#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/03/2012 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να σταματήσουν τα ... δωράκια της ΝΔ στο ΠΑΣΟΚ!



Αν όλα εξελιχθούν κανονικά, σε ενάμιση μήνα περίπου θα έχουμε τις κρισιμότερες εκλογές της μεταπολιτευτικής περιόδου. Ωστόσο, μου προκαλεί εντύπωση η τακτική που ακολουθεί η ΝΔ, η οποία συνεχίζει να αντιπολιτεύεται στο ΠΑΣΟΚ με παρωχημένους όρους αστικής πολιτικής ευγένειας δίνοντάς του συνεχώς προεκλογικά δωράκια.

Μήπως θεωρούν ότι επειδή παραιτήθηκε ο ΓΑΠ, «τελείωσε» το ΠΑΣΟΚ και θα κάνουν περίπατο στις εκλογές;

Πλανώνται πλάνη οικτρά, διότι όπως φρόντισε να μας πληροφορήσει ο καθεστωτικός πασοκικός τύπος «το ΠΑΣΟΚ είναι πάντα εδώ…και είναι και επτάψυχο».

Πριν δύο Κυριακές ακούσαμε τον πρόεδρο της ΝΔ να ζητά ισχυρή αυτοδυναμία για να αποκτήσει την απαιτούμενη δύναμη ώστε να διαλύσει το “πράσινο κράτος” και να θέσει τα θεμέλια της “Νέας Μεταπολίτευσης”. Παράλληλα, εξήγησε του λόγους που τον οδήγησαν στη συμμετοχή της κυβέρνησης Παπαδήμου, καθώς και στην ψήφιση της νέας δανειακής και του psi: “ Οι αγωνιώδεις προειδοποιήσεις μας βγήκαν σωστές όταν τους λέγαμε ότι η Ελλάδα γλιστράει όλο και περισσότερο, στην καταστροφή. Κι όταν έφτασε στην άκρη του γκρεμού, τι έπρεπε να κάνω; Να την αφήσω να πέσει για να βγω «δικαιωμένος»;

Ο στόχος της συγκεκριμένης ομιλίας του κ. Σαμαρά ήταν να δοθεί το στίγμα της προεκλογικής ρητορείας κατά του ΠΑΣΟΚ. Δηλαδή, χτυπάμε αλύπητα αυτούς που υποθήκευσαν το μέλλον της χώρας, αντιτάσσοντας  την υπεύθυνη και πατριωτική στάση που επέδειξε η ΝΔ.

Στη Συγγρού όμως φαίνεται πως κατάλαβαν ακριβώς το αντίθετο. Βλέπουμε έτσι δημόσιες αβρότητες μεταξύ πρωτοκλασάτων στελεχών της ΝΔ με αντίστοιχα του ΠΑΣΟΚ,  μία άνευρη αντιμετώπιση  του σκανδάλου με το «φούσκωμα» του ελλείμματος και τη ΝΔ να φτάνει στο σημείο να  ανακηρύξει τον  Χρυσοχοϊδη πολέμιο της εγκληματικότητας και της λαθρομετανάστευσης που εξέθρεψε  το ΠΑΣΟΚ.

To έχουμε γράψει εδώ πολλές φορές ότι «δωράκια αυτοϋπονόμευσης στους πολιτικούς μας αντιπάλους δεν γίνονται».

Να καταλάβω τις αβρότητες του κ. Αβραμόπουλου, ο οποίος μέσω των τελευταίων συνεντεύξεων του έχει ξεκαθαρίσει τις επιθυμίες του για την επαύριον των εκλογών. Κάθε πολιτική φιλοδοξία θεμιτή. Το να αντιμετωπίζονται όμως με ξερά δελτία τύπου, το σκάνδαλο του ελλείμματος που μπορεί να δώσει την αυτοδυναμία στη ΝΔ, καθώς και οι κατηγορίες του Βενιζέλου για ευκαιριακή πολιτική του Σαμαρά, είναι επιεικώς απαράδεκτο.

Και τι να πούμε  για την «διάσωση» του κ. Χρυσοχοϊδη;

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποια χρησιμότητα εξυπηρετούσε η χθεσινή συνάντηση του Χρυσοχοϊδη με τον Πρόεδρο της ΝΔ με  αντικείμενο τη ...λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα;

Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, που ψήφισε χωρίς να έχει διαβάσει το μνημόνιο, έφυγε από το Υπουργείο Ανάπτυξης ως αποτυχημένος. Είπε να διεκδικήσει την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, είδε ότι δεν τον έπαιρνε, και έκανε πίσω. Πήγε στο Υπουργείο ΠΡΟΠΟ και έκτοτε επιδίδεται σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων για να φτιάξει το θρυμματισμένο προφίλ του. Ενώ σε χθεσινή συνέντευξη του τάχθηκε  κατά των πρόωρων εκλογών ζητώντας την παράταση του  βίου της κυβέρνησης Παπαδήμου έως την Άνοιξη του 2013.

Τι να πω τέλος για όλη αυτήν την παράσταση με τον αντικαταστάτη του Βενιζέλου στο υπουργείο Οικονομικών; Συζητάει η ΝΔ αν θα δεχθεί τον Σαχινίδη ή τον Γιαννίτση, λίγες εβδομάδες προ των εκλογών; Πότε θα ενημερωθεί και πότε θα ενεργήσει; Δεν μπορεί να κάνει την δουλειά του υπουργού Οικονομικών ο Παπαδήμος να πάμε σε εκλογές να τελειώνουμε;

Κύριοι της ΝΔ η αυτοδυναμία δεν θα καταστεί δυνατή χαϊδεύοντας το κεφάλι του φιδιού. Το κεφάλι του φιδιού το πατάνε...

Πάνος Ζ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. S.P. avatar
    S.P. 21/03/2012 07:23:23

    Τι αφού η μέχρι τώρα πορεία της νδ είναι: γαλάζιο πασοκ!
    Στα συνδικάτα ιδίως στον δημόσιο τομέα συμπλέουν. Στις θέσεις του δημοσίου έχουν τις ποσοστώσεις. Στα Πανεπιστήμια ομοίως.
    Και προς παντός έχουν την ίδια οπτική γωνία και αντίληψη:το κράτος είναι λάφυρο και το νέμονται αυτοί που έχουν κονέ, με ποσοστώσεις. Όπως ο Σημίτης ευνόησε το συνασπισμό η νδ ευνόησε το κκε.

  2. Τρύφων Τριανταφυλλίδης avatar
    Τρύφων Τριανταφυλλίδης 21/03/2012 08:09:31

    Η λογική του άρθρου σπάει καρύδια.

    Σημασία δεν έχει αν ο κ. Χρυσοχοϊδης κάνει καλά την δουλειά του ή όχι, σημασία έχει πως θα φανεί η συνάντηση στην σκακιέρα του κομματικού παιχνιδιού.

    Σημασία δεν έχει αν μπορεί να υπάρχει έστω και ελάχιστη συννενόηση σε βασικά ζητήματα όπως η εγκληματικότητα, αλλά αν η συννενόηση αυτή μας βολέβει ή όχι.

    Σημασία δεν έχει να πετύχουμε έστω και ελάχιστα πράγματα, σημασία έχει να μην πιστωθεί την επιτυχία ο αντίπαλος.

    Σημασία δεν έχει το καλό της χώρας, σημασία έχουν οι δικοί μας τακτικισμοί.

    Μήπως, έτσι, έστω και φευγαλέα σου περνάει από το μυαλό ότι αυτή η λογική (από όπου και αν προέρχεται) είναι αυτό που τελικά μας καταστρέφει; Έτσι, μήπως λέω...

    Μια παρέα από λυσσασμένα κομματόσκυλα που αγωνιούν για το πότε θα έρθει η δική τους σειρά να πάρουν την κουτάλα στα χέρια. Αυτό είστε;

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Τρύφων Τριανταφυλλίδης 21/03/2012 08:19:44

      Που σαι Τρυφωνα...Την ώρα που ο πρωτοππαπας απειλει με τη βιαιη προσαγωγη των πρωην υπουργων της νδ στην εξεταστικη επιτροπη, ο σαμαρας συναντα τον χρυσοχοιδη σε εξαιρετικο κλιμα "συννενοησης" για να ενημερωθει για την εγκληματικοτητα.
      Και υστερα αναρωτιεστε τι εχουν τα ερμα και ψοφανε...

      • Τρύφων Τριανταφυλλίδης avatar
        Τρύφων Τριανταφυλλίδης @ Ηλίας 21/03/2012 12:39:57

        Εξαρτάται τι βάζεις στη θέση αυτού που λες "τα έρμα και ψοφάνε".

        Αν εννοείς την χώρα, ναι μεταξύ των άλλων φταίει και αυτό που πάμε κατά διαόλου , το ότι δεν μπορούμε να ξεκολήσουμε από αυτόν τον κομματικό τακτικισμό.

        Αν εννοείς το παλαιοκομματικό πολιτικό σύστημα, ναι δεν πειράζει καθόλου να ψοφήσει. Αντιθέτως το εύχομαι να ψοφήσει.

        Νομίζω όμως ότι έχει έρθει η ώρα να αποφασίσουμε μεταξύ των δύο. Αν όχι τώρα, πότε;

        • factorx avatar
          factorx @ Τρύφων Τριανταφυλλίδης 21/03/2012 12:49:23

          Εχουν συνειρμό αυτά που λές ή βρήκες πληκτρολόγιο και κτυπάς εργατώρες για το ΠΑΣΟΚ; Απο την μια σου φταίει το παλαικομματικό σύστημα και από την άλλη υπερασπίζεσαι τον κατεξοχήν εκπρόσωπό του;

          • Τρύφων Τριανταφυλλίδης avatar
            Τρύφων Τριανταφυλλίδης @ factorx 21/03/2012 14:24:04

            Το ίδιο θα έλεγε και το ΠΑΣΟΚ αν έγραφα τα ίδια σε κάποιο δικό τους site.

            Με συγχωρείτε για το ολίσθημά μου, δεν πρόκειται να ξαναφήσω σχόλιο εδώ πέρα, έτσι και αλλιώς τζάμπα χάνω τον χρόνο μου.

            Καληνύχτα και καλή τύχη.

          • factorx avatar
            factorx @ Τρύφων Τριανταφυλλίδης 21/03/2012 18:00:26

            Είδες; Μόλις σου απαντάνε το παίζεις ευαισθητούλης και αποχωρείς. Στο καλό

    • S.P. avatar
      S.P. @ Τρύφων Τριανταφυλλίδης 21/03/2012 08:28:16

      Πολύ σωστά!!! Αυτό είναι το νεοελληνικό δράμα μας, όπως το αναφέρετε!!!

    • ΓΝΩΣΗ avatar
      ΓΝΩΣΗ @ Τρύφων Τριανταφυλλίδης 21/03/2012 08:35:38

      Πως να κάνει καλά τη δουλειά του όταν έχει φορτώσει το Υπουργείο από το '09 με ένα άχρηστο κομματόσκυλο για Γεν. Γραμματέα. Δηλαδή μας λές για αυτό ας έχουν την κουτάλα τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ για να χρεωθούμε άλλα 400 δις. Δηλαδή φίλε μου όποιος θέλει να ελέγξει την εξουσία στην Ελλάδα είναι για να πάρει την κουτάλα. Αυτό κατάλαβες. Δυστυχώς έτσι μας έμαθε να σκεφτόμαστε η τριακονταετής σκλαβιά στους κλεφτοκινη-ματίες δυνάστες του ΠΑΣΟΚ.

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ Τρύφων Τριανταφυλλίδης 21/03/2012 08:49:12

      Συμφωνώ απόλυτα. Υπερθεματίζω λέγοντας ότι δεν είναι μόνο το ΠΑΣΟΚ επτάψυχο, η ΝΔ επίσης ανέκαμψε, όσες φορές και αν έχει λαβωθεί (εντάξει το ΠΑΣΟΚ έχει ταχύτερη ανάρρωση πάντα).
      Σε τελική ανάλυση, αν δεν πιστεύεις ότι οι συγκεκριμένοι υπουργοί κάνουν σωστά τη δουλειά τους, ή το δηλώνεις και ζητάς την απομάκρυνσή τους (όπως κάνεις και ως αντιπολίτευση δηλαδή) ή φεύγεις από τη συγκυβέρνηση.
      Εκτός και αν θέλουμε το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης και της εγκληματικότητας να αποτελεί προνομιακό πεδίο των μικρότερων κομμάτων (ΛΑΟΣ, Χρυσή Αυγή κλπ).
      Στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, ο Σαμαράς οφείλει να λειτουργήσει, όχι ως εν δυνάμει, αλλά ως εν ενεργεία πρωθυπουργός, αφού (προσωπική άποψη εκφράζω), πρωθυπουργό δεν έχουμε. Αλήθεια πείτε μου έστω μία πολιτική (όχι διαχειριστική) απόφαση του Παπαδήμου που να τον καθιστά έστω πολιτικό άνδρα πόσο μάλλον πρωθυπουργό.

    • Kennan avatar
      Kennan @ Τρύφων Τριανταφυλλίδης 21/03/2012 12:45:15

      Ακου ρε καραγκιόζη, όταν γράφεις εδώ μέσα αυτά τα περι κομματόσκυλων να τα αφήνεις σπίτι σου, νούμερο. Ποια δουλειά έκανε καλά ο Χρυσοχοιδης. Επί ΠΑΣΟΚ δεν ήταν υπουργός εγκληματικότητας; Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα κάνει κάτι σήμερα; Την 17Ν που του σέρβιραν στο πιάτο τα εγγλεζάκια θεωρείς επιτυχία;

  3. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ avatar
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 21/03/2012 08:28:30

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ "ΠΑΓΚΟΣΜΟΙΟΠΟΙΗΣΗ" ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. Ο κ. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΞΚΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΕΓΛΙΤΗ.ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΥΠΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΠΕΓΛΙΤΗ. ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΕΠΗΡΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΤΣΟ-ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1996 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΟΣ. Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ "ΚΟΛΛΗΤΟΣ" ΤΟΥ ΚΟΛΛΗΤΟΥ (ΧΑΛΑΚ) ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ. ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΠΑΣΟΚ ΞΑΦΝΙΚΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΛΑ ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΠΑΣΟΚ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΟΛΩΝ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ. ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΠΑΔΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΟΗΤΟΥΣ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

  4. Heaven avatar
    Heaven 21/03/2012 08:55:58

    Πάνο Ζ.,
    άριστα τα λες!
    Την αυτοδυναμία δεν αρκεί να την θέλουμε εμείς εδώ και να ξιφουλκούμε χτυπώντας με μανία τα πληκτρολόγια.
    Πρέπει να την θέλει και η Συγγρού!
    με ΠΡΑΞΕΙΣ!!!

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Heaven 21/03/2012 17:47:52

      ΚΑΛΗ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΑ

  5. Ραβινος avatar
    Ραβινος 21/03/2012 08:57:23

    Παλι τα ιδια απο τους αυτοφυεις κηνσωρες καθε ενεργειας της ΝΔ !Παντα προβολη ανοικεια της αρνητικης πλευρας καθε ενεργειας και ποτε η μνεια εστω και της αλλης πλευρας !Ερωτω .
    1}Ειναι η δεν ειναι κυβερνηση το ΠΑΣΟΚ σημερα με την αλογιστη ψηφο του Ελληνικου λαου το 2009 ?Απο την μια λεει η ΝΔ δεν συγκυβερνουμε και απο την αλλη απο τους κηνσωρες ζητειται να προβαλλει ενα προσωπο συγκυβερνησης ?
    2]Ειναι η δεν ειναι σφοδρα διακηρυγμενη πολτικη της ΝΔ η απαλλαγη του κεντρου της Αθηνας απο την κατοχη των λαθρομεταναστων καθως και η αλλαγη του νομου περι ιθαγενειας ?Τι θα επρεπε να κανει η ΝΔ απο την στιγμη που ο σεριφης Χρυσοχοιδης αποφασισε να ακολουθησει την πολτικη της ΝΔ στην εκκαθριση του κεντρου της Αθηνας ?Να παρακολουθησει αδιαφορα /Να βγαλει ενα δελτιο τυπου ?Τι?Πολυ καλα εκανε ο Σαμαρας και καλεσε τον σεριφη να του δωσει εντολη να κανει γρηγορα !Ο κοσμος καταλαβαινει ποιος εχει την πυγμη να επιβαλλει κατι και ποιος οχι !Το ιδιο εγινε και με το ασυλο κλπ κλπ
    3}Για το ελλειμμα τωρα η ολη ιστορια που εστησε το ΠΑΣΟΚ για την δηθεν εξεταστικη του γυρισε μπουμερανγκ με την απο τωρα εκθεση των ΓΑΠ,ΠΑΠΑΚ,Γεωργιου κλπ στην επομενη εξεταστικη που θα γινει αμεσως μετα τις εκλογες !
    Ας μην προτρεχουμε λοιπον των γεγονοτων και να εχουμε υποψη το του Αβερωφ λεχθεν ''Εχουν γνωση οι φυλακες '' και αναφερομαι στον Α.Σαμαρα και μονο !

    • SOTPAP avatar
      SOTPAP @ Ραβινος 21/03/2012 11:56:09

      Ραβίνε μόνον εσύ τα βλέπεις ΄'ετσι
      Πιστεύεις πραγματικά ότι ο αχρηστος Χρυσοχοιδης θα καθαρίσει σε ένα μήνα το κέντρο, κι ήρθε να ζητήσει το ΟΚ του Σαμαρά; Μάλλον αφελής θα είσαι, αν δεν είσαι παρακρατικός που στηρίζει τον μόνο Υπουργό που ψήφισε κάτι που δεν διάβασε.
      Σε ποιο κώδικα καλής συμπεριφοράς διάβασες ότι αποτελεί υποχρέωση του αρχηγού της αντιπολίτευσης να δέχεται τον κάθε αποτυχημένο υπουργό του ΠΑΣΟΚ σε συναντήσεις; Μήπως διαβάζεις πολύ Ζαμπούνη; Να το προσέξεις γιατί σε χαλάει.
      όσον αφορά το έλλειμμα και την επόμενη εξεταστική, φέξε μου και γλύστρησα, αν δεν είναι αυτοδύναμη η Νέα Δημοκρατία σιγά μην γίνει εξεταστική, τώρα πρέπει να δώσουμε τη μάχη ώστε να τους ξεφτιλίσουμε τους ΠΑΣΟΚους και να πάρουμε την αυτοδυναμία.
      Άσε λοιπόν τις αερολογίες και πες τους να πάψουν να ασχολούνται με τον Κα(η)μένο, εχθρός είναι το ΠΑΣΟΚ.
      Εκτός αν έχουν συμφωνήσει συγκυβέρνηση, να μας το πουν.....

  6. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 21/03/2012 08:59:59

    Αν και Extrem θα προσπαθήσω να δώσω μια άλλη εκδοχή της τακτικής του κομματικού επιτελείου χωρίς βέβαια να έχω διάθεση πρόκλησης στα παραπάνω σχόλια. Καταρχήν ξεκαθαρίζω ότι άλλο η τιμωρία των πεπραγμένων του ΠΑΣΟΚ και άλλο πράγμα η τιμωρία του λαού μέσω της συνεχής υπενθύμιση της λανθασμένης επιλογής του που ψήφισε ΠΑΣΟΚ. Ο λαός εξαπατήθηκε. Το ΠΑΣΟΚ εξαπάτησε.
    Η πολιτική συγκυρία ευνοεί μία πολιτική πρόταση ομοψυχίας η οποία θα καπελώσει κόμματα, παρατάξεις και διαχωριστικές γραμμές. Σήμερα που οι ιδεολογικοί πολιτικοί χώροι έχουν πολυδιασπασθεί, η τακτική σύγκλισης των ιδεολογιών σε έναν κοινό τόπο είναι επίκαιρη και αναγκαία. Η σύγκλιση αυτή θα επιτευχθεί πρώτα απ'όλα με το να μην σκαλίζουμε και αναθερμαίνουμε τα σημεία διαφωνίας και τα λάθη εκατέρωθεν του παρελθόντος. Δεν τα ξεχνάμε απλά δεν τα συζητάμε. Κατά δεύτερον προωθούμε την αποκατάσταση του δικαίου χωρίς να προσδίδουμε ιδεολογική ταυτότητα σε αυτό. Δεν θα πούμε δηλαδή ότι τιμωρούμε τους διεφθαρμένους ΠΑΣΟΚους αλλά τους διεφθαρμένους διαχειριστές του κρατικού χρήματος. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι θα καθαρίσουμε τη διαφθορά και από την άλλη δεν θα οξείνουμε τις ιδεολογικές διαφορές.
    Κάτι τέτοιο πήγε να κάνει ο Καραμανλής με τη φρασεολογία περί μεσαίου χώρου όμως δεν το διαχειρίστηκε σωστά και εξελίχτηκε σε μπούμεραγκ.

    • GO avatar
      GO @ Dexi Extrem 21/03/2012 10:14:33

      Μη ξεχνάμε ότι η περί μεσαίου χώρου τακτική είχε εκλογική σκόπευση.
      Εκ του αποτελέσματος προκύπτει (δύο περηφανείς νίκες 2004 και 2007) ότι πέτυχε απόλυτα.
      Πόσες άλλες συνεχείς νίκες να πετύχαινε;
      Μην είμαστε και υπερβολικοί.

    • SOTPAP avatar
      SOTPAP @ Dexi Extrem 21/03/2012 11:58:32

      φίλε, αυτό που προτείνεις λέγεται κουκούλωμα, λέγεται ότι σκεπαζόμαστε όλοι κάτω από το ίδιο σεντόνι.
      Εξτρεμάκο επιτελείς διατεταγμένη υπηρεσία όταν λές οτι αυτό επεδίωξε ο Καραμανλής, μάλλον δεν κατάλαβες καλά τι πήγε να κάνει ότνα ανέτρεπε με τις αποφάσεις του τα τετελεσμένα που πήγε να του επιβάλλει η φίλη υπερδύναμη....

      • Dexi Extrem avatar
        Dexi Extrem @ SOTPAP 21/03/2012 12:14:06

        Για το κουκούλωμα: "...προωθούμε την αποκατάσταση του δικαίου χωρίς να προσδίδουμε ιδεολογική ταυτότητα σε αυτό. Δεν θα πούμε δηλαδή ότι τιμωρούμε τους διεφθαρμένους ΠΑΣΟΚους αλλά τους διεφθαρμένους διαχειριστές του κρατικού χρήματος."
        Για το κοινό σεντόνι: "Δεν τα ξεχνάμε απλά δεν τα συζητάμε."
        Για τη διατεταγμένη υπηρεσία: Τί θα κερδίσω εάν πειστείς ότι ο Καραμανλής πήγε να ενώσει τους ιδεολογικούς χώρους με την έκφραση "μεσαίος χώρος";
        Ένα ερώτημα: Εάν σε ξεσηκώσω να δείρουμε έναν κακό γίγαντα και τελικά μας ξελιγώσει στη σφαλιάρα και εμάς τους δύο και τα παιδιά μας θα συνεχίσεις να με υποστηρίζεις; Ο γίγαντας καλός δεν γίνεται. Εσύ όμως δεν θα ψάξεις για κάποια άλλη λύση;

        • θρακομακεδονας avatar
          θρακομακεδονας @ Dexi Extrem 21/03/2012 13:04:02

          Αντιστρεφω το ερωτημα:
          Αν διπλα σου εχεις εναν υπουλο φουσκωτο, που σκαβει το λακο σου, τι κανεις;
          Αντιδρας παθητικα κανακευοντας τον, περιμενοντας να φιλοτιμηθει, ή βρισκεις εναν αλλο ντουλαπα και σιγουρευεις τα δικαια ΣΟΥ;

  7. kostis avatar
    kostis 21/03/2012 09:04:11

    σε πληρη εξελιξη απο την Κυριακη ειναι η επικοινωνιακη αντεπιθεση του ΠΑΣΟΚ επιστρατευοντας ολα τα οπλα του συστηματος μεσω του φιλικου τυπου και ηλεκτρονικων μεσων.. Η Ν.Δ. πρεπει να θεσει αμεσα την δικη της ατζεντα γιατι στο τελος θα αναγκαστει να κανει πολεμο οπισθοφυλακων (μην της φυγει κανενας βουλευτης, εριδες μεταξυ υποψηφιων, αναμασημενα κλισε,κλπ) και θα φανει στον κοσμο πως το ΠΑΣΟΚ μπορει και ναναι καλυτερος διαχειριστης της μεταμνημονιακης εποχης.. Ο χρονος μετραει αντιστροφα για την Ν.Δ., ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ

  8. gib avatar
    gib 21/03/2012 09:27:13

    Την εικόνα που πρέπει να δείξει η ΝΔ στο χρονικό σημείο που βρισκόμαστε είναι της υπεύθυνης πολιτικής δύναμης που κάνει τα πάντα για την σωτηρία της πατρίδας. Τώρα, παρόλο που ουσιαστικά είναι προεκλογική περίοδος η σοβαρή αντιμετώπιση κάθε μεγάλου προβλήματος είναι όφελος για το κόμμα. Αυτή πρέπει να είναι η πολιτική του κόμματος για να προσελκύσει όλους τους πολίτες που ελπίζουν ακόμα στο υπάρχουν πολιτικό σύστημα και οι οποίοι πιστεύω ότι είναι η πλειοψηφία των ελλήνων.

  9. Vesper avatar
    Vesper 21/03/2012 09:51:36

    Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να πάψει να δείχνει ότι "σέρνεται" πίσω από τους Παπαδήμους και το σύστημα ΠΑΣΟΚ (που ποτέ δεν "πέθανε" αλλά αντίθετα αναβιώνει). Όλη αυτή η "κακή" συναίνεση (τη διαχωρίζω σαφώς από τη συναίνεση για το καλό της χώρας), μόνο πληγές δημιουργεί. Θα επιμείνω στον χρόνο των εκλογών. Το εάν θα γίνουν 29 Απρίλη ή 6 Μάη είναι μια υπόθεση. Από μια άποψη έχει ειδική σημασία, από μια άλλη δεν έχει μεγάλη σημασία, μπροστά στη δυναμική που έχει ο λαός για αλλαγή. Αυτή την αλλαγή πρέπει να εκφράσει ο Αντώνης Σαμαράς, χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι. Δεν είναι τυχαίο που μετά τις φωνές του ΠΑΣΟΚ για εκλογές "πιό μετά" αντίστοιχες φωνές ακούστηκαν και από το ΛΑΟΣ (που βλέπει τα ποσοστά του να κατρακυλούν οριακά). Η υποχώρηση και στη γραμμή για εκλογές 29 Απριλίου, έχει τη σημασία της και κατά την άποψή μου, είναι επίσης "δώρο". Προσωπικά δεν το ανέχομαι.

  10. Tonia G. avatar
    Tonia G. 21/03/2012 09:57:23

    Έχει γίνει ξεκάθαρη πλέον η τακτική του ΠΑΣΟΚ όπως και της ΝΔ. Η συνάντηση Χρυσοχοϊδη στη Συγγρού και η ανακοίνωση του ακριβώς έξω από το κτήριο της ΝΔ λέει πάρα μα πάρα πολλά για το μετά...
    Ταυτόχρονα και οι δυο θέτουν ως το κύριο ιδεολογικό αντίπαλο τους (μπαμπούλα) την Αριστερά (ΚΚΕ & Σύριζα) και ως επιμέρους τον Καμμένο για τη ΝΔ και τον Κουβέλη για το ΠΑΣΟΚ. Σε ασήμαντες απειλές για ΝΔ-ΠΑΣΟΚ θα καταλήξουν το κομμα Καρατζαφέρη και το κόμμα της Κατσέλη.
    Το σύστημα προσπαθεί να κρατήσει τις δυνάμεις του και να κρατηθεί. Κανείς δεν εξηγεί πως θα έρθει η κάθαρση για τα χαμένα 35 χρόνια, κανείς δεν μιλάει για τιμωρία όσων δεν διάβασαν αλλά υπέγραφαν... ΝΔ & ΠΑΣΟΚ σκέφτονται σωρηρίες και πρωτιές σαν να μη έχει γίνει τίποτα... Για τη ΝΔ στην οποία μετέχω από 14 ετών βλέπω πως με συναντήσεις όπως η χθεσινή αλλά και πολλές άλλες αβρότητες (από κοινές παρουσιάσεις βιβλίων με Πασόκους μέχρι κοινές ψηφοφορίες στη βουλή) κάνει ότι μπορεί για να δικαιώσει όλους όσους τη κατηγορούν για στροφή 180 μοιρών. Ακόμα και τώρα δε, τίποτα ξεκάθαρο δεν ανακοινώνεται για ΕΚΛΟΓΕΣ!

    • Λ.Υ. avatar
      Λ.Υ. @ Tonia G. 21/03/2012 10:30:59

      +1000

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Tonia G. 21/03/2012 13:09:15

      Δηλαδή μικρή ήσουν τελείως καιυστερημένη πολιτικά. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τώρα ωρίμασες;

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Αυτόνομος 21/03/2012 13:59:31

        Εσύ τώρα γιατί θίχτηκες; Επειδή τα χώνω στο σύστημα ή στεναχωριέσαι για το Καρατζαφέρη, τη Λούκα και το ΠΑΣΟΚ;

  11. dexihaf avatar
    dexihaf 21/03/2012 09:57:48

    Αγαπητέ Πάνο Ζ., θεωρώ ατυχή τη σημερινή σου κριτική όσον αφορά τον Πρόεδρο της Ν.Δ.
    Δηλαδή, τι έπρεπε να κάνει, να αρνηθεί να συναντήσει τον Υπουργό? Φαντάζεσαι πως θα το εκμεταλλευόταν επικοινωνιακά η άλλη πλευρά? Άλλωστε, συμφωνώ με ανωτέρω σχόλια, ουσιαστικά ο Υπ. Προ. Πο., υιοθέτησε τις θέσεις της Ν.Δ.
    Αυτό που νομίζω ότι δεν χειρίστηκε σωστά η Ν.Δ. (για πολλοστή φορά) είναι το επικοινωνιακό σκέλος της συνάντησης. Να καταδείξει ότι αφενός μεν ο Χρυσοχοΐδης υιοθετεί τις θέσεις της και αφετέρου, αν και αποτυχημένος, αν και δεν είχε διαβάσει το μνημόνιο, αν... αν..., ο Πρόεδρός της, σεβόμενος τους θεσμούς, συναντά τους υπουργούς.
    Γενικά, νομίζω το βασικότερο πρόβλημα της Ν.Δ. είναι επικοινωνιακό. Όσο συντομότερα το καταλάβουν, τόσο πιο γρήγορα θα αναστραφεί το κλίμα.
    Υ.Γ. Όσον αφορά τον κ. Αβραμόπουλο, συμφωνώ και επαυξάνω.

    • SOTPAP avatar
      SOTPAP @ dexihaf 21/03/2012 12:02:56

      το πρόβλημα της ΝΔ δεν είναι επικοινωνιακό, είναι στρατηγικό
      δεν μπορεί να είσαι και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα
      πρέπει να κάνει ο Σαμαράς τις επιλογές του και να μην αλλάζει τόσο εύκολα ρότα
      εκτός αν η μόνη σταθερή στρατηγική επιλογή είναι η πρόσδεση στο άρμα των ΗΠΑ και η είσοδος της χώρας στη ζώνη του δολλαρίου. όπως επιδίωξαν οι Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου με την υπαγωγή της πατρίδας μας στις εντολές του ΔΝΤ
      μην αναγάγουμε την επικοινωνία σε φαρμακο για όλες τις αρρώστιες

      • dexihaf avatar
        dexihaf @ SOTPAP 21/03/2012 13:43:55

        Αγαπητέ sotpap, θέλεις να μας "διαφωτίσεις"? Θες να μας πεις που άλλαξε ρότα ο Σαμαράς? Για να ικανοποιηθεί ο κομματικός μας πατριωτισμός και να φουσκώσουν τα στήθη μας από περηφάνια ότι έχουμε "καρυδάτο" αρχηγό, θα έπρεπε τώρα να είχαμε δραχμή?
        Η απάντησή σου, αλλά και πολλοί φίλοι που συζητώ καθημερινά και δεν έχουν καταλάβει γιατί έχει "αλλάξει" στάση ο Σαμαράς, αποδεικνύουν περίτρανα ότι το έλλειμμα είναι επικοινωνιακό και όχι στρατηγικής. Δεν καταδείχθηκε επαρκώς ο λόγος για τον οποίο προσυπέγραψε το μνημόνιο (φαντάζομαι ότι σε αυτό αναφέρεσαι.
        Αλήθεια, από πότε η υπεύθυνη στάση ενός αρχηγού, να μείνει η χώρα μας στη ζώνη του ευρώ και να μην επιστρέψει στη δραχμή, θεωρούνται αλλαγή ρότας?
        Είναι τουλάχιστον αφελές να μην μπορεί κανείς να καταλάβει τους λόγους για τους οποίους προτίμησε να ακολουθήσει το "δύσκολο" δρόμο και όχι τον εύκολο του να πάρει 50 - 60% αλλά να έχει για νόμισμα τη δραχμή.
        Επιμένω, ότι αν ο κόσμος είχε καταλάβει τι γίνεται (δες: επικοινωνία) τώρα τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά τόσο για τη Ν.Δ., όσο και - κυρίως - για την πατρίδα μας.

  12. juliet avatar
    juliet 21/03/2012 09:58:17

    Τι να πω...πας να πεις σε κάποιον κάτι και σου κόβει τη συζήτηση λέγοντας όλοι μαζί είναι.
    Να τα πάρουμε και αλλιώς ;Κανονικά δεν έπρεπε να το συζητήσει το θέμα με τον νέο αρχηγό; τον παραβλέπει; μήπως είναι δικές τους κόντρες εντυπωσιασμού;
    Μήπως ο Μπένυ είναι προσωρινός αρχηγός και όλοι αυτοί φτιάχνουν προφίλ;αφού τον ξεφτιλύσουν τελείως; Καλό είναι να σκέπτονται τα πάντα γιατί αυτό είναι κόμμα της μηχανοραφίας ,εχουν ανάγει σε επιστήμη την αλητεία και τη απάτη.

  13. parsifal avatar
    parsifal 21/03/2012 10:31:51

    Πότε θα καταλάβετε οτι ο Μιχάλης είναι διαχρονικός και φτιαγμένος για την θέση αυτή ;
    Ο "αλάνθαστος" Σαμαράς τόπιασε ! Με φωνακλάδες πατριδέμπορους και τέως (μα πολύ τέως...) καταδρομείς θα επιβληθεί ο νόμος στην χώρα οψέποτε γίνουν εκλογές και μετά ;
    Η φαντάζεσθε κυβέρνηση "αμιγή" με μαθητευόμενο μάγο στο ευαίσθητο αυτό πόστο ;

    • juliet avatar
      juliet @ parsifal 21/03/2012 13:19:12

      Aνοίγεις τους ασκούς του Αιόλου..εκτός αν για κάθε ενδεχόμενο , καλό είναι να μην είμαστε απροετοίμαστοι.Πάντως συμφωνώ για τους φωνακλάδες......κλπ,κλπ ,πιστεύω ότι και ο Σαμαράς καταλαβαίνει.

  14. reformfront avatar
    reformfront 21/03/2012 10:34:33

    Υπάρχει προβληματισμός στους ανθρώπους της παράταξης γιατί τις τελευταίες ημέρες η ΝΔ δεν φαίνεται. Χρειάζεται άμεση δράση προς πολλές κατευθύνσεις, στρατηγικά, οργανωτικά, επικοινωνιακά και προπάντων ο Σαμαράς να κατέβει στο λαό.

  15. Kst avatar
    Kst 21/03/2012 10:52:02

    Αυτο που με ενοχλησε περισσοτερο δεν ειναι η συνεννοηση για την εγκληματικοτητα, αλλα η χρονικη στιγμη που εγινε.. Οι κατοικοι του κεντρου παρακαλουν τα τελευταια 3 χρονια που εχει χειροτερευσει η κατασταση να γινει κατι γι΄αυτο, και προεκλογικα παλι μας δειχνουν τους ενεργους και τους ευαισθητοποιημενους (μιλαω και για τα δυο κομματα) λαμβάνοντας ημιμετρα. Αν οντως θέλουν να παρουν δραστικα μετρα προεκλογικα για να εκτιμησει ο κοσμος την προσπαθεια τους ας κλεισουν τα συνορα κι ας επαναπροωθησουν τους λαθρομεταναστες. Η Αθηνα δεν ειναι γκετο, ουτε αντρο παρανομων και περιθωριακων. Ειναι πρωτευουσα και πρεπει να αποτελει κοσμημα.

  16. makis avatar
    makis 21/03/2012 10:55:54

    Από τις πολιτικές στις δημοσιογραφικές κωλοτούμπες.. http://shar.es/p60ZN

  17. οδυσσεας avatar
    οδυσσεας 21/03/2012 11:02:24

    Πολλές φορές η Ν.Δ μου δίνει την εντύπωση του πυγμάχου που τον έχουν στριμώξει στα σχοινιά και τρώει χτυπήματα κάτω από την μέση. Πιστεύουν στην Ν.Δ. ότι με την επιχείρηση σκούπα στο κέντρο της Αθήνας θα λύσουν το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης . Μακάρι να λυνόταν, αλλά δυστυχώς δεν λύνεται έτσι με πρόχειρους και επιπόλαιους σχεδιασμούς που στόχο έχουν την προεκλογική παρουσία του χρυσοχοιδη και των ομοίων του. Λυπάμαι γιατί σερνόμαστε όμηροι σε δράσεις και κατευθύνσεις που μόνο προβληματισμούς μπορεί να δημιουργήσουν.

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ οδυσσεας 21/03/2012 11:47:06

      Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, η ΝΔ δεν έχει πολλά περιθώρια ελιγμών. Αφενός αν αναλάβει σημαντικές ενεργές πρωτοβουλίες, οι μισοί από εμάς θα την κατηγορήσουν ότι συγκυβερνά, αν πάλι μείνει αμέτοχη οι άλλοι μισοί θα την κατηγορήσουν ότι δεν έχει προτάσεις και άποψη.
      Συνεπώς, με δεδομένη τη χρονική στιγμή, οφείλει (και καλά κάνει) να υιοθετήσει και να στηρίξει τα ημίμετρα -έστω- του Χρυσοχοϊδη, ώστε το πρόβλημα να μην εξελιχθεί περεταίρω.
      Μόλις γίνει κυβέρνηση θα εφαρμόσει τη δική της πολιτική.

  18. fat cow avatar
    fat cow 21/03/2012 11:27:35

    Πολύ αργά για δάκρυα. Καλωσήρθατε στην Νέα Δημοκρατία του Πασόκ. Μην ξεχνάτε ότι όταν εξελέγη ο Σαρκοζί μερικά στελέχη του σοσιαλιστικού κόμματος προσχώρησαν στην κεντροδεξιά. Η διαφορά εδώ είναι ότι ο Σαμαράς δεν θα είναι αυτοδύναμος, άρα, ότι μορφή και να πάρει η συγκυβέρνηση, συγκυβέρνηση θα είναι και μοιρασιά κάτω από το τραπέζι. Και έτσι πολλοί νεροκουβαλητές και αφισοκολλητές του Σαμαρα θα καταλάβαουν ότι στην ουσία δούλευαν για τα στελέχη του Πασόκ και για την ασυλία των καταδεφιστών της οικονομίας και της εθνικής κυριαρχίας. Και κάτι άλλο: ΓΑΠ, Σαμαράς και Καρατζαφέρης είναι συνένοχοι στην χούντα του Παπαδήμου και πραξικοπηματίες. Σύμφωνα με το σύνταγμα που εκείνοι ψήφισαν, μετά την αποκατάσταση της ομαλότητας πρέπει να παραπεμφθούν σε δίκη. Γι αυτό το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η συγκάλυψη και η παράταση της ανώμαλης κατάστασης. Η επίθεση στην Αριστερά αποσκοπεί στο να καλύψει τις βρώμικες συναλλαγές. Εξ άλλου, αν διαβάσετε λόγο του Σαμαρά και του Μπένι για την οικονομία χωρίς να δείτε την υπογραφή, αδύνατο να τους ξεχωρίσετε.

    • Dexi Extrem avatar
      Dexi Extrem @ fat cow 21/03/2012 11:52:45

      Θεωρείς δεδομένο τον τρόπο με τον οποίο θα κυβερνήσει - ενδεχομένως - ο Σαμαράς. Βλέπεις τόσο μακριά;
      Αν βλέπεις τόσο μακριά γιατί όταν ψήφιζες ΠΑΣΟΚ δεν κατάλαβες το αποτέλεσμα;
      Μή μου πείς ότι δεν ψήφισες έστω και μία φορά ΠΑΣΟΚ;

      • Joao avatar
        Joao @ Dexi Extrem 21/03/2012 12:05:53

        Ναι αφου εχει δεσμευτει με υπογραφες..

        • Dexi Extrem avatar
          Dexi Extrem @ Joao 21/03/2012 12:30:45

          Υπέγραψε ότι δεν θα καταργήσει τη βουλευτική ασυλία;
          Υπέγραψε ότι δεν θα ιδιωτικοποιήσει τη ΔΕΗ;
          Υπέγραψε ότι δεν θα πληρώσουν οι κλέφτες;
          Υπέγραψε ότι θα συνεχίσει τη χρηματοδότηση των κομμάτων;
          Υπέγραψε ότι θα συνεχίσει το πάρτυ στο ΕΣΥ;
          Υπέγραψε ότι θα συνεχίσουν οι τυφλοί να εισπράτουν;
          Υπέγραψε ότι θα διορίσει διοικητή στο ΙΚΑ τον γραμματέα της Ν.Δ;
          Υπέγραψε ότι τα σχολεία θα εκτρέφουν διαδηλωτές;
          Υπέγραψε ότι η νομική θα στεγάζει άπλυτους;
          Υπέγραψε ότι η φορολογία των επιχειρήσεων θα αγγίζει το 40%;
          Υπέγραψε ότι όποιος στρατεύεται θα τηλεφωνεί σε βουλευτικό γραφείο για καλή αντιμετώπιση;
          Υπέγραψε ότι θα επιχορηγεί μέσω της κρατικής ραδιοτηλεόρασης τους αριστερούς τεμπελχανάδες της διανόησης;
          Υπέγραψε ότι θα συνεχίσει να κοροϊδεύει τον ελληνικό λαό με τις αριστερίστικες φανφάρες τύπου "το πολυτεχνείο ζεί";
          Υπέγραψε ότι η επένδυση θα γίνεται από τον κρατικό κορβανά;
          ΟΧΙ δεν υπέγραψε!

          • fat cow avatar
            fat cow @ Dexi Extrem 21/03/2012 12:45:18

            "Υπέγραψε ότι θα καταργήσει τον νόμο της βαρύτητας; Ε, όχι δεν υπέγραψε!"

            Τα σοφίσματα και η απελπισμένη προσπάθεια να κρυφτείς πίσω από το τι δεν υπέγραψε, δεν είναι αρκετά για να καλύψουν αυτά που υπέγραψε και είναι πολλά που εκχωρούν εθνική κυριαρχία και τον δένουν χειροπόδαρα στο άρμα ξένων κέντρων λήψης αποφάσεων. Άσε που άτυπα έχει συμφωνήσει και για άλλα που δεν υπέγραψε, αλλά θα τα κάνει πράξη. Τα άλλα περί πολυτεχνείου που ζεί ή πέθανε είναι σαχλαμάρες. Η νέα χούντα ζει και βασιλεύει.

          • Dexi Extrem avatar
            Dexi Extrem @ fat cow 21/03/2012 13:26:14

            Εννοείται ότι για την αριστερά όλα τα παραπάνω μοιάζουν με κατάρριψη του νόμου της βαρύτητας.

          • juliet avatar
            juliet @ Dexi Extrem 21/03/2012 13:38:14

            Εδώ θα έχουμε πρόβλημα.Με την κατάρριψη του νόμου της βαρύτητας απομακρύνεις τις αγελάδες απο το φυσκό τους περιβάλλον τα λιβάδια.Είναι και αντιαισθητικό να τις βλέπεις να πετάνε!

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 21/03/2012 13:39:20

            απο το φυσικό τους

          • PayneK avatar
            PayneK @ fat cow 21/03/2012 15:58:40

            Στο ποιός τελικά έχει καταργήσει τον νόμο της βαρύτητας και πετάει στα σύννεφα να το αναζητήσεις στον χωρο της ανέξοδης αριστεράντζας που υπερασπίζεσαι.Αφού βοήθησε λοιπόν και η ΙΔΙΑ να εδραιωθεί το Πασοκ στις πλάτες όλων μας ,είτε κάνει τώρα ολίγον την παλαβή είτε πάει και περιχαρακώνεται σε κόματα με ανώφελη ρητορική για τον τόπο και κυρίως χωρίς προτάσεις...
            Λυπάμαι αλλα το "moto" που ευαγγελίζονται είναι όσο πιο άκρα τόσο πιο καλά. Και μιλάω για το σύνολο είτε παλαιολιθικοί είτε μεταμοντέρνοι. Μια πρόταση δεν έχω διαβάσει σε όσα αρέσκεσαι να γράφεις,απλά κατηγορείς τους άλλους.
            οπότε να το κλεισουμε λίγο το θέμα περί βαρύτητας και αβάσταχτης ελαφρότητας..

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ fat cow 21/03/2012 12:55:45

      Fat cow νομίζω ότι εκφράζεσαι εμπαθώς κατά της ΝΔ και του Σαμαρα. Εκείνο που δεν γνωρίζω είναι από ποιό μετερίζι ελαύνεται η εχθρότητά σου. Αν , λοιπόν, θέλεις, πέσ το μας - όσο κι αν φαίνεται αδιακρισία να το ζητά κανείς αυτό- θα ήταν πιο καλά για 'μας τους νεροκουβαλητές του Σαμαρά να σου απαντήσουμε, για ποιό λόγο κουβαλάμε το νερό!
      Π.χ., άλλη απάντηση θα σου δώσω, αν μου πείς ότι βλέπεις τα πράγματα από αριστερά, σεβόμενος απολύτως την διαφορετικότητα της ιδεολογικής αφετηρίας και άλλη, αν μου πείς ότι κουβαλάς -άδικα- νερό στο μύλο της Κυρίας !

      • tak avatar
        tak @ Παύλος 21/03/2012 13:31:59

        Νεροκουβαλητής στο μύλο είναι...

  19. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 21/03/2012 12:55:28

    Όσο αφορά στο άρθρο,
    μην ξεχνάμε τα πρόσφατα γεγονότα στο ΟΑΚΑ, μην ξεχνάμε ότι έρχεται ο εορτασμός της 25 Μαρτίου και ότι έπονται εκλογικές συγκεντρώσεις.
    Επίσης, μην ξεχνάμε την δήλωση Σαμαρά, ότι ¨εγώ θα κατεβάσω τις κουκούλες¨.
    Δεν πρέπει να συναντηθεί με τον αρμόδιο υπουργό και να του ¨επιστήσει¨την προσοχή;
    Αν δεν το έκανε, θα έπρεπε ν΄ανυσυχούμε!

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 21/03/2012 12:56:09

      *ανησυχούμε

  20. Παύλος avatar
    Παύλος 21/03/2012 13:40:08

    Φίλε Fat cow,
    ( επειδή μαντεύω ότι μάλλον διαπνέεσαι από Κομμουνιστική ιδεολογία), παράκληση, μην με παρεξηγήσεις:

    Θα ήταν μεγάλο λάθος, απαράδεκτη αδικία, ίσως και ασέβεια, αν παραγνωρίζαμε το σεβαστό έργο που προσφέρουν τα μαντρόσκυλα σε ένα σπίτι !
    Υπό αυτήν, λοιπόν, την έννοια, ποιός θα διαφωνούσε ότι είστε χρήσιμοι στο σπίτι που λέγεται Ελλάδα;
    Ευτυχώς όμως, που η μοίρα ( κατ' άλλους- μεταξύ αυτών και ο γράφων - ο καλός Θεός της Ελλάδας) σας προώρισε για αυτόν τον ρόλο και μόνο. Αλλοίμονο, αν σας βάζαμε να οικοδομήσετε το σπίτι, να φιλοτεχνήσετε, να στρώσετε τα σεντόνια , να μαγειρέψετε και ....να σερβίρετε φαγητό !!!!
    Ουαί !!!!!!!

  21. ΜΕΤΟΙΚΟΣ avatar
    ΜΕΤΟΙΚΟΣ 22/03/2012 10:11:48

    ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΠΛΥΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΘΑΓΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΜΕ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΝΟΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ, Ο ΕΝΑΣ ΣΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ . ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ; ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 2009. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΔΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ.

  22. FALCON avatar
    FALCON 22/03/2012 16:01:49

    Η λέξη ''δωράκια'' είναι ταυτόσημη με το ΠΑΣΟΚ , τους Τσουκάτους και την διαφθορά και υπάρχει μόνο στο λεξιλόγιο του ΠΑΣΟΚ. Αντί να γινόμαστε πεσιμιστές ας γίνουμε αγωνιστές για το καλό της παράταξης και το μέλον της Ελλάδας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.