#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/11/2010 07:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μνημόνιο και Σχέδιο Ανάν



«Κάποιοι στο παρελθόν προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι το αλήστου μνήμης Σχέδιο Ανάν ήταν «μονόδρομος σωτηρίας» για την Κύπρο. Πήραν, τότε, την απάντηση που έπρεπε. Πώς τα έφερε η μοίρα και είναι οι ίδιοι που σπεύδουν σήμερα σε μια «συμμαχία προθύμων» γύρω από την πολιτική του Μνημονίου!»

Θεωρώ από πλευράς πολιτικού συμβολισμού, αλλά και ουσίας, αυτήν την αναφορά, από την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στη Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ν.Δ. , ιδιαίτερα βαρυσήμαντη.

Εξηγούμαι:

Το Σχέδιο Ανάν σχεδιάστηκε από εξωγενείς παράγοντες. Το ίδιο και το Μνημόνιο!


Παρουσιάστηκε ως «μονόδρομος σωτηρίας» για τη μαρτυρική Μεγαλόννησο.  Το ίδιο μας λένε και για το Μνημόνιο!


Οι υποστηρικτές του Σχεδίου  έλεγαν  πώς ήταν η τελευταία  ευκαιρία.  Το ίδιο μας λένε και για το Μνημόνιο!


Οι Κασσάνδρες τότε  έσπευσαν να προεξοφλήσουν ότι τυχόν απόρριψή του Σχεδίου,  θα απομόνωνε την Κύπρο από τον υπόλοιπο κόσμο και προδίκαζαν την …καταστροφή της! Το ίδιο μας λένε και για το Μνημόνιο!


Το Σχέδιο Ανάν στόχευε στη διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας και τον έλεγχό της από  μια  διεθνή επιτροπεία.  Το ίδιο κάνει και το Μνημόνιο με την τροϊκα.


Το Σχέδιο Ανάν σχεδιάστηκε, χωρίς να λαμβάνει υπόψιν του τα συμφέροντα των ελληνοκυπρίων. Και το Μνημόνιο σχεδιάστηκε χωρίς να υπολογίζει τα συμφέροντα του ελληνικού λαού.


Το Σχέδιο Ανάν το υποστήριξε με φανατισμό  ένα συγκεκριμένο σύστημα συμφερόντων. Το ίδιο σύστημα στηρίζει σήμερα και το Μνημόνιο.


Για να πείσουν τον ελληνισμό της Κύπρου να πεί το «ναι», επιχείρησαν να τον τρομοκρατήσουν. Το ίδιο κάνουν και με το Μνημόνιο!

Ευτυχώς,  τότε στην Κύπρο υπήρξαν δύο …αστάθμητοι παράγοντες:

Πρώτον, κυβερνούσε ένας πραγματικά μεγάλος ηγέτης, που στάθηκε όρθιος απέναντι στο χρέος του προς την πατρίδα λέγοντας:  «παρέλαβα Κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο. Δεν θα παραδώσω «Κοινότητα» χωρίς δικαίωμα λόγου διεθνώς και σε αναζήτηση κηδεμόνα.»

Δεύτερον, ένα ώριμος λαός αψήφησε τις απειλές και τους εκβιασμούς γιατί πίστευε στις δυνάμεις του και απέρριψε το  Σχέδιο Ανάν με εκείνο το συντριπτικό 76%!

Επειδή σιγά- σιγά αρχίζουμε να συνηθίζουμε το φόβο και ο φόβος παραλύει κάθε αντίδραση και η έλλειψη αντίδρασης θα φέρει νέα μέτρα, νομίζω ότι το αίτημα για απαλλαγή απ’ το Μνημόνιο της υποτέλειας πρέπει να αποτελέσει ένα εθνικό στοίχημα.

Και το στοίχημα αυτό πρέπει να επιδιώξουν να το κερδίσουν,  όσοι ακόμα πιστεύουν στις δυνάμεις και τις δυνατότητες αυτής της χώρας. Γιατί  ένα είναι βέβαιο: μετά το Μνημόνιο θα είμαστε σε χειρότερη θέση.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 27/11/2010 07:38:27

    Οι σκέψεις σου αποτελόύν συνέπεια των όσων γίνονται και δεν δημοσιοποιούνται. Η τοποθέτηση του Σαμαρά νομίζω ότι έχει βάση στα όσα μάλλον ωρίμασαν για εξελίξεις. Αν λάβω υπόψη και την πληροφορία περί ανακοινώσεων της wikileaks για την Ελλάδα και τον βρόμικο ρόλο της USA θεωρώ την αναφορά επιβεβλημένη για πιθανή αναστολή των εξελίξεων.

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/11/2010 07:38:47

    Κώστα καλημέρα.

    Να συμπληρώσω στην εξαιρετική σου ανάρτηση τα εξής: Υπάρχει και μια άλλη ομοιότητα μεταξύ των δύο Σχεδίων. Ότι βλέποντας ποιος τα υποστηρίζει, καταλαβαίνουμε τι ρόλο βαραει ο καθένας τους. Σίγουρα υπάρχουν και πολλοί παραπλανημένοι, ειδικά σε επίπεδο λαού, όμως σε επίπεδο πολιτικών και σε επίπεδο δημοσιογράφων ΔΕΝ μπορεί να υπάρχουν παραπλανημενοι.

    Αυτο είναι χρήσιμο για να καταλάβει κανείς τι ρόλο έχουν κάτι τύποι σαν τον Καρατζαφέρη. Ενώ, επειδή το παίζουν πατριώτες, τους ήταν αδύνατον να συμφωνήσουν ανοιχτα με το σχέδιο Ανάν, ωστόσο με το Μνημόνιο της υποταγής αποκαλύπτεται ο πραγματικός τους ρόλος.

    • PELIAS avatar
      PELIAS @ Επώνυμος 27/11/2010 12:35:27

      ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ;

      ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

      ΝΑΙ;
      ΟΧΙ;
      Δ.Ξ,/Δ.Α

      ΕΜΠΡΟΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΤΥΠΑΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ . . .

      ΠΕΛΙΑΣ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ PELIAS 27/11/2010 15:44:12

        Pelia,

        Λέγεται, οτι η Κυβέρνηση έχει δεσμευτεί για τη μη διεξαγωγή δημοψηφίσματος.

        • PELIAS avatar
          PELIAS @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 20:29:24

          'Ενατι ποιού δεμεύθηκε φίλε Ροδινέ; Φυσικά όχι έναντι του ελληνικού λαού. Και τότε εμείς τί κάνουμε;

          ΠΕΛΙΑΣ

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ PELIAS 27/11/2010 20:36:18

            Εναντι των δανειστών.

  3. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 27/11/2010 08:23:01

    Μετά τον Παπαδόπουλος στην Κύπρο έγιναν δύο πράγματα που δεν ήταν αστάθμητα:
    1. Στην πλουσιότερη χώρα της ΕΕ βγήκε Σταλινικός πρόεδρος
    2. Το σχέδιο Ανάν επέστρεψε

    Βέβαια εκεί υπάρχει αντίδραση από τον Αρχιεπίσκοπο, την ΕΟΚΑ, τους φοιτητές
    που δεν τους ενδιαφέρουν οι ¨ακροδεξιοί" χαρακτηρισμοί του συστήματος,
    τον τηλεοπτικό σταθμό Sigma και την εφημερίδα Σημερινή

  4. sauraki avatar
    sauraki 27/11/2010 09:05:56

    Συμφωνώ απόλυτα πως αυτό το σημείο της ομιλίας του Προέδρου ήταν το καλύτερο. Το έγραψα και στο αντίστοιχο ποστ. Πρόσθεσε:"τυχαίο? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ". Είναι ένα σημείο που πρέπει να αναδειχθεί από το κόμμα και όλες τις υγιείς δυνάμεις αυτού του τόπου.

  5. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/11/2010 09:18:57

    Καλημέρα Επώνυμε,

    Δεν πιστεύω στη θεωρία των...παραπλανημένων.
    Για τον Καρατζαφέρη πάντα είχα τις αμφιβολίες μου, αλλα για δυο πράγματα ήμουν σχετικά βέβαιος:
    α) ο καιροσκοπισμος του.
    β) η "αγωνία" του να εισπράξει εύσημα σοβαρότητας από το σύστημα για να λογαριάζεται παίκτης.

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/11/2010 09:22:29

    Εχεις δίκιο.
    Ομως τα κομματικά της Κύπρου είναι ένα πολύ σύνθετο παίχνιο.
    Δεύτερον, ακόμα και αυτός ο σταλινιστής πρόεδρος τώρα τελευταία κάνει κάποιες κινήσεις που δείχνουν να αλλάζει γραμμή.

  7. hope avatar
    hope 27/11/2010 09:39:15

    Ο μοναδικός άνθρωπος που χτύπησε τον τότε πρόεδρο της Κύπρου εάν θυμάμαι καλά ήταν ο Μητσοτάκης.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ hope 27/11/2010 09:43:32

      Οχι και ο μοναδικός!
      Ο κ. Παπανδρέου, δημοσίως και πριν ακόμα διατυπώσει τη θέση του ο Τάσσος Παπαδόπουλος εναντίον του Σχεδίου Ανάν, τοποθετηθηκε υπέρ!

  8. danaos avatar
    danaos 27/11/2010 09:40:50

    "Θεωρώ από πλευράς πολιτικού συμβολισμού, αλλά και ουσίας, αυτήν την αναφορά, από την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στη Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ν.Δ. , ιδιαίτερα βαρυσήμαντη." Και βεβαίως Κώστα μου είναι βαρυσήμαντη.Αλλά πού;Στην Κ.Ο. Χεστήκαμε!Στον απλό κόσμο πως περνούν αυτά;Πού είναι το επικοινωνιακό team της Ν.Δ. Δεν μπορούσαν τόσα χρόνια να έχουν ένα τηλεοπτικό κανάλι,μια εφημερίδα;Τελικά όλη τη δουλειά περιμένουν να την κάνει ο Φάκτορας, ο Ροδινός, ο Επώνυμος.....μέσα απ'το διαδίκτυο; Εξαιρετική η ανάρτησή σου!Καλημέρα!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ danaos 27/11/2010 09:47:36

      Καλημέρα Δαναέ!
      Νομίζω οτι πρέπει να αρχίσουν να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης!
      1-0!!!!!

      Θα προτείνω στον Φάκτορα να εισηγηθεί αρμοδίως!
      Σιγά που θα σ' αφήσουμε εκτός....κριτικής!

      • danaos avatar
        danaos @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 09:56:22

        Μα ήδη έχω ξεκινήσει εδώ και πολύν καιρό!Και μάλιστα δια ζώσης! Το αναφέρω σε κείμενο που έστειλα στο Φάκτορα και πιθανό να αναρτηθεί! Και η πρωτιά δεν ήταν τυχαία,έτσι; Α...και η κριτική δεκτή!!!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ danaos 27/11/2010 09:59:58

          Μη μας δίνεις θάρρος!

          • danaos avatar
            danaos @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 10:04:32

            Ελύθερα!Με τα χαράς!Κι από κοντά!Να πούμε τον καημό μας ρε γαμώτο!

    • hope avatar
      hope @ danaos 27/11/2010 09:47:40

      Δεν μπορούσαν τόσα χρόνια να έχουν ένα τηλεοπτικό κανάλι,μια εφημερίδα;
      Κοίτα danae η μεγάλη ευκαιρία της Νέας Δημοκρατίας ήταν το 1989. Αλλά ο Μητσοτάκης ως άνθρωπος του παρασκηνίου προτίμησε τους μελλοντικούς διαπλεκόμενους που φυσικά τον ανέτρεψαν. Δυστυχώς και ο Καραμανλής το 1990 έκλεισε τα μάτια. Μην το ξεχνάμε. Η μοναδική παρέμβαση Καραμανλή ήταν να δημιουργηθεί η ΕΡΤ3 στη θεσσαλονίκη, λόγω Σκοπίων.

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ danaos 27/11/2010 09:47:46

      @danaos
      'Εχεις απόλυτο δίκιο. Ο Σαμαράς δεν έχει καταλάβει ότι δεν έχει ΜΜΕ,
      δεν έχει θεμελιώσει ακόμη σταθερή ιδεολογία, δεν έχει μαζική προσέλευση νέων στο κόμμα. Αν βγει κυβέρνηση δεν έχει μέλλον.
      Η Νέα Τάξη θέλει ξερίζωμα...

      • danaos avatar
        danaos @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 27/11/2010 10:16:03

        Ο Σαμαράς ξέρει αλλά είναι μόνος!Πρέπει επειγόντως να στήσει επικοινωνιακό μηχανισμό να πιάσει τον απλό κόσμο.Με ολιγόλογες ξύλινες ανακοινώσεις δεν γίνεται δουλειά!

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ danaos 27/11/2010 16:02:30

      Είναι αναγκαίες μια-δυο φιλοΝΔ εφημερίδες. Ας είναι και free press. Ας είναι η Απογευματινή π.χ. Να εχουν πηχυαίους τίτλους, συνθηματικούς. Να τις βλέπει ο περαστικός κρεμασμένες στα περίπτερα, να διαβάζει τα πρωτοσέλιδα ο Αυτιάς στην γιαγιά και στον παππού τα πρωινά -εδώ η (νομίζω) Ελεύθερη Ωρα κατάφερε να κάνει τον κόσμο να ασχολείται με τα τσιπάκια στις κάρτες του πολίτη. Να περιέχει εκλαϊκευμένη τη νέα ιδεολογία του κόμματος, τα βασικά σημεία των εμνευσμένων ομιλιών του Προέδρου.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ vardarskian 27/11/2010 16:12:39

        vardarskian.

        Η Ν.Δ. χρειάζεται μια συνολική στρατηγική για τον τύπο.
        Την οποία βεβεαίως, δεν είχε ποτέ γιατί πάντα έκανε το λάθος να βολεύεται με ευκαιριακές συμμαχίες ή λυκοφιλίες.
        Ετσι στα δυσκολα έμενε χωρί στηρίγματα.
        Θα μου πείς ότι από κάπου πρέπει να αρχίσουν.
        Σωστό, αλλά χρειάζεται μια συνολική θεώρηση αυτών των πραγμάτων, διαφορετικά θα γράφουμε και θα λέμε τα ίδια πράγματα.
        Γιατί είναι οξύμωρο να έχουν δικές τους εφημερίδες, ραδιόφωνα και κανάλια όλα τα κόμματα πλην της Ν.Δ.
        Ακόμα και η Μπακογιάννη βγάζει εφημερίδα!

  9. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/11/2010 09:54:44

    Καλημέρα Κώστα.

    "Ουκ εστι των έξω της πόλεως εχθρών κρατήσαι πριν αν τους εν αυτή τη πόλει κολάσητε εχθρούς"

    Δημοσθένης

    Ο εχθρός βρίσκεται εντός των τειχών της πόλεως. Πάντα εκεί βρισκόταν.
    Ο ελληνικός λαός πότε θα βγεί από το μνημονιακό λήθαργο? Πότε?

    Πάντως, με ένα περίεργο τρόπο, όλοι οι ενοχλητικοί "απομακρύνονται". Γιάννος Κρανιδιώτης, Τάσσος Παπαδόπουλος. Ενώ οι πρόθυμοι, οι συνετοί, οι λογικοί, οι συνεργάσιμοι, επιβραβεύονται και είναι πάντοτε "παρόντες". Τους περιμένει όμως στη γωνία η Ιστορία.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/11/2010 10:01:19

      Καλημέρα Γιάννη,
      Από ποιό λόγο το εν λόγω απόσπασμα;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 10:15:42

        ΚΑΤΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ Γ'

        Η ακριβής περικοπή έχει ως εξής:

        "Οὐ μόνον δὲ δεῖ ταῦτα γιγνώσκειν, οὐδὲ τοῖς ἔργοις ἐκεῖνον ἀμύνεσθαι τοῖς τοῦ πολέμου, ἀλλὰ καὶ τῷ λογισμῷ καὶ τῇ διανοίᾳ τοὺς παρ' ὑμῖν ὑπὲρ αὐτοῦ λέγοντας μισῆσαι, ἐνθυμουμένους ὅτι οὐκ ἔνεστι τῶν τῆς πόλεως ἐχθρῶν κρατῆσαι, πρὶν ἂν τοὺς ἐν αὐτῇ τῇ πόλει κολάσηθ' ὑπηρετοῦντας ἐκείνοις"

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/11/2010 10:19:10

          Ο.Κ.
          Ο Δημοσθένης είναι από τις αδυναμίες μου, με εξαίρεση τους Φιλιππικούς του!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 10:24:10

            Kανείς δεν είναι τέλειος! (χα, χα, χα). Πάντως σε αυτόν τον Φιλλιπικό περιγράφει γλαφυρότατα τη δουλεπρέπεια των Αθηναίων έναντι του Φιλλίπου και την εξαγορά των συνειδήσεων.

            Περισσότερα: h--p://www.greek-language.gr/greekLang/ancient_greek/tools/corpora/anthology/content.html?m=1&t=87

  10. Θανάσης avatar
    Θανάσης 27/11/2010 10:12:04

    Πολύ σωστό πως μετά το μνημόνιο (αν υπάρξει ελεύθερο μετά) θα είμαστε σε πολύ χειρότερη θέση. Το χειρότερο από όλα στο μνημόνιο είναι πως μας απαγορεύει να δανειστούμε από αλλού, όπως από την Κίνα ή τη Ρωσία που φαίνεται να προσανατολίζεται προς την ΕΕ ( http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2234.aspx ). Εάν δεν σταματήσουμε να χρεων'ομαστε στο ΔΝΤ, δεν θα υπάρξει μέλλον για τη χώρα. Όπως φαινεται, μόνο ο Σαμαράς (δν λέω για το κόμμα του γενικά) έχει καταλάβει τους τεράστιους κινδύνους που ελοχεύουν.

  11. Spider avatar
    Spider 27/11/2010 10:19:39

    Επιτέλους, όλο λόγια και ιδέες, αλλά από ενέργειες τίποτα! Ο Έλληνας πρέπει να πεινάσει αυτός, ο πατέρας του η μάνα του, τα παιδιά του και μετά θα ... σηκωθεί από τον κυριλέ καναπέ του .... Μέχρι τότε μην χαλάτε τζάμπα μελάνι, ρεύμα, σάλιο, σκέψη!! Όλα είναι ως τότε... μάταια!!!!

  12. hope avatar
    hope 27/11/2010 10:22:34

    Με το σημερινό κατεστημένο στα media δηλ lifestyle περιοδικά,εφημερίδες και κανάλια είναι πολύ δύσκολο να κάνεις κάτι. Έχουν τα πάντα και περνάνε την δική τους πολιτική.
    Αυτά όμως μας είναι γνωστά εδώ και χρόνια. Δείτε για παράδειγμα π.χ ένα βιβλιοπωλείο. Είναι τόση μεγάλη η προπαγάνδα στον νέο κόσμο που έαν πέις κάτι για την αριστερά σε έχουν τσακίσει.
    'Οπως συμβαίνει και στα πανεπιστήμια.΄
    Απλά έχουν την δύναμη να εξουσιάζουν ψυχές. Πρών αριστεροι, υπέρμαχοι της παγκοσμιοποίησης.
    Φτάσαμε σε σημείο να δηλώνεις δεξιός και να σκύβεις το κεφάλι. Είναι κάποιος δεξιός μόνο για τις εκλογές.
    Θα βαρεθούμε να τα λέμε...

    • hope avatar
      hope @ hope 27/11/2010 10:25:07

      Ολόκληρη Νέα Δημοκρατία μετά απο 20 χρόνια αντιπολίτευση πήρε εκπρόσωπο τύπου έναν αριστερο του ιού της Ελευθεροτυπίας!!!!!! ΕΛΕΟΣ

  13. hope avatar
    hope 27/11/2010 10:34:51

    Μην ξεχνάμε ότι ορισμένα στελέχη της Κυβέρνησης Καραμανλη δουλέουν στον Μπόμπολα!!!!!!!!!!!!!!!

  14. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 27/11/2010 10:37:15

    Φίλε Κώστα, φυσικά και θα είμαστε χειρότερα μετά το μνημόνιο. Πού να δείς τί παθαίνει κάποιος μετά απο την χημειοθεραπεία !

    Το θέμα είναι άν την χρειάζεται. Επίσης, άν ο "ασθενής" ήταν και είναι σε θέση να κάνει μόνος του κάποιες επώδυνες θεραπείες - μεταρρυθμίσεις, ή χρειαζόταν να του επιβληθούν με το στανιό. Γιατί πέρασαν χρόνια και χρόνια με τον ασθενή να διαλογίζεται με τον εαυτό του - σε φιλοσοφικό, σε οικονομικό, σε ρεαλιστικό, σε οιδιπόδειο ακόμα επίπεδο - άν θα πάρει φάρμακα, και ο καρκίνος κοντεύει να τον σκοτώσει !

    Την χημειοθεραπεία την χρειαζόμαστε άμεσα, φίλε Κώστα, τέρμα οι συζητήσεις άν θα πέσουν τα μαλλιά ή θα χάσουμε κιλά ή θα κιτρινίσουν τα δόντια μας. Και μόνοι μας απ'ότι φαίνεται, δέν μπορούμε να τη "χτυπήσουμε" (μόνο στην πρέζα δέν είχαμε πρόβλημα). Βρείτε μου εσείς έναν τρόπο να πειστεί αυτός ο λαός οτι το "εφάπαξ ενηλικίωσης τέκνου υπαλλήλου ΟΤΕ" είναι καρκινογόνο, πείτε μου πώς ένα δεξιό κόμμα σάν του Κώστα, μπόρεσε κι έβγαλε αυτές τις τερατώδεις απο κάθε άποψη παροχές για τους τριτέκνους, για να σας πιστέψω οτι υπάρχει ελπίδα.

    Φυσικά, θα ακούσω πάλι οτι ο κύριος με την άσπρη μπλούζα δέν είναι γιατρός αλλά δήμιος, οτι η σύριγγα που κρατάει δέν είναι φάρμακο αλλά χλωριούχο κάλιο, οτι υπάρχουν εναλλακτικές θεραπείες για τον καρκίνο (σάν αυτή που γιάτρεψε την Αμερική το -30), οτι βρέθηκε στον Αμαζ'όνιο ένα μανιτάρι που κάνει θαύματα κ.λ.π.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ τσώφλι πασατέμπου 27/11/2010 10:48:48

      Εν ολίγοις δλδ,τσώφλι μου,για σε είναι αναγκαίο κακό,έτσι;;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ τσώφλι πασατέμπου 27/11/2010 10:51:18

      Και τι βελτιώνει το Μνημόνιο;

      • hope avatar
        hope @ Επώνυμος 27/11/2010 11:05:20

        Απλά θα δώσει δικαιώματα στους λαθρομετανάστες. Θα αλλάξει η κοινωνία. Θα γίνουμε london. Μια εφαρμογή είναι αυτή. Τώρα για τα άλλα τα γνωστά.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Επώνυμος 27/11/2010 11:10:54

        Μα τη θέση των πιστωτών μας φυσικά. Εξασφαλίζει την αποπληρωμή των δανείων τους μέσω της εκποίησης του δημοσίου πλούτου και της αύξησης των φόρων.
        Πως έχουμε πέσει σε αυτή την πατερναλιστική παγίδα να θεωρούμε ότι πρέπει να εκχωρήσουμε την εθνική μας κυριαρχία για να θεμελιώσουμε κράτος δικαίου είναι ακατανόητο. Τι πάει να πει δεν μπορούμε μόνοι μας?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ τσώφλι πασατέμπου 27/11/2010 14:53:24

      Αυτή η θεωρία περί του δήθεν αναγκαίου κακού, είναι οτι χειρότερο μπορεί να μας συμβεί.

    • Misha avatar
      Misha @ τσώφλι πασατέμπου 27/11/2010 15:28:45

      @Tσωφλι

      Ιατρικές παρομοιώσεις έκανε ο Παπαδόπουλος μιλώντας για ασθενή με γύψο κλπ.
      και ο ΓΑΠος μετά από 43 χρόνια.
      Προς ενημέρωση σου και για να μην αυταπατάσαι : η χημειοθεραπεία στις περισσότερες μορφές καρκίνου (εξαιρουμένων των ορμονοεξαρτώμενων όγκων και ορισμένων αιματολογικών νεοπλασιών) επιταχύνει τον θάνατο, προκαλώντας μη αντιστρέψιμες βλάβες στο συκώτι, την καρδιά και τους νεφρούς, και επιδεινώνοντας δραματικά την ποιότητα ζωής των αρρώστων.

      Τώρα μένει να μας διευκρινήσεις τι θεωρείς καρκίνο για την Ελλάδα, τον οποίο δήθεν πολεμά το Μνημόνιο .
      Προσωπικά θεωρώ καρκίνο τον καζνοκαπιταλισμό και τις τράπεζες, που έχουν φάει 90 συν 25 δις σε ενάμιση χρόνο.
      Εσύ;

  15. salmonellas avatar
    salmonellas 27/11/2010 10:43:38

    Εδω ειμαστε και εχουμε μνημη για οσα συνεβησαν με το σχεδιο Αυναν. Εκεινο που πρεπει να φοβαται κανεις ειναι τα διαγραφομενα ψευτικα διλημματα που θα σερβιριστουν την καταλληλη στιγμη του τυπου πχ συνεκμεταλλευση στα πετρελαια Αιγαιου, η καταρρευση της ηδη ετοιμορροπης οικονομιας?

  16. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 27/11/2010 11:46:03

    'Γιατί ένα είναι βέβαιο: μετά το Μνημόνιο θα είμαστε σε χειρότερη θέση'

    Δεν είναι έτσι. Όταν ολοκληρώσει το Μνημόνιο το έργο του (και μας καταστρέψει ολοσχερώς) τότε θα μπορέσουμε να το εκτιμήσουμε σωστά.

  17. Νίκος avatar
    Νίκος 27/11/2010 11:50:42

    Καλημέρα κ. Ροδινέ. Εξαιρετικές οι επισημάνσεις και οι παραλληλισμοί.

    Συμπέρασμα; Ο,τι δήποτε προτείνεται απ' έξω αλλά και απο τους τοπικούς γκαουλάϊτερ υπηρετεί ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ: ΝΑ ΜΑΣ ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΩΣ ΕΘΝΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ (διαίρει και βασίλευε) και να να μας υποτάξει σε ξένα συμφέροντα. Φορείς της είναι οι ανίκανοι και φαύλοι κομματάνθρωποί μας. Τελευταία, ξένος είναι και πρωθυπουργός. Το λέω εδώ και χρόνια...

  18. Νίκος avatar
    Νίκος 27/11/2010 11:54:07

    "Ο Δημοσθένης είναι από τις αδυναμίες μου, με εξαίρεση τους Φιλιππικούς του!"

    Παρομοίως κ. Ροδινέ. Αν και Μακεδόνας, συμπαθώ τον Δημοσθένη γιατί ήταν "πατριώτης" αλλά είναι και μάθημα πως να είναι κανείς σωστός πατριώτης. Ο Δημοσθένης ήταν μεν άδολος αλλά ήταν και αφελής πατριώτης, και απο αυτούς πρέπει να προσέχουμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος 27/11/2010 15:31:04

      Νίκο,

      Ο μέγας ρήτωρ ήταν απλώς στενοκέφαλος κατά μια άλλη ερμηνεία.
      Ομως, ούτως ή άλλως ακόμα και οι Φιλιππικοί του αξίζουν τον σεβασμό μας.
      Κατά τη γνώμη μου, μακράν ο καλύτερος λόγος του είναι ο "Περι Στεφάνου".

  19. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 27/11/2010 11:54:40

    Ολοι μας γνωρίζομε το "Σύστημα Συμφερόντων" που εκμεταλλεύεται και αποκομίζει τον πλούτο από την Ελλάδα μας. Το Σύστημα αυτό πρωτοστάτησε στην αποδοχή του Σχεδίου Ανάν και πρωτοστατεί τώρα στην υλοποίηση και επέκταση του Μνημονίου. Το Σύστημα αύτό αποτελείται από την Κυβέρνηση-Κυβέρνηση του Μνημονίου, τα πουλημένα ΜΜΕ και τη μικρή επιχειρηματική νομενκλατούρα της χώρας μας. Εκπρόσωποι της τελευταίας είναι οι πρωτεργάτες που πρότειναν στην Τρόικα τη μείωση μισθών και στον ιδιωτικό τομέα.
    Κύριοι, ξέρομε με ποιούς έχομε να αντιπαρατεθούμε. Χρειάζεται πίστη, δύναμη, θάρρος και λεβεντιά. Όλοι μαζί στον αγώνα με μπροστάρη τον Ηγέτη της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά.

  20. Aggelos avatar
    Aggelos 27/11/2010 12:05:55

    "Απλά θα δώσει δικαιώματα στους λαθρομετανάστες. Θα αλλάξει η κοινωνία. Θα γίνουμε london. "
    δεν θα προλαβουν,,θα πεσουν πολυ πιο γρηγορα..

  21. Misha avatar
    Misha 27/11/2010 12:18:10

    O παραλληλισμός του κατοχικού Μνημονίου με το αποικιοκρατικό σχέδιο Ανάν, από τον Αντωνη Σαμαρά, είναι ευφυέστατη κίνηση, όπως και η ταύτιση των προθύμων εξυπηρετητών σε αμφότερες τις περιπτώσεις.
    Ομολογώ πως δεν την ανέμενα και με ξάφνιασε ευχάριστα.
    Η Πατρίδα έχει δραματική ανάγκη από έναν Τάσσο και ένα νέο αντιαποικιοκρατικό -αντικατοχικό κίνημα.
    Όποιος βγει μπροστάρης θα γραφτεί με χρυσά γράμματα στις καρδιές των Ελλήνων.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Misha 27/11/2010 14:51:44

      Misha,
      Να περιμένεις και άλλα πράγματα που θα σε ξαφνιάσουν ευχάριστα.

  22. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 27/11/2010 12:50:15

    OI ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ!!!!!.ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ.ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΟΝΟ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ.ΑΠΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.

  23. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/11/2010 14:21:20

    Γράφει ο Γιάννης Φαίλτωρ:

    «Πάντως, με ένα περίεργο τρόπο, όλοι οι ενοχλητικοί “απομακρύνονται”. Γιάννος Κρανιδιώτης, Τάσσος Παπαδόπουλος»

    Πιστεύω ότι η Ελλάδα συνεχίζει και παραμένει κάτω από ένα ιδιότυπο καθεστώς προστασίας. Είμαστε ένα οιονεί ιδιότυπο προτεκτοράτο. Από την αρχή η κύρια δύναμη προστασίας ήταν η Αγγλία, (η Ρωσία και η Γαλλία ρόλο κομπάρσου είχαν και γρήγορα παραμερίστηκαν). Στην Αγγλία απευθύνθηκε ο Μαυροκορδάτος και αυτή ήταν η κύρια δύναμη που κατηύθυνε τα πράγματα στην Ελλάδα από την απελευθέρωση μέχρι και το 1947. Ακόμη και σήμερα η Αγγλία συνεχίζει να έχει λόγο στις Ελληνικές υποθέσεις. Μετά το Καποδίστρια όλοι ήταν υπάλληλοι των Αγγλικών συμφερόντων. Όποιος τολμούσε να διαφοροποιηθεί έστω και κατ’ ελάχιστο, ή θεωρείτο ύποπτος ότι ελεγχόταν από άλλη δύναμη τον εκπαραθύρωναν, είτε παραμερίζοντάς τον, είτε με αποστολή στα αιωνίους μονάς. Καποδίστριας, Όθων, πρίγκιπας Γεώργιος, Κωνσταντίνος Α’, Κονδύλης, Μεταξάς… είναι κάποιοι που διαφοροποιήθηκαν και τους παραμέρισαν….

    Ένα πολύ περίεργο γεγονός που δεν είναι πολύ γνωστό, αφορά την εκτέλεση των εξι. Έχει γραφτεί ότι ένας από τους τελευταίους που συνάντησαν πριν την εκτέλεσή τους, ήταν ο Άγγλος πρεσβευτής.

    Μετά το 1947 η Αγγλική προστασία αντικαταστάθηκε από την Αμερικάνικη, με αίτημα – διακοίνωση προς την Αμερικάνικη κυβέρνηση της ίδιας της Μ. Βρετανίας. Και οι καουμπόηδες ανταποκρίθηκαν με μεγάλη προθυμία και χωρίς να κρατούν τα προσχήματα. Η πορεία τους είναι γνωστή και κατά τη διάρκεια του εμφυλίου και μετά από αυτό. Για να σταθεί μια κυβέρνηση έπρεπε να έχει την αμέριστη υποστήριξη της Αμερικάνικης πρεσβείας και της CIA.

    Τα σχετικά με το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου είναι γνωστά. Κανείς πλέον δεν αμφιβάλει για την ηθική αυτουργία των Αμερικάνων, καθώς και για την υποστήριξη που προσέφεραν για την οργάνωσή την επικράτηση και την παραμονή του στην εξουσία. Άλλωστε και η συγνώμη του Κλίντον είναι η απόδειξη. Πιστεύω ότι ελάχιστοι αμφιβάλουν πλέον ότι ο Παπαδόπουλος ανατράπηκε όταν απαγόρευσε στους Αμερικάνους τη χρήση του Ελληνικού εναέριου χώρου των αεροδρομίων και λιμανιών για την υποστήριξη της Αμερικάνικης βοήθειας προς τους Ισραηλινούς κατά τον πόλεμο του Γιομ Κιπούρ (6-23/10/1973). Ο Παπαδόπουλος ανατράπηκε από μια μαριονέτα της CIA που ανέλαβε για λογαριασμό τους να λύσουν το γόρδιο δεσμό του Κυπριακού. Η υποχρέωση της πολιτικής ελίτ που επανήλθε αχαλίνωτη στην εξουσία, ήταν να κάνει τουμπεκί ψιλοκομμένο. Όφειλαν να είναι πειθήνιοι και υπάκουοι στις επιταγές των ΗΠΑ.

    Οι συνθήκες που η Κύπρος παραδόθηκε στον Αττίλα και αποκαταστάθηκε η Δημοκρατία στην Ελλάδα, παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό. Ο φάκελος της Κύπρου παρά τη παρέλευση 36 ετών από την εισβολή, δεν λέει να ανοίξει, μολονότι οι πρωταγωνιστές έχουν πεθάνει. Ο λόγος που σφραγίστηκε είναι, ότι τα στοιχεία που περιλαμβάνονται μπορούν να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη βλάβη σε κρίσιμα ζητήματα της Ελλάδας.

    Ο Μέγας σοσιαλιστής Α. Παπανδρέου ήρθε στην εξουσία με το σύνθημα έξω οι βάσεις του θανάτου. Οι βάσεις έμειναν, η Ελλάδα παρέμεινε στις Ευρωατλαντικές δομές και το αριστερό κίνημα στην Ελλάδα τέθηκε για πρώτη φορά κάτω από τον πιο ασφυκτικό έλεγχο. Μετά το 1990 και την εξάλειψη του «Σοβιετικού κινδύνου», το σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ φανέρωσε τον αληθινό εαυτό του. Είναι ένα κόμμα απόλυτα αφοσιωμένο στους Αμερικάνους, απόλυτα ελεγχόμενο από τους Αμερικάνους, και θερμός υποστηρικτής των Αμερικάνικων συμφερόντων. Όλες οι μεγάλες αποφάσεις που λήφθηκαν από την Ελλάδα για υποστήριξη των ανά τον κόσμο ενεργειών των Αμερικάνων, λήφθηκαν από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και μάλιστα χωρίς να ανοίξει μύτη. Πρωθυπουργός του ΠΑΣΟΚ ευχαρίστησε τους Αμερικάνους επειδή βοήθησαν να χάσουμε κυριαρχία σε Ελληνικό έδαφος. Ακόμα και στην οικονομία, το ΠΑΣΟΚ εξελίχθηκε στο πιο ακραίο νεοφιλελεύθερο κόμμα και πάλι χωρίς να ανοίξει μύτη. Στα μεγάλα εθνικά ζητήματα οι λύσεις που φαίνεται να δρομολογούνται είναι αυτές που εξυπηρετούν τα Αμερικάνικά συμφέροντα και αυτές που διαχρονικά προωθούσαν οι Αμερικάνοι ( Ελληνοτουρκικά, Κυπριακό, Μακεδονικό, αγωγοί). Τον ανελέητο πόλεμο του δολαρίου εναντίον του ευρώ, ο Παπανδρέου τον άρχισε.

    Οφείλουμε να παραδεχθούμε, ότι μόνο ο Καραμανλής μετά τη μεταπολίτευση επεδίωξε να ακολουθήσει διαφορετική πολιτική και το πλήρωσε. Η μη υποστήριξη στο Αμερικανικής έμπνευσης σχέδιο Ανάν, η προώθηση των αγωγών μεταφοράς των Ρώσικων υδρογονανθράκων και η κάθετη άρνηση του ενάντια στους Αμερικάνους να υποστηρίξει την είσοδο των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, του στοίχισαν την εξουσία.

    Ένας άλλος που τη πλήρωσε (και δεν υπονοώ ότι τον φάγανε) είναι ο μακαριστός Χριστόδουλος. Ο αγώνας του ενάντια στη παγκοσμιοποίηση και η σταθερή στάση του στην υπεράσπιση των Εθνικών ζητημάτων κινητοποίησαν εναντίον του όλη τη δήθεν προοδευτική διανόηση και όχι μόνο, που ποτέ δεν μάθαμε από πιο καζάνι σιτίζετε.

    Όποιος πάει αντίθετα στη προστασία, τον τελειώνουν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αρματιστής 27/11/2010 14:50:42

      Αρματιστή,

      Και οι άλλοι που το καταλαβαίνουν τι κάνουν;
      Περιμένου το μοιραίο...

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 15:44:09

        Kύριε Κώστα

        Για να μη σωπαίνει κάποιος, για να αντιδρά, για να πολεμά θα πρέπει να έχει παιδεία, γνώση, αγάπη για τη πατρίδα και γνώση της της ιστορίας. Πρέπει να ξέρει από που έρχεται ποιες είναι οι καταβολές του, ποιοι είναι οι προγονοί του, και τι οφείελει στην ιστορία του και στα παιδιά του.

        Φοβάμαι ότι πολύ λίγα από τα παραπάνω μπορείς να βρεις σήμερα. Ή τουλάχιστο αυτό που φαίνεται δεν είναι ευχάριστο.

        Θέλω όμως να ελπίζω. Θέλω να πιστεύω σε αυτά που είναι γραμμένα στα "γονίδια" των Ελλήνων. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι συνεχίζουμε να βρισκόμαστε σε αυτό το τόπο, 4.000 χρόνια τώρα.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Αρματιστής 27/11/2010 15:47:56

          Αρματιστή,
          Είχαν ξεκινήσει νωρίτερα το έργο τους, οταν πρώτα φρόντισαν να διαλύσουν την παιδεία.

          Είμαι, όμως, βέβαιος οτι ματαιοπονούν.
          Και η αντίδραση θα έρθει.
          Είναι θέμα χρόνου.

        • occultist avatar
          occultist @ Αρματιστής 27/11/2010 22:13:37

          Φίλε Αρματιστή,
          Το σχέδιο είχε ξεκινήσει από πολύ παλιά. Θυμάσαι ποιός είχε πει ότι ""τους ανυπότακτους Ελληνες πρέπει να τους κτυπήσουμε στην γλώσσα τους, την θρησκεία τους, την κολτούρα τους, στην ιστορία τους,στο βιοτικό επίπεδό τους;;"" Το σχέδιο πήγε πολύ καλά. Τα σημερινά παιδιά χρησιμοποιούν το πολύ 500 λέξεις διανθησμένες με αγγλικές . Η Διαμαντοπούλου, βιαστική μήπως δεν προλάβει, ήθελε να μας κάνει δίγλωσσους πρότείνοντας την Αγγλική ως δευτερη γλώσσα.
          Η ιστορία παραχαράσσεται από Ρεπούσιες μπούρδες και σκοπιανές σαχλαμάρες. Η θρησκεία βάλλεται από 'προοδευτικούς' και Ισλαμολάγνους. Οσο για το βιοτικό επίπεδο είναι γνωστο και μας περιμένουν χειρότερα. Το παιχνίδι είναι στημένο κατά το γνωστο άσμα.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Αρματιστής 28/11/2010 19:25:59

      Να σου δώσω εγώ μια συνέχεια για τα του Κυπριακού:
      Ο Ιωαννίδης, μετρίας, ως φάνηκε, νοημοσύνης, πίστεψε ότι του δινόταν η ευκαιρία να μπεί στην Ιστορία με χρυσά γράμματα και δέχτηκε να ρίξει τον Παπαδόπουλο, για τους λόγους, που λες. Η εβραϊκή ηγεσία των υπουργείων Εξωτερικών των ΗΠΑ, Κίσσιγκερ, Σίσκο και Τάσκα, και Αμύνης (Σλέσσιγκερ) του έριξαν το δόλωμα: Πετρέλαια του Αιγαίου, Φάντομ (όπλο εναέριας υπεροχής, τότε, των ΗΠΑ) και ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα). Ο Ιωανίδης τήρησε την συμφωνία. Και οι Αμερικανοί εξ'ίσου: Τον Ιανουάριο "χτυπήσαμε" τον Πρίνο. Τον Μάρτιο τα πρώτα Φάντομ. Και τον Ιούλιο τον Μακάριο. Η αχλάδα, όμως είχε πίσω την ουρά. Οι Τούρκοι έκαναν απόβαση, ενώ οι Σίσκο και Τάσκα, μέσα από το ΓΕΕΘΑ, επέμεναν να μην απαντήσουμε. Κλπ., κλπ.
      Αυτά συμβαίνουν όταν ένας καραβανάς τα βάζει με έναν Μακιαβέλλι (Κίσσιγκερ). Για την Ιστορία και το πόσο άτυχη ήταν η συγκυρία, που διάλεξε ο Παπαδόπουλος να παραστήσει τον Καντάφι: Οι σύμβουλοι Αμύνης και Εξωτερικών του Προέδρου των ΗΠΑ ήταν επίσης Εβραίοι ( Έρλιχμαν και Χάλντεμαν). Το παιχνίδι ήταν χαμένο από χέρι. Και το χάσαμε.

  24. δρ Νο avatar
    δρ Νο 27/11/2010 14:27:09

    Εξαιρετική ανάρτηση κυριε Ροδινέ. Η μόνη διαφορά μεταξύ του σχεδίου Ανάν και του μνημονίου είναι οτι στους Κυπρίους δώθηκε η δυνατότητα να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους στο σχέδιο Ανάν με ένα δημοψήφισμα. Στην Ελλάδα αυτό έγινε δυστυχώς μόνο μέσα στη βουλή.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ δρ Νο 27/11/2010 14:49:05

      Εδώ, αγαπητέ φίλε, καλλιέργησαν συστηματικά τον πανικό και το φόβο επι ένα εξάμηνο και το κόλπο έπιασε.
      Λυπούμαι, αλλά ως λαός απεδείχθημεν κατώτεροι των περιστάσεων. Δες τι γίνεται σήμερα στην Ιρλανδία.
      Τι έγινε προχθές στην Ισπανία.
      Αν έχεις χρόνο δες και ένα άρθρο στη Wall Street Journal, που αναφέρεται στην επίπτωση που είχε για το μέλλον των αντιδράσεων η δολοφονία των παιδιών στηMarfin.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 15:27:22

        Την Πορτογαλία εννοώ.

  25. Factorx avatar
    Factorx 27/11/2010 15:13:39

    Να επισημάνω και το εξής απόσπασμα από την ομιλία του Ευρωβουλευτή ΝΔ Γ. Κουμουτσάκου στη χθεσινή συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας

    "Όλα δείχνουν ότι κυοφορούνται σοβαρές εξελίξεις στα εθνικά θέματα. Αλλά ουδείς γνωρίζει τι συζητείται. Ποιες ακριβώς δεσμεύσεις λαμβάνονται πίσω από ερμητικά κλειστές πόρτες για θέματα που αφορούν στον σκληρό πυρήνα της υπόστασης ενός κράτους δηλαδή την κυριαρχία, τα κυριαρχικά δικαιώματα ή ακόμα και την εδαφική του ακεραιότητα, βλέπε «γκρίζες ζώνες. Μετά λόγου γνώσεως, εκτιμώ ότι ο Ιούνιος θα είναι εξαιρετικά κρίσιμος μήνας. Η κυβέρνηση οφείλει να ενημερώσει άμεσα και πλήρως τα κόμματα και τον ελληνικό λαό για το «που το πάει» στο Αιγαίο και στο Καστελόριζο. «Μνημόνιο» στην εξωτερική πολιτική της χώρας δεν νοείται."

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Factorx 27/11/2010 15:23:19

      Και κατά ένα περίεργο τρόπο σιωπούν

  26. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/11/2010 15:17:02

    Αγαπητέ Κώστα,
    Έγραφα στιθς 22-9-2010 στο antinews, στο άρθρο μου μετά τη ΔΕΘ "Ο Σαμαράς στον Αμαζόνιο":
    "Αδέρφια, θα το κάνω λιανά. Το Μνημόνιο μου θυμίζει το Σχέδιο Ανάν. Οι ίδιοι λεχρίτες που κινδυνολογούσαν τότε, οι ίδιες πολιτικοδημοσιογραφικές κατίνες που συκοφαντούσαν τον Τάσσο Παπαδόπουλο, τώρα συγκροτούν την Πέμπτη Φάλαγγα της Μαύρης Κομπανίας του Μνημονίου.

    Όλοι εκείνοι οι καλολαδωμένοι αρουραίοι των ποικιλώνυμων Πρεσβειών και συμφερόντων εκβίαζαν Λαό και ηγεσία ότι, αν δεν ψηφιστεί το Σχέδιο θα χαθούμε, θ’ απομονωθούμε, θα καταστραφούμε, την βάψαμε εν γένει. Παντελονιάσανε τα φράγκα των άδολων οργανώσεων αλλά το έργο δεν παρεδόθη. Ο Λαός στοιχήθηκε πίσω από τον Ηγέτη του και με ποσοστό που πλησίασε επικίνδυνα το 80% τους έμπηξε την ψήφο του στο μάτι και είπε ένα ξεγυρισμένο ΟΧΙ. Και ούτε χαθήκαμε, ούτε απομονωθήκαμε. Όλη η μαύρη προπαγάνδα απεδείχθη πορδές στον άνεμο.

    Για κανένα χρόνο λουφάξανε παραζαλισμένοι. Είχαν θυμώσει και τ’ αφεντικά, που ξεπαραδιαστήκανε και δεν είδαν χαΐρι από τους ανεπρόκοπους. Ύστερα ξετσούμισαν πάλι σιγά – σιγά και στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ποιος την έχασε την τσίπα για να τη βρουν;

    Οι ίδιοι είναι και τώρα. Οι ίδιοι που θα τους βρείτε πάντα στοιχημένους πίσω απ’ όλες τις βρωμοδουλειές. Όταν τα αεροπλάνα φεύγανε από το Αβιάνο Μεγάλη Παρασκευή για να ρίξουν βόμβες σε γυναικόπαιδα στη Σερβία και βλέπαμε τα’ αμερικανάκια να γράφουν επάνω στις βόμβες ειρωνικά «Happy Easter», αυτά τα καλόπαιδα περιδιάβαιναν τα κανάλια υπέρ των βομβαρδισμών. Όταν οι ναρκέμποροι και νταβαντζήδες του Θάτσι χρειάζονταν στήριξη, τα ίδια καλόπαιδα αρθρογραφούσαν υπέρ των κοσσοβάρων συμμοριτών. Οι ίδιοι που πάντοτε δικαιολογούν τον Αττίλα στην Κύπρο, αναγνωρίζουν δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο και υποστηρίζουν το «δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού» των «Τούρκων» της Δυτικής Θράκης ή τα δικαιώματα των Τσάμηδων απογόνων των συνεργατών των γερμανοϊταλών φασιστών. Οι ίδιοι που επιτίθενται σήμερα στον Αντώνη Σαμαρά είναι οι πλέον ένθερμοι υποστηρικτές του Γκρούεφσκι και του VMRO, των επιγόνων του Ιβάν Μιχαήλοφ, φίλου του Χίμλερ και του Άντε Πάβελιτς, ιδρυτή της αιμοσταγούς Ουστάσα, των κροατών ναζί, που ακόμη και τα SS, που υπηρέτησαν πιστά οι Σκοπιανοί με τρία εθελοντικά τάγματα, τους θεωρούσαν …βάρβαρους!

    Διαβάστε ποιοι επιτίθενται στον Αντώνη Σαμαρά από χθες κι ανατρέξτε στο διαδίκτυο για τον βίο και την πολιτεία τους. Πάντοτε υπέρ των πάντων πλην των Ελλήνων. Όποια βρώμικη ξένη φούντα υπάρχει, την κρέμασαν στο ψωριασμένο σπαθάκι τους για τα σαράντα αργύρια. Φραγκάτοι «αριστεροί», υπηρέτες των Δυνατών. Πριν υπέρ του Σχεδίου Ανάν, τώρα υπέρ του Μνημονίου και κατά του Αντώνη και της καινούργιας Νέας Δημοκρατίας.

    Προσπαθούν να του κόψουν το δρόμο. Μάταια. Απλώς τα κρωξίματα τους αποτελούν εγγύηση ότι πορεύεται στη σωστή κατεύθυνση. Φαντάζεστε να τον επαινούσαν;".

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/11/2010 21:28:31

      ΕΥΓΕ!! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΜΠΑΡΟΥΤΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 27/11/2010 15:22:11

    Ανοιξε το μάτι μου πάνω που φλιπάριζα με την ανάρτηση αυτή. Γιατί δε βγαίνει ο Σαμαράς, ή κάποιος άλλος μεγάλος φορέας να διαβεβαιώσει τον ελληνικό λαό και τους "συμμάχους" ότι δεν θα περάσει η διάλυση του ελληνικού κράτους ? Να ακουστούμε ως φωνή λαού και ξεχωριστού έθνους βρε αδερφέ μετά από τόσα χρόνια χατζηαβάτικης σιωπής...

    • Misha avatar
      Misha @ http://neotera.wordpress.com 27/11/2010 17:02:33

      Η βρυξελλιώτικη ποντικομαμή Βαν Ρομπούι είπε πως είναι φανατισμός να μιλάμε για εθνη-κράτη τον 21ο αιωνα

  28. ΚΩΣΤΑς Β. avatar
    ΚΩΣΤΑς Β. 27/11/2010 16:40:58

    Η Ελληνική τρόικα (Παπανδρέου-Μπακογιάννη-Καρατζαφέρης) και οι φίλοι τους τηλετρομοκράτες,μαζί με το ΔΝΤ (χρηματιστές-τραπεζίτες-πολιτικοί τζογαδόροι) σήμερα αποφάσισαν την παράδοση της χώρας ,σε ξένες δυνάμεις. Μέ ένα "σχέδιο τιμωρίας" προς τον ελληνικό λαό,κι αφού τον τρομοκράτησαν επί 7 μήνες ,είπαν στους εταίρους μας ότι εμείς ,δεν θέλουμε στήριξη απο εσάς,αλλά απο τους αμερικανούς.Οι τελευταίοι έχασαν πολύ χρόνο ,καθυστέρησαν, έφαγαν και μερικές ψιλές(σχεδιο ΑΝΑΝ,σκόπια,λιμάνι ,κινέζοι,αγωγός)τα τελευταία χρόνια ,αλλά ανασυγκροτήθηκαν και έκαναν δυνατό μπάσιμο και πήραν την Ρελάνς .Με πρώτο παίκτη ,τον Παπανδρέου, με αναπληρωματικό την Μπακογιάννη (ευτυχώς ο κόσμος τη Ν.Δ θελημένα ή άθελα του χάλασε για λίγο τον κρίκο) και με χρυσή εφεδρεία ,τον "καλοπληρωμένο" Καρατζαφέρη έπαιξε ,όσο έπρεπε για να "χάσει" το στημένο παιχνίδι κάνοντας πειράματα στα συστήματα όπου οι μικρότερες "ομάδες" δεν τα κατάφεραν.(ουγγαρία ,λιθουανία,ρουμανία,βοσνία κ.ά) Είναι επιτακτική ανάγκη να πετύχει το σύστημα ,φωνάζει ο "σοσιαλιστής" Όλι Ρέν. Μαζέψτε τους εξαγριωμένους οπαδούς ,οι οποίοι έχουν "ένστικτο" ,ομολογεί. Αλίμονο εάν η μπάλα πάει και σε άλλα γήπεδα!!!! Βροντοφωνάζει .Είναι "επικίνδυνο" το αριστερό εξτρέμ ,προσέξτε.Ο μέσα αριστερά είναι ταλέντο μαρκάρετε τον. Το δεξί χάφ όμως ,ως κρυφός απείθαρχος ,και ανεξέλεκτος παίκτης ,άρχισε να δημιουργεί τα πρώτα ρήγματα. ΑΡΧΙΖΕΙ να ΠΕΦΤΕΙ η τιμή του πονταρίσματος, γιατί απλούστατα στην Ελλάδα, σε πολλά παιγνίδια, μπουκάρουν οι οπαδοί και τα διακόπτουν.(σχόλιο στις 5/5/2010 -gatzoliblogspot.com)

  29. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 27/11/2010 16:52:07

    Τα είπαν πολλοί πιο πριν, και το Ανάν και το μνημόνιο βασικό κοινό σημείο έχουν την παράδοση εθνικής κυριαρχίας στους "διεθνείς εντολοδότες". Και νά 'ταν μόνο αυτά; Για θυμηθείτε το βιβλίο της Ρεπούση. Τι έκανε η ακαδημαϊκή αυτή μετριότητα; Ουσιαστικά ένα copy-paste (και με λίγο πασπαλιψατέρ) από την τετράτομη "Ιστορία" του CDRSEE (του κυρίου Σόρος βεβαίως βεβαίως). Δηλαδή όχι μόνο η εθνική κυριαρχία, αλλά ακόμα και η ιστορία που μαθαίνουν τα παιδιά μας να καθορίζεται από τους "διεθνείς εντολοδότες". Και ποιοί υποστήριζαν τη Ρεπούση; Μα οι ίδιοι φυσικά που βγαίνουν στα κανάλια και υποστηρίζουν το μνημόνιο. Οι ίδιοι που υποστήριζαν και το σχέδιο Ανάν. Και η ιστορία αυτή πάει ακόμα πιο πίσω, κάπου το ανέφερε ο Ροδινός νωρίτερα, και έχει να κάνει με πάρα πολλά από αυτά που βιώνει η δύστυχη ελληνική παιδεία.

    Κοινός τόπος όλων αυτών των φαινομενικά άσχετων μεταξύ τους ζητημάτων είναι η γενικευμένη αποδόμηση. Αποδόμηση της εθνικής εξουσίας, αποδόμηση της οικονομίας, αποδόμηση της κυριαρχίας, αποδόμηση της παιδείας. Με λίγα λόγια αποδόμηση της Ελλάδας και τσάκισμα του ηθικού του Έλληνα. Και ποιοί βγαίνουν μπροστά σε κάθε τέτοιο σκηνικό και προπαγανδίζουν αυτά που επιτάσσουν οι εντολοδότες; Οι ίδιοι και οι ίδιοι. Ένα ετερόκλητο (αλλά στο βάθος συμπαγέστατο) συνονθύλευμα από πολιτικούς, δημοσιογράφους, "αναλυτές", πανεπιστημιακούς και λοιπά γιουσουφάκια που εκτρέφονται στα διάφορα νεοφιλελεύθερα κογκλάβια και συναντώνται αρμονικά με τα (υποτιθέμενα αντίπαλα) συνασπιστήρια και εκσυγχρονιστήρια της άλλης (υποτίθεται) όχθης.

    Άσχετο εγκυκλοπαιδικό: επί τουρκοκρατίας, 'τσογλάνια' ονόμαζαν οι Έλληνες τα παιδιά που βοηθούσαν ή που έκαναν τα θελήματα των Τούρκων.

    Και ένα υστερόγραφο (που μου ήρθε τώρα): Μήπως θυμάται κανείς το σκηνικό που είχε γίνει στις αρχές του '90, αμέσως μετά το τεράστιο συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη για το όνομα Μακεδονία, με το άρθρο του Μίχα στην εφημερίδα (ή περιοδικό) της ΟΝΝΕΔ επί προεδρίας Κ. Χατζηδάκη;

    • Misha avatar
      Misha @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 27/11/2010 17:04:53

      Η σημαια με τα αστεράκια έδειχνε το μέλλον εδώ και δεκαετίες...

  30. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/11/2010 17:13:03

    ¨Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον,
    στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε..."

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 17:39:03

      Και για να φτιάξουν το μέλλον που θέλουν, πρέπει πρώτα να αποδομήσουν τελείως το παρελθόν και διακόψουν βίαια κάθε συνέχεια.

      • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
        I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 27/11/2010 17:40:32

        έφαγα το "να" από το διακόψουν.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 27/11/2010 17:40:40

        Προσπαθούν με κάθε τρόπο..

        • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
          I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 18:20:25

          Εντωμεταξύ μου κόλλησες το τραγούδι και το μουρμουράω συνέχεια τόση ώρα.

  31. bgtrotel avatar
    bgtrotel 27/11/2010 19:02:59

    Το 50% του 35% που ψήφισαν εκφράζεται σε 17% του εκλογικού σώματος. Συνεπώς Οι Έλληνες που θα μπορούσαν να ανεχθούν το μνημόνιο δεν ξεπερνούν το 17% . Όποιος κάνει πως δεν κατάλαβε τους αριθμούς θα πρέπει να πιστεύει σε άλλες λογικές ή να μας θεωρεί βλαμμένους.
    Και για τους προπαγανδιστές που θέλουν να το βλέπουν ανάποδα , σύμφωνα με τις στροσκάνιες λογικές, η μη απόδοση ψήφου δεν σημαίνει θετική ψήφος αλλά άρνηση , άλλως, άντε στο καλό.-

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ bgtrotel 27/11/2010 20:26:00

      Δίκιο έχεις, αλλά στις δημοκρατίες προσμετράται η ψήφος των συμμετεχόντων.

      • bgtrotel avatar
        bgtrotel @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 22:57:05

        Θεωρώ ότι στις Δημοκρατίες η εγκυρότητα μιας απόφασης βασίζεται στην απαρτία, δηλαδή στο 50% + 1, άλλως, στο “περισσότερo κατά κάτι του μισού”. Πόσο έγκυρη μπορεί να θεωρείται μια απόφαση και μάλιστα "ετυμηγορία" που βασίζεται στο ένα τρίτο αυτών που έχουν δικαίωμα ψήφου, πόσο μάλλον όταν η αποχή αυτή προβλήθηκε ως θέση (άρνηση) του εκλογικού σώματος απο τα ΜΜΕ, για να ανασκευασθεί στη συνέχεια, μετα τις εκλογές, ως απόφαση θετικής ψήφου( έστω ανοχής) .

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ bgtrotel 28/11/2010 09:47:35

          Θεωρητικά το επιχείρημά σου είναι ορθό, αλλά κανένας δεν εμπόδισε το λαό να πάει στις εκλογές και να εκφραστεί όπως επιθυμούσε.
          Ας μη διαμαρτυρόμαστε επομένως για το αποτέλεσμα, ούτε κυρίως για το γεγονός ότι δόθηκε σε κάποιους η ευκαιρία να το ερμηνεύσουν κατά το δοκούν ή καλύτερα να το παρερμηνεύσουν όπως τους συνέφερε.

          • bgtrotel avatar
            bgtrotel @ Κώστας Ροδινός 28/11/2010 15:04:29

            Θέλω να πιστεύω ότι δεν το θεωρείς αυτό ως έκφραση Δημοκρατίας

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 28/11/2010 15:36:28

            Τα πράγματα δεν αλλάζουν με την αποχή και την αδιαφορία.

            Ο ελληνικός λαός είχε μια ευκαιρία στις περιφερειακές εκλογές να στείλει ένα εκκωφαντικό μήνυμα διαμαρτυρίας καταψηφίζοντας τους κυβερνητικούς υποψηφίους.

            Για να παίρνανε το μήνυμα και οι εκτός Ελλάδος.

            Λυπούμαι, αλλά βουλιάξαμε στα ρηχά.

  32. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/11/2010 20:24:57

    το τραγούδι κάνει καλό!

  33. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 27/11/2010 21:27:18

    κ. Ροδινέ παρακαλώ ενημερώστε με ,ο Σαμαράς είναι κατά του Μνημονίου η εφόσον επεβλήθη, όταν αναλάβει εξουσία θα σεβαστεί τους όρους του αλάζοντας μόνο οικονομική πολιτική;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αντάμ Παπαντάμ 27/11/2010 21:33:09

      Αντάμ,

      Δεν είμαι εκπρόσωπος του κ. Σαμαρά για να σας απαντώ για λογαριασμό του.

      • Αντάμ Παπαντάμ avatar
        Αντάμ Παπαντάμ @ Κώστας Ροδινός 27/11/2010 23:50:58

        Πράγματι κ.Ροδινέ δεν προκύπτει από πουθενά ότι είστε εκπρόσωπος του Σαμαρα ,κατά την αποψή μου είστε κάτι σπουδαιότερο , διαμορφωτής της λαικής δεξιάς .

  34. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 27/11/2010 21:56:05

    Αγαπητέ μου Κώστα Ροδινέ,
    Το ξήλωμα της εθνικής συνείδησης των ελλήνων, έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια! Δεν ήθελαν ενημερωμένους πολίτες γιατί δεν ήθελαν αφυπνισμένους πολίτες.
    Και το έκαναν μέσα από την Παιδεία σταδιακά, κτυπώντας τη γλώσσα και την ιστορία. Κι αν δεν υπήρχαν εκείνες οι φωνές που αντιστάθηκαν, γιατί δεν άντεξαν το βαθμό της παραχάραξης της ιστορίας του Μικρασιατικού Ελληνισμού, το πόνημα της νέας τάξης που συνέγραψε η Ρεπούση και η γνωστή παρέας της, σήμερα θα διδασκόταν στα σχολειά μας.
    Ας δούμε τί απαντούν οι νέοι στο δρόμο, για τις ιστορικές επετείους και τότε θα καταλάβουμε το πώς μεθόδευσαν οι εντολοδόχοι, το ξεπούλημα του τόπου μας.
    Είναι επόμενο λοιπόν οι μνημονιακοί και οι υπερασπιστές του σχεδίου Ανάν, να είναι τα ίδια και τα αυτά πρόσωπα και να κάθονται στην ίδια πλευρά. Είναι οι γνωστοί εφιάλτες της Πατρίδας μας! Ποτέ δεν μας έλειψαν, γιατί είχαν και έχουν ισχυρούς προστάτες, εκτός των συνόρων μας!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αφροδίτη 28/11/2010 09:41:44

      Αγαπητή Αφροδίτη,
      Εγραψα κάτι παρόμοιο, σ' ένα σχόλιο πιο πάνω.
      Εννοείται οτι συμφωνών μ' αυτά που γράφεις.

      • danaos avatar
        danaos @ Κώστας Ροδινός 28/11/2010 09:57:53

        Καλημέρα Αφροδίτη!Και λίγα γράφεις.Ετοιμάσου να κάνουμε ανάρτηση μια ιστορική αναδρομή στα της παιδείας από μέσα όπως τη ζούμε εμείς!

        • Αφροδίτη avatar
          Αφροδίτη @ danaos 28/11/2010 15:21:40

          Φίλε Δαναέ,
          δηλώνω έτοιμη για την εξαιρετική πρότασή σου! Το χρωστάμε στα παιδιά μας.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Κώστας Ροδινός 28/11/2010 15:18:30

        Φίλε μου σε διαβάζω προσεκτικά και εκτιμώ πολύ τον αγώνα που δίνεις. Συνέχισε να γράφεις, γιατί το διαδίκτυο είναι η μοναδική ελεύθερη επικοινωνία και πληροφόρηση. Η ζώνη των 8.00 κάθε βράδυ παραπληροφορεί, εξαπατά και κινδυνολογεί ασύστολα. Ας είναι τούτος εδώ ο χώρος, το δικό μας κρυφό σχολειό!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Αφροδίτη 28/11/2010 15:29:33

          Aφροδίτη και Δαναέ,
          Θα αναμένουμε με ενδιαφέρον!

  35. Kostas D avatar
    Kostas D 27/11/2010 22:33:56

    Γράφω αυτό που είπα και σε άλλη ανάρτηση,

    "ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ??????????
    Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΠΑΣΟΚ/ΤΡΟΙΚΑΣ..!!
    ΠΕΤΑΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΤΩΡΑ!!!!
    1). Η ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ( ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΟΒΙΣΟΥΝ, ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ “ΦΡΟΝΙΜΟΙ”,
    ΟΠΩΣ ΦΟΒΙΖΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΑΛΙ)
    Η
    2) ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ , ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ!! (Από αυριο κιόλας!!!!!) ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ 157 + ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΕΞΩ!! ΠΡΙΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ…..(ΘΡΑΚΗ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΚΥΠΡΟ,) "

    Μην περιμένουμε να χαθεί ενα από αυτά, κι έπειτα να κινητοποιηθούμε θα είναι αργά.
    Σκοπός ειναι ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ!! και μετά εκ των υστερων να καθόμαστε να...."αναλυουμε τι έφταιξε"..... και να κλαιγόμαστε....
    ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ!!
    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ!!!!
    κάθε μερα που περνάει η κατάσταση στη χώρα είναι όλο και πιο επικίνδυνη
    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!

  36. τ.γ.θ avatar
    τ.γ.θ 28/11/2010 09:03:36

    Ρωτάς PELIAS
    ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ; ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
    Να θυμίσω ότι στο δημοψήφισμα λόγο έχει ο λαός ;.
    Εκεί είναι το πρόβλημά τους
    Δεν θέλουν να ακουστεί ο λαός και δεν τολμούν, φοβούνται , τρέμουν την φωνή του λαού.. αλλά ''... όποιος φοβάται φωνή ν ακουει απ τον λαό, σ ερημο τόπο ζει και βασιλεύει...΄'
    Και θ αρθει κι αυτών η ώρα..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ τ.γ.θ 28/11/2010 09:43:57

      λυπούμαι, αλλά δεν έχω πειστεί ακομα οτι ο λαός έχει καταλάβει τι έχει συμφωνηθεί και κυρίως τι μας περιμένει.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Κώστας Ροδινός 28/11/2010 15:31:11

        Και από ποιούς να καταλάβει τα συμφωνηθέντα; Από τους αργυρώνητους παπαγάλους των ειδήσεων;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Αφροδίτη 28/11/2010 15:38:43

          Αφροδίτη,

          Οποιος θέλει να μάθει ψάχνει και βρίσκει.
          Προφανώς και δεν περιμένω τίποτα από τα κανάλια.
          Αυτά εκλιπαρούν την κυβέρνηση για λίγη κρατική διαφήμιση για να σωθούν.
          Είναι δυνατόν να στραφούν εναντίον της;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.