Να μη ζήσουμε εφιάλτη σαν αυτόν του Παρισιού!
09/01/2015 10:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να μη ζήσουμε εφιάλτη σαν αυτόν του Παρισιού!

Άλλο ανεκτική κοινωνία κι άλλο ξέφραγο αμπέλι. Άλλο «πόλεμος» κατά του ρατσισμού και της μισαλλοδοξίας κι άλλο ασφάλεια. Ο κόσμος πρέπει να αποφασίσει τι θέλει για την Ελλάδα. Θέλει αγώνα για να περιοριστεί το φαινόμενο της ανεξέλεγκτης εισροής ξένων ή θέλει μια χώρα που ο καθένας θα «μπουκάρει» χωρίς να λογοδοτεί;

«Αλλάχ ου άκμπαρ» (ο Αλλάχ είναι μεγάλος). Αυτό φώναζαν οι τρεις δολοφόνοι του Παρισιού οι οποίοι προκάλεσαν σοκ στην παγκόσμια κοινότητα με την επίθεσή τους στη γαλλική σατιρική εφημερίδα Charlie Hebdo. Η αστυνομία φαίνεται να τους βρήκε και όλοι καταλαβαίνουμε πλέον τόσο τα κίνητρα της δολοφονίας των 12 δημοσιογράφων και αστυνομικών.

Όλοι έχουμε δει τα συγκλονιστικά βίντεο με την απίστευτης αγριότητας δολοφονία του αστυνομικού που τραυματισμένος δέχεται σφαίρα στο κεφάλι. Και φανταζόμαστε πώς δολοφονήθηκαν και οι υπόλοιποι μέσα στα γραφεία τους. Δεν έχει νόημα η περιγραφή, νόημα έχει η κατανόηση. Κι αυτό που πρέπει όλοι να καταλάβουμε είναι ότι ο ακραίος ισλαμισμός έχει περάσει πλέον τα σύνορα των χωρών που κυριαρχεί και χτυπά την πόρτα μας. Οι τζιχαντιστές και οι μίμοι τους είναι παντού, σε όλες τις χώρες, είναι και στην Ελλάδα κι όποιος δεν το πιστεύει απλά εθελοτυφλεί.

Αυτό που έγινε στο Παρίσι θα μπορούσε να γίνει στην Αθήνα, στο σπίτι μας, στη γειτονιά μας. Είναι θέμα χρόνου να θρηνήσουμε θύματα και σε άλλες ευρωπαϊκές και όχι μόνο χώρες. Ο άκρατος φανατισμός, ο θρησκευτικός φονταμενταλισμός δεν έκανε ποτέ κακό, είτε αφορούσε το Ισλάμ, είτε τον Χριστιανισμό.

Όμως, αυτό που ζούμε την τελευταία περίοδο με τη δράση του ISIS και την εξάπλωση των φανατικών ισλαμιστών θα πρέπει να προβληματίσει τους πάντες και όλοι να πάρουμε τα μέτρα μας. Ειδικά εδώ στην Ελλάδα που φιλοξενεί έναν άγνωστο αριθμό μεταναστών που έχουν έρθει από όλες τις ισλαμικές χώρες. Χωρίς χαρτιά, χωρίς να ξέρει κανείς τι είναι, τι κάνουν, τι επιδιώκουν και πώς θα μπορούσαν να μετατραπούν σε «δολοφονικές μηχανές».

Η Ελλάδα και η Ευρώπη βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο από τη δράση των ακραίων που μπορούν να πάρουν ένα όπλο ή να τινάξουν στον αέρα με βόμβα ένα οικοδομικό τετράγωνο. Και στην κατάσταση αυτή άμεση ευθύνη έχει και η Τουρκία που υποθάλπει και πολλές φορές προωθεί προς την Ευρώπη κάθε λογής ισλαμοφασίστα που δεν έχει πρόβλημα να καταστρέψει όποιον είναι αντίθετος στα πιστεύω του. Ξέρετε πώς αντέδρασε η Άγκυρα στη χθεσινή επίθεση στο Παρίσι; Ούτε λίγο ούτε πολύ είπε πως τα ήθελαν και τα έπαθαν διότι προσέβαλλαν τον Μωάμεθ. Η τυφλή πίστη και η υπερσυντηρητική κοινωνία που χτίζει ο Σουλτάνος Ερντογάν και η παρέα του ουσιαστικά είναι ο καλύτερος τρόπος για να γεννηθούν νέοι δολοφόνοι οι οποίοι θα περάσουν ανενόχλητοι τα σύνορα της Τουρκίας και θα γίνουν «κινούμενες βόμβες» στην Ελλάδα, την Ευρώπη ή την Αμερική.

Δεν είναι λοιπόν ακροδεξιά όταν κάποιος λέει ότι η χώρα δεν αντέχει άλλους ανεξέλεγκτους μετανάστες. Δεν είναι συντηρητισμός να πιστεύεις ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να δίνει ελεύθερο «πάσο» σε κάθε ξένο που περνά τα σύνορα παράνομα. Και δεν είναι φασισμός να θέλεις να προστατέψεις το σπίτι σου, τα παιδιά σου, την περιουσία σου, τις κατακτήσεις σου από φαινόμενα όπως αυτά στο Παρίσι.

Άλλο ανεκτική κοινωνία κι άλλο ξέφραγο αμπέλι. Άλλο «πόλεμος» κατά του ρατσισμού και της μισαλλοδοξίας κι άλλο ασφάλεια. Ο κόσμος πρέπει να αποφασίσει τι θέλει για την Ελλάδα. Θέλει αγώνα για να περιοριστεί το φαινόμενο της ανεξέλεγκτης εισροής ξένων ή θέλει μια χώρα που ο καθένας θα «μπουκάρει» χωρίς να λογοδοτεί;

Θέλει ασφάλεια ή θέλει να ζει με τον εφιάλτη ενός Παρισιού;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θανος avatar
    Θανος 09/01/2015 11:20:11

    Μικρη λεπτομερεια: Οι δολοφονοι του Παρισιου δεν ησαν μεταναστες αλλα γεννημενοι στη Γαλλια, ησαν Γαλλοι υπηκοοι αλγερινης καταγωγης, παιδια δευτερης γενηας που ανηκαν στο λουμπεν προλεταριατο. Ο κτηνωδης φανατισμος τους που ειχε ως προκαλυμμα τη θρησκεια σχετιζονταν αμεσα με την οργη που ενοιωθαν εναντιον της ιδια της κοινωνιας τους. Ας μην ξεχναμε επισης οτι οι τζιχαντιστες εχουν στρατολογησει χιλιαδες ευρωπαιους πολιτες οι οποιοι, επισης με προκαλυμμα τη θρησκεια, πηγαινουν να πολεμησουν εναντιον της δυτικης κοινωνιας. Το προβλημα λοιπον ειναι πιο συνθετο. Προκειται για ενα φασιστικο φαινομενο που ξεπερνα το προβλημα της μεταναστευσης και αποκτα διεθνεις διαστασεις. Τελος, ας μη ξεχναμε πως η ιδιες οι δυτικες χωρες -και ιδιαιτερα οι ΗΠΑ- εχουν συμβαλλει στην αναπτυξη των τζιχαντιστων που τους χρειαζονταν για να στραφουν εναντιον του Ασαντ (και εμμεσως και της Ρωσσιας). Κατι αναλογο ειχε συμβει παληα με τους Ταλιμπαν και με το φαινομενο του Μπιν Λαντεν.

    • KM avatar
      KM @ Θανος 09/01/2015 14:08:19

      Ο ισχυρισμός σου ότι ο κτηνώδης αυτός φανατισμός σχετίζεται κυρίως «με την οργή που νιώθουν εναντίον της ίδιας τους της κοινωνίας» οι εκάστοτε φορείς του, είναι λανθασμένος. Και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι μόνο μωαμεθανοί (και σχεδόν μόνο σουνίτες - άν ξέρετε κανα παράδειγμα με σιϊτη, γράψτε το) κάνουν τέτοια πράγματα. Ούτε βουδιστές, ούτε ινδουϊστές, ούτε ζωροάστρες. Χωρίς να είμαι καθόλου φίλος όλων αυτών των θρησκειών. Το κύριο συστατικό του προβλήματος είναι το Ισλάμ - χωρίς αυτό δεν θα υπήρχε το πρόβλημα. Η λύση είναι να πετάξουμε στο καλάθι των αχρήστων την πολιτικά ορθή κυρίαρχη ιδεολογία που απαγορεύει διακρίσεις στη βάση της θρησκείας και να πούμε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για χορήγηση άδειας παραμονής, υπηκοότητας κλπ είναι η αποκήρυξη του Ισλάμ. Και ότι τυχόν νέοι προσήλυτοι στο Ισλάμ χάνουν την υπηκοότητά τους κλπ. (Γηγενείς μουσουλμανικοί πληθυσμοί όπως οι Πομάκοι κλπ που δεν χρειάζονται υπηκοότητα γιατί την έχουν ήδη, συνεχίζουν να ασκούν τη θρησκεία τους ελεύθερα και με την κάλυψη της πολιτείας. Άλλωστε, ποτέ δεν δημιούργησαν κανένα πρόβλημα και ούτε θα δημιουργήσουν.) Αυτό χρειάζεται να γίνει πανευρωπαϊκά.

      • Naruto avatar
        Naruto @ KM 09/01/2015 14:25:05

        Γιά να συμπληρώσω το σωστότατο σχόλιο σου , η μόνη χώρα που δεν θα δεί ισλαμικές βιοπραγίες είναι η Ιαπωνία και αυτό διότι απαγορεύει με νόμο την εγκατάσταση μουσουλμάνων στο έδαφός της .

      • ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ avatar
        ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ @ KM 09/01/2015 15:13:20

        Το ότι είσαι απλά μισάνθρωπος και τέρμα ρατσιστής το σκέφτηκες; Το ότι η προηγούμενη επίθεση σε πληθυσμό ήταν του "χριστιανού" Μπρέιβικ σου πέρασε από το μυαλό;

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 09/01/2015 15:56:59

          Τι σχέση έχει ο μπρέιβικ και διάφοροι άλλοι πειραγμένοι που πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν ; Μην συγκρίνουμε ασύγκριτα πράγματα.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 09/01/2015 16:08:16

          Πίσω στην τρύπα σου αντεθνίκι!

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 09/01/2015 16:54:05

          Αν ο Μπρέϊβικ ήταν χριστιανός,τότε εσύ είσαι ο Βούδας.

        • Άπαντα Επιστάμενος avatar
          Άπαντα Επιστάμενος @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 09/01/2015 20:27:52

          "Το ότι η προηγούμενη επίθεση σε πληθυσμό ήταν του "χριστιανού" Μπρέιβικ" 1)Η ουσία του ναζισμού είναι αντίθετη στον χριστιανισμό 2)Δεν ξέρω αν Μπρέιβικ θεωρούσε εαυτόν χριστιανό όταν έκανε τις επιθέσεις. 3)Αν τον θεωρούσε, τότε ήταν κακός χριστιανός που λειτουργούσε ενάντια στις επιταγές της θρησκείας του. Αντίθετα, ο Μπιν Λάντεν, οι τζιχαντιστές, κάθε μουσουλμάνος που δολοφονεί για την θρησκεία του, είναι καλός μουσουλμάνος γιατί αυτό του επιβάλει η θρησκεία του. Αυτό είναι η τζιχάντ. Αυτό είναι καταγεγραμμένο στα κείμενα του κορανίου, και στην όλη πολιτεία του προφήτη όσο ζούσε.

        • SotR avatar
          SotR @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 10/01/2015 01:38:31

          Είσαι όνομα και πράγμα

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 10/01/2015 16:03:53

          Από τη στιγμή που δεν ήταν Ορθόδοξος Χριστιανός, είτε ήταν παπικός, είτε προτεστάντης, είτε μορμόνος, είτε σατανιστής, δεν έχει μεγάλη διαφορά. Εδώ και χριστιανοί βαπτισμένοι όπως ο Ξηρός που ήταν και γιος ιερέα και καταντούν αδίστακτοι δολοφόνοι και τρομοκράτες. Ο Χριστιανός δεν είναι χριστιανός στο όνομα. Αποδεικνύει κάθε στιγμή αν αξίζει ή όχι το όνομα αυτό που έχει τεράστια ευθύνη. Επομένως το σχόλιό σου άκυρο, αν και βοήθησε να γράψω κάτι που πολλοί σαν και σένα που βρίσκονται μακράν της Αλήθειας του Χριστού αγνοούν. Και αν θες να με ρωτήσεις αν είμαι εγώ Χριστιανός που τα γράφω έτσι θα σου απαντήσω: Μόνος μου μεγάλος στόχος στη ζωή αυτήν είναι να γίνω κατ' ουσίαν Χριστιανός πριν πεθάνω. Και ας είμαι μέσα στα μυστήρια. Δεν φτάνει. Θέλει μεγάλο και αδιάκοπο αγώνα κατά του κακού μου εαυτού για να καθαριστώ από αδυναμίες και πάθη. Δεν είναι μαγεία η Ορθοδοξία, αλλά διαρκής αγώνας να γίνουμε κατά χάρη μικροί θεοί (όπως οι Άγιοι που έκαναν θαύματα) όταν ενωθούμε με τον Θεό.

  2. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 09/01/2015 13:39:41

    "Άλλο ανεκτική κοινωνία κι άλλο ξέφραγο αμπέλι" H ανεκτική κοινωνία είναι μία βλακεία όταν μιλάμε για μουσουλμάνους. Είμαι κατά τηε ύπαρξης μουσουλμάνων στην ελλάδα σε οποιαδήποτε μορφή, μειονότητες, πρόσφυγες, μετανάστες, τουρίστες, περαστικοί, οτιδήποτε... Ο λόγος πίσω από αυτήν την θέση μου είναι ότι η βία είναι απόλυτα συνυφασμένη με το ισλάμ, αφού η δια της βίας επιβολή, είναι βασική και αναμφισβήτητη επιταγή αυτής της θρησκείας. Δεν υπάρχουν μετριοπαθείς μουσουλμάνοι. Εκτός εάν δεν είναι καλοί μουσουλμάνοι. Ο ίδιος ο προφήτης μετείλθε κάθε μέσο για να επιβληθεί. Όταν τον έδιωξαν από την Μέκκα, πήγε στην Μεδίνα και λήστευε τα καραβάνια της μέκκας. Κάτω από τις οδηγίες του ίδιου έγινε και μάχη κατά της μέκκας. Μετά προσποιήθηκε ότι θα συνάψει ειρηνική συμφωνία με την Μέκκα και ήλθε στην πόλη με αρκετούς οπαδούς του. Κάτω από τις ρόμπες όμως είχαν όπλα και κατέλαβαν την πόλη. Τυπικη μουσουλμανική πολιτική αφού το κοράνι ορίζει ότι όρκοι και συμφωνίες προς "απίστους" δεν ισχύουν και ο πιστός μπορεί (αν όχι οφείλει) να τις παραβιάζει. Μετά έφτιαξε ακόμη μεγαλύτερο στρατό με τον οποίο κατέλαβε όλη την αραβική χερσόνησο. Αυτά τα αναφέρω σαν απόδειξη ότι ο πρώτος διδάξας της τζιχάντ, ο πρώτος μεγάλος τζιχαντιστής, ήταν ο ίδιος ο προφήτης Μωάμεθ, εφόσον όχι μόνο θεωρητικά ανέπτυξε την ε΄ννοια της τζιχάντ αλλά και πρακτικά επέβαλε την θρησκεία του δια της βίας. Αυτό για όσους ρομαντικούς πιστέυουν ότι υπάρχει και ήπιο ισλάμ.
    Και οι χριστιανοί κονκισταδόρες, υπήρξαν σκληροί στην νότια αμερικη. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι συμπεριφέρονταν αντίθετα με τις επιταγές της χριστιανικής θρησκείας που είναι μία θρησκεία μη βίας. Και χωρίς να αποτελεί διακιολογία, οι κουλτούρες της νοτίου αμερικής είχαν κάποια αποκρουστιά στοιχεία όπως ανθρωποθυσίες...
    Αντίθετα όταν ρώτησαν κάποιον ιμάμη αν ο Μπιν Λάντεν είναι καλός μουσουλμάνος αυτός απάντησε: "ασφαλώς, προσεύχεται 5 φορές την μέρα και σκοτώνει απίστους, άρα είναι καλός μουσουλμάνος"

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 09/01/2015 14:33:55

    Φανταστείτε τώρα να βγεί ο ΣΥΡΙΖΑ με όλο αυτό το συνοθύλευμα απόψεων και ιδεολογιών γύρω από την ανεκτικότητα στο διαφορετικό και κυρίως την σκανδαλωδώς αμέριστη στήριξη όλων των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών που έχουν κατακλύσει τη χώρα και μάλιστα εις βάρος όσων γηγενών δηλώνουν χριστιανοί ή πιστοί χριστιανοί,τί έχει λοιπόν να γίνει υπό τις ευλογίες του. Κάπου διάβασα ότι στο προχθεσινό συνέδριό τους,βγήκε κάποιος και κατά κάποιο τρόπο τα ''έψαλλε'' στον Τσίπρα,γιατί δήθεν δε βγάζουν επίσημα ανακοίνωση ότι θα εφοδιάσουν με έγγραφα όλους τους λαθρομετανάστες και θα επιδιώξουν να φέρουν κοντά και τις οικογένειές τους... Αν λοιπόν επικρατήσει ο ΣΥΡΙΖΑ,φοβάμαι ότι θα υποστούμε,σύμφωνα με τα λεγόμενά τους,μεγάλες οικονομικές και κοινωνικοπληθυσμιακές αλλοιώσεις που θα ισοδυναμούν με εθνική καταστροφή.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κυθήριος 10/01/2015 15:56:32

      Πόσοι τα φωνάζουμε αδερφέ...

  4. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/01/2015 15:25:24

    "Η τυφλή πίστη και η υπερσυντηρητική κοινωνία που χτίζει ο Σουλτάνος Ερντογάν και η παρέα του..." Εμείς πρέπει να στηρίζουμε τον Ερντογάν και την παρέα του προς αυτήν την κετεύθυνση. Αν θέλουμε να αποκτήσουμε συμμάχους τα συμφέροντα των οποίων θα συμπίπτους με τα δικά μας. Όσο πιο πολύ απομακρύνεται η τουρκία από την δύση τόσο το καλύτερο για μας. Αντιθέτως, όσο πλησιάζει τόσο το χειρότερο. το βλέπουμε τα τελευταία 50 + χρόνια. Βέβαια, περισσότερα εξαρτώνται από το τί θα πράξει η ελλαδική ελίτ που κυβερνά (και δεν εννοώ μόνο την κυβέρνηση) στις διαμοιρφούμενες συνθήκες. Χρειαζόμαστε ένα Ελ. Βενιζέλο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νίκος Αργεάδης 10/01/2015 15:53:55

      Από τη στιγμή που ο Ερντογάν έκανε πρωθυπουργό τον οπαδό του επεκτατισμού (τα γράφει σε βιβλίο του) Νταβούτογλου, μόνο χειρότερα θα πάνε τα πράγματα με την Τουρκία. Εδώ τσακώθηκε με τη Συρία και εφοδιάζει παρασκηνιακά το ISIS. Μην τρέφεις αυταπάτες. Η Τουρκία είναι επικίνδυνη για την περιοχή πλέον, και για αυτό το λόγο θα εξαφανιστεί από την Άρκτο με την ανοχή των πρώην συμμάχων της...

  5. Chr avatar
    Chr 09/01/2015 15:45:24

    Οι πολιτικές της Δύσης δημιούργησαν το πρόβλημα αλλά και η Γαλλική πολιτική ιδιαίτερα στην Συρία . Το μακελειό δεν θα γινόταν εάν δεν είχαν συμβεί γεγονότα στην περιοχή .Ο Ολάντ μάλιστα δεν ήταν ικανοποιημένος με τις νίκες του Ασσαντ στο Χαλέπι! (Οι δράστες εκπαιδευτικαν στην περιοχή Ιράκ με Συρία!!!) Δημιούργησαν ένα ανταρτοπόλεμο εναντίον ενός δικτάτορα, ο οποίος ομως σέβεται όλες τις θρησκείες και τα δόγματα.Κατέστρεψαν ηγέτες στην περιοχή και ευνόησαν "αντπολιτεύσεις" .Αν θυμόσατε ενας μαχητής από την μετριοπαθή αντιπολίτευση στην Συρία έφαγε μπροστά στην κάμερα την καρδιά ενος στρατιώτη. Αφού εφάρμοσαν μπάχαλο στην εξωτερική πολιτική σε χώρες που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ έχουν μετανάστες λόγω αποικιών (από το 18ο αιώνα στην Γαλλία ) άρχισαν να τοποθετούν και βόμβες στον εαυτό τους. Διοτι το συγκεκριμένο περιοδικό Βλασφημούσε βέβαια έναντι όλων των Θρησκειών αλλά ήταν περίπου βέβαιο ότι θα ηταν η θρυαλλίδα.(Μην ξεχνάμε και την βλασφημία που διέπραξε για την Αγία Τριάδα). Το πρόβλημα με την Ελλάδα δεν είναι μόνο οι παράνομοι μετανάστες ,διότι με την Ευρωπαική πολιτική η πατρίδα μας έχει μετατραπεί σε διακομιστικό κέντρο ,είναι ότι πηγαίνοντας ΕΝΑΝΤΙΑ στα συμφέροντα μας , λαμβάνουμε μέρος στις διαφορές τους.Πχ Βοηθήσαμε με α/φ κτλ στην ανατροπή του Καντάφι ,ο οποίος ως γνωστόν εκτός από απόφοιτος της ΣΣΕ βοήθησε Ελληνικές επιχειρήσεις κτλ . Γενικά "τριβόμαστε στην γκλίτσα του τσοπάνη? και μπορεί να έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις ,για να φανούμε καλοί με ορισμένους.......

  6. Bugs Bunny avatar
    Bugs Bunny 09/01/2015 17:34:34

    Είμαι Συριζαίος διεθνιστής, σας γράφω από την χιονισμένη στην βίλα μου στον Διόνυσο. Τα γεγονότα του Παρισιού να μην γίνουν αιτία για περιθωριοποίηση των ταξικών μεταναστών αδελφών μας. ΟΧΙ στην αστυνόμευση, στους φράκτες, στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, στην FRONTEX, NATO, ευρώ, Ευρώπη. ΝΑΙ στα ανοικτά σύνορα, στην ιθαγένεια και στην ψήφο των μεταναστών, ναι στις παραδόσεις και κουλτούρα των μεταναστών (βία στις γυναίκες, λιθοβολισμό βιασθέντων γυναικών κλπ). Όλοι με τον Ραχήλ Τσίπρα για μια Ελλάδα αγνώριστη.

    • Άπαντα Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ Bugs Bunny 09/01/2015 18:38:36

      Xα χα!!!!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Άπαντα Επιστάμενος 10/01/2015 15:50:45

        Δεν είναι τόσο αστείο το σχόλιο από τη στιγμή που ίσως κυβερνήσει ο σύριζα...

  7. Bugs Bunny avatar
    Bugs Bunny 09/01/2015 17:36:03

    Δείτε τις επίσημες θέσεις ΣΥΡΙΖΑ για μεταναστευτικό: http://syriza-peramatos.blogspot.gr/2012/06/blog-post_05.html

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Bugs Bunny 10/01/2015 15:49:43

      Το θέμα είναι να τις δουν όσοι σκέπτονται να ψηφίσουν σύριζα...

  8. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 09/01/2015 18:12:00

    Όλα είναι απλά και διάφανα : - Για τους φανατικούς Ισλαμιστές είμαστε ΟΛΟΙ αλλόπιστοι, ΑΠΙΣΤΟΙ και οι επιλογές μας είναι δύο. Ή ο εξισλαμισμός, ή το λεπίδι. - Το φανατικό Ισλάμ δεν είναι θρησκεία. Είναι ακραία, μισάνθρωπη τρομοκρατική οργάνωση και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπιστεί. - Με τους ακραίους Ισλαμοφασίστες ο μέσος πολιτισμένος άνθρωπος, είναι αδύνατον να επικοινωνήσει. Ο εντελώς διαφορετικός κώδικας αξιών, καθιστά τη συνεννόηση αδύνατη. - Η φιλοσοφία των Ισλαμοφασιστών, συνοψίζεται στο σκεπτικό του ...φίλου - γείτονα Ταγίπ Ερντογάν : '' 'Τα τζαμιά είναι τα στρατόπεδά μας, οι μιναρέδες είναι οι ξιφολόγχες μας, οι τρούλοι είναι τα κράνη μας και οι πιστοί, είναι οι στρατιώτες μας». - Όποιος είναι αφελής, επιπόλαιος και επιμένει ανοήτως να διατηρεί ανεδαφικές ιδεοληψίες περί ανεκτικών ...πολυπολιτισμικών ''ειρηνικών'' κοινωνιών, θα αποτελέσει το προσφερόμενο προς αποκεφαλισμό στο βωμό του μίσους τους, ποίμνιο.... Υ.Γ : Σαφώς και οι τυχοδιώκτες συμφεροντολόγοι εγκληματίες Δυτικοί, έσπειραν ασεβώς ανέμους και σήμερα θερίζουν θύελλες, αλλά θα την πληρώσουν όπως πάντα αθώοι, γιατί οι ΕΝΟΧΟΙ διαθέτουν ικανή και κρατικά μισθωμένη ασφάλεια.... Πάντα! Παντού! - Το πεδίο ...βολής των αναλώσιμων φανατικών ετούτων ζόμπι, είναι παντού! Αυτός που δεν υπολογίζει τη ζωή του και καθόλου δε σέβεται και τις ζωές των άλλων, είναι ανίκητος σε κατά μέτωπο σύγκρουση και μη αντιμετωπίσιμος με ''ορθόδοξες'' μεθόδους. Ο ασκός της άπληστης παραφροσύνης μας σχίστηκε και ξεπηδήσανε τριγύρω ασυγκράτητοι, οι δαίμονες που με ...αξιοθαύμαστη αναίδεια, θρέψαμε.....

    • Chr avatar
      Chr @ Άλυτη Εξίσωση 09/01/2015 19:43:49

      Δεν θα διαφωνίσω μάζί σου άλυτη εξίσωση . Να ξεκαθαρίσουμε όμως κάποια πράγματα: 1)Κάποιες χώρες έχουν αποικιοκρατικό παρελθόν (Γαλλία,ΗΒ,Βέλγιο) .Η πολυπολιτισμικότητα δεν αποτελεί "δώρο" σε λαθρομετανάστες που είδαν φώς και μπήκαν , αλλά εφαρμογή της ιδιας τους της πολιτικής από βάθος χρόνου .Στην Ελλάδα εν μέρη μπορεί να ισχύσει μόνο για το Αφγανιστάν ,επειδή αποτελούσαμε δύναμη κατοχής.(Το εάν το κάναμε δωρεάν είναι άλλο θέμα ,ρωτήστε το ΥΠΕΞ .Κανείς δεν ασχολείται ομως με αυτά τα θέματα). 2) Σε κανένα Ισλαμικό κράτος ,τουλάχιστον στην αραβική χερσόνησο ,η θρησκεία δεν είναι κριτήριο για διάκριση μεταξύ νόμιμου ή παράνομου αλλοδαπού. Δηλαδή είτε είσαι από τις ΗΠΑ είτε από το Πακιστάν εάν δεν έχεις άδεια εργασίας θα φυλακιστείς ,θα φας πρόστιμο και θα απελαθείς . Αρα η θρησκεία είναι άσχετη με την λαθρομετανάστευση ή το τι κάνεις σε έναν παρανομο μετανάστη. Στην Ευρώπη όμως α)Επειδή ισχύει ένα συγκεκριμένο νομοθετικό καθεστώς ,που έχει σχέση με την μόνιμη εγκατάσταση. β)Επειδή υπάρχει ζήτηση για χαμηλού κόστους ανθρώπινο δυναμικό στις Βόρειες χώρες για να χαμηλώσει το κόστος παραγωγής και για να είναι εφικτη η διάσωση του ασφαλιστικού συστήματος. Θεωρείται αναγκαία η παρουσία ανθρώπων από τρίτες χώρες για να επιβιώσει το υπάρχων κοινωνικό και πολιτικό σύστημα.Κάποιοι μιλούν για 35εκ μόνο στην Γερμανία και άνω των 100 εκ στη Ηπειρο . Αρα μην είμαστε υποκριτές !

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Chr 09/01/2015 20:27:16

        Άν δεν έμπαινε το ιδωτικό κέρδος πάνω από όλα αλλά η κοινωνική και εθνική συνοχή, κι άν δεν εξωθούνταν τεχνηέντως οι γηγενείς λαοί της Ευρώπης στον δημογραφικό αφανισμό, δεν θα «χρειαζόμασταν» καθόλου να εισάγουμε κόσμο από τρίτες χώρες. Οι ασκούμενες πολιτικές δεν εμπεριέχουν όμως την παραμικρή μέριμνα για την επιβίωση των ντόπιων πολιτισμών και τρόπων ζωής.

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Chr 09/01/2015 21:47:20

        ''Κάποιες χώρες έχουν αποικιοκρατικό παρελθόν...'' Σωστά. Αυτοί που εκμεταλλεύτηκαν τις αποικίες και μέρος της ευημερίας τους το χρωστούν στην καταλήστευση των πλουτοπαραγωγικών πηγών τους, ας αναλάβουν και τις ευθύνες τους απέναντι στα θύματα. Η Ελλάδα όμως δεν χρωστάει απολύτως τίποτε στους Πακιστανούς, στους Αφγανούς, στους Αλβανούς και σ΄όλες τις φυλές που προωθούνται εκ Τουρκίας κι αν οι Μπομπολοβαρδινογιανναίοι τους χρειάζονται ως πάμφθηνα εργατικά χέρια που συμπιέζουν τα μεροκάματα, ας τους περιθάλψουν κι όλας, ξοδεύοντας μέρος των υπερκερδών τους. 2) Αν η Β.Ευρώπη χρειάζεται '' την παρουσία ανθρώπων από τρίτες χώρες για να επιβιώσει το υπάρχον κοινωνικό και πολιτικό σύστημα'', ας τους αναλάβουν και ας τους φροντίσουν. Έχουν τη δυνατότητα, το χρήμα και το συμφέρον. Η Ελλάδα δεν μπορεί να συνεχίσει να αποτελεί την ανθρωποαποθήκη δυστυχίας της Ε.Ε, μην έχοντας κανένα απολύτως όφελος παρά μονάχα δυσβάσταχτες καταστροφικές επιβαρύνσεις, στους τομείς της ισατροφαρμακευτικής περίθαλψης, των κοινωνικών παροχών και της έξαρσης της εγκληματικότητας. Αυτά, για να μην διαστρέφουμε και την πραγματικότητα.

        • Chr avatar
          Chr @ Άλυτη Εξίσωση 09/01/2015 22:37:49

          Δεν διαφωνουμε επι της ουσίας . Τονίζω μόνο οτι το ρυθμιστικό πλαίσιο ειναι αυτο που καθορίζει την συμπεριφορά των ανθρώπων κατά το μεγαλύτερο μέρος Δηλαδή δεν πιστεύω ότι υπάρχουν καλές κακές εθνότητες ή θρησκείες .Το βιώνω διότι δουλευω σε πολυεθνικό και πολυπολιτισμικό περιβάλλον (εξ'ου και η απουσία ορθογραφικού διορθωτη στα ελληνικά,το οποίο είναι εμφανές). Μάλιστα οι Ελληνες που δουλεύουμε σε τέτοιου είδους περιβάλλοντα είμαστε και πιο αποτελεσματικοί από τους υπόλοιπους δυτικούς ,ίσως και λόγω καταβολών. Ουσιαστικά το πρόβλημα στην Δύση είναι ότι περιμένουμε από τους μετανάστες να ομογενοποιηθούν με το γηγενές περιβάλλον Στην Ανατολή δεν έχουν τέτοιες αυταπάτες .Ο καθένας παρέχει τις υπηρεσίες του όπως ορίζει το κράτος ,το οποίο όμως φροντίζει να τηρούνται οι δεσμεύσεις εκατέρωθεν.Φοβούμαι ότι στην Δύση επιζητείται ένας γάμος με κακές προοπτικές ενώ στην θα μπορούσε να είναι μια απλή περιστασιακή συμβίωση . Δεν μπορεί να συμβεί αυτό όμως διότι η δύση ουσιαστικά θέλει να ελέγχει το παιχνίδι συχνά όμως με βλακώδη ,άτσαλο και χαοτικό τρόπο .

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Chr 09/01/2015 23:04:10

            ''Δηλαδή δεν πιστεύω ότι υπάρχουν καλές κακές εθνότητες ή θρησκείες.'' Δεν υπάρχουν γενικώς κακοί ή καλοί άνθρωποι καν. Υπάρχουν όμως μορφωμένοι ή αμόρφωτοι, καλλιεργημένοι ή άξεστοι, άνθρωποι με αρχές ή ανήθικοι, άνθρωποι με σεβασμό στη ζωή ή ασυνείδητοι, βάρβαροι ή πολιτισμένοι... Οι ''γάμοι'' μεταξύ εντελώς ασύμβατων και μη αρμονικών μελών, καλό είναι όταν δεν υπάρχει ανυπέρβλητη αναγκαιότητα, να αποφεύγονται. Δεν ωφελεί σε τίποτε να διασταυρωθεί ο κόρακας με τον ....βάτραχο. Δεν πρόκειται να δημιουργήσει κάτι που θα προσφέρει στην εξέλιξη των ειδών. Θα φρενάρει τη ζωή, αν δεν δημιουργήσει κι εκτρώματα. Αυτό ως κανόνας, που επιβεβαιώνεται απ΄ τις εξαιρέσεις.

  9. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 09/01/2015 18:57:37

    Να μην το ζησουμε ποτέ .Πρεπει ομως και αυτοι οι οπαδοί της άποψης "η σάτυρα δεν εχει ορια" να προσεχουν λιγάκι περισσότερο.Μην πιστεύεις,μην τους συμπαθείς αλλά μην παίζεις με τα Πιστευω τους,μην προσβάλεις κανέναν Θεό.Πριν λίγο καιρό δημοσιεύτηκε σκίτσο στο ίδιο περιοδικό με τον Θεό,τον Χριστό και το Αγιο Πνεύμα σε σεξουαλικό τρίο.Οχι οτι αξιζει να σκοτωσεις αλλά ενοχλεί.Ενοχλεί πολύ...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μεγάλες στιγμές 09/01/2015 23:14:21

      Πολύ σωστή η παρατήρησή σου.Μετά την άδικη και εν ψυχρώ εκτέλεση των δημοσιογράφων από τους αδίστακτους μουσουλμάνους δολοφόνους,καλό είναι να επισημάνουμε και αυτή την πλευρά, η οποία εν τέλει προκάλεσε και αυτήν την αιματοχυσία,δηλαδή την ανεξέλεγκτη και βλάσφημη σάτυρα. Διότι με την ίδια ευκολία που αυτοί σατυρίζουν γελοιοποιώντας τον Μωάμεθ,δε διστάζουν να το κάνουν και με τα ιερά πρόσωπα άλλων θρησκειών και με τον Ιησού Χριστό ή την Παναγία,στα οποία πιστεύουμε εμείς. Αν το κάνουν,το ίδιο θα προσβληθούμε κι εμείς (δυστυχώς όχι όλοι...) και θα πρέπει να διαμαρτυρόμαστε όταν και όποτε αυτό συμβαίνει,μέσα σε πολιτισμένα πλαίσια και να μην το προσπερνάμε ως κάτι φυσιολογικό,όπως δυστυχώς συμβαίνει.... Ο πολιτισμός ταιριάζει με την κουλτούρα μας και με τη θρησκεία μας,την Ορθοδοξία,κάτι που για την μουσουλμανική θρησκεία είναι εντελώς ξένο...

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Κυθήριος 10/01/2015 00:30:51

        Έχετε δίκιο και οι δύο. Απορρίπτουμε τον Μωάμεθ και την διδασκαλία του, αποτιμούμε αρνητικότατα το Ισλαμ αλλά δεν υπάρχει λόγος να επιδιώκουμε να αισθανθούν προσβεβλημένοι οι Μωαμεθανοί. Άν υπάρχει λόγος να απεικονίσω τον Μωάμεθ (και δη λόγος που να βαρύνει περισσότερο από την αναταραχή που θα δημιουργηθεί, καλώς ή κακώς), τότε θα τον απεικονίσω, και δεν με δεσμεύει καμία Σαρία και κανένα Κοράνι. Δεν θα τον απεικονίσω όμως μόνο και μόνο επειδή μπορώ ή μόνο και μόνο για να προκαλέσω δυσφορία ή οργή στους Μωαμεθανούς. Στην τελική, το ξέρουν κι εκείνοι ότι δεν αποδεχόμαστε την πίστη τους.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ ΚΜ 10/01/2015 10:34:51

          Συμφωνώ απόλυτα κι εγώ με το πνεύμα των παραπάνω σχολίων. Η ''σάτυρα'' είναι σεβαστή, αλλά η πρόκληση, η γελοιοποίηση και η προσβολή στην οποιανδήποτε θρησκευτική πίστη, δεν επιτρέπονται. Κι όταν απέναντι στέκονται άνθρωποι αποδυναμωμένοι εγκεφαλικά από τον άκρατο φανατισμό τους, τότε ο ''ευφυής'' που τους εξοργίζει για να ....γελάσουμε, έχει διπλή ευθύνη. Σαν να' σαι ...θηριοδαμαστής και να παρενοχλείς για γούστο σου την εξαγριωμένη τίγρη, μα όταν εκείνη σπάσει με μανία το ξύλινο κλουβί της και σε κατασπαράξει, όλοι εμείς που σε χειροκροτούσαμε και καγχάζαμε, να μείνουμε κατάπληκτοι και συντετριμμένοι. Η υποκρισία μας, στην αποκορύφωσή της...

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Άλυτη Εξίσωση 10/01/2015 15:46:29

            Συμφωνώ με τα προηγούμενα σχόλια. Η πρόκληση έχει νόημα όταν είναι ελεγχόμενο το αποτέλεσμα. Διαφορετικά, καλύτερα να αποφεύγεται...

  10. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 09/01/2015 19:48:08

    "να περιοριστεί το φαινόμενο της ανεξέλεγκτης εισροής ξένων" δηλαδή καμία απέλαση, όπως ακριβώς λέει και ο ΣΥΡΙΖΑ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ο Λούμπεν 10/01/2015 15:44:53

      Είσαι άσχετος! Φεύγουν χιλιάδες από τότε που τους μάντρωσαν στα κέντρα κράτησης-επαναπροώθησης επειδή ξέρουν ότι είτε μένουν εκεί, είτε επιστρέφουν στην πατρίδα τους. Και πολλές χιλιάδες έφυγαν ήδη. Ψάξε δελτία τύπου για το θέμα και ξαναέλα να γράψεις την αλήθεια που είτε -κακώς, μιας που σε νοιάζει υποτίθεται το ζήτημα- αγνοείς, είτε -κάκιστα και δόλια- λες ενσυνείδητα ψέμματα για να κάνεις το συνήγορο του διαβόλου, δηλ. της ΧΑ.

      • Ο Λούμπεν avatar
        Ο Λούμπεν @ Γεώργιος Τ. 10/01/2015 23:34:02

        εντάξει, εγώ είμαι ο άσχετος...

  11. dim avatar
    dim 10/01/2015 01:27:23

    Σύριζα δε θέλετε Έλληνες? Φάτε στη μάπα: α) Νομιμοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών “Απαιτούνται η κατάργηση της συμφωνίας «Δουβλίνο ΙΙ» και του Συμφώνου Μετανάστευσης, για να απεγκλωβιστούν από τη χώρα μας οι πρόσφυγες και μετανάστες που δεν επιθυμούν να παραμείνουν, ο εξανθρωπισμός του θεσμικού πλαισίου νομιμοποίησης, παροχής ασύλου και παραχώρησης ταξιδιωτικών εγγράφων, η επανάκτηση των αδειών παραμονής και εργασίας από τους μετανάστες και τους πρόσφυγες που τις στερήθηκαν λόγω των διαδικασιών απονομιμοποίησης των τελευταίων χρόνων. Απαιτούνται, επίσης, μια νέα διαδικασία νομιμοποίησης για τους μετανάστες "χωρίς χαρτιά" και μια νέα διαδικασία πολιτογράφησης για όσους ζουν και εργάζονται επί χρόνια στην Ελλάδα, η ισότιμη και δίκαιη αντιμετώπιση των μεταναστών που εργάζονται και η άμεση παροχή ιθαγένειας σε όσα παιδιά γεννιούνται στην Ελλάδα. Προχωρούμε στην κατάργηση των σημερινών απάνθρωπων κέντρων κράτησης αλλοδαπών και στη δημιουργία ανοιχτών κέντρων διαβίωσης με αξιοπρεπείς όρους.”... Ιδρυτική διακήρυξη Σύριζα β) Υπατίες, Βίλες Αμαλίας, «Οι απεργοί δεν παίζουν, όπως κάποιοι νομίζουν. Προσφέρουν την ίδια τους τη ζωή. Η κυβέρνηση παίζει. Παλινωδεί εδώ και αρκετές μέρες. Δε γνωρίζω αν αυτό οφείλεται σε αδυναμία ενδοκυβερνητικής συνεννόησης, αν αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχει αποφασίσει μια συγκεκριμένη στάση στο μεταναστευτικό για να χαϊδεύει τα αφτιά της κοινής γνώμης. Όμως εδώ έχουμε φτάσει στο σημείο μηδέν», δήλωσε ο κ. Τσίπρας, καλώντας τον πρωθυπουργό να αναλάβει αρχικά τις ευθύνες του «διότι η πιθανότητα να χαθεί ανθρώπινη ζωή είναι πια πάρα πολύ σοβαρή, όσο περνούν οι ώρες, όσο περνούν τα λεπτά. Ένα ζήτημα που θα μπορούσε να έχει λυθεί από την πρώτη στιγμή και υπάρχουν τρόποι, υπάρχουν λύσεις. Η κυβέρνηση πρέπει άμεσα να έρθει σε επαφή με τους απεργούς και να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά τους. Βεβαίως πρέπει να αλλάξει ρότα και στην μεταναστευτική πολιτική», Αλέξης Τσίπρας, Υπατία γ) Υπεράσπιση τρομοκρατών "ο ΣΥΡΙΖΑ δεν διαθέτει ένοπλο τμήμα", αλλά εντός του ΣΥΡΙΖΑ βρίσκονται άνθρωποι που "βλέπουν με συμπάθεια τις ιδέες αυτών των τρομοκρατών της 17Ν", δήλωση εκλεγμένου βουλευτή με τον Σύριζα, 2013 «5 στελέχη του σύριζα μάρτυρες υπεράσπισης της 17Ν», Γιαννόπουλοι και Σία «Οι Γιωτόπουλος και Κουφοντίνας είναι πολιτικοι κρατούμενοι», Υποψήφιος βουλευτής Σύριζα 2015, Α’ Αθηνών δ) Αφοπλισμός αστυνομίας, περικοπές δαπανών για την Εθνική Άμυνα «Άοπλοι αστυνομικοί στις διαδηλώσεις και θα οπλοφορούν μόνο όταν καλούνται για σοβαρά περιστατικά», «Θα το ρισκάρουμε με τους Τούρκους», Μπαλάφας...

    • Ο Λούμπεν avatar
      Ο Λούμπεν @ dim 10/01/2015 03:09:44

      στο α) η νομιμοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών είναι ήδη γεγονός όπως δείχνουν και τα επίσημα στοιχεία της επιχείρησης Ξένιος Δίας, στο β) έγινε και γίνεται επί κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, δεν περιμένανε τον ΣΥΡΙΖΑ, στο γ) τί έκαμε η αστυνομία το 2008; άρα τα περισσότερα από αυτά τα έχουμε φάει ήδη στην μάπα

      • dim avatar
        dim @ Ο Λούμπεν 10/01/2015 12:59:00

        Εδώ μιλάει ο Σύριζα επίσημα στην ιδρυτική του περυσινή (όχι την παλιά!) για αυτόματη ιθαγένεια σε όσα παιδιά γεννιούνται στην Ελλάδα!! Θα γενοβολάνε οι μουσουλμάνοι, και εμείς αυτόματα θα τους παρέχουμε ιθαγένεια. Και φυσικά άντε να πειράξεις μετά και τον πατέρα και τη μητέρα του παιδιού, που παρότι παράνομος, έχει εντούτοις το μωρό παιδί του με ελληνική ιθαγένεια, και άρα θα "πρέπει" να τον κρατάς και αυτόν στην Ελλάδα για να το μεγαλώνει.... Όσο για τον Πάκη, ναι, είναι ένα μελανό σημείο η αντιμετώπιση των Δεκεμβριανών, στα θέματα εξωτερική, εθνικής και ασφάλειας της διακυβέρνησης Καραμανλή. Αλλά ο Καραμανλής έκανε και άλλα 9 καλά (Βουκουρέστι, Θράκη, αγωγός, Κύπρος, Αιγαίο), και εσύ μένεις στο ένα κακό... Οκ, διάλεξε λοιπόν Σύριζα, για να φας στη μάπα 9 κακά και ίσως ένα ή κανένα καλό (μάλλον κανένα, αλλά για χαριν λόγου ας πουμε ένα)... Και μετά θα αναπολείς μια διακυβέρνηση που μπορεί να μην έκανε και τα 10 στα 10, αλλά έκανε τα 9, τα 8, τα 7... Διάλεξε για το τόπο σου μια κυβέρνηση που θα σου φέρει στα Εθνικά, ασφάλειας, ιθαγένειας βαθμολογία 1 στα 10, και απέρριψε αυτούς που μπορούν και πετυχαίνουν έστω το 7 στα 10... Εύγε, φοβερή επιλογή!!!

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ dim 10/01/2015 15:41:27

          Έτσι μπράβο!

        • Ο Λούμπεν avatar
          Ο Λούμπεν @ dim 10/01/2015 23:41:44

          Ναί, ο ΣΥΡΙΖΑ μιλάει επίσημα για αυτόματη ιθαγένεια και το εννοεί. Ο Σαμαράς ο οποίος στις τελευταίες εκλογές υποσχέθηκε κατά προτεραιότητα αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης;

  12. Διογένης avatar
    Διογένης 10/01/2015 05:28:53

    Σαφές το άρθρο, σαφής η πρόκληση, σαφής ο κίνδυνος. Και ακόμη σαφέστερο ότι το πιο επικίνδυν όλων θα είναι τυχόν εκλογή του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, ο οποίος θα υλοποιήσει όλες εκείνες τις πολιτικές που θα επιτρέψουν την ανεξέλεγκτη δράση τζιχαντιστών και στο αγιασμένο ελληνικό έδαφος. Έχω την εντύπωση όμως ότι τον Έλληνα δεν τον ενδιαφέρει τίποτα πια. Μετά τις απογοητευτικές δημοσκοπήσεις του Σαββάτου, που δείχνουν κόπωση στο κλείσιμο της ψαλίδας με τον ΣΥΡΙΖΑ, τα πράγματα μοιάζουν πιο δύσκολα για τη ΝΔ. Τον Έλληνα φαίνεται ότι δεν τον συγκινεί τίποτα, ότι δεν σκέφτεται τίποτα. Θα ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ γιατί έτσι. Για να φύγει ο Σαμαράς που "έφερε το Μνημόνιο" (μου θυμίζει μια φιλή που το 1989 της έλεγα "γιατί θα ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ" και μου έλεγε "γιατί μας έβαλε στην Ευρώπη". Το ΠΑΣΟΚ που σε εκείνη τη φάση είχε εκλεγεί κυβέρνηση το 1981 με το σύνθημα "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο"). Η τόσο εύκολη παραίτηση του ελληνικού λαού από την λίγη ακόμη προσπάθεια που απαιτούν τα Μνημόνια για να φύγουμε οριστικά από αυτά, μου θυμίζουν την εύκολη ροπή ορίσμένων νέων προς τα ναρκωτικά. Παρόλο που ξέρουν πόσο κακό τους κάνουν ή μπορεί να τους κάνουν, πηγαίνουν προς τα εκεί παραιτούμενοι από την προσπάθεια να ζήσουν τη ζωή τους. Ας ευχηθούμε να μην μας συμβεί ως χώρα να πάρουμε το "ναρκωτικό" ΣΥΡΙΖΑ. Το 2009 μπορούσε ο λαός να έχει το άλλοθι "δεν ξέραμε - δεν φανταζόμασταν". Τώρα όμως και ξέρετε και φαντάζεστε τα πάντα. Αλλά πάτε προς τα εκεί. Γι' αυτό και δεν θα υπάρχει άλλοθι και ελαφρυντικό και αυτά που θα μας συμβούν, εάν εκλέξουμε τον ΣΥΡΙΖΑ, θα είναι πολύ χειρότερα από αυτά που πάθαμε με τον ΓΑΠ...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Διογένης 10/01/2015 15:22:26

      Και αν τελικα ερθει στα πραγματα ο ΣΥΡΙΖΑ και φερει τη δραχμη, η Ελλαδα θα μετατραπει σε μια απεραντη χωματερη λαθρομεταναστων που θα μας τους φορτωνει η ΕΕ για να αλαφρωσει τις υπολοιπες χωρες της Ευρωπης. Θα ειμαστε που θα ειμαστε τριτοκοσμικοι ε δεν πειραζει να εχουμε και τους λαθρο.....

      • Ο Λούμπεν avatar
        Ο Λούμπεν @ Ρηνα 10/01/2015 23:44:32

        τί εννοείς με το "θα" μετατραπεί;

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/01/2015 08:33:01

    Η υπόθεση του ισλαμικού φανατισμού στην εποχή μας άρχισε με την ισλαμική επανάσταση του αγιατολλάχ Χομεϊνί στο Ιράν που φυσικά είναι σιίτης. Μερικοί προσπαθούν να εξιδανικεύσουν τους σιίτες.Ίσως να συγκληθεί και κάποια θρησκευτική σύνοδος (υπό την αιγίδα του Πατριαρχείου Μόσχας ασφαλώς) που να τους εντάξει ως ανεπίσημα μέλη του ορθόδοξου τόξου λόγω της συμμαχίας της Ρωσίας με το Ιράν και τη Συρία. Στην πραγματικότητα οι σιίτες είναι πιο συγκρατημένοι για τον απλό λόγο ότι είναι μειονότητα παγκοσμίως - 1 στους 10 μωαμεθανούς είναι μόνο - και οι μειονότητες γενικά είναι συγκρατημένες γιατί δεν τους παίρνει και αλλιώς.Για κάποιον που έγραψε ότι η Ιαπωνία θα είναι η μόνη που δεν θα έχει θύματα,τον πληροφορώ ότι ήδη έχει.Ο Ιάπωνας μεταφραστής του βιβλίου "Σατανικοί Στίχοι" δολοφονήθηκε σε εκτέλεση του φετφά του αγιατολλάχ Χομεϊνί - του "μετριοπαθούς" σιίτη - που ήταν ο πρώτος θρησκευτικός ηγέτης της σύγχρονης εποχής που διεκδίκησε παγκόσμια ισχύ στις αποφάσεις του για θανατική καταδίκη του συγγραφέα και όποιου είχε εμπλακεί με οποιοδήποτε τρόπο στην έκδοση του βλάσφημου βιβλίου. Για τους συριζαίους δεν χρειάζεται ιδιαίτερη μνεία.Ζουν στον κόσμο τους.Ισχύει πάντως αυτό που είπε ο Διογένης.Ο ελληνικός λαός δεν δίνει δεκάρα.

    • KM avatar
      KM @ ψυχραιμια 10/01/2015 13:11:36

      Καμία σχέση δεν έχουν οι παραπάνω ισχυρισμοί με την πραγματικότητα, κι ας ανακατεύεις και καμια αλήθεια μέσα για να μπερδέψεις. Στο Ιράν, η επανάσταση δεν ήταν ισλαμιστική, απλώς την κατάλληλη στιγμή ο Χομεϊνί την καπέλωσε. Από εκεί και πέρα, τόσο το σιϊτικό Ισλάμ όσο και το σουνιτικό είναι πλάνες. Όμως οι σιΐτες πεπλανημμένοι δεν εξασκούν τρομοκρατία έναντι μη μουσουλμάνων με τον τρόπο που την εξασκούν τα σουνιτικά παρακλάδια (που γι'αυτό άλλωστε τα χρησιμοποει η Αμερική για τις βρωμοδουλειές της). Ο ισχυρισμός ότι δεν το κάνουν γιατί είναι μικρή μερίδα των μουσουλμάνων και μόνο δεν στέκει γιατί: 1) Δεν θα είχαν πρόβλημα οι σουνίτες με το τί κάνουν οι σιΐτες στους μη μουσουλμάνους. 2) Ούτε η Αμερική έχει πρόβλημα με τους διωγμους και την τρομοκρατία κατά χριστιανών (πχ Συρία) αλλά και να είχε, το Ιράν σας αψηφά ούτως ή άλλως. Τέλος, δεν μπορώ να μην επισημάνω την λύσσα σου και τους λιβέλλους κατά του Πατριαρχείου Μόσχας. Πολύ θα σου άρεσε να βάζατε κι εκεί καναν δικό σας ελεγχόμενο, όπως αφότου εξαναγκάσατε τον Οικουμενικό Πατριάρχη Μάξιμο Ε' σε παραίτηση το 1948. ΥΓ: Ο ένας ιάπωνας μεταφραστής δεν συγκρίνεται σε κλίμακα με τις εκατόμβες νεκρών χριστιανών από τους ουαχαβίτες που χρηματοδοτείτε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.