#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/12/2011 20:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπαινόβγαινε ο Ιησούς στα παλάτια του Πιλάτου;



Αναμφισβήτητα, η προφυλάκιση του Εφραίμ έχει και πολιτικές διαστάσεις, καθώς το σύστημα ΠΑΣΟΚ πιάνεται από το μαλλιά του για να μην πνιγεί και θα κάνει πολλά τέτοια τις ημέρες που έρχονται σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να θυμίσει ..."τι σημαίνει δεξιά".

Στηλιτεύσαμε ήδη σε προηγούμενες αναρτήσεις αυτήν την συμπεριφορά. Όμως αυτό δεν σημαίνει και ότι τυφλωθήκαμε. Και ότι πρέπει να ξεχνάμε εκείνες τις  συμπεριφορές που επέτρεψαν στον ΓΑΠ και την ανεκδιήγητη κομπανία του να επανέλθουν στην εξουσία και να καταστρέψουν την Ελλάδα.

Είχα, λοιπόν,  κάποτε έναν φίλο, μακαρίτη πλέον, που ήταν πάμπλουτος. Αρκετά μεγαλύτερος από εμένα, είχε κληρονομήσει βαρβάτη περιουσία, και όντας εργατικός και επιχειρηματικός, την είχε αυξήσει κατά πολύ.



Μεταξύ άλλων, είχε και μια ωραιότατη απομονωμένη «βιλίτσα» στη Θέρμη της Θεσσαλονίκης, με γήπεδο τένις, πισίνα, κλπ. Η αξία της, όπως μου έλεγε τότε, ήταν γύρω στα 150 εκατ. δραχμές. Δεχόταν διάφορες προσφορές κατά καιρούς, αλλά δεν ήθελε να την πουλήσει. Μια μέρα όμως μου ανακοίνωσε πως του έγινε μια προσφορά, από δικηγόρο ενδιάμεσο τρίτων, που δεν μπορούσε να την αρνηθεί. 270 εκατομμύρια μετρητά και κολλαριστά!

Την μέρα που ήταν να υπογράψουν τα συμβόλαια, επέστρεψε μελανιασμένος. Δεν την πούλησε. Γιατί; Διότι στο δικηγορικό γραφείο εμφανίστηκαν 2-3 καλόγεροι του Αγίου Όρους, οι οποίοι ήταν οι αγοραστές, και οι οποίοι ήθελαν, λέει, την βίλα για …. ησυχαστήριο. Έτσι ακριβώς. Ο φίλος μου, βαθιά θρησκευόμενος, έπαθε τραμπάκουλο. Δεν μπόρεσε να το χωνέψει, και έκανε πίσω. Όπως μου είχε πει, γκρεμίστηκε ο κόσμος που είχε χτίσει με το μυαλό του.

Γιατί αναφέρω τη ιστορία αυτή; Επειδή καταλαβαίνω πολύ καλά το γιατί κάποιοι συνάνθρωποί μας θέλουν να μονάσουν. Άλλος έχει το κάλεσμα, άλλος θέλει να βρει το φως και την αλήθεια, άλλος δεν θέλει να πάει φαντάρος, άλλος δεν θέλει να εργάζεται 7-3, και άλλος θέλει να γίνει … Γκόρντον Γκέκο.



Η κάθε άποψη σεβαστή. Αρκεί να μην υπάρχει υποκρισία.

Διότι "μοναχός", το λέει και η λέξη, σημαίνει αποχή από τα εγκόσμια, εγκράτεια, αποστασιοποίηση από τα κοσμικά, και άλλα παρόμοια.

Η ζωή του μοναχού, όπως την αντιλαμβάνομαι, είναι προσευχή, μετάνοια, νηστεία, ταπεινότητα, και πάνω απ όλα εσωτερική αναζήτηση.

Δεν είναι πισίνες, τζιπ, ελικόπτερα, και τζακούζι. Εκτός κι αν κάνω λάθος.

Και εκείνο που με τρελαίνει τελείως είναι το ότι αν τυχόν κάποιος μοναχός παραβεί τον κοσμικό νόμο, και τύχει (σπανίως) να διωχτεί, τότε υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που αμέσως θα σπεύσει να τον υπερασπιστεί, λες και στο πρόσωπό του διώκεται η ίδια η Χριστιανοσύνη.



Λίγο κράτει ρε παιδιά. Από πού και ως που, η δίωξη εναντίον του Ευφραίμ θεωρείται δίωξη εναντίον του Χριστιανισμού, της Εκκλησίας, και δεν ξέρω εγώ τι άλλο;

Και εν πάση περιπτώσει. τι σχέση έχει ο Ευφραίμ με τον Χριστό; Επειδή είναι μοναχός; Ε και;

Μπαινόβγαινε ο Ιησούς στα παλάτια του Πιλάτου;

Χαριεντίζονταν με τους αξιωματούχους του τότε καθεστώτος;

Κυκλοφορούσε με πολυτελή άρματα, και αραβικά άτια;

Έκανε αγοραπωλησίες ακινήτων;

Πιστεύει κανείς ειλικρινά, ότι ο Ιησούς θα ενέκρινε τις συμπεριφορές του Ευφραίμ;

Πιστεύει κανείς ειλικρινά ότι ο Ιησούς θέλει ράσα, άμφια, χρυσά περιδέραια, πολυτέλειες, και ελικόπτερα;

Αυτά πρέσβευε, ή μήπως αυτά στηλίτευε;

Ή μήπως είμαι τόσο άσχετος εγώ, που έχω παρερμηνεύσει τις διδασκαλίες του, μέσα από τα ευαγγέλια που έχω διαβάσει, πάντα  με ανοιχτό μυαλό;



Είναι βαριά η καλογερική, και συμφωνώ. Για αυτό όποιος δεν μπορεί, καλύτερα να μην ασχοληθεί.

Διότι άλλο ο Παίσιος και άλλο ο Ευφραίμ.

Και καλά θα κάνουν μερικοί να μην ταυτίζουν ανόμοιες ποσότητες.

Ούτε να θεωρούν την δίωξη κάποιου, ως συνωμοσία εναντίον της Ορθοδοξίας, αναμιγνύοντας μέσα τον Χριστιανισμό, τον ρωσικό παράγοντα, τις γεωπολιτικές προεκτάσεις, και άλλες τρίχες κατσαρές.

Κάποιος έπαιξε και έχασε. Έτσι απλά.

Όπως έπαιξε και έχασε και ο περίφημος Γκόρντον Γκέκο, που όχι μόνο προφυλακίστηκε, αλλά φυλακίστηκε κιόλας.

Και έτσι τώρα προφυλακίζεται και  ο Ευφραίμ. Όπως καθημερινά προφυλακίζονται δεκάδες συνέλληνες, αθώοι και μη.

Όποιος θέλει να γίνει Γκόρντον Γκέκο, η αγορά είναι ελεύθερη και τον περιμένει. Αλλά έχει κανόνες. Για τον κάθε έναν πετυχημένο υπάρχουν άλλοι δέκα που καταστρέφονται.

Χρόνια μας πολλά.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 25/12/2011 20:49:45

    Χρόνια μας πολλά: ευτυχώς έβαλες τα πράγματα στην θέση του, γιατί σε λίγο θα αρχίζαμε να τρελαινόμασταν αδερφέ, και ο Κύπριος μοναχός με το πονηρό βλέμα και το ταλέντο κτηματομεσίτη θα φαινόταν ήσυχο και αθώο γεροντάκι. Ο Παπαχελάς σήμερα μόνο φλέβες δεν έκοψε..

    Και προς τον συνάδελφο ιατρό στις Καρυές: Οταν τα απλά πρεζόνια με πυρετό τα νοσηλεύουμε σε νοσοκομείο με φρούρηση και κάγκελα, έ φαντάζομαι πως η νοσηλεία κατ οικον στο κελί είναι πρόκληση

    • madprof avatar
      madprof @ Γιωργος Χ 26/12/2011 14:19:29

      Επιτέλους τέλος με οράματα, θάματα και Εφραίμηδες ζώνες "παρθενίας" φέροντες. Ήμαστε στο 2012 πλέον. Ας βγάλουν το γράσο από τον eggεφαλο και τα μάτια ορισμένοι, που τους βολεύει οι πολίτες να φέρονται και να τους χειραγωγούν σαν αμνούς για ιδιοτελείς χρήσεις (άρμεγμα, σφάξιμο, πρώτη ύλη, τροφή)! Εύγε Strange Attractor! Μπράβο στον δημοσιγράφο Κώστα Βαξεβάνη ("Το κουτί της Πανδώρας") που έβγαλε το θέμα!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ madprof 26/12/2011 14:22:59

        Πέστα ρε συ τρελοπροφέσορα.
        Από μικρό και από τρελό, βγαίνουν τελικά οι αλήθειες!

        • madprof avatar
          madprof @ Strange Attractor 26/12/2011 15:17:12

          "Σκύψε" ευλογημένε! lol!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ madprof 28/12/2011 18:54:17

            Πήραν φωτιά τα πληκτρολόγια στο Α. Όρος αυτές τις μέρες!

      • Ηρώ avatar
        Ηρώ @ madprof 12/01/2012 08:42:13

        Εγώ έχω αποδείξεις ότι τα "οράματα" είναι τεχνητά και προκλητά (ολογράμματα) των οποίων η τεχνολογία υπάρχει εδώ και πόσα χρόνια (ή και αιώνες) δεν ξέρω.
        Αυτό ταυτόχρονα σημαίνει ότι οι θρησκείες είναι ιδεολογικά κατασκευάσματα, κτισμένες σε (πολλά) ψέμματα.
        Αλλά εξυπηρετούν μεγάλα συμφέροντα....

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/12/2011 20:54:31

    Καὶ ἐγγὺς ἦν τὸ πάσχα τῶν ᾿Ιουδαίων, καὶ ἀνέβη εἰς ῾Ιεροσόλυμα ὁ ᾿Ιησοῦς· καὶ εὗρεν ἐν τῷ ἱερῷ τοὺς πωλοῦντας βόας καὶ πρόβατα καὶ περιστεράς, καὶ τοὺς κερματιστὰς καθημένους· καὶ ποιήσας φραγέλλιον ἐκ σχοινίων πάντας ἐξέβαλεν ἐκ τοῦ ἱεροῦ, τά τε πρόβατα καὶ τοὺς βόας, καὶ τῶν κολλυβιστῶν ἐξέχεε τὸ κέρμα καὶ τὰς τραπέζας ἀνέστρεψε, καὶ τοῖς τὰς περιστερὰς πωλοῦσιν εἶπεν· ἄρατε ταῦτα ἐντεῦθεν· μὴ ποιεῖτε τὸν οἶκον τοῦ πατρός μου οἶκον ἐμπορίου.

  3. Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
    Ρομπέν το Γκαρσόν 25/12/2011 20:57:44

    Πες τα Χρυσόστομε.
    Αμάν πια με τον καυμενούλη τον γέροντα.

  4. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 25/12/2011 21:08:58

    Χρόνια πολλά σε όλους.
    Επιτέλους και μία φωνή αλήθειας.
    Εδώ και δύο ημέρες παραλογιζόμουν και νόμιζα ότι ξύπνησα σε άλλο χοροχρόνο,
    όπου και όταν σταυρωνόταν καλόγεροι για τα πιστεύω τους και πολιτικοί, συνεργάτες τους, στηνόταν στον τοίχο.

  5. Kakofonix avatar
    Kakofonix 25/12/2011 21:09:20

    Το αν ο γέροντας είναι ένοχος ή όχι, αρμόδια είναι τα ελληνικά δικαστήρια και πολύ σωστά.

    Το να θεωρεί η δικαιοσύνη τον γέροντα ύποπτο φυγής και να τον προφυλακίζει είναι σκάνδαλο πρώτου μεγέθους, προκαλεί την κοινή λογική, χώρια που συνδέεται άμεσα με τις ψηφοθηρίες κορυφαίου στελέχους του ΠΑΣΟΚ στη Θράκη.

    Ας δικαστεί ο γέροντας και αν βρεθεί ένοχος, ας σαπίσει στη φυλακή.

    Γιατί όμως τόση εμπάθεια, όταν μάλιστα τα πράγματα είναι προφανή;

    Μήπως επειδή οι αριστερούληδες στην Κομοτηνή πανηγυρίζουν;

  6. KA avatar
    KA 25/12/2011 21:12:34

    Δεν θα διαφωνήσει κανείς σοβαρά με το γεγονός πως υπάρχουν άνθρωποι που μοναζουν στο Άγιον Όρος και απέχουν πολύ από τον αναχωρητισμό του μοναχού. Ούτε πως κανείς δεν είναι υπεράνω του νόμου.

    Φυσικά και έχεις δίκιο πως δεν γίνεται να αναγορεύεται σε δίωξη κατά της Ορθοδοξίας μία καταδίκη μοναχού ή ηγουμένου. Άλλο αν αύριο θα ακούσουμε φωνές για πολιτική δίωξη όταν (και αν) θα έχουμε την τύχη να δούμε προφυλακισμένο τον Μαντέλη, τον Τσουκάτο, τον Τσοχατζόπουλο ή τον Παπακωνσταντίνου.

    Όμως, σε αυτή την ιστορία, κάτι δεν μου παει καλά. Το να πάνε να αγοράσουν μία βίλα (όπως του φίλου σου) κάποιοι "μοναχοί" για να καλοπερνούν "κοσμικά", με απωθεί ιδεολογικά και αισθητικά, το καταλαβαίνω όμως ως (προβλέψιμο) σύμπτωμα ανθρώπινης φθοράς. Μπορεί να συμβεί. Το να τα βάλει μία αγιορείτικη μονή με ένα σωρό κόσμο διεκδικώντας γή, να ξεκινήσει μία νομική και οικονομική διαδικασία ανταλλαγών γής εμπλέκοντας σωρεία πολιτικών προσώπων και υψηλόβαθμων δημοσίων υπαλλήλων, απλά για να συγκεντρώσουν χρήμα και εξουσία κάποιοι μοναχοί, δεν μου κολλάει. Με τίποτα. Αν εσένα σου φαίνεται λογικό και πιθανό, καλώς, αλλά εγώ δεν έχω πεισθεί.

    Σε κάθε περίπτωση όμως, ακόμα και αν έχεις τελείως δίκιο σε όσα γράφεις, είναι αδιανόητο να αφήνεται ελεύθερος (και τελικά να διαφεύγει) ο Μάκης Ψωμιάδης και να προφυλακίζεται ο Εφραίμ. Είναι αδιανόητο να ανακοινώνουν την προφυλάκιση παραμονή Χριστουγέννων. Λέτε να τους έφευγε δηλαδή μέχρι τα Φώτα; Είναι αδιανόητο να μην έχει κινηθεί η δικαιοσύνη για να βρεί ποιόν δωροδόκησαν στην Ελλάδα, οι τιμωρηθέντες στη Γερμανία για τις μίζες των υποβρυχίων και να κινείται ταχύτατα μέρες χριστουγέννων, για να φυλακίσει τον ηγούμενο της μονής Βατοπαιδίου ως "ύποπτο τέλεσης αξιόποινων πράξεων και ύποπτο φυγής".

    Και ακόμα και αν διαφωνείς με όλα αυτά, ή δεν σε πείθει η αναντιστοιχία της αυστηρότητας με διάφορα άλλα πρόσωπα του "δημόσιου βίου", μην σου διαφεύγει πως η σημειολογία τέτοιων γεγονότων στοχεύει στην "κοινή γνώμη". Τι θα πείς αν ο επόμενος προφυλακιστέος είναι ο Αγγέλου; Με προφανή στόχο να σωθεί ένα θλιβερό πασοκικό παρακράτος που αυτή τη στιγμή παλεύει απλά για διψήφιο ποσοστό στις εκλογές; Πως θα δείς κάτι τέτοιο, όταν θα είναι έξω ελέυθεροι όλοι αυτοί οι "αστέρες" που ανέφερα παραπάνω, και ετοιμάζονται να επανέλθουν στο πολιτικό σκηνικό που στήνει ο άνθρωπος που διετέλεσε διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος την εποχή της ληστείας του Χρηματιστηρίου, μπροστα στην οποία το Βατοπαίδι είναι η ΜΟΝΟΠΟΛΗ που παίζει τώρα ο γιός μου;

    Γι' αυτό, μη σφυρίζεις αδιάφορα. Άσχετα με τα όσα (σωστά) γράφεις, η προφυλάκιση του Εφραιμ δεν είναι το αποτέλεσμα του ότι "κάποιος έπαιξε κι έχασε". Εκτός αν τα έχουμε χάσει τελείως.

    Χρόνια Πολλά!!!

    • Prometheus avatar
      Prometheus @ KA 26/12/2011 07:37:26

      είσαι μεγάλος...

  7. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 25/12/2011 21:13:09

    SA χρόνια πολλά.
    Έχεις αποδέιξει πως δεν είσαι αφελής, όμως με αυτή σου την προσέγγιση μου επιτρέπεις να το υπενθυμίσω. Δύο χιλιάδες χρόνια μοναστικής δύναμης την αγνοείς; Τί τον μπλέκεις τον Χριστό;
    Είμαι απολύτως βέβαιη πως στην συγκεκριμένη απόφαση τους οδήγησε ο ίδιος.
    Και απλώς σου θυμίζω πως με το σχέδιο Αννάν ο Ευφραίμ στοχοποιήθηκε ως χρηματοδότης του κυπριακού αγώνα. Διάβασε την σαρδόνια ικανοποίηση του spiegel σήμερα...

  8. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 25/12/2011 21:18:00

    Oι συγκεκριμένοι "μοναχοί", το μυαλό το είχαν μόνον στις μπίζνες. Σας το λέω από πρώτο χέρι. Και βεβαίως ορθώς υφίστανται τις "κοσμικές" συνέπειες των πράξεων τους. Το ερώτημα είναι πώς απέκτησαν τόσο ισχυρό "δόντι" στη Ρωσία. Με τι ανταλλάγματα και μέσω ποίου...

  9. factorx avatar
    factorx 25/12/2011 21:27:04

    Μην βαζετε μαυρους χαρακτήρες, γιατί ... μαυρίζουν και όλα τα επόμενα σχόλια

  10. Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος avatar
    Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος 25/12/2011 21:28:20

    Χρόνια πολλὰ καὶ ὁ Θεὸς νὰ βοηθήσῃ τὴν Πατρίδα. Ὅμως μὴν ξεχνᾶς ὅτι ὁ γέροντας Ἐφραὶμ δὲν ζημίωσε σὲ τίποτα τὸ δημόσιο. Κατανοητὸ τὸ ὅτι ἡ ΝΔ προσπαθεῖ νὰ ἀποστασιοποιηθῇ ἀπὸ τὸ "σκάνδαλο", ἐργαστηριακὸ προϊὸν τοῦ μαφιόζικου-διεφθαρμένου Πασόκ. Βέβαια τὸ κομματικὸ συμφέρον τῆς ΝΔ δὲν πρέπῃ νὰ προηγεῖται τῆς ἀλήθειας. Γνωρίζεις πολὺ καλὰ ὅτι δὲν βρέθηκε τίποτα τὸ παράνομο καὶ ἀνήθικο στὴν ὅλη ὑπόθεση. Γνωρίζεις ἐπίσης ἐξίσου καλὰ ὅτι τὰ ἔργα, ποὺ γίνονται στὸ Βατοπαίδι στοιχίζουν ἑκατομμύρια, ὅπως καὶ τὰ συσσίτια καὶ δὲν περιμένουν τὴν δικὴ σου οἰκονομικὴ συνεισφορὰ γιὰ νὰ πραγματοποιηθοῦν . Σίγουρα δὲν περιμέναμε μιὰ ἀντρίκια στάση ἀπὸ τὴν μασσωνικὴ ΝΔ, μόνο ἑρμαφρόδιτες δηλώσεις ξέρει νὰ κάνῃ ἤ στὴν καλύτερη περίπτωση μπορεῖ νὰ κάνῃ τὴν «πάπια». Οἱ πρῶτοι ποὺ στάθηκαν λεβέντικα ἦταν ὁ Μητσοτάκης καὶ ὁ Βορίδης. Δίνει ἐξετάσεις ἡ ΝΔ στὸ σύστημα τῶν Bilderbergs, κατανοητὸ καὶ φυσικὰ θὰ μετρήσῃ αὐτὸ στὴν ψῆφο μας στὶς ἑπόμενες ἐκλογὲς. Καλὰ Χριστούγεννα !

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος 26/12/2011 10:46:08

      Χρόνια πολλά σε όλους τους ορθοδόξους! Φίλε μου, η απόφαση είναι δείγμα πανικού, εκδικητικότητας (επαφές Καραμανλή με Ρωσία, πρόσφατο ταξίδι με Αγία Ζώνη και έκκληση σε Πούτιν να βοηθήσει την πατρίδα μας), και μη ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης. Το παραδικαστικό καλά κρατεί. Πόσοι δικαστές είναι μέσα από τους τόσους που είχαν βρει; Πάντως για να λέμε τα πράγματα όπως πρέπει, Σαμαράς, Βενιζέλος, Τσίπρας, Γεωργιάδης έχουν δηλώσει εδώ και μήνες πως σκάνδαλο Βατοπαιδίου δεν υφίσταται καν. Σκεφτείτε λοιπόν, πόση κακία και σκοπιμότητα βγάζουν αυτοί που φυλακίζουν κάποιον πριν τη δίκη για κάτι που δεν στέκει να τον κατηγορούν με βάση τα στοιχεία που έχουν βρεθεί!

      ΥΓ: Ξαναλέω πως αυτοαναιρούνται όλοι όσοι υπερασπίζονται την προφυλάκιση Εφραίμ και ταυτόχρονα κατηγορούν τους εκκλησιαστικούς παράγοντες πως συμπλέουν με την εξουσία. Δε γίνεται να υπερασπίζεσαι αυτόν που έλεγες άδικο ως δίκαιο επειδή τα έβαλε με αυτόν που μισείς περισσότερο. Να μισείς τον καλόγερο περισσότερο από αυτούς που κατέστρεψαν τη χώρα; Η εμπάθεια βγάζει μάτι!

    • Άγης Μεσσήνιος avatar
      Άγης Μεσσήνιος @ Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος 26/12/2011 17:33:05

      Όπως ο κύριος Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος προείπε....οχι μόνο θα συνφωνήσω αλλά επαυξάνω.
      Και εις ότι αφορά τα περί προληπτικής προφυλάκισης του ηγουμένου δια το οτι θα μπορούσε να κάνει κάτι επιλήψημο...αποτελούν τροφή για γέλια και για κλάμματα...Εάν κύριοι έχουμε φτάσει στην εποχή της ποινικοποίησης της σκέψης και της πρόθεσης...περαστικά σας.
      Κλείστε με και μένα μέσα στην φυλακή διότι θέλω να κάτι που εσείς οι έχοντες την εξουσία δεν θέλετε,καθότι και μόνον η σκέψι του σας προκαλεί αποτροπιασμό.Περαστικά σας και καλά Χριστούγεννα...διότι μετά απο αυτά σας περιμένουν δύσκολες καταστάσεις...στις κάλπες...όλους τους...ενδοκοινοβουλευτικούς σχηματισμούς(έτσι λένε όλες οι δημοσκοπίσεις-ας είναι καλά οι ειδήσεις των 8-λέμε τώρα...).Ευχαριστώ.

  11. Φρίξος Γιαννιός avatar
    Φρίξος Γιαννιός 25/12/2011 21:29:59

    Attractor.

    Το άρθρο σου δεν έχει καμία δημοσιογραφική αξία, δεν υπάρχει ρεπορτάζ, ξεχνάς επίσης ότι και οι μονές έχουν περιουσία και αυτή την περιουσία θα πρέπει κάποιος ικανός να τη διαχειρίζεται. Όλοι οι μοναχοί δεν είναι άγιοι θα πρέπει και κάποιοι να ασχολούνται με ποιο κοσμικά θέματα. Εξάλλου θα ήθελα να ανατρέξεις στη δομή του Βατικανού που μεγαλουργεί παγκοσμίως και να μελετήσεις τόσο τη δομή του όσο και το αντίστοιχο στελεχιακό δυναμικό που υποστηρίζει την όλη οργάνωση. Εάν τώρα ο Ευφραίμ έχει διαπράξει αδικήματα επόμενο είναι ότι θα πρέπει να δικαστεί πρώτα όμως θα πρέπει να δικαστεί! Ας αφήσουμε τη δικαιοσύνη να ενεργήσει όπως πρέπει. Αυτό όμως που είναι παράδοξο είναι ότι την ανταλλαγή την έκανε με πολιτικούς οι οποίοι αθωώθηκαν όλοι γιατί? Επίσης θα ήθελα να σε ρωτήσω για να με ενημερώσεις επειδή φαίνεται πως είσαι καλύτερα πληροφορημένος ποια είναι η συμμετοχή των μονών του Αγίου Όρους στον ετήσιο προϋπολογισμό του Πατριαρχείου?

  12. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 25/12/2011 21:33:08

    ''...............Μπαινόβγαινε ο Ιησούς στα παλάτια του Πιλάτου;

    Χαριεντίζονταν με τους αξιωματούχους του τότε καθεστώτος;

    Έκανε αγοραπωλησίες ακινήτων;

    Πιστεύει κανείς ειλικρινά ότι ο Ιησούς θέλει ράσα, άμφια, χρυσά περιδέραια, πολυτέλειες, και ελικόπτερα;

    Αυτά πρέσβευε, ή μήπως αυτά στηλίτευε;.................''


    ΜΕΓΑΛΕ τα είπες ΟΛΑ ++++++++++++++++++++++++++++

  13. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 25/12/2011 21:34:59

    Να κάνεις τον σταυρό σου που δεν έκανε ρεπορτάζ, χρονιάρες ημέρες. Και μην προκαλείτε παπαδοπαίδια....

  14. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 25/12/2011 21:38:49

    Φυσικά και ο Χριστός δεν έκανε αγοραπωλησίες ακινήτων, τι ερώτημα είναι αυτό;
    Είχε, με τη σημερινή έννοια του όρου, ..,,αργομισθίες και ζούσε δωρεάν.
    Η ανάλυση σου για το ρόλο της θρησκείας είναι σε επίπεδο ....ΚΟΒΑΣ.
    Και εγώ ξέρω μερικούς διεφθαρμένους δικαστές.
    Τι σημαίνει αυτό; Οτι το δικαστικό σώμα είναι διεφθαρμένο;
    Στην ουσία:
    Οι αρχάγγελοι της κάθαρσης του ΠΑΣΟΚ (Καρχιμάκης, Ρόβλιας, Πεταλωτής, Δριβελέγγας κ.λ.π,) έλεγαν στη Βουλή ότι από το σκάνδαλο Βατοπεδίου το δημόσιο ζημιώθηκε 1 δις ευρώ.
    Αυτά αποδείχθηκαν ποτέ;
    Οχι.
    Γιατί δεν ενδιαφέρεται κανένας να μας αποδείξουν οι τα λεγόμενά τους;

    Η προφυλάκιση είναι το επαχθέστερο μέσο για ένα κατηγορούμενο και επιβάλλεται σε δυο περιπτώσεις.
    α) όταν είναι ύποπτος φυγής
    β) όταν υπάρχουν βάσιμες υποψίες οτι τα τελέσει εκ νέου αδικήματα,

    Και να μην έχει λευκό μητρώο
    Τι ισχύει στην περίπτωση του Εφραί;
    Το πρώτο απορρίπτεται γιατί ήταν στο εξωτερικό, από όπου και επέστρεψε,
    Το δεύτερο, αν το υποψιάζονται θα πρέπει να έχει και συνεργούς. Ποιοί είναι αυτοί.

    Βεβαίως συγχαίρω τη δικαιοσύνη και όλα τα άλλα όργανα της διοίκησης για τα ταχύτατα αντανακλαστικά του.
    Φαίνεται κάτι θα έμαθαν από την Αντωνία Ηλία, τον Χριστοφοράκο, τον Μάκαρο και πολλούς άλλους, που δεν προφυλακίστηκαν και την έκαναν.
    Θα βάλουμε τον Εφραίμ φυλακή και θα ...καθαρίσουν όλοι.
    Αυτό λέγεται υποκρισία.
    Εκεί είναι η ουσία της υπόθεσης,
    Ολα τα άλλα είναι η κυβερνητική προπαγάνδα την οποία αναπαράγεις και με εκνεύρισες χριστουγεννιάτικα.
    Και κάτι τελευταίο. Το τεκμήριο της αθωότητας το έχουμε καταργήσει σ' αυτή τη χώρα. Δικάζει από την τηλεόραση ο Βερύκιος!
    Χρόνια πολλά

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/12/2011 21:39:17

    ...Είμαι απολύτως βέβαιη πως στην συγκεκριμένη απόφαση τους οδήγησε ο ίδιος...

    Σοβαρά το λές; Μήπως το πιστεύεις κιόλας ή απλά προβοκάρεις;
    Ο Χριστός οδήγησε τον Ευφραίμ στις αγοραπωλησίες ακινήτων;
    Μήπως του είπε να παίξει και σε κανένα χρηματιστήριο;
    Μήπως του σφύριξε και καμιά μετοχή;
    Μήπως πρέπει να σε διαβάσει κανένας ιερομόναχος;

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Strange Attractor 26/12/2011 11:14:15

      O ίδιος είναι ο Εφραίμ. Με λίγη παραπάνω αλαζονεία της υφισταμένης του.
      Τελικά ή είσαι ανιστόρητος για την εξουσία και τον ανταγωνισμό των Εκκλησιών τα δυό χιλιάδες χρόνια ´εν προκειμένω ή εσύ προβοκάτσια. Το αφελής δεν αποσύρεται ακόμη...
      (πάντως το θέμα σε ξεπερνά, δεν έπρεπε να το πιάσεις. Ή αγνοείς ή παραβλέπεις βασικές παραμέτρους ή δεν μπορείς να τις εκτιμήσεις -σου έδειξαν το δάσος κι εσύ μιλάς πάλι για μια ...καιόμενη βάτο)

      • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
        Ρομπέν το Γκαρσόν @ Β.Κ.Σ. 26/12/2011 11:42:14

        Αγαπητή ΒΚΣ προσπαθώ να καταλάβω αυτά που λες αλλά δυσκολεύομαι. Σου είναι τόσο δύσκολο να μπορέσεις να εκφραστείς άρτια, μέσα από τρεις τέσσερις σειρές; Δυσλεξία μήπως;
        Και για πές μας την άποψη σου για την απαγόρευση των γυναικών στο άγιο όρος ως μιαρών;

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Ρομπέν το Γκαρσόν 26/12/2011 12:35:44

          Μέρες που είναι, η απαγόρευση δεν είναι ως 'μιαρών'!

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ victoria (true) 26/12/2011 13:50:24

            Βικτώρια κάποιες κομπλεξικές και αμάμητες θέλουν να μας κάνουν τέτοιες με το ζόρι όλες. Και βρίσκουν και "αφελέις" συμμάχους στο έργο τους.
            Χρόνια πολλά

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ Ρομπέν το Γκαρσόν 26/12/2011 13:45:07

          Ρομπέν γνωρίζεις πως το Άγιο όρος ήτανε άβατο για τους άνδρες; Αν όχι τότε είναι κατανοητό που δεν καταλαβαίνεις και τα υπόλοιπα. Εκμεταλλεύσου το παντός και κάνε την προσωπική σου έρευνα γιατί στήθηκε το Βατοπαίδι. Και λάβει υπόψιν και κάποια σοφά και ταπεινά σχόλια που έχουν κατατεθεί από τους νουνεχείς σχολιαστές του θέματος

        • Οικονόμου Ιωάννης avatar
          Οικονόμου Ιωάννης @ Ρομπέν το Γκαρσόν 08/01/2012 14:48:02

          Μή μπερδεύεται τά πράγματα. Η απαγόρευση τών γυναικών στό Άγιο Όρος δέν έχει νά κάνει μέ ακαθαρσεία. Άλλα μέ τήν τίρηση κανόνων τής μοναχικής πολιτείας. Μέ τήν παρθενία καί τήν σωφρωσίνη. Δηλαδή, αφού εκεί είναι εξ ολοκλήρου χώρος πού κατικούν άνθρωποι πού απαρνήθηκαν τόν γάμο γιά νά αφιερωθούν ολοκληρωτικά στόν Θεό, γιατί νά υπαρχουν αιτίες πού τούς αποσπούν από τόν στόχο τους; Άν ήταν έτσι όπως λέτε, τό τιμώμενο πρόσωπο τού Αγίου Όρους δέν θά ήταν γυναίκα, δηλαδή η Παναγία!
          Καλή σας χρονιά!

  16. Απηυδισμένος avatar
    Απηυδισμένος 25/12/2011 21:42:42

    Πόσο ανόητος μπορεί να είναι κάποιος που συγχέει ένα άρθρο άποψης του Strange Attractor με την κομματική γραμμή της ΝΔ; Ποιά αλήθεια πρεσβεύεις; Εκείνη του Μεσαίωνα; Όπως οι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες; Και μην μιλάς για "ερμαφροδιτισμό" γιατί θα πέσει κανένα καντήλι στο Αγιον Όρος. Και μην σώσεις να ψηφίσεις ποτέ τη ΝΔ. θα την ψηφίσουν όλοι οι υπόλοιποι Ελληνες πλην των πολιτικά καθυστερημένων σαν κι ελόγου σου.

  17. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 25/12/2011 21:49:52

    ''...άλλο ο Παΐσιος και άλλο ο Εφραίμ...'' .Δεν μπορώ να καταλάβω τις ικανότητές σου
    στο να κρίνεις κάποιον Άγιο ή Όσιο κ.λ.π. Πάντως θα σου συνιστούσα να πας 2-3 φορές στο Άγιον Όρος για να διαπιστώσεις ιδίοις όμμασι το '' είναι βαριά η καλογερική'' , αλλά πολύ βαριά στα συγκεκριμένα μοναστήρια και χωρίς τις απολαύσεις που υπονοείς.

  18. danaos avatar
    danaos 25/12/2011 22:01:47

    Για το αν κάποιος είναι ένοχος, αν έχει ποινικά αξιόποινες πράξεις, αυτό το κρίνει η αδέκαστη Ελληνική Δικαιοσύνη.
    Αν ο γέροντας Εφραίμ είναι ένοχος να ακολουθήσει το δρόμο που ακολουθούν οι ένοχοι.
    Όμως, αυτό καθ' εαυτό το γεγονός του εντάλματος της σύλληψής του, πρέπει να μας προβληματίσει και να εξεταστεί με τα κριτήρια του:
    Πότε έγινε;
    Πώς έγινε;
    Πού έγινε;
    Γιατί έγινε;
    Τι εξυπηρετεί; Ποιούς;
    Ας δώσει ο καθένας τις δικές του απαντήσεις. Κάντε μια μικρή προσπάθεια και θα βγάλετε τα συμπεράσματά σας. Εμένα πάντως κάτι μου μυρίζει.
    Και κάτι ακόμα μιας και μιλάμε για ευαγγέλια: " Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω".

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ danaos 25/12/2011 22:12:42

      Δαναέ εσύ ελπίζω να καταλαβαίνεις. Ο Ευφραίμ μπορεί να είναι χίλιες φορές αθώος, και το κράτος μας χίλιες φορές υποκριτικό.
      Εγώ όμως εκεί που ενίσταμαι είναι ότι με την σύλληψη του μοναχού άρχισαν κάποιοι να μιλάνε για επίθεση στην Ορθοδοξία, επίθεση στην πίστη μας, επίθεση στον Ελληνισμό, επίθεση στον Καραμανλή, κλπ κλπ.
      Από που κι ως που;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Strange Attractor 26/12/2011 10:58:59

        Τι δε βλέπεις; Ποιος έφερε σε επαφή Πούτιν - Καραμανλή; Ποιος μπήκε μπροστά στο θέμα να προχωρήσουν έρευνες για κοιτάσματα στο Β. Αιγαίο (ανατολικά του Άθωνα); Ποιος πήγε πρόσφατα στη Μόσχα και μπροστά στις κάμερες μιλώντας στον Πούτιν τον παρακάλεσε να μας βοηθήσει; Και ποιος είπε πως όσα χρήματα μάζεψε το προσκύνημα της Αγίας Ζώνης θα δοθούν στην αρχιεπισκοπή Αθηνών για τα συσσίτια των πεινασμένων; Πόσοι από εμάς έχουν κάνει στην πράξη περισσότερα υπέρ της πατρίδας από αυτόν τον καλόγερο που έχει συκοφαντηθεί για όλα τα στραβά του τόπου 3 χρόνια τώρα; Νομίζετε δεν ήξερε πως κινδυνεύει τόσο καιρό; Εσείς θα συνεχίζατε να προκαλείτε τους παντοδύναμους (κοσμικά) εχθρούς σας ενώ εκκρεμούσαν υποθέσεις σας; Μόνο από την αφοβία του, αποδεικνύεται η πίστη του στο Θεό και η αγάπη του για τη χώρα μας. Προσωπικά τον θεωρώ πανάξιο. Και ρωτήστε να μάθετε το πως πήρε την απόφαση να ακολουθήσει τον μακαριστό γέροντα του Ιωσήφ και να γίνει καλόγερος. Θα σας λυθούν πολλές απορίες...

        ΥΓ: Η στρατηγική των εχθρών μας πάντως την παρούσα στιγμή έχει στόχο καθαρά το διχασμό μας και τον εξαναγκασμό μας σε αμυντική στάση μαζί με τον αποπροσανατολισμό.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Γεώργιος Τ. 26/12/2011 11:02:38

          Ε, άμα είναι έτσι να τον βάλουμε στη θέση του Παπαδήμου, και να πάρουμε και την Πόλη!

          • Αγρότης avatar
            Αγρότης @ Strange Attractor 26/12/2011 13:24:02

            S.A. ειλικρινά μου προκαλεί εντύπωση η εμμονή σου και η άρνησή σου να σεβαστείς και μην διακωμωδείς την διαφορετική άποψη.
            Έχεις δίκιο , άλλο ορθοδοξία και άλλο κλήρος αλλά μήπως πέφτουμε όλοι μαζί στην παγίδα αποπροσανατολισμού ?

        • Ηρώ avatar
          Ηρώ @ Γεώργιος Τ. 12/01/2012 08:50:02

          Εσύ τι βλέπεις σε αυτό ;;;
          Και γιατί ξαναγυρνάμε στον Μεσαίωνα και στα θεοκρατικά καθεστώτα και κινήσεις;
          Μήπως δεν βγήκαμε ποτέ άραγε από τον Μεσαίωνα, σε ανατολή και δύση;

      • Ηρώ avatar
        Ηρώ @ Strange Attractor 12/01/2012 08:46:58

        Ο Ελληνισμός και ο Χριστιανισμός δεν έχουν απολύτως καμία σχέση. Αυτό πρέπει να το ξεκαθαρίσετε στο μυαλό σας. Το αντίθετο μάλιστα, ιστορικά ήταν δύο αντικρουόμενα στρατόπεδα.

  19. maxitis avatar
    maxitis 25/12/2011 22:03:21

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!!!!
    Το άρθρο είναι άστοχο και ο παραλληλισμός του Κυρίου Ιησού Χριστού με το Γέροντα Εφραίμ, τουλάχιστον ατυχής.
    Η δικαστική ελίτ της χώρας βουτηγμένη μέσα στη διαφθορά και στην δουλική εξυπηρέτηση της νέας τάξης, κρίνει προφυλακιστέο παραμονή Χριστουγέννων έναν ηγούμενο Μονής του Αγίου Όρους. Αυτό εμένα σαν Χριστιανό Ορθόδοξο με θίγει , πόσο μάλλον όταν έχει αποδειχθεί ότι σκάνδαλο Βατοπέδι δεν υπήρξε, σκάνδαλο ήταν η προσπάθεια να γίνει <> το Βατοπέδι.
    Και ένα ερώτημα, θα τολμούσαν παραμονή ραμαζανιού να προφυλακίσουν έναν σημαντικό μουφτή?
    Αίσχος!!!! και βρήκαν ευκαιρία οι απανταχού αντίχριστοι να χύνουν το δηλητήριο τους.

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/12/2011 22:05:43

    Που την είδες την ανάλυση περί του ρόλου της θρησκείας; Αν θέλεις να ετοιμάσω και να σου στείλω μια νάχεις να διαβάζεις.
    Ζαλίστηκες από τα θυμιατά μήπως;
    Η όλη ουσία της ανάρτησης είναι ότι ο Ευφραίμ είναι Ευφραίμ, και η Χριστιανοσύνη Χριστιανοσύνη.
    Έτερον δηλαδή εκάτερον.
    Αν αύριο συλληφθεί κανένας γαύρος που τα σπάει, η σύλληψή του θα είναι επίθεση ενάντια στον Ολυμπιακό, ή συνωμοσία εναντίον του ποδοσφαίρου;
    Μη τρελαθούμε.
    Και όσο για το ότι αναπαράγω κυβερνητική προπαγάνδα, εσύ δηλαδή (ως αδέξιος ΔΕΞΙΟΣ) τι είσαι; Σύριζα ή ΚΚΕ;

  21. Αλμωπιευς avatar
    Αλμωπιευς 25/12/2011 22:07:03

    H μυθοπλαστικη ικανοτητα του Ελκυστου ειναι γνωστη απο παλαιοτερες αναρτησεις . Ενδιαφερομαι να μαθω τι εγινε τελικως η βιλιτσα . Επι της ουσιας ..Ο S.A επεσε θυμα προπαγανδας οπως και πολλοι επισκεπτες του φιλοξενου atninews. Γνωριζοντας ποιοι προκαλεσαν και συντηρουν το θεμα Βατοπαιδι τασσομαι αλληλεγγυος με τον real estete , κτηματομεσιτη κοσμικο και οπως αλλοιως αποκαλειτε τον Ηγουμενο .Οσο για τη ελληνικη δικαιοσυνη και τη ελληνικη κοινωνια εχει υποστει ανηκεστο βλαβη απο παθηση που ονομαζεται ΚΚΕΠασοκσυνασπιστιλα και εχει ισως το ακαταλογιστο .Χιλιες φορες τυφλος στραβος κωφολαλος χωλος και με το Ρασο παρα με τους απεναντι.

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/12/2011 22:07:26

    Τα ρεπορτάζ είναι για τους ρεπόρτερ. Εγώ μια προσωπική άποψη εξέφρασα.
    Και όσον αφορά στο Βατικανό που αναφέρεις, ισχύει το ίδιο ερώτημα: Τι σχέση έχει με τον Ιησού;

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/12/2011 22:13:57

    Γιατί τέτοια αριστερόστροφη εμπάθεια;
    Το "ελληνόφωνο" κρατικό μόρφωμα είναι πλήρως αποχριστιανισμένο...
    Αφαίρεσαν και κάθε αναφορά στην Παναγία από τα σχολικά βιβλία και έβαλαν διδασκαλίες του προφήτου...

    Ασφαλώς ο Χριστός δεν μπαινόβγαινε στα παλάτια, αλλά ποιος είπε ότι ο κάθε ηγούμενος είναι η ενσάρκωσή του;
    Ασφαλώς όλες οι πράξεις μιας εκκλησιαστικής ηγεσίας ή του κατώτερου κλήρου δεν διαπνέονται από το πνεύμα του Χριστού, όμως αυτή είναι μια κατανοητή αδυναμία του ανθρώπινου παράγοντα.

    Άλλο όμως η προφυλάκιση ενός που δεν έχει περάσει από δίκη.
    Το Βατοπαίδι όπως αποδείχθηκε είχε ξεκινήσει επί Σημίτη -λέγεται ότι προορίζεται για Έδρα του Πατριαρχείου σε περίπτωση αρνητικών εξελίξεων στην Τουρκία-.

    Η προφυλάκιση πριν περάσει από δίκη ανήμερα τα Χριστούγεννα και μάλιστα πατώντας επιδεικτικά πόδι η ΜΠΑΤΣΟΚΟΜΠΑΤΣΑΡΙΑ το Άγιο Όρος λες και επρόκειτο για τον κατάδικο που απέδρασε με το ελικόπτερο, είναι μήνυμα.

    Αν ήμουν στη θέση του Εφραίμ δεν θα επέστρεφα καθόλου στην Ελλάδα από τη Ρωσία. Θα έμενα εκεί ΑΣΦΑΛΗΣ... Άρα για ποιο "κίνδυνο δραπέτευσης και διάπραξης νέων εγκλημάτων" λένε;

    Από τη μία προφυλακίζουν το μεγάααλο εγκληματία Εφραίμ και από την άλλη είναι έτοιμοι να αποφυλακίσουν κατά χιλιάδες τους κακουργηματίες (με δεκαετείς καθείρξεις στα 3/5 της ποινής, φονιάδες, ληστές...) και προγραμματίζουν τον εγκλεισμό δεκάδων χιλιάδων Ελλήνων μικροχρεωφειλετών
    (η πρόταση των ανωτάτων δικαστών εισαγγελέων να μετατραπεί σε ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ η οφειλή στο δημόσιο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΟΣΟΥ έχει πέσει στο τραπέζι και περιμένουν πως θα τη σερβίρουν στα πρόβατα)

    To δεύτερο, αλλά ουσιαστικό ζητούμενό τους δεν είναι ο Εφραίμ, είναι η κατάλυση και ο αποκεφαλισμός του αυτόβουλου και του αυτοκέφαλου του Αγίου Όρους και η δέσμευση της εκκλησιαστικής περιουσίας και το μήνυμα για όσους δεν το έχουν αντιληφθεί ότι βασικός εχθρός της Νέας Τάξης είναι η Ορθοδοξία και δη η Ελληνική, διότι η Ρώσικη διαφυλάσσεται πολύ καλά από φιλόπατρι και ηγέτη.

    Η Νέα Τάξη έχει αποδείξει ότι δεν αστειεύεται, και το Άγιο Όρος αλλά και η Ελληνική Εκκλησία είναι κάρφος στον Οφθαλμό της, ειδικά με το έργο που επιτελεί η Εκκλησία αυτή την εποχή (στέγαση, σίτιση του πληθυσμού).
    Αυτό ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΛΥ την κομματοκρατία.

    Εν τέλει, γιατί δεν περίμεναν να έρθει η ημερομηνία του δικαστηρίου;

    Μπορούσαν να βγάλουν ένταλμα να παρουσιάζεται κάθε εβδομάδα στο Α.Τ. της περιοχής, όπως κάνουν συνεχώς για πραγματικούς εγκληματίες (αλβανούς, αφγανούς, και ελληνικά μπουμπούκια παιδεραστές) που περιφέρονται και εγκληματούν επαναληπτικά και σωρηδόν... βλ. άτυχη κοπέλα...

    • Ηρώ avatar
      Ηρώ @ αλλενάκι 12/01/2012 09:00:47

      Ο μουσουλμανισμός είναι κομμάτι παιδάκι του ιουδαιοχριστιανισμού.
      Μην παραληρείτε με τα θρησκευτικά. Το παιχνίδι στήθηκε πριν 2000 χρόνια εναντίον του ελληνισμού. Και αυτό παίζεται συνέχεια για 2000 χρόνια.
      Πού εξαφανίστηκε όλη η αρχαία ελληνική σοφία (πάνω στην οποία στηρίζεται ο σύγχρονος κόσμος 'μας'); Στα υπόγεια του Βατικανού; Στις μονές; Σε ιδιωτικές συλλογές; Ώστε να την περιστρέψουν και να την κάνουν κάτι άλλο και παράγωγο δικό τους.
      Το όλο ζήτημα και το παιχνίδι που παίζεται είναι αυτό της (ψυχολογικής) ΤΑΥΤΙΣΗΣ με το χ ή το ψ ιδεολόγημα (μέσα από πολλά ψέμματα βεβαίως).
      Το αν ο Χριστός ήταν φτωχός ή πλούσιος, ή χρειαζόταν εκείνη την εποχή να εμφανιστεί ως τέτοιος είναι μια πολύ μεγάλη ιστορία. Επίσης, το να ταυτίζονται οι Έλληνες με τον φτωχό και σπηλαιώδη Χριστό, σαφώς και εξυπηρετεί πολλούς εφόσον δεν τους αφήνει (η ταύτιση) να προχωρήσουν σε γνώση και τεχνογνωσία ώστε να αντιμετωπίσουν ΙΣΑΞΙΑ τον σύγχρονο κόσμο.
      Το έγκλημα -εναντίον του ελληνισμού- είναι οργανωμένο από τότε, και συνεχίζεται ανά τους αιώνες.
      Αυτός ο τόπος, τα χώματα του οποίου έχουμε την ΤΙΜΗ να πατούμε και είχαμε την ΤΙΜΗ να γεννηθούμε έχουν υποφέρει τόσο από τον ρατσισμό και το κυνήγι των Ελλήνων από τους Ιουδαιοχριστιανούς, που αν τα προσθέσει κανείς, θα δει ότι πρόκειται για απανωτές ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ.
      Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας.

  24. factorx avatar
    factorx 25/12/2011 22:14:16

    Επειδή οι απόψεις όλων είναι σεβαστές, ειδικά του Χριστεπώνυμου πλήθους εκ των σχολιαστών και αναγνωστών να θυμίσω ότι:

    1. Ο Εφραίμ χρησιμοποίησε την δύναμη που του δίνει η πίστη των Ελλήνων για να παίξει προσωπικά παιχνίδια εξουσίας. Δεν μιλάω μόνο για την προηγούμενη κυβερνητική περίοδο. Ξεχνάτε την περιφορά της Τιμίας Ζώνης για το χατήρι της Λιάνη;

    2. Έπαιξε λοιπόν πολιτικά παιχνίδια, τα οποία από αρχαιοτάτων χρόνων οι έξυπνοι κληρικοί τα παίζουν μυστικά και πονηρά και όχι φόρα παρτίδα όπως ο ίδιος. Και ως γνωστόν όποιον ανακατεύεται με τα πίτουρα των τρώνε οι κότες.

    3. Είναι σαφές ότι η προφυλάκισή του εξυπηρετεί πολιτικές σκοπιμότητες τις οποίες καταγγείλαμε εγκαίρως σε τρία άρθρα:

    http://www.antinews.gr/2011/12/24/140038/
    http://www.antinews.gr/2011/12/24/140142/
    http://www.antinews.gr/2011/12/24/140114/

    4. Όμως δεν θα παίξουμε τα παιχνίδια της διαπλοκής στα οποία εξελίσσεται η υπόθεση με τον έναν κρατικοδίαιτο καναλάρχη να επιτίθεται στον άλλο. Ο Εφραίμ ενεπλάκη σε αυτά τα παιχνίδια (συνέντευξη Παπαχελά) και οχι η "δεξιά" ούτε η ΝΔ

    5. Όποιος θεωρεί οτι ο Εφραίμ είναι υπεράνω κριτικής, υποστηρίζει κατά την γνώμη μου και τον Μεσαίωνα στην εξέλιξη των ιδεών και του διαλόγου

  25. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 25/12/2011 22:17:18

    Μόνο που ο Εφραίμ ήταν ηγούμενος.
    Τι είπαμε ότι κάνει ένας ηγούμενος μονής?

  26. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 25/12/2011 22:18:14

    Μάλλον εσύ έχεις ...ζαλιστεί από κάτι άλλο!
    Δεν απαντάς σε τίποτα και επιτίθεσαι στον σχολιαστή!
    Παλιό κόλπο.
    Για τους Γαύρους δεν ξέρω, αλλά κάτι άλλους που έκαναν διαδηλώσεις για να μην υποβιβαστούν οι ομάδες τους, έχω ακούσει.
    Στο τελευταίο, ως Αδέξιος, προσπαθώ να γίνω Δεξιός!
    Είναι κακό αυτό;

  27. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 25/12/2011 22:19:27

    Και τη διάλεξη περι θρησκείας, την περιμένω

  28. Δικερως avatar
    Δικερως 25/12/2011 22:28:51

    Παιδια ψυχραιμια.
    Το θεμα ομολογουμενως προσφερεται για αρθρα γνωμης,δηλωσεις και
    καταγγελιες.
    Εξω ομως απ'ολα αυτα,η βαθια ουσια εχει να κανει με την γεωπολιτικη,την
    γεωοικονομια και ενδεχομενα,με την αλλαγη στασης της Πατριδας μας στο
    κορυφαιο ζητημα του Οικουμενικου Πατριαρχειου,την στιγμη που αναδειχθηκε.
    Ας μην ξεχναμε ποιος ηταν ο Πρεσβυτερος της Εκκλησιας μας,οπως και ο
    Κυβερνητης της Πατριδας μας τοτε.
    Ας μην ξεχναμε,οτι ουσιαστικα και τα δυο κομματα εξουσιας ομονοησαν
    επ'αυτου.
    ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ,πως αυτος που επι εξι μηνες προσπαθουσε,
    εναγωνιως,να το αναδειξει ως σκανδαλο,δεν ηταν αλλος απο τον
    κ.Κοντομηνα με τον ALPHA του,και με πολιορκητικους κριους τους:
    Κακαουνακη,Βλαχο,Βερυκιο(για τα κινητρα του μια αλλη φορα).
    Ψυχραιμια λοιπον,γιατι ειναι κατι παραπανω απο αυτο που οι περισοτεροι
    απο εμας φανταζονται.
    Κατα τα αλλα οι επιφανειακες αναλυσεις θεμιτες.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δικερως 25/12/2011 22:40:10

      Όπως κάποιοι επιτήδειοι κάποτε φόρτωσαν τις αμαρτίες της χούντας στη δεξιά, και αυτή έκτοτε απολογείται, έτσι και σήμερα κάποιοι εξίσου επιτήδειοι πάνε να φορτώσουν τον Ευφραίμ στη δεξιά και αυτή παίζει το παιχνίδι τους ανυποψίαστη, ταυτίζοντας τον Ευφραίμ με την Χριστιανοσύνη, και υπερασπιζόμενη τις όποιες ατασθαλείες του.
      Και αυτά σας τα γράφει ένας μη δεξιός, που δεν θέλει να σας πάρει και πάλι φαλάγγι το βρώμικο Πασόκ.

      • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
        Ρομπέν το Γκαρσόν @ Strange Attractor 25/12/2011 22:44:19

        Έτσι ακριβώς στρέιντζ. Αλλά που να το καταλάβουν μερικοί;

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Strange Attractor 25/12/2011 23:12:33

        Ολα σωστα,Strange,αλλα καμμια φορα να βλεπουμε το
        δενδρο και οχι το δασος.

  29. factorx avatar
    factorx 25/12/2011 22:37:49

    Αδέξιε Δεξιέ, καλά τα λες, αλλά μήπως συντασσόμενοι όλοι αγανακτισμένοι και μη στο πλευρό του ηγουμένου, πέφτουμε στην λούμπα του ΠΑΣΟΚ που επιχειρεί να ΠΟΛΩΣΕΙ τα πράγματα εν όψει εκλογών; Και βρεθούμε έτσι να υπερασπιζόμαστε τον Εφραίμ ενώ τα γνωστά βυρσοδεψία θα κατασκευάζουν λάσπη επί παντός του επιστητού; Ο Strange μπορεί να έχει άδικο σε ορισμένα σημεία, αλλά έχει μεγάλο δίκαιο σε ένα θέμα: Σιγά μην ταυτίσουμε τον Εφραίμ με τον μεγάλο αγώνα που δίνει ο Ελληνισμός αυτήν την στιγμή. Προς Θεού, δηλαδή. Και κάνω και τον σταυρό μου

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ factorx 25/12/2011 23:00:54

      Συντάσσομαι μ΄αυτόν που έχει δίκιο...
      Εχουν κατασκευάσει ένα σκάνδαλο για το οποίο ακόμα δεν έχουν προσκομίσει τις αποδείξεις.
      Αν αποδειχθεί οτι ο Εφραίμ παρανόμησε, να πάει μέσα. Ούτε το Ορος, ούτε η Εκκλησία θα πάθουν τίποτα.
      Αλλο είναι αυτό.
      Διαφορετικό πράγμα να ....συντονιστεί τέλεια ο κρατικός μηχανισμός για να συλληφθεί ένας μοναχός παραμονές Χριστουγέννων.
      Είναι πρόσφατο ακόμα που ο Μάκαρος έκοβε βόλτες στα ΒΠ παρουσία τηλεοπτικών συνεργείων..

  30. sakis avatar
    sakis 25/12/2011 22:52:48

    Απορία ο κουρής και ο γιαννίκος που έφαγαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ με τα διαφημιστικά πακέτα του άλτερ και που χρωστάνε τα μαλλιοκέφαλά τους στους εκατοντάδες εργαζόμενους του σταθμού που έχουν να πληρωθούν μήνες λιγότερο επικίνδυνοι είναι από τον εφραίμ ή έχουν αγιοποιηθεί και δεν το ξέρουμε ;

  31. vardarskian avatar
    vardarskian 25/12/2011 22:57:35

    η ιστορία με τον Εφραίμ θα βγει σε καλό σε όλους και στον ίδιον.
    Πρωτίστως πνευματικά.
    Είτε έσφαλε είτε όχι.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ vardarskian 25/12/2011 23:03:41

      Ποσο δικιο εχεις φιλε!
      Προς ταπεινωσιν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ vardarskian 26/12/2011 11:07:23

      Αυτό που γράφεις είναι σίγουρο, μόνο που η θέση μου όταν κυνηγούν άδικα τον αδελφό μου (έτσι πρέπει να σκέπτονται οι χριστιανοί μεταξύ τους αλλά έχουμε χάσει τα πνευματικά μας αισθητήρια) είναι να τον υπερασπιστώ και να διαμαρτυρηθώ. Το δικό του καλό θα είναι η υπομονή στον πειρασμό και το δικό μου η φωνή απέναντι στην αδικία. Αυτά για όποιον ξέρει από Αγία Γραφή. Οι υπόλοιποι να την διαβάσουν όλη 3-4 φορές και μετά να σχολιάζουν σε τέτοια θέματα που άπτονται πνευματικών νόμων.

  32. Δικερως avatar
    Δικερως 25/12/2011 23:20:47

    Ποσο δικιο εχεις,my friend.

  33. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/12/2011 23:24:42

    Έγραψα σχόλια σε άλλη ανάρτηση και δεν θα επανέλθω.
    Από πότε ένα πνευματικό ατόπημα κολάζεται από τη δικαιοσύνη;
    Τον εκκοσμικευμένο μοναχό (που μέσα μου δεν πιστεύω ότι ταυτίζεται με τον Εφραίμ, ξέρω άλλες περιπτώσεις), δεν θα τον κρίνει η δικαιοσύνη και πολύ περισσότερο δεν θα τον προφυλακίσει.
    Οσο για τα ράσα και τα άμφια που δεν θα τα ήθελε τάχα ο Χριστός, μήπως είσαι ΜΕΣΑ στο μυαλό του Χριστού; Ή μήπως οι Ιουδαίοι της εποχής Του δεν φορούσαν άμφια -για τους ιερείς του Ναού εννοώ-; Είδες να τα καταδικάσει πουθενά;
    Τον άγιο Νεκτάριο τον εμπόδισαν τα άμφια να αγιάσει; Τον άγιο Ιωάννη τον Μαξίμοβιτς; Τον άγιο Λουκά τον Ιατρό; Τον μακαριστό Σιατίστης Αντώνιο; Τον μακαριστό Σερβίας Παύλο; Μήπως και αυτών την αγιότητα θα αμφισβητήσεις (αν τους γνωρίζεις βέβαια);
    Το ράσο είναι ένδυμα ταπείνωσης. Και μιας και αναφέρεις τον μακαριστό γερο-Παϊσιο, θα έπειθες τον π. Παϊσιο να αφήσει το ράσο; Ο άγιος Λουκάς ο Ιατρός πιεζόταν από τους κομμουνιστές να αφήσει το ράσο, αφού ήταν και διάσημος χειρούργος, και αρνιόταν. Ο γέροντας Σωφρόνιος στο Έσσεξ είπε ότι αυτό είναι το πολυτιμότερο ένδυμα για αυτόν.
    Ξέρεις παπάδες και καλογήρους με τριμμένα ράσα; Ξέρω προσωπικά και δεσπότη με τριμμένα ράσα, αν ενδιαφέρεσαι και μπορώ να σου πω ότι είναι κάπου στην Πελοπόννησο (όχι ο "προοδευτικός" και υπερπροβεβλημένος Μεσσηνίας, πάντως...).
    Μήπως στο μυαλό σου προτεσταντίζεις τελικά;
    Και να σου πω και κάτι άλλο: Η Εκκλησία προϋπήρξε των Ευαγγελίων. Η Εκκλησία όρισε τι είναι και τι δεν είναι Καινή Διαθήκη, δεν ορίζει η Καινή Διαθήκη την Εκκλησία. Αυτά δεν τα λέω εγώ, τα είπε ο όσιος Σιλουανός.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΒΙΣ 26/12/2011 11:08:04

      Εύγε! Και χρόνια πολλά για τις ημέρες αυτές.

  34. mymoodgm avatar
    mymoodgm 25/12/2011 23:25:44

    SA κατ αρχήν ο Εφραίμ γράφεται χωρίς το Ευ+φραιμ εκτός αν υπονοείς κάτι επιμένοντας σ αυτή τη γραφή που δυστυχώς δεν γίνεται αντιληπτό!!! Στη συνέχεια το "αρθρο" σου έχει τον εξυπνακισμό της Θεσσαλονίκης όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα άλλωστε και γι αυτό τον κατανοώ!!! Στην ουσία τώρα δεν μπορώ δυστυχώς να καταλάβω τη βεβαιότητα σου ότι κατανοείς και κατέχεις την αλήθεια, την όποια αλήθεια και μάλιστα την ξεχωρίζεις απο το ψέμα το όποιο ψέμα. Σήμερα που όλα τα καλύπτει η απόλυτη σύγχυση και Χριστός και διάβολος φορέσανε το ίδιο κοστούμι εσύ υπερασπίζεσαι μια αλήθεια που όμως παραμένει το υποκειμενικό σου ψέμα. Για να γίνω πιο κατανοητός θα θελήσω να σε προβληματίσω λίγο, μια και είσαι ευφυής αρκετά ώστε να καταλάβεις τις εξελίξεις. Λές ότι δεν είναι επίθεση στην Ορθοδοξία! Μαζί σου! Αφήνω στην άκρη πως ακόμα δεν υπάρχει κατηγορητήριο επι αδικήματος άρα ποιό είναι το αδίκημα(???)αλλά υπάρχει προφυλάκιση ώστε να μην επαναληφθεί παρόμοιο αδίκημα(???)!!! Ο προβληματισμός όμως που λέγαμε είναι ο εξής: Η ΕΕ έδωσε πολλά χρήματα για την αναστήλωση των Μοναστηριών που Αγ Ορους. Οι ηγούμενοι τα πήραν και έφτιαξαν ό,τι έφτιαξαν. Η ΕΕ και μάλιστα στο Στρασβούργο στο Ευρωπ Κοινοβούλιο ψήφισε την αντίθεση του στο άβατο του Αγ. Ορους και την προσδοκία του να μπορούν όλοι να επισκέπτονται αυτό το "Ζωντανό Μουσείο", όπως λέει!! Αν τώρα που ο φόβος σκεπάζει τα πάντα ξεκινήσουν οι έλεγχοι με την Τρόικα για το που πήγαν τα λεφτά και τι τα κάνανε οι ηγούμενοι και οι μοναχοί που θάπρεπε ναναι ακτήμονες και να μη μπαίνουν στα παλάτια κλπ και συμφωνήσουμε όλοι μαζί σου να μπαίνουν φυλακή όλοι μα όλοι που χειρίστηκαν χρήματα κλπ πές μου ποια είναι η άμυνα των φοβισμένων και πολύ σωστά υπαινίσσεσαι, εκκοσμικευμένων δυστυχώς μοναχών και μάλιστα ανυπεράσπιστων μπροστά στη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα που έρχεται ;;; Αρα αν μπροστά σε τέτοιες μέθοδεύσεις δεν βλέπουμε επίθεση στα ιερά και στα όσια μας, αν δεν βλέπουμε επίθεση στην Ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ότι δεν συμβαίνει (οπως λέγαμε και για τις φωτιές ότι είναι εργο της ΜΙΤ και μας έλεγαν συνωμοσιολόγους και τώρα τα ομολογεί ο Γιλμάζ!!), αλλά απλά ότι το παίζουμε ψύχραιμοι και σφυρίζουμε αδιάφορα γιατί δεν μας ενδιαφέρει!!! Δεν είναι το θέμα ο Εφραίμ και ο κάθε Εφραίμ, είναι οι Κερκόπορτες που ανοίγουμε με την αφέλεια μας παίζοντας ένα ρόλο ξερολισμού και είμαστε εν δυνάμει συνένοχοι!! Κι αν απορείς που πάνε όλα αυτά, μα στο παμπάλαιο σχέδιο να μεταβληθεί το Αγ Ορος σε τουριστικό προορισμό πολιτιστικής κληρονομιάς κατα τα ειωθότα της νέας τάξης!! Ομως το Αγ Ορος ΔΕΝ είναι πολιτιστική κληρονομιά!!! Είναι η Πίστη μας, είναι τα Οσια και τα Ιερά μας, είναι η κοιτίδα της εναπομείνασας Ορθοδοξίας αφού το φίδι δάγκωσε τη καρδιά όλων των άλλων κοιτίδων και παλεύει τώρα για το τελευταί κάστρο!!! Ας μη παίζουμε με τέτοια θέματα και ας ασχολούμαστε να ποντάρουμε στα μικροπολιτικά και να τζογάρουμε κάνοντας τους δυνατούς λύτες στα μικροκομματικά!!! Μη βιαστείς να απαντήσεις και μη παρασύρεσαι απο το θεσσαλονικιώτικο ταμπεραμέντο!! Χρόνια Πολλά!!

  35. romios avatar
    romios 25/12/2011 23:29:24

    Γιατί τέτοιος καημός, στα όρια της οργανωμένης εκστρατείας; Γιατί δεν μπορεί από τη μια να κρίνεται ο Εφραίμ πότε πολιτικά και πότε ...πνευματικά αλλά πάντα καταδικαστικά... Αν είστε ορθόδοξοι πιστοί -και όχι προτεστάντες με γεραμνική λογική- μήπως θα έπρεπε να αφήσετε την κρίση για τον δικαιοκρίτη Κύριο; Αν πάλι δεν είστε τότε τι μπερδεύεστε με πνευματικά κριτήρια; Μήπως έχουν δίκιο όσοι πιστεύουν ότι η ιστορία με τον Εφραίμ ευνοεί, τελικά, κάποιους ΚΑΙ στη ΝΔ;

  36. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 25/12/2011 23:29:51

    !!!

  37. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 25/12/2011 23:40:47

    ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ: Ήταν αθώος ο Ανδρέας Παπανδρέου για το σκάνδαλο Κοσκωτά; Το σπίτι της Λιάνη ήταν ένα κολόσπιτο όπως το είχε χαρακτηρίσει ο Γιαννόπουλος; Ο Εφραίμ είναι ένας καλός ηγούμενος ενός μοναστηριού του Αγίου όρους που έπεσε θύμα μιας συνομωσίας κάποιων Πασόκων; Να μην χάσουμε και την λογική μας ρε παιδιά! Η απόφαση για την προφυλάκιση του Εφραίμ δεν είναι απλώς άδικη. Είναι προφανέστατα άδικη. Αυτή όμως η απόφαση τι ακριβώς κάνει; Καταδικάζει τον Εφραίμ ή θολώνει την πραγματικότητα και απαλλάσει τον Εφραίμ;

  38. ierofantis avatar
    ierofantis 25/12/2011 23:57:00

    Καλημέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά.

    Μου κάνει εντύπωση αφενός η ζέση με την οποία το Αλαφουζοκάναλο επιδιώκει να αποχαρακτηρίσει το θέμα του Βατοπεδίου από την ριτσινιά του σκανδάλου, και αφετέρου η προσπάθεια του Άλφα, να επαναβεβαιωθεί για την δημοσιογραφική του επιτυχία, λίγο πριν ο πρώην ιδιοκτήτης του, ο Κοντομηνάς εναναγοράσει τον σταθμό, μετά από ένα διάστημα τριών ετών, που όλως τυχαίως συνέπεσε με την γερμανικού ελέγχου ενδιάμεση ιδιοκτησία του, κατά την οποία επίσης όλως τυχαίως οδήγησε σε πτώση μια κυβέρνηση η οποία επίσης όλως τυχαίως δεν υπέγραφε για την οριστική και ανεπιφύλακτη αποδοχή γερμανικών υποβρυχίων που επίσης όλως τυχαίως έγερναν.

    Στα του Εφραίμ τώρα. Εμένα ο άνθρωπος αυτός μου φαίνεται ότι ξέρει πολλά για πολλούς, εντός και κυρίως, εκτός της χώρας. Η προφυλάκιση είναι ποινή, ή μήπως προστασία;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ierofantis 26/12/2011 11:12:36

      Ιεροφάντη, με πολύ σεβασμό, μάλλον επιβεβαιώνεις με τις θεωρίες που γράφεις πως η πολύ σκέψη βγάζει βλακεία. Φιλικά το λέω. Τον Ψωμιάδη γιατί δε τον προστάτευσαν που ξέρει πολύ περισσότερα από τον καλόγερο και ειδικά για τους πασόκους;

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Γεώργιος Τ. 26/12/2011 11:53:13

        Χρόνια Πολλά και ευχαριστώ για τα καλά λόγια...!

        Και μιας και το έφερε η κουβέντα για τον Μάκαρο, αλήθεια γιατί το δικαστικό και αστυνομικό σύστημα ήταν τόσο ανίκανο να περιορίσει τις κινήσεις του "αέρινου" Μάκαρου που όλο καταδιώκονταν και όλο τον έχαναν;

        Και που είναι αυτή η ψυχή τώρα;

        Μήπως σε κάποια φυλακή των Σκοπίων ακόμα;

        Αν ναι, δεν σου κάνει εντύπωση;

        Ίσως όχι.

        Έχεις ακούσει κάτι για αίτημα δικαστικής συνδρομής προς ή από τις αρχές τις χώρας αυτής, για έκδοση;

        Όχι ακόμα. Γιατί;

        Σε ποιο κράτος θα απευθύνει η ελληνική πολιτεία το αίτημα ή από ποιο κράτος θα προέλθει η επίσημη δικαστική ενημέρωση ότι κρατείται ένας ποινικώς διωκόμενος Έλληνας πολίτης;

        FYROM ή Δημοκρατία της Μακεδονίας;

        Αγαπητέ ξερόλα μου, αν η Ελληνική Δημοκρατία συναινέσει σε δικαστική συνδρομή με βάση έγγραφο ή ανταλλαγή εγγράφων με τη χρήση του ονόματος Δημοκρατία της Μακεδονίας αναφορικά με κρατούμενο ελληνικής ιθαγένειας, αυτό συνιστά έμμεση αναγνώριση του κράτους αυτού με τη συνταγματική του ονομασία, αφού η συνεργασία δύο αρχών κυριάρχων κρατών θα γίνει με βάση έγγραφα που θεωρούνται επίσημα δικαστικά και δικονομικά έγγραφα που έχουν εκδοθεί από αναγνωρισμένες Αρχές των δύο χωρών.

        Και ξανακάνω την ερώτηση για το Μάκαρο αυτή τη φορά.

        Εκτίει ποινή ή προστατεύεται;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ierofantis 26/12/2011 12:06:41

          Καλημέρα Ιεροφάντη και Χρόνια πολλά.

          Ο ...Μάκαρος;
          Αγγαρεία κάνει!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ierofantis 26/12/2011 13:30:49

      Φοβερά ενδιαφέρουσα άποψη...

  39. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 26/12/2011 00:01:15

    Σωστές παρατηρήσεις.
    Το όλο θέμα, πάντως, καταδεικνύει την φαιδρότητα της Ελληνικής Πολιτείας.

  40. Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
    Ρομπέν το Γκαρσόν 26/12/2011 00:05:22

    Το όλο θέμα αποδεικνύει την ανισορροπία κάποιων πειραγμένων να ταυτίζουν τον πονηρό καλόγερο με την πίστη στον Χριστό.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ρομπέν το Γκαρσόν 26/12/2011 11:02:59

      Γιατί πονηρός φίλε; Τον ξέρεις προσωπικά ή βλέπεις ΜΕΓΚΑ-ΑΛΦΑ; Μάλλον εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια...

      • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
        Ρομπέν το Γκαρσόν @ Γεώργιος Τ. 26/12/2011 11:43:16

        Είμαι φυσιογνωμιστής. Σου κάνει;

  41. flatsolid avatar
    flatsolid 26/12/2011 00:21:13

    Στην υπόθεσή μας οι μεν (χρυσοδάκτυλοι καλόγεροι) παίζουν θέατρο αγιότητος, οι δε (χρυσοδάκτυλοι πολιτικοί) θέατρο υπεράσπισης του κοινού συμφέροντος (με τον πρώτο θίασο γενικώς ανώτερο του δευτέρου σε υποκριτική δεινότητα και ρωμαίικη καπατσοσύνη).
    Στην υπόθεση Βατοπαιδίου, τα έργα που χρόνια αμφότεροι ανεβάζαν κρυφίως συμπλέχθηκαν τελικά σε γαλαζοπορφυρή υπερπαραγωγή neogrec-βυζαντινού στυλ. Κοινώς ήθελε η πουτ... να κρυφτεί μα η χαρά δεν την άφησε.
    Το τοπίο μπορεί να ξεκαθαρίσει μόνο μια συνειδητή "νέα Εικονομαχία" : ενάντια στις ακριβοχρυσωμένες πολιτικάντικες και παπαδίστικες Ειδωλολατρίες που ξεφτιλίζουν τελικά και θρησκεία και πολιτική.
    Ας μην ξεχνάμε τέλος πως τo Άγιον Όρος -όπως και κάθε άλλη μοναστική κοινότητα- δεν είναι κοινωνία αγγέλων αλλά ανθρώπων, με όλες τις αδυναμίες τους.

  42. Agni avatar
    Agni 26/12/2011 00:25:19

    Strange Απίστευτα συμπαγής και ορθολογική προσέγγιση,σε έναν δίκαιο αξιοκρατικό κόσμο θα έγραφες τουλάχιστον, στο Αλ Τζαζίρα,δεν κάνω πλάκα..Αλλα μπορούμε και να αφήσουμε το ενδεχόμενο της πολιτικής δίωξης τελείως εκτός?ξερά και ειλικρινά με ψυχρή μαθηματική λογική(το 'χεις), χωρίς καμμία συνομωσιολογία,και συναισθηματικη συναισθηματολογία κρέμομαι απο την απάντηση σου,τιμή μου αν κάνεις τον κόπο.. :)

  43. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 26/12/2011 00:25:22

    Κρίμα μέρα που είναι να ασχολούμαστε με το αν θα πρέπει ένας ηγούμενος μιας μεγάλης μονής του Αγίου Όρους να μπει στη φυλακή, κρίμα που τα παθήματα του πολύ πρόσφατου παρελθόντος δεν μας έγιναν μάθημα.
    Θα μας επιτρέψετε να έχουμε πολύ περισσότερη εμπιστοσύνη στην Εκκλησία και τους θεσμούς της : ούτε οι άλλοι αγιορίτες ηγούμενοι, ούτε το Πατριαρχείο Κων/πολης στο οποίο υπάγεται το Άγιο Όρος δεν έκριναν ότι έπρεπε να καθαιρεθεί ο ηγούμενος Εφραίμ. Τα δικαστήρια δεν βρήκαν ακόμα στοιχεία που να αποδεικνύουν τη ζημιά που υπέστη το ελληνικό κράτος παρόλη τη προσπάθεια των ΜΜΕ να το παρουσιάσουν ως τη μητέρα των σκανδάλων. Κι αφού απάλλαξαν τους πολιτικούς που είχαν εμπλακεί στις ανταλλαγές, βρήκαν το εξιλαστήριο θύμα σε μια χρονική στιγμή που αποτελεί πρόκληση όχι μόνο στους πιστούς, αλλά και σε όσους έχουν διατηρήσει τη λογική στο κρανίο.

    Τέλος, εμπιστευόμαστε πολύ περισσότερο τον Άγιο της Πάρου που έστειλε τον Εφραίμ στο Βατοπαίδι που παρέλαβε μια ιστορική μονή με λίγους μοναχούς και σε κατάσταση εγκατάλειψης και την ανακαίνισε ενώ αύξησε σημαντικά τον αριθμό των μοναχών. Για να καταλάβουν κάποιοι τον αόρατο πόλεμο που ασκείται στο Άγιο Όρος και πολλοί από αυτούς άθελά τους πέφτουν θύματα της κακοπληροφόρησης θα τολμήσω να πω μια αληθινή ιστορία, από αυτές που γίνονται συνεχώς αλλά που η Εκκλησία δεν κοινοποιεί γιατί δεν φοβάται τίποτα , αφού όπως είπε ο ιδρυτής της τίποτα δεν θα την καταστρέψει και θα υπάρχει μέχρι τη συντέλεια του κόσμου.
    Έγραψε πριν δύο με τρία χρόνια το Έθνος για ένα μοναχό του Αγίου Όρους που κατηγορούσε τον Εφραίμ. Ήταν η περίοδος που είχε σκάσει η υπόθεση με τον Κοντομηνά που είχε λυσσάξει να φάει τον Ρουσόπουλο. Όταν το διάβασα μαζί με τις κατηγορίες που κατελόγιζε ο μοναχός κατά του Εφραίμ άρχιζα να αμφιβάλλω για τον εν λόγω ηγούμενο. Μέχρι που έμαθα για τον μοναχό ότι ήταν ο ίδιος που είχε κατηγορήσει τον Μητροπολίτη Θήρας, Αμοργού και νήσων με απίστευτες κατηγορίες. Όταν τα δικαστήρια αθώωσαν πανηγυρικά τον Μητροπολίτη, ρώτησε ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου τον Μητροπολίτη αν ήθελε να διωχθεί ποινικά ο μοναχός, αλλά ο Μητροπολίτης όχι μόνο δεν ζήτησε να διωχθεί ο μοναχός αλλά ανέβηκε μέχρι το Άγιο Όρος όπου είχε καταφύγει για να τον βρει και να του δώσει συγχώρηση.
    Ο Εφραίμ που τον κατάλαβε, τον έδιωξε από τη μονή κι από τότε αυτός βρήκε αφορμή με το περιβόητο σκάνδαλο κι άρχισε να τον κατηγορεί. Πάντως εν κατακλείδι αυτός ο πόλεμος μόνο καλό κάνει στο γέροντα, για τους αδελφούς που τρώνε το παραμύθι μόνο ας σκεφτούν κι ας μην κατακρίνουμε . Χριστός γεννάται, δοξάσατε.

  44. Agni avatar
    Agni 26/12/2011 00:26:44

    συνθηματολογία*

  45. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 26/12/2011 00:38:57

    Η δική μου ένσταση με όλα αυτά που διαβάζω από διάφορους ιερά αγανακτισμένους είναι η εξής:

    Όταν οι ενδεδυμένοι το ιερατικό, ή το μοναχικό σχήμα, κρίνουν έναν κοσμικό που σκανδαλίζει, τότε συνήθως είναι άτεγκτοι και στηλιτεύουν, για να μην πω κατακεραυνώνουν, τις αμαρτίες και τις παρεκτροπές του. Όταν όμως οφθαλμοφανώς ένας κληρικός, ή μοναχός, σκανδαλίζει και προκαλεί το δημόσιο αίσθημα, τότε δεν είναι απλώς χαλαροί στις κρίσεις τους, αλλά μέμφονται αυτούς που είχαν το θράσος να σκανδαλισθούν!

    Αυτό είναι ή δεν είναι φαρισαϊσμός;

    Υποτίθεται ότι ο άνθρωπος αυτός πριν κριθεί από τον νόμο του κράτους, θα έπρεπε να κριθεί με τον ηθικό νόμο που αυτός ο ίδιος και οι όμοιοί του πρεσβεύουν και κηρύττουν.

    Γιατί λοιπόν εφαρμόζετε μερικοί δύο μέτρα και δύο σταθμά;

    Υποτίθεται ότι, με βάση πάντα αυτά που πρεσβεύει και κηρύττει, θα έπρεπε να υπομείνει αγόγγυστα την δοκιμασία του, έστω και αν ήταν άδικη, και όχι να κρεβατωθεί και να δείχνει αδυναμία. Εδώ απλοί κομμουνιστές πήγαιναν σε εξορίες και σε εκτελεστικά αποσπάσματα με κάποια αξιοπρέπεια, ενώ ένας ηγούμενος, ηγέτης δηλαδή των μοναχών του, και αυθεντία του δόγματος το οποίο πρεσβεύει κάνει τον ψόφιο κοριό. Και οι οπαδοί του βγαίνουν και χαλούν τον κόσμο, όχι για την ουσία της δίωξης, ή της προφυλάκισής του, αλλά διότι θεωρούν ότι είναι “ιερό” πρόσωπο και ως εκ τούτου εξ ορισμού δικαιούται ασυλία. Και δεν περιορίζονται σε αυτό, αλλά εκτοξεύουν κατάρες και απειλούν με εξοντώσεις και ακρωτηριασμούς “απίστων” (πράγματα αστεία, αν λάβει κανείς υπόψη του πόσο άκαπνοι και μαλθακοί είναι αυτοί που τα λένε).

    Και άλλοι άρχισαν να ψελλίζουν κάτι για Βατικανό. ΄Ώστε το Βατικανό έχει κρυφή γοητεία για μερικούς ορθόδοξους! Το είχα υποπτευθεί, αλλά τώρα έχω και την απόδειξη. Αν λοιπόν οι Ρωμαιοκαθολικοί, τους οποίους αποκαλούν “αιρετικούς” αποτελούν την τελευταία γραμμή αμύνης κάποιων “ορθοδόξων”, τότε και πάλι έχουμε σύμπτωμα αντίφασης και φαρισαϊσμού.

    Και υπενθυμίζω ότι και το Βατικανό είχε το σκάνδαλο της Banco Ambrosiano. Και εκεί κάτι νταραβέρια με off-shores γινότανε. Εκεί κάποιοι πήγαν φυλακή, και ο Πάπας (Ιωάννης Παύλος) στο χώμα (σύμφωνα με ορισμένες μαρτυρίες).

    Όσο για το αν η υπόθεση Βατοπεδίου αποτελεί σκάνδαλο, η δική μου άποψη είναι ότι αποτελεί Σκάνδαλο.

    Πρώτον, διότι σκανδάλισε εμένα, αλλά και πολλούς άλλους.

    Δεύτερον, διότι υπήρξε ζημιά του δημοσίου, διότι τα εκατομμύρια από τις άνισες ανταλλαγές πήγανε στην τσέπη Εφραίμ και των off-shores.

    Τρίτον, διότι χρησιμοποιήθηκε το κύρος και η διαπλοκή τμήματος της ιεραρχίας με πολιτικούς για να παρακαμθούν οι νόμιμες διαδικασίες και να για να υπάρξει σκανδαλωδώς ιδιάζουσα μεταχείριση της μονής ως προς τις διεκδικήσεις της από το κράτος.

    Τέταρτον, εξ αιτίας αυτού του σκανδάλου παρέλυσε η κυβέρνηση εν μέσω της οικονομικής κρίσης, και δεν είχε το απαραίτητο σθένος και πειθώ να λάβει τα απαραίτητα δημοσιονομικά μέτρα που ήταν αναγκαία.

    Όσον αφορά την προσωπικότητα του “γέροντος”, κρίνοντας από τις δύο περιφορές της “αγίας ζώνης”, την μία επί Μιμής, και την άλλη πρόσφατα στην Ρωσία του Πούτιν, δεν διστάζω να τον παρομοιάσω με σύγχρονο Ρασπούτιν.

    Το αν διέπραξε τα αδικήματα της ηθικής αυτουργίας σε απάτη, της ψευδούς βεβαίωσης, και του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος για τα οποία κατηγορείται θα το αποφασίσει το δικαστήριο.

    Για το αν είναι ύποπτος τέλεσης νέων αδικημάτων να μου επιτρέψετε να εικάσω το εξής: Εφ όσον η μονή έχει μερικές off-shores, υποθέτω ότι με μερικά τηλεφωνήματα ή με πάτημα λίγων πλήκτρων, θα μπορούσε να μεταφέρει διάφορα ποσά σε διάφορους λογαριασμούς ανά την υφήλιο. Κάτι που θα έπρεπε να προληφθεί. Δεν συμφωνείτε;

    • KA avatar
      KA @ Professor Moriarty 26/12/2011 01:51:57

      δηλαδή, αγαπητέ Professor, ο Εφραιμ είναι ο μόνος που μπορεί να πατήσει το κουμπί και να μετακινήσει ποσά από τις offshore προς την κατεύθυνση της αρεσκείας του!

      Και αν φυλακιστεί, δεν θα μπορεί να το κάνει! Άλλωστε, τόσο καιρό που εχει ξεσπάσει το σκάνδαλο (ή "σκάνδαλο", διαλέγεις και παίρνεις) δεν τα έχει μετακινήσει, αλλά περίμενε μπας και προφυλακιστεί ...

      Τι να πω. Με κλόνισε το επιχείρημά σου.

  46. athos avatar
    athos 26/12/2011 00:39:05

    Τις πισινες, τα τζακουζια, τα τζιπ και τα ελικοπτερα πού τα ειδες;
    Εχεις παει στο Αγιον Ορος ή μονο με τα κυαλια κρινεις;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ athos 26/12/2011 09:55:20

      1-Οι πισίνες κολλάνε στη βίλλα που αναφέρω στην ανάρτηση, και στα διάφορα "ησυχαστήρια" εκτός Α. Όρους
      2-Το Α. Όρος σφύζει από τζιπ. Ή κάνω λάθος;
      3-Όσο για τα ελικόπτερα, συγχώρεσε με παπούλη αν πάλι κάνω λάθος, ο ίδιος ο ηγούμενος δεν δήλωσε κάποτε ότι τα χρησιμοποιεί για να έχει πιο πολύ χρόνο να προσεύχεται;

      • athos avatar
        athos @ Strange Attractor 26/12/2011 17:03:59

        Δεν με απασχολει τι γινεται στα δηθεν "ησυχαστηρια" που αναφερεις και δεν γνωριζουμε καν αν υπαρχου. Στο Αγιον Ορος δεν υπαρχει καμια πισινα.

        Ξαναρωταω, εχεις παει στο Αγιον Ορος; Αν ναι, θα καταλαβαινεις γιατι χρειαζονται τα τζιπ, που ειναι κατι παλιατζουρες προηγουμενων δεκαετιων και οχι πορσε καγιεν.

        Ποτε δεν ειχε δηλωσει κατι τετοιο για τα ελικοπτερα ο Ηγουμενος Εφραιμ. Το χρησιμοποιησε μια και μοναδικη φορα, οταν απο την Ξανθη επρεπε να βρεθει αυθημερον στο Μοναστηρι του και δεν μπορουσε με αλλο τροπο, αφου τα καραβακια ειχαν απαγορευτικο (ξαναλεω, ΑΝ ειχες πατησει στο Αγιον Ορος θα καταλαβαινες τι εννοω). Ετσι, χρησιμοποιησε το ελικοπτερο επιχειρηματια φιλου του (και οχι του δημοσιου οπως καποια λαμογια) και βρεθηκε στη Μονη του.

        • Ignoramus avatar
          Ignoramus @ athos 27/12/2011 09:08:40

          στο αγιον ορος δεν ειναι που οι καλογεροι στελνανε επιστολες στον αδολφο χιτλερ να τους σωσει;

        • Ignoramus avatar
          Ignoramus @ athos 28/12/2011 10:27:48

          ακομα περιμενω απαντησην

          • Ignoramus avatar
            Ignoramus @ Ignoramus 28/12/2011 12:22:19

            περιμενω στο ακουστικο μου

          • Ignoramus avatar
            Ignoramus @ Ignoramus 29/12/2011 12:05:25

            περιμενω ακομα

  47. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 26/12/2011 00:52:58

    Μια αξιοσημείωτη προέκταση έδωσε ο κακοφωνίξ στο 10.09.

    Πέρα από αυτό όμως

    Οι περισσότεροι άνθρωποι ερμηνέυουμε τη δράση του Χριστού με βάση τα δικά μας μέτρα και σταθμά.
    Το λέω κρίνοντας και από τον εαυτό μου φυσικά

    Με έχει ενοχλήσει πάρα πολύ που σε μια χώρα καταρρακωμένη, άτυπα πτωχευμένη, με πολύπλευρες κρίσεις, μας φταίνε πάντα "οι άλλοι"!
    Μα πάντα όμως!
    Είναι φοβερό!
    Το πολιτικό σύστημα και οι πέριξ αυτού, συμπεριφέρονται κατά τα πρότυπα των επικοινωνιακών μηχανισμών των ΗΠΑ.
    Υπηρέτησα εκεί, πληρώνω τους φόρους, έχω τόσα ένσημα, βρίζω το κατεστημένο, είμαι αετός και το σύστημα μου έκοψε τα φτερά και πάει λέγοντας...
    Ποτέ αυτοκριτική, ποτέ παρατήρηση της καμπούρας μας.

    Για το σκέλος του αν πήγαινε και που ο Ιησούς, από τα ελάχιστα που γνωρίζω, κατακρίθηκε έντονα, γιατί όντως συνέτρωγε με τελώνες και πόρνες, με αμαρτωλούς αλλά είχε πάντα πρόβλημα με τους φαρισαίους.
    Αυτούς τους πολύτιμους ΗΘΙΚΟΥΣ, που τους "χρώσταγε" ο Θεός, γιατί ήταν πιο έντιμοι από τους "άλλους", και υπήρξαν πιο τυπικοί στις υποχρεώσεις τους και πιο πολιτικά και κοινωνικά ορθοί!

    Εγώ σήμερα ακούω μόνο για λιντσάρισμα, για εκδίκηση, φωνές για αποκατάσταση της δικαιοσύνης και "όλοι μαζί τα φάγαμε".
    Δεν ακούω από κανέναν πολιτικό φορέα: "σφάλαμε, αλλάζουμε νοοτροπία γιατί καήκαμε, φύγετε από το δρόμο που χαράξαμε εως τώρα, και πάμε μήπως χτίσουμε κάτι καλύτερο, αλλά πιο ενάρετα"
    Όχι βέβαια!
    Ο καθένας διαφυλάττει ως κόρη οφθαλμού το δικό του ηθικοπλαστικό μετερίζι.
    Όλοι θα κάνουν τη δική τους "κάθαρση", όπως πρέσβευε το Πασοκ το 2009, η ΝΔ το 2004 και πάει λέγοντας.

    Βασικά το πολιτικό σύστημα λειτουργεί με μετρητή ηθικότητας και προχωράει με πανάκειες.
    Και ψάχνει πάντα για αυτουργούς του κακού, έξω από το χώρο του.
    Και αν ποτέ στρέφεται εσωτερικά, αυτό γίνεται πάντα στο παιχνίδι του πολιτικού ανταγωνισμού και της προάσπισης της ατομικής "αρετής".
    Ο Χριστός χτύπησε στη ρίζα το κακό με τη συγχώρηση και την οδό της μετάνοιας, όχι με αυτοαναφορικές κορώνες και πάταξη των κακών ανθρώπων.
    Αν δεν αλλάξει αυτό, δεν πάμε μπροστά με τίποτα.

    Υ.Γ.
    Ο Ευφραίμ δεν ξέρω τι ρόλο βαράει και αν είναι από τους παπάδες που παίζουν το real estate στα χέρια, αυτό ας το τακτοποιήσουν οι αρμόδιοι και επί γης και στον ουρανό.
    Σε συμβολικό επίπεδο, είναι ενοχλητικό το πλαίσιο λειτουργίας ενός ηγουμένου ως μάνατζερ, όντως.
    Αλλά και αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε σε βάθος.
    Σε αυτό το θέμα, ούτε κρύο-ούτε ζέστη, έχω παντελή άγνοια.

    Χρόνια πολλά με υγεία στους Χρήστους (Χρήστο Δημάρη κλπ...)

  48. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 26/12/2011 01:11:34

    Κατ εσας δηλαδη δικαζεται το κατα πόσον ειναι καλος χριστιανός ή αν εγιναν παρανομες πραξεις και ειναι υποπτος φυγης; To δικαστηριο εκδιδει και πιστοποιητικά ορθοδοξίας και χριστιανικότητας και με βασει αυτα αποφασιζει τις προφυλακισεις πολιτων; Αναλογα με τις θρησκευτικες τους ή άλλες πεποιθησεις;

    Nαι , ο Εφραιμ ηταν εκκοσμικευμενος. Αλλα το παρακρατος ΔΕΝ τον φυλακισε γι αυτό, και μαλιστα χωρις καταδικαστικη απόφαση και χωρις συνενοχους. Τον καταδικάζει γιατι πηγαινοερχονταν στο Βατοπαιδι ο Πουτιν και ο Πατριαρχης Αλεξανδρειας -του οποίου το ελικοπτερο αυτοκτονησε- και για τις θεσεις του στο σχεδιο Αναν και για πολλα άλλα.

    Τον προφυλακισε η Νεοφιλελευθερη γιαφκα που αφ ενος μισεί την εκκλησια αποδεδειγμενα και αφ ετερου εχει διαφορετικους γεωπολιτκους σχεδιασμούς που καποτε συμπεριελαβαν και την διαλυση της Γιουγκοσλαυιας.

  49. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 26/12/2011 01:20:09

    Το τελευταιο βιβλιο για το π.Αμβροσιο της Μονης Δαδιου λεει πολλα. (Ειναι αυτος που προεβλεψε τους διδυμους πύργους και τις τρομοκρατικες πυρκαγιες στην Αττικη και την Πελοποννησο). Εκει αναφερει και για την επερχομενη χουντα και τα σταδια που θα περασουμε. Μεσα σε ολα αναφερεται και η αποεπειρα αρσης του Αβατου του Αγιου Ορους η οποία ΚΑΚΩΣ παρουσιαζεται σαν εποκλεισμος των γυναικων ΕΞΩ. Αυτο που στην πραγματικοτητα ισχυει ειναι οτι οι μοναχοι εγκλειουν τους εαυτους τους ΜΕΣΑ, σε δικό τους χώρο και αποκλειουν τους εαυτους τους από την παρουσια των γυναικων.
    Αλλα και αλλιως να ηταν, η αρση του αυτοδιοικητου και του αβατου καταστρατηγει το βασικο ανθρωπινο δικαιωμα της ιδιοκτησιας το οποίο θεωρειται απολυτως σεβαστό στην περίπτωση π.χ του Σκορπιού του Ωναση ή την σπετσοπουλα του Νιαρχου , τα οποία θεωρουνται άβατα αν και ανηκουν στην Ελληνικη επικρατεια.

  50. Agni avatar
    Agni 26/12/2011 01:24:11

    Επιβεβαιώνω,δυστυχώς αυτό που υποπτευόμουν εδώ και καιρό,απο απόσταση,οπου είναι και πιο έυκολο να το διακρίνει κανείς σε ορθόδοξες κοινότητες του εξωτερικού,οτι δηλαδή η προτεσταντικοποίηση της ορθοδοξίας έχει προχωρήσει σε απίστευτο βαθμό,ακριβώς όπως περιέγραφε ο Βέμπερ την ηθική των πρώτων αμερικανων εποίκων..Κατα τα πρότυπα της Αμερικής,της Τουρκίας και της Σαουδικής Αραβίας λοιπόν καρρίερα,ατομική σωτηρία..Θεος και Real Estate..

  51. Agriemenos avatar
    Agriemenos 26/12/2011 02:09:12

    Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Ενδιαφέρουσα η άποψή σου και συμφωνώ. Όμως, αυτό που περιγράφεις δεν έχει εν τέλει σχέση με την υπόθεση της προφυλάκισης. Θέλω να πω πως αν τελικά ο Ηγούμενος Εφραίμ προτιμούσε έναν κοσμικό χαρακτήρα αποτελεί αξιολογική κρίση για τον καθένα και στην τελική αρμόδιο όργανο για να τον κρίνει είναι το Οικουμενικό Πατριαρχείο ή η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ή το εκάστωτε όργανο της Ιεραρχείας της Εκκλησίας (δεν γνωρίζω ποιό είναι ακριβώς μιας και μιλάμε για το αυτοδιοίκητο του Αγίου Όρους). Αναφορικά με την Υπόθεση ανταλλαγών γαιών με τη λίμνη Βιστωνίδα σίγουρα δεν είναι και η πιο απλή, αλλά και πλήθος πολιτικών, ανωτέρων δημοσίων υπαλλήλων, υπαλλήλων της ΚΕΔ κλπ δεν συμπεριφέρθηκαν έτσι όπως έπρεπε και αυτό πρέπει να ερευνηθεί από τη Δικαιοσύνη. Το γεγονός ότι "φωνάζει" και η Ρωσική Εκκλησία (ενδεχομένως και η πολιτική ηγεσία της) και να λέει ότι είναι αποτέλεσμα "πολιτικών διώξεων" μπορεί να είναι αποτέλεσμα είτε της καλής επικοινωνίας και της συνεπαγώμενης φιλίας του Εφραίμ με πολιτικούς διεθνούς κύρους (τον Οκτώβριο είχε πάει στη Ρωσία για περιφορά της Αγίας Ζώνης) είτε λόγω της διατάραξης των σχέσεων της Ελλάδας με τη Ρωσία σε ενεργειακά θέματα (Μπουργκάζ-Αλεξανδρούπολη) και της ευκαιρίας να καταγγείλει η δεύτερη εμας. Τώρα για το αν έπρεπε ή όχι να προφυλακιστεί, όλοι γνωρίζουμε το τι αναφέρει το Σύνταγμα στα άρθρα περι "Προσωπικής Ελευθερίας" και ότι αυτή στερείται με προφυλάκιση μόνο αν πρόκειται για ειδεχθές έγκλημα, υπάρχει ισχυρή πιθανότητα να επαναληφθεί και ο κατηγορούμενος ενδέχεται να διαφύγει της συλλήψεως (όλα αυτά σωρευτικά και όχι διαζευτικά). Δεν ξέρω για τι είναι ικανός ο Εφραίμ, ξέρω όμως ότι για παράδειγμα ο Χριστοφοράκος κάπως έτσι διέφυγε στη Γερμανία (ενώ ο νούμερο 2 της Ζημενς θα πήγαινε Νότια Αμερική). Δεν συγκρίνω τις δύο περιπτώσεις, απλά λέω πως δεν είμαι σε θέση να κρίνω την απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου (τις επόμενες ημέρες θα βγούν στο φως της δημοσιότητας οι λόγοι αυτής της απόφασης). Χρόνια πολλά και πάλι

  52. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 26/12/2011 02:35:04

    Ο Εφραίμ κατ'εντολή του συστήματος ΠΑΣΟΚ προφυλακίστηκε για να υπάρχει "θέμα" που να θυμίζει ΝΔ και να δημιουργεί πρόβλημα στο Σαμαρά. Δεν θα καταφέρουν τίποτα. Στη συνείδηση του κόσμου ναι μεν φαίνεται ως ανάξιος ο Εφραίμ αλλά δεν πλήττεται η ΝΔ γιατί δεν προκύπτει ζημία του ελληνικού κράτους. Χωρίς ζημία, ποιό είναι το σκάνδαλο; Τα έχει πει κι ο Σαμαρά απλά θα σπαταλήσει λίγο χρόνο ακόμα να τα ξαναπεί. Όταν όμως αρχίσει και συζητιέται προεκλογικά το σκάνδαλο της αποδεδειγμένης εθελημένης εισόδου (=ξεπούλημα) στο Δ.Ν.Τ. από Παπανδρέου και Σια και η ΤΙΜΩΡΙΑ που πρέπει να επιβληθεί θα δούμε για πιο Βατοπέδι θα μιλάνε

  53. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 26/12/2011 02:58:00

    Υποθέτω, αγαπητέ ΚΑ, ότι ως ηγούμενος της μονής έχει κάποιες εξουσίες και αρμοδιότητες τις οποίες δεν διαθέτουν οι υπόλοιποι, δεν νομίζεις;

    Και επίσης, να συμπεράνω, από αυτά που γράφεις, ότι θα πρότεινες να προφυλακιστούν και κάποιοι άλλοι από εκεί μέσα;

    • KA avatar
      KA @ Professor Moriarty 26/12/2011 18:11:21

      όχι, καθόλου δεν νομίζω πως θα κρατούσε μόνο για τον εαυτό του το δικαίωμα να δίνει εντολές για οικονομικές δοσοληψίες και μετακινήσεις ποσών. Δεν φαίνεται να είναι χαζός και είναι βέβαιον πως αν υπάρχει σκάνδαλο (για το οποίο, αν δείς σχόλιό μου παραπάνω, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου και δεν έχω πεισθεί), δεν θα πρόκειται για one-man show. Θα υπάρχουν και άλλα πρόσωπα με δικαίωμα εντολής για μετακίνηση ποσών και για ανάληψη διαχειριστικών πρωτοβουλιών.

      Αυτό λέει η φτωχή μου σκέψη και απορώ γιατί δεν το βρίσκεις λογικό. Μάλλον, σου είναι προφανές πως η μονή βατοπαιδίου έχει γίνει κερδοσκοπική εταιρεία και ο διευθύνων σύμβουλός της έχει κρατήσει για τον εαυτό του όλα τα δικαιώματα υπογραφής ... Τι να σου πώ, αν το πιστέυεις ....

      Ακόμα όμως και να το πιστεύεις (με γειά σου, με χαρά σου ...), γιατί δεν θα έχει φροντίσει να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες χρόνια τώρα για να σβήσει ίχνη και να μκετακινήσει χρήματα, και περιμένει να το κάνει μόλις πάνε να τον προφυλακίσουν; Δεν ξέρω, όταν γράφω τέτοια αντεπιχειρήματα, νομίζω πως απλά δουλευόμαστε ...

      Και όσο για το άλλο που γράφεις, αν εννοώ πως πρέπει και κάποιοι άλλοι πρέπει να προφυλακιστούν, έπεσες διάνα - εκτός αν διάβασες όσα έγραψα παραπάνω. Δεν χρειάζεται πολλή σκέψη: αν κρίνεται προφυλακιστεος ο Εφραιμ, ο επόμενος θα είναι ο Αγγελου ή κάποιο άλλο πολιτικό πρόσωπο από τη ΝΔ. Ωραίο έτσι; Πώς το βρίσκεις; Να πάρω τον Μάκαρο στα Σκόπια και τον Μαντέλη στο Τατζικιστάν, έτσι για να ακούσω τα γέλια τους;

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 26/12/2011 19:28:24

      Υποθέτω ότι δεν διάβασες κάποιο άλλο σχόλιο που έγραψα σε σχετική με το θέμα ανάρτηση. Εκεί αναρωτιέμαι γιατί κανείς κρατικός λειτουργός (περιλαμβάνω ακόμη και υπουργούς σε αυτήν την κατηγορία) δεν είναι κατηγορούμενος, ή προφυλακιστέος, γι αυτήν την υπόθεση. Σε άλλο σχόλιό μου σήμερα αναφέρομαι στις μίζες της Daimler, Siemens, Ferostaal κλπ, για τις οποίες έχουμε ομολογίες και καταδίκες στην Γερμανία, ενώ εδώ κάποιοι κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους.

      Επίσης προσέχω τις διατυπώσεις μου. Πουθενά δεν λέω ότι “πιστεύω”. Λέω ότι εικάζω. Εσύ, αντίθετα, πιστεύεις, ενώ θα έπρεπε να ερευνήσεις προηγουμένως. Ξεκινάς από την πίστη ότι είναι αθώος και μάρτυρας. Και εφ' όσον πιστεύεις σε αυτό, όλα τα άλλα σου φαίνονται απίστευτα.

      Ο ηγούμενος δεν είχε πάρε-δώσε μόνο με στελέχη της ΝΔ. Αυτό είναι η διασκευή του πασοκ. Και με τα δύο κόμματα έκανε τις μπίζνες του. (Η περιφορά της ζώνης μετά από αίτημα της Μιμής δεν σημαίνει άραγε τίποτε;)

      Θα τον υποτιμούσα αν τον θεωρούσα έναν απλό μάνατζερ ΑΕ. Οι απλοί μάνατζερς δεν έχουν το προνόμιο να μπαινοβγαίνουν ό,ποτε θελήσουν σε υπουργεία και να βλέπουν υπουργούς επικρατείας και διευθυντές πολιτικών γραφείων του πρωθυπουργού.

      Και τέλος πάντων, ας αφήσουμε προς στιγμήν το αν θα μπορούσε να κάνει ύποπτες transactions, ή να πάρει με το ελικόπτερο και να πάει στους φίλους του τους Ρώσους. Τα άλλα που επισημαίνω στο σχόλιο δεν σε απασχόλησαν;

      Πρόπερσι, αν θυμάμαι καλά, η πατριαρχική επιτροπή του Α. Όρους του ζήτησε να παραιτηθεί. Γιατί; Και γιατί αυτός το αγνόησε;

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Professor Moriarty 26/12/2011 23:41:16

        Αγαπητέ ΚΑ, ειλικρινά λυπάμαι αν γίνομαι δυσάρεστος. Είναι για μένα απολύτως σεβαστή η πίστη σου στην ορθοδοξία, αλλά σε καλώ να σκεφθείς αν αυτοί οι άνθρωποι, τους οποίους με συναισθηματισμό και, ενδεχομένως εμπάθεια, υπερασπίζεσαι, είναι άξιοι εκπρόσωποι και λειτουργοί της.

        Τον Απρίλιο του 2011 ο Εφραίμ έδωσε στο Κυπριακό κανάλι sigma συνέντευξη όπου είπε: "Είμεθα ακτήμονες μοναχοί” (sic). Προφανώς εννοούσε ότι ρευστοποίησε την κτηματική περιουσία που του παρεχώρησε το δημόσιο, αλλά παρέλειψε να αναφέρει το αντίτιμο που εισέπραξε. Επίσης θα ήθελα να μάθω πόσα μετόχια και κτήματα κατέχει ακόμη η μονή. Αλλά αφήνω το λεγόμενο “σκάνδαλο Βατοπεδίου” και έρχομαι σε κάτι άλλο που έχω διαπιστώσει και δεν μου αρέσει καθόλου:

        Από αυτήν, επίσης, την συνέντευξη γίνεται φανερό ότι επιδίδεται και στο εμπόριο θαυμάτων. Μιλάει για τις 12 θαυματουργές εικόνες που διαθέτει η μονή του, και την θαυματοποιό κορωνίδα, την Αγία Ζώνη, η οποία έχει, λέει, την ιδιότητα να κάνει τις στείρες γυναίκες να τεκνοποιούν τυλίγοντας κορδέλες γύρω από την Ζώνη και φορώντας τες. Αυτά όλα μπορείς να τα βρείς στο blog του “Βατοπαιδίου” (vatopaidi.wordpress.com). Εκεί μέσα θα βρει κάποιος και διάφορα άλλα πράματα και θάματα: Προφητείες, ακόμη και νεκραναστάσεις. Κανονική βιομηχανία προφητειών και θαυμάτων δηλαδή. Δεν ξέρω αν εσένα σου φαίνονται φυσιολογικά όλα αυτά. Εμένα πάντως μου προξενούν κάποια ανατριχίλα. Και το να πιστεύει κάποιος στα θαύματα είναι δική του υπόθεση, αλλά ιστοσελίδα μοναχών, όπου αυτοδιαφημίζονται ως προφήται και θαυματοποιοί, είναι μάλλον φαιδρό, αν όχι ανόσιο, θέαμα.

  54. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 26/12/2011 03:01:42

    ...και κάποιες διασυνδέσεις και διαπλοκές (επιπροσθέτως)

  55. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 26/12/2011 07:42:30

    Δεν έχω πάει στο Άγιο Όρος. Ούτε στη Μονή Βατοπεδίου.
    Έχω μιλήσει όμως με ανθρώπους που την είχαν επισκεφτείμ μερικοί από αυτούς αρχιτέκτονες και συντηρητές.
    Έχω λοιπόν σχηματίσει την εντύπωση πως στον Εφραίμ πρέπει να πιστωθεί πως παρέλαβε ένα μοναστήρι ερείπιο. Το συγκεκριμένο μοναστήρι αποτελεί ζωντaνό μουσείο και κιβωτό του μεσαιωνικού Ελληνισμού με κειμήλια που θα αρκούσαν για να γεμίσουν 2 κοσμικά μουσεία. Και προ ολίγων ετών το μοναστήρι ήταν υπό κατάρευση. Αναστηλώσεις τέτοιων μνημείων απαιτούν χρήματα πολύ περισσότερα από μια κοινή συντήρηση. Απαιτούν πακτωλό χρημάτων. Τα χρήματα τα βρήκε ο Εφραίμ και σε αυτόν πιστώνεται πως το μοναστήρι-σύμβολο του Όρους είναι ακμαίο και όχι ερείπιο όπως ήταν προ ολίγων ετών. Aυτό μπορεί να μην ενδιαφέρει κάποιους , αλλά ενδιαφέρει και απασχολεί κάθε έναν που νοιάζεται για την πολιτιστική μας κληρονομιά είτε είναι πιστός είτε όχι. Και το τιτάνιο έργο της αναστήλωσης το πιστώνεται ο Εφραίμ. Ξεκάθαρα πράγματα. Και η απόκρυψη του γεγονότος αυτού δεν είναι σωστή και δεν μαρτυρά αντικειμενικότητα.
    Τα παραπάνω δεν έχουν σχέση με το "σκάνδαλο Βατοπαιδίου". Τα παρέθεσα γιατί ο συντάκτης τα παραβλέπει. Στο "σκάνδαλο" τώρα :
    -είναι αδιαμφισβήτητο πως η λίμνη ανήκει στη Μονή. Το έχει αποδεχθεί το ελληνικό κράτος ήδη από τη δεκαετία του 20. Όσοι θέλουν δημεύσεις και λοιπές αγριότητες να πάνε να κάνουν παρέα με κεμαλικούς.
    -αν οι ανταλλαγές ζημίωσαν το δημόσιο να τιμωρηθεί και ο Εφραίμ(το σώμα ορκωτών δεν κατέδειξε κάτι τέτοιο). Καμία αντίρρηση.
    -όποιος δεν βλέπει ή υποβαθμίζει την πολιτική διάσταση του θέματος, δηλαδή όποιος εθελοτυφλεί μπροστά στην λυσασμένη αντίδραση των Ρώσων και του Πούτιν που αποθέωνε τον Εφραίμ προ εβδομάδων και στέκεται σε λαικισμούς τύπου "γιατί κυκλοφορεί με αμάξι ο Εφραίμ;",( σωστά έπρεπε να πηγαίνει με γαιδουράκι....), απλά παρουσιάζουν μια εκδοχή των γεγονότων κατάλληλη για προπαγανδιστικό περιοδικό της ανανεωτικής αριστεράς και όχι για το Αntinews.

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ Κώστας ΜΠ 26/12/2011 09:24:33

      Ο γέροντας Εφραίμ θα εγκαλείτο εάν ΔΕΝ προσπαθούσε να κάνει τις
      ανταλλαγές προς όφελος του μοναστηριού του. Θα εγκαλείτο εάν ΔΕΝ προσπαθούσε να αναστηλώσει το μέγα μοναστήρι του, αξιοποιώντας την περιουσία της μονής.

  56. makis p avatar
    makis p 26/12/2011 08:00:20

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ . Ο Θεός να σας φωτίζει.
    Αυτό που ξέρω και αυτό που φαίνεται είναι ότι όποιος πάει στην ρωσία , είτε απειλείται η ζωή του, είτε φυλακίζετσαι.

  57. horse avatar
    horse 26/12/2011 08:22:31

    Μπαινόβγαινε ο Ιησούς στα παλάτια του Πιλάτου;
    ...
    Οχι . Κανενας δεν τον καλουσε εκει.Αν τον καλουσαν θα πηγαινε.

    Αλλωστε ευκαιρια ζηταγε να παει σε κοσμικες συγκεντρωσεις (γαμους κλπ).

    Τον Εφραιμ τον καλουσαν και πηγαινε. Και καμαρωναν μαλιστα που τον ειχαν διπλα τους..

    Εφ οσον αυτος ειναι απατεωνας και προφυλακιζεται πρεπει να προφυλακιστουν και οι φιλοι του..

  58. τοαυτονοητο avatar
    τοαυτονοητο 26/12/2011 09:41:31

    Γράφει ο SA: "Όπως καθημερινά προφυλακίζονται δεκάδες συνέλληνες, αθώοι και μη."
    Επειδή, λοιπόν, προφυλακίζονται αδίκως δεκάδες ύποπτοι κάθε χρόνο, να μην κάνουμε μεγάλο θέμα την προφυλάκιση Εφραίμ; Δεν παίζει αυτο.
    Φυλακίστηκαν Δεσπότης (Αττικής), Αρχιμανδρίτες, Ιερείς ακόμη και Πατριάρχης (Ειρηναίος) τέθηκε σε περιορισμό στο Ισραήλ. Δεν υπήρξε καμία ουσιαστική αντίδραση από το "χριστεπώνυμον πλήθος"....
    Τώρα υπάρχει επειδή προφανώς δεν είναι ίδιες περιπτώσεις . Ο Εφραίμ είναι αθώος.
    Αυτά που γράφεις για πολυτέλειες κλπ αλλά και την γενικότερη κρίση περί μη καλογερικής του Εφραίμ, τα ξέρεις από προσωπική εμπειρία; Αν όχι τα έμαθες και τα πιστεύεις άκριτα από τον Κοντομηνά, τον ΔΟΛ, τον Μπόμπολα και από ανθρώπους όπως ο Βερύκιος, ο Ντάσκας και αλλους μισθοφόρους......
    Από προσωπική εμπειρία να σου πως πως ο Εφραίμ, είναι καλόγερος, έχει πνευματικότητα και δεν ζει σε καμία πολυτέλεια. Ότι έκανε το έκανε για το Μοναστήρι και για να υποστηρίξει το φιλανθρωπικό έργο που ελπίζω να του επιτρέψουν να το συνεχίσει .
    Ενστάσεις (συζητήσιμες) υπήρχαν πολύ πιο πριν αποφασίσουν ο Κοντομηνάς και το ΠΑΣΟΚ να τρέξουν αυτό το "σκάνδαλο", όχι για διαφθορά, αλλά για τρόπους Εκκλησιαστικής δράσης που δεν ταιριάζουν με τον ησυχασμό του όρους, αλλά με Εκκλησίες και Μονές του "κόσμου". Πιο "ιεραποστολικές", πιο τεχνοκρατικές, πιο large αν θέλεις. Ερχόμενος από την Κύπρο με την από παλιά διάκριση Εκκλησίας-κράτους, όπου αυτές οι πρακτικές είναι συνήθεις, είναι φυσιολογικο κάποια πράγματα να είναι ασύμβατα με τον Άθω, αλλά από κει μέχρι να τον κάνεις Γκέκο, υπάρχει μια απόσταση μεγάλη.
    Για αυτό που θεωρείς εσύ ουσία του κειμένου σου (για εμένα είναι τα ανωτέρω): δεν καθιστώ εγώ τουλάχιστον τον Εφραίμ διωκόμενο σύμβολο της Ορθοδοξίας , του Ελληνισμού και της συμμαχίας με τη Ρωσσία.
    Ως τέτοιο τον μεταχειρίζονται οι διώκτες του, εκτός αν θεωρείς φυσιολογική την ημερομηνία που βγήκε το βούλευμα, την σπουδή με την οποία βιάστηκαν να το εκτελέσουν παραμονές Χριστουγέννων, τον αντίκτυπο της επίσκεψης Εφραίμ στην Ρωσία και την Ρωσική αντίδραση. Να σε προτρέψω να ανακαλύψεις και τις παλαιότερες Ρώσικες αντιδράσεις για τον οικονομικό αποκλεισμό της Μονής (έγγραφο Ρωσικού υπουργείου Πολιτισμού στην Ουνέσκο και την Ελληνική κυβέρνηση με το οποίο διαμαρτύρονταν για τις διώξεις της Ι.Μ. Βατοπεδίου).
    Τα Ελληνικά ΜΜΕ (και πολλοι δέκτες τους δυστυχώς.....) ήταν απασχολημένοι με το είδος του τζακούζι που έχει ο εφραίμ στο κελί του για να το δημοσιεύσουν......

  59. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 26/12/2011 09:57:36

    Ακόμα κια ο τρόπος που αποφεύγει/καθυστερεί να παρουσιαστεί στη δικαιοσύνη ειναι γκακστερικός και σε καμία περίπτωση δε συνάδει με πνευματικό άνθρωπο.
    Γνωματεύει λέει ο γιατρός του Κέντρου Υγείας του Αγίου Όρους, λοίμωξη αναπνευστικού και αδυναμία μετακίνησης. Αν ήταν σοβαρή η λοίμωξη δε θα μπορούσε να νοσηλεύεται σε κελί, χωρίς ακτινογραφίες και αιματολογικούς ελέγχους. Αδυναμία μετακίνησης για πνευμονία? Εδώ μεταφέρουμε σχεδόν καθημερινά αρρώστους με ασθενοφόρα με επιπλεγμένες πνευμονίες και εμπυήματα αν χρειάζεται...
    Μας κοροιδεύει και πάλι κατάμουτρα ο γέροντας...

  60. ΜΠ avatar
    ΜΠ 26/12/2011 11:29:44

    Το Άγιον Όρος είναι το απόρθητο κάστρο της Χριστιανοσύνης απανταχού του κόσμου. Ο πόλεμος που δέχεται, αναμφισβήτητα, έχει κηρυχθεί από τους υπεύθυνους της ένταξής μας στο ΔΝΤ, υπεύθυνους για τη διάλυση της Χώρας μας. Αν το κάστρο πέσει, θα συμβεί ότι συνέβη και με την πτώση του ΠΚΕ, η επόμενη ημέρα θα είναι διαφορετική για όλον τον κόσμο. Μην ξεχνάμε ότι στην παγκόσμια ιστορία έχουν καταγραφεί ιεροί πόλεμοι, οι οποίοι χάραξαν νέους χάρτες με αλλαγές συνόρων. Δυστυχώς, εμείς βλέπουμε αυτό που μας επιβάλλεται να δούμε μέσα από συγκεκριμένο τρόπο παρουσίασης των γεγονότων. Άλλα όμως κρύβονται πίσω από τέτοιες κινήσεις, που αφελώς βαπτίζονται ως "απόδοση δικαιοσύνης".

  61. Parrot avatar
    Parrot 26/12/2011 11:37:17

    Δεν καταλαβα γιατι προφυλακιστηκεο Εφραιμ.
    Οι λογοι που επικαλουνται ειναι αστειοι ως γελοιοι..

    Και τελος παντων,δεν θα αρκουσε μια απλη απαγορευση εξοδου απο την χωρα?
    Επρεπε να γινει προφυλακιση?
    Τι σοι αλλα εγκληματα υποψιαστηκαν οτι θα (εκ)τελεσει??
    Μαλλον να γινει θεμα των ημερων,στοχευαν ...

    Δεν μπορω να καταλαβω την δικαιοσυνη ..μας.

  62. TARAMAS avatar
    TARAMAS 26/12/2011 12:10:41

    Ελλάς, Ρωσία, Ανοησία!

  63. m.s avatar
    m.s 26/12/2011 12:13:53

    Καλά στα καφενεία δεν μπορείτε να φανταστείτε τι γίνεται. Εφραίμ και Άγιο Όρος γίναν ένα. Μερικοί που δεν ξέρουν και κατά που πέφτει έχουν πιάσει παπάδες και καλογέρους και τους έχουν ισοπεδώσει.
    Άντε τώρα να τους πεις ότι δεν είναι όλοι έτσι.
    Α ρε SA τους έχεις φορτώσει επιχειρήματα…
    Κάτι φιλαράκια μου , με ύφος 100 καρδιναλίων μου κάνουν κήρυγμα , ο Χριστός είπε εκείνο και έκανε έτσι , ενώ στη ζωή τους είναι αυτό που λένε πέρασε και δεν ακούμπησε!!!
    Ρε σεις τους λέω πλάκα με κάνετε; Σοβαρά μιλάτε και βάζετε και τα ευαγγέλια μπροστά; Εμείς δεν είμαστε μοιχοί, ψεύτες, υβριστές , αλαζόνες, δεν συγχωρούμε, εκδικούμαστε, κλέβουμε(το κράτος συνήθως) , εξαπατάμε( και τον εαυτό μας μερικές φορές) και ό, τι άλλο βάλει ο νους σας… έχουμε καμιά σχέση με τη θρησκεία; ό, τι είπε ο Χριστός κάνουμε το αντίθετο !!!! τι Τον πιάνετε στο στόμα σας;
    Το ανάθεμα στον Εφραίμ σε τι μας κάνει καλύτερους;
    Εντάξει η κριτική ελεύθερα , αλλά να θυμόμαστε με ό,τι μετράμε θα μετρηθούμε…

  64. ierofantis avatar
    ierofantis 26/12/2011 12:14:19

    Χρόνια Πολλά Κώστα μου,

    Ναι το χρυσό μου, ταλαιπωρείται...!

    • Αγρότης avatar
      Αγρότης @ ierofantis 26/12/2011 13:32:24

      Ιεροφάντη, Χρόνια Πολλά
      Μέρες που είναι χαλαρώστε ....τις απανταχού συνωμοσίες ......από αύριο.

  65. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 26/12/2011 12:56:56

    Με την ουσία του άρθρου εν πολλοίς συμφωνώ – πράγματι το φαινόμενο Ευφραίμ δεν μπορεί να είναι ταυτόσημο με την Ορθοδοξία, αν και ο ίδιος φαίνεται να επιθυμεί διακαώς την ανάδειξή του σε μεταμοντέρνο πατερικό σύμβολο, δηλαδή νεοφιλελεύθερη ρασοφόρο καρικατούρα. Η διαδρομή όμως που έχει ακολουθήσει ο αρθρογράφος είναι επιεικώς απλουστευτική και με τον ενθουσιασμό εφήβου που μόλις ανακάλυψε τον ορθολογισμό (η δε παραπομπή του σε άλλη ανάρτηση σε «συνειδητά όνειρα», πραγματικός μεταφυσικός καταλύτης!) – ειρήσθω εν παρόδω ότι αυτό το τελευταίο δεν αποτελεί ψόγο, αποτελεί όμως κραυγαλέα ανακολουθία ως προς την ποιότητα των επιχειρημάτων (δομών τε και ουσίας) που μας έχει συνηθίσει ο SA. Και κάτι ακόμα, γενικότερο: Απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στις διατυπώσεις μας προκειμένου να μην δίνουμε στους φύσει πολέμιους της πίστης μας (των βιωμάτων αιώνων δηλαδή, που ακόμα και αμέτοχοι όντες τα κουβαλάμε εγγενώς) ευκαιρία για συλλήβδην αποδόμηση της Εκκλησίας (ως σώματος πλέον, όχι ως εξουσιαστικού οργανισμού) και να ρίχνουμε άθελά μας νερό στον μύλο του εισαγόμενου αντικληρικαλισμού.

    Σε κάθε περίπτωση πάντως, Χρόνια πολλά!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Τιγράνης 26/12/2011 13:28:39

      Φίλε Τιγράνη, γράφω εδώ μέσα επί τρία χρόνια, κυρίως μεταφράσεις ξένων άρθρων, αλλά και αρκετά δικά μου επί παντός του επιστητού. Οτιδήποτε μου προκαλεί το ενδιαφέρον.
      Σε όλο αυτό το διάστημα κατηγορήθηκα από διάφορους σχολιαστές ως Εβραίος, κομμουνιστής, ειδωλολάτρης, Γκεβαρικός, ναζιστής, αντίχριστος, νεοδημοκράτης, πασόκος, σταλινικός, τροτσκιστής, νεοταξίτης, σαμαρικός, και άλλα πολλά ων ουκ έστιν αριθμός!
      Για του λόγου το αληθές, πάνε στην αναζήτηση επάνω δεξιά, χτύπα το όνομά μου και θα σου βγάλει με χρονολογική σειρά όλα τα κομμάτια που γράφω εδώ μέσα από το 2008. Εκεί μπορείς να δεις και τα σχόλια.
      Τώρα έρχεσαι και συ να με κατηγορήσεις για εφηβικό ενθουσιασμό, καθυστερημένη ανακάλυψη του ορθολογισμού, κλπ. Κάποιοι μίλησαν και για προτεσταντισμό, και αντικληρικαλισμό!
      Η ουσία είναι ότι όπως γράφεις στην αρχή του σχολίου σου, συμφωνείς εν πολλοίς με το άρθρο.
      Από κει και πέρα, δείξε (και οι υπόλοιποι) κατανόηση σε κάποιον που γράφει ότι γράφει χωρίς να ανήκει σε καμιά γραμμή, σε κανένα κόμμα, σε καμία κοινότητα, και που θέλει να πιστεύει ότι όντας ανεξάρτητος στη σκέψη του μπορεί να έχει άποψη για πολλά θέματα, άσχετα αν κάνει και λάθη.
      Το να βάζουμε ταμπέλες είναι λάθος.
      Όπως λάθος είναι να ταυτιζόμαστε με μια γραμμή, μια ομάδα, μια κοινότητα, ένα δόγμα, κλπ. προκειμένου να καλύψουμε τις όποιες ανεπάρκειες μας μέσα από την ισχύ του μπούγιου.
      Ας είναι καλά το αντινιούζ που μου δίνει αυτή τη δυνατότητα να εκφράζω όποια άποψη μου, και να γίνεται θέμα συζήτησης.
      Από κει και πέρα, και όσον αφορά στην εδώ ανάρτηση, και όποιος θέλει με πιστεύει, θεωρώ τον εαυτό μου πολύ πιο Χριστιανό από πολλούς θεοσεβούμενους (κληρικούς και μη) που έχω γνωρίσει άμεσα ή έμμεσα.
      Χρόνια Πολλά.

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Strange Attractor 26/12/2011 13:46:51

        Ρε Strange, τα δέχομαι όλα αυτά που λες. Δεν βάζω ταμπέλες, ότι έχεις έναν ενθουσιασμό που κάποιες φορές σε παρασύρει αυτό είναι φως φανάρι, και αυτό θα έλεγα χαριτολογώντας ότι είναι η πιο… «Ελκυστική Παραξενιά» σου. Πάρε κι εσύ όμως λίγο στα σοβαρά έστω ελάχιστη από την κριτική που σου κάνουνε άνθρωποι που στο κάτω κάτω γουστάρουν να σε διαβάζουνε.

  66. victoria (true) avatar
    victoria (true) 26/12/2011 12:58:18

    Χρόνια πολλά σε όλους.

    Strange κάνεις ένα βασικό λάθος αν μου επιτρέπεις. Δεν ξέρω τι έκανε και τι δεν έκανε ο Εφραίμ, ξέρω ότι όταν σαν Χριστιανή, ούτε δεξιά, ούτε αριστερά, προφανώς δεν ενθουσιάζομαι να κατηγορείται το ράσο ακριβώς γιατί υπάρχουν και αυτοί που το φοράνε που τιμούν την αποστολή τους.
    Οι οποίοι δεν θα γίνουν, ούτε θέλουν, ποτέ διάσημοι για οποιονδήποτε λόγο!
    Δεν υπερασπιζόμαστε άνθρωπο Εφραίμ. Υπερασπιζόμαστε την ιδότητά του.

    Γιαυτό ενοχλεί η ανάδειξη αυτής της 'αμαρτωλής' πλευράς, μέρες που είναι. Με ενοχλεί η απαξίωση που υποννοείται, που δεν αρμόζει στο σύνολο του ράσου, ούτε βέβαια στην ιστορία του.

    Και με ενοχλεί γιατί προφανώς δεν μπαινόβγαινε στα παλάτια ο Χριστός, αλλά σου ξέφυγαν οι μοναχοί και οι παπάδες που ζουν και επιτελούν έργο με 3 και 60, όπως ξέφυγε και το ουδείς αναμάρτητος, όπως ξέφυγε και το ποιος είναι άξιος να κρίνει. Δεν μπορείς να χρησιμοποιείς τα χριστιανικά επιχειρήματα α λα καρτ. Ειδικά αν δεν πιστεύεις, συγγνώμη...

  67. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/12/2011 13:01:27

    Ο ισραηλινός φίλος τι έχει να πει περί όλων αυτών;...
    Ως γνωστόν η Ρωσία είναι το πραγματικό αντίπαλον δέος... σε γεωπολιτικό επίπεδο...

  68. QQ avatar
    QQ 26/12/2011 15:02:07

    Προφανώς η αγιοσύνη του είναι τόσο μεγάλη που θα κάνει τα πάντα, τα πάντα όμως για να μην μπει φυλακή. Μέσα στο πνεύμα της θρησκείας μας και τις διδαχές των μαρτύρων θα χρησιμοποιήσει ότι νομικό τερτίπι έχει στην διάθεση του.
    Μας δώθηκαν μάτια να βλέπουμε και αυτιά να ακούμε.
    Πουλήστε μας λίγη πίστη ακόμα, είναι πολλά τα λεφτά Εφραίμ.
    Strange Attractor μπράβο για το άρθρο.
    Χρόνια πολλά σε όλους.

    • athos avatar
      athos @ QQ 26/12/2011 17:04:55

      Τι ακριβως σου πουλαει δηλαδη;
      Πες μας συγκεκριμενα, μου πουλησε αυτο και πηρε τοσα.
      Μπορεις;

  69. Θύμιος avatar
    Θύμιος 26/12/2011 20:04:41

    Να πέσει ο Πούτιν, δεν λέω, αλλά όχι να διαλύσουμε γι’αυτό την Ορθοδοξία. Αρκεί να πληρώσει ο Πελέκης.

  70. KA avatar
    KA 26/12/2011 21:55:39

    Kαλά όλα αυτά που γράφεις - και σε πολλά δεν διαφωνώ, αλλά δεν έχουν καμμία σχέση με τις αντιρρήσεις μου παραπάνω. Και οι οποίες αφορουν το παρακάτω κομμάτι του σχολίου σου και μόνο

    "Για το αν είναι ύποπτος τέλεσης νέων αδικημάτων να μου επιτρέψετε να εικάσω το εξής: Εφ όσον η μονή έχει μερικές off-shores, υποθέτω ότι με μερικά τηλεφωνήματα ή με πάτημα λίγων πλήκτρων, θα μπορούσε να μεταφέρει διάφορα ποσά σε διάφορους λογαριασμούς ανά την υφήλιο. Κάτι που θα έπρεπε να προληφθεί. Δεν συμφωνείτε;"

    Αυτό σχολίασα και αυτό εξακολούθώ να θεωρώ κενό νοήματος παντελώς. Τα περί managers κτλ. που γράφεις παραπάνω, δεν απαντούν το γιατί αυτός ΜΟΝΟ και ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θα μπορεί να κάνει κινήσεις επιλήψιμες και η προφυλάκιση θα τον εμποδίσει. Η, γιατί δεν τις έκανε τόσο καιρό και περιμένει να τις κάνει όταν τον προφυλακίσουν. Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω ....

    Τα περί διαφορά του "εικάζω" και του "πιστεύω", καλώς τα επισημαίνεις, απλά σου διαφεύγει πως η λέξη "πιστεύω" έχει διάφορες λεπτές αποχρώσεις στην ερμηνεία της, είναι π.χ. διαφορετικό το "πιστεύω στην ύπαρξη του Θεού", από το καθημερινό "πιστεύω πως το απόγευμα θα βρέξει". Οι αγγλοσάξονες διαχωρίζουν ανάμεσα στο "believe in" και στο "believe that". Επειδή βιάστηκες λίγο (ίσως και λόγω του αγιορείτικου θέματος) να μου καταλογίσεις πως πιστεύω χωρίς να ερευνώ, απλά στο έπισημαίνω πως η χρήση (από μέρους μου) της λέξης πιστεύω δεν είναι αυτή που υπέθεσες. Νομίζω πως τα ελληνικά μου είναι αρκετά καλά, οπότε γενικώς μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα.

    Τέλος, σε πολλά επίσης από αυτά που γράφεις θα μπορούσα να έχω αντιρρήσεις, αλλά δεν με ενδιέφερε αυτό όταν σχολίαζα το σχόλιό σου. Π.χ. έχω ακούσει αρκετές φορές σε ρεπορτάζ (χωρίς να έχω χρόνο να ασχοληθώ περισσότερο) πως δεν έχει τεκμηριωθεί ζημία του δημοσίου. ΕΠι πλέον, όπως έγραψα και στον/στην Strange Attractor, κάτι δεν μου κολλάει.

    "Όμως, σε αυτή την ιστορία, κάτι δεν μου παει καλά. Το να πάνε να αγοράσουν μία βίλα (όπως του φίλου σου) κάποιοι “μοναχοί” για να καλοπερνούν “κοσμικά”, με απωθεί ιδεολογικά και αισθητικά, το καταλαβαίνω όμως ως (προβλέψιμο) σύμπτωμα ανθρώπινης φθοράς. Μπορεί να συμβεί. Το να τα βάλει μία αγιορείτικη μονή με ένα σωρό κόσμο διεκδικώντας γή, να ξεκινήσει μία νομική και οικονομική διαδικασία ανταλλαγών γής εμπλέκοντας σωρεία πολιτικών προσώπων και υψηλόβαθμων δημοσίων υπαλλήλων, απλά για να συγκεντρώσουν χρήμα και εξουσία κάποιοι μοναχοί, δεν μου κολλάει. Με τίποτα. Αν εσένα σου φαίνεται λογικό και πιθανό, καλώς, αλλά εγώ δεν έχω πεισθεί."

  71. rally momkey avatar
    rally momkey 26/12/2011 22:58:30

    τα πρωτα σχολια απο τον φριξο τον ΓΙαννιο και τη ΒΚΣ εβαλαν το θεμα στην πραγματικη διασταση. αντιλογος δεν υπηρξε περα απο το οτι οταν φορας ρασα και εμπλεκεσε με τα κοσμικα πρεπει να εισαι πολυ προσεκτικοτερος. ειναι αφελες να επιχειρει κανεις να ερμηνευσει τι παιζεται γυρω απο την υποθεση Ευφραιμ απο την σκοπια της χριστιανικης ηθικης.

  72. Ignoramus avatar
    Ignoramus 27/12/2011 08:11:56

    η μαστιγα της ελλαδας είναι το υποκριτικο ιερατειο που μαζεβει τα φραγκα του κοσμακη

  73. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 27/12/2011 15:21:16

    Μια μεγάλη,αδίσταχτη συμμορία είναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
    Αλλά του ρωμιοσυνέϊκου στιλ:΄Απληστοι, σεξοπεινάλες, κομπλεξικοί,
    μισεγγράμματοι,ρουφιάνοι,κλειστοφοβικοί,παπατζήδες,
    με μόνιμη τρικυμία εν κρανίω και εν βρακίω..

    Κι επειδή δεν διαθέτουν το ιστορικό ταλέντο μιας Μάφιας,
    με Ομερτά δηλαδή και συγκροτημένη ιεραρχία
    και εσωτερικό κανονισμό,επετηρίδα,μυστική διαβούλευση, και παράδοση,
    καρφώνουν ο ένας τον άλλο με την πρώτη ευκαιρία,
    στέλνουν ο ένας τον άλλο στα δικαστήρια, (πού και πού και στα "ειδικά")
    και ξεκινούν την ημέρα τους
    με τον βρόγχο μιας γραβάτας Αρμάνι στο λαιμό τους,
    (που συχνάκις αντικαθίσταται από άλλο "βρόγχο" όταν κλείνουν οι λογαριασμοί)
    και όλη τους την ημέρα την περνάνε μετρώντας χαζά μηδενικά
    σε τραπεζικούς λογαριασμούς, και ρουφιανεύοντας..

    Μην τους πολυδίνετε σημασία.
    Διαχειριστείτε τους όπως Σας Πρέπει κι όπως "τους" αξίζει:
    Ως αναπνέοντα σκατά. Καθόλου περισσότερο. Ούτε καν ως υλικό χιουμοριστικής κουτσομπολιάς. Κι αυτό πολύ τους είναι.

    Και με την πρώτη ευκαιρία, τιμωρείστε τους.
    Με όποιο τρόπο σας φωτίσει η Ελληνική σας Αξιοπρέπεια.
    Γιατί είναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ προδότες,εγκληματίες και υπάνθρωποι
    και βρωμίζουν τον αέρα μας με την ανάσα τους.

    Δεν έχει καμιά σχέση η Ελληνική Εκκλησία,
    (δηλαδή η Εκκλησία του Δήμου, που την δανείστηκε
    με τεράστια επιτυχία ο Χριστιανισμός)
    με τα διάφορα Ιερατεία.

    Όπως δεν έχει καμιά σχέση η Πολιτεία με την Κυβέρνηση.

    Και το ΄Εθνος με το Κράτος.

    'Οποτε "σχετίστηκαν" αυτά,την ζημιά από την παρά φύσιν επαφή τους
    την εισέπραξε πάντοτε η Εκκλησία μας,η Πολιτεία μας, και το ΄Εθνος μας.

    Δηλαδή,Εμείς.

    Γιατί τα Ιερατεία ,οι Κυβερνήσεις και οι Κρατικοβίωτοι,
    (δεν εννοούνται φυσικά εδώ, οι Συνέλληνες Δημόσιοι Υπάλληλοι,καταστατικώς τουλάχιστον),
    πάντα περνούσαν "μέγκλα" σε βάρος Μας.

    Και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι αυτό το "μέγκλα" που λέει ο Λαός Μας, προέρχεται από το Made in England..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 27/12/2011 18:38:39

      ;;;;;;;

  74. Θύμιος avatar
    Θύμιος 27/12/2011 20:48:55

    Η “προβοκάτσια Σημίτη υπέρ μεσαίωνα” (ΟΑΚΚΕ) -ταυτότητες -, είχε αποτέλεσμα, την εκλογή Φώφης στην Νομαρχία Αττικής, και την ίδρυση του ΛΑΟΣ. Ώστε ο Καραμανλής να κυβερνάει μ’ έναν Τατούλη, και χωρίς την Νομαρχία Αττικής.
    Τώρα με τον Εφραίμ, κάτι τέτοιο παίζετε. Ή να ιδρυθεί νέο κόμμα ή να αβανταριστεί άλλο, ήδη υπάρχον, ή να αλλάξει συμμαχίες το ΠαΣοΚ και να πάει με τον Κουβέλη, και με τον αντικληρισμό, να γλιτώσει τις εκλογές.

  75. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/12/2011 18:11:58

    Άτομο με ροπή στην εγκληματική συμπεριφορά χαρακτηρίζει το βούλευμα των εφετών τον παπούλη Ευφραίμ.
    Κάποιοι λένε ότι θα φιλοξενηθεί στο ίδιο κελλί με τον "στρατηγό" Ντερτιλή.

  76. christof avatar
    christof 29/12/2011 14:40:09

    Τα μοναστηρια ειναι ιδρυματα δημοσιου δικαιου και η ηγεσια του μοναστηριου ειναι υποχρεομενη απο το νομο να υπερασπιζετε τα συμφεροντα της μονης.Σε αντιθετη περιπτωση κατηγορειτε για παραβαση καθηκοντος.-

  77. κωστας avatar
    κωστας 15/01/2012 19:47:18

    Προς ολους τους σχολιαζοντες τον ΕΦΡΑΙΜ .ΠΡΩΤΟΝ δεν ειναι ανδροπρεπες να σχολιαζουμε θεματα που δεν γνωριζουμε .Μερικα απλα ερωτηματα . Απο που ενημερωθηκαμε ;Απο τα μ.μ.ε.ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ αξιοπιστα ; ΓΙΑΤΙ δεν υπαρχει τετοια ενταση στην ενημερωση για ΣΙΕΜΕΝΣ, για ΕΛΒΕΤΙΑ , ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ κλπ .κλπ .κλπ . ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ που αναφερεστε απαξιωτικα για το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ,τους ΜΟΝΑΧΟΥΣ, τις ΒΙΛΕΣ , εχετε επισκεφθει ποτε το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ; ΑΝ δεν πηγατε δεν ειναι σωστο να αναφερεστε με βαση περιγραφες αλλων ,διοτι χωρις να το αντιλαμβανεστε βλεπετε την ΖΩΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ κωστας 15/01/2012 20:06:38

      Και στο φεγγάρι δεν πήγαμε, αλλά μέσες άκρες ξέρουμε τι παίζει κει πάνω.

      • κωστας avatar
        κωστας @ Strange Attractor 16/01/2012 13:17:54

        Αγαπητε ξερολα ,ξερεις οτι σου σερβιρουν, οταν και οπως σου το σερβιρουν .Δεν σχολιαζεις ομως ,προσπερνας ,τους Τσοκατους ,τους Μαντεληδες ,τους ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΛΑΙΟΥΣ ,ΤΟΥΣ ΄΄Λεβεντες'' του χρηματιστηριου , τους λογαριασμους της ΕΛΒΕΤΙΑΣ κλπ . κλπ . ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ γαργαρα φιλε μου Φεγγαροφωτε . ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ; ΟΛΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ Ο ΕΦΡΑΙΜ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ; Εχεις τοσο σκοτισμενο νου, που εισαι ετοιμος να χρεωσεις στον παπουλη και την χρεοκωπια της χωρας.ΚΑΗΜΕΝΕ ,ευχομαι καποια στιγμη, να σου δωθει η ευκαιρια να καταλαβεις την πνευματικη σου ΠΛΑΝΗ .

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ κωστας 16/01/2012 21:08:44

          Είμαι ένα απλό ταγκαλάκι.
          Τι περιμένεις;

  78. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 16/01/2012 22:21:03

    Κώστα, για να καταλάβεις ποιο αρχαίο δαιμόνιο ακριβώς είναι ο SA, να σου παραθέσω τα χωρία που αναφέρονται σε αυτόν από το Βιβλίο του Ενώχ (κεφ.6-7).

    « ἰδούΚαι ἐγένετο ὅταν ἐπληθυνθησαν οἱ υἱοὶ τῶν ἀνθρώπων, καὶ ἐν ἐκείνας ταῖς ἡμέραις ταῖς ἡμέραις ἐγεννήθησαν θυγατέρες ὡραῖαι καὶ καλαί.
    καὶ ἐθεάσαντο αὐτὰς οἱ ἄγγελοι υἱοὶ οὐρανοῦ καὶ ἐπεθύμησαν αὐτάς, καὶ εἴπαν πρὸς ἀλλήλους, Δεῦτε ἐκλεξώμεθα ἑαυτοῖς γυναίκας ἀπὸ τῶν ἀνθρώπων, καὶ γεννήσομεν ἑαυτοῖς τέκνα….
    Καὶ ταῦτα τὰ ὀνόματα τῶν ἀρχόντων αὐτῶν Σεμιαζᾶς, οὗτος ἄρχων αὐτῶν, Ἀραθάκ, Κιμβρᾶ, Σαμψανῆ, Δανεήλ, Ἀρεδρώς, Σεμιήλ, Ἰωαμειήλ, Χωχαριήλ, Ἐζεκιήλ, Βατριήλ, Σαθιήλ, Ἀτριήλ, Ταμιήλ, Βαρακιήλ, Ἀνανθάν, Θωνιήλ, Ῥαμιήλ, Ἀσεάλ, Ῥακειήλ, Τουριήλ...
    ..Καὶ ἔλαβον ἑαυτοῖς γυναίκας ἕκαστος αὐτῶν ἐξελέξαντο ἑαυτοῖς γυναίκας, καὶ ἤρξαντο εἰσπορευεσθαι πρὸς αὐτὰς καὶ μιαινεσθαι ἐν αὐταῖς καὶ ἐδίδαξαν αὐτὰς φαρμακείας καὶ ἐπαοιδας καὶ ῥιζοτομιας, καὶ τάς βοτάνας ἐδήλωσαν αὐταῖς.
    Αἱ δὲ ἐν γαστρὶ λαβοῦσαι ἐτεκοσαν γίγαντας μεγάλους ἐκ πηχῶν τρισχιλίων,
    οἵτινες κατήσθοσαν τοὺς κόπους τῶν ἀνθρώπων, ὡς δὲ οὐκ ἐδυνήθησαν αὐτοῖς οἱ ἄνθρωποι ἐπιχορηγειν,
    οἱ γίγαντες ἐτόλμησαν ἐπ αὐτούς, καὶ κατησθίοσαν τοὺς ἀνθρώπους.
    καὶ ἤρξαντο ἁμαρτάνειν ἐν τοῖς πετεινοῖς καὶ τοῖς θηρίοις καὶ ἑρπετοῖς καὶ τοῖς ἰχθύσιν, καὶ ἀλλήλων τάς σάρκας κατεσθιειν, τὸ αἷμα ἔπινον.
    τότε ἡ γῆ ἐνέτυχεν κατὰ τῶν ἀνόμων».

    Περιττό να αναφέρω ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με την περίπτωση του δαίμονος Σεμιαζά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Τιγράνης 16/01/2012 22:48:37

      ...του δαίμονος Σεμιαζά;
      Υπερβολές!
      Ένα ταγκαλάκι, και τίποτα περισσότερο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.