#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/06/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπορεί να εξαντλήσει η δικομματική κυβέρνηση την τετραετία;



Και φτάσαμε αισίως σε δικομματική κυβέρνηση 153 βουλευτών, με την ΔΗΜΑΡ «εξωτερικό συνεργάτη», κάτι σαν το «παιδί για όλες τις δουλειές». Ο Πρωθυπουργός και ο κ. Βενιζέλος, εξέφρασαν την επιθυμία τους αυτή η κυβέρνηση να εξαντλήσει την τετραετία! Είναι εφικτό κάτι τέτοιο και με ποιες προϋποθέσεις;

Πρώτα-πρώτα, η κόντρα για την ΕΡΤ και το σήριαλ των συναντήσεων, των «συμφωνιών» και των υπαναχωρήσεων, έδειξαν πως κάποιοι δυστυχώς δεν τόχουν σε τίποτε να οδηγήσουν την χώρα σε πρόωρες εκλογές. Αυτοί οι κάποιοι έχουν πια αποτραβηχτεί από την κυβέρνηση, παραμένοντας «εντός - εκτός και επί τα αυτά» όσον αφορά την μελλοντική στήριξη ή ανοχή που θα μπορούσαν να  της παράσχουν.

Θα μου πείτε, η νέα δικομματική κυβέρνηση δεν έχει ανάγκη μιας τέτοιας στήριξης, αφού διαθέτει ήδη 153 «κουκιά» και μπορεί να κονομήσει και μερικά ακόμη από τους «αδέσποτους» ανεξάρτητους που «βόσκουν» αμέριμνοι στο κοινοβούλιο. Είναι αυτό αρκετό; Κατά την γνώμη μου, όχι! Οι πολιτικοί της Ελλάδας, χωρίς κουλτούρα συνεργασιών με βάση προγραμματικές συγκλίσεις ως τώρα, στέκονται αμήχανοι μπροστά στις απαιτήσεις και τις επιταγές μιας αληθινής προγραμματικής συγκυβέρνησης. Τα κομματικά τους ακροατήρια επίσης, οι οπαδοί των κομμάτων τους, ανέτοιμοι και καχύποπτοι σε τέτοιου είδους συμφωνίες, δύσκολα πείθονται για την καλή προαίρεση του «πρώην αντιπάλου» και τώρα συμμάχου στην κοινή πορεία της διακυβέρνησης.

Εκτός αυτών, εχθρός της κυβερνητικής μακροημέρευσης δικομματικών ή πολυκομματικών σχημάτων στην χώρα μας, εμφανίζεται και η πρόσφατη πολιτική της ιστορία. Μονάχα η ανάγκη οδήγησε μέχρι τώρα σε παρόμοια σχήματα, συνήθως μεταβατικής φύσεως, χωρίς προγραμματικές συγκλίσεις, θνησιγενή εκ του τρόπου δημιουργίας τους. Τώρα όμως δεν πρόκειται περί αυτού. Τώρα, ζητείται από δύο κόμματα, έως πριν ένα χρόνο «άσπονδους εχθρούς», να συγκυβερνήσουν την χώρα στην βάση συμφωνημένης εκ των προτέρων ατζέντας, τα επόμενα τρία χρόνια! Δύσκολο; Δύσκολο αλλά όχι και ακατόρθωτο. Αρκεί να προταχθεί το συμφέρον του λαού και του τόπου και να παραμεριστεί το στενό μικροκομματικό συμφέρον. Η προηγούμενη κυβερνητική εμπειρία του σχήματος ως τρικομματικό, μπορεί να λειτουργήσει θετικά στην περίπτωση αυτή, καθώς μπορούν οι αρχηγοί να εντοπίσουν ευκολότερα τα «αγκάθια» και να τα αποφύγουν, την ίδια ώρα που θα εκμεταλλεύονται με καλύτερο τρόπο τα όποια θετικά της συγκυβέρνησης. Όλα θα ξεκινήσουν από μια ξεκάθαρη, επικαιροποιημένη και πραγματοποιήσιμη προγραμματική συμφωνία, που θα συνομολογήσουν οι αρχηγοί και θα αποδεχτούν χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις, τα στελέχη και οι οπαδοί των δύο κομμάτων. Χωρίς μια τέτοια ξεκάθαρη και συγκεκριμένη προγραμματική συμφωνία, και χωρίς την συνειδητή συμπαράταξη οπαδών και μικρομεσαίων στελεχών, ο ορίζοντας της τριετίας θα είναι πάντα μακρινός και άπιαστος, όσο και να το επιθυμούν οι αρχηγοί και τα πρωτοκλασάτα στελέχη.

Συνεπώς, στην νέα συγκυβέρνηση δεν έχουν θέση ούτε μονομερείς ενέργειες, ούτε υπονομεύσεις, ούτε μικροκομματικά «φρεναρίσματα», εκ του πονηρού αντιρρήσεις και  προσωπικές πολιτικές ατζέντες υπουργών και βουλευτών. Ο αριθμός 153 δεν προοιωνίζεται μακροημέρευση, δεδομένης και της ιστορίας της χώρας. Αν συνυπολογίσουμε δε, πως πολλοί από τους πρώην και νυν επιχειρηματίες, «μεγαλοεργολάβους», διαπλεκόμενους και παραδοσιακούς λεφτάδες του τόπου, δεν θα έβλεπαν με καλό μάτι μια τέτοια μακροημέρευση, που ίσως και να οδηγούσε σε αληθινό «success story” την οικονομία, αυτός ο μαγικός αριθμός των 153 κουκιών ίσως και να τους έβαζε σε πειρασμό να επιχειρήσουν παρασκηνιακά την αποσταθεροποίηση της δικομματικής κυβέρνησης.

Έχουμε λοιπόν μια δικομματική κυβέρνηση δύο πρώην αντιπάλων κομμάτων, που στηρίζεται σε μονάχα 153 βουλευτές και ίσως έχει απέναντί της εκτός της αντιπολίτευσης και όλο το ευκαιριακό συνονθύλευμα διαφόρων συμφερόντων (εντός και εκτός της Ελλάδας) που φανερά ή κρυφά ποντάρουν στην κατάρρευση της χώρας. Ποιος είναι έτοιμος να στοιχηματίσει στην τριετή επιβίωση αυτού του σχήματος; Ποιος πιστεύει ότι η νέα συγκυβέρνηση θα εξαντλήσει την τετραετία και ποιος ότι πολύ σύντομα (ίσως και αμέσως μετά τις γερμανικές εκλογές) θα οδηγηθούμε κι εμείς στις κάλπες;

Akenaton   

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 22/06/2013 07:53:29

    Η Σοφοκλέους πάντως προεξοφλεί προβλήματα και αστάθεια.
    Αν η βουτιά συνεχιστεί από Δευτέρα, τότε, με σαφήνεια θα προεξοφλεί κι άλλα, χειρότερα.

    • dinos avatar
      dinos @ Ρύκιος 22/06/2013 08:41:56

      Δευτερα ειναι κλειστη

  2. yianna avatar
    yianna 22/06/2013 08:10:56

    Ανάγκα και Θεοί πείθονται.

  3. Μara(old) avatar
    Μara(old) 22/06/2013 08:38:31

    Πάντως τα "όργανα" ξεκίνησαν...
    Πως το είπε ευθέως και απροκάλυπτα ο Τράγκας χθές?
    "...Αντωνάκη μετράς μέρες... Οι Αμερικανοί δεν σε γουστάρουν γιατί τα βάζεις με τους πρώην ανατολικούς... φίλους τους. Θα σε ρίξουν μέχρι τον Οκτώβριο και θα με θυμηθείς...."
    Από τώρα λοιπόν οι απειλές... φόρα παρτίδα....

    Υ.Γ
    Ωραίες οι απειλές κύριε... Τράγκα μας, αλλά... άς έχετε υπόψη σας ότι έχετε να κάνετε και με "τρελλό". Ο Αντωνάκης όπως τον αποκαλείται δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια να περιμένει το μοιραίο....

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Μara(old) 22/06/2013 08:55:12

      Τώρα αυτός (ο Τράγκας δηλαδή) με ποιον είναι; Το φχαριστιέται πολύ που θα τον ρίξουν οι Αμερικανοί (αν τον ρίξουν) ή επιθυμεί το αντίθετο; Διότι αν το φχαριστιέται, τότε είναι κι αυτός μαζί τους και αντίθετα στην χώρα.

      Διότι, μην τρελαθούμε, οι Αμερικανοί θέλοντας να ρίξουν τον Σαμαρά δεν θέλουν το καλό της Ελλάδας, θέλουν το καλό το δικό τους. Ταυτίζεται το καλό το δικό τους με το καλό της Ελλάδας; Εξαρτάται. Στην προκειμένη περίπτωση το καλό το δικό τους είναι η διαρκής αποσταθεροποίηση του ευρώ, την οποία τους την χαλάει η επιτυχία της οικονομικής πολιτικής Σαμαρά. Ο Σαμαράς τους χαλάει τα σχέδια διότι "κινδυνευει" να βγάλει την Ελλάδα από τα Μνημόνια. Αυτό είναι το βασικό τους πρόβλημα και όχι οι ανατολικοί και άλλοι φίλοι - εκεί ο Σαμαράς προσπαθεί να τους κάνει όλα τα χατήρια, ακόμη και αυτά που δεν θα έπρεπε όπως η πώληση της ΔΕΣΦΑ στους τουρκόφρονες Αζέρους.

      Αν λοιπόν θέλουν ανατροπή Σαμαρά είναι για να αποσταθεροποιηθεί η χώρα και όχι επειδή δεν γουστάρουν έναν δικό τους (αμερικανοσπουδαγμένο και με πολλές φιλίες στις ΗΠΑ) άνθρωπο.

      Άρα, κύριε Τράγκα μας, εσύ με ποιον είσαι τώρα; Τα συμφέροντα της Αμερικής στην διαχείριση των πραγμάτων της Ελλάδας είναι εξ ορισμού αντίθετα με τα συμφέροντα της ίδιας της Ελλάδας και, κατ' επέκταση, με τα συμφέροντα του Σαμαρά.

      Ο Τράγκας, όμως, με τον τρόπο που κινείται απλώς δημιουργεί κλίμα αδυναμίας εις βάρος του Σαμαρά και παίζει έτσι το παιχνίδι των Αμερικανών που υποτίθεται ότι καταγγέλει.

      Δεν είναι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος. Το θέμα είναι, εμείς να ξέρουμε τι γίνεται.

      • Μara(old) avatar
        Μara(old) @ Διογένης 22/06/2013 19:04:36

        Ελπίζω όταν έρθει η ώρα της κάλπης να είμαστε σοφότεροι από ότι είμασταν το 2009.

        • periopos avatar
          periopos @ Μara(old) 23/06/2013 11:44:51

          Αυτήν την σοφία που επικαλείστε για τους πολίτες, καλό θα είναι να την αποκτήσουν πρώτα οι κυβερνώντες.

  4. dinos avatar
    dinos 22/06/2013 08:42:49

    Ολα τριγυρω αλλαζουνε και ολο τα ιδια μενουν.....

  5. camel avatar
    camel 22/06/2013 08:55:52

    Οχι του χρονου τον Μαιο το αργοτερο θα εχουμε τετραπλες εκλογες. Δημοτικες περιφερειακες ευρωεκλογες και εθνικες

  6. Πυθία avatar
    Πυθία 22/06/2013 09:14:37

    Συγνώμη, αλλά γιατί να την - μας εξαντλήσει; Καπέλο ξαφνικά το ένοχο Πασοκολαμογιστάν, σε ρόλο ξεπλυμένου-αθωωμένου ''συγκυβερνήτη'';
    Μετά τις εκλογές της Μέρκελ, εγώ πιστεύω οτι ο κ. Αντώνης Σαμαράς, θα ήταν σκόπιμο να τολμήσει. Με απόλυτη ειλικρίνεια αυτή τη φορά, με ρεαλιστικές, σαφείς και εφαρμόσιμες προτάσεις, με σταθερή διάθεση για ρήξεις. Ρήξεις με τα αμαρτωλά επιχειρηματικά συμφέροντα. Συγκρούσεις μετωπικές με το κατεστημένο των νταβατζήδων που απομυζούν τη χώρα. Αυτή θα είναι η ύψιστη προσφορά του στον τόπο, αν τελικά αποδεχτεί το ρόλο που του πρέπει....

    • dinos avatar
      dinos @ Πυθία 22/06/2013 09:46:32

      Ειπαμε αυτο το πασοκ που κυβερνα ειναι το καλο.....το κακο πηγε στον συριζα

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ dinos 22/06/2013 09:54:38

        :-) Αγαθόν και κακόν ταυτόν.
        Ηράκλειτος, 544-484 π.Χ., Ίων φιλόσοφος

        • dinos avatar
          dinos @ Πυθία 22/06/2013 10:13:23

          https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/424379_530784090316770_1440969355_n.jpg

          • Πυθία avatar
            Πυθία @ dinos 22/06/2013 21:06:09

            Όλα τα είπαν οι παππούδες μας τελικά....
            Να μαθαίναμε από τη σοφία τους!

        • Λευκό Κοτσίφι avatar
          Λευκό Κοτσίφι @ Πυθία 22/06/2013 11:36:59

          Kακοκαλό αυτό το Πασόκ πάντως, σε όλα μέσα!
          Το στέλνουμε στο πυρ το εξώτερο κι όλο και κάποιος το ….νεκρανασταίνει εξ ανάγκης. Που θα πάει όμως; Έρχεται η ώρα του.

      • 3-1=0.fe avatar
        3-1=0.fe @ dinos 22/06/2013 11:05:31

        Και λιγο απο το καλο πασοκ μαζι με τους καλους συριζαιους ειχανε κανει την δημαρ.

  7. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 22/06/2013 09:31:16

    Μιά αγάπη γιά τό καλοκαίρι.

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ ειδωλοκλάστης 22/06/2013 21:06:39

      χαχαχχα! Πολύ ωραίο.

  8. Διογένης avatar
    Διογένης 22/06/2013 09:45:03

    Νομίζω ότι δεν είναι σκόπιμο να αναμασάμε τον αριθμό 153. Η κυβέρνηση Σαμαρά απέδειξε ότι διαθέτει ξεχωριστή δυναμική, διαφορετική από αυτή των άλλων κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης. Το σύνολο των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων είχαν φθορά μετά την ανάληψη της εξουσίας, μάλιστα δε, αμέσως μετά. Δεν γνωρίζω καμία κυβέρνηση που να είχε δυναμικη αύξηση της πολιτικής της επιρροής μετά την εκλογή της και στην περίπτωση Σαμαρά έχουμε μια εντυπωσιακή αύξηση της δυναμικής του μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης. Η ΝΔ και ο ίδιος ο Σαμαράς κερδίζουν σταδιακά σε όλες τις δημοσκοπήσεις. Αυτό είναι πρωτοφανές μεταπολιτευτικά. Και προδικτατορικά ακόμη, ίσως μόνον ο Καραμανλής της δεκαετίας του 1950 να κατάφερε κάτι αντίστοιχο και τοτε υπό απείρως ευνοϊκότερες συνθήκες.

    Ήδη λοιπόν πολλοί ανεξαρτητοποιηθέντες βουλευτές από την ίδια τη ΝΔ ή από άλλα κόμματα φλερτάρουν εντόνως με την ένταξή τους στην κυβερνητική πλειοψηφία. Ακόμη και βουλευτές ενταγμένοι σήμερα σε άλλα κόμματα. Το 153 τείνει σήμερα να αυξηθεί και όχι να μειωθεί. Και αν σήμερα είναι 4, 5 ή 6 αυτοί που θέλουν να ενταχθούν στην κοινοβουλευτική πλειοψηφία, αύριο θα είναι ακόμη περισσότεροι: Οι ΑνΕλ φυλλοροούν. Η ΔΗΜΑΡ θα φυλλοροήσει επίσης.

    Στην ουσία, αυτή η κυβέρνηση τόσο θα στηρίζεται, όσο ενισχύεται η κοινωνική και πολιτική δυναμική της. Τα οικονομικώς δυναμικά τμήματα του λαού ήδη στηρίζουν με όλο και μεγαλύτερη θέρμη την κυβέρνηση, το μόνο που μένει είναι να πάρει με το μέρος της και τον απλό λαό. Θα το καταφέρει και αυτό, αν και πισωγυρίσματα όπως αυτό της ΕΡΤ καθυστερούν υπερβολικά την απόκτηση λαϊκής δυναμικής.

    Το βασικό της πρόβλημα θα είναι η ανησυχία του Βενιζέλου ότι θα είναι ο αιώνιος δεύτερος αυτής της κυβέρνησης. Όσο όμως ο Σαμαράς θα έχει αυξανόμενη κοινωνική και πολιτική δυναμική, τόσο η διαπλοκή θα κρατά τον Βενιζέλο "φρόνιμο", όπως άλλωστε το έπραξε και τις ημέρες της κρίσης της ΕΡΤ. Ο Σαμαράς βγήκε νικητής και, άρα, ενισχυμένος από αυτήν την κρίση και αύριο θα μπορεί, θα έχει την ευελιξία να κάνει περισσότερα.

    Το κύριο που θα πρέπει να προσέξει είναι να μην ξαναβάλει τον λύκο κυρ-Φώτη στο μαντρί. Η ΔΗΜΑΡ εξαρχής επιδιώχθηκε να ενταχθεί στην κυβέρνηση ώστε να μπορεί να την αποσταθεροποιήσει όταν λάβει την σχετική εντολή. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχάσει ο Σαμαράς. Στόχος του πρέπει από εδώ και πέρα να είναι η διάλυση της ΔΗΜΑΡ. Να πάνε μερικά στελέχη της στο ΠΑΣΟΚ ή και στη ΝΔ ακόμα και οι υπόλοιποι να το πάρουν απόφαση να ενταχθούν στον ΣΥΡΙΖΑ. Η ΔΗΜΑΡ είναι Δούρειος Ίππος στο κυβερνητικό στρατόπεδο και η πλειοψηφία τώρα θα είναι μικρότερη, αλλά ποιοτικότερη.

    Στην ουσία, η κυβέρνηση κινδυνεύει μόνον από τους παπανδρεϊκούς βουλευτές. Αν καταφέρει και έχει αύριο-μεθαύριο πλειοψηφία μεγαλύτερη από 151 ακόμη και μετά την αφαίρεση των παπανδρεϊκών βουλευτών, τότε μπορεί ακόμη και να εξαντλήσει την τετραετία.

    • dinos avatar
      dinos @ Διογένης 22/06/2013 13:08:29

      Oλη η αναλυση καλη αλλα σου διαφευγει κατι....μεχρι 60 χρονων η ΝΔ ειναι τριτη.....πανω απο 60 σαρωνει....αυτα ειναι τα οικονομικως δυναμικα τμηματα ?

      • A3 avatar
        A3 @ dinos 22/06/2013 15:08:51

        Όποιοι θεωρούν τις ψήφους (ή καλύτερα τη δήλωση της πρόθεσης ψήφου) κτήμα τους εν είδει μαντριού πλανώνται πλάνιν οικτράν. Αρχής γεννομένης από την ανάγκη για ξεκάθαρη τοποθέτηση όλων πλέον αν είναι υπέρ της Πατρίδας ή υπέρ του τομαριού τους (...και των προνομίων του) οι πλάνητες και της κάτω αλλά και της πάνω πλατείας θα πάρουν το δρόμο τους για τη λήθη της Ιστορίας. Ή με Χριστό ή με Αλλάχ! Και με τους δύο δε γίνεται.-
        Υ.Γ. Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε σε ποιο από τα τρία βιβλία των Πολτικών (Πολιτικά Α, Β ή Γ) υπάρχει το "ρητό" του Αριστοτέλη στο οποίο αναφέρεστε πιο πάνω?

        • dinos avatar
          dinos @ A3 22/06/2013 21:48:32

          τωρα ειδα την ερωτηση σου...χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος πολιτικα Γ νομιζω

  9. Noger avatar
    Noger 22/06/2013 09:54:17

    Ο Προκόπης Παυλόπουλος στο Mega μίλησε ευθέως για πολιτικές ευθύνες αυτών που εισηγήθηκαν στον Πρωθυπουργό το κλείσιμο της ΕΡΤ κατά παράβαση του άρθρου 15 παρ 2 του Συντάγματος (με όλες φυσικά τις συνέπειες, μαύρο, διεθνής διασυρμός, κυβερνητική κρίση κ.α). Οι πολιτικές αυτές ευθύνες αφορούν Κεδίκογλου και Στουρνάρα προφανώς και όχι κάποια καθαρίστρια του Μαξιμου.
    Υπεβλήθησαν οι σχετικές παραιτήσεις ή γίνανε γαργάρα.....οπότε μάλλον ο πρωθυπουργός -που παραπλανήθηκε και εκτέθηκε ανεπανόρθωτα- οφείλει να τους αποπέμψει πάραυτα ή τουλάχιστον να μη τους συμπεριλάβει στο νέο κυβερνητικό σχήμα (ανασχηματισμός). Πως είναι δυνατό ένας μη εκλεγμένος υπουργός οικονομικών, να διαπράτει ένα τέτοιο τραγικό λάθος και να παραμένει ακόμη σε μια κυβέρνηση, έστω και δικοματική. Ο λαός τι μπορεί να σκέφθεί??
    Για μια τετραετία να ''φάει στη μάπα'' Κεδίκογλου και Στουρνάρα?? Ευχαριστούμε πολύ αλλά δεν θα πάρουμε.

    • sender avatar
      sender @ Noger 22/06/2013 12:44:35

      Μ'αυτά που γράφετε υποτιμάτε τον Πρωθυπουργό.Δηλαδή,δεν διαθέτει την διακριτική ικανότητα αξιολόγησης των διαφόρων εισηγήσεων;Δε νομίζω!Εισήγηση,μήπως[λέω εγώ τώρα]έγινε από χώρα-ηγεμόνα της Ευρώπης;Ωστε,να ξεκαθαρίσει η συγκυβέρνηση από τους πιο αδύναμους κρίκους;και να συνεχίσουν οι σκληροπυρηνικοί την εφαρμογή του μνημονίου;Δεν είναι όλα τόσο ευλογοφανή.

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ sender 22/06/2013 21:43:41

        ''Εισήγηση,μήπως[λέω εγώ τώρα]έγινε από χώρα-ηγεμόνα της Ευρώπης;''
        Η εκδοχή του λάθους και της μη μελετημένης εισήγησης των συμβούλων, η ερμηνεία της πρόχειρης, επιπόλαιης εκτίμησης που οδήγησε στην καθόλου απαραίτητη εμπλοκή που όλοι σήμερα ζούμε, νομίζω οτι είναι προτιμότερες.....
        Ξανασκεφτείτε, ξαναδιαβάστε αυτό που γράψατε και κατανοήστε, οτι αυτός που προσβάλλει και υποτιμά τον Πρωθυπουργό, τελικά είσαστε μάλλον εσείς.

        • sender avatar
          sender @ Πυθία 23/06/2013 01:55:32

          Μάλλον εσείς υποτιμάτε την δεινή θέση της χώρας μας και του Πρωθυπουργού της.Απλο'ι'κή θεώρηση και αποπροσανατολισμός από το γενικό τοπίο,που είναι ο οδοστρωτήρας ΔΝΤ,που ξαφνικά με διακριτικότητα,σεβόμενο την ανεξαρτησία της χώρας,δεν έχει καμιά σχέση με την ισορροπία του τρόμου που καλείται να τηρήσει ο μοναχικός Πρωθυπουργός.Που βλέποντας το βασανισμένο του πρόσωπο,έχει την αμέριστη στήριξή μας.ΟΚ;

          • Πυθία avatar
            Πυθία @ sender 23/06/2013 11:37:31

            Η ηττοπάθεια, η συνθηκολογημένη τάχα ....''βαθυστόχαστη'' θεώρηση του γενικού πλάνου που υποχρεώνει σε μοιραίους και καταστροφικούς συμβιβασμούς, συγχωρείται σ΄έναν μέσο απλοϊκό, φοβισμένο....βασανισμένο ανθρωπάκο, αλλά μην επιμένετε τόσο να προβάλλετε τη θλιβερή μετριότητα, στο πρόσωπο εκείνου που υποχρεούται να τολμά αλλά και να ρισκάρει, όπως κάθε γενναίος ΗΓΕΤΗΣ.

  10. Χάρης avatar
    Χάρης 22/06/2013 10:20:27

    Αν επιτελέσει έργο ειδικά στο θέμα της ανεργίας της ρευστότητας και της μείωσης των φόρων πχ. στο πετρελαιο δεν πέφτει αν συνεχίσει όπως είναι τώρα δεν βγάζει χειμώνα οι αντοχές τελειώνουν όλοι μίλαγαν για ανάπτυξη από το β' εξάμηνο του 2013 και τώρα λένε για το β' εξάμηνο του 2014 αν μπει χειμώνας και η ανεργία είναι 28% και αν κόσμος για δεύτερο συνεχή χειμώνα παγώσει δεν μπορεί να σταθεί κυβέρνηση.Ελπίζω ο σαμαράς στον ανασχηματισμό να πετάξει έξω από την κυβέρνηση βρουτση χατζηδάκη και τον σκορδα έχουν αποτύχει πλήρως και οι 3 ο βρουτσης στο θέμα της ανεργίας, ο χατζηδάκης στην απορρόφηση του έσπα και ο σκορδας στο θέμα του ελέγχου της ακρίβειας των τιμών

  11. ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ avatar
    ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 22/06/2013 10:34:32

    Εχω την εντυπωση οτι η θητεια και των δυο θα ληξει μετα τις Γερμανικες εκλογες
    γιατι τοτε τα νεα μετρα που θα απαιτει η ΤΡΟΙΚΑ θα ειναι πολυ σκληρα
    για να τα εξαγγειλουν και κυριως να τα περασουν απ' την Βουλη.
    Οι Πραξεις Νομοθετικου Περιεχομενου οπως φανηκε δεν δινουν λυσεις.

    • Αρχιμηδης avatar
      Αρχιμηδης @ ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 22/06/2013 10:48:48

      ΣΩΣΤΟΣ!!!!

  12. panas avatar
    panas 22/06/2013 10:36:25

    Μεταβατική είναι αυτή η κυβέρνηση. Η ΔΗΜΑΡ στην προηγούμενη κυβέρνηση έδινε την εντύπωση πως η κυβέρνηση είναι πραγματικά εθνικής ευθύνης, αφού υπήρχε επιτέλους και κάτι νέο στη διακυβέρνηση. Τώρα η δικομματική αναδύει την σήψη του παλιού...

    Μακάρι να μπορούσε να διαλυθεί ο ΣΥΡΙΖΑ -και αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν κυβερνήσει, έστω και για λίγο- , να υπάρξουν κάποια ακροαριστερά σχήματα που θα δεχτούν τα λύματα της διάσπασης, όπως και το ακροδεξιό σχήμα που δέχεται τα λύματα της δεξιάς και να αναδυθούν κόμματα που δεν θα ζέχνουν από τις αμαρτίες του παρελθόντος και τις κοντόφθαλμες, μισαλλόδοξες πολιτικές.
    Ότι θα απέμενε, θα μπορούσε να αποτελέσει επιτέλους κάτι ρηξικέλευθα νέο και να έχουμε την ελπίδα πως θα έθετε τις βάσεις για κυβέρνηση πραγματικά εθνικής ευθύνης, χωρίς πατριδοκαπηλία και φανφάρες...

    Το σχήμα της δικομματικής είναι κατ' ουσία η διαιώνιση του Πασοκιστάν με "πρόσθετες γαλάζιες" πινελιές... Και μη μου πείτε πως τα στελέχη του Πασοκ στο δημόσιο έχουν θιχτεί μέχρι τώρα ή θα θιγούν στο εγγύς μέλλον... Αποζημιώσεις θα πάρουν επειδή ζορίστηκαν λίγο με τις τελευταίες περικοπές...
    Οι ίδιοι περιμένουν με τα σπουδαγμένα σε αγγλόφωνα επι πληρωμή (για να σιγούρεψουν και κάποια μεταπτυχιακά) πανεπιστήμια παιδιά τους να ξεκοκαλίσουν και κάποια προγράμματα του ΕΣΠΑ αν λύσουν για λίγο κάποια στιγμή τη θηλιά οι Ευρωπαίοι. Φυσικά και θα γίνουν όλοι αυτοί οι πλέον "Σαμαρικότεροι", αν είναι ο Σαμαράς στο τιμόνι. Διαφορετικά, θα γίνουν πάλι ξαφνικά Καραμανλικοί, ή... Όπως βλέπαμε (βλέπατε οι γηραιότεροι...) μετά τη χούντα τους πιο χουντικούς να γίνονται άξαφνα σοσιαληστές...

    Πως θα εκτοπίσουμε αυτά τα μεγάλα "πιράνχας", "τρωκτικά", "λαμόγια".... είναι το ζητούμενο. Τα βλέπουμε όλοι τριγύρω να επιβιώνουν και να "μυξοκλαίνε" υποκριτικά για την κατάντια μας...Μπορεί να γίνει αυτό με διορισμούς 2 (ΝΔ) - 1(Πασοκ) στην κυβέρνηση;;

    • aris. aold avatar
      aris. aold @ panas 22/06/2013 11:13:59

      Με Βενιζέλο αντιπρόεδρο να λύνει και να δένει θα είναι η πλεον αποκρουστική κυβέρνηση της μεταπολίτευσης.

      Και με όλο το διεφθαρμένο ΠΑσόκ σε θέσεις ευθύνης θα είναι χάρτινη.

      Δεν πρόκειται να πάει μακρυά αυτό το σχήμα.

  13. Αρχιμηδης avatar
    Αρχιμηδης 22/06/2013 10:44:09

    "Ποιος πιστεύει ότι η νέα συγκυβέρνηση θα εξαντλήσει την τετραετία και ποιος ότι πολύ σύντομα (ίσως και αμέσως μετά τις γερμανικές εκλογές) θα οδηγηθούμε κι εμείς στις κάλπες;"
    Iδού το ερώτημα. Ας ψηφίσουμε λοιπόν...Εγώ ψηφίζω δεν, διότι όπως και ο Πλάτων πιστεύω οτι κάθε χρόνο πρέπει να αλλάζονται οι κυβερνήτες για να μην γίνονται μοναχοφάηδες. Αλλωστε σπανίως και υπο άριστες συνθήκες οι Ευρωπαικές κυβερνήσεις εξαντλούν την τετραετία. Δεν είναι απαραίτητο να τα τρώνε συνεχώς οι ίδιοι...Σε ενα χρόνο ο Μεγαλέξαντρος είχε κατακτήσει τον κόσμο. Ολες οι μεγάλες πολιτικές δράσεις έγιναν σε πολύ μικρά χρονικά διαστήματα ημερών ή εβδομάδων. Το να επιμένουμε σε "εξάντληση"της τετραετίας με το αιτιολογικό οτι μόνο η δική μας ομάδα είναι άξια, είναι ποδοσφαιροποίηση της πολιτικής. Εξ' άλλου όταν τα δείγματα της πρώτης χρονιάς είναι τόσο αρνητικά, μάλλον οι προοπτικές για τις άλλες τρείς είναι αρνητικές..

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Αρχιμηδης 22/06/2013 21:50:37

      Σωστή προσέγγιση αγαπητέ Αρχιμήδη. Εναλλαγή στην εξουσία, με συνοπτικές διαδικασίες. Ο χρόνος μας είναι πολύτιμος και τώρα θα υποστούμε αναγκαστικά και τον καθ' όλα αποτυχημένο και προσφάτως καταδικασμένο Πασοκοσυρφετό, να ....αγωνίζεται να μας σώσει, από την Κόλαση που ο ίδιος μας έριξε.

      • Αρχιμήδης1 avatar
        Αρχιμήδης1 @ Πυθία 23/06/2013 12:22:31

        O Πασοκοσυρφετός αγαπητή Πυθία έχει προ πολλού βγάλει τη σειρά του. Μας "εσωσε" με Πρωθυπουργό τον ΓΑΠ, μετά με τον Παπαδήμο, μετά με τον Βενιζέλο στο ρόλο του χειρότερου υπουργού οικονομικών στην ιστορία της Ευρώπης και πάλι συνεχίζει με το Βενιζέλο ως αντιπρόεδρο του Σαμαρά...

  14. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/06/2013 10:56:15

    Και έτσι λοιπόν συγκολλήθηκαν τα δύο κόμματα που μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση στα 40 χρόνια μετά την μεταπολίτευση που μας κυβέρνησαν.
    Όση πρόοδο σημείωσε η χώρα ήταν γιατί μας παρέσυρε το ρεύμα της προόδου του υπόλοιπου δυτικού κόσμου και όχι επειδή κάποιοι συνειδητά την προκάλεσαν και τη δημιούργησαν.
    Την καταστροφή της παραγωγής (βιοτεχνικής, βιομηχανικής, αγροτικής) τη χρεώνονται πάλι αυτοί οι δύο είτε με όσα έκαναν είτε με όσα απέφυγαν να κάνουν.
    Την είσοδό μας στα μνημόνια και την διάλυση της κοινωνίας εδώ και τρία χρόνια επίσης την χρεώνονται αυτοί.
    Τώρα πολλοί εδώ λένε ότι ένας άνθρωπος (να δεχτώ ότι έχει τις καλύτερες ιδέες και προθέσεις) ο Αντώνης Σαμαράς (τον οποίον ψήφισα κι εγώ) θα μας βγάλει στον αφρό να πάρουμε ανάσα (εννοώ πρώτα απ' όλα τους ανέργους) αλλά τον εμποδίζουν οι προδότες οι κομμουνιστές, τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ και οι αναρχοσυριζαίοι. Έτσι απορρίπτουν ως άχρηστους αλλά προπαντός επικίνδυνους το 70% των Ελλήνων δηλαδή των συμπατριωτών τους.
    Άσχετα το αν αυτή η δικομματική κυβέρνηση περπατήσει ως το τέλος, λύσει τα προβλήματα του τόπου ή αντίθετα διαλυθεί πριν το φθινόπωρο ή/και αυξήσει τα προβλήματα της χώρας ΉΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ τα καρφώματα σε αυτό το blog, οι περιφρονητικοί χαρακτηρισμοί και οι τσαμπουκάδες απέναντι στον Βενιζέλο και το ΠΑΣΟΚ.
    Ποσώς με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ (θεός φυλάξοι) το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του ΠΑΣΟΚ αλλά επίσης ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ότι αυτή η κυβέρνηση θα κάνει κάτι θετικό για την χώρα.
    Πού θέλω να καταλήξω; Μην ενθουσιάζεστε και μην ξεσηκώνεστε για μεγάλες επιτυχίες, για αυτοδυναμίες, για καταποντισμούς εχθρών/αντιπάλων για μεγαλοφυείς κινήσεις και σχέδια Σαμαρά κλπ.
    Η νεκροψία θα δείξει...

    • Tryphoon avatar
      Tryphoon @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/06/2013 13:58:06

      Εξαιρετικός!

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/06/2013 19:53:59

      Πολύ απλά σου αρέσει να βλέπεις το ποτήρι μισοάδειο.Συγχώρα με,αλλά δεν θα σε ακολουθήσω ακόμα και αν δικαιωθείς εσύ στο φιναλε.!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 23/06/2013 01:34:30

      Την είσοδό μας στα μνημόνια και την διάλυση της κοινωνίας εδώ και τρία χρόνια επίσης την χρεώνονται αυτοί.
      αν βαζεις και την Ν.Δ. μέσα σ'αυτους προφανώς εχεις μαύρα μεσανυχτα για το ποιός και το πώς σε πηγε στα μνημόνια και τελικά στην κατάλυση του συγχρονου Ελληνικού κράτους (γιατι μη γελιέσαι περι αυτού προκειται)

      Η τραγωδία ειναι μετα απο όλα αυτά εξακολουθεις να τους εχεις πάλι μεσα στην συγκυβέρνηση ..
      δεν μπορώ παρά να συμφωνησω με την τελευταία σου διαπίστωση

  15. m.s avatar
    m.s 22/06/2013 11:27:18

    καλό το ερώτημα .
    πριν απαντήσουμε όμως θα πρέπει να ξέρουμε, αν κάποιοι άλλοι πραγματικά θέλουν να κυβερνήσουν, ή τους αρέσει να φωνάζουν εκ του ασφαλούς.

    • Λευκό Κοτσίφι avatar
      Λευκό Κοτσίφι @ m.s 22/06/2013 11:35:19

      Τους αρέσει σίγουρα εκ φύσεως να φωνάζουν εκ του ασφαλούς, αλλά αν τους σπρώξει κανείς με τη βία στη σκηνή, θα το χορέψουνε το τσάμικο.

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ Λευκό Κοτσίφι 22/06/2013 13:36:47

        Oύτως ή άλλως άλλη επιλογή δεν έχουν ούτε αυτοί, ούτε εμείς.
        Οπότε θα τους σπρώξουμε θέλουν δε θέλουν στη σκηνή, για να πάψουν τις κριτικές εκ του ασφαλούς...
        Το ίδιο θα κάνουν και οι υπόλοιποι "νότιοι" μετά την εκλογή της Μέρκελ διότι κανείς δεν γίνεται δούλος και μάλιστα των Γερμανών με τη θέλησή του και χωρίς Αντίσταση μάλιστα...

  16. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 22/06/2013 12:10:43

    Το πιστεύει κανείς από τους δυο ?

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 22/06/2013 19:57:28

      Εδώ το πιστευει μια μερίδα της ΔΗΜΑΡ και δεν θα το πιστεύουν οι ίδιοι;Πάντως αυτό που με ενοχλεί είναι οτι συνεχώς και απο όλους γίνεται αναφορά στις γερμανικές εκλογές ως βασική προϋπόθεσης για το ελληνικό μέλλον

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 22/06/2013 21:55:14

      Το λένε μόνο για να το πιστέψουν οι Γερμανοί ψηφοφόροι της Θείτσας.
      Εμείς, το ξέρουν οτι ...ξέρουμε :-), γι αυτό μας κλείνουν συνωμοτικά το μάτι.

  17. kotstak avatar
    kotstak 22/06/2013 12:52:45

    Υπάρχει μια άλλη – αόρατη - πολύ ισχυρή πλειοψηφία, που θα στηρίξει τον Σαμαρά στα δύσκολα.
    Μπορεί να υπάρξουν απώλειες από την ίδια τη ΝΔ, μπορεί να υπάρξουν απώλειες από το ΠΑΣΟΚ (αποχωρήσεις), αλλά στα δύσκολα δε θα υπάρξει ούτε μια απώλεια από ένα άλλο σύνολο.
    Το σύνολο των σοβαρών πολιτικών που η ευφυΐα τους τους επιτρέπει να αντιληφθούν την πραγματικότητα.
    Πολλοί τέτοιοι πολιτικοί υπάρχουν στην ΔΗΜΑΡ.
    Αυτούς ο Σαμαράς πρέπει να τους θεωρεί πιο σίγουρους και από τους δικούς του.

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ kotstak 22/06/2013 22:02:29

      Ο Ψαριανός κι ο Μπίστης πραγματικά, είναι δύο από τους πάρα πολύ σοβαρούς Δημαρανθρώπους. Αυτού του διαμετρήματος πολιτικοί τιτάνες, είναι απαραίτητοι για τη σωτηρία της χώρας. Τυχεροί που τους έχουμε.
      Από τη μία ο πολυχρονεμένος μας Βενιζέλος, από την άλλη οι ...''ευφυείς'' και οι ''σοβαροί'', η φρίκη είναι βέβαιη για τον κόσμο!

  18. περιμπανού avatar
    περιμπανού 22/06/2013 13:13:38

    Καλά η μπανανόφλουδα με το μαύρο δεν έγινε ορατή.... ο δούρειος ίππος, όμως;

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ περιμπανού 22/06/2013 22:03:40

      ...Μη βάζετε δύσκολα τώρα! Δυστυχώς, πάντα στο τέλος τον ξυρίζουν τον γαμπρό. Τυχαίο;

  19. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 22/06/2013 13:18:46

    Οι εκλογές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας γιατί ο Σαμαράς θέλει να αποκομίσει το μέγιστο αποτέλεσμα. Οι αντίπαλοί του δεν θα προκαλέσουν εκλογές γιατί ξέρουν ότι θα τις χάσουν και δεν θέλουν να φτιάξουν έναν Τσίπρα ο οποίος θα καεί τόσο σύντομα. Δεν έχουν εύκαιρο και αντικαταστάτη. Ο Σαμαράς θα γεράσει στην πρωθυπουργία έχοντας κάνει έργο.

    • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
      ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ MantisKalhas 22/06/2013 16:43:26

      Μία φιλική συμβουλή: Βρες άλλο ψευδώνυμο.

      • mara Μ avatar
        mara Μ @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/06/2013 18:03:13

        Γεωμέτρη, έγραψες!!!!! Πολύ καλό!

      • Heaven avatar
        Heaven @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/06/2013 21:03:50

        δεν εχω διαβασει πιο εξυπνο σχολιο!!! Γεωμετρη τα ...σπας!!!

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/06/2013 22:06:13

        Γεωμέτρη, άψογος! Ο Κάλχας δε φταίει. Εδώ και κάτι μήνες, ο προμηθευτής των φύλλων δάφνης,
        του σπρώχνει γενόσημα για οικονομία..

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/06/2013 23:10:11

        Ναί,τό ''Κάλχας'' δέν κολλάει..

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 23/06/2013 01:05:54

        Να το κάνω Δεξιόχειρας; Ή Dexi Extrem;

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ MantisKalhas 23/06/2013 11:40:36

          Κάντε το ''Μεθυσμένος μάντης''. Πιό καλό....

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Πυθία 23/06/2013 12:50:14

            Μήπως θά ἔπρεπε νά σκεφθεῖτε καί τήν ἀλλαγή τοῦ δικοῦ σας ὀνόματος, ἀγαπητή Πυθία;; Οἱ προβλέψεις σας δέν βγαίνουν πάντα ἀληθινές. :D

    • MantisKalhas avatar
      MantisKalhas @ MantisKalhas 23/06/2013 01:30:21

      ...επειδή έχει υποστηρικτές που εργάζονται θετικά με περηφάνεια υπέρ του και δεν στηρίζεται σε παθητικούς χαμαιλέοντες που λύσσαξαν εδώ και δυο χρόνια να τον αμφισβητούν και τρων τη μια σφαλιάρα πίσω από την άλλη. Γατάκια...δεν ξέρετε με τί μπλέξατε!

      • Joao avatar
        Joao @ MantisKalhas 23/06/2013 10:46:28

        ομάδα αλήθειας ... γατάκια μπλέξατε με την εξουσία

  20. dim avatar
    dim 22/06/2013 13:37:57

    Όλα εξαρτώνται από το πως θα πάνε τα πράγματα. Αν τα δημοσιονομικά πάνε κατά διαόλου και απαιτηθούν νέα μέτρα, τότε προφανώς και θα πέσει η κυβέρνηση, αλλά αυτό είναι το λιγότερο. Σε αυτή τη περίπτωση η χώρα θα καταλήξει σε εξαθλίωση, εθνικό διχασμό, στροφή στα άκρα με συρράξεις, εθνικές καταστροφές κλπ, θα γίνουμε Αργεντινή, αυτό δηλαδή που ο φωστήρας ο Τσίπρας ευχόμασταν να έχουμε γίνει... Οπότε σε αυτή τη περίπτωση λίγη σημασία έχουν οι εκλογές, αφού οι εκλογές έχουν νόημα ως λύση σε περιβάλλον δημοκρατίας... Σε συνθήκες όμως εξαθλίωσης και στροφής προς τα άκρα, θα επικρατήσουν ολοκληρωτικά - ακραία καθεστώτα και οι εκλογές δεν θα έχουν καμία σημασία...

    Οπότε αφήνουμε στην άκρη το καταστροφικό σενάριο του να πάνε τα πράγματα κατά διαόλου, και πάμε στο σενάριο που λέει ότι η κατάσταση σταθεροποιείται, ότι έχουμε πιάσει πια τον πάτο του βαρελιού, ότι είμαστε τώρα στο χειρότερο σημείο και αναμένουμε πότε θα αρχίσουν να καλυτερεύουν τα πράγματα. Σε αυτό το σενάριο, η λογική λέει ότι οι εκλογές θα γίνουν τότε, και μόνο τότε, όταν σε συνθήκες ομαλότητας το αποτέλεσμα που αναμένεται να προκύψει από τις εκλογές αυτές θα είναι τέτοιο που θα επιτρέπει την αποτελεσματικότερη διακυβέρνηση. Με απλά λόγια, θα γίνουν μόνο όταν θα υπάρχει βεβαιότητα ότι ο λαός θα έχει πια κατασταλάξει για το που θέλει να πάνε τα πράγματα, και θα είναι πια πεπεισμένος ότι το δίλημμα πια δεν είναι μνημόνιο – αντιμνημόνιο, αλλά μεταρρυθμίσεις ή διατήρηση των παθογενειών μας.

    Σε συνθήκες ομαλοποίησης της κατάστασης, να γίνουν εκλογές, μόνο και μόνο για να πάρει πχ ο Σαμαράς 33%, το ΠΑΣΟΚ 5%, και να πρέπει πάλι να ξανασυνεργαστούν για να έχουν 153 βουλευτές, δεν έχει κανένα νόημα... Ουτε έχει νόημα να πάρει ο Σαμαράς 36%, το ΠΑΣΟΚ 2,5%, και να έχουμε μονοκομματική με ψήφο ανοχής, ή στη καλύτερη περίπτωση με 151 έδρες. Δεν περνάνε έτσι οι μεταρρυθμίσεις. Οι μεταρρυθμίσεις θα περάσουν όταν το πράγμα, ειδικά σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ξεκαθαρίσει. Όταν σταθεροποιηθεί η κατάσταση, ελαφρυνθεί το χρέος, και εγκριθούν από την Ε.Ε. τεράστια κονδύλια για τόνωση της επιχειρηματικότητας (πρωτογενής τομέας, αγροτιά, μικρομεσσαίες κλπ κλπ), με τη προϋποθεση ότι τα κονδύλια αυτά θα πάνε μόνο σε χώρες που έχουν μεταρρυθμιστεί, και έχουν κλείσει τους λογαριασμούς τους με το αμαρτωλό παρελθόν τους (σπάταλο δημόσιο, άχρηστοι οργανισμοί, γραφειοκρατία, διαφθορά, φοροδιαφυγή), ώστε τα χρήματα αυτά να πιάσουν τόπο, και να μη χάνονται μέσα από τα ελλείμματα του δημοσίου, τότε θα είναι η κατάλληλη στιγμή για να τεθεί το ερώτημα στον ελληνικό λαό: Θέλετε μεταρρυθμίσεις – μεταρρυθμίσεις και μεταρρυθμίσεις? Ή θέλετε να κάτσουμε να ταϊζουμε τους αργόσχολους, τους συνδικαλιστές και τους βολεμένους? Τότε και μόνο τότε θα έχουν νόημα οι εκλογές.

    • dinos avatar
      dinos @ dim 22/06/2013 14:55:22

      Μπορεις να μου αναλυσεις την λεξη μεταρρυθμιση ?

      • Α3 avatar
        Α3 @ dinos 22/06/2013 15:58:51

        Η λέξη μεταρρύθμιση δεν έχει ένα μόνο νόημα: μεταρρύθμιση έκανε και ο Λούθηρος το 16ο αιώνα αμφισβητώντας την ηγεμονία του Πάπα, μεταρρύθμιση ήταν και το άνοιγμα της εξουσίας σε περισσότερες τάξεις πέρα από τους φεουδάρχες, στη Γαλλία το 18ο αιώνα, μεταρρύθμιση έγινε και στη Σοβιετική Ένωση, με το 5ετές πρόγραμμα ανασυγκρότησης 1920-25, (μετά τα αδιέξοδα που έφερε η εφαρμογή του αυθεντικού κομμουνισμού που είχε ως συνέπεια να πεθαίνουν από πείνα περισσότεροι από ό,τι στον Μεγάλο Πόλεμο).
        Η μεταρρύθμιση είναι το αντίθετο της συντήρησης (σημειωτέον ότι η συντήρηση είναι καλή εφόσον το σύστημα λειτουργεί: εξ ου και δεν είναι τυχαίο ότι ο ελληνικός λαός έχει βαθιά συντηρητικές αξίες, καθώς το κοινωνικοπολιτκό σύστημα που είχαμε -μέχρι να αποδομηθεί από τη γενιά του Πολυτεχνείου- λειτουργούσε για 2500 χρόνια, μέσα από ακραία αντίξοες συνθήκες-για να μην ξεχνιόμαστε). Στη δική μας, λοιπόν, περίπτωση μεταρρύθμιση σημαίνει την ανατροπή όλων των ταμπελών ("προοδευτικός", "δημοκράτης", "αλληλέγγυος") που υποκρύπτουν ιδιοτέλειες ("λαμόγιο", "λαοπλάνος", "συνδικαλιστής"). Και την αναθεμελίωση των ελληνικών ιδεωδών της οικονομίας (π.χ. "φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι"), ηθικής ("με το σταυρό στο χέρι") και παιδείας.
        Φυσικά και θα είναι επίπονο αρχικά αλλά μόνο γιατί έχουμε καλοβολευτεί όλοι να περιμένουμε τί θα κάνει η Πατρίδα για εμάς. Τα αγαθά κόποις κτώνται.

        • dinos avatar
          dinos @ Α3 22/06/2013 20:53:40

          Πολυ σωστη η αναλυση σου.....αλλα σημερα οταν λενε μεταρρυθμιση εννοουν μαζικες απολυσεις χωρις κανενα σχεδιο και πλανο....εκτος αν εχεις δει εσυ καποιο

          • Πυθία avatar
            Πυθία @ dinos 22/06/2013 22:18:06

            Μεταρρύθμιση σημαίνει κτίζω γκρεμίζοντας. Κτίζω με σχέδιο και με φαντασία, με τόλμη και με αποφασιστικότητα. Γκρεμίζω ψύχραιμα, με σεβασμό, μ΄ευαισθησία και πρόνοια.
            Διαφορετικά δεν μεταρρυθμίζω. Ισοπεδώνω στα τυφλά, αγνοώντας πως η ....''ομελέτα'' που δημιουργείται απ΄τις θρυμματισμένες ζωές των ανθρώπων, καταλήγει να είναι πάντοτε, δηλητηριώδης.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ dim 23/06/2013 18:31:56

      Aπλα να ξερεις Dim για οτι περιγραφεις στη πρωτη σου παραγραφο, τη κολαση δηλαδη, οτι και εκει υπαρχουν διαβαθμισεις......

  21. IOANNIS avatar
    IOANNIS 22/06/2013 13:38:42

    Μαντη καλχα η αναλυση σας πρεπει να διδασκεται ως προιον εμβαθυνσης των γεγονοτων.

  22. roadrunner avatar
    roadrunner 22/06/2013 13:41:47

    Ναι.
    Με μια προϋπόθεση: να ελαχιστοποιηθούν πολιτικές που αποσκοπούν σε μικροκομματικές επιδιώξεις.

  23. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 22/06/2013 13:49:52

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά πιστεύω ότι είναι απλή λογική.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ MantisKalhas 22/06/2013 19:59:16

      Μάλλον σε ειρωνεύεται..

  24. Ρένος avatar
    Ρένος 22/06/2013 13:51:27

    'Ωιμέ! Τόσος αγώνας ν' ανυψώσουμε τον Αντώνη Σαμαρά για ν' αναβιώσει το πεθαμένο και φθαρμένο ΠΑΣΟΚ.

    Εύγε Αντώνη, αλλά Κυριακή κοντή γιορτή, όποτε κι αν έρθει.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Ρένος 22/06/2013 13:55:14

      Μηδένα προ του τέλους μακάριζε:
      Τα ίδια νόμιζε κι ο κ. Κουβέλης, αλλά οι δημοσκοπήσεις τον βγάζουν από τη Βουλή ...

  25. Σωτήρης avatar
    Σωτήρης 22/06/2013 14:22:50

    Ερ:Μπορεί να εξαντλήσει η δικομματική κυβέρνηση την τετραετία;

    Απ: Ο Χ Ι

  26. Νίκη avatar
    Νίκη 22/06/2013 14:50:51

    Αυτά τα δύο κόμματα που έφεραν την πατρίδα μας σε αυτό το χάλι ίσως να έμαθαν από τα λάθη τους να έβαλαν μυαλό και να δημιουργήσουν από κοινού μιά ισχυρή Ελλάδα. Ελπίζω ο Σαμαράς να είναι πατριώτης. Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.

  27. dinos avatar
    dinos 22/06/2013 15:00:23

    Kαποιος να με βοηθησει αν μπορω να δω καπου τους βαλκανικους αγωνες και το κονφεντερεισιονς ? μια και η ερτ ειναι κλειστη

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ dinos 22/06/2013 22:21:34

      Κάντε ένα τηλεφωνάκι στο Γιάννη το Στουρνάρα τον ...υπέυθυνο να σας το λύσει. Το Σίμο μην τον ενοχλήσετε, κάπου θα αυτομαστιγώνεται.....

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ Πυθία 23/06/2013 01:42:21

        Από βασίλισσα...αν...πυθία; Όπως λέμε από δήμαρχος...κλητήρας;
        Υ.Γ: Εάν γλύκαινες λίγο τις εκφράσεις σου θα μπορούσαμε ακόμα και να συν-μαντεύουμε!

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ MantisKalhas 23/06/2013 11:44:44

          Μην είστε τόσο κομπλεξικός και μικρόψυχος! Είμαι και Μαύρη βασίλισσα, και Αν.... και Πυθία και ότι άλλο επιλέξω!! Αλλάζω μόνο ονόματα, ΟΧΙ θέσεις.
          Α, και δεν καταδέχομαι να συγκυβερν
          ήσω με τίποτε εγώ....
          Το στέμμα και ο θρόνος και ο τρίπους, όλα δικά μου.
          :-)

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ Πυθία 23/06/2013 18:35:46

            Χαχα ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα!

  28. dinos avatar
    dinos 22/06/2013 15:15:08

    Μεσογειακους σορρυ

  29. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 22/06/2013 15:24:13

    Κανενας εδω μεσα δεν μιλαει για τις ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ πολλων δισ.......Αν δεν γινει ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΣΑΛ πρεπει να.......χαιρετισουμε την Ελλαδα. Το χρεος δεν βγαινει και το ξερουν και τα μικρα παιδια, οπως και οι πολιτικοι μας βεβαια. Οποτε ποιος θα τολμησει να παρει νεα μετρα??? Ο ΚΑΝΕΝΑΣ γιατι θα γινει ΛΑΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ με ολες τις συνεπειες.... ΑΠΕΥΧΟΜΑΙ ΚΟΥΡΕΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ γιατι θαναι ωρολογιακη βομβα στα θεμελια του Εθνους. Τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ, ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ, αλλα με ορισμενες προυποθεσεις που τις ξερει και ελπιζω να τις φερει εις περας, αλλα αν αποτυχει θα δουμε πολλα συνταρακτικα γεγονοτα, οπως η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ με ολα τα επακολουθα.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Σαρακατσανος 22/06/2013 23:06:10

      Αὐτό πού ἀπεύχεσαι νά περιμένεις...

      • dinos avatar
        dinos @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/06/2013 00:30:36

        E-E-Eρχεται λες ? πολυ πιθανο αν συνεχισουν οι μαυρες τρυπες....και επειδη 100 χιλιαρικα και πανω ελαχιστοι εχουν μην αρχισουν απο τα 1000

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ dinos 23/06/2013 11:34:34

          Ἔ,ὄχι ἀπό τά 1000,ἀλλά ἄν σοῦ ποῦν ἀπό τίς 10.000;

          • dinos avatar
            dinos @ Κυθήριος 23/06/2013 20:54:30

            Ενα 0 λαθος.....

  30. τοξο avatar
    τοξο 22/06/2013 15:54:37

    Με το περί ιθαγενείας και το αντιρατσιστικό τι θα γίνει; Θα είναι στην αναδιαμόρφωση των όρων συγκυβέρνησης,ή θα διαφωνήσουν μετά τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης; Καλά να θέλεις να αγιάσεις,θα σε αφήσουν οι "διάβολοι";

  31. The Camel avatar
    The Camel 22/06/2013 18:22:18

    Ο καθενας στην Ελλάδα των συνωμοσιών λέει το κοντό και το μακρύ του. Οπως ο Τράγκας. Ισως γιατί κάθονται κάποιοι αφελείς και τον ακούνε κι αυτός κονομάει.

    Για να πέσει ομως ο Σαμαράς και η κυβέρνηση θα πρέπει να μην έχει την εμπιστοσυνη της Βουλής. Εκεί δεν ψηφίζουν ούτε αμερικάνοι, ούτε ρώσοι.
    Εκτός κι κανείς θεωρεί οτι μεγάλος αριθμός ελλήνων βουλευτών παίρνει γραμμή απο Ουάσινγκτον και Μόσχα.
    Με τέτοια λογική και επιπεδο φθάσαμε εδω που είμαστε.

    • Μara(old) avatar
      Μara(old) @ The Camel 22/06/2013 19:13:15

      Είσαι ολίγον αφελής ή μου φαίνεται???
      Θυμάσαι τον Καραμανλή στον Μπαϊρακτάρη τί είχε πεί???
      Να στο θυμίσω.
      "...Πέντε νταβατζήδες κυβερνάνε.... την Ελλάδα" (και είχε δίκιο)
      Βάλε λοιπόν και 3-4 δημοσιογράφους έγκριτους.... πάνω από όλα, βάλε και ολίγη από την συνδικαλιστική καμόρα... και δέσαμε....
      Για αυτό αγαπητέ φθάσαμε σε αυτή την κατάντια....
      Αυτοί κάνουν κουμάντο...
      Αυτούς ποιός θα μπορέσει ποτέ να ξετινάξει είναι το ζητούμενο.

  32. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/06/2013 18:58:51

    Ἀγαπητὲ Ἀκενατὼν εἶναι πολὺ δύσκολα τὰ πράγματα. Ὁ πράσινος ἥλιος τυφλώνει καὶ ἠ πράσινη ἀκρίδα ἐπελαύνει. Τὸ ΠΑΣΟΚ καὶ ὁ παμπόνηρος Μπένυ βλέπουν τὴν νέα κατάσταση ὡς εὐκαιρία νὰ ξαναπάρει τὸ ΠΑΣΟΚ διψήφιο ποσοστό. Ἔχει νὰ γίνει, τῆς φαυλότητας - προγράμματα, χρῆμα καὶ διορισμοί, τὰ πάντα γιὰ νὰ ξαναστηθεῖ ἐν μέρει τὸ πράσινο πελατειακὸ κράτος. Ἡ ταύτιση μὲ ἕναν τέτοιο ἑταῖρο σκοτώνει - ἐν τέλει τὴ χώρα, ὄχι φυσικὰ κάποιο «κομματικὸ συμφέρον». Ἄλλο τὸ ΠΑΣΟΚ τοῦ ἑνὸς ἐκ τῶν τριῶν ἑταίρων, ἄλλο ὁ ἐκβιαστὴς τοῦ «κάν'το ἀλλιῶς πέφτεις». Δὲν εἶναι βιώσιμο τὸ σχῆμα - ἐννοῶ: ἂν ἀποδειχθεῖ βιώσιμο καὶ μακροημερεύον, τόσο τὸ χειρότερο γιὰ τὴ χώρα. Ἐκλογὲς ὅσο γίνεται πιὸ γρήγορα - στὶς 22/9 οἱ γερμανικὲς ἐκλογές; Στὶς 29/9 οἱ ἐθνικές!

    • 2aarslonga avatar
      2aarslonga @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/06/2013 20:53:00

      έχουμε την προεδρία της ΕΕ το α' εξάμηνο του '14, δεν είναι τόσο απλό

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 23/06/2013 13:21:25

      Φοβάμαι πως η εκλογές πριν από τις ευρωεκλογές δεν θα δώσουν διέξοδο στο πρόβλημα διακυβέρνησης της χώρας. Χρειάζεται υπομονή και περίσκεψη νομίζω αγαπητέ Αστυάνακτα.

      • akenaton avatar
        akenaton @ akenaton 23/06/2013 13:22:08

        "ΟΙ εκλογές...." φυσικά!

  33. beep.. avatar
    beep.. 22/06/2013 19:47:34

    ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, αυτή είναι η προτελευταία πράξη του δράματος, η τελευταία, πολύ σύντομα θα είναι ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και ΤΣΥΡΙΖΑ...και μετά τέλος..

  34. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 22/06/2013 20:00:56

    Θα τα εδειχνε ο ΣΚΑΙ αλλά πάει για γερό πρόστιμο αφού δεν πήρε άδεια ούτε πλήρωσε δικαιώματα στην EBU

  35. Theo&K avatar
    Theo&K 22/06/2013 20:03:04

    Καλοκαιράκι, εποχή των επαναλήψεων… Μήπως ο Βενιζέλος, εκ των πραγμάτων αναγκαστεί να παίξει τον ρόλο του Μαύρου;
    Πέρυσι έπιασε ξαφνική μπόρα και πολλοί ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ κατέφυγαν στο υπόστεγο του Τσίπρα. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και αποφασισμένοι να κατασκηνώσουν εκεί.
    Για τον απλούστατο λόγο ότι σήμερα λεφτά δεν υπάρχουν. Πόσους να βολέψει ο άνθρωπος; Άλλοτε ο επιδέξιος χειρισμός της αφισοκολλητικής σκούπας μπορούσε να σου εξασφαλίσει και πανεπιστημιακή έδρα. Δημόσιο, οργανισμοί, συνεταιρισμοί, φορείς σε περίμεναν με ανοιχτές αγκάλες. Προχωρείτε στον διάδρομο να χωρέσουν κι άλλοι.
    Φταίνε τα ξένα βυσσοδομούντα κέντρα που προσδιορίζουν ημερομηνίες εκλογών με απόκλιση δεκαημέρου; Φταίει το ζαβό το ριζικό μας ή το κεφάλι το ξερό μας; Ερωτήματα για δυνατούς λύτες.
    Για πολλά χρόνια έφαγα στη μάπα ιδεολογίες, Αλλαγές, συνθήματα, βαθυστόχαστες ή καφενειακές αναλύσεις. Βαρέθηκα. Έχω να ψηφίσω από το 2004. Και δεν το μετάνιωσα.
    Και στα παιδογόνα μου μόρια η απειλή ότι έπιασε φωτιά το σπίτι του γείτονα και όπου νά ‘ναι πιάνει και το δικό μου. Δεν τρέχει τίποτα. Από κεκτημένη ταχύτητα θα συνεχίσουμε να επιβιώνουμε μέσα σ’ αυτό το αηδιαστικό τέλμα της απραξίας, των λογιστικών αντιμετωπίσεων και του φόβου να διαταράξουμε τον βούρκο του.
    Το σημερινό προλεταριάτο, που είναι ο ιδιωτικός τομέας, άκριτα ίσως και ως μη όφειλε, θέλει να πιει το αίμα των (σχετικά ή μη) καλοβολεμένων αφεντάδων του.
    Και περιμένει να δει μήπως επί τέλους κινηθεί ένα φύλλο, από ένα αεράκι που θα διαλύσει κάπως τη μπόχα, που θα τολμήσει τις λύσεις που τις βλέπει και ένας όχι ιδιαίτερα ευφυής έφηβος;

  36. η Dimi avatar
    η Dimi 22/06/2013 20:08:12

    «Δυσσεβείας μεν ύβρις τέκος.» (Η αλαζονεία είναι της ασέβειας γέννημα.)
    «Γιατί η υπεροψία, σαν ανθίσει, θα καρπίσει της καταστροφής τον στάχυ.»
    (Αισχύλος)

    «Εί τις δοκεί είναί τι, μηδέν ών, φρεναπατά εαυτόν.»
    (Απόστολος Παύλος, Γαλάτ. στ’ 3)

    «Η Ευαγγελική Παραβολή των Ζιζανίων»
    (Ματθαίος, Κεφ. 13.24-30)

    24
    «῎Αλλην παραβολὴν παρέθηκεν αὐτοῖς λέγων· ὡμοιώθη ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν ἀνθρώπῳ σπείραντι καλὸν σπέρμα ἐν τῷ ἀγρῷ αὐτοῦ·»

    Άλλη παραβολή τούς παρέθεσε λέγων: Η βασιλεία των ουρανών ομοιώθηκε με τον άνθρωπο ο οποίος έσπειρε καλό σπόρο στον αγρό του.

    25
    «ἐν δὲ τῷ καθεύδειν τοὺς ἀνθρώπους ἦλθεν αὐτοῦ ὁ ἐχθρὸς καὶ ἔσπειρε ζιζάνια ἀνὰ μέσον τοῦ σίτου καὶ ἀπῆλθεν.»

    Ενώ όμως οι άνθρωποι ήταν σε ύπνο βαθύ, ήρθε ο εχθρός τους κι έσπειρε ζιζάνια ανάμεσα στο σιτάρι και μετά αποχώρησε.

    26
    «ὅτε δὲ ἐβλάστησεν ὁ χόρτος καὶ καρπὸν ἐποίησε, τότε ἐφάνη καὶ τὰ ζιζάνια.»

    Όταν όμως τα φυτά βλάστησαν και καρποφόρησαν, τότε εμφανίσθηκαν και τα ζιζάνια.

    27
    «προσελθόντες δὲ οἱ δοῦλοι τοῦ οἰκοδεσπότου εἶπον αὐτῷ·
    Κύριε, οὐχὶ καλὸν σπέρμα ἔσπειρας ἐν τῷ σῷ ἀγρῷ; πόθεν οὖν ἔχει ζιζάνια;»

    Πλησίασαν τότε οι δούλοι του οικοδεσπότη και τον ρώτησαν:
    “Κύριε, δεν έσπειρες καλό σπόρο στον αγρό σου; Από πού λοιπόν έχει ζιζάνια;”

    28
    «ὁ δὲ ἔφη αὐτοῖς· ἐχθρὸς ἄνθρωπος τοῦτο ἐποίησεν.
    Οἱ δὲ δοῦλοι εἶπον αὐτῷ· θέλεις οὖν ἀπελθόντες συλλέξωμεν αὐτά;»

    Εκείνος τούς είπε: “εχθρός άνθρωπος το έκανε αυτό.”
    Και οι δούλοι τον ρώτησαν: “Θέλεις λοιπόν να πάμε και να μαζέψουμε τα ζιζάνια;”

    29
    «ὁ δὲ ἔφη· οὔ, μήποτε συλλέγοντες τὰ ζιζάνια ἐκριζώσητε ἅμα αὐτοῖς τὸν σῖτον·»

    Εκείνος απάντησε: “ Όχι, μη τυχόν μαζεύοντας τα ζιζάνια, ξεριζώσετε μαζί με αυτά και το σιτάρι.”

    30
    «ἄφετε συναυξάνεσθαι ἀμφότερα μέχρι τοῦ θερισμοῦ, καὶ ἐν καιρῷ τοῦ θερισμοῦ ἐρῶ τοῖς θερισταῖς· συλλέξατε πρῶτον τὰ ζιζάνια καὶ δήσατε αὐτὰ εἰς δέσμας πρὸς τὸ κατακαῦσαι αὐτά, τὸν δὲ σῖτον συναγάγετε εἰς τὴν ἀποθήκην μου.»

    Αφήστε ν' αυξάνουν και τα δύο ταυτόχρονα μέχρι τον καιρό του θερισμού και τότε, θα πω στους θεριστές: “Μαζέψτε τα ζιζάνια πρώτα και δέστε τα σε δέσμες για να καούν στη πυρά, όμως το σιτάρι να το συνάξετε στην αποθήκη μου.”

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ η Dimi 23/06/2013 18:40:51

      Dimi πολυ ευστοχη παρομοιωση!

  37. KOTSAVARIS avatar
    KOTSAVARIS 22/06/2013 20:31:30

    Φαήλο, δεν κατάλαβα δηλαδή.. Εμείς ψηφίσαμε Σαμαρά για να δούμε το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση να μας κουνά το δάκτυλο και να περνά αντιρατσιστικούς νόμους και την ατζέντα τους .. Πάρτυ θα κάνει η ΧΑ..

    • akenaton avatar
      akenaton @ KOTSAVARIS 23/06/2013 11:03:08

      Συγνώμη,αντιλαμβάνομαι το πάθος σας με τον κ. Κρανιδιώτη, αλλά δεν είμαι ο Φαήλος!

  38. Γιώργος Ρ avatar
    Γιώργος Ρ 22/06/2013 20:31:57

    Ε ρε γλέντια!
    Οι πρασινοφρουροί ξανάρχονται να μας εκσυγχρονίσουν!

  39. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 22/06/2013 22:02:23

    Να τα δούμε τα τεκταινόμενα σε μιά άλλη διάσταση.Το λογικό σχήμα Πόσοι Βουλευτές θα στηρίζουν το σχήμα συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ. είναι ψευδεπίγραφο.Η πραγματική διάσταση είναι αν θα περάσει στην κοινωνία η αφομοίωση του ΠΑΣΟΚ απο την Ν.Δ.Το ΠΑΣΟΚ δεν ήρθε για να φύγει ήρθε για να μείνει. Τοις Πάσι γνωστόν πως δεν μπορεί να αντέξει την αυτόνομη παρουσία του στην Ελληνική Πολιτική σκηνή.Αυτό με την σειρά του προκαλεί μετακίνηση κατάλοιπων πολιτικών του Παπανδρεισμού προς τα Δεξιά.Μεγάλης Κομβικής σημασίας γεγονός.

    Άπαντες γνωρίζουν ποιά τα στοιχεία του Παπανδρεισμού στην Ελλάδα πως επηρέασαν την Ελληνική κοινωνία σε ποιά σύνδρομα βασίστηκαν, ποια συμπλέγματα εξυπηρέτησαν για να παραχθεί ένα φριχτό μόρφωμα το οποίο και καθήλωσε την Ελληνική Κοινωνία για δεκαετίες. Για να μιλήσω πολύ καθαρά , γιατί οι καιροί και τα όσα βιώνει ο λαός μας το επιτάσσουν αν δεν υπάρξει μια νέα Γενιά Πολιτικών Ανθρώπων οι όποιοι να βρουν χώρο και χρόνο να ανδρωθούν με του υφισταμένους παλαιοκομματικής νοοτροπίας πολιτικούς δεν χτίζεται το νέο.Θα επικρατήσει το παλιό.Οι εξελίξεις πρέπει να ξεπεράσουν ταχύτητα το μούδιασμα γιατί αν καταστεί μόνιμη κατάσταση τότε χαρακτηριστικά όπως η ψυχρότητα, η εχθρότητα, ο λαϊκισμός θα συμπαρασύρουν την όποια προσπάθεια ανέλιξης της κοινωνίας μας.

    Δεν τρέφω καμιά αυταπάτη για ανθρώπους που εκπαιδεύθηκαν να θεωρούν το κράτος λάφυρο τους για ανθρώπους που εκπαιδεύθηκαν να ερμηνεύουν την λαϊκή εντολή κατά το δοκούν για ανθρώπους που έννοιες όπως Εθνική στρατηγική και Εθνικό σχέδιο κατέστησαν συνώνυμες λογικών Διαφθοράς/
    Αυτό για το οποίο και πολιτικά εκπαιδεύθηκαν αυτό και θα συνεχίσουν να προάγουν και να παράγουν.

    Η ΔΗΜΑΡ δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί αν θεωρείται ως πόλος ανάσχεσης του ΣΥΡΙΖΑ και παράλληλα αν υπάρχουν δεδομένα για ανασύνταξη του Κεντροαριστερού χώρου.Προσωπικά η στάση της δεν με εξέπληξε γνωρίζω άριστα τα αριστερά σύνδρομα , τις αριστερές λογικές και δεν την ιστορική παράδοση που πολλοί την αγνόησαν λανθασμένα .Η ΔΗΜΑΡ δοκιμάστηκε πολιτικά σε σχήμα εξουσίας, απέτυχε να φανεί αντάξια των προκλήσεων αλλά επ' ουδενί δεν πρέπει να ριχθεί στα τάρταρα αν ισχύουν τα όσα ανέφερα ανωτέρω/Το ίδιο ισχύει με τον Κο. Φώτη Κουβέλη.Η όποια πολεμική εναντίον του απο όπου κιαν προέρχεται αποτελεί σφάλμα ύψιστης στρατηγικής σημασίας.

    Γράφω χωρίς την παραμικρή εσωτερική ενημέρωση, πολύ μακριά απο τους χώρους που εκτυλίσσονται τα γεγονότα .Γράφω με ότι μου επιτρέπουν οι μικρές μου δυνάμεις να βλέπω πίσω απο τις λέξεις και για αυτό ας με συγχωρήσετε αν πολλά απο όσα καταθέτω είναι ανεδαφικά.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Δρόλαπας 23/06/2013 13:18:56

      Σε μερικά από όσα αναφέρετε, συμφωνώ απόλυτα. Για την φύση των παλαιοκομματικών πολιτικών, όπως και για την αναμενόμενη μετακίνηση των κεντρογενών πασοκικών στελεχών στην ΝΔ, λ.χ. Για τα υπόλοιπα (ΔΗΜΑΡ, κ. Κουβέλης) διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, καθώς δεν με έπεισε η ενός έτους κυβερνητική τους πορεία για την σοβαρότητα και την αποτελεσματικότητα της έννοιας "κυβερνώσα αριστερά".

  40. Last_Chance avatar
    Last_Chance 22/06/2013 22:52:52

    Εάν διάβασα καλά ολα τα σχόλια για αυτό το άρθρο βλέπω ότι κάνεις δεν μιλαει για αυτό που εχει συμβεί κατ ουσιαν και πριν μερικά χρόνια όποιος καν το ανέφερε θα τον χαρακτήριζαν τουλάχιστον ηλίθιο…
    Και δεν καταλαβαίνω γιατι το κάνατε γαργάρα….

    ΝΔ+ΠΑΣΟΚ? Μα καλά είμαστε με τα καλά μας?

    Αντώνη Σαμαρά εγω προσωπικά σε πιστεύω και έχεις την στήριξη μου όπως την είχε και ο Κώστας Καραμανλής…..
    Εάν κάνεις το λάθος και συνεχίσεις κυβέρνηση με τα λαμογια του κερατα τότε η ψήφος μου αλλά και πολλών άλλων δυστυχώς θα πάει δεξιότερα…

    Το καλό της πατρίδας ξέρεις Αντώνη Σαμαρά ποιο είναι και θα κάνεις το παν για αυτό αλλά η συγκυβέρνηση με τους κλέφτες και τους λωποδύτες σε βάζει και σένα στην ίδια μοίρα….

    Εγκατέλειψε τους και προκήρυξε εκλογές ο Λαός είναι μαζί σου

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Last_Chance 22/06/2013 23:09:05

      Ἐδῶ κάναμε γαργάρα τόσα πετσοκόματα στούς μισθούς καί τόσα χαράτσια,στή συγκυβέρνηση θά κολλήσουμε;...

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/06/2013 18:43:17

        Ελα μου ντε...γεια σου φιλτατε Κυθηριε!

  41. rally monkey avatar
    rally monkey 23/06/2013 01:57:36

    Απο'τι φαίνεται 'Ο τόπος δεν χρειάζεται εκλογές' (πριν τις Γερμανικές)
    το ζητημα ειναι αν θα έχει απομείνει 'ηθικό κεφάλαιο Σαμαρά' μεχρι τότε
    και τι να περιμένουμε απο τις εκλογές που έρχονται..

    ο Σαμαράς πρεπει να μιλήσει για 2 πράγματα

    - τη 'μια εξεταστική' για το πως οι Παπανδρέου Παπακωνσταντίνου έσυραν την χώρα στα μνημόνια (και ας τον ρίξει το Παπανδρεικό μπλόκ και να δουμε ποιοι απο τις άλλες Κ.Ο θα τους στηρίξουν) - και να μην λουστεί το ΠΑΣΟΚ της προδοσίας

    - πόσους άνεργους Έλληνες θα έχουμε στο τέλος του 2013 - ας σφάξει όσες ιερές αγελάδες θέλει - κανεις δεν νομίζω να τον ψήφισε για να δημιουργήσει μεσω των απολύσεων Δ.Υ. περισσοτερους ανέργους γενικά

    πάντως ο βιος του νεου σχήματος (με τα μυαλά που φοράμε) προσδιορίζεται στις 'βδομάδες' (και πολύ λέω)

    • akenaton avatar
      akenaton @ rally monkey 23/06/2013 13:13:49

      Μια διόρθωση. Με τις απολύσεις των υπαλλήλων της ΕΡΤ δεν δημιουργούνται επιπλέον άνεργοι! Η διαφορά των σημερινών από αυτούς που τελικά θα στελεχώσουν τον νέο δημόσιο φορέα ραδιοτηλεόρασης, θα καλυφθεί σύμφωνα με ανακοινώσεις της κυβέρνησης με ισάριθμες προσλήψεις νέων εργαζομένων σε τομείς του δημοσίου όπου υπάρχουν ελλείψεις (νοσοκομεία, ΚΕΠ, κλπ). Αυτό έχει άλλωστε συμφωνηθεί και με την τρόικα!

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ akenaton 23/06/2013 13:26:47

        Συμφωνοι - πλην όμως
        1. επικοινωνιακά δεν τονίζεται όσο θα έπρεπε
        2. το να διατηρησει την ανεργεία στα επίπεδα στα οποία την παρέλαβε ούτε αυτό ειναι αποδεκτό (και σιγουρα δεν κερδίζει εκλογές)

  42. dinos avatar
    dinos 23/06/2013 14:29:01

    Την Β.Κορεα σε υφεση την περασαμε και συνεχιζουμε...και εγω που ειμαι μια ζωη στον ιδιωτικο τομεα και δεν πληρωνα ΦΠΑ (τουλαχιστον το περισσοτερο) και το 1/10 στην εφορια απο οτι εβγαζα ημουν ο καλος ? δυστυχως φιλε μου δεν ειναι μονοπλευρα τα πραγματα.....τα δις που εβαλε μεσα ο ιδιωτικος τομεας το κρατος αν ειχαμε δεν θα χρειαζομασταν μνημονιο.....μπορεις να μου πεις πως λειτουργει το ΜΕΓΑ για παραδειγμα που με ζημιες 30 εως 50 εκατομμυριων το χρονο πληρωνει απιστευτους μισθους ? δεν χρειαζεται εξυγιανση μονο το δημοσιο αλλα και ο ιδιωτικος τομεας

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ dinos 23/06/2013 22:26:59

      Σωστός!

  43. Δεξιος Λεωνιδας avatar
    Δεξιος Λεωνιδας 24/06/2013 03:13:38

    ελεος πια με το αχορταγο τελειωμενο πασοκ ακου 15 υπουργους-υφυπουργους…δηλαδη εγω που ψηφισα ΝΔ θα δω τον ευτραφη μπενυ αντιπροεδρο τη φωφαρα τον κοθκοθλοπουλο τον ανθρωπο που ηταν αδιαβαστος στο μαθημα του μνημονιου? ελεος..δε λεω να μπει το πασοκ καθως προεχει η σωτηρια της χωρας αλλα οχι με τοσα υπερβολικα πολλλα ατομα και ιδιαιτερα με ατομα που προκαλουν εμας τους ΝΔημοκράτες.Ειναι απαραδεκτο να υποκυπτουμε στους εκβιασμους του βουλιμικου μπενιτο…αν δεν του αρεσει ας κανει εκλογες ουτε στη βουλη δεν θα μπει…Απλα απευθυνω εκκληση στον Πρωθυπουργο Κυριο Σαμαρα να μειωσει τον αριθμο των πασοκων στην κυβερνηση και οσοι απο αυτους μπουν να μην προκαλουν…αλλιως πραγματικα και δεν ειμαι ο μονος ΝΔ θα δυσκολευτω παρα μα παρα πολυ να ξαναψηφισω…πραγματικα εχω ξενερωσει απιστευτα παμε να αναστησουμε τους πεθαμενους…ελεος….!!!

  44. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 24/06/2013 18:50:36

    Ας μην έχει κανείς αυταπάτες . Η σημερινή κυβέρνηση είναι προεκλογική.
    Οι επικείμενες γερμανικές εκλογές θα τις δώσουν τρεις περίπου μήνες ζωής
    ακόμη.

    Δεν υπάρχει καμμία βάση στις ελπίδες που είδα να εκφράζονται στα σχόλια
    που ακολουθούν την αρχική τοποθέτηση του αρθρογράφου υπό το ψευδώνυμον
    akenaton.

    H κυβέρνηση θα καταρρεύσει όχι διότι είναι δικομματική , όχι διότι μετέχει
    το ΠΑΣΟΚ σε αυτήν, ούτε διότι ο Σαμαράς , ανατρέποντας την κυβέρνηση της
    Ν.Δ. (το 1993) επανέφερε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία γιά ακόμη 11 χρόνια (μέχρι
    το 2004).

    Η κυβέρνηση θα καταρρεύσει διότι δημιούργησε 1.700.000 ανέργους εκ των
    οποίων το 60% είναι νέοι έλληνες, διότι περισσότερες από 400.000 ελληνικές
    οικογένειες δεν έχουν στο σπίτι τους ούτε έναν εργαζόμενο, διότι το δημόσιο
    χρέος επανήλθε στα επίπεδα του 2009 , διότι περίπου 700 δις ευρώ χάθηκαν
    ή έφυγαν από την Ελλάδα κατά τα 3 τελευταία χρόνια, διότι οι λαθρομετανάστες
    έγιναν αναπόσπαστο τμήμα της δεινής καθημερινότητάς μας , διότι αυτή η ίδια
    κυβέρνηση (Σαμαράς και Βενιζέλος μαζύ) υποδούλωσε την Πατρίδα μας στους
    ξένους δυνάστες διεθνείς δανειστές μας , υπογράφοντας το εγκληματικό PSI,
    διότι αποδέχθηκε την εφαρμογή του αγγλικού (αποικιακού) δικαίου στην διαχείριση των ελληνικών ομολόγων , καταργήσασα εν ταυτώ την δικαιοδοσία των ελληνικών δικαστηρίων και αποδεχθείσα εκείνην των δικαστηρίων του Λουξεμβούργου, υποθηκεύσασα υπέρ αυτών το σύνολον της ελληνικής δημόσιας περιουσίας !

    Είναι καιρός να τελειώνουμε με αυτούς όλους , οι οποίοι δεν εδίστασαν ούτε την
    εθνική κυριαρχία της Πατρίδας μας να διασφαλίσουν , παραιτηθέντες από όλες
    τις ασυλίες της Εθνικής μας Κυριαρχίας ..!

    ΄Η μήπως δεν είναι έτσι κύριε akenaton ;

  45. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 24/06/2013 22:30:58

    Η ανάσταση του πεθαμένου Πασοκ επισκιάζει την ανάληψη Υπουργείων απο τα τζάκια (Μητσοτάκης-Βαρβιτσιώτης) που θα καταπολεμούσε ο Σαμαράς

  46. sofokles5 avatar
    sofokles5 24/06/2013 22:43:08

    Τον Μάη 2014 θα γίνουν ταυτόχρονα δημοτικές και ευρωεκλογές.
    Πιστεύω πως απλά , τότε θα πάμε σε 3 σε 1.
    Πιο πρίν δε γινεται να γίνουν κατα την άποψη μου εκλογές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.