#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/06/2012 20:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νίκη του Σαμαρά και της Νέας Δημοκρατίας (29,66% και 129 έδρες)



Ποσοστό 29,66% και 129 έδρες καταλαμβάνει η ΝΔ με καταμετρημένο 100% των εκλογικών τμημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών, ενώ δεύτερο κόμμα με 26,89% και 71 έδρες αναδεικνύεται ο ΣΥΡΙΖΑ.

Τα ποσοστά των δύο πρώτων κομμάτων εμφανίζονται ενισχυμένα σε σχέση με την εκλογική αναμέτρηση της 6ης Μαΐου. Αντίθετα, απώλειες καταγράφουν τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ, των Ανεξάρτητων Ελλήνων και του ΚΚΕ, ενώ τις δυνάμεις της διατητεί η Χρυσή Αυγή.

Αναλυτικότερα, τα ποσοστά και η κατανομή των εδρών διαμορφώνεται ως εξής:

ΝΔ: 29,66%, 129 έδρες

ΣΥΡΙΖΑ: 26,89%, 71 έδρες

ΠΑΣΟΚ: 12,28%, 33 έδρες

Ανεξάρτητοι Έλληνες: 7,51%, 20 έδρες

Χρυσή Αυγή: 6,92%, 18 έδρες

Δημοκρατική Αριστερά: 6,25%, 17 έδρες

ΚΚΕ: 4,51%, 12 έδρες

Σύμφωνα με εκτίμηση της Singular Logic για το εκλογικό αποτέλεσμα, η ΝΔ λαμβάνει ποσοστό 29,66% και 129 έδρες και έπονται ο ΣΥΡΙΖΑ με 26,89% και 71 έδρες, το ΠΑΣΟΚ με 12,328% και 33 έδρες, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 7,51% και 20 έδρες, η Χρυσή Αυγή με 6,92% και 18 έδρες, η ΔΗΜΑΡ 6,25% και 17 έδρες και το ΚΚΕ με 4,51% και 12 έδρες.

Υπενθυμίζεται ότι στις εκλογές της 6ης Μαΐου η ΝΔ είχε συγκεντρώσει 18,85%, ο ΣΥΡΙΖΑ 16,78%, το ΠΑΣΟΚ 13,18%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 10,60%, το ΚΚΕ 8,48%, η Χρυσή Αυγή 6,97%, η Δημοκρατική Αριστερά 6,11%, οι Οικολόγοι Πράσινοι 2,93% και ο ΛΑΟΣ 2,9%.

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα που έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής, σε δέκα από τις 56 εκλογικές περιφέρειες αναδείχθηκε πρώτο κόμμα διαφορετικό απ' ότι στις εκλογές του περασμένου Μαΐου.

Συγκεκριμένα, στην Α΄Αθηνών, στην Α΄ Πειραιώς και στην Α΄ Θεσσαλονίκης πρώτο κόμμα αναδείχθηκε η ΝΔ, ενώ στις εκλογές του Μαΐου είχε αναδειχθεί πρώτη δύναμη ο ΣΥΡΙΖΑ. Επίσης, η ΝΔ εκλέγεται πρώτη δύναμη στη Ροδόπη, παίρνοντας την πρωτιά από το ΠΑΣΟΚ.

Στη Ζάκυνθο και στη Μαγνησία πρώτο κόμμα αναδείχθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ, στις προηγούμενες είχε αναδειχθεί η ΝΔ. Πρώτο κόμμα αναδείχθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ στο Ηράκλειο και στο Ρέθυμνο, παίρνοντας την πρωτιά από το ΠΑΣΟΚ.Επίσης, στη Σάμο ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει την πρωτιά από το ΚΚΕ.

Στο Λασίθι, με διαφορά ελάχιστων ψήφων (28 ψήφοι) κονταροχτυπιούνται για την πρωτιά ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ, στις προηγούμενες εκλογές είχε αναδειχθεί πρώτη δύναμη το ΠΑΣΟΚ.

Το ΠΑΣΟΚ έλαβε τα μεγαλύτερα ποσοστά του στο Λασίθι 24,82%, στο Ρέθυμνο 21,86%, στη Ροδόπη 21,07%, στο Ηράκλειο 19,43% και στα Γρεβενά 19,20% ενώ τα μικρότερα ποσοστά στην περιφέρεια Αττικής με 7,54%, στη Β' Πειραιώς με 8,01%, στη Β' Αθηνών 8,53%, στην Α' Πειραιώς με 8,67% και στην Α' Αθηνών με 8,75%.

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες έλαβαν τα μεγαλύτερα ποσοστά τους σε Δράμα με 10,22%, Καστοριά με 10,02%, Κυκλάδες με 9,74%, Δωδεκάνησα με 9,63% και Αττική με 9,54%. Αντιθέτως, τα χειρότερα ποσοστά είχαν σε Μεσσηνία με 4,02%, Ζάκυνθο με 4,09%, Λευκάδα με 4,54%, Πρέβεζα με 4,63% και Γρεβενά με 4,75%.

Η Χρυσή Αυγή έλαβε τα μεγαλύτερα ποσοστά της σε Λακωνία με 10,64%, Κορινθία με 9,98%, Αττική με 9,97%, Αργολίδα με 9,46% και Β' Πειραιώς με 9,44%. Τα μικρότερα ποσοστά έλαβε σε Λασίθι με 2,53%, Ηράκλειο με 3,40%, Ρέθυμνο με 4,14%, Ροδόπη με 4,55% και Αρτα με 4,57%.

Η ΔΗΜΑΡ έλαβε τα μεγαλύτερα ποσοστά της σε Ροδόπη με 15,79%, Ηράκλειο με 7,80%, Β' Αθηνών με 7,76%, Χίο με 7,71% και Α' Θεσσαλονίκης με 7,50%. Τα μικρότερα ποσοστά έλαβε σε Λακωνία με 3,74%, Καστοριά με 4,03%, Ξάνθη με 4,16%, Ζάκυνθο με 4,21% και Άρτα με 4,27%.

Τέλος, το ΚΚΕ έλαβε τα μεγαλύτερα ποσοστά του σε Σάμο με 18,27%, Λέσβο με 11,24%, Κεφαλληνία με 8,76%, Λευκάδα με 8,60% και Ζάκυνθο με 7,56% και τα μικρότερα ποσοστά έλαβε σε Λασίθι με 1,98%, Ροδόπη με 2,09%, Κορινθία με 2,12%, Ευρυτανία με 2,16% και Δράμα με 2,23%.

Στο 39% η αποχή

Στο 39% ανήλθε η αποχή στις βουλευτικές εκλογές, ξεπερνώντας το 34,90% της αποχή του Μαΐου και το 32% των εκλογών του 2009.

Το μεγαλύτερο ποσοστό αποχής σημειώθηκε στη Φλώρινα και ανήλθε στο 62,25%. Ακολουθούν η Κεφαλλονιά με αποχή 56,89%, η Λακωνία με αποχή 56,18%, η Λέσβος με 55,60%, η Ευρυτανία με αποχή 54,68%, η Αρκαδία με 51,53% και η Χίος με αποχή 51,36%.

Τη μεγαλύτερη αποχή μεταξύ των Περιφερειών με ποσοστό αποχής μικρότερο από 50%, είχαν η Θεσπρωτία με ποσοστό αποχής 48,42%, η Λευκάδα με 47,91% και η Μεσσηνία με ποσοστό αποχής 47,33%.

Ποιοι εκλέγονται βουλευτές Επικρατείας

Η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Χαράλαμπος Αθανασίου, ο Χρύσανθος Λαζαρίδης και ο Γιάννης Μιχελάκης εκλέγονται βουλευτές Επικρατείας με το ψηφοδέλτιο της ΝΔ.

Από τον ΣΥΡΙΖΑ εκλέγονται ο Μανώλης Γλέζος, η Θεανώ Φωτίου και ο Δημήτρης Τσουκαλάς, από το ΠΑΣΟΚ οι Πύρρος Δήμας και Φώφη Γεννηματά, από τους Ανεξάρτητους Έλληνες ο Τέρενς Κουίκ, από τη Χρυσή Αυγή ο Χρήστος Παππάς και από τη ΔΗΜΑΡ ο Σπύρος Λυκούδης.

Κανένας υποψήφιος από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΚΚΕ δεν κατάφερε να εκλεγεί. Στην πρώτη θέση ήταν ο Θανάσης Παφίλης.

Πού χάνουν και πού κερδίζουν έδρες τα κόμματα

Ενισχυμένη κατά 21 έδρες είναι η Νέα Δημοκρατία σε σχέση με τις εκλογές του Μαΐου ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ αυξάνει την κοινοβουλευτική του δύναμη κατά 19 έδρες, σύμφωνα με την ενσωμάτωση του 97% των εκλογικών τμημάτων.

Από την άλλη, το ΠΑΣΟΚ χάνει οκτώ έδρες, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 13 έδρες, η Χρυσή Αυγή τρεις έδρες, η ΔΗΜΑΡ δύο έδρες και το ΚΚΕ καταγράφει σημαντικές απώλειες καθώς χάνει 14 έδρες.

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, τα οποία αναμένεται να οριστικοποιηθούν τα ξημερώματα όπως έχει ανακοινώσει η Singular Logic, η ΝΔ κερδίζει μία έδρα στην Α' Θεσσαλονίκης, στην Α' Πειραιά, στην Καβάλα, στην Κορινθία, στη Μεσσηνία, στην Πιερία, στη Β' Θεσσαλονίκης, στη Μαγνησία, στο Ρέθυμνο, στην Καρδίτσα, στην Πέλλα, στην Εύβοια, στα Ιωάννινα και στην Κέρκυρα. Δύο έδρες κερδίζει σε Ηλεία, Ημαθία και Κοζάνη ενώ τρεις έδρες στη Φθιώτιδα. Ωστόσο χάνει από μία έδρα στα Δωδεκάνησα, στα Τρίκαλα, στη Ζάκυνθο και στα Χανιά.

Ο ΣΥΡΙΖΑ κερδίζει στη Β' Αθηνών επιπλέον τέσσερις έδρες σε σχέση με το Μάιο και από μία έδρα σε Α' Θεσσαλονίκη, Αττική, Αιτωλοακαρνανία, Ηράκλειο, Δράμα, Δωδεκάνησα, Ζάκυνθο, Καστοριά, Κοζάνη, Λασίθι, Μαγνησία, Πρέβεζα, Σάμο, Σέρρες, Τρίκαλα, Φλώρινα, και Λάρισα. Χάνει μία σε Ημαθία, Καβάλα, Κορινθία, Κέρκυρα.

Το ΠΑΣΟΚ χάνει μία έδρα σε Β΄ Αθηνών, Β΄ Θεσσαλονίκης, Κοζάνη, Λασίθι, Μεσσηνία, Πρέβεζα, Τρίκαλα, Ρέθυμνο, Φθιώτιδα, Φλώρινα και Ημαθία. Κερδίζει μία σε Κέρκυρα, Κυκλάδες και Λέσβο,

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες χάνουν δύο έδρες στη Β' Αθηνών και από μία έδρα σε Α΄ Θεσσαλονίκης, Αιτωλοακαρνανία, Δράμα, Ηλεία, Καστοριά, Κυκλάδες, Λάρισα, Μαγνησία, Πέλλα και Φθιώτιδα.

Η Χρυσή Αυγή χάνει από μία έδρα σε Α΄ Αθηνών, Ηλεία και Φθιώτιδα και η ΔΗΜΑΡ χάνει από μία έδρα σε Κοζάνη και Σέρρες.

Τέλος, το ΚΚΕ χάνει από μία έδρα σε Β΄ Αθηνών, Α' Πειραιά, Εύβοια, Ημαθία, Ηράκλειο, Α΄ Θεσσαλονίκης, Ιωάννινα, Καρδίτσα, Κέρκυρα, Κοζάνη, Λέσβο, Μαγνησία και Σάμο.

Συνολικό ποσοστό 6% συγκέντρωσαν τα κόμματα εκτός Βουλής

Μειωμένα είναι τα ποσοστά των κομμάτων που έμειναν εκτός Βουλής σε σχέση με τις εκλογές της 6ης Μαΐου. Συνολικά τα κόμματα εκτός Βουλής συγκέντρωσαν ποσοστό 6% ενώ στις προηγούμενες εκλογές είχαν φτάσει στο 19%.

Συγκεκριμένα, ο ΛΑΟΣ υποχώρησε από το 2,9% του Μαΐου στο 1,58%, οι Οικολόγοι Πράσινοι στο 0,88% από το 2,93%, και η Δημιουργία, Ξανά (Δράση, Δημιουργία Ξανά και Φιλελεύθερη Συμμαχία) λαμβάνει το 1,59% των ψήφων. Τον Μάιο, η Δράση είχε λάβει ποσοστό 1,8% και η Δημιουργία, Ξανά 2,15%.

Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας τη Δευτέρα ο Β. Πολύδωρας

Oπως έγινε στο μεταξύ γνωστό, στο Προεδρικό Μέγαρο θα μεταβεί στις 11.30 το πρωί της Δευτέρας ο πρόεδρος της Βουλής, Βύρων Πολύδωρας, προκειμένου να ενημερώσει επίσημα τον Κάρολο Παπούλια για το αποτέλεσμα των εθνικών εκλογών της 17ης Ιουνίου.

Νωρίτερα, στις 10 το πρωί, ο υπουργός Εσωτερικών, Αντώνης Μανιτάκης, θα επισκεφθεί τον πρόεδρο της Βουλής, προκειμένου να του παραδώσει τα επίσημα εκλογικά αποτελέσματα.

http://www.naftemporiki.gr/elections/story?id=2195418

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/06/2012 20:55:09

    +1000000000

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Strange Attractor 17/06/2012 21:02:44

      Ε ρε νέο άνθρωπο θα μου γκριζάρουν τα μαλλιά! Παρατήρηση 1: Η Κρήτη σταθερή αξία, έναν μπάφο πουλάνε, πέντε καπνίζουνε! Παρατήρηση 2: Οι Πατρινοί δεν υποτίθεται πως έχουν πρόβλημα με τους λάθρο? Και ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ. Οκ.... Λογικό....

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ TopGunZ 17/06/2012 21:32:04

        Η Πάτρα και ο αράπης δεν αλλάζουν..όσο κι αν τους πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.

        Όσο θα νυχτώνει το π ροβάδισμα θα μεγαλώνει...
        Γιατί να μη δούμε ένα 8 ή 9% μπροστά στο 100% των αποτελεσμάτων ;
        Ήμουν και στις 7:00 αισιόδοξη, ακόμη πιο πολύ τώρα...

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ roadrunner 18/06/2012 00:13:19

          36,19% & 3244 και πρώτο κόμμα στο Δήμο Καλαβρύτων.
          115 παραπάνω ψήφοι (από τον Μάιο) στη ΔΕ Λευκασίου χαλάλι η βενζίνα το ξεποδάριασμα και το μπλα μπλα σε γνωστούς και φίλους ...η διαφορά σε ΛΑΟΣ & Α Ελληνες από τον Μάιο δείχνει ότι οι κόποι έπιασαν τόπο.
          Οπότε και η Πάτρα και όλα αλλάζουν με δουλειά και αυταπάρνηση.

          Συγχαρητήρια και καληνύχτα.

          Από αύριο πρωί πρωί δουλειά γιατί δεν υπάρχει λεπτό για χάσιμο και ο αγώνας τώρα αρχίζει που η προθέρμανση τελείωσε....φτάνει να μην χαθούν κάποιοι πάλι στις καρέκλες τους...

        • Nasos avatar
          Nasos @ roadrunner 18/06/2012 10:54:13

          χα χα χα χα χα χα χα απο τις 7 κοιμόσουν

      • Inno avatar
        Inno @ TopGunZ 17/06/2012 21:38:19

        opia perioxh exei provlhma me la8rous, vgazei syriza. 'h pou tous exoun dwsei tautothtes kai mas to kratane mystiko, 'h pou exoun pagiw8ei hdh symferonta ekmetaleyshs tous. giati den eimai mono oi syrizaioi pou tous ekmetaleyontai.

        • τα των πολιτικων avatar
          τα των πολιτικων @ Inno 18/06/2012 00:01:23

          Μια ζώη η Πάτρα θεωρούσε καλύτερο να πέσει στη φωτιά παρά να ψηφίσει Δεξιά,οπότε τα θέλει και τα παθαίνει....

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/06/2012 21:10:36

    (AP) – Greek exit polls are showing the two top contenders in the country's critical elections to be neck-and-neck. They say the conservative New Democracy party is projected to win between 27.5% and 30.5% of the vote while the anti-bailout radical left Syriza party may get 27% to 30%. The outcome of today's vote could determine whether Greece remains in the euro or is forced to leave the joint currency, a move which could drag down other European countries and have unforeseen consequences for the global economy.

  3. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 17/06/2012 21:12:30

    ΕΛΑ ΑΡΧΗΓΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΟΥ!!!!!!

  4. dimitris avatar
    dimitris 17/06/2012 21:17:01

    ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Χρηστος avatar
    Χρηστος 17/06/2012 21:35:33

    Και τώρα κυβέρνηση με ποιους;

    • Periklis avatar
      Periklis @ Χρηστος 17/06/2012 22:30:42

      PASOK i ekloges ksana

  6. ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
    ΗΛΕΚΤΡΑ 17/06/2012 21:38:21

    ΜΥΡΙΣΕ ΘΥΜΑΡΙ........

  7. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 17/06/2012 21:43:13

    Για να δούμε..... με ποιόν θα κυβερνήσει; Θα προλάβει να κάνει κάτι ή θα έχουμε από μεθαύριο συνεχώς απεργίες και "σαμποτάζ". Κατά την ταπεινή μου άποψη πρέπει με κάποιο τρόπο να δεθεί ο ΣΥΡΙΖΑ στο άρμα. Αλλιώς καληνύχτα!

  8. Στέλιος avatar
    Στέλιος 17/06/2012 21:44:40

    Oουουουουουουουουουφφφφφφφφφ......... Θα πάθουμε καρδιά......

    Καλά είδα στον Αντ1 τον Γλέζο!!!! Τι ανοησίες κάθεται και λέει.... τι να πει κανείς.... Αμ ο Βενιζέλος που άρχησε τις ανοησίες? Το ΠΑΣΟΚ λέει δεν συμμετέχει αν δεν μπει ο ΣΥΡΙΖΑ......

    ΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!!! ΝΙΚΗΣΑΜΕΕΕΕ......

  9. airman avatar
    airman 17/06/2012 21:45:02

    Η ώρα ήρθε!
    Η Ελλάδα έχει Άξιο Πατριώτη Πρωθυπουργό!
    Ο πραγματικός κόσμος της παράταξης αθροίζει τη συντριπτική πλειοψηφία του λαού!
    Από αύριο κιόλας οι 40ρηδες πρέπει να πάρουν την κατάσταση πάνω τους. Για να πάρουν κουράγιο οι 30ρηδες, για να αποκτήσουν ζωή οι 2ορηδες.
    Το μέλλον της Πατρίδας είναι στα χέρια του Αντώνη Σαμαρά. Στα πιο σίγουρα χέρια πιο θα μπορούσε να βρεθεί σήμερα.
    Το χρέος του το γνωρίζει και θα το αναλάβει στο ακέραιο.
    Ας αναλάβουμε κι εμείς το δικό μας.
    Όλοι ενωμένοι στην πορεία για την Ελλάδα της αξιοπρέπειας, της αξιοσύνης, της προόδου και της ανάπτυξης.
    Όλοι μαζί για να κερδίσουμε όσο περισσότερο μπορούμε την εμπιστοσύνη και το σεβασμό των παιδιών αυτού του τόπου!

    • thanas1s avatar
      thanas1s @ airman 17/06/2012 22:27:03

      Μην πανηγηρίζετε γιατί έτσι δείχνετε ότι δεν έχετε καμία επαφή με αυτούς που σας ψήφισαν...

      Αν δεν αλλάξετε μυαλά, ξεκινώντας από την ηγεσία μέχρι και το μεσαίο στέλεχος που θα πάρει κάποια καρέκλα στις επόμενες εκλογές η Ν.Δ.
      θα είναι κάτω από 10%.

      Και μην διανοηθείτε να βγει κανένα σκάνδαλο στην φόρα πάλι...
      Αντί να γίνουν ειδικά δικαστήρια για τους κλέφτες που είναι στα δύο μεγάλα κόμματα βλέπουμε όλοι εμείς οι σκεφτόμενοι ψηφοφόροι να πολιτικολογείτε πολύ μακριά από αυτά που σκέφτεται η κοινωνία.

      • alex23 avatar
        alex23 @ thanas1s 18/06/2012 00:36:07

        αφηνουμε τον τσιπρα να πανηγυριζει μονος του οτι κερδισε, για να τον δειχνουν τα καναλια..

        το χερι του λαλιωτη φαινεται παντου..

      • airman avatar
        airman @ thanas1s 18/06/2012 00:42:38

        ''Και μην διανοηθείτε να βγει κανένα σκάνδαλο στην φόρα πάλι…''
        Το ζητούμενο δηλαδή είναι να μη βγει στη φόρα κάποιο σκάνδαλο;
        Η απαίτηση είναι να μη διανοηθεί κανένας να σκεφτεί ότι μπορεί να υπάρξει σκάνδαλο!
        Αλλά μάλλον κάποιες συνήθειες δύσκολα ξεχνιούνται!
        Τώρα αν η διατύπωση ''Η Ελλάδα έχει Άξιο Πατριώτη Πρωθυπουργό!'' συνιστά πανηγυρισμό, τότε στα Προπύλαια τι έγινε;
        Εκτός κι αν είναι κακό να γίνει Πρωθυπουργός ο Σαμαράς.

      • Δημητρης avatar
        Δημητρης @ thanas1s 18/06/2012 00:57:34

        Ποια σκάνδαλα? Αυτά που σε έπεισε το ΠΑΣΟΚ οτι είναι σκάνδαλα? Ξεκόλλα πρόβατο

  10. alakran avatar
    alakran 17/06/2012 21:45:45

    Συριζοτρολλάκια, τα μάθατε τα νέα?

  11. anonyme avatar
    anonyme 17/06/2012 21:47:47

    Σαμαρά εσένα πιστέψαμε και μας έβγαλες ασπροπρόσωπους .
    Εφάρμοσε το πρόγραμμά σου όπως το περιέγραψες το τελευταίο μήνα ,
    θα φέρει αποτέλεσμα είμαι σίγουρος γιατί έχει στο επικεντρό του την Ελλάδα και την ανάπτυξη!

  12. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 17/06/2012 21:47:55

    Επειδή εκ φύσεως είμαι απαισιόδοξος τύπος επιτρέψτε μου μία άποψη. Από σήμερα η Ελλάδα βρίσκεται επίσημα στη δραχμή. Το αποτέλεσμα αυτό ακριβώς δείχνει. Τι εννοώ για να μην παρεξηγηθώ: Η ΝΔ θα πρέπει να συγκυβερνήσει με τα απομεινάρια του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ με μία αντιπολίτευση κοντά στο 30% και να εφαρμόσει νέα σκληρά και επώδυνα μέτρα σε μία χώρα και λαό που ήδη έχει φάει στη "μάπα" κοντά τρία χρόνια μνημόνιο και λητότητα. Δεν πρόκειτε να τα καταφέρει. Οπότε ο ρόλος της νέας κυβέρνησης που θα προκύψει θα είναι ένας και θα το πω κυνικά. Να μας οδηγήσει όσο πιο ανώδυνα γίνεται στη δραχμή. Αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα. Καλό μας βράδυ και υγεία πάνω απ'όλα και υπομονή.

    • thanas1s avatar
      thanas1s @ H pena tis orghs 17/06/2012 22:33:15

      Σε αυτό καλό είναι να ελπίζουμε ότι η πολιτική σε ευρωπαικό επίπεδο θα αλλάξει και ότι, ίσως και μόνο για την διαφύλαξη των δικών τους συμφερόντων, θα βελτιωθεί προς το καλύτερο το μείγμα των μέτρων που θα εφαρμοστούν.

      Ελπίζω να έχω δίκιο και τις επόμενες μέρες να αρχίσουν να αλλάζουν την ρητορική τους οι ευρωπαίοι, να λένε πόσο πολλές θυσίες έχουν κάνει οι έλληνες κ.τ.λ. για να περάσουν στο κόσμο τους το νόημα ότι "αρκετά πλέον τους τιμωρήσαμε" .

      • H pena tis orghs avatar
        H pena tis orghs @ thanas1s 17/06/2012 23:11:08

        Έτσι! Αυτό ακριβώς! Είναι η μόνη λογική λύση για παραμονή μας στο ευρώ. Για να δούμε. Μακάρι.

  13. k_preve avatar
    k_preve 17/06/2012 21:51:27

    Μαζι θα φτιαξουμε μια ΕΛΛΑΔΑ Μεγάλη!
    Μαζι θα γράψουμε Λαμπρη Ιστορία!
    Ζητω η Ελλάδα, ζητω η θρησκεια, Ζήτω η Νέα Δημοκρατία!!!!
    Πάμε Προεδράρα, προχώρα, ΑΛΛΑΞΕΤΑ ΟΛΑ!!!

    • Blackfox avatar
      Blackfox @ k_preve 18/06/2012 06:02:40

      Πρέπει να μας ψεκάζουν, δεν εξηγείται αλλιώς...

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ k_preve 18/06/2012 15:54:30

      +1000000000000000000000000000000000000000000 , Ετσι ακριβως μαζι σου κ_preve.
      Κλαψτε ρε τρολακια του ΣΥΡΙΖΑ, μας ειχατε πριξει τοσους μηνες...

  14. m avatar
    m 17/06/2012 21:52:23

    http://www.youtube.com/watch?v=YwUXD6lBDTs

  15. NONOS avatar
    NONOS 17/06/2012 21:54:08

    Η χώρα εσωθη........παλι η γαλαζια παραταξις θα βγαλλει τα κάστανα απ τη φωτιά οι δημαγωγοί περίσσεψαν οι ψευτες τελείωσαν η συνεσις επικρατησε...καθε κατεργαρης στο παγκο του απο αυριο.......

  16. sofia or8h avatar
    sofia or8h 17/06/2012 22:02:40

    Συγχαρητηρια στον προεδρο μας,αυριανο πρωθυπουργο ,σε ολους τους Ελληνες που άντεξαν στις σειρηνες των θολοψευτοκουλτουριαρηδων των συνιστωσών του Συριζα και έδωσαν μια καθαρή πρωτιά στον πρόεδρο μας.
    Αξιος και καλή δύναμη για την συνέχεια και για την διακυβερνηση της χωρας

  17. giorgosalexpoli avatar
    giorgosalexpoli 17/06/2012 22:07:15

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.Η ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΑΝΤΑΞΙΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΜΑΣ.

  18. man8os avatar
    man8os 17/06/2012 22:07:43

    Η χωρα σημερα σωθηκε απο μια τραγικη μοιρα που της επιφυλασε ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Δεν συγχαιρω τον Σαμαρα. Δικαιουται να ειναι προθυπουργος. Θα κριθει στην προθυπουργια.

  19. Southlancer avatar
    Southlancer 17/06/2012 22:12:57

    Καλό ξεκίνημα!
    'Εχει πολύ δουλειά και ο καιρός είναι λίγος.

  20. Rookie avatar
    Rookie 17/06/2012 22:35:07

    Puclic Issue η πιο έγκυρη,ε??????

    Ξεφτίλες του ΣΚΑΙ ....

  21. ΒΑΛΑΝΤΗΣ avatar
    ΒΑΛΑΝΤΗΣ 17/06/2012 22:49:28

    Ωραίοι οι πανηγυρισμοί, αλλά μία ερώτηση έχω να κάνω...Στην Ξάνθη τι γίνεται με τους βουλευτές;;;

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ @ ΒΑΛΑΝΤΗΣ 18/06/2012 14:00:09

      Κοντος, Ζειμπεκ και Σαλτουρος στη νεα Βουλη. Στη Ροδόπη μόνο ο Στυλιανίδης είναι Χριστιανός βουλευτής.

  22. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 17/06/2012 23:00:22

    πραγματικά το ξεβράκωμα του αλαφούζου δεν έχει όρια..ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ περήφανος δεξιός 18/06/2012 08:49:47

      Δεν θα πρέπει να κοιμήθηκε ο Αλαφούζος μετά το του Αντώνη τρόπαιο.
      Πρόεδρε γερά, κι ο Θεός μαζί σου. Εχεις κόσμο στην πλάτη σου που σε στηρίζει και περιμένει παράλληλα να υλοποιήσεις -ΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ- όσα υποσχέθηκες. Πιστεύουμε στο καλό υλικό από το οποίο είσαι φτιαγμένος, στις αρχες που σου έδωσε η οικογένειά σου και στο γελαστό πρόσωπό σου. Αντε γιαβρί μ' , κάντο όπως ο Καραγκούνης.

      Σημ.Συντ.: Τί απίστευτος τύπος κι αυτός ο Καμμένος. Μου φαίνεται ότι αρχίζει να γίνεται κι αυτός στιμένη λεμονόκουπα για αυτούς που τους ήταν χρήσιμος. Δεν είναι λίγο να χάσει 13 έδρες!

  23. makis avatar
    makis 17/06/2012 23:05:00

    ΣΥΓΚΕΝΡΩΤΙΚΆ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΑΠΌ 98 ΤΜΗΜΑΤΑ στην Πρέβεζα http://shar.es/ssQBH

  24. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 17/06/2012 23:06:29

    Νενικήκαμεν! Μπράβο σε όλους όσους μόχθησαν για τη σημερινή νίκη! Μένουμε Ευρώπη...Βαλκανιολάγνοι συριζαίοι ατυχήσατε....

  25. Δ.Β avatar
    Δ.Β 17/06/2012 23:11:09

    Πάλι η αριστερά φταίει: h++p://www.newsbomb.gr/ekloges-2012/story/185660/voyleytikes-ekloges-2012-ypo-kratisi-eklogiki-antiprosopos-tis-nd

  26. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 17/06/2012 23:14:23

    Συγνώμη αλλά ποιος ο λόγος για θριαμβικά σχόλια;

    Κάναμε ένα θετικό πρώτο βήμα, αλλά πέραν αυτού πρέπει να δούμε με ποιους θα συγκυβερνήσουμε απο αύριο!
    Ξορκίζαμε το ΠΑΣΟΚ και τώρα θα το λουστούμε μαζί μας, έστω σε μικρό βαθμο, χωρίς να ξέρω τι θα ζητήσει ο Μπένι Χιλ.
    Αν τα μέτρα που έχει προγραμματίσει ο Αντώνης να εφαρμόσει δεν αποδώσουν άμεσα (ή έστω να αντιληφθούν ακόμη και οι κακόπιστοι πως είναι μέτρα που προοδευτικά θα φανεί η επίδρασή τους η θετική στην καθημερινή ζωή) τότε αντιλαμβάνεστε όλοι αγαπητοί φίλοι πως η ρητορική του Σύριζα και των συνιστωσών του θα βρίσκει περισσότερα ευήκοα ώτα.
    Για μένα σήμερα δεν υπάρχει νίκη, υπάρχει μια αρχική μάχη κερδισμένη και απο κει και πέρα χαμηλά το κεφάλι, δίχως πομπωδεις λόγους για να σώσουμε τη χώρα μας !

  27. rasputin avatar
    rasputin 17/06/2012 23:15:30

    Ανακούφιση . Μεγάλο κομμάτι του λαού αντιστάθηκε στα εύκολα λόγια . Ούτε η δική μου οικογένεια τα φέρνει βόλτα με άνεση , αλλά θαυμάζω την δύναμη που έδειξαν σήμερα άνθρωποι άνεργοι και χρεωμένοι να φτάσουν στην κάλπη και να ρίξουν ΝΔ . Άνθρωποι που πριν 2-3 μήνες έψαχναν 500 ευρώ δανεικά για μια έκτακτη υποχρέωση , αλλά κατάλαβαν ότι δεν υπήρχε άλλος δρόμος .
    Αυτούς ο διχαστικός κύριος Τσίπρας τους αποκάλεσε πριν από λίγο τρομοκρατημένους . Ντροπή ρε άνθρωπε να μιλάς έτσι για όσους δεν σε ψήφισαν .
    Σαμαρά τρέξε γρήγορα , πάρε κεφάλια και μέσα στο κόμμα αν χρειαστεί , κάνε δουλειά . Η χώρα δεν έχει περιθώρια . Είναι και η τελευταία ευκαιρία της ΝΔ να παράγει αποτελέσματα , αλλιώς έχει τελειώσει σαν κόμμα .
    Τα δύσκολα είναι για τους τολμηρούς . Κάποτε κυβερνούσε ο πρώτος με 40%+ έχοντας αντιπολίτευση των δεύτερο με 40%- .
    Ότι και να κάνει ο Σύριζα ως αντιπολίτευση , δεν στέκεται ως δικαιολογία .

  28. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 17/06/2012 23:30:48

    Ήρθε η καρδιά μας στη θέση της.Τώρα θέλει προσοχή!Ούτε περίσσια χαρά,
    ούτε περίσσιος ενθουσιασμός.Και με χαμηλούς τόνους . Επειδή μας ψήφισαν
    άνθρωποι από πολλούς χώρους και ιδιαίτερα άνθρωποι από το Πασοκ με
    πολύ αγωνία για το αύριο του τόπου , δεν πρέπει να είμαστε προκλητικοί
    με συνθήματα της Ν.Δ.από την παλαιολιθική εποχή.Και ξέρετε τι εννοώ.Ο
    Σαμαράς πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να κάνει τηνεπαναδιαπραγμάτευση
    προς όφελος του λαού.Και μόνο του λαού! Είναι η ευκαιρία του.Και πρέπει να

  29. γιωργης avatar
    γιωργης 17/06/2012 23:31:18

    Μπράβο σε όλους για τον αγώνα και όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε και θα τα καταφέρουμε, μπράβο και στο antinews το οποίο μέσα σε ένα ομιχλώδες τοπίο με ολα τα ΜΜΕ να στηρίζουν προπαγανδιστικά και με επαίσχυντο τρόπο το συριζοπασοκικό συνοθύλευμα. Κάλη δύναμη απο την επόμενη μέρα μπας και ξεριζώσουμε το κακό.

  30. Aris. A avatar
    Aris. A 17/06/2012 23:35:33

    Στην Κρήτη τι έγινε ρε παιδιά.

    Ούτε βουλευτή δεν βγάζουμε στα χιλιοτραγουδισμένα Χανιά.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Aris. A 18/06/2012 02:31:15

      Μὰ τί λές, ἀφοῦ ἡ Ντόρα καὶ τὸ Μητσοτακέϊκο στήριξαν μὲ ὅλες τους τὶς δυνάμεις τὴ ΝΔ (sarcasm)

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 18/06/2012 02:45:09

        Περιμενε να την δεις παλι σε κανενα εξωτερικων η αμυνας και θα χαθει αμεσως η διαθεση για χιουμορ..

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 18/06/2012 16:03:59

        Φιλε Αστ-Καυσ, σε παρακαλω μην προσβαλεις ολους εμας τα απλα μελη που τρεξαμε σα παλαβοι για να βγαλει η ΝΔ 3 εδρες στα Χανια και σχεδον να 3-πλασιασει το ποσοστο της (ας οψετεται η Δ.Ξαν και θα ειχαμε ακριβως τους τριπλους ψηφους, που ολοι ξερουμε ποιος ομιλος ειναι απο πισω, ο οποιος δεν εχει σχεση με ντορες κτλ). Ειδικα οι του Μαρκογιαννακη ολοι ηρθαν παλι σε ΜΑΣ , & στηριξαν και ψηφισαν ΝΔ. Σταματειστε να διχαζετε μερικοι ακομα και σημερα. Γενικα στη Κρητη ειχαμε μεγαλη ανοδο για τη ΝΔ, αλλα πολυ μεγαλα τμηματα του πασοκ και του κκε πηγαν σαν μπλοκ στο Τσιπρα.

        / Ζήτω η Νέα Δημοκρατία/

    • GO avatar
      GO @ Aris. A 18/06/2012 11:50:34

      Τρεις βουλευτές στα Χανιά.

  31. τάσος avatar
    τάσος 17/06/2012 23:53:49

    τετέλεστετ. άντε γεια. τώρα να ερευνηθεί πως μπήκαμε στο δντ.

  32. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 17/06/2012 23:56:06

    Ήρθε η καρδιά μας στη θέση της.Τώρα θέλει προσοχή!Ούτε περίσσια χαρά,
    ούτε περίσσιος ενθουσιασμός.Και με χαμηλούς τόνους . Επειδή μας ψήφισαν
    άνθρωποι από πολλούς χώρους και ιδιαίτερα άνθρωποι από το Πασοκ με
    πολύ αγωνία για το αύριο του τόπου , δεν πρέπει να είμαστε προκλητικοί
    με συνθήματα της Ν.Δ.από την παλαιολιθική εποχή.Και ξέρετε τι εννοώ.Ο
    Σαμαράς πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να κάνει τηνεπαναδιαπραγμάτευση
    προς όφελος του λαού.Και μόνο του λαού! Είναι η ευκαιρία του.Και πρέπει
    να το κάνει . Να ξέρετε ότι ακόμα και τώρα πολλοί Νεοδημοκράτες δεν μας
    ψήφισαν.Αυτούς που έχουν απογοητευτεί με τις μέχρι τώρα συμπεριφορές
    των στελεχών της Ν.Δημοκρατίας μπορούμε να τους κερδίσουμε και να τους φέρουμε πίσω με τελείως άλλες συμπεριφορές .Ήρθε η ώρα να γίνει "το σεμνά
    και ταπεινά" πραγματικότητα.Οι άλλοι παλιοί Νεοδημοκράτες που έφτασαν
    να ψηφίζουν και να κάνουν αγώνα για τον ΣΥΡΙΖΑ για να διαλύσουν τον
    Α . Σαμαρά αλλά μέσω αυτού και το κόμμα τους,δεν αξίζει να ασχοληθούμε.
    Αρκεί να τους ξέρουμε και να μην τους αφήνουμε ούτε να πλησιάζουν.Ούτε
    από χιλιόμετρο.Σας μιλώ από τα Χανιά και καταλαβαίνετε τί εννοώ.
    σεμνά και ταπεινά.

  33. fritz avatar
    fritz 17/06/2012 23:57:15

    Η αύξηση του ποσοστού της ΝΔ και η πρώτη θέση, είναι μια πρώτη αχτίδα ελπίδας για την Ελλάδα να βγει απο την περιπέτεια που την οδήγησε το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ, ηθελημένα η αθέλητα, εκτός αγορών και στα νύχια του ΔΝΤ. Ασφαλώς και ο δρόμος δε θα είναι εύκολος, γιατι εκτός απο την τραγική κατάσταση των δημοσιονομικών της χώρας, καλούμαστε να επανασχεδιασουμε και να χτίσουμε ένα νέο βιώσιμο μοντελο αναπτυξης που θα μας παει μπροστά για τα επόμενα 30 χρόνια. Θα είναι αδύνατο να προκύψει οτιδήποτε χωρίς μια κυβέρνηση συνεργασίας. Κι ακόμη περισσότερο, θα είναι άδυνατο να δούμε προκοπη χωρίς οι ευρωπαίοι εταίροι μας να κλείσουν το μάτι στο Σαμαρα και να βάλουν για λίγο πλάτη, με χαλάρωση των όρων, ενδεχομένως με επιμήκυνση του προγράμματος και με θετικές θέσεις και δηλώσεις άμεσα. Αν οι εταίροι μας επιμείνουν στη σκληρή στάση τύπου Μερκελ, τότε φοβαμαι ότι θα δικαιωθούν όσοι πιστεύουν πως οι ευρωπαίοι πράγματι μας έχουν για πειραματόζωα και ως χωρα παράδειγμα προς αποφυγή. Αλλα θέλω να πιστεύω ότι μετα το σημερινό αποτέλεσμα, οι ευρωπαίοι θα μας στηρίξουν.

  34. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/06/2012 23:57:24

    Κηδεια του Πασοκ το σημερινο αποτελεσμα . Χανει αλλες 8-9 εδρες μενει εκτος το πρωτοπαλικαρο ο Λυτζερης και ο γηραιος Κακλαμανης και γενικα το πασοκ ειναι δευτεραντζα.

  35. Θ.Δ avatar
    Θ.Δ 17/06/2012 23:58:23

    Απο αυριο ο συριζα θα ξηλωνει τα πεζοδρομια για να ριξει την οποια κυβερνηση σχηματιστει!
    Πριν απο λιγη ωρα ο Τσιπρας εδωσε το συνθημα!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Θ.Δ 18/06/2012 00:07:10

      Θα τα χρεωθεί όλα όμως. Η επίθεση προς την αριστερά απέδωσε. Έπιασε ταβάνι με 27% Τσίπρας, 4% ΚΚΕ και 6% Κουβέλης, όλοι μαζί 37%. Το ψόφιο ΠΑΣΟΚ είναι κάτι κεντρογενείς τύπου ΚΟΔΗΣΟ. Αυτούς δεν τους βάζω στο λογαριασμό.


      Το πολιτικό σκηνικό έχει μετατοπιστεί προς τα δεξιά. Η ΝΔ μετατρέπεται σε κεντρώο κόμμα, και πλαγιοκοπείται άγρια από τα δεξιά.

      • Θ.Δ avatar
        Θ.Δ @ anonymous 18/06/2012 00:18:08

        Μακαρι να γινει ετσι και να του βγει σε κακο!
        Αυτο που θα εχει πολυ γουστο θα ειναι να βαλει η τροικα τον τσιπρα να υπογραψει τις συμφωνιες ως αξιωματικη αντιπολιτευση!

        • Σιγουρα avatar
          Σιγουρα @ Θ.Δ 18/06/2012 00:35:06

          Αν υπογράψει θα διαλυθεί οπότε μη κάνεις όνειρα, γιατί να υπογράψει ΝΔ+ΠΑΣΟΚ σχηματιζουν κυβέρνησση

          • Θ.Δ avatar
            Θ.Δ @ Σιγουρα 18/06/2012 01:40:38

            ΠΑΣΟΚ και ΝΔ συμφωνησαν (συσσωμα) να κανουν κυβερνηση?Εγινε κατι τετοιο και δεν το ανακοινωσαν ακομα?

    • man8os avatar
      man8os @ Θ.Δ 18/06/2012 11:45:45

      Αν τολμησει να απειλησει την κοινη ειρηνη θα υποστει τις συνεπειες.

  36. τα των πολιτικων avatar
    τα των πολιτικων 18/06/2012 00:05:07

    http://www.youtube.com/watch?v=cA0pcCXqGhg Πολλά συγχάρητηρια σε όλους τους μπαρουτοκαπνισμένους Νεοδημοκράτες!!Αδέρφια ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ!!!

  37. geothe avatar
    geothe 18/06/2012 00:10:23

    Αλαφούζος οε οε οε οε οε οε Σ' άλλη γη άλλα μέρη είσαι τεράστιε μονοπύθμενε.

  38. Aλμωπιευς avatar
    Aλμωπιευς 18/06/2012 00:14:55

    Αρχη ανδρα δεικνυσι . Αναμενωμεν.

  39. ΚΜ avatar
    ΚΜ 18/06/2012 00:24:08

    Φαήλος στην ΝΕΤ τώρα (0:25). Με μπαρμπα-Θωμά στο ίδιο πάνελ.

  40. Σφύριζας avatar
    Σφύριζας 18/06/2012 00:29:14

    Τελικά οι γκαλοπατζίδες θα έκαναν ρόιδο πάλι.

    Το κεφάλι κάτω και δουλειά, λίγα λόγια, πρέπει να δώσουμε μια πνοή στην χώρα ως η μόνη προοδευτική ευρωπαϊκή παράταξη.

  41. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 18/06/2012 00:42:15

    Η συνεισφορά της Ντόρας Μπακογιάννη στη νίκη της ΝΔ είναι περίπου μηδενική...Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους.. Oυσιαστικά μόνο στην Ευρυτανία βοήθησε.. Η άνοδος της ΝΔ στους νομούς της Κρήτης είναι αναλογη με την άνοδο σε όλη την επικράτεια..

  42. ολα avatar
    ολα 18/06/2012 01:00:55

    i ntora efere ti niki .-

  43. llila avatar
    llila 18/06/2012 01:17:59

    Γιατί πανηγυρίζετε;
    Μήπως από αύριο θα αλλάξει κάτι στο μεσοπρόθεσμο;
    Τα 11,5 δις ευρώ; αυτά που πρέπει να περάσουν τις επόμενες μέρες ,τα ξεχάσαμε;
    Με την Ντόρα τι γίνεται; θα κάτσει φρόνιμα;Ήδη έχει ξεκινήσει το πριόνισμα της καρέκλας.
    Ο Μπενίτο;Τι ανταλλάγματα θα ζητήσει για την στήριξη που θα δώσει; Ούτε να τα σκεφτώ!
    Σοβαρευτείτε κύριοι, η κοινωνία δεν αντέχει άλλα μέτρα και η συνταγή που επιβλήθηκε έξωθεν αυτό ακριβώς προβλέπει.
    Συγκυβέρνηση ΝΔ ΠΑΣΟΚ δεν θα βγάλει το φθινόπωρο το γνωρίζετε και εσείς καλά.
    Ούτε και εγώ επιθυμούσα κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ (για τις θέσεις του στα εθνικά θέματα) αλλά στο οικονομικό του πρόγραμμα ήταν πιο κοντά στις δυνατότητες του κόσμου.
    Και πια είναι η λύση θα μου πείτε;
    Μακάρι να την ήξερα, αλλά να τρομοκρατείς τον κοσμάκη για επιστροφή στην δραχμή αν δεν ψηφίσει ΝΔ ούτε αυτό είναι λύση.
    Γιατί εκεί πάμε, στην δραχμή ή όπως αλλιώς θα την λένε, και τότε τι θα λέτε στον λαό;
    Ή μήπως νομίζετε ότι η ευροζώνη θα επιβιώσει;
    Η Ισπανία παραδόθηκε και αυτή , η Ιταλία έχει σειρά.
    Αν η Ελλάδα ταρακούνησε την Ευρώπη με τα 300 δις η Ιταλία με το 1,7 τρις θα την γκρεμίσει συθέμελα.
    Και τότε δυστυχώς ο ΣΥΡΙΖΑ θα φτάσει σε ποσοστά που δεν τα φαντάζεται ούτε και ο Γλέζος.
    Κατά την άποψη μου η ΝΔ έχασε το τραίνο της αυτοδυναμίας πέρσι τον Νοέμβριο
    Θα μπορούσε να χτυπήσει το παραπαίον ΠΑΣΟΚ να πιάσει ένα ποσοστό 45% με 48% να πήγαινε για επαναδιαπραγμάτευση στην Ευρώπη ο Σαμαράς με άλλο ειδικό βάρος, και να έστελνε στο ειδικό δικαστήριο τον ΓΑΠ και την συμμορία του.
    Παράλογο;

    • Karampinas avatar
      Karampinas @ llila 18/06/2012 01:27:26

      Η στάση του Σαμαρά ήταν ΑΨΟΓΗ τα προηγούμενα 2 χρόνια. Να πουλούσε λαϊκισμό, όχι σε όλα τώρα θα ήταν με 50%, να το έκανε τι; Ή το αντίστροφο αυτό που απαιτούσαν οι νεοφιλελεύθεροι να κάνει τον παλιάτσο και το τσιράκι του ΠΑΣΟΚ, του λαθρολάγνου ΓΑΠ; Η Ιστορία θα γράψει με χρυσά γράμματα την στάση του σε αντίθεση με αυτή του Γούναρη που παγίδευσε το κόμμα του, και εν μέρει ευθυνόταν για την μικρασιατική. Αν κατορθώσει και ορθοποδήσει οικονομικά τη χώρα, διώξει τους εποίκους λαθρομετανάστες, αντιστρέψει την παρακμή του έθνους θα γίνει πραγματικός Εθνάρχης.

    • Tινα avatar
      Tινα @ llila 18/06/2012 01:56:02

      Ποσώς θα τους ενδιέφερε το ποσοστό που κουβαλούσε αν πήγαινε με διάθεση να συγκρουστεί μαζί τους.Τότε η άποψη Μερκελ,μαζί με Σαρκοζί για να μην ξεχνιόμασε,ήταν η κυρίαρχη μέσα στην Ευρωζώνη.Αυτή τη στιγμή η Μέρκελ είναι σχεδόν απομονωμένη μια που η κρίση γίνεται συστημική.Αυτόν τον πολύτιμο χρόνο ποιός τον κέρδισε για την Ελλάδα και σε βάρος του κομματικού ποσοστού;Και αν υποθέσουμε ότι όντως η Ευρωζώνη θα διαλυθεί,πράγμα που δεν αποκλείεται καθόλου,είναι το ίδιο να γυρίσει η κάθε χώρα συντεταγμένα, και με δικλείδες για τους κραδασμούς που θά΄ναι έντονοι,στο εθνικό της νόμισμα με κοινή ευρωπαική γραμμή απο το να απομονωθεί η Ελλάδα μόνη σαν τον παρία;Τα πράγματα δεν είναι μονοδιάστατα,ας κοιτάμε και λίγο την μεγάλη εικόνα.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Tινα 18/06/2012 02:23:33

        Μάλλον δεν έχετε αντιληφθεί προς τα πού κατευθύνεται η Ελλάδα με τα μνημόνια ούτε ότι η ρημαγμένη οικονομία της δεν μπορεί να ζωντανέψει με τα μέτρα που προτείνει ο Σαμαράς, ακόμη κι αν ήταν σε θέση το κόμμα του να τα εφαρμόσει σωστά (αποκρατικοποιήσεις από τη ΝΔ;-το έκανε με μεγάλη 'επιτυχία' επί Καραμανλή και Μητσοτάκη). Η επόμενη κυβέρνηση δυστυχώς θα είναι του Σύριζα. Η ΝΔ δεν μπορεί να το σταματήσει αυτό για τους λόγους που αναφέρει η llila, η οποία δε βλέπει τη 'μεγάλη εικόνα'.

        • Tινα avatar
          Tινα @ Δημήτρης 18/06/2012 09:10:28

          Το που πάει η Ελλάδα φιλε μου με τα μνημόνια το βλέπω και εγώ και όλος ο κόσμος.Απέτυχαν παταγωδώς και οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο γκρεμό.Το ζω καθημερινά και σε ατομικό επίπεδο.Και εγώ φοβάμαι ότι μ΄΄εναν σίριζα στα κεραμίδια για οποιαδήποτε αλλαγή σ'αυτό το άρρωστο κράτος οι προσπάθειες μπορεί να πέφτουν στο κενό.Όμως η λύση πια είναι;Προκειμένου να μην γιγαντωθεί ο σίριζα να σηκώσουμε τα χέρια από τώρα και να μην προσπαθήσουμε καν;

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ llila 18/06/2012 14:28:11

      Αγαπητή Ilila,
      Σέβομαι τους προβληματισμούς σου, αλλά εν κατακλείδι, τί ακριβώς θά "θελες να γίνει αφ' ής στιγμής βρεθήκαμε εδώ που βρεθήκαμε ;;;;;;;
      Δεν πανηγυρίζω, απλώς εκφράζω ανακούφιση !
      Θα μπορούσα όμως να σου απαντήσω, αν τύχαινε να είμαι ένας από τους πανηγυρίζοντες:
      Ας έβγαινε ο Τσίπρας με μία έστω ψήφο παραπάνω, για να δείς γιατί πανηγυρίζω τώρα, που αυτό δεν έγινε !!!!!!!!! Ευτυχώς, που δεν χρειάστηκε να διαπιστώσεις , γιατί (τώρα) πανηγυρίζω !!!!

      • llila avatar
        llila @ Παύλος 18/06/2012 15:55:51

        Πεπόνης είπε:
        18/06/2012 στις 8:06 am
        Μια μέρα μετά τις εκλογές υπενθυμίζω στον νικητή τα “18 κοστολογημένα μέτρα για την έξοδο από την κρίση”:

        1. Αποκατάσταση των χαμηλών συντάξεων και των πολυτεκνικών επιδομάτων στα επίπεδα του 2009, της εξισωτικής για τους κτηνοτρόφους, των ειδικών μισθολογίων –αρχικά για την πολεμική αεροπορία- και αποκατάσταση των ζημιών για τους ομολογιούχους και τα ασφαλιστικά ταμεία

        2. Επέκταση των επιδομάτων εργασίας για 2 χρόνια

        3. Επίδομα ανεργίας σε μη μισθωτούς και καταστηματάρχες, που έχασαν την επιχείρησή τους και βρίσκονται κάτω από ένα εισοδηματικό όριο

        4. Να μη ξεπερνά η φορολογία το 25% του οικογενειακού εισοδήματος

        5. Να μην πέσουν άλλο οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα. Στήριξη των ΣΣΕ. Επαναφορά της μετενέργειας

        6. Σταδιακή άνοδο του αφορολόγητου από τις 5000 στις 8000 το επόμενο έτος και στις 10.000 το μεθεπόμενο

        7. Αντικατάσταση το χαρατσιού της ΔΕΗ με νέο ΕΤΑΚ

        8. Σταδιακή μείωση των φορολογικών συντελεστών, με άμεση μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 9% και σταδιακή, σε τρία χρόνια, μείωση των τριών κλιμάκων του φόρου προστιθέμενης αξίας στο 19% για τον υψηλό, στο 9% για το μεσαίο και στο 5% για το χαμηλό και όλο το τουριστικό πακέτο.

        9. Επέκταση για 2 χρόνια έως το 2016 των περικοπών των 11,6 δις που έχουν προγραμματιστεί για το 2013-2014

        10. Όχι άλλες περικοπές εργαζομένων, με ρυθμίσεις πέραν του κανόνα 1/10 στο δημόσιο

        11. μέτρα για τους δανειολήπτες. Πληρωμή μόνο των τόκων για τους ανέργους δανειολήπτες. Μηνιαία δόση έως το 30% του εισοδήματος για τους υπόλοιπους

        12. Αναστολή του Τειρεσία για όσους μπήκαν την τελευταία διετία

        13. Ρευστότητα στην πραγματική οικονομία με σειρά μέτρων όπως η επιστροφή των καταθέσεων

        14. Συμψηφισμός των οφειλών από κα προς το δημόσιο

        15. Αποδέσμευση ακίνητης περιουσίας του δημοσίου με νομοθετικές πρωτοβουλίες

        16. Αποκρατικοποιήσεις πέραν των δεσμεύσεων των δανειακών συμβάσεων

        17. Αποκατάσταση του αισθήματος ασφαλείας με μέτρα αντιμετώπισης της λαθρομετανάστευση, του παραεμπορίου, των κουκουλοφόρων, του οργανωμένου εγκλήματος κι της χαμηλής εγκληματικότητας

        18. Επίσπευση της ανακήρυξης της ΑΟΖ

        Τα μισά από αυτά αν τηρήσει θα πανηγυρίζω και εγώ μαζί σου Παύλο.
        Ειλικρινά

    • rasputin avatar
      rasputin @ llila 18/06/2012 15:47:54

      Παράλογο δεν είναι , αλλά πέρυσι τον Νοέμβριο είχες απέναντι σου έναν σφιχτό γαλλογερμανικό άξονα και γενικώς καμία διάθεση διαπραγμάτευσης .
      Το 40 , 45 ή 50% του Σαμαρά θα ήταν πρόσκαιρα καλό για τον ίδιο και την παράταξη , τι να το κάνω όμως αν δεν συνέφερε την χώρα .
      Όπως του βάλανε στον λαιμό σαν αντιπολίτευση , το ίδιο θα του κάνανε και αν ήταν κυβέρνηση .
      Τώρα το γενικότερα κλίμα φυσικά και ευνοεί την αλλαγή πολιτικών του μνημονίου . Δεν νομίζω να χρειάζεται να αναλύσω τους λόγους που τώρα γίνεται ενώ πριν δεν γινόταν .

      • llila avatar
        llila @ rasputin 18/06/2012 16:58:05

        Ένα σοφό ρητό λέει :
        ο νικητής προχωράει τόσο, όσο του επιτρέπει η δύναμη του,
        ο ηττημένος υποχωρεί τόσο, όσο του το επιβάλει η αδυναμία του.

  44. mojo62 avatar
    mojo62 18/06/2012 01:22:09

    Απορία αδαούς.Δεδομένης της προεκλογικής δεσμεύσεως Σαμαρά οτι θα γίνει μία εξεταστική για το πως φτάσαμε στο ΔΝΤ, την τρόικα και το μνημόνιο,εξηγήστε πως θα την κάνει, συγκυβερνώντας με το πασοκ του εκλεγμένου βουλευτή Αχαίας ΓΑΠ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ mojo62 18/06/2012 01:27:38

      γιατι δεν περιμένεις να δούμε όλοι;

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ mojo62 18/06/2012 02:32:10

      μπας και ξεχνάς ότι το να προκύψουν ευθύνες Παπανδρέου σε αυτή την εξεταστική θα ήταν το μεγαλύτερο δώρο για το Βενιζέλο που κάνει "κρα" για να τον πετάξει από το ΠΑΣΟΚ; ήδη ο Παπακωνσταντίνου τον ήπιε και δεν βγήκε και πάλι βουλευτής, μαζί με αυτόν και ο Ραγκούσης ενώ η μνημονιακιά Λούκα, αρχιτέκτων του "Λεφτά Υπάρχουν" στήριξε ΣΥΡΙΖΑ και μετά τα σημερινά αποτελέσματα πέρασε στη πολιτική ανυπαρξία. Αν θέλει να έχει ελπίδες ανόδου το ΠΑΣΟΚ με δέκα χέρια θα προσυπογράψει το συγκεκριμένα εγχείρημα όπως και η πλειονότητα της Βουλής...τι καλύτερο δώρο για το Μπένυ να είναι το θύμα ο Νο1 πολιτικός του εχθρός;

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ GreekInLux 18/06/2012 11:11:19

        Ενσταση ! Το ανωθεν σχολειο προσβαλλει την νοημοσυνη των αναγνωστων του αντινιουζ

    • m.s avatar
      m.s @ mojo62 18/06/2012 11:54:56

      όταν λέτε πασόκ ποιο εννοείτε ; το ροζ ή το πράσινο;

  45. ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
    ΕΛΛΗΝΑΣ 18/06/2012 01:24:18

    ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΝΙΚΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΠΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ,Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΞΕΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ,ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ,ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ,ΞΕΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ,ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ,
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΜΟΝΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ,
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ,ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ

  46. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 18/06/2012 01:28:38

    Μᾶς τό εἶχε πεῖ "Νά μοῦ ἔχετε ἐμπιστοσύνη".

    Δέν νίκησε ἡ ΝΔ τοῦ ΑΣ, νίκησε ἡ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ. ῾Ο ΑΣ θά εἶναι πρωθυπουργός ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (ἐξαιροῦντε οἱ ἑλληνοποιηθέντες λάθρο!).

  47. alex23 avatar
    alex23 18/06/2012 01:29:14

    δεν ζηλευω παντως τον σαμαρα..

    η νδ κερδισε μια μεγαλη μαχη, αλλα οχι τον πολεμο, που ειναι σε πολλα μετωπα..
    θα πρεπει να διαχειριστει μια διαπραγματευση για αλλαγες με το συριζα να μην εχει τιποτα να χασει αν στελνει συνεχως μηνυματα εκτος συνορων οτι δεν αναγνωριζει την οποιαδηποτε νομιμη υπογραφη ή συμφωνια θα κανει η νεα κυβερνηση και θα μιλαει μονο για μνημονια και θα στρογγυλοποιει ολα τα πολιτικα θεματα που θα το οριζουν σαν χωρο

    ενα πασοκ που θα απαιτει ασυλια για να συμμετεχει σε ενα σχημα ενοτητας
    ενα πρωην πασοκ που κρυμενο πισω απο το συριζα θα ονειρευετε την επιστροφη του στο "my precious" κουταλι της εξουσιας
    ενα κκε που θα κανει ολομετωπο παντου
    μια χρυση αυγη που ψαχνετε να ειναι στην επικαιροτητα και να υποκαθιστα τον νομο
    τους καμμενους που πουλανε ονειρα σε παλιοημερολογιτες και πρωην καρατζαφερικους, του οτι θα παρουν πισω την πολη αν βαλουν συγκεκριμενο πρωην στρατιωτικο αρχηγο του στρατου (μια απο τις υποτιθεμενες προφητειες του γεροντα παισιου )
    μια διαπλοκη που μπορει να μην κερδισε σημερα με μια επιστροφη σε ενα νεο υποτιμημενο νομισμα, αλλα δεν θα εγκαταλειψει τα σχεδια αυτα τοσο ευκολα, αν δεν 'τιμωρηθει' για τα παιχνιδια της
    ενα καρατζαφερη που με ποσοστο πανω απο 1.5% θα συνεχισει να περνει λεφτα και να ελπιζει σε επιστροφη του μεσα απο μια χαλαρη ψηφο στις ευροεκλογες
    και μια ομαδα δελφινων που αν βαλουν τον εγωισμο τους πανω απο το εθνικο καλο, ειναι ικανοι να παρουσιασουν τα χειροτερα ελλατωματα του λαου μας

    και ακομα μια ανιερη συμμαχια γερμανων,αγγλων και αμερικανων που σε καποια απο τα βασικα σεναρια τους η ελλαδα εκτος απο πεδιο πολιτικων δοκιμων και ενεργειακων ευκαιριων, ειναι και πεδιο παραδειγματισμου και εκβιασμου για να προωθηθουν γεωπολιτικα ζητηματα σε αλλες χωρες και που ο μονος λογος που ειμαστε ακομα 'ζωντανοι' μεχρι τουλαχιστον το τελος νοεμβριου, ειναι οι αμερικανικες εκλογες που παγωσαν ολα τα θεματα που μπορουσαν να δημιουργησουν προβλημα στην επανεκλογη του ομπαμα, οπως ενας πολεμος στην συρια ή στο ιραν, ή μια εξοδος της ελλαδας απο το ευρω..

    • llila avatar
      llila @ alex23 18/06/2012 01:31:42

      σωστός!!

    • voter avatar
      voter @ alex23 18/06/2012 08:28:56

      Για αυτό ακριβώς ψηφίσαμε Α. Σαμαρά !(τουλάχιστόν όλοι εμείς που δεν έχουμε προσωπικές σχέσεις και αλισβερίσια με το πολιτικό κατεστημένο και που οι μισοί απο τους εκλεγέντες βουλευτές της ΝΔ μας προκαλούν ρίγη απελπισίας )

      Για να ασχοληθεί σαν πραγματικός ηγέτης με όλα όσα αναφέρεις ! Απο Σύριζα και δελφίνους ,μέχρι "ανίερες αγγλοσαξωνικές συμμαχίες ".Κανείς δεν είπε οτι θα είναι εύκολο και μοιάζει να το ξέρει καλά κι ο ιδιος .Θα απαιτηθούν πολυ σκληρές διαπραγματεύσεις και ενωτικο-ισορροπιστικό κλίμα ταυτοχρόνως ,έσω και έξω .

      Τον στηρίζουμε λοιπόν και του ευχόμαστε να τα καταφέρει για το καλό όλων μας .

  48. Ερωτοφωτόσχιστος avatar
    Ερωτοφωτόσχιστος 18/06/2012 01:45:00

    Ναι ρεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!! ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ!! ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΡΧΗΓΑΡΑ ΜΟΥ!

  49. Enzo avatar
    Enzo 18/06/2012 01:45:50

    Τωρα αρχιζουν τα δυσκολα για τον Σαμαρα.
    Καλη επιτυχια και ο θεος βοηθος.

  50. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 18/06/2012 01:55:37

    Φτού ξελευτεριά!!!!!! Ανάσανα!!!!! Μπράβο και καλό κουράγιο στον Ηγέτη μας. Μπράβο σε όλους μας εδώ σε αυτό το μετερίζι. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ http://www.youtube.com/watch? http://www.youtube.com/watch?v=R0xUtng0kds ΥΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ http://www.youtube.com/watch?v=Qe4_U9gfCFI&feature=related

  51. vagkalf avatar
    vagkalf 18/06/2012 02:30:54

    ...........αντωνη..............συριζα περασε.............

  52. partyman avatar
    partyman 18/06/2012 02:49:17

    καλησπέρα αγαπητοί φίλοι & φίλες,

    ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, αναπάντεχα και ανεπιφύλακτα μεγάλη επιτυχία η αποψινή!!!!

    ΑΛΛΑ μην ξεχνάμε:
    -επιστρέφει η Τρόικα
    -οι Τραπεζίτες ανοίγουν σαμπάνιες απόψε
    -η Μέρκελ κάνει τούμπες από την χαρά της
    -το ευρώ ανεβαίνει ήδη
    -αρχίσανε οι δηλώσεις "

    με λίγα λόγια, δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ απόψε ή να αρχίσω να κλαίω
    ή μάλλον απόψε θα το χαρούμε, αλλά όπως το κόβω από αύριο θα αρχίσουμε το κλάμα

    Καλή Δύναμη παιδιά!!!

  53. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 18/06/2012 03:20:32

    ‎''Αλλά με τις ξόβεργες, μπορεί να πιάνεις πουλιά, δεν πιάνεις όμως ποτέ το κελαηδητό τους. Χρειάζεται η άλλη βέργα, της μαγείας, και ποιός μπορεί να την κατασκευάσει αν δεν του ’χει από μιας αρχής δοθεί;'' ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ Αφιερωμένο με αγάπη, κ. Αντώνη Σαμαρά. Αναρωτιέμαι, εάν σ΄εσάς έχει από την αρχή δοθεί αυτή η βέργα της μαγείας, κι απλά ως εδώ οι ‘’σκοπιμότητες’’, σας εμποδίσαν να τη χειρισθείτε με στόχο το κοινό καλό…. Σε πολύ λίγο χρόνο, θα έχω την απάντηση, κι εσείς θα δείτε πια τον εαυτό σας στον καθρέφτη της αλήθειας. Μακάρι τώρα που επί τέλους θα ηγηθείτε όπως τόσο πολύ το επιθυμούσατε, να ελευθερωθείτε και να εμφανίσετε και όλες εκείνες τις αρετές που μέχρι σήμερα ίσως δεν είχατε την ευκαιρία να επιδείξετε. Κάντε λοιπόν τις υπερβάσεις, την επανάσταση και τις ανατροπές που θα σας διαφοροποιήσουν οριστικά από τον συρφετό των πολιτικών σαλτιμπάγκων που χρόνια τώρα παρελαύνουν στην αρένα. Ούτε χρόνος, ούτε ανοχή, ούτε και περιθώρια επανάληψης λαθών υπάρχουν πλέον. Όμως να είστε σίγουρος ότι εάν τολμήσετε να υπερασπιστείτε τελικά, το δικαίωμα του Ελληνικού λαού στην περηφάνεια, την αξιοπρεπή ζωή και στο όνειρο για ένα καλύτερο αύριο, ακόμα κι όσοι σήμερα στέκονται απέναντί σας …..προβληματισμένοι, θα σας στηρίξουν και θα σας αποδεχθούν. Είναι δική σας η επιλογή. Δική σας η ευκαιρία. Ελπίζω να προτιμήσετε το δύσκολο δρόμο της ρήξης και της σύγκρουσης, κι εκεί σας εύχομαι μονάχα νίκες. Καλή δύναμη.

  54. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 18/06/2012 08:06:00

    Μια μέρα μετά τις εκλογές υπενθυμίζω στον νικητή τα "18 κοστολογημένα μέτρα για την έξοδο από την κρίση":

    1. Αποκατάσταση των χαμηλών συντάξεων και των πολυτεκνικών επιδομάτων στα επίπεδα του 2009, της εξισωτικής για τους κτηνοτρόφους, των ειδικών μισθολογίων –αρχικά για την πολεμική αεροπορία- και αποκατάσταση των ζημιών για τους ομολογιούχους και τα ασφαλιστικά ταμεία

    2. Επέκταση των επιδομάτων εργασίας για 2 χρόνια

    3. Επίδομα ανεργίας σε μη μισθωτούς και καταστηματάρχες, που έχασαν την επιχείρησή τους και βρίσκονται κάτω από ένα εισοδηματικό όριο

    4. Να μη ξεπερνά η φορολογία το 25% του οικογενειακού εισοδήματος

    5. Να μην πέσουν άλλο οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα. Στήριξη των ΣΣΕ. Επαναφορά της μετενέργειας

    6. Σταδιακή άνοδο του αφορολόγητου από τις 5000 στις 8000 το επόμενο έτος και στις 10.000 το μεθεπόμενο

    7. Αντικατάσταση το χαρατσιού της ΔΕΗ με νέο ΕΤΑΚ

    8. Σταδιακή μείωση των φορολογικών συντελεστών, με άμεση μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 9% και σταδιακή, σε τρία χρόνια, μείωση των τριών κλιμάκων του φόρου προστιθέμενης αξίας στο 19% για τον υψηλό, στο 9% για το μεσαίο και στο 5% για το χαμηλό και όλο το τουριστικό πακέτο.

    9. Επέκταση για 2 χρόνια έως το 2016 των περικοπών των 11,6 δις που έχουν προγραμματιστεί για το 2013-2014

    10. Όχι άλλες περικοπές εργαζομένων, με ρυθμίσεις πέραν του κανόνα 1/10 στο δημόσιο

    11. μέτρα για τους δανειολήπτες. Πληρωμή μόνο των τόκων για τους ανέργους δανειολήπτες. Μηνιαία δόση έως το 30% του εισοδήματος για τους υπόλοιπους

    12. Αναστολή του Τειρεσία για όσους μπήκαν την τελευταία διετία

    13. Ρευστότητα στην πραγματική οικονομία με σειρά μέτρων όπως η επιστροφή των καταθέσεων

    14. Συμψηφισμός των οφειλών από κα προς το δημόσιο

    15. Αποδέσμευση ακίνητης περιουσίας του δημοσίου με νομοθετικές πρωτοβουλίες

    16. Αποκρατικοποιήσεις πέραν των δεσμεύσεων των δανειακών συμβάσεων

    17. Αποκατάσταση του αισθήματος ασφαλείας με μέτρα αντιμετώπισης της λαθρομετανάστευση, του παραεμπορίου, των κουκουλοφόρων, του οργανωμένου εγκλήματος κι της χαμηλής εγκληματικότητας

    18. Επίσπευση της ανακήρυξης της ΑΟΖ

    • llila avatar
      llila @ Πεπόνης 18/06/2012 15:31:24

      Όλα αυτά last year!!
      Από σήμερα διάλειμμα τέλος , τα κεφάλια μέσα τώρα.
      Στα σκατά.

  55. η Dimi avatar
    η Dimi 18/06/2012 08:54:07

    Δόξα τω Θεώ για την Εκλογική Νίκη της Ελλάδας μας!
    - «Από σήμερα αρχίζουν τα δύσκολα για τον Σαμαρά» λένε οι δύσπιστοι.
    - «Μα, υπήρξε μία, έστω μία φορά εύκολη στη πολιτική πορεία του κ. Σαμαρά;»
    τους απαντάμε με ερώτηση.

    Θερμά Συγχαρήτηρια! στη Διοίκηση και τους Συντελεστές Antinews.gr για τη τεκμηριωμένη και σθεναρή, πατριωτική τους θέση, όλα αυτά τα χρόνια.
    Ευχές Πολλές, με τη βεβαιότητα ότι το τσουνάμι Αξιοπιστίας Αntinews.gr θα συνεχίσει ν’ απλώνεται στον κόσμο όλο.

  56. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 18/06/2012 09:03:23

    Νίκη της Ελλάδας!
    Νίκη του Αντώνη Σαμαρά!
    Καλή Δύναμη και Καλή Επιτυχία στο τιτάνιο έργο που αναλαμβάνει!
    Ζήτω η Νέα Δημοκρατία!

  57. Κβάντα avatar
    Κβάντα 18/06/2012 09:08:37

    Καλή αρχή στον ΑΣ!
    Ελπίζω αυτή τη φορά να μην μας...
    Καλημέρα.

  58. ERASMUS avatar
    ERASMUS 18/06/2012 09:23:43

    Συγνώμη αλλά νομίζω ότι άλλο έργο είδατε χθες το βράδυ και σε άλλο κανάλι !!

    Η Παπαρήγα ζήτησε από τον κόσμο να διορθώσει την ψήφο του και την διόρθωσε . Της μείωσε το ποσοστό 50%
    Ο Καμμενος έχασε ένα 3% προς την ΝΔ παρόλα αυτά έμεινε ζωντανός να περιμένει κάθε στραβοπάτημα του Α.Σαμαρα και να θυμίζει ότι είναι ο εναλλακτικός πόλος της Δεξιάς περιμένοντας τις δυνάμεις του μόνο να ανεβαίνουν
    Ο Κουβελης έμεινε σε ποσοστό τέτοιο ώστε να μην είναι καθοριστικός εκλογικός παράγοντας αλλά και να του θυμίζει ότι αν δεν είχε φύγει από το μαντρί τώρα το ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν αυτόδυναμη κυβέρνηση
    Το ΠΑΣΟΚ έμεινε στο ποσοστό του λύκου που παραμονεύει έξω από στο μαντρί κρυμμένο να μαγκώσει κανένα πρόβατο που θα κάνει το λάθος να βρει …..
    Η Χρυσή Αυγή είναι παρούσα , αλώβητη επιβραβεύοντας το χαστούκι στην Κανελη και την πίεση που ασκεί προς τους μετανάστες
    Και ο Α.Σαμαρας θα αναγκαστεί να κάνει κυβέρνηση με
    1. Την ανάσα του Τσιπρα στην πλάτη του έτοιμος να του κράζει μεγαλοφώνως εκ των ασφαλών νερών της αντιπολίτευσης για το όποιο αντικοινωνικό μέτρο φέρει και με την απειλή ότι η επόμενη μείωση των ποσοστών της ΝΔ , θα τον φέρει αυτοδύναμο
    2. Τον Μπενυ που θα παρακολουθεί τις κυλιόμενες δημοσκοπήσεις και θα είναι έτοιμος να του τραβήξει την καρέκλα ( τους βουλευτές που θα υποστηρίζουν την νεα κυβερνηση εννοώ ) αν θεωρήσει ότι είναι κατάλληλο το ποσοστό που θα πάρει αν ξαναγίνουν εκλογές παίζοντας ένα ιδιότυπο παιγνίδι εκβιασμού ( εκ του ασφαλούς και αυτός)
    3. Την Ντορα που την κατάλληλη στιγμή θα ζητήσει αλλαγή ηγεσίας
    4. Τους ευρωπαίους και το ΔΝΤ που θα του γίνανε τον ουρανό με τα άστρα και θα πρέπει στην συνέχεια να ζητάει από τον κόσμο με ανάλογες θυσίες και κάθε θυσία θα αποτυπώνεται σε μείωση των ποσοστών της ΝΔ προς τον Καμμενο , Λαος και Μανο και με αντίστοιχη μείωση του ποσοστού που χρειάζεται η αυτοδυναμία
    Αυτό που είδαμε χθες δεν είναι εκλογική νίκη της ΝΔ αλλά τον μουντζούρη που παίζαμε παλιά και αυτή την φορά τον μουντζούρη τον κρατάει ο Α.Σαμαρας

    Συγνώμη αλλά αυτό το έργο έπαιζε χθες στην τηλεόραση………

  59. GO avatar
    GO 18/06/2012 09:25:08

    Πριν απ' όλα:
    Σχηματισμός Κυβέρνησης των αρίστων, με 12, το πολύ 15 μέλη.
    Κανένας διορισμός συμβούλων και μετακλητών. Αξιοποίηση των υπαρχόντων στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης.
    Κανένας διορισμός golden boy στις Διοικήσεις των Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Αξιοποίηση των αρίστων κομματικών στελεχών, με λογικές και πάντως επίκαιρες αποδοχές.
    'Αμεση κατάργηση των προνομίων, ιδίως των συνταξιοδοτικών και παραδειγματική μείωση των αποδοχών και των αποζημιώσεων των Βουλευτών, των Υπουργών, του Πρωθυπουργού και του Προέδρου της Δημοκρατίας.
    Πάμε Νέα Δημοκρατία και Αντώνη Σαμαρά!!!

    • Nikitas avatar
      Nikitas @ GO 18/06/2012 11:36:18

      Μακάρι να καταφέρει να τα κάνει όλα αυτά και ακόμα περισσότερα, όπως δικαιότερο φορολογικό σύστημα, πάταξη της διαφθοράς παντού και κατάργηση των μισθολογικών και συνταξιοδοτικών προνομίων όχι μόνο των βουλευτών και υπουργών όπως λες αλλά όλων προνομιούχων του δημοσίου και των ΔΕΚΟ που ανήκουν στο βαθύ ΠΑΣΟΚ. Δεν μπορεί επιτέλους ένας προνομιούχος υπάλληλος δημοσίου ή ΔΕΚΟ να έχει διπλάσιο και τριπλάσιο μισθό από αντίστοιχο υπάλληλο στη Γαλλία ή τη Γερμανία.

      Βέβαια το μεγάλο θέμα είναι αν θα καταφέρει να κάνει τα παραπάνω αφού η δημιουργία κυβέρνησης εξαρτάται δυστυχώς από το ΠΑΣΟΚ στο οποίο ακόμα ανήκουν όλοι αυτοί οι προνομιούχοι.

    • voter avatar
      voter @ GO 18/06/2012 14:16:38

      Το ένα τρίτο απο αυτά αν ευτυχήσουμε να δούμε GO να το κάνει ο Σαμαράς ,θα έχει βάλει τα θεμέλια για ένα νέο κράτος και θα μείνει στην συνείδηση και την ψυχή μας ως ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της χώρας .

  60. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 18/06/2012 09:27:48

    Καλημέρα σε όλους. Συγχαρητήρια σε όσους έβαλαν έστω και ένα λιθαράκι για την πρωτιά. όχι για την πρωτιά αλλά για το διακύβευμα. Καλό θα είναι να κωπάσουν λίγο οι πανηγυρισμοί γιατί η χώρα έχει μπροστά της δύσκολες μάχες στον αγώνα για επιβίωση. Στο χείλος του γκρεμού δεν πανηγυρίζεις αλλά ξεφυσάς από ανακούφιση που δεν έπεσες. Σε όλους τους πολέμους η πιο σπουδαία μάχη είναι η τελευταία. Και αυτή δε δόθηκε ακόμα.
    ΥΓ.Αυτοί που δεν πήγαν να ψηφίσουν και βγήκαν πάλι πρώτο "κόμμα" αλήθεια σε τι θεό πιστεύουνε ήθελα νά 'ξερα.Τόσα μεγάλα γεννητικά όργανα έχουνε και τους γράφουνε όλους, άμα λάχει;

    • adidrust avatar
      adidrust @ Γιάννης Φαίλτωρ 18/06/2012 09:41:33

      κανένας Νεοδημοκράτης δεν πανηγυρίζει. Και είναι πρωτόγνωρη πολιτική στάση αυτή των ψηφοφόρων που δείχνει ξεκάθαρα ότι η ΝΔ αντικατοπτρίζει τον ορθολογισμό στην κοινωνία.

      Όλοι περιμένουν πλέον από το κόμμα να φέρει τον τόπο ΑΜΕΣΑ και με ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΣΜΟ σε μια νέα εποχή αξιοποιώντας την βοήθεια από παρόμοιους λογικούς και υπεύθυνους πολιτικούς κύκλους ή και μεμονωμένους εκλεγμένους.

      και για να μην ξεχνιόμαστε... πρώτη αντιπολίτευση είναι οι ψηφοφόροι της ΝΔ. Αυτό είναι ευλογία για τον τόπο.

      Τελευταία ευκαιρία λοιπόν.
      ΑΜΕΣΑ και ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ

    • maquis avatar
      maquis @ Γιάννης Φαίλτωρ 18/06/2012 11:48:34

      Mπααα... ή εχουν εξασφαλισει το μελλον τους ή ειναι τελείως κατεστραμμενοι.

  61. panos avatar
    panos 18/06/2012 09:30:57

    ΑΞΙΟΣ ΑΝΤΩΝΗ.

  62. GO avatar
    GO 18/06/2012 09:42:39

    Η Δημοκρατία έχει κανόνες.
    Τους σεβόμαστε.

  63. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 18/06/2012 10:13:39

    Καλως 'η κακως δεν υπαρχει ουτε ιχνος ανοχης απο τον κοσμο ,επισης τα ΜΜΕ ειναι γνωστο πως θα λειτουργησουν, συνεπως τα λαθη της κυβερνησης καραμανλη πρεπει να μην ξαναγινουν απαιτειται αριστη επιλογη προσωπων ,αποφασιστικοτητα, (οχι παλινωδιες),κι επικοινωνιακη σοβαροτητα.

  64. Akritas avatar
    Akritas 18/06/2012 10:39:05

    κ. Σαμαρά καμιά υπογραφή δεν έβαλα και ούτε σε εξουσιοδότησα . Η επιπλέον ψήφος των 12% που πήρες, ήταν ψήφος:

    -ανοχής και τελευταίας ευκαιρίας,
    -εξουσιοδότησης για ΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ των αποικιακών όρων σε αυτό που υπέγραψες χωρίς να με ρωτήσεις,
    -για ΜΗ ΥΦΕΣΙΑΚΑ ΜΕΤΡΑ,
    -προώθησης καταπολέμησης της Διαφθοράς και της Γραφειοκρατίας και όχι υπόθαλψής της,
    -αναγκαστικής επιλογής λόγω των λοιπών κάκιστων επιλογών που μου έδωσε το πολιτικό σύστημα.

  65. α.α avatar
    α.α 18/06/2012 11:15:06

    Μετά τη νίκη,να δούμε αν θα εφαρμοστούν όσα διακήρυξε ο κ. Σαμαράς για τα οικονομικά και κοινωνικά (εγκληματικότητα, λαθρομετανάστευση) θεματα και μάλιστα άμεσα . Αλλιώς βλέπω μεγάλες αλλαγές στο νέο εκλογικό -πολιτικό σκηνικό.

  66. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 18/06/2012 11:18:37

    Πρόεδρε, τα κατάφερες! Μπράβο, από όλους όσους σε πιστέψαμε!
    Έχεις 6 μήνες καιρό: για να φέρεις τα πρώτα ελπιδιφόρα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ σε ανεργία, ανάπτυξη, ασφάλεια, ανανέωση, και να ριζώσει η ελπίδα.
    ΜΕΤΑ, έχεις 2 χρόνια για να επιστρέψει ο τόπος σε υγιή ανάπτυξη και να ξεχυθεί, πάλι, ο Ελληνισμός.
    Αν τα καταφέρεις, ο Τσίπρας θα επιστρέψει στο 4%.
    Οι δημαγωγοί είναι σαν τις ύαινες: τρέφονται από σάρκες που σαπίζουν. Θεράπευσε τη σαπίλα, και εξαφανίζεις τους δημαγωγούς.
    Διαφορετικά, ο Τσίπρας θα έχει 45% στις επόμενες εκλογές, και ο τόπος θα έχει χάσει το τραίνο για 30 χρόνια.

    • Nikitas avatar
      Nikitas @ Κόνδωρας 18/06/2012 12:35:56

      Δυστυχώς δεν έχει 6 μήνες ή 2 χρόνια. Αν θυμάσαι, την περασμένη Πέμπτη οι Γερμανοί και οι Τροϊκανοί είπαν ότι η Ελλάδα έχει 100 μόλις μέρες.

  67. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 18/06/2012 11:26:12

    Και μια γρήγορη σκέψη, βλέποντας το Μεϊμαράκη σε μερικές φωτό πανηγυρισμών: τα κατάφερες, γερόλυκε...

    • GO avatar
      GO @ Κόνδωρας 18/06/2012 12:18:18

      'Οχι και γερόλυκος το λυκόπουλο.
      Μακάρι να τον είχε δίπλα του από την αρχή ο Σαμαράς αντί για κάποιους λαπάδες ερασιτέχνες της πολιτικής.

  68. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 18/06/2012 11:26:45

    Mπράβο στον Αντώνη και σε όλους τους αγωνιστές της ΝΔ, διαδικτιακούς και μη.
    Δεν είναι όμως ώρα για πανηγυρισμούς και πολλά χαμόγελα-ο κόσμος υποφέρει. Τον Αντώνη τον περιμένει γολγοθάς. Ο Θεός ας είναι μαζί του και μαζί μας..

  69. Ο Γερος του Μωρηα avatar
    Ο Γερος του Μωρηα 18/06/2012 11:27:09

    Πολυς ενθουσιασμος παιδια και δεν ξερω αν δικαιολογειται εκ των αποτελεσματων.
    ΝΔ πρωτη.Νικητης ομως ο ΣΥΡΙΖΑ.Ειτε μας αρεσει ειτε οχι.
    Πριν απο ενα μηνα προκαλεσαμε εκλογες με τον πηχυ στην αυτοδυναμια κι ο ΣΥΡΙΖΑ με πηχυ την βελτιωση των ποσοστων του.
    Σημερα και υστερα απο δυο εκλογικες αναμετρησεις κι αφου κοντεψαμε να συμφωνησουμε ακομα και με τον διαβολο επαναφερωντας πισω οτι με τον χειροτερο τροπο ειχαμε διωξει και κινητποιωντας ολον μα ολον τον κομματικο μηχανισμο πετυχαινουμε μια συσπειρωση σχεδον απολυτη (92%) και παρολα αυτα βολοδερνουμε στο τραγικο-για την ιστορια μας-30% κονταροχτυπωμενοι μ ενα κομμα που πριν 2 μηνες χαροπαλευε στο 4-5% και σημερα ειναι αξιωματικη αντιπολιτευση του 27% με σαφως χαμηλωτερη συσπειρωση (84%).
    Δεν εξεταζω τα σεναρια συγκυβερνησης (ομηριας τα λεω εγω) & τις θανατηφορες παγιδες που κρυβουν.Ουτε ειναι χαζος ο Τσιπρας να συμμετεχει.Θα καθησει στην ασφαλεια της αντ/σης πανισχυρος και πυροβολωντας κατα βουληση καθε προσπαθεια της οποιας "συγκυβερνησης" απομειωνωντας τον ετσι κι αλλιως βραχυβιο βιο της.
    Αν σε ολα αυτα συνυπολογησουμε την φυσιολογικ φθορα που θα εχουμε ως κυβερνηση συν την οποια φθορα απο επιπονα μετρα που ετσι κι αλλιως θα υποχρεωθουμε να εφαρμοσουμε ευκολα καταλαβαινει κανεις οτι ο ΣΥΡΙΖΑ καραδοκει στη γωνια και στις επομενες-οχι μακρινες κατα την εκτιμηση μου-εκλογες χτυπαει μεχρι και αυτοδυναμια.
    Γιατι λοιπον να πανηγυρισω;
    Αν τωρα αναλυσουμε και τα ποιοτικα χαρακτηριστικα των ψηφοφορων που μας ψηφισαν βλεπουμε οτι χασαμε "το δικο μας" κομματι στις ηλικιες 30-55,καθως επισης και την μεση και ανωτερη μορφωση (ο ΣΥΡΙΖΑ παραδοσιακα κατειχε τις μιροτερες ηλικιες και την ανωτατη μορφωση).
    Δεν ειναι καλα νεα αυτα κι ουτε οι οιωνοι ευνοϊκοί.
    Γιατι λοιπον να πανηγυρισω.
    Ασε που και για κυβερνηση - οποιας διαρκειας - δεν το θεωρω πολυ σιγουρο με τις συνεχεις κωλοτουμπες του Mπενυ και του ΣΥΡΙΖΟγενους Κουβελη.
    Λυπαμαι που δεν μπορω να συμμεριστω εστω και προσκαιρα την χαρα την πρωτιας.Γιατι μονο πρωτια ηταν οχι νικη.Δυστυχως

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ο Γερος του Μωρηα 18/06/2012 11:47:40

      Κυβερνηση θα κανουμε με το ΠΑΣΟΚ και τον Κουβελη αλλα αυτο δεν αλλαζει το συσχετισμο των δυναμεων δεξιας - αντιδεξιας που μετακινηθηκε πριν απο το 1981.
      Χθες πεθανε ο Ανδρεας Παπανδρεου.
      Το συνολο των μη μαρξιστικων κομματων - κομματων που δεν αυτοπροσδιοριζονται ως σοσιαλιστικα ή αριστερα προσεγγιζει για πρωτη φορα μετα απο 30 χρονια και εν μεσω τεραστιας κρισεως το 50%.
      ΝΔ+ΑΝΕΛ+ΧΑ+ΛΑΟΣ+ΔΡΑΣΗ εχουν 49,5%.
      Μπορει για διαφορους λογους (αλλος ειναι "αντιμνημονιακος",αλλος φασιστας,αλλος δεν μπηκε στη βουλη) ολο αυτο το ποσοστο να μην μπορει να αξιοποιηθει,πλην ομως δεν παυει να ανηκει σε διαφορα κλαδια και παρακλαδια της δεξιας.
      Καθολου ευκολος δεν ειναι ο δρομος του ΣΥΡΙΖΑ με 50% μη μαρξιστικα κομματα,το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ να του κανουν καταιγιστικη κριτικη και το ΚΚΕ να θελει να παρει το αιμα του πισω.
      Η ιδεολογικη αλλαγη με την εμφανιση ισχυρης ακροδεξιας και λαικων νεοφιλελευθερων τασεων (Μανοτζημερια) ειναι πιο σημαντικη απο την πολιτικη.
      Διαμορφωνεται ευρυτερο πεδιο αλλαγων εντος του οποιου το κομμα πρεπει να εξετασει την καθιερωση της απλης αναλογικης.
      Μεχρι τωρα η ΝΔ ηταν κατα της απλης αναλογικης λογω του φοβου της απομονωσης απο τα ποικιλωνυμα μαρξιστικα κομματα και κομματιδια που κερδιζαν το 60%+ της ψηφου και θα την καταδικαζαν σε μονιμη αντιπολιτευση.
      Στο νεο τοπιο ισχυρων ακροδεξιων εθνικιστικων αλλα και νεοφιλελευθερων εκσυγχρονιστικων τασεων η απλη αναλογικη δεν σημαινει απαραιτητως απομονωση για τη ΝΔ,ενα μετριοπαθες συντηρητικο κομμα.

      • Ο Γερος του Μωρηα avatar
        Ο Γερος του Μωρηα @ ψυχραιμια 18/06/2012 12:47:58

        Εχω διφορετικους υπολογισμους και ερμηνειες.
        Να επισημανω οτι στις εκλογες του 2004 ηταν στο 48% το αθροισμα του δεξιου τοξου (με 45,5% ΝΔ!!!+2,5% ΛΑΟΣ) και διχως το 7% της ΧΑ που επιτρεψτε μου να μην το θεωρω "αδελφο κομμα"-αλοιμονο-και διχως αλλο ενα 2-2,5% μοιρασμενο σε πολυ μικροτερα δεξια κομματα (Χριστιανοδημοκρατες,κομμα Φιλελευθερων κλπ).
        Επισης στο 49,5% που αναφερεις συνυπολογιζεις και το 7,5% των ΑΝΕΛ που εμπεριεχει-εκτος των αλλων-& ολιγον απο ΔΗΚΚΙ (Δημαρας).
        Ολα βεβαιως αυτα δεν αναφερωνται για να μειωσουν την αξια της πρωτιας αλλα γιατι πιστευω πως η παραταξη δεν ειναι στα πανω της και πως τα πολυ πολυ δυσκολα τωρα ξεκινησαν κι ο αντιπαλος δεν ειναι ευκολος...

        • ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ @ Ο Γερος του Μωρηα 18/06/2012 13:58:35

          Καλως ή κακως ενα κομματι της παραταξης στεγαζεται πλεον στη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ..Δες ποσοστα σε χωρια της Λακωνιας πχ.. H ευρυτερη κεντροδεξια παραταξη αθροιζεται λιγο πανω απο 40% (σχεδον οσο ειχε μεσο ορο παντα). Οι ανακαταταξεις αφορουν αλλους χωρους..

      • Απορών avatar
        Απορών @ ψυχραιμια 18/06/2012 15:12:30

        Η Χρυσή Αυγή είναι σοσιαλιστικό κόμμα, για την ακρίβεια εθνικοσοσιαλιστικό, αντικαπιταλιστικό (κατά δήλωση του φύρερ της) και πιστεύει σε κεντρικό σχεδιασμό της οικονομίας. Τί σχέση έχει με τη ΝΔ;
        Πιο κοντά στο ΚΚΕ είναι παρά στη ΝΔ.

        • rasputin avatar
          rasputin @ Απορών 18/06/2012 15:56:29

          Δεν έχει σημασία τι λέει ο αρχηγός τους . Ο κόσμος που ψήφισε ΧΑ εννοείται ότι έχει περισσότερα κοινά με την ΝΔ , παρά με το ΠΑΣΟΚ ή την αριστερά ,
          ακόμα και αν δεν εμπιστεύονται την ΝΔ .
          Είδα χτες δύο οικογένειες φίλων να μοιράζουν τις ψήφους τους (μισές ΧΑ , μισές ΝΔ)

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Ο Γερος του Μωρηα 18/06/2012 12:57:57

      Έχετε πάντα την μιζέρια, την κομματική και δεν βλέπετε το πραγματικό γεγονός.
      Ο Σαμαράς με νύχια και με δόντια, παρά τον εσωτερικό πόλεμο και την υπονόμευση που δέχθηκε εκ των έσω (Καμμένος), κατάφερε να είναι πρώτος με ποσοστό αξιοθαύμαστο μέσα σ΄ένα μήνα από το 19% στο 30%.
      Πέρα από τα ποσοστά και τους αριθμούς,
      σημασία έχει ότι:
      ηγείται της ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
      Αν συνεχίζουμε να βλέπουμε την ΝΔ, σαν το κομματικό μαγαζάκι και όχι σαν το όχημα να κυβερνήσει μια αξιόπιστη πολιτική δύναμη, που επάξια εκφράζεται μέσα από το πρόσωπο του Σαμαρά, τότε δυστυχώς δεν έχουμε αντιληφθεί τίποτα από τη κρισιμότητα της κατάστασης της Ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας.

  70. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 18/06/2012 12:04:59

    O Σαμαράς πέτυχε μεγάλο άθλο, μέσα σ΄ένα μήνα, έγινε ο κυρίαρχος του πολιτικού σκηνικού και νίκησε τον λαϊκισμό και την δημαγωγία.
    Η χώρα σώθηκε. Μένουμε στο ευρώ, μένουμε στην Ευρώπη, αλλά ο αγώνας είναι μπροστά. Ξέρουμε όμως ότι ο Σαμαράς θα κινήσει γη και ουρανό για το καλό όλων μας.
    Από δω και πέρα θα δούμε την Ελλάδα ν΄αλλάζει, τα πράγματα να γίνονται καλύτερα μέρα με τη μέρα, η ψυχολογία του κόσμου ν΄ανεβαίνει.
    Καλή επιτυχία και καλή δύναμη πρόεδρε, στο μεγάλο και δύσκολο έργο σου.
    Θα τα καταφέρεις και μαζί σου θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί!

  71. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 18/06/2012 13:10:35

    Ευτυχώς η λογική επικράτησε και η συμμορία της δραχμής ηττήθηκε. Κρίμα μόνο να μην εκλεγούν Θάνος Πλεύρης και Φαήλος Κρανιδιώτης. Στην Α' Αθηνών πώς γίνεται να διπλασιάστηκαν τα ποσοστά και να βγήκαν και πάλι 8 βουλευτές; Έλεος

  72. andreas avatar
    andreas 18/06/2012 13:12:08

    ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΝ Κ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Η ΒΟΜΒΑ ΕΣΚΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ

  73. llila avatar
    llila 18/06/2012 13:21:06

    Το τέλος των ψευδαισθήσεων: Την ερχόμενη εβδομάδα επιστρέφουν στην Ελλάδα οι "τρεις άγγελοι του σκότους", ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, δια των αντιρποσώπων τους Πολ Τόμσεν, Ματίας Μορς και Κλάους Μαζούχ. Σε επικοινωνία που είχαν πριν λίγο με κορυφαίο στέλεχος της ΝΔ ου αναμένεται να παίξει ρόλο σε οικονομικό υπουργείο, το αργότερο μέχρι την μεθεπόμενη Παρασκευή θα έχουν αφιχθεί στην Ελλάδα προκειμένου να συσκεφθούν με το οικονομικό επιτελείο της νέας κυβέρνησης.

    Ο επίσημος τίτλος της επισκεψης είναι "ενδιάμεση αξιολόγηση της εφαρμογής του Μνημονίου". Η ουσία η άμεση εφαμρογή των εισπρακτικών μέτρων ύψους 14,5 δισ. και η εφαμοργή του προγράμματων των μειώσεων του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων κατά 150.000.

    Κάτι που ενδιαφέρει άμεσα και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, αφού ναι, μεν ο Φ.Φράγκος αρνήθηκε να πρωθήσει την μείωση κατά 20% επιπλέον του αριθμού των εισακτέων στις στρατιωτικές σχολές, αλλά ο διάδοχός του είναι άγνωστο αν θα λειτουργήσει το ίδιο εθνοκεντρικά και πατριωτικά.

    Μάλιστα οι της τρόϊκας ενημέρωσαν τον συνομιλητή τους ότι "Έχει καθυστερήσει η κατάρτιση του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής της περιόδου 2013 -2016, όσο και του Προϋπολογισμού 2013 και από την στιγμή που δεν ληφθούν άμεσα μέτρα δεν αναμένεται η εκταμίευση της χρηματοδοτικής στήριξης εντός του Αυγούστου"! Εκβιασμός με το "καλημέρα" λοιπόν!

    Σημειώνεται πως η αξιολόγηση της τρόικας θα κρίνει την εκταμίευση της επόμενης δόσης ύψους 30 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 25 δισ. ευρώ θα διοχετευθούν για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και βέβαια εκεί βρίσκεται και το "μυστικό" της (επιτυχημένης) προσπάθειας της εγχώριας οικονομικής ελίτ να φέρουν στην εξουσία και πάλι μνημονιακή κυβέρνηση, εκμετελλευόμενοι βέβαια και την διάσπαση των αντιμνημονιακών δυνάμεων.

    Και για να μην έχει κανείς καμία αμφιβολία για το τι μας έρχεται και για το ποια αξία είχαν τα προεκλογικά τσιτάτα περί "επαναδιαπραγμάτευσης ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών Γκίντο Βεστερβέλε, δήλωσε ευθαρσώς ότι «Η ουσία των μεταρρυθμίσεων δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Οποιαδήποτε κυβέρνηση και να σχηματιστεί θα πρέπει να τηρήσει όσα συμφωνήθηκαν με την Ευρώπη». Μάλιστα έθεσε κια ζήτημα ταχύτητας στις αποφάσεις «Με τις εκλογές, ωστόσο, χάθηκε χρόνος και πρέπει να αναφερθούμε στο τι σημαίνει αυτό για τις μεταρρυθμίσεις», υπογράμμισε.

    Το μόνο που συζητούν είναι αυτό που είχαν προσφέρει από τον Μάρτιο: Ένα χρόνο παραπάνω ως περιθώριο προσαρμογής. Δηλαδή αντί για γρήγορο, τώρα προτείνουν αργό θάνατο...

    Τμήμα ειδήσεων defencenet

    Αρχίσαμε!!!!

  74. mike avatar
    mike 18/06/2012 13:54:51

    Η κυβερνηση που θα πρεπει να σχηματισει ο προεδρος κατ'αρχην θα πρεπει να ειναι το πολυ με 20 ατομα.
    Αυτα τα ατομα θα πρεπει να ειναι οσο το δυνατον νεοτεροι σε ηλικια κ να εχουν οσο γινεται περισσοτερο εργασιακη εμπειρια.
    Θα πρεπει να αποκλειστουν ανθρωποι που εχουν αναλαβει υπουργεια στο παρελθον επι κυβερνησεων Καραμανλη, εκτος ισως του Αβραμοπουλου κ του Χατζηδακη.
    Θα πρεπει να αποκλειστει το ενδεχομενο να παρει η Ρεπουση το οποιοδηποτε ποστο στο υπουργειο Παιδειας.
    Σε υπουργεια οπως το Εργασιας ή το Υγειας θα πρεπει να μπουν προσωπα του ευρυτερου χωρου της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ωστε να υπαρχει κοινωνικη αποδοχη.
    Σε υπουργεια οπως το Οικονομιας κ το Αναπτυξης θα πρεπει να ειναι ανθρωποι της αγορας με κυρος ή ανθρωποι με πολυ καλη φημη στο εξωτερικο (π.χ. Στουρναρας ή Δημας ή Μιχαλος).
    Σε καμια, μα σε καμια, περιπτωση δεν πρεπει να παρουν υπουργειο στελεχοι του ΠΑΣΟΚ οπως ο Λοβερδος ή ο Χρυσοχοιδης ή η Διαμαντοπουλου (αν κ τον θεωρω πολυ καλο υπουργο Δημοσιας Ταξης).
    Τελος, κ για εμενα το πιο σημαντικο αν οι Ευρωπαιοι κ δη οι Γερμανοι δεν δεχτουν την χαλαρωση των ορων του μνημονιου, τη βοηθεια στις ευπαθεις ομαδες, την επιμηκυνση του μνημονιου κ της δημοσιονομικης προσαρμογης κ την μη αμεση χρηματοδοτηση αναπτυξιακων εργων κ μετρων ο Σαμαρας να τους πει οτι προγραμμα δεν βγαινει κ ως υπολογος στον Ελληνικο λαο δε μπορει να συνεχιστει αυτη η κοινωνικη σφαγη κ να μας πει ξεκαθαρα τι γινεται στις Βρυξελλες.
    Ο προεδρος εχει για 100-150 μερες για να αλλαξει τα παντα...Ελπιζω να φανει ανταξιος των προσδοκιων ολων εμας που τον στηριξαμε ολο αυτο το διαστημα με νυχια κ με δοντια απεναντι στον οποιοδηποτε.

  75. Ελπίδα avatar
    Ελπίδα 18/06/2012 15:14:30

    Ευτυχώς πήραμε την ανάσα που ζητούσαμε, δίνουμε πίστωση χρόνου για σωστή δουλειά σε όλα τα μέτωπα. Ξέρουμε ότι από την μια στιγμή στην άλλη δεν γίνονται θαύματα, αλλά η σωστή προσπάθεια και η σωστή πορεία φαίνονται. ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ!!!!!!!!!