουρανός της Αθήνας έχει γεμίσει με chemtrails. Είμαι σε ψηλό κτήριο και βλέπω γραμμές από Πάρνηθα μέχρι Φάληρο Περιστέρι Πετρούπολη. Ο ουρανός έχει γίνει σαν λευκή τρίλιζα !

  71. Homo Problematicous avatar
    Homo Problematicous 21/10/2011 10:20:12

    Επειδή έχουμε μία υπέροχη γλώσσα, την οποία δεν πρέπει να κακοποούμε, το "πιθανόν", αντικαθίσταται με το "πιθανώς".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.