Να υψώσουμε κι όχι να χαμηλώσουμε τις σημαίες μας
08/03/2015 07:10
Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να υψώσουμε κι όχι να χαμηλώσουμε τις σημαίες μας

Η ΝΔ δεν είναι και δεν πρέπει ποτέ να γίνει ένα μεγάλο Ποτάμι, ένας συρφετός απολίτικης και αποϊδεολογικοποιημένης μοδάτης κενολογίας.

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Μέλους της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ

Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει η Κεντροδεξιά είναι να εκχωρήσει τον πατριωτισμό και τον εθνικό λόγο στην Χρυσή Αυγή και την κοινωνική ευαισθησία στην Αριστερά. Η ΝΔ δεν μπορεί να αγνοήσει την ελληνική ιδιαιτερότητα και την αληθινή φυσιογνωμία της βάσης μας, που δεν αποτελείται από «αριστοκράτες», ούτε από ανύπαρκτους μεσαιοχωρίτες.

Η φυσιογνωμία αυτή δέχτηκε πλήγματα από τις παραχωρήσεις που έγιναν λόγω της αναγκαστικής συγκατοίκησης με το απερχόμενο και διαλυόμενο ΠΑΣΟΚ.

Δεν είναι καιρός να χαμηλώσουμε τις σημαίες των ιδεών μας αλλά να τις σηκώσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε. Οι λαϊκοί άνθρωποι αλλά και όσοι ανήκουν στην μεσαία τάξη ή στα ανώτερα στρώματα της κοινωνίας δεν είναι απάτριδες, διεθνιστές ή οπαδοί του ανθρωποφαγικού νεοφιλελευθερισμού. Δεν έχουν νταλκά για το ομόφυλο σύμφωνο συμβίωσης, δεν έχουν αλλεργία στο Έθνος και την ταυτότητα του, γνωρίζουν την γεωγραφική και ιστορική θέση της χώρας και σε τι διαφέρει από το Βέλγιο ή την Αυστρία. Έχουν βαθύ σεβασμό στους πυλώνες του Έθνους που είναι η Ορθοδοξία, οι Ένοπλες Δυνάμεις, ο όλος πολιτισμός μας, το πρόσωπο μας στον κόσμο. Δεν ανυπομονούν να πουλήσουμε τα πάντα στους ιδιώτες,, θέλουν ελεύθερη οικονομία αλλά και παρεμβατικό κράτος που θα αμβλύνει τις ανισότητες και θα προστατεύει το κοινωνικό σύνολο από την αυθαιρεσία και απληστία των ιδιωτών ή των επαγγελματιών συνδικαλίστών. Επιθυμούν λελογισμένη διαχείριση στην οικονομία, το κράτος να μην παριστάνει τον αποτυχημένο επιχειρηματία και ζητούν θετικές μεταρρυθμίσεις, που δεν θα ξεχαρβαλώσουν τη χώρα, ούτε θα δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες για την ανομία οποιουδήποτε ή θα επιτρέπουν σε μειοψηφίες, δέκατα του πυρετού, να επιβάλλουν τις ιδεοληψίες τους στην πλατιά πλειοψηφία.

Θέλουν νόμο και τάξη, ασφάλεια, που στην δημοκρατική πολιτεία είναι βάση όλων των δικαιωμάτων, έννοιες αληθινά προοδευτικές, σε αντίθεση με τον φασισμό της ανομίας και βίας των μειοψηφιών, κι ας φοράνε κόκκινο καπέλο.

Η βάση μας θέλει δραστική αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, προστασία του κοινωνικού ιστού και της εθνικής ομοιογένειας και σέβεται βαθιά τον σκληρό πυρήνα του κράτους, που είναι οι Ένοπλες Δυνάμεις, τα Σώματα Ασφαλείας και η Δικαιοσύνη. Απεχθάνεται την πεζοδρομιακή ή όποια άλλη βία, την οχλοκρατία και τον λαϊκισμό.

Οι αληθινοί ψηφοφόροι μας, όπως κι όσοι θύμωσαν, άλλοι δίκαια κι άλλοι άδικα, και μας εγκατέλειψαν προσωρινά, δεν ανυπομονούν για υποχωρήσεις στην Θράκη, στο Αιγαίο, στην Κύπρο και στο ψευδομακεδονικό, ούτε κάνουν συμψηφισμούς πως, τάχα, «φταίμε κι εμείς» κι «έλα μωρέ, λίγο πίσω εμείς, λίγο αυτοί, θα τα βρούμε». Δεν θεωρούν την μαχητική υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων «ακροδεξιά» και μπας κλας αλλά απόλυτη εθνική αναγκαιότητα.

Κι όλα αυτά αγγίζουν ανθρώπους από τις παρυφές της Αριστεράς ως την πιο σκληρή αλλά νομιμόφρονα Δεξιά.

Όποιοι νομίζουν πως υπάρχει κάποια άλλη λαϊκή βάση, φαντασιακή και εφευρημένη σε κολωνακιώτικες παρέες κι από καψοκαλύβηδες «επικοινωνιολόγους», προσφέρουν κακή υπηρεσία στην παράταξη.

Όποιοι επίσης επικαλούνται αρχαιότητα στο κόμμα, να αντιληφθούν πως η ΝΔ δεν είναι στρατός να έχει επετηρίδα και όλοι κρίνονται από την συνέπεια, την προσφορά και την ανιδιοτέλεια τους κι όχι από το πόσα χρόνια έχουν στις κομματικές καρέκλες.

Κι όσοι χρωστούν την εκτόξευση και ανέλιξη τους κυρίως στο ότι γεννήθηκαν στην σωστή φαμίλια ή στην εύνοια της ηγεσίας, ας είναι πιο σεμνοί όταν μιλούν για εσωκομματική δημοκρατία και στην κριτική τους.

Η κριτική αυτή καθίσταται δε ύποπτη όταν είναι όψιμη και δεν είχε γίνει ποτέ όταν λάμβαναν χώρα τα γεγονότα που κρίνουν τώρα κουνώντας το δάχτυλο.

Δεν αλλάζεις άλογο όταν καλπάζεις δίπλα στο γκρεμό που δυστυχώς ξαναβρίσκεται η χώρα. Οι όποιες διαδικασίες αυτοκριτικής, αποτίμησης και ανανέωσης οφείλουν επίσης να είναι ανοιχτές κι όχι περιορισμένες στα στενά πλαίσια των κομματικών μηχανισμών και οργάνων.

Κυρίως όμως, ειδικά σε αυτή τη φάση, η εσωστρέφεια θα ήταν πισώπλατη μαχαιριά στην παράταξη και υπηρεσία στους συγχυσμένους αντιπάλους μας, που μέρα τη μέρα διαψεύδουν κάθε προσδοκία των εξαπατημένων ψηφοφόρων τους.

Τα λάθη μας ήταν πολλά. Ο ΕΝΦΙΑ κι ο τρόπος εφαρμογής του, χωρίς να προηγηθεί προσομοίωση κι έτσι εμφανίστηκαν «τέρατα» κι ενώ το 85% πλήρωνε λιγότερο από ότι με το χαράτσι, επικοινωνιακά χτυπηθήκαμε στον σκληρό πυρήνα των ψηφοφόρων μας. Επίσης η άδικη και άτσαλη μεταχείριση των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, η ανάλωση μας σε μια πολιτική κι επικοινωνιακή ήττα με τις καθαρίστριες, όπου το κράτος εμφανίστηκε να χτυπάει με την βαριοπούλα ένα πολύ μικρό καρφί, αδύναμους ανθρώπους, την στιγμή που τα σόγια ημετέρων πρωτοκλασάτων είναι διορισμένα σωρηδόν και σκανδαλωδώς στην Βουλή ακόμη και τώρα. Στο δε ΠΑΣΟΚ έγιναν υπέρμετρες παραχωρήσεις σε πρόσωπα και πολιτικές. Δεν μας πήρε μαζί του, γιατί η ΝΔ παρέμεινε ισχυρό κόμμα εξουσίας αλλά έπρεπε να απολογούμαστε καθημερινά στην βάση μας.

Η εκστρατεία μας εστίασε στον φόβο, ενώ το μήνυμα στην κατάληξη του πρέπει να είναι θετικό.

Επίσης, δεν χτυπήσαμε, ως οφείλαμε, την διαπλοκή, στην λογική του να μην ανοίξουμε μέτωπα στο εσωτερικό και να επικεντρωθούμε στην προσπάθεια διαπραγμάτευσης με τους δανειστές και στην έξοδο από την κρίση. Όμως ένα ισχυρό πλήγμα στην διαπλοκή θα έδινε νομιμοποίηση στις πολιτικές μας, θα χάναμε κάποια συγκροτήματα, που ούτως ή άλλως μας μαχαίρωναν πισώπλατα προεκλογικά, έχοντας κάνει κωλοτούμπα, βλέποντας τον ΣΥΡΙΖΑ να έρχεται. Όμως θα είχαμε μαζί μας τον απλό κόσμο κι όσους από τους οικονομικούς παίκτες θέλουν το παιχνίδι να έχει κανόνες, για να μπορούν να μετέχουν αξιοκρατικά.

Θυμίζω πως ο Αντώνης Σαμαράς στον αγώνα για την 29η Νοεμβρίου 2009 δεν είχε μαζί του κανένα ισχυρό ΜΜΕ. Είχε όμως κερδίσει τον κόσμο. Και νίκησε και το χρήμα και την προπαγάνδα και τους μηχανισμούς.

Η φράση «δεν το θέλει η Τρόϊκα» έγινε στα στόματα ορισμένων στελεχών της κυβέρνησης κάτι σαν το Πιστεύω, με αποτέλεσμα ακόμη και σε ήσσονος σημασίας ζητήματα να μην γίνουν πράγματα που μπορούσαν να γίνουν.

Όλα αυτά μπορούμε, αφού τα καταλάβουμε και τα συζητήσουμε, να τα αλλάξουμε, με πρωτοβουλίες της ηγεσίας, όπως και να απομακρυνθούν μοιραία πρόσωπα, που με τις εισηγήσεις τους και την πρακτική τους έβλαψαν τον Πρόεδρο και την παράταξη. Θα πει κάποιος, για να προλάβω το αυτονόητο, μα δεν έχει ευθύνη ο ίδιος που τους επέλεξε κι αποδεχόταν τις εισηγήσεις τους; Λάθη δεν κάνει μόνο όποιος δεν κάνει τίποτα. Σημασία έχει να μαθαίνει από αυτά. Γι’ αυτό άλλωστε οι ηγέτες κάνουν ανασχηματισμούς στις κυβερνήσεις και στο επιτελείο τους.

Αφού τα κάνουμε αυτά, ύστερα να ασκήσουμε μαχητική και υπεύθυνη αντιπολίτευση, τον θεσμικό μας ρόλο, επαναφέροντας τις ιδέες μας στο προσκήνιο κι υπηρετώντας την αληθινή μας βάση. Η ΝΔ δεν είναι και δεν πρέπει ποτέ να γίνει ένα μεγάλο Ποτάμι, ένας συρφετός απολίτικης και αποϊδεολογικοποιημένης μοδάτης κενολογίας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. George N avatar
    George N 08/03/2015 08:11:01

    Δίκαια η επίθεση στο τίποτα, δηλαδή στο κέντρο. Αλλά αν και ο ένας πυλώνας ενός δεξιού κόμματος είναι εκεί (νόμος, τάξη, μεταναστευτικό, ασφάλεια, παράδοση) είναι παράδοξο να λείπει ο άλλος. Ούτε λέξη για την ελευθερία του ατόμου, για το δικαίωμα στην επιλογή, για το πως θα πραγματώσει τις επιθυμίες του, πως θα δημιουργήσει, ούτε σκέψη για το ασήκωτο βάρος του 60% ΑΕΠ σε δημόσιες δαπάνες. (6 στα 10 ευρώ!) Αντί για αυτά αριστερίστικοι μπαμπούλες για ανθρωποφάγους νεοφιλελευθερισμούς (σε μια σοβιετία!), παρεμβατικό κράτος (μόνο στη κρεβατοκάμαρα δεν έχει μπει ακόμα) και αδυναμία αναγνώρισης ότι ο φόρος στο κεφάλαιο και όχι στο εισόδημα, "το νοίκι στο δικό σου σπίτι" έστειλε την ΝΔ για γρούβες. Δεν ήταν simulation ή επικοινωνιακό το πρόβλημα αλλά ανεπίτρεπτης για δεξιό κόμμα, άοκνης μελέτης του Λένιν. Παράδοξο το κάλεσμα για ύψωση λαβάρων να προϋποθέτει πλήρη παράδοσή στην Αριστερά και τα επιχειρήματά της. Να μιλάει δηλαδή ένα δεξιό κόμμα για "αυθαιρεσία και απληστία των ιδιωτών" όταν το μόνο που υπάρχει είναι ένα αυθαίρετο κράτος. Εκτός κι αν υπονοούνται οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες το οποίο είναι σύμπτωμα του κρατισμού για το οποίο όμως πάλι ούτε λέξη. Ακόμα και έτσι όμως δεν θα έπρεπε να θιχτούν ζητήματα όπως της δικαιοσύνης (αρνησιδικία) ? Η της μείωσης των δαπανών για συντήρηση του υλικού των ΕΔ και της μη παρακολούθησης των εξοπλισμών της Αγκυρας? Εκπτώσεις και στον πρώτο λόγω ύπαρξης κράτους?

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ George N 08/03/2015 11:26:46

      Ξέρετε, έχουμε "αποτυχημένο" κράτος και όχι"μεγάλο" κράτος...οι Σουηδοί,λόγου χάρη, με κεντροδεξιά κυβέρνηση,εδώ και κάποια χρόνια, δεν διανοήθηκαν να ξεπατώσουν μακρόχρονες σοσιαλδημοκρατικές κατακτήσεις... τροποποιήσεις έγιναν, σε ελεγχόμενη μείωση φορολογίας... έχουν πολύ μεγαλύτερο και σαφώς αποτελεσματικότερο κράτος απο το δικό μας...! Αυτή η "αντικρατιστική" διαρκής εφίδρωση και η επίκκληση της "σοβιετίας", όταν δεν είναι εκ του πονηρού, είναι τουλάχιστον αβαθής...χώρες με κρίσιμη γεωπολιτική θέση, δημογραφικό πρόβλημα και "ανάδελφη" κουλτούρα, είναι υποχρεωμένες να συντηρούν "μικτή οικονομία", με ισχυρό κοινωνικό κράτος και σοβαρό ρυθμιστικό έλεγχο στην ενέργεια, τις επικοινωνίες, τη χρηματοπιστωτική ροή... για να μήν είναι "διεφθαρμένες" επιβάλλεται να έχουν θεσμούς και δημοκρατικό έλεγχο, δηλαδή ένα επίπεδο πολιτισμού... διαφορετικά,κάθε τόσο,αθώοι αλλά και "ένοχοι" θα ωρύονται: "οι κλέφτες στη φυλακή"...δε βγαίνει πέρα...! Μία "θεσμική" δεξιά και μία "θεσμική" αριστερά μπορούν να βρούν ένα κοινό τόπο συνύπαρξης... δηλαδή ένα νοητό "κέντρο"- και όχι τον γνωστό προεκλογικό "μεσαιοχωρητισμό"- για να κάνουμε τα αναγκαία βήματα μιάς διαρκώς αναβαλλόμενης χειραφέτησης...! Λυπάμαι βαθύτατα,που ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου εμφανίστηκε τόσο πρόωρα και έφυγε πικραμένος... αυτός ο πολιτικός,απο το Λεβίδι Αρκαδίας, υπερψηφίστηκε στην τότε μικτή περιφέρεια Θεσσαλονίκης-Κιλκίς, απο πονεμένους Μικρασιάτες και Ποντίους πρόσφυγες Πατριώτες...Τίποτα δεν είναι τυχαίο!

      • George N avatar
        George N @ βαγόνι 08/03/2015 20:58:50

        Η μόνη χώρα στον βορρά που έχει εξίσου μεγάλο κράτος με την Ελλάδα είναι η Φιλανδία. Μαζί με την Σλοβενία είναι η τριάδα του 60%. Οι δύο από τις τρεις κλείνουν το μάτι στην χρεοκοπία και η Φιλανδία ετοιμάζεται για το δικό της ταξίδι στον Αδη αν δεν αντιδράσει σύντομα. Με τέτοιο βάρος δεν υπάρχει χώρος για τον ιδιωτικό τομέα. Χωρίς αυτόν όμως δεν υπάρχει χώρα. Δεν υπονόησα ότι δεν πρέπει να υπάρχει safety net. Το αντίθετο. Πιστεύω στην επέκτασή του. Άλλωστε έχω ο ίδιος ευεργετηθεί από την ύπαρξή του σε άλλη χώρα. Δεν είναι όμως κοινωνικό κράτος οι μερικές εκατοντάδες χιλιάδες νέοι συνταξιούχοι με σύνταξη μεγαλύτερη από τους πραγματικούς συνταξιούχους και η ταυτόχρονη αδιαφορία για τους ανέργους. Και προφανώς δεν προσφέρει τίποτα στην κοινωνική συνοχή. Αντίθετα αφαιρεί μια και η συντήρηση τους απαιτεί δυσβάστακτους φόρους στην εργασία (εισφορές) κι αυτό στην χώρα με την μεγαλύτερη ανεργία. Νέοι που δεν μπορούν να κάνουν οικογένειες δεν είναι η απάντηση στο δημογραφικό. Η θεσμική θωράκιση της χώρας είναι μια πολιτισμική κατάκτηση που θα χρειασθεί τον χρόνο της. Στην Αγγλία απαιτήθηκαν 5 αιώνες αν και έχουν το ελαφρυντικό ότι ήσαν οι πρώτοι.

    • Ο Λούμπεν avatar
      Ο Λούμπεν @ George N 08/03/2015 23:05:36

      Η ελευθερία του ατόμου, έχει άλλη τόση σχέση με την δεξιά, όση και η δικαιοσύνη με την νομοκρατία!

      • George N avatar
        George N @ Ο Λούμπεν 09/03/2015 12:17:32

        Δεν είμαι σίγουρος ότι αντιλήφθηκα την αναλογία. Αξιωματικά η ελευθερία του ατόμου είναι σε κίνδυνο από μια αριστερή κυβέρνηση μια και η νοοτροπία και τα πιστεύω τους είναι ολοκληρωτικά. Είμαστε μάρτυρες άλλωστε αυτού με τις επιθέσεις στα ΜΜΕ όπως στο Capital ή το Σκάι, την κατασκευή εχθρών, "συνωμοσιών" κατά της κυβέρνησης, εξωτερικού εχθρού σε αγαστή συμμαχία με 5φαλαγγίτες στο εσωτερικό κτλ

        • Ο Λούμπεν avatar
          Ο Λούμπεν @ George N 09/03/2015 20:14:32

          Η αριστερά δεν θέτει σε κίνδυνο την ελευθερία του ατόμου αλλά την κατοχυρώνει, όπως και ο νεοφιλελευθερισμός!

        • Ο Λούμπεν avatar
          Ο Λούμπεν @ George N 09/03/2015 21:13:27

          Διόρθωση: Η ελευθερία του ατόμου έχει άλλη τόση σχέση με την δεξιά, όση και η νομοκρατία με την δικαιοσύνη!

  2. Σταματης Περιδης avatar
    Σταματης Περιδης 08/03/2015 09:51:43

    Kυριε Κρανιδιωτη δεν αφηνεις τη νδημοκρατια να ηγηθείς μιας εθνικιστικης παραταξης χωρις συμβιβασμούς και στρογγυλεματα !Οι Ελληνες ειμαστε καταδικασμένοι να ακολουθήσουμε τον δρομο των Αρχαιων Ελλήνων την αιωνια παλη τους εναντια στους βαρβαρους! Η δημοκρατια στην Ελλαδα για να λειτουργησει θελει γνωρίσματα και αλλων πολιτευμάτων ας μιλησουμε ειλικρινα! Με εκτιμηση

  3. Geros avatar
    Geros 08/03/2015 11:00:47

    Σκέφτομαι σοβαρά να σταματήσω να χρησιμοποιώ ως nick το Geros και να αρχίσω να χρησιμοποιώ το "Νεοφιλελεύθερος ανθρωποφάγος". Το γιατί είναι πολύ απλό, πρέπει να είναι φοβεροί τύποι αυτοί οι νεοφιλελεύθεροι ανθρωποφάγοι τελικά. Από την εποχή που η φράση νεοφιλελεύθερος έγινε μόδα στην Ελλάδα την αναθεματίζουν και την ξορκίζουν όλοι! Από την άκρα δεξιά έως την άκρα αριστερά, και παράλληλα όλοι κατηγορούν τους νεοφιλελεύθερους για όλα τα κακά της μοίρας τους! Πως γίνεται αυτό το θαύμα? Πως είναι δυνατόν μια ιδεολογία που δεν υπάρχει πουθενά στην Ελληνική πολιτική σκηνή εκτός από κάποια κόμματα μικρότερα του κόμματος του Βασίλη Λεβέντη, να καταφέρει να περνούν οι πολιτικές της για τα πάντα? Και όχι μόνο να περνούν οι πολιτικές τους στην Ελλάδα αλλα να διοικούν τις Ευρωπαϊκές χώρες, την Αμερική, τους Διεθνείς Οργανισμούς ..... ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Κάποιος από αυτούς που πιστεύουν στην θεότρελη αυτή συνωμοσία (και ο αρθρογράφος είναι ένας από αυτούς) θα πρέπει να μας εξηγήσει πως λειτουργεί. Γνωρίζει ΕΝΑ στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας που δηλώνει νεοφιλελεύθερος? Γνωρίζει ΜΙΑ πολιτική του κόμματος που μπορεί να χαρακτηριστεί νεοφιλελεύθερη? Αφού αυτά δεν υπάρχουν πως στο καλό ο νεοφιλελευθερισμός είναι ο "εσωτερικός εχθρός" της παράταξης? Ως ποτε η λεγόμενη πατριωτική δεξιά χέρι χέρι με τους αριστερούς θα κυνηγούν τον συγκεκριμένο ανεμόμυλο? Τώρα για όλα όσα βαρύγδουπα μας αναλύει έχω να του πω πως μετά από την δεύτερη συνεχόμενη εκλογική αναμέτρηση που στην εκλογική του περιφέρεια βρέθηκε πίσω από τους ...... πολιτικούς κολοσσούς Τραγάκη και Νεράτζη, την στιγμή που αυτός ήταν σε όλα τα κανάλια και κατάφερε να πάρει δύο χιλιάδες ψήφους περισσότερες από κάποια κυρια Μπαρμπαγιάννη, μήπως θα έπρεπε να επανεξετάσει ποίους νομίζει ότι εκπροσωπεί? Ας μετρήσουν λοιπόν όλοι το μπόι τους και όχι τις σκιές τους στο κόμμα και ας δούμε ποιός εκπροσωπεί ποιό τμήμα του εκλογικού σώματος πριν πάρουν μαχαίρια και αρχίζουν να κόβουν τα κομμάτια που αυτοί νομίζουν ότι είναι άχρηστα. Αυτογνωσία χρειάζεται .....

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Geros 10/03/2015 01:40:35

      Το σημιτικό ΠΑΣΟΚ, οι Μανο-τζημερο-ανδριανόπουλοι και η μη-ακροδεξιά ΝΔ (Μητσοτάκης, Χατζηδάκης, κλπ) είναι όλοι νεοφιλελεύθεροι τουρμποκαπιταλιστές. Μη νομίζετε ότι ο νεοφιλελευθερισμός δεν θέλει μεγάλο κράτος. Το χρειάζεται για να ανακόπτει τον ανταγωνισμό. Άλλο το τι λέει... Κοιτάξτε την Αμερική πχ... ΄Εχει τον στρατό της για να ανοίγει μπίζνες στις εταιρείες της και τις τράπεζες για να καταστρέφουν τους μικρομεσαίους προς όφελος των μεγάλων εταιρειών, οι οποίες δεν σταματούν να συγχωνεύονται.

      • Geros avatar
        Geros @ Στέργιος 10/03/2015 07:51:00

        Το Σημιτικό ΠΑΣΟΚ αγαπητέ ξόρκιζε τον νεοφιλελευθερισμό σε ημερήσια βάση, καμία δε μεταρρύθμιση που έκαναν ή πρότειναν οι .... νεοφιλελεύθεροι του σοσιαλιστικού κινήματος (εδώ γελάνε) δεν έφερνε ούτε κατά διάνοια σε αυτά που η συγκεκριμένη οικονομική θεωρία πρεσβεύει. Αλλά ακόμα και να έχετε εσείς δίκιο και να ήταν συνωμότες νεοφιλελεύθεροι σε προβιά σοσιαλιστή, σήμερα δεν παίζει κανέναν ρόλο μιας και δεν υπάρχουν στην πολιτική σκήνή. Οι Τζήμερος και Μάνος έχουν πραγματικά κάποια ψήγματα των νεοφιλελεύθερων ιδεών σε αυτά που λένε, ενώ ο Ανδριανόπουλος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κανονικός νεοφιλελεύθερος, αλλα όπως είπα και στο σχόλιο μου αν τους μαζέψει κανείς σε ένα κόμμα, 1% σε βουλευτικές εκλογές δεν παίρνουν με τίποτα! Αυτός είναι ο φοβερός και τρομερός νεοφιλελεύθερος κίνδυνος? Μάλλον τρέμετε και την σκιά σας και πάσχετε από μανία καταδιώξεως για να νομίζετε ότι οι συγκεκριμένοι πολιτικοί που αναφέρατε κινδυνεύουν να αλώσουν την Ελληνική πολιτική σκηνή. Η φιλελεύθερη πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας έχει βρεθεί πολλές φορές σε θέσεις εξουσίας αγαπητέ, άρα δεν μιλάμε για τις προθέσεις που μπορεί να έχουν, έχουμε τα έργα τους να μιλάνε για αυτούς. Αν νομίζετε ότι είναι νεοφιλελεύθεροι πρέπει να μας πείτε τις νεοφιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις που έχουν κάνει. Τώρα τα συνωμοσιολογικά ότι οι ανθρωποφάγοι συνωμότες μιλούν για μικρό κράτος και το θέλουν μεγάλο, δεν θα τιμήσω με απάντηση, δεν είμαι λάτρης της επιστημονικής φαντασίας για παιδιά όταν εφαρμόζεται στην πολιτική.

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ Geros 10/03/2015 13:37:42

          Το θέμα δεν είναι τι λένε, αλλά τι κάνουν. Ποιος μεγάλος όμιλος είχε ποτέ του πρόβλημα να αναπτυχθεί στην Ελλάδα; Και τα ατσάλια τους πούλησαν το 2004, και τα ξενοδοχεία τους αυγάτισαν, και τα μπαρμπουτάδικα πήραν κοψοχρονιά, και τους αυτοκινητόδρομους αναλαμβάνουν τζάμπα ΑΦΟΥ τους έφτιαξε το κράτος, και πουλάνε το αεροπορικό εισιτήριο Αθήνα-Χίος 300 ευρώ, και κάνουν τα λαθρεμπόριά τους ανενόχλητοι, και εκπέμπουν πειρατικά εδώ και 25 χρόνια, και δάνεια δίνουν στον εαυτό τους, και φόρους δεν πληρώνουν αφού "φοβούνται για τα παιδιά τους"... Έχουν δε ένα κράτος συνεργό στις απατεωνιές τους (με το αζημίωτο, πάντα) που πιέζει τον μικρό ιδιώτη και ξεζουμίζει τον ΔΥ. Αυτός είναι ο νεοφιλελευθερισμός σας και η ελεύθερη οικονομία σας. Εσείς, δηλαδή, τι πιστεύετε; Στην αμερικανική προπαγάνδα "φτάνω στο Έλλις Άιλαντ με 5 δολλάρια στην τζέπη και σε 20 χρόνια έχω παναμερικανική αλυσίδα σουπερμάρκετ"; Πάνε αυτά. Αυτά είναι ιστορίες τού 1880. Στην Αμερική είναι όλοι ΙΥ και ΔΥ, και δουλεύουν χωρίς δικαίωμα σε περίθαλψη και συνταξιοδότηση (προαιρετικά είναι αυτά στην Αμερική) για τα αφεντικά τους τις εταιρείες, οι οποίες συνέχεια συγχωνεύονται και απολύουν κόσμο, μετακυλούν τα χρέη τους στο κράτος και κόβουν μπόνους εκατομμυρίων στα στελέχη τους.

          • Geros avatar
            Geros @ Στέργιος 10/03/2015 16:13:39

            Αγαπητέ, αν χρεώνετε στον νεοφιλελευθερισμό τα επιχειρηματικά παράσιτα του κρατισμού δεν βρίσκω τον λόγο να μην του χρεώσετε και την μεγάλη επιδημία χολέρας που σάρωσε την Ευρώπη κατά τον μεσαίωνα. Να χρεώσετε επίσης την βόμβα στην Χιροσίμα στο ειρηνευτικό κίνημα και την κίρρωση του ήπατος στον χυμό πορτοκαλι , ω εσύ .... ξεζουμισμένε δημόσιε υπάλληλε της Ελλάδος που όλα εσύ τα πληρώνεις σε αυτήν την χωρα τα τελευταία 40 χρονια! Τέλος νομίζω πως εκτος από αυτά που λες για την Αμερική συμβαίνουν και άλλα. Μάγισσες σκοτώνουν παιδιά και τους πίνουν το αίμα! Φοβερα πράγματα φίλε μου! Τώρα το γιατί οι νέοι της Ελλάδος (δεξιοί και αριστεροί) θέλουν να πάνε εκεί για να ζήσουν δεν το καταλαβαίνω, εσύ?

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Geros 10/03/2015 17:00:24

            Δεν νομίζω ότι οι νέοι της Ελλάδας ονειρεύονται να ζήσουν στην Αμερική. Οι ιδανικοί προορισμοί τους είναι οι χώρες τής Δυτικής Ευρώπης με ιδιαίτερα αναπτυγμένο κράτος πρόνοιας.

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Geros 10/03/2015 18:10:09

            Σχετικά με την ειρωνία περί ΔΥ, έχω να πω τα εξής: Οι ΔΥ είναι οι μοναδικοί που πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους στην Ελλάδα, επειδή δεν μπορούν να κρύψουν τίποτα. Οι ΙΥ πληρώνουν φόρους τώρα, τα χρόνια τής κρίσης, γιατί αυτό απαιτούσαν οι δούλοι τού ΔΝΤ και της ΕΚΤ. Επειδή βγάζουν τόσο λίγα χρήματα, προ κρίσης τους έπιανε το αφορολόγητο. Και γιατί βγάζουν τόσο λίγα χρήματα οι ΙΥ στην Ελλάδα; Μα για να "βγάζουν" χρήματα στο Τζέρσεϊ οι υπουργοί μας, που τυγχάνουν και στελέχη της Γκόλντμαν Σακς και άλλων ευαγών ιδρυμάτων - κατά τα άλλα δεν έχουμε νεοφιλελευθερισμό, κύριε Γέρο...

          • Fotini avatar
            Fotini @ Στέργιος 10/03/2015 17:47:31

            Κάνεις λάθος ἤ μᾶλλον δέν ἔχεις σωστή πληροφόρηση γιά ΙΥ καί ΔΥ στήν ᾿Αμερική ὅτι δέν ἔχουν περίθαλψη.

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Fotini 10/03/2015 18:06:37

            Ξέρω από ιδία πείρα. Είναι προαιρετική, ή όταν δεν είναι, είναι ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ! Κάτι σαν την περίθαλψη που παρέχουν οι τράπεζες με τις κάρτες των 100 ευρώ που εκδίδουν. Κάποιοι Αμερικάνοι έχουν πολύ καλή ασφάλιση, που τους εξασφαλίζει πρωτοποριακές θεραπείες στα Σλόουν Κέτερινγκ και στα Τζονς Χόπκινς, αλλά αυτοί είναι ελάχιστοι, αφού η ασφάλισή τους κοστίζει πολλές χιλιάδες δολλάρια τον μήνα. Το "Sicko" τού Michael Moore το είδατε;

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Fotini 10/03/2015 18:13:00

            Όσον αφορά τα συνταξιοδοτικά προγράμματα στην Αμερική, αυτά είναι πακέτα μετοχών. Αν όταν φτάσει ο άνθρωπος στα 65 υπάρχουν ακόμη αυτές οι εταιρείες στα χρηματιστήρια, θα πάρει μέρισμα. Αν δεν υπάρχουν (όπως συνηθως συμβαίνει από το 2008 και μετά), οι συνταξιούχοι μένουν με τα 900 ευρώ τής ελάχιστης εγγυημένης σύνταξης. Γι'αυτό και στην Αμερική βλέπει κανείς πολύ συχνά 80ρηδες και 90ρηδες να δουλεύουν ακόμη στα ταχυδρομεία και στα εμπορικά κέντρα.

  4. airman avatar
    airman 08/03/2015 11:43:30

    "Η ΝΔ δεν είναι και δεν πρέπει ποτέ να γίνει ένα μεγάλο Ποτάμι ..." Εάν πρέπει να προσομοιάσουμε την παράταξη με κάτι που να παραπέμπει και στη φύση, τότε μάλλον ταιριάζει ένα μεγάλο ασφαλές λιμάνι. Ένα λιμάνι στο οποίο θα έχουν θέση από ψαρόβαρκες μέχρι κότερα, από φουσκωτά μέχρι κρουαζιερόπλοια, από λάτσες μέχρι υπερωκαιάνεια. Και δεν είναι μόνο για το συμβολισμό, ο οποίος έχει ρόλο και σηματοδοτεί πράγματα. Όμως θα πρέπει εξαρχής να γίνει ξεκάθαρο ότι θα κρατήσουμε μόνο τα καλά του. Θα αξιοποιήσουμε μόνο τα θετικά και θα χτίσουμε πάνω στα εφικτά. Στο λιμάνι διασφαλίζεται ηρεμία, ανταλλάσσονται ιδέες, δημιουργούνται δεσμοί, μπαινοβγαίνουν μηνύματα, ανακατεύονται απόψεις. Ο αέρας μπορεί να αλλάζει αλλά δε σαρώνει. Η προκυμαία μπορεί να δέρνεται από το κύμα αλλά δεν υποχωρεί. Ποιος δε θα ήθελε ένα τέτοιο λιμάνι;

  5. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 08/03/2015 14:43:29

    Χαίρε Φαήλε! Χαίρομαι που ξαναγράφεις εδώ μετά τις εκλογές. Τελικά είχε δίκιο ο Αρχηγός που έλεγε ότι καλύτερη διαπραγμάτευση δε γίνεται το 2012 και μας είχαν έτοιμους για την κλωτσιά με απρόβλεπτες συνέπειες; Για να τελειώσουμε με αυτό το θέμα οριστικά στην Ελλάδα, ο Σαμαράς χειρίστηκε την Πατρίδα όσο καλύτερα γινόταν στις συγκεκριμένες πιεστικές συνθήκες και θυσίασε 1-2 χρόνια κοινωνικής πολιτικής για να γλυτώσουμε από 50 χρόνια μνημονίων και διαρκούς κυκλικής ύφεσης. Και δικαιώθηκε καθώς πέρυσι πήγαμε με 0,8% αύξηση ΑΕΠ και 2% πτώση ανεργίας μόλις 2 χρόνια αφότου ανέλαβε με 5% ύφεση και ανεργία που βρισκόταν σε απογείωση. Και φέτος θα ήταν σε ήρεμα νερά με τον τουρισμό να πετάει και 3% ανάπτυξη που θα έριχνε κι άλλο την ανεργία, με μεγάλες επενδύσεις λόγω σταθερότητας και τους υδρογονάνθρακες να αρχίζουν να δίνουν χρήμα από τις έρευνες. Οι φόροι θα έπεφταν (7% ο ΕΝΦΙΑ), θα επέστρεφε τη σύνταξη στην πολύτεκνη μάνα (ο Καμμένος αλήθεια που "κόπτεται" για τους πολύτεκνους γιατί δεν αναφέρει κάν το ενδεχόμενο;) και τα υπόλοιπα στους στρατιωτικούς (που τώρα δε θα πάρουν ούτε όσα είχαν σίγουρα επί Σαμαρά έτσι που πάμε).
    Για την στρατηγική του φόβου που δεν άρεσε σε πολλούς και την κατέκριναν, να πω πως ο Καραμανλής που είπε την αλήθεια ότι θα πάρει μέτρα δυσάρεστα και βγήκε ο ΓΑΠ με 10 μονάδες διαφορά έχασε. Έτσι και ο Σαμαράς. Ο Έλληνας είναι από τη φύση του αισιόδοξος (μέχρι βλακείας όπως αποδεικνύεται) και δεν πίστευε ότι μπορεί να υπάρχει χειρότερη κατάσταση από το μνημόνιο (που τελείωνε αλλά εκεί η πλύση εγκεφάλου των ΜΜΕ δε τον άφησε να έχει ελπίδα...) ενώ βλέπαμε Αργεντινή και Βενεζουέλα να πάσχουν χωρίς μνημόνια και σκληρό νόμισμα. Δε φταίει η ειλικρίνεια και η προειδοποίηση της στρατηγικής του Σαμαρά λοιπόν. Ο εθελοτυφλισμός μας φταίει καθώς ακόμη και τώρα που πάμε για τον τοίχο 80% των ανέργων θεωρούν κακή τη διακυβέρνηση από Τσίπρα και Καμμένο με την ανεργία να έχει μείνει στάσιμη όπως και η ανάπτυξη...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γεώργιος Τ. 08/03/2015 18:49:56

      ΔΙΟΡΘΩΣΗ: ...θεωρούν καλή τη διακυβέρνηση...

  6. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 08/03/2015 23:08:45

    Το κείμενο, όσον αφορά τον τίτλο, περιέχει μια αντίφαση. Ενώ υποστηρίζεται ότι οφείλουν να κρατηθούν όσο πιο ψηλά γίνεται οι ιδεολογικές σημαίες, εξορκίζεται (για άλλη μια φορά) η εσωστρέφεια!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Λούμπεν 09/03/2015 15:50:28

      Και πού είναι η αντίφαση; Δηλαδή εσωστρέφεια θα σηκ΄σει τις σημαίες ή θα τις κάνει σφουγγαρόπανα;

      • Ο Λούμπεν avatar
        Ο Λούμπεν @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/03/2015 20:18:11

        δεν ξέρω εάν θεωρείς ότι οι ιδεολογικές σημαίες είναι αποσαφηνισμένες αυτή την στιγμή ή εάν πιστεύεις ότι η ιδεολογική ταυτότητα μπορεί να αποκτηθεί μόνο ως επίγνωση μέσα από την απευθείας ιδεολογική αντιπαράθεση με τον αντίπαλο.

  7. roadrunner avatar
    roadrunner 09/03/2015 17:24:26

    "Η ΝΔ δεν είναι και δεν πρέπει ποτέ να γίνει ένα μεγάλο Ποτάμι, ένας συρφετός απολίτικης και αποϊδεολογικοποιημένης μοδάτης κενολογίας." Γιατί τώρα που το αναφέρατε η Νέα Δημοκρατία είναι πια ξεκάθαρα, ο ένας και μοναδικός πατριωτικός και δημοκρατικός πυλώνας που έχει απομείνει, ειδικά μετά την κατάρρευση (εκλογική και ιδεολογική) του Πασοκ και την αντικατάστασή του (στο εκλογικό χάρτη) από το Σύριζα. Επειδή εξαιτίας της ιδεολογίας της, η ΝΔ είναι η όαση, στο πολιτικό στερέωμα της Ελλάδας πρέπει με κάθε τίμημα, να διατηρήσει ψηλά τις ιδεολογικές της σημαίες, όπως το γράψατε. (Να ξεκαθαρίσω ότι αναφέρομαι στο Πασοκ άλλων εποχών, που είχε παραχωρήσει δικαιώματα στον ποντιακό προσφυγικό πληθυσμό, που είχε αναφερθεί τιμητικά σε γενοκτονίες κτλ και που με τέτοιου είδους πολιτικές, κάλυπτε εν μέρει το πατριωτικό συναίσθημα των Ελλήνων).

  8. ΤΤ avatar
    ΤΤ 10/03/2015 11:42:08

    Τελείωσε η Ελλάδα κε Κρανιδιώτη. Πάλι εκρηκτική αύξηση των λαθρομεταναστών. Δυστυχώς όλα αυτά είναι λεπτομέρειες, οι είσοδοι παρανόμων είναι περισσότερες από τις γεννήσεις! Θα γίνουμε Συρία σύντομα, και η κυβέρνηση νομίζει ότι είναι ανθρωπισμός αυτό. Απλά θα καταστραφεί άλλη μια χώρα, τίποτε άλλο.

  9. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/03/2015 12:21:08

    Φαήλο,κάπου διάβασα ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει να προσλάβει στην Αστυνομία μετανάστες και ρομά. Μπορεί να γίνει αυτό; Και αν γίνει,πιστεύεις ότι έχουμε ελπίδες από εκεί και πέρα να επιβιώσουμε ως έθνος,όταν πιά θα έχουμε βάλει τους ίδιους τους λύκους να μας φυλάνε; Μας έχουν κοιμίσει με τις δήθεν ''σκληρές'' διαπραγματεύσεις για την οικονομία και στην πλάτη μας ετοιμάζουν την πλήρη υποταγή μας...

  10. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 10/03/2015 12:51:33

    Κάποιοι νεοφιλελεύθεροι κοσμοπολίτες μεσαιοχωρίτες, θεωρούν δεδομένους τους Δεξιούς. Αμ δε. Υ.Γ Δένδιας. Προσπαθώ να θυμηθώ τι από όσα είναι δεν το οφείλει στο Σαμαρά.

  11. Νικήτας avatar
    Νικήτας 12/03/2015 22:19:04

    Κανείς δεν προσπάθησε αυτή η χώρα να παράγει πλούτο. Η βιομηχανία της , η αγροτιά της , το εμπόριό της πεθαίνουν χωρίς καμμία βοήθεια παρά με τρικλοποδιές και στημένες τράπουλες απο το σημερινό ψευτοαριστερό χθεσινό δεξιό προχθεσινό σοσιαληστικό κράτος - παρακράτος. Και ποιανών , των Ελλήνων που κατακτήσανε την οικουμένη με το επιχειρηματικό τους δαιμόνιο και το πάθος τους για καινοτομία . Που παρήγαγαν στην ευλογημένη Μικρά Ασία τότε πρίν την καταστροφή δέκα φορές πάνω απο τους άλλους με την μυαλωμένη γεωργία τους . Ναι συμφωνώ για τις σημαίες τις αξίες το φιλότιμο. Μήπως όμως όλα αυτά καταλήγουν να εξυπηρετούν τα συμφέροντα των Η.Π.Α εδω και δεκαετίες μετατρεποντάς μας σε αρνητές ακόμα και της ίδιας της ιστορίας μας; Νοιάστηκε ποτέ η παράταξη για Εθνική παιδεία ή συνέχισε τα εθνομηδενιστικά που βρήκε , έτσι για παράδειγμα . Τζαμιά βλέπουμε να ψηφίζονται και στήριξη της ισλαμοφασιστικής τουρκίας στην ευρώπη λές και δεν είναι αυτοί που γεμίσανε βαρβαρότητα την ιστορία και αίμα τον τόπο μας και όλα αυτά χωρίς αντίδωρο κιόλας . Προσκυνημένοι. Μήπως τελικά η τέχνη του εφικτού μας μετέτρεψε σε μιά όμορφη παθητική χώρα με οικονομία εξαρτημένη ι με πεθαμένη ύπαιθρο γεμάτη μετανάστες και με μηδενική πολιτική κρίση ; Ο τουρισμός και η ναυτιλία μονάχα μπάζουν χρήμα αλλά και αυτοί οι πυλώνες ανα πάσα στιγμή μπορούν να καταρεύσουν έτσι όπως είναι δομημένοι . Και απο το μεγάλο πακέτο του τουρισμού οι ευνοημένοι είναι οι μεγάλοι επενδυτές , εξωελλαδικοί και το ξεροκόματο πάει στους πατριώτες και αυτό τους το μασάει η εφορία. 600000 ψωμάκια καταναλώνονται στην ρόδο για παράδειγμα κάθε πρωί και όλα είναι με κινέζικες ζύμες κατεψυγμένες . Πόσοι φούρνοι άραγε θα λύνανε το οικονομικό τους πρόβλημα μόνο απο αυτά; Θα συνεχίσουμε βέβαια να ελπίζουμε στο θαύμα πως θα βρεθεί στην παράταξη αυτός που θα μιλήσει ελληνικά και οικουμενικά υπερασπιζόμενος τα δίκαια αυτού του έρημου τόπου. Και ας κομματιάζεται η ελπίδα στους κοστουμαρισμένους γόνους και στους πρώην υπουργούς με τα λεφτά έξω και τους φτιαγμένους για δέκα γενιές , τρανά στελέχη . Τίγκα στο φαί αγαπητέ Φαήλο είναι πολλοί σεβάσμιοι και αφού δεν έχουν βγεί ποτέ για μεροκάματο δεν τους λέει τίποτα αυτή η λέξη και ούτε ξέρουν τι σημαίνει. Κρατιστές και αυτοί απο άλλον δρόμο . Θα συμφωνήσω μαζί σου όμως ψήλα την σημαία , της Πατρίδος την σημαία και όσοι πιστοί ας ακολουθήσουν . Και όταν λέμε μεροκάματο για να τα λέμε όλα όχι διεκπαιρέωση της γραφειοκρατίας και χαρτιά μα μηχανήματα και παραγωγή που θέλουν υλικό που θέλουν χρόνο και φέρνουν χρήμα . Και λοιπόν πήξαμε στους επιστήμονες , γεμάτη η βουλή με δικηγόρους , οικονομολόγους, γιατρούς . Ξέρεις φίλε μου πόσο λείπει μαστορική παιδεία απο τον τόπο; Σχολές να βγάνουνε μαστόρους. Τώρα στην κρίση , όποιος είναι καλός και ολοκληρωμένος μάστορας , τεχνίτης δεν προλαβαίνει. Και αυτό δεν έγεινε τώρα . Η απουσία της πραγματικής κατάρτισης που φέρνει δουλειά και αληθινή ανάπτυξη , απο αυτήν που στηρίζεται στα χέρια . Στα λερωμένα χέρια όπως ακριβώς το λέει ο Στέλιος . Πήρε χρόνια , δεκαετίες. Με δεξιά , αριστερά , δεξιοαριστερά , δικτατορία και όλα γενικά τα ζαρζαβατικά . Ζητώ συγνώμη που μιλώ λίγο ασύνδετα αλλά όταν πονάς εκσφενδονίζεις

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.