Να μην αυτοκτονήσουμε!
30/09/2014 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να μην αυτοκτονήσουμε!

Έρχεται πόλεμος που θα κρίνει το μέλλον της Ελλάδας τα επόμενα 10 χρόνια. Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του.

Στην πολιτική, όταν υπάρχει μεγάλη αναταραχή χρησιμοποιούν μια φράση που τα λέει όλα: «φουσκώνει η χύτρα και είναι έτοιμη να εκραγεί».

Αυτό ακριβώς συμβαίνει στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Μπαίνουμε σε μεγάλη αναταραχή και για την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δεν θα είναι καθόλου υπέροχη κατάσταση.

Ίσως δεν ήταν τυχαία η φράση που χρησιμοποίησε ο πρωθυπουργός το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη με τη χειροβομβίδα που του έδωσαν και αυτός την πήρε και την εξουδετέρωσε. Σε αντίθεση με άλλους που μόλις είδαν την καταστροφή έγιναν λαγοί…

Όπως όλα δείχνουν ο Σαμαράς καλείται για άλλη μια φορά να γίνει… πυροτεχνουργός αφού μια ακόμη χειροβομβίδα ετοιμάζεται να σκάσει.

Όσοι έχουν μια στοιχειώδη πολιτική διαίσθηση θα καταλαβαίνουν ότι το καζάνι βράζει επικίνδυνα και η χώρα κινείται και πάλι στην κόψη του ξυραφιού. Η κατάρρευση του χρηματιστηρίου χθες και η άνοδος των αποδόσεων των ελληνικών ομολόγων πάνω από το 6,50% είναι αποτέλεσμα του φόβου που αισθάνονται οι ξένοι επενδυτές. Το λένε ξεκάθαρα ότι οι Έλληνες είναι έτοιμοι να χύσουν την καρδάρα. Φοβούνται ότι θα υπάρξει σύγκρουση με την τρόικα, ότι τα «κουκιά» δεν βγαίνουν για τον Πρόεδρο κι ότι αργά ή γρήγορα θα πάμε σε εκλογές. Και τρέμουν στην ιδέα ότι θα προκύψει ένα πολιτικό ατύχημα που θα τινάξει στον αέρα ότι επιτεύχθηκε τα τελευταία δύο χρόνια. Διότι μπορεί η χειροβομβίδα να είναι ίδια με το 2012, μόνο που τώρα η οικονομία έχει συμμαζευτεί και δεν είναι το χάλι που παρέλαβε ο Σαμαράς.

Δυστυχώς κάποιοι, πολλοί μάλιστα, εδώ την Ελλάδα οδηγούν τη χώρα στον γκρεμό. Και τελικά μόνο ο Σαμαράς είναι ο μόνος που δε θέλει εκλογές, όχι για προσωπικό όφελος, αλλά γιατί βλέπει ότι θα χαθεί η τεράστια προσπάθεια που έγινε.

Όποιος έχει μάτια βλέπει ότι η πατρίδα βαδίζει σε τεντωμένο σκοινί και η κυβέρνηση είναι σε βαθιά κρίση πιεζόμενη από παντού. Ας κάνει κάποιος τη σύνθεση των όσων έχουν συμβεί ή ειπωθεί και θα αντιληφθεί την κατάσταση.

Από τη μια ο Τζιτζικώστας ζητά να φύγει ο Σαμαράς και να βρεθεί ένας… σωτήρας. Τυχαία το είπε; Δε νομίζουμε. Κάποιοι επιχειρούν να φτιάξουν κλίμα για να πάρουν τη ρεβάνς από τον πρωθυπουργό που τους χάλασε τη σούπα το 2009.

Είναι τυχαίο ότι η Ντόρα άρχισε τα ραντεβουδάκια ξανά και κάνει παρεμβάσεις όπου βρεθεί κι όπου σταθεί;

Τυχαίο είναι ότι στο ΠΑΣΟΚ του 1% τσαντίστηκαν επειδή ο Σαμαράς είπε ότι είναι η ΝΔ η μεγάλη δημοκρατική παράταξη;

Είναι άραγε τυχαίες όλες οι εξαγγελίες για μονομερείς ενέργειες από πλευράς κυβέρνησης με φοροελαφρύνσεις; Ή μήπως είναι τυχαίο το άνοιγμα Σαμαρά από τη Θεσσαλονίκη στο πατριωτικό κόμμα;

Και η κατάρρευση ομολόγων και χρηματιστηρίου ενδεχομένως να εκπορεύεται και από τους νευριασμένους ξένους του ΔΝΤ και των Βρυξελλών που δε θέλουν να ακούνε ότι κάποιος τους πάει κόντρα και θέλει να τους διώξει πριν εκείνοι αποφασίσουν να φύγουν.

Και μέσα σε όλα αυτά η κυβέρνηση πιέζεται από παντού. Από τον Τσίπρα που μεγάλωσε αίφνης η σκιά του. Από τους λαϊκιστές που δε θέλουν να χάσουν τα ψηφαλάκια. Από τους βουλευτές που δεν μπορούν ούτε από τα γραφεία τους να ξεμυτίσουν. Από το ΠΑΣΟΚ που σβήνει και από τη ΔΗΜΑΡ που ετοιμάζει απορρόφηση από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Και φυσικά από τους δανειστές που θέλουν να πάρουν τα φράγκα τους και δεν νοιάζονται για τίποτε άλλο.

Είμαστε λοιπόν μπροστά σε μια πολύ μεγάλη αναταραχή, σε έναν πολύ σκληρό χειμώνα και μια ακόμη χειρότερη άνοιξη. Το ζήτημα είναι ένα και είναι ερώτημα: Τι θέλει ο ελληνικός λαός;

Είναι έτοιμοι οι πολίτες να χάσουν την ευκαιρία, την παράταση που τους δόθηκε; Γιατί αν νομίζουν ότι αυτό που έζησαν ήταν το χειρότερο τότε δεν έχουν δει τη χρεοκοπία. Τότε τα πράγματα θα είναι πολύ πιο τραγικά.

Έρχεται πόλεμος λοιπόν που θα κρίνει το μέλλον της Ελλάδας τα επόμενα 10 χρόνια. Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. foros1 avatar
    foros1 30/09/2014 07:38:52

    προεόρτια για νέες υποχωρήσεις; δεν καταλαβαίνετε ότι δεν πάει άλλο;

  2. Τι να λέμε τώρα... avatar
    Τι να λέμε τώρα... 30/09/2014 08:22:58

    Τους φόρους μου τους πληρώνω - με ΤΕΡΑΣΤΙΑ δυσκολία. Ας αναλάβει η κυβέρνηση τις δικές της ευθύνες.

  3. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 30/09/2014 09:15:23

    Έχουμε βαρεθεί με τα τεντωμένα σχοινιά, τις χειροβομβίδες, τα όπλα πάνω στα τραπέζια.Τα χουμε ακούσει τόσες φορές που έχουμε πάθει ανοσία και είναι φυσικό. Τα ακούμε ήδη 6 χρόνια συνεχόμενα, επομένως υποθέτω, από την δεκαετία απομένουν 3 - 4 χρόνια μόλις... Ακόμη και να υπάρχουν στο τέλος ο κόσμος θα σκεφτεί "άσε την χειροβομβίδα να σκάσει ρε κερατά!" Δεν διαφωνώ βέβαια ότι πρέπει να υπάρξει σταθερότητα, όμως αυτό έχει να κάνει περισσότερο με την υπευθυνότητα του κοινοβουλίου να εκλέξει πρόεδρο και πολύ λιγότερο με την υπευθυνότητα των πολιτών. Αλλά κανω και μία τρελή σκέψη: Πρόεδρος εκλέγεται και η κυβέρνηση έχει άλλον έναν χρόνο ζωής και κάτι αφού ήδη κυβερνάει 2,5 χρόνια. Μήπως και μετά από 1 χρόνο πάλι θα μας λέτε για την κόψη του ξυραφιού; Η κυβέρνηση πέρασε κάθε προσδόκιμο επιβίωσης με βάση την κατάσταση που κληρονόμισε. Είχα γνωστούς δεξιούς που με ρωτούσαν αν θα έπεφτε τον ... Σεπτέμβρη του 2012!!! Ευτυχώς τους διέψευσε. Όμως κανείς δεν είναι αθάνατος.

  4. Ρηνα avatar
    Ρηνα 30/09/2014 09:21:14

    Τη γνωμη μου θα πω. Ο πολεμος ειναι στη χωρα μας απο ΗΠΑ και ΕΕ (βλ Γερμανια) ποιος θα επικρατησει για να διαχειριστει το Αιγαιο. Ο Σαμαρας εγειρε προς Γερμανια πρωτον γιατι αυτοι φανηκαν "προθυμοι" να χρηματοδοτησουν, αναμενοντας στο μελλον ανταλλαγματα και δευτερον γιατι την Αμερικη την ειχε πιασμενη η ....Ντορα. Η Αμερικη παλι ειδε οτι με την ΕΕ και τη Γερμανια της ξεφευγε η κατασταση και μεσω του ΓΑΠ εχωσε το ΔΝΤ για να εχει λογο στα πραγματα. Αν τωρα καταφερει και φερει και τον Τσιπρα και η ΝΔ χασει με βαρια ηττα (ετσι τη συμφερει να διαδιδει) και αλλαξει ηγεσια, θα καταφερει να εχει δικους της και τη κυβερνηση και την αντιπολιτευση που θα προκυψουν, οποτε ειναι ο κυριαρχος του παιχνιδιου. Η πραγματικη κατασταση ομως θα φανει οταν θα παρει τις υπογραφες που θελει και μετα θα τραβηξει το διχτυ.... Τωρα εμας μας εχει φερει στο σημειο να μετραμε ευρω ευρω, μισθους, συνταξεις και ΕΝΦΙΑ ωστε να μην υπαρχει μυαλο να σκεφτουμε μακροπροθεσμα κυνηγωντας το μεροκαματο. Ομως οι σχεδιασμοι επι χαρτου ειναι μακροπροθεσμοι και ας σκεφτει ο καθενας ποια παραταξη ιστορικα δικαιωσε τις πατριωτικες βλεψεις στην Ελλαδα γιατι μου φαινεται οτι το χασαμε τελειως το μυαλο μας.

  5. Ιδιώτης avatar
    Ιδιώτης 30/09/2014 09:50:09

    Ποιές ακριβώς είναι οι επιτυχίες των τελευταίων χρόνων? Η 28% ανεργία, εξανέμιση μισθών και συντάξεων, ή η εξαθλίωση 6,3 εκατομμυρίων κατοίκων της χώρας?

    • Wulf avatar
      Wulf @ Ιδιώτης 30/09/2014 11:29:22

      επιτυχία είναι ότι εσυ και εγω μπορούμε ακόμα να γραφουμε εδω μεσα, γιατι αν συνεχιζοταν αυτο που είχε γινει μεχρι το ΄12, όχι υπολογιστή και ιντερνετ δε θα ειχες, αλλά ουτε γάλα για τα παιδιά σου. Τόσο απλά. Αν δε θέλουμε να εθελοτυφλούμε είμαστε ελεύθεροι να το κάνουμε, όμως έτσι δεν πάμε πουθενά. Με μιζέρια και γκρίνια μόνο ενα δρόμο έχουμε, αυτόν που είχαμε πάρει πριν το ΄12.

      • Ιδιώτης avatar
        Ιδιώτης @ Wulf 30/09/2014 20:16:03

        Δεν έχω παιδιά. Δεν θα είχα για να τα ζήσω όπως θα ήθελα και τα λυπάμαι να τα βάλω να ζουν εδώ. Δε νομίζω να σας πειράζει, ε? Άλλωστε οι κυβερνήσεις των τελευταίων 20 ετών φροντίζουν να μη μας λείψουν οι δούλοι. Μέχρι και 'κει εισαγωγή κάνουμε. Αλλά μείναμε στο ευρώ, ναι?

      • Ιδιώτης avatar
        Ιδιώτης @ Wulf 30/09/2014 20:24:06

        Σταθερότητα? Τι βλέπεις ως σταθερό γύρω σου? Πλεονάσματα? Με ακραία φορολόγηση? Προσωπικά δεν βλέπω ούτε σταθερότητα, ούτε διατηρήσιμα πλεονάσματα.

      • ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ avatar
        ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ @ Wulf 05/10/2014 13:19:57

        ....Φίλος με τον Αδωνι εεεεε;

    • Άπαντα Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ Ιδιώτης 30/09/2014 12:33:38

      Έχεις δίκιο σε μεγάλο βαθμό! Ξεκινήσαμε να λαμβάνουμε τα απίστευτα μέτρα και φόρους με την δικαιολογία ότι αν δεν το κάναμε θα γυρίζαμε στην δραχμή οπότε θα είχαμε ανεργία 30% και απώλεια αγοραστικής δύναμης στο 40% (λόγω υποτίμησης). Μα για μια στιγμή! Αυτά τα έχουμε και τώρα! Για να είμαστε δίκαιοι, η σταθερότητα και τα πλεονάσματα είναι επιτυχίες και το 2012 δεν ήσαν αυτονόητα. Αλλά είναι πικρές επιτυχίες σα να σου κόψανε τα δύο πόδια για να ζήσεις ο υπόλοιπος. Δεν είναι να το έχεις και καμάρι.

      • Geros avatar
        Geros @ Άπαντα Επιστάμενος 30/09/2014 12:45:16

        Τα παραλές αγαπητέ και τελικά κάνεις το μαύρο άσπρο. Η πτώση αν πηγαίναμε στην δραχμή προβλεπόταν από 50% και πάνω. Πήγαμε στο 30% κάτω για να αποφύγουμε το 50%-60% κάτω. Αυτή είναι η αλήθεια. Αν εσένα σου μοιάζει μηδαμινή η διαφορά τότε είσαι τόσο βολεμένος που δεν σε νοιάζει μιας και η οποιαδήποτε απώλεια δεν σε αφορά.

        • Ου γαρ έρχεται μόνο του avatar
          Ου γαρ έρχεται μόνο του @ Geros 30/09/2014 15:14:59

          Γιατί μόνο 50%-60% ? Βάλτε λίγο ακόμη...

          • Geros avatar
            Geros @ Ου γαρ έρχεται μόνο του 30/09/2014 16:28:14

            Το 50% στην πτώση του ΑΕΠ είναι το λιγότερο δυνατό στην περίπτωση μιας επιστροφής στην δραχμή και αν πίστευα ότι υπάρχει πιθανότητα να καταλάβετε θα σας το ανέλυα. Γιατί μπορεί το γήρας να μην έρχεται μόνο αλλά βλέπετε ο γέρος ήταν κάποτε νέος αλλα ο βλάκας ήταν πάντα βλάκας .....

          • George N avatar
            George N @ Geros 30/09/2014 16:58:17

            LOL!!

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ Geros 30/09/2014 17:53:36

            Είναι δύσκολο ή μάλλον αδύνατο να υπολογιστούν τέτοια νούμερα κι αν θα ήμασταν στο -50% ή στο -60%. Μόνο ο Θεός τα ξέρει. Εγώ απλά ανέφερα δύο νούμερα που λέγονταν τότε πολύ ασχετως αν θα ήσαν καλύτερα ή χειρότερα στην πραγματικότητα. Είναι γεγονός ότι μας φόβιζαν τότε με νούμερα και καταστάσεις που έχουν ήδη συμβεί τώρα. Ας ελπίσουμε μόνο να έχει σταματήσει η πτώση. Τώρα βέβαια διαλέξαμε άλλον δρόμο και έχουμε κάνει ελπίζω τα 2/3 του δρόμου. Δεν υποστηρίζω τώρα επιστροφή της δραχμής για να χάσουμε και με τους δύο δρόμους. Το σχόλιό μου έγινε προκειμένου να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης.

          • Ου γαρ έρχεται μόνο του avatar
            Ου γαρ έρχεται μόνο του @ Geros 30/09/2014 18:08:35

            Φανταστείτε λοιπόν το συνδυασμό γήρατος και βλακείας μαζί. "Εκρηκτικό" χαρμάνι...

          • Geros avatar
            Geros @ Ου γαρ έρχεται μόνο του 30/09/2014 18:27:31

            Αυτό το χαρμάνι θα δούμε πόσο εκρηκτικό είναι όταν γεράσετε αγαπητέ.

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Geros 30/09/2014 18:52:14

            Εμείς μαθαίνουμε από το ζωντανό παράδειγμά σας. Δε χάνουμε χρόνο. Τηρούμε το σοφό ''Μάθε και προφυλάξου''. Σιγά μην περιμένουμε να ...γεράσει ο από πάνω!

          • Geros avatar
            Geros @ Ποταμίσιος Χάνος 30/09/2014 21:41:31

            Δεν μιλάω με κλώνους του κλώνου ... της κλώσας.

        • topo sta niata avatar
          topo sta niata @ Geros 30/09/2014 16:06:55

          Λάθος αγαπητέ. Ο "Επιστάμενος" αναφέρει τα πραγματικά νούμερα. Αν κάποιοι τα παραλένε είναι αυτοί που αραδιάζουν προβλέψεις σαν να είναι πραγματικά γεγονότα κάνοντας στην ουσία σπέκουλα χωρίς βάση. Πόσες προβλέψεις δεν ακούσατε π.χ. ότι η περίφημη ανάπτυξη θα έρχονταν ήδη από το 2011 (Έκθεση Στουρνάρα στον ΙΟΒΕ, χα,χα,χα!!!). Όσο για την αλήθεια, για όσους την αντέχουν και δεν είναι αλλεργικοί σε αυτή, την είπε ο Βενιζέλος μέσα στην πολλή αυταρέσκειά του: "Μας πρότειναν ένα βελούδινο διαζύγιο, να μας βοηθήσουν για να αποχωρήσουμε από την Ευρωζώνη και φυσικά ΤΟ ΑΡΝΗΘΗΚΑ".
          Πόσο χαίρομαι που συμφωνείτε με τον Βενιζέλο.

        • Ποταμίσιος Χάνος avatar
          Ποταμίσιος Χάνος @ Geros 30/09/2014 18:56:19

          Καλά τώρα. Ποιός είναι ο βολεμένος, το έχουμε καταλάβει όλοι.

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Geros 01/10/2014 22:45:32

          Πάντως, το 30% ήταν η αναζητούμενη "διόρθωση ανταγωνιστικότητος" τότε, και η υποτίμηση μιας νέας "δραχμής", δεδομένου ότι δεν θα κυκλοφορούσε ανεξέλεγκτα μέχρι τότε, θα ήταν δυνατόν να περιφρουρηθεί (αν οι πολιτικοί μας ήσαν σοβαροί). Ελπίζω δε, παρότι ως Γέρος έχετε αποστεί των βιβλίων επί μακρόν, να θυμάστε ότι μια "κανονική" υποτίμηση είναι απείρως αποτελεσματικότερη και πολύ πιό "εύπεπτη" από την "εσωτερική", που επιχειρήθηκε (για μια ακόμη φορά χωρίς το προσδοκώμενο αποτέλεσμα -ποτέ δεν πέτυχε στην Ιστορία). Τελικά, θέλετε δεν θέλετε, πετύχαμε όλες τις δυσμενείς επιπτώσεις μιας υποτιμήσεως, χωρίς τον δημιουργικό της αντίκτυπο (το "πλεόνασμα" ήταν αποτέλεσμα αγρίων περικοπών και αγρίας φορολογίας -σιγά το κατόρθωμα- και ΔΕΝ είναι διατηρήσιμο χωρίς αυτά). Το 40% της πραγματικότητος δεν απέχει αξιοπρόσεκτα από το 50% που ισχυρίζεστε. Συνεπώς, άδικα -και επικίνδυνα για την ηλικία σας (ίσως "μας")- εκνευρίζεστε.

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Geros 01/10/2014 22:48:37

          Και, τέλως πάντων, μη ζορίζεστε, τη λύση θα την δώσει ο Γιακουμάτος !

  6. nik avatar
    nik 30/09/2014 09:58:57

    Φοβάμαι ότι τίποτε από αυτά δεν έχει πια σημασία. Εγώ, που "στήριξα" (υποτίθεται) την ΝΔ για να μη βγει τίποτε χειρότερο, ήδη πιστεύω ότι με την τακτική που ήδη ακολουθείται, δεν πρόκειται να βγει τίποτε καλύτερο, κι ότι αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ (που δεν πρόκειται βέβαια να τον ψηφίσω) δεν πρόκειται να συμβεί τίποτε χειρότερο. Φαντάσου οι υπόλοιποι ψηφοφόροι τι θα κάνουν. Διαβάστε κι αυτό το άρθρο, που δείχνει γιατί τίποτε δεν πρόκειται να βελτιωθεί. Κι είναι μόνο μία ένδειξη.

  7. Αρλεκίνος avatar
    Αρλεκίνος 30/09/2014 10:24:13

    "Και φυσικά από τους δανειστές που θέλουν να πάρουν τα φράγκα τους και δεν νοιάζονται για τίποτε άλλο." Δεν θέλουν το καλό μας; Καλά, και μεις γιατί τόσα χρόνια τους ακούμε δουλικά;

    • foros1 avatar
      foros1 @ Αρλεκίνος 30/09/2014 11:11:38

      ακόμη και αν υποχωρήσουμε σε ότι μας ζητούν, είναι πλέον σίγουρο ότι θα ζητήσουν και άλλα... και πάντα θα ζητούν, όπως οι εκβιαστές, που αν μία φορά τους δώσεις ότι ζητήσουν, ζητούν και άλλα. έχουμε λοιπόν μπροστά μας ένα γόρδιο δεσμό, που ποτέ δεν θα λυθεί. το θέμα είναι ποιος έχει τα κότσια να τον κόψει...

  8. Costas A. avatar
    Costas A. 30/09/2014 10:37:22

    Aγαπητοί φίλοι μην τρομοκρατείστε. Αφού ο Σαμαράς είναι τόσο ικανός όσο λέτε, θα βρεί την λύση. Αν δεν την βρεί δεν θα είναι τόσο ικανός, οπότε σωστά θα έχει χάσει. Αν οι Πανίσχυροι ξένοι δανειστές και προστάτες μας κινδυνεύουν να χάσουν και τα αυγά και τα καλάθια, εξ αιτίας της Ελλάδας, θα κάνουν αυτοί τα απαραίτητα για να μην τα χάσουν. Εμείς ούτως ή άλλως τα λεφτά τα χάσαμε όλα και είμαστε όπως πάντα ψωροκώσταινα η οποία σημειωτέον ποτέ δεν πεθαίνει. Εξ ού και ουδόλως μας συγκινεί ο καταποντισμός του Χρηματιστηρίου, το κούρεμα των καταθέσεων αυτών που τά'χουν στις τράπεζες, ή τα περίφημα σπρέντ που τά'μαθε και η μάνα μου η αγράμματη. Ξέρουμε και πάλι οτι οι ανεκτίμητες αξίες της ζωής είναι αυτές που δεν αποτιμώνται σε χρήμα. Αλλωστε τώρα έχουμε και τις Καρυάτιδες της Αμφίπολης. Ας έρθουν οι Γερμανοί να τα αγοράσουν όλα. Τότε σίγουρα θα ξαναγίνουμε Βαυαρικό Πριγκηπάτο. Δεν θάναι η πρώτη φορά...Μπορεί να ξαναβάλουμε και Πρίγκηπα τον γιό του Γλύξμπουργκ.

  9. ΤΤ avatar
    ΤΤ 30/09/2014 10:38:01

    Τα έλεγε ο Αδωνις, για το bank run, αλλά δεν σας άρεσε. Μόνο στη J.P. Morgan ειναι ασφαλή τα χρήματα. Κάποιοι ηγούνται δια του παραδείγματος. Προσδεθείτε.

    • gikon avatar
      gikon @ ΤΤ 30/09/2014 11:08:54

      Ο Άδωνις εννοούσε το σημερινό bank run. Παρατηρούνται ουρές σε όλα τα καταστήματα. Τεράστια ποσά αναλαμβάνονται από τις ιδιωτικές καταθέσεις και πάνε στον ...ΕΝΦΙΑ!!!

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ ΤΤ 30/09/2014 20:53:50

      Kάνεις λάθος η υπ' αρ. 1 είναι η Black Rock. Mε δεύτερη τη Goldman Sachs.

  10. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 30/09/2014 11:00:54

    Η Οικονομία σίγουρα είναι σε καλλίτερη κατάσταση ο λαός όμως είναι ακόμα πιο σίγουρα σε χειρότερη! Η πραγματική Οικονομία κάθε μέρα και χειροτερεύει, η μεσαία τάξη τείνει να εξαφανισθεί, ο μέσος πολίτης κάθε μέρα ακούει ότι το "αύριο" θα είναι καλλίτερο και κάθε "αύριο" αποδεικνύεται ασφαλώς χειρότερο! Φοβάμαι πράγματι ότι στου Μαξίμου έχουν χάσει την αίσθηση της πραγματικότητας. Μερικοί Υπουργοί συγχέουν την επιτυχία του Υπουργείου τους, με την επιτυχία της περαιτέρω εξαθλιώσεως των πολιτών. Για παράδειγμα, ακούμε για περικοπές δαπανών για την "Υγεία", που πράγματι γινόνταν μια εξόφθαλμη και εξωπραγματική κατασπατάληση του Δημοσίου χρήματος. Πλην όμως εδώ εφαρμόστηκε κυριολεκτικά η αρχή "πονάει δόντι, κόβει κεφάλι" και με επακόλουθο να εξαθλιωθεί ακόμα περισσότερο η υγειονομική περίθαλψη, ιδιαιτέρως των ηλικιωμένων! Το έχουμε πει άπειρες φορές, μην προσφέρετε τα κλειδιά της Ελλάδας στον Τσίπρα και στις συνιστώσες του , ώστε να καταστρέψουν ότι έχει απομείνει. Και μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι ο κόσμος την τελευταία στιγμή, θα "σωφρονισθεί" και θα ανανήψει! Ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται και πιστεύει ότι τίποτα δεν έχει να χάσει, όταν μάλιστα βλέπει και μια Τρόικα απίστευτα ανάλγητη και μια Κυβέρνηση, έστω και φαινομενικά, να υπακούει υπάκουα στις επιταγές της!!

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 30/09/2014 11:06:47

    Η Βαβυλώνεια Αιχμαλωσία και η πτώση της Βαβυλώνας http://aftercrisisblog.blogspot.com/p/blog-page_15.html

  12. GN avatar
    GN 30/09/2014 11:24:27

    Ας μην ελπίζουν ορισμένοι στην πλήρη κατάρρευση http://www.capital.gr/jArticle.asp?id=2119775

    • ΚΒΣ avatar
      ΚΒΣ @ GN 30/09/2014 15:22:18

      Μα το δίλημμα δεν είναι πλέον «απαρέγκλιτη συνέχιση της υφιστάμενης πολιτικής Ή κατάρρευση», όσο κι αν αρέσκονται πολλοί κι επιμένουν να το θέτουν έτσι. Τέτοιου είδους άρθρα όπως αυτό που παρέθεσες, άρθρα δηλαδή που προσπαθούν να συντηρήσουν το κλίμα οτι υπάρχει δήθεν μια τεράστια λαοθάλασσα εκεί έξω που θέλει την απόλυτη κατάρρευση και πως ο μόνος τρόπος να το αποφύγουμε είναι να τηρηθεί με συνέπεια η σημερινή πολιτική, μπορεί να είχε πέραση κάποτε αλλά πλέον μη στηρίζονται ορισμένοι και πολύ σε αυτό τον εκβιασμό. Ένας εκβιασμός που σταδιακά δείχνει οτι μάλλον δεν περνάει πια. Εκτός αν αυτοί οι ίδιοι επιχειρήσουν να πραγματοποιήσουν και να υλοποιήσουν στην πράξη το δίλημμα όπως τους βολεύει λίγο πριν από εκλογές, παίζοντας τα τελευταία τους ρέστα σε συνεργασία με το εξωτερικό.

  13. Αρλεκίνος avatar
    Αρλεκίνος 30/09/2014 11:26:42

    Μετά και την πρόταση των βουλευτών της ΝΔ για τον αδριάντα του Μεγαλέξανδρου είμαι πλέον σίγουρος ότι η σωτηρία της πατρίδας είναι σε καλά χέρια οπότε θα ανανήψω.

  14. danas avatar
    danas 30/09/2014 11:32:07

    Η Δημοκρατία είναι το σύστημα όπου ομάδες αντικρουόμενων συμφερόντων ποντάρουν το άλογό τους να πάρει καλύτερο πλασάρισμα στο παιχνίδι. Έως τώρα με τις κυβερνήσεις του μνημονίου οι κρατικοδίατοι ιδιώτες επιχειρηματίες (βλ.κατασκευαστικές και τράπεζες) έχουν μαζέψει όλο το χαρτί. Ακολουθούν οι οργανωμένες μειοψηφίες (δημόσιοι υπάλληλοι, ΟΤΑ , Σώματα ασφαλείας, δικαστικοί) και στο τέλος ιδρωμένοι και δίχως εκπροσώπηση οι ιδιωτικοί υπάλληλοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Αν αυτό δεν είναι κουμουνισμός που έχουμε και επι Πασόκ και επι ΝΔ τί είναι? και μάλιστα υπαρκτότατος κουμουνισμός των πλουσίων και των οργάνων του συστήματος για πάρτη τους.Απλά ντεμέκ το βαφτίσαμε καπιταλισμό κι έτσι να ουμε.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ danas 30/09/2014 11:53:03

      Καπιταλισμός είναι, όπως παντού, μόνο που εδώ είναι εδώ και πολλά χρόνια καπιταλισμός εντελώς της ξεφτίλας. Κουρέλα - καπιταλισμός. Του 19ου αιώνα. Ο κομμουνισμός είναι σαν τα περσινά ξινά σταφύλια: Αυτό που λεγόταν κομμουνισμός απο την αρχή περονόσπορο, στο τέλος έγινε ξύδι...

      • Seagull avatar
        Seagull @ Uncle Stgm 30/09/2014 12:07:04

        Εγραψες για ακόμη μία φορά! Ξαναπέστο να το καταλάβουμε όλοι, Κουρέλα - Kαπιταλισμό, αυτό είχαμε, έχουμε και θα έχουμε.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Seagull 30/09/2014 12:45:58

          Παράγκα-καπιταλισμό έχουν στημένη οι εγχώριες ελίτ εδώ και δεκαετίες, οικονομικές και πολιτικές, και δεν λογαριάζεται πιά ο καιρός: Απο το '81, απο την πτωση της χούντας, από το '65, απο τον Ψυχρό Πόλεμο, απο τον εμφύλιο; Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, από τη δεκαετία του '50 ίδια φερσίματα, ίδια συμπεριφορά και πολλά ίδια ονόματα θυμάμαι παντού. Ίδιοι και οι ανόητοι χουλιγκάνοι τους, που τους φυλάγουν τα νώτα.. Διαιτητές και η μισή ομάδα "πιασμένοι": έτσι φτάσαμε στον "ολικό υποβιβασμό" ως πολιτική, ως κράτος, ως κοινωνία...

          • Seagull avatar
            Seagull @ Uncle Stgm 30/09/2014 12:50:54

            100% σωστός!

  15. ΆλυτηΕξίσωση avatar
    ΆλυτηΕξίσωση 30/09/2014 11:37:49

    - Να μην αυτοκτονήσουμε - Να μην τους επιτρέψουμε να μας ''εκτελέσουν'' -Να μη ζήσουμε σαν δούλοι.

    • Seagull avatar
      Seagull @ ΆλυτηΕξίσωση 30/09/2014 12:12:22

      Οταν υπάρχουν συμβάσεις που υπαγορεύουν ότι " ούτε η Ελλάδα ούτε τα περιουσιακά της στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας " …... (τστ, τστ) ναι μάλλον είμαστε και θα ζήσουμε σαν δούλοι. Μας έχουν δέσει για τα καλά .

      • ΆλυτηΕξίσωση avatar
        ΆλυτηΕξίσωση @ Seagull 30/09/2014 12:22:12

        Κι ήθελε ακόμη - Μανώλης Αναγνωστάκης Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει. / Όμως εγώ Δεν παραδέχτηκα την ήττα. / Έβλεπα τώρα Πόσα κρυμμένα τιμαλφή έπρεπε να σώσω / Πόσες φωλιές νερού να συντηρήσω μέσα στις φλόγες. / Μιλάτε, δείχνετε πληγές αλλόφρονες στους δρόμους / Τον πανικό που στραγγαλίζει την καρδιά σας σα σημαία / Καρφώσατε σ’ εξώστες, με σπουδή φορτώσατε το εμπόρευμα / Η πρόγνωσίς σας ασφαλής: Θα πέσει η πόλις. Εκεί, προσεχτικά, σε μια γωνιά, μαζεύω με τάξη, / Φράζω με σύνεση το τελευταίο μου φυλάκιο / Κρεμώ κομμένα χέρια στους τοίχους, στολίζω / Με τα κομμένα κρανία τα παράθυρα, πλέκω / Με κομμένα μαλλιά το δίχτυ μου και περιμένω. Όρθιος, και μόνος σαν και πρώτα περιμένω.

  16. Seagull avatar
    Seagull 30/09/2014 11:38:23

    Από το δεν θα έχουμε φάρμακα, πετρέλαιο, τρόφιμα κλπ., περάσαμε στον πόλεμο. Τι είδους πόλεμος θα είναι με όπλα κανονικά ή νεροπίστολα? Και ποιός θα τον κάνει εναντίον ποιού? Μήπως κινδυνολογείτε υπερβολικά, αν πάμε έτσι μέχρι τις προεδρικές εκλογές δεν μας βλέπω καλά, εκτός κι αν στην τρέλα της επάνω η κυβέρνηση ότι μπορεί να χάσει τις εκλογές από τον σύριζα κάνει μεγαλύτερες τρέλες. Η παράταξη μας έχει συνηθίσει σε περισσότερο μετριοπαθείς συμπεριφορές.

  17. Σπαθάριος avatar
    Σπαθάριος 30/09/2014 11:55:19

    Μέτρον άριστον έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι. Η επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία/ HOMOphovia και το κακό συναπάντημα, είναι σίγουρο ότι θα φέρει μέρες απελπισίας και σε οικονομικό και σε εθνικό επίπεδο. Αυτό όμως δεν μπορεί να αποτελεί άλλοθι για πλήρη αποδοχή οποιασδήποτε απαίτησης αποφασίσουν οι δανειστές ότι διασφαλίζει τα λεφτάκια τους. Πλέον έχουν φτάσει στα όρια τους και οι εναπομείναντες ψηφοφόροι της ΝΔ . Είναι η τελευταία ώρα για ξεκαθάρισμα στους δανειστές ότι δεν μπορεί να τίθενται καν στο τραπέζι μέτρα που θα επιβαρύνουν κατ ελάχιστο την καθημερινότητα του Έλληνα. Αν είναι μας ρίξουν στο γκρεμό να τους γίνει ξεκάθαρο ότι θα χάσουν κι αυτοί τα πάντα. Κι ας κάνουμε το βήμα με μπροστάρη ηγέτη και όχι τον πρόεδρο του 15μελούς.

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Σπαθάριος 30/09/2014 12:13:49

      Μερικές φορές νομίζεις, διαβάζοντας τα σχόλια των συμπολιτών μας, ότι έχει χρεοκοπήσει κάποια άλλη χώρα και έρχεται να ζητήσει δανεικά από εμάς. Κανείς δεν πρόκειται να μας ακολουθήσει στον γκρεμό. Οπως δεν κατέρρευσε όλο το τραπεζικό σύστημα όταν αποφάσισαν να ρίξουν στον γκρεμό 1-2 τράπεζες. Κανονικά ούτε η χώρα θα διαλυθεί, κανονικά όμως, οι πολίτες όμως θα αισθανθούν τότε την πραγματική χρεοκοπία. Δεν υπάρχουν εναλλακτικές. Οι λίγοι σοβαροί του τσίριζα προσπαθούν απεγνωσμένα να πάρουν στροφή όμως είναι πιά αργά, και για αυτούς. Αν θελήσουν να αναλάβουν την κυβέρνηση θα είναι αυτοί και η αριστερά που θα οδηγήσει την χώρα σε χρεοκοπία, διαφορετικά η βίαιη κολοτούμπα χωρίς δίχτυ ασφαλείας είναι επιβεβλημένη. Τα περί σκληρής στάσης κλπ είναι το αστείο της χρονιάς. Σε χειρότερη θέση θα είναι η όποια κυβέρνηση προκύψει, με τα ταμεία άδεια, τον κόσμο να μην πληρώνει πιά κανένα φόρο και όλους να περιμένουν να εισπράξουν λεφτά, που υπάρχουν. Και με αυτό το σκεπτικό θα τρομοκρατηθούν οι ξένοι. Νομίζουν οι αφελείς ελληναράδες... Φάγαμε το ξύλο της χρονιάς ,αλλά μας εδωσαν κιόλας, αυτή είναι η εναλλακτική . Κατά τα άλλα θα ευχαριστηθούμε όμως επανάσταση.

      • Seagull avatar
        Seagull @ ορεσείβιος 30/09/2014 12:35:33

        Με αυτά και με αυτά δεν πρόκειται να μείνει στην ΝΔ όχι η βάση της αλλά ούτε η οροφή της, ούτε και πουλί πετούμενο. Ας υπάρχει αυτό στην άκρη του μυαλού μερικών γιατί οι κατατσαλακωμένοι πλέον πολίτες και ψηφοφόροι της ΝΔ δεν έχουν πιά τίποτα να φοβηθούν από πραγματικές χρεοκοπίες ... λες και αυτό που ζούνε από το 2010 είναι στην φαντασία τους. Τι να πει κανείς, οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ορεσείβιος 30/09/2014 12:56:31

        Ετσι νομίζω κι εγώ, κάποιοι στον Σύριζα προσπαθούν απεγνωσμένα να πάρουν στροφή, αλλά είναι αργά. Έφαγαν όσο χρόνο είχαν (και δεν είχαν πολύ) με μακακίες. Το ξέρουν και οι ίδιοι, σίγουρα, και τρέμουν τώρα σαν τον τερματοφύλακα με ρευματισμούς μπροστά στο πέναλτυ. Στο τέλος, όταν αναλάβουν, θα παρακαλάνε τον Ρέντσι, τον Γκάμπριελ, μπορεί και τον Σόιμπλε να "καθαρίσουν" γι αυτούς. Θα γίνει μπαχαλο μέσα τους, θα "απολαύσουν" κι αυτοί πικρά τις Λούκες Κατσέλη τους και τους "ΑΝΕΛ" τους... Κι αν δεν βγαίνουν τοτε τα κουκιά, επόμενος για να παραλάβει τη "σκυτάλη", το χαρτοκούτι με τη βόμβα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Τότε θα έλθει η ώρα και θα ξεχαστεί για πάντα η μάχη φωτος και σκότους. Τότε αυτοί που έχουν το ταμείο (αλλά κι εμείς μαζί, οι πολίτες) θα βάλουν τον "Φερδινάνδο" και την "Ισαβέλλα" να παντρευτούν και να συμβασιλεύσουν... Αυτό είναι το στόρυ, ρισκάρω και το προβλέπω, για να το θυμόμαστε

        • Seagull avatar
          Seagull @ Uncle Stgm 30/09/2014 13:13:10

          Εμένα δεν με χαλάει πιά καθόλου ένας γάμος του " Φερδινάνδου και της Ισαβέλλας " μακάρι να γινόταν το συντομότερο δυνατόν, το έγραψα και πριν, όσο γρηγορότερα αποφασίσουμε να ενώσουμε δυνάμεις και να βρούμε τι μας ενώνει - τι μας χωρίζει εντάξει το ξέρουμε πιά - και που θέλουμε να πάμε τόσο το καλύτερο. Βαρέθηκα ειλικρινά - σε υπερθετικό βαθμό - όλα αυτά τα πισωγυρίσματα που κάνουμε ως χώρα. Μιλάμε και συμπεριφερόμαστε σαν φαντάσματα, τα φαντάσματα εκείνα τα μετά τον ΒΠΠ', δεξιός, αριστερός, πατριώτης, εθνικόφρων, σώφρων, μαλλιάς, τέντιμπόυς και δεν συμμαζεύεται. Οχι δεν θέλουμε να είμαστε τίποτα από αυτά, θέλουμε να ζήσουμε με αξιοπρέπεια, θέλουμε να υπάρχει εργασία για όλους, θέλουμε επιτέλους οι πολίτες αυτής της χώρας να μην διαχωρίζονται σε α, β, γ, δ και ε κατηγορία. Τόσο απλά.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Seagull 30/09/2014 13:15:54

            Σωστός. Να βάλουν μυαλό. Και νερό στο κρασί τους

          • Σπαθάριος avatar
            Σπαθάριος @ Seagull 30/09/2014 13:29:07

            Εμένα με χαλάει και πιστεύω και πολλούς άλλους. Δεν είναι μόνο τα οικονομικά αγαπητοί μου. Που να βρεθούν κοινά σημεία; Σε θέματα εξωτερικής πολιτικής, στην Εθνική ασφάλεια, στην αντίληψη των ιστορικών γεγονότων, στην θρησκευτική πίστη, στην παράδοση, στην ηθική και στις αξίες; Σε όλα μας χωρίζει χάος. Καλύτερα να φουντάρουμε ως χώρα παρά να λιμοκτονούμε ως χώρος.

          • Seagull avatar
            Seagull @ Σπαθάριος 30/09/2014 14:15:37

            Νομίζω ότι θα φουντάρουμε ως χώρα όχι γιατί θα έρθει ο σύριζα και θα επιβάλλει άλλη ατζέντα στα θέματα που θέτετε, διότι στα περισσότερα από αυτά οι θέσεις σύριζα ταυτίζονται με τις θέσεις της ΕΕ.... γάμοι ομοφυλλοφίλων, αδιαφορία για την ορθόδοξη χριστιανική μας πίστη, εγκατάλειψη της παράδοσης και επιβολή μιας κουλτούρας ξένης προς την Ελληνική, αλλά δυστυχώς δεν είναι μόνο ο σύριζα , αλλά και η παρούσα κυβέρνηση που σε καμία από τις ντιρεκτίβες της ΕΕ δεν αντιδρά... ούτε καν στα εθνικά μας θέματα, βλέπε παραβιάσεις εναέριου χώρου και χωρικών υδάτων από τους Τούρκους όπου στην κυριολεξία τους έχουν αφήσει να αλωνίζουν χωρίς μιά φωνή αντίδρασης!!

          • ΆλυτηΕξίσωση avatar
            ΆλυτηΕξίσωση @ Seagull 30/09/2014 13:49:24

            Ο ..Φερδινάδος και η ...Ισαβέλλα, έπρεπε να είχαν ενωθεί το 2011, τότε που ο γάμος τους θα ήταν πραγματικά αποτέλεσμα έντονου συναισθήματος, κοινών στόχων και ονείρων. Σήμερα πια, επί των ερειπίων, με όλη την ..προίκα υποθηκευμένη απ΄τα όρνια, υπό την πίεση των Γερμανών προξενητών, με δεδομένη την ολόθερμη σύμπνοια των κάθε είδους ντόπιων αρματολοκλεφτών και λοιπών φερεφώνων (προκειμένου να παραμείνουνε στρογγυλοκαθισμένοι στο ..γαμήλιο τραπέζι όπου επί χρόνια πολλά όλοι μαζί τα τρώνε), κανένας απ΄τους ...καλεσμένους με τα τρύπια παντελόνια δεν πρόκειται να ευχηθεί βίον ανθόσπαρτον, κι ούτε ποτέ του θα πιστέψει στη μακροημέρευση του αταίριαστου αυτού ζευγαριού. Γάμος παρωδία, που εξυπηρετεί ΜΟΝΟ ξένα συμφέροντα. Πολύ αργά τώρα πια.

          • Seagull avatar
            Seagull @ ΆλυτηΕξίσωση 30/09/2014 14:27:50

            Η Ισαβέλλα το 2011 ήταν ανήλικη, έπρεπε να ενηλικιωθεί για να την ζητήσουμε σε γάμο.....(!!). Από την άλλη και ο Φερδινάνδος αν ήθελε να μείνει μόνος του στον θρόνο έπρεπε να ξεκόψει με το κακό παρελθόν και να τιμωρήσει τους διάφορους μαστρωπούς, αυλοκόλακες και εταίρες του παλατιού για να πάρει ο λαός του το μήνυμα ότι κάτι αλλάζει.....

          • ΆλυτηΕξίσωση avatar
            ΆλυτηΕξίσωση @ Seagull 30/09/2014 16:06:29

            Σα να μην τα΄χετε σωστά καταχωρήσει τα γεγονότα, στον σκληρό σας το δίσκο αγαπητέ :-). H ...Ισαβέλλα, διαθέτει ιδιοσυγκρασία διαφορετική από αυτή τη ...γλυκερή που συνηθίζεται στα πολιτικάντικα τα σαλόνια.... Δεν είναι από τα κοριτσάκια που τα ζητάνε απ΄τους γονείς με ανθοδέσμη, Jack Daniels και ...σοκολατάκια.Έπρεπε να τολμήσει να την κλέψει ο Φερδινάνδος (αν είχε τα κότσια), γιατί μονάχα έτσι θα΄χε κερδίσει την εκτίμηση και την καρδιά της. Τώρα η ευκαιρία χάθηκε αμετάκλητα και πίσω ο χρόνος δεν γυρίζει. Η Ισαβέλλα ψάχνει για γενναίο Πειρατή και με τα ...προξενιά των τυχοδιωκτών, μόνο γελάει. Να τους το πείτε, να μη χάνουνε ασκόπως τον καιρό τους.....

          • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.- avatar
            ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.- @ Seagull 30/09/2014 21:07:35

            . Εγώ μπέρδεψα τον Φερδινάρδο με την Ισαβέλλα, με συγχωρείτε, αν και δεν αλλάζει τίποτε...

          • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.. avatar
            ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.. @ Seagull 30/09/2014 21:03:34

            .Ναι, αλλά πως να καταδεχτεί η Ισαβέλλα να πάει μ' αυτόν τον #@!!!^ που "δεν χάνει απ' αυτόν ούτε στη μπιρίμπα?"...

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.. 30/09/2014 23:09:35

            Αγαπητέ Αριστοτέλη αναρωτιέσαι... ... πως να καταδεχτεί η Ισαβέλλα να πάει μ' αυτόν τον #@!!!^ που "δεν χάνει απ' αυτόν ούτε στη μπιρίμπα?"... και το δημοσιεύεις ως .. αντιμνημονιακή πράξη. Γιατί να πάει όμως με τον "άλλον που" έχασε 130 - 150 χιλιάδες ψήφους στις ευρωεκλογές και το θεώρησε και νίκη.

          • ΆλυτηΕξίσωση avatar
            ΆλυτηΕξίσωση @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.. 01/10/2014 10:36:34

            Αυτά τα λέει ο Φερδινάδος κι όχι η Ισαβέλλα. Τα λέει δε, γιατί ο εγωϊσμός του δεν τον αφήνει να παραδεχτεί πόσο άτολμα συμπεριφέρθηκε, στην πιό σημαντική και κρίσιμη στιγμή της ζωής του. Έχασε όμως ήδη την Ισαβέλλα. Τι άλλο πια του μένει για να χάσει; Το μυαλό του;

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΆλυτηΕξίσωση 01/10/2014 10:46:19

            Εν τω μεταξύ έχουν ξεσηκωθεί οι αυλικοί, άρχισαν πραξικοπήματα και δολοπλοκίες των συγγενών των δύο "παιδιών". Δεν το θέλουν το ντήλ της Ισαβέλλας και του Φερδινάνδου: Ο κόμης Γκί(κ) ντε Χαρντού και ο βαρώνος Γκολντμπλούμεν Λαζαρούχτεν έκαναν θερινό το ένα μαγαζί, παίξανε ζίου ζίτσου. Στο άλλο ο βοηθός Σάχη Φραξ Μπεν Μαριάμ Λαφσαζανί τράβηξε καλάσνικωφ και ανταλάσσει μπαλωθιές με τον κληρονόμο του βασιλιά Μίνωα, πρίγκηπα Σάκη Ντράγκα. Και ο σερίφης του Νόττινχαμ John Milew ετοιμάζει τον όλμο για να χτυπήσει το οχυρό του Ουγενότου πρίγκηπα Strat Ouli de Bourbon, στην απέναντι όχθη του Τσάνελ. Βαρύ και ανθυγιεινό το επάγγελμα εμού της άμοιρης προξενήτρας (και χωρίς ένσημα), αλλά που θα πάει; Η ιστορία λέει ότι έτσι στήνονται τα πραγματικά κράτη... γ...ώ τα συνοικέσιά μου μέσα !

          • ΆλυτηΕξίσωση avatar
            ΆλυτηΕξίσωση @ Uncle Stgm 01/10/2014 11:15:12

            Αγαπητή κυρία Γεωργία Βασιλειάδου :-), άδικα σπαταλάτε το περίτεχνο μπλα μπλα και σέρνετε βαριά τα κουρασμένα βήματά σας στα κακοτράχαλα τα ροζουλί και τα γαλάζια καλντερίμια, φια να τους πείσετε. Αυτός ο γάμος ...σχόλασε, εδώ και 3 χρόνια. Και πού να δείτει οι ξυπόλητοι προσκεκλημένοι, με πόσο πάθος αντιτίθενται στην άκρως συμφεροντολική ετούτη επαναπροσέγγιση, που οι ...τρελοί του χωριού επιχειρούν δολίως να τη σερβίρουν από τα μισογκρεμισμένα τηλεμπαλκόνια, από τα φάλτσα ραδιομικρόφωνα κι από τις ξεφτισμένες φυλλάδες των εθνικών μας ευεργετών! ''Ευχαριστούμε, μα δε θα πάρουμε'' γράφουνε πια, σε όοολααα τα πλακάτ. Σας λέω χαμένη υπόθεση. Κουφέτο, δε θα φάνε....

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΆλυτηΕξίσωση 01/10/2014 11:20:04

            Είπαμε, δύσκολο το επάγγελμα. Αλλά στο τέλος, στη μεν μπάλα νικούν πάντα οι ...Γερμανοί, στις δε οικογενειακές υποθέσεις ο θείος απο το Αμέρικα που έχει τα ντάλαρς. Με συμπάθεια και περισσή εκτίμηση Γεωργία Β.

        • George N avatar
          George N @ Uncle Stgm 30/09/2014 14:55:23

          Ποιον Σόιμπλε και Ρεντσι?? Μακάρι να ήταν έτσι για τον Συριζα. Αυτά είναι τσικό! Τους βγάζουν στην σέντρα για τις αγορές! Ένα φτέρνισμα και θα πρέπει να ζητήσουν μνημόνιο ή ελικόπτερο.

        • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. avatar
          ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. @ Uncle Stgm 30/09/2014 21:00:49

          .Δεν νομίζω θείε να παρακαλάνε τον Ρέντσι. Απλά θα ξανακαλέσουν το Σαμαρά που μας σώζει κάθε μέρα και έχει πλέον το know how απο σωτηρίες. Δεν φαντάζομαι να τα στηλώσει ο Αντώνης και να μη θέλει πιά να μας σώσει όπως μας σώζει καθημερινά πλέον παρά φύσιν και κατ' εξακολούθησιν...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ορεσείβιος 30/09/2014 13:14:43

        Τυπικη πτώχευση κράτους και σημαντικών τραπεζών δεν θα υπάρξει. Το target2 της ΕΚΤ δούλευε δουλεύει ρολοι και θα συνεχίσει να δουλεύει ρολόι, είτε με Στουρνάρη και τον Χαρδούβελη είτε με μπαρμπα- Μηλιό και τους 2 Κρητικούς. "Φορτώνει" στους απλούς εργαζόμενους γουρουνάδες, τουλιπάδες-γαλατάδες και αγιοβασίληδες με τους τάρανδους (όχι φυσικά στους δικούς τους λιπαρούς). Ούτε το 30 - 40 % των Ελλήνων πολιτών θα πτωχεύσει: έχχουν ξεσκιστεί να χλαπακιάζουν σαν πούτηδες στα γουρουνάδικα, όλο το καλοκαίρι τριγύριζαν στα νησιά και στο εξωτερικό. Έχουν λίπος διπλού πάχους απο την πιο χοντρή αρκούδα του Μπουταρη, το καίνε και το δείχνουν. Θέλει δεκαετίες να τελειώσει. Don't cry for them, δεν ένοιωσαν ποτέ κρίση, δεν νοιώθουν καμμιά κρίση, δεν θα νοιώσουν ποτέ κρίση (ίσως νοιώσουν τα εγγόνια τους...) Αλίμονο μόνο σε μας, τους υπόλοιπους

        • Geros avatar
          Geros @ Uncle Stgm 30/09/2014 13:33:20

          Συγγνώμη θείε αλλα γίνεσαι όσο περνάει ο καιρός ακατάληπτος. Ποίες είναι οι αρκούδες του Μπουτάρη? Τι σημαίνει "αγιοβασίληδες με τους τάρανδους (όχι φυσικά στους δικούς τους λιπαρούς)? EEE!?!?! Είσαι καλά? Γράψε κανονικά άνθρωπε μου , δεν είναι μαγκιά αυτός ο τρόπος γραφής , ασυναρτησία είναι.

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ Geros 30/09/2014 23:21:18

            Σοφόν το Σαφές.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ ορεσείβιος 30/09/2014 23:11:47

        Η σημερινή Ελλάδα αποτελεί ακριβώς περίπτωση φθίνοντος έθνους, το οποίο εκλαμβάνει τις έμμονες μυθολογικές του ιδέες για τον εαυτό του ως ρεαλιστική αυτεπίγνωση. Δεν είναι διόλου περίεργο ότι η ψυχολογική αυτή κατάσταση συχνότατα παρουσιάζει συμπτώματα παθολογικού αυτισμού γιατί το απαραίτητο υπόβαθρο και πλαίσιο της υγιούς αυτεπίγνωσης είναι η γνώση του ευρύτερου περιβάλλοντος κόσμου, μέσα στον οποίο καλείται να δράσει ένα ατομικό ή συλλογικό υποκείμενο, αποτιμώντας κατά το δυνατόν νηφάλια τις δυνατότητες του και υποκαθιστώντας τη νοσηρά εγωκεντρική αρχή της ηδονής με τη φυσιολογικά εγωκεντρική αρχή της πραγματικότητας. Όπως οι κατώτεροι ζωικοί οργανισμοί, έτσι και οι σημερινοί Έλληνες αντιδρούν με έντονες αντανακλαστικές κινήσεις μονάχα σ’ ό,τι τους ερεθίζει άμεσα και ειδικά· οι δηλώσεις κάποιου «φιλέλληνα» στη Χαβάη ή κάποιου «μισέλληνα» στη Γροιλανδία (κι ας μη μιλήσουμε καθόλου για τα όσα παρεμφερή μαθαίνει κανείς από τις Βρυξέλλες ή την Ουάσιγκτον) ευφραίνουν ή εξάπτουν, αναλόγως, τα πνεύματα πολύ περισσότερο απ’ ό,τι τα απασχολούν τα ουσιώδη, αν και συχνά αφανή, μεγέθη της πολιτικής και της οικονομίας. Επίσης ελάχιστοι φαίνεται να ενδιαφέρονται για τα πολιτικά συμπαρομαρτούντα των διαγραφόμενων οικολογικών στενωπών ή για τις προσεχείς συνέπειες της μετανάστευσης των λαών σε μια χώρα τόσο ευπαθή οικολογικά και τόσο έκθετη γεωγραφικά όσο η Ελλάδα. Όμως η έλλειψη, και μάλιστα η άρνηση, της αυτεπίγνωσης δεν φαίνεται μόνον έμμεσα στη στενότητα της πολιτικής κοσμοεικόνας, από την οποία συνήθως αφορμώνται οι συζητήσεις πάνω στην εθνική πολιτική. Φαίνεται και άμεσα, στον τρόπο διεξαγωγής αυτών των συζητήσεων. Στο επίκεντρό τους βρίσκονται δηλ. περισσότερο ή λιγότερο θεμελιωμένες σκέψεις και γνώμες για το ποιά τροπή θα πάρει αυτή ή εκείνη η συγκεκριμένη εξέλιξη και για το αν αυτή ή εκείνη η ενέργεια ενδείκνυται ή όχι, πράγμα πού συχνότατα οδηγεί στη γνωστή και προσφιλή πολιτικολογία και τραπεζορητορεία. Δεν θίγεται όμως ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε πολιτικής προβληματικής: ποιά είναι η ταυτότητα και η οντότητα του πολιτικού υποκειμένου, για τις πράξεις, τις παραλείψεις και το μέλλον του οποίου γίνεται λόγος; Πιο συγκεκριμένα: ποιά είναι η σημερινή φυσιογνωμία της Ελλάδας και τι προκύπτει απ’ αυτήν ως προς την ικανότητά της να ασκήσει εθνική πολιτική μέσα στις σημερινές πλανητικές συνθήκες; Η εσωτερική αποσύνθεση, την οποία κανείς αφήνει να προχωρήσει όσο δεν φαίνεται ν’ αντιμετωπίζει άμεσο κίνδυνο, του στερεί τα απαιτούμενα μέσα και περιθώρια ελιγμών όταν η ανάγκη σφίγγει. Υπάρχει διάχυτη η εντύπωση ότι μόλις εμφανισθεί στο διεθνές προσκήνιο η Ελλάδα (ολόκληρη Ελλάδα!) και υψώσει τη φωνή για τα δίκαιά της, η κοινωνία των εθνών θα αφήσει τις δικές της έγνοιες και θα ενδιαφερθεί για τα ελληνικά αιτήματα, περίπου αποσβολωμένη από την ηθική λάμψη τους. Η προβολή της εξ ορισμού ανώτερης ηθικής διάστασης φαίνεται να απαλλάσσει από τους ταπεινούς μόχθους και τους παραζαλιστικούς λαβυρίνθους της συγκεκριμένης πολιτικής, φαίνεται δηλ. ότι αρκεί να έχει κανείς το δίκαιο με το μέρος του για να έχει κάνει σχεδόν τα πάντα, όσα εξαρτώνται απ’ αυτόν. Στον υπόλοιπο κόσμο εναπόκειται να αντιληφθεί το ελληνικό δίκαιο και να πράξει ανάλογα. Η ελληνική πλευρά συχνότατα θεώρησε και θεωρεί ως αδιανόητο ότι οι άλλοι μπορούν να έχουν (ειλικρινά ή όχι) διαφορετική αντίληψη για το τι είναι δίκαιο· επίσης δυσκολευόταν και δυσκολεύεται να συμφιλιωθεί με τη σκέψη ότι οι άλλοι δεν παίρνουν πάντα τοις μετρητοίς τους ισχυρισμούς της κι ότι χρησιμοποιούν και άλλες πηγές πληροφοριών ή ακούνε και άλλες απόψεις. Εκείνο όμως πού προ παντός αρνείται να κατανοήσει σε μόνιμη βάση η ελληνική πλευρά, καθώς έχει αυτοπαγιδευθεί στις υπεραναπληρώσεις των ηθικολογικών άλλοθι, είναι ότι κάθε ισχυρισμός και κάθε διεκδίκηση μετρούν μόνο τόσο, όσο και η εθνική οντότητα πού στέκει πίσω τους. Όποιος λ.χ. μονίμως επαιτεί δάνεια και επιδοτήσεις για να χρηματοδοτήσει την οκνηρία και την οργανωτική του ανικανότητα δεν μπορεί να περιμένει ότι θα εντυπωσιάσει ποτέ κανέναν με τα υπόλοιπα «δίκαιά» του. Ούτε μπορεί κανείς να περιμένει ότι θα ληφθεί ποτέ σοβαρά υπ’ όψιν μέσα στο διεθνές πολιτικό παιγνίδι, αν δεν έχει κατανοήσει, και αν δεν συμπεριφέρεται έχοντας κατανοήσει, ότι, πίσω και πέρα από τις μη δεσμευτικές διακηρύξεις αρχών ή τις αόριστες φιλοφρονήσεις, τις φιλίες ή τις έχθρες τις δημιουργεί και τις παγιώνει η σύμπτωση ή η απόκλιση των συμφερόντων. Όμως στη βάση αυτή μπορεί να κινηθεί μόνον όποιος έχει την υλική δυνατότητα να προσφέρει τόσα, όσα ζητά ως αντάλλαγμα. Με άλλα λόγια: οι κινήσεις στο πολιτικό-διπλωματικό πεδίο αποδίδουν όχι ανάλογα με το «δίκαιο», το οποίο άλλωστε η κάθε πλευρά ορίζει για λογαριασμό της, αλλά ανάλογα με το ιστορικό και κοινωνικό βάρος των αντίστοιχων συλλογικών υποκειμένων, το οποίο όλοι αποτιμούν κατά μέσον όρο παρόμοια, όπως γίνεται και με τα εμπορεύματα στην αγορά. Επί πλέον καμμιά προστασία και καμμιά συμμαχία δεν κατασφαλίζει τελειωτικά οποίον βρίσκεται μαζί της σε σχέση μονομερούς εξάρτησης. Η αξία μιας συμμαχίας για μιαν ορισμένη πλευρά καθορίζεται από το ειδικό βάρος της πλευράς αυτής μέσα στο πλαίσιο της συμμαχίας. Ισχυροί σύμμαχοι είναι άχρηστοι σ’ όποιον δεν διαθέτει ό ίδιος σεβαστό ειδικό βάρος, εφ’ όσον ανάλογα με τούτο εδώ αυξομειώνεται το ενδιαφέρον των ισχυρών. Ίσως να θεωρεί κανείς «απάνθρωπα» και λυπηρά αυτά τα δεδομένα, αν όμως ασκεί εθνική πολιτική αγνοώντας τα, αργά ή γρήγορα θα βρεθεί σε μια κατάσταση όπου τη λύπη για την ηθική κατάπτωση των άλλων θα τη διαδεχθεί ο θρήνος για τις δικές του συμφορές. - απόσπασμα από το βιβλίο του Παναγιώτη Κονδύλη (1943-1998) “Πλανητική πολιτική μετά τον ψυχρό πόλεμο” - «Αν ο Ελληνισμός θέλει να επιβιώσει ως διακεκριμένη ταυτότητα, το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει θα ήταν να παράγει όσα τρώει. Δεν εννοώ διόλου κάποιαν οικονομική αυτάρκεια με την παλιά έννοια, αλλά την απαλλαγή από την πολιτική και την πρακτική του παρασιτικού καταναλωτισμού. Ένα βιώσιμο συλλογικό υποκείμενο οφείλει να εξάγει τουλάχιστον τόσα, όσα εισάγει, σ’ έναν ανοικτότερο κόσμο. Ειδάλλως, είναι αναπόφευκτη η πτώση στα κατώτερα σκαλιά του διεθνούς καταμερισμού της εργασίας, η καταχρέωση και η πολιτικοστρατιωτική εξάρτηση. Τις τελευταίες δεκαετίες ο Ελληνισμός προχώρησε γρήγορα προς αυτή την κατεύθυνση. Η αναστροφή της απαιτεί γενναία παραγωγική προσπάθεια, προηγμένη τεχνογνωσία και ριζική θεσμική εξυγίανση, καθώς και ένα εκπαιδευτικό σύστημα εντελώς διαφορετικού επιπέδου». Καί
        «Εδώ θα πρέπει να υπογραμμισθεί ότι η συνήθης αντιπαράθεση των εκσυγχρονιστικών τάσεων προς την καλλιέργεια της εθνικής παράδοσης είναι απλουστευτική και παραπλανητική. Μονάχα η ευόδωση της εκσυγχρονιστικής προσπάθειας επιτρέπει την επιτυχή άμιλλα με άλλα έθνη και έτσι χαρίζει την αυτοπεποίθηση εκείνη, η οποία επιτρέπει την απροβλημάτιστη αναστροφή με την εθνική παράδοση και καθιστά ψυχολογικά περιττό τον πιθηκισμό. Αντίθετα, η ανικανότητα ενός έθνους να συναγωνισθεί με άλλα σε ό, τι – καλώς ή κακώς – θεωρείται κεντρικό πεδίο της κοινωνικής δραστηριότητας θέτει σε κίνηση ένα διπλό υπεραναπληρωματικό μηχανισμό: τον πιθηκισμό ως προσπάθεια να υποκαταστήσεις με επιφάσεις ό,τι δεν κατέχεις στην ουσία και την παραδοσιολατρία ως αντιστάθμισμα του πιθηκισμού. Απ’ αυτή την άποψη, ο πτωχοπροδρομικός ελληνοκεντρισμός και ο κοσμοπολιτικός πιθηκισμός αποτελούν μεγέθη συμμετρικά και συναφή, όσο κι αν φαινομενικά εκπροσωπούν δύο κόσμους εχθρικούς μεταξύ τους». - απο συνέντευξή του που στο Σπύρο Κουτρούλη το 1998, που είχε δημοσιευθεί στο περιοδικό «Νέα Κοινωνιολογία». -

        • Άπαντα Επιστάμενος avatar
          Άπαντα Επιστάμενος @ Ιαπετός 01/10/2014 09:50:47

          Αδικώ λίγο το εκτεταμένο σχόλιό σου με αυτό που θα πω γιατί ασχολούμε μόνο με μία προέκταση αυτών που λες. Λες ότι: "Η ελληνική πλευρά συχνότατα θεώρησε και θεωρεί ως αδιανόητο ότι οι άλλοι μπορούν να έχουν (ειλικρινά ή όχι) διαφορετική αντίληψη για το τι είναι δίκαιο"
          Σωστό αυτό που λες. Αλλά κι Σκοπιανοί πιστεύουν ότι είναι Μακεδόνες! Το πιστεύουν ειλικρινά. Αν κάνεις προπαγάνδα σε διάστημα 2-3 γενεών πολύ δύσκολα ξεκολάει μία αντίληψη όσο ακραία και καταγέλαστη κι αν είναι.
          Με αυτό που λέω θέλω να πω δύο πράγματα: 1)Είναι προφανές ότι υπάρχουν λαοί με πολύ πιο στρεβλή θεώρηση της πραγματικότητας, ιστορικής, εθνικής και γεοπολιτικής από εμάς. 2)Έχεις σκεφτεί σοβαρά ότι οι δικές μας ιδεοληψίες, η δική μας πραγματικότητα ίσως είναι πιο κοντά στην αλήθεια;

        • Giorgis33 avatar
          Giorgis33 @ Ιαπετός 01/10/2014 10:25:50

          Πολύ σωστά αυτά που λέτε, αλλά δυστυχώς, δεν ακούμε κανέναν πολιτικό που να προβληματίζεται και να προβληματίζει σε τόσο υψηλό επίπεδο.

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Ιαπετός 01/10/2014 10:34:07

          Ιαπετε!!!!!!!!!!!!!! Μονο που για να φθασει η κοινωνια μας σε τετοια επιπεδα θα περασει πρωτα δια πυρος και σιδηρου, θα ματωσει, θα πονεσει.....Ειναι νομοτελειακο, δεν γινεται αυτοματα με καμμια κυβερνηση. Παντα οι Ελληνες θεωρουσαν οτι ο κοσμος κινειται γυρω απο αυτους και η οντως ενδοξη ιστορια μας δεν βοηθουσε προς αυτη τη κατευθυνση. Η προσγειωση μας θα ειναι αποτομη.....

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Ιαπετός 01/10/2014 10:58:40

          Ο Παναγιώτης Κονδύλης ήταν από τους 3 - 4 μεγαλύτερους διανοητές της νεότερης Ελλάδας. Από τους λίγους που έχτισε νέα παράδοση, δηλαδή πρωτότυπο έργο που πατά γερά σε ώμους προηγούμενων γίγάντων. Δεν προσέχτηκε εν ζωή το έργο του όσο άξιζε, δυστυχώς η ακαδημαική Ελλάδα - αλλά και όλοι μας ως κοινωνία, τον αγνοήσαμε, τον αδικήσαμε σε τερατώδη βαθμό. Δείξαμε εξαιρετικά άδικη συμπεριφορά απέναντι του. Άν και ξένο, οι Γερμανοί τον αναγνώρισαν και τον τίμησαν: Γιατί μπορούσε να αντλεί από όλες τις αξιόλογες πολιτισμικές παραδόσεις. Ουδείς προφήτης στον τόπο του.

  18. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 30/09/2014 12:20:26

    Σπαθάριε, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αυτό εξάλλου προτείνω στο πιο πάνω σχόλιο μου, αλλά με άλλα λόγια!!

  19. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 30/09/2014 13:02:25

    Ορεσείβιε, Δεν είναι το ίδιο για τη διεθνή Οικονομία να πτωχεύει μια Τράπεζα, από το να πτωχεύει ένα κράτος της ΕΕ! Μην ξεχνάς την Μέρκελ στον προεκλογικό της αγώνα, θριαμβολογούσε ότι κατάφερε να συγκρατήσει τους Έλληνες στην ΕΕ έτσι ώστε να μην κινδυνεύσει η ΕΕ και το Ευρώ και μάλιστα με ωφέλεια για τη Γερμανία! Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το αύριο θα είναι καλλίτερο από το σήμερα με την τακτική που όλοι μας ακολουθούμε. Ξέρεις σε πιο αριθμό ανήλθαν τα πρόσφατα προαπαιτούμενα της Τρόικας, άμα του ερχομού της; Σε 1000 και ολογράφως ,χίλια! Ξέρω ότι είναι απίστευτο αλλά σας διαβεβαιώ ότι είναι αληθινό. Μετά από αυτό πως είναι δυνατόν να περιμένει κανείς κάτι καλλίτερο!

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ ΝΤΙΝΟΣ 30/09/2014 18:30:18

      Ένα κράτος της ΕΕ πρέπει να λειτουργεί με τους κανόνες που ισχύουν και διαμορφώνονται από την ισχύ των επιμέρους κρατών. Αν διαφωνείς φεύγεις, αν μένεις μέσα τότε πρέπει να συμμορφωθείς με τους κανόνες (καλούς ή κακούς) ή να τους αλλάξεις, αν μπορείς. Με παρακάλια και κουβέντες του καφενείου αυτά δεν γίνονται, γίνονται με την ισχύ που διαθέτεις , και εμείς είμαστε ταπί και ψύχραιμοι. Αρα δεν αλλάζουν οι κανόνες σε ένα πρωινό και υποχρεωτικά πειθαρχούμε σε αυτούς που μας δίνουν τα ευρά για να δίνουμε συντάξεις στις άγαμες κορασίδες μας. Αν δεν μας αρέσει η πόρτα είναι ανοιχτή...Η ΕΕ θα επιζήσει και χωρίς εμάς, εμείς δεν είναι σίγουρο, όταν εισάγουμε ακόμη και νερό και θέλουμε να εξάγουμε τα...σκουπίδια της δούρου. Ουσιαστικά έχουμε πτωχεύσει ως χώρα, όμως έγινε με πρόγραμμα, σταδιακά και ομαλά επειδή είμαστε μέσα στην ΕΕ, αν είμασταν εκτός, τώρα θα είχαμε μισθούς 50-100 ευρώ το μήνα και το ένα τρίτο των δημοσίων υπαλλήλων γιατί απλά θα έκλεινε το δημόσιο. Χώρα όπως είμαστε τώρα δεν θα είμασταν μετά την χρεοκοπία. Μερικά κρατιδιστάν ,4-5 τουλάχιστον, όπως αυτά της πρώην γιουγκοσλαυίας . Εξω από το χορό όλοι πολλά τραγούδια ξέρουν , μόλις πιαστούν όμως αρχίζουν τα δύσκολα. Απ ότι φαίνεται αρχίζουν να προετοιμάζουν και το ενδεχόμενο να δώσουν στον σίριζα την χειροβομβίδα απασφαλισμένη. Με τις μακκακίες που έχουν πεί αυτοί, τα επιτόκια θα φτάσουν στο φεγγάρι αν θελήσουμε να βγούμε στις αγορές , μια και η τρόικα θα φύγει, τα λεφτά του ΔΝΤ δεν θα τα πάρουμε ,επομένως που θα βρεθούν ευρά? Στις τράπεζες και στις καταθέσεις? Καλύτερα να παραιτηθούν από τώρα πριν καν κατεβούν στις εκλογές και να δηλώσουν ασθένεια. Στις αγορές και στους τοκογλύφους με 10% ή στην ΕΕ και στο ΔΝΤ με 2-3 % με νέο μνημόνιο? Θα τυπώσουν χαρτάκια και θα μοιράζουν στους δημοσίους υπαλλήλους και στους συνταξιούχους για κουπούνια σίτισης? Γιατί ευρά δεν... Δεί δη χρημάτων ω Έλληνες και άνευ αυτών ουδέν...Τόσο απλό. Το έχουν γράψει και αυτό οι σοφοί μας πρόγονοι. Εμείς θέλουμε να το ανακαλύψουμε ξανά, με πόνο και αίμα που λέει και ο σύντροφος λαπαβίτσας. Πόνος και αίμα είναι η εναλλακτική. Την θέλουμε? Μαγκιά μας και καπέλο μας, όμως κλάματα και οδυρμούς δεν έχει μετά την απομάκρυνση εκ της κάλπης και εκ του ταμείου. Αν το αποφασίσουμε , μέσα και εγώ...Δεν θα πεινάσω ότι και να γίνει, ακόμη και αν γυρίσουμε στο 1950....Αντε να δούμε όμως πόσοι θα πάρουν τα βουνά.. Να δώ τα τρυφερά χεράκια να αφήνουν φραπεδιές και να πιάνουν δικέλες και τίποτε άλλο..

  20. Ρηνα avatar
    Ρηνα 30/09/2014 13:37:36

    Δεν θαπρεπε να μας ψυλλιαζει γιατι βαζει τοσα και τετοια προαπαιτουμενα ενω ξερει τη κατασταση καλυτερα απο μας; Μηπως μας εξωθει; Μηπως αργουμε και χαλαμε τη σουπα;

  21. ΚΒΣ avatar
    ΚΒΣ 30/09/2014 13:39:25

    1. Η Εθνική κυριαρχία της χώρας έχει ανασταλεί, λόγω μνημονίου. 2. Δεν ισχύει ο Χάρτης Θεμελιωδών Δικαιωμάτων και το Δίκαιο της Ε.Ε για τους πολίτες αυτής της χώρας, λόγω μνημονίου. 3. Οι αποφάσεις της κυβέρνησης είναι απολύτως νόμιμες, έχει φροντίσει γι' αυτό το ΣτΕ λόγω μνημονίου. Τελικά του Έλληνα ο τράχηλος μπορεί να σηκώσει από ζυγό μέχρι νταλίκα, ανάλογα της ανάγκες της χώρας και το καλό της Πατρίδας. Γιατί "υπάρχουν και χειρότερα" που αν τα δούμε, θα νοσταλγούμε τον ζυγό. Εξάλλου μετά από 40 χρόνια ξέφρενου πάρτι και ασύδοτης ζωής, είναι απολύτως λογικό να υποθηκεύεται άερα-πατέρα το μέλλον τριών και τεσσάρων γενεών για να ξεπλυθούν αμαρτίες εκείνων που δεν βρέθηκαν και ποτέ δεν θα βρεθούν στη φυλακή. Επειδή προέχει να μην "σκάσει η χύτρα", αφού αν σκάσει μετά θα νοσταλγούμε το μνημόνιο και θα λέμε ότι ίσως ήταν καλύτερα να μείνουν ατιμώρητοι συγκεκριμένοι πολιτικοί, μεγαλοεπιχειρηματίες και μεγαλοδημοσιογράφοι, παρά να χύσουμε την καρδάρα με το γάλα. Μόνο που αυτή η στάση λέγεται κάπως. Και μέχρι πρότινος τουλάχιστον η αφήγηση του πατριωτικού χώρου ήταν πως τέτοιου είδους στάση μόνο η άλλη πλευρά κρατάει και πως εμείς είμαστε περήφανοι, λεβέντες και καραμπουζουκλήδες σε θέματα πατρίδας. Πάει, θα παλαβώσω τελείως. Γιατί είναι άλλο πράγμα να κάνει κανείς ό,τι μπορεί στα όρια του εφικτού, υποτυπωδώς ηθικού και στοιχειωδώς αξιοπρεπούς για να μην συγκρουστούμε ευθέως με την Ε.Ε. και το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα, κι εντελώς άλλο αυτό που συμβαίνει εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια όπου διαλαλούμε σε όλους τους τόνους οτι είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ και με ΚΑΘΕ κόστος. Τέτοια στάση πληρώνεται και οδηγεί νομοτελειακά στα χειρότερα, εκείνα δηλαδή που εξαρχής υποτίθεται πως προσπαθούσες να αποφύγεις.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ΚΒΣ 30/09/2014 13:54:24

      Μεταξύ μας είναι το πρόβλημα, ενδοελληνικό: Δεν πληρώνουν αυτοί που επί δεκαετίες υπεξαίρεσαν ό,τι κοινό και δημόσιο, δηλαδή όλων μας. Αυτοί δεν θέλουν να πληρώσουν. Και το υπάρχον πολιτικό προσωπικό (που συμμετέχει στα κέρδη τους, έστω ως πιστός υπηρέτης τους), τους βοηθά μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματός του να μη πληρώσουν. Η τύχη τους είναι κοινή. Όμως η τύχη των απλών πολιτών δεν εχει καμμιά απολύτως σχέση με τη δική τους. Να τελειώνουμε με τους δούλους της αποτυχημένης ελίτ.

      • Κ.Π. avatar
        Κ.Π. @ Uncle Stgm 30/09/2014 14:07:30

        Σωστός αλλά ο καθένας μας έχει και την ατομική ευθύνη με το φαύλο πολιτικό σύστημα των ημετέρων να έχει την μεγαλύτερη....Ποτέ στην Ελλάδα κανένας πολιτικός δεν ανέλαβε καμία πολιτική ευθύνη γιατί σέρνεται και άγεται από τους γνωστούς αγνώστους του συστήματος και πετάει και κανένα πυροτέχνημα περί χειροβομβίδων.....

      • ΚΒΣ avatar
        ΚΒΣ @ Uncle Stgm 30/09/2014 14:11:34

        Ακριβώς. Μόνο που το αδιέξοδο έγκειται στο πώς θα τελειώσουμε με δαύτους και πώς θα γίνει restart σε κοινωνικό -και πρώτιστα ίσως σε πολιτισμικό- επίπεδο για να ακολουθήσουν ύστερα να βελτιώνονται τα οικονομικά μεγέθη, όταν ως επιλογές έχουμε κόμματα όπως ο σύριζα. Από τον εκβιασμό δηλαδή «αν μας πάτε κόντρα θα χυθεί η καρδάρα» των μεν, στο εφιαλτικό «κάντε μας κυβέρνηση και θα τα βρούμε εν καιρώ» των δε.

      • ΚΒΣ avatar
        ΚΒΣ @ Uncle Stgm 30/09/2014 14:26:51

        Να προσθέσω επίσης ότι δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς πως ελάχιστη σημασία έχει αν και ποιες μονομερείς ενέργειες ίσως κάνει η συγκεκριμένη κυβέρνηση σε αυτή τη διαπραγμάτευση. Σε τέτοιες περιπτώσεις έχει αποδειχθεί οτι ακολουθούν αμέσως μετά νομοθετικές τροποποιήσεις και προσθήκες που κάνουν τις όποιες μονομερείς ενέργειες που πάρθηκαν αρχικά, σαν... καινούριες. Κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας δηλαδή πολύ μα πάρα πολύ άγρια.

  22. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. avatar
    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. 30/09/2014 14:02:55

    Αν ο νόμος Κατσέλη ισχύσει επ' αόριστον και απαγορευθεί η πώληση κόκκινων δανείων σε distress funds όπως λέει ο Τσίπρας, θα έχουμε πιάσει τον πάτο του βαρελιού αγαπητοί συμπατριώτες. Οπότε θα αρχίσουμε να ξανανεβαίνουμε. Ο Σαμαράς άλλωστε, εκτός του οτι είπε πως το μνημόνιο σκοτώνει την Ελλάδα και δεν το ανακάλεσε ποτέ, είπε ως οικονομολόγος και το πάρα πολύ σωστό, οτι το 60% των χρημάτων που έχουμε, είναι ΕΛΠΙΔΑ. Και ο Τσίπρας μπορεί να μην έχει "σάλιο" να δώσειέχει, έχει δώσει όμως ΕΛΠΙΔΑ οτι κάτι μπορεί να αλλάξει σε ένα μεγάλο κομμάτι του λαού, επαρκές να του δώσει αυτοδυναμία όπως λένε και τα τελευταία γκάλλοπ, και να ξεκινήσει την ανάκαμψη. Βεβαίως υπάρχουν και κάποιοι λιπαροί όπως λέει και ο θείος, εδώ πιο πάνω, που ως τώρα ελέω συγκυβέρνησης χλαπάκιαζαν σαν πούτηδες στα γουρουνάδικα και φοβούνται τον Τσίπρα, αλλά τι να κάνουμε? Οταν κερδίζουν οι μεν, χάνουν οι δε . Μόνο ο Αντρέας έλεγε δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Αν θέλει ο Σαμαράς να μην στενοχωριούνται οι τυφλοί οπαδοί του, μπορεί να το πει κι αυτός. Ετσι κι αλλοιώς δεν θα χάσει τίποτε παραπάνω...

  23. strs avatar
    strs 30/09/2014 15:14:10

    Αγαπητέ αρθρογράφε, Χωρίς να θέλω να σε δυσαρεστήσω, ο κ. Α. Σαμαράς, θα μείνει στην ιστορία ως, ο 1ος αστικός Πρωθυπουργός που "έφερε" στη εξουσία την Κομμουνιστική Αριστερά με άγνωστες η μάλλον, γνωστές συνέπειες γιά την Πατρίδα...... Απλά google it "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΞΑΝΘΗΣ" και θα στο φέρει 1ο. Μάντεψε ποιός είναι υπεύθυνος, γι' αυτό που θα γίνει σε 10-15 χρόνια....... Καληνύχτα σας.....

  24. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 30/09/2014 15:35:58

    Επειδή πολλών τα μυαλά κόλλησαν άσχημα με το μνημόνιο ως λέξη και έννοια, υπενθυμίζω πως ο Σαμαράς έχει ως στόχο να διώξει ΔΝΤ και τρόικα στο τέλος του έτους μην ζητώντας τα χρήματα του πρώτου για του χρόνου. Αυτό σημαίνει πως οι ΗΠΑ χάνουν το μέρος ελέγχου της χώρας που τους αναλογεί. Επειδή λοιπόν αυτό δε τους αρέσει μιας που σε κάποιες ιδιωτικοποιήσεις έχουν μπει γερά οι Ρώσοι, θα γούσταραν τρελά μια πολιτική αναμπουμπούλα. Και οι δηλώσεις Τζιτζικώστα αν δεν είναι καθαρά εντεταλμένες είναι τουλάχιστον ύποπτες. Και το πρόγραμμα του σύριζα για την οικονομία έιναι ότι πιο ξεφτιλισμένο από πλευράς αριθμών και ηθικής για να το πιστεύσει οποισδήποτε έπαθε τις συνέπειες του "λεφτά υπάρχουν", ειδικά τώρα που αρχίζει το ξεκόλλημα από τον πάτο.

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Γεώργιος Τ. 30/09/2014 18:42:55

      Αγαπητέ Γεώργιε Τ Ας απαλαγούμε τουλάχιστον από μερικούς γόνους παλαιών πολιτικών "τζακιών" που ξαφνικά πιστεύουν ότι πρέπει να μας σώσουν, υπακούοντας στα προστάγματά ("..τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι") διαφόρων που μόνο το καλό του τόπου δεν έχουν στο μυαλό τους. Στη Μακεδονία, εκτός από τον ήλιο της Βεργίνας, λάμπουν κατά καιρούς μερικοί διάτοντες αστέρες τους οποίους γρήγορα τους καταπίνει το σκοτάδι. Η κακή μοίρα της Θεσσαλονίκης φαίνεται ότι είναι να μην μπορεί να αναδείξει ένα σωστό, όχι απαραίτητα μεγάλο πολιτικό

  25. Ρηνα avatar
    Ρηνα 30/09/2014 16:39:26

    "θα γουσταραν τρελα μια πολιτικη αναμπουμπουλα" Με 6 λεξεις τα ειπες ολα αγαπητε Γεωργιε...

  26. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 30/09/2014 16:46:55

    Αγαπητή Ρήνα, (και το εννοώ). Αναρωτιέσαι γιατί η Τρόικα θέτει τόσα πολλά προαπαιτούμενα και μάλιστα εν γνώση της ότι αδυνατούμε (αντικειμενικά) να ανταπεξέλθουμε. Μερικές σκέψεις μου μπορείς να δεις στο σχόλιό μου εδώ και ίσως συμφωνήσεις μαζί μου! http://www.antinews.gr/OIKONOMIA/i-troika-apaitei-omadikes-apoluseis-meiosi-suntakseon-telos-stis-proores-kai-to-efapaks_1/

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΝΤΙΝΟΣ 30/09/2014 17:11:15

      Αγαπητε Ντινο, συμφωνω με τις διαπιστωσεις και προβλεψεις σου. Εκεινο που δεν μπορω να δεχθω ειναι οτι ολα αυτα γινονται αυτοματα. Καποιος τα ενορχηστρωνει και ειναι και μαεστρος με εμπειριες. Και γιατι αυτα τα συγκεκριμενα χρονια απαιτειται μια λεηλατημενη-κατεστραμενη χωρα με εργατες των 300 ευρω; να δουλεψουν που; τι καινουργιο θα προκυψει που θα χρειαζεται και πολλους και φτηνους εργατες; Αυτο ειναι που πρεπει να αποκωδικοποιησει ο Ελληνικος λαος.

  27. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 30/09/2014 18:06:14

    «...Τι θέλει ο ελληνικός λαός;...» Ο λαός έδειξε τι θέλει στις ευρωεκλογές και συνεχίζει να το δείχνει εμφατικά με τις δημοσκοπήσεις! Α Λ Λ Α Γ Η Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Η Σ ! Όποιος δεν το καταλαβαίνει θα υποστεί και τις συνέπειες (εκλογικές).

  28. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 30/09/2014 18:12:41

    Και φυσικά αγαπητή Ρήνα δεν γίνονται όλα αυτόματα. Και βεβαιότατα κάποιος ενορχηστρωτής τα έχει σχεδιάσει , τα ρυθμίζει και καθοδηγεί τα πάντα. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι οι Δανειστές μας δεν γνώριζαν την πραγματική οικονομική μας κατάσταση και όμως μας δάνειζαν, γιατί;!! Πολύ φοβάμαι ότι οι με αγωνία αναμενόμενοι επενδυτές, δεν κατέφθασαν ακόμα, περιμένοντας να φθάσουμε ακόμα στον πάτο, που τότε θα υλοποιηθεί πλήρως το σχέδιό τους , δηλαδή ευκαιριακές επενδύσεις στο απόλυτο ξεπούλημα, πάμφθηνο εργατικό δυναμικό χωρίς εργασιακά δικαιώματα, χωρίς δυνατότητα στοιχειώδους αντίδρασης, σε μια χώρα ηττημένη, ταπεινωμένη, φοβισμένη και τους εξαθλιωμένους παρίες να αναζητούν μόνο ένα κομμάτι ψωμί για τα παιδιά τους και ένα κρεββάτι να γύρουν!! Όλα αυτά ακούγονται Οργουελικά και απίθανα τόσο όσο θα ακούγονταν και η σημερινή πραγματικότητα στην δεκαετία του 2000! Και τα λέω εγώ αυτά που ουδέποτε υπήρξα αριστερίζων και πάντοτε υπέρμαχος της ελεύθερης Οικονομίας. Της πραγματικά όμως ελεύθερης Οικονομίας , χωρίς πονηρές επεμβάσεις και παρεμβάσεις!!

    • Crevettes à la provençale avatar
      Crevettes à la provençale @ ΝΤΙΝΟΣ 30/09/2014 18:36:58

      Μας δάνειζαν γιατί υπήρχαν όλα τα προδιαγεγραμμένα εχέγγυα. Μας δάνειζαν με άνεση, ακόμα και μετά την κρίση. Μας δάνειζαν και είχαμε συμφωνήσει αρμοδίως και για τα ήπια μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής που πήραμε και θα παίρναμε στη συνέχεια. Μας δάνειζαν μέχρι και το Μάρτιο του 2010, προϊούσης της εργώδους προσπάθειας του ΓΑΠ, αυτό να ανατραπεί. Μην τα ξεχνάμε αυτά.

  29. giorgosalexpoli avatar
    giorgosalexpoli 30/09/2014 19:31:12

    τωρα οι περισσοτεροι που σχολιασαν θελουν να μας πεισουν οτι ψηφισαν εστω και μια φορα Νεα Δημοκρατια? αδυνατω να το πιστεψω.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ giorgosalexpoli 30/09/2014 19:44:26

      Τί θα ψηφίσουν να αναρωτιέσαι καλύτερα...

    • Crevettes à la provençale avatar
      Crevettes à la provençale @ giorgosalexpoli 30/09/2014 20:12:53

      Από το 1977, ανελλιπώς.

  30. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 30/09/2014 19:57:21

    Εν τω μεταξύ όσο ο Σαμαράς κρατά τη χειροβομβίδα,που είναι έτοιμη να εκραγεί άλλες χειροβομβίδες ετοιμάζονται για απασφάλιση. Ο Γκίκας δε θέλει λέει τον Χρύσανθο μέσα στις διαπραγματεύσεις όπως δεν ήθελε και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ,και ο Βενιζέλος (διαψεύδοντας βέβαια...) τα πήρε,γιατί ο Λαζρίδης συμμετείχε και ο Πρωτόπαπας όχι... Δε μπορούμε να πούμε,είναι ένας σοβαρός λόγος αυτός για να τα σπάσουνε...

  31. sender avatar
    sender 01/10/2014 00:22:35

    Ο πολιτικός που θα δικαιωθεί στο μέλλον είναι αυτός που,σε συνθήκες οικονομικού πολέμου και γεωπολιτικής κατάρρευσης γύρω μας,έκάνε την κομματική υπέρβαση(οι ψηφοφόροι δεν το άντεξαν),προσβάλλεται καθημερινά από οικεία βέλη όψιμων''αναθεωρητικών'',που κάνουν έγκαιρα τα κουμάντα τους(!),πικραίνεται,αλλά κρατά το παλιό καράβι αβύθιστο.Ποιούς πειραματισμούς ν'αντέξει ο έρμος ο Ελληνας;το πολύ-πολύ να αναγκάσει όλους,ακόμα μια φορά,σε εθνικό συμβιβασμό,γιατί απογοητεύθηκε από τους μεν αλλά φοβάται τους δε.Κ.Σαμαρά,σας έλαχε ο κλήρος του εξισορροπιστή και στην επόμενη κυβέρνηση,τώρα που σε δεδομένα σαφώς βελτιωμένα,ο σύριζα(και οι συν αυτώ)διακαώς επιθυμούν να ζήσουν τον δικό τους μύθο.Πορεία μάλλον προδιαγεγραμμένη.Χρόνο να κερδίζει η Ελλάδα,μέχρι να δούμε πού θα κάτσει η μπίλια στην παγκόσμια ρουλέτα.Μόνο να βρεθεί κάποιος να σκουντήξει τον Ελληνα,να κοιτάξει και πέρα από τον μικρόκοσμο της τσέπης του(που την άδειασαν οι αετονύχηδες που εμπιστεύθηκε και συνεργάσθηκε).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.