Μόνη διέξοδος η πρόταση Σαμαρά για μεταβατική κυβέρνηση εθνικής συνεννόησης
25/06/2015 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μόνη διέξοδος η πρόταση Σαμαρά για μεταβατική κυβέρνηση εθνικής συνεννόησης

Ο Σαμαράς, βάζοντας για άλλη μια φορά το εθνικό συμφέρον πάνω από το κομματικό πρότεινε κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας με έναν πρωθυπουργό που δεν θα είναι ούτε ο ίδιος ούτε ο Τσίπρας

Μετά από τις χθεσινές δραματικές εξελίξεις στις Βρυξέλλες, την πρόταση – σοκ από τους δανειστές, τη σκληρή στάση από το ΔΝΤ και το ναυάγιο στις συνομιλίες, τα φώτα στρέφονται πλέον στο έκτακτο Eurogroup που θα γίνει στις 2 το μεσημέρι. Εκεί θα υπάρξει η ύστατη προσπάθεια για να βρεθεί λύση και να κλείσει η συμφωνία η οποία θα επικυρωθεί στη Σύνοδο Κορυφής.

Ένα άλλο σενάριο αναφέρει ότι υπάρχει και η Παρασκευή ως τελική προθεσμία, δηλαδή να γίνουν όλη την ημέρα διαβουλεύσεις και να υπάρξει μια μίνι έκτακτη Σύνοδος με αποκλειστικό θέμα την Ελλάδα.

Σε κάθε περίπτωση αν δεν υπάρξει συμφωνία και ναυαγήσουν τα πάντα η χώρα θα είναι στον αέρα και το Σαββατοκύριακο θα έχουμε τράπεζες στο κόκκινο με το φόβο να μην ανοίξουν και με ενδεχόμενο capital control.

Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι νοσηρή αν υπολογίσει κανείς την αναταραχή εντός του ΣΥΡΙΖΑ και το ξύλο που θα παίζουν σε λίγο με τους ψεκασμένους. Δημιουργείται δηλαδή ένα κάκιστο πολιτικοοικονομικό περιβάλλον που προσιδιάζει σε μια χώρα η οποία βουλιάζει ή που βρίσκεται ένα βήμα πριν από το απόλυτο χάος. Και φυσικά μια κυβέρνηση που παραπαίει και αδυνατεί να διαχειριστεί όχι μόνο τα μεγάλα θέματα αλλά και τα μικρά, τα καθημερινά. Μια κυβέρνηση και ένας πρωθυπουργός αδύναμοι και κατώτεροι των ιστορικών στιγμών.

Άλλωστε, και συμφωνία να κάνει ο Τσίπρας θα είναι πλέον ψαλιδισμένος, ηττημένος και θα έχει να αντιμετωπίσει όχι μόνο το κόμμα του αλλά και τον παραπλανημένο ελληνικό λαό.

Το ερώτημα που τίθεται σ' αυτές τις ιστορικές και τόσο κρίσιμες στιγμές είναι ένα: Που πάει αυτή η χώρα με αυτήν την κυβέρνηση;

Δηλαδή μπορεί να αντέξει η Ελλάδα να βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση; Μπορεί να στηριχθεί σε μια κυβέρνηση η οποία έχει μόλις πέντε μήνες ζωής αλλά έχει ήδη τσακιστεί; Το ερώτημα το απάντησε ο Αντώνης Σαμαράς χθες στη συνέντευξη που έδωσε και ίσως είναι η μοναδική λύση για να προχωρήσει μπροστά η χώρα. Διότι οι φωνές εντός του ΣΥΡΙΖΑ που μιλάνε για εκλογές στις 2 Αυγούστου είναι από γελοίες μέχρι επικίνδυνες. Θα τρέχει ο κόσμος να ψηφίσει με τα μαγιό και οι 25 εκατ. τουρίστες να τραβάνε τα μαλλιά τους για τη χώρα που επισκέφτηκαν; Για να μην πούμε για μια χώρα που θα πάει σε εκλογές διαλυμένη. Για ποια οικονομία και ποιες τράπεζες θα μιλάμε αν ο Τσίπρας αποφασίσει να στήσει κάλπες;

Η μόνη λύση, επομένως είναι η κυβέρνηση εθνικής ενότητας ή εθνικής σωτηρίας. Ο τόπος αυτός, η πατρίδα δεν έχουν άλλα περιθώρια για ήττες και εξευτελισμούς. Αν η συμφωνία, επώδυνη ή όχι είναι η μοναδική για να μην έχουμε χειρότερα με μια καταστροφική χρεοκοπία, τότε ας γίνει. Αλλά ακόμη κι αν ο ΣΥΡΙΖΑ την φέρει στη Βουλή και την ψηφίσει δεν θα μπορέσει να την υλοποιήσει. Ο Τσίπρας είναι εγκλωβισμένος στα ψέματά του και δεν είναι ικανός να σηκώσει το βάρος των μέτρων που θα κληθεί να πληρώσει ο ελληνικός λαούς.

Μόνος ένας συνασπισμός δυνάμεων από όλες τις παρατάξεις του ευρωπαϊκού τόξου, το λεγόμενο ευρωπαϊκό μέτωπο κατά του λαϊκισμού και της ανοησίας μπορεί να πάει τη χώρα ένα βήμα πιο πέρα. Αλλά αυτό προϋποθέτει να βρεθεί κάποιος πρωθυπουργός και ένα υπουργικό συμβούλιο που δεν είναι εγκλωβισμένοι στις εμμονές της ψευτοαριστεράς. Πρέπει να μπουν μπροστά υγιείς δυνάμεις που θα μπορέσουν να διαπραγματευτούν με τους ξένους καλύτερους όρους της συμφωνίας και κυρίως ρύθμιση του χρέους.

Είναι η μόνη λύση για τουλάχιστον κάποιους μήνες προκειμένου να αποφύγει τον κίνδυνο η Ελλάδα. Κι όταν εξομαλυνθεί η κατάσταση το λόγο έχει ο λαός. Η Δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα και οι ψηφοφόροι θα κληθούν να αποφασίσουν για το μέλλον τους χωρίς εκβιασμούς και χωρίς το μαχαίρι στο λαιμό.

Τώρα οι εκλογές μπορεί να καταστρέψουν και τις τελευταίες αντιστάσεις που έχει η οικονομία και το πολιτικό σύστημα.

Ο Σαμαράς, βάζοντας για άλλη μια φορά το εθνικό συμφέρον πάνω από το κομματικό πρότεινε κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας με έναν πρωθυπουργό που δεν θα είναι ούτε ο ίδιος ούτε ο Τσίπρας. Κι αυτό αν χαθεί η δεδηλωμένη στη Βουλή κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας. Μπορεί δηλαδή η συμφωνία να περάσει και με τις ψήφους των ευρωπαϊκών δυνάμεων αλλά μπορεί να καταψηφιστεί από τους ακραίους σε ΣΥΡΙΖΑ και ψεκασμένους. Είναι η μεγάλη ευκαιρία λοιπόν να γλιτώσει η Ελλάδα από τους απίθανους τύπους που θεωρούν ότι η δραχμή είναι σωτηρία. Να πάει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του, αλλά τουλάχιστον θα έχει σωθεί η Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. roadrunner avatar
    roadrunner 24/06/2015 23:36:59

    Ότι άλλο παρουσιάζεται ως εναλλακτικό σενάριο έχει το ρίσκο της εξόδου από την ευρωζώνη και την ΕΕ, κάτι που είναι άκρως επικίνδυνο και άρα, μη αποδεκτό. Οπότε...Μάλλον η εφικτή κατεύθυνση αυτή τη στιγμή είναι η συνεννόηση. Με προσοχή, σαφή όρια, ειλικρίνεια αμοιβαία και απέναντι στο λαό.

  2. iconology2009 avatar
    iconology2009 24/06/2015 23:37:11

    Φάουλ! Βιάστηκε. Μας αρέσει δεν μας αρέσει, ο Τσίπρας είναι πρόσφατα εκλεγμένος και-τεκμαρτά τουλάχιστον-έχει τη δεδηλωμένη. Θα έπρεπε να περιμένει πώς θα εξελιχθεί η αναμενόμενη σύγκρουση στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ και ποιες θα είναι οι διαστάσεις της εσωτερικής αυτής ρήξης. Τότε πια αντικειμενικά θα ήταν η ώρα της παρέμβασης του. Τώρα, ουσιαστικά η κίνηση του αυτή συσπειρώνει το ΣΥΡΙΖΑ-και τους ΑΝΕΛ σε σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ iconology2009 24/06/2015 23:41:54

      Αυτό που φαίνεται όμως είναι ότι η αρνητική έκβαση στο εσωτερικό της κυβέρνησης, κατά την ψηφοφορία σημαίνει game over για τους δανειστές. Τότε που πάει η χώρα ;

      • iconology2009 avatar
        iconology2009 @ roadrunner 25/06/2015 00:44:41

        Κάνω αυτή την εκτίμηση γιατί είμαι από αυτούς-τους λίγους πια είναι αλήθεια-ότι τελικά θα την υπογράψει τη συμφωνία, όσο σκληρή και νάναι, απλά για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους χρειάζεται αυτή τη δραματοποίηση και για να εξασφαλίσει τη μεγαλύτερη δυνατή συνοχή στο κόμμα του και στη κυβέρνηση του αλλά και για να παρασύρει και την όσο το δυνατό μεγαλύτερη μερίδα της φιλοευρωπαϊκής αντιπολίτευσης. Διαισθάνομαι πως όχι μονο την εξουσία δεν θέλει να χάσει αλλά ούτε τις εκλογές θέλει να ρισκάρει, έχοντας ένα τόσο βαρύ παθητικό σε περίπτωση αποτυχίας.

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ iconology2009 25/06/2015 18:11:35

          Μαλλον εκει παει το πραγμα με την χα-χα-χου-χα διαπραγματευση που κανει ο Τσιπρας αλλα τον προσπορισμο πολιτικων ωφελειων απο την φιλοευρωπαϊκή αντιπολίτευση να την ξεχασει .Πεταξε το πουλακι απ'οταν εμφανιστηκε ερμαιο των Λαφαζανιστων και προ παντος της Κωνσταντοπουλου .Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα .Θα το πιει το ποτηρι της ξεφτιλας μεχρι τελους μαζι με την πολιτικη του εξαφανιση .

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ iconology2009 25/06/2015 02:01:21

      αντε και τους συσπειρωσε. ε και; η συμφωνια εχει και εφαρμογη. δεν ειναι τωρα ειναι υστερα απο 2 βδομαδες. ειναι (και) επικοινωνιακη κινηση. και ορθως γινεται δημοσιως και οχι παρασκηνιακως.

      • GLAD avatar
        GLAD @ Παρατηρητής 25/06/2015 09:25:52

        ΣΥΜΦΩΝΩ.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ iconology2009 25/06/2015 15:13:19

      Δεν αποκλείεται και να θέλει να τους συσπειρώσει. Δεν αποκλείεται και να στοχεύει πολιτικά να υπερψηφίσει τη συμφωνία ο Τσίπρας. Εδώ υπάρχουν σίγουρα πληροφορίες που δεν έχουμε πλήρως στη διάθεσή μας. Εμένα μου κάνει εντύπωση κάτι άλλο. Λίγες εβδομάδες πριν, "κύκλοι" της Συγγρού έλεγαν ότι αν χάσει τη δεδηλωμένη, να πάμε σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας με πρωθυπουργό τον Τσίπρα, δεν έχουμε πρόβλημα, άλλωστε είναι πρόσφατα εκλεγεμένος. Ποιος ο λόγος να αλλάξει τώρα η θέση της ΝΔ χωρίς να έχει μεσολαβήσει κάτι εμφανές; Σίγουρα υπάρχει λόγος και σίγουρα υπάρχει αλλαγή θέσης μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, όμως δεν είναι εμφανές, καθόλου εμφανές, ποιος μπορεί να είναι αυτός ο λόγος. Η δική μου γνώμη για την αλλαγή θέσης είναι ότι επειδή σε αυτά τα θέματα υπάρχουν πάντοτε παρασκηνιακές διεργασίες από νωρίς, έστω και χωρίς την άμεση επαφή των πρωταγωνιστών, φαίνεται ότι για να λέει αρχικά η ΝΔ "δεχόμαστε και Τσίπρα για πρωθυπουργό σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας" ήταν μάλλον για να τον βάλουν το τρυπάκι να αρχίσουν οι παρασκηνιακές αυτές διεργασίες και για συμμετοχή της ΝΔ - άλλωστε είναι κοινό μυστικό ότι το Ποτάμι και το ΠΑΣΟΚ για αυτο τους συναντάει, για να τους έχει ως κοινοβουλευτικές "καβάντζες". Φαίνεται όμως ότι δεν βγαίνουν τα νούμερα και θα χρειαστεί και τη ΝΔ. Αφού λοιπόν μπήκε στη λογική να συζητήσει (παρασκηνιακώς πάντοτε) και τη συμμετοχή της ΝΔ, νομίζοντας ότι είχε εξασφαλίσει την πρωθυπουργία για τον εαυτό του, τώρα η ΝΔ δια δηλώσεως του Σαμαρά πια όχι δια διαρροών ανωνύμων "κύκλων" (που άρα θεωρητικώς δεν ειπώθηκαν ποτέ), ανεβάζει το ποντάρισμα στο πολιτικό πόκερ και λέει "τώρα πια δεν σε δέχομαι για πρωθυπουργό, κόψε το λαιμό σου να πείσεις τους δικούς σου να υπερψηφίσουν, αν θέλεις να παραμείνεις πρωθυπουργός". Ίσως και να είναι λάθος, όμως νομίζω ότι είναι η κεντρικότερη κίνηση της πολιτικής σκακιέρας και σίγουρα υπάρχουν και δεδομένα που δεν τα έχουμε δημοσίως διαθέσιμα. Και σίγουρα επελέγη το συγκεκριμένο χρονικό σημείο για να τον στριμώξει στη διαπραγμάτευση: Κανόνισε την πορεία σου, όχι μόνον δεν θα στηρίξω με υπερψήφιση, αλλά εάν χάσεις τη δεδηλωμένη χάνεις και την πρωθυπουργία. Του βάζει δηλαδή και άλλα διλήμματα από αυτά που ήδη έχει. Είναι μια επιλογή και σύντομα θα ξέρουμε αν ήταν σωστή ή όχι.

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Διογένης 25/06/2015 16:47:06

        Εκ του αποτελεσματος μονο φαινονται αυτα. Συλλογισμος παντως που εχει και πολιτικη αισθηση και λογικη. Ομως υπαρχουν δεδομενα 1)Αυτη η συμφωνια ειναι συμφωνια γεφυρα... προς την δραχμη. Δηλαδη θα ερθει σε μια τοσο μιζερη κατασταση η ελληνικη κοινωνια που πλεον η δραχμη ισως να μην εχει και πολλη διαφορα. 2)Η συμφωνια δεν μπορει να εφαρμοστει ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ απο την παρουσα συνθεση της κυβερνησης. Κανενας εκ της κυβερνησεως δεν ειναι σοβαρος, κανενας εκ της κυβερνησεως δεν εχει αξιοπιστια. Με δεδομενο οτι αποκλειεται η παρουσα κοιβουλευτικη συνθεση να αφησει π.χ τον Θεοχαρη υπουργο εργασιας και τον λοβερδο υπουργο υγειας (αληθεια, ψηφισαν τσιπρα και πηραν γαπ οι γατοι ελληνες πολιτες) θα ελεγα οτι ειμαστε στο απολυτο αδιεξοδο. σιγουρα χωρις Ν.Δ τα κουκια δεν βγαινουν. Δεν ξερω αν ο τσιπρας ελεγχει πλεον καν τριψηφιο αριθμο βουλευτων. 3)Η κυβερνηση Τσιπρα εχει ηδη πεσει. Ψηφιστικε με αλλα φερνει αλλα σερνομενη απο τα γεγονοτα. Δεν εχουν λαικη νομιμοποιηση και με την μεταφορικη και με την κυριολεκτικη εννοια. Ο Τσιπρας πλεον δεν ειναι πρωθυπουργος. 4)Οτι ειναι να γινει πρεπει να γινει πριν μπουν τα καπιταλ κοντρολς που θα στειλουν την υφεση της συμφωνιας απο το 3 στο 7%. ΑΠΟΛΥΤΩΣ σωστο το timing της προτασης. Τα περι πρωθουπουργολογιας ειναι δευτερευοντα. Θα ειναι υπηρεσιακος εμπασι περιπτωση. Το θεμα ειναι να εφαρμοστει η συμφωνια να σταθεροποιηθει το συστημα και να παμε σε νεα πιο βιωσιμη συνθεση βουλης να μπορει να παραχθει κοινοβουλευτικο εργο. ΝΑΙ ο Σαμαρας κανει προταση για την επομενη μερα. Και επικοινωνιακα κερδιζει σε βαθμους αλλα και σε ουσια εφοσων σκοπος δεν ειναι η τυπικη υπαρξη μας στο ευρω αλλα και η ουσιαστικη. "Σωματι και πνευματι"

  3. Naruto avatar
    Naruto 24/06/2015 23:41:02

    Οτι πιο λογικό ακούστηκε εδώ και αρκετό καιρό . Ολιγομελής κυβέρνηση που θα διευθετήσει το χρέος και θα ψηφίσει τις μεταρρυθμίσεις που χρειάζεται η χώρα και μετά έχει ο Θεός . Ο Πικραμένος άραγε είναι εύκαιρος ;

    • Βαγγέλης avatar
      Βαγγέλης @ Naruto 24/06/2015 23:54:40

      Ο Παπαδήμος καλύτερα. Ή ο Στουρνάρας. Με υπουργό οικονομικών τον Γιάνη.

      • Petit Nicolas avatar
        Petit Nicolas @ Βαγγέλης 25/06/2015 11:16:05

        Όχι ΥΠΟΙΚ τον Γιάνη. Θα δυστροπήσουν οι δανειστές και θα βρούμε πάλι το μπελά μας. Καλύτερα Πρωθυπουργό τον Σημίτη που είναι έμπειρος και ΥΠΟΙΚ τον Θεοδωράκη που είναι και κατηρτισμένος επιστήμονας.

        • Βαγγέλης avatar
          Βαγγέλης @ Petit Nicolas 25/06/2015 16:44:26

          Ναι, δεν είναι κακή ιδέα. Αρκεί να παραμείνουμε στην ευρωζώνη. Ο Σταύρος θα μπορεί να συμβουλεύεται και τον Βενιζέλο που έχει κάνει ΥΠΟΙΚ και ξέρει τη δουλειά. Οι αυτοδίδακτοι είναι συχνά καλύτερα καταρτισμένοι από τους απόφοιτους πανεπιστημίων επειδή το κάνουν με μεράκι...

          • Petit Nicolas avatar
            Petit Nicolas @ Βαγγέλης 25/06/2015 18:01:19

            Έεεετσι. Είναι μεγάλο ταλέντο ο Σταύρος, το καταλαβαίνει κανείς από το συγκροτημένο και μεστό του λόγο. Και επί τέλους, τον σέβονται και οι ξένοι. Τον υπολογίζουν και ας έχει μόνο 6%. Όχι σαν τον άλλον τον ανεπρόκοπο που πήγε εκεί με 37 και τον έχουνε τρελάνει στην τιμωρία. Πρέπει να επιλέγουμε με προσοχή τους αντιπροσώπους μας. Να μιλάνε την ίδια γλώσσα με τους δανειστές και να μη λένε συνέχεια κουλά για λήξεις λιτότητας, διευθετήσεις χρεών και λοιπές σαχλαμάρες. Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο.

  4. deltaplus avatar
    deltaplus 25/06/2015 00:12:39

    Κοντολογις Αντωνη μιλας για Καραμανλη....

  5. airman avatar
    airman 25/06/2015 09:11:44

    Κυβέρνηση Εθνικής ενότητας/σωτηρίας θα σχηματισθεί αναγκαστικά μετά την 30/6. Χωρίς συμφωνία, άρα de facto ρήξη, ο Αλέξης και η παρέα του δεν θα μπορέσουν να μπουν από 1/7 ξανά στο Μαξίμου. Πως και από ποιους θα στηριχθεί είναι ακόμα ζητούμενο. Όσο για τη σύνθεσή της όλο και κάποιοι θα δείξουν ενδιαφέρον. Εκτός κι αν ο "κουμανταδόρος" της Κυβέρνησης έχει κάνει τα απαιτούμενα κουμάντα! Παλιά καραβάνα γαρ!

  6. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 25/06/2015 09:29:25

    Ερώτησεις 2: 1)Γιατί, θα αλλαξουν απαιτήσεις οι δανειστές αν έχουμε νέα κυβέρνηση? 2)Μήπως ο σκοπός της νέας κυβέρνησης θα είναι να περάσουν μέτρα που αλλιώς δεν θα περνούσαν από την βουλή?
    Αν ισχύει το 2, τότε πρέπει να σκεφτούμε εκ των προτέρων αν σε 6 μήνες θα είμαστε στην ίδια και χειρότερη κατάσταση εφαρμόζοντας ξανά υφεσιακές συνταγές. Να σκεφτούμε αν μπορούμε να αντέξουμε οικονομικά την επιπλέον ζημιά από τα νέα μέτρα.

    • GLAD avatar
      GLAD @ Άπαντα Επιστάμενος 25/06/2015 12:17:54

      Διότι δεν είναι αυτονόητα μονόδρομος το να βάζεις μαζί συντάξεις και προστασία Δημοσίων υπαλλήλων (και αρκετών άλλων κοινωνικών ομάδων). Το ασφαλιστικό είναι από μόνο του σοβαρότατο πρόβλημα και απαιτεί χωριστή τεχνική αντιμετώπιση χωρίς ιδεολογικές παρωπίδες. Η προστασία των δημοσίων υπαλλήλων είναι ακατανόητη και αποτελεί στοιχείο ιδεολογικής επιλογής , ενώ ταυτοχρόνως η λειτουργία της κρατικής μηχανής απαιτεί στελέχη με ικανότητες και παραγωγικό ενδιαφέρον (αν υπάρχει τέτοιο) που θα πρέπει να αμείβονται με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια όπως όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι και όχι ισοπεδωτικά μεταξύ περισσότερο και λιγότερο ικανών. Η απομείωση του μεγέθους του κράτους ακόμη περισσότερο από το τίποτε που έγινε (όπου όση έγινε προέκυψε μόνον από συνταξιοδοτήσεις ) και ο αυτονόητος εκσυγχρονισμός του , είναι στοιχείο που και σήμερα αποτελεί κεντρικό σημείο αναφοράς του ΔΝΤ (όπως αναφέρουν όλες οι ανταποκρίσεις) , το οποίο όπως φαίνεται παρότι βάζει πολύ λιγότερα λεφτά από τους Ευρωπαίους , μόνο αυτό διαθέτει σχετική τεχνογνωσία (που αντίστοιχα δεν διαθέτουν οι Ευρωπαίοι) και για αυτό μετράει τόσο πολύ η γνώμη του. Πέραν τούτου ο "λιτός βίος" και λοιπές κοτσάνες , ποτέ δεν πρόκειται να λύσουν το πρόβλημα της χώρα. Απαιτείται ανάπτυξη (ή μεγέθυνση όπως κάποιοι το λένε) και επειδή δημόσιες επενδύσεις δεν μπορούν και δεν θα μπορούν να γίνουν λόγω αφραγκίας του κράτους , αυτονόητα απαιτούνται πολλές (μικρές-μεγάλες) ιδιωτικές επενδύσεις . Είναι χαρακτηριστικό ότι παρότι η Ελλάδα είναι πλέον πολύ πιο φθηνή χώρα απ' ότι ήταν στο παρελθόν και παρότι έχει πλέον πολύ καλές υποδομές και καλά εκπαιδευμένο εργασιακό δυναμικό , δεν είναι καθόλου ελκυστική για ιδιωτικές επενδύσεις. Δεν μας λέει κάτι αυτό ?

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ GLAD 25/06/2015 13:21:19

        Η Ελλάδα είναι πλέον πολύ πιό φτωχή χώρα,όχι φτηνή...

        • Βαγγέλης avatar
          Βαγγέλης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/06/2015 16:46:25

          Το ανθρωπίσιο κρέας εννοεί ότι έχει φτηνήνει...

          • GLAD avatar
            GLAD @ Βαγγέλης 26/06/2015 12:16:58

            Μη ρίχνεις το επίπεδο.

          • Βαγγέλης avatar
            Βαγγέλης @ GLAD 26/06/2015 17:35:34

            Όχι εγώ αγαπητέ, ο Βάρναλης (το κομμούνι) ρίχνει το λαμπρό μας επίπεδο... Χιλιάδες μίλια πέρα, αιώνες πίσω,
            φτηνά το κρέας πουλιέται τ’ ανθρωπίσο.
            Ξέν’ οι λαοί στον τόπο τους και δούλοι,
            δεν έχουνε πατρίδα, οχτροί και μούλοι! — Πια δεν μπορώ! Θα φύγω φτερωτός
            στον «ελεύθερον κόσμο του φωτός»!
            Όχι Άφρικα κι Ασία! Καθημερνά
            φωτιά κι ατσάλι ο Αθάνατος κερνά. Θα γεννηθώ ξανά, όπως θέλω, κι όσο
            μπορώ και θέλω εγώ θα μεγαλώσω!
            (Ιδού στάδιον δόξης σου λαμπρόν,
            αθάνατη λεξούλα του Καμπρόν!) — Αν απ’ εδώ σ’ αφήσουν κι αν εκεί
            σε δεχτούνε, θ’ αλλάξεις φυλακή.
            Ανάσα πουθενά του δουλευτή
            που προσκυνά, ο φτωχός, να βολευτεί! Χιλιάδες μίλια πέρα, αιώνες πίσω,
            φτηνά το κρέας πουλιέται τ’ ανθρωπίσο!
            Ξέν’ οι λαοί στον τόπο τους και δούλοι,
            χωρίς πατρίδα, πάντα «οχτροί και μούλοι»! Όπου να πας, ξένος και δούλος, κι όπου
            σταθείς, θα χάνεις κάθε αξία τ’ ανθρώπου.
            Αλλού να γεννηθείς κι αλλού να πας,
            παντού θα σε χτυπούν, αν δε χτυπάς! Πουθενά δε θα μείνεις. Κάθε λίγο
            θα παίρνεις το δισάκι σου: «Θα φύγω!»
            Οι αλυσίδες σου στο ’να το σακί,
            στ’ άλλο ο τάφος σου — κι ώρα σου κακή! Τί τα θέλεις φτερά και πλοία κι οδό;
            Ο «ελεύθερός σου κόσμος» είν’ εδώ,
            κόσμος θανάτου, απάτης και φαλλού!
            Όλα τα ’χεις, γιατί να πας αλλού;
            (ψιθυριστά)
            Αν ζητάς ανθρωπιά και δίκιο νόμο,
            δεν είν’ εκεί που πας. Ν’ αλλάξεις δρόμο! ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΝΑΛΗΣ (Νοέμβρης 1968)

          • GLAD avatar
            GLAD @ Βαγγέλης 26/06/2015 18:38:24

            Εντυπωσιακός πάντα ο Βάρναλης , αλλά δεν μπορούσε να δει πιό πέρα από την μύτη του .Απλά διότι ήταν "κουμμούνι".

          • Βαγγέλης avatar
            Βαγγέλης @ GLAD 26/06/2015 19:02:26

            Ναι, βέβαια... σκέτη πνευματική οπισθοδρόμηση ήταν ο τύπος...

          • GLAD avatar
            GLAD @ Βαγγέλης 26/06/2015 21:48:18

            Αν κάνεις την αυτοκριτική σου θα το καταλάβεις. Απλά δεν θυμάμαι αν πρόλαβε να πάρει και αυτός το βραβείο Λένιν πριν τον Ρίτσο - τον επονομαζόμενο και "τυραννογλύφτη" λόγω των φλογερών ποιημάτων λατρείας που έγραφε για τον Στάλιν .

          • Βαγγέλης avatar
            Βαγγέλης @ GLAD 27/06/2015 15:20:09

            Βλέπω ξέρεις από τέχνη. Τι γνώμη έχεις για τα παρακάτω αποσπάσματα ποίησης? "Οι 300 παρετάχθησαν εκατέρωθεν του Λεωνίδα.
            Μόνο που από το αριστερό άκρο
            απουσίαζε ο Εφιάλτης.
            Πάντα στο αριστερό άκρο βρίσκονται οι Εφιάλτες,
            τότε όπως και τώρα
            όπως και πάντα" "Φίλτατε, μη λες ότι είσαι άστεγος.
            Στη χώρα αυτή
            κανείς δεν είναι άστεγος
            Κάτω από το γαλανό μας ουρανό στη σκιά της Ακρόπολης
            στον ψίθυρο της Ιστορίας,
            είτε μένουμε σε βίλα,
            είτε μένετε σε παγκάκι όλους μας σκέπει η Αθηνά η Παλλάδα κι η Παναγιά η γλυκυτάτη μητέρα μας"

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ GLAD 26/06/2015 00:19:34

        Πόσο θέλεις να μειωθεί το κράτος? Έχουμε τον μικρότερο δημόσιο τομέα στον ΟΑΣΑ, έναν από τους πλέον μικρούς στον πλανήτη.
        Πίνακας: Ποσοστό δημοσίων υπαλλήλων ως ποσοστό των εργαζομένων, έτη 200 + 2008, πηγή ΟΑΣΑ http://bilbo.economicoutlook.net/blog/wp-content/uploads/2011/09/OECD_Public_employment_pc_total.jpg η Ελλάδα έχει 570.000 ΔΥ στα 11,5 εκατομμύρια. Η αγγλία έχει 6 εκατομμύρια ΔΥ (!!!) στα 60 εκατομμύρια πληθυσμου.Στοιχεία Δημοσίων υπαλλήλων στην αγγλία, πηγή βρετανική κυβέρνηση: http://www.ons.gov.uk/ons/dcp171778_232222.pdf

        • GLAD avatar
          GLAD @ Άπαντα Επιστάμενος 26/06/2015 12:51:35

          Όπως ίσως γνωρίζεις , παλιά λέγαμε ότι υπάρχουν τριών ειδών ψέματα : τα μικρά , τα μεγαλύτερα και οι στατιστικές. Η ποσοστιαία αναλογία ΔΥ ως προς το σύνολο των εργαζομένων και μάλιστα σε παγκόσμια κλίμακα , έχει μικρή ή σχετική μόνον αξία . Πολύ περισσότερο όταν στον απαιτητικό ιδιωτικό τομέα χάνονται συχνά θέσεις εργασίας όταν υιοθετούνται νέες τεχνολογίες (ή μηχανοργάνωση όπως άκομψα το λένε κάποιοι). Φαντάσου τι μπορεί να γίνει στον Δημόσιο τομέα , όπου δεν υπάρχουν οι προαναφερθείσες απαιτήσεις του ιδιωτικού τομέα και δεδομένου ότι έχουν δαπανηθεί τεράστια ποσά για "μηχανοργάνωση" και εν γένει εκσυγχρονισμό . Προσωπικά γνωρίζω ότι σε μεγάλο βαθμό οι ίδιοι οι ΔΥ έχουν απαξιώσει σε μεγάλο βαθμό ακόμη και τις συγκεκριμένες επενδύσεις σε όποιες υπηρεσίες έχουν γίνει , πρώτον διότι οι περισσότεροι εξ αυτών είναι χαμηλού επιπέδου και δεν μπορούν να χειρισθούν ούτε software ούτε hardware , δεύτερον διότι κατ' αυτόν τον τρόπο γίνεται απαραίτητη η ύπαρξη επιπλέον προσωπικού και τρίτον διότι ακόμη κι αν κάποιοι μπορούν εν σχέσει προς τους υπόλοιπους που δεν μπορούν , αυτομάτως θα ετίθετο φυσιολογικά θέμα σημαντικής διαφοροποίησης αμοιβών , κάτι που η παρά φύσιν "ι-σοσιαλιστική" ηθική αδυνατεί να επιτρέψει. Ετσι φτάσαμε στο σημείο οι Μηχανικοί να κοντεύουν να παίρνουν τα ίδια με τους Διοικητικούς και οι Γιατροί με τους Νοσηλευτές. Βλέπετε δεν διδάχθηκαν τίποτα (αν και το γνωρίζουν πολύ καλά) οι Αριστεροί , από το γεγονός της αθρόας φυγής εξαιρετικών επιστημόνων για τέτοιους λόγους (μεταξύ άλλων) από τις χώρες του "παραπετάσματος" στα χρόνια του Κομμουνισμού. Εγώ φυσικά και δεν υιοθετώ ισοπεδωτικές λογικές όσον αφορά την αναγκαία απομείωση κρατικών δαπανών και προσπαθώ να το αναλύσω στο παραπάνω σχόλιο μου , αλλά και εδώ. Δυστυχώς όμως είναι η Αριστερή λογική που είναι ισοπεδωτική (ή όλοι ή κανένας) και φυσικά αυτό ανήθικα συμφέρει τους χαμηλότερου επιπέδου εν σχέσει προς τους καλύτερους που τους αδικεί. Δεν είναι τυχαίο πως ο ασήμαντος Μπαλτάς (ρωτήστε όποιον μπορεί να έχει σχέση με το ΕΜΠ) ιδεολογικά τίμια μίλησε για την φιλοσοφική αντίθεση του στην αριστεία. Όλα στο ίδιο ιδεολογικό πακέτο υπάρχουν.

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ GLAD 26/06/2015 00:22:45

        "Είναι χαρακτηριστικό ότι παρότι η Ελλάδα είναι πλέον πολύ πιο φθηνή χώρα απ' ότι ήταν στο παρελθόν και παρότι έχει πλέον πολύ καλές υποδομές και καλά εκπαιδευμένο εργασιακό δυναμικό , δεν είναι καθόλου ελκυστική για ιδιωτικές επενδύσεις" Δεν είναι ελκυστική λόγω: Προβλημάτων στην νομοθεσία Υψηλής φορολογίας λόγω πληρωμής του δημοσίου χρέους και καταστροφής της οικονομίας λόγω πάλι της πληρωμής των χρεών. Αργής απονομής δικαιοσύνης

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Άπαντα Επιστάμενος 26/06/2015 01:13:01

          Λογω επιορκων , λογω ΔΥ που δεν δουλευουν κλπ.... Η Ελλαδα δεν ειναι φιλικη προς τις επενδυσεις. Ο Στρατουλης και οι ΟΤΕτζηδες εδιωξαν ολες τις εταιριες του ν89 που μετεφεραν τις δραστηριοτητες στην Γενευη και στο Ντουμπαι. Κατι λοιπον οι συντεχνιες κατι η 17Ν, κατι το ΠΑΣΟΚ δεν εφησαν τιποτα ορθιο. Ας μη ξεχναμε τις λαομισητες πολυεθνικες που πινουν το αιμα των εργαζομενων. Με αυτες τις ιδεες μεγαλωσαν οι Πετρακοι, οι Λαφαζανοι, ο Τσιπρας και τα αλλα παιδια. Αυτες οι ιδεες στερησαν το οραμα και εξαφανισαν καθε δραστηριοτητα στον ΙΤ. Αυτες οι ιδεες εστειλαν τον αγροτη στα καφενεια και εκαναν τον Αλβανο μοικοκυρη στα χωρια. Αυτες οι ιδεες διορισαν καποια πολλα εκ. στο δημοσιο τα τελευταια 40 ετη.

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ Άπαντα Επιστάμενος 25/06/2015 12:34:36

      Στην ερωτηση ενα... Πιστευεις οτι ο νεος πρωθυπουργος θα ειναι το ιδιο ΨΕΥΤΗΣ με τον Τσιπρα?? Στην ερωτηση δυο... Ρωτα τον Τσιπρα πως εκαναν το 1 Δις του email Χαρδουβελη 8 ( 13 ειναι αλλα ας πουμε 8 ).

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ Vassilis 25/06/2015 13:10:02

        1)Με ψεύτη ή με φιλαλήθη, με γελαστό ή λυπημένο, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα αλλάξουν απαιτήσεις? 5+ χρόνια ζητάνε πράγματα που μείωσαν την οικονομία 27% και συνεχίζουν και ζητάνε κι άλλα.
        2)Δεν είμαι σίγουρος ότι το μείλ χαρδούβελη θα ήταν το τελευταίο κύμα απαιτήσεων.

        • Black Pit avatar
          Black Pit @ Άπαντα Επιστάμενος 25/06/2015 14:59:22

          Σιγά να μη σταματούσαν αυτοί στις προτάσεις του Χαρδούβελα. Εκτός που δεν τις αποδέχτηκαν, είναι φανερό οτι όσο λογική παρουσίαση και να τους κάνουμε, όση διάθεση σχετικών υποχωρήσεων και αν επιδείξουμε, πάντα θα ζητάνε κάτι καταστροφικότερο. Από χέρι χαμένοι είναι πάντα οι αφελείς, όταν βρεθούν στα νύχια τοκογλύφων. Ας είμαστε ρεαλιστές σήμερα πια.

    • d8 avatar
      d8 @ Άπαντα Επιστάμενος 25/06/2015 13:46:06

      @ Άπαντα Επιστάμενος Απάντηση 1) Οι απαιτήσεις των δανειστών δεν αλλάζουν. Αυτοί είναι αδίστακτοι, έχουν πρόγραμμα, σχέδιο και υπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα, απαρεγκλίτως. Απάντηση 2) Φυσικά και οι δανειστές πιέζουν και ωθούν τις καταστάσεις στα άκρα, επιθυμώντας να επιβάλλουν μία πιο .....διαλλακτική κυβέρνηση στυλ Παπαδήμου ας πούμε, ώστε να κάνουν τη δουλειά τους ανεμπόδιστα. Αυτά που προτείνετε προς σκέψη, είναι αληθινά αυτά που οφείλουν να προβληματίσουν κάθε ψύχραιμο και μη φανατικό πολίτη. Άλλο ο πατριωτισμός και άλλο ο κομματικός πατριωτισμός. Τα σκληρότατα διαλυτικά μέτρα που μας επιβάλλονται, μας πάνε όλο και βαθύτερα στο μαύρο τούνελ. Ούτε σε 80 χρόνια δεν πρόκειται να φτάσουμε όπου ήμασταν το 2009.

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ d8 25/06/2015 17:13:50

        Ευχαριστώ φίλες μου! Κι εσένα και τον άλλον πιο πάνω. Στο συμπερασμα σου ήθελα να καταλήξω κι εγώ με αυτές τις ερωτήσεις. Απορώ που ο φίλος Βασίλης δεν το βλέπει. Είναι μπροστά μας και φωνάζει.

        • Black Pit avatar
          Black Pit @ Άπαντα Επιστάμενος 25/06/2015 17:22:15

          Aγαπητέ, ποτέ του δεν βλέπει κανείς, αυτό που αρνείται να δεί. :-)

        • Άπαντα Επιστάμενος avatar
          Άπαντα Επιστάμενος @ Άπαντα Επιστάμενος 26/06/2015 00:28:10

          Φίλε μου ήθελα να γράψω, κι όχι "φίλες μου" Χίλια συγνώμη.

  7. Aegean Light avatar
    Aegean Light 25/06/2015 12:34:01

    Κατ' αρχάς δεν πρόκειται να συμβεί! Όμως τίποτα δεν μάθαμε από την Κυβέρνηση Παπαδήμου ; Μου κάνει εντύπωση πως μερικοί τολμούν να κάνουν τέτοιες προτάσεις. Όποια αξιοπιστία έχει απομείνει στο πολιτικό προσωπικό της Ελλάδας θα χαθεί και αυτή.

    • Βαγγέλης avatar
      Βαγγέλης @ Aegean Light 25/06/2015 16:48:44

      Εμείς μάθαμε... Μάθαν όμως και οι "θεσμοί " το πόσο χρήσιμος είναι ένας Παπαδήμος... Τους άρεσε!

      • Aegean Light avatar
        Aegean Light @ Βαγγέλης 25/06/2015 17:39:25

        Δηλαδή θα ξαναπούν στον Ελληνικό λαό ότι ενώ ψήφισε τον Α (δεν έχει σημασία το πρόσωπο) για Πρωθυπουργό του προέκυψε ξαφνικά Παπαδήμος νο2! Με τις πέτρες θα τους πάρει και τους 300 και δεν θα έχει και άδικο.

  8. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 25/06/2015 12:37:47

    Ειναι η ωρα να ξεχωρισει η ηρα απο το σταχι. Η υπευθυνοτητα απο την ανευθυνοτητα. Η πολιτικη αναλυση απο την πολιτικαντικη επικοινωνιολογια, η ιδεολογια απο τα ιδεολογηματα. Αλλοι "μεταρρυθμιστες" που το μονο που λεν ειναι ευχολογια το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να μπουν στη κυβερνηση με καθε κοστος (ασπουμε κοστος 5% υφεσης) και καθε ιστορια (ξερω γω αριστεια ειναι ρετσινια) και αρνουνται μια προταση εθνικης συνεννοησης να γινει ενα μινιμουμ συμφωνο μεταρυθμισεων να γλυτωσουμε την υφεση. Δεν χρειαζεται ο τοπος νεα ΔΗΜΑΡ. Η προταση εθνικης συνεννοησης του Αντωνη Σαμαρα ειναι η μονη ειλικρινης τιμια και αξιοπιστη προταση αν θελει η κοινωνια να μεινουμε στο ευρω. Αν δεν γινουν οι μεταρυθμισεις που πρεπει να γινουν σε 2-3 χρονια, δραχμη και ευρω δεν θα εχουν διαφορα κυριολεκτικα και αριθμητικα. Αν ορισμενα κομματα πραγματικα πιστευουν σητν Ευρωπη πρεπει να καταλαβουν οτι η συφμωνια που φερνει ο τσιπρας ειναι προπομπος της δραχμης.

  9. Wolf avatar
    Wolf 25/06/2015 13:02:38

    Κάποιος ψύχραιμος παρατηρητής θα μπορούσε να πει ότι ο Σαμαράς βιάστηκε, αν μιλούσαμε για κανονικές συνθήκες. Εδώ που έχουμε φτάσει όμως δεν έχουμε επ' ουδενί κανονικές συνθήκες, έχουμε συνθήκες πανικού και πολέμου ασύμμετρου. Άρα υπ' αυτήν την έννοια, ο Σαμαράς έπραξε πολύ σωστά που έβαλε στο τραπέζι τώρα αυτή την παράμετρο έκτακτης λύσης. Είναι ίσως η μόνη πιθανή λύση για να αλλάξει το κλίμα από τους δανειστές μας, να παραμείνουμε στην ευρωζώνη και οι τρόικα-θεσμοί να βάλουν λίγο νερό στο κρασί τους. Αποδείχθηκε στην πράξη ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ λειτούργησαν καταστροφικά για τον τόπο, αυτούς του μήνες που έχουν στα χέρια τους τη διακυβέρνηση. Και μην ακούσω κανέναν να λέει περί έντιμης και σκληρής διαπραγμάτευσης Τσίπρα κλπ, γιατί αυτό που μετράει στο τέλος της μέρας -που ήδη έφτασε- είναι το αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα έχει μόνο αρνητικό πρόσημο για όλη την ελληνική κοινωνία και οικονομία. Όλα τα άλλα είναι παπαριές το ανάγνωσμα. Εν κατακλείδι καλά κάνει ο Σαμαράς και βάζει μπροστά το συμφέρον της πατρίδας -και αφήνει στην άκρη το δικό του, για ακόμη μια φορά, εξ ου και τα πυρά που δέχεται για την πρόταση του αυτή- γιατί στ' αλήθεια αυτό που ενδιαφέρει όλους μας είναι η πατρίδα και τίποτα άλλο αυτή τη στιγμή -εκτός βέβαια όσων συνεχίζουν να βλέπουν μόνο τα μικροκομματικά τους συμφέροντα ακόμη και τώρα που η χώρα κρέμεται στο απόλυτο κενό-.

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ Wolf 25/06/2015 13:11:09

      Σωστος.-

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Wolf 25/06/2015 15:16:43

      Προφανώς ο Σαμαράς το βλέπει να έρχεται στις επόμενες ημέρες και ήθελε να θέσει από πριν τους κανόνες. Να ξεκινήσει η συζήτηση για κυβέρνηση εθνικής ενότητας με το δεδομένο ότι η ΝΔ δεν δέχεται τον Τσίπρα για πρωθυπουργό. Στην ουσία, εάν το καταφέρει αυτό έχει τελειώσει με τον Τσιπρισμό και ο Τσίπρας δεν θα επανακάμψει ποτέ από την ταπεινωτική απώλεια της πρωθυπουργίας σε μερικούς μόνον μήνες και υπό συνθήκες χρεωκοπίας και κατάρρευσης. Μετά τελειώνει και το συνοθύλευμα του ΣΥΡΙΖΑ, σε δεύτερο χρόνο. Θα έχουμε κατάρρευση ΓΑΠ-ΠΑΣΟΚ σε συνθήκες fast forward.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Διογένης 25/06/2015 18:11:45

        Ναί σιγά πού θά δεχθῆ ὁ τσίπρας ν᾿ αὐτοκτονήση πολιτικά. Σούπερ γκλού ἔχει ἡ πρωθυπουργική του καρέκλα.

  10. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 25/06/2015 13:56:11

    Σωστή η πρόταση αρκεί τα παραγωγικά υπουργεία να δοθούν σε ανθρώπους της αγοράς. Επιτέλους είναι καιρός το δήθεν πολιτικό κόστος των κομμάτων να πάει από εκεί που ήρθε, και να παρθούν τα αυτονόητα μέτρα, όπου να γίνει η μετάβαση από την σοβιετία στην κανονικότητα ενός Ευρωπαικού κράτους....

  11. Διογένης avatar
    Διογένης 25/06/2015 15:19:39

    Άσχετο, ρε παιδιά η ΝΔ θα αντιδράσει καθόλου στο εθνοκτόνο νομοσχέδιο για την ιθαγένεια; Όταν είχε έρθει αντίστοιχο νομοσχέδιο το 2010 από τον ΓΑΠ το λέγαμε τότε "λαθρονόμο", γινόταν χαμός. Τώρα οι μόνοι που αντιδρούν είναι οι ΑΝΕΛ; Θα τρελαθούμε;

    • Κώστας Καρακώστας avatar
      Κώστας Καρακώστας @ Διογένης 25/06/2015 16:44:35

      Ο Ζουράρις απο τους ΑΝΕΛ ψήφισε ΝΑΙ

      • deltaplus avatar
        deltaplus @ Κώστας Καρακώστας 26/06/2015 16:27:58

        ο ζουραρις δεν ξερει με ποιο κομμα ειναι.....εχει ενα ψιλομπερδεμα στο μυαλο του.γενικως μαιντανευει.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Διογένης 25/06/2015 18:19:25

      Και η Χρυσή Αυγή,μόνο, δυστυχώς...

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Διογένης 25/06/2015 18:30:23

      Δεν ειναι καθολου ασχετο .Οι συριανεξελ δεν καταλαβαινουν τιποτα απο οσα γινονται στις Βρυξελλες και για το που παει η πατριδα .Ακολουθουν το προγραμμα τους βλεποντας τον βαθυ υπνο της ΝΔ και των αντανακλαστικων των κοινοβουλευτικων της εκπροσωπων.Με τουτα και με τα αλλα οι συριζανεξελ , του Κατρουγκαλειου καλλους με τις χιλιδες επαναπροσληψεις ,μαζι με τα της αντιμετωπισης της φτωχειας της Φωτιου {χιλιαδες αιτησεις για σιτιση,ενοικια ,ενεργεια }και χιλιαδες αλλοδαπων της ιθαγενειας της γιαγιας Τασιας , εφαρμοζουν το προγραμμα τους που αγγιζει καμποσες εκατονταδες χιλιαδες ψηφοφορους .Αυτα αφορουν την πραγματικη πολιτικη και οχι της αιθεροβαμωνα τοιαυτη της συγκυβερνησης με συριζανεξελ που ευαγγελιζεται ο Σαμαρας ερημην αυτων και ημων.

    • ΤΤ avatar
      ΤΤ @ Διογένης 25/06/2015 19:06:25

      Τελείωσε η Ελλάς. 2-3 εκατομμύρια διαβατήρια πριν τις επόμενες εκλογές, και τέλος. Μετά, ό,τι και να κάνει η ελληνική μειονότητα, είναι αδιάφορο.
      Λόγω καταγωγής από την Αλεξάνδρεια το έχω ξαναδεί το έργο.
      Σμύρνη, Πόλη, Λευκωσία, Πόντος, Αλεξάνδρεια. Τον 20ο αιώνα μόνο.
      Αθήνα-Πάτρα, τον 21ο.
      Πάντως οι Χαζοέλληνες ψήφισαν τους απάτριδες που άνοιξαν τα σύνορα συνειδητά. ¨Οποιος πουλήσει την πατρίδα του για επίδομα αγάμων, θα τα χάσει και τα δύο

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΤΤ 25/06/2015 20:25:13

        Δεν υπάρχει ελπίδα ΤΤ.... http://www.protothema.gr/politics/article/487621/ti-provlepei-to-nomoshedio-gia-tin-ithageneia-pou-talaiporei-tin-kuvernisi-/

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/06/2015 20:43:51

          Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε, Κυθήριε. :(

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Φωτεινή 25/06/2015 20:54:25

            Η ψυχή της γραίας στη μέση είναι πιό μαύρη από το φυσικό χρώμα των υπολοίπων ...

  12. Δήμητρα Μ. avatar
    Δήμητρα Μ. 25/06/2015 17:09:19

    ΣΥΡΙΖΑ: "O κ. Σαμαράς θέλει κυβέρνηση με δοτό πρωθυπουργό" γράφει το capital.gr
    Εθνική συνεννόηση; ποιά εθνική συνεννόηση. 1945 ante portas

  13. Δήμητρα Μ. avatar
    Δήμητρα Μ. 25/06/2015 21:54:30

    Δόκτωρ Ξενοφών Ζολώτας (1094-2004) ετών 100 πηγή: el.wikipedia.org/wiki/Ξενοφών_Ζολώτας (απόσπ.) (1928) Υφηγητής της Πολιτικής Οικονομίας στο Παναπιστήμιο Αθηνών και το ίδιο έτος εξελέγη, σε ηλικία μόλις 24 ετών, Καθηγητής της Πολιτικής Οικονομίας στο νεοϊδρυθέν τότε Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, όπου παρέμεινε τρία χρόνια. (1931) Εξελέγη τακτικός καθηγητής στην έδρα της Πολιτικής Οικονομίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, από όπου απομακρύνθηκε από τη Δικτατορία το 1967. (1944-1981) Διοικητής και Επίτιμος Πρόεδρος της Τραπέζης της Ελλάδος. Κατέλαβε κορυφαίες θέσεις στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, Νομισματική και Οικονομική Επιτροπή της Ευρώπης, στον ΟΗΕ, στην ΕΟΚ (για τη Συμφωνία Σύνδεσης της Ελλάδας το 1962, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα κατέστη το ΠΡΩΤΟ ΚΡΑΤΟΣ συνδεδεμένο με τη Κοινότητα). (1952) Γίνεται Μέλος της Ακαδημίας Αθηνών με πλούσιο συγγραφικό έργο κυρίως οικονομικού περιεχομένου, ένα μεγάλο μέρος του οποίου έχει μεταφραστεί σε ξένες γλώσσες. Στον Ξενοφώντα Ζολώτα αποδίδεται η ανασυγκρότηση της χώρας μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, καθώς αυτός κατάφερε με πρωτοποριακά νομισματικά μέτρα να στηρίξει ξανά την μεταπολεμική οικονομία. Τα βασικότερα από τα μέτρα αυτά είναι η υποτίμηση της δραχμής το 1953 και "το κόψιμο" τριών μηδενικών από τα χαρτονομίσματα το 1954. Διετέλεσε: Υπουργός Συντονισμού της Υπηρεσιακής Κυβέρνησης Δημητρίου Κιουσόπουλου (Οκτ - Νοε 1912) Υπουργός Συντονισμού στην Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας Κωνσταντίνου Καραμανλή (Ιουλ-Νοε 1974) Στις 23 Νεομβρίου 1989, ανέλαβε την Πρωθυπουργία της χώρας έως τις 11 Απριλίου 1990 ως Πρόεδρος της Οικουμενικής Κυβέρνησης ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ. * * * Γιατί λοιπόν σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ αντιδρά στη προτεινόμενη από τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μεταβατική κυβέρνηση Εθνικής Συνεννόησης και μιλάει για "δοτό πρωθυπουργό"; * * * Ιστορικοί θεωρούνται οι δύο λόγοι που ο Ξενοφών Ζολώτας είχε εκφωνήσει -ως Διευθυντής της Τραπέζης Ελλάδος και Διαχειριστής του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους- στη Washington, στις 26 Σεπτεμβρίου 1957 και στις 2 Οκτωβρίου 1959, η γλώσσα των οποίων ήταν η Αγγλική, αλλά, με την εξαίρεση λίγων συνδέσμων, άρθρων και προθέσεων, όλες οι χρησιμοποιούμενες λέξεις ήταν Ελληνικής Προέλευσης. Οι λόγοι του, έκαναν μεγάλη εντύπωση, ωστόσο επρόκειτο περισσότερο για ένα διανοητικό παιχνίδι, σχεδιασμένο για να τέρψει την Ελίτ των Τραπεζιτών και των ισχυρών της Παγκόσμιας Οικονομίας και να τους υπενθυμίσει την ύπαρξη της Ελλάδας, η οποία μόλις είχε βγει από τον Εμφύλιο Πόλεμο ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ. Ο λόγος του έτους 1957 έχει ως εξής: "Kyrie, I eulogize the archons of the Panhellenic Numismatic Thesaurus and the Ecumenical Trapeze for the orthodoxy of their axioms methods and policies, although there is an episode of cacophony of the Trapeze with Hellas. With enthousiasm we dialogue and synagonize at the synods of our didymous Organizations in which polymorphous economic ideas and dogmas are analyzed and synthesized. Our critical problems such as the numismatic plethora generate some agony and melancholy. The phenomenon is characteristic of our epoch." = = = = O λόγος του έτους 1959, έχει ως εξής: "Kyrie, It is Zeus' anathema on our epoch for the dynamism of our economies and the herecy of our economic methods and policies that we should agonize the Scylla of numismatic plethora and the Charybdis of economic anemia. It is not my idiosyncracy to be ironic or sarcastic, but my diagnosis would be that politicians are rather cryptoplethorists. Although they emphatically stigmatize numismatic plethora, they energize it through their tactics and practices. Our policies have to be more on economic and less on political criteria. Our gnomon has to be a metron between political, strategic and philanthropic scopes. Political magic has always been anti-economic. In an epoch characterized by monopolies, oligopolies, monopsonies, monopolistic antagonism and polymorphous inelasticities, our policies have to be more orthological. But this should not hyper-antagonize economic acme. A greater harmonization between the practices of the economic and numismatic archons is basic. Parallel to this, we have to synchronize and harmonize more and more our economic and numismatic policies panenthically. These scopes are more practical now, when the prognostics of the political and economic barometer are halcyonic. The history of our didymous organizations in this sphere has been didactic and their gnostic practices will always be a tonic to the polyonymous and idiomorphous ethnical economies. The genesis of the programmed organizations will dynamize these policies. Therefore, I sympathize, although not without criticism on one or two themes, with the apostles and the hierarchy of our organs in their zeal to program orthodox economic and numismatic policies, although I have some logomachy with them. I apologize for having tyrannized you with my Hellenic phraseology. In my epilogue, I emphasize my eulogy to the philoxenous autochthons of this cosmopolitan Metropolis and my encomioum to you, Kyrie, and the stenographers."

  14. CosMic avatar
    CosMic 25/06/2015 23:48:31

    Βλέποντας τα πολιτικά δρώμενα νομίζω ότι πλέον και έχοντας δοκιμάσει όλες τις λύσεις μπορούμε να καταλήξουμε ότι σοβαρός και πολιτικός είναι έννοιες ασυμβιβαστες τουλάχιστον ως τώρα. Νομίζω ότι αν ποτέ υπάρξει τέτοιος θα τον καταλάβουμε εύκολα.. Θα είναι αυτός που πριν κάνει κριτική στους κακούς ξένους θα κάνει κριτική στον εαυτό του, στη συνέχεια στον ψηφοφορο του, και σε όλες τις ελαττωματικες συμπεριφορές που γενιές τώρα οδηγούν τη χώρα στον κατηφορο. Και στην συνέχεια θα εμπνεύσει στην αλλαγή σε ατομικό επίπεδο, σε επίπεδο οικογένειας, μικροκοινωνιας και ύστερα χώρας.Και επειδή η πιθανότητα να αναδειχθεί ένας τέτοιος ηγέτης στις παρούσες πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες είναι όση και να εμφανιστεί η γοργονα του Μέγα Αλέξανδρου η διαδικασία της αλλαγής μάλλον θα πρέπει να ξεκινήσει αντίστροφα, από κάτω προς τα απάνω, από εμάς με μια γενναία αυτοκριτική. Για να διορθώσεις το λάθος πρέπει πρώτα να το συνειδητοποιησης. Βλέποντας τα γεγονότα των τελευταίων ετών με αποκορύφωμα το ξεφτιλικι των τελευταίων ημερών δε θυμωνω ούτε με τον Τσιπρα, ούτε με το ΣΥΡΙΖΑ, το Schäuble το Σαμαρά τον Παπανδρέου κτλ. Αισθάνομαι μόνο ντροπή και ξεφτίλα για το που καταντησαμε, για το πως καταφέραμε να τα κάνουμε όλα λάθος και.. το χειρότερο.. για το ότι ακόμη κανένας μας δεν είναι διατεθειμένος να κάνει την αυτοκριτική του και να αναλάβει τις ευθύνες του.. Αντιθέτως βλέπω να συμπεριφερομαστε σαν κακομαθημενα νήπια και να παίζουμε την κολοκυθια των ευθυνών.. Και μάλιστα με οπαδικο τρόπο.. Κρίμα γιατί κάποτε ειμασταν περήφανος λαός (με την επιφύλαξη να έχουμε κάνει λαθροχηρια ακόμη και στην ιστορία και να μην ισχύει ούτε αυτό). Στοιχειωδης εγωισμος μας έχει μείνει?

  15. Νίκος avatar
    Νίκος 26/06/2015 13:00:29

    Το μόνο λάθος που έκανε ο ΑΣ είναι ότι είπε πως θα μείνει εκτός κυβέρνησης. ΛΑΘΟΣ!! Αντώνη πρέπει να είσαι στην κυβέρνηση και μάλιστα πρωθυπουργός. Είσαι ο μόνος που μπορείς να σώσεις την πατρίδα, είσαι ο μοναδικός πατριώτης πολιτικός που δε σκέφτεται την καρέκλα του αλλά μόνο την Ελλάδα και τους Έλληνες. Ο λαός είναι μαζί σου, μη διαβάζεις τις στημένες δημοσκοπήσεις του ΣΦΥΡΙΖΑ, αν γίνουν εκλογές και είσαι ΕΣΥ πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα πάρεις τουλάχιστον 40%. Δείξε την πόρτα στη Ντόρα και σε όλους όσους σε αμφισβητούν, η δεξιά παράταξη δεν τους έχει ανάγκη όσο υπάρχεις εσύ. Respect Antonis!!!

  16. Δήμητρα Μ. avatar
    Δήμητρα Μ. 07/07/2015 21:29:55

    ΝΔ: Σκέψεις για παρέμβαση Σαμαρά στην ΕΕ για την Ελλάδα Σύμφωνα με πηγές της Συγγρού Την παρέμβαση του Αντώνη Σαμαρά στην ΕΕ για το Ελληνικό ζήτημα επιθυμούν στη Νέα Δημοκρατία. Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα τα μέλη του άτυπου Πολιτικού Συμβουλίου αναφέρθηκαν στον κ. Σαμαρά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πηγές της Συγγρού, επισημάνθηκαν οι ιδιαίτερες προσωπικές σχέσεις και δεσμοί που διατηρεί ο πρώην Πρωθυπουργός με τους Ευρωπαίους ηγέτες που έχουν πάντα τη δυνατότητα να επηρεάσουν θετικά το Ελληνικό ζήτημα. skai.gr/news/politics | Δημοσίευση: 07/07/15 @21:52

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.