#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/03/2012 17:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια συνέντευξη Σαμαρά που θα δώσει την αυτοδυναμία



Antinews:  κ. Πρόεδρε ποιό είναι το διακύβευμα των επερχόμενων εκλογών

Σαμαράς:  Ζούμε την αγωνία του παλιού που πεθαίνει και τις οδύνες του καινούργιου που γεννιέται. Το παλιό στηρίχθηκε σε επτά θανάσιμα ελαττώματα του συστήματος που καταρρέει:

Στον κρατισμό, στο λαϊκισμό.

Στην ηγεμονία των αριστερόστροφων ιδεών.

Στην υποβάθμιση του δημοσίου συμφέροντος, υπέρ των συντεχνιών και των ισχυρών.

Στην υποβάθμιση του εθνικού συμφέροντος, από εκείνους που θεώρησαν τον πατριωτισμό, δήθεν «ιδεολογική ακρότητα»!

Σε μια κάλπικη ευημερία με δανεικά, σε βάρος των επομένων γενεών, χωρίς επένδυση, χωρίς παραγωγή, χωρίς ανταγωνιστικότητα.

Σε μιαν έκπτωση αξιών και προτύπων. Με αποτέλεσμα αρετές, που είναι θεμέλια σε κάθε τόπο, σε όλες τις εποχές, αρετές όπως η εντιμότητα, η εργατικότητα, η παραγωγικότητα και η αξιοκρατία, να παραμεριστούν ως δήθεν «ξεπερασμένες». Και στη θέση τους να ανθίσει, η φτήνια του ακριβού life style. Ο εξυπνακισμός που υποκατέστησε την ευφυΐα. Η αυθάδεια που υποκατέστησε την αξιοπρέπεια. Το θράσος που υποκατέστησε το θάρρος. Η εύκολη ανέλιξη που υποκατέστησε την κοινωνική διάκριση. Η άναρθρη κραυγή που υποκατέστησε το Λόγο. Τα προνόμια που υποκατέστησαν τα δικαιώματα. Και η αλαζονεία που υποκατέστησε το δημόσιο ήθος.

Όλα αυτά το ΠΑΣΟΚ τα έφερε. Το ΠΑΣΟΚ τα εμπέδωσε. Το ΠΑΣΟΚ τα υπερασπίστηκε.

Εμείς, άλλοτε τα πολεμήσαμε. Άλλοτε τα αποδεχθήκαμε ή τα ανεχθήκαμε. Και πολύ κακώς κάναμε. Κι άλλοτε, προσπαθήσαμε να τα αλλάξουμε…  Δεν το καταφέραμε. Κι αυτό πληρώνουμε σήμερα. Αλλά όλα αυτά δεν είναι δικά μας. Δεν μας πάνε. Δεν αντιπροσωπεύουν την Ελλάδα που θέλουμε… Είμαστε ασυμβίβαστα αντίθετοι. Και θα τα αλλάξουμε! Γιατί η σημερινή κρίση, τα σαρώνει όλα αυτά…

Antinews: Τι σημαίνει για σας «Νέα Μεταπολίτευση»;

Σαμαράς: Είναι ένα νέο πολιτικό-κοινωνικό μοντέλο που μπορεί να καλύψει τα πιο επικίνδυνα εθνικά μας ελλείμματα:

Το έλλειμμα Ανταγωνιστικότητας στην Οικονομία.

Το έλλειμμα Δημοκρατίας στην Πολιτική.

Το έλλειμμα Ασφάλειας στην Κοινωνία.

Και το έλλειμμα Παιδείας στην πνευματική ζωή, αλλά και στην καθημερινότητα.

Νέα Μεταπολίτευση στην Παιδεία, σημαίνει ότι τα Δημόσια Πανεπιστήμια θα αναδιοργανωθούν από τα θεμέλια. Και θα λειτουργούν όπως στον υπόλοιπο κόσμο. Χωρίς άσυλο βίας και παρανομίας. Χωρίς έλεγχο από κλίκες και χωρίς περιθώρια συναλλαγής. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε ξανά τον τροχό. Αρκεί να τολμήσουμε…

Νέα Μεταπολίτευση στην Υγεία σημαίνει, ότι σε κανένα δημόσιο Νοσοκομείο δεν θα κοστίζουν τα υλικά περισσότερο απ’ ότι κοστίζουν σε Νοσοκομεία παντού στον κόσμο. Ούτε εδώ χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό. Τέρμα τα ιλιγγιώδη ελλείμματα των Νοσοκομείων.

Νέα Μεταπολίτευση στην Ασφάλεια, σημαίνει ότι τα δικαιώματα του Πολίτη θα γίνονται σεβαστά, όχι μόνο όταν διαδηλώνει, αλλά κι όταν θέλει να πάει στη δουλειά του, όταν θέλει να λειτουργήσει την επιχείρησή του, όταν θέλει να νιώθει ο ίδιος ασφαλής στο δρόμο, την οικογένειά του ασφαλή στο σπίτι και τα παιδιά του ασφαλή στο σχολείο.

Νέα Μεταπολίτευση στη  Διοίκηση, σημαίνει ότι ο κάθε πολίτης, όταν θα συναλλάσσεται με το δημόσιο, θα δίνει μόνο τον αριθμό της ταυτότητάς του ή το ΑΦΜ του και το δημόσιο θα βρίσκει εκείνο, ηλεκτρονικά, όλα τα στοιχεία του και θα τον εξυπηρετεί μέσα σε ώρες. Όχι σε εβδομάδες ή μήνες και μετά από ατέλειωτες χαμένες ώρες στις ουρές.

Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι κάθε δικαστική υπόθεση θα κρίνεται εντός λίγων μηνών και θα τελεσιδικεί το πολύ μέσα σε ένα-ενάμιση χρόνο. Όπως γίνεται παντού στον κόσμο. Δεν θα περνάνε ατελείωτα χρόνια. Γιατί αυτό δεν είναι Δικαιοσύνη. Είναι αρνησιδικία. Κι οδηγεί στην ανομία.

Νέα Μεταπολίτευση, σημαίνει ότι ο αγρότης θα νιώθει το κράτος δίπλα του εκεί που το χρειάζεται. Για να εξαλείψει το μεσάζοντα και να κλείσει την ψαλίδα της ντροπής: Ανάμεσα στο χωράφι και το ράφι.

Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι θα δοθεί στο νέο αγρότη η ευκαιρία να γίνει μέτοχος μεγαλύτερων εκμεταλλεύσεων, που αξιοποιούν τις οικονομίες κλίμακος. ‘Ώστε να ανοίξει νέες αγορές. Και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.

Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι σε κάθε μεγάλη απόφαση της Κυβέρνησης την ευθύνη θα έχει ένας μόνον υπουργός. Κι αυτός θα είναι υπόλογος, αν δεν προχωρήσει…

Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει πως ό,τι ισχύει για την παραγραφή αδικημάτων των απλών πολιτών, θα ισχύει και για τα αδικήματα υπουργών. Δεν θα έχουν οι υπουργοί και οι βουλευτές διαφορετική ποινική μεταχείριση. Ή διαφορετική διάρκεια παραγραφής.

Και θα υπάρχει πλήρης διαφάνεια στα περιουσιακά τους στοιχεία. Που θα την κρίνει ειδικό σώμα, όπου θα πλειοψηφούν έμπειροι δικαστές. Όχι τα κόμματα μεταξύ τους και με νοοτροπία αμοιβαίας συγκάλυψης.

Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι θα υπάρχει δυνατότητα να γίνονται δημοψηφίσματα, – κι όχι μόνο για εθνικά θέματα – όταν τα επιθυμεί σημαντική μερίδα της κοινωνίας, όπως συμβαίνει σε πολλές σύγχρονες δημοκρατίες. Κι όπως θεσμοθετείται σήμερα σε πανευρωπαϊκή κλίμακα. Όχι, δηλαδή, μόνο όταν τα εγκρίνει η κυβέρνηση, όπως ισχύει σήμερα στην Ελλάδα.

Όλα αυτά είναι αυτονόητα παντού αλλού.

Νέα Μεταπολίτευση λοιπόν, είναι η Επανάσταση του Αυτονόητου.

Το οποίο στην Ελλάδα παραμένει ακόμα αδιανόητο.

Antinews: Αν κανείς παρακολουθήσει τις συζητήσεις που γίνονται καθημερινά στο Antinews, αλλά και ευρύτερα στην κοινωνία, θα διαπιστώσει ότι για την βάση και τους φίλους της ΝΔ το κύριο ζητούμενο στην επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση παραμένει η ανανέωση του πολιτικού προσωπικού του κόμματος

Σαμαράς: Πρίγκιπες και πριγκιπάτα, βαρόνοι, τζάκια και φέουδα έφυγαν από το λεξιλόγιο της ΝΔ. Θα κλείσω οριστικά την πόρτα σε όσους πίκραναν το φιλότιμο της ΝΔ και της ελληνικής κοινωνίας, αυτό το κεφάλαιο κλείνει εδώ. Βλέπω όμως στα μάτια του κόσμου και την εντολή της ενότητας, την εντολή να προχωρήσει μπροστά αυτή η παράταξη και να γίνει και πάλι ικανή να κυβερνήσει . Ο ατέλειωτος κόσμος της Παράταξης, το ρυάκι που έγινε δυνατό ποτάμι σ’ όλη την Ελλάδα το 2009, είναι η φωτογραφία της ανατροπής. Το ποτάμι αυτό, η βάση μας, πρέπει να πάει στις κάλπες. Πρέπει να ψηφίσει. Γιατί η ΝΔ του αύριο, είναι το σύστημα της κοινωνίας, είναι το σύστημα της βάσης.

Ανατροπή του συστήματος των μηχανισμών. Αυτή είναι η ΝΔ του αύριο! Είναι το σύστημα της κοινωνίας. Είναι το σύστημα της βάσης. Είναι το αύριο! Το χθες ήταν οι μηχανισμοί.

Να δώσουμε στον κόσμο να καταλάβει ότι έχουμε λάβει το μήνυμά του: μην μας αποκλείετε άλλο, μην μας κλείνετε άλλο τις πόρτες, μην μας αποκόπτετε άλλο από την κορυφή. Ακούστε μας!

Η Νέα Δημοκρατία μετασχηματίζεται σε ένα κόμμα ριζοσπαστικότερο.

Σήμερα καταρρέουν τα δικαιώματα και τα προνόμια μιας ολόκληρης γενιάς. Καταρρέουν οι συνήθειες και τα στερεότυπα μιας ολόκληρης κοινωνίας. Καταρρέουν οι ψευδαισθήσεις και οι εμμονές μιας ηγετικής ελίτ, που δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τον εαυτό της και να προσαρμοστεί στα κελεύσματα των καιρών. Καταρρέει το σύστημα που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ

Κάποιοι δικοί μας συμβιβάστηκαν με ένα σύστημα που εκλέχθηκαν για να το αλλάξουν

Η ευθύνη η δική μας – η μεγάλη δική μας ευθύνη – είναι πως όταν μας δόθηκε η ευκαιρία, ως κυβέρνηση, να αλλάξουμε την κατάσταση, δεν το κάναμε.

Εμείς λοιπόν, φταίμε γιατί διστάσαμε. Κάποιοι δικοί μας, ίσως συμβιβάστηκαν με ένα σύστημα που εκλέχθηκαν για να το αλλάξουν…

Τώρα κλείνει ένας κύκλος. Το ΠΑΣΟΚ τον δημιούργησε. Και στα χέρια του τελειώνει.

Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να αρχίσει τον επόμενο κύκλο. Υπερασπίζεται το καθεστώς που το ίδιο δημιούργησε. Δεν μπορεί να το αλλάξει.

Εμείς, ως νέα Νέα Δημοκρατία, ως δύναμη μιας Παράταξης που αναγνώρισε πως εισερχόμαστε στη Νέα Μεταπολίτευση, εμείς  μπορούμε να ξεκινήσουμε τον επόμενο κύκλο. Εμείς μπορούμε να αλλάξουμε και το οικονομικό μοντέλο και το σύστημα διακυβέρνησης που σήμερα χρεοκόπησαν.

Antinews: Πιστεύτε ότι αυτή η ΝΔ μπορεί να εγγυηθεί τη «Νέα Μεταπολίτευση»;

Σαμαράς: Πρέπει να τολμήσουμε την νέα Μεταπολίτευση. Η οποία θα γίνει έτσι κι αλλιώς. Αλλά καλύτερα να γίνει από μας, παρά σε βάρος μας. Καλύτερα να γίνει ως μια νέα Επανάσταση απελευθέρωσης των παραγωγικών δυνάμεων του τόπου, και ενδυνάμωσης της Δημοκρατίας. Παρά να μας προκύψει ως παραμερισμός της Πολιτικής, από κάποιους τεχνοκράτες, που θα αναλάβουν να «σώσουν» τους αριθμούς, καταδικάζοντας τους ανθρώπους και μαραζώνοντας τη δημοκρατία.

Η νέα Μεταπολίτευση έχει όμως μια κρίσιμη προϋπόθεση. Χρειάζεται μια νέα Νέα Δημοκρατία. Αυτή η νέα Νέα Δημοκρατία ήδη άρχισε να γεννιέται. Από το μεγάλο άνοιγμα στην κοινωνία για την εκλογή νέου Προέδρου, με επιστέγασμα την πρωτοφανή συρροή 800 χιλιάδων νεοδημοκρατών – παλαιών και νέων – στις κάλπες της 29ης Νοεμβρίου.

Το κλίμα στη Νέα Δημοκρατία άλλαξε από τότε. Αλλά το κόμμα δεν άλλαξε ακόμα. Δεν πρέπει να πέσουμε στην παγίδα της εσωστρέφειας. Κι εσωστρέφεια δεν έχουμε μόνο όταν υπάρχει διαβρωτική εσωτερική γκρίνια. Εσωστρέφεια έχουμε κι όταν νομίζουμε ότι όλος ο κόσμος είναι ο κομματικός μας μικρόκοσμος. Εσωστρέφεια έχουμε κι όταν δίνουμε μεγαλύτερη έμφαση στα εσωτερικά μας ζητήματα απ’ ό,τι στα προβλήματα της κοινωνίας.

Η Νέα Δημοκρατία τους χωράει όλους και τον καθένα χωριστά. Τους χρειάζεται όλους και τον καθένα χωριστά. Δεν περισσεύει κανείς. Αυτό υποσχέθηκα κατηγορηματικά όταν έθεσα υποψηφιότητα για Πρόεδρος του Κόμματος. Αυτό δεσμεύτηκα. Γι’ αυτό ψηφίστηκα.  Και σε αυτό θα μείνω πιστός.

Οφείλω επίσης να ξεκαθαρίσω το εξής: Δεν εκλέχθηκα για να τηρώ «εύθραυστες ισορροπίες».  Δεν χρωστάω τίποτε σε κανένα. Το μόνο μου χρέος είναι απέναντι στις εκατοντάδες χιλιάδες των Νεοδημοκρατών που ήλθαν και ψήφισαν, αφού περίμεναν ώρες στην ουρά. Σε αυτούς υποσχέθηκα αλλαγή πορείας. Και αυτό το χρέος με δεσμεύει απέναντί τους.

Η νέα Νέα Δημοκρατία θα γίνει ο πόλος μιας νέας κοινωνικής πλειοψηφίας, όχι ένας εύθραυστος συνασπισμός προσωπικών στρατηγικών και ομάδων. Προορισμός της είναι να απελευθερώσει το δυναμισμό της ελληνικής κοινωνίας, όχι να βουλιάξει μέσα στις γνωστές Ελληνικές παθογένειες.

Δεν πάμε απλώς, να ξανά-διεκδικήσουμε την εξουσία. Πάμε να αλλάξουμε την Ελλάδα.     Και πριν αλλάξουμε τους άλλους,  πρέπει να αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι. Μπορούμε να επιτύχουμε μεγάλες ανατροπές. Μπορούμε, μαζί να τα καταφέρουμε.

Antinews: Σας επικρίνουν ότι εγκαταλείψατε την αντιμνημονιακή πολιτική και η ΝΔ έγινε μνημονιακό κόμμα....

Σαμαράς: Η πολιτική μου δεν άλλαξε. Η πολιτική μου, δυστυχώς, δικαιώθηκε. Έλεγα, από την πρώτη στιγμή -και ήμουν μόνος μου τότε, αρχιτέκτονας εγώ του αγώνα του αντιμνημονιακού- ότι «προσέξτε, εκεί που την πάτε την Ελλάδα, θα πέσει στο γκρεμό». Έφτασε η Ελλάδα στο γκρεμό. Εγώ έπρεπε να της τραβήξω μια για να πέσει στο γκρεμό, να τη ρίξω; Ο ρεαλισμός και η πολιτική υπευθυνότητα απαίτησαν, εκείνη τη στιγμή, να κάνουμε αυτό το οποίο θα έκανε ο κάθε σωστός Έλληνας. Και τι ήταν αυτό; Σας θυμίζω ότι, στις 27 Οκτωβρίου, είπαμε τότε – και όλοι αυτοί, που σήμερα κάνουν τους αντιρρησίες, δεν έφεραν καμία αντίρρηση- ότι φτάσαμε στο σημείο που το τεράστιο χρέος έκανε το κούρεμα και την καινούργια δανειακή σύμβαση αναπόφευκτα πράγματα. Φτάσαμε στο σημείο του αναπόφευκτου. Ως εκ τούτου, με το που έγινε αυτό και με το που ακολούθησε το τραγικότερο όλων, που ήταν η δήλωση Παπανδρέου για δημοψήφισμα, δεν υπήρχε παρά μόνο η υποχρέωση να εμποδίσω αυτό το κατρακύλισμα του τόπου για πάντα. Και τι κάναμε;  Πρώτα απ’ όλα, αγωνιστήκαμε για μια σύμβαση, η οποία δεν έχει καμία σχέση με το Μνημόνιο. Το 1ο Μνημόνιο, σας θυμίζω, πρώτον, δεν μείωνε το χρέος μας, δεν το κούρεψε. Τώρα κουρεύτηκε. Στο 1ο Μνημόνιο τα επιτόκια ήταν πάρα πολύ ψηλά, πάνω από 5%. Τώρα, είναι κάτω από 2,5%. Άρα, το κόστος είναι πολύ μικρότερο και θα έχουμε κάποια κέρδη να δώσουμε εκεί που μπορούμε. Τρίτον, και ενώ πετάχτηκε ένα κομμάτι του χρέους στο μέλλον, θα μπορούμε να το πληρώσουμε πολύ αργότερα. Κάτι τέτοιο δεν υπήρχε στο 1ο Μνημόνιο. Και, εν πάση περιπτώσει, στο 1ο Μνημόνιο δεν υπήρχε ποτέ η απειλή ότι θα μας βγάλουν από το ευρώ να πάμε στη δραχμή. Τώρα ήταν προ των πυλών, το να φύγουμε από το ευρώ και να πάμε στη δραχμή. Και να σας πω κάτι; Θα μπορούσα, εκείνη τη στιγμή, να έλεγα «δεν ακούσατε την πολιτική μου, δεν θελήσατε να κάνετε αυτό που σας έλεγα, εγώ δικαιώθηκα, προχωράω σε αυτή τη γραμμή και ας πέσει η Ελλάδα κάτω». Ξέρετε πόσο απέχει το «ωσαννά» από το «σταύρωσον»; Μια βδομάδα στην Ελλάδα. Θα χειροκροτάγανε την 1η εβδομάδα και όταν μετά δεν θα βρίσκανε ούτε σύνταξη, ούτε μισθό, ούτε νοσοκομειακό να πάει κάποιον στο νοσοκομείο, επειδή δεν θα είχε βενζίνη, θα ήταν ο Σαμαράς υπεύθυνος. Δεν έπρεπε αυτό να το αφήσω να γίνει.

Βεβαίως, το μνημόνιο δεν σώζει την Ελλάδα, αλλά την βυθίζει σε φαύλο κύκλο ύφεσης. Η ΝΔ χαράσσει στρατηγική απαλλαγής από το μνημόνιο και τις δεσμεύσεις του, όχι για να επιστρέψουμε στην σπατάλη και τη χαλάρωση, αλλά για να βγούμε από την κρίση, με ανάπτυξη, στηριζόμενοι στις δικές μας δυνάμεις. Θα χαράξουμε μια πολιτική διέξοδο, για να βγούμε μιαν ώρα αρχύτερα από το Μνημόνιο και τις δεσμεύσεις του.

Με άμεση προτεραιότητα μέτρα που τονώνουν την οικονομία και μειώνουν τις επιπτώσεις τις ύφεσης. Μέτρα μηδενικού κόστους, που δεν τα απαγορεύει το Μνημόνιο και δεν τα αρνείται η τρόικα…

Με συστηματική αξιοποίηση της δημόσιας ακίνητης περιουσίας, ώστε να μπορέσουμε να βγούμε από την ανάγκη του έκτακτου δανεισμού και από τις δεσμεύσεις του Μνημονίου.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα επιστρέψουμε στη σπατάλη και στη δημοσιονομική χαλάρωση. Σημαίνει, όμως, ότι θα μπορέσουμε να πάρουμε μέτρα ανάπτυξης, ανταγωνιστικότητας και αποκατάστασης της κοινωνικής δικαιοσύνης. Για να βάλουμε τη χώρα σε ανοδική τροχιά.

Γιατί μπορούμε να βγούμε από το φαύλο κύκλο – από τη μαύρη τρύπα -  της ατέλειωτης ύφεσης, χωρίς να πτωχεύσουμε. Φτάνει να στηριχθούμε στις δικές μας δυνάμεις.

Κι αυτός είναι ο πυρήνας της στρατηγικής μας. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της Νέας Μεταπολίτευσης: Να στηριχθούμε στις δικές μας δυνάμεις για να ξεπεράσουμε την κρίση.

Antinews: Για τα σενάρια αυτοδυναμίαs τι έχετε να πείτε;

Σαμαράς:  Κάποιοι προσπαθούν να μας χτυπήσουν με ανοησίες περί συγκυβέρνησης.Ότι τάχα θέλουμε συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ. Ότι τάχα έχουμε συμβιβαστεί με την ιδέα ότι θα συγκυβερνήσουμε με το ΠΑΣΟΚ.  Να σας πω λοιπόν, πολύ καθαρά γιατί δεν επιδιώκουμε κανενός τύπου συγκυβέρνηση. 

Πρώτον, διότι θέλω να κυβερνήσουμε τη χώρα με λυμένα τα χέρια.  Όχι κάνοντας συμβιβασμούς σε κάθε βήμα. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό σε συνεργασία με άλλα κόμματα; Σίγουρα δεν μπορούμε!

Θέλει, για παράδειγμα το ΠΑΣΟΚ να τα βάλει με τη διαπλοκή που το ίδιο εξέθρεψε; Ή θέλει να τα βάλει με τις συντεχνίες; Προσέξτε, όχι με τα συνδικάτα. Με τις συντεχνίες που το ίδιο δημιούργησε, το ίδιο τις έκανε πανίσχυρες και το ίδιο δεν τόλμησε να τις αγγίξει την τελευταία διετία; Σίγουρα δεν θέλει! Όλα αυτά τα προστάτευε πάντα και ακόμα τις προστατεύει…  Γι’ αυτό δεν θέλω να συγκυβερνήσουμε!

Δεν είναι από ματαιοδοξία. Είναι απλά από αίσθηση καθήκοντος. Θέλω να αλλάξω τα πάντα. Και δεν θα μπορέσω να τα αλλάξω όταν αναγκάζομαι να κυβερνήσω με τα χέρια δεμένα πίσω από την πλάτη. Δεν θα μπορέσω να τα αλλάξω όταν πρέπει να κυβερνώ πατώντας πάνω σε εύθραυστες ισορροπίες ενός ετοιμόρροπου κυβερνητικού συνασπισμού. 

Κάποιοι ρωτάνε: Και τι θα γίνει αν δεν πάρετε αυτοδυναμία;

Τους απαντώ: Τις παραμονές ενός πολιτικού αγώνα το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι τι θα συμβεί αν δεν επιτύχουμε όλους τους στόχους μας. Το κρίσιμο ερώτημα είναι γιατί πρέπει να επιτύχουμε όλους τους στόχους μας. 

Τους απαντώ ακόμα: χωρίς αυτοδυναμία δεν μπορεί να κυβερνηθεί ο τόπος. Και κυρίως δεν μπορούν να αλλάξουν όλα όσα πρέπει να αλλάξουν στη χώρα. 

Τους απαντώ επίσης: ότι χωρίς αυτοδυναμία δεν μπορώ να έχω την διαπραγματευτική ισχύ να πηγαίνω στο εξωτερικό ισχυρός.

Τους ρωτώ τέλος: Συγκυβερνώντας με το ΠΑΣΟΚ, πως θα τα βάλω με τα «αποστήματα» που λεηλατούν το δημόσιο πλούτο και υπονομεύουν το εθνικό συμφέρον σε κάθε τομέα και κάθε λεπτό;

Το ΠΑΣΟΚ έχει κάθε λόγο να θέλει να σώσει τον εαυτό του μέσα από μια αναγκαστική συγκυβέρνηση μαζί μας. Αλλά εγώ δεν θέλω να σώσω το ΠΑΣΟΚ. Δεν με ενδιαφέρει το ΠΑΣΟΚ. Θέλω να σωθεί η χώρα! Να σηκωθεί στα πόδια της. Και για να το επιτύχω, θέλω τα χέρια λυμένα.

Η αυτοδυναμία δεν είναι απαραίτητη για μένα. Είναι απαραίτητη για να μπορέσει να κυβερνηθεί η χώρα. 

Με την δανειακή συμφωνία κερδίσαμε χρόνο. Με μια αυτοδύναμη κυβέρνηση θα αξιοποιήσουμε αυτό το χρόνο, για να βγούμε από την κρίση.

Antinews: Ποιό είναι το όραμα σας για την Ελλάδα;

Σαμαράς: Με ρώτησαν δύο νέα παιδιά: Πρόεδρε, το δικό σου όνειρο για μας ποιο είναι;

Τους απαντώ: Το όνειρό μου έχει να κάνει με την Ελευθερία μας. Σε δέκα χρόνια, θα μας πάει ο χρόνος στο 2021. Και τότε θα γιορτάζουμε τα 200 χρόνια της Ελευθερίας μας. Τα 200 χρόνια από το δικό μας ’21, το 1821 του Έθνους και της καρδιάς μας. Το ’21 που τότε ύψωσε τη μικρή Ελλάδα σε άπιαστα επίπεδα δόξας και παγκόσμιου θαυμασμού.

Με ρωτάτε, λοιπόν, για το όνειρό μου. Απαντώ: Θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, οι πολίτες της ίδιας αυτής Πατρίδας, θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, αυτόν τον τόπο που άφησαν κληρονομιά οι γονείς μας και οι δικοί τους γονείς, θα επιτρέψουμε να γιορτάσει τα 200 χρόνια της Λευτεριάς της η Ελλάδα, οικονομικά δέσμια, κοινωνικά διαλυμένη και ψυχολογικά εξουθενωμένη; Σας κοιτώ στα μάτια και σας απαντώ: Ποτέ! Αυτό είναι το δικό μου όνειρο: Αντίσταση όλων των Ελλήνων, στη μοιρολατρία, στην ηττοπάθεια, στην ταπείνωση και τον εξευτελισμό. Ένα καινούργιο ξεκίνημα για την Αξιοπρέπεια της Πατρίδα μας: Για Επανεκκίνηση της Οικονομίας μας σήμερα, και της Ψυχολογίας της Κοινωνίας, ώστε να λυτρωθούμε από το χθες, ώστε τα νέα Ελληνόπουλα να κατακτήσουν το αύριο της Ελπίδας που τα περιμένει…

Η Επανεκκίνηση δεν αφορά μόνο την Οικονομία. Αφορά και την Ελλάδα και τους Έλληνες. Και το ηθικό τους και το φρόνημά τους και τις αξίες τους. Να ανακαλύψουμε τη δύναμή μας, να ανακαλύψουμε τις αρετές μας, να ξαναβρούμε τον εαυτό μας και την Ψυχή μας. να ξαναβρούμε την Ελλάδα που έχουμε μέσα μας!

Απευθύνομαι σε όλους τους Έλληνες.

Ο Οδυσσέας Ελύτης, για τις σκληρές ώρες που όλοι περνάμε σήμερα, μας έχει δώσει τη σωστή συμβουλή: «Από μας θα εξαρτηθεί το τελικό αποτέλεσμα… Από μας θα εξαρτηθεί ο Παράδεισος, ή η Κόλαση που θα χτίσουμε. Η μοίρα μας βρίσκεται στα χέρια μας!”.

Οι Έλληνες μπορούμε! Και το δικαιούμαστε. Και το αξίζουμε… Ήλθε η ώρα να πάρουμε τη μοίρα μας στα χέρια μας! Γι’ αυτό, καλώ σε συστράτευση όλους τους Έλληνες… Όλους! Και τον καθένα ξεχωριστά!

Θα τα καταφέρουμε με τη βοήθεια του Θεού! Γιατί βρισκόμαστε όλοι σήμερα σε Πόλεμο επιβίωσης. Κι όπως ξέρετε, στα χαρακώματα δεν υπάρχουν άθεοι. Όλοι προσεύχονται!

Ο Μπίσμαρκ είχε πει ότι οι μεγάλοι πολιτικοί ακούν πριν από τους άλλους το μακρινό χλιμίντρισμα από τα άλογα της Ιστορίας. Αλλά σήμερα, δεν χρειάζεται να είναι κανείς μεγάλος πολιτικός, για να ακούσει τα άλογα τις Ιστορίας να χλιμιντρίζουν προειδοποιητικά προς την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ένωσης… Που απομακρύνθηκε από τις παρακαταθήκες των ιδρυτών της!

Θα ξαναπάρουμε τη χώρα μας στα χέρια μας. Θα ξαναστήσουμε την Ελλάδα, όρθια, ανταγωνιστική, ισχυρή και υπερήφανη. Όλα όσα σας είπα πριν, συνοψίζονται σε αυτό: Να ξαναπάρουμε τη χώρα μας στα χέρια μας! Άλλωστε, ο ίδιος ο πατέρας της Πολιτικής Ενοποίησης της Ευρώπης, ο Ζάκ Ντελόρ, έδωσε την πιο ξεκάθαρη απάντηση σε όποιους σήμερα ζητούν να σβήσουν την ταυτότητά μας: “μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση το κάθε εθνικό κράτος είναι αναντικατάστατο και αδιαπραγμάτευτο!”

Διευκρίνιση

Οι αναγνώστες του Antinews θα έχουν ήδη καταλάβει, ασφαλώς, ότι αυτή η συνέντευξη δεν δόθηκε ποτέ. Αλλά ότι όσα γράφουμε προηγουμένως αποτελούν αποσπάσματα από  ομιλίες και συνεντεύξεις του Σαμαρά από το 2009 μέχρι σήμερα. Κρίνουμε ότι αυτά τα αποσπάσματα περικλείουν όλη την ουσία του νέου που φέρνει ο Σαμαράς και του μηνύματος που πρέπει να στείλει στην κοινωνία. Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές οι εκλογές κερδίζονται με πρόγραμμα και όραμα. Ειδικά όμως σε αυτές τις κρισιμότερες από το 1974 για τις τύχες του Έθνους εκλογές ο λαός χρειάζεται κυρίως όραμα, ελπίδα, πίστη, ηγέτη. Όχι νερόβραστες διαχειριστικές αφηγήσεις και ξύλινα λόγια.

Μας ακούει κανείς;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. julia avatar
    julia 31/03/2012 18:04:45

    Eμείς σας ακούμε, εμείς τον ακούμε και στη Συγγρού κοιμούνται όρθιοι.......

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ julia 31/03/2012 18:22:33

      Δεν κοιμούνται juliet. Απλώς πολλοί από αυτούς είναι συνεχώς στο ισόγειοτου μεγάρου και χαζεύουν τις 3D τηλεοράσεις για να δουν πως "γράφουν" στις νέες οθόνες.

      • juliet avatar
        juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 01/04/2012 08:17:03

        Γιάννη ,καλημέρα ,καλό μήνα
        δεν είμαι εγώ αυτή ,είμαι αυτή που γράφεις , σημασία έχει ότι συμφωνούμε απόλυτα .Ισως,η Julia τους είδε σε φάση που χάζευαν και είχανε ''γλαρώσει''.

    • Tabachaniotika avatar
      Tabachaniotika @ julia 02/04/2012 18:25:35

      julia νομίζω έχεις απόλυτο δίκαιον! ΑΝΤΙ σχολίου επισυναπτω κάτι που ψάρεψα στο blog της Zougla:Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ...

      Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 31 Μαρτίου 2012, 11:51

      Ειναι γνωστό ότι ο νομός Λασιθίου κατέχει περιοπτη θέση στους νομούς με τους περισσότερους "αν'απηρους" και "τυφλούς" ! Αναμενόμενο θα πει κάποιος αφού είναι η εκλογική περιφέρεια του γραμματέα του εθνικου συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ.
      Μέχρι εδώ καλά ,το κόμμα του κου Σαμαρά που ευαγγελίζεται την κάθαρση και καλά κάνει ,πρέπει να προσέχει τουλάχιστον στην σύνθεση των ψηφοδελτίων του και τούτο γιατί μαθαίνουμε ότι μάλλον ανακηρύσεται υποψήφιος στον παραπάνω νομό ο σύζυγος μέλους της επιτροπής χορήγησης αναπηρικών συντάξεων και επιδομάτων ,δηλαδή συμμέτοχος στην ανακύρηξη αναπήρων και τυφλών του νομού. Ποιός θα μαζευει μετά τις κατηγορίες και τις υποψίες ότι στηρίζεται στούς ευεργετημένους της συζήγου του και την ..διαπλεκόμενη σχέση με τον κο Καρχιμάκη ; είναι ώρα για τέτοια κ.Σαμαρά;
      Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνο να είναι ,αλλά και να φαίνεται ..σεμνή!

  2. airman avatar
    airman 31/03/2012 18:08:32

    Θα μπορούσε να τεθεί και μια σειρά από ερωτήματα που προκύπτουν μέσα από το Antinews, ώστε ο Πρόεδρος να πάρει θέση σε μια πραγματική συνέντευξη μέσω διαδικτύου.
    Σε κάθε περίπτωση η σύνοψη των θέσεων και των τοποθετήσεων που έχει διατυπώσει αποτελεί χρήσιμο υλικό για όσους θέλουν να έχουν μια όσο το δυνατό πιο ολοκληρωμένη εικόνα.
    Λογικό είναι βέβαια αρκετοί έως πολλοί να είναι δύσπιστοι, άλλοι εκ φύσεως και άλλοι επειδή δεν θέλουν να πιστέψουν. Οι πρώτοι ας δείξουν εμπιστοσύνη. Οι δεύτεροι ας πρόσεχαν, τέρμα τα δίφραγκα!

  3. ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ 31/03/2012 18:26:16

    Το συστημα των μεγαλοεργολαβων ,ΜΜΕ,και ολων των διαπλεκομενων τον πολεμα ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ!!!!!!
    ......... Οφείλω επίσης να ξεκαθαρίσω το εξής: Δεν εκλέχθηκα για να τηρώ «εύθραυστες ισορροπίες». Δεν χρωστάω τίποτε σε κανένα. Το μόνο μου χρέος είναι απέναντι στις εκατοντάδες χιλιάδες των Νεοδημοκρατών που ήλθαν και ψήφισαν, αφού περίμεναν ώρες στην ουρά. Σε αυτούς υποσχέθηκα αλλαγή πορείας. Και αυτό το χρέος με δεσμεύει απέναντί τους.

  4. Wolf avatar
    Wolf 31/03/2012 18:45:56

    Εξαιρετική ...συνέντευξη Antinews!!! Πραγματικά εξαιρετική.
    Ελπίζω να την διαβάσουν ολοι!!!

  5. ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 31/03/2012 19:09:35

    ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ
    ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ

    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ

    Η χώρα πορεύεται προς τις εκλογές, χωρίς ωστόσο οι Έλληνες να έχουν καταλάβει το νόημα αυτών των εκλογών, όχι επειδή δεν το θέλουν οι ίδιοι, αλλά επειδή τα –δήθεν- μέσα ενημέρωσης, λειτουργώντας εντελώς αποπροσανατολιστικά, δεν μεταφέρουν στους ψηφοφόρους τη σωστή ενημέρωση, δεν τους δίνουν τις σωστές πληροφορίες, δεν τους αφήνουν έστω το περιθώριο στη διαζευκτική επιλογή, δεδομένου πως δεν προβάλλεται καμιά άποψη, πέρα από την επιθυμία και τη βούληση του εκδοτικού κατεστημένου για κυβέρνηση της αρεσκείας του. Δηλαδή τη συγκυβέρνηση ή την κυβέρνηση ξανά «Λουκά Παπαδήμου», που επιθυμούν.
    Συνεπώς οι Έλληνες πορεύονται προς τις εκλογές χωρίς να γνωρίζουν τις σωστές θέσεις και προεκλογικές εξαγγελίες του Αντώνη Σαμαρά και της Νέας Δημοκρατίας, αποπληροφορημένοι μέσω της παλιάς σταλινικής προπαγανδιστικής συνταγής, κατευθυνόμενοι στις κάλπες με επιλογές που δεν αφήνουν περιθώρια για σκέψεις και προβληματισμούς.
    Οι μεγαλοεκδότες έχουν αποφανθεί για την κυβέρνηση της αρεσκείας τους και οι έχοντες υποστεί πλύση εγκεφάλου ψηφοφόροι – αναγνώστες, τηλεθεατές και ακροατές τους, δε μένει παρά να επικυρώσουν με την παρουσία τους στην κάλπη τα προαποφασισθέντα.
    Το χειρότερο στη δημοκρατία είναι η κατάχρηση των ελευθεριών σε όλα τα επίπεδα, όμως ο τύπος στην Ελλάδα έχει ξεπεράσει κάθε όριο και το δικαίωμα της «ελευθεροτυπίας», που είναι πρωτίστως δικαίωμα του αναγνώστη –ας το πούμε και ας το εννοήσουμε συνολικά- έχει καταστρατηγηθεί εντελώς στην πράξη, από αυτούς που συνταγματικά έχουν την υποχρέωση και το δικαίωμα να την προστατεύουν. Από τους ιδιοκτήτες των μέσων ενημέρωσης και το χειρότερο, από τους συντάκτες των μέσων, οι οποίοι και για τους λόγους που ο καθένας αντιλαμβάνεται, έχουν γίνει πειθήνια όργανα της εργοδοσίας τους και λειτουργούν ως φερέφωνα των επιθυμιών τους.
    Να θυμηθούμε την περίπτωση του debate της περασμένης εκλογικής αναμέτρησης, ανάμεσα στον Κώστα Καραμανλή και τον Γιώργο Παπανδρέου, να το θυμηθούμε γιατί είναι χαρακτηριστική περίπτωση του θέματος στο οποίο αναφερόμαστε. Οι περισσότεροι Έλληνες είδαν τότε τον κ. Καραμανλή να καταθέτει απόψεις τεκμηριωμένες και να λέει το τι ακριβώς θα κάνει αν ξαναγίνει πρωθυπουργός, αδιαφορώντας για το πολιτικό κόστος, όπως είδαν και τον κ. Παπανδρέου να καταθέτει ευχολόγια, να υπεκφεύγει σε ζητούμενα απαντήσεων, να αιθεροβατεί και επί πλέον να χάνει τα ζητούμενα συχνά – πυκνά, προσπαθώντας να μεταφέρει προφανώς την αμερικανική υποδομή του μυαλού του στα ελληνικά.
    Ο κ. Καραμανλής τα είπε όλα και τοποθετήθηκε σε όλα τα ζητούμενα.
    Ο κ. Παπανδρέου δεν είπε τίποτα ή μάλλον είπε το στερεότυπο «λεφτά υπάρχουν» και απέφυγε να τοποθετηθεί στα ζητούμενα. Και όμως, πριν ή ακόμα πάψει η αντήχηση των λόγων τους, είχαμε ένα ορυμαγδό απόψεων από τα πάνελ των –και ας το πούμε και εδώ γενικά- «κονδυλοφόρων», οι οποίοι μετά σπουδής μεγίστης επεχείρησαν να μας πείσουν για τα ακριβώς αντίθετα από όσα μόλις είχαμε δει και όσα μόλις είχαμε καταλάβει (λίγα λεπτά πριν ήταν το debate) με μοναδικό επιχείρημα προφανώς τις προεπιλογές των προτιμήσεων των εργολάβων εκδοτών και των προτιμήσεών τους.
    Όπως φυσικά στη δράση υπάρχει αντίδραση, στα ερωτήματα υπάρχουν απαντήσεις. Ο ένας πολιτικός αρχηγός τις έδωσε, ο άλλος απέφυγε εντελώς να τις δώσει. Και όμως οι συμμετέχοντες στα πάνελ εκπρόσωποι των κυρίων τους, είδαν εκεί που δεν υπήρχε τίποτα και υποβάθμισαν εντελώς την πραγματικότητα εκεί που υπήρχε! Τα αποτελέσματα των εκλογών, τις οποίες έκρινε η βούληση των εκδοτών τα είδαμε, τα ζήσαμε και μας σταυρώνουν σήμερα.
    Η πλειονότητα των αναγνωστών αυτού του ιστότοπου, είτε διαφωνεί είτε συμφωνεί πολιτικά μαζί μας, είναι ικανή να βγάλει τα συμπεράσματά της και το έχει κάνει ήδη και χωρίς τη βοήθειά μας. Όμως δεν μπορούμε να αφήσουμε ασχολίαστη την αδικία, την οποία επεφύλαξαν κατά του Κώστα Καραμανλή όταν σήμερα βλέπουμε να επιχειρείται μετά μανίας κάτι ανάλογο κατά του Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος –και σε τελική ανάλυση- έχει αναλάβει τις ευθύνες για την κυβερνητική περίοδο της ΝΔ και μάλιστα σε ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που του ανήκε. Ο ίδιος έχει κάνει την αυτοκριτική του έτσι, όπως δεν την έχει κάνει ποτέ κανένα πολιτικό πρόσωπο στην Ελλάδα, εξαιρουμένου του Κώστα Καραμανλή.
    Ο Καραμανλής ήταν τότε ως πρωθυπουργός το πλέον αξιόπιστο πολιτικό πρόσωπο της χώρας και παρέμεινε αξιόπιστο, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα των εκλογών, οι οποίες ταπείνωσαν αυτόν και το κόμμα του. Ένα αποτέλεσμα, το οποίο σε τελική ανάλυση, πολύ περισσότερο θα έπρεπε να ενδιαφέρει τη χώρα και τους Έλληνες, από όσο τον ίδιο τον Καραμανλή, ο οποίος εργάσθηκε συνετά, προσέφερε πολλά και προσπάθησε ακόμα περισσότερα, χωρίς να έχει στήριξη από πουθενά και κυρίως από το εκδοτικό κατεστημένο των εργολάβων, το οποίο τορπίλισε κάθε προσπάθεια του τέως πρωθυπουργού, με γνώμονα όχι βεβαίως τα συμφέροντα της χώρας, αλλά το δικό του πάθος και την επιμονή για την νομή της εξουσίας.
    Εν κατακλείδι και χωρίς ωστόσο να προδικάζουμε το αποτέλεσμα των επικείμενων εκλογών, η μη εκλογή του κ. Σαμαρά με αυτοδυναμία δεν προοιωνίζει τίποτε ευχάριστο για τη χώρα, η οποία θα μπει στη δίνη μιας ακόμα χειρότερης περιπέτειας από αυτή στην οποία ήδη έχει εμπλακεί. Μιας νέας τελειωτικά εξοντωτικής περιπέτειας, στην οποία σέρνεται από την επιθυμία και μόνο των μεγαλοεκδοτών και επιχειρηματιών των μέσων ενημέρωσης, οι οποίοι μόνο τα συμφέροντά τους και μόνο αυτά εξυπηρετούν εν παντί τόπω και χρόνω…
    Μακάρι να μας φωτίσει όλους το φως της Ανάστασης και κυρίως αυτούς, στους οποίους και περισσότερο απευθυνόμαστε, οι οποίοι θεωρούν πως έχουν αποκλειστικό προνόμιο και οιονεί μονοπώλιο την εθνικοφροσύνη…

  6. Κ. Γαλλής avatar
    Κ. Γαλλής 31/03/2012 19:19:45

    Διάβασα με προσοχή τις κατά καιρούς εξαγγελίες του κ. Σαμαρά και βρίσκω αξιεπαινη την προσπάθειά σας, η οποία αποτελεί κατά ένα τρόπο και τις δεσμεύσεις που ανέλαβε, δεσμεύσεις που πρέπει να τηρηθούν. Δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια για ψέματα και προεκλογικές υποσχέσεις.
    Θέλω να πιστεύω ότι οι βασικές δεσμεύσεις τουλάχιστον θα τηρηθούν, κρίνω ότι είναι ειλικρινής.

  7. Ιέραξ avatar
    Ιέραξ 31/03/2012 19:37:34

    Η ουσία είναι πως στην συνείδηση του απλού κόσμου και του απλού νεοδημοκράτη ο Σαμαράς ταυτίστηκε πλέον με τις μνημονιακές δυνάμεις. Δεν έχει άδικο ο κόσμος, βγάζει οργή και αγανάκτηση.
    Αν θέλει να δει αυτοδυναμία η ΝΔ (εδώ γελάνε πολλοί!!!), πρέπει να δικαιολογήσει πειστικά, γιατί δέχτηκε να υπογράψει το μνημόνιο 2. Τα άλλα όλα είναι λόγια του αέρα.
    Ακούστε λιγάκι και κάποιους ανθρώπους που πίστεψαν και οραματίστηκαν μαζί σας. α)Πειστική απάντηση, β)στράτευση χωρίς φθαρμένα υλικά, γ)όραμα και ελπίδα, δ) ελληνικότητα.
    Αυτά είναι τα βασικά. Η βάση είναι α γ α ν α κ τ η σ μ έ ν η. Σας θεωρεί όλους ίδιους!!!

    • Θεμιστοκλής Ελευθεριάδης avatar
      Θεμιστοκλής Ελευθεριάδης @ Ιέραξ 31/03/2012 20:17:55

      Μα δεν είναι όλοι ίδιοι. Ο ΓΑΠ μπορεί να ψήφισε το ΜΝ1 γιατί 1. δεν μπορεί να πει όχι 2. έπεσε από το ποδήλατο 3. είναι Έλληνας από επιλογή 4. το είχε απωθημένο η μάνα του να μας μαμήσει γιατί χειροκροτήσαμε (στα κρυφά) την Δήμητρα Ο κ. ΑΣ όμως υποτίθεται ότι ήξερε τις συνέπειες του ΜΝ1 και όμως ήταν αυτός χωρίς τον οποίο δεν θα υπήρχε ΜΝ2.

    • Κλεόστρατος avatar
      Κλεόστρατος @ Ιέραξ 31/03/2012 22:59:19

      Συμφωνώ απόλυτα στο ότι ο Σαμαράς πρέπει να δικαιολογήσει πειστικά γιατί δέχτηκε να υπογράψει το μνημόνιο 2. Ο κόσμος (τουλάχιστον μεγάλο τμήμα του) μπορεί να κατανοήσει αν ακούσει την αλήθεια

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Κλεόστρατος 31/03/2012 23:16:59

        Το έχει εξηγήσει. Έκρινε πως θα πηγαίναμε άμεσα σε άτακτη χρεοκοπία και ο λαός δε θα το άντεχε. Πίστευε πως η χώρα θα διαλυόταν. Ήθελε λοιπόν να κερδίσει χρόνο για να κάνει κινήσεις απεγκλωβισμού (ΑΟΖ, κλπ.) αν γίνει πρωθυπουργός.

  8. Ιέραξ avatar
    Ιέραξ 31/03/2012 19:41:27

    ... αγανακτισμένη ...

  9. Κ.Γ.Μ avatar
    Κ.Γ.Μ 31/03/2012 19:57:41

    Ολοι οι Έλληνες πρέπει να καταλάβουν ότι έρχεται - γεννιέται η ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, την Ελλάδα που εγκατέλειψαν οι "πρίγκηπες και τα βασιλόπουλα" της διαφθοράς. Και μόνο στην ιδέα ότι ο Αντώνης Σαμαράς ήδη έχει βάλει τέλος σε όλους αυτούς τούς "ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ" τρέμουν και τον πολεμούν λυσσαλέα. Θα πρέπει όμως να καταλάβουν όλοι ότι δεν θα μπορέσουν να τον σταματήσουν και θα τούς παρασύρει σαν χείμμαρος στον Κεάδα. Αντώνη προχώρα με δύναμη και όλοι οι Έλληνες στεκόμαστε δίπλα σου. Έλληνας Πολίτης

  10. Δρομολογητής avatar
    Δρομολογητής 31/03/2012 20:01:54

    Αυτά που διαβάσαμε πιο πάνω είναι η υπόσχεση τιμής του Α. Σαμαρά προς τον Λαό. Είναι αυτά που θα έπρεπε να κάνουν γνωστά στον απλό κόσμο στα χωριά στις γειτονιές αυτοί ζητούν να εκλεγούν υπό τη σημαία της ΝΔ. Δυστυχώς όμως είναι ανίκανοι όχι μόνο να μεταφέρουν τα λόγια του Προέδρου αλλά και να αρθρωσουν λόγο Ελληνικό. Τους βλέπω στην τηλεόραση να αναιρεί ο ένας τον άλλον και είναι να τους λυπάσαι. Για να καταλάβει κανείς τι θέλω να πω ας ψάξει να βρει τα βιογραφικά τους.
    Ναστε καλά όπου και νάστε

  11. ΚΓΜ avatar
    ΚΓΜ 31/03/2012 20:24:19

    Ιέραξ, όπως οραματίστηκες εσύ και χιλιάδες κόσμου να είσαι σίγουρος ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα μας δικαιώσει σε όλα. Την "απελπισία" έντεχνα την περνάνε στον κόσμο οι "ΔΙΑΦΘΟΡΕΙΣ" και όλοι αυτοί που έχουν στήσει πανηγύρια στις πλάτες του Ελληνικού Λαού. Μη βιαστείς να με κατηγορήσεις ότι είμαι "αισιόδοξος", γιατι είμαι "ΠΟΛΥ ΣΙΓΟΥΡΟΣ" για αυτά που θα κάνει ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ μόλις εκλεγεί ως Πρωθυπουργός. Συμφωνώ και με το φίλο μου το Γρηγόρη, ότι "δεν χρωστάει σε κανένα και πουθενά". Όσον αφορά το Μνημόνιο 2, θα ήθελα να κάνω μια σκέψη Ιέραξ,"Πως θα ανακηρύξεις ΑΟΖ,όταν είσαι εκτός Ευρώπης" Έλληνας Πολίτης

  12. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 31/03/2012 20:42:18

    Στις φανταστικές συνεντεύξεις, δίνονται φανταστικές απαντήσεις. (Το "φανταστικές" το εννοεί ο καθένας όπως θέλει.)
    Πρέπει επιτέλους εκεί στην Συγγρού, να το δουν, σαν να έχουν ένα μαγαζί, στο οποίο το εμπόρευμά τους είναι οι θέσεις τους. Όταν είσαι καλός μαγαζάτορας, πρέπει να βγάλεις το εμπόρευμά σου στην βιτρίνα, να το έχεις πάντοτε καθαρό στην θέα τον πελατών σου, να το διαφημίσεις, να φτιάξεις σλόγκαν, να τρέξεις, να ιδρώσεις και στο τέλος να ελπίζεις ότι θα κερδίσεις, αλλά και να χάσεις, θα μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος και να δεις τα παιδιά σου στα μάτια, γιατί έκανες ότι περνούσε από το χέρι σου, αλλά ο κόσμος, για τους δικούς του λόγους, δεν σε προτίμησε.
    Εάν όμως αφήνεις το εμπόρευμα να σκονίζεται στο υπόγειο, δυο είναι τα τινά, είτε είσαι ανίκανος, είτε φοβάσαι να μιλήσεις για το προϊόν σου επειδή το θεωρείς ελαττωματικό.
    Και στις δυο των περιπτώσεων όμως, δυστυχώς πρώτα απ’ όλα για την οικογένειά σου, που σε πιστεύει και περιμένει από εσένα, ετοιμάσου για λουκέτο.
    @ Συγγρού, κύριοι έχουμε δίκιο; Οι θέσεις μας είναι σωστές; Έχουμε πραγματικά σχέδιο; Τότε η παραπάνω συνέντευξη απαγορεύεται να είναι φανταστική.
    Επιτέλους ξυπνάτε, η προεκλογική περίοδος για εσάς δεν ξεκινάει με το κλείσιμο της Βουλής, ήδη κοντεύει να τελειώσει.

    • juliet avatar
      juliet @ dikefalosaitos 31/03/2012 20:53:40

      Μ΄εβαλες στο πειρασμό ν΄απαντήσω για να σου δώσω και άλλη εκδοχή.
      Εχεις ένα κατάστημα όπως το περιγράφεις και έχεις και πωλητές .
      Αν οι πωλητές σου δεν προσέχουν τους πελάτες όσο καλός να είσαι θα φύγουν αν δεν τους προσέχουν και τους εξυπηρετούν.Αρα δεν χρειάζέται μόνο εμπόρευμα ,προιον αλλά καλοί πωλητές που θ΄εκτιμούν ότι έχουν δουλειά και μπορούν να ζούν μ΄ευπρέπεια και ν΄αναγνωρίζουν ότι το οφείλουν σε σένα που έχεις το κατάστημα.

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ juliet 31/03/2012 20:59:50

        juliet μου, εάν οι υπάλληλοι είναι ακατάλληλοι, ο καλός μαγαζάτορας που πονάει το μαγαζί του, απλά τους αλλάζει. Εάν τους αφήνει να του διαλύουν το μαγαζί, το μόνο που ίσως κερδίσει από αυτούς, θα είναι το λουκέτο δώρο.

        • juliet avatar
          juliet @ dikefalosaitos 31/03/2012 21:21:36

          Συμπέρασμα ...οι πελάτες πάνε σ΄άλλο κατάστημα .

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 31/03/2012 21:16:17

        Σέ ἓνα πολύ ὡραῖο ''φανταστικό'' παράδειγμα πού ἒδωσε ὁ dikefalosaitos καί συνέχισε ἡ juliet μέ μιά ἂλλη ἐκδοχή,ἐγώ θά συνεχίσω μέ μιά τρίτη,περισσότερο ρεαλιστική ἐκδοχή: μπορεῖ τό μαγαζί νά εἶναι γωνία,τό προϊόν 3Α, οἱ πωλητές εὐγενέστατοι,ἀλλά ὁ κόσμος νά μήν μπαίνει μέσα γιατί δέν ἒχει μία νά ξοδέψει...
        Περισσότερο θά τό δῶ σάν μαγαζί πού ἀγοράζει ἀπό τόν κόσμο παρά πουλάει,καί ἀγοράζει ἐμπιστοσύνη...,προϊόν πού δύσκολα ἀγοράζεται...

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 31/03/2012 21:35:42

          Κυθήριέ μου, το δούναι και λαβείν, είναι δύσκολη υπόθεση και επιτυχές για ολίγους.

          • juliet avatar
            juliet @ dikefalosaitos 31/03/2012 21:37:22

            Σωστός!!!!!!!!!!!Ταλέντο.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 31/03/2012 21:46:59

            Ὑποκλίνομαι καί στούς δύο!!!

          • juliet avatar
            juliet @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 31/03/2012 21:52:16

            Εχεις να πουλήσεις ....εμείς .
            Εχεις ν΄αγοράσεις....εμείς.
            Και στους φίλους λένε τι να προσέχουν και πως να κερδίζουν χωρίς υστεροβουλίες και μακρυά από μας οι μίζες.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 31/03/2012 21:59:21

            Γι' αὐτό χαίρομαι πού ἐνημερώνομαι ἐδῶ καί διαβάζω τά σχόλιά σας,μόνο κερδισμένος βγαίνω.

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 31/03/2012 22:16:37

            Kοκκινίζουμε μη μας λες τέτοια ,εδώ μια παρέα είμαστε διαφορετικοί και όποιος εχει την εξυπνάδα μαθαίνει από τους άλλους όσα δεν ξέρει.Να φοβάσαι αυτούς που τα ξέρουν όλα.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 31/03/2012 22:43:46

            juliet, ὁ μορφωμένος ἀγαπᾶ νά μαθαίνει,ὁ ἡμιμαθής νά δασκαλεύει...

          • GO avatar
            GO @ juliet 01/04/2012 00:18:18

            BINGO!!!

      • airman avatar
        airman @ juliet 31/03/2012 21:36:11

        Η απλοϊκή σκέψη και θεώρηση των πραγμάτων δεν είναι πάντα και η πιο αντιπροσωπευτική. Οι θέσεις και οι ιδέες ενός κόμματος σαν τη Νέα Δημοκρατία δεν μπορεί να παραλληλισθούν με ''προϊόντα''. Ιδιαίτερα ετούτη την κρίσιμη χρονική συγκυρία, αλλά και γενικότερα.
        Για να ''διαλαλίσεις'' την πραμάτεια πρέπει αναπόφευκτα να την παινέψεις για να γίνει περισσότερο ελκιστική. Και η ''πραμάτεια'' ετούτη τη φορά δεν είναι ούτε γλυκία, ούτε φανταχτερή. Ίσως γι' αυτό να υπάρχει δυσκολία και δυστοκία, αφού όλοι είχαν μάθει να διαγωνίζονται σε ''προσφορές''.
        Από την άλλη πλευρά είναι γεγονός ότι αρκετοί (ίσως πολλοί) εκ των παροικούντων εις την Ιερουσαλήμ θεωρούν τη Νέα Δημοκρατία ''μαγαζί τους''. Με τη νοοτροπία αυτή θεωρούν εαυτούς ''αφεντικά''. Και ως ''αφεντικά'' θέλουν να ελέγχουν την ''πραμάτεια'', να κάνουν ''σκόντο'', να δίνουν με ''πίστωση''. Με λίγα λόγια δηλαδή έχουν μάθει στην ''πελατειακή διαχείριση''. Και τώρα που τελείωσαν τα ψέματα δεν νοούν να παραδώσουν τη ''διαχείριση'' γιατί δεν μπορούν να συμβιβαστούν με τη σκέψη ότι δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης.
        Η Νέα Δημοκρατία δεν είναι ''μαγαζί'' κανενός. Όσοι την υπηρετούν από οποιδήποτε μετερίζι, το οφείλουν στον απλό κόσμο γιατί χωρίς αυτόν δεν θα υπήρχε η ΝΔ. Και οφείλουν - όχι μόνο στον κόσμο της παράταξης αλλά σε όλους - να αφουγράζονται τις ανάγκες και τις αγωνίες του και να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου να είναι σε θέση να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων δίνοντας λύσεις και προοπτική. Αλλιώς κακώς βρίσκονται εκεί που βρίσκονται και σύντομα δεν θα έχουν ''που την κεφαλή κλείνε''.

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ airman 31/03/2012 21:50:03

          Παρ' όλο που ανοίξαμε μια "φανταστική" κουβέντα περί "μαγαζιού", με θλίψη μου πρέπει να αποχωρίσω.
          @airman, στην "φανταστικη" σύγκριση, το νόημα ήταν περί επικοινωνίας των θέσεών σου με τον κόσμο.

          • juliet avatar
            juliet @ dikefalosaitos 31/03/2012 21:56:44

            Kαληνύχτα,καλή διασκέδαση.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dikefalosaitos 31/03/2012 23:19:06

      Οι απαντήσεις είναι δικά του λόγια από διάφορες συνεντεύξεις. Από που και ως που φανταστικές; Λίγη λογική σε όσα γράφουμε δε βλάπτει...

  13. juliet avatar
    juliet 31/03/2012 21:29:01

    Γιά να αγοράσεις εμπιστοσύνη πρέπει να πουλήσεις σεβασμό ,αξίες και πάνω απ΄όλα εκτίμηση σ΄αυτόν που θα σ΄εμπιστευτεί.
    Κυθήριε ,η αγορά είναι το φόρτε μου...δεν παίζομαι.

  14. Panagiotis avatar
    Panagiotis 31/03/2012 21:57:16

    OLA KALA TA LEEI O ANTONHS TO GIO TOY PSYXARI TI TON HTHELE AFOU EINAI ASYMVIVASTOS ME TA FEOUDA? KATA TA ALLA TON PISTEYO---

  15. christof avatar
    christof 31/03/2012 22:25:22

    Στη τελευταια συνεντευξη στον αντενα ειπε οτι οι υπουργοι του θα ειναι εξωκοινοβουλευτικοι, θα υπαρχει διαχωρισμος μεταξυ νομοθετικης και εκτελεστικης εξουσιας.Ελπιζουμε

  16. Σταύρος Καρκαλέτσης avatar
    Σταύρος Καρκαλέτσης 31/03/2012 22:45:17

    Δεν πρέπει να εκπλήσσει κανέναν η συνεχιζόμενη επίθεση αυτών που συνειδητά καταβαράθρωσαν τη χώρα, ενάντια στη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά προσωπικά. Αυτό που προξενεί όμως εντύπωση, είναι ότι ομαδικές ριπές, σκληρότερες αυτών του ΠΑΣΟΚ, ρίχνουν άνθρωποι της ευρύτερης κεντροδεξιάς, που μάλλον έχασαν το δάσος κολλώντας στο δέντρο. Πρόσωπα όπως πχ ο Γιώργος ο Τράγκας ή ο Πάνος ο Καμμένος.
    Έχουν καταλάβει πως κάποιοι εύχονταν και καραδοκούσαν την κρίσιμη ώρα να πει ο Σαμαράς το ΟΧΙ, για να εξαπολύσουν αμέσως μετά επίθεση κατά της Ελλάδας και της Ευρώπης συνολικά; Έχουν καταλάβει πως η Ελλάδα δεν πρέπει να καταστεί όμηρος αυτών που μέσω του ΟΧΙ του Σαμαρά θα χτυπούσαν το ευρώ και εν τέλει την ίδια την υπόσταση της Ευρωπαικής ΄Ενωσης; Έχουν καταλάβει πως θα παίζαμε έτσι το παιχνίδι του αγγλοσαξονικού και μεγαλοτραπεζιτικού τόξου, των μετρ της διεθνούς τοκογλυφίας και συγκεκριμένων νεοσυντηρητικών κύκλων στις ΗΠΑ;
    Το μέλλον της Ελλάδας είναι μέσα στην Ευρώπη. Αυτή την Ευρώπη που, ναι, μας αδίκησε. Έξω όμως από το δάσος, χορεύουν χειρότεροι λύκοι. Ζούγκλα! Εκτός αν θέλουμε να πάμε να κάνουμε παρέα στη Βόρειο Κορέα και το Ιράν.
    Ο Αντώνης Σαμαράς επέλεξε συνειδητά, με προσωπικό και πολιτικό κόστος, το λιγότερο κακό: Να μείνει η χώρα μέσα σε αυτή, την ελλειμματική αν θέλετε, Ευρώπη, και η χώρα να το παλέψει.

  17. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 31/03/2012 22:59:23

    Εξαιρετική σύλληψη, υποδειγματικό το πέρασμα από το φαντασιακό/ιδεώδες στο πραγματικό μέσω… ήδη λεχθέντων. Δύσκολο να πει κανείς για κάτι τέτοιο που τελειώνει η πραγματικότητα και που αρχίζει ο μύθος (με την πρωταρχική του σημασία, αυτή του λόγου). Με αυτά θέλω να πω πως, ενώ οτιδήποτε αναφέρεται στο κείμενο έχει ήδη ειπωθεί κατά περιόδους από τον Σαμαρά, για κάποιο λόγο τα επί μέρους δεν φαίνεται να λειτουργούν αποκομμένα. Η χρεία συνολικής αφήγησης (ρεαλιστική ανάλυση- συγκεκριμένο πρόγραμμα- όραμα αναγέννησης-αλήθεια- δικαιοσύνη-πίστη-ελπίδα) είναι επιτακτική και το antinews όχι μόνο το εντοπίζει αλλά και δείχνει το δρόμο.

  18. FALCON avatar
    FALCON 01/04/2012 00:28:27

    Με τη σπίθα που έχει ο πρόεδρος Αντώνης Σαμαράς μέσα του, το επιτελείο στη Συγγρού έπρεπε να είχε πάρει φωτιά. σε όλα τα επίπεδα. Εκλογές έρχονται ας τον ακουλουθήσουν όλοι , όσοι δεν μπορούν να τον φτάσουν στο περπάτιμα μια και περπατάει γρήγορα και ''δεν σέρνει το βήμα'', ας βρούν άλλον τρόπο να βοηθήσουν.

  19. Επιθετικός avatar
    Επιθετικός 01/04/2012 10:49:15

    για να μη βασανίζεσθε με πολλές και μακρόσυρτες αναλύσεις, να σας δώσω τις απαντήσεις :

    ΣΤΗΝ Ν.Δ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΟΣΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ.
    ΕΦΥΓΑΝ ΟΣΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ.

    ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΟΣΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ.
    ΕΦΥΓΑΝ ΟΣΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ.

    βγάλτε συμπέρασμα τώρα, τι θα δώσουν μεθαύριο οι κάλπες..

  20. Σιόρος avatar
    Σιόρος 05/04/2012 14:05:44

    Στη γενική λίστα του κ. Σαμαρά για το τι σημαίνει Νέα Μεταπολίτευση, εκτιμώ ότι είναι απαραίτητο να προστεθούν τουλάχιστο τρία (3) ακόμα.
    Α) Νέα Μεταπολίτευση στην απόλαυση, σημαίνει να κάνουμε κανάλια που Ξεκινούν από Πρέβεζα και φθάνουν στη πλατεία των Ιωαννίνων ώστε οι κάτοικοι να απολαμβάνουν τα θαλασσινά τους μπάνια. (Το είχε εξαγγείλει και ο Φίλης Δημήτριος).
    Β) Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει να υπογράφουμε τα παρακάτω χωρίς να ρωτήσουμε το λαό. Το Επωφελούμενο Κράτος Μέλος και η Τράπεζα της Ελλάδος παραιτούνται με την παρούσα αμετάκλητα και ανεπιφύλακτα από κάθε δικαίωμα ασυλίας που ήδη έχουν ή μπορεί να δικαιούνται σε σχέση με τους ίδιους και τα περιουσιακά τους στοιχεία έναντι δικαστικών ενεργειών σχετικά με την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά από κάθε δικαίωμα ασυλίας έναντι άσκησης αγωγής, έκδοσης δικαστικής απόφασης ή άλλης διάταξης, κατάσχεσης, εκτέλεσης ή ασφαλιστικού μέτρου και έναντι κάθε εκτέλεσης ή αναγκαστικού μέτρου σε βάρος των περιουσιακών τους στοιχείων.
    Γ) Νέα μεταπολίτευση στη επιλογή, σημαίνει δημιουργία κατάλληλων χώρων όπου θα προσφέρονται και τα απαραίτητα μέσα για να μπορούν ανενόχλητα να αυτοκτονούν οι πολίτες, Θα τους επιτρέπετε να πηδούν και από γέφυρες νέας τεχνολογίας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.