#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/04/2011 08:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μόνιμη επιτήρηση και "κούρεμα", είναι η πιο πιθανή εκδοχή



Η σημερινή συγκυρία της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης και ειδικότερα της ελληνικής προσδιορίζεται από ορισμένες σταθερές.

1. Το σπάσιμο της φούσκας του παγκόσμιου καπιταλιστικού καζίνου, συνέπεσε ή και προκάλεσε και το σπάσιμο της δικής μας χρηματοπιστωτικής φούσκας.

2. Τη συμμετοχή μας στην ευρωζώνη και ευρύτερα στην ΕΕ, η οποία προσπαθεί να μορφοποιηθεί ως παγκόσμια οικονομική δύναμη. (Ουσιαστική σταθερή πού μας ευνοεί και δεν πρέπει να ξεχνάμε).

3. Το μεγάλο μας χρέος, πού αποτελεί και εν δυνάμει συστημικό κίνδυνο για πολλές ευρωπαϊκές τράπεζες ( προεξαχόντων των δικών μας ) και βγαίνει στην επιφάνεια από την πίεση των αγγλοσαξονικών τραπεζών ( ένθεν καί εκείθεν τού ατλαντικού), πού προσπαθούν να ελέγξουν την ευρωπαϊκή πορεία, πρός ίδιον όφελος ( είναι αυτοί πού στοιχημάτισαν και πιέζουν με αναρίθμητα δημοσιεύματα στην χρεοκοπία μας ).

4. Το γεγονός, ότι η στόχευση δεν περιελάμβανε μόνο την Ελλάδα, αλλά και άλλες χώρες της ευρωζώνης.

5. Η τελευταία σταθερά είναι η προσπάθεια των κρατών της ευρωζώνης να αμυνθούν έναντι αυτής της επίθεσης και δεν θέλουν επ΄ουδενί να θέσουν την απαρχή της διάλυσης του ευρώ. Αποχώρηση ή αποβολή κράτους μέλους της ευρωζώνης, θα αποτελέσει και την αρχή της διάλυσης της ΕΕ.

Αυτό είναι σε γενικές γραμμές το πολιτικό πρόβλημα, στα πλαίσια τού οποίου αναζητείται λύση στό εκτροχιασμένο χρηματοπιστωτικό μας πρόβλημα.

Oι αποφάσεις για τον μόνιμο μηχανισμό στήριξης, θέτουν και την βάση της ελεγχόμενης χρεοκοπίας κρατών. Αυτή είναι και η λύση του ελληνικού προβλήματος τού υπερβολικού χρέους. Είναι οφθαλμοφανές ( το λένε άλλωστε ), ότι η Ελλάδα, θα οδεύσει στό μέλλον, πρός συντεταγμένη χρεωκοπία. Άλλη λύση δεν υπάρχει. Είναι η λύση, πού μετατίθεται χρονικά, λόγω της οικτρής θέσης τού ευρωπαϊκού τραπεζικού συστήματος, αλλά και γιά να ωριμάσει στην συνείδηση των Ελλήνων υπηκόων.

Προσώρας, επιτρέπουν οι κυβερνώντες, με την απεριόριστη παροχής ρευστότητας στο τραπεζικό σύστημα, να σπεκουλάρει σε όλους τούς τομείς. Ενέργεια, πρώτες ύλες, νόμισμα, κ.λ.π. της οικονομίας. Αυτός ο νομιμοφανής τζόγος, θα αφαιμάξει τεράστια ποσά από το σύνολο της πραγματικής οικονομίας. Ελπίζουν, ότι λογιστικά, σε δύο-τρία χρόνια, θα κλείσουν τις τεράστιες τρύπες τους οι τράπεζες και τότε μπορεί να γίνει η αναδιάρθρωση του ελληνικού ( και άλλων, ενδεχομένως, κρατών ) χρέους καί τό κούρεμα θα γίνει σε τέτοιο επίπεδο, ώστε το εναπομείναν χρέος, να είναι μελλοντικά βιώσιμο.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο ελληνικός προϋπολογισμός να γίνει μέχρι τότε πλεονασματικός και να συνεχίσει να είναι πλεονασματικός. Από το ύψος του πλεονάσματος και της βιωσιμότητάς του, θα εξαρτηθεί και το κούρεμα. Το κράτος πιέζεται να καταστείλει στο ελάχιστο την φοροδιαφυγή ( κάθε ευρώ πού φοροδιαφεύγει θα ζημιώσει αντίστοιχα τούς μεγαλοτραπεζίτες –αυξάνει το ποσό πού θα αναδιαρθρωθεί ) και ζητείται επιμόνως το υψηλότερο δυνατόν επίπεδο φόρων ( λιγότεροι φόροι ζημιώνουν αντίστοιχα τούς μεγαλοτραπεζίτες αυξάνει το ποσό πού θα αναδιαρθρωθεί ).

Η επιβληθείσα απακρατικοποίηση των 50 δις, ευρώ, στοχεύει επίσης στην ελαχιστοποίηση των τραπεζικών ζημιών από την ερχόμενη αναδιάρθρωση. Ο πιστωτής ( το ελληνικό κράτος ) πρέπει να μπορεί να αποδείξει, ότι είναι πραγματικά πτωχευμένος και δεν κρύβει κάποιες αξίες κάτω απο το μαξιλάρι.

Τότε θα έρθει και το ευρωομόλογο, με σαφείς δεσμεύσεις για τα μελλοντικά ελλείμματα (3%) και το χρέος ( 60 % του ΑΕΠ ) και τον ρυθμό μείωσής του ( αυτού πού θα έχει απομείνει από το κούρεμα ). Μάλλον ένα εικοστό κατ΄ έτος, μέχρι να πιάσουμε την βάση του 60%. Αν όλα πάνε καλά και όπως σχεδιάζονται. Και αυτό το ξέρει καλά και ο κ. Παπανδρέου και ο κ. Σαμαράς. Το πρόβλημα των πολιτικών είναι η αλήθεια. Πώς να πείσουν τον κόσμο, ότι είναι η καλύτερη λύση πού έχουμε, αλλά δυστυχώς προϋποθέτει μεγάλο περιορισμό τής χάψας των δημοσιότροφων βολεμένων, εξαθλίωση πολλών μικρο-μεγαλο-μεσαίων και απόλυτη φτώχια για τούς ήδη φτωχούς;

Εν κατακλείδι τονίζω ότι:
1. Αν το εμπορικό ισοζύγιο της Ελλάδας ( με τούς άδηλους πόρους ), δεν γίνει πλεονασματικό, δεν υπάρχει καμιά ελπίδα. Για τίποτα. Δεν μπορούμε μακροπρόθεσμα να πληρώνουμε ούτε τους τόκους, ακόμα και ενός αναδιαρθρωμένου χρέους.
2. Αν το κράτος μηδενίσει άμεσα το τρέχον έλλειμμα του και γίνει συγχρόνως πώληση ή αξιοποίηση ( όπως λέγεται ) των περιουσιακών του στοιχείων, με στόχο την άμεση μείωση του χρέους, υπάρχει ελπίδα να αποφύγουμε την αναδιάρθρωση και το μόνιμο μνημόνιο.
3. Για να πετύχουν τα παραπάνω, χρειάζεται να αλλάξει τελείως η κρατική δομή. Πρέπει να στείλει στα σπίτια τους τούς μισούς δημόσιους υπαλήλους, αυτούς πού θα κρατήσει να τούς αμοίβει αξιοπρεπώς και να τούς βάλλει να δουλέψουν πραγματικά. Οι μισοί φθάνουν και παραφθάνουν. Προμήθειες, μίζες, ΜΚΟ, κ.λ.π. μαχαίρι. Γραφειοκρατία τέρμα. Παρεμποδίζει τα πάντα και δεν ελέγχει τίποτα. Μόνο μίζα για την τσέπη των γραφειοκρατών. Μην έχετε αυταπάτες, ότι χωρίς γραφειοκρατικό έλεγχο, θα γίνει της κακομοίρας. Σήμερα έχουμε μόνο γραφειοκρατία, μίζα και κανένα έλεγχο.

4. Μείωση ΦΠΑ και άμεσων φόρων. Φορολογική αμνηστία σε κεφάλαια πού έρχονται στην χώρα. Σε έξι μήνες, θα αρχίσει να αναδύεται μια καινούργια Ελλάδα.

Ιαπετός

ΥΓ1 Η μόνιμη επιτήρηση και το κούρεμα, είναι η πιό πιθανή εκδοχή

ΥΓ2 Για να αλλάξει η πολιτική και να μπούμε σε τροχιά ανάπτυξης, θέλει επανάσταση. Αναρχικός, βασιλόφρων, κομμουνιστής και καπιταλι

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/04/2011 08:24:00

    ........"Αυτό είναι προβοκάτσια, συνέχισε. Θέλουν να μας πεθάνουν από την πείνα ή να μας εξαναγκάσουν να καταφύγουμε στη βία!".

    Ενας απ' τους στρατιώτες άρχισε έτσι: "Σύντροφοι! Σας φέρνω χαιρετισμούς από κείνη τη θέση, όπου οι άνθρωποι σκάβουν τους τάφους τους και τους ονομάζουν χαρακώματα!".

    ΠΠ

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/04/2011 08:29:20

    Όλως τυχαίως, πάνω-κάτω τα ίδια ζητούσε χθες και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Π. Κουκουλόπουλος. "Με αυτή τη δημόσια διοίκηση δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη", είπε. (Άρα, τι εννοούσε να κάνουμε; Προφανώς να τους απολύσουμε.)

    Και σήμερα ο αρθρογράφος του "Βήματος" Α. Καρακούσης, ζητάει επίσης να διακοπεί κάθε ενίσχυση στις "ιερές αγελάδες" του ΓΑΠ, τις ΜΚΟ δηλαδή: "Γιατί άραγε να χρηματοδοτείται από ένα ημιπτωχευμένο κράτος η δράση π.χ. του WWF, των φίλων της αρκούδας, του λύκου, της κόκκινης οχιάς ή ακόμη ενός πλήθους τοπικών, πολιτιστικών και αθλητικών συλλόγων ή και της Εκκλησίας ακόμη, η οποία έχει έσοδα και περιουσία και αρνείται να πληρώνει τους φόρους οι οποίοι της αναλογούν.
    Όλα αυτά είναι σχήματα εθελοντικά. Ως τέτοια ιδρύθηκαν. Μπορούν να ενισχυθούν από ιδιώτες, από τα ίδια τα μέλη τους ή από φίλους και χορηγούς που έχουν ανησυχίες για τη φύση, τις τοπικές παραδόσεις, τον τοπικό αθλητισμό ή είναι υπερασπιστές της θρησκευτικής πίστης, των κοινωνικών δικαιωμάτων και άλλων.
    Είναι αυτές καταστάσεις πολυτελείς, τις οποίες το ημιπτωχευμένο σύγχρονο ελληνικό κράτος δεν δύναται να χρηματοδοτεί."

    Κύριοι, οι εντολές των τροϊκανών κατακτητών είναι πλέον απόλυτα σαφείς. Τις αμέσως επόμενες ημέρες, αρχίζει απλώς η εφαρμογή τους. Θυμηθείτε λοιπόν το άρθρο με τίτλο "Τα ορφανά των Παπανδρέου", όλοι εσείς οι δημόσιοι υπάλληλοι που πέρυσι καμωνόσασταν ότι δεν σας άγγιζαν και πολύ οι περικοπές και μένατε στον καναπέ σας: h**p://www.antinews.gr/2010/04/23/41925/

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 14/04/2011 11:16:31

      Αυριανιστή,
      Παρακολουθώ τις αναρτήσεις και τα σχόλιά σου...
      Συμφωνώ απόλυτα σε όλα...
      Περιμένουμε το επόμενο άρθρο σου..

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 14/04/2011 15:39:27

      Είναι ωραίος ο Καρακούσης:
      Προτείνει να μη χρηματοδοτείται η δράση των φίλων της αρκούδας και της κόκκινης οχιάς, αλλά να καλύπτονται τα ελείμματα των καναλιών όπου κατοικοεδρεύει η μαïμού της ενημέρωσης.
      Όχι άνιση μεταχείριση των αγρίων ζώων. Και το καθένα ελεύθερο στο φυσικό τόπο του. Οι μαïμούδες παρακαλώ απέναντι, στην ήπειρο του Καντάφι και του Αμίν Νταντά.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Αυριανιστής 14/04/2011 18:55:39

      “Με αυτή τη δημόσια διοίκηση δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη.
      Δηλ. η διαπίστωση είναι λάθος; Η είναι λάθος γιατί το είπε ο Κουκουλόπουλος;

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/04/2011 08:30:09

    'Αχ! Δν τον ακούτε τον Πρόεδρο σας σύντροφοι !
    Κρίμα!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 14/04/2011 08:49:44

      Πάντως, σύντροφε Θείο, ένα είναι το σίγουρο ο επόμενος εμφύλιος στην Ελλάδα θα έχει το εξής χαρακτηριστικό: από τη μια οι θιασώτες της νεοφιλελεύθερης κτηνωδίας, κι από την άλλη όλοι οι υπόλοιποι σε αγαστή διακομματική -με βάση τις μέχρι τώρα κομματικές κατηγοριοποιήσεις- συμμαχία.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 14/04/2011 08:58:45

        Αγαπητέ σύντροφε, δεν είμαστε Αμέρικα, για να δουλεύουμε με δικομματισμό. Ο πραγματικός κόσμος, στην απο δώ μεριά του Ατλαντικού, εκτός από άσπρο και μαύρο, έχει και διάφορες αποχρώσεις του γκρί.
        Τι λέω ο κόπανος; Έχει όλα τα χρώματα της ίριδος, φωτεινά και υπέροχα, από το βαθύ ερυθρόν της Αλέκας ώς το δικό μου, το υπεριώδες.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Ο Θείος 14/04/2011 09:03:38

          Βρίσκεις, Θείο;

          Γιατί εγώ τελευταία, όλο μανιχαϊστικά δίπολα βλέπω. Ιδιωτικοί υπάλληλοι εναντίον δημοσίων, μνημονιολάγνοι εναντίον αντιμνημονιακών, και τα τοιαύτα.

          Και τελικά, αυτοί που τρίβουν τα χέρια τους είναι οι νεοφιλελεύθεροι κεκράκτες της εξαθλίωσης του λαού. Γι' αυτό είπα ότι, (ότ)αν συνειδητοποιηθεί ο κόσμος, ο πόλεμος θα είναι εναντίον τους αδιακρίτως.

        • progressive avatar
          progressive @ Ο Θείος 14/04/2011 09:44:44

          Τότε για πιοο λόγο έχουμε αυτή την εναλαγή ΠΑΣΟΚ-ΝΔ τόσα χρόνια;

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ progressive 14/04/2011 09:52:36

            Γιατί ως πολίτες έχουμε μια δόση αχρωματοψίας (μάλλον ελαφρώς αόμματοι είμαστε)!

  4. tiramola avatar
    tiramola 14/04/2011 08:40:13

    Εν κατακλείδι (για το 3)
    Το πρόβλημα λύνεται αμέσως αν καμιά 200αριά χιλιάδες ΔΥ μετακομίσουν στον ιδιωτικό τομέα και αντικατασταθούν από ισάριθμους που δούλευαν στον ιδιωτικό.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ tiramola 14/04/2011 09:53:40

      Ενδιαφέρουσα ιδέα!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 14/04/2011 10:02:58

        Να που ανθίζουν και καρπίζουν οι σπόροι της προσέγγισης ΠΑΣΟΚ-Κουβέλη...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Αυριανιστής 14/04/2011 10:21:00

          h**p://www.youtube.com/watch?v=FkuYhqWUGyk

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 14/04/2011 10:10:14

        "Έτσι κι αλλοιώς η γή θα γίνει Πράσινη"!
        Βέβαια, ο σύντροφος Wolf Biermann το 1970 προτιμούσε ακόμα το κόκκινο χρώμα. Το ίδιο και ο ... μεγάλος Μικρούτσικος, χα χα.
        Αλλά ήδη το 1985, θυμάμαι ότι ο "Λύκος", φευγάτος στη Δύση, στο Αμβούργο, τραγουδούσε "Und die Grünen grünen grün"!
        Μαθήματα πολιτικής χρωματολογίας!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 14/04/2011 10:05:21

      Βρε τιραμόλα, για συνεννοηθείτε να σου στέλνουν το σωστό κείμενο στο μπακμπέρι. Τα "Νέα" σήμερα γράφουν ότι ο Ραγκούσης έχει άλλη ιδέα: να παίρνουν "άδεια άνευ αποδοχών" (υποτίθεται "εθελουσίως") κάποιοι ΔΥ για πέντε χρόνια, και να πηγαίνουν να δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα. Τελικά τι θα ισχύσει; Θα μας μπερδέψετε εσείς οι της Ιπποκράτους...

      • A.M. avatar
        A.M. @ Αυριανιστής 14/04/2011 18:15:12

        @Αυριανιστής
        Αυτό που ξέχασε να διευκρινήσει ο tiramola είναι ότι οι 200.00 Δ.Υ. που θα φύγουν απ τον ιδιωτικό θα είναι οι ΑΝΤΙ-ΠΑΣΟΚικοί υπάλληλοι που θα τους στείλουν για «τσάι» και οι 200.000 ιδιωτικοί υπάλληλοι που θα τους αντικαταστήσουν θα είναι τα «δικά μας ΚΑΤΑΠΡΆΣΙΝΑ παιδιά».

        Σωστά tiramola?

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/04/2011 08:48:33

    *Το δημόσιο χρέος της Γερμανίας ξεπέρασε πέρυσι για πρώτη φορά το φράγμα των 2 τρισεκ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 319 δισ. Οσο για το ποσοστό του επί του ΑΕΠ, αυξήθηκε κατά δέκα ολόκληρες ποσοστιαίες μονάδες -από 73,5% το 2009 σε 83,2% το 2010, δηλαδή πολύ παραπάνω από το όριο του 60% που θέτουν οι συνθήκες της Ε.Ε. Ετσι, συνολικά, στη διάρκεια της τελευταίας 20ετίας, το δημόσιο χρέος της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής οικονομίας έχει τετραπλασιαστεί από τα 540 δισεκ. ευρώ που ήταν το 1990.....!!!!!!!!!!!!!!!!..............

    ΠΠ

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/04/2011 08:54:10

      Οι Γερμανοί έχουν (αισιόδοξο) στόχο για μείωση στο 73,5 % του ΑΕΠ για το 2015.
      Και μεις συζητάμε ακόμα άν τα όρια της συνθήκης του Μάαστριχτ είναι "ζωντανά";
      Επιτέλους, ζητείται λίγος ρεαλισμός, σύντροφοι!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/04/2011 17:02:35

      Κι εκεί φαίνεται τον Καραμανλή θα είχαν πρωθυπουργό. Δεν εξηγείται αλλιώς.

      Στο στόχαστρο λοιπον της Νέας Τάξης ΚΑΙ η Γερμανία.

      Ήθελα να 'ξερα: Οι πολιτικοί των κρατών τελικά, τόσο ξεπουλημένοι είναι που δεν λένε να υπερασπιστούν στοιχειωδώς τα κράτη τους απέναντι στο καρτέλ του δολαρίου;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Επώνυμος 14/04/2011 17:47:42

        Τη Μέρκελ είχαν, φίλε Επώνυμε.
        Προτιμώ ασυζητητί τον Καραμανλή ! Για τόσο "κούφια" πολιτική πρόκειται.
        Σημειωτέον, η κυβέρνηση Σρέντερ - Φίσερ παρέδωσε έλλειμμα 40 % του ΑΕΠ, οι Μέρκελ - Βέστερβέλε το διπλασίασαν και βάλε.
        Αυτό γίνεται όταν φορο-ελαφρύνεις τα ανώτερα εισοδηματικά κλιμάκια που είναι πολιτικοί πελάτες σου και "φτυαρίζεις" μισθολογικές αυξήσεις στο υψηλόμισθο 1/3 του "μανδαρινάτου". Υπόψιν, η Γερμανία δεν έχει μικρό Δημόσιο τομέα.

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ Ο Θείος 14/04/2011 18:42:00

          μήπως έχεις και στοιχεία για το μέγεθος τού γερμανικού δημόσιου τομέα; Ετσι για να δούν οι συνσχολιαστές το μέγεθός του.

  6. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/04/2011 08:50:55

    Μπίνι Σμάγκι: Καταστροφική μια αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους

    Μια πιθανή αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους θα είχε καταστροφικές συνέπειες για τις τράπεζες και την οικονομία, εκτιμά ο Λορέντζο Μπίνι Σμάγκι, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ).
    O Λορέντζο Μπίνι Σμάγκι, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ).
    «Σύμφωνα με την ανάλυσή μας, μια αναδιάρθρωση χρέους θα είναι ως αποτέλεσμα την κατάρρευση μεγάλου μέρους του ελληνικού τραπεζικού συστήματος», τόνισε ο ιταλός τραπεζίτης σε συνέντευξή του στην ιταλική εφημερίδα Il Sole 24 Ore.
    «Η ελληνική οικονομία θα γονάτιζε, με καταστροφικές συνέπειες για την κοινωνική συνοχή και τη διατήρηση της δημοκρατίας στη χώρα», δήλωσε, προσθέτοντας ότι εν τέλει εξαρτάται από την Ελλάδα να αποφασίσει τη μελλοντική της πορεία, δεδομένου ότι θα υποστεί τις χειρότερες συνέπειες.
    «Ωστόσο, οι άλλες χώρες δεν θα πρέπει να την σπρώχνουν προς την καταστροφή», σημείωσε.
    Ο Μπίνι Σμάγκι υποστήριξε επίσης ότι οι περαιτέρω αυξήσεις επιτοκίων στην ευρωζώνη θα εξαρτηθούν από την οικονομία και τον πληθωρισμό, προσθέτοντας ότι το ευρώ [EUR=X] βρίσκεται σήμερα σε επίπεδα 10% χαμηλότερα έναντι των βασικών νομισμάτων σε πραγματικούς όρους.
    (Από την "Ναυτεμπορική", 14.04.2011)
    h**p://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1956258

    Να σημειώσουμε την εκτίμηση για το κατά 10 % υποτιμημένο Ευρώ.
    Άρα στόχος: 1 Ευρώ = 1,60 δολλάρια. Περαιτέρω άνοδος κρίνεται ανεπιθύμητη.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 14/04/2011 09:00:21

      Θείε καλημέρα,
      Μια και δεν κατέχομεν όλοι την Αλαμανικήν, τι λέει εδώ ο Σόιμπλε σήμερα?
      h--p://www.welt.de/print/die_welt/politik/article13169913/Wer-Hilfe-will-muss-sparen.html

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/04/2011 09:32:52

        Καλημέρα Γιάννη.
        Ο Σόιμπλε είναι όντως γνήσιος Αλαμανός αναντάν παπαντάν, από το Φριμπούρ - Φράιμπουργκ του Μέλανος Δρυμού κατάγεται. Τί λέει:
        Τίτλος: "Όποιος θέλει βοήθεια, πρέπει να κάνει οικονομία".
        Του λέει ο δημοσιογράφος, ότι στο FDP νομίζουν ότι ο Σόιμπλε τους "τζαρτζάρει". Σόιμπλε: Δεν φταίω εγώ, τώρα κι αυτοί κατάλαβαν ότι η μείωση φόρων που ήθελαν, δεν ήταν καλή ιδέα.
        Για τα πυρηνικά και την άνοδο των Πράσινων, λέει ότι η καταστροφή της Φουκουσίμα ήταν κάτι ξαφνικό, αλλά δεν γίνεται ν' αλλάξουν το ενεργειακό σε μιά μέρα, πρέπει να γίνει με τρόπο οικονομικά ανεκτό. Και σφήνει ανοιχτό θέμα σχετικής αύξησης φόρων.
        Για την Ευρώπη και Ελλάδα: Η πορεία της κατάστασης ελέγχεται 4 φορές το χρόνο, και έτσι γίνονται οι πληρωμές. Περιμένει τον Ιούνιο την λεπτομερή ανάλυση του χρέους με συνεργασία της Κομισιόν και της ΕΚΤ. Άν υπάρχει αμφιβολία για τη βιωσιμότητα του χρέους, θα πρέπει αυτό με κάποιο τρόπο να αντιμετωπισθεί. Πώς; Με πρόσθετα μέτρα.
        Στο επόμενο ερώτημα, περί αναδιάρθρωσης, απαντά ότι μέχρι το 2013 αναδιάρθρωση χρέους μπορεί να γίνει μόνον σε εθελοντική βάση. Μετά το 2013, τα νέα ομόλογα Ευρωπαικών χωρών που θα εκδίδονται, θα πρέπει να έχουν κάποια πρόβλεψη για συνυπευθυνότητα των δανειστών.
        "Γιατί φοβάστε τόσο την αναδιάρθρωση";
        Σόιμπλε: "Στα τωρινά όμόλογα δεν υπάρχει καμμία πρόβλεψη για συνυπευθυνότητα των δανειστών. Άν σπάσει κανείς μονομερώς το συμφωνημένο πλαίσιο έκδοσής τους, μπορούν να υπάρξουν μη προβλέψιμες συνέπειες γαι την εμπιστοσύνη των αγορών στο ευρώ. Για έναν επενδυτή από τη Ασία ή τις ΗΠΑ, άν διαβάσει ότι ένα Ευρωπαικό ομόλογο δεν είναι ασφαλές, είναι παντελώς αδιάφορο άν αυτό εκδόθηκε στην Ελλάδα ή στη Γερμανία. (σ' αυτές τις 2 φράσεις είναι όλο το ζουμί: Ο Σόιμπλε δεν είναι Βέστερβέλε, ούτε κάν Μέρκελ - έχει άλλη οκονομική "γραμμή", πιό "Γαλλική"). "Τότε μπορεί κι εμείς ως Γερμανία να έχουμε πρόβλημα", τονίζει.
        Παρακάτω λέει, ότι η Ελλάδα έχει μεγάλες ανάγκες σε κεφάλαια τον επόμενο χρόνο και είναι πολύ σημαντικό να πείσει τις αγορές ότι εφαρμόζει το δύσκολο πρόγραμμα "νοικοκυρέματος".
        Στη συνέχεια απαντά για τους νέους μηχανισμούς της ΕΕ και για την παγκόσμια οικονομία. Γενικώς γνωστά πράγματα.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Ο Θείος 14/04/2011 10:00:10

          Τα εδώ ΜΜΕ τον "διαβάζουν" αλλοιώς τον Σόιμπλε.
          Μήπως φταίει που ο καραγκιόζης βλέπει τις σαμπρέλες και τις πάιρνει για κουλούρια;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Θείος 14/04/2011 11:19:26

      δες youtube — Large Financial Institutions: Panel at INET’s Bretton Woods Conference (6 of 7)

      ΠΠ

  7. kiki avatar
    kiki 14/04/2011 09:06:06

    Δεν εχει την δεδηλωμενη για να προχωρησει σε οποιαδηποτε επεκταση του Μνημονιου Δανειακη συμβαση καινουργια που θα δεσμευει την χωρα περα απο την προβλεπομενη θητεια αυτης της κυβερνησης.
    Τι συζηταμε επιμικυνση αναδιαρθρωση και ολα τα λοιπα.
    ειναι αντισυνταγματικο το Μνημονιο ως εχει και δεν εχει ψηφιστει απο τα 2/3 της Βουλης.
    Ας ξεκινησουμε απο εκει , οτι ειναι παρανομη η Δανειακη Συμβαση, και παμε παρακατω.
    Και ο Καρακουσης να ζητησει τα λεφτα που δωσαμε απο τα δανεικα που παιρνουμε για να πληρωνουμε και το Μεγαρο.
    Ας βαλει ο Ψυχαρης λεφτα εχει.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ kiki 14/04/2011 09:24:46

      Απαπαπαπαπα, τι λόγια είναι αυτά! Πιπέρι! Άκου 'κει να βάζουμε το Μέγαρο στο ίδιο τσουβάλι με τις άλλες ΜΚΟ! Ίδιου βεληνεκούς είναι το πασίγνωστο και κοσμαγάπητο Μέγαρο, και ίδιου το WWF ή η Greenpeace; Ποιος άλλος τις ξέρει αυτές εκτός συνόρων;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ kiki 14/04/2011 09:36:56

      Που τα έχει όμως ο πεζεβέγκης, σε ποιά πούγκα, όπως λένε και οι φίλοι Τσύπριοι;
      Εδώ σε θέλω, kiki !

      • kiki avatar
        kiki @ Ο Θείος 14/04/2011 13:10:18

        @ θειο,
        ο τεως ξεβρακωτος και νυν εις εκ των πλουσιοτερων ελληνων,
        δεν ξερω που τα εχει φιλαμενα, παντως το 10% απο τις μιζες για Λεοπαρντ ,F16 ,χρηματιστηριο , αλλαγες ηλεκτρονικων ,και ανα μανα , εγκαταστασεων στο συγκροτημα, Αγιον Ορος , ΓΕΚ, συμπραξη με Κοκκαλη , συμπραξη με Μπομπολα, εκδοσεις σχολικων βιβλιων, και οτι αλλο φανταστεις, και υποχρεωτικα ταξειδια επι Παγκαλου ως ΥΠΕΞ με το Τραβελ Πλαν , καπου εχει το κατι τις του για τις δυσκολες μερες του χειμωνα.
        Ας δωσει στο Μεγαρο λεφτα ετσι για την μνημη του ευεργετη του, και διασωστη του απο τον πατο της δημοσιογραφικης ανωνυμιας.

  8. Ηλίας Πιερίδης avatar
    Ηλίας Πιερίδης 14/04/2011 09:33:50

    Πολύ καλό το άρθρο...κοντός ψαλμός αλληλούια (και μονόδρομος)

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ηλίας Πιερίδης 14/04/2011 09:41:56

      Μόνο που το "κοντός ψαλμός αλληλούια" έχει κι άλλη ανάγνωση. Και, πιστέψτε με, δεν θα αρέσει καθόλου σε όσους νεοφιλελεύθερος θα τη... νιώσουν.

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/04/2011 09:37:03

    ΠΟΥ εχει ακουστει αλλου στο συμπαν….
    να ερχονται οι τροικανοι να μας απειλουν να μη δωσουν την επομενη δοση !!!!….
    για να τους πληρωσουμε τα “χρωστουμενα” ΤΟΚΑΚΙΑ..ΤΟΥΣ!!!!

    Μονο εγω βλεπω το ανεκδοτο??? Μιλαμε για ΤΟ!!! Ανεδκοτο.
    και το ΠΑΣΟΚ μας βαζει με το ζορι στο τριπακι…

    ΠΠ

  10. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 14/04/2011 09:39:22

    Δεν πρόκειται να γίνει τίποτε όπως το φαντάζονται. Ο λαός έχει πάρει ανάποδες. Δεν υπάρχει πιθανότητα να επιτρέψει να γίνουν αυτά που φαντάζονται. Το καθεστώς δεχεται πλήγματα καθημερινά. Μικρά στην αρχή, μεγαλύτερα μετά.

    Καμμία κυβέρνηση από δω και μετά δεν θα μπορεί να κάνει του κεφαλιού της και όπως κάναν ως τώρα.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Θραξ Αναρμόδιος 14/04/2011 10:01:42

      Ένα από τα πλήγματα άρχισε ήδη να φαίνεται: παρά την αύξηση 40% στο κόμιστρο, τα έσοδα των συγκοινωνιακών εταιρειών της Αθήνας αυξήθηκαν στο πρώτο τρίμηνο μόνο κατά 7%! Για να δούμε, τι έχουν να προτείνουν επ' αυτού οι νεοφιλελεύθεροι φωστήρες...

  11. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/04/2011 09:47:56

    Merci!

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/04/2011 09:50:42

    Γιάννη, δες εδώ, πώς μερικοί πεπειραμένοι πολιτικοί και οικονομικοί αξιωματούχοι λειτουργούν και σαν "συνδικαλιστές" (και δεν είναι αυτό κακό). Ο Σόιμπλε και ο Μπίνι Σμάγκι έχουν περίπου ίδια άποψη για το θέμα. Αλλά κύτταξε, ο Σόιμπλε απεθύνεται στη Γερμανική κοινή γνώμη. Και τι λέει, για να πείσει: Προσέξτε, αν αναδιαρθρωθεί το Ελληνικό χρέος θα την πατήσουμε κι εμείς.
    Εκ διαμέτρου αντίθετος με τον κομματικό του φίλο Χάνς Βέρνερ Ζίν, που διαβάσαμε χθές.
    Ενώ ο Σμάγκι απευθύνεται σε Ιταλούς (είναι από συνέντευξη σε Ιταλικό περιοδικό) και τους λέει ότι θα έλεγε σε μας τους Έλληνες (τους ξέρει τους δικούς του πώς σκέφτονται). "Κόφτε κάθε σκέψη ελαφρότητες, ο μόνος δρόμος διεξόδου που υπάρχει, προυποθέτει blood, sweat and tears".

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 14/04/2011 09:59:47

      Εν τω μεταξύ στην αγγλική έκδοση του Spiegel διαβάζουμε την ανάλυση του κυρίου Jacob Funk Kirkegaard (τι βαρύ διπλό επίθετο και με τι συμβολισμό!) ο οποίος προτείνει μια λύση τύπου ομολόγων Brady.

      h.p://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,756848,00.html

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/04/2011 10:04:01

        Δανός θα είναι φίλε μου, όπως ο σοφός προπάππος του, που μεταξύ των άλλων, έγραψε τα περίφημα έργα "Φόβος και Τρόμος", "Ασθένεια Προς Θάνατον", "Η Έννοια της Αγωνίας" και "Η Έννοια της Ειρωνίας". Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στο τελευταίο.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 14/04/2011 10:09:58

          Εγώ στέκομαι πιο πολύ στο Funk (οικονομολόγος του Αδόλφου!)

  13. Θετταλός avatar
    Θετταλός 14/04/2011 11:18:00

    1ον. Ιαπετέ αν δούλευες στον ιδιωτικό τομέα και τα αφεντικά σου δεν σε πλήρωναν όσο έπρεπε και τις εισφορές στο ΙΚΑ το ίδιο, θα έτρεχες για μια θεσούλα στο δημόσιο; Δηλαδή το πρόβλημα είναι μόνο οι ΔΥ ή και αυτοί που δεν αξιοποίησαν σωστά τις κρατικές επιδοτήσεις στον ιδιωτικό τομέα; Πόσα φαγώθηκαν;
    2ον. Ιαπετέ τι να πουλήσει το κράτος; O simitis πούλησε 22 τόνους χρυσού τότε, δηλαδή θα πουλάμε για να επιβιώνουμε; Eίναι λογική αυτή;
    3ον. Iαπετέ αν δεν παράγουμε το εμπορικό ισοζύγιο δεν πρόκειται να γίνει πλεονασματικό ούτε στη δευτέρα παρουσία. Eπιχειρήσεις κλείνουν κάθε μέρα και μιλάμε για πλεονασματικό ισοζύγιο; Μόνο το 20% των προϊόντων που κυκλοφορούν σήμερα παράγονται από ελληνικά χέρια. Μας ήθελαν τα γκαρσόνια(υπηρέτες ή πιο κομψά δούλους) του πλανήτη και το πετυχαίνουν
    Αυτά εν κατακλείδι.....

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Θετταλός 14/04/2011 12:18:47

      1. Αυτονόητα θα προσπαθούσα να βρώ μιά θέση στο δημόσιο. Είναι επίσης, τοίς πάσιν γνωστόν, ότι χωρίς μίζα -συνήθως φίφτυ-φίφτυ- ( οργανωμένα γραφεία για εκπόνηση περοβαντολλογικών μελετών, ένταξης και προώθησης τής "επένδυδης" κ.λ.π.) δεν γίνεται τίποτα. Σε τελική ανάλυση, η επένδυση ήταν αδιάφορη και το μόνο πού ενδιέφερε ήταν το λάδωμα και το φάγωμα της επένδυσης. Σε αυτό το πλαίσιο "τρώγονταν" οι ευρωπαικοί και εθνικοί πόροι, πού διατίθονταν για την ανάπτυξη. Μιά συμμαχία "έξυπνων", "δικτυομένων" "επενδυτών", σε αγαστή συνεργασία με το "δημόσιο" θεματοφύλακα. Εκτός αυτού, είναι επίσης, τοίς πάσιν γνωστό, ότι και ο επιθεωρητής του ΙΚΑ και ο εφοριακός, κάνουν την γύρα για το φακελάκι τους. Τα εξωντοτικά, πολλές φορές, πρόστιμα ήταν πρός συμόρφωση των υπολοίπων.

      2. Για τούς 22 τόνους χρυσού δεν γνωρίζω, αλλά μου φαίνεται απίθανο. Εξ άλλου ο Σημίτης είχε τα SWAPS τής Goldmann Sachs. Προπώλησε κρατικά έσοδα σε βάθος τριακονταετίας. Δικά του ήταν; Ετσι κάνουν οι σοσιαληστές. Για το καλό μας.
      Σε κάθε περίπτωση (το ανέφερε πρόσφατα και ο Σαμαράς), αποκρατικοποίηση 50 δισ. είναι εφικτή. Εξαρτάται πώς την κάνεις και τί δυναμική προσδίδεις στο κάθε αποκρατικοποιημένο κομμάτι. Το κράτος έχει το πλεονέκτημα, ότι νομοθετεί. Αν πάρουμε π.χ. την έκταση του ελληνικού και καθορίσουμε νομοθετικά την χρήση γής, έχοντας κατά νού μιά στρατηγική μορφής επένδυση, πού θα δώσει συγκεκριμένες θέσεις εργασίας και συγκεκριμένες υπεραξίες στην οικονομία, άμεσα και σε βάθος χρόνου, τότε θέτουμε και ένα λιθαράκι ανάπτυξης και όχι μόνο ξεπούλημα για άμεσα έσοδα. Αυτό πρυποθέτει τιμιότητα, στρατηγική διορατικότητα, εμπιστοσύνη στην πολιτική ηγεσία και την πεποίθηση, ότι δεν θα καταλήξει η όλη διαδικασία σε ένα ξευτιλισμένο ξεπούλημα, με στόχο μόνο μίζες για μάς και αστρονομικά, άκοπα κέρδη για το 'λαμόγιο' 'επενδυτή'.
      3. Η παραγωγή προιόντων πρέπει, πάση θυσία, να πάρει εμπρός. Πρέπει να δοθεί απόλυτη προτεραιότητα σε παραγωγικούς κλάδους υψηλής προστιθέμενης αξίας. Είναι πολύ ουσιαστικό. Εχουμε το ανθρώπινο δυναμικό και μπορούμε. Το να παράγουμε μόνο χαμηλής προστιθέμενης αξίας προιόντα, δεν θα λύσει το πρόβλημα. Αντίθετα θα μας σπρώξει, μακροπρόθεσμα, σε ένα τέλμα υποανάπτυξης και μιζέριας. Εἰναι θέμα επιλογής μας.

      Διαλέξτε τούς κυβερνώντες. Είτε θα επιλέξουμε την συνέχεια τού κρατισμού, τών παρασιτικών κρατικοδίαιτων ιδιωτών, των λαμόγιων επιχειρηματιών και των μιζαδόρων πολιτικών της αερολογίας και την εξαθλίωσή μας, είτε θα επιλέξουμε τιμιότητα λόγων και προτάσεων. Οχι ευχολόγια και εκθέσεις ιδεών. Τίμιες, σαφείς, κατανοητές και κατ ανάγκη επώδυνες προτάσεις χρειάζεται η χώρα. Να σταματήσουμε να προσπαθούμε να ικανοποήσουμε όλους και όλα. Αυτό δεν είναι δημοκρατία. Είναι έρπων φασισμός ( η πλάκα είναι, ότι το είπε παλιότερα ο γιωργάκης). Και άν αυτονόητα προτείνονται από άλλα κόμματα, δεν σημαίνει ότι είναι λάθος. Το θέμα δεν είναι τι προτείνει ένα κόμμα (όλα ανάπτυξη ευαγγελίζονται και τόπους χλοερούς), αλλά πιό κόμμα έχει τον κατάλληλο αρχηγό, τα στελέχη και δείχνει την θέληση και τιμιότητα, νά κάνει πράξη την ελπίδα.

  14. Striker avatar
    Striker 14/04/2011 11:41:23

    Πολύ ωραίο άρθρο Ιαπετέ, επιτέλους είχαμε ανάγκη από μια μεστή συγκεντρωτική προσέγγιση που βάζει στη θέση τους κάποια πράγματα. Νομίζω ότι όλοι έχουμε καταλάβει ότι κάθε μέρα που περνάει απομακρυνόμαστε από αυτό το δύσκολο και μη ρεαλιστικό σχέδιο προσαρμογής που μας είχαν ετοιμάσει. Πολύ σύντομα θα υπάρξουν εκτός σχεδίου εξελίξεις όπως η αναδιάρθρωση και η ανάδειξη κυβέρνησης συνεργασίας για να προκληθεί ένα μεταρρυθμιστικό σοκ που θα αλλάξει την οικονομική και κοινωνική ψυχολογία. Προς τα κει πηγαίνουμε κι ας χρονοτριβεί ο Παπανδρέου.

  15. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 14/04/2011 12:09:17

    Προσυπογράφουμε, εξαιρετικό κείμενο . Αυτή είναι όντως η κατάσταση των πραγμάτων που καλείται ο ελληνικός λαός να πάρει στα χέρια του. Τώρα ίσως χρειάζεται "ένας λοχίας" πριν εξασθενίσει κι άλλο η χώρα και οι άνθρωποί της. Ισως δε έτσι γλυτώσουμε κάποιον εμφύλιο. Μέχρι τότε στις προσευχές μας συμπεριλαμβάνεται το "Βάστα Καντάφι" !

  16. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 14/04/2011 12:40:44

    Είναι πλέον κοινά παραδεκτό ότι η Ελλάδα έπειτα από ενάμισι χρόνο σοσιαλιστικής διακυβέρνησης έχει οδηγήσει εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες όχι μόνο να μην μπορούν να ανταποκριθούν στα πάγια έξοδά τους αλλά να έχουν φτάσει αρκετοί συνάνθρωποί μας , κυρίως στα αστικά κέντρα, σε σημείο να ψάχνουν την καθημερινή τους τροφή στα σκουπίδια.
    Το γεγονός αποδεικνύει την κυβερνητική ανεπάρκεια, αφήνει αιχμές για κακοδιαχείριση του πλούτου από τους ασκούντες την εξουσία και φανερώνει ότι έχουμε μπει σε μια παρατεταμένη περίοδο κρίσης με άγνωστο τέλος.
    Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση συνεχίζει την πορεία της με αλαζονεία, χωρίς αίσθηση του μέτρου και όχι μόνο, σε καθετί αντικοινωνικό που θέλουν να περάσουν προσπαθούν πρώτα να δημιουργήσουν την αίσθηση του επείγοντος για να μπορούν να πουν ότι «εδώ που φθάσαμε, η λήψη μέτρων είναι μονόδρομος», έχουμε μπροστά μας το μεγάλο στοίχημα και άλλα τέτοια.
    Τα όσα συμβαίνουν δείχνουν επίσης ότι έχουν ως πρώτη προτεραιότητα την προετοιμασία της κοινωνίας να δέχεται αδιαμαρτύρητα τα κυβερνητικά μέτρα, είτε με επικοινωνιακή προπαγάνδα, είτε με μέτρα κατευνασμού των ανησυχιών και των αντιδράσεων, βάζοντας έτσι σε δεύτερη μοίρα δράσεις και παρεμβάσεις που θα ωφελούσαν την κοινωνία, δλδη το συμφέρον του τόπου.

  17. Λίζα Αλεξίου avatar
    Λίζα Αλεξίου 14/04/2011 12:46:20

    Τον τελευταίο χρόνο το ένα σόκ διαδέχεται το άλλο, για να βγή η Ελλάδα από την κρίση θα πρέπει να δημιουργήσει πρώτα θέσεις εργασίας και ανάπτυξη, δηλαδή να κινήθεί η οικονομία και μετά να προσπαθήσει να εξυγιάνει τον δημόσιο τομέα. Πού θα βρούν τόσοι απολυμένοι δημόσιοι υπάλληλοι δουλειά στον ιδιωτικό τομέα όταν η μία επιχείρηση κλείνει μετά την άλλη;

  18. papas avatar
    papas 14/04/2011 13:03:34

    Μπραβο για ολα τα δεινα ειναι υπαιτιος ο δημοσιος υπαληλος και οχι τα καθικια που εχουν 600 δις στο εξωτερικο

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ papas 14/04/2011 13:34:56

      Γιά τα 600 δισ. τού εξωτερικού, υποθέτω ότι φταίει ο εργαζόμενος του ιδωτικού τομέα και ο επιχειρηματίας της μή διαπλοκής. Οι δημόσιοι υπάλληλοι, πολιτικοί διαχειριστές και λαμόγια εργολάβοι και προμηθευτές κάναν απλά το καθήκον τους. Δεν βλέπουν, δεν μιλούν, δεν ακούν.
      Και όταν αποκαλυφθεί πλήρως το έγκλημα, η επωδός είναι ήδη γνωστή. Εγώ την δουλειά μου έκανα. Δεν ήξερα τίποτα. Και ας ψάχνουμε οι υπόλοιποι να βρούμε, όχι πιός σκότωσε ( αυτό είναι ήδη γνωστό), αλλά ποιός σκύλευσε την σορό της δύστυχης πατρίδας.

  19. kiki avatar
    kiki 14/04/2011 13:12:56

    Καλα αυτοι οι ΔΝΤ εχουν ενα σεναριο και το εφαρμοζουν παντου παντα το ιδιο και με την ιδια σειρα.
    ελλειψει φαντασιας και αυτος ο Στροςς ΧαΧΑν αλλη εικονα ηθελε να δωσει, για το ευαγες ιδρυμα.

  20. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 14/04/2011 13:14:10

    Πώς να κινήσεις μιά οικονομία, η οποία στηρίζεται μόνο στην κατανάλωση;

    Πώς να κινήσεις μιά οικονομία, όταν οι δημόσιοι υπάλληλοί της κάνουν μόνο λευκή απεργία και απεργίες; Ολη η ενεργητικότητά τους κατευθύνεται στην προάσπιση των αμοιβών τους και το δικαίωμά τους στην εγληματική απραξία.

    Πώς να κινήσεις μιά οικονομία, όταν τα νομοθετήματα, νομοθετούνται για τα μάτια του κόσμου; Οι διαρθρωτικές αλλαγές είναι μόνο στα χαρτιά, τα κρατικά έσοδα μειώνονται και οι κρατικές δαπάνες αυξάνουν μειούμενες (κυβερνητικός ορισμός τού οξύμωρου);

    Πώς να κινήσεις μιά οικονομία, όταν οι παλαικομματικοί διαχειριστές της, την μόνη στρατηγική σκέψη πού διαθέτουν, είναι η συνέχιση τού σημερινού χθές;

    Τα χρήματα τού μνημονίου πάνε σε επαναχρηματοδότηση τού χρέους και στην κάλυψη τού ελείμματος. Τελειώνουν και η τρύπα τού χάος ανοίγει πιο πολύ.

    • Λίζα Αλεξίου avatar
      Λίζα Αλεξίου @ Ιαπετός 14/04/2011 13:47:53

      Ιαπετέ,
      Έχεις δίκιο για τους δημόσιους υπαλλήλους, έτσι είναι, αλλά άν απολυθούν οι 200.000, θα προκύψει μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα, ήδη οι άνεργοι επίσημα είναι περίπου 1 εκατ, πώς θα απορροφηθούν αυτοί οι άνθρωποι, τί θα κάνουν; Άν θέλει να ελαφρώσει τον γίγαντα δημόσιο τομέα που το Πασόκ δημιούργησε,έπρεπε να πάρει μέτρα από χθές, δίνοντας εναλλακτική λύση σε αυτούς που απολύονται και όχι να τους καταδικάζει σε ανεργία και φτώχεια. Άν σήμερα κινείται έστω και στοιχειωδώς η αγορά οφείλεται αποκλειστικά στους δημόσιους υπαλλήλους γιατί έστω και με μειωμένους μισθούς, αυτοί έχουν χρήματα.Κανένας άλλος δεν έχει. Υγιή Ελληνική ανάπτυξη της οικονομίας χρειάζεται η χώρα για να πάει μπροστά και να πληρώσει τα χρέη της.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Λίζα Αλεξίου 14/04/2011 16:33:30

        Ωραία λογική κα Αλεξίου...
        Και γιατί αφού ανέχεστε να υπάρχουν άνθωποι που δεν δουλευουν ουτε στοιχειωδώς και όμως πληρώνονται, δεν προετείνετε να γίνουμε όλοι δημόσιοι υπάλληλοι?
        Ας έχουμε ολοι μισθό και ας καταναλώνουμε?
        Τι πειράζει?

        Εκτός αν δικαίωμα στη δουλειά έχουν μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι..
        Δηλαδή αν κινδυνεύουν και αυτοί από την ανεργία (που μη γελιέστε έρχεται και για αυτούς η ώρα) τότε μόνο θα δημιουργηθεί κοινωνικό πρόβλημα?

        Οι Δ.Υ. γενικώς πρέπει να λουφάζουν, να μη μιλάνε καθόλου, να απολαμβάνουν την σχετική τους ευημερία (που λήγει όπου να ΄ναι) γιατί στο τέλος με τις πέτρες δεν θα κυνηγήσουμε μόνο τους πολιτικούς...
        Εξάλλου το τσουνάμι που έρχεται δεν θα πνίξει μόνο αυτούς που ειναι κάτω...θα πνίξει και τους απο επάνω (αυτοί απλώς θα αργήσουν λίγο)..

  21. kiki avatar
    kiki 14/04/2011 13:14:15

    Τελικα αυτοι του ΔΝΤ ειναι οι κοπριτες , το βρηκα, ενα σχεδιο για οτι ηθελε προκυψει.
    κοπροσκυλιαζουν και αμοιβωνται και καλα απο εμας απο οτι ξερω.

  22. Μπαρμπα Γιάννης avatar
    Μπαρμπα Γιάννης 14/04/2011 14:33:46

    Επίθεση στο Νομπελίστα James D. Watson στο Πανεπιστήμιο Πατρών

    Μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε στο πανεπιστήμιο Πατρών, όταν σύμφωνα με πληροφορίες ομάδα νεαρών εισέβαλε στο χώρο που πραγματοποιείται το 12ο συνέδριο χημείας και ένας νεαρός με κουκούλα στο πρόσωπο ανέβηκε στο βήμα την ώρα που μιλούσε ο βραβευμένος με Nobel Ιατρικής και Φυσιολογίας καθηγητής James D. Watson, κρατώντας ένα κοντάρι.

    Ο νεαρός προσπάθησε να επιτεθεί στον καθηγητή. Στην προσπάθειά τους να τον εμποδίσουν δυο καθηγητές του πανεπιστημίου τραυματίστηκαν ελαφρά στο χέρι και το κεφάλι.

    Το επεισόδιο έληξε μετά την αποχώρηση των διαδηλωτών. Στο σημείο έσπευσε και η Ασφάλεια Πάτρας με επικεφαλής το Διευθυντή της υπηρεσίας.

    h--p://newsplus.gr/index.php?v=2&aid=28891

  23. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/04/2011 15:24:26

    Ιαπετέ, λές ότι λέει και ο ΓΑΠ, κοινώς Ντόϋτσε Βέλλε

    Καζινοκαπιταλισμός

    Ευρωζώνη (παγόσμια δύναμη; Προβλέπω δασμούς σε εισαγωγές με μορφη φόρου άνθρακα στα επόμενα 2-3 χρόνια)

    Η αποκρατικοποίση των 50 δις... χαχαχα... Παλιά η λίστα. Όσο πληρωσαν για τον έλεγχο του ΟΤΕ αγοράζοντας το 20% αλλο τόσο θα δεις 50 δις μετρητά.

    Οι αγγλοσαξωνικές τράπεζες φταίνε που χρωστάμε σε γαλλογερμανικές για γαλλογερμανικά προϊόντα που μας λάδωσαν να αγορασουμε και που μας εκβιάζουν να συνεχίσουμε να αγοράζουμε!

    Ο Θείος είσαι;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ archaeopteryx 14/04/2011 15:41:31

      Ωχ, σε λίγο θα ιδρύσουμε και κόμμα ! Ευθύνες ....

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ο Θείος 14/04/2011 17:20:56

        Κόμμα απόδημου Ελληνισμού...

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ archaeopteryx 14/04/2011 18:10:33

          Υπάρχει παραπληροφόρηση. Τα φαινόμενα απατούν.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ archaeopteryx 14/04/2011 15:58:32

      Το, άν τα λέει ο ΓΑΠ, δεν φταίω εγώ. Τα 50 δισ. τα πήρα από το πρόγραμμα του Σαμαρά και υποθέτω, ότι δεν είναι λόγια τού αέρα, αλλά πραγματοποιήσιμο μέγεθος. Αποκρατικοποίηση δεν σημαίνει, σώνει και καλά, πώληση στρατηγικών τομέων της οικονομίας. Αν π.χ. η απελευθέρωση της παραγωγής ενέργειας είναι εοκική απαίτηση, δεν σημαίνει ότι το κράτος πρέπει να δώσει στον έλεγχο ιδιωτών το δίκτυο μεταφοράς. Και άν έχουμε ιδιωτικοποίηση τού ΟΣΕ, δεν σημαίνει ότι η τεράστια υποδομή των σιδηροδρόμων, δεν πρέπει να μείνει ( υποχρεωτικά, κατά την άποψή μου ) στο δημόσιο. Τέλη χρήσης και ανταποδοτικότητας πρέπει να τα παίρνει το δημόσιο, φροντίζοντας παράλληλα την υποδομή και χρηματοδότηση μή αποδοτικών υπηρεσιών (π.χ. ηλεκτροδότηση απομακρισμένων χωριών, ακριτικών περιοχών, κ.λ.π.). Ιδιωτικοποίηση δεν σημαίνει μή κράτος. Σημαίνει κράτος ελεγκτή και διαιτητή. Θέτει τούς κανόνες και φροντίζει με αυστηρότητα την διεξαγωγή τού παιχνιδιού.
      Ο καζινοκαπιταλισμός, πρυποθέτει και απόλυτο κρατικό έλεγχο. Μόνο υπερχρεωμένα κράτη με κρατικοδίαιτες ελίτ, πίνουν νερό στο όνομά του, βρίζοντάς το συγχρόνως. Σε τελική ανάλυση, εμείς πρέπει να βγούμε απο την φάκα τής υπερχρέωσης, αλλιώς θα μείνουμε ένα νούμερο της διεθνούς εθνοστατιστικής, με αρνητικό πρόσημο. Παίζουμε σε ένα παιχνίδι, πού άλλοι θέτουν τούς κανόνες του. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουμε να παίζουμε και να πάμε σπίτι μας. Υπάρχουν πολλοί παίκτες στό πάγκο, πού θέλουν να πάρουν την θέση μας. Πρέπει να παίξουμε καλά.
      Μιά κρητική παροιμία λέγει: Να κρεμάς το σκούφο σου, εκεί, όπου τον φτάνει η χέρα σου.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ιαπετός 14/04/2011 17:22:23

        Μην ανησυχείς, δεν είμαι ακτά των ιδωτικοποιήσεων. Η ΔΕΗ με αγχώνει, επειδή την σαλαμοποιούν. Στα 50 δις... υπάρχουν πράγματα που στα χαρτιά αξίζουν 50 δις. Απλά δεν πιστέυω ότι θα υπάρξουν 50 δις μετρητά. Cash.

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/04/2011 15:32:17

    Στα λοιπά, τι να πω... Δεν νομίζω ότι η εξέλιξη μας θα είναι "γραμμική". Δηλαδή είναι ωραίο να λέμε "πρέπει" να ξαναγίνουμε παραγωγικοί. Ναι, πρέπει, αλλά σε αυτή την ΕΕ, με τα συστατικά που κουβαλάμε, όσι μπορούν να φύγουν σε καράβια ή αλλιώς, θα φύγουν. Όσοι μπορούν να πάνε υδραυλικοί ή δεν ξέρω τι θέλουν στην Γερμανία, θα πάνε. Το να γυρίσουμε ομαλά σε επίπεδα 90 ή 80 ή 70, λίγο δύσκολο το βλέπω. Θα γυρίσουμε, αλλά δεν θα είναι "ομαλά".

    "Παραγωγικοί" με φόρους πρόστιμα και καπέλα και διοικηση μακρόθεν σε ξένη γλώσσα, κάτι άλλο το λένε...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ archaeopteryx 14/04/2011 16:07:59

      Το πρόβλημα είναι, ότι δεν προσπαθούμε κάν. Το θέμα δεν είναι, άν θα καταφέρουμε να γίνουμε παραγωγικοί, όπως οι γερμανοί, αλλά άν έχουμε μιά στρατηγική προοπτικής. Σε τελική ανάλυση, άν πείσουμε τον υπόλοιπο κόσμο να μας χρηματοδοτεί να καταναλώνουμε, γιατί οι πρόγονοί μας ήταν ωραίοι και το δεχθούν, άς γίνουν όλοι οι έλληνες δημόσιοι υπάληλοι. Και ας μην είναι η χώρα πού ονειρεύομαι γιά τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου.

  25. Θετταλός avatar
    Θετταλός 14/04/2011 16:25:16

    Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2011
    Ο Σημίτης το 2003 πούλησε 20 τόνους χρυσού που ανήκε στον Ελληνικό λαό…

    Το 2003 επειδή η χώρα είχε μείνει χωρίς ρευστό και έπρεπε να προχωρήσουν και να ετοιμάσουν τα γηπεδα των Ολυμπιακών αγώνων και να κάνουν το γνωστό φαγοπότι με την Γιάννα, ένας απο τους χειρότερους πρωθυπουργούς που πέρασε ποτέ απο την Ελλάδα,ο Κώστας Σημίτης,πούλησε 20 τόνους χρυσού μόνο προς 200 ευρώ την ουγκιά (μαζί με τον φίλο του τον Καρατζά),αυτο που ακούσατε ναι...,

    ΠΟΥΛΗΣΕ 20 ΤΟΝΟΥΣ ΧΡΥΣΟΥ ΠΟΥ ΑΝΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΣΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ,ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΣ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ,20 ΤΟΝΟΥΣ ΠΡΟΣ 200 ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΟΥΓΚΙΑ,ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 1.300 ΕΥΡΩ Η ΟΥΓΚΙΑ,ΣΤΟΥΣ 20 ΤΟΝΟΥΣ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ; ΘΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ;

    Πηγή : http://amaliadapress.blogspot.com/2011/03/2003-20.html

    Με ξεπούλημα δεν πάμε μπροστά. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες, όπως έλεγε κάποτε ο σιδερένιος. Μας ζητάνε 50 δις. Ας τα πάρουν από τα χαρτοφυλάκια των καταθετών του εξωτερικού, ας ζητήσουν πολεμικές αποζημειώσεις, ας ζητήσουν την αξία των κλεμμένων θυσαυρών μας από αρχαιότητα μέχρι τώρα αφού δεν μας τους επιστέφουν, ας τρυπήσουν το αιγαίο να βγάλουν γαιάνθρακες
    Φτάνει πια μας ζάλισαν, λύσεις υπάρχουν.....ας τολμήσουν επιτέλους...

    • kiki avatar
      kiki @ Θετταλός 14/04/2011 18:47:15

      Οντως ο κινεζος πουλησε εικοσι τοννους χρυσου απο τα αποθεματικα, υπουργος ηταν ο Κολγκειτ, και ειπαν οτι πουλωντας ειχαν συναλλαγματικο κερδος , γιατι ειχε υψιλη τιμη ο χρυσος εκεινη την περιοδο.
      αυτο εγινε για πρωτη φορα στην Ελλαδα μετα το αναγκαστικο δανειο των Γερμανων.

  26. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 14/04/2011 17:31:05

    Γιά τούς 20 τόνους χρυσού, επαναλαμβάνω, δεν γνωρίζω και η ιστοσελίδα, πού αναφέρεις, δεν με διαφωτίζει.
    Οσον αφορά το κατοχικό δάνειο και τίς πολεμικές αποζημιώσεις, η Ελλάδα δικαιούται νομικά ( και ηθικά ) να τα ζητήσει και πρέπει κάποια στιγμή να το πράξει.
    Οσον αφορά την κρατική περιουσία, είναι, είτε καταπατημένη, είτε αδέσποτη. Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει χρήση της απο τον δικαιούχο. Κάποιοι δεν έχουν το παραμικρό συμφέρον, από μια τέτοια εξέλιξη. Οι πολλοί πρέπει να το επιζητούν.
    Οσον αφορά τα ξένα χαρτοφυλάκια είναι, όπως λέγει και η λέξη, ξένα. Εδώ οι τράπεζες πάσχουν απο καταθέσεις και οι έλληνες βγάζουν στο εξωτερικό, ότι έχουν και δεν έχουν σε ρευστό. Και από πάνω, κάνουν και πατριωτικό κήρυγμα.
    Εγώ κάνω μιά άλλη υπόθεση. Ας υποθέσουμε, ότι αποκαθιστά την αξιοπιστία του το ελληνικό κράτος και ας υποθέσουμε, ότι πείθει για την ασφάλεια των καταθέσεων και την επενδυτική τους προοπτική.. Και ας υποθέσουμε, ότι έρχονται 600 δισ. στίς ελληνικές τράπεζες. Η οικονομία θα απογειωθεί. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αλλως τροφοδοτούμε τίς αγορές ακινήτων στην βόρεια ευρώπη και την απομείωση των δικών μας αξιών. Και προσφέρουμε θάλασσα, βουνό και εύκρατο κλίμα. Οπως συνήθως λέγεται, οικόπεδο γωνιακό σε πλατεία.

  27. pink floyd avatar
    pink floyd 14/04/2011 17:41:40

    Προς Ιαπετο
    Τελικα για ολα φταινε οι δημοσιοι υπαλληλοι. Να μεινουν οι μισοι οι υπολοιποι ας ψοφησουν αυτοι και οι οικογενειες τους.Ποτε επιτελους θα καταλαβετε ολοι εσεις οι εχθροι των δημοσιων υπαλληλων πως το προβλημα του δημοσιου δεν ειναι οι ανθρωποι αλλα η δομηση του και ο τροπος λειτουργειας του που καθοριζεται απο τις λαθος πολιτικες επιλογες των πολιτικων προισταμενων.Αν εχουμε δηλαδη τους μισους στρατιωτικους θα ειμαστε πιο ασφαλης σαν χωρα, αν εχουμε τους μισους εκπαιδευτικους τα παιδια μας θα μαθαινουν καλυτερα γραμματα.Συγνωμη αλλα αυτες οι αποψεις ειναι αναμασημα νεοφιλελευθερων στερεοτυπων που τελικα οφελουν μονο τους πλουσιους. Αν εχουμε τους μισους γιατρους και νοσηλευτες θα βγει χαμενος ο φτωχος συνταξιουχος και μισθωτος και οχι εκεινος που πληρωνει ιδιωτικη ασφαλιση για να νοσηλευεται στα ιδιωτικα νοσοκομεια της λεωφορου κηφησιας.Εν κατακλειδι ας καταλαβετε πως με αυτες τις αποψεις εκει στη ΝΔ παλι τη πλατη του ΓΑΠ θα δειτε ΔΥΣΤΥΧΩΣ και το μονο που θα κανετε ειναι να δωσετε αλλη μια θητεια σε αυτον με τη βοηθεια των εξαπτερυγων για να ολοκληρωσουν το ξεχερσωμα της χωρας

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ pink floyd 14/04/2011 18:28:09

      Δεν είμαι εχθρός των δημοσίων υπαλλήλων. Ούτε των ιδιωτικών. Καλοπληρωμένων και κακοπληρωμένων. Οπως ο άνεργος και ο έχων εργασία (προσώρας) πολίτης, συμβάλλει ( άθελά του φυσικά) με την κατάσταση του και αισθάνεται την απελπισία και τον φόβο να τον περιζώνουν, έτσι πρέπει να συμβάλλει και ο δημόσιος υπάλληλος. Τουλάχιστον να αισθανθεί τι σημαίνει μή βολεμένος και να καταλάβει, ότι δεν τον έχει επιλλέξει η θεία πρόνοια να βρίσκεται στην ηρεμία, κονόμα και αποχαύνωση της δημόσιας ζωής. Ετσι, ίσως πεισθεί, και γίνει, κατ εξαίρεση, και λίγο παραγωγικός.
      Αν ήμουν δημόσιος υπάλληλος, υποθέτω, θα επέμενα, να μην αλλάξει τίποτα. Το αίσθημα της αυτοσυντήρησης είναι πιό ισχυρό απο το αίσθημα της δικαιοσύνης.

      • pink floyd avatar
        pink floyd @ Ιαπετός 14/04/2011 20:15:25

        Δεν ξερω αν εισαι εχθρος των δημοσιων υπαλληλων αλλα τα γραφομενα σου δειχνουν μισος.Οταν μισεις επαγγελματικους κλαδους μισεις ανθρωπους και τις οικογενειες τους. Αυτος ο φασισμος το μισος εναντιον καθε δημοσιου αγαθου καλλιεργηθηκε τα τελευταια 20 χρονια στην χωρα μας και απαξιωσε σε τελικη αναλυση την ιδια την οικονομια της.Παραδειγμα ο κακος δημοσιος ΟΤΕ. Τωρα τον εχουν οι Γερμανοι Τι καλυτερο εφεραν στη χωρα και στον ιδιο τον οργανισμο.Σου υπενθυμιζω οτι ο ΟΤΕ αν και ηταν μαγαζακι συγκεκριμενου διαπλεκομενου προσεφερε απλοχερα μερισματα στο ελληνικο κρατος μεσω των κερδων του. Ξεχνας επισης οτι ολοκληροι τομεις του δημοσιου οπως στρατιωτικοι εκπαιδευτικοι νοσοκομειακοι και αλλοι μπαινουν στο δημοσιο μεσω εξετασεων ΑΣΕΠ αξιοκρατικοτατα.Μιλαμε για εναν αριθμο ανω των 120.000 ανθρωπων. Επισης ολοι οι αξιωματικοι απο το 1985 και οι υπαξιωματικοι απο το 1995 μπαινουν μεσω πανελληνιων εξετασεων αδιαβλητων και πληρως αξιοκρατικων. Γιατι θελεις ο κοσμος να ζει σε καθεστως φοβου και ανασφαλειας γιατι τοσο μισος για τους ανθρωπους.Τελος οσον αφορα η κονομα οπως λες δεν ξερω ποσο ειναι κονομα τα 1300 ευρω που ειναι ο μεσος μισθος υπαλληλου πανεπιστημιακης εκπαιδευσης με 15 χρονια προυπηρεσια. Αν υπαρχουν καποιοι που παιρνουν μιζες γρηγοροσημα κλπ αυτοι ειναι κατω απο το 2% των υπαλληλων και σιγουρα ποσοστιαια ειναι πολλοι λιγοτεροι των φοροκλεφτων επιχειρηματιων που νομιζουν οτι το ΦΠΑ που παιρνουν απο τους πολιτες ειναι δικα τους χρηματα μη αποδιδομενα στο κρατος κανοντας φορολογικες δηλωσεις πεινας και ζωντας τρυφερη ζωη με εξοχικα και τζιπ

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ pink floyd 14/04/2011 21:16:04

          Χρησιμοποιείς εύκολα την λέξη φασισμός. Μάθε, ότι ο φασισμός είναι δημιούργημα τού Μουσσολίνι, αριστερού ακτιβιστή και προβοκάτορα, η ιδεολογία τού οποίου, χωρίζει το φασιστικό κράτος σε τρείς τάξεις. Σύμφωνα με την ιδεολογία του, εσύ θα υπηρετούσες, σε ένα τέτοιο σύστημα ( ως δημόσιος υπάλληλος ) τό φασιστικό κόμμα.
          Στην συγκεκριμένη περίπτωση, έχουμε ένα αναξιόπιστο κράτος, υπό πτώχευση, και ένα μεγάλο αριθμό δημόσιων υπαλλήλων, στην πλειψηφία τους, μή παραγωγικό. Δεν πιστεύω ότι προσφέρουμε υπηρεσία στην κοινωνία, υπερθερματίζοντας την οιονεί διατήρησή του. Βεβαίως και πίσω από τούς αριθμούς κρύβονται άνθρωποι. Αλλά άνθρωποι κρύβονται και πίσω από τούς αριθμούς των ανέργων και δυσπραγούντων. Αυτό το κράτος με τούς υπαλλήλους του, χρηματοδοτούν οι πολίτες με τούς άμεσους καί έμμεσους φόρους των. Απεργήστε μιά φορά καί εσείς, διαμαρτυρόμενοι για την κατάντια του, απαιτώντας ισοπολιτεία και φραγμό στο ξεχείλωμά του. Οχι βέβαια. Η μόνιμη επωδός (μέχρι και αυτή την ώρα) στην ανυπαρξία έργου, είναι: Είμαστε υποστελεχωμένοι, χρειαζόμαστε επειγόντως προσλήψεις. Ελεος πιά.

          • pink floyd avatar
            pink floyd @ Ιαπετός 15/04/2011 07:04:49

            Χρησιμοποιω ευκολα τη λεξη φασισμος διοτι τον βλεπω γυρω μου και στα γραφομενα σου. Ο δημοσιος υπαλληλος δεν υπηρετει το κομμα αλλα τους πολιτες. Δυστυχως ομως τα δυο μεγαλα κομματα μελος των οποιων πιθανον εισαι ταυτισαν κομμα και κρατος και συνεβαλαν στην χυδαιοποιηση της χωρας μου και της δημοκρατιας. Αναξιοπιστο ειναι το πολιτικο προσωπικο της χωρας κατα συνεπεια δημιουργουν αναξιοπιστο κρατος. Ο αριθμος των υπαλληλων του κρατους ειναι συμφωνα και με την απογραφη στα μεσα ευρωπαικα επιπεδα( Η Γαλλια εχει 23% δομοσιους υπαλληλους η Σουηδια 30% η Πορτογαλια και εμεις 16% η Ισπανια 16,5% η Γερμανια 12,5% το Βελγιο 15%)Τελος καθε κλαδικη απεργια εχει αιτηματα θεσμικα που χωρις χρηματα θα βοηθουσαν στην βελτιωση των υπηρεσιων που προσφερει καθε κλαδος. Ομως οι πολιτικοι προισταμενοι ακουν μονο τους συμβουλους τους οι οποιοι ειναι κομματικοι εγκαθετοι αυλοκολακες και γλειφτες με μονη σκεψη τη αρπαγη χρηματος νομοτυπα. Οι ιδεες τους δυστυχως για σενα ειναι παρομοιες με τις δικες σου και πραγματικα ψαξε στον κυκλο σου ποσοι εχουν λειτουργησει σαν συμβουλοι της εξουσιας και ποσο συμφωνεις με τα λεγομενα τους

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ pink floyd 15/04/2011 14:23:00

            Οι δημόσιοι υπάλληλοι της Γερμανίας είναι 1,7 εκατ. Το σύνολο των απασχολουμένων στο δημόσιο είναι 4,5 εκατ., σε σύνολο πληθυσμού 82 εκατ. Σε ένα κράτος, πού λειτουργεί άψογα και τού οποίου οι πολίτες διαμαρτύρονται!!! για την πολύ γραφειοκρατία.
            Τα στοιχεία είναι, απο την ομοσπονδιακή στατιστική υπηρεσία της Γερμανίας.
            Πρός επίρρωση των άνω λεχθέντων παραθέτω και το κάτωθι (Μπορείτε να απευθυνθείτε και τηλεφωνικά. Ο κ. Αλέξανδρος Αλτης, θα σας ενημερώσει.):

            Personalanstieg im öffentlichen Dienst

            WIESBADEN – Wie das Statistische Bundesamt (Destatis) anhand von Ergebnissen der Personalstandstatistik mitteilt, waren zum Stichtag 30. Juni 2009 rund 4,5 Millionen Beschäftigte im öffentlichen Dienst tätig. Das waren 42 500 Personen oder 0,9% mehr als noch ein Jahr zuvor. Damit ist das Personal im öffentlichen Dienst erstmalig seit 1991 wieder angestiegen. Der Anstieg geht jedoch zu großen Teilen auf eine Zunahme der befristeten Arbeitsverhältnisse zurück.

            Insgesamt rund 2,7 Millionen Beschäftigte des öffentlichen Dienstes waren am 30. Juni 2009 Angestellte, gegenüber dem Vorjahr war das ein Anstieg um 39 600 Personen (+ 1,5%). Dies resultierte überwiegend aus einer Zunahme bei Angestellten mit Zeitverträgen, deren Zahl sich um 35 300 (+ 10,6%) auf 366 300 Personen erhöhte. Das übrige Personal (in Dauerbeschäftigung oder in Ausbildung) hat lediglich um 4 300 Personen (+ 0,2%) zugenommen.

            Die Zahl der Beamten und Richter beziehungsweise Beamtinnen und Richterinnen betrug zum Stichtag 30. Juni 2009 rund 1,7 Millionen. Dies war gegenüber dem Vorjahr ein Anstieg um 1 500 Personen (+ 0,1%). Dabei hat die Zahl der Beamten und Beamtinnen in Ausbildung zugenommen (+ 7,1%), ohne deren Berücksichtigung ist die Beamtenzahl gegenüber dem Vorjahr um 0,3% gesunken.

            Die Zahl der Berufs- und Zeitsoldaten beziehungsweise -soldatinnen stieg im Vergleich zu 2008 um rund 1 500 Personen (+ 0,8%) auf 185 000.

            Zu einem Personalanstieg kam es innerhalb des öffentlichen Dienstes insbesondere bei Tageseinrichtungen für Kinder, bei der Bundesagentur für Arbeit und bei den Hochschulen. Allerdings gab es auch Bereiche mit weniger Personal als im Vorjahr. Beispielsweise hatte die anhaltende Überführung von kommunalen Krankenhäusern in eine private Rechtsform wie schon in den Vorjahren einen Personalrückgang in diesem Bereich des öffentlichen Dienstes zur Folge. Das Personal im Bereich des Bundes ging ebenfalls zurück, hauptsächlich bedingt durch den Stellenabbau in der Bundeswehrverwaltung.

            Von den 4,5 Millionen Beschäftigten des öffentlichen Dienstes waren Mitte 2009 rund die Hälfte im Landesbereich – überwiegend im Bildungswesen – tätig. Auf den kommunalen Bereich entfielen rund 30%. Weitere 12% waren im Bundesbereich (einschließlich Bundeseisenbahnvermögen) beschäftigt und 8% bei den Sozialversicherungsträgern oder der Bundesagentur für Arbeit.

            Weitere Auskünfte gibt:
            Dr. Alexandros Altis,
            Telefon: +49 611 75 4105,

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ Ιαπετός 15/04/2011 22:35:58

        Εντελώς φιλικά.
        μου θυμίζεις το ανέκδοτο "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα"
        Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι τα λαμόγια που μας κυβερνούν, έχουν σκοπό να μας ψοφήσουν όλους;
        Με αυτά που γράφεις, απλά τους διευκολύνεις, δεν το καταλαβαίνεις;

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ pink floyd 14/04/2011 19:36:19

      Pink,
      σε παραπέμπω σε προηγούμενό μου σχόλιο...
      Δηλαδή αν απολυθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι θα ψοφίσουν?
      Εμείς οι υπόλοιποι που έχουμε απολυθεί τι πάθαμε?
      Φοβάστε να ψάξετε δουλεια?
      Κατεβείτε λίγο στον πραγματικό κόσμο..

      Ισονομία, ισοπολιτεία....
      Θα σου πω το απλό..Γυρίσατε τον κόσμο ανάποδα γιατί σας μείωσαν τα δώρα...
      Ξέρεις τι ποσοστό των ιδιωτικών υπαλλήλων παίρνει δώρα?
      Θα το μάθεις (και θα ελπίζεις να το μάθεις γιατι τότε θα έχεις βρει) όταν θα ψάχνεις για δουλεια..

      Για αυτό σου λέω...Μη μιλάτε..

      • pink floyd avatar
        pink floyd @ Φακ Κωστας 14/04/2011 20:35:38

        Με ανεργια 15,1% επισημη και 20% πραγματικη ποιος θα βρει εργασια.Δεν καταλαβαινεις οτι σε συνθηκες γαλερας η δουλεια λεγεται δουλια.Δηλαδη πρεπει να γινουν ολοι σκλαβοι γιατι το συστημα θελει σκλαβους.Φτασαμε το 2011 στον ιδιωτικο τομεα να δουλευει ο κοσμος 60 ωρες την εβδομαδα οσο δουλευε το 1930 και να αμοιβεται για 40 ωρες και εσυ αυτο το λες πραγματικο κοσμο .Δηλαδη πρεπει να εχουμε ισονομια και ισοπολιτεια στον εργασιακο μεσαιωνα που κακιστα ζουν οι εργαζομενοι του ιδιωτικου τομεα.Τελος για τα δωρα κατι. Αυτα που εκοψαν οι ηλιθιοι δεν εκαναν μονο στους δημοσιους κακο αλλα σε ολοκληρη την αγορα.Δες γυρω σου τα ξενοικιαστα μαγαζια.Ειναι η ηλιθια πολιτικη του μνημονιου που μας εφερε σε αυτο το σημερινο χαλι εκενη η πολιτικη που δυστυχως και μεσα στη ΝΔ οπως βλεπω στο site πολλοι ευαγγελιζονται.Καταλαβε πως σε χωρες σαν την Ελλαδα νεοφιλελευθερες πολιτικες τις φτωχαινουν σε οφελος των μεγαλων χωρων.Δες ολη την ιστορικη πραγματικοτητα της λατινικης αμερικης οπου η πεινα των λαων της εγινε το κερδος ολιγων ντοπιων κεφαλαιουχων και κυριως αμυθητα κερδη αμερικανικων κυριως εταιρειων

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ pink floyd 14/04/2011 21:10:36

          Pink,
          Άσε τα νούμερα..Αν είσαι άνεργος είσαι 100% άνεργος..
          Όσο για τη σκλαβιά κατά τη γνώμη σου πρεπει να μείνουν σκλαβοι μόνο οι ιδιωτικοί υπάλληλοι?
          Όσο για τα σχόλια της "αριστερής ηθικής" τι ειναι τίμιο, σωστό και λοιπά είναι ωραία για τις εκθέσεις και έχουμε βαρεθεί να τα ακούμε..Το κεφάλαιο, που τόσο απορρίπτεις, αμέσως πριν επικαλέστηκες για να δικαιολογήσεις την καθίζηση των μαγαζιών (λόγω μη χορήγησης των δώρων)..Μη το θεοποιείς όταν σε συμφέρει και το δαιμονοποιείς όταν δε σε συμφέρει..

          Το σωστό κράτος πρέπει να παρέχει τις ίδιες δυνατότητες σε όλους...ας πούμε στο να μάθουν να παίζουν μπασκετ...απο εκει και μετά, αν εσύ πιστεύεις ότι πρέπει να αμοίβεσαι πχ όσο ο Γκάλης επειδή έπιασες μια μπαλα στα χέρια εγω πάω πάσο..

          • pink floyd avatar
            pink floyd @ Φακ Κωστας 15/04/2011 07:13:32

            Δεν χρειζομαστε σκλαβους ουτε στο δημοσιο ουτε στον ιδιωτικο τομεα. Αξιοπρεπεις εργαζομενους χρειαζεται η χωρα.Σου θυμιζω οτι η οικονομια μας οταν επι παππου Καραμανλη ηταν ισχυρη δεν ειχαμε ουτε ελαστικη εργασια ουτε φλεξουριτι ουτε τις μερικη απασχοληση ουτε τις συγχρονες συνθηκες μεσαιωνα. Αν ο υπαλληλος που παιρνει δωρο ειναι κεφαλαιουχος τοτε ο Μαρξ ηταν παπας της Ρωμης και ο ΓΑΠ εξυπνος. Τελος συμφωνω πως το κρατος πρεπει να δινει ισες ευκαιριες σε ολους και η δικη μου ευκαιρια λεγοταν ΑΣΕΠ.Γκαλης δεν ειμαι και δεν παιρνω τοσα αλλα στην εργασια μου οποιος με ακουει κερδιζει

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ pink floyd 15/04/2011 12:44:14

            Μη νομίζεις ότι κατά ΑΣΕΠ έχω λιγότερα μόρια από εσένα...
            Αν όμως το κράτος θέλει στους κόλπους του άτομα με προσόντα (όπως φαντάζομαι είσαι και εσύ) γιατί πολλοι προιστάμενοί σου είναι υποχρεωτικής εκπαίδευσης?
            Αυτό δεν σε εξοργίζει?
            Αυτό ειναι που θέτει σε κίνδυνο τη δουλειά σου..

            Εκτός αν εισαι από τους άλλους...που ανανέωναν τις συμβάσεις τους λόγω συνδιαλλαγής με τους δημάρχους και τελικά δικαιώθηκαν απο το ΑΣΕΠ..Αυτο, δεν ειναι "ισες ευκαιρίες"..είναι επιβεβαίωση και επικράτηση της πελατειακής σχέσης με την εξουσια..

        • vas avatar
          vas @ pink floyd 17/04/2011 03:09:13

          όποιος δεν θέλει εργασιακό μεσαίωνα φροντίζει να έχει κερδοφόρα επιχείρηση και έσοδα... για το δημόσιο αυτό επιτυγχάνεται μέσω στήριξης του ιδιώτη... όταν βγάζει ο ιδιώτης, βγάζει και το κράτος απο τους φόρους που πληρώνει ο ιδιώτης... οι ΔΥ το μόνο που φροντίζουν είναι η επόμενη αύξηση του μισθού τους...αλλά πως κάνεις αυξηση κύριε ΔΥ όταν είσαι ελλειμματικός ? όταν μπαίνεις μέσα? ποιός θα σου πληρώσει το μισθό? ο ιδιώτης?

  28. player45gr avatar
    player45gr 14/04/2011 17:59:43

    ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 ΑΤΟΜΑ, ΔΗΜ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ (ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ - ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ) ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ.........
    ΟΣΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
    ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
    ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.
    ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ Ν ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ Η
    ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΤΙΑ
    ΤΟΥ 1980-1990 ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ .
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΗΛΙΘΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ,ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΑ ΛΕΦΤΑ
    ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ.........

  29. Θετταλός avatar
    Θετταλός 14/04/2011 18:06:18

    Για τους 20 τόνους χρυσού βάλε λέξεις κλειδιά στο ψαχτήρι και θα διαφωτιστείς πλήρως.
    Χαρτοφυλάκια εννοώ αυτά που οι συμπατριώτες μας τα έβγαλαν ή τα τοποθέτησαν με τον "υδρώτα" τους . Κάτι αντίστοιχο με αυτό που ο οικονομολόγος καθηγητής του ΓΑΠ Ρίτσαρντ Γούλφ έχει προτείνει για τις ΗΠΑ μήπως και αυτές σωθούν. Δηλαδή να τα φορολογήσουν.
    Ποιά η διαφορά κρατικής και εθνικής περιουσιας;

  30. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/04/2011 19:06:38

    Επισημη χρεοκοπια το 2013 με την εισοδο στο ESF.
    Επισημη χρεοκοπια Ιουνιο 2011, οταν ο Σοϊμπλες θα μας πει, οταν τον ενημερωσουν, οτι δεν βγαινετε !!!
    Τι ποσοστα δινω στον Ιουνιο??? 80-90% !!
    Γιατι τωρα θελουμε να υπογραψουμε ιδιοτοκοποιησεις ενω επερχεται ο Ιουνιος???
    να γλικανουμε το χαπι στους δανειστες οι οποιοι και καλα θα χασουν!!! χαχχαα
    Σημερα ακουσα το νουμερο 60 Δις Ευρω ! τι ειναι οεο?
    60 Δις Ευρω ειναι τα αμεσα κερδη οσων εχουν CDS Ελλαδας, μολις χροκοποησουμε! Συν οτι μεινει απ το κουρεμα... συν τις Επιφανειες...!!

    Δεν παμε διακοπες μεχρι τον Ιουνιο?? ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΗ ΣΙΕΣΤΑ... και να περιμενουμε Σοϊμπλε??? χωρις να βαλουμε ουτε μια υπογραφη.
    ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΓΡΑΦΟ !!!!

    Αν δε του βγουν το Γερμανου.. τι ειχαμε τι χασαμε!
    Αν ΑΝ ΑΝ του βγουν τα νουμερα, θα εχουμε γλιτωσει περι να 10 Δις συν τις υπογραφες σε Επιφανειες !!!

    τι διαλεγουμε ???

    ΠΠ σε Σιεστα Ιουνιου 2011

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.