#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/01/2011 14:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να καταργηθεί το κλειστό επάγγελμα των κληρονομικών πρωθυπουργών …

…Και των κατασκευαστικών με ΜΜΕ



Θα έπρεπε να χαίρομαι που ανοίγουν τα κλειστά επαγγέλματα.  Όλα αυτά τα κακά μονοπώλια, οι κλίκες, η πηγή της ακρίβειας, η καταπίεση, η χάλια εξυπηρέτηση.  Και όμως, αυτό που αισθάνομαι είναι αδιαφορία, επιφυλακτικότητα και λίγο θυμό.

Εάν η Ελλάδα έχει 100 προβλήματα, από τα οποία τα 10 σοβαρά, δεν νομίζω ότι τα κλειστά επαγγέλματα για τα οποία γίνεται κουβέντα είναι το πρόβλημα.  Σίγουρα δεν είναι στα 10 πιο σοβαρά θέματα, και αμφιβάλω εάν είναι στα 100.

Δεν έχω πρόβλημα με τα φαρμακεία.  Γουστάρω να βλέπω τον φαρμακοποιό μου, με ξέρει τον ξέρω, είναι μια ευχάριστη μικροαστική σχέση.  Τα διημερεύοντα και τα διανυκτερεύοντα θα μπορούσαν να είναι πιο ευέλικτα, αλλά αυτό δεν χρειάζεται πολλή ταραχή για να βελτιωθεί.  Οι τιμές;  Χα χα χα.  Όποιος νομίζει ότι τα Duane Reade ή τα Booth’s είναι φτηνά, κάνει λάθος. Απλά έχουν Πορτορικάνους και Πακιστανούς υπαλλήλους, αντί Αμερικανούς ή Εγγλέζους.

Δεν με ενοχλούν ούτε οι φαρμακοποιοί, απεναντίας, ούτε, μπορώ να πω, οι δικηγόροι. Ούτε καν οι συμβολαιογράφοι (αν και είναι λίγο …παρωχημένοι)   Ούτε πιστεύω θα βελτιωθούν οι δικηγορικές υπηρεσίες ή οι τιμές εάν οι δικηγόροι γίνουν υπάλληλοι.  Απεναντίας.

Το σημαντικότερο κλειστό επάγγελμα στην Ελλάδα είναι η κατασκευαστική εταιρία που έχει και μήντια.  Το επόμενο σημαντικό κλειστό στην Ελλάδα είναι ο κληρονομικός Πρωθυπουργός, Βουλευτής, Νομάρχης…  Αυτά τα δύο είναι τα βασικά.  Και  οι Τράπεζες.  Καλή παρέα η ΕΕΤ, καλή και η Εθνική, κρατάει τα μπόσικα, μην κοιτάτε που τώρα δεν είναι στα χάϊ τους, σας διαβεβαιώ δεν έχουν τελειώσει ακόμα με εμάς.  Και άλλες βαρειές βιομηχανίες είναι κλειστές, αλλά, πες είναι η φύση της δουλειάς.

Τα μονοπώλια είναι κλειστό επάγγελμα.  Μονοπώλια που παριστάνουν τις 4-5 διαφορετικές εταιρίες, την εξής μία.  Μονοπώλια  που διορίζουν κληρονομικούς Πρωθυπουργούς, οικογενειακούς Βουλευτές, περίεργους Υπουργούς και παρασκηνιακούς Γενικούς Γραμματείς. Και όταν δεν σπρώχνουν χώματα, σπρώχνουν αιολικά, ενεργειακά.

Βασικά η Μαφία είναι το κλειστό επάγγελμα που με ενοχλεί πιο πολύ από όλα. Η Μαφία, στην Ελλάδα, δεν είναι αυτά με τα οποία παριστάνει ότι κάτι κάνει το ΠΑΣΟΚ.  Είναι όλα τα άλλα.  Και δεν είναι καν η Ελληνική Μαφία το πρόβλημα. Την Ισπανική, την πληρώσαμε ακριβά στους Ολυμπιακούς Αγώνες.  Την Γερμανική και την Γαλλική την πληρώνουμε αδρά από το 1990 και μετά…  Αυτά τα κλειστά επαγγέλματα με ενοχλούν.

Archaeopteryx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 18/01/2011 14:45:20

    Πολύ καλό. Επίσης να ανοίξει το κλειστό επάγγεμα της Πολιτικής.

    • PELIAS avatar
      PELIAS @ Panagiotis anagnostopoulos 19/01/2011 14:00:07

      Aγαπητοί φίλοι,

      νιώθω υπερήφανος που πρώτος έχω υπογράψει με το όνομά μου και απο κάτω

      και εδώ με το nickname

      ΠΕΛΙΑΣ
      και με το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων
      ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

      Π.

  2. Εnzo avatar
    Εnzo 18/01/2011 14:50:39

    αυτα μονο στα εργα. κατσε ντε, περιμενε, ο ελληνικος λαος δεν χορτασε μετα απο 80 χρονια παπανδρεου και αλλων φωστηρων.
    χειροτεροι και απο την τυνησια ειμαστε και την αιγυπτο.
    εδω ειναι αλλος πλανητης.

  3. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 18/01/2011 14:54:26

    Αυτό είναι το πιο κλειστό επάγγελμα με την συναίνεση του μακάκα του Έλληνα, Βασιλευομένη κληρονομική "δημοκρατία"

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Σοσιαληστής 18/01/2011 21:40:49

      Καλύτερα θα έλεγα "Κληρονομική Κοινοβουλευτική Ολιγαρχία"...

  4. φωτεινη avatar
    φωτεινη 18/01/2011 14:57:24

    γιατι η ιστορια εχει γραψει με χρυσα γραμματα τη Γαλλικη Επανασταση;

  5. man8os avatar
    man8os 18/01/2011 14:58:20

    Πολυ σωστο.
    Παπανδρεου Α, Παπανδρεου Β, Παπανδρεου Γ, αναμενουμε Παπανδρεου Δ.
    Καραμανλης Α και β.
    Βενιζελος ,Μητσοτακης, Μπακογιαννη, αναμενουμε Μητσοτακης Β
    Και αλλη μια πηγη μαφιας ειναι ο μη διαχωρισμος των εξουσιων. Αλλο υπουργος, αλλο βουλευτης. Στην Ελλαδα τυχαινει να ταυτιζονται...
    Αλλα εχω προβλημα και με τους βουλευτες οι οποιοι εκλεγονται ανελειπως απο το 1977 η το 81. Ελεος!! Με αυτο το τροπο οι δεινοσαυροι της πολιτικης μας ζωης δεν αφηνουν να γινει καμια ανανεωση. Δηλαδη 10 χρονια βουλευτες δεν τους φτανουν? Γιατι πρεπει να τα κανουν 30? Ολος ο εργασιακος τους βιος ειναι η βουλη? Απο τα παραπανω νομιζω ξεκινουν τα κακα της χωρας μας...

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ man8os 18/01/2011 15:26:04

      "Δηλαδη 10 χρονια βουλευτες δεν τους φτανουν?"
      Σε αυτο διαφωνω με την εξης εννοια, 1.οτι μονο μεσα σε 10 χρονια τι εμπειρια να εχει κανεις??
      2. Οπως και σε ολα τα επαγγελματα ετσι κι εδω ειναι κατι που σου αρεσει, και το κανεις οσο θελεις δε βαζεις χρονικα ορια, οπως πχ.κι ενας δικηγορος
      3. Οσο δε για το "κληρονομικο δικαιωμα" διαφωνω με το αρθρο στο εξης,
      ακομα και αν ηταν βουλη....πχ γιατρων , σιγουρα πολλοι θα ειχαν καποιο μπαμπα η θειο η παππου γιατρο.... Αυτο παντου γινεται..

      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΜΑΧΗΤΙΚΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ..!!
      Κι ας το κανει αυτο και 100 χρονια!!!! Θα το αξιζει..!!

      • neotera avatar
        neotera @ Kostas D 18/01/2011 22:52:17

        Σωστά ! Οπου εμφανίζεται Μίκυς που λάνσαρε τη "Σπίθα" στα 85 του και δηλώνει ότι η έλευση του Καραμανλή (" ή τάνκς") το 74 υπήρξε προϊόν "συνεργασίας" του και "συμβιβασμού" με τους αμερικάνους!

  6. neos avatar
    neos 18/01/2011 15:00:43

    παντως μπακογιάννη και μητσοτάκη δεν αναμένουμε το λέω με βεβαιότητα, φροντίσαμε γι αυτό στις 29.11.2009

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ neos 18/01/2011 15:22:33

      Ο σκήπτρα της οικογένειας τα πήρε ο κούλης. Απλά η ντορίτα θα αναλάβει το ροκάνισμα και ποιο πίσω ο μικρός Μπακογιάννης!!!

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 18/01/2011 15:23:01

        Τα σκήπτρα*

  7. Τζώννυ Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννυ Μπη Γκουντ 18/01/2011 15:28:05

    Ταυτόχρονα με τις πιέσεις του Αχιλλέα για το άγαλμα Καραμανλή, κυκλοφόρησε η πρόταση για υποψηφιότητα του γιου του στις επόμενες εκλογές. Το όνομά του; Κώστας Καραμανλής (ο Γ΄).

    Νομίζω ότι μία από τις μεγάλες μάχες του Σαμαρά το Νοέμβριο του 2009 ήταν η μάχη κατά της οικογενειοκρατίας.

    Δεν δέχομαι να προαλείφεται ο 36χρονος Κώστας Καραμανλής Γ' ως η νέα γενιά στελεχών της Νέας Δημοκρατίας του Σαμαρά.

    Πρέπει αυτά να κοπούν. Οι διαρροές, οι υποψίες, τα πλασαρίσματα, οι προετοιμασίες

    Και μη μου πει κανείς, κάτσε να δούμε μπορεί να είναι και καλός τελικά.

    Αυτόν δεν θέλω να τον δω. Δεν πρέπει κανείς να είναι τίμιος, αλλά και να φαίνεται τίμιος.

    Τρίτο Κώστα Καραμανλή δεν θέλω στη ΝΔ. Έλεος.

    Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο στην πλευρά του Αχιλλέα από τον Σαμαρά.

    Βλέπω δικαιολογημένες βολές εναντίον του, αν δε γίνει ρητά και κατηγορηματικά από σήμερα.

    • Greco avatar
      Greco @ Τζώννυ Μπη Γκουντ 18/01/2011 15:56:03

      και ομως υπαρχει λυση!
      να αλλαξουν ολοι οι ελληνες το επωνυμο τους σε Καραμανλης και να βαφτιζουν τα παιδια τους Κωστακη...

      α ρε Ουγκαντα...

      υ.γ. πολλα αρθρα της ιστοσελιδας, οπως αυτο, επισημαινουν διαφορα κακως κειμενα της νεοελληνικης κοινωνιας εστιαζοντας στο προβλημα, αλλα παραβλεποντας (κατα την εκτιμηση μου) την αιτια, η οποια κατεμε δεν ειναι αλλη απτην νοοτροπια της μεγαλυτερης? μεριδας των νεοελληνων

      οι νεοελληνες ψηφιζουν και επιλεγουν και δεν υπαρχουν δικαιολογιες. Το προβλημα της Ελλαδας ειναι οι ιδιοι και κανενας αλλος "μπαμπουλας" ή "δυνάστης" , ειτε απτο εξωτερικο ειτε απτο εσωτερικο

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Τζώννυ Μπη Γκουντ 18/01/2011 16:20:59

      Τζώννυ Μπη Γκουντ ,
      Διαφωνω κοιταξε το σχολιο μου πιο επανω και θα καταλαβεις..
      Ολα εξαρτωνται απο τους πολιτες....
      Εμενα δε με πειραζει να ειναι και ο 15ος της οποιασδηποτε οικογενειας,
      αρκει να ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ..!!!!
      Υστερα ο λαος τους εκλεγει. Εγω προσωπικα ΝΑΙ θα εξελεγα και τον 15ο- 16ο .... Δεν "κολλαω" σε χαζα θεματα.... ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕ ανθρωπος, η οικογενεια ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ τιποτα....
      Ειναι δυνατον να "θυσιασω" και να μη στηριξω (δινοντας ΕΥΚΑΙΡΙΑ μονο) στον οποιονδηποτε ενδεχομενως καλο και αξιο μελλοντικο πολιτικο,μονο και μονο επειδη ειναι μιας Α η Β οικογενειας πολιτικων.....
      αλιμονο.....
      Ξανατονιζω σε ΟΛΑ τα επαγγελματα του κοσμου, σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις υπαρχει μιας καποιας μορφης "οικογενειοκρατια"....απο γιατρους, δικηγορους η οτι αλλο θελεις....

  8. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 18/01/2011 15:33:22

    Όπως και των οικογενειακών εδρών.

  9. Kostas D avatar
    Kostas D 18/01/2011 16:23:27

    Με ενοχλουν οι ηλιθιες αντιληψεις που εγιναν μοδα τωρα τελευταια.....
    Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Kostas D 18/01/2011 16:36:12

      Ο κάθε "πολιτικός" με το παρόν σύστημα προσπαθεί να διαιωνιστεί. Αυτό συνεπάγεται "συνδιαλλαγές". Αν δεν το κάνει, τον τρώνε. Αν το κάνει γίνεται διαπλεκόμενος.

      Αν δεν προσπαθήσει να διαιωνιστεί, ως δια μαγείας, ξεχνιέται...

      Έχουμε πρόβλημα 1) Συντάγματος και 2) μπερδεμένων πολτικών επιλογών. Στις μπερδεμένες πολτικές επιλογές, ξέρεις, π.χ., τι είναι δεξιός και τι αριστερός; Και ρωτάω ρητορικά, γιατί σίγουρα ξέρεις, αλλά αν ξεκινήσει κουβέντα, σε αυτή την μικρή παρέα, θα πάρεις 1-3 απαντήσεις από τον κάθε ένα...

      Ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν δημοκρατικά εκλεγμένος ημίθεος. Ήταν; O KK o A' ήταν "Εθνάρχης". Ήταν;

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Kostas D 18/01/2011 17:58:34

      Δηλαδή αν ο ΓΑΠ δεν ήταν γιος του Αντρέα, θα τον έπαιρνες στη δουλειά σου; Και αν τον έπαιρνες τι καθήκοντα θα του ανέθετες;

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Αρματιστής 18/01/2011 18:09:27

        Τον γαπ μονο μεριδα "ανδρεικων" τον στηριξαν σαν γιο του ....."Ανδρεα"..
        ΒΛΑΚΩΔΩΣ φυσικα....

        ΟΛΟΙ κρινονται ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ το τονισα κι αλλες φορες εδω μεσα...
        ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΟΙΑΝΟΥ ΓΙΟΣ ειναι καποιος, μιας και για μενα το ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ονομα ΔΕΝ αποτελει κριτηριο απο μονο του φυσικα....
        Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΡΑΕΙ....
        Ποιος σοβαρος ψηφοφορος ασχολειται με το Ονομα και την "οικογενειοκρατια" δηθεν...
        Ειναι θεματα που δεν τα συζητας..
        Τωρα ο γαπ ειναι σαν προσωπικοτητα ανισορροπος ειτε ειναι γιος του ανδρεα, ειτε οχι..!!

        Εγω ειμαι της αποψης οτι ΑΣΦΑΛΩΣ και στηριζεις γενικα εναν ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ αξιο σαν ανθρωπο ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ.... Χωρις να σκεφτεσαι οικογενειες και τριχες..

        • man8os avatar
          man8os @ Kostas D 18/01/2011 18:18:08

          Αυτο συνεπαγεται οτι αν αποφασισει να καταιβει ο Καραμανλης ο Γ θα τον στηριξεις οχι για το ονομα αλλα αν αξιζει. Δεκτο.
          Εμενα δυσκολα θα με πεισει κανεις απο τις οικογενειες που κατεστρεψαν την χωρα οτι αυτοι μπορουν να αναλαβουν τις τυχες μας.

          • Kostas D avatar
            Kostas D @ man8os 18/01/2011 18:23:38

            Κοιταξε να δεις, μην τα ριχνουμε ολα σε οικογενειες...
            Οταν λεμε οικογενειες που εβλαψαν την Ελλαδα ξερεις καλα πως εννοουμε την οικογενεια Βενιζελου Μητσοτακη/ Μπακογιαννη
            και την Οικογενεια παπανδρεου, γεωργιου/ανδρεα/ γιωργακη/ ....Νικου που ειναι σε πολλα δικτυα ΟΛοι αυτοι....
            Τωρα ο Καραμανλης ενα θειο ειχε....ποια οικογενειοκρατια λοιπον...
            Και στο κατω κατω οι Καραμανληδες και οι 2 ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ!! ΗΡΘΑΝ ΜΕ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ!!!!!
            Δεν προωθηθηκαν απο περιεργα κεντρα, ή το εφοπλιστικο κατεστημενο...

  10. ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ avatar
    ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ 18/01/2011 16:26:50

    Δεν είναι μόνο οι προθυπουργοί. Είναι όλη η βουλή. Για ψάξτε πόσοι από τους βουλευτές έχουν πρόγονο μέχρι 3ου βαθμού βουλευτή.
    Στα μέρη μου ένας βουλευτής που πέθανε, αφηνε στη διαθήκη εκτός από όλα τ'άλλα και κάποιες χιλιάδες ψήφους. Και δεν είναι ανέκδοτο

  11. φωτεινη avatar
    φωτεινη 18/01/2011 16:38:35

    ναι ρε παιδια,θα συμφωνησω,και ο γιος του γιατρου μπορει να ασχοληθει με τα ιατρικα επαγγελματα ,αλλα εγω δεν θα ηθελα να με χειρουργησει καποιος στο κεφαλι επειδη ο πατερας του ητανε ο πιο καλος νευροχειρουργος του κοσμου.στα ιατρικα επαγγελματα ειναι και οι νοσοκομες,οι αποκλειστικες ,οι τραυματιοφορεις,οι οδηγοι ασθενοφορων κ.λ.π.το ιδιο και στην πολιτικη.μπορεις να εισαι στο συμβουλιο του δημου της γειτονιας σου,στην πολιτικη συσπειρωση της μαχης εναντιον στο κυνηγι της αγριοπαπιας,να ανοιγεις φορουμ πολιτικης συζητησης κ.λ.π.στην πολιτικη δεν ειναι μονο οι πρωθυπουργοι.

  12. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 18/01/2011 16:43:01

    Εδώ δεν τους καταργουμε εμεις, μονοι τους θα αυτοκαταρηθουν ;
    Όταν ξυπνήσουμε (... όταν ! ) θα καλοπεράσουν.

  13. Τζώννυ Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννυ Μπη Γκουντ 18/01/2011 17:00:27

    Υπάρχει ένα μπέρδεμα όταν αναμειγνύουμε πολλά επαγγέλματα και κάνουμε παραλληλισμούς.

    Ο γιος του φούρναρη σκοπεύει να δώσει το φούρνο στον γιο. Τον βάζει στη δουλειά, τη μαθαίνει την αναλαμβάνει. Όσο πιο ικανός είναι ο γιος, τόσο καλύτερα θα πάει μετά ο φούρνος, ή χειρότερα. Εμείς οι πελάτες θα το κρίνουμε.

    Ο γιος του γιατρού σκοπεύει να δώσει το ιατρείο στον γιο. Δεν μπορεί όμως να τον βάλει στη δουλειά! Γιατί αυτό σημαίνει κόπος, σπουδές και να έρθει μόνος του στο επίπεδο του πατέρα. Του δίνει λοιπόν όσα ερεθίσματα μπορεί, ώστε να τραβήξει τον ίδιο δρόμο. Αν το κάνει θα είναι με τη δική του αξία. Θα σπουδάσει, θα ειδικευθεί και κάποτε ίσως πάρει το ιατρείο του μπαμπά. Με τις δικές του δυνάμεις. Αν είναι καλύτερος ή χειρότερος γιατρός δεν θα κριθεί από το επώνυμό του, αλλά από τις δικές του ικανότητες. Εμείς οι ασθενείς θα το κρίνουμε.

    Ο γιος του πολιτικού σκοπεύει να δώσει την εκλογική πελατεία στον γιο. Ο μπαμπάς για να βγει έκανε ρουσφέτια, κονέ στον τύπο, κονέ με επιχειρηματίες. Μπάζει σιγά σιγά στο κόλπο τον γιο. Με μόνο προσόν το επώνυμο. «Ξέρετε, θα αποσυρθώ, αλλά μην ανησυχείτε, τα επόμενα ρουσφέτια, τις ρυθμίσεις, τις διευκολύνσεις από δω και πέρα θα τις κάνει ο γιος». Ο γιος ναι, θα "κριθεί" από εμάς τους ψηφοφόρους, θα πουν κάποιοι. Είστε σίγουροι; Μήπως θα κριθεί από τους πολιτικούς κατσαπλιάδες; Δηλαδή τους κομματάρχες, τα κονέ-δημοσιογράφοι, τα κονέ-επιχειρηματίες-χρηματοδότες; Αν αυτοί θελήσουν δεν μπορούν να τον εκλέγουν όποτε θέλουν; Ναι, στην "τελική" εμείς τον ψηφίζουμε. Αλλά έχουμε τον χρόνο και τη διάθεση να αξιολογήσουμε σωστά τους υποψηφίους; Ή επηρεαζόμαστε από το "περιβάλλον" περισσότερο από όσο και οι ίδιοι νομίζουμε; Και δε λέμε για έναν ή δύο, μιλάμε για την κρίσιμη μάζα που εκλέγει.

    Συμπέρασμα. Ένας ανίκανος γιος φούρναρη μπορεί να φέρει το μαγαζί σε χρεωκοπία (θυμηθείτε τον Μάνο και την Αλλατίνη για παράδειγμα). Ένας ανίκανος γιος γιατρού, ανίκανος δηλαδή μέσα στην αποδεδειγμένα επιτυχημένη και κοπιαστική γι' αυτόν πορεία σπουδών, ίσως πέσει στη μετριότητα αντί να κάνει ιατρικά θαύματα.

    Όμως ένας ανίκανος γιος πολιτικού, μπορεί κάλλιστα να διαπρέψει στον χώρο, έστω κι αν δε γίνει ποτέ πρωθυπουργός. Με ποιες προϋποθέσεις; Αν ξέρει να διαχειρίζεται σωστά τις προσωπικές του σχέσεις με 5-6 ανθρώπους κλειδιά. Μόνο τέτοιες ικανότητες θέλουμε; Μας αρκούν; Αν ναι, με γεια μας, με χαρά μας. Μετά όμως ας μην αναρωτιόμαστε για απουσία παραγωγής πολιτικής, οράματος που θα μας φέρει μπροστά, σύνδεσης με την πραγματικότητα, αντίληψης καθημερινών προβλημάτων, επαφής με τον κόσμο.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Τζώννυ Μπη Γκουντ 18/01/2011 17:31:45

      Ακομα κι ετσι να το θετεις.. θεωρητικα κι αυτο ειναι μια "ικανοτητα"..
      που δυστυχως χρειαζεται στον κλαδο...ετσι πως τον καταντησαν τα τελευταια 30 χρονια.. να πρεπει να κανεις "κονε" με δημοσιογραφους κτλ..
      Υπαρχουν και παντα θα υπαρχουν Φελλοι που θα αναδεικνυονται λογω
      "κονε"....ΤΡανταχτο παραδειγμα ο Παπακωνσταντινου, αλλα και ο Ραγκουσης.... Ο δευτερος μαλιστα δεν ειναι απο οικογενεια, οπως ουτε κι ο Σημιτης....κι ο Τσοχατζοπουλος..
      Αρα ο παραγοντας οικογενεια ΔΕΝ μετραει ΑΡΑ μην τον δαιμονοποιουμε χωρις λογο.. υπαρχουν καλοι και κακοι, ειτε ετσι ειτε αλλιως..
      Σημασια εχει ομως ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ..
      Για τον παπανδρεου, ΟΛΟΙ ήξεραν ποιανων το παιχνιδι παιζει,
      ηδη απο τη δεκαετια του '80, (βλεπε "Νεα τζακια"..) κι ομως....
      30 χρονια μετα περιπου.... η βλακωδης αποχη μερικων τον εκανε
      στην 3η του προσπαθεια πρωθυπουργο ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ....
      Κι ετσι ο κοσμος σοκαρισμενος ΔΕ μπορει να κρινει λογικα τωρα,
      (φταινε και τα ψυχολογικα παιχνιδια του παπανδρεου) κι ο κοσμος
      αποπροσανατολισμενος πια,καθεται και αναλυει ασημαντα πραγματα.... και ξεψαχνιζει ανουσια
      θεματα ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ!!!!!!!
      Απλουστατα, σκεφτειτε, για τι Θεματα θα μιλουσαμε εδω στο μπλογκ
      αν ο παπανδρεου τον μοιραιο Οκτωβριο του 2009 δεν ειχε βγει πρωθυπουργος και αν ΔΕΝ ειχαν συμβει ολα αυτα που εγιναν τον τελευταιο χρονο, που εχουν ΣΟΚΑΡΕΙ τον κοσμο..... και σκεφτεται πανικοβλητα οτι να 'ναι...


      Και παλι ομως θα επιμεινω οτι ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ σε ΟΛΟ τον κοσμο
      κρινονται, και απο την ιδια την ιστορια, ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ!!!!!

      • man8os avatar
        man8os @ Kostas D 18/01/2011 17:39:52

        Ανοιξε Κωστα τα ματια σου, παντου οικογενειες βλεπεις. Τι παραπανω εχουν αυτοι απο εσενα? Σε τι υπολοιπεται ο Σαμαρας που δεν ανηκει στην Υψηλη βαρωνια απο τον ΚΚ τον ΓΑΠ η τον Μητσοτακη. Αντιθετα ειναι πολυ καλυτερος τους. Ο καθε διαδοχος ηταν χειροτερος απο τον προκατοχο του. Ακομη, ουτε ο Σημητης ηταν χειροτερος απο τον Αντρεα,τον Μητσοτακη η τον ΚΚ στα θεματα της διακυβερνησης.
        Το πολιτικο προσωπικο χρειαζεται ανανεωση, και αν δεν την παρεχουμε εμεις οι δημοκρατες δια την νομιμης οδου θα την παρασχουν οι ακραιοι με εξωσυστημικες λυσεις. ....

  14. yiannos avatar
    yiannos 18/01/2011 17:11:52

    το πρόβλημα είναι οι Έλληνες.
    Τους Παπανδρέου, τους καραμανλήδες, τους Μητσοτάκιδες δεν τους ψήφισαν 19 φορές οι Αυστραλοί ούτε οι Βραζιλιάνοι.

  15. adanaklasi avatar
    adanaklasi 18/01/2011 17:26:58

    70 χρόνια σωτηρίας...
    http://adanaklasi.blogspot.com/2011/01/blog-post_1428.html

  16. Kostas D avatar
    Kostas D 18/01/2011 17:58:44

    "Ακομη, ουτε ο Σημητης ηταν χειροτερος απο τον Αντρεα,τον Μητσοτακη η τον ΚΚ στα θεματα της διακυβερνησης."

    Δεν υπαρχει ΚΑΝ συγκριση μεταξυ του σημιτη με τον Καραμανλη..!!

    • man8os avatar
      man8os @ Kostas D 18/01/2011 18:03:46

      Φυσικα και δεν υπαρχει. Και οι 2 συμπαθουμε τον Καραμανλη γιατι ειναι καλος ανθρωπος. Αλλα στην διαχειρηση της οικονομιας, ο Σημιτης τον σκιζει με 4-1 (ποδοσφαιρικα μιλωντας).
      (Και ο Καραμανλης νικαει τον Γιοργακη με 2 η 3-0.)

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ man8os 18/01/2011 18:27:40

        Ο δε Καραμανλης ΒΡΗΚΕ ερειπια
        τι να διαχειριστει?…. Αναγκαστηκε ο φουκαρας να κανει ΗΠΙΑ προσαρμογη, διοτι, με την παραμικρη αλλαγη ΘΥΜΑΣΑΙ
        τα προοδευτικα/πασοκικα μμε και οι πασοκοι ψηφοφοροι ηταν εναντιον του…
        Γινοταν χαμος…..ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να κανει τιποτα λογω των καταστασεων…το βλεπαμε επι 5,5 χρονια.

        Τον προκατοχο του τον "πληρωνουμε" που εβαλε με πλαστα στοιχεια την Ελλαδα στο ευρω και τωρα ΕΥΤΥΧΩΣ τον κυνηγανε..

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Kostas D 18/01/2011 18:30:32

          φίλε, είσαι τόσο εκτός θέματος που πονάει...

          • τσώφλι πασατέμπου avatar
            τσώφλι πασατέμπου @ archaeopteryx 18/01/2011 19:33:00

            Τα εντός "θέματος", να δείς πώς πονάνε !

            Και είναι καιρό εντός......

        • τσώφλι πασατέμπου avatar
          τσώφλι πασατέμπου @ Kostas D 18/01/2011 19:58:47

          Καημένο παιδί...

          Κατατρεγμένο !

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ man8os 18/01/2011 19:24:01

        Στο μόνο που έσκιζε στην στο κρύψιμο ελλειμμάτων και σπατάλες δισεκατομμυρίων σε ολυμπιάδες και εξοπλιστικά που όλοι ξέρουμε τι έγινε.

  17. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 18/01/2011 18:07:44

    Αυτό το παρατεταμένο μπιζάρισμα στον Κωστάκη... προβλημάτισε κομμάτι την ατμόσφαιρα.

    Γενικώς όμως, οι εκκολάψεις πρωθυπουργών γίνονται πιά με πολλούς και πολύπλοκους τρόπους : Παλιά υπήρχε μόνο ο δρόμος της νομίμου εγκυμοσύνης ή αυτής κατόπιν βιασμού ( άν με εννοείτε ). Τώρα υπάρχει η εξωσωματική, η υοθεσία, η σπερματέγχυση...

  18. jkr avatar
    jkr 18/01/2011 18:17:02

    Archaeopteryx ζωγράφισες..

    • jkr avatar
      jkr @ jkr 18/01/2011 18:17:56

      Η φωτο είναι από την εποχή της cohabitation...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ jkr 18/01/2011 18:31:45

      έχω αδυναμία στον φαρμακοποιό μου. Φιλόσοφος. Μου δίνει το 20% από τις ιδέες μου (και όχι αυτήν εδώ)

  19. Χρ.Δ avatar
    Χρ.Δ 18/01/2011 18:37:41

    Το πρωτο σχολιο που θελω να κανω αφορα τον αρθρογραφο FACTORX που ξεκαθαριζει οτι ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙ "το κλειστον" του επαγγελματος του φαρμακοποιου,του δικηγορου κ.λ.π. οσο το "κληρονομικο "των πολιτικων προς τα παιδια τους κ.λ.π συγγενεις τους.Δεν συμφωνω καθολου με αυτη την απλουστευμενη εως τραβηγμενη εξισωση.
    Βασικη διαπιστωση μου ειναι οτι και οι δυο χωροι-οικονομια και πολιτικη-βρισκονται πλεον κατω απο μια ανευ προηγουμενου Κοινωνικη Πιεση-παρεπιπτωντως διαμαρτυρομαι που δεν μπορω να κανω χρηση των διαφορων εργαλειων του Word(bold,underlined κα) που θα εκαναν το γραπτο μου πιο ελκυστικο για μενα και τον αναγνωστη μου-η οποια Πιεση θα μεγαλωνει σαν ενα ποταμι που συνεχως φουσκωνει.
    Θεωρω οτι ολα οσα επι χρονια συνεβαιναν με τροπο στρεβλο στην ελληνικη κοινωνια -και που ολοι μιλαγαμε για"αναγκη για αλλαγη νοοτροπιας"εχουν αρχισει να συμβαινουν γυρω μας,απλα πιστευω οτι δεν μπορουμε να τα "αποδελτιωνουμε" και να τα "χωνευουμε" καθημερινα γιατι δεν "φαινονται δια γυμνου οφθαλμου".Ενα παραδειγμα :
    Δεν εχουμε ακομη συνειδητοποιησει ποσο θα αλλαξει ο "τροπος ζωης μας"με το Μνημονιο-ειμαι απο αυτους που θεωρουν αναγκαιο κακο την υπαρξη του -για να σταματησει,επιτελους αυτος ο καταστροφικος κατηφορος των παντων που μας οδηγουσε το υπαρχον πολιτικο συστημα.
    Η εφαρμογη του Μνημονιου και οι εξαυτου αναγκαιες προσαρμογες της κοινωνιας μας σε ολα τα επιπεδα της ζωης μας θα μας υποχρεωσει ΟΛΟΥΣ να αλλαξουμε τροπο σκεπτεσθαι δηλαδη Νοοτροπια.Ειναι πολυ... Απλο,αλλα θελει πολυ χρονο,το λιγωτερο 20-30 χρονια.Κριμα που δεν το ειχαμε ξεκινησει απο παλια αλλα και παλι ας ευχηθουμε οτι εστω και τοτε κατι θα αλλαξει προς το καλλιτερο στην χωρα μας.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Χρ.Δ 18/01/2011 19:03:35

      Ξέρεις, τον μεσαίωνα, υπήρχε το φαινόμενο των flagellants. Πουλούσαν σωτηρία ψυχής αυτομαστιγούμενοι. Ο κόσμος τους φοβόταν και τους σεβόταν και τους έδινε φαγητό, λεφτά και σεξ.

      Είναι και αυτή μία θεώρηση. Σε μερικούς αρέσει ο βούρδουλας. Αναγκαίο κακό, θα το συνηθίσουμε. Χατζηαβάτηδες. Αυτό λες. Λυπηρή, νομίζω, προσέγγιση, αλλά αν αυτό θέλει ο λαός, αυτό θα έχει.

  20. Τζώννυ Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννυ Μπη Γκουντ 18/01/2011 19:05:05

    Τον Καραμανλή τον συμπαθώ για 2 λόγους: Κυπριακό και στροφή στη Ρωσία.
    Το πρώτο το έκανε για αποφυγή κακής υστεροφημίας, όπως ο θείος. Δεν ήθελε να συνδέσει το όνομά του με την τύχη της Κύπρου και άφησε τον Τάσσο να κάνει παιχνίδι όπως ήθελε.
    Το δεύτερο κανείς δεν ξέρει γιατί το έκανε. Πάντως ήταν σωστό.

    Αυτά έκανε ο Καραμανλής. Τα οικονομικά είναι πάνω-κάτω τα ίδια για όλους. Μη γελιόμαστε. Παίρνει θετικό βαθμό επειδή πούλησε την Ολυμπιακή και επειδή δεν κατέρρευσε η χώρα μετά το 2004 όπως όλοι σχεδόν προεξοφλούσαν. Η ήπια προσαρμογή θα απέδιδε αν δεν ερχόταν η κρίση του 2008. Για τα υπόλοιπα ευθύνεται ακριβώς όσο και όλοι οι υπόλοιποι, ως μέρος του ίδιου συστήματος. Να μην αναπαράγουμε τα ΜΜΕ.

    Σημίτης. Για την οικονομία θα πω τα ίδια. Μη μασάτε τη σαπουνόφουσκα των ΜΜΕ. Ποιο οικονομικό θαύμα επιτέλεσε; Ότι μπήκαμε στο ευρώ; Ίσα ίσα. Όλοι ξέρουμε ότι εκεί ξεκίνησε η "δημιουργική λογιστική", οι ύποπτες συμφωνίες με τους οίκους για να φαίνονται καλά τα νούμερα. Θα πω για τα έργα σε λίγο.

    Η διαφορά Καραμανλή-Σημίτη είναι υπαρκτή. Αλλά δεν είναι στη διαχείριση της οικονομίας. Ασήμαντες οι διαφορές εκεί. Η διαφορά είναι στην παραγωγή πολιτικής και στο όραμα. Και εκεί πράγματι κερδίζει ο Σημίτης. Και πράγματι φαίνεται ότι αυτός δεν προήλθε από οικογένεια ενώ ο άλλος προήλθε.

    Ο Σημίτης ναι, διαμορφώθηκε ιδεολογικά στον δρόμο, στην αγορά. Είναι αυτόφωτος. Είχε μία άποψη για τα πράγματα. Ήθελε να μετατρέψει τη χώρα με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο. Και το έκανε. Είχε ένα όραμα. Όραμα με το οποίο εγώ διαφωνώ σχεδόν 100%, όμως είχε. Ποιο; Έδωσε όλη τη χώρα στους Γερμανούς (μετρό, αεροδρόμιο, δρόμους, γέφυρες, τηλέφωνα, Ολυμπιάδες). Κράτησε σχέσεις με τους Αμερικανούς, όμως δέθηκε στο άρμα της Ευρώπης. Έκανε καθαρή στροφή στην ΕΕ και ειδικότερα στη Γερμανία. Στο εσωτερικό, τα έβαλε με την Εκκλησία, έκανε εντυπωσιακά βήματα υπέρ του χωρισμού. Έβαλε τα θεμέλια του ιστορικού αναθεωρητισμού στα ελληνικά πανεπιστήμια. Εδραίσε την κυριαρχία του στον τύπο. Στα εξωτερικά, υποχώρησε με την Τουρκία (πήρε πίσω τους S-300, δέχθηκε ζωτικά συμφέροντα, παραδέχθηκε συνοριακές διαφορές, παρέδωσε Οτσαλάν) για να λάβει υπόσχεση λύσης στο Κυπριακό. Μίας λύσης κακής, την οποία και ο ίδιος υποσχέθηκε να στηρίξει.

    Αν είσαι προοδευτικός, ο Σημίτης είναι ίνδαλμα. Έκανε το 50% του δρόμου να πεταχθεί η Εκκλησία στο δρόμο (από το 0% που είμασταν πριν), υποχώρησε στην αριστερά συλλαμβάνοντας τους τρομοκράτες. Στις 17/11/1995 ήρθη το άσυλο και πιάστηκαν 1000 άτομα. Την επόμενη χρονιά ήρθε ο Σημίτης. Αν το επαναλάμβανε 1-2 χρονιές, ήταν σχεδόν βέβαιο ότι θα τελειώναμε μ' αυτό το φιάσκο. Η Ελλάδα στους ισχυρούς του ευρώ. Στις μέρες του πήραμε την Ολυμπιάδα. Παρά 12 μήνες θα την κάναμε κι όλας. Θα λυνόταν το Κυπριακό με την Κύπρο στην ΕΕ. Έστω, όπως ήθελε η Τουρκία. Θα έπεφτε η ένταση στα ελληνοτουρκικά. Θα μειώνονταν οι εξοπλισμοί. Η Ελλάδα δεμένη με τους Γερμανούς και χωρίς να τα σπάσει με τις ΗΠΑ θα συνέχιζε μπροστά. Αυτό ήταν το όραμα του Σημίτη. Αν είχαμε 5ετίες αντί για 4ετίες ο Σημίτης σε 50 χρόνια θα γινόταν «εθνάρχης» (μιας επαρχίας της Γερμανίας ίσως, αλλά «εθνάρχης», νέος Βενιζέλος).

    Ο Καραμανλής τι έκανε. Παλινωδίες με τον αναθεωρητισμό της ιστορίας. Παλινωδίες με την αριστερά (ανύπαρκτο κράτος). Παλινωδίες με την Εκκλησία. Παλινωδίες με την Ευρώπη. Παλινωδίες με τον τύπο. Ο Καραμανλής υιοθέτησε τη θεωρία του ώριμου φρούτου όχι μόνο ως προς το ΠΑΣΟΚ αλλά ως προς τα πάντα. Κανένα όραμα, καμία προσπάθεια, περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και αν πάνε στραβά τη βάψαμε. Ε πήγανε στραβά και έμεινε ακάλυπτος. Μόνο "αουτλάιερ" η στροφή στη Ρωσία. Κι αυτήν την πήρε πίσω όταν του την έπεσαν.

    Αν ο Καραμανλής δε μεγάλωνε με σκοπό να γίνει πρωθυπουργός, θα είχε όραμα.

    Ο Σαμαράς; Ναι, ο Σαμαράς έχει όραμα. Εκεί ελπίζουμε. Να ξεπεράσει τα άπειρα μικρά εμπόδια που σε καθημερινό επίπεδο συναντά ώστε να μπορέσει να το αντιληφθεί ο καθένας. Τότε θα γίνει πρωθυπουργός. Όταν όλοι καταλάβουν τι σκέφτεται ο Σαμαράς. Προς το παρόν ο Σαμαράς έκανε μία μόνο δημόσια εμφάνιση. Στη ΔΕΘ. Και σάρωσε. Σε όλες χοντρικά οι άλλες εμφανίσεις του μεσολαβούσαν τα ΜΜΕ, είτε θετικά είτε αρνητικά. Αφήστε τον Σαμαρά να βγει έξω. Μην τον μπλοκάρετε με μικροπροβλήματα.

    • Τζώννυ Μπη Γκουντ avatar
      Τζώννυ Μπη Γκουντ @ Τζώννυ Μπη Γκουντ 18/01/2011 19:13:50

      (η τελευταία προτροπή δεν πάει εδώ, πάει στο εσωτερικό της ΝΔ και είναι ρητορική ερώτηση)

    • man8os avatar
      man8os @ Τζώννυ Μπη Γκουντ 18/01/2011 20:35:37

      +++++

  21. Petros avatar
    Petros 18/01/2011 19:23:25

    Αρχαίε εξαιρετικό το άρθρο.
    Αρκεί να συμπεριλάβεις και την διαχρονική μαφία που ακούει στο όνομα αμερικάνικη πρεσβεία , αυτή που συνεργάζεται άψογα από το 1946 και εντεύθεν με την ντόπια πολιτική, και ευθύνεται για πληθώρα αρνητικών χαρακτηριστικών της ελληνικής πολιτικής ζωής , που στα γρήγορα μπορούν να αποδοθούν με την λέξη: Ενδοτισμός.

  22. Λεονταρίτης Γεώργιος avatar
    Λεονταρίτης Γεώργιος 18/01/2011 20:01:18

    Κανείς πάνω από μια φορά βουλευτής.
    Επιτέλους!
    Τις καλοσύνες τους τις είδαμε.

    Επίσης,
    οι βουλευτές να λαμβάνουν μία και μόνο σύνταξη αυτή του επαγγελματός τους,
    όχι δύο συντάξεις που παίρνουν τώρα.
    ΝΤΡΟΠΗ.......Η.

  23. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 18/01/2011 21:07:15

    Αμφισβητείτε την "ελέω θεού" κληρονομικότητα!...
    Τς τς τς... πιπέρι θα σας βάλω. Με IQ του ραδικιού είναι ικανότατος πολιτικός αρκεί να λέγεται παπ, καρ, και όλα τα συναφή...
    Και επειδή δεν βλέπω το άσπρο μαύρο, προτείνω:
    1. Ελληνική παιδεία στην δημόσια εκπαίδευση. Όχι χάρβαρντ και γέιλ, εκτός άν έχουν εξαιρετική επίδοση στα ΑΠΙ της πατρίδος μας.
    2. Άσκηση επί 20ετίαν βιοποριστικού επαγγέλματος στην πατρίδα μας και όχι να κουβαλάνε καφέδες στα διάφορα ευαγή ιδρύματα και να μας σερβίρονται σαν σούπερ ειδήμονες επί παντός επιστητού.
    3. 5ετή προυπηρεσία στα κοινά, εφ' όσον πληρεί τις προυποθέσεις.
    4. Είσοδο στην κύρια πολιτική σκηνή.

    Και όποιος αντέξει.

    Χαρίλαος

  24. JOHN D avatar
    JOHN D 18/01/2011 22:07:13

    AUTOI POU ELEXOUN TA PANTA EINE TA SYNDIKATA KAI OI MAFIA POU EINE PISO TOUS POLITIKOI TRAPEZITES KAI MEGALA SYMFERONTA ANTE NA KANEIS EPIXEIRISH STIN ELLADA NA DEIS TI THA TRABIXEIS AN EINE KALLI IDEA THA FEROUN TOUS DIKOUS TOUS NA TIN KANOUN AUTOI YPARXOUN PARA POLLA SKOULIKIA XREIAZETE ENAS NEOS PATAKOS ME KALLO BOURDOULA KAI MONAXIKO NISAKI MONO ME GIDES
    HIILS CAL U.S.A

  25. Μ.Ο. avatar
    Μ.Ο. 18/01/2011 22:45:54

    Λυπούμεθα κύριε Αρχαίε. Δεν το προβλέπει το μνημόνιο. Άσε που δεν είναι επάγγελμα. Λειτούργημα, χόμπι, αυτοεκπληρούμενη προφητεία, να έχει όνομα ο βοσκός να μαζεύει το κοπάδι κτλ.

  26. ZXSpectrum avatar
    ZXSpectrum 19/01/2011 03:31:58

    Τι να πω... Γι αυτήν την οικογενοιοκρατία ποιός είναι ο υπεύθυνος ? Μόνοι τους
    ψηφίστηκαν? Και ειδικά όταν ο έλληνας βλέπει ότι οι πολιτικοί τον δουλέουν...
    Μα καλά η ΝΔ πως έβγαλε τον Καραμανλή ? Δεν υπήρχαν άλλοι ικανότεροι?
    Και μη μου πείτε για τον παλιό Καραμανλή (τον Κωνσταντίνο). Η Αθήνα η άθλια
    που βλέπουμε σήμερα δικό του δημιούργημα είναι. Για την οικογένεια Παπανδρέου τα τέκνα της μεγαλούργησαν και σχόλιο δεν χρειάζεται. Πραγματικά απορώ για την έννοια του άξιου ανδρός που έχει σχηματίσει ο έλληνας στο μυαλό του . Σημίτης και Αλογοσκούφης, καθηγητές πανεπιστημίου super duper μας τους παρουσίαζαν, των οποίων η καθηγητική έδρα θε έπρεπε αφαιρεθεί λόγω ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗΣ επιστημονικής ανεπάρκειας. Για την ποιότητα του νυν υπουργού οικονο-κομικών υπάρχει το άρθρο του http://www.antinews.gr/?p=80348

    ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ. Αυτή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει το σύνολο του πολιτικού μας κόσμου, και ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό έπρεπε να μας προβληματίζει.
    Γιατί τόσος κόσμος άξιος δεν είναι εκεί που πρέπει να είναι ?

    Κάνω λάθος? Ευτυχώς υπάρχει το ιντερνετ για να διαβάζουμε και να μη μας τα σερβίρουν.

  27. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 19/01/2011 04:01:37

    Αρχαίε μου,

    από τα λίγα ποστ που σε μερικά θέματα δεν θα συμφωνήσω.

    Με ενοχλεί το Φαρμακείο της γειτονιάς που κλείνει την Παρασκευή και μετά ανοίγει πάλι από Δευτέρα με ωράριο Δημοσίου αλλά τιμές φαρμάκων ΜοντεΚαρλο...

    Τουναντίον δεν με ενοχλεί εάν ο Μπόμπολας έχει και το ΜΕΓΚΑ καθότι πολύ απλά δεν βλέπω ΜΕΓΚΑ.
    Και εάν ο Μπόμπολας πάρει Έργα από το Κράτος επειδή έχει το ΜΕΓΚΑ και ο ανταγωνιστής του Κατασκευαστής δεν έχει ΜΕΓΚΑ, πάλι δεν με ενοχλεί καθότι πολύ απλά δεν είμαι Μεγαλοκατασκευαστής να ζητώ να λάβω δημόσια Έργα όπως δεν είναι Μεγαλοκατασκευαστές το 99,9999% του πληθυσμού της χώρας μας.

    Κατανοοώ απόλυτα το σκεπτικό σου (κι εγώ έτσι σκέπτομαι) αλλά πίστεψέ με τα προβλήματα των πολιτών εκεί έξω είναι ΕΝΤΕΛΩΣ (εντελως όμως) διαφορετικά...

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ SPYROS T. 19/01/2011 04:16:01

      Υ.Γ.

      Αυτά τα προβλήματα της καθημερινότητας των πολιτών πρέπει να δει η ΝΔ γιατί αν δεν τα δει τότε δεν βλέπει και Κυβέρνηση...

      Έγινε στον Αγ. Παντελεήμονα προχθες οτι έγινε. Χρυσαυγίτες και απλοί πολίτες στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας μαζεύτηκαν για να μην μπορέσουν να μπουν Τζαμαϊκανοί με ταμπούρλα και Τανζανοί με στολές Μασαϊ να κάνουν συναυλία πλαισιωμένοι από συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ. Τους την πέσαν τα ΜΑΤ εντελώς αδικαιολόγητα και δείραν και πολλούς ηλικιωμένους πολίτες της περιοχής. Στην Εκκλησία ήταν πάρα πολλοί πολίτες άνω των 50 ετών το είδα με τα μάτια μου.

      Βγάζει ανακοίνωση σήμερα η Πιπιλή "εκεί στον Άγιο Παντελεήμονα είναι μια μικρή ακραία μειοψηφία"!!!

      Συγγνώμη, "μικρη ακραία μειοψηφία" οι κάτοικοι του Αγ. Παντελεήμονα άνω των 50 με τις ομπρέλες??????

      Με ποιόν είναι η Πιπιλή?????
      Ποιόν ήθελε να ευχαριστήσει με αυτή την ανακοίνωση????????
      Και τελικά, η Πιπιλή είναι με τους Τζαμαϊκανούς με τα Ταμπούρλα που κρατούσαν όλοι τρίφυλλα στα χέρια ή με τους Έλληνες????????
      Είναι με τους Τανζανούς???????

      Ποιόν ήθελε να ευχαριστήσει ή να προσελκύσει η Πιπιλή με αυτήν την δήλωση??????

      Οι Τζαμαϊκανοί δεν ψηφίζουν...
      Οι Τανζανοί δεν ψηφίζουν...
      Οι Συριζαίοι που ακολουθούσαν τους Τζαμαϊκανούες επίσης με τρίφυλλα στα χέρια δεν υπάρχει περίπτωση να την ψηφίσουν???????

      Από όλους τους εμπλεκόμενους προχθές, οι μόνοι που μπορεί να ψηφίσουν την Πιπιλή είναι η "μικρή ακραία μειοψηφία" αλλά αν αυ΄τή η μειοψηφία ψηφίσει ΛΑ.Ο.Σ ή Χρυσή Αυγή να μην σας κακοφανεί όπως κακοφάνηκε του Κακαλαμάνη κι έλεγε τη δεύτερη Κυριακή στους συνεργάτες του "οι Χρυσαυγίτες δυστυχώς δεν ήρθαν" (γιατί μιά χαρά θα του πήγαινε του Κακλαμάνη το 5,3 που πήρε ο Μιχαλολιάκος την πρώτη Κυριακή)...

  28. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 19/01/2011 12:22:37

    Σπύρο,

    το να σε ψηφίζει ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ δεν ειναι απαραίτητα καλο. Για την ακριβεια, ειναι ΚΑΚΟ να θες να φανεις καλός κ χρησιμος σε όλους.

    Το να σε ψηφίσουν Χρυσαυγίτες, είναι σα να θες να σε ψηφίσουν οι ΚΚΕδες. Πρόκειται για ισχυρές (καθότι ανεγκέφαλες κ απλουστευτικές) μειοψηφίες, οι οποίες όμως είναι ιδιαίτερα απαιτητικές. Ο μέσος πολίτης που προσπαθεί, στον περιορισμένο του χρόνο και με όλα τα προβλήματά του να κρίνει σωστά, θα κάνει καποια υπομονή ώσπου ο πολιτικός να κανει ,ότι κάνει, και μετά να τον κρίνει. Όμως με πολιτικες ομάδες για τους οποίους ένας πολιτικός (και οποιοσδήποτε συμπολίτης τους) ο οποίος δεν πραγματοποιεί την ονείρωξή τους είναι προδότης (του έθνους ή της εργατικής τάξης) δεν μπορείς να συνεννοηθείς, δεν θα σε αφήνουν ησυχο και σίγουρα ΔΕΝ θα σε ξαναψηφίσουν αν δεν τους κάνεις τα χατήρια.

    Όταν κατηγορούμε το ΠΑΣΟΚ ή οποιοδήποτε κόμμα για ολοκληρωτική συμπεριφορά, δεν βλέπω που κολλάνε οι Χ/Αυγίτες σε μια παράταξη της οποίας ο ιδρυτής κέρδισε την εκτίμηση ΚΑΙ της Αριστεράς γιατί είχε τα κότσια να τα βάλει με το Παλάτι.

    μακριά από επαγγελματίες εθνικιστές, δεν έχουν διαφορά από τους επαγγελματίες επαναστάτες. Όπως οι δεύτεροι κατάφεραν να χανατακώσουν τα εργασιακά δικαιώματα, έτσι και οι πρώτοι χαντακώνουν τις εθνικές υποθέσεις μέσα στη στενομυαλιά τους. Μόνο που τα εργασιακά δικαιώματα αν θες, τα ξαναθεσπίζεις ως εξουσία, ενώ την εθνική ζημία δεν μπορείς πάντα να την ανατρέψεις.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.