#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/08/2010 23:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέο Μνημόνιο πίσω απο την πλάτη του λαού

«Κρυφά βιβλία» και συμβάσεις αποικιοκρατικές που δεσμεύουν την Ελλάδα για πολλά χρόνια



To επικαιροποιημένο κείμενο του Μνημονίου, το οποίο πέρασε έτσι απλά στη ραστώνη του καλοκαιριού και με τα μπάνια του λαού σε πλήρη εξέλιξη δεν είναι κάτι που μπορεί να περάσει έτσι. Ισως οι εφημερίδες και τα επικοινωνιακά κέντρα της κυβέρνησης να λένε ότι δεν είναι παρά το Μνημόνιο που ψηφίσαμε και τίποτε άλλο, ωστόσο, υπάρχουν πολλά κρυφά σημεία που θα αποκαλυφθούν και θα προκαλέσουν πάταγο. Δεν είναι απλά ένα επικαιροποιημένο κείμενο, είναι ουσιαστικά ένα νέο μνημόνιο, συνέχεια του προηγουμένου, το οποίο περιλαμβάνει νέα μέτρα για το 2011. Είναι οι νέες εντολές της Τρόϊκας που πρέπει η κυβέρνηση να εκτελέσει και μαζί να «εκτελέσει» τον ελληνικό λαό.

Και το ερώτημα που θέτουμε πλέον όλοι είναι ένα: Να δεχθούμε ότι το μνημόνιο που ψηφίστηκε από τη Βουλή ήταν απαραίτητο. Είναι όμως μόνο αυτό, ή υπάρχουν κρυφές συμφωνίες τις οποίες δεν γνωρίζει ο ελληνικός λαός;

Διότι αν κάθε λίγο και λιγάκι επικαιροποιείται το κείμενο και προστίθενται και νέα μέτρα τότε μιλάμε για συνταγματική εκτροπή. Μιλάμε για «κρυφά βιβλία» και για συμβάσεις αποικιοκρατικές που υπέγραψε η κυβέρνηση και οι οποίες δεσμεύουν την Ελλάδα για πολλά χρόνια.

Σύμφωνα με το επικειαροποιημένο κείμενο, τους επόμενους μήνες θα βρεθούμε μπροστά σε:

1. Νέα μέτρα στο ασφαλιστικό. Μέχρι το καλοκαίρι του 2011 η κυβέρνηση θα πρέπει να αλλάξει πάλι το νόμο, κι αυτή τη φορά να πιάσει τις συντάξεις και να τις αλλάξει τα φώτα. Μείωση συντάξεων ζητούν οι Τροϊκάνοι, επιβολή φόρων στις μεσαίες και μεγάλες συντάξεις κάτι σαν δεύτερο ΛΑΦΚΑ δηλαδή προκειμένου να πληρώνεται το εφάπαξ του Δημοσίου. «Οποιεσδήποτε περαιτέρω προσαρμογές, αν χρειαστεί, θα ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη Ιουνίου του 2011 σε διαβούλευση με ειδικούς εμπειρογνώμονες, όπως προβλέπεται στο νόμο 3863», λέει το κείμενο.

2. Θα δούμε αυξήσεις στα τιμολόγια του ρεύματος έως και 50% μέχρι το 2013. Με πρόσχημα τη μεταμόρφωση της ΔΕΗ σε πιο «πράσινη» και την αναγκαιότητα νέων επενδύσεων, θα πληρώνουμε τόσο ακριβά το ρεύμα που θα σκεφτόμαστε να ανοίξουμε την τηλεόραση. Κι εδώ τίθεται το ερώτημα. Η περίφημη απελευθέρωση που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση θα φέρει μείωση τιμών; Μάλλον περί κοροϊδίας πρόκειται. Λέει το νέο μνημόνιο: «Σταδιακή εισαγωγή «πράσινου φόρου» στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, με απόδοση 300 εκατομμυρίων ευρώ στο 2011».

3. Ετοιμάζεται η ιδιωτικοποίηση της δημόσιας δωρεάν υγείας. Αν για τους έχοντες είναι συνηθισμένο να πληρώνουν σε ιδιωτικά νοσοκομεία για να έχουν την υγεία τους, για τους φτωχούς το δημόσιο νοσοκομείο είναι το τελευταίο αποκούμπι. Η Τροϊκα ζητά συμμετοχή των ασθενών στα έξοδα με την πληρωμή εισιτηρίου. Σήμερα είναι τρία ευρώ αλλά σχεδόν ποτέ δεν ισχύει ενώ ήδη η Μαριλίζα ετοιμάζει αύξησή του. Επίσης, με τα ολοήμερα νοσοκομεία η επίσκεψη το απόγευμα σε ένα νοσοκομείο θα στοιχίζει μια περιουσία. Στόχος, λέει, είναι τα έσοδα των νοσοκομείων το 2011 να είναι πάνω από 80 εκατ. ευρώ.

4. Θα έλθουν απανωτές αυξήσεις – σοκ σε δεκάδες προϊόντα ευρείας κατανάλωσης λόγω του ΦΠΑ ο οποίος θα ισχύσει στον ανώτατο συντελεστή 23%. Λέει το μνημόνιο για να καταλαβαινόμαστε καλύτερα: «Διεύρυνση της βάσης του ΦΠΑ μέσω της εφαρμογής σε υπηρεσίες οι οποίες σήμερα εξαιρούνται και μεταφορά σημαντικού ποσοστού (τουλάχιστον 30%) των αγαθών και υπηρεσιών που σήμερα εμπίπτουν στο μειωμένο κανονικό συντελεστή, με απόδοση 1.000 εκατομμυρίων ευρώ, ή μέτρο ισοδύναμης απόδοσης που θα συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το ΔΝΤ και την ΕΚΤ.

5. Θα γεμίζει η Ελλάδα τζόγο και φρουτάκια αφού προβλέπεται: «Συλλογή εσόδων από αδειοδότηση τυχερών παιγνίων: τουλάχιστον 500 εκατομμύρια ευρώ από πώληση αδειών και 200 εκατομμύρια ευρώ από ετήσια δικαιώματα.

6. Σειρά μέτρων που έχουν αναγγελθεί και έρχονται όπως: Διεύρυνση της φορολογικής βάσης ακίνητης περιουσίας αναπροσαρμόζοντας τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων με στόχο την αποκόμιση τουλάχιστον 400 εκατομμύρια ευρώ επιπρόσθετα έσοδα:

-  Αύξηση της φορολόγησης αμοιβών σε είδος, συμπεριλαμβανομένης της φορολόγησης αυτοκινήτων με χρονομίσθωση (τουλάχιστον 150 εκατομμύρια ευρώ).

-  Συλλογή του ειδικού τέλους για ημιυπαίθριους χώρους (τουλάχιστον 800 εκατομμύρια το χρόνο).

-   Αύξηση φόρου στα είδη πολυτελείας με απόδοση τουλάχιστον 100 εκατομμύρια ευρώ.

Αυτά σε μια πρώτη ματιά του επικαιροποιημένου κειμένου το οποίο είναι ουσιαστικά η ταφόπλακα στον τάφο που δεν είχε μπει.

Ζωή σε μας…

Διαβάστε όλο το νέο Μνημόνιο εδώ:

http://www.antinews.gr/?p=58204

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 21/08/2010 00:12:35

    Για όλα αυτά οι εκλογές του Νοεμβρίου θα έχουν δημοψηφισματικό χαρακτήρα ανάμεσα στους υποταγμένους και τις αντι-Μνημονιακές δυνάμεις του τόπου! θα είναι και πάλι επίκαιρο το "ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο" και το "η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες"!

  2. neotera avatar
    neotera 21/08/2010 00:46:27

    Παιδιά, τα προβλήματα αυτά μόνο με εκλογές δεν λύνονται... Κάτι για τον Τσαουσέσκου που λεγαμε πιο πριν ? Εκτος κι αν μας λυπηθεί κανένας λοχίας, μας βάλει ο Νετανιάχου μπροστά σε τίποτα αλητείες με τους τούρκους και το Ιράν... Τα πάντα μπορούν να συμβούν...

    • Dimi avatar
      Dimi @ neotera 21/08/2010 01:34:19

      "Τα πάντα μπορούν να συμβούν".. Διάβασες τα νέα γιά τα Σκοπιανά στη σελίδα 58228 "Πρωθυπουργός Τουρισμού";

    • Dimi avatar
      Dimi @ neotera 21/08/2010 01:53:28

      "Εκτος κι αν μας λυπηθεί κανένας λοχίας".. Εγραψες!

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ neotera 21/08/2010 10:24:53

      Η ΕΕ απαγορεύει στους λοχίες να λυπούνται.

      • neotera avatar
        neotera @ ένας Άμλετ 21/08/2010 12:52:03

        ΕΕ γιόκ !

  3. panagos avatar
    panagos 21/08/2010 02:33:18

    Να,λοιπόν, και κάποιοι νέοι λόγοι να στηρίξετε ΠΑΣΟΚ, Ντόρα, Λαος και Δημοκρατική Αριστερά στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Δαγκωτό στους υποψηφίους τους ( επίσημους ή ανεπίσημους ή ψευτοδιαφωνούντεε ). Με τις υγείες μας και εις άλλα με το καλό. Μόνο μην ξαναγκρινιάξετε, εάν τους ψηφίσετε ή απέχετε ή ρίξετε λευκό ή άκυρο…

    Η πολιτική του Μνημονίου είναι αδιέξοδη, γιατί δεν φέρνει ανάπτυξη. Κι όπως είπε ένας άλλος,καλώς ή κακώς, ο Σαμαράς ήταν ο μόνος που είχε επισημάνει αυτή τη φοβερή ανακολουθία που θα σημάνει τη διάλυση της μεσαίας τάξης στην Ελλάδα. Εμπρός, λοιπόν: δαγκωτό ΔΝΤ και μετά ...βαζελίνη για μεγαλύτερη απόλαυση. Και στους νέους βγάλτε διαβατήρια να τους στείλετε μετανάστες. Ψηφίστε Τατούλη και Μαρκογιανννάκη, κι ας μείνετε άνεργοι. Δεν πειράζει εάν χάσετε άλλα 100 ευρώ μηνιαίως ή αν κλείσετε το μαγαζί σας ή δουλεύετε τις μισές μέρες. Μόνο να σωθεί το Παπανδρέικο και το Μητσοτακέικο, κι ας μας κόψουν συντάξεις, επιδόματα, και ας μην έχουν δουλειά τα παιδιά μας !

  4. spiros avatar
    spiros 21/08/2010 07:19:39

    Το σύνθημα είναι καμμία περιφέρεια σε Κυβερνητικά Χέρια.

    • athamas avatar
      athamas @ spiros 21/08/2010 08:17:30

      Αυτό. Ακριβώς αυτό!
      Επειδή αν πέσει στα κυβερνητικά χέρια κάποια περιφέρεια αυτοί θα την πουλήσουν στο ΔΝΤ μαζί με τους κατοικους της και όλα τα «συμπράγκαλά της.»

      Προσοχή! Κίνδυνος!
      Τούς είδαμε, τους μάθαμε, δεν θα πάρουμε!

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ athamas 21/08/2010 10:27:58

        Πολύ σωστά!

    • Greekx avatar
      Greekx @ spiros 21/08/2010 13:15:39

      Συμφωνώ 100% είναι σημαντικό καμμία περιφέρεια να μην "πέσει" σε Κυβερνητικά Χέρια!!!

  5. dim1 avatar
    dim1 21/08/2010 09:13:27

    Κάτω η κυβέρνηση του Μνημονίου!(αυτό είναι το σύνθημα.)
    Ο Έλληνας είναι φυσιολογικά αντιδραστικός, δηλαδή έχει μέσα
    του την αντίσταση και την θυσία. Αυτά τα 2 χαρακτηριστικά τον
    κρατούν ζωντανό εδώ και αιώνες! Υπάρχουμε και θα υπάρχουμε και αυτό
    είναι το πρόβλημα όλου του κόσμου!!! (αυτά περίπου έλεγε ένας
    σπουδαίος καθηγήτής...)

  6. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 21/08/2010 09:32:13

    Τα είπε όλα : http://www.youtube.com/snQ&feature=player_embedded

    • jimakos avatar
      jimakos @ H pena tis orghs 21/08/2010 10:41:28

      απλα ειπε αυτα που λεει ο καθε ελληνας καθε μερα για τον χειροτερο και πιο μισητο πρωθυπουργο ολων των εποχων

    • popolaros avatar
      popolaros @ H pena tis orghs 21/08/2010 10:53:55

      Δεν παίζεται το κατερινιό.

  7. Alverto avatar
    Alverto 21/08/2010 10:33:58

    η κυβερνηση του μνημονιου και ο πρωθυπουργος των διακοπων πρεπει να παθουν σοκ απο το αποτελεσμα των δημοτικων τον οκτωβρη

  8. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 21/08/2010 10:35:51

    Σαν την ύαινα παραμονεύουν … Τα χειρότερα έρχονται. Να είμαστε σε διαρκή επαγρύπνηση!

  9. ΡΩΜΑΝΟΣ ΚΑΡΝΕΖΗΣ avatar
    ΡΩΜΑΝΟΣ ΚΑΡΝΕΖΗΣ 21/08/2010 10:45:20

    Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΆ (ΠΑΣΟΚ. ΝΤΟΡΑ,ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ)ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΔΟΥΛΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΑΝ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΞΗΛΩΜΑ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.

  10. popolaros avatar
    popolaros 21/08/2010 10:53:24

    Μαύρο Δαγκωτό.
    Έτσι θα καταλάβει η κυβέρνηση της θάλασσας.

  11. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 21/08/2010 11:08:23

    Ένα είναι το σύνθημα για τις εκλογές του Νοεμβρίου: ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ!

  12. pikras57 avatar
    pikras57 21/08/2010 11:33:39

    και η κυβέρνηση των διακοπών συνεχίζει στην Κρήτη!!!!!!!!

    http://press-gr.blogspot.com/2010/08/blog-post_2432.html

  13. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 21/08/2010 13:12:23

    ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΕΛΕΙΣ ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΕΛΕΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ.
    ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ ΣΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ.ΜΕΙΩΝΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ.
    ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
    ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΧΘΕΙ ΠΛΕΟΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΕΙΧΕ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΚΡΙΣΗ ΕΞΕΛΙΣΕΤΑΙ ΣΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΥΦΕΣΗ.
    ΠΑΝΤΑ Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΥΤΗ ΟΙ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΔΙΚΕΣ.
    Η ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΑΡΟΛΟΥ ΜΑΡΞ ΣΤΟΝ 2ο ΤΟΜΟ, ΣΕΛ. 415

    ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ;
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ;
    ΟΧΙ.
    ΟΧΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.
    ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΗΣ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΔΕΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑΤΑ, ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ.

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΞ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΙΑΙΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΚΕΡΔΟΥΣ. ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΡΑΧΘΕΙ. ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ. ΑΥΤΟ ΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ. ΕΞΙΣΙΡΡΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΝ...

  14. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 21/08/2010 13:38:22

    Φταίει ο ραφηνάτος.. Μαύρο στη ΝΔ!!!!!!!!

    • etsi_kai_allios avatar
      etsi_kai_allios @ o aneksartitos 21/08/2010 13:47:23

      τόσο μαύρο σαν τον μπραβογιώργο

  15. klausevitz avatar
    klausevitz 21/08/2010 13:43:29

    Αστική τάξη δεν υπάρχει πλέον, υπάρχουν μόνο ισχυροί του χρήματος!

  16. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 21/08/2010 13:49:06

    ΠΡΟΣ klausevitz

    ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟΚΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ.

  17. Μisha avatar
    Μisha 21/08/2010 14:17:48

    Kατοχή...κανονική, σαν την παλιά.Ερχεται πείνα και δυστυχία.
    Αυτοί έχουν έρθει αποφασισμένοι να μας ξεκάνουν ως έθνος και λαό.
    Μάς παίρνουν μέτρα για να μας παραχωσουν κι αν δεν αντιδράσουμε λαμβάνοντας τα δικά μας μέτρα θα μάς ενταφιάσουν χωρίς οίκτο.

  18. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 21/08/2010 14:35:39

    ΦΙΛΕ ΣΑΛΜΟΝΕΛΑ, Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΓΕΡΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ.
    ΩΡΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΟΥΜΕ.

    ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΙΔΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΔΩΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ. ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.
    ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ, ΜΠΕΡΔΕΨΑΝ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΣΜΟ.
    ΦΟΒΑΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΕΣ ΤΙΣ ΕΦΕΔΡΕΙΕΣ ΤΟΥ.

  19. δευτεροςασχετος avatar
    δευτεροςασχετος 21/08/2010 14:38:20

    Ένα πράγμα μόνο...

    πράγματι όπως τα λέει το άρθρο είναι,συμφωνώ. Και με πολλά απο όσα λέγονται παραπάνω συμφωνώ. Ένα πράγμα μόνο δεν αντέχω απο τους νεοέλληνες... που πάντα πέφτουν απο τα σύννεφα. Δηλαδή κανένας σε αυτόν τον τόπο δε τα είχε πει αυτά; Oταν ξεκίνησε το πανηρύρι με το ΔΝΤ και την ΕΕ δεν ξέραμε που θα πάει το παιχνίδι;
    1)Αν δεν ξέραμε μιλάμε για απελπιστική μωρία του σύγχρονου ελληνικού έθνους
    2)Αν ξέραμε μιλάμε για απίστευτο ωχαδερφισμό και γαϊδουριά που δεν ξεχύθηκε ο κόσμος στους δρόμους να επιβάλλει το δίκιο του.

    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
    Η προεκλογική αφίσα του ΚΚΕ έλεγε : "ΈΡΧΕΤΑΙ ΘΥΕΛΛΑ"

    Όλα τα ήξερε ο κόσμος.Καιρός να τελειώσουν τα παραμύθια. Ώρα να τελειώσουμε, να ξηλώσουμε την εξουσία τους.

    • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
      ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ δευτεροςασχετος 21/08/2010 14:43:32

      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ.

      ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ.
      ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΧΩΡΟΣ ΜΑΣ, ΤΟ Κ.Κ.Ε.

      ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΕΒΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΛΕΠΙΔΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ.
      ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.
      ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΥΤΑΝΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ.
      ΚΙ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΠΟΙΣ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ Ν.Δ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΣΑΛΙΩΤΟ.

      • ΝΙΚΟΣ avatar
        ΝΙΚΟΣ @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 21/08/2010 15:35:29

        Δηλαδή θα σωθούμε κι εμείς όπως σώθηκαν στις πρώην χώρες του ανατολικού μπλοκ με τον κομμουνιστικό "παράδεισο"; Μην τρελαίνεστε κανένα πολιτικο-οικονομικό σύστημα δεν πρόκειται να μας "σώσει"!

  20. klausevitz avatar
    klausevitz 21/08/2010 15:32:54

    'Eχετε,ποτέ,σκεφτεί πόσο απωθητικό είναι τό κόμμα σας,΄ετσι
    ώστε ο κόσμος να αναγκάζεται να εμπαίζεται, εναλλάξ,απο
    τον "δικομματισμό", παρά να ρίξει μια ματιά ελπίδας σε σάς!
    Επικαλείστε τον "ωχαδερφισμό" και ενδεχομένως και τον...
    οππορτουνισμό των μαζών, στην οικοδόμηση του οποίου,το κόμμα
    σας,έχει συμβάλλει τα μέγιστα!
    Οι πρώτοι,που έκαναν τη μεγαλύτερη ζημιά στην υπόθεση του
    σοσιαλισμού είναι οι Σταλινικοί,όπου γής,επιτρέποντας στις
    χειρότερες δυνατές εκδοχές του καπιταλισμού-ζούγκλα να
    αλωνίζει,κάνοντας περίπατο....σας αρέσει ή όχι έτσι είναι!

  21. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ avatar
    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 21/08/2010 15:36:13

    KANTE MIA ΕΚΠΛΗΞΗ ΣΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ, ΣΤΟ ΔΝΤ, ΣΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ....ΠΕΡΙΕΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΦΙΛΗΣ...ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ

    • klausevitz avatar
      klausevitz @ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 21/08/2010 15:50:30

      Προτιμώ αποχή...πιό εκφοβιστικό για το σύστημα!

      • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
        ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ klausevitz 21/08/2010 18:12:32

        ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ.
        ΕΤΣΙ ΣΕ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ klausevitz 21/08/2010 19:45:11

        Χμμμ…Μα αυτό ακριβώς θέλουν.
        Να ψηφίσουν αυτοί για σένα!

  22. Greco avatar
    Greco 21/08/2010 16:37:34

    η φωτο ειναι ολα τα λεφτα

  23. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 21/08/2010 16:55:22

    ΠΡΟΣ klausevitz,

    ΔΗΛΑΔΗ ΦΙΛΕ ΑΡΝΗΣΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ;

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΦΤΑΙΞΕ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΝΤΕΠΕΝΑΣΤΑΤΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "Ο ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟΣ" ΟΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΤΕ.

    ΕΙΝΑΙ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΤΑΝ ΕΣΣΔ.

    ΝΙΩΘΕΙΣ ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ.
    ΑΝ ΕΙΧΕΣ, ΘΑ ΕΚΛΑΙΓΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.

  24. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 21/08/2010 16:59:03

    ΠΡΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΝΕΜΟ,

    ΓΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ.
    ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ.
    ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ.

  25. bgtrotelo avatar
    bgtrotelo 21/08/2010 17:11:24

    Καλά αυτοί το Νοέμβριο θα είνaι παρελθόν, μετά τι;

  26. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 21/08/2010 18:10:27

    ΝΙΚΟ, ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ;
    ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΛΥΣΗ;

    ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟ;

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 21/08/2010 18:45:52

      @ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ Ειλικρινά πιστεύω ότι έχεις πολύ καλές προθέσεις όπως η πλειοψηφία των κομμουνιστών που πιστεύει σε κοινές πανανθρώπινες αξίες και που διαχρονικά προδίδεται από τις ηγεσίες του! Όμως μην αυταπατάσαι! Ο κομμουνισμός ως πολιτικο-οικονομικό σύστημα είναι ανεφάρμοστο, γιατί ποτέ ο άνθρωπος δεν αλλάζει με τη βία, τον καταναγκασμό και την υποταγή, ενώ και η δήθεν "ισότητα" είναι απάτη (ούτε στη φύση υπάρχει). Αντίθετα ζητούμενα πρέπει να είναι οι αξίες της ελευθερίας, της δικαιοσύνης και της αξιοκρατίας.

  27. dim1 avatar
    dim1 21/08/2010 18:26:23

    Αυτό νομίζω πως δεν γουστάρει ο κόσμος και σιχαίνεται
    με το ΚΚΕ είναι η αθεΐα του, η έλλειψη αληθινού πατριωτισμού και
    το τρελό μα πολύ τρελό κόλλημα στο ...ΚΚΕ! από τους ΚΚΕδες...
    Τι να σας πω τώρα ότι μετά από τον θάνατο μιας 14χρονης κοπελίτσας
    από ναρκωτικά στην πόλη μου και ενώ όλη η τοπική κοινωνία αντέδρασε με
    πορεία και άλλες εκδηλώσεις, στην πορεία υπήρχαν οι γνωστοί τραμπουκοΚΚΕδες
    με κόκκινες σημαίες(οι μόνοι με σημαίες κόμματος!)!!! Έλεος! Όχι και έτσι!
    Για να μην πάμε σε άλλες εποχές που πονάνε...
    Το θέμα είναι αν ο Έλληνας αντιδράσει για να διώξει τους κατοχικούς
    εντολοδόχους! Αλλά για να επαναφέρει τις παραδοσιακές αξίες του Έλληνα:
    Πατρίδα, Οικογένεια, Πίστη, Τιμιότητα, Φιλότιμο.....!!!
    και όχι αντίδραση για την αντίδραση...

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ dim1 21/08/2010 18:34:06

      Καϊλάρια σίτυ;

      • dim1 avatar
        dim1 @ Μαύρος Ιάκωβος 21/08/2010 18:38:43

        Ναι βρε συμπατριώτη μου! και νόμιζα ότι δεν
        θα το θυμόταν κανείς το γεγονός...
        (βέβαια τώρα γράφω από την φτωχομάνα...)

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 21/08/2010 18:46:48

        Και γω στη φτωχομάνα είμαι πλέον χρόνια τώρα...Το θυμάμαι το γεγονός,όπως θα σου πώ οτι το φέρνω ώς παράδειγμα για να δείξω την υποκρισία του κόσμου της αριστεράς...Όταν πέθανε η κοπελίτσα δεν ενδιαφέρθηκε κανείς επειδή ήταν η κόρη μιας καθαρίστριας,ενώ για τον μικρό Αλέξη,με πλούσιους γονείς των Βορείων Προαστίων κάηκε η Ελλάδα.Να σε ρωτήσω ξέρεις ποιον κατεβάζει το Πασοκ για Δήμαρχο;Η ΝΔ έμαθα έδωσε το χρίσμα στον Τσιούμαρη.Πως τα βλέπεις τα πράγματα;

      • dim1 avatar
        dim1 @ Μαύρος Ιάκωβος 21/08/2010 18:59:48

        Σωστά φίλε μου, είναι βέβαια και το
        πρόβλημα της επαρχιακής πόλης..δεν υπαρχει
        προβολή ούτε και για πολύ σημαντικά θέματα..(τον "βούβαλο"
        τον φάγανε μέσα στην φυλακή αν με καταλαβαίνεις..)
        Δεν έμαθα φίλε για ΠΑΣΟΚ. Αλλά να σου πω πως ο Τσιούμαρης είναι πολύ λάθος επιλογή για ΝΔ. Έχει πάρει 2 εκλογές και δεν
        έχει να παρουσιάσει αξιόλογο έργο έως μηδενικό έργο.
        Ο κόσμος που τον στήριξε έχει αγανακτήσει που δεχόταν
        μόνο παπάδες στο γραφείο του... και το gameboy σύννεφο...
        κλειστές οι πόρτες για τον κόσμο!
        Νομίζω πως μόνο σαν αγανάκτηση μπορεί να έχει στοιχειώδης ελπίδες...
        Αν κατεβάσει το ΠΑΣΟΚ κάποιο αξιόλογο πρόσωπο θα βγει
        με διαφορά!

      • dim1 avatar
        dim1 @ Μαύρος Ιάκωβος 21/08/2010 19:29:02

        Μπορεί να σε στενοχώρησα, αλλά ήθελα πιο
        πολύ φαντασία από τον Αντώνη...

    • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
      ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ dim1 21/08/2010 18:39:59

      ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ.

      ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΙ;

      ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΕΞΕΓΕΡΣΗ, ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ.

      Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΤΟΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΟ ΤΙΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΗΣΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΗ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ.

      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΜΩΣ, ΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ, ΕΙΤΕ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ, ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΜΠΟΥΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ.

      ΟΤΑΝ ΦΑΝΕΙ ΕΝΕΤΕΛΩΣ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ Η ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΓΗΣ.

      ΕΜΕΙΣ ΣΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ.
      ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
      ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΔΑΗ, ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΗΘΕΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ;
      ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΟΡΑ ΣΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥΣ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
      ΑΚΟΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΑΝ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
      ΑΝ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΥΛΙΝΗ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ, ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ.
      ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΧΙ ΕΜΙΣ ΓΙΑ ΣΑΣ.
      ΚΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΙΤΟ ΘΕΛΟΥΝ.
      ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΙΡΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟ.
      ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
      ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΚΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ.
      ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

  28. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 21/08/2010 18:31:59

    Ελπίζω με την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην Ελλάδα τα δικαστήρια ανεξαρτησίας να επιβάλλουν τις ανάλογες ποινές στους Πασοκοτσολιάδες κ τους συνεργάτες των τροικανών...Κάποτε ένας κύριος αναλόγου πνευματικού επιπέδου με τον μάμυ,σε μια χώρα λίγο βορειότερα απο εμάς επιχείρησε να εφαρμόσει παρόμοια οικονομικά μέτρα με αυτά που μας επιβάλλονται σήμερα,οδηγώντας τον λαό του στην πείνα κ την εξαθλίωση,δείχνοντας νεποτισμό,αλαζονεία κ μίσος για τους ανθρώπους...Τα χριστούγεννα του 1989 πήρε αυτό που του άξιζε κ επειδή η ιστορία επαναλαμβάνεται.....

  29. The Saint avatar
    The Saint 21/08/2010 18:59:28

    Πάλι θα με αναγκάσετε να σας πώ, ότι το σκηνικό που έχει στήσει ο ΓΑΠ (σχεδιασμένο και καθοδηγούμενο απο τους κατα βάσην Αμερικανούς φίλους του)δεν πρόκειται να αλλάξει ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΥΡΙΣΤΟΎΝ ΌΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ (original η μαιμού), ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!
    Η λαίλαπα αυτή θα φύγει ΜΟΝΟ με Ε-Π-Α-Ν-Α-Σ-Τ-Α-Σ-Η, και με χυμένο ΑΙΜΑ! Πάρτε το χαμπάρι, και σταματήστε τις πολιτικ αναλύσεις, τον Σαμαρά, τον Καρατζαφέρη, την Μπιρμπίλη, και δεν ξέρω και εγώ ποιόν άλλον.
    Καταλάβετε, ότι το υπάρχον πολιτικό σύστημα, οι υπάρχοντες πολιτικοί, τα κομματα, ΟΛΑ, είναι σάπια, δοσίλογα, συμφεροντολόγα, και δεν ενδιαφέρονται γιά το καλό του λαού!
    Αφήνω απ'έξω το ΚΚΕ, όχι γιατί είμαι κομμουνιστής, ούτε γιατί δεν έχει κάνει λάθη..... Εχει κάνει και χοντρά μάλιστα, και ειδικά αυτός ο αθεισμός, πρέπει επιτέλους κάποτε να αναθεωρηθεί εκεί στον Περισσό...
    Μακάρι να ήξεραν πόσο πιό διευρημένη βάση θα είχαν, ΜΟΝΟ αν κρατούσαν ΟΥΔΕΤΕΡΗ στάση στο θέμα....
    Το αφήνω λοιπόν απ'έξω το ΚΚΕ, γιατί απλώς ΚΑΠΟΥ πρέπει να στηριχθεί ο λαός, όταν κατασιγάσει ο επερχόμενος ορυμαγδός...
    Εαν αυτή η επανάσταση δεν γίνει, τότε πολύ απλά, θα έχουμε δώσει ΠΡΩΤΟΙ ΕΜΕΙΣ οι Ελληνες, το σήμα γιά περαιτέρω εφαρμογή του νέου παγκοσμιοποιημένου συστήματος, και θα έχουμε συμβάλει τα μάλα, στην καταστροφή της μεσαίας και δεν ξερω και εγώ ποιάς άλλης τάξης...

    Δεν είναι τυχαίο αγαπητοί μου, ότι ξεκινησαν το ΠΕΙΡΑΜΑ απο εδώ. Απο την Ελλάδα! Θα έλεγα δε, σαρκαστικά, ότι μας τιμά το γεγονός!
    Ναί, γιατί εμείς ειμαστε ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!! ΔΕΝ είμαστε όποιοι και όποιοι...
    ΚΑι γι'αυτό που επιχειρούν να κάνουν θα τους πάρει ο διάολος και θα τους σηκώσει!!!
    Ιδου λοιπόν η Ρόδος, ιδού και το πήδημα... Κάποτε είχαμε κότσια! ΤΩΡΑ έχουμε?

    • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
      ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ The Saint 21/08/2010 19:09:54

      ΑΓΙΕ,
      ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ.
      ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε.
      ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ.
      ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΠΑΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ.
      ΑΝ ΚΙΝΗΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΚΚΕ Ή ΟΧΙ, ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΜΕΤΑ. ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ.
      ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΑΘΗ ΟΠΩΣ ΛΕΣ, ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ, ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ. ΘΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΜΕ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΡΠΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΔΡΑΣΕΙ.
      ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ.
      ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΜΠΑΓΕΙΣ.
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΜΩΣ.
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ.

      • mg avatar
        mg @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 22/08/2010 02:15:47

        Μην κάνετε τα ίδια λάθη στην εποχή Μπελογιάννη...
        Ενώστε επιτέλους την Ελληνική Αριστερά...
        Και αλλάξετε γλώσσα όταν επικοινωνείτε στα κανάλια.Ο πολύς κόσμος δεν έχει ιδέα από πολιτική ορολογία.Δεν εκπαιδεύτηκε ποτέ να είναι πολιτικό ον κι έτσι έγινε αγέλη,ζώα...
        Μιλήστε την γλώσσα των ζώων και μετά μάθετε στα ζώα πολιτισμό...

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ The Saint 21/08/2010 20:15:27

      @dim 1 @ Saint

      Με όλο τον σεβασμό στις απόψεις σας, επιτρέψτε μου μια διόρθωση, για το θέμα του «αθεϊσμού». Στην ΕΣΣΔ δεν απαγορευόταν να θρησκεύεται κανείς ή να τελεί μυστήρια. Ο ρωσικός λαός ήταν πάντα βαθειά θρησκευόμενος. (Στο «μυθικό» πια ντοκιμαντέρ «Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ», θα δείτε ανθρώπους να σταυροκοπιούνται μπροστά στις κάμερες.)
      Στην ΕΣΣΔ απαγορευόταν μόνον (υποτίθεται, τουλάχιστον) ο προσηλυτισμός. Αλλά η Εκκλησία δεν ήταν σε πρώτο πλάνο, να ευλογεί με την παρουσία της τον κάθε αξιωματούχο και γραφειοκράτη.
      Η όλη παρεξήγηση οφείλεται στη φράση «Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού» (Μαρξ). Να θυμόμαστε όμως ότι το όπιο δεν ήταν ναρκωτικό –στην εποχή του Μαρξ το χρησιμοποιούσαν ως παυσίπονο, ως φάρμακο. (Μέχρι τις αρχές του ’50, πριν από την αλματώδη εξάπλωση της ηρωίνης κλπ., κυκλοφορούσε στην Ελλάδα το «λαύδανο», όπιο διαλυμένο σε αλκοόλ).
      Όταν ο Μαρξ λέει «το όπιο του λαού», συμπληρώνει: «η ανασαιμιά του», η παρηγοριά του.
      Ο Λένιν επίσης γράφει ότι οι θρησκευτικές πεποιθήσεις του καθενός είναι προσωπική του υπόθεση.
      Και να θυμάστε ότι το ΚΚΕ έχει πάρα πολλούς χριστιανούς ορθόδοξους, που δεν εγκαταλείπουν την πίστη τους. Μάλιστα λοιδωρήθηκε για την παρουσία του έξοχου στοχαστή ΚΩΣΤΗ ΜΟΣΚΩΦ και αργότερα της ΚΑΝΕΛΛΗ .
      Αυτά με μεγάλη εκτίμηση, γιατί βλέπω ότι έχω να κάνω με πατριώτες που αντιτίθενται στο μνημόνιο.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 21/08/2010 20:26:27

        ΥΓ. Πρόσφατα πήγα στην θρησκευτική κηδεία μιας αντάρτισσας, μέλους του ΚΚΕ, μητέρα γνωστού μου. Μεγάλη και πραγματική θρησκευτική κατάνυξη. Η ίδια, πολύ μορφωμένη, δεν έβλεπε καμιά αντίθεση ανάμεσα στη θρησκευτική της συνείδηση και την πολιτική της ένταξη. Θάφτηκε με τον Ριζοσπάστη στο στήθος της κα πάνω σ΄αυτόν ένα πιάτο με στάρι (κόλυβα).
        Ο λαός μας ο ίδιος, ο λαός του «συναμφότερου», κάνει πάντα τις δικές του συνθέσεις …

      • ΝΙΚΟΣ avatar
        ΝΙΚΟΣ @ ένας Άμλετ 21/08/2010 20:26:57

        Σωστά λες ότι πολλοί, αν όχι οι περισσότεροι Έλληνες, τουλάχιστον, κομμουνιστές είναι βαθύτατα ορθόδοξοι. Ωστόσο, δυστυχώς η ηγεσία του είναι άθεη και η επίσημη θέση του είναι η έλλειψη κάθε μεταφυσικής προοπτικής και ανησυχίας.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 21/08/2010 21:25:38

        @ΝΙΚΟΣ

        Να σου πω, φίλε μου, οι θρησκευτικές πεποιθήσεις της ηγεσίας δεν με πολυενδιαφέρουν. Πάντως θεωρώ πολύ σημαντικό το ότι αποδέχτηκαν τον χριστιανό ορθόδοξο, μαρξιστή και αριστοκράτη του πνεύματος Κωστή Μοσκώφ (σε αυτόν οφείλονται τα Καβάφεια της Αλεξάνδρειας, μεταξύ πολλών άλλων), και την Κανέλλη, που μαζί με το περ. «Νέμεσις» μοίραζε τη «Φιλοκαλία» για να μας εξοικειώσει με τον απέραντο πλούτο της πραγματικής (και δυστυχώς λησμονημένης πια ) θρησκευτικής και πνευματικής μας παράδοσης. Μάλιστα, έχω προσέξει αρκετές επιθέσεις σε ιστολόγια που πρόσκεινται στο ΚΚΕ γι΄αυτά τα θέματα.
        Και βλέπω τους ιστολόγους να υπερασπίζονται τις επιλογές αυτές. Για μένα αυτό δείχνει ότι η στροφή αυτή έχει ήδη γίνει. Έχουν φαίνεται αντιληφθεί ότι τίποτε δεν μπορεί να μη λάβει υπόψη του τη θρησκευτικότητα και τη μεταφυσική αγωνία/ αναζήτηση του ανθρώπου.

      • dim1 avatar
        dim1 @ ένας Άμλετ 21/08/2010 21:30:33

        @αμλετ

        Φίλε μακάρι να ήταν έτσι...Αλλά αυτά που λες δεν
        ισχύουν σε καμία περίπτωση. Δεν αμφισβητώ πως υπάρχουν Χριστιανοί Ορθόδοξοι ανάμεσα στους κομμουνιστές αλλά αυτοι
        είναι ελάχιστοι, εξάλλου ακόμη και οι κηδείες των
        στελεχών του ΚΚΕ είναι μη θρησκευτικές.
        Όσο για την ΕΣΣΔ, εκεί έγινε μεγάλη σφαγή!!!Μα πολύ μεγάλη
        σφαγή! Χιλιάδες νεομάρτυρες καταγράφονται στο Πατριαρχείο Ρωσίας , χιλιάδες σφαγιασμένοι μοναχοί, μοναχές, Ιερείς, απλός λαός...Όσο για τις Εκκλησίες είχαν μετατραπεί σε στάβλους κατά 99%...Τώρα υπάρχει αναγέννηση!!! Ρώρα κανένα Ρώσο ξεναγό να σου πει από πρώτο χέρι...
        Διάβασε και τον βίο του Αγίου Λουκά του Ιατρού της Κριμαίας...
        Μην παραποιείς την αλήθεια. Είναι συνηθισμένο γεγονός για κομμουνιστή.(χωρίς να θέλω να σε θίξω)
        Αλλά το να λες ότι η Ορθοδοξία στην ΕΣΣΔ ήταν ελεύθερη...είναι σαν να λες πως επί Τουρκοκρατίας η Ορθοδοξία ήταν ελεύθεση , επειδή λειτουργούσε η Αγία Σοφία!

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ ένας Άμλετ 21/08/2010 21:36:17

        @ΝΙΚΟΣ,
        πιστεύεις πραγματικά, ότι οι ηγεσίες των άλλων κομμάτων, που στις συνεντεύξεις που δίνουν στην τηλεόραση, εμφανίζονται με φόντο εικόνες της Παναγίας, είναι τόσο ευσεβείς.
        Προσωπικά, αυτές τις εμφανίσεις, τις θεωρώ βλάσφημες.
        @ ένας Άμλετ,
        πάντα το ΚΚΕ σέβόταν τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των ανθρώπων. Αυτό που πολεμάει είναι η χειραγώγηση του λαού μέσω των θρησκευτικών του πεποιθήσεων.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 21/08/2010 22:25:15

        @dim1

        Ο διευθυντής της περίφημης Φιλαρμονικής του Λένινγκραντ, στα τελευταία του χρόνια ήταν μέλος και της εκκλησίας και του κόμματος. Ο Σοστακόβιτς του έλεγε: «Διάλεξε, ή το ένα ή το άλλο». Και απαντούσε με το συναμφότερον: «Διαλέγω. Και τα δύο.»
        ΑΣΦΑΛΩΣ όμως υπήρξαν και ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ιστορικές ΦΑΣΕΙΣ και ΣΤΑΣΕΙΣ. Μακριά από μένα κάθε πρόθεση για εξιδανίκευση αγαπητέ φίλε. Δεν πιστεύω στους επίγειους παραδείσους.
        Στη Ρωσία πήγα τον Ιούνιο του 2009 και μίλησα με πάρα πολύ κόσμο εκεί.
        Σε καμμία περίπτωση δεν έχω διάθεση να εξαπατήσω κανέναν. Δεν έχω υποχρέωση να υπερασπιστώ κανένα κόμμα και κανένα καθεστώς. Δεν «ανήκω» σε κανένα κόμμα. Λογαριασμό δίνω μόνο στη συνείδησή μου και στα αγαπημένα μου πρόσωπα.
        Ελπίζω πάντως το περί του «οπίου του λαού» να είναι ξεκάθαρο.
        Τέλος πάντων, όσες ιδεολογικές/ φιλοσοφικές διαφορές κι αν έχουμε μεταξύ μας.
        εμένα μου αρκεί που μιλάς παραπάνω για «κατοχικούς εντολοδόχους!»

        ΥΓ. Σε παρακαλώ σκέψου ποιος κατέστρεψε «τις παραδοσιακές αξίες του Έλληνα:
        Πατρίδα, Οικογένεια, Πίστη, Τιμιότητα, Φιλότιμο…..!!!» Ποιος επινόησε τις τζούλιες και ποιος έκανε επικίνδυνη υπόθεση το άνοιγμα της τηλεοπτικής συσκευής, μήπως και πέσει πάνω σε κανονικούς προαγωγούς. Και ποιος κατηγόρησε το ΚΚΕ για οπισθοδρομικότητα (π.χ. ναρκωτικά) και εθνικισμό (π.χ. Αιγαίο)…

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 21/08/2010 22:28:26

        ΥΓ 2. Επίσης, βρες ποια εφημερίδα ασχολήθηκε επίμονα με τη συνθήκη της Μαδρίτης και τα παιχνίδια της συγκυριαρχίας στο Αιγαίο.

      • dim1 avatar
        dim1 @ ένας Άμλετ 21/08/2010 23:15:09

        Αγαπητέ Άμλετ, με κάλυψε η απάντησή σου, ως προς το
        γεγονός ότι σε θεωρώ καλοπροαίρετο και ειλικρινή άνθρωπο.
        Θεωρώ βέβαια ότι έχεις πολύ πιο καλή εντύπωση για την ΕΣΣΔ από ότι ήταν, θα σου θυμίσω μόνο για τους Έλληνες:
        "Πάνω από 38.000 Ελληνες εξοντώθηκαν στα γκούλαγκ της Σιβηρίας την εποχή του Στάλιν. Ελάχιστοι βγήκαν ζωντανοί από τα φοβερά κάτεργα. Μία από τις τελευταίες επιζήσασες, η 93χρονη σήμερα Κλεοπάτρα Μουφίδου, μιλά στην «Κ», φωτίζοντας το άγνωστο -σε όλες του τις πτυχές- πογκρόμ εναντίον χιλιάδων αθώων.Τρία κύματα διωγμών «σάρωσαν» τους Ελλήνες της Σοβιετικής Ενωσης, από το 1930 έως το 1949...
        από το infognomon...

        Τώρα όμως πιστεύω πως δεν πρέπει να έχουμε μεταξύ μας την παραμικρή αντιπαράθεση, ούτε και με κανένα άλλο πατριώτη.

        Όλοι μαζί να αντιπαραταχθούμε στην λαίλαπα, στην κατοχή της
        τρόϊκας(δεν τους έφτανε ένας αφέντης ήθελαν και πολλούς...)
        Όλοι μαζί με ομόνοια, μια γροθιά!!!

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 21/08/2010 23:28:45

        Γι΄αυτό ακριβώς σου λέω πως το ότι μιλάς για «κατοχικούς εντολοδόχους» μου αρκεί… «μια γροθιά!!!»

  30. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 21/08/2010 19:03:25

    @ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ Ειλικρινά πιστεύω ότι έχεις πολύ καλές προθέσεις όπως η πλειοψηφία των κομμουνιστών που πιστεύει σε κοινές πανανθρώπινες αξίες και που διαχρονικά προδίδεται από τις ηγεσίες του! Όμως μην αυταπατάσαι! Ο κομμουνισμός ως πολιτικο-οικονομικό σύστημα είναι ανεφάρμοστο, γιατί ποτέ ο άνθρωπος δεν αλλάζει με τη βία, τον καταναγκασμό και την υποταγή, ενώ και η δήθεν “ισότητα” είναι απάτη (ούτε στη φύση υπάρχει). Αντίθετα ζητούμενα πρέπει να είναι οι αξίες της ελευθερίας, της δικαιοσύνης και της αξιοκρατίας.

    • mg avatar
      mg @ ΝΙΚΟΣ 22/08/2010 01:54:25

      Διάβασε το βιβλίο του Κώστα Βεργόπουλου 'Οι αμετανόητοι'και θα καταλάβεις που έκαναν λάθος οι Κουμμουνιστές.
      Ο Κορνήλιος Κατοριάδης σε όλες σχεδόν τις παραδόσεις του, εξήγησε το λάθος της Ρωσίας και του Στάλιν.Ηταν φασιστικό το καθεστως και όχι Κομμουνιστικό.
      Το σύστημα είναι μιά χαρά αλλά δεν το γνωρίζουμε γιατί δεν το διδαχθήκαμε.Σιγά μην μας διάβαζαν Μαρξ.

  31. ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ avatar
    ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 21/08/2010 20:27:59

    παιδες μπορει πολλοι να μη συμφωνουν σε πολλα με το ΚΚΕ (μεταξυ των οποιων ειμαι και γω)αλλα αυτη τη στιγμη η μονη ψηφος που πονα αυτο το αδικο συστημα των λαμογιων, κομπραδορων, ρουσφετολογων, κερδοσκοπων, απατεωνων κτλ, ειναι προς το ΚΚΕ.Τι λετε δεν αξιζει τον κοπο μια ψηφος παραπανω να δοθει ας ειναι και διαμαρτυρίας? εκτος αν πιστευετε στο αμερικανικο ονειρο ακομα...αμερικανικος εφιαλτης θα ειναι και μαλιστα διαρκειας!!!

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 21/08/2010 22:19:38

      Γιατί το ΚΚΕ δεν είναι μέρος του συστήματος;Επειδή λέει κάποιες ξεπερασμένες μπαρούφες τι πάει να πεί οτι είναι κ επαναστάτες;Σταλινικά απολιθώματα είναι που μισούν τη χώρα..Πάνω απ΄ολα βάζουν το κόμμα κ μετά την πατρίδα.΄Αντε γειά 6% κ πολύ είναι.Η Παπαρήγα στέλνει την κόρη της στο αμερικάνικο κολλέγιο κ θα μου μιλήσει για τη δημόσια εκπαίδευση;Όλη η ηγεσία του ΚΚΕ που μένει στην κοκκινιά ή μήπως στο γκέτο του Αγίου Παντελεήμονα;Βόρεια Προάστεια κ άγιος ο θεός,συγνώμη ο στάλιν ήθελα να πώ...Νομίζεις οτι ο κόσμος ξεχνάει τα πανιά που ανέβαζαν στην Ακρόπολη,το ξύλο με τους τουρίστες στον Πειραιά κ τις αηδίες που φωνάζανε για να φύγει το ξένο κεφάλαιο;Ορίστε τώρα που έφυγαν οι καπιταλιστές κ οι ιμπεριαλιστές πλουτοκράτες κ το ξένο κεφάλαιο,φάτε σκουπίδια κ τα αποφάγια της Παπαρήγα κ του Παφίλη

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ Μαύρος Ιάκωβος 21/08/2010 23:04:53

        Φίλε μου, μήπως υπέπεσαν στην αντίληψή σου κάποιες διαφημίσεις με ….πολύ ιδιαίτερο περιεχόμενο που έγιναν παλαιότερα στη Ακρόπολη;
        Καλή καρδιά!

  32. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 21/08/2010 20:40:42

    ΦΙΛΕ ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ, ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΟ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΠΑΓΙΔΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ.

    ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ Ή ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΝ.

    ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΦΙΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.

    ΓΛΕΝΤΙΑΑΑΑ...

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 21/08/2010 22:41:15

      Αν γινόταν κάτι τέτοιο, θα ήθελα να έβλεπα τα μούτρα του Σρέκ, όταν θα σχολίαζε τα γεγονός!

  33. ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ avatar
    ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 22/08/2010 00:06:52

    Φιλε ΜΑΥΡΕ ΙΑΚΩΒΕ με τα λεγομενα σου απαντησες και στηριξες απολυτα τα οσα ειπα πιοπανω.Γιατι τετοιο μισος και τετοια κακια δεν μπορεσα ποτε να καταλαβω?τι σου κανανε οι κομμουνιστες και βγαζεις τετοια κακια? Δεν θα απολογηθω εγω για την παπαρηγα γιαυτο που της καταλογιζεις εχει απαντησει η ιδια πολλες φορες σε αυτη την ερωτηση.Οσο για το πανο στην ακροπολη τι σας ενοχλησεις η Ακροπολη ειναι στην Νεοτερη ιστορια μνημειο αντιστασης η κανω λαθος? η μηπως σας πειραξε η βεβηλωση της ιεροτητας του χωρου? και δεν σας πειραζει ο καθημερινος βιασμος των ζωών σας των μαναδων των πατεραδων των παιδιων σας απο αυτα τα βαρβαρα αντιανθρωπινα μετρα!Σε λιγο δεν θα εχεις να φας και εσυ και εγω το εχεις παρει χαμπαρι?? Ασε λοιπον τις αντικομμουνιστικες υστεριες και στασου διπλα σε οσους αγωνιζονται πραγματικα ειτε ειναι κομμουνιστες ειτε οτιδηποτε αλλο.Εφτασε η ωρα να διαλεξεις στρατοπεδο η με το λαο η με το κεφαλαιο. η μηπως εφυγε και δεν το πηρα χαμπαρι και πηγε κρουαζιερα?Εδω ειναι φιλε μου και δεν θα φυγει αν δεν βεβαιωθει οτι πεθανες.το καταλαβες??

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 22/08/2010 00:52:37

      Οι λίγες γραμμές που γράφεις τεκμηριώνουν απόλυτα τα λεγόμενά μου...Καταρχήν αυτά που λέω είναι ψέμματα;Αν έχεις αντίλογο για να ακούσω.Απο πότε το κόμμα αυτό ταυτίζεται με τα δίκαια του λαού;Το παραμυθάκι περί αντικουμμουνισμού πάλιωσε,πέθανε θα έλεγα όπως κ τα όνειρα των ''συντρόφων'' του ΔΣΕ...Επειδή δεν έχεις ιδέα περί κομμουνισμού κ μίσους,έλα να σε ξεναγήσω στα μνημεία ντροπής που σηκώνουν στον Γράμμο κ στο Βίτσι κ στις γιορτές που διοργανώνουν οι σύντροφοί σου τιμώντας τους σλαβοφασίστες που αιμματοκύλησαν την Ελλάδα κ ήθελαν να δώσουν την Μακεδονία στον Τίτο...Το δίλημμα που θέτεις '' ή με το λαό ή με το κεφάλαιο'' δεν το πιασα.Δηλαδή μόνο οι κομμουνιστές είναι ο λαός που αγωνίζονται κ οι υπόλοιποι είναι το κεφάλαιο;Ωραία η προπαγάνδα του Ριζοσπάστη,μάθε όμως οτι υπάρχουν χιλιάδες που αγωνίζονται χωρίς να σηκώνουν κόκκινα πανιά κ να χειραγωγούνται απο την Παπαρήγα.Σε πληροφορώ οτι εγώ δεν έχω ήδη να φάω,είμαι άνεργος κ δεν έχω τίποτα πλέον να χάσω,ούτε στο δημόσιο δουλεύω,ούτε το παίζω κομμουνιστής εκ του ασφαλούς..Δεν αγαπάτε το λαό,μόνο το κόμμα σας για αυτό ο λαός σας φτύνει....

      • mg avatar
        mg @ Μαύρος Ιάκωβος 22/08/2010 02:07:57

        είσαι έξυπνος άνθρωπος και δεν πρέπει να πέφτεις σε παγίδες.
        'λαός ή κεφάλαιο' πάντα είναι επίκαιρο σαν ερώτημα.
        Το ποιός θα κατέχει τους παραγωγικούς συντελεστές είναι η βάση ενός από τους 3πυλώνες που στηρίζουν τον Ανθρώπινο Πολιτισμό.(οι άλλοι δύο είναι η επιστήμη και οι θρησκείες)
        εάν αγωνίζεσαι και εσύ για μια κοινωνία αυτοθεσπισμένη,αυτόνομη και ανεξάρτητη τότε είσαι και εσύ λαός.Εάν όχι τότε εξυπηρετείς ιδιοτέλειες...
        Εας ενωθούν όλες οι Αριστερές δυνάμεις όπως το 1930....και να πολεμήσουν.Τώρα είναι η ώρα του αγώνα.

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 22/08/2010 03:39:15

        mg Εσύ κρίνεις την ιστορία σύμφωνα με την μαρξιστική θεώρηση των πραγμάτων κ πιστεύεις οτι αυτή η μαρξιστική αντιμετώπιση είναι κ η σωστή...Ορίζεις την αλήθεια μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια κ αρχές κ δαιμονοποιείς την αντίθετη άποψη...Λές οτι όποιος αγωνίζεται για μια ''κοινωνία αυτοθεσπισμένη,αυτόνομη κ ανεξάρτητη είναι ο λαός'' ενώ όσοι δεν βρίσκονται μέσα στα όρια που εσύ ορίζεις είναι ιδιοτελείς...Αυτή η άποψη δεν απέχει κ πολύ απο την θεωρία του ολοκληρωτισμού...Εγώ αγωνίζομαι για μια κοινωνία ελεύθερη,χωρίς διακρίσεις,με ισότητα δικαωμάτων,όπου τα λαμόγια θα πηγαίνουν φυλάκη κ οι ανάξιοι σπίτι τους,θα υπάρχει αξιοκρατία,οι πολιτικοί θα κινούνται στον δημόσιο βίο τους με γνώμονα το εθνικό συμφέρον,την φιλοπατρία,το χρέος απέναντι στους πολίτες κ τον τόπο,θα εφαρμόζονται οι νόμοι για όλους κ κυρίως θέλω να ζήσω σε μια κοινωνία όπου οι πολίτες δεν θα χειραγωγούνται,ούτε θα προσκυνούν κόκκινα πανιά με σφυροδρέπανα ή σβάστιγγες ή πράσινους ήλιους

  34. ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ avatar
    ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 22/08/2010 00:12:43

    Υ.Γ.
    Α και κατι αλλο απαντησες πολυ καλα γιατι η φηφος στο ΚΚΕ ειναι βαρια και δεν πεφτει ευκολα.Γιατι ειναι η μονη ψηφος αυτη τη στιγμη αντιστασης και αγωνα.Και δυστυχως ο λαος μας που ειναι φοβισμενος καθοδηγουμενος απο σαπιες κοινωνικες δομες και προτυπα δενθελει αντιστασεις και αγωνες.Ελπιζει οτι θα ερθει κατι καλυτερο μονο του.Μονο που τα καλυτερα για τη ζωη του απο μονα τους δεν ερχονται ποτε. Πολυ συντομα θα καταλαβει οτι πρεπει να σηκωθει απο τον καναπε αν δεν του τον εχουνε παρει μεχρι τοτε!!!

  35. Orestios avatar
    Orestios 22/08/2010 04:07:21

    Επιτέλους, ο σοσιαλισμός του GAP θα γίνει πράξη και η ελληνική κοινωνία θα μετατραπεί σε μια μάζα εξαθλιωμένων.
    Ζήτω το GAP!
    Ζήτω ο σοσιαλισμός!
    Ζήτω η Μητσοτάκαινα!

  36. Κικη avatar
    Κικη 22/08/2010 08:12:35

    Φερανε την κοινωνια σε συνθηκες του 20,χωρις εργατικα δικαιωματα,χωρις ασφαλιστικα δικαιωματα,χωρις δικαιωμα στις συλλογικες συμβασεις,καταλυση,ολων των εργατικων νομων,χωρις νομιμο δικαιωμα αντιδρασης οπως ειναι η διαιτησια,με μια υπογραφη μονο του Παπακωνσταντινου,που αν θελει ενημερωνει την εθνικη αντιπροσωπεια,το καναν για να διαλυσουν τον κοινωνικο μας ιστο,τις δομες,την χωρα.
    Δεν υπαρχει χρονος για κουβεντες και αναλυσεις,αν το ΚΚΕ αυτη την στιγμη ειναι το μονο κομμα που ευθαρσως αντικρουει το Μνημοσυνο,να συνταχθουμε να διαμαρτυρηθουμε μαζι τους.Κατι πρεπει να γινει,με μισολογα και με το αν ο Μαρξισμος ειναι καλος ,η η σοβιετικη Ενωση κοιτα πως καταντησε,αυτη και τα παιδια της,ειναι ανεπικαιρο.Να τους ριξουμε και μετα κανουμε αυτοκριτικη.
    Αν τα κομματα δεν πουνε της αντιπολιτευσης οτι ειναι κατα του μνημονιου,ξεκαθαρα,δεν προκειται να βρουν την ψηφο τους.
    Δεν πληρωνουμε τις τραπεζες,δεν χρωσταμε εμεις,αλλα οι τραπεζες,δεν στηριζουμε τις τραπεζες.
    Ξεσηκωθειτε.

  37. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 22/08/2010 11:33:54

    @ένας άσχετος
    Συμφωνώ ότι τις περισσότερες φορές οι πολιτικές ηγεσίες συμπεριφέρονται υποκριτικά σε σχέση με την επίδειξη θρησκευτικής πίστης. Άλλο, όμως, αυτό και άλλο η η εξαρχής απόρριψη της πίστης στο Θεό που, κακά τα ψέματα, είναι θεμελιώδης στον κομμουνισμό. Όσο για το σεβασμό στις θρησκευτικές πεποιθήσεις των ανθρώπων από τα κομμουνιστικά καθεστώτα μην είστε και τόσο σίγουροι, αρκεί να θυμηθείτε τα γκουλαγκ του Στάλιν! Κατά τα άλλα εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι περισσότεροι απλοί κομμουνιστές έχουν τις καλύτερες προθέσεις.

  38. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 22/08/2010 13:47:39

    ΝΙΚΟ,
    ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΓΚΟΥΛΑΓΚ;
    ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ;
    ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΣΤΑΛΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΝΤΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ;
    ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΕΞΕΓΕΙΡΕΤΑΙ;
    ΤΑ ΓΚΟΥΛΑΓΚ, ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΚΕΨΗΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΛΟ ΣΛΑΥΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙΣ ΦΥΛΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ.
    ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ;
    ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΣΤΗΣΕΙ ΑΝΤΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;
    ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΩΣ ΛΑΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ.
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΡΜΠΟΝ ΣΤΟ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΟΤΕ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΜΕΤΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ.
    ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ, ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΕΙΔΕΣ ΓΚΟΥΛΑΓΚ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ;
    Ο ΤΣΑΒΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑΥΤΟ.
    Η ΚΟΥΒΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΕΤΕ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΗ, ΠΑΡΟΛΟ ΤΟ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΕ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.



    ΜΑΥΡΕ ΙΑΚΩΒΕ,
    ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΦΑΓΕΣ ΣΤΟ ΒΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΑΠΑΛΜ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;

    ΑΝΤΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

    ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΡΑ.
    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕΤΑ.
    ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΔΡΙΚΕΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΧΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΘΑ ΙΣΟΠΕΔΩΘΟΥΝ.
    ΕΜΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ. ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟ ΚΚΕ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 22/08/2010 14:41:08

      Eντυπωσιάζομαι ΨΑΧΤΗΡΙ όταν δεδηλωμένος φίλος του ΚΚΕ -διόρθωσέ με αν έχω κάνει λάθος- μιλάει για φυλές, ελληνική, σλαβική, κοκ. και τονίζει τις διαφορές με το Γένος το Ελληνικό, το Ιερό.

    • Greco avatar
      Greco @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 22/08/2010 14:49:09

      γιατι δε γραφεις με μικρα?

      καλα τα οραματα σου,αλλα εδω εχουμε μπροστα μας την πραγματικοτητα
      αν θες τη συμβουλη μου,μες απτο κκε χανεις τον καιρο σου

      το κομμα αυτο ιδρυθηκε με βαση τις αρχες της διεθνους των κομμουνιστων και ηταν μεχρι την καταρρευση της εσσδ,εκπροσωπος των συμφεροντων της.Πλεον,αναζητει και το ιδιο τι ειναι,παπαγαλιζοντας προς το παρον τα παλια ποιηματακια

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 22/08/2010 15:28:00

      Ωραία λογική...Αφού έχουμε διαφορετικό πολιτιστικό υπόβαθρο απο τους Ρώσους που είναι βάρβαροι και εμείς εδώ δεν θα εφαρμόσουμε πρακτικές γκουλάγκ όταν έρθει ο κουμμουνισμός,με την ίδια λογικά ας αγαπήσουμε τον ναζισμό,αφού δεν φταίει ο ναζισμός για τα εγκλήματα που έγιναν,αλλά οτι οι Γερμανοί σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες ζούσαν σε σπηλιές κ ήταν απολίτιστοι κ βρίσονται...Όπως καταλαβαίνεις το επιχείρημά σου δεν είναι σοβαρό κ κάπου χάνει.Όσο για τα πρότυπα παραδείσου που προβάλλεις,την Κούβα κ την Βενεζουέλα ουδέν σχόλιον,μια επίσκεψή σου εκεί θα σου φανερώσει την αλήθεια

  39. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/08/2010 14:42:35

    Eντυπωσιάζομαι όταν δεδηλωμένος φίλος του κόμματος -διόρθωσέ με αν έχω κάνει λάθος- μιλάει για φυλές, ελληνική, σλαβική, κοκ. και τονίζει τις διαφορές με το Γένος το Ελληνικό, το Ιερό.

  40. ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ avatar
    ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 22/08/2010 17:56:06

    Φιλε μαυρε ιακωβε εντυπωσιαζομαι που μου λες οτι εισαι ανεργος και ενω φαινεσαι ενα αρκετα προβλιματισμενο και σκεπτομενο ατομο προβαλεις θεσεις τυπου ειμαι κοντρα στα λαμογια, δεν μπαινω κατω απο κομματα κτλ.Και πιος σου ειπε φιλε οτι εγω μπαινω?δεν ειμαι ενταγμενος σε κανενα κομμα και μαλιστα θα σου εξομολογηθω οτι στις τελευταιες εκλογες ψηφισα ΠΑΣΟΚ (καλα να παθω, εδω θα μπορουσες και θαειχες καθε δικιο να με βρισεις κιολας!)απο την αλλη ομως αυτο δεν με εμποδιζει να βλεπω κιολας. Ειδες εσυ κανενα αλλο κομμα προεκλογικα να λεει οτι ΕΡΧΕΤΑΙ ΘΥΕΛΛΑ??Θα μου πεις και τι με αυτο? Δεν καταλαβαινεις οτι ο κοσμος δεν ψηφιζει ΚΚΕ οχι γιατι του καταμαρτυρει σταλινισμους και αλλα που μπορουμε να τα συζητησουμε...Δεν το ψηφιζει γιατι δεν θελει ανατροπες,αγωνες, τον φοβιζουν.Ζει ελπιζοντας οτι κατι θα γινει μπορει εξ ουρανού και θα καλυτερεψουν τα πραγματα.αμ δε.και κατι τελευταιο φιλε ζουμε σε κοινωνια, δεν ειμαστε μονοι καλως η κακως με καποιους πρεπει να συμπορευθουμε για να αλλαξουν τα πραγματα δεν φτανει μονο η καλη προθεση, και μετα ευκολο ειναι να κριτικαρεις τους παντες και να απεχεις .Ω τι πιο βολικο για τους βολεμενους!Αληθεια πιστευεις οτι τα κυβερνητικα γαλαζια η πρασινα λαμογια συγκινουνται με το λευκο? το ακυρο?με το συνασπισμο? με το λαος?Μονο οταν ακουνε ΚΚΕ τρεμουν!!Αυτα τα ολιγα.δεν θελω με τιποτα να νομιζεις οτι κανω οτι τα ξερω ολα.Απλα αυτη ειναι η γνωμη μου ετσι απλα.μπορει και να κανω λαθος . ο καιρος θα δειξει!Αγωνιστικους χαιρετισμους και καλη δυναμη στους χαλεπους καιρους που ερχονται!

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 22/08/2010 19:56:34

      Καταρχάς,φίλε αντιλαμόγιο δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου,σέβομαι απόλυτα τις απόψεις σου κ χαίρομαι για το δημοκρατικό διάλογο που κάνουμε...Λές οτι εντυπωσιάζεσαι που είμαι άνεργος κ δεν βρίσκομαι κάτω απο κόμματα...Είμαι 25 χρονών και το 70% των συνομιλήκων μου είναι άνεργοι!!!!Μην πιστεύετε τα μαγειρεμένα στοιχεία του Λοβέρδου κ της ξεφτιλισμένης ΓΣΕΕ..Το υπόλοιπο 30% των 25άρηδων που έχουν δουλειά αμείβονται κυριολεκτικά με μισθούς της πείνας,εκτός αν μπορείτε εσείς να ζήσετε με 450 ευρώ το μήνα κ φυσικά ανασφάλιστοι..Λέω με τα φιλαράκια μου(όλοι απόφοιτοι πανεπιστημίου με μεταπτυχιακά) μεταξύ σοβαρού κ αστείου να πάμε Σκόπια να βρούμε δουλειά!!!Λές οτι το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα που το φοβούνται,''εχει συνθήματα την κοινωνική ρήξη κ την ανατροπή,ένας είναι ο εχθρός ο ιμπεριαλισμός''......Μάλιστα, ας υποθέσουμε οτι αύριο γίνονται εκλογές κ η Παπαρήγα παίρνει 60% κ το ΚΚΕ είναι πρώτο κόμμα,μπορείς να μου πείς το σχέδιό του,τι θα φάμε ρε παιδάκι μου,θα μας βρεί δουλειές,θα φέρει βιομηχανίες,θα δημιουργήσει κολλεκτίβες;Τι θα κάνει;Έχεις ακούσει τίποτα,γιατί εγώ μόνο για κοινωνικούς αγώνες ακούω κ άλλα τέτοια τσιτάτα,αλλά απο ουσία μηδέν....Δεν σου κάνει εντύπωση γιατί τα νέα παιδιά δεν ασχολούνται με το ΚΚΕ κ γελάνε μαζί του;Εσύ ρίχνεις μια ψήφο αντίδρασης στο Πασοκ κ ψηφίζεις ΚΚΕ,δεν έχεις να χάσεις κ πολλά σε σχέση με μένα που ζώ με ψίχουλα και δεν έχω πλέον να χάσω τίποτα...Εγώ θέλω ψήφο αλλάγής,πραγματικής αλλαγής κ όχι αντίδρασης,γιατί το δικό μας μέλλον είναι κατάμαυρο,εσείς οι μεγαλύτεροι κάπως τα έχετε καταφέρει,εμείς οι νέοι που έχουμε όνειρα κ φιλοδοξίες,ζούμε τον εφιάλτη

  41. ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ avatar
    ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 22/08/2010 20:45:47

    Μπραβο μαυρε ιακωβε(αλλαξε το βρε παιδι μου αυτο το μαυρε αν δεν θες κοκκινε καντο τουλαχιστον ασπρε 25 χρονων παλικαρι)χαιρομαι πραγματικα που βαζεις τα πραγματα σε πολυ πιο λογικη βαση προβληματισμου αποτι στα πρωτα σου εμπρηστικα αντικομμουνιστικα σχολια.αλλωστε δεν ειναι αναγκη να συμφωνουμε σε ολα. Να ξερεις οτι τις αγωνιες και τα προβληματα που εχεις τα σεβομαι απολυτα.Και κατι αλλο στην υπηρεσια που δουλευω απεργω παντα χανοντας πολλα μεροκαματα που τα εχω απολυτη αναγκη.απεργω και για σενα για σας τους νεους αντο θες.Αυτο δεν σου λεει τιποτα? Ειμαι 45 χρονων φιλε και δεν πεταξα λευκη πετσετα δεν ειμαι απο αυτους που σκεφτονται την παρτυ τουςν δεν κουραστηκα να αγωνιζομαι οπως πολλοι πρωην νεαροι αριστεροι νυν δεξιοι νεοφιλελευθεροι μεσηλικες.Αυτο δεν σου λεει τιποτα?θΑ μπορουσα να αραξω και γω να διαπλακω με ενα απο τα δυο μεγαλα κομματα και μια χαρα ολα καθοτι εγω παντα θα εχω να φαω ενα κομματι ψωμι αν και δεν ειμαι πλουσιος απλα εχω την ευτυχια να ειμαι <>τραβαω ομως το δυσκολο δρομο των αγωνων και αυτο που βλεπω στον μικροκοσμο μου ειναι οτι μονο οι του Κ.Κ.Ε. αγωνιζονται πραγματικα.Τωρα τι θα προκυψει δεν ξερω στην περιπτωση που παρει 60% το Κ.Κ.Ε. θα σε γελασω.Αλλα σιγουρα σου λεω οτι αυτοι πραγματικα αγωνιζονται και αυτο μετραει παρα πολυ για μενα.Το ιδιο θα στηριξω και οποιον αλλον αγωνιζεται συνειδητα η ασυνειδητα, αν και προτιμω το πρωτο.αυτα τα ολιγα μην το βαζεις κατω παλεψε για τη ζωη σου οπως εσυ νομιζεις.Να θυμασαι κατι παντως οτι δεν εισαι ουτε θα εισαι ποτε μονος.Υπαρχουν ανθρωποι που παλευουν και για σενα και για μενα .αΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥς ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥς ΚΑΙ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΦΙΛΕ!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.