#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/06/2011 07:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ναυάγιο Βενιζέλου: Από σωτήρας κινδυνεύει να γίνει μοιραίος





Του Κώστα Ροδινού

Δεν θυμάμαι κανέναν  άλλο υπουργό Οικονομικών να έχει αποδομήσει τον ….εαυτό του τόσο γρήγορα.  Θύμα της υπερβολικής αυτοπεποίθησης και της αλαζονείας του; Προδόθηκε από την άγνοιά του; Βραχυκυκλώθηκε από τους μανδαρίνους του υπουργείου του;  Ότι και να ισχύει, το «θαύμα Βενιζέλου» δεν άντεξε ούτε μια βδομάδα!

Καλός αγγελιοφόρος… κακών ειδήσεων

Ο κ. Βενιζέλος, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε το Υπουργείο Οικονομικών, προσπάθησε να διαχειριστεί την οικονομική κατάσταση με πολιτικούς και επικοινωνιακούς όρους.

Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του,  που έβλεπε και μας έλεγε τα πράγματα περισσότερο τεχνοκρατικά,  o νέος τσάρος της Οικονομίας ανέλαβε να μας σερβίρει τα νέα μέτρα με καλύτερο περιτύλιγμα και με λόγους παραμυθίας και κατανόησης.  Ένας καλός αγγελιοφόρος …κακών ειδήσεων.

Ο κ. Βενιζέλος μας είχε εξομολογηθεί, από την πρώτη μέρα, ό,τι το μυαλό και η καρδιά του είναι στον  άνεργο, τον χαμηλοσυνταξιούχο, το δοκιμαζόμενο  μικρομεσαίο επιχειρηματία. Έδειξε να κατανοεί τις δυσκολίες και να συμπάσχει μαζί τους.
 Υποσχέθηκε δε, ο, τι στόχος του ήταν τα μέτρα να είναι δίκαια και ...ηθικά δικαιολογημένα.

Είναι, επίσης,  αλήθεια ο,τι ο κόσμος είδε ή θέλησε να δεί, μια αμυδρή ελπίδα φωτός στις δηλώσεις και τις προθέσεις του.

Φρούδες ελπίδες

Και ήρθαν οι ανακοινώσεις.  Από …Μ. Πέμπτη,   σε ….Μ. Παρασκευή ...
Χειρότερα δε γινόταν ….
Απότομη προσγείωση;  Επώδυνη διάψευση; Προσαρμογή στην σκληρή πραγματικότητα; Ό,τι και να πεί κανείς,  είναι λίγο.
Ο κ. Βενιζέλος είχε καλλιεργήσει προσδοκίες και τις διέψευσε.
Είχε υπαινιχθεί αλλαγές και δεν τις επέφερε.
 Είχε δεσμευτεί για κάτι διαφορετικό και ανακοίνωσε τα χειρότερα!

Ένας  Παπακωνσταντίνου, extra large, με καλύτερες προθέσεις και μεγαλύτερη ρητορική δεινότητα.

Η ουσία, όμως, όπως και η πολιτική παραμένει ίδια. Βαδίζει  στις ίδιες ράγες

Πρώτο φάουλ: ο εμπαιγμός των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, αλλά και της κοινωνίας:
Θα αναφέρω μόνο ένα παράδειγμα:
Η έκτακτη εισφορά στα εισοδήματα (ουσιαστικά πρόκειται για κεφαλικό φόρο αμφίβολης συνταγματικής νομιμότητας) προτάθηκε από τον Πρόεδρο της Βουλής για να παραμείνει το αφορολόγητο στις  12,000 ευρώ!

Τελικά και η έκτακτη εισφορά επιβλήθηκε και το αφορολόγητο μειώθηκε στα 8.000 ευρώ!
Καθηγητές  αναξιοπιστίας…

Δεύτερο φάουλ: ο τραγέλαφος με τις αποδείξεις. Το απόγευμα της  Παρασκευής ανακοίνωσε  το μέτρο ο κ. Βενιζέλος, το ίδιο  βράδυ το …ανακάλεσε τηλεοπτικώς! Είχε μεσολαβήσει μια παρέμβαση του πρώτου τη τάξει Αντιπροέδρου  σε άλλο κανάλι!  Καλά οι Αντιπρόεδροι δεν μιλάνε απευθείας μεταξύ τους, αλλά συνδιαλλέγονται μέσω …τηλεοπτικών δελτίων; Ο απόλυτος διασυρμός!

Εξανεμίστηκε η δυναμική του ανασχηματισμού

Μια βδομάδα πριν,  το κλίμα για την Κυβέρνηση στα περισσότερα ΜΜΕ, ήταν σχεδόν… πανηγυρικό.  Ο ανασχηματισμός, απετέλεσε την  αφορμή για να πιστέψουν οι περισσότεροι σε ένα «νέο ξεκίνημα».

Παράλληλα,  ο Τύπος, έδειχνε  έτοιμος  να δώσει στην ανασχηματισμένη   Κυβέρνηση, μια εύλογη περίοδο χάριτος. Μια εβδομάδα μετά, το δράμα… κορυφώνεται. Οι αμφιβολίες επανέρχονται. Το κλίμα επιβαρύνεται.

Χθές ένας καταβεβλημένος πρωθυπουργός παρουσίασε από τις Βρυξέλλες ως …θρίαμβο την έγκριση της 5ης δόσης, την οποία μόλις πριν λίγες ημέρες ο κ. Παπακωνσταντίνου θεωρούσε δεδομένη! Επομένως, σε τι συνίσταται η επιτυχία;

Είπε και κάτι άλλο ο κ. Παπανδρέου. Ότι με τα χρήματα της 5ης δόσης θα καταβληθούν μισθοί και συντάξεις και θα εξασφαλισθεί η ομαλή λειτουργία του κράτους!  Αλήθεια, τα λεφτά της τροϊκας δεν πηγαίνουν για την αποπληρωμή παλαιότερων δανείων, αλλά για μισθούς και συντάξεις; Έδωσε ποτέ η κυβέρνηση λεπτομερή αναφορά πως διαχειρίζεται τα δάνεια;

Από την άλλη πλευρά, η  ανακοίνωση ενός πρωτοφανούς σκληρότητας πακέτου δημοσιονομικών μέτρων από τον κ Βενιζέλο, ήταν η  ….σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

Η κυβέρνηση δέχθηκε τόσο σφοδρή κριτική, η οποία  μέσα σε επτά ημέρες εξανέμισε τη  δυναμική του ανασχηματισμού.  Ακόμα και παραδοσιακά στηρίγματα , όπως τα «Νέα», το «Έθνος», αλλά και το  Mega,  χρησιμοποίησαν οξύτατους  χαρακτηρισμούς για τα φορολογικά μέτρα, δίνοντας έμφαση στην παράμετρο της «κοροϊδίας» των πολιτών.  Στο Μέγαρο Μαξίμου δεν έκρυβαν τον προβληματισμό τους για την εξόχως αρνητική κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα ΜΜΕ, που κάνει δυσκολότερο το κυβερνητικό έργο.

Μέσα σ’ αυτό το ζοφερό κλίμα, ίσως  να μην ήταν τυχαία,  η αναφορά του κ. Βενιζέλου στο Δελτίο του Alter, ότι θα ζητήσει το Μνημόνιο ΙΙ να ψηφιστεί με 180 ψήφους! Κάτι τέτοιο ισοδυναμεί με πρόκληση πρόωρων εκλογών!

Στην οικονομία παίζει καταλυτικό ρόλο η ψυχολογία. Ο κ. Βενιζέλος την έστειλε στα τάρταρα.ν Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι βιώνουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις.  Ομως, τέτοιες καταστάσεις ο Υπουργός Οικονομικών δεν πρέπει να τις επιδεινώνει με οδυνηρές ανακολουθίες.  Ο κ. Βενιζέλος είχε εξ αρχής μικρή πίστωση χρόνου. Πολύ φοβούμαι ο,τι την εξαντλεί  ταχύτατα..

Και από … σωτήρας κινδυνεύει να γίνει   ο …μοιραίος άνθρωπος….


 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. axis avatar
    axis 25/06/2011 07:23:21

    Ωραίο ανασχηματισμό έκανε ο Παπανδρέου! Η απόλυτη ξεφτίλα. Αυτοί δεν είναι ικανοί να διοικήσουν ούτε περίπτερο. Άλλα λέει ο ένας, άλλα ο άλλος... Μια παραιτούνται, μια μένουν... Μια καταψηφίζουν, μια ψηφίζουν... Γελάει - και κλαίει ταυτόχρονα - ολόκληρη η Ελλάδα.

    • JOHN avatar
      JOHN @ axis 25/06/2011 09:15:35

      Μαλλον μονο κλαιει,η κατασταση ειναι τραγικη.Με την αυξηση των τεκμηριων η φοροδωτικη ικανοτητα μεγαλου μερους του πληθυσμου εχει αξαντληθει.Η απελπισια πια ειναι διαχυτη.Που το πανε αραγε οι¨κυβερνωντες¨,πιο ειναι το σχεδιο τους μ αυτο το συστημα της αρπαχτης?

      • ΕΛΛΑΣ avatar
        ΕΛΛΑΣ @ JOHN 25/06/2011 11:28:11

        Το γέλιο έχει πιά σβήσει, και τα δάκρυα στέρεψαν.
        Μένει μόνο η πικρία της ατίμωσης

        • madprof avatar
          madprof @ ΕΛΛΑΣ 25/06/2011 14:48:44

          Εύγε ! No more comments. ReAtcs ! «Σήμερα Το Διονυσικό με το Απολλώνιο αντιπαρατίθενται στην Χριστιανοϊουδαϊκή υποταγή δηλαδή της άρνησης της ζωής και το ξερίζωμα των παθών» Φ. Νίτσε!. Δεν θα περάσει αυτή την φορά !.

          • Δημήτρης avatar
            Δημήτρης @ madprof 26/06/2011 04:34:57

            Νίτσε; Ξέχασες ότι αρνήθηκε επίσης την ηθική και την αλληλεγγύη, ότι απεχθανόταν τους αδύναμους και κατέληξε τρελός με αυτά που πίστευε. Ότι για αυτόν ο δυνατός δικαιούται και πρέπει να επιβάλει τη θέλησή του στον αδύνατο κι αυτό το θεωρούσε άσκηση ελευθερίας. Και γιατί δεν αναφέρεις ότι ο Νίτσε απέρριπτε τον ελληνικό πολιτισμό από τον Σωκράτη και μετά και ουδέποτε κατάλαβε ότι στα έπη, που τόσο θαύμαζε, το δίκαιο έχει προέλευση θεία (αλλιώς είναι απλά μια συμφωνία, που στηρίζεται, αναγκαστικά, στην εκάστοτε ισορροπία δυνάμεων) και ο άνθρωπος οφείλει να το σέβεται αλλιώς τιμωρείται;
            Όσο για τη χριστιανοιουδαϊκή δήθεν υποταγή κ.λ.π. πρώτον, δεν υπάρχει ιουδαιοχριστιανισμός, όποιος δεν μπορεί καν να ξεχωρίσει τις διαφορές χριστιανισμού και ιουδαϊσμού και τους αντιμετωπίζει ενιαία, προφανώς δεν έχει κάνει τον κόπο να τους μελετήσει καθόλου και κακώς μιλάει για πράγματα για τα οποία δεν έχει ιδέα γιατί σκορπίζει και σε άλλους τη σύγχυσή του. Στον ιουδαϊσμό ο Θεός δεν έχει ενσαρκωθεί, δεν έχει σταυρωθεί
            και δεν έχει αναστηθεί κι αυτό αλλάζει τελείως όλο το νόημα της ιστορίας και τη σχέση του Θεού με τον άνθρωπο.
            Δεύτερον, οι χριστιανικοί λαοί είναι οι μόνοι λαοί στην ιστορία της ανθρωπότητας που ποτέ δεν υποτάχθηκαν στη μοίρα τους και δεν ήταν παθητικοί αλλά συνεχώς δημιουργούσαν κι εξελίσσονταν σε θεσμούς, νόμους, τεχνολογία, τέχνες, λογοτεχνία, πολιτική σκέψη, στα πάντα. Γιατί άραγε αναπτύχθηκαν μόνο στη χριστιανική Ευρώπη οι επιστήμες και τα ανθρώπινα δικαιώματα και γίνανε τόσο πολλοί απελευθερωτικοί αγώνες; Ποιος διαφύλαξε για αιώνες την αρχαία κληρονομιά και ανέλαβε τη διοίκηση των πόλεων όταν οι πρόγονοι του Νίτσε ισοπέδωναν τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και σκορπούσαν παντού το χάος; Μήπως ήταν η εκκλησία; Ο Νίτσε ήξερε ότι στην ύστερη Αρχαιότητα και κυρίως στο 'σκοταδιστικό' Μεσαίωνα ήταν που οι πρόγονοί του έμαθαν να γράφουν, να ζωγραφίζουν ανθρώπινες μορφές και να δικάζονται όχι βάσει της αξίας του αίματός τους; Ότι τότε έμαθαν ότι υπάρχει και κάτι που λέγεται αφηρημένη σκέψη, άρχισαν να μιλάνε περί κράτους, να ζουν σε πόλεις, κ.λ.π.; Ότι από τους χριστιανούς αναπύχθηκαν για πρώτη φορά στον κόσμο θεωρίες για το δικαίωμα της αντίστασης των υπηκόων στην τυραννία και για τα αναπαλλοτρίωτα δικαιώματα με τα οποία γεννιέται ο άνθρωπος εκ φύσεως, ακριβώς επειδή αυτή η φύση έχει αντικειμενική κι όχι συμβατική, υποκειμενική αξία, χάρη στο γεγονός ότι δημιουργήθηκε κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση του Θεού;
            Μάλλον όχι. Ίσως επειδή ήταν απασχολημένος με το να δοξάζει την άβυσσο κι από εκεί μέσα δε βλέπεις και πολύ καθαρά.
            Ως συνήθως πάντως οι πιο φανατικοί πολέμιοι της συνέχειας του ελληνισμού από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα είναι... Έλληνες.
            Λυπηρό.

          • Χαρίλαος avatar
            Χαρίλαος @ Δημήτρης 01/07/2011 23:51:44

            Πολλά μας τα λες ανάποδα φίλε...
            Ας μην το κάνουμε θέμα...
            Το σφάξε με αγά ν' αγιάσω χριστιανικότατο είναι...

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ axis 25/06/2011 09:18:59

      Ο Παπαντρέου έβαλε τον Μπενίτο για να τον κάψει. Από ότι φαίνεται το σχέδιο δουλεύει...

      • Orestios avatar
        Orestios @ ο Μήτσος 25/06/2011 10:56:04

        Και εμείς υποτίθεται ότι πρέπει να λυπηθούμε κάποιον από τους 2?
        Δεν σφάξανε!
        Όλοι τους στον πολιτικό καιάδα.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 09:16:51

    Καλημερα Κωστα μας.
    Εχουμε γραψει και ασχοληθεί αλλα και προβλέψει το τι συμβαινει αλλα και θα συμβει σε τουτη τη Χωρα εαν συνεχισει το ΓΑΠ-ΝΧ και η παρεα του να υλοποιει τις εντολες των Δανειστων.

    Προσωπικα, εχω πολλες αναπαντητες αποριες ΟΥΣΙΑΣ. Εχω κανει και τις προβλεψεις μου συγχρονως.
    πχ. το χλωμο της 5ης δοσης!! το ειπα Μαρτιο, οταν οι περισσοτεροι εβλεπαν ηρεμια και ασχολουντο με τα 50δις ! ποια 50 δις ?? χαχαχα

    πχ. Η Κρατικη Περιουσια θα περασει σε Οργανισμο Διαχειρησης τυπου Treuhand, A. Γερμανιας. ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ χωρις έλεγχο.

    πχ. Η Νεα Δανειακη την οποια δεν εχουμε δει ακομη.. θα ειναι "επεκταση" της παλαιας για δυο λογους. Πρωτον να νομιμοποιησει την Ι, και δευτερον να ισχυροποιησει τον ορο για τις ΥΠΟΘΗΚΕΣ σε περιπτωση ( ΣΙΓΟΥΡΗ ) default της Ελλαδας. Με λιγα λογια θα τα απρουν ολα νομιμα και με την συγκαταθεση μας !!! ( βασικό )

    πχ. Τα $$ του Μπαροζο για την "αναπτυξη" θα ειναι Εκβιαστικος Μνημονιακος ορος.-

    πχ. Δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να πιασουμε Στοχους !! Αυτο σημαινει αυτοματα νεο εκβιασμο, ΑΜΕΣΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ οτι θα μας Ξαναχρεωσουν την αποτυχια!, και τελος αυξηση του επιτοκιου !!!

    πχ. ΑΟΖ και τιτλοποιηση εσοδων απο ΥΓ/ΚΕΣ .. χαχαα ΤΩΡΑ θα παρουν ολα τα εσοδα μεσω της Δανειακης ΙΙ. Ολα τα μελλοντικα εσοδα...!!! Θα τα τιτλοποιησουν ΑΥΤΟΙ !!! Ξερω πολυ καλα τι λεω !!! μεχρι σημειου στιξης !!

    πχ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ να ΑΝΤΙΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΕΙ το Ζαππειο ΙΙ !! ΓΙΑΤΙ??

    Κωστα μου, η κατασταση ειναι ακρως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ, δεν ειναι για σχολιασμο !
    Ο Λαος δεν γνωριζει τις λεπτομερειες του ΓΙΑΤΙ δεν πρεπει να υπογραφει το Μνημονιθο ΙΙ και η Δανειακη ΙΙ... ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ !! εαν βλεπει ο καθενας την τσεπη του ( χναω αλλα 300 ή 3.000 με τα νεα μετρα ) τοτε ΠΟΝΤΑΡΕΙ στα Πρασινα Λογια και Επιχειρηματα ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙ !

    Αλλη ειναι η ταμπακιερα. Οταν λεω, να βγει ο Αρχηγος και να πει την αληθεια και να κατεβει στο λαο ξερω το λεω !...

    ξεχασαμε το " δε θα μας το επιτρεψει η Τρόϊκα! " ??? ( του ΓΑΠ-ΝΧ )
    Υπαρχει μεγαλυτερη και ΑΜΕΣΗ προσβολη για τον Ελληνικο Λαο απ αυτη?? ΟΧΙ !!

    Εγγυητης των Δανειστων ειναι το ΠΑΣΟΚ και ειδικα το ΓΑΠ-ΝΧ. Εγγυητης της διαδικασιας Ξεπουληματος και Υπερχρεωσης του Κρατους ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ !!!

    Δε με απασχολει κανενας Μπενυς. Μαλλον κανενα προσωπο. Με απασχολουν οι ΥΠΟΓΕΙΕΣ Συμφωνιες του ΓΑΠ-ΝΧ.. με τους διασωστες Δανειστες. Εαν φερονται μ αυτο τον τροπο στον Αρχηγο μας... φανταζεσαι πως φερονται το ΓΑΠ-ΝΧ ?? χαχαχαααααααα φανταζεσαι συνομιλιες και "διαπραγματευσεις" μεταξυ τους? ΦΟΒΑΜΑΙ και ΤΡΕΜΩ διοτι γνωριζω !...

    ΠΠ

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 13:32:46

      ΠΠ,

      Ἔχουν κολλήσει στό commission??

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 16:23:05

      ΠΠ
      μα αυτές οι άγνωστες υπόγειες συμφωνίες είναι ....όλα τα λεφτά!

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ Κώστας Ροδινός 26/06/2011 02:03:40

        άγνωστες υπόγειες "Μασόνιες" συμφωνίες!
        -Money we have, but it’s too crowded for us to enjoy the fruits of our inheritance.

  3. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 25/06/2011 09:32:41

    Να που το πάνε John και να δεις στο τέλος που θα πάνε τα διεφθαρμένα μυαλά και οι σαπιοκοιλιές :
    http://www.youtube.com/watch?v=p-6xZaR2vc8

    • JOHN avatar
      JOHN @ παρατηρητής 25/06/2011 10:44:27

      @παρατηρητης. Ευχαριστω πολυ καλο

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 09:39:14

    Θα μας πει ο Πρασινος Μπεννυς τι θα κανει με τις Ελληνικες Τραπεζες??
    Με το λαο ειδαμε το θελει να κανει... σεξ.
    Οι Τραπεζες τι? θα κανουν ματι ???
    Οι αφορολογητοι ματακηδες Τραπεζιτες κανουν χαρες ! ολα στο πιατο χωρις να τα ζητησουν... χαχαχααα

    εεεεε?? Μπεννυ τους?

    ΠΠ

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 09:53:56

    ΓΑΠ-ΝΧ
    - εξασφαλισε Νεο Δανειο Μαμουθ !! χαχαχαχα
    - εξασφαλισε την 5 η δοση! ( περιμενε λιγο )
    - εξασφαλισαμε περιοδο χωρις εξωτερικες πιεσεις! ( χαχαχαα ΕΝΤΟΣ ??? )
    - εξασφαλισαμε να μην εξαρτωμαστε απο ξενες Δανειες Δυναμεις ! ( ΑΚΥΡΟ ! )
    - εξασφαλισαμε και την απαντυξη μεσω πακετων ΕΕ... ( αφου τους εξασφαλισαμε τα πιο πανω !! χαχαχ )
    - εξασφαλισαμε Τεχνικη βοηθεια απο πολλους ειδικους απ ολες τις Χωρες !!
    - εξασφαλισαμε αυστηρα εθελοντικη συμετοχη ιδιωτων ( ερχεται η FITCH με φόρα !! αχχα )
    - το Ευρωπαικο Συμβουλιο αναγωνριζει το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ τνω προσπαθειων μας ! χαχαχαχααα ( γι αυτο σου δινουν νεο Δανειο και Νεα Μετρα ! επειδη πετυχες)

    http://ΧΧΧ.dailymotion.com/video/xji33u_yyyyyyyyyy-yyyyyyyyy_news#from=embed

    Φατε ΓΑΠ-ΝΧ για "εξασφαλισμενο" πρωινο !!!

    ΠΠ

  6. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 25/06/2011 10:01:27

    ΚΑΛΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΨΕΥΤΩΝ.

  7. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 25/06/2011 10:01:35

    Κύριε Καθηγητά, τι τό'θελες;Τσίμπησες το δολωματάκι της "οικογένειας" και έγινες κι εσύ συνένοχος.Ετσι γίνατε όλοι "ίδιοι".Δεν βλέπεις πως επιχαίρουν τα media που σας πατρονάρουν τόσα χρόνια;Α ρε καϋμένε, θέλετε δεν θέλετε, όλοι σας για τους Παπανδρέου δουλεύετε.Κύριε καθηγητά, τα στερνά τιμούν τα πρώτα, μην το ξεχνάς αυτό...

  8. madprof avatar
    madprof 25/06/2011 10:02:27

    Απορώ γιατί μόνο **34,238 πολίτες της χώρας έχουν υπογράψει την έκκληση της Πρωτοβουλίας για τη Συγκρότηση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του Ελληνικού Δημόσιου Χρέους (www.elegr.gr), όπως αυτή παρατίθεται στην σελίδα με διεύθυνση : h..p://www.gopetition.com/petition/43171.html
    Κάνω έκκληση στους πολίτες να υπογράψουν το ηλεκτρονικό κείμενο μπας και κατορθώσουμε επιτέλους σαν πολίτες να απαιτήσουμε σοβαρή τεκμηρίωση - ενημέρωση για την υφή των τετελεσμένων που μας σερβίρουν ώστε να καταλάβουμε τι γίνεται στην : Αχχχ !, ΦρουδοΦεουδοΤατιανοΝεποτισμοΔικαιοσυνοΤσιτσιολινοΣοσιαΛηστοΚαπιταλιστρο2ΓιωργοΑντωνο2Κώσταινα !.

    Επίσης πουθενά δεν βρίσκω σε μορφή γραφήματος την λήξη του Χρέους και το Μέσο Σταθμικό κόστος και διάρκειας δανεισμού ανά έτος Κεντρικής και Γενικής κυβέρνησης από το 2000 έως το 2057 (έως το 2057 έφτασε η χάρη τους συμπολίτες μου ! της ΦΦΤΝΔΣΛΚ2ΓΑ2Κ !) ώστε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ οι πολίτες να καταλάβουν πραγματικά πως εξελίχθηκε το Δημοσιoνομικό χρέος της χώρας διαχρονικά !.
    Σκοταδισμός είναι η μέθοδος που χρησιμοποιούν όλοι οι εκπρόσωποί μας ώστε να μας κρατούν δέσμιους σαν Κομματοσκυλοπολτό στα παίγνια εξουσίας τους για υφαρπαγή της ψήφου μας και την άλωση της εξουσίας με μοναδικό σκοπό - στόχο να συνεχίσουν τη λεηλασία της πατρίδας μας !.
    Μας κάνανε μια κοινωνία "Ξε-κουρδιστού πορτοκαλιού" και έπονται τα χείριστα !.

  9. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 25/06/2011 10:07:46

    Κύριε Ροδινέ,συμφωνώ.Και συμπληρώνω.Ο ''ανασχηματισμός'' δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μια θλιβερή πολιτική ΠΙΡΟΥΕΤΑ..μια κίνηση ''ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΘΑΓΙΑΣΗΣ'' των φρικτών εγκλημάτων που διέπραξαν και διαπράττουν ως τώρα..μια νέα κυβερνητική ''ΣΕΙΡΗΝΑ'' στην ομοβροντία προπαγάνδας που δέχεται καταιγιστικά ο πολίτης...Και τελικά,πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις,όλο αυτό το επικοινωνιακό τσουνάμι παρουσίας Βενιζέλου αποδείχτηκε μια ΠΛΗΘΩΡΙΚΗ ΣΑΠΟΥΝΟΦΟΥΣΚΑ....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Komis Montechristo 25/06/2011 17:23:47

      Κόμη,
      για να είμαι ειλικρινής, ήλπιζα οτι ο Βενιζέλος θα φερθεί ευφυέστερα, αλλά μάλλον την πάτησε από την αμετροέπειά του...

  10. η Dimi avatar
    η Dimi 25/06/2011 10:18:51

    24.6.11 Ο 40λεπτoς απνευστί μονόλογος στον Alter
    http://bit.ly/iKf6Gs


    «Εξολοθρεύσει Κύριος γλώσσα μεγαλορρήμονα»
    ~Παλαιά Διαθήκη, Ψαλμοί ια’ 14

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ η Dimi 25/06/2011 21:33:07

      Αντε να το δω κ εγω !!!

      ΠΠ

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/06/2011 10:45:29

        ΠΠ Θα το δεις. Θα το δούμε όλοι.

        Πρόβλημα = Μη-Εξεύρεση Λύσης
        Μη-Εξεύρεση Λύσης = Ελλειμμα Ενέργειας
        Ελλειμμα Ενέργειας = Ανυπαρξία Λόγου!!!
        Ανυπαρξία Λόγου = Απιστία στον Θεό
        Απιστία στον Θεό = Μη-Προστασία του Θεού
        Μη-Προστασία του Θεού = Πρόβλημα!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ η Dimi 25/06/2011 21:48:09

      χαχαχαχα
      αλλος ΓΑΠ-ΝΧ μας βρηκε ! 9.50
      "ξερετε τι εννοει το δημοσιευμα? οτι οταν θετεις θεματα στο Γιουρογκρουπ για διαπραγματευση η παρουσια της Χωρας δεν πηγαινει καλα !!!
      οταν θετεις θεματα σ ενα συμβουλιο γινεσαι δυσαρεστος!!!
      οι εταιροι μας ειναι συνηθισμενοι σεμια αντιληψη και συγκεκριμενη νοοτροπια !!"

      αχαχαχχαχαχχααααααααααααααααααααχαχαχχαααα

      ΚΑΙ ??? καλα μας δουλευει??? δεν κανει να ξεβολευουμε τους Τοκογλυφους? ΤΟΣΟ δυσκολη ειναι η διαπραγματευση?? χαχαχαχααααα αν ειναι ετσι.. ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ !! και χαλιεστε κ εσεις και οι αλλοι! ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΕ ??

      ΠΠ

  11. madprof avatar
    madprof 25/06/2011 10:26:23

    Η απόλυτη ξεφτίλα της λέξης-έννοιας "Δημοκρατία" στην χώρα όπου γεννήθηκε το πολίτευμα πριν 2500 χρόνια. Οι θεσμοί έχουν ευτελιστοί από τους ίδιους τους φορείς - εκπροσώπους τους.
    Δεν υπάρχει πλέον ούτε ΚΤΕ, ούτε κοινοβουλευτικές ομάδες, ούτε ολομέλεια, ούτε υπουργικό συμβούλιο. Όλα και όλοι στο ΤατιανοΤσιτσιολινοΚαναλοΒούλιο !
    Η νόμοι συντάσσονται στο πόδι και διαμορφώνονται στα κανάλια.
    Κυβερνήσεις τηλεαστέρων=τηλεμανταρίνων φαύλων δημαγωγών είχαμε από το '74 και ιδού τα οδυνηρά αποτελέσματα!
    Ζούμε την απόλυτη συνταγματική και θεσμική παρακμή….

  12. Orestios avatar
    Orestios 25/06/2011 10:29:54

    Να δείτε που θα κάνουν διαγωνισμό για το ποιός θα πρωτοπάει φυλακή.
    Το εκτελεστικό απόσπασμα δεν είναι ωραίο.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Orestios 25/06/2011 10:53:39

      Ο Βενιζέλος είναι κάτι όπως ένα προπέτασμα καπνού.
      Ο άνεμος τον εξαφανίζει γρήγορα.
      Κι όταν εξαφανιστεί ο καπνός,τζα!νάτος ο πάλι ο Γιωργάκης!
      Επιβιώνει κάτω από οιασδήποτε συνθήκες.
      Γιωργάκης ο αμφίβιος!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 25/06/2011 10:56:46

        Βενιζέλος ο υποτακτικός του Γιωργάκη.

        • daughter of mercy avatar
          daughter of mercy @ Orestios 26/06/2011 02:16:06

          Ορέστιε με τις εικαστικές σου παρεμβάσεις!

  13. yiannos avatar
    yiannos 25/06/2011 10:32:24

    Ο Μπέννυ δεν έχει την παραμικρή ιδέα περί των υποθέσεων της οικονομίας.
    Ο ΓΑΠ συνειδητά τον "έκαψε", πήραν ήδη προβάδισμα οι Λοβέρδος, Άννα.

  14. madprof avatar
    madprof 25/06/2011 10:33:57

    ΥΓ. Ευχαριστώ τον "ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ" για το έναυσμα του σχολίου !.

  15. Γ Νεοφωτιστος avatar
    Γ Νεοφωτιστος 25/06/2011 10:39:52

    ΣΚΗΝΗ ΣΟΚ
    Θα θυμάμαι για πολλά χρόνια μια σκηνή πουελάχιστα σχολιάστηκε από τα ΜΜΕ. Ήταν η σκηνή χθες, που ο Μπένυ, έδινε συνέντευξη με τους δυο υφυπουργούς του , για τα μέτρα που αποφάσισαν να πάρουν ..εναντίων του Ελληνικού λαού.
    Σε μια ερώτηση δημοσιογράφου , σήκωσε το χέρι του και έδειξε προς τα πάνω ( εννοούσε τον επάνω όροφο;) και είπε ¨ ..συμφωνήσαμε με τους ΕΠΑΝΩ … ¨ .

    Αυτή η σκηνή ήταν που ειλικρινά με τρόμαξε. Αν ο εν δυνάμει πρωθυπουργός, φέρεται σαν φοβισμένο παιδάκι μη τον μαλώσουν οι ΤΡΟΙΚΑΝΟΙ..τότε κανένας δεν μπορεί να με πείσει πως έχουμε μεταβληθεί σαν χώρα σε προτεκτοράτο κάποιων δυνάμεων. η αξιοπρέπεια του Ελληνικού κράτους.

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 11:00:02

    Μπορεί να ζούμε όλοι στην ίδια χώρα αλλά είμαστε δυο διαφορετικές χώρες, δυο διαφορετικοί και αντίθετοι κόσμοι. Δυο κόσμοι μέσα στην ίδια χώρα.

    Από τη μια ο κόσμος μας:
    ανεργία, απολύσεις, τρομοκρατία κι εξευτελισμοί στους χώρους δουλειάς, ανασφάλιστη εργασία, μερική απασχόληση, προσωρινή απασχόληση, συντάξεις των 400€ , μισθοί των 700 €, σύνταξη στα 67, δάνεια και κάρτες, τα φροντιστήρια των παιδιών, η βενζίνη στα 1,4 €, ο 14ος μισθός που κόβεται , η κατάργηση των συμβάσεων, ο φόβος κι η αγωνία για το αύριο.

    Κι απ' την άλλη ο κόσμος τους:
    τραπεζίτες, επενδυτές, golden boys, βιομήχανοι κι εφοπλιστές, πολυτελείς επαύλεις, ιδιωτικά τζετ, θαλαμηγοί, χειροποίητες Bentley και θηριώδη Hummer, διαμάντια και τσάντες Luis Vitton και Hermes, η Μύκονος, το Κολωνάκι και η Εκάλη, σαλέ και σούσι μπαρ, χαριτωμένοι μόδιστροι και «καλλιτεχνάδες διανοούμενοι λινάτσες», όπως λένε κι οι Active Member. Ένας κόσμος σπατάλης, χλιδής , σαπίλας και παρακμής.

    Τελικά λεφτά υπάρχουν αλλά όχι για μας. Είναι δικά μας αλλά δεν είναι για μας. Εμείς τα «γεννήσαμε» αλλά δε μας ανήκουν. Φταίμε όμως κι εμείς γιατί όπως λέει κι η παροιμία «αν δεν εγονάτιζε η καμήλα δεν τηνε φορτώνανε».

    ΠΠ

    • H pena tis orghs avatar
      H pena tis orghs @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 11:15:38

      Ακριβώς! Έτσι όπως πάνε θα οδηγήσουν την χώρα σε εμφύλιο. Και δυστυχώς πλέον δεν φαντάζει σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 11:59:32

      Αγαπητέ ΠΠ δεν χρειάζεται σε κάθε σου σχόλιο να γράφω πόσο συμφωνώ, αλλά στο συγκεκριμένο δε γίνεται να μη σε συγχαρώ.

    • madprof avatar
      madprof @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 14:26:56

      Και τώρα ? άλλος μεσσίας για να βρεθούμε "αύριο" σε έτι χείριστη αφετηρία από την σημερινή ή ....... στα εξ ών συνετέθει και Νέο Πολίτευμα εδώ και τώρα ! και μετά να αποφασίσουν οι πολίτες ποιοί θα τους εκπροσωπήσουν ?

  17. Στέργιος avatar
    Στέργιος 25/06/2011 11:06:44

    "Το δις εξ αμαρτείν ουκ ανδρός σοφού", και ο κ. Βενιζέλος την πάτησε την πεπονόβλουδα για δεύτερη φορά. Αυτή θα είναι και η τελευταία. Δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος για να βγει από το παιχνίδι της διαδοχής, το οποίο ήδη έχει αρχίσει. Οι λοιποί μνηστήρες τρίβουν τα χέρια τους...... αλίμονο όμως, στις πλάτες του Ελληνικού λαού!!!

  18. an.vorinos avatar
    an.vorinos 25/06/2011 11:13:04

    Μη αγχωνεστε αδελφια ο Βενιζελος και το Πασοκ θα μας ξανασωσει ακομα μια φορα.Ας ειναι καλα κανουν το ιδιο πραγμα 30 χρονια τωρα.

  19. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 25/06/2011 11:21:59

    ΑΠΟ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ! ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ!

  20. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 11:33:16

    Ποσοι εχετε διαβασει τον Εφαρμοστικο Νομο ????????????

    Διαβαστε και τα ξαναλεμε !!! ;)

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 11:34:32

      Αρχιζει ετσι.....

      "1.
      Συνιστάται ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.» (Ταμείο). Το Ταμείο έχει αποκλειστικό σκοπό την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων της ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου, καθώς και περιουσιακών στοιχείων των δημοσίων επιχειρήσεων των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο Δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ..Τα περιουσιακά στοιχεία μεταβιβάζονται στο Ταμείο, σύμφωνα με τις επόμενες διατάξεις.
      2.
      Το προϊόν αξιοποίησης χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους της χώρας, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παράγραφο 17 του επόμενου άρθρου."

      χαχαχαχαχαααααααααααααααααααααααααααααααχαχαχαχααα

      Να μοιραστει Πλατεια !!

      ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 11:41:47

        " Στο Ταμείο μεταβιβάζονται και περιέρχονται, χωρίς αντάλλαγμα:

        α) Κατά πλήρη κυριότητα, κινητές αξίες εταιρειών από αυτές που περιλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Αποκρατικοποιήσεων του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012 – 2015 του άρθρου 6Α του ν. 2362/1995 (Α΄ 247).

        β) Περιουσιακής φύσεως δικαιώματα!!, δικαιώματα διαχείρισης!!! και εκμετάλλευσης!!!!, κεκτημένα οικονομικά συμφέροντα!!!!!, άυλα!!!!!!!!!! δικαιώματα και δικαιώματα λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης υποδομών, που περιλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Αποκρατικοποιήσεων του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012 – 2015 του άρθρου 6Α του ν. 2362/1995.

        γ) Κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή, ακίνητα που περιλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Αποκρατικοποιήσεων του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012 – 2015 του άρθρου 6Α του ν. 2362/1995. "

        ΠΠ

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 11:47:01

          7.
          Το πράγμα ή το δικαίωμα που μεταβιβάστηκε ή παραχωρήθηκε στο Ταμείο, σύμφωνα με την παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου δεν μπορεί να αναμεταβιβαστεί στον προηγούμενο κύριο ή δικαιούχο, καθ’ οιονδήποτε τρόπο.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          8.
          Εμπράγματα δικαιώματα τρίτων ( ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΧΩΡΗΣΕΙ ) μπορεί να κηρύσσονται αναγκαστικώς απαλλοτριωτέα!!!!!!!!!!!!!!! με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών ( ΜΕΓΑΛΕ ΜΠΕΝΝΥ !! ) , για λόγους μείζονος σημασίας δημοσίου συμφέροντος ( ΠΑΤΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣτΕ στο καναβατσο !! ), αν κρίνονται αναγκαία για την αξιοποίηση περιουσιακού στοιχείου του Ταμείου ή εταιρείας της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο ή αν κρίνονται αναγκαία για την πραγματοποίηση επενδυτικού σχεδίου ειδικού διαδόχου του.............

          .........Για τον προσδιορισμό της αποζημίωσης στις απαλλοτριώσεις που κηρύσσονται, σύμφωνα με την παρούσα παράγραφο, δεν λαμβάνεται υπόψη προσαύξηση της αξίας του απαλλοτριούμενουαπαλλοτριούμενου, η οποία οφείλεται στην νομή ή στην κατοχή του ακινήτου από το Ταμείο ή από εταιρεία της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο ή που οφείλεται στην πολεοδομική ωρίμανση και την επενδυτική ταυτότητα του ακινήτου, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του επομένου Κεφαλαίου του παρόντος νόμου. ( ΔΛΛ ΤΕΖΑ ΓΙΑ ΝΟΜΟΥ ΟΙ ΥΠΕΡΑΞΙΕΣ !! )

          ΠΠ

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 11:51:04

          14.
          Το τίμημα που εισπράττει το Ταμείο από την αξιοποίηση των περιουσιακών του στοιχείων, μεταφέρεται το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την είσπραξή του, σε πίστωση του ειδικού λογαριασμού της περίπτωσης δ. του άρθρου 5 του ν. 3049/2002 (Α΄ 212), με την ονομασία «Ελληνικό Δημόσιο – Λογαριασμός Εσόδων – Αποκρατικοποιήσεις», αφού αφαιρεθούν τα αναλογούντα λειτουργικά έξοδα και οι διοικητικές δαπάνες......

          17.
          Έσοδα του Ταμείου είναι:
          α) Το τίμημα από την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων που μεταβιβάζονται και περιέρχονται σ’ αυτό.
          β) Οι τόκοι, τα μερίσματα και οι κάθε είδους αποδόσεις των παραπάνω περιουσιακών στοιχείων και των χρηματικών διαθεσίμων του.
          γ) Επιχορηγήσεις από το Δημόσιο, ανάλογα με το πρόγραμμα αξιοποίησης και τις ανάγκες του.
          δ) Έσοδα από κάθε άλλη νόμιμη αιτία.

          18. ( ολα τα λεφτα !!!! ) ΟΕΟ ΟΕΟ ΟΕΟ
          Τα έσοδα του Ταμείου διατίθενται για:
          α) Την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους....!!!!!!!!!!!
          β) Την αποπληρωμή τυχόν χρεών του....!!! ( ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ! θα μας το "χρεωσουν" κ απο πανω??? αφου τα εξοδα αφαιρουνται συμφωνα με την προηγουμενη παραγραφο !! αρα δε θα χρωσταει !! )
          γ) Την κάλυψη των λειτουργικών του εξόδων.
          δ)Την πληρωμή των κάθε είδους δαπανών που απαιτούνται για την εκπλήρωση του σκοπού του.

          ΠΠ

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 11:56:22

            Efarmostikos Nomos.pdf
            http://www.filefactory.com/file/cc0df02/n/Efarmostikos_Nomos.pdf

            Με τις υγειές μας !!

            ΠΠ

  21. axis avatar
    axis 25/06/2011 11:36:00

    Παιδιά, αν ψηφιστεί το μεσοπρόθεσμο είμαστε τελειωμένοι. Κάτι πρέπει να γίνει. Οι πασόκοι βουλευτές θα το ψηφίσουν αυτόματα σαν ρομπότ. Από την άλλη πλευρά Παπανδρέου και σια έχουν εντελώς γραμμένο τον κόσμο στις πλατείες όσο και να φωνάζει. Φοβάμαι ότι δεν υπάρχει καμιά ελπίδα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ axis 25/06/2011 22:28:14

      Το να μη γίνει η μεγάλη συγκέντρωση στις 30, αλλά ΚΑΙ στις 29, το έχει σκεφτεί άραγε κανείς από τους "αγανακτισμένους"; Και να είναι τόσο βροντερή που να δίνει το μήνυμα τι έχουν να πάθουν την άλλη μέρα όσοι ψηφίσουν "ναι";

  22. Αρετή avatar
    Αρετή 25/06/2011 11:36:26

    Αλαζόνας- Νευρικός-Υπερφίαλος-Νευρικός-Χωρίς καθόλου Υπομονή- Κυνικός
    Λόγω αυτών και όχι μόνον χαρακτηριστικών του θεωρεί όλους τους αλλους απλώς ανθρωπάκια.. Θα αναπωλούμε τον Παπακωνσταντίνου!!!!!!!!!!.
    Νομίζει πως έχει να κάνει με το ΥΕΘΑ και τους Αρχηγούς χώρις Βούληση !!!!!!!

  23. manos avatar
    manos 25/06/2011 11:42:25

    Οι αποφάσεις δεν παίρνονται από τον κάθε υποικ.
    Υπεύθυνος είναι ο φέρελπις νέος που θα υποθηκεύσει και το σπίτι στο καστρί.
    Αν δεν φύγει αυτός (φυσικά με όλες τις νομικές συνέπειες λόγω προδοσίας), το να μετακινεί τον ένα υπουργό στο υπουργείο του αλλουνού, δεν θα αλλάξει τίποτα.
    Αμα είσαι στόκος στο ένα υπουργείο, η μετακίνηση στο άλλο υπάρχει περίπτωση να σου δώσει φώτιση? Για χλωμό το κόβω.
    Αυτό βέβαια ισχύει για όλον αυτό τον περιφερόμενο θίασο του παραλόγου.

  24. man8os avatar
    man8os 25/06/2011 11:45:28

    Ασχετο σχολιο αλλα σημαντικο.
    Τριτη Τεταρτη για Συνταγμα αναμενεται καλος καιρος, λιγα συννεφα ισως, αρκετος αερας και 8ερμοκρασιες 28-30 βαθμους το πολυ μεγιστες.

  25. Εγώ avatar
    Εγώ 25/06/2011 12:00:53

    Πω Πω τι «ρητορική δεινότητα» ο άνθρωπος… μιλάει, μπλα –μπλα και δεν καταλαβαίνεις τίποτα στο τέλος. Άσε που συνεχεία κάνει επίκληση στο συναίσθημα των αφελών λαουτζίκων αλλά σε μια εβδομάδα αποδείχτηκε μεγαλύτερος κολοτούμπας και από τον ΓΑΠ. Το μόνο θετικό που έχει είναι ότι ξέρει ελληνικά… και αυτό το «μεγάλο κατόρθωμα» πρέπει να του το αναγνωρίσουμε!

  26. maniakos avatar
    maniakos 25/06/2011 12:27:05

    Κύριε Ροδινέ ξέχασες άλλα δύο φάουλ. Έκτακτη εισφορά στους ελέυθερους επιτηδευματίες από 300 στα 500 ευρώ, έκτακτη εισφορά στους κατόχους αυτ/των 1920 κ.ε και πάνω έστω και αν αξίζουν σήμερα το πολύ 6000 ευρώ, καθώς επίσης και αύξηση από 1 της χιλίοις στο 2 για τους ιδιοκτήτες ακινήτων! Μιλάμε για πολύ ψέμα και για πολλές κλωτσιές οι άνθρωποι!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ maniakos 25/06/2011 16:25:35

      που να τα προλάβεις όλα;

  27. ΒΑΣΙΛΗΣ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ 25/06/2011 12:49:28

    Κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει καμμία αυταπάτη ότι ο Βενιζέλος θα έκανε κάτι διαφορετικό. Πρόκειται για τερτίπια-καραγκιοζιλίκια του ΠΑΣΟΚ για να ξεγελάσει τον κόσμο που ψήφισε ΠΑΣΟΚ και πάει ακόμα με την αγιαστούρα στο χέρι. Ο Βενιζέλος υπήρξε χρόνια υπουργός του ΠΑΣΟΚ, στήριξε με την ψήφο του όλα τα αντιδραστικά μέτρα του κόμματος του, είναι πολιτικός με πολύπλευρη στήριξη από μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα. Καμμία εμπιστοσύνη δεν του πρέπει από απλούς εργαζόμενους και ανθρώπους του λαού.

  28. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 13:20:39

    Για να είμαστε σύντομοι, σαφείς και ξακάθαροι. Βρισκόμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο τα μέτρα της φοροεπιδρομής τα οποία, όντως, θυμίζουν τις πιο σκοτεινές στιγμές της οθωμανικής δεσποτείας και θα έχουν σαν αποτέλεσμα τη διάλυση της ελληνικής κοινωνίας.
    Το πρόβλημα είναι ότι δεχόμαστε μια σφοδρή οικονομική επίθεση με σκοπό την αρπαγή της δημόσιας περιουσίας έναντι πινακίου φακής . Η Νέα Δανειακή Σύμβαση δεν είναι τίποτε άλλο από τη συνθηκολόγηση της Ελλάδος. Θα δουλεύουμε και θα παράγουμε, όσοι μείνουμε στη χώρα, για να πληρώνουμε μια συνεχή, αύξουσα ανακύκλωση τόκων. Τέτοιο ξεπούλημα δεν έχει γίνει ούτε και στις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ μετά την κατάρρευση του τείχους το 89. Και μη φαντάζεται κανείς ότι η Ελλάδα θα είναι το τελευταίο θύμα. Θα είναι το πρώτο.
    ΥΓ. Μια ιδέα είναι να γίνει μια αποκωδικοποίηση των όρων του εφαρμοστικού νόμου και να εξηγεί με απλά λόγια το πως δεσμεύεται η χώρα στο διηνεκές. Και να γραφεί ένα συνοπτικό εκλαϊκευμένο κείμενο για να το διαδώσουμε όπου μπορούμε για να ενημερωθεί ο κόσμος που δε γνωρίζει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 16:26:39

      Οντως μια πολύ καλή ιδέα!
      Ηδη ο ΠΠ κάνει θραύση με τις αποκαλύψεις του,
      Τους πρόλαβε όλους!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 16:38:20

        θα σου βαζω μια μπριζα οπυ σε πετυχαινω !! χαχαα ΠΑΡΕ!

        3.
        Το Ταμείο μπορεί να εκδίδει ομολογιακά δάνεια, για τα οποία επιτρέπεται να παρέχεται η εγγύηση του Δημοσίου με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. Οι ομολογίες εκδόσεως του Ταμείου εξομοιώνονται με ομόλογα του Δημοσίου, μπορούν να εκδίδονται σε άυλη μορφή και διέπονται από τις διατάξεις για τους άυλους τίτλους του Δημοσίου.
        4.
        Το Ταμείο μπορεί, κατά παρέκκλιση των οριζομένων στο άρθρο 23α κ.ν. 2190/1920, να χρησιμοποιεί το προϊόν της έκδοσης ομολογιών για την απόκτηση ομολόγων του Δημοσίου από την αγορά. Μπορεί, επίσης, να ανταλλάσσει ομολογίες εκδόσεώς του με ομόλογα του Δημοσίου ή και να παρέχει εγγύηση υπέρ των ομολογιακών και άλλων δανείων του δημοσίου, κατά παρέκκλιση όσων προβλέπονται στο άρθρο 23α του κ.ν. 2190/1920.

        ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΝΕΟ ΚΟΥΒΑ !! ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ !

        ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 16:40:55

        ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟ 5.

        5.
        Αν δεν είναι δυνατή ή συμφέρουσα η μεταβίβαση του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου εταιρείας, της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει άμεσα ή έμμεσα εξ ολοκλήρου στο Ταμείο, διενεργείται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, μετά από γνώμη του Σ.Ε., αναδιάρθρωση της εταιρείας ή τίθεται υπό εκκαθάριση.

        ΣΕ ΚΛΕΙΝΩ ΠΑΡΑΥΤΑ, ΕΑΝ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟ Σ.Ε.
        ( ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ = 3 ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ 4 ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ )

        ΤΙ ΕΣΤΙ ΓΝΩΜΟΔΩΤΗΣΗ?

        ΠΠ

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 17:02:32

          ΠΠ,
          αφού το διάβασες δε μας κάνεις μια περίληψη;
          Για διευκρίνισε κάτι.
          Εξουσιοδοτούνται για τιτλοποίηση εσόδων από την εκμετάλλευση της ΑΟΖ;

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 17:13:02

            ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ !!
            εχω στειλει στ αφεντικο το ΜΕΡΟΣ 1... να τ ανεβασει !

            ΠΠ

            Γερμανιδες τουριστριες που διψανε για .... ( τοκο ??)

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 17:13:52

            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ είπε:
            25/06/2011 στις 4:35 pm

            ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 17:41:08

      Γιαννη
      μιλαμε για ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ !! οχι για ΠΟΛΙΤΙΚΟ μπαλαμουτι...

      ΠΠ

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 18:52:33

        Κι εγώ αυτό εννοώ. Τα παραμύθια τέλος.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 22:37:23

          Γιάννη, να δεχτούμε όμως πρώτα κάτι -αν θελουμε να είμαστε ειλικρινείς.

          Επανάσταση μόνο με φρου-φρου στις πλατείες, δεν γίνεται. Ή αποφασίζουμε ότι θα τα κάνουμε όλα -ΕΜΕΙΣ, όχι οι μπαχαλάκηδες- λαμπόγυαλο όλα, δεχόμενοι ότι μπορεί να χυθεί και αίμα, ή απλά ξεχνάμε οποιαδήποτε άλλη μορφή ως αποτελεσματική.

          Μας αρέσει ή όχι, έτσι έχουν τα πράγματα.

  29. madprof avatar
    madprof 25/06/2011 14:01:19

    Μας θέλουν στην επική εποχή του προ 500 π.χ. !. Να ελπίζουμε - πιστεύουμε σε έπη χαρισματικών και να προσδοκούμε στην έλευση σωτήρων = μεσσίων του ΤατιανοΤσιτσιολινοΚαναλοΒουλίου τους !. Η γέννηση της τραγωδίας αποκάλυψε την Πνευματική Αυτονομία του Ανθρώπου και η γέννηση της Δημοκρατίας την υλοποίησή της !. Δεν σέβονται τον πολιτισμό μας οι trashβο(υ)λευόμενοι !.

  30. madprof avatar
    madprof 25/06/2011 14:12:31

    Πρώτα όμως πρέπει να γραφεί ένα συνοπτικό εκλαϊκευμένο κείμενο με γραφήματα, δημοσιευμένο έστω εδώ, για το πως το δημόσιο χρέος ανά έτος από το 1974 έως σήμερα "αναπτύχθηκε-γιγαντώθηκε" για να ξέρουμε και την πραγματικότητα επί της οποίας θα αποφασίσουν οι πολίτες πως να επιλέξουν τους επόμενους αντιπροσώπους τους !. Να μια προσφορά για ενημέρωση και κατανόηση του πως φτάσαμε να ιπτάμεθα προς την κοινωνική άβυσσο της διχόνοιας και κοινωνικού αυτοματισμού, από τον γκρεμό του χρέους !.

  31. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 25/06/2011 14:55:50

    Μήπως στο εκτελεστικό απόσπασμα?

  32. ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ 25/06/2011 16:04:59

    Ο Βενιζέλος στην πολύ όμορφη και στολισμένη 1η ομιλία που είχε κάνει στην βουλή σαν υπουργός οικονομικών προσπάθησε να μας πείσει ότι όλο το ξεβράκωμα που τόσο καιρό μας κάνουν καθώς και το φορομπήξιμο και το ξεπούλημα που προτείνουν με μεσοπρόθεσμο και εφαρμοστικό είναι επειδή είναι άμμεσης αποδοτικότητας ( μετά είπε θα κάνουν και κάτι να πιάσουν και τους πλούσιους φοροδιαφεύγοντες ). Άμμεσης αποδοτικότητας όμως κύριε Βενιζέλο είναι και το να δημευτεί και να ρευστοποιηθεί άμμεσα το 50% της περιουσίας του κάθε βουλευτή που διετέλεσε βουλευτής από την μεταπολίτευση μέχρι και σήμερα, οι οποίοι είναι και οι κύριοι υπεύθυνοι της κατάστασης που έχει βρεθεί η χώρα σήμερα σύμφωνα με τα λεγόμενα τόσο του πρωθυπουργού όσο και τόσων άλλων πολιτικών προσώπων ( κάθε τόσο είτε ο πρωθυπουργός είτε κάποιος άλλος βγαίνει και μας λέει ότι το μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα φταίει που οδηγήθηκε η χώρα σ'αυτό το χάλι ), αλλά δεν βγήκατε να προτείνετε κάτι τέτοιο, έτσι βρε αδερφέ για να μην νιώθουμε κι εμείς ότι πληρώνουμε μόνοι μας το μάρμαρο!!! Και όπως βγήκε και είπε και ο άλλος ο χοντροβλάκας αντιπρόεδρος αφού "μαζί τα φάγαμε" γιατί πληρώνουμε μόνο εμείς;;;;;;

  33. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 16:35:28

    Εχω και υπεργειες !!!
    τι γραφω πανω?
    "πχ. ΑΟΖ και τιτλοποιηση εσοδων απο ΥΓ/ΚΕΣ .. χαχαα ΤΩΡΑ θα παρουν ολα τα εσοδα μεσω της Δανειακης ΙΙ. Ολα τα μελλοντικα εσοδα…!!! Θα τα τιτλοποιησουν ΑΥΤΟΙ !!! Ξερω πολυ καλα τι λεω !!! μεχρι σημειου στιξης !!"

    Παρε Εφαρμοστικο Νομο Αρθρο 5,
    Αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων

    η) Τιτλοποίηση απαιτήσεων, ανεξάρτητα από τον επιχειρηματικό ή μη χαρακτήρα τους, σύμφωνα με τα άρθρα 10, 11 και 14 του ν. 3156/2003.

    Τι εχουν να μου πουν ΟΛΟΙ οι Πονηροι ?? Γελουσαν οταν ελεγα Τιτλοποιηση Εσοδων και Απιτησεων !!! ΠΑΡΤΕ ΝΑ ΧΕΤΕ ΤΩΡΑ !

    ΠΠ

  34. ierofantis avatar
    ierofantis 25/06/2011 17:05:07

    Εγώ πάλι Κώστα μου και ας με συγχωρέσουν οι υπόλοιποι καλοί φίλοι, γιατί είμαι ιδιαιτέρως ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του Μπένυ;

    Δύο ακόμη εβδομάδες να περάσουν και πέντε τηλεοπτικές του συνεντεύξεις για την τιτάνια διαπραγμάτευση (Χαχαχχαχχαχ) που δίνει με την Τρόϊκα, και τα ποσοστά του Σαμαρά θα πάνε στο Θεό...

    Μπράβο, Μπένυ, μη τους ακούς. Συνέχισε τη διάλυση από εκεί που στην παρέδωσε το Παπάκι, που λέει και ο φίλος μου ο Π - Π.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 25/06/2011 17:08:31

      Ιεροφάντη,
      εσύ και ο ...Γιώργος, άντε και ο ΠΠ θα είστε οι μόνοι ...ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις του Βενιζέλου.
      Οπου Γιώργος, βάζεις όποιον θέλεις...

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 18:50:28

        Ναι, είναι διαστροφικό...

        Μπορεί να φταίνε οι ζέστες...

        Και καλά εγώ, δεν πήγα για μπάνιο όπως ο ΠΠ. Ο άλλος όμως;

        Δικαιολογείται;

        Χαχαχαχαχαχ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 25/06/2011 17:11:21

      Ιεροφάντη,
      και μια ακόμα είδηση που θα περάσει απαρατήρητη (απορώ πως δεν την πήρε χαμπάρι ο ΠΠ, αλλά αυτός διαβάζει το ...Εφαρμοστικό Νόμο) είναι η συμφωνία Κίνας-Ουγγαρίας για χορήγηση δανείου, αγορά ομολόγων κ.λ.π.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 17:16:43

        ΝΑ μην παω να κανω ενα μπανιο ??? το πρωτο σημερα !! χαχαχα
        Οι Ουγγροι ειναι χαζοι.. μην ασχολεισαι !

        Μου τη λες τωρα με το Μπεννυ τον ορθιο και καθιστο μακακα ( κατα Παγκαλο ) ο οποιος εχει ειδικο πολιτοκο εκτοπισμα !!?????

        "τον ανθρωπο ολων των καταστασεων !" - (Παγκαλος) !

        ΠΠ

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 17:20:55

          Χθες βράδυ πάντως ο τηλεοπτικός διάλογος των αντιπροέδρων (δ' αντιπροσώπων) ήταν ....χάρμα.

        • ΙΩΝΑΣ avatar
          ΙΩΝΑΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 17:21:46

          ΠΠ, άσε τα μπάνια και μείνε επί των επάλξεων. Κάτι μου λέει ότι από τον Ιούλιο θα είσαι ελεύθερος να κάνεις όσα μπάνια θέλεις. Ξαλαφρωμένος κι ελευθερωμένος...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΙΩΝΑΣ 25/06/2011 17:26:42

            Ιωνα,
            άστον να πάρει καμιά ανάσα γιατί βλέπω να καίει λάδια, φλάντζες κ.λ.π
            Το χρειαζόμαστε ακόμα για πολύ καιρό.
            Μετά, απ' ο, τι μαθαίνω, έχουν κανονίσει με τον Φάκτορα να πάνε σε κάποιο νησί της Καραϊβικής...

          • ΙΩΝΑΣ avatar
            ΙΩΝΑΣ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 17:29:52

            Δεν έχει ανάγκη Κώστα μου, ο ΠΠ. Είναι χαλκέντερος,όπως και συ άλλωστε. Τον Ιούλιο, άλλους βλέπω κατά Καραιβική μεριά, να ζητούν πολιτικό άσυλο, αν καταφέρουν και ξεφύγουν...

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 17:39:31

            Εγω παω σε βουνο !! στα 1450μ !! εγω και τα ελατα.
            οποιος θελει ερχεται !

            ΠΠ

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 17:41:11

            Για λέγε...

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΙΩΝΑΣ 25/06/2011 17:38:20

            Ιωνα,
            οταν ανεβασει ο Φακτωρας οσα του ετσειλα θα γινει ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ !!.... δε μασαμε...

            ρε Κωστα δεν τον ειδα χτες!! ηρθα σπιτι σε ΣΚΑΙ time !!
            η γυναικα ομως με ενημερωσε !! χαχαχαχααααα
            αντεξε !

            ΠΠ

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 17:39:51

            Εχασες!

          • ΙΩΝΑΣ avatar
            ΙΩΝΑΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 17:47:19

            ΠΠ ουκ εά με καθεύδειν η της αυτών αναγνώσεως προσδοκία!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΙΩΝΑΣ 25/06/2011 17:49:32

            Σε λίγο θα βγάζουμε και ..κρόουλ για τον ΠΠ!!!

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΙΩΝΑΣ 25/06/2011 18:04:29

            Καλα μιλαμε για πολυ γελιο !!
            δεν πιστευα αυτα που διαβαζα...
            θα πω εδω κατι..
            ΠΟΝΑΕΙ να βλεπεις την περιουσια σου σε λιστα ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΥ. ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ! οταν πχ λεει
            η) Πολιτιστικές εγκαταστάσεις
            θ) Θρησκευτικοί χώροι
            ι) Περίθαλψη

            εμενα με ποναει περισσοτερο η διαδικασια, τα προσωπα, οι Επιτροποι κλπ...

            με ΧΑΛΑΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ οταν δινουν το δικαιωμα σε αυτη την Εταιρια, να Τιτλοποιησει Τα ακινητα, να Δανειστει επανω τους και να γινει ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΠΡΟΚΕΡ με το σπιτι μας !!!!

            Θα διαβασετε, και ευχομαι να εχετε φαει πριν πολλη ωρα.... θα σας χαλασει !

            ΠΠ

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 18:53:56

        Το διάβασα...

        Ενδιαφέρον, να μη τι άλλο.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ ierofantis 25/06/2011 18:54:16

          αν μη τι άλλο, ήθελα να πω...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 25/06/2011 18:09:08

      Εσυ θα διαβαζεις τις ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ....


      ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄
      ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΕΠΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΤΗΜΑΤΩΝ
      Άρθρο 18
      Ορισμοί
      Για τους σκοπούς του Κεφαλαίου αυτού:
      1.
      «Επιφάνεια» είναι το εμπράγματο δικαίωμα φυσικού ή νομικού προσώπου να κατασκευάζει κτίσμα σε έδαφος δημοσίου κτήματος, που δεν του ανήκει, και να ασκεί επ’ αυτού τις εξουσίες, που παρέχει το δικαίωμα της κυριότητας.
      2.
      «Κύριος» είναι ο κύριος του εδάφους του δημοσίου κτήματος.
      3.
      «Επιφανειούχος» είναι το πρόσωπο που έχει το δικαίωμα της επιφανείας.
      4.
      «Δημόσια κτήματα» είναι τα ακίνητα οποιασδήποτε φύσης που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, σε δημόσιους οργανισμούς με μορφή νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου ή και σε εταιρίες που αποκτούν τα ακίνητα των παραπάνω φορέων με σκοπό την εκμετάλλευσή τους. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών μπορεί να επεκτείνεται η εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου και σε ακίνητα κληροδοτημάτων.
      5.
      «Κτίσμα» νοείται οποιασδήποτε φύσης οικοδόμημα ή εγκατάσταση, ιδίως δε κτίριο, δεξαμενή, υπόστεγο, σταθμός αυτοκινήτων (πάρκινγκ), γέφυρα, σήραγγα, αγωγός, αεροδρόμιο, οδικό, σιδηροδρομικό ή λιμενικό έργο. Το κτίσμα μπορεί να είναι και υπόγειο ή και να είναι ήδη κατασκευασμένο κατά τη σύσταση του δικαιώματος.
      6.
      «Εδαφονόμιο» είναι το περιοδικό αντάλλαγμα που καταβάλλεται από τον επιφανειούχο στον κύριο κατά τη διάρκεια του δικαιώματος της επιφανείας.


      αχχαχαχααα

      ΠΠ ο εδαφονόμος !

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 18:13:03

        ΠΠ,
        αυτά τα πράγματα δεν γίνονται σε τρείς μέρες.
        Ποιός ξέρει από πότε το σχεδίαζαν.
        Καλά η επαναφορά της ....επιφάνειας..
        "Εδαφονόμιο!"
        Πώς λέμε ..πρώην αεροδρόμιο;

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 18:19:42

          Πολλους μηνες !!
          Στην Αν Γερμανια τα ξεπουλησαν ΑΜΕΣΑ χωρις προετοιμασια !
          Ειχαν να κανουν με τους κακους κομμουνισστες της Σταζι !!
          Πηραν 2,5 εκ εκταρια Δασων !! χαχαχαχαχχααααα
          αερα πατερα.
          Εδω το δουλεψαν μια χαρα !!!..
          ΑΛΛΑ

          Αν βγει στη φορα... ειδικα οσα εχω σημειωσει.. ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ! οχι γενικοτητες και Πολιτικες Θεσεις.
          Στην ΠΡΑΞΗ !!!
          Λεξη προς λεξη και προταση προς προταση.

          ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ??? οεο

          ΠΠ

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:03:55

          σε 2-3 μερες τα εκαναν στη Σταζι...εδω
          ο τοκος σταζει !
          μιλαμε για δουλεια 2/3 μηνων.

          ΠΠ

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 18:48:23

        Χααχαχαχαχαχχα

        Μετά την επαναφορά της ... επιφάνειας, βλέπω του χρόνου να πουλάμε και τα Θεοφάνεια...!

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 25/06/2011 18:56:37

          Αυτό δεν είναι μεσοπρόθεσμο αλλά Νεκροπρόθεσμο. Το αφεντικό τρελλάθηκε. Όλα 10 ευρώ λόγω διάλυσης.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 19:01:07

            Εν τω μεταξύ στο αυριανό ΒΗΜΑ ο Παπακωνσταντίνου την πέφτει στον Βενιζέλο!
            Λέει οτι είχαν συμφωνηθεί οι τροποποιήσεις!

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 19:03:10

            Γιάννη, η πλάκα είναι ότι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ θα αρχίσουν
            τα γνωστά τσαλιμάκια και τους θρήνους, αλλά τελικά θα ψηφίσουν.

            Τώρα έχει νόημα η εγκατάσταση γιγαντοοθονών στην πλατεία.

            Με ένα εκατομμύριο κόσμο έξω και με ονομαστική ψηφοφορία για το
            νόμο - ταφόπλακα, εκεί να δεις γούστα.

            Η Τρίτη - Τετάρτη θα είναι ωραίες μέρες...

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ierofantis 25/06/2011 22:40:22

            Ένα εκατομμύριο κόσμος; Πλάκα κάνεις, φαντάζομαι. Αν είναι 150.000, ευχαριστημένοι να είμαστε. Ο κόσμος έχει τρομοκρατηθεί τόσο, που κάνει επίκυψη και... αλείφει και μόνος του τη βαζελίνη.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ierofantis 25/06/2011 19:02:00

          Η Κυβέρνηση της Διαύγειας και της ...Διαφάνειας!

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 25/06/2011 19:02:07

          Τα κουφετα αποτελουν τεκμηριο !!!.. στο χερι σ εχω ! χαχαχαα

          ΠΠ

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 19:03:36

            Ο Βενιζέλος βουλιάζει τη βάρκα για να μην έχει...τεκμήριο;

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 19:04:11

            Ήταν από ... Δωρεά!

            Λές να τη γλιτώσω;

  35. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 25/06/2011 17:44:43

    ΠΠ, εκεί στη θάλασσα που ήσουνα, μήπως είδες κανένα ψιλόλιγνο παλλικάρι με μουστάκι και πεταχτά αυτιά, να κάνει με το κανώ του προπόνηση, προετοιμαζόμενος για την μεγάλη φυγή?

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΙΩΝΑΣ 25/06/2011 18:00:33

      μπααααα μονο μαυροι μου τα ζαλισαν.. καπελο κυριος, κορδονι κυριος τατουαζ κυριος...

      ΠΠ

  36. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/06/2011 17:52:17

    Παράληψη μου: Η σύνθεση του Ανατόλιου, άκρως ευρηματική!
    Διανύει περίοδο μεγάλης φόρμας!

  37. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 19:05:41

    ΠΟΙΟΣ θα βγει στην ΠΛΑΤΕΙΑ να ΑΝΑΓΝΩΣΕΙ τον
    Εφαρμοστο! Νομο??

    Παλι ιδεες δινω !!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ !

    Εφαρμοζει ο Εφαρμοστος?? Εφαρμοζει και περισσευει!

    ΠΠ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 19:10:49

      Εφαρμοστός Νόμος και Βιδωτός...

      Σαν τα ούπα θα μας τον βιδώσουν...

  38. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 19:06:08

    Άπαξ και υπέγραψες δε γλυτώνεις!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 19:07:15

      Σωστο κ αυτο !..

      ΠΠ

  39. ierofantis avatar
    ierofantis 25/06/2011 19:06:08

    Αυτοί οι κλόουν, ότι σύνθετη λέξη τελείωνει σε -φάνεια, ανεξαρτήτως
    νοήματος και έννοιας, είναι ικανοί να την κάνουν νομοσχέδιο με σκοπό
    την πώληση και εκποίηση...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 25/06/2011 19:11:01

      Ιεροφάντη,
      Θα μας κηρύξουν σε αφάνεια!

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:18:30

        Ή νεκροφάνεια...

  40. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 19:06:37

    με δωρεα?? χαχαχα χαμενος 10% !
    εκτος αν εκοψες κουπονια σαν τον Τσουκρατο ! χαχααααααααααααα

    ΠΠ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 19:08:03

      Ναι πήγαν υπέρ στήριξης οικογενειακού προϋπολογισμού

      Κάτι σαν την έκτακτη εισφορά...

  41. ierofantis avatar
    ierofantis 25/06/2011 19:07:14

    Φτού, και η σύμβαση δεν έχει ημερομηνία λήξεως...

    Δεν είναι ορισμένου χρόνου.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 25/06/2011 19:07:54

      Τη διαφημιση της ΟΠΕΛ τη θυμασαι?? χαχαα

      ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 25/06/2011 19:09:24

      Τι εννοείς δεν έχει ημερομηνία λήξεως;
      Ο θεσμός των συμβασιούχων καταργήθηκε!
      Διορίζουν μόνο μονίμους ή αορίστου χρόνου!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 25/06/2011 19:12:48

      Γιαυτό σου λεώ Κώστα...

      Διάλεξα και εγώ εποχή...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 25/06/2011 19:14:23

      Δεν ήξερες δε ρώταγες? Γι΄ αυτό είμαστε εδώ.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 25/06/2011 19:16:10

      Μου φαίνεται θα κάνουμε καμιά μάζωξη για οδηγίες.

      Έχασα και το μάνιουαλ πάνω στη φούρια μου...

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:07:53

    Θα αστειεύεσαι!
    Στις δωρεές Θα τσιμπάνε και τους δύο!
    Και τον δωρητή και τον αποδέκτη της δωρεάς!
    Για αυτό να τα ξεχάσεις τέτοια κόλπα!
    Να φοροαποφεύγεις μέσω ...δωρεών!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:09:22

      Καλά ρε τέρατα...

      Μη δείτε, ρε, έναν άνθρωπο να κάνει κάτι,
      αμέσως να τον φάτε...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:10:02

      Ο ΠΠ, δεν αστεύεται!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:15:07

      Ο ΠΠ;

      Αυτός, παιδάκι μου, το μάτι του παίζει....

      Και ακούει και ροκ...

      ΠΠ, θα το φάω όλο το φαί μου...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:19:15

      Θα απαγγειλω τον Εφαρμοστο Νομο... ΤΕΛΟΣ.-
      Θα σας δωσω το mp3 !! χαχαχαχαα
      Θα βαλω και μουσικη υποκρουση.
      ( πολλα "θα" εβαλα ! )
      Αλλαξτε τα με "να".

      Ιεροφαντη, εδω ειμαι μαζι σου.. αφου δεν μπηκε το ΣΔΟΕ οπως στους αλλους στα κλαρινα αχχαχα και τους μαζεψε τα 20 ρικα απ τα κουτελα !!
      Μη μιλας !

      ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:20:37

      Να σκεφτείς ο,τι τον έστειλε ο Φάκτορας στην παραλία να ξελαμπικάρει και ο ΠΠ έκανε διαπραγματεύσεις για να χτυπήσει τατουάζ!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:24:59

      χαχαχααααααααααααααααααααα

      ΠΠ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:26:43

      Είχα προνοήσει ΠΠ

      Τα κλαρίνα υπήρχαν. Τα άλλα, τα είχα φυγαδεύσει.

      Ε, κάποια τεχνογνωσία την έχουμε που να πάρει...

      Κώστα, μάλλον πρέπει να πήγα στην ίδια παραλία με τον ΠΠ.

      Να σκεφτείς ότι ο μαύρος με τα τατουάζ, με το που τον
      συνάντησα, μου είπε για τον ... Εφαρμοστικό...!

  43. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 19:21:26

    Ο Βενιζέλος δηλαδή θα γιορτάζει πια του Σωτήρος?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 19:23:36

      Μάλλον του ...Τελώνη και του Φαρισαίου!

  44. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 19:28:43

    Λοιπόν πατριώτες όλης της Ελλάδας ακούστε. Τα Κάρνεια τελειώσανε. Οι Μήδοι έχουν αποβιβαστεί στο Μαραθώνα ξανά. Ζαλωθείτε ο καθένας ότι έχει από ψυχή και από καρδιά και βουλιάξτε την πλατεία του Συντάγματος.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2011 19:39:47

      ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ

      Και μιας και οι Σπαρτιάτες τις μέρες που μας πέρασαν έκαναν τον άθλο της δια πεζοπορείας άφιξής τους στην Αθήνα, ας τους ξαναθύμήσω τους όρκους των προγόνων τους...

      "Εμπρός ώ της ευάνδρου Σπάρτης τέκνα πατέρων πολιτών,
      διά της αριστεράς χειρός την ασπίδαν προβάλετε,
      διά δέ της δεξιάς με τόλμη τοδόρυ υψώσατε μη φειδόμενοι τις ζωές,
      γιατί αυτό δεν είναι πατροπαράδοτονστην Σπάρτη!"

      Αρχαίο κείμενο:

      Αγετ', ώ Σπάρτας ευάνδρω
      κώροι πατέρων πολιατάν
      λαιά μέν ίτυν προβάλεσθε,
      δόρυ δ' ευτόλμως άνχεσθε,
      μή φειδομένοι τάς ζωάς.
      Ου γάρ πάτριον τά Σπάρτα!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ierofantis 25/06/2011 19:43:25

        Ορκος Αθηναίου Εφήβου:

        "Ου καταισχυνώ τα όπλα,
        ουδ' εγκαταλείψω τον προστάτην ω αν στοίχω,
        αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων,
        και μόνος και μετά πολλών,
        και την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω,
        πλείω δε και αρείω όσης αν παραδέξωμαι.
        Και συνήσω των αεί κρινόντων,
        και τοις θεσμοίς τοις ιδρυμένοις πείσομαι,
        και ούς τινας άλλους ιδρύσεται το πλήθος εμφρόνως.
        Και αν τις αναιρεί τους θεσμούς ή μη πείθηται ουκ επιτρέψω,
        αμυνώ δε και μόνος και μετά πάντων.
        Και τα ιερά τα πάτρια τιμήσω.
        Ίστορες θεοί
        Αγραυλος, Ενυάλιος, Άρης, Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη"

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:48:18

          Αχχχ, ρε Κώστα, αυτά να μάθαιναν τα ελληνόπουλα στα σχολεία...

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 25/06/2011 20:15:18

            Γι' αυτό υπάρχουν οι πατεράδες και οι μανάδες. Αντί να παρκάρουν τα παιδιά δεξιά κι αριστερά, αντί να τρέχουν να ικανοποιήσουν κάθε ψεύτικη ανάγκη τους για να κατευνάσουν τις ενοχές που νοιώθουν επειδή δεν ασχολούνται ουσιαστικά μαζί τους, ας τα μάθουν να αρκούνται με τα λίγα στη ζωή, ας τα μάθουον ότι το μεγαλύτερο αγαθό είναι η ελευθερία, ας τα μάθουν να εκτιμούν την ποιότητα και όχι την ποσότητα, ας τα μάθουν ότι σημασία δεν έχει η εικόνα αλλά το τι κρύβεται πίσω απ' αυτή.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 20:20:47

          Ω, παίδες Ελλήνων, ίτε, ελευθερούτε πατρίδ', ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας, θεών τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων` νυν υπέρ πάντων αγών.

          Αισχύλου, Πέρσες.

  45. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/06/2011 19:50:53

    Αυτά έμαθα εγώ στον Εβρο!
    Υποχρεωτικά από στήθους!

  46. Ταλάντη avatar
    Ταλάντη 25/06/2011 20:22:12

    ΝΕΜΕΣΙΣ

  47. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 21:50:48

    Βλεπω χτασυνο Μπεννυ!! Κωστα... ΓΙΑΤΙ δε με προειδοποιησες???

    " να υπογραψουμε τα παντα, να παρουμε τα 12δις και να διαπραγματευτουμε τα παντα μετα !! " ... χαχαχαχααααααααα

    " ειναι μαθημενοι αλλιως και δεν τους αρεσει να θετεις νεα θεματα "

    αχχααααααααα

    Θα παω για βραδυνο μπανιο !!!

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 22:27:13

      Ο Μπεννυ στο τελος και σε σχεση με την ΑΕ Διαχειρισης Αποκρατικοποιησεων!..

      "Ο Ελεγχος ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΘΝΙΚΟΣ !!" χαχαχααααααα ΑΛΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΒΑΣΑ? ο Χ'Νικος = Αδιαβαστος !!

      - Εγγυησεις/Υποθηκες θα υπαρχουν στη Νεα Δανειακη?
      - "ΟΧΙ κατηγορηματικα !".. " και τα ειπα με τον φινλαδνο! "

      Κωστα ακου σε με.

      1. Εαν δεν υπαρχουν υποθηκες-collaterals στη νεα Δανειακη εγω θα γραφτω στο ΠΑΣΟΚ
      2. σε σχεση με το (1) ΕΦΟΣΟΝ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ, ΚΙΝΗΤΑ, ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΛΑ τα ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ Α.Ε. με όσα θα δειτε οταν αναρτηθει το αρθρο μου !!!
      τοτε ΝΑΙ δε θα υπαρχουν στη Δανειακη ! τι να βαλουν?? τα ανυπαρκτα?
      αυτα που ειναι αλλουνου ? απο την πισω πορτα ??

      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΤΙ ΘΕΜΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ΠΠ

      ΥΓ.. επρεπε ν ακουσω Μπεννυ ???? ΝΑΙ ΕΠΡΕΠΕ !

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 22:31:57

        Εχεις δίκιο για τη σοβαρότητα του θέματος, αλλά ας περιμένουμε να δούμε.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 22:43:26

          Θα βαλουν σε ενεχυρο τις μετοχες της ΑΕ και καθαρισαν !!!!

          το πιασες??? ο δε ΦΞ δεν εβαλε αυτο π του στειλα.. το εφτιαξε περιληψη !.. χαχαχα χανει την ουσια

          ΠΠ

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 22:47:25

            Διάβασα το κομμάτι με την εταιρεία και έπαθα.
            Είναι το πιο αυθαίρετο και επικίνδυνο πράγμα που έχω δεί..
            Θα είναι σκάνδαλο να περάσει από τη Βουλή

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 25/06/2011 22:51:41

            Δεν στρογγυλευεται με τπτ !! Τι θα πουν?
            Ακουσα Μπεννυ, και επαθα σοκ... ΛΕΓΕ ΕΥΘΕΩΣ ΨΕΜΜΑΤΑ για την Α.Ε. ....

            Οταν φωναζω... εστω εστω Δανειο αλλα σκετο!!
            χωρις επισυναπτομενα ...
            ΤΩΡΑ μας χωνουν και Μνημονιο ΙΙ και Εφαρμοστικο Νομο μαζι !!! 3 σε 1 !!!

            ΥΠΕΡ- χοντρικη !

            ΠΠ

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/06/2011 22:57:43

            μα από την αρχή, όλη η φασαρία γίνεται για τα ...επισυναπτόμενα

  48. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/06/2011 09:43:02

    Κώστα, καλημέρα
    Πάντα το έλεγα ότι ο Βενιζέλος δεν είναι τόσο έξυπνος όσο ακούγεται από τον διαρροϊκό βερμπαλισμό του.
    Απόδειξη ότι έπεσε, για άλλη μια φορά, στην παγίδα του ΓΚΑΠ. Η αποτυχία του μεσοπροθέσμου (σχοινιού) θα έιναι η οριστική καταδίκη του., και θα έχει πάρει επάνω του το μεγαλύτερο μέρος του κρίματος, που ξεθεμελιώνει την Ελλάδα ως κοινωνία, που ουσιαστικά βαρύνει τον ΓΚΑΠ.

  49. igognito avatar
    igognito 30/06/2011 17:10:33

    ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΘΙΑΣΟΣ ΚΑΙ Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ
    Τ Α ΜΟΥΤΡΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ
    ΚΑΝΑΛΙΑ , ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΘΕΙΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥΣ ΣΕ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΕ.ΟΗ TEMPORA O Η MORES.

  50. karbon avatar
    karbon 01/07/2011 17:42:14

    κάποιος αρχαιος φιλοσοφος ειχε πει" τους πονηρους μην επιτρεπεις να διοικουν
    τους δε αγαθους μην επιτρεπεις να μην διοικουν'' πονηρα πηραν την ψηφο μας και μας διοικουν (ακρως δημοκρατικα) κατα την γνωμη τους. Ενα τους ταιριαζει αυτο του εσταυρωμενου (λαου) " αφες γαρ αυτους ου γαρ ειδασιν τι ποιουσιν", θα ελθει ομως και η ωρα της" θειας δικης."

  51. η Dimi avatar
    η Dimi 01/07/2011 18:53:10

    «Τα Σχολειά χτίστε, εκεί ο Θεός μένει της Ελευθερίας. Ελλάδα είναι ο Κολοκοτρώνης, ο Μακρυγιάννης, ο Μιαούλης, η Μπουμπουλίνα. Οι Ιερείς του Γένους, που ακούραστα στα ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ διατήρησαν στους αιώνες
    ΤΟ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΤΡΟΠΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ» ~Κοσμάς ο Αιτωλός

    Σε νοσηρές ημέρες (α)παιδείας (α)θρησκείας (α)λογίας και πολιτικής (α)κράτειας, το κάθε Ελληνικό Σπίτι χρειάζεται να γίνει ένα ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Επειδή, τα παιδιά είναι η μόνη μορφή αθανασίας για την οποία μπορούμε να είμαστε βέβαιοι.

  52. hotdog avatar
    hotdog 03/07/2011 00:23:16

    Σωτήρας ο εμπευστής συνταγματο-λόγος του "Νόμου περί ευθύνης υπουργών";;;; ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.