#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/09/2009 14:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μόνο στην Ελλάδα ο αρχηγός των μυστικών υπηρεσιών πάει να πολιτευτεί με άλλο κόμμα

 

Σε καμία χώρα του κόσμου που σέβεται τον εαυτό της δεν θα συνέβαινε το κάζο με τους Πακιστανούς. Σε αυτήν την χώρα θα πήγαινε το «Αλλοδαπών» - και όχι η ΕΥΠ – και θα έβρισκε τους 4, 5, 13 Πακιστανούς , «που μένουν στην γωνία παρακάτω στο Ρέντη», και θα τους έλεγε ελάτε από το τμήμα να δούμε αν έχετε δελτία. Και θα τους κρατούσε το πολύ δυο ημέρες.

 Στην Ελλάδα όμως ο τότε διοικητής της ΕΥΠ πρέσβης κ. Κοραντής επέλεξε να τους απαγάγει κανονικά και να τους οδηγήσει με κουκούλες και βανάκια μυστικά σε γιάφκες της ΕΥΠ τις οποίες την επόμενη ημέρα γνώριζαν όλοι οι καλά πληροφορημένοι δημοσιογράφοι.

Δεν είχε κανένα λόγο να ενεργήσει έτσι ο κ. Κοραντής. Και το ερώτημα που τίθεται είναι απλό: Ήταν τόσο ερασιτέχνης; Ή μήπως όλη αυτή η μεθόδευση αποσκοπούσε στο να ρεζιλευτεί για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση που τον επέλεξε γι αυτήν την θέση; Ο κ. Σταϊκούρας τι λέει;

Οι ρεπόρτερ και οι ιστορικοί του μέλλοντος θα απαντήσουν ασφαλώς και σε ένα άλλο ερώτημα; Ποιους συνέφερε εκείνη η απαράδεκτη μεθόδευση; Τους Αμερικανούς, ή τα Εγγλεζάκια;

 Πάμε παρακάτω. Υποκλοπές. Ο πρωθυπουργός της χώρας, η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων και άλλοι πολλοί παρακολουθούνται. Το σκάνδαλο σκάει και η κυβέρνηση ρεζιλεύεται πάλι. Και πάλι επικεφαλής της αμαρτωλής ΕΥΠ είναι ο κ. Κοραντής; Πάλι δεν ήξερε τίποτα; Πάλι ο αρχηγός των μυστικών υπηρεσιών της Ελλάδας έκανε τον τροχονόμο σε ξένες μυστικές υπηρεσίες και εσωτερικές παρακρατικές οργανώσεις που αλώνιζαν;

 Κατά τα άλλα είναι εκπληκτικό πως σύμπασες οι τόσο λαλίστατες για άλλες ήσσονος σημασίας περιπτώσεις προοδευτικές δυνάμεις των κομμάτων, των ΜΜΕ και των … μπλογκς δεν βρίσκουν σήμερα κουβέντα να πουν για το γεγονός ότι ο αρχηγός των μυστικών υπηρεσιών της χώρας, κατά την διάρκεια σημαντικότατων υποθέσεων που εξέθεσαν το κύρος της κυβέρνησης που τον εμπιστεύτηκε, πολιτεύεται τώρα ως επικεφαλής μάλιστα του ψηφοδελτίου ενός κόμματος που αποκλειστικός σκοπός του είναι να φθείρει αυτήν την κυβέρνηση.

Επι θητείας Κοραντή όχι μόνον η κυβέρνηση, αλλά η συντεταγμένη Πολιτεία είχε απωλέσει κάθε έλεγχο επί της ΕΥΠ. Το ίδρυμα της Κατεχάκη είχε μετατραπεί σε κέντρο αποσταθεροποίησης, με συνεχείς διαρροές προς πάσα εγκληματική κατεύθυνση. Και τώρα βλέπουμε τον κ. Κοραντή να πολιτεύεται και κανείς να μην διαμαρτύρεται, λες και ήταν σταθμάρχης του αστυνομικού σταθμού Κολωπετινίτσας.

Θα πούμε και κάτι ακόμα. Θα θυμάστε ασφαλώς τα δημοσιεύματα ότι ο κ. Κοραντής απομακρύνθηκε από την ΕΥΠ επειδή έκανε «κοπτοραπτική» στις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες της σπείρας Βλαστού κι αυτό προκάλεσε υποτίθεται την κυβερνητική αγανάκτηση.  

Είμαστε επίσης υποχρεωμένοι να υπενθυμίσουμε τις σοβαρές αποκαλύψεις που έκανε και κάνει κατά καιρούς ο αρχηγός του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης.

Θέλουμε όμως να πιστεύουμε – και το πιστεύουμε μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου – ότι οφείλονται μόνο στο γνωστό δημοσιογραφικό δαιμόνιο του και τις καλές διασυνδέσεις του και όχι πουθενά αλλού.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Swell avatar
    Swell 10/09/2009 15:13:19

    E, κάποιος είπε κάτι:

    http://swell-swell.blogspot.com/2009/09/blog-post_09.html

  2. Le canard avatar
    Le canard 10/09/2009 15:30:40

    Μην ξεχνάμε τις -"αντιτρομοκρατικές"- συμφωνίες που είχαν κλειστεί επί ΠΑΣΟΚ κιόλας (Σημίτης Χρυσοχοΐδης) για στενή συνεργασία ΕΥΠ-Δυτικών μυστικών υπηρεσιών. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η υπόθεση Πακιστανών. Αλλά να κάνει γαργάρα το σκάνδαλο των υποκλοπών όμως; Αυτό δεν εντάσσεται σε καμμία συμφωνία. Ιδιαίτερα όταν παρακολουθείται το τηλέφωνο του πρωθυπυοργού. Αλλά και ο προκάτοχος του Κοραντή, επίσης διπλωμάτης και φίλος του, Αποστολίδης (υπόθεση Οτσαλάν, κατόπιν τοποθετήθηκε από ΠΑΣΟΚ στην ΕΥΠ) δεν ήξερε τίποτε, άραγε, για τις υποκλοπές;

    • ataktos avatar
      ataktos @ Le canard 10/09/2009 16:18:31

      Το γεγονός με το αυγό του φιδιού το είχες επισημάνει πριν μήνες

  3. ataktos avatar
    ataktos 10/09/2009 15:37:16

    Μια ακόμα επιβεβαίωση της διαλύσεις

  4. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 10/09/2009 15:57:07

    Απόλυτα ορθό κείμενο, πολιτικά αλλά και όσον αφορά το ποιες πληροφορίες ενδεχομένως να διοχέτευε ο κ. Καραντης, στον πρόεδρο του ΛΑΟΣ, τις προηγούμενες μέρες.
    Αδυνατώ να πιστέψω πως απλά συναντήθηκαν "χθες" και τα είπανε..

  5. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 10/09/2009 16:10:04

    Και μετά καθόμαστε και αναρωτιώμαστε ,τι είναι το παρακράτος και που η έδρα του

  6. αλλαγή avatar
    αλλαγή 10/09/2009 16:28:58

    Ισως θυμάσθε ότι ήταν πρέσβυς στην Αγκυρα (υπουργός ήταν ο Παπανδρέου) και ενημέρωνε κανονικά ραπόρτο τη ΝΔ για τα πάντα. Δεν έπρεπε? Το αντίθετο. Επρεπε γιατί και η ΝΔ και το Λαος είναι νόμιμοι συνταγματικοί θεσμοί και δικαιούνται ενημέρωση. Που το βρήκατε ότι αφού τον διόρισε η ΝΔ δεν δικαιούται να πολιτευθεί με άλλο κόμμα? Πως ταυτίζετε το κράτος, τις μυστικές υπηρεσίες με τη ΝΔ που κυβερνά? Φάκτορα δεν στέκουν λογικά αυτά που προσπαθείς να στοιχειοθετήσεις. Και μάλιστα εγκαλείς και τα άλλα κόματα που δεν παίρνουν θέση! έλεος

    • ataktos avatar
      ataktos @ αλλαγή 10/09/2009 16:36:13

      Πάντως εσύ δεν απάντησες στο ερώτημα του factorx …

  7. alexadros avatar
    alexadros 10/09/2009 16:37:59

    Που υπηρέτησε την στρατιωτική θητεία του ο κύριος Κοραντής?????????????

  8. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 10/09/2009 17:17:48

    Δεν υπηρέτησε στρατιωτική θητεία ο Κοραντής...και όποιος γνωρίζει γιατί εάς το καταθέσει....


    Κάποιοι φίλοι έρχονται από την Ελβετία και θα πέσει πολύ γέλιο τις επόμενες μέρες σε ότι αφορά και αυτή την υπόθεση

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Dubai Expatriate 10/09/2009 17:57:25

      Μην ανοίγεις το κεφάλαιο αυτό γιατι θα πέσει πολύ κλάμα σε πολλούς τομείς της δημόσιας ζωής της χώρας, αν ποτέ βγει όλη η αλήθεια.
      Άλλωστε είχαμε επί χρόνια υπουργό άμυνας που ΔΕΝ είχε πάει ποτέ φαντάρος.
      Πάντως εγγυώμαι οτι ο ΓΑΠ τουλάχιστον, υπηρέτησε κανονικά, και μάλιστα μάχιμη υπηρεσία (όχι γραφείο) σε νησί.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Strange Attractor 10/09/2009 18:11:43

        Ναι, πήγε στη Λήμνο.
        Μου έλεγαν ότι όσοι συνυπηρέτησαν άναβαν λαμπάδες για την τύχη τους.
        Πέρασαν ζάχαρη.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Dubai Expatriate 10/09/2009 18:25:13

      Εξ αντανακλάσεως.

      • Περίεργος avatar
        Περίεργος @ Strange Attractor 11/09/2009 09:56:39

        Ε καλά, μην αρχίσουμε τώρα να λέμε ότι όποιος μπορούσε να λουφάρει στο στρατό δεν λούφαρε….. οπα!!

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/09/2009 17:54:29

    Μόνο στην Ελλάδα οι υπάλληλοι της "μυστικής και καλά υπηρεσίας" συνδικαλίζονται, είναι χωρισμένοι σε κόμματα αλληλοκαρφώμενοι, και κάνουν και χορούς σε σκυλάδικα και θέρετρα, κρατώντας πλήρη.... ανωνυμία. Έχουμε τους μυστικούς πράκτορες που μας αξίζουν. Κλασικοί έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά προς το χειρότερο.

  10. Rea avatar
    Rea 10/09/2009 18:05:33

    Mυστικοι πρακτορες να πολιτευονται υπο το δογμα ΟΛΑ ΣΤΑ ΦΟΡΑ πρωτη φορα ακουω. Και που παρακαλω; εκει που ανθουν ολων των λογιων οι παπαριες

  11. Takitos avatar
    Takitos 10/09/2009 18:22:13

    Μισό λεπτό δηλαδή...

    ...ο πρώην Διοικητής της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών η οποία μας προασπίζεται από εξωτερικούς και ...εσωτερικούς (!!!!!) εχθρούς...

    ...ενστερνίζεται ή συμφωνεί ή έστω ΔΕΝ διαφωνεί οριζοντίως και καθέτως με ιδέες όπως:
    Οτι η επίθεση στους Πύργους ήταν εβραϊκή συνωμοσία...
    Οτι η πτώση του "Ηλιος" ήταν αντικυπριακή συνωμοσία...
    Οτι τους "κουκουλοφόρους" τους χρηματοδοτεί ο Σόρρος...
    Οτι τα "Πρωτοκόλλα της Σιών" ήταν αληθινά...
    Οτι ο Κίσσινγκερ έχει βάλει σκοπό της ζωής του να μας καταστρέψει...
    Οτι ο Πατακός, ο Θεοφιλογιαννάκος και ο Ντερτιλής ήταν πατριώτες...


    ΡΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ;;;;

    http://naftilos.blogspot.com/2009/09/blog-post_4592.html

  12. Τζέημς Μποντ avatar
    Τζέημς Μποντ 10/09/2009 18:26:50

    Εγώ ξέρω ότι στις σοβαρές χώρες του κόσμου οι αρχηγοί των εθνικών υπηρεσιών ασφαλείας και του στρατού όχι μόνον πολιτεύονται αλλά αναλαμβάνουν και πρωταγωνιστικό ρόλο (έως αρχηγοί του κράτους) αντί να είναι διακοσμητικοί όπως στο Ελλαδιστάν (και να ξεσκονίζουν τον κάθε άσχετο πολιτικάντη, βλέπε Χηνοφώτη και Παυλόπουλο κ.λπ.) Από τον Πούτιν σήμερα, μέχρι τον Μπους πατέρα και τον Κόλιν Πάουελ και τον Εχούντ Μπάρακ, Μακ Κέην και, και.

    Κατά τ' άλλα, περί Αλ Κάιντα, Πακιστανών και δεν συμμαζεύεται, και εγώ είμαι αντίθετος με την πολιτική των ΗΠΑ σε αρκετούς τομείς, αλλά αυτό μάς έλειπε να μην συνεργαζόμαστε με τους Αμερικανούς για την πάταξη της ισλαμικής τρομοκρατίας, προκειμένου να ικανοποιηθή ο τυφλός αντιαμερικανισμός του ΚΚΕ!

    Κατά τ' άλλα, εδώ ο Λυμπέρης έγινε υπουργός και μετά... επαναστρατεύθηκε και έγινε ΑΓΕΕΘΑ αφού (!) πρώτα πολιτεύθηκε, και εσάς σάς πείραξε ο Κοραντής;

    Έχει κάνει άπειρα λάθη ο Καρατζαφέρης - μην τόν κατηγορούμε για ένα από τα λίγα σωστά που έκανε! Ο Κοραντής (με εξαίρετο έργο και στην διπλωματία και στην ΕΥΠ) πιστεύω ότι θα κοσμεί την Βουλή των Ελλήνων. Τα περί πιθανών διαρροών είναι χαμηλοτάτου επιπέδου σχόλια.

  13. www avatar
    www 10/09/2009 19:33:41

    Τα ονόματα Πούτιν και Bush(πατήρ) σας λένε κάτι;

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/09/2009 19:35:29

    πολύ κακό για το τίποτα μου φαίνεται, αφου έχει το δικαίωμα να πολιτευθεί ο οποιοσδήποτε γιατί όχι και αυτός, εδώ πολιτεύονται φαιδροί και φαιδρές, υπέργηροι και υπέργηρες της σώου μπιζ, ήταν επιλογή της κυβέρνησης για τη θέση αυτή αν έκανε τον τροχονόμο στα ξένα σταυροδρόμια που λέει η ανάρτηση

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ αλλενάκι 10/09/2009 19:40:27

      Στην Ελλάδα δεν μπορεί να πολιτευτεί ένα τεράστιο μέρος του πληθυσμού. Οι Δ.Υ. Δηλαδή, ο κλητήρας ή ο οδηγός, η η καθαρίστρια μιας δημόσιας υπηρεσίας στη Πτολεμαίδα ή στα Σούρμενα, απαγορεύεται να πολιτευθεί, ως κατέχων θέση δημόσιου λειτουργού. Αλλά επιτρέπεται να πολιτευτεί ο πρώην Διοικητής της ΕΥΠ!!! (Ή και το κάθε ξέκωλο) Δεν είναι λογικό.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Strange Attractor 10/09/2009 19:50:30

        δεν παραιτηθηκε και έφυγε; στις ΗΠΑ γίνονται υπουργοί μίας κυβέρνησης διευθυντές υπηρεσιών της προηγούμενης κυβέρνησης, δεν έχω τώρα πρόχειρο παράδειγμα

  15. thouthou avatar
    thouthou 10/09/2009 20:20:56

    Κάτσε βρε φάκτορα, δεν έχουμε όλοι τις πληροφορίες που έχεις εσύ...
    Θέλεις να πεις ότι τα περί Πακιστανών έγιναν από τον Κοραντή, και η κυβέρνηση "έπεσε από τα σύννεφα";;; Το ΠΑΣΟΚ δεν το ήξερε, και αντέδρασε μόλις παίχτηκε στις ειδήσεις των 8;
    Μάθαμε τί έγινε τελικά με τις υποκλοπές; Θέλησε κανένας να συνεχίσει την υπόθεση, ή πάλι όλοι έκαναν διαχείριση δελτίων;
    Οπότε τί περιμέναμε από τον Κοραντή; Να βγει και να τσιρίζει στους δρόμους, ή να παίρνει διαταγές από τον αμέσως ανώτερό του;
    Και ποιος μου λέει εμένα ότι ο Κοραντής δεν "έσκασε" με αυτά που γίνονταν και του έλεγαν να κάνει, και βρήκε διέξοδο στον Καρατζαφέρη; Αν ήθελε να πει κάτι, που θα πήγαινε; Στον Χρυσοχοίδη ή στην Κανέλη;
    Εκτός αν ο Καρατζαφέρης είναι παράρτημα της πρεσβείας, και δεν το έχει καταλάβει ούτε ο ίδιος...
    Αν υπάρχουν πληροφορίες ή ενδείξεις, ας τις μάθουμε... Δεν μπορεί να ξέρουμε κάτι παραπάνω, και να περιμένουμε από τον αρχηγό της ΕΥΠ να βγει να μας τα πει...
    Ώρα είναι να ακούσουμε ότι ο Παυλόπουλος ή ο Βουλγαράκης είναι πιο αξιόπιστοι από τον Καρατζαφέρη....

  16. perastikos avatar
    perastikos 10/09/2009 20:41:01

    Eν μέρει θα διαφωνήσω με το άρθρο, ως γνωστό η ΕΥΠ συλλέγει πληροφορίες με στόχο να προστατέψει το εθνικό συμφέρον, η λειτουργία της όμως καθορίζεται από τις διατάξεις του Νόμου περί Κρατικού Απορρήτου, με μια πρώτη ματιά καλά ακούγεται. Η απορία μου είναι τι πρέπει να γίνει στην περίπτωση που ένας δημόσιος λειτουργός του χ,ψ κόμματος με υψηλό αξίωμα έχει πολιτική συμπεριφορά ικανή να βλάψει το εθνικό συμφέρον;

    Η ΕΥΠ στην περίπτωση πρέπει να μείνει στην ουσία του νόμου, δλδη η πληροφορία να μείνει εντός των τειχών και ο δημόσιος λειτουργός να μείνει στο απυρόβλητο ή η πληροφορία κατά παράβαση του νόμου περί απορρήτου να δβθει με διάφορους τρόπους στη δημοσιότητα,
    Λαμβάνοντας υπόψη την περίπτωση, αλλά και τις εξελίξεις στον κόσμο ( μην ξεχνάμε ότι η απειλή δεν είναι μόνο στρατιωτική, μπορεί να είναι οικονομική, κτλ) νομίζω ότι το νομοθετικό πλαίσιο είναι ασαφές, αν πχ ένας υπουργός βλάπτει το δημόσιο συμφέρον ή την εθνική ασφάλεια ο λαός δεν πρέπει να το μάθει;

  17. ΗΜΑΡΤΟΝ avatar
    ΗΜΑΡΤΟΝ 10/09/2009 21:23:54

    Τι να περιμένεις από κάποιον που δήλωνε δημοσίως όι ήθελε να αποστρατικοποιηθεί η ΕΥΠ. Να φύγουν οι στρατιωτικοί !!!! Υπάρχει καμία μυστική υπηρεσία στο κόσμο χωρίς να υπάρχουν στρατιωτικοί? Παγκόσμια πρωτοτυπία ήταν πάλι?

    • K.B. avatar
      K.B. @ ΗΜΑΡΤΟΝ 11/09/2009 13:47:54

      Ναι, στις περισσότερες υπηρεσίες πληροφοριών του κόσμου οι υπάλληλοι είναι πολίτες (ή ενδεχομένως στρατιωτικοί που έχουν φύγει από τις ΕΔ κι έχουν γίνει επαγγελματίες των πληροφοριών).

      Η πρακτική του να πηγαίνει ένας επαγγελματίας στρατιωτικός για 4 χρόνια στην ΕΥΠ για να (μάθει και) να κάνει τον επαγγελματία "πράκτορα" ή χειριστή είναι απολύτως αντιπαραγωγική.

      Όχι ότι αυτός ήταν ο λόγος δυσλειτουργίας της ΕΥΠ (μην τρελαθούμε κιόλας) αλλά το πνεύμα της πρότασης αυτής δεν ήταν "αντιστρατιωτικό". Απλή παρακολούθηση της πρακτικής που ισχύει από δεκαετίες σε όλες τις σοβαρές αντίστοιχες υπηρεσίες του κόσμου.

  18. Nike Tras avatar
    Nike Tras 10/09/2009 21:36:52

    Δεν είναι, αγαπητοί μου, Ακροδεξιοί οι του ΛΑΟΣ! Πισοδεξιοί είναι!

  19. fimotro avatar
    fimotro 10/09/2009 23:38:06

    Θυμάστε από πότε γράφαμε ότι ο Γ. Καρατζαφέρης είχε εσωτερική πληροφόρηση από την ΕΥΠ; Το γράφαμε από τον Μάρτιο! Γράφαμε τότε ότι η κυβέρνηση είναι παιδική χαρά και ότι η ΕΥΠ έχει εξελιχθεί σε πραγματικό σουρωτήρι εγγράφων και πληροφοριών. Η συμμετοχή του πρώην διοικητή της ΕΥΠ Ι. Κοραντή στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του.... ΛΑ.Ο.Σ. επιβεβαιώνει αρκετούς για τον ρόλο που είχε διαδραματίσει κατά το παρελθόν. Εμείς θα θέσουμε δυο απλά ερωτήματα που επιβεβαιώνουν ότι η κυβέρνηση Καραμανλή είναι παιδική χαρά:
    1. Ο Ι. Κοραντής θα χρησιμοποιήσει έγγραφα και πληροφορίες τα οποία θα διοχετεύσει στον Γ. Καρατζαφέρη για να χτυπήσουν τον Καραμανλή ή άλλα πρόσωπα της κυβέρνησης της Ν.Δ.;
    2. Πως είναι δυνατόν ο διορισμένος από την κυβέρνηση διοικητή της ΕΥΠ να συμμετέχει σε ψηφοδέλτιο οποιουδήποτε κόμματος; Ποιες διαβεβαιώσεις πήρε και ποιες διαβεβαιώσεις έδωσε ο ίδιος προς τον πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ.;

    • Ενας ΚαραΚαταφερτζής... avatar
      Ενας ΚαραΚαταφερτζής... @ fimotro 12/09/2009 16:48:31

      Αγαπητε γιατί δεν νοιαζόσουν το ίδιο όταν έβλεπες καθαρά κομματικά στελέχη να πηγαινοέχονται Τρικούπη Κατεχακη; Ο συγχωρεμένος ο Τσίμας τί ήταν; Ο Λυμπέρης, ο Βασιλικόπουλος; Σε τί περιπέτειες είχαν βρεθεί οι άνθρωποι;
      Πως τους συμεριφέρθηκε, εκτός του πρώτου, η ...κατσαρόλα που μάζευε ότι τότε έπεφτε από το τοτινό ...σουρωτήρι;
      Εχεις διαβάσει το βιβλίο του Λυμπέρη;
      Η υπόθεση των Ιμίων σου θυμίζει κάτι

      • Ενας ΚαραΚαταφερτζής... avatar
        Ενας ΚαραΚαταφερτζής... @ Ενας ΚαραΚαταφερτζής... 12/09/2009 17:00:42

        Ή υπόθεση Οτσαλάν; Μηπως και τότε τα λουρια και οι δεσμεύσεις των κυβερνόντων έφερε την ΕΥΠ να κάνει λάθη για να κρύψει τις "υποχρεώσεις" των Πακηδων και των Ντορών της Εποχής΄;
        Ευκολος σκουπιδοντενεκές ο συνήθης ύποπτος όπως εδώ και 60 χρόνια των έχουν στοχοποιήσει οι "αθώοι" κυνηγημένοι που τόσο καλά περιγράφει το Βημα της περασμένης Κυριακής:
        Οι ΚουκουδοΠρώκτορες!
        Μάλλον δεν έχεις συνειδητοποιήσει ότι το καλοκαίρι έγιναν δύο αποπομπές και σύ κάτσε να δείς πρακτοριλικια και διαρροές!
        Αν ένας άνθρωπος δεί τί γίνεται και ξέρει πως μπορεί να ακουσθεί στη Βουλή μιά άλλη διάσταση των Εθνικών θεμάτων γιατί θα πρέπει να μη προσφέρει σ΄ αυτό;
        Χρειάζεται ή δεν χρειάζεται επιτέλους εκτός από την φωνή της Φονσου και της Τσιντικίδου, κι ένας που να΄ξέρει σαν διπλωμάτης και σαν πρώην αρχηγός της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών τα πράγματα ;;;Και κυρίως να ενημερώνει τον Ελληνικό Λαο για την γνώμη ενός ειδικού και κυρίως γνώστη;

  20. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 10/09/2009 23:54:23

    perastikos says: ""Η απορία μου είναι τι πρέπει να γίνει στην περίπτωση που ένας δημόσιος λειτουργός του χ,ψ κόμματος με υψηλό αξίωμα έχει πολιτική συμπεριφορά ικανή να βλάψει το εθνικό συμφέρον;""

    Στην χειρότερη περίπτωση να τον προτείνουν για υπερνομαρχία. Βλέπε υπόθεση Καραχασαν. Στην καλύτερη να κάνουν το κουνέλι. Βλέπε περίπτωση μουσουλμάνων μειονοτικών βουλευτών του ΠΑΣΟΚ με τις απαιτήσεις τους από τον Κακλαμάνη.

  21. Lavazza avatar
    Lavazza 11/09/2009 07:42:02

    Προσωπικά, μου είναι πιο συμπαθής και μπορεί να προσφέρει περισσότερα στον τόπο σαν στέλεχος οποιουδήποτε Κόμματος ένας άνθρωπος σαν τον Κοραντή παρά μια persona π.χ. Φόνσου, Κοντού, Λιάγκας ή η συμπαθέστατη Βάνα Μπάρμπα...

    Η στελέχωση του Κόμματος με ανθρώπους σαν τον Κοραντή φυσικά και ενοχλεί πολλούς μια και είναι πλέον στη μόδα αφενός μεν να στελεχώνονται τα κόμματα με διάφορου τύπυ persones, μοντέλες κτλ. κι αφετέρου να στελεχώνονται τα γραφεία των πολιτικών Αρχηγών με "ιδιαιτέρους" Τραπεζιτών, μεγαλοεκδοτών, μεγαλοεπιχειρηματιών κτλ.

    Είμαστε η μοναδική χώρα στον πολιτισμένο κόσμο της οποίας η Βουλή απαρτίζεται σε τέτοιο μεγάλο ποσοστό από Ηθοποιούς, Μοντέλα, Τραγουδοποιούς, Δημοσιογράφους, Αθλητές, Προπονητές κ.λ οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με τα κοινά του τόπου...

    Όσον αφορά τώρα στην ΕΥΠ, είναι σαφές οτι η υπηρεσία έχει προβλήματα. Κάποτε στελεχώνονταν από 90% επιχειρησιακό προσωπικό. Τα τελευταία 28 χρόνια έχει φτάσει σε σημείο να απασχολεί 10% επιχειρησιακό προσωπικό και 90% διοικητικό και αυτό οφείλεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο στα δύο μεγάλα Κόμματα, τα οποία "διοριζαν" αβέρτα κόσμο από το παράθυρο όπως υιούς και κόρες Δικαστικών, Βουλευτών κτλ. για να παίρνουν έναν μισθό το μήνα χωρίς να έχουν κανένα αντικείμενο στην υπηρεσία και χωρις να πατάνε ποτέ...

    Όσον αφορά στο θέμα των Πακιστανών, κανείς δεν αναρρωτήθηκε γιατί ενώ στη χώρα μας ζούνε 100.000 Πακιστανοί, ήρθε σήμα από την Interpol για συγκεκριμένους 20...
    Δεν ήταν το ζητούμενο να πάει η Ασφάλεια να τους ζητήσει κάρτες παραμονής. Το σήμα δεν ήρθε από την Interpol γιατί 20 Πακιστανοί στην Ελλάδα δεν έχουν άδεια παραμονής (άλλωστε δεν έχει κανένας από δαύτους)...

    Αντί λοιπόν ο κόσμος να αναρωτηθεί γιατί ήρθε σήμα για τους συγκεκριμένους 20, προτρεπόμενος από ΣΥΡΙΖΑ, επαγγελματίες ανθρωπιστές της Εκάλης και την ακαδημαϊκή και καλλιτεχνική ελιτ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΕΤΑΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, αναρωτιόνταν γιατί η ΕΥΠ δεν πήγε τους Πακιστανούς στο Χιλτον για ανάκριση και γιατί δεν τους προσέφερε μενου τριών ταχυτήτων τρεις φορές την ημέρα...

    Φυσικά εάν μας συνέβαινε κανένα κακό όπως στη Μαδρίτη και ένα πρωί σκοτώνονταν καμιά 250αριά συμπολίτες μας στο Μετρό από βόμβες, όλοι θα απαιτούσαν να εκτελεστεί στο Σύνταγμα ο αρχηγός της ΕΥΠ με συνοπτικές διαδικασίες...

    Καλά έκανε ο πρόεδρος και πήρε μαζί τον Κοραντή καθότι είναι γνωστό οτι στη χώρα ΟΡΓΩΝΟΥΝ οι μυστικές υπηρεσίες του Ισραήλ, της Τουρκίας, της Βουλγαρίας, της Αλβανίας, των Σκοπίων κτλ. ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ (που έχουν κάνει την ΕΥΠ υπηρεσία πληροφοριών του Λάτση, του Κόκκαλη, του Μπόμπολα κ.λ με την έννοια να συλλέγει πληροφορίες για τους ανταγωνιστές τους...).

    Τελικά βλέπω τσούζει πολύ το 7,2% των Ευρωεκλογών...

    θα τσούξει ακόμη περισσότερο το 7% και βάλε των εθνικών εκλογών...

    Υ.Γ.: Ο τόπος έχει πολλά και μεγάλα προβλήματα. Εάν νομίζετε οτι π.χ. η Μάρω Κοντού, η Πιπιλή, η Φόνσου και η Βάνα Μπάρμπα έχουν περισσότερα φόντα από τον Κοραντή να μας τα λύσουν, τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Lavazza 11/09/2009 09:33:59

      Καλά δεν σε πείραξε η Σελήνη που χρημάτισε μέχρι και υφυπουργός Παιδείας!!! και σε πειράζει η Βάνα που όπως άκουσα (δεν το γνώριζα) πήρε και όσκαρ αλλά και έχει σημαντικές σπουδές στην αστρολογία; Αμάν πια... Ο τόπος χρειάζεται τους αστρολόγους όπως και τους δικηγόρους να στελεχώνουν τη βουλή. Σε μια περίοδο κρίσης μπορεί εύκολα να προβλέψει τα μελλούμενα και να σωθούμε ως χώρα.Ο Κοραντής τι θα κάνει; Αν πέσουν τα τηλεφωνικά δίκτυα είναι helpless χωρίς κοριούς.

  22. perastikos avatar
    perastikos 11/09/2009 08:36:32

    @Lavazza οσον αφορά στο θέμα των Πακιστανών, οι απαγωγές των Πακιστανών το καλοκαίρι του 2005 ήταν ένα ζήτημα που απασχόλησε( θα συμφωνήσω μαζί σου με λάθος τρόπο) για αρκετό καιρό την κοινή γνώμη. Είναι όμως γεγονός, όπως αρκετοί υποστήριξαν τότε ότι, το σήμα θα μπορούσε να είναι προβοκατόρικο.
    και το ερώτημα που γεννιέται είναι:
    Μπορεί η κάθε υπηρεσία να λειτουργεί πέρα από τους νόμους και σύνταγμα, υποθέτοντας ευκαιριακά «κοινούς κανόνες»;

    Αν συμβαίνει αυτό, θα φτάσουμε στο σημείο η κάθε υπηρεσία να μπορεί να χρησιμοποιήσει τον καθένα μας αυθαίρετα ακόμη και εν άγνοιά μας για τους σκοπούς της, είναι σωστό αυτό.

    • ΜπΑ-ΡΑΚΟς avatar
      ΜπΑ-ΡΑΚΟς @ perastikos 12/09/2009 17:16:43

      Τους κανόνες όλα τα χρόνια που λειτουργούν οι Υπηρεσίες Πληροφοριών τους δημιουργούν οι ανάγκες τους.
      Κι αν δεν το ξέρεις ότι άλλες υπηρεσίες από χρόνια έχουν πολύ μεγαλύτερο και πολύ πιο ενημερωμένο φάκελλο ώστε να σε χρησιμοποιεί κατά πώς θέλει και εν αγνοία σου μάλλον δεν θυ΄μάσαι την οικονομική σου εξάρτηση εκείνη ως καταναλωτή ώς ασθενή ώς αντικείμενο γενικά!
      Και να μη ξεχνάμε και τους Μακηδες της Ζωής μας! Που άν θυμάστε, με την κ. Ελένη και τα γλυκά του Γιακουμάτου, είχε δηλώσει ο εθνικός Μακις ευθαρσώς, ότι έχει ...αρχεία!
      Εκείνη την στιγμή Περαστικέ μου, συγχώρησα την ΕΥΠ και σκιάχτηκα τους Μακις!

  23. parsifal avatar
    parsifal 11/09/2009 09:25:42

    Γιατί τόση ταραχή με το θέμα ? Πότε υπήρξε αντίληψη ανώτατου κρατικού λειτουργού στην Ελλάδα? Πότε υπήρξε θεσμική μνήμη, συνέχεια του Κράτους, esprit de corps των καρτικών λειτουργών ?Το μόνο τέτοιο πνεύμα που υπάρχει ειανι στην Αστυνομία οταν συλλαμβάνεται "κλέπτων οπώρας" κάποιος υπάλληλος και σύσσωμοι τρέχουν οι "συνάδελφοι¨να τον καθαρίσουν στα δικαστήρια και τις ΕΔΕ. Ο κ.αυτός αναμφισβήτητα είχε επιτυχίες στην techint (technical intelligence), εστρεψε την δραστηριότητα της Υπηρεσίας στο (πλέον προσοδοφόρο πολιτικά και αλλως πώς) εσωτερικό μέτωπο και αδιαφόρησε παντελώς για τον κύριο Εθνικό Κίνδυνο...Τι το περίεργο να "ανταμοιφθεί" απο το πλέον αγοραίο και λαικίστικο κόμμα ? Ποιά ανύπαρκτη "raison d'Etat" , εννοια αγνωστη στις συμμορίες "κρατικών υπαλλήλων" θα τον συγκρατούσε ?

  24. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 11/09/2009 10:15:53

    Τι νομίσατε ώ καλοπροαίρετοι συνέλληνες, την Μαριέττα Γιαννάκου θα βάζανε αρχηγό της ΕΥΠ;
    Δεν θυμάστε το χουνέρι που κάνανε οι προκάτοχοι του κ. Διοικητή στο Σημίτη και στον αφελή κο Πάγκαλο, με τον Οτσαλάν; Κυκλοφορεί ότι το αεροπλάνο πήγε να κατέβει στη Ριγιέκα και το κατεδίωξε η Κροατική αεροπορία, μετά οι Κροάτες αρμόδιοι πήραν τηλέφωνο στην αδελφή Ελληνική "Υπηρεσία" για να είναι εις γνώσιν, αλλά αυτή φρόντισε, ώστε αντί να σηκωθούν 2 Μιράζ η F16, να οργανωθεί πανηγυρική υποδοχή! Κλίνεται ως εξής: Το Παρακράτος, του Υπογείου, ώ Φράξια.
    Άχ, κομμάτι δύσκολο πράγμα να είσαι δημοκρατικός, φιλοδυτικός, φιλελεύθερος δεξιός εδώ σήμερα, και να προκόβεις. Ρωτήστε και τον Ανδριανόπουλο. Ή τον Μάνο.
    Μέχρι και ο Μητσοτάκης παρακαλούσε γονατιστός τον Κάρατζιτς στο Πάλε. Για κανένα "πακέτο";

  25. Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες avatar
    Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες 11/09/2009 10:48:56

    Factora κατεβασε το κειμενο γιατι εκτιθεσαι...
    Ο πατηρ Bush απο διοικητης της CIA εγινε κατευθειαν αντιπροεδρος των ΗΠΑ...
    Να μην μιλησω καν για τον Πουτιν...

    • Factorx avatar
      Factorx @ Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες 11/09/2009 10:59:05

      με το κόμμα τους όμως. οχι με άλλο κόμμα ο αρχηγός του οποίου βγάζει συνεχώς μυστικά απο το καπέλο του.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Factorx 11/09/2009 11:07:05

        Ναι αλλά της ίδιας πολυκατοικίας ένοικοι...

      • Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες avatar
        Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες @ Factorx 11/09/2009 11:11:39

        Δεν καταλαβα δλδ. Ειχε υπογραψει κανενα πιστοποιητικο νεοδημοκρατοσυνης οταν μπηκε στην ΕΥΠ..? Ετσι και αλλιως τα 3/4 του ΛΑΟΣ ηταν Οννεδιτες και Δαπιτες...

    • Underdog avatar
      Underdog @ Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες 11/09/2009 18:55:05

      Ο πατέρας ΜΠΟΥΣ υπηρέτησε σαν αρχηγός της ΣΙΑ μόνο 357 ημέρες, από τον Ιανουάριο του 1976 έως τον Ιανουάριο του 1977.
      Αντιπρόεδρος έγινε το 1981.

      • Underdog avatar
        Underdog @ Underdog 11/09/2009 20:12:12

        Συγκεντρώσου !!
        η απάντηση είναι για αυτό που έγραψες :
        "Ο πατηρ Bush απο διοικητης της CIA εγινε κατευθειαν αντιπροεδρος των ΗΠΑ"

  26. Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες avatar
    Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες 11/09/2009 19:20:21

    Οσοι υπηρετουν στην CIA 357 μερες δεν πιανονται. Απο 358 και πανω μονο.
    Ε, 4 χρονια περασαν τα ξεχασε τα μυστικα που εμαθε ο ανθρωπος.

  27. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 24/01/2011 17:11:04

    Θελετε να πιστεψουν νοημονες πολιτες οτι ακουσανε οι πολιτες της γειτονιας του DEREE οτι γινοταν βασανισμοι Πακιστανων οταν ξερουμε το χωροταξικο σχεδιο της δηθεν σχολης της NIS?Στα υπογεια της αγιας Παρασκευης δεν ακουγετε τιποτα.Το κεντρο επειχηρησεων ειναι 50 μετρα κατω φτιαχτηκε το 2003 . Ελεος δε μπορω να ακουω ανοησιες.Οσον αφορα τους γνωστους τρομοκρατες ολοι ειναι κατασκευασματα τις NIS και εχουν τους χειριστες τους και οποτε επιθημει η NIS τους καιει. Η εκμαθηση μεθοδων τησ αυτης μορφης ειναι προιον δασκαλων απο της ειδηκες δυναμεις των ενωπλων δυναμεων η των σωματων ασφαλειας η των μυστικων υπηρεσιων εδω εγω που ειμαι ενστολος και δεν εχω της γνωσεις ποσο μαλλον οι φερομενοι ως τρομοκρατες. Να μην ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΞΑΔΕΡΦΙΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΤΕΛΟΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.