#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/05/2010 20:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια ψύχραιμη και γι αυτό θλιβερή αποτίμηση της επίσκεψης Ερντογάν



Δύο σκηνές περιγράφουν με τον καλύτερο τρόπο το πραγματικό περιεχόμενο και την «ουσία»  της επίσκεψης Ερντογάν:

Αυτό που είπε η σύζυγος του Τούρκου Πρωθυπουργού, η Εμινέ, όταν βγήκε για ψώνια και την πολιόρκησαν οι δημοσιογράφοι: «Αφήστε μας επιτέλους να βοηθήσουμε την ελληνική οικονομία».

Και η …παρατήρηση που έκανε ο ίδιος ο Ερντογάν στους ‘Έλληνες διευθυντές εφημερίδων να μην είναι …ραντάρ του ελληνικού Πενταγώνου και γράφουν …αηδίες για τις  τουρκικές παραβιάσεις στο Αιγαίο

Στις δύο αυτές σκηνές περικλείεται όλη η επικοινωνιακή στόχευση της επίσκεψης.  Από τη θέση του ισχυρού ο Ερντογάν ήρθε στην αδύναμη Ελλάδα του ανίσχυρου Παπανδρέου για να υπαγορεύσει όλη την ατζέντα της Άγκυρας και να πει στην διεθνή κοινή γνώμη ότι οι Τούρκοι βοηθάνε την Ελλάδα.

Πέρασε έτσι χωρίς καμία αντίδραση από την ελληνική κυβέρνηση όλη η πολιτική Νταβούτογλου περί «μηδενικών προβλημάτων» με τους γείτονες της Τουρκίας. Τι θα μας λένε άραγε στο μέλλον οι αξιωματούχοι του ΝΑΤΟ όταν θα κάνουμε διαβήματα για τις παραβιάσεις ή θα καταγγέλλουμε την επιθετικότητα της Τουρκίας; «Μα τις μας λέτε ρε παιδιά; Εσείς είστε κολλητοί με του Τούρκους. Το είπε και ο Μίκης που βγήκε μάλιστα φωτογραφία με τον Τζωρτζ και τον Ταγίπ».

Σκεφτείτε μόνο τι θα γινόταν στην Άγκυρα αν ο Ερντογάν έβγαινε και έλεγε ότι η Ελλάδα φοβάται μην καταλάβουν οι Τούρκοι κάποιο νησί – θα είχε την τύχη του Μεντερές. Στην Ελλάδα όμως όταν ο Παπανδρέου αποδέχτηκε τον παραλογισμό των Τούρκων και δικαιολόγησε την τουρκική επιθετικότητα λέγοντας ότι και οι γείτονες φοβούνται μην τους επιτεθεί η ….Ελλάδα, δεν μίλησε κανείς – ούτε καν οι δημοσιογράφοι που διαμαρτυρήθηκαν μόνο όταν ο Ερντογάν έθιξε τους ίδιους.

Επί της ουσίας: Η δήλωση του κ. Παπανδρέου περί των «τουρκικών φόβων» είναι ΟΛΕΘΡΙΑ. Αποτελεί το ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ για την ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΧΩΝ. Απλά και καθαρά.

Το ίδιο ΟΛΕΘΡΙΑ είναι και η δήλωση του Πάγκαλου που χρησιμοποίησε τον όρο «εδαφική λεπτομέρεια» , αποδεχόμενος έτσι τους ισχυρισμούς των Τούρκων που υποστηρίζου ότι τα ελληνικά νησιά αποτελούν τάχα συνέχεια της υφαλοκρηπίδας της Ανατολίας μια ιδιαιτερότητα δηλαδή της Φύσης!!!

Οι δηλώσεις και του Πρωθυπουργού και του αντιπροέδρου της κυβέρνησης του βρίσκονται σε ευθεία γραμμή με την Συμφωνία της Μαδρίτης στην η οποία αναγνωρίζει για πρώτη φορά ζωτικά συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο.

Ο Ερντογάν έπαιξε μόνος του στο γήπεδο, με έναν Έλληνα Πρωθυπουργό τυρβάζοντα περί άλλων και περί του … Λούλα. Και ήταν τελικά η υπερφίαλα ηγεμονική συμπεριφορά του Τούρκου πρωθυπουργού που τους συνέφερε όλους στην πραγματικότητα.

Άκουσαν λοιπόν, μην πιστεύοντας στα μάτια τους, τον πρωθυπουργό της εχθρικής Τουρκίας να υποδεικνύει στα ελληνικά πολιτικά κόμματα να στηρίξουν την κυβέρνηση του φίλου του, του Γιώργου και στους Έλληνες εργαζόμενους να κάνουν υπομονή για τα μέτρα.

Το κλίμα ήταν τραγικό, απαράδεκτο. Και ιδού μερικά παραδείγματα για να δείτε την κατάσταση που δημιουργείται.

Πρώτον: Πως θα πάνε αύριο, ή μεθαύριο οι ‘Έλληνες πιλότοι για να κάνουν αναχαιτίσεις όταν άκουσαν τον πρωθυπουργό της Τουρκίας να τα λέει αυτά και τον Έλληνα πρωθυπουργό να μιλά για τον …Λούλα;  Και τι θα γίνει αν αφοπλιστούν τα αεροπλάνα και μπει στον εναέριο χώρο μας ένα αεροπλάνο με τρομοκράτες για να πέσει στην Αθήνα; Θα σηκωθούν στον αέρα θα πάνε να δούνε αν είναι φίλιο ή εχθρικό και θα ξαναγυρίσουν για να «γεμίσουν»; Ο αφοπλισμός σημαίνει μείωση στρατηγικού χώρου αν δεν το έχετε καταλάβει κύριοι τα κυβέρνησης.

Δεύτερον: Πως θα κάνουν εξωτερική πολιτική, με τι ηθικό, οι διπλωμάτες μας όταν απαξιώνονται με τέτοιο τρόπο από τον Ερντογάν χωρίς να αντιδρά ο πρωθυπουργός τους;  Δεν τους έφτανε που έψαχναν σπίτια για να μείνουν στο εξωτερικό μετά τα μέτρα ήρθε τώρα και η πλήρης απαξίωση τους;

Αδέλφια, η Ελλάδα απαξιώνεται και περιορίζεται καθημερινά πλέον.

FactorX

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΠ avatar
    ΒΠ 16/05/2010 20:22:57

    Διευκρινιστική Ερώτηση:

    Αποφασίστηκε τα Ελληνικά αεροπλάνα να πετούν αφοπλισμένα;;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΒΠ 16/05/2010 20:27:19

      μπα οπλισμένα...θα έχουν πολιτικούς μέσα, ξέρω βρώμικος πόλεμος με αθέμιτα μέσα εναντίον των "φίλων" Τούρκων αλλά τι να κάνουμε;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΒΠ 16/05/2010 20:49:15

      Oχι.Ειναι παγια προταση της Τουρκιας και την επανεφερε αλλα δεν αποφασισθηκε τιποτα.

  2. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/05/2010 20:28:15

    Έχουμε παραλείψει να καταγράψουμε τον πιο οδυνηρό στόχο της agenda του Τσολάκογλου, εξ αρχής :
    να ξεδοντιάσει την ισχύ της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, της μόνης δηλαδή δύναμης που μπορεί εν δυνάμει να αποτρέψει την κατάκτηση της χώρας από τους Τούρκους.

    Αυτή που αποδεικνύει έμπρακτα, καθημερινά, σε ένα λαό ότι όσα εκατομμύρια κι αν είναι οι Μογγόλοι απέναντι λίγοι ικανοί και ψυχωμένοι μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

    Δεν είναι μόνο ο επιχειρησιακός τομέας, με εξοπλισμούς, επιδόματα κλπ, τα οποία απονευρώνουν για να αποδυναμώσουν ΕΝ ΤΕΛΕΙ το προσωπικό και το αξιόμαχό του.

    ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ είναι η ακύρωση του ΥΨΙΣΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥ που στέλνουν οι πιλότοι : θαρσείν χρη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Προφήτης 17/05/2010 12:50:37

      Ξεκίνησε με την οικονομική εξαθλίωση των πιλότων, και πλέον τους υποδεικνύει και το... νέο αμυντικό δόγμα που θέλει να ακολουθήσει: "βάστα, Τούρκο, να γεμίσω!"

  3. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 16/05/2010 20:29:56

    Τα λάθη είναι τόσο απανωτά και τραγικά που διερωτάται κανείς εαν ποτέ οι κυβερνώντες είχαν στοιχειώδεις διαπροσωπικές σχέσεις στη ζωή τους.

    Οποιοσδήποτε έχει δουλέψει και συναναστραφεί στοιχειωδώς μέσα στη κοινωνία θα γνώριζε ότι όλα αυτά που κάνουν είναι τραγικά λάθη τακτικής. Δεν είναι θέμα διπλωματίας είναι θέμα common sense.

    Ο Θεός να μας φυλάει.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Αγανάκτηση 16/05/2010 20:33:33

      γιατί πιστεύεις ακόμα ότι είναι λάθη και δεν υποκρύπτουν οι ενέργειες σκοπιμότητα;

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ Ο Ιθαγενής 16/05/2010 20:42:28

        Γιατί οι σκόπιμες ενέργειες συνήθως είναι στοιχειωδώς κεκαλυμμένες...

      • xrhxa65 avatar
        xrhxa65 @ Ο Ιθαγενής 17/05/2010 10:08:26

        ναι...ενώ η απροκάλυπτη και ωμή παραβίαση των "δικαιωμάτων και των συμφερόντων" που είναι σε όλους προφανής ,περναει στον κόσμο σαν "βλακεία" οπότε ο εγγληματών απαλάσεται στα μάτια του κόσμου λόγω βλακείας.....
        έτσι ακούς σχόλια στα καφενεία, του τύπου: δεν ξέρει το παιδί, δεν ήταν έτοιμο να κυβερνήσει, ας του πεί κάποιος την αλήθεια,και άλλ ατέτοια όμορφα....
        οπότε.....καί εγγλήματών .....και αθώωος....

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/05/2010 20:38:18

    Να θέσουμε κι άλλο ένα σοβαρό πολιτικό ερώτημα;
    Όλα τα παραπάνω αποτελούν έννοια μόνο για σχολιαστές στο Διαδίκτυο;

    Που είναι οι θέσεις και η στάση ΟΛΩΝ των πολιτικών κομμάτων (πλην ΠΑΣΟΚ);
    Όταν σου καίνε το σπίτι δεν υπάρχει χώρος για καθωσπρεπισμούς.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Προφήτης 16/05/2010 20:51:24

      Τα αλλα κομματα νομιζω δεν εχουν αλλαξει τις παγιες θεσεις τους.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ψυχραιμια 16/05/2010 22:27:44

        ναι, αλλά πολλή η ησυχία

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ ψυχραιμια 17/05/2010 01:30:23

        Αδελφέ, σε αυτά τα θέματα ακούω το ΚΚΕ. Έχει πάντα καλή πληροφόρηση και δίνει τον τόνο με καλό τρόπο. Μεγάλη ανησυχία.

  5. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 16/05/2010 20:49:34

    Αυτό που έλαβε χώρα ήταν το crash test για το επερχόμενο διαμελισμό.
    Η πέμπτη φάλαγγα είναι πλέον γνωστή.
    Το κατά πόσο πέθανε ήδη το Ελληνικό Φρόνημα μένει να το δούμε.
    Αυτήν την φορά δεν θα υπάρξει έλεος από καμία μεριά.

    • Σαος avatar
      Σαος @ Μποτίλια στο πέλαγος 16/05/2010 21:08:41

      Από ότι φαίνεται, ο διαμελισμός της Ελλάδας έχει ήδη επέλθει!
      Οι Τούρκοι αναχαιτίζουν αεροσκάφη της ΠΑ ανατολικά του Άη Στράτη και καταγγέλουν πως γίνεται παραβίαση του δικού τους ΕΕΧ, δηλαδή θεωρούν το μισό Αιγαίο δικό τους (και επομένως και τα νησιά)
      http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=12187&Itemid=139

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ Σαος 16/05/2010 22:20:00

        Η Εδαφική Ακεραιότητα είναι όπως ένα πουλόβερ. Όταν πιάσει κάποιος την άκρη ενός νήματος και αρχίσει να το τραβάει αυτό ξηλώνεται.
        Η κατάσταση στριπ-τιζ διαμελισμού επιδεινώνεται, όταν η κυβέρνηση είναι καμπαρετζού.
        Μας απογυμνώνουν με επικίνδυνο τρόπο.
        Οι Τούρκοι πιστεύουν ότι δεν έχουν να χάσουν τίποτε. Διεκδικούν και αποθρασύνονται. Ταυτόχρονα ισχύει το σενάριο των ΗΠΑ για να παρέμβουν σε κάποιο θερμό επεισόδιο και να αναλάβουν αυτοί σε πλαίσια υποτιθέμενης επιδιαιτησίας τον στυγνό έλεγχο του Αιγαίου.
        Οι ΗΠΑ πονάνε στο Άκτιο και οι Τούρκοι στην Σμύρνη. Και στις δυο περιοχές ο πληθυσμός είναι ή Ελληνικός ή Ελληνογενής. Εκεί πρέπει να στρέψουμε τις επιθετικές μας προοπτικές.

  6. provato avatar
    provato 16/05/2010 20:49:49

    Και δεν γίνεται να απαξιώνεται και να περιορίζεται η Ελλάδα, χωρίς ταυτόχρονα να απαξιώνονται και να περιορίζονται οι Ελληνίδες και οι Έλληνες. Και γιαυτό δεν χρειάζεται κανένας Ερντογάν, φροντίζουν οι εγχώριοι ηγεμόνες ΄΄εκ δυτικής Λιβύης΄΄ και οι όμοιοί τους ...(και είναι πάρα πολλοί).
    ΄΄Μήτε βαθύς στες σκέψεις ήταν, μήτε τίποτε.

    Ένας τυχαίος, αστείος άνθρωπος.

    Πήρε όνομα ελληνικό, ντύθηκε σαν τους Έλληνας,

    έμαθ' επάνω, κάτω σαν τους Έλληνας να φέρεται·

    κ' έτρεμεν η ψυχή του μη τυχόν

    χαλάσει την καλούτσικην εντύπωσι

    μιλώντας με βαρβαρισμούς δεινούς τα ελληνικά,

    κ' οι Αλεξανδρινοί τον πάρουν στο ψιλό,

    ως είναι το συνήθειο τους, οι απαίσιοι. ΄΄

  7. vassilis avatar
    vassilis 16/05/2010 20:51:55

    Ειναι απιστευτο!Φανταστειτε να πεταμε πανω απο τη Σικελια και οταν οι ιταλοι μας ζητησουν το λογο να τους πουμε οτι αν πετανε και αυτοι αοπλοι δεν τρεχει τιποτε!Αληθεια τι λενε οι αρχηγοι των οπλων μας!

    • Maya avatar
      Maya @ vassilis 16/05/2010 22:42:28

      Απίστευτο δεν θα πει τίποτα.
      Τραγικό, απαράδεκτο, κατάπτυστο, ελεεϊνό και τρισάθλιο.

      Αυτό το διήμερο ήταν μια τεράστια πίκρα.

  8. petros avatar
    petros 16/05/2010 21:04:21

    ΕΨΙΛΟΝ της Ελευθεροτυπίας (αναδημοσίευση από τις ΕΙΚΟΝΕΣ της Ελένης Βλάχου) όπως την αναδημοσίευσε ο ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ του Ρίζου (2-3-2004).
    Μαργαρίτα Παπανδρέου:
    ” Η Ελλάδα είναι ένα υπέροχο μέρος ,
    που θα ήταν ακόμα καλύτερο αν κατοικείτο από Αμερικανούς

    Γιώργο γερά η νίκη είναι κοντά

  9. firiki2010 avatar
    firiki2010 16/05/2010 21:12:53

    "Μπορεί η Τουρκία να φοβάται ...." http://firiki2010.wordpress.com/

  10. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 16/05/2010 21:19:18

    Οι αλλαγές που συντελούνται τον τελευταίο καιρό τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στα βαλκάνια αλλά και η στρατηγική σύγκλισης της EE με την Τουρκία δείχνουν ότι υπάρχει πρόθεση να αλλάξουν τη δομή και τον χαρακτήρα της ευρύτερης περιοχής.

    Σε αυτό το νέο τοπίο η Τουρκία εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον αναβαθμισμένο ρόλο που τις έχει παραχωρηθεί ( διπλωματικές προσπάθειες για την επίλυση της πυρηνικής αντιπαράθεσης του Ιράν με την δύση κ.α] .
    Έτσι η Ελλάδα πέφτει στην παγίδα και αποδέχεται τη συμμετοχή της σε μια κατάσταση που επισημοποιεί την Τουρκική ανάμειξη στα εσωτερικά της χώρας και μακροπρόθεσμα θα έχει ιδιαίτερα αρνητικές συνέπειες για τα συμφέροντά μας.
    Αρκετό ενδιαφέρον έχουν,
    η έναρξη διαδικασίας μερικού αφοπλισμού [μακροπρόθεσμα οδηγεί σε ενοποίηση στρατιωτικών δυνάμεων, αν στο μέλλον γίνονται, όπως ελέχθει, κοινές ασκήσεις!!] και οι εμπορικές συμφωνίες.
    οι προτάσεις για τουρκικές επενδύσεις στο λιανικό εμπόριο τροφίμων και αλλού για να βοηθήσει, όπως λένε, την Ελλάδα θα εξαντλήσουν ολοκληρωτικά την ήδη προβληματική ελληνική οικονομία, κυρίως επειδή η Τουρκία έχει αρκετά μικρότερο κατά κεφαλήν εισόδημα, άρα, πιο φθηνό εργατικό δυναμικό, πιο φθηνά προϊόντα.
    Αν παράλληλα μέσω των συμφωνιών ανοίξουν οι πόρτες εισόδου εργατικού δυναμικού από την Τουρκία στην χώρα μας,[ βλέπε άρση περιορισμού της βίζας για Τούρκους πολίτες στην ΕΕ] σε λίγα χρόνια οι τουρκικής καταγωγής Έλληνες θα είναι περισσότεροι από το ντόπιο πληθυσμό,,, και ίσως μας αναγκάσουν να πάρουμε [όπως την εποχή της μικρασιατικής καταστροφής] το δρόμο της προσφυγιάς


    νομίζω ότι [η κυβέρνηση] δεν πείθουν ότι διαχειρίζονται σωστά τα ελληνοτουρκικά, το μόνο που προκαλούν όλα αυτά είναι ανησυχία,

  11. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 16/05/2010 21:30:48

    Έπρεπε να γίνει μια ερώτηση που θα τίναζε την επίσκεψη στον αέρα, αλλά δεν έγινε.
    Έπρεπε κάποιος δημοσιογράφος με "Δ" κεφαλαίο να έκανε μια κοινή ερώτηση προς Παπανδρέου και Ερντογάν.
    Η ερώτηση θα ήταν η εξής:
    "Σε ποιον ανήκουν τα Ίμια; στην Ελλάδα ή στην Τουρκία;"
    Πάπαλα η επίσκεψη.......

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 16/05/2010 21:33:10

      Ποιός θα την έκανε την ερώτηση;

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Κώστας Ροδινός 17/05/2010 00:13:35

        Μα φυσικά ο κ. Πάγκαλος! Ποιός άλλος έχει τόσο πόνο;

      • laz avatar
        laz @ Κώστας Ροδινός 17/05/2010 00:45:01

        εγω περιμενα μια πιστα για ζειμπεκικο..ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...δεν βαλαν ουτε μια..σνα τους αδελφους μαχ παντου καρεκλες...βρε ουρτ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 16/05/2010 21:43:02

      Υπαρχει .οσο και αν δεν ειναι πολυ γνωστο μια ακομη χειροτερη ερωτηση : Σε ποιον ανηκει η Γαυδος.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ ψυχραιμια 17/05/2010 00:17:25

        Αυτή πρέπει να γίνει στον επίτιμο, που πρόσφατα μίλησε για τη "χώρα της Κρήτης"! Τι να εννοούσε ο ποιητής άραγε;

  12. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 16/05/2010 21:37:24

    Αν αυτές οι ανησυχίες δεν εκφραστούν δημόσια και θεσμοποιημένα,δηλαδή από θεσμικό Βήμα, όπως η Βουλή ή από ένα κομματικό συνέδριο, θα έχουν την τύχη κάθε ιδιωτικής συζήτησης: Όσοι πολλοί και αν συμμετέχουν σε αυτή, η συζήτηση και τα συμπεράσματα θα μένουν μεταξύ των συμμετεχόντων. Το επιχείρημα "ο Σαμαράς κάνει ο,τι μπορεί" δεν με ικανοποιεί σαν απάντηση, γιατί μπορεί πολύ περισσότερα και πρέπει να το ξέρει ότι πολύς κόσμος τον πιστεύει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Bodinus1576 16/05/2010 21:45:47

      Ο Σαμαρας ηγειται ενος διαλυμενου κομματος του οποιου η επιρροη ειναι γυρω στο 20-25% τωρα.
      Και μονο που ειπε την παραδοσιακη θεση της Ελλαδος οτι μονο προβλημα ειναι η υφαλοκρηπιδα οταν ο Παγκαλος μιλουσε για νησια και εδαφικες διαφορες αρκει.

      • Bodinus1576 avatar
        Bodinus1576 @ ψυχραιμια 16/05/2010 22:01:10

        Η αναγωγή των εθνικών θεμάτων σε κύριο άξονα πολιτικής μαζί με την οικονομία θα επιδράσει καταλυτικά. Ο κόσμος πονάει τα εθνικά θέματα, αλλά λέει:Αφού δεν τα συζητάνε πλέον έντονα, σημαίνει ότι τα έχουν συμφωνήσει, άρα τι να ασχολούμαστε. Βλέποντας γενικότερα την πολιτική κατάσταση στον κόσμο πιστεύω ότι ενδείκνυται η μετατόπιση προς τα εθνικά θέματα, έστω και με το να συνδεθούν με την οικονομία.

  13. Orestios avatar
    Orestios 16/05/2010 21:41:58

    Μόνο με την κωμική φιγούρα του κυρίου Jourdain μπορεί να συγκριθεί πια το GAP.
    Μολιερική φιγούρα σε όλα.

  14. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 16/05/2010 21:47:09

    Και τώρα; τι περιμένουμε να γίνει τώρα;

    Τι ευκαιρίες έχει να αντιδράσει ο λαός σε ότι γίνεται;
    Και ποιος του δίνει αυτές τις ευκαιρίες;

    Κανείς σχεδόν.

    Περιμένουμε αυτό το συνέδριο της ΝΔ μήπως κι έχουμε καμμιά πολιτική εξέλιξη, αλλά η ΝΔ ΔΕΝ φαίνεται να θέλει άλλου τύπου αντιπαράθεση με την κυβέρνηση. Η να πιστεύει ότι δεν είναι δυνατή.

    Περιμένουμε επίσης μήπως το ΠΑΜΕ, ΚΚΕ, Σύριζα κλπ δεηθούν να οργανώσουν κάποια συγκέντρωση.

    Α, ναι έχουμε και τα συνδικάτα. Μπορεί να εξαγγείλουν καμμιά απεργία. Για την τιμή των όπλων.

    Δεν κάνουμε τίποτε δηλαδή.
    Και ο καιρός περνάει.

    Σε λίγο θα καταβληθούν οι ξανα-κουτσουρεμένοι μισθοί του δημοσίου. Και τα αναιμικά επιδόματα αδείας. Οσονούπω, εντός του θέρους, ο ΦΠΑ ψηλώνει κι άλλο. Βενζίνες κλπ τραβούν την ανηφόρα.

    Περνάει ο καιρός και το πράγμα στενεύει.
    Οι τούρκοι τον ...χαβά τους.
    Κι εμείς, ο λαός, είμαστε μόνοι μας.

    Δεν φαίνεται να εμπίπτουμε σε κάποιον πολιτικό σχεδιασμό, τώρα κοντά.

    Θραξ Αναρμόδιος

  15. Aggelos avatar
    Aggelos 16/05/2010 21:49:08

    " στρατηγική σύγκλισης της EE με την Τουρκία δείχνουν ότι υπάρχει πρόθεση να αλλάξουν τη δομή και τον χαρακτήρα της ευρύτερης περιοχής. "

    ποια συγλλιση?οι γαλλογερμανοι μεχρι λιγους μηνες πριν κλεινουν την πορτα στην τουρκια και τη θελουν μονο με ειδικη σχεση ,φτηνα εργατικα χερια κλπ..οχι μεσα στην εε..
    μονο η αμερικανοδουλη Ελλαδα εχει μεινει πλεον να υποστηριζει την ενταξη της τουρκιας στν Εε.. γελοια κατασταση..
    και μονο ο Σαμαρας απο τους πολιτικους αρχηγους ουσιαστικα λεει οτι ποτέ δεν θα καταφερει η τουρκια να μπει στην ευρωπη..

  16. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 16/05/2010 22:11:35

    @ Θραξ Αναρμόδιος, όλοι συμφωνούμε ότι υπάρχει πρόβλημα, επομένως από την πολιτική ανάλυση πρέπει όλοι να περάσουμε στην πολιτική πράξη,
    νομίζω ότι μετά το συνέδριο η ΝΔ πρέπει να εξηγήσει στον ελληνικό λαό την κατάσταση{ σε ανοιχτή συγκέντρωση στο σύνταγμα] και να ζητήσει
    εκλογές,
    δλδη μια από τις αποφάσεις του συνεδρίου πρέπει να είναι το αίτημα της διενέργειας πρόωρων εκλογών

  17. diasapollon avatar
    diasapollon 16/05/2010 23:00:07

    Τι είπε ρε παιδιά ο Παπανδρέου και δεν σας άρεσε;οι Τούρκοι δεν είναι φίλοι των Αμερικανών;επομένως σαν Αμερικανός πολίτης έκανε ότι μπορούσε γιά να εδρεωθεί αυτή η φιλία.Το πρόβλημα το έχουμε εμείς οι Έλληνες που έχουμε πρωθυπουργό τον ΓΑΠ και δεν μιλάει κανείς γιά τις μ@λ@κίες που κάνει εις βάρος της χώρας μας.Οι κύριοι και κυρίες που τον ψήφισαν ας ρουφίζουν τώρα το αβγό τους που είναι Τούρκικο και μελάτο,διότι το οθωμανικό δίκαιο που θα μας φέρει απαιτεί δυνάμεις.Ο Αλάχ είναι μεγάλος κύριοι του ΠΑΣΟΚ και αν είστε σοβαροί να κυκλοφορείται με ένα φέσι Τούρκικο στο κεφάλι σας,για να σας διακρίνουμε εμείς που αγαπάμε τον τόπο μας και δεν μας αρέσει να μας κυβερνούν οι δολοφόνοι των λαών,Νενέκοι.
    Ιτε παίδες Ελλήνων και όχι των ανθελλήνων Πασόκων,σοσιαλΗστών και προδοοτών που ήρθε ο Ερτογαν μας έπιασε τον ποπό και δεν μιλήσατε.Αν έχετε λίγο πατριωτική τσίπα απαντήστε μου.

  18. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 16/05/2010 23:10:02

    ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΟΡΔΕΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ.ΚΑΝΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ ΤΣΟΥΡΜΟ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ!!

  19. γιωργος avatar
    γιωργος 17/05/2010 00:17:36

    σωστα τα λες diasaopllon αλλα απο εθνικους μειωδοτες μην περιμενεις απαντηση....απο αυτους που δεν μας ειπαν τι εγινε στα Ιμια.δεν μας ειπαν γιατι παρεδωσαν τον Οτσαλαν στους τουρκους.αυτοι φιλε μου ειναι γραικυλοι...χειροτεροι κ απο την κυβερνηση Τσολακογλου.το 1981 ο πολιτικος απατεωνας Ανδρεας αρχισε την καταστροφη της Ελλαδας κ τωρα την συεχιζει ο αμερικανοδουλος ιος του ο οποιος επιβεβαιωσε για μια ακομα φορα οτι αξια περνει τον μισθο του απο τους αμερικανους
    ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ

  20. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 17/05/2010 00:39:21

    Το χειρότερο από όλα όσα συμφωνήθηκαν, είναι η δικαίωση της ανεκδιήγητης Ρεπούση! Δικαίωση «ειδικής βαρύτητας», τόσο από την κυβέρνηση όσο και από τους τότε φανατικούς υποστηρικτές του πονήματός της, που τους φιλοξενούσαν τα ΜΜΕ για να μας πείσουν για την ανάγκη διδασκαλίας «αντικειμενικής» ιστορίας στα ελληνόπουλα.
    Είναι οι ίδιοι που συνωστίστηκαν για να μας καταθέσουν την «επιστημονική» τους άποψη και να μας πληροφορήσουν, ότι οι ξεριζωμένοι Μικρασιάτες γονείς μας και παππούδες μας «περίμεναν» εναγωνίως το πλοίο, για μια κρουαζιέρα αναψυχής στην Μητέρα Πατρίδα! Στη Δραπετσώνα μάλιστα, πρώτο λιμάνι της υπέροχης περιπέτειά τους, είχαν κλείσει διαμονή στα γνωστά πολυτελή διαμερίσματα, που αργότερα μάλιστα έγινε και τραγούδι η υψηλής ποιότητας διαβίωσή τους σε αυτά! «Έτυχε» δε να έρθουν τόσοι πολλοί το 1922 για τουρισμό, που γέμισε η Ελλάδα από τέτοιους πολυτελείς οικισμούς που τους ονόμασαν όλως παραδόξως «προσφυγικούς»!
    Τόσα χρόνια διδάσκαμε στα παιδιά μας ιστορικές ανακρίβειες και ήρθε επιτέλους ο Γιώργος, με την βοήθεια του Πάγκαλου, της Διαμαντοπούλου και της Δραγώνα, να τις διορθώσουν!
    Όταν θέλεις να κτυπήσεις ένα έθνος, παρεμβαίνεις στην Παιδεία του και ιδιαίτερα στο περιεχόμενο του εκπαιδευτικού του συστήματος.
    Είναι παραπάνω από βέβαιον, ότι θέλουν τους αυριανούς έλληνες πολίτες με ελαστική εθνική συνείδηση! Τυχαία θαρρείτε πως ήταν η επιλογή της Δραγώνα ως ειδικής γραμματέως; Ή μήπως είναι τυχαίο ότι ο προσδιορισμός "Εθνική" καταργήθηκε πάραυτα, από το όνομα του υπουργείου;

  21. blue nile avatar
    blue nile 17/05/2010 02:30:32

    Όταν όμως δεν μπορείς να βρίσεις πιο πολύ απ'την βρισιά, τότε αντιγράφεις την Ομορφιά.

    ... η πατρίς μου συνορεύει με το χάος. Μια γλωσσα απροσπέλαστη, με πέτρες, σκόνη, ξεράγκαθα,'ξωκκλήσια κι αρχαίες του πείσματος κολώνες. Γλώσσα αμετάφραστη,άφατος θεία δίψα. Γειτονεύει η γλώσσα μας με τη σιωπή του χρόνου κι έτσι αγγίζει την ανθρωπογεωγραφία του πλάτους και του φέγγους, την μνήμη την παληά του χάους. Το χάος, χώρα ανέλπιστη, χωρίς ιδιοκτησία. Βαίνομεν προς την πατρίδα κι όλο μένουμε στη μέση, μεσοστρατίς, μικροί και αποκαμωμένοι. Ούτε που την είδα ποτέ την πατρίδα μου. Μόνο την αγαπώ τρελλά και αναίτια...

    ...στην κρεμάλα οι δεκαοχτάχρονοι και οι Τούρκοι ζαπτιέδες δερβισόμαγκες με ξένες πλάτες...σφαχτάρι των Τούρκων η πατρίς μου...

    (από το: Η Πατρίς, Πρόδρομος Γ. Προδρόμου, εκδ Αιγαίον, Λευκωσία 1992, παρμένο από το Λ.Ο.Κ. του Κώστα Ζουράρη, εκδ. Αρμός, λίγο διασκευασμένο)

    Πάλι ο Προδρόμου: εκεί λουφάζει η πατρίς μου στο βυθό...

    Ναι εκεί στο βυθό της παροντικής υποτέλειας και της νέου τύπου σκλαβιάς που μας ναυάγησε ο ενδοτισμός και η εθελοδουλεία των ανελλήνιστων που μας κυβερνούν, ναι εκεί στον αιγαιοπελαγίτικο βυθό των υγρών τάφων: Σιαλμάς, Βλαχάκος, Γιαλοψός, Καραθανάσης, Ηλιάκης που σιωπηρά μαρτυρούν: είναι τιμή και δόξα των παλικαριών να λογίζονται σφαγάδια παρά ψοφίμια...

    σαν τον ΓΑΠ, τον Πάγκαλο, τον Παπακωνσταντίνου, την Διαμαντοπούλου που τώρα βάζουν αυτοί τις πλάτες, όχι οι ξένοι, και μας παραδίδουν στη νεοοθωμανική κτηνωδία των συνεχιζόμενων εθνοκαθάρσεων.

  22. Ανδρεας45 avatar
    Ανδρεας45 17/05/2010 04:14:45

    Εγω απλα ρε παιδια ντρεπομαι να λεω οτι ειμαι Ελληνας γιατι ζω στο εξωτερικο.

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Ανδρεας45 17/05/2010 14:38:54

      Ανδρέα, στενοχώρησες πολλούς φίλους με αυτό που ξεστόμισες.
      Όταν ο Δυτικός Πολιτισμός στηρίχθηκε εξ ολοκλήρου πάνω στους Έλληνες κλασσικούς και γι αυτό μεγαλούργησε, εσύ ντρέπεσαι να λες ότι είσαι Έλληνας;
      Όταν ξέρεις, ότι η γλώσσα μας αποτελεί τη βάση της συντριπτικής πλειονότητας διεθνών επιστημονικών όρων και έχει εμπλουτίσει το λεξιλόγιο πολλών άλλων γλωσσών!
      Όταν βλέπεις, την αρχιτεκτονική των δημοσίων κτηρίων τους, που είναι εν πολλοίς αντιγραφή εκείνης των κλασσικών χρόνων!
      Όταν γνωρίζεις, ότι τα Μουσεία τους στέκονται γιατί είναι γεμάτα με κλεμμένους Ελληνικούς θησαυρούς!
      Όταν ξέρεις, ότι υπάρχουν άνθρωποι, από όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη, που επειδή διάβασαν την εξέλιξη του πολιτισμού, βάζουν στόχο στη ζωή τους να επισκεφθούν τη χώρα μας έστω για μια φορά, για ένα προσκύνημα!
      Είναι δυνατόν να καταφέρουν λοιπόν, να μας τρομοκρατούν εκείνοι-ντόπιοι και ξένοι- που κάνουν τα πάντα, για να απαξιώσουν τον Ελληνισμό; Αυτοί είναι λίγοι και απέναντι από εμάς φίλε Ανδρέα!

      • anonymous avatar
        anonymous @ Αφροδίτη 17/05/2010 15:13:11

        Μπορεί να σε στεναχώρησε αλλά δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Ο ΓΑΠ μας τελείωσε εμάς του εξωτερικού.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ανδρεας45 17/05/2010 15:40:07

      Χωρίς να διαφωνώ με όσα λέει η Αφροδίτη, Ανδρέα, καταλαβαίνω γιατι το λες αυτό, και προσθέτω στα δικά της λεγόμενα: δεν είναι κλέφτες και τεμπέληδες οι Έλληνες, πες σε όσους σε λοξοκυττάζουν. Είναι οι πιό σκληρά εργαζόμενοι και οι λιγώτερο αμοιβόμενοι της Ευρώπης. Αν το σύστημα είναι αντιπαραγωγικό και διεφθαρμένο, αυτό είναι αποτέλεσμα της μακροχρόνιας επικράτησης των "σοσιαλιστικών" πολιτικών που καταρήμαξαν τον τόπο και το μέλλον μας. Πες τους ότι αγωνιζόμαστε πρώτοι εμείς ν'αποτινάξουμε τον ύπουλο μασκαρεμένο ζυγό και να πάρουμε πίσω τις ζωές μας, που τις έκλεψαν. Η ψευδεπίγραφη δημοκρατία τους θα αποκαλυφθεί και η πραγματική ελληνική λεβεντιά θα ξαναφέρει την τιμή, την περηφάνεια μας.

    • ataktos avatar
      ataktos @ Ανδρεας45 17/05/2010 15:40:12

      Ανδρεας45-Αγαπητέ Αντρέα ,ανώνυμε κλπ …αυτός που πρώτος πρέπει να καεί από την ντροπή ονομάζεται Γιώργος Α. Παπαντρέου… και όχι εσείς οι Έλληνες τα αδέλφια μας

  23. enianos avatar
    enianos 17/05/2010 07:04:53

    Εμείς εδώ μπορεί να ντρεπόμαστε και να αγανακτούμε οι άλλοι συμπολίτες μας όμως γνωρίζει κανείς σε τι ποσοστό νιώθουν ντροπή και αγανάκτηση ? Και τι ποσοστό είναι ευχαριστημένοι ?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ enianos 17/05/2010 08:35:01

      Τπτ...οι ΝΔίτες απλά και αόριστα βρίζουν τον Καραμανλή και οι ΠΑΣΟΚΟΙ περιμένουν το ΓΑΠ να τους σώσει. Είναι ΤΡΑΓΙΚΑ τα πράγματα!

  24. Νίκος avatar
    Νίκος 17/05/2010 08:19:02

    Αυτο το "Ελληνα πρωθυπουργο" τι το γραφετε; ποσες πια φορες πρεπει να το πουμε οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, ουτε καν πρωθυπουργος πια;

  25. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 17/05/2010 11:11:33

    @Ανδρέας45,

    Μή ντρέπεσαι πού εἶσαι Ἑλληνας,γιατί ΕΛΛΗΝ εἶναι τίτλος εὐγενείας,γιατί ἡ Ἑλλάς εἶναι ἰδέα δέν εἶναι τά χαμαντράκια τῆς πολιτικῆς πού σήμερα εἶναι καί αὔριο θά κατοικίσουν στά Τάρταρα,γιατί γιά ἐκεῖ τούς προορίζει ὁ Θεός.
    Κράτα τό φρόνημά σου ψηλά καί διάβασε πολλά γιά τήν Πατρίδα οὑτως ὥστε ἄν βρεθῆ κανένας Εὐρωπαῖος ἀπό ἐκείνους πού τό παίζουν πολιτισμένοι καί κυττοῦν ἀφ΄ ὑψηλοῦ τούς δικούς μας,νά μπορέσης νά τόν κολλήσης στόν τοῖχο τόν Βάρβαρο καί νά τοῦ πῆς πώς χωρίς τούς παπποῦδες μας δέν θά εἶχε γλῶσσα γιά νά αὐθαδιάζη.
    Σοῦ τό γράφω αὐτό γιατί ἔχοντας ζήσει ἔξω,διάβαζα πολύ καί τούς ἀποστόμωνα,γιατί πολλοί πήγαιναν νά μοῦ τό παίξουν ξύπνιοι καί ὅτι ξέρουν ποιό πολλά ἀπό μᾶς.Μέχρι πού μοῦ ἔλεγαν ὅτι οἱ Ἀρχαῖοι δέν μίλαγαν σάν ἐμᾶς(λές καί αὐτοί ἤξεραν πώς μιλοῦσαν,οἱ ΔΙΚΟΙ μου παπποῦδες)καί καθόμουν καί τούς ἀπεδεικνυα τό ἀντίθετο.
    Πολλά χρόνια τά πέρασα ἔτσι,προσπαθώντας νά κάνω τά δίποδα νά μᾶς σέβωνται,διότι ἀγρίευα ὅταν τούς ἄκουγα νά μοῦ κάνουν τούς ξύπνιους.
    Εἶναι καί αὐτός ἕνας πόλεμος.Μή ντρέπεσαι καί μή τό βάζεις κάτω.

  26. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 17/05/2010 11:21:41

    Καί κάτι ἀκόμη.

    Καί ἄν ἀκόμη ἡ ζωή εἶναι μάταιη,

    τό ὅτι μίλησες ἑλληνικά,αὐτό φτάνει.

    ΟΔ.ΕΛΥΤΗΣ

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Kὀριννα 17/05/2010 11:33:20

      Ανατρίχιασα...
      Να είσαι καλά.

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Kὀριννα 17/05/2010 14:57:45

      Κοριννα, με δυο στίχους τα είπες όλα! Και χίλια μπράβο για τον προσωπικό σου αγώνα και το παράδειγμα που δίνεις στους Έλληνες που ζουν έξω από την Πατρίδα!

  27. Νίκος avatar
    Νίκος 17/05/2010 12:02:46

    Ανδρεα45, ακριβως σ' αυτο προσβλεπουν οι ντοπιοι γραικυλοι και οι ξενοι αβανταδοροι τους. Τι νομιζεις οτι προασπαθουν να πετυχουν σε πρωτη φαση οι Δραγωνορεπουσηδες;
    Ειμαστε περηφανοι για ο,τι ειμαστε. Τελεια και παυλα. Ντροπη ειναι να ντρεπεσαι.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Νίκος 17/05/2010 15:50:28

      το πρόβλημα που επισημαίνουν ο Ανδρέας και ο Ανώνυμος είναι άλλης τάξης μεγέθους και δεν απαντιέται έτσι, αλλά με επιχειρήματα. Σκέψου ότι έχουν απέναντί τους κάποιους ευρωπαίους πολίτες που διαμαρτύρονται γιατί πρέπει να υπερφορολογηθούν εκείνοι, όπως τους λένε οι κυβερνήσεις τους, για να πληρωθούν τα χρέη των "τεμπέληδων" Ελλήνων - και, φυσικά, η μπάλα παίρνει και εκείνους... Όσο περνάει ο καιρός αποκαλύπτεται ότι το οικονομικό πρόβλημα είναι πανευρωπαϊκό, αλλά μέχρι να γίνει πλατειά κατανοητό αυτό οι Έλληνες του εξωτερικού αντιμετωπίζουν την κατακραυγή.

  28. Greg avatar
    Greg 17/05/2010 12:26:41

    Η Ελλάδα έχει χωρικά ύδατα 6 ν.μ. Γιατί να τα επεκτείνει στα 12; Στο διεθνές δίκαιο αναφέρεται ως δυνατότητα μιας χώρας η έκταση των χωρικών της υδάτων έως 12 μίλια από τις ακτές, 12 μίλια το ανώτερο, όχι 12 ντε και καλά. Επιπλέον στρεβλώσεις δημιουργεί και η ανωμαλία στη θέση της Ελλάδας για 6 ν.μ. χωρικά ύδατα και 10 εναέριο χώρο. Στο θέμα των παραβιάσεων, είχε πλάκα το παράδειγμα Ερντογάν με τους εργαζόμενους σε ραντάρ. Αλήθεια ποιος δημοσιογράφος ή άλλος, μπορεί να "διασταυρώσει" την είδηση μιας παραβίασης;

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Greg 17/05/2010 14:27:13

      Στην Μαύρη Θάλασσα η Τουρκία έχει ήδη επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 12 μίλια...

  29. Eleutheros avatar
    Eleutheros 17/05/2010 14:24:01

    @Greg- θα τα επεκτεινουμε στα 12 μιλια γιατι ετσι μας αρεσει, για να βγαλουμε και το πετρελαιο μονοι μας σε συνεργασια με Αμερικανικες η Ρωσικες εταιριες,οι Τουρκοι αν θελουν να δοκιμασουν να παρουν κομματι της πιτας ,θα τους κοπει το χερι.
    Στον νεο "πολεμο των πολιτισμων", δηλαδη στην αναδιαταξη των σημερινων γεωπολιτικων συσχετισμων η Ελλαδα εχει δυνατους συμμαχους και το πιο ενδιαφερον ειναι οι νεες συμμαχιες που το πιθανοτερο ειναι να εχουν μακρυ οριζοντα, οπως η μεγαλη συμμαχια Ελλαδος- Ισραηλ εναντια στην νεο Οθωμανικη-Ισλαμικη τρομοκρατια που στηριζει το Ιραν και τους παλαιστινιους τρομοκρατες.

  30. maestros avatar
    maestros 17/05/2010 17:54:38

    ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ - Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ 1996 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ...

    ... Είναι λόγος. Είναι πολιτικός λόγος.

    Η πολιτική ως πρόλογος όχι ως επίλογος, κλάμα, υποκριτικές πολιτικάντικες, αυτοαθωοτικές συγνώμες και χαμελαιοντισμούς. Είναι επιστήμη. Είναι η πολιτική ως διευθύνουσα, βασιλεύουσα τέχνη κατά τους κλασικούς...

    http://aliartos-city.blogspot.com/2010/05/1996.html

  31. anonymous avatar
    anonymous 17/05/2010 18:04:03

    και ποιος το συντηρεί αυτό το σύστημα δρόμε;
    Ο Έλληνας το γουστάρει διότι αν δε το γούσταρε δε θα το συντηρούσε.
    Αυτά που μας λες εδώ δεν είναι επιχειρήματα που στέκουν σε ένα κράτος με δημοκρατικό πολίτευμα.

    Ψηφίζουμε για τα πάντα από διαχειριστή πολυκατοικίας και συνδικαλιστές μέχρι πρωθυπουργό και το σύστημα σε όλες τις βαθμίδες όζει. Και μετά λέμε μας φταίνε οι άλλοι, οι 30.000 κλέφτες κλπ.

  32. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 18/05/2010 08:18:16

    ας το παρουμε απόφαση.τα μεγαλα θέματα οπως θρακη-αιγαιο λυνονται μόνο με πολεμο.μη περιμένουμε καμια αλλαγη θέσης απο τον σουλτανο.απ'την αλλη αφου καταστρεψαμε την οικόνομία μας ας φάμε και ειρωνία απο τα χανουμογιοσουφάκια

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.