#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/08/2012 10:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Να καεί το σπίτι του γείτονα, αρκεί να γλιτώσει το δικό μου»



«Οι πολιτικοί είναι αλήτες, αυτοί τα φάγανε. Να καεί η Βουλή, να διαλυθεί το σύμπαν.Κρεμάλα στο Σύνταγμα, πίσσα και πούπουλα στους βουλευτές».

Τα έχουμε ακούσει τα συνθήματα αυτά κατά καιρούς, πολλοί τα έχουμε φωνάξει κιόλας, όχι αδικαιολόγητα θα έλεγε κανείς.

Άλλωστε, το να ρίχνει κανείς το φταίξιμο στους άλλους είναι πολύ εύκολο και αποδοτικό.

Είναι, όμως, έτσι; Φταίνε μόνο οι πολιτικοί ή μήπως πρέπει να κοιταχτούμε όλοι στον καθρέπτη; Διότι μια σειρά από γεγονότα εν μέσω κρίσης, δείχνουν ότι έχουμε βάλει κάπου κι εμείς το χεράκι μας και συνεχίζουμε να το κάνουμε. Η λογική «να καεί το σπίτι του γείτονα, αρκεί να γλιτώσει το δικό του», είναι κυρίαρχη στην ελληνική κοινωνία. Μια κοινωνία που βασίζεται στο ατομικό συμφέρον και ποτέ δεν κοιτά το συλλογικό συμφέρον, την κοινή προσπάθεια, τον εθνικό στόχο.

Η Κόρινθος και όσα έγιναν εκεί με τους μετανάστες είναι χαρακτηριστική. Ο... προοδευτικός δήμαρχος, εκλεγμένος με τη σημαία του ΠΑΣΟΚ, συντάχθηκε ουσιαστικά με τους φασίστες της Χρυσής Αυγής και θέλει να διώξει τους μετανάστες από το στρατόπεδο. Τους έκοψε και το νερό και την αποκομιδή των σκουπιδιών μάλιστα γιατί είπε «έχουμε πόλεμο και όλα επιτρέπονται». Δεν τον νοιάζει που θα πάνε, αρκεί να φύγουν από τον τόπο που εκλέγεται. Αν π.χ. Πάνε στο Ξυλόκαστρο, δε θα στεναχωρηθεί, στην πόλη του να μην είναι και όπου θέλουν ας μεταφερθούν. Φυσικά, τόσους μήνες δεν έκανε τίποτε για τους μετανάστες που στοιβάζονται όπου βρουν στην Κόρινθο και απειλούν τη δημόσια υγεία και ασφάλεια. Δεν τον ένοιαζε που έκαναν βόλτες στο λιμάνι ανεξέλεγκτοι. Δεν τον νοιάζει η βρώμα της εκλογικής του περιφέρειας. Επαναστάτησε μόνο επειδή έγινε το στρατόπεδο κέντρο κράτησης και ήδη μειώθηκε ο αριθμός των μεταναστών που κυκλοφορούν ελεύθεροι.

Στην Ύδρα, ο ταβερνιάρης έριξε ξύλο στους υπαλλήλους του ΣΔΟΕ που «τόλμησαν» να τον ελέγξουν διότι δεν είχε κόψει ούτε μια απόδειξη. Ξεσηκώθηκαν στο νησί με τα κότερα γιατί κάποιος πήγε να κάνει επιτέλους τη δουλειά του. Φυσικά, αν λόγω της φοροδιαφυγής που πλήττει την Ελλάδα, έρχονται κι άλλα σκληρά μέτρα, ουδόλως ενδιαφέρει τον κάθε φοροφυγά. «Από μένα να φύγουν κι ας πάνε όπου θέλουν» είναι η λογική. Αν, όμως, για ένα χρόνο είχε παταχθεί η φοροδιαφυγή, δηλαδή οι μπαταχτζήδες ελεύθεροι επιχειρηματίες που δεν πληρώνουν σε αντίθεση με τους μισθωτούς, δε θα χρειαζόταν η εφαρμογή των μέτρων 11,5 δισ. ευρώ.

Ανάλογο ήταν και το σκηνικό στην Κερατέα ή όπου υπάρχουν αντιδράσεις για τα σκουπίδια. Να μην πάνε στη δική μου αυλή, αλλά να πάνε στου γείτονα, είναι η κυρίαρχη άποψη. Άσχετα αν οι Κερατιώτες προστατεύουν την περιουσία τους, η οποία σε ποσοστό άνω του 80% είναι αυθαίρετη. Χωρίς άδειες, χωρίς σχεδιασμό, με απίστευτες πολεοδομικές παρανομίες. Κι όμως, η λογική του ατομικού συμφέροντος επικράτησε κι εδώ.

Έχουμε κι ένα άλλο περιστατικό. Στα λεωφορεία και το μετρό υπάρχουν χιλιάδες τζαμπατζήδες. Κάθε χρόνο τα μέσα μεταφοράς χάνουν 25 έως 37 εκατ. ευρώ από την εισιτηριοδιαφυγή. Μπαίνουν όλοι μέσα και δεν πληρώνουν το τίμημα, όταν όμως η κυβέρνηση θα αναγκαστεί να ανακοινώσει αυξήσει στα εισιτήρια, θα είναι από τους πρώτους που θα βγουν στους δρόμους.

Είναι η ίδια επίσης λογική με τους Έλληνες που έβγαλαν τα λεφτά τους στο εξωτερικό, βούλιαξαν την οικονομία και τις τράπεζες αφήνοντας τους άλλους να βολοδέρνουν στη δίνη των σκληρών μέτρων. Και η ανθρωποφαγία συνεχίζεται.... Να γίνουν περικοπές στους άλλους, όχι σε μένα, να ματώσει ο διπλανός αλλά να τη γλιτώσω εγώ.

Που θα φτάσει αυτή η κατάσταση, πόσο μπορεί να αντέξει η ελληνική κοινωνία αυτό το μοντέλο. Δυστυχώς, όπως φαίνεται, οι κακές συνήθειες δύσκολα κόβονται. Ειδικά τώρα που η κρίση έχει σαρώσει τα πάντα, κυριαρχεί το ένστικτο της επιβίωσης, ακόμη και επί πτωμάτων. Έτσι, όμως, δεν είμαστε πολιτισμένη κοινωνία, σύγχρονο κράτος. Και είναι θέμα χρόνου η κατάρρευση.

Αριστερός Ψάλτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tzimanis avatar
    Tzimanis 29/08/2012 10:50:31

    Μπράβο. Τίποτα άλλο.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Tzimanis 29/08/2012 12:13:20

      Ποια είναι τελικά η πιο προνομιούχα τάξη στην Ελλάδα;

      Οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ; ΟΧΙ
      Οι δημόσιοι υπάλληλοι; ΟΧΙ
      Οι ελεύθεροι επαγγελματίες; ΟΧΙ

      Η πιο προνομιούχα τάξη στην Ελλάδα είναι η τάξη των κλεφτών!
      Στην Ελλάδα εαν κλέβεις με τον σωστό τρόπο, αυτόν που κλέβει η κεθεστυκυία τάξη δηλαδή, δεν σε ακουμπά κανείς.

      Αφήστε τα παραμύθια.

      Ανοίξτε όλες τις τραπεζικές κινήσεις από το 2000 και μετά και θα βρείτε σχεδόν όλους όσους διακίνησαν μαύρο χρήμα τα "χρυσα" χρόνια της δεκαετιάς του 2000. Μην ακούτε παραμύθια είναι τεχνικά εφικτό.

      Βάλτε στη συνέχεια 30 ανθρώπους να σαρώσουν όλες τις πολεοδομικές άδειες στα ακριβά προάστια να βρείτε σε ποιους και σε ποιες εταιρείες ανήκουν πανάκριβα ακίνητα, στοχοποιήστε στη συνέχεια τους πιθανούς υπόπτους μαύρου χρήματος. Αδύνατο κι αυτό; Σε ένα μήνα με την ...παρέα μου σας το κάνω δωρεάν. Μετά βέβαια πρέπει να αναλάβει το ΣΔΟΕ.

      Αυτά έπρεπε να είχαν γίνει από την αρχή της κρίσης και εαν είχαν γίνει θα είχαν μαζευτεί πολλά δις από αυτά που πληρώνουν μισθωτοί και συνταξιούχοι σήμερα.

      Γιατί δεν γίνονται;
      Γιατι απλούστατα εαν γίνουν θα "εκτεθεί" και πολύς "κοσμάκης" που δεν θέλει το σημερινό "σύστημα εξουσίας".
      "Χορηγοί" κομμάτων και "νταβατζήδες", κομματάνθρωποι, πολιτικοί, εμπόροι όπλων και, και, και...
      Όλος ο καλός κόσμος που στην ουσία κάνει "κουμάντο" σε τούτον τον τόπο.

      Το να βρεις λοιπόν το μαύρο χρήμα είναι εύκολο αρκεί να ξέρεις που θα το βρεις και το σημαντικότερο να θέλεις και να θέλεις να σπάσεις αβγα.
      Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιώμαστε.

      • Έτσι είναι ! avatar
        Έτσι είναι ! @ Παρατηρητής 29/08/2012 13:12:38

        Γράφτααααα ,τόσο απλό είναι , να συμπληρώσω και κάτι φρέσκους κτηματομεσίτες στα νησιά με τα σπίτια ακριβώς πάνω στον αιγιαλό που ξεφύτρωσαν και ακόμη ξεφυτρώνουν !

        Δυστυχώς όμως όσο και να τα γράφεις -ουμε μας έχουν κανονικά γραμμένους , εκεί η Τρόικα γιατί άραγε δεν έχει διαταγή ;

      • ειδωλοκλάστης avatar
        ειδωλοκλάστης @ Παρατηρητής 29/08/2012 13:12:55

        Σωστός εκτός τής τελευταίας φράσης καθώς "τά άλλα" είναι συγκάλυψη τών κλεφτών καί στάχτη στά μάτια, ενοχοποίηση καί γδάρσιμο τών αθώων από.... τούς ίδιους θεσμικά ανεύθυνους λιγδιάρηδες.

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ ειδωλοκλάστης 29/08/2012 13:17:30

          Αυτό που λες υπονοεί η φράση...

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ Παρατηρητής 30/08/2012 18:36:58

        Μπράβο!
        4 πραγματάκια αν τσεκάρουν για την τελευταία δεκαετία τσίμπησαν το 80%.:
        - Ακριβά αυτοκίνητα (έχουν τις λίστες οι αντιπροσωπείες).
        - Ακριβά ιδιωτικά σχολεία (τα επίθετα είναι, συνήθως, ίδια με των μπαμπάδων τους).
        - Κινήσεις πιστωτικών καρτών.
        - Πισίνες (google earth, πελατολόγιο pisines ideales κλπ).
        Μη νομίζετε ότι είναι πολλοί αυτοί που τα κάνουν μασούρια και τα βάζουν κάτω από το στρώμα. Ο σοφός λαός λέει "η πόρνη θέλει να κρυφτεί, μα η χαρά δεν την αφήνει"!

        • kapar13 avatar
          kapar13 @ kapar13 30/08/2012 19:28:43

          Συγγνώμη, ξέχασα: Μην τυχόν γράψει κανένας ότι χρειάζεται μηχανογράφηση, διασταυρώσεις, sophisticated software, και το λουρί της μάνας...
          Τίποτα δεν χρειάζεται. Μηχανογράφηση έχουν οι εταιρίες αυτοκινήτων/πισίνων/τράπεζες/πιστωτικές. To google earth είναι δωρεάν.
          Πολιτική βούληση χρειάζεται και τίποτα άλλο.
          Επίσης, το επιχείρημα "μα δεν έχουμε κόσμο, οι εφοριακοί είναι διεφθαρμένοι, κλπ" πάλιωσε και σάπισε. Ας δώσουν το 10% των εισπράξεων στο IRS ή σε δικηγορικά γραφεία ή σε ντέντεκτιβς και θα σου πω εγώ πως απογειώνονται τα έσοδα!

  2. Darki avatar
    Darki 29/08/2012 11:07:08

    Η δεν υπαρχει πολιτικη βουληση,η μας κυβερνουν ανικανοι.Ειτε ετσι ειτε αλλιως,η μονη λυση ειναι η μεταναστευση.Ειναι τελικα η καταληξη ΚΑΘΕ αρθρου που αναρταται στο θαυμασιο αυτο σαιτ.

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/08/2012 11:08:40

    Που να τα λέμε τώρα;
    Εδώ ο άλλος έβαζε φωτιές σε δάση, επειδή δεν προσέλαβαν τον πατέρα του ως εποχιακό πυροσβέστη!
    Solo ipso sum. "Μόνον εγώ υπάρχω. Εγώ και η οικογένειά μου. Άντε και πεντέξι συνεργάτες (μαζί τα τρώμε), συνάδελφοι και φίλοι".
    Οι λοιποί, στα τσακίδια.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Ο Θείος 29/08/2012 13:13:12

      Οι λοιποί, στα τσακίδια.

      PASOK MENTALITY and very contagious!!!

    • Nikos avatar
      Nikos @ Ο Θείος 29/08/2012 13:30:14

      Solus ipse sum.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Nikos 29/08/2012 16:04:35

        Τἀ λατινικἀ μου εἰναι λἰγο σκουριασμἐνα, μετἀφραση παρακαλὠ. :D

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Φωτεινή 29/08/2012 18:06:34

          Never mind, Niko.

  4. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/08/2012 11:12:15

    Το πρόβλημα που περιγράφει το άρθρο μπορεί να λυθεί μόνο δια του παραδείγματος της ηγεσίας της χώρας. Αν η πολιτική ηγεσία είναι συνεπής σε αυτά που εξαγγέλλει και υλοποιεί, αν τιμωρήσει ενόχους επίορκους πολιτικούς και υπαλλήλους, αν είναι αμείλικτη στην εφαρμογή του νόμου προς τον οποιονδήποτε, αν πατάξει κάθε κακώς κείμενο στον στενό πυρήνα εξουσίας τότε θα μπορεί να βγει προς τα έξω και να πατάξει τη φοροδιαφυγή, την εισφοροδιαφυγή, το κίνημα δεν πληρώνω εισιτήρια κ.λπ.

  5. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/08/2012 11:12:55

    Διότι θα έχει πλέον την κοινωνική νομιμοποίηση να το πράξει.

    • Νίκος Π. avatar
      Νίκος Π. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/08/2012 14:55:02

      Ακριβώς αυτό. Πρέπει επιτέλους να υπάρξουν δίκαιοι νόμοι σε αυτή τη χώρα και ένα σύστημα το οποίο να είναι διατεθημένο να τους εφαρμόσει, χωρίς εξαιρέσεις. Αλλιώς, οι προσπάθειες "διάσωσης" είναι απλά η σφαγή των αδυνάτων και το φιλότιμο είναι μόνο αντικείμενο εκμετάλλευσης. Δυστυχώς.

  6. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/08/2012 11:14:45

    Η μόνη λύση είναι άν οι συμπεριφορές αυτές (και οι φορείς τους) στιγματίζονται κοινωνικά.
    Τότε θα παύσουν να κάνουν τους (με το αζημίωτο) "ανίκανους" και "άβουλους" αυτοί που μας κυβερνούν.
    Όχι μόνον δεν στιγματίζονται, αλλά σε ευρείς κύκλους, οι "εγώ μόνον για την πάρτη μου" περνούν για "πολύ μάγκες": "Εγώ θα σώσω τον κόσμο";
    Δεν στιγματίζονται από το "θορυβώδες" τμήμα της κοινωνίας.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ο Θείος 29/08/2012 12:11:14

      Το ψάρι φίλε μου βρωμάει απ' το κεφάλι. Όταν το Κράτος θέλει να επιβάλλει κάτι το επιβάλλει.
      Επειδή όντως υπάρχει πλέον σοβαρό πρόβλημα νοοτροπίας του κόσμου, μπορείς να φανταστείς τι θα γινόταν εάν:
      α) έκλινες το μαγαζί αυτού που δεν εξέδιδε αποδείξεις και τον απέκλειες από μελλοντική παρόμοια ενασχόληση;
      β) έκλινες το μαγαζί αυτού που απασχολεί αδήλωτο προσωπικό;
      γ) ανακαλούσες την άδεια εργασίας και το πτυχίο του γιατρού που πήρε φακελάκι;
      δ) έκλινες το βενζινάδικο που νοθεύει τα καύσιμα;
      ε) έκανες παραβολή συμβολαίων και λογαριασμών των κατασκευαστών οικοδομών που δήλωναν αντικειμενική αξία και πουλούσαν επί 3,4,5…….;
      στ) παρέβαλες την περιουσιακή κατάσταση του καθενός μας με τις αντίστοιχες απολαβές;
      ζ) σε όλες οι παραπάνω περιπτώσεις, καθώς και σε πλείστες όσες άλλες, δήμευες την περιουσιακή κατάσταση του παραβάτη, ως προϊόν εγκλήματος;
      Τι θα γινόταν λοιπόν όταν οι δύο πρώτες περιπτώσεις έβγαιναν, επώνυμα, στον αέρα; Απλά δεν θα τολμούσε κανείς άλλος να ρισκάρει.
      Ακόμα και αυτή την ώρα φίλε μου, που τα δις των δυσβάσταχτων μέτρων στριφογυρνούν στον εγκέφαλο του κόσμου και τον ζαλίζουν, από τα παραπάνω τίποτα δεν ακούς και δεν πρόκειται να τα ακούσεις. Γιατί; Γιατί απλά ακουμπούν τους ίδιους ή τους χρηματοδότες του συστήματος της παρούσης πολιτικής πραγματικότητας.
      Άρα;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 29/08/2012 12:18:23

        Συμφωνώ, αλλά ως ψυχρός ρεαλιστής, υποπτεύομαι ότι ποτέ καμμία κυβέρνηση στον κόσμο δεν τα έκανε αυτά τα ωραία (α) - (ζ) "ιδία βουλήσει". Οι κυβερνητικές εξουσίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα καλών κυριών, αλλά αποκρυσταλλώματα κοινωνικών συσχετισμών δύναμης.
        Το πραγματικό ζήτημα είναι, πώς θα αναγκασθεί να τα κάνει η εξουσία.
        Ο κοινωνικός στιγματισμός των εγωιστικών συμπεριφορών είναι μια καλή αρχή.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 29/08/2012 12:22:40

        Η πολιτική εξουσία εκφράζει τον συσχετισμό ισχύος μέσα στην κοινωνία. Όχι πλειοψηφίες, αλλά τον πραγματικό συσχετισμό δύναμης.
        Δυστυχώς η "εγωιστική" μερίδα, ακόμη και άν δεν είναι πλειοψηφική, στην Ελλάδα είναι κοινωνικά πανίσχυρη, σε σύγκριση με όσους την κατακρίνουμε.
        Ακριβώς επειδή είναι πανίσχυρη, σ' αυτήν "πειθαρχεί" η πολιτική εξουσία. Ανεξαρτήτως πολιτικού "χρώματος".
        Πρέπει να κόψουμε την ισχύ της.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ο Θείος 30/08/2012 11:42:04

          Συμφωνώ απολύτως και ουχί μερικώς!

  7. lara avatar
    lara 29/08/2012 11:20:41

    Πολύ σωστά. Όλοι έχουμε τις ευθύνες μας που έχουμε φτάσει μερχι εδώ

  8. Nikitas avatar
    Nikitas 29/08/2012 11:25:01

    Τον Έλληνα δεν είχε ποτέ το δίλημμα "να καεί το σπίτι του γείτονα, αρκεί να γλιτώσει το δικό του". Ακόμα κι όταν το "σπίτι" του δε βρισκόταν σε κανένα κίνδυνο, η συμπεριφορά του συνοψιζόταν με το ρητό "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα".

    Έτσι ανατράφηκαν γενιές και γενιές χωρίς ίχνος κοινωνικής αλληλεγγύης, σεβασμού προς τους συμπολίτες, στα ζώα και στο περιβάλλον, χωρίς εν τέλει κοινωνική συνείδηση. Κι έτσι θεώρησαν ότι είναι δικαίωμά τους οι αυθαιρεσίες, από τις μικρές (όπως να διπλοπαρκάρουν ή να αδειάζουν το τασάκι στο δρόμο) μέχρι τις μεγάλες (η φοροδιαφυγή, τα φακελάκια, η διαφθορά).

    Βέβαια δεν είναι ή δεν ήταν όλοι έτσι. Πολλοί είναι αυτοί που προσπαθούν να ζήσουν διαφορετικά και έντιμα. Όμως αρκετοί από αυτούς αλλάζουν στρατόπεδο όταν βλέπουν τους άλλους "έξυπνους" να τους ειρωνεύονται επειδή κάνουν το σωστό.

    Ένα μικρό αλλά χαρακτηριστικό παράδειγμα: το καλοκαίρι στο εξοχικό μου μαζί με έναν γείτονα καθαρίζαμε τα ξερόχορτα της γύρω περιοχής έτσι ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος πυρκαγιάς. Τα πρώτα δύο χρόνια οι άλλοι γείτονες μας έλεγαν ειρωνικά "Καλά στο Δήμο δουλεύετε; Αυτό είναι δουλειά του Δήμου". Τον τρίτο χρόνο ένας από τους γείτονες έβγαλε φήμη ότι για να το κάνουμε αυτό, πρέπει σίγουρα να έχουμε κάποιο απώτερο σκοπό (!!!) ή θα παίρνουμε "μαύρα" χρήματα από τον Δήμο!!! Φταίω εγώ λοιπόν τώρα να πω ""να καεί το σπίτι του γείτονα";

    • Nikos avatar
      Nikos @ Nikitas 29/08/2012 13:32:36

      Κι όσοι προσπαθήσαμε να ζήσουμε διαφορετικά και έντιμα, καταλάβαμε στα πενήντα-φεύγα πόσο μαλάκες ήμασταν (με το συμπάθειο).

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Nikos 29/08/2012 13:38:28

        Πιστέψτε με, σας καταλαβαίνω...

        • Nikos avatar
          Nikos @ TopGunZ 29/08/2012 13:42:26

          Ευχαριστώ πολύ, το γεγονός ότι δεν είμαι μόνος μού δίνει κουράγιο.

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Nikos 29/08/2012 20:25:44

            Έχετε μεγάλη παρέα...

      • Nikitas avatar
        Nikitas @ Nikos 29/08/2012 16:14:46

        Ή πήραμε τη δύσκολη απόφαση και φύγαμε στο εξωτερικό όπου τουλάχιστο ξέρουμε ότι το "φακελάκι" είναι άγνωστη λέξη, η "αξιοκρατία" γνωστή λέξη, ο πολίτης σέβεται τον συμπολίτη του και ότι τα λεφτά των φόρων μας επαναχρησιμοποιούνται για το καλό όλων των πολιτών κι όχι μόνο ορισμένων "ημετέρων", λαμογιών και συντεχνιών.

    • Nikos avatar
      Nikos @ Nikitas 29/08/2012 13:33:38

      Συμπληρώνω: εμείς μείναμε με την ηθική ικανοποίηση, και οι άλλοι με τα "κατομμύργια", που έλεγε κι ο αείμνηστος Ζαμπέτας.

  9. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 29/08/2012 11:32:28

    Απ'την απελευθέρωση ακόμη , το 1821 , δε μπορέσαμε να αλλάξουμε .
    Ένα Οθωμανικό κράτος είμαστε .
    Χαράτσια , ρουσφέτια και τουρκικά σήριαλ .
    Αντίο Ελλάδα .

  10. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 29/08/2012 11:41:43

    Προαστική κοινωνία μικρών και μεγάλων φατριών. Κάθε φατρία (οικογενειακή, επαγγελματική, τοπικιστική κλπ) το μόνο που αποζητά είναι η εξυπηρέτηση των δικών της συμφερόντων. Ένα ολόκληρο κράτος είναι δομημένο πάνω σε αυτή τη βάση. Το θεσμικό φτιασίδωμα με αστικού τύπου δυτικούς θεσμούς επικαλύπτει αυτή τη βασική κοινωνική διαστρωμάτωση. Καμία πολιτική ηγεσία δε σταθηκε ικανή να έρθει σε ρήξη με αυτή την κοινωνική συγκρότηση. Απλώς προσπαθούσε να ενσωματώσει όσο το δυνατόν περισσότερες φατρίες, να γίνει "πολυσυλλεκτική" και να κερδίσει την εξουσία. Το ιδεολογικό ένδυμα (φιλελεύθερο, σοσιαλδημοκρατικό, σοσιαλιστικό, εθνικιστικό κλπ) δεν μπορεί να κρύψει από τον διεισδυτικό παρατηρητή αυτά τα θεμέλια της ελληνικής κοινωνικής συγκρότησης. Ακόμα και στα τωρινούς καιρούς που υποτίθεται ο συγχρωτισμός και η όσμωση με άλλου είδους κοινωνικές συγκροτήσεις θα εξομάλυνε αυτή το θεμελιώδες χαρακτηριστικό, φαίνεται ότι δεν έχει αλλάξει και πολύ. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τάξεις με βάση την μαρξική αντίληψη. Υπάρχουν φατρίες.
    Ο νόμος είναι εξ αρχής ελαστικός και άν δεν εξυπηρετεί τη φατρία μας, απλώς δεν ισχύει! Στην αρχή θα αποτανθούμε στον νόμιμο προστάτη μας, ήτοι στον εκλεγμένο βουλευτή της περιφέρειας να πράξει τα δεόντα. Αν το θέμα ενδιαφέρει ευρύτερα μια περιοχή θα απευθυνθούμε σε ομάδα βουλευτών. Και αν δεν γίνει κάτι, αναλαμβάνουμε να καταργήσουμε τη νομιμότητα στην πράξη δια της βίας. Και από την άλλη πλευρά μπορεί μια φατρία να επιβάλλει ένα νόμο που εξηπερετεί, φωτογραφικά, τα δικά της συμφέροντα (συνδικαλιστικά, κλαδικά κλπ) αγνοώντας όλους τους υπόλοιπους. Συνεπώς, δεν υπάρχει συλλογικό αγαθό ικανό να κινητοποιήσει εθνικές δυνάμεις σε έναν γενικό στόχο. Και όποια πολιτική ηγεσία τολμήσει να ενεργήσει με βάση αυτό το σκεπτικό, θα αποτύχει.

    • Panais avatar
      Panais @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/08/2012 12:37:18

      Ευστοχότατη η παρατήρησή σου. Ουσιαστικά, αυτό που βιώνουμε τώρα είναι τα αποτελέσματα αυτού του ακραίου ατομικισμού, τον οποίον όλο αυτό τον καιρό οι πολιτικοί μας ηγέτες χάϊδευαν και τα ΜΜΕ τροφοδοτούσαν με την λυσσώδη προβολή του lifestyle και της καλοζωίας. Και, όπως γράφει και ο Αριστερός Ψάλτης, αυτή τη νοοτροπία ακόμα δεν την έχουμε αποβάλει.

      Άρα, η διέξοδος θα έρθει μόνο από μία οικονομική κατάρρευση, η οποία:
      α) θα μας κάνει να ξυπνίσουμε
      β) θα θάψει οριστικά ολόκληρη την παρούσα πολιτική τάξη και
      γ) θα φέρει στην εξουσία μία νέα ηγεσία, η οποία θα είναι ελεύθερη δεσμεύσεων έναντι δυναστών/προστατών/χρηματοδοτών εντός και εκτός συνόρων και θα κυβερνήσει με μοναδικό γνώμονα το καλό της πατρίδας.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Panais 29/08/2012 14:10:11

        α) θα ξυπνήσουν αυτοί που ήδη έχουν πρόβλημα. Οι καβατζωμένοι μια χαρά ξύπνιοι είναι και στην 1η στραβή την έχουν κάνει για έξω ή απλά θα χαρούν να αγοράζουν περιουσίες με τα ελβετοευρώ τους ή όπου αλλού επένδυσαν τις καβάτζες τους.
        β) η παρούσα πολιτική τάξη δε γίνεται να θαφτεί εντελώς γιατί ένα μεγάλο ποσοστό ψηφοφόρων έχει χαμηλή νοημοσύνη και απλά αδυνατεί να χειριστεί βασικές έννοιες
        γ) πολύ καλό για να είναι αλήθεια. Στατιστικά και μόνο τόσες δεκαετίες θα είχε προκύψει έστω 1 φορά μια ηγεσία χωρίς δεσμεύσεις έναντι ξένων (συνήθως ΗΠΑ).

      • panas avatar
        panas @ Panais 30/08/2012 15:52:18

        Λες να γίνει τελικά η "αναμπουμπούλα";
        Κάτι θα ξέρεις παραπάνω, αφού έχεις το "i" παραπάνω από εμένα στο Nickname σου... :)
        "i" = information... :)

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/08/2012 17:20:02

      Γιάννη. Μπαίνω στόν πειρασμό νά σέ διορθώσω.
      Δέν είμαστε μιά προαστική κοινωνία μικρών και μεγάλων φατριών, αλλά μιά αστική κοινωνία σύνθετων προσωπικών σχέσεων (από αρχαιοτάτους μάλιστα χρόνους). Η φατρία είναι τό πρώτο καί τό τελευταίο στάδιο μιάς πρό ή μετα-αστικής κοινωνίας. Θά τολμούσα νά εκφέρω δέ τήν άποψη, ότι η πηγή αυτής τής κακοδαιμονίας μας είναι καί η πηγή τής εθνοτικής μας ύπαρξης. Συγχρόνως δέ καί η πηγή τής δύναμής μας. Οι αντιθετικές δέ απόψεις τών σχολιαστών, επιθετικές καί πολεμικές στήν πλειοψηφία τους, δείχνουν καί αυτό ακριβώς πού είμαστε. Άναρχοι. Άναρχοι ώς πρός τήν ατομική υπαρξιακή μας προτεραιότητα καί πολύ προσωπικοί στήν κοινωνική μας αναγκαιότητα. Είμαστε ο αντίποδας τών βόρειων φυλών, τών νέων Μεγάλων Βασιλέων τής λευκής φυλής.
      Οι αστικοί δυτικοί θεσμοί δέν είναι οι «θεσμοί μας». Αντιστρατεύονται τήν δική μας πατροπαράδοτη θέσμιση καί λειτουργούν διαλυτικά στήν κοινωνική μας δόμηση, απειλώντας συγχρόνως τήν μελλοντική μας ύπαρξη ώς αξιόλογης εθνοτικής ομάδας. Οι Έλληνες ποτέ στήν ιστορία τους δέν συστήσανε κοινωνίες ατόμων, παρά μόνο κοινωνίες προσώπων.
      Δυστυχώς μάς έχουν αλώσει βάρβαροι. Βάρβαροι καί στήν συνείδησή μας. Από τόν ξεσηκωμό δέ τού 1821 καί μετά μάς έχουν απαλλοτριώσει καί πνευματικά. Αυτή είναι η μεγάλη κατάρα πού βαραίνει τό, μέχρι πρότινος μέγα, έθνος μας. Τό σώμα προσπαθεί. Η ψυχή δέν τό θέλει.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ιαπετός 29/08/2012 17:59:25

        Δεν ήμασταν προαστική κοινωνία με τη δυτική έννοια διότι δεν είχαμε φεουδαρχία. Άρα τα σζήματα του Διαφωτισμού και της εξέλιξης των δυτικών κοινωνιών δεν έχουν θέση εδώ. Γι΄αυτό και νομίζω είναι λάθος οι θεωρήσεις θεωρητικών μαρξιστών αλλά και φιλελεύθερων οι οποίοι προσπαθούν να φορέσουν μια κοινωνική θεωρία σε ένω σώμα που είναι αδύνατο να τις δεχτεί αυτούσιες.
        Από την άλλη, ίσως δεν είμαστε πια μια καθαρά μετεπαναστατική κοινωνία φατριών, αλλά ακόμα και στην εξέλιξή μας ως ομοιογενείς καταναλωτές, μικροαστοί, μικροϊδιοκτήτες, "εφάμιλλοι των ευρωπαϊκών" διατηρούμε κάμποσα από τα χαρακτηριστικά τους. Οι στενές προσωπικές σχέσεις μπορεί να είναι θεμέλιο μιας υγιούς κοινωνίας, όσο δεν επηρεάζουν το ισοζύγιο πληρωμών και την ικανότητα της χώρας να παράγει αυτά που θέλει να καταναλώσει και εν τέλει την εθνική της υπόσταση. Η δρόμος δεν είναι ο δυτικού τύπου διαφωτισμός αλλά ούτε και η διάλυση των δομών και της ιεραρχίας για να "εξυπηρετήσω τον πατριώτη απ' το χωριό μου" ή να "μη φύγει το γυμνάσιο απ' την κομωπολή μας" ή άλλα τέτοια αιτήματα στο πλαίσιο των προσωπικών σχέσεων και του τοπικισμού. Δεν μπορεί να υπάρξει κοινωνική συγκρότηση με τέτοιες νοοτροπίες.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/08/2012 18:21:15

          "κωμόπολη" (Άκου κομώπολη! Δαναέ που είσαι για να διορθώσεις με το κόκκινο στυλό;)

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ιαπετός 29/08/2012 18:40:27

        Σε ότι αφορά την έξωθεν επιβολή του αστικού κοινοβουλευτισμού με ότι αυτό συνεπάγεται πολιτισμικά, έχω μια μικρή ένσταση. Αυτός δεν κατάφερε στο πέρασμα των χρόνων να αλλοίωσει ούτε το ρουσφέτι, ούτε το χαράτσι, ούτε την πελατειακή σχέση πολιτών και κλάδων ή φορέων με τοη εξουσία. Η σχέση αυτή ίσχυε προεπαναστατικά και ισχύει και στο ακέραιο μέχρι τις μέρες μας. Άλλαξε μορφή, ένταση και τρόπους. Οι προεστοί έγιναν βουλευτές, οι αρματωλοί κομματικά στελέχη και οι ραγιάδες πολίτες. Αλλά η σχέση αυτή ζει και βασιλεύει ακόμα.

        Σε ότι αφορά το ζήτημα ατόμου-προσώπου έχω κάποιες ενστάσεις αλλά δεν είναι της παρούσης. Κατ' ιδίαν, όταν με το καλό ανταμώσουμε...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/08/2012 17:26:00

      Σού παραθέτω καί μιά μαντινάδα ενός γέροντα κρητικού βοσκού. Προσπάθησε νά τήν αποδώσεις στήν γλώσσα τής χώρας πού ζείς καί προσπάθησε νά τήν κάνεις αντιληπτή εννοιολογικά στούς ανθρώπους της.

      Εγώ τόν είδα τόν θεό στά λούλουδα π’ ανθούνε.
      Στίς κοπελιές πού παίζουνε,
      Κι στ’ς άνδρες πού γλεντούνε.

      Φιλικά σέ χαιρετώ.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ιαπετός 29/08/2012 17:44:42

        Αυτό δε γίνεται όπως ξέρεις....
        Δε μεταφράζεται...
        Βιώνεται...

  11. blue nile avatar
    blue nile 29/08/2012 11:47:30

    Γράφετε.

    Αν, όμως, για ένα χρόνο είχε παταχθεί η φοροδιαφυγή... ...δε θα χρειαζόταν η εφαρμογή των μέτρων 11,5 δισ. ευρώ.

    Σε περιόδους Κρίσης δεν υπάρχει μόνο ο φόβος για την πραγματοποίηση επενδύσεων από πλευράς των επιχειρηματιών.
    Υπάρχει και αγχωτική αγωνία για το μέλλον των επιχειρήσεων που σε συνδυασμό με την πτώση της συνολικής ζήτησης οδηγεί τους επιχειρηματίες να προσπαθούν να αποφύγουν κάθε λογής έξοδα, γιατί πλέον τίθεται θέμα βιωσιμότητας των επιχειρήσεων τους.

    Η επεκτατική δημοσιονομική πολιτική ορίζει ότι σε περιόδους Κρίσης πρέπει να πέφτει η φορολογία για να αποφεύγεται η κατάρρευση των φορολογικών εσόδων . Προσέξτε για να αποφυγεί η κατάρευση, γιατί μείωση ότι και να γίνει θα υπάρξει στα φορολογικά έσοδα. Αν μέσα στην Κρίση πάει κάποιος να εισπράξει τα ίδια ή και περισσότερα το μόνο που καταφέρνει είναι να τα μειώσει περισσότερο.
    Εδώ εφαρμόστηκαν τα αντίθετα.
    Κάποιοι επιμένουν να θεωρούν ότι η περίοδος που διαρκεί η Κρίση είναι ίδια με τις λοιπές φυσιολογικές περιόδους.
    Γελιούνται οικτρά.
    Πάνε κάποιοι μέσα στην Κρίση να μειώσουν τα έξοδα του δημοσίου μέσω λιτότητας οπότε λόγω υστέρησης εσόδων, από την αναπόφευκτα μειωμένη κατανάλωση, το μόνο που καταφέρνουν είναι να φτωχοποιούν τον κόσμο χωρίς να μειώνουν το έλλειμα.
    Πάνε μέσα στην Κρίση να αυξήσουν την φορολογία (πχ βλέπετε καύσιμα) και τελικά τα φορολογικά έσοδα μειώνονται.
    Μεσούσης της χειρότερης Κρίσης μετά το 1929 το ΦΠΑ στην Ελλάδα είναι στο 23% !!!
    Και στην εστίαση ακόμα !!!
    Ντρέπομαι για τη χώρα μου και μόνο που το σκέφτομαι και μόνο που το λέω και μόνο που το γράφω...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ blue nile 29/08/2012 12:23:08

      Αδελφέ να μη ντρέπεσαι για τις ανομίες άλλων. Είσαι καλύτερος απ' αυτούς

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ blue nile 29/08/2012 15:26:19

      blue nile η οικονομική πολιτική που περιγράφεις είναι σωστή. Το παράδοξο (για να μη πω παράλογο) με την Ελλάδα είναι ότι ζητάς από αυτόν που διέλυσε κάθε έννοια δημοσιονομικής πολιτικής, το ελληνικό κράτος, να δώσει λύση με τον τρόπο που τα έκανε μαντάρα δηλ. με μία επεκτατική δημοσιονομική πολιτική. Η εξίσωση είναι αδύνατη με βάση τα ως τώρα δεδομένα: Υπάρχει μία λύση και ο μόνος αρμόδιος είναι ανίκανος να την εφαρμόσει.

  12. Ζωή avatar
    Ζωή 29/08/2012 11:48:32

    "Κάθε χρόνο τα μέσα μεταφοράς χάνουν 25 έως 37 εκατ. ευρώ από την εισιτηριοδιαφυγή".
    Κάθε μέρα δίνω 2.80 ευρώ για να πάω στην δουλειά μου και να γυρίσω. 2,80 ευρώ!!!! Εάν θα έπαιρνα λεωφορείο θα έδινα απλα 40 λεπτά λιγότερα. Απλα θα έπρεπε να περιμένω 1 ώρα στην στάση για να έρθει το λεωφορείο και εννοείται ότι η περιοχή μου δεν έχει πλέον λεωφορεία που να πηγαίνουν στο κέντρο. Περιμένεις ένα και μοναδικό λεωφορείο που έρχεται από μία περιοχή που ούτε ξέρεις που βρίσκεται. Δίνω λοιπόν 2.80 ευρώ την ημέρα και πρέπει: α) να μπαίνω σε ένα λεωφορείο που βρωμάει, που το air - contition δεν δουλεύει, που έχουν να το καθαρίσουν ούτε εγώ ξέρω από πότε και που σιχαίνεσαι να κάτσεις. Μετά συνεχίζω με το ΜΕΤΡΟ. Εκεί θα συναντήσω κάτι φάτσες που ούτε ξέρω από ποια χώρα προέρχεται να μου πουλάνε αυτοί εισητήρια στην μισή τιμή (ουτε ξέρω που τα βρίσκουν). Αφού θα μπω μέσα στον συρμό θα ακούσω το ανήκουστο "Παρακαλούμε να προσέχετε τα προσωπικά σας είδη". Λες και βρίσκομαι σε ξένη χώρα, λες και κινδυνεύω, λες και έχω μπει στην ζώνη του Λυκόφως. Το αστείο; Το λένε και στα Αγγλικά. Μερικές φορές κοιτάω τους απορημένους τουρίστες και απορώ τι ακριβώς έρχονται να δουν σε αυτή την χώρα. Αφού κατέβω στην Ομόνοια θα συναντήσω μέσα στο σταθμό άστεγους να κοιμούνται, νακρομανείς να με παρακαλάνε για 50 λεπτά και πουθενά ούτε ασφάλεια, ούτε υπάλληλο του ΜΕΤΡΟ. Μέσα στην απορία μου γιατί πληρώνω κάθε μέρα 2,80 η μόνη απάντηση που μου έρχεται είναι γιατί κάθε μέρα βιώνω και μία εμπειρία μεσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να σου συμβεί.
    Όσο για τους τζαμπαζήδες: Εάν ξέραμε τι μας γίνεται σαν αυτή την χώρα θα ξέραμε και γιατί χάνουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ο κόσμος χρησιμοποιεί εισητήρια, αλλά μέσα στην απελπισία του και χωρίς καμία συνεννόηση έχει βρει ένα είδος αλληλεγγυης που κάθε φορά που το βλέπω να εξελίσσεται μπροστά μου εγώ προσωπικα συγκινούμαι. Ο περισσότερος κόσμος με το που φεύγει από ένα σταθμό του ΜΕΤΡΟ ή κατεβαίνει από ένα λεωφορείο, απλά παραχωρεί το εισητήριο του σε όποιον βρει μπροστά του. Χωρίς κανένα αντιτιμο. Έχω κατέβει πολλές φορές τα σκαλιά του ΜΕΤΡΟ και όλως ξαφνικα κάποιος μου παραχωρεί το εισητήριό του. Χωρίς καν να το ζητήσω. Μάλιστα σε συγκεκριμένο σταθμό του ΜΕΤΡΟ ο κόσμος αφήνει σε συγκεκριμένο σημείο τα "χτυπημένα" εισητήριά του ώστε να τα χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος. Εγώ προσωπικά αυτούς δεν τους χαρακτηρίζω τζαμπατζήδες. Δεν έχω βρει ακόμα χαρακτηρισμό μου φαίνεται περίεργο μεταξύ ξένων να υπάρχει ένα τέτοιο είδος συνεργασίας, χωρίς καμία μα καμία προσυνεννόηση, αλλά μάλλον για αγανάκτιση που φέρνει.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Ζωή 29/08/2012 21:02:44

      Για το φαινόμενο που περιγράφεις στο τέλος, μακάρι να έχεις δίκιο στην ερμηνεία σου, αλλά έχω αμφιβολίες. Μάλλον είναι ακόμη μια έκφραση του κατάλοιπου της Τουρκοκρατίας όπου ο Έλληνας αντιδρά σε κάθε μορφή κρατικής οργάνωσης και εξουσίας. Αρχίζει από τα σχολεία όπου αν ένα παιδάκι "καρφώσει" τον τραμπούκο της τάξης θα θεωρείται καρφί και συνεχίζεται αργότερα όταν θα σου δώσουν συμβουλές πως να κοροϊδέψεις την υπηρεσία σου με ψεύτικες άδειες, θα σου ευχηθούν "να τους τα πάρεις" όταν βγεις στη σύνταξη, θα σου κλείσουν γαλαντόμα το μάτι "έλα μωρέ μην κόβεις απόδειξη", θα σου αναβοσβήσουν τα φώτα στο δρόμο για να σε προειδοποιήσουν για την παγανιά της τροχαίας λίγο πιο κάτω, κι ας πηγαίνεις με 180. Είμαστε όλοι εμείς οι ραγιάδες εναντίον όλων των ¨αποπάνω". Κάποια στιγμή πρέπει να μας ενημερώσουν όμως, ότι απελευθερωθήκαμε από τους Οθωμανούς κι ότι ότι βλάπτει τη λειτουργία του κράτους βλάπτει μακροπρόθεσμα εμάς. Το εισιτήριο του τζαμπατζή θα το πληρώσει με τις αυξήσεις ο συνεπής. Τα διόδια του "δεν πληρώνω", θα τα πληρώσει αυτός που δε θα γίνει γύφτος για να σηκώσει τη μπάρα και τα χιλιάρικα των δικαστικών θα τα πληρώσει ο μισθωτός των 800 ευρώ.

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/08/2012 11:52:04

    Αριστερέ Ψάλτη, το τέρας του φιλοτομαρισμού και του ατομισμού δεν είναι μόνο ανίκητο, αλλά είναι και πολυπλόκαμο. Και εκεί που νομίζει κάποιος ότι το χτύπησε κάπως, σηκώνουν κεφάλι και οι παραφυάδες. Για παράδειγμα, μια και ανέφερες το περιστατικό της Ύδρας: παρά τη γενική κατακραυγή που ξεσήκωσε η συμπεριφορά των Υδραίων φοροφυγάδων, ελάχιστες μέρες μετά πέσανε τα "βύσματα" για να πάρει "φύσημα" (μόλις λίγες εβδομάδες πριν συνταξιοδοτηθεί) ο αστυνομικός διοικητής του νησιού επειδή... συνέδραμε την οικονομική αστυνομία κατά των φοροφυγάδων!!! Και ναι μεν μετά από προσωπική παρέμβαση του Δένδια ακυρώθηκε η μετάθεση, αλλά κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε ήδη να έχει διερευνηθεί ποιοι υψηλόβαθμοι, μέσα από την αστυνομία, έδωσαν την εντολή για τη μετάθεση, και να είχαν αποστρατευθεί πάραυτα (μηδέ του αρχηγού εξαιρουμένου, γιατί έπρεπε να υποψιαστεί όταν του πήγαν τη μετάθεση για υπογραφή). Μόνο έτσι χτυπάς το τέρας: χτυπώντας κάθε κεφάλι πριν προλάβει να σηκωθεί. Διαφορετικά, το μήνυμα που θα πάρει ο επόμενος αστυνομικός διοικητής που θα έρθει σύντομα, θα είναι "μην πειράζεις τους φοροφυγάδες του νησιού, αλλιώς θα βρεθείς στην... πινέζα".

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/08/2012 11:57:20

    Οι υψηλόβαθμοι ίσως "ήταν κι αυτοί στο κότερο"...
    Σε κάποιο από τα κότερα.

  15. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 29/08/2012 12:11:33

    Απο την Υδρα δεν ήταν και ο παλιός ναύαρχος που έκαψε τον στόλο, τον δικό μας φυσικά ,επειδή θύμωσε?
    Για έναν αστυνομικό πως κάνετε έτσι?
    Συμβολική ήταν η μετάθεση.
    Ετσι έχουν μαθει οι άνθρωποι εκεί, δεν θα μας αλλάξουν οι "βαυαροί" με τα τσιράκια τους...
    Ούτε ο καποδίστριας με τους φράγκους του.
    ΥΓ
    Ο τσίριζα , της αριστερας, του εργαζόμενου λαού, της φτωχολογιάς κλπ βγήκε να υπερασπιστεί τους φοροφυγάδες της Υδρας...Δεν είναι υπέροχο το τρελοκομείο που ζούμε, και το οποίο ο παπούς καραμανλής είχε χαρακτηρίσει εύστοχα...Απέραντο....
    Το μονο που μπορούμε να προσθέσουμε είναι. Υπέροχο αλλά και υπερήφανο.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ορεσείβιος 29/08/2012 12:27:39

      ...εκτός από τρελοκομείο, άν πάμε σε πιό πολιτικές περιγραφές, μου φέρνει και λίγο πρός σύναξη αναρχοαυτόνομων.
      Γαλαζο-κοκκινο-πρασινό-μαυρης απόχρωσης με κανελλί βούλες.
      Από την εποχή του "μεγαλουργού εγκλήματος" και του αυτοαναφλεγέντος στόλου, ιδού φθάσαμε και σε "αριστερή" συνηγορία υπέρ της φοροδιαφυγής...
      Τα ύστερα του κόσμου...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ορεσείβιος 29/08/2012 14:47:48

      ...Τότε άρχισε ντουφέκι και εις τον Πόρο. Έστειλε στρατέματα, ήταν και καράβια Ρούσσικα με τον Ρικόρδον. Έκαψε ο Μιαούλης την φεργάδα και παπόρι κι᾿ άλλα. Υποπτεύονταν η Αγγλία να-μην γένωμεν κ᾿ εμείς θαλασσοδύναμη και με την ευκαρίστησιν του Εκλαμπρότατου Μαυροκορδάτου και συντροφιάς τα ᾿καψαν και τελειώσαμεν κι᾿ από αυτά...

      Πράγματι, ετελειώσαμεν...

  16. tiramola avatar
    tiramola 29/08/2012 12:19:24

    Οι θεωρίες περί "αυτομαστιγώματος" πήγαν στην άκρη...Αυτά λέγονταν επί ΓΑΠ μόνο...
    Κάτι είναι και αυτό...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ tiramola 29/08/2012 13:06:52

      Κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις, γιατί έτσι σε βολεύει: άλλο να περιγράφουμε αυτοκριτικά τα ελαττώματά μας, με στόχο να τα βελτιώσουμε, και ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ να τα διαλαλεί ο αρχηγός του κράτους διεθνώς (με στόχο που δεν θα σου περιγράψω, γιατί τον γνωρίζεις καλύτερα από όλους μας, εσύ που τόσο τον γουστάρεις...) - με αποτέλεσμα να μας εκθέτει στη φοβερή κατάληξη που ζούμε σήμερα!

      • tiramola avatar
        tiramola @ δρόμος 29/08/2012 14:23:31

        Εγώ ήξερα από την αρχή τι με βολεύει και τι μας βολεύει σαν χώρα.
        Εσύ δεν ξέρεις ακόμα τι σε βολεύει από τις πολλές κολοτούμπες που λόγω οπαδισμού έχεις και έχετε κάνει.
        Ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε!
        Δυστηχώς για να το ακούσουν τα αφτιά του οπαδού έπρεπε να το πει ο αρχηγός του...
        Δεν πειράζει, κάλιο αργά παρά ποτέ...

      • tiramola avatar
        tiramola @ δρόμος 29/08/2012 14:30:11

        Και κάτι άλλο
        Αν ακόμα πιστεύεις ότι θα γλυτώναμε το μνημόνιο αν ο ΓΑΠ έκανε το παγώνι και δεν μας πέταγε την αλήθεια στα μούτρα (αυτήν την αλήθεια που περιγράφεται τώρα με καθυστέρηση 3 χρόνων) τότε λυπάμαι αλλά είσαι ανίατη περίπτωση οπαδού!

        • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
          ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ tiramola 29/08/2012 17:07:28

          ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
          ΔΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 29/08/2012 17:10:09

            χαχαααα!!!!!!! μεγαλες αληθειες!!!!!!!!!!!!!!

  17. EL CID avatar
    EL CID 29/08/2012 12:49:06

    Παρ' όλα αυτά, είναι απολύτως τεκμηριωμένο ιστορικά ότι, η ελληνική κοινωνία των νεοτέρων χρόνων δέν ήταν πάντα ωφελιμιστική. Ο ατομισμός βεβαίως, υπάρχει έμφυτος σε κάθε άνθρωπο από τη στιγμή της γέννησής του. Η εκδήλωσή του όμως, στο κοινωνικό πεδίο, είναι σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα εκμάθησης από το περιβάλλον. Με λίγα λόγια, όπως οι καλές συμπεριφορές διδάσκονται, έτσι και οι κακές συμπεριφορές επίσης διδάσκονται, μέσα από τους διαύλους της μίμησης, της συνήθειας, ακόμη και του μεθοδευμένου εξανδραποδισμού... Για όσους έχουν παρακολουθήσει τα αποσπάσματα από τις ομιλίες του Yuri Besmenov, νομίζω ότι οι απαντήσεις έρχονται αυτόματα. Ο πρώην διακεκριμένος πράκτορας της ΚGB Yuri Besmenov, ειδικός σε θέματα ψυχολογικού πολέμου, ο οποίος αυτομόλησε στις ΗΠΑ κατά τα τέλη της δεκαετίας του '70, έδωσε μια σειρά διαλέξεων (το έτος 1983 αν δεν κάνω λάθος) για θέματα πλύσεως εγκεφάλου και προπαγάνδας, ως στρατηγικού όπλου εναντίον εχθρικών κρατών. Η μέθοδος αυτή πολέμου επικεντρώνεται στην υπονόμευση της θελήσεως του αντιπάλου να αντισταθεί, καθώς και ο επηρεασμός του θυμικού του κατά τρόπο φιλικά διακείμενο προς τον ασκούντα την επιρροή. Το πρώτο στάδιο προς την κατεύθυνση αυτή είναι αυτό της ηθικής αποδομήσεως και ευτελισμού των παραδοσιακών αξιών του αντιπάλου (ο ομιλητής το ονομάζει demoralization), που διαρκεί περίπου όσο μία ολόκληρη γενιά (δηλαδή περίπου 25 χρόνια). Η ελληνική κοινωνία βομβαρδίστηκε τις τελευταίες δεκαετίες με πρότυπα και θεσμούς ξένους στην ιδιοσυστασία του έθνους. Έτσι από την αλληλεγγύη περάσαμε σιγά-σιγά στον ατομισμό, όπως πολύ σωστά τον καταδεικνύει ο συντάκτης του άρθρου. Ποιό γειτονικό κράτος είχε, κατά τη γνώμη σας, άμεσο συμφέρον να εφαρμόσει τακτικές ψυχολογικού πολέμου εναντίον της Ελλάδος; Διαβάστε στο βιβλίο του υπουργού εξωτερικών αυτού του κράτους, τις αναφορές για πολιτισμική, οικονομική και θρησκευτική διείσδυση και συνδυάστε τις με τα γνωστά τηλεοπτικά serials, τις εξαγορές ελληνικών λιμένων και το κύμα των λαθρομεταναστών. Το συμπέρασμα, είναι νομίζω προφανές...

  18. alex23 avatar
    alex23 29/08/2012 13:02:56

    δυστυχως το αρθρο λεει αληθειες που σε κανουν να πιστευεις οτιτουλαχιστον για μια-δυο γενιες αυτος ο τοπος δεν εχει τυχη

    τετοιες αληθειες χρησιμοποιει ομως σαν αλλοθι και ο κ.παγκαλος π.χ.για να πεισει οτι μαζι τα φαγαμε,
    χωρις ομως να πει πως ο ελληνας οδηγηθηκε σε βαθος χρονου να σκεφτεται ετσι απο πολιτικο δολο, ειτε γιατι δεν γαλουχησαν μεσα απο την παιδεια και την συμπεριφορα τους τον λαο σωστα, ειτε για κινηθηκαν με φιλοσοφια καμορας εκπαιδευοντας στην διαφθορα πρωτα τους υφισταμενους τους και μετα τον λαο με σκοπο την ομερτα..

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ alex23 29/08/2012 13:16:43

      Ευτυχώς, δεν εξελίσσονται πάντοτε τα πράγματα γραμμικά. Το αύριο δεν είναι πάντοτε σαν το σήμερα.
      "Η κοινωνία πάντοτε είχε την ικανότητα να με εκπλήττει: Άλλοτε εμφανίζεται σαν ένα υπναλέο, ψωραλέο και κακοήθες τέρας που δεν μπορεί ούτε κάν να αυτοεξυπηρετηθεί, άλλοτε παρουσιάζει απρόβλεπτες και ξαφνικές υπέροχες εξάρσεις ευφυίας, ανανέωσης και καλοσύνης".
      (Χάνς Μάγκνους Έντσενσμπέργκερ)
      Ευτυχώς το μέλλον είναι πάντοτε ανοιχτό. Αλλά πρέπει να το "βοηθούν" και οι άνθρωποι, με καρδιές και πνεύμα.

  19. Darki avatar
    Darki 29/08/2012 13:58:34

    Ποιο αυριο βρε παιδια?Ποιανου ηταν το αποριμματοφορο που εκλεισε τους δρομους σημερα?Του σκουπιδιαρη η δικο μας?Ο δρομος?Τα νοσοκομεια?
    Αφου οι ιερωμενοι πληρωνονται,γιατι πρεπει να τα ακουμπησω για να βαφτισω?
    Τα νοσοκομεια που τα κλεινουν οι γιατροι οποτε θελουν ποιανου ειναι?Τα σχολεια?Εχει εξαφανιστει η εννοια της κοινης λογικης,το αυτονοητο αργοπεθαινει,και μιλαμε για ανακαμψη,αναταση,ανακυβιστηση,κουρακηδες και αλληλεγγυη.Μας εχει παρει ο διαβολος.Το μονο που καταφερνουμε ειναι να παιρνουμε μια ανασα ακομα εκπλησσοντας δυσαρεστα πλεον,τους τεθλιμμενους συγγενεις γυρω απ το κρεββατι μας:-Ρε ,ακομα να ψοφησει ο κ.λογερος!Σκυλι μαυρο ειναι!(Εξ ου και το darki)

  20. Tasos avatar
    Tasos 29/08/2012 14:03:49

    Επειδή η αλλαγή νοοτροπίας που θα οδηγούσε σε λιγότερη ροπή προς.. κλοπή, χρειάζεται πολλές δεκαετίας και εμείς βιαζόμαστε, η μόνη λύση είναι από πάνω προς τα κάτω. Πρέπει οι υπηρεσίες που σχετίζονται με τη φορολογία και τη φοροδιαφυγή να έχουν - έτσι για αλλαγή - σοβαρά στελέχη και δυναμικό ικανό να κόβει πισινούς (με πισίνες).
    Δε μπορεί κάποιοι να χουν το κεφάλι στη λαιμητόμο και κάποιοι άλλοι να έχουν τέτοια καβάτζα που να μπορούν και οι ίδιοι να είναι άβρεχτοι και τα βλαστάρια τους να την κοπανάνε όμορφα κι ώραια για χώρες δυτικές από όπου θα βρίζουν κιόλας μέσω τούιτερ, τα κορόιδα - φτωχαδάκια που ξέμειναν πίσω.
    Η παρτακίαση έχει γίνει πολύ ίν, όπως και το να βρίζεις την Ελλάδα και τους Έλληνες, τάχα μου σαρκαστικά.

  21. johnny avatar
    johnny 29/08/2012 14:27:27

    Οταν υπουργοι, βουλευτες και στελεχη κομματων βλεπουν τον περιεργο νεοπλουτισμο συντροφων τους,ποιοι θα πρεπει να κοιταχτουν στο καθρεφτη;οταν ο καθε βουλευτης προκειμενου να παρει 10-20 ψηφους παραπανω δεινει χαρτακια για τις επιτροπες αναπηριας του ΙΚΑ,ποιοι θα πρεπει να κοιταχτουν στο καθρεφτη;Οταν στη βουλη ερχονται αιτησεις των εισαγγελικων αρχων για αρσεις ασυλειας βουλευτων ποιοι ψηφιζουν κατα και ποιοι θα πρεπει να κοιταχτουν στο καθρεφτη;Ποσοι και ποιοι κρυφτηκαν πισω απο τη συμφωνια συμβιβασμου με τη siemens και τελικα ποιοι θα πρεπει να κοιταχτουν στο καθρεφτη;Σιγα-σιγα η θεωρεια του Λ.Μπερια-Παγκαλου πιανει τοπο στην φιλοκυβερνητικη συλλογιστικη.

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 29/08/2012 15:06:03

    Σε σχέση με την φορο-αποφυγή, οι σύγχρονοι Έλληνες έχουν γερά ιστορικά πατήματα.
    Το 1822 έγινε προσπάθεια από τους τότε κυβερνώντες να επιβληθεί κάποιος κεφαλικός φόρος για να υπάρχουν χρήματα για τον αγώνα της ελευθερίας.
    Πρώτοι ξεσηκώθηκαν οι Μοραΐτες, διαμαρτυρόμενοι πως «ελευθερία και δοσίματα δεν συμβιβάζονται». Ακολούθησαν οι Υδραίοι. Πρόγονοι αυτών που πέταξαν στη θάλασσα πρόσφατα τους οικονομικούς αστυνόμους.
    «Μεθυσμένος ο λαός τότε από την ελευθερία, έλεγε στην Διοίκηση: Δεν βρισκόμαστε πια κάτω από τον Τούρκο. Όποιος είναι ελεύθερος δεν πληρώνει δοσίματα. Γιατί να πληρώσουμε; Που θα πάνε οι φόροι»;
    (Από τον Κυριάκο Σιμόπουλο)

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 29/08/2012 15:21:03

      Ο στραβοραγιάς ας δουλεύη δια μας. Εκείνος τρώγει λάχανα ανάλατα, εμείς τηγανίτες κι᾿ αρνάκια...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Strange Attractor 29/08/2012 15:56:37

      Τοῦ Ἕλληνα ὁ τράχηλος φόρους δέν ὑποφέρει...

  23. Nikitas avatar
    Nikitas 29/08/2012 16:21:17

    Να θέσω κι ένα άλλο θέμα. Βλέπω στα σχόλια ότι οι πιο πολλοί συμφωνούν με τα περισσότερα σημεία του άρθρου.

    Γιατί λοιπόν όταν δημοσιεύεται στο διεθνή τύπο ένα αντίστοιχο (ίσως και λιγότερο σκληρό άρθρο) ή όταν διάφοροι ξένοι ιθύνοντες λένε το 5% αυτών που γράφει το άρθρο, ξεσηκώνεται όλος ο Ελληνισμός κατηγορώντας τους ως ανθέλληνες; Στο μυαλό μου έρχονται οι δηλώσεις π.χ. της Λαγκάρντ ότι δεν πληρώνουν φόρους οι "προνομιούχοι" και ανάλογες δηλώσεις Γιούνκερ και Μέρκελ.

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Nikitas 29/08/2012 17:50:44

      Αυτά είναι οικογενειακές υποθέσεις, και δεν θα αφήσουμε κανέναν βάρβαρο να μας υποδείξει τι θα κάνουμε...Κλέφτες,απατεώνες ,μπορεί να είναι αλλά είναι έλληνες πατριώτες και δεν θα τους προδώσουμε ποτέ..
      Είναι βαθιά πολιτιστικό το θέμα μας, δεν μπορούν εύκολα να το καταλάβουν οι εξαποδώ...Η βαυαροκρατία του όθωνος ήταν το πρωτο μάθημα της δυτικής σκέψης και διαχείρισης πάνω στην νεοελληνική γωνιά...
      Διώξαμε τους τουρκαλάδες για να κλέβουμε το γκουβέρνο πιό εύκολα όχι να μας φορτωθούν στο σβέρκο οι ορθολογιστές δυτικοί με τα τεφτέρια και τα μπλοκάκια...
      Γιαβάς γιαβάς τζάνουμ....Ολα θα τα φέρει ο αλλάχ .

      Ποιά λογική εξήγηση μπορεί να δώσει ένας αριστερός ,της ευρώπης, στα καμώματα του τσιριζα για την υδρα?.
      Ας το κάνουμε πιό σαφές.
      Μεταβαίνει το κλιμάκιο της εφορίας στις κάννες πχ ,στο λιμάνι με τα κότερα και μαγαζιά της¨"φτωχολογιάς" και ξεσηκώνονται οι πολίτες και τα αριστερά κόμματα της Γαλλίας ,κατά του κράτους και των κουκουλοφόρων του εκεί ΣΔΟΕ, γιουχάρουν τους ελεγκτές και κάνουν στάση για να ελευθερώσουν τον μαγαζάτορα που κλέβει όπως εμάς?
      Ούτε για αστείο δεν πιάνει εκεί
      Κυριολεκτικά μας κλέβει ο μάστορας και ελληναράς, τουλάχιστον 23% είσημα.Γιατί μην μου πεί κάπιος ότι πλήρωσε λιγότερο τον λογαριασμό όταν δεν πήρε απόδειξη σε ταβέρνα,εστιατόριο ή καφετέρια...
      Κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε και το φχαριστιόμαστε κιόλας που βάζουν χέρι στο πορτοφόλι μας...
      Είτε κοπεί απόδειξη είτε όχι η τιμή του τελικού προιόντος είναι ίδια,οπως την γράφει ο κατάλογος (συνήθως μαιμού και αυτός).
      Αν σου τεθεί το δίλημμα 80 χωρίς απόδειξη 100 με απόδειξη , εκεί υπάρχει ένα κίνητρο οικονομικό να κάνεις και εσύ την συμμετοχή σου στο κίνημα της μη απόδειξης ,αλλά να σου λέει ο μάγκας, 100 ευρώ ο λογαριασμός κύριε, να πληρώνεις και απόδειξη γιόκ εκεί αλλάζει το πράγμα.Πρόκειται για θρασύτατη ληστεία επί τη ευχαρίστει του θύματος.
      Αν φέρει πίσω ένα εικοσάρικο για απόδειξη, πάσο, όμως φέρνουν? Οχι.
      Ποιός είναι κουτόφραγκος και αμερικανάκι?
      Εμείς φυσικά...

      Ρε Πανταλάκης και πάλι πανταλάκης μέχρι δραχμής...Ούτε τότε θα πάρουμε χαμπάρι...Πάλι θα μας δουλεύουν με εθνοπατριωτικές κορώνες οι πανταλάκηδες.

      • Nikitas avatar
        Nikitas @ ορεσείβιος 29/08/2012 20:05:49

        Ακριβώς όπως τα λες. Στη Γερμανία π.χ., οι ποινές των δικαστηρίων για οικονομικά εγκλήματα είναι πολύ πιο αυστηρές από εκείνες για κοινά ποινικά εγκλήματα. Και αυτός που καταδικάζεται για οικονομικό έγκλημα, συνήθως στιγματίζεται περισσότερο από την κοινωνία.

        Εμείς το θεωρούμε πατριωτικό μας καθήκον να βρίζουμε ξένο τύπο και Λεγκράντ, Μέρκελ, Γιούνκερ που δεν λένε ούτε το 1/10 από αυτά που λέμε μεταξύ μας.

        Διώξαμε μεν τους τουρκαλάδες αλλά μόλις κάποιος ξένος πει τα ίδια που λέμε εμείς, γινόμαστε... Τούρκοι.

  24. Νίκη avatar
    Νίκη 29/08/2012 16:25:05

    Γράφει ο αρθρογράφος: Είναι η ίδια επίσης λογική με τους Έλληνες που έβγαλαν τα λεφτά τους στο εξωτερικό, βούλιαξαν την οικονομία και τις τράπεζες.

    Τρία λάθη σε μια πρόταση λίγων λέξεων είναι μέγα κατόρθωμα!

    - Βούλιαξαν τις τράπεζες: από πότε τα συμφέροντα των καταθετών ταυτίζονται με αυτά των τραπεζιτών (εξαιρούμε τις συνεταιριστικές) και γιατί θα πρέπει να φροντίζουμε να μην βουλιάξουν (δίνοντας π.χ. περίπου 1 δις στη Proton); Μήπως οι τραπεζίτες τις πολύ καλές ημέρες που προηγήθηκαν διένειμαν μέρος των κερδών τους στο κράτος ή χάρισαν μέρος από τα σούπερ μπόνους των στελεχών τους σε αγαθοεργίες; Ας καταρρεύσουν ως επιχειρήσεις, ώστε να προκύψουν στη θέση τους πιθανόν καλύτερες. Ευτυχώς κάποιοι από εμάς δεν ξέχασαν και δεν πρόκειται να ξεχάσουν τις καταδίκες τραπεζών για τα ψιλά γράμματα των συμβάσεών τους και τις παράνομες χρεώσεις (τις οποίες οι καταδικασθείσες έγραφαν ενίοτε στα παλαιότερα των υποδημάτων τους). Οι τράπεζες δεν είναι φίλοι μας, ούτε συνεργάτες μας, ούτε έχουμε κοινά συμφέροντα (εκτός κι αν πέρνουμε μετοχές τους με δικαίωμα ψήφου κάθε φορά που τους παρέχουμε διευκολύνσεις, ρευστότητα, εγγυήσεις κλπ. Αλλά αυτό δεν γίνεται στην Ελλάδα, από όσο γνωρίζω). Όποιοι αγνοούν το παραπάνω, τους το θυμίζει εν καιρώ ο δικαστικός επιμελητής που θυροκολλά την κατάσχεση...

    - Έβγαλαν τα λεφτά τους έξω: τι σημαίνει έξω στην ευρωπαϊκή ένωση; Τα λεφτά που πάνε από την Αθήνα στην Κύπρο είναι ακριβώς το ίδιο με λεφτά που πάνε από τη Θεσσαλονίκη στο Ηράκλειο. Η κατάργηση των εμπορικών συνόρων έγινε για αύξηση της ανταγωνιστικότητας, μείωση του κόστους παρεχόμενων υπηρεσιών και επίτευξη οικονομιών κλίμακας. Εσείς προτείνετε αντ' αυτών απομονωτισμό, ολιγοπώλιο τραπεζών εσωτερικού (με κρατική στήριξη μάλιστα). Ξαναδιαβάστε τα οικονομικά βιβλία σας. (Και ο πρόσφατος έλεγχος των εμβασμάτων από 100 ή 300 χιλιάδες ευρώ και άνω προς το εξωτερικό, δυντηικά παραβιάζει την ευρωπαϊκή νομοθεσία για συγκεκριμένες έννοιες του "εξωτερικό". Όταν το κράτος παρανομεί, τι παράδειγμα δίνει στον πολίτη;)

    - έβγαλαν τα λεφτά τους ... βούλιαξαν την οικονομία: Δυστυχώς οι επενδύσεις και η διαχείριση αποταμιεύσεων δεν είναι ανέμελη παρτίδα μπριτζ με έπαθλο για τον νικητή (και ζημιά για τον χαμένο) ένα ποτήρι σέρι. Χρήματα σε τράπεζα κράτους που πρόσφατα κούρεψε ομόλογα (ακόμη και μικροομολογιούχων) είναι παιγνίδι μεγάλου ρίσκου. Το προσωρινό πάγωμα λογαριασμών ή η δήμευση τμήματός τους και η αυθαίρετη μετατροπή τους σε άλλο, υποτιμένο προφανώς, νόμισμα παραμονεύουν κάθε Παρασκευή βράδυ. Όσοι μπορούν να αναλάβουν τέτοιο ρίσκο καλώς, οι υπόλοιποι διδάσκουν με τη συμπεριφορά τους το ανόητο, στενόμυαλο και ιδιοτελές (για λίγους) κράτος ότι δεν μπορεί πια να στηρίζει με μισθό αιωνίως άγαμες θυγατέρες, που δεν έχουν κανένα συμφέρον να δείξουν ότι πλέον γαμ...καν. (Στην ανάγκη ας τους βρει συζύγους ή επιβήτορες, φθηνότερα θα μας κοστίσει). Αν αυτό το κράτος, όπως αποδείχθηκε, δεν μπορεί να φροντίσει δίκαια και εξίσου τα συμφέροντα _όλων_ των πολιτών του, αυτοί θα πρέπει να μάθουν να φροντίζουν μόνοι τον εαυτό τους για να επιβιώσουν. Στο τέλος η φυσική επιλογή (σε οικονομικό πάντα επίπεδο) θα κάνει τα υπόλοιπα.

  25. Darki avatar
    Darki 29/08/2012 20:28:45

    *Γαμ...ηκε η νυφη σχολασε ο γαμος*
    χε χε

  26. Νίκη avatar
    Νίκη 29/08/2012 21:17:12

    *Γαμ...ηκε η νύφη, κόπηκε το επίδομα*, εν προκειμένω, Darki. Θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε κάποτε ως φορολογούμενοι (και άρα ως πληρωτές του λογαριασμού), για στατιστικούς τουλάχιστον λόγους, πόσο μάς κόστισε η (τεκμαιρόμενη αει-)παρθενία καθεμιάς από τις δικαιούχους και αν θα είχαμε καλύτερα αποτελέσματα αν χρησιμοποιούσαμε τα χρήματα αυτά για να τις προικίσουμε. Οι δεξιοί (δεξιότατοι) πολιτικοί που επιδαψίλευσαν τέτοιες χάρες σε ορισμένες κόρες της Ελλάδος, λες και οι υπόλοιπες κατούρησαν στο πηγάδι ( του Μελιγαλά μήπως; ) καθώς και οι σοσιαλιστές που τους ακολούθησαν μάλλον δεν κάνουν για προξενήτρες. Όσο για τις κυρίες των γυναικείων οργανώσεων. και ισότητας (κατ' ευφημισμόν) λεγομένων, ποτέ δεν καταδέχθηκαν να ασχοληθούν με το θέμα, λες και η παροχή επιδόματος από το κράτος για το ανοικτό ή μη συγκεκριμένης οπής του κορμιού μας, σαν να ήταν σωματικό μειονέκτημα αντί για δικαίωμα ελεύθερης διάθεσης του σώματός μας μαζί με τις όποιες οπές του, δεν προσβάλλει αυτές που το λαμβάνουν. Ουαί υμίν υποκρίτριες. Κατάργηση του επιδόματος τώρα, ή τουλάχιστον να δίνεται αντίστοιχα και στο άλλο φύλο. Όλα τα άλλα είναι κουβέντες ...της σχισμής!

  27. Darki avatar
    Darki 29/08/2012 21:41:01

    Aγαπητη.Βρες μου γυναικα που ο αντρας της πεθανε σε ΕΡΓΑΤΙΚΟ ατυχημα,και ξαναπαντρευτηκε.Βρες μου νυμφευμενη(χεχ) κορη ιερεα της δεκαετιας του 60.Ειχανε περαση οι κορες μια εποχη.Και οι γιοι μεταξυ μας αλλα για αλλους λογους.Βρες μου παιδια της παλαι ποτε Χωροφυλακης,κορες στρατηγων(πολλων στρατηγων) παιδια παπαδων ,γονους φαρμακοποιων και βουλευτων,βλασταρια εργαζομενων σε Δεκο,σε Ολυμπιακη ,σε πυργους ελεγχου,στην Εθνικη.Η κορη που δε γαμ...κε μας μαρανε?Αφου συλληβδην απαντες ,αμφοτεροι ,εκατερωθεν γα..ουσαντε που λενε κι οι Πελοποννησιοι.Οι παρθενες κορες φταιγανε?Απαντηση ,για να τελειωσω.Ειναι επειδη ο σκυλος γλειφει τ αρχ..ια του :Γιατι μπορει.Βρισκανε,(κι εξακολουθουν) και κανουνε.

  28. παναγιώτης avatar
    παναγιώτης 29/08/2012 22:26:32

    Αλήθεια είναι, ότι δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί΄ πρωτίστως όμως φταίνε αυτοί, κατά το μέγιστο ποσοστό. Βάλε έναν έναν ενώπιον καθρέπτη και ρώτα τον: γιατί σκίστηκες να μπεις στην βουλή;;;; και αν ειλικρινά σου απαντήσει : για την αγάπη προς την πατρίδα και τον λαό της, ξαναρώτα τον :είχες τα φόντα για τον σκοπό αυτό;;; και αν σού αποδείξει με στοιχεία και ντοκουμέντα το αληθές του πράγματος, προσκύνα τον. Αν όχι, φτύστον και φασκελώσου… έπειτα ο λαός λέει : το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι….. Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΟΙΜΕΝΑ……. αυτά καί χωρίς να διεκδικώ το αλάθητο.

  29. Darki avatar
    Darki 29/08/2012 22:46:32

    Kανεις εδω δεν διεkδικει το αλαθητο αγαπητε.Κουβεντιαζουμε.Ησυχα,κι απλα.Σaν καφενειο,σαν αρχαια αγορα,σαν οργανισμος που ανασαινει.Κατι βγαινει.Τουλαχιστον γνωριζεις ωραιους ανθρωπους.Οι περισσοτεροι ειναι δεξιοι,αλλα ουδεις ασφαλτος. :-))

  30. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 29/08/2012 23:27:58

    Και αναμάρτητος ουδείς, για να μην το ξεχνάμε...

  31. Nikos avatar
    Nikos 29/08/2012 23:31:20

    Μόνο εγώ υπάρχω (το γράφει κι ο Θείος)

  32. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 30/08/2012 14:50:15

    Έχει περάσει απ το μυαλό κανενός ότι ίσως ένας απ τους λόγους που πολύς κόσμος φοροαποφεύγει, είναι επειδή η φορολογία είναι άδικη, αβάστακτη, και καθόλου προοδευτική ως προς τη κλιμάκωση της??

    • panas avatar
      panas @ Μικρασιάτης 30/08/2012 15:45:16

      Φοροαποφεύγει επειδή μπορεί. Αυτό θα το έκανε ο οποιοσδήποτε, σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου...

  33. panas avatar
    panas 30/08/2012 15:56:53

    Το σχόλιο πηγαίνει στον "panais"...

  34. TARAMAS avatar
    TARAMAS 30/08/2012 20:57:03

    Το λέω τόσο καιρό τώρα και δε με πιστεύουν. Άλλος μιλάει περί ανηθικότητας του έλληνα φορολογούμενου (λες και το κράτος επαφίεται στην ηθική των πολιτών για την τήρηση των νόμων), άλλος περί αδικίας στους φόρους (λες και υπάρχει κανείς που να θεωρεί τους φόρους που τον επιβαρύνουν "δίκαιους"), αλλά είπες τη μόνη αλήθεια με μια φράση. Μόνο αν δεν μπορεί, δεν φοροδιαφεύγει κάποιος, σε όλο τον κόσμο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.