#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/08/2012 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ν΄ αφήσουν τα επικοινωνιακά κόλπα και να πούνε την αλήθεια στον λαό



Η τακτική Σαμαρά είναι σαφής, από όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής: Η κυβέρνηση θα πάρει τα μέτρα των 11,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, θα επιχειρήσει μετά με βάση αυτά και το υπόλοιπο πρόγραμμά της να ανακτήσει την αξιοπιστία της χώρας και στην συνέχεια θα διεκδικήσει την επιμήκυνση του προγράμματος από δυο σε τέσσερα έτη και μαζί με αυτήν την αλλαγή του μίγματος οικονομικής πολιτικής.

Οι κομβικοί σταθμοί της διαπραγμάτευσης  είναι η συνάντηση με τον πρόεδρο της Ευρωζώνης Γιούνκερ (22 Αυγούστου), η συνάντηση με την Μέρκελ και τον Ολάντ (24 και 25 Αυγούστου), η ανακοίνωση των μέτρων πριν από την ΔΕΘ και η Σύνοδος Κορυφής στις 20 Σεπτεμβρίου.

Στο μεσοδιάστημα η κυβέρνηση θα δίνει υποτίθεται σκληρή μάχη με την Τρόικα η οποία εγείρει, όπως διαβάζουμε, νέες σκληρές απαιτήσεις απαιτώντας να εξοικονομηθούν ποσά έξι δισεκατομμυρίων από τα υπουργεία. Αυτό σημαίνει νέες μειώσεις στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, αλλά και την πλήρη κατάργηση των Δώρων Χριστουγέννων-Πάσχα και του επιδόματος αδείας. Η κυβέρνηση δηλώνει ότι δεν αποδέχεται τέτοιες παρεμβάσεις και ρίχνει το βάρος στις περικοπές σπαταλών στα υπουργεία. «Βρείτε σπατάλες για να κόψετε, αλλιώς θα πρέπει να αποφασίσετε οριζόντιες περικοπές τις οποίες θα κληθείτε να διαχειριστείτε», είναι το μήνυμα που φεύγει από το Μαξίμου.

Στο μεταξύ, δεδομένες πρέπει να  θεωρούνται, σύμφωνα με όσα ακούμε και διαβάζουμε,  οι κλιμακωτές μειώσεις σε κύριες και επικουρικές συντάξεις, οι περικοπές έως και 40% στο εφάπαξ, η κατάργηση της 13ης και 14ης επικουρικής σύνταξης, το  μαχαίρι στα κοινωνικά και προνοιακά επιδόματα, η κατάργηση των ευνοϊκών διατάξεων για συνταξιοδότηση πριν από τα 65 έτη, η αύξηση των ωρών διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, ώστε να περιοριστούν οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι, οι περικοπές στους Δήμους κλπ κλπ.

Μιλάμε δηλαδή για καταιγίδα νέων μέτρων τα οποία οτιδήποτε άλλο πλην ...επαναδιαπραγμάτευσης θυμίζουν. Στην πραγματικότητα πρόκειται όχι μόνο για επανάληψη της γνωστής θανατηφόρας συνταγής που τόσες φορές ο ίδιος ο κ. Σαμαράς είχε καταδικάσει στο παρελθόν, αλλά και για αύξηση της φαρμακερής δοσολογίας για την κοινωνία. Να σημειωθεί ότι η αύξηση της δοσολογίας επιβάλλεται από την Τρόικα για να ισοσκελισθεί τάχα η εκτροπή του Προϋπολογισμού από τις δύο διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις. Μας τιμωρούνε δηλαδή επειδή ψηφίσαμε και κρίναμε το πρόγραμμά τους.

Τέλος πάντως. Τα μέτρα κρίνονται και πάλι αναγκαία, επειδή οι Ευρωπαίοι μας το έχουν δηλώσει ξεκάθαρα. Αν θέλουμε δόση 32 δις πρέπει να πάρουμε μέτρα. Αν όχι, και κάνουμε κωλοτούμπες, θα πάρουμε μια ωραία δραχμή έτσι για να έχουμε να θυμόμαστε ότι κάποτε ήμασταν μια ευρωπαϊκή χώρα.

Από την στιγμή λοιπόν που η κυβέρνηση έχει αποφασίσει ότι πρέπει να υποστούμε και νέα ένεση μέτρων για να θεραπευτούμε κάποτε με την επιμήκυνση της θεραπείας και την διαπραγμάτευση της συνταγής, ας το κάνουν να τελειώνουμε και ας ελπίσουμε να μην δείξει η ...νεκροψία το αποτέλεσμα. Κι ας μας πει επιτέλους η κυβέρνηση ανοικτά και καθαρά ποια είναι η τακτική και ποια η στρατηγική της για να ξέρουμε κι εμείς τι να περιμένουμε.

Το λέμε αυτό επειδή το μόνο που βλέπουμε μέχρι στιγμής είναι μια αγωνιώδης προσπάθεια της κυβέρνησης να βρει τρόπους επικοινωνιακής διαχείρισης του σκληρού, μέχρι σαδιστικής μορφής, πακέτου των 11,5 δις. Έτσι, διαρρέουν συνεχώς διαφορετικά  σενάρια για το τι θα περιλαμβάνει το πακέτο, συνήθως "σκληρά" για να πέσουν μετά στα μαλακά, λες και ο κόσμος είναι χαζός και δεν καταλαβαίνει τι τον περιμένει. Για παράδειγμα, τις προηγούμενες ημέρες η κυβέρνηση αναλώθηκε  στο πώς θα περάσει τη μείωση των συντάξεων, αν το πλαφόν θα είναι στα 2.400 ή στα 2.000 ευρώ, αν θα βγαίνουμε στη σύνταξη στα 66 ή στα 67 κλπ κλπ.

Κάνουν ό, τι έκανε και το ΠΑΣΟΚ δηλαδή. Διέρρεε σκληρά μέτρα, ο κόσμος είχε εθιστεί κι έτσι με τους επικοινωνιακούς ελιγμούς και λίγα… καρότα, το μαστίγιο πέρναγε σαν αναγκαίο κακό. Κάποιοι λοιπόν έκριναν ότι και τώρα, ύστερα από όσα τραβήξαμε, με τα επικοινωνιακά τερτίπια, τις διαρροές, τα μισόλογα και τις μισόκλειστες θύρες, ο κόσμος θα πειστεί να φάει ακόμη ένα πακέτο μέτρων στο κεφάλι και θα πει κι ευχαριστώ.

Τα πράγματα δεν είναι έτσι. Πρώτα – πρώτα γιατί η λαϊκή εντολή της 17ης Ιουνίου είναι ξεκάθαρη και δεύτερον διότι η κυβέρνηση αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία της χώρας. Ή θα αποτύχει και θα πάει η Ελλάδα άκλαυτη ή θα πετύχει. Μέσος δρόμος δεν υπάρχει.

Έπειτα, ο Αντώνης Σαμαράς δεν κρύφτηκε ποτέ πίσω από κλειστά κλαμπ, επικοινωνιακές διαχειρίσεις και μισόλογα. Αυτό πρέπει να κάνει και τώρα. Όπως παίρνει πάνω του όλη την υπόθεση της σωτηρίας της χώρας να βγει και να πει όλη την αλήθεια στον λαό. Όπως επίσης πρέπει να πει ότι κάποιοι θα ματώσουν για να περάσουν τα μέτρα των11,5 δις. Το στοίχημα είναι να μη ματώσουν οι ίδιοι και οι ίδιοι. Ας στύψουν το μυαλό τους οι τεχνοκράτες και ας βρουν ισοδύναμα μέτρα. Κι αυτή είναι μια άλλη αλήθεια που πρέπει να ειπωθεί.

Είναι ώρα για αλήθειες, λοιπόν, και για τον Αντώνη Σαμαρά και για όλη την κυβέρνηση. Χωρίς να σπάσεις αυγά ομελέτα δε γίνεται, χωρίς σκληρές αλήθειες η χώρα δε σώζεται.

Και μια τελευταία παρατήρηση. Δυστυχώς το νεοδημοκρατικό ...κομμάτι της κυβέρνησης συνεχίζει να αντιμετωπίζει την επικοινωνία λες και δεν υπάρχει το Διαδίκτυο. Όλοι λένε στις κουβεντούλες πόσο ωραίο και πόσο χρήσιμο είναι το Διαδίκτυο, στην πράξη όμως "σκοτώνονται" ποιος θα κάνει πρώτος διαρροή στα διαπλεκόμενα ΜΜΕ και στον κατεστημένο Τύπο...ελαχίστης κυκλοφορίας. Το αποτέλεσμα είναι μόλις βγαίνει η κάθε διαρροή να ...κατασπαράζεται στο Διαδίκτυο και η καημένη η κυβέρνηση να μην ξέρει από που της ήρθε.  Κάνουν λες και νομίζουν ότι τώρα που διαλύθηκε το ΠΑΣΟΚ δεν έχουν παρά να καταλάβουν την θέση του στις σχέσεις με τον Τύπο και το ΜΜΕ και θα ελέγξουν την επικοινωνία και την ...κοινωνία. Μιλάμε δηλαδή για πραγματική επικοινωνιακή τραγωδία. Ακόμα να καταλάβουν αυτό που έχει καταλάβει και ο "τελευταίος" Έλληνας πολίτης. Ότι δηλαδή χωρίς το Διαδίκτυο η πολιτική κατάσταση θα ήταν τελείως διαφορετική. Ελπίζουμε να το καταλάβουν σύντομα...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολίτης avatar
    Πολίτης 05/08/2012 07:47:42

    Ευρωπαϊκή χώρα δεν μας κάνει αναγκαστικά ούτε το ευρώ ούτε η Ευρωζώνη. Είναι πρωτίστως ζήτημα κουλτούρας, νοοτροπίας, Κρατικής και κοινωνικής οργάνωσης, θεσμών και λειτουργίας θεσμών.
    Τα μέτρα ή είναι θετικά ή όχι. Αυτό όφειλε ήδη να το γνωρίζει το πολιτικό σύστημα - και, αν θυμηθούμε το πώς έκρινε η Ν.Δ. το πρόγραμμα ώς πρόσφατα κι αν κρίνουμε από την απόδοσή του ώς τώρα, γνωρίζουμε την απάντηση! Στο σημείο, όπου έχουμε φτάσει, δεν νοείται λήψη μέτρων, χωρίς απόλυτη βεβαιότητα για τις συνέιπές τους. Είναι απαράδεκτο να περιμένουμε την νεκροψία, όπως λέτε. Δεν συνιστά αυτό υπεύθυνη πολιτική!

    • gio avatar
      gio @ Πολίτης 05/08/2012 12:30:50

      Πολίτης
      Mε εβγαλες απο το κοπο ευχαριστω! Ευρωπη με τους περισσοτερους πολιτικους με στυλ και υφος βλαχοδημαρχου του 80, δεν γινομαστε ακομα και αν εβρεχε ευρω

      • ΧΑΡΗΣ avatar
        ΧΑΡΗΣ @ gio 07/08/2012 09:34:14

        Να προσυπογράψω κι εγώ τα προηγούμενα αναφέροντας δύο επικοινωνιακά τρυκ μεταφερόμενα τετραετίες τώρα από τα συνήθη παπαγαλάκια.
        Το μέν χρηματιστηριακό σκάνδαλο ότι θα πληρώσουν οι παράγοντες του δημόσιου βίου της χώρας μας που συνεχίζουν το πάρτυ.... και οι άλλοι Ελληναράδες με τις μαιμουδιές συντάξεις που από δεκάδες χιλλιάδες σύμφωνα με τούς αρχισυνδικάλες Κουτρουμάνη και Σπυρόπουλο μόνο 13 πήγαν στον εισαγγελέα... με τον βλοσυρό επικοινωνιακά Βρούτση.
        Αιδώς Αργείοι....
        Τελικά η μετριότητα και η ανηθικότητα αντικαθίστανται από την ανικανότητα.....δυστυχώς.

    • madprof avatar
      madprof @ Πολίτης 06/08/2012 02:13:14

      Στο Ιταλικό κρατικό κανάλι RAI24, ο ανταποκριτής δημοσιογράφος μεταξύ των πολλών αδικιών του πολιτικού συστήματος του προτεκτοράτου, έκανε αναφορά στο κόστος του πολιτικού «συστήματός του» που ανέρχεται στο 8% του ΑΕΠ περίπου 20 δις ευρώα!
      Εδώ καμία αναφορά από τα πληρωμένα πανταχόθεν φερέφωνα!
      ΥΓ. Από το "κουτί της Πανδώρας": 26 εκ. για διαφήμιση η Πειραιώς (sic!) ενώ "αγόρασε" 95 εκ την ΑΤΕ!
      Ξυπνήστε, ληστεύουν την χώρα τα λαμόγια!
      Αιδώς Αχρείοι "δημοσιογράφοι"!

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/08/2012 08:02:01

    Tα εχει πει.Τα υπολοιπα ειναι αλατοπιπερο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 05/08/2012 08:17:27

      Και εν τελει ειναι καιρος να σταματησουν τα προεκλογικα παραμυθια.
      Οτι ηταν να γινει μπορουσε να γινει το 2009 πριν μπει η χωρα στη διαδικασια του ΔΝΤ και της τροικας.Απο τη στιγμη που μπηκε ολα τα περι εναλλακτικων λυσεων και ισοδυναμων ηταν αερας κοπανιστος.Οι ξενοι καθοριζουν το προγραμμα και ειτε το δεχεσαι ειτε φευγεις και το παιζεις Αργεντινη.

  3. MAKAO avatar
    MAKAO 05/08/2012 09:06:44

    ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Ο ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΕΥΡΩ ΤΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ. ''ΑΙΝΤΕ ΘΥΜΑ , ΑΙΝΤΕ ΨΩΝΙΟ''

  4. unfair avatar
    unfair 05/08/2012 09:08:06

    την καλημέρα μου,
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ! ...σαν την ενημέρωση για την Αγροτική, που μια ιδιωτική τράπεζα [ΤτΕ] αποφάσισε να δωθεί μια κρατική τράπεζα σε άλλη ιδιωτική με πολλά ερωτήματα?
    τα όποια νέα μέτρα θα οδηγήσουν σε ΥΦΕΣΗ! παράλληλα, θα ξεπουληθούν δημόσιες περιουσίες, κ εμείς, θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρέσα για τα επόμενα -πολλά- χρόνια! Ανάπτυξη? για ποιους? μέτρα για την ανεργία?
    Είμαστε καταδικασμένοι? δεν υπάρχει κάποια άλλη λύση? κ αν είμαστε για την Κόλαση, ποιος μας έστειλε εκεί?
    Γιατί να κλείσει η Βουλή τώρα τον Αύγουστο όταν η Ελλάδα είναι στην άκρη του γκρεμού? όταν 69% δεν θα πάνε διακοπές.
    Από την μια αυξάνονται οι φόροι, από την άλλη, μειώνονται οι μισθοί. Hello!?
    Ένα από τα θετικά κ μακάρι να μην είναι επικοινωνιακό τέχνασμα, είναι η επιχείρηση "σκούπα" κ η ενίσχυση του Έβρου.
    κ τι να κάνουμε αφού χρωστάμε!? τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ! που έχουν αναφερθεί πολλάκις κ εδώ. Αλλιώς, θα είμαστε σκλάβοι μέσα στην ίδια μας την χώρα.

  5. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 05/08/2012 10:02:00

    Τα ίδια Παντελάκη μου.....
    Λυπάμαι που θα το πω (γράψω), εξαπατηθήκαμε ακόμη μία φορά! Φυσικά και δεν περιμέναμε το μάννα από το Σαμαρά. Εδώ όμως μιλάμε για τεχνική ....τούμπα! Κι ο Σαμαράς δεν έχει καμία δικαιολογία! Ηξερε ακριβώς και δύο χρόνια στηλίτευε την πολιτική εξαθλίωσης. Τώρα τι θα μας πει;!
    Αν θέλει να κάνει κάτι τελευταίο για τον ελληνικό λαό, διότι αυτή ήταν η ευκαιρία του και την πέταξε, πρέπει να προετοιμάσει τη χώρα για τους πρώτους εξαιρετικά δύσκολους μήνες μετά την έξοδο από το ευρώ. Το πρόβλημα είναι πως μας την έχουν στημένη, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Ας επικεντρώσει εκεί τουλάχιστον όση δύναμη έχει.....

  6. Χρήστος avatar
    Χρήστος 05/08/2012 10:38:21

    Ένα θλιβερό παράδειγμα ή εξ όνυχος τον λέοντα. Ο πρωθυπουργός παρενέβη, λέει, για να μη πάει φυλακή ή κάτι τέτοιο κάποιος που χρωστούσε 5.000 ευρώ. Η ουσία θα ήταν να δώσει εντολή αθόρυβα να ψηφιστεί νόμος που θα ισχύει για όλους που βρίσκονται στην ίδια μοίρα. Όλα τα υπόλοιπα είναι προπαγάνδα για ηλίθιους.

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Χρήστος 05/08/2012 11:13:14

      συμφωνω απολυτα , αν κυβερναμε με την λογικη ΜΜΕ , τοτε το αναποφευκτο ειναι πιο κοντα απο ποτε .

  7. papadopoulos takis avatar
    papadopoulos takis 05/08/2012 10:48:51

    "Είναι ώρα για αλήθειες, λοιπόν, και για τον Αντώνη Σαμαρά και για όλη την κυβέρνηση". Ποια αυτη για πες την...............

  8. Περικλής avatar
    Περικλής 05/08/2012 10:51:05

    Πετσοκόψτε τα Ειδικά Μισθολόγια ΤΩΡΑ.

    Δεν μπορεί οι Δικαστικοί να έχουν μέσο!! μισθό 6,270Ε και συ να κόβεις τα 30Ε από τις συντάξεις των 360Ε του ΟΓΑ.
    Τι περιμένετε να στραφεί η μία "τάξη" εναντίον της άλλης;
    Και ο Παναγιωτόπουλος να αφήσει τα παραμύθια για αξιόμαχο του Στρατού προστατεύοντας στην ουσία μια συντεχνία που ακόμη έχει σκανδαλώδη προνόμια σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενος.
    Οι μισθοί στις "ευγενείς" ΔΕΚΟ με τα κομματόσκυλα ακόμα θα μας χλευάζουν; Ας γράψει κάποιος πόσα παίρνουν το μήνα οι υπάλληλοι των ΕΛΠΕ ....
    Κάντε μειώσεις εκεί που ακόμα υπάρχει πολύ λίπος και τελειώνετε γρήγορα. "Ξεκολάτε" που έλεγε κάποτε (πριν τις εκλογές ) ο Σαμαράς.

    • papadopoulos takis avatar
      papadopoulos takis @ Περικλής 05/08/2012 12:40:34

      αν καποιος κινει την οικονομια ειναι τα ειδικα μισθολογια και οχι ο συνταξιουχος του ΟΓΑ με 360 ευρω

      • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
        ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ papadopoulos takis 05/08/2012 13:46:24

        Τσου!!!
        Ο τραπεζικός δανεισμός και η μεταχρονολόγηση κινούσε την οικονομία.

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ papadopoulos takis 05/08/2012 13:54:24

        Τα ειδικά μισθολόγια πάνε στις οφσορ και στα καζίνα. Οι μισθοί των 1000 ευρώ μπαίνουν ολόκληροι στην οικονομία.
        Μισθοί ελληνικού δημοσίου πάνω από δυο χιλιάδες είναι αλητεία, ακόμα και του προέδρου της δημοκρατίας!

        • Heaven avatar
          Heaven @ Β.Κ.Σ. 05/08/2012 14:54:56

          Ετσι ακριβως!!!!!

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Περικλής 05/08/2012 13:42:53

      Έτσι ακριβώς ΑΛΛΑ φιλε μου πρέπει να πληρώσουν τις εισφορές τους οι αγρότες!!! Ο τζάμπας πέθανε.

  9. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 05/08/2012 10:55:15

    Θα τη βγαλει μεχρι το φθνινοπωρο η κυβερνηση;;;; Αμφιβάλω πολυ!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 05/08/2012 11:12:11

      Για το ευρώ και την ευρωζώνη να ανησυχείς περισσότερο...

    • peppas kostas avatar
      peppas kostas @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 05/08/2012 13:14:03

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ !!!!!

  10. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 05/08/2012 11:14:52

    Καλημέρα σε όλους.Οφείλω να συγχαρώ το Antinews για τη κεντρική ανάρτηση.Μπορώ να γράψω ένα σωρό αλλά θα είναι περιττό.Κατά τη προσωπική μου γνώμη,το αρχικό κείμενο,με την ανάλυση που κάνει (μερικά του τμήματα είναι φωτιά κι έτσι πρέπει),χτυπά με όλη του τη δύναμη τις καμπάνες της σκληρής πραγματικότητας.Και κάτι ακόμη:Εάν εφαρμοστούν τα μέτρα,που έρχονται,ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ (αν δεν έχουμε ήδη σχεδόν τελειώσει)......

  11. καπτεν avatar
    καπτεν 05/08/2012 11:41:00

    Για να φθασουμε σε πλεονασματα 3% χρειαζεται "κοψιμο κρατους" και μειωση δαπανων που θα εξοικονομουν 11 δις. Το πασοκ εριξε το έλλειμμα κατα 9 μοναδες με υφεση 20%. Μενει να δουμε σε ποσα χρονια θα υλοποιηθει ο στοχος για πλεονασμα 3% και ποια υφεση συνεπαγεται αυτο. Η τροικα ειπε στον Στουρναρα να καταρτισει αυτος (κι οχι το ΔΝΤ οπως τις 2 προηγουμενες φορες με τις αστοχες προβλεψεις) το νεο οικονομετρικο μοντελο εξελιξης των οικ. μεγεθων που θα αποτυπωνει υφεση/αναπτυξη, ελλειμμα, ανεργια για το 2013-15. Η περικοπη 11 δις ειναι νομοτελειακη αναγκη. Εαν συνεπαγεται μια περαιτερω υφεση μεχρι 5%, θα ειμαστε τυχεροι. Μενει να δουμε το 3ετες πλανο. Με τα 11 δις "στο χερι", ας ελπισουμε οτι η διαπραγματευση θα αποφερει ομαλοτερη (4ετη) περιοδο προσαρμογης και μειωμενη υφεση. Και το κυριοτερο, να κατοχυρωσει την Βεβαιοτητα οριστικης αποτροπης χρεωκοπιας εντος ή εκτος ευρω. Με ενα κλιμα Βεβαιοτητας, η ανακαμψη θα ειναι θεμα χρονου.

  12. jk avatar
    jk 05/08/2012 11:50:18

    218 δις στις τράπεζες από το 2008 μέχρι σήμερα...Να τους πάρουμε τα 18δις να τελειώνουμε; http://bit.ly/ORx0oT

  13. Stefanos avatar
    Stefanos 05/08/2012 11:51:33

    Μετά τη διάλυση του ΠΑΣΟΚ, θα επέλθει και η διάλυση της ΝΔ μετά τα ασύστολα προεκλογικά ψεύδη και τις απίστευτες πολιτικές κωλοτούμπες των τελευταίων χρόνων. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο κακό για μία χώρα να μην έχει μία πολιτική ηγεσία αντάξια των καταστάσεων. Άβουλη, μοιραία, δουλική μέχρις εσχάτων...σε τελική ανάλυση, επικίνδυνη.

    • peppas kostas avatar
      peppas kostas @ Stefanos 05/08/2012 13:15:05

      ΣΩΣΤΑ !!!

  14. No Way avatar
    No Way 05/08/2012 11:54:32

    Η αληθεια ειναι μια και σκληρη...

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ
    Σωτηρια δεν υπαρχει με τις αποτυχημενες εφαρμοζομενες πολιτικες του γερμανικου ευρω , αναλαβετε τις ευθυνες σας ως πολιτες , οσο πιο γρηγορα ξυπνησετε απο το ληθαργο σας και κατανοησετε την πραγματικοτητα , τοσο προς στο συμφερον σας θα ειναι

    Προβλεπω οτι απο τα παρακατω μετρα ουτε τα μισα δεν θα εφαρμοστουν , οπως συμβαινει καθε φορα οταν αναθεωρειται το μνημονιο

    Περικοπές σε 11 τομείς περιλαμβάνει η λίστα των μέτρων των 11,6 δις Ευρώ που θα παραδώσει στους επικεφαλής της τρόικα ο Γιάννης Στουρνάρας.
    Πίσω από τη λίστα αυτή κρύβεται ένα νέο σκληρό ασφαλιστικό το οποίο περιλαμβάνει αύξηση του γενικού ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης από τα 65 στα 66 χρόνια χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο να αυξηθούν στα 67 από το 2015.
    Σύμφωνα με το Βήμα της Κυριακής περιλαμβάνει επίσης περικοπή του εφάπαξ σε όλα τα ταμεία και νέες μειώσεις στις συντάξεις.
    Θα πληγούν και πάλι χαμηλοσυνταξιούχοι, άνεργοι και ανασφάλιστοι πολίτες καθώς θα γίνουν παρεμβάσεις σε κοινωνικά επιδόματα . Στον δημόσιο τομέα στο τραπέζι παραμένει η πλήρη κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού ενώ δεδομένη πρέπει να θεωρείται η επέκταση του Ενιαίου Μισθολογίου σε όλες τις ΔΕΚΟ με ταυτόχρονα λουκέτα σε δημοτικές επιχειρήσεις , νοσοκομεία και ΤΕΙ

    Τα μέτρα των 11,6 δις. για την διετία 2013-2014 είναι τα εξής:

    Επιδόματα- Περικοπή 1 δις
    Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Περικοπή 1 δις
    Συντάξεις – Περικοπή 2,6 δις
    Δημόσια Διοίκηση – Περικοπή 1,5 δις
    Μισθοί Δημοσίου – Περικοπή 1 δις
    Υγεία – Περικοπή 2 δις
    Εθνική Άμυνα – Περικοπή 1 δις
    ΔΕΚΟ – Περικοπή 1 δις
    Παιδεία - Περικοπή 500 εκατ.

    iefimerida.gr

  15. blue nile avatar
    blue nile 05/08/2012 12:13:32

    Γελιούνται όσοι νομίζουν ότι με τα νέα μέτρα όποια και αν είναι αυτά θα μπορέσουμε να βγάλουμε τον Σεπτέμβριο.
    Ο ελληνικός λαός δεν μπορεί να δεχτεί κι άλλες θυσίες κι άλλη φτώχεια από τη στιγμή που βλέπει ότι όλα αυτά που του επιβάλονται για τη σωτηρία του τον φέρνουν όλο και πιο κοντά στην καταστροφή.
    Έχετε καταλάβει ότι 11,5 δις μέτρων σε μια χειμαζόμενη οικονομία με σμίκρυνση της οικονομίας της τάξης του 9% πολύ απλά θα καταστρέψουν και τα τελευταία ζωντανά κύτταρα της οικονομίας με ολέθριες συνέπειες για όλους;
    Ακόμα και αν λόγω της μεγαλύτερης ικανότητας της υπάρχουσας κυβέρνησης σε σχέση με τις προηγούμενες, τα μέτρα αυτά θα αποφύγουν όσο το δυνατόν τον οριζόντιο χαρακτήρα. Όσο μπορεί αυτό να γίνει...
    Αν θέλει να πει κάποια αλήθεια η κυβέρνηση αυτή είναι η εξής: Με το μνημόνιο ΙΙ το οποίο διατηρεί την φιλοσοφία των άλλων μνημονίων ή μεσοπροθέσμων, συνεχίζουμε να φορτώνουμε με νέα δάνεια το ελλειματικό ελληνικό δημόσιο το οποίο προσπαθεί αναποτελεσματικά μέχρι τώρα να αντλήσει τα έσοδα του από μια οικονομία που βρίσκεται σε ύφεση και συρικνώνεται το ΑΕΠ της. Επιπρόσθετα τα νέα αυτά δάνεια δίνονται υπό τον όρο επιβολής μεγαλύτερης λιτότητας η οποία με τη σειρά της μειώνει κι άλλο το ΑΕΠ.
    Άρα μετατρεπόμαστε σε ιδανικοί αυτόχειρες με μόνο σκοπό και στόχο να κερδίσουμε κάποιο χρόνο μέχρι την εξόδια πράξη και να ελπίζουμε σε αλλαγή της στάσης των ευρωπαίων εταίρων που λύνοντας το πρόβλημα του ευρώ ανακουφίσουν και μας.
    Γιατί η αντίθετη περίπτωση της μονομερής καταγγελίας που εξήγγειλε ο ΣΥΡΙΖΑ θα οδηγήσουν αυτόματα την Ελλάδα στην αποπομπή από την ευρωζώνη και την επιστροφή στη δραχμή. Η τέλεια καταστροφή.
    Πολλοί τότε θα ισχυριστούν ότι δεν φοβούνται την δραχμή που συγκρινόμενη με τον σημερινό Αρμαγεδώνα φαίνεται πιο ελκυστική λύση.
    Αυτό που δεν καταλαβαίνουν είναι: Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εμφανιστεί υπερπληθωρισμός σε τέτοιο βαθμό ώστε οι αυξήσεις στους μισθούς (που μπορούν να μεταβληθούν μία φορά το μήνα) να μην μπορούν να κυνηγήσουν τις αυξήσεις στα βασικά είδη (των οποίων οι μεταβολές στην τιμή μπορούν να μεταβάλονται τρεις φορές την εβδομάδα).
    Δηλαδή τη Δευτέρα το ψωμί θα κοστίζει 400 δρχ την Τετάρτη 600 δρχ και την άλλη Δευτέρα 900. Με τον μισθό να αυξάνεται μετά την πάροδο 30 ημερών στις τελευταίες από τις οποίες ο κόσμος θα έχει μεν δραχμές στην τσέπη αλλά δεν θα μπορεί να αγοράσει τίποτα μ'αυτές.
    Παράλληλα όσοι Έλληνες έχουν τις οικονομίες τους σε ευρώ σε ευρωπαικές τράπεζες ή κρυμμένες στα μαξιλάρια τους θα μπορούν να αγοράζουν κοψοχρονιά τα περιουσιακά στοιχεία των υπολοίπων που δεν θα'χουν να
    φάνε ...
    Θα δούμε μια μεταβίβαση πλούτου δεκαπλάσια και πάνω σε έκταση από αυτή που συντελέστηκε με την κομπίνα του χρηματιστηρίου.
    Και τους Έλληνες να πεινάνε...πολύ περισσότερο από τώρα...
    Ουσιαστικά έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο εκδοχές της κόλασης. Την απόλυτη κόλαση της δραχμής ή μια πιο λάιτ εκδοχή της με τη σημερινή στενωπό. Κόλαση λοιπόν ότι και να γίνει...
    Εδώ που φτάσαμε εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν.
    Όμως αυτό που έχει υποχρέωση να κάνει η κυβέρνηση είναι να προσπαθήσει να επαναδιαπραγματευτεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να απαλύνει το εφαρμοζόμενο πακέτο.
    Δεν είναι δυνατό να βγαίνουν όλοι οι τεχνοκράτες του ΔΝΤ και να λένε ότι για να εφαρμοστεί το μνημόνιο ΙΙ χρειάζεται 2% ανάπτυξη και εμείς να προσπαθούμε να το εφαρμόσουμε με 9% ύφεση.
    Αυτή η παραδοχή από μόνη της έπρεπε να επιβάλει την ατζέντα της επαναδιαπραγμάτευσης από την πρώτη στιγμή με τη λογική ότι ακόμα και ελάχιστος χρόνος να μεσολαβήσει μέχρι να δείξουμε ικανοποιητικά δείγματα γραφής η κατάσταση θα επιδεινωθεί τόσο πολύ που η επαναδιαπραγμάτευση μετά μπορεί να είναι και ανώφελη.
    Ο Θεός βοηθός...

    • jk avatar
      jk @ blue nile 05/08/2012 12:36:42

      Το θέμα είναι ποια θα είναι η λύση που θα δίνει καλύτερη προοπτική. Την προοπτική πρέπει να κοιτάζουμε πια, όχι την αμέσως επόμενη μέρα. Πάντως για το ζήτημα της δραχμής, υπάρχουν οικονομολόγοι που προτείνουν και μέτρα προκειμένου να "κλειδώσουν" οι τιμές και να μην ανεβαίνουν ανεξέλγκτα όπως περιγράφεις - και προτείνουν για παράδειγμα η ΤτΕ να ελέγχεται κατευθείαν από την κυβέρνηση και πολλά άλλα. Βέβαια η οικονομία θα γίνει πολύ συγκεντρωτική, αλλά και τώρα που υποτίθεται ότι είναι φιλελεύθερη αλλά στα όρια της κατάρρευσης, τι κερδίζουμε;
      Εγώ είμαι πεπεισμένος ότι αν η Ισπανία ή η Ιταλία (πολύ περισσότερο και οι δύο μαζί) αποφασίσουν να προσφύγουν στο μηχανισμό στήριξης, μας έχουν πετάξει εκτός ευρώ την επόμενη μέρα. Καλύτερα λοιπόν η κυβέρνηση να αρχίσει να ετοιμάζει σχέδια για την επόμενη μέρα παρά να κάθεται να δει πως θα αποκεφαλίσει τα συνήθη υποζύγια.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ blue nile 05/08/2012 13:00:34

      θα επρεπε ηδη να αντιμετωπιζουμε την κατασταση με μετρα εκτακτης αναγκης σαν να μην υπηρχε η εξωτερικη βοηθεια
      οταν θα χρειαστει να παρθουν τα μετρα εκτακτης αναγκης μαντεψε ποιος θα τα επωμιστει παλι ..
      ερωτηση ειναι αν μπορει να βρει ισοδυναμα μετρα που να εγγυωνται μηδενικη επιβαρυνση σε οικογενειες/συνταξιουχους με λιγοτερα απο 1000 ευρω μηνιαιο εισοδημα ?
      (αν δεν μπορει με 1000 ας βρει με 800 αλλα αυτα ειναι κοκκινες γραμμες)
      λιπος υπαρχει - πολιτικη βουληση για να κοπει και για να επιμεριστουν δικαιοτερα τα βαρη δεν υπαρχει .. ακομα και αν αυτο σημαινει συμπιεση προς τα κατω.. υπαρχει κομματι της κοινωνιας που ειναι στο 'δεν εχει παρακατω'..
      το αποτελεσμα θα οδηγηθει η κοινωνια και η χωρα στα ακρα..

    • MAKAO avatar
      MAKAO @ blue nile 05/08/2012 13:56:47

      ΕΣΥ ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ? ΑΚΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΨΩΜΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ MAKAO 05/08/2012 14:19:45

        γιατι θες να σου πει απο που την αγορασε?
        σου λεω εγω ο'τι θα σου ειναι αχρηστη γιαυτο μην παρεις..
        αν παλι επιμενεις .. περιμενε την ΔΡΧ να ψωνισεις φθηνοτερα..

      • blue nile avatar
        blue nile @ MAKAO 05/08/2012 14:53:36

        Kαταρχήν δεν έχω μπάλα να βλέπω το μέλλον και ότι προβλέψεις κάνω εναπόκεινται σε κριτική.
        Όμως ποια είναι τα δεδομένα που έχουμε:
        Δεν υπάρχει καμιά άλλη χώρα στον κόσμο η οποία να άφησε κοινό νόμισμα και να επέστρεψε πίσω στο εθνικό νόμισμα με σκοπό να το υποτιμήσει.
        Η περίπτωση της Αργεντινής δεν είναι η ίδια γιατί εκεί υπήρχε ένα μανταλάκι (peg) που κρατούσε δεμένο το πέσος με το δολλάριο. Δηλαδή υπήρχε το πέσος σαν νόμισμα , οι Αργεντίνοι δεν κυκλοφορούσαν με ένα ξένο νόμισμα όπως εδώ.
        Η αλήθεια είναι ότι βαδίζουμε στο άγνωστο γιατί η χώρα πηγαίνοντας στη δραχμή με σκοπό να την υποτιμήσει ενώ έχει ακόμα πρωτογενή ελλείματα θα βάλει την οικονομία σε μια μεγάλη πτωτική πορεία που κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα που θα σταθεροποιηθεί.
        Θα υπάρξει υποτίμηση , θα υπάρξει πληθωρισμός με ενδεχόμενο αυτός να μετατραπεί σε υπερπληθωρισμό.
        Όμως ακόμα και να πολεμήσουμε τον πληθωρισμό και δεν μπορέσει να γιηγαντωθεί ελλοχεύει ένας άλλος τεράστιος κίνδυνος.
        Από τη στιγμή που πολλοί συμπατριώτες μας έχουν αποταμιεύσεις σε ευρώ και οι υπόλοιποι που δεν έχουν θα κληθούν να ζήσουν πληρωνόμενοι με δραχμές που ολοένα θα χάνουν την αξία τους, η διχοτόμηση της οικονομίας (και περεταίρω η κοινωνία) θα είναι ανπόφευκτη.
        Κάποιοι θα αγοράζουν με ευρώ, κάποιοι άλλοι με δραχμές χωρίς αξία.
        Και κάποιος που δεν θα'χει να ταίσει το παιδί του (και θα είναι πολλοί αυτοί) θα αναγκάζεται να πουλάει το σπίτι του στο 1/20 της αξίας του σε κάποιον άλλον που είχε την άνεση και την πρόνοια να κρύψει μερικά ευρώ στη ντουλάπα του.
        Θα συμφωνήσω με τον rally monkey στο ότι θα έπρεπε ήδη να αντιμετωπιζουμε την κατασταση με μετρα εκτακτης αναγκης σαν να μην υπήρχε η εξωτερική βοηθεια.
        Δηλαδή εξαφανίστε τα πρωτογενή ελλείματα τώρα.

    • Κβάντα avatar
      Κβάντα @ blue nile 05/08/2012 16:51:00

      Σε παλιότερο σχόλιό σας είχατε πει για τον Πρόεδρο: "...καλύτερα ηγέτης των χρεωκοπημένων παρά...".
      Με μεγάλη μου χαρά, διακρίνω μία στροφή στις θέσεις σας!

  16. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 05/08/2012 12:31:16

    Το άρθρο μεστό και δυνατό! Μεγάλες αλήθειες αλλά όμως ποιός θα τις ακούσει! Πίστευα στον Σαμαρά, νοιώθω απογοητευμένος, ο κόσμος του Σαμαρά δεν περιμένει θαύματα πλην όμως περιμένει κάτι , ίσως και μια μερική προσπάθεια εφαρμογής των προεκλογικών εξαγγελιών. Δυστυχώς όμως συνεχίζεται το ίδιο έργο που είδαμε επί ΠΑΣΟΚ.
    Ο Σαμαράς θα πρέπει να δώσει πειστικές απαντήσεις για να αιτιολογήσει τις αντιφάσεις αυτών που έλεγε, με αυτών που πράττει απλή δικαιολογία ότι είμαστε υποχρεωμένοι γιατί θα μας πετάξουν από το ευρώ, δεν ισχύει, γιατί και οι προηγούμενοι αυτά έλεγαν! Το ότι βρήκε τα πράγματα χειρότερα από ότι νόμιζε, αυτό είναι που δεν περνάει!
    Απομένει λοιπόν να μας πείσει ότι αυτό που έλεγε και μάλιστα με επίταση, ότι το Μνημόνιο ως έχει, μας οδηγεί με Μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή, δεν ισχύει. Διαφορετικά κάτι άλλο τρέχει που πρέπει να μάθουμε.
    Χωρίς να θέλω να γίνω Μάντης κακών ειδήσεων, προβλέπω εξεγέρσεις ανθρώπων που δεν έχουν τίποτα άλλο να χάσουν. Και το χειρότερο, δεν έχουν και τίποτα να κερδίσουν υπομένοντας τα όποια μέτρα που εκ των πραγμάτων οδηγούν στην καταστροφή

  17. xp avatar
    xp 05/08/2012 13:04:29

    Για να προσπαθήσεις να πάρεις μια αύξηση ,πρέπει να είσαι έτοιμος να απολυθείς ,πριν την ζητήσεις...Η επιστροφή στην δραχμή δεν είναι και τόσο κακή όσο λέγεται.Πρέπει όμως να είναι στο μυαλό σου ,όσο διαπραγματεύευσαι .Αλλιώς ο Σόιμπλε απλώς θα γελάσει! Θα του φανεί κωμικό ,ότι πας να αρθρώσεις λέξη. Ο λαός αποφάσισε , ότι δεν θέλει να ταλαιπωρηθεί ,άρα θα πιεί το πικρό ποτήρι .Ετσι είναι η ζωή ,δρόμοι ,αποφάσεις . Θα επιβάλλουν και άλλα μέτρα ,του χρόνου,γιατί τα 11,5 θα φέρουν και άλλη ύφεση.Χθές είχε μια ανάρτηση ο Φαήλος. Για την αύξηση της θητείας.Δεν συμμετείχα ,μολονότι το θέμα ήταν ενδιαφέρον.Αν σε μια κρίση δεν είσαι αποφασισμένος ,όσο αξιόμαχο και να είναι το επίπεδο των ΕΔ ,θα συμβιβαστείς αμέσως. Μια σοβαρή χώρα δεν θα το κάνει ποτέ!

  18. gio avatar
    gio 05/08/2012 13:14:38

    Δεν υπαρχει μεγαλυτερη αντιφαση να εισαι κατα των μετρων αλλα υπερ του ευρω, και την πιτα ολακερη και το σκυλο χορτατο, αγαπητοι φιλοι πρεπει να διαλεξετε

    • bladerunner82 avatar
      bladerunner82 @ gio 05/08/2012 23:30:50

      ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΟΒΙΕΤ.
      ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΟΜΩΣ...

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ gio 06/08/2012 04:45:35

      τα μέτρα μας οδηγούν εκτός ευρώ

  19. GeorgeK avatar
    GeorgeK 05/08/2012 13:14:50

    Η Ελλάδα πρέπει να τους τα βροντήξει και να αποχωρήσει μόνη της από το EURO, ανακτώντας τη χαμένη της υπερηφάνεια και εθνική αξιοπρέπεια, για την οποία παλέψαμε σαν λαός ουκ ολίγες φορές. Το πρόβλημα είναι πως τώρα μας λένε να θυσιάστουμε χωρίς σκοπό η μάλλον για να καταφέρουμε να γίνουμε και επισήμως η ζώνη των ξεφτιλισμένων χωρών του Νότου, η Αλβανία με EURO...
    Ο Σαμαράς είναι άνθρωπος με μυαλό και αρχές αλλά άργησε να έρθει...Θα καταλάβει το μάταιο της προσπάθειας λίαν συντόμως...

    • peppas kostas avatar
      peppas kostas @ GeorgeK 05/08/2012 13:16:24

      ΩΡΑΙΟΣ !!!!!!

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ GeorgeK 05/08/2012 19:53:22

      Σαν την υπερηφάνια οου νοιώσαμε την επομένη ενός άλλου μεγάλου τσαμπουκά,εκείνου των ΙΜΙΩΝ...

      • GeorgeK avatar
        GeorgeK @ Σχετικά Ασχετος 05/08/2012 20:10:05

        Τα Ίμια τσαμπουκάς?Έτσι το αντιλήφθηκες?Αν προτιμάς να μας εξαναγκάσουν να γυρίσουμε στη δραχή η επιλογή είναι απλή: σου μένει μόνο η ξεφτίλα.

  20. xp avatar
    xp 05/08/2012 13:23:19

    Φιαινομενικά άσχετα θεματα: Ο Πούτιν πηγαίνει συνοδεία στρατιωτικού που έχει τα κλειδιά των πυρηνικών όπλων.Οι Αμερικάνοι σκότωσαν με χολυγουντιανή πλοκή των Λαντεν ξεφτυλίζοντας ένα κράτος.Τι θέλω να πώ :Οπως στην Αμυνα ,πρέπει να ξέρουν ότι είσαι σοβαρός και κάνεις ότι λές και στην Οικονομία είναι το ίδιο.Δεν είναι τρελλοί όλοι οι ηγέτες που υποκύπτουν στην Γερμανία,ούτε προδότες.Απλά φοβούνται την στιγμή που θα κλείσει η κάνουλα.Χρειάζονται δύσκολες αποφάσεις ,επίπονες τότε. Ο Σόιμπλε ξέρει ότι είναι "κότες" και ενεργεί αναλόγως.

  21. ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ avatar
    ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ 05/08/2012 13:30:29

    1) Απολύσεις εδώ και τώρα, 200.000 κρατικών υπαλλήλων.
    2) Αποκρατικοποιήσεις παντού.
    3) Μειώσεις μισθών και συντάξεων των κρατικών υπαλλήλων (όσοι απομείνουν) και συνταξιούχων, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ! (Δεν προσφέρουν τα ίδια).
    Πάρε αυτές τις αποφάσεις σαμαρά, ΚΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
    ΑΛΛΙΩΣ ΜΟΝΟ Η ΤΡΟΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ! ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ!

  22. chris avatar
    chris 05/08/2012 13:40:03

    Απετυχε (αναμενομενο βεβαια ) κι αυτη η κυβερνηση.
    Οταν ακους οτι ο πρωθυπουργος αναλαμβανει προσωπικα επανω του ..... καταλαβαινεις.
    Η μονη υπηρεσια που μπορουν να προσφερουν (εκτος απο το να μας αδειασουν την γωνια), ειναι δημοψηφισμα με ερωτημα μεσα ή εξω απο το ευρω.
    Και μην πουν οτι ειναι προσφατες οι εκλογες ......
    Δεν ειμαστε ΤΟΣΟ μαλ.....

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ chris 06/08/2012 06:45:10

      @δημοψηφισμα με ερωτημα μεσα ή εξω απο το ευρω.

      Κοιτάτε να δείτε, που θα δικαιωθεί και ο ΓΑΠ, οσονούπω!!!

      Ρε, τι τραβάμε!

  23. Κβάντα avatar
    Κβάντα 05/08/2012 13:42:06

    "Στο μεσοδιάστημα η κυβέρνηση θα δίνει ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ σκληρή μάχη με την Τρόικα..."
    Σωστός!

    "Από την στιγμή λοιπόν που η κυβέρνηση έχει αποφασίσει ότι πρέπει να υποστούμε και νέα ένεση μέτρων για να θεραπευτούμε κάποτε με την επιμήκυνση της θεραπείας και την διαπραγμάτευση της συνταγής, ας το κάνουν να τελειώνουμε..."
    "...ας το κάνουν να τελειώνουμε...", σας βρίσκω λίγο χαλαρό. Το "ας το πάρει το ποτάμι" είναι για παιδικά παιχνίδια και όχι για πολιτική εθνικής σωτηρίας!

  24. Γεωργία avatar
    Γεωργία 05/08/2012 13:45:53

    H αλήθεια είναι :
    α) σε ότι αφορά το έλλειμα, όσο παίρνεις υφεσιακά μέτρα, τόσο το πρωτογενές έλλειμα θα παραμένει εκτός ελέγχου

    β) όσο δεν έχεις έσοδα και νέο χρήμα, τόσο θα κυνηγάς μισθούς και συντάξεις που πλέον έφτασαν στα 2300 μικτά.

    γ)όσο το χρέος παραμένει πάνω από 80%, η Ελλάδα θα παραμένει χρεοκοπημένη.

    • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
      ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ Γεωργία 05/08/2012 13:51:14

      ''γ)όσο το χρέος παραμένει πάνω από 80%, η Ελλάδα θα παραμένει χρεοκοπημένη.''

      Άρα χρεωκόπησε και η Γερμανία!

      • akis avatar
        akis @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 05/08/2012 17:57:04

        Φυσικά και η Γερμανία είναι (σχεδον) χρεοκοπημένη, για την ακρίβεια οι (μικρο-μεσαίοι) πολίτες της, απλά σε πιο μικρο βαθμό. Όταν θα φανεί όλη η έκταση της φούσκας του ευρώ και αρχίσουν οι Γερμανικές τράπεζες να μετράνε σπασμένα δεν θα ανέβει το χρέος τους;

      • Γεωργία avatar
        Γεωργία @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 05/08/2012 18:53:25

        Γιατί νομίζεις η Γερμανία είναι σε καλύτερη κατάσταση;
        Αυτό που σώζει την Γερμανία είναι ότι η οικονομία της είναι πλεονεσματική και εκμεταλεύται πλήρως την αρνητική αξία των ομολογών της.
        Χρέος πάνω από 80% δεν είναι διαχειρίσιμο.
        Ακόμα πιο τρανό παράδειγμα η Ισπανία όπου με λιγότερο χρέος και από την Γερμανία δεν μπορεί να δανειστεί από τις αγορές.

  25. ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
    ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 05/08/2012 13:59:51

    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=461073
    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=469478&h1=true#commentForm

    Μέχρι και οι σούπερ μνημονιακοί θεωρούν πλέον την λύση της δραχμής περισσότερο ελκυστική.
    Τί να κάνει μόνος του ο Σαμαράς;

    • kouvari avatar
      kouvari @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 06/08/2012 07:03:33

      Το ευρω παση θυσια θα γυρισει μπουμερανγκ....Εχει κανει στροφη ηδη....

  26. xp avatar
    xp 05/08/2012 14:16:12

    Το θέμα είναι ότι η Ελλάς χρειάζεται κεφάλαια και ανάπτυξη.Μόνο μέτρα χωρίς ανάπτυξή είναι φαύλος κύκλος . Σαν να έχεις ένα μαγαζί που δεν πάει καλά.Κάνεις λιτότητα στα περιττά αλλά προσπαθείς παράλληλα να αυξήσεις τον τζίρο σου ,να βρείς τον πελατάκο. Για να ανταποκριθείς στις υποχρεώσεις σου.Αν στο μαγαζί αντί να αυξηθούν οι πελάτες μειωθούν γιατί κάνεις υπερμετρη οικονομία,πουλάς μη κατάλληλα προιόντα είσαι λάθος.Επομένως χρειάζονται κεφάλαια και σωστές κινήσεις.Κεφάλαια όμως δεν υπάρχουν !Μόνο δάνεια για αποπληρωμή των παλαιοτέρων δανείων ειναι τοκογλυφία και καταστροφή.Ο περισσότερος κόσμος το καταλαβαίνει αυτό εμπειρικά ! Ανησυχεί αλλά φοβάται και την απότομη μεταβολή ! Ειμαστε σε σχιζοφρενική κατάσταση!

  27. deldio avatar
    deldio 05/08/2012 14:36:26

    Τόσες φορές έχει πει η κυβέρνηση και τα κόμματά της την αλήθεια στο λαό και αυτός την έχει εγκρίνει, τί άλλο να συζητήσουμε; Ευρώ ή δραχμή, καταστροφή η έξοδος από το ευρώ και την ΕΕ, μνημόνιο ή χάος, σκληρή επαναδιαπραγμάτευση, μέσα στο ευρώ αλλά χωρίς μνημόνιο, 18 σημεία για την οικονομία, Ζάππειο Ι, ΙΙ και ΙΙΙ, όχι άλλα οριζόντια μέτρα για μισθούς και συντάξεις, κατάργηση τέλους ακινήτων της ΔΕΗ, αύξηση αφορολόγητου στις 8.000 ευρώ, ιδιωτικοποιήσεις των πάντων, περιορισμός της σπατάλης κλπ. Αυτά δεν είχαν συμφωνήσει τα 3 κόμματα στην προγραμματική τους συμφωνία; Αυτά δεν ψήφισε ο λαός; Αυτά δεν κάνουν; Δεν βλέπετε τη διέξοδο; Γλυκοχαράζει... (που έλεγε και ο μεγάλος Θ. Βέγγος στη γνωστή ταινία όπου παρίστανε το φωτογράφο)!

  28. sos avatar
    sos 05/08/2012 15:09:14

    Ακούγεται και γράφεται ότι στην πράξη πολυτεκνικό επίδομα θα πάψει να υφίσταται. Θα το παίρνουν μόνο (παράνομα) νομιμοποιηθέντες λαθρομετανάστες που δηλώνουν μηδενικό εισόδημα.

    Ήδη από τον παιδικό σταθμό μας είοαν πως το μικρότερο παιδί μας δε θα το πάρουν μάλλον. Έχουν προτεραιότξτα Αλβανοί που δηλώνουν πολύ χαμηλό εισόδημα. (σημείωση: είμαστε πολύτεκνοι με τέσσερα παιδιά.)

  29. δεθελοντης avatar
    δεθελοντης 05/08/2012 15:22:12

    ο σαμαρας δεν αργησε καθολου να ερθει. ηρθε τη στιγμη που ειχαν υπολογισει να τον φερουν. αν πιστευεις οτι αυτα τα πραγματα αφηνονται στην τυχη τους πρεπει ή να εισαι 5χρονο, οποτε περιμενε καποιους μηνες ακομα για να σου φερει ο αϊ βασιλης το δωρο σου, ή να επεσες χθες στον πλανητη γη.

    • GeorgeK avatar
      GeorgeK @ δεθελοντης 05/08/2012 20:12:02

      Το δωράκι σε EURO ή σε δραχμούλα μεγάλε?

  30. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 05/08/2012 15:35:59

    Όποιος λέει έστω και κάποια αλήθεια διαγράφεται. Έτσι απλά.

  31. olga avatar
    olga 05/08/2012 15:51:47

    Δεν εχουν παρει κανενα μετρο για τη φοροδιαφυγη. Το ΔΝΤ αλλα και η Ευρωπη επιμενουν πολυ σ΄αυτο. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ειναι τοσο δυσκολο για την Ελλαδα να πολεμησει αυτη τη μαστιγα. Εκτος αν... υπαρχουν εμπλεκομενα στη μεση. Τοτε κριμα στην Κυβερνηση, κριμα και στο Σαμαρα, εμεις αλλα περιμεναμε...

  32. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/08/2012 17:51:27

    H αυξηση του ΓΕΝΙΚΟΥ οριου ηλικιας ειναι οριζοντια περικοπη οπως και αν την ονομασουν.Αντιθετα δεν ειναι η αυξηση των οριων σε ομαδες που ειχαν ηδη χαμηλοτερο απο τους αλλους.

  33. Stefanos avatar
    Stefanos 05/08/2012 18:24:04

    Από την ιστοσελίδα Ακρίτας της Μακεδονίας:
    Οδεύουμε σε ανθρωπιστική και κοινωνική έκρηξη. Η πολιτική ελίτ είναι αυτή που μας οδηγεί σε αυτήν την έκρηξη. Είναι η ίδια που χρεοκόπησε την Ελλάδα σε όλους τους τομείς. Παραφράζοντας τον καθηγητή Γιώργο Κοντογιώργη τείνω να συμφωνήσω ότι στην «Ελληνόφωνη» πολιτική ελίτ δεν....
    υπάρχει βούληση ανεξαρτησίας, ούτε θέληση να απελευθερωθούν και να αναπτυχθούν οι δυνατότητες της χώρας ώστε να είναι ανταγωνιστική στο διεθνές σύστημα. Δεν απαντάται στην «Ελληνόφωνη» πολιτική ελίτ συνείδηση εθνικού και κοινωνικού καθήκοντος. Και φυσικά δεν συντρέχει “όραμα” για το παρόν και το μέλλον της χώρας. Το εθνικό και κοινωνικό υποτάσσεται σταθερά στο προσωπικό συμφέρον. Όταν οι «Ελληνόφωνοι» πολιτικοί μεταβαίνουν στη Βρυξέλλες ή στο Βερολίνο, πολύ λιγότερο διαπραγματεύονται τα ελληνικά συμφέροντα και πολύ περισσότερο ενδιαφέρονται να επενδύσουν στους ευρωπαίους πολιτικούς(τι θα πει η Μέρκελ) και τεχνοκράτες(ότι πει ο υπάλληλος Τόμσεν), στη θέση τους στην εσωτερική πολιτική ζωή, στην εικόνα τους ώστε να την αξιοποιήσουν στη διαδικασία διαδοχής, δηλαδή στην άντληση ερεισμάτων και υποστήριξης από τους παράγοντες της ευρωπαικής ένωσης.

  34. Drifter avatar
    Drifter 05/08/2012 18:24:56

    Αγαπητοί συν - αναρτησίες. Ένα είναι γεγονός. Ότι για να γράψει αυτό το άρθρο ο factor, τα πράγματα είναι αρκούντως σοβαρά. Για κάτι θέλει να μας προετοιμάσει, ή/και προειδοποιήσει. Και για ένα πράγμα είμαι βέβαιος. Ότι αυτός ξέρει και μάλιστα ξέρει πολλά. Ο θεός (ή ότι πιστεύει ο καθένας) μαζί μας.

    • jk avatar
      jk @ Drifter 05/08/2012 19:23:15

      Μα δεν είναι μυστικό ότι προετοιμαζόμαστε -έστω εν κρυπτώ κατά κάποιο τρόπο- για καινούριο νόμισμα. Παντού αυτό σιγοψιθυρίζεται.

  35. Γεωργία avatar
    Γεωργία 05/08/2012 18:55:37

    Πολύ καλό κείμενο. Λέει την αλήθεια για τους πολιτικούς.

  36. Nik avatar
    Nik 05/08/2012 20:22:18

    Τεχνοφοβικά άτομα που δεν ξέρουν ούτε πως να διαβάσουν, δεν συζητάμε να στείλουν, ένα email. Αυτοί είναι οι περισσότεροι πολιτικοί μας και εσείς μιλάτε για Διαδίκτυο!

    Το ίδιο ισχύει και για "διευθυντές" που οι τεχνοφοβικοί διορίζουν σε... τεχνικές θέσεις. Να δείτε διευθυντή δημόσιας τεχνικής εταιρείας να επεξεργάζεται 3D πρωτότυπο και να ρωτά "ωραία πατέντα αυτή, που μπορώ να αγοράσω μια για διακόσμηση για το γραφείο μας;" Και ο εκθέτης να προσπαθεί ο άμοιρος να του εξηγήσει για την ηλεκτρονική πρωτοτυποιήση και τα μοδέλα!!!

    Το ελληνικό establishment έχει πλάκα.

  37. Μαθηματικός avatar
    Μαθηματικός 05/08/2012 21:14:06

    Μπράβο Φάκτορα για μια φορά ακόμα ταρακούνησες τα νερά.

    Και για να το πάω ένα βήμα πιο πέρα αν θέλουμε να βγάλουμε άκρη πρέπει κάποιος με Παντελόνια να δημοσιοποιήσει τι κοστίζει καθένας που πληρώνεται απο το Δημόσιο και τις Δεκο. Και λέω "κοστίζει" και όχι "πληρώνεται", γιατί κάπου διάβασα τις προάλες για πρώην Υπουργό με 60 αστυνομικούς φρουρά, που κοστίζει στο κράτος 1.000.000 το χρόνο και όχι 100.000 που είναι ο ονομαστικός μισθός του. Το ίδιο και με τους Βουλευτές που κοστίζουν 20.000 το μήνα και όχι 5.000 που είναι ο μισθός τους.
    Το ίδιο και με τους υπουργούς υφυπουργούς γραμματείς και φαρισαίους κ.λ.π.

    Αφού τα βάλουμε όλα αυτά κάτω τότε θα δούμε ότι υπάρχει πολύ λίπος να κοπεί χωρίς να τρελλάνουμε τον κόσμο στα χαράτσια.

    Αλλά είπαμε κάποιες αποφάσεις θέλουν Παντελόνια.

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Μαθηματικός 06/08/2012 01:36:38

      'Εχω ξαναγράψει εδώ μέσα πολλάκις:

      γνωρίζω από συγγενικό μου πρόσωπο στην ΕΥΠ όπου φτιάχνουνε διάφορες εκθέσεις έγκυρες στο πλαίσιο του crisis management (τρομάρα τους...) οτι, η μισθοδοσία των δημοσίων υπαλλήλων ξεπερνάει τα 65-70 Δις ετησίως!!!
      Είναι κατά μέσο όρο 4.000 Ευρώ επί 14 μισθοί επί 1,2 εκατομμύρια υπάλληλοι.
      Εξτρα τα εφαπαξ καθε χρόνο σε αυτούς που βγαίνουνε στη σύνταξη...

      Τέτοιον προϋπολογισμό δεν έχει η Γερμανία που πρέπει να έχει τέτοιον αριθμό δημοσίων υπαλλήλων ώστε να εξυπηρετείται 85 εκατομύρια κόσμος σε διάφορες υπηρεσίες, σε υγεία, παιδεία κτλ.

      Εάν φύγουνε 700.000 από το δημόσιο (κανονικά χρειαζόμαστε 200.000 αλλά ας μείνουνε έστω 500.000 στο σύνολο) τότε με τα παραπάνω νούμερα, το κράτος γλιτώνει γύρω στα 40 Δις!!!

      Ξέρετε τί είναι να φύγουνε 40 Δις ετησίως από τον κόρφο του κράτους κι εμάς των φορολογούμενων;;;

      Εάν πάμε στην Ευρώπη και πούμε οτι εμείς εξοικονομήσαμε 40 Δις ετησίως, θα μας ανακηρύξουνε πανηγυρικά την τρίτη πιο δυνατή οικονομία της Ευρώπης (ίσως και τη δεύτερη)...

      Θα πείτε, τί θα γίνουνε αυτές οι 700.000 που θα φύγουνε...
      Μα είναι παραπανίσιοι, δεν έχουνε αντικείμενο και δεν προσφέρουνε έργο. Προσελήφθησαν ρουσφετολογικά, το ξέρουνε και οι ίδιοι καί αυτοί που τους "διόρισαν"...
      Ας πάνε να ζητήσουνε τα ρέστα από τις κατουρημένες ποδιές που φίλαγαν προκειμένου να προσληφθούνε/διοριστούνε...

      Δεν μπορεί η κυβέρνηση να ζητάει αφενός από την Ε.Ε κι αφετέρου από εμάς τους εμπόρους, ελεύθερους επαγγελματίες, ιδιωτικούς υπαλλήλους κ.λ., "να κόψουμε το λαιμό μας" για να χρηματοδοτούμε τις "πελατειακές σχέσεις" 38 ετών...
      Δεν μπορεί να υπάρχουνε υπηρεσίες του δημοσίου που στεγάζοντε σε γραφεία 15τ.μ. και εκεί μέσα να πληρώνοντε 850 μισθοί "φαντάσματα"...

      Το ΠΑΡΤΥ πρέπει να τελειώσει...

      Και μόλις τελειώσει το παρτυ στο δημόσιο να αρχίσει το τελείωμα του παρτυ και στους ιδιώτες.

      Όποιος Έλληνας πολίτης παίρνει σύνταξη αναπηρική ενώ είναι υγειής, σύνταξη αντιστασιακού ενώ είναι γεννημένος το 1957, σύνταξη πεθαμένων συγγενών του, όποιος φοροδιαφεύγει κατα συρροή και κατ' εξακολούθηση κτλ. θα επιστρέφει όσα πήρε εις διπλούν και εάν δεν έχει χρήματα θα κατάσχεται όλη η κινητή και ακίνητη περιουσία του και όλων των συγγενών του Α' βαθμού...

      Στη συνέχεια απέλαση δύο εκατομμυρίων ΛΑΘΡΟμεταναστών οι οποίοι επιβαρύνουν το ΕΣΥ και γενικώτερα την οικονομία με πάρα πολλά Δις ετησίως.

      ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ.

      Συμμάζεμα το Δημόσιο (διώξιμο οι 700.000 παραπανίσιοι), συμμάζεμα βο ιδιωυικός τομέας (φοροδιαφυγή, παράνομες συντάξεις και κρατικές παροχές) και απέλαση των λαθρομεταναστών.

      Μπορεί να τα κάνει αυτά ο πρόεδρός μας ώστε να κυβερνάει άλλα 30 χρόνια πανηγυρικά;;;

      Όπως λέει και ο Μαθηματικός πιο πάνω:
      έχει πολύ λίπος να κοπεί... ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ χρειάζεται...

      • NTUA avatar
        NTUA @ Βασίλης Γκιώνης 06/08/2012 02:10:21

        "η μισθοδοσία των δημοσίων υπαλλήλων ξεπερνάει τα 65-70 Δις ετησίως"... Αν κάνουμε πολιτική με τέτοια (γκαιμπελικά) νούμερα, πώς να μας βγεί;

        • Βασίλης Γκιώνης avatar
          Βασίλης Γκιώνης @ NTUA 06/08/2012 12:51:33

          Τα νουμερα είναι ΑΛΗΘΙΝΑ και αναμφισβήτητα!
          Τώρα, ο καθένας το ερμηνεύει αναλόγως αν είναι σε αυτούς που πληρώνουνε για τα 65-70 Δις ή εάν είναι σε αυτούς που εισπράττουνε από τα 65-70 Δις...

          • GO avatar
            GO @ Βασίλης Γκιώνης 06/08/2012 12:52:51

            Ούτε σημάδι δεν ξέρεις!!!

          • Βασίλης Γκιώνης avatar
            Βασίλης Γκιώνης @ GO 06/08/2012 12:57:14

            Σε έτσουξε το κόψιμο των 150 επιδομάτων βλέπω...
            Πού να πάρεις και πόδι τελείως...

          • GO avatar
            GO @ Βασίλης Γκιώνης 07/08/2012 07:47:20

            Είδηση:
            "Σε 665.740 άτομα ανέρχεται ο αριθμός του προσωπικού του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ και των ΟΤΑ α' και β' βαθμού, που υπηρετούσε ως 19.7.2012, σύμφωνα με στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αντώνη Μανιτάκη.
            Όπως προκύπτει από τα στοιχεία οι μόνιμοι υπάλληλοι του Δημοσίου, οι δικαστικοί λειτουργοί και δημόσιοι λειτουργοί ανέρχονται σε 574.556. Οι υπάλληλοι ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου ανέρχονται σε 54.906, οι υπάλληλοι ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ανέρχονται σε 31.148, οι συμβασιούχοι έργου σε 4.419 και οι ωρομίσθιοι και ημερομίσθιοι σε 711".

            Κάνε όποιον πολλαπλασιασμό θέλεις κι αν βγάλεις τα νούμερά σου, νούμερο, τρύπα μας τη μύτη!
            Αλλά είσαι τόσο άσχετος ή επιτήδειος, που ξέχασες(;) ότι δεν υπάρχουν πια 14 μισθοί.
            Επιτέλους, τέλος με την παραπληροφόρηση!!!

      • kouvari avatar
        kouvari @ Βασίλης Γκιώνης 06/08/2012 07:05:38

        Με εκεινο το 23% στην εστιαση τι εγινε....?Φτασαμε δεκαπενταυγουστο......!!

      • GO avatar
        GO @ Βασίλης Γκιώνης 06/08/2012 09:18:03

        Εγώ, πάλι, άκουσα από τον ξάδελφο του μπατζανάκη του κουμπάρου της θείας του γαμπρού της φίλης του μπάρμπα μου του ψεύτη, ότι γράφεις πα@@ριές.

        • Βασίλης Γκιώνης avatar
          Βασίλης Γκιώνης @ GO 06/08/2012 12:45:17

          Αδιόριστος αρχαιολόγος που νομίζει οτι του "χρωστάει" το κράτος κι εσύ...;;;

          • GO avatar
            GO @ Βασίλης Γκιώνης 06/08/2012 12:50:18

            Τα όσα γράφετε είναι παντελώς ψευδή, κατά συνέπεια συγκρατηθείτε.

          • Βασίλης Γκιώνης avatar
            Βασίλης Γκιώνης @ GO 06/08/2012 12:55:16

            Ισχύει ότι απάντησα πιο πάνω στον NTUA.
            Οι αριθμοί λένε την ΑΛΗΘΕΙΑ!
            Εσείς καλά κάνετε και θέλετε να συνεχίσετε να πηγαίνετε στις πρώτη του μήνα να "εισπράττετε" αλλά εμείς οι υπόλοιποι ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ!

          • GO avatar
            GO @ Βασίλης Γκιώνης 06/08/2012 12:58:36

            Μην επιμένεις, κάνεις λάθος.
            Το ΓΛΚ θα σε πείσει.

          • Βασίλης Γκιώνης avatar
            Βασίλης Γκιώνης @ GO 06/08/2012 13:05:02

            Δεν είμαι από τους τύπους που θα επέμεναν μόνο και μόνο για να υπάρξει αντιπαράθεση. Δεν ειναι το στυλ μου. Ούτε είμαι ξερόλας. Για το συγκεκριμένο θέμα τυχαίνει να ξέρω τα στοιχεία

  38. μαρικα avatar
    μαρικα 06/08/2012 00:18:57

    Στην Γερμανια γραφουν οι εφημεριδες οτι αποσοβιστηκε για την ωρα μια φτωχεψη της Ελλαδας και οτι η ΕΚΤ διαθετει για την Ελλαδα εκτακτο Δανειο 4 δις Ευρω
    Ηandelsblatt 04,08,12

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ μαρικα 06/08/2012 09:10:20

      Τα 3,5 δις πάνε για την πληρωμή του ομολόγου της ΕΚΤ που λήγει στις 20 Αυγούστου. Τα 0,5 πάνε στον EFSF.
      Όπως κατάλαβες τα λεφτά πάλι στην ΕΚΤ πάνε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.