#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/12/2010 21:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να ξαναβρούμε τη χαμένη μας αξιοπρέπεια…



Του Κώστα Ροδινού



Τα είχα ξαναγράψει και παλιότερα, αλλά επειδή τα  κακά μαντάτα πληθαίνουν τις τελευταίες μέρες, θέλω να τα επαναλάβω.

Θυμάμαι στις   αρχές του 2004, τα εξευτελιστικά σχόλια του CNN, του ΒΒC, των F.T. , που προέβλεπαν την απόλυτη γελοιοποίηση της Ελλάδος, εξ αιτίας της αδυναμίας της να ολοκληρώσει τα έργα και να  διοργανώσει του Ολυμπιακούς Αγώνες.

Μια θρασύτατη δημοσιογράφος του Guardian, αν ενθυμούμαι καλώς, τρύπωσε ένα βράδυ κρυφά στο ΟΑΚΑ  (σιγά το κατόρθωμα) και την επομένη βοούσε ο διεθνής τύπος για τα  «κενά ασφαλείας».

Και εμείς, για να τους πείσουμε,  αγοράζαμε C4I, αερόστατα, κάμερες ασφαλείας και  ότι άλλο είχαν να μας πουλήσουν οι διεθνείς …προστάτες.

Και όσο περισσότερα συστήματα παραγγέλναμε, τόσο μεγαλύτερα security gaps  ανακάλυπταν!

Αποτέλεσμα: Το κόστος ασφάλειας των Αγώνων εκτοξεύτηκε στα ύψη λόγω αυτής της τακτικής…

Όπως περίπου έγινε με τα spreads!

Aισθάνομαι  βαθύτατα προσβεβλημένος, από όλους αυτούς τους χαμηλόβαθμους υπαλλήλους του ΔΝΤ , που κάθε λίγο και λιγάκι  μας υποδεικνύουν τι μέτρα πρέπει να πάρουμε, λές και απευθύνονται σε   φόρου υποτελείς. Σε αποίκους.

Εντάξει τα οικονομικά μας  είναι χάλια.

Εντάξει έχουμε την ατυχία σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία να έχουμε μια ανίκανη και επικίνδυνη κυβέρνηση.

Εντάξει, πέσαμε έξω στις εκτιμήσεις μας (το ίδιο έξω έπεσαν σχεδόν όλες οι χώρες της Ε.Ε., αλλά μόνο την Ελλάδα κατήγγειλαν για διαφθορά οι ….αδιάφθοροι)

Εντάξει, πρέπει να ρυθμίσουμε τα του οίκου μας.

Όμως, αν από την ημέρα που «ανακάλυψαν» το πρόβλημα με τα δημοσιονομικά της Ελλάδος, όλοι αυτοί οι φωστήρες της Ε.Ε. μιλούσαν λιγότερο και  σιωπούσαν περισσότερο, τα spreads θα ήταν χαμηλότερα, οι αγορές πιο ήρεμες,  η ψυχολογία βελτιωμένη  και οι εναλλακτικές λύσεις καλύτερες.

Δηλαδή, ήταν τόσο αφελείς και δεν ήξεραν σε ποια χώρα δάνειζαν;

Προφανώς και ήξεραν, απλώς τους βολεύει τώρα να λένε ότι δεν ήξεραν για να φορτώσουν την ευθύνη σε εμάς τους άπληστους και τους κακομαθημένους που «ζούσαμε πέρα από τις δυνάμεις μας».

Αλλά, ως εδώ και μη παρέκει. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να προσβάλει ένα λαό και ν’ απαξιώνει  μια  χώρα.

Αυτή η κακοτράχαλη μικρή γωνιά του πλανήτη, έχει ιστορία, έχει δυνάμεις και εφεδρείες και,  ότι και να λένε, κατοικείται από ανθρώπους που ξέρουν τη λέξη «φιλότιμο».

Όμως, και εμείς από την πλευρά μας, ως πότε θα δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα, αυτές τις προσβολές;

Εχει το θράσος να μας κάνει υποδείξεις  η πρώην  κομμουνίστρια, η κα. Μέρκελ, και δεν βγαίνει ένας να της  θυμίσει  ότι η χώρα της:

-αφάνισε μια ολόκληρη γενιά ελλήνων.

-κατέστρεψε το 30% του δασικού μας πλούτου

-έκλεψε αμύθητης αξίας αρχαιολογικούς θησαυρούς, που κοσμούν τα μουσεία τους.

-κατέστρεψε όλη τη βιομηχανική και γεωργική υποδομή της χώρα μας.

Να μην αναφερθώ και στο κατοχικό δάνειο.

Πόσο τα κοστολογεί όλα αυτά, η κα Μέρκελ;

Να της θυμίσει, επίσης,  ότι  είμαστε οι καλύτεροι πελάτες της αμυντικής της βιομηχανίας.

Περιμένω, επίσης, να  βγεί κάποιος και να εξηγήσει, στους πολυπράγμονες υπουργούς του ΕCOFIN,  πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα  ετησίως οι αναχαιτίσεις των τουρκικών αεροπλάνων στο Αιγαίο;

Πόσο θα ήταν το έλλειμμά μας,  αν ξοδεύαμε για την  άμυνα, όσο ξοδεύει η Ολλανδία,  η Σουηδία, η Αυστρία, το Βέλγιο ή η Δανία;

Ότι η …μικρή Ελλάδα συντηρεί διπλάσιο στρατό από τη …μεγάλη Γερμανία.

Τέλος, ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ε.Ε. που περιστοιχίζεται από γείτονες που έχουν εδαφικές διεκδικήσεις σε  βάρος της.

Και  όμως. Ακόμα και αυτήν την ώρα, που η Ελλάδα διέρχεται μια βαθιά κρίση,  μας παζαρεύουν υποβρύχια, φρεγάτες και αεροπλάνα.

Μας δανείζουν με τοκογλυφικά επιτόκια. 600.000.0000 ευρώ θα κερδίσει η Γερμανία από τα δάνεια που δίνει στην Ελλάδα και έχουν σχεδόν πείσει όλον τον κόσμο ότι μας ελεημονούν!

Κερδοσκοπούν σε βάρος μας,  ως κοινοί μαυραγορίτες.

Αυτή είναι η αλήθεια.

Οσο δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα τις προσβολές και τις ύβρεις, τόσο αποθρασύνονται.

Ρώτησα μια φορά ένα αγγλομαθή.

Τι θα ήταν η αγγλική γλώσσα, αν μια μέρα τρελαίνονταν οι έλληνες και σας απαγόρευαν να χρησιμοποιείται τις ελληνικές λέξεις;

Πώς θα  προσδιορίζατε τις επιστήμες σας; την θεωρία, τη μεθοδολογία, τη συστημική, την οργάνωση, τη στρατηγική, την πολιτική, την ιστορία, την οικονομία, τη φιλοσοφία, την ιατρική, τη φυσική, την αρχιτεκτονική, τη μηχανική, την ποίηση, τη φιλοσοφία, την αστρονομία, τη μουσική, τη γεωμετρία, τη γεωγραφία,  την αρμονία, την τραγωδία, το θέατρο, και ….ών ουκ έστιν αριθμός!

Και τους Ολυμπιακούς Αγώνες!

Είχα προτείνει κάποτε, εμείς εδώ στην Ελλάδα να διοργανώνουμε κάθε τετραετία,  τους δικούς μας Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αρχαία Ολυμπία. Μόνο στα κλασσικά αθλήματα. Χωρίς μετάλλια  και ρεκόρ. Και  δώρο στο νικητή, ένα κλαδί ελιάς! Και όσοι πιστοί, προσέλθετε!

Και θα προσέλθουν πολλοί!

Λοιπόν, τι θα γινόταν, αν για όλα αυτά οι έλληνες ζητούσαν πνευματικά δικαιώματα;

Δεν είπε τίποτα!

Μάλλον θα ήθελε να πεί  ότι «αυτά δεν γίνονται, αλλά με τους τρελούς ποτέ δεν ξέρεις!»

Μήπως ήρθε ο καιρός να αντιμετωπίσουμε όλους αυτούς τους τζογαδόρους των αγορών, με την γλώσσα που καταλαβαίνουν;

Μήπως πρέπει να τους εξηγήσουμε ότι δεν είμαστε μπαταχτσήδες, αλλά δεν πρόκειται να διαλύσουμε την κοινωνία μας για να πετύχουμε τους στόχους τους.

Μήπως πρέπει να μετατρέψουμε την αδυναμία μας, σε δύναμη;

Μήπως πρέπει να ξαναβρούμε τη χαμένη μας αξιοπρέπεια και την εθνική μας υπερηφάνεια;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 20/12/2010 21:49:41

    έτσι ακριβώς είναι Κώστα. Την αξιοπρέπεια μας έχουμε χάσει πριν από άλα τα άλλα. Καλά κάνεις και θυμίζεις τις ευθύνες αυτής της κυβέρνησης γιατί η προπαγάνδα της συλλογικής ευθύνης δυστυχώς έχει καταστεί κυρίαρχη.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μικρός Οδυσσέας 21/12/2010 00:47:55

      Μικρέ Οδυσσέα,
      Χωρίς αξιοπρέπεια δε σε κανείς δεν σε παίρνει στα σοβαρά.

      • occultist avatar
        occultist @ Κώστας Ροδινός 21/12/2010 04:21:55

        Κώστας Ροδινός είπε:
        ''Δηλαδή, ήταν τόσο αφελείς και δεν ήξεραν σε ποια χώρα δάνειζαν''
        Ηξεραν πολύ καλά φιλτατε κ.Ροδινέ. Από τότε που ο Αλογο ειχε κάνει την απογραφή και μας είχαν στην επιτήρηση.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ occultist 21/12/2010 17:09:20

          Ηξεραν πολύ νωρίτερα!

  2. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 20/12/2010 21:58:27

    Κ. Ροδινέ, πολύ καλό το άρθρο σας.
    Οπως είπατε, ρωτήσατε έναν αγγλομαθή.
    Στις αρχές του χρόνου όταν εμφανίστηκε το επαίσχυντο εξώφυλλο του focus, σε καθημερινή βάση έγραφα σχόλια σε άρθρα της frankfurter allegemaine zeitung, όλα αυτά που λέτε για τους Γερμανούς. Η αντιμετώπιση από τους γερμανούς συν-σχολιαστές ήταν από επιδοκιμασία μέχρι λοιδωρία. Κυριαρχούσε η εντύπωση ότι είμαστε συνολικά απατεώνες, τεμπέληδες, διεφθαρμένοι. Απορούσαν πως είναι δυνατόν να κυκλοφορούν τόσα χλιδάτα αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Δεν τους περνά από το μυαλό ότι τα χρήματα τα εισπράτουν οι βιομήχανοί τους. Το ίδιο με τα οπλικά συστήματα. Το ίδιο με τις μίζες των γερμανικών εταιρειών. Φταίει πάντα αυτός που τα παίρνει, ποτέ ο διαφθορέας, εδώ ίσως να μην έχουν άδικο.

    Συμφωνώ μαζί σας ότι πρέπει να ορθώσουμε το ανάστημά μας. Το πρόβλημα είναι πως θα γίνει αυτό. Δυστυχώς η οικονομία μας, διότι περί αυτού πρόκειται, είναι μεταπρατική, λείπει η βιομηχανική παραγωγή. Στο επάγγελμά μου προσπάθησα να απεγκλωβιστώ από τα γερμανικά προϊόντα, δοκίμασα άλλων κατασκευαστών, ελληνικά δεν υπάρχουν, και "δυστυχώς" τα καλύτερα ήταν τα γερμανικά, ανεξαρτήτως κατασκευαστή.
    Είμαστε πραγματικά καλοί στο να πολιτικολογούμε, δε βελτιώνεται όμως κατά αυτό τον τρόπο η κατάσταση. Φυσικά η διαρκής ζύμωση μπορεί να αναδείξει ιδέες, χρειάζεται όμως και χρηματοδότηση. Οι έλληνες επενδυτές έχουν δείξει ότι ενδιαφέρονται για γρήγορο κέρδος κι ει δυνατόν χωρίς καθόλου κόπο. Το κράτος, ή καλύτερα οι κρατικοί λειτουργοί ενδιαφέρονται κι αυτοί για κέρδος (μίζα).
    Είναι όλα από χέρι χαμένα;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ σιδεράκιας 21/12/2010 00:49:03

      Σιδεράκια,
      η οικονομία είναι μάλλον το σύμπτωμα της ασθένειας που διατρέχει την ελληνική κοινωνία εδώ και δεκαετίες.

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 20/12/2010 22:00:06

    Κώστα για την περίπτωση μας ισχύει μια πινακίδα που είχε ο μπακάλης της γειτονιάς μου πάνω από το ταμείο:

    " μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται"

    και δυστυχώς πλέον έχουμε απομακρυνθεί από το ταμείο.

    Για μένα πρώτη ευθύνη έχουμε οι πολίτες.

    Εμείς όλους τους αποτυχημένους τους κάναμε υπουργούς, βουλευτές, νομάρχες, δημάρχους, δημοτικούς συμβούλους και πάσης φύσεως πολιτικούς παράγοντες.

    Εμείς εκλέξαμε Κουλούρηδες, Γιακουμάτους, Γεωργιάδηδες κλπ που αντί να δουλεύουν ξημεροβραδιάζονται στα κανάλια.

    Οι Γερμανοί και λοιποί πολύ καλά κάνανε και μας πούλησαν ότι σαβούρα είχαν όσο το δυνατόν ακριβότερα.

    Ετσι είναι το εμπόριο.

    Δηλαδή η Γερμανία φταίει που την κοπάνησε ο Χριστοφοράκος σαν κύριος ενώ σουλατσάριζε για χρόνια ελεύθερος.

    Οι Γερμανοί φταίνε που μας κυβερνάνε τρεις οικογένειες και βγάλαμε πρωθυπουργό άνθρωπο που αγνοεί βασικούς κανόνες της ελληνικής γλώσσας.

    Οι Γερμανοί φταίνε που καίγεται η Αθήνα επί τριανταπέντε χρόνια από μια χούφτα αλήτες και αδυνατεί το κράτος να τους μαζέψει.

    Οι Γερμανοί φταίνε που είμαστε το μόνο κράτος που στην ουσία δεν απονέμεται δικαιοσύνη.

    Οι Γερμανοί μας φταίνε που οι αγνοούμενοι της Κύπρου υπάρχουν αποδείξεις ότι εκτελέστηκαν από τον Τουρκικό στρατό και κανείς δεν φιλοτιμήθηκε να προσφύγει στο δικαστήριο της Χάγης.

    Τι περιμένεις από μια κοινωνία που δεν ξέρει να τιμάει τους ήρωες.

    Παλιά οι μάνες μεγάλωναν τις κόρες στην λογική να βρουν ένα καλό παιδί να παντρευτούν.

    Σήμερα τις προτρέπουν να προσέξουν μην πάνε με κανά φτωχό.

    Αυτό το τέρας που συναντάμε κάθε μέρα μπροστά μας εμείς το φτιάξαμε είτε με την ανοχή μας είτε με την συνενοχή μας.

    Απλά τώρα ήρθε η ώρα του λογαριασμού.

    Οπως γνωρίζεις η άγνοια του νόμου δεν σημαίνει και αθώωση του κατηγορούμενου.

    Ας λουστούμε λοιπόν τα αποτελέσματα της αδιαφορίας μας για όλα αυτά που συνέβαιναν γύρω μας και σιωπούσαμε.

    Ας ελπίσουμε ότι τουλάχιστον μέσα από την ισοπέδωση των πάντων να προκύψει κάτι σωστό.

    Επειδή στον πάτο φτάνεις εύκολα και γρήγορα ας προετοιμαζόμαστε να ξεχάσουμε τα εύκολα και να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε πολύ μαύρες μέρες.

    Από την στιγμή που δεν σεβαστήκαμε οι ίδιοι την χώρα μας γιατί να μας σεβαστούν οι ξένοι.

    Καλό κολύμπι.

    • Gia avatar
      Gia @ Aris. A 20/12/2010 22:19:14

      Συμφωνώ και επαυξάνω,
      Τις πολεμικές αποζημιώσεις τις θυμηθήκαμε τώρα
      Τα άπειρα κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Ένωση τα κάναμε τζιπ , μπαρ και σκυλάδικα
      Θέλαμε Ολυμπιακούς και φιέστες
      Είχαμε το θράσος να μαϊμουδίσουμε τα νούμερα για να μπούμε στο ευρώ.
      Και πιστεύαμε ότι ήταν κουτόφραγκοι και θα την σκαπουλάραμε.
      Ε λοιπόν, ούτε πλεκτάνη των γερμανών είναι ούτε λοιπών κέντρων είναι . Είναι ο Διεθνής ανταγωνισμός. Πήγαμε ξεβράκωτοι στα αγγούρια και νομίζαμε ότι ήμασταν και μάγκες. Και τώρα που τα κάναμε σαν τα μούτρα μας, αρχίζουμε πάλι την κλάψα του γκιαούρη. Δεν φταίνε οι άλλοι, εμείς τα κάναμε ρόιδο. Αν δεν το συνειδητοποιήσουμε επιτέλους αυτό δεν θα διορθωθεί τίποτα ποτέ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Gia 21/12/2010 00:52:17

        Gia,
        εγώ δεν λέω οτι φταίνε οι άλλοι.
        Αυτό είναι βολικό.
        Ομως, έχουμε διαφορετικές και μεγαλύτερες ανάγκες σε σχέση με ειδικότερα θέματα (π.χ. εξοπλισμούς) και αυτό δεν μπορούμε να το παραβλέπουμε.

        • Gia avatar
          Gia @ Κώστας Ροδινός 21/12/2010 01:27:06

          Ναι είναι αλήθεια, έχουμε μήπως όμως περισσότερες ανάγκες από το Ισραήλ?
          Εκεί και αν τα κάναμε σαλάτα, είχαμε υπουργό Εθνικής Άμυνας ου δεν είχε πάει στρατό (Ακης) και σε κάθε αγορά οπλικών συστημάτων ο εκάστοτε υπουργός έκανε την μπάζα του. Ειλικρινά δεν τα βλέπω όλα μαύρα, ούτε πιστεύω ότι αυτά που έγραψες δεν έχουν βάση. Αλλά πιστεύω ότι για να βρούμε την αξιοπρέπεια μας πρέπει πρώτα να κοιτάξουμε τα κακώς κείμενα μας και να τα διορθώσουμε. Η διόρθωση περιλαμβάνει και την απονομή δικαιοσύνης. (Όχι πολίτικης αλλά ποινικής).

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Gia 21/12/2010 17:10:25

            Σ' αυτό που λές δεν νόμιζω να διαφωνεί κανείς.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 21/12/2010 00:50:10

      η ώρα του λογαριασμού έρχεται πάντα, απλώς εμείς είχαμε συνηθίσει να τον...περνάμε στις επόμενες γενεές.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/12/2010 22:04:36

    Δυστυχώς Κώστα Ροδινέ, χωρίς συστηματική παιδεία και με ήθη και έθιμα του τύπου "είπαμε ένα δωράκι αλλά όχι και 500 εκατομμύρια", περιμένουμε από τον "Ηγέτη". Κρύβουμε τις ανασφάλειές μας και τους φόβους μας πίσω από μεσαιωνικές αντιδράσεις, και έχουμε τις πιο περίεργες θυμικές αντιδράσεις, σχεδόν όλες ενάντια στο συμφέρον μας. Είναι τόσο μυστήριο το πράγμα που αρχίζω να υποψιάζομαι ...ξένους δακτύλους. Πάνω από έναν... Τουλάχιστον 4-5, ίσως 5-6.

    Και πίσω στον Ηγέτη.

    Δεν θέλω Πνευματικά Δικαιώματα. Την καταβρίσκω να μου χρησιμοποιούν τις λέξεις και την Ιστορία μου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 21/12/2010 00:53:40

      Αρχαίε,
      το ερώτημα περί πνευματικών δικαιωμάτων ήταν ρητορικό όπως κατάλαβες, αλλά είχε πλάκα γιατί ο άλλος νόμισε οτι σοβαρολογούσα!!!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Κώστας Ροδινός 21/12/2010 00:54:42

        Μην φοβάσαι και μην σταματάς, μαζί σου είμαι.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 21/12/2010 01:03:47

          Αρχαίε,

          Κατά τη γνώμη μου εκείνο που θα προκαλέσει μεγάλη συζήτηση παγκοσμίως είναι η πρόταση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

  5. asterix avatar
    asterix 20/12/2010 22:05:34

    http://www.youtube.com/watch?v=ZyxVMYx_Sog

  6. ierofantis avatar
    ierofantis 20/12/2010 22:09:46

    Όταν οι Έλληνες και οι ηγεσίες συμπεριφέρονταν με αξιοπρέπεια, σε κλάσμα αυτών που αναφέρετε, κύριε Ροδινέ, τότε θα ήταν η εποχή που όταν θα βάδιζε η ελληνική αντιπροσωπία στις αίθουσες του κτηρίου των Βρυξελλών, θα έτρεμαν τα μάρμαρα...
    Έχουμε δρόμο πολύ μπροστά μας...

  7. SoToS avatar
    SoToS 20/12/2010 22:15:57

    Καλά ρε παιδιά για να καταλάβω μήπως είμαι λάθος δεν ξέρω .... Μας εμπόδισε κανείς τόσα χρόνια να βάλουμε μια κρατική τράπεζα μπροστάρη ώστε να δανείζεται από την ΕΕ με ένα 1% και αυτή αμέσως στο κράτος με 1,5% ;;;; Όλο οι άλλοι φταίνε ;;;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ SoToS 20/12/2010 22:35:45

      Οι Γερμανοι....
      Αυτοί μόνο δικαιούνται να έχουν KFW...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ SoToS 21/12/2010 00:54:55

      SoTos,
      Αυτό που λές μπορεί να γίνει και τώρα.
      Είναι απορίας άξιον γιατί δεν γίνεται.
      Θα επανέλθουμε επ΄ αύτού με πρόταση.

  8. effie B. avatar
    effie B. 20/12/2010 22:17:45

    Κωστα Ροδινε,
    την χαμενη μας αξιοπρεπεια, μας την στερησε το σαθρο πολιτικο μας συστημα και οι σαπιοι πολιτικοι μας. Οχι, δεν αποτελουν τον καθρεφτη μας. Αναγκαζομαστε να επιλεγουμε απο ενα τσουρμο ανυποληπτων, ανευθυνων, ανεπαγγελτων, αδιαφορων πολιτικων (βρωμισαν και τι λεξη οι αθεοφοβοι)!!!!
    Οταν θα εκλειψει αυτος ο συρφετος τοτε ισως βρουμε την χαμενη μας αξιοπρεπεια......

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ effie B. 21/12/2010 00:55:49

      Αγαπητή μου Effie B.
      Πάντα πίστευα οτι κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν.

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ effie B. 21/12/2010 01:19:09

      effie, Δεν θα εκλείψουν μόνοι τους... εμείς πρέπει να κάνουμε κάτι για να "λείψουν" μόνοι τους γιατί να φύγουν αφού τους ψηφίζουμε από "ανάγκη"!!!

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 22:20:56

    Σε ένα βιβλίο του Γιώργου Λακόπουλου “ Του μιλάνε τα κύματα…Ο Ανδρέας Παπανδρέου πριν μπει στην πολιτικη“ , (εκδόσεις Καστανιώτη, που πρωτοκυκλοφόρησε τον Ιούνη του 2008,στις σελίδες 124-125) διαβάζουμε τα εξης :
    -Το 1959, που είχε μετακομίσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ο Γεώργιος Παπανδρέου φώναξε ένα πρωί τον ιερέα της ενορίας της Εκάλης και βαφτίστηκαν και τα τέσσερα αδέρφια ορθόδοξοι χριστιανοι. Ο Γιώργος, που μέχρι τότε τον φώναζαν Τζέφρι,πήρε και επισήμως το όνομα του παππού του, με ανάδοχο τον καθηγητή Γιώργο Λιανόπουλο – φίλο του Ανδρέα από την Αμερική και υφυπουργό του Καραμανλή στη Μεταπολίτευση.Τον μικρότερο,τον Ανδρέα,τον βάφτισε ο ίδιος ο Γεώργιος Παπανδρέου. Αυτή η τελετή κρατήθηκε σαν οικογενειακό μυστικό και από μια άποψη ήταν. Έγινε κυρίως για το χατίρι του Γέρου”.
    -Σημείωση
    Ακριβής ημερομηνία και ενορία στην οποία βαφτίστηκε ο Jeffrey δεν υπάρχει..
    Πολύς κόσμος αμφισβητει ότι έχει πράγματι βαφτιστεί , λόγω του ότι ό άλλος του παππους, ο Douglas Chant, ήταν στέλεχος των Ιεχωβάδων των ΗΠΑ, και επειδη διαδιδόταν παλιότερα μια άλλη διαφορετικη ιστοριούλα περι βαπτίσεώς του στις ΗΠΑ απο τον Αρχιεπίσκοπο Ιάκωβο , αλλα και διότι υπάρχει και η φήμη ότι στο Αμερικανικο Κολλέγιο είχε δηλώσει προτεστάντης, και επειδη ποτε άλλοτε δεν έχει δημοσιευτει κάτι για το γεγονος της βάπτισης, ούτε φωτογραφίες απ’ αυτην.
    -Σημείωση 2
    Είχε δικαστικές διαμάχες με την Λιάνα Κανέλλη βουλευτή του ΚΚΕ για το ότι δεν χρησιμοποιεί το πραγματικό του όνομα…

    ΠΠ

  10. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 20/12/2010 22:22:22

    Εθνική αξιοπρέπεια λοιπόν! Αποτελούμενη από δύο λέξεις. Εθνική και Αξιοπρέπεια. Για να φτάσουμε όμως ως εκεί πρέπει να διανύσουμε μια διοδρομή.
    Ως προς το πρώτο σκέλος πρώτα πρέπει να αποκτήσουμε εθνική αυτογνωσία. Χωρίς μύθους και αυταπάτες. Μακριά από τις "εθνικοπατριωτικές" και τις "προοδευτικές" αγκυλώσεις. Χωρίς ενοχές.
    Ως προς το δεύτερο, πρέπει να αποφασίσουμε ότι θέλουμε να είμαστε πραγματικά ελεύθεροι άνθρωποι και όχι δούλοι (κομμάτων,ιδεοληψιών,πεποιθήσεων). Ο δούλος δε διαθέτει αξιοπρέπεια. Ούτε μπορεί να ορθώσει το ανάστημα σε κανένα. Ο δούλος είναι επαίτης.
    Αυτα δεν μπορεί να μας το δώσει κανένας πολιτικός. Πρέπει να τα κατακτήσουμε μόνοι μας. Με προσωπικό αγώνα.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/12/2010 22:26:02

      Τί σημαίνει "εθνικοπατριωτική αγκύλωση"; Δεν αναφέρομαι σε φασισμούς, ναζισμούς και άλλους -ισμούς, εννοείται.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 20/12/2010 22:44:22

        @ierofantis
        Αναφέρομαι την μόνιμη επίκληση του μεγαλείου του ελληνισμού από τους συστηματικούς καπηλευτές των εννοιών έθνος και πατρίδα οι οποίοι ρίχνουν νερό στο μύλο των αρνητών του έθνους με σκοποό την ενοχοποίηση του πατριωτισμού.
        Οι μεν πωλούν πατρίδα και οι δε πωλούν την πατρίδα.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/12/2010 22:55:08

          Μάλιστα. Με την επίκληση (συχνή και εντατική)του μεγαλείου του ελληνικού έθνους, προσωπικά δεν έχω πρόβλημα. Αρκεί να γίνεται για εκπαιδευτικούς σκοπούς και για τόνωση του φρονήματος του Έθνους. Με τους μεταπράτες πατριωτισμού όντως υπάρχει πρόβλημα. Το πολύ όμως "politically correct approach" των ψυχραιμοτέρων δήθεν, δίνει τον απαραίτητο χώρο δράσης αυτών που αναφέρεις. Ποιον να κατηγορήσω λοιπόν; Τον μεταπράτη ή τον ψύχραιμο;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 20/12/2010 23:05:13

            Αρκεί να μην επικαλούμαστε μόνο το μεγαλείο αλλά να διδασκόμαστε και από τα τεράστια σφάλματα που κατά καιρούς μας οδήγησαν σε εθνικά δεινά. Ούτε μεταπράτες λοιπόν χρειαζόμαστε ούτε ψύχραιμους " καθώς πρέπει". Αλήθεια χρειαζόμαστε. Τι πατρίδα να κάνεις με μισές αλήθεις και με ψέμματα.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/12/2010 23:12:16

            Δεν θα μπορούσε να το πεις καλύτερα. Ο ierofantis υπεθεματίζει στην ΑΛΗΘΕΙΑ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/12/2010 00:56:22

      Γιάννη,
      Συμφωνώ.

  11. Σπυρος T. avatar
    Σπυρος T. 20/12/2010 22:45:02

    Χαίρομαι πολύ για το θέμα αυτό............
    Θα πούμε πολλά..............................

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 22:52:34

    Εγινε συναντηση Σόρος - ΓΑΠ το Σαββατο 18 Απριλιου 2010 ????

    ΝΑΙ ή ΟΧΙ...???

    ΠΠ

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 22:53:38

    "Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γης λιγότερα από εκείνα που μας ανήκουν, και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείς, παρά να έχουμε ότι μας ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι από τον κίνδυνο κάποιας ξαφνικής επίθεσης κακόβουλων γειτόνων εναντίον μας".

    Γιώργος Παπανδρέου (Συνέντευξη τύπου – Τορόντο Καναδά, 1999)

    ΠΠ

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 22:54:32

    "Είμαι 37 ετών στην καρδιά της ελληνικής πολιτικής. Δεν ξέρω αν ο Γουόλτερ σου είπε για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας… Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα…

    Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για ακόμη μια φορά.

    Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του ‘60. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά…".

    Νίκος Παπανδρέου (Επιστολή προς την Αμερικανίδα φίλη του Χριστίνα Βαρντ)

    ΠΠ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 22:56:58

      Πω, πω ρε παιδάκι μου, επαναληπτική καραμπίνα είσαι...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 23:12:41

      απο wikileaks ειναι αυτα ρε ΠορταΠορτα?
      καλα ο παραληπτης η 'Χριστινα'...η πηγη? και το αλλο με την δικαστικη διαμαχη με την Κανελλη -για δωσε περισσοτερο...

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 22:56:34

    ΜΠΕΝΝΥ κ ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ !...
    Από φέτος κιόλας , δικαίωμα εισαγωγής σε όλες τις Ανώτερες και Ανώτατες Στρατιωτικές Σχολές θα έχουν και όλοι οι ελληνοποιημένοι αλλοδαποί !

    Με απόφαση του υπουργού Εθνικής Άμυνας Ευάγγελου Βενιζέλου, καταργείται η προϋπόθεση που ήθελε όλους τους υποψήφιους για φοίτηση στις παραγωγικές στρατιωτικές σχολές, δηλαδή τους μελλοντικούς αξιωματικούς, να είναι Έλληνες το γένος.

    Κατά τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Ευάγγελο Βενιζέλο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα (απόδοση ιθαγένειας) ο νόμος πρέπει να καταργηθεί ώς αντισυνταγματικός.

    Με απλά λόγια, οι αξιωματικοί που θα γίνουν δεκτοί στη Σχολή Ευελπίδων και στις σχολές Ναυτικών Δοκίμων και Ικάρων δεν απαιτείται να είναι Έλληνες το γένος.

    Έτσι θα τελειώνει η κυβέρνηση και με τα όποια συνθήματα των ειδικών δυνάμεων του Ελληνικού στρατού αφού πλέον περνάμε σε φάση μισθοφόρων στρατιωτικών υπαλλήλων.

    Κατά την κυβέρνηση η πατριωτική συνείδηση στο στράτευμα είναι ενοχλητική και περιττεύει...

    Έτσι λοιπόν όλοι οι μετανάστες και τα τέκνα αυτών που αποκτούν την Ελληνική ιθαγένεια, θα μπορούν να είναι υποψήφιοι για εισαγωγή στις στρατιωτικές σχολές μέσω των πανελληνίων εξετάσεων και μάλιστα προνομιούχοι , αφού πληροφορίες κάνουν λόγο για μόρια στις εξετάσεις προς στρατιωτικές σχολές.

    Με την απόφαση αυτή, το Πεντάγωνο υπολογίζει ότι σε περίπου τέσσερα χρόνια απο σήμερα, αναμένεται να βγουν οι πρώτοι Αλβανοί , Τούρκοι , Πακιστανοί ανθυπολοχαγοί, σημαιοφόροι και ανθυποσμηναγοί!


    ΠΠ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 22:59:54

      Ο Μπένι είναι πονηρός. Σου λέει, με πιέζουν οι Αμερικανοί να στείλω στρατό σε Ιράκ, Αφγανιστάν, αύριο σε Κορέα και δεν ξέρω γω που. Θα βάλω λοιπόν τους λαθρο πακιστανο - αφγανο - μπαγλαντεσιανούς να το παίζουν ελληνικός στρατός και θα τους στέλνω κατά χιλιάδες στην πατρίδα τους υπό Ελληνική Σημαία. Φοβερή σύλληψη το άτομο...
      Φυσικά αστειεύομαι.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 20/12/2010 23:01:40

        χαχαχαχαααααααααααααααχαχαχααα

        ΠΠ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 23:17:38

      Τούρκοι με ελληνικά F-16 θα αναχαιτίζουν Τούρκους με τουρκικά. Κακόμοιρε Μακρυγιάννη γιατί τζάκισες τα χέρια σου. Κι εσύ Καραϊσκάκη που πέθανες για να φύγει η Τουρκιά από την Αττική, νάβλεπες τζαμί δίπλα στην Ακρόπολη.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Προφήτης 20/12/2010 23:19:41

        Τσ, τσ, αναχαιτίσεις τώρα! Μεταξύ φίλων και συμμάχων, γίνονται αυτά;

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Προφήτης 22/12/2010 05:30:04

        Προφητης
        !!!!!
        δυστυχως ετσι ειναι για την ωρα....

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 23:01:12

    ο ΓΑΠ ειναι αυτο που λεμε... αχρηστος ανθρωπος.
    Ο άνθρωπος, ο οποίος τα τελευταία τριάντα χρόνια είναι υψηλόμισθος αξιωματούχος του ελληνικού κράτους και ακόμα δεν έμαθε ελληνικά !!!!!!!!!

    που ειναι η αξιοπρεπεια??

    ΠΠ

  17. alexis avatar
    alexis 20/12/2010 23:03:56

    Ερώτηση αφελούς: αν τα έλεγε αυτά η ΝΔ, τι ποσοστά θα είχε ? (και γιατί ΔΕΝ τα λέει άραγε ?)
    Για την αριστερά δεν ρωτάω, κόκκινο πιπέρι άμα και ψελλίσουν έθνος και πατρίδα....

  18. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 23:09:18

    Μινεϊκο ο Παπανδρεου , Κοεμτζογλου ο Χρυσοχοϊδης και Τουρκογλου ο Βενιζελος ! Ωραια κυβερνηση εχουμε !

    ΠΠ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 23:13:40

      Σε φόρμα ο ΠΠ..! Πύρ κατά βούληση.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 20/12/2010 23:20:59

        Ξεχασα τον Καρολο Καουτσκι Παπουλια...

        ΠΠ

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 23:24:01

          Είπα και γω! Ηπειρώτης και Κάρολος, κάτι δεν μου καθότανε ρε παιδί μου...

          • kiki avatar
            kiki @ ierofantis 22/12/2010 06:38:57

            @ ιεροφαντη,
            Το ονομα το βαφτιστικο του Καρολου, σε περιοχες οπου ειχαν κατοχη απο Φραγκους, η Ενετους δεν ειναι σπανιο, και στην Ηπειρο υπαρχουν πολυ ωραια, ονοματα, Δονατος, καρολος, Υβοννη.
            Το προβλημα δεν ειναι το νομα , ο φερων το ονομα ειναι.
            Γιατι δεν παραιτειται, αλλα ολο ο δανειστης, ψιλομουρμουραει?
            Αμ να χασουμε την εξουσια, ανυπαρκτος μια ζωη.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ierofantis 21/12/2010 00:57:36

        Ierofantis,
        Αμα πάρει φόρα ο Π.Π. δεν τον σταματάει κανείς!

  19. Προφήτης avatar
    Προφήτης 20/12/2010 23:10:03

    Κώστα, οι κοινωνίες διοικούνται με ιδέες.
    Οι ιδέες μετατρέπονται σε κοινωνικά πρότυπα.
    Τα κοινωνικά πρότυπα τίθενται από τις ηγέτιδες τάξεις.

    Επί μια 30ετία ζούμε με κοινωνικά πρότυπα τα οποία τέθηκαν από έναν τύπο που πήρε 100 εκατ $ από τον Ροκφέλερ και ήρθε στην Ελλάδα να ανοίξει πολιτικό μαγαζί μαζεύοντας ό,τι χειρότερο διέθετε η ελληνική κοινωνία.
    Απέναντί του μια παράταξη ανίκανη διαχρονικά να αντιδράσει.
    Αυτά συνδυασμένα με την παγκόσμια τάση της 30ετίας να αποδομηθούν και τα κράτη σαν οργανισμοί και η εθνική ταυτότητα.

    Κάποια απ' όσα μάς συμβαίνουν είναι παγκόσμια φαινόμενα, όπως η λαθρομετανάστευση, που εδώ αποκτούν τη χροιά της ιδιομορφίας μας.
    Κάποια, όπως ο χειρισμός του χρέους και η εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας της χώρας από τον ΓΑΠ με το μνημόνιο, είναι εθνική μας αποκλειστικότητα.

    Μη περιλαμβάνοντας το στρώμα που ονομάστηκε "τα λαμόγια", περιλαμβάνει πολιτικούς-επιχειρηματίες-συνδικαλιστές-ΔΥ και ρήμαξε τον τόπο, ο μέσος Έλληνας δεν είναι ο πιο αμαρτωλός της Οικουμένης. Εκμαυλίστηκε από τη διαφθορά που δίδαξε ο Ανδρέας και οι ακόλουθοι του. (Γιατί οι ΔΥ μέχρι το 80 γυρνούσαν με τριμμένα κοστουμάκια;)

    Θα έλεγα να σταματήσουμε να αυτομαστιγωνόμαστε ισοπεδωτικά και να οργιστούμε γόνιμα γι' αυτούς που έφταιξαν, μήπως η οργή μετουσιωθεί σε πολιτικές προτάσεις και σχήματα που θα προχωρήσουν πιο πέρα. Αφού αποδεχθούμε ότι με συμβατικές λύσεις δεν πάμε πουθενά.
    Το 'γραψε κι ένας φίλος : για να ανατραπεί η κατάσταση πρέπει είτε ένας συστημικός ηγέτης βγει αντισυστημικά είτε ένα νέο σχήμα να υπερκεράσει τα υπάρχοντα πρόσωπα με εθνική αντζέντα.
    Πάντως όλη η Ευρώπη αντιμετωπίζει έλλειμμα ηγεσίας (Χέλμουτ Σμιτ).

    • anonymous avatar
      anonymous @ Προφήτης 21/12/2010 00:27:59

      Επί μια 30ετία ζούμε με κοινωνικά πρότυπα τα οποία τέθηκαν από έναν τύπο που πήρε 100 εκατ $ από τον Ροκφέλερ και ήρθε στην Ελλάδα να ανοίξει πολιτικό μαγαζί μαζεύοντας ό,τι χειρότερο διέθετε η ελληνική κοινωνία.


      Αυτό είναι αμφισβητούμενο και το σχετικό έγγραφο χαρακτηρίζεται ως πλαστό. Τουλάχιστον αυτά λέει ο
      Σαρρής. Θα βρεις το βίντεο στο σχετικό σύνδεσμο. Ο Χούντας λέει στο ίδιο βίντεο ότι τον χρηματοδότησαν Έλληνες.

      Προσωπικά τα επιχειρήματα του Σαρρή δε με πείθουν αλλά κρίνεται σωστό να παραθέσω το σχετικό βίντεο.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ anonymous 21/12/2010 01:06:21

        Κι εγώ πιστεύω ότι το συγκεκριμένο έγγραφο είναι πλαστό.
        Ο Ανδρέας πήρε πολύ περισσότερα.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Προφήτης 21/12/2010 01:08:09

          Και όχι σε δολάρια, αλλά σε ράβδους...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 21/12/2010 00:59:12

      Προφήτη,
      Η τελευταία παράγραφος που έγραψες τα λέει όλα.
      Συμφωνώ.

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/12/2010 23:13:36

    Σωστός όπως πάντα ο Ροδινός!
    Κώστα Ροδινέ, φίλε μου, το θυμάσαι αυτό;
    h__p://www.antinews.gr/?p=42988

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 21/12/2010 01:00:40

      Γειά σου Strange,
      Για μια ακόμα φορά να σ' ευχαριστήσω γιατί με τις επιλογές που κάνεις από τη διεθνή αρθογραφία με έχεις γλυτώσει απο πολύ ψάξιμο.
      Thanks.

  21. neotera avatar
    neotera 20/12/2010 23:36:53

    Το πρόβλημά μας είναι οτι ρίχνουμε το ανάθεμα στη Μέρκελ από όλα τα μήντια και τους δημοσιολογούντες ενώ η δανειακή σύμβαση υπάγεται στο αγγλικό δίκαιο. Αντί δηλαδή να μεμφθούμε την άθλια πολιτική τάξη και την ΑΛΗΤ των αμερικανοτσολιάδων ιδιοκτητών των μήντια που συνειδητά και μεθοδευμένα υπονόμευσαν, αποδόμησαν και τώρα προδίδουν τη χώρα τα ρίχνουμε στη Μέρκελ για να συμπλεύσουμε με την πρόπαγάνδα των αφεντικών. Είναι ως στη διάρκεια της γερμανικής κατοχής και ενώ διέπραταν τις απίστευτες θηριωδίες τους κατά του ελληνικού λαού να τα βάζουμε εναντίον των αγγλοαμερικάνων συμμάχων μας τότε. Οτι έκαναν δηλαδή οι γερμανοτσολιάδες τότε επαναλαμβάνεται σήμερα αντίστροφα καταδεικνύντας ότι το πρόβλημά μας ήταν και παραμένει αυτό που προκαλεί το ραγιαδισμο μας.

  22. Petros avatar
    Petros 20/12/2010 23:44:47

    Δείτε αρθρογραφία από τον Δελαστίκ στο Πριν

    Συμμορία ληστών το ΠΑΣΟΚ – του Γ. Δελαστίκ

    Σε αδίστακτη πολιτική συμμορία ληστών στην υπηρεσία των πιο επιθετικών κύκλων του κεφαλαίου αναδεικνύεται η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου – του πιο μισητού πολιτικού καθάρματος που κυβέρνησε ποτέ την Ελλάδα.

    Τέτοιο μίσος εναντίον των εργαζομένων δεν είχαν δείξει ούτε οι φασίστες δικτάτορες που κατά καιρούς κατέλαβαν πραξικοπηματικά την εξουσία στη χώρα.
    Οι αλλεπάλληλοι αντεργατικοί νόμοι που προωθεί ο Γ. Παπανδρέου του εξασφαλίζουν αβίαστα την πρώτη θέση στη λίστα των πιο μισητών υπηρετών του κεφαλαίου σε όλη την ελληνική ιστορία.

    Έχει πλάτες ο Γιωργάκης – Τσολάκογλου που αποδεικνύεται «Ντίλινγκερ του κεφαλαίου»! Δεν είναι τυχαίο φυσικά που για την εκπλήρωση της αποστολής του τον έχουν πλαισιώσει με ένα οικονομικό επιτελείο οργάνων του διεθνούς κεφαλαίου.
    Ο Γ. Παπακωνσταντίνου ήταν υπάλληλος του ΟΟΣΑ στο Παρίσι επί εφτά χρόνια. Η Παναρίτη, αυτή η παντελώς άγνωστη και εξτρεμιστικά νεοφιλελεύθερη οικονομική σύμβουλος του Γ. Παπανδρέου που την τοποθέτησε βουλευτή επικρατείας χωρίς καν να γνωρίζονται(!), ήταν υπάλληλος του ΔΝΤ πριν μας την φέρουν. Ο Χριστοδούλου, ο υπεύθυνος του δημόσιου χρέους, ήταν υπάλληλος της Γκόλντμαν Ζαξ. Καταλαβαίνουμε δηλαδή στα χέρια ποιών ανθρώπων βρίσκεται η ελληνική οικονομία!

    Αυτοί όμως την αποστολή τους εκπληρώνουν. Εμείς θα ξυπνήσουμε να τους διώξουμε με κλωτσιές και τις πέτρες ή θα τους αφήσουμε να μας γδάρουν ζωντανούς; Αυτό είναι το ζήτημα. Τα άλλα περιττεύουν. !!!!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Petros 20/12/2010 23:52:58

      "...Ο Γ. Παπακωνσταντίνου ήταν υπάλληλος του ΟΟΣΑ στο Παρίσι επί εφτά χρόνια. Η Παναρίτη, αυτή η παντελώς άγνωστη και εξτρεμιστικά νεοφιλελεύθερη οικονομική σύμβουλος του Γ. Παπανδρέου που την τοποθέτησε βουλευτή επικρατείας χωρίς καν να γνωρίζονται(!), ήταν υπάλληλος του ΔΝΤ πριν μας την φέρουν. Ο Χριστοδούλου, ο υπεύθυνος του δημόσιου χρέους, ήταν υπάλληλος της Γκόλντμαν Ζαξ."
      Τα είχαμε υπαινιχθεί αυτά, μόνο που δεν είχαμε δώσει ονόματα, σε πρόσφατη ανάρτηση....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Petros 21/12/2010 01:01:29

      Petros,
      Ο Δελαστίκ τον τελευταίο καιρό, όντως σπάει κόκκαλα με τα άρθρα του.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Petros 21/12/2010 03:29:49

      Να αγιασει το στομα/χερι του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      +100000000000000000

  23. ierofantis avatar
    ierofantis 21/12/2010 00:26:47

    Καλή συνέχεια από τον ierofantis...

  24. Kostas D avatar
    Kostas D 21/12/2010 02:36:49

    Για αλλη μια φορα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ το άρθρο τα λέει ΟΛΑ ακριβώς οπως ειναι..
    ΔΕΝ εχω σχόλια να κάνω, με καλυπτει πληρως..

    Καλο ειναι αυτα τα αρθρα να τα στειλετε και στον προεδρο μας, αν και πιστευω οτι σιγουρα ξερει πολυ περισσοτερα απ οσα φανταζομαστε.
    Παντως να τα προωθησουμε να ενημερωθει ΟΣΟ γινεται περισσοτερος κοσμος..

    Αποστολη μας ειναι Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ για τώρα!!!!

    Κι αμέσως μετά σταδιακά να παρουμε ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΜΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!

  25. Rotarmist avatar
    Rotarmist 21/12/2010 09:47:31

    κε Ροδινε
    Συμφωνω και επαυξανω,
    Ομως να σου υπενθυμισω καποια μικρη λεπτομερεια που ισως δεν ξερεις η σου διαφευγει.
    Η πατριδα μας παραδοθηκε ξανα μεταπολεμικα στους Γερμανους για πρωτη φορα οταν ο Κ.Κ αφησε ελευθερο τον MAX MERTEN. Η ιστορια δεν εγραφει ποτε για τα γεγονοτα της Θεσσαλονικης (Κ.Κ-Τακος Μακρης_Δοξουλα και MERTEN- περιουσιες εβραιων) κατα την διαρκεια της γερμανικης κατοχης.
    Και μια πληροφορια: Η ΜΕΡΚΕΛ ΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΡΙΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ!! ΟΧΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑ!!!!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Rotarmist 21/12/2010 10:14:05

      Ναι, ο Καραμανλής ρουφιάνεψε την ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοποτάμου, ο ΓΑΠ είναι ο σωτήρας μας και ο Σούπερ Γκούφυ θα μοιράζει αυτόγραφα έξω από το Κοινοβούλιο. Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από τον θολοκουλτουριάρη Βαξεβάνη. Είναι αστείο πως από τη μία χαρακτηρίζει κάποιον σφαγέα και εγκληματία και από την άλλη θεωρεί οποιαδήποτε μαρτυρία του ακράδαντα αξιόπιστη.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Rotarmist 21/12/2010 18:57:37

      Rotarmist,
      γράψε κάτι παραπάνω.
      Δεν το γνωρίζω το θέμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.