#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/06/2011 22:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέος εκβιασμός ΓΑΠ: Οικουμενική ή εκλογές!



Δεν έμαθε το μάθημα από την προηγούμενη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών ο Γιώργος και θα το επιχειρήσει εκ νέου. Ο πρωθυπουργός θα ζητήσει από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να συγκαλέσει σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών. Εκεί θα προτείνει να συγκροτηθεί οικουμενικού χαρακτήρα κυβέρνηση (κατά πάσα βεβαιότητα με πρωθυπουργό τον ίδιο, βάση της εκλογικής δύναμης των κομμάτων). Αν η απάντηση των κομμάτων (και συγκεκριμένα της ΝΔ, η οποία είναι εκείνη που τον ενδιαφέρει) είναι αρνητική, ο ΓΑΠ θα πει ότι θα γίνουν εκλογές.

Δηλαδή καταφεύγει και πάλι στον εκβιασμό! Στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών εκβίασε τα κόμματα. Πριν από 10 μέρες εκβίασε τα ΜΜΕ ότι συντηρούνται χάρις στην δική του πολιτική (που τους εξασφαλίζει δάνεια). Τώρα κάνει ένα τριπλό εκβιασμό: στα κόμματα, στους βουλευτές του και στο λαό που περικυκλώνει την Βουλή. Πολιτεύεται με την λογική του χαρτοπαίκτη.

Η πρόταση του ΓΑΠ θα είναι η νέα κυβέρνηση να απολαμβάνει ευρείας αποδοχής και να την αποτελούν τεχνοκράτες (όπως οι Παπαδήμος και Στουρνάρας), αλλά και κοινά αποδεκτά πολιτικά πρόσωπα που θα οριστούν με συμφωνία των κομμάτων.

Ο στόχος του Γιώργου δεν είναι να γίνει Καραμανλής και να εγκαταλείψει το πλοίο (όπως του αρέσει να ισχυρίζεται), αλλά να σχηματίσει μία κυβέρνηση – την όποια κυβέρνηση… - στην οποία θα προεδρεύει ο ίδιος! Ο Τσίπρας δεν του είχε πει πως «δεν σκέφτεται οποιαδήποτε άλλη λύση που να έχει ως προοπτική την πιθανότητα να μην είναι πρωθυπουργός»;

Παράλληλα ο ΓΑΠ, επειδή γνωρίζει ότι είναι πολιτικά και κοινωνικά απομονωμένος, θα προσπαθήσει να ρίξει την ευθύνη για τις πρόωρες εκλογές στην αντιπολίτευση. Και την ίδια ώρα θα εκβιάζει ότι με τις εκλογές θα χρεοκοπήσει η χώρα γιατί δεν θα πάρει την πέμπτη δόση, την αναχρηματοδότηση του χρέους (αναδιάρθρωση την λένε) και τα 120 δις της νέας οικονομικής βοήθειας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 14/06/2011 22:44:09

    Δεν έχει ίχνος αυτοσεβασμού πλέον...
    Έχει δίκαιο ο Τσίπρας σε αυτή τη περίπτωση

    • Eva avatar
      Eva @ Γιώργος Μεσσηνία 15/06/2011 01:00:40

      ‎"Οι μεγάλοι άντρες εμπιστεύονται μόνο την κρίση τους, το ίδιο όμως κάνουν και οι ηλίθιοι.Ο εγωισμός είναι το αναισθητικό που απαλύνει τον πόνο της ηλιθιότητας!"
      ΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ...ΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ..........!!!!!!

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Γιώργος Μεσσηνία 15/06/2011 10:44:18

      ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΗΝ ΖΗΤΑΣ ΠΡΙΝ ΟΧΙ ΜΕΤΑ

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/06/2011 22:45:51

    Ποτέ μη σώσουν και μας δώσουν τη δόση οι ευρωπΕοι! Έλληνες, αντισταθείτε στο χυδαίο εκβιασμό των νεοκουίσλινγκ!

  3. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 14/06/2011 22:48:54

    Οικουμενική ή εκλογές ? Τι διαφορά έχει ? Αφού αν γίνουν εκλογές δεν υπάρχει αυτοδυναμία και καταλήγουμε πάλι σε συγκυβέρνηση ....... Πααααααασοκιέέέέέέέές Παααααααασοκιέέέέέέές αν δεν μ' εκβιάσεις έχω ακεφιέέέέέέέέές !!!!

  4. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 14/06/2011 22:49:12

    Ακούτε κάτι;
    Σαν έλικας μου φαίνεται..

  5. Τασος avatar
    Τασος 14/06/2011 22:51:04

    Ellas ellas Antonis Samaras

  6. nasos avatar
    nasos 14/06/2011 22:51:09

    μόνος του πήγε και στριμώχτηκε στην γωνία και τώρα εκβιάζει τους πάντως είτε να γίνουν συνένοχοι στην παταγώδη αποτυχία του και στις συνεχείς αστείες μπλόφες του είτε θα μας πάρει όλους μαζί του στην άβυσσο

  7. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 14/06/2011 22:52:22

    Πολύ το τραβάει το σκοινί.
    Αν αναγκάσει το λαό να πεί....απόθανέτω η ψυχή μου μετα των αλλοφύλων, η Ελλάδα θα ζήσει σκηνές αποκάλυψης κι αυτός θα ζήσει την κόλαση στη γή!

  8. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 14/06/2011 22:52:35

    h--p://www.youtube.com/watch?v=Vj_ImnJrOA0

    να ετοιμάζεται σιγά σιγά…

  9. TASSOSIA avatar
    TASSOSIA 14/06/2011 22:58:48

    Οι εκλογές έφτασαν.

  10. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 14/06/2011 22:59:30

    Ασχετο σχόλιο..
    Ο Λαζόπουλος γιουχάρεται ζωντανά στη Λάρισα...
    Σφυριχτρες και φωνες: "πάρτε το μνημόνιο και φύγετε απο εδώ"...
    Σαφώς εκνευρισμένος και αμηχανος ο Λάκης...

    • Απολλώνιος avatar
      Απολλώνιος @ Φακ Κωστας 15/06/2011 00:39:28

      Ο ...Λαζόπουλος γιουχάρεται, ή μήπως η Κυβέρνηση?

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Απολλώνιος 15/06/2011 02:26:04

        Δεν ημούν εκεί...αλλά οταν πας να μιλήσεις και δεν σε αφήνουν μάλλον δε σε σέβονται...μαλλον ειναι εμμεση αποδοκιμασια..
        Εξάλλου, ήταν ετοιμος να σταματήσει...και οι φωνές συνέχιζαν...
        Μπορει να κανω και λάθος...

  11. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 14/06/2011 23:01:17

    JEFRY ΦΥΓΕ ΚΑΙ Πήγαινε στα πάτρια εδάφη εκεί που έχει η οικογένειά σου ολόκληρο εμπορικό κέντρο και πολύ ρευστό.ΤΟ Αποκτήσατε με τα χρήματα που έρχονταν στην οικογένεια τέλος της δεκαετίας του 60 και αρχές του 70. Ξέρεις ΚΑΙ ΕΣΥ, άλλωστε μεγάλο παιδί ήσουν τότε.

  12. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 14/06/2011 23:01:51

    Πρέπει σήμερα να υπάρξει ανακοίνωση του Μιχελάκη που θα αναφέρει περίπου τα εξής:.
    Αν η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός νιώθουν ότι αδυνατούν πλέον να κυβερνήσουν ,
    όταν έχουν , με τις επιλογές τους οδηγήσει , την κοινωνία σε πλήρες αδιέξοδο ,
    τότε στις Δημοκρατίες, αυτονόητα τη διέξοδο δίνει μόνο ο Λαός.

  13. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 14/06/2011 23:03:02

    Ο ΠΑΠ επισκέπτεται τον Παπούλια να τον ενημερώσει ότι θα περάσει το “μεσοπρόθεσμο”, με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου; Παιδιά, ψάχτε το!

    • Matrix avatar
      Matrix @ Ανώνυμος 14/06/2011 23:39:49

      Αυτό σημαίνει οτι το περναει από τον Προεδρικο Συμβουλιο (που το έχει εγκρίνει) και το υπογραφει ο Πρόεδρος της Δημοκρατιας. Ξέρεις τι σημαινει αυτο? 1ον ο κοσμος θα αρχισει να παιρνει κεφαλια και 2ον με το που το ανακοινωσει θα παραιτηθουν ολοι οι βουλευτες του και απ'ευθειας σε εκλογες. Δεν προκειτε να το κανει.

  14. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 14/06/2011 23:06:43

    Άλλο τούτο. Αύριο σκέφτονται, λέει, να κλείσουν το μετρό (ενώ οι εργαζόμενοί του δεν απεργούν), για να μην κατεβεί κόσμο στο κέντρο. ιδιαίτερα στον σταθμό του Ευαγγελισμού (από έχουν πρόβλημα φαίνεται να περιφρουρήσουν την είσοδο των βουλευτών στη Βουλή).

  15. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2011 23:08:14

    Οι Κουίσλιγκ του πνεύματος ξαναχτύπησαν αλλά μάλλον άργησαν

    "Δραματική έκκληση απευθύνουν στους Έλληνες 11 καθηγητές πανεπιστημίου, ζητώντας τους να κλείσουν τα αυτιά στις φωνές του λαϊκισμού,να δουν με σύνεση και λογική τα δεδομένα της πραγματικότητας, να κατανοήσουν ότι αντί να μεμψιμοιρούμε και να καταγγέλλουμε τους ξένους, πρέπει να προσπαθήσουμε θετικά και με ατομικές και συλλογικές προσπάθειες να βγούμε από την κρίση".

    h--p://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4635580


    Δείτε ποιοί υπογράφουν...

    Να κλάψω ή να γελάσω?
    Ουστ όλοι οι νενέκοι. Δε φτάνουν τα C130 που έχουμε!

    • Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) avatar
      Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2011 23:13:33

      Δείτε τα ονόματα. Ένας κι ένας τα πουλάκια μου.

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2011 23:17:37

      Όλα τα μπουμπούκια του εκσυγχρονισμού. Και μόνο από αυτές τις υπογραφές καταλαβαίνεις ότι όποιος είναι κατά της κυβέρνησης και του μεσοπρόθεσμου είναι στην σωστή πλευρά ! Καλά, πού θα κρυφτούν μετά;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2011 23:45:22

      Η απορία μου είναι γιατί δεν έχει υπογράψει ακόμα ο Νίκος Αλιβιζάτος. Επίσης, γιατί δεν έγιναν καθηγητές πανεπιστημίου ο Μπάμπης Παπαδημητρίου, ο Άρης Πορτοσάλτες, η Μιράντα Ξαφά, ο Κώστας Καλλίτσης, ο Φοίβος Καρζής και ο Διονύσης Σαββόπουλος, ώστε να μπορούν και αυτοί να υπογράψουν.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 14/06/2011 23:49:45

        Ξέχασες και τον γίγαντα Δημήτρη Χατζησωκράτη. Ναι, αυτόν που είπε "ευτυχώς που ήρθε το ΔΝΤ, να βάλει μια τάξη σ' αυτή τη χώρα"...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Αυριανιστής 14/06/2011 23:52:11

          Α, και τον Σωτήρη Γκορίτσα επίσης. Που στην ταινία του "Μπραζιλέιρο" περνούσε στο τέλος το θριαμβευτικό μήνυμα "και στην Ευρώπη τρώνε και λαδώνονται, περισσότερο από εμάς μάλιστα, απλώς ξέρουν να το κρύβουν", αλλά τώρα το ξεχνάει και μας κουνάει το δάχτυλο μαζί με τους άλλους "διανοούμενους"...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΒΙΣ 15/06/2011 00:05:34

        Ο Αλιβιζάτος και ο Μανιτάκης, γνωστοί υπερασπιστές του Μνημονίου και γενικότερα του εκσυγχρονισμού είναι στις Ανιχνεύσεις αυτή την ώρα και κοντράρονται με τον Κοντογιώργη ενώ συμμετέχει και ο Γιανναράς.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2011 23:57:38

      Τα μπουμπούκια του Σημιτισμού και της Λέσχης Bilderberg

  16. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 14/06/2011 23:09:07

    Έχω γράψει επανειλημμένως πως η προπαγανδιστική εκστρατεία του Παπανδρέου συνεχίζεται και θα κορυφωθεί τις αμέσως επόμενες ημέρες.Η οικογένεια Παπανδρέου δεν αποδέχεται εύκολα την ήττα της.Έχει διχάσει τόσες φορές τους Έλληνες πολίτες.Άλλη μία φορά θα το επιχειρήσει λοιπόν...Είναι ανθέλληνες και απίθανα αδίστακτοι.Θα χρησιμοποιηθεί κάθε αθέμιτο και ύπουλο μέσο προκειμένου να θολώσει το λαό και να τον αποπροσανατολίσει.Προσφέρει τις χειρότερες υπηρεσίες στον πολύπαθο τόπο μας...κάθε πατριώτης και δημοκράτης Έλληνας εξοργίζεται όταν βλέπει τέτοια απίθανα και κουτοπόνηρα πολιτικά παίγνια...πόσο πολύ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ τη πολιτική κρίση και το αλάνθαστο αισθητήριο του Έλληνα!!Λες και απευθύνονται σε πολιτικά άβουλους και χειραγωγημένους ανθρώπους...ΑΙΣΧΟΣ!!!!!

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Komis Montechristo 14/06/2011 23:14:37

      Καλά αυτό με το αλάνθαστο αισθητήριο του Έλληνα :) :)... Καλό!! .... το άλλο με τον Τοτό? Να θυμηθούμε τι και ποιούς ψηφίζει το αλάνθαστο κριτήριο του Έλληνα τόσα χρόνια?

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ skeptiki 14/06/2011 23:40:29

        Δεν απαντώ σε σχόλια.Ο καθένας είναι ελεύθερος να διατυπώνει την οποιαδήποτε άποψή του.Εδώ όμως πίστευα πως θα γίνω αντιληπτός.Δεν αναφέρομαι σε περιόδους δήθεν ευδαιμονίας(βλέπε περιόδους Παπανδρέου) όπου οι Έλληνες ήταν ευάλωτοι σε κελεύσματα δημαγωγών ή λαοπλάνων αλλά σε εξαιρετικά κρίσιμες περιόδους της ιστορίας μας όπου παιζόταν η αξιοπρέπεια και η τιμή της πατρίδας.Εκεί αναφέρομαι.Και μια απ΄αυτές τις πολύ κρίσιμες περιόδους είναι και αυτή που διανύουμε.Και σε αυτές,ο Έλληνας έχει αλάνθαστο κριτήριο.Ελπίζω να είμαι σαφής.

  17. axis avatar
    axis 14/06/2011 23:09:36

    Να παραιτηθεί σαν άντρας και να σταματήσει να παρακαλάει τα άλλα κόμματα να τον στηρίξουν. Δεν ντρέπεται λίγο; Βαρεθήκαμε να τον βλέπουμε να μυξοκλαίγεται. Πάει πάλι να κλαφτεί στον Πρόεδρο; Πρωθυπουργός είναι αυτός ή η Μάρθα Βούρτση; Και αυτός ο Παπούλιας δεν βαρέθηκε να τον χρησιμοποιεί ο Γιώργος; Λίγη τσίπα πια !!!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ axis 15/06/2011 00:56:16

      +++++++++

  18. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 14/06/2011 23:10:27

    Η νύχτα σήμερα είναι μεγάλη και δε ξέρουμε πως θα εξελιχθεί το θέμα.
    Άλλωστε το πασοκ μας έχει συνηθίσει σε μεταμεσονύχτια διαγγέλματα και ανασχηματισμούς.
    Μήπως φάει σήμερα τον Παπακωσταντίνου για να δείξει λίγο αίμα στην αρένα και να ηρεμήσει ο πράσινος όχλος;
    Κι αύριο έχει ο Θεός..........

  19. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 14/06/2011 23:14:48

    Τόσα χρόνια βουλευτής, υπουργός, πρωθυπουργός ο ΓΑΠ τελικά κάτι έμαθε... να μας εκβιάζει κάθε λίγο και λιγάκι γιατί από όλα τα άλλα δεν έχει πάρει χαμπάρι ακόμα του τα γράφουν .

  20. man8os avatar
    man8os 14/06/2011 23:18:58

    Αντε πια φυγε! Να παμε και εμεις σε εκλογες. Δε σε θελουμε. Γιατι κρατιεσαι απο την καρεκλα.
    Προεδρε βεβαιωσε το λαο σου οτι θα στηθουν δικαστηρια για αυτο το κακουργημα.
    Και επιτελους κανε οτι μπορεις να παμε σε εκλογες δημοκρατικης νομιμοτητας.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ man8os 14/06/2011 23:21:01

      Δεν υπαρχει καιρος για δικαστηρια.Αυτος που θα αναλαβει θα εχει πολυ μεγαλυτερες σκοτουρες.

      • man8os avatar
        man8os @ ψυχραιμια 14/06/2011 23:33:47

        Οχι φυσικα, δεν εννοω πολιτικα η ειδικα. Κοινα ποινικα δικαστηρια εννοω. Για ολο το υπουργικο.
        Σιγα μην εχει χρονο ο Σαμαρας να ασχοληθει ο ιδιος με τους κακουργους.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 15/06/2011 06:06:47

        Η μεγαλύτερη σκοτούρα θα έπρεπε να είναι αυτά τα δικαστήρια.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ man8os 15/06/2011 00:04:00

      χωρις δικαστηρια και χωρις να αποκαλυφθει ο ρολος του ΓΑΠ
      μια νεα κυβερνηση δεν θα εχει αξιοπιστια
      κατα συνεπεια ουτε κοινωνικα δικαια μετρα θα μπορεσει να παρει ουτε και θυσιες θα νομιμοποιειται να ζητησει
      πρωτα θα πρεπει να απαντησει το 'δεν ειμαστε ολοι ιδιοι' (ειδικα με τους τελευταιους)

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ rally monkey 15/06/2011 00:36:34

        Μετα την πτωχευση και την καταρρευση θα εχει οσο καιρο θελει για δικαστηρια.

        • man8os avatar
          man8os @ ψυχραιμια 15/06/2011 00:55:20

          Καλε μου κυριε, καθολα αξιοσεβαστε, τι ειναι αυτα που λες για πτωχευση?
          Η κυβερνηση δεν μας οδηγησε ως εδω? Η κυβερνηση δεν μας εγδυσε? Η κυβερνηση δε θα μας πτωχευσει?

          Οι εκλογες ειναι λυτρωση.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ψυχραιμια 15/06/2011 00:58:14

          ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ,ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ. Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΣΜΟΣ ΠΕΘΑΝΕ.

  21. alakran avatar
    alakran 14/06/2011 23:35:47

    "Το πρώτο μνημόνιο απέτυχε"
    ¨Διαφωνώ με πολλά από τα μέτρα του μεσοπρόθεσμου"
    ¨Εγώ θα το ψήφιζα το μεσοπρόθεσμο γιατί λέει ότι και το μνημόνιο 1"
    "Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι πρέπει να κατέβει το βιοτικό επίπεδο του λαού"

    Κ. Μητσοτάκης.- πριν από λίγο στον Παπαχελά.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ alakran 14/06/2011 23:45:56

      διψασμένος για αίμα.........
      (σε σχέση πάντως με την κόρη του ,είναι συνεπής στις απόψεις του)

    • Απορία avatar
      Απορία @ alakran 14/06/2011 23:49:14

      Να τον χαίρονται οι ευρυτάνες!

    • Matrix avatar
      Matrix @ alakran 14/06/2011 23:56:39

      Aς επερνα και εγω 15 συντάξεις, ας ειχα τα παιδια μου βολεμενα και οικονομικα δρομολογημαν, και ας μου εφερναν οχι 2 αλλλα 102 μνημονια. Ο μητσοτακης ακομα δεν εχει συγχωρεση τον σαμαρα. Οποτε το λεει μηπως επηρεασει καποιος μεσα απο την ΝΔ.

    • kiki avatar
      kiki @ alakran 15/06/2011 00:13:19

      Και συνεχιζει οτι μπορει να εχουμε και νεκρους ,
      το τι εχει πει μεχρι τωρα δεν λεγεται ,
      μυριστηκε αιμα , και βγηκε γυρα.
      απιστευτος , ο τρομος πανω απο την χωρα.

      • kiki avatar
        kiki @ kiki 15/06/2011 00:18:53

        Και συνεχιζει το κανταβρ , οτι τι θελει το ΚΚΕ και ο Τσιπρας με αυτα που λενε , να γυρισουν στην παρανομια?

  22. a.p. avatar
    a.p. 14/06/2011 23:58:12

    Το πασοκ του γιωργου βρισκεται σε διατετεγμενη υπηρεσια ξεπουληματος της χωρας. Μας εχουν κανει να παρακαλαμε , ειμαστε ειλωτες των 500 € μην τυχον και χρεωκοπησουμε. Την ιδια ωρα τα τζιπατα λαμογια του Κολωνακιου οργιαζουν και ο μισθωτος των 1200 € και των 3 δανειων ξεσκιζεται και φορολογείται βαναυσα απο το γιωργο. πατριωτες εκλογες και τωρα!!!!!

  23. οργισμενος avatar
    οργισμενος 14/06/2011 23:59:43

    Οταν μπηκαμε στην ΕΕ και δη στο ευρω μας ελεγαν οτι μπηκαμε στην κοινωνια των πολιτων της αναπτυγμενης δυσης που θα δημιουργουσε μια πραγματικη συγχρονη κοινωνια αλληλεγγυης δημοκρατιας πολιτισμου.
    Στην πραγματικοτητα τι βιωσαμε σαν Ελληνες;
    Αντιληφθηκαμε οτι τα ανατολικα συνορα της ε.ε. δεν ηταν το Αιγαιο και για καποιον που εχει καλη μνημη θα θυμαται την ωμη παρεμβαση της Γερμανιας που μας διεταζε να μην εφαρμοσουμε το ναυτικο δικαιο των 12 μιλιων ,κανοντας πλατες στην ΤΟΥΡΚΙΑ
    Δημιουργησαν τις συνθηκες εκεινες που διελυσαν την αγροτικη παραγωγη(μεσω του δουρειου ιππου των ''επιδοτησεων'').
    Αφου μας εισηγαγαν στο ευρω, γνωριζοντας την πραγματικη οικ. κατασταση της χωρας,δημιουργησαν υπομονετικα και μεθοδικα τις συνθηκες εκεινες που οδηγησαν στην ολικη αποβιομηχανηση της χωρας και τον σταδιακο θανατο ολων των μικρων βιοτεχνιων.
    Υστερα ηρθαν οι τραπεζες το χρηματηστηριο το life-style τα ανεξαρτητα μμε που εδωσαν λυσσωδη αγωνα για να τα επιβαλουν.
    Αρχισαν να ελεχουν αερομεταφορες(ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΘΝΙΚΟΥ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ,ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ),τις τηλεπικοινωνιες,το μετρο(βλ.siemens),την αττικη οδο.κλπ
    Ξαφνικα οι ΕΛΛΗΝΕΣ που εκαναν θαυματα οπως αυτο της διοργανωσης των ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ 2004,εγιναν "τεμπεληδες",διεφθαρμενοι" ''ανικαν οι'',"ψευτες","παρασιτα ",ξενιτες που μολυνουν την οικονομια της ευρωπαικης ενωσης.
    Προσπαθουν να μας επιβαλλουν μεσω δανεισμου μια επαισχυντη κατοχη που προσβαλει τον καθε ελευθερο ανθρωπο.
    Φυσικα ολα τα παραπανω δεν θα τα πετυχαιναν αν στην εκαστοτε κυβερνηση,των τελευταιων 30 χρονων ,δεν υπηρχαν πρακτορες τους,, εθνικοι προδοτες,αλλα ΕΛΛΗΝΕΣ .
    Ο ελληνικος λαος ουδεποτε ζητησε δανεικα αλλα ουτε καν ρωτηθηκε.ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΚΕ.Λοιπον αφου τιποτα δεν κερδισαμε απο τους φιλους μας τους ευρωπαιους αλλα μαλλον κατα λεγομενα τους ,ειμαστε και βαρος για την ε.ε. ας μας αφησουν ησυχους να παλεψουμε για τις ζωες μας μονοι μας και ας μας αδειαζουν την γωνια παρεα με τους φιλους τους "εθνοπατερες"

  24. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 15/06/2011 00:12:05

    Τίποτα από όλα αυτά απλώς ολοκλήρωσε την καταστροφή της χώρας και τώρα θέλει να βρει τρόπο να φύγει. Επίσης κύκλοι επεξεργάζονται την επιστροφή Καραμανλή. Θα χρησιμοποιηθούν συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης που αγοράστηκαν με μαύρο πολιτικό χρήμα. Αντώνη πάρε τη μέτρα σου και πρόσεχε την αυλή σου και κάποιους άλλους μέσα από το κόμμα. Ήδη αρχίζει η προσπάθεια αποκατάστασης του Καραμανλη…πρώτα και καλά θύμα των Αμερικάνων, μετά θύμα συνωμοσίας και απόπειρα δολοφονικής επίθεσης. Και στη συνέχεια ο άνθρωπος που θα ενώσει την παράταξη για το καλό της πατρίδας. Πρόσεχε Αντώνη πάρε σκούπα…

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ aganaktismenoi 15/06/2011 01:14:16

      Τό δίδυμο εἶναι δυνατό καί ἑνωμένο!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Φωτεινή 15/06/2011 06:11:42

        Μακάρι, αλλά το σενάριο που περιγράφει ο φίλος παραπάνω υπάρχει εδώ και πολλούς μήνες.

  25. anonymous avatar
    anonymous 15/06/2011 00:12:33

    Καλέ δεν το Πιστεύω η Αννούλα Μπίλντεμπεργκ υπέρ των συγκεντρωμένων. Δεν σας έχει κανείς ανάγκη κυρία μου. Κρείτον το σιωπαν. Μην μας θυμίζετε την παρουσία σας.

  26. sapere aude avatar
    sapere aude 15/06/2011 00:33:49

    etsi

  27. sapere aude avatar
    sapere aude 15/06/2011 00:35:00

    Ο Γιώργος θα ήθελε να είναι στην αντιπολίτευση, ο Σαμαράς παρακαλά να παραμείνει αντιπολίτευση, η Κ.Ο του Πασοκ ασκεί αντιπολίτευση...τελικά ποιός κυβερνά αυτή τη χώρα....the game is over my friends ...the end is already here

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ sapere aude 15/06/2011 01:26:45

      Που το είδες να παρακαλά ο Σαμαράς? Επειδή δε βγαίνει σαν τον καραγκιοζάκο το ΓΑΠ να ζητάει εκλογές κάθε τρεις και λίγο. Για λίγο επιτέλους να σοβαρευτούμε.

  28. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 15/06/2011 00:43:40

    Παρακολουθώντας κάποιος τη συνέντευξη Μητσοτάκη στο Σκάι θα τον έπνιγε ο θυμός και η οργή.Πόσο μίσος έχει για τον Σαμαρά...υπάρχει ένας άνθρωπος που λέει παντού έντιμα και θαρραλλέα ΟΧΙ,και πέφτουν όλοι πάνω του να τον κατασπαράξουν....Όλοι σε διατεταγμένη υπηρεσία.Μην γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός....Φιλοσοφία θέλει?Σκέφτομαι μόνο το εξής.Πόσο λάθος είχε κάνει Κ.Καραμανλής το 1978 και τον δέχτηκε στη ΝΔ...Έπρεπε να τον είχε αφήσει να σβήσει πολιτικά...Είναι πανούργο και διαλυτικό στοιχείο....

    • kiki avatar
      kiki @ Komis Montechristo 15/06/2011 00:56:23

      Ο πατερας μου βενιζελικος, βλεποντας τον Δρακουμελ πρωθυπουργο ψηφιζε
      Πασοκ για να μην τον βλεπει μπροστα του, παρα τους καυγαδες που ριχναμε, οτι μην ψηφιζεις βρε αδελφε δεν ειναι απαραιτητο.

  29. kiki avatar
    kiki 15/06/2011 00:51:42

    Με επιασε μια περιεργεια και ειδα τα ονοματα,
    διαβαζοντας τα , ακουστηκε φωνη
    ΑΑΑ τα τρωκτικα, της Λεσχης του Σορος της πρεσβειας και παμε λεγοντας.

  30. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/06/2011 00:51:57

    Οι χούντες δεν αποχωρούν.
    Πέφτουν.
    Ή γκρεμίζονται.
    Πιθανόν με παρόμοιες πρακτικές.

    Όσοι δεν ανήκουν στο ΠΑΣΟΚ, αλλά το αντιμετώπιζαν σαν θεμιτή πολιτική δύναμη, ελπίζω να διαπίστωσαν πια το απολυταρχικό/φασιστικό DNA του "κινήματος", που προέρχεται από τη μαγιά του : ιωαννιδικούς χουντικούς και αριστεριστές .
    Και να το θυμούνται σταθερά.

    Καλός πασόκος είναι ο πολιτικά νεκρός πασόκος.
    π.χ. Σημίτης
    Ας μην το παραλληλίσουμε κατά γράμμα με τον "καλό Ινδιάνο"...

    • kiki avatar
      kiki @ Προφήτης 15/06/2011 01:01:53

      Προφητα,
      απολυτο δικιο εχεις , το λεω τοσο καιρο, εδω μεσα το λουμπεν της χουντας ,
      με την μεταπολιτευση ενταχθηκε στο ΠΑΣΟΚ, θελοντας αφου γλυκαθηκε μια φορα να ασκει εξουσια για παντα.
      Αν φερεις εικονες απο Ωνασειο με Αντρεα εντος και τις μαιναδες απ εξω και την ολη φιλοσοφια του Αυριανισμου, ηταν ο σοσιαλφασισμος στο μεγαλειο του.
      δυστυχως η ΝΔ, δεν καταφερε να εισχωρησει σε αυτα τα κοινωνικα στρωματα και οποτε ηταν στην εξουσια, η αστικη της νοοτροπια δεν καταφερε και να κυβερνηση και να ξεριζωσει την ριζα του κακου.

      • man8os avatar
        man8os @ kiki 15/06/2011 01:03:37

        Τωρα ειναι, η ταν η επι τας.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ kiki 15/06/2011 01:27:03

        Κική, ο Καραμανλής έκανε "αποχουντοποίηση", ας πούμε. Και πήραν πήραν "γραμμή" να ενταχθούν στο ΠΑΣΟΚ τα μη αναγνωρισιμα μπουμπούκια του ΕΑΤ. Και οι "συνομιλητές" τους.
        Γι' αυτούς που ο Βαγγέλης Γιαννόπουλος έλεγε "άντε, να μην ανοίξω το στόμα μου, ποιοι (από τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ) έπιναν καφέ στο ΕΑΤ (επί χούντας)".

        Και οι Μάλλιος-Μπάμπαλης, οι οποίοι γνώριζαν ποιοι "αγωνιστές" ήταν ρουφιάνοι που "κελαηδούσαν", δολοφονήθηκαν, βολικά, πριν ανέβει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, ο Μπάμπαλής από άγνωστη οργάνωση.

  31. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/06/2011 01:03:51

    ΞΑΝΑΒΑΖΩ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ¨
    = ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ -ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
    ΠΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΕΙ ΑΠΟ
    ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ?
    ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ,ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΩΣ ΤΗΣ Ν.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ?
    ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΕΙ ,ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΙΑ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΑ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ.

  32. man8os avatar
    man8os 15/06/2011 01:05:49

    Σκορδα!! Σταυροι!! Βαγγελιο!!

  33. jkr avatar
    jkr 15/06/2011 01:09:09

    Καμία δοτή κυβέρνηση δεν αποχωρεί επειδή το θέλει ο λαός...αν εκπνεύσει ο χρόνος που της προβλέπεται τότε φεύγει...αλλά με τι τίμημα...το Πολυτεχνείο του 1973, έστω αυτό το πράγμα που χειραγωγήθηκε, όπως οι παρεπιδημούντες γνωρίζουν καλά, δεν ανέτρεψε τη χούντα, οδήγησε στον Ιωαννίδη, ο οποίος έπεσε μόνο κατόπιν εθνικής τραγωδίας, ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗΣ.
    Φοβάμαι ότι η Ιστορία θα επαναληφθεί (όπου εθνικής...βάλτε ό,τι θέλετε).

  34. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 15/06/2011 01:11:00

    εκλογες και σταση πληρωμων! τα εσοφα φτανουν για συνταξεις μισθους (επικαιρα σελ.12-13

  35. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 15/06/2011 01:13:49

    σε καμια περιπτωση δε πρεπει να συνεναισει ο σαμαρας για οικουμενικη κυβερνηση. να βγει και να ζητησει εκλογες πριν γινει η συναντηση πολιτικων αρχηγων με τον προεδρο της δημοκρατιας .στο κατω κατω πια οικουμενικη κυβερνηση και με πιους ,με ολους αυτους που ψηφισαν το μνημονιο ντορα και κωλοτουμπας? εκλογες τωρα και κυβερνηση δεξιων προσωπικοτητων με πρωθυπουργο τον αντωνη σαμαρα.

  36. Ταλάντη avatar
    Ταλάντη 15/06/2011 01:14:12

    Προτείνω Yπουργούς απ όλα τα κόμματα της βουλής, όλοι μια γροθιά να αντιμετωπίσουμε τα λάθη του παρελθόντος με αξιοπρέπεια , και χωρίς ίχνος κανιβαλισμού να δείξουμε ότι έχουμε πολιτισμό στην μεγάλη οικογένεια της Ευρώπης. Και αφού μπει το νερό στο αυλάκι να τα αλλάξουμε όλα με την ψήφο μας, Σύνταγμα, Εκλογικό Νόμο, Πολιτικό σύστημα, Πολιτικά φαιδρά πρόσωπα, καρεκλοκενταύρους , Ανάξιους διαχειριστές της οικονομίας όλους στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας

  37. madprof avatar
    madprof 15/06/2011 01:22:16

    jkr μία δοτή κυβέρνηση είχαμε από το '74 έως σήμερα ?

    • man8os avatar
      man8os @ madprof 15/06/2011 01:23:27

      Ναι, την εξης: 2009-2011

    • jkr avatar
      jkr @ madprof 15/06/2011 01:43:10

      όχι...

  38. kiki avatar
    kiki 15/06/2011 01:24:11

    Απο ολα,
    οχι καλε, οχι απο ολα.
    Τα μισα δεν θα υπαρχουν, και τα μισα των μισων θα ειναι υποδικοι.

  39. madprof avatar
    madprof 15/06/2011 01:25:38

    Αναρωτιέμαι τι νόημα έχει να γίνουν εκλογές ? Λογική απάντηση παρακαλώ και όχι με κομματικές παρωπίδες, αν είναι εφικτό !.

  40. jkr avatar
    jkr 15/06/2011 01:49:37

    Κύριοι, οφείλω να σας υπενθυμίσω τι έγινε πριν 2 μήνες στην Πορτογαλία.
    Η κυβέρνηση Σώκρατες ενόψει της κρίσης (μικρότερης της ελληνικής) προκήρυξε εκλογές προκειμένου να κριθεί η είσοδος της χώρας στον Μηχανισμό Στήριξης ΔΝΤ-ΕΕ. Τελικά εντός της 2μηνης προεκλογικής περιόδου, έστω κι ως υπηρεσιακή κυβέρνηση, υπέγραψε τη δανειστική σύμβαση Πορτογαλίας-ΔΝΤ, η οποία δεσμεύει τη νέα κεντροδεξιά κυβέρνηση που τελικά εξελέγη και η οποία προεκλογικά κατηγόρησε τον Σώκρατες ότι υπέγραψε διαφορετικό κείμενο από αυτό που έλεγε.
    Εύχομαι να τα θυμάστε αυτά στις επόμενες ημέρες...αν κι ελπίζω να μην επαναληφθούν και στην Ελλάδα.

  41. Orestios avatar
    Orestios 15/06/2011 02:03:32

    Επάξια κερδίζει το βραβείο για τον καλύτερο drama queen πολιτικό.
    Ξεπέρασε και τον Πανίκα.

  42. Μαρια avatar
    Μαρια 15/06/2011 02:23:19

    Δυσκολα τα πραγματα, αφου εβγαλαν τον Μητσοτακη να μιλησει για πεινα και νεκρους..............................................πολυ δυσκολα για το καθεστως!!!!!!!!!!!!!!

  43. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 15/06/2011 02:28:52

    Εκλογές και βαρβαρότητα!
    Δεν μας τρομάζει τίποτα πια, το έργο σοκ και δέος θα σε έχει εσένα πρωταγωνιστή.
    Όσο για τον Δρακουμέλ κάποιος είπε πως ο Θεός δεν τον αφήνει να φύγει αν δεν δει πρώτα τον Σαμαρά πρωθυπουργό.
    Ήνεγκεν η ώρα!

  44. madprof avatar
    madprof 15/06/2011 02:38:05

    Η χώρα κατεστραμμένη από υπερδανεισμό για να είναι αρεστοί οι δημαγωγοί και οι φαύλοι να τα έχουν τσεπώσει και να έχουν, οι πιο πολλοί, αποχωρήσει από την πολιτική, σφυρώντας αδιάφορα.
    Οι πολίτες κατεστραμμένοι οικονομικά από χρηματιστήριο, δάνεια και μέτρα λιτότητας (πείνας) εδώ και 1,5 χρόνο και έπεται συνέχεια.
    Όποιος και αν είναι ο επόμενος επιβήτορας της εξουσίας, η κατάσταση είναι άγνωστο που θα μας οδηγήσει σαν χώρα.
    Η Κάθαρση και τιμωρία όσων λεηλάτησαν τα δημόσια ταμεία θα είναι μια παρηγοριά για να ηρεμήσει η κοινωνία των πολιτών πλέον και κομματοσκυλομαζα που ήταν έως τώρα.
    Στην Αίγυπτο οι μισοί είναι ήδη φυλακή !. Εδώ προσπαθούν όλοι να τους καλύψουν. Ε ρε γλέντια. Ίδωμεν !!.

  45. madprof avatar
    madprof 15/06/2011 02:43:16

    Διόρθωση : 2η γραμμή από το τέλος "και όχι κομματοσκυλομάζα ...."

  46. Μαρια avatar
    Μαρια 15/06/2011 02:49:39

    +1000000000000000000000000

  47. Μαθηματικός avatar
    Μαθηματικός 15/06/2011 02:52:11

    Ο Μανιτάκης εξαντλήθηκε σε έναn κενό περιεχομένου λόγο χωρίς συγκεκριμένες προτάσεις, προτάσοντας ως μόνη λύση την αποδοχή του μνημονίου.
    Στις αιχμηρότατες και εύστοχες παρεμβάσεις του Γιανναρά και του Κοντογιώργη δεν μπόρεσε να αρθρώσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ πειστικό αντεπιχείρημα!

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Μαθηματικός 15/06/2011 03:17:54

      Κανείς δεν έχει αντικρούσει μέχρι σήμερα Γιανναρά-Κοντογιώργη γιατί βασίζονται σε προσεκτική και πολύπλευρη ανάλυση των ιστορικών δεδομένων κι όχι σε ιδεολογήματα του τύπου 'έτσι έγινε στη Δύση άρα έτσι λειτουργεί το σύμπαν'. Ειδικά ο Κοντογιώργης τους έχει βάλει στη θέση τους τους λακέδες του ιστορικού υλισμού εδώ και πολλά χρόνια. Δυστυχώς ελάχιστοι μπαίνουν στο σάιτ του. Δε δίνει πακεταρισμένη, κατεψυγμένη τροφή και απαντήσεις-πασπαρτού όπως οι υπόλοιποι καθηγητές πανεπιστημίου...

      • Μαθηματικός avatar
        Μαθηματικός @ Δημήτρης 15/06/2011 16:45:20

        Προσυπογράφω αγαπητέ φίλε.
        Παραθέτω και ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Γιανναρά, "Πολιτιστική Διπλωματία" :

        " Από την ίδρυσή του το νεότερο ελληνικό κράτος οργανώθηκε και λειτούργησε με μονότροπο προσανατολισμό προς την ευρωπαική Δύση. Για την πλειοψηφία των νεοελλήνων και, κυρίως, για την ηγετική κοινωνική τάξη οι λαοί και τα κράτη της Δύσης ήταν αυτονόητα οι θαυμαστές της Ελλάδας και του πολιτισμού της, επομένως οι δεδομένοι και σίγουροι σύμμαχοι, φίλοι, υπερασπιστές της.
        Πάνω σε αυτή τη βεβαιότητα οικοδομήθηκε ολόκληρος ο κρατικός και κοινωνικός βίος. Με φυσικό αποτέλεσμα την ολοκληρωτική εξάρτηση και της ελληνικής πολιτικής από την πολιτική των μεγάλων κρατών της Δύσης. "

        Ο Γιανναράς επαληθεύετε έτι μια φορά, παρόλα αυτά ορισμένοι παραμένουν αμετ-ανόητοι ευρωπροσκυνημένοι.

  48. Μαθηματικός avatar
    Μαθηματικός 15/06/2011 02:58:18

    Τα δύο πρώτα έρχονται σε αντίθεση με τα δύο τελευταία ή μου φαίνεται?!?!
    Ου γαρ έρχεται μόνον...!

  49. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/06/2011 06:42:54

    Λοιπόν, ο Παπανδρέου είναι φευγάτος ήδη και μόνος του θα είχε ήδη φύγει. Αλλά τον κρατούν οι ξένοι επειδή δεν έχουν άλλον εδώ και δεν ελέγχουν τον Αντώνη. Όσο κάθεται τόσο επιβαρύνει τη θέση του και τόσο πιο δραματική θα κάνει τη φυγή του.

    Προσωπικά πιστεύω ότι θα κάνουν την τελευταία τους κίνηση: Ψήφιση του μεσοπρόθεσμου με ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ (περιλαμβανομένων και των Δουρείων Ίππων τους στη ΝΔ, ας μην πούμε ονόματα στη δεδομένη στιγμή), θα το καταφέρουν, λογικά, εκτός κι αν είναι τόσοι πολλοί, απρόβλεπτα πολλοί, οι αντάρτες του ΠΑΣΟΚ, και ψευτοοικουμενική στη συνέχεια με όσους έχει από τα άλλα κόμματα και αποκόμματα (Ντόρα-ΛΑΟΣ-αποστάτες ΝΔ-ΔΗΜΑΡ) τον στηρίξουν.

    Δηλαδή, η προσωπική μου πρόβλεψη είναι ότι θα φύγουν μόνον όταν δεν θα έχουν πια 151 συνολικά σε αυτή τη Βουλή, όχι όταν θα πέσει κάτω από το 151 ο αριθμός των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.

    Αυτό όμως θα τους οδηγήσει στον πάτο. Στον πολιτικό πάτο. Και στον πολιτικό απόπατο.

    Οι ξένοι για πρώτη φορά θα χάσουν τον έλεγχο επί μιας χώρας που πάντα ήλεγχαν, καθώς όλοι οι κούισλιγκ θα είναι στον πολιτικό απόπατο και θα υποστούμε την εκδικητική τους μανία - δεν θα μας δανείσουν. Θα πρέπει να τα βγάλουμε πέρα μόνοι μας. Θα δυσκολευτούμε, αλλά θα τα καταφέρουμε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 15/06/2011 06:58:00

      Εκδικητικη μανια το λενε τωρα τη φυσιολογικη αντιδραση να μη δανειζουν τους φεσαδορους.

    • trelos avatar
      trelos @ Επώνυμος 15/06/2011 07:43:45

      Βρε επώνυμε, μιά απορία έχω, πόσων χρονών είσαι;

  50. proteas avatar
    proteas 15/06/2011 06:59:38

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΟΜΩΜΕΝΟΣ...

  51. spiros avatar
    spiros 15/06/2011 07:08:45

    Θα τα καταφέρουμε. Μόνοι μας.

  52. Stefanos avatar
    Stefanos 15/06/2011 09:59:00

    Τα εκβιαστικά διλήμματα είναι συστατικό στοιχείο αυτού του παγκόσμιου φαινομένου κόμματος (ΠΑΣΟΚ). Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς; Πως εκλέχθηκε ο Σημίτης; Πως εκβίαζε ο ΓΑΠ τον Καραμανλή με την εκλογή ΠτΔ; Με το Μνημόνιο τους βουλευτές; Όλα έχουν όμως ένα τέλος. Και το τέλος αυτού του ολίγιστου, ψεύτη και ραγιά πρωθυπουργού ήρθε. Και δεν θα τον σώσει πλέον κανένα ψευτοδίλημμα.

  53. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 15/06/2011 12:03:34

    Ας ελπίσουμε ότι ο Αντώνης Σαμαράς δεν θα δεχτεί κάτι τέτοιο.
    Πιστεύουμε ότι θα ανταποκριθεί στο ρόλο του επαναστάτη για τον οποίο τον εξέλεξαν 800.000 Νεοδημοκράτες και σήμερα πλέον περιμένουν το ίδιο από αυτόν εκατομμύρια Έλληνες.
    Άλλωστε ο ίδιος το είπε στην πρόσφατη συνέντευξή του, για το θέμα της συγκυβέρνησης, ότι θα κάνει ότι πρέπει για το καλό της χώρας και φυσικά το καλό της χώρας δεν επιβάλει τη διατήρηση του σάπιου και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος.

    http://aganaktismenoi-aganaktismenoi.blogspot.com/2011/06/blog-post_2810.html

  54. giota12 avatar
    giota12 15/06/2011 13:47:50

    είστε όλοι παράλογοι!!!!!!!!!ναι είναι γεγονός ότι τα πράγματα έχουν φτάσει στο απροχώρητο!!!!!!!!!όμως σαφώς και δεν είναι η ώρα να πάμε σε εκλογές γιατί δεν θα τα καταφέρουμε!!!!!!!!!κανείς σας όμως δεν το καταλαβαίνει!!!!ο κύριος σαμαράς άλλωστε έχει δηλώσει ότι δεν έχει τις πλάτες για να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας!!!!!!!!!μα τι προσπαθείτε να κάνετε δηλαδή;;;;;;;;;;;;;;;;;; αφουγκραστείτε λίγο την κατάσταση!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.