#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/06/2013 11:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέα ΕΡΤ - Τα αυγά έσπασαν, όχι βιασύνη στην ομελέτα




Αμέσως μετά την Κατοχή, σε μια καθημαγμένη χώρα, ένα από τα πρώτα που έπραξαν οι πρόγονοί μας ήταν η οργάνωση του ΕΙΡ, του Εθνικού Ιδρύματος Ραδιοφωνίας, υπό την διεύθυνση ενός αδάμαντα, του Ηρακλή Πετιμεζά.

Στην πορεία η ΕΡΤ, με χρήματα όλων μας, έγινε πολιτιστικό σεντούκι του έθνους. Και είναι το μοναδικό εργαλείο μαζικής ιδεολογικής διαμόρφωσης της κοινωνίας, πνευματικής παιδαγώγησης, οικουμενικής αναμετάδοσης του Ελληνισμού, που διαθέτουμε.

Το ότι υπέστη λαφυραγωγία την τελευταία τριακονταετία, με απόλυτη ευθύνη των πολιτικών, μεταξύ των οποίων και σημερινοί κυβερνητικοί αξιωματούχοι, δεν σημαίνει ότι θα πετάξουμε το σεντούκι σε περαστικούς γυρολόγους.

Δεδομένου ότι ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε για ίδρυση νέας δημόσιας τηλεόρασης μελετήσαμε το σχέδιο νόμου για την ΝΕΡΙΤ-Α.Ε. που κατέθεσε η κυβέρνηση, με σκοπό να διατυπώσουμε προτάσεις επί του γράμματος.

Πλην όμως, πάσχει πρωτίστως στο πνεύμα του νόμου και εκεί οφείλουμε να επικεντρωθούμε. Το σχέδιο νόμου όζει Σημιτικό «εκσυγχρονισμό».

Τι συνέβη; Για το σχέδιο νόμου χρησιμοποιήθηκε ως κορμός η εργασία που είχε γίνει επί Μόσιαλου για αναδιάρθρωση της ΕΡΤ από τον καθηγητή Νίκο Αλιβιζάτο.

Ο κ. Αλιβιζάτος είναι σύζυγος της Θάλειας Δραγώνα, η οποία ως Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κατέτρεξε τη ηρωική δασκάλα Χαρά Νικοπούλου για την ελληνόψυχη στάση της απέναντι στους τούρκους πράκτορες της ΜΙΤ στη Θράκη.

Η πατρότητα του σχεδίου νόμου για την ΝΕΡΙΤ επιβεβαιώνεται αφού μετά την κατάθεσή του κυκλοφόρησε η είδηση ότι «από το πρωί της Τετάρτης (12/06/13) ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τους κκ Παντελή Καψή, Ηλία Μόσιαλο και Νίκο Αλιβιζάτο».

Και η «Καθημερινή» (13/06/13) αναφέρει ρητά ότι «πρόκειται για μια πρόταση η οποία στηρίχθηκε σχεδόν αποκλειστικά σε σχέδιο που είχε επιμεληθεί ο συνταγματολόγος κ. Ν. Αλιβιζάτος, αλλά στη δική του εισήγηση δεν προβλεπόταν το κλείσιμο της ΕΡΤ, αλλά η συνέχιση της λειτουργίας της με ένα εντελώς νέο καταστατικό».

Για να κατανοηθεί το πρόβλημα που δημιουργείται οφείλουν να είναι στοιχειωδώς γνωστές οι αντιλήψεις του Αλιβιζάτου.

Μέλος της ακαδημαϊκής ιντελλιγκέντσιας, τακτικός αρθρογράφος της «Καθημερινής», πολέμιος του εθνισμού, γνωστός στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ για τον ρόλο του ως εμπνευστής και προωθητής του εκτρωματικού «λαθρονόμου» Ραγκούση.

Θιασώτης του παγκοσμιοποιητικού εργαλείου της «κοινωνίας των πολιτών»  ως αντίβαρου στην εθνική κοινωνία. Από την «κοινωνία των πολιτών» προκύπτουν νεόκοποι θεσμοί «ανεξάρτητων» αρχών σε βάρος του εθνικού ελέγχου της κοινωνίας μέσω άμεσα εκλεγμένων εκπροσώπων. «Αρχές» που στελεχώνονται με εκλεκτά μέλη της ιντελλιγκέντσιας και απονέμουν μυστηριώδη «δικαιώματα». «Αρχές» που πολιτεύονται με βάση την άρνηση στους ιθαγενείς της προτεραιότητας που δικαιούται στα κοινωνικά τεκταινόμενα η εξ αίματος καταγωγή.

Τί σας θυμίζουν οι παρακάτω;

Συνήγορος του Πολίτη - το φυτώριο για τον Καμίνη.

Επιτροπή Ανταγωνισμού - τα καρτέλ ανθούν, οι τιμές δεν πέφτουν.

Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα - απαγορεύει την δημοσίευση των φωτογραφιών των αλλοδαπών εγκληματιών για «να μην υποκινείται ρατσιστικό μίσος».

Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης -  με τους «ισόβιους» Ιωάννη Λασκαρίδη, Λίνα Αλεξίου , Εύη Δεμίρη (της πασοκικής προπαγάνδας στην ΕΡΤ τη δεκαετία του ’80).

Το περιβόητο ΕΣΡ, που ουδόλως ενοχλήθηκε από την επέλαση της τουρκικής προπαγάνδας και των σκουπιδοριάλιτυ σε διαύλους που λειτουργούν σε συχνότητες - περιουσία του ελληνικού λαού.

Μια τέτοια «Αρχή», σαν τις παραπάνω, προδιαγράφει για την Νέα Ραδιοτηλεόραση το Σχέδιο Νόμου αν ψηφιστεί χωρίς να τροποποιηθεί ριζικά και εν συνόλω, ιδιαίτερα δε τα άρθρα 2 και 3, «Σκοπός» και «Γενικές αρχές προγράμματος», αντίστοιχα.

Πουθενά δεν υπάρχει ρητή αναφορά ότι η Νέα Ραδιοτηλεόραση θα αποτελεί συμπληρωματικό εργαλείο, μαζί με την εθνική παιδεία, στην δημιουργία εθνικών πολιτών.

Πουθενά δεν υπάρχει η ρητή πρόβλεψη της απολύτου και διακριτής προτεραιότητας που οφείλει να έχει για την Νέα ΕΡΤ η θεματική προβολή όλων όσων ιστορικά διαμόρφωσαν το Ελληνικό Έθνος και το σύγχρονο κράτος του, καθώς και όσων απαιτούνται για να συνεχίσει την ιστορική του πορεία.

Πουθενά δεν υπάρχει η ρητή απαγόρευση της προβολής περιεχομένου από την τρέχουσα παγκόσμια υποκουλτούρα βαρβαρότητας και χυδαιότητας.

Στρογγυλεμένες διατυπώσεις, νομικές σταυροβελονιές βεβαίως, που μπορούν να ερμηνευθούν κατά το δοκούν και να αποτελέσουν αύριο εργαλείο πίεσης από μειονοτικές ομάδες ή/και περιθωριακές κοινωνικές μειοψηφίες για να επιβάλουν την προπαγάνδιση των πολιτισμικών τους ιδιαιτεροτήτων στην συντριπτική πλειοψηφία, τους Έλληνες και Ορθοδόξους.


Άρθρο 2, παραγρ.2 : «H  δημόσια ραδιοτηλεόραση υπηρετεί τις δημοκρατικές, κοινωνικές και πολιτιστικές ανάγκες της  κοινωνίας και συμβάλλει στη διασφάλιση της  πολυφωνίας. Έχει σκοπό την αντικειμενική και με ίσους  όρους  μετάδοση  πληροφοριών και ειδήσεων, καθώς και προϊόντων του λόγου και της τέχνης».

Το παραπάνω εδάφιο και μόνο, σε συνδυασμό με το Άρθρο 2, παραγρ. 3 «(Η ΝΕΡΙΤ)…Διαθέτει προγραμματική και συντακτική ανεξαρτησία», μπορεί να οδηγήσουν αύριο :

- μια ομάδα μουσουλμάνων να απαιτήσουν την διακοπή της μετάδοσης της θείας λειτουργίας κατά την περίοδο του Πάσχα επειδή θίγεται το θρησκευτικό τους συναίσθημα από την «μονομέρεια» ή να απαιτήσουν ίδια αντιμετώπιση, να γεμίσει η Νέα ΕΡΤ ιμάμηδες για προσηλυτισμό στο Ισλάμ

- μια ομάδα Αλβανών υπό κάποιον "Οδυσσέα" Τσενάϊ να απαιτήσουν να σταματήσει η μετάδοση προς τον απόδημο Ελληνισμό, όπως αυτός στην Βόρειο Ήπειρο, αφού επιπλέον στο Άρθρο 2, παραγρ.4 αναφέρεται ότι η ΝΕΡΙΤ «μπορεί να απευθύνεται και προς τον απόδημο Ελληνισμό», δεν επιβάλλεται όμως, ή να απαιτήσει να σταματήσει η μετάδοση της παρέλασης κάθε 28η Οκτωβρίου επειδή, φερ’ ειπείν, ήταν «κατακτητικός πόλεμος κατά της Αλβανίας»

- την τραβεστί Πάολα,  να απαιτήσει την ζωντανή μετάδοση της παρέλασης των ομοφυλοφίλων (Gay Pride) ή μια εκπομπή για να προπαγανδίζει στα αγόρια πόσο καλή είναι μια εγχείριση αλλαγής φύλου

- κάθε «καλλιτέχνη» που θεωρεί Τέχνη τη "συνουσία με καρπούζι"  ή την "εκσπερμάτωση επί του σταυρού" ή την λοιδορία του Αθανασίου Διάκου να απαιτήσει να προβληθεί το «έργο» του σε ζώνη υψηλής τηλεθέασης, χάριν της «…με ίσους όρους  μετάδοση  …προϊόντων του λόγου και της τέχνης» (Άρθρο 2, παραγρ. 2).

Ποιος θα αποφασίζει για αιτήματα τυχόν όπως τα παραπάνω; Το ΕΣΡ και εμμέσως το Εποπτικό Συμβούλιο που θα είναι (Άρθρο 8 , παραγρ. 1) εννεαετούς θητείας!
Ο Παπαδόπουλος πήρε με τα όπλα την εξουσία και δεν μπόρεσε να την κρατήσει παρά έξι χρόνια. Θα διορίσουμε, με μια διαδικασία επιλογής που αποδυναμώνει το ρόλο του δημοσίου ελέγχου, «δικτάτορες» για εννιά χρόνια;

Και έπειτα γιατί ουσιαστικά απαγορεύεται (Άρθρο 2, παραγρ. 1), αφού δεν επιδιώκεται, στην Νέα ΕΡΤ να έχει κέρδη;

Όταν θα λειτουργεί με κεφάλαιο τις εγκαταστάσεις και το περίφημο αρχείο της ΕΡΤ που έχουν πληρωθεί με φόρους του ελληνικού λαού, όταν θα έχει πόρους από εισφορές του ελληνικού λαού, γιατί να μην επιδιώκει να επιστρέψει στον ελληνικό λαό κέρδος, το οποίο θα μειώσει τη φορολογία του;

Όταν θα μεταδίδει πρόγραμμα πρώτης ποιότητας, όπως Ολυμπιακούς Αγώνες, Μουντιάλ, Πρωτάθλημα Ευρώπης, Φόρμουλα 1, ταινίες, γιατί να μην εισπράττει ακριβοπληρωμένη διαφήμιση;
Μήπως για να μένει η χρυσοπληρωμένη διαφήμιση προνόμιο των καναλιών, μέσω της αδιαφανούς μέτρησης της τηλεθέασης;

Και εδώ ερχόμαστε στο άλλο ζέον ζήτημα.
Αν πίστευα τις μετρήσεις τηλεθέασης μόνο εγώ κι ο Φαήλος βλέπαμε ΕΤ3. Αλλά παρακολουθούσαν όλος ο περίγυρος και οι περίγυροι των περιγύρων που γνωρίζω.
Κι όμως γενικά η ΕΡΤ πάντοτε φερόταν καθηλωμένη σε μετρήσεις επιπέδου 1-3%.

Ποιος μετρούσε, ποιος μετράει και πώς;
Έχει σκοπό η κυβέρνηση με την ευκαιρία να «βάλει χέρι» στο οργανωμένο θεαματικό, στο αμαρτωλό τρίγωνο «ιδιωτικά κανάλια – διαφημιστές – εταιρείες μέτρησης τηλεθέασης» που διαφεντεύουν την διαφημιστική δαπάνη και σε προέκταση, με την επιρροή που ασκούν, το πολιτικό σκηνικό;
Και κατ’ επέκταση, θα τεθεί, επιτέλους, εξ υπαρχής, το ζήτημα των αδειών των ιδιωτικών διαύλων;

Ξέρω, αυτά ρίχνουν κυβερνήσεις. Ε, ας πάμε σε εκλογές. Εάν θέλει, είναι η καλύτερη στιγμή για να ξανα-αποκτήσει η πολιτική εξουσία πλήρη επιβολή επί της καταχρεωμένης εκδοτικο-οικονομικής εξουσίας.

Κύριε Πρόεδρε, Αντώνη Σαμαρά
Το μήνυμα εστάλη και ελήφθη από την κοινωνία.

Ο Αλέξανδρος, πρώτα έδειξε πως «ό,τι δεν λύεται, κόβεται».
Όμως δεν έμεινε στην Ιστορία για αυτό, αλλά γιατί στη συνέχεια θεμελίωσε μια αυτοκρατορία.

Δείξατε ότι είστε αποφασισμένος για τομές. Προχωρήστε σε δημιουργία, αλλά με γνώμονα το μακροπρόθεσμο εθνικό συμφέρον της πνευματικής υγείας και καθοδήγησης του ελληνικού λαού, που αφενός χειμάζεται από την οικονομική κρίση αφετέρου έχασε την μοναδική ραδιοτηλεοπτική πηγή αξιοπρεπούς ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Έχετε την εξουσία να δώσετε εντολή

1) να εκκενωθούν οι απανταχού εγκαταστάσεις της ΕΡΤ και ακολούθως να φυλάσσονται με άκρα επιμέλεια

2) να απογραφεί άμεσα η περιουσία της και το αρχείο της και να οριστεί δημόσιος υπόλογος γι’ αυτά

3) να επιλεγούν ολιγομελή συνεργεία, τεχνικοί και υπεύθυνοι προγράμματος, για κάθε δίαυλο και ραδιοφωνικό σταθμό της ΕΡΤ, ώστε να εξακολουθήσουν να λειτουργούν, μεταδίδοντας επαναλήψεις εκπομπών, μουσική, ντοκυμαντέρ, ήδη αγορασμένο πρόγραμμα χωρίς σχολιασμό, ώστε να μην υπάρχει «τρύπα στη γεωγραφία» των συχνοτήτων, να μην μαυρίζει η καρδιά των Ελλήνων από τη σκοτεινή οθόνη και τα βουβά ραδιοκύματα, να έχουν επαφή οι ακρίτες μας και οι απόδημοι, ώστε οι πολιτικολογούντες τέως προνομιούχοι να πάνε σπίτια τους και να πάψουν να παίζουν με τη δημόσια περιουσία, ώστε να υπάρξει χρονικό περιθώριο για την ολοκλήρωση του νέου νομοσχεδίου χωρίς πιεστική βία

4) το σχέδιο νόμου να κρατηθεί στην Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή και να αναμορφωθεί πλήρως, όλα τα άρθρα οδηγούν σε αφελληνισμό της νέας ραδιοτηλεόρασης, το «προσχέδιο Αλιβιζάτου» αν δεν πεταχτεί στα σκουπίδια μπορεί να παραμείνει ως αδρό νομοθετικό περίγραμμα, ως τέτοιο αξίζει

5) να συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο ή να αποτελέσει παράλληλο νομοθέτημα πραγματικά ανεξάρτητη, υπό δικαστικό έλεγχο, δημόσια αρχή για διενέργεια των μετρήσεων τηλεθέασης και ακροαματικότητας

6) να ολοκληρωθεί το νέο νομοσχέδιο και να τεθεί σε ουσιαστική όχι τυπική δημόσια διαβούλευση, με χρονικό ορίζοντα αλλά όχι ασφυκτικές χρονικές προθεσμίες που γεννούν αστοχίες σε διαδικασίες οι οποίες απαιτούν ποιότητα.

Τα αυγά έσπασαν. Όχι βιασύνη, η ομελέτα να γίνει η καλύτερη δυνατή.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sender avatar
    sender 27/06/2013 12:26:28

    Σας τιμά η δημοσίευση, και για πολλούς,η αποκάλυψη αυτού του παρασκηνίου.Ο μέσος πολίτης διαπιστώνει κατόπιν εορτής τα αποτελέσματα αυτών,που έχουν μαγειρευτεί.Να υποστούμε όλες τις συνέπειες αυτής της συγκυβέρνησης,αλλά γιατί όλα γέρνουν προς τη μια πλευρά;

  2. Mara(old) avatar
    Mara(old) 27/06/2013 12:28:55

    Eξαιρετικές προτάσεις!
    Όντως θέλει μεγάλη προσοχή και ιδιαίτερη... μέριμνα το καινούργιο που θα δημιουργηθεί.

  3. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 27/06/2013 12:52:32

    Γιατί δεν ονομάζεται ΕΘΝΙΚΗ αλλά δημόσια ;
    Έχει και αυτό τη σημασία του!


    Τα λίγα λόγια ζάχαρη και τα καθόλου μέλι, λέει ο λαός μας!

    Θέλουν να σβήσουν, να διαγράψουν, να εξαφανίσουν από το χάρτη της γης το πανάρχαιο αυτό Ελληνικό Έθνος και να καταργήσουν σιγά σιγά και όλο και πιο γρήγορα την Χριστιανική Ορθόδοξη Θρησκεία μας, μαζί με τις Ελληνοχριστιανικές παραδόσεις μας.
    Από πού αντλούν αυτό το δικαίωμα και ποιος κρύβεται πίσω από αυτό το αντιχριστιανικό ανθελληνικό σχέδιο;

    Ποιο είναι το ποσοστό των Ελλήνων που το επιθυμούν αυτό;

    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ να τελειώνουμε μια και καλή με τους διεθνιστές και εθνομηδενιστές λαοπλάνους οι όποιοι τα υποκρύπτουν όλα αυτά από τους ψηφοφόρους τους.

    Εάν δεν γίνει δημοψήφισμα τώρα και πάρουν την εξουσία (βασιζόμενοι στα πραγματικά δυσβάστακτα φοροεισπρακτικά μέτρα στα οποία έχουν υποβληθεί ΟΛΟΙ οι Έλληνες , εξαιτίας μάλιστα της δικής τους ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ πολιτικής που εφάρμοσαν οι πρώην και νυν πασοκοι δυστυχώς με την ανοχή της ΝΔ., της αναδιανομής και του τεράστιου κράτους που έχουμε) είμαι σίγουρος πως θα βάλουν ΚΑΙ τους λαθρομετανάστες να ψηφίζουν και τότε και δημοψήφισμα η εκλογές να γίνονται θα είναι αργά …για δάκρυα.

    • Κρης avatar
      Κρης @ Ελπιδοφορος 27/06/2013 17:08:28

      σαν Ε.Ι.Ρ.Τ.
      ονομαζόταν Εθνικό 'Ιδρυμα Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης

    • περιμπανού avatar
      περιμπανού @ Ελπιδοφορος 28/06/2013 16:14:25

      ΕΛ1, ΕΛ2,ΕΛ3,....

    • Σωκρατης avatar
      Σωκρατης @ Ελπιδοφορος 19/07/2013 23:14:47

      Ελπιδοφορε...Πιστευω οτι ειναι καλυτερος ορος Δημοσια τηλεοραση.Για τον εξης λογο .Η ανθρωποτητα δεν γνωριζε ιστορικα τι ειναι Δημοκρατια και οταν εμαθε δανειστικαι τη λεξη απο τους Αρχαιους Ελληνες και την συμπεριελαβε στο λεξηλογιο της. Δημοκρατια ισον Δημος και κρατος .Δημος η συνελευση και πολης κρατος η Αθηνα η Σπαρτη.Το Δημοσιο ειναι ο λαος που πληρωνει σ αυτον ανηκει η τηλεοραση.Και μεσω των εκπροσωπων του Λαου στη Κυβερνηση δημιουργουνται οι θεσμοι και η φυσιογνωμια της χωρας.

  4. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 27/06/2013 13:57:38

    Αν συνεχίσει ο Σαμαράς το ξήλωμα κάποιων ατόμων σαν την κυρία της ΕΡΤ εδώ: http://xaniotikiaura.blogspot.gr/2012/12/blog-post_9373.html
    τότε θα καταφέρει να πείσει πολύ κόσμο να τον ψηφίσει...

    ΥΓ. Αλήθεια ο υπουργός Υγείας κύριος Άδωνις Γεωργιάδης μήπως πρέπει να τραβήγει τα αυτάκια των μελών του ΔΣ του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων για την απόφασή του για δημιουργία θέσης εκπροσώπου τύπου στο νοσοκομείο;;;;
    Τί στο καλό νοσοκομείο είναι αυτό;
    Ούτε ο Ευαγγελισμός δεν διαθέτει δημοσιογράφο ως εκπρόσωπο τύπου...για να δούμε αν διαθέτει ούμπαλα...

  5. περιμπανού avatar
    περιμπανού 27/06/2013 14:31:43

    Υπάρχει ωραιότερη λέξη από το ... ΕΛΛΗΝΙΚΗ ;


    ...μην βγάζουμε μόνοι τα ματάκια μας!

  6. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 27/06/2013 14:35:53

    Σε αυτή την χώρα στα ιερά χώματα της οποίας γεννήθηκε η Λογική και η Κριτική , σήμερα το αυτονόητο φαντάζει και επικό.

    Στα πλαίσια αυτά ο ανωτέρω συντάξας το κείμενο προσπαθεί τεχνηέντως να προσεγγίσει την αφομοίωση του ΠΑΣΟΚ απο την Ν.Δ. με μια επιχειρηματολογία που επικεντρώνεται στην θέση και στάση των στελεχών του ΠΑΣΟΚ που ενεπλάκησαν σε γεγονότα και καταστάσεις κατά την διάρκεια της πολιτικής τους πορείας και προκάλεσαν την κοινωνία με την εν γένει παρουσία τους.

    Κατά συνέπεια και το εγχείρημα της συγκυβέρνησης και της πολιτικής συμπόρευσης βρίσκεται σε αντιδιαστολή με τα όσα βούλεται ο ιστός της Ν.Δ. , με το περί δικαίου αίσθημα της Κοινωνίας.

    Απορίας άξιον γιατί επικεντρώνεται το σύνολο των όσων γράφουν στο θέμα της ΕΡΤ και στο θέμα της συμπόρευσης χωρίς να έχουν την στοιχειώδη υπομονή να κρίνουν τα παραγόμενα αποτελέσματα .Τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης επιμένουν να χλευάζουν την πολιτική αυτή κίνηση της συμπόρευσης και συγκυβέρνησης.Μην απορείτε μας έχουν ακτινογραφήσει στον απόλυτο βαθμό ως κοινωνία και κράτος.

    Ούτε οπαδός της Ν.Δ. είμαι ούτε ψηφοφόρος , όμως είμαι Έλληνας Πολίτης και ως Έλληνας Πολίτης διδάχθηκα -και εγώ- πως μπροστά στο Εθνικό συμφέρον το οποίο και αποτελεί το μείζον το έλασσον δεν έχει καμιά θέση.Οσο πιο γρήγορα γίνει αυτό κατανοητό τόσο καλύτερο για τον τόπο.Οσοι δεν το αντέχουν ας σωπάσουν επιτέλους μην παίζουν με την νοημοσύνη μας.Αν δε δεν συμφωνούν να πράξουν ότι πράξαμε πολλοί αριστεροί το 1989 αποτραβηχτήκαμε και συνεχίσαμε την μοναχική μας πορεία.Η Μιζέρια δεν αποτέλεσε ποτέ καλό οδηγό επιβίωσης αντίθετα προκάλεσε και προκαλεί οίκτο και περιφρόνηση.

    Η Κριτική ήταν και είναι κομβικό σημείο της ύπαρξης του δημοκρατικού ανθρώπου και δείκτης υγείας του δημοκρατικού πολιτικού συστήματος.Όμως συνοδεύεται πάντα απο την αυτοκριτική .Όταν δε απέναντι στο γίγνεσθαι δε εκφράζεται συνολικά διατυπωμένη άποψη από αυτόν που την ασκεί βασισμένη σε λογικά επιχειρήματα τότε είναι επιφανειακή επιδερμική και κατά συνέπεια παράγει και πλάνη και προσφέρει κάκιστες υπηρεσίες στον Λαό γιατί λειτουργεί και παραπλανητικά αλλά και επιχειρεί να υποδαυλίσει πάθη βασιζόμενα σε εμφυλιακά και μετεμφυλικά σύνδρομα.Αυτή την πνευματική Υπηρεσία προσφέρεται κα ιτην κρίνεται κα ισωστή και καλή τόσο για το Κόμμα σας όσο και για τον Ελληνικό λαό;

    Επειδή ο συντάξας το κείμενο έγραψε για την Χαρά Νικολοπούλου την "Ηρωική" δασκάλα στο Δέρειο και επειδή κατέγραψε την Θάλεια Δραγώνα ως σε εντεταλμένη υπηρεσία και επειδή δεν παρακολουθεί τα της Θράκης (γιατί αν τα παρακολουθούσε θα διαπίστωνε πως η σοβαρότητατ ης κατάστασης είανι σε άλλο επίπεδο) καλό θα ήταν να αναζητήσει έγκριτο δημοσιογράφο της ΕΤ3- και μιας και την παρακολουθεί με τον Φαήλο -σε φωτογραφία με τον Αμερικανό Πρόξενο στην Θεσσαλονίκη δίπλα σε κορυφαίο στέλεχος της Τουρκικής ομάδας του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής - το οποίο και λειτουργεί υπο την προστασία και του Αμερικανικού Προξενείου Θεσσαλονίκης- την λεζάντα που συνοδεύει την εικόνα δεν την αναφέρω εσκεμμένα.Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο εύκολο να εντοπιστεί..Οσο δε για την Ηρωική δασκάλα Ηρωες είχαμε πάντα, ποτέ δεν είχαμε συνέχεια και συνέπεια, ποτέ δεν κεφαλοποιοήσαμε τον όποιο ηρωισμό σε στάση ζωής προς την κατεύθυνση της οικοδόμησης της Εθνικής στρατηγικής.Σε αυτή την λογική βάση λοιπόν η Κα Χαρά Νικολοπούλου έχει μείνει εκεί στάσιμη, πονά δεν πονά η αλήθεια είναι ανελέητη και όπως λέγει και ένας μεγάλος σατυρικός Ελληνας Να μην Εκινηθείς.

    Το πλέον θετικό στοιχείο στη νέα κυβέρνηση είναι το γεγονός ότι ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης βρίσκεται στο ίδιο μήκος κύματος με τους σοβαρούς υπουργούς του οικονομικού επιτελείου κάτι το οποίο δεν πέρασε απαρατήρητο απο όσους εξετάζουν τις εξελίξεις με διαφορετική οπτική γωνία

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Δρόλαπας 27/06/2013 16:13:40

      Αρες μαρες κουκουναρες !

  7. "V" avatar
    "V" 27/06/2013 14:38:44

    Το εγραψα κ χθες εδω σε καποιο αλλο αρθρο, αλλα θα το ξαναποσταρω μηπως παρω καποια απαντηση απο τους "θαμωνες" του site που αναγνωριζω οτι ειναι απειρως σοφοτεροι απο εμενα.
    Εγω παλι θελω να θεσω το θεμα καπως διαφορετικα.
    Θα αφησω στην ακρη την αντι-επιχειρηματολογια σχετικα με το μονοδρομο της ευρωπαϊκης πορειας της χωρας. Για την οικονομια της συζητησης θα συμφωνησω οτι αυτη ειναι η συμφερουσα για την χωρα επιλογη, δεν πρεπει επ’ ουδενι να φυγουμε απο την ευρωπαϊκη οικογενεια, οτι μονο μεσα στην ΕΕ υπαρχει σταθεροτητα, προοπτικη, ευημερια, προκοπη, ευτυχια κλπ.
    Αντιπαρερχομαι επισης το γεγονος οτι στο σημειο που βρισκομαστε μας εφερε (με τις οποιες ευθυνες του λαου-ομως ενα λαο δεν μπορεις να τον αλλαξεις) ενα διεφθαρμενο πολιτικο συστημα (κ σε αντιθεση με ενα λαο, οποιοδηποτε πολιτικο συστημα μπορεις να το αλλαξεις) το οποιο…”εφαγε απο τα τουβλα, εφαγε απο τα κουφωματα, εφαγε απο τις πορτες, εφαγε απο τα πατωματα, εφαγε, εφαγε, εφαγε….”. Δεχομαι λοιπον οτι αυτο το ιδιο αδηφαγο πολιτικο συστημα θα σωσει τη χωρα κ θα ξαναφερει την ευημερια, οπως ειπαμε μεσα στους κολπους της ΕΕ.
    Κανω οτι δεν καταλαβαινω οτι αυτο το πολιτικο συστημα ακομα και σημερα, ελαχιστα εως καθολου εχει αγγιχτει απο την κριση σε οτι αφορα τις βουλευτικες-υπουργικες αποζημιωσεις, προνομια, δυνατοτητα τοποθετησεων δικων τους ανθρωπων σε διαφορες πολιτικες θεσεις στο δημοσιο, αλληλοϋποστηριξη (και γιατι οχι μεχρι) και καλυψη μεταξυ των. Το μονο τιμημα που εχουν πληρωσει ειναι οτι δεν μπορουν να κυκλοφορησουν μονοι τους στο δρομο. Οποία καταντια της δημοκρατιας! Ομως, for the sake of the argument που λενε κ οι φιλοι μας, το προσπερναω και αυτο.
    Παση θυσια λοιπον Ευρωπη. Μεχρις τελικης πτωσης
    Και ρωταω εγω τωρα.
    Και αν τελικα φυγουμε απο την ΕΕ χωρις δικη μας υπαιτιοτητα.
    Αν, ω μη γένοιτο και θου κυριε φυλακην το στωματι μου, δεν επιβιωσει η ΕΕ μιας κ δεν το λες κ φοβερα σταθερο το οικοδομημα αυτη τη στιγμη. Αν διαλυθει για τον Α ή Β λογο κ ‘μεις βρεθουμε πια μονοι μας, πως ακριβως σκεφτονται οι κυβερνωντες να διαχειριστουν την κατασταση; Τι θα μας συμβουλευσουν οι πολιτικοι ηγετες της χωρας να κανουμε;
    Με βαση την σημερινη θεωρια οτι χωρις ευρωπη - χαος, αβυσσος κ ερεβος,τι θα μας προτεινουν; Να αυτοκτονησουμε ομαδικα; Θα ηταν βεβαια μια καποια λυση…
    Αν υποθεσουμε οτι σε μια τετοια περιπτωση δεν θα σκορπισουν σαν τα ποντικια και αποφασισουν να μεινουν εδω και να διαχειριστουν την νεα κατασταση, τι κανουν αυτη τη στιγμη για να θωρακισουν με τον καλυτερο τροπο που μπορουν αυτη τη χωρα κ το λαο της, αν παρ’ ελπιδα συμβει το απευκταιο;
    Μηπως ανασυγκροτουν (κ μαλιστα με γοργους ρυθμους οπως οι καταστασεις επιβαλλουν) την αγροτικη παραγωγη της χωρας ωστε να μην πεινασουμε;
    Μηπως φροντιζουν να ενισχυσουν την αμυντικη θωρακιση της χωρας τοσο αναφορικα με το ηθικο των ΕΔ οσο κ σε επιπεδο υποδομων;
    Μηπως αγωνιζονται να στησουν ενα συστημα υγειας το οποιο θα μπορει να φροντισει το λαο τους για να μη ψοφολογισει σαν το σκυλι;
    Μηπως σχεδιαζουν την ΤΑΧΙΣΤΗ “ελληνοποιηση” της Ελλαδος γιατι αν τυχον και ερθουν τα πανω κατω με 2-3 εκ. μεταναστες εδω μεσα θα γινει της κορεας;
    Μηπως στεκονται αρωγοι στον θεσμο της οικογενειας που τοσο πολυ εχει αναγκη αυτη την ωρα η χωρα;
    Μιλαμε για τους βασικους πυλωνες επιβιωσης ενος εθνους. Τους απαραιτητους ωστε αν σε βρει το κακο, να μπορεσεις να ανταπεξελθεις. Μιλαμε για το ελαχιστο που θα επρεπε να κανουν, ανεξαρτητα απο την βαθεια τους πιστη για την παση θυσια παραμονη της Ελλαδας στην ΕΕ.
    Τι κανουν λοιπον για αυτα τα βασικα;
    Εχω την αισθηση οτι, ΤΙΠΟΤΑ, για να μην πω κανουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ωστε να αποδυναμωθουν.
    Πως λοιπον να εμπιστευθω τις προθεσεις τους; Πως να συνταχτω με τον διεφθαρμενο (πολιτικο συστημα) του χθες που σημερα στο ονομα της εθνικης σωτηριας μου λεει οτι θελει να κατεδαφισει ως αλλος “γκρεμιστης” το παλαιο.
    Γινε λοιπον κ. Σαμαρα …”της νυχτιας βλαστος, του χαλασμου πατερας. Μα να κοιταζεις παντα προς το φως το απομακρο της μερας”. Οτι, θελει και το γκρεμισμα… “νου και καρδια και χερι”.
    Να γκρεμισεις λοιπον κ. Σαμαρα. Αλλα την ασκημια, οπως λεει και ο Παλαμας. Οχι τις ζωες μας

  8. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 27/06/2013 15:05:54

    Το άρθρο είναι μακροσκελές η ουσία του όμως είναι ότι το σχέδιο για τη νέα ΝΕΡΙΤ δεν είναι το πρέπον επειδή ο Αλεβιζάτος έχει γυναίκαπ τη Δραγώνα και επειδή μυρίζει Σημίτη. Πως να μην συμφωνήσω με την επιχειρηματολογία; Κινδυνεύω από τον Τσενάι, την Πάολα και το καρπούζι. Σε ένα μόνο διαφωνώ: μην το καθυστερείτε άλλο, δεν αντέχω άλλο μαύρο. Θέλω τώρα ομελέτα.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ MantisKalhas 27/06/2013 23:02:21

      Μάντη Μπάφλα άμα βιάζεσαι για ομελέτα, άντε στο ψυγείο σου. Εμείς θα φτιάξουμε τελικά μπεσαμέλ κι αυτή όπως καταλαβαίνεις, θ΄αργήσει κάπως. Δυστυχώς, δε θα μπορέσουμε να σ΄ευχαριστήσουμε.

  9. Απείθεια avatar
    Απείθεια 27/06/2013 15:19:09

    Πολύ αγαπητέ Προφήτη, αν και έχω σοβαρότατες αντιρρήσεις σχετικά με τα ...αυγά, το βίαιο τρόπο πού επιχειρήθηκε αυτά να σπάσουν(όταν θρυμματίζονται ανθρώπινες ζωές έστω και πρώην πελατών, θα απαιτούσα περισσότερη ευαισθησία στους λόγους και αυτοσυγκράτηση στο ύφος και τον τόνο), την προεργασία που απουσίαζε εντελώς και τώρα καθιστά αμφίβολη την υψηλή ποιότητα του προκύπτοντος εδέσματος, δε μπορώ παρά να εκτιμήσω και να σεβαστώ απόλυτα τις θέσεις, τις επισημάνσεις, τις προτάσεις και τις αποκαλύψεις του άρθρου σας.
    Κρατάω δύο σημεία, που κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είχαν προηγηθεί της εφόδου στην ΕΡΤ :
    ''Και κατ’ επέκταση, θα τεθεί, επιτέλους, εξ υπαρχής, το ζήτημα των αδειών των ιδιωτικών διαύλων;
    Ξέρω, αυτά ρίχνουν κυβερνήσεις. Ε, ας πάμε σε εκλογές. Εάν θέλει, είναι η καλύτερη στιγμή για να ξανα-αποκτήσει η πολιτική εξουσία πλήρη επιβολή επί της καταχρεωμένης εκδοτικο-οικονομικής εξουσίας.''
    και
    ''Δείξατε ότι είστε αποφασισμένος για τομές. Προχωρήστε σε δημιουργία, αλλά με γνώμονα το μακροπρόθεσμο εθνικό συμφέρον της πνευματικής υγείας και καθοδήγησης του ελληνικού λαού, που αφενός χειμάζεται από την οικονομική κρίση αφετέρου έχασε την μοναδική ραδιοτηλεοπτική πηγή αξιοπρεπούς ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.''

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Απείθεια 27/06/2013 17:13:48

      Μην κουράζεσαι, κι εγώ δεν συμφωνώ με τον τρόπο. Αλλά η Πολιτική είναι το σκληρότερο παίγνιο. Το ζήτημα τώρα είναι να περισωθεί ό,τι μπορεί και να υπάρξει στη συνέχεια ένας εθνικός, κρατικός, ρ/τ φορέας, αλλά όχι αλωμένος από γνωστούς "κοσμοπολίτες".

      • Απείθεια avatar
        Απείθεια @ Προφήτης 27/06/2013 17:47:43

        ''Αλλά η Πολιτική είναι το σκληρότερο παίγνιο.''
        Αγαπητέ Προφήτη οι ταλαντούχοι και οι διαφορετικοί, den οφείλουν να κομίζουν στην πολιτική με τη συμπεριφορά και το παράδειγμά τους ένα ήθος ανώτερο και μία διαφορετική ποιότητα, εφόσον τα διαθέτουν; Με αυτή την έννοια, είναι απογοητευτικό να παρασύρεται κανείς σε ''τρόπους'' που δεν είναι αντάξιοί του κι αντί να υποχρεώνει τους αντιπάλους σε υπερβάσεις της μετριότητάς τους, τελικά ν΄αφομοιώνεται ο ίδιος από το νοσηρό σκηνικό.....
        Αυτό ισοδυναμεί με ήττα και συνθηκολόγηση με τον εχθρό....
        Κατά τα άλλα, δίκιο έχετε.
        Εκεί που φτάσαμε, ''Ας σώσουμε οτιδήποτε κι αν σώζεται...''

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Απείθεια 27/06/2013 23:50:49

          Ξανά, μην κουράζεσαι, παραβιάζεις ανοιχτές θύρες.
          Δεν ανήκω σε αυτούς που αποφάσισαν το κλεισιμο. Συνεπώς έχω δυο επιλογές.
          1) Να κάνω όπως η Αριστερά που σκούζει "δεν θα περάσει" ενώ δεν είναι αποφασισμένη να χύσει το αίμα της για να μην περάσει ( που και να το ΄χυνε ίσως να μην έκανε και τίποτα). Ήτοι απλά θα καταπιεί το κλέισιμο χωρίς να προσφέρει τίποτα εκτός από βαβούρα.
          2) Να προσπαθήσω, ακριβώς, να σώσω ο,τιδήποτε αν σώζεται.

          • Απείθεια avatar
            Απείθεια @ Προφήτης 28/06/2013 08:50:26

            ''μην κουράζεσαι, παραβιάζεις ανοιχτές θύρες. Δεν ανήκω σε αυτούς που αποφάσισαν το κλεισιμο. ''
            Καλημέρα :-). Το ξέρω. Απλά μου αρέσει να σας βλέπω να το επαναλαμβάνετε.......

          • MantisKalhas avatar
            MantisKalhas @ Προφήτης 28/06/2013 10:56:52

            "Απλά μου αρέσει να σας βλέπω να το επαναλαμβάνετε……."

          • Απείθεια avatar
            Απείθεια @ MantisKalhas 28/06/2013 12:50:35

            Μάντη ...Βάφλα μου :-) , όπως πάντα βαρυσήμαντη η παρέμβασή σας!! Δικαιώνετε το όνομα και τη φήμη σας, ακόμη μια φορά.

          • MantisKalhas avatar
            MantisKalhas @ Απείθεια 29/06/2013 00:28:46

            "Γυναιξί πάσαις κόσμον η σιγή φέρει."

          • Απείθεια avatar
            Απείθεια @ MantisKalhas 29/06/2013 12:41:10

            Την σιγήν, να την συστήσετε στη δική σας γυναίκα Μάντη Βάφλα μου :-) . Εγώ προτιμώ το άλλο : ''Αισχρόν έστι σιγάν, της Ελλάδος πάσης αδικουμένης.''
            Δημοσθένης, 384-322 π.Χ., Αθηναίος ρήτορας

          • MantisKalhas avatar
            MantisKalhas @ MantisKalhas 29/06/2013 14:31:06

            "νεκρόν ιατρεύειν ή γέροντα νουθετείν, ταυτόν εστί"

          • Απείθεια avatar
            Απείθεια @ MantisKalhas 29/06/2013 14:51:52

            Πολύ Σωστά Μάντη Βάφλα. Γι αυτό παύω να προσπαθώ πλέον να σας γιατρέψω, αλλά και να σας νουθετήσω. Γειά σας. :-)

  10. kotstak avatar
    kotstak 27/06/2013 15:30:08

    Αυτά που λέτε είναι σωστά και αυτονόητα.
    Δεν πρέπει όμως να μας ξεφεύγει πως η νέα ΕΡΤ μπορεί και πρέπει να συμβάλλει αποφασιστικά στην ανάπτυξη. Αυτό νομίζω πως προέχει τώρα.
    Κατά τη γνώμη μου, η τηλεόραση είναι ο πιο σημαντικός κρίκος στο να υπάρξει ανάπτυξη.

    Κουίζ: Ποια είναι η "ρίζα" της κρίσης;

    Έχουμε κρίση γιατί αγοράζουμε πολλά εισαγόμενα.
    Οι λόγοι που αγοράζουμε πολλά εισαγόμενα είναι πολλοί. Άλλοι λιγότερο σημαντικοί, άλλοι περισσότερο.
    Ποιος είναι όμως ο σημαντικότερος;
    Από πού ξεκινούν όλα;

    Απάντηση:
    Αγοράζουμε πολλά εισαγόμενα γιατί ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ πως αγοράζοντας εισαγόμενα συντελούμε στη δημιουργία κρίσης.

    Ο πλούτος μας είναι μια "λίμνη". Κάθε φορά που αγοράζουμε κάτι εισαγόμενο παίρνουμε μια "σταγόνα" απο τη "λίμνη" μας και την πάμε σε μια ξένη "λίμνη".
    "Σταγόνα – σταγόνα άδειασε η λίμνη". "Σταγόνα - σταγόνα θα τη γεμίσουμε".

    Η ΕΡΤ ευθύνεται που δεν τo ήξεραν αυτό οι πολίτες.
    Ελπίζω, με τη νέα ΕΡΤ, να το μάθουν.
    Εάν οι πολίτες δεν το “χωνέψουν” αυτό, δε θα βγούμε από την κρίση.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ kotstak 27/06/2013 15:58:03

      ''Η ΕΡΤ ευθύνεται που δεν τo ήξεραν αυτό οι πολίτες.''
      Ναι. Η ...αμαρτωλή ΕΡΤ ως γνωστό, ευθύνεται και για την τρύπα του όζοντος, την όξινη βροχή, αλλά και για την εξαφάνιση των μωβ πιγκουϊνων.
      Υπεύθυνο είναι το κράτος και οι εκάστοτε ασκούντες την εξουσία, που οφείλουν να χρησιμοποιούν το δημόσιο μέσον για να πληροφορούν, ενημερώνουν και ποσανατολίζουν το κοινωνικό σύνολο θετικά, ώστε αυτό να αποκτά Εθνική συνείδηση. Εθνική συνείδηση είναι και το να στηρίζεις τα εγχώρια προϊόντα, άρα τις θέσεις εργασίας των Ελλήνων.

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ kotstak 27/06/2013 18:02:50

      Απλοϊκή η ανάλυσή σας περί ημετέρας και ξένων λιμνών.

      Αυτά θα ίσχυαν σε κλειστά συστήματα. Σήμερα μπορείτε ακόμη να αναλαμβάνετε ακέραιο το υπόλοιπο του λογαριασμού σας στην τράπεζα, παρά το ότι δεν υπάρχει το πλήρες ποσόν για όλους τους εγχώριους καταθέτες στην λίμνη "μας" (αν το ζητούσαν ταυτόχρονα), επειδή κάποιος υπόγειος αγωγός τα φέρνει από άλλες λίμνες. Συμφωνώ ότι μπορούμε να ανοιγοκλείνουμε (δυστυχώς σε μικρό μόνο ποσοστό) τους διακόπτες ροής από/προς τη λίμνη "μας", αλλά δεν αρκεί.

      Πρέπει κυρίως να παράγουμε νερό με καλύτερη ποιότητα ή τιμή από τους άλλους. Αλλιώς αυτό που κάνουμε είναι σπατάλη πόρων.

      Φυσικά για τον παιδευτικό χαρακτήρα της δημόσιας τηλεόρασης που θίγετε, δεν νομίζω να έχει κάποιος αντιρρήσεις.

  11. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 27/06/2013 16:03:10

    Ἔξοχος!

  12. Ραβινος avatar
    Ραβινος 27/06/2013 16:14:10

    Προφητη εγραψες !

  13. βεβηλος avatar
    βεβηλος 27/06/2013 17:17:48

    μονο την μπουργκα δεν μας ειπατε ποτε να φορεσουμε, πριν ή μετα τα μετρα;

  14. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 27/06/2013 17:46:27

    Ελαφρώς εκτός θέματος το σχόλιο μου.

    "Συνήγορος του Πολίτη - το φυτώριο για τον Καμίνη"

    Επιλεκτική κρίση ή βολική συγκυρία; Ο συνήγορος του πολίτη συνέβαλε και συμβάλλει στην υποστήριξη δικαίων αιτημάτων πολιτών απέναντι στο κράτος-αυθαιρετούντα δυνάστη και στην απόδοση δικαιοσύνης. Το αμφισβητείτε;

    Το ότι κάποιος προϊστάμενος ενός φορέα έγινε στη συνέχεια δήμαρχος (ή κλητήρας) δεν λέει αυτόματα κάτι για την αναγκαιότητα ή μη ύπαρξης του φορέα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Αντίθεσις 28/06/2013 00:01:36

      Επιλεκτική κρίση. Ο ΣτΠ επιτελεί εξαιρετικό έργο.
      Μόνοπου υπάρχουν δυο ερωτήματα.
      1. Γιατί να μην λειτουργεί το Δημόσιο με ποιότητα τέτοια που να μην χρειάζεται ΣτΠ; Εκτός αν το θεωρείτε ενέφικτο.
      2. Ποιο το πρακτικό αποτέλεσμα από τη λειτουργία μιας αρχής που δεν έχει αποφασιστική εξουσία;

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Αντίθεσις 28/06/2013 09:44:05

      Προσωπικά το αμφισβητώ 100%. Δεν γνωρίζω κανέναν που να του έλυσε το προβλημά του ο Συνήγορος του Πολιτη. Απλώς παίρνει ένα χαρτί ο πολίτης που λέει "είδες; με δικαιώνει και ο Συνήγορος του Πολίτη" και καμαρώνει, αλλά πέρα από την ψυχολογική ικανοποίηση που του παρέχει, επί της ουσίας δεν του παρέχει τίποτε άλλο.

      Εάν πρέπει να περικόψουμε το δημόσιο, κατά τη γνώμη μου ο Συνήγορος του Πολίτη και οι λοιποί συνήγοροι είναι η υπ' αριθμόν ένα επιλογή για περικοπές.

  15. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 27/06/2013 18:15:37

    να συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο ... πραγματικά ανεξάρτητη, υπό δικαστικό έλεγχο, δημόσια αρχή για διενέργεια των μετρήσεων τηλεθέασης και ακροαματικότητας

    Ποιος θα πληρώνει για τον νέο φορέα που ονειρεύεσθε; Οι ιδιωτικές διαφημιστικές εταιρείες (σχεδόν αποκλειστικοί πελάτες του εκάστοτε οργάνου μέτρησης τηλεθέασης) ας στηρίζουν με τα χρήματά των το εργαλείο δουλειάς των.

    Γιατί το κράτος πρέπει να αναμιγνύεται και σ' αυτό; Η ανικανόητά του και η φαυλότητα των διαχειριστών του είναι παροιμιώδης. Γιατί λοιπόν να επιφορτισθεί αυτό το κόστος και να να αναλάβει και άλλες δραστηριότητες; Για ποιόν ακριβώς λόγο; Σήμερα οι περισσότεροι μιλούν για συρρίκνωση του αποτυπώματος του κράτους στην οικονομία κι εσείς ζητείτε την μεγέθυνσή του;

    Και για να υπερκεράσω την πρότασή σας: αν δεχθούμε ότι οι δημοσκοπικές πολιτικές έρευνες έχουν σαφώς βαρύτερη σημασία στη διαμόρφωση κλίματος από τις μετρήσεις τηλεθέασης, γιατί να μην θεσμοθετήσουμε μία "πραγματικά ανεξάρτητη, υπό δικαστικό έλεγχο, δημόσια αρχή" για διενέργεια δημοσκοπικών πολιτικών μετρήσεων;

    Συνέλθετε, σε πτωχευμένη χώρα ζείτε.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Αντίθεσις 28/06/2013 09:46:02

      Να καταργηθεί ο "Συνήγορος του Πολίτη" και διάφορες άλλες άχρηστες "ανεξάρτητες αρχές", τέκνα της πολιτικής ορθότητας και της πολιτικής της χρεωκοπίας, και με τα χρηματα που θα εξοικονομηθούν να λειτουργήσει η πολύ αναγκαία και πολύ οικονομικότερη υπηρεσία που προτείνει ο αρθρογράφος.

  16. βαγόνι avatar
    βαγόνι 27/06/2013 18:58:51

    Πολλές φορές ξεκινάμε με πολύ καλές προθέσεις,διατυπώνουμε "προτάσεις" και μπορεί να χάσουμε το όποιο δίκιο έχουμε, άς πούμε απο ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες,όπως π.χ.
    - Η κα Θάλεια Δραγώνα είναι σύζυγος του κ. Μουζέλη...η σύζυγος του
    κ. Αλιβιζάτου είναι εργαζόμενη και χαμηλού προφίλ...ο ίδιος,ανηψιός
    του Γ.Θεοτοκά,απο την πλευρά της μητέρας του,δύσκολα θα μπορούσε
    να περιληφθεί στους ένθερμους αντιπάλους του "εθνισμού"....η όποια
    κριτική στο προτεινόμενο νομοσχέδιο αδυνατίζει για άσχετους λόγους...
    - Η "κοινωνία των πολιτών" έχει νόημα, όταν δεν της αφαιρούμε την
    εντοπιότητα και την ιστορική παράδοση...άν προσέθετα και την
    γεωπολιτική συγκυρία ίσως να υπερέβαλα!...είναι τόσο "αφαιρετικός" ο
    κ.Αλιβιζάτος; Δεν προκύπτει ευθέως απο τα συγγράματα του.

    Η κριτική που μπορεί να ασκηθεί στο προτεινόμενο νομοσχέδιο-και που
    πρέπει να είναι ad hoc-αφορά μάλλον στην στερεότυπη μεταφορά της
    γαλλικής haute autorite στο καθ΄ημάς "Εποπτικό Συμβούλιο",όπως και
    η μακρόχρονη 9ετής θητεία, που ευστόχως εντοπίζεται στο άρθρο…
    άσε που αναγνωρίζει πρόσωπα αδιαμφισβήτητης θεσμικής ισχύος υπεράνω
    πάσης υποψίας, παρακάμπτοντας τους όποιους πολιτικούς συσχετισμούς,
    που προκύπτουν από τις εκλογές…εδώ,υπάρχει θέμα!
    Οι προτάσεις 4,5,6 είναι γενικά σωστές…προφανώς απαιτούν εξειδίκευση…,
    δεν είναι όμως δουλειά του παρόντος άρθρου…το ‘αδρό νομοθετικό
    περίγραμμα’ εύστοχο και αναπάντεχα ευέλικτο…!
    Περίμενα να αναφερθεί το θέμα των παρόχων του ψηφιακού φάσματος
    των συχνοτήτων…οι εξελίξεις βγάζουν μάτι…ίσως όμως δεν ήταν διαθέσιμη
    η αναγκαία τεχνική πληροφόρηση …αφέθηκε το θέμα στην,άτεχνη μάλλον,
    αντίθεση του κ. Αποστόλου Κακλαμάνη και του κ.Παναγιώτη Λαφαζάνη,
    έστω κι’ετσι,δεν ήταν λίγο!…κανένα κόμμα δεν τοποθέτήθηκε επισήμως,
    από το ΚΚΕ ως τους Χρυσαυγίτες, όλως παρεπιμπτόντως !
    Θα μπορούσα να αναφερθώ στην προσεχή δομή και την έκταση των
    μονάδων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης,αλλά πάει πολύ…υπάρχει χρόνος!
    Επι του θέματος ΕΡΤ 3, Οκ! Η σημασία των περιφερειακών μονάδων
    Και της ERT World καίει….να δυό καλές γαλλικές πατέντες: FR3 & TV5!
    Ηρακλής Πετιμεζάς και Κωστής Μπαστιάς…άλλες εποχές, ο συνδυασμός
    λογίου και ‘μάνατζερ’, ουσιώδες εν ανεπαρκεία…! Πολλές φορές τα
    πρόσωπα ξεπερνούν τους πολιτικούς τους αναδόχους on the matter!
    Πολλά είπα!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ βαγόνι 28/06/2013 13:50:45

      Θεωρώ απίθανο να μην γνωρίζεις πως ο Αλιβιζάτος με την "Ελληνική ένωση για τα δικαιώματα του ανθρώπου" πρωτοστάτησε στην παρασκευή και προώθηση του Λαθρονόμου Ραγκούση.
      "Τα τελευταία χρόνια, η Ένωσή μας έχει διεξάγει δύο μεγάλες καμπάνιες που κατέληξαν σε προτάσεις νομοθετικού περιεχομένου: μια για ένα νέο πλαίσιο των σχέσεων κράτους και εκκλησίας (2005-2006) και μια για έναν νέο Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας (2008-2010) η οποία στην πράξη συνεχίζεται, παρά τη θέση σε ισχύ του ν. 3838/2010. Σήμερα (2013) η Ένωση έχει ξεκινήσει μια νέα καμπάνια εναντίον του ακροδεξιού εξτρεμισμού που εδραιώνεται".
      h**p://www.hlhr.gr/index.php?MDL=pages&Alias=MENU_10
      Για το θέμα των παρόχων ψηφιακού φάσματος, σωστά, απαιτείται επί τούτου έρευνα πριν γράψεις υπέυθυνα. Πάντως η αίσθηση είναι ότι προοιωνίζεται τεχνολογικοπολιτικό σκάνδαλο.

  17. ENRICO BERLINGUER avatar
    ENRICO BERLINGUER 27/06/2013 19:08:05

    ΠΑΛΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ!!!!!!!

  18. ΜΑΡΑ avatar
    ΜΑΡΑ 27/06/2013 19:30:29

    Το οτι δεν υπηρχε κανενα σχεδιο για μετα το κλισιμο της ΕΡ αποδεικνυεται περιτρανα. Αυτο δεν ανησυχει κανεναν;
    Αυτες οι προβες αυταρχισμου και οι προχειροτητες που αφορουν τις ζωες 2600 ανθρωπων θα επαναληφθουν παντου στους εκπαιδευτικους,στους εργαζομενους των ΟΤΑ κ.λ.π έτσι χωρις προγραμμα.
    Οσον αφορα στις συγκρισεις μεταξυ Μεγαλου Αλεξανδρου και Σαμαρα ,θου κυριε ......Έλεος.

    • foros1 avatar
      foros1 @ ΜΑΡΑ 27/06/2013 22:12:47

      ειναι απιστευτο ποσο ρηχα βλέπουν πολλοι την σχεση ιδιωτικου και δημοσιου τομέα.
      ειμαστε μια μικρή χώρα και στις περισσότερες οικογένειες συνυπαρχουν ο φοβισμένος ΔΥ με τον ανεργο ή ανασφαλή ΙΥ και τον απογοητευμένο μικροεπαγγελματια.
      η ευκολία και πολλες φορες χαιρεκακία για απολύσεις στο δημόσιο, κανει τελικα μεγαλύτερο κακό και στη λειτουργία του κρατους και στην ιδια την κυβέρνηση.
      "πολλοι θα την ηθελαν, αλλα φοβουνται μην γινουν τα εξιλαστηρια θύματά της...."

  19. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 28/06/2013 00:05:18

    Καταπληκτικό άρθρο.Σωστές,αναγκαίες και απαραίτητες για τη δημιουργία του νέου φορέα ραδιοτηλεόρασης οι προτάσεις.Ελπίζω να έχουν γνώση οι φύλακες...
    Αδέρφια γεμίζω χαρά γιατί διαπιστώνω ότι όλοι πλέον βλέπουμε και διακρίνουμε ολοκάθαρα τα πράγματα.
    Προσυπογράφω το κείμενο.

  20. Παρμενίων avatar
    Παρμενίων 28/06/2013 00:27:29

    Ουδείς μετά Χριστόν Προφήτης....
    Δηλαδή πίσω στον ..εθνισμό του 19ου αιώνα. Να καταρρίψουμε τους δορυφόρους , όπως έλεγε κι ο αλήστου μνήμης Μαρούδας (αν θυμάμαι καλά). Να φτιάξουμε μια καινούργια ΥΕΝΕΔ με πολλή θρησκεία, με στρατό και χωρίς "μιάσματα" μετανάστες. Και όλα αυτά για να μην γίνει η ΝΕΡΙΤ "κοσμοπολίτικη" και διεθνιστική!!! Σε τι ακριβώς διαφέρει ο σχολιαστής από τους μουλάδες του Ιραν ή τους μουτζαχεντίν του Αφγανιστάν? Βέβαια είναι γνωστό ότι ο τόπος μας πάντοτε υπέφερε από τη διαίρεση αυτών που είχαν πίστη στον ευρωπαικό ρατιοναλισμό και σε όσους βυζαντίνιζαν αρχαιοπρεπώς.
    Αρα, καλό πόνημα το παρόν άρθρο αλλά πολύ μονοσήμαντο. Κρίμα!!

    • Οδυσσέας avatar
      Οδυσσέας @ Παρμενίων 28/06/2013 01:41:02

      Ο δρομος ειναι ελευθερος και τα σκυλια δεμενα παρμενιωνα για τους εθνομηδενιστες του SYRIZA.Εκει μπορεις ελευθερα με τοσες συνιστωστες που εχουν να μιλας πολυσημαντα και πολυπολιτισμικα.Την ελλαδιτσα μας δεν προκειται να την κανετε ουτε αφγανισταν, ουτε ιραν,ουτε πακισταν,ουτε σομαλια,ουτε σουδαν,ουτε μπαγκλαντες,ουτε τιποτα.Νομιζω αντιλαμβανεσαι βεβαιως ποιος αγωνιζεται νυχθημερον για να μας καταντησει ολα τα προαναφερθεντα.Και τελος,επειδη δεν αξιζει ουτε η σπαταλη ενος δευτερολεπτου για να απαντησει κανεις σε ατομα σαν και του λογου σου,που φερουν ακεραια την ευθυνη της σημερινης καταντιας της πατριδας,θα σε παρακαλουσα να αφησεις ησυχη την ευρωπη και τα ρευματα της. Χωρις την ελλαδα μας και τον πολιτισμο της εναντιον των οποιων με σθενος και λυσσα αγωνιζεσαι δεν θα υπηρχε καν ευρωπαικος πολιτισμος να επικαλεισαι...Για αυτον ακριβως τον εντελως ρατιοναλιστικο λογο θα επρεπε να ντρεπεσαι...Κριμα για το στειρον της νοησης σου παρμενιωνα!Εκει στο SYRIZA μπορεις ελευθερα να αγωνιστεις για τους μουλαδες και τους μουτζαχεντιν που κατακλυζουν καθημερινως ολη την ευρωπη.

    • Απείθεια avatar
      Απείθεια @ Παρμενίων 28/06/2013 09:10:21

      '' Και όλα αυτά για να μην γίνει η ΝΕΡΙΤ “κοσμοπολίτικη” και διεθνιστική!!! Σε τι ακριβώς διαφέρει ο σχολιαστής από τους μουλάδες του Ιραν ή τους μουτζαχεντίν του Αφγανιστάν?''
      Αγαπητέ Παρμενίωνα, η πλειοψηφία των Ελλήνων αν δεν το έχετε καταλάβει, επιθυμεί να λειτουργήσει η νέα ΕΡΤ σύμφωνα με το πνεύμα του άρθρου του Προφήτη. Για την ...προβληματισμένη, προωθημένη και κοσμοπολίτικη μειοψηφία που εσείς εκπροσωπείτε, επειδή δεν είμαστε Ιράν και Αφγανιστάν, θα επιτρέψουμε την ύπαρξη πνευματικών οάσεων. ΔΕΝ θα κλείσουμε τα ευαγή επιμορφωτικά Ιδρύματα των νταβατζηδομεγαλοκατασκευαστών (εφόσον πληρώσουν τα χρέη τους και πάψουν τους εκβιασμούς), ούτως ώστε να συνεχίσουν να σας εκπολιτίζουν με προβολές τούρκικων σίριαλς, μεταμεσονύκτιων τσοντών, αλλά κυρίως, να συνεχίσουν να σας ενημερώνουν α-ντι-κει-με-νι-κά!!! Μη φοβάστε τίποτε. Οι χωματερές θα συνεχίσουν το έργο τους εκ παραλλήλου. Αντένα, Μέγκα, Σκαϊ, Σταρ, Άλφα, Αρτ και λοιποί σκαπανείς του πολιτισμού, θα συνεχίσουν να εκπέμπουν, αλλά μάλλον αφού πρώτα συμμορφωθούν με τους ισχύοντες νόμους (Ευχόμαστε).

    • idaios avatar
      idaios @ Παρμενίων 28/06/2013 12:30:22

      Όταν έχουμε αγαπητέ πόλεμο (γιατί έχουμε πολιτιστικό πόλεμο και ας μην είμαστε χαζοχαρούμενα πολυπολιτισμικοί), τότε συμπεριφέρεσαι ανάλογα. Σεβασμό σε όλους, στις ιδιαιτερότητες τους, αλλά εδώ είναι Ελλάδα και η πλειοψηφία έχει δικαιώματα. Πρώτα εξασφαλίζουμε την πλειοψηφία, τους γηγενείς και μετά φροντίζουμε για τους αλλοδαπούς, τους διαφορετικούς και οποιονδήποτε άλλον. Να έχουμε όμως ένα στόχο, τη συνέχεια του Ελληνισμού (και σεβασμό, το ξανατονίζω στον πολιτισμό, τις ιδέες, στην διαφορετικότητα όσων νόμιμα διαβιούν σ' αυτόν τον τόπο. Ποτέ όμως σε βάρος των γηγενών).

  21. Γιάννης avatar
    Γιάννης 28/06/2013 01:07:03

    Ντροπή που έκλεισαν την ΕΡΤ αυτοί που τόσα χρόνια την ρήμαξαν!
    Είναι τόσο ξεδιάντροποι που κατηγορούσαν τους εργαζομένους για αυτά που έκαναν οι ίδιοι (ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ) τόσο χρόνια.
    Ντροπή που έβαλαν τον Καψή (Μπόμπολα-MEGA) να φτιάξει την καινούργια!
    Ανοίξτε την ΕΡΤ ΤΩΡΑ !!!

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ Γιάννης 28/06/2013 16:09:17

      Δεν εκλεισε η 'ΕΡΤ' εκλεισε το αθλιο ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ που το διεύθυνε... και αυτο δεν γυριζει πισω οσο και να ουρλιαζετε.. το βαθυ παρακρατος της αριστερας γκρεμιστηκε και δεν υπαρχει περιπτωση παλινορθωσεως.
      Να εχετε υγεια και πιστη στις καλυτερες μερες του εθνικου μας ραδιοτηλεοπτικου οργανισμου που ερχεται, οι αρβανιτοκατσιμιδες οι μπαξεβανοΚουλογλουδιαδες και το καλφογιαννεικο μας τελειωσε οριστκως.

  22. victoria (true) avatar
    victoria (true) 28/06/2013 03:23:54

    Προφήτη όπως πάντα άρθρο με γνώση και σοβαρότητα. Το μόνο που έχω να προσθέσω και ο Θεός να βάλει το χέρι του ειναι πως κυβερνήσεις μάλλον πέφτουν και για λιγότερα..

  23. Διογένης avatar
    Διογένης 28/06/2013 09:48:43

    Απλά εκπληκτικό άρθρο. Τα θερμά μου συγχαρητήρια!

  24. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 28/06/2013 16:01:45

    Πεστα χρυσοστομε ! Τι πεστα ? ΦΩΝΑΞΕ ΤΑ , ΟΥΡΛΙΑΞΕ ΤΑ μπας και ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ.... εγινε η πρωτη ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ αλλαγη με το γκρεμισμα του ΑΘΛΙΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (ερτ) και σημανε η ωρα μιας πραγματικα ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ραδιοτηλεορασεως οχι πισογυρισματα με Αλιβιζατους,Χειμωνες,ΔραγωνοΡεπουσες κλπ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !

  25. Dimitris avatar
    Dimitris 28/06/2013 23:02:57

    Αν ισχύει αυτό που διάβασα πριν λίγο για το σχέδιο Καψή για την ΕΡΤ στο οποίο "φέρονται να συμφωνούν" και οι συνδικαΛΗΣΤΕΣ της τότε είμαστε να μας κλαίνε οι ρέγγες. Σύμφωνα με αυτό λοιπόν για τους κοντά στην σύνταξη προβλέπεται: απόλυση - παχυλή αποζημίωση - καλοπληρωμένη σύνταξη. Για ΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους: απόλυση (λέμε τώρα) - αποζημίωση - επαναπρόσληψη στο νέο φορέα. Βέβαια οι νέες προσλήψεις θα είναι με κριτήρια του ΑΣΕΠ όπως αναφέρουν (εδώ γελάνε, αφού η προκήρυξη θα είναι φωτογραφική και η μοριοδότηση τέτοια που θα αφορά μόνο τους παλαιούς εργαζόμενους). Ούτε ο ίδιος ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ δεν θα έφτιαχνε καλύτερο σχέδιο (για την προνομιούχο συντεχνία που εκπροσωπεί).
    Έτσι και μια τρύπα στο νερό θα κάνουμε και θα την χρυσοπληρώσουμε. Αφού θα πληρώσουν σε όλους αποζημιώσεις και τους περισσότερους απο αυτούς θα τους πάρουν πίσω γιατί δεν την άφηναν όπως είναι και να έστελναν στην σύνταξη τους 600 απο αυτούς γλυτώνοντας και το κονδύλι για την αποζημίωση και των 2.700. Άντε στην υγεία μας. Πάντως δεν έχω παράπονο... Απο....μεταρρύθμιση σε μεταρρύθμιση το παμε.....

  26. Πίκος Απίκος avatar
    Πίκος Απίκος 28/06/2013 23:33:00

    ΕΡΤ τελος.Νεα αρχη με τον νεο φορεα δημοσιας ραδιοτηλεορασης.Καμια μοριοδοτηση μεσω ΑΣΕΠ στους απολυθεντες της ΕΡΤ.Κατι τετοιο δεν εξευτελιζει μονο την προσπαθεια του Αντωνη Σαμαρα για μεταρρυθμισεις αλλα εξευτελιζει και τον ιδιο τον ΑΣΕΠ σαν ανεξαρτητη αρχη.Δικαιωμα για εργασια στον νεο φορεα εχουν ΟΛΟΙ οι ελληνες.Τα κολπα με μοριοδοτησεις προυπηρεσιας να μην τα διανοηθουν...To ROYSFETI δεν μοριοδοτειται....Αντικειμενικα κριτηρια προσληψεων μεσω ΑΣΕΠ. ΥΓ.Αν τολμησουν να μοριοδοτησουν προυπηρεσια η τις 3μηνες συμβασεις του μεταβατικου σταδιου θα ειναι σαν να μοριοδοτουν TA ROYSFETIA γιατι χαριν αυτων αποκτηθηκε η προυπηρεσια των νυν απολυθεντων.

  27. Γιάννης avatar
    Γιάννης 29/06/2013 00:57:09

    Δεν νομίζω ότι είναι έτσι. Μακάρι να γίνει μια νέα ΕΡΤ αλλά πολύ αμφιβάλλω.
    Κανείς δεν διαφωνεί στη νέα ΕΡΤ. Αλλά ο τρόπος , ο χρόνος η έλλειψη σχεδίου και οργάνωσης δείχνουν ότι δεν ήθελαν κάτι να φτιάξουν αλλά μάλλον να κάνουν εντύπωση!

  28. tassos.κ avatar
    tassos.κ 29/06/2013 15:46:39

    Θα ήθελα άλλη μία (1!!!!) φορά να θέσς ερωτήματα που αν (ειλικρινά αν) με ικανοποιήσουν και δεν είναι πολιτικάντικες αερολογίες, ίσως με πείσουν για το σωστό της απόφασης.
    1. Μέχρι πρότινος γινότανε της"κακομοίρας" για τη διεθνή κατακραυγή , όταν συνέβαινε κάτι στη χώρα μας και όλα τα κυβερνητικά και φιλοκυβερνητικά στελέχη μιλούσαν για το πόσο εξετίθετο η χώρα στους ξένους . Ένα παράδειγμα: Όταν είχαν κρεμάσει τα πανώ στην Ακρόπολη (ανεξάρτητα αν με βρίσκανε σύμφωνο ή όχι) και διαμαρτύρονταν οι αρχαιολόγοι για την μη πληρωμή τους για κάμποσους μήνες και πολλές ακόμη περιπτώσεις.
    Τότε λοιπόν όλοι έλεγαν ότι αυτό ήταν απαράδεκτο γιατί αμαύρωναν την εικόνα στους ξένους. Πού είναι όλοι αυτοί λοιπόν και τι έχουν να πουν για τη διεθνή και πολύ μεγαλύτερη κατακραυγή για το κλείσιμο της κρατικής Ρ/Τ;
    2. Από τη στιγμή που το κόστος λειτουργίας επιβάρυνε ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ τον ελληνικό λαό κι όχι τον προϋπολογισμό , σε τι θα ωφεληθεί το κράτος; ( Εκτός κι αν συνεχίσουμε να πληρώνουμε το ίδιο τέλος και τα υπόλοιπα πάνε στο βαρέλι χωρίς πάτο, αλλα στην περίπτωση αυτή να το πουν).
    3> Όταν βγαίνει ένας υπουργός και ανακοινώνει το κλείσιμο ενός αμαρτωλού Οργανισμού με πλεονάζον προσωπικό και την ίδια στιγμή ο ίδιος έχει διορίσει κι άλλους με παχυλούς μισθούς , ποιόν μπορεί να πείσει;
    4. Χωρίς μαύρο η κυβέρνηση μπορούσε να "επιβάλλει " το νέο φορέα όπως έχει επιβάλλει κι ένα σωρό άλλα.
    Ποιός λοιπόν διασφαλίζει το αδιάβλητο ως προς τις νέες προσλήψεις αφού δεν θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ, αλλά με κριτίρια ΑΣΕΠ;
    Την επιβάρυνση από τις αποζημιώσεις και τις ρήτρες συμβολαίων για προγράμματα που έχουν υπογραφείποιός θα την πληρώσει;
    Μήπως, τελικά, η καταγγελία του Κακλαμάνη μας λύνει όλες τις απορίες και τα ερωτηματικά; Γιατί μιλάνε για νούμερα τηλεθέασης αφου ο ρόλος της κρατικης Ρ/Τ δεν είναι αυτός κια, όλοι αυτοί που βάζουν τα "μηχανάκια " και βγάζουν τα ποσοστά, ας μας που σε ποια ακριτικά μέρη της Ελλάδας έχουν βάλει τέτοια;
    Έχει ακουστεί κατά κόρν διάφορα για εργαζομένους με παχυλότατουςπαχυλότατους μισθούς και είναι αλήθεια. Στην αγορά που ισχύει λοιπόν ο νόμος του "δουνα - λαβειν" η ευθύνη είναι μεγαλύτερη εκείνου που δίνει. Γιατί λοιπόν δεν βάζουν έναν εισαγγελέα και να "καθίσει στο σκαμνί" όλους έχουν διατελέσει Πρόεδροι κλπ, διορισμένοι από τις εκάστοτε κυβερνήσεις να λογοδοτήσουν για τις ρεμούλες, τις ατασθαλίες και το "μεγάλο φαγοπότι" που γινότανε; Μήπως φοβούνται;

  29. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 11/07/2013 21:55:56

    Για να έχει λόγο ύπαρξης η νέα δημόσια ραδιοτηλεόραση πρέπει να προωθεί το διαχρονικό Ελληνικό πολιτισμό και ιδιαιτέρως την γλώσσα, κάτι τέτοιο θα πρέπει να αναγράφεται σαφώς στις ιδρυτικές αρχές του νέου οργανισμού. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να αφεθεί σε Συμβούλια Εποπτικά κλπ ο σκοπός λειτουργίας του οργανισμού αυτού!!
    Όσον αφορά τον τρόπο πρόσληψης ας ξεχάσουμε τα λαϊκίστικα ΑΣΕΠ και τα μόρια και ας λειτουργήσουμε επιτέλους με αξιοκρατία (ο άξιος Διευθυντής θα επιλέγει με δοκιμαστική υπηρεσία το προσωπικό του για να επιτελέσει τον στόχο του). Καμία εισηγμένη ΔΕΚΟ δεν ήθελε ΑΣΕΠ, και οι επενδυτές δεν είναι χαζοί.
    Στο εξωτερικό ΔΕΝ έχουν ΑΣΕΠ και λειτουργούν στο δημόσιο πού καλύτερα απο εμάς!!
    ΟΛΟΙ οι άξιοι και ταλαντούχοι Έλληνες πρέπει να έχουν ευκαιρία για εργασία και το Ελληνικό δημόσιο πρέπει να δείχνει τον δρόμο.

    Στο λογότυπο παρατήρησα ότι έφυγε το γράμμα Ε που αντιστοιχεί στο Ελληνική (ΕΔΤ--->ΔΤ), μήπως αρχίσαμε απο τώρα τις εκπτώσεις στους απάτριδες εθνομηδενιστές. Αν ισχύει αυτό ΠΟΤΕ να μην ανοίξει η δημόσια/κρατική τηλεόραση

  30. Σωκρατης avatar
    Σωκρατης 20/07/2013 20:28:00

    Ελπιδοφορε ...Συμφωνεις με το σχολιο μου ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.