#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/01/2012 23:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέος εκβιασμός: θέλουν να δεσμευθεί και η ... επόμενη κυβέρνηση!!!



Νέο γύρο εκβιασμών και προσπάθειας να τεθεί σε ομηρεία και η επόμενη κυβέρνηση, πραγματοποίησαν οι ισχυροί της Ευρώπης στο πλαίσιο του Γιούρογκρουπ.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τις Βρυξέλλες, οι Ευρωπαίοι εταίροι, μας ζητούν να υπογράψουμε εδώ και τώρα τη νέα δανειακή σύμβαση και τις δεσμεύσεις που προκύπτουν από αυτή. Δηλαδή ξεκαθαρίζουν ότι χωρίς το νέο Μνημόνιο δάνειο 130 δις ευρώ δεν υπάρχει. Όπως αναφέρουν πηγές από την κυβέρνηση (δηλαδή ο κ. Βενιζέλος) «καθοριστικές είναι από την άποψη αυτή οι σαφείς πολιτικές δεσμεύσεις που πρέπει να αναληφθούν από τα κόμματα που συμμετέχουν στη σημερινή Κυβέρνηση, όχι μόνο για την τρέχουσα περίοδο, αλλά και για την περίοδο μετά τις εκλογές και τον σχηματισμό της μετεκλογικής Κυβέρνησης».

Όπως γράψαμε και προηγουμένως το Eurogroup αποφάσισε η επίσημη προσφορά για το PSI να γίνει μέχρι τις 13 Φεβρουαρίου 2012. Δηλαδή συνδέουν το κούρεμα με το νέο πρόγραμμα στήριξης της Ελλάδας (ύψους 130 δισ. ευρώ που προστίθενται στα 110 δισ. ευρώ του αρχικού προγράμματος), το οποίο με τη σειρά του συνδέεται με την πορεία εφαρμογής και την αξιολόγηση του τρέχοντος προγράμματος και τις δεσμεύσεις που πρέπει να αναληφθούν από την Ελλάδα για το νέο πρόγραμμα.

Αυτά σημαίνουν ότι και εκλογές να γίνουν στην Ελλάδα, και άλλους να ψηφίσουν οι Έλληνες, δε θα αλλάξει τίποτε. Ότι αποφασίσει ο Παπαδήμος αυτό θα πρέπει να δεχθούμε για πολλά χρόνια.

Πρόκειται για ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά της χώρας και στη δημοκρατική εκλογική διαδικασία διότι ουσιαστικά τα κόμματα θα πάνε έτσι σε μια αναμέτρηση με σημαδεμένη τράπουλα.

Επιχειρεί ο κ. Παπαδήμος και η παρέα του να υπογράψει ένα χαρτί που θα δεσμεύσει την κυβέρνηση που θα προκύψει μετά τις εκλογές.

Μα τότε τι νόημα έχει να ψηφίσουμε; Αφού η τρόικα έχει αποφασίσει ότι η ζωή μας τα επόμενα χρόνια θα είναι αυτή που κανονίζεται στις Βρυξέλλες γιατί να κάνουμε τον κόπο;

Πώς λοιπόν ο κ. Παπαδήμος συζητά με τους ξένους και τι διαπραγμάτευση κάνει; Και είναι σύμφωνος με το να τεθεί η χώρα σε ομηρεία χωρίς να ερωτηθεί;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 23/01/2012 23:15:16

    Όπως οι γελοιογραφίες : Χωρίς σχόλια

    • madprof avatar
      madprof @ Ναυσικά... 24/01/2012 12:25:22

      Τώρα χρειάζονται τα σχόλια, γιατί επειδή αποδίδαμε λάθος νόημα στις εκλογές οδηγηθήκαμε στα χείριστα.
      Τώρα λοιπόν όλοι οι υπαίτιοι στο κάδρο χωρίς δικαιολογίες και μαϊμουνιές.
      Βυζαντινισμοί τέλος. Γκρο πλαν και φωτισμό θέλουν οι δανειστές.
      ΥΓ. Γιατί “Ξεχνάνε” όλοι οι έγκριτοι αρθρογράφοι, προσκείμενοι στην Νδούλα, ότι πίσω από τον μπερντέ του θεατρικού δρώμενου, με στοχεία παραλόγου και τραγωδίας στο οποίο είμαστε εκόντες άκοντες πρωταγωνιστές και κομπάρσοι, σκηνοθέτης είναι ο Λουκάς και πίσω του οι τρεμάμενες σκιές των παραγωγών του Αντώνης and co, τα κουτσαβάκια των Γιώργηδων bross and co και τα "golden "boy/girl" ltd Κουβελοζήτουλα, Εφιαλτοκόρη;
      Δυστυχώς βλέπουμε το δένδρο και χάνουμε το δάσος, είμαστε για λύπηση τελικά.
      Χειρότερα θα υποστούμε διότι η λογική αντιμετώπιση των καταστάσεων έχει εγκαταλειφθεί προ πολλού.
      Συναισθηματικός κρετινισμός και τα μυαλά στα κόμματα!

      • madprof avatar
        madprof @ madprof 24/01/2012 16:31:02

        Οι υπουργοί του Eurogroup απέρριψαν το "ελληνικό" PSI και απαίτησαν καλύτερο κουπόνι (επιτόκιο μικρότερο του 3.5%) και εδώ στο Λαμογιστάν ορισμένοι επιμένουν να στοχοποιούν την επειγόντως προσληφθείσα μαριονέτα-σκηνοθέτη "Λουκά-νικο" ενώ τις υπεύθυνες Αρχιμαριονέτες παραγωγούς του δράματος της τραγωδίας μας και του μαστιγίου που δεχόμαστε τις παραλείπουν τεχνηέντως!

      • madprof avatar
        madprof @ madprof 24/01/2012 21:41:52

        Προσθήκη : (*) αγνοούσα ότι το πλήρες σχέδιο πληβειοποίησης (πριν των ως άνω μειώσεων, εκποιήσεων, απολύσεων και παροχών στους παντιοτρόπως λεηλατήσαντες δημόσιο πλούτο) απαιτούσε ...

  2. Y. avatar
    Y. 23/01/2012 23:21:52

    Αντώνη Σαμαρά, “..enough is enough”
    (..”.νισάφι πια”, Ελληνιστί)

  3. βορειος avatar
    βορειος 23/01/2012 23:22:25

    Ειλικρινα τετοια ντροπη και τετοια ταπεινωση ελαχιστα εθνη επανω στον πλανητη μπορουν να υπομενουν, ενα απο αυτα τα ελαχιστα-ισως και το μοναδικο- ειναι η χωρα μας. ποτε δεν ειχε βρεθει σε τετοια θεση, ηττημενη ναι αλλα υπερηφανη ,γελοιοποιημενη ομως ποτε. Νομιζω εχουν χρεος στον Ελληνικο λαο οι επομενοι κυβερνητες- οποιοι και εαν ειναι αυτοι, να τιμωρησουν σκληρα και παραδειγματικα αυτα τα ανθρωπειδει τα οποια καταφεραν να γελειοποιησουν και να ταπεινωσουν ενα ολοκληρο Εθνος, προς παραδειγματισμο ωστε να μην υπαρξουν στο μελλον πιθανοι μιμητες τους.

  4. Απογοήτευση avatar
    Απογοήτευση 23/01/2012 23:30:12

    Αυτό μήπως είναι το κύκλωμα τοκογλυφίας στις Βρυξέλλες;

  5. hdgr avatar
    hdgr 23/01/2012 23:37:52

    Ήταν γνωστό και έχει γραφτεί κατ 'επανάληψη.
    Δεν υπάρχει PSI χωρίς νέα δανειακή και δεν υπάρχει νέα δανειακή χωρίς νέο μνημόνιο.
    Τα ερωτήματα προς Παπαδήμο , Καραμελισσανιδοτζαφέρ , Βενιζελολομβέρδους κλπ
    στερούνται νοήματος.
    Το τόπι είναι στα πόδια του Αντώνη.
    Θα σκοράρει;
    Σε ποια εστία;
    Σε αυτήν που θα πανηγυρίσουμε μαζί του;

  6. nostos avatar
    nostos 23/01/2012 23:46:23

    Χθες σχολιασα εδώ ότι πιστεύω πως δεν θα ξαναγίνουν εκλογές στην Ελλάδα στο άμεσο ορατό μέλλον. Ο topgunz με ειρωνευτηκε . Δεν πειράζει . Εγώ θα επιμένω στην πρόβλεψη μου. Εύχομαι και πάλι Goodnight and Goodluck!

    • Απογοήτευση avatar
      Απογοήτευση @ nostos 23/01/2012 23:56:35

      Φίλε και εγώ την ίδια αίσθηση έχω.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ nostos 24/01/2012 09:01:51

      Κι επαναλαμβάνω μην παίξεις τζοκερ. Φιλική συμβουλη, οχι ειρωνεία.

  7. ikaros avatar
    ikaros 23/01/2012 23:50:07

    Αν περάσει ο εκβιασμός η επόμενη κυβέρνηση δε θα είναι της ΝΔ γιατί απλώς δε θα υπάρχει (εκτός από ΠΑΣΟΚ, ούτε)...ΝΔ. Ο κ. Σαμαράς (αν και δε γνωρίζω τα περιθώρια ελιγμού του) σύρθηκε στην κυβέρνηση του τραπεζίτη και τώρα αντι να πανηγυρίζει για την δικαίωση των αντιμνημονιακών θέσεων του βρίσκεται κυριολεκτικά στη γωνία.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ikaros 24/01/2012 00:09:10

      Με στεντόρεια φωνή λέγαμε τα γνωστά περί απομακρύνσεως από το ταμείο κ.λπ. ορισμένοι κατά την αποφράδα 10η Νοεμβρίου, αλλά θεωρούμασταν ότι είχαμε λειψή πίστη...

      • man8os avatar
        man8os @ Αυριανιστής 24/01/2012 00:42:35

        Aσε και εγω ιδιες θρησκευτικες εκφρασεις ειχα ακουσει οταν ειπα τις ενστασεις μου, τωρα φαινεται σε ολους οτι ο Σαμαραας ειναι πλεον παγιδευμενος.

  8. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 23/01/2012 23:57:24

    Εδώ και πολλούς μήνες έχει φανεί ότι οι πασόκοι προσπαθούν να κάνουν την Ν.Δ. συνυπεύθυνη για το χάλι που μια μικρή (θέλω να πιστεύω) κάστα προδοτών μας έχει φέρει, και πιστεύω ότι πολλές από τις απαιτήσεις τάχα της τρόϊκας είναι στημένες. Αυτό που δεν μπορεί να αποδειχθεί μέχρι τώρα είναι ποιοί είναι μέσα στο κόλπο. Και πολύ φοβάμαι ότι δεν είναι μόνο πασόκοι και τροϊκανοι....

  9. ΑΙΟΛΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΟΣ 24/01/2012 00:01:12

    ΑΝΤΩΝΗ ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ ΤΩΡΑ, ΟΣΟ ΑΚΟΜΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΞΕΧΝΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ

  10. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 24/01/2012 00:02:31

    Πράγματι,είναι όπως τα γράφει η κεντρική ανάρτηση.Πλησιάζουμε,λοιπόν,στο τέρμα της κοινωνικο-οικονομικής προδοσίας που έχει συντελεστεί από το παπανδρεϊσμό-πασοκισμό και οργανώθηκε στη εντέλεια....Η χώρα οδηγείται προς στυγνό ξεπούλημα και η κοινωνία,ολοταχώς,βαδίζει στην κοινωνικο-οικονομική άβυσσο.
    Η χώρα,άτυπα,έχει χρεωκοπήσει.Το τυπικόν έμεινε.Θέλει φιλοσοφία;Η διεθνής τοκογλυφία θέλει να μας εξοντώσει ως κράτος και ως πολίτες.Η δανειακή σύμβαση είναι το τυρί.Η φάκα είναι αυτό που έπεται.Οι ξένοι αιμοβόροι λύκοι θέλουν να μας αγοράσουν έναντι πινακίου φακής και μετά θα μας πετάξουν στο Καιάδα....Ο Παπανδρέου και ο τρισάθλιος πολιτικός φορέας του μας πυρπόλησαν.Η τιμωρία τους,αργά ή γρήγορα,θα έλθει.Πλέον,αναμένω την οριστική-κρυστάλλινη θέση της Νέας Δημοκρατίας.Τα όχι μεν-αλλά και τέτοια,δεν πείθουν.Καθαρά.Ναι ή Όχι.Το αρχικό κείμενο θέτει πολύ σοβαρούς και έξοχους προβληματισμούς.Τίθεται θέμα Δημοκρατίας και Εθνικής Αξιοπρέπειας.Εδώ,ο κύκλος δεν τετραγωνίζεται.Και όπως έχω επισημάνει,πολλές φορές,το τρένο της Ιστορίας σφυρίζει,μόνον,μία φορά.....

  11. Δημήτρης Ζ avatar
    Δημήτρης Ζ 24/01/2012 00:09:21

    Όχι μόνο η επόμενη κυβέρνηση. Όλες οι επόμενες κυβερνήσεις. Όλοι οι έλληνεςΑκόμη και το... antinews θα πρέπει να δεσμευθεί (!)

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/01/2012 00:12:59

    Μη μας κάνει εντύπωση αν ο ΠαπαδήμΙος συμφωνεί χωρίς να ερωτηθεί η χώρα. Του αρκεί που ρωτάει τους ευρωναζί εντολοδότες του.

  13. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 24/01/2012 00:14:24

    καπου ακουσα σημερα οτι αν και ειχαν δωσει πρασινο φως για την 6η δοση τελικα αυτη δεν δοθηκε(διοτι δεν ειχαν να δωσουν) και μαλιστα παει για μαρτιο μαζι με τα 80 δισ. γιαυτο και το ποσο εγινε τελικα 89 δις. τωρα αν δεν ειχαν 8 δις τοτε που θα βρουν 89δις τον μαρτιο? ΔΗΛ Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ουτε τα 8 δις της 6ης δοσης δεν κατόρθωσε ο να παρει.? σορρυ μηπως μας δουλευουν κανονικα ολοι στην ΕΕ και στο εσωτερικο? ακομα και ο βαρουφακης ειπε οχι στοPSI και την νεα δανειακη!!! και εμεις στο εσωτερικο μιλαμε ακομα για παπαδημο psi κλπ. πολυ βρωμια!!!

  14. βορειος avatar
    βορειος 24/01/2012 00:14:39

    Η επομενη κυβερνηση δεν πρεπει να αναγνωρισει τις υπογραφες των ((κυβερνωντων )) γιατι απλουστατα δεν εχουν την εγκριση του Ελληνικου Λαου, και εαν τους ζητησουν τα χρηματα τους πισω οι δανειστες να τους στειλουν και να τα παρουν ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΒΑΖΑΝ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ, μονοι τους ανελαβαν την ευθυνη μονοι τους ας υποστουν και τις συνεπειες ,ειτε αυτες ειναι οικονομικες, ειτε οποιασδηποτε αλλης μορφης.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ βορειος 24/01/2012 00:18:39

      Μακάρι να ήταν τόσο απλά, αλλά από τη στιγμή που μια κυβέρνηση στηρίζεται κοινοβουλευτικά, το βλέπω χλωμό να τους στείλουμε μετά να τα ζητήσουν "από αυτούς οι οποίοι έβαζαν τις υπογραφές"...

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ Αυριανιστής 24/01/2012 00:59:34

        Μην το λες Αυριανιστή. Εγώ, καθώς και οι περισσότεροι, βλέπουν μεν μια κυβέρνηση που στηρίζεται κοινοβουλευτικά, αλλά δεν αναγνωρίζουν το κοινοβούλιο σε αυτή του την μορφή ή την μορφή που επιδιώκουν, ένα κοινοβούλιο που μας επιβλήθηκε πραξικοπηματικά, με ψέμματα, εκβιασμούς, απάτες, χειραγώγηση, αδιαφορία και χλεύη για τους απλούς ανθρώπους που πληρώνουν τους παχυλούς μισθούς τους με τον κόπο και την αγωνία τους. Όλα τα γνωστά "κολπάκια".

        Το πρώτο, το απόλυτα πρώτο, που πρέπει όλοι μας να χαράξουμε στον εγκέφαλο και τις καρδιές μας, είναι το ότι "ΔΕΝ τα φάγαμε μαζί". Ακόμη κι αν κάποιοι επωφελήθηκαν από έναν κορβανά που χάριζε ψεύτικους παραδείσους, έχουν μερίδιο ευθύνης μονάχα κλασματικό της ευθύνης όσων νομοθετούσαν, εκτελούσαν, ρουσφετοδιόριζαν, έγλυφαν πολιτικούς, απειλούσαν, άρπαζαν ψήφους με ψέμματα, έκλεβαν για να παραμένουν στην εξουσία ώστε να συνεχίζουν να κλέβουν, κλπ. κλπ. (να μην τα ξαναλέμε). Δεν έχω καμμία σχέση εγώ με τον Μάκαρο και τον Σωκράτη, τον ΓΑΠ και τον Μπένυ και τον κάθε καραγκιόζης. Αυτό που μένει είναι: Δεν τα φάγαμε μαζί, δεν τα πληρώνουμε μαζί.

        Τώρα, αν κάποιος επιμένει ότι τα "έφαγε μαζί", ε, τι να πω... Ας τα πληρώσει αυτός!

        Επιμένω, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να μην παραμυθιαζόμαστε. Ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα. Τα κοράκια, όποιοι και αν είναι αυτοί που μας καταδυναστεύουν, δεν θα διστάσουν ακόμα και στρατό να στείλουν, αν κρίνουν ότι έτσι πρέπει και ότι δεν θα έχουν το ποθητό αποτέλεσμα αλλιώς.

        Αν θέλουμε πίσω την πατρίδα μας, οφείλουμε να προσέξουμε (πάρα πολύ) κυρίως τρία πράγματα:

        1. Την υγεία μας.
        2. Την οικογένεια και καλούς φίλους.
        3. Οπωσδήποτε τα σπίτια μας.

        Με όποιον τρόπο αυτό είναι εφικτό, πρέπει να διατηρήσουμε αυτά τα τρία στοιχεία ανεπηρέαστα και δυνατά. Και να επιδιώκουμε να τα καθιστούμε ακόμη πιο ανεπηρέαστα και πιο δυνατά, όποτε βρίσκουμε την ευκαιρία.

        Μαύρη εργασία, περιπολίες πολιτών, αλληλεγγύη μεταξύ μας (ξέρουμε όλοι ποιοί είναι οι "μεταξύ μας" και ποιοί όχι), απαξίωση παράλογων χαρατσιών και γενικότερα νόμων (η σαχλαμάρα ότι "αν δεν πληρώσω το χαράτσι θα μου πάρουν το σπίτι" παύει να έχει νόημα όταν έτσι κι αλλιώς ο στόχος είναι να σου πάρουν το σπίτι), δεν ξέρω τώρα κάτι άλλο, όποιος ξέρει ας πει.

        Βρισκόμαστε σε πόλεμο, πιστεύω πως πια είναι από όλους αντιληπτό, πρέπει να αρχίσουμε να έχουμε συμπεριφορά κάποιου που βρίσκεται σε πόλεμο.

        Αυτοί που βάζουν τις υπογραφές, τις βάζουν στο όνομα μας. Αν δεν μας ρωτήσουν πριν τις βάλουν, τότε οι υπογραφές δεν ισχύουν.

        Καλούμαστε να εφαρμόσουμε το άρθρο 120.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Πεπόνης 24/01/2012 01:21:32

          Για το (1) που αναφέρεις, δε νομίζω ότι χρειάζεται να αναφέρουμε κάτι περισσότερο από τον εξακοντισμό των αυτοκτονιών. (Μετά από αυτόν, η πλήρης διάλυση των δομών υγείας και η συνακόλουθη μείωση του προσδόκιμου ζωής, αποτελούν μάλλον... ευχάριστη πολυτέλεια.)

          Για το (3), είναι πλέον κραυγαλέος ο στόχος της κατάσχεσης της ατομικής ιδιοκτησίας με μεθόδους μπολσεβικικού τύπου, ώστε σύντομα τα σπίτια μας να μεταβιβαστούν στο διαβόητο "Ταμείο Αξιοποίησης" και να τα πάρουν για ένα κομμάτι ψωμί διάφοροι συνταξιούχοι από τις χώρες των ευρωναζί για να έρχονται να κάνουν τις διακοπές τους. Και όχι μόνο τα σπίτια. Δε βλέπεις τι διαρρέει τελευταία από το επιτελείο της Kommandatur Οικονομικών; Θα επιβάλουν, λέει, φόρο κατοχής (!) και στα αγροτεμάχια ακόμα! Για να καταστήσουν, προφανώς, αβάσταχτη την κατοχή τους και ο εξαθλιωμένος Έλληνας να μη μπορεί να καλλιεργήσει ούτε καν για αυτοκατανάλωση!

          • Πεπόνης avatar
            Πεπόνης @ Αυριανιστής 24/01/2012 01:37:31

            Μα για αυτό λέω ότι πρέπει να προσέχουμε! Αν δεν συνέβαιναν ήδη ή δεν είχαν σχεδιαστεί για το μέλλον όσα αναφέρεις, δεν θα υπήρχε λόγος να προσέχουμε.

            Κάποια στιγμή έπεσε στην αντίληψη μου μια χώρα (Βολιβία) που αφέθηκε να "λάβει βοήθεια" από ΔΝΤ και λοιπά κοράκια. Αφού ξεπούλησαν (μεταξύ άλλων) την κρατική εταιρία ύδρευσης και έκαναν το πόσιμο νερό είδος πολυτελείας με τιμολόγια που έφταναν στα σύννεφα για έναν ήδη εξαθλιωμένο λαό (για τις ανάγκες της μια οικογένεια χρειαζόταν πλέον το 1/5 των εισοδημάτων της αποκλειστικά για την χρήση του νερού που κατανάλωνε!), οι πολυεθνικές έκαναν πράξη την απόλυτη ξεφτύλα: Απαγόρεψαν δια νόμου την περισυλλογή βρόχινου νερού!

            Αν βάλεις στην μηχανή αναζήτησης "απαγόρευση περισυλλογής βρόχινου νερού" θα δεις περισσότερα.

            Πλέον φτάσαμε στο "ή αυτοί ή εμείς".

        • πετρος avatar
          πετρος @ Πεπόνης 24/01/2012 19:35:46

          αρθρο 120 !!! allons enfants de la Patrie..

  15. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 24/01/2012 00:19:08

    πρεπει ο αντωνης σαμρας να αποδεσμευτει αμεσα απο την μεταβατικη κυβερνηση εαν ισχυει κατι τετοιο η τουλαχιστον να το καταψηφισει στην βουλη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΗΛΙΑΣ 24/01/2012 01:08:03

      Και αν απλώς "καταψηφίσει στη βουλή", δεν φαντάζεσαι πόσο θα πέσουν στα μαύρα πανιά οι ευρωναζί και ο ΠαπαδήμΙος. Θα βάλουν τη γάτα τους να κλαίει...

      Μόνη λύση, το ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ αυτής της δοτής και δοσιλογικής κυβέρνησης. Όλα τα άλλα, εδώ που φτάσαμε, είναι υπεκφυγές.

  16. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 24/01/2012 00:19:43

    Ο Βενιζέλος κάθε φορά επιστρέφει από το eurogroup με μια νέα δέσμευση.

  17. Λιάνα avatar
    Λιάνα 24/01/2012 00:22:33

    Είναι η τελευταία ευκαιρία του Αντώνη Σαμαρά να μας δείξει ότι δεν τον εμπιστευτήκαμε άδικα και η τελευταία ευκαιρία για τη χώρα να πει επιτέλους ένα "ΌΧΙ" κερδίζοντας κάτι από τη χαμένη της αξιοπρέπεια. Προσωπικά, αν και αισθάνομαι εξαιρετικά πικραμένη από τις επιλογές Σαμαρά τους δύο τελευταίους μήνες, θα περιμένω να δω από αυτόν την περήφανηκαι πατριωτική συμπεριφορά που πίστευα ότι έχει όταν τον ψήφισα.

  18. smash avatar
    smash 24/01/2012 00:25:27

    Oσο πιο πολυ καθυστερούν να κάνουν εκλογές τόσο πιο απρόβλεπτη μπορει να γίνει η κατάσταση, αυτο ο Σαμαράς το γνωρίζει, ξέρει τι κινδύνους εμπεριέχει αυτη η κατάσταση , για αυτό και ζητάει εκλογές.
    Αν δεν γίνουν εκλογές η πίεση θα αυξάνετε το ίδιο και η απογοήτευση και μια σπίθα ίσως να ανατρέψει τα πάντα,γιατί:
    Οι αγώνες που' χεις κάνει δεν 'φελάνε
    το αίμα το χυμένο αν δεν ξοφλάνε
    Λαέ, μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι
    η πείνα το καμάρι είναι του κιοτή
    του σκλάβου που του μέλλει να θαφτείץ

    • abcd avatar
      abcd @ smash 24/01/2012 07:33:02

      Ποια πίεση βρε φίλε;Εννοείς τις διάσπαρτες απεργίες σχεδόν μία κάθε μήνα που οργάνωσαν τα πράσινα σωματεία σε συνεργασία με την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ αντί μίας οργανωμένης και καλής πολυήμερης που πραγματικά θα είχε αποτέλεσμα ;
      Η μήπως εννοείς την μεταμοντέρνα σουρεάλ αντίσταση των Νεοελλήνων πίσω από μια οθόνη σχολιάζοντας μακριά από την πηγή των γεγονότων με το σάντουιτς και τον καφέ στο χέρι ;

  19. βορειος avatar
    βορειος 24/01/2012 00:28:28

    Ε τοτε φιλε μου ειμαστε αξιοι της τυχης μας. κατι παραπλησιο ειχε κανει ο Μεταξας, ο οποιος δεν εδωσε τα χρηματα στις ξενες-νομιζω Ελβετικες- τραπεζες αλλα τα εριξε στο κρατος σε διαφορα εργα υποδομης.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ βορειος 24/01/2012 01:05:56

      O (κατ' ιδεολογία) "φασίστας" Μεταξάς, είχε θεσπίσει τα δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και αδείας. Ο (άνευ εισαγωγικών) φασίστας ΠαπαδήμΙος θα τα καταργήσει. Τι να λέμε τώρα...

    • Ermippow avatar
      Ermippow @ βορειος 24/01/2012 01:30:21

      Ποια χρήματα μεγάλε;

  20. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 24/01/2012 01:03:46

    Παρατηρώ ότι, πολλοί σχολιαστές θεωρούν ότι υπάρχουν περιθώρια αναδιαπραγματεύσεων, οικονομικά και χρονικά. Και, αφού "υπάρχουν" ο Σαμαράς "οφείλει" να αρνηθεί την υπογραφή, αλλά και την υλοποίηση του νέου Μνημονίου; Και τον κατηγορούν εκ προοιμίου για την "λεβεντιά", που δεν δείχνει, ή που δέν θα δείξει.
    Αν όμως, όπως διατυπώνεται από πολλούς, περιθώρια δεν υπάρχουν; Τι τους φταίει ο άνθρωπος, αν δεν μπορεί να τα δημιουργήσει;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠΗΛΕΑΣ 24/01/2012 01:12:23

      Είσαι σίγουρος ότι θα ήμασταν μόνο εμείς εκείνοι που θα χάναμε, αν τραβούσαμε ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ μια ξεγυρισμένη στάση πληρωμών του "χρέους";

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Αυριανιστής 25/01/2012 02:38:57

        Για τίποτα δεν είμαι απολύτως σίγουρος, αλλά δεν με ανακουφίζει το ότι, θα έχαναν και άλλοι. Περισσότερο σίγουρος, όμως, είμαι για το ότι, θα περνάγαμε δύσκολες ώρες εμείς.

  21. Franz avatar
    Franz 24/01/2012 01:07:05

    Λυπηρό, αλλά και πραγματικό.

    Από τη στιγμή που δανείζουν τα λεφτά τους για συγκεκριμένο σκοπό, θέλουν εγγύηση κ ότι θα πιάσουν τόπο.

    Η χώρα δουλεύει έτσι από ιδρύσεώς της. Μακάρι να αλλάξει αυτό το μοντέλο, αλλά "για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολλή".

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ Franz 24/01/2012 02:33:05

      αν συνεχισεις παρακατω λεει:
      "θελει νεκρους χιλιαδες"...

  22. The Saint avatar
    The Saint 24/01/2012 01:08:58

    Aυτά όλα να τα βλέπουν κάποιοι που ισχυρίζονται ότι η δήλωση χρεοκοπίας, και η επαναφορά στη δραχμή θα είναι η μεγιστη καταστροφή μας.
    Ας δουν λοιπον το μέλλον τους μετά απο αυτήν εδώ την ανάρτηση, και ας μας πούν αν τους αρέσει...
    Οσο απεμπολουμε το δικαίωμα που έχουμε ώς χώρα να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας, και παράλληλα να κάνουμε το ...μασονο-σιωνιστικο φασιστικό τους οικοδόμημα μπουρδέλο, (γιατι μετά απο εμας θα ακολουθησουν οι Ιρλανδοί, οι Πορτογάλλοι...) τόσο γινόμαστε αυτόχειρες, και συμμέτοχοι στην προδοσία της πατρίδας μας.
    Μόνο που στην ουσία θα έχουμε προδώσει και τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας, και θα έχουμε δώσει το έναυσμα γιά τον αφανισμό της Ελληνικής φυλής...
    Χαίρετε...

  23. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/01/2012 01:12:54

    +1000

  24. Leonidas avatar
    Leonidas 24/01/2012 01:18:09

    Και το σήριαλ των ''δήθεν'' εκβιασμών της Τρόϊκας, στην κυβερνηση συνεργασίας που ''δήθεν'' μας σώζει, συνεχίζεται με νέα-προσχεδιασμένα , βεβαίως - επεισόδια...
    Για δέστε που μας έχει οδηγήσει μέχρι στιγμής ( και που είσαι ακόμα..) ο δρόμος της 'Σωτηρίας'':

    Η Fitch υποβάθμισε σήμερα 35 ελληνικά τιτλοποιημένα δάνειαμε την αιτιολογία ότι
    '' Aπό τα τέλη του 2011 έχει καταστεί σαφές ότι η Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπη με βαθύτερη και μεγαλύτερη του αναμενομένου ύφεση, γεγονός που έχει υπονομεύσει σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη στην ικανότητα της ελληνικής κυβέρνησης να επιτύχει τους δημοσιονομικούς της στόχους και να θέσει σε εφαρμογή τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις", σχολιάζει η Fitch.
    H ανάλυση του οίκου, συνεχίζει η Fitch, βασίζεται στο γεγονός ότι η Ελλάδα θα προχωρήσει σε ελεγχόμενη αναδιάρθρωση του χρέους της εντός των ερχόμενων εβδομάδων. ''

    Είναι πλέον γνωστό ότι ο δρόμος που ακολουθεί αυτή η κυβέρνηση οδηγεί στην καταστροφή, ότι το PSI ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να λύσει το πρόβλημα του μη-βιώσιμου ελληνικού χρέους, ότι το χρέος θα χρειαστεί και άλλη αναδιάρθρωση στο μέλλον, αλλά αυτό δεν θα είναι πλέον εφικτό λόγω του αγγλικού δικαίου και των όρων της δανειακής σύμβασης, κτλ.κτλ.
    Επίσης, είναι γνωστό , όπως ξεκαθάρισε η Γερμανία, ότι ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ δάνειο πάρει η Ελλάδα από την ΕΕ και ΔΝΤ, θα πάει αποκλειστικά για την πληρωμή χρέους και όχι για τις ανάγκες της ελληνικής οικονομίας - η οποία βυθίζεται σε όλο και μεγαλύτερη ύφεση , ακριβώς λόγω των ''μέτρων'' που πήραν ,και συνεχίζουν να παίρνουν...

    Ας το θυμούνται όσοι παίρνουν, και όσοι στηρίζουν, αποφάσεις για το μέλλον της χώρας αυτές τις μέρες ,ότι εκκρεμεί , κα έχει παραπεμφθεί στη Βουλή, μιά κατηγορία Για Εσχάτη προδοσία αυτών που μας έβαλαν στο Μνημόνιο.
    Βέβαια, η παρούσα Βουλή δεν προκειται να κάνει καμμία κίνηση για εξεταστική αυτής της κατηγορίας.
    Αλλά, κάποια στιγμή θα έρθει κάποια κυβέρνηση με βουλευτές που έχουν σε προτεραιότητα το συμφέρον της χώρας, και θα ενεργοποιήσουν την κατηγορία της ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ - γιατί, όσος χρόνος κι αν περάσει, το αδίκημα αυτό ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΑΙ.

  25. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 24/01/2012 01:22:07

    Προσωπικά έχω ακόμα πίστη στον Αντώνη Σαμαρά.
    Απλώς, γνώμη μου είναι πως πρέπει να επισπεύσει τις ενέργειές του.
    Αναμένουμε.

    • AllTheSame avatar
      AllTheSame @ Νίκος Κ. 24/01/2012 10:36:16

      Και που το στηρίζεις αυτό; Κάποιο επιχείρημα; Η μόνο για να λέμε; Τι έχει κάνει που να αξίζει την εμπιστοσύνη μας; Δεν έλεγε όχι σε συγκυβέρνηση; Για δες τώρα.

  26. ΜΠ avatar
    ΜΠ 24/01/2012 01:23:28

    Τα έχουμε γράψει άπειρες φορές όλοι εδώ μέσα:

    PSI+
    + Δανειακή
    ___________
    Μνημόνιο 2 0 ( όπου 0 = Διαπραγμάτευση)

    Εκλογές x 0 = 0 !!!!!!

  27. Petruchio avatar
    Petruchio 24/01/2012 01:31:00

    Δέχεστε μικρές αγγελίες?
    Ζητώ δάνειο 130.000 ευρώ, βγάζω 25000 ευρώ το χρόνο και ξοδεύω 35000 κάθε χρονιά.
    Δίνω βεβαίως το λόγο μου ότι θα θας ξεπληρώσω αλλά θίγομαι και στη σκέψη περαιτέρω δεσμεύσεων εκ μέρους μου.
    Δημοσιεύω την αγγελία μου στο site σας διότι βλέπω πολλά άτομα που συμμερίζονται τις απόψεις μου και συνεπώς περιμένω μεγάλη ανταπόκριση....
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Πετρούκιος

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Petruchio 24/01/2012 01:41:04

      Ενδιαφέρομαι να σας δανείσω, αφού διαπιστώνω ότι οι αντιστάσεις σας είναι εξαιρετικά ελαστικές. Φαντάζομαι ότι αναγνωρίζετε, στα πλαίσια του δανεισμού, το δίκαιο αίτημά μου να βάλουμε ενέχυρο την κόρη σας. Συμφωνείτε;

      • Petruchio avatar
        Petruchio @ Αυριανιστής 24/01/2012 01:47:14

        Αγαπητέ Αυριανιστή, Θα αστειεύεστε βέβαια... το αίτημα σας είναι εντελώς παράλογο.... είπαμε είμαι άνθρωπος που κρατώ τον λόγο μου... δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας από πλευράς σας. Δώστε μου email να σας στείλω λογαριασμό να μου καταθέσετε τα χρήματα αύριο, σε κάθε άλλη περίπτωση θα σας θεωρήσω αισχρό τοκογλύφο, κτλ κτλ.... ξέρετε εσείς....
        Υ.Γ. Δεν έχω στενούς συγγενείς... βλέπεται είμαι Ανάδελφος... ώστε να βάλω ενέχυρο :-)

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Petruchio 24/01/2012 02:03:24

          Λυπάμαι τότε. Χωρίς εγγυήσεις δεν μπορώ να σας δανείσω. Αφού όμως δεν έχετε κόρη ή σύζυγο, συμβιβάζομαι και με μια δήλωση δωρεάς των οργάνων σας ως εγγύηση. Άλλωστε, στις ασιατικές χώρες τα βρίσκω φθηνά. Ελπίζω να έχετε την οξυδέρκεια να μην αφήσετε να περάσει ανεκμετάλλευτη αυτή η τόσο δελεαστική προσφορά μου...

          • Petruchio avatar
            Petruchio @ Αυριανιστής 24/01/2012 02:09:05

            Αγαπητέ Αυριανιστή, με στενοχωρείτε... ταχέως προσχωρήσατε στη λογική των μισητών δανειστών. Είπαμε το μετρητό τώρα και θα τα βρούμε....

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Petruchio 24/01/2012 01:47:17

      Απάντηση σε αίτηση δανειοδότησης σας:

      Αντί για δάνειο, σας ενημερώνω ότι αποφασίστηκε να σας απαλάξουμε από την συνεχή και υποχρεωτική αγορά εξοπλισμών αποκλειστικά από εμάς και με άκρως επαχθείς όρους. Με αυτό τον τρόπο θα συνεχίζετε να έχετε ετήσια έσοδα 25.000 ευρώ, τώρα όμως θα ξοδεύετε μόνο 17.000. Θα σας περισσεύουν 8.000 για να τρώτε μαντολάτο με την κοπέλα σας.

      Φιλικούς χαιρετισμούς
      Τράπεζα Αντι-υποκριτών

      • Petruchio avatar
        Petruchio @ Πεπόνης 24/01/2012 02:05:06

        Μένω (χωρίς πλάκα... κυριολεκτώ, αν και δεν θα με πιστεύετε) σε νησί και από το παράθυρο μου διακρίνω στα τουρκικά παράλια αχνά να φαίνεται μια τεράστια τουρκική σημαία που έχουν βάλει οι τούρκοι για να βλέπουν οι γλάροι και μερικοί έλληνες νησιώτες... Ανησυχώ για την τύχη της κοπέλας μου αν δεν πέρνουμε όπλα... μην πάθει από τους τούρκους αυτά που θα γλυτώσει η κόρη μου από τον Αυριανιστή.

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ Petruchio 24/01/2012 04:26:44

          Χμ... Άρα λοιπόν θα πρέπει εμείς ολομόναχοι να φροντίζουμε την ασφάλεια μας, σαν να μην είχαμε καθόλου φίλους και σαν να είχαμε σύνορα με το Λουξεμβούργο... Μήπως τελικά πράγματι δεν έχουμε καθόλου φίλους ή μήπως έχουμε φίλους που η φιλία τους περιορίζεται στο να μας διαλύουν το ισοζύγιο προς όφελος τους; Ανεξάρτητα από το τι θα συμβεί σε εμάς.

          Ωραίο το σκάκι.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Πεπόνης 24/01/2012 02:09:50

        Τς, τς, τς... αγαπητέ μου, δεν κάνετε για ευρωπαίος "εταίρος". Πού ακούστηκε, σε μια οικονομικά "ολοκληρωμένη" ήπειρο, να μην διακινούνται οι εξοπλισμοί μεταξύ των κρατών-μελών; Πώς θα δουλέψουν "ο Μπράουν, ο Φίσερ κι ο Κραφτ"; Κλέφτες θέλετε να γίνουν;

        Χαλάτε την πιάτσα, αγαπητέ, βρείτε τον ομογάλακτό σας Έβο Μοράλες να τα κάνετε μαζί αυτά...

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ Αυριανιστής 24/01/2012 02:26:57

          Διαφωνώ μόνο ως προς την πολυπλοκότητα της υποθέσεως και την κατασπατάληση πόρων και χρόνου που αυτή συνεπάγεται. Αφού σώνει και καλά πρέπει να διακινούνται οι βόμβες μεταξύ των κρατών-μελών, γιατί δεν τις διακινούν τουλάχιστον με αεροπλάνα ρίψης αυτών, τα όποια έχουν σχεδιαστεί για μια τέτοια δουλειά;

          Το αποτέλεσμα - θάνατος των αδύναμων - θα είναι το ίδιο, και οι ισχυροί θα έχουν εξοικονομήσει χρόνο (από αχρείαστα PSI, μνημόνια, κουρέματα, Τιτανικούς και περίστροφα) για να τρώνε αυτοί μαντολάτο με τις κοπέλες τους, αφού εμείς πια δεν θα μπορούμε, ένεκα που θα βρισκόμεθα εις το ευγενές υπερπέραν.

          Έτσι κι αλλιώς, τι ρόλο παίζει. Μιαν ωραία πρωία θα αποδημήσουμε για Καπερναούμ, no matter what.

  28. ΜΠ avatar
    ΜΠ 24/01/2012 01:31:37

    Το Σύνταγμα της Ελλάδας (Όπως αναθεωρήθηκε με το Ψήφισμα της 27 Μαΐου 2008 της Η’ Αναθεωρητικής Bουλής των Ελλήνων)

    MEPOΣ TETAPTO - Eιδικές τελικές και μεταβατικές διατάξεις. TMHMA Δ΄ - Aκροτελεύτια διάταξη. 'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)
    1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Eφημερίδα της Kυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Yπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Iουνίου 1975.
    2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Eλλήνων.
    3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
    4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

  29. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 24/01/2012 01:54:03

    Saint,
    οι κομματικές παρωπίδες και οι ιδεολογικές αγκυλώσεις είναι ένα είδος αυτοάμυνας σε καταστάσεις κρίσης και πανικού της αστικής τάξης όπως αυτή που βιώνουμε. Ο πόλεμος που έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια κατά της κοιτίδας της Ορθοδοξίας και της Ελευθερίας θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα :
    θα αφυπνίσει και θα συσπειρώσει το λαό μετά την καταναλωτική νάρκωση που του πρόσφεραν με δανεικά και σαν τον άσωτο υιό θα γυρίσουμε στα συγκαλά μας

    Καλύτερα με λιγότερα υλικά αγαθά
    αλλά με περισσότερη αγάπη
    καλύτερα με λιγότερο σεξ
    αλλά με περισσότερη αγάπη
    καλύτερα μαζί εργάτες και αφέντες
    και σίγουρα περισσότερη αγάπη

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ παρατηρητής 24/01/2012 01:59:08

      Για να έβλεπες πόσο "αφυπνιστήκαμε μετά την καταναλωτική νάρκωση με δανεικά", έπρεπε να επισκεφθείς το Mall το Σάββατο. Εκεί να δεις "αφύπνιση" και "επιστροφή στα συγκαλά μας"...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ παρατηρητής 24/01/2012 10:10:35

      Δέν γίνεται καλύτερα μέ περισσότερο-ἀντί λιγότερο- σεξ καί περισσότερη ἀγάπη;

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/01/2012 16:45:02

        Εξαιρετικό το σχόλιο του Παρατηρητή
        αλλά και το ..αίτημά σου Κυθήριε, χρήζει ιδιαίτερης προσοχής...

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΕΥΑ 24/01/2012 20:37:33

          Ζητάω πολλά;

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/01/2012 21:54:50

            χαχα..τα αυτονόητα και μόνο αυτά..!

  30. lornion avatar
    lornion 24/01/2012 04:10:42

    δεν έχω σχόλια ,μόνο φοβούμαι πως καθαρός πολιτικός λόγος δεν υπάρχει. Φοβούμαι πως δεν έχουμε ακόμη λόγο στας Βρυξέλας, και ότι όλα ρυθμίζονται τηλεφωνικώς με εντολές στον Πρωθυπουργό. Φοβούμαι το μέλλον του τόπου μου.

  31. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/01/2012 07:41:47

    Μᾶς λένε κάθε τρεῖς μῆνες στῆστε κ#λ# καί σκύβουμε συνέχεια...Γιατί δέν μᾶς λένε ἀπό τήν ἀρχή σκύψτε καί μεῖνετε ἒτσι γιά καμμιά πενηνταριά χρόνια ἂς ποῦμε, γιά νά μήν κουραζόμαστε καί μεῖς μέ περιττές κινήσεις...

    • juliet avatar
      juliet @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/01/2012 08:44:57

      Καλημέρα,
      εμας σκεφτήκανε ,φοβηθήκανε μην πάθουμε αγκύλωση...και μετά βάλε συντάξεις αναπηρίας ,γιατρούς ,''βοηθητικά'' ....και κλάμα ο επαναστάτης Λοβέρδος .....είναι πολλά ,χαχαχαχα

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 24/01/2012 09:14:38

        Καλημέρα, τήν ἀγκύλωση δέν τήν σκέφτηκα,ἀλλά καί πάλι θά τούς νοιάξει αὐτό τό μικρό προβληματάκι; σοῦ λέει ἂσε νά τούς πάρει ὁ χάρος ἀγκυλωμένους,θά τούς βάλουμε καί σέ μικρότερες κάσες (τί εὐχάριστα πραγματάκια θυμήθηκα πρωί-πρωί).

  32. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 24/01/2012 08:21:31

    Πριν λίγο είδα το βίντεο που πήρε το πρώτο βραβείο, σε κάποιον διαγωνισμό με θέμα την περιγραφή της οικονομικής κατάστασης στην Ευρώπη. Δεν ξέρω τι δείχνανε τα άλλα βίντεο, αλλά αυτό όντως είναι συγλονιστικό. Ελπίζω κάποιος να το έχει ανεβάσει κάπου για να το ξαναδούμε όλοι μας...

    • ΠΑΝΤΕΛΗΣ avatar
      ΠΑΝΤΕΛΗΣ @ Χαρίλαος 24/01/2012 10:04:00

      http://www.youtube.com/watch?v=DsBjUDZ2xsI&feature=share

      • Χαρίλαος avatar
        Χαρίλαος @ ΠΑΝΤΕΛΗΣ 24/01/2012 21:44:09

        Ευχαριστώ! Το είδα και το κατέβασα... Όντως συγκλονιστικό!

  33. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 24/01/2012 08:45:11

    υπαρχουν ακομα ραγιαδες βλεπω ........κουραγιο παιδια το 2050 θα σηκωσετε κ......ο αλλα πολυ φοβαμε οτι θα εχετε παθει αγκυλωση και η μεση σας δεν θα ισιαζει ........αντε ακομα μια ευκαιρια για τον αντωνη σαμαρα αλλα πολυ φοβαμε οτι θα την χασει και αυτην μαζι με τη ευκαιρια να κυβερνησει την ελλαδα......κατι πηρε το αυτι μου πως οι εταιροι μας θα ζητησουν απο τα παιδια ολων των πολιτικων να υπογραψουν πως θα τηρησουν τα συμφωνημενα και για να ειναι καλυμενοι πως δεν θα βγει κανα τσογλανι να τους χαλασει την δουλεια θα τα παρουν εσωκλειστα στην μεγαλη των φασιστων την σχολη της πρωην ανατολικης γερμανιας για διαμορφωση και αναμορφωση......η πληροφορια οτι τις κορες τους θα τις αναμορφωνουν πρωην γκεσταπιτες με το οθωμανικο δικαιο κρινετε ως ανυποστατη.....

  34. franc avatar
    franc 24/01/2012 09:46:15

    Eιναι προφανές οτι οι "εταίροι" μας αφήνουν ως μόνη ελπίδα την Αριστερά η οποία απο την αρχή της κρίσης τους έχει δώσει την απάντηση του Γ. Καραισκάκη και του Ρήγα Φεραίου μαζί. Και μου φαίνεται πως όταν φτάσουν εκεί τα πράγματα ποσώς θα μας ενδιαφέρει που δεν έχει "πρόταση υπαρκτού κοινωνικού μοντέλου".
    Θα πούμε Στάλιν και ξερό ψωμί...Kαι δεν θα είμαστε οι μόνοι...

    • AllTheSame avatar
      AllTheSame @ franc 24/01/2012 10:40:38

      Είδαμε και την αριστερά, είδαμε και την δεξιά.... Μόνο το κέντρο είναι λύση. Παν μέτρον άριστον!

    • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
      Ελληνική Φιλοσοφία @ franc 24/01/2012 12:02:11

      Σε ποιά ερώτηση τους έδωσε την απάντηση; Γιατί δε θυμάμαι να μιλήσανε και ποτέ. Ποιός από τους δανειστές ρώτησε την αριστερά;

  35. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 24/01/2012 09:52:24

    Προς τι η απορία;

    Αν υποχωρήσεις μια φορά, την επομένη θα σου ζητήσουν ......

    Δυστυχώς, οι μέχρι τώρα κυβερνώντες, έδωσαν ..... ουκ ολίγες φορές.

    Τόσο γρήγορα ξεχάσαμε τα:
    1) «ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία ......»
    2) «ούτε ο δανειολήπτης ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας ή διαφορετικά λόγω της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης –συντηρητικής ή αναγκαστικής– ή αναγκαστικής εκτέλεσης σε σχέση με οποιαδήποτε ενέργεια ή διαδικασία σχετικά με τη Σύμβαση»

    Ξεχάσαμε τόσο γρήγορα, ότι οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί που στηρίζουν το Παπαδήμιο, έχουν ήδη υποβάλει "δηλώσεις συμμόρφωσης" (προσκυνοχάρτια τα ονομάζω εγώ) προς τους νέους εξουσιαστές;

    Περιμένω πως και πως να δω τη νέα δανειακή, τι θα προβλέπει και ποιοι θα την υπογράψουν.
    Προσωπικά εύχομαι να μη φθάσουμε ποτέ στη νέα δανειακή.

  36. Geros avatar
    Geros 24/01/2012 10:00:30

    Μα τι μου λέτε!
    Για να δώσουν 130 δισεκατομμύρια και για να εκβιάσουν αυτοί από την μεριά τους όλους τους ισχυρούς τραπεζίτες του κόσμου έτσι ώστε να πάρουμε εμείς το μεγαλύτερο δυνατό κούρεμα χωρίς επίσημη χρεοκοπία ζητούν όρους??? Τι καθάρματα! Τι αγνώμονες!
    Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες , να μας δώσουν τα δισεκατομμύρια τους και να ξεκουμπιστούν , να τα αφήσουν στο χαλάκι της εισόδου και να φύγουν , χάρη τους κάνουμε που τα ξοδεύουμε για λογαριασμό τους . Ο περήφανος Έλληνας δεν δέχεται υποδείξεις όταν ξοδεύει ξένα λεφτά.

  37. Γιώργος Βαμβακούσης avatar
    Γιώργος Βαμβακούσης 24/01/2012 10:04:45

    ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ "ΠΟΛΥ" ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ Η ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟΝ "ΜΠΕΝΥ".
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ Ο ΟΓΚΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΗΔΕΝ ΕΙΝΑΙ !

  38. mikros fokion avatar
    mikros fokion 24/01/2012 10:46:20

    Εκ των πραγμάτων γίνεται φανερό ότι ο στόχος ειναι το απολυτο ξεπουλημα της χωρας και παραλληλα η δουλοποιηση του ανθρωπινου δυναμικου... Αυτο ειναι φανερο απο τις πρωτες στιγμες των πρωτων μετρων των υπαλληλων της τροικας και των συμφεροντων που αυτοι εκπροσωπουν (τοτε, οταν ακουστηκε για πρωτη φορα η μειωση μισθων στο δημοσιο εγραφα οτι οι του ιδιωτικου τομεα δεν πρεπει να πανηγυριζουν για την "τιμωρια" των τεμπεληδων καθως θα ερθει και η δικη τους σειρα...) και εγινε πεντακαθαρο με το πρωτο μνημονιο και την δανειακη συμβαση. Το μεν μνημονιο ήταν απολυτα βεβαιο οτι δεν θα μπορουσε να εφαρμοστει και να πιαστουν οι στοχοι (θεμα απλης αριθμητικης) ενω με τα ιδια τα στοιχεια της τροικας το χρεος θα πολλαπλασιαζοταν τα επομενα χρονια. Αρα τα μέτρα και η πολιτικη επιλογη δεν ειχαν να κανουν με τις αστειες τους δικαιολογιες αλλα με την γενικη υποβαθμιση του επιπεδου ζωης των πολιτων. Ξερουν ολοι (και ο Σαμαρας που το ελεγε και ο Γιωργακης που το ελεγε προ εκλογων 2009 αλλα και ενας μαθητης δημοτικου) οτι με περικοπες στα εισοδηματα η υφεση μεγαλωνει και ως αποτελεσμα αυτου εχουμε μικροτερα εσοδα στο κρατος (ο γνωστος φαυλος κυκλος). Αρα για καποιον αλλον σκοπο εγινε αυτη η υποτιμηση στις ζωες μας. Οπως καποιους σκοπους εξυπηρετει η ακολουθούμενη υψηλη ανεργια λογω της επιλογης μιας παρατεταμενης υφεσης.
    ποιον σκοπο;
    Εχοντας υποψιν την δανειακη συμβαση οπου παραχωρειται ανευ ορων η εθνικη μας κυριαρχια, όπου απαγορευεται να δανειστούμε απο αλλες χωρες και η μετατροπή των δανειων από τους ιδιωτες με ελληνικο δικαιο σε θεσμικους και κρατη με ενυπόθηκες εγγυησεις και το αγγλικο δικαιο τοτε κουμπωνει μια υποψια.
    ενας λαος που καθημερινα αναζητα ενα πιατο φαι, που αναρωτιεται αν την επομενη μερα θα ζει ή θα εχει ενα ποτηρι γαλα για το παιδι του, ενας λαος που του εχει στερηθει καθε ελπιδα ειναι πολυ ευκολο να μην αντιδρασει στο ξεπουλημα.
    θα σου πει ο πεινασμενος "ας παρουν τα πετρελαια οι Γερμανοι αρκει να μου δωσουν και μενα μια δουλεια εστω με 300 ευρω και στην οικονομικη ζωνη που θα εχουν δημιουργησει".
    Σε ολο αυτο το σκηνικο λοιπον οι συμμετεχοντες αλλα και αυτοι που αντιδρουν εχουν την ευθυνη των επιλογων τους.
    Ολα αυτα δεν εγιναν λογω ηλιθιοτητας του Γιωργακη. Εγιναν και γινονται σχεδιασμενα. Και για αυτο το σχεδιο υπευθυνοι ειναι ολοι οσοι το αποδεχονται, ολοι οσοι το στηριζουν ολοι οσοι δεν αντιδρουν.
    Πλεον το παραμυθι με τους μισθους και συνταξεις ελαβε τελος. Μεχρι τωρα ενα πολυ μικρο μερος απο τα δανεια (κατα Βαρουφακη γυρω στο 10%-15%, ο οποιος μεχρι τωρα εχει πεσα μεσα στις προβλεψεις του, όπως και ο Καζακης - με διαφορετικες φιλοσοφιες και στοχευση) πηγαινε για να καλυψει μερος των ελλειμματων του κρατους. Απο εδω και περα, και εχει γινει ξεκαθαρο απο την Μερκελ, τα δανεια που θα παιρνουμε (αν) θα εξυπηρετουν αποκλειστικα ληξεις ομολογων και τοκους. Οποτε το κρατος θα πρεπει να φροντισει να εχει ιδια εσοδα και εξοδα.
    Πλεον κανεις δεν θα πει οτι πρεπει να παραδωσω γη και υδωρ για να πληρωθουν οι μισθοι τον επομενο μηνα. Η προδοσια πλεον ειναι ξεκαθαρη.
    Δεν μπορουμε να στηριχθουμε σε αυτους που με τον εναν ή αλλον τροπο εχουν στηριξει και συνεχιζουν να στηριζουν μια προδοτικη πολιτικη. Ουτε σε αυτους που ειναι μερος του προβληματος.

    Τον Μάιο του 2010 ενας Αργεντινος (δεν θυμαμαι το ονομα του αυτη τη στιγμη) ειχε πει οτι θα πρεπει να κατεβουμε στους δρομοςυ 2 εκατομμυρια ανθρωποι και να μην φυγουμε απο εκει μεχρι να αποσυρθει το μνημονιο( και οχι σαν τις παρωδιες της ΓΣΕΕ και του ΠΑΜΕ) γιατι αν δεν το κανουμε αυτο θα ζησουμε καταστασεις χειροτερες απο οτι η Αργεντινη. Εστω και την υστατη στιγμη πρεπει να αντιδρασουμε...

  39. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 24/01/2012 11:02:00

    Δεν είναι δημοκρατία αυτό . όταν εξαναγκάζουν μία μελλοντική κυβέρνηση και της υπαγορεύουν το πρόγραμμά της! Σε καμία περίπτωση. Είναι κελαλυμμένος ολοκληρωτισμός!

  40. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 24/01/2012 11:29:19

    Εκλογές από Σεπτέμβρη του 2012 και βλέπουμε … αυτό ειπώθηκε από πάρα πολύ επίσημα χείλη σε κάποιο υπουργείο σε συνάντηση του υπουργού με γενικούς γραμματείς και συμβούλους … αυτό λέει συμφωνήθηκε στη τελευταία συνάντηση που έγινε μεταξύ αρχηγών και ΠαπαδήμΙου. Αυτό τους είπε ο υπουργός γεμάτος χαρά για την παράταση….

  41. ano-kato avatar
    ano-kato 24/01/2012 12:02:08

    Λοιπόν κυρίες και κύριοι αναλυτές,σχολιαστές και απλά παρατηρητές της εξέλιξης της τραγωδίας,μην περιμένετε από κανένα από το πολιτικό σύστημα δηλαδή τους απόλυτα υπεύθυνους για την κατάσταση να σας σώσει.Σώστε τους εαυτούς σας μόνοι σας.Και γράφοντας τα διάφορα στα στα blogs δεν έχετε καμία τύχη να το πετύχετε.Αλλού πρέπει να δείξετε την οργή σας την διαφωνία σας για τα όσα απλά συμβαίνουν ΜΟΝΟ σε σας,στα παιδιά σας τις οικογένειες σας στην ζωή σας δηλαδή.Εδώ μέσα ότι και να γράψουμε όσο και να διαφωνήσουμε δεν φέρνουμε κανένα αποτέλεσμα.Το πολύ πολύ να τα διαβάζουν και να γελάνε με την "αποφασιστικότητα" μας να αντιδράσουμε.Το παράδειγμα το ζήσαμε στις 28 Οκτωβρίου.Λίγες ώρες αντιδράσεις έξω από τα σχόλια στα blogs τους φόβισε τόσο πολύ που αναγκάστηκαν για να μην πάνε σε εκλογές και αντιμετωπίσουν την ψήφο μας να συσπειρωθούν γύρω από τον Παπαδήμο να ξωπετάξουν τον Παπανδρέου,που στο πρόσωπό του επικεντρώθηκε όλη η δυσφορία μας λες και μόνο αυτός υπέγραφε και αποφάσιζε ενώ σε πολλές περιπτώσεις αποφάσισαν και ψήφισαν νομοσχέδια που άλλαξαν για πάντα την ζωή μας και η από την εδώ μεριά.Το παράδειγμα ας το δούμε στην επίσης Βαλκανική χώρα-παρία της ΕΕ Ρουμανία που με τις αντιδράσεις τους οι Ρουμάνοι πολίτες ανάγκασαν τους κυβερνήτες τους να πάρουν πίσω τις αποφάσεις τους στο νομοσχέδιο για μεταρρυθμίσεις στο χώρο της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης που θα έπεφτε στην πλάτη τους όπως συμβαίνει και εδώ.
    Αλλοιώς φτωχοί και δυστυχισμένοι θα ακούμε για πολλά χρόνια ακόμη τον Χρυσοχοίδη να δηλώνει ότι δήλωσε σήμερα το πρωί στην Πρώτη Γραμμή στον ΣΚΑΙ:
    «Δεν διάβασα το μνημόνιο, γιατί είχα άλλες υποχρεώσεις, είχα άλλα καθήκοντα. Είχα να αντιμετωπίσω το έγκλημα ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη, δεν ήταν δική μου δουλειά να μελετήσω το μνημόνιο» και φυσικά όπως δήλωσε δεν έχει καμία ευθύνη για ότι υπέγραφε και ψήφιζε.Αλλά και αυτοί που υποτίθεται ότι το διάβασαν δεν φέρουν καμία άλλη ευθύνη εκτός από πολιτική,δηλαδή ΤΙΠΟΤΕ καμία ευθύνη που να επισύρει ποινές.
    Αν νομίζετε πως αυτό που κάνουμε όλοι μαζί εδώ μέσα είναι αποτελεσματικό ας το συνεχίσουμε αλλοιώς ας αποφασίσουμε τι έχουμε σαν plan B όπως μας λένε και αυτοί και να το εφαρμόσουμε όσο πιό γρήγορα γιατί τα περιθώρια μας όχι απλά στένεψαν, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.

  42. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ avatar
    ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ 24/01/2012 12:10:31

    Η πίστη στον Σαμαρά μπορεί να είναι πια θρησκευτικής φύσεως μόνο. Ούτε τα λόγια του, ούτε τα έργα του μπορούν να οδηγήσουν ένα λογικό άτομο στο να τον πιστεύει. Ευτυχώς που αυτή η παράταξη έβγαλε έναν Πάνο Καμμένο για να σώσει την χαμένη υπόληψή της...

  43. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 24/01/2012 13:18:38

    Αν ακούγατε κι εσείς Ελληνα υπουργό -Χρυσοχοίδης- να λέει ότι ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕ το μνημόνιο που υπέγραψε και ψήφισε, γιατί είχε άλλη δουλειά ( !!!!!!!!!!!!), δεν θα ζητούσατε εγγυήσεις για τα λεφτά σας ?
    Αφού έχουμε χάσει κάθε ίχνος αξιοπιστίας ως πολιτικό σύστημα, κράτος, κόμματα, ακόμα κι ο λαός δεν ξέρει τι ακριβώς θέλει...

    • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
      Ελληνική Φιλοσοφία @ ΝΑΥΤΗΣ 24/01/2012 13:25:35

      Ναι καλοί και αυτοί...μια χαρά τους βόλευαν οι πολυλαδωμένοι ΠΑΣΟΚοι. Αδιαμφισβήτητα μας έχουν κάνει ρεζίλι των σκυλιών διεθνώς. Θα γελάει όλη η υφήλιος με τους πολιτικούς που έχει η Ελλάδα.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΝΑΥΤΗΣ 24/01/2012 15:48:04

      Τώρα τό κατάλαβες;

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/01/2012 15:51:20

        Τό σχόλιο ἦταν γιά τό ναύτη ,πιό πάνω.

  44. periandros avatar
    periandros 24/01/2012 13:27:39

    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΕΛΕΙ. ΜΟΝΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΕΞΩ ΜΕ ΤΗ ΒΙΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΤΙΣΤΟΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ

  45. prop avatar
    prop 24/01/2012 15:18:55

    ουκ εν τω πολλώ το ευ αλλ’ εν τω ευ το πολύ

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ prop 24/01/2012 15:44:14

      Ἂν εἶναι ὃμως καί εὒ καί πολύ,δέν θά 'ναι καλύτερα; (ὂνειρο ζῶ μή μέ ξυπνᾶτε).

  46. Georege avatar
    Georege 24/01/2012 15:38:07

    ELEOS ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΟΙΖΩ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝΕ ΜΕΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ, ΤΟΣΟ ΘΡΑΣΟΣ ΔΗΛΑΔΗ??Η ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΙΣΗΜΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΗΣΜΑ Η ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΜΕ, ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΑΞΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ,,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ..ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΚΙΝΗΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΓΕΛΑΔΑ ΤΗΝ ΑΡΜΕΓΟΥΝ ΟΣΟ ΕΧΕΙ ΓΑΛΑ,ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΤΩΝΕΙ...
    ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ Κ ΤΟ ΑΡΜΕΓΜΑ ΑΡΜΕΓΜΑ..ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΟΥΜΕ..ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΛΥΚΟ ΔΗΛΑΔΗ Κ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΤΟΡΟ ΤΟΥ ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣ......ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ Κ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΕ?????ΜΕ ΤΙ ΟΡΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΗ Κ ΓΙΑΤΙ????ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΠΑΘΕ Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Η ΤΙ ΠΗΓΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΧΑΝΕ ΚΟΤΣΙΑ Κ ΠΡΟΒΗΚΑΝΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΗΣΜΑ Κ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΕΞΩ,ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ Κ ΜΕΙΣ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ..?ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΒΡΕΙ Κ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ Κ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΙΓΟ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΑΠΟ ΥΠΟΧΡΑΙΩΣΗ Κ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ!!!

  47. hdgr avatar
    hdgr 24/01/2012 19:35:14

    Απόσπασμα από δηλώσεις Βενιζέλου.

    «Θα υπάρξουν ενυπόγραφες δεσμεύσεις όλων. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι θα υπάρξουν δεσμεύσεις. Πέρα από την ψήφιση στην Βουλή, αν και η ψήφιση εκεί είναι μείζον γεγονός, αλλά στην ψήφιση θα φτάσουμε κάποια στιγμή. Σε ενδιάμεσα στάδια –που δεν θα έχει ψηφίσει ακόμα η Βουλή- πρέπει να υπάρχουν δεσμεύσεις των κομμάτων, διότι δεν θα πάμε κατευθείαν στην Βουλή. Εκεί θα πάμε σίγουρα για την δανειακή σύμβαση που θα περικλείει το νέο πρόγραμμα, και άρα τους όρους του νέου προγράμματος, αλλά μπορεί να χρειαστεί να αναληφθούν δεσμεύσεις σε επίπεδο, ας το πούμε έτσι, χώρας και διεθνών οργανισμών, όχι κρατών μελών, να γίνει επιτελική συμφωνία, όπως λέγεται (staff agreement) το οποίο θέλει και αυτό πολιτικές δεσμεύσεις».

  48. madprof avatar
    madprof 24/01/2012 21:30:22

    Σε ένα από τα πρώτα σχόλια* μου (έχοντας εντοπίσει την σκευωρία που παιζόταν σε βάρος των πολιτών από τους υπεύθυνους της εσχάτης προδοσίας) αναρωτιόμουν:
    Θέλει να μου εξηγήσει κάποιος τι σημαίνει "Συμφωνούμε στους στόχους αλλά διαφωνούμε στους τρόπους διαχείρισης για την επίτευξή τους" και συγκεκριμένα :
    1) από 20% στο 15% φορολογία επιχειρήσεων
    2) νομιμοποίηση των αυθαιρέτων
    3) εργασιακή εφεδρεία (παρμένο από την Ιταλία, όπου εφαρμόζεται, κυρίως, στον ιδιωτικό τομέα)
    4) επαναπατρισμό κεφαλαίων (κλεμμένων κατά το πλείστον)
    5) αποκρατικοποιήσεις
    6) "αξιοποίηση" δημόσιας περιουσίας
    7) μείωση συντελεστών ΦΠΑ
    8 ) μείωση ασφαλιστικών εισφορών
    Αν ξεχνώ κάτι συμπληρώστε με.
    Τα 1,...,8 έστω 9, 10 είναι εκ των ων ουκ άνευ για το ότι δεν αποδέχεται ο ΑΣ το Μ ΙΙ!
    Το ότι διαλύεται κάθε μέρα ο κοινωνικός ιστός, η χώρα υποδουλώνεται για 50 χρόνια;
    Αν ήμουν ΓΑΠ θα υιοθετούσα αμέσως όλα τα παραπάνω και όλα καλά (*)!
    Μήπως λοιπόν όλα γίνονται για το θεαθήναι (άρτο και θέαμα sic !) ?. Μήπως το παιχνίδι της εναλλαγής στην εξουσία είναι καταφανώς σικέ πλέον ?
    Υ.Γ. Το Ψέμα έχει αναχθεί σε κυρίαρχο ιδεολογικό σημειολογικό σημαίνον της εικονικής πραγματικότητας που μας προβάλλουν. Τα σημαινόμενα της βιωμένης καθημερινότητας μας βοηθούν να αντιλαμβανόμαστε την άθλια πραγματικότητα στην οποία είμαστε υποχρεωμένοι να ξοδεύουμε την εφήμερη ύπαρξή μας και να «φτύνουμε» την φτηνή προπαγάνδα τους !!
    Δεν καταλαβαίνουν οι βολεμένοι ότι έχουν καταντήσει βαρετά έως μισητά puppets για τους πολίτες που πλέον των υπαρξιακών προβλημάτων επιβίωσης που αντιμετωπίζουν καθημερινά έχουν και τους σχολιαστές «πολιτικούς»=Τατιανοτσιτσιολίνους να κοτομαχούν για το ποιος και πως θα είναι ο "εισαγόμενος" κόκορας στο διαλυμένο κοτέτσι (sic !)
    *antinews, 12/06/2011 στις 8:30 pm
    (*) αγνοούσα ότι το πλήρες σχέδιο πληβειοποίησης (πριν των ως άνω μειώσεων) απαιτούσε περαιτέρω μειώσεις των είδη στα όρια επιβίωσης κατώτ-ερων, -ότατων μισθών, συντάξεων, ασφαλιστικών-κοινωνικών παροχών!

  49. ektoras avatar
    ektoras 24/01/2012 23:44:06

    Πραγματικα πιστευει κανενας νοημων ανθρωπος οτι ενω εχει κινητοποιηθει η παγκοσμια οικονομικη ηγεσια, οι μεγαλυτερες τραπεζες στον κοσμο, οι Μερκοζι και ο καθε πικραμενος οικονομικος παραγωντας για νε επιτευχθει το περιφημο PSI, Θα σταματησουν ολα αυτα επειδη ο Σαμαρας δεν θα υπογραψει.... Αν πραγματικα το συνειδητοποιησει αυτο ο Αντωνης ή θα βαλει τα γελια ή θα παθει κριση μεγαλομανίας μπροστα στον καθρεπτη... ο επιχειρουμενος εκβιασμος της Τροϊκας σε αγαστη συνεργασια με το διδυμο Παπαδημο Βενιζελου περνει πλέον ανεκδοτολογικές διαστάσεις.....

  50. franc avatar
    franc 25/01/2012 10:47:16

    Αγαπητέ Εκτορα , βάζεις τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις. Ολα είναι συμφωνημένα. Το παιχνίδι είναι στημένο και πολυ καλά μάλιστα απ την αρχή. Το πείραμα για τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ πέτυχε απόλυτα. η Αρπαχτή που έκαναν στην Ευρώπη αυτά τα σχεδόν 3 χρόνια τώρα, δεν έχει προηγούμενο!!! Ας κάνει τη σούμα κάποιος απ' τους εξαίρετους λογιστές που διαθέτει το site και θα δούμε πόσα βούτηξαν σχεδόν χωρίς να ανοίξει μύτη!
    Αν μάλιστα τώρα την κάνουν για αλλού, θα τους είμαστε και ευγνώμονες που επιτέλους θα μας αφήσουν ήσυχους? για να ξαναρχίσουμε σαν το Σίσυφο να ξανακτίζουμε πάνω απ' τα ερείπια...

  51. den exw psifisei pote ta zwa avatar
    den exw psifisei pote ta zwa 27/01/2012 16:19:40

    Mia απαντηση στους μαλακες που ισχυριζονται οτι καλως ζητουν τετοιου ειδους εγγυησεις οι καλοι δανειστες μας
    (Μα τι μου λέτε!
    Για να δώσουν 130 δισεκατομμύρια και για να εκβιάσουν αυτοί από την μεριά τους όλους τους ισχυρούς τραπεζίτες του κόσμου έτσι ώστε να πάρουμε εμείς το μεγαλύτερο δυνατό κούρεμα χωρίς επίσημη χρεοκοπία ζητούν όρους??? Τι καθάρματα! Τι αγνώμονες!
    ................. Ο περήφανος Έλληνας δεν δέχεται υποδείξεις όταν ξοδεύει ξένα λεφτά.)Ρε πανιβλακα δεν θα δουμε ποτε τα λεφτα που μας δανειζουνε γιατι τα λεφτα αυτα πανε κυριως σε τοκους στους ιδιους δηλαδη που μας δανειζουν και τους χρωσταμε ηδη.Εχεις δανειο χρωστας εχεις υποθηκευμενο σπιτι,δεν βγαινεις νατο ξεχρεωσεις(και ουτε εχεις καποια προοπτικη να συμβει αυτο),και ο ιδιος πουτου χρωστας σου προτεινει να σε ξαναδανεισει για να του πληρωνεις τους τοκους μονο που θα πρεπει να του υποθηκευσεις κατι ακομα κατι ακομα μεχρι να του παρεις τα παντα..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.