#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/07/2012 15:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να απαγορευτεί η χρήση του ονόματος «Ολυμπιακοί Αγώνες» από το κλειστό club της ΔΟΕ



 Του Κώστα Ροδινού

 

Oι Ολυμπιακοί Αγώνες του Λονδίνου είχαν την τελετή έναρξης που τους αξίζει! Λίγο απο χολυγουντιανό glamour, κάτι από british …culture, λίγο από eurovision και grammy’s και  gala επωνύμων! Από την άποψη αυτή μια χαρά ήταν το θέαμα! Άλλωστε, κάθε χώρα δείχνει αυτό που έχει, έστω και μέρος απ’ αυτό που μπορεί να οικειοποιηθεί και ας ανήκει σε άλλους!

Όμως, η τελετή έναρξης, έστω και κατά λάθος, μας έστειλε και το μήνυμα των αγώνων, το οποίο προφανώς και ουδεμία σχέση έχει με τα Ολυμπιακά Ιδεώδη.  Το μήνυμα, λοιπόν, ήταν οτι όλα επιτρέπονται για να κερδίσεις. Και ..παράκαμψη, με minicooper, και αν πάλι δεν τα καταφέρεις, μια τρικλοποδιά στον προπορευόμενο, πάντα αποδίδει!

Μας το έδειξε ο Mr Bean! Mα, ο Mr Bean είναι κωμικός!  Θα σπεύσουν να με κατακεραυνώσουν κάποιοι. Και έκανε χιούμορ!

Φυσικά, χιούμορ έκανε! Και η Βούλα Παπαχρήστου έκανε χιούμορ, αλλά το χιούμορ της εκλήφθη ως ...ρατσιστικό σχόλιο και αποσύρθηκε από τους αγώνες με εντολή του ...αθάνατου Ισίδωρου, ο οποίος ξεπέρασε κάθε όριο υποκρισίας, παραδίδωντας μαθήματα ηθικολογίας!

Το δεύτερο μήνυμα είναι αυτό των καθαρών αγώνων. Και εδώ γίναμε πρωτοσέλιδο. Και  άλλοι αθλητές βρέθηκαν ντοπέ, αλλά η Ελλάδα είναι brand name που πουλάει! Έτσι ακόμα και ο ...Richard Quest μπορεί να ασχολείται με το θέμα!

Αν ο κ. Ρόγκ και η παρέα  που διαχειρίζεται τα εκατομμύρια από τα έσοδα των αγώνων, ειλικρινά πιστεύουν οτι είναι ....καθαροί, δεν έχουν παρά να κάνουν μια απλή κίνηση: Να ελέγξουν τους παίκτες του ΝΒΑ που απαρτίζουν την ομάδα μπάσκετ των ΗΠΑ. Γιατί, από το 1992, που εμφανίστηκε η μια και μοναδική Dream Team, η ομάδα μπάσκετ των ΗΠΑ που συμμετέχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες ..εξαιρείται από ελέγχους dopping;

Γιατί αυτή η σκανδαλώδης μεταχείριση;  Γιατί  απλούστατα η ομάδα προσφέρει  show, το show  φέρνει χορηγούς, οι χορηγοί χρήματα και αυτό είναι το ζητούμενο για τη ΔΟΕ! Όταν τ’ άλλα  περί ολυμπιακών ιδεωδών είναι κούφια λόγια! Τα χρησιμοποιούν ως αφορμή να πιάνουν στα δίκτυα τα μικρά ψάρια τα οποία επιδεικνύουν κάθε φορά με το ζήλο του πρωτάρη ψαρά, ενω τα μεγάλα θηράματα κυκλοφορούν ελεύθερα!



Έτσι η Ελλάδα έχει δυο επιλογές. Η πρώτη να συνεχίσει ως έχει και να ....ικανοποιείται επειδή παρελαύνει πρώτη. Να «ντοπάρει»  και τους αθλητές της και να παίρνει κανένα μετάλλιο. Όμως, επειδή η ...τεχνογνωσία παράγεται αλλού, θα την ...παθαίνει. Το dopping βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από το ...antidopping!  Οσοι κάνουν χρήση παλαιών σκευασμάτων, δεν μπορούν να κρυφτούν από τους νέους ελέγχους! Δεν θα καταλάβω ποτέ μου πώς ο πατέρας-προπονητής έδινε dopping στο παιδί του! Δεν μπήκε στο κόπο να διαβάσει τις  παρενέργειες;

Το ερώτημα, λοιπόν, είναι αν θέλουμε, στ’ αλήθεια, να συμμετέχουμε σ’ αυτό το πανάκριβο πανηγύρι; Για να κερδίσουμε τί; Την πρόσκαιρη δόξα από κάποιες νίκες; Το κόστος είναι δυσανάλογο της προσπάθειας που καταβάλλεται και των πόρων που αναλώνονται.

Αυτό που κάνει η ΔΟΕ δεν είναι Ολυμπιακοί Αγώνες. Είναι κάτι σαν τους Good Will Games που επιχείρησε, με τη συνδρομή της Coke και του CNN, να επιβάλλει ο Τed Turner.

Η δεύτερη επιλογή μας είναι να διαχωρίσουμε  τη θέση μας από  τη «μπίζνα» που κάθε τετραετία «τρέχει» ο κ. Ρόγκ και η παρέα του. Ξέρω πώς  αυτό το σύστημα που σιτίζεται πλουσιοπάροχα από τους αγώνες παθαίνει αλλεργία στη σκέψη, αλλά πρόβλημά τους!

Αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι  το πανάκριβο show  των ....αθανάτων (τι ύβρις κι αυτή!) έχει γιγαντωθεί σε τέτοιο βαθμό, που λίγες χώρες πλέον θα μπορούν να αναλάβουν το κόστος διοργάνωσής του.  Πρόκειται για ένα δεινόσαυρο που είναι ζήτημα χρόνου να καταρρεύσει. Βέβαια, θα υπάρχουν πρόθυμοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω τη ματαιοδοξία τους, αλλά τα όρια έχουν ξεπεραστεί και ο αριθμός των προθύμων θα ελατούται. Ώσπου να περιοριστεί τόσο πολύ, που θα γίνει προνόμιο των ολίγων και θα έρχεται σε αντίθεση με την ίδια τη φιλοσοφία των Αγώνων.

Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, όταν ακόμα ήταν πρωθυπουργός, είχε την διορατικότητα να προτείνει την μόνιμη τέλεση των αγώνων στην Ελλάδα. Η πρόταση έπεσε στο κενό γιατί τα συμφέροντα ήταν και είναι πολλά και οι Αγώνες μια επικερδέστατη επιχείρηση, την οποία διαχειρίζεται ένα πολύ κλειστό κογκλάβιο. Ισχύει και εδώ το «είναι πολλά τα λεφτά Άρη»! Το θεωρώ  σχεδόν αδύνατο να συναινέσουν.

Όμως, οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποτελούν κληρονομιά και παρακαταθήκη της Ελλάδος. Έχει, επομένως, όφελος και συμφέρον να τους διαφυλάξει.

Υποθέτω, ότι πολύ δύσκολα θα βρεθεί δικαστήριο που θα κάνει δεκτό το αίτημά μας να απαγορευτεί η χρήση του ονόματος «Ολυμπιακοί Αγώνες» από το κλειστό club της ΔΟΕ, όμως, κανένας δεν μπορεί να μας εξαναγκάσει να τους δίνουμε τη Ολυμπιακή Φλόγα!

Ας το τολμήσουμε! Μια τέτοια ενέργεια, ίσως  αποτελέσει την αρχή, τουλάχιστον για ν’ ανοίξει η συζήτηση για το μέλλον των Αγώνων. Και αυτή η συζήτηση μας αφορά.

Το δεύτερο είναι να εξετάσουμε σοβαρά το ενδεχόμενο, ανά τετραετία να οργανώνουμε τους δικούς μας Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αρχαία Ολυμπία. Όχι βέβαια .....«αγώνες Γιάννας», αλλά ένα λιτό πρόγραμμα που να σέβεται τα αρχαία ιδεώδη.

Ουδείς δικαιούται  να μας το απαγορεύσει. Δεν θα είναι εύκολο γιατί το σύστημα των «αθανάτων» έχει ισχυρά ερείσματα παντού, αλλά η Ολυμπία έχει  ένα τόσο ισχυρό συμβολισμό, μια μοναδική και απαράμιλλη έλξη, που στο τέλος θα κερδίσει.

Μπορεί μάλιστα η πρότασή μας αυτή να αποτελέσει και διέξοδο στα προβλήματα που η ΔΟΕ θα κληθεί να διαχειριστεί στο άμεσο μέλλον σχετικά με τη γιγάντωση και το κόστος των Αγώνων.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 29/07/2012 16:04:49

    Οι σκεψεις και η φιλοσοφία του άρθρου πολυ σωστη! Τα εχουμε τονισει πιν και απο ...μερικες Ολυμπιαδες. Δυστυχως χρειαζονται Ταγοι με βαρυδια αρκετων μεγατονων για να τα υλοποιησουν. Η δυνατοτητα μας για την απαγορευση της Ολυμπιακης φλογας ειναι εφικτη. Και η δικαιολογια ειναι ισχυροτατη! Το Ολυμπιακο ιδεωδες προφανως δεν συναδει με την αισχρα οικονομικη εκμεταλευση των αγωνων. Οι παμπλουτοι επαγγελματιες ...αθλητες ,(ή παιχτες κατα το ορθοτερο), δεν ειναι δυνατον να συμμετεχουν τη στιγμη που δεν συμμετεχει ενα κοριτσι που δεν πηρε λεφτα, δεν διαφημισε , αναψυκτικα, παπουτσια , φανελλες, και αλλα αθλητικα, αλλα ειπε ένα ανεκδοτο για τους Ποντ... συγνωμη για τα κουνουπια ηθελα να πω!!
    Αλλα αν αυτο ειναι αλλη ιστορια δεν ειναι αλλη ιστορια να μας λοιδορουν ως Ελληνες , να μας εμπαιζουν να μας διασυρουν με την πρωτη ευκαιρια, και εμεις να τα αποδεχομεθα με σκυμενο κεφαλι , περιοριζομενοι στην .. αμετρη χαρα της πρωτης παρελαυνουσας χωρας, αντιμετωπιζοντας την ΞΥΝΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ της Βασιλισσας Ελισαβετ!
    Να απαγορευσουμε την αφη της φλογας μεχρις οτου οι Αγωνες επανελθουν στα πραγματικα ιδανικα. Και να ξερετε οτι τιποτα περισσοτερο δεν εχουμε να παθουμε ή να μας κανουν παραν των οσων υφιασταμεθα!!!

  2. llila avatar
    llila 29/07/2012 16:11:12

    Αχ κύριε Ροδινέ ωραία τα λέτε, αλλά για να γίνουν όλα αυτά χρειάζονται ΕΛΛΗΝΕΣ .
    Εσείς τους βλέπετε κάπου;

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ llila 29/07/2012 16:21:40

      πες τα!
      κι αν ακόμη γίνει οι της περιοχής, με όλο το σεβασμό, κάθε 4 χρόνια θα προσπαθούν σε 10 μέρες να βγάλουν τα σπασμένα της τετραετίας που έχει περάσει.

      σαν ιδέα μου αρέσει......

  3. man8os avatar
    man8os 29/07/2012 16:30:18

    Καλη προταση, ας το εχει υποψη η κυβερνηση, ισως μπορεσει να το ξεκινησει σαν σχεδιο σε 1 η σε 2 χρονια

  4. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 29/07/2012 16:41:18

    Μου αρέσει η σκέψη του αρθρογράφου. Και μια επισήμανση: το Olympic games κακώς μεταφράζεται σε Ολυμπιακοί αγώνες. Έπρεπε να μεταφράζεται σε Ολυμπιακά παιχνίδια.

  5. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 29/07/2012 16:56:02

    Και μόνο η μετάφραση του "Αγώνος" σε Games δίνει ανάγλυφα τον ξεπεσμό. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες ήταν η μεγαλύτερη θρησκευτική εορτή, συναπάντημα των Ελλήνων το τότε κόσμου προς τιμήν του Διός. Τώρα είναι απλώς παίγνια, ένα πάρτυ των χορηγών το οποίο έστησε αριστοτεχνικά τα τελευταία 35 χρόνια ο πολύς Σάμαρανκ (όπως και ομόσταυλός του Καίσαρας του Στίβου, Πρίμο Νεμπιόλο έκανε τους αγώνες στίβου επικερδή - φαρμοκοελεγχόμενη - επιχείρηση).
    Ας επιχειρήσει κάποιος σύγχρονος δρομέας, ο καλύτερος ρε παιδί μου, να φορτωθεί το "όπλον" και τα σχετικά "σιδερικά" του αρχαίου Έλληνα Οπλίτη, ας πάρει μια ντουζίνα αναβολικά και ας τρέξει σε μια οπλιτοδρομία. Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Θα σκάσει σαν μπαλόνι. (Και φυσικά το ίδιο ισχύει και για εμάς του σύγχρονους κληρονόμους, τρομάρα μας που το μόνο που ξέρουμε οι περισσότεροι για την Αρχαία Ολυμπία είναι ότι είναι μια καλή χασαποταβέρνα με κοντοσούβλι μούρλια).
    Κατά τα άλλα δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μεν αλλά o tempora o mores δε

  6. vassilis avatar
    vassilis 29/07/2012 17:25:54

    Υπαρχει και μια τριτη επιλογη,να απαιτησει η Ελλαδα πνευματικα δικαιωματα απο την τελεση των αγωνων,τα γλυπτα μας,τη φιλοσοφια μας....κ.λ.κ.λΕδω ενα κασετοφωνο βαζεις στο μαγαζι σου και πληρωνεις πνευματικα δικαιωματα σε καθε γυφτο !

  7. kyriakos avatar
    kyriakos 29/07/2012 17:33:32

    Το σπαθι ΔΕ το καβαλαμε!

  8. spido avatar
    spido 29/07/2012 17:56:51

    Πω πω να σε λενε ....Rogue και να προεδρευεις της Ολυμπιακης Επιτροπης Διαφθορας ! Ονομα και πραμα που λεμε. Πως λεγοταν ο προκατοχος να δεις? Samaras? Δεν θυμαμαι καπως ετσι. ....H αφροκρεμα της διεθνους ελιτ που μας κυβερναει " con le mani in pasta"

  9. Δαναός avatar
    Δαναός 29/07/2012 18:13:27

    Ροδινέ έχεις κέφια! Και όταν έχεις γράφεις έτσι που δεν μπορώ να διαφωνήσω!!!

  10. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/07/2012 18:25:14

    Οταν έγραψα την ανάρτηση δεν είχα:
    -ακούσει την ομιλία του Ρόγκ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες οι οποίοι "in a sense" επέστρεψαν σπίτι τους! Νonsense!
    -δεί εκείνη την κυρία να παρελαύνει, σαν τη καλή χαρά, με την αποστολή της Ινδίας και όλοι να ψάχνουν να μάθουν ποιά ήταν! Τρύπια μέτρα ασφαλείας! Αν συνέβαινε στην Αθήνα το 2004, ακόμα θα αγοράζαμε c4i!
    -προσέξει τα άδεια γήπεδα.

  11. η Dimi avatar
    η Dimi 29/07/2012 18:52:55

    Ναι, “ν’ απαγορευθεί η χρήση του ονόματος “Ολυμπιακοί Αγώνες” από το κλειστό Club της ΔΟΕ”. Αυτό το Club που είναι ακόμα ένα παρακλάδι της πολυμορφικής και (Α)πάνθρωπης Privé λέσχης Bilderberg. Με τα ίδια πάντα βασιλικά μέλη-κηφηναριά όπου γης και τους επίλεκτους αργυρώνητους αχυρανθρώπους τoυς να έχουν αλώσει και μολύνει με αναβολικά τους Αθλητές κι ευτελίσει τα Αθάνατα Ολυμπιακά Ιδεώδη.

    abcNews: “Oλυμπιακοί 2012: H εξέλιξη των Αθλητών από τις ΗΠΑ”
    Η ομάδα των ΗΠΑ αποτελείται από την ELITE 530 γυναικών και ανδρών αθλητών ακόμα μεγαλύτερων, δυνατότερων, γρηγορότερων, όσο ποτέ άλλοτε. Πως συμβαίνει αυτό; Ο Dr. Robert Chapman, εξηγεί http://abcn.ws/N2rOLp

    “Η ψυχή της Ελλάδας εξετέλεσε τη μοιραία αποστολή. Εφερε τον Θεό, στη Κλίμακα του Ανθρώπου. Ποτέ οι Έλληνες δεν δούλεψαν την τέχνη για την τέχνη· πάντα η ομορφιά είχε σκοπό να υπηρετήσει τη Ζωή! Και τα σώματα τα ήθελαν οι αρχαίοι όμορφα και δυνατά, για να μπορούν να δεχτούν ισορροπημένο και γερό νου. Κι ακόμα, για να μπορούν –σκοπός ανώτατος– να υπερασπίσουν το άστυ.

    Το πρώτο σου χρέος, εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το δεύτερο, να φωτίσεις την ορμή τους και να συνεχίσεις το έργο τους. Το τρίτο σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει.” ~Νίκος Καζαντζάκης

  12. ΙΑΣΩΝ avatar
    ΙΑΣΩΝ 29/07/2012 19:15:01

    Η σκέψη σου κ. Ροδινέ είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να συνοδευτεί από τη συμμετοχή στους αγώνες μόνο ερασιτεχνών αθλητών με αναδιάρθρωση των αθλημάτων και όταν μιλάμε για ερασιτέχνες αθλητές μιλάμε μόνο για κανονικούς ανθρώπους που γυμνάζονται παράλληλα με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία χωρίς χορηγούς κ.λπ. για το λόγο αυτό θα χρειασθεί και αναδιάρθρωση των αθλημάτων υπάρχουν αθλήματα που βασίζονται αποκλειστικά στη «ντόπα» και ας κάνουν τους αθώους οι περισσότεροι υπάρχουν όμως και άλλα αθλήματα που η χημεία δεν μπορεί να προσφέρει πολλά πράγματα. Η σκέψη αυτή θα πρέπει να δώσει το έναυσμα για τη συγκρότηση ενός διεθνούς κινήματος προς αυτή την κατεύθυνση δεν πρέπει να το δούμε στενά σοβινιστικά είναι θέμα που το συζητούν και άλλοι αξιόλογοι άνθρωποι παγκόσμια.

  13. Ραβινος avatar
    Ραβινος 29/07/2012 19:31:03

    Κατι τετοια σχολια με κανουν να αναπολω εναν Ελληνα Ουγκο Τσαβες !

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/07/2012 19:52:22

    Aφηστε τις μεγαλες ιδεες και δειτε την πραγματικοτητα.Η Ελλαδα ειναι σημερα μια μικρη χωρα και το μονο που επιβιωνει απο τον αρχαιο πολιτισμο ως θεσμος ειναι αυτοι οι αγωνες.Ειναι διαφημιση για τη χωρα εστω και ετσι οπως διεξαγονται.
    Εαν εμεις παμε κοντρα απλως θα απομονωθουμε και οι αγωνες θα συνεχισουν ετσι.
    Ουτε ο αριθμος των χωρων θα μειωθει.Η Κινα ηταν απλως η αρχη.
    Ολες οι αναδυομενες χωρες θα θελουν να κανουν αγωνες.Το 2016 θα πανε στη Βραζιλια.Δεν θα ζητησει νομιζετε η Ινδια;Η Ινδονησια,η Νοτια Αφρικη;
    Η Τουρκια επισης θελει (εκει θα γινει μεγαλη πλακα με τις ιστορικες διαμαχες).
    Οι υποψηφιοι θα ειναι παντα αρκετοι γιατι η παγκοσμιοποιηση φτιαχνει πολλες χωρες.Και αυτες οι νεες χωρες δεν εχουν καποιο προβλημα με την Ελλαδα.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ ψυχραιμια 29/07/2012 20:12:19

      Ροδινέ, μη γράψεις άλλη φορά χωρίς την άδεια του Ψυχραιμία!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Αδέξιος Δεξιός 29/07/2012 21:19:32

        Δεν ζητησα καμμια λογοκρισια αλλα ειπα τη γνωμη μου.
        Δεν αντιλαμβανομαι ολη αυτη την αντιπαλοτητα της σημερινης Ελλαδος με ολους τους παγκοσμιους θεσμους ,ακομη και αυτους που η ιδια βοηθησε να δημιουργηθει.
        Υπενθυμιζω οτι οι ΟΑ ξεκινησαν σε μια και τοτε χρεωκοπημενη Ελλαδα.Κανεις ομως τοτε δεν αισθανοταν οτι καποιοι τον κυνηγανε.Οι ξενοι κανουν τη δικη τους δουλεια και εμεις τη δικη μας.

        • Αδέξιος Δεξιός avatar
          Αδέξιος Δεξιός @ ψυχραιμια 29/07/2012 21:26:57

          δεν υπάρχει καμιά αντιπαλότητα. Αν εσένα σε εκφράζει αυτό το σώου που περιφέρει η ΔΟΕ, γούστο σου!

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Αδέξιος Δεξιός 29/07/2012 21:58:36

            Το θεμα ειναι περιορισμενης σημασιας.
            Μια αναλυση του συσχετισμου δυναμεων ομως και κοστους - οφελους δειχνει οτι μια ρηξη με την ΔΟΕ θα ληξει υπερ της ΔΟΕ και δεν θα εχει κανενα οφελος για μας.

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ ψυχραιμια 29/07/2012 23:29:02

            Ψυχραιμία....συμφωνώ μαζί σου.
            Επιπλέον ήθελα να θυμίσω ότι η αφή της Ολυμπιακής φλόγας (την οποία θεωρούμε τρανταχτό όπλο στα χέρια μας)είναι και αυτό ένα πανηγύρι που καθιέρωσε ο Χίτλερ το 1936.
            Εμένα βέβαια το πανηγύρι δεν με ενοχλεί καθόλου, καθόσον κάθε κοινωνία και κάθε εποχή έχει την ηθική της.
            Είμαι σίγουρος ότι και στην αρχαία εποχή,οι τελευταίοι Ολυμπιακοί αγώνες δεν ήταν ίδιοι με τους πρώτους.

  15. chris avatar
    chris 29/07/2012 20:32:48

    το σύστημα στη Ελλάδα είναι φτιαγμένο για να πουλά μαγκιά μόνο σε Έλληνες
    και όχι σε ξένους.

  16. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 29/07/2012 20:44:29

    Το θέμα Παπαχρήστου και η άθλια απόφαση του γλοιώδους, φοροξεχασιάρη συζύγου της αποτυχημένης αρχηγού αποκόμματος, εχει βλάψει πολύ σοβαρά την ΝΔ αν το έχουν καταλάβει τα κοιμισμένα της Συγγρού. Η ΧΑ αυξανει τα ποσοστά της απο τις βλακείες τους,χωρίς κόπο.

  17. Προφήτης avatar
    Προφήτης 29/07/2012 20:58:54

    Ο Guy Debord, Κώστα, που έγραψε την "Κοινωνία του Θεάματος" 45 τόσα χρόνια πριν, περιγράφοντας με εφιαλτική ακρίβεια τα σημερινά, δεν άντεξε την μετεξέλιξη των (δυτικών) κοινωνιών στην κατεύθυνση που ο ίδιος προφήτευσε. Αυτοκτόνησε. Τον ίδιο δρόμο της κυριαρχίας του θεάματος ακολουθούν πλέον όλοι, παγκοσμιοποιημένα. Αυτός ο ιστορικός κύκλος έχει ακόμα να τραβήξει μέχρι να εξαντληθεί πολιτισμικά. Οι αντίθετες φωνές πληθαίνουν. Αλλά και οι λοβοτομημένοι θεατές με τα ουαου! φαντάστικ!

  18. Νικος Κ. Φακιτσας Τομεαρχης πολιτισμου ΝΔ Αρτας avatar
    Νικος Κ. Φακιτσας Τομεαρχης πολιτισμου ΝΔ Αρτας 29/07/2012 22:00:42

    Περασα την προηγουμενη Κυριακη απ'την Ολυμπια, επιστρεφοντας απ'την Επιδαυρο. Εδωσα 6 ευρω , για την εισοδο στο μουσειο, για να θυμηθω το αρχαιο πνευμα αθανατο. μετα πηγα για φαγητο σε ενα μαγαζι κατω απ΄τον πλατανο, με τους ανεμιστηρες και τα 'μπεκ', να πετανε κρυους υδρατμους, και τις 'κιτσαριο' ταμπελλες απο 'Νεον'. Κι ενιωσα ασχημα, σχολιασα το γεγονος, αλλα μεχρι εκει.
    Αγαπητε Ροδινε, πως θα κανουμε τους αγωνες στην ΟΛΥΜΠΙΑ , αφου μαζι με την φλογα, πουλησαμε και την ψυχη μας στον αδη!

  19. abc avatar
    abc 29/07/2012 22:09:57

    Σε άλλη ανάρτηση είχα αναφέρει την μονη λογική πρόταση που έγινε ποτέ και την ξαναβάζω εδώ γιατί νομίζω ταιριάζει απόλυτα:
    Ο Εθνάρχης Καραμανλής είχε κάνει την πλέον σοβαρή πρόταση που αν είχε εισακουσθεί, οι Ολυμπιακοί αγώνες δεν θα είχαν μετατραπεί σε αγώνες ανταγωνισμού μεταξύ βιολογικών εργαστηρίων με πειραματόζωα τα παιδιά απο τη μία και σε ριγκ αναμετρήσεων μεταξύ διαφημιστικών εταιρειών με απίστευτο φούσκωμα των τιμών των αθλητικών ειδών και με απίστευτη εκμετάλλευση των παιδιών του τρίτου κόσμου χάριν δήθεν του “Ολυμπιακού Ιδεώδους”
    Την ξαναθυμίζω: Mόνιμη τέλεση των Ολυμπιακών αγώνων στο λίκνο τους την Αρχαία Ολυμπία, όπου οι αθλητές δεν θα φοράνε διακριτικά και δεν θα υπάρχουν ρεκόρ παρά μόνο κότινοι και ολυμπιονίκες…
    Αν αυτό δεν γίνει οι ολυμπιακοί αγώνες θα είναι ένα ακόμα παράπλευρο εμπόριο
    σ’ εκείνο των ναρκωτικών όπου ποτέ κανείς δεν θα είναι βέβαιος αν αυτός που βγήκε πρώτος δεν ήταν ντοπαρισμένος (κατα κανόνα οι πρώτοι πάντα είναι…)

  20. EVA avatar
    EVA 29/07/2012 23:03:15

    Τους δίνουμε την Ολυμπιακή φλόγα και βγάζουν παλλά χρήματα. Τους επιτρέψαμε να πουλάνε τον πολιτισμό μας απ΄τα κλεμμένα αγάλματα .Κι απο κεί βγάζουν και εμείς πληρώνουμε φυσικά. . Στην έναρξη δεν ακούγονται οι στοίχοι του ύμνου των Ολυμπιακών αγώνων. Δεν έχει η Ελλάδα την θέση που ΄της αξίζει και ο μεγαλύτερος έμπορος της διοργάνωση μας πετάει και κατάμουτρα ότι οι αγώνες γύρισαν στην χώρα τους την Αγγλία. Τη διάβασα τη διευκρίνηση δεν με ενδιαφέρει. Την ώρα που παρακολουθούσε ο πλανήτης κάποιος εσκεμμένα ανιστόρητος πέρασε το μήνυμά του.
    Περίμενα το Πρόεδρο της Δημοκρατίας να πάρει θέση σε όλο αυτό περίμενα τον Πρωθυπουργό αλλά μάταια.
    Τώρα απλά με όλα όσα συμβαίνουν περιμένω να αγαπηθούμε όλοι οι Έλληνες και να αρχίσουμε επιτέλους να διεκδικούμε για τη χώρα μας. Δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνει κανείς πολιτικός. Μόνο εμείς.


    ΥΓ Το άρθρο σας περιλαμβάνει όλα όσα θα ήθελα να φωνάξω.

  21. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 29/07/2012 23:21:22

    Τί μου θύμησες τώρα αγαπητέ Κώστα...!

    Προεκλογικά είχε ανέβει ένα άρθρο στο Antinews, που λοιδορούσε μια πρόταση ενός πολιτικού κόμματος, για μόνιμη τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αρχαία Ολυμπία, με έμφαση στα αυθεντικά, αρχαία αγωνίσματα, με μόνο έπαθλο, κότινο ελιάς και περγαμηνή Αριστείας.

    Θυμάμαι τότε, ότι είχε πέσει πολύ γέλιο, και μερικοί δεν μπορούσαν να κρατηθούν σε δηκτικά σχόλια.

    Πέρασαν μόλις τρείς μήνες για να γράψεις κάτι, στις ακροτελεύτειες παραγράφους του άρθρου σου, που ταυτίζεται πλήρως με εκείνη την πολιτική πρόταση.

    Θα μου πεις, μα εμείς εδώ από το Antinews το έχουμε πει από παλιά, ότι πρέπει οι Ολυμπιακοί να τελούνται μόνο στην Ελλάδα, κατά προτίμηση στην Αρχαία Ολυμπία και τα τοιαύτα. Μπορεί να είναι και έτσι. Δεν πάυει όμως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ότι από ελληνικό κόμμα, άλλη παρόμοια θέση, ποτέ δεν είχε ακουστεί σε προγραμματικό επίπεδο ή έστω προεκλογικά. Προφανώς ίσως σας διάβαζαν και ήξεραν να διαχωρίζουν τα σοβαρά και σπουδαία πράγματα που σκέφτονται απλοί, αλλά συγκροτημένοι άνθρωποι, από τις παπάτζες που πουλάνε οι δήθεν επικοινωνιολόγοι ή οι διαφημιστές.

    Επί της ουσίας της πρότασής σου δε, ας μου επιτρέψεις να συμφωνήσω, να επικροτήσω και να συνταχθώ πλήρως.

    Εξαιρετικός όπως πάντα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντης 30/07/2012 00:11:40

      Κατ΄αρχήν για το θέμα αυτό είχα ξαναγράψει το 2010 λίγο μετά το μνημόνιο.

  22. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 30/07/2012 00:01:59

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΠΛΟΙΚΗ.
    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ ''ΛΙΤΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΙΔΕΩΔΗ''.ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΑΡΧΑΙΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ Η ΚΩΜΩΔΙΕΣ ΜΕ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ.
    ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ,ΟΛΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΤΥΠΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΚΑΙΡΟΥ.
    ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΒΕΒΑΙΩΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ ΕΔΩ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΣΤΙΣ ΑΛΗΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟ,ΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΔΕ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΔΟΕ.

    • abc avatar
      abc @ ΑΜΟΡΓΟΣ 30/07/2012 09:01:56

      Αγαπητέ ΑΜΟΡΓΟΣ,
      Σίγουρα όλα εξελίσσονται, αλλά όχι πάντα στη σωστή κατεύθυνση. Και η γεωργική παραγωγή με τα φυτοφάρμακα εξελίχτηκε και οι ποσότητες της παραγωγής υπερπολλαπλασιάστικαν. Ομως η εξέλιξη αυτή απεδείχθη καταστροφική για την υγεία μας, οπότε το σημερινό τελικό στάδιο εξέλιξης μας οδήγησε στην μείωση τως παραγωγής και στην επιστροφή στις παραδοσιακ'ες βιολογικές μεθόδους καλλιέργειας.
      Ετσι και με τους Ολυμπιακούς αγώνες. Το ντόπινγκ πολλαπλασίασε γεωμετρικά τα ρεκόρ, οι πρώτοι στους αγώνες είναι πάντα ντοπέ ανεξαρτήτως αν αυτό αποδεικνύεται πρίν ή μετά την απονομή των μεταλλίων. Επομένως η ΕΞΕΛΙΞΗ και των Ολυμπιακών Αγώνων επιβάλλει την επιστροφή στους παραδοσιακούς αγώνες χωρίς φάρμακα...
      Και φυσικά εννοείται οτι δεν χρειάζεται να φτάσουμε στους αγώνες χωρίς γυναίκες...Απ το ένα άκρο δεν χρειάζεται να φτάσουμε στο αντίθετο. Υπάρχει και η μέση. Αν καταργηθούν τα ρεκόρ και οι σπόνσορες και οι αγώνες επανέλθουν στη Ολυμπία δεν χρειάζεται να αντιγράψουμε ακριβώς τους αρχαίους...

      • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
        ΑΜΟΡΓΟΣ @ abc 30/07/2012 15:07:03

        ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ,ΑΛΛΑ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ.ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΥΠΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ,ΑΠΛΗΣΤΙΕΣ(ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΟΥ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΤΙ ΘΑΠΑΙΡΝΕ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ)ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΟΤΑΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
        Υ.Γ ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ.ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΜΕ ΦΙΛΟ ΑΓΡΟΤΗ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΜΑΤΕΣ ΜΕ ΣΚΕΤΗ ΚΟΠΡΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΒΓΗΚΑΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠ'ΤΑ....

  23. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 30/07/2012 00:16:16

    Πολύ καλή η τοποθέτησή σου αγαπητέ Κώστα Ροδινέ, την προσυπογράφω ανεπιφύλακτα και εγώ έχω την «ψυχραιμία» να δω και την απομόνωσή μας, από τους νταβατζήδες –εμπόρους του Ολυμπιακού Πνεύματος! Θα είναι μια γροθιά στο στομάχι και θα αναδείκνυε πως η φτώχια δεν μας στέρησε καθόλου την αξιοπρέπειά μας, ως Έθνος.
    Με αυτούς τους αγώνες, έτσι που τους κατάντησαν στο πέρασμα του χρόνου, έχουν εξαφανισθεί οι κυρίαρχες αξίες του Ολυμπισμού ως φιλοσοφία, που είναι το «ευ αγωνίζεσθαι» και η «ευγενής άμιλλα».
    Στηρίζω δε ανέκαθεν τη μόνιμη τέλεση στον τόπο που τους γέννησε και επειδή ξέρω πως αυτό το χατίρι, για όλους τους λόγους που αναφέρεις δεν πρόκειται να μας το κάνουν, οραματίζομαι κάποτε να κάνουμε τη δική μας διοργάνωση.
    Θα ήθελα λοιπόν στην Ολυμπία και σε απόσταση ασφαλείας- για λόγους καθαρά περιβαλλοντικούς- από τον αρχαιολογικό χώρο, να κατασκευασθεί ένα στάδιο που αρχιτεκτονικά να προσομοιάζει με αρχαίο στάδιο και εκεί να γίνονται όλα τα αγωνίσματα του στίβου, καθώς και όσα αγωνίσματα γίνονταν τότε. Ο δρόμος, το πάλεμα και το λιθάρι, που περιγράφονται υπέροχα στον Ολυμπιακό Ύμνο, πρέπει να αναβιώσουν πιστά από μας τους Έλληνες! Έχω δε την πεποίθηση πως πολλές χώρες θα ανταποκρινόντουσαν σε ένα τέτοιο κάλεσμα, γιατί θα ήταν ένα ξύπνημα του Ολυμπισμού και δύσκολα θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν την αποχή τους.
    Πιστεύω δε, πως θα είχαμε και πολλούς επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο, ανθρώπους που θα ήθελαν να επισκεφθούν κάποτε την Ελλάδα και που τώρα θα τους δινόταν μια εξαιρετική ευκαιρία, συνδυασμού περισσότερων πραγμάτων. Αν δε όλο αυτό το εντάσσαμε σ’ ένα πρόγραμμα τουριστική προβολής της χώρας μας, με ξεναγήσεις στους ατέλειωτους αρχαιολογικούς μας χώρους και με παραστάσεις στα αρχαία μας θέατρα, νομίζω πως θα αποτελούσε την καλύτερη τουριστική διαφημιστική μας καμπάνια!
    Το ζήτημα είναι ποιός από τους «αθανάτους» μας, αλλά και ποιός από τους κυβερνώντες θα είχε τα νεφρά να πει ένα τέτοιο μεγάλο όχι στους Ρογκ που ξεχνάνε πως οι αγώνες έχουν γυρίσει σπίτι τους από το 2004 και σ’ όλους εκείνους τους εμπόρους δήθεν σπόνσορες και να δρομολογήσει μια τέτοια επαναστατική πράξη!

  24. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 30/07/2012 00:19:08

    Και όμως...

    Η ΝΔ αγνόησε τα όσα έγραφες, για να έρθει ένας ανταγωνιστικός σε αυτή, πολιτικός οργανισμός, για να εντάξει σε προγραμματική του εξαγγελία μια ορθή πολιτική και εν δυνάμει, ευθέως αναπτυξιακή και εθνική πρόταση...

    Στο είπα και πριν. Θα σε διάβαζαν, δεν εξηγείται διαφορετικά...

    Τα σέβη μου.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ιεροφάντης 30/07/2012 01:00:35

      Βλέπω εκλεκτικές μεταχειρίσεις Ιεροφάντα. Copy Paste λέγεται εν αδυναμια παραγωγής ιδίας πολιτικής. Το ξεσκίσαν στην αντιγραφή κοινώς

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Factorx 30/07/2012 01:27:46

        Έκαναν καλή δουλειά όμως. Η σωστή πρόταση διεσώθη.

        Εν αντιθέση με κάποιους δικούς μας, που κοιμόνταν όρθιοι, που λένε και στο χωριό μου.

        Όμως οι εκλογές πέρασαν.

        Θα έρθουν άλλες.

        Εκεί να δω...

        • Factorx avatar
          Factorx @ Ιεροφάντης 30/07/2012 01:28:48

          Διασώθηκε η πρόταση, ή κάηκε, όπως και τόσα άλλα θέματα;

          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Factorx 30/07/2012 01:37:02

            Διεσώθη. Όπως και άλλα πράγματα...

            Θα τα πούμε αυτά από κοντά, μόλις πέσει λίγο η ... ζέστη...

            Σε καληνυχτίζω ραλίστα μου, από την όμορφη Λακωνική Γη.

            Υ.Σ. Τελώ εις διακοπάς..., αλλά παρά ταύτα, στις επάλξεις των Αντινέων. Αρρώστια...!

          • Factorx avatar
            Factorx @ Ιεροφάντης 30/07/2012 01:50:08

            Μόνο τα σαρκία τους διεσώθηκαν - αν είναι να διασωθείς κι εσύ, πάσο

    • Αγρότης avatar
      Αγρότης @ Ιεροφάντης 30/07/2012 02:46:23

      Ιεροφάντη. γιατί δεν μιλάς για την Αγροτική; Μήπως δεν σε παίρνει;

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Αγρότης 30/07/2012 20:42:49

        Ολυμπισμός και Αγροτική...

        Μάλιστα.

        Αγχώνεσαι, ε, Αγρότη μου;

        Αγαπητέ μου, ούτε στην Κυβέρνηση είμαι, ούτε στο ΤΧΣ, ούτε στην Τράπεζα της Ελλάδος, για να μη με παίρνει.

        Αυτούς να ρωτήσεις πρώτα να τοποθετηθούν και από αυτούς να ζητήσεις εξηγήσεις, διότι αυτοί πήραν την απόφαση περί Αγροτικής και στο σπάσιμό της, κατ' εντολή της Τρόϊκα.

        Όταν αυτοί σου λύσουν τις απορίες, θα σου πω και εγώ τα δικά μου.

  25. roadrunner avatar
    roadrunner 30/07/2012 00:40:45

    Ωραία λοιπόν, ο κ. Ρογκ βρήκε ευκαιρία απευθυνόμενος σε παγκόσμιο ακροατήριο, να αποσυνδέσει την αρχαιοελληνική ιστορία και τον πολιτισμό μας, από το σημερινό χρεωκοπημένο μαύρο-πρόβατο μέλος της ΕΕ.
    Να αποσυνδέσει αυτό που είναι σήμερα η Ελλάδα, από αυτό που καβαλά από τα βάθη των αιώνων, σε αντίθεση με την "Ντροπή της Ευρώπης" του Γκίντερ Γκρας πριν 3 μήνες.
    Το εκούσιο λάθος του Ρογκ, είναι μια απόπειρα απενοχοποίησης της ΕΕ για τον τρόπο που μας συμπεριφέρεται εδώ και τόσο καιρό.
    Σχετικά με την πρόταση του άρθρου, έχω κάποια επιφύλαξη (ομολογώ ότι δεν το είχα υπόψην μου ως ιδέα). Ειδικά έτσι στριμωγμένη οικονομικά που είναι η χώρα μας, μάλλον συμφέρει να μείνει ¨μέσα¨ στους Ολυμπιακούς Αγώνες ως έχουν (τουλάχιστον μέχρι να βγεί από την ύφεση), και να προσπαθήσει να επιβάλλει άλλους όρους στη ΔΟΕ για την προώθηση του ολυμπιακού ιδεώδους και των συμφερόντων της . Ακριβώς, εξαργυρώνοντας το λάθος του Ρογκ και τις όποιες άλλες αστοχίες και ανακρίβειες.

  26. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 30/07/2012 00:42:38

    Πρός όλους : Αγαπητοί φίλοι, συζητάμε γιά τα αυτονόητα. Τέλος οι συζητήσεις, συμφωνούμε όλοι στο θέμα Ολυμπιακών Αγώνων. Στο Λονδίνο μπήκε και η ταφόπλακα ! Πρώτη φορά δεν υπήρξε αναφορά στην Ελλάδα ...με κορωνίδα τη σκανδαλώδη δήλωση του Βέλγου... Λοιπόν,μήπως ήρθε η ώρα γιά έργα; Εχει κανείς πρόταση πώς θα ξεκινήσουμε τις ενέργειες; Γιατί από πολιτικούς ΔΕΝ περιμένουμε τίποτα.

  27. TARAMAS avatar
    TARAMAS 30/07/2012 00:50:04

    Ε βέβαια, αν γίνονται μόνιμα οιΟλυμπιακοι Αγωνες στη χωρα που εκαψε την Ολυμπία και που αφήνει να ρημαξουν οι Ολυμπιακες εγκαταστάσεις όλα θα πανε καλά. Η εμπορευματοποίηση πάντως θα σταματήσει, αφού δε θα τους παρακολουθεί κανένας.

  28. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 30/07/2012 01:20:50

    Σαν να υπερβάλουμε λίγο δεν νομίζετε;
    Και εγώ εκνευρίστηκα με την απαξίωση και την μαγκιά τους αλλά να μην τους δίνουμε την φλόγα;ή τους κύκλους;ή το όνομα;
    Παραείναι εθνοεγωιστικό!! να λένε κάποιοι ναι,μπράβο πολύ σωστά κύριε Ροδινέ και δίπλα στο λαπτοπ να υπάρχει χάμπουργκερ και κοκα-κόλα.
    Αν όντως ως χώρα και ως λαός είμαστε αηδιασμένοι τότε πιο έντιμο είναι να αποχωρήσουμε απο τον ολυμπιακο-επαγγελματικο αθλητισμό.

  29. nestrom avatar
    nestrom 30/07/2012 01:23:34

    H υποκρισία συνεχίζει να μας κλείνει τα μάτια.
    Τι θα πει "ολυμπιακό ιδεώδες"?
    Και γιατί ο,τιδήποτε ελληνικό πρέπει να το αποτιμήσουμε με "δυτικό τρόπο"?Ό,τι είναι αληθινό είναι μια σταθερά, και ως τέτοια είναι δωρεάν.
    Σιγά μη ζητήσουμε και φόρο και για την ελληνική ονομασία όλων των πλανητών.

    Άλλο πράγμα τα "παλιά" λοιπόν άλλο τα σημερινά. Η λύση για καλύτερους σύγχρονους ολυμπιακούς αγώνες είναι μία: Απελευθέρωση του ντόπινγκ. Ενήλικοι άνθρωποι είναι οι αθλητές, σκοπός τους είναι να νικούν (όχι απλά να "συμμετέχουν" όπως υποκριτικά λέγεται), να αυξάνουν τις επιδόσεις τους χρησιμοποιώντας και τεχνικά μέσα (παπούτσια, ταρτάν, συμπληρώματα διατροφής και φυσικά..ντόπα), να προσφέρουν θέαμα. Και ας σταματήσουν τα περί αθλητών προτύπων κλπ..
    Προσωπικά δεν θα αισθάνομουν υπερήφανος αν κερδίζε ο Χονδροκκούκης, ούτε νιώθω ντροπιασμένος αν τελικά ντοπάρεται.

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ nestrom 30/07/2012 01:34:29

      Οχι και έτσι,να μην φτάσουμε στο σημείο με την καθε εθνική αποστολή να παρελαυνει και ο χημικός των αθλητών

      • nestrom avatar
        nestrom @ Iωάννης34 30/07/2012 02:08:14

        Ισως ακούγομαι κυνικός αλλά είναι η μόνη λύση.

        Μη ξεχνάς ότι και ο "χημικός" των αθλητών είναι σημαντικό μερος της ομάδας, όπως ο προπονητής κλπ.
        Οι αθλητές είναι ενήλικοι και συνειδητά παίρνουν ουσίες, απαγορευμένες ή μη, για να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους. Τα συμπληρώματα διατροφής ουσίες χημικές βελτίωσης του οργανισμού δεν είναι?

        Οι σύγχρονοι αγώνες είναι θέαμα. Αλλιώς να έτρεχαν ξυπόλυτοι στην άμμο και να έτρωγαν ελιές και πορτοκάλια. Δεν νομίζω όμως τότε να προκαλούσαν κανένα ενδιαφέρον στους θεατές.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ nestrom 30/07/2012 01:58:09

      "Η λύση για καλύτερους σύγχρονους ολυμπιακούς αγώνες είναι μία: Απελευθέρωση του ντόπινγκ."
      nestrom αυτή η πρότασή σου είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Μήπως να απελευθερώσουμε και τα ναρκωτικά ;
      Η έννοια του αθλητισμού ("άθλος"=κατόρθωμα μετά από σωματική καταπόνηση και άσκηση) αλλά κα ι ο σκοπός του, εμπεριέχει την Υγεία σώματος και πνεύματος "νους υγιής εν σώματι υγιεί". Η ντόπα που ζητάς να απελευθερωθεί παράγει "άρρωστους" σωματικά και πνευματικά ενηλίκους. Δεν θέλουμε χημικά-πειραματόζωα ως αθλητές-πρότυπα (και με τη βούλα) για τους νέους έτσι ;

    • abc avatar
      abc @ nestrom 30/07/2012 09:30:15

      Αγαπητέ nestrom πάλι συμφωνούμε, αλλά όπως σου παρατηρεί και ο Ιωάννης34 παρακάτω, εγώ το πήγα παραπέρα όπως είναι αναπόφευκτο νομίζω: Να μετονομασθούν σε Ολυμπιακούς και βιοχημηκούς αγώνες όπου μαζί με τους αθλητές θα παρελεύνουν και οι εκπρόσωποι των βιοχημικών εργαστηρίων που τους υποστηρίζουν. Κι αν θέλουμε να πραγματοποιήσουμε και το "μεγάλο άλμα" προόδου, να προστεθεί και ο όρος αθλητικοί-βιοτεχνολογικοί αγώνες όπου μαζί με τους αθλητές θα συμμετέχουν και τεχνολογικά εργαστήρια νανοτεχνολογίας και ρομποτικής τα οποία θα προσφέρουν στους αθλητές προηγμένα τεχνολογικά εξαρτήματα που θα τους εκτοξεύουν όλο και πιό ψηλά πιο δυνατά πιό γρήγορα...

      • nestrom avatar
        nestrom @ abc 30/07/2012 12:00:04

        Έτσι είναι φίλε abc.
        Δεν βαρέθηκες να μας αδικούν συνέχεια?
        Σιγά που ασχολούνται όλοι μαζί μας.
        Δεν μπορεί το όλον, που είναι η Ελλάδα, να διεκδικεί με παράπονο θέση στο μερικό.

        Ωραία, έχουμε σπουδαίο παρελθόν. Μη ξεχνάμε όμως ότι στους ολυμπιακούς αγώνες μετείχαν μόνο Έλληνες, η περίφημη Δημοκρατία της Αθήνας ήταν αυτή που θανάτωσε τον Σωκράτη για τις απόψεις του, ο δε Μέγας Αλέξανδρος, ο μέγιστος στρατηγός, ήταν μάλλον μεγάλος κατακτητής και όχι εκπολιτιστής (εξάλλου τότε η Ελλάδα ήταν ότι τώρα οι ΗΠΑ, που δεν εισβάλλουν παράνομα σε χώρες αλλά εγκαθιστούν "δημοκρατικά" πολιτεύματα).

  30. Νικος avatar
    Νικος 30/07/2012 02:03:11

    Διαβάζω τα σχολια και απορώ . Τοσος Ελληνοκεντρισμός. Ολοι οι κακοί και στην μεση εμείς οι καλοί Ελληνες. Ξεχάσατε πόσο ακριβά ήταν τα εισητήρια των αγώνων που πούλαγε το Ελληνικό κράτος? Να μη πω τις υπέρογκες τιμές των ξενοδοχείων της Αθήνας που λιγο πριν την εναρξη αρχισαν να κανουν εκπτώσεις μεχρι και 70% και η τιμή να ειναι γυρω στα 150€ σε ξενοδοχεία γυρω απο την Ομόνοια. Οσο για την φλόγα κανένα πρόβλημα. Η Σιγκαπούρη ειχε προτείνει να δίνει αυτή την φλόγα. Η τελετή έναρξης ηταν βαρετή και ανουσια (οπως ειναι και οι Αγγλοι σαν λαός ) εδειξε την ελλειψη ιστοριας αυτής της χώρας και ο Ρονγκ απαράδεκτος . Αλλα ο κοσμος που παρακολουθεί μπορεί να κρίνει.

  31. Βιεννεζος avatar
    Βιεννεζος 30/07/2012 02:12:50

    ΚΑΛΟΣ Ο ΡΑΒΒΙΝΟΣ.......

  32. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 30/07/2012 03:02:16

    Olympic Games = Eurovision! Ένα και το αυτό: φτηνό πανηγυράκι. Γνώμη μου...

  33. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 30/07/2012 12:29:22

    Δεν μπορω να υποφερω αλλο τους ψευτοκουλτουδιαριδες .. προοδευτικους ολων των αποχρωσεων!!
    Υποστηριζουν την εξελισιμοτητα των Ολυμπιακων Αγωνων, αποδεχομενοι ολες τις παραμετρικες συνεπειες, δηλ. την αυξηση των αγωνισματων την καταργηση αλλων, την τροποποιηση των κανωνων , την μορφωποιηση κατα το δοκουν των διαφορων καταστασεων , κλπ,κλπ. Απο αυτες τις τροποποιησεις δεν λειπουν βεβαια και οι μεταλλακτικες τροποποιησεις των ιδανικων!
    Πλην ομως εδω, οι μεταλλαγες δεν ειναι σταθερες , αλλα διαφερουν και παλλιδρομουν κατα χρονο και κατα περιπτωση!
    Ετσι , απο τους κανονες που οριοθετουσαν το αθλητικο ιδεωδες, απολυτως τιποτα και το τονιζω , απολυτως τιποτα, δεν εχει απομεινει στην αρχικη του μορφη! Και το σπουδαιοτερο προσαρμοζονται συμφωνα με το εκαστοτε συμφερον. Βλεπε, Χρηματισμος, Ελιτισμος, Επαγγελματισμος, Επιλεκτικο Αντιτοπινκ, Διαφημιστικα συμφεροντα, Πολιτικες Σκοπιμοτητες και ουκ εστι αριθμος αλλων.
    Ο ιδιος ανθρωπος που ηταν απο τους πρωτοστατες της αποπομπης της αθλητριας, λογω ενος αστειου, ανεκδοτου για κατι κουνουπια !!! Πριν απο λιγες ημερες σε δημοσια συζητηση, ειπε την ..ακρως ρατσιστικη φραση .... "τον αραπη και αν τον πλενεις το σαπουνι σου χαλας"!!
    Το ανεκδοτο της μικρης ηταν πιο ρατσιστικο; Και αν αυτη επρεπε να αποπεμφθει, τοτε ο ..μεγαλοσχημων τι επρεπε να υποστει; Ε΄ρε βρεγμενη σανιδα που μας χρειαζεται!
    Και το αστειο διωχθηκε γιατι η πραξη της αντιβαινει τα αθλητικα ιδεωδη!

    ΥΓ. Μακρια απο μενα οι ρατσιστικες αντιληψεις και οι Χρυσαυγιτικες κορωνες!!

  34. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/07/2012 12:31:09

    Όλα όσα γράφει ο Κώστας είναι σωστά και συμφωνώ και συμφωνώ και με την πλειονότητα των σχολίων. Όμως, πρέπει να αναρωτηθούμε όλοι κάτι:

    Όταν, από το 1995, η ματαιοδοξία του Γιώργου και της Μιμής Λιάνη μάς οδηγούσε στην επιλογή της διεκδίκησης των (τελικά ολέθριων) "ολυμπιακών αγώνων" του 2004, ποιος αντέδρασε; Μήπως ελάχιστοι, που μάλιστα στιγματίστηκαν από το ρωμαϊκό όχλο με τη ρετσινιά του "μίζερου", του "απαισιόδοξου" και του "ανθέλληνα"; Το 1997 που έγινε η ανάθεση στη σύνοδο της ΔΟΕ στη Λωζάννη, δεν ήταν γνωστό τοις πάσι ότι είχαμε "παίξει" με τους ίδιους κανόνες διεκδίκησης τους οποίους τώρα κριτικάρουμε; Εγώ ακόμα θυμάμαι τη διάχυτη εντύπωση ότι "τα λεφτά του Θόδωρου και της Γιάννας μάς έδωσαν τους αγώνες" και κανέναν να μην ερυθριά με αυτό, απεναντίας όλοι κρυφογελούσαν κάτω από τα μουστάκια τους για τη δήθεν "εκδίκηση" που πήραμε για τις μεθοδεύσεις που μετήλθε η Ατλάντα (1996).

    Στο διάστημα από το 1997 μέχρι το 2004, εξακολουθούσαμε να πορευόμαστε στο ακέραιο με πυξίδα τους κανόνες του γιγαντισμού τους οποίους τώρα κριτικάρουμε. Ποιος ξεχνάει τις απανωτές "κόκκινες κάρτες" που μας έβγαζε τότε η ΔΟΕ κι εμείς ευπειθώς τρέχαμε να υλοποιήσουμε τις προσταγές τους (ακριβώς όπως σήμερα τρέχουμε να υλοποιήσουμε τις προσταγές των τροϊκανών κατακτητών); Εμείς δεν ήμασταν που φτιάξαμε φαραωνικές μόνιμες εγκαταστάσεις (στο πολλαπλάσιο του προϋπολογισμού τους) για τα... άκρως δημοφιλή στην Ελλάδα αθλήματα του μπέιζμπωλ και του μπάντμιντον; (Για πηγαίνετε μια βόλτα μέχρι το Φάληρο, να δείτε το γήπεδο του μπέιζμπωλ να ρημάζει αναξιοποίητο...)

    Οπότε; Προς τι αυτό το όψιμο -όσο σωστό κι αν είναι- ενδιαφέρον για το "κατάντημα" του λεγόμενου "ολυμπισμού";

  35. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 30/07/2012 12:55:00

    Πριν μεγαλουργήσουμε στους Ολυμπιακούς του μέλλοντος εν Ελλάδι, δεν μαζεύουμε τους τυφλούς που οδηγούν ταξί τους ανάπηρους που παίζουν μπάλα και τους συνταξιούχους των 145 χρονών?
    Εδώ δεν μπορούμε ,ακόμη να μετρήσουμε πόσους υπαλλήλους και συνταξιούχους πληρώνουμε, Ολυμπιακούς ονειρευόμαστε.
    Καλά είναι τα όνειρα παλληκάρια, αλλά η σκληρή πραγματικότητα μας λέει ότι μας λείπουν ενενήντα πέντε ευρώ για να φτιάξουμε ολόκληρο κατοστάρηκο και σχεδιάζουμε τι θα κάνουμε με τα χιλιάρικα.
    Να φτιάξουμε πρώτα ένα σοβαρό κράτος,να σουλουπώσουμε λίγο το μαγαζί και μετά μπορούμε να ζητάμε και να απαιτούμε ολυμπιακούς...Διότι μπορεί να υπάρχουν ακόμη ως Ελληνες άνθρωποι ικανοί και τίμιοι αλλά ως κρατική οντότητα αυτό το κρατιδιστάν που έχουμε είναι εκτός πραγματικότητας.
    Για γέλια και για κλάματα.

    Αν βγούμε με ένα παρόμοιο αίτημα τώρα, όλοι, μα όλοι οι ξένοι, το πρώτο που θα σκεφτούν και θα πουν είναι ότι τι σκαρφίστηκαν πάλι αυτοί οι δαιμόνιοι έλληνες για να μαζέψουν λεφτά και να διορίσουν μερικές χιλιάδες υπαλλήλους στο δημόσιο.
    Ασε που όσοι τολμίσουν να έρθουν θα χρεωθούν το μουσάκα και το γκρίκ σάλατ στην άνω ποταμιά ακριβότερα απο το εστιατόριο της μεγάλης βρετανίας, οι ταξιτζήδες θα τους ξεσκίσουν στις χρεώσεις, τα ξενοδοχεία θα κοιμίζουν ακόμη και στα τζάκια...

    ΥΓ Πάντως και στους αρχαίους αγώνες υπήρχαν κρούσματα ντόπινγκ της τότε εποχής, γίνονταν δωροδοκίες και κόλπα για την νίκη, πολιτική εκμετάλευση, οικονομικές ανταμοιβές αθλητών, τιμωρίες και αποβολές αθλητών απο την επιτροπή διοργάνωσης κλπ. Και βέβαια συμμετείχαν Ελληνες απο όλη την Μεσόγειο (ουσιαστικά παγκόσμιοι με τα κριτήρια της εποχής).Ούτε διανοήθηκαν οι Ηλείοι να αποκλείσουν κανέναν επειδή δεν γούσταραν (υπήρχαν όμως αυστηροί κανονες και πλαίσια πολιτικοοκονομικά ), επί της ρωμαικής δε αυτοκρατορίας συμμετείχαν όλοι οι πολίτες της αυτοκρατορίας σχεδόν(των πέντε ηπείρων και των πέντε θαλασσών).
    Και μην ξεχνάμε ότι στα καθαρά "ελληνικά" χρόνια, σταματούσαν οι εχθροπραξίες και οι βρισιές μεταξύ εμπολέμων επομένως και εμείς με τα μεμέτια θα έπρεπε να είμαστε αδελφωμένοι και αγαπημένοι την περίοδο αυτή.
    Δύσκολο να βγεί αυτό βέβαια σήμερα.

    ΥΓ2
    Ας ονειρευόμαστε μελλοντικές δόξες, αρκεί να μην μας παρασύρουν σε αποφυγή της σκληρής πραγματικότητας .΄
    Δει δε χρημάτων, ω άνδρες Ελληνες και άνευ αυτών ,ουδέν.
    Ούτε Ολυμπιακοί.

  36. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/07/2012 13:38:53

    Μπράβο Κώστα. Μετέφρασε το άρθρο και στείλτο στην -λέμε τώρα- Ολυμπιακή επιτροπή και στον Ρογκ (μήπως Rogue ;) να δολυμε πως θα αντιδράσουν. Και αν δεν αντιδράσουν να την στείλεις και σε ΟΛΕΣ τις αγγλόφωνες΄εφημερίδες. Κάτι πρέπει να κανουμε τέλος πάντων. Αυτοί ΠΡΑΤΤΟΥΝ και εμείς ΜΙΛΑΜΕ (είναι γενικό συτό για.ολους μας Κώστα, δεν είναι για σένα).

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 30/07/2012 20:02:15

      Γειά σου Νίκο,
      και πρόσεχε το Δαναό γιατί θα ...λοξοδρομήσεις!

  37. Θ th avatar
    Θ th 30/07/2012 13:44:51

    Να επανιδρυθεί, και το “παγκράτιο”, με κανονισμούς επιλεγμένους άλλους απ’ το “ taek -wo- ndo”, και άλλους απ’ το “ king boxing”.

    κατά την γνώμη μου, οι Ολυμπιακοί Αγώνες πρέπει να διεξάγονται, κάθε δώδεκα χρόνια στην: Σπάρτη της Πισιδίας, ή “Isparta” της Τουρκίας. Την, δε, επόμενη τετραετία στην Ολυμπία, στην Ηλία. Την, δε, επόμενη τετραετία στην “Pisa” της Τοσκάνης, Τυρρηνίας / Ερτουρίας.

    Οι Πισάτες, του Πέλωπος, ήταν μάλλον Πισίδες, αν και φέρονται για Φρύγες, εκδιωχθέντες δε της Ηλίας -τη συνεργεία των Σπαριατών- κατέφυγαν στην Ερτουρία, όπου ίδρυσαν την Πίζα.

    Κυκλικά, δε, να επαναλαμβάνετε κάθε δωδεκαετία, και ανά τετραετία, η μεταφορά της έδρας των Αγώνων, αλλά να μην διεξάγονται αλλού.

    Να επανιδρυθεί, δε, το “παγκράτιο”, με κανονισμούς επιλεγμένους άλλους απ’ το “ taek wo ndo”, και άλλους απ’ το “ king boxing”.

  38. victoria (true) avatar
    victoria (true) 30/07/2012 19:42:00

    Ναι κ.Ροδινέ!
    Και να τους δίνουμε τη φλόγα όποτε και εάν θελήσουμε, αφού πρώτα έχουν απαγγείλει κανέναν εμπενυσμένο λόγο που θα τους έχουμε υποδείξει, πχ "πως γίναμε άνθρωποι χάρη στο ελληνικό πνεύμα", "είμαστε πουλημένοι και σας κάνουμε και τις αυθεντίες", ή κάτι ανάλογο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ victoria (true) 30/07/2012 20:01:09

      Αυτήν την ομιλία με το "σας κάνουμε τις αυθεντίες" θα ήθελα να την ακούσω!

  39. ΓΕΩΡΓΙΑ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΑ 30/07/2012 22:30:43

    Σήμερα καθόμουν με τον σύζυγό μου και συζητούσαμε ακριβώς γι΄αυτό το θέμα .Πραγματικά εκπλίσομαι που υπάρχουν ακόμη ΕΛΛΗΝΕΣ με έχει κουράσει όλο αυτό το ξενόφερτο και που δεν βγαίνει κανεις να φωνάξει και να υπερασπιστεί την χώρα μας τα εθιμά μας ......ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ με τα ΓΛΥΠΤΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΖΕΙ...Το μονο που ξέρουν είναι να μας βάζουν να πληρώνουμε είσοδο στα μουσεία .ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΩΝΩΝ ΜΑΣ . ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  40. I. Attikos avatar
    I. Attikos 31/07/2012 13:12:19

    Σýντομα ξεχáσαμε αυτá που εíπε ο Ζακ Ρογκ στη τελετη´ εναρξης των Ολυμπιακων Αγωνων. Μερικοι μαλιστα δικαιολογησαν τα λογια του και την αστεια διευκρινηση της ΔΟΕ γιατι, λενε, πραγματι η Αγγλια ειναι μητερα των "μοντερνων" σπορ, του "fair play", των κανονισμων και της συνδεσης του αθλητικου πνευματος με τον πολιτισμο. Λες και οι Αρχαιοι Ελληνες δεν ειχαν συνδεσει το αθλητικο πνευμα με τον πολιτισμο! Λες και δεν υπηρχαν στους αρχαιους αγωνες "fair play" και κανονισμοι! Ειναι γεγονος οτι οι Αγγλοι καθιερωσαν διαφορα μοντερνα αγωνισματα. Καθιερωσαν ομως κυριως τους καταστροφεις της ευγενικης αμιλλας και του ερασιτεχνικου αθλητισμου¨ τον επαγγελματισμο και τουσ "μπουκμεïκερ"

    Το 1994, ο Χενρι Κισιγκερ ειχε δηλωσει¨ "πρεπει να πληξουμε τη γλωσσα, τη θρησκεια, τα πνευματικα και ιστορικα αποθεματα του ελληνικου λαου"΄ (Οικονομικος Ταχυδρομος, 14.8.1997). Με ολα οσα συμβαινουν σημερα στη χωρα μας, αραγε μπορει να υπαρξει καλοπιστος ανθρωπος που ν'αμφισβητησει οτι αυτα που ειπε ο κ Ρογκ δεν ειναι τυχαια αλλα ειπωθηκαν σκοπιμα, μεσα στα πλαισια σχεδιου του οποιου τις γενικες γραμμες ειχε περιγραψει συνοπτικα ο Κισιγκερ;

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ I. Attikos 31/07/2012 13:56:17

      Είπα και γω δε θα βγει κανένας να πει πάλι για τη φανταστική "δήλωση Κίσιγκερ;" Μια ζωή με παραμύθια τρεφόμαστε...

  41. Attikos avatar
    Attikos 31/07/2012 16:59:21

    Ας πουμε οτι η δηλωση Κισινγκερ ηταν φανταστικη. Ας πουμε... Η δηλωση Ρογκ ηταν κι'αυτη φανταστικη; Δεν μας αρκει αυτη για να καταλαβουμε επιτελους;

  42. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 01/08/2012 11:40:07

    Α ρε TARAMA, ηθελα να ξερω ποιος εισαι ή μαλλον δεν θα ηθελα να ξερω, θα ηθελα απλως να γνωριζω τι σκοπο επιδιωκεις, και ο νοων νοειτω!!!

  43. ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. 02/08/2012 13:11:20

    Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια, αγαπητέ μου κ.Ροδινέ. Δεν διαφωνώ στην κριτική που ασκείτε στην ΔΟΕ, αλλά η γκρίνια μάλλον οφείλεται στην κακομοιριά, στην οποία έχει περιέλθει η πατρίδα μας. Αν, με κάποιον τρόπο, πρωταγωνιστούσαμε στους αγώνες, θα τα βρίσκαμε όλα ωραία και καλά. Κακό πράγμα η μιζέρια!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.