Τάγματα εφόδου του Ρεμ παρελαύνουν στην Γερμανία του μεσοπολέμου
Τάγματα εφόδου του Ρεμ παρελαύνουν στην Γερμανία του μεσοπολέμου
11/04/2014 01:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να λιώσουμε μια και καλή το κεφάλι του φασιστικού φιδιού

Ορισμένα φασιστάκια της πλάκας έχουν ξεσαλώσει και παίρνοντας θάρρος από όσα γίνονται προκαλούν πάλι...

Μέχρι πριν από λίγο καιρό τα φασιστικά τάγματα της Χρυσής Αυγής, είχαν λουφάξει στις τρύπες τους. Είχαμε καιρό να τους ξαναδούμε και να τους ξανακούσουμε όσο ήταν σε εξέλιξη η δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης και οι συλλήψεις.

Άλλωστε τα πρωτοπαλίκαρα είναι στη φυλακή εκτός από δύο – τρεις βουλευτές και μεγαλοστελέχη που κυκλοφορούν ελεύθερα και προκαλούν.

Κάτι το ατόπημα Μπαλτάκου, κάτι η καθυστέρηση της δικαιοσύνης στη διαδικασία απόδοσης ευθυνών και σε άλλα μέλη της Χρυσής Αυγής, έκανε ορισμένα φασιστάκια του αίσχους να ξεσαλώσουν, να πάρουν θάρρος και να ξαναβγούν στους δρόμους προκαλώντας.

Η αρχή έγινε πριν μερικές εβδομάδες όταν στο Κερατσίνι, στην περιοχή που δολοφόνησαν τον Φύσσα, κάποιοι αποφάσισαν να κάνουν πορεία, έγιναν επεισόδια, κάποιοι αφαίρεσαν πανό προς τιμήν του αδικοχαμένου παλικαριού και μόνο χάρη στην ψυχραιμία ορισμένων δεν υπήρξαν χειρότερες καταστάσεις.

Στη συνέχεια, ένας ανόητος Χρυσαυγίτης υποψήφιος, διάδοχος των νεοναζί παλικαράδων που κατοικοεδρεύουν στον Κορυδαλλό, μέσα στη Νίκαια προκάλεσε με τον χειρότερο τρόπο λέγοντας ότι θα εξαφανίσει και θα συντρίψει τα στελέχη του ΠΑΜΕ.

Μόλις προχθές, ομάδα Χρυσαυγιτών εμφανίστηκε ξανά στον Αγιο Παντελεήμονα και εμπόδισε την ανάπλαση της παιδικής χαράς – σύμβολο για την περιοχή. Δυστυχώς μαζί με τους Χρυσαυγίτες βρέθηκαν και υποστηρικτές του Νικήτα Κακλαμάνη.

Ένα νέο επεισόδιο, όμως, που έγινε χθες στη Νίκαια, είναι εξαιρετικά ανησυχητικό για την επαναδραστηριοποίηση της εγκληματικής οργάνωσης. Σύμφωνα με καταγγελίες των Γιατρών του Κόσμου μία ομάδα περίπου 30 Χρυσαυγιτών κατά τη διάρκεια πορείας τους που πραγματοποιούσαν στο Πέραμα, κατέληξαν στα κοινωνικά ιατρεία της οργάνωσης.

Άρχιζαν να φωνάζουν διάφορα ρατσιστικά συνθήματα κατά των Γιατρών του Κόσμου και των μεταναστών ασθενών. Εκείνη την ώρα στο ιατρείο υπήρχε μεγάλος αριθμός ασθενών και ιδιαίτερα παιδιών που πανικοβλήθηκαν.

Επικράτησε πανικός με αποτέλεσμα οι γιατροί να τρέξουν και να κλείσουν τις πόρτες και τα παράθυρα, έτσι ώστε να εμποδίσουν τυχόν απόπειρά τους να εισέλθουν στο χώρο.

Να λιώσουμε μια και καλή το κεφάλι του φασιστικού φιδιού 85824 photo

Προσέξετε τις ομοιότητες με την προηγούμενη φωτογραφία

Είναι φανερό ότι οι φασίστες, κάτω από τις οδηγίες του Κασιδιάρη, του Παναγιώταρου και άλλων βουλευτών, έχουν ως στόχο να προκαλέσουν. Επιδιώκουν ίσως να πιέσουν την κυβέρνηση ή τη δικαιοσύνη να αφήσει ελεύθερους του φυλακισμένους συντρόφους τους. Αν, όμως, η πρόκληση οδηγήσει σε νέο έγκλημα τότε θα έχει μεγάλο πρόβλημα όλη η χώρα. Αν κάποιος τρελαμένος Χρυσαυγίτης ή κάποιος κουκουλοφόρος τρομοκράτης σπείρουν νέα θύματα, τότε ξαναζωντανεύει ο φόβος ενός εμφυλίου στους δρόμους της Αθήνας.

Τα στελέχη της Χρυσής Αυγής το θέλουν αυτό, είναι στο DNA τους η εγκληματική δράση. Βρίσκουν απέναντι και τους άλλους ανόητους ακροαριστερούς και το φιτίλι δεν θα αργήσει να ανάψει πριν γίνει κάτι από την επίσημη πολιτεία και τη δικαιοσύνη. Δεν πρέπει να αφήσουμε τα Τάγματα Εφόδου και τους νεοναζί να ξαναδηλητηριάσουν τη χώρα. Ούτε πρέπει να τους αφήσουμε να γίνουν ρυθμιστές της πολιτικής και κοινωνικής ζωής του τόπου. Λέγεται ότι ίσως και σήμερα που η Μέρκελ έρχεται στην Αθήνα, θα δημοσιεύσουν κι άλλα βίντεο και απειλούν με νέες αποκαλύψεις.

Οι φασιστικοί εκβιασμοί, οι ψευτοτσαμπουκάδες των νεοναζί δεν θα περάσουν. Οι προκλήσεις τους πρέπει να μείνουν αναπάντητες στο δρόμο αλλά πρέπει να απαντηθούν στη Βουλή, στα δικαστήρια, στην Αστυνομία.

Αρκετά πια με τους Κασιδιάρηδες και τους λοιπούς υπανθρώπους που λειτουργούν ως ρομποτάκια έτοιμα να σκοτώσουν. Είναι η ώρα και η ευκαιρία να λιώσουμε το κεφάλι του φιδιού μια και καλή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/04/2014 06:46:43

    Το " αντιφασιστικό" που υπερψηφίστηκε από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔημΑρ, εντάσσεται στη στρατηγική εξαφάνισης της ΧΑ (αυτό δεν θα με πείραζε καθόλου, το αντίθετο), ή μήπως στην επιβολη της δικτατορίας της " πολιτικής ορθότητας"; Αν ένας ιερέας μιλήσει κατά των Προτεσταντών και τον καταγράψει κάποιος, μπορεί να διωχθεί για υποκίνηση μίσους; Καταλαβαίνουμε, βέβαια, ότι σιωπηρά, υπό τα ταρατατζούμ για την έξοδο στις αγορές και λοιπές αναλόγου επιπέδου "Μεγάλες Ιδέες", βαδίζουμε προς τον λεγόμενο "soft ολοκληρωτισμό", επειδή έτσι θέλει η Αμερική και μερικά λόμπυ στην Ευρώπη.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΒΙΣ 11/04/2014 06:59:40

      Αρες μάρες κουκουνάρες. Απλώς είσαι ένας μορφωμένος χρυσαυγίτης

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Factorx 11/04/2014 08:32:18

        Δεν είναι χρυσαυγίτης...οπαδός του Γεννάδιου Σχολάριου είναι...επικοινωνεί μαζί του μυστικά,διαμέσου των αιώνων...δεν έχει συγχωρέσει τους Φράγκους για το 1204, ούτε τη "Δύση" για τη δοτή ανεξαρτησία μετά τη ναυμαχία του Ναυαρίνου...όθεν,χτυπιέται για τα ανεπανόρθωτα!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Factorx 11/04/2014 09:44:48

        Εγώ αγαπητέ δεν είμαι μορφωμένος χρυσαυγίτης και θα έπρεπε να το καταλάβεις αν δεν ήσουν ΤΟΣΟ πολύ αμόρφωτος. Και επιδεικνύεις την αμορφωσιά σου διαρκώς. Είναι η τελευταία φορά που γράφω στο προπαγανδιστικό σου σάιτ και ελπίζω αυτό το τελευταίο μου μήνυμα να δημοσιευτεί. Ευχαριστώ κιόλας γιατί μου έδωσες την ευκαιρία να απεμπλακώ και να μάθω να μην ανακατεύομαι με πίτουρα.

        • Βασίλης Β. avatar
          Βασίλης Β. @ ΒΙΣ 11/04/2014 11:48:20

          Μερικοί σχολιαστές έχετε την εντύπωση πως επειδή μετά την δολοφονία Φύσσα σπεύσατε να πάρετε επιτέλους ξεκάθαρες αποστάσεις από την χρυσή αυγή και τον ναζισμό για ξεκάρφωμα, σας δίνεται το ελεύθερο πλέον να διαχέετε το υπερσυντηρητικό ακροδεξιό δηλητήριό σας πιο άνετα επί παντός επιστητού. Κι αφού εσύ όπως και μερικοί άλλοι με περίσσια άνεση χαρακτηρίζετε υποτιμητικά ως «φιλελέδες», «ελευθεριακούς», «ντοράκια», λομπίστες της Νέας Τάξης ή ακροαριστερά τρόλλ και πράκτορες των αμερικανών όποιους διαφωνούν έντονα με συγκεκριμένες απόψεις σας, μην παραπονιέστε ύστερα τόσο πολύ όταν έρχεται η ώρα να εισπράξετε κι εσείς χαρακτηρισμούς ή αξιολογήσεις για το ποιόν σας. Όταν λοιπόν ξεκινάτε κάτι προσπαθήστε τουλάχιστον να έχετε την ντομπροσίνη να αποδέχεστε τους κανόνες διαλόγου που εσείς οι ίδιοι έχετε θέσει ως σχολιαστές. Και καλό θα ήταν να συνειδητοποιήσεις εσύ και δυο-τρεις άλλοι εδώ, πως ακραίοι δεξιοί του δικού σου είδους (είτε ανεκτικοί απέναντι στην εκλογική βάση της χρυσής αυγής ή είτε όχι) αποτελούν πρώτης τάξης άλλοθι για την ύπαρξη και δράση κάθε λογής αριστερού, ακροαριστερού ή νεοφιλελέ. Ο σκληρός, δεινοσαυρικός, απόλυτος και εριστικός σου λόγος είναι δικαίωμά σου να τον διατυπώνεις εφόσον το κάνεις μέσα στα πλαίσια του νόμου, αλλά να ξέρεις πως αποτελεί μέρος του προβλήματος όσων υποτίθεται πως αντιμάχεσαι, από την αντίθετη απλώς όψη. Και κάτι τελευταίο: ο τρόπος που εδώ και καιρό εκφράζεσαι για τους διαχειριστές και την ιστοσελίδα, όσα χρόνια παρακολουθώ το σάϊτ κανένας άλλος σχολιαστής δεν έχει απολαύσει τόση αντίστοιχη ανοχή επί μήνες. Πάει πολύ να διαμαρτύρεσαι. Υ.Γ) Οι πολλές αναφορές σε "ξενιστές" και "ξενιζόμενους" ενίοτε γυρίζουν μπούμερανγκ.

        • Factorx avatar
          Factorx @ ΒΙΣ 11/04/2014 12:09:29

          Σιγά μην δεν τον δημοσιεύσω. Στο καλό και χάρη μας κάνεις. Να απαλλαγούμε από το εθνικιστικό δηλητήριο σου

        • Factorx avatar
          Factorx @ ΒΙΣ 11/04/2014 12:11:34

          Δηλαδή τόσον καιρό έγραφες σε προπαγναδιστικό σάϊτ; Αρα για να κάνεις κι εσύ προπαγάνδα. Πειράζει όμως που όλοι λένε ότι το antinews ε'ιναι το πιο έγκυρο σάϊτ; Ακριβώς επειδή δεν κρύβει την πολιτική του τοποθέτηση, δεν πουλάει φούμαρα για μεταξωτές κορδέλλες και έχει την δική του άποψη που δεν διστάζει να την λέει σε κανέναν. Φιλάκια μωρό μου

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΒΙΣ 15/04/2014 15:02:56

          ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΘΑΨΕΤΕ.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Factorx 11/04/2014 18:15:28

        Όχι και μορφωμένος ο ΒΙΣ. Πτυχιούχος, ίσως ...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ akenaton 11/04/2014 19:15:08

          Μακράν ο πιο μορφωμένος εδώ μέσα (κι ας μην το παραδεχόταν ο ίδιος) και ο πιο αξιόλογος σχολιαστής. Με τα σχόλιά του, από πάντα δεξιά και πατριωτική οπτική, φρέναρε περισσότερο από κάθε άλλον το φούσκωμα της φασιστικής Χρυσής Αυγής και είμαι σίγουρος ότι συνέφερε πολλους δεξιούς που ενδεχομένως αλληθώριζαν κατά εκεί. Αντιθέτως, οι πολιτικά ορθοί μη-δεξιοί ξενιστές είναι αυτοί που λειτουργούν ως στρατολόγοι της Χρυσής Αυγής, όπως έγραψε και ο Φαήλος σήμερα. Θλίβομαι ιδιαίτερα για το συμβάν και τις εκατέρωθεν αλληλοκατηγορίες.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 11/04/2014 19:16:00

            «Ξενιζόμενοι» ήθελα να γράψω.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ ΚΜ 11/04/2014 19:26:27

            Συμφωνώ απολύτως μαζί σου ΚΜ,με ξενίζει μάλιστα το σχόλιό σου αγαπητέ akenaton,ο ΒΙΣ είναι απαραίτητος με τα σχόλιά του,ελπίζω το σημερινό να είναι μια κακή παρένθεση και μόνο,άγιες ημέρες που έρχονται...

          • akenaton avatar
            akenaton @ Κυθήριος 11/04/2014 19:54:13

            ΒΙΣ και ΚΜ! Τι δουλειά έχετε μαζί τους εσείς, ευγενέστατε και ευπροσήγορε Κυθήριε;

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ akenaton 11/04/2014 19:58:41

            Ναι ρε Κυθήριε. Τί δουλειά έχεις με τους παλιο-δεξιούς τα μιάσματα; Πρόσεξε μη βρεις κανα μπελά.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ akenaton 11/04/2014 20:55:54

            Αγαπητέ φίλε akenaton,θεωρώ ότι εδώ στο φιλόξενο αντινιούς εσείς,κι ο ΒΙΣ κι ο ΚΜ και αρκετοί άλλοι,έχουμε γίνει μια παρέα,με τις διαφωνίες μας μερικές φορές,αλλά κυρίως με την ανταλλαγή απόψεων με κύριο σκοπό να μάθουμε περισσότερα και να γίνουμε καλύτεροι. Μας ενώνει η αγάπη για την Πατρίδα μας και ο κοινός πόθος μας να τη δούμε επιτέλους να προοδεύει. Πιστεύω ότι γι' αυτόν τον σκοπό κανείς μας δέν περισσεύει. Και τελειώνοντας για να μήν κουράζω άλλο,ξέρεις στα δύο τρία χρόνια που με φιλοξενεί κι εμένα ο φάκτορας εδώ,τί άλλο έμαθα ακόμη; Να βάζω λίγο περισσότερο τον εγωϊσμό μου στην άκρη,όχι γιατί τα σχόλιά μας(και τα φτωχά τα δικά μου)είναι εκτεθειμένα στα μάτια πολλών,αλλά διότι κυρίως,είναι εκτεθειμένα στα δικά μου μάτια να μου το θυμίζουν. Με εκτίμηση,καλή Μεγάλη Εβδομάδα,με αγάπη και αλληλοκατανόηση να έχουμε όλοι.

          • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
            Θόδωρος 17.06.2014 @ Κυθήριος 11/04/2014 21:25:31

            Παρεμβαίνοντας σε μια συζήτηση που δεν με αφορά αλλά μια και το αναφέρεις, Κυθήριε, θελω να σου πω ότι έχεις δίκιο. Θυμάμαι ότι κι εγώ σου απευθύνθηκα επιθετικά κάποια στιγμή. Αλλά παρατηρώντας μετά από καιρό την ενωτική συμπεριφορά σου, την υπομονή σου αλλά και την παρουσία σου στο antinews, κατάλαβα καλύτερα και θέλω να πω ότι δεν είχα κάνει καλά. Αναφερόμενος σε μένα, είναι και η στιγμή, η διάθεση, ο χαρακτήρας, η πίεση που μπορεί να νιώθεις πολλές φορές, που σε οδηγούν σε απότομες συμπεριφορές. Καλή Ανάσταση.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Θόδωρος 17.06.2014 11/04/2014 21:36:08

            Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ Θεόδωρε,αντεύχομαι,Καλή Ανάσταση!

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ ΒΙΣ 11/04/2014 08:45:54

      Το πρόβλημα είναι ότι είμαστε πολιτικοί μπαμπουίνοι. Για κάποιο λόγο θεωρούμε ότι είναι δικαίωμα μας να προσβάλουμε και να καλούμε σε αντίποινα εναντίον οποιασδήποτε ομάδας ανθρώπων δεν γουστάρουμε. Αν ένας ιερέας προτρέπει σε δράσεις κατά των καθολικών δεν προτρέπει σε πράξεις μίσους; Κακώς σου λέει ότι απλά είσαι ένας μορφωμένος χρυσαυγίτης. Είσαι απλά ένας μορφωμένος μισάνθρωπος. Και υπάρχουν πολοί ανάμεσα μας.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ΒΙΣ 11/04/2014 09:29:38

      Δεν συμφωνώ πλήρως, η έξοδος στις αγορές είναι αντίσταση σε αυτόν τον soft ολοκληρωτισμό. Όλοι αυτοί που προσπάθησαν να την αποτρέψουν, ήταν ακριβώς οι εκπρόσωποι αυτού του soft ολοκληρωτισμού, που στο Μνημόνιο είχαν δει ένα εξαιρετικό εργαλείο υποταγής. Όχι ότι έχουν χάσει το στόχο τους, αλλά πάντως χάνουν ένα σημαντικό μέσο. Τώρα, αν ένα μίνι-αντιρατιστικό, που νομίζω ότι δεν έχει σχέση με τις ανοησίες Ρουπακιώτη περί "εχθροπάθειας" (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος), δώσει ένα ιδεολογικό άλλοθι και προστατέψει την κυβέρνηση από εκτροπή στον "εθνικισμό", μπορώ να το υποστώ, μπορώ να το ανεχθώ. Ας δούμε σε τι συμπληγάδες πρέπει να κινηθεί αυτή η κυβέρνηση.

      • τοξο avatar
        τοξο @ Διογένης 13/04/2014 10:47:15

        Ο όρος "εχθροπάθεια" είναι επινόηση,αν θυμάμαι καλά, του κ. Χάρη Καστανίδη.

  2. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 11/04/2014 08:24:04

    Κι εγώ δεξιός είμαι και δεν γουστάρω τζαμιά αντιρατσιστικά κτλ, κτλ. Αλλά η ΧΑ είναι επικίνδυνη. Δεν έχει κάτι να προσφέρει στην χώρα. Μιλούσα πριν λίγες μέρες με κάποιον συμπαθούντα που μου έλεγε ότι είναι παράνομη και αντιδημοκρατική η προφυλάκιση των χρυσαυγιτών. Η απάντηση που του έδωσα ήταν η εξής: "Τι να σου πω φίλε μου, εγώ δεν έχω πολλές δημοκρατικές ευαισθησίες για να κλάψω που μπαίνει η ΧΑ φυλακή. Προφανώς, ούτε η ΧΑ έχει τέτοιες ευαισθησίες, οπότε γιατί κλαίγεται που παθαίνει αυτά που με ευκολία θα έκανε στους άλλους; Αν είναι να φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα η δίωξη της ΧΑ για μένα είναι σωστή. "

  3. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 11/04/2014 11:17:00

    Πολιτικός παραλογισμός ή εκβαρβαρισμός; Το πρόβλημα (Χ.Α.) και οι επεμβάσεις που το διαιωνίζουν!

  4. Aegean times avatar
    Aegean times 11/04/2014 11:29:53

    Τι να πει κανείς για τους χρυσαυγίτες, τα γεγονότα μιλάνε από μόνα τους και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του εάν θέλει να λογίζεται άνθρωπος .... μιά ομάδα χρυσαυγιτών επιτέθηκε στα ιατρεία των γιατρών του κόσμου και τρομοκράτησαν γιατρούς, εθελοντικό προσωπικό και τους ασθενείς με τα παιδιά τους στα γραφεία του Περάματος γιατί λέει περιθάλπτουν τα παιδιά των μεταναστών!! Θέλουν δηλαδή να πεθαίνουν οι μετανάστες οπωσδήποτε αντί να υπάρξουν οι διαδικασίες για την επιστροφή στις χώρες τους. Αφού τα χρυσαύγουλα αγαπάνε την πατρίδα και δεν θέλουν μετανάστες γιατί δεν πάνε να φυλάνε τα σύνορα αλλά προτιμούν την εύκολη λύση των επιθέσεων? Ντροπή.

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ Aegean times 11/04/2014 11:55:37

      Το κορυφαίο όλων είναι ότι ο Παναγιώταρος ήταν και προμηθευτής των Γιατρών του κόσμου. Φωνάζουμε φωνάζουμε αλλά στο τέλος όλα για την μάσα.

  5. Athinaios avatar
    Athinaios 11/04/2014 12:39:45

    Στις 25 μαιου ο λαος με την ψηφο του θα λιωσει μια και καλη το κεφαλι του γαλαζοπρασινου φασιστικου φιδιου που κυβερναει αυτη την χωρα. Μην εχετε για αυτο καμμια αμφιβολια........................................

  6. Marcelos avatar
    Marcelos 11/04/2014 16:17:04

    Τι έγινε ρε παιδιά;;; "τόλμησε" κάποιος να πει ότι θα συντρίψει το ΠΑΜΕ;;;;; Πώς έγινε αυτό στην Ελλάδα του 2014;;; Και ζει αυτός ο άνθρωπος;;;
    Υ.Γ.: το ΠΑΜΕ είναι το πιο εμετικό, αδίστακτο και αποκρουστικό Τάγμα Εφόδου που έχει υπάρξει στην Ελλάδα μετά το 1941. Εφάμιλλο των γερμανικών Ταγμάτων. Τα Τάγματα Ασφαλείας ήταν μπροστά στο ΠΑΜΕ παιδική χαρά

    • MCA avatar
      MCA @ Marcelos 11/04/2014 17:09:11

      Μήπως είστε λίγο υπερβολικός με το ΠΑΜΕ;Ούτε καίει ούτε καταστρέφει,όπως κάνουν κάτι άλλοι ψευτοαριστεροαναρχομπαχαλάκηδες.

  7. Μικρασιάτης.. avatar
    Μικρασιάτης.. 11/04/2014 17:25:03

    Η Χ.Α εγκλωβίζει περιπου 500.000 κοσμο (ψηφοφόρους) που πολλοι απ αυτους εχουν Πατριωτικο τροπο σκεψης, και δυστυχως τους πετα εκτος ''παιχνιδιού'', αφου ποτέ δεν προκειται να γινει κομματι Κυβερνητικής λυσης. Αν όμως βρεθουν λυσεις στο Λαθρο-μεταναστευτικο πρόβλημα, τοτε θα επιστρεψει στο ~1%, και θα μεινει με τους ...Εθνικοσοσιαλιστές. Το θεμα είναι πως αν οι Λάθρο συνεχισουν να αυξάνονται, κι αν ο Αλεξης φερει εδώ και τις οικογενειες τους, θα γινουν συντομα πανω από 3.000.000. Και μετα θα είναι ευκολο εχοντας και δικαιωμα ψηφου, να μας μετατρέψουν ΟΡΙΣΤΙΚΑ σε μια ''αλλη'' Ελλαδα, με ...πολυ-πολιτισμικά χαρακτηριστικα. Κι εχοντας ζησει σε μια τετοια κοινωνια στα Βρετανικα Μιντλαντς, θυμαμαι ότι δεν είναι κι ότι καλυτερο... Αυτά.

  8. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 11/04/2014 19:07:28

    Υπάρχει ένας απλός τρόπος φίλε Ακενατών, αφου ειλικρινά πιστεύετε οτι πρέπει να διαλυθεί η Χ.Α. Επανασυστήστε το ΛΑΟΣ επιστρέφοντάς του τους Βορίδη-Γεωργιάδη κλπ, και η Χ.Α. θά χάσει πάνω απ' το μισό ποσοστό της. Δεν θά ΄χει καν τα νοίκια για τα γραφεία της να πληρώσει. Αν πρόσεξες, η Χ.Α. εμφανίστηκε όταν διαλύθηκε το ΛΑΟΣ...

  9. Θόδωρος 17.06.2014 avatar
    Θόδωρος 17.06.2014 11/04/2014 20:48:18

    Η κρίση τρέφει τα άκρα, το 'χουμε πει πολλές φορές. Το φίδι είναι λερναία ύδρα, στο ένα κεφάλι που του λιώνεις, 2 ξεπετάγονται. Πόσα θα λιώσεις? Και ως πότε? Τις γενεσιουργές αιτίες πρέπει να εξαλείψεις.. Από κει και πέρα η Δεξιά πρέπει να΄ναι και Δεξιά, όχι μόνο Κέντρο. Αλλιώς πως περιμένεις να περιορίσεις την ΧΑ? Όσο μετακινείσαι προς το Κέντρο, τόσο θα τους αφήνεις ζωτικό χώρο και θα μεγαλώνουν. Ειδικά τώρα που "απογυμνώνεσαι" από τους παλαιοκομματικούς, αδυνατίζεις αρκετά. Καλό το "καθάρισμα", αλλά μην αυτοϋπονομευτείς.. Όσο είμαι σε θέση να ξέρω, παντού στον κόσμο η Δεξιά είναι σ' αυτήν την θέση, δηλαδή η συντηρητική παράταξη. Με χαρακτηριστικά ή πολιτικές κεντρώες ενίοτε και από καιρό σε καιρό, αλλά ποτέ καθαρά κεντρώες. Υπάρχουν άλλα "φυντάνια" που θα παίρνουν πάντα τις ψήφους του Κέντρου. Συντηρητική όχι με την έννοια της παλαιολιθικής (βλ. ΚΚΕ) αλλά η σύγχρονη "ασφαλής" πλευρά της πολιτικής. Που προσφέρει ασφάλεια και σιγουριά. Δουλειά στον κόσμο και ισονομία, ευνομία. Να προσθέσω ακόμα ότι, θεωρώντας εαυτόν κεντροδεξιό, φιλελεύθερο (και ουχί νεο-φιλελε) δεν με συμφέρουν αυτά που λέω. Αλλά βλέπω τι καλύτερο θα μπορούσε να γίνει τώρα για την χώρα και το Έθνος. Χρειάζεται ισχυρή ΝΔ ή όποιο άλλο Δεξιό σχήμα υπάρξει. Η σημερινή αντιπολίτευση είναι ανώριμη προς το παρόν, υπολείπεται των καιρών. Δεν είναι άξια εμπιστοσύνης. Κάποιες 1ες σκέψεις αυτές.. Δεν εξαντλείται εύκολα τέτοιο θέμα..

    • τgp avatar
      τgp @ Θόδωρος 17.06.2014 13/04/2014 00:21:13

      Αγαπητέ φίλε κάνεις ένα μεγάλο λάθος, και όχι μόνο εσύ, αλλά και πολλοί αλλοι... Η ΧΑ δεν ανήκει ιδεολογικά στη δεξιά., ουτε και στον ευρύτερο χώρο.. Κατα συνέπεια δεν μπορεί καμία ώσμωση στη δεξιά πολυκατοικία, να την επηρεάσει σε βαθμό τέτοιο που να απωλέσει την εκλογική της επιρροή. Το εχουν δηλωσει και οι ίδιοι άλλωστε, ότι δεν αυτοπροσδιορίζονται ως δεξιοί, αλλά ως εθνικιστές. Εκτός αυτού, αν έχεις διαβάσει τα κείμενα τους, μπορείς να καταλάβεις την απέχθεια τους για δεξιες και φιλελεύθερες πολιτικές. Επίσης ενα σημαντικό γεγονός που αξίζει ιδιατερης προσοχής είναι ότι πλέον η ΧΑ έχει μεγάλη δυναμη σε περιοχές που για χρόνια κυριαρχούσε η αριστερά... Αν προσέξεις στις συσπειρώσεις των κομμάτων στις δημοσκοπήσεις, θα δεις ότι οι ψηφοφόροι της ΧΑ δεν προέρχονται μόνο απο τη ΝΔ, αλλά από όλα τα κόμματα.

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ τgp 14/04/2014 16:33:26

        Δλδ. κεντροαριστερών ή αριστερών πεποιθήσεων αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας είναι τώρα οπαδοί της ΧΑ και, όχι, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ας πούμε? Είχαν αριστερή ιδεολογία και τώρα ψηφίζουν ΧΑ.. Αυτό λες. 1. Ή πιστεύεις άκριτα και αφελώς ό,τι σου "πασάρουν" απ' το κόμμα της ΧΑ, χωρίς να την ψυλλιάζεσαι, έστω και λίγο. 2. Ή είσαι ο ίδιος ο καθοδηγητής (οπότε και μεγάλη μου τιμή) και κάνεις προπαγάνδα στο antinews Στην 2η περίπτωση ατύχησες. Και προσωπικά και στο site. Στην 1η, μάλλον είσαι νεαρός κι "αθώος". Αυτά είναι παραμύθια της χαλιμάς, ότι οι ψηφοφόροι της ΧΑ είναι κεντρώοι ή αριστεροί. Το να ψηφίσεις 1-2 φορές αριστερά κόμματα και μετά κάτι άλλο δεν σε κάνει αριστερό. Αυτοί που κάνουν κάτι τέτοιο δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για την πολιτική και είναι μικροί σε ηλικία συνήθως. Ναι μπορεί να προέρχονται από φτωχά και λαϊκά στρώματα αλλά είναι συντηρητικών αντιλήψεων. Ψάξτο και θα δεις.

  10. Naruto avatar
    Naruto 12/04/2014 00:26:39

    Είχα γράψει και παλαιότερα ότι ηΧΑ δεν ειναι κόμμα ,ειναι όπλο στα χέρια αυτών που τα τελευταία χρόνια είδαν την ζωή τους να γυρίζει ανάποδα και να χάνουν τα πάντα.Η οργή που ξεχείλιζε έκανε 500000 ανθρώπους να συμπαραταχθούν με κάτι που σίγουρα δεν πιστέυουν.Με αυτή την σκέψη ειναι λάθος η επιθετικότητα εναντίον της ΧΑ αν θελουμε όλοι αυτοί να γυρίσουν πίσω.

  11. κώστας avatar
    κώστας 12/04/2014 21:11:03

    Γράφοντας : "Προσέξετε τις ομοιότητες με την προηγούμενη φωτογραφία " , εννοείτε τις φασιστικές σημαίες ; Το «αυγό του φιδιού» και η πονηρία της «αριστερής» απάτης, για να συγκαλύψουν το «αυγό του κροταλία», δηλαδή τον πλανητικό φασισμό της Νέας Τάξης που ζούμε.

  12. Ανδρεας45 avatar
    Ανδρεας45 13/04/2014 04:26:38

    Που τις είδατε τις ομοιότητες; Στρατιώτες σε σχοιματισμό στην με σημαίες στην πρώτη,μπουλούκι πολιτών,με σημαίες στην δεύτερη.Είστε με τα καλά σας;

  13. αραχνούλα avatar
    αραχνούλα 14/04/2014 09:31:15

    Τουλάχιστον τραγική - αν όχι σκόπιμα νεοταξίτικη - η σύγκριση της Ελληνικής Σημαίας με την κομματική σημαία των ναζήδων. Ντροπή στον αρθρογράφο. Ούτε στο ιντυμήντια αυτές οι συγκρίσεις.

  14. Κώστας avatar
    Κώστας 14/04/2014 21:19:22

    Μετά τις εκλογές της 6ης Μαΐου και με βάση την ανάλυση των στοιχείων του exit poll («Τύπος της Κυριακής», 13/5/2012) η προέλευση των ψηφοφόρων της Χρυσής Αυγής είχε ως εξής: Απ'το ΠΑΣΟΚ: 26% Απ΄τη ΝΔ: 37% Από ΚΚΕ/ΣΥΡΙΖΑ: 2% Απ΄το ΛΑΟΣ: 13% Από άλλα κόμματα: 8% Νέοι φηφοφόροι: 14%
    Απ΄ότι φαίνεται οι ψηφοφόροι της Χ.Α προέρχονται κατά 1/2 απ΄την δεξιά (ΝΔ+ΛΑΟΣ), κατά το 1/4 από πρώην πασόκους, ενώ πολύ σημαντική ήταν και η απήχηση στους νέους ψηφοφόρους (δηλαδή σε αυτούς που ψήφισαν για πρώτη φορά).
    Είναι λανθασμένη υπεραπλούστευση να πιστεύεται ότι οι ψηφοφόροι της Χ.Α είναι αμιγώς δεξιοί, και αυτό δείχνει ότι κάποιοι δεν έχουν κατανοήσει αυτό το πολιτικό φαινόμενο. Και όταν δεν έχεις κατανοήσει ένα φαινόμενο, τότε δεν μπορείς και να το αντιμετωπίσεις...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.