#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/02/2011 10:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μόνο το Διαδίκτυο μπορεί να συντρίψει τα μηντιακά δεκανίκια του ΠΑΣΟΚ. Αλλά πως;



H κατακρήμνιση των ποσοστών του ΠΑΣΟΚ θα συνεχιστεί παρά τις άοκνες προσπάθειες των ΜΜΔιαπλοκής. Το ζήτημα είναι γιατί δεν εισπράτει την κατακρήμνιση αυτή η ΝΔ. Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι απλή και ακούει στο όνομα ΜΜΕ, στα οποία συμπεριλαμβάνω και το Διαδίκτυο.

Όλοι ξέρουμε ότι τα παραδοσιακά ΜΜΕ έχουν τον γνωστό ρόλο: αβάντα μέχρις εσχάτων σε ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ και Ντόρα με ταυτόχρονη σπίλωση της ΝΔ. Η τακτική αυτή είναι μεν αποτελεσματική αλλά έχει εξαντλήσει τη δυναμική της. Το κυρίαρχο πρόβλημα είναι πλέον το Διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα εκείνες οι ιστοσελίδες οι οποίες υποστηρίζουν τη ΝΔ. Τί εννοώ. Αυτές οι ιστοσελίδες ανέδειξαν ηγέτη της ΝΔ τον Αντώνη Σαμαρά. Χωρίς αυτές το παιχνίδι ήταν χαμένο. Ταυτόχρονα αποτελούν φορείς απόψεων οι οποίες ήταν απαγορευμένες επί δεκαετίες από τους επισήμους διαύλους ενημέρωσης. Έτσι σήμερα έχουν αποκτήσει εκατομμύρια αναγνώστες από όλους τους πολιτικούς χώρους, όχι μόνο από την κεντροδεξιά.

“Μα, καλά ρε φίλε” θα πεί κάποιος “αν είναι έτσι θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο από αυτό που λες, θα έπρεπε τα ποσοστά της ΝΔ να έχουν εκτιναχθεί”.
Δυστυχώς όμως και προς μεγάλη μου λύπη οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες έχασαν το μέτρο. Ερμήνευσαν τη δυναμική τους να δώσουν την αρχηγία στον Αντώνη Σαμαρά, ως πασπαρτού που τους επιτρέπει να γράφουν ό,τι να ‘ναι. Υποστήριξαν τους φορτηγατζήδες, υποστηρίζουν τους φαρμακοποιούς, ανακήρυξαν σε ύψιστες μορφές λαϊκής αντίστασης τους ταξιτζήδες και εσχάτως μας λένε ότι δεν πρέπει να πάρουμε την κάρτα του πολίτη επειδή είναι εργαλείο του έξω από ‘δω.

Ο μέσος ψηφοφόρος της ΝΔ είναι μεν πατριώτης και λαϊκός άνθρωπος ταυτόχρονα όμως έχει και αστική συνείδηση. Είναι δηλαδή πατριώτης μέσα από ορθολογιστικό πλαίσιο. Δεν μπορεί για παράδειγμα να ακούει γραφικότητες για τη “λεβεντιά” των φορτηγατζήδων, ή για το υπέρυθρο τσιπάκι της κάρτας του πολίτη. Ο μέσος Έλληνας-ο οποίος στην πραγματικότητα είναι ΝΔκρατης εν υπνώσει- θέλει πάση θυσία να βγούμε από το μνημόνιο. Όχι όμως για να μην χάσουν τα κεκτημένα τους οι γιατροί του ΙΚΑ. Ο μέσος Έλληνας δεν θέλει την κάρτα του πολίτη. ‘Οχι όμως για να μη του εμφυτεύσουν το… τσιπάκι. Θέλει να βγει από το μνημόνιο για να δουν άσπρη μέρα τα παιδιά του. Και δεν θέλει την κάρτα του πολίτη για μην ελέγχει ο Φοροκωνσταντίνου πότε και που αγόρασε ακόμα και…προφυλακτικά.

Σε απλά ελληνικά ο μέσος Έλληνας θέλει να ακούσει από το Διαδίκτυο τις απόψεις του Αντώνη Σαμαρά και όχι του Λιακόπουλου.
Οι blogers και οι διαχειριστές ιστοσελίδων βρίσκονται μπροστά σε μια κρίσιμη συγκυρία: ανάλογα με το πως θα τοποθετηθούν μπροστά στις παρτριωτικές ανάγκες της Ελλάδας μπορούν να στείλουν μια και καλή στα σπουπίδια τα παραδοσιακά ΜΜΕ και το ΠΑΣΟΚ ή να συνεχίσουν να πολεμούν με ανεμόμυλους και εξωγήινους, στερώντας από την Ελλάδα την ιστορική ευκαιρία να γίνει ο Αντώνης Σαμαράς πρωθυπουργός.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Αστραπόγιαννος

(η εικόνα είναι απὸ τὸ εὐρηματικὸ ἱστολόγιο  http://antistachef.wordpress.com/ )

ΣΧΟΛΙΑ

  1. bill avatar
    bill 15/02/2011 10:19:26

    Δεν έχω καταλάβει ποια είναι η διαφορά εκποίησης απο αξιοποίηση για την δημόσια περιουσίας μας. Τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και η ΝΔ έχουν την ίδια άποψη στο θέμα αυτό να τα ξεπουλήσουν όλα.
    Δεν καταλαβαίνω επίσης ποιά η διαφορά αν το 2013 χρωστάμε 400 δις με “αξιοποίηση” ή 450 χωρίς.
    Το ευροομόλογο είναι επίσης μια μπαρούφα αφού το χρέος θα υπάρχει πάλι , απλά θα το χρωστάμε και δεν θα μπορούμε να κάνουμε και τίποτα (αρνηση πληρωμης χρέους).
    Δυστυχώς είμαστε χαμένοι γιατί όπως λέει και ο Σαμαράς το κράτος έχει συνέχεια και πρέπει να τιμήσουμε την υπογραφή μας.

    • Xrhstos Theocharis avatar
      Xrhstos Theocharis @ bill 15/02/2011 12:44:24

      άσχετο το σχόλιο...πρώτα διαβάζουμε τον τίτλο και έπειτα τα χώνουμε...ή απλά αξιοποιούμε το "αναζήτηση" προκειμένου να μην είμαστε εκτός θέματος.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ bill 15/02/2011 15:40:12

      Αγαπητέ Βασίλη,

      ΕΚΠΟΙΗΣΗ = πουλάω σήμερα ένα αγαθό ΤΣΕΠΩΝΩ τα χρήματα και μετά δεν έχω να ΞΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

      ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ = χρονομισθώνω σήμερα ένα αγαθό - κατά προτίμηση ακίνητο - και κάθε χρόνο λαμβάνω ενοίκιο και αποπληρώνω και ένα ποσό. Αυτό λέγεται π.χ.: LEASE AND PAYBACK.
      Δηλαδή έχω ένα παλιό ακίνητο ως κράτος στο ιστορικό κέντρο. Θέλω 5 εκατομμύρια να το επισκευάσω και να το κάνω χρησιμοποιήσιμο από μια δημόσια υπηρεσία. Έρχεται ο κάθε Μπόμπολας μου το φτιάχνει και μετά κάθε χρόνο εγώ του πληρώνω ένα τίμημα για το ακίνητο που χρησιμοποιώ. Μετά από Χ χρόνια το ακίνητο επανέρχεται στην κυριότητά μου.

      Επίσης εγώ - ως δημόσιο - μπορώ να καρπωθώ την επενοικίαση ενός μέρους του ακινήτου σε τρίτο μισθωτή.

      Από την διαδικασία αυτή ωφελούμαι:

      - δεν χαλάω ούτε ένα ευρώ για την επισκευή (που ειναι προφανώς μεγάλο ποσό και δεν το έχω),
      - γλυτώνω το μεγάλο ενοίκιο που πλήρωνα στο προηγούμενο κτήριο,
      - επισκεύασα ένα ακίνητο ιδιοκτησίας μου και μακροπρόθεσμα αυξήθηκε η εμπορική του αξία,
      - νέες θέσεις εργασίας στο κατασκευαστικό/επισκευαστικό τομέα,
      - βάσει συμφωνίας, καρπούμαι ένα επιπλέον εισόδημα από την επενοικίαση,
      - δεν χάνω το ακίνητο.

      Το σημαντικότερο όμως είναι ότι με μια απλή νομοθετική ρύθμιση μπορεί το κράτος να κάνειτο περιβόητο leasehold - ισχύει στην Αγγλία εδώ και κάτι αιώνες - και να νοικιάζει το έδαφος στο κάθε τρίτο νομικό ή φυσικό πρόσωπο που θέλει να ασχοληθεί με τα ακίνητα του δημοσίου.

      Δηλαδή η γη και το υπέδαφος παραμένουν κρατική περιουσία και οι υπέργειες κατασκευές είναι πλέον εκμεταλλεύσιμες, αξιοποιήσιμες, πείτε το όπως θέλετε.

      • ΝΙΚΟΣ Λ. avatar
        ΝΙΚΟΣ Λ. @ ΑΡΚΑΣ 15/02/2011 16:05:40

        Γιατί τόσο καιρό δεν "αξιοποιούσαμε" την δημόσια περιουσία;
        Πολύ αμφιβάλλω αν θέλουμε πραγματικά ακόμη και τώρα.
        Ασχετο: με τη SIEMENS τελειώσαμε;

  2. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/02/2011 10:24:49

    Α καλά Αστραπόγιαννε, κουράγιο και υπομονή!
    Θα περιμένεις κάμποσο, μέχρι να δείς σοβαρές συντηρητικές (ή κεντροδεξιές, ή αστικές, ή πέστο όπως θέλεις) απόψεις στα εγχώρια media και στο Διαδίκτυο.
    Και στο Ωδείο να πάει ο γάδαρος, δεν γίνεται τενόρος.

    • eregoz avatar
      eregoz @ Ο Θείος 15/02/2011 11:17:48

      ενώ από αριστερές σοβαρές...βρίθει ο τόπος

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ eregoz 15/02/2011 11:26:49

        Άσε καλύτερα, και εκεί γίνεται το έλα να δείς.
        Σ' αυτή τη χώρα, κάθε λογικός θά 'πρεπε να είναι εκατόγχειρας για να μοιράζει σφαλιάρες σε δεξιούς, αριστερούς και κεντρώους ανεύθυνους ή με χτυπημένες μπιέλες.

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Ο Θείος 15/02/2011 15:11:42

      Συμφωνώ.

      «Σε απλά ελληνικά ο μέσος Έλληνας θέλει να ακούσει από το Διαδίκτυο τις απόψεις του Αντώνη Σαμαρά και όχι του Λιακόπουλου.»

      Γι' αυτό να μαζευτούν όλοι και να μη δημοσιεύουν τις απόψεις των Λιακόπουλων του εξωτερικού.

      • thanasis avatar
        thanasis @ Γιάννης Σ. 16/02/2011 17:36:57

        αραγε τις διαβασε στο διαδυκτιο η της μαθαινει απο
        τα καναλια των προθυμων

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 15/02/2011 10:31:44

    Eκλογές ante portas.

  4. spiros avatar
    spiros 15/02/2011 10:36:55

    Αστραπόγιαννος
    Συμφωνώ με τις απόψεις σου. Έχω μια παρατήρηση. Οι "δεξιοί" δεν μπαίνουν σε ακλούπι. Αυτό επεκτείνεται σε όλα τα επίπεδα. Πρωτίστως όμως το φαινόμενο μεφανίζεται σε επίπεδο βουλευτών. Η μέχρι τώρα αντιπολιτευτικός λόγος των βουλευτών δεν συμπίπτει ακόμη και μεταξύ του ιδίου τομέα. Ο μόνος τομέας είναι ο οικονομικός και μπορούμε να πούμε ότι όχι μόνο δικαιώνεται η πολιτική αυτή αλλά αναδεικνύεται σε μεγάλη επιτυχία της αντιπολίτευσης.
    Ο λόγος του Αντώνη εφόσον δεν διαχέται αλλά οι προσωπικές απόψεις και τακτικές καταστρέφουν το οικοδόμημα. Έχει καταντήσει γεφύρι της Άρτας. Αυτό που αναφέρεις στο άρθρο σου μάλλον είναι ανεφάρμοστο στην παρούσα φάση . Από τακτική ας αρκεστούμε στις ζυμώσεις των μεταξύ μας απόψεων για να βοηθήσουμε να γίνουν αντιληπτές οι θέσεις του διαδικτύου.

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 15/02/2011 10:54:09

    Απλό, στοιχειώδες:
    Μόνο αν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο 4-5 εκατομύρια Έλληνες. Πράγμα αδύνατο. Μέχρι τότε, η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία θα βλέπει (αναγκαστικά) ΜΟΥΓΓΑ τσάννελ κ.α.

    Λύση:
    ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!! πρόσβαση σε ουδετερο ή ίδιο κανάλι. ¨ολα τα άλλα είναι προφάσεις, και μερικές εν αμαρτίαις.

  6. Ttt avatar
    Ttt 15/02/2011 10:59:14

    Η φωτό είναι όλα τα λεφτά!!!

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/02/2011 11:11:07

    Eτοιμασου να τα ακουσεις οπως τα εχω ακουσει και εγω.Εδω εγινε μαχη επειδη φωναζα για ξυλοδαρμο βουλευτη της ΝΔ.
    Οπως το ΠΑΣΟΚ πλεει σε μια θαλασσα αριστερου λαικσιμου ετσι και η ΝΔ εχει πλεον να αντιμετωπισει το φαινομενο 666 και του ΛΑΟΣ και τα πραγματα ειναι δυσκολα.Δεν προκειται αυτες οι ιστοσελιδες να αλλαξουν γραμμη.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ ψυχραιμια 15/02/2011 13:56:31

      Σωστός.

  8. rs avatar
    rs 15/02/2011 11:19:32

    "Ο μέσος Έλληνας - ο οποίος στην πραγματικότητα είναι ΝΔκρατης εν υπνώσει-..."
    Νάσαι καλά μ' έκανες και γέλασα!
    Και κάτι ακόμα.
    Έλεος με την "καραμέλα" των κακών ΜΜΕ που κατατρέχουν όλα ανεξαιρέτως την Ν.Δ.
    Και εγώ να δεχτώ οτι είναι έτσι!
    Τι κόμα εξουσίας είναι αυτό που δεν μπορεί να προβάλει τις απόψεις του;
    Μήπως θυμάται κανένας τί γίνονταν επί Ρουσόπουλου..
    Τον "πολύ" κ. Παναγόπουλο που έπαιρνε έναν σκασμό λεφτά τον θυμάται κανένας;
    Αλλά όταν κάποιος είναι "εν υπνώσει" πολλά μπορούν να συμβούν χωρίς να το πάρει είδηση.

  9. tiramola avatar
    tiramola 15/02/2011 11:23:01

    Έλλειψη ψυχραιμίας, κιτρινισμός, υστερικές κραυγές, ημιμάθια, πατριώτες και προδότες, φτηνή προπαγάνδα κλπ, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του διαδυκτιακού διαλόγου και των αναρτήσεων σε ιστοσελίδες πολιτικού περιεχομένου.Με πρόσχημα την δήθεν αποδόμηση των ΜΜΕ των νταβατζήδων της κατευθυνόμενης ενημέρωσης, έχουν μετατρέψει κάποιοι διαχειριστές την διαδυκτιακή πληροφόρηση σε προπαγάνδα αισχίστου είδους προς όφελος κομμάτων αλλά και προσώπων προκειμένου να αποτελέσουν στο μέλλον την επόμενη νομενκλατούρα της εξουσίας.
    Ηλεκτρονικά γαλάζια και πράσινα καφενεία έχουν μετατρέψει την πληροφόρηση σε κουτσομπολιό παρασύροντας ημιμαθείς κλικαδόρους, οδηγώντας στον εκμαυλισμό όλων των καλών στοιχείων του Έλληνα.
    Εσχάτως γίνεται συντονισμένη προσπάθεια να μας πείσουν ότι πριν το μνημόνιο ήταν όλα εντάξει και η χώρα δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα.
    Απέναντι σε όσους εργάζονται πραγματικά, τίμια και σέβονται τους νόμους αντιμετωπίζοντας ψύχραιμα την δύσκολη συγκηρία, είναι οι επαγγελματίες της διαμαρτυρίας και της αερολογίας.
    Αυτή η κυβέρνηση είναι η μοναδική ελπίδα σωτηρίας της χώρας έξω από οπαδικές τοποθετήσεις.Λευκή επιταγή δεν δίνουμε σε κανένα αλλά η διαρκής προβολή από ορισμένους ιστότοπους μόνο των αρνητικών είναι νάρκη στα θεμέλια όχι της κυβέρνησης αλλά της χώρας.
    Ας βάλουμε όλοι το χέρι μας στην προσπάθεια ανασυγκρότησης της χώρας και της αποφυγής του κινδύνου της χρεοκωπίας.
    Σωτήρες δεν υπάρχουν, μόνο η συλλογική προσπάθεια.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ tiramola 15/02/2011 11:41:10

      Τιραμόλα, "συλλογική προσπάθεια" κλπ, κλπ, κλπ με το συμπάθειο, αυτά είναι ...πα...ριές. Ο μόνος που βούλιαξε την χώρα είναι η ΠΑΣΟΚική πανώλη (καί λιγότερο η ΝΔ το 2004-2009) που ενέσκυψε με ΨΕΜΜΑΤΑ, και ΨΕΜΜΑΤΑ και από ουσία ΜΗΔΕΝ.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 15/02/2011 11:50:59

      Μιλάνε όλοι μιλάνε και οι διαχειριστές δημοσίων αποχωρητηρίων, χωρίς χαρτί υγείας. Εάν κάτι δείχνει παρακμή είναι ΟΛΕΣ οι Πράσινες, πλαστικές, πλαστές και γκαιμπελικές ιστοσελίδες. Υιοθετείστε μια ανεμογεννήτρια. Πράσινη Ανάπτυξη. Αλλαγή για αειφορία. Τραβα και το καζανάκι όταν τελειώσεις -- α ξέχασα, δεν τραβάμε το νερό.

      • rs avatar
        rs @ archaeopteryx 15/02/2011 12:06:16

        Arch..., εκτιμώ ιδιαίτερα τις τεχνικές σου γνώσεις και συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις σου για τις ΑΠΕ.
        Όταν όμως εκφράζεσαι "πολτικά" τα κάνεις όλα "ριμαδιό".
        Θα ήθελα να σε έβλεπα όταν αυτά τα περί "πρασινης" και άλλα φαιδρά θα τα υποστήριζε ο Χατζιδάκης - γιατί θα τα υποστήριζε νάσαι σίγουρος.Δεν θα τολμούσε να πεί όχι στην ομοϊδέτισά του εκ Γερμανίας - τι θα έλεγες!

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ rs 15/02/2011 12:23:27

          γιατί ...ο Δήμας?!!

          • rs avatar
            rs @ archaeopteryx 15/02/2011 12:26:27

            Σωστά.
            Αλήθεια αυτόν τόν έχουν στο ... ψυγείο;

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ rs 15/02/2011 12:29:55

          ή η θετική ψήφος της ΝΔ στον νόμο Μπιρμπίλη... Τα ξέρω, αηδιάζω, αλλά ειπάμε... Χωματουργοί. Η θέση μου είναι ξεκάθαρη, δεν υποχρεώνω εγώ τι πρέπει να θέλουν τα κόμματα, αλλά κόμμα που να στηρίζει αύξηση στο ρεύμα για να βάζει η EDF, Enel, Iberdrola, Vestas κλπ μετα των εδώ εταίρων τους σκουπίδια στα βουνά, δύσκολα έχει την "αμέριστη στήριξή" μου. Τι να κάνω...

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ tiramola 15/02/2011 13:01:36

      Αγαπητέ tiramola
      Αυτά που περιγράφεις στις δυο πρώτες παραγράφους του σχολίου σου δυστυχώς υπάρχουν και νομίζω ότι ήταν αναπόφευκτο να υπάρξουν, αλλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ.
      Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι πριν το μνημόνιο ήταν όλα εντάξει. Αν ήταν, δεν θα έκανε η συμπάθεια σου ο Καραμανλής προεκλογική εκστρατεία υποσχόμενος πάγωμα των μισθών και άλλα παρόμοια. Αυτό που γίνεται διαρκώς σαφέστερο είναι ότι το πρόβλημα δεν ήταν μόνο Ελληνικό, στο μνημόνιο φτάσαμε λόγω καθυστερήσεων και αφελών χειρισμών του ΠΑΣΟΚ , ότι το μνημόνιο δεν αποτελούσε λύση γι αυτό και η κουβέντα περί επιμήκυνσης, μείωσης επιτοκίου κλπ
      Μπορεί να διαφωνώ στο ότι η παρούσα κυβέρνηση αποτελεί τη "μοναδική ελπίδα" αλλά στα περί ανάγκης συλλογικής προσπάθειας και στο ότι ο αντίπαλος είναι η "μπουρδολογία" απ΄ όπου κι αν προέρχεται είμαι μαζί σου.

    • Μετανάστης στη χώρα μου avatar
      Μετανάστης στη χώρα μου @ tiramola 15/02/2011 15:45:32

      Με τον ίδιο τρόπο που αναφέρεις ότι εκ του πονηρού γίνεται η αποδόμηση ΑΥΤΗΣ της κυβέρνησης, εξίσου εκ του πονηρού είναι και η διατύπωσή σου "Αυτή η κυβέρνηση είναι η μοναδική ελπίδα σωτηρίας της χώρας". Όχι Κύριε, ΑΥΤΗ η κυβέρνηση ως έχει διαχειρίζεται επικοινωνιακα και μόνο την κρίση. Αυτοδύναμία έχεις. Αλλά όχι να μας λες ότι ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ (οι Λοβέρδοι, οι Άννες Νταλάρα και οι Τζάκρες) είναι η μόνη λύση. Ακούγονται φωνές εναργούς ανησυχίας από το κόμμα σου, και όχι λαϊκίστικες για τα 10 στρέματα, εννοώ τους Καρτάλη και Φλωρίδη...αλλά φευ. Γραμμένους τους έχουν, αντ' αυτών θα συνεχίσουν οι "ανεπίσημες" αποστολές μιας παρέας στο Κατάρ και άλλα εξωτικά Ελντοράντο προς εξεύρεση λύσης, αντί να γίνουν συντεταγμένα τα όσα οι εν λόγω 2 πρεσβεύουν (αναζωπύρωση του ΕΣΠΑ, και συγκροτημένα βήματα προς την ανάπτυξη ). Δεν πάει, δεν γίνεται. Νιώθουμε ότι μας κοροϊδεύουν, και δεν μας ενδιαφέρει μόνο η ρεβάνς, αλλά η περίφημη "συλλογική προσπάθεια" που ευαγγελίζεσαι.

    • Factorx avatar
      Factorx @ tiramola 15/02/2011 21:04:48

      Αυτα που γράφεις αφορούν κατά 99% τα μπλογκ του δικού σου χώρου. Τελικά Τιραμόλα εισαι ανεπίδεκτος και διαλόγου καιο μαθήσεως. Εισαι προπαγαναδιστης του χειρότερου είδους. Και ένα μόνο αποστομώνει και εσενα και τους αχαρακτηριστους του χώρου σου: Ειδες ποτε καμια σελίδαι η καμιά εφημερίδα του χώρου σου να κάνει την κριτική που κάνουμε εμείς εδώ και στους ¨δικούς μας" οπως λες; Αλλά τι να πειες σε ανθρωπους που θεωρουν τον ΓΑπ την τελευταία ελπίδα.

      • loretta avatar
        loretta @ Factorx 16/02/2011 23:46:16

        Φακτορα

        και που τα ειπες..περα βρεχει...το πασοκ συνεχιζεται και οι τιραμολες διαιωνίζονται.

  10. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 15/02/2011 11:27:43

    Αστραπόγιαννε καλημέρα

    Γράφεις:
    «Το ζήτημα είναι γιατί δεν εισπράτει την κατακρήμνιση αυτή (τη πτώση του ΠΑΣΟΚ δηλαδή) η ΝΔ».

    Δίνεις όμως εσύ ο ίδιος την απάντηση:
    «Σε απλά ελληνικά ο μέσος Έλληνας θέλει να ακούσει από το Διαδίκτυο τις απόψεις του Αντώνη Σαμαρά».

    Φίλε μου:
    1) Κανένας πολίτης δεν γνωρίζει αν υπάρχει πολιτική της ΝΔ και ποια είναι αυτή, για την έξοδο της χώρας από το μνημόνιο και τη κρίση.

    2) Αυτό που έχω ακούσει εγώ σχετικά με τη πολιτική της, είναι ότι διαφωνεί με το ΠΑΣΟΚ στο μίγμα της οικονομικής πολιτικής (από τον Σταικούρα).

    3) Η ΝΔ έχει δηλώσει ότι θα τιμήσει τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η Ελλάδα απέναντι στη τρόικα. Απέναντι στη κατοχή, δεν δηλώνεις συμμόρφωση. Ο Ελληνικός λαός καταδίκασε σε θάνατο αυτούς που τίμησαν τις υπογραφές του Τσολάκογλου.

    4) Ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι το ΠΑΣΟΚ ακολουθεί τη πολιτική που θα ήθελε να κάνει η ΝΔ, αλλά δεν μπόρεσε.

    5) Η ΝΔ είναι απούσα από όσα συμβαίνουν καθημερινά στη χώρα μας και η αντίδρασή της είναι πάντοτε καθυστερημένη. Τα αντανακλαστικά της είναι αργά και γερασμένα. Η φωνή της δεν ακούγεται. Δεν κάνει αγώνα για τις ιδέες της και την όποια πολιτική έχει. Είναι απούσα από την αγωνία των πολιτών.

    6) Ο καταγγελτικός λόγος της ΝΔ απουσιάζει και όταν ακούγεται είναι ξύλινος αδύναμος και δεν φθάνει στο λαό.

    7) Μπορεί η ΝΔ να καταψήφισε το μνημόνιο (και πολύ καλά έκανε), αλλά ποια είναι η αντιμνημονιακή πολιτική της; Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι κλείνει πονηρά το μάτι στα μνημονιακά μέτρα, ελπίζοντας να εισπράξει όλη την οργή του κόσμου το ΠΑΣΟΚ, για να επωφεληθεί η ίδια. Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν βαδίζουν με αυτή τη λογική.

    8) Στο θέμα της δημόσιας περιουσίας η ΝΔ δεν έχει και πολύ διαφορετικές απόψεις από τον ΓΑΠ. Και η ΝΔ, πενήντα (50) δις είπε ότι θα εισπράξει από την «αξιοποίηση» της περιουσίας. Και τα 50 δις δεν εισπράττονται μόνο από ενοικιαστήρια και οπωσδήποτε δεν μπορούν να εισπρακτούν ούτε στα επόμενα 20 χρόνια. Μόνο αν αποφασίσουν να "σκοτώσουν κοψοχρονιά" όλη τη δημόσια περιουσία των 70 δις. Άλλωστε στα 5,5 χρόνια της διακυβέρνησης Καραμανλή, τι από τη δημόσια περιουσία μπόρεσε να αξιοποιήσει. Ούτε καν τα ολυμπιακά ακίνητα. Η ανικανότητα και η ανεπάρκεια του πολιτικού κόσμου είναι γνωστή και διαχρονική.

    9) Η ΝΔ στηρίζεται ακόμη σε πρόσωπα που απέδειξαν περίτρανα την ανικανότητά και την ανεπάρκειά τους και που ακόμη και σήμερα είναι απόντες.

    10) Και τέλος και σημαντικότερο, ο Αντώνης Σαμαράς δεν ακούγεται. Δεν ακούγεται γιατί δεν μιλάει. Έχει λησμονήσει ότι η μεγάλη του δύναμη είναι όλοι αυτοί που στήθηκαν με τις ώρες στη σειρά για να τον ψηφίσουν. Μακάρι ο Αντώνης Σαμαράς να έκανε τον ίδιο αγώνα που είχε κάνει για τον Κικοίλια.

    Ως εκ τούτου μην ελπίζεις.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Αρματιστής 15/02/2011 21:27:55

      Γιατι τωρα εγω νομίζω οτι αυτα τα λέει και ο καρατζαφέρης. Ναι χάρις στον Καρατζαφέρη και τη Ντορα έχει στριμωχτεί το ΠΑΣΟΚ. Δεν υπάρχει καμία φωνή απο τον Σαμαρα και τη ΝΔ. Α ρε κατακαημενη Αραχωβα, Δεξια ήθελα να πω. Κάτι στραταίοι και άλλοι ανεγκέφαλοι σε ρημάξαν

    • Δόκ avatar
      Δόκ @ Αρματιστής 16/02/2011 10:38:27

      +1000, κι ας λένε... θάθελα να με πείσει η ΝΔ™ ... μπορεί;

  11. Misha avatar
    Misha 15/02/2011 11:28:43

    H φωτογραφία είναι εντυπωσιακή!

    Όσο για το περιεχόμενο του κειμένου θα θυμηθώ κάτι που είχε πεί ο Α.Σαμαράς το 1993 :«Μόνο η διακοπή της ανοχής μας προς τη σημερινή κυβέρνηση μπορεί να αποτρέψει τα επερχόμενα δραματικά γεγονότα στο εθνικό θέμα της Μακεδονίας και τη νομιμοποίηση της επαίσχυντης πώλησης του ΟΤΕ»

    Ελπίζω να θυμάται ακόμα τα περί «επαίσχυντων πωλήσεων» και να μην έχει διολισθήσει, με την πάροδο των χρόνων, στις θέσεις Μητσοτάκη-Σημίτη-Αλογοσκούφη-Μάνου .

    Ήδη τα παπαγαλάκια του ΓΑΠ στα ΜΜΕ άρχισαν να κρωζουν για ξεπουλημα της ΔΕΗ.

  12. Panoptis avatar
    Panoptis 15/02/2011 11:28:49

    Αστραπόγιαννε, λυπάμαι αλλά είσαι μπερδεμένος.
    Το διαδίκτυο ΔΕΝ είναι ΜΜΕ, με την έννοια τουλάχιστον ότι δεν ποδηγετείται.
    Το διαδίκτυο είναι ο καθένας από εμάς που σκέπτεαι πραγματικά ελεύθερα, δεν είναι τυχαίο που υπάρχουν πάνω από 100.000 ενεργά μπλόγκς ενώ τα τηλεοπτικά κανάλια είναι λιγότερα από 10.
    Τα αίτια της μη ανόδου της ΝΔ ΔΕΝ είναι ότι γίναμε εμείς αμετροεπείς αλλά το ότι δεν άλλαξαν οι ίδιοι.
    Δεν άλλαξαν νοοτροπίες, δεν άλλαξαν έμψυχο υλικό, δεν άλλαξαν μεθοδολογίες. Όσο πιό νωρίς αντιληφθεί ο Σαμαράς το πρόβλημά του τόσο πιό καλά θα πάει στις επόμενες εκλογές.
    Με τα σημερινά άψυχα και κατατονικά πολιτικά μηδενικά που σέρνει γύρω του μια Προεδρία-ταλαιπωρία θα περάσει και, κάποια στιγμή, θα αποπεμφθεί και σαν loser.
    Ψάξε αλλού για δικαιολογίες, λοιπόν.

  13. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 15/02/2011 11:43:55

    H ανάρτηση θίγει ένα πολύ σοβαρό θέμα. Στο διαδίκτυο - και όχι μόνο- κάποιοι χτυπάνε το ΠΑΣΟΚ και "υποστηρίζουν" ΝΔ ή αν θέλετε Σαμαρά για απολύτως λάθος λόγους και με λάθος επιχειρήματα. Αυτό δημιουργεί σύγχιση και στον μέσο Νεοδημοκράτη που όπως σημειώνει πολύ σωστά ο Αστραπόγιαννος λειτουργεί "σε ορθολογιστικά πλαίσια" αλλά και τον πολίτη που περιμένει κάποιον να τον κερδίσει.
    Καθένας έχει βεβαίως δικαίωμα να έχει και να δημοσιοποιεί τη γνώμη του. (Σ΄ αυτό διαφωνώ με τον Αστραπόγιαννο που γράφει: "..ο μέσος Έλληνας θέλει να ακούσει από το Διαδίκτυο τις απόψεις του Αντώνη Σαμαρά..." Τα κεντροδεξιοί/φιλελεύερα/ συντηρητικά blogs δεν έχει νόημα να λειτουργούν σαν γραφεία τύπυ της ΝΔ) Το πρόβλημα αρχίζει όταν τη δική του γνώμη το blog την παρουσιάζει ή την φαντασιώνεται και σαν άποψη της ΝΔ ή του Σαμαρά.
    Σε τελευταία ανάλυση είναι θέμα ψαξίματος των αναγνωστών και αντίδρασης των σχολιαστών.

  14. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 15/02/2011 11:45:58

    Να ευχαριστήσω από βάθος καρδιάς το antinews για την τιμή που μου έκανε, μετά από μόλις 2 εβδομάδες ενεργούς συμμετοχής στον σχολιασμό των αναρτήσεών του (αν και το παρακολουθώ πάνω από χρόνο). Και να ευχαριστήσω επίσης και τους αναγνώστες που διέθεσαν έστω και ελάχιστο χρόνο για τον σχολιασμό του...σχολίου μου. Τα παραπάνω δεν γλύψιμο και σάλια. Έτσι το αισθάνθηκα, έτσι σας απευθύνομαι. Άλλωστε κατά τη γνώμη μου, οι αναγνώστες-σχολιαστές του antinews είναι μαζί με τους αναγνωστές-σχολιαστές ενός άλλου portal, οι πλέον αξιόλογοι του ελληνικού διαδικτύου.

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/02/2011 11:47:30

    
"Δυστυχώς όμως και προς μεγάλη μου λύπη οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες έχασαν το μέτρο. Ερμήνευσαν τη δυναμική τους να δώσουν την αρχηγία στον Αντώνη Σαμαρά, ως πασπαρτού" κλπ

    Πρόσεξε τι λές Αστραπόγιαννε, προς μεγάλη ικανοποίηση του τιραμόλα.

    Λες ότι κακώς δεν ακολουθούν τα ιστολόγια κάποιοα γραμμή που θες εσύ ή θέλει ο Σαμαράς, ή ο οποιοσδήποτε.

    Δεν δουλεύει έτσι παληκάρι μου και τιραμόλα μου. Τα κόμματα έχουν χαμηλά ποσοστά γιατί ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι θα φέρουν τον κόσμο στα καλούπια τους. Όχι κυριέ μου, ευχαριστώ. Κάθε ένας έχει τα δικά του που τον τρώνε, και όλοι ψάχνουμε για κοινό παρονομαστή.

    Εγώ ψάχνω για παπούτσι νούμερο 44, δερμάτινο, μαύρο με λαστιχένια σόλα, και φαρδύ. Όταν το βρω, θα ψωνίσω. Μπορεί να συμβιβαστώ στο στυλ, ή το κορδόνι. Ως εκεί.

    Στην Ελλάδα, το έχω ακούσει, θα σου πούνε: " Έ δεν πειράζει πάρτε το 43,5 σε κανονικό, θα φαρδύνει στο πόδι σας". ΟΧΙ ευχαριστώ.

    Οι ιστοσελίδες λένε τι θέλει αυτός που τις έχει (και αυτοί που σχολιάζουν σε μία σαν και το αντινιουζ). ΚΑΝΕΙΣ δεν είναι υποχρεωμένος να μου κάνει το χατήρι επειδή ζητάω αρλούμπες. Αλλά εάν 999 στις 1000 ιστοσελίδες δεν θέλουν κάρτα του πολίτη, ή αιολικά, ή την ΕΕ, το γράψιμο είναι στον τοίχο, που λένε και οι Αμερικάνοι.

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/02/2011 11:47:40

    Συμφωνώ με αποφυγές ακροτήτων και λαϊκισμού και υποστήριξης της κάθε συντεχνίας. Το έχω γράψει και αρκετές φορές εδω, ας αφήσει η ΝΔ να κάνει το ΠΑΣΟΚ τη "βρώμικη δουλειά" που έπρεπε να κάνει η ίδια. Φυσικά, δεν μιλάω για ΟΛΕΣ τις δουλειές, γιατί το ΠΑΣΟΚ κάνει και πολλές βρώμικες δουλειές.
    Οσο για την "κάρτα του πολίτη", τα πράγματα δεν ειναι τόσο απλά. Πολύ υποψιάζομαι ότι εδώ πρόκειται για φακέλλωμα με πρόσχημα την "καλύτερη εξυπηρέτησή μας".
    Από πότε η συγκεκριμένη κυβέρνηση ενδιαφέρεται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη; Εγώ έχω καταλάβει ότι την ενδιαφέρει μόνο η καλύτερη εις βάρος μας εξυπηρέτηση του όποιου λούμπεν στοιχείου διαβαίνει χωρίς διαβατήριο τα ελληνικά σύνορα και μας κατσικώνεται.

  17. nick avatar
    nick 15/02/2011 11:48:01

    Σε γενικές γραμμές η ανάρτηση είναι σωστή. Επειδή όμως αναφέρεται δύο φορές στο θέμα της κάρτας του πολίτη θέλω να προσθέσω το εξής:
    Ένα από τα κυριότερα γνωρίσματα της "συχωρεμένης ενοχικής μεσαιοχωρίτικης «Δεξιάς»" (που λέει και ο Φαήλος) ήταν η προσπάθεια για απομάκρυνση από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του μέσου ΝΔάτη (αυτού που πολύ σωστά αναφέρεται στην ανάρτηση ως πατριώτης, λαϊκός άνθρωπος με αστική όμως συνείδηση).
    Και ένα από αυτά είναι όρθοδοξη πίστη του μέσου ΝΔάτη. Πάνω από 95% των ΝΔατών είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Ένα μεγάλο μέρος αυτών πηγαίνουν τακτικά στην Εκκλησία και το μεγαλύτερο μέρος αυτών είναι ενάντια στην κάρτα του παγκοσμιοποιήμενου πολίτη ΚΑΙ για θρησκευτικούς λόγους πέραν όλων των άλλων. Τα υπόλοιπα περί "εμφυτεύσεων τσιπ" που αναφέρονται στην ανάρτηση είναι ειρωνείες μη ακραίας, μεσαιοχωρίτικης λογικής που ακούγονται σε εκπομπές προοδευτικών δημοσιογράφων, πράσινων συγκροτημάτων.
    Και επειδή οι ΝΔάτες πέραν των θρησκευτικών τους πεποιθήσεων έχουν και ιστορική μνήμη, θα θυμόμαστε ότι στις εκλογές του 2007 έστειλαν την τότε Υπ. Παιδείας να κάνει παρέα στο Βερέμη και την υπόλοιπη παρέα των συντελεστών εκπομπής γνωστού συγκροτήματος.

  18. NIKOS avatar
    NIKOS 15/02/2011 11:49:25

    οταν οι νεοδημοκρατες καταλαβουν οτι οι ελλαδα μας σημερα δεν ειναι σαν την αλβανια οφειλεται σε αυτην την παραταξη παρα τα λαθη της τοτε και μονο θα μπορεσει να κυβερνησει χωρις αλλα δεκεμβριανα.

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/02/2011 11:53:11

    Εξαιρετική η εικόνα, η περίληψη του Νεοπασόκ.

  20. kalimera avatar
    kalimera 15/02/2011 11:53:15

    Μπράβο Tir, μιά σωστή και πολύ καλά αρθρωμένη θέση για το τί διαβάζει κανείς στο site που βρισκόμαστε. Να δούμε πόση ώρα θα είνει αναρτημένη. Και βέβαια μή περιμένεις καμιά απάντηση η αντίλογο επί της ουσίας.
    Αρκετές φορές σκέφτομαι οτι απλά και μόνο η συμετοχή σου στο σχολιασμό, αναζητάται από τους μόνιμους κλικαδόρους, για να δίνεται και η εντύπωση οτι υπάρχει και διάλογος.

    • Factorx avatar
      Factorx @ kalimera 15/02/2011 21:09:53

      Ειδες tiramola ποιο είναι το επίπεδό σας; Μόνο ύβρεις, λάσπη και μαυρη προπαγάβνδα ξέρετε να αρθρωνετε. Το αφηνω το σχόλιο ως μνημείο της ανοησίας σας. και μάλλον θα αφηνωσ στη συνεχεια και τα άλλα σχετικά για να καταλαβαίνει ο κόσμος ποιοί είστε

  21. Κάποιος avatar
    Κάποιος 15/02/2011 11:57:42

    "ας αφήσει η ΝΔ να κάνει το ΠΑΣΟΚ τη “βρώμικη δουλειά” που έπρεπε να κάνει η ίδια".

    Μα αυτό ακριβώς είναι το νόημα.
    Και μετά όταν δεν υπάρχει πια επιστροφή σε απωλεσθέντα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα, θα αναλάβει άλλος πολιτικός σωτήρας την σκυτάλη.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κάποιος 15/02/2011 12:04:44

      Aν διάβασες καλύτερα, μίλησα για δύο ειδών βρώμικες δουλειές. Με "' και χωρίς "". Οι πρώτες χρειάζονται, οι δευτερες όχι. Δεν μίλησα για ισοπέδωση εργασιακών δικαιωμάτων, τα οποία φυσικά προωθούν ηθελημένα όσοι γουστάρουν την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση, άρα την εργασία δούλων (και αυτοί δεν είναι φυσικά οι δεξιοί).

      Πάντως, δεν είμαι του σοβιετικού μοντέλου, ούτε του ημι-σοβιετικού ανδρεοπαπανδρεϊκού, ούτε το αναρχοαριστερίστικου μεταπολιτευτικού (βλ. ελληνικά ΑΕΙ, με το συμπάθειο η λέξη "ελληνικός").

      • Misha avatar
        Misha @ ΒΙΣ 15/02/2011 13:04:08

        ΒΙΣ

        Αν δεν υπήρχε το εργατικό κίνημα και η Σοβιετική Ένωση ως αντίπαλο δέος, τα εργασιακά δικαιώματα θα ήταν στο επίπεδο των μουζίκων της τσαρικής Ρωσίας.
        Απόδειξη τούτου είναι η απόλυτη κατεδάφιση τους που ήρθε «όλως τυχαίως» μόλις έπεσε η ΕΣΣΔ , από το 1990 και δώθε.
        Ο εχθρός του εχθρού σου δεν ειναι κατ΄ανάγκη φίλος σου αλλά ειναι με βεβαιότητα, εν δυνάμει και κατά περίπτωση , σύμμαχος σου.

  22. anonymous avatar
    anonymous 15/02/2011 12:02:00

    Θα μου επιτρέψετε κάποιες παρατηρήσεις:
    1) Οι σελίδες αυτές είναι δημιουργήματα ανθρώπων του δήθεν πατριωτικού χώρου. Είναι ελάχιστοι αλλά κάνουν μεγάλο σαματά. Δεν εκπροσωπούν κανένα δεξιό.
    2) Η ΝΔ δεν εισπράττει τη δυσαρέσκεια διότι είναι μέρος του προβλήματος. Όσο και να προσπαθεί ο Σαμαράς παραμένει μέρος του προβλήματος αλλά με μικρότερη συμμετοχή.

  23. Misha avatar
    Misha 15/02/2011 12:03:12

    +++++

  24. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/02/2011 12:05:08

    Aστραπόγιαννε, ότι ετοιμαζόμουν να γράψω γιατί η ΝΔ θα XAΣΕΙ με μαθηματική νομοτέλεια, αν εφαρμόσει ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΑ που περιγράφεις και διατηρήσει τους ήπιους τόνους, ένα κόμμα φοβικό, λαπάς, "μεσαιοχωρίτικο", μην τυχόν και δυσαρεστήσει κανένα, μην τυχόν και έχει αιχμηρό λόγο για ο,τιδήποτε.

    Δεν σου έχει κάνει κλικ ότι δημοσκοπικά παραμένει υποτονική, ακριβώς επειδή δεν ανεβάζει τους τόνους?

    Με πρόλαβε άλλος όμως. Αν σε επαινεί ο "EXΘΡΟΣ" σου να αρχίσεις να ψάχνεσαι τι κάνεις λάθος... ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...

    Για τη Φακελο-Κάρτα θα γράψω μόνο δυό πράγματα.
    Πρώτα πρώτα, φρόντισε να ενημερωθείς.
    Ο μέσος Έλληνας δεν θέλει την Φακελο-Κάρτα για τεχνοκρατικούς και ορθολογικούς λόγους, που πηγαίνουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΑ από το φαιδρό "θα μπορεί η σύζυγος να ελέγξει τι δώρο πήρε ο σύζυγος στην ανεπίσημη και πότε".
    Ο μέσος Έλληνας δεν είναι θεολόγος ούτε θρησκειολόγος, ούτε αναλυτής των κειμένων της Αποκάλυψης του Ιωάννη.
    Για τεχνοκρατικά επιχειρήματα κατά της Φακελο-Κάρτας του Πολίτη και για δημοσιεύσεις έγκυρων περιοδικών πληροφορικής στο ιστολόγιο σε παρακαλώ.

    - Η αντίθεση στην Φακελο-Κάρτα δεν έχει σχέση με το 666 για το μέσο Έλληνα.
    Έχει σχέση όμως με το Ολικό Φακέλωμα και τους κινδύνους του, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ,
    - Η αντίθεση στην Φακελο-Κάρτα και στο RFID chip έχει σχέση με θέματα υγείας, γιατί η συχνότητα του μελλοντικού υποδόριου εμφυτεύματος θα μπορεί να αναπρογραμματίζεται από το ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ κέντρο ελέγχου του chip, με δυνατότητες έως και πρόκλησης υπνηλίας στον οργανισμό που θα το φέρει.
    Δεν έχεις ακούσει για τα πειράματα καταστολής των ανήσυχων κρατούμενων που γίνονται σε φυλακές των ΗΠΑ? Δεν έχεις ακούσει για ρινοραγγίες και εγκεφαλικά επεισόδια?

    Δηλαδή ο μέσος Άγγλος που κατήργησε την ID-Card στην πράξη, αρνούμενος να την παραλάβει, είναι θρησκόληπτος? Πιο άθεος λαός από τους Αγγλοσάξωνες υπάρχει στον κόσμο?
    Η Γερμανική αστυνομία που προειδοποίησε για τις "τρύπες ασφαλείας" που δεν μπαλώνονται με τίποτα στο RFID-chip είναι θρησκόληπτη?
    Διάβασε σε παρακαλώ την τελευταία περίπτωση μαζικής υποκλοπής στοιχείων από εκατομμύρια Διαβατήρια και ID-Cards που αναφέρει η αστυνομία του Μαϊάμι στο ιστολόγιο που σου ανέφερα και άλλα πολλά ΕΞΟΧΩΣ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΣ, ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΩΣ, ΕΞΗΓΗΣΙΜΑ.

    - Η αντίθεση στη Φακελο-Κάρτα έχει σχέση με τη μηδενική ασφάλεια έναντι hacking.
    - Η αντίθεση στη Φακελο-Κάρτα έχει σχέση με το ότι αυτή -αν το θελήσουν αυτοί που κυβερνούν- θα μετατραπεί αμέσως σε Ηλεκτρονικό Πορτοφόλι και Δελτίο Περιορισμού Αγορών Αγαθών, με όλες τις συναλλαγές να περνούν υποχρεωτικά μέσω τραπεζών, αρχίζοντας από την αγορά μιας τσίχλας από το περίπτερο.
    Άρα η αντίθεση στη Φακελο-Κάρτα έχει σχέση με το ότι ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ να τροφοδοτούμε με τους γλίσχρους μισθούς μας την έωλη και χωλή ρευστότητα των τραπεζών, έστω και για μια ώρα, για όσο δηλαδή θα παραμείνει η συναλλαγή στα τερματικά της τράπεζας.
    Ξέρεις τι εικονικές συναλλαγές εκατομμυρίων μπορεί να πραγματοποιήσει η τράπεζα εμφανίζοντας... στα τερματικά της μόνο!!! την πλασματική ρευστότητα που θα της ΧΑΡΙΖΕΙΣ εσύ με τις αγορές σου στο σούπερ μάρκετ?

    - Η αντίθεση στην Φακελο-Κάρτα έχει σχέση με το ότι δεν θα μπορείς να ΟΡΙΖΕΙΣ ούτε για μία μέρα το μισθό σου ή την πληρωμή σου.
    Θα σου τραβούν όλα τα χρήματα που οφείλεις σε δάνεια, κάρτες, εφορια, ΔΕΗ, ΟΤΕ, το ίδιο λεπτό και θα σε αφήνουν με 200 ευρώ!!!
    ΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ. ΨΑΞΤΟ, ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΗΔΗ!!!

    - Η αντίθεση στην Φακελο-Κάρτα έχει σχέση με το ότι θα μπορούν όποτε θέλουν να σου επιβάλλουν περιορισμούς στην αγορά τσιγάρων... βοδινού κρέατος που ρυπαίνει CO2... γάλακτος που επίσης ρυπαίνει με CO2...
    Δεν ξέρω αν άκουσες τον Papandreou να λέει για περιορισμό του βοδινού κρέατος και γάλακτος. Πιστεύεις ότι το είπε εκεί και ως έτυχε? Έχει πει ποτέ ως κυβερνήτης, κάτι το οποίο ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ?

    - Η αντίθεση στην Φακελο-Κάρτα έχει σχέση με το ότι θα μπορεί να χρησιμεύσει και ως ΔΕΛΤΙΟ για να επιβάλλουν αγορά βενζίνης ή δύο αυγών το μήνα π.χ. όπως έγινε με το ΔΝΤ στη Ρουμανία και αλλού, όπως γινόταν στη Σοβιετία.

    Η αντίθεση στην Φακελο-Κάρτα έχει δηλαδή σχέση με πολύ ρεαλιστικές και υπαρκτές καταστάσεις και όχι με κυνήγια ανεμόμυλων και δράκων της αποκάλυψης.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 15/02/2011 12:07:11

      ... και φυσικά για τη Φακελο-Κάρτα στο ιστολόγιο Ελληνικό Συνταγμα, του ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗ δικηγόρου κου Ανδριόπουλου, στον οποίο οφείλουμε και την απόφαση του ΣτΕ για το αντισυνταγματικό της μαζικής απόδοσης ιθαγένειας σε αλλοδαπούς.

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 15/02/2011 12:17:44

      Αλλενάκι ++++
      Σε «κλέβω» , υποσημειώνοντας πως η συντηρητική παράταξη του «ανηκομεν εις την Δύσιν» υποχρεώνεται πλέον να δει με άλλα μάτια αυτόν που πίστευε πως είναι φυσικός σύμμαχος της, δλδ το ελληνικό κράτος, ακόμα και όταν το τελευταίο λειτουργούσε απολυταρχικά όπως επί χουντας.
      Γι αυτό και οι περισσότεροι συντηρητικοί πολίτες στέκονται με αμηχανία μπρος στο φαινόμενο της πολιτικής ανυπακοής στα διόδια, στα ΜΜΜ, στην Κερατέα, απέναντι στην ρουφιανοκάρτα.
      Σιγά-σιγά και εξ ανάγκης , θα υποχρεωθούν να δουν και αυτοί πως δεν υπάρχει άλλη οδός για την διατήρηση της στοιχειώδους αξιοπρέπειας και των βασικών ατομικών ελευθεριών.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ αλλενάκι 15/02/2011 12:26:50

      Αλλο πράγμα το να είσαι κόμμα φοβικό, ένα κόμμα λαπάς που στργγυλεύει τις θέσεις σου για να μην δυσαρεστήσεις κανένα και ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΟ να είσαι ένα κόμμα που να έχει μεν μετριοπαθείς αλλά ξεκάθαρες θέσεις που να τις υπερασπίζεσαι σταθερά αποφασιστικά και με μαχητικότητα.
      Το να σε επαινεί ο "εχθρός" δεν είναι αναγκαστικά κακό. Σε τελευταία ανάλυση "εχθρούς" προσπαθείς να πείσεις για την ορθότητα των απόψεων σου.

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ firiki2010.wordpress.com 15/02/2011 12:35:44

        Οσο για τη δημοσκοπική εικόνα της ΝΔ: "Εννέα συν ένας λόγοι για τη δημοσκοπική εικόνα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ"11/2 στο http://firiki2010.wordpress.com/

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ firiki2010.wordpress.com 15/02/2011 12:45:31

        Χωρίς διακριτές θέσεις, θέσεις τις οποίες να μην μπορεί να αγγίξει καν ο πολιτικός αντίπαλος, δεν ξεχωρίζεις.
        Εννοείται ότι πρέπει ΚΑΙ να τις πιστεύεις τις διακριτές θέσεις, να τις έχεις ενστερνιστεί ειλικρινά, να τις υπερασπίζεσαι, να σου ταιριάζουν, όχι νάχαμε να λέγαμε... για τα μάτια μόνο...

        Η λογική και η εμπειρία λέει, ότι χωρίς διακριτές θέσεις από τον πολιτικό σου αντίπαλο που τυχαίνει και να κυβερνά, ξανα-εκλέγεται αυτός που κυβερνά!

        Η συναίνεση είναι ο τάφος της ΝΔ, ο αντίπαλος το ξέρει και γι αυτό όλα τα παπαγαλάκια και ολόκληρο το σύστημα την πιέζουν προς συναίνεση.

        Γι' αυτό ακούμε συνέχεια: "δεξιό ΚΚΕ η ΝΔ", "ακροδεξιά η ΝΔ" "πατριδοκάπηλη η ΝΔ".

        Δεν σας κάνει εντύπωση ότι αυτά δεν τα λένε για το ΛΑΟΣ, και τα λένε για τη μετριοπαθή, αβρή, ευγενική, διαλλακτική ΝΔ?
        Έλεοοοοοοοοος!

        Ο δρόμος για να κρατήσουμε την πατρίδα μας θα περάσει αναγκαστικά, θέλοντας και μη...- από τη ΝΔ και γι αυτό την πιέζουμε από όποιο σημείο μπορούμε και όπως μπορούμε ως διαδίκτυο.

        Άσε που θεωρώ εφόσον υπάρχει ένα ΔηΣυ η κουβέντα αυτή δεν θα έπρεπε να γίνεται καν!
        Ο κος Σαμαράς έπρεπε να είχε υποδείξει ΣΑΦΩΣ την πόρτα της εξόδου στους ντορικούς και στους κρυπτοντορικούς και οι υπόλοιποι τα κεφάλια μέσα και τα σκυλιά δεμένα!!!

        Η ΝΔ ή θα γίνει Λαϊκή Πατριωτική Δεξιά, ή δεν θα "γίνει" καθόλου!

        • Misha avatar
          Misha @ αλλενάκι 15/02/2011 13:05:53

          Αλλενάκι,
          Η ΝΔ δεν μπορεί να γίνει «Λαϊκή Πατριωτική» όσο μένει εγκλωβισμένη στα αδιέξοδα θεωρήματα του ευρωμονόδρομου.
          Ο Γιουνκερ χθες κατεδάφισε κάθε αυταπάτη.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Misha 15/02/2011 13:08:56

            Αν δεν μπορεί να γίνει Λαϊκή και Πατριωτική ας ετοιμάζεται για 20%.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 15/02/2011 13:10:35

            ... για 20% επί των ψηφισάντων, εννοείται...
            με αποχή 70%!!!

    • kalimera avatar
      kalimera @ αλλενάκι 15/02/2011 12:47:00

      Αλλενάκι, είναι εκπληκτικό να αποδίδεις τον χαρακτηρισμό "ο εντεταλμένος του Πασόκ" σε σχολιαστή και να αποκρύπτεις το "εντεταλμένη του Σαμαρά" για τον εαυτό σου!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ kalimera 15/02/2011 12:52:38

        ότι πεις φίλε/η, χατήρι δεν θα σου χαλάσω... βρες μόνο μία, 1 μόνο, ανάρτηση για Σαμαρά στο ιστολόγιό μου, αποθεωτική και οπαδίστικη.

  25. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 15/02/2011 12:14:55

    Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπέδειξα σε κανέναν, πολλώ δε μάλλον στο antinews, να γράψει αυτό που θέλει η ΝΔ. Αυτό το κάνει το...MEGA και νομίζω ότι κανείς μας δεν θέλει ένα διαδικτυακό MEGA ακόμα και αν αυτό είναι ΝΔημοκρατικό. Επίσης δεν υπέδειξα σε κανέναν να γράψει αυτό που γουστάρω εγώ. Και αυτό είναι Μπομπολέϊκο κόλπο και προσωπικά το έχω καλύτερα να βρεθώ κλειδωμένος σε πατάρι με παρέα έναν ασβό, παρά να αρχίσω να Μπομπολίζω.

    Αυτό που προσπάθησα να πω, προφανώς όχι και τόσο επιτυχημένα, είναι ότι τα ΝΔημοκρατικά, τα Δεξιά, τα Πατριωτικά, τα Σαμαρικά, τα Συντηρητικά-όπως γουστάρετε πείτε τα (Ανεξάρτητα θα τα έλεγα εγώ) Μέσα Ενημέρωσης-καταφέυγουν πολλές φορές σε λαϊκιστικές θέσεις, γεγονός που "δημιουργεί σύγχιση και στον μέσο Νεοδημοκράτη" όπως πολύ σωστά έγραψε και ο firiki2010. Θα φέρω ένα απλό, ελάχιστα πολιτικό και πρόσφατο παράδειγμα για να καταλάβετε τί εννοώ. Μιλώ για την περιβόητη πια "Άσκηση Καταστολής Διαδηλωτών". Η συγκεκριμένη άσκηση είναι μια τυπική άσκηση για ορισμένες μονάδες των ΕΔ η οποία έχει πραγματοποιηθεί πολλές φορές στο παρελθόν. Δυστυχώς όμως τα Ανεξάρτητα Μέσα Ενημέρωσης την παρουσίασαν όπως περίπου και το indymedia: "οι κακοί καραβανάδες που δεν ξεχνούν το χουντικό παρελθόν τους, ετοιμάζονται να αιματοκυλήσουν τον ελληνικό λαό".

    Ε, με συγχωρείτε κύριοι αλλά πρόκειται για MEGA λάθος το οποίο χτυπά άσχημα και αποπροσανοτιλιστικά στον μέσο Έλληνα ο οποίος επιμένω ότι είναι ΝΔκρατης εν υπνώσει.

    Τέλος για την κάρτα του πολίτη. Κι εγώ είμαι ΧΟ και θεωρώ ότι η ελληνική εκκλησία αποτελεί θεμελιώδες συστατικό του κοινωνικής συνοχής μας. Δυστυχώς όμως το να προβάλουμε την Κάρτα του Πολίτη ως όργανο του...Όζι Όζμπουρν. Είναι αστείο, κατά την ταπεινή μου γνώμη, και κυρίως καπελώνει το πραγματικό πρόβλημα με αυτή την κάρτα το οποίο έγκειται στο ολοκληρωτικό ξεβράκωμα της ατομικότητάς μας.

    Και πάλι ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Αστραπόγιαννος 15/02/2011 12:32:24

      "Μιλώ για την περιβόητη πια “Άσκηση Καταστολής Διαδηλωτών”. Η συγκεκριμένη άσκηση είναι μια τυπική άσκηση για ορισμένες μονάδες των ΕΔ η οποία έχει πραγματοποιηθεί πολλές φορές στο παρελθόν. Δυστυχώς όμως τα Ανεξάρτητα Μέσα Ενημέρωσης την παρουσίασαν όπως περίπου και το indymedia: “οι κακοί καραβανάδες που δεν ξεχνούν το χουντικό παρελθόν τους, ετοιμάζονται να αιματοκυλήσουν τον ελληνικό λαό”."

      Και ευτυχώς που βρέθηκαν κάποιοι και αντέδρασαν. Όποιοι και αν ήταν αυτοί. Αντέδρασαν στο απόλυτο αίσχος. Στη ξεφτιλα. Τι δουλειά έχουν οι Ε.Δ. να ασκούνται σε αστυνομικά καθήκοντα και μάλιστα σε καθήκοντα ΜΑΤ.

      Κάποιοι διακιολόγησαν αυτή τη ντροπή προβάλοντας το επιχείρημα ότι πιθανό αυτή η εκπαίδευση να χρειαστεί στις ειρηνευτικές αποστολές... Δηλαδή να πηγαίνουμε σε χώρες που έχουν προβλήματα και πλακώνουμε τους πολίτες τους στο ξύλο. Αν σκεφτόμαστε έτσι και το δικαιολογούμε, μην αμφιβάλουμε ότι κάποια στιγμή θα κτυπήσει και για μας η καμπάνα. Θα μας δέρνουν στην πλατεία συντάγματος τα ΜΑΤ της νέας Βέρμαχτ.

      Αλήθεια η ΝΔ μπορεί να υποστηρίζει αυτές τις πολιτικές;;;

    • Misha avatar
      Misha @ Αστραπόγιαννος 15/02/2011 12:43:14

      Αστραπόγιαννε

      Σου τα λέει μια χαρά ο καθ΄ύλην αρμόδιος «Αρματιστής».
      Και μόνο που υποστηρίζεις αυτές τις πρακτικές δειχνει πως εισαι βαθιά νυχτωμένος για το τι συμβαίνει στην ελληνική κινωνία

      • Αστραπόγιαννος avatar
        Αστραπόγιαννος @ Misha 15/02/2011 13:03:09

        Ε, για να το λες εσύ, αν μου επιτρέπεις και πάντα με βάση τις αναρτήσεις σου, ένας συμπαθών το τσελιγκάτο των Εξαρχείων, μάλλον έτσι θα 'ναι.

        • Misha avatar
          Misha @ Αστραπόγιαννος 15/02/2011 13:08:00

          Με ΜΑΤ και Αρκουδέα για μια ελλάδα νέα, Αστραπόγιαννε...
          Αλλαξε το αντάρτικο νικ, δεν σου παει.

          • Αστραπόγιαννος avatar
            Αστραπόγιαννος @ Misha 15/02/2011 13:19:13

            Να σε ρωτήσω κάτι σοβαρά και αν θες απαντάς. Στην "εξέγερση" του '08 έλαβες ενεργά μέρος ή απλά τη θεωρούσες κι εσύ "εξέγερση"; Η ερώτηση δεν έχει ψήγμ ειρωνείας. Είναι στα πλαίσια μιας προσωπικής "έρευνας".

          • Misha avatar
            Misha @ Αστραπόγιαννος 15/02/2011 13:43:50

            Αστραπόγιαννε,
            Ο ξεσηκωμός του Δεκέμβρη του 2008, με αφορμή την εν ψυχρώ δολοφονία ενός 15χρονου παιδιου από ένα κρατικοδίαιτο φασιστοειδές, είχε κάποια χαρακτηριστικά νεολαιΐστικης εξέγερσης στην αρχή, τα οποία εκμεταλλεύθηκαν στη συνέχεια διάφοροι προβοκάτορες και πλιατσικολόγοι.

            Η Αλέκα τα περιέγραψε άριστα:
            http://www.antinews.gr/2011/02/12/85269/#comment-636628

          • Αστραπόγιαννος avatar
            Αστραπόγιαννος @ Misha 15/02/2011 14:02:41

            Σ' ευχαριστώ για την ειλικρίνεια με την οποία απάντησες. Είναι προφανές ότι βρισκόμαστε σε διαφορετική όχθη του ίδιου ποταμού. Ας σκεφτούν οι υπόλοιποι συνομιλητές τώρα γιατί η ΝΔ δεν μπορεί να καρπωθεί την φθορά του ΠΑΣΟΚ. Το να αποτινάξουμε από πάνω μας την ψευδεπίγραφη παπαρολογία του μεσαιοχωρίτικου κόμματος ήταν απαράιτητη. Τον να μπολιάσουμε όμως την αγνή λαϊκή, πατριωτική ιδεολογία μας με καταβολάδες σταλινικής προελεύσεως και θεωρίες συνωμοσίας, διανθσιμένες με στρατιές ταξικών πρακτόρων και παρακαρτικών προβοκατόρων, θα μας δημιουργήσει ακόμα περισσότερα προβλήματα.

            Με ειλικρινώς φιλικά ασιθήματα. Δεν πρόκειται περί προσωπικής αντιπαραθέσεως.

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 15/02/2011 14:23:34

            Αστραπόγιαννε

            Δεν με αφορά τι θα κάνει η ΝΔ.
            Για τον Σαμαρά με κόφτει λίγο γιατί φαίνεται πως αγαπά τον τόπο, είναι πατριώτης κι έχει προσωπικό έρμα, τσίπα και άντερα όπως έδειξε η κόντρα του με το μητσοτακαίικο και το 1993 και πρόσφατα.
            Και ως τέτοιον, τον θεωρώ σημαντικό εν δυνάμει παράγοντα απεμπλοκής της πατριδας από τη ΝΕΑ ΚΑΤΟΧΗ και τον εσμό των δοσίλογων ταμειοτσολιάδψων του ΔΝΤ.

            Η «αγνη , πατριωτική ιδεολογία» σας πέθανε στον Αττίλα 2 και στη συνθήκη της Λισσαβώνας.
            Αν θέλετε ελεύθερη κι ανεξάρτητη πατρίδα, χωρίς εκατομμύρια πεμπτοφαλαγγίτες οσμανιδών και χωρίς κατοχικούς επιτρόπους , δεν έχετε πολλές επιλογές πέραν του δρόμου που ακολούθησε η Λέλα Καραγιάννη, ο Γρίβας Διγενής στην Κύπρο, ο Σπύρος Μουστακλής και ο ναύαρχος Παππας επί χούντας, δλδ ΑΝΥΠΑΚΟΗ και ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.

            Εκεί θα συναντηθούμε. Σε αδιέξοδες επιλογές , υπαγορευμένες από τη βρυξελλιώτικη νομενκλατούρα, θα πορευετείτε με τους φαιοπράσινους «Τιραμόλες», «Σεραφίνο» , «Πόλντο» και λοιπούς χατζηαβάτες του θεάτρου πολιτικών σκιών.

  26. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 15/02/2011 12:14:57

    tiramola γεια χαρά.
    Σύμφωνα με την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία ,την ημέρα που η Τρόικα μας εξευτέλισε και προανήγγειλε την πώληση του ΟΠΑΠ, ο Γερουλάνος διόρισε στο Δ.Σ. του ΟΠΑΠ τον Π. Βενιέρη . Ενα πρόσωπο το οποίο 17 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ είχαν καταγγείλει για Χρηματιστηριακή απάτη όταν η Ν. Δ. τον είχε τοποθετήσει σε ΕΛΠΕ και ΕΚΟ.
    Αυτό εννοείς συλλογική προσπάθεια;

    • Misha avatar
      Misha @ αλλήθωρος 15/02/2011 12:31:05

      Ο Τιραμόλα εννοεί «συλλογική προσπάθεια» την στοργή και φροντίδα στους Τσουκατομαντέληδες , τους Ακηδες και τους Σημίτηδες.
      Εννοεί συλλογική προσπάθεια το διακομματικό κουκούλωμα της Ζήμενς, του Βατοπεδίου, των υποβρυχίων που γέρνουν, των ομολόγων κ.ο.κ.
      Και όλα αυτά υπό το γελοίο επιχείρημα του «νεου πατριωτισμού» υπέρ Μπόμπολα, Κόκκαλη, και ΔΝΤ.
      Πίσσα και πουπουλα και νέφτι στους πισινούς των παπαγάλων του ΓΑΠ!

    • rs avatar
      rs @ αλλήθωρος 15/02/2011 12:55:07

      Σαφώς "συλλογική προσπάθεια" Της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ εννοείται! Το βόλεμμα υμετέρων οι οποίοι - ω! του θαύματος- είναι και των..."άλλων",.
      Άλλωστε είναι γνωστό άθλημα παλαιώθεν.

  27. cveng avatar
    cveng 15/02/2011 12:16:58

    θα διαφωνησω (σχεδον) καθετως και οριζοντιως.βεβαια τα ΜΜΕ εχουν τεραστια ευθυνη και τεραστια δυναμη να επηρρεαζουν την κοινη γνωμη και να παρουσιαζουν το ασπρο μαυρο.
    αλλα ΟΤΑΝ δινουν το βημα σε στελεχη της ΝΔ γιατι αυτοι δεν επαναστατουν?γιατι τη ΜΙΑ αυτη φορα που παρουσιαζονται στα καναλια δεν σαρωνουν με τη λογικη των αποψεων τους?
    παρακολουθουσα χθες -απορω και γω με τον εαυτο μου- τα δυο talk show χθες το βραδυ σε μεγκα-αλτερ.φρασεολογια οπως ακριβως τα προηγουμενα χρονια,προσβολες να ερχονται και να περνουν αναντιρρητα,κουβεντες του αερα και μια ξεπνοη φωνη να λεει: ''θα διαφωνησω αν μου επιτρεπετε''.
    συγνωμη αλλα δεν καλυφθηκα.τα μεσα δεν φταινε εξολοκληρου...η πληρης παραδοση στην εξουσια τους, το ''go with the flow'', και οι λοιπες αηδιες περι πολιτικως ορθης αντιπολιτευσης και φρασεολογιας.αυτα κατα τη γνωμη μου φταινε,μην κλεινουμε τα ματια και στα αυτονοητα πια.καλυτερη αντιπολιτευση και με πιο ισχυρα επιχειρηματα στο πασοκ εκανα πριν χρονια στα αμφιθεατρα του πολυτεχνειου,που αν μη τι αλλο φιλικο δεν ειναι.

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ cveng 15/02/2011 12:33:40

      Μα αυτό δεν λέω φίλε μου; Η ΝΔ θα μπορούσε κυριολεκτικά να ξεσκίσει το ΠΑΣΟΚ σε ορισμένα θέματα και να τους κάνει να παραμιλάνε. Αντ' αυτού ασχολείται με τους...φορτηγατζήδες και δεν πείθει για το δίκιο της. Ακόμα και το γεγονός ότι φέτος η γρίππη βγήκε εκτός ελέγχου είναι έργο ΠΑΣΟΚ σε αγαστή συνεργασία με τα παπαγαλάκια του. Πέρυσι που κυβερνούσε ο κακός Καραμανλής όλα τα νταβατζοκάναλα φώναζαν "πού είναι τα εμβόλια, μόνο τόσα παραγγείλατε άχρηστοι, πότε θα έρθουν, γιατί η Γαλλία τα πήρε πρώτη, ποιος θα μας τα κάνει". Μόλις πέρασε ο χειμώνας ξαναφώναζαν "γιατί παραγγείλατε τόσα πολλά, τώρα τί θα τα κάνουμε, ξεφτίλες πήρατε μίζες για τα εμβόλια την ώρα που η χώρα κατέρρεε". Φέτους MUGA Channel. Ήρθε ο ΓΑΠ και χάρη στις ιδιότητες Dettol που διαθέτει, έδιωξε και την γρίπη. Αποτέλεσμα; Από την περυσινή παράκρουση περάσαμε στο φετεινό εφησυχασμό και ο πολίτης σου λέει "ρε δε πά' να γ.....τε. Εσείς με κοροίδέυετε, ποια γρίπη και μ....ες. Σιγά μην κάνβ το εμβόλιο". Και έτσι μια χώρα 11 εκατομμυριών κατοίκων έφτασε να μετρά περισσότερους νεκρούς από 11 συνολικά ευρωπαϊκές χώρες μαζί με πολλαπλάσιο πληθυσμό. Γιατί λοιπόν η ΝΔ δεν τα λέει τα πράγματα έτσι ακριβώς.

      • cveng avatar
        cveng @ Αστραπόγιαννος 15/02/2011 12:52:46

        ως απαντηση προς το τελευταιο σου ερωτημα-ρητορικο μεν αλλα...-φοβαμαι μην μπουμε σε νεο κυκλο απογοητευσης απο το κομμα οπως με τον Κ.Κ....χειροτερο ειναι να εχεις ελπιδες για κατι καλο και να αποδεικνυεται μουφα,παρα να ξερεις τι εχεις να περιμενεις απο την αρχη...εχει καταντησει να ειμαι νεος ανθρωπος και να απογοητευομαι απο τωρα για τα πολιτικα πραγματα του τοπου-αλλα και του εν λογω χωρου-.οταν φτασω 70??

      • Misha avatar
        Misha @ Αστραπόγιαννος 15/02/2011 13:38:48

        Και με τη γρίππη εκτός τόπου και χρόνου...
        Η συμπαιγνία αποκαλύφθηκε πως ήταν έμπνευσης του Π.Ο.Υ σε συνεργασία με τις φαρμακευτικές εταιρείες.
        Η θνησιμότητα του υιού της γρίππης των χοίρων (του μετονομασθέντος αρχικά σε γρίππη Α και στη συνέχεια σε Η1Ν1 , για να μη θιγούν οι εταρείες βιομηχανικής κτηνοτροφίας από όπου ξεκίνησε το συγκεκριμένο στέλεχος) έλεγαν πως θα είναι 6-7%, σήμερα υπολογίζεται στο 0.025% όσων νοσήσουν , σχεδόν υποπενταπλάσιο από αυτή της εποχιακής γρίππης.

        Οι κυβερνήσεις, οι πανεπιστημιακοί λοιμωξιολόγοι, τα ΜΜΕ συμμετείχαν (άλλοι άθελα και άλλοι εν γνώσεί τους) στην εκστρατεία παραπλάνησης , κατατρομοκράτησης και εξαπάτησης των πολιτων με μόνο τελικά κερδισμένο τις φαρμακοεταιρείες.

        Πού είναι τα 16 εκ εμβόλια που παρήγγειλε ο Αβραμό, οέο;

        • Αστραπόγιαννος avatar
          Αστραπόγιαννος @ Misha 15/02/2011 16:10:38

          Θα σου πω πού, κατά τη γνώμη μου, οφείλεται η χαώδης διαφορά απόψεων μεταξύ μας. Και οι δυο είμαστε πολιτικά όντα ως φαίνεται. Το ότι ανήκουμε σε διαφορετικές πολιτικές σχολές σκέψεις δεν έχει και πολύ σημασία. Αυτό που μας διαφοροποιεί ριζικά είναι ο τρόπος που προβάλουμε τα γεγονότα. Εγώ τα περνώ πρώτα από την κρισάρα της λογικής και στη συνέχεια τα χρωματίζω, όπως όλοι μας άλλωστε, με βάση τις ιδεολογικοπολιτικές μου καταβολές. Εσύ κάνεις ακριβώς το αντίθετο: πρώτα τα διυλίζεις από το ιδεολογικοπολιτικό σου πρίσμα και μετά προσπαθείς να εκλογικεύσεις. Αυτό, κατά τη γνώμη μου, αναπόφευκτα στρεβλώνει τις πραγματικές διαστάσεις των γεγονότων.

          • Misha avatar
            Misha @ Αστραπόγιαννος 15/02/2011 17:26:27

            Αστραπόγιαννε,

            Μακάρι να τα περνούσες από την κρισάρα της απλής κοινήςλογικής...Δυστυχως έχεις επιλέξει να αναπαράγεις , υπό ένα αντάρτικο και αντιεξουσιαστικό παρωνύμιο, την χειρότερη πλευρά της καθεστωτικής προπαγάνδας , όπως ακριβως κάνουν αυτοί που δήθεν καταγγέλεις , η Τρέμη και οι λοιποί παπαγάλοι των εργολάβων και των τραπεζιτών.
            Ενδεικτικά για το colpo grosso της γρίππης:
            h--p://www.homeopathy.gr/homeopathy/h1n1-end-of-pandemic.html

          • Αστραπόγιαννος avatar
            Αστραπόγιαννος @ Misha 15/02/2011 17:50:17

            Τώρα στα σοβαρά μου αναφέρεις ως πηγή ένα site ομοιπαθητικής; Πλάκα μου κάνεις; Ξέρεις γιατί έφτασε 7 δις ο πληθυσμός της Γης; Ξέρεις γιατί τα παιδιά στον δυτικό κόσμο δεν πεθαίνουν από ιλαρά; ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΜΒΟΛΙΟ και εφευρέτης είναι ο γ....νος Λουί Παστέρ πριν 100+ χρόνια. Εκτός και αν και αυτός ήταν όργανο των φαρμακευτικών εταιριών και των καπιταλιστών. Έλεος ρε παιδιά πια. 'Ελεος.

            Τελικά όντως τρία Gallactica πλησιάζουν στη Γη. Δεν εξηγείεται αλλιώς.

          • Misha avatar
            Misha @ Αστραπόγιαννος 15/02/2011 18:04:21

            Αστραπόγιαννε

            Άσε την ομοιοπαθητική κατά μερους και διάβασε αυτά που γράφονται στο παρατεθέν άρθρο με συγκεκριμένες βιβλιογραφικές παραπομπές.
            Το παραμύθι της ανυπαρκτης πανδημίας καταγγέλθηκε και αποκαλύφθηκε και από το ευρωκοινοβούλιο.
            Αν δε μπορείς να αντιληφθείς ούτε καν αυτή την σκαστή και χονδροειδή απάτη, πώς να μπορεσεις να έχεις λογική θεωρηση για τα υπόλοιπα λιγότερο προφανή;

        • Θα θα θα! avatar
          Θα θα θα! @ Misha 15/02/2011 16:24:49

          @ Misha

          Καληνύχτα, στα Εξάρχεια της στέπας...

          Το 1 εμβόλιο ξέρω πού είναι: το έκανε η Μαριλίζα. Τα άλλα 15.999.999 να αναζητάς.

          • Misha avatar
            Misha @ Θα θα θα! 15/02/2011 17:32:39

            @Θαθαθα

            Ψάξε να βρεις ποια φαρμακευτική ήταν στα πρόθυρα πτώχευσης το 2008 και αναθάρρησε με τις τεράστιες παραγγελίες εμβολίων για την γρίππη των χοίρων.
            Καλό ξημέρωμα στο Κολωνάκι των σνιφαδόρων

  28. Έρεβος avatar
    Έρεβος 15/02/2011 12:19:47

    Όλοι γνώριζαν ότι κάποια στιγμή ο συνεχής δανεισμός και η συσσώρευση χρέους θα οδηγούσαν εδώ που φτάσαμε. Η προεπιλογή από τον ΓΑΠ του ΔΝΤ δεν είναι πατέντα δική του αποτελούσε το σίγουρο escape plan του ΠΑΣΟΚ χρόνια τώρα.

    Η λογική απλή:
    1) Δανειζόμαστε για να συντηρούμαστε στη εξουσία.
    2) Με τα δανεικά τρώμε εμείς και η παρέα μας τον άμπακα.
    3) Αφήνουμε στα πιο λαμόγια της αντιπολίτευσης να φάνε και αυτοί κανένα ξεροκόμματο. Έτσι τους έχουμε και αυτούς ψιλομπλεγμένους για να μην πολυμιλάνε.
    4) Τους αυνάνες που μας ψηφίζουν τους πετάμε κάπου στο δημόσιο πρακτικά άεργους έτσι ώστε σιγα-σιγά να χάνουν και το έλαχιστο μυαλό που είχαν. Παράλληλα τους δίνουμε την ψευδαίσθηση του πλούτου με εύκολα δανεικά από τις τράπεζες. Σε λίγο καιρό ακόμα και ο πλέον ικανός απόφοιτος του ΜΙΤ γίνεται μια καταχρεωμένη και πλήρως εξαρτώμενη από το σύστημα ΠΑΣΟΚ οντότητα.

    Φυσικά τι γίνεται όταν έρθει η στιγμή της χρεωκοπίας. Ε αυτό το βλέπουμε σήμερα. Εμείς δεν κάνουμε τίποτα. Φέρνουμε το ΔΝΤ και βγάζει αυτό το φίδι από την τρύπα. Αυτό είναι το κακό, εμείς είμαστε το καλό ΠΑΣΟΚ των παροχών αυτοί οι κακοί του ΔΝΤ που φταίνε για όλα. Παράλληλα βέβαια στους πλεόν ηλιθίους που το ψηφίζουν λένε ότι όλα είναι παροδικά και ότι σε λίγο πάλι θα βρέχει δανεικά, αρπαχτές και διορισμοί οπότε κάτσε ήσυχα για να σε'χουμε πρώτον στη λίστα εξυπηρέτησης.

    Τι να λέμε, το ΠΑΣΟΚ δεν είναι κόμμα, είναι επιχείρηση διαχείρησης κρατών προς ίδιον όφελος. Βασικά μια καλή ιδέα είναι να το κάνουν franchise και να το πουλάνε και σε ηγεσίες άλλων κρατών. Σίγουρα θα υπάρξει μεγάλη πελατεία σε πολλές χώρες του υπανάπτυκτου τρίτου κόσμου.

    Λίγο πράγμα είναι; Ποιο άλλο σύστημα διακυβέρνησης μπορεί να δίνει ψευδαίσθηση δημοκρατίας, ευημερίας και ελευθερίας στους υπηκόους του, σίγουρα προσωπικά κέρδη στους κυβερνώντες, σίγουρη παραμονή στην εξουσία για τουλάχιστον 20 χρόνια χωρίς επαναστάσεις και παρατράγουδα. Και φυσικά σίγουρο escape plan όταν το "αεροπλανάκι" πάψει πλέον να αποδίδει και επέλθει η χρεωκοπία.

    Βέβαια ένα πρόβλημα που μπορεί να δημιουργηθεί είναι να ζητήσει προμήθεια πάνω στο franchise και το ΔΝΤ...

  29. drider avatar
    drider 15/02/2011 12:49:29

    Κατά τη γνώμη μου, η ΝΔ δεν έχει σαφή πολιτική γραμμή σε πολλά ζητήματα. Αν είχε ξεκάθαρη θέση στα κυριότερα και φλέγοντα ζητήματα, δεν θα ήταν δυνατόν να καπελωθεί από οποιαδήποτε προπαγάνδα - διαδικτυακή ή όχι. Συγκεκριμένα:

    1) Στο αίτημα του λαού για δικαιοσύνη: Ακροβασίες από "εξεταστική" επιτροπή σε "εξεταστική", ενώ στον απλό πολίτη έχει εμπεδωθεί ότι ο κοινοβουλευτικός έλεγχος είναι ελλιπής (το θέτω ευγενικά) και ότι οι επιτροπές αποτελούν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για κουκούλωμα των σκανδάλων. Αναφορικά με το κίνημα των πολιτών "δεν πληρώνω" ο αρχηγός της δηλώνει ότι το πασοκ καλλιεργεί την "γενικευμένη ανομία"... αλήθεια αυτό καταλάβαν από τη συγκεκριμένη στάση των πολιτών; Ότι ξύπνησαν μια ωραία πρωία αρκετοί συμπολίτες μας και είπαν τι παρανομία να κάνω σήμερα; Η μήπως ότι αυτό είναι μια βαθιά πολιτική πράξη και συνειδητοποίηση του τι συνέβαινε και τι συνεχίζει να συμβαίνει στη χώρα;

    2) Για τους μετανάστες: Όταν δούλευαν "τσάμπα" για τα ολυμπιακά έργα, καλλιεργούσαν τα χωράφια των Ελλήνων, φροντίζανε τους ηλικιωμένους μας ήταν καλοί αλλά τώρα έχουν παραγίνει πολλοί; Τους θέλει ή δεν τους θέλει η ΝΔ; Ποιούς θέλει (φαντάζομαι δεν είναι πρόθεση της να τους διώξει όλους); Ποιές είναι οι διαδικασίες ενσωμάτωσης που προτείνει για αυτούς που καλώς ή κακώς θα παραμείνουν στη χώρα; Ποιές είναι οι προτάσεις της για το κέντρο της Αθήνας που έχει εγκαταληφθεί στην τύχη του, και έχει οριοθετηθεί ως προνομιακό πεδίο για σπέκουλα και για όσους εφαρμόζουν προγράμματα εξευγενισμού ολόκληρων γειτονιών/περιοχών (με το αζημίωτο φυσικά); Ποιά είναι εν γένει η μετανευστική πολιτική που προτείνει;

    3) Για την οικονομία: Δεν ψήφισε το μνημόνιο (και καλώς έπραξε κατά τη γνώμη μου) αλλά στηρίζει την κυβέρνηση σε "κρίσιμα" ν/σ που απορρέουν από το μνημόνο, όπως η ίδια επιχαίρει. Ποιό μοντέλο ανάπτυξης οροματίζεται για τη χώρα (μια από τα ίδια μέχρι σήμερα, με γνωστά θύματα τους εργαζομένους και τα δικαιώματα τους - εργασιακά/ασφαλιστικά κτλ. - ας μας εξηγήσει και αυτό το σκέλος); Αν θέλει να βαυκαλίζεται ότι είναι με τη μεσαία τάξη, με τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες κτλ. γιατί δεν τους προστάτευσε έναντι των ντόπιων "νταβατζήδων" και μονοπωλίων στα χρόνια που ήταν κυβέρνηση; Που διαφωνεί ουσιαστικά με τη κυβέρνηση για το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων που ανακοινώθηκε (στο ύψος - 50 δις, στο τρόπο - αξιοποίηση/πώληση); Ένα είναι σίγουρο: ότι τώρα που είμαστε με το μαχαίρι στο λαιμό, πόσο μάλλον αφού έχει "εμπεδωθεί" για χρόνια η κουλτούρα απαξίωσης και μετέπειτα παραχώρησης της δημόσιας περιουσίας, οι ξένοι δανειστές μας είναι εδώ και τα θέλουν όλα εδώ και τώρα (και κοψοχρονιά).

  30. καινός avatar
    καινός 15/02/2011 12:58:59

    Διαφωνώ με το άρθρο...

    Αν το μπλόγκ δεν δηλώνει επίσημα βαμμένο (οπότε χάνει αυτομάτως κάποια από την δυναμική του) πρέπει να δουλεύει ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ και ΔΙΚΑΙΑ, χωρίς να κάνει κομματική προπαγάνδα, δηλαδή ακριβώς όπως ακριβώς περιέγραψες και δαιμονοποίησες ...

    Το ζήτημα είναι να ακούσει η Νέα Δημοκρατία αυτά τα μπλόγκς και αυτό τον κόσμο, και όχι για άλλη μια φορά ο κόσμος και τα μπλόγκς να γίνουν φερέφωνα της (κάθε) Νέας Δημοκρατίας και του (κάθε) Σαμαρά.

  31. soylis avatar
    soylis 15/02/2011 13:50:29

    Οι ανθρωποι ειναι επαγλεματιες ψευτες. Επικυνδινοι μεχρι αηδιας. Θελουν κρεμαλα. Το σημειο που πλεον ψευδονται , το σημειο που πλεον προσπαθουν να μας κανουν πλυση εγκεφαλου , ειναι ανεφ επιστροφης.

    Κοιταχτε λιγο ενα παραδειγμα.
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=257643&cid=6
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231078592
    http://www.inews.gr/1/exairountai-oi-michanodigoi-apo-tis-metataxeis-stis-astikes-sygkoinonies.htm
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231078592

    πρωτη ειδηση στις 14 Φεβρουαριου Εξαιρούνται οι μηχανοδηγοί από τις μετατάξεις.
    Πηγαν λυπων οι μηχανοδηγοι στον Ρεπα να των ρωτησουν αν οντως ισχυει, σημερα στης 15 Φεβρουαριου.
    Μαντεξτε. Ο πατερας μου βγαινει στην συνταξη σε 2 μηνες... και μετατασεται.
    Η απαντηση του ηταν οτι αυτα τα αθρα δεν αφορα αυτους .... "τους μηχανοδηγους".
    Μη κρατατε το παραδειγμα για ουσια. Κρατηστε το γεγονος οτι που εβαλαν τα εξαγορασμενα παπαγαλακια τους να σας κανουν πλυση εγκεφαλου , ενω στην πραγματικοτιτα απο πισω κλεινουν σπιτια.

  32. zagor avatar
    zagor 15/02/2011 16:35:04

    Αστραπόγιαννε έχεις πολλά δίκια σε αυτά που λες αλλά δυστυχώς το διαδίκτυο ναι μεν το χρησιμοποιούν σήμερα περισσότεροι από ποτέ αλλά οι περισσότεροι είναι νέοι απολίτικ που δεν τους ενδιαφέρει η πολιτική και τα κομματα δεν ψηφίζουν καν και δεν ασχολούνται γενικώς με τα κοινά. Οι συντριπτική πλειοψηφία ενημερώνεται ακόμη από τα δελτία των οχτώ όπου εκεί η Ν.Δ δεν έχει καμμία τύχη. Και δεν έχει γιατί δεν παράγει πολιτική δεν βγάζει ειδήσεις θετικές σαν κόμμα. Αφενός μεν γιατί ο ΣΑΜΑΡΑΣ δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί κάνει μια δήλωση τον μήνα και άλλη μια εμφάνιση το δίμηνο στη βουλή και γιατί τους υπόλοιπους Βουλευτές τομεάρχες κλπ δεν υπάρχει κανείς να τους συντονίσει και ο καθένας κάνει ότι του κατέβει. Που είναι π.χ οι τομεάρχες της υγείας να καταγγείλουν την ανυπαρξία της Κυβέρνησης με την επιδημία της γρίππης που όπως πολύ σωστά επισημαίνεις έχει ήδη στοιχίσει την ζωή σε 62 ανθρώπους? Εγώ βρίσκομαι στο στάδιο της ανάρρωσης από την γρίπη Η1Ν1 ούτε ξέρω από που κόλλησα και ούτε πόσους άλλους έχω κολλήσει εγώ. Φαντάζεσαι να είχαμε αυτή την έξαρση επί Ν.Δ. Όχι μόνο την παραίτηση του αρμοδιου υπουργού αλλά ολόκληρης της κυβέρνησης θα απαιτούσε το ΠΑΣΟΚ και τα πασοκάναλα θα το έπαιζαν μερόνυχτα.Τώρα μούγκα στην στρούγκα. Αλήθεια αφού η ΝΔ ζητάει την παραίτηση του ΠΑΠΑΚΩΝ/ΝΟΥ γιατί δεν υποβάλλει πρόταση μομφής στη βουλή? Δεν το κάνει διάβασα γιατί θα συσπειρωθούν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Ε και? Μήπως έχει κάποιος απ'αυτούς τα αρ..... να καταψηφισει νομοσχέδιο στη βουλή, όλοι τους είναι κόττες. Αντίθετα θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε τη θέση του ΛΑΟΣ και του ντοροκόμματος των αποστατών που θα ξεμπροστιάζοταν ακόμη μια φορά ως δεκανίκια του ΠΑΣΟΚ, ενώ και οι Πολίτες θα έβλεπαν ότι αυτά που λέει η Ν.Δ τα εννοεί και ότι δεν αποτελούν επικοινωνιακές φούσκες. Πάντως με τον ΜΙΧΕΛΑΚΗ βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη βελτίωση επικοινωνιακά, σταράτες και τσεκουράτες απαντήσεις καθαρές θέσεις, γρήγορα αντανακλαστικά, επιθετικό και όχι απολογητικο ύφος αναγκασαν μέχρι και τον κυβερνητικό ψευτοθόδωρο ή Πεταλωτή να ζητήσει την προστασία του Σαμαρά, γιατί είχε βρει και αλώνιζε μόνος του μέχρι τώρα. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι με ένταση και ξεκάθαρο αντιπολιτευτικό λόγο σε λίγο τα ποσοστά της ΝΔ θα πάρουν την ανιούσα. Αλλοίμονο δηλ. αν δεν συμβεί αυτό με μια κυβέρνηση επικίνδυνων ερασσιτεχνών.

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ zagor 15/02/2011 17:06:22

      Κοίτα να...δεις (τρελή φράση, μου αρέσει πολύ). Η ΝΔ σήμερα βρίσκεται στο μεταίχμιο ανάμεσα στο παλιό και το καινούριο. Το παλιό το γνωρίζουμε όλοι: ένα κόμμα το οποίο χωρίς να είναι ένοχο για τίποτα είναι εξόχως ενοχικό. Ένα κόμμα που δεν τολμούσε να πεί ότι έχει και δεξιά στοιχεία. Μιλάμε για απόλυτη σχιζοφρένεια. Το καινούριο, όπως και κάθετι καινούριο, καλύπτεται εν μέρει από την αχλή της αβεβαιότητας, η οποία στην περίπτωση της ΝΔ είναι ακόμα πιο πυκνή καθώς ο Σαμαράς καλείται εκ των πραγμάτων να ορίσει νέα πορεία στηριζόμενους σε παλιούς καπεταναίους.
      Υπό αυτές τις συνθήκες και μέχρι η ΝΔ να διαβεί οριστικά τον Ρουβίκωνα, πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος της λαναθασμένης πορείας. Αυτό προσπαθώ να επισημάνω μέσα από τις αναρτήσεις μου.
      Θέλουμε μια νέα ΝΔ; Φυσικά.
      Πρέπει να αφήσουμε πίσω τις αρχι....ες του μεσαιοχωριτσιμού; Εννοείεται.
      Οφείλει η ΝΔ να αποκτήσει και κινηματικά χαρακτηριστικά; Απαραιτήτως.
      Χρειάζεται η σύνθεση απόψεων και θέσεων; Ασυζητητί.
      Θα έχουμε ως αιχμή των προσπαθειών μας το αξιακό μας πλαίσιο και το ηθικό μας πλεονέκτημα (σοβαρά το γράφω αυτό); ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ.
      Πρέπει όμως για να κάνουμε όλα τα παραπάνω να ξεχάσουμε τον αστικό μας χαρακτήρα; ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΔ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

      • Καποιος_ακομματιστος! avatar
        Καποιος_ακομματιστος! @ Αστραπόγιαννος 15/02/2011 17:38:20

        To τραγικο λαθος θα ηταν να ξαναβγει η ΝΔ!
        Η Ελλαδα χρειαζεται κατι παραπανω απο ενα ανανεωμενο κομμα!
        Η ιδεα "Δημοκρατικοι-Ρεπουμπλικανοι" μονο προβληματα εχει δειξει...
        Ειστε παραπλανημενοι και αφελεις! ΝΔ και Πασοκ ειναι το ιδιο! (και ολα τα κομματα φυσικα)
        Αν δεν αλλαξουμε συντομα ιδεολογια, να κινηθουμε σε νεους μη πεπατημενους δρομους, τα πραγματα μονο καλα δε θα ειναι!!!

  33. Factorx avatar
    Factorx 15/02/2011 21:32:08

    Δες επερωτήσεις της ΝΔ στην Βουλή και εδώ. Και ξεκόλα απο το ΛΑΟΣ

  34. Mikros Exerevnitis avatar
    Mikros Exerevnitis 15/02/2011 22:11:03

    Δημοσιογράφοι της σειράς που δεν μπορούν να γράψουν ένα δικό τους κείμενο της προκοπής, στήνουν βιομηχανία "αποκλειστικών" ειδήσεων βγαλμένες απ' τα σκουπίδια, προκειμένου να δικαιολογήσουν τα ρομποτάκια που τους εκτόξευσαν ξαφνικά στις πρώτες θέσεις:

    Ειδήσεις απλής λογικής:

    Υποψήφιος ο Μανόλο στην Α', Β' ή Γ' Αθηνών...
    σπουδαίο αποκλειστικό!! Απλή λογική να διαθέτει κάποιος, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ο Μ. Μαυρομάτης, από τους πλέον δραστήριους Ευρωβουλευτές και σεμνούς ανθρώπους, θα είναι κάπου υποψήφιος...
    που είναι το αποκλειστικό;



    Ειδήσεις γνωστές και στην Κουτσή Μαρία:

    Σαμαράς-Παπανδρέου μίλησαν στο τηλέφωνο...
    υπάρχει Έλληνας που δεν ξέρει ότι όχι μόνο αυτοί αλλά και οι προηγούμενοι εδώ και 15-20 χρόνια έχουν τακτικές επαφές και αν δεν μιλήσουν στο τηλέφωνο θα μιλήσουν κάπου αλλού που θα βρεθούν μαζί;
    Που είναι το αποκλειστικό;



    Διαφημιστικές προβολές, καταχωρημένες σαν ειδήσεις:

    Ποιος είναι ο κύριος Λειβαδάς; Τον ξέρει κανείς;
    Μάλλον όχι... γι αυτό σκέφτηκε να βάλει μια διαφημιστική καταχώρηση στις παραπολιτικές αγγελίες μπας και τον γνωρίσει κάποιος και το πει σε κάποιον και μάθει και ο Σαμαράς ποιος είναι ο κύριος στον οποίο δήθεν έχει καπαρώσει θέση υποηφίου...
    Από πότε οι διαφημιστικές καταχωρήσεις λογίζονται σαν αποκλειστικότητες;



    Α θα ξέχναγα το σπουδαιότερο που μάθαμε σήμερα!!!
    Ο Ξενάκης ξέρετε αυτός που λέει ειδήσεις στο ΑΛΤΕΡ, όχι μόνο όταν δεν προλαβαίνει ο Χατζηνικολάου αλλά ούτε καν ο Παυλόπουλος...
    θα πάει λέει στο ΒΗΜΑ FM;
    Εδώ ποιο είναι το αποκλειστικό; Ότι δεν έχει κλείσει ακόμα ο BHMA FM;



    Τέτοιες αποκλειστικότητες έχουμε και μεις να φάνε οι κότες αμά έχουμε από πίσω μας μηχανισμό ολόκληρο να δουλεύει για πάρτη μας...

    καμία αποκάλυψη σαν αυτές που κάνουν κατά καιρούς το antinews, το taxalia ή το olympia έχεις ρε φίλε;

    Αν δεν έχεις μη μας ζαλίζεις με τα τριτοκλασάτα αποκλειστικά....

    ΥΓ. Εμείς εδώ είπαμε δεν βγάζουμε ειδήσεις και δεν σας πουλάμε το αυτονόητο όπως με τα τηλεφωνήματα Σαμαρά-Παπανδρέου σαν αποκλειστικό... μόνο σχολιάζουμε και ξεθάβουμε ειδήσεις που ξεβρακώνουν τα παπαγαλάκια...


    --
    Ανάρτηση Από τον


    http://dexiextrem.blogspot.com/2011/02/parapolitiko.html

  35. Δόκ avatar
    Δόκ 16/02/2011 10:39:24

    @Αρματιστή πήγαινε το παραπάνω

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.